Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Prípravný zápas Nitry s Viedňou nedohrali, domáci odišli z ľadu. Stanovisko klubu a VIDEO

zdroj: hknitra.sk
12.9.2021 20:10 TASR

Hokejisti HK Nitra a Viedeň Capitals nedohrali nedeľný prírpavný zápas v Nitre. Vedenie domáceho klubu stiahlo za stavu 5:1 svojich hráčov z ľadu pre nadmerne hrubú hru súpera. 


Stanovisko vedenia HK Nitra: 

Ďakujeme všetkým fanúšikom za účasť na dnešnom zápase. Mrzí nás, že sa zápas nedohral, za čo sa divákom ospravedlňujeme, ale zdravie našich hráčov je pre nás prvoradé. Zákroky, akými sa začali prezentovať hráči súpera boli ďaleko za hranicou zdravého rozumu. S hokejom to nemalo nič spoločné. Nemalo zmysel nechať našich hráčov, ktorí chceli hrať hokej, pokračovať v takomto zápase. V doterajšom priebehu prípravy sme sa viackrát stretli s tímami z IHL a boli to všetko slušné zápasy so solídnou športovou úrovňou. Veríme, že sa jednalo iba o skratové konanie viacerých jednotlivcov. V najbližších rokoch ale zápasy proti dnešnému súperovi nebudeme iniciovať.    
 

príprava:
HK Nitra - Viedeň Capitals 5:1
Góly: 
2. Bajtek (Baláž, Molnár), 17. Baláž (Bajtek), 20. Varga (Hrnka, Tvrdoň), 23. Raskob (Tvrdoň), 25. Vaga (Hrnka) – 13. Neal (Tropp, Lalonde)

HK Nitra: O'Connor - Mezei, Raskob, Švarný, Nemec, Pupák, Bodák, Štefanka, Vitáloš – Tvrdoň, Hrnka, Buček – Varga, Rockwood, Holešinský – Bajtek, Baláž, Molnár – Múčka, Sýkora, Drábek

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


tik

 

Tondo: Ani sa Tondovi nečudujem.Nechať pred začiatkom sezony dokaličiť pol mužstva frustrovaným súperom....Dobre urobil....
12.9.2021 - 20:13
+23

topska

 

Rozhodlo vedenie
12.9.2021 - 20:15
+2

blue-311

 

Ty zase : Vsetko vies a vsade si bol
12.9.2021 - 20:20
+43

topska

 

Uz to bolo medializovane. Ak to nie je pravda tak soŕry a´nemenovany portsal zavadzal Chcel som pochvalit nie len trenera ale aj vedenie nie ta poucovat
12.9.2021 - 20:30
+35

blue-311

 

Bolo to zrejme spolocne: Rozhodnutie. Ja som ale reagoval na to, ze sa vsade musis vopchat.
12.9.2021 - 20:34
+23

Pukky

 

Je to hokejový portál, topska písal k téme a len reagoval nato, že o predčasnom ukončení rozhodol Stavjana. Naopak, ty si reagoval nevhodne a osočujuco ako jesitne malé decko. Bodaj by každý diskutér bol minimálne na úrovni topsku.
12.9.2021 - 20:49

blue-311

 

Ja ti: Tvoj nazor neberiem
12.9.2021 - 20:52
+3

Pukky

 

Technicky vzaté to ani nie je možné.
12.9.2021 - 21:04
+57

kocsma

 

Naopak, ako detsko sa skôr zachoval topska, čo potrebuje pozornosť a chce sa ku všetkému vyjadrovať. Áno, sloboda slova, hokejový portál a neviem čo ešte, ale nemusí to robiť. Napríklad teraz, dalo to niečo diskusii? Zmenilo to nejako pointu prvého príspevku? Není to jedno či to mužstvo dole poslal Stavjana, alebo vedenie? A na toto ja prvý neupozorňujem, viacerí sa na to sťažovali už
12.9.2021 - 23:40
+14

zahorak009

 

Detsko, to je nový výraz do HP slovníka?
13.9.2021 - 0:46
+22

HkmDetva

 

Ak nick mohol mat kočma a nie kocsma
13.9.2021 - 5:01
0

Dukla_Trenčín_38

 

Odpoveď vhodná 10 ročného chlapca..
13.9.2021 - 9:50
+1

hello, havarju

 

ty si tiež dal "vhodnú" odpoveď
13.9.2021 - 10:14
+4

blue-311

 

Ale nehovor: A v com akoze?
13.9.2021 - 19:28
0

BBJANO

 

No bohužiaľ si reagoval: hlúpo. To si musíš uznať, že to čo si napísal nicku Topska bola čistá kravina, lebo on na rozdiel od teba napisal to, čo je pravda. Tvoja reakcia?..,..
14.9.2021 - 13:10
0

BBJANO

 

A čo Topska zle napísal?: Veď vedenie rozhodlo. Či nie?
A rozhodli veľmi múdro.
Takže tak.
12.9.2021 - 23:13
+4

Riky21

 

Veď to máte na fb, že na pokyn vedenia to bolo...
12.9.2021 - 20:33
+9

BieloModra

 

Antonin poslal lavicku na lad bez hokejok...a okorenil im to aj slovne...rozhodcovia sa len nemohucne prizerali a nase vedenie zatlieskalo rakuzsej lavicke tak podobne ze sa to dalo citat: zakeraci zakerni
12.9.2021 - 20:24
+10

BieloModra

 

Ale je pravda ze Chrenko volal...mi bolo povedane
12.9.2021 - 20:30
+14

azzurri

 

Tam mali hrať radsej slovenský pohár
12.9.2021 - 22:02
+6

69roman

 

Veľmi správne rozhodnutie tie telce z rakúska to už riadne preháňali
12.9.2021 - 20:13
+12

6911

 

Výborný súper na prípravu - zdravotníkov.
12.9.2021 - 20:15
+12

BieloModra

 

No ...kolena vazy a krize praskali jedna radost aj zapastia
12.9.2021 - 20:25
+1

FP-Tommynko

 

Ciele útokov Molnár, Sýkoru a Nemec…. Choré! Aspoň keby si výberu seberovných a nie deti
12.9.2021 - 20:15
+28

squad

 

…: Vsetci su v poriadku ?
12.9.2021 - 21:20
+10

NR

 

Vysledok odzrkadloval dianie na lade,resp.5 bolo este pre hosti fajn.potom to uz nema vyznam komentovat.
12.9.2021 - 20:15
+3

hawkie

 

Zopakujem to, čo som napísal aj v LIVE - takého hráča, ako Holeš, si určite držme. Dneska síce nemal ani bod, ale je to srdciar a má príkladný prístup k tímu (to, ako sa zastal Šimona je pre mňa TOP moment zápasu). Hackl nech si dá pohov - vyšľapať si a dokazovať si niečo proti o 7 rokov mladšiemu hráčovi je úbohé (fyzicky ho ale Šimon dal , len ešte nemá skúsenosti v bitke (chmatoch), verím, že to príde časom ).

A inač, Baláž s Vargom (pre mňa dvaja neznámi) sa javia dosť dobre pred sezónou. Akurát k Bučekovi bude treba prihodiť Krivošíka, nech si oprášia spoluprácu z MS juniorov v 2018-om .

A Tondovo rozhodnutie veľmi rozumné, a hodné skvelého trénera!
12.9.2021 - 20:16
+21

Render 77 Nr

 

Buček hral dnes Tvrdonom a Hrnkom výborne.
12.9.2021 - 20:21
+9

ErikHKM

 

Spravne rozhodnutie vedenia a trénerov
Ak polovali na hráčov a chceli ich zraniť nema zmysel s takým súperom hrať hokej
12.9.2021 - 20:16
+8

DENISO6

 

Tak v Nitre si už na Ebel ligu či ako sa volá mohli dnes spraviť obraz.
12.9.2021 - 20:17
+18

Sunkafit

 

Kukni ake ma Vieden vysledky ved to je na smiech..iba NZ dokazali snimi prehrat
12.9.2021 - 20:44
+6

Prima

 

Je to pravda. Ale naši deň predtým nastúpili o 19,15 v Sekesfehervari proti domácim a domov prišli ráno okolo 02,00 hod. a o 18 nastúpili na zápas s Viedňou. Tá únava sa prejavila aj na našej hre.
13.9.2021 - 9:12
+1

BaW

 

Tak normálnym ľuďom je to jasné, aká je to liga.
13.9.2021 - 0:44
+3

Atarista

 

Neviem, ale podľa jedného klubu posudzovať celú ligu sa mi nezdá objektívne. S Viedňou to ide v poslednej dobe celkovo dole vodou a dlhodobo je to v celej lige najneobľúbenejší klub práve kvôli svojej tvrdosti a agresivite. Ani našu extraligu neposudzujem podľa Košíc, ktorým sa v poslednej dobe nedarí. Koniec-koncov BA Capitals vyhrala nad 3 zo 4 našich extraligistov. A klubom z ICEHL sa darí v CHL podstatne lepšie, než Slovanu. Ale už minule sme sa dohodli a aj som uznal, že momentálne je SK liga o niečo lepšia, než ICEHL. Tak nechepém, prečo máš ustavičnú potrebu rýpať...
13.9.2021 - 6:32
+4

Sarus

 

Ty už chod vieš kde...
13.9.2021 - 10:13
0

Atarista

 

Kto? Ja? Však som sa vyjadril slušne a na nikoho som nenadával.
13.9.2021 - 10:17
+6

Sarus

 

Napísal si akurát slušnú somarinu. Nedavno sme hrali prípravný zapas s Rakúšanmi. Spomeň si čo stvárali. A potom píš o neposudzovaní ligy na základe jedného mužstva.
13.9.2021 - 11:07
0

Atarista

 

Lenže repre a liga sú dve rozdielne veci. V tej lige tvoria takmer polovicu zahraniční hráči. Keďže sú tam však väčšie peniaze, než u nás, tak si môžu tamojšie kluby dovoliť kvalitnejších legionárov ako my. Celkovo to môžeme zhrnúť tak, že v ICEHL sú domáci hráči, samozrejme, o hodne horší, ako naši, ale jej kvalitu zase ťahajú hore o niečo kvalitnejší legionári ako v našej lige. A aby ste mi s BaW zase nepodsúvali niečo, čo som nenapísal, znova prizvukujem, že momentálne považujem našu extraligu za o niečo lepšiu než je rakúska ICEHL!!!
13.9.2021 - 15:28
+3

MackoPu

 

Tak to muselo byt slusne
12.9.2021 - 20:19
+2

TurnerSVK

 

Nemalo zmysel to dalej hrat, tam by to aj tak skončilo pre supera dvojciferne, v tretej tretine by kondicne odisli, to by ale museli hrat aspon hokej. To, co robili, nemalo nic spolocne s nim.. Ked si tie utoky sadnu, pripoji sa Volko a Krivosik, prva sestka nam neujde, tu dame s prstom v riti.
TOP MOMENT ZAPASU - takedown Holesinskeho.. to je hrac, ktory sa nezlakne aj keby mal dostat.. nechcem ale vidiet co by nastalo ak by bol na lade taky Hrnka ci Bodak ..
12.9.2021 - 20:20
+13

blue-311

 

Mozno sa mi to pletie: Ale mam dojem, ze s tymto superom sme hrali pripravak aj pred par rokmi a ten zapas bol tiez plny sarvatok.

Rozhodnutie nepokracovat kvitujem. Ale zaroven si snad vedenie uvedomi, ze hrat v priprave s timami z “horskych” lig proste nema vyznam. Ak nevieme dotiahnut zvucnejsich superov, tak radsej hrajme proti slovenskym timom.
12.9.2021 - 20:20
+5

Matej8199

 

Hajzli. Sorry, nemám iný výraz na tých "hokejistov" z Viedne.
12.9.2021 - 20:20
+22

FanNR

 

Die Scheisse Capitals.
12.9.2021 - 20:21
+15

rasti_assez

 

Darmo, Adolfova vlast.Tou polovackou na nitrianske deti sa asi inspirovali Breivikom.
12.9.2021 - 20:21
+8

MackoPu

 

To bol pokus o vtip ?
12.9.2021 - 20:34
+54

Adrumko

 

jednoduchy clovek = jednoduchy humor ....
13.9.2021 - 6:31
+24

Tokino

 

Spravne rozhodnutie.Dovtedy sme boli jasne lepsi, hokejovsi a k nicomu sme ich nepustili.Toto muzstvo ma obrovsky potencial a talent.Len nemame hraca,ktory by urobil poriadky.
12.9.2021 - 20:22
+4

BieloModra

 

Umne ale s vybornym vysledkom Holes...snad Brano este Vitalos a Bodak snad
12.9.2021 - 20:28
+5

BieloModra

 

Velky palec hore pan trener!
Najlepsie rozhodnutie za rozhodnuteho stavu. Tento zapas dal nafrak sportovej cti...nesplnal parametre ani najtvrdsieho zapasu PO. Partia nehokejistvov z Viedne si urobila strasnu hanbu drevaren a nie hokejovy zapas utoky na krk pri mantineloch osekavacky a ine zakernosti si dufam nechaju na svoju ligu. Vykaslat sa na pripravak de ide o zdravie!

Muz zapasu Adriaaaan Holesinsky
Tato nasa paria ma bavi hor sa na ligu
12.9.2021 - 20:22
+22

Corgi77

 

a že popredný klub Rakúskej ligy.
To sa tam musí hrať pekný prales potom.
12.9.2021 - 20:25
+15

Atarista

 

Podľa výsledkov z posledných zápasov to ide s Viednou dole kopcom. Slabo hrali už v playoff minulej sezóny.
12.9.2021 - 21:21
+1

BaW

 

Nie. O chvíľu ťa tu bude presviedčať asi 5 ľudí o opaku Samozrejme, že je jasné o čom to je.
13.9.2021 - 0:46
+3

Ejo

 

Ako hrali Sýkora a Molnár?
12.9.2021 - 20:28
+2

antinamor

 

Výborne, mne sa mladý Sýkora veľmi pozdáva, až sa niekedy bojím, aby si neublížil ako ide "po hlave" do súbojov. A Molnár je naozaj veľký talent.
12.9.2021 - 20:31
+15

Nerkio

 

Výborne ...dnes obaja hrali veľmi dobre ...Ale Sykora hra celkovo slušne prípravné ...Molnár sa minule trápil ale dnes mu to slo
12.9.2021 - 20:34
+5

Rusty7550

 

Sýkora mi pripomina Líšku z domacich MS 2019. Nevypusti ani sekundu na lade. Prvý na forcheckingu, prvý na backcheckingu. Idealny hráč do 3-4 formacie. Nitra bude tento rok asi najviac sledovaný tím v extralige.
12.9.2021 - 20:48
+10

Sunkafit

 

Sykora hra celu pripravu dobre...Molnar ako kedy
12.9.2021 - 20:49
+7

69roman

 

Z mladých ak nerátam Nemca tak Syky určite najlepší
12.9.2021 - 20:49
+4

Mato-Mi

 

Ponaucenie do buducna. Na pripravaky netreba volat drevorubacov z Rakuska. Cele zle, ked ma muzstvo v naplni hry aj polovanie na supera.
12.9.2021 - 20:30
+25

Mato-Mi

 

Apropo, mila redakcia. Vysledok SP zo zapasu MT-MI 1:5
12.9.2021 - 20:31
+7

NRfan

 

Skvele Nitra!

Zapasom s drevorubacmi sa naozaj treba vyhnut, prinesu viac problemov, ako osohu.
12.9.2021 - 20:32
+6

Ottawa Senators

 

Mozno dobry varovny prst pred zaciatkom ligy. Krehki mladi chlapci budu potrebovat bodyguarda. Bars aj nejakeho haluzaka za par drobnych, co by nevedel dozadu prekladat, kludne aj mne sa mozu ozvat do sukromnej spravy. Velmi dobre rozhodnutie vysrat sa na tych drevorubacov ale v lige si to bude treba postrazit.
12.9.2021 - 20:37
+9

Sunkafit

 

Ty vole
12.9.2021 - 20:50
+1

axxel

 

Ked slovo plackovia nadobudne novy vyznam 😂... Ale ne srandu si robim ... Nema vyznam hrat s takym superom a myslim, ze uz ani oni vas nebudu chciet na pripravne zapasy
12.9.2021 - 20:48
+5

aaaaa

 

Inak čo sa stalo a tou Viednou ??? minulé roky top klub a ten rok v príprave všade kde prídu dostanú až okrem jedného zápasu ...
12.9.2021 - 20:50
+3

Tokino

 

Raskob dnes ovela lepsi.Vyzera to dobre,mame vyrovnanych brankarov a mladi tim.Liga nam ukaze na com sme
12.9.2021 - 20:52
+6

ElwisNR BLOG

 

Zápas son nevidel viem že mať v mužstve bitkára je veľký luxus ale možno by sa hráčom nielen mladým ľahšie dýchalo.alebo dať takéto úlohy Braňovi Mezeiovi,Ivovi Švarnemmu alebo Hrnkovi aby sa dostávali hráčom súpera pod kožu.
12.9.2021 - 21:18
+3

Corgi77

 

Blackwater a Versteeg, tí by si spravili poriadok.
Teraz je nato chudák Mezei sám a on uz má svoj vek na také veci.
12.9.2021 - 21:28
+5

KrebsKandidat

 

Hanba Viedne.
12.9.2021 - 21:18
+2

Atarista

 

Kapitalisti z BA vás v lige pomstia. Mám taký pocit, že na túto sezónu máme lepšie vyskladaný tím než oni.
12.9.2021 - 21:24
+9

LenTak93

 

pekne Viedeň
Ako to vravel Kováčik v predsezónnom rozhovore? Že už si naplánovali zápasy s výbornými zahraničnými tímami, ktoré nemohli odmietnuť a preto nehrajú SVK pohár? Krásne sa mu to za tie reči vrátilo... nabudúce menej vymýšľať.
12.9.2021 - 21:27
+29

Nerkio

 

Bratislava Capitals hrali v piatok výborne ...A bolo super ich tu mat ...
12.9.2021 - 21:29
+29

Kukulkan

 

Tebe musí dobre fúkať na gebuľu na tom východze
12.9.2021 - 21:32
+30

Rebel74

 

Uľavilo sa ti?
12.9.2021 - 21:38
+9

LenTak93

 

Ak dostane hocjaké vyjadrenie p. Kováčika "na ústa", tak áno. Takýchto farizejov by sme mali mať v slovenskom hokeji čo najmenej.
12.9.2021 - 21:45
+9

Corgi77

 

skôr sa pozeraj do svojej kuchyne.
Máte problémov viac než dosť.Najväčší je že máte zle poskladané mužstvo.
12.9.2021 - 21:55
+15

LenTak93

 

Skús si prelistovať moje príspevky k tejto téme.
13.9.2021 - 0:28
+5

nitranitricka27

 

Ty si dobry kok Chcel by si mať ťakeho prezidenta, vy mate obyčajneho trtka Langa čo nedokaže s 1,2 mil rozpočtom postupiť do semifinale
12.9.2021 - 21:56
+28

NRfan

 

Strepto ci stafilo?
12.9.2021 - 22:13
+12

LenTak93

 

nedokáže a ešte mi skús nájsť príspevok, kde by som tvrdil opak
komentov na naše vedenie už bolo dosť
13.9.2021 - 0:30
+4

HokejBJ

 

Dopredu upozorňujem že s LenTak nesúhlasím, napíšem to ešte raz, nesúhlasím s nim. Ale takto sa ja spytam čo má spoločné jeho príspevok s Langom a 1,2 mil rozpočtom Košíc? Lebo ja netuším tak mi to vysvetli
13.9.2021 - 0:46
+4

HokejBJ

 

A vlastne rozmýšľam že s ním súhlasím keďže to dobre vystihol ale zase nesúhlasím s tým že takých ľudí by malo byt v sk hokeji čo najmenej
13.9.2021 - 0:50
0

Aladár Miazga

 

čo ti slúbil za tie štyri minúty ?
13.9.2021 - 8:39
+11

Norik

 

alebo: co stihol urobit LenTak, HokejuBJ, za 4 minuty???
14.9.2021 - 11:10
0

hefky

 

Ani do stvrtfinale
13.9.2021 - 21:19
0

Rebel74

 

Aha. Takže len komplex.
12.9.2021 - 22:06
+5

NRhockey

 

Preco je kovacik farizej?
13.9.2021 - 9:46
0

Breadman

 

Chod si pospat, pripadne obhajovat kosicku tragicku obranu.
12.9.2021 - 23:03
+1

LenTak93

 

Cibák, Novota, Jacko nech kľudne ostanú, tí zámoraci s Romančíkom mi vôbec chýbať nebudú
13.9.2021 - 0:31
+1

HokejBJ

 

Opäť to napíšem že s ním nesúhlasím, ale takto by som sa chcel spýtať ako košická obrana súvisí s tým čo napísal v prvom príspevku?
13.9.2021 - 0:47
+2

Sunkafit

 

Cize vy by ste to prekukli a z Viednou nehrali ano? asi tolko k tej mudrosti
13.9.2021 - 5:59
+8

BieloModra

 

šamani v KE maju vo vsetkom jasno. Hlavne ze ich fanusikovia si uz teraz lamu hlavu nad tym co idu mat za sezonu a tu si ide o Kovacika usta obtierat
13.9.2021 - 7:20
+13

strojar

 

Je zaujímavé, že v "najlepšej komunite na slovensku" sa nájde desať ľudí schopných podporiť takýto idiotský príspevok.
P.S.
Upozornenie pre tých, ktorí budú atakovať to malé "s":
Ide o citát.
12.9.2021 - 23:13
+12

Sunkafit

 

Poser si cely slovensky pohar...mozno aspon tam vyhrate nad neviem ziarom nad hronom
13.9.2021 - 5:57
+8

BieloModra

 

som celkom prekvapena aky prispevok si dal. Ok mozno by bolo lepsie sustredit sa na vlastne vedenie a jeho uspechy ci neuspechy. V kazdom pripade mam pocit ze toto si prestrelil. Uz teraz lutujem ze nemame takych guru samanov u nas v NR ako mate vy v KE. Splietat 2 na 3 ... hlavne ze si si kopol do nasjo vedenia. Mozno keby si bol fyzicky pritomny na tom zapase ako napr ja, mozno by ti tiez par x zredlo. takze neviem presne ako dokaze sportovy fanusik tlieskat zakernostiam a nesportovemu spravaniu ak tlieskas sebe ja mi ta luto
13.9.2021 - 7:18
+14

Nerkio

 

Drevorubači, nešlo vám o puk, toto v hokeji už 20 rokov nie je, hlási Nitra do Viedne
Hokejisti dnes pre surové zákroky Rakúšanov v 38. minúte predčasne zišli z ľadu!



Vo včerajšom prípravnom zápase šlo o hokej iba Nitre, vedenie HK v 38. minúte po likvidačných zákrokoch Viedne Capitals stiahlo hráčov z ľadu. (Zdroj: Miroslav Slávik)
A-|A+0
[ Nechajte si posielať Výber článkov z MY Nitra na e-mail. Aktivujte si odber jedným klikom. ]
Celý článok nájdete aj v pondelkovom (13. 9.) vydaní MY Nitrianskych novín.

Vyberte si – hokejka v tvári Bodáka, potom aj úder, ktorý mu skrvavil ústa, nepekný zákrok na Bučeka ruke či náraz Nemca na mantinel od akoby zmyslov zbavených Hackla a Lalondeho.

Preto hokejisti Nitry, koncertujúci vedením 5:1, v 38. minúte odrazu zaklepali hokejkami o ľad, zatlieskali a celý štadión postojačky spolu s nimi a pobrali sa do šatne.

„Vedenie HK Nitra dalo stiahnuť z ľadu hráčov HK Nitra, pretože odmietajú dohrať takéto stretnutie,“ oznámila asi tisícke divákov hlásateľka Katarína Bačinská a „antihokejisti“ z Viedne Capitals za piskotu prekvapene zišli tunelom do šatne.


AJ TOTO SA DOZVIETE
Ako na stiahnutie z ľadu reagovali hráči a ako to zdôvodnil domáci šéf Kováčik
Prečo sa Stavjaňovi ťažko hodnotil výkon
Ako Nemec videl surový zákrok za bránou, ako sa cíti a prečo Rakúšanov nazval drevorubačmi
Čo spravili Bučekovi a komu hrozí otras mozgu
Veci, ktoré z hokeja zmizli
„Sme rozčarovaní,“ povedal nám šéf domáceho klubu Miroslav Kováčik.

„Takéto veci vymizli z hokeja už pred dvadsiatimi rokmi. Zákroky hostí nemali nič spoločné s normálnym hokejom. Tu išlo o zdravie hráčov, mali sme o nich obavy. Ospravedlňujeme sa divákov, že nemohli dopozerať zápas, ale nevideli sme ďalej priestor na to, aby takýto zápas mal ďalej pokračovať,“ vysvetlil stanovisko, ktoré sa stretlo s pochopením.

„Mrzí ma, že doteraz sme v príprave nemali takúto skúsenosť s rakúskymi mužstvami. Všetko boli férové zápasy. Žiaľ, neviem, čo toto malo znamenať. S Viedňou Capitals v najbližších rokoch určite hrať nebudeme,“ pridal Kováčik o situácii, akej podobnú si na klzisku pod hradom z minulosti nepamätáme.

Tréner Antonín Stavjaňa súhlasil: „Výsledok bol jednoznačný. Viedenskí Capitals hokejovo nič neukázali, preto sa mi ťažko hodnotí náš výkon. Nemalo cenu pokračovať, nechceli sme, aby nám zranili ďalších hráčov. Nechápem význam ich cesty sem, čo si chceli dokazovať.

Nemec: Sú to drevorubači
Poslednou kvapkou bolo napadnutie nitrianskeho drahokamu Šimona Nemca, ktorého trafili na mantinel hneď dvaja zurvalci Viedne.

„Išiel som poza bránku a videl hráča, ako na mňa smeruje. Celý čas sa pozeral na mňa, ako ma chce trafiť. Myslím si, že sčasti trafil aj svojho hráča. Ja sa ale cítim fajn, zatiaľ ma nič nebolí,“ povedal Nemec.

„Nikomu z nich nešlo o puk. Celý zápas bol o tom, že keď im už nejde hra, tak aby nás bili. Rakúšania robili to isté, keď som proti nim hral v príprave za reprezentáciu. Toto nie sú hokejisti, toto sú drevorubači. Zísť z ľadu bol správny krok, všetci sme sa na tom dohodli. Za dva týždne je liga, nikto nebude riskovať zranenie,“ pridal 17-ročný supertalent slovenského hokeja.

Bodák s otrasom mozgu?
Teraz je na rade klubová fyzioterapeutka Lenka Skaličanová, ktorej nuda nehrozí.



„Martin Bodák možno bude mať otras mozgu, uvidíme, ako sa vyspí. Samo Buček dostal sekeru po ruke, dúfam, že nič vážne mu nie je. Pri tom, ako to gradovalo, bol asi najvyšší čas zísť z ľadu,“ pridal kouč Stavjaňa.

Hokej sa páčil
Zurvalci z Viedne Capitals prišli na prípravný zápas s letným skóre 8:40 a v nedeľu si ho iba pokazili. Nitra im motala hlavy rýchlosťou, technikou a skvostnou efektivitou. Skóre tvorili delovka Bajteka (1:0), brejk Baláža (2:1), švih (3:1) a dorážka (5:1) Vargu a Raskobova strela od modrej (4:1), Holešinský a Nemec k tomu ešte trafili žrď.

Semifinalistu nadnárodnej Ice Hockey League s troma ex-hráčmi NHL domáci zlomili v 5-minútovej presilovke za faul na Bodáka, a tak v príprave vyhrali už šiesty z deviatich zápasov. Korunka večera prišla od Bajteka, v bitke zvalil na zem Puffa.

Fanúšikovia napriek predčasnému koncu tlieskali, corgoňov vytiahli zo šatne na ďakovačku. Snáď nie na nadlho poslednú. Od pondelku totiž okres Nitra prechádza do oranžovej fázy, čo dovoľuje iba 25-percentnú naplnenosť zimáku pre testovaných a očkovaných, alebo 100-percentnú naplnenosť výlučne pre očkovaných

12.9.2021 - 21:30
+23

Tokino

 

Dufam,ze Bodak bude OK.
12.9.2021 - 21:46
+7

mno

 

presne tak: Aj repre rakúšakov hrali nie ako hokejisti, ale ako hovä dá na ľade
12.9.2021 - 22:56
+4

TurnerSVK

 

Ak niekto vie: Ked Holeš odchadal do kabiny, ten cinsky hrac sa tam rozpraval s niekym za plexisklom - to bol Volko ? ak si to niekto vsimol. väcsinou tam stavaju zranení hráči.
12.9.2021 - 21:54
+2

Nerkio

 

Nie Bodak
12.9.2021 - 21:56
+3

Corgi77

 

Holeš odchádzal do kabíny??
Jeho tam skôr preniesli.
Ten by sa pre tím rozkrajal.A s divákmi na tribúne bude jeho hra o level vyššie,lebo on emócie zbožňuje.
12.9.2021 - 22:01
+15

Sedko NR

 

Holeš, ukážkové pomstenie. Mal som pocit, že by ich tam zbil aj sám 😂
12.9.2021 - 22:14
+12

cy2kz

 

Vídeňáci byli vždycky namistrovaný hovada, asi nejneoblíbenější klub z ligy. Něco jako Sparta. Vždycky když tekli, hráli jak prasata. A letos tam bude něco hooodně špatně a v Nitře to (bohužel) jen vygradovalo. Každopádně nejhorší je, že nedělají blbou reklamu jen sobě, ale celý lize. Jsou to k.k.t.
Kdo je ten borec z Nitry, kterej přechcal toho Vídeňáka skluzem?
12.9.2021 - 22:14
+27

NRfan

 

Holesinsky
12.9.2021 - 22:17
+6

cy2kz

 

Díky. Tak ten projevil ještě větší chytrost jak půlka AT lavičky
12.9.2021 - 22:19
+17

pupo

 

Nechceš si robiť nepriateľov ,ináč si mohol spomenúť aj Slovan,jednoducho Klub s hlavného mesta 😬🙈.
13.9.2021 - 8:00
+1

Urpiner16

 

Podobné je to i s kanaďanmi.Sú vychovávaní v tom že v hokeji sú najlepší na svete.No len do tej doby pokiaľ na medzinárodnej scéne neprehrávajú.Potom nastúpi plán B s neskutočnými zákernosťami.
13.9.2021 - 8:22
+2

pupo

 

Tie casi sú už podľa mna minulosťou čo sa týka zákernosti a zákrokov jak Bertuzziho na Sekeráša, reakcia na prehru proti Cz tuším vo Viedni 96 atd. To že niekomu drb** jak Getzlafovi v Helsinkách je skôr individuálny skrat, aj Kanaďania sa naučili že s trestnej sa zápasy nevyhravaju. Dnešná doba je o “zakernostiach” typu Marchanda
13.9.2021 - 9:03
+2

cy2kz

 

Ještě bude asi taky zajímavý ráno pročíst rakouský fóra, protože tam zatím Vídeň docela sjíždějí a hlavně Lakose.
12.9.2021 - 22:50
+1

Tomo8ZV

 

ake su nejake znamejsie rakuske fora? rad by som si to precital
12.9.2021 - 23:55
+3

cy2kz

 

No, ono se stačí podívat na komenty na fb Vídně, tam taky dostávají solidně naloženo.
Jinak se občas mrknu na eishockeyforum.at
13.9.2021 - 7:45
+8

burnzie

 

Zase my BB sme hrali proti Vienne Capitals čo pamatám 2 prípraváky v jednom tuším sme vyhrali o 4 goly neviem presne a naposledy prípravák čo sme prehrali a dostali gól v posl sekunde so sirénou no tie roky Viedeň hrala na špici... Dokonca v zime ked som navstivil Vieden vian trhy tak sme isli s kamosom kuk zapas EBELky ked hrali doma a bola super atmosfera i hokej.... No posledne 2 roky je to nic moc co pozeram ich vysledky dokonca ani neziskali miestenku do CHL...
13.9.2021 - 13:45
+1

michaelfrolík

 

Mozno je skreslujuci faktor unava, kedze sme vo stvrtok o 19:15 hrali vonku v Szekesfehervari a nasledne s touto Viednou doma v piatok o 18:00 s takmer identickou zostavou, ale u nas ta Vieden neposobila teda dojmom, ze by islo o nejakych drevorubacov. Tlacili sa sice do brany, ale az mozno na jeden zakrok na hrane na Hrabcaka si nepamatam, ze by hrali nejako zakerne. O to viac ma prekvapilo, ked som si kukol poslednych 10 minut vasho zapasu s nimi, to boli fakt prepinaky… Pobavil ma ale zakrok vasho hraca v case 01:20:58
12.9.2021 - 23:02
+3

FeroMotyka

 

Tak to mohlo byť aj z frustrácie, že prehrávali a moc im to nešlo. Kto vie, nepozeral som celý zápas.
12.9.2021 - 23:06
+3

mno

 

v tom videu: a v tých zákrokoch boli rakúske hovädá. Nie hokejisti.
12.9.2021 - 23:03
+3

Nerkio

 

A to už bolo v čase keď mali dvaja hráči u nich trest do konca zápasu
12.9.2021 - 23:05
+3

BieloModra

 

tam nebolo jedno striedanie ciste... hned prva tretina uz bola na hrane co sa nenapadnych spinavosti tyka. Niektore zakroky na Sýkoru som mala na 5m
13.9.2021 - 7:22
+6

pinto1000

 

Pamätníci vo Zvolene si možno ešte pamätajú, že sme na Memoriáli PZ z Viedňou zažili niečo podobné. Myslím že to bol vôbec prvý ročník nášho turnaja. Skončilo to tiež predčasne za stavu 10:1 ak si pamätám. Čistý psychopati...
12.9.2021 - 23:46
+6

BaW

 

Tak : Vlastne sa potvrdilo, že čím sa ďalej schyľuje k sezóne, v tejto fáze už je zreteľ kvality líg jednoznačný.
13.9.2021 - 0:51
+3

Atarista

 

Jasné. Podľa jedného blbého zápasu sa dá posudzovať kvalita líg. Keď sme už pri tom, tak sa pozri ako včera hral v CHL Salzburg a ako sa tam darí KAC. Znova opakujem - aj ja si myslím, že naša liga je momentálne o niečo lepšia, než ICEHL. Nikdy som netvrdil, že je to TOP európska liga. Len istý čas bola na tom naozaj lepšie, než naša a aj dnes má svoju kvalitu a atraktivitu pre svoj nadnárodný charakter. Nič viac a nič menej. Len stále nechápem tú Tvoju obsesiu rakúskou ligou. Čo Ti v detstve nejaký rakúsky hokejista ublížil, alebo máš traumu z toho, že si sa rodičom stratil na výlete vo Viedni?
13.9.2021 - 6:41
+11

Corgi77

 

o niečo lepšia?? to je vtip?? Rakúska liga je pralesná a našej nesiaha ani po členky.Porovnávať Ligu majstrov? Tak sa pozri
akých súperov má Klagenfurt a Salzburg v skupine a akých Slovan?
V našej lige by hrali v hornej polovici tak 2-3 tímy, z toho jeden by bol náš BA capitals.Zbytok by bol naspodku.
Villach a Graz sme porazili aj s našimi deťmi a Viedeň by včera dostala 10.Tí to s pukom v rýchlosti ani nevedeli, a potom z frustrácie robili špinavé zákroky.
13.9.2021 - 7:10
+2

pupo

 

Najväčšie posili Slovanu prišli práve s tej pralesnej ligy….
RB Salzburg je špičkovým európskym klubom ktorý síce teraz neinvestuje už tie €€ za každú cenu do mužstva (sú skôr farmou Mníchova niečo podobne jak pre Lipsko vo futbale).
Viedeň stratila po sezóne kvalitu to že to mužstvo v Rakúsku každý nenávidí tu už fanúšik Znojma vysvetľoval a vyzdvihol jedného hráča Lakosa ktory je úplný kkt.
Prečítaj si reakcie na Rakúskom fóre a nenájdeš tam nikoho ani fanúšikov viedne ktory by sa snažili to ako tak aspoň len obhájiť.
13.9.2021 - 7:31
+7

BaW

 

Absolútne súhlasím s Corgi77. A včera to bola pre nich navyše skvelá "reklama".
Nejde o to, že jeden prípravák. Akonáhle sa schyľuje k sezóne, tak ten rozdiel vidno.
A vy, ktorí tú obhajujete iný produkt, ste mimo. A je to nonsens všade na svete.
A to iba preto, že si fandíš Bratislave Capitals a chceš si nahovárať, že chodíš na hokej podobnej úrovne ako na Slovensku.
Veľkou škodou diskusií, rovnako tak bola aj diskusia starého hokej.sk je to, že za klávesnicami sa veľakrát nachádzajú zamindrákovaní ľudia, ktorí možno v mladosti nedosiahli ani na úroveň 1.ligy a idú si tu liečiť komplexy.
Dekel mi odpálilo asi pred týždňom, keď som niekde na diskusii našiel náhodou jeden veľký talent spred asi 10 rokov ako buzeruje hráča, ktorý je momentálne reprezentant, že aká je naša liga. Ten veľký talent v našej lige odohral okolo 80 zápasov s bilanciou 4 kanadské body a zvyšok kariéry strávil prevažne vo Francúzsku. Takže aj takíto sú za tvojimi lajkami.
A Slovan v lige neporovnávaj s nejakým Salzburgom, keď navyše rakúšania mali v tejto súkromnej ( ICH ) LM zo začiatku nasadený taký počet tímov, ako keby sa jednalo o fínsku ligu...a rovnako ako píše Corgi, je aj terajšia skupina taká, že v nej má rovnaký počet bodov aj Třinec, mančaft z o kúsoček lepšej českej ligy, čiže 0.
Normálny človek, nemyslím nejakého zakomplexovaného jedinca, ani len nemôže pripustiť nejaké porovnanie s rakúskou ligou a hokejom. A ak áno, tak to potom dopadá presne tak, že nám skáču na hrb ako vo včerajšom zápase.
13.9.2021 - 12:48
+8

Atarista

 

Ale však tie ligy tu neustále porovnavas ty. Ukáž mi jeden môj príspevok, kde som napísal, že rakuska liga je lepšia než naša! To len ty pocitujes nutkavu potrebu si do nej pri každej možnej príležitosti kopnúť. To ma vytáča. Nie to, že naša liga je objektívne lepšia.
13.9.2021 - 13:45
+2

cy2kz

 

K té lize mistrů...: Neustále dokazuješ, jak málo toho pořád víš.
Jak jsi napsal, tak v té "soukromé" lize mistrů (když už, tak CHL a ICH) měla v prvním ročníku ex EBELka až 3 kluby (Finsko tuším 5) protože jednak EBEL patří mezi zakládající kluby (a aukcionáře) a dva kluby kluby také. Proto tam byla v začátku garance účasti. Taky by byli blbý, kdyby do toho ze začátku dali peníze a nehráli. Ale tuhle garanci už několik let nemají. Zeptej se sám sebe, proč po 7 sezónách to slovenská extraliga dopracovala k jedné C-licenci (a to můžeme pominout, že se na Slovensku nenašel klub, který by CHL spoluzakládal, nebo extraliga jako taková) a pak vykřikuj do světa, jak je to nespravedlivé, že má Slovensko jediného zástupce v CHL. Dovzdělej se.
13.9.2021 - 13:50
+8

BaW

 

Prečo súkromná do úvodzoviek ? Však je súkromná - 1.fakt.
Aha, tak je v poriadku keď máš začiatok niekde taký, že si tam dosadíš viac klubov, ako je potrebné a na základe kvality reálne. Tak keď to založí Rumunsko nabudúce, tak nech tam hrá Brašov, Bukurešť a kľudne nech vytvoria ešte aj umelý klub niekde z Oradei, nech dajú napríklad rovnako 3 české a napríklad 1 slovenské mužstvo. Však v "pohode". Pre boha, však si nekopmne hrob my sami. Ak je takýto kľúč - ok . Prospeje to hokeju rovnako ako účasť Číny napríklad na OH.
Už som to rozoberal minule s jedným diskutérom tu. Po sezóne, kedy obe naše kluby Nitra ( dokonca skupinu pred Plzňou vyhrala ) a Košice postúpili zo skupín, mali o rok za "odmenu" už len jednu miestenku naše kluby.
To, že to neskôr do..... Banská Bystrica, to je pravda a dal som ti to niekoľkokrát za pravdu, keď si písal, že slováci chcú aby ich liga bola braná ako jedna z najlepších a Bystrica tam chodila oddychovať. To máš pravdu. Ale košér to celé nie je.
13.9.2021 - 16:42
+2

pupo

 

To naozaj ovládaš ,úplne odignorujes fakty a nahradis to nejakou blbostou atd. atd. atd….
13.9.2021 - 17:05
+1

BaW

 

Aké fakty ???
13.9.2021 - 17:14
0

pupo

 

Ohľadom CHL a jej pravidiel napríklad, Zrazu sem ťaháš Rumunsko alebo Činu. Ináč prečo nespomenies semifinalovu účasť Salzburgu spred dvoch rokov?
13.9.2021 - 17:31
0

burnzie

 

Ano ktorý svk klub v CHL hral semifinále ako Salzburg? A to isté tu daktorí líšu o Delke že umelina liga europska AHL apod ptičo aj najhoršíklub DEL taký minuloročný Krefeld by na pohodu v našej lige skončil do 4 či 5 miesta.....
13.9.2021 - 17:57
+3

pupo

 

Minuloročný Krefeld ne lebo tam mali iné problémy než hokej.
DELka išla kvalitou strasne hore a podľa mna zaostáva o chlp za Cz
13.9.2021 - 18:18
+1

cy2kz

 

BaW ...: Ty jsi hrozný ignorant...
1) CHL založilo / je akcionářem 26 klubů, IIHF a 6 evropských lig (bohužel ta sedmá nejlepší v Evropě se toho nezúčastnila).
2) ... Rumunsko, blabla, Čína, grc, ... OH ... - snůška nesmyslů. Na to se nedá ani reagovat.
3) V sezóně, kdy Nitra vyhrála 3-členou skupinu a Košice postoupily z druhého místa (před Lincem) bylo 48 účastníku CHL a v sezóně následující jich bylo 32. Takže těch účastníků bylo míň prakticky z každé ligy. Od té doby se plně využívá CHL ranking (jak funguje, kdo má kolik bodů apod. si najdi)
4) BB - máš pravdu, ale loňský mistr byl Zvolen a to byl podobný případ.

Že CHL takhle funguje a že se ti to nelíbí je tvůj osobní problém. Ale když do toho nedáš ani cent, nemůžeš si určovat pravidla. Navíc slovenská extraliga možnost dostala několikrát, a Váš přístup byl taktně řečeno spíš rozpačitý. Tak co by jsi od CHL ještě žádal.
...

Měl by si zavolat na IIHF a všech šesti, sedmi nejlepších evropských lig a nechat jim tam kontakt na sebe. Kdyby náhodou chtěli někdy něco rozjet, aby to mohli s tebou konzultovat.
13.9.2021 - 19:59
+7

pupo

 

Po sezóne 16/17 zobrali nám Nórom Francúzom po jednom mieste. Sui dve a Svedom Fínom Čechom Nemcom 3 miesta.
Takze to nemalo s úspechom Košíc a Nitry nič spoločne🙈
26 klubom patrí 63%, IIHF 12% a 6 európskym ligam 25%.
Každý s tých 26 klubov sa podieľal 80000€ a tu nastal asi nezáujem s našej strany
13.9.2021 - 20:15
+2

Atarista

 

cy2kz: Ďakujem za vecné a prínosné komentáre. Aj to, ako sa tu snažíš veci pokojne a pomocou faktov vysvetľovať. Ja sa, ako typický Slovák, niekedy nechám strhnúť emóçiami. Postupne však zisťujem, že vysvetľovať niečo BaW je ako boj s veternými mlynmi. Ešte aj keď mu dám v niečom za pravdu, tak to úplne prekrúti po svojom. Pomaly mám pocit, že je to prípad pre psychológa, alebo psychiatra. Tá obsesia Rakúskom a jeho hokejovou ligou. musí mať asi nejakú traumu z detstva. Možno sa stratil vo Viedni počas vianočných trhov a odvtedy má fóbiu zo všetkého rakúskeho.
13.9.2021 - 20:46
+2

BaW

 

Zas ste ma 4 tí istí dali "dole" no....
Asi ste nejaká sekta
13.9.2021 - 22:39
+2

pupo

 

Aspoň neobhajuješ ďalej svoje blbosti….
14.9.2021 - 7:09
+2

BaW

 

Žiadne blbosti. Ja som vždy diskutoval na úrovni. Nikdy som netvrdil, že náš hokej je lepší ako kanadský, alebo ruský. Ale nebudem si tu ako pár z týchto "diskutérov" kakať na hlavu. Nikdy. Je tu pár a možno 5 jedincov, ktorí jednoducho roky plačú, respektíve je to taká "tradícia" ešte z hokej.sk, keď tam človek prišiel pripadal si ako na sabate depresií. Dnes je doba už pokročilejšia, nerieši sa všetko tak, že sa plače a že sú ľudia usratí zo všetkého vonku ako po revolúcii v 90.rokoch. Ja a vidím, že ani dosť ľudí nebude porovnávať slovenský a rakúsky hokej.....To je nonsens. A totálna dehonestácia nášho hokeja, tradície a ľudí, ktorí robia okolo športu v našich podmienkach. To nie je o blbosti a ani o mindráku z Rakúska, ľudia by sa ozývali aj ja tiež, keby nás chcel niekto porovnávať aj s Francúzskom či Britániou. Rovnako nebudem ani riešiť nejaký po....z Čiech, aj v LM sa ukazuje, že je to o kúsok lepšia liga, nie o nejaké stupne. To, že existujú lepšie ligy ako KHL, švédska, fínska a švajčiarska nemusíme diskutovať a rovnako ako aj zámorí ako NHL či AHL. Ale kakať si na hlavu a riešiť aj iných, ktorí sú pod nami a potom nám kakajú na hlavy ako v tom zápase - to cesta nie je. A k tým blbostiam. Sú tu dvaja česi, ktorí sa tu obúvajú do týchto názor, čo im tendenčne vyhovuje. Jednému hrá tím v IHL jeden je čech - ok. Je to smutné, že potrebujú to riešiť takto, ale povedal by som, že vedia, čo robia. A tí, ktorí vieme a ktorí sme športovci a pracujeme okolo športu, že je to súťaž, tí si nedovolíme dehonestovať naše veci, na ktorých sa podieľame. Ani v diskusii. A potom topska, ktorý defacto ani netvrdil, že liga napríklad v Rakúsku je lepšia, ale jeho pohľad na hokej a šport je čisto matematický, novinársky a neuvedomuje si ako mienka môže zavážiť. Pre neho to je tak, že rozpočet, financie, tabuľky, predplatné štatistiky, je to nereálne z hľadiska financií a tak. Ja hovorím, že reálne je to, aký máš stav myslenia. Keď si za reálne dám, aby som do Slovanu, či Košíc dotiahol momentálneho Pánika ( príklad a nadnesene povedané ), tak budem robiť všetko preto, aby som ho dotiahol. A keď sa mi to nepodarí, tak to budem robiť o rok, dva a možno sa podarí niekto podobný. Hovorí sa tomu sebavedomie, snaha, nádej a chuť posúvať latku. A potom Atarista, ktorého klub hrá IHL, či tento pupo, ktorý však diskutuje aspoň slušne. A ešte ten s tým Capitals BA znakom. Len nerozumiem prečo majú záujem podsúvať svoje myšlienky iným a hlavne ja nepíšem väčšinou reakcie. Ja píšem posto a budem tak a viem prečo písať stále. A na tento postoj s ktorým vždy veľa ľudí súhlasí mi reagujú dotyční 4-5, ba dokonca niektorí aj na správy, akýmsi presviedčaním .
A potom keď sa nedá, napíšu, že blbosti.
14.9.2021 - 13:04
+1

strojar

 

Lieky, ktoré užívaš, evidentne nezaberajú.
Skús požiadať o silnejšie.
14.9.2021 - 13:08
+3

BaW

 

Presne si to napísal tak, ako som čakal. Ak niekto nemá tvoj názor. Tak berie lieky, píše blbosti, je mimo. Skvelé. Chválim, ťa - dúfam, že tu budeš mať hneď tých menovaných like.
Potom budem, ale rád, keď takéto "diskusie" zaniknú rovnako ako na takom hokej.sk
Určite by si bol takýto frajer mi to napríklad povedať na inej úrovni.
14.9.2021 - 13:15
+1

Atarista

 

Milý BaW, presne to isté, o čom píšeš hore, robíš Ty. Ustavične nám podsúvaš veci, ktoré sme nikdy nenapísali. Kedy som kakal na našu ligu? Kde som napísal, že rakúska liga je lepšia, než naša? Stále to točíš, ako nepríčetný, dookola. Pritom to nie je pravda. Jedine, o čo sa snažím je dokázať, že aj rakúska liga má svoju kvalitu a atraktivitu. Nikdy som ani len slovíčkom na našu nenadával. Tak nám tu, prosím, nepodsuvaj svoje dojmy a sny.
14.9.2021 - 13:39
+1

BaW

 

Mňa vyborcovalo k tomuto vôbec porovnávanie s Rakúskom, rovnako by ma to vyburcovalo aj s Francúzskom alebo Poľskom. Také vyhlásenie akože maďari nás dobiehajú, ako dal jeden bývalý hráč, ťa posunú do akurát do izolácie od potencionálnych sponzorov, hráčov, fanúšikov a to je všetko a nechápem, ako môže byť ťažké to chápať. K IHL, videli sme na Viedni a nedávno aj na Rakúsku v prípraváku, tú drevorubačskosť. K lige ako takej samozrejme, že sa tam nehrá Rumunská liga.....A sú tam niektorí zaujímaví hráči.
14.9.2021 - 14:01
+1

kolombo

 

Ty nejdes pochopit ze pojem rakuski hraci sa nerovnaju pojmu rakuska liga (IHL). To co robi tu ligu ovela lepsou su prave mnohopocetne importy, ktore maju svoju kvalitu. Naopak menej je takych rakuskych hokejistov, ktori by sa presadili povedzme v nasej. Casto doma hraju len 3-4 patku a potom aj na medzinarodnom fore za nami zaostavaju a su koniec koncov aj o diviziu nizsie. Na druhej strane nase narodne muzstvo je vacsinou tvorene z hracov zo zahranicia, ktori by mali mat vyssiu kvalitu ako ti co hraju domacu sutaz cize teoreticky s vyberom z domacej sutaze by sme to mali mat tazsie oproti Rakusku ako s takym vyberom co hral napr kvaldu. A to sme vyhrali len 2:1 a podobne dopadli aj pripravaky pred MS. No zase herny obraz bol vzdy jednoznacne v nasich rukach.
14.9.2021 - 14:27
+3

BaW

 

Však nehovorím, práve zahraniční hráči im tú ligu robia aspoň na úroveň, akú majú teraz.
Zas slávni hráči z IHL ako terajšie "posily" - Tancey, Saurceman či Rapuzzi nie sú, aj keď majú kanadské mená.
14.9.2021 - 14:47
+1

pupo

 

To čo si napísal k CHL je blbosť tu neobstojí ani jeden tvoj akože argument a škoda že si to nevieš uvedomiť a zrazu argumentuješ Rumunskom alebo Čínou!
Česká liga je pre teba o kúsoček lepšia,nehnevaj sa ďalšia blbost.
Naša liga je pred Rakúskou ale asi od predposlednej sezóny a určite je ten rozdiel menší než medzi našou a českou ligou. To nieje kakat si na hlavu to je jednoducho realita a ta nemá nič spoločne s minulosťou a úspechmi slovenského hokeja. Sa zobuď a uvedom si kde naša liga bola, najväčší prestup do sezóny 2018 bol asi Kristof do fínska,smutne ale realita.
Porovnávanie s rakúskou ligou je na mieste keďže je hneď za našou,pôsobí tam nas klub a aj Slovan mal záujem,takze niečo ta súťaž má.
Drevorubacska sutaz to určite nieje,lebo to iste môžu hovoriť o našej keď im pustíš sériu Nitra-Trenčín napríklad.
14.9.2021 - 14:28
+1

BaW

 

S tou českou ligou nesúhlasím. Beriem, že taký rozdiel ako medzi našou a rakúskou v náš prospech, môže byť medzi českou a našou v prospech čechov.
14.9.2021 - 14:48
+1

pupo

 

Nás majster by mal problém sa dostať do prvej 5-6. Majú úplne iné podmienky a tak si môžu dovoliť kvalitu aj Slovenskú
14.9.2021 - 14:56
0

BaW

 

5 klubov ( pri dajme tomu 12 člennej súťaži ) by českú ligu od nás mohlo hrať. Ja nehovorím, že o titul ( zas mi prosím nedávajte niečo do úst ). Ale taký Slovan by káder dokázal prispôsobiť tak, že by o ten titul hral. A rovnako ako 5 klubov rakúskych by mohlo hrať našu ligu.
Čo je na to bláznivé ?
A zas Třinec zatiaľ nejaký rozdiel v porovnaní so Slovanom neukazuje, uvidíme na vzájomné zápasy v LM.
A českí extraligisti v našej reprezentácii, mimo Čerešňáka, Ďalogu, Konráda a týchto pár osvedčených väčšinou boli na tom veľmi zle.
Presne o to mi ide. Komunikujme, ale nebuďme u toto Nechcem nadávať.
Je lepšia česká liga ako naša v pohode, nikto to nikomu neberie - o niečo.
Na to aké majú možnosti v Česku je naša zlatom.
14.9.2021 - 15:03
+1

pupo

 

Určite nemusíme čakať na zápas proti Trincu,ten klub je niekde úplne inde než Slovan.
Ten rozdiel je väčši medzi našou a Cz,lebo tam je ešte Nemecka DELka
14.9.2021 - 15:13
+1

BaW

 

Presne toto som chcel. Ako keď vyhrá teraz dajme tomu Slovan oba zápasy, pre teba to aj tak nič neznamená ????
Vidíš toto je na príklade napríklad taký topska a zrejme aj ty.
Nehovorím, že ste zlí chlapi, že nič o hokeji neviete, ale jednoducho ak vyhrá dva krát Slovan je jednoducho Slovan lepší klub. Bavíme sa dúfam o športe, nie o matematike ? Či ?
Taktiež ako keď vyhrá Viedeň Capitals dva zápasy je jednoducho lepšia Viedeň Capitals.....
14.9.2021 - 15:18
0

pupo

 

To naozaj chceš podľa takýchto zápasov porovnávať ligu? Jak fanúšik Slovana určite nepotrebujem tento dvojzápas aby som uznal tu kvalitu Trinca a že im môžem podmienky len závidieť…
14.9.2021 - 15:26
0

BaW

 

Veď sa dostávame práve ku gru veci, ako tu matematicky pozerajú ľudia na šport. A práve potom vznikajú z tohto tie veci, že sa tu ľudia nechápu.
ÁNO VŽDY V ŠPORTE na základe ZÁPASOV porovnávam a porovnáva sa ( a čoho iného ??? normálne žasnem, ale už aj chápem, prečo mi tu niekto píše ako niečo také ako mi píše ) ....

Ale tým je vlastne všetko vysvetlené.
Takže ako som povedal aj o topskovi, nemusí byť zlý človek, ale matematické, tabuľkové videnie športu.

Čiže, ak vyhrá poviem príklad Bolzano dva-krát nad Košicami, tak je lepší mančaft Bolzano. Ak Košice vyhrajú dva-krát nad Berlínom, lepšie sú Košice. Ak Slovan nad Třincom, tak Slovan. Ak Sparta nad Luleou, tak Sparta.
Čo je na to nelogické a bláznivé ?
Podľa tejto vašej/podaktorých rétoriky potom ak ty budeš lekár na Ukrajine a zarobíš 322 eur a ten na Slovensku zarobí 2000 eur a ten v Rakúsku 4000 eur, tak hierarchia kvality lekárov je na 1.Rakúsko, 2.Slovensko, 3.Ukrajina na základe platu áno ?

Však ja neporovnávam podmienky. Roky používam tú formulku, že podmienky môžu mať lepšie aj v Japonsku ako v Česku, alebo na Slovensku a hokej majú o 3 triedy pod našim.

14.9.2021 - 15:48
+1

pupo

 

Lebo mužstva berú CHL jak kvalitnú prípravu a nič iné, mužstva točia súpisky,nepozerajú na výsledky alebo niekedy vypustia zápas. Porovnávať by sme mohli ak by tie mužstva naozaj o niečo hrali jak vo futbale kde hrajú naplno.
Naozaj sa chceš baviť o kvalite Trincu a Slovan????
Jak teba poznám budeš porovnávať ešte tretiny….
14.9.2021 - 16:00
0

BaW

 

Ak vyhrá/va tím nad druhým tímom, je lepší. To je bodka a všade na svete. A áno chcem, keďže LM hokejová je oficiálna súťaž, aj keď nešťastne tvorená.
A potom keď vyhrá tím, ktorý má slabšie podmienky sa ešte o to viac vyzdvihuje jeho kvalita a to, že je LEPŠÍ klub, ako ten čo má podmienky vyššie. Matematika jasná.
14.9.2021 - 16:09
0

pupo

 

Som zvedaví jak matematicky obhájis prehru Dukly Trenčín proti Vsetinu 😂😂
14.9.2021 - 16:15
0

BaW

 

Ale dobre. Zas nebuďme sci-fi.....Ak Slovan vyhrá dva krát za sebou nad Bostonom, tak lepší mančaft je asi ťažko . Nemusíme sa chytať za slovíčka ? Verím, že si rozumieme. Myslím v porovnaní s podobnými ligami, alebo aspoň približne podobnými. Aj to dva-krát som myslel obrazne pane Bože . Lebo zas tu príde nejaký človek a opýta sa, že ako som prišiel na to dva-krát štatisticky.....Ja si pripadám na tejto stránke ako na diskusii matematikov.
14.9.2021 - 16:19
0

pupo

 

Keď sa ti povie ligu majstrov berú mužstva jak kvalitnú prípravu tak to neberes lebo je to oficiálna súťaž. Príkladov keď úplný outsider vyhral nad kvalitným mužstvom nájdeš v histórii CHL kopu a určite s takých zápasov nesúdim že zrazu taký Cardiff je kvalitne mužstvo lebo vyhral nad Väjxom alebo Davosom
14.9.2021 - 16:33
0

BaW

 

Lebo je to oficiálna súťaž. To je fakt. Tak asi je to dobré mužstvo, keď vyhrá nad švédskym alebo švajčiarskym.
14.9.2021 - 16:43
+1

pupo

 

Trinec podľa výsledkov nebere tu súťaž moc vážne, Liberec prehral v Belfaste a tých príkladov je kopa. Nejdem sa s tebou hádať lebo v jednom máš naozaj pravdu je to oficiálna súťaž
14.9.2021 - 16:46
+1

pupo

 

Trinec podľa posledných dvoch účasti nie len tuto sezonu
14.9.2021 - 16:47
0

pupo

 

Na jednu vec sa ta musím ale spýtať
14.9.2021 - 17:22
0

bigi BLOG

 

totiez nie je uplne pravda co pises, slovan mal na vzniku chl dost velky podiel, ale pred jej zaciatkom odisiel do KHL takze ju nikdy nehral az doteraz. a prave preto ze stal pri zrode CHL dostal prednost pred majstrom a vicemajstrom na to ju hrat
14.9.2021 - 8:09
+1

pupo

 

Slovan odišiel 2012 do KHL,CHL štartovala 2014 tak neviem či ten podiel bol až tak veľký…
Slovan dostal tohtoročnú Wildcard (ktorá sa uvoľnila len pre neúčasť Bielorusov)vďaka tomu že oslavuje storočnicu,je to klub s bohatou tradíciou s hokejovej krajiny a prejavil záujem hrať súťaž.
O ostatne kluby nemala CHL pre zle skúsenosti záujem a aj preto odobrala Slovensku štartovacie miesto.
14.9.2021 - 8:41
+2

bigi BLOG

 

myslis ze chl sa pripravovala pol roka? a ano ten podiel bol dost velky, problem bol ten ze liga a ked nie liga tak aspon vtedy KE to po slovane neprebrali, a aj preto ma chl postoj k nasej lige a klubom aky ma a prirataj k tomu ako sa chovali ostatny majstri a sme doma
14.9.2021 - 10:04
+1

pupo

 

To že sa ta Liga nepripravovala pol roka je každému jasne ale zaujímal by má ten veľký podiel BA na nej. Slovan by tam mal len veľký podiel ak by ho v tej dobe prebral Red Bull.
Ten postoj aký CHL smerom k našej lige má sme si vybudovali posledné roky a nie od začiatku
14.9.2021 - 10:31
0

bigi BLOG

 

tak podme po poriadku ako a z coho vznikla CHL? a tam si najdes vela odpoedi
14.9.2021 - 12:45
0

pupo

 

Asi myslíš european trophy ale stále hľadám ten veľký podiel na tej súťaži.
14.9.2021 - 12:55
+1

ZOOMER

 

Aj KE s nimi maju zle skusenosti? Nieco mi uslo?
14.9.2021 - 10:07
0

pupo

 

Tebe chyba prehľad a sem tam naozaj trepnes strašnú blbosť
13.9.2021 - 14:25
+1

Atarista

 

Vieš, vôbec čítať. Napísal som niekde, že rakúska liga je lepšia ako naša? Ak sa nemýlim, napísal som pravý opak. A presne to isté, čo ja, si v podstate napísal aj Ty: Niekoľko tímov z rakúskej ligy by hralo v hornej polovici našej, čo je inými slovami, iba môj výrok, že naša liga je o niečo lepšia, než rakúska. Keby bola rakúska o hodne horšie, asi by si to napísať nemohol.
13.9.2021 - 7:19
+1

Tehelnepole

 

Po zhliadnutí videa a diskusie považujem rozhodnutie Nitry za správne.
Rakúsky klub absolútne nehral ani v rámci fair play a ani hokej vlastne.
Dúfam, že pre celú hokejovú obec bude hranie s týmto klubom TABU.
Mäsiari... Dúfam, že sú hráči Nitry OK.
13.9.2021 - 7:25
+12

Corgi77

 

nuž, asi to urazilo ich ego, že ich prevýšili 16 ročné deti.
13.9.2021 - 7:37
+7

Peryo

 

Prečo si vybrali jeden z najtvrdších a najzakernejsich tímov v Európe do prípravy? Slovan a Zámky kosili rovnako ale oni zápas neukončili ako Nitra. Za mňa chyba Nitry že si nezistia s akým tímom si dohadujú zápas. Hráčom je jedno trafia 17 ročného alebo 35 ročného. Viedeň Capitals hráva štýlom NHL 90 roky a opakujem sú tým známi po celej Európe tak nechápem čo Nitra rieši. S tými zakerakmi by som si nikdy nedohodol prípravu
13.9.2021 - 7:50
+2

dufus

 

čiže si videl osobne všetky tri zápasy ,ked si to dovolíš porovnávať ,kde a ako kosili?alebo si nevidel ani jeden a potrebuješ si len hubu obtierať o niekoho
lebo slovan a zámky kosili rovnako a oni to neukončili ako nitra....
13.9.2021 - 8:10
+15

Nerkio

 

Prave v livke píše niekto že v Nz hrali celkom normálne a až na jeden horší zákrok to bolo Ok ..
13.9.2021 - 8:15
+7

Lukkas

 

Keď hrali proti Slovanu, tak pár tvrdších zákrokov tam možno bolo, ale nič špeciálne. Myslím, že tu sa nazbierala tá frustrácia z pokazenej prípravy v spojení s primitívnosťou viacerých hráčov.
13.9.2021 - 8:29
+13

Chamois13c

 

Inak len pre zaujimavost ako stavkove vyhodnotili tento zapas? V podstate nitra hoci viedla tak zapas,, skrečovala" tak tipujem ze storno
13.9.2021 - 8:00
+1

fanda55

 

Asi storno, predsa len, nedohralo sa. Oficiálne teda výsledok není.
13.9.2021 - 8:23
+2

Steak72

 

Áno, dávali storno zápasu, čo je asi úplne pochopiteľné (i keď tí, čo stavili na počet gólov nad 4 alebo 5 to asi moc neuvítali no...)
13.9.2021 - 8:34
+2

jh12

 

Góly uznali. Over platil
13.9.2021 - 18:52
0

Steak72

 

Dobre vedieť, vďaka za opravu!
13.9.2021 - 20:03
0

Sunkafit

 

Storno
13.9.2021 - 10:48
0

bigi BLOG

 

coze coze to tondovi nechuti vlastna medicina? ts ts ts
13.9.2021 - 8:56
+12

Corgi77

 

trápne, ale skúsil si.
13.9.2021 - 9:03
+29

gabby

 

ale nooo... : tu sa musim Bigmeka zastat keby mal Antonin v time dvoch troch ,,ozajstnych ranarov,, urcite by ten odchod z ladu vyzeral inak ale fakt veris tomu ze nie? co mas v sebe to v tebe zostava a plati to aj u Antonina
13.9.2021 - 12:03
+6

BieloModra

 

ze ti nie je chu...o bigi
13.9.2021 - 9:25
+11

bigi BLOG

 

ani nie, nevidim v tom rozdiel, len teraz je tondo na opacnej strane. teda jeden rozdiel tam vidim, tu to hrac spravil sam vtedy toho hraca poslal sam tondo
13.9.2021 - 10:37
+7

soli

 

Presný zásah
13.9.2021 - 13:02
0

BieloModra

 

vies si predstavit ze by hokejistovi slovenskej repre volaky vymetenec vlastne dvaja ukoncili hokejovu karieru s nejasnym vysledkom co sa celkove zdravia tyka?
13.9.2021 - 9:26
+15

Nerkio

 

Bigi skús daj aj ten vtip o zákernom a hnusnom Holesovi ..
13.9.2021 - 9:30
+12

miro-nr

 

Mne sa viac páčil ten : Už je 12 ,budíček!

Inak Nitra nebola nikdy mužstvom bitkarov,skor bola označovaná za "profesorov" ktorým niGdy nevoňala tvrdá hra a tento "jav" siaha ešte do 80´rokov. A nemyslím,že by sa to za Stavjanu zmenilo. To ako koučoval v iných mužstvach EL som nesledoval,ale v NR určite niGdy nestaval prejav hry na tvrdosti a už vobec nie na zákernosti,takže pripomienky ako od Bigiho nie su na mieste!
13.9.2021 - 20:14
+4

omen

 

uz chapem preco z Nitry odisiel Stastny... jeho tvrda hra pocas PO Nitre nevonala a kedze niGdy tvrdo nehrali, rychlo ho poslali prec
13.9.2021 - 21:11
0

FanNR

 

Už chápem, prečo odišiel Šťastný zo Slovana, Zvolena, Nitry.
Ty si taky jednoduchší, ako Bigi.
13.9.2021 - 21:27
+11

miro-nr

 

Nepochopil,možno na to nemá,to pochopiť !
13.9.2021 - 22:12
+4

miro-nr

 

Jeho tvrda hra ved bol po zranení a viac nehral,ako hral. A tvrdu hru si predstavujem inak,Šťastný hral v predbrankovom priestore súpera ako asi jediný z našich,nebal sa schytať rany ,ale tvrda hra,nesranduj !!
13.9.2021 - 22:11
+6

omen

 

ok, beriem, nebola to tvrda hra typu Vieden... tu na Slovensku som uz dlho nevidel u ziadneho muzstva Ale bola to to hra, kde pri preruseni museli strazit slovanisti brankara, lebo Stastny sa tam obsmietal A ak to teda nenazvem zakernost, tak minimalne neferovost by som to nazval A takto si ja nepredstavujem "profesorov" Ucel to vsak v tom jednom zapase splnilo
A nabuduce prosim bez urazok...
13.9.2021 - 22:20
+1

FanNR

 

Nabudúce sa nevyjadruj k niečomu, čomu nerozumieš, nebudeš na smiech.
14.9.2021 - 5:49
+4

strojar

 

Aj sprostosť je dar Boží.
Na tebe naozaj nešetril.
14.9.2021 - 7:16
+3

lanti

 

Že to zrovna ty povieš
14.9.2021 - 9:37
0

NRfan

 

u na Slovensku som uz dlho nevidel u ziadneho muzstva: https://www.youtube.com/watch?v=cmmLU27p5Hg
14.9.2021 - 10:32
+1

kolombo

 

Trencin sa tymto veru u nas prezentuje asi najviac. Spomeniem aj posledne playoff s BB ci posledny vzajomny zapas s BB v zakladnej casti kde bystricanov vyslovene kosili. Zrejme kvoli zastraseniu v pripadnom playoff. Sam Pardavy po tom zapase hovoril ze prehravali tak skusali vsetko mozne. Nakoniec aj Rakusania v tom pripravaku pred MS nas asi chceli zastrasit kvoli augustovej kvalde, takze asi aj to je taktika. Okrem TN sa takto "darilo" hrat aj Kosiciam minulu sezonu. Hlavne asi Pospisil s Rewayom robili taketo nezmyselne fauly.
14.9.2021 - 10:50
+2

lanti

 

Ale prosím ťa čím sa my prezentujeme ? ty vieš totálne hovno akou hrou sa my prezentujeme , tieto krčmové reči milujem . Mám si spomenúť na finálovú sériu Zvolen - Poprad ? mám sem začať písať ako iné teamy sa kosia navzájom?

14.9.2021 - 11:07
0

kolombo

 

By ma zaujimalo preco by som mal "hovno vediet" o tom akou hrou sa prezentujete. Co na to vsetko prosim ta treba? Teba co kvalifikuje na to? Teda okrem slepej lasky k Dukle TN.
14.9.2021 - 11:20
+3

lanti

 

Pretože o našej hre nevieš nič , tak neviem čo teba kvalifikuje aby si hodnotil klub voči ktorému máš evidentne komplex.
14.9.2021 - 11:34
0

kolombo

 

Strasny komplex, normalne nespavam kvoli tomu. Vidim ze okrem slepej lasky k svojmu klubu mas aj vestecku gulu a vies co kto vie, co si mysli a z coho ma komplex. Som rad ze ty mas v tom jasno a zjavne vidis, ze aj ked sa nieco v dolezitych momentoch sezony opakuje, ide o nahodu.
14.9.2021 - 12:44
+2

NRfan

 

To co predvadzate (najma v play off) tazko nazvat hrou a to video to len dokazuje.
14.9.2021 - 12:58
0

Corgi77

 

Prezentujete sa tvrdou a zákernou hrou, a v polovičke sezóny plačete že máte veľa zranených hráčov. To nevymyslíš, to je proste Pukla.
14.9.2021 - 11:32
+5

lanti

 

Prepáč jak máš na mysli hru Blackwatera, tak áno..tvrdá a zákerná.
14.9.2021 - 11:36
+1

Corgi77

 

Brnkol som na citlivú strunu pukliačik?
14.9.2021 - 11:39
+5

lanti

 

Práveže vôbec ja Nitričke fandím, má veľa dobrých fanúšikov a ty bohužiaľ jednobunkovec im robíš hanbu...
14.9.2021 - 11:41
+1

Corgi77

 

uff, teraz si mi teda naložil.
14.9.2021 - 11:53
0

bigi BLOG

 

aa zase sa hras, sa netvar ze nevies na co pri stavjanovi narazam. je to zname aj v mimohokejovych kruhoch. ale ked uz sme pri nitre osekavat brankara supera pri odchode do satni je tiez take klasicke stavjanovske chrapunstvo
14.9.2021 - 8:06
+6

Corgi77

 

OMG.
14.9.2021 - 8:41
0

jh12

 

bigi, ze ty mas komplex ze teba ziadny chlap / zena nechce osekat. Furt vytahujes sprostosti ktore uz nikoho nezaujimaju. Sprav si lepsi zivot lebo mi to pride take detinske od teba.
14.9.2021 - 8:51
+6

FanNR

 

Uplakany blavacik.
14.9.2021 - 9:10
+5

bigi BLOG

 

no zatial tu placete vy z NR, ako ste sa posrali a radsej ste utekali zo zapasu
14.9.2021 - 9:54
+1

BieloModra

 

za stavu 5:1, pri avizovanej presilovke pravdepodobne 5:3, 2 min pred koncom 2 tretiny kedy zo zakladu supera uz 2 hraci sedeli za 5+ DKZ ale inak nevieme naozaj mali mozno nieco brutalne laxatívne na obed lebo sme boli aj dostatocne rychli aj herny prejav bol podla zelania davali sme to na kratke striedania ....
14.9.2021 - 10:08
+12

FanNR

 

A ešte aj blavacky chrapun.
14.9.2021 - 17:09
+1

miro-nr

 

Ako vždy,egoistický superman Občas máš svetlé záblesky ,ale v globale si ..... no kašlime na to ,nekazme si zlé vzťahy
Inak bolo by zaujímavé ťa stretnuť,či si fakt taký "bigi"
14.9.2021 - 18:41
0

KrebsKandidat

 

Pan je rozpravkar
14.9.2021 - 10:16
0

miro-nr

 

Ked niečo o osekavaní a chrapunstve napíše slovanista,tak to úplne stráca význam !
A Stavjana v Nitre koučuje v pohode,to ako koučoval v BL a TN a čo je známe aj v mimohokejových kruhoch je mi jedno!
Hokejisti Nitry sa pod jeho vedením neprezentovali zakernou hrou,a to u nás trenuje asi najdlhšie na SK. Chod na pápeža,ukludní ťa to,hádam .
14.9.2021 - 18:36
+2

frantapriklep

 

Bol tretí v súboji ten hráč, čo atakoval Nemca, inak to nebolo nič extra brutálne.

Ale ako tu už viacerí spomenuli, klub má možnosť vybrať si súperov a zápasy s takýmito nedávajú príliš logiku.
13.9.2021 - 9:53
+2

strojar

 

Pozri si záznam a uvidíš čo všetko tam bolo už predtým.
Toto už bola iba posledná kvapka, ktorou sa prelial pohár.
13.9.2021 - 10:33
+8

yaro.s

 

Bez urážky, ale to je vec Nitry..., to je ich veci, čo sa rozhodli hrať a s kým. Každý klub si zvolí vlastnú prípravu na sezónu a nikto nemôže predpokladať, čo sa stane.
Viedeň sú tým známi, ale väčšinou sa správali v norme.
To tu riešiť netreba, si myslím.
Skôr to, čo sa včera tam odohrávalo,...jak z hokejového praveku, nenormálna zmes primitivizmu a keď človek si predstaví, že išlo iba o prípravu a toto vidí, tak by niekoho tam najradšej zatvoril do blázinca...

13.9.2021 - 10:38
+20

Sunkafit

 

Vyzltit
13.9.2021 - 14:09
+1

BieloModra

 

sudis podla prilozeneho videa, na zapase to vyzeralo inak
13.9.2021 - 10:56
+6

Janci

 

to jeden hit čo bol na videu a koniec zápasu ? to je riadna haMba pre domácích , boha to je urevancov , je to hokej je to tvrdý kontaktný šport takto to skončiť je úbohé , Východná Ríša tak hrá hokej stále takto tvrdo , či v ich lige či nemeckej už neviem išiel hrač dať do prázdnej bránky gol a od modrej letela hokejka ako tomahawk a drb do hlavy výsledok skoré neviem ale striedačka na striedačku jak za starých čias , aspoň je prča , Tondo oblubuje tvrdý hokej neviem prečo tam nedal na výstrahu štvrtú formáciu či aj tá sa bála ? , ale toto je medzinárodná haMba takto ukončiť zápas tu na SK stále ludia nevedia nechcú pochopiť že takto sa hrá hokej vo Svete tvrdo buď mu ty udrbeš hlavu alebo on Tebe , pri plexi pekný hit a to malo byť dôvod ukončeniu zápasu ? tam ani ako tretí nešiel do súboja tam sa má hráč pozerať na hru , tretí do súboja je chobotina ak je bitka nie tam súboj o puk tam môžu byť aj obe päťky či pri nejakom hašterení sa tiež , priznajme si to naša liga je mäkká není v nej dosť súbojov ak hráč padne na lad zväčšia domácí celý malý štadioník jednohlasné héééééééééééééééééééééééééééééééééééj pri tom to faul nebol hostia hrajú následne v štyroch , toto není cesta , aj rozhodcovia to je na SK katastrofa čo vedia zapískať ,čo sa v našej lige píska to sa nepíska na MS potom vyplakává na štb dvojke gašparko s kolegami následne média a široká verejnosť lebo si nato zvykneme že v našej lige sa to píska , starší hráči drbali nato dali dole rukavice a vedeli si rešpekt vybojovať sami , neprotrebovali k tomu nikoho bratia Šťastný sú toho jasným príkladom či doma v lige či v NHL či na MS , toto čo sa tu teraz predvádza je na smiech 🤡
13.9.2021 - 10:38
+9

antinamor

 

Takých ako si ty by mali odstaviť od internetu. Seriózne.
13.9.2021 - 10:46
+34

Sunkafit

 

Najviac ma bavi ze 60prispevkov je od dilinkov co to ani nevideli
13.9.2021 - 13:33
+6

hello, havarju

 

Toto nie je dobré ani ako vtip
13.9.2021 - 10:49
+23

Corgi77

 

Čítam a krútim hlavou, a potom zistím že fandiš Trenčínu, ktorý hráva podobne a už mi to je jasné.
Ale včera by sa aj Pukla zahanbila, bolo to ešte o level vyššie.
13.9.2021 - 10:50
+20

lanti

 



Už keď hráme tak nechutný hokej , tak aspoň klobásku tu máme dobrú . Kľudne prídi počas sezóny
13.9.2021 - 12:53
+2

Corgi77

 

Prísť medzi najprimitivnejšich fans v lige??
už som bol a stačilo, neprosím.
Nepotrebujem počúvať Ria Ria hungaria a vonku dostať kameňom do hlavy, poprípade prepichnute gumy na aute.
14.9.2021 - 11:05
+2

Sunkafit

 

Kamene vraj neboli...asi padali akurat meteoriti
14.9.2021 - 12:15
+3

batman

 

A to je nic, robime aj horsie veci. Uz od narodenia su trencianske deti vychovavane, aby pichali gumy a hadzali kamene do hlavy. Obchadzaj ty veru Trencin nasiroko, je to tu divocina.
14.9.2021 - 13:57
+1

lanti

 

ty si neskutočný šašo
14.9.2021 - 14:40
0

FanNR

 

Šašo bol tvoj otec a ty si po ňom.
14.9.2021 - 17:10
+2

lanti

 

14.9.2021 - 17:58
0

batman

 

Co podobne. Vieden je proti Dukle odvar. Bububu
13.9.2021 - 21:43
0

Render 77 Nr

 

Máš plus dobre si to napísal.
13.9.2021 - 10:53
+1

cy2kz

 

Ostuda to je: ale Vídně
13.9.2021 - 11:05
+19

N-R-N-R

 

len mentálny atlét ako si ty, môže niečo takéto vyprodukovať
13.9.2021 - 11:11
+4

Yuro81

 

Ty si v celku DEFEKTNÝ jedinec. Choď si podebatiť na šport.sk, tam si rýchlo nájdeš kamošov.
13.9.2021 - 11:16
+6

strojar

 

Mohol si byť aj stručnejší. Stačilo napísať:
Nerozumiem hokeju.
13.9.2021 - 11:30
+25

Render 77 Nr

 

Ani nemusel je mu zjavne asi už niekto ako on píše udrbal na hlavu a toto je výsledok.
13.9.2021 - 11:37
+5

Sunkafit

 

Presne ten jeden hit to bol ano
13.9.2021 - 13:31
+2

miko 75

 

Nevidel si celý zápas,ale ideš mudrovat,iba si sa strápnil.
13.9.2021 - 15:21
+4

Janci

 

nikto nevidel celý zápas bo sa Nitra znemožnila sama , z ich strany sa skončil mač , ich hráči ešte detsky kývali hráčom Viedne keď odchádzali do šatne keď to Nitra vzdala , "hrdinský" potlesk tribún a hráčov sami Sebe ani neviem prečo keď skončili predčasne šašovia a ešte fans im ďakovali aj keď si zaplatili za 60 minút šašovia na druhú 🤡
https://www.youtube.com/watch?v=GZy4sxjOq-I tu je zápas nech si názor spraví každý sám , nič zákerné som tam nevidel aby ste to takto vzdali , mladí nech sa učia že ich v iných ligách na nich hrať v rukavičkách nebudú
13.9.2021 - 16:24
+2

FanNR

 

Ty si padol pri narodení na hlavu, alebo sa len robíš sprostý?
13.9.2021 - 16:54
+19

Nitraaa

 

Mozno ho len trapi ze si nase vedenie dovolilo rozhodnut bez toho aby sa opytalo neakeho Janciho z hokejportalu na jeho nazor .
13.9.2021 - 17:04
+3

Ottawa Senators

 

V prvom rade, po tom tvojom prvom príspevku nás absolútne neprekvapuje, že si tam nič nevidel.
V druhom rade, to vyzerá tak, že si dosť hlúpy, tvoj prejav o tom svedčí, myšlienkové pochody taktiež. Bolo tu popísaných veľa hlúpostí ale tá tvoja bola najväčšia.
13.9.2021 - 17:11
+9

miko 75

 

Debilko,ale ty si nevidel ani zápas do jeho predčasného konca, takže si nevidel všetky zákerné fauly a ideš tu mudrovat.
13.9.2021 - 17:47
+2

Sunkafit

 

šašo si ty čo plače za 5 euro alebo ako to máme chápať
13.9.2021 - 17:51
+1

hello, havarju

 

Toľko námahy si dal do tých príspevkov a aj tak si napísal samé blbosti a nás tu otravuješ čítaním somarín. Vieš ako sa tomu hovorí? Trolling.
13.9.2021 - 19:18
+6

BieloModra

 

nasi hraci mavali fanusikom na tribunach nie hracom supera, nieco ako: dakujeme za povzbudzovanie a myslim ze ten kto chodi na hokej aj pocas pripravy absolutne neriesi ci ho niekto ukratil o jednu tretinu. Ono je to take divne potom nariekat pol sezony a vyhovarat sa na zranenia ...vies šaško?
14.9.2021 - 7:17
+5

miko 75

 

Tu máš dôkaz, že to nebolo o jednom zákroku
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4765591396818713&id=231998436844721
14.9.2021 - 12:01
+2

matus53

 

ty si dobry k...t keby teba niekto tak narazi na tu tvoju hlavu prepitu sprostu aby si vedel preco to ukoncili
14.9.2021 - 16:40
+2

Sunkafit

 

pozrel som si to cele este raz 6 likvidačných faulov kde minimalne 4 mohli skončiť otrasom mozgu
13.9.2021 - 17:50
+5

kelnička

 

Tej agresivity prameniacej z frustrácie začína pribúdať aj vo verejnom živote.je jej teda rozhodne dosť všade okolo nás.
Čo sa týka hokeja k tomuto zápasu sa nemôžem vyjadriť,ale je podľa mňa na základe jedného zápasu porovnávať ligy.v Rakúsku mám nasledované dosť aj na živo a myslím že to sú dva úplne rozdielne štýly.a keď sa potom stane že jeden sa ide v príprave baviť a hrať a druhý destruovat čo sa mu moc nedarí vznikne toto.ono úplne stačilo pri tom stave na pár striedaní odstaviť mladíkov potočit tam pár minút borcov čo by tiež čo to rozdali a že ich aj Nitra má a bol by pokoj.
Áno Rakušania nás už pár krát v minulosti presvedčili ako vnímajú hokej a my sme pár krát ukázali že s tým vždy máme problém.a to aj v repre.ale zákernosti by sa aj našej lige našlo dosť.
13.9.2021 - 12:39
+4

FacSKA

 

To môžeš spraviť v PO, toto bol prípravný zápas kde o nič nešlo.
13.9.2021 - 14:42
+2

laugo29

 

Crinon v TN a Parshin v KE
13.9.2021 - 13:05
+1

lanti

 

Kriste pane...
13.9.2021 - 13:20
+1

blue-311

 

Mna tu ide niekto: Poucovat za “urazlivy” prispevok a dnes sa tu vyrojili idioti co sem davaju ciste hovna a zrazu to tejto slusnej uderke nevadi
13.9.2021 - 19:37
+1

Sunkafit

 

Klud bude sezona budu plače
14.9.2021 - 6:00
0

BieloModra

 

ber to ako trening
14.9.2021 - 7:11
0

cy2kz

 

Ještě k té Vídni: Předsezóní představení týmu, které vyšlo na znojemském fanouškovském FB:

Capitals po skončení uplynulé sezony postihl hromádný úprk. Někteři šli za lepším, jiní ukončili kariéru. Situace se vyvinula tak že ukončení kariéry dokonce musel odložit PHILIPPE LAKOS, který přitom už několik sezón paběrkuje mezi rezervním béčkem a přehodnotit ukončení musel i kapitán MARIO FISCHER. Odešli i ikony Rafael Rotter nebo Ali Wukovits. Těsně před startem přípravy navíc přijal nabídku kanadského svazu trenér Dave Cameron. Jeho místa zaujal DAVE BARR. Pod jeho vedením ale předváděla Vídeň v přípravě hodně slabé výkony a několik debaklů. Často se navíc dopouštěla ještě zbytečně agresivní hry. Brankářem čislo jedna zůstává Bernhard Starkbaum. Vrátil se David Kickert. K místní mladíkům dorazili čtyři zahraniční obránci - Charlie Dodero z Grazu, Shawn Lalonde z ruského Čerepovce a MATT PRAPAVESSIS z Dánska. Tornádo prošlo i ofenzívou - mimo rakouských hráčů přišlo 5 cizinců, bodově lepší sezóny mají za sebou ale jen dánský reprezentant NICOLAI MEYER a exklagenfurtský MATT NEAL. Otázkou ale zůstává, podaří se Vídni zopakovat semifinále, jako v posledních čtyř sezónách. Pochybujeme, protože ve Vídní se něco děje.

Teda né že by je to nějak omlouvalo...
14.9.2021 - 7:40
+5

nitranitricka27

 

https://fb.watch/80bdMZjikA/
Keby ten blazon lepšie trafil Sýkoru tak má chlapec po sezóne a ani tu nebol spomínaný krosček do krku Bajteka ktorý sa sám za seba postavil, lakeť do hlavy Bodáka bol tiež nechutný takže keď sú tu ešte nejaký pochybovači nech sa mi ozvú ebnem ich s hokejkou po krku, dám im lakeť do hlavy a môžem pridať aj taku sekerku čo dostal Buček či budeme my stále plačkovia alebo si už uvedomia že to bolo dobré rozhodnutie pretože skoro v zbytočnom zápase nebudeme riskovať pri našej šírke kádra zranenia... Viedni neprajem nič dobré a dúfam že sa budú v lige trápiť a budú mať plno problémov
14.9.2021 - 12:11
+6

Render 77 Nr

 

Hlupakom to nevysvetlis aj tak napíšu zase niečo múdre.
14.9.2021 - 12:23
+2

FanNR

 

Sa tu prišla odbaviť iná kategória debilov z BA, Terencsena a KE.
14.9.2021 - 17:13
+3

omen

 

pocuj ty si prisiel do tejto diskusie si len ponadavat? nejaky problem doma ci mas problem so sebou? Zeby to bolo nevyburene pubertalne sexualne napatie? pozrel som si aj tvoje predosle prispevky a vacsinou hejty na ine kluby a zhadzovanie a primitivne urazanie inych diskuterov Sa divim, ze normalnym fans Nitry nevadi ze takto zhadzujes meno FanNR
14.9.2021 - 17:19
+2

miro-nr

 

Si fajn diskuter,ale pozri aj do svojich radov a radov iných ! Nikoho neodsudzujem,každý sme iný a každý vníma inak "utok" na svoje mužstvo.
14.9.2021 - 18:49
+1

omen

 

beriem
14.9.2021 - 18:55
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen00:00
2.Prešov00:00
3.Poprad00:00
4.L. Mikuláš00:00
5.N. Zámky00:00
6.Michalovce00:00
7.Trenčín00:00
8.Slovan00:00
9.Košice00:00
10.Nitra00:00
11.Spiš. N. V00:00
12.B. Bystrica00:00
TímZVVPPPPGB
1.Trnava1100010:33
2.Humenné110005:13
3.Brezno000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Žiar000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Skalica000000:00
11.Topoľčany000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18200024:150
Aktualizované: 16.9.2021 16:03
TímZVVPPPPGB
1.Poprad3300014:59
2.Skalica2200011:66
3.Nitra220008:46
4.Trenčín2101012:54
5.B. Bystrica210108:84
6.Žilina201018:82
7.Zvolen201015:122
8.SR 18100011:40
9.Košice200024:80
10.Martin200026:110
11.Slovan200024:100
Aktualizované: 12.9.2021 16:13
TímZVVPPPPGB
1.Nitra4310019:711
2.Poprad4300120:99
3.Slovan4300114:89
4.Zvolen4210121:108
5.B. Bystrica4210118:158
6.Trnava220009:56
7.Michalovce411028:105
8.Púchov411027:105
9.Trenčín4101214:114
10.Skalica210104:34
11.Žilina4101214:234
12.Martin4101211:204
13.Košice400137:211
14.Sp.Nová Ves400046:200
Aktualizované: 12.9.2021 16:21
TímZVVPPPPGB
1.Trnava1100010:33
2.Humenné110005:13
3.Brezno000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Žiar000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Skalica000000:00
11.Topoľčany000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18200024:150
Aktualizované: 16.9.2021 16:03
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Timašov pokračuje v NY Islanders, na skúšku príde Gustafsson

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Islanders oznámil podpis zmlúv s piatimi hráčmi. "Ostrovania" sa dohodli na ročných kontraktoch s útočníkmi Dmytrom Timašovom, Andym Andreoffom a Ottom Koivulom, ako i obrancom Paulom LaDuem. Dvojročnú zmluvu podpísal center Cole Bardreau.
o 10:04 - TASR

Obranca Allan podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s Chicagom

Vedenie klubu NHL Chicago Blackhawks podpísalo trojročný nováčikovský kontrakt s obrancom Nolanom Allanom, ktorého si vybralo v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný kanadský hokejista bude na profiligovej úrovni poberať plat 870. 000 dolárov za sezónu, informovala agentúra AP.
o 06:54 - TASR

Brynäs - Timra 2:4 vo švédskej lige

Hokejisti Brynäs prehrali vo štvrtkovom zápase švédskej ligy s Timrou 2:4. výsledky: Brynäs - Timra 2:4, Leksand - Rögle 1:5, Linköping - Djurgarden 1:3, Oskarshamn - Malmö 2:5, Skelleftea - Frölunda 0:2, Vaxjö - Örebro 3:2 pp.
včera o 21:25 - TASR

Tappara prehrala v derby s Ilves 2:3

Hokejisti Tappary Tampere prehrali vo štvrtkovom mestskom derby s Ilvesom vo fínskej lige 2:3. Fínsko-liga Tappara Tampere - Ilves Tampere 2:3.
včera o 20:09 - TASR

Buffalo a Toronto sa v marci stretnú pod holým nebom

Zámorské hokejové kluby NHL Buffalo Sabres a Toronto Maple Leafs sa v rámci cezhraničnej rivality stretnú pod holým nebom. Zápas zo série Heritage Classic sa uskutoční 13. marca na štadióne Tim Hortons Field v kanadskom Ontáriu, domovskom stánku tímu amerických futbalistov Hamilton Tigers Cats. Ako domáci tím bude vedené Buffalo.
včera o 18:38 - TASR

Biel - Fribourg-Gottéron 4:3 pp vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bielu zvíťazili v utorkovom zápase švajčiarskej ligy na domácom ľade nad Fribourg-Gottéron 4:3 po predĺžení. Duel Rapperswil - Zürich prerušili v tretej tretine za stavu 1:2 pre rozbitý strešný reflektor, pokračovať sa nemohlo ani po úprave ľadovej plochy a dohrajú ho v inom termíne.
15.9.2021 07:01 - TASR

Ajoie - Lugano 2:7 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Luagana zvíťazili v utorkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Ajoie 7:2. výsledky: Ajoie - Lugano 2:7, Zug - Lausanne 3:1, Servette Ženeva - Bern 3:1, Langnau - Ambri-Piotta 1:3.
14.9.2021 22:15 - TASR

Novým šéfom bieloruskej federácie bude človek bez hokejovej minulosti

Bieloruský prezident Alexander Lukašenko oznámil, že novým prezidentom tamojšej hokejovej federácie (BIHA) sa nestane človek, ktorý sa v minulosti venoval hokeju. Nahradí Dmitrija Baskova, ktorému Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) udelila päťročný dištanc za porušenie etického kódexu.
14.9.2021 17:25 - TASR

Seattle podpísal zmluvu s útočníkom Donatom

Nováčik hokejovej NHL Seattle Kraken podpísal ročný kontrakt na 750. 000 dolárov s Ryanom Donatom. Dvadsaťpäťročný útočník bol obmedzeným voľným hráčom, ale jeho predchádzajúci zamestnávateľ San Jose Sharks mu nepredostrel kvalifikovanú ponuku.
14.9.2021 10:23 - TASR

Columbus vymenil asistenta trénera, Lefebre sa nechcel dať zaočkovať

Klub hokejovej NHL Columbus Blue Jackets prepustil asistenta trénera Sylvaina Lefebvrea, pretože sa nechcel dať zaočkovať proti ochoreniu COVID-19. Nahradí ho Steve McCarthy. Bývalý obranca Lefebvre sa pritom stal súčasťou trénerského štábu iba v júli.
13.9.2021 19:09 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 09. 2021
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 17:30
Zvolen - Spiš. N. V o 18:00
Nitra - Košice o 18:00
Prešov - B. Bystrica o 18:00
Slovan - Trenčín o 19:00

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov