Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Reakcia SZĽH na opatrenia odborného konzília

zdroj: facebook
14.8.2020 13:22 TASR

Od 1. septembra do 1. októbra sa na Slovensku nebudú konať hromadné športové podujatia s účasťou 1000 a viac divákov. Vedenie Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) verí, že konzílium odborníkov toto opatrenie ešte prehodnotí a spoločne s extraligovými a prvoligovými klubmi naň budú apelovať.


Vo štvrtok oznámil minister zdravotníctva Marek Krajčí po celodennom zasadnutí odborného konzília epidemiológov, infektológov a verejných zdravotníkov, že zakázané budú aj hromadné podujatia nad 500 ľudí. V septembri sa neodporúča organizovanie žiadnych hromadných športových podujatí. "Slovenský zväz ľadového hokeja prijal opatrenia konzília odborníkov so znepokojením. Výkonný výbor SZĽH schválil nariadenie Zdravotnej komisie SZĽH, aby kluby testovali na koronavírus svojich hráčov a členov realizačných tímov. Zväz pokryje testovanie ľudí zabezpečujúcich priebeh zápasu a testovanie mládežníckych reprezentácií. Hokejové kluby prijímajú hygienické opatrenia na svojich štadiónoch. Robia všetko pre to, aby sa sezóna mohla začať napriek tomu, že po prvej 'korona vlne' zostali bez pomoci štátu. Mrzí nás, že konzílium odborníkov neprihliadalo na opatrenia, ktoré sme zabezpečili, o ktorých sme ich informovali, ani na kapacitu jednotlivých štadiónov. Veríme, že konzílium odborníkov toto opatrenie ešte prehodnotí. Spoločne s extraligovými a prvoligovými klubmi na nich budeme apelovať. Takéto kroky by totiž mohli ohroziť fungovanie profesionálneho hokeja a športu na Slovensku," uviedol SZĽH vo vyhlásení, ktoré TASR poskytol PR a mediálny manažér zväzu Peter Jánošík.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


MaxSBA

 

Šport u nás na Slovensku zomieral pomaly ale teraz ho dorazia úplne.
14.8.2020 - 13:27
+29

noano

 

tak tak. Obchodne centra , termalne kupaliska a kostoly - to je dolezite. Co tam po sporte.
14.8.2020 - 16:31
+11

Roman-u2

 

Je pravda, že cirkev finančne neutrpela, ale vysvetli mi prečo štyri babky vo veľkom kostole potrebujú rúško a nesmú si podať ruku? Keď potom všetky štyri idú na jedno do krčmy oproti kostolu a rúška dávajú automaticky dole z huby

Tu si tie opatrenia cucajú z prsta, ako niekto napísal v predošlej diskusii... Ak sa na ne pozrieš ako na globál, tak zistíš, že jedno odporuje druhému a nemá to žiadnu logiku...

Podujatia do 500 ľudí sú ok, ale je jedno či ide o kultúrny dom v Hornej Dolnej, alebo o veľkú športovú halu...
15.8.2020 - 13:21
+1

FanusikZamkov

 

/plný súhlas s reakciou.
14.8.2020 - 13:32
+5

fonte

 

Oni nechaju padnut ekonomiku na dno, co tam po nejakych sportoch, to ich nezaujima vobec. Robia, co im je prikazane.
14.8.2020 - 13:33
+12

gta98

 

"Takéto kroky by totiž mohli ohroziť fungovanie profesionálneho hokeja a športu na Slovensku,"

A viete co je najhorsie? Ze toto je konziliu s odbornikmi na cele s Matelkom uplne jedno.. padne tak padne, sport maju v pinde. Zrejme by potrebovali nejake protesty, lebo nie vsetci obyvatelia SR vnimaju sport ako oni a maju vladnut pre vsetkych, nie pre svoje zaujmy ako predosle vlady.
14.8.2020 - 13:33
+33

Nemehlo

 

Ked sa pozries na priemerne navstevnosti sportov na slovensku tak zistis, ze sa pohybujeme v percentach populacie ak vobec. Ked bude na svk strajkovat 5000 ludi za sport tak to nic neriesi. Vzhladom na to kolko ludi robi napriklad hokej, kolko ho pozera, tak ta statna dotacia nie je najmensia.
14.8.2020 - 13:39
+7

gta98

 

A preto je sport u nas tam kde je. Tak ako je pre deti povinna skolska dochadza, tak by mal byt aj sport. Je to o rozvoji ich fyzickych ale aj psychickych schopnosti, ale na to sa u nas z vysoka s*re. Proste sport a fyzicke aktivity su na Slovensku zo strany statu uplne podcenovane. A mne sa to nepaci. To neni len o vrcholovych kluboch, tie su spicka ladovca. Ale stat ma zly postoj ku sportu ako takemu, co potom mozme chciet aby podporil profi kluby..
14.8.2020 - 13:44
+16

liskin10

 

hlavne veľa detí má zlý postoj k športu a vôbec k nejakej pohybovej aktivite
14.8.2020 - 13:52
+6

gta98

 

Uprimne, nemaju na to podmienky. Deti potrebuju aj postrcit a podporit. Ale ako sa k tomu dnes dostanu, ked ich k tomu nikto nenabada, radsej im strci tablet do ruky nech ma od nich pokoj.. a viac sportu na skolach, to by tiez pomohlo.. potom kysnu, polovica obenych, zerie lieky namiesto pohybu.. cele zle.
14.8.2020 - 13:54
+7

Mato-Mi

 

gta86: s tym motivovanim. Neviem, bude aj na tom nieco pravdy. Za nasich detskych cias taketo vymozenosti neboli, preto sme boli vzdy v pohybe, hokej, futbal, volejbal, bicykel. Stale nieco. Nepotrebovali sme ani postrcit od rodicov, jednoducho to bolo prirodzene, ze sme sa hybali.
14.8.2020 - 14:06
+4

liskin10

 

neviem, či nemajú podmienky - napr. hokej SI - pracujem s malými deťmi, dostávajú priestor, majú podmienky, neplatia žiadne veľké poplatky, ale veľa ich nemá záujem jednoducho. Ak im niečo nejde, a to nielen v hokeji, tak jednoducho povedia - "mne to nejde, ja to neviem" a tým to pre nich končí. Toto nie je o podmienkach, alebo že sa k tomu nedostanú. Veľa ich jednoducho nechce pracovať na sebe, zlepšovať sa.
14.8.2020 - 14:07
+4

liskin10

 

my ked sme boli malí, tak keď ma niekto porazil, tak som nabudúce chcel vyhrať, predbehnúť ho, čokoľvek. Dnes to u tých detí nevidím. Jednoducho chcieť byť ten najlepší
14.8.2020 - 14:11
+2

HokejBJ

 

Poprosím štatistiku s tým že polovica deti je obezna. Blbosť totálna, plno deti vo veku 14-16 chodí do posilky, behať, bicykluje... Lenže je u nás málo športových klubov a podmienky celkovo
14.8.2020 - 15:12
0

KurierNz

 

Beru si povacsine priklad z rodicov ..
14.8.2020 - 14:09
+3

Nemehlo

 

Zasa sa netvarme, ze dospeli ludia nesportuju rekreacne, ved nevies si zabookovat od ladu cez tenisovy kurt, po kurt badmintonovy. Vacsinou sa stazuju ti, ktori neportuju, lebo na to maju cas.
14.8.2020 - 14:29
0

KurierNz

 

Dieta si odmalicka berie za vzor svojho rodica...a ked bude mamka po praci len vyvarat, upratovat pokuka serialy...otec dojde z roboty da pivko, pohrabe zahradu a zas da pivko...tak nemozne cakat, ze dieta z takej rodiny bude inklinovat k nejakemu sportu...mne sa pacil nazor Borisa Vakabika a to ten, ze to co sme si mi v detstve nevedomky odsportovali na ulici, musia v dnesnej dobe suplovat rodicia tym, ze decka budu nosit a mozno niekedy aj nutit do nejakeho treningu, aby nezlenivelo a hybalo sa...ani mojej malej sa treningy velakrat nechce, keby som jej povedal, ze nemusi, tak ostane na telefone...ale ked ju tam odveziem, tak sa zmeni na ineho cloveka a odmaka si to poctivo...citi sa dobre v tom kolektive...
14.8.2020 - 14:56
+7

Nemehlo

 

Vies, ale ze najviac frflu prave rodicia, ktorych si popisal?
14.8.2020 - 15:01
0

KurierNz

 

To je mozne...ale ja mam skor skusenost, ze ani nefrflu...takymto je to skor jedno...
14.8.2020 - 15:13
+2

hello, havarju

 

Možno frflú. Je to ako hovorí liskin. Ja nie som nejaký extra talent, ale športujem stále a dokážem dať akýkoľvek šport. Skúšal som však v synovi nájsť nejaký talent na akýkoľvek šport, snažím sa ho naučiť, ale on jednoducho nechce. Nechce nič a keď ho niečo učím a tvrdím mu, že všetko sa dá naučiť, tak mi povie "nejde to, ja to neviem" alebo niečo podobné a je jedno, či ho nechám samého, alebo ho usmerňujem alebo ho aj nútim. Nemá ani snahu súperiť, lebo ani nikto v škole s ním v tom nesúperí a pritom som videl, že niektorí jeho spolužiaci si šikovní napr. na futbal. Ja v jeho veku hoci bez talentu som chcel byť lepší a pritom otec ma neučil žiaden šport.
14.8.2020 - 21:51
+3

fany

 

No vidíš a mňa tu furt posielajú do kuchyne. Ešte že týchto odborníkov nepočúvam a deti športujú
14.8.2020 - 20:59
0

KrebsKandidat

 

Toto som tiez este nepocul, domace prace mozu za to, ze sa nesportuje.
14.8.2020 - 22:57
0

KurierNz

 

Zivotny styl a nie domace prace...preco si obmedzeny?
15.8.2020 - 0:12
0

KrebsKandidat

 

Kto je obmedzeny? Napisal si: "...ked bude mamka po praci len vyvarat, upratovat pokuka serialy...otec dojde z roboty da pivko, pohrabe zahradu a zas da pivko...tak nemozne cakat, ze dieta z takej rodiny bude inklinovat k nejakemu sportu..." 1. varenie, 2. upratovanie 3. hrabanie zahrady - z 5 cinnosti su 3 tri domace prace
15.8.2020 - 22:31
0

Nemehlo

 

S tym suhlasim, stat ma podporovat mladez v sportovani. NAjma budovanim infrastrukturi. Na druhej strane deti nemozes nutit sportovat, musia to chciet same.
Vrcholovy sport u nas nemal najlepsiu kulturu, sice sa to zlepsuje, ale vsade mas este blaznov co sa chodia na sportove podujatie ventilovat. Cize su to spojene nadoby, musis mat infrastrukturu, kulturne prostredie a idoly, len tak dostanies viac deti k sportu.
14.8.2020 - 13:53
+3

gta98

 

Suhlas, ale kedze to co by sme mali mat nemame, nemozme ani cakat, ze deti budu chciet sportovat.. ked nemaju kde, nemaju s kym a nevedia o ziadnych pribehoch ako to bolo niekedy, ze starsi typek z ulice hral zrazu za Acko Dukly..
14.8.2020 - 13:57
0

Nemehlo

 

Bohuzial tento problem nie je novy. A vznikol uz davno, ked sa rozmohla vsade korupcia a v detskych kategoriach zacali hrat deti tych, kto to platil. Tu ostatne deti a hlavne rodicia stratili motivaciu a tato dovoera sa tazkovracia spat, najma ked z tych deti sa stali rodicia a videli ako to "fungovalo". Na druhej strane su dnes omnoho sirise moznosti na zabavu.
Na druhejstrane si vezmime florbal, ktory mal pred par rokmi obrovsky boom aj medzi detmi. Proste aj moznosti ako sportovat je viac.
14.8.2020 - 14:07
+1

strojar

 

Keď sa pozrieš na počet nakazených covidom-19, tak zistíš, že počet nakazených doteraz POL PROMILE.
Z nich už je DVE TRETINY vyliečených.
15.8.2020 - 16:05
0

MojNazor

 

Sami si za to mozeme, lebo sme debili. Mozes stokrat povedat,ukazat,instruovat ,ze sa ma nosit rusko,dodrziavat odstup , nevystrkovat rypak s pod ruska. Furt sa najde mnoho akoze fanusikov co to maju v pazi a demonstrativne sa budu obimat,spolu skakat,odpluvat si , lebo vsak teraz je to moderne vzdorovat a protestovat proti akejkolvek autorite,lebo ludske prava a bla bla ..... vsetko by sa dalo , aj hokejove zapasy s divakmi = ale na to treba inteligentu verejnost
14.8.2020 - 13:40
+31

Kamzík18

 

veru a presne ta inteligentná verejnosť slovensku akosi chýba.. ľudia si radšej "preydielajú ríchlo kím nesmažú" videjko ako korona je len výmysel,nenechajte si pokaziť leto, samozrejme svojho "voccu,odborníka na všetko" uposlúchnu, nenechajú si pokaziť leto, nechajú si pokaziť radšej najbližšiu hokejovú sezónu a potom je zlý matovič.. pri týchto individuach už človek fakt nevie či sa smiať či plakať..a stále dookola si pôjdu svoje..nuž vysoká škola života..
14.8.2020 - 14:02
+19

azzurri

 

Presne tak.a najviac sa zabávam ako sa voči tomu,že to znížili do 1000 ohradzujú futbalový fanúšikovia ultras a SFZ.mali povolené ob sedenie a ako sa správali?vsetci v kotli pokope.potom to zmenili na sedenie v každom druhom rade a ...?zase všetci pokope,a aj ľudia mimo kotla.sak ked sú takí sprosti a nerešpektujú to tak potom čo chcú?teraz idu velice štrajkovať a vyvesovat transparenty.mozu byt radi,že ich tam pustia aspon 1000
14.8.2020 - 22:44
+6

MackoPu

 

Ano, toto uplne udieralo do oci v TV reportazi.
14.8.2020 - 22:59
+1

cipulis

 

To isté na kúpaliskách deka vedľa deky, nech aj tam dajú obmedzenie do 500 ľudí pre všetky kúpaliska ci sa jedna o tatralandiu alebo kúpalisko v hornej dolnej
15.8.2020 - 10:17
0

KurierNz

 

Kupaliska obmedzili na polovici kapacity
15.8.2020 - 15:44
0

strojar

 

Kúpaliská obmedzili od 1.septembra.
Napríklad kapacita kúpaliska Vadas v Štúrove je viac ako 10 000 návštevníkov. Do 31.augusta nie obmedzená žiadnymi opatreniami.
A tieto avizované opatrenia znížia kapacitu na 5 000 ľudí.
Ešte stále vidíš v takýchto "opatreniach" aspoň troška zdravého rozumu?
Ja nie.
15.8.2020 - 16:14
+2

KrebsKandidat

 

Ako to, ze nevidis? Do konca mesiaca to nechame tak, aby sa od septembra opatrenia dali lepsie podlozit cislami.
15.8.2020 - 22:33
0

KurierNz

 

Zmysel v tom nevidim...len som reagoval na to, ze ich obmedzili tiez...tot vsjo
16.8.2020 - 19:48
0

liskin10

 

zase na druhej strane je koľko klubov TL? 12? Ak bude návštevnosť na štadiónoch 5000 ľudí (čo preháňam u niektorých), tak je to koľko ľudí na SVK? 60.000 - a uprednostniť záujem 60000 z 5 mil. je tak isto nelogické. Ja viem, že je to zložitá situácia, ale nemôže každý hľadieť len na to, čo chce on sám a zbytok ma nezaujíma.
Tak isto budem radšej naživo na hokeji, ale sme len malé % zo všetkých občanov SVK
14.8.2020 - 13:42
+5

topska

 

Tu nejde ani tak o divakov ale o zivot klubov a tejto sutaze vobec
14.8.2020 - 13:44
+2

Nemehlo

 

Ano, ale to sa dostaneme este k mensiemu cislu ludi, ktori su zavysli na hokeji.
Myslis si, ze keby zanikli kluby, alebo by bola prestavka na sezonu, ze by sa z toho hokej z toho nepozbieral? Casom by opat prisiel dopyt.
14.8.2020 - 13:56
0

liskin10

 

ale kluby predsa mali info, že sezóna je nejasná, či budú diváci alebo nie. Museli si byť vedomí, že môže nastať aj takýto problém.
14.8.2020 - 13:57
+4

topska

 

Samozrejme, to nespochybnujem. No ono ked jeden den povies nieco a ani nie do konca tyzdna je vsetko inak a nehladi za na nic tak to nie je uplne ok. Ale tu som chcel skor poukazat na to ze najvacsi problem nie je to ze si sport ludia budu musiet pozriet z domu ale to ze si mozno ziaden nebudu moct pozriet (v niektorych pripadoch) a v dalsich rokoch budu mat horsiu a menej kvalitnu ponuku.
14.8.2020 - 14:03
+2

azzurri

 

Určite ano a počet nakazených bude na jeseň len stúpať.tak sa presne toto dalo čakať a môže to byt este menej ako 500.bud sa bude hrať bez divákov a nie len na SVK,alebo sa nebude hrať sezóna vôbec
14.8.2020 - 22:50
+2

burnzie

 

Celý čas to tu píšem ale dostávam odpovede typické pre tento portál keď človek vyjadrí názor, že choj sa liečiť a pod....zničia športa deti prídu o svoje vzory a pod to bude spoločnosť....najhoršie na tom to je, že on sa v tom doslova vyžíva, že má moc a môže ovládať všetko podľa seba
14.8.2020 - 15:47
+7

gabi98

 

Chlape, daj si sebe 2 facky a uz sa konecne zobud.

Cely cas tu len nariekas na Matovica ako to tu vsetko znici.

Nemam potrebu sa ho zastavat, kedze som ho nevolil a myslim si o nom svoje, ale ...

Ak si myslis, ze keby bol na mieste Matovica Fico, Pellegrini, Sulik alebo sv. Peter, tak by utekali na pomoc sportu a v case, ked je ekonomika v stave v akom je, vyrazne narasta pocet nakazenych (a k tomu sa pomaly ale isto blizi doba, kedy bude mat virus coraz idealnejsie podmienky na sirenie), by len mavli rukou a len tak povolili podujatia s vacsim poctom zhromazdenych ludi .. tak chod radsej na zachod a rovno sa splachni, pretoze si marny pripad.

A tie nareky o tom ako Matovic polozi slovensky sport na kolena.

Jasne, ten uzasny slovensky sport, ktory od vzniku republiky len nezadrzatelne rozkvita-prekvita, ludia navstevuju sportove podujkatia v 10-tisicoch, areny a stadiony nezvladaju tie vypredane natresky. A ten zly Matovic to vsetko len tak znici behom 4 mesiacov.

Neviem, co tu niektori fetujete, ale ocividne vam to uz dost ubralo aj z toho mala mozgovej kory, co ste mali v lebeni.
14.8.2020 - 16:27
+41

KurierNz

 

Bud zhovievavy...chlapec je v zahranici z donutenia...ked skonci sichta, vsade naokolo drahota...a ked uz ma zaplatene tie internety, tak co to pocita na fejsbukoch, potom nam to vsetko vyleje sem...z 30 prispevkov 32 o tom istom...
14.8.2020 - 16:58
+12

XXL

 

KurierNZ: Sam by som to lepsie nenspisal. Mam na neho tiez nie lichotivy nazor
15.8.2020 - 10:51
+2

Dinko

 

Súhlas
14.8.2020 - 19:26
0

radopKE

 

Tí, čo si ich tu spomínal, zvysoka kašlali na šport, počas všetkých svojich volebných období a bolo by tomu tak aj v súčasnej situácii.
14.8.2020 - 20:11
+1

burnzie

 

Ešte nikdy nebolo svk v horšej situácii ako za tohto.....a toto je vraj len začiatok Škoda reči..
15.8.2020 - 9:36
+2

33800

 

Ako vravis, Slovensko este v horšej situacii ako je teraz nebolo. Takze podla tvojho uvažovania musel tu koronu vymysliet matovic vo svojom labaku v trnave vsak? Pozri sa okolo seba prosim ta. Nemci budu hrat uplne bez divakov, NHL uplne bez divakov.nebudem ti tu menovat dalsie sporty v dalsich krajinach. To ze je to pre slovensky šport likvidacne hrat bez divakov, to je fakt. Ale uvedom si ze na svete su aj dolezitejsie veci ako je šport. Bud si isty na 100%ze ked to pustia s divakmi aj v inych krajinach, pusti to aj tvoj oblubenec igor
15.8.2020 - 10:35
+6

mhc23

 

A prečo sa opiči po druhých kde je oveľa viac nakázených. Čo on predvádza tak to už nie je normálne. A prečo tie opatrenia nespraví hneď ale až od 1.9 tá corona vie kedy bude asi 1.9. V Nemecku už sú protesty proti opatreniam a na tých protestoch je milión ľudí
15.8.2020 - 11:30
+1

gabi98

 

Mozno preto, lebo je vždy ľahšie mudrovať v diskusiách bez zodpovednosti ako z premierskej stoličky ?
15.8.2020 - 11:53
+2

cipulis

 

Prečo sa neuvedie nejaká štatistika koľko ľudí s covidom prišlo zo zahraničia a koľko sa ich nakazilo doma, toto by bolo hlavne smerodajne lebo je logické ze je viac potvrdených prípadov keď bolo aj viac ludi mimo hraníc
15.8.2020 - 13:16
+1

gabi98

 

Ty si ocividne nezažil mečiarizmus.

Alebo si dopĺňal v tej dobe regále v nejakom sklade v zahraničí.
15.8.2020 - 11:40
+2

Bizzaremifo

 

..aj keby dopĺňal regále v sklade a čo?? To je tiež poctivá práca..tieto drísty diletantov ..má sa za to haMbit? ..vyslovene ma už otravuje toto malomestiactvo..dobre, chalan má nejaký názor na Matoviča, nie je spokojný so situáciou na SVK, pracuje v zahraničí...nechaj ho žiť
15.8.2020 - 13:44
+6

strojar

 

Kde "výrazne narastá počet nakazených"?
15.8.2020 - 15:56
0

moke19

 

Aka bola priemerna navstevnost jednotlivych kol v TL pred Matovicom? Tak co tu trepes, on tu ligu potopi? Ved ludia nechodili ani za Fica
15.8.2020 - 13:55
+1

Mato-Mi

 

Uz sa zacinam obavat, ci sezona vobec zacne. A ak zacne s 500 divakmi, tak to mozeme rovno zabalit.
14.8.2020 - 13:37
+3

Janciar17

 

Podla mna je lepsie hrat pripravne zapasy bez divakov ako o mesiac nezacat ligu vobec... Tento tah moze lige pomoct ak sa to bude vyvijat spravnym smerom a ak opacnym tak uz jej nepomoze nic, podla mojho skromneho nazoru...
14.8.2020 - 13:42
+1

Mato-Mi

 

Janiciar: ak by to bolo iste, ze ak odohrame pripravaky len s 500 divakmi a ligu spustime naplno, tak som ochotny to akceptovat. Ale obavam sa, ze to take lahke nebude.
14.8.2020 - 13:44
0

Janciar17

 

Tak ono je to este viac ako mesiac. za 6 tyzdnov neorganizovania velkokapacitnych akcii sa na svk moze vela zmenit (dufam ze k lepsiemu), ak budu cisla lrpsie nebudu mat inu moznost ako to znova povolit. Tam bude velky tlak SZLH a verejnosti si myslim. Kazdy politik potrebuje volicov a sportova komunita na svk je vacsia jak ta krestanska
14.8.2020 - 13:48
0

azzurri

 

Čísla určite lepšie nebudú,lebo začnú chodiť deti do skoly a po ďalšie ide jeseň,zima
14.8.2020 - 22:56
0

starosta

 

Trko a Tlsťoch pochovajú nie len šport ale aj slovenskú ekonomiku..
14.8.2020 - 13:42
+10

Maross NR

 

Ako fungovala slovenska ekonomika doteraz?
14.8.2020 - 18:11
+1

starosta

 

V obmedzenom režime
14.8.2020 - 20:02
0

azzurri

 

Ale prosím ta,keby sú tam ini tak by robili ohľadom korony to iste.robia len to čo treba a čo robia v celom svete
14.8.2020 - 22:57
+4

McAmont

 

Veĺmi zaujimavé....kluby sa fakt snažia riešiť hygienu a rôzne opatrenia. V podstate nás nechali cez leto vydýchnúť a teraz šup druhá vlna. Príde mi to veľmi pritiahnuté za vlasy. Obmedzený pohyb, cestovanie budeme zavretý doma ako králiky. Budúcnosť športu je veľmi nejasná...
14.8.2020 - 13:43
+1

neasi

 

Ostáva nám len na každom zápase zorganizovať svadbu ! Tak sme do toho Páni.
14.8.2020 - 13:48
0

svätyna

 

ale kluby akoze neratali s takoutou moznostou ze sezona bez divakov? nemaju nejaky plan B cez platiacich divakov pred obrazovkami?
14.8.2020 - 13:49
+7

MaxSBA

 

Očividne nie keďže ich to prekvapilo.
14.8.2020 - 13:54
+1

topska

 

To sa samozrejme da vyriesit zo dna na den (niektore kluby to pripravene maju) ale problem a velmi velky je plnenie sponzorskych zmluv. Ak to bude len cez streamy tak stratis riadne prachy od sponzorov.
14.8.2020 - 14:05
+1

Voevoda

 

Preco pridu o prachy? Praveze cez streamy a internetovu reklamu by a sa ti sponzori mohli vediet este lepsie zviditelnit, ci o co tam ide?
14.8.2020 - 21:40
+3

belo

 

kedy zacina liga ked uz panikarite? Co ja som cital tak je to len na mesiac september, tieto opatrenia. Ci ako to je s nimi?
14.8.2020 - 13:53
+1

MaxSBA

 

Liga začína 2 ale fakt si myslíš že tie opatrenia potom zrušia? Tam je väčšie percento že to predĺžia. Alebo zákažu úplne
14.8.2020 - 13:55
+2

JuloBB

 

V septembri Matoviča tak ako jeho dvoch súkmeňovcov osvieti Duch svätý, začne rozprávať rečou senegalských pôvodných obyvateľov a skôr ako ho ľudia hodia do Dunaja namiesto rýchlotestov vyhlási mimoriadny stav, ktorý bude Migas udržiavať ako Betlehemský oheň.
15.8.2020 - 20:52
+6

Fanusik2002

 

SZĽH a odborné konzilium musia nájsť rozumné rozhodnutie.
Švajčiarsky hokejový zväz vypracoval manuál,ktorý im schválili.

https://www.sihf.ch/de/national-league/covid-19_nl/
14.8.2020 - 13:56
0

topska

 

Manual vypracovali aj slovaci. Schvaleny bol ale vcera sa vsetko zmenilo
14.8.2020 - 14:06
+4

Fanusik2002

 

Ďakujem za info,niejako som to nezaregistroval.
14.8.2020 - 14:13
+2

kolombo

 

Podla mna je dobre to, ze sa zvaz k tomu promptne vyjadril a postavil sa za kluby. To je velmi pozitivne a naznacuje jednotu hokejoveho hnutia.
14.8.2020 - 14:05
+7

iHC

 

Detto futbal. ÚLK rovnako prijala vyhlásenie.
14.8.2020 - 14:36
+3

DavePP

 

Snáď čo najskôr poľavia, nech si môžme konečne užiť hokej. Ono by sa to podľa mňa v pohode dalo vyriešiť tak, aby boli ľudia fakt v minimálnom kontakte, keďže štadióny sú veľké a majú svoje kapacity. Príde mi to opatrenie také nedotiahnute. Keďže napr taky štadión v Detve a v Košiciach je úplne veľký rozdiel. Malo by sa inak vypočítavat počet ľudí. Na štadiónoch vzhľadom na kapacitu. V kluboch vzhľadom na rozlohu. Tie čísla dávať podľa nejakých vzorcov. Nie
že všade 500 ľudí.
14.8.2020 - 14:05
+4

Frey77

 

Čo ste akože čakali?! Ja tomu nechápem! Tu krachuujú podniky, ktoré sa už 5 mesiacov snažia skontaktovať s Vodcom a rokovať o pomoci! Odpoveďou je im ticho,vodca nemá čas keď musí pridávať infantilne statusy a fotky na FB! Navyše on nemá rád, keď mu niekto odporuje, on jediný má pravdu a len jeho slovo je sväté! Zástupcovia sa stretli s jeho klonom, Hegerom, ten im pokyval pár krát hlavou a vybavene!Zakázať firmám, klubom podnikať, nahadzat im polená pod nohy a potom im dať..... Česi do športu dohto roku naleju 9miliard Kč!!! My? Hlavne že zarubali sekeru za 5 mesiacov 12miliard a ešte si tomu v parlamente zatlieskali v stoji! Táto banda neschopakov a úplne nekompetentnych blbcov nie že pochová šport, tá pochova celú ekonomiku! Je mi ľúto riaditeľov klubov, ktorí behajú, starajú sa, zháňajú a niekto nemá ani toľko, aby sa s nimi stretol! Pfuj....
14.8.2020 - 14:06
+24

Nemehlo

 

Mozem ta poprosit mena krachujucich podnikov? Nech sa mozme pozriet ci krachuju prave pre coronu a nie pre znizeny dopyt po ich vyrobkoch? Nech si mozme pozriet ich hospodarske vysledky za posledne roky, kde uvidime, ze to neprekvitalo ani predtym?
14.8.2020 - 14:35
+14

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Shinody33

 

Preco je na smiech?

Pekne ti vysvetlil, ze pomoc od statu sa lisi v tom, ci ma podnik problemy kvoli COVID, alebo podnik uz mal problemy pred COVID.
14.8.2020 - 15:17
+5

chimli

 

Tie firmy stale drzia ako tak zamestnanost, ked krachnu, tak sa ty a vsetci svedkovia Matovicovi aj zblaznite. Vlastne nie, Vam je to jedno, LEBO FICO.
14.8.2020 - 16:06
+12

MackoPu

 

Pocuj svedok, aj v vo FR maju Matovica, kde idu zavadzat ruska na pracovisku a aj v ITA, kde bude vecer rusko povinne aj vonku ?
16.8.2020 - 23:23
+1

chimli

 

Nemal by si chlastat v nedelu vecer neviem, ci si v obraze.
17.8.2020 - 9:22
0

MackoPu

 

Dobre ujo Tulip. Ja viem, nevymenoval som zdaleka vsetko.
17.8.2020 - 10:13
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Frey77

 

Žiješ na Melmaku? Ľudia z Klubu 500 to tvrdia, tvrdí to Združenie cestovného ruchu a hotelierov, reštaurácie, bary, živnostníci,.....
14.8.2020 - 15:43
+2

Nemehlo

 

Je zaujimave, ze tatry su preplnene a pritom nikto sa tam neubytovava, cize zjavne chybaju turisti zo zahranicia, ktorych tu sam nechces. Gastro a bary, mali mesiac dva zavrete to sa nehadam. Ja som podniky, ktore som navstevoval podporil. Avsak toto su podniky, ktore zasiahol virus takze by im mala byt poskytnuta pomoc. O tom sa nebudem s nikym hadat. Ale nasa ekonomika nie je postavena na sluzbach.
14.8.2020 - 16:25
0

fany

 

Nikto sa tam neubytováva,Však keď syn pred 3 týždňami zháňal ubytko na týždeň,tak až 7 či 8 hotel mal voľné.
14.8.2020 - 21:05
0

hello, havarju

 

Presne. Nedávno som bol v Štiavnici a na Počúvadle som sa cítil ako v 89-tom. Natresk jak hovado a to bol pracovný deň a vonku 23 stupňov. Žiadna horúčava.
14.8.2020 - 22:01
0

Nemehlo

 

A este k hotelom. Vela hotelov zilo zo sluzob ych ciest a konferencii. A sluzobne cesty a konferencie nezakazala ziadna vlada. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze vacsina velkych svetovych firiem nie len, ze zakazala sluzobne cesty ale dokonca poslala ked sa to dalo robit ludi z domu.
14.8.2020 - 16:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nemehlo

 

Stale tomu nerozumies. Mozes sa vyjadrovat ku comu chces ako chces. Len by si sa nemal hanlivo vyjadrovat o osobach. Ci podla teba by bolo ok dat po martine bilboardy ze si ud? Nechal by si to tak?
14.8.2020 - 16:47
0

chimli

 

V pohode, mna v MT nik z HP nepozna, aj ked niekolko fanatikov tvrdi nieco ine.

Teba ako nemehlo pozna cela Pazrava? : D
14.8.2020 - 16:55
0

Nemehlo

 

Poviem ti tajomstvo. Som kosican
14.8.2020 - 17:29
+2

chimli

 

Ja tiez.
14.8.2020 - 17:41
+2

Maross NR

 

Človeče, z čoho a pre koho by tie podniky vyrábali? Aj tusis o čom hovoríš?
14.8.2020 - 18:13
0

ekaver

 

ďalší vhodný adept na liečenie
14.8.2020 - 18:32
0

MojNazor

 

Frey77 : nezastavsm sa ho , ale asi koli tomu ze ma učili pozerat sa na problem tkzv helicopter view Musim pripustit,ze teraz sa asi riesia problemi dotykajuce sa niekolko nasibne vacsieho % obyvatelstva. Bohuzial my sme len asi 1% a teraz je fakt cas na riesenie problemov CELOSPOLOCENSKYCH ..... vies upriamovat na to ,ze ,,aha tam to urobia tak , a tam planuju tak urobit ...” to je kratkozrakeee . Aj Trump planoval vselico , aj mnoho nasich zlahcovalo covid lebo Trump ju porazi do velkej noci - no nestalo sa , bohuzial.
14.8.2020 - 21:43
+1

chimli

 

Mesuge nedal z tych jeho nakradnutych prachov ani halier a ani cent ma podporu športu. Zatlieskajme mu.
14.8.2020 - 14:21
+2

Lukash_ke

 

Tymto vyhlasenim sa Matovic iba zduje a nepojde s nimi do ziadnej diskusie, s nim treba komunikovat skrabkanim za varlata, zial.
14.8.2020 - 14:36
+8

Kuči

 

No, ako so písal naposledy.: Treba povzbudiť aspoň jednu z dcér p. premiéra, nech sa začne venovať športu (minimálne pasívne sledovanie). Tá ho následne bude bombardovať cez SMS, aby od toho upustili. Pri školách sa to podarilo, možno to vyjde aj tu.
14.8.2020 - 14:55
+2

88Backo

 

To odborné ste mohli dať aspoň do úvodzoviek
14.8.2020 - 14:56
+2

jannes1

 

Akože toto ich vyhlásenie bol ťažký úlet.
Mňa dorazilo aj to - zákaz spoločenských udalostí či ako to bolo po 23.00 hod okrem svadieb. To má akože aký zmysel? Do 23.00 asi tá nákaza spí a potom sa začne rozširovať.. ale len po podnikoch nie po svadbách.
Toto ich akože "riadenie" sa už ani tak nedá nazvať lebo to je nonsens čo tu predvádzajú..
Veď stačí že bude na štadióne jeden človek čo má tú nákazu a roznese to je jedno či tam bude 1000 alebo 2000 ľudí.. Nie aby zaviedli opatrenia na to aby ľudia MOHLI ísť na ten štadión, nie oni zavedú opatrenia na to aby ľudia NEMOHLI ísť na ten štadión.
14.8.2020 - 14:57
+3

granlund84

 

Ísť pred parlament a zapáliť bengalske ohne dpc. Toto co vystajaju títo vymetenci je na atentát. Voliť toho dementa beriem ako osudovú chybu
14.8.2020 - 15:03
+11

Tricko30

 

Že ja debil som volil toho magora z Trnavy si do konca života neodpustím veď on tu stou bravčovou hlavou pochova celý šport česi už spekuluju že keď bude hráč nakazený pôjde len on do karantény nie celý tím robia všetko preto aby sezóna začala aj dokončila sa a henten bravco stým pavúkom z Trnavy povie že za dva týždne pôjde len toľko ľudí na futbal a teraz keď príde na futbal na trnavu 10000 ľudí tak sa nik nenakazi Corona bude čakať až dva týždne aby mohla začať úradovať.to je choré na hlavu to treba hnať ztoho parlamentu z vidlami kým nezničia celý šport na Slovensku.a to o tej zábave do 23 ani nehovorím to budú mami doma radi že im deti presne o 22 59 vyhodia zo zábavy lebo o 23 01 tam má prísť Corona na návštevu.
14.8.2020 - 15:35
+2

Nemehlo

 

Je zaujimave ze najviac na matovica nadavaju ludia ktory ho volili. Nabuduce trwba volit podla programu nie podla toho mto najviac krici
14.8.2020 - 16:29
+6

gta98

 

Kazdemu sa zda iny program dobry, podnikatelovi sa nebude pacit taky program ako zamestnancovi, krestanovi sa nebude pacit taky program ako libaralnemu homosovi. Tod vsjo.
14.8.2020 - 16:44
+4

hokejkaDca

 

Reakcia SZLH by mohla byt este tvrdsia. A to taka, ze by vyzvala vsetkych fanusikov vsetkych klubov nech chodia na hokej ako doposial. Jednoducho, kto sa vyberie v den zapasu na zimak, tak ten sa vyberie a pozrie na zimaku hokej. Ziadne obmedzenia. Treba sa dohodnut s usporiadatelskou sluzbou a ignorovat nariadenia Matovicovych fundamentalistov. Kto tomu zabrani ? Nikto. Toto co tu robi Matelko a jeho fundamentalisti uz hrozi vzburou. Zakazovat moze len pokial to ludia dovolia. Ked sa ludia vzburia a budu ho ignorovat, nebude mat ziadnu moc. Treba vyjst do ulic. Stadiony naplnit a srat na neho. Policia tiez nepojde hromadne proti vlastnym ludom. Ked sa vyberie v kazdom meste vela ludi na hokej co zmoze policia ? Velke ho..o. A oni mozu byt tiez na strane ludi. Da sa to. Moc je len taka aku mu ludia dovolia. Co este Slovaci potrebuju aby sa prebrali ? Ved tento psychopat tu nici sport a nie len ten vo velkom. Toto su vazne fundamentalisti.
Mozno sa tu spusti na mna ostra reakcia za tento nazor. Ale toto sa inak uz riesit neda. Iba ignorovanim tychto nariadeni. Ked to budu ignorovat vsetci, tak nezmoze nic. A bohuzial viem, ze tento narod je velmi zaspaty a k takemuto ignorovaniu nikdy nedojde. Vidim ako su totiz niektori ludia osprosteni z rusok.
14.8.2020 - 16:09
+6

Nemehlo

 

Tych 5000 ludi co chodi cez vikend na sport ked bude protestovat a kazdy v svojom meste, nikto si ich ani nevsimne
14.8.2020 - 16:31
0

burnzie

 

Moja reč ale teraz ti budú písať o hranolovi a jamkách v lícach a pod
14.8.2020 - 16:35
+2

Big brother

 

taký jednoduchší názor. Okrem iného, vieš si predstavit aké tvrdé pokuty by kluby dostali?
14.8.2020 - 16:36
+5

Big brother

 

A veta "oni (polícia) možu byt na strane ludí", to si ako myslel?
14.8.2020 - 16:38
0

hokejkaDca

 

Asi, tak, ze by ludom nebranili ist na stadion keby to mali nakazane od Matovicovcov.
14.8.2020 - 16:46
0

Big brother

 

Ved oni by asi ani nebranili, len kluby keby take zapasy zorganizuju, tak by dostali obrovské pokuty.
14.8.2020 - 17:09
+1

kolombo

 

Clovece to asi nemozes mysliet vazne. Ved policia je nastroj statu nemoze neuposluchnut nejake rozhodnutie krizoveho stabu a robit si co sama uzna za vhodne, ved stat by potom nemal kontrolu nad poriadkom na svojom uzemi. A tie protesty za sledovanie hokeja / sportovych podujati no neviem ... zvycajne ludia protestuju ked citia realnu krivdu nie ked im zoberu hracku ako malemu decku. To by sme sa uz ozaj mali velmi dobre keby sme boli nespokojni len s tym ze nemozme pozerat hokej. Myslim ze nas moze trapit viac tisic inych veci, ktore nefunguju dost dobre. Protestovat moze zvaz alebo kluby lebo to je ich biznis. Ty by si paradoxne protestoval proti tomu, ze ti stat nedovoli minut peniaze na sledovanie hokeja. To by bolo aj celkom usmevne.
14.8.2020 - 17:26
+5

hokejkaDca

 

Velmi dobre viem, ze policia je nastroj statu. A tiez viem, ze ked je vzbura, tak je vzbura. A tu dat o sebe vediet treba nie len koli sportu. Tu treba vyjst do ulic koli mnohym inym veciam. To by bolo, ale uplne na inu temu. Vo vlade mame fundamentalistov. Toto je velmi nebespecne.
To s policiou je myslene len hypoteticky. Moc maju politici len taku aku im ludia dovolia.
14.8.2020 - 18:28
0

Big brother

 

Ale toto nie je dovod na nejaku vzburu.
14.8.2020 - 19:04
+4

BieloModra

 

A vies ty o tom ze Slovensko nezije len sportom? Skusil si sa zamysliet kolko ludi cca zdiela nazor a zelanie nas fanusikov? ty tu pises tak, ako keby nas boli miliony ....
15.8.2020 - 8:48
+4

fany

 

A? Do kostola chodia milióny? Vlakom sa vozia milióny, na kúpaliská chodia milióny? Do nákupných centier..... Však nech zavrú všetko a bude pokoj. Buď nech je v tom systém, alebo nech sa nato..... Študovanych plné vrecia, ale logika nikde.
15.8.2020 - 14:39
+3

OUTBLAST

 

...: Čokolvek zavrieš tak sa dotknutá skupina ozve že bude vo finančných sračkách....
A to že sa nebude môcť zavrieť všetko už dávno pochopili lebo štát nemá bubáky na to aby každéku dal "odškodné" ...zavrieť sa môžu tak kostoly ktoré produkujú dokopy prt ale na to je vo vláde vela panbíčkarov aby tak učinili..aj okolité štáty s vyššími "číslami" pochopili že fungovať sa musí ďalej...
15.8.2020 - 15:41
+4

KurierNz

 

Vyskusajte to modelovo v Dubnici, ked vam to vyjde, pridame sa k vam...bude mile, ked si s policajtmi budete davat kvety a objimat sa...
14.8.2020 - 17:10
+4

Sunkafit

 

Vacsiu kktinu som tu davno necital
14.8.2020 - 23:01
+2

VSŽ Košice

 

Dva mesiace staré vyhlásenie HC Košice, môžete im nadávať koľko chcete ale pomenovali veci rozumne:
"Podľa riaditeľa marketingu a PR Stanislava Muchu preto naďalej pretrváva názor, že uponáhľané obnovenie ligového zápolenia je riskantné. Za priskorý považuje aj októbrový termín, hoci viaceré vyspelejšie ligy majú sezónu 2020/21 rozplánovanú od úvodu septembra. "Niektoré kluby začali predstavovať svoje posily, no ako celok sme neprijali žiadne racionálne opatrenia. Slovenská ekonomika sa prepadla a čaká nás príchod veľkej ekonomickej krízy. Nad tým všetkým je stále prítomná hrozba návratu nákazy, čo môže znamenať okamžitý návrat k tvrdým karanténnym opatreniam. V rámci ProHokeja sme navrhli veľmi racionálne a nadčasové riešenie, ktoré by v prípade návratu karanténnych opatrení zmiernilo ekonomické dopady a zabezpečilo možné pokračovanie súťaže v režime bez divákov," navrhuje klub s tým, že očakáva konštruktívny dialóg s ostatnými klubmi aj vedením ligy."
14.8.2020 - 16:09
+2

Vojto83

 

Táto vláda má sport úplne u riti. Teda nie až tak úplne lebo im je na príťaž a mam dojem, že ho chcú zlikvidovať. Pochybujem, že Matovic alebo Mikas boli niekedy na nejakom športovom podujatí. Podľa mňa nevideli ani žiadny prenos v TV. Ešte sme nemali vládu, ktorá by sa ku športu správala takto otrasne. Nezáujem je jedna vec, ale cielená likvidácia, to je o niečom inom. Keď splnomocnenec vlády pre šport Ivan Husar povedal, že drahé športy budú môcť robiť len deti bohatých rodičov, zdvihla sa mi žalúdok. Vraj štát predsa nemôže platiť detské rozmary... V normálnom štáte by taky človek po tomto vyhlásení musel odstúpiť. Tu sa asi čaká na to, čo povie ulica. Položíme si ekonomiku a šport kvôli chorobe, ktorá tu bude možno ďalších štyridsať rokov. Namiesto toho, aby sme šli ďalej a naučili sa s ňou žiť. To je jediné riešenie. Nemôžeme celú večnosť žiť ako v atomovom kryte. Ale ja mam fakt dojem, že ide o cielenú likvidáciu nášho športu. Ich nezaujíma názor fanúšikov a klubov. Oni si idú svoje. A nech sem nikto nejde s tým, že veď aj v zahraničí sú zavreté štadióny. Tam sú kluby finančne úplne niekde inde. Tie naše to položí. A na záver, len toľko, že nesúhlasím s reakciou SZĽH a ULK. Mala byť oveľa ostrejšia. Fitnesaci pochopili, že tým, že ich budú hladkať, si od nech vyslúžila akurát smiech so ksichtu. To týmto hrobarom nášho športu len lichoti.
14.8.2020 - 16:14
+14

gabi98

 

Mozes mi prosim ta, napisat ako napr. Ficova vlada pomohla slovenskemu sportu ?
14.8.2020 - 16:33
+11

gabi98

 

pardon, Ficove vladY ... hovorime tu o takmer nepretrzitom 12 rocnom vladnuti.
14.8.2020 - 16:38
+12

Big brother

 

No ved nijak nepomohli, mali tolko času, aby niečo so športom u nás spravili a neurobili nič. Len vačšina ludí je jednoduchých, oni to tak nevnímajú, jednoducho Fico nikomu nezakazoval chodit na hokej, tak je lepší
14.8.2020 - 16:40
+12

gabi98

 

Ja viem, ale odpoved ocakvam od pana vyssie. Ale nazdavam sa, ze asi nic neodpise. Nic k veci.

Ono, ked citam tu prispevky exotov. Je to celkom slusna reprezntativna vzorka, na zaklade coho si uz v pohode viem predstavit, preco doteraz vyhravali parlamentne volby tie pol. strany, ktore ich vyhravali.
14.8.2020 - 16:47
+2

Vojto83

 

Presne viem, koho si volil. Typická vaša rétorika. " Lebo Fico". Co ma on s tým, čo teraz vystraja táto vláda? Píšeš tu o dvanástich rokoch. Ale ked nebude pri moci ďalších tridsať, ty napíšeš " lebo Fico". Áno, som ľavicový volič. Nikdy som sa tým netajil. Ale pozor. Prekvapko! Nevolil som SMER. To je co? A keď sa pýtaš co spravil Fico, tak ti len odpoviem, že rovno keby neurobil nič, stále je to lepšie, akoby sa mal pokúsiť zlikvidovať sport. A ešte niečo. Zachytil som tu, že my co sme nevolili tak, ako si niektorí myslia, že je správne, sme jednoduchší. Pani, nechcem aby nás tu rozdelovala politika, preto na to nebudem reagovať. Len ma mrzí, že si myslíte, že ti vaši môžu teraz všetko. Lebo Fico... Likvidujú sport. Nevadí. Véd Fico. Ešte raz. Som ľavičiar, ale nie volič Smeru. Kľudne sa do mňa pustite, nebudem reagovať.
14.8.2020 - 17:13
+17

Maross NR

 

Keď je niekto 12 rokov pri moci, tak je asi vhodné napísať lebo Fico... Či nie? 12 rokov mohli túto krajinu zveľadiť podľa seba .. vlastne zveľadili len svoje vrecká a svojich kamošov..
.. ešte jedna vec, čo je to v slovenskom ponímaní byť ľavičiar? Lebo ani spomínaný smer nebol ľavicový a tobôž nie socialny
14.8.2020 - 19:03
+5

Mato-Mi

 

V suvislosti s Ficom je pojem laviciar to, ze nosil IWC hodinky za 25.000€ na lavej ruke
14.8.2020 - 19:14
+8

Vojto83

 

Písal som, že som ľavičiar. Práve preto som nevolil Smer. Lebo si myslím presne to, čo ty. Smer nie je ľavicovou stranou.
14.8.2020 - 20:30
0

rasti_assez

 

A ze to v tej socialistickej internacionale cca 10 rokov nepochopili.Resp. oni to pochopili, az ked odmietol SMER kôty na migrantov, pohrozili ze ho vylucia.Aj tie posledne vyroky na "slnieckarov" boli dost nestastne.Taka komunisticka ulita do ktorej sa stiahne kazdy socialista ked jeho strana zlyha.Pozname to uz z konca CSSR, ked kolabovala ekonomika, ale chyba bola v ludoch, nie v systeme.Socialistickemyslienky su pekne, len ti ludia akosi nie su anjeli.
14.8.2020 - 21:19
0

Maross NR

 

Mal som Ťa dakedy za normalnejsieho prispievateľa.. najlepšie si to vystihol poslednou vetou, tá je typicky Ficovska.. povedať spŕšku nezmyslov a zdekovat sa, ešte si mal napísať, že kto zareaguje je protislovenska prostitútka
14.8.2020 - 19:17
+4

Vojto83

 

Nechcel som reagovať preto, že toto je podla mňa hokejový portál a vidím, že sa to tu zvrhlo. Politika rozdeľuje, nerád sa o nej s niekym bavím. Presne pre toto. Keď napíšem, že som ľavičiari, som niekto zlý a div že nefandim mafii. Ak to niekto berie takto, naozaj sa s ním nemám o com baviť. Ak pniekto posudzuje ľudí len podľa toho, koho kto volil, potom asi nie je chyba vo mne. Ak má niekto považuje za zlého len kvôli tomu ze som ľavičiar, nemáme sa o com baviť. Každý máme svoje kritériá hodnotenia ľudí. To, že je teraz v móde kopať do tých čo volia lavicu, ja neovplyvním. Ale to neznamená,, že sa budem báť to napísať. Týmto končím s politickou debatu pani. Vážim si vás, asto tu píšem že sme hokejportalova rodina. V prípade, že ma par ludi posudzuje len podľa politického presvedčenia a toho, že som si dovolil v demokracii vyjadriť svoj názor, ktorý sa nezhoduje s tým vašim, je mu to ľúto. To je všetko co som chcel.
14.8.2020 - 20:28
+6

Maross NR

 

Ale veď ja nemám nič proti, reagoval som na daný príspevok, ktorý mi prišiel uletený.. peace..
A ešte jedna vec, tie opatrenia u nás zďaleka neboli také drastické ako vo veľa iných krajinách.. my sme ako krajina reagovali na najhorší variant z dôvodu nefungujuceho zdravotníctva.. vlastne nefungujuceho asi ničoho.. preto mi hlava neberie, keď tu niekto s zastáva Fica.. nepíšem Ty..
..čo sa tyka terajšej vlády, tiež som si to predstavoval inak, dodam zrejme aj oni... Nechajme im čas, lebo iná alternatíva zatiaľ nie je a jediné čo by nám hrozilo, by bol hlas smeru.. nie ďakujem.
14.8.2020 - 21:20
+2

azzurri

 

A táto vláda,alebo matovic likvidujú šport len tak z ničoho nič?nebud smiešny.ved je to všetko kvôli korone.potom cely svet likviduje šport,skoro všade sa hra bez divákov
14.8.2020 - 23:15
+2

Big Bear

 

Futbalove stadiony v kazdom vacsom meste. Rozrobene hokejove akademie tiez ty Leboficoid. O rozdiele vo VUCkach pod smerom a pod vasim kinderpolitbyrom by bola este dlhsia diskusia.
14.8.2020 - 16:58
+6

Big Bear

 

Este dodam, ze beblavcon to sakra velmi vadilo a skuvinali tu same transparency intl. s podaniami na Urad verejneho obstaravania a podobne. Ale zato robili ftipne memecka ako fico kope do lopty "hahaha" . Ti vasi smejdi nieze nic nerobil ale este aktivne branili aj ked malickej zmene k lepsiemu. Ale klasicke lebofico a ficonicnespravil vzdy funguje.
14.8.2020 - 17:05
+6

gabi98

 

V kazdom vacsom meste ? V ktorych ?

Tu lasku k sportu vidim napriklad pri financovani vystavby "narodneho" stadiona, na ktore bolo podane trestne oznamenie.

PS: To oslovenie si nechaj na vase terapie penzistov pri oslavach Dna zien s vasim hranatym vodcom.
14.8.2020 - 17:12
+3

Big Bear

 

To sa dalo cakat. Posranduj si z dochodcov ked budes pritom aj z tvojho deda a babky tiez. Mentalny vyvoj zastaveny v 12 rokoch. Typicky lebofico. Ty budes tiez raz dochodca. A za to sa tiez mozes podakovat Ficovi a zastropeniu dochodkoveho veku. Inak by si v 90tke makalbez dochodku makal v lidli za minimalku. Ak ti ju dovtedy Sulik nezrusi
14.8.2020 - 18:16
+7

Nemehlo

 

Inak zrusenie minimalnej mzdy je urcite lepsi krok, ako jej bezhlave zvysovanie. To, ze by sa potom nasli ludia co by sli do pokladne za 200 nie je problem toho kto to zrusi, ale toho kto nevie ocenit svoju pracu.
14.8.2020 - 18:49
0

gabi98

 

Nerobim si srandu z dochodcov. Velka vacsina elektoratu hranateho tvoria dochodcovia. To je jednoducho fakt. Nie ako fantasmagorie tunajsich exotov o tom, ze Matovic ide polozit nieco na kolena, co je uz davno na kolenach.

Z dedka a babky si srandu robit nemusim, pretoze narozdiel od vacsiny svojich rovesnikov sa udrziavaju vo velmi dobrej mentalnej kondicii. A velmi im pomaha k tomu fakt, ze napriek uz vyssiemu veku a napriek tomu, ze to nie su vysokoskolsky vzdelani ludia, si velmi radi precitaju odbornu literaturu, cize velmi dobre vidia do zakladov ekonomiky.

Velmi dobre vedia, ze financne prostriedky na "vlaky zadarmo", ci na 13. dochodky nerastu na stromoch, t.j. tam kde sa niekde prida, niekde inde sa uberie, ako napr. zo zdravotnictva, ktore je uz bez-tak v dezolatnom stave, a kto na to doplati najviac ? No kto ?

Velmi dobre vedia, ze ak sa spoliehas len na stat v oblasti dochodkov, tak mozes skoncit velmi zle. Preto nabadaju svoje vnucata a pravnucata aby sa vzdelavali, aby si zabezpecili velku cast svojho dochodku z vlastnych sil.A tym padom maju odchod do dochodku aj vo vlastnych rukach a nemusia sa trapit so zastropovanim dochodkoveho veku a nebudu zavisli na omrvinkach, ktore im tak velkoryso "davaju" "socialni" politici.

Im nastastie nechyba vymyvanie mozgov na MDZ. Radsej si daju prechadzku v prirode, precitaju si knihu alebo navstivia a maju radost zo svojich vnukov, vnuciek, pravnukov, pravnuciek. A nestoji im za to ani ta ruza zadarmo. Dedko totiz nema problem s kupou celej kytice pre babku.
14.8.2020 - 18:55
+7

gta98

 

Ano, len keby sa kazdy zabezpecil "do smrti" v pracovnom zivote, nefungoval by aktualny system.. taky detail. A este, nepustaj sa do "vlakov zadarmo" ked vobec netusis o com hovoris
14.8.2020 - 19:48
0

gabi98

 

Ved ani nefunguje

Aktualny system je vzhladom na demograficky vyvoj, neudrzatelny.
14.8.2020 - 19:55
+2

gta98

 

Funguje velmi dobre a spolahlivo, vyvoleni sa maju fantasicky a ver ze politici to nie su. To su len figurky ktorych ovladaju skutocny vodcovia. Ale ked to plebs bavi tato hra na politiku, nech
14.8.2020 - 19:59
+2

Selvo

 

Vojto veľmi dobre píšeš .
Otázka z môjho pohladu neznie čo urobila Ficova vláda pre šport v minulosti ( hovno)ale možno by stalo za úvahu či by v tejto korona situácii postupovala ficova vláda ináč ako terajšia sekta svätá ....
my už nemôžeme zaspať , zastavit ekonomiku , šport , kultúru , vyskočiť z vlaku ...
14.8.2020 - 16:59
+1

Nerkio

 

Del2 posunulo začiatok ligy na november
14.8.2020 - 17:28
+1

Nemehlo

 

To akoze co si ten Matovic dovoluje?
14.8.2020 - 17:36
+16

julo

 

14.8.2020 - 17:52
0

lišiak1

 

ze vraj konzilium odbornikov hahaha
14.8.2020 - 17:31
+1

Kain

 

Urazil si sa, ze ta nezavolali?
14.8.2020 - 18:10
+4

borussia

 

Taká otázka už tú koronu niekto videl poznáte niekoho kto ju má. A ozaj je to také vážne či len soplík a kašlík ako bežne?
14.8.2020 - 17:37
+1

Big brother

 

U každého sa prejavuje inak (niekto ju mohol aj mat a nevedel o tom). Poznám jedného čo ju mal (a stále má), chodil normalne do roboty a v robote nikoho za ten čas nenakazil.
14.8.2020 - 17:40
0

ŠIMIKE

 

znama v rusku ju ma ..je tam ja JIS a obojstranny zapal pluc ...ale su ludia co ani nevedia ue to maju

to bude podobne ako s mononukleozou..kto ju mal ten vie...poznal som ludi ktorym to zistili az z krvi ze to prekonali bez symptomov a ja som bol 2 tyzdne v nemonici a polroka dieta pecenova..
14.8.2020 - 17:50
+3

ŠIMIKE

 

omg .. *na JIS, *ze
14.8.2020 - 17:51
0

Radovan123

 

Funguje podobne ako HIV keďže ty nezomieras na coronu ale na to že ti oslabí imunitný systém a následne funguje ako katalyzátor pre iné choroby
14.8.2020 - 18:04
+3

Sedko NR

 

Naši sú podľa mňa na toto pripravený v podobe streamov, velmi ľahko sa vstupné nahradí a okrem domácich môže pozerať aj hocikto iný...
14.8.2020 - 18:24
+1

Sunkafit

 

Garantujem ti ze na slovensku si to zaplati minimum ludi a bude to fiasko ak je toto plan
14.8.2020 - 23:11
+1

thovthKe

 

Konzílium odborníkov, hygienikov či kúzelníkov.:
Ok, teda odborne sa skonzíliovali, že do 1000 je ešte zdravo a nad už epidemicky neúnosné.
Ale potom by mohli odborníci vysvetliť, ako je možné, že 1000-ka divákov napr. v Detve je rovnako riziková ako 1000-ka v Bratislave. Prípadne 900 divákov v Ke vs. 150 poslancov + cca 500 asistentov a pár stovák zamestnancov v NR, tiež rovnaké riziko šírenia?
Ak by odborne zhodnotili, že max 30% či 50% kapacity, fajn ako laik môžem držať krok a prekryté horné dýchacie cesty, takto ale s určením absolútneho počtu, to vyzerá skôr ako veštenie a nie odborný odhad.
14.8.2020 - 19:04
0

Rolba

 

Tie opatrenia niekedy dávajú akoby ich žrebovali z klobúka. Ak by dali 50% kapacity a podobne to beriem. Hlavne že teraz máme na sídlisku pivný festival tam sedia ľudia natlačení na lavičkách vedľa seba ako sardinky bez rúšok- pijú, jedia a to je v poho..Opatrenia treba,ale logické. Hlavne dovolenky sa mali riešiť s testami
14.8.2020 - 19:27
+1

Nemehlo

 

Keby bol velky pocet nakazenych v lokalite pivny festival nemas. Ale ak sa nakazi x ludi na nom, tak akurat nebudu dalsie podujatia. V dnesnej dobe na take poduajtie ides s rizikom a ocividne to ludom neprekaza, ale zaroven sa potom divia, ze su nove opatrenia.
14.8.2020 - 22:57
+2

blazon

 

Takze na Terase byvas? Zajdi radsej do Zajaca
14.8.2020 - 23:47
+1

KurierNz

 

S tymto sa neda nesuhlasit...od toho tu je SZLH a ULK aby im to vysvetlovali a vysvetlovali...mozu si kazdy jeden zimak/stadion rozobrat zvlast...
14.8.2020 - 19:35
+1

Maross NR

 

Toto je cesta, ktorú rád podporím
14.8.2020 - 19:10
+1

Maross NR

 

Pardon, malo ist k Sedko NR o streamoch
14.8.2020 - 19:11
+1

Sedko NR

 

Podľa mňa sa nájde dosť ľudí takých ktorý to podporia a virtuálny lístok si kúpia.
15.8.2020 - 0:40
+1

jozosvk

 

Trochu emotivne...
Tragedia je a skuste mi to vyvratit, ze nas premier, hlavny hygnienik a este ten sialeny epidemiolog z Kosic nemaju absolutny ziadny vztat k sportu. Osobne si myslim, ze sportove podujatia zakazu, a ak bude vakcina, tak pod podmienkou zaockovania budu ludi pustat. Verim, ze vtedy sa uz ozveme a skonci to legalnym prevratom. Takych hlupakov, neschopakov a posychopatov nema vo vlade ani Severna Korea. Skor naopak!!!
Mna zaujima len jedno ohladom tohto virusu, kolko ludi s pozitivnym testom je naozaj chorych a kolko ich je na JIS. Ostatne blaboly su len pre ovce.

A este posledna vec, ako moze extremne obezny clovek hovorit nieco o prevencii, o zdravi...to sme kde dopracovali.
P.S.: Ludia, zacnite sa hybat, sportovat, tolko obezity, co vidim na uliciach, medzi mladezou, detmi - to je neuveritelne.
14.8.2020 - 20:10
+13

U.Rannio

 

Čo môžu Laurel a Hardy bez "buřinek" vedieť o športe.
14.8.2020 - 20:20
0

thovthKe

 

Ok: Ak už podrobne, tak prosím uvádzať aj pôvod premiéra - Trnava, ministra zdravotníctva - Bratislava. Takto to podsúva sa, že zas len hygienik z Ke vinný
14.8.2020 - 20:36
0

jozosvk

 

Samozrejme, tu nenarazam na Kosice, krasne mesto, krasny maraton , len som si nevedel na toho komika spomenut, tohto som myslel: https://www.youtube.com/watch?v=jKez6fLZcys
14.8.2020 - 21:39
0

thovthKe

 

Dík za link, ale večer si dokážem pokaziť aj sám
14.8.2020 - 21:46
0

blazon

 

Prof. Jarcuska: Je komik? Je svojsky, ale to vacsinou velmi inteligentny ludia su. Pozri sa co dokazal profesne, v ktorych a kolkych odvetviach a kde si ho volaju a koho uci. Cital som tu uz kadeco, ale toto je tak mimo, ze mi padla sanka ako dokaze Jozko zakopat takeho "sialenca" na fore. Wau...
14.8.2020 - 23:46
+3

jozosvk

 

Cloveka nerobia clovekom jeho tituly,diplomy,ocenenia, ale clovek je clovekom aj ked je obkladac, elektrikar, kuchar...ale clovek, ktory sa dokaze vyhrazat ludom, ze ked sa nezaockuju, tak by sa nemali pustit na futbalovy stadion, do zamestnania, tak toto mi nieco pripomina...pripomina mi to blazna , blazon ma na to ale iny nazor
14.8.2020 - 23:55
+4

blazon

 

Ja jeho tituly kaslem, on si ich ani nepise. Ja k nemu chodim X rokov a tazko ma presvedcis. Zajdi za nim a ked si najde cas, co je unho velky problem, tak si potom urob nazor. A bol by si hodne prekvapeny o jeho prehlade a skromnosti. Ale zbytocne sa rozpisujem, ked nepoznas zakladne pojmy ako vyhrazanie sa, a kto je clovek..
14.8.2020 - 23:59
+4

jozosvk

 

Mozno je svojsky, beriem - video zvlastne, jeho skromnost som nehodnotil...normalny clovek vsak nemoze nutit ludi, aby sa dali zaockovat a ked nie, tak sa napriklad nedostanu do zamestnania, toto urcite ani ty neschvalujes...ale ak mas video, kde hovori ludom, ako posilnovat imunitu/nemyslim ockovanie/, ale zdrava strava, pohyb, otuzovanie...daj sem prosim link,,, ale nie link, kde nuti ludi ockovat, ale zodpovednost za to uz nezoberie...
A ked sme uz pri tom jeho komickom videu - ved tam jasne povedal, daj si rusko a vedz, ze ti to pomoze...ale ved podla nasich odbornikov, ruskom chranim hlavne druhych, tak ako teraz?
15.8.2020 - 0:06
+3

blazon

 

Kde hovori ze sa ja nedostanem do svojho zamestnania ked sa nedam zaockovat? Ked navrhuje ze sa nedostanem na stadion bez vakciny, je jeho postoj. Ak ho schvalia a v akom zneni nieje teraz podstatne, lebo keby neriesim. Ja som si vydebatoval svoje zdravotne problemy s nim a linky k problematike som si nasiel do par minut. Nemyli si to s covidom. To video je otrasne, ale on ako clovek nie. Ak ma postoje ine ako ja, tak ho nebudem dehonestovat ked ho vobec nepoznam a nic o nom neviem. Ja som si zobral opatrenia od Krcmeryho, cize odpoved na rusko atd..
15.8.2020 - 0:37
+2

Nemehlo

 

Jasne, lebo na svk neexistuju nakazane ockovania. A nevidim nic co brani zamestnavatelom dat podmienku ockovania. Ved nikto ti nekaze tam robit. Je najkrajsie ze ty urcite zaockovany si, ale inak to neschvalujes ale ty nie si ovca, lebo si bojovnik proti systemu
15.8.2020 - 8:20
0

jozosvk

 

Co ma co zamestnavatel prikazovat zamestnancovi ockovanie a davat to ako podmienku? To ste s tym OK? Zamestnancovi, ktory nemal v zivote PN prikazem ako podmienku zotrvania zamestnania sa dat zaockovat, je toto normalne? Predtym roky x zamestnancov s nadvahou, zlou zivotospravou mal 2,3 krat do roka PN a niekto, kto nemal ziadnu PN a nebyva chory, bude musiet splnit taktuto fasisticku podmienku. Tak si tu imunitu zlepsujme, ale nie ladovanim do seba liekov, ockovacich latok alebo roznych koldrexov alebo ako sa to vola.
15.8.2020 - 10:14
+1

blazon

 

Este raz a pomalicky... Kde mne moj zamestanavatel prikazuje ma ockovat? Nepis mimo, odpovedaj prosim ta. Ak nevies, nechaj debatu.
Ano predstav si, ze su zamestnania kde musis byt ockovany, kedze to je v ramci zmluvy, nepaci sa ti? Nerob to. Napriklad lesnici(encafalitida, ochvilku bude aj na boreliozu vakcina) , pracovnici ktory sa staraju o priputanych ludi(tetanus po kazdom kusnuti), lekari v rizikovych oblastiach su preockovavany na kadeco atd.. Nehovoriac o tom ze to nieje len o Slovensku. Cize su fasisti v EU, Rusku a USA? Wau, opat mi z teba padla sanka..
Typicke ze este aj tu PNku ideme vyhadzovat na oci? A je kvantum ochoreni, kde len tvrde lieky pomozu.
15.8.2020 - 10:42
+2

mhc23

 

Kde v EÚ sú povinné očkovania? Len tento rok dali povinné očkovanie v Nemecku na osýpky. Iné očkovanie nie je povinné. A keď sa tu oháňaš s tetánom a inými tak je rozdiel, že tie vakcíny sú tu už x rokov ako vakcína, ktorá tu nie je poriadne ani pol roka a nie je poriadne na ňu spravený výskum ako má byť, jeden výskum na jednu vakcínu trvá minimálne 3 roky a nie nejakého trištvrte roka.
15.8.2020 - 11:28
+3

blazon

 

Tebe nesiaham ani po clenky, cize naco tebe odpovedat, neber to ako atak.
Mame ine zdroje, ja cerpam hlavne z lancetu, cize ak chces vediet preco a ako je tak rychlo potrebna vakcina, mas tip.
15.8.2020 - 14:19
0

iHC

 

Povinne sa ockuje napr. v Belgicku. Realizuje to napr. ONE. Este nejake otazky?
15.8.2020 - 18:49
0

jozosvk

 

1.Mas pravdu, este raz a pomaly, cela depata vychadza z videa pana profesora, ktory sa v jednom rozhovore vyjadril, ze si vie predsatvit, ze zamestnavatel moze pozadovat povinne ockovanie, ze futbalovy klub bude vyzadovat ockovanie a podobne... dokonca bude potrebnych viacero davok. Video, kde o tom tento pan profesor hovori, si najdi na internete.
2. Prikazovat povinne ockovanie proti chripke a inym koronavirusom je fasisticka prax, na tom trvam. Obezita sposobuje milionove umrtia a PN, plus naklady na zdravotnu starostlivost, fajcenie sposobuje dalsie rizika, alkohol, to je v poriadku, z toho si vyberie aj stat spotrebnu dat, hmm?
3. Ak niekto citi, ze svojim zivotnym stylom si dosral imnunitu a ze ochorie 3 x za rok, berie paralen, Coldrex a poodbne sracky a je 3x na PN do roka, tak nech sa zaockuje, asi mu to pomoze. Ale ockovat povinne ludi, ktori nebyvaju chori, maju silnu imnuitu, otuzuju sa a ochladenie im nesposobi ziadnu virozu je kvoli comu dobre?
15.8.2020 - 11:43
+2

Hokejman

 

"Načo by som si dával v aute pás, ešte nikdy som nenabúral. Nech si ho dajú tí, ktorí ťuknú auto 3x do roka" - asi takú logiku má tvoj príspevok. Očkovanie NIJAKO NEUŠKODÍ, práve naopak; chráni teba aj tvojich blízkych. Bože, normálne by som chcel vidieť reakcie takýchto internetových hrdinov, keby oni alebo niekto z ich blízkych ochorel na pravé kiahne, besnotu, detskú obrnu a podobné šmakocinky, ktoré sú VĎAKA OČKOVANIU na smetisku dejín...
15.8.2020 - 14:05
+4

fany

 

Však a načo si dávaš pás? Len nato, lebo inak by si zaplatil pokutu. Moj kamarát keď mu predné sklo prerazil konár, tak sa zachránil vďaka tomu, že nebol pripútaný. V rodine zomrel mladý chalan, lebo bol pripútaný, nepriputany šofér vyletel cez predné sklo a žije.
15.8.2020 - 14:47
+3

Hokejman

 

... keď myslíš
15.8.2020 - 15:27
0

jozosvk

 

Ockovanie nijako neuskodi? To mas odkial? Porovnavat pas na aute s ockovanim na chripku je hmm...take nizsie Ozaj a co choroby, proti ktorym sa neda dat zaockovat? Obezita, vysoky krvny tlak, cukrovka, tam aky zachranny pas navrhujes?
15.8.2020 - 18:50
+3

Hokejman

 

Priateľu, som vyštudovaný biológ, takže niečo o očkovaní a jeho fungovaní v tele viem. V princípe (čo verím, že si si naštudoval, alebo vieš aspoň zo strednej školy, keď to tak vehementne odsudzuješ) ide o tréning tebou ospevovaného imunitného systému (a naozaj právom obdivuhodného) látkami spravidla na povrchu častíc, proti ktorým je očkovanie smerované. Každá bunka či vírus má totiž na svojom plášti špecifické, nazvime ich pre zjednodušenie "čiastočky" (najčastejšie s obsahom sacharidov), ktoré ich identifikujú. Na tieto čiastočky reagujú naše biele krvinky (lymfocyty), ktoré po identifikácii takýchto cudzích elementov v tele začnú tvorbu protilátok v B lymfocytoch / delenie T lymfocytov. Reakcia je oveľa rýchlejšia a efektívnejšia, pokiaľ sa už telo s týmito čiastočkami stretlo - to je práve úloha očkovania. Ak totiž imunitný systém natrénuješ na oslabených/mŕtvych cudzích elementoch, pri vystavení skutočnej chorobe ju efektívne zlikviduje. Ako sa hovorí "ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku". Vďaka vakcínam sme sa zbavili väčšiny najstrašnejších chorôb, spôsobovaných mikróbami. To, čím sa oháňaš ty sú tzv. civilizačné choroby, ktoré si spôsobujeme sami práve preto, že môžeme žiť v komforte. Nemá ich na svedomí žiadna baktéria ani vírus, ale len a len ľudská hlúposť a pohodlnosť. Tu narážame na odveký problém, že ľudia radi nechávajú riešenia na iných a/alebo sa nechcú príliš namáhať. Čiže tento problém tak ľahko nevyriešiš, zato množstvo mikrobiálnych ochorení áno.
15.8.2020 - 20:05
+1

jozosvk

 

O ockovani(prinosy a negativa) nevedia ani samotni medici, teda vedia to, co si tak pekne popisal.
Ja ockovanie vehementne neodsudzujem, ved som x krat napisal, ze nikoumu nebudem branit sa dat zaockovat, ale ja sa ockovat proti chripke, Covidu, viroze nehodlam. Dokonca ani moja doktorka sa nedala, ale mne to ta betarka ponukala Kolko je na SVK zaockovanych doktorov na chripku? Hmm?
Dokonca vravim vsetkym, bezne choroby, virozy nerieste liekmi, coldrexom, ani si neznizejte teplotu, to je reakcia vasho imunitneho systemu. To urcite aj ty vies, mali by aj obvodaci, skoda, ze tak radi predpisuju lieky.

A prave obezita, cukrovka /ako biolog vies, ze cukrovkari su brutalne nachylni na infekcie/, prave tieto choroby znizuju imunitu a znizuju tak kvalitu zivota a sposobuju vo velkom smrt. Alebo je rozdiel, ci clovek zomerie na chripku, anginu, cukrovku?
Vravis, ze ockovanim sme sa zbavili vela najstrajsnejsich chorob, ale chripky nie? Hmm? Nezbavili sme sa tych najstrajsnejsich chorob vdaka pitnej tecucej vode, chladnicke, pracke, WC a podobne- teda vdaka vyssim hygienickym standardom? Dokonca kojenecke mlieko je pre kojenca to najlespie na imunitu, nepotrebuje hned prve tyzden nejake ockovanie. Priroda alebo Boh /ten, kto ako chce/ to tak zariadila. Ale dajme tomu, ze ok.
Preco ale chripka, Covid, a ine?
Nemas pocit, ze pomaly bude na kazdy soplik vakcina? A zabudol si o negativach ockovania, hlavne pri chripke - zisk a naklad a podla mna to za to nestoji. Preto nevnucujme takyto druh ockovania ludom!
15.8.2020 - 21:25
+3

Hokejman

 

Vidím, že škoda reči. Tu je na mieste výrok: „Ja elektrinu k svojmu životu nepotrebujem, ten televízor si kľudne pozriem aj pri sviečkach.“
16.8.2020 - 9:17
+6

Tehelnepole

 

Ale tak skúsil si, no.
16.8.2020 - 11:43
0

Hokejman

 

Čo narobím(e); veľké nádeje som tomu nedával, ale ako hovoríš - skúsil som.
16.8.2020 - 12:02
0

blazon

 

Takze kecas nezmysli ze moj zamestnavatel mi da ockovanie nasilu, co nieje pravda. Z jedneho cloveka ktory ma iny postoj ako ty, bagatelizujes a robis martyra zo seba, lebo obezny ludia ti ublizuju. Imunitu nema kazdy rovnaky a je X faktorov ktore ti ich zmenia za tie roky. Koncim, nema zmysel.
15.8.2020 - 14:10
+1

jozosvk

 

Ahoj ,,Blazon´´ (sam si si dal taky nick), tvoj profesor Jarcuska hovori toto: ,,Čo sa týka očkovania proti koronavírusu, najlepšie by bolo, keby sa mohlo nariadiť pre všetkých, ale na druhej strane stoja ľudské práva, ktoré treba rešpektovať. Osobne si však myslím, že tu bude veľký záujem spoločností a priemyslu, aby ho podstúpilo čo najviac ľudí. Treba poukázať na účinnosť vakcíny a riziká jej odmietnutia. A už teraz sa diskutuje aj o obmedzeniach pre tých, ktorí sa zaočkovať nedajú.Ak trebárs budú chcieť cestovať do zahraničia, budú si musieť sami zaplatiť test na koronavírus. Alebo to môže vyzerať napríklad tak, že futbalový klub nepustí na štadión diváka, ktorý sa nepreukáže potvrdením o očkovaní. Zaočkovanie môže byť aj jednou z podmienok prijatia do zamestnania.

Vravis, ze imunitu nema kazdy rovanku? Ved som napisal: ,,Ak niekto citi, ze svojim zivotnym stylom si dosral imnunitu a ze ochorie 3 x za rok, berie paralen, Coldrex a poodbne sracky a je 3x na PN do roka, tak nech sa zaockuje´´

Pekny den
15.8.2020 - 15:33
+1

Nemehlo

 

Zamestnavatel ti nic neprikaze. Da si to ako podmienku do zmluvy. Chces robit u neho zaockuj sa nechces chod inde. Predsa zmluva je stale o dohode ak sa dohodnut neda idem inde. A co tie ostatne ockovania ktore si absolvoval? Tie su ok lebo nebil internet?
15.8.2020 - 11:06
0

jozosvk

 

Co aktualny zamestnanci? A co diskriminacia? Moze si dat ako podmienku, ze obezneho zamestnanca nezoberie? Alebo zamestnanca s cukrovkou? Alebo zamestnanca, ktory fajci? To uz je diskriminacia? A ockovanie nie? Preco nezaockovaneho cloveka rovno povazovat za nebezpecneho? Nie je nebezpecny obezny clovek? Clovek s nabehom na cukrovkou, vysoky krvny tlak? To su potencionalne PN pre zamestnavatela a stat. Tam ziadna podmienka byt nemusi?
Co tie ostatne ockovania, ktore som absolvoval? Ako ich mozem ovplyvnit? Viem ale ovplyvnit ockovanie proti chripke, ktore odmietam, pretoze sa snazim zlepsovat imunitu, ano taketo ockovanie odmietam, odmietam aj vsetky lieky proti akoze,,nachladnutiu,, a poodbne. Tie reklamy sa o chvilu v seprembri rozbehnu. A ak mi neverite, skuste sa zacat otuzovat, postupne a uvidite co to spravi s vasou imunitou. Skuste vetrat neustale , aj v zime, nepouzivajte sal na krku alebo ustach do -5 C a nespoznate, co je angina. Je to zadarmo a funguje to. Skuste dat do zivota trochu pohybovej aktivity a imunita vam bude dlho pomahat. Ja nechcem na kazdu chorobu mat ockocaciu latku, na to som dostal imnuitu.
15.8.2020 - 11:47
+3

Nemehlo

 

Myslim si ze su zamestnannia kde ti lekar neodporuci obeznemu robit. Na pohovore ti to nepovedia ale nemusia si ta prave preto vybrat, vlastne ti ten dovod nikto povedat nemusi, ze preco si ta nevybrali. Alkohol? Pokial viem vo vacsine prac mas v zmluve ze nemozes prist pod vplyvom do prace ci nie? A k tvojej imunite si imunny voci zltacke? Zltej zimnici, tetanu, osypkam, mumsu? A nejdo o to ci ty pojdes na pn, ale ci neohrozis chod celej firmy.
Proste ked si zalozim firmu a budem chciet aby zamestnanci mali zelene vlasy. Tak sa nebudem predsa bavit s niekym kto si ich nechce dat.
15.8.2020 - 12:36
+1

jozosvk

 

Neuvritelne
Mas pravdu, ze zamestnavatel ti dovod neprijatia nemusi povedat ,,obezita´´ - to by bola diskriminacia, potrebuje len potvrdenie od lekara. Ved on to vidi, ze je obezny.
A pri ockovani si tu podmienku uz moze oficialne zamestnavatel dat? Nakolko, to ze nebol ockovany nezisti vizualne.
Toto hovorim preto, ze neockovany clovek na chripku nie je pre zamestnavatela viacej nebezpecny, ako obezny clovek,ktory ma predpoklady zlej imunity a inych chorob.

Preco prechadzas z ockovania na chripku a ine virusove ochorenia na ockovanie proti tetanu, besnote? A co tak zvazit rizika a prinos ockovania.
Ak ma dokuse pes, tak urcite sa zaockujem proti besnote, ale ak pride chripkove obdobie, ucrtite sa nezaockujem, pretoze riziko zaockovania ja povazujem vyssie ako prinos. PN kvoli chripke, virozam som este v zivote nemal. Co vsak urobim je, ze si zoberime na 2 dni dovolenku, aby som ja nikoho nenakazil a naozaj mi stacia tie 2 dni a vikend a som fit. Bez liekov. SKoda, ze mnoho zametsnancov chodi do prace, aj ked su chori. To su ti, ktori boli v mraci vystraseni a nosili ruska, to su ti, ktori sa daju zaockovat - ich volba, ale nech nenutia ostatnych.

Pekny den
15.8.2020 - 15:52
+4

Nemehlo

 

Ak si si nevsimol obdobie corony tu uz je 9 mesiacov. Koko trva obdobie chripky? Ja mam imunitu dobru, chory nebyvam.
Porovnavas chripku s covidom zjavne nie je o com
15.8.2020 - 17:10
0

Nemehlo

 

Este sa ta takto spytam. Su ludia, ktori nemaju vodicak diskriminovani? Nie maju moznost si ho urobit, tak ako ty budes mat moznost sa zaockovat ak to bude v zakone, ze to od teba moze byt niekde vyzadovane. Nemusi to byt povinne, staci, ze uzakonia, ze si to od teba mozu ziadat.
15.8.2020 - 17:17
0

jozosvk

 

Naozaj toto myslis vazne, hovoris si logicky clovek? Vazne...???
Ak zamestnavatel hlada kamionistu, tak je to predpoklad prijatia - je to kvalifikacny predpoklad...ak zamestnavatel hlada lekara, vyzaduje, ze musi mat skoncenu medicinu, atestaciu, atd...je to kvalifikacny predpoklad

V zakone to moze byt cokolvek, ak to neodporuje Ustave a dohovoru o ludskych pravach. Co ma co zamestnavatela zaujimat, ci som zaockovany proti chripke. V zakone nemozes dat ani povinnost, aby zamestnavatel od teba vyzadoval politicku prislusnost, nabozenstvo, sexualnu orientaciu, ale ockovanie uz bude ok ?
Chapes, co si vobec napisal? Vsimol som si, ze zamestnavatelia dokonca vo svojich priestoroch vytvaraju podmienky a miesta, kde mozu zamestnanci fajcit, aj ke vieme, ze to skodi a nici zdravie. To je ok?
Pane Boze, kde zostal zdravy rozum...

Vies o tom, ze napriklad v CZE je iba asi 5% lekarov zaockovanych proti chripke? Vies, ze moja lekarka a setricka ma nahovarali na ockovanie proti chripke, ale sami nie su zaockovane? Vraj su imunne pri tolkych pacientoch...ale mna presviedcali, preco?
15.8.2020 - 17:48
+4

Nemehlo

 

Uz prestan pisat o chripke. O nej sa nikto nebavi. A ano tak ako si nas zakon vyzaduje ockovanie proti tetanu, moze casom si ziadat aj ockovanie proti covid.
A tak ako vznikol zakon, ze auto mozes riadit, len s vodicakom, tak moze vzniknut zakon, ze na kulturne podujatie mozes ist len zaockovany, alebo s negativnym testom.
15.8.2020 - 18:03
0

jozosvk

 



15.8.2020 - 18:14
+5

mhc23

 

Veď sa kľudne daj očkovať ale nemôžu niekomu prikázať očkovať sa na niečo. Ja som nikdy nebola očkovana na chrípku a nemala som ju x rokov. Mala som kolegyne, ktoré sa dali očkovať na chrípku a dostali taku, že sa nepostavili z postele. A hlavne tí čo sa davajú očkovať na chrípku tak ju skorej dostanu
15.8.2020 - 18:33
+4

fany

 

Presne,presne....
15.8.2020 - 19:21
+4

topska

 

"nemozes niekomu prikazat ockovat sa na nieco". Sak mas x povinnych ockovani...
15.8.2020 - 21:43
0

U.Rannio

 

Gang štyroch, či takzvané odborné konzílium s najväčším Krajčim na čele: Nech už idú do prdele!!! Z toho, čo neustále rozprávajú bolia uši, čo sa dá od nich čítať bolia oči a o tom ostatnom škoda hovoriť. Sa mi zdá , že všetci potrebujú štátne zuby.
14.8.2020 - 20:18
+2

Vyskereny Citricus

 

Kolko zrazu prebudenych hokejportalistov, ale ked boli volby tak ste tuto koaliciu plus proagresivistov az na par vynimiek volili vsetci. O tom,ze kazdeho s inym nazorom tu oznacujete za konspiratora a neviem co este ani nevravim.
14.8.2020 - 21:08
+8

Maross NR

 

Ale Ty konkrétne tu naozaj konspirujes
14.8.2020 - 21:24
+3

hoKEjka

 

Ktore strany by to teda zvladli lepsie? Harabin, Kotlebovci a Danko? Vazne sa pytam.
15.8.2020 - 0:25
+2

Vyskereny Citricus

 

Harabin je zbytocne demonizovany. A z akeho dovodu si myslis, ze by Harabin podliezaval latku ktoru Matovic zakopal meter pod zem? Mozno mas pravdu a dokazal by aj to, ale ludia kedy uz konecne pochopite ze potrebujeme normalnu stranu ktora nebude kradnut a sucastne s tym bude hajit nase narodne zaujmi a nie volit stale tak, ako vam media povedia.
15.8.2020 - 8:40
+5

Maross NR

 

Zbytočne demonizovany? Koľko máš rokov? Siaha Tvoja pamäť ku komunizmu a následne mečiarizmu? Potom sudnictvo. A v poslednej dobe chvalabohu už len konšpirátor..
15.8.2020 - 8:45
+6

Nemehlo

 

A nie je prave Harabin volba, len pretlacana cez media? (facebook, youtube,...) strana bez realneho programu, s pochybnym financovanim.
15.8.2020 - 9:08
+1

hoKEjka

 

A sme doma ty narodne zaujmi Ak si myslis, ze tento meciarovsky srac by vedel riadit stat a skvele by reprezentoval stat ako premier tak mi je ta luto. Matovic robi chyby ako na beziacom pase ale to je nic oproti hnusnemu zverstvu, ktore by narobilo toto spuchnute primitivne meciarovske cudo. Jak taky krcmarsky zjav a prejav moze byt pre niekoho imponujuci panaboha
15.8.2020 - 9:35
+3

mhc23

 

A Matovič sa ako vyjadruje. On už je reprezentatívna zložka sa nenechaj vysmiať. A ty vieš ako by reprezentoval Harabín.
15.8.2020 - 11:32
+4

Maross NR

 

15.8.2020 - 12:12
+2

MackoPu

 

Mame malo skusenosti s nim ?
15.8.2020 - 12:21
+3

MackoPu

 

Nadhera, ta agresivita tu...
14.8.2020 - 21:46
0

fany

 

...no a ironicky mu absolutne nic nieje, ani jeho rodine... ziadne symptomy, ziadne tazkosti... iba mu vraj vysiel pozitivny test... ako tym dvom dievcatam, ktore prisli z Chorvatska, ktore dostali testy, mali si urobit vytery a tie zaslat na testovanie... avsak vytery si neurobili a testy poslali spät tak ako im prisli... vysledok? obe boli pozitivne… zahada...

Toto som teraz našla na FB v komentároch k tomu nakazenému poslancovi aj s rodinou.
14.8.2020 - 22:18
+2

MackoPu

 

Ak slepo veris FB, ok ...
Mimochodom, tie testy maju len istu presnost a robia sa aj opakovane, ale riadit sa FB ?
14.8.2020 - 22:57
+1

MackoPu

 

A zalezi aj, aku davku virusu kto nachyta.
14.8.2020 - 22:58
0

fonte

 

Kristepane, dokedy buses este verit tym dristom, co ti natrepali? To malokrat ta uz oklamali, kde vy ludia mate hranicu?
15.8.2020 - 11:33
+2

gabi98

 

Alobal už na hlave ?
15.8.2020 - 11:37
+5

Maross NR

 

15.8.2020 - 12:13
0

fonte

 

Bratislavcan, ty bud ticho Som bol v BA cez tyzden a tam tie nahubky nosili ludia este aj vonku niektori Najvacsia pravdepodobnost, ze ten alobal si niekto na tu gebulu da, je prave u vas. Vid kazde volby
15.8.2020 - 12:32
+5

gabi98

 

“ Thak urciteeee ... “
15.8.2020 - 12:37
+2

MACEK40

 

normalne som neveril ze sa dakto este nachyta a predsa
15.8.2020 - 13:48
+2

MackoPu

 

Pan doktor, mozete upresnit, co mi kto natrepal ?
Je to vseobecne platna vec, ze od davky zavisi, ako sa s tym vysporiada imunita, ci choroba prepukne a ci vznikne dostatok protilatok.
15.8.2020 - 12:16
0

fonte

 

Vseobecne zname? Akoze povrava sa po meste? Ci?
15.8.2020 - 12:30
+2

MackoPu

 

Patri to do "vseobecnej inteligencie". No ale zrejme som naivny.
15.8.2020 - 18:10
+1

Duri_L

 

Viem, ze u teba to nema vyznam, ale i tak tu zavesim pre statnych tento odkaz, ktoru vysvetluje pojem "viral load", t.j. virusova davak:

https://en.wikipedia.org/wiki/Viral_load
16.8.2020 - 15:53
0

Duri_L

 

*virusova davka
16.8.2020 - 15:54
0

fonte

 

Nemudruj Ta upracem medicinsky hocikedy Ked ten "virus" budes hladat, tak ho nenajdes. S tymto to nema absolutne nic spolocne. Rozlisuj, len keby bolo cim, ze
17.8.2020 - 11:59
+1

Nemehlo

 

Ja neveim to niektori nezacnete verit, kym sa nenakazite? Alebo niekto z vasej rodiny? A testy nie su 100% presne.
14.8.2020 - 23:01
+2

fany

 

Ale Ty o čom točíš.Ja plne verím,že nejaký Covid existuje,ale ja vravím,že ten cirkus čo predvádza Matovič s tým jeho cirkusom plnom odborníkov nemá ani hlavu,ani pätu.Keby zavrel hranice už včera pre dovolenkárov,tak by bolo neskoro,ale on láskavo ešte dovolí 2 týždne sa plantať a potom nás zavrie do klietky.Tak buď je to vážne a konám,alebo nech sa nato tururu,tururu.....
14.8.2020 - 23:08
+8

Maross NR

 

Ale toto nie je..ísť Matoviča, ale nás ľudí.. my furt máme v sebe zakorenené to komunistické, že čo nám nezakazu či nenakazu, vlastnou hlavou nevieme vyhodnotiť.. čo vlastne do čerta tento národ chce?
14.8.2020 - 23:18
+5

MackoPu

 

Preboha, ved by ste vsetci revali, ze nemozete ist do Chorvatska. TO by tu bolo ine rosambo.
Zase nerobte z tych ludi idiotov, oni maju trochu ine zdroje informacii, ako ludia na FB.
14.8.2020 - 23:20
+3

fany

 

Ja sa Ti môžem na celé Chorvátsko ,či iné more z vysoka....,tak neodbočuj od podstaty.Cez Veľkú noc mi zakázali študovaní ísť na chalupu do vedľajšieho okresu a teraz zrazu akí dobrotiví.Celé zle.
14.8.2020 - 23:27
+6

jozosvk

 

Ahoj, pripominas mi seba, presne rovnake zmyslanie...na cele Chorvatsko a zahranicie sa mozem vysrat, ale stale nechapem, preco mi v marci zakazali sa bicyklovat, behat a ked, tak len s ruskom - samozrejme, ako asi jediny som nebol ovca a okaslal som ich stupidity. Vsetci na hube satky, masky a po mne nevrazivo hladeli, trubili (chore ovce) - pri sporte si nikdy ziadnu masku nedam, je to nezmysel. A zrazu vsetci ti posrani isli do zahranicia na dovolenku. Medzi ovcami zijem a musim sa s tym asi naozaj naucit zit. Prepacte, ale mam nervy co za stado sme my Slovaci!!! Admin, prepac za moje ostre slova, ale asi nikto nezazil, to, co ja v marci a v aprili, kedy ma doslova udavali policajtom, ze pri sporte - beh, turistika, cyklistika nemam rusko. A teraz to je OK?
14.8.2020 - 23:42
+7

fany

 

Jéééj díky.Niečo podobné som Ti chcela napísať pod ten Tvoj príspevok o tituloch,diplomoch.....Neviem kto je ten pán a čo dosiahol,nikdy som o ňom nepočula,ale v tom príspevku mi prišlo,že to štúdium na ňom bohužiaľ zanechalo nechcené stopy.Málo spánku,veľa stresov,kofeínu a taurínu.Ja tiež ako baran bojujem s ovcami(veď vidíš aj tu na HP),ale je to ťažké.Ide ma šľak trafiť,keď mi známy (a že ich mám dosť) povedia,že sa zbytočne rozčuľujem,a aj keď mám pravdu tak nič nedosiahnem.A preto sme tam kde sme.Radšej budú šúchať nohami.
15.8.2020 - 0:11
+4

BBodalV

 

...fany, ty ako baran? To mi nejako nesedí...

...na Baranov len v dobrom!
15.8.2020 - 14:22
+1

MackoPu

 

Uz si bol manifestovat ?
"Približne 3000 ľudí sa zišlo na madridskom námestí Plaza de Colón, uvádza na svojej webovej stránke denník El Mundo. Mnohí z účastníkov nemali na tvárach rúška a nedodržiavali povinné rozstupy. Protestujúci držali transparenty s nápismi ako "Vírus neexistuje", "Rúška zabíjajú" a "My sa nebojíme"."
17.8.2020 - 10:16
+1

MackoPu

 

Tieto veci treba bohuzial riesit v predstihu vzhladom na inkubacnu dobu a nie vtedy, ked uz sa nakazi kopec ludi a bezi im povedzme 10-14 dnova inkubacna doba a behaju hore dole.
Inak prezila si to bez ujmy, ze si nebola na chalupe ?
"Studovani"
Ano, uz som od borca pocul aj to, ze tie cisla nakazenych dava kazdy den "kaviaren".
15.8.2020 - 12:19
0

hello, havarju

 

Hej nastavili nejaké pravidlá, ake čo je dobré a čo už nie a bohužiaľ nevieme. To ktoré krajiny sú bezpečné alebo bezpečnejšie ako iné sa však stále mení a možno to mali meniť aj v lete.
Problém je však to, že majú ísť deti do škôl a toho sa obávajú viac ako dovolenkárov. Treba len dúfať, že po mesiaci - teda na konci septembra to bude lepšie ako teraz a nie horšie, lebo sa môže stať, že ak budú musieť zatvárať veľa tried alebo dokonca škôl, tak máme po hokeji a po športe všeobecne už úplne.
14.8.2020 - 23:33
+1

fany

 

Čoho sa obávajú???Že tie deti čo sa dennodenne stretávajú vonku už mesiace,lebo nechodia do školy,tak teraz sa stretnú v škole a nakazia sa.Však to ani IQ 25 nepustí.
14.8.2020 - 23:42
+3

MackoPu

 

Rozumies rozdielu medzi "vonku" a v skole ?
15.8.2020 - 12:20
+2

Nemehlo

 

Ja neviem ake tazke je pre nich pochopit rozdiel ked niekam musim ist a ked niekam idem lebo chcem.
15.8.2020 - 12:39
0

fany

 

Tak prečo chce obmedzovať kúpaliská vonku?A kostoly?
15.8.2020 - 14:53
0

MackoPu

 

Kostoly su u nich special pripad, lebo su to svatuskari a boja sa, ze pojdu do pekla.
15.8.2020 - 18:11
+1

Corgi77

 

Nuž dalo sa to čakať,že ak to začne stúpať tak interierové športy budú prvé v ohrození. Ale treba hľadať riešenie ako by to mohlo fungovať a nie hneď zakazovať.
Treba, by mohli kluby spraviť platené stream služby. Kde si kúpiš fiktívny lístok a budeš pozerať zápas.Tím by aj do kasy každého klubu niečo šlo. Ak by to bolo bez ľudí, tak na kocke by mohli dávať nejaké motivačné videá, alebo videá s fandením, alebo nahrávky z domu od fanúšikov. Hocičo. Aby aj hráči vedeli, že ľudia aj keď tam nebudú, tak im budú fandiť.
Nejako to hádam vydržíme a za rok, dva už budeme len spomínať nato.
14.8.2020 - 23:24
+5

VSŽ Košice

 

Určite si budem kupovať stream svojho klubu a hlavne si rád pozriem zápasy vonku v slušnej kvalite aj keby Covid nie je.
15.8.2020 - 7:26
0

micu79

 

Este ze sme stihli postavit aspon narodny futbalovy stadion lebo tito hrobari nepostavia nic a boli by sme hadam posledny v EU co by sme nemali narodny stadion.
14.8.2020 - 23:40
+3

azzurri

 

Vidíme ako ho stavali a preco.len kvôli kšeftom pre kmotrika,pre seba a rovnako to bolo s hokejovým pre širokého.a je kopu krajín čo národný nemajú,ani Češi napriklad.kazdy klub ma svoj.u nás sa stava len,aby mal hrať kde Slovan
15.8.2020 - 12:03
+5

OceliarKE

 

Osobne si myslím že začiatok sezóny sa presunie na neskorší termín, prípadne sa začne sezóna bez divákov resp. s obmedzeným počtom. Otázne je ale potom či to kluby ako Poprad, Zvolen, Michalovce finančne zvládnu.
15.8.2020 - 13:48
+2

dusan1980

 

Namiesto aby zavreli hranice tak zatvoria stadiony...
ach jaj
15.8.2020 - 13:59
+5

julo

 

Kolko hlupakov je na tomto portali..
15.8.2020 - 14:11
+3

sumobb

 

Každý je nejaký, jeden viac, druhý menej.
15.8.2020 - 17:29
0

JuloBB

 

V septembri skončí uhorková sezóna a politika sa priostrí.

V septembri z rôznych objektívnych dôvodov bude mať vírus lepšie podmienky na šírenie.

V septembri nečakajte zázraky, šport vrátane hokeja bude na okraji záujmov tejto podarenej vlády!
15.8.2020 - 20:06
+2

Urpiner16

 

Slniečkárom ak sa nepodarí urobiť to čo slúbili tak im pôjdu hlasy dolu vodou.Korona a pád ekonomiky na jeseň budú ťažké ko.Navyše človek ktorý ešte nič nedokázal sa už teraz vyhráža Sotákovi tak to je ďaľšie ko pánovi ministrovi.
15.8.2020 - 20:16
+3

topska

 

Matovicovcov nazyvat slnieckarmi tak to je riadna vec
15.8.2020 - 21:48
+6

Nemehlo

 

Ved dve najsilnejsie vladne strany su povacsine silno konzervativne, ty mesiacik. Dovolim si povedat, ze malokto cakal takuto vladu aka je. "Slnieckari" neviem ci chapem dobre, ale asi stredopravy liberali chceli nieco uplne ine.
15.8.2020 - 22:12
+3

Miki2308Rj

 

Tito "mracikari" ani nevedia co za slovo pouzivaju a koho snim vlastne maju pomenuvat.
16.8.2020 - 12:17
+2

Urpiner16

 

Vyhrážať sa niekomu kto zamestnáva dlhodobo na Slovensku 3000 ľudí,podporuje región,má svoje školy,platí poctivo dane štátu,podporuje slovenskú ekonomiku tak to už je silná káva i na mňa.A chlapec ako minister ešte nič nedokázal len alibisticky hovorí to tí pred nami.Nebyť Sotáka tak je celý horehron hladová dolina.
16.8.2020 - 6:58
+2

fany

 

No Urpiner, keby si z vety "platí poctivo dane štátu" vypustil druhé slovíčko, tak možno. A vieme koľko podpory dostal poctivo od štátu? Neidealizuj.
16.8.2020 - 9:33
+1

BretPit

 

tak fany,s týmto suhlas..
16.8.2020 - 9:39
0

BretPit

 

Ale pán Soták zo svojho štandardu nepoľaví napríklad na ukor tých 3000 ľudí čo zamestnáva...tu je alibisticky ticho,....
16.8.2020 - 9:42
+1

Urpiner16

 

Majstri svetla choďte tieto vaše teórie zakričať niekde na horehron medzi ľudí.O podpore vravíte?No tak čo ja viem tak tú podporu nedostal náhodou o tisícnásobne väčšiu pán Široký z Váhostavu čo ho musel nakoniec štát a jeho veriteľov ako neplatič odlžovať?Tam si otierajte pysky ale nie o Sotáka ktorý opravil národno kultúrnu pamiatku zámok v Slovenskej Ľupči,podporuje nemocnice,Športový areál a biatlon v Osrblí či Bansko Bystrický hokej,golfové ihrisko na Táloch a iné veci.Niektorí aj dostanú pomoc od štátu a hovno spravia či prešustrujú peniaze.Za ním aspoň vidno hodne nie niečo a len keci.
16.8.2020 - 10:27
+2

fany

 

Urpiner aj tak nechápem čo Ťa tak rozhorčilo.
16.8.2020 - 11:14
0

gabi98

 

Alkohol
16.8.2020 - 11:27
+3

Urpiner16

 

Sopliak zase vystrkuješ rožky?Zas ti mám naložiť?
16.8.2020 - 11:33
+2

gabi98

 

Vdaka, ale ja nechlastam.
16.8.2020 - 12:17
+1

burnzie

 

Gabi gabi ty si sa už vyfarbil keď si reagoval na mňa keď som napísal o Matovičovi ako náš šport pomaly ale isto posiela ku dnu... Ale darmo ty si pôjdeš svoje
16.8.2020 - 16:27
+4

LuukyBB

 

Bystrická úderka sa tu začína opäť prejavovať. To nieje útok na vlastné rodisko. Takéto esá ponúka každé mesto. Gabi Ti to dosť dobre vysvetlil Burnzie. Ty máš extrémny komplex z nie ideálneho, ale konečne o niekoľko stupňov lepšieho, vládneho zoskupenia. Urpiner, ja neviem čo to ten Urpínik s tebou robí. Ja ho mám tiež rád. Aj 10, 12 či extra chmelený, ale toto so mnou našťastie nerobí... Obhajovať Sotáka. To je pre mňa silnejšie kafé ako dvojitá dávka kávičky do malej Ristretto šálky. Nemám rád argument, že on dáva prácu tak sa na neho nesmie útočiť. Za takých podmienok, za akých sa mu "darilo" by sa veru darilo takmer komukoľvek... Ľudia mu ďakujú za prácu. Aký krásny paradox. A on si veselo a štedro užíva svoj bohémsky život. Štátny prameň mu vyschol, tak začne vyťahovať "miliardy z EÚ", pri ktorých zjavne nepochopil na aký účel sú určené... To naozaj nevidíte to farízejstvo ?
17.8.2020 - 12:27
+4

Tehelnepole

 

Ta dvojitá káva v ristreto šálke je moja smrť...
17.8.2020 - 13:06
0

Nemehlo

 

Ale ked takuto podporu vramci KE kraja robi USS, tak su to zli hnusni americania, ale ked to robi pan Sotak tak je hrdina
16.8.2020 - 15:03
0

BretPit

 

Urpi,kľud ,aj o Sirokého sme si "pysky!"otierali,ale Fico z našich penazí ho zadotoval ako x krát...,všetci vieme,že táto vláda nie je bohviečo,a žiadná ina nikdy nebude idealna pre 100% ludi na SVK...ale ked svine po voľbách prisli o korytá,tak sa hned rozišli,keby to dopadlo inak,myslíš,že by sa rozchadzali?
16.8.2020 - 10:43
0

sumobb

 

Ja sa tešim, že sa už začnú hrať prípravné zapasy. Pôjdem pozrieť našich do ZV na turnaj, som zvedavý na ten náš najmladší kolektivv TL aj s najmladším trenerom v TL.Dufam že ma pustia. Radšej sa hadajme o hokeji ako o tej hlúpej politike.
16.8.2020 - 18:00
0

MackoPu

 

"zákaz hromadných podujatí v exteriéroch nad 500 osôb a v interiéroch nad 250 osôb v okresoch Trenčín, Bánovce nad Bebravou a Nové Mesto nad Váhom"
"Opatrenia budú platiť od 20. do 31. augusta a podľa vývoja situácie sa buď zrušia, alebo budú pokračovať.
Pri organizovaní hromadných akcií bude platiť zákaz poskytovania jedla i nápojov s výnimkou nápojov a občerstvenia pre športovcov"
Super Este, ze na Kukanovej desine sme vsetko sportovci.

18.8.2020 - 16:00
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen31107:8065
2.Poprad32116:8064
3.Slovan31100:7062
4.Nitra31107:9858
5.Detva3198:8557
6.Michalovce3296:8554
7.Košice3192:7848
8.Trenčín31103:8347
9.N. Zámky3179:8336
10.Miškovec3273:11129
11.B. Bystrica3073:11726
12.L. Mikuláš3172:14612
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2321011128:3265
2.Martin231320882:6943
3.Topoľčany221123678:5740
4.Sp.Nová Ves21931870:6434
5.Levice22823962:7131
6.Dubnica20902972:6529
7.Trnava239001469:8727
8.Humenné208101151:6726
9.P.Bystrica195301145:7921
10.Skalica215041252:7819
SR 18121101031:705
Aktualizované: 20.1.2021 21:21
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2321011128:3265
2.Martin231320882:6943
3.Topoľčany221123678:5740
4.Sp.Nová Ves21931870:6434
5.Levice22823962:7131
6.Dubnica20902972:6529
7.Trnava239001469:8727
8.Humenné208101151:6726
9.P.Bystrica195301145:7921
10.Skalica215041252:7819
SR 18121101031:705
Aktualizované: 20.1.2021 21:21
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano3319455101:6270
2.Fehérvár36185310120:10367
3.Klagenfurt3316249101:6762
4.Viedeň34165310108:8761
5.Salzburg311525996:8654
6.Dornbirn3314421396:8752
7.Graz3412421699:11346
8.Innsbruck33102516107:12039
9.Villach338541675:10238
10.Bratislava3310321886:11438
11.Linz336122463:11122
Aktualizované: 19.1.2021 23:01
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Vancouveru bude dlhšie chýbať obranca Hamonic

Hokejistom Vancouveru Canucks bude dlhšie chýbať obranca Travis Hamonic. Tridsaťročný Kanaďan, ktorý sa upísal Canucks ako voľný hráč tesne pred štartom ročníka NHL, nedohral stredajší duel s Montrealom (6:5 pp). Jeho klub ho vo štvrtok zaradil na listinu zranených hráčov.
o 11:50 - TASR

Obranca Manson bude Anaheimu chýbať približne šesť týždňov

Približne šesť týždňov sa bude musieť klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks zaobísť bez obrancu Josha Mansona. Dôvodom je svalové zranenie v oblasti brucha, ktoré utrpel v pondelňajšom dueli proti Minnesote. Dvadsaťdeväťročný Mason odohral v tejto sezóne za Ducks tri stretnutia, v klube pôsobí siedmu sezónu.
o 08:18 - TASR

Eisbären Berlín - Bremerhaven 2:0 v 11. kole nemeckej ligy

Hokejisti Kolína Haie prehrali v 11. kole nemeckej ligy s Düsseldorfom 1:5. výsledky - 11. kolo: Eisbären Berlín - Bremerhaven 2:0, Red Bull Mníchov - Ingolstadt 1:3, Kolín - Düsseldorf 1:5.
včera o 23:09 - TASR

Tommy Salo dostal dva mesiace väzenia, šoféroval opitý

Bývalého hokejového brankára Tommyho Sala uznali vinným z jazdy pod vplyvom alkoholu a odsúdili ho na dva mesiace väzenia. Vo štvrtok o tom informoval denník Aftonbladet. Podľa správ švédskych médií namerali 49-ročnému Salovi za volantom 0,3 promile alkoholu v krvi, čo je viac ako 15-násobok zákonného limitu vo Švédsku.
včera o 11:53 - TASR

Na zápasy Omska môžu prísť fanúšikovia, k dispozícii bude tisíc vstupeniek

Účastník Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Avangard Omsk bude môcť v najbližšom domácom zápase počítať s podporou fanúšikov na tribúnach. Klub o tom informoval na svojom webe. Avangard hráva v tejto sezóne svoje zápasy v Balašiche, ktorá sa nachádza na okraji Moskvy.
včera o 11:25 - TASR

Cichanovská privítala rozhodnutie IIHF:

Líderka bieloruskej opozície Sviatlana Cichanovská privítala rozhodnutie Rady Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) odobrať krajine spoluorganizáciu majstrovstiev sveta. Minsk mal usporiadať šampionát spolu s lotyšskou Rigou, náhradné dejisko zatiaľ nie je známe. IIHF odobrala Bielorusku tohtoročné MS (21. mája - 6. júna) pre obavy o bezpečnosť účastníkov.
včera o 10:16 - TASR

Krefeld - Wolfsburg 2:3 v nemeckej DEL (

Hokejisti Mannheimu vyhrali v stredajšom dueli 10. kola nemeckej DEL nad Augsburgom 2:1. DEL - streda: Mannheim - Augsburg 2:1, Krefeld - Wolfsburg 2:3.
20.1.2021 22:49 - TASR

Red Bull Salzburg - Dornbirn 2:0 v stredajšom zápase

Hokejisti Red Bull Salzburg vyhrali v stredajšej dohrávke 9. kola medzinárodnej IHL nad Dornbirnom Bulldogs 2:0. IHL - dohrávka 9. kola: Red Bull Salzburg - Dornbirn Bulldogs 2:0.
20.1.2021 21:43 - TASR

Skalický dvakrát asistoval pri triumfe Lukko Rauma v Hämeenlinne 6:0

Slovenský hokejista Pavol Skalický sa podieľal dvoma asistenciami na stredajšom ligovom víťazstve Lukko Rauma na ľade Hämeenlinny 6:0. Jednu gólovú prihrávku si pripísal aj jeho krajan Kristián Pospíšil. Skalický má na konte už 21 bodov (9+12) a je najproduktívnejší Slovák v najvyššej fínskej súťaži. Hráči SaiPy Lappeenranta prehrali doma s Tapparou hladko 1:6, ich jediný gól strelil Tomáš Záborský, pre ktorého to bol ôsmy zásah v tejto sezóne.
20.1.2021 20:04 - TASR

Marcinko sa podieľal gólom na výhre Třinca v Litvínove

Hokejisti Třinca zvíťazili v stredajšom zápase 37. kola českej extraligy na ľade Litvínova 2:1. Jedným gólom sa o to pričinil slovenský útočník Tomáš Marcinko, ktorý v 29. minúte vyrovnal na 1:1.
20.1.2021 19:48 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2021
N. Zámky - Trenčín o 16:00
Slovan - Zvolen o 16:00
Michalovce - Detva o 16:00
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:00
Poprad - Miškovec o 17:00

Odohrané zápasy

19. 01. 2021
NitraSlovan
3:4 SNREPORT
MiškovecZvolen
2:3REPORT
MichalovcePoprad
3:4 PPREPORT
17. 01. 2021
MichalovcePoprad
4:3REPORT
L. MikulášN. Zámky
3:1REPORT
TrenčínZvolen
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP43 bodov
2.Chovan M.KOS36
3.Svitana P.POP35
4.Skokan D.POP35
5.Slovák M.NIT34

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP27 gólov
2.O´Donnell B.SBA18
3.Klhůfek P.KOS17
4.Bondra R.ZVO15
5.Handlovský L.POP15

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.49 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Lackovič J.NZA93 %
4.Sholl T.DEV92.85 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov