Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Prešovskí poslanci schválili memorandum o vstupe klubu do extraligy

zdroj: TASR
30.4.2021 08:10 TASR

Po zasadaní mestského zastupiteľstva je Prešov opäť bližšie k hokejovej extralige. Mesto Prešov a členovia predstavenstva extraligového klubu HC 05 Banská Bystrica podpismi memoranda deklarovali vôľu zabezpečiť všetky postupy potrebné pre účinkovanie prešovského klubu v extraligovej sezóne 2020/2021.


"Účastníci tohto memoranda týmto vyjadrujú svoju vôľu vykonávať všetky potrebné úkony na to, aby sa v hokejovej sezóne 2021/2022 hrala na zimnom štadióne v Prešove (ICE Aréna) najvyššia hokejová súťaž v SR, a to Tipos Extraliga. Účastníci tohto memoranda zároveň deklarujú, že v prípade úspechu tohto projektu majú záujem na tom, aby bol tento projekt realizovaný aj v nasledujúcich hokejových sezónach,“ uvádza sa v memorande.

Memorandum najskôr schválila mestská rada, ďalší krok bol súhlas mestského zastupiteľstva. Poslanci napokon schválili pôvodné znenie s drobnými úpravami. V memorande napokon nefiguruje spoločnosť HC '05 Banská Bystrica, ale zástupcovia mesta a fyzické osoby. Podľa informácií denníka Korzár sú nimi členovia predstavenstva banskobystrického klubu Juraj Koval a Roman Porubský. Banskobystrický klub pritom nedávno dementoval špekulácie o odchode klubu do Prešova. Zatiaľ nie je jasné, ktorý klub príde s licenciou. "Náš záujem je, aby extraliga nebola v Prešove iba na jeden rok, ale na dlhšie. Dostali sme prísľub, že spravia všetko pre to, aby extraliga ostala v meste aj dlhšie," povedala primátorka Prešova Andrea Turčanová.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Ejo

 

Aj dlhšie. Aké koncepčné.
30.4.2021 - 8:32
+1

RytierZV

 

To už BB nebude hrať extraligu?
30.4.2021 - 8:34
+2

mitoO

 

DT asi do BB
30.4.2021 - 9:29
+4

Chopok

 

Momentalne do BB nepojde nikto - nemaju ani funkcny stadion... ak neratam tu skatulu nazyvanu treningova "hala".
30.4.2021 - 10:05
+4

KeFanKe

 

Škatuľa
30.4.2021 - 10:06
+3

Chopok

 

a vedla skatule je drevaren - viacerymi povazovnu za mastal; asi tam bol zaznamenany pohyb/pobyt nejakeho toho dobytku

Aj papierova skatula da cloveku viac ako treningova "hala" v BB... a drevaren/mastal da taktiez cloveku viac ako "stadion" v BB.

Konecne je tu sanca zbavit sa klubu s vybavou z roku dva.
30.4.2021 - 10:30
+5

dejvidBB

 

Ake to podobne prispevky ako mal zabanovany horehronsky ritier. Vsak si z Brezna.
30.4.2021 - 10:44
+27

Chopok

 

Maximalne tak zvolensky 🤣🤣🤣🤣
30.4.2021 - 11:02
+2

Urpiner16

 

Ešte aj tými smajlíkami sa prezradil.Amatér.
30.4.2021 - 11:07
+10

dejvidBB

 

Nech si to tu este uzije chvilku
30.4.2021 - 11:08
+8

Chopok

 

?
30.4.2021 - 12:19
+2

Sunkafit

 

Vobec nie pravda po prerabke BB stadion je v pohode
30.4.2021 - 15:53
+6

bohin85

 

A predsa sme v nej dokazali ziskat zlaty hattrick...tak zavri tlapu a suchaj nohami
30.4.2021 - 22:46
+1

Chopok

 

Strach zvolenskeho fanusika, ze nebude derby?

Zober to z druhej strany - v BB ak by nebola liga, tak by z toho profitoval ZV... nevravim, ze vsetci, ale urcite dost fans by zacalo navstevovat ZV tak ako kedysi, ked v BB bola ledva 1. liga a boli na pokraji vypadnutia.
30.4.2021 - 10:01
+4

RytierZV

 

Dúfam že BB bude hrať extraligu nerád by som prišiel o derby s ňou...držím palce pazrava
30.4.2021 - 10:15
+15

Urpiner16

 

Hej pamätám sa ako kedysi keď sa hrala za Československa federálna liga a na štiavničkách v BB sa to len tak hemžilo ZV-skými značkami áut Škoda 100 až
MB 1000,Wartburg,Trabant,Volga ap.
30.4.2021 - 10:57
+9

zomi BLOG

 

Vsak aj my sme z BJ chodili na futbal do PO na Tatran na celostatnu 1. CSSR ligu, aj ked my sme hrali 2. celostatnu fed. ligu. A naviac, ked termin zapasov nekolidoval. Bolo to obdobne a PO znacky tvojich spominanych tatosov, ako aj motoriek sa objavovali pred stadionom kde sidlil a sidli Partizan...
30.4.2021 - 11:26
+2

Chopok

 

Snad aj Tatran vstane z popola Na Presov mam pekne spomienky
30.4.2021 - 12:18
0

Chopok

 

Vidis to, este aj ta futbalova Dukla Banska Bystrica krachla. Majitel tiez zdupkal (sef SFZ). Aj ked o nieco sa snazi mesto, ale to nejaky velky uspech nebude mat.

Darmo, nie su vojaci (hraci na par drobnych), ani sponzor, tak to aj dopadlo.
30.4.2021 - 12:18
+1

Urpiner16

 

Ty si Duklu BB neber do papule zasran.
30.4.2021 - 17:45
+6

Chopok

 

Bolsevicka Dukla BB: prakricky NE-E-XIS-TU-JE!
30.4.2021 - 23:05
+2

Danny23

 

Počúvaj ma ty chudák, Duklu si do papule neber!
30.4.2021 - 18:49
+2

Chopok

 

Po krachu Dukly BB je MFK Dukla BB uz len mokry sen mestskych posrancov
30.4.2021 - 23:09
+1

bohin85

 

Vydrz este 4 kola 😉
30.4.2021 - 22:56
0

Chopok

 

V lige to bude trapenka

Klub bez financii, vlastnikom je mesto - staci, ak sa zmeni primator a zastupitelstvo = koniec.
30.4.2021 - 23:11
0

lukasbb

 

Tak to asi ťažko aj to sotva
30.4.2021 - 12:29
+1

MitoBB

 

Chopok: Čiže tvrdíš, ze bude dobre ak BB skončí, lebo Zvolen bude mat lepších hráčov a aj viac fanúšikov? Ty si pekne mimo aj s tvojou logikou.

Buďme radi a tešme sa za každý klub ktorému sa dari. Nech ich je co najviac. Ci chceš take obdobia aby sa 15 rokov po sebe striedali 2 kluby vo finále?
30.4.2021 - 17:52
+4

Atlan

 

Ale bude
30.4.2021 - 10:05
+1

Chopok

 

Neboj: od buducej sezony budeme konecne opat moct fandit spolocnemu timu

Na zaciatok si dame rovno dobreho Urpinera

Vidime sa vo Zvolene
30.4.2021 - 10:16
+1

Atlan

 

Jasne ak sa bude dať chodiť na zápasy tak sa určite zjavim aj na zápase ZV-BB
30.4.2021 - 11:18
+2

Chopok

 

Pisal som spolocnemu timu, cize HKM
30.4.2021 - 12:21
0

JuloBB

 

Píšeš veľa a samé sprostosti!
30.4.2021 - 13:04
+21

Marchand63

 

Pan Koval vyhrnie rukavy, podoji Presov. Dojic ako sa patri.
30.4.2021 - 8:38
+26

Big brother

 

Je to zvlaštne. Predpokladám, že Koval chce íst do Prešova kvoli tomu, že Bystrica nemá dokončený štadion a je to pre klub finančne zložité a zaroven teda predpokladám, že ked sa štadion dokončí, tak bude chciet íst s licenciou naspat do Bystrice. A teda myslím, že o tých plánoch by mali byt v Prešove jasne uzrozumení. Tak preto by ma zaujimalo, čo myslí prešovská primátorka tými slovami, o tom, že dostala príslub, že spravia (neviem kto) všetko pre to, aby extraliga ostava v meste dlhšie. Či do toho má by zapojená Detva alebo čo...?
30.4.2021 - 8:42
+6

fagaf

 

No hovorí sa aj to ze Koval ostáva a do Prešova ide Luptak.


Mňa skôr mrzí ze sa ide vytvoriť nový klub , HC SLAVIA a do úzadia dá mládežnícky klub SLÁVIA. Ktorý s týmto celým nesúhlasí.
30.4.2021 - 8:46
+11

yaro.s

 

HC Slávia najnovšie ešte nie je isté, je možné, že bude niesť názov generálneho sponzora, ak taký bude...
30.4.2021 - 9:02
+2

fagaf

 

Bez tak je to cele fraška.
30.4.2021 - 9:03
+1

yaro.s

 

Tam najnovšie ani nie je jasné, že kto licenciu do PO prenesie.
To memorandum nie je medzi mestom Prešov a HC BB, ale medzi mestom PO a fyzickými osobami, samozrejme z hokeja z BB, známe mená Koval a spol.
Takže uvidíme...
30.4.2021 - 8:48
+4

BieloModra

 

a mna moc nezaujima co povie mestske predstavitelstvo mesta Presov.... mna zaujima co na tuto rosadu povie SZLH a ako to vlastne bude s licenciou ...
30.4.2021 - 8:51
+14

BieloModra

 

* zastupitelstvo
30.4.2021 - 8:52
+1

bohin85

 

Nic ako vzdy...hlava strcena do piesku 😉
30.4.2021 - 22:59
0

bbiskra

 

Moj predpoklad BB ostava v BB a licenica Detvy s Luptakom pojde do krajskeho mesta
30.4.2021 - 8:53
+10

yaro.s

 

áno, teraz to vyzerá tak.
30.4.2021 - 8:57
+3

fagaf

 

To nieje predpoklad ale tak to idu spraviť.
30.4.2021 - 8:59
+3

bbiskra

 

ja to viem , len nemozem 100% tvrdit lebo vzdy sa to moze zmenit
30.4.2021 - 9:04
+6

fagaf

 

No ved práve , ze sa to môže ešte zamiešať cele .
30.4.2021 - 9:16
+3

HohoMT

 

ako pojde Luptak do PO, tak to bude takmer rovnake ako ked Budejky odisli do Hradce Kralove...
30.4.2021 - 9:20
0

gta98

 

Hej, len Budejovice mali aj poriadnych fans.. tu sa budu stazovat akurat tak ti 4 Detvanci co tu prispievaju. A to nic proti nim, ale pochopil to zrejme aj Luptak, ze to takto dalej v Detve nejde..
30.4.2021 - 10:51
+12

HkmDetva

 

Az na to ze cela sezona bola pred prazdnymi tribunami ale inak ok suhlasim...
1.5.2021 - 1:02
0

snw

 

Luptakovi nevyšiel LM tak ide až na Východ do Prešova. Podľa mňa Koval nespraví zo seba blbca , aby sa zdal uspechov v BB a dal to riadit ozralcovi.
30.4.2021 - 9:21
+4

Kamzík18

 

To s extraligovymi licenciami si môžeme robiť rôzne čachre machre požičiavať si na rok dva kde sa mi to momentálne hodí alebo čo sa to ide diať?
30.4.2021 - 9:44
+5

miško DUKLA

 

Riadne odkúpenie licencie musí byť nieje to len tak.
30.4.2021 - 15:43
0

SniPer1991

 

Pockajme co nato Mirko Satan
30.4.2021 - 9:57
+4

Chopok

 

Nic... kedze BB nema ani len stadion, o to lahsie.
30.4.2021 - 10:02
0

Fhaallen

 

Luptakova Priorita : je jednoznacne koncepncna vychova mladeze tak ako to robi v Detve, takze som velmi rad, ze do krajskeho mesta pride klub, ktory ma akurat dorast v druhej lige nic viac (zdroj SLZH).
Radsej by som bol ak by tam vznikol klub hoc aj v druhej lige a dostal sa do Extraligy s tym, ze ma nejaky koncept (vid. Nitra, Trencin) a komplet tim od ziakov az po juniorku.
30.4.2021 - 9:59
+7

sam96x

 

Čiže sa dostane k tomu mesto a klub, ktorý v podstate si ani nevybojoval postup a nemal ani tím v nižších súťažiach. Paráda, keď chce tak Detva skončiť, tak nech ju nahradí Žilina ako porazený finalista 1. ligy, a nie že sa dostane k tomu niekto, kto ani mužský tím nemá. To potom môže nastať v budúcnosti to, že sa tu začnú presúvať kluby hlava nehlava.
30.4.2021 - 10:06
+8

Big brother

 

Lupták chce zostat aktívny v hokej a v Žiline by ho asi neprivítali. Podla mna kludne sa možu v buducnosti presuvat kluby, nevidím na tom nič zlé. Nech sa to robí tam kde to má zmysel.
30.4.2021 - 10:16
+8

FanusikZamkov

 

Ja by som chcel vidieť keby toto urobilo v Trenčíne vedenie. klub ktorý sa snaží celú sezónu normálnym spôsobom o postup do Tiposligy a nepodarí sa mu to ten zostane v prvej lige a neexistujúci klub ktorý nemá ani mužstvo 3 roky za zeleným stolom si to vybaví . Ešte mu aj SZLH prispeje na vytvorenie podmienok. Toto je horší prípad ako v LM kde nepovolil zmenu klubu zväz ale Prešovu bez problémov. Toto je rovný a rovnejší. Dá sa vôbec niećo také obhajovať? Vlastne ano sme na Slovensku kde všetko je možné.
30.4.2021 - 10:25
+6

Big brother

 

Jáj, ty myslíš, že by prednostné právo kúpy licencie mal mat najlepšie umiestnený tím v prvej lige? No može byt, ja ti tvoj nazor neberiem. Svojho času bola v extraliga aj podmienka, že licenciu može dostat iba klub, ktorý vyhral prvú ligu. Je to všetko o tom z akého uhla sa na to pozrieš, lebo v princípe napr. Žilina týmto neni nijako poškodená, jednoducho snažila sa dostat do extraligy, nepodarilo sa. Može vyjst na budúce.
30.4.2021 - 10:35
+1

FanusikZamkov

 

Nie mojou myšlienkou bolo rovný a rovnejší . Jeden môže druhý to isté nie. V tomto prípade LM-Prešov. Žilina je len ďalší spôsob porovnania nemorálnosti tejto situácie.
30.4.2021 - 10:40
0

yaro.s

 

Miesaš dve rozdielne veci, tam sa nepredáva licencia z DT do PO ale presúva celý klub.
Je to bežné aj inde.
U LM nebol problém predaj licencie, ale to za akých podmienok a " dôvod" prečo to chceli spraviť.

30.4.2021 - 10:46
+8

FanusikZamkov

 

Teraz aký je dôvod z Detvy do Prešova presunúť licenciu? Aký je v tom rozdiel?
30.4.2021 - 11:00
+1

yaro.s

 

Klub presuniem, nie licenciu, dostanem licenciu a rozhodnem sa hrať ako Kosičan v Humennom, normálna vec.Licencia nie je viazaná na žiadne pôsobisko, žiadne mesto.
V Zámorí, Európe normálna vec...
V LM presúvali licenciu z jedného subjektu na iný z dôvodov zbavenia sa starých záväzkov, preto im to zarazili.
30.4.2021 - 11:06
+21

FanusikZamkov

 

Ešte raz aký je rozdiel medzi Luptákom v LM a Luptákom v Prešove? To skutočne sa nedá pochopiť?
30.4.2021 - 11:19
0

gabi98

 

On ti to celkom dobre vysvetlil, len ty nemas mozgovu kapacitu aby si to pochopil. To uz nie je jeho chyba.
30.4.2021 - 11:22
+19

FanusikZamkov

 

Žiadny rozdiel. Aj LM to chcel robiť Lupták pre Euráče tak isto ako v Prešove to chce robiť pre Euráče. Jedno zväz nedovolil druhé dovolil. Rovnaký meter?
30.4.2021 - 11:26
+1

Bystričan

 

Tebe ani boh nepomôže, furt si pôjdeš svoje.
30.4.2021 - 12:06
+11

FanusikZamkov

 

Tak tu je že o žiadne staré záväzky-dlhy nešlo v prípade LM. V tedy bol v očiach ludí Lupták najodsudzovanejší človek. Zrazu keď to niekomu vyhovuje už nie je. Ako je to možné? APHK apeluje na SZĽH v otvorenom liste: Nepripravujte Liptovský Mikuláš o hokej len kvôli vašej zaujatosti

16.11.2020 18:30 BRATISLAVA - Asociácia profesionálnych hokejových klubov (APHK) vyzvala v otvorenom liste predstaviteľov Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH), aby sa urýchlene začali zaoberať otázkou prechodu licencie pre najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž prostredníctvom predaja časti podniku z klubu MHK 32 Liptovský Mikuláš, a. s., na nový subjekt ŠK 32 Liptovský Mikuláš, s. r. o.



Podľa Asociácie nebráni prevodu licencie na nový subjekt z legislatívneho hľadiska žiadna zákonná či iná administratívna prekážka a legitimita tohto procesu bola zavŕšená riadnym a právoplatným zápisom v obchodnom registri príslušného súdu. APHK ďalej v liste uvádza, že obe spoločnosti splnili všetky zväzové podmienky na prevod licencie a nemajú žiadnu dlžobu voči hráčom ani trénerom.

Snaha o prevod licencie spoločnosti MHK 32 a.s. na nový subjekt ŠK 32 Liptovský Mikuláš sa ťahá už niekoľko mesiacov. Výkonný výbor SZĽH ju koncom septembra neodsúhlasil. Generálny manažér hokejového klubu MHK 32 Liptovský Mikuláš a. s. Milan Čanky s odôvodnením VV SZĽH nesúhlasil, keďže podľa neho boli podmienky na prevod licencie splnené.



Situácia sa vyhrotila uplynulý týždeň, keď Liptáci neodohrali zápasy v Detve a v Košiciach. Na piatkový duel ani nevycestovali, pre preregistrovanie hráčov klubu na nový subjekt, ktorý nemá licenciu. V nedeľu sa do Košíc vybrali hokejisti na vlastné náklady, boli prítomní aj na predzápasovom rozkorčuľovaní a nastúpili na ľad k stretnutiu, no duel sa nemohol odohrať, lebo hostia prišli bez svojho realizačného tímu.

Oba zápasy budú pravdepodobne skontumované v prospech domácich tímov. Prípadná tretia kontumácia by znamenala vylúčenie klubu zo súťaže. Slovenský zväz ľadového hokeja ešte v piatok reagoval na situáciu krátkym stanoviskom, v ktorom zdôraznil, že klub MHK 32 Liptovský Mikuláš súťažnú licenciu má a tak môže pokračovať v lige.



"Vážený pán prezident SZĽH, vážení členovia VV SZĽH,

APHK, a. s., sa na Vás obracia so žiadosťou, aby ste sa urýchlene začali zaoberať otázkou prechodu licencie pre najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž prostredníctvom predaja časti podniku z klubu MHK 32 Liptovský Mikuláš, a. s., na nový subjekt ŠK 32 Liptovský Mikuláš, s. r. o.

Klub ŠK 32 Liptovský Mikuláš, s. r. o., je riadnym členom SZĽH a od MHK 32 Liptovský Mikuláš po výberovom konaní odkúpil športovú časť podniku. Legitimita procesu bola zavŕšená riadnym a právoplatným zápisom v obchodnom registri príslušného súdu. Ak by vznikli čo i len najmenšie pochybnosti o odpredaji, súd by ho nepotvrdil a nezapísal do obchodného registra.



Prevodu licencie nebráni z legislatívneho hľadiska žiadna zákonná či iná administratívna prekážka. Obe spoločnosti splnili všetky zväzové podmienky na prevod licencie, nemajú žiadnu dlžobu voči hráčom ani trénerom. Boli splnené všetky formálne náležitosti, ktoré sú potrebné k prevodu licencie a ktoré od ŠK 32 Liptovský Mikuláš žiadal výkonný výbor SZĽH.

Zabezpečiť prostriedky na fungovanie extraligového družstva je v dnešnej dobe veľmi náročné. Liptovský Mikuláš bolo posledné mužstvo Tipos Extraligy, v ktorom bolo jediným akcionárom a vlastníkom mesto. Prechodom klubu do súkromných rúk chce mesto zabezpečiť finančnú stabilitu pre hokej v Liptovskom Mikuláši.



Nový klub je povinný vyrovnať si záväzky zo športovej činnosti starého klubu vrátane tých, ktoré by sa objavili v budúcnosti. ŠK 32 Liptovský Mikuláš sa navyše zaviazal, že licenciu neodstúpi klubu z iného mesta.

Licenciu získava klub vždy na jednu sezónu. V kompetenciách výkonného výboru SZĽH je kedykoľvek, ak sa objaví na to dôvod, licenciu klubu odobrať, prípadne odmietnuť jej vydanie na ďalšiu sezónu.

Pripomíname, že takáto prax zo strany SZĽH sa identicky aplikovala v prípade iných klubov i v minulosti a na jej základe zvolili v Liptovskom Mikuláši svoj terajší postup. APHK má preto za to, že nie je možné zo strany orgánov SZĽH konať inak ako rešpektovať vyššie uvedené, teda rešpektovať zmenu v osobe účastníka ligovej súťaže z titulu prevodu práva, ktorá prebehla riadnym a legitímne overeným spôsobom.



Na základe uvedených faktov Vás vyzývame, aby ste rešpektovali rozhodnutia mesta, klubu i súdu a schválili prechod licencie na nový subjekt. Momentálnou nečinnosťou blokujete činnosť nového subjektu a hráčom i ostatným činovníkom Liptovského Mikuláša neumožňujete vykonávať činnosť. Nepripravujte tradičnú baštu slovenského hokeja o možnosť štartovať v najvyššej súťaži len na základe osobných sympatií či zaujatosti."


dodatok: nikde nie je písané predaj ale prevod,prechod. To isté ako v prípade teraz s Prešovom. Tomuto hovorím rovný a rovnejší.
30.4.2021 - 12:29
0

Big brother

 

Nelubi sa mi toto čo robíš. To nie sú žiadne dokazy hmatatelné. Ty sem tradične hodíš stanovisko jednej strany a tym to považuješ za vybavené.
30.4.2021 - 12:59
+5

FanusikZamkov

 

Práve že nie. Tak dám sem iné. Keď SZĽH keď vedel tom že LM má dlžoby ako tvrdí tak ako dostal licenciu LM? Ako je to možné? To je vlastne stanovisko SZĽH v na začiatku sezóny že všetko je vporiadku ale o dva mesiace povie že nie LM má podĺžnosti. Je to OK?
30.4.2021 - 13:20
0

topska

 

Mas v tom krasny bordel, aj v licenciach
30.4.2021 - 14:10
+1

Kamzík18

 

LM to stopli lebo to bolo za účelom ZBAVENIA SA STARÝCH DLHOV, ešte raz a pomaly : " ZA ÚČELOM ZBAVENIA SA STARÝCH DLHOV" .... " ZA ÚČELOM ZBAVENIA SA STARÝCH DLHOV" .... " ZA ÚČELOM ZBAVENIA SA STARÝCH DLHOV" .... " ZA ÚČELOM ZBAVENIA SA STARÝCH DLHOV"
30.4.2021 - 12:30
+9

FanusikZamkov

 

Neberiem ti názor ale potom ako je možné toto:Klub ŠK 32 Liptovský Mikuláš, s. r. o., je riadnym členom SZĽH a od MHK 32 Liptovský Mikuláš po výberovom konaní odkúpil športovú časť podniku. Legitimita procesu bola zavŕšená riadnym a právoplatným zápisom v obchodnom registri príslušného súdu. Ak by vznikli čo i len najmenšie pochybnosti o odpredaji, súd by ho nepotvrdil a nezapísal do obchodného registra.



Prevodu licencie nebráni z legislatívneho hľadiska žiadna zákonná či iná administratívna prekážka. Obe spoločnosti splnili všetky zväzové podmienky na prevod licencie, nemajú žiadnu dlžobu voči hráčom ani trénerom. Boli splnené všetky formálne náležitosti, ktoré sú potrebné k prevodu licencie a ktoré od ŠK 32 Liptovský Mikuláš žiadal výkonný výbor SZĽH.
30.4.2021 - 12:40
0

Nexus

 

Obhajuješ neobhájiteľné... bola to čistá netransparentná fraška... Tebe stačí, že majú uhradené platy hráči a tréneri. Veritelia nemusia mať uhradené záväzky?? MHK 32 a.s. má neskutočné dlhy, ktoré chceli zakryť "predajom" mestských pozemkov, ktorých predaj momentálne rieši prokuratúra. Zmluvu im vypovedali aj Hokejové talenty, https://www.hokejovetalenty.sk/sk/situacia-s-mikulasskym-hokejom-pytame-sa-otazky-v-komunikacii-s-klubom-mhk-32-as bez ktorých nemôžu hrať extraligu, keďže celá mládež spadá pod nich. Jedine ak si zaobstarajú juniorku a dorast z hráčov z iných miest (čo asi aj majú v zálohe).
30.4.2021 - 13:30
+4

juromt

 

...: chlapec ty si strateny pripad, ale ze uplne strateny. Ja naozaj nechapem ako ty dokazes fungovat v realnom zivote.
30.4.2021 - 14:07
+7

phial

 

skusim ti vysvetlit takto:
v LM sa pokusali previest licenciu z klubu na klub (prevod medzi dvoma roznymi obchodnymi spolocnostami: z MHK32 LM a.s. na ŠK 32 LM s.r.o., kazda ma vlastne IČO atd.)
ty to porovnavas s presunutim celeho klubu do ineho mesta, kde spolocnost na ktoru je licencia vystavena len zmeni sidlo (a v podstate nemusi ani to) a je jedno pod akym nazvom bude v lige vystupovat... spolocnost bude sidlit vo Filakove, klub moze mat nazov Tatranske sviste a hrat mozu v Skalici, podstatne je, ze licencia nie je viazana na mesto posobenia hokejoveho klubu ale na spolocnost (a.s., s.r.o.)
ak spolocnost, ktora je majitelom licencie splni podmienky organizovania zapasov, moze ich hravat hocikde...
30.4.2021 - 15:41
+9

FanusikZamkov

 

phial rešpektujem tvoj názor . Ale vo vyjadrení zastupiteľstva Prešova je iné oslanci napokon schválili pôvodné znenie s drobnými úpravami. V memorande napokon nefiguruje spoločnosť HC '05 Banská Bystrica, ale zástupcovia mesta a fyzické osoby. Podľa informácií denníka Korzár sú nimi členovia predstavenstva banskobystrického klubu Juraj Koval a Roman Porubský. Takže môj názor je totožne s týmto čo si ty napísal:v LM sa pokusali previest licenciu z klubu na klub (prevod medzi dvoma roznymi obchodnymi spolocnostami: z MHK32 LM a.s. na ŠK 32 LM s.r.o., kazda ma vlastne IČO atd.) Nechcem sa hádať a viac toto rozpitvávať lebo nejakej zhode by sme sa aj tak nedostali. Toto jednoznačne z môjho pohľadu nie je v poriadku . Rešpektujem tvoj názor.
30.4.2021 - 16:16
0

radopKE

 

Obdivujem tvoju vytrvalosť. Väčšina diskutujúcich ti jasne naznačila a vysvetlila, že nemáš pravdu a ty furt svoje. Normálne rozmýšľam, či to nie si ty, Igor...
30.4.2021 - 16:14
+3

Sunkafit

 

Dost velky
30.4.2021 - 16:01
0

Bystričan

 

Že by ten, že v Detve to nemal kto "ťahať" okrem Ľuptáka finančne a v Prešove, možno práve aj z hladu po hokeji sú potencionálni sponzori ?
30.4.2021 - 12:04
0

fany

 

Lupták chce Však z Detvy ho nikto nevyháňa. Prešov nech si pekne extraligu vybojuje. Keď to tam má zmysel, prečo sú tam kde sú ? Do Prešova veľmi nevidím, ale pamätám ako ste tu na Pucherovi nenechali nitku suchú a zrazu to má zmysel? CIRKUS
30.4.2021 - 10:40
+4

Big brother

 

No podla to má vačší zmysel ako v Detve.
30.4.2021 - 10:42
+4

BieloModra

 

ze bude atraktivna vychodna konferencia? SNV, KE, PO, MI a ratam tam aj PP...
30.4.2021 - 10:48
+1

Big brother

 

Nie, tak som to nemyslel.
30.4.2021 - 10:51
+1

KeFanKe

 

Lietajúce kone Prešov doleteli až do extraligy
30.4.2021 - 10:12
+7

Chopok

 

Lietajúce kone: tiez si prajem takyto nazov pre presovsky klub 🐎🐎
30.4.2021 - 10:31
+6

Chopok

 

Kone vyleteli z banskobystrickej maštale do novej stajne v Prešove 🐴🐴
30.4.2021 - 10:42
+9

KeFanKe

 

Z teba nemozem
30.4.2021 - 12:56
0

Chopok

 

Alebo: vysli barani z banskobystrickej mastale a dopoculi sa, ze v Presove je nova prazdna stajna.
Vedeli vsak, ze barani patria do mastale a len kone do stajne. Ich tuzba vsak bola velka a v snoch vystupali az k Svatemu Petrovi, ktory im pozehnal a stali sa z nich Anjelske jednorozce... ich tuzbou vsak bolo ist spat na zem medzi beznych smrtelnikov. Za ich dobrotu, vieru a svedectvo zazraku im bola zachovana jedna nadprirodzena vlastnost, a to let... a tak ich nikto inak nanazve ako Lietajuce kone 🙂🙂

Transformacia:
🐏🐏 -> 🙏🌌 -> 🦄🦄 -> 🐎🐎
30.4.2021 - 16:06
+4

Sunkafit

 

Malee koniiky lubi Boh
30.4.2021 - 16:06
+6

miko 75

 

Vidím tu príspevky ohľadom licencie,tak sa pýtam ak ja,nie je licencia majetkom szlh a ten rozhoduje,kto ju dostane? Veď za toto bola pranierovana Nitra,keď urobila reštrukturalizáciu, potom kvôli tomu aj menili stanovy,aby sa licencia nedala predávať z klubu na klub.
30.4.2021 - 10:36
+1

BieloModra

 

ved prave.... tak napr Spisska si postup vybojovala...v Presove si povedia ze chceme tu mat hokej... dohodnu sa s Kovalom, ten im to tam pojde rozbehnut prefinancuju sa tam peniaze mesta a asi aj jeho kapital... Koval junior zabezpeci hracov a ideme na to?...pockame kym dokoncia stadion v BB tak sa posadim na dva kone?...saaak ho rozhtrne .... no podla mna toto nie je ok.... a jasne ze bez vetra sa ani listok nepohne a to ze v DT konci liga o tom sa rozprava uz dlho.... a Luptak bude v BB
30.4.2021 - 10:46
+3

dejvidBB

 

Mlady Koval bude v BB.
30.4.2021 - 10:50
0

BieloModra

 

junior moze predsa ako agent zohnat hracov aj z BB nie ?.... dost roboty na dve supisky ale ok viem co asi myslis ... v kazdom pripade uvidime co a ako... fakt je ten ze kde su peniaze kludne sa moze hrat hokej... alebo este to kludne moze byt tak ze Luptak bude v PO a Kovalovci sa postaraju len administrativne...
30.4.2021 - 10:55
0

Urpiner16

 

Priorita a šport č1 bude v BB futbal tak ako to bolo v minulosti.Už sa otom vyjadril i Koval a s Hamšíkom v budúcnosti kujú veľké plány.
30.4.2021 - 11:04
0

dejvidBB

 

Len aby neboli v BB dva futbalove kluby lebo Hamsik s Duklou vela spolocneho mat nechce. Je pekne ze v rudlovej stavia ten komplex ale ludom slubovali hory doly a teraz ho tam maju v zuboch.
30.4.2021 - 11:11
0

Chopok

 

Pravdu ma dejvidBB; Hamso do Dukly nevstupi.
30.4.2021 - 12:24
+1

Urpiner16

 

Chcel som tým len povedať že v BB sa tá najvyššia súťaž futbalová v budúcnosti hrať bude.Hokej zatiaľ je limitovaný kvôli EYOF 22 a prácach na štadióne.Je dosť možné že to o čom sa tu diskutuje za hotovú vec ešte nemusí byť to čo bude od budúcej sezóny realitou.
30.4.2021 - 17:42
+1

burnzie

 

Tomu neverím, že futbal bude mať v BB väč#í cveng ako hokej... Futbal ná# zažil už toľko pádov na dno že až.... Ja osobne mám oveľa radšej hokej a teraz nie som zaujatý a ani do našej futbalovej histórii veľmi nevidím no neverím, že zažije náš fotbal taký boom ako hokej aj keď teraz asi niektorí napíšu, že vo futbale v našej lige účasť vo finále našej najvyššej ligy je viac ako všetky naše hokejové tituly.... To je podľa mňa riadna blbosť však naša futbalová liga už pár rokov má katastrofálnu úroveň aj keď sa tam logicky točia o dosť väč#ie peniaze ako v hokeji
30.4.2021 - 23:00
+3

Chopok

 

Futbalova Dukla, aj ked sa jej dari v 2. lige, je poloamatersky klub nadsencov... mladez - na zaplakanie.
30.4.2021 - 23:15
0

Big brother

 

No zas ked sa pozriem kolko vo futbalovej lige vyrástlo v poslednom období krásnych nových štadionov, tak mám pocit, že je to v nej nasmerované dobrým smerom.
1.5.2021 - 6:28
+1

zomi BLOG

 

Navyše, keď sa začnú naďalej rozvíjať futbalové akadémie so zahraničným finančným imaním, tak to môže byť veľmi zaujímavé. Vychovať futbalistu je a naďalej bude "jednoduchšie" ako hokejistu. Napríklad stačí trochu viac pozdvihnúť telesnú výchovu na základných školách. Nie je potrebné toľko materiálnych prostriedkov ako na hokej. Len sa nevyhovárať, že je nedostatok športových ihrísk. Napríklad u nás je ich dosť, len bohužiaľ zívajú prázdnotou.
1.5.2021 - 8:55
+2

Adriano23

 

Presne tak zomi. My sa uz len zo zvyku ci z principu vyhovarame. A ani v hokeji to nie je az tak katastrofalne ako si podaktri myslia, samozrejme big6 je niekde inde ...
1.5.2021 - 9:16
0

strojar

 

So zahraničným finančným imaním?
Myslíš orbánovské investície na Felvidéku?
1.5.2021 - 9:33
0

strojar

 

Aj v Nitre vyrástol celkom pekný štadión.
A futbalový klub smeruje do prdele.
1.5.2021 - 9:32
0

Big brother

 

Tak asi sú tam nespravni ludia.
1.5.2021 - 12:44
0

luciakanky

 

Co tam po peknych stadionoch tie kvalitnu ligu nezarucia.
1.5.2021 - 12:09
0

Big brother

 

Kvalitné zázemie je jednym z predpokladov zisku sponzorov, pekné prostredenie štadionu je jedenym z predpokladov zvyšenia navštevnosti. A tieto veci suvisia so ziskom penazí. A z peniazmi možeš zaobstarat vyššiu kvalitu.
1.5.2021 - 12:43
0

luciakanky

 

Presne tak, ale obavam sa, ze akonahle dukla alebo akos a teraz volaju postupi do ligy tak hokej bude odstaveny na druhu kolaj
1.5.2021 - 12:08
0

burnzie

 

Pritom ešte tie drísty, že futbal je u nás top šport č1 a hokej bol len okrajový šport v BB..... toto si môže povedať taká Žilina a nie my v BB a tie kecy že vášen a zanietenie futbalu je pre BB ludi vsetko no dobre som sa neposmial na tom... Človek by si myslel, že sme futbalová veľmoc na Svk.... Za mňa bude futbal vždy ďaleko v tieni hokeja ale včera som tu dostal správy, že to my po 89 roku nepochopíme nikdy akú slávu mal v BB futbal....
1.5.2021 - 23:57
+1

Chopok

 

Futbalova Dukla BB ma oproti hokeju aj kratku historiu... a tazila len z vojakov.

Vojaci zmyzli a tym aj hraci, to je cele.
2.5.2021 - 12:54
0

MackoPu

 

Zmyzli. Uz som videl vsetko
2.5.2021 - 13:24
0

Chopok

 

Oprava - zmizli

Hlavne, ze sme sa rozumeli
2.5.2021 - 14:47
0

Adrumko

 

nechapem ako je toto mozne...to pre nich uz neplati ze novy klub musi zacat od druhej ligy? ...cele zle nastavene toto..
30.4.2021 - 11:18
+3

rado26

 

A Zednik, Handzus a Bolos už to padlo? Lebo som zachytil že majú o to záujem a nechcú tu Luptaka
30.4.2021 - 11:33
+2

TommY_D

 

Nie nepadlo
30.4.2021 - 15:20
+1

BieloModra

 

Jasne ze nechcu ved vy mate maskota...dvaja by uz bolo moc...myslim barana aby nedoslo k spekulaciam
30.4.2021 - 17:57
0

amentma

 

Miesaju sa tu dve rozne veci.

Oldschool fandovia tu snivaju o vychove, doraste, postupu z nizsej ligy a az potom si niekto "zasluzi" extraligu.

Druha strana mince je, ze extraliga je komercny projekt, ktory ma byt v idealnom prípade ekonomicky sebestacny. Ludovo povedane je to divadlo pre platiacich, hraci su herci...

Z toho druheho pohladu je extraliga v presove urcite udrzatelnejsia ako v detve. Profi liga sa skor ci neskor oddeli od vychovy, s tym sa treba zmierit...

A ak sa tu niekto zlomyselne vytesuje ze konci hokej v bb (co teda asi nebude pravda a skonci v dt) tak by som sa velmi nevyskieral. Lebo ak sa liga prehupne na cisto biznisovy model, tak sa stahovania dockaju aj take "tradicne" kluby o ktorych sa nam ani nesniva
30.4.2021 - 11:45
+9

Marchand63

 

Veruze ide o biznis. Koval dostane viac penazi od mesta a menej musi dat svojich. Pani primatorka Presova si spravi PR na nadchadzajuce volby. Vsak v Presove okrem sukromnej hadzanej nemaju nic, cim by sa ludom mohli nejako zavdacit.
30.4.2021 - 12:01
+1

Big brother

 

No praveže sú v lige tradičné kluby, u ktorých nejaké stahovanie nehrozí, lebo to nemá žiadny zmysel.
30.4.2021 - 12:28
+5

luciakanky

 

Je mi jasne, ze zijeme v dobe kedy su peniaze az na prvom mieste, ale nepaci sa mi toto. Aky to dava vzor detom? Mozes makat, snazit sa, ale aj tak ti to je prd llatne lebo kto ma peniaze tak si zabezpeci postup od stola?
Vsak nech leju do toho peniaze, ale aj ta sportova stranka by mala zostat zachovana a postup by si mal kazdy vybojovat na lade.
Ano v nhl kluby vznikaju a automaticky hraju nhl, ale to je nhl. My fungujeme na principe extraliga, prva liga. Nepaci sa mi to takto a o to zvlast, ze zase v niecom takom lieta koval a tym padom aj BB
30.4.2021 - 12:19
+6

Rolba

 

Idú voľby, primátorke bolo vyčítané že v Prešove okrem hádzanej šport neexistuje a tak teraz narýchlo teraz idú presúvať licencie a podobné bludy. Tiež je otázne či by si diváci nevytvorili lepší vzťah ku klubu, ktorý by vznikol na novo pekne si vybojoval postup, ako presunutý klub z iného mesta. Túto sezónu predpokladám že tam ešte bude hrať BB pre rekonštrukciu ich zimáku, tak uvidíme koľko ľudí to priláka.
30.4.2021 - 13:24
0

chatarhk

 

Bb akym podvodom prišla do ligy, tak takým istým podvodom aj odide do prešov a, len východniari, to ste tak zaslepeny, ze n a východe bude 5 extraligových mužstiev. Dobré ráno, ako prišli, tak aj odídu. Východ môže uživiť max dve mužstva.
30.4.2021 - 14:02
+5

wedro

 

Založíme si na vychode vlastnú ligu.

Takže tak®️
30.4.2021 - 14:06
+2

Juslan

 


Už ste založili - diskusnú, tá beží na HP úplne nezávisle a s vlastnými pravidlami.


Takže naopak©
30.4.2021 - 14:20
+12

Standacik

 

akým podvodom prišla bb do ligy?
30.4.2021 - 14:07
0

Mato-Mi

 

Ozaj moze vychod uzivit len 2 kluby? Ani o jeden viac? Matematika mi nesla, ale v geografii som dobry. PP, KE a MI su momentalne v lige. Je to vychod a ziju tie kluby.
30.4.2021 - 14:25
+1

Big brother

 

Ja som počul, že Poprad je sever.
30.4.2021 - 14:31
0

BieloModra

 

PP je vraj zapad vychodu
30.4.2021 - 14:46
+2

gta98

 

PP je vramci vychodu to, co BA vramci Slovenska
30.4.2021 - 16:07
0

BieloModra

 

Hej...este viac ma najrajsiu vianocnu vyzdobu ...uz tradicne a namestie je carovne ...dobre som to?
30.4.2021 - 17:55
0

gta98

 

Este dopln, ze sme vstupna brana do Tatier a bude to ok
30.4.2021 - 18:57
0

BieloModra

 

No isto...mate najrajsie lila zvodidla na dialnici
30.4.2021 - 19:10
0

Big brother

 

Ale zas na východe je momentálne v najvyššej sutaži len jeden futbalový klub. Zbytok zápas, čosi stred.
30.4.2021 - 14:38
+1

AndrejTN

 

Liga bez Bystrice je ako Titul bez majiteľa..
30.4.2021 - 14:19
+3

ZOOMER

 

alebo ctkčo bez nemocnice
30.4.2021 - 14:27
+6

ZOOMER

 

*Nemocnica bez ctčka
30.4.2021 - 14:27
+1

TommY_D

 

ja neviem, koľko krát sa tu ešte má napísať že BB bude naďalej hrať extraligu? Síce budú iný majitelia ale klub ostane
30.4.2021 - 14:34
+1

TommY_D

 

30.4.2021 - 14:35
+2

ZOOMER

 

Ber to s rezervou co som napisal,ja iba srandujem
30.4.2021 - 14:36
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ZOOMER

 

Ked sa naucis slusne spravat tak mozno.
30.4.2021 - 15:21
0

radopKE

 

Ak to je pravda, : tak sa v Prešove bude chodiť na Ľuptáka.
30.4.2021 - 16:16
+1

LenTak93

 

Ľupták v Prešove nebude
30.4.2021 - 16:26
+1

Mato-Mi

 

V PO by uz mali chystat dymovnice, aby ich mohli hadzat po fanusikoch supera
30.4.2021 - 16:20
+2

Juslan

 

Čo keby do tejto diskusie prispeli aj Liptáci?
30.4.2021 - 18:12
+1

Sani

 

Bystrica, Zvolen a Detva je trosku privelka koncentracia hokeja na dany piesocek....a povedzme si otvorene, ze z hladiska infrastruktury su najhorsie predpoklady na extraligu v DT....dufam, ze BB na mape zostane...
30.4.2021 - 19:47
+1

Chopok

 

Neboj, kartografi budu navzdy cmarat BB do mapy - Basta Bolsevizmu nesmie chybat na ziadnej mape (aj bez hokeja)!
30.4.2021 - 23:17
+2

Hrobar

 

Martin Faško-Rudáš smer Liberec?
30.4.2021 - 23:11
0

Big brother

 

Vyzerá to tak.
1.5.2021 - 6:21
0

Izo

 

Kelemen - Mladá Boleslav
Rado Bondra - Vítkovíce
Kiviaho - Hradec K.
1.5.2021 - 6:41
0

HkmDetva

 

Idealne bude ked stary Koval pojde do PO a mlady v BB ale tu mi nesedi pocet licencii volnych... takze stale je jasne ze DT alebo BB konci v lige...
1.5.2021 - 3:08
0

mitoO

 

DT
1.5.2021 - 7:44
+1

marcel

 

...čo je to za blud: ..to memorandum? To akože BB prepustí licenciu Prešovu? 🤷‍♂️ Klub s históriou, titulmi z posledných sezón, nechá licenciu niekomu inému? Načo by potom opravovali štadión v BB? Pre mládež? 🤷‍♂️Podľa mňa to je hlúposť. V “hokejovej krajine” mať najvyššiu súťaž v meste je “prestíž”. Žilina by chcela extraligu, Martin, Topoľčany...po peknom finále sa to podarilo Spišskej čomu sa ja osobne teším, no, nechce sa mi veriť, že BB prepustí licenciu niekomu inému. Alebo niekto iny z extraligy.
1.5.2021 - 6:44
+5

fagaf

 

Ano Slavia je fajn meno. LENŽE taky klub už v Prešove existuje.
1.5.2021 - 9:31
0

VSŽ Košice

 

Nemyslím si v HA Slávia Prešov o tomto kroku nevedia, skor to bude pre nich prínosom. Bežne fungujú mládežnícke kluby a seniorské pod dvoma oddelenými subjektami
1.5.2021 - 10:22
0

BlackCrow

 

Parádna fotka!!!!!
2.5.2021 - 6:05
+1

sumobb

 

V BB bude veľké prekvapenie.
1.5.2021 - 15:08
+1

fany

 

Príde Betker😉
1.5.2021 - 15:10
+1

Chopok

 

1.5.2021 - 16:15
0

MitoBB

 

Prekvapenia mozu byt dobre, ale aj zle to je problém
2.5.2021 - 10:28
+1

FanNR

 

Rais z DT do BB.
2.5.2021 - 12:09
0

Chopok

 

Cize do PO?
2.5.2021 - 12:54
0

FanNR

 

Nie, nie. Luptak bude v BB, Koval v Po.
2.5.2021 - 13:21
0

Chopok

 

Tak ale potom to nie je prestup hraca, ci?
2.5.2021 - 14:40
0

FanNR

 

Vidím, že sú tu ľudia chapavi,menej chapavi a chopok.
2.5.2021 - 15:27
+6

bach

 

Chyba bola,že Kovalovcom povedali,že do konca roka nebude štadion hotový.
2.5.2021 - 20:57
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov