Diskusia: Prezident HK Dukla Michalovce Michajlo skončil vo funkcii
Marek Michajlo skončil vo funkcii prezidenta hokejového klubu HK Dukla Ingema Michalovce. Na jeho čele stál od roku 2017. Klub o tom informoval na sociálnych sieťach.
Michajlo sa rozhodol skončiť pre vysokú pracovnú vyťaženosť. Správnu radu Dukly o tom informoval už počas sezóny 2024/2025. "Verím, že za tie roky sme v Michalovciach vytvorili niečo špeciálne a michalovský hokej čaká ešte veľa úspešných sezón. V neposlednom rade sa chcem poďakovať michalovským fanúšikom. Tieto roky boli naplnené mnohými výzvami, víťazstvami i prehrami, no najdôležitejším aspektom vždy bola a bude vernosť fanúšikov a oddanosť nášmu klubu. Aj keď končím vo funkcii prezidenta, moje srdce bude vždy patriť tomuto klubu a všetkým vám, ktorí ste nám počas týchto rokov verili," uviedol Michajlo.
- FP-rivaldo7
- necakane...
- 23.3.2025 - 14:37
- +1
- Siny29
- 😀😀
- 23.3.2025 - 14:46
- 0
- Mato-Mi
- Este sa netesme. Prebiehaju rokovania a su dost komplikovane.
- 23.3.2025 - 14:59
- 0
- LenTak93
- rokovania o čom?
- 23.3.2025 - 15:58
- 0
- Mato-Mi
- O dohode, kto povedie klub, vyplati dlhy a tak dalej a tak dalej.
Najciernejsi scenar, ktory prichadza do uvahy, ze by licencia presla do ineho klubu. Ale tomuto variantu sa mi nechce prikladat prilisnu vahu. - 23.3.2025 - 16:04
- +1
- opeKE
- Ahoj. Su nejake extra dlhy? lebo praveze MI sa stale tak ukazovali navonok, ze sa prikryvaju len takou perinou na aku maju plus ti mali sponzori. Uz to neplati?
- 23.3.2025 - 16:12
- 0
- Mato-Mi
- Mali sponzori su stale. Doteraz sme mali vyrovnane vsetko, minimalne po skonceni sezony. V tejto sezone sa asi nieco pokazilo.
- 23.3.2025 - 16:16
- +1
- Mato-Mi
- Licenciu mozes previest na noveho nadobudatela, na ktoreho prejdu vsetky prava a zavazky. Nie?
- 23.3.2025 - 17:56
- +1
- Mato-Mi
- Aspon tak som to nejak pochopil z toho, co je napisane v licencnom konani.
- 23.3.2025 - 18:17
- +1
- GeraltZoZvolena
- nezáleží tam aj na tom, ako načasuješ prevod licencie? Piešťany a Ľupták prevádzali licencie, hoci ich pôvodné kluby mali dlhy a prešlo im to
- 23.3.2025 - 19:39
- 0
- Mato-Mi
- Podla toho co pisu o licenciach, tak zavazky a prava prebera ten, na koho prechadza pravo z licencie.
- 23.3.2025 - 19:52
- +1
- GeraltZoZvolena
- Vďaka. Možno sa menili pravidlá, lebo v minulosti to tak myslím nebolo.
- 23.3.2025 - 19:56
- 0
- topska
- Ale ved licencia bola vzdy na meno. Ak teda nezvladal platit povodny majitel licencie alebo proste to uz nechcel tak ak by sa nemohla previest licencia na niekoho ineho tak by tie kluby skoncili. A ligu by nemal kto hrat. Lebo to sa stalo a stava v takmer kazdom klube.
- 23.3.2025 - 20:11
- 0
- TinoH
- Som veľmi zvedavý, aký bude ďalší vývoj. Mám z toho zmiešané pocity.
- 23.3.2025 - 15:11
- 0
- Quantanamera
- “Pár” fanúšikov MI : bude po tejto skutočnosti konečne spokojných. Avšak myslím si, že po tejto istej skutočnosti bude v budúcej sezóne viacej tých nespokojných.
- 23.3.2025 - 15:14
- 0
- Mato-Mi
- Moznosti je viac. Cast sponzorov, ktori chcu prevziat klub to chcu robit bez Michajla. Michajlo si chce ponechat vacsinovy podiel + su v klube dlhy.
Aby ma nik nemohol potahovat, tak dodam, ze tieto informacie su len udajne, JPP, nie su z mojej hlavy a nemusia sa zakladat na pravde. - 23.3.2025 - 15:19
- +8
- strojar
- Tak načo sem píšeš klebety.
- 23.3.2025 - 15:38
- +6
- Mato-Mi
- Lebo mozem a chcem 😀
- 23.3.2025 - 15:43
- +33
- topska
- Lebo je to hokejportal
- 23.3.2025 - 16:15
- +7
- gabby
- pan poslanec a kolko hluposti si sem napisal ty? a furt si tu 😉 tak sa tu nezavzdusnuj zbytocne 🙋♂️
- 23.3.2025 - 20:14
- +13
- Mato-Mi
- Ano, myslim ze hned na druhy den, ked nie hned v ten isty.
- 23.3.2025 - 16:06
- +2
- fakir
- Aj na druhý krát?
- 23.3.2025 - 16:17
- 0
- Mato-Mi
- Aj
- 23.3.2025 - 16:36
- 0
- Karolko 15
- Ja som pocul zase , ze Michaljo ma teraz uplne ine starosti ako hokej
- 23.3.2025 - 19:10
- 0
- Mato-Mi
- Aj to je pravda 😀
- 23.3.2025 - 19:13
- +1
- krutilas
- mlady aj stary
- 23.3.2025 - 19:37
- +1
- Korimaro
- Veľmi veľmi som zvedavý ako to dopadne dúfajme že to neskončí tak že nebude hokej v Michalovciach na najvyššej úrovni lebo potom bude trvať roky roky keď sa dostaneme opäť na výslnie....pevné verím a dúfam,že nikto z kompetentných nebude chcieť položiť hokej na kolena
- 23.3.2025 - 16:09
- +1
- Mato-Mi
- Karty ma v rukach len a len Michajlo.
- 23.3.2025 - 16:10
- 0
- Korimaro
- Tak dúfam,že Michajlo sa zachová aspoň raz normálne a prenechá to tým čo to chcú robiť normálne
- 23.3.2025 - 16:34
- 0
- Mato-Mi
- No, ostava len dufat.
- 23.3.2025 - 16:36
- 0
- TinoH
- Mne to pripadá, ako keby sa mal klub vybudovať odznova…vieme veľmi dobre, čo to všetko obnáša, vybudovať nanovo realizačné štruktúry a konkurencie schopný hráčsky tím. Za jestvujúcich neistých podmienok zazmluvniť hráčov do ďalšej sezóny bude prakticky nemožné.
Ukázalo sa, že klub nebol zastabilizovaný, ako sa mohlo na pohľad zdať. Stačila jedna nevydarená sezóna a sa doslova rozsýpal.
- 23.3.2025 - 16:43
- +2
- Mato-Mi
- Ci ta neuspesna sezona nebola kvoli tomu, ze sa to uz pocas nej rozsypavalo?
- 23.3.2025 - 16:48
- 0
- Analytix
- Klasicky problem vajce/sliepka - co bolo skor?
- 23.3.2025 - 17:30
- 0
- Mato-Mi
- 😀 jednoznacne bolo vajce skor, nakolko dinasaury sa liahli z vajec a sliepky sa objavili az o niekolko milionov rokov neskor
- 23.3.2025 - 17:45
- +6
- Korimaro
- No dúfam že sa nebudú dohadovať do augusta že či to pôjde ďalej alebo nie lebo potom budeme bez hráčov ..už teraz ich treba zazmluvnovat
- 23.3.2025 - 16:52
- 0
- TinoH
- Už len to, že sa dohadujú, neveští nič dobré. Niečo rozdrbať sa dá ľahko, len to na novo postaviť, sa bude dať ťažko, ak vôbec.
- 23.3.2025 - 17:43
- 0
- Standacik
- Držím prsty, nech v MI tieto neisté časy na dobré obrátia
- 23.3.2025 - 17:00
- +2
- Mato-Mi
- Diki
- 23.3.2025 - 17:15
- 0
- jehro
- Pre región je dobre ze je tu extraliga, ale treba si naliať čistého vína a to ze na východe ďalej za Košicami je to ťažké a zázraky sa v toľkých športoch na takejto vysokej úrovni nedajú robit vecne v takomto nie najväčšom meste.
- 23.3.2025 - 17:13
- 0
- Bazo
- Drzme si palce, aby sa to poriesilo cim skor 🤞🏼
Ja som tiez zachytil, ze je tam stale nejaka “sekera” aj voci hracom. - 23.3.2025 - 17:25
- 0
- Analytix
- Drzim palce nech to u vas dobre dopadne a nech vam hokej prinasa radost aj v nasledujucich sezonach.
- 23.3.2025 - 17:31
- +3
- Mato-Mi
- Dakujeme
- 23.3.2025 - 17:46
- 0
- krutilas
- plus problemy s policiou s DPHckou ma 😀
- 23.3.2025 - 17:49
- +2
- Urpiner16
- Čo tam máte za postsovietske machinácie?
- 23.3.2025 - 17:52
- 0
- Siny29
- Tak, ked bol klub vedeny zakarpatskym stylom nic ine sa neda cakat, snad to dobre dopadne
- 23.3.2025 - 18:29
- +5
- TinoH
- Zaujímavé, keď boli úspechy, tak ti podľa teba zakarpatský štýl vedenia klubu nevadil, a ani si o tom nemal potuchy. Teraz, keď je ozaj veľký problém, si odrazu na to prišiel.
- 23.3.2025 - 18:39
- +4
- Mato-Mi
- Prve sezony sa to robilo dobre. Zlom prisiel v tej minulej. Ale to je tak, ked ta nepusti vlastne ego.
- 23.3.2025 - 18:47
- +1
- Siny29
- Pri vsetkej ucte, uz len ty tak mozes vediet co mne vadilo a nevadilo v minulych sezonach. Prestan sa prezentovat ako sväty a neomylny a mozno ta tu niekto zacne brat vazne.
- 23.3.2025 - 19:01
- +1
- TinoH
- Este, že máš nejakú úctu, lebo teba, čo sa hokeja týka, nemožno brať vážne. V čom sa vyznáš, a čo si najviac komentoval, bolo live hodnotenie rozhodcov. To je tak z tvojej strany z hokeja asi všetko…
- 23.3.2025 - 19:20
- 0
- Siny29
- TinoH: Hlboko sa ti ospravedlnujem ze som si dovolil komentovat dlhodobo najslabsi clanok ligy. To, ze sa nevyjadrujem k vykonom je sposobene tym ze niekolko chalanov poznam a viem, ze oni dobre vedia co bolo dobre, zle a na com treba pracovat. Vazim si ale ze ta moje komenty zaujimaju na tolko ze si z nich urobil hlbkovu analyzu ktorou si dosiel k tomuto vysledku. Kludne ti mozem vymenovat co mi na klube vadi dlhodobo, akurat nemam potrebu to tu zakazdym vypisovat. Vadi mi ze na poziciach kde by mali byt odbornici su dlhodobo zastupene amatermi (maslonka a tento bol teraz na manazerskych funkciach). Vadi mi to ze o vsetkom rozhoduje jeden despota. Vadi mi ze zimak je stale viac z kazdej strany zadebneny. Cakam na den kedy sa nebude dat prejst z jednej na druhu stranu kvoli skyboxom. Ked spominas uspechy, vadi mi aj to ze mame pod stropom vyvesene vlajky za tretie miesta. Kde na svete toto videli? To je ako keby si edmonton vyvesil ze sme prehrali finale, len s tym rozdielom ze my sme vo finale ani neboli. Vadi mi to, ze na to ake rozpocty sme mali po minule roky sme neboli schopni vyuzit lepsie a mozem pokracovat dalej, ale naco? Aj tie sezony kde sme brali tretie miesta sme mali kadre ktore mali naviac. To suvysi aj s urcitym trenerskym magom ktory bol viac krat presadeny a vysledok ziadny. Sorry ale v hokeji na 3tie miesto nie je nikto zvedavy, pokial nejde o ms alebo ligu kde sa on realne hra.
- 23.3.2025 - 20:21
- +4
- TinoH
- V poriadku, čo si spomenul, akceptujem. Sú ale kluby, ktoré sú už dlhodobo etablované v extralige, majú tradíciu, a sa im ešte nepodarilo dosiahnúť, čo si spomenul. Za situácie, v ktorej sa nachádzame teraz, možno už budeme iba spomínať, čo sme dosiahli niekedy.
- 23.3.2025 - 20:33
- 0
- Siny29
- Som rad, ze sme sa aspon na niecom zhodli. Samozrejme ze su kluby ktore nedosiahli na titul a je jasne ze to nie je jednoduche. Lenze na to aby si ziskal titul musi fungovat trojlistok: vedenie - trenersky stab - kabina a povedzme si uprimne, takato konstalacia tu este nenastala odkedy hrame ligu
- 23.3.2025 - 20:37
- +1
- Siny29
- A aby som doplnil, kabina a trenersky stab sa v case obmiena, zatial co vedienie ostavalo, takze vyvodit z toho zaver nie je az take tazke
- 23.3.2025 - 20:39
- +1
- TinoH
- Ako príklad uvediem tera KE. Vedenie, tréner, hráčsky materiál, pred začiatkom sezóny jednoznačne pasovaní za majstra, s čo zatiaľ s TN hrajú? Horšie ako my. Viem nie je ešte koniec, ale aj to ilustruje, že dosiahnuť na najvyššie priečky nie je také jednoduché. Ja si vážim to, čo sa doteraz dosiahlo, viacerým sa to možno nebude páčiť, ale aj za toho vedenia, čo tu doteraz bolo.
- 23.3.2025 - 21:05
- 0
- Siny29
- Samozrejme tym nechcem povedat ze tie tretie miesta su malickost a ani, divak v michalovciach nevie uplne docenit to na aky hokej ma moznosti chodit a tak to na tom zimaku zial aj vyzera, ale ako pise Mato nizsie, vstupuje do toho vela faktorov. Co sa tyka kosic to sa mi tazko hodnoti, tam tie pomery tak nepoznam, ale tiez menili pocas sezony prezidenta tak boh vie co sa tam deje za oponou
- 23.3.2025 - 23:03
- 0
- Korimaro
- Prvé sezóne boli Okey robil sa aj Teambuilding na stmelenie partií takže bolo vidno že vedenie robí všetko preto aby sa starali o hráčov časom už všetko pominulo zlom bol podľa mňa minula sezóna asi bola najdrahšia čo sa týka hráčov aký tu bolí ak by sa to nepokazilo zraneniami atď čo bolo v kabíne dovolím si povedať že to mužstvo malo byť vo finále bola tam palebna sila Santos Pearson Daugi...nezabudam na Newtona atd
- 23.3.2025 - 18:54
- 0
- Mato-Mi
- Nejde ani tak o hracov, ale zasahy co sa robili do kabiny.
- 23.3.2025 - 19:00
- 0
- Korimaro
- No uvidíme hádam čoskoro sa dozvieme viac aj my fanúšikovia a hádam bude lepšie a budúci rok budeme silnejší...hlavne treba začať riešiť káder lebo potom nebudeme mať koho
- 23.3.2025 - 19:23
- 0
- Mato-Mi
- Tiez verim v skore vyriesenie situacie. Ludia, ktori chcu vziat hokej, sa zdaju financne celkom stabilizovani, nerozhodoval by len jeden clovek, co by mohlo len pomoct.
Ako som uz pisal, podstatne je, ako sa rozhodne Michajlo. - 23.3.2025 - 19:29
- 0
- TinoH
- Dovolím si tvrdiť, že etablované tímy na hokejovej extraligovej mape, aj pri nejakých problémoch, ktoré ich môžu postihnúť, vždy nejako prežijú. Tie, čo nie sú, a sú iba krátkodobý projekt, rýchlo padajú dole.
- 23.3.2025 - 19:27
- +2
- Korimaro
- A kto chce prevziať po ingeme??ak to není tajné?
- 23.3.2025 - 19:43
- 0
- Korimaro
- Hádam Michajlo už pochopí a pustí robiť iných ak by bol rozumný tak by sa stiahol
- 23.3.2025 - 19:44
- 0
- Pokahontas
- Ci to nepresunu vedľa do HE preperu peniaze a skončia 2 kluby
- 23.3.2025 - 19:46
- +2
- Mato-Mi
- Uz len taka pikoska o nacasovani. Dnes je to presne 6 rokov, co sme postupili do extraligy 😀
- 23.3.2025 - 20:33
- +6
- M.Dukla
- jeden z najlepších zážitkov. Len si na ten vyjazd spomeniem... 😁
- 23.3.2025 - 20:34
- +1
- Korimaro
- Už nech je ten deň keď dajú vedieť ako ďalej bude z hokejom Mi..
- 23.3.2025 - 20:36
- 0
- lukas1
- Presne tak. Ale dúfam že klub povedie niekto kto to bude robiť dobre a hlavne nech už nebude všetko v rukách jedného človeka. Dúfajme že sa kvalita hokeja nezhorší, ale naopak, že to budú ešte lepšie sezóny ako doteraz. Neviete náhodou kto ma iniciatívu to prevziať? Vďaka
- 23.3.2025 - 20:54
- 0
- kimi2028
- Tak po meste sa hovorí toho dosť veľa o jednom, ale neviem overiť pravosť daných informácií. Tak si nechám to pre seba a nerád by som zavádzal. To meno som počul už štyrikrát aj tú jeho firmu. Myslel som, že už je to skoro isté a nie je to asi také isté... Nič veľké nečakajte, pokiaľ je to ono pravé meno...
- 24.3.2025 - 7:18
- 0
- Mato-Mi
- Neprebral by to jeden clovek, ale v hre su minimalne tri mena a chcu to robit spolu.
- 24.3.2025 - 7:41
- 0
- len_tak
- Urban legend hovorí:
1. Počet majiteľov má byť nepárny.
2. Tri je veľa. - 24.3.2025 - 9:34
- +4
- kimi2028
- Ta neviem no. Uvidíme, len dúfam, že sa dohodnú čo najskôr... Nech prídu tu aj dobrí hráči. Hoci neviem no, ako funguje to. Či máme už podpísaných nejakých hráčov alebo nie. Zvyklo sa robiť to už pred koncom sezóny...
- 24.3.2025 - 13:07
- 0
- lucano22
- Michalovčania. Po KE ste klub ktorému fandím. Držím silno palce, aby ste to tam dali do poriadku a znovu hrali skvelý hokej. Táto sezóna sa východu veľmi nedarí. Snáď bude budúca lepšia. Ešte raz - držím palce.
- 23.3.2025 - 21:31
- +3
- TinoH
- Krásne reči, čo by kto chcel, aby to, alebo to, aby hokej nebol horší, aby boli lepšie sezóny, ako keby to bolo len tak. Za tých päť sezón v extralige je michalovský fanúšik veľmi náročný, a dovolím si tvrdiť, že určitý podiel na dnešnom stave nesie aj on. Fanúšikovská základňa je okolo dvetisíc, aj to som asi prehnal, keď sa darí, tak o niečo viac, taká je realita. Preto je otázne, či sa oplatí v MI niečo pre hokej robiť.
- 23.3.2025 - 21:55
- +1
- Mato-Mi
- Takymto pristupom isto nie. Ale to by nehrala polovica extraligy ak by meradlom mali byt skalni divaci.
Pamatam casy, ked nas bolo na stadione 200. Ale aby aj fanusikovia mohli za to, kde sa teraz nachadza nas hokej, je zaujimave konstatovanie. Co sa s ludmi rozpravam, tak cast prestala chodit skrz vedenie a jeho pristupu, cast kvoli cenam. Ved mame jedny z najdrahsich listkov v lige. Pozri sa na nasu oficialnu stranku, ved to je hanba. Ziadny marketing, ziadne akcie pre divakov. Strelba na branu pocas prestavky je zalostne malo. Boj s fanklubom, roztlieskavackami, to su vsetko drobnosti, ktore zapadaju do sukolia.
Opytaj sa hracov, preco tu nechceli chodit a preco odisli. Viem, zijes na zapade, nedostavaju sa k tebe informacie.
Michajlovi patri kredit za to, ze sme nakukli do extraligy. Ale prisla stagnacia a ziadny posun, ziadna koncepcia, nahananie trenerov na poslednu chvilu, nezapracovavanie odchovancov do A-muzstva(a ze tam par sikovnych adeptov mame).
Priam zalostny pristup k Daugavinsovi, ktory ked skoncil, tak majitel len povedal: Kupte mu letenku, naj sebe idze.
Nadavanie zo strany trenera smerom k fanklubu.
To su ceresnicky na torte. Minuly rok playoff nabehnutie vedenia do kabiny, ktore sa skoncilo fyzickym napadnutim, kricanie menezera po hracoch, ze im neda vyplaty po zapase.
To su veci, ktore by sa v ligovom muzstve diat nemali, ale udiali sa.
Clovek veri, ze sa situacia vyriesi a ludia si opat najdu cestu na stadion. Len treba obcas aj nacuvat a nebyt jesitny.
Dufam, ze tu hokej ostane, je ho pre koho robit. Ano, sme aj my obcas jesitni a fandime, len ked sa dari, nie je u nas to, ze muzstvo je posledne a pride plny dom ako to byva vidiet v inych sutaziach po svete. Ale treba to budovat, starat sa o to, vychovavat.
Na zaver uz len dodam, ze verim v pozitivne vyriesenie sucasnej situacie a v septembri zacneme dalsiu sezonu v najvyssej sutazi. - 23.3.2025 - 22:17
- +5
- Dukla43
- Čo ja viem mesto strhlo zo stola temu predaja licencie. A ano suhlasim s tebou asi vo všetkom… papmatam na časy nie až tak davne ked tu bol boom na olay off so slovanom sa nedal zohnat listok😀a myslim si ze ak by sa klub zastabilizoval tak divaci su spat…..
- 23.3.2025 - 22:25
- +1
- Riky21
- Uplne prva sezona v extralige - 9 vypredanych zapasov v ZC. Priemer pocas ZC 3489 divakov. Potom boli covidove sezony ale dalsia normalna sezona priemer cca 2600 divakov. Sezona 2023/2024 priemer skoro 3000 divakov pocas ZC. Tento rok bol slabsi z dovodov, ktore sa tu uz x krat omielali ale ked si zoberiem celkove ucinkovanie v extralige tak stale patrime medzi top 5 klubov v ramci navstevnosti. Myslim si, ze toto si uvedomuje aj mesto a sponzori. Hokej tu ludia miluju. Staci to robit rozumne.
- 23.3.2025 - 23:09
- +2
- TinoH
- Môže byť, ale to bola eufória po postupe, ktorá postupne vyprcháva…
- 23.3.2025 - 23:39
- +1
- TinoH
- Vo veľa z toho, čo si uviedol súhlasím. Čo sa budúcnosti klubu týka, budem sledovať, či sa udeje, minulosť je už aj tak zbytočne riešiť.
- 23.3.2025 - 23:37
- 0
- krutilas
- 👏🏻presne tak to by musel byvat tu a nie mimo..dobre napisane
- 24.3.2025 - 10:04
- +1
- TinoH
- To, že bývam inde, to ešte neznamená, že nemôžem byť fanúšikom michalovského športu. Mohol by som byt aj fanúšikom Nitry, kúpiť si permanentku, chodiť na zápasy hrajúce sa v najlepšej atmosfére na Slovensku, hrdiť sa titulmi, srdcu ale nerozkážeš. Do svojích päťdesiatich som pravidelne navštevoval, keď som ešte žil v MI, tak hokej ako aj futbal, dá sa povedať, že som nechýbal na žiadnom domácom zápase, a to sme hrali nižšie súťaže, hokej ešte na otvorenom štadióne.
Keď som sa presťahoval, chodil som na naše futbalové zápasy hrané vonku, či už to bola prvá, alebo druhá najvyššia súťaž. Čo si len tak narýchlo spomínam, či sa už hralo v Dunajskej Strede, Zlatých Moravciach, Šali, Senci, Myjave, Seredi, Močenku, Veľkom Lapáši, Bratislave atď.
Samozrejme, uznávam, že som odstrihnutý od zákulisných informácií, mám iba tie, čo tu dostávam. Na rozdiel od futbalového Zemplína sa z oficiálnej klubovej stránky Dukly nedozviem takmer nič.
- 24.3.2025 - 11:30
- +2
- Dukla43
- Ale ludia prestali chodit, ked ti trener bude ukazivat prostrednik na tribunu, ked sa na tlacovkach vysmieva z celkovej hry.. tak divaci na to proste chodit nebudu.
- 24.3.2025 - 9:20
- 0
- kimi2028
- Ale už predtým nechodili. Jednoducho Michalovčania nie sú zažraní fanúšikovia. Sú to väčšinou len diváci, ktorí nevedia podporiť vtedy, keď sa nedarí. Je jedno o čo sa jedná, či futbal, hádzaná alebo hokej. Nech je to tak, ako je, ale je fakt, že michalovský divák na najvyššiu súťaž nedorástol a ani nikdy nedorastie. Nevie si vážiť, že hráva v lige s takými skvelými mužstvami ako hráva. Nižšie súťaže by sedeli viac. Vôbec sa neváži, že chodia tu najlepšie tímy na Slovensku. Tiež že končiť relatívne vysoko nie je samozrejmosť a tiež podpora je väčšinou jalová. Myslí si, že keď dá nejaké peniažky a tam niekde to končí...
- 24.3.2025 - 13:20
- +6
- Mato-Mi
- Opytaj sa kazdeho jedneho fanusika a nemyslim si, ze hoc od jedneho by si dostal odpoved, ze si nevazi, ze hrame najvyssiu sutaz.
- 24.3.2025 - 13:47
- 0
- Siny29
- Podla mna by si sa mozno cudoval, samozrejme ked sa opytas ludi ktori chodili na hokej este za ferencjožku tak ti povedia že si to važia. Podla mna už ale prevažuje taka časť divakov, ktora zistila že sa hra v mi hokej ked sa postupilo do extraligy. Tym tazko vysvetlis, ze je to nieco extra zaco maju byt vdacni
- 24.3.2025 - 16:22
- +1
- Mato-Mi
- Urcite mam svoju bublinu v ktorej sme vdacni.
Aj ked sa obcas bavim aj s inymi ludmi, tak som sa nestretol s nikym, kto by si nevyzil to, ze hrame najvyssiu sutaz. Ale ok, nehadam sa, mozu tam byt aj ini. - 24.3.2025 - 16:24
- 0
- Siny29
- Neviem, ja som tiez v bubline kde si to ludia vazia😀 ale mam taky pocit ze to tak nie je vsade
- 24.3.2025 - 16:34
- 0
- TinoH
- Súhlasím so všetkým, čo si uviedol, hlavne s tým, že si ľudia nevážia, samozrejme česť výnimkám, a ktorí športu rozumejú, mať možnosť vidieť to najlepšie, čo môže slovenský hokej ponúknuť.
- 24.3.2025 - 19:49
- 0
- VTJ MI
- lebo to je hlavne o peniazoch,preco Spisaci nevypredali stvrfinale keď vyhrali základnu cast? a pritom komunikacia a propagacia je o 2 levely vyssie ako tu..a dalsi faktor je ze si tu ziaden hrac okrem Daugiho nevybudoval vztah fanusik-hrac..prvu EL sezonu sme mali radi kazdeho jedneho hraca..postupne to upadalo az ostal len Regenda a sem tam sa niekto objavil aby sa odtiaľ rychlo stratil..
- 24.3.2025 - 14:23
- 0
- Korimaro
- Zatiaľ žiadny info ako to pokračuje z fungovaním klubu?
- 24.3.2025 - 17:33
- 0
- Korimaro
- Zrazu ostalo ticho????
- 25.3.2025 - 13:29
- 0
- Mato-Mi
- Stale sa rokuje. Hadam sa cim skor dohodnu.
- 25.3.2025 - 13:44
- 0
- Korimaro
- Už nech dorokuju viem že to není na 10 minút ale sme aj my nedockavy🙂a každým dňom budú ubúdať hráči na trhu ..
- 25.3.2025 - 14:07
- 0
- Mato-Mi
- Par ich mame podpisanych, ale je ich zatial malo
- 25.3.2025 - 14:09
- 0
- Korimaro
- Kto napr:
- 25.3.2025 - 14:48
- 0
- Mato-Mi
- Drgon, Melisko, Slovacek, Glosar a mozno Michnac.
- 25.3.2025 - 15:20
- 0
- Korimaro
- KABAČ,VAŠAŠ,Valach Drgon,Meliško podľa mňa
- 25.3.2025 - 14:56
- 0
- Korimaro
- No hádam keď to vyriešia tak sa podarí nejakých legionárov kvalitných ...kto vie či ostane aj Ronni...z legionárov asi sa všetci poberu prec
- 25.3.2025 - 15:37
- 0
- Mato-Mi
- Netusim, ci niekto z utocnikov legionarov ostane
- 25.3.2025 - 17:14
- 0
- Mato-Mi
- Po vcerajsku to nevyzera ruzovo.
- 26.3.2025 - 8:00
- +1
- Gerlach2655
- Svitana neostava?
- 26.3.2025 - 8:46
- 0
- Korimaro
- Prečo to nevyzerá ružovo vieš niečo viac?
- 26.3.2025 - 11:11
- 0
- Mato-Mi
- V hre su dve moznosti. Bud mesto vyrovna dlhy, alebo si od hokeja oddychneme.
- 26.3.2025 - 16:12
- +2
- mamih
- Snáď najnižšiu súťaž by sme hrali. Osobne som také zápasy v MI navštevoval. Nebolo to teda nič extra…
- 26.3.2025 - 16:23
- 0
- Mato-Mi
- Vsetko je mozne. Na zapasy proti Rimavskej Sobote asi vela ludi chodit nebude
- 26.3.2025 - 16:27
- 0
- Dracik_18
- sobotu v zime áno ...
- 27.3.2025 - 13:17
- +1
- lukas1
- Fakt si myslíte, že k niečomu takému môže naozaj dôjsť? Vie niekto vysvetliť, čo sa teraz deje s tými rokovaniami? Snáď tu hokej neskončí, bola by to veľká škoda. Myslím si, že hokej tu miluje celé mesto a neverím, že by dopustili jeho koniec ale tak, nikdy nevieš. Snáď bude všetko normálne a ďalšiu sezónu si užijeme.
- 26.3.2025 - 17:06
- 0
- Mato-Mi
- Realne moze dojst k tomu, ze extraligu v buducej sezone hrat nebudeme.
Ja stale verim, ze hokej zachrania, ale moja viera ho nezachrani. - 26.3.2025 - 17:12
- 0
- lukas1
- Snáď to zachránia a nedopustia, aby sa tu extraliga nehrala. Predsa len, sú to roky driny a zahodiť to len tak by bola obrovská škoda. Verím že aj ich ten hokej teší a nebudú to chcieť takto zničiť. Teraz už len treba čakať, ako to celé dopadne
- 26.3.2025 - 17:18
- 0
- Korimaro
- No už mám obavi čo ďalej z hokejom keď takýto status píšeš Mato-mi
- 26.3.2025 - 15:39
- +1
- Korimaro
- A ak vyrovná kto to prevezme ?bože hádam nenechajú zaniknúť hokej ...
- 26.3.2025 - 16:19
- 0
- Mato-Mi
- Treba pocitat aj s koncom hokeja u nas. To je tak, ked nechali jedneho cloveka riadit klub.
- 26.3.2025 - 16:26
- +3
- Korimaro
- Neviem či mesto sa teraz neotoci chrbtom k hokeju..moc tomu neverím,že vyplatí dlhy
- 26.3.2025 - 16:22
- +2
- Lubino14
- som si vsimol ze to je taky folklor u nas na svk , ze ked hocijaky klub z nejaeho sportu ma problem ked tie problemy sposobil sukromnik tak vsetko sa robi preto aby dany klub zachranilo dane mesto. ide mi to mimo logiky mojho chapania , ze sukromny trt narobi dlhy a potom mesto zaplat bo nic nebude.
- 26.3.2025 - 16:33
- +3
- Mato-Mi
- Lebo pre mesto su volici potrebni. Teda pre primatora.
- 26.3.2025 - 17:11
- 0
- Zmrzlina
- Maťo, prajem hokeju v MI svetlé zajtrajšky, avšak v tomto úplne súhlasím s Ľubinom.
- 31.3.2025 - 12:10
- +2
- Korimaro
- Je mi z toho na zvracanie keď tak dopadneme 😕😕😕
- 26.3.2025 - 16:39
- 0
- Korimaro
- Treba pevné dúfam,že mesto nejako pomôže a zoberú to nový ľudia ktorí to budú robiť inak lebo bude obrovská škoda ak po 6 rokoch naša cesta skončí takým spôsobom 😢
- 26.3.2025 - 17:15
- 0
- lukas1
- Vie niekto aké sú to veľké dlhy?
- 26.3.2025 - 17:25
- 0
- Mato-Mi
- Treba aj spravy citat hore na stranke.
- 26.3.2025 - 17:45
- 0
- Korimaro
- Nič nové???
- 27.3.2025 - 12:52
- 0
- Mato-Mi
- Nie, zajtra ma pokracovat rokovanie.
- 27.3.2025 - 12:56
- +1
- Korimaro
- Ďakujem za info budem čakať,že zajtra sa dohodnú pevné budem veriť🙏🙏🙏🙏
- 27.3.2025 - 13:02
- 0
- Mato-Mi
- Tak dohoda stoji na tom, ci sa najde niekto, kto vyplati dlhy.
- 27.3.2025 - 13:22
- 0
- Korimaro
- No tak to podľa mňa nikto nevyplatí není to mali peniaz..ak by sa aj tak stalo ty čo to chcú prevziať majú na to aby viedli klub v extralige?
- 27.3.2025 - 14:01
- 0
- Mato-Mi
- Ja si myslim, ze potencialni uchadzaci by to zvladli. Podstatne je, aby to neriadil jeden clovek. Nie nadarmo sa vravi, viac hlav, viac rozumu. Moze sa predist zbrklym rozhodnutiam.
- 27.3.2025 - 14:23
- +4
- Korimaro
- Ale pochybujem že vyplatia dlh
- 27.3.2025 - 15:38
- 0
- Korimaro
- Ak budete vedieť nejaké info píšte ďakujem ...💪
- 28.3.2025 - 12:51
- 0
- Korimaro
- Nič??
- 28.3.2025 - 18:38
- +1
- Korimaro
- Ahojte asi nikto momentálne nič nevie ako dopadlo stretnutie ohľadom pokračovania hokeja
- 29.3.2025 - 16:41
- 0
- Pokahontas
- Zrejme to presunu do Humenného podľa jedného veľmi dobrého zdroja
- 29.3.2025 - 17:41
- +1
- Riky21
- V HE sa akoze najde niekto, kto prevezme ten dlh?
- 29.3.2025 - 18:06
- +1
- Mato-Mi
- Mecom to vyplati?
- 29.3.2025 - 18:14
- 0
- Pokahontas
- Je tam silnejší partner ako Mecom
- 29.3.2025 - 20:57
- 0
- M.Dukla
- Čiže dá sa povedať že už je rozhodnuté?
- 29.3.2025 - 21:19
- 0
- mamih
- Daj firmu, ktorá to “spláchne”. Ak by v HE taká bola, tak by asi HE nevypadli z ligy. To je len môj názor
- 29.3.2025 - 22:51
- +4
- Korimaro
- Takže koniec hokeja v Michalovciach?
- 29.3.2025 - 18:11
- 0
- lukas1
-
Ja si stále myslím, že nezahodia ten hokej len tak. Hlava mi to neberie, že by do toho dali toľko práce a nechali to tak, ale je to len môj názor. Verím, že sa nájde niekto, kto ten dlh splatí a bude to tu fungovať ako doteraz. Predstava že by tu skončil hokej je hrozivá. Myslím, že viacerí sme už zvyknutí chodiť na extraligu pravidelne a užívať si tie zápasy. No ostáva nám teraz už asi len čakať, ako sa to vyvinie. Snáď najlepšie ako môže🙏🏼 - 29.3.2025 - 20:25
- +2
- Korimaro
- No škoda,že nič nevie nikto
- 29.3.2025 - 18:15
- +1
- Korimaro
- Predtým niekto písal že mesto stiahlo predaj licencie..tak keď stiahlo tak ma v pláne pokračovať v extralige nie?
- 29.3.2025 - 18:49
- 0
- Pokahontas
- Mesto je mesto a love sú love respektíve práčka tak ako sa za 6 rokov preprali v MI love tak sa preperu v HE a ideme ďalej
- 29.3.2025 - 20:06
- +1
- Korimaro
- Lukas1: Ja tiež neviem prestať na to myslieť veľmi ma to série ,že by u nás hokej skončil my fanúšikovia to nechceme ...Michalovce si zaslúžia hokej hádam sa spoja ty najsilnejší sponzori plus mesto a vymyslia niečo čím skôr ...aby poskladali konkurencieschopne mužstvo kým všetkých nepoberu do iných kluboch.
- 29.3.2025 - 22:26
- 0
- M.Dukla
- Poskladať mužstvo by nebol problém v tom skôr je problém ten dlh.
- 29.3.2025 - 22:41
- 0
- Korimaro
- No neviem o akú sumu sa jedná nevedel som nájsť v tejto komunikácii..kto vie či aj podpísali niekoho z minulej keď není isté čo a ako dalej
- 29.3.2025 - 23:08
- 0
- Mato-Mi
- Nie sme o nic mudrejsi. Dlh je vysoky, Michajlo je ochotny cast z neho uhradit, ale vacsiu cast zatial nema kto.
- 31.3.2025 - 11:29
- 0
- Korimaro
- Aká čiastka cca?ak to není tajomstvo..takže podľa mňa to je koniec hokeja...nikto neuhradí dlhý za predchádzajúce hospodárenie
- 31.3.2025 - 11:36
- +1
- FP-rivaldo7
- ak by luptak nahodou nemal klub, viem si predstavit ze by do toho siel
- 31.3.2025 - 15:35
- 0
- Mato-Mi
- Ani Luptak nema tolko penazi.
- 31.3.2025 - 15:37
- 0
- Zmrzlina
- Koľko je ten dlh? Zazrel som už tú otázku, ale odpoveď nie je
- 31.3.2025 - 17:33
- 0
- Dracik_18
- fuuu ..kúpil veľký hotel a teraz ho prerába , že by boli väčšie dlhy ako hotel ?
- 31.3.2025 - 17:39
- 0
- radopKE
- To je ten pri kruháči? Tam vidím nejakú stavebnú činnosť.
- 31.3.2025 - 17:56
- 0
- Dracik_18
- Áno ten
- 31.3.2025 - 18:25
- 0
- radopKE
- Bude tam znova hotel, alebo to prerobí na byty?
- 31.3.2025 - 18:31
- +1
- Dracik_18
- netuším
- 31.3.2025 - 20:05
- 0
- Zmrzlina
- Divoký východ: Zaujímavé, čo sa to tam deje. Práčka, ach jaj. Je to nešvár. Z vonku sa zdalo, že MI majú až priveľa €. Takých ľudi, čo narobia dlhy, len hnať!
- 31.3.2025 - 12:18
- +6
- len_tak
- Z verejne dostupných údajov: Hokejový klub Dukla Ingema Michalovce
Výsledok hospodárenia po zdanení
2021: -479 292,85
2022: -204 003,09
2023: 15 311,94 - 31.3.2025 - 14:51
- +1
- Korimaro
- Nic nové kolegovia ?
- 1.4.2025 - 13:24
- 0
- Riky21
- ticho pred burkou
- 5.4.2025 - 22:22
- 0
- Mato-Mi
- V pondelok by malo padnut rozhodnutie.
- 5.4.2025 - 22:24
- 0
- Zmrzlina
- Dá sa predpovedať aké bude?
- 5.4.2025 - 22:28
- 0
- Mato-Mi
- Z doteraz znameho je pravdepodobne, ze extraliga nebude. Ale ako vravi stare klise, nadej umiera posledna. A ja budem dufat, ze extraligovy hokej tu mat nadalej budeme.
- 5.4.2025 - 22:50
- 0
- Zmrzlina
- V PP sme si to už zažili, že po hráčoch chodili tajné osoby s kufríkom peňazí a vyplácali dlhy klubu. Slovo tajné treba brať s nadsázkou, vedelo sa, z kade vietor veje. Takže nádej stále žije a treba veriť.
Neviem, čo by sa stalo u nás s licenciou, už he to trochu dávnejšie. Teraz sa licencie predávajú. Je aj o tomto nejaká informácia? - 6.4.2025 - 8:28
- +1
- Mato-Mi
- Len spekulacie. Uz som pocul, ze licencia ide do NZ, HE.
- 6.4.2025 - 9:21
- 0
- len_tak
- Licencie sa nepredávajú: Predávajú sa spoločnosti, ktoré ich vlastnia. A tu je pes zakopaný HK Michalovce nie je obchodná spoločnosť (ako ostatné prof. kluby) ale združenie. Vôbec neviem ako by niekto z iného mesta mohol "združenie" kúpiť a preniesť napr. do Humenného. Ak to nebude pokračovať v Michalovciach, tak asi koniec a z 1.ligy postúpia obidvaja finalisti.
- 6.4.2025 - 10:45
- +1
- Zmrzlina
- Mato-Mi, Len_tak: Tým, že je to len združenie, tak to bude veru ešte zaujimavejšie. Dosť zvláštne, že vôbec je povolený profesionálny klub v EXL byť združením. Vo futbalovej najvyššej súťaži je povinnosť, aby bol klub podnikateľský subjekt.
Sú zrejme tieto možnosti:
- ak je to podnikateľský subjekt, tak sa môže predať (aj do iného mesta),
- ak je to podnikateľský subjekt, ale neprejaví o jeho kúpu nik záujem (napr. pre dlhy), tak zrejme licencia pripadne SZĽH a tu som tiež skôr presvedčený o tom, že tú licenciu získa neúspešný finalista 1. ligy (obdobne to bolo napr. vo futbalovej lige, kde posledný z najvyššej súťaže vypadol a postúpilo viac tímov z nižšej súťaže podľa poradia v nej, pretože sa uvoľnili v najvyššej súťaži licencie po kluboch, ktoré nespĺňali podmienky, avšak ten posledný tím v najvyššej súťaži aj tak vypadol),
- no a ak je to združenie, tak sa prikláňam k tebe Len_tak, že licencia pôjde do SZĽH a ten ju udelí neúspešnému finalistovi 1. ligy (posledný z EXL napriek uvoľnenej licencii v EXL aj tak vypadne do 1. ligy),
- poslesnou možnosťou sú čachre - machre, čo nie je na slovensku vylúčené. - 6.4.2025 - 12:40
- 0
- Mato-Mi
- Licenciu mozes odstupit za odplatu.
Tak je to uvedene v licencnej smernici na oficialnej stranke zvazu. - 6.4.2025 - 13:01
- +1
- Big brother
- A prečo by ste ako mali skončiť?
- 6.4.2025 - 13:12
- 0
- Mato-Mi
- Kvoli dlhom
- 6.4.2025 - 13:34
- 0
- Big brother
- Ale voči komu?
- 6.4.2025 - 13:43
- 0
- Mato-Mi
- Kvoli tomu, ze klub(prezident) neplatil.
- 6.4.2025 - 13:58
- 0
- Big brother
- Ale že voči komu su tie dlhy. Lebo aj tu licenciu, aby vám bola udelená, tak určité dlhy (napr. voči hráčom) musíte mať splatené. Takže keď ju chcete predať, tak vám musí byť najprv udelená. A na to, aby vám bola udelená, musíte uhradiť nejaké dlhy.
- 6.4.2025 - 14:08
- +1
- Mato-Mi
- Zatial nam licenciu nik nevzal, cize nou disponujeme.
- 6.4.2025 - 15:40
- 0
- Big brother
- Disponujete licenciou len na súťažný ročník 2024/25, tak ako všetky ostatné kluby.
- 6.4.2025 - 16:36
- +1
- Mato-Mi
- Ved prave a sutazny rocnik este neskoncil. A nove pridelovanie licencii prebieha niekedy v juni, cize ako som pisal, stale nou disponujeme.
- 6.4.2025 - 16:44
- 0
- Big brother
- Máš pravdu, keď počas tohto ročníka ešte odstúpite licenciu inému klubu, tak ten automaticky dostáva nárok na licenciu v sezóne 2025/26.
- 6.4.2025 - 17:44
- 0
- Mato-Mi
- Automaticky nie, kedze v licencnom konani musi splnit podmienky, aby mu bola licencia udelena. A ak by sme mu odstupili nasu licenciu, musel by uhradit dlhy, lebo s dlhmi ti licenciu neudelia.
- 6.4.2025 - 18:00
- +1
- Big brother
- Veď to je jasné. Ale týka sa to iba určitých dlhov, nie všetkých.
- 6.4.2025 - 18:56
- 0
- Zmrzlina
- Ak to tak je, tak sa ide obchodovať.
Keby ju aj niekto od vás kúpil, tak to nebude mať v lige ľahké... jednak vysolí peniaze za licenciu, možno získa nejakých hráčov od vás, ktorým sa môžu aj rozviazať ruky a nebude mať teda ľahké vybudovať konkurencie schopný káder, čo je pri priamom vypadávaní v ligy obrovské riziko, že všetky investované peniaze vyjdú navnivoč.
Nie je to jednoduchá situácia ani pre MI a ani pre prípadného nového záujemcu by to ľahké nebolo. - 6.4.2025 - 13:45
- 0
- Mato-Mi
- Prevodom licencie by prevzal na seba prava a povinnosti, cize aj dlh, ktory nie je maly. Cize to musi byt silny sponzor.
- 6.4.2025 - 13:57
- 0
- Zmrzlina
- Toto by však bol pre súčasné vedenie ideálny scenár. Kľudne môže nastať scenár, že nový záujemca bude ochotný Dukle MI za to dať len určitú časť financií (napr. 50 %) a zvyšné dlhy zostanú na pleciach Dukle MI... no a licencia prejde na iný subjekt. Zostane Dukla MI s menšími dlhmi za predaj licencie, no a licencia bude u nového majiteľa iného subjektu a bez dlhov prenesených z Dukly MI.
- 6.4.2025 - 14:11
- 0
- Mato-Mi
- Pri prevode licencie by presli na novy subjekt aj vsetky nesplatene dlhy
- 6.4.2025 - 14:25
- 0
- Zmrzlina
- OK, zrejme ak by nový subjekt nechcel splatiť všetko, tak by sa dohodli na tom, že niečo ešte zaplatí pôvodný majiteľ. To si aj uvádzal, že je ochotný niečo cvaknúť.
Inak je to celé smutné, kam to priviedol... a otázka, že o čom to celé teda bolo. - 6.4.2025 - 14:56
- 0
- Mato-Mi
- Ved prave a ze mu bolo umoznene dostat to az tam, kam to dostal.
- 6.4.2025 - 15:24
- +2
- lukas1
- Nechápem načo ten hokej vôbec robil a vrážal do toho nemalé peniaze, keď je teraz reálna šanca že sa to celé zrúti vlastne kvôli nemu. Nedáva mi to zmysel a úprimne netuším, čo mu ide hlavou. Bolo by to zle pre celé mesto keby tu hokej skončil, predsa len sú tu ľudia ktorí tým žijú. Verím, že extraliga tu ostane, lebo si fakt neviem predstaviť ten pocit keby som zistil, že je koniec.
- 6.4.2025 - 17:39
- +1
- Mato-Mi
- Obcas ta vlastne ego nuti robit kroky, ktore nie su prilis logicke.
- 6.4.2025 - 18:01
- 0
- Flak108
- Tak na finstate je síce ingema v mínuse ale podľa dlhšieho obdobia je to v celku klasicky cyklus podľa tých dlhodobejších obdobi z minulosti.
- 6.4.2025 - 18:08
- 0
- Flak108
- Je to škoda, z jednej strany klub podpise najväčšiu hviezdu ligy a všetko svedčí tomu, že šľape ako hodinky a na druhej strane ešte sa ani nedokončí sezóna a klub s dlhom je na predaj. Ako sa to zvrtne z “hodiny na hodinu”. To ma mrzí, Michalovce som si obľúbil a mali sme už aj nejaké tie série kde sa dala budovať rivalita. Držte sa a nech to dobre cele vypáli. Dve Dukly sú viac ako jedna. 😀
- 6.4.2025 - 18:04
- +2
- kelnička
- Jediny dovod preco by mal niekto zaujem kupovat licenciu,ked ju moze mat zadarmo?
- 6.4.2025 - 18:08
- 0
- Zmrzlina
- Otázne už ostáva len to, že kto by prípadnú uvoľnenú licenciu získal, resp. mal ba ňu nárok. Ak neúspešný finalista, tak potom je tu dôvod, prečo ju kúpiť.
- 6.4.2025 - 22:52
- 0
- fagaf
- https://mytrencin.sme.sk/c/23472796/manazeri-z-nemecka-sa-pytaju-ci-sme-na-slovensku-normalni-hovori-o-platoch-v-extralige-bliznak.html?fbclid=IwY2xjawJgY0ZleHRuA2FlbQIxMAABHkf-5_UaaMiGgEuKWQBhNYlDhzp4gEyyj9G4xHJfQK_fKT6WGc6gnQgIHGN3_aem_fHZyANz1DFXV2Xa1oFJD_w
- 7.4.2025 - 10:14
- +1
- Korimaro
- No bude to smutné keď skončíme takto rýchlo v extralige...asi budeme prvý čo to takto vzdali...že im došli financie...bude dlhé roky trvať kým sa dá hokej v Mi dokopy 😕😕😕
- 7.4.2025 - 11:45
- 0
- Mato-Mi
- A ak vobec
- 7.4.2025 - 11:49
- 0
- Zmrzlina
- Chlapi, verím, že ak sa to u vás nezachráni, tak aj keď možno so začiatkom v 2L, no čo najrýchlejšie aspoň 1L zastabilizujete v MI. Ak nie vyššie, tak minimálne tam MI patria. Viem, že to bude veľký pokles pre vás ako fans. V EXL ste mali až nadprirodzené úspechy, často človek nechápal, z kade na to máte €, keď ste pokúpili skutočnú kvalitu. Škoda, že to bolo na dlh alebo inak. Na hokej netreba zanevrieť. Hokej je potrebné pozdvyknúť aj v TV, ktorý pendluje medzi 1L a 2L.
- 7.4.2025 - 12:14
- 0
- DENISO6
- Ale boli...Piešťany, rovnaký príbeh. 4 roky, 2x semifinále, prepálili to a do zabudnutia
- 7.4.2025 - 12:01
- +1
- Korimaro
- No ak sa to potvrdí tak smutné že skončí hokej v Mi....asi sa nikto nenájde kto vyplati sekeru je to dosť veľká suma ani sa nedivím že sa nikomu do toho nechce...tak ostane nám ešte Futbal a hádzaná...rád si pozriem aj tie 2 športy ale hokej je hokej
- 7.4.2025 - 13:06
- 0
- Mato-Mi
- Zatial nepotvrdene, ale vyzera to tak, ze by mal hokej u nas pokracovat.
- 7.4.2025 - 13:51
- +1
- strojar
- Už sa rozhodni.
Raz píšeš skončiť, raz pokračovať. - 7.4.2025 - 14:05
- 0
- Mato-Mi
-
- 7.4.2025 - 14:45
- +3
- topska
- Citaj poriadne co pise, nie je to tak zlozite. Nikdy nenapisal ze skoncit, len ze je to pravdepodobne. A teraz co napisal je tiez pravdepodobne a vdaka bohu aj na dobrej ceste
- 7.4.2025 - 15:03
- +3
- emoxx1
- Pro tebe všetky situácie v tvojom okolí neustále stagnujú z alebo sa občas stane, že stav sa priebežne mení?
- 7.4.2025 - 15:10
- +1
- VSS Košice
- unho je ten stav uz nemenný
- 7.4.2025 - 15:59
- +3
- Zmrzlina
- Kto splatí dlhy?
- 7.4.2025 - 14:57
- 0
- Korimaro
- Mato-Mi keď máš nejaké info poprosím súkromnú správu ďakujem pekne 🙂
- 7.4.2025 - 15:19
- 0
- Korimaro
- Hádam keď budeme pokračovať tak nebudeme mať Team na vypadnutie
- 7.4.2025 - 15:20
- 0
- KI
- Hokej v Michalovciach by mal pokračovať.
- 7.4.2025 - 15:35
- +2
- Mato-Mi
- Najnovsi update, Michajlo v klube nadobro skoncil, docasne ho povedie Kmec a idu robit audit.
- 7.4.2025 - 15:38
- +1
- Zmrzlina
- Tú obchodnú spoločnosť by mohli zriadiť.
- 7.4.2025 - 15:43
- 0
- Mato-Mi
- Ano, sme jediny klub, ktory je OZ, ale pravidla neporusujeme.
- 7.4.2025 - 15:47
- 0
- Zmrzlina
- Áno, mala by to v 1. rade požadovať liga, vedenie ligy. Nech je poriadok.
- 7.4.2025 - 18:38
- 0
- topska
- Preco?
- 7.4.2025 - 19:39
- 0
- mikisk
- Jeden z príkladov môžu byť 2% dane, nie? Toto som kedysi dávno zachytil a je dosť možné, že je toho viac. Nie som v tom doma, ale laicky mi dáva zmysel, aby to bolo všade rovnaké.
- 16.4.2025 - 14:31
- 0
- topska
- Ale neviem preco by to mala liga pozadovat. Je to cisto len na klube ako si to zriadi. Jasne ze je to lepsie ako OZ no nie vzdy je to take jednoduche zmenit.
- 16.4.2025 - 15:30
- 0
- Zmrzlina
- Vo futbalovej najvyššej súťaži je to podmienka.
- 16.4.2025 - 18:21
- 0
- topska
- Rozumiem a ak tomu dobre chapem tak tam su na to viazane urcite financie bez coho by to neslo
- 17.4.2025 - 11:55
- 0
- lukas1
- Takže sa dá povedať že klub je “zachránený” a bude pokračovať? Kto vyplatí tie dlhy a aké firmy to vlastne chcú prevziať? Napíšte ak viete, vďaka.
- 7.4.2025 - 16:22
- 0
- M.Dukla
- Vie sa aj kto to vyplatí lebo na taky dlh sa musel nájsť niekto silný
- 7.4.2025 - 16:32
- 0
- Korimaro
- Hádam začne svitať na lepšie časy a konečne sa to bude robiť lepšie ako predchádzajúce vedenie
- 7.4.2025 - 18:30
- +2
- KI
- Čo mám informácie, tak hlavne je hnev na Michajla, že boli spravené veľké dlhy, na druhú stranu, je fajn, že sa to chce vyriešiť, pretože mnohokrát neexistuje ani snaha.
- 7.4.2025 - 19:18
- +1
- Mato-Mi
- Mas dobre info. Maslo na hlave vsak maju aj ti, ktori mu umoznili dostat do tohto bodu
- 7.4.2025 - 19:27
- +1
- Zmrzlina
- Maťo, kto alebo čo vás prevezme?
- 8.4.2025 - 18:23
- 0
- Mato-Mi
- Odpoviem ti textom pesnicky. Je to vo hviezdach 😀
- 8.4.2025 - 20:59
- 0
- Korimaro
- Hádam čoskoro dajú nejaké info aj pre verejnosť aka je budúcnosť ale plány atd
- 7.4.2025 - 19:55
- 0
- Lubino14
- zabudni
- 7.4.2025 - 20:01
- 0
- Korimaro
- No a keď niekto vie niečo bližšie poprosím info kľudne aj súkromné
- 8.4.2025 - 18:17
- 0
- blulajner
- Ronni odchadza. podpisal do Vasan Sport
- 12.4.2025 - 20:49
- 0
- Mato-Mi
- Otazne je, ci niekto ostane 😀
- 12.4.2025 - 22:43
- 0
- blulajner
- co mam info, tak vsetci importi sa obzeraju po niecom novom...
- 12.4.2025 - 23:20
- 0
- Mato-Mi
- To je jasne. Aj slovenski hraci, na par vynimiek.
- 13.4.2025 - 0:30
- 0
- Zmrzlina
- Bude to zrejme náročná nová sezóna v MI.
- 13.4.2025 - 22:21
- 0
- Mato-Mi
- Ak bude, bude.
- 14.4.2025 - 5:57
- 0
- Korimaro
- No bude ťažko niektorých nahradiť ...sme zvedavý ako sa to vyvinie určite o Renarsa bude zaujem ostanú tu len ty čo nikto nechce
- 13.4.2025 - 19:07
- 0
- Big brother
- Juncu by ste ako zhodnotili?
- 14.4.2025 - 7:15
- 0
- Mato-Mi
- Ako dobreho golmana, ktory nemal nejake extra vykyvy. Nepatril sice k top golmanom ligy, ale to ani nasa obrana. Ja by som sa nebranil jeho podpisu.
- 14.4.2025 - 7:58
- +1
- Gerlach2655
- Škorvi bol ale urcite vacsou oporou,treba dodat
- 14.4.2025 - 8:15
- 0
- Mato-Mi
- To ani netreba dodavat 😀
- 14.4.2025 - 8:23
- 0
- Big brother
- Lebo proti nám chytal skvele v tej nadstavbe. A práve takí brankári sú cenník, ktorí vedia podržať keď ide do tuhého.
- 14.4.2025 - 9:02
- 0
- Korimaro
- Toto by som chcel zažiť čo sa deje teraz v Žiline ..taká atmosféra...závidím v dobrom 💪 fandím Žiline
- 13.4.2025 - 20:57
- 0
- Mato-Mi
- U nas taka bola naposledy tusim 2 roky dozadu 😀
- 13.4.2025 - 21:49
- +1
- Korimaro
- No asi 2 roky proti Slovanu vtedy som mal zimomriavky 🙂
- 14.4.2025 - 10:05
- 0
- Mato-Mi
- Aj proti Slovanu, aj proti Kosiciam.
- 14.4.2025 - 10:47
- 0
- M.Dukla
- Proti Trenčínu keď dal mihalik gol a my sme dostali skoro vlastný do prázdnej od Galamboša vtedy bol zimak prepchaty na nitku.
- 14.4.2025 - 11:26
- 0
- Riky21
- Cele to play off. Tam sme mali 8 alebo 9 zapasov v rade vypredane.
- 14.4.2025 - 13:52
- 0
- Mato-Mi
- To ano, potom na Slovan a Kosice v semi. A dost.
- 14.4.2025 - 14:34
- 0
- M.Dukla
- Zrejme nám stačí ak mužstvo bojuje co to mužstvo v tej sezóne bojovalo a malo to srdce, potom to boli len taky hráči za veľa peniaz a nebola tam ta emócia
- 14.4.2025 - 15:16
- 0
- Mato-Mi
- Na jednej strane chcem vidiet bojovnost, ale podstatne su samozrejme vysledky. Po bojovnom vykone ma menej seru prehry.
- 14.4.2025 - 15:45
- +1
- Korimaro
- Vraj Luptak bol v Mi ...ide do Michaloviec?neviete nič?
- 15.4.2025 - 18:39
- 0
- Mato-Mi
- Ma zaujem o klub.
- 15.4.2025 - 19:08
- 0
- Korimaro
- A čo myslíš ako to vyzerá ...bolo by to dobre??ako neviem čo si mám myslieť o Tom ale vedel priniesť vždy do mužstiev dobrých hracov
- 15.4.2025 - 19:11
- 0
- Mato-Mi
- Neviem ako to vyzera, ale viem, ze Luptak ma zaujem.
- 15.4.2025 - 19:44
- 0
- Standacik
- akurát neviem či po dvoch kluboch, z ktorých odišiel a jednom potenciálnom odchode, to znamená tú pravú víziu.
- 15.4.2025 - 20:02
- 0
- Korimaro
- Lebo sa vravelo že mame nejakých 2 sponzorov je pravda čím viac tým lepšie
- 15.4.2025 - 19:12
- 0
- Zmrzlina
- Bože: len to nie. Čo vyňuchal v MI?
- 15.4.2025 - 20:24
- 0
- Korimaro
- To by som aj ja rád vedel...že čo ho ťahá do Mi
- 16.4.2025 - 11:56
- 0
- Mato-Mi
- Peňeži
- 16.4.2025 - 12:18
- 0
- Zmrzlina
- By ma fakt zaujímalo čo tomu človeku prúdi v hlave. Má LM a zaujíma sa k tomu ešte o MI. V LM môže byť rád za 11. miesto a nepotrebu opäť nakupovať extraligový klub ako tomu bolo po vypadnutí PO z EXL, keď kúpil LM.
Teraz buď chce mať 2 kluby alebo jeden z nich niekomu streliť. - 16.4.2025 - 12:24
- 0
- KI
- Ľudia v klube nechcú Ľuptaka.
- 16.4.2025 - 12:33
- 0
- Zmrzlina
- Vieš ako to bolo v LM - "Ale budeš muset"
- 16.4.2025 - 12:50
- 0
- Marek77
- ani v LM ho nechceli to nieje o tom, viem ze ze tam tlaceny cez sorry ale pomozte mi na T Trpisovsky alebo nejak tak domci urcite viete koho mysli..a ano bol a stale rokuje kus je tam ta velka sekera 600 tak ale aj LM bola 400
- 17.4.2025 - 10:53
- 0
- Zmrzlina
- Keď bude jediný ochotný to cvaknúť: tak žiaľ, ale nič iné Michalovčanom neostane.
- 17.4.2025 - 12:21
- 0
- Lubino14
- a teraz skus este raz , pomalsie a po slovensky.
- 17.4.2025 - 12:39
- +1
- DENISO6
- Tak pred pár rokmi ste nás tu presviedčali o 100ke sponzorov..
- 16.4.2025 - 14:26
- 0
- Mato-Mi
- Tych 100 aj bolo realnych. Jeden dal auto, druhy obedy, treti ubytovanie, vody…
- 16.4.2025 - 14:33
- 0
- KI
- Ale veď neexistujú len finanční partneri …
- 16.4.2025 - 16:14
- 0
- Korimaro
- Ak viete niečo bližšie poprosím súkromnú správu
- 16.4.2025 - 13:21
- 0
- Radovan123
- Nevidel som to tu, tak dávam na známosť, že vedúci sponzor by mali byť autobusy a také veci. Michalovčania vedia kto
- 16.4.2025 - 13:49
- 0
- blulajner
- tak snad hracom doplati chybajuce vyplaty
- 16.4.2025 - 15:29
- 0
- M.Dukla
- Dukla Arriva Michalovce? 🤣
- 16.4.2025 - 15:46
- 0
- Radovan123
- nie, žlte autobusy
- 18.4.2025 - 12:07
- 0
- Mato-Mi
- Neviem, ci mas aktualne info.
Vracia sa Tirpak na post GM a zvysok sa uvidi. - 17.4.2025 - 9:51
- +1
- Zmrzlina
- Bude mať dosť: grošov?
Teda v neposlednom rade, ako to momentálne vyzerá s financiami u vás? - 17.4.2025 - 10:25
- 0
- Mato-Mi
- Vsetko je v stadiu riesenia. Ale buduca sezona bude skromnejsia
- 17.4.2025 - 12:04
- 0
- Zmrzlina
- Bude to pre vás dá sa povedať prvý boj o udržanie sa v EXL. Doteraz ste nemali problém udržať sa v lige. Nová výzva.
- 17.4.2025 - 12:24
- 0
- Marek77
- jasne ako som vyssie pisal Luptaka tam tlaci tento pan T alias Tirpak tak v pozadi celeho je Luptak ako mam info takze asi cele sa too upieklo uvidim po vikende co sa dozviem k tomu
- 17.4.2025 - 10:55
- 0
- Pokahontas
- V sobotu hralo doma HE futbal bola tam celá smotánka z hokeja ten Tirpak je ešte veľký otáznik keď ze sa dozvedeli ze sú problémy v MI tak neviem ci neriešia licenciu alebo niečo podobné tak už nech to dopadne ako kolvek zachovajte extraligu bud v MI alebo HE
- 17.4.2025 - 11:34
- 0
- Mato-Mi
- Tirpak je isty. A hokej bude u nas.
- 17.4.2025 - 12:02
- +1
- Zmrzlina
- Dlh, ktorý uvádza Marek77, vo výške 600.000 € je ochotný splatiť aj niekto iný ako Ľupták?
- 17.4.2025 - 12:25
- 0
- Airbag0910
- No ja som teda zvedavý na budúcu sezónu jak bude fungovať hokej v MI aj v HE
- 17.4.2025 - 14:32
- 0
- Korimaro
- Vedúci sponzor autobusy.??
- 16.4.2025 - 15:33
- 0
- Korimaro
- No keď viete viac píšte 🙂🙂💪👌
- 16.4.2025 - 18:13
- 0
- Korimaro
- Som rád za Tirpaka hádam to pôjde k lepšiemu
- 17.4.2025 - 9:55
- +1
- Korimaro
- Už by mohlo dať vedieť viac vedenie 🙏
- 17.4.2025 - 9:58
- 0
- Korimaro
- Aj keď myslím že ešte vedenie nemá akú takú predstavu ako dalej
- 17.4.2025 - 9:59
- 0
- Korimaro
- Ak všetko bude pre dobro hokeja v Michalovciach nech je kto chce majiteľ hlavne nech to robí poctivo a bez dlžôb a hádok ...len už nech konečne dajú verejnosti vedieť čo ďalej lebo sme všetci v napätí
- 17.4.2025 - 13:37
- +1
- patuso
- V sezóne 2025/2026 sa opäť Patrik Svitana, Albert Michnáč, Jakub Meliško, Ján Marcinko, Daniil Fominykh, Adam Varga a Patrik Gabriel
- 17.4.2025 - 15:26
- 0
- kelnička
- sa čo....
- 17.4.2025 - 15:38
- +1
- Zmrzlina
- Pokračujú: v MI pre novú sezónu.
- 17.4.2025 - 15:43
- 0
- patuso
- Kelnicka: Predstavia..slovo mi uslo ospravedlnujem sa
- 17.4.2025 - 17:32
- 0
- KI
- Svitana má smerovať do Prešova, ale pokiaľ iba postúpia, ak nie, mal by pokračovať v MI.
- 17.4.2025 - 16:18
- 0
- Korimaro
- PATUSO: Zatiaľ len títo?
- 17.4.2025 - 16:51
- 0
- Korimaro
- Prešov postúpi si myslím takže Svitana pôjde do Prešova..nech ide šak ešte takto ,že postúpi odíde nepostupi ostane
- 17.4.2025 - 16:52
- +1
- patuso
- Drgon sa stahuje na zapad ?
- 17.4.2025 - 17:32
- 0