Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Réway sa poďakoval Košiciam za šancu, jeho budúcnosť je zatiaľ neistá

zdroj: TASR/Milan Kapusta
6.4.2021 11:58 TASR

Sezóna 2020/2021 priniesla hokejistom HC Košice 9. miesto, koniec už v predkole play off a s tým súvisiacich minimum dôvodov k spokojnosti. K pozitívam však patrila gradácia formy Martina Réwaya, ktorý sa po vlažnom rozbehu do sezóny stal jedným z lídrov tímu. TASR porozprával o sezóne, svojich plánoch do budúcna, ale aj o dôvodoch, pre ktoré sa vyhýba médiám.


Košický klub trápili pred sezónou 2020/2021 ekonomické problémy a káder začal budovať neskôr ako ligoví konkurenti. Do tímu vtedajšieho trénera a športového manažéra Jana Šťastného prišiel aj Martin Réway, ktorý mal za sebou sľubné obdobie v Poprade. Sezónu 2019/2020 začal v Kladne, ale vo februári zamieril pod Tatry. Hoci si pôsobenie pochvaľoval, napokon sa v lete sťahoval do Košíc. "Teraz už môžem prezradiť, že úplne prvý hráč, s ktorým som pred sezónou 2020/2021 podpísal zmluvu, bol práve Martin. Rozhodol som sa tak po tom, čo som videl náš posledný zápas pred vypuknutím pandémie. Bolo to v Poprade, prehrali sme 1:3 a Martin dal gól a bolo ho vidieť. Chcel som, aby hral v ďalšej sezóne v košickom drese," povedal Jan Šťastný pre TASR.

Réwayove ďalšie kroky skutočne viedli do Košíc a to aj napriek neistej situácii u "oceliarov." Popradčania, ale aj iné kluby, už v tom čase zverejnili takmer kompletné kádre, no v košickom klube boli skôr skeptickí a opatrní. Dvojnásobný účastník MS mal trpezlivosť: "Hoci dlho nebolo jasné, či klub vôbec nastúpi do sezóny, Martin čakal do poslednej chvíle. Po našom rozhovore mi povedal, že jediný, komu verí a kto je schopný vrátiť ho na profesionálnu úroveň, som ja. Poznám ho od jeho desiatich rokov, keď sme ho objavili na štadióne na Štvanici a následne ho priviedli do Slavie Praha. Trénoval som ho štyri roky, kontroloval som mu žiacku knižku a všetci sme vedeli, aký talent je v ňom. Každý geniálny hráč je trochu zvláštna povaha a to som sa snažil povedať aj hráčom v košickej šatni, keď v nej Martin práve nebol. Bolo veľmi dôležité, že to kabína rešpektovala a veľmi mi s tým vo vzťahu k nemu pomáhala, aj keď sme si spočiatku museli vyjasniť určité veci. Napokon sme videli, že v závere sezóny bol náš najlepší hráč. Je neskutočne platný pre tím a keď s ním nájdete spoločnú reč, tak vám to vráti. Je v ňom niečo, čo chýba mnohým hráčom a aj keby trénovali od rána do večera, tak tú genialitu a cit pre hokej nikdy nebudú mať ako on," povedal Šťastný.

"Réwy" však nemal ideálny štart do sezóny. V prípravnom období bol viditeľný kondičný deficit, ktorý sa podpísal aj na pomalšom rozbehu do extraligy. "Začiatok bol ťažký, kondične nevyzeral dobre a často mi ho bolo až ľúto. Zvlášť v úvodných tréningoch bolo vidieť, ako bojuje s kondíciou a ja som už iba tlačil očami čas, aby už bol koniec tréningovej jednotky. Ale videl som a aj cítil, že veľmi chce a túži to zlomiť. Bol odhodlaný a v každom tréningu išiel na hranu. A tiež som vedel, že mám v realizačnom tíme obrovského profesionála na kondičnú prípravu Daniela Kičuru a aj fyzioterapeutku Zuzku Tencerovú a lekára Tomáša Ševčíka. S nimi sme pracovali na tom, aby sme Martinovi pomohli a vrátili ho tam, kam patrí," zdôraznil Šťastný.

Ani Martin Réway sa na svoje výkony nepozeral ružovými okuliarmi. Bilancia 2 asistencie po 10 zápasoch odzrkadlila jeho možnosti v úvode ročníka, no od začiatku decembra išla výkonnostná krivka nahor. "Keby som mal v úvode sezóny hodnotiť svoje výkony, tak by som bol určite kritický. Spočiatku to nebolo ono. Cítil som absenciu poriadnej prípravy. V čase, keď prebiehala letná príprava, som sa pripravoval prakticky sám a v obmedzených podmienkach, čo bolo spôsobené pandémiou. Do posilňovne som sa dostal iba občas a nejaké behy, ktoré som absolvoval, neboli to pravé. Potom sme s kondičným trénerom HC Košice Danielom Kičurom postupne začali pracovať, dali sme si určité ciele a pracovali na ich naplnení. Prejavilo sa to aj výkonmi na ľade a postupne som sa cítil stále lepšie," priznal Réway pre TASR.

Zatiaľ čo v úvode sezóny mal skôr priemerný "ice-time," v jej závere patril k najvyťažovanejším hráčom košického tímu. Formu postupne gradoval a v záverečných 13 zápasoch základnej časti nazbieral 20 bodov: "Rád by som povedal, že som sa naozaj bavil hokejom, ale k tomu sú nevyhnutné výsledky, hlavne ten finálny. Počas sezóny to bolo celkom dobré. Navyše každý vedel, za akých podmienok sa skladalo mužstvo. Žiaľ, ako tím sme chceli ísť ďalej než do predkola. Dnes už vieme, že keby sme tri kolá pred koncom vyhrali v Miškovci, tak by sme boli v play off a všetko mohlo byť ináč. Na keby sa však nehrá."

Ani Réwayove schopnosti napokon nepomohli košickému tímu k účasti v play off. V predkole ho tréner Marcel Šimurda, ktorý vo februári nahradil Šťastného, nasadil do formácie k produktívnym lídrom Michalovi Chovanovi a Pavlovi Klhůfkovi. Novozámčania však eliminovali elitnú košickú trojicu a Košiciam ukončili sezónu po prehre 1:3 na zápasy. "Videl som všetky zápasy Košíc s Novými Zámkami a môžem povedať, že Zámky sa obávali jediného hráča - Réwaya. Som presvedčený, že Košice prehrali sériu už v prvom zápase, hoci ten zápas vyhrali po tom, čo kanadský hráč (Slater Doggett, pozn.) knokautoval Martina. Môj názor je, že mužstvo odrazu stratilo psychickú výhodu a nechalo sa vykoľajiť," tvrdí Jan Šťastný.

Aj niekoľko dní po vypadnutí v predkole bolo z Réwaya cítiť sklamanie. Hoci viaceré výsledky v základnej časti a aj 8. miesto v tabuľke naznačili, že košické mužstvo nepatrí k favoritom, neúčasť v play off si nikto z hráčov nepripúšťal. Réway sa chcel dôvere košického klubu odvďačiť lepším výsledkom: "V klube som sa cítil výborne. So spoluhráčmi sme vytvorili dobrú partiu a vychádzali sme aj s trénermi a vedením klubu. V neľahkom období plnom neistoty sa nám snažili vytvoriť čo najlepšie podmienky. Som veľmi vďačný košickému klubu, že som dostal príležitosť. Dnes už bývalý športový manažér a tréner Jan Šťastný mi veril, pozná ma odmalička zo Slavie Praha. Ja som sa zároveň snažil odvďačiť klubu výkonmi. Veľmi ma mrzí, že sme sa v play off nedostali ďalej. Všetci v klube by si to zaslúžili.".

Do roku 2016 patril Réway k pravidelným reprezentantom, okrem dvoch MS mužov stihol aj tri šampionáty hráčov do 20 rokov. Ročník 2016/2017 mu však úplne zmarilo ochorenie srdca a k hokeju sa vrátil až po ňom. Sezóna v Košiciach bola po dlhšom čase prvá, počas ktorej nezmenil pôsobisko a napokon nazbieral 30 kanadských bodov v 39 zápasoch. K návratu do najcennejšieho dresu sa však neschyľuje: "Nemyslím si, že som mal až takú sezónu, aby ma volali do reprezentácie. Zatiaľ som nemal žiadny telefonát a myslím si, že ak by mali o mňa záujem, už by sa ozvali. Reprezentovať je vždy česť, ale skôr si myslím, že sa v najbližšom období budem naplno venovať príprave na ďalší ročník. Nejaký čas si oddýchnem doma na Orave a potom sa vrátim do Košíc, aby som si tam spravil letnú prípravu s osobným trénerom."

Natíska sa otázka jeho pokračovania v košickom klube. Športový manažér Gabriel Spilar naznačil ambíciu zostaviť kvalitný káder s vysokými ambíciami. "Dostal som ponuky zo zahraničia, zvažujem všeličo. V tejto chvíli to vidím tak, že ak by som mal odísť z Košíc, tak mimo slovenskej alebo českej ligy. Zmena klubu by mi mala priniesť novú výzvu. Ale či odídem alebo ostanem v Košiciach, to v tejto chvíli neviem povedať," priznal Martin Réway.

Počas kariéry poskytol desiatky rozhovorov, no časom usúdil, že sa bude sústrediť iba na hokej. Preto sa už počas "popradského" návratu na Slovensko ospravedlnil médiám za absenciu na pozápasových rozhovoroch. Po príchode do Košíc poskytol iba krátke stanovisko pre klubovú stránku a médiá museli počas sezóny rešpektovať jeho rozhodnutie. Ojedinelú výnimku spravil až po nej. "Už sa toho v minulosti popísalo veľa a ja som už nemal potrebu prezentovať sa v médiách. Ja som úprimný a ak už mám robiť rozhovor, tak v ňom vždy poviem pravdu. Po každom zápase za nami chodili žurnalisti, spočiatku aj za mnou, no ja som im hneď vysvetlil svoj postoj a rešpektovali to. Ďakujem im za to a možno aj to prispelo k hernej pohode, ktorú som mal v sezóne. Na tom, že nebudem poskytovať rozhovory, sa nič nezmení ani po tomto článku. Ním som iba dodržal určitú dohodu a slovo, ktoré som dal," konštatoval Martin Réway pre TASR.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


theck

 

Určite by som ho skusil na nejaké pripravné stretnutia. Verím tomu, že tam bude povolných zopár horších komediantov z našej ligy. Martin sa chytil hlavne ku koncu takže nejaká tá forma tam byť môže a zas tak na výber nemáme. Kreatívny utočníci sú velmi potrebný. GL Martin do dalších sezón. Ešte ked som hral hokej skušal som jeho prihrávky a zadovky
6.4.2021 - 12:48
+4

BaW

 

Hlavne, že niektorí prispievatelia z hokejportalu pri klávesnici nie sú komedianti.
6.4.2021 - 15:59
+8

321

 

Amen
6.4.2021 - 19:17
0

amaskiea BLOG

 

a tiež si mal pomer ako on - na jednu milimetrovú prihrávočku naslepo, pri ktorej všetci milovníci okulahodiaceho hokeja omdlievali, trikrát rovno na hokejky súpera?
6.4.2021 - 19:27
0

axxel

 

Ja by som bol rad keby Martin este sezonu ostal... Kader bude kvalitnejsi, urcite by mu to este viac pomohlo
6.4.2021 - 12:49
+28

Big brother

 

A keď kvalitnejší nebude, tak mu poradis odísť? Nezmysel
6.4.2021 - 14:40
+2

axxel

 

No ale on kvalitnejsi bude
6.4.2021 - 14:44
+2

Big brother

 

A keď nebude, tak bude pre neho odchod dobrý?
6.4.2021 - 14:50
0

axxel

 

Ty co si este nevytriezvel po vcerajsku?
6.4.2021 - 14:53
+14

Big brother

 

Ja sa snažím pochopiť tvoje zmýšľanie.
6.4.2021 - 14:55
0

axxel

 

Jaj.. Tak vela stastia
6.4.2021 - 14:58
+7

doc.koniferum

 

si mal mňa včera vidieť.
6.4.2021 - 15:32
+1

doc.koniferum

 

ak nebude hovoríš...s posilami je to vždy "buď alebo".buď si to sadne a budú výsledky alebo nie.videl si to teraz na nás proti spišskej,vôbec si to nesadlo,celé zle.
6.4.2021 - 15:34
0

doc.koniferum

 

tiež si myslím,že sezóna naviac za Košice mu len pomôže.s pohľadu budúcnosti pre neho najlepšie možné riešenie.
6.4.2021 - 14:52
+4

HA RA Bin Ladin

 

určite, hlavne byť podpísaný už pred letom a zamakať.
6.4.2021 - 14:53
+2

doc.koniferum

 

oprava:z pohľadu.
6.4.2021 - 15:35
+2

paljuka

 

Bol by som opatrnejsi s tym ze bude isto lepsi, este ani trenera nemame a o novych sponzoroch tiez zatim velke ticho, spoliehat sa ze USS naleje peniaze kvoli 100 rocnici je ako dufat v teple jarne pocasie pocas aprila ale bodaj by si mal pravdu
6.4.2021 - 17:17
+2

FP-Tomike

 

Martin: Martinovi veľmi prajem ale hlavne sa netreba splašit a odísť niekde, kde bude zohrievať lavičku resp tribúnu. Bol by som rád ak by ešte ostal v KE ale asi to bude ťažké ho udržať. V každom prípade verím, že po angažmáne v PP a KE sa Martin dostal do pohody, držím palce!
6.4.2021 - 13:06
+6

HA RA Bin Ladin

 

Hlavne by uz konecne potreboval kvalitnu letnu pripravu.. pred Mikulom zdrhol a stalo ho to kondicku a tym aj sezonu... btw.. akoze co by bolo inak keby vyhrali s tym Miskovcom? .. tak by nevypadli v predkole ale vo stvrtfinale no.. na viac realne nemali. Prajem mu a dufam ze zase nebude dlho vymyslat aby sa vyhol letnej makacke.
6.4.2021 - 13:06
+9

ZOOMER

 

No dostali by Poprad a myslím si že z tej 6ky by ako jediný Poprad vyradili.
6.4.2021 - 13:23
+17

Haxito

 

Tieto konšpirácie myslieť je pekné ale realita je iná (:

To že Vám vyšli zápasy neznamená žeby to tak bolo aj v Play-off
6.4.2021 - 13:27
+24

ZOOMER

 

Nikto nehovorí o konšpiráciach ale je to reálny pohľad na vec že Košice vedeli na Poprad.
Ego ťa nepustí ale chápem to no.
6.4.2021 - 13:55
+6

MaxSBA

 

to vôbec nie je o egu, play off je iné. Vid Trenčín v ZC neporazil Michalovce myslím ani raz a teraz vyhrali.
6.4.2021 - 13:57
+9

ZOOMER

 

Ale je,môj osobný pohľad na vec je že by Košice vyhrali s Popradom a to je známe že som celú nefandil Košiciam,ale realisticky sa na to treba pozrieť.

6.4.2021 - 13:59
+4

Big brother

 

Podľa mňa by Poprad dal Košice v pohode. Play off je niečo iné, Košice na to nebolo pripravené.
6.4.2021 - 14:54
+6

darebak35

 

tu nejde o Ego stacilo sa pozriet co ste predvadzali v nadstavbe, cez PP by ste v PO podla mna nepresli, stare otrepane PO je ina sutaz.... nechapem ako mozes s takou urcitostou tvrdit ze vy ako jediny ano tato kosicka nadutost ma vzdy dostane
6.4.2021 - 14:00
+6

ZOOMER

 

Je to môj osobný pohľad na vec ako by to bolo,reálne som za všetkých čo držali Košiciam povedal,že z tej 6ky by bol pre KE PP najprijateľnejší.

Čo na tom nevieš pochopiť?

Ja viem že chcete silou mocou titul,viem že máte egá teraz keď ste prešli cez Detvu ale čo je logickejšie
Lebo podľa vašej logiky tím čo 4 krát vyhral a raz prehral by proti PP nepostúpil,ale opačne áno To je logika na Fica.

Však po každom prehratom zápase tu bol plač ako Vošvrda je deravý,ako je Ulrych mimo,rus nič moc,Haščáka a Skokana ste posielali do teplých krajín. Chlapciiiiiii ja držím Popradu ale musíte byť realisti.
6.4.2021 - 14:07
+6

Gargamel123

 

hascak s prstom v riti
vyhral bodovaciu sutaz
v zakladnej casti
a teraz mu zacina sezona
od semifinale
6.4.2021 - 14:11
+6

Urpiner16

 

PP by vás rozobral tohto roku ako lego.
6.4.2021 - 14:15
+23

Gargamel123

 

uprimne
ten kader mal prejst cez zamky
aj keby boli ozrati
ale dalej sa nedostali
tak zbytocne riesit co by bolo keby...
6.4.2021 - 14:19
+6

Sunkafit

 

Asi tak
6.4.2021 - 15:59
0

darebak35

 

bez zbytcosnosti mily Zoomer - neviem pochopit ako to mozes vobec napisat s takou urcitostou videl si vobec nejaky zapas PP v playoff? akoze sorry ale keby tohtorocne Kosice mali tuto sezonu byt v TOP 4 tak to tu ligu mozme rovno fakt zabalit (ked uz pises o nejakej logike )

PS: "zlodej krici chytte zlodeja" - prelozene pre teba, dva tvoje prispevky a v nich 2x "ego"
my sa tesime zo semi a s pokorou cakame co bude dalej
6.4.2021 - 14:15
+7

ZOOMER

 

S akou urcitostou? Ty nevies pochopit ten text co som napisal dvakrat alebo ho nechceš pochopit?

JA SOM NAPISAL ZE MOJ OSOBNY NAZOR JE,ZE BY KE CEZ PP PRESLI.

A ZA TYCH,CO FANDIA KOSICIAM SOM NAPISAL ZE Z 6KY STE BOLI NAJPRIJATELNEJSI VY.

Co je na tomto urcitost mi povedz?

A ake ego tu miesas zase? Ty si strasneeee mimooo kamoooo
6.4.2021 - 14:36
+5

darebak35

 

No to ego spomínaš ty v každom príspevku najprv Haxitovi a potom mne Za to že máš problém s čítaním textu, zabúdaš a navyše si tvrdohlavý tu nemusis písať že ja som mimo, kamoooo
6.4.2021 - 15:03
+4

ZOOMER

 

Zbytocne viest s tebou nejaku debatu kedze si zaujaty svojim klubom a nevies si priznat realitu.
6.4.2021 - 15:26
+2

darebak35

 

Tak a teraz keď si sa prestal byt do prsnikov chlapče, tak začni dávať viac pozor na online hodinách lebo toto dištančné vzdelávanie Vám len uškodilo a neznace ani argumentovať.
Toto je portál kde ľudia diskutujú , nie píšu len svoje názory s tým že iné neprijímajú. Papa 🥳
6.4.2021 - 15:41
+1

mno

 

myslím chlapče: že tak ako som pred chvíľou písal, teraz sa to už aj naplnilo. Aj s tých fandením. Už len dúfam, že PP a jeho tiežfanúšikovia dostanete v dalších zápasoch ponaučenia a schytáte to. Iné si ani pri tých vašich premúdrostiach nezaslúžite.
6.4.2021 - 19:59
0

Haxito

 

Dik za prianie a morálnu podporu
6.4.2021 - 20:11
+1

darebak35

 

A ty o čom točíš ? Kde ty tu vlastne vidíš nejaké lietanie v oblakoch?
7.4.2021 - 10:27
+1

darebak35

 

Btw😄 REALITA je taká že tie KE ktoré nás mali vyradiť už sadzia paradičky a PP ide skúsiť aj semi
6.4.2021 - 15:43
0

topska

 

Ze vypadneme som pripustal aj ja, bol by to najhorsi super. Hned ako zacalo play off tak som to prehodnotil. S takou hrou a mentalnym nastavenim ci plnenim uloh by ke hadam presli len cez LM.
6.4.2021 - 15:43
+2

mno

 

každý zápas: aj každý súper je iný. Ale to, čo sme predvádzali proti NZ by nestačilo ani na Spišskú. Aj tá hrala hokej. Nie šaškovanie na ľade. Tak že s týmto výtvorom čo sme mali proti Zámkom by sme to schytali proti komukoľvek.
6.4.2021 - 20:02
0

mno

 

ešte viac: takých premachrovaných popradčanov a prestanem natrvalo Popradu fandiť. Lebo poniektorí už od začiatku ligy lietajú v oblakoch. Darmo že sú z východu. U mňa po dlhých desaťročiach skončia nadobro.
6.4.2021 - 19:56
0

darebak35

 

Uf to mi je len vyhrazka, na jednej strane sa hrddi že nám fandis a na druhej si želám nech to schytám a aj to len pre to kosicke srdiecko(ego). ...budeš nám veľmi chýbať 🖐
7.4.2021 - 10:30
0

darebak35

 

*hrdis
*zelas
*schytame
7.4.2021 - 10:34
0

MaxSBA

 

no kokos bez teba to asi nezvládneme...
7.4.2021 - 10:40
0

mno

 

ja naopak: neviem pochopiť, ako tí ostatní s takou určitosťou vypisujete opačne. Asi je tam aj to spomínané ego. Len si treba vyčkať do konca a nelietať v oblakoch. Tak isto ako pokračovanie súťaže, aj zápasy s jednotlivými súpermi sú iné. Aj ked naši so Zámkami hrali niečo čo sa skôr podobalo čím dalej viac na parodiu hokeja.
6.4.2021 - 19:53
0

Demon

 

Ak sa bavime o tom, ze by postupili priamo do play-off zo 6. miesta, zmenilo by to na konecnom uctovani dost, aj keby sa hned vypadlo. 9. miesto je sklamanim, 6. by bolo za danych okolnosti plne akceptovatelne.
6.4.2021 - 13:27
+1

Urpiner16

 

Dobre si to vystihol nechcelo sa mu pod Mikulom makať a hlavne Mikula nemá rád hráčov lážo plážo.
6.4.2021 - 13:29
+4

Sunkafit

 

On makat nikdy nebude vsetko su len vyhovorky
6.4.2021 - 15:57
0

topska

 

U nas makal a ved aj kosicania tvrdia v klube ze makal aj teraz. Ci klamu?
6.4.2021 - 18:02
+3

Urpiner16

 

Hej on maká všade.Preto každú chvíľu hodí z klubu do klubu.
6.4.2021 - 18:22
0

topska

 

Nemakal vzdy a vsade
6.4.2021 - 18:42
+2

Sunkafit

 

makať a makať niekedy nieje to iste
6.4.2021 - 18:31
+2

topska

 

Ja pisem o trenovani a plneni si hokejovych povinnosti
6.4.2021 - 18:42
+2

Urpiner16

 

Ty radšej sa nauč chápať ako neuvážene písať.
6.4.2021 - 18:53
+1

topska

 

Ale ty klames. Napisal si ze sa mu nechcelo pod Mikulom makat. Sprostost. Odkial to mas? Mikula, vedenie klamali ked hovorili presny opak? Ved Mikula ho chcel aj na tuto sezonu, volal mu ze nech podpise. Tak tu nepoucuj ale pis pravdu alebo nepresviedcaj a nerob si srandu z ludi ktori si tie info vedia zistit alebo len proste nezabudaju ako sa kto z kompetentnych vyjadroval.
6.4.2021 - 18:59
+3

Urpiner16

 

makať a makať je rozdiel už ti predrečník napísal.
6.4.2021 - 19:03
0

topska

 

Tak mi to vysvetli. O akom makani pri Mikulovi teda pises. Lebo on makal aj v zapasoch. Bol vsade.
6.4.2021 - 19:06
+2

HA RA Bin Ladin

 

Ja to chapem tak ze letna priprava.. to nedobehneš hrou počas sezony akokoľvek sa snažíš a bolo to vidno. ..Zámkom stačilo proti Košiciam korčuľovať.
7.4.2021 - 8:43
0

topska

 

Ale Reway a Mikula nemali nic spolocne s jeho letnou pripravou.
7.4.2021 - 12:14
0

HA RA Bin Ladin

 

? Zhrnme si fakty.. 1.letna priprava je kondicny zaklad do sezony ktory sa len tazko dobieha 2. Mikulova letna priprava je znama svojou intenzitou 3.Reway sa odchodom do Ke defacto vyhol plnej letnej (Mikulovej) priprave a tento rok zrejme ide zopakovat znova lenive leto.. Ano Mikula ho chcel- ano v zapasoch "makal"- ale aj tak sa pomerne rychlo zadycha a jeho potencial nie je naplno vyuzity co je skoda.
7.4.2021 - 12:37
0

paljuka

 

U neho som tak 50-50 ci chcem aby ostal na jednej strane vyborny hrac s prehladom na druhej strane casovana bomba hlavne po psychickej stranke a neviem kedy vybuchne... ak je pravda co povedal Stastny ze ho odrovnal aj cely team jeden atak, co by sa stalo teraz vo stvrtfinale ak by sme postupili alebo neskor ked polovanie po takych hracoch je bezne, minimalne taky Mikula ho pozna, verim tomu ze aj dalsi ludia a ako sa hovori team je len taky silny ako jeho najslabsi clanok, myslim si ze Zamky neboli ani prve ani posledne kto vyuzil tu slabinu... a zase s Bellusom na lade byt stale nemoze...
Skor som za podpis hracov ako Chovan, Bellus, Pavlin, Baranek, Ruzicka a este mozno 1-2 potom to doplnit kvalitou z vonku a az tak sa rozhodnut ci ho potrebujeme alebo nie...
Ked vidim toto play off, hraci so slabsou povahou velmi sancu nemaju a ine to podla mna nebude ani o rok...
6.4.2021 - 13:08
0

matus93

 

Podľa mna Baranek tu neostane .. dotiahol ho šťastný a ja som mal z neho pocit, že po odchode šťastného to nebol ten obranca na akého som bol zvyknutý .. inak šťastný to zhodnotil triezvo s nadhľadom .. klobúk dolu ..
6.4.2021 - 14:08
+3

paljuka

 

Pozri veľa záleží od podmienok aké mu Gabo a klub dajú potom tréner aký príde a nakoniec aké mužstvo sa poskladá, on je hráč ktorý v prvom rade chce hrať hokej, zarobiť pre rodinu a mat výhľad na nejaký úspech...Či to bude so Šťastným alebo bez neho mu bude jedno...
6.4.2021 - 17:34
0

mno

 

ved Šťastného vysánkovali: lebo chceli zaviesť nové trendy. Tie budú asi také, že ich všetko schopné poodchádza a zostane len neschopné vedenie aj s bábkotrénermi.
6.4.2021 - 20:05
+2

ZOOMER

 

Stastneho vysackovali pre ine veci ako zle vysledky a postavenie klubu v tabulke.
6.4.2021 - 21:07
0

patkof

 

Reway asi rýchlo zabudol kto mu dal šancu, kde stretil prvý gól po dlhej dobe 🙃
6.4.2021 - 13:10
+3

frantapriklep

 

Jeho hlava a ruky, keď je v pohode, sú top. Ak dá plnohodnotnú letnú prípravu, mohol by mať skvelú sezónu. Otázne je, či bude mať tréner na neho trpezlivosť, lebo naozaj on potrebuje špeciálne zaobchádzanie.

6.4.2021 - 13:12
+1

dk

 

v dukle by mal!
6.4.2021 - 13:26
0

laugo29

 

V dukle by mal, ale u nas uz stacilo si myslim skusok a maciek vo vreci a podobnych hracov. My uz konecne dotiahnime overenu kvalitu ci uz z vonku alebo zo Slovenska
6.4.2021 - 13:31
+1

Urpiner16

 

U vás sa tiež musí makať a to on neľúbi.
6.4.2021 - 13:36
+4

laugo29

 

Prave toto
6.4.2021 - 16:14
0

BlooD

 

Ludo ho vytiahol s5 do hokeja
6.4.2021 - 13:16
+8

wedro

 

Dano Kičura 😏




Takže tak®️
6.4.2021 - 13:38
+11

patkof

 

Hej ty vieš
6.4.2021 - 13:43
+2

axxel

 

No on ho dal dokopy po kondicnej stranke.. A aj Reway vravi, ze po oddychu sa vracia do KE, aby tu absolvoval pripravu tak zjavne to fungovalo
6.4.2021 - 13:53
+18

Tokyyyy

 

Nechcem byť sprostý, prajem Popradu titul, ale v Košiciach dostal šancu, ktorú využil, v Košiciach získal 30 bodov, aj napriek problémom, ktoré ma/mal.
6.4.2021 - 14:25
+3

patkof

 

Áno chytil sa ale nebyť toho že dostank šancu v Poprade vo februári 2020 tak teraz možno ani už nehraje.
6.4.2021 - 16:02
+1

LenTak93

 

prepánajána 7 zápasov v Poprade mu určite zachránilo kariéru
6.4.2021 - 16:38
+25

topska

 

Tu ide aj o to ostatne co sa u nas s nim riesilo
6.4.2021 - 18:05
+1

patkof

 

Asi tak
6.4.2021 - 18:30
0

LenTak93

 

v Kladne dopadol veľmi zle, ba povedal by som, že až smutne... ale v Poprade bol krátko na to, aby sa dalo hovoriť o nejakej záchrane
to by som si zatiaľ nedovolil tvrdiť ani o nás
6.4.2021 - 18:57
+1

topska

 

Ja netvrdim ze sme ho zachranili.
6.4.2021 - 19:06
0

mno

 

v PP: ho mohli čiastočne podchytiť. U nás dostal príležitosť a možnosť nápravy po všetkých stránkach. Zachrániť sa môže jedine on sám. Podľa toho ako bude na sebe dalej makať a ako si to nastaví v hlave. To za neho nikto nedokázal a nedokáže urobiť. Ak by sám nechcel.
6.4.2021 - 20:11
0

mno

 

to je to: popradské ego. Asi také ako pred rokom mali v BB . Krubovom majstrovi sveta a galaxie. Už padli na huby a to je cesta všetkých takýchto. Skôr či neskôr.
6.4.2021 - 20:08
0

sKEta

 

mas pravdu odohrat za ten slavny PP co i len 1 zapas je snom kazdeho hokejistu
6.4.2021 - 17:44
+7

patkof

 

Momentálne je snom hrať za zruinovane Košice ktoré si ani nečuchli k play off a majú vedenie na úrovni mongolska
6.4.2021 - 18:05
+4

mno

 

ok: Poprad má sezonu a už sa z toho idete zblázniť. Typické sedliacko - prostácke maniere.
6.4.2021 - 20:13
+3

Adam138

 

Jeho snom je hrať za Poprad ktorý vyhrava titul každé leto
6.4.2021 - 21:01
+5

Demon

 

wrooooong: Necuchli si len Liptaci a Madari.
My sme si k play-off !cuchli! vdaka predkolu

Jedina skoda, ze to skoncilo pri tom cuchnuti
6.4.2021 - 21:16
+1

patkof

 

Už si šetrite eurička zachvilu vás bude váš slávny veľkoklub pýtať každý cent
6.4.2021 - 18:32
+2

zasi

 

chlape ste na tom lepšie hráčsky,finančne a čo ja viem ešte ako "až"celú jednu sezónu a ty sa už nezmestíš do vlastnej kože.
môžem ťa ubezpečiť že takto to nebude väčne,tak láskavo skludni hormón
6.4.2021 - 18:45
+17

patkof

 

Ja som nezačal provokovať
6.4.2021 - 19:36
+1

zasi

 

"to on začal"
kde som to ja len počul:
6.4.2021 - 19:49
+4

amaskiea BLOG

 

ja v škôlke, včera som nepozeral hokej (spal som ešte od prvého zápasu)
6.4.2021 - 19:53
0

zasi

 

veď aj ja,
ale niektorým to ostalo aj v dospelosti
6.4.2021 - 19:58
+3

zasi

 

ty si to aspoň prespal ale chlapi čo sú za sledovanie zápasu platený(obaja tréneri)zhodne tvrdili že určité situácie nevideli
6.4.2021 - 20:05
+4

patkof

 

Inšpiroval som sa 😂
6.4.2021 - 19:54
0

zasi

 

máš toľko krásnych príkladov a ty si vyberieš toto?
6.4.2021 - 20:00
+1

mno

 

presne tak: Už jedine aby skončili s "titulom klubového majstra sveta". Ako pred rokom BB. O rok ich potom okopírujú aj v lige.
6.4.2021 - 20:14
0

mno

 

netreba : Hned ironizovať.
6.4.2021 - 20:11
0

Adam138

 

Nie Jágr ?
6.4.2021 - 14:39
+8

realzv

 

Škoda ho... Môže byť top hráč..... Len musí zmeniť prístup k hokeju... Keby na sebe makal, ako druhí , čo nemajú ani zďaleka taký talent ako on, tak mohol hrať NHL....musí si to vyriešiť sám, že čo vlastne chce dosiahnuť, ešte nie je neskoro, ale koľko šancí chce ešte od života? Držím palce.
6.4.2021 - 13:51
+2

cappycathy BLOG

 

Dobre sa naňho pozeralo, bolo vidiet obrovsky progres...aj mentalny ja fyzicky.

Rada by som keby tu este zostal
6.4.2021 - 13:53
+5

mno

 

hej: Ale k tomu musí mať aj kvalitné vedenie s trénermi. Nie to, čo po vyhodení Šťastného u nás.
6.4.2021 - 20:16
0

matus93

 

Martin , ďakujem škoda, že jeho parťaci z útoku sa na predkolo nedostavili .. jeden z mala, ktorý si zaslúži pochvalu aj za predkolo play off lebo nechal na ľade všetko .. držím palce ci už u nás, alebo niekde inde ..
6.4.2021 - 13:55
+4

HA RA Bin Ladin

 

tak Chovan sa na PO bohužiaľ nedostavuje pravidelne ...
6.4.2021 - 15:02
+2

Gargamel123

 

No Honza: No Reway
6.4.2021 - 14:05
+5

Gargamel123

 

Inac som myslel: ze vacsia haMba
ako ta hokejova zbierka nebude
ale "fans" "VSS" to prekonali na mile
nehovoriac o hracoch
stali tam pred tou tlupou dementoov
a potom este dresy vyzliekli
potupa neskutocna
kosicka gadzovina,ze nehrate za dedinu
sak v uz v kazdej osade lepsie sport funguje
6.4.2021 - 14:16
+10

Demon

 

Ja zas ultras kvitujem to, ze dali hracom jasne najavo, ze pri podmienkach, ake maju, by nemali podavat take vykony a dosahovat take vysledky.

Nebolo to urcite len o tomto zapase, tu proste pretiekol pohar ich trpezlivosti.

O forme sa mozme bavit, ale aspon to nie je o obvinovani kade koho, najcastejsie rozhodcov, ci urazani supera, ked sa prehra. Ale na rovinu hracom povedali "keby ste hrali dobre, nepovieme nic, ale hrali ste /kkt/".
6.4.2021 - 14:24
+2

Gargamel123

 

Take podmienky maju: aj v Kalsi a Koksov Baksi,navyse hraju na domacich travnikoch.Aj Vysne Opatske by mohlo,staci sa prestat hrat na FC Kosice.
A vobec,co tam robili "fans" na "stadione"...
6.4.2021 - 15:08
+3

Demon

 

Nepoznam dopodrobna podmienky, ake maju v Kalsi, ci Koksov Baksi, ale uprimne sa mi nechce verit, ze su porovnatelne s tymi v Kosiciach. Ale to je jedno.

A co tam robili? No ak si cital niektory z tych x clankov o tej udalosti, tak sa pisalo, ze po zapase "vnikli na stadion" ludia, co "fandili spoza plota".

Ako som spominal vyssie, o forme sa mozme bavit. Osobne nemyslim, ze to bolo najstastnejsie riesenie, ak za to klub bude mat nejake pokuty, ci postihy, ale kritika bola na mieste.

matus93 spomenul Komarno, ja by som dodal prehru s Popradom, co ma 3 vitazstva za celu sezonu a prehru so Zilinou, co mala v kadri dorastencov, ci druhy polcas prveho zapasu s Petrzkou, od ktoreho to cele zacalo ist dolu vodou a kopili sa nasledne prehry.

Proste to u fans vykypelo po tomto domacom debakli a takto zareagovali. Nikoho nebili, nic nerozbijali, nesli nadavat kapitanovi superovho muzstva, ked podaval rozhovor a nevykrikovali mu, za kolko v klube hra Demonstrativne vyvesili dresy hracov, aby poukazali na to, ze si dres klubu treba vykonmi zasluzit. U mna z tych lepsich prejavov nespokojnosti fanusikov futbaloveho klubu.
6.4.2021 - 15:30
+1

Gargamel123

 

lebo nechapes ze o ziadny postup nehraju tento pseudoklub,tomu veri len tych par vymletencov co tam "vnikli"
a keby nebolo korony tak je ten pocet totozny s tym co tam bolo,lebo ludia nie su zvedavy na odrb ala licartovce barca vysne opatske
aj tie peniaze co prisli z madarska na orbanov styl nikto nevie odkial su
a tie peniaze co mesto rozdrbalo za tu polovicnu "arenu"
radsej mohli rozdat basketbalistkam volejbalistom hadzanarom na poriadnu halu a amaterkemu sportu + malym ziackym klubom ako galaktik atd
a za zvysok postavit jednu novu nemocnicu a zvysne kompletne zariadit na novo
6.4.2021 - 17:24
+1

Demon

 

No neviem, chlape, citim z tvojho prispevku skor osobnu antipatiu ku klubu a na to nabalujes rozne veci podla pocitov, nez realne argumenty.

Aj na to "licartovske" MFK v uspesnych rokoch ludia chodili vyrazne nad ramec fanklubu, budu aj na nove "opatske" FC.

A keby bola na vyslni Loky, tak samozrejme, budu aj tam. Ale, zial, ani ta spominana prava a tradicna Loky sa prave vo fanusikoch netopi.

A ako boli vyhnani? Ved "ich" stadion vlastni sukromnik a pyta sa prenajom od kazdeho, kto ho chce vyuzivat.

Polovicata arena stve aj mna, ale prave ta by mala byt zdielana medzi FC aj Loky. A ostatnym sportovym klubom by som tiez mile rad doprial viac financii, zasluzia si, dost mozno viac ako nase 2 najpopularnejsie sporty, ale co s tym ma priamo FC Kosice?

A za stav nemocnic snad tiez nemoze ten klub. Mimochodom naco stavat novu, tych 5, co v meste uz stoji, by nam nestacilo, keby boli kvalitne vynovene a "nastaffovane"?

To sa uz rovno mozme bavit o tom, ze tu mame sialenych 22 mestskych casti a zivime prebujnely byrokraticky aparat. A pritom 8 najvacsich pokryva zhruba 80% celkoveho poctu obyvatelov a 8 najmensich ani nie 5%.
6.4.2021 - 19:07
+2

mno

 

Ked je téma o Loky: tak tá len v určitých obdobiach v dávnych desaťročiach mala lepšie návštevy. Vždy bola v návštevách a počtoch fanúšikov len v závese za niekdajšou Jednotou, potom VSS. Kde na Solovjevojej nebola žiadna zvláštnosť 12 tisícové návštevy na zápasoch.
Ale tu by sa malo skôr diskutovať o hokeji. Nie o už oddávna zakapanom futbale aj futbalovom zázemí v meste.
6.4.2021 - 20:25
0

VSS Košice

 

si sfetovaný ? vieš vôbec kolko stal ten stadion ?
6.4.2021 - 19:59
0

Gargamel123

 

no prosim
uz tu mame
verny original
vychodoslovenskych strojarni
6.4.2021 - 21:43
+1

VSS Košice

 

Máš mentálny problém ? Skús odpovedať na položenú otázku 😉 Nieje veľa stavieb na SVK kde sa verejné financie udržali tak na uzde ako pri tejto stavbe . Keby si nebol zakomplexovaný idot tak by si to možno dokázal pochopiť .
7.4.2021 - 5:33
0

ŠIMIKE

 

sa ukludni panáčik
7.4.2021 - 12:48
0

matus93

 

Prestať hrať na FC Kosice ? To potom sa Ličartovce svojho času hrali na MFK .. pokial má pamäť neklame 1.FC skončilo posledným zápasom na bočnom ihrisku VŠA proti Kobe Senec .. to som bol decko a pamätám si ako Sovic (?) pred zápasom mal príhovor že toto je posledný zápas .. po tej prehre tuším 2:4 vypadli do tretej ligy a následne aj zanikli ak sa nemýlim .. predošlé MfK tam hráči si sami prali dresy a hrali za vatikánsku menu a Loky zas naletela Ukrajincovi, kedy si mysleli že z nich bude druhý šachtar .. Košice sú futbalová basta .. nebavme sa o tom co si zaslúžime, lebo tu je tak zvláštne prostredie pre šport že dovi.. skôr sa bavme o príležitosti, ktorá tu bude .. bude nový štadión akadémia a ideálnejší čas ako vrátiť kosice na futbalovú mapu už nebude .. áno “stará” garda funkcionárov, ktorí sa roky hýbu okolo futbalu má výhrady voči súčasnému vedeniu FC VSS .. ale mali by všetci spojiť sily a pre mna za mna nech je to klub bývalého kvp furce a terasy .. nechajme ich majú nejaké plány, vízie, ktoré nie sú podľa mna zle a keď sa bude hrať na novom štadióne tak košický divák si tu cestu nájde.. dopyt tu je ..
6.4.2021 - 16:55
+2

Gargamel123

 

presne tak
licartovce sa hrali na mfk
a tak aj dopadli aj s ich slavnym majitelom
zamer bol stale ten isty
cakat kym vlada odklepne miliony
na novy,najlepsie 50 000 stadion
a rabovat zo statneho

to ze tu mame lokomotivu
ktoru vyhnali z vlastneho stadiona
a vecne ju potlacaju a odstrkuju nevadi...


6.4.2021 - 17:33
+2

ZOOMER

 

Ale tak Podolak vedel robit futbal,aj ked to skoncilo ako skoncilo ale dobrych legionarov tu doniesol. Co si pamatam tak Tofilovski,Ostojic,Matič a spol

Aj ked co viem tak si radi chodili podavat do Macedonska ale tak boli to lepsi hraci ako mal Slovan a v EU hanbu neurobili.
6.4.2021 - 18:46
0

matus93

 

Bol to Srb, ktorý sem doniesol matica a všetkých .. ešte stále má kaviareň pri novej nemocnici .. .. dlhodobo žije na Slovensku .. za tých hráčov vrátane napríklad dudu boli krásne sumy keďže zmluvne to bolo nastavené na % z predaja .. lenže podolak si pýtal prachy skôr aby kryl pozdlznosti .. jeho vedenie klubu bolo v štýle daj peniaze a viac sa nestaraj ..tým padom žiaden väčší sponzor do toho nechcel a tak to dopadlo .. toto vedenie má iný štýl .. veď už teraz je tam investor z Maďarska , ktorý tiež dáva peniaze ..
6.4.2021 - 18:53
0

mno

 

dáva: asi vs ideou druhej Dunajskej Stredy? Ale v tom prípade úplne zbytočne investuje.
6.4.2021 - 20:27
0

ZOOMER

 

Tak to som nevedel,ja som myslel že tie transfery riešil Podolak Dik za info
6.4.2021 - 22:29
0

Gargamel123

 

myslis dph
hej,on to riesil
6.4.2021 - 23:22
0

Tokyyyy

 

Vyjadrim sa aj ku futbalovej téme, viem ako to funguje. Zoomer, nie je to odpoved na teba ale na vsetkych, len som tu klikol.

Co sa tyka mládeze, ma tu byt postavena akademia, resp. podmienky maju byt dobre. Fungovanie mladeze ale je stare, ako za cias mfk. Deti bohatlikov, osobne pomsty alebo jednoducho nezajem.

Muzi je ina kava, tam chcu ist vyssie. Az do prichodu Kozaka, nikto z vedenia nevedel ako sa robi vrcholovy sport = profesionalny. Preto sa ucia, su stale mlady klub, ludia si to neuvedomuju. Ale nie su na spravnej ceste, robia kopu chyb, ktore sa opakuju. Bude to trvat este dlho, aby sa dostali niekde.

Pozrime sa na poslednu sezonu VSS, napriek vyraznym problemom dokazali vyhrat ligu, ano kiga mala iny sposob hry. Ale kvalita kadra bola trosku lepsia. Co sa tyka FC, tak tam je ta Slovenska cast kvalitna, ale vzdy je potreba nejakych legionarov. Osobne som za max 4-6 v kabine. A prave tu je kamen urazu (okrem kvality vedenia, bavim sa o muzstve). Napriek tomu ze slovaci maju svoju kvalitu, nemaju ju taku aby sami dostali klub do fortuna ligy. Potrebuju pomoc legionarov. Ti ale tiez nie su nieco special. Druhy problem je hra, za Fabulu to bola katastrofa, Vukusic je kratko aby sa hodnotil.

Ku Lokomotive, Lokomotiva bola tradicny klub, uz nie je, uz sa len hra naco bola. Urovnou je na tretu ligu - v ramci divakov, potencialu klubu. Skoda, dve kluby v meste na slovensku okrem BA nema skoro nikto, mestke derby je nieco extra.

Polovicna Arena je hanba, no nie je to nic co by sa nedalo zvladnut. Radsej hrat doma, ako byt cestovatel (Sered).

Podmienky maju dobre, to sa treba uznat. Netreba to porovnavat s Baksou alebo Kalsou. Ja ako hrdy fanusik VSS, nikdy nebudem brat stadion lokomotivy ako domaci, no ten vlastni sukromnik, tak Loky keby chcela, mohla sa davno vratit domov a zaplatit najom. Inak to nie je Vysne Opatske, Turczyk ma sponzor uz a funkcionar klubu. Tam su dalsi ludia 5 ludia, okrem Trnku a spominaneho. Jeden by mal byt Durica, ten ktory chcel kupit MFK od Podolaka niekolko krat. Druhy by mal byt jeden z najbohatsich Madarov. Takze to pomenovanie Vysne Opatske nie je opravnene.

Ku tym peniazom z mesta, to je tak. Suhlasim, ze by mala byt vacsia dotacia pre iny kluby. Mladez sa podporuje podla poctu deti v kluboch. Rozdeli sa 200 000€. Takze aj Galaktik ci Janocko dostavaju peniaze.

Fans boli za platom, po vysledku a zapasu vtrhli opravnene. Za taky vykon je spravne ze hraci odovzdaju dresy. Chodia ich podporovat vzdy a toto si nezasluzia. Je to aj cest proti nim.

Ku vysledkom - rozhodli prehrate zapasy s Ziliniu B, Popradom, Liptovskym a teraz Komarnom, keby tie vyhrali su prvy/druhy.

6.4.2021 - 21:39
+1

LenTak93

 

prepánajána, nato, že máš ledva 20 rokov, tak sa vyjadruješ dosť ostro teda hlavne k tomu vzťahu k Loky
6.4.2021 - 22:17
+1

ZOOMER

 

Ty by si mal vedieť kto je toky a ver tomu že nemá 20
6.4.2021 - 22:28
0

Tokyyyy

 

Zoomer no neviem či si si ma s niekým nezmýlil.
6.4.2021 - 22:52
0

LenTak93

 

Marek sa vyjadruje dosť často aj na FB, takže si nemyslím, že práve on sa dá pomýliť.
7.4.2021 - 7:59
0

Tokyyyy

 

Chcem aby moja identita zostala ako tak tajná. 😄😁
7.4.2021 - 8:25
0

Tokyyyy

 

Gramatický som spravil kopu chýb, ale to len preto lebo ma bolela hlava a písal som to na prvýkrát a narýchlo. Viem že gramatiku nespomínaš, to píšem obsiahle.

Futbal som hral, presne 10 rokov, mal som talent, no zradilo ma že nemám rýchlosť. Furbalu sa rozumiem, dospelí so mnou rozprávajú a neveria že ako sa rozumiem, aké mám mám názory a mnohokrát pravdu. Takže moja kritika je oprávnena.

Povedzme si pravdu Loky po “konci” v 98 hrala štvrtu, tretiu a druhu ligu, no momentálne sa utápa až v piatej. Kvôli financiam chápem. Má tie úspechy, to jej nikto nezahlieva. No ale posledný úspech je aký a kedy bol?, postup do druhej ligy to nemôže byť. V Anglickú sú vel’a tímov ktoré boli na výslní v rámci 60,70,80 rokoch a teraz hrávajú nižšie súťaže. (Sunderland, Ipswich či Nottingham).

Lokomotíva vychovala kopu hráčov, je to tradičný klub. Išla v rokoch 13-18 hore, ale znova spadla, čo sa udialo už niekoľko krát. Mládež mala kvalitnú spomínaných rokcoh, no ale teraz, nie som si istý. Moj oco dostal ponuku trénovať jednu kategórii v Loky, ale neoplatilo sa mu pre financie a mal dostať muzštvo, ktoré prehrávalo 36-0 a podobnými výsledkami. Aj teraz má Loky dobrú mládež v meste keď sa to tak vezmie, ale tí kvalitnejší odchádzajú do FC, kde to funguje ako za MFK. Štadión, Loky sa mala vrátiť do mesta, mala na to šancu. Bola tak blízko ku Fortuna Lige a návratu, no teraz je tak ďaleko.

No vyjadrujem sa ostro lebo tak to je. Niekto musí byť kritický. Aspoň ze tí vodno pólistí nám robia radosť v Košiciach, v športe. 😄



6.4.2021 - 22:46
0

Demon

 

Ku mladezi: Pouzijem citat jedneho futbaloveho trenera mladeze spred par rokov: "Pred rokmi sme robili do rocnika vybery, dnes robime nabory".
6.4.2021 - 23:02
+1

VSS Košice

 

Podľa mňa ak by štadión v cermeli bol ich tak tie financie by zháňali ľahšie . A ten ukrajinec, to bolo ako boriero , akurát nebol v sektore spolu s fans a bolo to rýchlejšie .
7.4.2021 - 6:19
0

mno

 

presne tak: na štadion nemali byť ani vpustení
6.4.2021 - 20:19
0

matus93

 

Tak ale uznaj s Petržalkou 0:4 doma .. ok stane sa nevydarí sa ti zápas, ale ten herný prejav bol otras .. už v Komárne to nebolo ono .. .. aj Vukušič to sám priznal, že tudy cesta nevede .. každopádne postup si prehrali už dávnejšie cize smerodajná bude budúca sezóna ..
6.4.2021 - 14:29
+1

Demon

 

smerodajny bude aj dnesny zapas, co zacne o zhruba 90 minut
6.4.2021 - 14:32
+1

matus93

 

Tak mohli by sa hecnut a vyradiť Sereď .. uvidíme škoda, že nebude stream ..
6.4.2021 - 14:38
0

Demon

 

Hej, som prekvapeny, ze nebude. Ale ja som v robote, tak aspon ma to nebude drazdit

A hraci by sa veru mohli hecnut, aj trener povedal, ze sa musia rehabilitovat a ukazat, co v nich je, tak uvidime.

A dostal ma koment na ich fb stranke pred zapasom:
"Maju čo obliecť?"
6.4.2021 - 14:55
+1

Demon

 

tak si to predstav, hecli sa
6.4.2021 - 17:57
0

matus93

 

Na tutovky 1:1 .. druhý polčas sme podľa mna boli lepší .. viac držali loptu , územná prevaha .. v tomto zápase si zaslúžili vyhrať podľa mna .. na zakončení ale treba podľa mna makať jak o život .. alebo kúpiť adekvátneho hrotoveho útočníka ..
6.4.2021 - 18:00
+1

Demon

 

Ja som videl len pencle, takze neviem posudit, kto si dnes co zasluzil, ale z mojho osobneho pohladu radsej my, nez Sered

Diky za zhrnutie.
6.4.2021 - 18:35
0

VSS Košice

 

kolkorat si bol v tejto sezone povzbudiť hracov HC pred zapasom alebo ked odchadzali na zapas ? robiš zo seba na HP dementa a ides uražať iných ? bol si tam vies čo si povedali ? nevieš !!! Napriek všetkemu dnes bol fans aj dnes vo zvolene a povzbudzovali hracov celý zapas ! co si ty spravil po rehratom zapase ? to čo aj po vyhratom , kydal si na hracov , trenerov ,vedenie ...
6.4.2021 - 19:27
+1

Gargamel123

 

to sa velmi tesim
ze sa bol dementny komparz
vykricat aj dnes vo zvolene

6.4.2021 - 22:00
+1

VSS Košice

 

Pre dementa je každý dement !
7.4.2021 - 5:25
0

VSS Košice

 

Keď si taký frajer príď na osobné stretnutie s komparzom .Nápis miesto a čas najlepšie po 16:00 aby nemuseli kôli tebe brat voľno .
7.4.2021 - 5:35
0

Gargamel123

 

super ze dementi vyrazili do zvolena
aspon videli ako sa zije na zapade
len nepochopim ako sa tam tie magocky
dostali,urcite ich niekto odviezol v dobytcaku
kokos federalom po hlave a vyhnat do lesa za bankov
tam je pre dute hlavy prislusny ustav
7.4.2021 - 11:06
0

VSS Košice

 

Ponúkam ti aby si svoje slová doložil skutkami. Kľudne môžeš začať mnou . Bývam na pereši , rád sa s tebou stretnem .
7.4.2021 - 12:09
0

Gargamel123

 

hej ty
a este dalsich sto takych ako ty
a desat autobusov vss dutohlavov
nech sa aj zabavim trosku
mesto peres fandi barcaopatskemu
mojsej veduci fansu
kokos komedianti neskutocni
8.4.2021 - 1:35
+1

mno

 

podľa štatistických údajov: to spresním. V každom meste u nás je 3/4 z vidieka v mestách. Tak že tí, ktorí tak tak vystrájali, patria určite sami medzi nimi spomínanú gádžovinu.
6.4.2021 - 20:18
0

gta98

 

Napisem prispevok, v style kosickych diskuterov:

Martin Reway tuto sezonu dokazal, ze si este zasluzi ďalšiu sancu a nasledujucu sezonu sa presunie do Popradu, kde bude moct preukazat svoje schopnosti, ktore ziskal na farme. Spolu s nim sa za lepsimi podmienkami a ambiciami presunie aj Michal Chovan, ktory uz chce konecne zabojovat o titul, po dlhych rokoch cakania na prilezitost ju dostane, v nabitom muzstve Popradu.

6.4.2021 - 15:34
+3

LenTak93

 

však Mišo má titul
6.4.2021 - 15:53
+6

gta98

 

Vsak chce dalsi
6.4.2021 - 15:55
+1

paljuka

 

Neviem ci okrem Slovana si moze hocikto po vyrovnani zalezitosti z tejto sezony povedat ze tu buducu ide na titul aj ked bude s divakmi uz...este je vela faktorov ktore vstupia do skladania kadrov, tak ako u vas aj u nas je par nickov co maju velkohube vyhlasenia skor ako je treba, zvlastne ze ta drazdia len tie z nasej strany...
6.4.2021 - 17:13
+4

topska

 

Tak minimalne my sme sponzorov nestratili, prave naopak sa predlzili ci zlepsili zmluvy s nimi resp. sa dokonca nasli pre dalsiu sezonu novi
6.4.2021 - 18:07
0

Prostars

 

To im radšej ani nehovor ved majú sami zo sebou dosť po tejto sezóne a vyjadrení Langa nedávno, sa zbláznia.🥴
6.4.2021 - 18:25
+1

Demon

 

Nic ine nemame vsetci v KE na praci, len zavidiet PP sponzorov

Vobec si si urcite nevsimol, ze vam tu nejeden Kosican fandi a zela titul...
6.4.2021 - 18:34
+7

Prostars

 

Nájdu sa na obe strany aj u vás aj u nás, čo prajú a rovnako aj co neprajú. Reagoval som na tých čo neprajú. 😏
6.4.2021 - 18:45
0

mno

 

ako som vyššie: v diskusii už písal, fandil som im aj ja. Nie len túto sezonu, ale Popradu som fandil už v 70-tych a dalších desaťročiach. Lebo vychovával hráčov a to aj reprezentantov. Pred sezonou už ale poniektorí len znevažovali iných a letali v oblachoch. teraz to opakujú. Týmto som s Popradom v fandení skončil. Zaslúžia si kvôli tiežfanúšikom skončiť čo najskôr. Lebo sedliač sa inak prevychovať ani nedá.
6.4.2021 - 20:37
0

topska

 

Je na tebe ci sa vzdas fandeniu kvoli anonymom z diskusii. V minulosti si take nazory nemohol zaznamenat. Ak by som mal takto riesit situacie podla komentov na FB tak sa mozem na cely sport vysrat. A nie len na sport.
6.4.2021 - 20:44
+1

slavco

 

tak maju tam par exemplarov: ako borcov, ktori nam poslali do zbierky skodoradostne 10 centov... nech vyhra najlepsi, kaslem ja na poprad. Zvolen hra pekne
7.4.2021 - 9:56
0

topska

 

Presne to iste spravili kosicania este x mesiacov (tyzdnov) skor pri nasich virtualnych vstupenkach na zruseny zapas s BB. To uz bolo ok? Podla mna ani jedna vec nebola ok.
7.4.2021 - 12:19
0

Brasidas

 

v oboch prípadoch šlo o pár jedincov, čo sa rozhodlo prezentovať svoj mimoriadny zmysel pre humor skrz transparentný účet, určite by som to negeneralizoval na popradčanov a košičanov
7.4.2021 - 12:42
0

topska

 

presne
7.4.2021 - 12:48
0

Chamois13c

 

Suhlas so vsetkym ale pre uplnost dodam ze s tym zacali kosicania, z pp to bol uz len revanš akcia reakcia ale podla slavcovej logiky by nemal ani svojim fandit
7.4.2021 - 12:57
0

amaskiea BLOG

 

popri covide sa nám tu nejak rozmohol bacil štajnoch
7.4.2021 - 12:59
+1

Brasidas

 

dobre, ale keď vidíš, že sa nejaký obyvateľ Košíc zachoval hlúpo, tak najlepší spôsob, ako na to zareagovať je sa zachovať rovnako hlúpo? poradie je v tomto prípade úplne irelevantné a skromne si myslím, že ak by to bolo naopak, tak sa ukážu tie isté osobnosti na oboch stranách
7.4.2021 - 13:02
0

mno

 

ok: Ale to je len váš problém. Tak isto ako každého jedného klubu.
6.4.2021 - 20:33
0

LenTak93

 

zase buďme realisti ja si nemyslím, že sa dá vyhrať titul "za jedno leto"
tu sa 4 sezóny robí ten hokej zle, bez koncepcie, vízie a zrazu pred playoff neuveriteľné tlaky na výsledky

myslím si, že absencia koncepcie sa prejaví aj o rok... tu to treba začať budovať od začiatku, čo znamená obetovať nejakú tú sezónu
ale toto sa už mohlo robiť dávno, ale tak bol tu Zůbek a teraz títo exoti čakali titul od Šťastného
6.4.2021 - 19:05
+3

FP-romantom8

 

Presne moja reč. 🍻 Škoda ze to vedenie nechce alebo nevie pochopiť.
6.4.2021 - 19:21
0

robrusss

 

Ver tomu že sezóna začne bez divákov,už teraz predpovedajú že 3.vlna pandémie príde najneskôr do jesene,diváci sa dostanú najskôr na štadióny budúci rok na play-off.
6.4.2021 - 19:43
+2

LenTak93

 



kto sa ešte nakazí? ak sa očkovanie nezanedbá, bude veľa ľudí s protilátkami
je jasné, že tretia vlna bude, pozri si históriu epidémií, vždy bola tretia vlna, ale tiež si pozri, aká "silná" bola... a tu ide o to, aby bola choroba pod kontrolou, ak bude dlhodobo napr. 50 ľudí v nemocnici s kovidom, určite sa nič obmedzovať nebude

ale tieto negativisticke pohľady ma vedia vždy prekvapiť
6.4.2021 - 22:15
+1

mno

 

to je to ego: s veľkými očami a veľkohubými rečami. Na spôsob ako ich mával Casius Clay. Učelovo kvôli Vietnamu premenovaný na Mohameda Aliho.
6.4.2021 - 20:32
0

Gargamel123

 

aby vam este lev praha
nerozobral arenu do kovosrotu
lebo ked sa nedohodnu veritelia s mestom
tak pridu exekucie
a telenskeho to tiez
nemusi vecne bavit,aj on je len podnikatel
a osud casto vrtky
6.4.2021 - 17:43
+3

mno

 

bezzmyslové: táraniny
6.4.2021 - 20:30
0

14thomas

 

Martin len ti pekne ostaň budúcu sezónu v Košiciach. Tu ti bude najlepšie.
6.4.2021 - 15:48
+6

burnzie

 

Tipujem, že bude hrať v BA Capitals budúcu sezónu
6.4.2021 - 16:27
+1

LenTak93

 

absolútne mimo jeho štýl hokeja
6.4.2021 - 16:36
+3

PeterLucky

 

LenTak93: Ale ze totalne.
6.4.2021 - 18:34
0

.Iceberg.

 

už podľa vyjadrenia cítiť, že zase špekuluje ani KE mu neboli dobré
6.4.2021 - 16:34
+2

Corgi77

 

Pozitívne je už to, že vydržal celú sezónu v jednom klube.
6.4.2021 - 16:36
+5

Hrobar

 

chalan robí pokroky
6.4.2021 - 16:54
0

Sunkafit

 

Do dvoch rokov je v rumunsku kazachstane a tak
6.4.2021 - 17:50
0

Tehelnepole

 

dokedy sa bude chodit po spickach okolo pana rewaya a jednat v rukavickach?
6.4.2021 - 16:52
+5

AgentCooper

 

Ak si nikdy nebola trenerom, manazerom ci sefom klubu, tak to bude tazke vysvetlit, ale skusim to.

Sefoval som timu, ktory bol priemerny. Chceli sme urobit uspech, ale nemali sme na to. Mali sme moznost zobrat chalana, ktory bol o 2 triedy lepsi ako zvysok nasho mancaftu. Problem bol v tom, ze chalana zaujimali viac dievcata, alkohol a gembling. Vzali sme ho. Vidiet ho na treningu bolo vzacnostou. Na zapasoch sme zacali vyhravat nad silnejsimi supermi rozdielom triedy. Ked mal super den, tak vedel dat aj 4-5 golov v zapase. V kabine s nim nebol ziaden problem. Prisiel, odohral, pokecal, odisiel.
Po case samozrejme zacala jeho vykonnost upadat. Tiez zistil, ze potrebujeme na sebe makat. Prehodnotil urcite veci, skusal sa aj liecit z gemblingu, zmenil sposob zivota. Zacal trenovat.

Podobnost s Rewayom je cisto nahodna. Ale takychto pripadov vo svete sportu mas stovky. Niekto skonci ako Lascek (ak nevies, vygoogli), dalsi ma aspon to stastie ako Reway (aspon doteraz ho ma).

Ja mam moznost zobrat Rewaya, tak ho beriem okamzite. Chlapca som videl hrat (nazivo ci v TV) od jeho 15 rokov hadam vo viac ako 100 zapasoch (za mladeznicke repre, acko, svk ligu, cr ligu, AHL..). Vynimocny talent aj na svetove pomery. Vyzaduje individualny pristup, ale ak ho dokazes presvedcit a ziskas si ho na svoju stranu, tak ti to splati tak, ako to trebars splatil Bokrosovi v U18 alebo aj neskor v U20. Vujtek to s nim zial nevedel.
6.4.2021 - 17:19
+13

Gargamel123

 

hlavne si chlapec nemoze dat do zmluvy klauzulu aby sa okolo neho chodilo po spickach a jednalo v rukavickach,tak ako slovan pri odchode do khl,ked sa zbity vratil s chvostom v riti aby potom mohol pri prvej prilezitosti hned vyskakovat
6.4.2021 - 17:49
+2

LenTak93

 

môže si dať
a ak mu to len pomôže, čo teda pomohlo, nevidím v tom problém
pre klubové kanály sa vyjadroval v pohode
6.4.2021 - 19:08
+1

Gargamel123

 


a ja len rypem
(do) tehelnepole
6.4.2021 - 21:50
0

Tehelnepole

 

Gargo...kľud

Vrátili sme sa a celí šťastní a nadšení sa spolupodieľane na našej krásnej rodnej hrude na kvalite Tipsp..Tipos ligy, a poučení z krízového vývoja v strane a vláde dne prevdacni za pôsobenie v nej.

Vďaka za pritulenie do košiara,velice si to vážime a nikdy vám tu vďaku nebudeme vedieť vrátiť späť.
6.4.2021 - 21:54
0

Gargamel123

 

6.4.2021 - 22:06
0

Tehelnepole

 

6.4.2021 - 22:39
+1

Tehelnepole

 

Fair enough.


Mňa vlastne hnevá,že vlastnou...povahou či čím...si totálne odpálil krásnu kariéru. Podľa mňa mal na to byť vaším Sydneym Crosbim.
6.4.2021 - 21:24
+1

sloniik

 

Reway bude asi špekulovať, ale podľa mňa čas, kedy mal využiť svoj talent v zahraničí a stabilne sa tam usadiť má už za sebou. Bodaj by som sa mýlil. Mal by teraz využiť to, že sa mu v extralige zadarilo a na tom by mal stavať. A samozrejme chce to kvalitnú letnú prípravu.
6.4.2021 - 17:37
0

Gargamel123

 

pozri na hrivika
ten bude mat 30
len na margo veku
nechcem ich porovnavat
6.4.2021 - 18:01
+1

sloniik

 

Lenže si treba aj pozrieť aké mával štatistiky Marek, sú lepšie ako mal Martin.
6.4.2021 - 18:53
+1

Gargamel123

 

napisem ze ich nechcem porovnavat
a hned bum
ono ta cesta od pocatia,porodu
a tak dalej je roznoroda
6.4.2021 - 23:29
0

sloniik

 

Ale veď vďaka štatistike je vidieť, že to nie je o prebudení sa vo vyššom veku
7.4.2021 - 0:15
0

sloniik

 

A ani o počatí..čo si novopečený otec?
7.4.2021 - 0:25
0

jozino

 

Ak nebude hrat za KE tak mimo SVK alebo CZ. Teraz fakt neviem, ci ma Rewy ponuky z top EU lig alebo zarubal vysoko.
6.4.2021 - 17:46
+1

ZOOMER

 

Urcite nejaky nizsie sutaze,bud druha nemecka alebo svedska,nemyslim si ze ma ponuky niekde z Svedska,Finska alebo Nemecka.
Podla mna to bude Caps alebo druha svedska
6.4.2021 - 18:51
0

HA RA Bin Ladin

 

Hlavne nejaka taka v ktorej bude vynikať len vdaka svojmu talentu aj bez letnej pripravy
7.4.2021 - 8:55
0

slavco

 

ide do SUI: iba vtip, ale moze to byt pravda
7.4.2021 - 10:00
+1

topska

 

Ano toto je velmi realna moznost, ponuku ma
7.4.2021 - 12:20
0

ovechkin88

 

Som myslel, ze sa trochu ukludni situacia okolo Rewaya. Ale ako vidim, tak ten chalan aj kebyze nevyuzil 1000 sanci,tak vy mu date aj 1001 sancu. Ja sa vam divim. Talent chalan moze mat, ale to nie je vsetko. Svojim pristupom (po com ho vyhodili uz niekolkych klubov) a klamani fanusikov (chudacik Reway a jeho ,,zdravotne problemy,,)
Teraz ho vsetci uz chcu v repre?! wtf. Ja neviem co s nim stale mate. Reway dostal tolko sanci, ako nikto nikdy nedostal. A este tie komentare, ze nanho treba ist v rukavickach? Mozno v nejakych ocelovych a poriadne ho preplieskat
6.4.2021 - 18:09
+3

patkof

 

Mešar kamzíkom aj o rok 🤩
6.4.2021 - 19:35
0

BlackCrow

 

Ak Ti môžem poradiť Martin tak zostaň v Košiciach. Myslím si že už sa nemáš kam ponáhľať. Potrebuješ si vybudovať zázemie, pozíciu. Nie stále niekam utekať. Hokej Ťa v Košiciach bavil, usaď sa a užívaj si robotu ktorú máš rád a ktorá Ti prináša radosť.

Vidíme sa v septembri v Steel Aréne


6.4.2021 - 19:36
+4

Gargamel123

 

ono vsetci sa uz tesime
ze zacnu otvarat
lakadiel bude neurekom
oproti tejto sezone
6.4.2021 - 21:53
0

fanpp

 

Túto sezónu už mal tak na 75% ok, namiesto toho aby skúsil jednu 100%, láka ho to zasa risknut a ísť von. My ho tu poznáme, v PP mal dokonca prideleného psychológa, v KE si ho strážil šťastný ktorý ho poznal ako vlastne ponožky. Pôjde von, kde bude len jeden z mnohých žiadne úľavy, tvrdá drina a zasa padne kde bol.. Bodaj by nie..
6.4.2021 - 19:54
+3

mno

 

dáva: asi vs ideou druhej Dunajskej Stredy? Ale v tom prípade úplne zbytočne investuje.
6.4.2021 - 20:43
0

tommy909

 

Klasika, proste Reway . Zeby ho Luptak zlakal do Detvy? Tam este nebol
7.4.2021 - 7:47
0

Rolba

 

keby si prečítal článok, nedal by si takú otázku
7.4.2021 - 12:29
0

slavco

 

dobre hral, bojoval,: a mozno este prekvapi, ked si zahra dobru europsku ligu. ma na to
7.4.2021 - 9:44
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano8410327:2318
2.Klagenfurt8411228:2417
3.Salzburg8410327:2214
4.Viedeň8213229:2711
5.Fehérvár8200625:407
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava10412326:2622
7.Dornbirn10313332:3422
8.Villach10520338:3020
9.Linz10610336:2820
10.Innsbruck10311530:3414
11.Graz10300722:3213
Aktualizované: 27.3.2021 08:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
pred hodinou - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
včera o 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
včera o 12:26 - TASR

Carlson bude pripravený na 1. kolo play off

Hokejisti Washingtonu vstúpia do play off aj so svojím elitným obrancom Johnom Carlsonom. Tridsaťjedenročný Američan chýbal v posledných dvoch dueloch základnej časti pre zranenie v dolnej časti tela, ale podľa vlastných slov bude pripravený na sériu s Bostonom, ktorá sa začne v sobotu.
včera o 09:42 - TASR

Tampa Bay v 1. kole play off zrejme aj s Kučerovom a Stamkosom

Hokejisti Tampy Bay by mali nastúpiť v 1. kole play off NHL aj so Stevenom Stamkosom a Nikitom Kučerovom. Obaja už po zranení trénovali s tímom a podľa webu profiligy budú pripravení na nedeľný úvodný duel s Floridou.
včera o 08:35 - TASR

Dánsko - Nórsko 0:4 v príprave

V ďalšom štvrtkovom prípravnom zápase Nóri zvíťazili nad Dánskom 4:0. Dánsko - Nórsko 0:4 (0:0, 0:3, 0:1). Góly: 31. a 45. Pettersen, 33. Willman Borvik, 40. Trettenes.
13.5.2021 21:18 - TASR

Bielorusko - Kazachstan 0:2 v príprave

Bieloruskí hokejisti prehrali vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige s Kazachstanom 0:2. Bielorusi budú v piatok 21. mája úvodným súperom slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Bielorusko - Kazachstan 0:2 (0:0, 0:1, 0:1) Góly: 36. Valk, 35. Dietz.
13.5.2021 19:16 - TASR

V hale Daugava odstránili nedostatky, čoskoro sa rozhodne

Štátny hasičský a záchranný zbor (SFRS) v Lotyšsku po opätovnej inšpekcii dospel k záveru, že väčšinu nedostatkov v požiarnej bezpečnosti v tréningovej hale Daugava odstránili. Minulý víkend v nej mali začať vyrábať ľad, ale proces zastavil SFRS, pretože hala stále nespĺňala bezpečnostné kritériá. Konečné rozhodnutie si však bude vyžadovať opätovný príchod inšpektorov.
13.5.2021 15:25 - TASR

Dánsko prehralo v príprave doma s Nórskom 3:4 po predĺžení

Hokejisti Nórska zvíťazili v stredajšom prípravnom súboji pred majstrovstvami sveta na ľade Dánska 4:3 po predĺžení. Prípravný zápas pred MS: Dánsko - Nórsko 3:4 pp (1:2, 2:0, 0:1 - 0:1) Góly: 20. Bödker, 36. Bau Hansen, 37. Olesen - 4. Kristiansen, 12. Salsten, 44. Henriksen, 63. Lilleberg
12.5.2021 21:23 - TASR

Rusi zdolali v Prahe Švédov 6:4

Hokejisti Ruska zvíťazili v stredu v úvodnom zápase Českých hier v Prahe nad Švédskom 6:4 a vyhrali aj desiaty duel Euro Hockey Tour v prebiehajúcej sezóne. Po dva góly "zbornej" dali Vladislav Kamenev a Anton Burdasov. Vo večernom súboji turnaja, ktorý slúži ako záverečná príprava pred majstrovstvami sveta v Rige, proti sebe nastúpia domáci reprezentanti a Fínsko.
12.5.2021 18:41 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 05. 2021
ZvolenPoprad
3:2REPORT
04. 05. 2021
PopradZvolen
7:4REPORT
03. 05. 2021
PopradZvolen
1:2 PPREPORT
30. 04. 2021
ZvolenPoprad
4:3 PPREPORT
29. 04. 2021
ZvolenPoprad
5:3REPORT
24. 04. 2021
PopradMichalovce
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP69 bodov
2.Svitana P.POP56
3.Chovan M.KOS56
4.Tvrdoň M.NIT54
5.Skokan D.POP52

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP38 gólov
2.Klhůfek P.KOS31
3.Bondra R.ZVO26
4.Tvrdoň M.NIT23
5.O´Donnell B.SBA22

Najlepší brankár

Matt O´ConnorNIT94.89 perc
2.Parks T.SBA94.05 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.82 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov