Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ROZBALIŤ

Diskusia: Ritchie už nie je hráč Nitry, Kováčik: Naše očakávania boli vyššie

zdroj: Facebook HK Nitra
8.1.2025 12:30 TASR

Úradujúci extraligový majster HK Nitra ukončil spoluprácu s kanadským hokejistom Brettom Ritchiem. V stredu o tom informoval na svojej oficiálnej stránke.


Tridsaťjedenročný krídelník prišiel do kádra koncom septembra. V tejto sezóne odohral 28 zápasov, v ktorých si pripísal 24 bodov za 12 gólov a 12 asistencií. Pred príchodom do Nitry zaznamenal 401 štartov v NHL, kde pôsobil v kluboch ako Dallas Stars, Boston Bruins či Calgary Flames. "Naše očakávania boli vyššie. Najmä v poslednom období nezodpovedali jeho výkony a zanietenie podmienkam, aké mal u nás vytvorené. Preto sme mu v spolupráci s jeho agentami našli pôsobisko v inej lige v Európe. Nie je jednoduché sa presadzovať v našej lige. Tobôž keď sa hráči, ktorí pôsobili v najlepších ligách na svete musia vyrovnať s trendom rozhodovania našich arbitrov," uviedol prezident nitrianskeho klubu Miroslav Kováčik.

Ritchieho koniec súvisí aj s decembrovým odchodom jeho krajana Anthonyho Camaru. "V porovnaní s vyspelými ligami sa u nás absolútne nechránia kreatívni hráči, ktorí chcú niečo vymyslieť s pukom. Sekanie, držanie, hákovanie a krosčeky, aké sa u nás nevylučujú, už dávno nie sú mysliteľné vo vyspelých ligách a na medzinárodnej scéne. Pri porovnaní hokeja tam a v našej lige, to u nás vyzerá ako iný šport. O to ťažšie sa potom títo hráči presadzujú v našej lige. Camara aj Ritchie boli z toho doslova frustrovaní. Bohužiaľ, to vidíme nielen my, ale rovnako sa vyjadrujú aj hráči so skúsenosťami z vyspelých líg," dodal Kováčik.

Ritchie sa naposledy predstavil v nedeľnom dueli na ľade Dukly Trenčín (2:5). V najvyššej slovenskej súťaží naďalej pôsobí jeho mladší brat Nick, ktorý oblieka dres Nových Zámkov.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Tokino

 

Tak podľa mňa správne rozhodnutie. Tie importy nám vôbec nevychádzajú Alger, Camara, Ritchie, Auk a Jackson mimo formy...
Ja by som to nechal kludne tak a zháňal obrancu na miesto Auka.

Čederle-Lacka, Okoličány
Gill-Buček, Bajtek
Bubela-Pobežal, Jackson
Hrnka-Bačo, Chrenko
+Csányi, Nemec
8.1.2025 - 14:51
0

TurnerSVK

 

mimo formy je aj Gill a to hadam aj od zaciatku sezony nie ze posledne zapasy.. takze ja by som ten utok urcite tak nenechal pretoze potrebujeme tam nejaky novy impulz.. ak by sa mohol aspon v polke februara vratit Stacha, obranu by som uz neriesil
8.1.2025 - 14:54
0

Norik

 

Utok novy impulz: a dal najviac golov???


Co tak obranu poriesit...
8.1.2025 - 18:18
0

TurnerSVK

 

a co chces mat v obrane 147 legionarov?
9.1.2025 - 13:00
0

lolo

 

A sme na Tondovom riešení….Netreba vymýšľať koleso…len vylepšovať
8.1.2025 - 17:04
0

TurnerSVK

 

Nase vedenie ci chce ci nie si musi priznat ze je momentalne najslabsie v lige co sa tyka sondovania hracov na trhu.. my sa ani troska nemozeme priblizit panovi Rapacovi, pretoze ten prinesie kvalitu a ked hra 5 na 5 zle, vyhodi, prinesie dalsieho a znova to trafi (my niekedy ani nenahradime)... neviem, sklamanie.. nic svetoborne necakam ze pride ako nahrada, ak teda nejaka nahrada pride.. ved mame Ferkodica
8.1.2025 - 14:53
+4

DENISO6

 

Veď podľa teba to bol podpis sezóny
8.1.2025 - 15:09
+4

TurnerSVK

 

stale rozmyslam ktorej
8.1.2025 - 15:14
+1

aMigos2

 

Rapac trafil Harpera? Andrusiaka?Chlána? Oni kupuju jak na beziacom páse. Vobec by som neprirovnaval tento rok nejaky tim s nejakym v ramci posil. Pozri si statistiky hracov jak su na tom legionari, tento rok to snad trafil jedine Poprad, Trencin. Pecararo tu uz je viac jak rok toho nepocitam.
8.1.2025 - 15:43
+8

Gerlach2655

 

Poprad importov praveze vobec netrafil s vynimkou AC a AC. Ved len tuto sezonu uz skoncili coskey,centazzo,o leary a murphy a to este nie je koniec
8.1.2025 - 16:28
+4

patkof

 

Coskey ak by sa neopil ako doga tak by patril do 1. 5ky bodovania
8.1.2025 - 16:48
+2

topska

 

O Learyho podpisali naspat v Liige kde hral minulu sezonu a kde ho oznacili za najlepsieho hraca play off. Skoda ze to tu takto v lete dopadlo
8.1.2025 - 17:31
0

Gerlach2655

 

Najlepsi hrac play off a preto ho viac vo finsku nechceli a podpisal k nam. Nieco nesedi
8.1.2025 - 20:23
+1

topska

 

Neviem, tak to napisal klub na oficialnom webe
8.1.2025 - 22:15
0

pejOliver

 

Olson brutal zahraničný hrac teda ked pozerám vysledky zvolena tak pri góloch je väčšinou jeho meno 😀
8.1.2025 - 19:56
+3

Zubo27

 

Ale nepreháňaj. Naše vedenie vo Zvolene na čele s pánom Rybom je na tom oveľa horšie. Dovolím si tvrdiť, že ten jeho nastolený trend, pokus - omyl, vyskúšame ho, buď sa uchytí, alebo sa neuchytí, by zvládol minimálne každý druhý fanúšik tu na HP, čo aspoň trochu sleduje dianie v hokeji...
8.1.2025 - 16:02
+1

nyytymaki

 

Budem sa opakovat,ale kedze opakovanie je matka múdrosti,tak opat aby bolo jasne.
Vo ZV je to komplikovanejsie ako v inych extraligovych kluboch co sa tyka príchodov do timu.Tam kde o prestupoch rozhoduju 2-3 ľudia,v ZV rozhoduje az 7 a najvacsie slovo ma aj tak Cacko.
Takze, ak pocas sezony pride do ponuky nejaky hrac,tak ho sonduje az 7 ludi.Pozeraju videa ,platove podmienky a podobne.A opat na konci dna rozhodne Cacko s trenerom ci bereme, alebo Ryba hladaj dalej.
Napríklad po vcerajsku su na praskoch ako Cacko ,tak aj Mikula a dovod?
Nemame beka za Robertsona,ktory sa zranil na dlhsi cas.
Hudec je v NZ do 15.2,za Haina sme ani Nitran salamu nedostali,Korencika odstrelil Cacko,lebo ho ani nepoznal ,ked mu ho ponukli a Kirichenko je v LM,lebo zacali rosady Oligny prec,treba pravaka.Tak jediny pravak na trhu bol cez leto zraneny Kirichenko.Cista macka vo vreci,ale tam ten hore povedal zober,tak ho podpisali.Takto to u nas chodi,ked o hracoch rozhoduje clovek,ktory ma minimalne znalosti o trh s hracmi.
Takze ak pises,ze by si to zvladol,rad ta Ryba privita v kancli,nech mu to ukazes ako sa to ma robit.
Treba obrancu Slovaka,take je zadanie,nech sa paci Zubo,aj pokus-omyl beru.
8.1.2025 - 17:41
+3

GeraltZoZvolena

 

to je všetko pekné čo si napísal, ale Ryba spolupracuje napr. aj s Ľuptákom a v minulosti (alebo možno stále?) aj s inými extraligovými klubmi a netriafal sa ani tam. Tiež za to môže Čačko s Kankom a Škrečkom? Keď prišiel Kirichenko, tak som všade čítal výroky od Rybu aký je to ofenzívny obranca. Sezónu začal vo Frankfurte kde v 12 zápasoch získal rovných NULA bodov. Označiť ho za ofenzívneho obrancu bol prvotriedny trolling. A to s tým pokus-omyl tiež nie je celkom pravda, lebo praváci obrancovia sú aj v Žiari a aj v juniorke a šancu dostal akurát tak iba Kobolka (a podľa mojich očakávaní za ktoré ma niektorí išli zožrať hrá celkom dobre).
8.1.2025 - 18:08
+1

nyytymaki

 

Ty si pospajal jablka s hruskami ale dobre,skusim ti argumentovat.
Spolupraca s Luptakom.
Tak menovite Sholl brankar ,ze dovidenia.Hayden Hodgson si skrtol aj za Philu ,v Detve ukazoval potencial,Charbonneau+Cox alebo River Rymsha ,tak nahmatkovo.A teraz mi daj ty,tych co nevysli.
Kirichenko v ICEHL bodovo na vybornu,v DELke 0.Nemusela mu sadnut liga,plus zranenie.To nie je ,ze si lusknes a budes explodovat rok co rok.
Ako ho mal opisat v clanku po podpise?
Podpisali sme Kirichenka,lebo je to macka vo vreci ,ved mal 0bodov v sezone.
V juniorke mame pravaka mladeho Galla a tu sme skoncili.
V Žiari okrem Kobolku koho?
Dalsia vec,ty si zo ZH nemozes brat akehokolvek hraca.ZV plati mam dojem 5-6hracov a ti su aj v kadri plus mladi co chodia vypomahat.

8.1.2025 - 18:24
+2

Mandolorian

 

Tak ty pozeráš asi iný hokej. Mne pije krv ten KOBOLKA
8.1.2025 - 18:40
+1

Zubo27

 

Ja som len narážal na tvrdenia TurneraSVK hore vyššie, že ich vedenie je čo sa týma skautingu asi najhoršie v lige. A týmto tvojim preslovom, čo si mi napísal, si len potvrdil to, čo som mu odpísal ja, a síce, že naše zvolenské vedenie absolútne nezaostáva, čo sa týka neschopnosti myslím.
9.1.2025 - 1:51
0

nyytymaki

 

nie nie,ty si napísal,že je naše vedenie na tom ovela horšie ako NR čo sa týka importov a to nie je ,samozrejme pravda.
Dam ti 3 mená ,ktoré hrajú to,čo sa od nich očakavalo a to je Kyle Olson,Nathan Halbert a Carter Robertson (aj ked ten je už out) a do toho môžeme priratat Kantora.Takže 4 kusy sa vydarili ako nič.
A to schvalne som nedal Estephana a ani Andrusiaka aj napriek tomu,že čísla majú.Herne to ešte nie je top.
Zasa nerobme neschopakov z vedenia ZV,nos na hračov maju,jasne že sa ti hned 7-8 kusov nevydarí,ved komu aj?Košice....dajme tomu,ale s nimi sa nemôžeme rovnať,tam je to uplne iný vesmír.
Ja som skôr naražal na celú problematiku prestupov v ZV.Tam je to daleko komplikovanejšie.
Ked už sme pri slove "neschopnosť",tak toto slovo sedí na filtráciu ponukaných hráčov Zvolenu.A tam je ten dôležitý zádrhel,čím viac hláv,tým viac názorov na daneho hrača.
9.1.2025 - 12:05
0

BieloModra

 

Prajem ti, aby si sa citil tak trapne ako minulu sezonu
8.1.2025 - 17:08
+6

sloniik

 

Ty si sa nepoucil z minulej sezony?
8.1.2025 - 17:36
+2

Trogino77

 

Treba ale náhradu : Nehral ako mal na jeho kvality pos. Zápasy ešte treba von Auka a asi aj gilla ak sa nechytí čoskoro jak ma.. Včera sme videli ze to ide aj bez ritchieho a cottona a ďalších ale tých treba
8.1.2025 - 14:55
0

SlovakRanger

 

Povedal to Kováčik pekne, plus niektorí rozhodcovia sa správajú, ako keby boli neomylní a ich bohorovnosť ešte viac podčiarkuje ich absolútne tragické výkony, nezmyselné kompenzácie a poškodzovanie všetkých bez rozdielu (aspoň v tom sú konzistentní, keď už)
8.1.2025 - 15:00
+11

majco

 

Viac,ako výkony z posledných zápasov ma hneval jeho prístup so žuvačku v ústach.Vedenie podľa mňa nemé maslo na hlave pri tomto podpise, hráč,ktorý má za sebou cez 500 zápasov v NHL musí mať proste iné výkony a hlavne prístup.Keď to porovnám napr. s Lalibertém tak to je 100 a 1.Určite bude treba doplniť útok a ja by som išiel cestou overeného hráča,ktorý už v našej lige pôsobil.Niečo na štýl Faille a Asselin.
Čo sa týka rozhodcov tak to je jedna amatérska banda, ktorý nielenže nevie pískať,ale ešte sa aj tvária jak majstri sveta.Včera pán rozhodca s číslom 9 ani nevedel,ktorá je séria nájazdov a chcel stiahnuť Pobežala z nájazdu keďže bol v tom,že skončila 5 séria.
8.1.2025 - 15:00
+21

ElwisNR

 

Nech sa mu darí nech už bude hrať hocikde...Som rád že som mal možnosť vidieť takého hráča u nás.Každý má asi vlastné očakávania a kritériá na hráčov tie moje splnil.
8.1.2025 - 15:12
+4

Yuro

 

to si jeden z mála. Pokiaľ legionár s jeho profilom nie je o triedu odskočený v 80% herných činností od našich šuhajov treba hovoriť o sklamaní.

Zmiatla ma veta o kreativite...tou teda Ritchie neoplýval ani náhodou.
8.1.2025 - 16:10
0

ElwisNR

 

Ja som to už písal v inej diskusií čísla mal dobré a všetko ďalšie je subjektívny názor keď tu budú lepší hráči tak to bolo správne rozhodnutie.Mimochodom v rozhovore pred MS Pobežal tvrdil že je to veľký profesionál a dá sa od takého hráča veľa naučiť.Ale ako sa vraví keď ideš biť psa palicu si vždy nájdeš.
8.1.2025 - 16:40
0

BieloModra

 

a tak patri sa aj podakovat no (?)

dakujeme za tie goly a nech sa teda dari, Brett
8.1.2025 - 15:14
+2

azzurri

 

👍
8.1.2025 - 16:00
0

Remian5

 

Náhrada za Ritchieho😀: Náhrada bude, už sa na Tom pracuje.
Včera chodil menežeris okolo Hangocky, pozeral kto sa vie korčuľovať, podpíše nejaké deti, čo budú ochotne hrať za pizzu.
Teraz vážne
Súhlas s Turner SVK
Tréneri Bažany, Lotyš, Kmeč všetko vedľa.
Importi O bodov,už niekoľkú sezónu.

8.1.2025 - 15:15
+2

Kehrmann

 

A predsa majstri. Tak zle to robia a take dobre výsledky
8.1.2025 - 15:17
+18

TurnerSVK

 

vzdy im zachranil zadok Stavjana to si treba povedat, ked netrafili trenera tak prisiel on
8.1.2025 - 15:24
+3

pifel

 

A jeho podpisoval kto? nejake ine vedenie? Uvedom sa trochu uz aby si raz neplakal ked toto "neschopne" vedenie to raz necha tak a budeme tam kde sme boli pred tym ako prisli.
8.1.2025 - 15:32
+4

TurnerSVK

 

Stavjanu tusim Plandora
8.1.2025 - 15:36
+2

pifel

 

prvy krat a ten ho aj vyhodil cez play off... a potom kto ho sem potom podpisoval a kto s nim mal dobre a korektne vztahy ? ktore vedenie? Nie to na ktore nadavas tuto sezonu tak ako aj minulu? trochu pokory a respektu by nezaskodilo....
8.1.2025 - 15:53
+10

jh12

 

Plandora mu dal zmluvu na 10 rokov? Neblazni
8.1.2025 - 16:05
+1

Nitraaa

 

Pod Stavjanom by aj Camara a Ritchie hrali inak , pod asistentom Kmecom sa nam to meni na stredoskolsku zostavu s vychovavatelom Mezeiom
8.1.2025 - 16:10
+5

WERTYU

 

Hrali by uplne rovnako pod kymkolvek…
8.1.2025 - 16:50
+4

P24

 

Mne to pride tak, že chalan čakal, že tu bude robiť 5 bodov na zápas a po sezóne odíde s titulom a všetkými možnými rekordmi deň lepšieho. No a keď zistil, že tu treba občas aj reálne zamakať, tak to radšej v hlave vzdal, než by sa zákusol. Druhá vec, že to musí byť celkom šok, keď sem prídeš a zistíš, že aj ie to celkom rýchle, aj tí hráči veida byť kreatívny, ale z toho, čo sa povie na tréningu platí v zápase tak 10 percent
8.1.2025 - 15:31
+3

NR

 

Ja by som vcerajsi zapas s chybajucim Ritchim do kontextu nedaval,ku vsetkej ucte k Zvolenu,ledva korculovali v niektorych fazach zapasu.Takze ci chybal,nechybal sa ukaze casom,najma ak sa kvalitne neposilnime na jeho poste.
8.1.2025 - 15:44
0

Raccoon

 

A opytal by som sa pana Kovacika, ci sa vo vyspelych ligach kope korculou smerom na hlavu protihraca. Asi len v NR je to normalne, tak sa radsej k tomuto nevyplakal.
8.1.2025 - 15:45
+17

WTF

 

Ako sa dá niekoho pokúsiť kopnúť do hlavy,keď ti stojí pri hlave a nohy mas na druhej strane🙉🤦‍♂️🤷‍♂️???ci to ty robil ten nadpis na sportsnete🤔😬?
8.1.2025 - 16:05
+6

gallup nr

 

Kovacik bol s Cottonom dohodnuty, vraj ho bolo pocut ako mu krici, aby ho skusil porezat korculou, ked sa uz nevie bit.
8.1.2025 - 16:05
+16

Norik

 

To si setri na Poprad...: Vraj tam idu vsetci kopat korculami protihracov do hlavy.
Jeden z fanusikov vraj uz bol kopnuty... len neviem ktory.. ale zanechalo to na nom narusene dusevne zdravie.
8.1.2025 - 18:28
+2

patkof

 

Tak to ste potom v tej nitričke vsetci dokopaní 😂
8.1.2025 - 21:19
+3

jh12

 

Dostal hrac trest? Dostal. Tiez mozme vytiahnut ine haluze inych hracov ... Co mal Kovacik ist na lad a skopat rovno Cottonna na lade pred vsetkyma?
8.1.2025 - 16:07
+2

Yuro

 

Ďakujem ... konečne vtipný príspevok !
8.1.2025 - 16:07
+2

BieloModra

 

Nie nie, nerobi a preto sa nakrcniky stali povinne aj v nasej lige, lebo tu tragicku situaciu z Vyspelej ligy, kde hrac vykrvacal priamo na lade vytvoril Kovacik za pomoci Al
8.1.2025 - 16:29
+3

69roman

 

Vo vyspelej lige by ani taký Starosta nespravil to čo nášmu hráčovi tam by si to nedovolil lebo by ho z ľadu odniesli na nosidlách
8.1.2025 - 16:37
+2

WERTYU

 

Rovnako sa treba opytat ci je normalne tahat leziaceho hraca po lade…
8.1.2025 - 16:55
+4

Crash

 

Netvrdím ze to co bolo v tom vyjadrení nie je pravda, všetko čo tam zaznelo pravda je. Ale vo vyspelej lige takéto vyjadrenie profesionálny klub nemôže dať. Je to hanba, vy už ste čítali niekde že by takéto vyjadrenie dali kluby napríklad v NHL? Ak sú nespokojný s rozhodcami tak sa to riešiť interne medzi ligou a nie takto. A Nitra je taka cela, nehovorím o tom ze premietajú sporné momenty na kocke keď dobre vedia ze to je v lige zakazane, potom platia pokuty a čudujú sa ze nemajú na tablety.
8.1.2025 - 15:50
+12

Wana

 

Zákaz premietať sporné momenty je len v našej sranda lige... Ja sa len tak pýtam či to nieje spojená nádoba s amaterizmom našich rozhodcov? Keby sú sporné momenty posudzované správne tak by sa mohli púšťať aj na kocke ako v civilizovanom svete... Je to zakázané, nemá sa to púšťať ale či je takéto riešenie aj správne o tom veľmi pochybujem.

Ja by som bol za to keď na to naši nemajú platiť si rozhodcov z Čiech, Ebel alebo to je jedno odkiaľ. Podnikatelia, nadšenci, kluby do toho lejú neskutočné prachy a pruhovaní diletanti im to kazia... Do tej diery "profesionálni slovenskí rozhodcovia" sa už nalialo toľko zbytočných prostriedkov a nepohli sme sa z miesta.
8.1.2025 - 17:03
+1

topska

 

No pockaj o nasich rozhodcov je zaujem v EBEL aj v Cesku tak zase neprehanajme s tym tahanim zahranicnych k nam
8.1.2025 - 17:33
+6

AVEMNE

 

nech nám dajú tie smiešne pokuty...este viac nás to baví potom
8.1.2025 - 17:07
+1

axxel

 

Minulý rok cez 8000, tuto sezónu ste zaplatili na pokutách už cez 10 000 ... a potom plačeš, že neprídu posily, keď peniaze idú na pokuty
8.1.2025 - 17:36
+6

apa

 

Teba to baví ale nie klub.
9.1.2025 - 8:30
0

azzurri

 

Tak odišiel kvôli výkonnosti alebo kvôli rozhodcom?
8.1.2025 - 16:01
+5

azzurri

 

Lebo je to ozaj cudne vyhlásenie ktoré si protirečí
8.1.2025 - 16:28
0

Aasen36

 

Poplakal: si pre istotu na oboch frontoch.

8.1.2025 - 22:58
0

J4kuubbb

 

Si myslím, že Ritchie chcel ísť aj sam preč a vedeniu povedal výhovorku na rozhodcov. Keď bratovi povedal, že táto liga je dobra a o mesiac už sa mu nepáči. Osobne si myslím, že prišla lepšia finančná ponúka a rozhodol sa tak
8.1.2025 - 16:02
0

WTF

 

Ma ísť do Nemecka a riešili s agentom jeho zmluvu,čiže tipujem,že ten klub preberie aj jeho kontrakt
8.1.2025 - 16:07
0

jh12

 

kludne tam moze byt este kompenzacia pre NR
8.1.2025 - 16:10
+1

WTF

 

Takže Schweninger
8.1.2025 - 19:45
0

apa

 

Pán Kováčik treba sa pozrieť aj do vlastných radov hráči ,ktorí dohrávajú súboje s faulom obsekávajú a bohužiaľ to začínajú robiť aj mladí hráči čo nie je dobré.
8.1.2025 - 16:06
+7

Norik

 

Apa...: Co rozhodca dovoli,to hrac urobi...
Takze robia to vsetci. Len podotknem, nie vsetci v muzstve. Ale zopar hracov.
Podstata ostava. Technikov rozhodia tieto (ne)vylucenia a potom ich hra upada...
8.1.2025 - 18:32
0

Mandolorian

 

To fakt ??? Ako vieme že rozhodcovia sú najslabší článok no že hráč sa nevie presadiť koli nim?? To je už silná káva. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
8.1.2025 - 16:07
+15

Yuro

 

Súhlas. Veľmi smiešne vyjadrenie.
8.1.2025 - 16:14
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nitraaa

 

To je prehnane tvrdenie, on sa koniec koncov presadil aj ked nevedie bodovanie s naskokom 20 bodov pred ostatnymi , ale to znechutenie zamorskych hracov pri verdiktoch nasich rozhodcov je viditelne nielen v Nitre . Celkovo sa cudzinci musia divit ako sa u nas rozhoduje , to len tak niekde nezaziju
8.1.2025 - 16:24
+1

rasti_assez

 

Nemohol sa chudák presadiť, lebo mu rozhodcovia ublizovali.Toto uz je naozaj dost zvlastne.Pri takejto sebareflexii menezerov klubov sa dost zacinam bat o budúcnosť hokeja.
8.1.2025 - 18:26
+5

CORGI

 

Kto príde zaňho? Žeby Harper? (To je len môj tip, neberte to vážne)
8.1.2025 - 16:16
0

TurnerSVK

 

len dufam ze nie
8.1.2025 - 16:24
0

CORGI

 

Popravde, moc by ma to neprekvapilo v tejto fáze sezóny.
8.1.2025 - 16:32
+1

wedro

 

Opäť tu máme 🤧😪
Keď nie Šatan tak rozhodcovia.

Čo tak si priznať že výhodné peniaze.to ako vážne si mysleli že hráč ktorý si zahral v NHL bude trhať ľad v za NR farby 👌

Ale chápeme niekto si chcel zvýšiť ego pozrite sa akého hráča sme dokázali dotiahnuť ☝️
A nakoniec to skončilo prepadákom.



Takžetak®
8.1.2025 - 16:32
+13

69roman

 

Dávam ti palec hore očakávania boli veľké realita iná jeden zamestnanec štadiónu mi raz povedal že ak by Ritchie tak trénoval ako pije tak by to bol iný hráč ale nemám to potvrdené takže ak klamal ten človek klamem aj ja
8.1.2025 - 16:39
+1

gallup nr

 

ja neviem, preco je problem uznat, ze uroven rozhodovania v extralige je problem pre vsetky kluby.
rovnako neviem, preco je problem pochopit, ze ak sa niekomu podari znechutit hokej, tak sa naozaj nejde pretrhnut a s takym zivotopisom hlada ine angazman.
skus si pozriet ritchieho bodovu produktivitu v prvych par zapasoch a potom este v zopar, ked sa mu chcelo zamakat.
tato tvoja averzia voci nitrianskemu vedeniu je dost neoopodstatnena (aj ked pripustam, ze som zaujaty).
8.1.2025 - 16:41
+5

BieloModra

 

Dokazom toho su aj diskusie...niet jednej kde by to ludia nekomentovali, uz sme citali aj vyjadrenia hracov a trenerov, boli podane podnety, preverene a uznane ako opravnene...tu a teraz ide povacsine o to ze Kovacik
8.1.2025 - 17:01
+3

bigi

 

dokazom coho su tie diskusie? diskusie su plne emocii, nemusime chodit daleko staci spomenut ten likvidacny faul bubelu na takaca, kolko NR fans tu vtedy nebahlo a nadavalo za to na rozhodcov? a to ma byt akoze dokaz ze to odpiskali zle?
a to ze lebo kovacik, keby sa kovacik nechoval tak ako sa chova tak by si to asi nikto nevsimal. ale kovacik je presne ako takmer cel NR (cest ar vynimkam) ublizeny, stylom vsetci ublizuju NR, a za vsetko ca sa stane moze vzdy niekto iny. tak potom sa necuduj ze pri kovacikovi uz kazdemu vystreli kontrolka.

ale tymto sa nechce zastavat rozhodcov, ano robia chyby a dost tak ako vsetci, ale na kritiku rozhodcov su instancie, ktore ako pises sama pracuju
ok vyprevadim sa sam
9.1.2025 - 8:49
+2

BieloModra

 

to bude najlepsie ked sa vyprevadis VAL VAL!.... ale detail to ako sa prezentuje NR voci zvazu je problem NR ok?, to ako sa stavia zvaz k urcitym veciam a tiez k NR je vec zvazu a zaroven to, ze si zvaz mysli, ze s nasimi rozhodcami je vsetko ok a venuje tomu aj nalezitu vaznost a priestor je nazor zvazu nie moj. Ale zhodneme sa v tom, ze rozhodcovia problem su
9.1.2025 - 8:56
+1

bigi

 

eset dodam, napriklad taky stano tu sa na neho nedava tak ako na ostatnych a pritom si ho nemaju problem zavolat do CR na play off ligy
9.1.2025 - 8:52
+1

jh12

 

eset sem neplet prosim ta, konecne maju klud od barana
9.1.2025 - 10:36
0

BieloModra

 

Zabuda sa ze NR aj so suhlasom BB iniciovala na play off angazovanie zahranicnych nestrannych rozhodcov.
8.1.2025 - 17:04
+1

Mandolorian

 

Myslíš tých maďarských neupravených co boli ešte väčšom lese??
8.1.2025 - 17:50
+1

BieloModra

 

Ano...co urobili vasi aby sa veci v tomto probleme pohli?
8.1.2025 - 17:58
+1

Mandolorian

 

Ježiš toto. “Co urobili vaši”. 🤦‍♂️ ešte povedz že toto s Ritchiem je na poukázanie že sú slabý rozhodcovia a hviezdy NHL tu nechcú hrať. Kks a povedz mi kam sa pohli tie veci. Nikam.
8.1.2025 - 18:19
+3

BieloModra

 

Nooo ved to ty tu negujes a pises o rozhodcoch z lesa a ked mas gule ukazat na nasich ved radi sa pocime od lepsich a ja nikde nepisem co je na co poukazanie...nuz a dam este raz: nenaplnil ocakavania a vzhladom na jeho hracsku historiu u nas svoj potencial nevyuzil
8.1.2025 - 18:30
+1

Mandolorian

 

Pekne si to napísala. Dal som rovnakú otázku tvojej kamoške a tam som odpoved nedostal takto priamo.
Jednoducho nikdy to nebude s rozhodcami fungovať keď ich bude 5 a pól nakoľko sú poloprofesionáli a pracujú ako civili. Detto keď si ich nevychovame plus keď je tam klientelizmus horší ako v politike. Ako všade na Slovensku co je smutne a tým si sami ničíme šport a všetko. Jednoducho NEKOMPETENTNOSŤ
8.1.2025 - 18:47
0

BieloModra

 

Pisem tu za seba ok? Neplet mi tu kamosku, mam tu viac kamosiek...suhlasim s tym co pises, ale teraz je to uz o tom kto z koho kedze na urovno zvazu su s riesenim ohladne rozhodcov ok...dve veci:
Ved tu mas podcast s Lazom, vypocuj si
Na cloveka co je tu tak kratko odpozorovane mas dost...ty budes navratilec vsak?
8.1.2025 - 19:01
+1

Mandolorian

 

Ok prepáč mne sa páčila tvoja odpoved nestranná a k veci. Totižto vždy budú problém €€ platiť cez 40 rozhodcov plným platom tá zabrať preto to riešia cestovným s podobnými kravinami a potom sa tam dostanú kadejakých kamaráti ktorý za veľké poškodenie týmu nepúšťajú 2 zápasy alebo idú len do 1 ligy. Problém je kvalita ale aj počet rozhodcov. Na profesionalitu treba €€ a tie niesu.

P.s nie že odpozorované sme znalí s nám kontakty ale neriešim tu veci niekedy emotívny niekedy nasraty no verný môjmu klubu. Skôr ma sere vo sa stáva z ľudí ale to snáď keď budete hrať u nás pokecame. Ak môžem pozvať. 😉
8.1.2025 - 20:05
+1

BieloModra

 

A nemyslim ze boli v lese
8.1.2025 - 17:58
+2

KrebsKandidat

 

V lese? Sak piskali lepsie ako cesi vtedy.
9.1.2025 - 14:47
+1

Tyna85

 

Súhlasím, že rozhodcovia sťahujú úroveň ligy dole. Sú jej najslabší článok.
Ale Ritchie nie je jediný legionár v našej lige a prekvapivo iný legionári vedia "prežiť" rozhodcov a hokej im to neznechuti až tak, že by prestali poriadne hrať.
8.1.2025 - 17:26
+6

BieloModra

 

Tak vas trener je s rozhodcami ok?
8.1.2025 - 17:04
0

Tyna85

 

Až tak, že včera dostal trest jak bol spokojný 😀
8.1.2025 - 17:31
0

BieloModra

 

Pochopila si👌
8.1.2025 - 17:34
+2

matus53

 

zaco dostal trest ak sa mozem spytat?
8.1.2025 - 23:21
0

Tyna85

 

Niečo nepekné povedal rozhodcovi. Zjavne sa mu nepáčilo ako pískajú. Jeho vyjadreniu predchádzal zákrok na nášho hráča ktorý sa mu nepáčil a rozhodca nič. A hoc sama si myslím, že pískali veľmi zle v tom zápase. Nemôže nás tréner takto oslabiť.
9.1.2025 - 8:52
0

AVEMNE

 

že vyhodené peniaze tento šalamún jak Golonka
8.1.2025 - 17:09
+1

Sedko NR

 

Ešteže Cemana nejde dotrhať 360 krát za zápas 👌
8.1.2025 - 17:36
+1

Mandolorian

 

A stále je tu. Zaujímavé 🤔🤔🤔
8.1.2025 - 17:51
+2

Norik

 

Wedro,keby si sa nevyjadroval,: komunita na tomto fore by o nic neprisla.
Vyjadrovat sa ku vsetkemu a od veci je k tebe priradene ako to tvoje "takze tak".
8.1.2025 - 18:35
+9

tik

 

Rozhodcovia: Nieco na tom rozhodovani pravdy bude….. hrac pri mantinely sa otoci chrbtom a cska na kontak pleske sa hlavou o plexisklo … super 5+ 2 zapasy stoji… vcera buceka 20 sekund zvolencan osekaval drzaj hakoval bucek sa nasral sekol po nom a dostal 2 a kokus vyleta sa pozera
8.1.2025 - 16:38
+3

69roman

 

To bol ukážkový názor neschopnosti našich rozhodcov ako z veľkej učebnice sa Samovi ani nedivím že tak zareagoval
8.1.2025 - 16:41
+4

Mandolorian

 

Reagovať na hráča ktorého tým mohol zraniť, je že woow. Za mňa frustrovaný zo svojich výkonov. Včera hokej slabý no ty dvaja pásikavý hráčov doslova preskočili kks odpískať hlúposť ZV a následne kompenzovať ešte väčšou hlúposťou.
Kým nebudú profesionáli a zamestnanci nepohne sa to
8.1.2025 - 17:57
0

Zmrzlina

 

5 G + 5 A na zápas: To boli očakávania v NR?
8.1.2025 - 17:05
+2

BieloModra

 

Nie, ak by si si aspon precital na co reagujes docital by si sa, ze nenaplnil ocakavania ake od neho mali, nie tvoje
8.1.2025 - 17:19
+1

miro-nr

 

To boli tvoje očakávania ,presne také ako si ty !
8.1.2025 - 17:35
+2

Spisskyhrad

 

Priznávam ze Vo všetkom je kúsok pravdy, ale nepamätám si väčší bizar na oficiálny dôvod odchodu z klubu konkretneho jedinca ako rozhodcovia.

Nemyslím si ze SVK liga je taka tvrdá a zákerná, ako NHL, Česko, DEL, ICEHL.
Gro ligy je Slovenske, Slovensko je malé a veľa Slovakov sa poznajú. Sú kamoši bud z mesta, repre, mladeznikov, klubov atď.



8.1.2025 - 17:27
+6

Dzunkes

 

Pojde za bratom?
8.1.2025 - 17:36
0

Nerkio

 

Nie
8.1.2025 - 18:00
0

sloniik

 

Nuz dakujeme za ucinkovanie v NR, ale kazdym zapasom ta jeho lezernost naberala na obratkach. Tiez som mal dojem, ze na legionara, by mal viac bodovat, viac lietat na lade, jednoducho kazdy zapas vycnievat. Bohuzial nestalo sa.

Uvidime, aka bude nahrada. Drzim vedeniu palce pri vybere.
8.1.2025 - 17:43
+2

Alo

 

Ritchie: NITRA ==> Schwenninger Wild Wings (DEL)
8.1.2025 - 18:20
+1

Norik

 

Vsetci kririzuju rozhodcov: Pod kazdym zapasom je tu staznost na ich piskanie.
Ked to vyslovi Nitra (vedenie) nahlas,tak ste sokovani a pobureni.
Nedovidite si na koniec nosa (niektori)??
Nebudem volat "hovno" torta,ale pomenujem to co to naozaj je...
8.1.2025 - 18:41
+8

radopKE

 

Je rozdiel kritizovať a poukazovať na rozhodcov za ich výkony a na druhej strane ich spomenúť ako jeden z dôvodov, prečo hráč odchádza. Neviem, kto si tu nevidí na koniec nosa…
8.1.2025 - 19:34
+10

evgeni71

 

Dokonca nie že odchádza, ale že to je dôvod jeho neoresadenia sa v lige hahaha
8.1.2025 - 20:04
+3

Norik

 

Ty vies aj citat???: Ja pisem,ako Nitra (vedenie) kririzuje rozhodcov. A TU SA ZA TO IDE LINCOVAT? Jeden,jediny zapas nie je bez kritiky rozhodcov...
Vzdy su dovody nespokojnost a hracmi,ked sa pustaju poxas sezony. Ten dovod (kvoli rozhodcom) nie je hlavny. Je to jeden z dovodov. Tymto vyhlasenim skor ide o opravnenu kritiku zvazu. Ako pridana hodnota.
Mna zaraza,ako sa staviate na zadne a ochranujete pasikavych..
8.1.2025 - 20:15
+3

apa

 

Je pravda že rozhodcovia majú tiež maslo na hlave,ale povedzme si že hráči im to tiež vôbec Hráči sú zákerní poľujú po sebe a úmyselne sa snažia zraniť súpera.V prvom rade by si mali hráči vstúpiť do seba a nie všetko zvaľovať na rozhodcov.
8.1.2025 - 20:08
+2

apa

 

*že hráči im vôbec neuľahčujú
8.1.2025 - 20:10
0

PerX

 

No za ten plat čo bral v NR sa čudujem že ho držali do dnesneho dna.
8.1.2025 - 19:11
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miro-nr

 

Dobre chlapci a dievčatá .
Už je to ako to je ,my to určite nezmeníme ,tak skúsim otázku na odľahčenie už aj tak ťažkej diskusie :

Vie mi niekto poradiť kde predávajú tie perfektne veľké parky čo dávajú do hotdogov v bufete pod kotlom ??
Veľmi pekne ďakujem všetkým čo prispejú konštruktívnou odpoveďou .
8.1.2025 - 20:50
0

DENISO6

 

Ak chceš dobrú radu ohľadom párkov tak je iba jedna: NEKUPUJ TO.
8.1.2025 - 21:08
+1

miro-nr

 

Ale no ,veď predsa najlepšie sú surové
8.1.2025 - 21:25
0

forwardPP

 

To nemôže dať Nitra aspoň jedno info z klubu bez vyplakávania ???
9.1.2025 - 5:46
+8

BieloModra

 

nie veru, nemoze
9.1.2025 - 7:20
+8

forwardPP

 

Všimol som si.
9.1.2025 - 14:12
+1

Wana

 

Aspoň niečo ti doplo...
9.1.2025 - 17:04
+1

Maťo NR

 

Musíme plakať najvác😉
9.1.2025 - 11:06
+2

pifel

 

Nie nemoze lebo TY by si nezaspal vecer.
9.1.2025 - 12:55
+4

Render 77 Nr

 

No ako aj sú nejaké tipy ako náhrada za Richieho .
9.1.2025 - 10:32
0

Corgi77

 

Harper už má nový klub?
9.1.2025 - 10:40
0

jh12

 

z kaluze do blata
9.1.2025 - 10:41
0

strojar

 

V utorok hrali bez Ritchieho a hrali lepšie ako s ním.
9.1.2025 - 11:26
0

Tokino

 

tiež si myslim,že neni treba náhradu.
9.1.2025 - 11:57
0

TurnerSVK

 

no neviem, za mna hral Zvolen slabo a aj napriek tomu sme skoro nezobrali ani bod.. byt tu lepsi super tak fasujeme.. v utoku nam to moc nejde, ved minule dali tri goly obrancovia.. ci sa da uhrat prva sestka len s juniormi to silno pochybujem, este ze neprisla nahrada za Camaru beriem, ale uz ked nepride ani za Ritchieho tak je ten utok podla mna slabucky.. ved Gill ani Jackson nemaju formu, co tam chceme
9.1.2025 - 12:52
0

Render 77 Nr

 

Súhlas dobre hrali len škoda nepremenenych šancí
9.1.2025 - 12:04
0

NR

 

Suhlasim,len ci to bude stacit aj na lepsie korculujuceho supera...Zvolen hral podla mna vacsinu zapasu velmi slabo,napriek tomu siahal na 3 body.
9.1.2025 - 12:44
+2

granlund84

 

To je taká spoločnost dnes že treba ukázať prstom na vinníka. Ale pozrieť sa do zrkadla to nie. Rozhodcovia sú presne na takej úrovni na akej úrovni je liga. Sú to spojené nádoby. Kto nerobí chyby??? Tu pán manažér urobil pár chýb s legionármi. Tí legionári tiež urobili pár chýb keďže už skončili. A pán manažér chce aby rozhodcovia boli neomylní.
Silná káva
9.1.2025 - 13:19
+5

Breadman

 

9.1.2025 - 17:46
0

Baco11111

 

Ja k tomuto článku snáď iba toľko. Pán Kováčik komentárom k odchodu hráča ktorý nenaplnil ich očakávania prekročil zase jeden pomyselný rubikon. Tak trošku si poplakal na nesprávnom hrobe a namiesto snahy riešiť kvalitu našich rozhodcov patričným spôsobom nakadil do nášho spoločného hniezda. Lebo či chceme alebo nie, tak takéto vyjadrenia idú do sveta a reklamu nám to určite neurobí a kvalitný hráči sa po takýchto výrokoch do našej ligy nepohrnú. Ak chcel byť kontraproduktívny zámerne, tak sa mu to určite podarilo.
10.1.2025 - 17:52
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Košice40132:9480
2.Spiš. N. V39129:10873
3.Slovan40133:12170
4.Žilina39126:11167
5.Nitra40141:13167
6.B. Bystrica40117:10766
7.Michalovce40113:12057
8.Trenčín39107:12255
9.Poprad40112:11554
10.Zvolen40127:13052
11.L. Mikuláš40114:12745
12.N. Zámky3998:16328
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3226105122:5280
2.Žiar n. Hronom3223126134:8673
3.Skalica3419528131:8169
4.Dubnica33211110101:9066
5.Humenné3217429109:7361
6.Topoľčany32144212121:10552
7.P. Bystrica3212351294:9447
8.Levice328351692:11635
9.Bratislava328431779:10835
10.Detva328421885:11434
11.Trebišov334352182:12623
12.Trnava294042145:11016
SR 18153001236:769
Aktualizované: 22.1.2025 20:52
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3226105122:5280
2.Žiar n. Hronom3223126134:8673
3.Skalica3419528131:8169
4.Dubnica33211110101:9066
5.Humenné3217429109:7361
6.Topoľčany32144212121:10552
7.P. Bystrica3212351294:9447
8.Levice328351692:11635
9.Bratislava328431779:10835
10.Detva328421885:11434
11.Trebišov334352182:12623
12.Trnava294042145:11016
SR 18153001236:769
Aktualizované: 22.1.2025 20:52
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Útočník Vegas Karlsson bude niekoľko týždňov chýbať pre zranenie

Švédsky hokejový útočník William Karlsson bude niekoľko týždňov chýbať svojmu tímu Vegas Golden Knights v NHL. Dôvodom je zranenie v dolnej časti tela, pre ktoré pravdepodobne vynechá aj Turnaj štyroch krajín (12.- 20. februára). včera o 20:13 - TASR


Radivojevič bude od ďalšej sezóny v NCAA, dohodol sa s Boston College

Slovenský hokejový obranca Luka Radivojevič bude od nasledujúcej sezóny 2025/2026 pôsobiť v zámorskej univerzitnej súťaži NCAA, v ktorej bude obliekať dres Boston College. Bostonská univerzita o tom informovala na sociálnych sieťach. včera o 18:40 - TASR


Nemec a Kňažko bodovali v nočných zápasoch

Slovenský hokejista Šimon Nemec si pripísal ďalší bod v zámorskej AHL. V nočnom zápase pomohol asistenciou k vysokému triumfu Uticy Comets nad Bridgeportom Islanders 7:1. V prebiehajúcom ročníku je s 19 bodmi (5+14) najproduktívnejší obranca tímu. včera o 08:32 - TASR


Columbus vyhral v Toronte 5:1, Fantilli s prvým hetrikom

Hokejisti New Jersey Devils zvíťazili v nočnom zápase zámorskej NHL nad Bostonom Bruins 5:1 a ukončili štvorzápasovú sériu prehier. Slovenský útočník Tomáš Tatar odohral 10:27 minút a do štatistík si pripísal jednu strelu na bránku. včera o 06:52 - TASR


Plzeň zdolala Karlovy Vary 5:2 v dohrávke 36. kola českej ligy

Hokejisti Plzne zvíťazili v stredajšej dohrávke 36. kola českej ligy na ľade Karlových Varov 5:2. V tabuľke zostali na 9. priečke, domáci figurujú o dve pozície vyššie. V drese hostí odchytal celý duel slovenský brankár Dávid Hrenák, ktorý si pripísal 19 zákrokov. 22.1.2025 20:27 - TASR


Jágr predá Kladno Drastilovi, nechá si 20 percent akcií

Legendárny český hokejista Jaromír Jágr sa vzdá väčšinového podielu v klube Rytíři Kladno. Osemdesiat percent podielu preberie podľa českých médií podnikateľ Tomáš Drastil. Päťdesiatdvaročný útočník si nechá už len 20 percent akcií. 22.1.2025 14:19 - TASR


Hráči Žiaru v tomto týždni pre maródku neodohrajú ani jeden duel

Hokejisti HK Žiar nad Hronom v tomto týždni neodohrajú ani jeden z troch plánovaných zápasov. Ligová rada Tipos SHL vyhovela ich žiadosti o odloženie duelov pre vysokú chorobnosť v kádri tímu. 22.1.2025 08:50 - TASR


Beluško pomohol asistenciou k víťazstvu Brandonu

Slovenský hokejista Adam Beluško prispel jednou asistenciou k víťazstvu Brandonu Wheat Kings na ľade Kelowny Rockets 7:3 v nočnom zápase kanadskej juniorskej súťaže WHL. V stretnutí si pripísal aj dve plusky. Osemnásťročný obranca bodoval po štvorzápasovej odmlke, po 33 dueloch sezóny má na konte sedem bodov (1+6). 22.1.2025 08:17 - TASR


Studenič prispel gólom k postupu Färjestadu do finále

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel gólom k postupu Färjestadu do finále Ligy majstrov 2024/25. Švédsky tím zvíťazil v utorkovej odvete semifinále nad Spartou Praha 4:2. V úvodnom zápase triumfoval 6:2, slovenský krídelník k tomu prispel gólom a troma asistenciami. 21.1.2025 21:24 - TASR


Thomas odišiel z Nových Zámkov do nemeckého Iserlohnu

Kanadský hokejista Christian Thomas už nebude obliekať dres Nových Zámkov v Tipos extralige. Tridsaťdvaročný útočník sa presťahuje do Iserlohnu Roosters v nemeckej DEL. 21.1.2025 20:23 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 01. 2025
Žilina - N. Zámky o 17:30
Spiš. N. V - Košice o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - B. Bystrica o 18:00
L. Mikuláš - Michalovce o 18:00
Nitra - Slovan o 18:00

Odohrané zápasy

22. 01. 2025
PopradL. Mikuláš
4:1REPORT
MichalovceŽilina
2:3 PPREPORT
21. 01. 2025
SlovanZvolen
2:3 PPREPORT
KošiceNitra
3:2REPORT
19. 01. 2025
NitraSpiš. N. V
1:4REPORT
TrenčínŽilina
3:2 PPREPORT

Najviac bodov

Adam CracknellPOP40 bodov
2.Boucher M.BBY40
3.Jones N.ZIL40
4.Ford C.SNV40
5.Josling S.TRE39

Najlepší strelec

Renars KrastenbergsMIC25 gólov
2.Cracknell A.POP25
3.Olson K.ZVO23
4.Boucher M.BBY23
5.Jones N.ZIL22

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS95.14 perc
2.Rabčan E.BBY93.67 %
3.Grigals G.TRE92.54 %
4.Eliaš R.KOS92.13 %
5.Vay Á.POP91.85 %