Diskusia: Ramsay o Studeničovi: Šokoval ma
Slovenskí hokejisti majú za sebou náročný štart do finálového kvalifikačného turnaja o ZOH 2026. Rakúsko zdolali tak ako pred tromi rokmi na rovnakom podujatí 2:1, no vo štvrtok mohol byť ich triumf výraznejší. Nedarilo sa im však v presilových hrách a tak v závere museli tuho bojovať o tesné víťazstvo.
Po bezgólovej prvej tretine zlomili súpera gólmi Martina Gernáta a Miloša Kelemena. Ešte predtým mali k dispozícii štyri presilovky, no zostali bez využitia. "Musíme si to rozobrať. Boli sme lepší, ale tie presilovky nás mrzia, tam sme mohli odskočiť," povedal kapitán Tomáš Tatar.
Na konci druhej časti však Rakúšania znížili a v tretej tretine nepríjemne dobiedzali. V závere mohli dokonca vyrovnať, ale Slovákov podržal brankár Samuel Hlavaj. "Keď dali na 2:1, tak sme trochu znervózneli, ale to je normálne, išlo o veľa. Nie je ľahké zvládnuť takéto zápasy po dlhej prestávke, ale sme radi, že sa nám to podarilo a máme prvý zápas v suchu," dodal kapitán SR.
Hlavaj chytil 29 striel Rakúšanov. V prvej tretine nemal veľa práce, no postupne bol čoraz viac v permanencii. "Cítil som sa dobre, ale nebolo to ľahké, lebo toto bol môj prvý zápas po dlhom čase. Chalani mi pomohli, ale najmä v obrannom pásme môžeme hrať určite jednoduchšie. Strácali sme ľahké puky aj v strednom pásme, ale zasa Rakúšania hrajú dobrý hokej, veď na MS boli blízko k postupu," povedal slovenský brankár.
Práve Hlavaja vyhlásili po zápase za najlepšieho hráča Slovenska, no pre cenu si najskôr išiel Miloš Kelemen. "Zdalo sa mi, že som počul moje číslo, vedel som, že najlepším hráčom dajú hodinky, tak som neváhal," rozosmial útočník novinárov po zápase. Hlavaj kontroval: "Tiež som pozeral kam ide, ale zasa dal víťazný gól, zaslúžil by si cenu aj on."
Náladu v slovenskom tíme pred zápasom rozvírila kauza okolo Mariána Studeniča. Útočník mal nastúpiť do štvrtkového duelu, ale 25-ročný krídelník mal pocit, že jeho rola v tíme nebude dostatočná a pred ranným rozkorčuľovaním trénerom oznámil, že tím opúšťa. Vedenie národného tímu jeho rozhodnutie zobralo na vedomie. "Mal hrať, ale rozhodol sa, že sa mu jeho úloha nepáči. Bolo to na ňom. Pre mňa to bol šok a veľké prekvapenie, ale zvládli sme to veľmi dobre. Nastúpil aj Miloš Roman a odviedol dobrú prácu. Myslím si, že to zvládol veľmi dobre. Má skvelý prístup, takže keď dostal šancu hrať, bol nadšený. Ja vždy hovorím, že budujeme tím, v hokejovom tíme nie je dôležitý jeden človek, všetci sme spolu," uviedol tréner Craig Ramsay.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- Captain
- Ostal šom v šoku
- 30.8.2024 - 9:32
- +1
- LukasXD
- Craigovi normálne lata z rukou vypadla.
- 30.8.2024 - 15:18
- +1
- Hamburger
- Studeniča nepustilo jeho ego, jasný emocionálny skrat. Nikto nevie, ako prišiel na zraz pripravený, takže polemizovať teraz o tom, akú mal sezónu v AHL, je zbytočné. Mal prijať tú rolu 13. hráča, šancu hrať na turnaji by bol dostal.
Každý si podľa mňa zaslúži druhú šancu, pokiaľ nekoná s úmyslom niekomu uškodiť.
Studenič by sa mal tímu verejne ospravedlniť, týmto sa má začať cesta k zmieru. Ak bude úprimný, dostane ešte možno v budúcnosti druhú šancu. Bolo by škoda ho odpísať v 25-ich rokoch. - 30.8.2024 - 9:41
- +22
- BlackCrow
- To sú šialené reči toto. RF by ťa hneď bral k sebe. Hnus..
- 30.8.2024 - 9:44
- +37
- Hamburger
- Môžeš trochu rozpracovať svoju myšlienku? V čom sú tie reči šialené?
- 30.8.2024 - 9:58
- +8
- roman
- Podľa mňa to povedal zmierlivo a dobre. Mal by si priznať chybu, toto bol skrat.
- 30.8.2024 - 10:34
- +20
- BlackCrow
- týmto sa má začať cesta k zmieru..
zavriem oči a vidím etalón morálky, veľkého otca vlasti, všetky 4 svetové strany
a ešte bieleho koňa a cestu do pekla. - 30.8.2024 - 13:33
- +7
- amaskiea
- jednoducho Kráľa Svätopluka na koni v podobe jazdeckej sochy pred Bratislavským hradom, na ktorú keď sa pozeráš z priameho pohľadu, tak vidíš v podstate len konskú "podbrušnú anatómiu" v nadživotnej veľkosti
- 30.8.2024 - 13:38
- +3
- fanke27
- Najsmutnejšie je presne to, že sa nám vrátil pre potreby repre veľmi dobrý hráč do Európy, no svojím emocionálnym skratom a netímovosťou si určite na nejaký čas zatvoril dvere do repre.
- 30.8.2024 - 9:46
- +7
- Standacik
- Vratil sa nam, ale jemu to moze byt fakt jedno
- 30.8.2024 - 10:05
- +5
- wadi
- A prave v tom to je, pre neho je to len o jeho JA a nie o teame, ale trener buduje team kde musi zvazovat nie len hracske umenie ale aj ako zapadne do herneho systemu a do satne. Svojim sposobom je aj dobre, ze odisiel, lebo s takouto arogantnou a namyslenou povahou by len rozbil satnu
- 30.8.2024 - 10:49
- +4
- Standacik
- Este raz, vratil sa Nam fanusikom do Europy, z jeho pohladu sa on sebe vratil do Europy. Nie je jeho povinnostou skakat tak, ako fanusikovia piskaju
- 30.8.2024 - 11:04
- +3
- HokejBJ
- Tvrdí niekto ze to je jeho povinnosť ?
- 30.8.2024 - 11:29
- +1
- Standacik
- keď sa nám vraj vrátil pre potreby repre, to priam vyznieva ako povinnosť
- 30.8.2024 - 12:23
- 0
- antinamor
- Ty si taký ten fakeový hamberger z Tóčky i Vkúsno? O ktorom aj Gyorgika povedal, že je rovnako skvelý ako originál? (Fake je len fake) Naopak, jemu by sa mali ospravedlniť, keď ho nechali letieť cez pol Európy, aby mu oznámili, že jeho nominácia bola v skutočnosti len JOKE a kvaldu presedí na tribúne.
- 30.8.2024 - 10:03
- +16
- roman
- Podľa mňa nepatričný tón vzhľadom na to ako vecne bol formulovanu prvý príspevok. Ja abslútne súhlasím s tým, že podľa súčasných dostupných info to to bol skrat a že tam hralo rolu ego. Môže ťa to hnevať, ale toto nie je žiadna točka a vkusno a podobné kraviny.
- 30.8.2024 - 10:36
- +9
- Raccoon
- To o nejakom sedeni na tribune su taktiez spekulacie, ved sam trener povedal, ze mal hrat. Roman ma velmi prijemne prekvapuje, ze si dokaze drzat nadhlad aj nad takouto situaciou. Alebo aj jeho chcete oznacit za rusofila, lebo si dovolil v tomto podporit RT a nie Studeniaca, ktory sa len hlupo urazil? Ved trochu sudnosti, odkedy si hrac diktuje kde bude hrat a zvlast pod trenerom akeho mame na lavicke? Jednoznacne Marianova chyba, ak mu uz nezavolaju, necudujem sa.
- 30.8.2024 - 11:02
- +7
- amaskiea
- toto si sa práve vlámal do otvorených dverí
- 30.8.2024 - 12:43
- +3
- roman
- Skúsme si zadefinovať rolu reprezentanta. Vyberú ťa, môže sa stať že ťa posadia na tribúnu. Stalo sa to aj väčším hviezdam. Ak nie je podľa teba rozhodnutie opustiť nomináciu pred zápasom emocionálny skrat a ego, čo to je? Skús.
- 30.8.2024 - 11:07
- +1
- strojar
- Skúsim ja a budem slušný.
Je to mentálna nedostatočnosť. - 30.8.2024 - 11:13
- +12
- roman
- Trebárs.
- 30.8.2024 - 11:19
- +1
- amaskiea
- Vysvetlení môže byť xy, ja to jeho rozhodnutie kritizujem tiež, ale kým nepoznáme konkrétne okolnosti, tak takáto kategorizácia je len špekuláciou. Aj mne to pripadá ako skrat, ale ten môže byť vyvolaný aj inými faktormi, nielen tým, že on to emocionálne nezvládol a má nezdravé ego, čo ak má to nezdravé ego niekto iný a on len nevedel s tým iným egom existovať v jednom tíme... Alebo to možno vôbec nie je skrat, možno je všetko úplne inak a je to vzájomná dohoda medzi ním a RT na improvizované riešenie nejakého úplne iného problému, akurát to s tou prezentáciu nedomysleli, ako zvyknú nedomyslieť v podstate štandardne... Tiež všetko len špekulácie, ale chcel som tým len názorne ukázať, že tých možností je viac, škoda z neho hneď robiť labilného mentála.
- 30.8.2024 - 11:35
- +1
- roman
- V podstate hovoríme to isté. Nikto nerobí z neho mentála.
- 30.8.2024 - 11:37
- +1
- amaskiea
- Dobre, to bola trochu hyperbola, kvôli názornosti, ale "ego nepustilo" a "emocionálny skrat" je dosť veľký atak na jeho osobnosť, najmä vzhľadom na nulové informácie, z ktorých tento atak vychádza, nie?
- 30.8.2024 - 11:49
- +2
- Hamburger
- Nie je to atak na jeho osobnosť, každý človek sa dopúšťa z času na čas skratovitého konania. Ak by existovala dohoda medzi RT a Studeničom o jeho predčasnom uvoľnení, bolo by sa to riešilo iným spôsobom a nie konfrontáciou cez médiá. "Malé zranenie mu neumožnilo hrať" by bol postup, kde by si obidva tábory zachovali tvár. Fakt, že to išlo takto do médií, ukazuje na rozkol. Ak to nebol skrat, tak potom sa Studenič vedome rozhodol, že si na dlhé roky nezahrá v reprezentácii. Takýto prístup sa netoleruje nikde, v žiadnom tíme a v žiadnej krajine. Ak sa Studenič takto rozhodol s chladnou hlavou, potom je to jeho vôľa. V opačnom prípade je v jeho vlastnom záujme prejaviť ľútosť, že nechal tím oslabený. Nepleťte tu prosím do toho nomináciu hráčov z KHL, ktorá s tým nemá nič spoločné.
- 30.8.2024 - 12:11
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Hamburger
- V čase, keď prišiel Studenič do tímu, už bola diskusia o hráčoch z KHL v podstate uzavretá. Keby s tým mal Studenič zásadný problém, neriešil by ho deň pred zápasom, keď už bola súpiska odoslaná.
- 30.8.2024 - 12:29
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- - neviem hovoriť za druhých, ale ja som tu určite nijakú KHL neplietol
- a ty teraz píšeš aj sám, že to mohlo byť aj inak, než znie tvoja prvá veta v prvom príspevku tohto stromu, nič v zlom, debatujeme - 30.8.2024 - 12:22
- +2
- Hamburger
- Jasné, ja rešpektujem Tvoj názor. Podľa môjho názoru z týchto dvoch možností:
1. dobre som si to premyslel a už nikdy nechcem za reprezentáciu hrať (prinajmenšom pri tomto RT)
2. mám pocit, že mi bolo ukrivdené, balím veci a idem domov
je pravdepodobnejšia možnosť 2. Ale každý to môže vidieť inak, uvidíme, keď sa vyjadrí Studenič. Môj odhad je, že sa ospravedlní, keď trochu emócie opadnú. - 30.8.2024 - 12:42
- 0
- amaskiea
- môj odhad je, že v tejto veci už asi nikdy nič viac neuvidíme
- 30.8.2024 - 12:45
- 0
- tulen - kosice
- tak to bola: parabola ... a ďaľší námet na vysoko odbornú debatu pre mudroškov typu "khl áno - nie" ... no offense mišo, roman a spol. 🤪
- 30.8.2024 - 12:14
- 0
- amaskiea
- Lupkoooo, ty máš u mňa doložku najvyšších výhod, od teba si nechám na sebe aj drevo rúbať. Trochu ťa síce práve toto zároveň spája aj s tými, ktorí si na mňa neprídu s ničím, ale skutočne len zdanlivo a na prvý, veľmi povrchný pohľad Ako prázdninuješ?
- 30.8.2024 - 12:26
- 0
- tulen - kosice
- vďaka miško: makám ako divá sviňa, moje prázdniny ešte len prídu ... a hp debaty sú už dávno nie pre mňa a preto si opčas rýpnem tam, kde sa nigdo neurazýýý ... veľa politiky a zbytočného hnoja
- 30.8.2024 - 13:55
- +3
- BlackCrow
- Divá sviňa rýpe Kvik kvik
🐗 🐖 🐽 🐷 - 30.8.2024 - 14:30
- 0
- tulen - kosice
- 🤪🤪🤪
- 30.8.2024 - 18:44
- 0
- BieloModra
- Diva svina...podla mna on ma ten nufacik nacisto zodraty🤭sak hento by dokrkvalo krcnu chrbticu aj svini🤣
- 30.8.2024 - 19:10
- +1
- BlackCrow
- 31.8.2024 - 6:19
- 0
- amaskiea
- underrated comment
- 30.8.2024 - 17:41
- 0
- Shaggy9
- a podla mna to neni o tom že by nevedel prijat rolu, ja si myslim že sa tam stalo aj niečo iné.
- 30.8.2024 - 15:40
- 0
- antinamor
- Ok, za tu paralelu sa hamburgerovi ospravedlňujem, ale nevidím žiaden dôvod na ospravedlňovanie sa od Studeniča smerom k zväzu. Ak by mal komunikované vopred, že ho síce potrebujú v repre, ale bude začínať na tribúne, som si istý, že by nomináciu odmietol. A celá debata by v tomto smere bola bezpredmetná. Podľa mňa zlyhala komunikácia od manažera smerom k hráčovi. Podobne odmietol miesto na tribúne pred MS Lantoši.
- 30.8.2024 - 15:16
- +2
- Render 77 Nr
- Fuha v reprezentácii si klásť dopredu podmienky hmm tak toto tu nebolo ale to ako pasuje záleží o koho sa jedna .
- 30.8.2024 - 15:29
- +2
- evgeni71
- Aké podmienky presne myslis?
- 30.8.2024 - 15:38
- +1
- amaskiea
- Tak to sa mýliš, že to tu ešte nebolo.
- 30.8.2024 - 16:08
- +1
- miko 75
- Blbosť, neviem či si niekedy hral nejaký šport, športovec síce nemá mať isté miesto zake každý približne vie oceniť svoju kvalitu asvohe skúsenosti aj v porovnaní s konkurenciou v repre a ak hráčovi,ako Studenic nenašli v súčasnej repre miesto v prvých troch útokoch,tak je problém aj inde,nie iba v ňom, kvalitu na to má a ak nemá dôveru realizačného tímu,tak čo má sedieť na tribúne, keď vie, že sú tam výkonnostne slabší od neho,toto nie je klub,tam by dostal padáka,toto je repre a ak ho nevedia využiť,tak je to v prvom rade škoda pre repre,nie pre neho,on sa bez toho zaobíde.
- 30.8.2024 - 15:57
- +2
- Render 77 Nr
- Kamo ja ho hrám stále veď povedali ze mal hrať a možno dneska by už hral aj vysie nuž chlapcovi nestačilo je to borec niekedy treba makať aj nižšie aby si hral hore.
- 30.8.2024 - 16:29
- +1
- miko 75
- Veď povedali, že mal hrať,to sám vycítia, či ti veria, zvlášť keď na tréningu korculujes,ako 13-ty útočník,on síce nie je hviezda,a y si diktoval pozíciu,aké ak nevieme využiť v súčasnej konferencii hráča jeho kvalit,tak niekde bude chýba a toto nie je prvý nominačný lapsus , už ich bolo viac, nechápem prečo v našej repre musua byť v treťom a štvrtom útoku vždy iba robotníci, kedysi tam hral napríklad aj Laco Nagy a nikto ho neodmietol, že sa tam nehodí,lebo je hráč pre vyššie útoky a tie sú plné.
- 30.8.2024 - 16:48
- +2
- Render 77 Nr
- Miko ale on sa pripojil neskoršie tuším ci tak už mali asi niečo aj nacvicene tak šli tak ale napríklad po včerajšku kľudne by hral dneska vyššie takto sa to nerobí proste
- 30.8.2024 - 16:54
- +2
- amaskiea
- ale my sme tu pri žatve
- 30.8.2024 - 17:03
- +1
- miko 75
- O koľko sa pripojil neskôr, či prvý krát v roku stál na korčuliach, skôr necítil dôveru RT.
- 30.8.2024 - 17:04
- +2
- amaskiea
- nabudúce Ramsay musí vymeniť kolínsku za parfum
- 30.8.2024 - 17:05
- 0
- jozosvk
- Pekne napísané; 100% súhlas!
- 30.8.2024 - 10:42
- +1
- VSS Košice
- takze ospravedlnit ? a nemali by sa verejne ospravedlnit kolaboranti podporujuci vrazdenie na ukrajine ? Liska a spol. este stale nieje neskoro ...
- 30.8.2024 - 11:13
- +5
- roman
- Toto je už trochu oslí mostík a ačohentizmus. Bavíme sa na tému "Studenič opsutil repre počas rozhenutého turnaja, respektíve tesne pred prvým zápasom, lebo nebol spokojný so svojou rolou v tíme". Rie3ime naše pohľady na toto rozhodnutie.
- 30.8.2024 - 11:21
- +5
- VSS Košice
- OK v pohode , len ma vyrusilo , ze sa ma ospravedlnit ak odisiel je to jeho rozhodnutie
- 30.8.2024 - 11:45
- 0
- roman
- Snažím sa objektívne uvažovať čo bude nasledovať. Za tohto trénera už ho asi nenominujú. Ak nevyjadrí pokoru tak asi už za žiadneho. Takže hej, asi jediné čo z toho výchádza je, že ak by mal potrebu ešte niekedy repreentovať, tak asi bude musieť nasypať popol na hlavu a aj tak mu to nemusí pomôcť. Toto sú žiaľ už také polemiky nad vecami čo sa vôbec nemali stať. Podobne ako nominácia hráčov KHL a čo s tým.
- 30.8.2024 - 11:53
- +1
- VSS Košice
- mozno po tejto sezone bude novy trener a budu sa zas a znova tahat hrube ciary
- 30.8.2024 - 12:03
- +1
- antinamor
- To sa písalo aj o K. Pospíšilovi...
- 30.8.2024 - 16:42
- 0
- roman
- Toto čo som napísal? To je ale úplne iná situácia a iný dôvod. Etika, morálka, takže kľudne to niekto mohol písať, ale ja nie.
- 30.8.2024 - 16:45
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Stormzy009
- Mám rád ľudí, čo pri každej príležitosti radi moralizujú a komentujú dokonca charakter a rozhodnutia iných. Pritom nemajú takmer žiadne informácie a pohľad aj z druhej strany.
Netvrdím, že urobil správne rozhodnutie, správne je, ak sa hráč vždy poriadi tímu. Ale útočiť tu na jeho charakter a morálne hodnoty mi príde už trochu príliš. Pritom po tých zvláštnych veciach, čo sa udiali v SZĽH a slovenskom hokeji (vôbec nejde len o hráčov z KHL), by sme nemali útočiť na hráčov, ktorí by odmietli reprezentovať.
- 30.8.2024 - 12:10
- +5
- Wana
- Aj mňa šokovalo szlh v posledných dňoch. Niekoľkokrát a negatívne...
- 30.8.2024 - 9:46
- +37
- Jančo66
- Skoda, takto podrazil cely tim. Nerobi sa to a hlavne v kolektivnom sporte uz vobec.
- 30.8.2024 - 9:47
- +8
- AgentCooper
- Veci sa maju takto: ak je v repre dobra nalada a bojuje sa o ZOH, tak hrac ochotne pride a prijme akukolvek rolu v time, len aby platilo "bol som pri tom".
Nieco v repre nefunguje, ked hrac ako Cehlarik nam nie je potrebny, ked o Slafkovskom a Cernakovi GM ani jeho asistent nepovedia pravdu a ked Studenic opusti nahle zraz. - 30.8.2024 - 9:49
- +27
- Ol!ver
- Aká je pravda o Černákovi a Slafkovi?
- 30.8.2024 - 10:59
- +1
- AgentCooper
- Ako by povedal Blaha: "My vieme ako to je a raz povieme!" Z ucty k rodine zosnulych nebudem menovat, koho tym myslel.
- 30.8.2024 - 11:09
- +5
- AgentCooper
- Ale ok. Ja neviem, aka je pravda. Podstata je ta, ze nikto z kompetentnych nepovedal dovod ich neucasti. Az Prokop neskor napisal, ze ich neuvolnili kluby.
- 30.8.2024 - 11:11
- 0
- Ol!ver
- Veď to povedali aj kompetentní, síce nešikovne, ale vyplynulo to z ich odpovede.
- 30.8.2024 - 11:16
- 0
- AgentCooper
- ... nesikovne ... vyplynulo ...
Je tam bol nesikovnych krokov, vyhlaseni. Takto sa to nerobi. - 30.8.2024 - 11:19
- +2
- Hamburger
- To, že kluby NHL neuvoľnia hráčov pre potreby olympijskej kvalifikácie nie je nič nezvyčajné. Pri poslednej kvalifikácii v roku 2021 nebol uvoľnený ani jeden hráč s výnimkou Ružičku, ktorý bol v tom čase hráč na rozhraní NHL/AHL.
- 30.8.2024 - 11:45
- +2
- AgentCooper
- Nie je to nic nezvycajne. Ale je normalne, ked na tlacovke prezident SZLH povie: Cernaka a Slafkovskeho neuvolnili kluby, Cehlarik nedostal pozvanku kvoli vykonnosti, nehodi sa do koncepcie, atd...
- 30.8.2024 - 12:04
- +2
- Hamburger
- Súhlas, tiež by som si želal a očakával transparentnejšiu komunikáciu zo strany zväzu.
- 30.8.2024 - 12:16
- +1
- Steeler16
- Jeho rozhodnutie 🫠
- 30.8.2024 - 9:53
- 0
- Yoda_21
- Necudujem sa mu (Studenicovi)…
- 30.8.2024 - 9:56
- +13
- DraciaTlama
- Toto ta šokovalo? Ozaj len toto Craig? Fakt?
- 30.8.2024 - 10:35
- +11
- Breadman
- Mna sokovalo, ze Craig ostava nadalej trenerom aj po tych poslednych udalostiach, trochu som dufal, ze sa im na to vykasle.
- 30.8.2024 - 10:42
- +9
- M4TO
- jemu to je jedno.. ved uz ani poriadne netrenuje a poberat taky dochodok nie je na skodu
- 30.8.2024 - 10:45
- +1
- strojar
- Ramsay zostal naďalej.
Ale už iba ako maskot. - 30.8.2024 - 11:03
- +3
- amaskiea
- maskot, rozlúčková party, M. z Jacoviec... - čo je to proti chlebíčkovej neúcte, pravda
- 30.8.2024 - 11:23
- +4
- roman
- Možno sa ti iba snažil naznačiť, že tvrdiť že Ramsay je maskot je nedostatok rešpektu, po ktorom medzi inými aj ty voláš? Ale môžno som mal len mylný dojem.
- 30.8.2024 - 11:55
- +3
- strojar
- Ramsay je už iba MÚDRY starý unavený pán.
A je celou to hordou okolo, v čele so slovutným generálnym manažérom (zne)vyžívaný na prekrytie všetkých ich lapsusov, ktoré sa neustále množia. - 30.8.2024 - 12:04
- +3
- amaskiea
- dávam plus za prínos pre diskusiu
- 30.8.2024 - 12:15
- +1
- amaskiea
- áno, ideš si stále svoje, na konkrétne veci odpovedáš ačohentizmom o ačohentizme, čo je ešte ďalšia vrstva pod level bežného ačohentizmu
- 30.8.2024 - 11:57
- +2
- evgeni71
- Rovnako sa nadejame ze tá raz osvieti rozum, ale márne
- 30.8.2024 - 12:21
- +3
- Dracik_18
- Nevadí máme Líšku 💪
- 30.8.2024 - 10:46
- +4
- AaaaaaA
- Studenič riadne s týmto prestrelil a sklamal . Je to dobrý hráč , ale nie je to žiadna hviezda typu Hossa , Demitra aťd ...bol to len hráč AHL , ktorý sa nepresadil v NHL .
Do zápasu s Rakúskom by nastúpil z pozície 13-utocnika a nejaké minúty by dostal a ďalší zápas už mohol byť kľudne vyššie .
Tu rozhodlo totálne urazene ego a ešte opustit mužstvo v čase keď už za mňa nemôže prísť náhrada ??? Toto keby urobili 3-4 hráči tak jak by sme hrali ? To je profesionálny prístup odneho ?nechať spoluhráčov v štichu .
Navyše stačilo mu tu ostať do nedele , pár dní ...to není žiadny 2-tyzdnovy turnaj .
Nech si berie príklad napríklad od Lantošiho ...ten mesiac maká v príprave , keď už mohol po sezóne byť na dovolenke a posledný deň ho vyradia . Vyradili ho aj na OH kde mohol mať medailu . Ale príde pozvánka a hneď ide bojovať o miesto a prijme hocijakú úlohu . Cehlarik nenominovany , ale hneď povie , že ďalší zraz je k dispozícii ...a Studenič mu je veľa 4 dní zostať v repre lebo nehraje presilovky a prvé formácie .
Ako som písal kvalitný hráč , ale žiadna hviezda a zachoval sa jak malé nedozrete decko .
Teraz tu veľa ľudí ešte je na jeho strane , ale to len skrz toho , že je nespokojnosť ohľadom hráčov KHL a ich nominácie . Keby to urobil pred 3 rokmi tak by ste to hneď inak hodnotili 🙂 - 30.8.2024 - 10:51
- +18
- Ol!ver
- Presne tak, pekne napísané a tu ho ešte niektorí chápu. 🫣
Chlapec nerobí individuálny šport. - 30.8.2024 - 11:01
- +2
- Fandimnasim
- Deň predtým bol článok, že on a Roman trénovali ako extra útočníci. Čiže obaja by nastúpili ako 13.utocnik? Nemyslím si. Podľa mňa odišiel lebo mu možno povedali že pôjde Roman. Ale oni teraz môžu hovoriť že by hral. Ktovie kde je pravda a potom čo sa deje ja už veľmi im neverím. Preto dúfam, že sa vyjadrí aj samotný Studenič.
A to sa porovnávať s Cehlarikom nedá. Vôbec na tlačovke nepovedali dôvod jeho neúčasti. Ešteže on sa vyjadril aby ľudia nespekulovali toľko. - 30.8.2024 - 11:53
- +1
- Alo
- : Asi ho nastvalo, ze su v repre hraci co tam z moralneho hladiska namaju co hladat a su v lepsej pozicii.
- 30.8.2024 - 11:07
- +4
- roman
- Je to možné, ale nikde to neznelo, takže sa môžeme len domnievať. Ak by odišiel s týmto komentárom, môžeme sa baviť o tom či to nemal spraviť skôr. Pretože ak už prišiel tak tam proste mal ostať a plniť si reprezentačné povinnosti. Reprezentácia nie je len o peniazoch, osobných ambíciách a profesionalizme, tam už sa zapája národná hrdosť a vlastenectvo. Tieto dva výrazy žial devalvujú rôzni psychopati a falošní vlastenci ale vo svojej čistej podstate sú to pozitívne atribúty a mali by sme ich kultivovať. Niektorí z nás by pre toto mali pochopenie ale stále platí, že odísť z mužstva počas toho ako pripravuje na dôležitý zápas nie je dobré.
- 30.8.2024 - 11:19
- +5
- Raccoon
- Presne toto si myslim, ze ak to ma byt forma protestu proti KHL hracom a vedeniu, tak to aj tak mal povedat, davali by ho za priklad takemu Pospisilovi. Ublizil sebe aj repre a ten dovod, ktory je oficialny, je velmi hlupy a zhadzuje to len jeho. Ale osobne si nemyslim, ze to nebude mat suvis s hracmi khl a fakt len ego nepustilo. Co nechapem, ani Slafko by snad taketo maniere nemal, nie to nejaky Studenic v uvodzovkach, co to dotiahol aj do AHL.
- 30.8.2024 - 11:34
- 0
- Raccoon
- *bude
- 30.8.2024 - 11:34
- 0
- strojar
- Načo furt vymýšľate nejaké fiktívne ospravedlnenky na Studeničove konanie?
- 30.8.2024 - 11:50
- +4
- Ottawa38
- Lebo sa nedokazu zmierit s momentalnou situaciou. Tak si v hlavach vytvaraju svoj idealny svet a este ti vypustaju na svet...
- 30.8.2024 - 15:57
- +2
- antinamor
- Ja si to užívam, ja sa cítim dobre...
- 30.8.2024 - 16:49
- +2
- aaaaaa
- Útočník z KHL je tam len jeden a je vo 4-formacii čo by asi pre hviezdu Studeniča tiež nebolo dostačujuce .
- 30.8.2024 - 11:50
- +1
- Tino
- Prave si odpalkoval: repre karieru, co je skoda, rozumiem vsak jeho frustracii,od kedy politike keca do skladby A teamu deju sa cudne veci, ten kto to takto zariadil sleduje rozkol a Studenic je jeden, nie posledny z prejavov rozkolu, najprv na urocni kabiny, neskor to bude penazovod, dalej laicka a odborna verejnost.
- 30.8.2024 - 11:27
- +3
- amaskiea
- Je to jednoduché: Nespájajme šport s politikou, preto hráčov, ktorí momentálne pôsobia tam, kde šport s politikou je spájaný úzko a intenzívne, dokonca na pozadí a v priamej súvislosti s horúcim vojnovým konfliktom, nebudeme spájať s našou hokejovou reprezentáciou. Želáme im na ich pôsobisku len to najlepšie, úspešnú profesionálnu kariéru a dlhé zdravie.
- 30.8.2024 - 11:54
- +3
- Tino
- je to: zle, som z neho sklamany, toto je des,zvaz sa spusti lna uroven dezolatov, nie je na skodu vediet, ze sa odkopali, vdaka comu vieme ako na tom su, ale je to smutne.Mrzi ma aj, ze to co riec je vzdy a vsade rovnaky,zmar, destrukcia, rozkol.Oni sa uz 2-3 roky ani netvaria, ze by im islo o nieco ine, skoda,mrzi ze praver na SVK nasli slabsi clanok a , ze je to akurat hokej.
- 30.8.2024 - 13:59
- +2
- amaskiea
- kiež by to bol u nás len hokej, výskal by som od radosti a úľavy
- 30.8.2024 - 14:02
- +2
- Tino
- nemali: vela inych lepsich moznosti, nie sme na tom tak zle ako HU, kde drzi Moskva celu vladu za gule a mava s nimi ako s bandou idiotov, uplakany pijan je zakerna svina,ale nie hlupak.Bordel robia kobylky tam kde mozu, nemaju vela inych lepsich moznosti,kde to vedia uhrat na rozkol,SNS ma dosah na sport a kulturu, tam to budu curvit kolko to pojde.Ja stale neveriacky cumim,nikdy by som si nebol myslel, ze MS je dezole level obciansky tribunal,ktoremu ide mozog vylizat tak, ze nerozmysla nad nasledkami.
- 30.8.2024 - 14:18
- +3
- amaskiea
- presne včera som sa bavil so svokrom v tomto zmysle, hranol nie je ani zďaleka sprostý, bohužiaľ naopak, na našej politickej scéne široko-ďaleko s veľkým odstupom najracionálnejší, ale zároveň úplne bezchrbticové pragmatické hovado idúce len za svojím prospechom, všetko ostatné je mu úplne jedno, v EÚ on nikdy nebude prorokom, ale kvôli eurášom to bude uhrávať do nevidím, otázka je, koľko škody stihne zatiaľ narobiť (doma aj v NATO) svojím vliezaním do kremelského oného.
- 30.8.2024 - 14:58
- +3
- kelnička
- Ked mu volali do Švedska asi im bolo jasne v akej je situacii,v akej časti priority sa nachadza a kam a preco ho asi potrebuju.neverim ze to odkomunikovali sposobom...vies co?dojdi a uvidime.vsetko je dost zahmlene ale po tom co sa v nasom hokeji deje v poslednych rokoch ma takato reakcia neprekvapuje.len aby ich v blizkej buducnosti nebolo overall viac
- 30.8.2024 - 11:33
- +3
- kelnička
- V akej casti pripravy..
- 30.8.2024 - 11:33
- 0
- Tip-Top
- Ach jaj starcek náš hlavne, že ťa Miro Pštros Šatana nešokuje.
- 30.8.2024 - 11:49
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- M4TO
- myslite, ze porusil statut reprezentanta?
- 30.8.2024 - 11:59
- +2
- Thunder123451
- Zdá sa to len mne, alebo sa dianie okolo slovenskej repre začína podobať na nejakú zle napísanú telenovelu? Samé “kauzy”, voloviny, alibizmus, divné nominácie, čudné správanie sa hráčov na ľade aj mimo neho a to podstatné, že na MS nás porážajú Nemci a Lotyši ide do úzadia.
Je cosi shnilého ve státe slovenském … a pozerá sa nato fakt ťažko.
Myslim si, že hlavný faktor, ktorý by sa dal vytrhnúť je absencia profesionality na všetkých frontoch - od najvyššieho vedenia, cez niektorých hráčov a priamo-nepriamo až po fanúšikov.
Toto nedopadne dlhodobo dobre … - 30.8.2024 - 12:01
- +10
- Analytix
- Vnimam to podobne, zaroven si myslim ze je to v podstate len verny obraz celkoveho diania v nasej krajine. Koniec koncov, v inych sportoch sme tu uz mali aj horsie situacie, napr. mocensky boj dvoch skupin v ramci lyziarskeho zvazu pred X rokmi, basketbalova asociacia bola v minulosti myslim minimalne na hrane krachu (a neviem ako to vlastne dopadlo, mozno aj krachom), atd. Ja uz roky tvrdim ze sme krajina kde tupost a chrapnunstvo su povazovane za cnost, a naopak cestnost, pracovitost, odbornost a profesionalizmus su skor na smiech. Je to smutne, no zaroven nevidim dovod preco prave hokej by mal byt vynimkou.
- 30.8.2024 - 12:56
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mokion
- Možno na tomto vidíme prečo sa napriek skvelým výkonom v AHL neprapracoval do NHL.
- 30.8.2024 - 12:14
- +3
- Sedko NR
- Mňa šokoval Liška, jeho sme naozaj potrebovali.
- 30.8.2024 - 12:23
- +1
- meero
- Paci sa mi ako maju miestni samosudcovia hned hotovo. Vy viete aku roku mu v time navrhli, ked ho kontaktovali? Viete ako prebehla komunikacia tesne pred zapasom? Myslite, ze ak sa RT nezachoval korektne, pojdu s tym von? Esteze sa nezbalili moralne zakotveni KHLkari, to by bola ta prava katastrofa.
- 30.8.2024 - 12:26
- +5
- marco32
- ako som uz pisal inde ... udrzanie Craiga bol pre mna krok spat ... a co sa tyka Studenica ... nik nedal ziadne vyhlasenie s dovodom preco sa to takto udialo ... tym padom au to stale iba polemiky a dohady ... i ked po tolkych problemoch nasej repre by som nebol prekvapeny keby to zacinalo niekde hore na SZLH ... kazda ryba predsa smrdi od hlavy ... pockam si az sa upokoji situacia a da niekto triezve vyhlasenie preco su veci ako su
- 30.8.2024 - 12:26
- +5
- bigi
- To je tak ked po politickom nariadeni musia hrat kolaboranti, a ti automaticky zaberu miesto inym. Tiez by som sa na to vyprdol keby namiesto mna heal kolaborant ktory na tom je este aj kvalitativnejsie horsie
- 30.8.2024 - 12:40
- +3
- poprad73
- Francúzsko a Slovinsko tiež po politickom nariadení dovolilo hrat
- 30.8.2024 - 12:53
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Nenálepkujme prosím.
- 30.8.2024 - 16:46
- 0
- bigi
- roman zase sa netvarme ze to tak nie je, ked niekto pouzije acehentizmus tak vsetci vieme preco ho pouziva, tak nazyvajme veci tak ako su, ale ok
- 30.8.2024 - 19:41
- 0
- poprad73
- Asi si myslel že bude za hviezdu ,Veľa robia novinári chlapec da par gólov v AHL a už z neho robia hviezdu ma ,25 je v dobrom veku škoda asi si zatvoril dvere do repre
- 30.8.2024 - 12:44
- +1
- Nitraaa
- Zatvoril si ich v NHL , teraz zase v repre … zrejme to v hlave nema upratane ked si mysli ze je neaka hviezda ktora si urcuje kde bude hrat , to si ani hraci ako Hossa/Gaborik nedovolili a tym nesiaha ani po pas. Mozno nam vsetkym ukazal jeden z dôvodov prečo v amerike neuspel
- 30.8.2024 - 12:52
- +6
- evgeni71
- Ako si ich zavrel v NHL?
- 30.8.2024 - 13:39
- +2
- Martincze
- Protože takového hráče v týmu prostě nechceš. Tady se ukázalo, proč se do té NHL neprosadil. Tohle je neomluvitelné
- 30.8.2024 - 16:30
- +4
- evgeni71
- Takže to že sa teraz zbalil z repre mu pokazilo kariéru ešte pred tým Ano?
- 31.8.2024 - 1:53
- +2
- Bielomokry
- Prečo skrat a ego? Rozvážne to zhodnotil že bude lepšie ísť sa pripraviť s novým tímom na sezónu v novej lige ako odohrať pár minút na zápas.
Skrat je to zo strany realizačného timu, že mu neoznámili jeho rolu v tíme už pri nominácii. - 30.8.2024 - 12:53
- +6
- Ol!ver
- Preto, že sa takéto rozhodnutie nerobí deň pred zápasom, keď je súpiska uzavretá a nemôžu zaňho dopísať náhradníka tak, ako urobili ohľadom Fehervaryho a Gajdoša.
"Skrat je to zo strany realizačného timu, že mu neoznámili jeho rolu v tíme už pri nominácii."
Hej, rovno týždeň pred turnajom mu mali oznámiť, že bude hrať prvé dve lajny a 15 min na zápas. 🫣🙈
- 30.8.2024 - 13:06
- +3
- evgeni71
- Ahoj Marián, radi by sme tá pozvali do repre, v prvých dvoch lajnach to nevidím ale v tretej si zahráš, budeme radi ak akceptujes takúto rolu…
Nie je to také ťažké červený mužíček že? - 30.8.2024 - 13:42
- +6
- Mato-Mi
- Mne tato situacia pride rovnaka ako vo futbale s Makom. Tahali ho z Australie, aby nakoniec odohral 8 minut.
- 30.8.2024 - 13:49
- 0
- dominator97
- pripomenut to maka a futbal sice moze, ale od toho, aby to bolo rovnake, to ma aj tak dost daleko
- 30.8.2024 - 14:07
- +1
- Mato-Mi
- RT asi vedel dopredu, ze s nim nepocitaju do zapasu, nie? Ci sa rozhodli na zaklade treningu?
- 30.8.2024 - 14:10
- 0
- dominator97
- a este skor to moze pripomenut to, ako sa onehda zachoval vladko weiss, pricom ani tak to nie je rovnaka situacia
- 30.8.2024 - 14:16
- 0
- evgeni71
- Ok za “v tretej” výmen za “v štvrtej” o inom bola pointa
Kto tu čo hovorí o garanciách postov
- 30.8.2024 - 14:32
- 0
- amaskiea
- Keď mu má dopredu niečo sľubovať ohľadne jeho postu, tak mu to asi garantuje, iste to nemyslíš tak, že ho má vodiť za nos, a tiež nie je pointa v tom, či to je post v 1., 4. útoku alebo na tribúne. Iste to tréner dopredu nejako vidí, kľudne mu to môže aj povedať, že vidím ťa tak na tretí útok, ale keď mu na prvý zápas vyjde tribúna, tak hneď balí kufre? Blbosť. Ešte podotýkam, že sa vlastne teraz ani nebavíme o Studeničovi, skôr tak, všeobecne, je jedno, o koho konkrétne ide, ale v tomto myslím že sa rozumieme.
- 30.8.2024 - 14:52
- +1
- strojar
- Pointa je inde. Pointa je v tom, že o nominácii nerozhoduje Ramsay.
- 30.8.2024 - 14:59
- +1
- amaskiea
- to je iná pointa, aj iná téma
- 30.8.2024 - 15:01
- 0
- strojar
- Nie je to iná téma.
Je to presne o tom, že počnúc Šatanom a končiac neviem kým z tej jeho suity, všetci využívajú schovávať sa Ramsayho. - 30.8.2024 - 15:08
- +1
- strojar
- využívajú možnosť
- 30.8.2024 - 15:09
- +1
- strojar
- schovávať sa za Ramsayho
- 30.8.2024 - 15:09
- +1
- amaskiea
- áno, o tom to síce je (tá tvoja téma), ale my sa bavíme teraz o inom, s dovolením...
- 30.8.2024 - 15:15
- 0
- strojar
- Nemusíš sústavne písať niečo opačné len preto, že som to napísal ja.
Tu sa bavíme presne o tom, že starý pán už dlhšie nerozhoduje o nominácii hráčov, čo už otvorene priznal.
Ale keď sa niečo poserie tak je tu nedotknuteľný a nekritizovateľný tréner. A tí, čo to posrali, sú pekne v tichúčku zašitý. - 30.8.2024 - 19:37
- +1
- amaskiea
- dík, bez tvojho vysvetlenia by som ani nevedel, o čom sa vlastne s Evgeni71 bavíme
- 30.8.2024 - 19:40
- +1
- strojar
- Prečo teda furt reaguješ na moje príspevky, keď sa sa bavíš s Evgeni71?
- 30.8.2024 - 20:15
- +1
- amaskiea
- ja na tvoje
- 30.8.2024 - 20:38
- +2
- evgeni71
- Ano zbalí. Ak by mu povedali že aha začneš vo štvrtej a potom uvidime… ale nic také asi neprebehlo a keď ho rovno drbli na tribúnu tak sa zbalil.
Ak by mu to povedali rovno ani tam nejde a nebavili by sme sa o tom. Absolútne by som to robil rovnako a ani by som nemrkol - 30.8.2024 - 15:43
- +3
- kelnička
- Ked Studeničovi skoncila sezona ostatní uz mali davno po dovolenkach.pripravu zacal aj vzhladom na to ze riesil karierny presun zo štatov do Europy neskor ako ostatní.oslovili ho v podstate na poslednu chvilu ked uz mal zrejme nejaky plan pripravy.osobne si myslim ze ked bol ochotny sadnut do lietadla a prist asi nesiel s tym ze mu povedali " prid ...treba nam 13 utocnika".predpokladam ze niekto z RT musel komunikovat aj s niekym z jeho klubu cize on by nesiel v tejto faze pripravy na tyzden len preto aby si v cervenom drese odbruslil par treningov.ale Ty mas v tom uplne jasno
- 30.8.2024 - 19:23
- +1
- amaskiea
- skrátka na rozdiel od ostatných on má v živote veľa povinností a roboty
- 30.8.2024 - 19:38
- 0
- amaskiea
- tak keby takto "rozvážne" zhodnotil každý, možno by sme niekedy museli odhlásiť z turnaja aj celý tím, alebo by naskočili na ľad Šatan, Ramsay, Parďák a Frigo za dvoch...
- 30.8.2024 - 13:08
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- RIP
- 30.8.2024 - 13:55
- 0
- wilkinson22
- Sociálnymi sieťami sa veľmi rýchlo šíria zdrvujúce správy. Podľa mnohých neoverených informácií údajne tragicky zahynul hokejista Johnny Gaudreau.
😟 - 30.8.2024 - 13:44
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Raccoon
- Ach jo.. RIP Johnny
- 30.8.2024 - 13:57
- 0
- matell157
- Uff... Nech odpočívajú v pokoji
- 30.8.2024 - 14:03
- 0
- KlobúčnikHKM
- RIP Johnny HOCKEY Gaudreau… dnes je čierny deň pre celý svetový hokej
- 30.8.2024 - 14:11
- 0
- miko 75
- Naozaj vás šokoval? Aj vy(Craig)mňa,ako som zistil, že vám nevadia kolaboranti z krvavej...
- 30.8.2024 - 16:07
- +5
- Urpiner16
- Som zvedavý po ZOH keď Ramsaya odíde čo za mačkopes to tu bude kočírovať ale vidím to bledé.
- 30.8.2024 - 16:09
- +1
- Ol!ver
- V nedeľu proti Kazachstanu o všetko.
- 30.8.2024 - 16:27
- +1
- amaskiea
- Nebohý Miloš Říha si vždy pochvaľoval, že Šatana, ktorý bol vtedy na vrchole kariéry, o akej sa týmto chlapcom dnes všetkým doradu môže len snívať, mohol nasadiť hocikedy, kam chcel, aj na okennú rímsu. Miro spoľahlivo a s nasadením robil presne to, čo od neho chcel. To sú Říhove slová a to nebolo v NHL ani v repre, ale v zaprdenom Slovane v prdellige.
- 30.8.2024 - 17:20
- +2
- evgeni71
- Tiež ho posadil že Sak možno si zahrá?
- 30.8.2024 - 17:46
- 0
- amaskiea
- to nie, lebo sedieť môže len nižšia kasta...
- 30.8.2024 - 18:08
- 0
- evgeni71
- No vidis
- 30.8.2024 - 18:16
- 0
- strojar
- Trikrát ÁNO.
Presne takýto (aj v tomto ohľade) skvelý bol Šatan (t.č. Tichý Zašivák) hokejista, ktorému aj z hľadiska prístupu sa dalo iba máločo vytknúť.
Ako manažér je to obrovská bieda. - 30.8.2024 - 19:43
- 0
- Mato-Mi
- Nie zeby som s tebou nesuhlasil, co sa tyka nazoru na Satana, ale nerozumiem jednemu. Chlebicky pri Golonkovi ti vadia, ale neodpustis si urazky pri Satanovi.
- 30.8.2024 - 19:57
- +1
- strojar
- Aké urážky?
Jednoducho tvrdím (od jeho nástupu), že je neschopný ako manažér a pred problémami sa zašíva.
S čím z toho nesúhlasíš? - 30.8.2024 - 20:14
- +1
- Mato-Mi
- Uz len to pomenovanie Tichy Zasivak je zosmiesnovanim jeho osoby.
Ja tiez nesuhlasim s jeho postojom. - 30.8.2024 - 20:18
- 0
- strojar
- To pomenovanie úplne presne pomenúva jeho "manažérstvo"-
- 30.8.2024 - 20:50
- 0
- gabi98
- V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, ale aj ľudí mimo diskusie..
- 31.8.2024 - 9:11
- +2
- strojar
- Problém je v tom, že Šatana netreba zosmiešňovať.
On sa zosmiešňuje sám. - 1.9.2024 - 18:37
- 0
- Urpiner16
- Škoda že Michal Handzuž s Vladom Országom nie sú v repre.To by sa diali veci a hlavne by tam bol poriadok ,čistý stôl a nie tieto zahmlievačky.Už ma to prestáva baviť.
- 1.9.2024 - 18:45
- +1
- chefe
- Ľudia, všetko môže byť inác. Stačí, ak porušil životosprávu a dostal na výber, ako sa to zdôvodni, že na rok, dva opúšťa repre. Možno ale odíde Ramsey, fruhauf a všetci budú s čistom štítom. Dedo tam nebude hádam do smrti. Myslím, že hráči majú prehľad a vedia čo robia.
- 30.8.2024 - 20:31
- 0
- amaskiea
- určite majú, zase sa budú trénovať sami a zase bude dobre
- 30.8.2024 - 20:42
- 0
- Urpiner16
- S tým čo tvrdí Strojár že Ramsay nerozhoduje o zostave v repre a nemá 100 %-tnú kompetenciu ako hlavný kouč sa úplne stotožňujem.Je to až do očí bijúce a na smiech.Môžte ho hejtovať ako chcete ale toto čo robí Šatan A SPOL to nedopadne v konečnom účtovaní dobre.
- 31.8.2024 - 8:26
- +1
- Urpiner16
- Tu treba trénera okolo 40-50 rokov rozhľadeného,skúseného a medzinárodne ošľahaného čo si sám vyberie hráčov i asistenta.A nie aby mu ich tam niekto naordinoval ako klabzubovu jedenástsku.
Len to musí niekto pochopiť a nehrať sa na všemohúcneho lebo to tak nefunguje.
- 31.8.2024 - 18:27
- 0