Diskusia: Rakúsko - Slovensko 3:2 pp a sn v A-skupine, rozhodol Schneider
Slovenskí hokejisti si na 88. majstrovstvách sveta v Štokholme pripísali druhú prehru a skomplikovali si situáciu v ceste za postupom do štvrťfinále. Vo svojom treťom vystúpení na turnaji podľahli Rakúsku 2:3 po nájazdoch a v priebežnej tabuľke im so 4 bodmi patrí 4. miesto.
Zverenci Rogera Badera si v prvej tretine vypracovali dvojgólový náskok, keď sa presadili Peter Schneider a Marco Kasper. V druhej znížil Samuel Honzek a v tretej vyrovnal Matúš Sukeľ. V predĺžení gól nepadol a v nájazdoch rozhodol o triumfe Rakúska Peter Schneider.
V ďalšom zápase A-skupiny sa mužstvo trénera Vladimíra Országha predstaví po dni voľna v stredu 14. mája o 16.20 h proti Francúzsku. Rakúšanov čaká až dvojdňový oddych, vo štvrtok 15. mája nastúpia o 20.20 proti Kanade.
Rakúsko - Slovensko 3:2 pp a sn (2:0, 0:1, 0:1 - 0:0, 1:0)
Góly: 8. Schneider (Wolf, Kasper), 12. Kasper (Schneider, Unterweger), rozh. nájazd Schneider - 27. Honzek, 51. Sukeľ (Takáč, Čajkovič). Rozhodcovia: Frandsen (Dán.), Tscherrig - Schlegel (obaja Švajč.), Lundgren (Švéd.), vylúčení: 4:2, presilovky a oslabenia: 0:0, 4375 divákov.
Slovensko: Hlavaj - Mudrák, Kňažko, Grman, Koch, Ivan, Rosandič, Golian - Honzek, Sukeľ, Takáč - Chromiak, Dvorský, Sýkora - Lantoši, Krištof, Regenda - Roman, Čederle, Hrehorčák - Čajkovič
Rakúsko: Kickert - Wolf, Unterweger, Nickl, Heinrich, Maier, Biber, Schnetzer, Stapelfeldt – Schneider, Zwerger, Kasper – Raffl, Rohrer, Baumgartner – Lebler, Haudum, Huber – Achermann, Thaler, Kainz
Svižný úvod duelu priniesol najskôr šancu Lantošiho, ale jeho prihrávka v prečíslení neprešla na Krištofa. Na opačnej strane nebezpečne pálil od modrej čiary Nickl. Rakúšania potom mali lepšiu fázu, vo veľmi dobrej pozícii sa ocitol Maier, ale Hlavaj jeho strelu pohotovo vyrazil. Ešte lepší zákrok predviedol po šanci Heinricha, ale vzápätí už inkasoval. Schneider dostal prihrávku do druhej vlny a poslal svoj tím do vedenia. O štyri minúty neskôr si Kasper poradil s trojicou slovenských hráčov a blafákom prekonal Hlavaja - 2:0. Tréneri SR po tomto góle poslali do hry po prvý raz na šampionáte Čajkoviča, v závere tretiny hrali Slováci presilovku. Sukeľ však počas nej iba opečiatkoval žŕdku.
Do druhej tretiny pomiešali slovenskí tréneri zostavu, ich zverenci začali aktívne, ale naďalej hrozili aj Rakúšania a po strele Thalera zachránila Hlavaja žŕdka. Potom sa do brejkovej situácie dostal Regenda, v lepšom zakončení mu zabránila hokejka súpera medzi nohami, ale arbitri tento zákrok nepotrestali. V 27. minúte sa do zakončenia dostal Honzek a po prvý raz potešil slovenských fanúšikov v Avicii Aréne - 2:1. Šancu na vyrovnanie mal Sýkora, na opačnej strane zvonila žŕdka po strele Heinricha. Slováci potom prevzali taktovku, šancu na vyrovnanie mal Krištof, ale neuspel.
V tretej tretine mali slovenskí hokejisti k dispozícii presilovú hru po troch minútach, ale nezahrali ju ideálne a to aj preto, lebo Rakúšania húževnato bránili. S pribúdajúcim časom sa Slovákom vkrádala do hry aj nervozita a Rakúšania čakali na svoju príležitosť. V 51. minúte však vymyslel Takáč skvelú akciu a po jeho prihrávke vyrovnal Sukeľ na 2:2. Rozhodnúť mohol Čederle, ale sám pred Kickertom neuspel, keďže sa v koncovke dostal po pošmyknutí do záklonu.
V predĺžení mal najväčšiu šancu Lebler, ale Hlavaj zakročil betónom a duel dospel do nájazdov. V nich sa presadili najskôr Chromiak a Haudum a potom už len Schneider.
hlasy po zápase /zdroj: TV JOJ/:
Vladimír Országh, hlavný tréner SR: „Čo sa týka víťazného nájazdu, rozhodcovia to videli tak, že najprv rakúsky hráč zakončil a potom bol faulovaný. Videli sme, že to bolo naopak. Rozhodcovia boli presvedčení o svojej pravde. My sme však zápas neprehrali v nájazdoch, ale v prvej tretine. Tú sme zaspali. Neboli sme v hre, Rakúšania boli aktívni a agresívni, vyhrávali súboje. Chalanom patrí ku cti, že to zvrátili a bojovali. Každý bod sa počíta, ale sklamanie tam je. Maxim Čajkovič odohral veľmi solídny zápas, priniesol energiu.“
Michal Krištof, útočník SR: „Veľmi zlá prvá tretina, to je všetkým jasné. Potom sme to dorovnali. Musíme dať gól z presiloviek a vyhrať takéto zápasy. Bohužiaľ, nezvíťazili sme. Rakúšania na nás v prvej tretine vyleteli, tam to bolo najťažšie, potom kondične odchádzali. Mali sme šance, ja sám dnes tri, nedal som z nich gól, toto musím zlepšiť. Je super, že sme ukázali, že v kádri je sila, treba hrať nabudúce tak ako v druhej a tretej tretine. Pri nájazde ma brankár podrazil, treba sa na to spýtať kompetentných. Nikdy som nič takéto nezažil, na takomto fóre treba mať všetky detaily dané dokopy, mali by vedieť, čo v takej situácii robiť.“
Maxim Čajkovič, útočník SR: „Začiatok bol ťažší, pomalšie sme sa rozbiehali. Musíme hrať celých 60 minút. Toto sa nám nemôže stať, že prehrávame hneď v úvode 0:2. Na tom musíme popracovať. Bol to môj prvý zápas na MS, na to netreba mať motiváciu. Snažil som sa robiť všetko pre to, aby sme vyhrali. Teraz nás čakajú Francúzi, mali sme ich v príprave, nemôžeme ich podceniť po tom poslednom výsledku (víťazstvo 8:1, pozn.). Musíme sa na nich dobre pripraviť, aby sme boli úspešní.“
Martin Chromiak, útočník SR: „Myslím si, že prvú tretinu na nás Rakúšania vleteli a boli lepším tímom. Slabo sme korčuľovali, oni vyhrávali súboje. Od druhej tretiny sme boli lepší my, stále sme boli v útoku, tlačili sme sa do bránky. Mali sme veľa šancí, dali z toho dva góly, žiaľ, tretí sme nepridali.“
Matúš Sukeľ, kapitán SR: „Celú prvú tretinu sme neboli v zápase. Rakúšania boli všade rýchlejší, dôraznejší a lepší na puku. Boli sme s tým nespokojní a povedali sme si k tomu niečo cez prestávku. Potom sa to zdvihlo a dostali sme sa do zápasu. Môžem pochváliť chalanov, že sme sa vrátili do zápasu z 0:2. Mali sme šance na to, aby sme otočili. Žiaľ, tretí gól sme nedali a berieme len bod.“
Miloš Roman, útočník SR: „Prvá tretina rozhodla, neboli sme nachystaní. Dostali sme dva góly, tie nás stáli zápas. Potom sme v druhej tretej hrali dobre a škoda, že sme nepremenili šance. K ničomu sme ich nepúšťali a ak niečo mali, Samo Hlavaj nás podržal. Ale bolo to dnes o nastavení v prvej tretine.“
tabuľka:
1. Kanada 2 2 0 0 0 11:1 6
2. Švédsko 2 2 0 0 0 9:2 6
3. Fínsko 2 1 1 0 0 6:4 5
4. Slovensko 3 1 0 1 1 5:9 4
-------------------------------
5. Lotyšsko 2 1 0 0 1 5:8 3
6. Rakúsko 3 0 1 0 2 6:8 2
7. Francúzsko 2 0 0 1 1 4:8 1
-------------------------------
8. Slovinsko 2 0 0 0 2 1:7 0
Rubrika: MS → MS 2025 vo Švédsku a Dánsku
- Marchand63
- Nezmesti sa, mavame vypredane.
- 12.5.2025 - 19:11
- +14
- pali97
- Už vie ten systém?
- 12.5.2025 - 19:14
- +3
- Pukky
- Mladého chlapca budeme robiť zodpovedného za výsledok? V zápase, v ktorom hralo 21 hráčov? Ktorý je na svojom prvom šampionáte?
- 12.5.2025 - 19:17
- +68
- Navi01
- Napísal na tribúnu a tam svojim výkonom patrí. Neprekrucaj, kto za čo môže. Za prehru môže celé mužstvo.
- 12.5.2025 - 19:20
- +21
- Pukky
- Na tribúnu. Center. A kto namiesto neho? A iba on na tribúnu, či aj niekto iný? Lebo ja tam vidím viacero zlých výkonov od našich v dnešnom zápase.
- 12.5.2025 - 19:23
- +5
- Urpiner16
- Ty nikoho nikam neposielaj.Čo si písal že ich dáme dole ty amatér.Ja som ti hovoril že máte prehnané ilúzie.
- 12.5.2025 - 19:24
- +1
- Pukky
- Ty si zase nič nepochopil.
- 12.5.2025 - 19:25
- +3
- pejOliver
- Naša celá obrana patrí nie na tribúnu ale domov.. aj keď dvorsky niečo vymyslí tak ti pajaci na modrej ani nevedia čo s tým
- 12.5.2025 - 20:59
- +6
- Barkov
- Nič v zlom ale za ktorý gól mohol dvorsky teda? Každý videl len jeho chybu v predĺžení z ktorej gól nepadol ale že z akých chýb sme gól dostali vás písať nenapadne a to od oveľa skúsenejších hráčov ako je Dalo
- 12.5.2025 - 21:57
- +3
- GB11
- Píšem to za tieto výkony čo predvádza. Je neviditeľný a zato že má 21r a je talent tak nemôže byť na tribúne? Ak by bol neviditeľný proti Kanade, USA, Švédsku pochopím to ale proti Slovinsku a Rakúsku?? Haloo
- 12.5.2025 - 19:25
- +21
- Pukky
- Ved práve. 21 rokov. Tlak na psychiku. Túžba niečo dokázať a vtedy to nejde najviac. Dnes zlyhali najmä skúsení hráči a nie Dvorský.
- 12.5.2025 - 19:27
- +5
- roa
- Plus, je prvýkrát v reprezentácii a hneď na MS, takýto talent mal dostať príležitosť skôr, aby sa adaptoval, a teraz prehnaná kritika mu do ďalších zápasov určite nepomôže.
- 12.5.2025 - 19:55
- +4
- ReviznyTechnik
- ľ: Tak keď na to nemá teraz tak pred rokom by asi hral ešte lepšie
. Treba vychovávať hráčov čo potom o znova o rok neprídu, nech je to cyklus čakania na tých hráčov čo repre vyšvihla hore, budeme ako Slovensko farma NHL.
- 12.5.2025 - 19:59
- +3
- Cylo24
- proti Slovinsku viditelný bol, akurát mu to nepadlo. Pri tej biede s centrami, neviem koho by si dal namiesto Dvorského.
- 12.5.2025 - 19:29
- +9
- HokejBJ
- chapes ze ho teraz mas skor podporit tento mlady talent? Ci myslis ze bez teba on nevie ze nehraje dobre?
- 12.5.2025 - 19:30
- +1
- Navi01
- Podporiť sa ho snažíme celú sezónu, toto je vrchol sezóny a on je veľký talent, určite jeho kariéru neohrozí to , že nejaký nick tu napíše, že svojím výkonom patrí na tribúnu.
- 12.5.2025 - 19:40
- +8
- Svarog77
- Ma 19 rokov ty odborník.
- 12.5.2025 - 19:39
- +8
- TonoS
- Po prvé má 19 a nie 21, ak chceš hejtovať, tak aspoň takú vec ako je jeho vek napíš správne, keďže o dva roky, keď bude mať 21 to môže byť už znova iný level. To teraz si vážne čakal, že príde a rozhodne nám turnaj na štýl Slafka? Že príde 19 ročný chlapec do Bčkového výberu a nastrieľa na turnaji 8 gólov a vystrieľa nám bronz ako Slafko na ZOH? Veď sa trochu vráťme do reality preboha, chlapec hrá svoje prvé MS, navyše nemá okolo seba hráčov ako Hrivík a Cehlárik v najlepšej forme, ktorí by ho potiahli k maximálnemu výkonu. Kľudne sa môže stať, že sa chytí nejakým jedným šmatľavým gólom a zrazu bude hrať ako malý boh. Ani Slafko minulé MS nestrieľal góly ako na bežiacom páse a to už bol v inej situácii, s inými spoluhráčmi a po 50 bodovej sezóne v NHL. Takže prestaňme nakladať na mladých hráčov a čakať že nám pomaly vyhrajú turnaj a skôr ich podporme keď sa im práve nedarí, lebo sa ľahko o pár rokov môže stať, že sa nám po vydarenej sezóne v zámorí na repre vyprdnú, presne kvôli takýmto blbým rečiam...
- 12.5.2025 - 19:45
- +39
- NightPP
- Úplný súhlas...
- 12.5.2025 - 19:48
- +1
- GB11
- Vidiš tú 19 s hviezdičkou?
Nie nečakal som nič ale nečakal som ani toto že bude pôsobiť ako keby bol prvýkrát na ľade. Takže má súper parádné výkony a to že je neviditeľní tak za to môžu spoluhráči
Nemá to význam - 12.5.2025 - 19:53
- +6
- TonoS
- Áno hviezdičku som si všimol už po odoslaní príspevku, reagoval som na ten tvoj prvý, v ktorom je vek 21 rokov. Tak teda, kde som napísal, že má parádne výkony? Alebo, že za to, že sa mu nedarí môžu spoluhráči? Veď ani ja ho nevychvaľujem do nebies, ale ani mu nenakladám za to, že celé mužstvo hrá na prd. V tom je ten rozdiel. Áno nehrá dobre ani on, ale rovnako ani zvyšok tímu, bohužiaľ...ale nebudem 19 ročného chlapca po jeho prvých troch zápasoch posielať na tribúnu, ako keby vyrobil v každom zápase chyby, po ktorých sme dostali rozhodujúce góly a prehrali. Pamätáš si na Černáka? Ako sa do neho každý navážal keď robil chyby na MSJ ako 15 ročný? A to teda fakt robil iné hrubky a podkuroval vzadu...a teraz je z neho jeden z najlepších defenzívnych obrancov NHL. Ja netvrdím, že Dvorský bude jeden z najlepších centrov NHL, ale tieto reakcie na jeho výkony sú totálne smiešne...
- 12.5.2025 - 20:26
- +2
- Navi01
- Nie, na základe toho koľko má rokov ho nebudeme kritizovať, aby sa nedajbože neurazil a neprišiel do reprezentácie. Hrá hokej na najvyššom možnom fóre a to sú MS a AHL/NHL. Na to, že mu niekto povie, že hrá zle, keď zle hrá, musí byť patrične nachystaný a vedieť ako tieto veci spracovať. Hodnotiť ho budú aj iné kapacity v hokeji. Je to jeho práca. Ak by si mal robiť niečo z toho, čo mu napíšem nejaký nick Ferko , Jožko , Juro, potom v dnešnej dobe hokej nemôže hrať. Naopak je značne podstatne mu povedať, že nehra dobre a nefúkať mu zadok , rovnako je dôležité ho pochváliť ak na to dôvod je. Žiť v sebaklame a vyhovárať sa, hľadať kľučky, len nepovedal veci narovinu , to je také SVK a preto sme tam kde sme.
- 12.5.2025 - 20:58
- +10
- amaskiea
- absolútne s týmto súhlasím, dokonca by som povedal, že to platí len pre prístup naozaj priamo kompetentných osôb, my anonymné nicky si hovorme čo chceme, tým netvrdím, že ja som za hejtovanie, ale ak by mu malo akékoľvek anonymné vyjadrenie na internete čo len pohnúť s ofinou, tak sa minul povolaniu
- 12.5.2025 - 21:06
- +3
- Fandimhokeju
- Trošku od veci, ale ako príklad poučný.V playoff extraligy bol 2x poslaný na tribúnu Archambault. V oboch prípadoch to KE ako mužstvo nakoplo a aj jeho v jednom prípade k lepším výkonom. A to je na naše pomery luxusný hráč. Takže tých adeptov z prvých dvoch útokov v repre je dosť na posadenie. Je zbytočné konkretizovať. Svojho času Craig posadil tuším aj Stumpela, aj keď ten už bol za zenitom, ale predsa len ikona.
- 12.5.2025 - 21:23
- +2
- amaskiea
- Stumpel snad za Craiga uz nehral, ale rozumiem, pre pointu to nie je az tak podstatne
- 12.5.2025 - 21:28
- 0
- Dracik_18
- To bolo za Vujteka
- 12.5.2025 - 21:30
- +2
- Fandimhokeju
- OK, beriem. Neoveroval som si časové súvislosti.
- 12.5.2025 - 21:35
- 0
- Fandimhokeju
- A v konečnom dôsledku možno aj ten fakt pomohol k medaile. Asi aj Jožko pochopil, podobne ako Bartanus, keď už spomínam KE. Zvyšok mužstvá tiež pochopili. Obaja tréneri riskovali, ale preto sú hlavní, aby vedeli prijať aj takéto rozhodnutia.
- 12.5.2025 - 21:45
- 0
- Dracik_18
- veď tak by to malo byť
- 13.5.2025 - 7:03
- +1
- Standacik
- Pri Stumpelovi sme hrali stvrfinale v 2013 sa mi mari, ale Vujtek raz musel posadit kapitana asi o rok neskor.. to je snad este horsie
- 13.5.2025 - 11:35
- +1
- hawkie
- O 2 roky, a to bol Kopecký vtedy
- 13.5.2025 - 12:24
- +1
- TonoS
- Jasné, veď ak je tá kritika oprávnená, tak v pohode. No kto okrem noname nickov na HP ho už stihol skritizovať? Kto z osobností alebo hokejových odborníkov sa vyjadruje, že ho treba posadiť na tribúnu? Zatiaľ som žiadny takýto príspevok od nikoho nezachytil a nikto si to po troch zápasoch ani nedovolí tvrdiť. Takže áno kritizujme, poukazujme na chyby, ale oprávnene...
- 12.5.2025 - 21:16
- 0
- 66Lemieux
- Presne
- 12.5.2025 - 21:16
- 0
- ZABAneuvaeritelna
- Lenže on zle nehrá. Dať ho do formácie so Sýkorom a Chromiakom je úplná blbosť. Tam si to fakt nemá s kým zmysluplne hodiť.
- 12.5.2025 - 22:04
- +1
- AaaaaaA
- Tie reči , že nemá s kým . Čo mu máme zavolať do formácie McDavida s Draisatlom ??? Chromiak tieto MS hraje výrazne lepšie jak Dvorský
- 12.5.2025 - 23:57
- +5
- Urpiner16
- Sa do toho rozumieš ako hus do piva.
- 13.5.2025 - 5:41
- +2
- ZABAneuvaeritelna
- Hej, každá akcia skončí u Chromiaka. Buď vystrelí, alebo hodí na verímboha do súboja. Proste sa k sebe nehodia.
- 13.5.2025 - 7:08
- +5
- hefky
- Však to aj pravidelné robia. 90%hracov kašle na repre je im dobra len keď sa chcú ukázať alebo vysvihnut. Zlaté časy Satana a Granaka a spol. Neodmietli ani keď by o jednej nohe hrali
- 12.5.2025 - 21:54
- 0
- blaznivyir
- Toto je hra a výsledok celého mužstva. Tu by aj Palffy zakapal...taktika je jasná, nestrieľať, po rohoch si to posúvať až kým nestratiť puk, na dorážky nečakať, zastaviť akciu a počkať kým vsetci sa vrátia,
taktika je náš nejaký systém, ktorý už ani nikto nepozná a nevie ako má vlastne vyzerať. Hráči majú zviazané ruky, tak nikto nevie zrevať, že stačilo a neposlúchať tých amatérov na striedačke, ktorí už nevedia urobiť ani káder na MS. Chudák Vlado. - 12.5.2025 - 19:59
- +1
- azzurri
- Čudujem sa že Országh do toho išiel
A čudujem sa že ho vôbec aj navrhli
Veď sa stále satan a spol vyjadrovali že ramsay nám vychova zo svojich asistentov nástupcu
Tak prečo zavolali Országa
Sak už dlhé roky sú asistenti tak sa mali ti trénersky mágovia ukázať
Načo tam potom dlhé roky boli pardavy a spol?
Pardavy mal byt už dávno vykopnutiy už len za nie presilovky a nemá žiadnu perspektívu
- 12.5.2025 - 20:10
- +7
- doc.koniferum
- Országh je v rovnakej situácii ako kedysi Cíger.ja by som sa mu veľmi čudoval,a vlastne hocijakému slovákovi,keby po ms pri kormidle ostane
- 12.5.2025 - 20:16
- +4
- Render 77 Nr
- Ťažko je v takej situacii
- 12.5.2025 - 20:19
- 0
- Render 77 Nr
- Ťažko by zakapal keď Zigo vedel spraviť sám dvoch hráčov aspoň netrep
- 12.5.2025 - 20:18
- +2
- Barkov
- Tak za prvé ma 19 rokov nie 21 u mladých hokejistov 2 roky sú dosť. Sú to jeho prvé MS a každý hejtuje iba jeho akokeby to bol najskúsenejší náš hráč. Len tak ďalej hejtujme si našich mladých hráčov
- 12.5.2025 - 21:48
- 0
- Hamburger
- Dvorský má 19 rokov.
- 12.5.2025 - 22:11
- 0
- amaskiea
- ješiši ešte mu to napíšte aspoň desiati ...pritom má v skutočnosti iba 5 rokov, to len záškodník Šatan sa nechal v jeho prípade dotlačiť k ostaršeniu, aby zase nebol za toho, kto na Slovensku bráni výchove mladých nádejí
- 12.5.2025 - 22:36
- +1
- KrebsKandidat
- Chod hrat miesto neho. Od klavesnice sa dobre kyda zlc ma mladeho hraca, ze?
- 13.5.2025 - 13:24
- 0
- HokejBJ
- si robite srandu ze mu toto pluskujete? Dobre ale sa potom necudujte ked o par rokov sa vykasle na repre
- 12.5.2025 - 19:21
- +19
- ReviznyTechnik
- Vykašle sa až sa niekam dostane Viď Slafkovský. Taký Regenda príde vždy
to je vidno, kto je aký hokejista.
- 12.5.2025 - 20:22
- +4
- Sani
- Veru, minuly rok sme neziskali zlato, lebo tam nebol....a tento rok neziskame zlato, lebo tam je!
- 12.5.2025 - 19:23
- +4
- Sedko NR
- Presne takýchto ako si ty a čo ťa pluskuju, sa oplatí reprezentovať. Byť chlapcom , tak chodím každý rok radšej na dovolenku.
- 12.5.2025 - 19:27
- +7
- Tino
- Ludia : Ako ty hejtili minuky rok slafka , vy si date tu namahu osrat mladych hracov a znechutit im hokej a repre.Toto je SVK
- 12.5.2025 - 19:31
- +12
- azzurri
- Neposielam nikoho na tribúnu ale je pravda že chlapcov nie je vôbec vidieť
Keď si porovnáme tieto naše nádeje s tými našimi zlatými chlapcami ktorí už v ich veku boli hviezdy tak si treba narovinu povedať že dvorsky chromiak sýkora honzek a neviem kto ešte sú len slabý odvar
Toto na nhl nebude stačiť
- 12.5.2025 - 19:33
- +3
- Barkov
- S tým úplne nesúhlasím ale pravda je že žiaľ je úplne mimo formy ten útok treba rozbiť.a to som jeho veľký fanúšik
- 12.5.2025 - 19:36
- +2
- Ivo
- Dvorsky nech sa vyhrá, aspon už všetci vieme prečo tam minulý rok nebol. ešte na takýto hokej nemá, ale to nevadí toto sú cenné skúsenosti pre neho. každý kto od neho očakával že sa tu bude byť o prvenstvo v bodovaní hokeju nerozumie....
- 12.5.2025 - 19:43
- +3
- napalmdeath
- Prosím ta keď mu vlado dáš sykorku. To je ako na krajec namasteny medom kývol calamadu. Nevšimol si si ze od kedy ma na krídle sykiho, že je Dvoski neviditeľný. To je pre mňa plytvanie potenciálom hráčov.dvorski CJ e tento turnaj tvoriť a prehrávať. Syki sa pretla a pri.mantinely. taka súhra zriedka prinesie ovocie. Dorskeho nechať, tréneri sú polená.
- 12.5.2025 - 20:09
- +1
- mato_ke
- Andrej Danko, si to ty?
- 12.5.2025 - 20:29
- +11
- Zkubydu
- Napalmdeath pouziva ten isty nahodny generator slov: ako kapitan Granko
- 12.5.2025 - 20:53
- +1
- Moravak
- 👍😄😆
- 12.5.2025 - 23:08
- 0
- mato_ke
- Ešte Lewandvorski chýbal
- 17.5.2025 - 23:44
- 0
- romanko256
- Ten náš hokej vyzerá ako keď hra chromý so slepým. Na pohľad utrapene všetko na náhodu obrancovia robia presný opak toho co by mali v danéj chvíli robiť. Mudrák ten strieľa keď pred bránou ani široko ďaleko není nikto a on to nadrbe priamo brankárovi na hruď. A spojenie Dvorsky Sýkora je riadne fiasko. Podľa mňa jeden nechápe toho druhého na ľade.
- 12.5.2025 - 19:10
- +13
- parobok
- Hanba. Blamaz. Nevieme porazit ani slabe Rakusko. Nad kym chceme vyhrat ? S takym vykonom ani proti Francuzom nevyhrame. Sorry, prehravame a v 3. tretine dokym sme nevyronvali lazo plazo hokej, pohodicka, na vsetko mali cas. A vrchol bol co predviedli v predlzeni. Nadherne verejne korculovanie, vosli sme do pasma a hned sme z neho sami dobrvolne vysli. Natahovali sme cas, aby sme potom v predlzeni zobrali o opakovanie trestneho strielania. Pod uroven. Bravo Slovensko. Krasne sme dobacovali s tym hokejom.
- 12.5.2025 - 19:10
- +5
- DENISO6
- Tak slabé? Do dnešného zápasu som tu čítal aký sú tento rok fantastický
- 12.5.2025 - 19:12
- +2
- OUTBLAST
- Ja pevne verím že napr taký Žigo dneska nepozeral...chcel prestať s alkoholom a takto to bude mať zložitejšie 🙈
- 12.5.2025 - 19:41
- +3
- doc.koniferum
- skôr ako prestane pravdepodobne zintenzívni dávky.ak už aj nezačal.ja ale hráčov haniť nebudem.je to tak ako je,vlak nám proste veľmi ušiel a kvality o moc viac niekde v zálohe detto niet.súdny človek iné ani čakať nemohol a určite je kľudný.ja som.hŕstka lepších hráčov ktorí keby aj prišli by to zas až o neviem koľko z biedy nevytrhla.o kúsoček možno,ale neviem aké umiestnenie by z toho aj tak nebolo.vyspelý hokejový svet je inde a my mu nejdeme oproti,ale od neho
- 12.5.2025 - 20:02
- +2
- Adrumko
- presne tak, treba byt realista ..toto je proste obraz naseho hokeja a tak to je...
- 13.5.2025 - 6:39
- 0
- frantapriklep
- Tak vyťahujeme kalkulačky.
Boli dve možnosti. Buď nastúpime dobre pripravení a budeme jazdiť ako proti hocijakému silnému superovi, alebo budeme pokakaní až za ušami a budeme chcieť hrať profesorsky bez pohybu.
Stalo sa to druhé. Takže pokazená prvá tretina. Od druhej sme to zlepšili, hoci nie o 180 stupňov, ako sa snažili navodiť v štúdiu JOJ. Tretia tretina už taká, aký mal byť celý zápas, ale keďže nemáme strelcov, a na modrú posielame do presilovky Mudráka, už sme len vyrovnali.
Nájazdy so zvláštnym koncom, viditeľne môže brankár faulovať a nič sa nedeje. Bod po strašnej prvej tretine je zlatý, ale inak sa samozrejme máli.
Dobre naskočil Čajkovič, pozitíva tam v druhej polovici zápasu boli, Sukeľ šikovne zakončenie, sklamaním pre mňa stále Dvorský. Nuž treba vyhrať s Francúzskom a potom bojovať ďalej.
- 12.5.2025 - 19:10
- +11
- Urpiner16
- Ty tiež ďalší expert frantapríklep nič nevyťahuj.Vraj kupujte nové televízory a podobné báchorky.Jedine tak pre vás ako puky a Aaaaa čiernofarebné amatéri.
- 12.5.2025 - 19:26
- +5
- frantapriklep
- Čo môj? Čo sa ti nepáči tentoraz?
- 12.5.2025 - 19:29
- +4
- Kopcansky Palachar
- Vcera ho tu ludia dost urazali ked povedal, ze neveri, ze vyhrame, ze sa mu zdaju Rakusania lepsi. Tak na to asi naraza. Na tu fanusikovsku slepotu a naivitu.
- 12.5.2025 - 19:39
- +8
- frantapriklep
- Nech si to rieši s nimi 🤷🏻♂️
- 12.5.2025 - 20:00
- +2
- parobok
- 😂
- 12.5.2025 - 19:11
- +3
- Ricardinho13
- Nesranduj, aj keď vyhrajú s Frantikmi ani víťazstvo s Lotyšskom nebude stačiť na postup, lebo ani 10 bodov v tejto skupine nebude stačiť na postup.
- 12.5.2025 - 19:18
- +1
- aaaaaa
- 10 bodov môže stačiť ...ja stále verím , že Rakúsko nezíska 9 bodov zo zapasov so Slovinskom , Francúzskom a Lotyšskom
- 12.5.2025 - 19:23
- 0
- DENISO6
- Presne tak, Rakúsko 9 bodov z týchto zápasov mať nebude
- 12.5.2025 - 19:25
- 0
- Pierre
- a my už máme 3 body zo zápasu s Francúzskom a 3 body zo zápasu s Lotyšskom ?
- 12.5.2025 - 20:03
- +4
- Render 77 Nr
- A keď hej co potom napíšeš
- 12.5.2025 - 20:20
- 0
- Marchand63
- Hoppaa.
- 12.5.2025 - 19:11
- +2
- Cotillion
- Posrali sme si to sami, Rakusaci boli slabi a nikdy nemali dostat sancu dat dva goly. Zasa raz sme porazili sami seba. Meh.
- 12.5.2025 - 19:11
- +3
- azzurri
- Práveže mohli dať aj ďalšie góly a nie len 2
A môžme byt radi že dali len tie 2
Za stavu 2:0 nastrelila austria brvno a tyčku - 12.5.2025 - 19:37
- +3
- VranaKE
- Ideálny čas na ďalšiu epizódu „Čo je prečo tak“ – na potľapkanie sa po pleci, akí úžasní ste na zväze.
- 12.5.2025 - 19:12
- +5
- fakir
- Odfajcena prvá tretina chlopi, škoda
- 12.5.2025 - 19:12
- +3
- Nitraaa
- Jednoznacne hanba , na druhu stranu Novy Zeland alebo Juznu Afriku by sme dnes porazili
- 12.5.2025 - 19:12
- +1
- Turiec
- Tohto roku aspoň nebudeme potrebovať kalkulačky…
- 12.5.2025 - 19:12
- +7
- Rusty7550
- Hanba je nas premier v Russku alebo to že si Mirko podáva ruku s Huliakom.
Toto je len hokej.
Je mi luto tých chalanov (hlavne narazam na mladíkov), ten negativizmus pred MS a reci o tom akí su neschopni a že možno vypadnu sa im musia dostat do hlav. Snad ten turnaj dohraju so ctou a este niekde body zoberu.
KHL hraci inak uplna zbytocnost. - 12.5.2025 - 19:13
- +77
- Gerlach2655
- Wow 23 plusiek,siel si na istotu 👈😺😂
- 12.5.2025 - 20:00
- +10
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- pifel
- Na istotu siel sudruh premier
- 13.5.2025 - 11:52
- +1
- Kopitar11HKPOPRAD
- Ach lomcuju so mnou emocie. Ale podme pekne po poriadku. Prva tretina jedna z najhorsich aku som kedy videl. A este s Rakuskom. To bola jedna velka katastrofa. Tam sa lamal zapas, chvalabohu, ze sme neinkasovali viackrat, ale dohanat cely zapas nebola sranda. Budme radi asi za bod, je to spravodlive. Zapas sme si sami prehrali, ze nevieme hrat 60 minut a nevieme dat goly. Najazdy, akterov som skoro trafil
ale nadherne goly padli na oboch stranach, no ten Kristofov najazd, som si isty, ze by ho premenil. Skoda no. Nevesat hlavy aj ked sme prehrali s Rakuskom. V minulosti boli vsetky zapasy o gol (Nemecky pohar, kvalda)… necakali sme lahky zapas. Je vidiet ako sa trapili Svedi ci Fini. Potvrdilo sa to… a nikde nie je napisane, ze Rakusko dalej zdola dalsich a ze my neziskame body proti FIN atd …
- 12.5.2025 - 19:13
- +2
- TomasP3
- Škoda: …že nemohli prísť tí hráči z KHL, to by sa za tých okolností určite nestalo… OH WAIT.
- 12.5.2025 - 19:13
- +14
- Sedko NR
- Kvalita sa pozná darmo. Grman na ľade pri 6tich z 8mich gólov.
- 12.5.2025 - 19:34
- +36
- FP-jakubj
- Prvá tretina katastrofa, premieňanie šancí katastrofa, predĺženie katastrofa, nájazdy sme tiež dobabrali. Rozhodcovia to zabili až na koniec.
- 12.5.2025 - 19:14
- +2
- hello, havarju
- Myslím, že títo hráči majú naviac ako predvádzajú, len tú ich hru treba "učesať"... Mnohí individuálne dobre, ale organizácia hry, akcie postavenie hráčov mi príde chaotické..
- 12.5.2025 - 19:14
- +1
- NightPP
- Veľká škoda že sme vcelku dobrý výkon neokorenili výhrou.
Ja som osobne pri stave 0:2 ani nedúfal že vyrovnané.
A hráči to dali.
Chýbal mi však pokoj v zakončení ako mal Sukeľ pri góle.
Šancí tam bolo,ale ako aj pri zápase so Slovincami sme to dávali brankárovi do betónov.
Rakúšania nato ako trápili Fínov a Švédov, toho teda okrem prvej tretiny moc neukázali.
Len naša nemohúcnosť v zakončení nás obrala o body. - 12.5.2025 - 19:14
- +1
- JedineSlavia
- Zaluzene. Hracom zapasu bol ten rakusky bubenik. Kanady ani finov sa nebojim, len ti francuzi...
- 12.5.2025 - 19:15
- +3
- tristan
- V tomto zápase malo veľa hráčov velmi zlý zapas. Žiaľ, su aj také zapasy. Otázka preco sme tak začali prvých 10min...
- 12.5.2025 - 19:15
- +2
- kalisSI
- Nuž : Bez lídrov sa vyhrať nedá... Máme síce snaživé, ale mužstvo robotníkov, ktoré bude ťažko strieľať góly. Líderstvo chalanov ako Cehlarik Hrivik chýba... Zachránení snáď sme, ale náš hokej tohto roku baviť nebude
- 12.5.2025 - 19:15
- +5
- fabbeN
- To máme každý rok mužstvo robotníkov. Celý náš hokej je robotnícky.
- 12.5.2025 - 19:17
- +6
- kalisSI
- Nesúhlasím : Nemusíme mať práve lídrov z NHL, ale aj chalani ako Hudáček Hrivik Cehlarik vo forme aj Daňo myslím že by nebol v lese ako niektorí tu... Chýba strelec, možno Studenič, do obrany niekto kto vie korčuľovať aj ďalej ako na modrú, trebárs Ďaloga, ale to už sa nedozvieme.
- 12.5.2025 - 19:21
- +1
- hawkie
- Dnes už vie každý hrať hokej
Ale trošku vážnejšie - neviem, či si pamätáš MS posledných 2 rokov - Hrivo aj Cehlo hrali dobre, ale (asi namotivovanejší) súper dokázal ich hru zdarne likvidovať. Neraz v tej konkurencii nedokázali toho veľa vymyslieť. To bola synergia najmä vďaka Slafkovi (bez hype-u, Juro bol naozaj ten pomyselný dobre namazaný motor 1.9 TDI v tej formácii, ktorý udával ťah a výkon).
Minulý rok veľa spravila aj Hudáčkova genialita a brutálna šikovnosť Pospíšila (okrem toho, že je to silne fyzický hráč, je aj technicky veľmi šikovný). To sú hneď traja hráči, ktorí dokážu zlepšiť 3 formácie. - 12.5.2025 - 19:31
- +2
- kalisSI
- Áno : Oproti rokom predtým to bolo z ich strany slabšie (Hrivo hral vlani s dosť nepríjemným nedoliecenym zranením), ale stále verím, že dnes s nimi v zostave by sme vyhrali... Možno aj sám Houdini by mužstvo dvihol najmä v presilovke keď to vie ukľudniť.. jasné, že Slafko je iný level, ale aj naši európski lídri chýbajú a nie je ich kým nahradiť bohužiaľ...
- 12.5.2025 - 19:37
- 0
- Kopcansky Palachar
- Hrivik hral tie MS so zranenim. Takze nie kazdy zapas odohral v tope.
Pisali to tu mnohi. Teraz sme neboli v situacii, ze si mozeme dovolit nechat doma Dana, Studenica. Satan len zne urodu co zasial. Teraz to hodi na hlavneho, na olympiadu pridu vsetci a takto o rok bude uplne rovnaky problem s absenciami ako tento rok. Myslim, ze este horsi ak sa nic nezmeni. - 12.5.2025 - 19:44
- +3
- Zkubydu
- Ked uz dnes vie hrat hokej kazdy, preco my hrame tento : hnus?
Ktorykolvek tim z extraligy by hral lepsie a vyber z TOP4 by Rakusanom nedal ani sancu. - 12.5.2025 - 20:59
- 0
- Cotillion
- Takze Svedi s takmer plnym vyberom z NHL ci Fini s tym ich su horsi nez vyber top4 extraligy, spravne?
- 12.5.2025 - 21:06
- +1
- meero
- Aky vyber? Kosice tam maju jedneho hraca tusim.
- 12.5.2025 - 21:35
- 0
- hawkie
- Ktorykolvek tim z extraligy by hral lepsie: Ako prepáč, ale táto časť poslednej vety je strašný bullshit... To máš len na základe dojmov, realita je ťažko odhadnuteľná.
Všetci očakávali, že Dvorský a spol. z AHL pôjdu bomby. Reálne sa ukázalo, že ten medzinárodný turnaj s európskym hokejom (ak narážam na družstvá "prostrednej kvality") teda vôbec nie je príjemný a najmä sa proti nemu ťažšie hľadá recept.
Na tvoju prvú otázku, že prečo hráme tento "hnus"? Lebo tam sú hráči, ktorí hrajú to, na čo majú. Povedané inak - viacerí hráči na viac nemajú. Je to také jednoduché, bohužiaľ aj smutné, no je to realita.
Od Kocha s Hrehorčákom a Romanom nikdy nečakaj, že pôjdu priamočiaro a urobia 2 hráčov pomocou rýchlych kľučiek a'la McDavid. Budú hrať fyzicky silne, ale aj tak si to budú posúvať po mantineli. Regenda so Sýkorom si tiež nevšimnú lepšie postaveného hráča, a zoberú to na seba; alebo vystrelia po zemi. Rosandič s Kňažkom a Mudrákom pri strele od modrej nastrelia prvého brániaceho hráča. Lantoši sa osobným súbojom radšej vyhne, lebo nie je na to stavaný ani zvyknutý. A takto by som mohol pokračovať aj ďalej, pri každom jednom hráčovi...
Ten tím je zaujímavo kreovaný, tí chalani určo vedia zahrať aj lepšie, ale tam si musí sadnúť viacero vecí. Je to šport no, tímový šport. - 12.5.2025 - 21:46
- +2
- Zkubydu
- A tvoje tvrdenia su na zaklade akych vedeckych dokazov??? Od doktora: Kotlara?
- 13.5.2025 - 15:56
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- .Iceberg.
- z haňby kabát na tri zimy! ...
- 12.5.2025 - 19:15
- +1
- Zkubydu
- Hanebmy vykon, katastrofalna hra, najivny system: Jedine co vnimam pozitivne, bolo Vladove zhodnotenie. Nabuduce, prosim nechajte nominaciu na Orszagha,A momentov na zamyslenie pre Satana vidim vuiac nez dost. Hadam zachranime A skupinu.
- 12.5.2025 - 19:16
- +8
- jozefinradrum
- Studenič nie je pre Šatana téma
- 12.5.2025 - 19:16
- +10
- JedineSlavia
- Neviem,kde sa mam opytat,tak sa opytam tu. To kazdy prispevok tu caka na schvalenie ?
- 12.5.2025 - 19:17
- 0
- worth
- Na schvalenie cakaju prispevky od uzivatelov, ktori boli preradeni na farmu
- 12.5.2025 - 20:03
- +2
- Render 77 Nr
- Ale preháňaťe takýchto trápeniek sme mali kopec aj Maďarmi oveľa lepším tímom asi mate slabú pamäť
- 12.5.2025 - 19:17
- +6
- Urpiner16
- A Faško Rudáš jeden z najrýchlejších hráčov v cz lige sedí doma na peci.Gratulujem.Hlavne že Frúhauf si tam robí repre zostavu podľa jeho predstáv.Škodná ako Brno.
- 12.5.2025 - 19:18
- +7
- black33
- To je tá príčina, mať tak Faška Rudáša máme isté 3 body
- 12.5.2025 - 19:29
- +1
- frantapriklep
- Kto ti také povedal že on robi zostavu? Niekedy píšeš ako 7-ročný chlapec
- 12.5.2025 - 19:30
- +7
- Urpiner16
- Ja aspoň to čo píšem a predpovedám sa stotožňuje s realitou na rozdiel od teba Aaaaaa,Pukyho a podobných báchorkárov.
- 12.5.2025 - 19:34
- +2
- frantapriklep
- S tvojou alternatívnou realitou. Frigo je ten posledný, kto by si mohol vyberať hráčov 😂
- 12.5.2025 - 20:01
- 0
- AaaaaaA
- Hej mal by si robiť ty najväčší odborník ...teraz budeš nad Faškom plakať . Tak ako celý rok si sa smial z Fruhaufa , že minuly rok povedal , že Dvorský má čas .
Tak celý rok si robil výsmech si z toho keď bodoval v AHL a teraz sa ukazuje , že mal naozaj čas lebo aj tento rok keď išiel výkonnostné hore tak sa na MS trápi - 13.5.2025 - 0:03
- +3
- Urpiner16
- Dvorský hrá dobre.To len takí ako vy máte na neho pindy.Mne sa páči.A áno Frúhauf je u mňa ten čo to tam kazí a keď raz odtiaľ vypadne tak potom sa ľady pohnú k lepšiemu.Dvorský svoju kvalitu ešte ukáže.
- 13.5.2025 - 5:40
- +1
- Zkubydu
- on za to nemoze, ma len 25 telefonnych cisel na hracov: co ma robit ked mu to 3 nedbihaju a 2 maju obsadene. Zohnal hracov, akych zohnal a aj trenera mame
Frigo si zasluzi aj odmeny
P.S. Srandujem Urpiner - 12.5.2025 - 19:33
- +1
- blaznivyir
- Fruhauf Pardavý Petrovický musia skončiť na lavičke po týchto MS!!!!! Stačilo!!!
A aby som nezabudol aj Feneš pri 20tke!!!!
Vlado nech si to vyskladá sám ak ostane.
Prisamvačku to už radšej betonára Bokroša - 12.5.2025 - 20:09
- +4
- frantapriklep
- Fakt aj Petrovicky? 🤪
- 12.5.2025 - 20:11
- 0
- FeroMotyka
- Hlavne KHL hráči, nerobia dobrotu. Bez nich by Rakúšanov dnes porazili.
- 12.5.2025 - 20:18
- +1
- ReviznyTechnik
- No hej Grman zatiaľ náš najlepší obranca.
- 12.5.2025 - 20:21
- +3
- kalisSI
- Halo: Bol u 6 z 8 gólov... Tabuľku pravdy neoklameš...
- 12.5.2025 - 21:03
- +9
- P24
- Na dlhšie : Ale jedna vec fajt zaujímala. Na základe čoho dospelí k rozhodnutiu poslať na nájazd Lantošiho? Ja mám toho chlapca rád veď nitra a tak, ale teda premietanie šancí bol vždy hlavný dovid, prečo to nedotiahol na top level, nie že silná stránka.
- 12.5.2025 - 19:18
- +8
- Navi01
- Všetko okolo tvorby mužstva pred šampionátom, rozhodnutia, egá, vyhovorky a absolútne manažérske zlyhania smerovali k tomu, čo sa dnes stalo. Toto mužstvo nemá svoju tvár, nemá sebavedomie, nemá kvalitu, nemá nič, prečo by malo postúpiť do štvrťfinále. Všetci, kto si toto myslia sa chceme mýliť...🤮
- 12.5.2025 - 19:18
- +10
- Marchand63
- Najhorsie je, ze to beriem uplne bez emocii, ze nevadi.
- 12.5.2025 - 19:22
- +9
- jozosvk
- Redaktor jojky sa pýta Cajkovica, ako hľadal na tento zápas motiváciu🤣🙈😂.
Prečo toto ja vlastne počúvam 🙉 - 12.5.2025 - 19:19
- +5
- omen
- podla mna sme boli lepsi... alebo skor zivelnejsi Ale, a mozno je to cudne, ale mne sa pacil system hry rakusanov.... takto by som chcel aby hralo moje muzstvo v extralige Dnes sme to prehrali hlavne takticky
- 12.5.2025 - 19:19
- +6
- Athotis
- To bolo ono , pokiaľ Rakusaci mali systém a držali sa ho , my sme hrali bez systému a na náhodu a nevedeli s v útočnom pásme dať dve dobré prihrávky po sebe
- 12.5.2025 - 20:32
- +1
- hawkie
- Ehm...: Raz hore, raz dolu, zápas paradoxov a zmiešaných výkonov. Od všetkých hráčov (s výnimkou Hlavaja, na toho neviem povedať nič zlého za dnešný výkon). Lebo dobré veci v zápase robili Takáč, Lantoši, Dvorský, Chromiak aj ďalší. A rovnako robili nedobré veci tí istí hráči (Takáč stratil puk, ktorý viedol ku gólu; Lantoši pôsobil niekedy ležérne, atď.). A úplne to zaklincoval posledný (Krištofov) nájazd, ktorý sa kvôli faulu mal opakovať (ako sa hovorí, na pos*atého aj záchod spadne, tak tomu bolo).
Čo pochválim (okrem Hlavaja), je:
- Országhova reakcia a zmena formácií v priebehu hry ("aktivácia" Čajkoviča a jeho výmena s Honzekom bola dobrá vec) - toto by Craig nespravil, bet on that!
- Honzekov pekný gól, kde nestrieľal na betóny, ale pekne do horných partií bránky
A to je všetko.
Teraz bude chvíľu pauza na prekopanie formácií. Dvorský určite nezabudol hrať hokej, a tá kritika naňho je imho neprávom (mali ste od neho vysoké očakávania; holt, nečudujte sa, že ste sa sklamali), len potrebuje k sebe lepšie krídla.
Sukeľov útok tiež nemôže byť písaný ako útok č.1, na to (so všetkým rešpektom) nemá skill. Buď tam šupnúť Čederleho a hodiť im naspák Sýkoru (spolupráca Syky+Takáč funguje), alebo ich dať ako 4. útok.
Čederle by tiež potreboval lepšie krídlo, než je Miloš Roman... - 12.5.2025 - 19:19
- +24
- Tomo8ZV
- Casto sa mi to nestava, ale uplny suhlas.
- 12.5.2025 - 19:22
- +3
- hawkie
- Nestáva v súvislosti s mojimi príspevkami, alebo vo všeobecnosti?
- 12.5.2025 - 19:25
- 0
- Tomo8ZV
- Skorej vo vseobecnosti. Co sa tyka teba, vacsinou pises rozumne a bez ruzovych okuliarov, narozdiel od vacsiny uzivatelov, takze sa casto zhodneme az na nejake vynimky. Ale tento konkretny prispevok by som lepsie nenapisal. Velky suhlas, toto by si mali viaceri precitat. Dost triezvo zhodnotene.
- 12.5.2025 - 19:31
- +5
- hawkie
- Tak dík
- 12.5.2025 - 19:37
- +1
- frantapriklep
- Dobre zhrnutie. Škoda že tu nie je viac takých príspevkov. Ohľadom Dvorskeho máme síce rozdielne názory, ale inak súhlas.
- 12.5.2025 - 19:32
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- luciakanky
- Neviem čo bolo horšie či naša hra v prvej tretine, v predĺžení alebo výkon komentátorov. Motanie sa po mantineloch, miesto strely prihrávka, keď strela od obrancu tak pľuvanec do najbližšieho súperovho hráča, vždy všade neskôr. Lantoši, Mudrak, Rosandič, Takáč dneska najhorsí o parník a grman škoda slov
- 12.5.2025 - 19:20
- +5
- Ivo
- Nech sa na mňa v Jojke nikto nehnevá ale to čo sú za otázky na Čajkoviča? je ten človek normálny????? v živote asi športoval len beh do chladničky.... a takého tam pošlú to je moderátorský amaterizmus... neskutočné
- 12.5.2025 - 19:20
- +5
- tristan
- Také amatérske ako dat introverta Granaka komentovať hokej prvýkrát a rovno na zápas MS. Ved ten nevedel kedy ma niečo povedať, čo ma povedať a bola to dosť bieda. Jojka to nerobí prvý rok mohli uz mat trosku lepšie pripravené veci ...
- 12.5.2025 - 20:25
- +6
- amaskiea
- Videli sme level EBEL proti mentalite level KHL. Tých chlapcov, čo tam sú za nás z iných líg, mi je úprimne ľúto, ale v podstate zapadajú do celkového obrazu, nijako obzvlášť netrčia. To bola dnes z našej strany opäť raz názorná ukážka absencie elementárnej sebadôvery a motivácie. Treba im pustiť paralelne na dvoch displejoch trebárs ich pohyb v presilovke a na druhom hocijaký iný random tím počas svojej presilovky, nech to vidia sami.
- 12.5.2025 - 19:20
- +12
- Marchand63
- Toto co tam mame ale bie je level KHL, ti nasi chalani by bez vojny do KHL ani len necuchli mozno okrem Cajkovskeho a Ruzicku.
- 12.5.2025 - 19:26
- +2
- amaskiea
- pozornejšie čítaj, MENTALITA level KHL, tú má aj rozhodujúca časť celej našej spoločnosti, hoci s KHL inak nemá spoločné vôbec nič, a opäť pozor, nepíšem nadpolovičná časť, ale rozhodujúca
- 12.5.2025 - 19:30
- +5
- Marchand63
- No dobre no.
- 12.5.2025 - 19:39
- 0
- frantapriklep
- Level EBEL dnes ukázal práveže dosť malo. Prvá dobrá tretina a potom úplne prestali hrať. Lepši tím by ich zožral.
- 12.5.2025 - 19:32
- +2
- amaskiea
- na nás to stačilo
- 12.5.2025 - 19:34
- +9
- Marchand63
- Vyhrali po najazdoch, nas by lepsi tim dnes v prvej tretine vybav 7:0 ked uz sa bavime o keby
- 12.5.2025 - 19:40
- +3
- agent 007
- Downgrading ...
- 12.5.2025 - 19:21
- +2
- Kopcansky Palachar
- Bohuzial sa potvrdili obavy tych, co sa dokazu odosobnit a akotak relane zhodnotit kvalitu danych teamov. Pritom sme aj my fanusikovia, len nemame krvave oci a totalnu zaujatost ak vidime, ze je niekto vazne dobry. Padali tu podivne argumety, ze Rakusko nezahraje tri dobre zapasy. Mozno zahrali dobre len jednu tretinu, ale zvysok odbranili a vyhrali aspon za dva body.
Aj ked dve tretiny sme boli lepsi, bolo to malo. Prva tretina bola hrozna. Nevystrelit cca 11 minut na branu a este v tom case mat aj PP je urazka odkazu slovenskeho hokeja. Do druhej sme naskocili ako treba, RT spravil mensie zmeny, ktore pomohli. Nestacilo.
Komentovat zlozenie trojiciek uz sa mi nechce. To je na trest zakazu pobytu na striedacke reprezentacie. Najazdy su o sikovnosti a tam nasiel a vybral super lepsich… Takze gratulacia.
K nominacii sa tiez uz velmi nechcem vyjadrovat, takze len zopakujem, ze nominacia Hrehorcaka a poslanie domov MFR je obycajny fail a neschopnost. Maxim prekvapil, klobuk dole. Ta rychlost a aj sikovnost na tomsirokom lade proste plati. Plus ma strelu ako malokto u nas.
No nic, treba porazit Frantikov nech to nie je haMba. Fini uz sa nakopli, Lotysi si to asi nenechaju ujst. Sanca vsak stale zije, tak to treba odohrat na urovni a ukazat ludom, ze vieme hrat.
Treba vsak este prekopat formacie, resp. nadviazat na dnesne zmeny.
- 12.5.2025 - 19:21
- +2
- Lubomier
- ta to staaale tak s rakusanmi: bud vyhras 2:1 alebo prehras 1:2
pamatny zapas s demitrom ako rakusaci nevychadzali zo svojej obrannej tretiny - 12.5.2025 - 19:22
- 0
- PeterLucky
- Kristof v tom najazde zabrzdil ako v pripravke ty vole
No nic ten najazd bol karma za totalne odflaknutu prvu tretinu. Rodicia a mladeznicki treneri, prosim Vas drillujte svoje deti korculovanie, lebo dnes sa Rakusaci pohybom vyrovnali Slovakom, a v buducnosti to moze byt este horsie.
- 12.5.2025 - 19:22
- +1
- jozosvk
- Rakúska u 18 je už v 3. kategórii, my v top a 3x po sebe semifinále , len taký dodatok
- 12.5.2025 - 19:30
- +3
- PeterLucky
- Ja som nasu U18 na MS videl nazivo tento rok. Takze viem ako na tom su. Ale co im je to platne, ked v muzskom leveli tie semifinale U18 nevidiet? Ani na U20 urovni to nevidiet. Buduci rok OH budu nastavene zrkadlo podla mna. Nezavidim trenerovi toho muzstva, s hentymi asistenami a funkcionarmi to bude masaker.
- 12.5.2025 - 20:11
- +3
- hawkie
- Od U18 je k U20 dlhá cesta, a k seniorom ešte o dosť viacej dlhšia... To, že na U18ke zahrali tak dobre, je aj vďaka tomu, že nejedni z tých chalanov (aj vzhľadom na relatívne kvalitný ročník) hrali tento rok aj mužskú ligu.
Ale keď dôjde na U20ky, tak to bude ťažšie, ten krok nie je malý. A potom cesta k seniorom už vôbec - Dvorský sa o tom presviedča na vlastné buľvy. - 12.5.2025 - 21:49
- +3
- aaaaaa
- Prvá tretina zatiaľ najhoršia na turnaji a celkovo za posledné roky ...veľmi pomaly a slabý v osobných súbojoch sme boli .
Rakúsko je veľmi nepríjemné keď sa dostane do vedenia o čom sa presvedčilo aj Švédsko ...osobne som už ani neveril , že sa dotiahneme a nakoniec škoda obrovskej šanci Cederleho , také šance musíme dávať . Nájazdy klasika prehra a ten bod nám môže chýbať.
Veľký problém vidím v ofenzíve obrancov ...neskutočné koľkokrát im puk na modrej preskočí puk a aj keď ho spracujú už nemajú čas niečo vymyslieť kreatívne . Na presilovku musí ísť jednoznačne Kňažko .
Minulý rok tu bol veľký hej na realizačný tým , že nezobrali Dvorského ...no a tento rok vidíme , že urobili dobre . Tento rok urobil veľký progres oproti minulému roku , ale vidíme , že ťahúň repre zďaleka nie je a dosť sa trapi a hľadá a z tých AHL hráčov najviac v lese - 12.5.2025 - 19:22
- +2
- Analytix
- Ohladom Dvorskeho som si povedal presne to iste.
- 12.5.2025 - 19:24
- +3
- Urpiner16
- Z Dvorského mohol byť inž hráč ak by mal už jedny MS za SEBOU.
- 12.5.2025 - 20:44
- +5
- AaaaaaA
- Hej jasné ...to rovno berme na MS mužov 15 ročných a o 5 rokov budeme majstri . Proste si neuznaš , že minulý rok po sezóne keď hral juniorský hokej nemal čo robiť na MS ...trápi sa aj ten rok , ktorý mal oveľa lepší a hral mužský hokej .
- 13.5.2025 - 0:05
- +1
- Sani
- Dneska bude v diskusiach nablito...: ...nuz chlapci hlavne tie diskusie dnes necitat, plienky vymenit a sperky, ktore ste vysperkovali v predlzeni schovat do vytrinky....a poriadne sa pripravit na dôlezity zapas s FRA
- 12.5.2025 - 19:22
- +1
- amaskiea
- jasné, pripraviť, tradičné údené koleno už čaká
- 12.5.2025 - 19:24
- +1
- Sani
- Udene koleno sa serviruje az ked je 2-dnova pauza (po FRA), ci..?
- 12.5.2025 - 19:28
- +1
- amaskiea
- na týchto MS zatiaľ pôsobia, že ho majú každý deň
- 12.5.2025 - 20:32
- +1
- templar
- Slovenský hejfanúšik to má jednoduché...rovnaké komenty, či sa vyhrá alebo prehrá...rovná čiara...
Pri pohľade, kam sa náš hokej za posledné 2 dekády "posunul"...dve solídne odohrané tretiny, prečo nebola taká aj prvá je otázka na nejakého mentálneho kouča... - 12.5.2025 - 19:22
- +3
- Analytix
- Vedeli sme ze to nebude lahke a sanca ze zakopneme je velka, potvrdilo sa. Dnes je pozitivom ze aspon zachranili bod. Zachranit sa uz asi zachranime (mozno aj vdaka dnesnemu bodu), stvrtfinale uz nabera trhliny. Uz roky nam chyba kvalita, mentalne taketo zapasy pravidelne nezvladame. Realisticky vzato, neviem preco by v tejto nefungujucej a rozpadajucej sa krajine mal fungovat prave hokej.
- 12.5.2025 - 19:23
- +3
- kelnička
- Pre boha
Veď Rakúšanov o bod proti Fínom obrali rozhodcovia.proti Švedom viedli ešte 3 minúty pred koncom a my si myslíme že pred nami pokľaknu?
Do prvej tretiny sme nastúpili tak ako sme hrali včera druhú polovicu zápasu včera.
Potom sme sa trošku zdvihli ale aj tak ten hokej z našej strany bol ...naivný
Rakúšanom to štvrťfinále naozaj prajem.nech už to je na úkor kohokoľvek.my sa sustreďme na seba.boj o záchranu nám už hádam nehrozí tak zregenerovať a hrať najlepšie ako vieme - 12.5.2025 - 19:23
- +1
- matus93
- Tááák sme prehrali no a čóóóó , no a čóóó , no a čó ó ó ó .. dnes sme zlyhali .. história sa nebude pýtať či sme mohli zápas zvrátiť ale pozrie sa na výsledok .. aj keď v dnešnej dobe aj to sa dá prekrútiť .. 3 zápasy a aj keď po včerajšku to vyzeralo že chceme to 1/4 finále dnes sa ukazalo, že bez nejakého lídra v kabíne .. ho neurveme .. ci sa ten líder stihne vyprofilovať počas Ms je viac nereálne ako reálne .. doteraz nechápem prečo sú ti asistenti akí sú .. pardavy ktorý nedokázal vyhrať chance ligu so Zlínom .. a je asistent trénera v repre .. takisto sa zlyhalo pri predávaní štafety repre trénera .. tento šampionát zatiaľ pôsobí ako keď v škole narýchlo napíšete nepripravený pisomku .. niečo tam proste dať a možno bude z toho aspoň Ečko ..
- 12.5.2025 - 19:23
- +1
- AryaStark
- Retro ruská kalkulačka MK-51 | Aukro
- 12.5.2025 - 19:24
- +1
- AryaStark
- Takto je to správne😀
- 12.5.2025 - 19:25
- 0
- fabbeN
- V prvej presilovkovej formácií obranca čo celú sezónu nestrelil gól - Mudrák.
Problém sa udržať v pásme a vytvoriť si tlak počas presilovky. Trvá to už roky a vždy je za tým jedno meno - Pardavý.
Realizačný tím tvorený z kamarátov bez výsledkov a bez skúseností so svetovým hokejom - Fruhauf.
Slovan ako 9. mužstvo extraligy má na MS 2 hráčov. Z toho jeden dnes krásne prihral na gól a založil protiútok - Takáč. To, že prihral na vyrovnávajúci gól absolutne nevymaže to všetko, čo tam v mojich očiach pokašlal.
Ten náš hokej stagnuje. Máme plno robotníkov na čiernu robotu a kazenie a nemáme nič kreatívne a talentované. Vidieť to v NHL, vidieť to na MS a vidieť to v Európe. Asi sa budeme musieť zmieriť s tymito výsledkami a že nás možno konkurencia čo bola roky za nami dobieha ak nie predbehla. - 12.5.2025 - 19:24
- +9
- Kopcansky Palachar
- Pardavy trenuje druhu najvyssiu cesku sutaz, nema cas si vsimat take drobnosti, ze komu sa ako dari na presilovke a podobne.
Mna zaujalo ako rekusky hlavny mal vsetko pripravenem lennapisal cisla na tabulu aj na prdlzenie aj najazdy.
U nas bolo vidiet, ze Vlado je len na zapasovy koucing a realne nema hlavne slovo. Opisoval to tam od dvoch najslavnejsich asistentov na tomto portale.
Mal sa im na to vykaslat. Su tam dost dlho aby si odkoucovali sami, Ak to nezvladaju, maju ist od koryta. Uz su tam dlho. - 12.5.2025 - 19:34
- +3
- Marchand63
- Kym sa valov plni, svine neodidu, aspon takto som to videl v detstve u babky. A este ked ich poskrabkas za uchom, ti slastou aj zakrochkaju.
- 12.5.2025 - 19:42
- +2
- hefky
- Mužský hokej je mužský hokej je treba čas tým mladým. Ale čakal som ze hlavne proti týmto mužstvám budú mladíci viac viditeľný.
- 12.5.2025 - 19:24
- +2
- warn1ng
- Dnes som si s chutou nasiel tri hodiny svojho casu na to aby som si vklude pozrel tento zapas. Tusil som ze to teda nebude jednoduche, Rakusania su uz iny level ako Slovinci. Ale to co som videl, bolo teda velke sklamanie. Nemohucnost, zbytocne kombinacie, na krasu ako keby sme boli Kanada.. Ten Grman v obrane, no nech sa na mna nikto nehneva ale to nemoze byt elitny reprezentacny obranca. Ci uz hra v KHL alebo niekde inde. Za toto MS padlo do nasej brany osem golov, on bol z toho pri siestich. Nahoda? Nemyslim si.
S Daliborom Dvorskym musi nieco byt, ci uz zranenie alebo nejaka mentalne nepohoda neviem.. Ale pri kazdom zabere na neho, ved on ako by tam ani duchom nebol.
Toto je uz kruta realita, prehravat s Rakuskom a obavat sa o vysledok so Slovinskom.
Ako sa hovori, ryba smrdi od hlavy. Som zvedavy ci niekto z pritomnych novinarov naberie odvahu a bude Satanovi, Fruhaufovi a dalsim klast neprijemne otazky typu: "cim si zasluzil miesto v zostave Mario Grman?". Odpoved uz asi poznam, ale toho uz asi bolo dost. S tymi vykonmi by tam kludne mohol hrat Beno, mozno by to bolo este lepsie a zaroven bez hanby.
Pozdravujem vas. Snad vam nasi hokejisti dopraju aspon kusok radosti. Mne nateraz stacilo. - 12.5.2025 - 19:24
- +8
- hoKEjkavsz
- zachranili sme sa: a mozme hrat v pohode, ako doteraz....prihravky na slepo, nahadzovanie puku, presilovky ala extraliga, strely z jednej netreba....
zas netreba nasich hanit, hraju na co maju. to je ich strop - 12.5.2025 - 19:25
- +2
- amaskiea
- ale čo, papierovo sme aj tak lepší, na papieri sme to dnes povinne vyhrali...
- 12.5.2025 - 19:25
- +3
- Srdciar
- Hlavné sebavedomie im chýba najviac to vidieť na presilovkách ako sa boja vystreliť naša osemnástka hrala tento rok lepšie na ms dúfam že sa stane zázrak a ešte to rozbalime 😀
- 12.5.2025 - 19:25
- 0
- bach
- Prvý faul brankára dve minuty pre brankára a nájazd sa opakuje
Druhý faul brankára a brankár dostane 10 minút(ide von z brány) najazd sa opakuje
Tretí faul brankára je technický gól
Musím povedať, že konečne sme dokázali zmeniť štýl hry za nepriaznivého stavu. Ale je pravda, že sme sa do neho nemali dostať. Kto porazí Rakušanov? Lotyši? Ak nikto, 1/4 sa vzdialilo. - 12.5.2025 - 19:25
- 0
- azzurri
- Chlapci ako to vidíte?
Nevidel som všetky zápasy
Dobre to hráme?
Myslím že dnes sme boli viac unavení keďže sme včera hrali dôležitý zápas ktorý nás stal určite veľa síl
A berte to pozitívne
Máme už 4 body tak vypadnúť by sme už nemali - 12.5.2025 - 19:25
- +1
- Suchár
- Skvely Sukel: Lantosi a Dvorsky nemozu ist na najazdy
- 12.5.2025 - 19:26
- +1
- hawkie
- Objektívne: Mne sa dnešný výkon Lantošiho nepáčil (mal tam dobré veci s čapovaním do gólových šancí, ale aj veľa ležérnosti - to fakt nemá kondičku kks..? -.- ), ale so všetkým rešpektom, technicky sú on aj Dalo určite pred Sukeľom (ten teda na nájazd ani nemohol ísť, keď predtým bol vylúčený).
- 12.5.2025 - 19:35
- +2
- gallup nr
- ono je to skor o jeho celkovej averzii na tvrdu hru ako o kondicke, este ked bol u nas v nr casto krat namiesto tela pouzival hokejku, aj vcera mu odpustili jasne podrazenie, robo je rychly a kreativny s vybornym prehladom, ale fyzicka hra mu nikdy nevonala, tiez jeden s dovodov, preco sa nepresadil za morom. vcerajsi zapas nebol vynimkou.
na druhej strane, kristofovi nahral do vybornej sance, puk do pasma zaviest vie aj sa tam udrzat, takze taky mixed bag. a uplne suhlasim s tvojim prispevkom horevyssie, robo nie je velmi hrac na najazdy. - 13.5.2025 - 10:26
- +1
- hawkie
- Uznaj ale sám, že včera viackrát ako keby nestíhal... Viacerí to postrehli, vo vlákne tu na HP, aj na Twittri. Proti Slovincom hýril skvelou aktivitou a čapoval to naozaj takmer ako na zlatom podnose. Hoci hej, včera Krištofovi do tej šance - byť tam Draisaitl ako strelec v tých šanciach, tak Robo má v priemere 2-3 primárne asistencie na zápas.
Ale osobne si nemyslím, že najmä toto mu chýbalo, aby sa presadil v NHL (hoci aj toto - keby má ten fyzický fond a vie ísť ako Regenda, tak (verím tomu) hral by dnes už 3.-4. sezónu NHL), ale najmä pokoj v zakončení (ten x-faktor, ktorý v sebe má Hudáček).
S tými nájazdami si ja dovolím drobet nesúhlasiť - onehdá v Linköpingu (SHL) mal prezývku "Mr. 100%", a nie nadarmo - nikto iný v LHC (a asi ani v lige) nemal takú úspešnosť na nájazdy ako Lanti, vtedy išiel naozaj bomby. A boli to naozaj pekné nájazdy. Preto si nemyslím, že to v sebe nemá.
To, že ho na nájazdy poslali, bolo podľa mňa najmä z toho dôvodu, že (neváham povedať) technicky patrí určite medzi najlepších z daného mužstva (aj keď možno niektorí nad týmto zvráštia obočie, je to tak - tie prihrávky a ich myšlienky čo som videl za tieto dni boli určite niekde inde v porovnaní s takým Romanom, Sukeľom, Hrehorčákom, Kochom, ale aj AHLkármi) - 13.5.2025 - 14:40
- 0
- Cylo24
- premýšľam prečo zostal doma napríklad Daňo resp. Růžička, keď tam tak či onak sú hráči z KHL a je tam neperspektívny a neviditelný Lantoši. O Studeničovi sa ani nebavme...
- 12.5.2025 - 19:26
- +4
- moňo
- Ak už tam narvali napriek odporu polke národa hračov z KHL, tak tam mali teda byť hráči, ktorí sú rozdieloví...ale to títo nie sú ani omylom.
- 12.5.2025 - 21:54
- +6
- Cylo24
- presne tak, keď už tak nech to má nejaký zmysel a Ružička mal 57b. Jediných rozdielových tam vidím jeho a Gernáta.
- 13.5.2025 - 8:07
- 0
- nerorome
- V 2013tom sme s Rakúšanmi tiež v skupine prehrali po nájazdoch a štvrťfinále sme uhrali. Takže kľud 😉
- 12.5.2025 - 19:26
- +3
- Zkubydu
- Budem sa opakovat, ale obycajnym vyberom slovakov z: Kosic, Nitry, Ziliny a Spisskej tychto rakusanov rozoberienme ako LEGO
- 12.5.2025 - 19:27
- 0
- nerorome
- Sa zobuď 🤪
- 12.5.2025 - 19:28
- +12
- rasti_assez
- aspon 1 patka
Aittokallio
Green-Tourigny
Martel-Jackson-Pollock - 12.5.2025 - 19:36
- +1
- kalisSI
- Jajaaaj : Ten bol dobrý... Menuj zostavu frajer
- 12.5.2025 - 19:39
- +1
- Fandimhokeju
- Máš pocit, že by checking line Lamper, Havrila, Rogoň bola horšia ako náš 4.útok?
To len ako príklad. Podobne pred rokom tretí útok Nitry pri ich vtedajšej forme by
tiež svoje odohral. Pri tvorbe našich výberov mám dlhodobo pocit, že sa vyberá agent repre a nie podľa aktuálnej formy, či úloh v tímoch počas sezóny. - 13.5.2025 - 9:22
- 0
- FP-jakubj
- O tom sa snad ani nemusime bavit, ze agenti vyberaju hracov.
- 13.5.2025 - 10:49
- +2
- Render 77 Nr
- Ťažko píšeš kraviny
- 12.5.2025 - 20:02
- +2
- sspp
- Do pi..žamka
- 12.5.2025 - 19:27
- +3
- Sedko NR
- Iba dve veci keďže som pozeral radšej Švajčiarov. Miško Krištof sa v najčistejšej šanci točil smer Rusko alebo kam prosím pekne ? A ten faul na neho nechajú rozhodcovia len tak ??
- 12.5.2025 - 19:29
- +5
- Lukis13
- Zufalo chyba prvý bek na PP, Mudrak je snad vtip, co tam nedá Knazka? alebo to mozme hrat na 5 útočníkov
- 12.5.2025 - 19:29
- +8
- Cylo24
- povedal by som že celkovo, nielen na PP, inak súhlas. Nemec a Čerešňák velmi chýbajú.
- 12.5.2025 - 19:31
- +1
- hawkie
- Čerešňák by chýbal do momentu, kedy by podával výkony ako Mišo Ivan. Na MS posledných rokov býval okolo neho veľký hype, a potom bublina spľasla.
Nemec hej, to by bolo o niečom inom. - 12.5.2025 - 19:37
- +2
- kalisSI
- Mne: Aj Ďaloga... chýba nám obranca ktorý vie korčuľovať a má gule ísť ďalej ako na súperovu modrú
- 12.5.2025 - 19:41
- 0
- Tino
- Hanebny: Vykon v 1. Tretine , ktora nas stala zapas ,zufale presilovky , ktore dlhodobe nezvlada team magov na lavicke, slabucka obrana, ktoranevie podporit utok,drzat modru.Team nema vnutornu silu,chybaju tam vitazi,je to tam prepchate vatou a mladymi, ktori naberaju skusenosti
- 12.5.2025 - 19:30
- +3
- matus93
- Veru .. tuto slovač si mysli že dvorsky so sýkorom a honzekom prídu a dajú do muky crospiho .. tak ako sa zlyhalo pri presluhovani Craiga a odovzdávaní tejto štafety tak sa zlyháva aj pri zapracovávani mladých .. ja sa imho ani nečudujem slafkovi že radšej sa bude venovať iným veciam ..
- 12.5.2025 - 19:54
- +2
- Kurolišek
- Jááááj zapracovanie mladých hovoríš... Slafko ako 17 ročný na olympiáde? To je úplne zbytočné nie? On že by tak mladý čo by tam mohol ukázať?
- 12.5.2025 - 20:21
- 0
- Big Bear
- S Lotysmi za 3 body: Inak je vymalovane
- 12.5.2025 - 19:30
- 0
- amaskiea
- tak to už aby si pomaly zakrýval podlahu, odmontovával vypínače a zvesil luster
- 12.5.2025 - 19:36
- +15
- Big Bear
- Kalkulacka a vedro farby = povinna vybava
- 12.5.2025 - 19:38
- +1
- sanyo
- Kks, toto pobavilo 😂
- 12.5.2025 - 20:25
- 0
- Barkov
- Útok ktorý som myslel že bude najlepší je žiaľ totálne mimo treba to rozbiť lebo to nefunguje. K dnešnému zápasu prvá tretina totálna katastrofa najhoršia akú sme odohrali zatiaľ. Prebudenie prišlo ale žiaľ nemáme žiadnych sniperov nemáme žiadnych kreatívnych hráčov žiaľ
- 12.5.2025 - 19:31
- +1
- Kurolišek
- Máme veľký problém... stratili sme až 2body. Jeden by sa dal ešte prežiť. Strašná prvá tretina. Hlavajov a 3 obrancov až komický gól... Potom sme začali hrať. Hrali sme presilovky a nedali ani jeden gól a čo je horšie slabo a skoro sme zastrelili Regendu. Predĺženie sme odsabotovali hoci naše nájazdy nikdy neboli skvelé. Napriek tomu sme ich začali super aj Čajkovič zakončil skvelo akurát brankár mal to potrebné šťastie čo potrebuje dobrý brankár. Vadil mi nájazd Lantošiho. Dvorský nedal ale musím povedať že ako na to pozerám teraz tak to bol možno lepší nájazd ako Krištofa čo trafil tyčku v páde. Každopádne Hlavaj musí ustáť piaty nájazd ak už hráč len stojí. Chyba je však v našich zakončovateľoch. Mizerný bod ktorý sice nemení náš pobyt na MS na tegédiu ale potrebujeme získať 7-8 bodov. Čo znamená poraziť Francúzsko za 3body, poraziť Lotyšsko za 3body (uvidíme ako dopadne vzájomný zápas s Rakúskom) a aspoň 1 bod s Fínskom. To znamená že to klasické zoberieme body slabším a je postup doma zrejme stačiť nebude. Osobne si myslím že 3 body proti Lotyšom sú viac ťažšie ako 1bod s Fínskom. Proste zle nedobre je s nami.
- 12.5.2025 - 19:32
- +1
- amaskiea
- náš pobyt na MS nemenia na tragédiu body, ale hra, ktorú predvádzame, aj keby sme teraz mali 9 bodov
- 12.5.2025 - 19:38
- +4
- Pukky
- Keby sme mali 9 bodov, tak by ten výkon bol oveľa lepsi (musel byť). Najmä proti Švédom. A táto diskusia by vyzerala úplne inak.
- 12.5.2025 - 19:40
- 0
- ReviznyTechnik
- Proti Švédom sme šli sabotovať zápas brankárom čo mal 87 percent úspešnosť cez sezónu, vyzeralo by to inak keby ten zápas sa nerozhodneme sabotovať týmto spôsobom. Táto nová generácia našich hokejistov nemá dobrých centrov a brankárov.
- 12.5.2025 - 19:44
- +1
- Fandimhokeju
- A to sabotovaliali na príkaz
Lašáka, či trénerov? Alebo sa niektorí hráči len tak dohodli? Lebo, ak to je pravda, hoci len
hypoteticky, tak je kabína totálne rozbitá. - 13.5.2025 - 9:27
- 0
- amaskiea
- aj mne to tak pripadá, ani to nie je nič nové - ja si už asi aj vyše 20 rokov myslím, že mentalita našich hokejistov sa stratí v klube, kde hrajú v päťke spolu s ďalšími kolegami z inej krajiny/krajín, ale keď sa takýchto mentalít stretne +20 naraz v jednom tíme, tak konec
- 12.5.2025 - 19:44
- +4
- Kurolišek
- Máš pocit že 2 tretiny sme hrali špatne? Rakúsko ktorého ste sa báli sme drvili a hlavne v tej poslednej len vyhadzovali puky. Boli radi že ešte nestihli dostať gól ako proti Švédom. Pre mňa je len nepochopiteľné je prečo sme takto zahrali predĺženie - nulitne
- 12.5.2025 - 19:44
- +3
- amaskiea
- ten pohyb bol hrozne pomalý celý zápas, prvú tretinu som videl až od konca, takže neviem, či stvárali ešte niečo horšie od začiatku, ale neistota, váhavosť až bezradnosť, bezhlavosť, nesebadôvera sú neprehliadnuteľné, 3 prihrávky za sebou vydržať nepokaziť je mission impossible, aj keď po prvej vyjde aj druhá, už to je sviatok,
voľný puk v našom obrannom pásme, najbližšie k nemu majú traja naši, ale dojde si poň osamotený Rakušan... a takýchto nevysvetliteľných úkazov by bolo bez konca... viackrát sme hrali aj 2-3 sekundy v 4och, kým váhavo, bojazlivo(?), neochotne(?) naskočil do hry aj 5ty hráč... jednu presilovku sme až na nejakých 10-15 posledných sekúnd celú vyplytvali len na to, aby sme sa vôbec dostali do útočného pásma... to sú hotové divy sveta toto - 12.5.2025 - 19:57
- +2
- Kurolišek
- Presilovky boli zlé... nepomohli sme si nimi. Ale tri prihrávky žeby sme si nedali? Sledoval si to vôbec? Veď gól aký sme dali na 2:2 je po takej akcii že Rakušania pozerali proti komu hrajú. A točili sme ich tak že sa im točila hlava. Opticky sme mali zápas v nohách ale na ľade odchádzali Rakušania. Mrzí fakt prvá tretina kde sme hrali kopec vecí ako opisuješ. Dokonca mám pocit že strieľať sme začali až keď už bolo 0:2. Osobne si nemyslím že zápas sme stratili v prvej tretine. Stratili sme ho proste tým, že sme nepremenili ani jednú presilovku. Také veci dokážu využiť aj Francúzi. Mrzí ma to predlženie - prečo sme si neverili a zahrali ho takto bez snahy nepochopím. Verili sme si na nájazdy? Kedy sme ich naposledy vyhrali na MS?
- 12.5.2025 - 20:27
- 0
- amaskiea
- keď sa im podarí občas usadiť, tak popri mantineli, alebo po modrej si prihrať vedia, ale to je asi tak všetko, a aj v tom robia často "nevynútené" chyby, katastrofa je, keď si majú vymeniť puk v pohybe, počas postupného prechodu do útoku, to väčšinou nemá ani tempo, ani smer, a ten pohyb fakt, to je ako dôchodcovia po nočnej
napríklad oni si celkom zjavne myslia, že keď počas presilovky rýchlo miešajú puk na mieste, tak že to je rýchly pohyb... - 12.5.2025 - 20:39
- +2
- nerorome
- Nie aby ste boli radi, že na 99% sú už po 3 zápasoch zachránení, ale zavzdušňujete sa tu prehnaným hejtom na všetko a všetkých 🫤
- 12.5.2025 - 19:39
- 0
- AryaStark
- Matúš Sukeľ jediný bojovník
odmenený gólom.
Nie prvýkrát.
Radosť pozerať dnes na tohto hráča.
- 12.5.2025 - 19:41
- +4
- Norik
- Dnes nic moc.: Zle Kristof a Lantosi. Ani bojovnost,ani kreativita.
Mudrak striela asi vela zo vzduchovky. Stale mieril.do stredu brany.
Strasne vela zlych rozhodnuti. Miesto strelby nahravka miesto nahravky strelba.
Hrehorcak spravne po kardinalnej chybe uz nehral.
Nevadi, uz sme zachraneni. - 12.5.2025 - 19:41
- +1
- boychuk
- Mladí chalani zahrali dobre, ťahúňmi by tu mali byť úplne iní hráči. Tí však neprišli. Odbavovať sa v tejto diskusii na Dvorskom je teda hnus. Ten zahral solídne, pritom hrá iba prvé seniorské repre zápasy. Trochu trpezlivosti by pri ňom nezaškodilo. Navyše nie je jediný, kto neskóruje.
- 12.5.2025 - 19:42
- +3
- ReviznyTechnik
- Je vidno, že Dvorský nemal ísť ešte ani na tieto MS, nie to ešte predtým ho brať. Realizačný tím s týmto pádom rozhodol v minulosti veľmi správne. Teraz ani nie a je mi to dosť ľúto, draftoval ho môj obľúbený NHL tím.
- 12.5.2025 - 19:45
- +1
- boychuk
- ostaň pri technike, tomuto sa nerozumieš
- 12.5.2025 - 20:08
- +6
- amaskiea
- niektorým ľuďom očividne chýba doba takmer 30-ročných nováčikov na MS typu Dravecký, Miklík a spol.
- 12.5.2025 - 20:11
- +3
- Old School
- Uff, Dravecký, Miklík... Až mi zostalo mdlo. Chvalabohu že tie časy pomalých 30+ ročných debutantov v repre sú preč.
- 12.5.2025 - 20:37
- 0
- Fandimhokeju
- Tak Dravecký debutoval ako 25 ročný. Nebol to rýchlik, ale bol určite v tých časoch rýchlejší ako mnohí
dnešní mladíci. A Miklík síce debutoval v 30 rokoch, ale bolo malo rýchlejších korčuliarov v tom čase . Viem to zodpovedne prehlásiť. Spolu s Hunom, ďalším rýchlikom sa skvele dopĺňali. - 12.5.2025 - 21:00
- 0
- Dzunkes
- Slafko a spol sa musia dobre zabavat
- 12.5.2025 - 19:46
- +6
- Render 77 Nr
- A nacom taky podobný hokej sme hrali aj snimi
- 12.5.2025 - 20:15
- +4
- Cimrman
- Samozrejme. Plaču smiechom
- 12.5.2025 - 22:05
- 0
- AndrejTN
- Mohli sme sa kludnejšie dostať do štvrťfinále a tam dostať na hubu, takto sa tam dostaneme nervóznejším štýlom a dostaneme na hubu. A presne toto sú tie krásy MS ktoré si musíme užívať plnými dúškami
- 12.5.2025 - 19:47
- 0
- sanyo
- Optimista 🙈😂
- 12.5.2025 - 20:22
- 0
- Kurolišek
- Jooo ale... čakal som že kedy dneska komentátor dá že - Rakúsko je neprijemný súper. STihol to ešte pred vhazdovaním čo je rekord. Potom príde narad neprijemné Francúzsko... potom nepríjemná Kanada, potom samozrejme nepríjemne Lotyšsko a nakoniec nepríjemné Fínsko!
- 12.5.2025 - 19:48
- +8
- amaskiea
- zato si viem živo predstaviť, ako komentátori všetkých tých vymenovaných krajín pri nás hovoria: "Á, tak dnes tu máme príjemné Slovensko."
- 12.5.2025 - 20:03
- +6
- Kurolišek
- Nemci kedysi hovorili... starke Slowaken. Už to nehovoria.
- 12.5.2025 - 20:28
- +1
- P24
- Keď už hľadáme pozitiva: Ms sú okrem iného dobré na zrealnenie pohľadu na nasich rozhodcov. Ten nájazd ani neriešim, ale nám odpustil minimálne dve vylúčenia a podrázenie od rakusana, ktorý mal hokejku nad pásom nášho hráča bola zas kompenzačka za iný nedopiskany faul.
- 12.5.2025 - 19:55
- 0
- hawkie
- Neodpískali ani podrazenie na Regendu či Lantošiho
(minimálne pri Regendovi na TSN veľmi zdôrazňovali, že to mal byť trest)
- 12.5.2025 - 21:52
- +1
- Trebor
- Sorry keď je hokejista v 21 rokoch talent, tak už musí vynikať medzi mužmi. Inak je len nadpriemer, dobrý hráč pre Európu, neskôr možno i pre NHL. Ale talent vyniká. Koľko mal rokov Slavko na Olympiáde? A i ten má v Montreale problém pravidelne bodovať. Zatiaľ.
- 12.5.2025 - 19:56
- +1
- jofo1
- 51 bodov by som nenazval, ze ma problem pravidelne bodovat. Od draftovej jednotky sa vsak pravom ocakava tych bodov viac.
- 12.5.2025 - 20:29
- +1
- Mikan
- Ahojte,výsledok je spravodlivý,Rakúšania lepší na puku,fyzickejší,a hlavne sebavedomejší,vidno ,že tam hokej napreduje,my hráme to na čo máme,stále nechápem čo tam robia hráči zo Slovana vypadli v predkole play off,Samo Takáč pri všetkej úcte ďaleko od toho na čo má,to isté aj Golian,takže optimisti buďme realisti.Pre nás postup zo skupiny cenu medaily.Ešte som si všimol slovenskú vlajku s nápisom Ruská Nová Ves,ušlo mi niečo? už sme tam?😉
- 12.5.2025 - 19:57
- +3
- Fandimhokeju
- Je to v poriadku, aj keď to vyzerá ako provokácia. A možno aj je. Ale je to legitímne, lebo je to dedina blízko Prešova.
- 12.5.2025 - 20:18
- 0
- Fandimhokeju
- Je mi ľúto Országha. Ale asi je to len asistent, kvalitný asistent. Keď nevie posúdiť, že ti dvaja asistenti asistenta to absolútne nezvládajú a dá si od nich radiť. Jeden vie len pekne rozprávať a druhý pilotek... Podľa neho sme chceli nastúpiť ako proti Kanade. Ale nastúpili sme ako proti Dubaju.
- 12.5.2025 - 20:00
- +6
- jofo1
- Orsagh je vyrazne precenovany trener. Je to naozaj iba asistent.
- 12.5.2025 - 20:30
- +2
- hawkie
- Určo nesúhlasím. Dnes reagoval dynamicky na vývoj - posadil Hrehorčáka, šupol tam Čajkoviča. A potom, keď to u Honzeka moc zmysel nemalo, vymenil Honzeka s Čajkovičom. Obom formáciám to prospelo.
- 12.5.2025 - 21:53
- +3
- Sani
- Treba si pomaly zvykat, ze s Rakusanmi sa budeme uz trapit v akomkolvek zlozeni (a trapili sme sa neraz aj v hviezdnych casoch)....
Ku cti sluzi, ze sme sa dokazali vratit do zapasu a keby Cederle trosku zdvihol ten puk, tak by sme to hodnotili ako vydrety obrat. Zvladli to Svedi, Fini...My zial ten rozdielovy skill nemame, pretlacit AUT v sermovackach, bojovnosti nie je zrovna lahka uloha. A nemame ani tu vitaznu mentalitu, ktora by stiahla takyto typ zapasu na nasu stranu...
Zopar postrehov:
- Robo Lantosi dneska vyzeral akosi unaveno, casto sa predklanal a nacahoval za pukom....
- V obrane zufalo chyba niekto, kto dokaze vypalit v pravy moment.
- Utok Sykora - Dvorsky - Chromiak treba pomiesat s nejakymi skusenymi hracmi...Dvorsky potrebuje niekoho do kombinacie, co sa viac udrzi na puku nez divokeho Adama...
- Sama Takaca som vcera chvalil, dnes to tiez nebol uplne jeho den,
- Cajkovic to mierne ozivil je tam snad malicko lepsi skill nez robotnik Hrehorcak,
- presilovky to je stale pruser, normalne to vyzera, ze fakt vieme zatlacit supera v plnom pocte lepsie nez presilovke...
- najazd by kludne mohli zopakovat 2-krat, aj tak by to nas dnesny osud nezmenilo
Co sa tyka toho hejtu na Dvorskeho, tak niektori radsej pribrzdite....
- 12.5.2025 - 20:01
- +4
- napalmdeath
- St. Trinitatis: Ešte zavčasu hodnotiť, turnaj je v začiatkoch, ale aj prípravné zápasy ukazovali jedno. Bez ohľadu na dnešný konečný výsledok (nepoteší,ale aj to sa stava a mnohy sme to očakávali). Najväčší podiel na nasej hrw ma milý, pleŝatý a uplakaný. Prvá tretina opäť nasadzovanie puku popri mantinely za bránu, ale načo je puk hráčovi za bránou, keď nemá nikoho pred bránou a pri najlepšom ho prihra, čo vyvezie spat na modrú. Viem ze v časoch pôsobenia Orszaga vo Švédsku to tam bolo v móde, ale ten hráč v okolí brankoviska bol aj vtedy základom takejto stratégie.nastadtie od druhej tretiny konecne aj inak útočili, co sa ukázalo. Ale dobre pochopím, že keď ti vypadne trener pred turnajom tak už nemáš čas na vhodnú náhradu, ale Parďák tam je nejeden rôčik a presilovky za jeho pôsobenia, kreslenia mame štandardné najhorsie na MS. Keď ho už satan nemal odvahu ku krejgovi prihodiť iného učňa tak sebareflexie mal sám odis. A teraz sú presilovky to samé. A na presilovky ma nasadiť bomby. Špeciálna formácia sokel,takac, regenda (pri všetkej ucta), ktorí v presilovke rokovali a hádzali knižné cez os v juniorke (prehnane povedane), je ako zlý vtip. Sú to kvalitný hráči, svoje úlohy si vedia zastať, ale napr. V presilovke vsetci traja najme v okolí brankoviska. Ja niesom expert, žiadnu toto, ale takto presilovky nefungujú. Ved ja sa z presilovky neteším z presilovky, lebo Naši skôr dajú v hre 5na5 gol ako v prevahe (na gól sa natreli aj predtým, to nieje novinka). Pardavy ma brondz, teraz môžu doniesť aj zlato, aj tak budem stáť za tým, že on zatiaľ na takúto pozíciu nemá. Dnes má potešilo, že od druhej tretiny prestali útočiť spôsobom, aký som spomenul v úvode. Hra tri na tri, keby chceli mohli vyriešiť za 30 sekúnd. Tam ukázali, že to je pre nich neznáma, alebo im to tak zle, ako sa to nehrá povedali st. Trinitatis. Nič, aspoň bod, aj Fíni a Česi sa natrafili, aj keď to dotiahli do víťazného konca, ale hokejovo sú predsa inde, zobrať si to naj z tohoto zápasu, bo tu bolo veľa dobrého. Utoky prechádzať, sykorku k dcorskemu a chromiakovy by nedal ani strojar, vicomir a napálďed
. Dvorskemu taky dpoluhrac nedá nič, keď tak tak honzek s nim vedel aspoň zakombinivat. Sýkorka aj dnes motorova myš, hráč iných hodnôt. Od vtedy Dvorsky neviditeľný. Ale to si asi milý, plesaty a uplakany ani nevsimnu.
- 12.5.2025 - 20:03
- 0
- BlooD
- brondz znie celkom zaujimavo
- 12.5.2025 - 20:26
- 0
- frantapriklep
- Mňa až tak nemrzi, že sme získali o bod menej ako Rakúšania, tak bolo aj viackrát v minulosti (viď nakoniec strieborné MS 2000). Mna nebude mrzieť ani to, keď nepostúpime do štvrťfinále, nebude to prvý ani poslednýkrát. Mňa mrzí, že už nehráme to, čo priniesol Craig.
Lebo to ma bavilo, aj keď sme nevyhrali. Toto mi pripomínalo prechádzajúce obdobie “profesorov hokeja”.
Vlado, volaj. Craig ti možno prezradí. Lebo toto nemôže baviť nikoho. V AHL sa musí jazdiť hore dole, Dvorský a spol tam jazdia, inak by nehrali. Toto tu, čo sa tu majú snažiť hrať, to im nesedí a ani to dobre nevyzerá. Aj Sýkoru keď si všimneme, aký je rozdiel oproti tomu, ako vyzeral keď prišiel a dnes,…
- 12.5.2025 - 20:10
- +7
- AgentCooper
- Chceli ste mat kolaborantov v repre, mate ich. Uzite si ich.
Inak suhlas s tym, co pises. Lenze si musis uvedomit, ze bud vytvoris okolo repre normalnu atmosferu, povyhadzujes hracov ako Grman (napisal som do livka ohladne jeho problemov z hazardom, ktore boli dovodom jeho prestupu do KHL - verejne znama a dohladatelna info a bol som zmazany) alebo musis cakat takuto biedu.
Je to velka bieda, velmi zle sa na to pozera a do dalsich rokov s ludmi ako Satan vo vedeni zvazu to lepsie nebude. Ten chlap pocas 2 rokov znegoval vsetko dobre, co predtym za 5-6 rokov dokazal (remzi, mladeznicke repre, atraktivny hokej, U18 hraci v acku, atd...) - 12.5.2025 - 20:22
- +11
- ReviznyTechnik
- Grman je jeden z našich najlepších hráčov čo dokáže ako obranca zaútočiť a potiahnuť puk svojimi schopnosťami do obranného pásma druhého tímu. Vďaka bohu za Grmana. btw : "problémom s hazardom".
- 12.5.2025 - 20:28
- +1
- FeroMotyka
- Jeden z 8 najlepších?
- 12.5.2025 - 21:27
- +6
- AgentCooper
- Gramatika je nepoctatna. Grman do repre nepatri.
- 12.5.2025 - 21:55
- +5
- AgentCooper
- Neviem, ale o to radsej ho pouzivam.
- 12.5.2025 - 21:54
- +6
- Tino
- Obrana: Je katastrofalna, ziadna pomoc utoku, vnasali do hry neistotu, bezne neboli schopni drzat modru, dnes speci tragicky grman a tie pluvance ,ktore vysielal mudrak na branu to bolo silene, nepochopitelne, typek hral dnes hokej U17.dalsia a podla mna zasadna vec presilovky, mozeme ist handruly fajcit s tym co hrame , to je nonsens, za ktory mali padat hlavy pred rokom, oni nevedia co a ako,motaju sa bez myslienky,napadu.
- 12.5.2025 - 20:30
- +4
- Urpiner16
- Lenže toto nie obraz Vlada čo je tam dva dni aj s cestou ale niekoho iného čo vyberal mančaft .Tak nevyzývaj radšej.
- 12.5.2025 - 20:34
- +2
- Sani
- Lenze to co priniesol Craig sme nehrali uz vlani pod Craigom...
- 12.5.2025 - 20:59
- +2
- Kurolišek
- Craig nadsluhuje. Je to postarší pán a mal skončiť minulý rok. Ale ešte olympijská kvalifikácia, tak ešte kvalifikácia a zrazu no tak tento ročník ešte doklepe a ... je nedôstojné že sme to takto natiahli. Divím sa že to vydržal až do septembra. Bohužiaľ sa ukazuje že hoci je starý tak stále lepší ako všetko čo u nás je. A Országh je u nás najlepší tréner ale na repre to ako hlavný ešte nieje. Každopádne takto na poslednú chvíľu si neviem predstaviť niekoho iného.
- 12.5.2025 - 21:03
- +1
- rasti_assez
- Na striebornych MS SVK:AUT skoncilo 2:0, mozno myslis nase prve MS predtym v roku 1996 vo Viedni, kde sme skutocne prehrali 2:1 a po prehre ich nejaky fanusik promptne odlhlasil z hotela.
- 13.5.2025 - 2:46
- 0
- Urpiner16
- Inak nechápem čo robí ten Mudrák na presilovkách na modrej.Fakt by ma to zaujímalo okrem toho pomalého posúvania pukov do strán keď strelu švihom či príklepom nemá.Môže mi to niekto vysvetliť čím je tam tak potrebný?
- 12.5.2025 - 20:11
- +4
- Kurolišek
- Nemáme lepšieho.
- 12.5.2025 - 21:03
- 0
- V_S_Z
- Asi tak, na presilovke na MS máme mid hráča českej ligy
Realita - 12.5.2025 - 21:32
- 0
- Mudrc
- Iný pohlad : Rakusko zbytocne stratilo bod. Za stavu 2:0 sa úplne zbytocne stiahli a začali brániť. Ak by do nás išli ako prvú tretinu nemame nárok.
Takze nie že sme sa od druhej tretiny zlepšili. - 12.5.2025 - 20:16
- +2
- Render 77 Nr
- To si ako vyčítal? Není tak ze dobre korčuľovali a boli sne jednoducho lepší akurát sme to nepremenili tyto odborníci kde sa berú
- 12.5.2025 - 20:27
- 0
- luciakanky
- Nakladať 19rocnemu Dvoreskemu je choré. Sú to jeho prvé ms a vidno ako tam chyba Hrviik, Cehlarik, Tatar ktorí by mu pomohli, usmernili. Pre mňa sklamanie nie je. Motyka ala Slafkovsky na OH vystrelí raz čas a nie každý rok
- 12.5.2025 - 20:18
- +3
- azzurri
- Lantosi Krištof nedávať na nájazdy !!!
To sú prihrávači krasokorčuliari čo vláčia puk jak nezdravý duchnu
Nevedia dať gol a keby mohli tak by ešte počas nájazdu niekomu prihrali - 12.5.2025 - 20:19
- +2
- Bielomokry
- Keby Krištofa brankár nepotkol tak to zasunie do prázdnej a ty by si tu písal niečo iné...
- 12.5.2025 - 20:38
- +2
- Kurolišek
- Ale nezasunul.
- 12.5.2025 - 21:04
- +3
- Norik
- Poznas tu o tom psovi keby nesr@l??: Vzdy je tenka ciara medzi slavou a zatratenim.
Ale v prispevku nad tebou je vlastne pravda.
Nic nevytvorili a bojovvlnost najslabsia zo vsetkych utocnikov. Taky oblucikovy hraci... - 12.5.2025 - 21:39
- +2
- azzurri
- 👍
- 12.5.2025 - 21:52
- +2
- crosbynko
- Tolko sme sa tych Rakusanov bali ze sme im nakoniec darovali prvu tretinu. Bol som neprijemne prekvapeny ako sme boli vsade neskoro a vsade slabsi. Prva tretina nas stala zapas
P.S. Nech uz im kresli niekto iny presilovky nez Pardavy. Uz to 5 rokov nefunguje preboha. - 12.5.2025 - 20:22
- +1
- Fandimhokeju
- Asi je jediný, ktorý chodil do ĽŠU v detstve na kreslenie.
- 12.5.2025 - 20:33
- +1
- mato_ke
- Myslím, že by sme ďalej boli, aj keby to každé MS mohol mať na starosti niekto iný, hocikto z tímu. Neverím, že 5 ľudí po sebe by to rysovalo rovnako a že by tam neprišli zaujímavé myšlienky...
Ako sa hovorí, víťazná zostava sa nemení, ale prečo sa nemení totálne nefungujúca presilovka už toľko rokov?
To nepochopí asi nikto - 12.5.2025 - 20:37
- +2
- ElwisNR
- No poviem tak že z toho čo som videl tak aká hra taký výsledok.Obrana je katastrofálna,presilovky tiež.Druhý gól Rakúska totálny chaos v obrane.Po zápase so Slovinskom chlapci tvrdili že si to zbytočne skomplikovali a zdramatizovali dnes zase že zaspali 1.tretinu tak snáď si hráči oddýchnu lepšie sa zahrajú a bude to lepšie. Aspoň sa vyhnúť záchrane.
- 12.5.2025 - 20:27
- 0
- Kurolišek
- To ako myslíš že Slovinci uhrajú 5bodov?
- 12.5.2025 - 20:29
- 0
- Old School
- Mňa zase len dobre pobavil Čajkovičov výrok po zápase, že musíme hrať celých 60 minút. Tak toto je bohovske zistenie od hokejistu
kedy už konečne slovenskí hráči prestanú omielat tieto otrepané 20 ročné frázy pred médiami?
- 12.5.2025 - 20:40
- +9
- amaskiea
- ešte by ma zaujímalo, aký je aktuálny stav s korčulovaním, kto všetko dnes už vie korčulovať, bez tejto informácie som neistý
- 12.5.2025 - 20:45
- +4
- Kurolišek
- To už sú 30 ročné frázy
- 12.5.2025 - 20:53
- +5
- Demon
- Máme bod, ide sa ďalej. Toľko ku dnešku asi stačí.
Dvojička Dvorský - Chromiak nefunguje a treba ju rozdeliť. Doslova už včera bolo neskoro.
A vzhľadom na to, že škrípu aj ostatné útoky, môžme to pokojne poskladať úplne nanovo.
A samozrejme aj presilovkové formácie, tie sú nezmyselné a tak to aj na ľade vyzerá. - 12.5.2025 - 20:45
- +2
- Cotillion
-
Ja teda este nechcem nad tymto teamom uplne lamat palicu, lebo su tam aj fajn veci a kopa ich je aj sikovnych a tak, ale...
Realizacny team musi bezpodmienecne (a velmi) poprehadzovat utoky.
Takac so Sukelom proste nemozu byt prvy utok. Nech uz sa na to vyseru, zachraneni sme, do prveho utoku Cederleho s Cajkovicom a Honzekom. Dvorskemu na kridla Lantosiho a Regendu. Chromiak s Kristofom by tiez nemuselo byt zle, k nim trebars Sykoru alebo kludne Takaca.
A tie presilovky, preboha. V prvej na modru Knazko, uz vcera bolo neskoro. V druhej ja neviem, nie je tam nikto...mozno Ivan? Hlavne uz preboha nie Mudrak a Rosandic. Takisto rozdelit Chromiaka a Dvorskeho, jednu presilovku hrat na jedneho, druhu na druheho.
Dalej co najviac eliminovat z hry Grmana (prisambohu, az neverim ze to poviem, radsej Goliana za neho) a neprehanat to ani s Rosandicom.
Nuz, hadam sa s tym aspon nieco spravi, lebo tento team ma na viac, nez ukazuje v tych zapasoch. Asi nie o moc, ale predsalen viac. - 12.5.2025 - 20:53
- +7
- boychuk
- Konečne triezvy komentár. Súhlasím s tým, čo píšeš. Šanca na postup tam podľa mňa je, len sa toho netreba báť. Rakúšania ešte postrácajú a Lotyši sú za mňa súper, ktorého treba poraziť. O našu výhru nad Francúzmi nemám obavy. Ak sa dáme dokopy a zohráme, verím v nejaký bod aj proti Fínom.
- 12.5.2025 - 21:49
- 0
- amaskiea
- jo, presne takto isto bolo ešte včera "treba poraziť" dnes Rakušanov...
Ja nechápem, že vás bavia furt tieto kalkulácie a kombinácie s tým, čo by kto druhý mal ešte vyhrať/prehrať, aby sme my postúpili ďalej, plus zaklínačky ako toho alebo tamtoho súpera musíme poraziť aj s prstom v...
Ja by som tú hru, čo sme produkovali napríklad na MS2019, ako sme hrali jednoducho, priamočiaro, tlačili sa do brány, dorážali strely, ako sme touto hrou dokázali uhrať vyrovnané zápasy až do konca s USA, FIN, CAN, nevymenil za nič, za žiadny gól, ba ani za postup zo skupiny
Postup alebo aj sebaväčší úspech len ako nejaká súhra náhod a šťastných okolností je len taký sám osebe, pre malé deti. Jediné čo má cenu, je herná fazóna ako zažitý a univerzálny štandard, na tom sa dá stavať ďalej. Prečo to za Craiga po pár rokoch zakapalo, v podstate aj za Vůjtka bol vývoj podobný, je mi záhadou. - 12.5.2025 - 22:10
- +2
- boychuk
- jediné čo má cenu nie je žiadna fazóna, ale medaila
- 12.5.2025 - 22:48
- 0
- amaskiea
- ja viem, mnohí Slováci by pristali, keby vyhrali turnaj aj vylosovaním z bubna, čo tam po pocite, zážitkoch, hlavne keď je zlato
- 12.5.2025 - 22:55
- +3
- hawkie
- Veľmi dobré postrehy čo do navrhovaných zmien, podpisujem sa
.
Mne by ako zaujímavá presilovka prišla presilovka s piatimi útočníkmi- na modrej a ľavom krídle dvaja praváci s výmenami (Lantoši a Chromiak), vpravo Dvorský; pred bránkou Regenda alebo Honzek (Samo azda ešte lepší) a ako center Čeďo. Ale inak hej, rozdeliť Chromiaka s Dvorským by nemuselo byť zlé.
- 12.5.2025 - 21:58
- 0
- Aasen36
- HaMba: nič iné sa napísať nedá.
- 12.5.2025 - 20:56
- +1
- Great!
- Zápas som nevidel, ale vyrovnanie z 0:2 na 2:2 ma príjemne prekvapilo. To nebýva v zápase našich často videné. Či budeme 8 alebo 12 je v zásade jedno, doležité je, že sme sa zachránili.
- 12.5.2025 - 20:57
- 0
- stewart71
- Príjemne ma prekvapil návrat do zápasu a aj chuť vyhrať v riadnom hracom čase.
Už sme sa trochu oťukali, treba si teraz oddýchnuť, zregenerovať.
Máme tretí najmladší výber na turnaji.
Chalani majú budúcnosť, treba im dať šancu.
- 12.5.2025 - 21:11
- +8
- Zkubydu
- Nic sa nedeje... dali sme za 185 minut až 5 golov a to sme hrali z 2 najslabsimi timami: v skupine. Svedi si s nami dobre zatrenovali, ale vacsina tu veri v postup...
a sniva o 9 bodoch...Ak dame este my 4 goly, tak dostaneme cca 3x tolko. - 12.5.2025 - 21:21
- 0
- Bzuco28
- Zaujímavé je, ako tuším Čajkovič povedal, že nestačí hrať 40 minút, musíme hrať celých 60. Paradoxne Rakúšanom stačilo hrať 20 minút.
- 12.5.2025 - 21:34
- +6
- Colion
- po prehre s francuzskom sa na lavicku slovenskej repre postavi mr rudo
- 12.5.2025 - 22:05
- +1
- Colion
- a odnesie si to kanada
- 12.5.2025 - 22:06
- +1
- Fandimhokeju
- Príde aj s medveďobijkou a vystrieľa všetky medvede.
- 12.5.2025 - 22:29
- +1
- amaskiea
- a že ich tam dnes bolo v našom drese, ajajaj, a všetky ešte spali
- 12.5.2025 - 22:31
- +1
- robo333
- Hkavne ze IIHF chce mat kapacity vacsie ako 10tisic a naco kazdy zapas kde nehra domaci tim je 3-4 tisic divakov naco okolo steel areny robit šaškarne bude 8 tisic kapacita nebude tam hrat domaci tim a bude plna co im prekaza???
- 12.5.2025 - 22:38
- +7
- M4K3R
- Prehodil by som utoky proti Frantikom, nech ich niecim prekvapime. Dvorsky k Regendovi alebo Lantosimu, Chromiak k Kristofovi alebo Sukelovi.
- 12.5.2025 - 22:39
- 0
- LukeasBil
- Aj v roku 2013 sa to skončilo víťazstvom Rakúska po samostatných nájazdoch.
- 13.5.2025 - 2:31
- 0
- Dracik_18
- to je jasné vidieť ,prečo niektorí nehrajú NHL a niektorí sú radi za extraligu
- 13.5.2025 - 6:05
- +1
- taksatunga
- KHL hraci: cital som viac diskusii a vsetci "KHL pozitivy" sa vyjadruju, ze ved su len dvaja z KHL, co hejtujeme...ale kvoli tym dvom neprislo dalsich 20 lepsich a to uz si nepriznaju...
- 13.5.2025 - 7:42
- +7
- Bavor
- Je ich tam 5, ktorí hrali po 2022 v khl. Grman, húska, rybár, rosandič, Krištof.
- 13.5.2025 - 9:01
- 0
- Tino
- to : ze je v repre rosandic , je silne voditko, ze obrana sa skladala tazko, nemali z coho vyberat, ze im to odmietali hraci, Rosandic na tento level nema, snazi sa typek na MS, dava to najlepsie co v nom je , ale staci to tak ltt aby nebol pritazou pre team, napr Grman bremenom je.Kristoff detto hra to najlepsie, to mu verim, ale nestaci, potrebujeme vyssiu produktivitu, on uz ma byt lider tahat team, ale nedeje sa tak, zial fanusikovia , najma ti slabsi s hlavou hejtuju mladych , nez , ked aby kritizovali overene kadre, ktore tam nie su aby ziskavali skusenosti
- 13.5.2025 - 9:36
- +2
- apa
- Bohužiaľ Grman a Rosandič tam nemajú čo hľadať to Beňo lepšie zahrá a hlavne nekúri ako oni dvaja.
- 13.5.2025 - 11:50
- 0
- dukat77
- ms hokeji: dnes som pocul co rozpraval vinco lukac a mal pravdu pride olimpiada torino sup a hraci sa budu tlacit do reprezentácii a podla mna by nemali hraci isn na olimpiadu ked odmielti ms hokeji to bi mal byt tret presne ako povedal vinco lukac
- 13.5.2025 - 15:06
- 0
- Bavor
- výborný trolling
- 13.5.2025 - 15:38
- 0