Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Poprad stratil zápas v Michalovciach v poslednej šesťminútovke

zdroj: TASR/Roman Hanc
15.4.2021 20:01 TASR

Hokejisti HK Dukla Ingema Michalovce zvíťazili vo štvrtkovom 1. semifinálovom zápase Kaufland play off Tipos extraligy nad HK Poprad 3:1. V sérii hranej na štyri víťazstvá sa ujali vedenia 1:0. Druhý zápas na programe v piatok 16. apríla od 18.00 opäť v Michalovciach.


HK Dukla Ingema Michalovce - HK Poprad 3:1 (0:0, 0:1, 3:0)
Góly:
55. Takáč (Mudrák), 56. Erkinjuntti (Korhonen, Lalancette), 58. Šoltés (Suja, Ťavoda) - 24. Handlovský (Haščák, Seigo). Rozhodovali: Baluška, Novák - Synek, Kacej, vylúčení: 3:5 na 2 min., navyše Ťavoda (Mich.) 10 min. OT za nešportové správanie sa, presilovky a oslabenia: 0:0, bez divákov.

/stav série: 1:0/

HK Dukla Ingema Michalovce: Škorvánek - Mudrák, Mihálik, McCormack, Ťavoda, Kolusz, Southorn, Šedivý - Korhonen, Lalancette, Erkinjuntti - Takáč, Suja, Šoltés - Regenda, Galamboš, Bartánus - Karaffa, Lehtonen, Mašlonka - Lačný

HK Poprad: Vošvrda - Brejčák, Drgoň, Dalhuisen, Višnevskij, Seigo, Ulrych, Hudec - Haščák, Skokan, Svitana - Vandas, Preisinger, Mashinter - Handlovský, Zagrapan, Livingston - Matúš Paločko, Matej Paločko, Mešár - Jevoš

Prvá tretina priniesla vyrovnaný hokej, tímy si v nej dávali pozor na defenzívu. Skóre mohol otvoriť Livingston v 5. minúte, ale Škorvánek zmaril jeho šancu. Gól nepriniesla ani príležitosť domáceho Mašlonku, ktorý trafil ľavú žŕdku popradskej bránky.

Rušno bolo v úvode druhej časti. Hostia si počas presilovky nepostrážili Suju, ktorý však v úniku neprekonal Vošvrdu. Popradčania síce presilovku nevyužili, no krátko po nej Handlovský tečoval puk za Škorváneka - 0:1. V 29. minúte michalovský brankár podržal svoj tím pri šanci Haščáka. Najväčšiu šancu domácich v druhej tretine mal Regenda, no ani on neprekonal Vošvrdu.

V tretej časti mali herne a napokon aj gólovo navrch domáci. Lalancette a Erkinjuntti v sľubných šanciach však Vošvrdu neprekonali. Domácich držal v hre o víťazstvo aj brankár Škorvánek, ktorý zmaril niekoľko šancí hostí z protiútokov. V 55. minúte Takáč vyťažil zo zakrytého výhľadu popradského brankára a vyrovnal na 1:1. Už o necelú minútu domáci viedli, keď Erkinjuntti stihol v prečíslení poslať puk do Vošvrdovej bránky ešte predtým, než ju brankár posunul - 2:1. Krátko na to mal sľubnú šancu na vyrovnanie Haščák, no Škorvánek mu zmaril radosť. V 58. minúte sa hostia dopustili viacerých chýb v obrannom pásme a do rozhodenej obrany zakončil Šoltés - 3:1. Poprad skúsil hru so šiestimi hráčmi, no vyrovnať sa nepodarilo ani Livingstonovi. Záver ešte spestrila pästná výmena Ťavodu s Preisingerom.

 hlasy (zdroj: RTVS):
Tomek Valtonen, tréner HK Dukla Ingema Michalovce: "Boli sme trpezliví a vyplatilo sa. Po celý zápas sme tvrdo pracovali. Toľkokrát sme hrali s Popradom, že sa priam dokonale poznáme. Dnes sme mali aj viac šťastia než súper."

Peter Mikula, tréner HK Poprad: "Zbytočný gól na 1:1 v čase, keď sme mali zápas pod kontrolou. Predtým sme nedali niekoľko vyložených šancí, tie však mali aj domáci. Asi nás 6 minút pred koncom opustilo šťastie. Výhra domácich je asi zaslúžená. Gól Takáča sa ukazoval ako lacnejší, ale uvidíme, pozrieme si video. Myslím si, že nebude problém motivovať našich hráčov do ďalšieho zápasu."
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


MACEK40

 

Dostat 3 goly za 3 minuty je na nasratie ale taky je hokej. Zajtra podme vyrovnat, myslim ze sme dnes boli lepsi.
15.4.2021 - 20:07
+3

MACEK40

 

A ti co dnes nadavali v livke na Vosvrdu neviem ci ste slepi alebo co ale dnes chytal vynikajuco. Prvy gol bol tecovany a zvysne dva nemal sancu chytit.
15.4.2021 - 20:08
+15

Urpiner16

 

Vošvrda dnes chytal zle.Nebol vo svojej koži od začiatku.Išiel k ľadu do rozkroku príliš skoro a robil nekoordinované pohyby.Dnes sa asi chcel kúpať a nie chytať.Otázka času kedy ho nahradí lepší Hamerlík a už ho do brány nepustí.
15.4.2021 - 20:13
+15

Horehronský_Rytier

 

Pil si?: Vošvrda si odchytal svoje... chlapci pred ním mu varili už skôr.
15.4.2021 - 20:14
+28

MACEK40

 

Nesuhlasim ale ako myslis
15.4.2021 - 20:15
0

Ochránca Svätyne

 

urpiner16, kedy isiel do rozklaku prilis skoro? vsetko pochytal paradne a na tie 3 goly nemal narok
15.4.2021 - 20:22
+1

Urpiner16

 

Ja som si ho všímal od začiatku.Písal som v livke dávajte to mu to hore veď si líha ako tuleň po každej príležitosti.Preto sa vám zdá že niečo pochytal.
15.4.2021 - 20:27
+5

Ochránca Svätyne

 

on si to môze dovolit, ma 193 cm. este raz, ani jeden gol nebol jeho a uz vôbec nie kvôli tomu, co popisujes ty
15.4.2021 - 20:30
+4

BBJANO

 

Súhlasím s Urpinerom: len by som to upresnil, že dnes Vošvec nemal najlepší deň, no zápas neprehral on ale podľa mňa faktor, ktorým bolo bránenie jednogólového náskoku.
Mne sa však osobne nepáči ani prístup Haščáka smerom dozadu.
15.4.2021 - 20:59
+3

Tanci1828

 

Vykasli sa na to.
15.4.2021 - 20:27
0

milmikus

 

Klasika.Chytal vyborne ani za jeden gol nemohol.
15.4.2021 - 20:51
+1

FP-lacerta21

 

... neboli ... v hokeji je lepsi ten, kto da viac golov... vy ste dali 1 gol, Michalovce 3 ....
15.4.2021 - 20:22
+7

MACEK40

 

Blbost, aj vcera bol lepsi Zvolen. To ze niekto vyhra neznamena ze bol aj lepsi jeho vykon. Mohol mat viac stastia, brankar lepsie zachytal, nahodny gol...
15.4.2021 - 20:24
+2

FP-lacerta21

 

byt "lepsi" a prehrat...
na to tvoje subjektivne "lepsi" sa nehra, historiu to nezaujima a tituly nevyhrava...
... ale ak ta to utesi... nedbam ...
15.4.2021 - 20:28
+2

MACEK40

 

A kde som povedal ze sa hra na to kto je lepsi ? Vela razy vyhra tim ktory je o nieco horsi alebo ma menej sanci. Gratulujem k vyhre, dufam ze zajtra vyhrame my.
15.4.2021 - 20:31
+1

FP-lacerta21

 

Mne negratuluj, ja fandim vychodu, mne je jedno, kto z vas dvoch postupi, hlavne aby jeden z vas dvoch ziskal titul!
Len keci o lepsich, co prehraju, 3:1 su detinske...
15.4.2021 - 20:35
0

MACEK40

 

OK mas pravdu, vzdy vyhra tim ktory hra lepsie a ma viac sanci. Horsi tim este nikdy v historii nebol schopny vyhrat zapas.
15.4.2021 - 20:40
+4

FP-lacerta21

 

ale no taak, klud... de facto ste 2 tretiny branili 1:0 a za to co PP predviedol v poslednych 5 min si nezasluzil vyhrat ani oznacenie lepsi ...
15.4.2021 - 20:44
+2

MACEK40

 

Ja som uplne vpohode Skor mam pocit akoby teba dostalo ze som si dovolil napisat ze sme boli lepsi. Chapem ze tvoje ponatie lepsieho timu je asi vzdy ten ktory vyhra ale ja to vidim inak. Myslim ze tu by sme to mohli ukoncit.
15.4.2021 - 20:49
+2

FP-lacerta21

 

oki
pekny vecer
15.4.2021 - 20:50
+1

mno

 

presne : tak
16.4.2021 - 7:31
+1

Joja

 

MACEK40: To,ze ste boli lepší je tvoj názor...ale to neznamená,že to tak aj bolo..
15.4.2021 - 22:06
+2

MACEK40

 

Napisal som: myslim ze sme dnes boli lepsi. Vies citat s porozumenim ?
15.4.2021 - 23:03
+2

mno

 

hej: a ani to tak nebolo
16.4.2021 - 7:32
+1

Nemo83

 

V Nitre tiež vedia, aký je to pocit
16.4.2021 - 9:47
0

NellkaHCKE

 

Pekne Mičigen! 👏👏
15.4.2021 - 20:07
+13

Luky68

 

Paráda chlapci👍
15.4.2021 - 20:08
+5

BigMatthew

 

Vysoko taktický „fuj-fuj“ hokej, teda až na ten záver. Každopádne toto bude ťažká séria.
15.4.2021 - 20:08
+10

Dzunkes

 

kludne obe serie mozu byt na 7 zapasikov a mam ten pocit Ja veru
15.4.2021 - 21:04
0

cartman

 

nebudu na 7 zapasikov.. TN trapil viac ako PP
15.4.2021 - 21:05
+1

Dzunkes

 

nebudu?ani jedna seria?slubujes?
15.4.2021 - 21:08
+3

FanOfNorth

 

nehnevaj sa na mna ale toto napisat
15.4.2021 - 22:45
0

EverythingCounts

 

15.4.2021 - 20:08
+3

BlooD

 

nevadi nik to neratal na 4 0
15.4.2021 - 20:08
0

Merkúr

 

lišiak chytil kamzíka za rohy
15.4.2021 - 20:08
+8

32Westlund32

 

Prehrať za 5minut dokážeme len my
15.4.2021 - 20:08
0

KrebsKandidat

 

Prepac, ale v tomto vazne nie ste sami (aj ked mi ja jasne, ze to nie je utecha).
15.4.2021 - 20:12
+8

Sedko NR

 

Keď prehráte v poslednej minúte oba finálové domáce zápasy keď môžte vyhrávať na série 3:1, tak sa ozvi 😂
15.4.2021 - 20:31
+13

Dzunkes

 

prrrr este sme tu my 🤔
15.4.2021 - 21:04
+2

borussia

 

Aj Zvolen
15.4.2021 - 22:13
+2

ivo455

 

huráá tešíím sa : výborný hokej aj keď Poprad toho veľa neukázal..Michalovce od začiatku išli poctivo za víťazstvom, veľmi dobrý taktický výkon, hrali úplný kľudný strojový hokej

A dostať za pár minút tri góly to veru nie je dobrá vizitka pre popradčanov ktorí akože idú na titul
ale celkovo lepší play off hokej ako Slovan - Zvolen

+ krátka vizitka najlepšieho hráča Popradu
Marcel Haščák vek: 34 rokov pravák
silná stránka - nakorčuľovať si a trafiť
švihom puk do brankára
slabá stránka - nakorčuľovať si a trafiť
švihom puk do bankára
15.4.2021 - 20:08
+6

Merkúr

 

toto bol lepší hokej ako ZV-BA?
15.4.2021 - 20:10
+9

yaro.s

 

nebol...
15.4.2021 - 20:11
+27

mno

 

nebol lepší: aj ked BA nefandím, hrali lepší zápas
16.4.2021 - 7:34
+1

fanpp

 

Ktorí Ukrajinec dal viac gólov? Napíš vizitku
15.4.2021 - 20:10
+2

32Westlund32

 

BeBe koňare už sa ucis novú hymnu ?
15.4.2021 - 20:16
+2

hefky

 

To je to preco sme prehrali lebo Hascak mal dnes mozno 3-4tutovky ktoré ináč premieňa. Inac by to bolo rozhodnute uz skôr. Bohuzial nedali sme na 0:2a hned sme dostali taky je hokej
15.4.2021 - 20:21
+4

milmikus

 

Tvoja slaba stranka= IQ
15.4.2021 - 20:52
+2

Jorge71

 

škoda dnešného zápasu a jedno nechápem prečo ideme my brániť výsledok 1:0 ...zajtra dúfam vyrovnáme
15.4.2021 - 20:09
+1

Vl@do

 

Kraaasaa pre Duklu a trpká prehra pre Poprad.: Len tak ďalej líšky s pokorou (to platí hlavne pre niektorých našich fanúšikov) ideme od zápasu k zápasu.

Treba si uvedomiť ze Poprad sa dnes po dlhšej pauze ešte len rozhraval a tak netreba zaspať na vavrínoch.
15.4.2021 - 20:11
+8

B-MO

 

Dukla ≠ Lisky
Dukla = Vojaci
15.4.2021 - 20:18
+4

Marchand63

 

Dukla Topolcany, Dukla Banska Bystrica, Dukla Michalovce, Dukla Jihlava.Dukiel bolo jak nakadenych.
15.4.2021 - 20:32
+9

Horehronský_Rytier

 

Aj Dukla Prešov existovala.
15.4.2021 - 21:28
0

B-MO

 

Dukla Bratislava, Senica,..
15.4.2021 - 21:33
0

FP-lacerta21

 

Aj Dukla Kosice aj Dukla Trebisov aj .....
15.4.2021 - 21:33
0

mno

 

aj: Dukla Tábor
16.4.2021 - 7:36
0

Vl@do

 

Dukla a líšky : Bol si ty niekedy navštíviť reálnu Duklu podľa ktorej nesie názov aj tvoj klub? By si sa divil kolko líšok pobehuje po okolí
15.4.2021 - 21:04
+4

cartman

 

dost tym terencanom uberame ego odkedy sme v lige.. nechajte nech sa s tym pozvolne vysporiadaju a potom im pirpomenieme kde je ta skutocna dukla a nie len umelina B jihlava.. skutocna dukla je chlapci na vychode a s tym si ani jihlava neporadi
15.4.2021 - 21:13
+5

Big brother

 

toto je až komické ako ti chlapče stuplo sebavedomie. Uvedom si, že Dukla Trenčín je Dukla Trenčín...tradičný extraligový klub, klub, ktorý vychoval množstvo kvalitných hokejistov o akych sa Michalovciac može len snívat. A nadalej aj tych kvalitnych hráčov produkuje. Vy ste tu doteraz ani neboli, chvastate sa jedny Kudročom a touto sezonou. Nechapem ako niekomu mohlo takto stupnut ego, Dukla Jihlava, Dukla Trenčín majú uplny iny cveng ako vy. A to su veci, na ktorých mne nezaleží, ale ked niektorých zabludencov čítam, tak mi to už nedá.
16.4.2021 - 6:52
+3

mno

 

trenčianska Dukla: kedysi presne tak isto začínala ako terajšia Michalovská. Naviac ste mali tú výhodu, že brancov si ako prvá vyberala Jihlava a čo nechcela poslali postupne do Trenčína a Tábora. Teba ak tu sústavne trenčania vypisujete o akejsi "pravej Dukle" tak historicky ňou bola Dukla Jihlava. Vy len taký dukliansky jej prívesok.
16.4.2021 - 7:40
+4

hello, havarju

 

Nemyslím, že by Michalovská Dukla teraz začínala. Veď klub existuje od roku 1974. A už v 70-80 rokoch to bol vojenský klub.
Teraz síce už ani Trenčín a ani Michalovce nemajú s vojenským klubom nič spoločné, ale historicky zrejme nie je problém, že by nemohli aj Michalovce používať názov Dukla.
16.4.2021 - 10:07
+1

Big brother

 

My sme Dukla Trenčín. To množstvo kvalitných hokejistov nám nevychovala Jihlava, to sme si tu (nie konkrétne ja) vychovali sami. A keď už si zašiel do federálnej ligy, tak sem chodili hráči radšej ako do Jihlavy, tu to bolo voľnejšie. Ale to je jedno.
16.4.2021 - 12:41
+1

B-MO

 

bol som veru, bol, aj ked uz je to doba ..a zrovna dnes kamarat zacal odtial tu slavnu cestu SNP, ma za sebou prvych 30km
15.4.2021 - 21:30
+2

Dracik_18

 

Má čo robiť v tomto počasí .. držím palce 😉
15.4.2021 - 22:40
0

B-MO

 

no veru vybrali si dobu, okrem slnka mali vsetko
15.4.2021 - 23:34
+1

cartman

 

to napise len Jihlava B
15.4.2021 - 21:06
+1

HokejBJ

 

Kamo taka istá Dukla je aj v Michalovciach
15.4.2021 - 21:07
+3

B-MO

 

vsetci tu "placete" zbytocne ..pisem ja niekde ze jedina Dukla? jedine Vl@do sa vynasiel
ale ak sme my Jihlava B, tak MI su len "B" tomu Jihlavskemu "B"..
15.4.2021 - 21:26
+2

sumobb

 

Ja som sa s Trenčanmi natahoval o názve DUKLA už dávno. Oni to berú už ako značka, že to už nie je vojenský oddiel. DUKLY vznikli ako politické a vojenské oddiely na pamiatku bojov na DUKLE.
Môj nazor je taký, že keď je to civilný oddiel tak by mal mať aj civilný názov.Rusi dávajú tiež politické názvy-Gagarinov pohár. Sputnik atď. Stále sa chcú niečím vyvyšovat. Slávnych hokejistov majú veľa,tak ten pohar by mali pomenovať podľa niektorého nie tam pchať Gagarina.
16.4.2021 - 10:24
0

Tehelnepole

 

to vazne vnimaju nazov DUKLA Trencin ako civilny?
Podla mna to je navzdy späté s vojenskou konotaciou.
16.4.2021 - 10:42
0

B-MO

 

podla mna Dukla Trencin je uz viac ako len klub odkazujuci na vojensku minulost a nebojim sa povedat, ze je to uz vnimane ako daka znacka. to iste ako Slovan BA, tiez je to klub a predava sa zvlast ako klub a zvlast ako znacka.
A k Rusku sa radsej vyjadrovat nebudem, niektori by to tazko prezivali a o to nestojim.
16.4.2021 - 11:06
0

FP-lacerta21

 

Co je politicke na Gagarinovy ci Sputniku???
To potom aj NHL je politicka sutaz ? (co si teda nemyslim, len poukazujem na tvoje scestne konstatovanie), kedze cela sutaz je nazvana po konzervativnom politikovi, vojenskom generalovi lordovi Frederick Stanley -ovi!?!
Nehladajte vzdy vo vsetkom senzaciu, politiku, komplot...
Rusi, Amici, Kanadania aj my Slovaci ci Cesi su - sme hrdi na historiu a uspechy, a podla vyznamnosti sa historicke nazvy potom vyuzivaju v sporte, kulture, atd. vid Dukla, Slovan, CH..., Dynamo, Gagarin, Sputnik, ci Stanley, ci senators, jets, capitals, black hawks a pod. by podobne zmyslajuci mohol spojit so zbranami, politikmi ci geopolitikou....
Pritom ide hlavne o narodnu hrdost k historii a historickym upechom...
16.4.2021 - 12:19
+1

Mato-Mi

 

Ale Stanley Cup a lord Stanley maju nejaku suvis medzi sebou, ale Gagarin a hokej nijak raz Gagarin sa na strednej skole venoval basketbalu, aj napriek svojej vyske. Ale KHL mala potrebu pomenovat ho po Gagarinovi, ktory popri hokeji ani nesiel. Ale ich vec, len som chcel ozrejmit, ze lord Stanley bol obrovsky nadsenec do hokeja a on svoj pohar daroval prvemu vitazovi amaterskej sutaze, cize pomenovanie Stanley Cup a Gagarinov pohar nemozes porovnavat.
16.4.2021 - 12:30
+2

FP-lacerta21

 

to, ze Gagarin hral basket este neznamena ze nebol nadsenec do hokeja, mozne este vacsi ako nejaky britsky vojak na prelome 19. a 20. st. ...
Ale nechcem aby to tu teraz zaslo do extremu, napisal som svoj nazor a chapem aj tvoj... a myslim, ze aspon fans by politiku do sportu miesat nemali...
16.4.2021 - 14:19
0

ferdo3

 

Dukla je len jedna...si to prosim Ta uvedom...
15.4.2021 - 20:20
+2

Radovan123

 

V Trenčíne je jedna u nás tiež jedna. Dovi dopo
15.4.2021 - 20:23
+19

FP-lacerta21

 

... videli sme v QF ...
15.4.2021 - 20:24
+9

Big brother

 

Tam boli dve, v semifinále je jedna.
15.4.2021 - 21:05
+2

FP-lacerta21

 

Presne tak
15.4.2021 - 21:09
+1

Sedko NR

 

Hej v Jihlave, v BB...
15.4.2021 - 20:32
+5

Big brother

 

+ v Trenčíne, Michalovciach.
15.4.2021 - 21:03
+2

Sedko NR

 

Presne tak
15.4.2021 - 21:18
+1

Big brother

 

Ale Dukla Trenčín je len jedna.
16.4.2021 - 6:53
+1

Mato-Mi

 

Konecne si to napisal spravne
16.4.2021 - 7:20
+3

NRfan

 

Tak skus este raz: https://www.tkdukla.sk/o-nas
16.4.2021 - 7:26
+1

strojar

 

Áno.
Je to Dukla Praha.
15.4.2021 - 20:47
0

MaxSBA

 

Nevadí, ide sa ďalej.
15.4.2021 - 20:11
+2

fifofrogy

 

Není o čom po dnešnom zápase sa ukázalo že jednoznačne v semifinále sú štyri najlepšie mužstvá kde vo finále môže byť ktokoľvek čiže ako v tamtej tak aj v tejto sérii vo finále môže byť ktokoľvek a majstrom ? Nech sa páči Dukla ? Kľudne ! Takže Mičigen opäť obrovská gratulácia a hlavne najviac sa teším že ste našli brankára a máte v semifinále už konečne oporu v bráne a verím že veľkú až po ten vytúžený posledný zápas !
15.4.2021 - 20:11
+2

Gargamel123

 

ved to: ci skorvi vydrzi aj dalej takto...
vosvrda sa tam dnes dobre postavil,
ale v zavere ho nechali vykupat sa...
15.4.2021 - 20:16
0

fifofrogy

 

Každé mužstvo malo brankársku otázku pred semifinále vyriešenú no Mičigen ju nemal ani v štvrťfinále ale fakt posledné dva zápasy Škorvi vynikajúci myslím že chytil formu v ten správny čas tak verme že si ju udrží čo najdlhšie
15.4.2021 - 20:22
+2

Gargamel123

 

snad hej: to len ja mam
take dejavu
z jeho posobenia u nas
15.4.2021 - 21:01
0

KKK

 

Odchytal 2 zápasy po dlhej dobe tu o forme nemôže byt reč alebo ako sa dá chytiť forma za 2zapasy? Skôr dostal príležitosť v dôležitom zápase a chytil sa šance. Dnes dostal príležitosť znovu a podržal.
15.4.2021 - 21:21
+1

mno

 

tipujem: že majstrom bude Zvolen
16.4.2021 - 7:42
0

Gargamel123

 

jeden prehraty zapas: nic neznamena
sukromny sponzor teraz
prihodi eurace
a nakopne vsetky
brnianske srdiecka

inac,vo zvolene divaci
vytvorili lepsiu atmosferu
na tribunach
15.4.2021 - 20:12
+7

frantapriklep

 

Dve tretiny to nemalo šťavu, bolo to opatrné a miestami až nudné. Poprad nepoznáme moc v takej úlohe, že vedie 1:0 a ide brániť vedenie v tretej tretine. Neviem či Popradčania pozerali šiesty zápas série Dukly s Michalovcami, ale presne takáto taktika stála Trenčanov sezónu. A Poprad to zopakoval. Nuž, treba byť aktívnejší...

Michalovce si opäť raz počkali na svoje šance a dokázali otočiť zápas, trochu šťastný gól Takáča to rozbehol a nakoniec ešte aj výhra s hendikepom. Dnes musím pochváliť Regendu, zvykol som mu nakladať za padanie, dnes ukázal, že dokáže ustáť, keď chce. Pri tom jeho prieniku bol aj faulovaný, ale ustál a trafil spojnicu. Keď bude hrať takto, nemožno mu inak ako zatlieskať.

Na záver aj emócie a bitka, Ťavoda mal slabšieho súpera a vyhral. Škoda že tam nebol Mashinter.

Zajtra dúfam oba celky nadviažu na tretiu tretinu a bude to mať gule...
15.4.2021 - 20:12
+7

Gargamel123

 

pp ma casto take zapasy: ze hraju "len" to,co treba
dnes sa im to vypomstilo
uvidime zajtra,ako poliak pripravi kosicanov,
nechas poprad utrhnut sa,tak daju aj devat

15.4.2021 - 20:21
+5

fanpp

 

Tak brnakov, či bazmekov?
15.4.2021 - 20:29
0

Gargamel123

 

indicia: trener michiganu na osem...
15.4.2021 - 20:33
+1

patkof

 

Buzerant
16.4.2021 - 13:39
0

Big brother

 

Dobre, ale vždy je to aj o štastíčku, Poprad tiež tam mal nejaké možnosti na gol na 2:0, nepovedal by som, že vyslovene bránili.
15.4.2021 - 20:37
+2

mno

 

nedá sa tvrdiť: že ktorýkoľvek bránil. Obaja mali zopár nevyužitých šancí aj tyčiek.
16.4.2021 - 7:45
+1

KrebsKandidat

 

No, snad zajtra vyrovnate. Trochu som smutny, ze ste to takto na konci prehrali. Nieco mi to velmi pripomenulo
15.4.2021 - 20:14
+1

KrebsKandidat

 

Inak, gratulacia Michalovciam k prvemu bodu.
15.4.2021 - 20:14
+3

fanda55

 

Vynikajúci a pokojný Skorvanek dnes rozhodol. Za stavu 0:1 držal MI v hre. Nie ako labilny Tomek, čo robí chyby. Poprad stratil zápas, uvidíme zajtra, ako sa Kamziky oklepu
15.4.2021 - 20:15
+2

Sunkafit

 

tento zapas ma utvrdil v tom že majster bude z druhej serie..
15.4.2021 - 20:15
+8

Gargamel123

 

internet: milano...
15.4.2021 - 20:21
+4

yaro.s

 

Nebol by som si istý, v play off je to zradné.
Ale Zvolen hrá super, veľmi sa mi páči ich hra, technicky skvelí útočníci, práca s pukom, preberanie puku, vedia o sebe a Slovan im v tom zdarne sekundoval. Na prvý útok Slovana sa tiež dobre pozerá.
Ale tu môže vyhrať fakt každý...
Ja stále prajem PP, potom prípadne MI
15.4.2021 - 20:22
+3

Prostars

 

Ja som s dnešným výsledkom až nadmieru spokojný aj viac jak by sme ten stav 1:0 udržali aj keď áno išlo o prvý bod a správny vstup do série, ale takto nie, mohli všetci vidieť z HK Poprad ze 1 gólový náskok sa neoplatí brániť. Takže za mňa super. Ak do finále a na titul mame ísť tak nech je to iným spôsobom. Zápas snáď veľa naznačil a dúfam ze do tejto sféry defenzivnej hry už viac neklesneme,mame na to hráčov aby sme dokázali vyhrávať väčším skóre. Ale beriem to tak ze dnes sme chceli uhrať ten prvý bod. Pre druhý si musíme ísť viac gólovo.

Poďme
15.4.2021 - 20:16
+2

Endstand

 

Popradake srdiečko ❤️😀😀

Pekne sa ukazuje ako su to debilne kecy... Proste ano hokejisti ako športovci maju ooteebu vyhrat a je jedno ci au to tatranske srdiecka alebo vychodnarske eurace...
15.4.2021 - 20:20
+2

Prostars

 

Prečo až tak? Vyhrali 1 zápas za 3 minúty aj o tom je hokej aj co ma to spoločne so srdcom alebo euracmi.
15.4.2021 - 20:22
+6

Endstand

 

Smejem sa z kecou jak na spisskej na stadione ze my hrame srdcom za za eura. Cely rok pocuvam o pp srdiecku ale paradoxne podla mna niekde od noveho roka hrame zle.
Ale kazdopadne cakam tazku seriu fandim popradu ale nemyslim si ze dame titul...
15.4.2021 - 20:27
0

Prostars

 

Myslím ze dnešný zápas nám ukázal veľa a každí si snáď uvedomí ze ak titul chce tak musí vyhrávať a nie brániť.
15.4.2021 - 20:37
+2

podtatranec

 

Prostaar: Dnes výborný hokej až na ten nešťastný gól....tak trošku porozmýšľaj čo napíšeš
15.4.2021 - 20:59
+2

mno

 

titul? : Prv treba postúpiť a to nemáte vôbec isté.
16.4.2021 - 7:47
0

Danny23

 

No popradéri ak je toto cesta Mikulu a spol.k úspechu, tak to bude ťažké. Nepochopitelné pochody dnes. 1, Paločkovci. 2, výmena Mashinter - Paločko po prvej tretine, pritom chlap bol po sérii s Detvou vo forme, ale hlavne. 3, viac hrajú nevýrazní hráči Preisinger, Handlovský, Zagrapan,veď Mešárovi, či Meshinterovi stačí nechať 10 sekúnd hracieho času a po 4, spoliehať sa že HSS to hádam všetko zariadia????
15.4.2021 - 20:22
+4

EDGYS

 

Nemyslím , že iba ja, ale nechápem 1,2... 3,4 súhlasím
15.4.2021 - 21:48
0

Rapkáčik43

 

čo čakali? brániť 1:0 od 24 minúty inak to dopadnúť ani nemohohlo...dnes najhorší hráč za mňa dalhuisen, kuril neuveriteľne
15.4.2021 - 20:23
+6

hefky

 

No tak to ano s tym suhlasim Dalhuisen dnes isiel svoje
15.4.2021 - 20:27
+3

Kamzík18

 

Ne že nevadi do p... 10dni bez zapasu sme mali trhať ľad.. Vošveca nechali v tom samého, takto sa o finále nehrá!! Budíček a zajtra nasadenie a trhať ľad, už je play off!!
15.4.2021 - 20:24
+2

lišiak1

 

A NIGHTMARE ON DUKLA STREET, PART 1.
😱😨🔪💀☠️
15.4.2021 - 20:25
0

MaxSBA

 

Vitaj
15.4.2021 - 20:25
+3

ZOOMER

 

Pekne Pekne Michalovce,dnes na pár vecí lepšie mužstvo.
Gratulujem.
15.4.2021 - 20:26
+3

AVS_SHARKS_Michigan_Rado

 

To vyrovnanie bolo šťastné, ale je to playoff je to o detailoch niekedy o šťastí ... DUKLA!!!
15.4.2021 - 20:26
+2

TeR

 

3x udrzat vedenie o gol vyslo proti Detve, dnes uz nie. Nerozumiem tomu pristupu, betonovat celu tretinu a dufat, ze nepadne gol...a ak padne, tak hura dopredu a ponukat precislenia. V ZC mali takychto 5-7 minutoviek viacero, v PO by sa to fakt stavat nemalo
A to chlapci z PP vraveli, ze su oddychnuti a kondicne na tom zrejme budu lepsie ako Michalovce ale v poslednej tretine mi prislo ako keby nikto nevladal zaviest puk do utocnej tretiny a tam ho podrzat, vypracovat nejaku sancu. Ja dufam, ze ich to teraz naserie a zajtra k tomu pristupia inak, toto nie je futbal, kde 10 minut do konca odkopujes loptu, valas sa po travniku a cas bezi
15.4.2021 - 20:27
+5

NellkaHCKE

 

Šírava porazila Tatry...
15.4.2021 - 20:28
+4

podtatranec

 

Ale nie KOŠICE
15.4.2021 - 21:03
0

NellkaHCKE

 

Košice by vám dali iný výprask ako po celú sezónu...
15.4.2021 - 22:16
+5

mno

 

hej: ale potrebuje si premazať ego
16.4.2021 - 7:49
0

KamzíkVPovažskej

 

Poďme Poprad,zajtra trhať ľad,jedna prehra neznamená nič
Vošvec sa mohol pri treťom góle Mičigenu aj potrhať,neviem či ostatní mali korčuľovanie..
oprad:
15.4.2021 - 20:28
+1

fanda89

 

Pre nestranneho velmi slaby zapas oproti včerajšku dufam ze sa to zlepsi
15.4.2021 - 20:29
+16

Adam138

 

podľa mňa lepší dnes má to bavilo včera som skoro zaspal
15.4.2021 - 23:21
+2

Robertking

 

Dnes úplne tragické Michalovce ukázali, ako sa z hovna pletie bič. Po tejto smutnej prehre pre Poprad si myslim, že toto je Michalovský strop. Už nevyhraju ani jeden zápas. Po vymyslenej presilovke vyrovnali a to sa už nebude opakovať. Neukázali absolútne nič, žiadne súvislú akciu a šťastie si už vyčerpali dnes.
15.4.2021 - 20:31
+1

32Westlund32

 

Ani Poprad po góle neukázal nic,naivné predstava že to ubrania ako sa im to podarilo detvu.hadam im tá facka pomôže
15.4.2021 - 20:33
0

JuloBB

 

Róbertko vibruj, vybruj, ale šetri baterky!
15.4.2021 - 20:43
+2

AVS_SHARKS_Michigan_Rado

 

Vieš o tom, že playoff resp. hokej sa nehrajú na krásu, ale na góly? Hokej je o chybách. Takže 4:1 pre PP? tak to by som chcel vidieť .. nevsadil by som na to ani cent hmm.
15.4.2021 - 20:44
+1

ferdo3

 

som si myslel. ze vsetko stastie vycerpali proti TN...snuru este natiahli, ale snad uz konecna...
15.4.2021 - 20:56
+1

Vl@do

 

Áno aj takto sa dá ventilovat frustrácia... v diskusii zápasu MICHALOVSKEJ DUKLY s Popradom.
15.4.2021 - 21:01
+3

ferdo3

 

alebo si robit prdel...ja viem, ze sa to tazko odhaduje...ale pravda je, prepac, ze MI nedrzim palce
16.4.2021 - 8:25
0

mno

 

každý bič plieska na konci: Len aby vám neostal ten zmienený upletený z hovna
16.4.2021 - 7:51
+1

BystricankaBB

 

Veľká gratulácia do Michaloviec.
15.4.2021 - 20:31
+4

AVS_SHARKS_Michigan_Rado

 

super ďakujeme, ale počkajme si na záver série s gratuláciami (:
15.4.2021 - 20:58
0

vanes je dukla

 

Čaro Michaloviec, je ukryté vo vreckách nohavíc poľskofínskeho trénera.
On má vo vreckách ruky nepretržite,vytiahne ich len na nevyhnutne obmedzený čas.
Neustále v tých vreckách niečo rukami stráži.
Kto mu zašije vrecká, alebo mu podstrčí gate bez vreciek, zbaví Michalovce hokejového čara.


15.4.2021 - 20:34
+12

Gargamel123

 

nakoniec nebude majster: nikto zo storice semifinalistov
ale cierny kon sutaze,
Tomek Valtonen...
15.4.2021 - 20:40
+1

Gargamel123

 

Prajso asi casto: valci MMA na plejku
ked zistil ze asi nic pravda
tak rychlo kamo hej
srandoval som dobry si
15.4.2021 - 20:36
+6

Daewo_KS

 

15.4.2021 - 20:53
+1

LenTak93

 

ci pana, tie tvoje príspevky
15.4.2021 - 23:39
+1

patkof

 

To bude tým že su kamaráti 😉 ani ťavoda ho už nebil keď bol na ľade
16.4.2021 - 13:41
0

EliteProspectt

 

Gratulujem MI ...zajtra hrať do konca a vyhrať
15.4.2021 - 20:38
+1

EliteProspectt

 

a ešte jedna poznámka ..rozdeliť ten 4. útok, ktorý podľa mňa fungoval veľmi dobre nebol najšťastnejší nápad
15.4.2021 - 20:50
0

EDGYS

 

A to si ešte predstav, že Mash chcel ostat v 4.a medzi tie dreva v 2. ani nechcel ísť, ale Mikulovi predsa bývalý hráč NHL nebude nic ordinovat...takže celá 2.lajna -1 a prehraty zápas, čo mrzí viac...
15.4.2021 - 22:12
0

Ochránca Svätyne

 

dnes bude asi najsmutnejsi Zagi..
15.4.2021 - 20:40
0

Robertking

 

Prajso nieje fighter. Pamätám keď hral Ťava u nás v pp, ako ho vymlatil Nemcik ako malého chlapca. Pokiaľ dostane chlapa do fightu, tak konci. Je to len pes čo steká a nehryzie.
15.4.2021 - 20:41
+2

32Westlund32

 

Zajtra bude možno kľúčový zápas série .bude Michalovce vyhrajú a Poprad dostanú pod psychicky tlak.abo Poprad vyrovná
15.4.2021 - 20:41
0

Gargamel123

 

psychicky tlak ?
co ich vcera pozbierali
pri grébparku...
15.4.2021 - 20:47
0

Marchand63

 

Psychicky tlak je fuc, vsak zmluvy na dalsiu sezonu podpisane.
15.4.2021 - 21:05
0

Gargamel123

 

nie su amateri
toto musia zvladnut
15.4.2021 - 21:23
0

Marchand63

 

Mozu mat este neprijemny tlak na veniec.
15.4.2021 - 21:34
0

milmikus

 

Ako jeden tecovany puk zmeni priebeh celeho zapasu.
Hrali sme dobry zapas hlavne sa nepolozit v hlavach a ak zajtra zopakujeme to co dnes prvych 50 minut bude dobre.
15.4.2021 - 20:43
0

MackoPu

 

Vitajte PP v klube, toto nam ti luckeri robili stale
15.4.2021 - 20:45
+8

Gargamel123

 

tot som cital aj na: Slovan
luckeri,stastena,6-0 mohlo byt po prvej tretine...
nevadi,ze po druhej mohlo byt 6-19
15.4.2021 - 20:54
+3

14thomas

 

Gratulujem . Zaslúžena výhra boli ste lepší.
15.4.2021 - 20:47
+7

podtatranec

 

Ešte že Košice vypadli....trošku sebareflexie nezaškodí
15.4.2021 - 21:05
+2

14thomas

 

A čo to má spoločné s týmto zápasom?
15.4.2021 - 21:33
+6

mno

 

asi len mindráky: osadníka spod Tatier na Košice a košickú hokejovú historiu.
16.4.2021 - 7:56
+2

mno

 

aj vy: tatranská osada vypadnete.
16.4.2021 - 7:54
+3

Xxmarekxx

 

Nebolo 6:0 zajtra
15.4.2021 - 20:52
0

Xxmarekxx

 

Haščák hral?
15.4.2021 - 20:53
+1

cartman

 

hascak hral? a presne o tom hovorim..
15.4.2021 - 20:55
0

MaxSBA

 

Si slabý troll.
15.4.2021 - 20:59
+4

cartman

 

sorry chlapci z pp ale tuto seriu prehrate.. nemate na to.. netvrdim ze 4:0 ale bude to dost jednoznacne.. na jednej patke sa titul neda spravit
15.4.2021 - 20:54
+6

Mato-Mi

 

Este je prilis skoro prognozovat, nie?
15.4.2021 - 20:56
+4

cartman

 

nebud predposraty
15.4.2021 - 20:58
+1

Mato-Mi

 

Nie som, ale prognozovat seriu po prvom zapase?
15.4.2021 - 21:04
+3

Vl@do

 

Mato-Mi ma pravdu. Z 10 vzájomných zápasov vyhral PP 7 takze sa treba držať pri zemi a nedrazdit súpera takýmito rečami. Ps: to nie je predposratost ale opatrnosť.
15.4.2021 - 21:13
+2

Mato-Mi

 

Tak nejak. Treba mat zdrave sebavedomie, ktore treba ukazat na lade. V diskusiach je to prd platne
15.4.2021 - 21:19
+2

mno

 

presnejšie: netreba lietať v oblakoch ale ostať pri zemi.
16.4.2021 - 7:58
0

mno

 

prognozovať : sa dá kedykoľvek. Len sa to potom musí aj naplniť. Lebo inak je to zlé prognozovanie.
16.4.2021 - 7:57
+1

MaxSBA

 

Nekrič hop
15.4.2021 - 21:00
+4

fanda89

 

Ty si sa odkial vyhrabal? Series sa tu iba ked vyhrate aby si robil ramena ked dostanu MI na frak tu neni po tebe ani kalustny prd
15.4.2021 - 21:01
+5

Mato-Mi

 

Zapas sme zacali dobre, fyzickou hrou sme PP strazili. Potom mal PP miernejsiu prevahu, my sme nevyuzili tutovky. Inkasovany gol nam uskodil, ale pockali sme si na chybu supera. Mna osobne prekvapilo, ze sme upustili od hry z prvej tretiny a ze Mikula ako brilantny taktik naordinoval do tretej tretiny branenie. Cakal som, ze PP sa bude snazit odskocit o dalsi gol, ale nevydalo. Zvysili sme tlak a ked uz sa zdalo, ze dnes gol nedame, tak sa ozval sviatocny strelec Takac a uz to slo. Dnes to nebol okulahodiaci hokej, ale bod je doma a zajtra je novy den. zaverecna bitka bola gentlemanska
15.4.2021 - 20:54
+1

blazon

 

Konecne niekto zhodnotil aj zapas a nie svoje ego. Ja som zapas nevidel, takze dakujem za zhrnutie. Drzim palce MI!
16.4.2021 - 11:10
+2

Xxmarekxx

 

Skokan?
15.4.2021 - 20:55
0

Xxmarekxx

 

Vosvrda?
15.4.2021 - 20:55
0

Xxmarekxx

 

To je naša dukla
15.4.2021 - 20:56
+2

32Westlund32

 

Rodina s Lišiakom ?
15.4.2021 - 20:59
+7

enforcer92TN

 

Pomerne nezazivny match, co bolo sposobene aj tym, ze sa seria len rozbieha a samozrejme beton Ingemy. Ten zaverecny kolaps musel byt na porazenie, luto mi bolo najma Vosvrdu. Zaver mal gule, verim, ze do serie pride trosku emocii a zdravej nevrazivosti, pretoze toto bolo z hladiska PO verejne korculko, aspon prve dve tretiny. Druha seria zatial bavi viac, ale to predbieham, uvidime.
15.4.2021 - 20:57
+5

cartman

 

suhlasim, TN bol zatial urcite zdatnejsi super
15.4.2021 - 20:59
+1

Xxmarekxx

 

4:0
15.4.2021 - 20:57
0

axxel

 

Teba z akeho ustavu vypustili?
15.4.2021 - 20:58
+7

Gargamel123

 

Pome: Slavie
15.4.2021 - 20:58
0

Gargamel123

 

0-3: prepinam...!
15.4.2021 - 21:27
+1

Xxmarekxx

 

Treba ich zdeptat
15.4.2021 - 20:59
0

axxel

 

Hokej taky vselijaky, aj som si pospal... Kazdopadne majster vzide zo serie odvedla
15.4.2021 - 21:00
0

BBJANO

 

Vratulujem Michalovcim k víťazstvu: ktoré bolo zaslúžené.
15.4.2021 - 21:00
+3

Xxmarekxx

 

4:1 4:2 každý tipuje my hráme stále na titul
15.4.2021 - 21:02
+2

amentma

 

OT: Na tych oranzovych sedackach strasne bilo do oci das 30 ludi. Ktovie kolko ich bolo na druhej strane pod kamerou, dake hlavy tam boli...

Len to skusajte, provokujte kym vam hygiena nezrusi vynimku a bude po playoff.

A zas budu musiet dat ten titul nam 😂
15.4.2021 - 21:02
+7

fanda89

 

Joj to sa riesi len v DT ze su ludia na zimaku v PP a MI nie tam su vsetci poriadni
15.4.2021 - 21:05
+1

Mato-Mi

 

Celu sezonu chodia ludia u nas na hokej, preco by to mali teraz na konci riesit? Nesuhlasim s tym, ale su tam. A vsade su ludia na stadionoch. Netvrdim, ze tolko ako u nas, ale su. Aj v Nr boli ludia s dekami na stadione, aj v TN, aj v KE, aj v BA, aj v PP, aj vo ZV a DT. S istotou viem povedat len to, ze urcite neboli v BB
15.4.2021 - 21:07
+3

Xxmarekxx

 

Bude to ťažšie ako som myslel sarpou sa
15.4.2021 - 21:04
0

cartman

 

nepokakal si sa z toho?
15.4.2021 - 21:04
+1

fanda89

 

Mam pocit ze keby si sa zucastnil stretnutia clenov z HP bol by si to prave ty kto by tam dostal prvy po papuli
15.4.2021 - 21:07
+4

Xxmarekxx

 

Vsetci do Brna
15.4.2021 - 21:05
0

Gargamel123

 

ono to je naprd: tyzden stat v play off
ale oni sa rozbehnu,snad
a bude viac sil na konci
15.4.2021 - 21:13
+3

MACEK40

 

Xxmarekxx ked chces dobehnut lisiaka este mas co robit. Ten tu pise sra*ky celu sezonu a stale mu na to niekto reaguje.
15.4.2021 - 21:05
+2

Daewo_KS

 

Ja som zapas bohuzial nevidel, ale takato prehra v play off je vzdy neprijemna. Napriek tomu je to len prvy zapas, tazko teraz vyvodzovat nejake zavery o tom kto pojde dalej

Trocha OT, ale musim povedat, ze tie vyjadrenia o “rychlokvasenom” michalovskom klube su mimo misu. Nie je to tak davno, co MI pravidelne hravali o spicu v I. lige, mali nadpriemerne navstevy a tak dalej. Ved to nie je klub, ktory by pred 5 rokmi hraval proti Gelnici. ci Sabinovu na druhej strane ale treba povedat, ze k nesympatiam voci MI tu na HP velmi uspesne prispieva jeden fanusik vi-ta-za prezidentskych volieb

Ja osobne Michalovciam prajem dlhorocne posobenie v extralige s dobrymi vysledkami ale v tejto serii fandim Popradu. Kto iny by mal konecne priniest do mesta titul, ak nie Skokan, Hascak a Svitana?

Popradcanom prajem vela uspechov a majstrovsky pohar, ale proti MI to bude tazka seria a po pripadnom postupe by bolo nasledne finale so ZV alebo SBA este narocnejsie.

15.4.2021 - 21:06
+4

Mato-Mi

 

Tak ale iba dilino moze sudit klub kvoli jednemu individuu a diki
15.4.2021 - 21:09
+3

gta98

 

No co, je to playoff. Vidime, ze si nemozeme dovolit vypadok ani na minutu, co sa dnes stalo. Sance sme mali, chybal mi doraz pred superovym brankarom. MI je inde nez Detva, musime zabrat.

Tazko som sa pozeral na Takaca ako nam dava gol, ale co uz.

My vieme fajne zakurit v obrane, 2 a 3 gol boli proste chyby, ktore ak budeme opakovať, tak lisky pojdu do finale.

Zajtra je novy den, nepanikarme ale sustredme sa, aby bolo 1:1 na seriu.

Podme
15.4.2021 - 21:06
+3

Xxmarekxx

 

Velmi som sa tesil jedine dukla
15.4.2021 - 21:06
+1

Dzunkes

 

Inac dobre video s Hascakom 👍🏻 pozeram to ale najviac ma bavilo s Brejcakom 😁
15.4.2021 - 21:07
0

Xxmarekxx

 

Netreba vypisovat cukrosoviny ale fandiť svojim 4:0😛
15.4.2021 - 21:10
0

MaxSBA

 

Nerob tu zo seba idiota..
15.4.2021 - 21:14
+1

EliteProspectt

 

neskoro
15.4.2021 - 21:23
+2

Tehelnepole

 

Cau XXmarekXX,

ako ti dnes pisal BBB v livke, bud zacni pisat normalne alebo sa rovno odregistruj.
15.4.2021 - 21:17
+2

Bizzaremifo

 

Dúfam, že si v tom závere dali nejaký odkaz, lebo to bol miestami taký letný pripravovy zápasik, bez emócie s miernym nasadením..zajtra chcem vedieť nabudený a korčuliarsky dominantný Poprad..toto bol mizerný hokejový odvar..
15.4.2021 - 21:11
+2

cartman

 

korculiarsky dominantny poprd😄😄😄 skoro som si nachcal.. myslis tu jednu precitanu patku?
15.4.2021 - 21:18
+1

MaxSBA

 

Nechcem ti nič písať ale Handlovský nehral v prvej formácii dnes.
15.4.2021 - 21:19
+3

Bizzaremifo

 

si ftipny kartmene..
15.4.2021 - 21:34
0

Tehelnepole

 

Nevadí, Poprad, zajtra to dáte.

Michalovce holt maju kvalitnejsi kader.

Michalovce, ocenujem ferovu bitku na konci.
Inak, tak ako ma hegne ked vidim Viedenskeho v drese Zvolena, ma heglo, vidiet Preisingera v drese Kamzikov. NEVADI.
15.4.2021 - 21:14
+2

gta98

 

Chces Preisa do BA? Pribalim k nemu aj basu piva a poslem expresne.
15.4.2021 - 22:21
+3

Marchand63

 

Ked ju posles spolu s Preisom, tak do BA dorazi len Preiso.
15.4.2021 - 22:30
+6

gta98

 

Cakal som nejaku podobnu odpoved 😆😂
15.4.2021 - 22:39
+4

amaskiea BLOG

 

Takže pošli len basu piva, bez Preisa, to bude ok
15.4.2021 - 22:58
+3

gta98

 

Nie, to nebude vyvazeny trejd, musite zobrat aj toho Preisa..
15.4.2021 - 23:26
0

Horehronský_Rytier

 

Vandasa: tam pribal tiež
15.4.2021 - 23:05
+1

Tino

 

slabe: snad 2. zapas prinesie viac emocii a kvality...PP maju jeden vazny nedostatok, bezne herne vypadky im prechadzali v zakladnej casti v play off sa toto bude tvrdo trestat , kludne sa im moze stat ze skoncia po 4. zapasoch
15.4.2021 - 21:18
+1

Chamois13c

 

Takto sa to nehra do psej matere! Mali sme zapas pod kontrolou? S 1 golovym naskokom? Nezmysel hascak nedal na 2:0 a bolo zle ... Zajtra to chce vacsie nasadenie
15.4.2021 - 21:19
0

cartman

 

po 1. zapase s TN som si nebol taky isty ako teraz ze ideme dalej
15.4.2021 - 21:20
+1

KamzíkVPovažskej

 

Ty si čoza tupelo? Si liečiš nejaký komplex menejcennosti? Alebo si mal v útlom detstve nejaké frustrujúce zážitky sexuálneho charakteru? Z domova si frajer, lenže si len kus tupela čo v živote nič nedokázal..
15.4.2021 - 21:34
+3

KKK

 

Niektorých ľudí treba brat s rezervou ale nedá mi jedna vec milujem ľudí ktorý hneď začnú vyskakovať typu čo si ty dokázal resp nič si v živote nedokázal bla bla bla poznáš ho osobne že si trufas takéto veci vypisovať? Lebo podľa reakcie vyzerá že komplex si tu riešiš skôr ty. Nič v zlom.
15.4.2021 - 22:05
+2

KamzíkVPovažskej

 

Áno trúfam..pozri si jeho príspevky, pochopíš...
15.4.2021 - 22:49
0

KKK

 

Veď vidím preto píšem, že niektorých ľudí treba brať s rezervou takých tu bolo, je a aj bude. Veď nech vypisuje čo vypisuje načo sa tým zaoberať. Škoda drať klávesnicu.
15.4.2021 - 23:44
+2

mno

 

asi preto: že sám nič nedokázal
16.4.2021 - 8:04
0

cartman

 

no ta ty si strasny huj😄 take it easy bo ce tu porazi 😄
15.4.2021 - 22:05
0

KamzíkVPovažskej

 

.huja vidíš každé ráno v zrkadle..neboj srdce a tlak mám ok :-*
15.4.2021 - 22:49
+2

MACEK40

 

Pisem to tu asi piaty a posledny raz: Naco reagujete na trollov ? Ci neviete ich rozoznat od normalnych prispievatelov ?
15.4.2021 - 21:21
+3

Tehelnepole

 

Macek, skuste to robit ako fanusikovia inych teamov, hromadne ich sĺusne vyargumentujte do nemlatom a mod to zacne cistit.
15.4.2021 - 21:24
0

MACEK40

 

Co ja viem, podla mna by bolo lepsie nereagovat. Ved to je asi ciel toho co pisu, vyvolat reakciu od ludi ktori sa im stale snazia oponovat.
15.4.2021 - 21:26
+2

Tehelnepole

 

az na toto prides, dostanes nobelovu cenu za ucinny boj proti trollom
15.4.2021 - 21:33
0

gta98

 

Skor je tu problem, ze to cele zaseru.. ak by sa to cistilo precizne, ani by neboli na nich reakcie. Takto ti to neda, ked kazdy treti prispevok je taky shit. Cim neobhajujem tych, co im odpisuju, ja na nich prdim, ale niekedy ti neda no.. stacilo by viac tych jednoduchych provokaterov mazat a banovat.
15.4.2021 - 22:24
+1

MACEK40

 

Tak chapem ale ved sa pozri co tu produkuju tito chlapci Ved to je uplne jasne ze len naschval pisu co najviac sprostosti aby im na to niekto odpisal. To sa ani neda brat vazne.
15.4.2021 - 23:07
+1

BieloModra

 

No a co? Prvy zapas nevisiel popraderi...vysiel MI, uhrali to maju to treba to sportovo uznat a vynechat somariny ...aj zajtra je den
15.4.2021 - 21:33
+5

BieloModra

 

Nevysiel....pardooon
15.4.2021 - 21:40
+5

axxel

 

Ze si to ty tak ti prepacime
15.4.2021 - 21:41
+2

Horehronský_Rytier

 

Zápasu chýbali emócie: v porovnaní so súbojom ZV:BA to bola miestami nuda...

Osobne to pripisujem štýlu hry MI so zabezpečenej obrany... PP k tomu pridal profesorský stýl hokeja, na ktorý nakoniec ešte aj doplatil.

Jediný, kto sa mi páčil, bol Vošvrda... ktorého mi nakoniec bolo asi ako jediného lúto.

MI hrá celú sezónu týmto hrozným štýlom, ktorý súpera priam znudí a divákov taktiež. Niečo podobné zvykli hrávať Preds v NHL a SUI na MS/OH.

Dúfajme, že sa táto séria kvalitou zlepší, a to hlavne v podaní PP, keďže od MI môžeme naďalej sledovať len lepidlo Ceresit, ktoré majú na dresoch.
15.4.2021 - 21:42
+6

cartman

 

😄 poslem nejaku servitku na slzicku? daj adresu
15.4.2021 - 22:08
+2

Adam138

 

dobry zapas koniec pobavil nabuduce aj pusu
15.4.2021 - 21:50
+5

Ol!ver

 

Haščák pri góle domácich na 2:1 ukázal, prečo nepatrí do repre, a prečo sú Skokan a hlavne Svitana oveľa vhodnejší na medzinárodný ľad. Ofenzívny talent má, ego si slušne naháňa bodmi, ale korčuľovanie a hlavne reakčnú rýchlosť a zodpovednosť vzadu má slabučkú.
15.4.2021 - 21:52
+8

Gargamel123

 

ale tu nie sme: v repre
15.4.2021 - 22:38
0

Xxmarekxx

 

Typické popradskí plackari hneď budete mať po sezóne dovi ked ešte budete hrat
15.4.2021 - 21:55
+3

Xxmarekxx

 

Vaši hráči už sú predani
15.4.2021 - 21:57
+2

MaxSBA

 

Akože je tu v pohode diskusia medzi fanúšikmi Michaloviec a Popradu a ty to tu musíš skrášliť však? Úplne zbytočne. Zmizni už.
15.4.2021 - 21:58
+5

KamzíkVPovažskej

 

Cartman a tento to bude asi jedna osoba ktorá trpí nejakou poruchou duševného charakteru.. lieči si komplex menejcennosti na nete..
15.4.2021 - 22:03
0

MaxSBA

 

K nim ešte lišiaka.
15.4.2021 - 22:12
0

cartman

 

a to ked tu este pride lisiak odtrhunty to bude zabava v tomto vasom "extraligovom" marazme 😄
15.4.2021 - 22:15
0

cartman

 

ty tu prestan robit profily ty "doktor" 😄 .. dalsie sezona v prdeli aj ked tu budes bit do telelefóónu ako nepricetny 😄
15.4.2021 - 22:12
0

cartman

 

proste ste to nevypocitali na tu detvicku.. nevyslo😄
15.4.2021 - 22:13
0

mno

 

ok: ale čo tým chcel vlastne básnik povedať?
16.4.2021 - 8:07
0

cartman

 

a urcite tu nechcem pohodicku medzi PP a MI.. ste konari takze vecny super
15.4.2021 - 22:17
0

MaxSBA

 

koňári? My?
15.4.2021 - 22:27
+3

KamzíkVPovažskej

 

On asi myslí, že Poprad je Prešov 😁
15.4.2021 - 22:52
+3

Horehronský_Rytier

 

Hlupota totálna:

Chlap bol asi najďalej v Trebišove
15.4.2021 - 23:01
+2

Xxmarekxx

 

Škoda že detva nepostúpila bolo by s kým hrat
15.4.2021 - 22:32
+1

Xxmarekxx

 

Zajtra zase super vecer pre MI
15.4.2021 - 22:57
+1

amaskiea BLOG

 

zajtra škola, budeš nevyspatý
15.4.2021 - 23:00
+9

Radovan123

 

Mohol by som poprasiť adminov a všetkych ktorí maju pravo mazať aby sa riadili tým čo piše dole(
V diskusii absolútne odmietame vulgarizmy (ich rôzne skratky a náznaky), rasizmus a neplatenú reklamu. V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, fanúšikov, hokejových funkcionárov, klubov a ich hráčov.. V diskusii tiež neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie.)
lebo už ani čitať diskusie ma nebavý ked taky hnoj tam je.
15.4.2021 - 23:15
+7

darebak35

 

MAm taký blby pocit že tieto MIchalovce sú tak osrate oštate že oni tento rok tuto ligu vyhrajú. Vždy vzdyyyyy sa in podarí vyrovnať, streliť gól, rozhodnúť v závere. Aj s TN kopec šťastia... obávam sa že toto skončí 4:1/4:0 pre MI
15.4.2021 - 23:32
+2

Haxito

 

Nemôže neverím musíš veriť máme tento rok na to ono to príde (:
16.4.2021 - 0:39
+3

Bizzaremifo

 

Ty si strašne negatívny človek
16.4.2021 - 6:32
+2

darebak35

 

Možno som a možno tak veľmi chcem až som takýto frustrovaný
16.4.2021 - 7:20
0

mno

 

Michalovce: Dnes zopakovať včerajšok a nabiť ten "tradičný klub".
16.4.2021 - 7:29
+2

darebak35

 

“Tradičný klub” už oddychuje 🥲
16.4.2021 - 7:57
+8

Horehronský_Rytier

 

a je dosť možné, že sa to stane pre nich tradíciou

V ďalšej sezóne si už ale možno aj KE zahrajú dlhšie, ak bude play out, tak by sa ho mohli zúčastniť
16.4.2021 - 8:55
+4

Adam138

 

Keď to napíše fanúšik Brezna kde 2. Lige amatérskej nevedia postúpiť do play off
16.4.2021 - 15:53
0

LenTak93

 

samozrejme
Keď hrali Líšky baráž o extraligu, tak každý ňuňuňuňuňuuuu, zlaté Líštičky, poďte medzi nás, vyraďte zlú, škaredých Vlkov, rozmetajte ich svorku, kde o ľudia o hokej nemajú záujem, veď vy máte skvelých fanúšikov a... a my Vám dáme 5:0 každý zápas.
Priznávam, je skoro niečo hodnotiť, pretože aj Havrani hrali vo svojich prvých dvoch sezónach semifinále, následne štvrťfinále, kde trápili favorita na titul a potom z ligy vypadli, čo je aj škoda.
Ale nechceme v lige radšej takéto kluby? O financiách sa baviť nemusíme, nesťažuje sa nikto, hokejový boom tam je a vedia poskladať silné mužstvo.
Teraz si trochu kopnem, ale čo také Medvede, či Podtatranci no.2? Pozrime sa na ich výsledky a čo dali od svojho posledného postupu extralige? Tí druhí spomenutí majú aspoň tých 1500-2000 skalných na tribúne, ale Medvede? Výsledok v podobe presunu licencie na východné Slovensko asi hovorí o všetkom a o celom záujme v tom meste. Samozrejme, česť miestnym fanúšikom, ale proste klub bez ambícií, s malými prostriedkami, bez fanúšikov na tribúne nikdy nebude pre najvyššiu súťaž najlepším riešením. A to ani pre jednu stranu.

Takže áno, radšej takéto "tradičné kluby" ako Líšky, aj keď budú porážať naše kluby, ale nech pozdvihnú kvalitu ligy a ukážu, že sa to dá robiť aj inak.

Každý nech si pod tými názvami predstaví, čo chce.
16.4.2021 - 9:12
+4

darebak35

 

Dávam Ti plne za pravdu a MI by som v žiadnom prípade nespochybňoval a do extraligy určite patria. Skôr tu tvoj kolega z KE naznačoval niečo v zmysle že PP nie je tradičným klubom len za to že má mindraky z “namyslených fanuskov”. Veď ok, fandime si každý komu chceme, ale skrz svojich osobných ne/sympatií tvrdiť že PP nie je tradičným klubom v extralige je trochu scestné 😃
16.4.2021 - 11:13
+2

LenTak93

 

to malo ísť jemu, sorry a ja som to najprv pochopil tak, že kope do Michaloviec
16.4.2021 - 12:14
+1

Chamois13c

 

Oni uz maju skoro mesiac vekejšn
16.4.2021 - 8:10
+1

gerlach

 

Po včerajšom verejnom korčuľovaní v Michalovciach, som ochotný prijať výhovorku že sme mali dlhú pauzu a že sa potrebujeme dostať do tempa. Dnes ale očakávam iný prístup. Nič nové, iba hrajme to, čo vieme.Rýchle korčulovanie, rýchly prechod do pásma cez dve prihrávky,dohrávanie súbojov, kreativita. Mashintera prosím do štvrtej lajny, Mešár naspať do druhej, tak ako proti Detve, takto sa nám rozloží sila do všetkých útokov. Hrajme svoje a naplno. Dnes to padne. A ešte jedna poznámka - povedzte niekto našim kamzíkom že už je semifinále. Treba bojovať!!!
16.4.2021 - 13:55
0

gerlach

 

K Michalovčanom: Ešte by rád svoj postreh k diskusii a pohľad na to ako to mám ako Popradčan. Celú sezónu fandím okrem našim aj Michalovciam. Teraz sa hrá semifinále.Vedel som, že k tomuto súboju dôjde skôr či neskôr. Moje sympatie k Michalovciam sa akosi začali až nešportovo meniť k pocitu nevraživosti. Pri otázke, prečo si tak kazím pocity k športu ktorý mám rád som zistil, že mi to kazí časté čítanie diskusií. Potom som zistoval, čo ma tých diskusiách tak serie. A čudujte sa svete: sú to len dvaja , alebo traja týpci z Michaloviec, a takých máme všetci vo svojom meste, čo ani nevedia čo píšu.Zasmial som sa a môj vztah k Michalovciam je už teraz zase blízky, podme diskutovať k veci slušne, ukážme že sme ludia na úrovni a fandíme svojim . POPRAD!!!
16.4.2021 - 14:26
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov