Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
MIX
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Prvá oficiálna nominácia s jedným nováčikom a bez hráčov KHL

zdroj: SZĽH
8.4.2024 15:33 TASR

Tréner slovenskej hokejovej reprezentácie Craig Ramsay nominoval na tohtotýždňový kemp v Humennom 23 hráčov. V dvojzápase so Švajčiarskom si odbije premiéru v národnom tíme obranca Rayen Petrovický. V nominácii na prvú oficiálnu prípravu na tohtoročné MS v Česku nie sú hráči z KHL.


Pred pondelňajším zrazom slovenskej hokejovej reprezentácie v Humennom nastalo niekoľko zmien vrátane jednej na brankárskom poste, keď Filip Belányi nahradil Denisa Godlu. Ten sa trénerskému štábu ospravedlnil z osobných dôvodov, keďže čaká prírastok do rodiny. Tréneri privítali 23 hráčov vrátane debutanta Rayena Petrovického.
"Znamená to pre mňa veľmi veľa, je to splnený sen. Som veľmi šťastný, že som tu a pripravený ukázať, čo vo mne je," uviedol 22-ročný obranca. Sezónu 2023/2024 začal vo Vsetíne, neskôr nastúpil na jeden zápas v českej extralige za Liberec a ročník končil v Dukle Trenčín. V minulosti viedol slovenský juniorský výber na MS hráčov do 20 rokov aj v pozícii kapitána. "Je to pre mňa veľký úspech. V závere sezóny som sa cítil fajn, no bolo pre mňa prekvapenie, že ma tréneri zavolali a dali mi šancu. Som za to rád. Sezóna nebola jednoduchá. Po prestupe do Trenčína som sa na ľade našiel, cítil som sa oveľa lepšie. Na zápasy proti Švajčiarom sa pripravím čo najlepšie, aby som sa ukázal v dobrom svetle," povedal Petrovický. Jeho otec Róbert, bývalý reprezentant a majster sveta z roku 2002, je asistent hlavného trénera Ramsayho. "Už sme si to v minulosti zažili v mládežníckej reprezentácii. Pre mňa je to teraz hlavne tréner a tak ho beriem."
Slovenských reprezentantov čaká v Humennom prvý oficiálny blok záverečnej prípravy pred MS v Česku (10.- 26. mája). Po troch dňoch vyplnených tréningovým procesom nastúpia vo štvrtok a v piatok proti Švajčiarsku. "Bude to jeden skvelý týždeň. Za seba aj za kolegov môžem povedať, že sa na to veľmi teším," uviedol asistent trénera Peter Frühauf a k zmenám v nominácii prezradil: "Pridal sa k nám aj obranca Dávid Mudrák, ktorý bol v našej pôvodnej nominácii, ale ešte potreboval týždeň na doliečenie po zranení. Nepripojí sa k nám útočník Peter Zuzin, ktorý má zdravotné problémy a tiež čaká aj prírastok v rodine."
Vedenie reprezentácie má záujem aj o slovenských hráčov, ktorým sa po základnej časti skončí sezóna v NHL. Kluby viacerých z nich už stratili šancu na účasť v play off, istotu účasti vo vyraďovacích bojoch má zatiaľ iba obranca Erik Černák z Tampy Bay. "Pokiaľ hráčom prebieha sezóna, nemôžeme ich oficiálne oslovovať. Nejaké informácie sa však k nám dostávajú, sledujeme ich situáciu. Každého z nich oslovíme, až keď sa mu skončí sezóna," konštatoval Frühauf a k často diskutovanej téme o prípadnom príchode hráčov z KHL poznamenal: "Odpoveď na túto otázku bude známa v najbližších dňoch." K tímu hlavného trénera Craiga Ramsayho by sa od 22. apríla mali pripojiť aj skúsení útočníci Peter Cehlárik a Marek Hrivík.
 Vedenie reprezentácie tvorilo v uplynulých dňoch nomináciu predovšetkým vzhľadom na vývoj play off sérií v súťažiach na Slovensku a v Česku. Od utorka 2. apríla pozvalo dvadsať hráčov na neoficiálny tréningový kemp. Jeho cieľom bolo udržať potenciálnych reprezentantov v kondícii pred prvým oficiálnym zrazom v príprave na šampionát.  
Najskúsenejší hráč v "humenskom" výbere je obranca Mário Grman so 65 štartmi. "Myslím si, že budem mať rovnaké úlohy ako doteraz. Budem sa snažiť hlavne pomôcť tímu. Na humenskom štadióne som prvýkrát a vyzerá to, že klzisko je veľké. Uvidíme, ako to bude vyzerať v zápasoch. Veľmi sa na ne tešíme a takisto aj na podporu fanúšikov." Podľa Grmana bude v úvode spoločnej prípravy zžiť sa so systémom trénera Craiga Ramsayho.
Okrem Grmana patria k najskúsenejším hráčom tímu aj útočníci Róbert Lantoši so 61 reprezentačnými zápasmi, Lukáš Cingel (60) a obranca Michal Ivan (46). "Začiatok prípravy je vždy náročný. Mnoho klubov hrá play off v rôznych krajinách, ešte niekoľko dní pred úvodným kempom spravidla nevieme, koho budeme mať k dispozícii. Preto sme museli hľadať aj iné možnosti a povolať i menej skúsených hráčov. V minulosti sa neraz stalo, že niektorí hokejisti z prvého týždňa prípravy sa prepracovali až na majstrovstvá sveta. Neverili, že sa to môže stať a stalo sa," povedal Šatan. Otáznik visí nad účasťou hráčov z KHL, v ktorej pôsobí deväť Slovákov. Momentálne beží sezóna už len Martinovi Gernátovi, ktorého Lokomotiv Jaroslavľ má dobre rozbehnutú semifinálovú sériu s Traktorom Čeľabinsk (3:0).
Duely proti Švajčiarom sú na programe vo štvrtok 11. apríla aj v piatok 12. apríla zhodne o 16.30 h. Oba sú už niekoľko dní vypredané. "Humenné zažilo prvýkrát extraligovú sezónu, teraz doň premiérovo zavíta národný tím. Ukazuje sa, že je to hokejové mesto. Pevne verím, že všetci, ktorí prídu, si budú môcť užiť víťazné emócie," dodal Šatan.
      
Nominácia Slovenska na sústredenie a dvojzápas proti Švajčiarsku v Humennom (8.-12. apríla 2024):
Brankári:
Filip Belányi (HK Poprad), Samuel Hlavaj (Škoda Plzeň), Dávid Hrenák (Bílí Tygři Liberec)
Obrancovia: Patrik Bačik (HC'05 Banská Bystrica), Martin Bučko (Škoda Plzeň/Dynamo Pardubice), Michal Ivan (Bílí Tygři Liberec), Mário Grman (HC Vítkovice), Rayen Petrovický (Dukla Trenčín), Boris Brincko (HK Poprad), Andrej Golian (Slovan Bratislava), Dávid Mudrák (HKM Zvolen)
Útočníci: Andrej Kukuča (HK Poprad), Jozef Baláž (Dukla Trenčín), Martin Faško-Rudáš (Bílí Tygři Liberec), Samuel Takáč (Slovan Bratislava), Marek Hecl, Matej Kašlík (obaja HKM Zvolen), Andrej Kollár (Kometa Brno), Silvester Kusko (HC Olomouc), Róbert Lantoši (BK Mladá Boleslav), Lukáš Cingel (Kometa Brno), Oliver Okuliar, Alex Tamáši (obaja Mountfield Hradec Králové)

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


nerorome

 

Podľa športového webu denníka Pravda rozhodnutie o tom, či v ďalšej nominácii budú aj hráči z ruskej KHL, kompetentní neoznámili a posunuli ho na neskorší termín.

„Intenzívne na tom pracujeme. Odpoveď na túto otázku sa dozviete v najbližších dňoch,“ uviedol Ramsayho asistent Peter Frühauf.

V preklade: Zisťujeme, koľkí z reprezentantov sa nám na to vyserú, keď zavoláme molodcov z KHL
8.4.2024 - 15:40
+64

Lukkas

 

Mohli by sa s tým rozhodnutím pohnúť. Chcem mať prípadne dosť času na predaj lístka na MS.
8.4.2024 - 15:48
+93

sspp

 

ak bude niekto hrat z khl tak nam to daju pekne vyzrat v cechcach a to pre nasu repre by nebolo dobre
8.4.2024 - 16:41
+33

doc.koniferum

 

oni nám to dajú vyžrať aj bez hokeja.stačia im naše výsledky víkendových prezidentských volieb
8.4.2024 - 20:51
+22

crosbynko

 

Toto som presne povedal jednemu zastancovi hracov z KHL. Ked som sa nechcel pustat do politickych debat. Jednoducho nas ceski novinari zozeru. Argument ze Kazachstan ma 75 percent hracov z Astany neobstoji.
8.4.2024 - 21:00
+11

nerorome

 

Českí novinári,ehm... Julo Hudáček (počas vojny pôsobil v KHL práve v Astane) im v Kladne náramne vadil, ale Francúz Auvitu (počas vojny pôsobil v KHL v ruskom Nižnekamsku) vo Vítkoviciach už zďaleka takým problémom nebol...
9.4.2024 - 15:29
+7

topska

 

Ale pise pravdu! Uz teraz sa na nas chystaju ak tam ti hraci budu.
9.4.2024 - 15:52
+5

FeroMotyka

 

Tak Buček to tiež prežil, aj keď na začiatku mu to dali pocítiť.
9.4.2024 - 17:09
+5

topska

 

Ale s akymi nasledkami a vplyv to malo aj na samotnu organizaciu. Lebo tam je rozdiel ci pride z KHL Slovak alebo nejaky Francuz. A nie je pravda ze sa neriesil Auvitu, bol riadne na pretrase. Aj jeho klub.
9.4.2024 - 19:39
+5

nerorome

 

Dvojaký meter na Slováka a Francúza si svojim príspevkom iba potvrdil - sláva českým novinárom za "objektivitu" A poprosím link na článok, kde bol Auvitu a jeho klub "riadne na pretrase"...
10.4.2024 - 8:22
+3

emoxx1

 

V prvom rade tam Francúz šiel zo švajčiarska. Takže to tak na prvú do očí nerazilo.
V druhom rade Francúz nemal potrebu mediálne adorovať Rusku.
V treťom rade nešlo prioritne o Českých novinárov. Vietor do ich plachiet fúkal od niekoho iného. Oni v princípe len napli plachty.
V štvrtom rade bolo nepodstatné či je to Francúz, alebo Slovák. Dôležité je, že za tým stál Jágr. Tie jeho Babišoviny ležali v žalúdku viacerým dôležitým ľuďom a dlhšie sa čakalo aby mu ukázali, kde je jeho miesto, čo sa v konečnom rataní podarilo.
10.4.2024 - 8:40
+2

nerorome

 

Auvitu podpísal zmluvu v KHL po začiatku vojny na Ukrajine, rovnako ako Hudáček. To, že ho vyhodili počas sezóny a potom hral vo Švajci neznamená, že obaja nemali rovnako morálne pokrivený kompas a "zaslúžili" si rovnaký prístup v médiách. Hudáček a Buček si to vyžrali viac, lebo sú to Slováci, čo si Česi zvlášť vychutnali, pritom Auvitu je hráč, ktorý pôsobil aj v NHL, žiadny nímand.
10.4.2024 - 8:52
+1

emoxx1

 

Dobre. To najpodstatnejšie si ja tím prehliadol... 😉
10.4.2024 - 9:02
+1

nerorome

 

To, že Hudáček sa stal nástrojom na vybavovanie si účtov s Jágrom? To má ako negovať môj názor na dvojaký meter v českých médiách? Really ?
10.4.2024 - 9:06
0

emoxx1

 

Nemusí to negovať tvoj názor. No Hudáček bol iba príležitosť. Nešlo tam o národnosť ako to prezentuješ. Toto by sa zomlelo pri akomkoľvek prešlape JJ.
10.4.2024 - 9:17
+1

nerorome

 

OK, nezhodneme sa a tak to radšej ukončime,nech vlákno neťaháme donekonečna
10.4.2024 - 9:19
+1

BieloModra

 

A potom odratame to co chce z tej onej ligy dovolenkovat a zistime ze si robime hanbu zbytocne
8.4.2024 - 16:07
+8

Corgi77

 

Ja už ani neviem kto v tej onej lige hrá, keďže sa nikde o nej nepíše. To fakt stoja zato že môžu reprezentovať a sú tak pre nás potrební??
8.4.2024 - 16:13
+4

Lubino14

 

neviem ci stoji za to rozhadat chalanov kvoli par jednotlivcom z khl , ktori podla mna ani by neboli lidri.
8.4.2024 - 16:18
+39

mili28

 

otazka znie... bud hraci KHL, alebo traja hlavny sponzori! riesenie je jasne!
9.4.2024 - 14:48
+1

aaaaaa

 

Útok a brána ani nie ...ale sú tam traja top obrancovia , takže myslím , že hlavne kvôli nim
8.4.2024 - 16:18
+1

FeroMotyka

 

Veď to, že nie. Robíme ako keby nám tam hral nejaký Hossa s Chárom v najlepších rokoch. Za zmienku stoja Rybár, Jaroš, Gernát, ale že by kvôli nim Slovensko ešte za väčších d.... no neviem.
8.4.2024 - 17:38
+25

Fanusik23

 

Skôr šatan zisťuje koľko z opôr repre by neprišlo ak by ich zavolal...
8.4.2024 - 16:34
+1

sloniik

 

Tak bud mam alebo nemam jasny nazor a rozhodnem hned. Tak nic teda...nech sa snazia ludi ehm, spajat...
8.4.2024 - 16:36
+27

Daewo_KS

 

Ten nejasny nazor maju uz dva roky.
8.4.2024 - 16:48
+18

risenberger1

 

kedy mal Šatan jasný názor odkedy je manažér ?
8.4.2024 - 21:11
+5

Velkybrtok

 

Už hanba je že nad tým sa rozmýšľa a dlho čaká
8.4.2024 - 17:52
+20

belo

 

Potrebuju cas aby si precitali tuto diskusiu. Lebo im to asi samym nenapadne ze co maju robit
8.4.2024 - 19:05
+3

Sani

 

Ja sa len cudujem, ze by mal Craig na stare kolena za potreby takuto medzinarodnu blamaz kvoli zopar priemernym hracom...
8.4.2024 - 20:07
+20

worth

 

Alebo naopak hladaju spôsob ako ich nepozvat a neprísť o peniaze od štátu...
8.4.2024 - 20:15
+3

nerorome

 

Aj to je jedna z možností.
9.4.2024 - 10:25
+1

pokemon22

 

Pelle vyhral voľby takže podľa mňa určite prídu na MS hraci z khl
9.4.2024 - 16:31
+2

nerorome

 

Tam by som už žiadny súvis nevidel. Po voľbách je mu to už u PrdELLE
10.4.2024 - 12:14
+2

emoxx1

 

Rozhodne to nebol bod na ktorom by sa to malo lámať, ale aj toto bola jedna z vecí ktorá sa v zmysle spoločenských nálad sledovala.
10.4.2024 - 12:16
+1

nerorome

 

Maybe, ale tu už by som skôr súhlasil (s trochu konšpiráciou zaváňajúcim) názorom novinára Martina Toth-Vaňa, ktorý tweetol,že kongres SZĽH určil VV na termín 17.04. preto, že si tam možno chce dať Šatan delegátmi odhlasovať, že hnutie chce mať v repre hráčov z KHL...
10.4.2024 - 12:25
+1

LukasXD

 

Veľmi som zvedavý na Dávida Hrenáka, ten by mohol v príprave prekvapiť.
8.4.2024 - 15:45
+2

Captain

 

Belanyi prestupil do veľkoklubu a hneď je v reprezentacii
8.4.2024 - 15:49
+6

LenTak93

 

On už bol v repre z BB.
8.4.2024 - 16:41
+14

Kopitar11HKPOPRAD

 

Drzim palce✊
8.4.2024 - 15:56
+3

Marian12

 

Teoretická zostava:
U:

1. Tatar-Pospisil-Slafkovsky
2. Cehlarik-Hrivik-Lantosi
3. Dano-Hudacek-Panik/Okuliar
4. Kelemen-Sukel-Regenda

O:

Nemec,snáď aj Fehervary bude voľný, Ceresnak, Marinčin, Ivan, +2

B:Hlavaj-Hrenak-Gajan/Latkoczy/Skorvanek
8.4.2024 - 16:00
+3

SmrtkaBA

 

Urcite Demek > Sukel
8.4.2024 - 16:10
+10

nerorome

 

Určite nie 😉
8.4.2024 - 18:28
+5

Hr4...

 

Sukel je skvelý hráč ...aspoň čo sa týka českej ligy, ak náhodou pozerám ich zápas ,vždy ho veľmi vidieť.
9.4.2024 - 10:56
0

J4kuubbb

 

Belanyi tam ide asi len na výlet, lebo sa mi nechce veriť, že Hlavaj abo Hrenak bude sedieť
8.4.2024 - 16:07
+5

belo

 

je ti jasne ze sa nominuju bezne 3ks brankarov ze? pokial sa nic nestane, tak jeden si nezahra urcite
8.4.2024 - 17:40
+5

aaaaaa

 

Griger a Holešinsky vôbec nedostanú šancu ? Škoda obaja mali celkom dobre sezóny v Česku
8.4.2024 - 16:19
+3

Corgi77

 

Holešinský je zranený.
8.4.2024 - 16:21
+6

Rusty7550

 

Grigera by som tam aj ja rad videl. Taký Buček na cetri. Nie je najlepsi korculiar ale ma fakt vybornu strelu. Jedine že by bol zraneny pretože počas sezony tam vynechal nejake zapasy.
8.4.2024 - 16:32
+7

rabl

 

Griger nehral dobre, mal sj lepsie sezony. Z nasej ligy tam bude max 1 hrac.
8.4.2024 - 19:29
0

topska

 

Ved bol povazovani vacsinu sezony za najlepsieho resp. jedneho z uplne najlepsich hracov svojho timu a prave ze s nim vladla velka spokojnost a chvalili ho aj nestranni mimo klubu.
8.4.2024 - 19:36
+2

rabl

 

Tak ono v podstate ano nie je miesto kam ho pichnut. ale z ciech jednoznacne v utoku len Lantosi, Okuliar a do 4. lajny Cingel/Sukel.
Dano, Panik netusim, Panik nema dobru sezonu tiez ale v repre hra dobre.

Ja by som velmi rad videl Paulovica v zostave, hra vyborne tuto sezonu
8.4.2024 - 19:45
+1

Rusty7550

 

V Třinci idu chvali na Hrehorcaka a Čacha. Hraju fakt vyborný hokej. Myslim že s Cingelom počítaju vyššie než do 4. lajny
8.4.2024 - 19:50
+1

topska

 

Ja reagujem na to co si napisal ze nehral dobre
8.4.2024 - 19:57
+1

pupo

 

Panik nemá dobrú sezónu, pochybujes o Danovi ty si fakt expert
8.4.2024 - 20:02
+3

rabl

 

To tu ma kazdy problem s pochopenim pisaneho textu?
Dano netusim, neznamena nema, ze o nom pochybujem. Celu sezonu bol zraneny, dal sa dokopy len pred PO a tazko povedat, ci bude mat zŕdravie hrat na MS. Ty expert
8.4.2024 - 20:45
+3

topska

 

Ved ok, neviem co som mal z toho viac vycitat, proste som debatoval o tom ci hral dobre alebo nie. Ak nevidis miesto kde ho pichnut v tejto alebo dalsej nominacii tak ok. Dal si svoj nazor a ja ho respektujem, mal hlavu a patu.
8.4.2024 - 20:52
+1

pupo

 

Panik nemá dobrú sezónu, to môže trepnut fakt len expert. Dano bol tuším 2 mesiace mimo ale vrátil sa pár týždňov pred koncom základnej časti. Rob si radšej starosti o Hrivika ten na tom bol tuto sezónu horšie.
8.4.2024 - 20:56
+1

rabl

 

Jako nehnevaj sa na mna ale Panik hral v top klube Tri/pce celu sezonu ale cisla mal lepsie od neho Lantosi, Okuliar, Cingel, Pospisil a bodovy priemer aj Holesinsky a Griger.
To mi pride na hraca jeho kalibru dost slabota. Ale tak respektujem tvoj nazor, i ked je opacny a nezda sa mi.

Jedny dychom ale dodavam, ze som pisal, ze svoje miesto v repre si vzdy zastal.
8.4.2024 - 21:03
+3

pupo

 

Keď sa hokeju rozumieš a videl si aspoň 10 zápasov tak vieš aký prínos ma Panik pre mužstvo. Vykonostne je niekde inde než hráči ktorých si vymenoval
8.4.2024 - 21:07
+3

rabl

 

Ak narazas na vykony v repre, tak suhlasim, opak som nikde nepisal. Rozoberal som klubovu sezonu pochopitelne.
8.4.2024 - 21:09
+2

pupo

 

Preto hra za Pardubice v prvej päťke… Pre polovicu hráčov ktorých si vymenoval je druha päťka v priemerných českých kluboch výkonnostný strop
8.4.2024 - 21:14
+3

rabl

 

Kazdy z nich hra prvu patku vo svojich kluboch.

To, ze niekto hra prvu lajnu v top klube predurcuje toho hraca k naplneniu urcitych bodovych predikcii, co sa ale u Panika v klube nekona a aj preto bol vymeneny do Dynama, kde sa tiez moc neprebral a do prvej lajny bol predunuty Paulovic. Ale to ako expert iste vies.

Stale tu nieco splietas, comu celkom nerozumiem a taltiez nerozumiem, s cim mas stale problem. Holt, nestaram sa, len vysvetlujem
8.4.2024 - 21:20
+2

pupo

 

Aspoň vieš uznať jeho prínos v repre, ale nečítaj len štatistiky.
Richard Pánik se v extralize rychle aklimatizoval a v Třinci podával velmi slibné výkony. Nebezpečný byl Pánik především v zakončení, do kterého se poměrně často, a také úspěšně, dostával. Slovenský útočník bodoval na úrovni hráče prvního útoku a s 1,3 vstřeleným gólem za 60 minut hry 5 na 5 uzavírá aktuálně nejlepší desítku střelců. Velmi nebezpečný je Pánik především po rychlém přechodu do pásma, kdy právě z těchto situací nastřílel letos nejvíce gólů.
8.4.2024 - 21:34
+3

hawkie

 

Len taká zaujímavosť - v poslednej časti "Góly z bufetu" Lantoši o Pánikovi povedal, že je skvelý korčuliar. To, že vie zakončovať, to o ňom tiež vieme. Fyzicky tiež skvelo stavaný (188 cm a 90+ kg).

Pánik nehral v Třínci prvú lajnu preto, lebo tam zostavy robí Ružička (ktorý má azda väčšie slovo, ako tréner). Ten hral 1. formáciu, a aj na 1. presilovke (kam sa Pánik skrátka nedostal).
8.4.2024 - 22:59
+3

.Iceberg.

 

Brincko 😂😂😂 ... Som rad ze chalana v pp buducu sezonu uz neuvidim zamna tlacenka
8.4.2024 - 16:21
+2

fanpp

 

Tlačenka?? Za mňa jeden z najlepších bekov, Slovák plus odchovanec..
8.4.2024 - 16:53
+9

omen

 

fu, to musite mat na lane ine slovenske mena, ak si rad, ze Brincko uz u vas nebude
8.4.2024 - 17:02
+16

.Iceberg.

 

To myslis vazne? Ved ked to motovidlo bolo na lade tak to unas v obrane horelo hocijaky junior zastupi toto motovidlo
8.4.2024 - 17:35
+1

NightPP

 

Daj mená juniorov ktorí ho môžu potenciálne nahradiť.
8.4.2024 - 18:14
+1

.Iceberg.

 

Gracák alebo Novák ... s prstom v nose ...
8.4.2024 - 20:06
+2

Janci24

 

Stále je Brincko lepší ako náš Petrovický. To je totálny fail..
8.4.2024 - 18:20
+4

Wana

 

Ja by som Brincka kľudne rád videl v Nitre ked ho vy nechcete...
8.4.2024 - 22:33
+2

.Iceberg.

 

Uz podpisal s orlikmi
9.4.2024 - 5:59
0

J4kuubbb

 

Som myslel, že do BB ide, ale zaujímavú lokaciu si vybral
9.4.2024 - 7:08
0

richardd6

 

Nevie kto je ten človek čo tam chce hráčov z KHL a na ňom to cele stojí?
8.4.2024 - 16:33
+7

Mato-Mi

 

Pan novy prezident?
8.4.2024 - 16:39
+25

antinamor

 

Pán?
8.4.2024 - 18:22
+16

Mato-Mi

 

8.4.2024 - 18:24
+8

crosbynko

 

Minimalne isty retarder z Revucej, ktory ma pod svojou stranou ministerstvo sportu. A vlastne skoro cela politicka suita ktora sa dostala u nas k moci.
8.4.2024 - 21:05
+22

strojar

 

Myslíš toho Šatanovho kamaráta?
8.4.2024 - 21:55
+5

crosbynko

 

Toho co sa mu Satan liskal. Ci su kamosi neviem.
9.4.2024 - 9:58
+2

sumobb

 

Bude tak ako rozhodnú súdruhovia.
8.4.2024 - 16:41
+3

fank one

 

Tri najväčšie oné... organy, si dajú predvolať Šarkyho a vysvetlia mu veľmi rýchlo, čo je v záujme tejto malebnej krajinný v srdci Európy. 😉
8.4.2024 - 16:53
+18

Daewo_KS

 

… a ci to nie je tak, ze Sarkymu odlahne, ze konecne bude moct zavolat KHLkarov a povedat tu slavnu vetu “nemiesajme sport a politiku”?
8.4.2024 - 16:56
+14

omen

 

dost mozne, ze take "odporucanie" bude naviazene i na nejaku formu podpory, resp. skrtenie penazi, ak neposluchne
8.4.2024 - 17:03
+7

topska

 

Takze skrtat by sa neskrtalo
8.4.2024 - 17:11
+2

antinamor

 

Až ma to, že najväčší sponzori repre by mohli mat na takúto nomináciu zásadne iný názor
8.4.2024 - 18:25
+10

mahojakotyc

 

áno, ale táto vláda sa neštíti ničoho a môže si tých sponzorov kúpiť, nech sú za peknučkých
8.4.2024 - 18:26
+1

emoxx1

 

Keby nenakupovali za moje resp. aj za tvoje, tak by mi to možno bolo aj jedno.
8.4.2024 - 18:37
+20

antinamor

 

Tí už toho moc nekúpia. Ak budú pokračovat v nastavenom trende, čochvíľa nebudú mať nielen na 13-te, ale ani na 12-te príp. 11-te dôchodky. EÚ nie je dojná krava pre ľudí, čo tam vlastne ani nechcú byť a neustále sa niečim vyhrážajú.
8.4.2024 - 20:00
+21

crosbynko

 

A ved uz Ficiak dva dni po volbach zavadza nove dane a chce skrtat uradnikov. Konecne aj nieco s cim suhlasim s touto vladou
8.4.2024 - 21:07
+7

bigi

 

no ono tych uroadnikov uz niekolko krat skrtali a vzdy to skoncilo tak ze vznikla nejaka nova institucia a uradnikov pribudlo
9.4.2024 - 7:12
+1

crosbynko

 

Posledne nove ministerstvo
9.4.2024 - 9:59
+2

bigi

 

napriklad, a este je vela hladnych krkov takze ....
9.4.2024 - 10:52
+2

Sani

 

Skrtanie uradnikov ja v preklade citam....ako cistky nelojalnych voci aktualnej moci....
10.4.2024 - 11:50
+2

redwings

 

Športový prínos hráčov z KHL sa nevyrovná množstvu nežiadúcej pozornosti, ktoré tá účasť vyvolá. Tlačové besedy budú len o vojne a morálke a aj tí hráči len budú utekať pred otázkami o podpore vojny.
8.4.2024 - 17:01
+18

Sesto6

 

Ale na druhej strane riskovat kratenie penazi z ministrestva, ktore ovladane SNSkou tiez musia zvazit. Sponzori zas na druhej strane nie su velmi nadseni myslienkou, ze nastupia hraci z KHL. Miro Satan si to bude musiet este poriadne prepocitat.
8.4.2024 - 17:11
+7

emoxx1

 

Ministerstvo má zákonné páky na to, aby dotácie, ktorých prerozdeľovanie určuje zákon podmieňovali účasťou hráčov z KHL? Aby také tlaky boli, tak Miro spievaj. Toto je na odvolanie ministra.
8.4.2024 - 17:19
+18

Sesto6

 

Paky ma urcite. Ci zakonne? Koho na Slovensku zaujimaju zakony?
9.4.2024 - 10:00
+2

fanke27

 

Dobrý vtip.. že toto je na odvolanie ministra..

Táto vládna koalícia si tu bez hanby robí čo chce a absolútne ju nezaujíma názor verejnosti.
9.4.2024 - 12:42
+6

hawkie

 

Ono, Emoxx má pravdu - v každej NORMÁLNEJ civilizovanej krajine (ktorou asi zjavne Slovensko nie je -.- ) by za podobný prešľap padali hlavy.. a vôbec - v iných krajinách padajú hlavy za úplné (pre nás zjavne) malichernosti, ktoré ale (v skutočnosti) svedčia o tom, koľko práce pred sebou (ako spoločnosť) ešte máme.

Za príklad uvediem používanie služobných vozidiel, telefónov a ďalších vecí na osobné účely. Áno, na Slovensku je to bežná vec, možno sa z tohto banálneho príkladu smejete, ale faktom je, že za takéto veci v iných (západných a najmä severských) krajinách padali hlavy...
9.4.2024 - 12:57
+7

NR_navždy

 

No neviem či si niekedy bol za hranicami Slovenska ale používanie firemného auta telefónu dokonca laptopu je bežná vec záleží len ako sa dohodneš zo zamestnávateľom . Poznám ľudí čo na služobnom aute jazdia 1000km na Slovensku na dobolenku .
9.4.2024 - 13:23
+2

emoxx1

 

Keď ti dovolí zamestnávateľ, tak je to jedno. Ale keď si zamestnanec štátu, tak štát ti nemá dôvod dovoliť užívanie a opotrebovanie štátneho majetku na súkromné účely.
9.4.2024 - 13:34
+4

hawkie

 

S tým samozrejme súhlasím. Asi dodám len to, že v tých konkrétnych prípadoch (tuším) išlo o členov vlády (takže tam sedí Emoxx-ova poznámka).
9.4.2024 - 13:56
+1

emoxx1

 

Možno to bolo poukázanie na to čo píšeš. Len s cieľom vyvolať nejaký myšlienkový pochod. 😉
9.4.2024 - 12:58
0

Pukky

 

SNS ka tam nebude večne. Ale hanba, ak ich nominujeme, ostane vo svete naveky.
8.4.2024 - 18:49
+16

mahojakotyc

 

Bože, veď už len pre dejisko MS tam tí hráči z KHL byť nemôžu. To fakt chceme, aby sa na nás bučalo celý zápas ? To fakt si potrebujeme rozbiť kabínu, keďže je absolútne jasné, že sú hráči, ktorým je jedno, čo sa na Ukrajine deje, potom takí, ktorých to mrzí a sú proti tomu a potom alibisti, ktorí tam hajú a povedia "musím živiť rodinu". a toto mať v jednej šatni tento mix by bol akože na čo dobrý ? Akože som zástancom Šarkyho, ale nech sú tlaky z vonku akékoľvek (čo sakra viditeľne sú ), tak nech sa na to vykašle a pôjdeme tam bez hráčov z KHL ....Už fakt začnime na tom Slovensku byť trošku neústupčiví, neposratí a rozumní...
8.4.2024 - 17:11
+26

sspp

 

slovaci a tozumni 🤔🤔🤔🤔to mi nejako nepasuje
8.4.2024 - 17:57
+15

mahojakotyc

 

preto som napísal, že ZAČNIME, lebo kam smeruje táto krajina je fakt , že zlé...akože fakt spamätajme sa trošku, lebo toto nevypadá dobre. Za posledné roky môžme byť hrdí na hokej a aj to si ideme politicky odprášiť ?
8.4.2024 - 18:04
+7

DENISO6

 

,,aby sa na nás bučalo celý zápas,, kto??? Veď tam bude plný zimák Slovákov.
8.4.2024 - 18:33
+5

mahojakotyc

 

aj tí Slováci možno napríklad Nie každý je jednoduchý
8.4.2024 - 19:11
+13

DENISO6

 

Ja idem na MS podporiť svoju krajinu nie pískať na hráčov ktorý ju reprezentujú..ale áno ako píšeš možno tam budú aj taký jednoduchý ako ty
8.4.2024 - 20:10
+15

bigi

 

zatial si tu za toho jednoduche ty
9.4.2024 - 7:14
+17

pupo

 

Bude sa tam asi toľko pískať jak sa všetci chystajú vysťahovať zo Slovenska
8.4.2024 - 20:16
+11

Urpiner16

 

Lajdák čo v BB nepracoval na sebe,na rozkorčuľovaní si hokejkou podopieral niekedy bradu a pozeral na súperovho brankára ako maká prestúpi do iného klubu.To by ešte nebolo nič výnimočné s jeho nestabilnou formou ale zavolať ho do repre to už je fakt riadne neodsledovaná do detailov pozvánka medzi najlepších.
Toto ale nie je z Ramsayovej hlavy a ak takto budú vyberať hráčov do repre ak Ramsay odíde tak to bude veľmi,veľmi zlé.
8.4.2024 - 17:24
+4

MaxSBA

 

Nesklamal si, vedel som že si kopneš do Filipa
8.4.2024 - 17:41
+7

Urpiner16

 

To nie je kopanie ale slovenská hokejová realita.Keď si pomyslím ako kedysi oveľa profesionálnejší a poctiví brankári makali na sebe a nedostali sa do repre tak mi je smutno.Dnes sú tie kritériá povrchné kde sa tam dostane hocikto.
8.4.2024 - 18:20
+4

topska

 

Ale tak nie vsade sa tebou spomenute zalezitosti diali...
8.4.2024 - 18:22
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Jozef75

 

Komplex Belo
8.4.2024 - 18:16
0

len_tak

 

Vám musí prcať chalani, vám musí prcať...
8.4.2024 - 18:18
0

nerorome

 

Nominácia Švajčiarska: Brankári: Sandro Aeschlimann (HC Davos), Stéphane Charlin (SCL Tigers), Philip Wüthrich (SC Bern)
Obrancovia : David Aebischer (SC Rapperswil-Jona Lakers), Iñaki Baragano (SC Rapperswil-Jona Lakers), Tim Berni (Genève-Servette HC), Dominik Egli (HC Davos), Michael Fora (HC Davos), Sven Jung (HC Davos), Samuel Kreis (SC Bern), Simon Le Coultre (Genève-Servette HC), Romain Loeffel (SC Bern)

Útočníci: Andres Ambühl (HC Davos), Thierry Bader (SC Bern), Gaëtan Haas (EHC Biel-Bienne), André Heim (HC Ambri-Piotta), Tino Kessler (EHC Biel-Bienne), Mike Künzle (EHC Biel-Bienne), Marco Lehmann (SC Bern), Marc Marchon (EHC Kloten), Tyler Moy (SC Rapperswil-Jona Lakers), Valentin Nussbaumer (HC Davos), Tanner Richard (Genève-Servette HC), Tristan Scherwey (SC Bern), Calvin Thürkauf (HC Lugano)
8.4.2024 - 18:26
+7

M4K3R

 

Aebisher predal betony ?
8.4.2024 - 20:39
+1

FP-rivaldo7

 

gott sei dank (:
8.4.2024 - 18:27
+1

NR

 

Kazdemu jednemu fanusikovi,aj takemu co je na strane Ukrajiny alebo Ruska musi byt jasne,ze ked pridu hraci z KHL,tak to moze len a len uskodit.Ja nerozumiem co tu riesia...
8.4.2024 - 18:28
+26

DENISO6

 

Počúvam často Boris a Brambor a zatiaľ všetci hostia hovorili ,,v kabíne sa politika nikdy neriešila,,. Väčšina sú to kamaráti. Nehovorím že nikto stým nebude mať problém ale ani si nemyslím že by to ublížilo. Reprezentácia je a vždy bola o tom že hráči ktorý celý rok bojovali proti sebe sa na 2 týždne spoja a snažia sa niečo dosiahnuť. Keď sa raz začneme spájať namiesto rozdeľovania vo všetkom možno potom príde aj úspech.
8.4.2024 - 18:40
+17

mahojakotyc

 

Netrep, prosím Ťa. Áno, nikdy sa politika neriešila, ale aká sa mala ? teraz je to o niečom inom, takže ? Aká politika sa mala riešiť pred konfliktom na Ukrajine v kabíne riešiť ? konflikty v Sudáne ? Alebo kde ? čo je toto za argument ?
8.4.2024 - 18:44
+30

FeroMotyka

 

A čo sa malo riešiť? Ani fanúšikovia doteraz politiku tak neriešili, ale je tu teraz trošku iná situácia nie? A ty máš tu drzosť niekomu hovoriť, že je jednoduchý. Sám Lantoši povedal, že by to ten celý tím dostalo zbytočne pod tlak, Prokop písal ako volal s jedným pravidelným hráčom repre, že by s tým mal problém.
8.4.2024 - 20:50
+11

DENISO6

 

A čo zároveň povedal? „Nic proti klukům, kteří působí v KHL. Jsou to moji dobří kamarádi, známe se velmi dlouho. Ale tohle je úplně jiná situace,“ tak že na pivo snimi pôjdem ale hokej hrať na MS nie lebo to budú média rozoberať...
8.4.2024 - 21:01
+2

FeroMotyka

 

A čo som u toho Lantošiho napísal? Že by to ten tím dostalo pod zbytočný tlak a nie že im nevie prísť na meno a bil by sa s nimi v kabíne keby prídu.
8.4.2024 - 21:16
+6

DENISO6

 

Tak že kto robí problém ? Hráči alebo naše fantastické média...pre nich by bola radosť keby to mužstvo zlyhalo a mohli o tom písať..
8.4.2024 - 21:21
+4

FeroMotyka

 

Pokiaľ si si nevšimol mám tam aj druhý príklad o hráčovi, kt. s tým problém má.
8.4.2024 - 21:30
+4

pupo

 

Podľa Prokopa… Pochybujem že sa nájde niekto čo bude mat problém s chalanmi, to že im bude vadiť tlak s vonku je pravda
8.4.2024 - 21:36
+3

risenberger1

 

Prokop je tiež vtipný ...obhajuje Rapkáčov a keď sa odrbali s Bartošákom zase inak hovoril... zbožňuje NBA ale každý 5. hráč je pre neho "pytel sraček"...
8.4.2024 - 21:40
+8

FeroMotyka

 

Tak tiež mám na Prokopa svoj názor, ale ten kontakt na hráčov má. Aj o Lantošim hneď hovoril, že tie správy o prestupe do KHL nie sú pravdivé lebo sa ho hneď na to pýtal, čo aj potvrdil v tej ich relácii.
8.4.2024 - 21:42
+7

pupo

 

On ma kontakt na hráčov lebo na Slovensku sú 2-3 novinári čo sa venujú hokeju a to hovorí asi za všetko.V New Yorku vyplakaval keď ho odpálil Halak
8.4.2024 - 21:49
+3

FeroMotyka

 

Takže bude pravda čo napísal nie?
9.4.2024 - 8:37
+2

pupo

 

Ja by som bol rad kebyže to on napíše jak mu to povedali, nemajú problém s hráčmi čo tam hrajú ale majú obavy z mediálneho echa. Jak to on robí to bere veľa ľudí že tam nastanú problémy v time medzi hráčmi
9.4.2024 - 9:35
+2

nerorome

 

Je jasné, že okrem Lantošiho je tam viac hráčov (v zámorí napr. Pospíšil a v Európe napr. Cehlárik či Čerešňák), ktorí majú pochopiteľne obavy z toho, že nominovanie hráčov z KHL vôbec neprospeje atmosfére okolo tímu, čo zase môže ľahko viesť aj k narušeniu vnútornej súdržnosti repre.
9.4.2024 - 9:56
+5

FeroMotyka

 

A ako vieš, že nemá problém s hráčmi? 15 hráčov môže mať problém s tlakom, ale kľudne ďalších 5 aj s hráčmi. Zas nie všetci musia byť kamaráti
9.4.2024 - 10:01
+1

pupo

 

Keď tak určite nie kvôli pôsobeniu v KHL.
9.4.2024 - 10:05
+3

FeroMotyka

 

Aj ty si volal s nejakým hráčom? Sa mi páči s akou istotou to povieš.
9.4.2024 - 11:44
+2

Maross NR

 

Médiá si teraz kvôli hráčom budú v zahraničnej politike zakrývať oči? Lebo hokej? To nie je politika. To je vojna. To je život a otázka života. To je sloboda a otázka slobody. To je otázka postoja.
Áno, u nás si robia z tej vojny politický marketing (choré).

Reprezentačnému tímu to neprospeje, dostane ho to pod tlak. Nielen vonkajší, ale aj vnútorný, lebo predpokladám, že sú tam aj hráči s jasným postojom nie.

Zväz tieto veci mal dávnom riadne odkomunikovať a vyriešiť, nie riešiť to stále a MS predo dvermi. Zdvíhajú tým tlak úplne všetkým. Toto je maslo na ich hlave.
9.4.2024 - 8:17
+9

ekaver

 

nestrapňuj sa
10.4.2024 - 8:54
0

pupo

 

Sám Lantosi povedal že nemá žiaden problém s chalanmi čo tam sú, ale vie si predstaviť že by bolo asi okolo veľké haló. Sú tam hráči ktorý sa obávajú situácie okolo mužstva,že sa to bude stále riešiť
8.4.2024 - 21:02
+1

FeroMotyka

 

No po prvé ja som práve narážal skôr na to haló okolo, že by to akurát uškodilo než pomohlo, keďže v KHL fakt až tak veľké esá nemáme. Po druhé to povedať mohol aj preto lebo sa mu nezdalo vhodné ich takto verejne vyhlásiť. Ale skôr by to nejak zvládli, len je to fakt trochu iná situácia keďže tu kvôli tomu máme aj vyradené 2 tímy. Bude tam ďalších x hráčov a môže tam byť pár čo už nejaké pripomienky mať môžu, ale prioritne skôr súhlasím s tým čo povedal Lantoši, že by to bol zbytočný tlak naviac.
8.4.2024 - 21:28
0

pupo

 

To že by to bol zbytočný tlak naviac sa nemusíme baviť. Na druhej strane mne vadí keď sa dookola píše že nám ta kvalita nebude chýbať, Cajkovsky Jaros Gernat si nájdu miesto v time aj keď dojde Nemec s Fehym. V útoku to dokážeme nahradiť ale v obrane keď nám dvaja hráči vypadnú tak ich nedokážeme nahradit
8.4.2024 - 21:41
+2

bigi

 

kazdy kolaborant sa da nahradit
9.4.2024 - 7:20
+20

pupo

 

Lenže fanúšik by potom nemal mat veľké oči a tu nastane problém…
9.4.2024 - 8:28
+2

crosbynko

 

Akoze ked nepride Gernat s Jarosom a Liska s Kristofom tak uz budeme zrazu outsideri?
9.4.2024 - 10:02
+8

pupo

 

Ked príde Marincin Ceresnak Fehy Nemec Koch možno Cernak tak ich nepotrebujeme,ale keď si pozrieš kto sa tam dostal posledné 2r tak tam jasne chýbala kvalita ktorú mame v khl.
9.4.2024 - 10:11
+4

crosbynko

 

Podla mna mimo Cernaka je to celkom aj realne.
9.4.2024 - 12:31
+3

crosbynko

 

A dodam ze mimo NHL neni ziadna hviezda co by sme sa bez nej nezaobisli a ani v NHL ich takych nie je vela ze keby ten a ten nepride tak sme zrazu o level nizsie na papieri.
9.4.2024 - 12:33
+1

pupo

 

Nebavime sa o hviezdach ale je rozdiel ísť na MS s Gajdosom alebo Marincinom
9.4.2024 - 16:16
+2

strojar

 

Dôležité je, aby tam boli Golian s Beňom.
10.4.2024 - 8:58
0

nerorome

 

Beňo nie je ani v prvej nominácii, tak prestaň trepať
10.4.2024 - 8:59
+2

strojar

 

Zrejme preto, že už ho netreba skúšať.
10.4.2024 - 9:51
+1

bigi

 

fanusik moze mat oci ake chce o tom je fanusikovstvo, sle ked to nevide tak sa svet nezruti, tak ako vela krat pred tym a urcite aj velakrat po tom
9.4.2024 - 12:01
+1

pupo

 

To nepoznáš Slovákov
9.4.2024 - 16:15
+1

risenberger1

 

chlape a ty tu niekomu ideš nadávať, že je jednoduchý... málo kedy niekto niečo povie z kabíny okrem klasických kecov... v živote som nepočul, že niekto povedal, že je na hovno partia v tíme a snáď nechceš tvrdiť, že v každom tíme je to super... spájať, ale tak ako si to ty predstavuješ alebo ako ? ... už sme aj tak na smiech a ľudia si ťukajú na čelo... netreba tomu ešte pomáhať kvôli nenažraným "Gernátom" a "Rybárom"...
8.4.2024 - 21:09
+6

Adrumko

 

..ked sa zacneme spajat....znies akoby si novemu ujovi co sa bude hrat na nestranneho prezidenta vypadol zo zadnej casti tela esteze si nenapisal ze, nie na ukrajinu neposlem ani jedineho hokejistu!
9.4.2024 - 6:43
+5

FP-rivaldo7

 

politika sa celkovo v sk spolocnosti zacala masivnejsie riesit zhruba 2010-12 roku, ked narastli socialne siete a hoaxy o sorosovi sa lahko dostali aj do očovej. teraz je to vsade, na pracoviskach aj v kabine hokejistov. mali sme pred x rokmi posedenie s hracmi a niektori sa uz po par pivach prejavili...
9.4.2024 - 10:05
+7

AzraeI

 

Oni raz pridu do tej zostavy tak ci tak
8.4.2024 - 18:51
+2

topska

 

Kedy myslis?
8.4.2024 - 18:55
+1

FeroMotyka

 

Keď ich nebudú chcieť a vrátia sa do Třinca. Veď pozri na Bučeka, teraz ho chce skoro každý čo nadával/nadáva hráčom KHL do užitočných vieme čoho. Česť výnimkám
8.4.2024 - 20:53
+5

topska

 

Rozumiem ti (neviem ale ci azraelovi )
8.4.2024 - 21:29
+4

bigi

 

kdo kazdy ho chce?
9.4.2024 - 7:21
+1

FeroMotyka

 

No stačí sa pozrieť na diskusie o jeho nominovaní a keď niekto odišiel do KHL. Aj keď to tam zas niekto mazal jedna radosť keď som si tam dovolil napísať, že Buček hral v KHL, že Slováci evidentne majú krátkodobú pamäť všetci a nie len tá druhá časť
9.4.2024 - 8:45
+4

rabl

 

S týmto úplne súhlasím, tiež som písal, že s Bučekom sa ma naložiť tak ako s ostatnými hráčmi z KHL, nakoľko tam podpísal a keby nehral slabúnko, tak tam hrá doteraz. Bol som zmazaný bez dôvodu. Nechápal som, nechápem doteraz.
9.4.2024 - 8:50
+10

emoxx1

 

V diskusii pod článkom k jeho nominácii nebol zmazaný žiadny tvoj komentár a aj ten čo tu opisiješ tam svieti do dnes.
Minimálne za mňa suhlasim, že by mal byť tiež v tejto kategórii.
Ak boli na túto tému mazané komentáre, tak zjavne z iného dôvodu ako na poukazovanie na túto minulosť. To by tu na túto tému neprežilo ani mnoho iných komentárov ktoré tu čuduj sa svete stále sú...
9.4.2024 - 9:12
+3

FeroMotyka

 

No určite v nejakom článku o Bučekovej nominácii mi boli vymazané 2-3 komenty, kde som ho spomínal. A po tom čo mi bolo vymazané v zápase s Nemeckom, kde mi vymazali aj žiadosť o kontakt na toho najpovolanejšieho, že čo zlé som napísal tak sa skôr prikláňam k tomu, že som tak zlé nič nenapísal. Neviem ako to tu funguje či tu je jeden alebo viac adminov a každý si maže podľa nálady, ale niekedy to je zvláštne.
9.4.2024 - 9:49
0

BieloModra

 

a pokial bude takto uplne neznalo a nekompetentne posudzovat pracu modov budes mazany uz len preto....myslim ze to Roman niekolko x opakovane prizvukoval....
9.4.2024 - 9:51
+1

FeroMotyka

 

Takže ty si ma mazala za toho Bučeka? Veď aspoň by som rád vedel čo som také zlé napísal a hlavne v tom zápase s Nemeckom v livke.
9.4.2024 - 9:57
0

BieloModra

 

takze ked ti pripomeniem co tu citam od Romana to znamena, ze ja som ti nieco mazala ano? dobreee
9.4.2024 - 10:03
+2

BieloModra

 

budes
9.4.2024 - 9:51
0

FeroMotyka

 

A asi to bolo v článku "V nominácii na dvojzápas SR s Nemeckom figurujú mená štyroch nováčikov" lebo tam som mal komentár, že mažú len Bučeka. Ale tak radšej som už ticho lebo už vidím, že už začínajú strašiť.
9.4.2024 - 9:58
0

worth

 

Presiel som tvoje komenty az do leta a bol ti zmazany jeden komentar o Bucekovi, ale myslim, ze nie kvoli obsahu, ale preto ze si reagoval na komentar kde bol Bucek pocastovany hanlivym slovom. Vacsinou ked sa zmaze povodny urazlivy komentar mazu sa aj reakcie nan pretoze by nedavali zmysel.
9.4.2024 - 10:42
0

bigi

 

ani v tej diskusii nie je kazdy za buceka
9.4.2024 - 12:03
+1

Urpiner16

 

Do Třinca asi ťažko.Bejvávalo.Teraz už v čechách je situácia taká že sú ostro vyhranení nad každým hráčom pôsobiacim v KHL VIĎ Hudáček Kladno.A ani taká kapacita ako Jágr musel zraziť opätok.V tomto je Dominik Hašek okamžite rázny i český zväz.
10.4.2024 - 9:10
0

strojar

 

Rázny Hašek.
To je pekný vtip.
10.4.2024 - 9:53
0

topska

 

No a nie je? Podla mna mu to este aj skodi. V zivote, byvalej aj terajsej kariere.
10.4.2024 - 10:06
0

strojar

 

Hašek je skôr svojrázny.
10.4.2024 - 10:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

tak to ano
10.4.2024 - 12:59
0

kelnička

 

A čo kódex??...pán Frühauf??
8.4.2024 - 19:10
+12

rabl

 

Ti chalani z ceskej ligy, by to mali mat iste az na Tamasiho a Kollara.
8.4.2024 - 19:19
+2

nigol

 

Som slovanista ale Takáč a Golian, za čo?
8.4.2024 - 20:05
+3

pupo

 

Lebo Takac tam v tejto časti pripravy patrí.
8.4.2024 - 20:07
+4

napalmdeath

 

😀,,tak ešte raz za co
8.4.2024 - 20:15
+1

pupo

 

Niekto tam musi byt alebo to majú hrať na 3 pätky 😅
8.4.2024 - 20:21
0

gigi

 

Prepáčte ale opäť to musím napísať. Čo hľadá v obrane antitalent Golian to tu zostavu fakt vyberá Fruhauf alebo? Golian musí mať nejaké známosti aj takí suchý alebo Turan z Popradu by boli prospesnejsi a k fruhaufovi ešte všímam si to asi len ja alebo aj ostatný, že sa z realizačného týmu najviac vyjadruje ku všetkému g poslednom čase akoby mal hlavné slovo? Nechcem mu krivdit ale mňa ako tréner asistent trénera ešte ničím nezaujal a zdá sa mi miestami ako majster galaxie a srší z neho dávka arogancie.
8.4.2024 - 20:21
+6

FeroMotyka

 

Asi Šatan, ale ja už som to pochopil. Brať takýchto obrancov aby ľudia otočili a prosili o to aby zavolali hráčov KHL. Lišák jeden
8.4.2024 - 20:54
+2

mili28

 

to , ze sa k tomu vyjadruje, neznamena, ze vybera sám! len bohuzial je jediny, co ma normalny prejav...
9.4.2024 - 14:51
+1

Bizzaremifo

 

Povedal by som, že má na starosti aj prácu hovorcu v repre..
9.4.2024 - 21:21
0

Tip-Top

 

Rozhodnutie o účasti Slovákov z KHL v reprezentácii sa opäť posúva na neskôr. „Intenzívne na tom pracujeme,“

Akoze vazne intenzivne na tom pracujeme? Veď tam existujú len dve možnosti áno a nie, to je dezole extrémny level takto sa vyjadrit ty eticky kodex Frigo. To ako kebyže sa spýta Peter s Robertom otazku ako nizsie Patrika, Reneho, Zuzany, a Jasminy.
Natocite saskaren kde mi vyjadrite podporu za fľašu domácej? Potreboval by som hned odpoveď ano/nie, kedze za 5 dni je druhe kolo draftu. A oni odpovedia intenzívne na tom pracujeme...
8.4.2024 - 21:47
+1

gallup nr

 

asi rokuju so sponzormi, ktori s ucastou hracov z khl maju problem (skoda, kaufland, orange) alebo hladaju nahradnych (nove ministerstvo sportu). to, ze nevedia jasne povedat, ze dakujeme, ale hracov z khl v repre nechceme, je riadny reputation damage, ale iba to zapada do vacsinoveho nastavenia slovenska aj s tym jeho stokholmskym syndromom voci rusku. zial.
9.4.2024 - 7:47
+10

FP-rivaldo7

 

kto okrem gernata a cajkovskeho ma z khl na repre, kristof ktoreho tim skoncil posledny v lige sam dal za sezonu 9 golov? na hraca co si jeden vecer obliekol dres na podporu obrany ukrajiny a druhe rano stal vzorne do Z neplati kodex?
9.4.2024 - 10:12
+3

pukfan

 

Ty si tiež jeden z tých, čo si musel dať v nedeľu ráno sedatíva a prejsť sa so psíkom po lese?
Kľud, všetko bude v poriadku.
9.4.2024 - 11:51
+4

gallup nr

 

myslim, ze ked vlada prestane z poslednych sil oddalovat nasledky zlych populistickych rozhodnuti z minulosti, tak vela ludi, ktori teraz maju pocit, ze maju navrch, opusti noblesa
9.4.2024 - 12:03
+10

pukfan

 

myslim, ze ked media ako dennikn, sme aktuality prestanu spolu s progresivnym slovenskom sirit nenavist na Slovensku, bude urcite lepsie. Ja nie som na tuto vladu hrdy, ale mam otvorene oci.
9.4.2024 - 13:52
+5

worth

 

Urcite, ked sa zbavime slobodnych medii a opozicie, to uz potom bude ten pravy komunisticky raj na vecne veky a nikdy inak
9.4.2024 - 13:58
+14

crosbynko

 

Prvy zacal sirit nenavist Matovic a potom dalej Fico a Blaha na namestiach este pocas Covidu.
9.4.2024 - 14:06
+4

hello, havarju

 

9.4.2024 - 14:37
+1

antinamor

 

Ty nie si za túto vládu, iba celkom nahodou používaš slovník birmovaného boľševika. Zlé, zlé médiá a progresívne médiá a liberálna bratislavská kaviareň. To nevymyslíš, na to má patent iba don Roberto a jeho voličská základňa.
9.4.2024 - 21:17
+3

Tyna85

 

Môže byť človek progresívny liberál a zároveň nebývat v BA a nechodiť do nejakej kaviarne? Či vtedy nie je pravý progresívny liberál 😀
10.4.2024 - 10:59
+1

risenberger1

 

otvorené oči a prázdnu hlavu
10.4.2024 - 15:25
+1

strojar

 

Dať veľa gólov v reprezentácii a v NHL ešte neznamená mať chrbtovú kosť.
8.4.2024 - 21:58
+14

frantapriklep

 

Už sa celý národ rozhádal na témy očkovania, vojny, politických strán, prezidentských kandidátov, jediná vec nás dokázala ešte spojiť a tou bol reprezentačný hokej. A aj tam už si musíme nájsť dôvod, prečo sa hádať, urážať, zosmiešňovať. Hráči KHL by prišli hrať za Slovensko, s nimi by bol tím silnejší, schopný dávať viac gólov, či menej dostávať. Ale budeme hľadať smiešne dôvody, prečo ich nezavolať.

V tomto proste ale má Šatan dať jasné stanovisko, hráči môžu hrať ak ich tréner chce, IIHF to nezakázala a basta. Kazachstan mal hráčov z KHL na minulých MS a neprestalo tam slnko svietiť. A neprestalo by ani tu, len by niektorí moralisti polámali klávesnice a pozerali hokej so škrípaním zubov. Ale nakoniec by sa aj tak tešili z gólov Slovenska.

Aj Buček bol v KHL, nezabúdajme. A teraz sa z jeho hry tešíme a chceme ho v repre. Prestaňme sa stresovať aj na veciach, na ktorých nemusíme.

9.4.2024 - 9:58
+14

nerorome

 

Lenže tu je reálne nielen to, že nominovaním hráčov z KHL bude repre (navyše hneď za kopečkom v Čechách) pod enormným mediálnym tlakom, ale zároveň, že niektorí hráči, vedomí si všetkých s tým spojených rizík, odmietnu pozvánku do tímu. Už niečo avizoval Lantoši a pridali by sa aj ďalší, tipoval by som minimálne Pospíšila, Cehlárika či Čerešňáka. Takže v konečnom dôsledku by to s hráčmi KHL posilnenie vôbec nemuselo byť...
9.4.2024 - 10:06
+12

Urpiner16

 

Takže rozpoltená hokejová spoločnosť.Gratulujem.To nem dopadne dobre a za neúspech už vopred máme rukolapné výhovorky dopredu.My si vieme skomplikovať i neskomplikovateľné.A čakáme a čakáme.
9.4.2024 - 10:14
+3

DENISO6

 

Ale Slovák nepotrebuje kvalitnejší tím ale morálnej aby potom mohol v krčme pred TV nadávať že aké polená to tam tréner zobral
9.4.2024 - 10:39
0

DENISO6

 

*morálnejší
9.4.2024 - 10:40
+1

mannheim

 

Smiešne dôvody ? Propagácia zasratých vrahov berúcich si susednú krajinu ? Nejakú individuálnu zodpovednosť hráča neriešime ?Kazachstan ? To sa ideme prirovnávať ku Kazachstanu ? Ja som myslel, že chceme napredovať ako krajina a nie sa porovnávať s kultúrnou a demokratickou úrovňou Kazachstanu.
9.4.2024 - 10:43
+30

Maross NR

 

SKoro mi odpálilo dekel, keď som si Frantov príspevok prečítal. Asi aj deti so ženami zavrieme do pivnice, nech máme pokoj a môžeme sledovať hokej.
9.4.2024 - 10:45
+20

nerorome

 

V podstate súhlas, akurát pripomeniem,že okrem Kazachstanu minulý rok bola ešte jedna krajina, ktorá mala na MS v kádri hráča pôsobiaceho v KHL - Slovinsko (Drozg). U tejto krajiny už to kultúrno-demokratické porovnanie s nami na mieste asi bude...
9.4.2024 - 10:56
+2

Maross NR

 

Pre Teba smiešne, pre niekoho otázka života a slobody.

Ktorý národ v Európe riešil tému očkovania alebo týmto spôsobom rieši vojnu a vôbec všetko. Nie je to náhodou preto, že tá politika vstupuje u nás všade kde nemá a zrovna od tých, čo tvrdia, že politika do športu nepatrí?

A ako to chceme oddeliť (politiku a šport), keď už to tam je? Keď ľudia na SLovensku žijú z emócií a senzácií.

Prispôsobíme sa chudobným duchom? Čo ľudia s morálnzmi zásadami?

Zväz mal hneď na začiatku prijať jednoznačné stanovisko a bol by pokoj.
9.4.2024 - 10:43
+14

hawkie

 

PoTpys , najmä tá posledná veta všetko jednoznačne vystihuje. Keby to prijmú pár mesiacov po začiatku totálnej vojny vatnikov proti UA (s platnosťou od ďalšej sezóny), tak by nikto nič neriešil, hokejisti by vedeli, na čom sú, a proste koniec... dovidenia.

A ešte dodatok, že politici si (s prepáčením) nasie*ajú do huby tým, že komentujú šport a vyjadrujú sa s tými ťalafátkami, že politika do športu nepatrí... kks, tak čo sa k tomu majú čo vyjadrovať - oni - čo sa do športu absolútne nerozumejú..?
9.4.2024 - 11:22
+4

Sani

 

Stale mi nikto nevysvetlil, ze ako ma vyzerat ta nerozhadanost, pokoj a zmier.....to sa ma polka naroda vzdat elementarnych moralnych principov a nechat sa tiez prevalcovat dezinfoscenou..?
9.4.2024 - 11:31
+28

speedman

 

9.4.2024 - 11:44
+1

Maross NR

 

Toto podpisujem.
9.4.2024 - 17:29
+2

bigi

 

franto ty si fakt ze nejaky mozny pripadny uspech, ktory nie je zaruceny, ochotny vymenit chrbticu? akedy by bolo cez ciaru aby sme uz kolaborantov nevolali?
a kto chce buceka v repre? hovor vzdy len za seba
9.4.2024 - 12:13
+18

Breadman

 

:grc:
9.4.2024 - 19:40
+2

nyytymaki

 

ty odkedy piješ alkohol?
10.4.2024 - 10:33
+2

amaskiea

 

Franto, ty len opráš znalosti z ruštiny a budeš mať aj ďalej bezstarostný veget, neboj, ty s tvojím nastavením sa vôbec nemáš pre čo zbytočne stresovať.
10.4.2024 - 11:50
+6

DENISO6

 

My sme jediné mužstvo na turnaji ktoré je pod tlakom už mesiac pred turnajom.
9.4.2024 - 10:34
+4

rabl

 

Už sa teším na finálový diel tejto telenovely ohľadom nominácie hráčov z KHL. Ale predpokladám, že to skončí nasledovne; Zväz dovolí príchod hráčov z KHL ale realizačný tím nikoho z nich nepovolá do repre. Slovenské alibistické riešenie na obe strany.
9.4.2024 - 11:02
+14

luciakanky

 

Ale už len to, že povolia ich nomináciu bude strašná hanba
9.4.2024 - 11:05
+7

mili28

 

nepovoli !
9.4.2024 - 14:53
+1

luciakanky

 

Žiadny hráč, ktorý po začatí vojny /špeciálnej operácie či ako to volajú dobrovoľne odišiel hrať do khl nemá čo v repre robiť, vrátane Bučeka, kebyže na khl má tak tam je dodnes.
Na druhej straneje niekto z tej kopy khlkarov taký, že mal životnú formu a bol reálnou posilou pre repre? Podľa mňa nie. Ak by tam dajme tomu Krištof viedol štatistiku bodovania a strelcov tak by som aspoň trocha pochopila prečo ho chcú.
Ja aj tak nemám chuť sledovať MS zvlášť po tom čo budú na jojke. A keď sme už pri tom, tak kde sa bude dať sledovať MS online? Myslím ako po minulé roky sa dalo na rtvs, nie onhockey.tv a podobne?
Ďakujem za odpoveď na túto závažnú otázku 😀
9.4.2024 - 11:05
+12

pukfan

 

Ak chceš úprimnú odpoveď /nie súhlas s nimi/, tak posilami by boli Húska, Gernát a Čajkovský, zbytok je v pohode nahraditeľný.
9.4.2024 - 11:46
+1

Janci24

 

Buček je suverénne najlepším Slovákom v našej lige a je aj jedným z najlepších hráčov v našej lige (pokiaľ nie je najlepší)! Samo do repre jednoznačne patrí!
9.4.2024 - 15:11
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hawkie

 

Pišta VÍ-ŤAZ, si to ty?
9.4.2024 - 11:34
+20

antinamor

 

Vieš môj zlatý, že členom bezpečnostnej rady OSN je RuSSko? A práve to Russko ako ten teroristický štát má v tej istej bezpečnostnej rade OSN právo veta? A čo myslíš, že mierotvorci z Ruska v tej bezpečnostnej rade robia? Využívajú právo veta na akúkoľvek rezolúciu, ktorá Rusko označí za agresora a teroristu. Toto ani komentovať nebudem: "a ako potomok ZSSR víťazov druhej svetovej vojny má právo zasiahnúť všade tam kde je nacizmus a fašizmus opäť živý" Btw. Russko nás označilo za nepriateľský štát a vyhráža sa nám jadrovými zbraňami. Podľa tvojej logiky má na to právo.
9.4.2024 - 11:53
+24

Tyna85

 

Mne príde vtipné, že ten čo má podľa neho "právo zasiahnuť všade tam kde je nacizmus a fašizmus živý". Nemal najmenší problém podpísať pakt s tým "nacizmom a fašizmom" keď začala druhá svetová vojna. Hlavne keď dostanú územia ktoré chcú. Mňa udivuje ako niektorí dokážu obhajovať Sovietsky zväz či Rusko.
9.4.2024 - 12:21
+10

Maross NR

 

Už aj tu máme trollov
9.4.2024 - 12:36
+9

antinamor

 

Oni tu boli vždy, teraz posilnení víťazstvom jamkatého mierotvorcu s prvou dámou Geri, vyliezajú ako huby po daždi.
9.4.2024 - 12:54
+16

hawkie

 

Ale v prezidentskom paláci budeme mať prvého frajera
9.4.2024 - 13:57
+4

nerorome

 

Už sme mali aj za Čaputovej a prežili sme... A tým by som túto prízemnú tému aspoň za mňa ukončil
9.4.2024 - 14:39
+3

bigi

 

Preco vsak sme nakoniec ukazalibze sme progresivna krajina vsak na piste prezidenta strieda zenu... Pelle. Ktora krajina take moze povedat
9.4.2024 - 20:36
+4

Daewo_KS

 

Anglosasov : tusil som, ze toto (pre vas, Harabinovcov) nove slovicko zaujme vase intelekety.

Prosim, pouc ma, ktora medzinarodna zmluva dava Ruskej federacii "pravo zasiahnut vsade tam, kde je nacizmus a fasizmus opat zivy"?
9.4.2024 - 12:44
+7

Nemehlo

 

Preco pouzivas anglosaske vynalezy ako internet a VPN?
9.4.2024 - 14:12
+6

Mato-Mi

 

Verim tomu, ze si v zivote neprecital ani len jednu medzinarodnu zmluvu. Dokonca ani tento svoj prispevok nemas z vlastnej hlavy, len parafrazujes talafatky akehosi Stefana.
9.4.2024 - 15:47
+3

weefoe

 

to russko čo porušuje zmluvy jedna radosť (napr. Budapeštianske memorandum o bezpečnostných zárukách z roku 1994), to russko čo kooperovalo s nacistami kým sa to hodilo (napr. rozdelenie si Poľska v II.svetovej vojne), to russko pre ktorý sme nepriateľský štát, to russko kde môže byť len jeden názor, k čomu sa pomaličky blížime aj my...
10.4.2024 - 8:32
+2

DraciaTlama

 

Vždy mi pri týchto debatách napadne divadelná hra Petra Karvaša "Polnočná omša".
9.4.2024 - 14:54
+1

HKmZVMirec

 

Co tam robí Mudrak ????
9.4.2024 - 16:53
+1

nerorome

 

Mudruje ????
10.4.2024 - 9:48
0

Urpiner16

 

To sú tí povrchní vyberači.Dnes už do repre zoberú hocikoho aj bez formy.
9.4.2024 - 19:34
+1

strojar

 

K "postoju" SZĽH k hráčom z KHL to popísal Karel Kryl v piesni Demokracie.
"zaujímáme postoje, místo abychom stáli"
10.4.2024 - 10:49
+1

Cuco

 

Attila Vegh prišiel dva mesiace pred dôležitým turnajom s Vemolom o sponzora len preto že vyjadril svoj politický postoj k súčasnej vláde. Niečo podobné hrozí aj SZLH ak nezaujme jasné stanovisko. Pre Attilu bol Renault dôležitým sponzorom a myslím si že aj pre SZLH sú dôležitý sponzori.
10.4.2024 - 11:48
+3

emoxx1

 

Neprišiel o sponzora preto, že vyjadril svoj názor z ale preto, že v zmluve mal, že bude vystupovať apoliticky.
Naviac mi príde divné, že ľudia tieto statusy vnímajú ako ich politické postoje. Všetci zúčastnený sú ľudia ktorý zadarmo nezavesia na svoj účet ani pixel. Za takéto posty ktoré sa zapájajú do predvolebnej kampane sa pohybuje suma niekde medzi 15-50 000€ v závislosti od dosahu infkuebcera. Tu šlo o biznis, nie o názor. Snáď mu dali dosť na to, aby mu to za to stálo.
10.4.2024 - 12:04
+6

nerorome

 

Súhlasím, akurát z tej zverejnenej komunikácie v podstate vyplýva, že ak by aj tú apolitickosť porušil v prospech Korčoka, tak by to v Renaulte s centrálou uhrali
10.4.2024 - 12:09
+7

emoxx1

 

To je samozrejme Attilov názor.
10.4.2024 - 12:13
+2

nerorome

 

Nie, to je napísané priamo v komunikácii:https://sport24.pluska.sk/ostatne/attila-vegh-soku-sponzor-mu-pre-nazor-volbach-vypovedal-zmluvu.
10.4.2024 - 12:17
+4

emoxx1

 

V súkromnej komunikácii (čo tiež za mňa nie je fér, že zverejnili) priznala, že nie je ochotná sa za to postaviť keď s tým ani nesúhlasí. No v konečnom rataní by ona aj tak nerozhodovala.
10.4.2024 - 12:34
+1

nerorome

 

Ja som iba napísal, že z komunikácie je jasné, že "by sa to dalo ustáť", keby Attila "mal" rovnaký názor ako tá pani a jej bublina..
10.4.2024 - 12:39
+2

emoxx1

 

Ako už bolo povedané, Attila nemá názor. 😁
10.4.2024 - 12:55
0

nerorome

 

Akurát je smutné, že ak by to bolo opačne, že by nejaký sponzor na báze porušenia ustanovenia zmluvy o apolitickosti takto naložil s nejakým podporovateľom Korčoka, veľa z tých, čo si z tejto "kauzy"robia prdel by skákala meter dvadsať a mala plné ústa nedemokratických metód...
10.4.2024 - 13:00
+3

emoxx1

 

Nebudem hovoriť za ostatných. Za seba len toľko, že pokiaľ má v zmluve apolitickost, tak nemá vystupovať buď nikde, alebo tá lepšia varianta. Stretnem sa so svojím partnerom a preduskutujeme do akej miery vieme tú zmluvu upraviť a ako postupovať ďalej. Už fakt, že sa to rieši takto po funuse nenapoveda nič dobré. Toto v praxi vôbec nemalo takto diať.
10.4.2024 - 13:07
+1

nerorome

 

Súhlas.
10.4.2024 - 13:10
0

bigi

 

Lenze ta pani by zs to musela bojovat proti pravidlam. Ono niekedy sa to da ked je dovod ale by to preco konkretne mala robit. A asi by jej to nepreslo aj keby chcela. Keze tu firmu s casti vlastni fra stat a tam s nasimi nie su uplne korektne vztahy
10.4.2024 - 12:58
+1

AgentCooper

 

Nie, niečo také ako Attilov názor neexistuje.
10.4.2024 - 12:20
+2

strojar

 

Je úplne nepodstatné kto sponzoruje či nepodporuje nejakého bezvýznamného bitkára.
10.4.2024 - 12:29
0

bigi

 

Neklam, to zevto vegh takto prezentuje este nie je oravda. Renault ma to ze ich ambasador ma byt apoliticky co vegh porusil a teraz vyplakava. Ajbto jeho, no jeho v uvodzovkach, vyjadrenie je smiesne take klasicke dezole on moze vyjadrit nazor ale iny nemozu.
10.4.2024 - 12:51
0

emoxx1

 

Mne tam v princípe vadí, že tá manažérka s nimi jasné komunikovala úprimne ako ľuďmi s ktorými dlho pracuje. Tá forma mohla byť podaná aj úplne oficiálne, len s odkazom na zmluvu, no ona tam dodala svoj osobný postoj v zmysle, že verí ľuďom s ktorými komunikuje. Na konci to aj tak len poukazuje na bitkárov charakter... Alebo charakter jeho manažéra.
Ako hovoril môj dedo. Never nikomu nikdy nič...
10.4.2024 - 13:04
+1

DraciaTlama

 

Mala som pracovne tu "česť" ako s nim tak aj s jeho menezerisom.

Nikdy viac.
10.4.2024 - 13:26
+2

mannheim

 

Tak on je veľmi obľúbený pre jeho vystupovanie u bežných ľudí, viacero z nich by bolo asi prekvapených, že v reále je to trochu iné, viac zamerané akoby som to...komerčne ?
10.4.2024 - 14:00
0

DraciaTlama

 

Manny, napisal si to velmi dislomaticky.
Zial, som viazana mlcanlivostou, ale poviem tolko.
Argancia. Len prachy. Porusenie zmluvy? A co, dohodneme nejake odskodne.
10.4.2024 - 14:07
+1

emoxx1

 

Jeho vystupovanie je populárne, lebo je smiešne. Veľa ľudí si podprahovo myslí že je vtipný, ale pravda je taká, že on je len smiešny. Je to postavené na komolenej Maďarskej Slovenčine ktorá vytvára tie smiešne momenty. Ten koncept funguje roky. Ibi Maiga, Reza na farme, Thomas Kamenár, Thomas puskailer, Attila a mohli by sme pokračovať.
10.4.2024 - 14:16
+1

strojar

 

Nie smiešne, ale trápne.
Smiešne to môže byť akurát pre toho, kto sa baví na "vtipoch" o kakačkách, cikačkách alebo komolení slovenčiny Maďarom.
10.4.2024 - 14:38
0

DraciaTlama

 

Len doplním...že v obchodnom jednaní hovorí čisto, spisovne.
10.4.2024 - 15:12
+1

Cuco

 

Priatelia ja som chcel tým len poukázať na to že aj sponzori sa môžu kľudne odvrátiť od SZLH ak vysrsti nejakú chobotninu ohľadom hráčov z KHL.
10.4.2024 - 14:16
+1

emoxx1

 

Áno... Dobrý postreh. Už len dúfať z že ich nenahradí Gasprom...
To je len vtip. Dúfam...
10.4.2024 - 14:20
0

Mato-Mi

 

Ako nedavno nazval Valtonen Satana na tlacovke: Miro Gazprom
10.4.2024 - 14:45
+1

DraciaTlama

 

https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-slovenski-europoslanci-vyzva-szhl-hraci-khl-reprezentacia-ms-v-hokeji-2024/

Slovenskí europoslanci žiadajú zväz, aby hráči z KHL nehrali na MS v Česku
10.4.2024 - 14:57
+1

Mato-Mi

 

Zapredanci zapadu. To sa dvihne vlna hejtu na ich osoby.
10.4.2024 - 15:30
+2

nerorome

 

No tak miešajú politiku so športom, nie ?
10.4.2024 - 15:34
+1

strojar

 

Za chvíľu bude Miroslav posledný, kto sa ešte nevyjadril k (ne)účasti slovenských hráčov z KHL na MS.
10.4.2024 - 15:17
0

nerorome

 

Prečo píšeš Miroslav a nenapíšeš rovno Šatan ? Niektorí by si mohli myslieť, že myslíš Laža, Kováčika či dokonca Jaroša.
10.4.2024 - 15:21
+1

strojar

 

Prekvapil si ma svojim neobyčajne bystrým postrehom.
10.4.2024 - 15:57
+1

amaskiea

 

Nebude, Miloš z Nitry sa tiež ešte nevyjadril.
10.4.2024 - 17:25
+3

miko 75

 

Tak už aj Rauch zrušil plánovanú spoluprácu s Jasminou Alagič pre podporu Pelleho.
10.4.2024 - 16:51
+4

Urpiner16

 

Kto sa ešte nevyjadril nech sa hlási u súdruha žinčicu.
10.4.2024 - 17:28
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
1. Spiš. N. V 54 173:152 104
2. Košice 54 172:130 101
3. Nitra 54 197:163 97
4. Žilina 54 174:146 94
5. B. Bystrica 54 161:145 88
6. Poprad 54 178:144 86
7. Slovan 54 164:159 81
8. Trenčín 54 150:155 80
9. Michalovce 54 157:153 80
10. Zvolen 54 174:174 73
11. L. Mikuláš 54 140:173 59
12. N. Zámky 54 114:260 29
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov4638107180:68116
2.Žiar n. Hronom4632239182:117103
3.Dubnica46283312139:11693
4.Skalica46265312182:11691
5.Humenné46245314156:11085
6.Topoľčany46187318165:15471
7.P. Bystrica46193717146:14070
8.Levice46135622149:16455
9.Detva46135424127:16753
10.Bratislava46115426124:16847
11.Trnava4611152987:17840
12.Trebišov4655630100:16831
SR 18243002141:1119
Aktualizované: 5.3.2025 21:38
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.3.2025 13:29
a

Bleskovky

New York Rangers podpísali novú dvojročnú zmluvu s Rempem

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers predĺžil zmluvu s kanadským útočníkom Mattom Rempem. Dvadsaťdvaročný hráč podpísal nový dvojročný kontrakt, ktorý mu prinesie ročný príjem v hodnote 975.000 amerických dolárov. Klub o tom informoval prostredníctvom oficiálneho webu. pred 4 hod. - TASR


Okuliar skóroval v 3. finále, jeho Charlotte prehráva 1:2 na zápasy

Slovenský hokejista Oliver Okuliar sa gólovo presadil v treťom zápase finále play off zámorskej AHL, v ktorom jeho tím Charlotte Checkers prehral na ľade Abbotsfordu Canucks 1:6. Dvadsaťpäťročný útočník otvoril v 9. minúte skóre stretnutia, keď pred bránkou úspešne tečoval strelu spoluhráča Matta Kiersteda. Domáci však v druhej tretine vyrovnali a v tretej piatimi gólmi strhli víťazstvo na svoju stranu. Checkers prehrávajú 1:2 na zápasy, séria sa hrá na štyri víťazstvá. o 10:27 - TASR


Obranca Thomson sa vracia do Ottawy, podpísal ročný kontrakt

Fínsky hokejový obranca Lassi Thomson sa po roku strávenom vo švédskej SHL vracia do organizácie Ottawy Senators. V nedeľu sa s klubom NHL dohodol na ročnom dvojcestnom kontrakte, ktorý mu na profiligovej úrovni garantuje plat 775.000 dolárov. 16.6.2025 07:47 - TASR


Fínsky útočník Lammikko sa vracia do profiligy, upísal sa Devils

Fínsky útočník Juho Lammikko sa po troch sezónach vo švajčiarskej lige vracia do NHL. Podľa cbcsports.com podpísal ročný kontrakt na 800.000 dolárov s New Jersey Devils. Dvadsaťdeväťročný Lammikko hral v NHL naposledy v sezóne 2021/22, keď nastupoval za Vancouver Canucks. Potom sa vrátil do Európy a v uplynulých troch ročníkoch si obliekal dres Zürich Lions, s ktorým získal dva švajčiarske tituly. V minulom ročníku nazbieral 38 bodov (13+25) v 48 zápasoch základnej časti a pridal ďalších 8 (5+3) v 13 dueloch play off. 15.6.2025 10:48 - TASR


Švédsky obranca Freij uzavrel nováčikovskú zmluvu s Winnipegom

Vedenie kanadského hokejového klubu NHL Winnipeg Jets uzavrelo so švédskym obrancom Alfonsom Freijom trojročnú nováčikovskú zmluvu. V nedeľu o tom informoval klub na svojom webe. 15.6.2025 09:53 - TASR


Kopitar získal tretíkrát v kariére trofej Lady Byngovej

Slovinský hokejista Anže Kopitar z tímu Los Angeles Kings získal v zámorskej NHL prestížnu Trofej Lady Byngovej. Ocenenie v profilige od roku 1925 získava hokejista, ktorý najlepšie skĺbi športové majstrovstvo, slušnosť a zmysel pre fair play. Kapitán „kráľov” získal túto trofej tretíkrát v kariére. 12.6.2025 21:36 - TASR


Kreider po 14 rokoch opúšťa NY Rangers, vymenili ho do Anaheimu

Skúsený americký hokejista Chris Kreider sa v rámci NHL sťahuje z New Yorku Rangers do Anaheimu. „Jazdci“ vymenili 34-ročného útočníka spoločne s voľbou v 4. kole draftu za mladíka Careyho Terrancea a právo výberu v 3. kole draftu. Informoval o tom web televízie TSN. 12.6.2025 17:55 - TASR


Makar získal druhýkrát v kariére Norrisovu trofej pre najlepšieho obrancu

Cale Makar z Colorada Avalanche získal druhýkrát v kariére Norrisovu trofej pre najlepšieho obrancu sezóny v zámorskej hokejovej NHL. Zopakoval si tak prvenstvo v ankete z roku 2022, keď sa tešil aj z triumfu v Stanleyho pohári. 11.6.2025 18:17 - TASR


Brankár Postava sa dohodol na nováčikovskej zmluve s Detroitom

Český hokejový brankár Michal Postava, ktorý v uplynulej sezóne doviedol Kometu Brno k majstrovskému titulu, podpísal kontrakt v zámorí. Dohodol sa na dvojročnej nováčikovskej zmluve s Detroitom Red Wings. Klub NHL to oznámil na svojej webstránke. 11.6.2025 09:38 - TASR


Český útočník Klapka podpísal s Calgary nový dvojročný kontrakt

Český hokejista Adam Klapka sa dohodol s vedením klubu NHL Calgary Flames na predĺžení spolupráce. Dvadsaťštyriročný útočník podpísal nový dvojročný kontrakt, ktorý mu vynesie 1,25 milióna dolárov za sezónu. 11.6.2025 07:53 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

25. 05. 2025
ŠvajčiarskoUSA
0:1 PPREPORT
ŠvédskoDánsko
6:2REPORT
24. 05. 2025
ŠvajčiarskoDánsko
7:0REPORT
ŠvédskoUSA
2:6REPORT
22. 05. 2025
ŠvédskoČesko
5:2REPORT
KanadaDánsko
1:2REPORT

Najviac bodov

David PastrňákCZE14 bodov
2.MacKinnon N.CAN13
3.Červenka R.CZE13
4.Konecny T.CAN12
5.Lindholm E.SWE11

Najlepší strelec

Sven AndrighettoSUI7 gólov
2.Tolvanen E.FIN7
3.MacKinnon N.CAN7
4.Lindholm E.SWE7
5.Pastrňák D.CZE6

Najlepší brankár

Juuse SarosFIN95.92 perc
2.Vladař D.CZE95.16 %
3.Binnington J.CAN94.74 %
4.Fleury M.CAN94.44 %
5.Charlin S.SUI93.02 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada734:719
2.Švédsko728:818
3.Fínsko722:1016
4.Rakúsko721:1810
5.Lotyšsko717:259
6.Slovensko79:247
7.Slovinsko79:294
8.Francúzsko78:271
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:919
2.USA734:1417
3.Česko735:1417
4.Nemecko720:2210
5.Dánsko725:2411
6.Nórsko713:244
7.Maďarsko78:393
8.Kazachstan79:323