Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
ELH
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Premiér: Na hromadných podujatiach bude môcť byť najviac 50 ľudí

zdroj: TASR
30.9.2020 10:36 TASR

Na všetkých hromadných podujatiach bude môcť byť maximálne 50 ľudí.


Opatrenie, ktoré v stredu vydá Úrad verejného zdravotníctva SR, bude platiť pre športové a kultúrne podujatia i omše. Dôvodom je, aby medzi jednotlivými oblasťami nedochádzalo k "škriepkam". S návrhom prišiel hlavný hygienik SR Ján Mikas, v stredu o tom pred rokovaním vlády informoval premiér Igor Matovič (OĽANO).
Matovič priblížil, že ak na športovom podujatí bude športovcov a celý realizačný tím tvoriť skupinu 50 ľudí, tak budú musieť hrať bez divákov. Ak v divadle bude 20 hercov, tak bude môcť byť 30 divákov, a taktiež podľa toho sa počty budú dopĺňať v kostoloch podľa farárov, miništrantov a veriacich. Na všetkých má podľa predsedu vlády platiť "rovnaký meter".
"Zdá sa mi to v súlade so zdravým rozumom, aby sa nerobili žiadne výnimky a aby sa všetci cítili rovnako pred týmito opatreniami. Je to férový postoj ku každému," poznamenal premiér. Dodal, že sa tak nerozlišuje ani medzi tým, či je to hromadné podujatie vonku alebo vo vnútri.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


jh12

 

rozumny kompromis, i ked pre istotu som cakal pocet 70-100 a "bez divakov"
30.9.2020 - 10:39
+1

Roman-u2

 

Ani nebudem ďakovať, ale aspoň niečo... No naďalej toto opatrenie nemá žiadnu logiku - obchody sa obmedzujú na m2, krčmy na počty stoličiek, ale šport, kultúra a cirkevné podujatia na celkový počet ľudí na jednom mieste! Toto ma o logike opatrenia naozaj nepresvedčilo, skôr to vnímam ako populizmus: "Máte možnosť, berte alebo nie!"
30.9.2020 - 10:44
+8

WINTERisCOMING

 

Aspoň 10-15% kapacity na sedenie by bolo rozumné.
30.9.2020 - 12:26
+3

FP-lacerta21

 

rozumny????
Hokej:
2x23 hracov = 46
2x2 trener = 4
4 rozhodca = 4
2x2 maser = 4
realizacny tim
casomiera
ladary
osvetlenie
atd atd
DIVACI = 0
SUMA = cca70+

Hokej urcite NEBUDE!!!
30.9.2020 - 10:49
+32

jh12

 

ano rozumnejsi nez zastavit urcite sutaze, teraz do 12tej hodiny maju kompetentny cas zasiahnut a vyboxovat limit aspon 70 ludi. A este raz si to precitaj.
30.9.2020 - 10:51
+3

FP-lacerta21

 

ja som to cital, a ty?
Rozumne ak chcu stopnut sport. OK nech to povedia narovinu.
Ale takto sa schovavat a zbabelo dat limit, ktory je likvidacny a pritom narovinu nepovedat ze zakazujem....
Toto je dla teba rozumne!?!?!
30.9.2020 - 10:57
+19

jh12

 

este raz, ja schvalujem ze sa snazia spravit kompromis, i ked je to koli kostolom a nie sportu. Ale hovorim, ze ten kompromis mal byt napisany nasledovne: Hromadne podujatia je mozne usporaduvat bez ucasti divakov za maximalnej ucasti 100 ludi, nevyhnutnych pre vykonanie a zorganizovanie hromadneho podujatia.

Urcite by som vyspecifikoval ze babka v kostole nema co byt, a taktiez divak na tribune nema co byt tiez. Vybavene
30.9.2020 - 11:06
+1

FP-lacerta21

 

o com tocis?
aj ked sa da suhlasit s tym co si tu teraz napisal, ale ako to suvisi s temou clanku a tvojim "rozumne" s kapacitou 50 osob na hokeji???
30.9.2020 - 12:30
+7

LuukyBB

 

Ešte treba pripočítať napríklad zdravotnú službu... Je to samozrejme absolútne nereálne, že sa za takéhoto limitu bude môcť hrať. Skôr si myslím, že to nebude stačiť ani mládežnícke zápasy. Aj keď tam to bude asi tesnejšie a možno to bude stačiť.
30.9.2020 - 10:55
+1

FP-lacerta21

 

jasne... to bolo v tom atd. atd......
30.9.2020 - 10:58
+1

burnzie

 

No čo povieš? Čuduješ sa potom tým reakciàm a kritike na vládu keď tieto opatrenia nemajú ani logiku? A to všetci zázračne zmenili názor ako Igor ide zachrániť krajinu a pod a opatrenia sú úplne na mieste... To rwdšej bez divákov a kompenzácie klubov ale nie klubom neuhradia škody lebo budú apelovať na to však sme povolili istý počet ľudí na zimáku...... Ale aj po tomto komentári dám na to krk že sa nájde niekto kto sa zastane Mikasa s Matovičom.... Hráči spomínali, že absolutne s nimi nechcú komunikovvať nič toto je šialená vláda nič viac....
30.9.2020 - 11:56
+9

warn1ng

 

Ano nerobia to spravne. Myslim ze s tym väcsina z nas suhlasi. Ale ty co tu poslednu dobu predvadzas, to mi rozum zastavuje. Mysliet si ze ina vlada, ci ta alebo ta, by to robila inak je teda pekne naivne. Ved napriklad ta nenavidena "bravcova hlava" Mikas tam je uz velmi dlho. Toho si tam nedosadil Matovic.
30.9.2020 - 12:01
+10

burnzie

 

Ak toto akože je správne čo urobili dobre.... Vidím, že sa ti ten rozum naozaj zastavil uvidíme čo budeš písať za mesiac či dva..... Veď toto je výsmech omše povolené kde je najrizikovejšia skupina a tu 50 ľudí?! Nerob zo seba prosím ťa ak vieš počítsť koľko ks má len realizačný team a pod.... Pozri sa ako je to v okolitých krajinách v porovnaní s nami
30.9.2020 - 12:17
+12

warn1ng

 

Vies ty citat co som napisal vobec? Ci uz si tak mimo ze nevies ani citat? Napisal som ze s tebou suhlasim v tom ze to nerobia spravne. Ze je to prehnane. Ale je taktiez prehnane a hlavne naivne si mysliet ze za inej vlady by to bolo ine. Nic viac.
30.9.2020 - 12:24
+5

burnzie

 

Na margo tohto všetkého neviem či si niektorí domýšľajú v tom, že si prajem návrat Smeru a pod len sa prudšie vyjadrím smerom k terajším opatreniam a zle ja som Matoviča vulgárne neurážal vyjadril som sa v podobnom duchu či eštevv miernejšej forme ako sa on naposledy vyjadril k národu a ako na väčšine tlačoviek uráža bez akýchkołvek dôkazov niektorých kolegov či ľudí v opozícii potom nech nečaká po tých vyjadreniach, že mu to ľudia nebudú oplácať rovnakou mincou
30.9.2020 - 12:39
+5

LuukyBB

 

Problém je v tom, že včera si tu niečo splietal o tom, že tu niekto velebí Igora. Nemám pocit, že ho tu niekto vyložene velebil. Na druhej strane si tu ty a ešte niekoľko ďalších nickov, a Vy sa tu tvárite, že za všetko zlé je zodpovedný Igor. Nechápem pri tebe hneď niekoľko súvislostí.
1. Ako si môžeš myslieť, že iná vláda by to zvládla takmer ideálne.
2. Ako si môžeš myslieť, že sa tieto opatrenia dajú nastaviť tak, aby aspoň 90% ľudí bolo s opatreniami ako tak v pohode.
3. Ako si môžeš myslieť, že Tvoj sociálny štát sa rozložil vinou podľa teba zlej vlády. (mimochodom stále čakám na nejaké vety o tom, aký sme to teda boli sociálny štát...)
4. Ako je možné, že vďaka chybám novej vlády počas najväčšej krízy od WWII, si tu už po pol roku želáš návrat zlodejskej bandy.

Všetci vieme, že sa tieto opatrenia vedia nastaviť lepšie. Ale akosi nikto nevie ten lepší návod predstaviť. Nie pre šport, nie pre hokej, nie pre ľudí, ktorí robia v zahraničí, nie pre zamestnávateľov, nie pre zamestnancov, nie pre kultúru atď. Ale pre celú spoločnosť, alebo aspoň jej drvivú väčšinu.

Úvahu môžem ukončiť mojim názorom, ktorý som už prezentoval.

Počas takejto krízy neexistuje ideálne riešenie. Existuje len zlé riešenie, alebo ešte horšie riešenie.

Vždy tu bude skupina ľudí, ktorá bude nespokojná.


30.9.2020 - 12:17
+55

ŠKP

 

Vyborne napisane
30.9.2020 - 12:44
+1

fanpp

 

Samozrejme hlavne keď pán premiér narieka necestujte a ide s deťmi na vylet do Poľska. Nezente sa a sam na svadbe bez ruská. Česi vyriešili situáciu v športe začiatkom júna a naliali do nho miliardu. My mame koniec septembra a mení svoje výroky zo dňa na deň. Zakončí to, že hrajte a do 50 ľudí. Len ten jadrový fyzik nemá ani šajnu o tom ze v počte 50 ľudí je nemožné hokejový zápas usporiadať. Co je to teda za odbornú komisiu? Keď je tam každý odborník ako 160 kilvy hygienik tak ďakujem pekne.. A nehovoriac o tom, že nemajú absolútne žiadny plán a opatrenia mi príde ťahané z klobúka.
30.9.2020 - 12:50
+12

crystalmeth

 

Tak ale Polsko je v podstate severovychodne Slovensko,tak to bol doma.
30.9.2020 - 19:14
0

zahorak009

 

Skúsim ja aspoň k niečomu,keď nie on.A nie som jeho právnik
1.Prelúskavam sa týmito debatami už dlhšie a nevšimol som si(ale možno sa mýlim),že by písal,že iná(konkrétna)vláda by to zvldla IDEÁLNE.
2.Nedajú. Ale súčasných 20 až 50%,meniacich sa podľa toho,ako sa práve Igor rozhodne,je teda dosť málo.
3.K tomuto sa vyŇadrovať nendem,to by bolo na hooooodne dlhú debatu...
4.Ešte NIKDY v novodobých dejinách Slovenska sme nemali vládu,vlastne celý parlament,ktorý by bol "čistý". Každý posranec má okrem stranníckych svoje vlastné záujmy,v ktorých sa veľmi často vyskytuje"ako koho ojebať". Ak si myslíš,že súčasná vládna garnitúra naozaj zvádza boj dobra so zlom,tak si s prepáčením aleže kurva naivný.
30.9.2020 - 13:37
+14

fany

 

Tú ŠTVORKU napísať veľkým a vyžltiť.
30.9.2020 - 13:46
+2

FP-lacerta21

 

...sduhlas ... presne tak!!!
30.9.2020 - 15:43
0

OUTBLAST

 

..: #4 dodnes ma udivuje že sa ešte po tých rokoch najde dakto verí tej scifi rozprávke o tom ako im ide o nejaké dobro národa a nič iné...
DO VELKEJ POLITIKY SA NIKTO ČISTÝ NEDOSTANE! NIKTO KTO NIEJE VYDIERATEĽNÝ A KTO SA NEZVIEZOL NA NIEKOHO CHRBTE...
30.9.2020 - 18:57
+1

Sunkafit

 

Tak tak
30.9.2020 - 15:14
+1

hello, havarju

 

pridal by som tam kameramanov, lebo bez nich to aj tak nemá význam
30.9.2020 - 11:06
+6

Nemehlo

 

Dnes na stream kameramana nepotrebujes. Tusim, ze na hockeyslovakia je robeny stream z jednej kamery, ktora snima cele ihrisko.
30.9.2020 - 12:26
0

warn1ng

 

Hej no. A ako to vyzera?
30.9.2020 - 12:27
+4

Nemehlo

 

Biedne, ale kebyze mas tych kamier viac. Tak sa to da zvladnut z externej rezie.
30.9.2020 - 13:00
+1

hello, havarju

 

Noo a ešte tam dať dron, ktorý by naháňal puk z blízka
30.9.2020 - 13:45
+3

Chamois13c

 

Nariadi matovic ze hrat sa bude na 3 formacie a namiesto rolbara bude zotierat niektory z hracov, plus aj ladarov zastupia ako minule ked Svitana nabehol s vrtackou a spravil dierky
30.9.2020 - 11:08
+4

azzurri

 

Čo je na tom rozumne?do 50 je malo a pre hokej dupľom.takze hokej sa hrať nebude,jedine tak na 2 pätky
30.9.2020 - 11:59
+2

fany

 

Ale to máš aj v divadle. Veď oni nemajú ani potuchy o športe a kultúre. Však v divadle 2 hercov a ďalší sú kde?
30.9.2020 - 12:17
+1

borussia

 

A kto z nich má potuchy Mikas ani nevie čo je hokej, Matovič ho raz videl v tv a Krajči ten sa pomodlí a povie nech nám boh pomáha načo hokej
30.9.2020 - 13:40
+4

fany

 

Kolár chodí na hokej.
30.9.2020 - 13:46
0

OUTBLAST

 

..: Kolár je dvorný pušipajtáš ktorí sa pridá ku každej sračke...
30.9.2020 - 18:58
+1

crystalmeth

 

Okukat cheerleaderky,ktoru by pretiahol.
30.9.2020 - 19:15
0

N-R-N-R

 

Mikas ani nevie co je to sport, nie to este nejaky Hokej
30.9.2020 - 14:01
+2

Frey77

 

Len ty nebudeš asi veľmi rozumný, keď dokážeš toto napísať
30.9.2020 - 12:37
+2

spartacus

 

Fakt genialne ten Mikas je genius.50 ludi hlava na hlave v kostoliku kde sa zmesti 70 ludi a budu tam 70 seniori .a v stadione kde je kapacita 10000 ludi odratas hracov rozhodcov a personal tak divakov 0 .fakt mam pocit niekedy ze hlupost nema hranice
30.9.2020 - 13:06
+4

crosbynko

 

Nalejme si cisteho vina. Toto opatrenie zjemnili jedine kvoli pindaniu biskupov. Ti su v cajku. Tam 50 ludi na dedine ani do kostola nepride jedine tak v nedelu. Hrat divadla ci nebodaj nejaku operu so zborom je tazko realizovatelne a vlastne hrat divadlo s minimum divakov alebo so ziadnymi urcite nema zmysel. A sporty budu mat problem sa tam zmestit s hracmi a realizacnym timom. Ale tak ktovie ako to este upravia. Tito su co hodina to novina.
30.9.2020 - 13:18
+3

crystalmeth

 

Co maju vsetko upravovat na 100 krat,ano,nie,ano,nie,zas ano,seriem na takuto exekutivnu moc.
30.9.2020 - 19:16
0

N-R-N-R

 

https://sport.aktuality.sk/c/462966/komentar-sport-a-kultura-zarezane/?utm_source=aktuality.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-crosspromo-hp-new&utm_campaign=cross&_ga=2.155242107.1349063252.1601268411-1787804025.1530598360


-- velmi dobry clanok
30.9.2020 - 10:41
+3

vzdy.na.statie

 

13 utocnik moze robit rolbara...
30.9.2020 - 10:41
+9

Corgi77

 

Na hokeji treba min. 60 ľudí.
Čo teraz.
Budú hrať na 3 útoky??
30.9.2020 - 10:41
0

MaxSBA

 

"Keď bude 50 športovcov plus realizačný tím, tak budú bez divákov vysvetlil premiér.
30.9.2020 - 10:43
+1

N-R-N-R

 

no hej, ale na hokejovy zapas potrebujes viac ako 50 "miest" pre sportovcov+realizacny team
30.9.2020 - 10:44
0

Roman-u2

 

Ešte raz na hokej potrebuješ 60 ľudí...
30.9.2020 - 10:45
0

spartacus

 

Roman-u2: 60 je malo
20-20 hracov
4+4 realizacny tim
4+1 rozhodca delegat
2 rolbar + .pomocnik..
2+2 Zametaci ladu
3-casomiera
4 Kamera .komentator stab .to nehovorim ked to bude na STV tak minimalne 13 ludi kamera + štab
To maš 67 alebo 90 ludi minimalne !
30.9.2020 - 13:14
+1

zahorak009

 

Tož teď su z toho jelen... Tak 50 športovcov + realizačný tím,ako píše Max,alebo 60 ľudí?
30.9.2020 - 13:42
+2

FP-lacerta21

 

spolu max 50 osob DOKOPY!!!

"Na všetkých hromadných podujatiach bude môcť byť maximálne 50 ľudí."

..."Matovič priblížil, že ak na športovom podujatí bude športovcov a celý realizačný tím tvoriť skupinu 50 ľudí, tak budú musieť hrať bez divákov...."

Cize vsade hovori o max 50 osob dohromady. Ak treba na nejaky sport viac ludi, sport ma smolu...
30.9.2020 - 15:48
0

Corgi77

 

Ok.
To som nepostrehol.
30.9.2020 - 10:45
0

FP-lacerta21

 

NIE NIE , ziadne plus tam nie je!

Cize pravdepodobne ak ich bude 50+ tak STOP!
30.9.2020 - 10:52
+2

azzurri

 

Ta banda ... nevie ani kolko hráčov hra hokej,futbal a kolko ľudí okolo toho zápasu musí byt
30.9.2020 - 12:03
+4

fany

 

Zahrajú si tretinkový hokej traja proti trom, alebo formácia z ľadu vyjde von zo štadióna ,tí čo budú vonku vojdú dnu a tak budú rotovať. A ľadár bude vonku a cez prestávku ,keď budú robiť ľad ,tak vyjdú von si niektorí pofajčiť. Všetko sa dá ,keď sa chce.
30.9.2020 - 12:25
+5

spartacus

 

MaxSBa: A co rolbal casomiera kamery rozhodcovia . delegat
30.9.2020 - 13:08
+1

ferdinandnz

 

50 osob neschvalili kvoli sportu, ale kvoli kostolom. Inac by prepocitali kolko ludi treba na hokejovy zapas.
30.9.2020 - 12:51
+4

Roman-u2

 

Netrep, čo s týmto majú kostoly? Toto hodili ako kosti psom, berte alebo nechajte! Toto nemá hlavu ani pätu, či už v kostoloch, divadlách alebo v športe...
30.9.2020 - 14:50
+2

crystalmeth

 

Tak to berte,vsak ste ako take psy.Vam aj keby povedali,ze pojdete do lagru,lebo je Nudzovy stav,a Korona,tak pojdete.
30.9.2020 - 19:18
0

Roman-u2

 

Prečo to píšeš mne? Protesty mali pokračovať, ale mala sa spojiť športová a kulturna obec, keď aj spoločne s "černoprdelníkmi" a ísť do toho spolu, lenže tu to neexistuje, lebo každý chce hrabať pre seba, a to aj v čase nelogických opatrení...
2.10.2020 - 7:27
0

Big brother

 

Tieto drísty už nikoho nezaujimajú, teraz sa treba začat vyjadrovat k finančným kompenzáciam pre kluby, aby mohli fungovat. Hráči maju tiež rodiny a hypoteky.
30.9.2020 - 10:43
+12

DobryHokej

 

Chces nejakemu sportovcovi, ktory sa pred rokmi autonomne rozhodol ist touto cestou platit hypoteku? Lebo ANO, pokial pracujes legalne v tejto krajine, kupujes tovar, legalne zijes v nehnutlenosti, tak generujes dane. A ANO, presne z tychto dani by si potom platil nejakemu hracovi hypoteku.

Opakujem - NIE VLADA! Ale my vsetci, ktori tu zijeme tvorime statny rozpocet. A z tohoto rozpoctu sa platia medzi inymi: nemocnice, skoly, cesty, osvetlenie, samospravy, policia, ............. Teraz sa z tychto penazi ukroji a da sa sportovcom na ich spotrebu?
30.9.2020 - 11:44
+10

Sesto6

 

Zo statneho rozpoctu sa platia aj tisice zbytocnych uradnikov, predrazene zakazky okrem ineho aj v nemocniciach. Ale aj kompenzacie firmam, ktore nemohli vykonavat svoju cinnost. Aj profesionalni sportovci platia dane, tak preco by nemali dostat kompenzacie?
30.9.2020 - 12:01
+4

DobryHokej

 

Asi sa nerozumieme. Nehovorim, ze nema kazdy dostat svoju kompenzaciu. Ale preco z dani? Preco sa pred rokmi nevytvoril fond, ktory by s takymito situaciami ratali? Preco Nemci takyto fond maju od 2008, ked zaviedli Kurzarbeit a u nas o tom neprebehla ani diskusia? Na taketo kompenzacie dane NIE SU urcene!

Otazka je, z kadial na to vziat peniaze? Krajina pracovala vyse 10 kontinualnych rokov v raste, no neusporila nic, akurat kazdy rok vyssi deficit = vyssi dlh = ziadna uspora na horsie casy.

To, ze mame kopu zbytocnych urandikov je zial pravda, ze statne zakazky boli mega predrazene je velmi smutna realita. Podla medializovanych informacii ma kazde ministerstvi za ulohu znizit naklady o 10% a viac. Tak sa do toho pustili. Len co si pamatam, tak z policie vyhodili akehosi spisovatela Dana (neviemakeho) a uz opozicia nadavala, ze on tam mal ostat lebo si to zasluzi atd. Tak porad - ako sa vysporiadat s ekonomickou situaciou, ako so zdravotnou situaciou, ako so stavom statneho rozpoctu a dlhmi a zaroven s "pomocnou rukou" ludi?
30.9.2020 - 12:15
+6

Frey77

 

V prvom rade sa zo štátneho platí cirkev, ktorá má toľko, že ani nevie koľko miliárd vlastne má!
30.9.2020 - 12:41
+5

Tokino

 

A ešte ako kšeftuje s pozemkami a aky biznis toči s vplyvnými ludmi,ked to raz praskne tak to bude parada. Jednoznacne cirkev odlučit od štatu a ziadne ulavy.
30.9.2020 - 12:46
+3

DobryHokej

 

Ked zavedu odlucenie cirkvi od statu, tak do mesiaca cirkev skrachuje a zo dna na den tu bude 95% ateistov. V Nemecku je narpiklad cirkev uz desatrocia odlucena a veriaci platia 9-10% dan na kostol. No kto by na slovensku platil korunu dane navyse?
30.9.2020 - 12:46
+1

dusanTN

 

Keď sa ukrojilo kaderníčke na nájom za salón tak to bolo v pohode?
30.9.2020 - 12:03
+3

DobryHokej

 

Hm?
30.9.2020 - 12:15
0

fany

 

To je to posledné čo ma trápi.
30.9.2020 - 12:29
0

fanpp

 

Ak raz štát niečo zákaze, musí straty kompenzovať.
30.9.2020 - 12:54
0

HA RA Bin Ladin

 

Hypoteku si vie po dohode s bankou odlozit.. tak ako viaceri z nas..
30.9.2020 - 12:56
0

fany

 

A dokedy? Kým prejde tretia, štvrtá či jedenásta vlna? Či keď sa začne piesok liať? Toto je pomoc tak na úrovni prvej pomocnej.
30.9.2020 - 14:39
+1

Nemehlo

 

Este mozme postrielat vsetkych rizikovych a budeme v bezpeci.
30.9.2020 - 16:16
+3

HA RA Bin Ladin

 

Kym sa nevytvori kolektivna imunita- to znamena cca 90% zaockovanych resp. vyliecenych.. to by tu ale nemohli smradit odporcovia ockovania vsak?
30.9.2020 - 16:35
+1

Ottawa38

 

Ked si zaockovany,tak sa mozes nakazit?
30.9.2020 - 18:59
0

fany

 

Správna otázka.A odpoveď . ÁNO môžeš.
30.9.2020 - 21:06
0

hello, havarju

 

Nemysli si, že existuje nejaká kolektívna imunita. To si na omyle. Ak si už Covid mal, tak ho kľudne po určitom čase môžeš dostať znovu.
30.9.2020 - 21:11
+1

HA RA Bin Ladin

 

Nikto netvrdi ze covid po case nemozes mat znovu- moze sa stat.. ale poprve- protilatky uz su vytvorene- imunitna odpoved je takcitak rychlejsia a silnejsia a podruhe to nie je chripka ktora mutuje kazdy rok a kazdy rok sa robi nova vakcina..
1.10.2020 - 7:08
0

Big brother

 

No ano, tak ako sa dalo na podporu x iným ludom, ktorí prišli o prácu.
30.9.2020 - 15:00
0

BieloModra

 

ok.... s tymto nic uspokojivejsie nikto nic neurobi... tu sa uz moze robit len sutaz krasy pre rolby a aj to bez poroty... myslim ze mozeme oprat dresy a odlozit nazad do skrine
30.9.2020 - 10:43
+3

N-R-N-R

 

btw, tak teda sa bude hrat na 4 patky, to je 40 hracov, + 1 trener na kazdej strane, to mame 42 hracov, + 2ja brankari na kazdej strane, to mame 46 hracov, 1 rollbar, 47, 1 osoba v boxe casomeraca, 48, a zostava nam priestor na 1 hlavneho a 1 ciaroveho rozhodcu ... Nejako to pojde
30.9.2020 - 10:43
0

MaxSBA

 

Alebo 18 hráčov a 1 brankár, to nám vyjde aj druhý čiarový
30.9.2020 - 10:45
0

sjske44

 

Tak by to mohlo byť a náhradníci by čakali pred štadiónom po tretine by sa mohli vystriedať
30.9.2020 - 11:21
+2

Big brother

 

Časomerač teoreticky nemusí byt na štadione
30.9.2020 - 10:45
0

N-R-N-R

 

nooo, tak to by sme potom mali, bez casomeraca mozeme mat aj 2 ciarovych, a dvierka na trestnej si zvladnu otvarat aj hraci. Takze liga predsa len moze zacat 2.10.. Naparadu
30.9.2020 - 10:49
0

Sesto6

 

a brankovych rozhodcov mozu robit nahradni brankari.
30.9.2020 - 12:04
+1

crosbynko

 

Naco brankovych rozhdcov? My ked sme hrali v telocvicni futbal a bol sporny gol tak sa kazdy vyjadril a tak nejak sme sa dohodli ci plati. Bou, nebou ,bou, bou, nebou, bou
30.9.2020 - 13:25
+1

HokejBJ

 

My keď sa nevieme dohodnúť či bol alebo nebol tak proste kopneme penaltu keď dá gól platí keď nie tak neplatí
30.9.2020 - 13:29
+1

crosbynko

 

Aj tak sa da. Alebo budu strielat puky od vlastnej branky do prazdnej a ak daju bol to gol
30.9.2020 - 14:11
0

taksatunga

 

takze s jednym ciarovym virus nezautoci, ale s dvoma ciarovymi uz napadne vsetkych 51 ludi na stadione
30.9.2020 - 10:47
+4

jh12

 

zabudol si na najdolezitejsie, zdravotnicky personal
30.9.2020 - 10:49
+2

N-R-N-R

 

hraci dostanu pokyny aby hrali tak, aby sa nikto nezranil, vybavene
30.9.2020 - 10:50
+2

dufus

 

aspoM niečo ....ale práve pozerám "protest" hokejistov a to je jeden velký omyl
nič iné nepočuť len smiech a búrlivé výbuchy smiechu.....asi to neni s nimi až také zlé ako sa to prezentuje,bohužial
mimochodom tomu v trenčianskom drese mohli povedať že aspoM na proteste mal mať rúšku aj cez nos
škoda slov páni
30.9.2020 - 10:44
+19

yaro.s

 

Trochu som sa tam pozrel a možno nevšimol, ale Ke tam chýbali
Zdalo sa mi to také "nasilu" a rýchlo preč.
Ja tých hráčov chápem, ale veľký úspech tomu nedávam, bohužiaľ.
To Matovičove opatrenie o pätdesiatich ľuďoch, aj keď som trochu chápavý k opatreniam, považujem za hlúposť.
To sa hokej hrať nedá...
30.9.2020 - 10:55
+4

fany

 

Klobúk dole pred všetkými čo tam šli a tak narýchlo. A sú to mladí, silní ,zdraví chlapi ,tak sa snáď nebudú vešať.
30.9.2020 - 12:33
+1

fanpp

 

A Kosice kde boli??
30.9.2020 - 12:56
+1

Rolba

 

nemáme autobus, mali ste požičať
30.9.2020 - 13:18
+1

yaro.s

 

Michalovce to mali po ceste a nie a nie nás zobrať
30.9.2020 - 13:23
+2

cipulis

 

Tlačia oranžovú embecku
30.9.2020 - 13:48
0

Rolba

 

keď jazdíme my https://www.auto-salon-singen.de/generate/vehicle/575543c84aecf/pagani_zonda_7bb0da-1600x1200_crop.jpg
30.9.2020 - 14:00
+1

lukiasko

 

Čo na to povedať... Je to choré!
30.9.2020 - 10:47
+1

vzdy.na.statie

 

No nic, pred futbalom s Irmi pridu nasi hraci trochu skor, nalajnuju ihrisko, zavesia siete, pripravia satne..jeden alebo dvaja nahradnici budu aj kameramani..
30.9.2020 - 10:49
+2

taksatunga

 

Nakupovanie v nakupnych centrach nie je hromadne podujatie? Uz vidim ako do Europy pustia 50 ludi. Preco aj stadiony a hladiska sa nepocitaju koeficientom 1 clovek na 50 m2 ?
30.9.2020 - 10:50
+1

taksatunga

 

oprava 1clovek/10m2
30.9.2020 - 10:51
+1

Roman-u2

 

Lebo je to zložitá matematika a hlavný hygienik nie je platený od toho, aby vymyslel logické opatrenie...
30.9.2020 - 10:53
+2

fany

 

Ja im to v pohode vyrátam aj zadarmo. Mohli slušne povedať ,že študovaní také ľahké nevedia.
30.9.2020 - 12:35
+1

chimli

 

Este aj Mesugeho kolega v chorobe NERO tusim daval ludom chlieb a hry.
30.9.2020 - 10:52
+9

Kamzík18

 

to je tak ťažko to upraviť tak, že zápas sa môže odohrať so všetkými účastníkmi zápasu a všetko čo k tomu patrí (rolbár, zdravotníci, časomerač atď) okrem divakov? šak kus rozumu preboha..
30.9.2020 - 10:52
+5

rocknrollf

 

IM:: ako do riti porovnavat hokej s kostolom?To kde mozes a kde musis? Ani pocitat nevie ten tucny panko kolko treba min.ludi,aby sa normalne dalo zacat...opatrenia OK,ale rozum do hrsti.Prave som pozeral protest hokejistov...nezavidim im.Chlapi drzim palce!
30.9.2020 - 10:53
+2

Roman-u2

 

Ale aj v prípade tých kostolov to je na hlavu - susedná dedina má "kaplnku" s kapacitou 50 ľudí čiže plnka, u nás je kostol s kapacitou 500 ľudí a zvyčajne v nedele býva 150 ľudí... Takže hygienici pohli rozumom...
30.9.2020 - 10:56
0

VSŽ Košice

 

Toto je ústupok cirkvi, nie je na svete špinavejsich peňazí ako do brinčeka.
Žijeme v 21 storočí je najvyšší čas odluky cirkvy od štátu
30.9.2020 - 10:56
+61

LuukyBB

 

+

Snáď sa toho raz dožijem.
30.9.2020 - 10:57
+4

BieloModra

 

Absolutny suhlas....kazdemu rovnako aby sa nehasterili....50 ludi do kostola...nie je to co 50 ludi na zimak basketbal volejbal futbal...presne toto je usite pre cirkev
30.9.2020 - 11:00
+5

FP-lacerta21

 

aj ked suhlasim, nemyslim si ze toto treba rozoberat prave tu, iba to rozprudi zbytocne emocie a ohen a siru medzi nabozensky zalozenymi a racionalistami
30.9.2020 - 11:00
+1

Roman-u2

 

Teraz nie je čas na hašterenie, nadôvažok, ak sa aj cez kostoly dá poukázať, že opatrenie nemá logiku, ako som už pýtal kaplnka s kapacitou 50 a kostol s kapacitou 500 je na tom tak isto, divadlo s kapacitou 100 je na tom rovnako ako divadlo s kapacitou 500, štadión s kapacitou 1500 a s kapacitou 10000 je prakticky na nule... Tu sa treba spojiť, nie bojovať medzi sebou! Dôležité je nechať otvorené obchody a krčmy, s tadiaľ tečú peniaze do štátného rozpočtu, zvyšok z neho len berie!
30.9.2020 - 11:05
0

FP-lacerta21

 

a keby len do statneho... to je len zlomok....
30.9.2020 - 12:53
0

Frey77

 

Treba to rozoberať všade! Pretože cirkev je zločinecka organizácia napojená na štátny rozpočet! Veriacim platíme šamanov, aj keď do kostola nechodíme! Tak ja chcem, aby mne štát platil hokej, tam chodím ja
30.9.2020 - 12:47
+5

FP-lacerta21

 

este raz... absolutny suhlas... ale na hokejportaly by som to radsej neriesil!!!
30.9.2020 - 15:50
0

mhc23

 

Ja sa nebudem tajiť som veriacia ale do kostola nechodím a som za aby sa cirkev odlúčila od štátu aj keď potom cirkev môže vydierať lebo vlastní veľa budov, ktoré prenajíma za minimum alebo zadarmo. V Nemecku každý mesiac strhavajú z platu po 20€ na cirkev
30.9.2020 - 12:51
+3

FP-lacerta21

 

treba cirkev zrovnopravnit = nech aj oni platia dane z nehnutelnosti, prijmu atd. atd.. vydieranie ich hned prejde...
Kua, predsa som sa nechal vtiahnut do tejto temy ... preco som sa nechal ???
30.9.2020 - 15:52
0

HokejBJ

 

Do ***** tu ja neviem rozmýšľa tam vôbec niekto? Ja neviem ako sa ma hrať taky hokej alebo futbal keď je tam x ďalších ludi a tŕň zápas sa nebude môcť odohrať? Mam to nakresliť na papier prečo je toto sprostosť a poslať poštou či čo?
30.9.2020 - 10:59
0

FP-lacerta21

 

opytaj sa jh12, podla neho je to rozumne riesenie, mozno ti to objasni ...
30.9.2020 - 11:02
+2

HokejBJ

 

Tuším že v Česku môže byť nejakých 130 ľudí na štadióne presne pre tento problém lenže tyto experti zase raz použili ten ospevovany sedliacky rozum
30.9.2020 - 11:07
+1

Horizon

 

V Čechách idú byť voľby...
Potom sa tam Prymula vyblázni.
30.9.2020 - 12:08
+1

N-R-N-R

 

"idú byť"
30.9.2020 - 12:20
0

amaskiea BLOG

 

gonna be
30.9.2020 - 12:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LuukyBB

 

Tomuto sa povie vulgárny nulový výkrik do tmy.
30.9.2020 - 11:03
+2

dusan1980

 

Ja viem..ale ulavilo sa mi
30.9.2020 - 11:07
+1

HokejBJ

 

snáď nie si urazený
30.9.2020 - 11:08
0

kill27

 

Hrat na 3 patky a skratit tretiny na 15 min? Ak nedohodnu aspon 70 ludi tak nic ine asi nezostane.
30.9.2020 - 11:01
0

22.4.2017

 

Preco skracovat? Su to profici, nech ukazu, ze si tie peniaze zasluzia. Jedna patka moze kazdy zapas stat aby sa prestriedali...
30.9.2020 - 13:04
+1

hello, havarju

 

Jasné je to z blata do kaluže. Nič sa týmto nevyriešilo.
Ja však stále hovorím, že Jarčuška v pondelok povedal, že oni navrhovali miernejšie opatrenia ako schválila vláda.
30.9.2020 - 11:04
+2

laugo29

 

A tych masnych sprostych hlav v parlamente bude tiez len 50 od zajtra?
30.9.2020 - 11:05
+10

chimli

 

Nie, stale ich tam bude 53(OLANO)
30.9.2020 - 13:04
+8

petrik

 

Na tych ich opatreniach krasne vidno ako im na kulture a sporte “zalezi“.
Odpoved – absolutne nezalezi.
Keby im aspon trochu zalezalo, tak niekoho urcia aby nic ine nerobil len vymyslal ako by sa tieto podujatia mohli robit s co najminimalnejsim rizikom. Hladat cesty ako by sa to dalo, za akych podmienok, ktiterii atd. Zdovodnovat preco to teraz musi byt prave takto na zaklade takych a takych predchadzajucich skusenosti atd

Namiesto toho to vyzera akoby sa snazili kulturu a sport “vyriesit“ tak aby pri tom nemuseli prilis mnoho premyslat a nestracali s takymi hlupostami ich drahocenny cas. Tie opatrenia co vydavaju v style „hodme vsetkych do jedneho vreca a dajme im jednotny povoleny pocet ludi“ vyzeraju ze boli vymyslene a prijate v priebehu cca 2 minut. Hlavne aby to nebolo prilis komplikovane, co tam po zdravom rozume, logike a nejakych realnych dosledkoch pre tie tisice ludi ktorych sa to tyka.

Ako sa vravi – kto chce hlada sposob, kto nechce hlada dovod. Matelko a spol rozhodne neposobia dojmom ze by hladali nejake sposoby, staci im ten jeden dovod.
30.9.2020 - 11:06
+3

Horizon

 

Športové zväzy mali prísť s návrhmi čo a ako zabezpečia. Veď im ide o peniaze.
Keby to bolo na mne, tak už dávno sú pripravené manuály a riešenia organizácie tak, aby boli čo najmenšie riziká v prípade každého jedného štadióna. A keď už máš taký dokument, tak to sa inak rokuje so zodpovednými. Takto nariadia plošné opatrenie a hotovo.

Ukazuje sa, ako veľmi to zodpovedným manažérom myslí. Keby za niečo stáli, od jari sa na toto pripravujú.
Jedine pýtať peniaze, nič viac.
30.9.2020 - 12:13
+4

N-R-N-R

 

ako vieš že to všetko nemali pripravené? Veď nikto z vlády s nimi nekomunikuje. To že si prečítaš vyjadrenie do médií je naozaj iba mizivá časť činnosti. Nič o tom nevieš, no zhadzuješ ľudí - také naše, Slovenské ...
30.9.2020 - 12:22
+4

HokejBJ

 

Toto všetko mali pripravené veď sa to už spomínalo lenže henty experti na teplú vodu to ignorovali
30.9.2020 - 12:43
+2

Westbeast0

 

Mohol si počúvať prezidenta SFZ Kováčika, pripravené manuále majú, ale čo z toho keď ich nikto nepočúva?
30.9.2020 - 12:47
+1

Frey77

 

Kluby sa snažia POL ROKA!!! vláde ponúknuť návrhy, riešenia,....!!! Majú vypracovaný aj niekoľko desiatok stranový program podpory s viacerými variantami! No z vlády na nich nik nereagoval! Ešte raz, pol roka! Tak o čom to tu akože meleš?!
30.9.2020 - 12:54
+2

burnzie

 

Presne tak kluby mali aspoň plán čo prezentovali čo táto vláda od začiatku absolutne nemá ani stratégiu nič menia sa pravidlá zo dňa na deň.. Absolutný nezáujem vlády komunikovať s predstaviteľmi klubov a športu
30.9.2020 - 13:04
+3

posramotena_povest

 

nezmysel: Nezbytne minimum je cca 100 ludi.
Futbalova liga ma v manuali na zorganizovanie zapasu 200 ludi.
30.9.2020 - 11:07
+1

LuukyBB

 

Na prvý pohľad sa mi 200 zdalo dosť veľa. Ak sa hrá s divákmi tak by to mohlo sedieť:

§ 9
1) Počet členov usporiadateľskej služby na podujatí je najmenej 10 členov usporiadateľskej služby na 300 divákov,
pričom tento počet sa na každých ďalších 100 divákov zvyšuje najmenej o jedného člena usporiadateľskej služby.

Ak ide o rizikový zápas tak je ten limit ešte vyšší.

Druhá vec je, že pri prázdnom štadióne treba samozrejme menej usporiadateľov, ale aj tak sa to vyšplhá možno aj ku 100vke ľudí, aby sa mohlo hrať. (hráči, realizačný tím, maséri, zdravotná služba, kameramani, rozhodcovia, delegáti zápasu, novinári atď.)
30.9.2020 - 11:22
0

JuloBB

 

Väčšina klubov údajne odmieta hrať bez divákov. Potom je úplne jedno aký bude limit. Prevádzku žiadneho štadióna (klubu) nezachráni ani pár stovák divákov pokiaľ je rozpočet postavený na tisícky.
30.9.2020 - 15:28
0

Westbeast0

 

To je také ťažké dať pri športoch výnimku minimálneho počtu ľudí, za ktorého je možné športové podujatie usporiadať? Aký je to rozdiel či ich tam bude 50 alebo 70, keď v obchodných centrách sa naraz pohybujú stovky ľudí? Kedy príde nejaké usmernenie ktoré bude mať logické základy?
30.9.2020 - 11:08
+1

lišiak1

 

ked pride nove vlada kde uz budu odbornici a nie analfabeti.
30.9.2020 - 13:52
+2

amaskiea BLOG

 

Hej? A si si istý?
Nie analfabeti? No dobre.
Tak potom NA STRÁˇY!
30.9.2020 - 14:09
+6

borussia

 

Čistý debil nič viac nič menej
30.9.2020 - 11:08
+6

O.Ď.

 

Je to potvrdene!: Pan Mikas a pan Matovic v zivote neboli na hokejovom zapase a vobec nerozumeju tomu, co organizacia hokejoveho zapasu obnasa... Smutne...
Naozaj by im ublizilo, keby komunikovali s ludmi zo sportovych zvazov a az nasledne predkladali navrh vlade?
30.9.2020 - 11:11
+6

Tehelnepole

 

a co chces od Mesugeho (poziciam si vyraz od Chimliho) ktory sa nestara kam si da jeho zena vreckove na kavicku 600.000,-€ bokom?
30.9.2020 - 11:12
+4

kimi2028

 

Im ide len o kostoly Športy sa robiť pri týchto počtoch nebudú. Stačilo, že cirkev urobila bubu...
30.9.2020 - 11:18
+1

O.Ď.

 

No, a toto mi rozum tiez neberie! V kostole mozu byt “divaci”? Na zabezpecenie TV prenosu z omse potrebujeme kolko - 10 ludi? Farar, 2 ministranti, kostolnik, vysielaci stab... A veriaci (mimochodom vacsina z nich rizikova skupina!!!) mozu sediet v betpeci doma a omsu sledovat.
Tak isto ako my budeme sledovat hokej, ci furbal.
Toto by bolo asi viac spravodlive. Ci sa mylim?
30.9.2020 - 11:23
+2

kimi2028

 

Dobre rozmýšľaš písal som na pravde v podobnom duchu, že všade malo to byť bez divákov. Tak cirkev má v tomto štáte veľkú moc, čo potvrdzuje i toto opatrenie.
30.9.2020 - 11:34
+2

fonte

 

On nekomunikuje s nikym, vie iba urazat v style poslednej cenovej a plakat.
30.9.2020 - 11:19
+4

Nemehlo

 

Ved to robi ako ty tak neviem preco sa ti to potom nepaci. Jaj zabudol som ,stracas tym vynimocnost.
30.9.2020 - 12:40
+6

lišiak1

 

oni nemaju nikoho kto sa do sportu rozumie, kuceru neratam, ten vie akurat len co je tenis, ale o futbale a hokeji nema ani paru.
30.9.2020 - 13:51
+2

Sunkafit

 

Veru oni ho asi nevideli...dokonca bez protestu asi ani nevedia ze taky sport existuje... len tenis jujujuj
30.9.2020 - 16:17
+2

taksatunga

 

Presne tak, toto vobec nie je spravodlivy meter, ako si matelko mysli. Je to ustupok hlavne voci kostolom. Farari sa postavili na zadne. Realizacny tim v kostole tvori farar a ministrant, takze do kostola pustia dalsich 48 ludi. zase sa raz matovic posral pred biskupom.
30.9.2020 - 11:16
+1

Tehelnepole

 

hlavne ministrant...
30.9.2020 - 11:18
+2

crosbynko

 

Nas bolo raz ministrovat 17 . Niekedy tesne po roku 2000.V sakristii sme boli nastupeni ako hraci pred zapasom. To boli casy ked nas namotivovali bodovanim a naslednymi vecnymi cenami Ale teraz je to asi tak ako vravis+ este kostolnik a mozno organista. Na niektorych dedinach sa tych dodatocnych 47 babiek ani nenajde.
30.9.2020 - 13:40
0

trevor

 

Jeden tím potrebuje 22 hráčov, 2-3 trénerov, 1-2 kustódov + maséra alebo vedúceho mužstva. To je minimálne 27 ľudí. Ďalej minimálne na jednej strane klubový lekár, prítomná zdravotná služba, aspoň jeden - dvaja funkcionári klubov, dvaja - traja rolbári resp. technici, hlásateľ + časomerači, akreditovaní novinári, kameramani pre interné potreby klubov, pre potreby televízií a webových streamov, komentátor. A samozrejme rozhodcovia, delegát, videorozhodca. Takže 50 kusov ani omylom.
30.9.2020 - 11:18
+5

MaxSBA

 

PRÁVE PROKOP PÍSAL ZE SA BUDÚ UPRAVOVAŤ POČTY ABY SA MOHLO HRAŤ. UŽ SA BUDU RIEŠIŤ LEN KOMPENZANCIE!!
30.9.2020 - 11:18
+3

jh12

 

ved jasne ze sa budu upravovat pocty, od zaciatku to pisem ze maju cas lobovat
30.9.2020 - 11:23
+1

warn1ng

 

Na twitteri nic nema. Kde si to cital?
30.9.2020 - 11:24
+1

MaxSBA

 

Na Twitteri, mám aj screenshot. Neviem asi to zmazal. By som to tu aj preposlal ale cez mobil neviem ako
30.9.2020 - 11:25
0

MaxSBA

 

Už to upravil.


Tomas Prokop
@Lewysko
K tým 50 ľuďom, pôvodne som mal info, že počet na uskutočnenie zápasu. Ak to ostane striktne na 50, pre hokej to nič nerieši a hrať sa nedá.
11:28 AM · 30. 9. 2020·Twitter for iPhone
30.9.2020 - 11:31
+1

Nerkio

 

Kde to píše???
30.9.2020 - 12:16
+1

poseidon

 

Aspoň niečo, treba vytvoriť obrovský tlak a pôjde to. Nakoniec sa podarí odstrániť hlupáka a amatéra zo stoličky predsedu vlády. Verím, že toto bol len začiatok.
30.9.2020 - 11:20
+2

kisfd

 

KOŠICE: majú pohodičku a nešli protestovať ano ?
30.9.2020 - 11:20
+5

LenTak93

 

Lang dá vyhlásenie - veď ale ja som to už hovoril v apríli
30.9.2020 - 11:45
+2

DobryHokej

 

V prvom rade maju zdravy rozum. Maju peniaze na vyplaty tohoto lacneho muzstva aj bez odohrania jedinej minuty bez divakov. Uz pred 3-4 mesiacmi KE avizovali, ze realne sa hokej hrat toho roku asi nebude. Nik ich nechcel pocuvat. A teraz doslo na ich slova.

Vyzera to tak, ze okrem HC Kosice (a mozno SBA) sa na tuto situaciu nepripravil nikto. A vyzera to tak, ze jedine HCKE a SBA tuto krizu preziju dostojne.

Ono netreba mat na cele muzstiev len zanietencov pre sport, ale aj profesionalnych manazerov, ktori vidia veci v sirsich suvislostiach.
30.9.2020 - 11:48
+9

Urpiner17

 

Napriek tomu, potrebujeme divákov na vyplatenie arény....keďže tá je pre nás bez divákov dlhodobo neudržateľná...škoda že si halu musíme financovať samy...
30.9.2020 - 12:00
0

DobryHokej

 

Z tcyh 900k tusim isiel dlh SA za 2019 a na ciastocny najom 2020. Arena musi prejst do safe modu. Nic sa neda robit. Vsetky svetove areny su momentalne uplne alebo takmer uplne prazdne.
30.9.2020 - 12:16
0

Bizzaremifo

 

..už to nepreháňate s velebením tých vašich exotov? ..tí istí borci vás takmer priviedli k zániku..USS vás zachránil v hodine dvanástej..
30.9.2020 - 12:01
+4

DobryHokej

 

Ja sa ich nezastavam. Ale ked sa na to spatne pozriem, tak predikovali sucasnu situaciu asi najlepsie zo vsetkych sportovych klubov na slovensku.
30.9.2020 - 12:17
0

yaro.s

 

Ich sa zastávať ani nedá
Ale čo je pravda je pravda.
Oni môžu teoreticky ísť do nejakého lacného štadióna v Ke, alebo okolí, kde ani miesto pre divákov príliš nie je.
Iní majú kde hrať, ale nemajú za čo...
30.9.2020 - 12:22
+1

DobryHokej

 

Ano a teraz... ktora situacia je lepsie? HCKE? Alebo tych ostatnych, ktori pred 3-4 mesiacmi skupovali to najlepsie medzi hracmi s vidinou, ze hrat sa bude na 100%?
30.9.2020 - 12:28
0

yaro.s

 

Stavili na jednu kartu, iba jednu, že sa určite bude hrať a maximálne ich môže postihnúť to, že budú obmedzenia do 50% kapacity štadióna, s menej vôbec nerátali.
Keď takto hráš, veľmi často prehrávaš...

30.9.2020 - 12:33
0

DobryHokej

 

Presne tak. Rozumny manazer si stale zabezpeci aj worst case scenario. Hlupemu ak jeho plan nevyjde, tak vini vsetkych naokolo, len nie seba.
30.9.2020 - 12:47
0

juromt

 

...: toto si teraz do bodky opisal Matovica a jeho reakciu na stupajuce cisla.
30.9.2020 - 12:49
+3

yaro.s

 

No ja Matoviča obhajovať nebudem.
Je to jeho štýl
Lenže keby tam bol ktokoľvek, tak musí reagovať na MOMENTÁlNU situáciu a tá sa mení z dňa na deň.Tam sa nedá rozhodnúť presne, že týžden to bude tak, potom mesiac inak, potom pol roka určite tak.
Tam sa sitáacia mení a treba na ňu reagovať často.
Ono to pôsobí chaoticky, ale dá sa to pochopiť.
Veď aj Česi teraz mali polovičnú kapacitu plus tisíc, potom mali mať na dva týždne 500 a 1000, teraz už hrajú bez divákov...zdanlivo chaos, ale taká je doba chaotická.
30.9.2020 - 13:05
+3

N-R-N-R

 

a presne aj Langa v KE
30.9.2020 - 13:07
+1

yaro.s

 

Lang sa naplakal veru, lenže, aj keď ma to neteší, v mnohom došlo na jeho slova.
Len jeho už dlhšie plakať nepočuť, ani dnes v Ba nebol...o to hlasnejšie začali plakať ostatní
30.9.2020 - 13:13
+2

yaro.s

 

Ja s tebou súhlasím, niekoľkokrát som to tu aj písal.
30.9.2020 - 13:08
0

Sunkafit

 

Nie len dostali peniaze od USS tak ako vzdy tam to zacina a konci cela ich robota
30.9.2020 - 16:20
+1

LenTak93

 

ale prestaň... Lang dobre vedel, že USS nikam neodíde, to bolo len také divadlo
30.9.2020 - 13:52
+2

Big brother

 

Prosím ta prestan s tymi žvastami už
30.9.2020 - 17:19
0

Matej8199

 

KOŠICE predpovedali túto situáciu a čo robili ostatné kluby? Len sa nám smiali.
Nechválim Langa ani náš manažment, bol som smutný z toho divadielka okolo USS a verejnej zbierky ..

Ale v danej situácii sme sa zachovali snáď najlepšie ako sa dalo a dúfam, že žiaden z klubov nebude musieť riešiť problémy aké sme riešili my.
30.9.2020 - 13:05
+3

LenTak93

 

sám si napísal, že to bolo divadielko

došlo ku klasickému zníženiu rozpočtu a aby vykryli straty z playoff, tak to skúsili zahrať na stratu generálneho sponzora, ale nezabralo to tak, ako si predstavovali

Lang čo predpovedal, že december bude fajn? že na základe zahraničných líg
však sa už pomaly všade hrá, či to akože sme si brali príklad z Nemecka? alebo predpovedal neschopnosť našej vlády a tučka? a ak áno, tak prečo tej neschopnosti nechcel zabrániť?

ja teda postoj Langa určite nebudem obhajovať, lebo nebol správny, no rovnako blbé bolo aj správanie sa niektorých klubov v lete
30.9.2020 - 14:04
0

Sunkafit

 

Oni si uz idu tak dobre znamy naDplan
30.9.2020 - 16:19
0

pinto1000

 

Podľa mňa je to celkom ok začiatok kompromisu. 50 ľudí to samozrejme na zápas nestačí ale tých cca, 20,ľudí navyše vybojujeme.
30.9.2020 - 11:21
+1

warn1ng

 

Ako chvalit sa rozhodnutim pustit 50 ludi na zimny stadion s kapacitou 6000ludi (len ako priklad) a pustit 50 ludi do kostola s kapacitou 200 ludi mi pride dost mimo. Ale radsej neriesim. Nechcem politikarcit to sa sem nehodi. Jedine pozitivum z dneska je ze sme sa niekam posunuli. Sice o velmi malicky krok, ale predsa. Stale som toho nazoru ze hokejisti mali pred Uradom vlady stat uz minimalne mesiac dozadu. Obavam sa ze teraz je neskoro. Bodaj by som nemal pravdu. Je evidentne vidiet ze sa s tymi nariadeniami da hybat a taktiez vidiet ze ked ich trochu "zatlacis do kuta" povolia.
30.9.2020 - 11:21
+2

amaskiea BLOG

 

nebol som na omši ani nepamätám, dlhé roky, slovenská katolícka cirkev mi pripadá, že upadá stále hlbšie do žumpy, že by nutne potrebovala debolševizáciu a pritom neabsolvovala ešte ani denacifikáciu, ale aj tak treba spravodlivo priznať, že sú tam oproti športovým podujatiam napríklad isté podľa mňa podstatné rozdiely - nezvykne sa tam po nejakom farárovom bonmote vyskočiť z lavíc, hulákať nadšením a objímať sa, ani bufety tam nie sú, ani žiadna konzumácia, nefajčí sa tam cez prestávky v kuloároch, ľudia sa tam celkovo chovajú pokojne, umiernene, bez prudkých pohybov a vášní, dokonca ževraj aj to pokrytecké podávanie si rúk všetkých so všetkými po kňazovej výzve v istej dramaturgickej fáze za tejto situácie opustili...
30.9.2020 - 11:34
+3

juromt

 

....: dlho si nebol veru, okrem tych ruk co si podavaju (aj ked si uz udajne nebudu, udajne) v jednom kuse spievaju, potom sa vsetci postavia jeden za druheho a s otvorenymi ustami miera k fararovi. Vsetci pri vstupe aj vystupe si namocia ruky do jednej nadobky, ale to je voda svatena takze ziadna sanca prenosu. a niektory este v kostole iny pred kostolom vo velkom kruhu preberu kazen. Bol som teraz na par zapasoch Kaufland cupu. Na tom pokojnom, umiernenom chovani bez prudkych pohybov som sa dobre pobavil. To ano hokejovy zapas to je hotova technoparty.
30.9.2020 - 11:42
+4

Maross NR

 

co som sa zucastnil pohrebov, za opatreni 3x, v ziadnom z kostolov sa ruky nepodavali, farar dava prijimanie do ruk a nadobky boli oblepene - nepouzivali sa a spieval tak akurat organista. Ale to je jedno. Som sice v istej miere veriaci, ale kostoly nevyhladavam, kazania nepocuvam a na cirkev mam svoj negativny nazor.
K hokeju, tu verim, ze pride k uprave, aby sa ten zapas mohol normalne odohrat.
30.9.2020 - 11:47
+4

juromt

 

...: pokial viem popisal hokejovy zapas aj omsu pred opatreniami.
30.9.2020 - 11:55
0

amaskiea BLOG

 

úplne na konci "...za tejto situácie..." - to bolo o podávaní rúk, to ostatné som bral, že to platí rovnako predtým aj teraz a tie ostatné veci, čo doplnil Maross, som tušil, len som si nebol istý
30.9.2020 - 12:02
0

juromt

 

....: tak to som si nejak nedal dokopy, ale ak budu prisne opatrenia na stadionoch urcite nebude ani hokejovy zapas na tribune prebiehat tak ako si ho popisal.
30.9.2020 - 12:15
+1

amaskiea BLOG

 

uhm, určite nebude..., a na takýchto "určite" má Matelko stavať vládne opatrenia a potom už nebude za šaša
30.9.2020 - 12:38
0

juromt

 

...: ved povolenie pre bohosluzby na tom postavil.
30.9.2020 - 12:45
+1

juromt

 

....: a presne preto je za sasa
30.9.2020 - 12:47
+1

amaskiea BLOG

 

Že určite niečo nebude?
1. Určite niečo nebude aj naďalej, tak isto ako to nebolo už aj doteraz.
2. Určite niečo nebude odteraz, čo doteraz bolo zaužívaným zvykom, dokonca podstatnou súčasťou celkového charakteru podujatia.

Nevnímaš ten rozdiel? Podľa mňa kľúčový.
Ja mám ďaleko od toho, aby som obhajoval Matoviča alebo katolícku cirkev, len mi príde škoda robiť za každú cenu z toho súboj vášní, keď by práve naopak bolo treba s úplne chladnou hlavou niečo rozumné.
30.9.2020 - 13:32
+1

amaskiea BLOG

 

...vymyslieť.
30.9.2020 - 13:36
+1

juromt

 

....: v tom pripade sa ta musim spytat kde si ty bol toto leto preboha na hokeji, ked si ho takto dokazal opisat? Za mna len tolko.. chcem vediet kde ziju taki hokejovi nadsenci, ktori sa objimaju na pripravnych zapasoch, chcem vediet kde sa v tomto minimalne desaroci este fajci na stadione, chcem vediet v ktorom to mestecku je podstata hokeja otvoreny bufet a konzumacia.
30.9.2020 - 13:54
+2

amaskiea BLOG

 

Stále sa len chytáš nasilu každej blbosti, len aby si tie emócie živil. Neboj, ja ti ich neberiem - ani nemám tú moc, a aj tak by to k ničomu nebolo, keby som ju nad tebou aj mal. Len mi je divne z toho, ako idú ľudia radšej do vývrtky, než by pohli rozumom.
30.9.2020 - 14:05
+4

juromt

 

...: ja sa niecoho chytam? v bode 1 popisujes bohosluzby ako funguju od februara do teraz. V bode 2 ale popisujes hokej ako tomu bolo do februara a tieto dve porovnania stavias na jednu uroven, veru treba sa uhnut ked Taki myslitelia ako ty hybu rozumom.
30.9.2020 - 14:12
0

amaskiea BLOG

 

od februára veriaci v kostoloch prestali po každom góle vyskakovať, hulákať, objímať sa, chlastať v bufete, fajčiť cez prestávky... veď kľud, veď ti hovorím, že ti to neberiem, tak čomu sa furt potrebuješ uhýbať?
30.9.2020 - 14:19
+1

juromt

 

....: prestali si podavat ruky, prestali na farara otvarat Usta, prestali sa kopit na prijimani, prestali si ruky magat v jednej nadobe a prestali spievat. tak ako Vela veci z tych ktore si vypisal dokazeme obmedzit na hokeji. A ja viem ze mi nic neberies nemusis mi to stale pisat, ale dakujem, ked uz taras aspon si ohladuplny.
30.9.2020 - 14:27
0

fany

 

Tak 15.swptembra som bola pozrieť Trnavu. Akurát okolo obeda bola v jednom kostole omša. Môžem vás ubezpečiť, že sa spievalo o stošesto.
30.9.2020 - 14:34
0

amaskiea BLOG

 

a co jako?
30.9.2020 - 14:42
0

amaskiea BLOG

 

zabudol si napísať URČITE dokážeme obmedziť na hokeji
30.9.2020 - 14:37
0

juromt

 

...: tak tu uz by som to ozaj ukoncil. Argumentacne na teba nestacim.
30.9.2020 - 14:42
0

amaskiea BLOG

 

asi áno, lebo ja mám taký istý pocit z teba, keď začneš niečo prísľubom do budúcnosti ("...určite nebude...") a na druhej strane spochybňuješ niečo preto, že to začalo relatívne nedávno...
Ale ako som už povedal, týmto dokazovaním, že veď ani oni nie sú iní, sa aj tak nič pozitívne reálne nedosiahne. Lepšie by bolo skúsiť niečo dosiahnuť rozumnou a vopred dobre pripravenou vecnou argumentáciou. Najlepšie prísť už s nejakým konkrétnym návrhom riešenia, aj s alternatívami.
30.9.2020 - 14:53
0

juromt

 

....: ale teraz naozaj, na ktorom stadione sa to fajci cez prestavky. Mimo nasej debaty uprimne ma to zaujima.
30.9.2020 - 14:31
0

amaskiea BLOG

 

fajčiari na športových podujatiach cez prestávky nejdú fajčiť, vydržia až do konca a dajú si až doma
30.9.2020 - 14:43
0

petrik

 

To co popisujete sa v kostoloch od marca uz nedeje. Ziadne namacanie si ruk do nadobky so svatenou vodou, ziadne podavanie si ruk pocas omse, prijmanie sa tiez nedava do ust ale kazdy dostane do ruky. Vsetci maju povinne ruska (samozrejme niektori pod nosom ale to asi vsade) takze aj pri tom spievani je rozsirovanie kvapocok do priestoru minimalne.
Nechcem tym samozrejme tvrdit ze ludia v kostoloch su OK a ludia na stadionoch nie, len som chcel uviest veci na pravu mieru aby sa nesirili dezinformacie a hoaxy
30.9.2020 - 12:11
+4

lišiak1

 

jasne a preto sa v nasom okrese dokazatelne na omsiach nakazazila spusta ludi, ale na sportovych zapasoch dokazatelne ani jeden.
30.9.2020 - 13:48
+4

crosbynko

 

Ale zase sa tam spieva. Konzumacia je tam tela kristovho aj ked farar to teraz dava do ruk nie kazdemu do ust. Rozostupy tiez nedodrziavaju ked idu prijimat a nevravim o tom ze 90% osadenstva je 65+. Par krat som bol v nedelu na choruse teraz v case korony a chlapy hore maju tazko v p. nejake ruska. Poctivo som ho mal ja a este tak dvaja. A ruky sa sice nepodavaju ale aj tak si ich kazdy poda este pred omsou
30.9.2020 - 13:45
+1

juromt

 

...: to vies rizikove su prudke pohyby na hokeji
30.9.2020 - 14:30
+1

MatoZV

 

Myslim ze minimalne vacsina vonkajsich zapasov HKM Zvolen sa moze uplne v pohode hrat, vacsinou mam totizto pocit ze sme sa na zapas ani nedostavili. takze nas poprosim jednoducho neratat.
30.9.2020 - 11:24
+8

Bizzaremifo

 

30.9.2020 - 11:53
0

Kamzík18

 

30.9.2020 - 12:09
0

richardd6

 

Veď tabuľa fungovať nemusí bude sa ako kedysi jeden v ruke stopky a fauly si budú pýtať hráči, aspoň bude veselo
Asistent trénera by som dal rolbara, ktorý vie opravovať plexisklo
30.9.2020 - 11:26
0

Sheva7

 

No 50 je malo treba 100 jednoznačme .Hokej 50 ludi hrať je nemožne , ale futbal pri 50 uplne v pohodo možu hrať
30.9.2020 - 11:32
+1

LuukyBB

 

Nie nemôžu hrať futbal pri limite 50. Hore to správne poznamenal posramotena_povest. Na futbal s divákmi od 200+ ľudí, na futbal bez divákov je to cca 100 ľudí. Písal som známemu čo sa venuje štatistikám o futbale a ak mi odpíše, tak dám vedieť koľko ľudí je minimum pri 1.futbalovej lige.
30.9.2020 - 11:36
0

Sheva7

 

Daj kolko treba na futbal
30.9.2020 - 12:16
0

Westbeast0

 

Cca 70 je minimum...
30.9.2020 - 12:48
0

yaro.s

 

Ale to sa upraví, tam bude možné toľko ľudí, koľko na jednotlivé športy bude treba.
Horšie to bude s tými kompenzáciami, to bude na veľmi dlho, lebo do toho zahrnú celý šport, všetky odvetvia, to potrvá, kým rozhodnú o spôsobe a pomoc určite nebude taká akú by kluby pri už nastavených rozpočtoch, hlavne na hráčov potrebovali...
30.9.2020 - 12:19
0

sjske44

 

Otázne je, ako zrobia baráž vo futbale 8.10.Pochybujem, že premiér je viac ako UEFA
30.9.2020 - 11:32
0

nerorome

 

Tam to SFZ musí zvládnuť s tými testami.
30.9.2020 - 11:48
+1

Jari Kurri

 

Ja zas pochybujem, ze UEFA je na Slovensku viac, ako slovensky premier.
Neviem preco by mala byt.
30.9.2020 - 12:44
+4

FacSKA

 

Normalne ostrovne. Nasim spravime testy a superovi nestihnu prist vysledky do 12 hodin. Kontumacne 3:0 a Slovensko - UEFA 1:1
30.9.2020 - 13:19
+9

crosbynko

 

Jasne ze je. Ved aj na Fajerskych Slovan dodrzal vsetky regule UEFA a miestne organy ich nepustili hrat zapas.
30.9.2020 - 13:59
0

juromt

 

...: Mesias a Generator nahodnych opatreni.. to je mi za dvojka. Uz nech teda zachranime tie zivoty, aby sme mohli ukrizovat toho pomatenca, ako on sam prorokoval. On sa za nas obetuje, za nase hriechy. A svedkovia Igorovi zacnu pocitat roky od 0, novy letopocet pred Igorom a po Igorovi.
30.9.2020 - 11:32
+8

MaxSBA

 

Pána volil som ho ale asi ľutujem.
30.9.2020 - 11:35
+4

KurierNz

 

Volit musis rozumom a nie pod vplyvom emocii...
30.9.2020 - 11:50
+2

DobryHokej

 

Osobne si mysli, ze 90% slovenskych vlad, alebo kombinacii stran tvoriacich vladu, by sa rozhodlo velmi podobne.

Je rozdiel sediet v opozicii a poplisticky vykrikovat na vsetko co (hlavne) negativne zasiahne siroke obyvatelstvo, alebo co bude silne rezonovat v mediach. A na strane druhej prebrat zodpovednost za 5.5 miliona ludi do svojich ruk. A to sa tyka tak Matovica, Sulika, Kisku,.. , tak aj Fica, Pelleho, Blahu, ci Kotlebu!
30.9.2020 - 11:54
+6

DobryHokej

 

Len dam priklad:
https://sport.aktuality.sk/c/439484/marcela-hascaka-poriadne-nahnevalo-zrusenie-ligy-hraci-teraz-maju-obrovsky-problem/

Zrusenie lig prebehlo za vlady SNS, SMER, HID, ked infektologicke statistiky boli ovela lepsie ako su dnes. Cize toto dokladuje, ze akakolvek vlada by dnes s vysokou pravdepodobnostou zavrela stadiony.
30.9.2020 - 12:24
+3

KurierNz

 

Neriesim tym rozhodnutie vlady...ale to koho volil...Matovica volili emocie...
30.9.2020 - 12:50
0

noano

 

a ako mal volit rozumom? Koho mal volit? Smer? Sns? Harabina, Kotlebu? Progesivnych? Vsetko taky isty odpad ako OLANO.Neni koho volit.
30.9.2020 - 12:15
+1

Maross NR

 

uz som to tu raz spominal, oni su obrazom spolocnosti.. aka spolocnost, taka vlada, taka kultura, taka zivotna uroven .. aby sa niekto neurazil, hovorim vseobecne, cest vynimkam, co tvori vyraznu mensinu.
30.9.2020 - 12:18
+6

KurierNz

 

Ked nemas koho, tak nevol...za plentou je to tvoja slobodna volba...nikdy nikomu nebudem hovorit koho ma volit...ja som so svojou volbou spokojny...
30.9.2020 - 12:51
+2

lišiak1

 

asi lutujes?
kedy sa vy ovecky konecne preberiete?
30.9.2020 - 13:47
+2

ctibor

 

No zvysit pocet na 100, vyriesit so statom kompenzacie na zaklade priemernej navstevnosti za minuly rok a zacat streamovat a ono to nejak pojde. Nebude to najlepsi rocnik, ale bude to aspon nieco a hokej tu nepokape.
30.9.2020 - 11:37
+3

Nemehlo

 

Ak to daju na 100, tak bohuzial cirkev bude plakat preco ma len 50. Ak to daju na 100 aj v kostoloch tak sa nikam nepohneme.
30.9.2020 - 12:47
0

Kurolišek

 

Ja chápem, že 50 na futbal asi stačiť bude aj s televíziou. 16+16=32 + 4 rozhodcovia + 4 tréneri a asistenti + 2 maséri príp. lekári... 8 na TV štáb a osvetlenie a tabuľu. To sa nejak dá (prinajhoršom uberú z náhradnikov alebo asistentov trénerov). Lenže pre hokej aj 70 by bolo celkom slušný problém dať. 50 sa dá len ak budú kluby ochotné hrať na 3x5. Sám neviem čo povedať... ale hokej sa proste hrať musí. Lepšie ako keby sa nemalo hrať vôbec.
30.9.2020 - 11:43
0

mitoO

 

Pat a Mat ti dvaja.
30.9.2020 - 11:45
+4

nerorome

 

Už sa nehrajuškáme ani so semaforíkmi, už nerozlišujeme ani medzi exteriérom a interiérom, spomíname rovnaký meter a zdravý rozum... Ty krávo, toto nevymyslíš, toto je PoPičiFront
30.9.2020 - 11:47
+3

prezident

 

"Električka je ako smrť. Nikdy nevieš, kedy príde". Niekto tento nápis kedysi načmáral na zastávku. Bol tam roky. Pamätám si ho z detstva. Vtedy k nám chodilo iba jedno číslo. Jeden spoj. Ako malý chlapec som si sem-tam prial, aby vynechal. Nemusel by som ísť potom do školy. Dnes mám únavné, denné reminiscencie a asociácie. S upgrade-om v epidemických reáliách. "Nikdy nevieš, aký zvrat prinesie ďalšia tlačová správa". Tento chaos je v rozpore s pilierom právneho štátu. Právnou istotou. V podnikaní. V zamestnaní. V školách. V športe. V čomkoľvek. Úradníci by sa nemali správať hmlisto ani obojako, aby mohli zneistených občanov obmedzovať či trestať. A to ani v ťažkých, covidových časoch. Práve naopak, ľudí vtedy upokojí konzistentnosť, súdržnosť a stabilita. Existuje ale výnimka. Klerikálny štát. Ten hmlu vyhľadáva. Miluje, keď v nej stoja neveriaci. Že si veriaci a máš rád šport, to nemyslíš vážne, tak si vyber, čo je viac!? Ak Boh, si s nami, ak iné, tak letíš cez palubu. Na šírenie ideológie - podľa nich - potrebujete síce pekné rozprávky pre slabých dospelých, no kľúčové je, aby ste svoju pravdu nepresadzovali iba slovom, t. j. teoreticky v mene božom, ale hlavne v ruke s nožom. Rozhodnutie o 50-tich ľuďom je pokrytectvo v najrýdzejšej forme. Farizejstvo vytepané k dokonalosti. Jasné, treba dodržiavať opatrenia. Rúška. Dezinfekcie rúk. Odstupy. Všetko na palube so šoférom, ktorý by mal byť ku každému férový, a rovnako spravodlivý. Aby ho ľudia nevideli ako pokrytca. Ktorého v noci pribili ku krucifixu. Za omše. A on na ňom pustil do gatí a sľúbil, že urobí čokoľvek. Vrátane falošou nasiaknutej tlačovej správy. Kde medzi riadkami svieti krikľavou fixkou napísané staré heslo mafiánskych bossov: "Keď sa Boh o všetko nepostará, zastúpime ho".  
30.9.2020 - 11:48
+4

amaskiea BLOG

 

Igor, mal by si vyhlásiť, že si dal do toho úplne všetko, aj srdiečko, a že ťa nesmierne mrzí, že si ani tak nedosiahol lepší výsledok a musíš sa z toho poučiť. To by určite všetci športoví priaznivci akceptovali, tak ako to celé roky akceptujú u svojich športových miláčikov, ešte aj sami ich v tom povzbudzujú, že to je ono, to treba hlavne na želaný výsledok. Ešte by si bol za hrdinu
30.9.2020 - 11:53
+5

Matsej

 

APHK pán Šatan pani Budi je cas pre vás konečne rázne zasiahnuť a povedat im ze hokeju jednoducho 50 ludi nestaci...ak to nezvladnete vyjdete iba ako plackovia !
30.9.2020 - 11:55
+1

DobryHokej

 

Pani budi je byvala modelka. Od nej necakaj nejake silne manazerske schopnosti. A pan Satan sice inteligentny a skuseny chlapik. Tiez nema velku skusenost s krizovym manazmentom.
30.9.2020 - 12:18
0

fany

 

Prečo myslíš? S Kolárom by možno vyrokovala, ten sa možno ako jediný vyzná aspoň trošku do hokeja.
30.9.2020 - 12:50
+1

Gargamel123

 

posledne aj hokejku namacal do: ovna
30.9.2020 - 13:11
+3

Tokino

 

On aj rozmysla predtym ako niečo trepne?
30.9.2020 - 11:55
+2

Bizzaremifo

 

nikdy to neurobil... záväzné nariadenia následne dementuje... preto je tu taký chaos.. kvalitný politik dáva jasné, zrozumiteľné a hlavne premyslené vyhlásenia, ktoré ponechá v platnosti..
30.9.2020 - 12:05
+1

lišiak1

 

nerozmysla, je to totalny sportovy analfabet a teraz ustupil len preto lebo na neho zatlacili panbozkari.
pre sport nie je nic horsie ako ked mu sefuje krestansky fundamentalista.
30.9.2020 - 13:43
+3

strojar

 

Nádej zhasla.
Tento premiér nie je schopný nájsť rozumné riešenie.
Nielen hokeja, nielen športu, nielen kultúry.
Ničoho.
30.9.2020 - 11:56
+9

Kurolišek

 

Treba zavolať Fica naspäť... ten je náš jediný spasiteľ neba i zeme.
30.9.2020 - 11:57
+15

Bizzaremifo

 

Matovič nikdy nemal byť premiér.. kriklúň, aktivista a sociopat nemôže vládnuť krajine ..nemá žiaden rešpekt a dokazuje, že vykrikovať a kritizovať je úplne niečo iné ako predkladať návrhy a riešiť problémy..
30.9.2020 - 12:08
+21

petrik

 

Mozno by bol dobry premier keby nebola korona a stacilo by “len“ upratat ten augiasov chliev co nam v state ostal po ficovi a spol. V tom verim ze by mohol byt dobry, resp. ze by to mohol zvladnut. Ale korona je nieco na co by bolo vo vedeni treba vyssiu politicku ligu, na ktoru Matovic nie ze zatial nedorastol, ale pravdepodobne pri svojej povahe a spravani sa ani nikdy nedorastie. Len ma nejak ziadne konkretne meno nenapada (ze kto konkretne by mohol byt v tychto casoch pre SK najlepsi premier)
30.9.2020 - 12:22
+10

Bizzaremifo

 

ja skôr narážam na to, že sa vôbec nehodí na pozíciu premiéra..je úplne jedno aká je teraz situácia, ak by nebola korona, tak by "perlil" v iných súvislostiach .. predsa sa motá vo vysokej politike už desať rokov a seriózne si povedzme, príde ti ako rešpektovaná persóna vhodná na najvyššie štátne pozície?? .. mohol zobrať inú funkciu a nie sa za každú cenu ako víťaz volieb tlačiť na premiéra ..je to šašo, môže tak naháňať a poukazovať na zlodejov, zatvárať ich do basy, na to má všetky predpoklady a je v tom dobrý, to dokazoval roky..
30.9.2020 - 13:32
+1

strojar

 

Nebol by dobrý premiér.
V žiadnych podmienkach.
30.9.2020 - 13:37
+4

Nemehlo

 

Prve 4 strany podla vysledku volieb maju na cele takehoto pajaca. Co Slovensko che mat to ma. A to piaty tiez niekedy vie trepnut somarinu aby sa zapacil. Do toho nam vznikol hlas, ktory nam pridal dalsieho veduceho rovnakeho typu.
30.9.2020 - 12:52
0

lišiak1

 

ano treba.
bol 1000x lepsi ako tento taraj, gagaj a prdus.
30.9.2020 - 13:44
+2

amaskiea BLOG

 

šak ten nevie urobiť bez podvádzania absolútne nič, ani obyčajný klik
30.9.2020 - 13:54
+4

Tino

 

urcite: bol lepsi ...si celkom dobre pamatam , ze takto pred rokom nemala NAKA nic moc co na praci, prikuratura a sudy si zili spokojne vo svojej skorumpovanej realite, ziadna corona, pelle vam dokazal nabulikat ze SVK statny rozpocet su v zasade len od pasa cisielka, nejedna sa o realne peniaze, ktore treba zarobit aby sme si ich mohli rozdelit...vlastne vam vnukol ze zit na dlh a dlh navysovat je normalne, dokonca ziaduce + x inych "drobnosti"....pelle mal lepsi marketing hodil blby usmev ked bolo treba, tvaril sa dolezito ked bolo treba a tym bola vec vybavena, volali to s rysavym smradom z topolcian ze stabilita , socialny stat a take tie kraviny pre proletarov ktorych netreba zlozito oblbovat....a tebeto stacilo .....
30.9.2020 - 13:54
+11

antinamor

 

Tak ty si iný pacient. Škoda, že proti takým ako ty neexistuje očkovanie, rozhodne by som si ho nechal aplikovať. Prisahám, že aj so Sorosovým nano čipom.
30.9.2020 - 14:01
+11

amaskiea BLOG

 

30.9.2020 - 14:13
+2

Maross NR

 

30.9.2020 - 14:31
+2

Sunkafit

 

Kludne hned
30.9.2020 - 16:35
0

warn1ng

 

Aha. Pociatek, Glvac, Kalinak, Jankovska, Kicura, Mako, Trnka... urcite bol 1000x lepsi.
30.9.2020 - 14:18
+6

amaskiea BLOG

 

No a? Čo je na tom, keď generálnemu prokurátorovi v jeho úradovni montuje bruchatý XY ilegálnu kameru? To sa hneď pozná štát ako lusk
30.9.2020 - 14:31
+1

KurierNz

 

Co bruchaty?...ale ceckaty ...
30.9.2020 - 15:48
+4

amaskiea BLOG

 

30.9.2020 - 16:50
0

KurierNz

 

Teraz som nemyslel Kotlebu ..
30.9.2020 - 18:29
0

kill27

 

Chytal som sa za hlavu, zákaz zápasov bola len zlá formulácia, hovorí Krošlák
Zrušenie športových podujatí nikdy nebolo v pláne, išlo o zlú formuláciu, hovorí Ján Krošlák, poslanec za OľaNO. Premiér Igor Matovič to však v pondelok na tlačovej konferencii povedal, pritom podľa Krošláka malo ísť len o zákaz divákov na podujatiach.

„Bolo nám prisľúbené, že ligy budú môcť bežať ďalej. Myslím si, že nikto nebude skúmať, či to bude 55 alebo 62 ľudí. Jednoducho, bude sa môcť hrať. Hrať sa bude, ale bez divákov. Spodnú hrana je pre nás, aby sa podujatia mohli konať, aby deti mohli športovať,“ povedal Karol Kučera (OĽaNO), vládny splnomocnenec pre mládež a šport po stretnutí športových zväzov so Slovenský olympijským a športovým výborom a Slovenským paralympijským výborom.

Ján Krošlák dodal, že sa „chytal za hlavu“, keď vyšla v pondelok správa o zrušení športových podujatí. Preto žiada, aby on, Kučera alebo Richard Nemec mohli byť pri formulovaní opatrení pre šport.

„Vzniká problém, že to formulujú ľudia, ktorí nemajú šajn o športe. Keď niekto napíše, že zákaz hromadných podujatí, to bolo veľmi zle naformulované, to ani nikdy nebolo v pláne.“
30.9.2020 - 11:59
+10

Tino

 

aby nestratil tvar: lebo sa boji/nechce ist do sporu s organizaciou ktora mu odkazala ze sa moze vykaslat/nemusi respektovat protiepydemiologicke opatrenia vymysleli vraj kompromis....ja viac ako ten kompromis a fer riesenie vidim unikovu cestu, ustupok organizacii ktora zacitila prilezitost zahrat sa na dolezitych, nad vecou, mozno dokonca mimo pravny ramec ktorym sa riadi bezna verejnost....hodne, hodne nebezpecna vec, ktoru si dovolili a vyslo im to, ocakavam ze to skusia opat ved preco nie uz vedia ze sa to da.
30.9.2020 - 11:59
+3

Kurolišek

 

No ti poviem Matovič má čo robiť s tou svojou babou čo chce potraty zrušiť. Pustiť sa otvorene do bitky proti cirkvy a okolo toho ešte športovci. To by nemuselo dobre dopadnúť pre neho.
30.9.2020 - 12:02
+4

amaskiea BLOG

 

to bude teraz zaujímavé sledovať, ako sa všetci zanietení odporcovia katolibanu teraz spoja s katolibanom do jedného šíku
30.9.2020 - 12:07
0

Kurolišek

 

Spojiť sa nespoja... akurát to bude schytávať z každej strany. A to ešte nesiahol na fitka a krčmy
30.9.2020 - 12:08
+2

Tino

 

vyratal: si to tak, ze s nimi bude silnejsi....myslel som si ze vie lepsie pocitat tito ho zosmiesnia, ponizia a oslabia ako malokto ...ak im bude ustupovat, Zaborskej kampan bola jasny ustupok, prvy, v realite akej sa nachadzame akceptovat, tolerovat tuto absurdnost ktoru vymysleli fundamentalisti bol prejav slabosti...zacitili krv, prisla daslia prilezitost odkazali ze oni nemusia ...opat ustupil....takto sa reze konar pod sebou ak teraz nevytiahne nejake genialne riesenie ktorym s nimi pozameta, ukaze im kde je ich miesto ma typek sakra problem na krku z ktoreho sa uz nevylize.
30.9.2020 - 12:09
+4

Maross NR

 

nuz je to aj dosledok Lojzovej kampane ..

Ale mas pravdu. V tomto je Matovic velmi priehladny.
30.9.2020 - 12:14
0

Tino

 

mne: pride/teda orisiel Hlina a jeho KDH ako ultraqliberal,skoro anarchista v porovnani s tym co ponuka jedno zaujmove kridlo v OLANO .....podla man skoda pre SVK ze to jeho KDH nevyslo, javilo sa to ako tolerantne, zmysluplne, udrzatelne so sirokym zaberom a potencialom pre buducnost...zial malo populisticke.
30.9.2020 - 12:19
+4

Maross NR

 

netvrdim, ze nemas pravdu. Ale v pripade KDH sa bavime prave o tych panbickaroch. Ja som to Lojzovi tiez žral. Cize tak ako pises - suhlas.
30.9.2020 - 12:26
+1

Tino

 

celkom: systematicky, metodicky sa zbavoval fanatikov, fundamentalistov, starych problemovych struktur...nemohol to sekat hore dole ako chcel,potreboval, nebola to jeho firma predsa len...
30.9.2020 - 12:42
+1

Sunkafit

 

Tak tak
30.9.2020 - 16:38
0

hello, havarju

 

Vždy som hovoril, že Matovič je šašo a taký človek ani nemá čo hľadať vo vláde. Napriek tomu je jasné, že nech by bol premiérom hocikto, každý z nich by musel robiť proti Covidu opatrenia, ktoré vôbec nie sú populárne. Je úplne jedno aká vláda by tam bola, každá by muslea robiť nepopulárne opatrenia.

Avšak toto, čo Matovič robí teraz len dokazuje, že je naozaj TOTÁLNY ŠAŠO.
30.9.2020 - 12:18
+8

Tino

 

nesuhlasim: ze je saso toto je stupidna nalepka ktoru mu dali este v case ked sa nedarilo navliect ho do niecoho pre verejnsot zaujimavejsieho...suhlasim ze tieto opatrenia by musela robit akakovlek ina vlada, vid pelle ktory to zamkol bez mihnutia oka , my si nemozeme dovolit to robit inac...moj prispevok na ktory reagujes je o tom, ze tieto korekcie su v skutocnosti ustupok lobby ktora citi krv...toto nas ako spolocnost moze este viac rozdelit, zaroven ziska na dolezitesti organizacia ktora ked si zmysli nemusi respektovat vladu....
30.9.2020 - 12:24
+2

hello, havarju

 

Je to stupídna nálepka, ale ak má Matovič vedomosť o tom, že týmto opatrením mnohým športovcom vôbec nepomohol, tak je to z jeho strany čistá vypočítavosť, keď vlastne urobil ústupok len cirkvi a z časti kultúre. Ak nemá vedomosť o tom, čo urobil, tak je to ešte horšie.
Ja súhlasím, že musíme robiť opatrenia a práve preto som to dal pod tvoj príspevok. Len ide o ten spôsob a ide o to aké opatrenia. Napríklad možno niektoré športy ako basketbal, hádzaná a rôzne ďalšie športy týmto až tak neutrpia v tom zmysle, že sa nemôžu uskutočniť. Ale okrem hokeja bude stále problém aj pri futbale. A to je totálne smiešne, ak o tom nevie. Cvičí tu s ľuďmi jak na facebooku.
30.9.2020 - 12:38
+1

Tino

 

legislativa: sa upravuje za pochodu, meni sa casto lebo takto to proste vyslo....pomohlo by mu keby hovoril menej, idealne tak do 5% toho co dava normalne, potreba komunikovat si vsetko sam naraza na limity ktorymi trpime vsetci, nevieme vsetko o vsetkom ...bolo mu to vycitane, bolo mu dohovarane aj tak si ide svoje, ja to tak necitim ze so mnou cvici, to by sa dialo keby platilo nezvratne vsetko co si zmysli a povie, drviva vacsina vsak prechadza korekciami...ak skodi tak len sebe.
30.9.2020 - 13:04
+1

hello, havarju

 

Presne si to vystihol, len dodám, že to úplne vyzerá tak, že veľa vecí robí len tak zo svojej hlavy, čo ho napadne bez konzultácie s tými, ktorých sa to týka..
30.9.2020 - 13:15
+2

Tino

 

skvele: to davnejsie vystihli v postoj...matovica najlepsie vystihuje/definuje to akym sposobom si staval svoj dom.
30.9.2020 - 13:19
+1

Maross NR

 

hlavne je, ze stat je fakticky zdevastovany na vsetkych urovniach. Potom musime robit prisnejsie opatrenia kvoli stavu nemocnic. Potom nemame peniaze na skolstvo a vedu a dlhodobo ide uroven vysokych aj ostatnych skol rapidne dole. Súdy, podnikatelsky sektor atd...
.. a potom sa k moci dostanu aj politici - populisti, ktori na to vsetko poukazovali, ale sami vladnut a napravit to nevedia. Pretoze slovensku spolocnost vzdy zaujimalio viac populisti, ako dajmte tomu program, ci odpovede na otazky ako ten program a konkretne ulohy chcu naplnit.
30.9.2020 - 12:24
0

hello, havarju

 

Ale aké opatrenia. Súhlasím s opatreniami, ale je potrebné rozlišovať aké opatrenia robím a čo tým môžem spôsobiť. Je potrebné zavrieť hlavne diskotéky, zrušiť rôzne oslavy a bohužial aj svadby, ktoré sú najrizikovejšie a súhlasím, aby sa športové podujatia uskutočnili aj bez divákov, ale nehrať vôbec nikomu nepomôže. S tým ostatným súhlasím
30.9.2020 - 12:42
0

Kurolišek

 

Chcem sa opýtať... ráta niekto na svete okrem nás podujatie futbal, hokej, box aj so športovcami. Pokiaľ viem všade len riešia koľko ľudí môže prísť. A buď je to najčastejšie že bez divákov, potom napr. nejaké určité číslo čo ja viem napr. 1000. No a potom je to % z kapacitu štadióna. Ja všetko viem pochopiť, aj zrušenie futbalu a hokeja v marci. Ale ak už ideme povoliť šport čo teda ako počujem že ideme... prečo riešia koľko tam má byť ľudí vrátane hráčov? Tak nech povedia či sa to má hrať s divákmi alebo bez a ide sa hrať. Osobne poviem či je na hokeji 250 alebo 50 to už taký veľký rozdiel nieje alebo hoc aj 0. Ale teraz aby kluby rátali koľko hráčov môžu postaviť je čisto blbosť to nerobí nikto na svete. Opravte ma ak sa mýlim.
30.9.2020 - 12:06
+3

Tizo BLOG

 

vraj v sulade so zdravym rozumom. tie vase opatrenia postradaju zdravy rozum od zaciatku tak kde by sa tu teraz nabral?
30.9.2020 - 12:19
+1

Westlund32

 

https://youtu.be/mf9M-Bu3Gvk hudobný hit posledných dní na Slovensku ,zachvilku sa pustia do mňa je ho ovečky :fy;
30.9.2020 - 12:22
+3

DobryHokej

 

Tak si to budu teraz spievat ludia. CO tym ziskaju? Ukazu sa len v takom smiesnejsom a primitivnejsom svetle. Nic viac..
30.9.2020 - 12:27
+9

Jari Kurri

 

Inymi slovami, ukazu sa v takom svetle, aki naozaj su.
30.9.2020 - 12:53
+4

Gargamel123

 

presne toto su ti blbci: kvoli ktorim trpime vsetci
30.9.2020 - 13:22
+8

Sunkafit

 

Kde maju ruska?
30.9.2020 - 16:43
+3

Dzunkes

 

Ja si uz pospevujem inu verziu chytlavejsiu
30.9.2020 - 17:42
0

Chamois13c

 

Som zvedavy ci Brano Rapi Rapac bude nadalej velebit svojho hrdinu Matovica aj po tomto kotrmelci ale co hlavne ze je cayetan v chladku
30.9.2020 - 12:24
+5

peterzilla

 

Ja len tak na okraj práve schválili núdzový stav, pre začiatok na 45 dní...
30.9.2020 - 12:27
0

Sunkafit

 

Citim sa rovnako....ale dik za info
30.9.2020 - 16:43
0

BieloModra

 

no nic.... a mame od zajtra nudzovy stav ... tak budeme pekne tak ako v marci...
v tejto suvislosti mi prisla "odlahcujuca" sms:
"zase na vsetko doplatili chlapi..ziadna krcma, sport a kamarati. Zeny si veselo peru, zehlia varia a upratuju" parada ze ludia si aj tejto dobe dokazu robit sami zo seba srandu
30.9.2020 - 12:27
+9

matus93

 

Sranda musí byt aj keby na chleba nebolo ako hovorieva moja babka
30.9.2020 - 12:48
+2

Sesto6

 

V malych kostoloch sa moze tlacit 50 ludi. Ale rodicia mozu svojich malych hokejistov akurat tak zaniest pred velky stadion a nemozu sa pozriet na zapas. Toto je ferovka podla Matovica.
30.9.2020 - 12:38
+2

Sunkafit

 

Konecne tam nebudu kktiny hulakat rodicom by mali zakazat vstup aj po corone
30.9.2020 - 16:44
+1

MackoPu

 

Uplny suhlas. Rodicia na zapasoch deti su tragedia.
30.9.2020 - 23:37
0

Corgi77

 

Musím priznať, že tiež som volil zmenu ale toto čo sa tu deje je čistý chaos a cirkus.
Premiér keď vystúpi pred ľudí tak nech presne povie čo bude platiť. Načo tam má ministrov, keď nevie o športe nič.
Keď sa pozriem do Čiech, tam tiež nadavaju, ale tam to ma trocha logiku. Z divákov uberali postupne až prišli k nule.
U nás bolo 500,potom 250,potom zase 500, potom nič, potom zase 50, a to nieje koniec lebo to musia dať aspoň na 100 aby sa mohlo hrať.
Veď to je HAMBA najhrubšieho zrna.
Omše dajú 50 ľudí. Kto to bude rátať?? Tam nie sú vstupenky. Keď príde viac,tak budú stáť vonku?
Pred 2 týždňami dal víťazoslávne premiér status, nebojte sa nevesty dobre bude. O 2 týždne zruší oslavy. To si myslí, že keď človek niečo plánuje 2 mesiace dopredu, môže takto skákať a meniť ako sa premiér vyspí??
No veľa je toho čo nedáva logiku, toto je len časť čo má rýchlo napadlo.
30.9.2020 - 12:38
+11

micu79

 

To Matelkovi takemu odbornikovi na vsetko nikto nepovedal ze hokej sa nemoze hrat pri pocte 50 ludi.Ked uz tak mohli povolit vsetky sportove podujatia bez divakov a nie schvalit takuto kravinu.
30.9.2020 - 12:39
+3

NasHokej97

 

Štátny tajomník pre šport Ivan Husár práve hovoril v diskusii v
@RadioSlovensko, že počty by sa mali upraviť, s prihliadaním na futbal a hokej.

Tak toto je zatiaľ najaktualnejšie. Uvidíme čo bude platiť po tom čo pošlem príspevok. Čistý bordel.
30.9.2020 - 12:44
+8

erik24

 

U sportu chce ministr zdravotnictví, aby i nadále fungovaly profesionální soutěže, i když bez publika.

Česka republika.... no.... Matelko Matelko
30.9.2020 - 12:45
+1

sumobb

 

Slabá náplasť,čakal som niečo iné.
30.9.2020 - 12:52
0

mitoO

 

Tak vraj bude hokej, akurat bez divakov.
Premier (akykolvek) by sa mal vyjadrovat presnejsie.
30.9.2020 - 12:53
+4

tommy909

 

Tak ako teraz, liga v piatok zacne, alebo nie?
30.9.2020 - 12:58
0

Kurolišek

 

Určite začne... už keď sa bavíme o technických záležitostiach a to je koľko môže byť ľudí na hokeji a či do toho rátať hráčov tak si myslím že isto bude. To je iné ako keď tvrdili že nebude jedine s testom.
30.9.2020 - 13:03
0

warn1ng

 

"Podľa prvotných informácií by sa čísla pre hokej ešte mali upraviť..." toto dalo HKM na FB. Som velmi zvedavy. Tu sa tie nariadenia menia z minuty na minutu. Ani to nebudi velmi dobry dojem.
30.9.2020 - 12:59
+2

Kurolišek

 

To je tak keď to robia ľudia čo nemajú šajnu o športe. Myslia si - 50 ľudí stačí viac netreba. Lebo vidia na hokeji 5+brankár na každej strane.
30.9.2020 - 13:01
+4

Tino

 

aby to nebolo len o : vypocte negativ...matovicovo slovo nie je zakon, zijeme v demokratickom state s rozvinutou obcianskou spolocnostou nastastie to teda takto zatial nefungujme, budme za to radi, vyhodou je ze vacsina toho co povie sa este moze a vacsinou aj koriguje, ber to teda ako vklad do diskusie, verejnost dostava priestor sa vyjadrit, prejavit nespokojnost tak aby boli poziadavky vypocute a v ramci kompromisu zahrnute do konecneho rozhodutia....on tym ze hovori viac ako by mohol, mozno mal skodi skor sebe nez nam, naopak tato jeho crta je z pohladu bezneho jednotlivca, resp verejnosti vyhodou....jeho politicki oponenti obsluujuci vacsinou idiotov toto predavaju ako slabost, negativum, nieco skodlive, vytvaraju sa vselijake nalepky, ktore sa malym ludia pacia lebo su mali....pelle ked zatvaral , prebehlo to nasledovne...zatvoril a vybavene ...ziaden priestor na diskusiu
30.9.2020 - 14:03
+4

HA RA Bin Ladin

 

Presne toto tvrdim od zaciatku.. vyvolava, provokuje a sleduje spolocensku diskusiu. Len na to ako spolocnost musime postupne dozrievat..
30.9.2020 - 14:20
+1

Tino

 

preto: zdoraznujem ze skodi skor sebe ....
30.9.2020 - 14:29
+3

Kurolišek

 

Zákaz bol zle naformulovaný, vraví poslanec OĽaNO Krošlák

"Dal som požiadavku na Úrad vlády, či by sme nemohli byť s Karolom Kučerom a Rišom Nemcom pri formulovaní návrhov pre šport, pretože ich formulujú ľudia, ktorí nemajú šajnu o športe.

Zákaz hromadného športu bol zle napísaný. Bolo to myslené len v súvislosti s divákmi. Ligy pokračujú ďalej, zákaz bol to zle naformulovaný," povedal Ján Krošlák, poslanec OĽaNO a bývalý tenista.

"Preto prišla vlna nevôle. Zrušenie hromadných športových podujatí nebolo nikdy v pláne," doplnil Krošlák.

Čítajte viac: https://sport.sme.sk/c/22499580/koronavirus-online-minuta-po-minute-pondelok-30-september.html
30.9.2020 - 12:59
+4

HokejBJ

 

Malo by to byt tak že každý štadión by dostal vlastnú maximálnu kapacitu a bolo by to 30% z pôvodnej
30.9.2020 - 13:03
0

Kurolišek

 

Ako takto aby bolo jasné - obmedzenie divákov čo sedia s rúškom... čo viac by ešte trebalo? Ale beriem a chápem, že ak treba pritvrdiť tak nech pritvrdia - ich zodpovednosť. Ale maximálne čo môžu nariadiť je: Hrať bez divákov + kompenzácia. Všetko iné je ako keby ti v robote povedali, že môže chodiť do práce ale len vo štvrtok.
30.9.2020 - 13:05
0

strojar

 

Tento premiér by sa nemal vyjadrovať vôbec.
A konkrétne tento človek nikdy nemal byť premiérom.
30.9.2020 - 13:00
+19

wagoo_2

 

presne: A politici by nemali byt politikmi. Nech sa vratia k tomu, co vedia robit ..
30.9.2020 - 13:08
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hello, havarju

 

Odvolávam, co jsem odvolal a slibuji, so jsem slíbil...
30.9.2020 - 13:05
+2

wagoo_2

 

tych 50 je v celkom do pohody: pre take Nove Zamky az az ... otazka je, co s tymi rozhodcami . Na nich sa da momentalne usetrit
30.9.2020 - 13:06
+1

strojar

 

Nevie náhodou niekto kde je Šatan?
30.9.2020 - 13:09
+4

Tokino

 

na jednání...Mam jednání,co skušáš jak skúšáš
30.9.2020 - 13:19
+2

nerorome

 

Ja viem, kde určite nie je. Nepregrciava sa v diskusii na HP ako nemenovaný poslanec MsZ v Nitre...
30.9.2020 - 14:32
+7

wedro

 

50 osôb : Potrebujeme nato 4 štadióny v jednom meste.

V Košiciach mame:
Štadión Ladislava Trojaka
+ tréningová hala.

Crow aréna
Arena sršne
Rezerva v čani

Zápas sa bude hrať následne jedna formácia na jednom spomínanom Štadióne.


Mužstvo bude mať tentoraz potrebné 4 Brankárov.


Hokej sa bude hrať v dvoch mestách a to v KE a BA.
Urobíme bublinku.

Takže tak.
30.9.2020 - 13:19
0

jannes1

 

Čo je akože na tomto ich návrhu férove vie mi niekto povedať?
Niekoho tu niekto drží za gule tak povolil. Toto je nonsens.

A už to začína, už sa začínajú vyhlásenia inak formulovať.. akože toto je neskutočné chaos na chaos
30.9.2020 - 13:34
+2

Endstand

 

V tom super CZ bez divákov, bez divadla, bez škol..
Interier max 10 ludi ..prisnejsie jak na slovensku
30.9.2020 - 13:53
+3

jack13

 

S ironickym "super" souhlas, ale poopravim te. Divadla ano, krom muzikalu, oper, veskery sport - vrcholovy, vykonostni -ano. Zajmove krouzky do 10 lidi interier, 20 lidi venku. Vysoke skoly ne, stredni ne podle mapy nakazenych, zakladni ano - druhy stupen bez telocviku, prvni stupen vcetne telocviku.
To jen pro poradek..
30.9.2020 - 18:35
0

Kuči

 

Vysvetlíte mi niekto, prečo sú obchody na metre štvorcové (čo je podľa mňa správne, aj keď sa môže na jedno "územie" nakopiť viac ľudí a ostatné budú zívať prázdnotou) a kultúrne/športové/cirkevné podujatia (kde sú pevné miesta) majú fixný počet ľudí bez ohľadu na veľkosť priestoru (napríklad porovnanie malého kostolíku na dedine, divadla/kina v malom meste a štadión Ondreja Nepelu)?
30.9.2020 - 14:00
+1

HA RA Bin Ladin

 

Zeby preto lebo z divadla a sportu sa nenazeres?
30.9.2020 - 14:22
+3

MaxSBA

 

Aspoň že sa hrať bude.. ale tiež to divné naformulovali
30.9.2020 - 14:01
0

hello, havarju

 

Kde to píšu, nič som zatiaľ nenašiel?
30.9.2020 - 14:15
0

MaxSBA

 

„Bolo nám prisľúbené, že ligy budú môcť bežať ďalej. Myslím si, že nikto nebude skúmať, či to bude 55 alebo 62 ľudí. Jednoducho sa bude môcť hrať. Hrať sa bude, ale bez divákov. Potrebujeme minimálne to, aby sa podujatia mohli konať, aby deti mohli športovať,“ povedal poslanec Karol Kučera (OĽaNO), vládny splnomocnenec pre mládež a šport po stretnutí športových zväzov so Slovenským olympijským a športovým výborom a Slovenským paralympijským výborom.
30.9.2020 - 14:20
0

Nitran333

 

Ten je tak mimo, ze mu neverim ani slovo, ten ma hojej hlboko v ...
30.9.2020 - 14:24
+2

MaxSBA

 

Ja už som tiež zmätený
30.9.2020 - 14:26
0

trevor

 

Lenže to nebude ani 55 ani 62. To bude minimálne 80 ľudí okolo hokejového zápasu. Musia určiť hornú hranicu 100 ľudí.
30.9.2020 - 14:25
0

hello, havarju

 

To som čítal, to zatiaľ nič neznamená. To je zatiaľ len, že jedna babka povedala. Jasné, že na omšiach nebudú počítať prítomných, ale to si predsa usporiadatelia oficiálnych zápasov predsa nemôžu dovoliť.
30.9.2020 - 14:31
0

strojar

 

"Bolo nám prisľúbené"
To píšeš ako vtip?
30.9.2020 - 15:37
0

Byron

 

Super, tak hlavne že môžu do malých priestorov prísť sektári v drvivej väčšine najviac ohrozená skupina ľudí kvôli ktorým sú v podstate "diskriminovaní " mladí a zdraví ľudia. Pat a Mat nič iné.
30.9.2020 - 14:21
+2

Adam138

 

prečo neboli aj hrači KE na proteste ?
30.9.2020 - 14:32
0

Tino

 

mozno: maju lepsie info, vedeli ze sa hrat bude, len bez divakov...myslim ze ke sa na toto aj chystali
30.9.2020 - 14:37
+1

hello, havarju

 

Sakra! Vedeli, že sa bude hrať a nikomu to nepovedali?
30.9.2020 - 14:44
+1

fany

 

Do decembra by Ti to oznámili. S takou rýchlosťou ostatných klubov nerátali.
30.9.2020 - 15:01
0

Maross NR

 

to bol prostest živnostníkov
30.9.2020 - 14:38
+7

warn1ng

 

Takze co ten Slovan tam?
30.9.2020 - 15:10
0

BieloModra

 

Ako moralna podpora znacka znaciek
30.9.2020 - 15:14
0

Chamois13c

 

Hraci Kosic su asi jedini spokojni so sucasnym stavom alebo chceli use3t za naftu do ba
30.9.2020 - 15:15
+2

Dzunkes

 

mozno setrili bez provokacie hej
30.9.2020 - 17:47
0

julo

 

30.9.2020 - 14:33
+1

STARS

 

50 ľudí akože sú v tom zarátani hráči + realizačný tím alebo čisto 50 divákov?
30.9.2020 - 14:54
0

Byron

 

Si prečítaj článok
30.9.2020 - 14:57
0

pohodaci

 

Takže Matovič povedal, že sa nebudú robiť žiadne rozdiely, hromadné podujatia len 50 ludí, v súlade so zdravým rozumom.... Takže od 1.oktobra by malo byť na úrade vlády miesto 150 poslancov, v súlade so zdravým rozumom, a aby sa nerobili žiadne rozdiely, tiež len 5O duší,.... Kedy sa začne losovanie, že kto zostane a kto vypadáva h hry???
30.9.2020 - 15:21
+3

strojar

 

V pondelok Matovič povedal ŽIADNE hromadné podujatia.
Matovičovi nemožno veriť ani keď povie dnešný dátum.
30.9.2020 - 15:39
+6

amaskiea BLOG

 

no keď to povie taký etalón dôveryhodnosti a férovosti ako ty, tak to už niečo znamená
30.9.2020 - 16:30
+12

strojar

 

Ponechám bez komentára tvoju idiotskú poznámku, ale predsa si skúsme zľahka zhrnúť posledné Matovičove vyjadrenia a nakoniec skutočne prijaté opatrenia.
1. ŽIADNE hromadné podujatia
Nasrali sa všetci, hlavne cirkevníci, takže meníme.
2. POVOLÍME hromadné podujatia max. 50 prítomných osôb.
Nasrali sa športovci, obzvlášť hokejisti a máme tu nový variant.
3. Na športovom či kultúrnom podujatí môže byť aj viac ako 50 osôb ak sú to priami aktéri a potrebný ostatný personál k zabezpečeniu podujatia.

Takéto kotrmelce vo svojich "zásadných"(tie on má vždy, až do najbližšej zmeny, kedy poprie sám seba) stanoviskách dokáže urobiť iba ....
30.9.2020 - 16:41
+15

amaskiea BLOG

 

ani prvú vetu si nevydržal bez slovného žonglérstva
30.9.2020 - 17:02
+2

Tehelnepole

 

On to nedáva
30.9.2020 - 20:39
+1

HeyYou

 

mame to na pamati, vdaka za pripomenutie. druha vec je, ze z teba sa v poslednych dnoch stal protiigorovsky hovnomet a kedze si zhodou okolnosti tiez v politike, tak to trochu smrdi oportunizmom
30.9.2020 - 17:47
+10

Maross NR

 

No.. aj mňa to napadlo..
30.9.2020 - 18:57
0

zahorak009

 

Myslíš taký čo metá klasické oné, alebo oné čo sa tvária ako lekvár komore na polici?
30.9.2020 - 21:41
0

tn

 

uz asi viem co je mimoriadny stav. to je stav v tvojej hlave. ale ... nemal by byt skor nudzovy?
30.9.2020 - 18:37
+5

Tehelnepole

 

Pre mňa si žltý
30.9.2020 - 20:39
0

fany

 

A dnes už nevylučujú ZÁKAZ VYCHÁDZANIA počas dušičiek. To,kde sme sa dostali?
30.9.2020 - 15:43
+1

Tehelnepole

 

A tie Duše to vedia že majú trčať kde sú?
30.9.2020 - 15:50
+5

fany

 

To ešte bude upresnené. Základ, aby ľudí nasral v dostatočnom predstihu už je vonku. A o tom to je.
30.9.2020 - 15:58
+1

zahorak009

 

Tedaaaa, to sa robí? Som sa zakuckal polotmavými Vŕškami...
30.9.2020 - 21:43
0

Tehelnepole

 

30.9.2020 - 21:45
0

starec

 

Bez divákov: sa hrať môže, aspoň ja to takto chápem v opatrení.
B) S účinnosťou od 1. októbra 2020 do odvolania sa podľa § 48 ods. 4 písm. d) zákona č. 355/2007 Z. z. všetkým fyzickým osobám, fyzickým osobám – podnikateľom a právnickým osobám zakazuje usporadúvať hromadné podujatia športovej, kultúrnej, zábavnej, spoločenskej či inej povahy v jednom okamihu v počte nad 50 osôb . V prípade, že počet osôb na kultúrnych alebo športových podujatiach vystupujúcich v mene organizátora (účinkujúci, športovci, organizačný tím a pod.) presiahne počet 50, hromadné podujatie sa môže uskutočniť, ale bez prítomnosti obecenstva.
30.9.2020 - 16:02
+3

hello, havarju

 

To je super. Kde to píšu?
30.9.2020 - 16:22
+2

warn1ng

 

https://www.uvzsr.sk/docs/info/covid19/30_09_2020_opatrenie_prevadzky_a_HP.pdf
30.9.2020 - 16:26
+2

hello, havarju

 

Dík, už som to aj ja našiel.
30.9.2020 - 17:12
0

burnzie

 

Šialenstvo vyprodukované šialencom aj na dušičky uvažovať o zákaze a pod čo urobí v decembri vyhradí hodiny na Vianočné nákupy on nazval E. Tomáša Goebelsom tak Igorko je potom taký náš Himmler alebo Heydrich...tie kecy o prázdnej špajzi to je jediné načo sa zmohol.... Normálne je do smiechu a zároveň do plaču keď vidím čo daktorí píšu až keď stratia prácu až potom pochopia zrejme.... Teraz zrejme dakto vytiahne, že v Česku je ešte väčší núdzový stav ale tam aspoň podporili šport u nás ešte doteraz nedostali kluby na rovinu odpoveď ako to chcú riešiť
30.9.2020 - 16:55
+3

fonte

 

8 mrtvych na 1 milion obyvatelov "s covidom" a tu je je nudzovy stav, totalna sikana vsade a planuje sa zakaz vychadzania. To snad nieje pravda. Mne sa asi sniva.
30.9.2020 - 17:56
+2

MackoPu

 

Sikana
30.9.2020 - 23:34
+1

Kurolišek

 

Hrať sa môže ale bez divákov... nakoniec to sformulovali dobre.

Hromadné podujatia bude možné organizovať do 50 osôb vrátane organizátorov. V prípade kultúrnych alebo športových podujatí platí, že ak počet osôb vystupujúcich v mene organizátora, napríklad účinkujúci, športovci, organizačný tím, presiahne počet 50, podujatie sa môže uskutočniť, no bez prítomnosti obecenstva.
30.9.2020 - 16:58
0

chimli

 

Bez divakov. Takze stadionmi, krcmami, barmi sa nebude sirit text popularnej odtrhovacky Matovic je oné, Matovic je oné: D
30.9.2020 - 18:24
+6

FanusikZamkov

 

Takže je ďalší klub tipos extraligy ktorý ohlásil ochorenie hráčov výrusom COVid. Je to klub Miškolcu.http://www.jegkorongblog.hu/2020/09/30/megerkezett-a-koronavirus-a-jegesmedvekhez/#post-330287 Sezónu by mali začať až v treťom kole.
30.9.2020 - 18:39
0

Kurolišek

 

Takže v piatok v TV: Michalovce-Slovan (STV) a Poprad-Nitra (Sport 2), v nedeľu Slovan - Poprad (STV) a Banská Bystrica-Michalovce (Sport 2).

Slovan 2x
Poprad 2x
Michalovce 2x
BB 1x
Nitra 1x

Asi toľko o favoritoch aj podľa preferencii TV.

Za mňa spokojnosť
30.9.2020 - 18:53
+1

FanusikZamkov

 

Teraz už všetko je na zväze lebo od spokojnosti bude ďaleko keď nebudú rozhodcovia. Zatiaľ je to len vďaka tomu že kluby chcú hrať a vďaka hráčom. Keby to zostalo na zväze tak hokej sa v tejto sezóne nehraje. Žiaľ toto je skutočnosť a ešte zo strany zväzu je stále obrovské riziko že sa v piatok nezačne súťaž. A to bude najväčší fail ak kvôli Matovičovi by sa mohlo hrať ale kvôli zväzu sa nebude hrať. Som zvedaví aké príspevky v tedy napíšu prispievatelia ak sa skutočne v piatok nezačne súťaž. Zatiaľ to vyzerá bledo.
30.9.2020 - 19:26
0

warn1ng

 

Husar v Telerane povedal ze by sport mal dost 40 milionov.
1.10.2020 - 7:16
0

strojar

 

A Heger s Krajniakom v apríli povedali, že vláda na kompenzácie opatrení v súvislosti s covidom vy platí mesačne jednu miliardu.
MESAČNE JEDNU MILIARDU
1.10.2020 - 14:51
+3

amaskiea BLOG

 

To sa ti zdá veľa alebo málo?
1.10.2020 - 15:30
0

strojar

 

To sa mi nezdá.
Je to jednoducho klamstvo.
Je to príkladné naplnenie vulgárnej riekanky:
Sľubovali hory-doly, potom dali kókus holý.
1.10.2020 - 17:01
+2

amaskiea BLOG

 

čo je klamstvo?
1.10.2020 - 17:13
0

amaskiea BLOG

 

na chvíľu som zabudol, že ty nevieš odpovedať na žiadnu otázku
1.10.2020 - 17:26
0

Tehelnepole

 

Si sa dozvedel....
1.10.2020 - 17:32
0

mitoO

 

A kolko mesacne teda dali?
2.10.2020 - 7:54
+1

miko 75

 

Miliarda to mala byť celkovo,nie mesačne,netrep a tí tvoji oblubenci z predošlej vlády tohto koľko nasľubovali...
1.10.2020 - 17:45
+2

strojar

 

ME-SAČ-NE
2.10.2020 - 8:58
+5

worth

 

mohol by si dat k tej miliarde mesacne nejaky zdroj? link, print screen? v opacnom pripade by mohol niekto povedat, ze klames ty
2.10.2020 - 10:21
+1

worth

 

Vdaka, ja nevravim, ze v tom pravdu nema, iba som chcel vidiet nejaky zdroj tej informacie, kedze ja som to az tak nesledoval. No este teda by bolo dobre vediet nakolko bola ta pomoc naplnena / vyplatena a nie iba vypustat svoje dojmy a pocity.
2.10.2020 - 11:22
+2

amaskiea BLOG

 

a ešte navyše podávané ako kategorické hodnotenie
2.10.2020 - 13:30
+1

strojar

 

Pravdivé hodnotenie.
2.10.2020 - 13:55
+1

amaskiea BLOG

 

že pokladáš svoje dojmy a pocity za pravdivé, to ti nikto neberie
2.10.2020 - 14:47
+2

mitoO

 

https://e.dennikn.sk/1827521/koalicia-predstavila-ekonomicky-balicek-proti-koronakrize-cieli-na-postihnute-firmy?ref=be

Ono tam treba povedat aj to, ze nie vsetci, co to mohli vyuzit, to aj vyuzili. A napr. nevyuzite peniaze z min. hospodarstva sa maju presunut na kulturu a sport.
Mna by zaujimalo, kolko € teda bolo realne mesacne poskytnutych vo vsetkych dotaciach (pocitajme aj osetrovne).
To by nam skor mohol strojar napisat, ked uz niekoho obvinil, ze klamal.
2.10.2020 - 10:34
+1

strojar

 

Ne-trep.
2.10.2020 - 13:25
+1

miko 75

 

Sa ti Harabin nabúral do účtu, alebo si rovnako natvrdlý,jak on, lebo pri covide máte rovnaké názory.
2.10.2020 - 13:44
+3

mitoO

 

Trepes tu ty moj zlaty.

A odpoved ani necakam, len sa z teba slusne bavim ako tu stale
dojdes, na.eries a nepoupratujes za sebou. Taky spindur diskusii, a to sa ta niekedy dalo citat
2.10.2020 - 14:04
+4


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2 tt ak Švajčiarsko-Hokej-liga-piatok-výsledky
pred hodinou - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
včera o 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
včera o 21:34 - TASR

Tappara Tampere - Ässät Pori 5:3 vo fínskej lige

Vo štvrtkovom stretnutí fínskej hokejovej ligy zvíťazila Tappara Tampere nad Ässätom Pori 5:3.
včera o 20:18 - TASR

Brown sa dohodol na zmluve s Ottawou a vyhne sa arbitráži

Kanadský hokejista Connor Brown sa vyhne arbitráži. So svojím klubom NHL Ottawou Senators sa dohodol na trojročnej zmluve, ktorá mu zabezpečí celkový príjem 10,8 milióna dolárov.
včera o 18:31 - TASR

Carolina angažovala brankára Bibeaua a obrancu Shorea

Vedenie Caroliny Hurricanes angažovalo Antoinea Bibeaua a obrancu Drewa Shorea. Obaja podpísali ročné kontrakty. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
včera o 17:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov