Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii Summer Camp 2022
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Rusi a Bielorusi nebudú hrať ani na MS 2023,IIHF im zmrazila účasť

zdroj: IIHF
29.5.2022 09:20 TASR

Ruskí a bieloruskí hokejisti sa nepredstavia ani na budúcoročných majstrovstvách sveta, ktoré sa od 12. do 28. mája 2023 uskutočnia v Tampere a Rige. Na výročnom kongrese Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) rozhodli delegáti o "zmrazení" ich účasti na všetkých svetových šampionátoch.


Už vo februári IIHF nasledovala odporúčanie Medzinárodného olympijského výboru (MOV) a suspendovala obe krajiny až do odvolania, čím reagovala na ruskú vojenskú inváziu na Ukrajinu. Tá sa uskutočnila aj z územia Bieloruska. Vylúčenie sa týka ruských a bieloruských reprezentačných tímov vo všetkých vekových kategóriách a všetkých súťažiach pod hlavičkou IIHF. Okrem toho Petrohradu odobrali právo zorganizovať MS 2023. Na MS 2022 v Tampere a Helsinkách nahradili vylúčené krajiny Francúzsko a Rakúsko. Teraz je isté, že Rusi a Bielorusi si nezahrajú na MS ani o rok. Na výročnom kongrese v Tampere delegáti schválili návrh Rady IIHF o zmrazení ich účasti.

"Od začiatku sme sa snažili adaptovať na vzniknutú situáciu. Čakali sme s predĺžením suspendácie tak dlho, ako to bolo možné, dúfali sme v zlepšenie situácie, no to sa nestalo. Momentálne sme nemohli nič iné urobiť," uviedol na tlačovej konferencii v Tampere prezident IIHF Luc Tardif. Ten spomenul aj logistické ťažkosti vyplývajúce z vylúčenia oboch krajín, ktoré mali vplyv na zloženie turnajov MS a určenie zostupujúcich a postupujúcich tímov. Návrat Ruska a Bieloruska na MS prinesie podľa neho rovnaké výzvy. V budúcnosti, keď IIHF odvolá suspendáciu, by sa mali obe krajiny vrátiť do elitnej kategórie MS.

Ruská a bieloruská hokejová federácia verdikt IIHF zhodne skritizovali. "Nesúhlasíme s rozhodnutím o zmrazení účasti ruského národného mužstva na svetovom šampionáte v roku 2023. Neexistuje žiadny právny základ na takýto verdikt," citoval web insidethegames.biz zo stanoviska Ruskej hokejovej federácie.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2022 Fínsko


frantapriklep

 

Správne …: Ma to dve roviny.

Prvá je bezpečnosť ruských športovcov na taktomto turnaji. Nikto ju nemôže garantovať, a nebudú sa robiť predsa policajné manévre na takomto podujatí.

Druha rovina je ta, že proste treba zasiahnuť rusku propagandu na citlivom mieste. Musia aj bežní ľudia pocítiť, že ich krajina robí niečo zlé, nie to čo sa im snažia nahovoriť. Takze akokoľvek nám môže byt ľúto športovcov, ktorí za vojnu naozaj nemôžu, je to potrebný a nevyhnutný krok.
29.5.2022 - 11:42

VSŽ!

 

...podrobnosti o právnom základe rozhodnutia by neboli? Vo viem už je IIHF žalovaná za tento rok, tuším na CAS.
29.5.2022 - 13:46
+5

topska

 

No zjavne to pravny zaklad ma lebo este IIHF neprehrala pri tejto teme ani jeden sud
29.5.2022 - 14:14
+21

soli

 

Ja mám pochybnosti o právnom základe pre to, čo Rusi robia na Ukrajine.
29.5.2022 - 16:23
+75

Chamois

 

Dobre napisane, akurat by som prehodil poradie. “Druha rovina” je to podstatne
29.5.2022 - 14:40
+3

moke19

 

a čo vietnam, grenada, panama, irak, somálsko, sýria, juhoslávia, ...?
29.5.2022 - 18:12
+12

kingston

 

nikto nenapachal tolko zla ako mordo: Chronologický zoznam krajín, ktoré čelili ruskej agresii

Japonsko 1904
Ukrajina 1918
Azerbajdžan 1918
Poľsko 1920
Mongolsko 1924
Čína 1929
Ukrajina 1937
Azerbajdžan 1937
Japonsko 1938
Poľsko 1939
Fínsko 1939
Japonsko 1945
Čina 1946
Severná Kórea 1950
Čína 1950
Východné Nemecko 1953
Maďarsko 1956
Laos 1960
Vietnam 1961
Alžírsko 1962
Egypt (Spojená arabská republika) 1962
Jemen 1962
Sýria 1967
Československo 1968
Čína 1969
Kambodža 1970
Bangladéš 1972
Angola 1975
Etiópia 1977
Libanon 1982
Afganistan 1979
Azerbajdžan 1988
Gruzínsko 1991
Tadžikistan 1992
Moldavsko 1992
Gruzínsko1992
Tadžikistan 1992
Azerbajdžan 1992
Ingušsko 1992
Čečensko 1994
Azerbajdžan 1994
Dagestan 1994 a 1999
Gruzínsko 2008
Ukrajina 2014
29.5.2022 - 19:09
+30

moke19

 

áno, dve veľmoci, takže nebudem robiť rozdiel. Počet obetí týchto agresií bol aký?, .... svet nie je čiernobiely, nechajme to
29.5.2022 - 19:18
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Azrael

 

Lol: Toto fakt za 20.storočie nevyhráš
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_the_United_States

Btw.som nevedel, ze americka obcianska vojna bola vlastne agresia USA (proti USA). Uvadzas tam Ingussko, Cecensko, Dagestan, vsetko sucasti Ruskej federacie. Ano, a vsimni si tie roky - vsetko tesne po rozpade CCCP. Amerika vyzbrojovala kaukazskych separatistickych teroristov, lebo chcela rozdrobit Rusko v style rozdeluj a panuj.

Rusko nikdy neprešikace. Ne taki alfasamci isli po konfrontacii s nim smutni jak po vazektomii.
Porozpravame sa na jesen, a nie, nehovorim o plyne (minimalne nie len o nom). Vsetko toto teatro je uz uplne zbytocne sevelenie. Este raz, Rusi chcu vyhrat vojnu, pricom v ich vedomi nebojuju s Ukrajinou a planovali vojnu totalnu (ak bude treba, aj zbranami). Calm down, the party just have started.
29.5.2022 - 19:50
+11

Duri_L

 

Rusko fakt nikto "prešikac" nemusi, oni prešikavaju samych seba a smeruju k podobnemu osudu ako ZSSR. Na jesen sa mozeme bavit, ked sa ozaj zacnu naplno prejavovat sankcie. A nie, ani Cina im velmi nepomoze. Cinske firmy uz teraz obmedzuju biznis s Ruskom.
29.5.2022 - 20:01
+23

Mato-Mi

 

Len sa chcem opytat, suhlasis s tou vojnou? Chces, aby ju Rusko vyhralo?
29.5.2022 - 20:15
+5

Azrael

 

Odpoviem: kedze cely konflikt realne eskaloval pucom na Ukrajine v 2014-tom (zarodky vo forme rastu ukrajinskeho nacionalizmu uz boli zasiate v ukrajinskej spolocnosti na sklonku rozpadu ZSSR), a USA ho spiskali, tak samozrejme, ze ide o klasicku proxy vojnu USA a Ruska. Mozem ti dat aj viacere argumenty, preco to tak je, ale v skratke, toto je vojna nielen o americky vplyv na europskom kontinente, ktory je podla mna skodlivy pre zaujmy obcanov Europy (a nie, nie je to otazka ci USA alebo Rusko, to je falosna dilema), tak jedine co chcem, aby neprehrala Europa. A Europa uz prehrala. Napriek tomu, ze vlady krajin EU to vedia, dalej pokracuju v sebaznicujucej agonii. Ci chcem aby vyhralo Rusko? Minimalne si nemyslim, ze je dobry napad, aby (uplne) prehralo. Ver mi, nechceme druhe medzivojnove Nemecko so 7000 jadrovymi hlavicami. Najlepsie podla mna bude, ak sa prestaneme hrat na skolkarov, zakazovat detinske veci typu hokejove timy a opernych spevakov, a realne si niekto sadne s nimi za stol, a bude s nimi hovorit o veciach, ktore su pre nich od zaciatku dolezite (nesirenie NATO k ich hraniciam). Myslim si, ze tlak na Rusko ako ho pozname teraz je kontrolovany, zamerny zo strany USA, a od pociatku vyprovokovany akurat tak tym, ze Rusko ako krajina na poslednu chvilu zoskocilo z lopaty globalistom - zdrojmi, ekonomicky, kulturne, a su to slovania, co im tiez pri anglo-saxonoch "nepomaha". USA uplne zamerne ignorovali (vlastne nie, oni ho podporovali) narast vplyvu nacionalistickych alebo celkom otvorene nacistickych paralelnych mocensko-militantnych zoskupeni, ktore drzali dokonca za gule aj Porosenka ci Zelenskeho, a my europania sme im v tom pomahali. Denne uz roky sledujem ukrajinsku vnutropoliticku situaciu cez ukrajinskych vlogerov a ziadna jednotna Ukrajina neexistuje, rovnako ako neexistuje vacsina jednofarebnych fejkovych medialnych storiek, ktorymi nas krmia media vlastnene tymi istymi globalistami, ktori spoluzapricinili tuto situaciu.
29.5.2022 - 21:09
+9

Mato-Mi

 

Na jednoduchu otazku, ci suhlasis s vojnou a ci chces, aby Rus vyhral, mi napises elaborat o bla bla bla. Cize este raz. Suhlasis s vojnou a chces aby ju Rus vyhral?
29.5.2022 - 21:14
+32

roman

 

Podpis.
29.5.2022 - 21:58
+7

rasti_assez

 

A keby ano, tak co? A ked mi to je jedno, tak co? Akym pravom sa mi niekto snazi diktovat, koho mam milovat a koho nenavidiet, na oboch stranach su ludske bytosti ktore chcu zit, akokolvek je ta vojna zla a nespravodliva. Ano aj Ukrajinci su skvali ludia, dobre ze sme ich prijali a pomahame im.Lenze moja skusenost je, ze oni nechcu len moju lasku, ale aj nenavist, co im asi nedokazem dat. To bol moj zazitok, ked som ich pozdravil porusky, vsetci na mna zacali zazerat. Iba jedna pani, ktorej som dal 100 eur sa so mnou porozpravala a naozaj pekne aj s manzelom podakovala.
30.5.2022 - 9:40
+3

Mato-Mi

 

Pytal som sa niekoho ineho, ale ok.
Tak nic. Nikto ti nekaze nikoho milovat, ani nenavidiet. Nemusis mat rad ani svojich rodicov, alebo susedov, ale o tom tato debata nie je.
Cudujes sa, ze na teba zazerali?
Ak by nas napadlo Nemecko a museli by sme utiect dajme tomu do Portugalska, asi by som tiez zazeral na cloveka, ktory by ku mne prisiel a pozdravil sa Guten tag.
Ja poznam Ukrajincov aj dobrych, aj zlych, rovnako aj Slovakov. A nic to nemeni na mojom nazore o tom, ze za vojnu moze rus a mal by z cudzej krajiny vypadnut.
30.5.2022 - 9:48
+7

rasti_assez

 

Urcite si si vsimol, som si ani odpovedat nedovolil, zapojil som sa, lebo zaujimal zmysel tvojej otazky. Lebo ci ja, ty alebo ten dotazovany pan suhlasi, alebo chce aby vyhrali Rusi, je uplne jedno.Hlavne pre tie stovky zabitych mladych zivotov.A jazyk je tu nato, aby sa ludia dohovorili, pomahali si a boli ku sebe blizsie, nie aby sa nenavideli.Za tragediu druhej svetovej vojny nemohli ani Goethe ani Schiller, rovnako ako moje ucitelky rustiny, ci zborene sochy Puskina alebo Tolsteho v ukrajinskych mestach.
30.5.2022 - 9:58
+2

Mato-Mi

 

A ako vies, ci ta odpoved pre mna ma, alebo nema zmysel?
30.5.2022 - 10:02
+4

rasti_assez

 

Neviem, preto sa pytam
30.5.2022 - 10:05
0

Mato-Mi

 

Ma
30.5.2022 - 10:17
+4

worth

 

Neviem ako by na teba pozerali zidovsky utecenci pocas 2.sv. vojny ak by si ich zdravil po nemecky. Toto neviem teraz ci je z tvojej strany extra cierny humor alebo to myslis vazne.

Fakt, ze ti je jedno, ze u susedov zabijaju ludi je smutne, bez ohladu na to ci si jeden z tych co veria rozpravkam o vyvrazdovani rusky hovoriaceho obyvatelstva na Ukrajine.
30.5.2022 - 10:15
+11

bigi

 

No oboch stranach su ludske bytosti ktore chcu zit. Rozdiel je ze na jednej strane zit normalne mozu na druhej strane nemozu zit ako chcu lebo ich bombarduju.
30.5.2022 - 15:37
+4

Mato-Mi

 

Pises o nacistoch na Ukrajine, nacistov v Rusku nevidis? U nas dokonca sedia v parlamente, tusim aj v RF. Cize za vojnu moze zle NATO a zly zapad. V ziadnom pripade za vojnu nemoze RF Nesirenie NATA smerom k RF? Ved RF uz davno s NATOm susedi. Vies kde je Kaliningrad, ze? Plus pobaltske staty. Rozsirovanie NATA je len talafatka Putina a marna snaha obhajit si vojnu na UA. Vies preco je vojna? Lebo sa tak Putin rozhodol. Lebo povazuje UA za neexistujuci stat a chce ich znicit.
29.5.2022 - 21:19
+30

Duri_L

 

Cely vojna na Ukrajine realne zacala, ked rusky nacionalista a plukovnik FSB Igor Girkin (vystupujuci pod pseudonymom Strelkov) zacal so svojou ozbrojenou skupinou obsadzovat admistrativne budovy v mestach na vychode Ukrajiny, sam to otvorene priznal:

https://www.denik.cz/ze_sveta/strelkov-valku-na-ukrajine-jsem-rozpoutal-ja-20141120.html

Vojna na Ukrajine je v skratke len o tom, ze rusi nechcu dovolit aby si Ukrajina isla svojou cestou a chcu aby to bol poslusny rusky satelit ako Bielorusko.
29.5.2022 - 22:28
+22

Duri_L

 

Este mi neda k tomu "nesireniu NATO k hraniciam" - namiesto otazky, ze preco sa NATO rozsiruje k ruskym hraniciam si radsej poloz otazku, preco krajiny hraniciace s Ruskom chcu byt v NATO. NATO ak sa rozsiruje, tak hlavne preto, lebo clenstvo v nom si ziadaju krajiny, ktore maju historicky dost negativne skusenosti s Ruskom.
29.5.2022 - 22:36
+16

km24

 

Len on nevie , že NATO sa nerozširuje ... ale krajiny chcú vstúpiť do NATO . Sú aj krajiny , ktoré boli odmietnuté .
29.5.2022 - 23:10
+5

km24

 

Základná otázka znie NATO sa rozširuje o krajiny alebo krajiny chcú vstúpiť do NATO ?
29.5.2022 - 23:08
+2

bigi

 

takze kremboti to dneska nazyvaju pucom organizovanym usa? a vlastne comu sa cudujem, vsak aj za tu to vojnu co vedu orkovia mozu usa a nevedu ju proti ukraine ale proti zapadu. chapem ze to musia hovorit doma, ale ze maju trollov ktori to siria aj dalej a myslia si ze im to vide (aj ked slovensko je specificke tu je velmi vela kolaborantov).

vies na rokovanie treba vzdy minimalne dvoch. rusko nikdy rokovat nevedelo, oni vzdy idu s diktatom. bude to takto a takto inac vas znicime. oni nic ine ako vyhrazky nepoznaju. aj ked sa nakoniec na niecom pod vyhrzkami dohodnu tak to plati iba chvilku a potom tu dohodu rusi porusia.
a nakoniec to kremblot zaklincoval fasistami a denacifikaciou ukrainy, a nie rusko je ahgresor ale zapad
30.5.2022 - 6:24
+6

kubinho

 

mna najviac bavi, jak ti ruSSki fanusikovia v ramci zapadnutia pouzivaju anglictinu (a este k tomu blbo)
30.5.2022 - 12:49
+1

ptr421

 

Nemecko skúsilo bojovať s polovicou sveta, dopadlo to ako to dopadlo. Miesto toho aby si rozmysleli, že to nebol úplne ideálny nápad si nahovorili, že to neplatí, to židia a sociálni demokrati, hento-toto, dýka do chrbta víťaznej nemeckej armády.
Rusko išlo do konfrontácie s polovicou sveta, skončilo to rozpadom a divokými 90-tkami. Preštudovali, spočítali a zistili, že to nebol v princípe zlý nápad, len Gorbačov, Jelcin atď. zradili. Akonáhle sa trochu pozviechali, vytiahli zo skladov tanky a ideme druhé kolo. Tak ich bude holt treba presvedčiť, že to náhoda nebola.
Medzivojnového Nemecka sa vôbec netreba obávať, ono už beží v priamom prenose.
31.5.2022 - 11:38
0

Athotis

 

Ty Rusov nikto nepresti...1904 si Japonci urobili s nich trhací kalendár keď im zničili skoro komplet loďstvo a nebiť intervencie zahraničia tak im obsadia celý ďaleký východ ... O tom ako dostali na búdku v Afganistane sa ani nemusíme baviť , to viedlo k rozpadu slávneho ZSSR ..s tých konfliktov čo tí hore napísali vo veľa Rusi ťahali za kratší koniec , nebavia sa o staršich veciach keď ich v stredoveku okram poliakov a litovcov porozoberalu ako lego skoro všetky ázijské kocovne kmene a až do príchodu Petra Veľkého boli jeden s najslabsich štátov v euroazii
30.5.2022 - 20:47
+3

Mato-Mi

 

Nenarusaj mu jeho propagandou pomylene videnie velkeho Ruska
30.5.2022 - 21:36
+3

Duri_L

 

Vietnam, Syria, Juhoslavia, Somalsko - tam vsade bola vojna uz pred americkymi zasahmi (nie je to objahoba americkych zasahov, len konstatovanie faktov).
29.5.2022 - 19:56
+15

Radovan123

 

Stále im uniká, že Rusi utočili chemickými bombami na mesta v Sýrii ale USA su na vine...
29.5.2022 - 20:35
+8

topska

 

Somalsko spolu s rusmi napadlo Etiopiu. V Syrii Rusi v pohode utocili chemickymi zbranami. Vo Vientanme sa do vojny zapojili aj sovieti. Rusi bojovali aj v juhoslavii, ved vyslali vojakov do Bosny. Neobhajujem americanov, mam na ich vojny svoj velmi vyhradeny nazor ale tak presne ako hovoris, nie je to ciernobiele.
29.5.2022 - 20:52
+2

Azrael

 

Myslim, ze bezni Rusi maju (momentalne) nejake MS prudko u prdele. Oni chcu vyhrat vojnu.
29.5.2022 - 18:18
+4

Mato-Mi

 

Aku vojnu? Nie je nahodou v RF zakazane hovorit vojne? Jedna sa o specialnu vojensku operaciu. Ved sa drz toho, co tvrdi Kremel.
29.5.2022 - 20:14
+30

Duri_L

 

Dobre, ze mu to pripominas. Mozno si Azrael uvedomi, ake stastie ma, ze je na Slovensku a moze pokojne hovorit o diani na Ukrajine ako o vojne. V Rusku by mu za taketo reci hrozilo do 15 rokov vazenia.
29.5.2022 - 21:04
+24

Mato-Mi

 

U nas zije vela ludi, ktori radi pozivaju vyhody demokracie a radi vyzdvihuju rezimy totozne s diktaturou a ich vodcov. A ani si len neuvedomuju, ako hlupo to vyznieva.
30.5.2022 - 6:56
+11

Shinody33

 

Spravne rozhodnutie. Osobne dufam, ze IIHF ich nezoberie naspat "ihned", co sa stiahnu z Ukrajiny, ale ich budu dusit niekolko rokov.
29.5.2022 - 12:01
+57

Urpiner16

 

Účinkovanie oboch krajín by sa nedalo uskutočniť ani vtedy ak by hráči Ruska a Bieloruska reprezentovali krajiny pod vlajkou IIHF tak ako pri dopingu pod olympíjskou vlajkou na OH a ak aj každý jeden hráč by odsúdil inváziu na Ukrajine.Totižto kolízia nepriateľstva by bola nielen v hľadisku ale všade kde by ich sprevádzali pod ochrankou.
29.5.2022 - 12:19
+4

LenTak93

 

len by ma zaujímalo, ako budú postupovať v prípade ZOH, pretože obidvom reprezentáciam budú chýbať body v rankingu za tieto roky
29.5.2022 - 12:19
0

frantapriklep

 

Budú hrať kvalifikáciu
29.5.2022 - 12:23
+31

Pukky

 

Vojnový agresor preboha nemôže účinkovať na zimných olympijských hrách, ktoré sú oslava mieru a spolupráce medzi krajinami. Rusko a Bielorusko na najbližších OH nebudú štartovať a to ani pod nejakou vymyslenou vlajkou.
29.5.2022 - 14:57
+55

topska

 

No prave olympiada je podujatie na ktorom mozu vacsinou sutazit aj sportovci z krajin vojnovych agresorov...
29.5.2022 - 15:26
+4

Pukky

 

Základný princíp olympijských hier bol, že sa museli počas trvania hier rerušiť všetky vojnové konflikty. Nedokážem si predstaviť, že vojna bude trvať aj o 4 roky a Rusko bude štartovať na olympiáde. To je nemožné.
29.5.2022 - 15:39
+8

bigi

 

No a v novodobych oh toto pravidlo o mieri pocas oh bolo porusene uz niekolkokrat a cuduj sacsvete vzdy to boli rudi naposledy pocas oh v pekingu
29.5.2022 - 16:20
+6

zahorak009

 

Určite len rudí? Lebo napr vojna vo Vietname trvala cca 12 rokov. Alebo operácia Trvalá sloboda sa začala ku koncu roka 2001 a USA sa v dôsledku nej stiahli z Afganistanu až vlani, čo je cca 20 rokov. Izrael bojuje s arabmi s nejakými prestávkami v podstate nonstop. Alebo S.Arabia v Jemene začala vojenské operácie v roku 2015 a trvá..., atď. Toto neboli porušenia o mieri počas OH?
29.5.2022 - 21:56
+3

Turiec

 

Pukky: Aj para-OH sú OH. A Ruskí nacisti smelo okupovali a terorizovali susednú krajinu.
1.6.2022 - 15:06
0

Senn

 

Správne rozhodnutie
29.5.2022 - 12:25
+25

GZA

 

Niektorí diskutujúci by si mohli už konečne vytiahnuť hlavu z riti, otvoriť oči a začať trochu rozmýšľať, ak im to, pravdaže, ich mentálna kapacita umožňuje
29.5.2022 - 12:42
+21

Mato-Mi

 

Suhlasim, niektori tu hlavu maju strasne hlboko v ruskej riti.
29.5.2022 - 12:48

zahorak009

 

Tých rití do ktorých sa dá tá hlava strčiť,je naozaj dosť, stačí si vybrať. Ďalšia možnosť je nenechať sa ovplyvňovať žiadnou propagandou,"mainstrímom" ani "konšpírom", skrátka do žiadnej riti hlavu nepchať. A keďže sme(momentálne aspoň zatiaľ a v tomto) každý sám sebe pánom,môžeme si vybrať. Aj ty.
29.5.2022 - 13:25
+14

Mato-Mi

 

Ja som si vybral cestu zdraveho rozumu. A nastastie, stale zijem v krajine, kde mam moznost si vybrat.
29.5.2022 - 13:27
+81

zahorak009

 

Tak,tak,tých rití je na výber naozaj dosť...
29.5.2022 - 13:53
+11

Urpiner16

 

29.5.2022 - 13:56
0

hello, havarju

 

Nechcel by som znova žiť v tom, že by som ten výber nemal..
29.5.2022 - 14:48
+6

zahorak009

 

Jasné,veď si môžeš vybrať viac či menej zatentovanú,podle libosti...
29.5.2022 - 15:09
+5

Shinody33

 

Este si zabudol dodat nieco o TV Narkoza a TV Hnoj
29.5.2022 - 12:52
+5

Urpiner16

 

Stačí si zapnúť české televízie či už štátne alebo súkromné.Tam tá informovanosť občanov je úplne iná a kvalitnejšia.U nás je to všetko na jedno kopyto či prepneš tam či onam.
29.5.2022 - 12:59
+7

napalmdeath

 

televízia??: veď to je prežitok pre dôchodcov. keby nebolo hokeja, tak si televíziu ani online nezapnem.
k téme : absencia týchto mužstiev je pre náš hokej výhodou. menej konkurencie. Ich nevýhodou, nech sa poďakujú kompetentným, že v tomto storočí dokážu viesť vojnový konflikt, obzláš o nič. územie? majú ho ako maku, aj tak leží úhorom. hranice s natom? tie majú už dávno (kamčatka, pobaltie) aj bez vstupu ukrajiny do nato. len vyhovorky, celé je to fraška jedného egocentrického deduška, ktorého už od nástupu k moci bolo výziou návrat do minulosť. čakám kedy bude chodiť obečený ako pravoslávny kňaz alebo cár. všade pozerujú na budúcnosť len v rusku a slovensku pozerajú (skreslene) na minulosť. jazdiť na volských povozoch, kúriť rašelinou a k obedu suchý posúch z vareným zemiakom. na nedeľu dusená žaba alebo jašterica.
29.5.2022 - 17:43
+7

ludogorec91

 

Tieto telce tu snad v hlave maju nejaky prepinac ktorym im nastavis koho maju nenavidiet.podla potreby to moze byt pred volbami fico,potom neockovaní,neonacisti...a potom im tomozes prepnut naspat a neonacistov budù lubit,ale len tych z ukrajiny.
29.5.2022 - 23:41
+5

wilkinson22

 

Dobre
30.5.2022 - 5:58
+2

roman

 

Žiadny prepínač faktnie je treba. Ale na ľudí pohŕdajúcich a konšpirujúcuch tu tlačítko máme.
30.5.2022 - 7:34
+4

amaskiea

 

také to, ktorým sa robí zemiakové pyré?
30.5.2022 - 7:42
0

blaznivyir

 

Súhlasím. Na jednej strane Rusko hovorí, že sa izolácie nebojí a na druhej strane chce užívať všetko čo k životu nepatrí. Majú špeciálnu operáciu, tak nech ju majú...nech sú zmrazení tak dlho kým to nepochopia.
29.5.2022 - 12:56
+38

blaznivyir

 

Samozrejme čo k životu patrí
29.5.2022 - 13:03
+2

DraciaTlama

 

Súhlasím s týmto rozhodnutím.
29.5.2022 - 12:57
+40

BlackCrow

 

snáď je nás takých drvivá väčšina !
29.5.2022 - 13:38
+35

RudoNR18

 

Jaaa by som ich dal az do najnizsiej kategorie... Chybat veru nebudu
29.5.2022 - 13:05
+24

Urpiner16

 

Ani mne nie.Hlavne tí drevorubači z Bieloruska čo robili zákerné fauly ako na bežiacom páse.
29.5.2022 - 13:08
+19

Duri_L

 

Toto inak je velmi dobry navrh - keby totiz IIHF povedala, ze OK, mozete opat ist na nase turnaje, ale musite zacat od najnizsej kategorie, rusi by sa takmer urcite hrozne urazili a samy by odmietli ucast ak by mali zacinat od C kategorie. Takto by sa rusi mohli este peknych par rokov nezucastnovat akcii IIHF aj keby to uz zakazane nemali
30.5.2022 - 13:50
+1

len_tak

 

Správny postoj: Zároveň verím, že pracovníci US Imigration už dostali pokyny ako postupovať pri udeľovaní pracovných povolení pre osoby simpatizujúce s rašizmom.
29.5.2022 - 13:19
+2

enforcer92TN

 

Oh no! Anyway...
29.5.2022 - 13:41
+7

Urpiner16

 

Veľa ľudí si to ani neuvedomuje ale ideme do obdobia studenej vojny Rusko v.s. Západ ešte horšej ako to bolo minulom storočí ZSSR v.s.Západ.
Toto nemá koncovku mierotvorného urovnania na dlhé roky preto aj bez Ruska a Bieloruska to bude
v hokeji čo sa týka MS na dlhé dekády.
29.5.2022 - 13:55
+4

MackoPu

 

Absolutne mi na MS nechybali a ani nebudu.
29.5.2022 - 14:00
+39

Mato-Mi

 

Vnimam to rovnako
30.5.2022 - 9:34
0

belo

 

Tak hadam si ale uvedomujes ze v europe je vojna, neviem preco spominas studenu vojnu.
29.5.2022 - 14:14
+3

Urpiner16

 

Ty si ešte veľmi mladý a nezažil si to čo my čo vieme čo bola studená vojna.Tá príde potom ako si rusi vytýčia dobyté časti Ukrajiny a nebude sa ich chcieť vzdať tak ako to urobili na Kryme.Potom príde tá studená vojna.
29.5.2022 - 14:58
+4

moke19

 

Krym získali na základe referenda, či nie? referendum je ale, podľa našej propagandy, aj podľa Teba anexia?
29.5.2022 - 18:21
+1

Mato-Mi

 

Krym ziskali vojensky a az po obsadeni Krymu vojakmi, doslo k referendu. Ale rozmyslam, ci ma vobec zmysel ti to vysvetlovat.
29.5.2022 - 18:52
+40

moke19

 

rozmýšlaj ako chceš, obyvatelia krymu sa rozhodli, neviem presne, ale viac ako 95% ich bolo, zmysel má každá debata, teda podľa mňa
29.5.2022 - 18:56
+1

soli

 

Referendum zorganizované za pár dní, bez debaty o ňom a za prítomnosti ruskej armády. Fajné
29.5.2022 - 18:58
+31

Dracik_18

 

To je strašná kokotina to referendum...keď chceli referendum tak mali spraviť v celej Ukrajine ,nie len v tej časti...čo myslíš ako by dopadlo referendum keby sa chcela Dunajská streda otrhnut?

Katalanci , tiež spravili referendum a chuja im to pomohlo ...
29.5.2022 - 19:00
+26

VSS Košice

 

si debil !
29.5.2022 - 19:13
+7

Urpiner16

 

Ty si debil.Dráčik má pravdu.Referendum musia odobriť obidve krajiny a to sa nestalo.Bolo to jednostranné a samozvané vyhlásenie.
29.5.2022 - 20:07
+4

VSS Košice

 

si moke-ho hovorca ?
29.5.2022 - 20:35
+1

Mato-Mi

 

Rozhodli sa slobodne a demokraticky ako to uz zvykne byvat v rusky okupovanych a ovladanych uzemiach. Presne take iste slobodne volby sme tu mali az dovtedy, kym Rus neodisiel z nasej krajiny. Ludia volili slobodne a demokraticky a vzdy vyhrali komunisti
29.5.2022 - 19:23
+22

Mato-Mi

 

V niektorych volebnych miestnostiach bolo za priclenenie Krymu k RF az 106%.
29.5.2022 - 19:51
+21

Duri_L

 

Tie vysledky referenda na Kryme maju asi taku vypovednu hodnotu ako vysledky volieb v Severnej Korei.
Alebo spytam sa inak - mas pocit, ze referendum zorganizovane za par dni pod dohladom ruskej armady mohlo dopadnut inak? Myslis, ze keby za pripojenie k Rusku hlasovalo napr. len 30% ludi, tak by ruska armada povedala - ok, balime to, ideme spat do Ruska?
29.5.2022 - 19:51
+23

Breadman

 

29.5.2022 - 19:54
+4

Sani

 

Cize ked si nejaka parta exotov typu Duray, alebo Gimesi zorganizuje referendum na zitnom ostrove...jeho vysledok by si respektoval?
29.5.2022 - 22:29
+9

Captain

 

referendum malo učasť 120% taku obrovsku podporu nemaju ani politici v KĽDR
30.5.2022 - 8:37
+1

Urpiner16

 

Takže podľa teba ak by sa rozhodli južné okresy Slovenska o refendum za pripojenie k Maďarsku a bolo úspešné tak by to bolo ok?Anexia je Krym samozrejme lebo s tým nesúhlasili obidve krajiny a bolo to jednostranné vyhlásenie pripojenie sa k Rusku.
29.5.2022 - 18:54
+5

moke19

 

vieš čo? chcel by som vedieť, ako by takéto referendum u nás, a najmä v tejto dobe dopadlo. Nemáme demokraciu? Tak prečo to nevyskúšať, aspoň prieskumom, ...
29.5.2022 - 19:02
+1

Urpiner16

 

Lenže ty si musíš uvedomiť že najpodstatnejšie na tom aby referendum malo medzinárodný kredit nie je to že sa nejaký región rozhodne k niekomu patriť ale to že to musia kladne odsúhlasiť obidve krajiny.To jest nástupnícka ku ktorej sa región či poloostrov hlási i odstupujúca.A to v prípade Krymu a ani u nás by nebolo medzinárodne uznané.To znamená že vždy s tám musia súhlasiť obidve strany a nie podlo niečo obsadiť,urobiť jednostranné referendum a bez súhlasu Ukrajiny sa pripojiť.To takto nemôže byť akceptované.
29.5.2022 - 19:17
+5

VSS Košice

 

je celkom na smiech ako sa tu prorusky trolovia ako ty idu ohanat demokraciou ked im to pasuje ...
29.5.2022 - 19:17
+30

worth

 

Hlavne by som chcel vediet ako by to referendum dopadlo, keby odtial predtym vojaci bez insignii vyhnali slovensky hovoriace obyvatelstvo a referendum by prebiehalo pred hlavnami samopalov.
29.5.2022 - 19:18
+7

bigi

 

Referendum na vojrnsky obsadenom uzemi pod hlavnami samopalov okupanta, s listkami bez obalky do prisvitnych urien, ano je to anexia
29.5.2022 - 20:11
+8

Chamois

 

Dam ti jednu radu do zivota. Tes sa z hokeja a nevyjadruj sa k veciam, ktorym nerozumies. Zbytocne sa zosmiesnujes. Taketo “dišputy” ries v lokalnom šenku.

Neskutocne ma hreje pri srdci, ze na tomto fore ma vacsina ludi zdravy rozum. Tych par polomagorov a byvalych volicov Kotlebu, resp. buducich volicov nackov volume 2 zo seba robia bezplatnych sasov.
29.5.2022 - 21:16
+11

worth

 

Pocas studenej vojny kontrolovala moskva pol sveta a aj tak to ekonomicky nezvladli. Teraz kontroluju leda tak cecensko a bielorusko. Neviem ako dlho dokazu tymto sposobom fungovat ked si nevedia sami vyrobit dolezite technologie ako pocitacove cipy. Ano, spolupracuju s Cinou a Indiou, ale tieto krajiny v podstate zneuzivaju situaciu kam sa Rusi dostali a zdieraju ich o lacnu ropu a plyn. Ani oni si netrufnu dodavat im technologie, pretoze obchod so zapadom je dolezitejsi.

Nie som odbornik a urcite nespochybnujem tvoje skusenosti, ale neverim tomu, ze Putin dokaze v sucasnosti udrziavat studenu vojnu proti celemu svetu a nezbankrotovat.
29.5.2022 - 18:26
+6

pucoo

 

Z môjho pohľadu len jedna vec...Rusi vo všeobecnosti stále dokola opakujú, ako ich kde kto ohrozuje. Ale v podstate veľká väčšina ľudí ich má na háku a nechce mať s nimi nič spoločné. Skrátka, nie je to spoľahlivý partner. Asi toľko k tomu...
29.5.2022 - 14:49
+38

pupo

 

Ešte vo februári tvrdila európska elita niečo iné, len toľko …
29.5.2022 - 16:08
+1

pucoo

 

Hovorím o ľuďoch, nie elitach. Pretože málokedy názor elít korešponduje s hlasom väčšiny. Išlo mi len o to, že krajiny ako také nechcú ohrozovať Rusko, nebodaj na neho útočiť, vedia, akí sú to defétisti a v prvom rade by sa mali starať i to, aby to u nich fungovalo a nie sa hrať na gerojov...
29.5.2022 - 16:48
+5

pupo

 

V pohode ja s tebou súhlasím,ale podľa mna je/bol problém v elitách Európy. Bavíme sa o návratu hokejistov na MS a OH ale ešte rýchlejšie sa vrátia “obchodné vzťahy” s Ruskom a budú sa všetci tváriť že sa nič nestalo….
29.5.2022 - 17:06
0

pucoo

 

Obchodné vzťahy s Ruskom už nebudú také ako doteraz, to je myslím si, že jasné.
29.5.2022 - 17:09
+5

pupo

 

Uvidíme ja si to moc neviem ešte predstaviť
29.5.2022 - 17:23
0

kaviarista

 

Na zaklade podobnych kolektivnych vin koncili Zidia v plyne. Co ma rusky sportovec spolocne s tym, co robia jeho politruci z rovnakej krajiny, pokial sa k nim sam slobodne neprihlasi? Europske vlady vratane slovenskej sa zacinaju cim viac podobat na nacisticke. Aj nacisti cenzurovali vsetko, co bolo proti nacistickej ideologii. A na kolektivnej vine mali postaveny cely pravny system.
29.5.2022 - 16:06
+14

bigi

 

O skej kolektivnej vine to pises? Co ma rusky sportovec s tym co robia...? Zeby to ze ten rusky sportovec robi tym politrukom propagandu
29.5.2022 - 16:25
+25

soli

 

Nacisti sedia v Kremli.
29.5.2022 - 16:26
+21

Duri_L

 

Tak zrovna par ruskych hokejistov sa k podpore Putlera celkom otvorene hlasi...
29.5.2022 - 17:12
+10

roman

 

Rusko už fašistický režim naplno trénuje celé roky. Vymývanie mozgov deťom na základke. Cenzúra a lživá propaganda v TV. Z toho sa ešte dlho nevyhrabú. Bars aj keby sa hneď zbavili Ľutina.
29.5.2022 - 17:16
+36

amaskiea

 

cca. od r. 1917
30.5.2022 - 15:28
0

topska

 

Ale tu ide o to ze federacie tych sportovcov schvaluju resp. sa nedistancuju od toho co robia ich politruci z rovnakej krajiny. Je to REPREZENTACIA. Mas to vsetko vysvetlene v tom slove. Okrem ineho. Ty to tu pises ako keby to nikdy neexistovalo nieco take. Vid taka Kena a futbal v Afrike momentalne.
29.5.2022 - 17:19
+8

Duri_L

 

Jednoznacne spravne rozhodnutie: rusi mi vobec na tychto MS nechybali a uz vonkoncom nie Bielorusko. Zvlast v Rusku je sport silno vyuzivany v prorezimnej statnej propagande a preto je dobre im nedat prilezitost pretrcat sa na MS v hokeji a vlastne ani na ziadnom inom sportovom podujati. Ti co to pisu o kolektivne vine by som rad pripomenul, ze na Ukrajine sa teraz kvoli vojne nehra ziadna sportova sutaz (ani futbal, ani hokej), takze kolektivne vacsina ukrajinskych sportovcov znasa tragicke nasledky vojny, hoci sa nicim neprevinili.
29.5.2022 - 17:05
+20

LenTak93

 

Súhlasím. Avšak, čím sa prevenila časť športovcov z Ruska, ktorá nesúhlasí s krokmi ich prezidenta? Tiež sú hodení do jedného vreca... a nemyslím si, že je to správne.
29.5.2022 - 19:02
+2

pucoo

 

Môžu verejne vystúpiť a odsúdiť veci, ktoré sú mimo zdravého rozumu. Môžu požiadať o azyl, peňazí majú dosť. Kecy o rodine neobstoja, tým len potvrdzujú, že v Rusku je to na hovno. Zažil som diktatúru proletariatu a utekalo sa vo veľkom a teraz je možnosť žiť niekde inde omnoho jednoduchšia...
29.5.2022 - 19:15
+9

dk

 

do akeho vreca? ved hokejisti ako taki hraju po celej europe, a nhl. nikto ich odtial nevyhodil. Ide o reprezentaciu, to je nieco ine predsa
29.5.2022 - 19:17
+4

FeroMotyka

 

Už len tým, že by momentálne chceli reprezentovať Rusko by v podstate nepriamo súhlasila s tým čo Rusko robí. Ja neviem fakt prečo to toľko ľudí tak rieši. Neživí ich hranie za repre tak nechápem prečo by im to tak malo chýbať k životu ešte ak sú si vedomí, že to čo robí Rusko nie je v poriadku.
29.5.2022 - 20:06
+4

fifofrogy

 

Nechcel som reagovať na túto diskusiu len si ju prečítať a po dlhej dobe tejto šialenej vojne pozrieť ako sme na tom čo sa týka pohľadu a teší ma vidieť že sme v tom všetci spolu a ďakujem vám všetkým so zdravým rozumom 🙏! A dodám že áno Ukrajinský šport vďaka týmto Orkom z Mordoru trpí a platí veľmi krutú daň a už nie tým že nič nefunguje nič sa nehrá atď ale platí doslova krvou ...žiaľ už dnes môžeme konštatovať že Ukrajina prišla o veľmi veľa vrcholových športovcov ktorí už nikdy neuvidia svoje rodiny či nikdy už tie rodiny nebudú mať o športovcov ktorí už budú znášať nielen psychické ale hlavne fyzické následky ...ale sú to hrdinovia ktorí padli za slobodu pravdu a vieru v ňu za spravodlivosť a aj za nás za civilizovaný svet za slobodu za demokraciu . Hrdinom sláva !
29.5.2022 - 22:37
+6

Tino

 

ua: sa uz nachadza v spolocenskom kolapse, vojnovy stav toto zatial dokaze prekryt, usilie sa sustreduje na vyhnanie agresora individualne tragedie, zruinovana kultura, sport, vlastne vsetko teraz nie su priorita....toto sami nebudu schopni nanovo vybudovat a aj keby im svet neviem ako pomahal na nohy sa budu stavat roky,velka cast krajiny je uplne znicena infrastrukturu im rus nadalej denne systematicky likviduju....ak nelikviduju tak kradnu, niekedy ma napada ze on tam poslal otrokov aby to rovratili rozmlatili rozkradli spachali co najviac nasilia na komkolvek tak aby ua samostatne nemohla prezit resp ak ma prezit tak docista zruinovana
29.5.2022 - 22:53
+2

fifofrogy

 

Mne to písať nemusíš ja to viem úplne presne každý deň sledujem všetko čiže viem čo sa deje na fronte a tým mám aj informácie o šialenstve týchto Ruských zvierat a urážam zvieratá je to doslova vírus ! Každý deň sledujem Feigina s Arestovičom ich efír kde sa dozvedám kopec informácií plus Rádio Sloboda atď atď atď čiže informácií a videí mám x a žiaľ už je to so mnou tak že už naozaj máločo z videného ma dokáže dostať a to vidím videá ľudí bez rúk nôh deti ktoré budú nadosmrti invalidní mladých ľudí ktorí chceli žiť a žiť už nebudú nikdy a o Mariupole v dnešných dňoch bez kanalizácie vody a mŕtvol po celom meste a hroboch na každom kroku nemusím ani písať to by som písal a písal a písal ...to není vojna to je šialenstvo ...
29.5.2022 - 23:08
+1

Tino

 

arestovic: si to postavil na triezvom skoro cynickom slovniku, pracuje stale pre sbu a preto si vzdu hovorim ze opatrne s jeho info, kazdopadne drviva vacsina toho co povie koresponduje s realitou a jeho predpovede ako sa konflikt bude vyvijat su legendarne...ved na tom ze presne oznacil ze rus ich prepadnu aj kedy cca + jeden z planov rozsiahlej invazie popisal skoro presne to ma cele postavene...hoci to ze rus zautocia sa vedeli oni neriesili ua na najvyssej urovni ci ale kedy, ako, odkial, v akom pocte ,sile...arestovic ludi na toto chystal svojim sposobom ,v tom case samozrejme nemal tolko sledovatelov dosah bol mizerny...sledujem aj butuzova z censor aj ked je kontroverny ale info ma tiez rychle a presne funguje priamo v bojovej zone...sem tam dramaticky,pateticky stalo sa aj ze povedal privela a ohrozil niektore operacie...ale vojaci ho maju radi vedia ze pretlaci ich problemy tak aby boli vypocute..+ alexander kovalenko to je skor analitik
29.5.2022 - 23:36
+1

fifofrogy

 

Tak s tebou by to 🍻 bolo fakt v zaujímavej konverzii 👍 nájdi si tým pádom.aj Gončarenka je to poslanec Ukrajinského parlamentu tak isto je výborný kopec dobrých analýz či pohľadov z EÚ Anglicka atď .
29.5.2022 - 23:41
+1

Tino

 

sedujem: tento konflikt od 2014 roku, resp aj ua politiku , preotze ta s tym uzko suvisi....UA si presli neuveritelnymi zmenami , stale to nie je dokonale , uricte hodne skorumpovane , stale tam maju nekompetentne kadre ale oproti roku 201
je to nebe a dudy, zial co ua chyba su prachy...aby mali viac a lepsej techniky, municie, vedeli zaplatit schopnych ludi,nakupit dalsie klucove tehcnologie...oni mali vlastny technologicky vyvoj/oni ho realne aj maju a je neuveritelne co dokazali s rozpoctom aky maju, ale nestaci to /RUS su ina hmotnostna kategoria/....goncarenka samozrejme sledujem.vratane vsetkych UA vojenskych komunikacnych kanalov...uzitocne je ale sledovat aj rus, co je aktualne tazke , ale da sa cosi vyvodit ...napr topwar.ru je fajn....neda sa prispievat, ale ak vies po rus da sa vela zistit o tom ako na tom rus su mentalne....v poslednom cae je uz tazko zistit ako realne vojensky, im uz hromadne prepina a blabolia nezmysly o zazracnych zbraniach , vymyslaju neuveritelne vojenske operacie, ktore sa vraj mali stat...ale celkovo je to skvela sonda do myslenia RUS....jeden z mala ako tak relevantnych zdrojov...pred vojnou to bola seriozna stranka, dalo sa vela dozvediet, teraz kedze sa im nedari pdola predstav sa zacinaju opustat a straca to tam na hodnote, bezne vypisuju bludy ako nasi dezolati, stale vsak to lepsie v ramci RUS.
30.5.2022 - 11:04
+2

fifofrogy

 

Ďakujem za tip na stránku Orkov no žiaľ ich nesledujem už x rokov neskutočné ako sa nechali doslova ako to zvyknú hovoriť Ukrajinci zazombyrovať doslova sú všetci zombie nič v hlave len krv krv krv od dôchodcov na smrteľných posteliach až po novorodencov...to čo dokáže vysielať propaganda v Mordore že na strane Ukrajincov bojujú Satanisti či že jedia konzervy ľudí ešte z druhej svetovej vojny či že v Mariupole našli sídlo LGBTI komunity odkiaľ boli riadené Americké vojenské operácie či že my máme nejaký chromozóm v západnej Európe ktorý nám nedáva možnosť pochopiť že vlastne Mordor činí správnu a dobrú vec a že my im máme byť vďačný či ďalej že kačky ktorým boli implementované infračervené porty na tepelné žiarenie na ničenie ruských leteckých síl či biologické zbrane hromadného ničenia čiže Slovanov v podobe vtákov atď atď to by som ešte tých perál ťahal a ťahal do večera a to tam majú každý deň nejaké prebitie toho pomyselného dna ono raz jeden múdry človek povedal a tomu už je x rokov no utkvelo mi to v hlave že rusa nikdy nepochopíš s ním sa musíš naučiť len žiť a žiaľ je to mentalita ktorá si žije svoj autistický život od cárskeho Ruska a žiaľ to nikdy Rusko nevedelo pochopiť že existujú ľudia ktorí ľúbia slobodu vedia mať svoj názor majú a milujú demokraciu chcú slobodu a nie totalitu a diktatúru ako to je od nepamäti v Mordore ...a mám rád aj Olega Ždanova ten je fakt topka vojenský analytik + páči sa mi Igor Girkin ten svinopes teroristický ako zrazu obrátil kabát a zrazu už nezobe Putlerovi a jeho posluhovačom len som zvedavý dokedy bude živý lebo keď ho nedostanú Orkovia dostane ho Ukrajina a tá sa s ním vysporiada ako s každým teroristom spoza Uralu .
30.5.2022 - 12:00
+1

fifofrogy

 

Zabudol som dodať že z Ruska sledujem akurát tak kanál Navalného čiže jeho ľudí + zbožňujem ukrajinského žurnálistu Dmitrija Gordona.
30.5.2022 - 12:09
+2

Tino

 

zaujimave info: denne vystupy v bojov dava vo svojom youtube kanale Wolsky, snazi sa nezaujato, niekedy to samozrejme nejde...ale neprijemne UA fakty nezakecava, kanal sa vola Wolsky o Wojne
30.5.2022 - 12:36
0

fifofrogy

 

Dík za toto si určite pozriem 👍
30.5.2022 - 22:41
+1

Tino

 

sledujem: aj tento kanal

https://www.youtube.com/c/SpeakTheTruth1

vobec nie spatne, zopar krat sa stalo , ze mal info, ktore este nebolo nikde zverejnene , resp. sa stalo,ze v analyze sa neuveritelne trafil....celkovo mam z neho pocit, ze ma velmi , velmi dobre info z USA, GB vojenskych zdrojov, napadlo ma aj ci on nefunguje ako komunikacny/vystupny kanal...nieco na sposob belingcat.
31.5.2022 - 10:25
0

Tino

 

s girkinom: je to tazke, on je prepnuty nacionalista, co pise je casto sarkasticke, nie ze fandi UA, sa vysmieva RUS veleniu ze je neschopne , je to proste magor , ktory keby mohol to riesil radikalnejsie a to by bolo este len masaker na UA...nezamienaj si to co pise s tym, ze by bol odrazu obratil kabat...okrem toho on dostava vela priestoru aj v statom kontorlovanych mediach kde toto bezne hovori a to uz vobec nie je len tak v RUS ...tam ta zatvoria za net vojne, alebo prazdny plagat, o pracu prides ked vobec o vojne hovoris a gisrkin sa vykecava a kritizuje vo verejnipravnych mediach , na tweete a nic sa nedeje?....typek je normalne sluziaci pre RUS rozviedku, pripadne aj FSB a to co robi je jeho praca....tak ako rozbehol bordel na donbase tak robi na ukol to, ze vypisuje zdanlivo kontroverzne kraviny, ktoreale sluzia rezimu nejakym sposobom....co sa tyka RUS propagandy ja sa uz len uebavam, to su absurdne nezmysly, ktore ked uz bezne hovoria politicke spicky znamena ze system ktory si vybudovali sa otriasa...propagandu ma na starosti solovjov, skabaeva, simonjanovci dalsi....ma to ist cez nich ked musi lavrov bekat kraviny s RUS je to zle....na hubu ale padnu vsetci chytrejsi to vedia, preto sa uz necele 4 miliony stihli z RUS zdekovat
30.5.2022 - 12:28
0

Duri_L

 

Neviem preco pises o spolocenskom kolapse. Praveze teraz su ukrajinci zjednoteni ako este nikdy neboli (netvrdim, ze im to vydrzi vecne, skor ci neskor bude vidiet aj istu nejednost, ale v snahe zvitazit a vyhnat okupantov este dlho budu takmer vsetci za jedno). A co sa tyka obnovy Ukrajiny po vojne - ano, bude to na roky, ale podstatne je, ze EU bude pomahat s obnovou, ved sa predsa otvorene hovori o Marshallovom plane pre Ukrajinu, ja verim, ze tu krajinu po vojne postupne znovuvybuduju (aj ked to bude na dlho).
Este k tomu kolapsu - pre mna jednym z takych dobrych signalov ze nekolabuju, ale v ramci moznosti sa snazia nejako fungovat a makat je, ze vraj, ze sa im podarilo zasiat na 78% polnohosparskych ploch (v porovnani s osiatymi plochami minuly rok):

https://twitter.com/ScottIrwinUI/status/1530196640690233345

Tu tiez si mozes precitat o farmaroch, ktory seju 30 km od frontovej linie v Zaporizskej oblasti:

https://twitter.com/EuromaidanPress/status/1514830674875887619
29.5.2022 - 23:26
0

fifofrogy

 

Robíte mi chlapci radosť že ste informovaní a že chcete byť informovaní ...je radosť vidieť že je tu x ľudí ktorí ak chcú vedia mať veľa informácií 👍 áno aj napriek vojne Ukrajinci šli do sejbou ako sa len dalo a žiaľ aj pri tejto práci bolo veľmi veľa strát ale nevzdali to klobúk dole pred týmto národom.
29.5.2022 - 23:34
0

Tino

 

aby sme : si rozumeli je uzasne co zatial UA dokazali, ako sa drzia, ake maju odhodlanie, ale dosledky ich neminu nech sa akokolvek snazia...uvediem priklad, ti ludia zili ako my, maju uvery , hypoteky, milion vselijakych zavazkov ...miliony ludi a to vsetko islo do pecka, mnohi prisli o vsetko, uplne vsetko maju to co si zbalili ked utekali a mnohi z nich navyse znicene zdravie...toto sa podpise pod spolocnost ovela silnejsiu, kompaktnejsiu, organizovanejsiu nez boli/ su UA...schopnost plnit zavazky isla do prdele a tym ze sa jedna fakto v lepsom pripade len statisice rusa sa system...ktovie kolki svk rozmyslali nad tym ak oto funguje vo vojne so zavazkami, kto a ako ich splacam za akych podmienok, poistit sa neda, toto nikto neurobi ale zavazky platit treba, lenze ako ked nie je prijem, clovek si zachranuje zivot....a ak prijem , je ale nehnutelnost je vo vojnovej zone kolki budu platit v tej neistote co s ich majetkom....kumuluje sa kopec problemov, ktore v dosledku znamenaju kolaps, kolaps neznamena, ze sa odrazu UA budu po uliciach pohybovat bezprizorne ako zombici, ale ze ta financna/hospodarska mizeria dolahne nie len na jednotlivcov, ale aj stat...ked vojna odide zistia mnohi ze realita je brutalna a treba ju riesit , socilane pnutie budu silniet a RUS to budu urcite zivit, pretoze im ide o brodel....marshalov plan je fajn, teraz sa o tom hovori, budem verit, ze ked pride na plnenie stanbe sa to realitou....opat uvediem priklad, odhodlanie pomahat UA materialne bolo silne, spolocne jasne deklarovane v realite je to od FRA, pripadne DE skor len symbolicke....ked pride na to platit a teda stradat, kazdy stat si rozmysli ci a kolko si urve zo svojho pre UA, UA to sama nedaq , neexistuje...aj keby RUS na hlavu porazil ia ti museli platit silene reparacie co je uplny sen aj tak to nebude stacit, tak zdevastovana je to uz teraz krajina a hospodarstvo....toto sa zatial ale neriesi, teraz musia bojovat, resp my na svk to neriesime, ale bezni uA zijuci v realivne bezpecnych oblastiach uz problemy maju su radi, ze su radi, stat im pomoze nejakou symbolickou davkou ale v podstate zivoria, ziju z toho co im posle humanitarka, resp ich pribuzni ktori pracuju na zapade
30.5.2022 - 12:14
0

Tino

 

luto: ni je ludi z BLR, realne je drviva vacsina proti tomu co robi diktator nemaju vsak zatial silu to zvratit, paradoxne alebo mozno aj vdaka tomu bezni blr s vylucenim z MS necirkusuju, resp mnoho toto rozhodnutie chapu a podporuju, proste v blr je to mentalne nastavenie verejnosti ine ako v Rus...kde vacsina stoji za vodcom.
29.5.2022 - 22:37
0

fifofrogy

 

Áno áno Tino plný súhlas s tvojím príspevkom vidím že si v obraze klobúk dole lebo toto málokto vie 👍 mám veľmi rád "Reálna Belarus" týpek dáva presný pohľad z BLR tak isto stovky Bielorusov bojujúcich na strane Ukrajiny v batalióne Kalinovského či Bieloruský Yanki + NEXTA kto ovláda Ruský jazyk či Ukrajinský statočne dostane veľa info o situácii z politiky či z bežného života alebo priamo z frontu ...každý to vie nájsť na Telegrame tam je toho veľmi veľa .
29.5.2022 - 22:45
+1

Tino

 

tak: mne pride ako samozrejmost vediet aka je cca spolocenska situacia / klima v krajinach agresorov...od tohto sa totiz odvija mnohe a mnohe sa da tymto vysvetlit...napr preco blr do vojny priamo este nevstupilo...blr info zdroje sledujem, su presne,resp velmi dobre informovane... vdaka tomu ze sa u nich nastastie zatial nebojuje nevkladaju do informacneho toku zbytocne vela emocii...mne sa na blr paci ich odolnost...su oblbovani rovnako masivne ako su oblbovani bezni rus avsak efekt je opacny nez v rus...ua tym ako sa brani im dala sancu zbavit sa diktatora a blr to vedia podporuju ua pretoze ked ua neprehra lukasenko skoncil
29.5.2022 - 23:17
0

fifofrogy

 

Dal by Boh aby Ukrajina s Mordorom zvíťazila !
Sláva Ukrajine Živie Belarus !
29.5.2022 - 23:21
+2

warn1ng

 

NEXTA vynikajuco informuje na Twitteri aj v anglickom jazyku. Zopar dni boli sice banned, ale uz znovu funguju. Vzdycky ked sa chcem dostat do obrazu, idem na ich stranky. Nie na Slovenske pseudoinformacne weby ktore za kazdym hladaju senzaciu a clickbaity. Tam mas informacie rychle, presne a zo spolahlivych zdrojov. Tu mas ooooobrovsky nadpis a v clanku jedno velke nic.
30.5.2022 - 14:46
0

Mato-Mi

 

Ja za seba NEXTU tiez odporucam.
30.5.2022 - 15:04
0

yaro.s

 

Tie ukrajinské zdroje, aj tá bieloruská opozičná, je niečo podobné ako tie ruské, len z opačnej strany.
Aj keď tie ruské oficiálne vojnu príliš nepokrývajú.
Netreba zabúdať, že je to všetko bývalý " ruský svet".
Klamú tak jedni, ako aj druhí.
To len tu sú z Ukrajiny, ktorá bola v rebríčkoch korupcie, stave spoločnosti pred vojnou pomaly ešte horšia než tá ruská naraz anjeli.
Mne je ľúto bežných Ukrajincov, som na ich strane, ale info si triedim, napr.aj z izraelských zdrojov, dokonca aj arabských, samozrejme tiež zo západných, ktoré sa pohybujú v branži už veľa desaťročí.
31.5.2022 - 7:13
+3

Mato-Mi

 

Podla mna si nikto normalny pred korupciou na Ukrajine oci nezatvara, ved ako by sme aj mohli, u nas na Slovensku mame s korupciou vlastne skusenosti a ze ich mame pozehnane.
Niet cloveka na Slovensku, ktory by sa s nejakou formou uplatku asi nestretol.
A kto tvrdi v diskusiach o UA, ze tam ziju len mierumilovni ludia? Je to krajina ako kazda ina, myslim v zlozeni obyvatelov, ziju tam ludia aj dobri, aj zli.
Ale co ma korupcia na UA spolocne s tym, ze sa brania proti agresorovi?
31.5.2022 - 7:55
+8

Poprad_eskape

 

Aj naša Slovenská socialistická republika by sa dala nazvať bývalým ruským svetom. Bez mihnutia oka "ruským". Už trochu menej "bývalým".
31.5.2022 - 8:24
+2

warn1ng

 

Ja nemam iluzie ani voci proukrajinskej, resp. prozapadnej propagande. Viem ze tu funguje rovnako ako proruska. Ale ta prozapadna aspon stoji na nejakych overitelnych zakladoch. Ta proruska stoji na cistych fabulaciach a na ospravedlnovani vojenskej agresie ala "vsetci mi ublizuju, musim sa branit ublizovanim dalsim". A od "urciteho" datumu je mi cela proruska propaganda s ich hlasnymi trubami typu Blaha, Fico alebo Harabin hlboko u riti. Ved si este pamätame ako nedavno na ich zhromazdeniach vykrikovali "nikdy proti Rusku!" alebo ze Ruska armada pri hraniciach s Ukrajinou len cvici. Huuuuups, kde udelali soudruzi z NDR chybu?
31.5.2022 - 9:02
+5

Tino

 

tu asi: ani nejde o to verit, ale mat viacero zdrojov, vdaka comu sa da info overovat....a ked zistis, ze zdroj pravidelne informuje korektne tak istu mieru dovery si vybudujes...na UA stranu funguju vojnovi reporteri, vid Butusov napr ktory nema problem o tvorene o korupcii v UA armade, o nedostatkoch , problemoch ake maju...niekedy je to na hrane a UA ho obvinuju , ze pomaha rus, ale nezasiahnu, dalej si robi svoju pracu..na rus strane takeho reportera nemas, rus nemozu podavat informacie o vojne inac nez to komunikuje tlacove oddelenie, cize vlada...neexistuje nejake seriozne vojnove informovanie reportingom, ak to sledujes a jeden by mal aby si urobil pobraz je to absurdne, slabomyselne divadlo....ja sa vzdyk e d to vidim pozastavuje pre koho to vlastne robia a kto tomuto mote verit...cele to samozrejme vychadza so skutocnosti, ze nezavisle media v RUS prestali existovat...uz pred vojnou boli silne potlacane, ale s vojnou sa definitivne zlikvidovali.
31.5.2022 - 10:10
0

ufák

 

správne, keď nemajú rešpekt k ľudským životom, platným dohodám, kultúrnemu dedičstvu, hraniciam, tak s nimi nikto normálny nemôže chcieť ani športovať .
30.5.2022 - 5:02
+5

Urpiner16

 

Presne tak ako vravíš.Len ja okrem rusov mám problém i s kosovom.
31.5.2022 - 23:02
+1

DraciaTlama

 

Christian Jaroš ide hrať do KHL za Omsk???
30.5.2022 - 22:45
+1

topska

 

To bude diskusia
31.5.2022 - 8:57
+1

DraciaTlama

 

dufam, ze je to len nedorozumenie
31.5.2022 - 10:05
+2

matus93

 

Nie je , ide do Omska ..
31.5.2022 - 13:20
0

Breadman

 

31.5.2022 - 13:23
0

matus93

 

Akože potvrdilo to zopár slovenských stránok a odvolali sa na ruské média .. pravdepodobnosť že je to kačica je nízka aj keď oficiálne to ešte nesvieti nikde .. takze komu neni zhora dáno vieš jak to .. 🤷‍♂️
31.5.2022 - 13:33
+1

Breadman

 

Ak sa to potvrdi, tak poprosim nasledovat podla vzoru Svedov a Finov, a teda ho uplne vylucit z reprezentacie a uz ho nevolat.
31.5.2022 - 16:22
+4

BlackCrow

 

budem prvý čo mu naloží koľko sa do neho vojde. snáď je to len hlúpy vtip !
31.5.2022 - 11:02
+1

Duri_L

 

Tiez sa mu dost cudujem ak tam ozaj ide, uz len kvoli tomu, ze do Ruska sa ani neodporuca cestovat:

https://www.aktuality.sk/clanok/0gk7pdy/rezort-zahranicia-neodporuca-cestovat-do-ruska-a-radi-ako-z-krajiny-odist/
31.5.2022 - 15:31
0

Tino

 

problem: bude aj s menou v ktorej bude plateny, valuty nemaju, zhanat ich bude tazsie a tazsie....ak mu to daju v rubloch aky bude kurz? ten ich alebo realny? a mozu dat iny ako ten ich?...hadam sa to ukaze ako spekulacia, verim ze ma dost rozumu tam neist.
31.5.2022 - 22:41
0

Duri_L

 

Plateny bude urcite v rubloch (ak tam teda ozaj ide), zmluvy v KHL su uzatvarane na rublove ciastky. Takze dovod navyse na pocudovanie, preco tam ide, kedze s rublom su problemy - kurzove riziko, maju tam tusim stale obmedzene aky najvyssi obnos sa moze vymenit za dolare/eura, problematicke mozu byt aj prevody do banky v EU, skratka s tym tam bude mat len zbytocne starosti navyse. Ale mozno ho fakt v Omsku ukecali s tym, ze "vsjo budet charaso".
1.6.2022 - 16:17
0

maček

 

to je ten, čo sa nevie živiť ako normálny chlap, tak nosí divné šaty a przní malé deti spevom???
31.5.2022 - 16:16
+1

roman

 

To je Miro. Ale nehaň ho, náhodou to robí dobre, čisto z hľadiska produkčnej kvality sa mi to ľúbi. A vlastne aj jeden detský song čo má sa mi páčil aj z hľadiska hudobného.Je tam dobrý rap
31.5.2022 - 19:13
0

maček

 

Kua a ja som našiel túto diskusiu až dnes!!!!
Už som sa mohol dva dni parádne baviť!
Ale konečne som zistil, prečo sú niektorí diskutujúci argumentačne slabší, čo sa hokeja týka. Ako som na zistil na základe tejto diskusie, oni sú to vypatlanci tak nejak všeobecne a hokej je len jedno z odvetví, de sa to prejavuje.
Slava Ukrajine!

P.S. Urobte si jednoduchú skúšku správnosti. S kým má problém Ukrajina. Iba s Ruskom. S kým má problém Rusko? So všetkými krajinami na svojich hraniciach. Rad radom začnite Škandináviou, pokračujte Pobaltím, Poľskom, Ukrajinou, Kaukaz, snáď len na juhu Čína ich drží na uzde. Kremloboti, nie je vám to divné? Že má Rusko problém úplne s každým s kým susedí?
https://www.youtube.com/watch?v=hSQ6XeHmO74
31.5.2022 - 10:57
+15

gabi98

 

No dobre, ale co Irak ? a co Belehrad ?
31.5.2022 - 11:04
+2

roman

 

Náhodou, táto diskusia má veľmi potešila kultivovanostou. Na FB je to smutné čítanie.
31.5.2022 - 14:51
+5

STARS

 

Sledujem celu situaciu okolo vojny a rad by som vedel preco ak uz mame tie zasady ze nepodporujeme Rusov preco este nie su prerusene vsetky dodavky energii z Ruska okamzite bez akychkolvek vynimiek...preco az teraz zacinaju? ..ked sa obmedzuju sportovci najma ti co mozno odsudzuju co robia ich predstavitelia preco stale sa podporuju rusi dodavanim energii....zeby pokrytectvo krajin EU? A v prvom rade sport mal byt uplne nestranny aj v pripade vojny...preco nacisticke nemecko sutazilo na OH ked predtym uz viedlo vojnu? Nepoucili sa z minulosti? Ak posudzujeme vsetkych rusov na zaklade toho co robi jeden clovek tak sa podobame nacistom ktori odsudzovali kazdeho zida.....kvoli tejto politike sa mi sport do ktoreho zatiahli politiku znechutil...trestajme hlavnych vinnikov nie tych co s vojnou nechcu mat nic...
1.6.2022 - 13:46
+1

Mato-Mi

 

Vies aky je rozdiel medzi Nemeckom po 2.sv.vojne a Ruskom? Ze Nemci sa verejne distancovali od zverstiev, ktore u nich napachal nacisticky rezim. Rusi nikdy neolutovali, co napachali.
Ak by to odstrihnutie od nerastnych surovin z Ruska bolo take jednoduche, tak by to uz bolo davno, ale nejde to mavnutim prutika.
Sport je s politikou spojeny dlhe dlhe roky, len niektori na HP na to prisli az teraz, ked sa sportovy svet ohradil voci Rusku, tak to niektorym vychodne orientovanym ludom zacalo vadit.
A preto, ze sme sa poucili z minulosti(v co dufam), tak sme sa vyhradili proti Rusku v sporte uz teraz a necakame na den, ked tento konflikt prepukne do 3.sv.vojny...
1.6.2022 - 13:58
+5

STARS

 

Otazka : ked skonci tato vojna budu este chciet rusov zaclenit do sutazi ? Potom uz bude ine nazeranie na nich ..odpustia im potom tu invaziu na UA? Lebo ked ich prijmu tak to bude vyzerat ze ano...a co povies sportovcom co odmietaju vojnu? Mate smolu lebo Putin povedal a vy ste rusi?...no odpojenie nie je lahke samozrejme ale tym padom sa podporuje vojna kedze rusi ju financuju z dodavok ...tak co je dolezitejsie zasady ci nas komfort?
1.6.2022 - 14:09
0

Mato-Mi

 

Odpoved: neviem ako sa sportovy svet a cely svet postavi voci Rusku po skonceni vojny.
Ak sa Rusi nevymedzia proti terajsej politike Putina, ja osobne som za ich bojkot aj po skonceni vojny.
Lenze v Rusku to je tak, ak sportovec nesuhlasi s politikou Putina, tak to verejne povedat nemoze, ak teda nezije s celou rodinou mimo RF a tento chory system na Slovensku obdivuje zopar desiatok % ludi.
K odpojeniu: lahko sa nam mudruje spoza klavesnice, ale ak by si mal rozhodnut o okamzitom odpojeni surovin a na druhej strane rovnice mas velky prepad ekonomiky, enormny narast cien atd atd, tak by si tiez zrejme hladal riesenie, ktore by bolo najmiernejsie voci obyvatelom tvojho statu a zaroven by minimalizovalo financovanie konfliktu.
1.6.2022 - 14:20
+3

kelnička

 

Najviac spoza klávesnice mudrujes Ty
1.6.2022 - 15:03
+1

Mato-Mi

 

Od teba to samozrejme beriem ako kompliment
1.6.2022 - 15:17
+1

Dracik_18

 

Vo futbale neplatia sankcie ? ..teraz čítam , že piatok hráme v Novom Sade dáku ligu národov s Bielorusmi
1.6.2022 - 14:39
0

STARS

 

no urobili v tom take kocurkovo ze az ...vsak ked ich vylucili z hokeja tak mali aj z futbalu...
1.6.2022 - 14:56
0

nerorome

 

Rusi sú vylúčení aj vo futbale. Bielorusi podľa všetkého akurát nemôžu hrať zápasy doma...
1.6.2022 - 14:59
0

STARS

 

no ja som myslel Bielorusov ...no ale aky vyznam ma ich nechat hrat vonku ked hlavnym ucelom ich bolo potrestat ..to je taky polovicny trest ktory ma cudny vyznam
1.6.2022 - 15:03
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Slovan50189:118107
2.Zvolen50175:135100
3.Nitra50189:13797
4.Michalovce50136:14088
5.Košice50155:13282
6.Poprad50165:16171
7.Spiš. N. V50131:13770
8.B. Bystrica50142:14669
9.Trenčín50124:13866
10.Prešov50115:16756
11.N. Zámky50125:16853
12.L. Mikuláš50112:17941
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Žilina4534452188:76115
2.Skalica45256311192:12490
3.Martin46263512161:12389
4.Humenné44216215138:10377
5.Topoľčany43224215140:11076
6.Dubnica43177415145:12669
7.P. Bystrica45202419121:13768
8.Trnava46165520155:17463
9.Žiar n. Hronom46171622108:14259
10.MK Slovan45136422115:14755
11.Levice4611233098:15840
12.Brezno46101431106:17536
SR 18242112044:1169
Aktualizované: 27.2.2022 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Burakovsky blízko návratu, možno nastúpi v šiestom finálovom zápase

Švédsky hokejista Andre Burakovsky by sa mohol v noci na pondelok v šiestom zápase finále play off NHL na ľade Tampy Bay vrátiť do zostavy Colorada. Dvadsaťsedemročný útočník vynechal predchádzajúce tri stretnutia pre zranenie ruky, ktoré utrpel vo finálovom dueli číslo dva, keď blokoval strelu krajana Victora Hedmana. o 10:35 - TASR


Kreider absolvoval úspešnú operáciu zápästia

Americký hokejista Chris Kreider absolvoval úspešnú operáciu zápästia. Krídelník New Yorku Rangers sa bude po zákroku zotavovať dva až štyri týždne, informoval klub NHL na Twitteri. Chirurgický zákrok vykonali na špeciálnej chirurgii v nemocnici v New Yorku, pričom lekári odstránili z hráčovho zápästia malý fragment kosti. včera o 12:07 - TASR


Chicago povedie tréner Richardson

Novým trénerom hokejistov Chicaga Blackhawks bude Luke Richardson. Dohoda ešte nie je oficiálna, no podľa TSN 53-ročný kouč čoskoro podpíše s vedením klubu NHL zmluvu. Richardson nahradí na poste Dereka Kinga, ktorý dočasne viedol "jastrabov" po prepustení Jeremyho Collitona. 24.6.2022 18:11 - TASR


Nashville ponúka Forsbergovi osemročnú zmluvu

Švédsky hokejista Filip Forsberg môže v tíme Nashville Predators pôsobiť ďalších osem rokov. Tím NHL mu ponúkol novú zmluvu, v prípade nedohody sa stane nechráneným voľným hráčom. Forsberg odohral za Nashville 10 sezón a s 220 gólmi je už historicky najlepším strelcom klubu. 24.6.2022 09:21 - TASR


Hunterová je ďalšou ženou v pozícii asistentky GM, povýšili ju v Chicagu

Meghan Hunterovú povýšili v klube zámorskej hokejovej NHL Chicago Blackhawks na pozíciu asistentky generálneho manažéra. Stala sa štvrtou ženou v histórii profiligy na takomto poste a treťou v súčasnosti aktívnou. Vo Vancouveri sú momentálne asistentkami GM Cammi Granatová a Emilie Castonguayová. 23.6.2022 10:57 - TASR


Maurice sa stal novým trénerom Floridy

Hokejistov Floridy Panthers povedie v novej sezóne NHL z pozície hlavného trénera Paul Maurice, ktorý vo funkcii nahradil dočasného kouča Andrewa Brunettea. Ten dostal ponuku zostať v organizácii Panthers. Vedenie klubu sa s Mauriceom podľa zámorských médií dohodlo na trojročnej zmluve. 23.6.2022 08:13 - TASR


Pánik prispel gólom k triumfu Chicaga v treťom finále

Slovenský hokejista Richard Pánik sa gólovo presadil aj v treťom zápase finále play off zámorskej AHL. Presným zásahom prispel v noci na štvrtok k hladkému triumfu Chicaga Wolves nad Springfieldom Thunderbirds 4:0, po ktorom sa jeho tím ujal vedenia v sérii 2:1 na zápasy. Slovenský krídelník, podobne ako v druhom dueli, otvoril skóre v 15. minúte počas presilovej... 23.6.2022 07:38 - TASR


Kučerov vynechal tréning, ale vo štvrtom finálovom zápase zrejme nastúpi

Ruský útočník Nikita Kučerov pravdepodobne nebude chýbať hokejistom Tampy Bay Lightning vo štvrtom zápase finále play off NHL (vo štvrtok o 2.00 SELČ). V treťom stretnutí proti Coloradu utrpel po kolízii s obrancom Devonom Toewsom zranenie nohy a následne vynechal stredajší tréning. 22.6.2022 22:04 - TASR


Tréner Woodcroft zostáva na striedačke Edmontonu

Jay Woodcroft povedie hokejistov Edmontonu Oilers aj v ďalších troch sezónach NHL. Vedenie kanadského klubu v utorok potvrdilo, že sa dohodlo so 45-ročným trénerom na predĺžení kontraktu až do konca ročníka 2024/2025. Informoval o tom oficiálny web zámorskej profiligy. 21.6.2022 21:32 - TASR


Ruský útočník Kuzmenko podpísal ročný kontrakt s Vancouverom

Klub zámorskej NHL Vancouver Canucks podpísal ročný kontrakt s nedraftovaným ruským útočníkom Andrejom Kuzmenkom. Kontrakt mu vynesie 1,775 milióna dolárov, platový strop klubu zaťaží sumou 925-tisíc dolárov. Pre 26-ročného krídelníka pôjde o prvú skúsenosť so zámorským hokejom. 20.6.2022 22:44 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

29. 05. 2022
FínskoKanada
4:3 PPREPORT
ČeskoUSA
8:4REPORT
28. 05. 2022
KanadaČesko
6:1REPORT
FínskoUSA
4:3REPORT
26. 05. 2022
ŠvajčiarskoUSA
0:3REPORT
FínskoSlovensko
4:2REPORT

Najviac bodov

Denis MalginSUI12 bodov
2.Červenka R.CZE11
3.Dubois P.CAN10
4.Schneider P.AUT10
5.Hischier N.SUI9

Najlepší strelec

Nico HischierSUI6 gólov
2.Dubois P.CAN6
3.Asplund R.SWE6
4.Blichfeld J.DEN5
5.Malgin D.SUI5

Najlepší brankár

Jussi OlkinuoraFIN99.03 perc
2.Swayman J.USA95.31 %
3.Šilovs A.LAT95.24 %
4.Hellberg M.SWE93.18 %
5.Buysse H.FRA93.14 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Švajčiarsko734:1520
2.Nemecko726:2016
3.Kanada734:1815
4.Slovensko723:1912
5.Dánsko718:1812
6.Francúzsko711:245
7.Kazachstan719:313
8.Taliansko712:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Fínsko725:519
2.Švédsko727:1018
3.Česko719:1313
4.USA718:1213
5.Lotyšsko714:208
6.Rakúsko716:227
7.Nórsko715:295
8.Veľká Británia710:331