Diskusia: Ramsay povedie Slovákov aj v ďalšej sezóne
Craig Ramsay povedie slovenskej hokejovú reprezentáciu aj v nasledujúcej sezóne. SZĽH si uplatnil opciu na predĺženie zmluvy. V utorok o tom v Bratislave informoval prezident zväzu Miroslav Šatan.
"Šampionát v Česku bude prakticky ako náš domáci. Verím, že dosiahneme nejaké úspechy. Verím, že budeme pokračovať v našej hre, ktorá je útočná, rýchla a dosiahneme úspech," uviedol Ramsay bezprostredne po oznámení pokračovania na Slovensku.
Šatan poprel špekulácie, že by zväz hľadal nového kouča a zároveň sa vyjadril aj na adresu asistentov trénera: "Zatiaľ sme to neriešili, máme v podstate celé leto. Zásoba asistentov je dostatočná, preto to chceme riešiť až na začiatku sezóny."
Tohtoročný šampionát bol pre Ramsayho celkovo piaty v pozícii hlavného trénera SR. Vytvoril na ňom rekord v počte zápasov, v ktorých trénoval slovenskú hokejovú reprezentáciu. V piatom stretnutí na MS v Rige proti Kazachstanu sa postavil na striedačku už 123-krát a prekonal tak Júliusa Šuplera, do konca turnaja toto číslo navýšil na 125 duelov. Slovenský tím na uplynulých MS nepostúpil zo skupiny a obsadil 9. miesto.
Sedemdesiatdvaročný kouč vedie národný tím od roku 2017, prvé MS s ním absolvoval v roku 2018 v Kodani, kde jeho zverenci obsadili 9. miesto, rovnako ako o rok neskôr v Košiciach. Po pandemickom roku 2020 nasledovali MS 2021 v Rige, kde slovenský tím pretrhol smolu a po ôsmich rokoch postúpil do štvrťfinále. Finišoval na 8. mieste po tom, ako vo vyraďovačke prehral s USA 1:6. Rovnaké umiestenie dosiahol aj vlani v Helsinkách a Tampere, kde vypadol vo štvrťfinále po prehre s domácim Fínskom (2:4).
SZĽH venoval Ramsaymu na pamiatku vytvorenia rekordu tradičnú slovenskú fujaru. "Verím, že ešte aspoň jeden rok budú jeho hráči hrať tak, ako Craig bude na nej pískať," poznamenal Šatan.
Počas Ramsayho éry tak dosahujú Slováci vyrovnané výsledky na MS, od 8. do 9. miesta, kde rozhodujúcou hranou je práve postup, respektíve nepostup zo skupiny. Pravda, v reprezentačnej štatistike kanadského trénera je aj úspešná olympijská kvalifikácia v auguste 2021 a následne zisk historického bronzu na zimných olympijských hrách 2022 v Pekingu. V Pjongčangu 2018 skončili Slováci pod jeho vedením na 11. mieste.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- KamzíkVPovažskej
- Za: Mňa spokojnosť 🙂
- 6.6.2023 - 10:16
- +43
- Kelthuzad123456
- Bez Pardaveho a Podkonickeho? Dobra sprava
- 6.6.2023 - 10:16
- +53
- FP-rivaldo7
- satan sa nepriamo vyjadril, ze projekt vypracovania sk asistentov na buducich ackovych trenerov zatial nevysiel.
- 6.6.2023 - 10:23
- +68
- Žilinčan
- Správne sa vyjadril
- 6.6.2023 - 10:25
- +30
- sob3k
- Zo zaujimavosti, ake boli kriteria vyberu tychto ludi?
Bolo vyberove konanie, skumanie CV, vizia, preferovane styly hry, review ich doterajsich uspechov alebo sa tam proste niekto dal? - 6.6.2023 - 10:52
- +18
- strojar
- Kamoši.
- 6.6.2023 - 11:28
- +30
- nerorome
-
- 6.6.2023 - 12:40
- +1
- Adrumko
- to je nieco co ty si nikdy nemal evidentne
- 7.6.2023 - 14:47
- +3
- strojar
- Ďalší z plejády miestnych mudrlantov, ktorí ma tak dôverne poznajú.
- 7.6.2023 - 15:44
- 0
- HA RA Bin Ladin
- Tak Podkonického pochopím -má dobrú skolu - úspešný Mikulov a Oremov asistent, + ten kanaďan a fín, skúsenosť aj ako hlavný tréner- dokonca aj majster ako hlavný, v dobrom veku, on má na to nábeh… (pri akceptovaní jeho zdrhu zo Zvolena, SR 20 a nakoniec do KHL) akurátže ho pridusili Parďákom ktorý išiel skratkou a vidno to.
- 6.6.2023 - 13:15
- +9
- Tizo
- odborne sa to nazyva nepotizmus.
- 6.6.2023 - 18:31
- 0
- FeroMotyka
- Tak zas nie všetko výjde. Hlavné je si to uvedomiť a niečo s tým robiť a nie tvrdohlavo ísť za niečím čo evidentne nemá budúcnosť.
- 7.6.2023 - 8:13
- 0
- Mato-Mi
- Uz sa len postarat o to, aby jeho rozlucka s reprezentaciou bola v Prahe
- 6.6.2023 - 10:19
- +58
- frantapriklep
- s medailou na krku
- 6.6.2023 - 10:28
- +51
- Mato-Mi
- Bronz uz ma, nech je to nieco lepsie
- 6.6.2023 - 10:56
- +5
- bigi
- keby som bol hnusny tak poviem nema, pokial si dobre pamatam tak treneri na OH medaile nedostavaju
- 6.6.2023 - 11:57
- +1
- Zascho
- SZLH mu dalo dodatocne vyrobit
- 6.6.2023 - 12:36
- +2
- Mato-Mi
- Ako pise Zascho, zvaz dal celemu RT vyrobit medaily. Ale original nema, to je pravda.
- 6.6.2023 - 13:41
- +2
- Stjavelin
- www.google.com
- 6.6.2023 - 10:21
- +43
- azzurri
- Čiže žiadna sláva
Viac nepostupov zo skupiny ako postupov
A prah štvrťfinále určite neprekročil - 6.6.2023 - 10:29
- +11
- kocsma
- Následne tam máš bronz z OH.
- 6.6.2023 - 10:41
- +42
- BlackCrow
- ale on sa "šikovne" pýtal na ms..
- 6.6.2023 - 10:44
- +25
- kocsma
- Veď hej, nepýtal sa na OH, ale na MS. Ale bolo by dobré to spomenúť.
- 6.6.2023 - 10:45
- +1
- BlackCrow
- samozrejme že áno. tak bola myslená moja odpoveď.
- 6.6.2023 - 11:17
- +2
- wadi
- za prve, ak nie on tak sme teraz v B-kategorii a zvadzame tuhe boje o postup z madarami, slovincami, anglicanmi a pod. za druhe, nie vsetko sa da merat len umiestnenim, za ramsaya sa uplne zmenil nas hokej, ked pred tym to bolo len bezhlave stado hracov a nieco na sposob hura-systemu a my sme len cakali, ci sa zachranie, ale teraz hraju pekny hokej, ktory aspon mna, bavi pozerat a ten postup je len ta ceresnicka na torte /a ten bronz z OH cela torta/
- 6.6.2023 - 10:51
- +57
- zubo
- dobre píšeš až na tú pachuť z posledných MS. všetci vieme že Craig je kvalitka, len sa blíži jeho expirka a stáva sa tak logicky menej a menej kvalitným....problém je to združenie okolo neho, tam by to chcelo poriadny vietor. už teraz sme plakali že sme ho nevyužili lepšie, podobne ako boom po 2002
- 6.6.2023 - 10:55
- +8
- amaskiea
- Ramsay bude pre mňa navždy znamenať nečakaný zázrak v slovenskom hokeji. Vďaky smerom k nemu nikdy nemôže byť dosť. Na drujeh strane už dlhšie pozorujem akúsi postupnú stratu autority (alebo čo to je), niečo čo pred ním Vůjtka postihlo niekedy po r. 2013. Vysvetľujem si to tak, že hráči, ktorí ho zo začiatku počúvali na slovo, začínajú postupne podliehať všeobecnému zlozvyku v hokeji u nás, že si totiž robia a hrajú svoje, niektorí z tradičného presvedčenia, že my Slováci máme vlastnú hokejovú školu a nikto zo zahraničia nám nie je schopní rozumieť, a niektorí aj bez presvedčenia, len tak, z nedostatku disciplíny. Taký ten "vlastný rozum" a la Liborko H.
Takže tomu, že Craig zostáva, som nesmierne rád, na druhej strane ale už veľa neočakávam, len ten pokračujúci úpadok jeho "čara" a náš postupný prechod naspäť k bezhlavej okulahodiacej improvizácii na zamrznutom rybníku a krajiny druhého sledu si nás opäť budú natierať na rohlík dorasteneckou hokejovou rutinou, bohužiaľ. - 6.6.2023 - 11:07
- +23
- Bizzaremifo
- Podľa mňa to je hlavné tým, že sa pokúsil dať čoraz väčšie kompetencie a bremeno zodpovednosti na asistentov..tí však na to zrejme nemajú, resp. sa idú priučiť propagande do matičky Rusi..
- 6.6.2023 - 12:37
- +5
- worth
- Súhlasím a myslím, že riešenie je v asistentoch. Ak dostane takých čo mu pomôžu budovať autoritu, tak to môže zase fungovať ako na začiatku. Ak dostane nejakého Pardaka 2.0 tak to bude upadať ďalej. Ja by som mu dal za asistenta niekoho ako Tortorella, nech Craig môže robiť dobrého policajta
- 6.6.2023 - 13:08
- +4
- Ol!ver
- Súhlasím, žiaľ, mam podobný pocit, snáď sa to na posledných MS zmení, dopomôcť by k tomu mohli kvalitní asistenti, ktorí dupnu hráčom po pätách.
- 6.6.2023 - 13:51
- +4
- wadi
- suhlasim, ze to je o asistentoch, ale podla mne nie len o odbornych vedomostia, ale aj o charaktere a sile osobnosti. Ked sa vratime v case, tak prveho zahranicneho trenera /vtedy Hanlon/ prijali aby si robil vlastny vyber hracov a vlastnu taktiku a nepodlahol roznym "slovenskym" tlakom /ako dopadol vsetci vieme/ a po rokoch, uz ako znovu trener Bielorusov Hanlon v jednom rozhovore povedal, ze na slovenskej lavicke dopadol zle, lebo tym tlakom podlahol. Preto si myslim, ze velmi dolezitou vlastnostou novych asistentov a potencionalnych nasledovniko na trenerskej stolicke je aj sila osobnosti, co si svoje presadi a obhaji napriek roznym tlakom zvonku. Bohuzial, momentalne takeho u nas nevidim
- 6.6.2023 - 16:01
- +3
- zomi
- Niektorí berú jeho prácu cez "papierové" výsledky. Ja zasa beriem, že odkedy vedie našu repre Krek, tak na ten náš hokej sa skratka da pozerať. To zväčšia potvrdia aj sviatoční fanúšikovia.
- 6.6.2023 - 20:08
- +8
- amaskiea
- Zomi, práve my dvaja sme tu a ešte predtým na konkurencii veľakrát spoločne snívali o Ramsaym, ešte keď sme ani netušili, že sa volá Ramsay
- 6.6.2023 - 20:12
- +5
- zomi
- Myslím si, že viem, veľmi dobre viem o čom rozprávaš. Keď nás tu niektorí brali ako tzv. snilkov...
Veď sme mali v NHL 33 až 37 hráčov. Ale rok čo rok menej a menej hráčov na drafte...Poukazovali sme na to, ale oponentúra hovorila, že to zatiaľ nič nehovorí, že to je čiastočný jav. Čiastočný, koľko ročný...? Dúfajme, že ukázavších lastovičiek bude viac. Lebo pri našich podmienkach pri práci s talentami je to predsa taký menší zázrak...
- 7.6.2023 - 8:12
- +2
- amaskiea
- celá generácia pomaly 30-ročných nováčikov na MS Miklík, Dravecký a pod., čo si budeme hovoriť
- 7.6.2023 - 12:59
- +2
- strojar
- Na základe čoho tvrdíš, že by sme v nižšej kategórii zvádzali tuhé boje o postup?
- 6.6.2023 - 11:31
- +3
- doc.koniferum
- Zápasy na tohtoročnych MS proti Slovinsku napr.Dnes sú až aj v béčku muzstvá ktore vedia hrať.Ono sa to nezdá,ale od zostupu sme tohto roku až tak ďaleko neboli.Nebyť výkonov Hlavaja a Škorviho plus keby Slovinci mali v takých dvoch ich zápasoch viac šťastia tak máme problém.
- 6.6.2023 - 11:36
- +7
- gaspi
- Od zostupu sme boli tak daleko ako do postupu…( dovolin si tvrdit ze k postupu sme boli blizsie ako k zostupu)
- 6.6.2023 - 15:14
- +4
- doc.koniferum
- ale áno,toto ma tiež napadlo,po MS ako prvé.bol to pre nás zvláštny turnaj keď ako postúpiť sme mohli ľahko aj vypadnúť.v oboch prípadoch k tomu nebolo ďaleko ako by sa najprv zdalo.
- 6.6.2023 - 18:32
- 0
- Zascho
- Na zaklade krivky vyvoja svk hokeja do roku 2017. Ci vtedy si hokej nevnimal?
- 6.6.2023 - 12:38
- +6
- dusan1980
- Som velmi velmi rad ze taky ako Ty teraz budu zas rok skripat zubami a cakat na navrat Jozka Golonku s Vincom Lukacom. Yes !😂
- 6.6.2023 - 19:21
- +2
- NR
- Treba si uvedomit,ze zastavil pad,netrenoval repre v rokoch 2000 az 2005.Uz sa asi zabudlo v jakom stave bola repre pred jeho prichodom.
- 6.6.2023 - 11:02
- +26
- amaskiea
- v akom by bol stave - celý svet sa proti nám spikol, inak by sme s naším okulahodiacim hokejom boli majstry sveta a olinpinský výťazy yba mi
- 6.6.2023 - 11:09
- +5
- NR
- Nikde som nenapisal v akom by bol stave,ale v akom bol.
- 6.6.2023 - 11:13
- +1
- amaskiea
- to naozaj je to bez smajla málo absurdné, čo som ti napísal?
- 6.6.2023 - 11:18
- +4
- NR
- Bolo,a ako...a povedzte mi Kefalin,co vy si predstavujete pod takym slovom absurdni
- 6.6.2023 - 11:22
- +2
- Sani
- Z akych dier vyliezate s takymito "moudrami"....ked prisiel SVK hokej sa zubami nechtami drzal v A-cku....muzstvo tvorila cista geriatria a trasli sme sa aj pri zapasoch s Talianskom....
Slova o medailach by vyznievali vyslovene smiesne...a teraz tu nejaki mudrci hodnotia, ze posobenie nic-moc, neprekrocil prah a podobne bonmoty suverenne bez toho, aby sa citili pri tom trapne...
(Strojarovu obsesiu neratam, to uz je v kategorii HP bizar...)
- 7.6.2023 - 10:31
- +6
- hello, havarju
- Asi by chcel adrenalín v rátaní na kalkulačkách, či by sme sa zachránili sami, alebo by nám mal niekto pomôcť
Jasné, že ráta aj teraz, ale ...
- 7.6.2023 - 11:10
- 0
- KrebsKandidat
- Ratali sme pred Cigerom, ratali sme s Cigerom a ratame aj ked reprezentaciu trenuje Ramsey - raz stvrtfinale potom zachranu a zase stvrtfinale.
Sa cudujem, ze hlavnym sponzorom nie je Sharp ci Casio - 7.6.2023 - 12:09
- 0
- strojar
- Teraz sme sa triasli so Slovincami.
A s Kazachstanom sme sa netriasli vôbec. - 7.6.2023 - 11:50
- +1
- Sani
- Ano, ale hrali sme o stvrfinale a nie o zachranu...a ked nevidis ten rozdiel, tak potom tazka pomoc...
- 7.6.2023 - 16:51
- +4
- napalmdeath
- Najlepšie za posledných 10 rokov 😃. Hlavne cielené omladenie a rozšírenie základne. Zmena prejavu hry na pozeratelny. Inak povedané pravdepodobnosť každoročných bojov o udržanie sa v acku s opakujúcimi sa menami na dresoch by bez neho bola vyššia.
- 6.6.2023 - 20:00
- +3
- martin_aston
- Rozhodne lepšie ako napríklad Zdena Cígera, ktorý mal k dispozícii väčšiu kvalitu.
Nehovoriac o medaile zo ZOH.
Nehovoriac o hre, ktorá je oveľa lepšia, či o vyťahovaní zaujímavých mladých hráčov do repre, čo pred Ramsaym reálne nerobil nikto. - 7.6.2023 - 1:38
- +2
- Medvedjevegetarian
- Mirko a ako to je s aistentami? Aj tí budú pokračovať? Slováci sú na toto veľmi zvedaví.
- 6.6.2023 - 10:22
- +5
- fagaf
- Možno si stačilo zapnúť tlačovku a nerobiť sa hlúpy.
- 6.6.2023 - 10:30
- +31
- frantapriklep
- Nuž ale nebol odovzdať medaily, tak vieš ako.
- 6.6.2023 - 10:41
- +11
- topska
- Stacilo by otvorit najprv clanok az potom diskusiu
- 6.6.2023 - 16:19
- +4
- FP-rivaldo7
- otazka dennik n: co hovori pan satan a pan ramsay na odchod podkonickeho do KHL?
satan: nateraz nemame vyriesenych asistentov, uvidime ked zacne sezona.
ramsay: vzdy prajem nasim hracom a trenerom vela uspechov. - 6.6.2023 - 10:22
- +9
- braniiislav
- to by ma šokovalo, keby Šatan konečne raz nevopchal hlavu do piesku a k niečomu nepríjemnému sa vyjadril. ale to sa nemusím báť, že by so zostal šokovaný.
- 6.6.2023 - 10:36
- +45
- Adriano23
- Mne prave naopak Craigove a Mirove odpovede na tuto problematiku bohate stacia. Skor mam obavy z vyhrotenych "nazorov" na jednu ci druhu stranu...
Kazdopadne od kovidu vidim, ze iny nazor ako cierna, alebo biela nie je. Co mi pride uplne ustrelene... - 6.6.2023 - 10:58
- +29
- nerorome
- Ak by Červený trochu rozmýšľal, tak by sa ani na Podkonického nemusel pýtať. Keď už Šatan (chtiac-nechtiac) súhlasil s tým, aby do repre nešli hráči z KHL, tak na 100% sa nebude hádzať o zem, keď na poste asistenta bude musieť oželieť Podkonického...
- 6.6.2023 - 11:04
- +6
- Ol!ver
- Absolútny súhlas, vyhrotene názory nikomu neprospeju.
- 6.6.2023 - 19:28
- +1
- Ol!ver
- Teda, jedine médiám, ktoré z toho žijú.
- 7.6.2023 - 7:42
- 0
- Adriano23
- Nemozem si pomoct, ale evidentne dennik n prisiel na "konferenciu", koli tejto jednej otazke. Hodne smutne a nech sa nik necuduje preco je taky velky "averz" voci mainstreamu...
U Craigovi vidno, ze ma uctu ku kazdemu cloveku a aj k nepriatelovi. To akoze aku odpoved ocakavali? Nenavist, odcudzenie, ci "velke" reci" ako sklamal? Craig s tym nemusi suhlasit, ale z jeho preju jasne citit aky je to velky clovek a vazi si vsetkych s ktorymi bol v kontakte...
- 6.6.2023 - 10:38
- +58
- nerorome
- Presne tak. Tlačovka prioritne venovaná rekordu Ramsayho v počte odkoučovaných zápasov pri repre a jediná Červeného otázka smeruje k Podkonickému
- 6.6.2023 - 10:43
- +15
- nerorome
- Pritom tento novinár veľmi dobre vie, že zo Šatana jasné vyjadrenie k téme "KHL a Slováci" nedostane...
- 6.6.2023 - 10:46
- +11
- Bianconeri
- Za mna to je relevantna otazka,ci sa maju novinari pytat len na nekonfrotacne veci a tvarit sa,ze je vsetko slnkom zaliate?
- 6.6.2023 - 10:57
- +37
- nerorome
- Ja rozumiem, akurát všetky otázky ohľadom KHL na Šatana mi už pripomínajú snahu (či ako to nazvať) slovenských novinárov dostať rozhovor od Pánika, čiže mission impossible
- 6.6.2023 - 11:41
- +6
- somrak
- T D TSSS 😂 v Anderovom rebrináku by si sa umiestnil vysoko ☺️
- 7.6.2023 - 10:55
- +2
- sob3k
- Niekto sa musi pytat aj neprijemne otazky. Zaujimavejsie je to, ze nikoho ineho to nezaujimalo.
- 6.6.2023 - 10:53
- +31
- Adriano23
- Len skoda ze to bola jedna z prvych otazok a dalsie uz nemal, pritom bolo toho pomerne dost co sa pytat...
Ale je mi asi jasne o co "novinarom" podobneho typu ide... sport to urcite nie je - 6.6.2023 - 10:56
- +13
- willy
- tak napis o co im ide...mne to jasne nie je...ale tak konkretnejsie by som poprosil
- 6.6.2023 - 11:20
- +3
- Adriano23
- ja proti jeho otazke ako samotnej nemam nic. Len pre tie "krvave oci" akosi nemozte podaktori pochopyt zmysel toho co pisem...
Je absurdne, aby polozil snad prvu otazku mimo sportu a potom ho uz absolutne nic nezaujma. V zivote som od novinarov z dennika a pod nevidel sebakritiku, iba jednostranne pisane clanky. Tym netvrdim, ze si ich neraz neprecitam clanky a ze vsetko je zle... Ako sorry, ale ak mi zacne niekto tvrdit, ze iba toto je spravne a kto nema podobny nazor tak je nevzdelany dezolat, tak to si neprosim a nepatri to do tej demokraci o aku sa snazia. Vykreslovat realitu iba z hladiska ako ju chcu oni je pre mna nepriatelna a mozu si podat ruku s predstavitelmi opacneho spektra. Marne som si myslel, ze cenzura a hlasanie jednej "praUdy" nam za tych 40 rokov stacilo, ale evidentne nie... - 6.6.2023 - 12:09
- +23
- willy
- Ja som z teba "zmEtený"...a kolko praUd by si chcel a ako si ty vlastne predstavujes demokraciu? Vies ja ta nechcem zosmiesnovat, len sa snazim pochopit teba a ludi tebe podobnych. Myslim si ze zijete v nejakej iluzii a v nostalgii za starym rezimom, mate zvrateny pohlad na Rusko. Ak by ste si uvedomili co to je vlastne za krajina, aka je tam realita, zmenili by ste rozmyslanie aj o inych veciach. Prezradim ti tajomstvo o ktorom si asi netusil: Lenin nezomrel na prepracovanie, zomrel na syfilis. A to nie je nazor, to je fakt.
- 6.6.2023 - 12:32
- +8
- Adriano23
-
Och to o com ty tocis?
Aki mne podobni, ake Rusko a co s Leninom? Ja sa vobec necudujem, preco sa tak apeluje na reformu skolstva. To co si videdukoval z prispevku na ktory si reagoval tak to "klobuk hore" ...
Asi tu spolocna diskusia konci, sorry ale ja toto uz vazne nedavam. - 6.6.2023 - 12:38
- +4
- Mato-Mi
- A ked sa apeluje na reformu skolstva, prihlasis sa opat na zakladnu skolu?
PochopYt, vIdedukovat su skvosty. - 6.6.2023 - 13:44
- +11
- Adriano23
-
Dik za opravu. Chcel som sa opravit a napisat slovo vydedukovat spravne, ale nechcel som to zbytocne "zaspamovat". Spoliahl som sa ze to niekto za mna spravi...
Priznavam, mam pomerne dost preklepov. Ale tak budem kapanek alibistaa musim dodat, ze je pomerne obtiazne kontolovat po sebe text v takom malom editacnom okne a pri dlhsom texte niektore veci prehliadnem ...
- 6.6.2023 - 14:04
- 0
- Adriano23
- a pochopit som si ani nevsimol
- 6.6.2023 - 14:06
- 0
- evgeni71
- tak to predsa napíš v poriadku od začiatku, či?
- 6.6.2023 - 15:35
- 0
- Mato-Mi
- Myslim si, ze ak to opravis, tak to nie je spamovanie. Kup si vacsi mobil, aby si lepsie videl na editacne okno
- 6.6.2023 - 15:37
- 0
- Adriano23
- Skoro vzdy pisem z pc. Takze, ziadna autokorekcia a neraz sa stava, ze sa nenapise nejake pismenko ... ale tak, mne to zily netrha.
- 7.6.2023 - 20:22
- 0
- VSŽ!
- Senzaciechtive horný.
- 7.6.2023 - 6:16
- 0
- Smith
- Aha takze tu mame averz voci maimstreamu a odpovedou maju byt absolutne pochybne amaterske stranky, ktore hladaju "novinarov" cez bazos a uz tisickrat dokazatelne klamali alebo prekrucali pravdu a pritom sa nikdy neospravedlnili/neupravili text ked im to niekto vytkol?
- 6.6.2023 - 11:12
- +14
- Adriano23
- Pozri o tej "praUde", vies urcite aj sam, ze je to hodne narocne ziskat objektivne info a ako aj "alternativa" tak aj dennik nie su zarukou objektivity...
Nechapem preco das druhy protipol a zacnes mi to "nenapadne" vkladat do ust ... zato ze si to ty takto vyvodzujes tak to prosim ta nie je moj problem a uhol pohladu. - 6.6.2023 - 11:57
- +6
- Smith
- Porovnavat nko a nejaku akoze alternativu je stale cez ciaru a to ak aj beriem, ze nko si ide tiez svoj svetonazor. Rozdiel je, ze pouzivaju zdroje, ak nieco nevedia napisu udajne alebo, ze sa to neda overit a zamestnavaju studovanych redaktorov. Druha strana proste napise bludy bez zdroja a vybavene.
- 6.6.2023 - 12:33
- +10
- VSŽ!
- Veď to je ako vždy. Už si si pustil aj iné tlačovky a ich pripečene otázky? Vždy vyrývať, nezaujíma ich to pozitívne a hlavne vôbec nie to, čo je podstatné.
- 7.6.2023 - 6:14
- 0
- somrak
- myslíš to podstatné pozitívne ako napríklad že slnko neustále svieti na lány polí kde ohrieva obilie rastúce do krásy, korupcia na najvyšších miestach neexistuje, kombajnistom sa zatiaľ darí plniť hospodársky plán na 110%, skutok sa nestal, a vo vojne s americkým chrobákom ktorého k nám tajne poslala CIA v temných mrakoch priviatych vetrom z imperialistického západu aby nam zničil úrody zemiakov, sa nám darí úspešne vyhrávať?? 😂
- 7.6.2023 - 10:44
- +3
- VSŽ!
- Henten šerbel novinárčiny radšej nech sa pýta na zmluvu za 21 mega pre open society. Šatan odpovedal dobre a logicky. Bodka.
- 7.6.2023 - 6:12
- 0
- Mato-Mi
- Soros
vsade Soros
- 7.6.2023 - 6:14
- +7
- U.Rannio
- Ešte pridať kvalitných asistentov.
- 6.6.2023 - 10:22
- +6
- snapshot
- tak to necakaj, to budu kamarati, ako povacsine
- 6.6.2023 - 13:33
- 0
- nerorome
- Tak daj tipy, ktorí "nekamaráti", podotýkam zo Slovenska, by to mali byť.
- 6.6.2023 - 13:36
- 0
- snapshot
- Ked budem za to niest zodpovednost, prinesiem mena. Ale zodpovednost za mena ma niekto iny. A davat tu mena asistentov nema zmysel, lebo GM repre si vyberie aj tak podla seba.
- 6.6.2023 - 14:49
- 0
- bigi
- takze ty len zasmradis a alibisticky hodis potom ruky prec. sam pises ze zodpovednsot ma GM a on este ani nevybral mena a le ty to uz dopredu kritizujes, aj to len preto ze sa nenechal vydierat partickou
- 7.6.2023 - 6:45
- +2
- snapshot
- Tak pockaj, ked vychadzame zo skusnosti, su to kamarati. To ze nejdem predikovat buducnost je druha debata. Ale vychadzat z minulosti je tiez zle?
- 7.6.2023 - 13:58
- 0
- FeroMotyka
- Mne by sa páčil Petrovicky a Országh. Ale neviem ako na tom je Országh, či chce ísť momentálne klubovou cestou alebo by mu nevadilo si skočiť aj k repre.
- 7.6.2023 - 8:24
- 0
- chefe
- Dobrá sprava: Zmenil taktiku a zápasy sa oveľa lepšie pozerajú pod jeho vedením. A celkovo do NHL/AHL chodia hráči z reprezentácie ako lantosi, kelemen,.regenda, teraz Koch. Nepamätám že sa to dialo pod iným trénerom,.ako ramsym a to sme mali aj skautov v nhl
- 6.6.2023 - 10:23
- +29
- Stjavelin
- od začiatku craigovej éry šance v AHL dostali aj Čajkovský a Bakoš, avšak nepresadili sa.
- 6.6.2023 - 12:59
- 0
- BlackCrow
- To som rád. Dobrý podpis
- 6.6.2023 - 10:24
- +5
- DENISO6
- Hazarnuješ zo svojím zdravím chlape
ale asi verí svojmu kardiológovi. On by mal na MS chodiť až po výstupnej prehliadke ako hráči pred MS
- 6.6.2023 - 10:25
- +9
- somrak
- a všetci by sme sa mu mali vyskladať na poistku pre jeho rodinu 🌚
- 6.6.2023 - 15:42
- 0
- frantapriklep
-
Supeeer ... Veľmi dobrá správa hneď takto zrána, veľmi ma to potešilo. Nech si hovorí kto chce, čo chce, odkedy je tu Craig, na zápasy repre sa dá pozerať. - 6.6.2023 - 10:25
- +39
- Dellal
- Uz to chcelo novu, mladsiu krv.
- 6.6.2023 - 10:25
- +5
- palacinka
- Pre mna prekvapenie ale som rad, ze pokracuje. Cakal som, ze podpisu ze fischera 😀
- 6.6.2023 - 10:27
- +1
- gabi98
- Poprosim niekoho z Nitry kto pozna pana Poslanca z HP aby ho urychlene vyhladali a postrazili.
Nieze sa pokusi ublizit si. - 6.6.2023 - 10:30
- +35
- sob3k
- Mozeme nezartovat o samoublizovani/samoposkodzkvani?
To, ze ho "roztrhne" je uplne fajn a postacujuce. - 6.6.2023 - 12:06
- +2
- miko 75
- Tak z tohto bude síce smutný,ale niekto sa pomýli v pravopise a hneď nájde zmysel života.
- 6.6.2023 - 15:36
- 0
- belo
- nemusel si si davat tak velki pozor ked si to pisal
- 6.6.2023 - 19:26
- 0
- miko 75
- Tak ty si si teda nedával vôbec pozor.😁
#velký# - 6.6.2023 - 19:49
- +2
- amaskiea
- veľký, ale s krátkym a mäkkým...
- 6.6.2023 - 20:08
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- KrebsKandidat
- Makky, makky, o 9 mesiacov platit nezacne... Vacsinou
- 7.6.2023 - 0:32
- 0
- Big brother
- Veľká spokojnosť.
- 6.6.2023 - 10:32
- +3
- sloniik
- Krejga teda mame aj na dalsiu sezonu. Som zvedavy na novych asistentov. Skoda, ze sa tu dobu co tu Krejg bol, sa nepodarilo vyformovat nastupcu.
- 6.6.2023 - 10:33
- +3
- tristan
- Za mňa už zbytocne naťahovanie času, jediný zmysel to bude mat ak jeho asistent bude budúcoročný hlavný tréner a nie pokus omyl ako doteraz s asistentom číslo jedna dva tri a tak ďalej
- 6.6.2023 - 10:35
- +18
- fanus
- Uvidíme, či to je dobré rozhodnutie, ale určite treba vymeniť asistentov. Tí teraz skoro celé MS koučovali a on len dozeral. Zrejme skúšali, či na to majú samostatne. No ukázali už v nabitom Slovane, že na to absolútne nemajú. Treba na ten rok zobrať Országa a pripraviť ho na rok 2024 ako na hlavného. Ten jediný z tých, čo boli niekedy okolo Ramsayho má na to to prebrať kontinuálne.
- 6.6.2023 - 10:36
- +12
- kabelko55
- Orsagh je tiež len asistent
- 6.6.2023 - 10:39
- 0
- fanus
- Však práve! Nech rok pod Ramsaym robí asistenta a potom mu dať šancu.
- 6.6.2023 - 10:40
- +1
- fanus
- ok pomýlil som sa na rok 2025
- 6.6.2023 - 10:41
- +1
- micu79
- Vlado by mal bit jednoznacne asistent ma vsetkych hracov v ceskej lige pod drobnohladom a to je kostra tymu a na ten dalsi rok by mohol bit hlavny trener lebo lepsieho na SVK momentalne nemame.
- 6.6.2023 - 15:47
- 0
- topska
- nechce
- 6.6.2023 - 16:23
- 0
- evgeni71
- koho by mal biť? Satana?
- 6.6.2023 - 16:40
- +2
- Cvikelka
- Tak vojačik Podkan hádam skončil.
Ešte Pardaveho poslať preč a Fruhauf to je len omyl - 6.6.2023 - 10:36
- +29
- MackoPu
- Tomu vravim konstruktivne slovo do bitky
- 6.6.2023 - 20:06
- 0
- Cvikelka
- Do bitky je len André Dežóó 😀
- 6.6.2023 - 20:19
- 0
- VSŽ!
- Akurát do pitky
- 7.6.2023 - 6:18
- 0
- nerorome
-
- 6.6.2023 - 10:40
- +1
- crosbynko
- Este ho to tu bavi.
- 6.6.2023 - 10:43
- +1
- hello, havarju
- Nie, ale čo má robiť..
- 6.6.2023 - 10:47
- +1
- Abdulláh
- Ale asistentov poslite do ...
- 6.6.2023 - 10:44
- +5
- Ottawa Senators
- Urcite spokojnost, pretoze nahradu nemame, Miro sa vyjadril, ze nahradu ani nehladal. Len či bude nahrada, ked ten definitivny koniec príde. Lebo zatial ten cas, ktory venovali doterajsim asistentom bol pekne premrhaný.
- 6.6.2023 - 10:44
- +7
- willy
- super...este mu dodat realizacny tim, aky si zasluzi
- 6.6.2023 - 10:45
- +2
- hello, havarju
- Kto sa hlási?
- 6.6.2023 - 10:49
- 0
- fanus
- Tak ono je ťažké vybrať 2 asistentov z 5,5 milióna trénerov
- 6.6.2023 - 10:50
- +6
- hello, havarju
- To nie je moc z čoho vyberať. Taká Kanada to má lepšie - z tých 38 miliónov. To sa im potom vyberá, keď majú také možnosti..
- 6.6.2023 - 14:24
- 0
- dusan1980
- Ked vidim tie individua ktore tu utocia na Satana je mi zle
Nebyt Satana ktory tu priviedol Ramsayho tak sme v B skupine
Rovnako tak by sa tam tocili stale Bakosovia a podobni urcite by sme nemali draftovu jednotku a dvojku,a uz vobec nie Regendu a Kelemena v NHL
Pozerali by sme sa na trapny hokej z 90 rokov.
je vidiet ze tu je strasne vela ludi ako Branislav a Azuri ktory hokej vidia tak raz za rok v telke na MS a nemaju sajnu o com je moderny hokej.
Ina by si vsimli,tak ako si vsimol cely svet ze nas hokej sa posunul milovymi krokmi.Miro Satan Teba prosim aby si si takychto !odbornikov! nevsimal
a dakujem za Ramsayho v dalsej sezone.Bolo by dobre ale najst Kanadana ktory by bol rovnocenny partner nech mu to moze Craig odovzdat.Viem ze by to bolo drahe ale Fischer a Ramsey na Lavicke by urcite viedlo ku kontinuite...
Aj ked je to samozrejme dost odvazna myslienka.
Kazdopadne urcite by som tam nechcel Ja osobne vidiet ziadneho slovaka,dost bolo experimentu...dokonca ani Orszagh urcite na toto nedorastol...
Preto je v Trinci asistent. - 6.6.2023 - 10:49
- +30
- fanus
- V podstate s tebou súhlasím. Ország by mohol dorásť za ten jeden rok pri ňom. Fischer to nevezme. Ísť trénovať dajaké Slovensko po trénovaní favorita na MS? To by skôr bral ako cenu útechy a nemyslím, že by tomuto mužstvu odovzdal všetko čo vie. Ale ten Kanaďan ako asistent je celkom dobrý nápad.
- 6.6.2023 - 10:54
- +2
- Urpiner16
- Jediná alternatíva nájsť úspešného trénera ktorý mal výsledky v NHL je ten čas predĺženia Ramsaya nateraz ten rok nespať na vavrínoch.Európsky štýl fínskeho typu nám nesedí a vidíme to i v čechách.Jediná správna cesta pre našich hráčov je tá kanadsko-americká.
- 6.6.2023 - 11:04
- +25
- fanus
- S tým súhlasím! Fín by pre náš hokej bol pohroma! Aj vlani keby Čechom neprišli Pasta a spol. od medveďov, tak to s nimi dopadne ako teraz. Však sa trápili s postupom aj vlani. Už aj Fíni majú problém s tým antihokejom. Skrátka tak ako na Tiky - Taka v prípade Španielov sa našiel recept, našiel sa aj na Fínsky antihokej.
- 6.6.2023 - 11:50
- +7
- dusan1980
- Suhlas
- 6.6.2023 - 19:26
- 0
- Fandimhokeju
- Jediný úspešný zámorský tréner, ktorý pozná slovenské reálie je Ceman. Vie ušiť taktiku podľa hráčov. Viď BB a KE. BB preferoval na naše pomery fyzický kanadský štýl , kým KE to dali na viacmenej fínsky model. Koncepcie boli vhodne doplnené slovenskými hráčmi. U CemanA vidím len jeden problém. On vždy buduje káder so skúsenými hráčmi. Nezvykne riskovať. Ale ako asistenta pri Craigovi si ho viem predstaviť. A kľudne ako druhý asistent Országh, Fruhauf môže robiť hovorcu.
- 6.6.2023 - 18:42
- +5
- BlackCrow
- Fruhauf nech radšej nerobí nič.
- 6.6.2023 - 20:22
- +1
- amaskiea
- nič, len nech skoro ráno vstáva
- 6.6.2023 - 20:42
- 0
- M4K3R
- No podla toho co Orszagh povedal, mi neprislo zeby to bol len taky hocjaky asistent. Ulohy mali rovnomerne podelene, staral sa o utocnikov a ich striedania. Takze len nebol len nejaky zapisovatel a sledovatel videjka na striedacke.
- 6.6.2023 - 11:40
- +5
- Big brother
- To je logické, asistenti trénera nie sú zapisovatelia
- 6.6.2023 - 12:06
- 0
- bigi
- to ze sa staral o utocnikov a ich striedani enemeni nic na tom ze bol asistent. tak to maju treneri podelene vzdy
- 6.6.2023 - 12:14
- +1
- Big brother
- V Litvínove bol tuším hlavný, len tam bol odvolaný. V Bystrici zas ako hlavný získal titul.
- 6.6.2023 - 12:18
- 0
- snapshot
- Ale ved myslim, ze vsetci do jedneho sme sa zhodli, ze ako GM repre je fakt dobry.
Tak co? Na co je tento vylev? - 6.6.2023 - 14:50
- +1
- kabelko55
- Nechcem by pesimista ale nikto zo slovenských trénerov sa nateraz nejavi že by to prebral, preto sa to takto naťahuje a ešte jedna vec síce sa Satan chváli ako posúvajú hráčov do NHL len koľko zápasov už v skutocnosti odohrali
- 6.6.2023 - 10:51
- +5
- fanus
- Však tam hrali 1. rok! To si myslíš, že hneď im dajú hrať prvé 2 lajny? A pozri. Už podpísal aj KOCH. Takže trend je dobrý.
- 6.6.2023 - 10:56
- +8
- Fandimnasim
- Ja som spokojná a rada, že pokračuje ďalej. Klobúk dole, že aj keď už nie je najmladší pokračuje ďalej, je to proste srdciar a je vidieť že má našu krajinu a reprezentáciu veľmi rád. Pomohol nášmu hokeju veľmi a pomáha naďalej. A ak by mal budúci rok skončiť tak za potlesku a v stoji na štadióne u našich susedov, lebo to si zaslúži. Držím palce.
- 6.6.2023 - 10:56
- +8
- Baco11111
- Nebudem strieľať šampanským ale ani mi to nejak extra neprekáža.: Je nepopierateľný fakt že dal hre repre fazónu na ktorú sa dá pozerať aj v dobe keď je veľa ospravedlneniek. Ja som od neho čakal viac pri budovaní realizačného tým na dobu po Ramsayovi. Celé mi to pripadá akoby nekriticky pracoval s materiálom ktorý mu tam zväz s Mirom na čele nanominoval a vyhovoval mu stav že bez neho nevieme kam s konopim a on blahosklonne znovu a znovu predĺži kontrakt. Som presvedčený o tom že ak by potkan neurobil ten spásonosný čin a neprial by ponuku z KHL tak sa na to duo PP budeme pozerať do nekonečna a po dedkovom odchode budeme tam kde sme boli keď k nám prišiel. Toto nie je kritika Ramsaya on iba využíva možnosť popri golfe si spestriť voľný čas na dôchodku a s vedomím svojho okiadzania aj bez rizika že ho tu niekto bude, aj po prípadnej blamáži na MS v Česku, dehonestovať a on od nás odíde so vztýčenou hlavou. Ešte raz podotýkam že toto nie je kritika Ramsaya.
- 6.6.2023 - 10:57
- +4
- fanus
- Budem Ti oponovať! On práve tento rok dal výraznú voľnú ruku tým dvom diletantom, čo aj s nadupaným Slovanom nič neuhrali. A výsledok sme videli na ľade. Napádanie po rohoch, faulovanie, báli sa vystreliť a radšej volili nezmyselné prihrávky a podobne. Skrátka hrali náš extraligový hokej z éry 2014-2017, kedy sme skoro vypadli. Mne to skôr pripadalo, že ich skúšali, či na to majú prevziať to po ňom. A to teda vôbec nemajú.
- 6.6.2023 - 11:55
- +13
- Baco11111
- V čom mi vlastne oponuješ, veď ten gordický uzol nakoniec preťal potkan svojim odchodom do KHL, mimo to Gregovi sa končila zmluva a presne to sedí do obrazu ktorý som načrtol. Mimochodom ak je taký trénersky mág, tak tie ich ne-schopnosti mal mať prečítané dávno, jedine že mu tento stav vyhovoval a Miro po ňom nechcel aby robil rozhodnutia ohľadom RT. Potom to je Mirove maslo na hlave, čo zrejme aj je, lebo sa nevie pri mnohých rozhodnutiach odosobniť a robí tak slovenskému hokeju aj medvedie služby, popri tom čo sa mu darí robiť dobre.
- 6.6.2023 - 12:22
- +1
- dada1212
- Ramsay bol dobrý krok, ale niekedy treba v najlepšom skončiť. Myslím, že už má dosť rokov a je tiež unavený, nemá už čo veľmi tímu dať. Ale nejde do rizika, tak to prijal, prilepší si finančne a skráti čas na dôchodku a druhá strana-zväz ho zase má snahu držať tu do nekonečna, lebo náhradu nemá. Ale nemyslím, že je to dobrá voľba z dlhodobého hľadiska.
- 6.6.2023 - 11:04
- +11
- azzurri
- Suhlas 👍
- 6.6.2023 - 11:22
- +5
- zahorak009
- Nuž nekonečno sa určite nekoná. Už len preto, na koľko predĺžil. A či je unavený? To musí vedieť on sám, nie my.
- 6.6.2023 - 12:10
- +6
- Wayne99
- moj vlhky sen: by bol podpisat fishera ako asistenta kde by sa mohol naladit na Craigovu myslienkovu vlnu a o rok by z neho bol hlavny trener naockovany Craigovou fylozofiou. ale viem ze by to bol financne narocny krok a aj by tam musela byt ochota fischera robit rok “len” asistenta.
bohuzial na svk nemame trenera ktory by mal na to byt repre trener. oros ho robit nechce a ineho na podobnej urovni tu podla mna nemame - 6.6.2023 - 11:08
- +6
- Wayne99
- filozofiou: sorry za hrubku...
- 6.6.2023 - 11:16
- +3
- fanus
- Tak to len vlhko snívaj. Fischera myslím zatiaľ nikto neodvolal a ak aj, tak po takom favoritovi ako bolo Švajčiarsko na MS (aj keď neúspechu) by išiel robiť asistenta na zapr..né Slovensko? Však to by bola pre neho ako perspektívneho trénera brutálna urážka a poníženie! On bude mať dosť ponúk a podstatne lepších.
- 6.6.2023 - 11:58
- +4
- Ol!ver
- Princíp chápem, ale zas nepreháňaj, máme potenciálne slušné nastupujúce ročníky.
- 6.6.2023 - 12:45
- 0
- Medvedjevegetarian
- To je totálna hlúposť. Prečo by mal robiť niekde asistenta, proste kdekoľvek? Tak keď by už mal zobrať Slovensko tak jedine ako hlavný tréner no predĺžili s craigom.
- 6.6.2023 - 12:48
- 0
- fanus
- A prečo to píšeš mne? Však ja tvrdím to isté.
- 6.6.2023 - 14:11
- +2
- Wayne99
- len som to napasoval: na danu situaciu uz ked craig podpisal. aj tak je to mega fikcia takze sa nad mojim prispevkom netreba nejak zvlast pozastavovat
- 6.6.2023 - 15:05
- +1
- Fandimhokeju
- Fishermal mal pri švajčiarskej repre určite vyšší plat ako Ramsey u nás. Takže ostáva len snívať.
- 6.6.2023 - 18:51
- 0
- dusan1980
- Ja si myslim ze Craig je taka osobnost ze by mohli byt dvaja hlavni a nasledne by mu to odovzdal
Ale ako pises je to drahe riesenie ale bolo by urcite spravne - 6.6.2023 - 19:30
- 0
- DocentMladsi
- je to ok, ale znamena to primarne dalsie odlozenie riesenia velkeho problemu ktory nas tu caka a dobehne, pretoze pardavy, fruhauf, petrovicky aj orszagh su len dobri asistenti (aj dobrych asistentov treba) ale na to byt hlavnym trenerom nemaju
- 6.6.2023 - 11:15
- +3
- nerorome
- Šatanovi fandím, ale žiaľ dosť funguje spôsobom, že odkladá riešenie akýchkoľvek problémov (repre, zväz), ak už ich rovno radšej nenechá vyhniť.
- 6.6.2023 - 11:37
- +9
- tazkykamen
- Dobrá voľba )
- 6.6.2023 - 11:30
- +1
- strojar
- Či je to dobré riešenie, to sa ukáže.
Dobré je však to, že rozhodnutie sa neodkladalo (ako mnoho iných) a bolo rozhodnuté včas. - 6.6.2023 - 11:39
- +6
- frantapriklep
- Niekto ti hackol účet?
- 6.6.2023 - 12:40
- +20
- Bizzaremifo
- Som rád, že si konečne v niečom našiel aj pozitívum
- 6.6.2023 - 12:48
- +7
- Pukky
- Z hľadiska perspektívy do budúcna, to nie je dobré rozhodnutie. Ale to bolo pokazené od začiatku nezmyselným požiadavkom na výlučne slovenských asistentov, ktorí na to nikdy nemali. Ramsay, ktorý má vysokú kvalitu, si mal asistentov vybrať sám a bolo by to lepšie vo všetkých aspektoch. Teraz prevážila zjavne túžba po úspechu na najbližších MS v Prahe a Ramsay to ma zastrešovať. Môže sa to podariť, ale ak nie, stratili sme ďalší rok. Moj nazor je, že mali angažovať komplet nový trénerský tím a dať im priestor na budovanie budúcnosti.
- 6.6.2023 - 11:44
- +6
- nerorome
- Veľký problém nastane, ak v marci 2024 IIHF rozhodne, že Rusov pustia na ZOH 2026, my budeme musieť na prelome augusta/septembra 2024 odohrať kvaldu a ak bez ohľadu na to už Ramsay bude chcieť definitívne po MS 2024 skončiť...
- 6.6.2023 - 11:50
- +5
- Pukky
- Tak ale ak neuspejeme na kvalifikácii, tak na OH nemáme čo hľadať.
- 6.6.2023 - 11:51
- +13
- nerorome
- To hej, ale je veľmi dôležité, aký tréner to bude mať odkoučovať. V marci 2024 už budeme vedieť, čo bude s Rusmi, a ak nás kvalda neminie, tak ešte pred MS 2024 bude nevyhnutné mať vybratého trénera, ktorý odkoučuje kvaldu koncom leta.
- 6.6.2023 - 12:00
- 0
- Corgi77
- Aký problém preboha?
Keď sa máme báť kvalifikácie a súperov ako Maďarsko,Poľsko,Taliansko, tak to rovno zabalme a ani na OH nechoďme. - 6.6.2023 - 12:19
- +10
- nerorome
- Trénerský problém som mal na mysli, možno som to nenapísal jasne. A v kvalde by čakali BLR a KAZ
- 6.6.2023 - 12:33
- +1
- pupo
- Lenže nemáš všetkých v jednej skupine,ale v každej máš súpera jak Lotyšsko Dánsko Nórsko
A každý si pamätá že už tu aktuálnu kvaldu sme neprešli suverénne,áno boli sme v každom zápase jasne lepším mužstvom,ale 2x sme mohli kľudne ísť do predĺženia…. - 6.6.2023 - 14:56
- +2
- HA RA Bin Ladin
- Nemali na to ako nemali… Podkan mal nastarosti obrannú hru- tá sa ukázala nakoniec ako dobrá. Parďák útočnú - prepadák.
- 6.6.2023 - 13:18
- +2
- bigi
- ako jedneho z asistentov by som si vedel predstavit petra kudelku. a verim ze pardak sa bude moct od oktobra plne venovat len repre
- 6.6.2023 - 12:19
- +2
- Baco11111
- Tak to ti ďakujem veľmi pekne za takúto prognózu, keby si dal nakoniec aspoň nejakého smajlíka, takto to vyzerá že to myslíš vážne.
- 6.6.2023 - 12:27
- +1
- bigi
- ja to myslim vazne. aj s tym kudelkom aj s tym aby bol pardak co najskor prec so slovana
- 6.6.2023 - 12:31
- 0
- Baco11111
- Kúdelku chápem, tam môj koment nemieril. Nechápem prečo praješ repre trénera ktorý ti vadí v klube ktorému drukuješ?
- 6.6.2023 - 12:40
- +1
- bigi
- ked bude mat kam odist tak by jeho odchod bol trosku lahsi
- 6.6.2023 - 12:46
- 0
- Baco11111
- Teraz to má tú správnu formu
- 6.6.2023 - 12:51
- 0
- frantapriklep
- Hej, ale klame až sa práši
- 6.6.2023 - 13:16
- 0
- bigi
- a v com klamem?
- 6.6.2023 - 13:46
- 0
- Fandimhokeju
- Prečo od októbra a prečo repre ? Nech sa od augusta venuje len
Slovanu. - 6.6.2023 - 19:12
- 0
- Standacik
- zly vtip, ale aj taky musi byť: že v oktobri dostane Pardak padaka v slovane a bude sa moct sustrediť na repre...
- 6.6.2023 - 19:16
- +1
- carli
- to je : fajn
- 6.6.2023 - 12:29
- 0
- nerorome
- Slovenskí tréneri a repre...: Ja len pripomeniem, že to nie je realita posledných pár sezón, ale už dlhodobo je problém nájsť pre repre kvalitného slovenského trénera, keďže s výnimkou pôsobenia Cígera (2015-2017) sme po úspešných ZOH 2010 (Filc) mali iba zahraničných trénerov (Hanlon, Vujtek, Ramsay). A aj roky predtým, po MS 2006 (končil Hossa) až do ZOH 2010, sme už na základe úspešného pôsobenia v minulosti iba "recyklovali" pri repre staré známe mená - Šuplera (2006-2008) a Filca (2008-2010)...
Pri Ramsaym sa vystriedalo veľa asistentov, niekoľkí iba na "otočku" (napr. Droppa), ale spomenúť určite treba Országha, Handzuša, Petrovického, Podkonického a Pardavého (tí s ním priebežne fungovali dlhšiu dobu). Lašáka, Kosu ani Fruhaufa neuvádzam.
Handzuš celkovo trénovať nemá záujem. Országh sa vyjadril, že ho napĺňa práca v klube a na repre má čas. Petrovický viedol ako hlavný tréner 20tku, ale po dvoch MS to doslova vzdal, najnovšie bude asistentom v Olomouci. Podkonický sa odpratal do KHL a Pardavý sám v jedno rozhovore povedal, že na hlavného trénera repre nemá...
Takže, ak si odmyslíme Oremusa (poprípade úlet typu Kudelka, či kontroverzného Bokroša), tak ktorý slovenský tréner reálne počas tých 6 rokov nepracoval pri Ramsaym a mal by na to, aby v najbližšej dobe (1-2 roky) prevzal kormidlo po Craigovi ? Žiaľ, nikto mi z vyššie uvedeného nevychádza... - 6.6.2023 - 13:21
- +8
- pupo
- Každý videl v Javorcikovi budúceho trénera repre a teraz je asistent pri Rumunskej…
Nechcem ho hejtovat,ale po každom menšom úspechu vidíme všade novú alternatívu, problém nastane vždy keď ten úspech treba potvrdiť.
Každému vadí Podkonicky s Pardavym a chceme iných,ale jak presne píšeš my iných nemáme… - 6.6.2023 - 15:02
- +3
- Tizo
- hracov co hrali v nhl a nie su nikde je kola. visna, nagy, kopecky, stumpel preco nedostavaju sancu? menej su kamosi?
- 6.6.2023 - 18:44
- +1
- topska
- ale no
- 7.6.2023 - 6:28
- 0
- Tizo
- tak dosiahli viac ako ti traja co tam su.
- 7.6.2023 - 12:21
- 0
- topska
- Visna nechce, Kopecky este netrenoval vobec ak sa nemylim ani Nagy, Stumpel je trener a celkom dlho dokonca v repre...
- 7.6.2023 - 15:34
- 0
- KrebsKandidat
- Je vraj asistent trenera, tuto sezonu a pred tym bol timovy poradca.
Ale ok, mozno sa znovu "ukludnil" a bude z neho trener.
V minulosti to tak rozhodne nevyzeralo. - 8.6.2023 - 15:28
- 0
- topska
- videl som ho pracovat, je to uplne ok
- 8.6.2023 - 19:32
- 0
- Tizo
- palffyho som nikde nespomenul. a ked stumpel vie byt prezidentom hokejbaloveho zvazu tak zvladne aj funkciu trenera .
- 7.6.2023 - 12:20
- 0
- strojar
- Prezidentom hokejbalovej únie je Boris Valábik.
- 7.6.2023 - 15:42
- 0
- Tizo
- hej lebo stumpel odstupil ale ostali po nom 3 ci 4 tituly majstrov sveta. valabik sa uz aj tam nasackoval?
- 7.6.2023 - 22:16
- 0
- strojar
- Stümpel má tých tituloch rovnakú zásluhu ako my dvaja.
- 8.6.2023 - 15:10
- 0
- KrebsKandidat
- Pan, ktory pride na trening timu, vytiahne rezen oblozeny chlebom a pozera na mladych na lade, to mi ako vzor nepride. A urobil takych veci viac.
Nehovorim, ze nemoze byt prospesny na inych poziciach, ale "material" na trenera, pri vsetkej ucte k nemu, to veru nie je. - 8.6.2023 - 15:25
- 0
- black33
- Super len treba hľadať k nemu perspektívnych asistentov nie také PODkany čo nám potom utečú do KHL
- 6.6.2023 - 13:22
- +6
- ElwisNR
- Za mňa OK hráme pekný hokej aj keď výsledky sa nie vždy dostavia.Ak by tam nebol Craig tak neverím že niekto ďalší bude mať odvahu a vieru dávať šancu hráčom ako Gajdoš tieto MS.
- 6.6.2023 - 13:57
- +1
- AgentCooper
- Potrebujeme vlastne trenera? Keby to odtrenujeme my z HP? Nominatorov tu mame desiatky kazdy rok. Kopa ludi tu vie vybavit hracov z NHL lepsie ako neschopny Satan a este neschopnejsi Fruhauf. Asistenti su nam iba na smiech, taki neschopaci ako Pardavy na HP ani neprispievaju, tu su daleko vacsie kapacity.
Co sa tyka kaucingu, staci, ked si urcime hovorcu, ktory bude pocas zapasu na striedacke chalanom citat diskusiu k live prenosu. - 6.6.2023 - 14:04
- +7
- lesslie69
- A teraz Jožko Stumpel natočí video,ako sme si pošliapali národnú hrdosť.
- 6.6.2023 - 14:20
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sanyo
- co sa stalo? resp. co spravil?
- 6.6.2023 - 14:37
- 0
- lesslie69
- Skončil na psychiatrii.Veľká škoda je toho chlapca.
- 6.6.2023 - 14:39
- +3
- sanyo
- och...
mne ho je neskutocne luto - cisto z ludskej stranky. Nechcem to omielat, popisalo sa uz mnoho..., ale ten chalan je uplny priklad toho, ako sa moze jedna nadejna kariera pokazit. Vsetko dobre mu zelam! - 6.6.2023 - 14:43
- +4
- Urpiner16
- Ja si myslím že Ceman nakoľko už dobre pozná našu tipsportligu a je to aj ambiciózny a úspešný tréner s čerstvým titulom by sa ku Craigovi hodil ako asistent a odbornosťou voči Pardakovi či Frúhaifovi má ďaleko navrch.
- 6.6.2023 - 14:42
- +3
- worth
- Tak vybudovat si zavislost na tabletkach na spanie, to je nieco ine ako byt alkoholik ci gambler. Tu by som iba povedal, ze mu drzim palce a respekt, ze s tym takto otvorene bojuje.
- 6.6.2023 - 14:48
- +6
- cmxx
- Tabletky na spanie a prasky...
- 6.6.2023 - 15:17
- 0
- BlackCrow
- na pranie...
- 6.6.2023 - 16:44
- +3
- ElwisNR
- To nebýva náhodou na lekársky predpis?Ak áno tak asi sa niekde stala chyba.
- 6.6.2023 - 16:50
- 0
- somrak
- to už dneska predpisujú každému a na hocičo.. aj keď ťa len svrbí malíček na ľavej nohe...
- 6.6.2023 - 16:52
- 0
- belo
- nemysli si nic, respektuj ho. je to fajn hokejista, nechajme ho hrat hokej a tesme sa z toho co obcas vykuzli na lade. chalan nema lahky zivot ale bojuje, vzdy najde silu do hokeja a mna to tesi. mohol by hrat za zilinu raz, potesil by ma
- 6.6.2023 - 19:43
- +5
- sob3k
- Nic, drz mu palce. Priznat si, ze mam problem, je casto velka frajerina.
- 6.6.2023 - 21:27
- +3
- Tino
- Za mna skvela sprava: ale zaroven treba riesit otazku asistentov,na houno je , ze mame obavam sa len 1 rok.
- 6.6.2023 - 14:49
- 0
- azzurri
- To budovanie asistentov je Satanova filozofia ,predstava ale je to čistý nezmysel a smutne je že kopu ľudí tomu uverilo
Už zabudnite na také kraviny
Keď skončí tak príde úplne nový tréner a nie nejaký asistent
A nie nejaká Satanova tlačenka vybraná za asistenta
Tréner na to musí mať a nie nasilu robiť z niekoho trénera ako to chce urobiť Satan z pardaveho a spol
- 6.6.2023 - 15:47
- +4
- Dominios
- napad to zly nebol, samozrejme, neosvedcil sa
uprimne som rad ze bol vobec nejaky napad a ze sa to skusilo, dokonca som rad aj za to, ze predsa len im dali kusok casu a nevyhodili ich hned po prvom nezdare... bohuzial teraz uz fakt presluhovali
suma sumarum, bol to taky nevinny a pomerne dobry experiment, ale neosvedcil sa; teraz sa treba poucit a s vedomim, ze tudy cesta nevede ist dalej - 6.6.2023 - 17:05
- +2
- Urpiner16
- Ja som to tvrdil od začiatku že to nebude funfovať.Nemôžeš urobiť ferarri so súčiastkami so škodovky.
- 6.6.2023 - 18:34
- +1
- okejko
- ja : som happy. taka mini utecha v tomto zlom svete. Craigovy nadalej držím palce, a myslim, ze to že ostava a neodradilo ho nic je to najlepsie co sa mohlo stat. Veľa sil do dalsej roboty .
- 6.6.2023 - 15:49
- +1
- rasti_assez
- ostava len drzat palce.
- 6.6.2023 - 16:44
- 0
- TuriecMT
- Paráda. Výborná správa
- 6.6.2023 - 17:23
- +1
- strojar
- Zaujalo ma Šatanove vyjadrenie:
"Zásoba asistentov je dostatočná." - 6.6.2023 - 17:54
- +3
- snapshot
- tak okrem Charu asi vsetci ostatni
- 6.6.2023 - 18:24
- +2
- aRt
- Fajn, pokial to ma byt rozlucka a najdu adekvatnych asistentov, preco nie. Bojim sa vsak ze ziadny z buducorocnych asistentov (pokial to budu nasi domaci) nebudu nejake “A”cka na urovni hlavneho trenera po Craigovi. Bodaj by som sa mylil..
Kazdopadne jedno co fakt nemam rad na ludoch je alibizmus a mam pocit ze ze v pripade Satana ho jaksi prerastol.. - 6.6.2023 - 18:14
- +1
- ElwisNR
- Keď nebolo ešte známe že Craig bude pokračovať tak myslím že Gaborik prišiel so zákulisnou informáciou že ďalším trénerom by mohol byť eventuálne možno Patrik Fischer a na základe toho mi to príde že keď sa vtedy nerátalo s jeho asitentami tak neverím že za menej ako rok by našli asistenta ktorý by mohol adekvátne viesť reprezentáciu.
- 6.6.2023 - 18:54
- 0
- MackoPu
- Dobre zrobil.
- 6.6.2023 - 18:25
- 0
- Senn
- uz 2-3 sezony bolo jasne, ze asistenti-panacikovia su tam len na okrasu, a nakoniec este jeden zdrhol do KHL... som zvedavy koho vytiahne Satan teraz, ale drzim palce
- 6.6.2023 - 19:33
- +1
- belo
- tesim sa ze ostava pri repre, pani manzelka uz si asi zvykla ze jej robi taketo rebelstva
ja by som si zelal aby tam na floride trosku rozhodil siete po severnej amerike a zlanaril nejkaych asistentov a ponukol ich szlh. - 6.6.2023 - 19:47
- +1
- boria22
- ms hokeji 2024: RAMSAY dobrá voľba dobrý tréner spokojnosť ešte nám Slovákom urobí radosť. OSTRAVA bude naša podlá info čo mám bude o lístky veľký záujem o všetky zápasy budeme mať domáce prostredie ako KOšICE ROK 2019 ............... TAK Už TERAZ sa teším a podlá mňa bude veľké prekvapenie .
- 6.6.2023 - 19:48
- 0
- amaskiea
- zostup?
- 6.6.2023 - 20:44
- 0
- rasti_assez
- Skoda ze iba v zakladnej skupine, ale aspon si usetrime nervy.
- 6.6.2023 - 21:30
- 0
- WOLF 27
- Hanba
- 6.6.2023 - 19:54
- +1
- Bahno
- ĎAKUJEM
- 6.6.2023 - 21:39
- 0
- Zubo27
- Fujara: Ja len dúfam, že tí hráči nebudú hrať tak, ako bude Craig pískať na tej fujare. Pri všetkej úcte, Craig asi nie je žiaden vychýrený fujeráš...
- 6.6.2023 - 21:54
- +2
- Urpiner16
- Aká je šanca že Craig bude pokračovať i po MS v českej republike?Obávam sa že ak teraz nezačnú pracovať na jeho náhrade a len sa krátkodobo vytešujú viacerí že Craig pokračuje tak to nedopadne dobre.Problém sa len odďaluje a nerieši.
- 7.6.2023 - 7:58
- +2
- DraciaTlama
- Ramsay: Ja toho chlapa proste "môžem".
Je to veľmi príjemný pán, inteligentný, jemný a zároveň prirodzene vzbudzuje autoritu a rešpekt.
Veľmi si vážim, že ešte potiahne ten rok pri našej reprezentácii. Cítim, že bude zrejme jeho posledná. Kiežby som sa mýlila (Mato-Mi, ty vieš niečo o mojich pocitoch, čo?)
Je fajn, že to bude na MS toť vedľa v českých zemiach. Aspoň to bude na "domácej " pôde.
Tento ťah s Ramsayom Šatanovi ozaj vyšiel. - 7.6.2023 - 12:25
- +3
- Mato-Mi
- Ved praveze viem a neviem ich stale dekodovat
- 7.6.2023 - 13:04
- 0