Diskusia: RTVS definitívne neodvysiela 31. ročník slovenskej extraligy
Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) definitívne neodvysiela 31. ročník slovenskej hokejovej extraligy. V stredu prostredníctvom tlačovej správy oznámila, že napriek veľkému úsiliu a niekoľkomesačných vyjednávaniach nedošlo k dohode s TV JOJ, s ktorou pred dvomi rokmi Slovenský zväz ľadového hokeja podpísal zmluvu na ďalšie sezóny.
Po stredajšom oznámení, ktoré RTVS zaslala akciová spoločnosť Slovenská produkčná, sa situácia ohľadom vysielacích práv na slovenskú hokejovú extraligu finálne uzavrela. "RTVS prijala informáciu o strate najvyššej domácej hokejovej súťaže s rozčarovaním a sklamaním, keďže rozhodnutiu predchádzali intenzívne rokovania ohľadom vyriešenia celej situácie. RTVS bola pripravená finančne aj procesne práva a licenciu pokryť a uzavrieť dohodu s TV JOJ, ktorá získala práva od SZĽH," uvádza sa v tlačovej správe.
RTVS odvysielala 27 sezón slovenskej hokejovej extraligy z celkového počtu 30 a dlhé roky bola strategickým partnerom slovenského hokeja. V roku 2021 sa Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) rozhodol, že na tri sezóny, od leta 2023 s opciou na ďalších päť ročníkov, bude vlastníkom práv na najvyššiu domácu hokejovú súťaž TV JOJ. RTVS v tom čase vlastnila vysielacie práva na hokejovú extraligu v zmysle existujúcej zmluvy medzi RTVS a Asociáciou profesionálnych hokejových klubov (APHK). SZĽH vyhlásil, že vlastníkom práv nie je APHK, ale práve zväz a spor v prípade zmluvného vzťahu medzi zväzom a APHK odmietol.
Riaditeľ Sekcie športu RTVS Ján Žgravčák priblížil pozadie celej situácie: "RTVS mala uzatvorenú zmluvu s APHK, ktorá obsahovala aj opciu na ďalšie dva roky. S týmito východiskami sme v rámci sekcie športu RTVS pracovali. Po zistení, že TV JOJ má práva na túto a ďalšie sezóny slovenskej hokejovej extraligy, sme intenzívne vyzývali vedenie SZĽH na rokovania. Nemali však vôbec záujem situáciu riešiť. Je absurdné odvolávať sa na obchodnú súťaž a prípadnú dohodu medzi dvomi televíziami, keď žiadna obchodná súťaž o práva na najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž nebola vyhlásená. Slovenská televízia roky podporovala slovenský hokej, bola jeho parterom a dovolím si tvrdiť, že stála pri budovaní jeho fanúšikovskej základne a prispela k rozvoju tohto športu na Slovensku. V tomto kontexte je o to viac zarážajúce, že vedenie Slovenského zväzu ľadového hokeja podpísalo takúto zmluvu bez toho, aby informovalo dlhoročného partnera."
"Udržanie vysielania slovenskej hokejovej extraligy v programových službách RTVS bola jednou z najdôležitejších priorít v tomto roku. Keď sme sa začiatkom roka dozvedeli, že SZĽH bez akejkoľvek predchádzajúcej komunikácie podpísal zmluvu s TV JOJ, a tá je držiteľom licencií, začali sme okamžite rokovať. Pomerne dlho sa nastavovali podmienky, prebehlo množstvo stretnutí. Dokonca včera sme si ešte vymieňali stanoviská, ktoré by nám sublicenciu zabezpečili. Dnes na obed, dva dni pred spustením slovenskej hokejovej extraligy, nám TV JOJ oznámila, že RTVS nebola schválená boardom ako ďalší sublicencor a predala práva inej spoločnosti, ktorá si neželala, aby RTVS ako priamy konkurent vysielala tieto zápasy. Na základe predchádzajúcich jednaní sme predpokladali iný výsledok. Je to sklamanie, ale RTVS sa naďalej bude snažiť, aby hokej z jej vysielania nezmizol," uviedol v tlačovej správe generálny riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj.
RTVS zdôraznila, že celý tím športovej redakcie bol do poslednej chvíle pripravený priniesť divákom a fanúšikom slovenského hokeja tieto podujatia v najvyššej profesionálnej kvalite, čo sa týka prenosu aj odborných komentárov.
- majkelthe
- Take klasicke slovenske. Podme si zničiť aj to málo čo funguje
- 14.9.2023 - 9:55
- +25
- HokejBJ
- Takže keď Joj predala tu sublicenciu zahraničnej spoločnosti kto bude ďalší vysielať extraligu?
- 14.9.2023 - 9:57
- 0
- frantapriklep
- zrejme Sport 1
- 14.9.2023 - 9:58
- +2
- BieloModra
- za mna velky palec dolu.... takto seriozni partneri nejednaju
- 14.9.2023 - 9:58
- +45
- tristan
- Neviete niekto koľko vytrieskala za vysielacie práva v súťaží futbalová liga a na koľko sa dohodli s hokejovým zväzom? Lebo podla čísel je sledovanosť hokeja oveľa vyššia ako futbal a obávam sa, že vďaka súťaží futbal vyboxoval oveľa viac peňazí
- 14.9.2023 - 15:05
- +4
- bigi
- Myslis tych serioznych partnerov co dali opciu na nieco na co nemali prava?
- 14.9.2023 - 16:57
- +3
- topska
- Pre boha ja neviem kde ty pracujes ale ja normalne riesim napriklad rozne spoluprace aj s opciami aj ked mam "zmluvu" alebo nejaku "dohodu" s inou stranou na riesenie tychto veci na kratsie obdobie a potom je tam potencial predlzenia tych prav a pod.
- 14.9.2023 - 17:03
- +2
- BieloModra
- Bigi v zivote nemoze uznat akekolvek pochybenie zvazu a jeho struktur nikdy nepohrdne kopnutim do APHK
- 14.9.2023 - 17:16
- +3
- bigi
- tentoraz to bolo kopnuie do niecoho ineho.
ale je take zlate od teba ze mi vycitas nieco co robis ty sama len v opacnom garde - 14.9.2023 - 18:35
- 0
- topska
- Ty mi chces povedat ze BieloModra v zivote neuznala akekolvek pochybenie klubov a ich predstavitelov a pravidelne kope do zvazu? Ako ty naopak? Sa mi sniva
- 14.9.2023 - 18:51
- +5
- bigi
- to ze ty ponukas nieco co nevlastnis a je ti dopredu oznamene ze to vlastnit nebudes lebo sa nevies dohodnut, ok ked ti topride normalne
- 14.9.2023 - 18:34
- +1
- topska
- Kto dopredu oznamil zvazu ze to vlastnit nebudu? Nevymyslaj si.
- 14.9.2023 - 18:52
- +2
- BieloModra
- Kasli na to
a radsej mi prezrad ci je pravda, ze sa prejednavalo to ze sa ma spristupnit prenos na tipsporte bez povinnosti stavkovat a len 18+
- 14.9.2023 - 18:58
- +2
- Baco11111
- Opcia bola súčasťou zmluvy už v momente jej podpisu a SZH2 ktorý o tejto zmluve vedel mal o jej uplatnení s RTVS minimálne jednať.
- 15.9.2023 - 14:39
- 0
- BieloModra
- Nie, myslim tym zvaz. Medzi slusnymi ludmi byva pravidlom aspon podakovat za dlhorocnu spolupracu a vysvetlit svoje rozhodnutie nie uplne chrapunsky drzat bobrika mlcanlivosti.
Kolko si polepsili kluby? Kde budu online prenosy, kde je terminovnik vysielania, budu prenosy z SBA kde je rozlosovanie ligy a tak podobne. Zvaz komunikuje velmi zvlastnym sposobom, teda skor nekomunikuje a nie len ohladom vysielania takze ano pre mna je zvaz neseriozny ...mlcanlivost k partnerovi direktivnost voci klubom co tvoria zvaz k fanusikom lahostajne...potom budeme riesit sledovanost (uz vidim ako si napr moj otec co hokej sleduje niekolko dekad ide kupovat balicek s joj sport alebo sa registrovat v stavkovej spolocnostivykasle sa im na to)a navstevnost
- 14.9.2023 - 17:14
- +8
- Mato-Mi
- V tomto s tebou suhlasim, ze po tolkych rokoch spoluprace, mohla a mala byt zvolena stastnejsia komunikacia medzi nimi.
A co sa tyka komunikacie smerom k fanusikom, je zvaz zalostny. O 24h zacina liga a my nevieme, kto ma sublicenciu, ci uvidime prenosy z BA a pod. - 14.9.2023 - 17:18
- +1
- BieloModra
- O nic ine nejde len aby to podali ako treba. Okrem ineho kluby tvrdia ze maju menej zvaz ze kluby maju viac...to je taky problem urobit normalne vyhlasenie? Bolo by po spekulaciach
- 14.9.2023 - 17:22
- +1
- Mato-Mi
- Presne tak. Kluby dostanu tolko a tolko a je to o tolko a tolko menej/viac, nez minuly rok. Bodka.
- 14.9.2023 - 17:24
- 0
- BieloModra
- A potom ze panuje nalada aka panuje...vobec sa necudujem
- 14.9.2023 - 17:27
- 0
- bigi
- a zase zavadzas, kluby tvrdia ze za vysielanie dostanu menj, zvaz tvrdi ze v konecnom dosledku kluby dostanuviac kedze zvaz pritiahol pre ligu dalsich sponzorov
- 14.9.2023 - 18:38
- 0
- topska
- Pockaj, zvaz dotiahol pre ligu viac sponzorov kvoli tomu ze predali televizne prava oni a nie klub?
- 14.9.2023 - 18:53
- 0
- BieloModra
- Nie on chce povedat, ze sice zvaz zobchodoval vysielasie prava, ale ze menej nedostanu lebo zvaz zariadil sponzorov co do klubov prinesu peniaze...mna zaujima konecny dosledok...kolko? Ja byt zvaz pochvalim sa
- 14.9.2023 - 19:16
- 0
- BieloModra
- *Zobchodoval horsie...
- 14.9.2023 - 19:17
- 0
- topska
- Ved to je v poriadku, to nikto nespochybnuje. Sumy, no nie vzdy ich mozes prezradit ale rozdiel by teda mali. Niekto to tu isto buchne kto je tu inkognito
- 14.9.2023 - 19:35
- 0
- Nemehlo
- Kolko je medzi dvojicami obchodnych subjektov z ktorych to nikto nie je povinny zverejnit a mozno je to aj zmluvne zakazane.
- 15.9.2023 - 1:26
- 0
- topska
- Ved preto nemusia podat presne sumy ale rozdiel
- 15.9.2023 - 1:32
- 0
- BieloModra
- Okrem reklamy na joj sport o tom ako co vsetko ti prinesu uz davno malo byt predstavene studio mali nas lakat novinkami, slubovat ucast zvucnych mien a pod...to je pre mna promo...a nie ze jamam mat v hlave amaterizmus uz z odvysielanych studii
- 14.9.2023 - 17:32
- +4
- HF1989
- Sport 1 na tri roky ma sublicenciu.
- 14.9.2023 - 18:06
- 0
- Mato-Mi
- Dakujem, pred chvilou som sa to docital. Ostava uz len zistit, ci zapasy pojdu aj na Tipsporte.
- 14.9.2023 - 18:09
- 0
- topska
- pojdu
- 14.9.2023 - 18:10
- 0
- Mato-Mi
- Teba beriem ako seriozneho diskutera a beriem ta za slovo. Este otazka, aj zo Slovana?
- 14.9.2023 - 18:13
- 0
- DraciaTlama
- Ak zo Slovana.
- 14.9.2023 - 18:31
- +1
- DraciaTlama
- Aj
- 14.9.2023 - 18:31
- +1
- Mato-Mi
- Neklames?
- 14.9.2023 - 18:34
- 0
- BieloModra
- A bude to podmienene stavkovanim a vekom 18+?
- 14.9.2023 - 18:40
- 0
- topska
- Teraz som sa to presne dozvedel ako to bude ale az zajtra to oficialne predstavia.
- 14.9.2023 - 18:35
- +1
- hello, havarju
- Mne to na Tipsporte ukazuje, že by tam mal byť prenos z každého zajtrajšieho zápasu. A to tam ešte včera nebolo.
- 14.9.2023 - 18:31
- +1
- Mato-Mi
- Ukazuje to aj mne, ale ci to je skutocne pravda...
- 14.9.2023 - 18:34
- +1
- hello, havarju
- Asi áno, lebo sú aj v inom poradí ako včera a na nedeľu ešte nie je pridaný prenos.
- 14.9.2023 - 18:47
- 0
- BieloModra
- Vdaka rys
- 14.9.2023 - 17:36
- 0
- Baco11111
- Nie on myslel tých ktorý s vedomím že RTVS má podľa platnej zmluvy právo na opciu, ktorú si aj podľa podmienok zmluvy uplatnili, ani neoslovili na jednania o možnosti budúcej spolupráce, o vyhlásení verejnej súťaže ani nehovoriac.
- 15.9.2023 - 14:32
- 0
- Dominios
- Jedno nerozumiem: ak mali teda opciu, ved to mozu sudne napadnut a zvaz este dostane poriadne po paprciach ci? Ked tam je taka obcia, nemozu si len tak uzatvorit zmluvu s niekym inym len tak... ale jasne, nevieme co presne tam bolo napisane a pravnik nie som...
- 14.9.2023 - 9:58
- +2
- Standacik
- je povinnost využiť obciu?
- 14.9.2023 - 10:05
- 0
- Dominios
- samozrejme ze nie, ale vo vacsine pripadov (moze byt ze toto nie je jeden z nich) je aspon ciastocne obojstranna a zavezuje aspon k jednaniam a podobne... nie ze si s "partnerom" vytriem zadok a splachnem
- 14.9.2023 - 10:07
- +1
- Kain
- Aby s ňou mohol obcovať?
- 14.9.2023 - 10:47
- +10
- hello, havarju
- Áno, tak veď zjavne vyobcovali RTVS..
- 14.9.2023 - 10:58
- +12
- Mario zlemije
- 🤣🤣🤣🤣🤣
- 14.9.2023 - 11:28
- 0
- kamenný pavúk
- zaradil, zelam vsetkym show máš ho on na jojke: agend
analitici / videoanalitici
analityci
alibysticky
byčovanie
bylancovať
derílium
dinastia
distinguovany
dréner
Fulla Trenčín
fylozofia
hamba
(by som sa) hanbiˇ
hovby
chitil
gráty (= grády)
grobijan
kliadba
kôli / kôly
kôty
Laktoczy
lajicka (verejnost)
linčovanie
Malkyn
medajla
meridko
nadvyhli
najidiockejší
naspet
näjma
nebavý
neduch
neekzistuje
neide
nerípem
neverý
nezýskavajú
obcia
obi dvom
obydvaja
novynar
palivová technika
Pardaví
pernamentka
pítať
podctivy
potpys
radčej
regionár
risuje sa
rozvynula
ryval
scastnejsi
schyzefrenik
simpaticky
sistem
snať
stíčenou (hlavou)
sýta (= sito)
tahsi
tochto
typsport
ulachcujeme
ulakomyl
v petach
vo celom
vecsina
vinimka
vydel / vydno
vylágoš
vymädzit
vyna/vynik
vynkel
výrus
vyškoly (ho)
vytaj / zavytas
vytazstvo
vzijde
zlykviduje
zlyzne
anglicke okienko
hipe
specialna kategoria frazeologizmov:
bič strieľa na konci
klobuk hore
padol mi dekel
show máš ho on
skóre uzdravenie
tichý kôň play off
- 14.9.2023 - 14:15
- +15
- DraciaTlama
- Hold (holt)
- 14.9.2023 - 17:39
- +1
- frantapriklep
- Nemôžu nič napadnúť. Zmluvu mali s APHK a tá nemala práva na ďaľšiu sezónu, takže žiadna opcia nebola relevantná.
- 14.9.2023 - 10:10
- +19
- Nemehlo
- Ale ved opcia bola medzi APHK a RTVS, v tom je zvaz treti subjekt.
- 14.9.2023 - 10:10
- +6
- bigi
- Kedze tu zmluvnu opciu nemali so zvazom, tak to sice mozu na sude napadnut ale nie zvaz ale niekoho ineho
- 14.9.2023 - 16:27
- 0
- Martin3Archi
- Niekto na zväze sa opäť nabalil … inak mi to hlava neberie … zničiť niečo čo funguje … som zvedavý na ten amatérsky komentár v podaní Jojky …
- 14.9.2023 - 10:15
- +8
- roa
- SZĽH je pod "vedením" Miroslava Šatana jedna prispatá chaotická organizácia.
Jediný správny krok jej vedenia bolo angažovanie Ramsayho za reprezentačného trénera.
Udomácnila sa tam netransparentnosť či už pri nákupe hokejok, alebo predaji televíznych práv bez obchodnej súťaže.
Ako môže štát prispievať finančne do tak netransparentnej organizácie.
Miro Šatan nemá žiadne predpoklady na takú funkciu, ale musíme si len zvyknúť, lebo aj samotný štát riadia takíto diletanti. - 14.9.2023 - 10:17
- +40
- juromt
- ...: Este raz.. za minuleho vedenia SZLH ziskala RTVS prava sutazou? WTF?
- 14.9.2023 - 10:22
- +12
- roa
- Mňa teraz nezaujíma minule vedenie, ale súčasné, veď preto prišlo k zmene lebo predošlé vedenie bolo na ... . Nemôžme to obhajovať tým, že aj predošlé bolo zlé.
- 14.9.2023 - 10:33
- +4
- juromt
- ...: co teda urobili netransparentne? nieco co je pravne uplne v poriadku a ani v minulosti nikto nerobil inak? SZLH dostane z vysielacich prav vacsi balik penazi ako doteraz! ano ano.. extraligove kluby dostanu menej, ale to zas kompenzuje SZLH z inych zdrojov a v konecnom dosledku dostanu viac. Aspon podla SZLH a PHL uderka este nereagovala, tak pocitam, ze to tak asi bude. Ale pravda je ze som to moc nesledoval. ALe vidim, ze u niektorych je viac penazi horsie. Uz som to pisal davnejsie. RTVS pauza od hokeja prospeje, dufam, ze to vyuziju na to, aby porozmyslali, kde doteraz robili chyby a hokej sa na RTVS vrati a bude to na vyssej urovni. Zial RTVS je typicka zaostala statna firma.
- 14.9.2023 - 11:47
- +7
- hawkie
- Aspoň si tie reči o "PHL úderke" prosím nechaj. Pozri sa na to všeobecne.
Možno to bolo v pohode z hľadiska zákona, ale keby vypíšu "tender", resp. súťaž na to, kto bude vysielať hokej, tak by nikto nemohol ani ceknúť. Z tvrdenia predstaviteľov RTVS ale vyplýva, že SZĽH dala/predala vysielacie práva JOJke, a zjavne bez súťaže, a bez informovania => horšia transparentnosť, a to nie je dobré.
Osobne sa na to dívam čisto z pohľadu diváka - s RTVS som bol spokojný, kvalita za posledné roky stúpala. Reportáže, rozhovory, "mini-seriály" počas MS z prostredia kabíny alebo iných vecí, a mnoho ďalšieho (Citronádu som nezvykol sledovať, ale bolo to dobré osvieženie so zaujímavými hosťami). Na druhej strane, vysielanie HGC aj MS U18 na JOJke boli kvalitatívne horšie v porovnaní s RTVS (preto to onhockey.tv a TSN istili). Komentátor na JOJke ušiel, ale aj taký Marušiak je pred ním o 3 levely... Spolukomentátori takisto nič moc (hocikto z kvarteta Rusnák, Valábik, Surový, Konečný strčí do vačku či už chrapľáka Kapuša (ktorý nepozná mená hráčov), alebo Opatovského, ktorý nemá v priamom prenose problém použiť slová na hranici vulgarizmov).
Nehovoriac o tom, že RTVS má väčšie pokrytie na Slovensku, a bez problémov (a akejkoľvek zbytočnej registrácie) som mohol zápasy pozerať online na webe; JOJ Šport napr. doma ani nechytáme, a satelitnú TV si kvôli tomu fakt kupovať nebudem... takže to vidím tak, že si vylepším angličtinu, a budem sledovať kanadskú TSN - onhockey.tv to istí...) - 14.9.2023 - 12:03
- +12
- amaskiea
- "...aby porozmýšľali, kde doteraz robili chyby..." - soudruzi z NDR, ehm, vlastne RTVS? zapomeň, ale inak vcelku súhlasím
- 14.9.2023 - 14:06
- +1
- Mato-Mi
- RTVS mala opcnu zmluvu(opciu) uzatvorenu s APHK, ale vysielacie prava vlastnil a vlastni SZLH, ci APHK? Mal SZLH uzatvorenu zmluvu na vysielacie prava s APHK aj na dalsiu sezonu?
Je tam vela otaznikov. Pokial bol vlastnikom prava zvaz, tak nevidim problem v tom, ze uzatvoril zmluvu s JOJkou. Problem a pravna otazka vyvstava v momente, ked by vysielacie prava boli prenesene na APHK, s ktorymi mohla obchodovat APHK, ale zvaz ich tym padom obisiel? - 14.9.2023 - 10:18
- +3
- nerorome
- Vysielacie práva vlastní/vlastnil zväz, akurát do konca sezóny 2022/2023 mohli kluby na základe dohody so zväzom obchodovať vysielacie práva na extraligu vo vlastnej réžii.
- 14.9.2023 - 10:24
- +2
- Mato-Mi
- Cize pravo obchodovat vysielacie prava, zanikla APHK na konci sezony 22/23.
A na novu sezonu 23/24 zvaz zobchodoval vysielacie prava s JOJkou bez toho, aby nieco porusil? - 14.9.2023 - 10:38
- 0
- nerorome
- Podľa všetkého tak, ako píšeš, áno.
- 14.9.2023 - 10:44
- 0
- Mato-Mi
- Ok, len som si to chcel ozrejmit.
- 14.9.2023 - 10:50
- 0
- hawkie
- Ok, ale opcia existovala ešte pred koncom sezóny 22/23 (na ďalšie 2 sezóny), alebo sa mýlim? Či to nezáviselo od RTVS, či tú "opciu" využije, alebo vonkoncom nemalo na ňu práva?
Osobne si nemyslím, žeby zobchodovanie práv s JOJkou niečo porušil - maximálne nejaký ten "morálno-etický kódex" (ak vôbec), ale zákonne by to malo byť OK.
APHK sem, APHK tam, to, ako sa to vo finále vyriešilo sa mi vôbec, aleže vôbec nepáči... - 14.9.2023 - 11:35
- +3
- hawkie
- Dodatok - nižšie čítam príspevok od "rasta-Sulíka" (Nerorome), a tam to (verím tomu) veľmi trefne a presne popisuje s tou opciou. Takže o opcii sa už baviť ani nemusíme...
- 14.9.2023 - 11:36
- 0
- juromt
- ...: ale tu opciu podpisala APHK s RTVS hoci na to APHK nemala mandat, resp. ponukla RTVS nieco na co nemala narok! APHK mohla obchodovat vysielacie prava iba do konca 22/23.
- 14.9.2023 - 11:42
- +1
- hello, havarju
- Problém je ale asi zrejme v tomto :
"Keď sme sa začiatkom roka dozvedeli, že SZĽH bez akejkoľvek predchádzajúcej komunikácie podpísal zmluvu s TV JOJ, a tá je držiteľom licencií, začali sme okamžite rokovať."
Z toho vyplýva, že SZĽH podpísal zmluvu s JOJ bez toho, že by s RTVS niekto vôbec o niečom rokoval. - 14.9.2023 - 11:50
- +1
- bigi
- A to je povinnost rokovat s RTVS? Mozno to zvaz predrokoval s joj kef rokoval aj o ostatnych pravach. To co rtvs nechcela.
- 14.9.2023 - 16:36
- 0
- bigi
- Opcia existovala medzi rtvs a aphk. Cize aphk uzatvorila opciu na nieco na ci nemala prava. Kedze prava pre aphk koncili minulou sezonou a pred touto sezonou presli pod zvaz.
- 14.9.2023 - 16:33
- 0
- nerorome
- Na začiatok uvediem, že osobne mi je ľúto, že extraliga nebude aj na RTVS. Ako fanúšik by som samozrejme privítal, keby zápasy okrem vlastníka licencie (Joj) vysielali aj viaceré subjekty na základe sublicencie (RTVS, Sport 1/2,..). RTVS nevysielala doteraz iba sezóny 2010/2011, 2011/2012 a 2012/2013, kedy vtedajší Pro Hokej vysielacie práva predal Sport 1/2.
V júni tohto roku SZĽH reagoval na kritiku predsedu Rady RTVS ohľadom postúpenia vysielacích práv na Joj takto: https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/szlh-reaguje-na-obvinenia-zo-strany-rtvs-nie-je-to-len-o-vysielani-extraligy-2023061907595663670.
V kontexte udalostí, ktoré v týchto dňoch vyústili k tomu, že okrem Joj šport bude extraliga už iba na Sport 1/2 (???) by som chcel uviesť pár postrehov:
1. Od sezóny 2023/2024 už neplatí opcia od zväzu voči klubom, aby si mohli obchodovať vysielacie práva na extraligu vo vlastnej réžii.
2. Kluby napriek tomu, že vedeli o bode 1., uzatvorili v predchádzajúcom období (ako APHK) s RTVS zmluvu na vysielanie extraligy aj po sezóne 2022/2023 (na ktorú ako poslednú mohli obchodovať vysielacie práva sami).
3. SZĽH v roku 2021 uzatvoril (bez vyhlásenia súťaže, čím však neporušil žiadny právny predpis) zmluvu s Joj na vysielanie SHL, repre zápasov 18-tky s tým, že od sezóny 2023/2024 budú môcť vysielať aj extraligu. Do úvahy sa bral podľa zväzu najmä fakt, že Joj bola ochotná vysielať "všetok" hokej, navyše od roku 2020 už mala od marketingového partnera IIHF zakúpené aj práva na MS mužov od roku 2024 do roku 2028.
4. SZĽH síce nemôže rozhodovať o tom, komu Joj postúpi sublicenciu na vysielanie extraligy, avšak myslím si, že vo verejnom záujme (RTVS je verejnoprávne médium a dlhé roky partner slovenského hokeja) mohol urobiť zväz viac, aby RTVS úplne nevypadla z hry. Je smutné, ak je pravda, čo tvrdí RTVS, že zväz prakticky vôbec neprejavil záujem s nimi o danej veci rokovať a postupoval tak, ako je mu žiaľ často právom vytýkané, že zase strčil hlavu do piesku a čakal, ako problém vyhnije, resp. ako sa to "samo" vyvŕbi. - 14.9.2023 - 10:21
- +45
- BieloModra
- +
- 14.9.2023 - 10:28
- +2
- JohanHV71
- Vo všetkom máš pravdu, ale hlavne by som vypichol to s tou sublicenciou. Škoda, že ju naozaj neposunuli aj RTVS, mať z jedného kola v TV 3 zápasy, to by bol skutočne skvelý krok smerom k fanúšikom. No a ešte k tomu by vlastne aj všetky zainteresované strany boli spokojné. Čo už.
- 14.9.2023 - 10:35
- +5
- Dominios
- hnojke ja rozumiem: nech mozno RTVS ma od dokonalosti daleko, tak na nase pomery je to topka, maju v pohode skusenych komentatorov (ano, nie su top, ale kto je vlastne lepsi teda?), studia si opat na nase pomery okej, pokrytie maju top... cize ak by to mala RTVS aj dalej, okrem straty prveho vyberu zapasu by si divak nic nevsimol a to hnojka presne nechce: oni do toho vrazili prachy lebo si myslia ze teraz nejaky hokej ich vytiahne do vysin... tak idu cez mrtvoly a zobrali rovno cely hokej komplet... ja im ani len nefandim aby im to vyslo, okrem hokeja u nich ani nadalej nebudem pozerat nic ine
suma sumarum: hnoj moze dat sublicenciu len niekomu, kto im nie je realny konkurent, ak to teda dostala Sport1/2, tak ti ako rydzo sportova stanica im nie je konkurencia, resp., nie taka, s ktorou sa oni chcu pomerat
ocakavam ze to dopadne rovnako ako s futbalom, ked na chvilu si o sebe myslel Orange aky je vychcany ked zobral LM a skoro vsetok ostatny dobry futbal vsetkym... ako to dopadlo vieme, fanusikovia si s prepacenim ods*ali par sezon a teraz je vsetko naspat v norme
pretoze len natrieskat prachy a ocakavat ze uz to teraz pojde samo a popri tom stale len dalsi hnoj, reklamy, hnoj hnoj a pod., to je take slovenske... - 14.9.2023 - 10:51
- +10
- FP-rivaldo7
- kde chodi teraz LM a ostatne euro sutaze?
- 14.9.2023 - 12:22
- +1
- LuukyBB
- Súhlasím, že kvalita prenosov na RTVS bola celkom dobrá.
Zlepšilo sa to a to nemôže naozaj nikto namietať.
Nesúhlasím, s tvrdením o Orange.
Je to blud, ktorý sa šíril hlavne po facebooku.
Práva na Ligu Majstrov, bol v tej chvíli veľmi drahé a RTVS, pochopiteľne , si to nemohla dovoliť, alebo lepšie povedané mohla, lenže na úkor inej tvorby. My sme fanúšikovia športu, áno, ale objektívne taký drahý projekt ako LM jednoducho logicky nie úplne patrí na obrazovky RTVS.
Orange čítal šancu, dal do toho obrovské prachy. Ale záujem bol oveľa nižší ako čakali. Jednoducho to nevyšlo. Tak to následne vzdali.
Neznášal som tie internetové drísty, že Orange nám niečo zobral. Ja som na to veľmi citlivý. Bez Orange by tie ročníky LM v telke (oficiálne, nie v "šedej" telke nebola...).
Taká je pravda, celé to dianie som pozorne sledoval a naozaj som do tohoto "sporu" videl.
Spor je v úvodzovkách, pretože ten spor si vytvorili Slováci sami, keď začali šíriť hlúposti, že Orange nám niečo ukradol.
- 14.9.2023 - 13:40
- +3
- evgeni71
- Takže ak by to pomaranče nekúpili tak by držiteľ práv radšej nepredal nic ako predat lacnejsie rtvs? Neverim ani keby čo bolo
- 14.9.2023 - 14:40
- +2
- LuukyBB
- Veriť nemusíš.
Všetci niečomu veríme alebo neveríme.
Potom nám niekto niečo viacej vysvetlí, a náš názor sa môže alebo aj nemusí zmeniť.
Práva na LM niesu ako nepredané čerstvé pečivo na tržnici. Tam ak sa nepredá, môžeš ísť večer do výraznej zľavy ak chceš predať..
- 14.9.2023 - 16:50
- +1
- evgeni71
- Taktov to že si niečo sledoval neznamená že tomu rozumieš.
- 14.9.2023 - 20:28
- 0
- KrebsKandidat
- A preco by JoJ-ka mala dat sublicenciu RTVS? Ma vacsia pokrytie ako Sport 1 ci 2 a aj ako samotna JoJ-sport. Ale aj to bolo zvazu zrejme suma fu(c)k.
Nevadi, na pat rokov maju pani pokoj. Snad. Teda, vlastne pokoj maju od roku 2021 - cize 7 rokov budu mat pokoj ohladom tohto. - 14.9.2023 - 10:43
- +3
- amaskiea
- Verejnoprávny-neverejnoprávny, myslím si, že JOJ-ke vôbec nie je jedno, či má na vysielanie čohokoľvek exkluzivitu, alebo sa mu do toho paralelne mieša ešte jej konkurencia. Naopak, je to pre nich asi tá najpodstatnejšia vec, ktorá má okrem iného vplyv aj na cenu, ktorú sú oni ochotní zaplatiť za takýto produkt. Tento faktor v tunajších úvahách typu "mohla aspoň niečo vysielať aj verejnoprávka" chýba a tým sú zároveň aj úplne bezcenné, na úrovni "ja by som bol najradšej, keby som mal hokej na všetkých kanáloch a aby dávali všetky momentálne hrané zápasy ...a aby všetko fungovalo dobre".
p.s.: Som ďaleko od toho, aby som sa zastával JOJky, z dlhodobej skúsenosti predpokladám, že uvrieskaný Hajko sa v porovnaní s JOJkármi bude v spomienkovom optimizme javiť ako druhý Záruba - 14.9.2023 - 10:58
- +3
- hello, havarju
- V poriadku, ale hovoríš, že "Do úvahy sa bral podľa zväzu najmä fakt, že Joj bola ochotná vysielať "všetok" hokej"
A ako vedeli, že RTVS by nebola, keď s ňou nikto nerokoval. - 14.9.2023 - 12:10
- +2
- nerorome
- Vychádzal som zo stanoviska zväzu z júna tohto roku, na ktorý som dal aj link. Tam je okrem iného uvedené, že "SZĽH má už viac ako dva roky podpísanú zmluvu s televíziou Joj Šport, ktorá je držiteľ licencií nielen na vysielanie majstrovstiev sveta, respektíve juniorských MS a slovenskej extraligy, ale aj súťaží a turnajov, o ktoré RTVS nikdy neprejavila záujem a SZĽH ich plánoval dostať na televízne obrazovky.
Ide napríklad o produkciu a vysielanie všetkých zápasov druhej najvyššej súťaže Tipos SHL, o ženský seniorsky hokej, ženský mládežnícky hokej, prípravné zápasy dvadsiatky a osemnástky aj mimo majstrovstiev sveta, spolufinancovanie projektu U18, produkovanie a vysielanie Hlinka Gretzky Cup-u a ďalšie," dodal Kyselica. - 14.9.2023 - 12:18
- +1
- hello, havarju
- Aha, takže máš nejakého dlhoročného obchodného partnera, ale chcem predávať viac a ani ho neoslovím, či by mal záujem a podpíšem zmluvu s druhým obchodným partnerom, bez toho, aby o tom vedel, lebo on ako dlhoročný sám neprejavil záujem
- 14.9.2023 - 12:27
- +3
- nerorome
- Toto si tam vyčítal ? Lebo ja v tom stanovisku zväzu nič také nevidím. To je už tvoja konštrukcia v kontexte súčasného vyjadrenia jednej strany, a to RTVS
- 14.9.2023 - 12:41
- 0
- hello, havarju
- "Keď sme sa začiatkom roka dozvedeli, že SZĽH bez akejkoľvek predchádzajúcej komunikácie podpísal zmluvu s TV JOJ, a tá je držiteľom licencií, začali sme okamžite rokovať."
V poriadku, ty veríš zväzu a ja ťa len upozorňujem na to, že RTVS to hovorí inak. Ale to je moja konštrukcia! - 14.9.2023 - 12:49
- 0
- nerorome
- 1. Zväz tvrdí, že RTVS nikdy neprejavila záujem o balík hokeja, ktorý chcel zväz dostať na televízne obrazovky. Pravdivosť tvrdenia nami dvomi ťažko overiteľná.
2. RTVS tvrdí, že SZĽH bez akejkoľvek predchádzajúcej komunikácie podpísal zmluvu s TV JOJ. Pravdivosť tvrdenia nami dvomi ťažko overiteľná.
Tvoj príspevok (konštrukcia): Aha, takže máš nejakého dlhoročného obchodného partnera, ale chcem predávať viac a ani ho neoslovím, či by mal záujem a podpíšem zmluvu s druhým obchodným partnerom, bez toho, aby o tom vedel, lebo on ako dlhoročný sám neprejavil záujem.
A ak by si čítal môj prvý príspevok k téme poriadne, v bode 4. by si sa dočítal, že s tou mojou dôverou k zväzu pri tejto veci to nie je také jednoznačné... - 14.9.2023 - 13:08
- +1
- hello, havarju
- Nazvi si to ako chceš, ale myslím, že možno ani nebudem ďaleko od toho, ako to bolo.. A viem, že si to vo svojom prvom príspevku pripustil.
- 14.9.2023 - 13:55
- +1
- ori
- Odhalil si ešte nejaké ďalšie svetové spiknutie, o ktoré sa chceš s nami podeliť, či len toto jedno?
- 14.9.2023 - 14:01
- +5
- hello, havarju
- Veru, ešte to, aby sa povedalo niečo na SZĽH... už je to svetové spiknutie..
- 14.9.2023 - 14:16
- +6
- nerorome
- Určite to boli zmluvy na vysielanie repre "A" (prípravné turnaje/zápasy počas sezóny + OH kvalda) a repre na MS 20. Extraligu dlhodobo vysielala RTVS na základe zmluvy s APHK, resp. predtým s Pro Hokejom.
- 14.9.2023 - 13:12
- +1
- Nemehlo
- Prezrel som si register, posledna zmluva na nejake zapasy je tam prave OH kvalifikacia za 90k. Novsie som tam nenasie nic, ale prezrel som tam zbezne a zvaz tam je pod viacero firmami tak mozno som nepresiel vsetky.
- 14.9.2023 - 13:19
- 0
- nerorome
- Marketing SZĽH si napr. pozri.
- 14.9.2023 - 13:21
- 0
- Nemehlo
- Ano tam je posledna zmluva na kvalifikaciu OH za 90 000 a predtym je zmluva ktora zahrna zapasy na sezonu 22/23 ohladom poharov a pripravakov s platnostou do 31. 5. 2023
Po 24.8. 2021 uz zvaz ziadnu zmlvu s RTVS neuzatvoril - 14.9.2023 - 13:24
- 0
- nerorome
- OK
- 14.9.2023 - 13:25
- 0
- bigi
- Evidentne nie ked to pred jojkou nevysielali. A na to je prave verejnopravna tv xe bude vysielat aj "nekomercne" veci. Tak uz mohli davno vysielat hokejove sutaze mimo extraligy
- 14.9.2023 - 16:43
- 0
- HKM fan33
- Vysielacie práva či už televízne alebo streamingové to je jeden veľký hnoj páni..: Kde je transparentnosť, ústretovosť a snaha ligu odpromovať v najlepšom svetle pre širokú cieľovú skupinu ľudí čo už hokej sledujeme alebo tých čo by sa k hokeju časom dostali?
"Mohli" by tie steamingove práva predať pre zmenu predať nejakej banke a podmieniť sledovanie streamu, založením účtu v banke.
Ozaj hnoj na začiatok sezóny táto téma.
- 14.9.2023 - 10:28
- +4
- ElwisNR
- Ja už som sa inde v diskusii vyjadril prečo by mala RTVS vysielať hokej.Pochybujem že JojSport má zázemie a ľudské zdroje na úrovni RTVS.A to že sublicenciu získalo sport1,2 tak môžem povedať s istotou na základe toho čo doteraz ukázali že RTVS sport by robila prenosy a celý servis okolo lepšie.
- 14.9.2023 - 10:37
- +2
- wooloo
- Sublicenciu mohla mat aj RTVS aj Sport 1, tak sa mohlo s kazdeho kola vysielat 3 zapasy… ale to by niekomu muselo zalezat na divakoch, preco dostala Sport 1 prednost pred RTVS tomu nerozumiem 🤷
- 14.9.2023 - 10:52
- +7
- Dominios
- a kto by si potom dobrovolne pustil ten ich hnoj? To je ten problem: oni sa chcu silou mocou zbavit konkurencie a urobit si tu monopol, pretoze pri vsetkej ucte, kvalitou to v ich pripade zrejme fakt nepojde (nechajme sa prekvapit, ale silno, velmi silno pochybujem po tom co som videl par zapasov z 1. HL ci mladeze minuly rok)
- 14.9.2023 - 10:56
- +3
- aaaaaa
- Nikde vo svete to tak nefunguje , že rôzne by rôzne stanice dávali ten istý produkt .
Aký zmysel by to malo pre Joj keby to kúpili a potom by to aj tak davala RtVS ? 😅
V Česku to tiež nedáva čt - 14.9.2023 - 12:58
- +2
- wooloo
- Cuduj sa svete, ale funguje… v Kanade dava NHL TSN, sportsnet ale aj CBC … mozes si vybrat 👍
- 14.9.2023 - 14:30
- +8
- jack13
- Česká televize bude vysílat, tuším, 26 zápasů základní části + playoff, tzn. každou neděli + povětšinou úterky.
O2TV má práva na všechny hrací dny a všechna utkání, ale nakoupila to v jiném balíčku než ČT.. - 14.9.2023 - 15:14
- 0
- hello, havarju
- Tak riadne ich zarezali : https://youtu.be/If_M21LRs9U?si=Phvf8jrTB-JsQnzr
- 14.9.2023 - 11:06
- 0
- julo
- "Tesim" sa na presnosy jojky a sport1..
- 14.9.2023 - 11:17
- +5
- Sunkafit
- nikto sa nikoho nič nepýtal..žiadna súťaž nič..riadenie SZLH krásna budúcnosť pred nami držme sa za ruky...Kováčikov diktát!!!
- 14.9.2023 - 12:00
- +10
- BieloModra
-
v plackolende
- 14.9.2023 - 12:12
- +3
- Sedko NR
- Už by sa mal ten Kováčik zamyslieť
- 14.9.2023 - 13:39
- +3
- gaspi
- tak aspon možu vysielať viac, basketbalu, hadzanej, volejbalu a ostatného slovenského športu...
- 14.9.2023 - 12:11
- +2
- nerorome
- .. a viac turnajov WTA v tenise
- 14.9.2023 - 12:26
- +2
- NR_navždy
- Je jasne že zase raz seru na fanúšikov hokeja a len sa snažia niekomu inému ukázať kto tu je pán a inak byt nemôže . Veľké sklamanie co sa týka zväzu. Reprezentácia okej a potom nič viac veľká priepasť a nezáujem , takto sa to nedá a nemôže robiť keď chcú aby liga napredovala. Miesto toho aby sme si mohli v každom kole pozrieť 3 zápasy budeme musieť zase podporovať stavokovu kanceláriu.
- 14.9.2023 - 12:23
- +2
- amaskiea
- čaro nechceného:
tak si nám nechtiac práve vysvetlil, že okrem extraligy ťa ešte zaujíma reprezentácia a potom nič viac, veľká priepasť a nezáujem - 14.9.2023 - 14:03
- +2
- NR_navždy
- Každého zaujíma niečo iné a sleduje niečo iné . Tak moc nechápem tvojej myšlienke. Sme na hokejportali bavíme sa o hokeji a ako človek čo žije v zahraničí moc možnosti sledovať ligu nemá keďže aj streamy na tipsposrte v cudzej krajine bez VPN sledovať nejdu. Tak prečo zväz nepredal licenciu JOJke s tým že si z rtvs rozdelia zápasy a tým pádom bude viac hokeja v tv tým pádom väčšia sledovanosť a pre diváka pre ktorého sa ten hokej má robiť to najlepšie možné riešenie .
- 14.9.2023 - 14:58
- +1
- hawkie
- "Tak prečo zväz nepredal licenciu JOJke s tým že si z rtvs rozdelia zápasy" - lebo to zväz chcel predať/zobchodovať v "jednom balíku"
- 14.9.2023 - 15:32
- 0
- Standacik
- nechápeš
- 14.9.2023 - 18:05
- +1
- FP-rivaldo7
- masaker ako sa zvaz zhovadil. namiesto toho aby sme mali viac hokeja, bude hokej len na jednej speci TV, ktoru nenaladi kazdy. navyse stale sme sa nedozvedeli ako dalej so streamovanim. rtvs mala zdarma live na webe. jojsport take nieco neplanuje pustit?
- 14.9.2023 - 12:24
- +5
- antinamor
- "rtvs mala zdarma live na webe" - Myslím, že nemala. Internetové prenosy boli výhradne na Tipsporte, pretože mal na toto vysielanie exkluzívne práva. Preto ani zo Slovanu neboli prenosy na NIKE TV, Youtube alebo podobnej platforme.
- 14.9.2023 - 13:21
- +2
- Urpiner17
- minimálne winter games som pozeral na oficialnej webstranke rtvs...
- 14.9.2023 - 13:25
- +1
- antinamor
- Na ten mohli mať výnimku, nakoľko to stojí kopec peňazí zabezpečiť takúto akciu a tiež tomu predchádzajú všakovaké pridružené aktivity a marketingové súťaže. Ja viem o verzii s exkluzivitou Tipsportu pre internetové streamy z extraligy. Ale môžem sa aj mýliť.
- 14.9.2023 - 13:36
- 0
- KrebsKandidat
- Zapas v TV bol aj na nete.
- 14.9.2023 - 13:41
- +7
- FP-rivaldo7
- tak som to aj myslel, ze clovek vedel sledovat tv zapas aj v mobile.
- 14.9.2023 - 14:24
- 0
- Sedko NR
- A nemala to RTVS tak, že zápas čo vysielali sa dal pozerať aj na ich stránke zadarmo ? Kdežto na jojke toto nehrozí.
- 14.9.2023 - 13:40
- +3
- dusanTN
- Som zvedavy, ci jojka bude davat zapasy na huste.
- 14.9.2023 - 12:47
- 0
- PopradskyInsider
- hlavne uz koluju reci, ze kvoli setreniu nebudu mat rezisersky voz pri stadione, vsetko pojde ako cez stream cez centralu v BA, komentatori budu tiez v BA a nie na stadione, maju mat aj menej kamier a personalu. Ak to bude pravda, kvalita bude uboha...
- 14.9.2023 - 12:48
- +13
- -BBB-
- A co cakas prosim ta, rovnako ako SPORT TV minimalne v BA a okoli, tak aj JOJ TV v BA a okoli si na svoje sportove prenosy v drvivej vacsine prenajima vysielacie vozy aj s obsluhou /rozumej kameremani, strihaci, reziser/ prave z RTVS .. kedze ta jedina ma technicke zazemie na vyrobu signalu v UHD / 4K kvalite, co prikazuje zakon o rentransmisii vysielaneho produktu .. v pohranici HU , im to vysielaju prenosove vozy z HUnarodnej televizie ... je to uplne normalny standartny proces .. v CZE O2 TV na to prenajima vozy z CT , Nova a Prima rovnako, svoje maju len studia, co bude mat aj JOJ Sport ... atd, atd .. oni sice na seba kizom-krazom stekaju, ale jeden bez druheho nema nic ...
A ziaden zakon neprikazuje predavat licencie na vysielani cez verejnu sutaz, je len na majitelovi komu preda prava, a ze JOJ to predala ako sublicenciu SPORT TV? Opat s tym nikto nic nespravi ...
Jedine pozitivum bude , by malo byt, to, ze vysielanie zapasov co nebudu v TV, by mal vysielat provider bezplatne, cize aj ked to bude TIPSPORT TV, nebude to podmienene tipovanim,, obdobne ako funguje NIKE TV. - 14.9.2023 - 13:03
- +7
- topska
- Citaj co pise
Nepise o poziciavani
- 14.9.2023 - 13:50
- +1
- FP-rivaldo7
- ak bude tipsport fungovat ako nike tv tak super
- 14.9.2023 - 14:27
- +1
- aaaaaa
- Bože RTVS sa vyplače a vy už tu samé nadávky na SZLH na JOJ a podobne .
Tie úvahy , že prečo to JOJ nedala aj RTVS a že im nejde o fanúšika sú smiešne . AJ v Česku práva nemá CT ale iná súkromná televízia a na CT pôjde toho fakt minimum .
Aký zmysle by to pre JOJ šport malo kupovať , keby to potom dali aj RTVS ? Veď rozmýšľajte trocha . - 14.9.2023 - 13:02
- +2
- roa
- Veď Jojka by na tej sublicencií zarobila, či si myslíš, že by ju dala zadarmo? Skôr sa bojí konkurencie, lebo ľudia by si radšej pozreli hokej na RTVS ako na Joj sport.
- 14.9.2023 - 13:21
- +1
- nerorome
- Dá sa dohodnúť napr. na termínovníku, že jeden zápas z kola o 17.00 odvysiela trebárs JOJ a druhý zápas o 19:30 trebárs RTVS...
- 14.9.2023 - 13:23
- +2
- aaaaaa
- Na tej sublicencií zarobí aj keď to dá Šport TV ...a možno ešte viac ako od RTVS a pritom je Šport TV pre nich menšia konkurencia .
Bola by to proste hlúposť od TV JOJ keby získali produkt a potom ho aj tak dali RTVS - 14.9.2023 - 14:44
- +1
- Sedko NR
- Teraz si, ale trošku odporuješ nie ? V Česku to má aj CT sport ktorej to predalo o2 ako hlavný vysielatel, tak prečo nie aj u nás joj+ RTVS ? Taký istý scenár predsa.
- 14.9.2023 - 13:44
- +1
- nerorome
- Nie je to celkom tak, práva na extraligu v ČR predávala agentúra BPA tak, že časť zápasov (výrazne väčšiu) ponúkla na predaj iba plateným staniciam a iba malú časť mohla nakúpiť ČT ako "voľne dostupný kanál". viď článok: https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/hokej/extraliga/zaruba-o-pravech-na-extraligu-nic-drastickeho-prijdeme-jen-o-uterky-nejcitlivejsi-je-play-off/645dfd9bf91255b5eb526037
- 14.9.2023 - 13:49
- +2
- Kurolišek
- ČT dostáva vyslovene nezaujímavé zápasy... doslova niet o čo stáť. 341 zápasov vysiela O2 a ČT len 23 (aj to často o ničom). ČT prehrala boj skoro na celej čiare - toto je len ohlodaná kosť ktorej jej hodili.
- 14.9.2023 - 13:59
- +3
- jack13
- Hmm, hned tuto nedělu začíná ČT zápasem Třinec - Sparta. To je slušně ohlodaná kost
- 14.9.2023 - 15:19
- +6
- Kurolišek
- 23 zápasov z 341... to že im hodili tento zápas na tom moc nemení.
- 14.9.2023 - 23:41
- 0
- aaaaaa
- Ako bolo nižšie napísané CT šport , fakt dostala omrvinku . To akoby RTVS za sezónu dostala právo len na 20 zápasov za sezónu a aj tak z toho by to boli zápasy ako Humenné LM a podobne
- 14.9.2023 - 14:42
- +1
- jack13
- Na ČT půjde 26 zápasů ze základní části, tzn. určitě každou nedělu. Není to úplně minimum..
- 14.9.2023 - 15:16
- +3
- Yoda_21
- Bohuzial, tolko vsade citam narekov, aka je RTVS strasna, az mi je smiesne, ako RTVS bude zrazu vsetkym chybat. Ale to su Slovaci, fajn.
Na druhej strane, je uplne normalne, ze hokejove prenosy nevlastni verejnopravna TV. Mozno sa tuto sezonu konecne dockame 100% rozhodcovskych mikrofonov bez akejkolvek cenzury, kedze pri prvej nadavke pan Gaspar zahajoval pomaly vyhananie diabla. - 14.9.2023 - 13:17
- +6
- hawkie
- Ako, so všetkým rešpektom, ty mu to máš za zlé? (myslím Gašparovi)
Uvedom si zas tú vec, že RVR (Rady pre vysielanie a retransmisiu) za vulgarizmy v takom čase (prime time sa tomu hovorí?) rozdáva pokuty, a je zrejmé, že sa tomu snažia vyvarovať. Podľa mňa je to úplne logické... - 14.9.2023 - 14:15
- +4
- Mato-Mi
- Mas pravdu a je hlupe, ze ty ako vysielatel dostanes pokutu za niekoho, kto zahresi v priamom prenose. Dopadne to tak, ze "priamy prenos" bude vysielany s minutovym oneskorenim, kvoli nadavkam, aby ich stihli vypipat.
- 14.9.2023 - 14:19
- +6
- hawkie
- Súhlas Maťo. Práve preto mi Yodova kritika prišla z tohto hľadiska nekonštruktívna, ale je to len môj názor. Je možné, že na to JOJ bude kašľať, šak má prachy
, dovoliť si to zjavne môže -.-
- 14.9.2023 - 15:26
- 0
- Yoda_21
- Ano, narovinu, nepaci sa mi taky pristup. V Cechach napriklad necenzuruju nic a nerobia si hlavu z toho, ked nejaka nadavka ujde. Ja ako divak chcem vidiet a pocut vsetko co najautentickejsie.
Hrame predsa hokej a nie sach. Ked sa RTVS boji pokut, tak nech nejde do rozhodcovckych mikrofonov. - 14.9.2023 - 15:41
- +1
- Mato-Mi
- V CR asi nemaju taky hlupy zakon.
- 14.9.2023 - 15:51
- 0
- dusanTN
- Idealne by bolo, ak by Joj sport vysielal priamy prenos a sucasne na Huste, ktore patri pod Joj, budu vysielat online vsetky ostatne zapasy. Tam by mohli byt aj zaznamy a highlights. Aspon ja si kludne zaplatim aj 1,20€ za prenos.
- 14.9.2023 - 13:51
- 0
- nerorome
- Toto by sme brali aj my: https://www.o2tvsport.cz/clanky/televize-o2-tv-zahajuje-revolucni-model-vysilani-tipsport-extraligy.
- 14.9.2023 - 13:58
- 0
- Yoda_21
- Toto je super
- 14.9.2023 - 14:05
- 0
- Kurolišek
- RTVS je banda neschopná... môžu plakať koľko chcú ale nieje náhoda že prišli o MS v hokeji, ligu futbal a teraz hokej. Prišli aj o juniorské MS, prišli aj o poháre (čiastočne)... čo vlastne chcú vysielať? Stále čakajú že niečo dostanú automaticky, lebo verejnoprávna. APHK bol truc podnik ktorý sa rozpadol ako domček z karát akonáhle zúčastnení zistili že zväz im dá viac. Áno APHK bol oj.b ale RTVS to vtedy nevadilo.
- 14.9.2023 - 13:55
- +4
- richardd6
- Cize výsledkom je že si treba dobiť konto na Tipsporte aby som mohol pozerať zápasy?
- 14.9.2023 - 14:01
- 0
- topska
- ano
- 14.9.2023 - 14:17
- +1
- Sunkafit
- jasné že to tak bude hadam tu nečakáte zázraky
- 14.9.2023 - 14:19
- +1
- pesonen
- Ako to vlastne funguje? Musim stavit na dany zapas, ktory chcem sledovat? Ci musim mat kredit s nejakou minimalnou ciastkou na ucte?
- 14.9.2023 - 14:29
- 0
- Captain
- raz za 3 mesiace je potrebne podať stavku 1,2 € na to že Sersen neda gol a možeš pozerať
- 14.9.2023 - 15:02
- +1
- hello, havarju
- a nie je to raz za mesiac?
- 14.9.2023 - 15:09
- +2
- TeR
- Minimálne jedna stávka v hodnote 1,2 EUR za 30 dní
- 14.9.2023 - 15:33
- 0
- Kelthuzad123456
- Chodte aj s celou "nestrannou" RTVSkou viete kam..Na Jojke to mozno nebude lepsie,ale zasadne horsie tiez nie...uz to chcelo zmenu..
- 14.9.2023 - 15:09
- 0
- hawkie
- Nikto tu o "nestrannej" RTVS nehovoril, spomínaš to prvýkrát práve ty
. Prečo by to chcelo zmenu..? Lepšie určite nebude, tak prečo by sme chceli zmenu? Daj nejaký logický argument...
- 14.9.2023 - 15:30
- +5
- dusanTN
- Z každého hracieho kola Tipos extraligy JOJ Šport lineárne odvysiela 1 až 2 zápasy. Ostatné stretnutia si budú môcť diváci pozrieť na digitálnej platforme JOJ Play. Tak to som zvedavy. Uz tomu nerozumiem vobec. Tipsport tv nebude vysielat teda?
- 14.9.2023 - 17:30
- 0
- Mato-Mi
- Ak to tak bude, tak aku zmluvu podpisoval zvaz s Tipsportom?
- 14.9.2023 - 17:45
- 0
- sam96x
- Stavkarske práva, tak to bolo prezentované aspoň.
- 14.9.2023 - 17:48
- 0
- BieloModra
- Co je to stavkarske pravo?
- 14.9.2023 - 17:48
- 0
- sam96x
- Ja neviem, takto to prezentoval zväz.
- 14.9.2023 - 17:49
- 0
- Mato-Mi
- Tiez ma to zaujima, lebo stavit na nasu ligu si viem aj v inych stavkovych kancelariach, nie? Viem, ze ty netipujes, ja len na tipsporte, tak by sa mohol ozvat niekto, ci sa da tipovat nasa liga aj v inych kancelariach.
- 14.9.2023 - 17:50
- 0
- sam96x
- Ja mám len Tipsport, práve kvôli extralige, ako mne to tiež nedáva zmysel, skúsim zistiť.
- 14.9.2023 - 17:51
- +1
- sam96x
- Na Niké kurzy k extralige sú, https://m.nike.sk/tipovanie/hokej.
- 14.9.2023 - 17:53
- 0
- Mato-Mi
- Cize ta uzatvorena zmluva musi byt o niecom inom, nez o stavkovani. Ale ak zvaz predal vysielacie prava JOJke a JOJka predala sublicenciu Sport1, tak mi z toho vychadza, ze Tipsport(aj my)utrieme hubu. Alebo, zvaz predal osobitne vysielacie prava na internetove prenosy Tipsportu.
- 14.9.2023 - 17:57
- 0
- sam96x
- Tak to ale nazvem práva pre online prenosy, a nie stavkarske práva, lebo podľa tohto názvu to vyzerá, že podať na našu ligu bude môcť človek len na Tipsporte. Totálne zmätočné to je, sa mi rozum zastavuje z toho, si už pripadám ako pri riešení slovných úloh.
- 14.9.2023 - 18:04
- 0
- Mato-Mi
- Asi som len prilis hlupy, aby som tomu rozumel
- 14.9.2023 - 18:05
- 0
- BieloModra
- A to si vezmi, ze tu na HP su ludia v obraze resp. vedia sa dopatrat lenze toto nie je bezna fanusikovska vzorka. Okolo mna na zimaku stoja min 10 ludi co tieto informacie nemaju...su to ludkovia co proste idu na hokej a su schopni sa ma opytat a kedy sme v telke a o tyzden doondiat ze sme neboli
lebo budu kukat RTVS
- 14.9.2023 - 18:34
- 0
- Mato-Mi
- Dnes nejak casto s tebou suhlasim
- 14.9.2023 - 18:39
- 0
- BieloModra
- Tak az toto je skutocny prieser
no nic skusim inak...po zakladnej casti skoncite na 5 mieste
- 14.9.2023 - 18:45
- 0
- Mato-Mi
- Aj to je mozne
Ja ale poradie netipujem.
- 14.9.2023 - 18:50
- 0
- totik
- Prava na streaming na webe stavkovky ma TIPOS, ten ich posunul Tipsportu. JOJ nemala prava extraligy na streaming na weboch stavkovky.
Podla mna by ani pravne neslo, aby si zakazal niekomu vypisovat kurzy na ligu. To nedava ziaden zmysel. - 14.9.2023 - 20:35
- +1
- Mato-Mi
- Dakujem za info.
- 14.9.2023 - 20:40
- +1
- Jančo66
- SHL ide na Niké TVa Extraliga by mala ostať na Tipsporte. Písal kolega vedľa v diskusii.
- 14.9.2023 - 20:38
- 0
- misik
- A kde sa bude vysielať shl??
- 14.9.2023 - 18:05
- 0
- Mato-Mi
- Na JOJke
- 14.9.2023 - 18:09
- 0
- Jančo66
- Aj Niké TV on-line
- 14.9.2023 - 20:35
- 0
- Standacik
- No tak sme si tu pekne zanadavali, ale dajme tomu časopriestor na hodnotenie
- 15.9.2023 - 9:09
- 0
- Standacik
- JA verím v minimálne jednopozitívum, nebudeme snáď mať neobľubenú prestávkovu rubriku: Debilné a nemiestné otázky Barbory Ž.
- 15.9.2023 - 9:09
- +1