Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Rozhodcovia reagujú na vyhlásenia SZĽH: Nenecháme sa citovo vydierať

zdroj: TASR/Michal Svítok
27.9.2020 18:45 HokejPortal.sk

Redakcia Hokejportal.net dostala mailom stanovisko rozhodcov SZĽH, ktorí chcú verejnosti objasniť svoj pohľad na ich aktuálny štrajk. Týždeň pred štartom líg nie je isté, či sa liga začne so slovenskými arbitrami v pruhovaných dresov. Verme však, že posledné dni odvrátia zvrátia situáciu tak, aby boli všetky strany spokojné.


Dovoľte nám, slovenským hokejovým rozhodcom, reagovať a v krátkosti vysvetliť súčasnú situáciu, ktorá viedla k odloženiu víkendových zápasov mládežníckych kategórií. Dlhšiu dobu pozorujeme, ako v médiách zo strany čelných predstaviteľov SZĽH odznievajú jednostranné, polopravdivé a občas aj zavádzajúce informácie. Preto sme dospeli k názoru, že kluby a odborná verejnosť si zasluhujú počuť vysvetlenie. Je našou povinnosťou pravdivo (čestne a transparentne) Vás informovať o chronológii procesov, ktoré nás všetkých priviedli až do tejto situácie.

jeseň 2007  posledná výrazná úprava odmien rozhodcov.

rok 2014   snahy o rokovania o postupnom zvyšovaní odmien bez reakcie vedenia SZĽH.

august 2015     pre odmietnutie komunikácie bol vyhlásený štrajk rozhodcov na Memoriál Ivana Hlinku. K dohode o postupnom zvyšovaní odmien došlo iba pár hodín pred prvým zápasom. Bolo podpísané Memorandum o postupnom zvyšovaní odmien od sezóny 2015/16.

leto 2016   nový prezident SZĽH, p. Kohút Memorandum zrušil s vysvetlením, že Memorandum bolo podpísané vtedajším prezidentom SZĽH p. Nemečkom a nového prezidenta k ničomu nezaväzuje a nie je na to vhodná doba. Bola uzatvorená gentlemanská dohoda medzi rozhodcami a p. Kohútom, ktorej výsledkom malo byť výrazné navýšenie odmien po MS v lete 2019.

leto 2019  snaha o začatie rokovaní, ktoré by viedli k naplneniu gentlemanskej dohody. Reakcia generálneho sekretára p. Valíčka bola, že SZĽH má nového prezidenta p. Šatana, ktorý potrebuje čas, aby sa zorientoval v problematike rozhodcov. P. Valíček pritom pôsobil na pozícii generálneho sekretára SZĹH od roku 2016 počas éry prezidenta p. Kohúta. Gentlemanská dohoda nebola dodržaná.

jeseň 2019  silnie snaha o rokovania. Uskutočnili sa tri, no vždy s výsledkom, aby sme ešte niečo vymysleli, prepočítali, doplnili. Podľa nášho názoru išlo o zdržiavaciu taktiku. Naopak, množili sa vyhrážky typu „vyhodíme toho, kto to organizuje, nepustíme ich na MS, zrušíme im licencie IIHF, zrušíme Komisiu rozhodcov, Extraligu budeme pískať formátom troch rozhodcov miesto štyroch“ a pod.

1.december 2019      vyhlásený štrajk rozhodcov z dôvodu neriešenie požiadaviek rozhodcov. Všetci rozhodcovia sa ospravedlnili zo zápasov SZĽH na tento deň. Prezident SZĽH p. Šatan vyhlásil, že  keďže boli podpísané Dohody o vykonaní práce za podmienok, o ktorých sme všetci vopred vedeli tak tie by sa mali dodržať. Prisľúbil zriadiť pracovnú skupinu, ktorá sa naším problémom bude zaoberať. Ako ústretový krok boli navýšené odmeny v najnižších súťažiach, ktoré sú ale skončením sezóny neplatné, pretože  toto navýšenie  bolo garantované iba od 1.1.2020 do 30.4.2020.

jar – leto 2020  sezóna sa nedohrala a počas výluky bolo na nátlak rozhodcov zvolané (až) jedno rokovanie, ktorého sa vtedajší generálny sekretár SZĽH nezúčastnil, napriek tomu, že ho sám zvolal.

1.september 2020   rozhodcom na previerkovom seminári neboli predložené žiadne Zmluvy o výkone činnosti športového odborníka, Dohody o vykonaní práce, a preto ani nemali čo podpísať. Previerkového seminára rozhodcov sa nezúčastnil ani jeden člen vedenia SZĽH.

september 2020- rozhodcovia tlačia na rokovania, keďže začiatok súťaží sa blíži. Uskutočnili sa tri, prvé dve z nich po iniciatíve rozhodcov. Sú predložené TRI ponuky a nie päť, ako je publikované. Každá ponuka prakticky kopíruje tú predchádzajúcu, všetky majú konečnú sumu cca rovnakú, len je inak prerozdelená v rámci jednotlivých súťaží a kategórií. Ide prakticky len o jednu a tú istú ponuku, iba kozmeticky upravenú. Rozhodcovia ju odmietajú. V médiách čestne a transparentne odznievajú zavádzajúce informácie o ročnom náklade na rozhodcov, o počte predložených ponúk, o nekomunikácii zo strany rozhodcov. Nie je spomenuté koľko ponúk predložili rozhodcovia, ani že rozhodcovia ustúpili a rozhodovali všetky prípravné zápasy, turnaje a predohrávky SR18. Je nám úprimne ľúto, že sme sa dopracovali až sem, kde sa nachádzame teraz. Myslíme si ale, že od roku 2014 sme urobili dostatok ústupkov a vyvinuli sme dostatočnú iniciatívu, aby sa riešili aj naše problémy. Preto sa už nenecháme citovo vydierať výstupmi, že deti nemôžu hrať hokej. Žiacke kategórie sme svojou činnosťou neovplyvnili vôbec. My sme túto situáciu nezavinili, no napriek tomu sme stále pripravení rokovať. Veríme, že pokiaľ nám to všetkým zdravie dovolí, budeme sa už čoskoro opäť tešiť z hry, ktorú aj my máme veľmi radi.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


strojar

 

No dobre, ale Šatan dal veľa gólov za reprezentáciu a vyhral Stanley Cup.
27.9.2020 - 18:58
+20

gaspi

 

Presne som vedel ze prvy prispevok bude od teba..
27.9.2020 - 19:13
+32

strojar

 

Vieš aj čísla do Eurojackpotu?
27.9.2020 - 19:22
+5

gaspi

 

Viem... 1-50 a 1-10
27.9.2020 - 20:16
+25

luciakanky

 

A? Ja si Satana ako hokejistu vazim, ale ako prezident mi pride coraz viac slaby, alibisticky
28.9.2020 - 7:08
+3

nerorome

 

Si ho asi nepochopila, lebo to bola z jeho strany irónia voči zväzu (Šatanovi)...
28.9.2020 - 9:10
+2

luciakanky

 

Moaj chyba, stava sa. Obcas som ako Sheldon
28.9.2020 - 11:32
0

Tehelnepole

 

lucka, proste jeho ignoruj, to je absolutne neproduktivne s nim, ci ho citat alebo reagovat.
28.9.2020 - 11:39
0

strojar

 

Úplne stačí, keď všetky moje príspevky čítaš a hodnotíš ty.
A nezabudneš ostatným odporučiť, aby ich nečítali a nekomentovali.
28.9.2020 - 11:46
+3

Tehelnepole

 

nerev
28.9.2020 - 11:54
+7

fany

 

Len ona ho síce nepochopila, ale správne s ním súhlasila.
28.9.2020 - 11:48
0

Tehelnepole

 

fany, cau.
Akoby som ti to... ci niekto s niekym suhlasi, alebo nesuhlasi, ono je to v podstate vies, cele zbytocne. Psi hlas do neba nepocut, my sa tu sice mozeme navzajom nejako presviedcat, ale moc nad tym to zmenit nemame. Treba to brat s istym nadhladom
Faktom je ze k tomu mentalnemu stavu ZEN som dospela po rokoch
28.9.2020 - 11:58
+1

fany

 

Čau Tehelnepole , presne s Tebou súhlasím .Ale to máš ako v tej druhej diskusii , kde si vymieňame názory na Kotlebu a RTVS . Obidvaja poukazujú nato ,že Matovičove príkazy majú v paži a robia si po svojom ,lebo si to môžu dovoliť. A my sa tu zbytočne hádame ,ale aspoň nám plynie čas ,keď máme všetko zakázané.
A strojára beriem s nadhľadom , ale napr. teraz to dal TREFNE.
28.9.2020 - 12:04
0

Tehelnepole

 

Trefne, o ano, aj pokazene hodiny ukazuju 2x denne presny cas
28.9.2020 - 12:50
+1

MatoZV

 

Strojar: tvoje riesenie dat tam Turba a Cankyho? Ktory z tych 2 vlastne si ty? co prispevok to konina maximalne tak na urovni primitivizmu LSNS.
28.9.2020 - 11:24
+5

amaskiea BLOG

 

ty ho vôbec nechápeš, keby tam bol aj sám Všemohúci, tak strojar sa aj voči nemu bude cítiť ako jediný múdry, informovaný a neomylný
28.9.2020 - 11:42
+2

Aasen36

 

Nech sa páči : Ešte stále si myslíte že na to nemáme nárok?!?!

Výhovorky, to im ide!

:NoRefs,NoGAME:
27.9.2020 - 19:17
+5

nerorome

 

Matovič vám to pokazí - no games, no money, no refs
27.9.2020 - 19:21
+7

bigi BLOG

 

ano stale si myslim ze na to nemate narok, naopak si myslim ze za vykony ste plateny nadstandartne. co tak zacat od seba
28.9.2020 - 7:40
+7

dufus

 

vieš mi odpovedať prečo ste takto razantne nepostupovali aj v minulosti???či vtedy sa to nehodilo niekomu do krámu,prečo Lupták nevyvíjal aktivitu vo váš prospech ked bol členom vv???
ANO stále si myslím že na to nemáte v momentálnej situácii nárok, a taký arogantný tlk ako si ty ,tvoje vyjadrenie o MI ako diere,by nemal vôbec pískať ,lebo na lade budeš taký istý a myslíš si že hokej je o tebe
mimochodom byť z Martina a písať niekomu o diere......
28.9.2020 - 8:27
+5

Aasen36

 

Rok čo rok: nám na seminári sľúbili že sa odmeny zodvihnú. Doteraz sú len samé výhovorky.

V minulosti? 1.december 2019 vyhlásený štrajk rozhodcov z dôvodu neriešenie požiadaviek rozhodcov.

Odpoviem vám obom s Bigi-m: čo tak začať od seba?
Ver mi, nepoznám jediného rozhodcu a to ich poznám nad polovičnú väčšinu, kt. by VEDOME poškodzoval jeden alebo druhý tím. Chyby sa robia, sme predsa ľudia.
Lenže za tieto drobné čo dostávame nás už prestáva hokej baviť a mať z neho radosť, pretože väčšina z nás to robí kvôli láske k hokeju. Takýmto štýlom si väčšina z nás nájde lepšie platenú BRIGÁDU a som zvedavý či Nemeček, Kohút a teraz Šatan a jeho kolegovia si to pôjdu pískať sami.
Áno, nie sme (okrem 5 ľudí) PROFESIONÁLNY ROZHODCOVIA.
Máme to ako BRIGÁDU!
Oboch vás srdečne pozývam budúci rok na seminár, keď si myslíte že to viete lepšie. Príďte a ukážte sa.
Nadávať s pivom v ruke z tribúny vie každý


PS: Ospravedlňujem sa Michalovčanom za urážku ich rodného mesta, bol som opitý (ako sa na východe patrí).
Do budúcna sa budem pred takýmito akciami odhlasovať z HP
Viem že ma to neospravedlňuje, len som im dlžný ospravedlnenie.
Ešte raz sa ospravedlňujem.
28.9.2020 - 9:55
+12

N-R-N-R

 

166e za zapas nie su drobne. Ato v play off, a finale dostavate za zapas este viac. Ak sa zapas zacne cez tyzden pred 16tou, tak mate aj 50% priplatok. Takze naozaj nemate drobne ...
28.9.2020 - 10:01
+2

fany

 

Ale tu by bolo položiť otázku, prečo niet rozhodcov? Kopec nezamestnaných, alebo s malým platom a rozhodcom tak dobre platia. Tu na HP rozhodcov plno ,tak nechápem. Prečo nikto nechce ísť robiť na tak lukratívne miesto. Podľa toho čo som tu videla, dá sa pískaním slušne živiť a nie, že brigáda. Tak prečo niet rozhodcov?
28.9.2020 - 10:25
+3

N-R-N-R

 

to sa pytaj nezamestnanych .. Ti v drvivej vacsine nevedia ani korculovat, nie to este citat-pisat ... Avsak odmeny rozhodcov za zapas (co je lahko dohladatelne) hovoria jasnou recou, kolko si mozu rozhodcovia piskanim zarobit ...
28.9.2020 - 10:30
0

fany

 

Ja viem aj čítať, aj písať ,aj korčuľovať , dokonca aj pískať . Na nadávky som vysoko imúnna ,tak môžem ísť? Či ešte musím splniť ďalších 10 iných podmienok?
28.9.2020 - 10:34
+1

N-R-N-R

 

https://www.rozhodca.net/stan-sa-rozhodcom-ladoveho-hokeja-na-slovensku/

-- toto ti stačí splniť ...
28.9.2020 - 10:44
0

bigi BLOG

 

nemusi to byt vedome staci ked je to podvedome. a ze su rozhodcovia ktory poslodzuju jeden tim v zapase a stale a szu to stale tie iste nmena nieco naznacuje. Chyby sa ako tak daju tolerovat, kto nic nerobi nic nepokazi. ako s tym nemam problem chyba sa prosto stane. ale myslis ze tych chyb nie je vela v zapase? a najhorsia je kompenzovanie a neudrzanie rovnakeho metra. podme sa teda pobavit o trestoch rozhodcov ktory niekedy hrubo ovplyvnia vysledky zapasov, tie prakticky neexistuju su len kozmeticke.
ruku na srdce, fakt si myslis ze odvadzate taku super robotu ze si zasluzite zvysenie odmien? alebo otocim to opacne kto zaruci ze po zdvohnuti odmien sa vase vykony skvalitnia.
ja v principe nemam problem s navysenim odmien, ked na oplatku pride aj kvalitne piskanie
28.9.2020 - 10:13
+2

Aasen36

 

Tresty: som prekvapený ako Ty a väčšina z vás to tu tak úžasné ovládajú!
Tak Ti niečo prezradím.
Strhnutie 1/2 z paušálu, resp. pri veľkej chybe strhnutie celého paušálu (samozrejme okrem stravného) sú pre Teba malé tresty?
Áno, myslím si že by sa tým zvýšila aj kvalita a motivácia rozhodcov.

N-R-N-R sú to samozrejme odmeny v hrubom.
A ktoré že zápasy sa začínajú cez týždeň pred 16tou? Koľko ich je za rok? 10-15 vo všetkých súťažiach dokopy?


28.9.2020 - 10:20
+2

N-R-N-R

 

Jasne, ale okrem toho sa daju piskat aj dorastenecke, junirske (kde je uz samzrejme odmena nizsia)
28.9.2020 - 10:28
0

bigi BLOG

 

ano su to podla mna male tresty, ok dostanes dole polovicu pausalu a ide sa dalej ako by sa nic nestalo.

no vidis ty si myslis ze keby sa zdvohli odmeny zdvihla by sa kalita, preco nie opacne zdvihnut kvalitu a na zalade toho pytat vysie odmeny.
28.9.2020 - 10:57
+1

fany

 

A tú kvalitu posudzuje kto ? Lebo podľa HP odborníkov by ešte rozhodcovia museli platiť zato ,že môžu pískať a nechať si nadávať.
28.9.2020 - 11:06
+3

diamir

 

logika???: "ja v principe nemam problem s navysenim odmien, ked na oplatku pride aj kvalitne piskanie" a takto by si to chel mat aj pri inych povolaniach a resp. brigadach??? podla tvojej uzasnej logiky napr. taky skladnik, dokladac, upratovacka, pekar maju narok dostat viac iba ak budu kvalitnejsie pracovat? dokazas uvazovat aj nad ramec tejto skolkarskej logiky??? co tak hraci a treneri...ideme hodnotit ich kvalitu?...asi nie, lebo podla teba by oni nam mali este doplacat
28.9.2020 - 10:36
0

bigi BLOG

 

takze skolkarska logika vravite kefalin. tak ta vidim ze mas zamestnanca ktory svoju pracu nerobi dobre a pride za tebou ze chce zvysit plat aty mu ho hravo zdvihnes, ale normalny zamestnavatel to nepravi. najprv ukaz ze si to zasluzis a potom sa mozme bavit o zvyseni platu.
treneri, hmm ked je niekto s nimi nespokojny tak ich vhodi, ci?
28.9.2020 - 11:00
0

diamir

 

nepochopil si co som chcel povedat, platy sa v spolocnosti dvihaju viac ci menej vsade a neustale (nezavisle od kvality)...aj preto rastie cena tovarov a sluzieb. Tu mas rozhodcov, kt. tvrdia ze im nebol plat dvihnuty od jesene 2007 (13r)...a ty tvrdis, ze je to OK...a si im ochotny ho dvihnut iba ak dokazu ze sa zlepsili...zamysli sa este raz.
28.9.2020 - 13:21
+4

bigi BLOG

 

Platy sa dvihaju ked si odvadzas svoju robotu dobre a kvalitne. Nikto ti nedvihme plat pokial s tvojim vylonom nie je spokojny. Takze ano zdvihanie platov zalezi od kvality vykonu
28.9.2020 - 16:23
+1

diamir

 

fak si jednoduchy az to boli, ci myslis co sa stane ak sa dvihne minimalna mzda?...co sa stane v takej fabrike na kable kde robi robos za cca 600?...urobi to iste co vcera s tym istym poctom chyb co vcera ale za 625...a zamestnavatel mu to musis dat lebo vie ze nikoho ineho nenájde a aj keby nasiel tak tiez za 625 a este z vacsim poctom chyb...
28.9.2020 - 20:38
+1

bigi BLOG

 

no jasne, myslel som si ze doplnim zvysovanie minimalky a cakal som ze si inteligentny a pochopis bez toho aby si to potreboval mat vsetko exaktne vypisane. moja chyba. ale myslelm som ze s bavime vseobecne a nie len o minimalke.
a co urobi zamestnavatel ked uz si mu nerentabilny? bud ta vyhodi a najde niekoho spolahlivejsieho, ktoremu povie ze teraz ti dam 625 ale ked budes dobry tak ti dam 700 atd... alebo ta vyhodi a tvoju robotu rozdeli tvojim kolegom ktory robia kvalitnejsie s tym ze im priplati. a budu spokojny vsetci okrem teba, lebo si chcel viac nez na co si mal
29.9.2020 - 8:09
0

KuboJ

 

Často na zápasoch zažívam, že fanúšikovia nadávajú na rozhodnutia, ktoré sú dobré. Často nadávajú aj hráči a tréneri na rozhodnutia, ktoré sú dobré. Poviem to takto: myslím si, že máloktorý hráč z extraligy by dal plavidlový test z hokeja aspoň na 75 %, bežný fanúšik možno ani 60%. Skús si prečítať pravidlá a zapíš si odseky, ktoré ťa prekvapia, alebo naučia, že to čo si si myslel nie je pravda.
28.9.2020 - 10:57
+2

bigi BLOG

 

to ze piskaju alebo nadavaju na zapasoch na rozhodcov aj za dobre rozhodnutia je plne v poriadku aj ked vedia ze je to v poriadku. prosto tak vytvaraju tlak na rozhodcu ktory radi kompenzuju
28.9.2020 - 12:11
0

KuboJ

 

Skôr som myslel to, že nie vždy je to tak, že rozhodca pokazil zápas, hoc si to myslia napr. fanúšikovia, či hráči. Na to je na zápase inštruktor rozhodcov aby to posúdil, či daný rozhodca posúdil situáciu dobre alebo nie, či rozhodca bol objektívny, či vedel reagovať, či mal dobrý pohyb, výber miesta, ...
28.9.2020 - 13:14
0

bigi BLOG

 

ale no tak zase nerobme z fanusikov a hrascov ze sa vobec nerozumeju hokeju. dajme tomu ze neposznaju uplne dokoale vsetky pravidla. ale tie zakladne ano, a zase te zlozite situacie nie tak casto nastavaju v zapasoch.
apropos aj o tom je rozhodovanie aby to dokazali vysvtelit hracom
28.9.2020 - 13:32
0

fany

 

No jasné a tu na HP to vidieť najlepšie.110 krát dookola si tu púšťate jeden zákrok, vysvetľujete z každej strany aj 10 krát a nie a nie prísť nato kto má pravdu. Rozhodca sa rozhoduje v sekunde.....
28.9.2020 - 13:58
+2

bigi BLOG

 

Ano to su tie zlozite situacie,kolko je takych v zapasoch?
28.9.2020 - 16:24
0

mhc23

 

Keď poznáš tak skvelé pravidlá prečo teda nejdeš pískať keď vieš ako sa to má. A aj za tie peniaze čo dostavajú
28.9.2020 - 16:47
0

bigi BLOG

 

preco by som to robil? za prve ja mam svoju robotu a za druhe ani by ma to nebavilo. a teraz sa vrat naspat k podstate
29.9.2020 - 8:11
+1

KuboJ

 

Zápas čo zápas sa väčšina trénerov pýta pri vzájomnom vylúčení po 1 hráčovi na každej strane v akom formáte sa bude hrať, či 4:4 alebo 5:5.
28.9.2020 - 19:31
0

bigi BLOG

 

no a zapas co zapa v tom maju hokej aj rozhodcovia
29.9.2020 - 8:10
0

pongy16

 

Profi rozhodcovia Konc a spol. nech sa spýtajú svojich otcov, aké peniaze dostavali za rozhodovanie zápasov.


29.9.2020 - 9:15
0

strojar

 

Postupovali minimálne od roku 2014.
Riešenie im postupne prisľúbili Nemeček, Kohút aj Šatan.
Ale len prisľúbili.
28.9.2020 - 10:39
+2

nerorome

 

Nemeček podpísal s nimi memorandum, ktoré však Kohúta k ničomu nezaväzovalo (to je snáď pochopiteľné). Kohút im "gentlemansky" prisľúbil, že sa im výrazne zvýšia odmeny po MS 2019. Nevidím dôvod, prečo by Šatan mal plniť gentlemanskú dohodu Kohúta a "výrazne" im zvyšovať odmenu. Keď sa nedohodnú, tak sa nebude hrať, alebo sa zväz dohodne iba s časťou rozhodcov (vždy sa nájde nejaký štrajkokaz), alebo sa bude hrať a pískať budú cudzinci, alebo to Matovič vyrieši za všetkých a zruší hromadné podujatia
28.9.2020 - 10:58
+1

strojar

 

"Nemeček podpísal s nimi memorandum, ktoré však Kohúta k ničomu nezaväzovalo (to je snáď pochopiteľné)."

To nemôžeš myslieť vážne.
To chceš povedať, že ak napríklad primátor nejakého mesta podpíše zmluvu s dodávateľom na opravu materskej školy a po voľbách príde nový primátor, tak zmluva už mesto k ničomu nezaväzuje?
Ten kôň musel byť veľký. A zrážka čelná, vo vysokej rýchlosti.
28.9.2020 - 11:35
+1

nerorome

 

Dávať zmluvu s memorandom z hľadiska PRÁVNEJ záväznosti na jednu úroveň dokážu fakt aj poslanci mestského zastupiteľstva ??? To je dosť vážny problém...
Niečo k PRÁVNEJ záväznosti memoránd ako takých napr.:
https://ekonomika.sme.sk/c/6952297/pravnik-memoranda-stat-utajuje-aby-sa-vyhol-spochybneniu-pomoci.html
Čítal si predmetné memorandum ? Ktoré jeho časti/ustanovenia sú záväzné jeho strany ? Poprosím odpovede na tieto dve otázky. Ďakujem
28.9.2020 - 12:02
+3

bigi BLOG

 

vo vedlajsej diskusii sa snazis slovickarit aj ked ti to nevychadza. a tu zrazu ides davat do rovnosti zavaznost memoranda a zmluvy
28.9.2020 - 12:16
+2

nerorome

 

A možno by bolo zaujímavé si v archíve nájsť, ako sa vyjadroval (pohrdlivo) k memorandám medzi SZĽH a samosprávnymi krajmi k budovaniu hokejových akadémií
28.9.2020 - 12:20
+2

strojar

 

Na tom aj trvám.
Memorandá (pri tom ako sa ich účastníci, napriek "vznešeným" formuláciám správajú) sú dobré iba na prezentáciu pre médiami "veď voľačo robíme".
28.9.2020 - 12:31
+1

nerorome

 

No a presne z takéhoto "rodu" bolo možno aj Nemečkovo memorandum o zvyšovaní odmien rozhodcom a preto ho možno aj Kohút poslal do minulosti. A k tej právnej záväznosti memoránd by niečo bolo ? A k tomu, že argumentuješ dávaním inštitútu zmluvy a memoranda na jednu úroveň ?
28.9.2020 - 12:41
+3

mitoO

 

Strojar straca iskru uz dlhsie. Davno to uz nie je ten Dlhy. Ale tak vsetci starneme.
28.9.2020 - 23:53
+3

Jimmy Tulipan

 

Strojar=Dlhy?
29.9.2020 - 1:54
0

topska

 

Ruku do ohna by som za to dal
29.9.2020 - 2:03
+2

Jimmy Tulipan

 

Vyhodia ťa dverami, vrátiš sa oknom...
29.9.2020 - 5:04
0

bigi BLOG

 

ano
29.9.2020 - 8:12
0

Tehelnepole

 

Asi nemá priateľa, ktorý by mu povedal nech sa tu už nestrapnuje a venuje sa vnúčatám.
29.9.2020 - 8:23
0

strojar

 

Ja mám dojem, že ty by si si mala nájsť priateľa.
29.9.2020 - 9:11
+1

amaskiea BLOG

 

nyje, to ty ši...
29.9.2020 - 9:43
0

Tehelnepole

 

Mam, dakujem za opytanie
Ale ozaj, zamysli sa nad tym, ze odtialto vypadnes a proste tu uz nikdy nebudes. Tvoja virtualna existencia tu na tomto portali je absolutne zbytocna.
29.9.2020 - 10:21
+2

strojar

 

Na to, že vo svojom profile tvrdíš, že už na HP neprispievaš, tu máš naozaj dosť príspevkov.
29.9.2020 - 11:52
0

Tehelnepole

 

Šikovný
A teraz šup vypadni
29.9.2020 - 12:31
+1

topska

 

Pri kvalitach prispevkov to vysumi samo (a teraz cakam mesiac super komenty pri kazdom mojom prispevku ).
29.9.2020 - 14:15
0

Tehelnepole

 

ahoj Topska
rada Ta vidim, nepripustaj si tie stupidne radoby reakcie virtualnych NUL

mas tu mna a par ozaj dobrych ludi
29.9.2020 - 14:18
0

strojar

 

Vo vedľajšej diskusii ma kritizuješ za to , že "slovíčkarim" a tu naopak.
28.9.2020 - 12:33
0

amaskiea BLOG

 

nie, kritizuje ťa za nekonzistentnosť, skrátka že si slizký had, čo si napokon priamo potvrdil aj touto tvojou demagogickou reakciou
28.9.2020 - 14:04
+6

Tehelnepole

 

GTA to povedal jasne: gta98
Spravil som chybu.. snazil som sa odpovedat kokotovi, uz taku chybu nezopakujem.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/102344/diskusia&#pid3590009
28.9.2020 - 14:10
+2

FanusikZamkov

 

No je tu obsiahlejšie vyjadrenie rozhodcov.https://www.hokejovysvet.sk/clanok/49881/rozhodcovia-zatial-neustupuju-pokracuju-v-strajku . Možno sa nad tým zamyslieť.
27.9.2020 - 19:26
0

Henry26

 

...lavína sa odtrhla už v r. 2014. Nastal čas, keď sa jej už nemohlo dať vyhnúť a všetko zasypala. Nie je to len otázka pár dní hustého sneženia na SZLH, ako by sa môhlo zdať!!! Žiaľ, padlo to na Šatana, že sa zaboril do dvojmetrového snehu. Ten buď opraví starú zväzovú rolbu a vyseká sa z toho alebo si počká do leta kým rozmrzne a nejako sa to samo vyrieši.
27.9.2020 - 19:46
+1

nerorome

 

Možno je to blbá otázka, preto sa dopredu ospravedlňujem, ale fakt ma to zaujíma. Keďže počas "hokejového pohára" si platili rozhodcov kluby, prečo by tomu nemohlo tak byť aj v rámci ligových súťaží? Nakoľko "hokejový pohár" rozhodcovia pískajú, asi im odmeny od klubov vyhovujú. Ďakujem vopred za odpoveď.
27.9.2020 - 19:53
+1

bwpow

 

Suhlasim, ze v tejto situacii by to asi bolo lepsie riesenie. Ked uz musi usporiadatel zabezpecit bezpecnostnu sluzbu, pripadne zaplatit policii (ak ide o rizikovy zapas), platit elektrinu, lad, rolbu, casomeracov atd., preco sa rovno nepocita do nakladov na domaci zapas aj rozhodcovska patica/sestica?
27.9.2020 - 21:40
+1

Westlund32

 

Šak utorok sa rozhodcovia pôjdu aj hráčmi hlasit na úrad práce už .takže neviem čo ešte riešia
27.9.2020 - 20:12
0

nerorome

 

Rozhodcov ale máme "amatérov", ktorí majú iný hlavný job, takže u nich úrad práce nehrozí (teda dúfam).
27.9.2020 - 20:15
+5

dusan1980

 

Ja by som dal rozhdocov hodnotit fanusikmi od 1 do 5 stupnicou a podla toho by dostavali odmeny
27.9.2020 - 20:37
+5

matoguco

 

Myslím si ale, že väčšina rozhodcov nie je taká bohatá, že by si mohla dovoliť platiť fanúšikom
28.9.2020 - 8:03
0

total00

 

piskat by sa malo za bagetu tred expiraciou a cestak.. hanba ligy a este toto.. treba vyhlasit,kto chce moze ostatok sa doplni ,..cechy,polsko,madarsko,rakusko ..nenechajte sa vydierat!
27.9.2020 - 20:41
+3

Ottawa38

 

Toto je u mna chory nazor
27.9.2020 - 20:51
+9

Aasen36

 

A tým : Rakúšanom, Poliakom, Čechom a pod. dáš tiež tú bagetu?
Celý nadšení sa tu budú hrnúť.

Ty si dement.
28.9.2020 - 14:49
+5

topska

 

Oni budu este drahsi, nepride ti tu vzdy elita kedze piskaju doma a maju tam zavazky a vseobecne co si vymenoval tie krajiny tak az na Cesku su horsi
28.9.2020 - 14:58
+1

cmxx

 

Ked chcu vyssie odmeny tak nech sa potom zverejnuju aj hodnotenia rozhodcov v zapasoch a chyby by som trestal a zverejnoval nech ludia vidia zaco beru ved su najslabsim clankom ligy...
27.9.2020 - 23:01
+3

luciakanky

 

Vsak nech im pridaju, ak sa im fakt uz dlhsiu dobu nepridavalo, ale nech sa potom zvysi kvalita ich vykonov a vystupovanie smerom k hracom, trenerom. A zase riesit to v tejto situacii, ked poriadne nikti nevie co bude zajtra a nie su peniaze na dolezitejsie veci svedci o niecom
28.9.2020 - 7:04
+2

-BBB-

 

Kludne nech to piskaju rozh. pre mna za mna aj z Madarska , ci Rakuska ci Turkmenistanu,, uroven SVK rozhodcov vidime rok co rok na lade,, ani cent by som im nepridal, za to co velakrat na lade ukazuju .. chudaci ukrivdeny.
28.9.2020 - 8:17
+6

gabby

 

stopercentne sa stotoznujem s tebou!
28.9.2020 - 10:42
+2

ctibor

 

Ja som za to, nech tento zavazok preberie za seba APHK, ktora bude platit extraligovych rozhodcov a zvaz bude platit rozhodcom ucast za mladeznicke sutaze a nizsie ligy. Takto trosku prispeju aj kluby, aj zvaz.

A zaroven, ak sa im zvysi odmena, by sa ziadalo, nech za zvysia aj vyssie poziadavky na ich kvalitu, fyzicke testy a odbornost, lebo chalani su o triedy nizsie ako rozhodcovia v Cesku.
28.9.2020 - 8:25
+3

Tehelnepole

 

No, uroven nasich rozhodcov je asi tak vyborna ako ich terajsie platy. Ak by boli taki famozni, piskali by zapasy aj na medzinarodnej urovni.
28.9.2020 - 10:32
+4

strojar

 

Ak by boli hráči extraligových slovenských mužstiev "takí famózni" hrali by zápasy aj na medzinárodnej úrovni.
28.9.2020 - 10:42
+5

N-R-N-R

 

ano, ale hraci extraligovych muzstiev nevydieraju SZLH, ani kluby, ze ak nebudu mat vyssi plat, tak nebudu hrat
28.9.2020 - 10:46
+4

Tehelnepole

 

a to platí aj pre politikov...
28.9.2020 - 10:58
+3

ctibor

 

Ved jasne. Rozhoduje o tom trh. Nie je o nich zaujem na medzinarodnej urovni, tak hraju za slovenske platy. Ak by boli dostatocne kvalitni, tak by hrali v zahranici a aj platy by mali vacsie.

To iste aj rozhodcovia. Chcel by som vediet, ze kolko rozhodcov vobec ovlada anglictinu, aby mohli piskat aj medzinarodne zapasy...
28.9.2020 - 12:05
0

fany

 

Ale veď nech si ich SZĽH vyberie. Však má z čoho. Na úrade práce plno mladých vyšportovaných chlapov s dokonalou angličtinou čo si dajú nadávať za tie peniaze. Treba len spraviť kurzy cez úrad práce zadarmo a môžu vyberať.
28.9.2020 - 12:17
+2

N-R-N-R

 

Dajme tomu, ze zapas trva 4h , co znamena ze rozhodca zarobi 41,5 eur za hodinu. V ktorej inej profesii to je mozne?
28.9.2020 - 12:44
0

fany

 

Sa spýtaj Verešovej koľko zarobila za hodinu, za tú stupiditu ,kde sedela v porote 2 hodiny. Ti vybije poistky. To po prvé.

A po druhé. Áno aj mne sa to zdá veľa. Ale tomu sa hovorí DOPYT-PONUKA. Keby to bolo také lukratívne ,tak tam pískajú ZLATÍ CHLAPCI a súčasný rozhodcovia by si neškrtli ani keby chceli pískať za stravný lístok.
28.9.2020 - 13:08
0

N-R-N-R

 

Nahrada za full-time job to samozrejme nie je a ani nemoze byt. .. Nikto nemoze cakat ze si odpiska tyzdenne par zapasov (nech aj 16h dokopy) a bude si veselo platit hypoteku na barak, kupi si auto a bude si veselo zit ... A ponuka-dopyt: Kludne nech teda nasi rozhodcovia nepiskaju, dotiahneme rozhodcov z Rumunska, presne tak ako robotnikov do automobiliek a ponuku-dopyt vyriesime velmi rychlo ..
28.9.2020 - 13:15
+1

Tehelnepole

 

presne tak

nenahraditelnych su plne cintoriny
28.9.2020 - 13:18
+1

fany

 

No nech sa páči . Pozri mne je to srdečne jedno . Aj učiteľky môžu prísť z Ukrajiny, aj lekári zo Senegalu, aj hokejisti z Portorika , aj predavačky z Bulharska. A neviem v akom obore pracuješ Ty , ale určite by sa našiel nejaký Poliak čo rád spraví tvoju prácu za polovicu. A tak to má byť. Presne ako v hokeji. Domáci za 2,50 ,zvyšok za 10.
28.9.2020 - 13:23
+2

N-R-N-R

 

Samozrejme, aj o tom je globalizacia. Ak sa najde nejaky Poliak ktory spravi moju pracu minimalne tak kvalitne ako ja a za polovicu, tak nech si ho zamestnavatel zamestna. V kazdom pripade nemoze ist pod minimalnu mzdu ustanovenu pravnym poriadkom SR
28.9.2020 - 13:29
0

fany

 

jajajajáááááj a Ty žiješ vôbec na Slovensku? Ľudia s odpracovanými 200 hodinami majú oficiálne možno 200 eur a zvyšok na ruku. Dajú ti zmluvu na polovičný úväzok a rob ,alebo nechaj tak. Ťažko tu s vami diskutovať. Právny poriadok SR je ZDRAP PAPIERA pre nás ovce a otrokov a nie pre zamestnávateľov. Ešte Ti budík nezazvonil? No ja idem asi nabrať sily a potom sa prihlásim sa až po tlačovke pána premiéra ,aby som mala sily ,lebo toto sú len prkotiny, proti tomu čo nás čaká dnes podvečer a už ma to nebaví. Serus.
28.9.2020 - 14:06
+2

N-R-N-R

 

ano, robim a zijem na Slovensku, ak ostatnemu tolko: Kto si to ako zariadi, tak to ma
28.9.2020 - 14:08
+1

Tehelnepole

 

fany: zial, to co pises je pravda, moja dobra kamoska pracuje v oblasti maloobchodu a straznych sluzieb a cely zakonnik prace je na tri veci.
28.9.2020 - 15:00
0

ctibor

 

Co to zase trepes? Tak zda sa ti to vela a aj tak v kazdej diskusii obhajujes ten narok?

A tych zlatych chlapcov tam samozrejme zase musis dat...
28.9.2020 - 13:23
+2

helene

 

tak ale to asi nebude celkom presne sa obavam. tu niekto pisal ze hlavny v extralige ma 115 v cistom. ked tam ma byt hodinu a pol pred zapasom, potom 2 a pol hodiny zapas, potom nejaky rozbor zapasu tam spominali tak to uz mas dajme tomu nech 5 hodin - 115:5 = 23 a to v podstate vobec neuvazujem o case stravenom na ceste tam a nazad, ktory moze byt od 1 do 10 hodin (tipujem podla toho ako daleko ich poslu). A to je len v najvyssej lige a pri hlavnom rozhodcovi. Kolko potom vychadza ciarovym a vsetkym ostatnym v tych nizsich sutaziach, ked tam lietali cifry od 80 az po 18 v hrubom. No pri tej najnizsej sadzbe to hadam nevyjde ani na 3 eura za hodinu. To je teda celkom solidna bieda,je to vobec minimalna mzda?
28.9.2020 - 13:39
+4

majo24

 

Tak podla sadzobnika co je verejne dostupny asi takto:
Extraliga H 115 Č 70
1liga 50 25
2liga 26 13
Extraliga juniorov 40 20
Extraliga dorastu 28 14
1liga juniorov 24 13
1liga dorastu 22 13
Zeny 20 13
Ziaci 12
Tieto sumy su uz po zdaneni
28.9.2020 - 14:30
0

nerorome

 

To sú odmeny za jeden zápas. Koľko zápasov priemerne odpíska rozhodca za mesiac ?
28.9.2020 - 14:35
+1

N-R-N-R

 

asi tak ..
28.9.2020 - 10:45
0

MatoZV

 

Otravovat verejnost svojimi platmi to ano. Piskat poriadne to nie. Myslim si ze maju presne kolko si zasluzia. Co k tomu dodat? Cest vynimkam. A kvoli tym vynimkam by sa mozno mali lisit platy dobrych a ostatnych rozhodcov.
28.9.2020 - 11:22
+2

omen

 

Ako chápem, že rozhodcovia nie sú v žiadnom športe tí obľúbení, ale niektorí to tu v diskusii preháňajú Viac peňazí si zaslúžia Otázne je, či je príhodne prichádzať s tým teraz, keďže skoro žiadne odvetvie v čase koronakrizy nenavysuje platy Nešťastná je i forma akéhosi ultimáta, ktoré však asi vyplynulo z predošlej nečinnosti zväzu
28.9.2020 - 11:25
0

MackoPu

 

Akurat sa mi skor zda, ze to vydieranie ide od rozhodcov.
A myslim, ze vzhladom na vyvoj "chripocky" maju este dost casu na vydieranie.
28.9.2020 - 14:32
0

prezident

 

Niekto hore napísal, že rozhodcovia spravidla nepoškodzujú ani jedno z mužstiev. Úmyselne. Že aspoň on o takom prípade nevie. Že nepočul. Blázon. S klišé vysvetlením, "že všetci sme ľudia". Úplne mimo obálkovej reality. A ďalších pozorností, darov a "všimného" od klubov. Alebo, no a to skôr tipujem, pokrytecké písaníčko na nete. Inak však mnohí vrecká bezodné a otvorené, majú a nebránia sa. Myslím si, že pridať by mali hlavne policajtom z NAKA, aby urobili medzi rozhodcami (..a funkcionármi) poriadok. Nech hovno spadne na všetkých, ktorí si zaslúžia, a idú z kola von. Nielen jednorazovo, ale dlhodobo. Klepať a klepať po ich prstoch. Pretože príležitosti robia zlodejov. Ďalšia vec. Slovenskí rozhodcovia v zahraničí. Totálne nuly. Štvrtá liga. Nikto ich neberie. Sem-tam výnimka. Práve tejto výnimke, ktorá potvrdzuje pravidlo, prosím zvýšte mzdu. Proti tomuto verejnosť asi nebude protestovať. A ostatní, čo celú kariéru pozerajú OH a MS spolu s nami v TV, týchto testovať, testovať, fyzicky, teoreticky, donekonečna testovať. Máš na to, musíš rásť, nemáš na to, bye-bye. Ešte niečo. Načasovanie tohto "štrajku". V  čase, keď sa všetci uskromňujú, keď nikto nevie, čo bude zajtra. Môže to vyzerať ako tajming na úrovni osobitnej školy. Skôr si však myslím, že je "vydieranie". Vychcané a vykšeftované s APHK. 
28.9.2020 - 17:48
+8

tommy909

 

môžete isť robiť na stavbu a tam si žiadať lepšie podmienky. liga sa ani nezačne. V tejto situacii tu idete ešte mútiť vodu. Nemam slov pani rozhodcovia. Fraška rovnako ako aj na lade.
28.9.2020 - 18:52
+2

Kurolišek

 

No vydieranie skončilo... vybojovali akurát to, že budú sedieť doma. Aj tak sú široko ďaleko najhorší rozhodcovia čo som videl... a to ešte aj ako Maďari.
28.9.2020 - 18:55
+3

Tehelnepole

 

Dopiskali.
28.9.2020 - 19:03
+1

fany

 

Žiadna kaša sa neje taká horúca ako sa navarí.
28.9.2020 - 22:16
0

kolombo

 

Chapem rozhodcov a otvorene poviem, ze som v tomto na ich strane. Podmienky ktore im zvaz vytvara su v podsate amaterske. Take nazory co su aj tu v diskusii alebo co zazneli ako reakcia zvazovych pracovnikov od rozhodcov, a sice ze co by chceli a ako si vobec dovoluju nieco ziadat, by boli normalne mozno tak pred 50 rokmi. V dnesnej dobe to uz tak nefunguje, ze tu za smiesny peniaz budes toto robit bez akejkolvek podpory a nebudes pindat naopak budes este aj rad. Kto takto uvazuje tak je 100 rokov za opicami a jednoznacne si pracu toho druheho nevazi.

Otazka je, ze kto chce lepsich rozhodcov? Fanusikovia? Tak preco sa sami nehlasia ze to chcu robit ked sa im nepaci ako piskaju? Alebo kluby? Preco potom nie je na kazdom zapase dobry a samozrejme aj drahsi rozhodca zo zahranicia? Alebo zvaz by mal chciet lepsich rozhodcov? Hmm tak nedava im skoro ziadne skolenia, neplati ich dobre a este im aj vravi "co by ste vraj chceli, neda sa". Tak zvaz to asi tiez nebude. Tak ostavaju nam uz len samotni rozhodcovia, ktori si svoje nedostatky sami priznavaju a volaju po lepsich podmienkach (platovych aj celkovych) tak aby aspon mali nejaku sancu sa zlepsit v konkurecnejsich podmienkach. Samozrejme zlepsenie by nebolo take ake by mohlo byt keby na to tlacil zvaz ale nejake by bolo. Takze mne vychadza ze na Slovensku nikto nechce lepsich rozhodcov len oni sami. Kluby sa obcas postazuju a obcas zaplatia lepsich rozhodcov. Fanusik bude opat iba nadavat (ako som sa vyssie docital dokonca aj pri dobrom rozhodnuti rozhodcu co je uz podla mna uplne na hlavu) lebo rozhodcu si aj tak nikto nevazi. A zvaz co by mal vytvarat podmienky preto povie ze nic navyse urobit nevie. Preco napr zvaz netlaci na vytvorenie akejsi akademie rozhodcu, kde by sa rozhodcovia pravidelne vzdelavali a pracovali na sebe? Tak by sa to jednoducho cele vyriesilo. Akurat to nieco stoji prirodzene. No povedat ze nie su peniaze je ovela lahsie. Podla mna skor nie je vola a nie je to prioritou. Opat raz to nie je podstatne. Ako aj pri hokejistoch, ak budes sam na sebe bez nasej podpory makat a budes naozaj dobry a budes dosahovat uspechy tak tie uspechy budu nase spolocne ale ked budes slaby tak neuspech bude iba tvoj lebo si slaby, drevak, poleno ...

Celkove riesenie je take ze profesionalny hokej na Slovensku nebude mat kto piskat a budeme nuteni za ovela vacsie peniaze za rozhodcu platit inym zvazom, kontrolu nebudeme mat uz vobec ziadnu nad rozhodcami a nadavat budeme rovnako alebo este viac. Cize celekovo to zvaz vyjde na drahsie a horsie pre vsetkych. Ale hlavne je, nikomu nepridat ani za boha aby nahodou nezarabal dobre (normalne danej dobe).
29.9.2020 - 9:20
+6


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
23.10.2020 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
23.10.2020 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
23.10.2020 08:46 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Lalancette C.MIC4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov