Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Puliš už do finále nezasiahne. HKM podal podnet na disciplinárku

zdroj: HKM Zvolen/Vladimír Chramazda
3.5.2021 11:35 TASR

Kapitán hokejistov HKM Zvolen Radovan Puliš utrpel v druhom finálovom zápase Kaufland play off Tipos extraligy viacpočetné zlomeniny tvárového skeletu a nosa.


Po zákroku Popradčana Petra Ulrycha musel zamieriť do nemocnice, kde sa podrobil operácii. Ulrych za zákrok v druhej tretine dostal trest na 5 minút + DKZ. Zvolenčania následne podali podnet na Disciplinárnu komisiu Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH), v ktorom žiadajú zastaviť Ulrychovi činnosť za zranenie protihráča. Pre TASR to potvrdil generálny manažér klubu Ladislav Čierny, ktorý tiež informoval, že do finále už nezasiahne ani ďalšia opora HKM Peter Zuzin: "Žiaľ, Peter má zlomené zápästie."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Mato-Mi

 

A DK bude zasadat o tyzden
3.5.2021 - 12:00
+9

fagaf

 

Si myslíš len ty : U Z N E S E N I E Disciplinárnej komisie SZĽH
Disciplinárna komisiaSlovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov dňa 03.05.2021 po predbežnom prerokovaní podnetu HKM Zvolen zo dňa 02.05.2021 vo veci Petra Ulrycha (ČRP 37998) hráča HK Poprad vedenej pod č. PL/40/20-21 takto rozhodla: v zmysle článku 38 bod 2, článku 39 bod 4 písm. p) a článku 39 bod 7 všeobecnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH vydáva predbežné opatrenie, ktorým zakazuje Petrovi Ulrychovi (ČRP 37998) výkon športovej činnosti s účinnosťou od 03.05.2021.

Odôvodnenie

Dňa 02.05.2021 bol DK SZĽH doručený podnet klubu HKM Zvolen smerujúci voči hráčovi klubu HK Poprad Petrovi Ulrychovi (ČRP 37998). Z uvedeného podnetu bolo zistené, že menovaný hráč sa mal v zápase EXS č. 354 HKM Zvolen vs. HK Poprad zo dňa 30.04.2021 v čase 26:13 dopustiť konania, ktoré vykazuje znaky disciplinárneho previnenia napadnutie v zmysle čl. 12 bodu 12.3 II. oddielu osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH. V dôsledku tohto konania bolo hráčovi klubu HKM Zvolen Radovanovi Pulišovi spôsobené zranenie – otras mozgu a zlomenina nosových kostí. Zranenie je pritom preukázané lekárskymi správami predloženými klubom HKM Zvolen. Vzhľadom na závažnosť konania ako aj vzhľadom na závažnosť následku rozhodla DK tak ako je uvedené vo výroku tohto uznesenia.
Poučenie:
Proti tomuto rozhodnutiu je prípustné odvolanie do 7 dní odo dňa jeho doručenia podľa článkov 43 až 46 Hlavy V. všeobecnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH cestou DK SZĽH na Arbitrážnu komisiu SZĽH. Podané odvolanie sa spoplatňuje sumou podľa článku 51 ods. 2 písm. b) Hlavy V. všeobecnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH. Podané odvolanie nemá odkladný účinok.

Dňa 03.05.2021
JUDr. Rastislav Jakubovič
predseda DK SZĽH
3.5.2021 - 12:07
+8

Chopok

 

Tak aj otras mozgu mal? Sa tvrdilo, ze nie... ci?
3.5.2021 - 12:11
+1

HKMpelemele

 

Každý náraz do hlavy je sprevádzaný otrasom mozgu...ide len o jeho intenzitu a stupeň. Keď niekto dostane náraz taký, že mu zlomí lícne a nosové kosti, grcia cestou v sanitke, ver mi, že ten otras je silný ..
3.5.2021 - 13:11
+16

Qwixik

 

vravím teraz sa na situáciu nepozerali z celkového hladiska, ale iba nasledky toho hitu (neprijemne zranenie Pulisa), akceptujem pozastavenie cinnosti ale mali by sme pisat odvolanie..
3.5.2021 - 12:12
0

Mato-Mi

 

Zjavne som ich podcenil
3.5.2021 - 12:16
+3

Mato-Mi

 

Len skoda, ze autor clanku si nedal nemahu, aby doplnil do textu aj predbezne rozhodnutie DK.
3.5.2021 - 12:22
+8

len_tak

 

Autor je TASR: Škoda, že si si nepozrel rozhodnutia DK. Nič v zlom.
3.5.2021 - 13:05
+11

Mato-Mi

 

Nic v zlom, ak som "novinar" a idem pisat clanok, ktory len skopirujem, tak si dam aspon namahu a informujem citatelov aj o existujucom rozhodnuti. Lebo z tvojej logiky by sem mohli dat clanok v tomto zneni: Zvolen zvitazil v druhom zapase nad Popradom. Vysledok si dohladajte
3.5.2021 - 13:28
+7

strojar

 

Lepší by už potom bol článok:
"Zvolen hral s Popradom"
3.5.2021 - 14:01
+10

Mato-Mi

 

Uplne ad absurdum, niekto proti niekomu hral
3.5.2021 - 14:03
+3

Wurezv

 

Alebo rovno, hralo sa
3.5.2021 - 16:18
+3

buchlo

 

Podla miestnych odbornikov a akoze celebrit ide o tzv. samoposkodenie!
Vsak vyskusajte.
3.5.2021 - 12:00
+16

Dzunkes

 

ziadny faul ani nic podobne sa nekonalo 🤭
3.5.2021 - 16:27
0

lol zv

 

Cize, slovami klasika tvrdis, ze skutok sa nestal?
3.5.2021 - 16:35
0

BieloModra

 

nech sa paci... a skoda aj Zuzina vedel by vsietit este volaky ten gol
3.5.2021 - 12:01
+8

GZA

 

Do ...
3.5.2021 - 12:03
+4

Myšo

 

Stále mame pri výpadku dvojičiek haščak skokan a zuzin Puliš väčšiu kvalitu v útoku...Rado skóre uzdravenie prajem.
3.5.2021 - 12:05
+2

Senn

 

a ty odkial vies ze hascak a skokan uz nebudu hrat?
3.5.2021 - 12:07
+3

Qwixik

 

S haščakom to nevyzera podla mna moc dobre, avšak Skokan dostal pukom, ked to nebude otras mozgu/zlomena sanka...!dnes 100 pro hra si myslím!

3.5.2021 - 12:08
0

Senn

 

no len aby neboli niektori prekvapeni, ked sa obaja zjavia na lade
3.5.2021 - 12:11
+4

Myšo

 

No nikto nepovedal že budú takze dúfam
3.5.2021 - 12:16
+1

trevor

 

Ibaze Hascak a Skokan udajne budu hrat. A v tom pripade to bude pre nas bez Zuzu a Pula, ktori uz nezasiahnu, velmi tazke.
3.5.2021 - 12:08
+3

Myšo

 

Tak to je riadny pruser popravde
3.5.2021 - 12:18
+4

Mato-Mi

 

Hascak mozno hrat bude, zrejme mal len vajecniky prechladene z toho kupania
3.5.2021 - 12:20
+22

Dzunkes

 

Skokan bude hrat Hascak zrejme nie...inak..si videl ako sa ma hrat aj bez prvej lajny?a nemusel byt ziadny Hascak ani Skokan a tak to ma byt aby ich vedeli aj iny zastupit!
3.5.2021 - 16:28
+1

DexterMorgan

 

😂😂😂: Sa spamataj😂 Kvalita je jednoznacne na strane PP. Vy mate akurat tak dve stastne vitazstva. A vyplakavate na disciplinarke, pretoze hokejom neviete vyhrat titul. Jedine zakulisne tahy. To je cely Zvolen.
3.5.2021 - 18:30
+1

apa

 

No ty si pekný dement kto vyplakáva akurát vy najprv nad rozhodcami potom že nemáte šťastie a potom to zaklincuješ disciplinárkou to čo urobil ULrych si zaslúži trest,neviem čo by si písal keby takto dopadol Haščák.To by si nás hádam ukameňoval .
4.5.2021 - 11:25
+1

Qwixik

 

podla mna to nebol faul ani na 5+DKZ, pravdepodobne sa bralo do úvahy aj zranenie Puliša. Škoda, nech sa čo najskor uzdraví..
3.5.2021 - 12:06
+6

ajwen77

 

Kur*a a ako prišiel k tomu zraneniu... Či panenka Mária mu dala výchovnú
3.5.2021 - 12:31
+18

Qwixik

 

Kamarát moj akceptujem tvoj názor, bol tam čisty uder/útok na hlavu a krk? Podľa mňa nie, z jednej strany ho chcel trafiť čisto na druhej strane bolo to aj neštastne. Neobhajujem nikho, ako som pisal vyššie dodatočny trest od DK je v tomto prípade akceptovateľný. Ja som pisal len že to nemalo byť 5+DKZ možno napadnutie...moj názor, neurážaj sa hneď!
3.5.2021 - 12:44
0

McAmont

 

Mne sa zdalo že Ulrich Puliša dobre videl , podľa mňa mohol ten naraz zmenšit...periferne ho dobre videl...je jasné že to bolo v rýchlosti a ani Puliš nevedel už zareagovať.
3.5.2021 - 12:47
+3

Chamois13c

 

Noo mohol ho teoreticky aj pohladkat namiesto hitovania ano mohol... Uz 5 DKZ bol tvrdy trest ale prijali sme ho ako tak s ohladom na nasledky zranenia ale stopka od dk je absolutne odveci beriem to ako kompenzaciu za hascaka... Maslonka za prasacinu na skokana dostal 1 zapas ak ulrych dostane viac je to fraska
3.5.2021 - 12:52
+3

Mato-Mi

 

Budem sa opakovat, ale Maslonka nikoho nezranil.
3.5.2021 - 12:57
+12

ajwen77

 

A ani Haščák čiže nič sa nestalo. Maslonkov hit nebol čistý no ulrychov bol najčistejši v dejinách športu, a pulis je len simulant čo určite spadol v sprche
3.5.2021 - 13:00
+9

fanpp

 

myslím, že už by si mohol raz napisať aj chvalabohu, lebo po tychto zakrokoch ala Mašlonkov, možme byť radi, že Skokan nebude dozivotny invalid..
3.5.2021 - 13:01
0

Big brother

 

To je jedno, že nikoho nezranil, jednoznačne to bol ovela špinavší zakrok ako ten Ulrychov (aj to aj vzhladom na okolnosti)
3.5.2021 - 13:05
+8

apa

 

jednoznačne to bol ovela špinavší zakrok ako ten Ulrychov.Ty si si prečítal čo za sprostosť si napísal.To že mu tvár dávali štyri hodiny do poriadku to asi nevieš.To asi si spravil na rozkorčuľovaní.
4.5.2021 - 11:35
0

Chamois13c

 

Mato Maslonkova prasacina sa s ulrychovym hitom neda porovnat ani nahodou to je obrovske stastie a odolnost dava ze hentaku zakernost ustal ... A ak ma dk sudit len podla nasledku tak zbohom zdravy rozum
3.5.2021 - 13:14
+4

Mato-Mi

 

Opat sa budem opakovat. Plne suhlasim s potrestanim Maslonku. Ano, bol to skaredy zakrok. Porovnaval si zakroky. Pulis uz do hry nezasiahne, ZV dal podnet a DK rozhodne. Zakrok na Pulisa som nevidel, preto ho nekomentujem. Zrejme sa riesi skaredy nasledok zakroku na Pulisa.
3.5.2021 - 13:36
+1

Chamois13c

 

To je super ze si nevidel to o com je tento clanok hlavne ze horlivo diskutujeme, potom sa nedivme ze ja o voze a ty o koze ocakaval by som od serioznych diskuterov ku ktorym bez pochyb patris ze si pozries aspon inkriminovane video nech vies o com je rec
3.5.2021 - 16:29
+1

Mato-Mi

 

Ved preto sa nevyjadrujem mozeme diskutovat den-noc. Aj tak ma hlavne slovo DK. Potom tu bude clanok o rozhodnuti DK a bude znovu diskusia. Aj pri Maslonkovi a Hascakovi sme diskutovali a zbytocne. Kazdy ma vlastny pohlad na vec a ziadny argument nepresvedci opononentov v diskusii.
3.5.2021 - 17:15
+1

Mato-Mi

 

*oponentov.
3.5.2021 - 17:21
0

strojar

 

Mašlonka ÚMYSELNE nájazdom atakoval hráča, ktorý sa tešil zo vstreleného gólu.
3.5.2021 - 13:35
+3

Mato-Mi

 

Ano. Zakerne po odpiskani dohral supera. Zasluzil si trest, dostal ho. Skokan bez nasledkov. Bodka, koniec.
3.5.2021 - 13:42
+6

fanpp

 

zas z toho nerobme basketball, ako prišiel k zraneniu Skokan? tiež pri hre, tak kludne sa dohodnime, nech sa obrancovia uhybaju utocnikom a nech sa striela len po zemi.
Zas, ok, je tam zranenie, stopka je tym padom "na mieste", ale nebol to zákrok zo zadu, treti do suboja, bol tam umysel hitovat a to ze je niekto vyssi a niekto nizssi s tym nic nenarobime, je to hokej, zas nerobme z Ulrycha vraha, čo ma taketo zakroky kazdy druhy zápas.
3.5.2021 - 12:51
+7

ajwen77

 

Ja nerobím vraha práveže ho mám rád ako hráča aj ako človeka.. ale hovoriť o čistom hite .. a musím ťa opraviť keď ide vyšší hráč na nižšieho tak musí byť obezretny čo bol aj tento prípad .. a skokan?? No ten mal smolu...
3.5.2021 - 12:55
+3

Chamois

 

Ako velmi bol obozretny vas obranca, ked narazil 17-rocneho Mesara tvarou na mantinel? Vdaka Bohu, ze ma chalan kosik.

Zranenie Pulisa je vskutku nestastne, ale ten hit nebol na 5 + DKZ a toboz nie na stopku od komisie. Nerozumiem ani kecom, ze to bol “late hit”. Pretrite si poriadne oci a pozrite si ten zaznam aj 100-krat.
3.5.2021 - 13:14
+4

ajwen77

 

Áno na mesara mal byť potrestaný, ale povieš mi aj ty ako prišiel pulis k zraneniam...??? Keď to bol čistý hit?
3.5.2021 - 13:17
+1

Chamois

 

Necakal to chudacisko. Absolutne sa na tu zrazku nepripravil.
3.5.2021 - 13:23
+2

HKMpelemele

 

A čo, že má Mesar 17 rokov...ked hra medzi mužmi, nik na neho nebude dávať extra pozor. Faul to mal byť, rozhodcovia chyby robia, ale nezranili ho...narozdiel od toho Pulisovi skončila sezona
3.5.2021 - 13:33
+5

Chamois

 

Tvoj kolega tu pise o obozretnosti. Uviedol som mu teda priklad, a to priamo z toho isteho zapasu. K zraneniu Mesara nedoslo len vdaka kosiku. Porovnaj si tento zakrok s Ulrychovym hitom a odpovedz si sam co bolo zakernejsie.

Teraz k tym muzom. Narazenia na mantinel su chlapske, ale hity nie?
3.5.2021 - 13:44
+4

strojar

 

Ja by som tie nadnášáky zakázal.
Aj my sme tak voľakedy na ulici hrávali.
3.5.2021 - 13:36
0

HA RA Bin Ladin

 

vždy sa berie do úvahy aj následok.. a sám si hlavu nedrbol do ulrychovho ramena.. už by stačilo toho vyplakávania, berte aj následky.
3.5.2021 - 14:07
+5

ajwen77

 

Tak... Duše ms mrzí že obhajujú podľa mňa neobhájiteľné a dnes nech je dobrý hokej. Čistý podotýkam
3.5.2021 - 14:12
+3

moke19

 

bolo to na 5+DKZ,
3.5.2021 - 16:39
0

apa

 

Väčšiu hovadinu tu už dávno nik nenapísal,čo by si písal keby niečo také mal hráč Popradu to by si tu chŕlil síru
4.5.2021 - 11:29
0

Big brother

 

Velmi neštastné zranenie. Postup Zvolena je v tejto fáze sezony logický a pochopitelný, ale dat hráčovi zákaz činnosti viac menej len za následok...príde mi to neférové. Tu by mala tvrdo zasiahnut disciplinárka a zamietnut žiadost Zvolena.
3.5.2021 - 12:07
+8

frantapriklep

 

Reddick dostal za následok 10 zápasov.
3.5.2021 - 12:33
+5

Big brother

 

Ano, to bolo tiež velmi smutné.
3.5.2021 - 12:37
+1

fanpp

 

chlapi, len tieto dva zakroky sa nedajú porovnať. Reddick prišiel z mrtveho uhla a hrač to nečakal, tam to bolo na mieste, ale tu išli proti sebe, len to malo nestastny nasledok. Ulrych 2 metre, Pulišove plexi na ozdobu.
3.5.2021 - 12:52
+1

MackoPu

 

Ty vole, ze z mrtveho uhla. Dobre rano.
Ten hrac ho bez problemov v predstihu videl, co je zo zaznamu viac nez jasne a ignoroval a venoval sa len puku.
3.5.2021 - 12:57
+4

fanpp

 

Dobré ráno aj dobrú noc, ale toto zas nie, nakolko Reddick sa puku vôbec nevenoval
3.5.2021 - 13:05
+1

Big brother

 

Nie, že by som si zastával Reddickov zakrok, je to už minulost, ten trest tiež nikto už spat nezoberie, ale to je snad jedno, že sa nevenoval puku.
3.5.2021 - 13:28
+2

HPfan

 

Ani Ulrych sa puku zjavne vobec nevenoval a myslim si, ze vedome isiel Pulisovi po hlave. Ak ma byt trend takto nastaveny, tak trest ci uz v zapase alebo zastavenie cinnosti je podla mna uplne v poriadku.
Chapem, ze fanusikovia PP sa na to pozeraju svojou trochu subjektivnou optikou, ale tento zakrok aj ked na prvy pohlad nemusel vyzerat az tak nebezpecne, tak ta intenzita narazu tam byt musela dost vysoka, ked sposobil superovi zlomeniny v tvari.
3.5.2021 - 15:24
+8

strojar

 

Už som ti to raz napísal, ale zopakujem:
Medzi stretom Ulrycha s Pulišom a sprostým Reddickovým faulom je galaktický rozdiel.
3.5.2021 - 13:38
+3

frantapriklep

 

Ani náhodou, oboch atakujúcich daný hráč videl, obaja išli čisto telom, obaja nakoniec trafili sekundárne aj hlavu.
3.5.2021 - 13:43
+6

Westbeast0

 

Čo znamená sekundárne trafiť aj hlavu?
3.5.2021 - 14:11
+2

frantapriklep

 

že primárny náraz ide na telo, atakovanému hráčovi potom hlavu odhodí smerom k atakujúcemu a ten teda nakoniec trafí hlavu, hoci primárny atak na hlavu nešiel.
3.5.2021 - 14:19
+1

ajwen77

 

Čiže si si odpovedal...
3.5.2021 - 14:22
0

frantapriklep

 

a na čo som sa pýtal?
3.5.2021 - 14:24
+2

Westbeast0

 

Asi chápem čo myslíš, ale akurát v tomto prípade mi to tak teda vôbec nepripadalo... To bol priamy úder do tváre, to video som už videl x krát. No aj keď sa tak nad tým zamyslím, to majú tí hráči ktorí sú napadnutí akože ojebabrať fyziku a nejakou zázračnou schopnosťou zamedziť tomu aby hlava pokračovala v pohybe?
3.5.2021 - 14:29
+3

frantapriklep

 

Veď práve, to sa nejak moc nedá. Pomáha, ak sa na hit pripravia, ale garancia to nie je.
3.5.2021 - 14:33
+1

Urpiner16

 

Ty si celý moc primárny a sekundárny.To je na hlavu postavené čo píšeš a takto sa rozhodovať nedá.
3.5.2021 - 14:37
+2

frantapriklep

 

nie, to je na hlavu udreté
3.5.2021 - 14:39
+1

Big brother

 

Bol to podobný zákrok s nepodstatnými odlišnostami - 1) Ulrych ho spravil pri defenzívnym zákroku, 2) Sloboda bol viac zohnutý ako Puliš.
3.5.2021 - 13:50
+1

moke19

 

by Tvoj Branko inak konal, skrátka bol to škaredý faul z následkami,
3.5.2021 - 16:44
0

Qwixik

 

v poslednom zapase nenastupil ani Seigo, ten mal zdravotne problemy uz proti MI, očakavam dnes uz aj naskocenie Handla, nieje naco cakat, tento zapas je nesmierne dolezity!
3.5.2021 - 12:14
0

Chamois13c

 

Pomaly bude muset aj Demo hrat
3.5.2021 - 12:53
+1

fanpp

 

kauf roka, ja som aj zabudol, že je v kadri
3.5.2021 - 13:04
+2

MANO

 

Mozme dakovat, ze mame aspon jeho, inak by dnes nemal kto nastupit...
3.5.2021 - 14:43
0

lukiasko

 

Seigo je zranený či určite nenastúpi ? Veď Vishnevsky za Ulrycha cudzinec za cudzinca...
3.5.2021 - 14:00
0

corthez

 

Seigo zranený
3.5.2021 - 14:16
0

erik24

 

zranenie Pulisa ma mrzi, snad sa da coskoro dokopy...
3.5.2021 - 12:23
+1

corthez

 

Tak a oddnes môžme namiesto slovného spojenia "kontaktný šport" začať používať skôr "bezkontaktný šport"
3.5.2021 - 12:25
+1

petino12

 

Takže podľa teba je v poriadku, že po takomto kontakte má hráč otras mozgu a mnohopočetné zlomeniny na tvári?
Keby trafil Puliša do ramena, všetko je v poriadku. Bol by to dokonca aj krásny hit. Problém je, že zasiahol Pulišovi hlavu. A tu je ochrana zdravia na prvom mieste. Myslím, že nikto ani netrvrdí, že Ulrych úmyselne zasiahol Puliša do hlavy. Išiel do toho s cieľom odstaviť ho len telom, ruky nepoužil. Ale problém je ten kontakt s hlavou protihráča. Hráč je zodpovedný za svoje činy na ľade. Hoci aj neúmyselné.
3.5.2021 - 12:36
+10

corthez

 

Presne tak hráč je zodpovedný za svoje činy a nemal by ísť proti 2metrovemu obrancovi hlavou dole
3.5.2021 - 12:56
+2

strojar

 

No, aby sme boli presní, výškový rozdiel medzi Ulrychom a Pulišom je 8 cm.
3.5.2021 - 13:40
+3

fany

 

PULIŠ 185-186 cm

ULRYCH 195-196 cm
3.5.2021 - 13:45
+2

petino12

 

Hlavu dole nemal. Nepozeral sa na puk, ktorý mal pod sebou na ľade, ale pozeral sa na spoluhráča, ktorému nahrával.
3.5.2021 - 15:34
+3

corthez

 

Tak nech si nabudúce dáva pozor aby nenarazil do mantinelu
3.5.2021 - 16:20
+1

Prostars

 

Hrac je zodpovedný za svoje činy na ľade? Hoci neúmyselne. Takže hráč co vystrelí puk od modrej popri hlavách je tiež zodpovedný za svoj čin?
3.5.2021 - 13:23
+1

ajwen77

 

Krásne nepodme už ani strieľať. 🤣🤣🤣 Prečo nemal celotvarovu krit ..prečo .. potom by sa nezranil
3.5.2021 - 13:28
+2

Prostars

 

Čiže tu si vlastne potvrdil chybu Pulisa ze nemal kryt? Ja som len poukázal na to co napísal kolega o neseni viny činu. Aj vystreleny puk je čin hraca. Teda zodpovednosť. Ja netvrdím ze to bolo úmysel netvrdím ze nestrielajme puky, ale vy tvrdíte ze sa treba útočníkom vyhýbať.
3.5.2021 - 13:49
0

Mato-Mi

 

Viem si predstavit aj faul za to, ze trafis niekoho umyselne s pukom. Hrac lezi na zemi, prides k nemu a napalis to umyselne do neho. Alebo po odpiskani napriahnes a umyselne trafis protihraca, alebo rozhodcu.
3.5.2021 - 13:53
+2

ajwen77

 

Ale ide o to že ho trafil do hlavy nič iné. Vy tu obhajujete hit ktorý evidentne viedol k zraneniu... Už to pochop. A ten krit som myslel že mal mať skokan a bol by ok. Čo mal urobiť pulis??
3.5.2021 - 13:57
+4

petino12

 

Tak a teraz mi, prosím ťa, nájdi v pravidlách, kde sa píše, že hráč bude potrestaný za vystrelenie puku na bránu počas hry, kedy sa pokúša dosiahnuť gól a miesto toho zasiahne pukom do hlavy protihráča. Keď mi takéto pravidlo nájdeš, budem za to aby aj náš hráč bol spravodlivo potrestaný.

Ak sa ma chceš obratom spýtať na pravidlo o napadnutí hlavy a krku, tak nech nestrácame čas desiatkami zbytočných správ, tu je: Pravidlo 124 – NAPADNUTIE HLAVY A KRKU

A ďalej kto kde tvrdí, že sa treba útočníkom vyhýbať? Hovoríme tu o zásahu protihráča do hlavy, ktorý má po tom zákroku polámané kosti na tvári. Ja mám rád tvrdú hru. Ale nerád vidím zranených hráčov schádzať z ľadu a nejaký čas sa na ten ľad ani nevrátiť.

Miesto vymýšlania nezmyslov o vystrelenom vysokom puku, skús sa na to pozrieť z trošku logického uhla pohľadu.
3.5.2021 - 14:41
+4

Prostars

 

Hovoríš o ataku na Mesara, alebo zápas predtým na Drgona?
3.5.2021 - 15:28
+2

petino12

 

Ty si tu chceš rozoberať všetky situácie, ktoré ti napadnú? A čo tak sa skúsiť najskôr vyjadriť ku konkrétnym veciam z diskusie.. Miesto toho, aby si odpovedal na konkrétne veci, vytiahneš niečo ďalšie

Takže ja ťa poprosím to pravidlo o vysokom letiacom puku..
Potom sa kolegovi vyjadri konečne k tomu ako asi Puliš prišiel k zraneniu, keď Ulrych ho do hlavy netrafil..

Ale okej.. Takže zákrok na Mešára mal byť potrestaný 2 minútami.

Ale zákrok na Drgoňa? to akože vážne? Dvaja hráči, ktorí sa zrazili, lebo obaja sa pozerali na hru. Drgoň si všimol Viedenského trochu skôr a reflexívne sa snažil nejak vyhnúť. Trochu sa skrčil a priamo na úroveň Viedenského rúk.

No daj ešte niečo, verím, že v pamäti máš prichystaných desiatky atakov na Popradčanov.
Ale pred tým, skús sa už vyjadriť k VECI.
Ďakujem.
3.5.2021 - 15:43
+2

fany

 

petino12 ja som na Drgoňa háklivá, tak Ti položím otázku ,ktorá zostala už raz nezodpovedaná. Vieďo si zabudol šošovky v šatni ,že nevidel pred sebou niečo 185 cm vysoké? Pozri si to ešte raz. Ešte dokonca dal ruky pred seba. Čiže ho videl. Nedostal ani 2 minúty. Tak ako tu niektorí píšu ,nemal byť potrestaný dôsledok? Najväčšia sranda bola ako to okomentovali v telke. Viedenský sa na zrážku lepšie pripravil.
3.5.2021 - 16:12
+1

petino12

 

Možno ho teda zbadal tiež v poslednej chvíli a reflexívne dal ruky pred seba. Ale toto bola nezavinená zrážka z oboch strán. Chceš potrestať dôsledok toho, že ani jeden z nich sa nepozeral kam korčuluje? Tak ale potrestajme oboch, že sa nepozerali. Môže byť, že Viedenský si tiež Drgoňa všimol v poslednej chvíli. Nenašiel som video teraz, tak neviem do detailov ako zareagoval. Pamätám si, že Drgoňov reflex bol, že sa prikrčil. Viedenského reflex teda bol, že dal pred seba ruky. Ale stále hovoríme o zrážke, ktorú ani jeden hráč neinicioval.
3.5.2021 - 16:27
+2

fany

 

Ale vraj sa má trestať dôsledok. Keby sa Pulišovi nič nestalo, tak by to bolo OK. Ale stalo, tak je to brutálny faul. Toto mi hlava neberie. Ale vráťme sa ešte k Viedenskému. Obaja sledovali hru. Vieďo korčuľoval úplne opačným smerom ako bol vystrelený puk. koniec druhej tretiny si pozri.
3.5.2021 - 16:33
+1

Mato-Mi

 

Viedensky robil bognu o skoro 180 stupnov. Vaha prenesena na lavej nohe. Nemal sancu sa zrazke vyhnut. Reflexivne dvihol ruky tesne pred kontaktom.
3.5.2021 - 17:17
+1

petino12

 

Čo chceš trestať pri nezavinenom strete? Koho tam chceš potrestať? Toho čo sa nezranil? Len preto, že mal pri tom viac šťastia?
Obaja sledovali hru, ako sama píšeš.. A nesledovali seba navzájom. Narazili do seba. Bodka.

Keby sa už konečne ľudia odosobnili pri posudzovaní zákrokov.. a neposudzovali ich podľa toho kto má aký dres na sebe.. aj tieto diskusie by boli oveľa zmysluplnejšie.

A k Pulišovi, keby sa mu nič nestalo, tak by bol trest pre Ulrycha 2+10, pretože mu trafil hlavu. Kedže bol náraz väčší (o čom svedčí zranenie), tak aj trest je väčší.
3.5.2021 - 17:43
+2

Chamois

 

Zaujimave. Ako hodnotis Hossu za to, ze takmer vypichol oko Berardovi a Chara praskol Paciorettyho o hranu plexiskla tak, ze ho takmer zabil? To mali dostat obaja aspon po 3 roky natvrdo, nie?
3.5.2021 - 13:55
0

petino12

 

Hossa zahral vysokou hokejkou, hoci sa snažil odpáliť puk. Neviem ako sa to vtedy posudzovalo, ani či dostal nejaký trest. Podľa súčasných pravidiel nejaký trest určite dostať mal. Minimálne v zápase 5+DKZ. A možno aj dodatočný trest. Ale netrafil ho hokejkou do hlavy preto, že by chcel protihráča odstaviť, jeho cieľom bolo hrať puk (Ulrychovým cieľom bolo zastaviť Puliša - netvrdím že zraniť, ale odstaviť od puku). Takže toto sú dve veľmi rozdielne situácie, hoci obe neúmyselné.
Chára zasiahol Paciorettyho na veľmi nešťastnom mieste. Samotného hráča ale trafil čisto, ten doplatil na to stredové plexisklo. Ťažká situácia na posúdenie, no nejaký trest tam asi mal byť.
V ani jednom prípade neviem či nejaký trest dostali. Ale naozaj chceš posudzovať dnešné zákroky podľa toho, čo sa odohralo v inej lige X rokov dozadu? Myslím, že od vtedy sa aj v NHL nejaké veci zmenili a zdravie hráčov posunuli na vyššiu úroveň.
Ak si dobre všimneš, nikde som nehovoril o tom, či má Ulrych dostať dodatočný trest. Ale je až smiešne ako tu niektorí ten zákrok obhajujete ako čistý a nemal za to dostať ani 2 minúty. 5+DKZ bolo v tom momente úplne správne. O ďalšom postupe nech rozhodne disciplinárka.
3.5.2021 - 15:18
+2

hefky

 

Ocakaval som take nieco. Zranenie nikomu neprajem a je zrejme ze tu rozhoduju len nasledky zakroku. Skore uzdravenie prajem
3.5.2021 - 12:30
0

ajwen77

 

Ľudia vám už šibe. Fakt. Akože ako prišiel k tomu zraneniu poviete mi niekto. Každý napíše čistý hit a chlap zlameniny a otras mozgu. Ja už fakt neviem. Keby bol čistý tak mu asi nič nieje nie??
3.5.2021 - 12:32
+6

Mato-Mi

 

Ja sa k samotnemu zakroku nevyjadrim. Ale aj po cistom hite mozes zabit protihraca.
3.5.2021 - 12:36
+2

starosta

 

Kedy je čistý hit na hlavu čistým hitom?
3.5.2021 - 12:43
+8

ajwen77

 

Tak to píšu popraderi. Že dostal čistý hit a že si to spôsobil asi sám, respektíve vôbec nechápem že čo riešia.
3.5.2021 - 12:45
+1

Mato-Mi

 

Cital si moj prispevok? Nevyjadrujem sa k zakroku na Pulisa. Len konstatujem, ze aj po cistom zakroku(rozumej v sulade s pravidlami), moze dojst k smrtelnemu zraneniu.
3.5.2021 - 12:47
0

ajwen77

 

Maťo : Ale to si protirečí nemyslíš?? Ako môže byť zákrok čistý keď hráč má následky?? A rozumiem čo tým myslíš ale to tento zákrok nebol.
3.5.2021 - 12:52
+1

Mato-Mi

 

Zakrok na Pulisa som nevidel, preto sa nevyjadrujem. Ako mozes mat po cistom hite nasledky? Jednoducho. Cisty bodycek na mantinel a hrac si pri dopade na mantinel zlomi ruku. Bodycek bol cisty, nasledok je zranenie.
3.5.2021 - 13:00
0

ajwen77

 

A pozri si tento a potom povedz. A presne chápem .. ja som rád dostal hit a zlomilo sa mi rebro aké toto nazvať čistým je pre mňa stupidita
3.5.2021 - 13:03
0

Mato-Mi

 

ajwen: no vidis, cize si si lem zodpovedal otazku, ze aj po cistom hite moze dojst k zraneniu.
3.5.2021 - 13:45
+1

ajwen77

 

Ale toto nebol ten problém chápeš?? Ja rozumiem od začiatku ale stále mi tu nikto nepovedal ako prišiel pulis k zraneniu ak mu netrafil hlavu.
3.5.2021 - 13:59
0

ajwen77

 

A teda keď mu trafil aj hlavu tak ako to môže byť bráne ako čistý hit?
3.5.2021 - 13:59
+2

Prostars

 

Ale on mu tu hlavu netrafil.
3.5.2021 - 14:09
0

ajwen77

 

Tak ako prišiel k úrazu?
3.5.2021 - 14:12
0

Prostars

 

Ako by si to urobil ty na Peterovom mieste?
3.5.2021 - 14:19
0

ajwen77

 

Asi rovnako ale prijal trest a poprial pulovi skoré uzdravenie. Čo si myslím že sú aj uvedomuje a ďakujem že odpovedas na otázky
3.5.2021 - 14:23
0

Prostars

 

Čiže nebolo v tej chvili možné urobiť niečo menej než to co urobil Ulrych?
3.5.2021 - 14:39
+2

trevor

 

Zastavit prihravku na druhu stranu v situacii 2:1, ktoru ani neriesil. X bekov by v tejto situacii napr. telo ani nehralo.
3.5.2021 - 14:48
+2

Urpiner17

 

To je fakt...tento hit nijak nezabránil rozvíjajúcej sa akcii....keďže prišlo aj zakončenie...jedine čomu zabránil bolo zakončenie pulisa
3.5.2021 - 15:24
+2

Prostars

 

Teda sa mu mal vyhnúť.
3.5.2021 - 15:30
+1

ajwen77

 

Nie ho dohrať ramenom do tváre.
3.5.2021 - 15:43
+1

ajwen77

 

Vždy je možnosť urobiť iné no stále sú mi ty neodpovedal ako prišiel pulis k tomu zraneniu
3.5.2021 - 14:48
0

Urpiner17

 

A čo mu to zranenie potom urobilo?
3.5.2021 - 15:20
0

ajwen77

 

Nikto mi na to doteraz neodpovedal asi to bol duch svätý
3.5.2021 - 15:25
+2

HA RA Bin Ladin

 

Konkrétne asi Salarabandalara.
3.5.2021 - 15:56
0

Chamois13c

 

Mato tak si laskavo pozri ten ulrychov hit ked ho ides komparovat s maslonkovou prasacinou v poslednych sekundach zapasu
3.5.2021 - 13:16
0

Mato-Mi

 

Ja nejdem porovnavat. To ty porovnavas. Ale myslim si, ze DK riesi nasledok zakroku. Po Maslonkovi nezostal ziadny nasledok.
3.5.2021 - 13:37
0

KrebsKandidat

 

Kludne sa moze stat, ze po cistom zakroku budes mat hrac zranenie, staci, ze sa poriadne buchne hlavu o roh mantinelu pripadne o lad, potom co neustoji napriklad cisty hit.
Spomeni si na Timura Fajzutdinova, ktory zomrel na nasledky zasohom puku, co teda nebol ani len hit.
Zranenia k sportu, bohuzial, patria.
No nehodnotim situaciu ohladom Ulrycha / Pulisa, nevidel som to.
3.5.2021 - 16:13
+1

Big brother

 

Ulrych dostal 5+DKZ. Nestačí to? Ked si pozrieš ten zakrok opakovane...
3.5.2021 - 12:54
+2

Hrobar

 

Podľa mňa nemal dostať žiadny ďalší trest. Keďže v tom nebol žiadny zákerný úmysel, len snaha o čistý hit.
3.5.2021 - 13:09
+10

fanpp

 

tym, že sme na Slovensku, dostane 1 zapas a všetci budú "spokojní"
3.5.2021 - 13:12
+1

ajwen77

 

A keď iný hráč bude chcieť dať takýto čistý hit a opäť sa však stane takýto následok?? Ja chápem že nechcel nikoho zraniť no stalo sa, preto musi aj on prijat s pokorou čo sa stalo.
3.5.2021 - 13:14
0

trevor

 

Uplne logicke a ocakavane. Urobil by to v tejto situacii opacne aj PP aj ktorykolvek iny klub.
3.5.2021 - 12:33
+7

ajwen77

 

Nie popradčana byť boli ticho a boli ok keby ich kapitán dostal takýto "čistý" hit.
3.5.2021 - 12:37
+3

frantapriklep

 

Už tu bolo toho napísaného dosť o tom. Fakt je ten, že najviac sa berú do úvahy zranenia, nie úmysel hráča. A tak hoci Ulrych v podstate chcel hrať čisto, bude potrestaný. Lebo v konečnom dôsledku ku kontaktu s hlavou súpera prišlo.

Tu už na strane Popradu jedine pomôže poukázanie na nesprávne nasadený kryt Puliša, ktorý výrazne prispel k nepríjemnému zraneniu.

Radovi prajem skoré uzdravenie a je to možno aj námet do budúcnosti, aby sa na správne nosenie ochranných krytov dbalo viac.

3.5.2021 - 12:37
+1

ajwen77

 

Ten kto by mu v ničom nepomohol keďže ten "nehit" prišiel odspodu. Poukazovať na jeho prilbu je bezpredmetné ako by niekto hájil prečo nemal Skokan celotvarovu krit....nič by sa mu nestalo.
3.5.2021 - 12:39
+1

frantapriklep

 

S tým nesúhlasím. Kryt by mu rozhodne pomohol.
3.5.2021 - 12:54
+4

Athotis

 

Podľa videí vyzerá že ho trafil napriamo prilbou , a zlomil mu licnu kosť , tak asi by mu to plechy nepomohlo
3.5.2021 - 13:00
0

fanpp

 

prislo, neprišlo, môžme polemizovať, ale paradox je u mňa, že ako bol v tom zapase vylučený a sadol si na trestnú lavicu, tak mi zrak presne padol na ten jeho krit, ze to ma na 75% na prilbe a 15% na tvari
To je ako s Mešarom, keby nemal košik, tak sa v prvej tretine zahryzne do mantinelu.
3.5.2021 - 13:00
0

corthez

 

Na Mešara to predsa bolo čisté lol
3.5.2021 - 13:16
+1

ajwen77

 

Presne bez trestu,,skutok sa nestal
3.5.2021 - 13:18
0

nyytymaki BLOG

 

Zaujímavé že tu mrncis už pár dní nad Pulisovym krytom ,ale že Dalhuisen ho nosí rovnako,to nevidíš.
Skokan ho mal správne pod uhlom a aj tak dostal šupu do hlavy.
3.5.2021 - 12:59
+3

frantapriklep

 

Dalhuisen, a monohí ďaľší ... platí to pre všetkých ... akurát Pulišovi sa to vrátilo najrýchlejšie...
3.5.2021 - 13:04
+3

nyytymaki BLOG

 

Konspirujes,chces naznačiť že ak by mal plexi správne nasadené,tak nemá zlomeniny?
3.5.2021 - 13:07
+2

frantapriklep

 

áno, som o tom presvedčený
3.5.2021 - 13:17
+1

ajwen77

 

🤣🤣🤣🤣 môžem ťa poprosiť vyskúšať?? Ty budeš pulis a ja ulrych??
3.5.2021 - 13:19
+3

frantapriklep

 

a môžem sa na hit pripraviť, alebo mám mať hlavu dole ako Puliš?
3.5.2021 - 13:35
+3

ajwen77

 

🤦
3.5.2021 - 13:36
+5

nyytymaki BLOG

 

Stačí Franto,keď sa naučíš korčuľovať,to bude bohatE stačiť a môžeš mať aj hlavu dole,aby si sa cítil bezpečne.Kludne trojnozka a môžeš sa aj opierať o hokejku 😉
3.5.2021 - 14:44
+5

MackoPu

 

Tymto sa oficialne stava z hokeja basketbal.
Evidentne staci ignorovat protihraca, idealne s hlavou dole (nie je podmienka) a musia ta pustit az k brane.
Ak by pri takomto hite prisiel k nejakemu zraneniu Ulrych, bol by som velmi zvedavy, ako by to posudzovali.
3.5.2021 - 12:59
+7

ajwen77

 

Ty si tiež atlét...🤦 Kks povedz mi aj ty ako prišiel potom k tomu zraneniu...
3.5.2021 - 13:04
+1

buchlo

 

Aky basketbal? Hadam skôr serm, nasa liga je tymto neduhom vseobecne znama.
3.5.2021 - 13:07
+1

Urpiner16

 

Je zaujímavé ako tu zas keď sa jedná o tvrdé zákroky kde keby aj hlavu niekomu odtrhli sa ozývajú trenčania.Podľa nich je to v poriadku keď Lanštoši,Buček prípadne Sloboda v TN v ich ponímaní asi len simulovali a 5+DZ je spravodlivosti zadosťučinené.
3.5.2021 - 13:02
+3

frantapriklep

 

to je tvoj problém, že nerozumieš písanému textu.
3.5.2021 - 13:05
+1

Big brother

 

Keby Ulrych niekomu utrhol hlavu, tak by to podla mna v poriadku nebolo.
3.5.2021 - 13:07
0

fanda89

 

Ako to moze byt cisty hit ked druhy hrac ma zlomeniny a otras mozgu? Cisty hit je ked ho trafi rameno na rameno a odleti 5m alebo bedrovou castou ho trafi do bedrovej casti tak ze si zalieta ale toto cisty hit nebol iba popradcania si to obhajuju
3.5.2021 - 13:13
+2

Qwixik

 

Aký typ faulu teda tam bol, keď pišeš že to nebolo čiste (ja tvrdim že to bol faul ale max na 2+10, co najskor aj dostal ale rozhodujuce bol stav Puliša a to aj rozhodlo)
3.5.2021 - 13:21
0

fany

 

A mal otras mozgu?
3.5.2021 - 13:35
0

Athotis

 

Mal... a to by si ty tak dobre informovaná predsa mala vedieť
3.5.2021 - 16:14
+1

fany

 

Veď práveže ja priamo zhora viem, že sa otras v nemocnici nepotvrdil.
3.5.2021 - 16:18
+2

HKMZvolenHKM

 

Kapitán za kapitána: takže dnes Svitana dole..
3.5.2021 - 13:17
+2

Qwixik

 

Fuha tak ty si iy prípad, takto dopriať, toto neni ludské a tymto prispevkom si sa rovno odpisal,nepiš tu už nič radšej
3.5.2021 - 13:22
+13

Myšo

 

Toto nemyslíš vážne dúfam...
3.5.2021 - 13:30
+3

BieloModra

 

podla mna by teba mal dat volakto dole...za taketo reci
3.5.2021 - 13:35
+2

patkof

 

Milý admin prečo toto nevymažeš ?
4.5.2021 - 13:49
+1

fany

 

On maže ňuňuňu
4.5.2021 - 14:02
0

Miso26

 

Čistý alebo nie čistý, to nech posúdia kompetentní. Každopádne viac takýchto hitov, nech má séria ešte grády. Nemusí sa to zrovna zvrtnúť do hysterických prejavov ako predviedol v semi Rapáč, ale v priamych súbojoch o puk nech sa to reže.
3.5.2021 - 13:25
+2

buchlo

 

Covid tak zmutoval niektorym ludom mozgovne, ze im posunul vseobecnu uctu k zdraviu svojemu a k zdraviu inych skôr k lahostajnosti.
Takze kto si to chcete s Ulrychom a Pulisom vymenit?
3.5.2021 - 13:55
+2

erik24

 

hokej je kontaktny sport, zranenia k nemu patria, aj ked nikomu zranenie neprajem, ani superovi... k hokeju patria totiz aj prehry, ale urazat tu hraca alebo mu priat zranenie, to je vrchol hnusu, velebnosti jdi blejt...
3.5.2021 - 14:00
0

rasti_assez

 

Tych zraneni je uz ale aj privela.Mozno je to u mna vekom, ze coraz viac sucitim so zranenymi hracmi, alebo ma naozaj subjektivny pocit neklame, ze v minulosti ich tolko nebolo, resp. neboli az take hororove (Vynimka L.Cajka, J Alync).Neviem, co proti tomu robit.Zda sa, ze ani najlepsie technologie, materialy, pravidla nepomozu, ak nieco je zle v ludskych postojoch a vztahoch.Teraz som cital rozhovor z mladym Mesarom, asi najlepsi recept ma jeho babka, ktora sa za neho pred zapasom modli.
3.5.2021 - 14:43
+4

Haxito

 

Kde si čítal ten rozhovor?

Dik
3.5.2021 - 14:48
+1

rasti_assez

 

https://sportnet.sme.sk/spravy/filip-mesar-hk-poprad-finale-tipos-extraliga-rozhovor/?ref=trz
3.5.2021 - 14:53
+2

Tehelnepole

 

Ked som videla, ako Ulrych fauloval Pulisa, mne prislo ludsky spatne od zaludka. Nejako mi to pripomenulo Charu a Satana.

Myslim si, ze ten faul bol od Ulrycha myslene zakerne a v zlom. Neverim, ze Ulrych nevedel, co robi.

Suhlasim s DK a Ulrych by sa mal porucat do prec. Tieto fauly su strasne.
3.5.2021 - 15:37
+2

Chopok

 

Chara fauloval Satana??: ...
3.5.2021 - 15:40
+3

juromt

 

...: fuha tak to s tym Satanom to tu bude este na dlhu debat. Ja k Ulrychovi len tolko... jedine stastie, ze sa ta situacia odohrala takto, lebo nechcel by som tu vidiet ten shitstorm popradskych fanusikov, keby sa to cele odohralo v opacnom garde trebars na Skokana ci Svitanu.
3.5.2021 - 15:48
+7

Tehelnepole

 

juromt, na kohokolvek. Toto su strasne fauly. Ludsky su mi odporne.
3.5.2021 - 15:49
0

juromt

 

...: z pohladu zdravia hracov samozrejme.. ja som to bral cisto z pohladu diskusie.
3.5.2021 - 15:56
+2

frantapriklep

 

Mala by si potom asi presedlať na krasokorčulovanie, tam žiaden zákrok nie je :hm:
3.5.2021 - 18:21
0

rasti_assez

 

Jasne, my chceme vidiet primitivne mlatenie supera do hlavy.A potom budeme mat po zraneni hraca strasne vela kecov o skorom uzdraveni, ktore mu budu platne ako mrtvemu bryle.
3.5.2021 - 19:36
+2

fany

 

Joj nech už je večer a niečo nové sa udeje, lebo toto stále dookola to isté Jedno je však zaujímavé. Mne sa vôbec nezdá, žeby sa hralo tak tvrdo a zákerne nato, koľko je zranení.
3.5.2021 - 15:49
+3

.Iceberg.

 

za čistý hit zastavenie činnosti? tak toto je výsmech mal puk a trafil ho ramenom ... takže za každý strom počas hry by malo byť zastavenie činnosti ... nevermind
3.5.2021 - 16:05
+4

HA RA Bin Ladin

 

.. este aj napises ze ho trafil ramenom.. tym ramenom mu zasiahol hlavu a krk.. ale ty si ides svoje.. asi nevies ako vyzera cisty strom.. rozhodcovia? - amateri.. disciplinarka? Ti o hokej ani nezavadili hlavneze plackovia tu ste lietadla..
3.5.2021 - 16:31
+1

ajwen77

 

Ramenom do tváre.
3.5.2021 - 16:32
0

obvious

 

je to niekde na videu?: ten zakrok.
3.5.2021 - 17:03
0

Tehelnepole

 

od 4:30
https://www.youtube.com/watch?v=vwx_EHZMLow
3.5.2021 - 17:11
0

BlooD

 

kde v tom videu vidno rameno v tvari?
celkom nechapem tomu zraneniu..ved ho do tvare netrafil ale zas odkial by mal to zranenie ked o lad si hlavu nebuchol ...hm
3.5.2021 - 17:16
+3

Urpiner17

 

Aj keby si buchol hlavu o ľad...štvornásobná zlomenina lícnej kosti z pádu na ľad je malo pravdepodobná
3.5.2021 - 17:23
0

.Iceberg.

 

keď ho odhodilo ako handru myslím, že sa udrel o ľad ... ale čistý hit ... len ho nečakal preto to takto dopadlo
3.5.2021 - 17:23
0

BlooD

 

tak ako nevyzera to na faul,,ale uprimne..ty si zlomiš licnu kosť na 4razi ked spadneš? to by musel spadnuť z 10 metrov
celkovo jeto čudne..nevyzera fakt že ho trafil do hlavy vobec
3.5.2021 - 17:26
0

fany

 

Ibaže on nemá zlomenú lícnu kosť na 4 razy😉
3.5.2021 - 18:16
0

Urpiner17

 

Hej ani otras mozgu nemal, ani vlastne sa nezranil lebo vlastne na tom ľade ani nebol....
3.5.2021 - 18:53
+1

fany

 

Ešte raz a pomaly. V nemocnici v piatok otras mozgu nepotvrdili. Dnes je pondelok. A má 4 zlomeniny, ale nie lícnej kosti. 🤗
3.5.2021 - 18:59
+1

Chopok

 

Hlavne, ze Ulrych nemohol hrat
4.5.2021 - 9:53
0

HA RA Bin Ladin

 

4.5.2021 - 11:40
0

pepa78

 

...stale si myslim, ze ak: by mal Pulis prilbu tak, ako ju ma mat, tak by sa nic nestalo...5+ DKZ bolo adekvatne situacii, toto rozhodnutie DK uz vsak nie
3.5.2021 - 17:54
+1

strojar

 

O tom, že vôbec nešlo o nejaký špinavý zákrok, svedčí aj reakcia Pulišových spoluhráčov na ľade, ktorí normálne pokračovali v hre a ani náznakom neatakovali Ulrycha. Zjavne to brali ako bežný hokejový súboj.
3.5.2021 - 19:01
+2

HA RA Bin Ladin

 

4.5.2021 - 8:16
0

BieloModra

 

nech sa paci fotecka.... uplne "nevinne zranenie": https://www.cas.sk/fotogaleria/1121480/kapitanovi-zvolena-operovali-tvar-styri-hodiny-zahra-si-este-vo-finale/1/
4.5.2021 - 9:29
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
apa

 

To si tam nemala dávať lebo zas Popradčania a Trenčania napíšu že to je fotomontáž.
4.5.2021 - 11:50
+1

BieloModra

 

hm.... pekne zmalovany....ale tak pardon teda....
4.5.2021 - 12:11
0

Vergilius

 

To je veľká škoda toho Puliša! veľmi si zaslúžil odohrať, ale každopádne, ak Zvolen vyhrá titul obrovskú časť na tom má práve on!
4.5.2021 - 16:05
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov