Diskusia: Rusi sa bránia proti tvrdeniu Čechov, Zubov: "Je to od nich škaredé"
Na kritiku českej hokejovej reprezentácie do 20 rokov, ktorú vykázali z lietadla pred odletom zo zrušených MS, reagovali už aj Rusi. Česká výprava mala odletieť z Kanady v sobotu, ale letecká spoločnosť ju spolu s ruskou výpravou vykázala z lietadla pre neprístojné správanie. Manažér tímu Otakar Černý uviedol, že za to mohlo správanie Rusov.
V lietadle bola aj výprava Fínska, tá odletela podľa plánu. "Bola to veľmi zvláštna situácia. Prišli sme na letisko v Calgary zhruba tri hodiny pred odletom. Naši hráči si išli nakúpiť suveníry z Kanady a časť hráčov telefonovala domov svojim rodinám. Naopak ruských hráčov sme videli sedieť v bare. Všetkých našich hráčov som dopredu upozornil, aby mali po celú dobu pobytu na letisku nasadené rúška a aby dodržiavali rozstupy. Potom sme nasadli do lietadla a už v tej chvíli sme si všimli, že niektorí členovia ruskej výpravy nedodržiavali hygienické pravidlá. Úlohu v tom hral zrejme aj alkohol. Jeden z členov ruského realizačného tímu dokonca fajčil v tuneli pred vstupom do lietadla. Niektorí spolucestujúci sa potom sťažovali na správanie Rusov a posádka z tohto dôvodu nechala vyprázdniť celé lietadlo," uviedol Černý.
Problémom podľa manažéra bolo, že letušky označili ako vinníkov situácie mladých mužov v šedých mikinách: "Tieto mikiny dostali všetci hráči pred začiatkom šampionátu. Bohužiaľ, tie české vyzerajú úplne rovnako ako ruské, len s tým rozdielom, že na mikinách našich hráčov je nápis 'Czech Republic' a na tých ruských 'Russia'. A prakticky len z tohto dôvodu nás hodili do rovnakého vreca ako Rusov a povedali nám, že celá česká a ruská výprava už do lietadla nemôžu nastúpiť."
Reakcia Rusov sa v médiách objavila v nedeľu, tréner výberu Sergej Zubov pre Sport Express uviedol: "Česi všetko veľmi rýchlo zapreli a všetko zvalili na nás. My to neurobíme, ale robiť to, čo robia oni, je veľmi škaredé. Verzia, že ich nepustili späť na palubu, pretože si ich pomýlili s našou posádkou, je jednoducho smiešna. Každá delegácia má určitý počet ľudí, vstupenky nie sú bezmenné, naše mikiny majú rôzne logá a nápisy, pomýliť si tímy je jednoducho nemožné. Ak by sa Česi správali, tak ako tvrdia, pustili by ich späť."
Útočník Vasilij Ponomarev sa vyjadril k situácii, ktorá nastala pred vykázaním oboch výprav: "Sedel som na konci lietadla, kde sedia letušky. Keď sme nastúpili do lietadla, nevidel som, čo sa tam deje. Zapol som si slúchadlá, chcel som zaspať a už som skoro spal, keď ma sused na mojom mieste poklepal po ramene a povedal, že všetky tímy musia vystúpiť. Stále nerozumiem prečo. Ruská reprezentácia nemala na palube alkohol. Ja som videl jedného hráča Fínska, ako zvracal. Toto sa však nestalo v lietadle, ale v čakárni."
Bývalý tréner ruskej reprezentácie Viačeslav Bykov sa po zverejnení škandálu vyjadril priamo pre portál championat.com, svojim kolegom odkázal: "Hráči a realizačný tím nás zastupujú v zahraničí. Musíme budovať dôveru, tu je sebadisciplína na prvom mieste. Práca s mládežou nie je vždy jednoduchá, ale musíme zabezpečiť správnu výchovu spolu s ich rodičmi. My dospelí nemôžeme zvaliť tento problém na hlavu mladých. Naučili sme chalanov hrať hokej, ale máme aj zodpovednosť naučiť ich, ako sa správať na verejnosti."
- Poprad_eskape
- Školský výlet. Ten pil, tamten pil, ten nepil, ale videl ako tamten pil a henten z úplne iného tímu a v inej bunde dokonca grcal. Ale nie v lietadle, zas aby sme ho neočierňovali
- 2.1.2022 - 15:26
- +18
- hawkie
- Jóóój, to sú spomienky na lyžiarsky v 1. ročníku gympla
, a tie pokarhania od triednej a riaditeľky
...
- 2.1.2022 - 16:28
- +5
- Poprad_eskape
- No u nás museli ísť niektorí na výplach žalúdka v tom veku
Pokarhania nestačia, bolo treba aj znížiť známku zo správania
- 2.1.2022 - 16:49
- +4
- hawkie
- U nás by bolo to dopadlo v pohode, keby niektoré 15, 16-ročné "blbky z Facebooku" nehodili určité fotky na FB (vopred sa ospravedlňujem, ak toto niekoho urazí - nemyslím tým žiaden dešpekt voči nežnejšiemu pohlaviu ani nijaký ženský šovinizmus, len chcem poukázať na mediálnu negramotnosť vtedajších spolužiačok
, ktorá skrátka hraničila s nedostatočnou...). Ale výplach nemusel mať nikto
.
To potom zaujímavejšie bolo, keď si v 9. triede na ZŠ niektorí chalani doniesli pivo namiesto vody, a potom chalan nevedel z fyziky ani h**no, keď ho fyzikár vyvolal
...
Ach jo, staré zlaté časy.
- 2.1.2022 - 17:17
- +1
- Poprad_eskape
- Tak dievčatá boli odtrhnuté z reťaze, že nie sú domka pri mamkách, že ich to odtrhlo aj z reality
Určite viaceré mali rodičov a učiteľov medzi priateľmi
resp. verejné profily. Ale vysvetli teenke, že to nie je iba také super cool, že si môže tam dávať zadarmiko fotky niekde, kde ju všetci vidia, ale má to aj iný rozmer
Staré zlaté časy hovoríš, chápem. My sme mali staré zlaté časy bez internetu, dokonca ani mobily neboli na lyžiaráku. Neviem, či vôbec vtedy niekto na Slovensku mobil mal, možno pár podnikateľov, deti určite nie a ani drvivá väčšina rodičov. Rodičia sa to dozvedeli až na mimoriadnej schôdzi po zájazde. Pekne face-to-face.Okrem rodičov tých vypláchnutých, tých kontaktovali zdravotníci z nemocnice už pred spomínanou schôdzou. Keď sa im podarilo dozvoniť na pevnú linku
- 2.1.2022 - 17:26
- +4
- crystalmeth
- Tak a co,su to deti v podstate.Ale to iste zazil aj Golonka s nasimi seniormi pri navrate zo Svetoveho pohara 1996.Akurat ich nevysadili z lietadla.
- 3.1.2022 - 14:04
- 0
- Tino
- dolezite: je si myslim citat medzi riadkami ak sa da...rus hovoria ze ich cz v podstate ohovaraju a urcite neboli vyvedeni z lietadla omylom , pretoze staff nevedel/ nechcel rozonavat mikiny....netvrdia vsak , ze incident/ dovod ktory toto cele spustil by nebol pravdivy, dokonca si myslim ze tak ako to naformuloval clen realizacneho teamu tak toto nebolo z jeho hlavy, celkom sofistikovane mlzenie/ zakecavanie...takto komunikuju ludia ktori maju v popise prace oblbovat, manipulovat nepopru incident ako taky, ani dovody ktore k incidentu viedli ,ale vytvoria dalsi pribeh ktory ich problem zlahci a zaroven prevedie cast pozornosti na niekoho ineho...slabsi s hlavou dokazu interpetovat toto cele aj tak ze sa na rus vlastne pacha velikanska krivda
- 2.1.2022 - 18:46
- +23
- worth
- Klasicky podľa príručky, nemusíš poprieť, stačí ukázať prstom na iného.
- 2.1.2022 - 20:11
- +5
- Tino
- javi: sa to skoro ako z prirucky, ale je mozne , ze typek je uz otrly a zaroven skuseny a vie ako sa to robi...lenze kedy a preco by take vedomosti on nacerpaval
..rus vyhlasenie je vzorove kazdopadne
- 2.1.2022 - 20:54
- +4
- strojar
- Na iného poukázali v prvom rade Česi so srandovným "argumentom" o rovnakých mikinách.
- 2.1.2022 - 23:58
- +12
- apa
- Češi boli vždy ,,vychcaný,,oni vždy my nic to tí druzí.
- 3.1.2022 - 16:43
- +8
- cy2kz
- Tak ještě, že jsem z Moravy.: https://www.idnes.cz/hokej/reprezentace/cesko-juniori-rusko-finsko-let-alkohol.A220104_093110_reprezentace_hrj
- 4.1.2022 - 14:56
- +1
- Tehelnepole
- Morovanov mi boli vzdy milsi nez Cesi. Pridu mi srdecnejsi, viac "smrdia" clovecinou. Viem, je to subjektivny pocit.
- 4.1.2022 - 17:20
- +2
- roman
- Cy2kz: Sorry za takéto prejavy, na druhej strane, včera som na twitteri Posledního Skauta pod videom s Harabinom blúzniacom o očkovaní čítal minimálne tri komentáre o tom jak sú slováci tupý národ a jak sú radi že sme sa rozdelili. Takže, zjavne je tu určitá skupina, povedal by som že veľmi hlúpych, ľudí ktorá hádže všetkých do jedného vreca. Nedá sa s tým žiaľ nič robiť, hlúposť a stereotypy idú ruka v ruke.
- 4.1.2022 - 17:33
- +3
- cy2kz
- Ono je jedno, o kom se píše. V podstatě když někdo chce, doplní si to stejné u kterékoliv národnosti. Češi, Slováci, Poláci, Rusové, Rakušané, Němci ... Je docela paradoxní, že 30.12. jsme měli doma na návštěvě manželský pár rodilých Rusů z Moskvy a 31.12. v podvečer jsme s nimi slavili Silvestr (naše děti spolu chodí do školky)
. S málokterými "Čechy" si rozumím, jako s nimi... - 4.1.2022 - 22:18
- +1
- roman
- Lebo je obrovský rozdiel medzi politickou reprezentáciou a skutočnými ľudmi tej ktorej krajiny. Vlastne je aj rozdiel medzi internetovými persónami a skutočnými ľudmi. Polka ľudí čo vystupuje ako úplní kreténi a osiny v prdeli sú v skutočnosti naživo úplne iní ľudia. Naše deti už bežne v škole stretávajú deti rôznych kultúr a pleti, a verím, že ďaľšími generáciami sa ešte posunieme k tomu aby sme neriešili farbu a etnikum ale ľudí.
- 4.1.2022 - 22:40
- +3
- strojar
- Neexistujú dvaja rovnakí Česi, dvaja rovnakí Slováci ani dvaja rovnakí Rusi.
Existuje vždy konkrétny Čech, konkrétny Slovák alebo konkrétny Rus.
Preto záleží na tom ktorého konkrétneho človeka stretneš.
Paušalizácia je hlúposť. - 5.1.2022 - 5:44
- +4
- Big brother
- Zubov nehorázne klamal pred MS a teraz si myslí, že mu niekto bude verit?
neuveritelné!
že mu neni chujovo
- 2.1.2022 - 20:51
- +6
- juromt
- ...: Zubovovi verit netreba, ale ze cesi neodleteli len kvoli sedym mikinam tomu veris hej? Tak urciteee
- 2.1.2022 - 21:14
- +18
- yoplaiter
- Zubov přiznal, že kouřil, ale do ruských novin tvrdí, že tři roky už nekouří
https://www.sports.ru/hockey/1104975510.html
- 2.1.2022 - 21:18
- +5
- juromt
- ...: Kouril.. ty's kouril?
- 2.1.2022 - 21:23
- +3
- yoplaiter
- Ano, idiotská reakce, co taky jiného , že jo?
- 2.1.2022 - 21:25
- +7
- roman
- Chybu uznala aj letecká spoločnosť, zabezpečili Čechom hotel aj let ďaľší deň. Ruský team poslali iným lietadlom. V tomto kontexte sa len potvrdzuje, že chaos spôsobil Ruský team.
- 3.1.2022 - 2:36
- +22
- Marchand63
- Esteze nasi cez tie kosiky nevedia ani pivo pit ani cigaretle kuric.
- 2.1.2022 - 21:29
- +2
- P24
- takže: Zubov aj s partiou oslávil, že má pár dní voľna navyše. Samozrejme to nemôže na rovinu priznať, keďže by ad1 stratil autoritu ad2 si prakticky sám podpísal výpoveď. Sám Bykov dal vyhlásenie, z ktorého je evidentné, že si to Rusi vyriešia, ale na HP sa z toho musí spustiť diskusia na 100 príspevkov o Vietname, Kryme, Iraku, pakte Molotov-Ribbentrop a neviem, čom všetkom. Ach jaj.
- 2.1.2022 - 21:45
- +11
- roman
- Presne tak. Ach jaj. Ale toto ma už fakt naštartovalo a musel som to upratať. Nech si tie svoje utkvelé predstavy a presvedčenia chodia chalani riešiť na facebook.
- 3.1.2022 - 2:42
- +1
- kelnička
- Otázkou je prečo sem teda dávate takéto články a v podstate dva za deň?
Sami prispievate k tomu kam smeruje diskusia na tomto portáli.o čom by asi móla byť diskusia k tomuto?o tom ako učil hrať Zubov mladých presilovky?? - 3.1.2022 - 7:51
- +8
- Marchand63
- Keby tu bol len prvy clanok, tak by ich tu obvinovali, ze informuju tendencne. Nikdy nebude kazdy spokojny. Problem je ten, ze sa tu diskusia zvrhla uplne mimo temu.
- 3.1.2022 - 8:02
- +3
- roman
- A to vážne je problém držať sa temy? Pre ľudí čo tému sledujú, zjavne nie.
- 3.1.2022 - 9:00
- +1
- P24
- aha: takže za akúkoľvek sprostosť, ktorá sa kedy objaví na nete môžu Cerf a Kahn. Ak by nevynašli internet, miliardy ľudí by sa verejne nestrápňovali a nechávali si svoju sprostosť len pre rodinu a blízky okruh známych. dobre vedieť.
- 3.1.2022 - 9:47
- +4
- roman
- Milí diskutéri: Možno ste sa sem prišli pozrieť na vaše skvostné príspevky, alebo komentáre na ne a čudujete sa kam všetky zmizli. Nuž, boli mimo témy a občas aj totálne mimo misu. Nehovorím, že to čo tu ostalo je oveľa lepšie, ale je to minimálne o niekoľko stupňov bližšie k téme.
- 3.1.2022 - 2:51
- +2
- Tino
- musime: akceptovat, co ine ostava ze ano
...aby to ale neostalo visiet vo vzduchu , ze sa tu kolektivne x nickname opustalo vypisovanim mimo temu....clanok, ktory ste tu dali suvisi s hokejom len tak, ze v nom vystupuju hokejisti a funkcionari a tym to konci, ponukalo sa to na otvaanie roznych spekulacii, vyjadrenie nazorov a postojov, lebo to je max co mozeme urobit.
- 3.1.2022 - 9:41
- +4
- BieloModra
- chlapci.... nedráždite Romana, kašlite na to už, no
- 3.1.2022 - 8:52
- 0
- Poprad_eskape
- Trocha na odľahčenie:: A čo tie diskusie o varení? Tie sa mazať nebudú?
Ja viem, že sú témy, ktoré ľudí rozdeľujú a sú témy, ktoré ľudí skôr majú spájať. Ale niekedy sa stane, že aj témy, ktoré ľudí majú spájať ich začnú rozdeľovať. A aby som nehovoril ako kpt. Danko, tak to skrátim.
Medzi mazaním všetkého a nemazaním ničoho toho veľa nie je. Ono je to určite pre ľudí tvoriacich obsah HP neveselé sledovať, ako idú diskusie dolu vodou, ale podľa môjho názoru treba nechať všetko svietiť (okrem vulgarizmov, ktoré sa dajú ľahko odlíšiť). Mazať príspevky na základe obsahu (aj keď je beidny) nemá veľký zmysel. Ten obsah príspevku nie je obrazom HP ako stránky prinášajúcej info o hokeji, ale daného diskutéra. A je dobré, keď to tu ostane, často si aj my uvedomíme, že "to som napísať nemusel/nemusela".
A keď majú tvorcovia obsahu tejto stránky pocit, že to tu bude iné ako na FB, či Pravde, Novom čase, či SME, tak by si podľa mňa mali uvedomiť že nebude. Ľudia ako ľudia. Veriť v akúsi pozitívnu výnimočnosť hokejového fanúšika je naivné.
Tak ma zmažte, alebo nezmažte, ale hlavne nemajte od ľudí vo všeobecnosti veľké očakávania. - 3.1.2022 - 9:21
- +2
- Urpiner16
- Pozri.Ja to vidím takto.Aj Roman je svojím spôsobom zodpovedný za to čo je dnes ešte v meinstreamovom tábore kopírujúcu vládnu garnitúru únosné a musí to korigovať.
- 3.1.2022 - 9:32
- +2
- Poprad_eskape
- A neodpustil si si svoju farbu zas.
Ja to beriem tak, že Roman ma plné právo zmazať čo chce a kedy chce, veď sa to tu píše pod tlačidlom "ODOSLAŤ". Ja som sa nesťažoval na zmazanie príspevkov. Ja som sa do tej zmazanej debaty ani nezapojil. Len ma zaujíma, kde je hranica. Čistá zvedavosť. Nesúdim nikoho. Ani Romana za zmazanie, ani teba za to, že všade vidíš vládnu garnitúru. - 3.1.2022 - 9:43
- +2
- Urpiner16
- Pozri.Ani v alternatívnych médiách ktoré sú súkromné si nemôžeš povedať niečo čo už je za hranou aby sa toho nechytil príklad youtube alebo niekto iný a článok zmaže.O tom by vedel hovoriť príklad politický analitik Ján Baránek odporca totalitného režimu pred 89,kritik mečiarizmu a teraz kritik súčasnej vlády.
- 3.1.2022 - 11:35
- 0
- Tino
- ja to vidim: tak , ze z toho co tu kedy roman napisal sa neda nijako vyextrahobvat , ze by to bol prave on , kto by mal ambicie korigovat nenavideny mainstream, potazmo kohokolvek kto pracuje pre tuto zapredanu vladu
...dokonca si myslim ale je to len moj nazor, ze Roman take nieco skor podpori ako mal odporovat, resp ostat v pozicii ticheho pozorovatela
- 3.1.2022 - 10:29
- +1
- roman
- Ja som nevolil žiadnu stranu súčasnej koalície, volil som KDH, napriek tomu, že nie som zrovna konzervatívec. Každopádne súčasná vláda je pre mňa lepšia ako čokoľvek so súčasnej opozície. SMER je vďaka Ficovi a Blahovi totálny odpad. Kotleba a jeho odídenci sú úplné dno. A Pele je možno z nich najpríčetnejší, ale jeho strana vznikla na základe SMERU, to jest tá istá kleptokratická mentalita. Nemám rád Matoviča, Kollára, Remišovú a aj Sulík ma sere. Štve ma širokospektrálny oportunizmus a populizmus, štve to že namajú gule a že sa každý snaží na úkor toho druhého získať plusové body u rôznej časti populácie. Fakt nepotrebujem riešiť rozhádaných blbečkov ani vo vláde ani nikde. Všetci by sme mali ťahať za jeden povraz, byť solidárni, riešiť veci spolu. Tak či onak, odhliadnuc od všeobecne blbej nálady, máme dobu, kedy máme v podstate všetko čo chceme, bývanie, jedlo, teplo, autá, zdravotnú starostlivosť. Ak sme napriek tomu nespokojní a nasratí, asi by sme sa mali zamyslieť, či sme nestratili schopnosť nájsť si vnútorný pokoj a šťastie. A jo, neska ma nasralo keď som so 79 ročným otcom v dlhých radoch čakal na očkovanie. Dostal termín po na dnes, a to som ho registroval skôr ako seba, a ja som 30teho bol vybavený za 10 minút, nikto tam nebol. Kto za to môže? Podľa mňa ľudia, robíme si to sami, na všetkých úrovniach. Našťastie sú aj výnimky, trebárs Szalay to v BA organizuje zjavne skvele. Ale to už som odbočil, nechce sa mi o takýchto veciach vôbec baviť, chcem mať pokoj od hovadín. Treba makať a žiť.
- 3.1.2022 - 12:00
- +23
- Tino
- tak: nejako som to myslel , nie si nadseny fanusikm ako vacsina, skor pragmatik, klasika , ked pricetni toleruju mensie zlo, pretoze inu moznost aj tak nemaju
- 3.1.2022 - 12:08
- +2
- roman
- Strašne rád by som bol, keby sme sa na hokejovej stránke, bavili o veciach, ktoré nás spájajú. V skutočnosti všetci chceme to isté, pokoj, šťastie, lásku, zdravie, radosť zo života, priateľstvo, dobré spolunažívanie. Ja tiež keď som u svokrovcov nevyťahujem žiadne témy na ktorých sa nezhodneme, jednoducho som na návšteve a chcem aby sme ten čas strávili v kľude. Sranda je, že ľudia prežívajú väčšie emócie a podráždeňosť v diskusii na internete a keď si sadnú niekde spolu na kávu, obed či pivo, tak sa viac a aktívne snažia aby debata prebiehala v pohode, pretože chcú mat kľud. Mám kamarátov aj s inými názormi ale spoločné stretnutia chcem predsa prežiť v pohode a bez hrotenia emócií.
- 3.1.2022 - 12:29
- +5
- Poprad_eskape
- Páči sa mi, že ako jeden z mála si povedal, koho si volil. Poviem prečo - veľa ľudí tu osočuje jedných či druhých, ale nepovedia svoj názor, ani keď ich k tomu vyzveš. A to je (narozdiel od tvojho príspevku) slabošské.
- 3.1.2022 - 12:11
- +3
- Mato-Mi
- +.
Verim, ze praca s mazanim prispevkov, ktoremu predchadza aj citanie skvostov nemusi byt zrovna upokojujuca, ale je miestami nespravodliva. Coz samozrejme chapem, neda sa vyhoviet kazdemu. Bol tu clanok o konci kariery jedneho hokejistu, ktory spomenul aj to, ze skoncil kvoli neziaducim ucinkom po vakcine, diskusia sa rozbehla, preslo sa az k Spanielskej chripke. Nasledne redakcia upravila clanok s tym, ze vetu o nasledkoch po vakcinacii zmenila, ale diskusia uz bola zapocata.
Tam nikomu nevadilo odbocenie od hokeja.
Ale budis, je to sukromna stranka, bud akceptujeme dane pravidla, alebo nie. Len mi obcas vadi to separovanie, co sa hokeja tyka a co uz nie. Je to na subjektivnom posudeni konkretneho admina, ktory danu diskusiu navstivi.
Prispevky o tom, ako ockovani ludia poumieraju do roka, ci dvoch(nie je to doslovne, ale nieco v tom duchu) su tu ponechavane, ale pakt Ribbentrop-Molotov sa zmaze - 3.1.2022 - 9:36
- +3
- Poprad_eskape
- Súhlasím.
Myslím si, že tá "neobjektívnosť" nielen pri mazaní, ale aj "neobjektívnosť" v našich príspevkoch je spôsobená v nedostatku dát, ktoré máme. Často aj články sú zavádzajúce z dôvodu nedostatku dát, ktoré má autor, resp. ich zlej interpretácii (teraz myslím články vo všeobecnosti, nielen tu). A o komentároch ani nehovorím, to je často neuvážený šplech. Ale takí sme ľudia, nedostatočne inteligentní a keď už aj máme v hlave nejakú myšlienku, tak veľmi často ju nevieme premeniť vyjadrovacími prostriedkami na niečo zrozumiteľné
Takže cca preto by som nemazal a priznávam si, že aj ja to hovorím ako Borbély
- 3.1.2022 - 9:51
- 0
- yaro.s
- Myslí, že svoj pohľad vyjadruješ celkom zrozumiteľné.
Len nie k téme a tak by si mal byť zmazaný
Každý taký portál je v podstate súkromná pôda a oni si kladú podmienky.
Mne keď sa to páči, tak prídem, keď nie, tak sa neukážem..., neriešim ich, nie som od takých diskusií závislý. - 3.1.2022 - 9:59
- +1
- Poprad_eskape
- Presne tak. Myslím, že rovnaký postoj ako máš ty už vyplýva z mojich príspevkov vyššie.
Ja si vážim, čo robia a nech aj sa zrušia diskusie, pre mňa za mňa.Ako rád tu popíšem s normálnymi ľuďmi, ale prežil by som to aj bez toho. Niekedy som rád bol aj na FB, potom som si ho viac-menej zo srandy zmazal a nechýba mi
A tiež sa tam dali nájsť aj plusy aj mínusy.
A k tomu váženiu si, čo tu tvorcovia na HP, tak to myslím vážne. A aby som uviedol na správnu mieru to o tých článkoch inde aj tu, chápem, že niekedy sa veci nedajú robiť precízne, keď je časový tlak, lebo rýchlo musia vyhodiť novinku, niekedy aj s chybami, lebo keby ju nevyhodili, tak tu nabehne sto odborníkov, že ten hráč už prestúpil včera, a na HP nič. Takže ja hodnotím kvalitu obsahu článkov na HP vysoko. Obsah diskusií je taký ako všade inde, ale to s kvalitou článkov nesúvisí. Ľudia ako ľudia.
- 3.1.2022 - 10:09
- 0
- yaro.s
- Ohľadom toho HP máš pravdu, myslím, že je to kvalitný portál.
Ja nezvyknem hľadať len chyby, snažím sa vidieť vo všetkom hlavne tie dobré veci.
Ohľadom tých diskusii je to u mňa tak, že každé potláčanie názoru, ktorý nie je vyjadrený neslušným spôsobom len preto, že sa mi nepáči, je mi proti srsti, na to som háklivý tiež.
Na druhej strane je má to tu byť o hokeji, takže "ber alebo neber". Poučovať ako sa to má robiť nebudem, lebo na ten správny prístup recept nie je a ja tomu nerozumiem..., a to sa už pokúšajú všade mnohí a nemyslím, že je to niekde dokonalé, lebo ono asi ani nemôže byť.
A ja občas beriem, alebo aj neberiem...a tak aj inde, nielen tu.
- 3.1.2022 - 12:59
- +1
- Poprad_eskape
- Rozumiem aj tomuto pohľadu. A navyše, keď sa už cenzuruje napr. na FB, tak potom je tomu zmazanému dodávaný akýsi falošný pocit "mučeníctva". Trump, Blaha, Kotleba, Čarnogurský, veľa príkladov je vo svete aj na Slovensku. Potom môžu plakať, že "ach jaj, zmazali ma, cenzúra, fašizmus..."
- 3.1.2022 - 13:23
- +1
- yaro.s
- Lenže toto, čo prezentujú títo ľudia už nie sú názory, to už sú veci podsúvané s určitým úmyslom...
A ľudia bez kritického myslenia ľahko vedia v určitých veciach podľahnúť. Takže určitá forma cenzúry je bohužiaľ nutná, len ja som vždy za to, aby sa to dialo v minimálnej miere. - 3.1.2022 - 13:37
- +1
- Tino
- ale sme na sukromnej: pode sice vytvorenej pre uzivanie sirokej verejnosti a to v sebe samo o sebe nesie iste rizika a potrebu akceptovat iste javy,ale na sukromnej pode a platia pravidla zriadovatela...kludne aj take ake ho prave napadnu, kazdy mame nejaky nazor na cokolvek neda sa byt absolutne objektivny, nestranny...zriadovatel sa musi nejako rozhodnut a urobit co je podla neho potrebne, pri kontroverznych temach a diskusiach nasledne dochadza k pocitu krivdy...najlepsie je sa tym vobec nezaoberat, urobil co musel, pretoze on nesie zodpovednost a mohol to urobit...vybavene, ideme dalej.
- 3.1.2022 - 10:04
- +1
- Poprad_eskape
- Áno. Ok. Dúfam, že bude dobre
- 3.1.2022 - 10:10
- 0
- Urpiner16
- Nemáš pravdu že na súkromnej pôde ktorá je medializovaná či už v písanej alebo hovorovej reči si môžeš povedať čo sa ti zachce.Však navrhujú zákon že za hoax môžeš dostať pálku na tvrdo.
- 3.1.2022 - 11:39
- +2
- Poprad_eskape
- Ty povieš Beránek a ja viem, že s tebou už nemám záujem ďalej rozprávať. Podľa vzoru Čarnogurský
Prajem všetko dobré.
- 3.1.2022 - 11:42
- +2
- Urpiner16
- Aj ja tebe všetko dobré.Niekedy je to aj užitočné si to takto vydebatovať.Ja som volil Chmelára a to som tu prezentoval už po voľbách.
- 3.1.2022 - 12:33
- +2
- Poprad_eskape
- No a bez toho, aby som hociako komentoval tvoj názor, tak týmto si dal aspoň váhu tomu, keď si predtým niekoho politicky hejtoval..v mojich očiach. Takto to mne dáva zmysel, nehovorím, že to tak má byť
Aj keď som to tu už tiež dávnejšie hovoril, ale v kontexte mojich posledných príspevkov, dám aj ja:
Ja som v 2020 nevolil nikoho. Prvýkrát v živote...bol som maximálne znechutený. A dnes by som asi SaS, lebo je to najmenšie zlo podľa mňa. Aj keď Sulík si to u mňa každý deň kazí viac a viac najmä svojim prístupom k pandémii. - 3.1.2022 - 13:18
- +1
- Urpiner16
- To nie je len o pandémii.Stačí ísť od vlády Radičovej krok za krokom cez lustráciu svojich členov Kočnerom atd,atd až po dnes.
- 3.1.2022 - 14:21
- +1
- Tino
- a to bude: asi ten zakladny problem, aj ludia robiaci bordel v LIDL mali urcite pocit, ze na to co robili maju pravo, niektori si iste myslei, ze je to ich povinnost, ale nie je to tak samozrejme....na mojom pozemku nemusim stripiet vobec tvoju pritomnost a tvoje reci, kludne ta mozem odtial vyhodit , resp poziadat o to policiu a podobne to bude na webe...priklad socialne siete , nefunguje to tak, ze vypisujes co chces a zriadovatel uctu ti to musi strpiet
- 3.1.2022 - 11:46
- +1
- Urpiner16
- Tí ľudia v Lídli mali mať respirátory o tom sa nemusíme baviť.
Ja s tým problém nemám. - 3.1.2022 - 12:11
- 0
- worth
- https://imgflip.com/i/5zv0nc
- 3.1.2022 - 10:08
- +4
- buchlo
- Hokejportal sa stal dalsim medialnym bojiskom sialenych volicov vladnej koalicie,
amerikanofilov, rusofobov proti ostatnej mensine.
Bohuzial je taka doba, sport sa stal rukojemnikom, bezvyznamnou cinnostou cloveka v masovom meritku, stal sa odvaznou individualnou zalezitostou.Nalada je blba a ja som vdacny aspon za taketo informacie, vdacny za info, ktore nemusim hladat inde na nete.
Ludia, ktori si na Vianoce a Silvestra navzajom zelali neviem co vsetko mozne,za par dni znova vytiahli zbrane vsetkeho kalibru.
Oficialne hlasim, ze nie som volicom vladnej koalicie a Rusko je mojmu srdcu blizsie ako USA.
Tak do zhokejovania, kolegovia.
- 3.1.2022 - 11:09
- +9
- Poprad_eskape
- Nie je určite k téme, Maťo. A podľa mňa ani v poriadku. A najlepšie by bolo ten príspevok ignorovať. (Nie mazať.) Podľa mňa.
- 3.1.2022 - 11:44
- +3
- Mato-Mi
- Tak ale potom mazme vsetko co nesuvisi s temou, alebo nic.
- 3.1.2022 - 11:46
- +4
- Poprad_eskape
- "Medzi mazaním všetkého a nemazaním ničoho toho veľa nie je."
To mala byť pointa môjho príspevku. Ja som tiež radšej za čierno-biele riešenia, hlavne keď sa nedá určiť miera. Ale keď si tu trúfajú tú "mieru" určovať, tak ich akceptujem. A držím im palce a prajem veľa trpezlivosti. Ešteže ja to nemusím ani nechcem robiť - 3.1.2022 - 11:53
- +1
- roman
- Nepýtal som sa nikoho na názor ako máme moderovať diskusie, ale apelujem na každého aby diskutoval tak aby sme sa tu všetci cítili v pohode.
- 3.1.2022 - 12:10
- 0
- roman
- Aj by som mazal, ale myslím, že každému je jasné, že čo je za čiarou a čo sa dá zniesť. Blbé hádky o svojej viere (náboženskej, geo/politickej, ekologickej, historickej, zdravotníckej), atď. tu proste nemajú čo hľadať. Dávam moderátorom plnú moc posúdiť tú mieru, zatiaľ nemajú inú možnosť ako len moderovať už napísané príspevky ale čím viac tu vidím tie hádanice, tým som bližšie k tomu upraviť systém diskusie. Nosím to v hlave dlho. Ďakujem všetkým aktívnym moderátorom, že sa tu o to starajú, aj keď ich moc je v podstate obmedzená.
- 3.1.2022 - 12:08
- 0
- hawkie
- Ak sa môžem takto opýtať - kto sú tu vlastne moderátori a administrátori (aj medzi aktívnimi prispievateľmi v diskusiách)?
- 3.1.2022 - 12:17
- 0
- roman
- Zajedno sme v určitom momente prestali toto info poskytovať, pretože ľudia potom riešia moderátorov viac ako by sa patrilo. Zadruhé, ani neviem koľko ich momentálne aktívne sleduje a moderuje diskusie. Ale chystám sa s nimi porozprávať, sprvím na to moderátorskú diskusiu, nech majú kde preberať také tie moderátorské témy.
- 3.1.2022 - 12:31
- +4
- Poprad_eskape
- Roman: Veď práveže nie je. Každý má tu čiaru inde. Ale podľa môjho názoru je práve tá pohyblivosť tej hranice dôvodom na to, čo hovoríš. Že niekto rozhodnúť musí, že tu bude čiara. A to sú moderátori.
Ja som len v mojom prvom príspevku vás všetkých, čo tu aj robíte (nielen kecáte ako my bežní prispievatelia), chcel odbremeniť od stanovovania tej hranice. Ale keď ju budete stanovovať, bude to tu čistejšie a čitateľnejšie. To hej. Lebo tu nikto z vás moderátorov politické ani iné viery, ktoré spomínaš, presadzovať nechce. - 3.1.2022 - 12:26
- 0
- roman
- Áno, budeme to musieť nejak predebatiť.
- 3.1.2022 - 12:31
- +1
- Mato-Mi
- Slubujes?
- 3.1.2022 - 11:55
- +4
- roman
- A nestačilo by nepísať kraviny?
- 3.1.2022 - 12:11
- +5
- Tino
- urcite: nie , ale bola by skoda to zmazat
.... musime vediet ocenit skutocny skvost a tento prispevok takym urcite je...roman nech kludne zmaze vsetko ale toto by bola fakt skoda
- 3.1.2022 - 11:53
- +1
- Poprad_eskape
- Presne.
- 3.1.2022 - 11:55
- 0
- Urpiner16
- Bohužiaľ vystihuje realitu sloganom:Ak nejdeš s nami,ideš proti nám.A väčšina ti rada naloží aby sa ten či onen zapáčil tej správnej verejnosti.
- 3.1.2022 - 13:11
- +2
- kocsma
- Áno. Pretože slušne vyjadruje svoj názor. Čo sa ti na ňom nepáči?
- 3.1.2022 - 19:53
- +1
- yoplaiter
- Hm, u vás Mazurek se snaží taky mluvit sofistikovaně a při tom je to, co plácá, kravina a hloupost, evidentně ses inspiroval, vid?
- 3.1.2022 - 11:46
- +8
- buchlo
- Nie,nebolo mojim zamerom hrotit vasne.
Zatial dovi,dopo. - 3.1.2022 - 11:48
- +1
- Urpiner16
- To s Mazurkom čo on napísal nemá nič spoločné.Určite ani on ani ja ho neuznávame.Nálepkovať bez dôvodov to vám ide.Toto sa robilo v 50-tych rokoch.Na niečo si poukázal a už ťa označili aj za velezradcu.
- 3.1.2022 - 13:21
- +2
- gabby
- a ake ponaucenie z tohto vyplyva? ze nikdy neposad: 🇨🇿 a 🇷🇺 do rovnakeho ✈️
- 3.1.2022 - 11:54
- 0
- roman
- A vôbec, jak si na tom, leješ granko do mlieka, alebo mlieko do granka?
- 3.1.2022 - 12:44
- +2
- Tehelnepole
- Mlieko do granka
- 3.1.2022 - 15:12
- +1
- zahorak009
- Najlepšie je liať si pivo priamo do huby.
- 3.1.2022 - 21:07
- +4
- Tehelnepole
- ja radsej bourbon
- 3.1.2022 - 21:13
- +1
- BieloModra
- ku gulasu potrebujes dobru partiu, dobre pitie a kvalitny chleib
to su asi tak tie dobre veci okrem ingrediencii
- 3.1.2022 - 13:06
- 0
- Poprad_eskape
- A keď máš tie tri dobré veci, tak ani mäso netreba a bude "gruľáš"!
- 3.1.2022 - 13:20
- 0
- BieloModra
- nenapadny bud Roman tu je
noooo tak povodne som myslela ze gulas je dolezity
ale nedbam
- 3.1.2022 - 13:34
- +1
- BieloModra
- a to vobec neviem co je gruľáš
- 3.1.2022 - 13:35
- 0
- Poprad_eskape
- Však guľáš len s gruľami bez mäsa = gruľáš
Gruľe = zemiaky
A to nemá nič s vege životom, ale len s chudobou na východe
Tvoji známi z našich končín nechodili na gruľovky? Že takýto termín nepoznáš..
- 3.1.2022 - 14:45
- 0
- BieloModra
- temer som sa horalkou zadusila teraz
- 3.1.2022 - 14:49
- 0
- Poprad_eskape
- Takže ty nie si súčasťou slobodného ľudového odboru voči týmto keksíkom, ktorý sa prehnal spoločnosťou?
Chvalabohu, bez horaliek si neviem život predstaviť (a tým nemyslím len keksíky)
- 3.1.2022 - 14:52
- 0
- BieloModra
- ja som klasik hlavne
idem otestovat hen mojich ci vedia ze slepy gulas sa u nic vola grulas
len neviem ci uz si pri zmysloch kedze boli tot posledny den ako ti Rusi v tom lietadle
normal na mužíka a ratam ze dnes sa citia ako ti z Volgy
- 3.1.2022 - 15:00
- 0
- BieloModra
- * sú ci suuu ne ci si
- 3.1.2022 - 15:01
- 0
- Poprad_eskape
- Veď som pochopil. Ale kľudne aj mne povedz, keď si budeš niekedy nie istá, či som pri zmysloch
Vtipne to vyznelo
Otestuj, otestuj, by ma prekvapilo, keby nevedeli. A reguluj im ten prísun tekutín - 3.1.2022 - 15:14
- 0
- Poprad_eskape
-
- 3.1.2022 - 15:14
- 0
- Poprad_eskape
- *odporu!!!
Akože chyby a preklepy robím celkom často, ale pri tebe dievča ešte trochu častejšie...čo to toto?? - 3.1.2022 - 16:04
- +1
- BieloModra
- Tvar sa ako ja ze to tak ma byt😅 ze kodujeme
- 3.1.2022 - 17:05
- +3
- maček
- Hmmmmm (copyright Ziegelfeld Lady) práve dnes som počúval podkást s filozofkou Annou Hogenovou. S ohľadom na osobnú insuficienciu intelektu filozofického zamerania som pochopil iba nasledovné: Ľudia blbnú pretože si nepripúšťajú vlastnú smrteľnosť. V okamihu, ako si to uvedomia a tým nemyslím že si z času na čas spomenú na to, že raz umrú, ale reálne o tom začnú uvažovať, vrátane všetkých súvislostí, tak ich pohľad na život sa radikálne mení a na veci sa začnú dívať s väčším nadhľadom a snažia sa urobiť čistý rez medzi tým, čo je v živote dôležité a tým, čo dôležité nie je.
- 3.1.2022 - 14:18
- +5
- Poprad_eskape
- A potom sú tu deterministi, ktorí blbnú, lebo všetko nakoniec aj tak dopadne rovnako, resp. pre ten istý dôvod neblbnú, lebo nič nemá význam?? Ja už neviem
Keď sa vytratí viera v slobodnú rolu jednotlivca
Ale to je na dlhšie, témy, o ktorých sú skvelé filmy, či knihy
- 3.1.2022 - 14:49
- +1
- Poprad_eskape
- * viere v slobodnú vôľu jednotlivca...
Slobodné role..to už by bol iný marxizmus - 3.1.2022 - 14:50
- +2
- Radovan123
- tak ja som napriklad determinista ale zas s myslenim, že niečo ma posuva dalej a dava mi napovedy, no ja som ten ktory rozhodne či urobi ten posledny krok. Ale pri veciach ako ked niekto zomrie alebo niečo nevýjde, tak beriem to čisto deterministicky, že tak to malo byť. Od tohto uvedomenia sa, sa mi oveľa ľahšie prijma a žije život ako taky.
- 5.1.2022 - 1:35
- 0
- Tehelnepole
- Macek, a prave preto zacinam mat zalubu v... v nahlade na svet od Dave Benatar.
Antinatalism or anti-natalism is a negative view of procreation. Some antinatalists argue that humans should abstain from procreation because it is morally wrong. Others consider the procreation of non-human sentient beings to also be problematic. In scholarly and literary writings, various ethical arguments have been presented for antinatalism.[1][2][3][4] Some of the earliest surviving formulations of the idea that it would be better not to have been born can be found in ancient Greece.[5] The term antinatalism is in opposition to the term natalism or pro-natalism, and was used probably for the first time as the name of the position by Théophile de Giraud in his book L'art de guillotiner les procréateurs: Manifeste anti-nataliste.[6] - 3.1.2022 - 15:10
- +5
- HokejovyAkademik
- MAJSTROVSTVÁ SVETA JUNIOROV IIHF NEZRUŠILA KVÔLI COVIDU, ALE PRETO, LEBO RUSI BOLI PRÍLIŠ DOBRÍ
https://www.facebook.com/hoaxPZ/posts/1116616122499587 - 3.1.2022 - 14:50
- +1
- Urpiner16
- Najlepšie to zhodnotil Bykov ktorý keď bol mlaďas v ich rokoch sa musel inak správať a držať disciplínu na uzde.Títo mlaďasi ruskí už takú drezúru nezažili a nevedia sa správať.To však je všetko a nie tu kydať na všetko ruské že je zlé.
- 3.1.2022 - 16:57
- +3
- Tehelnepole
- Uroi, verum Tichonova n anich a bázu. 9 mesiacov v roku.
- 3.1.2022 - 17:00
- +3
- Urpiner16
- Veru Karin.A taký ruský boršč to je fajná zdravá polievočka kde keď dáš všetko čo máš dať tak stojí aj tá varecha v hrnci.
- 3.1.2022 - 19:44
- +3
- Tehelnepole
- jooooooj aaaaano
a pamatas si este ten sypany rusky caj? za komunistov? to bol caj...jooooj - 3.1.2022 - 20:10
- +2
- Urpiner16
- Áno.Dával som si ho o piatej s mliekom ako angličania.Najprv som bol k tomu nedôverčiví ale ozaj to pasuje.Ako na to tí angličania prišli?Ozaj s kesom delikatesa.
- 3.1.2022 - 20:57
- 0
- Tehelnepole
- ach
alebo vlnky s grilazovou naplnou - 3.1.2022 - 21:14
- +2
- zahorak009
- Já ti nevim Karle. Rum do kofoly, horkú do rumu, borinu alebo zelenú do piva, vodku či pivo do šampusu... Ale mlieko do čaju??? 🤔😕
- 3.1.2022 - 21:18
- 0
- Tehelnepole
- moja stara mama, Babi, to mala velmi rada. Mlieko do caju a korku chleba, starsieho. To su take..citlive veci. Caj s mliekom v takej tom porcelanovej salke.
- 3.1.2022 - 21:19
- +1
- worth
- Záleží či si predstavuješ pod pojmom čaj.
- 3.1.2022 - 21:58
- +4
- zomi
- Neviem ako teraz, keď sú viac multi - kulti
, ale niekedy si angličania dávali pravidelne mlieko do čaju. Ako my do kávy... Inak do čaju je dobre si uliať aj víno. Má to chuť ako s citrónom, či citrodekom...
- 20.1.2022 - 12:19
- 0
- napalmdeath
- po prećítaní titulky som si hovoril, "čo tam toĺko komentérov? ktakej téme sa ani nieje nutno vyjadriť, veď taký ćlánok azda ani nepatrí na SK hokejový portál". a tu sa preberá politika
ako nevoliča ma diskusia zaujala asi ako článok
- 20.1.2022 - 11:49
- 0