Diskusia: Russell skončil vo Zvolene, Mráz: Nikdy som nič podobné nezažil
Kanadský hokejový tréner Jamie Russell skončil na striedačke HKM Zvolen.
Mužstvo povedie vo zvyšnom priebehu play off Norbert Javorčík. Účastník Tipos extraligy to uviedol v sobotu na svojom webe. Russell pôsobil na striedačke HKM takmer dva mesiace a dosiahol bilanciu desať víťazstiev a deväť prehier. Zvolen prehráva vo štvrťfinálovej sérii play off Tipos extraligy s Michalovcami 0:2 na zápasy. Tretí duel je na programe v nedeľu pod Pustým hradom.
Prezident klubu Dušan Mráz k tejto situácii uviedol : "Vážení priaznivci HKM, každému, kto má kladný vzťah k zvolenskému klubu, nie je ľahostajné, ako sa túto sezónu herne a výsledkovo prezentuje náš klub. Vždy som sa snažil byť k Vám úprimný a budem aj teraz. Do sezóny sme išli s najvyššími ambíciami, s osvedčenými trénermi, s overeným základom hráčskeho kádra a zabezpečeným financovaním. Úvod sezóny nasvedčoval, že sme sa nemýlili ani vo väčšine hráčov, ktorí nás doplnili. Potom sa niečo pokazilo. Nielen ja dodnes presne neviem čo. Tréneri Oremus a Kmeč nám po zlej sérii oznámili, že končia a žiadajú rozviazanie zmluvy. Musím priznať, že sme zostali zaskočení, pretože pre ďaľšiu sezónu sme počítali s tým a boli sme predbežne dohodnutí, že pozíciu hlavného trénera zaujme pán Kmeč. Našu ponuku na okamžité prevzatie funkcie neprijal. Preto sme poverili vedením mužstva pána Javorčíka. V priebehu dvoch týždňov sme rokovali s niekoľkými trénermi, až nakoniec sme si vybrali Jamieho Russella. Po jeho príchode do Zvolena, keď mužstvo už bolo v Poprade, sme si spoločne s ním pozreli náš zápas v televízii. Zápas sme prehrali po predĺžení. Pán Russell podľa jeho slov videl celkom jasne, čo treba zmeniť v systéme našej hry. A tiež vyhlásil, že nemá rád lenivých hráčov, a preto hneď v pondelok zrušil voľno a nariadil tréning. Celému predstavenstvu HKM sa to veľmi páčilo. Výsledky, ale najmä herný prejav v nasledujúcich týždňoch však vôbec netešil. Podľa nás sa prezentované myšlienky a plány nenaplnili a ani tréningový proces k progresu neviedol, práve naopak… Po štvrtom zápase kvalifikácie o play-off v L. Mikuláši sme mali doslova slzy v očiach. Náš pohľad na spôsob prípravy na zápasy a pohľad trénera sa rozchádza. Nechcem teraz zachádzať do detailov. Včera večer sme mali dlhšie rokovanie predstavenstva klubu. Všetci sme sa zhodli na okamžitom odvolaní Jamieho Russella z funkcie hlavného trénera HKM Zvolen. Verte, toto rozhodnutie sa nerodilo ľahko. Nikdy som nič podobné nezažil, ale z nášho pohľadu k nemu muselo prísť. Hlavným trénerom oddnes bude Norbert Javorčík. Verím, že nielen vedenie klubu, fanúšikovia, ale aj všetci hráči nebudú chcieť, aby sa pre nich táto sezóna skončila už v marci. Očakávam, že v ďalších zápasoch nastúpia len hráči s takýmto názorom, len tí, ktorí sú ochotní zo seba vydať všetko, na čo majú. V tejto fáze sezóny je rozhodujúca vôľa. Ak tá bude, výsledky sa dostavia. Jamiemu Russellovi ďakujeme za odvedenú prácu pre náš klub a želámu mu veľa šťastia v ďalšej hokejovej kariére a osobnom živote."
- LAUDEO
- Nečakal som takýto krok nerozumiem ale asi vedia vo Zv.co robia uvidíme či sa to ozrkadlí na dom.zapase proti MI.
- 23.3.2024 - 11:54
- +7
- -BBB-
- vyskusat treba vsetko, to je jasne, a z toho co tu pisu fans ZVOL, to asi horsie byt nemohlo, takze bud to dopadne rovnako ako s nim, alebo to vypali lepsie ..kazdopadne, svoje slova o tom ako kazdeho bude boliet zapas so ZVOL sa z casti aj potvrdil,, napr. minimalne pri zapasoch s LM som sa tah rehotal, ze ma brucho bolelo /nadsazka/ ..
Dalsia vec, tazko sa aj trenerovi hracov nejak extra motivuje, ked sedi v play off na stadione 1700 tichych dusi. - 23.3.2024 - 11:56
- +29
- Zubo27
- Ty strašne rád rýpeš do tej našej návštevnosti
- 23.3.2024 - 12:56
- +11
- -BBB-
- lebo je mi to zahadou a nepochopenim ,, ze ZVOL je jeden z najuspesnejsich tymov novodobej hostrie SVK hokeja a meste akym je ZV, se nevia najst ani na to PO tolko ludi, aby hraci videli ze stoja za nimi.
Ako ano, pravdu mas, mne to moze byt u prdele .. ale ked to zacne byt u prdele aj sponozorom, tak budete hravat s Levicami, Trnavou a Beckom Slovana. Lebo ja byt sponzorom, tak svoj tok penazi presmerujem tam, kde o ponukany produkt je zaujem. - 23.3.2024 - 12:58
- +31
- Senn
- nerozumies sa trhu, potencialu a ani ZV ako mesto vobec nepoznas, takze sa tu zbytucne cudujes preco prislo na predkolo s LM 2000 ludi
- 23.3.2024 - 13:08
- +19
- -BBB-
- tak mi to teda skus vysvetlit, kedze nerozumiem trhu, potencialu a nepoznam SVOL ako mesto ..
Verim, ze mne neznalemu vysvetlis, preco teda to je tak. - 23.3.2024 - 13:49
- +3
- vzdy.na.statie
- Take lahke nevies, pred 20timi rokmi sme vymenili titul za autobus. Odvtedy uz nie su navstevy. 😁
- 23.3.2024 - 14:00
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Big Bear
- Musis si uvedomit ze v BRAV je ina kapitalova a populacna zakladna, ako vo ZVOL
- 23.3.2024 - 14:38
- +11
- opeKE
- inac to ZVOL aj mne trhalo oci, dobre si to dal
- 23.3.2024 - 15:05
- +5
- DraciaTlama
- Hmmm opatrne
- 23.3.2024 - 15:36
- +2
- FP-jakubj
- To píšeš, ako keby na hokej potreboval fanúšik celú výstroj.
- 23.3.2024 - 15:44
- +1
- Zubo27
- Ja ti to vysvetlím. Už som to tu za posledných 10 rokov vysvetľoval asi 30x, ale tak 31. krát ako pre teba. Po postupe Zvolena do extraligy, a zvlášť, keď sa Zvolen zaradil do tzv. Big 4, návtševy vo Zvolene sa počas základnej časti bežne pohybovali na úrovni 4 až 5 tisíc ľudí. Na play of sa stála za domom služieb 3 hodiny na lístky, fronta bola z jednej strany od zapekanky za Priorom, druhá z druhej strany od budovy súdu. Pamätám si, ako sme na zápasy play off, zvlášť na semifinále a finále medzi rokmi 2000 a 2005 museli ísť o jednej poobede z domu, s olovrantom v rukasku, vystáť si miesta pred vchodom na zimák, nakoľko lístky vtedy ešte neboli na konkrétne miesto, ale každý kto si kde chytil. Samozrejme, každý mal nejakého známeho, ktorý ho pustil na zimák zo zadu. A ked sa konečne otvorili brány štadióna, všetky miesta už boli obsadené ľuďmi alebo dekami. Na zimáku bolo oficiálne 7050 ľudí, tlačenica ako v sardinkárni. Sám Mráz priznal, že na tie zápasy, zvlášť so Slovanom sa predalo cez 8000 vstupeniek. Potom sa však čosi udialo. Pamätná je legenda o autobuse. Neviem. No keď si pozrieš na hockeyslovakia.sk, ak sa ti chce hľadať štatistiky o návštevnosti, tak zistíš, že aj v rokoch 2006 až 2008, keď Zvolen mierne ustúpil zo svojich pozícií, boli vo Zvolene relatívne pekné návštevy. 2500, 2700 divákov bežne aj na slabších súperov, 3 tisíc, 4 tisíc na lepších. V roku 2008 však postúpila do extraligy Banská Bystrica. A hneď sa to prejavilo aj na návštevnosti. Pozri si návštevy Zvolena po postupe Bystrice do extraligy. Tisícka dolu automaticky. To nie je výhovorka, to je holý fakt. Zvolen má 40 tisíc obyvateľov. Banskobystrický kraj je najmenej zaľudnený kraj na Slovensku. Kým celý okres Zvolen má 65 tisíc obyvateľov, napríkal okres Nitra 165 tisíc. Podobne veľké mestá ako Poprad, Spišská či Michalovce, majú okresy, v ktorom v každom žije 100 tisíc ľudí, v okrese Nové Zámky 140 tisíc. Pozrime sa na celú spádovú oblasť. Okresy Zvolen, Detva, Krupina, Žiar a Štiavnica majú dokopy 175 tisíc obyvateľov. To je o málo viac ako má samotný jeden okres Nitra napríklad. Ja neviem, veď je to nad slnko jasnejšie. Zvolen vie pekne naplniť zimák na derby s Bystricou, keď prídu fanúšikovia od Krtíša, od Lučenca... alebo na zápasy so Slovanom, prípadne na semifinálové a finálové zápasy. Nám je tu nad slnko jasné, že nebyť Dušana Mráza, tak už možno dávno hráme hokej s Púchovom a Rimavskou. To aj na margo sponzorov. Proste nejak to zatiaľ stačí tak, že tú extraligu hráme. Snáď ju budeme hrať, aj keď sa pán Mráz už na to vybodne. A keď nie, tak budeme chodiť do Bystrice, tak, ako dakedy Bystričania chodili do Zvolena. Aspoň konečne bude tá 3 tisícová mini aréna vypredaná aj na iné zápasy, nie len tie so Zvolenom... ver mi, keby viem šibnúť čarovným prútikom a zmeniť to, tak to zmením. Ale bohužiaľ to tak nefunguje. Okrem toho, tie návštevy nie sú nijak oslnivé na štvrťfinále ani v Spišskej, ani v Bystrici, ani v Michalovciach... v kvalifikácii o štvrťfinále si uznanie zaslúžia akurát tak Trenčianski fanúšikovia, v Nitre bol vypredaný až posledný piaty duel série. Som zvedavý, koľko divákov by prišlo na Mikuláš v iných mestách. Bohužiaľ, Zvolen musí hrať o špicu, aby tie návštevy boli na úrovni 2500 až 2800 divákov. Potácanie sa okolo ôsmeho miesta by nezaujímalo nikoho ani v Spišskej, ani v Michalovciach, ani v Trenčíne, tam si myslím že to máme možnosť vidieť. Trenčiansky zimák tiež počas ZČ nejak nepraskal vo švíkoch, v Poprade to niež nebýva nejaká extra sláva, ak sa Poprad nepohybuje na absolútnej špici tabuľky. Takže sa už na to vykašli, ty to zmeniť nedokážeš, ja tiež nie, zbytočne míňaš čas. Ja napríklad si idem zaliať kávu. Namiesto toho, čo ti to tu ďubem do mobilu, už som ju mohol mať aj vypitú. Howgh!
- 23.3.2024 - 14:45
- Mato-Mi
- Mam pocit, ze sa aj tak najde opat niekto, komu to budes musiet vysvetlovat znova a znova
- 23.3.2024 - 14:49
- +10
- BlackCrow
- ja som to nečítal takže sa potom ozvem.
- 23.3.2024 - 14:54
- +37
- Mato-Mi
-
- 23.3.2024 - 15:04
- +2
- Fandimhokeju
- Dávam ti plus za komplexný pohľad insidera. Práve si dávam kávičku. Ja ešte pridám jeden pohľad z vonku. A to je komplikovaná dostupnosť pre divákov. Či už z mesta, alebo z okolia a aj malo parkovacích možnosti. Keď som svojho času chcel na ceste z KE do BA navštíviť Pustý hrad, tak som sa dosť motal bez navigácie, kým som našiel parkovisko pod hradom, neďaleko štadióna. Takže si myslím, že aj tá dostupnosť a najmä po zápase odchod nie je práve najplynulejší pri vysokej návšteve. Samozrejme, z mojej strany je to len pohľad zvonku, lebo reálne som na hokeji vo ZV nebol.
- 23.3.2024 - 15:11
- +3
- Zubo27
- Tá poloha zimáku je nešťastná. Je od ruky, to je pravda. A aj keď sa tu spomína často tá lávka ponad Slatinu, aj keď trošku humorne, mnohému by pomohla. Napríklad turistom či návštevníkom mesta, prístup keď hneď len k tomu Pustému hradu by bol z autobusovej a železničnej stanice jednoduhší. Tiež výjazd áut rovno na hlavnú cestu, to malo byť vyriešené už dávno. No a samozrejme parkovanie... ale to by sme takto mohli hľadať donekonečna nevýhody. Čo viem, tak pán Mráz plánuje z bývalého areálu mäsokombinátu robiť novú štvrť. Pár bytov už postavili, mali by pribudnúť ďalšie. Malo sa robiť aj nejaké námestie pred zimákom, celé sa to tam malo uceliť, zjednotiť, ako nejaká nová štvrť Zvolena. Celé to malo zahŕňať aj rekonštrukciu zimáku postupne. K tomu by sa to prepojenie s mestom pomocou lávky hodilo. Neviem v akom je to štádiu.
- 23.3.2024 - 15:23
- +3
- Fandimhokeju
- Je mi jasné, že lokalita nie je najšťastnejšia, ale vôbec mi nie je jasný dôvod, prečo kedysi v minulosti šéfovia mesta rozhodli o postavení haly v danej lokalite. Prakticky na periférii.
- 23.3.2024 - 18:54
- 0
- FP-jakubj
- Ono je to dlhodobá práca presvedčiť ľudí, aby chodili podporiť klub a volá sa to marketing. Sparta v hokeji tiež nepodáva extra výkony a predsa dokáže O2 vypredať, Slavii sa to v hokeji nedarilo. Sú to pritom kluby z rovnakého mesta a majú aj svoje futbalové kluby, len rozdiel bol v tej práci. Čiže aj Zvolen by vedel mať plnší štadión. Ale musíš zohnať schopných ľudí. Darmo má SNV veľa obyvateľov, keď pokojne 30% z toho budú Rómovia, tí sú radi, keď majú s čím kúriť a kde spať. Beriem argumenty s BB, ale zase do Zvolena jazdia aj ľudia z Horehronia a ďalších okresov okolo. čiže prilákať ich vieš, BB kraj môže vypraviť spoje, aby sa z/na hokej dalo dostať- je to kraj, kde robia aj dopravné prieskumy takže dohodnúť sa dá veľa, ak sa chce a propraguje sa to. Na mňa už vyskočilo kopec reklamy na lístky na MS s ČD a dokonca aj v Mníchove.
- 23.3.2024 - 15:22
- +2
- Zubo27
- Čo je to ale 17 tisícová aréna v skoro 1,4 miliónovej Prahe? To ako keby mali Žilinský a Banskobystrický kraj jednu spoločnú arénu. Marketing chápem, ale napríklad už sme tu raz mali autobusy, ktoré zvážali ľudí na zimák zo Zvolenských sídlisk. Asi sa to neosvedčilo, keď sa to zrušilo. A áno, ľudia prídu, aj z Brezna, aj z Lučenca, aj z ďalej. Ale neprídu pravidelne. Prídu 3,4 krát za sezónu, nebudú predsa robiť 100km tam a 100km nazad kvôli hokeju.
- 23.3.2024 - 15:36
- +2
- FP-jakubj
- Preto som vytiahol Sláviu, lebo tá predsa pôsobí v Prahe a predsa O2 neuzivila. Podarilo sa to Sparte, ale ako hovorím, O2 je v priemyselnej časti Prahy, tam nežije až toľko ľudí, parkovanie tiež nic moc. Ale aspoň ta jazdí metro. Nepotrebuješ, aby jazdili stále, no samozrejme, ideál je mať permanentkarov. Zober také Pardubice hrali o záchranu a aj tak tam chodila skoro plná hala. Ale to je práca aj SZLH propagovať ligu na Slovensku.
- 23.3.2024 - 15:43
- +1
- Zubo27
- Zase chápem, že v Prahe sa dostať z jedného konca mesta na druhý je možno zložitejšie, ako tuto prejsť 100km po rovnej ceste. Nuž a Pardubice... idú stavať 15 tisícovú halu... na Slovensku nepredstaviteľné ani v Bratislave. Hold, tí Česi to vedia. Darmo sa tu budeme pučiť, v hokeji sú ďaleko inde ako my.
- 23.3.2024 - 15:51
- +3
- FP-jakubj
- Preto hovorím, že je to dlhodobá práca a orientovaná na širšiu verejnosť. Pritom tiež môžu povedať, že predtým im tam chodili ľudia z HK a teraz už nechodia. Jasne, máš nejaké faktory plus a mínus, ale sám píšeš, je to o tej práci klubu a zväzu.
- 23.3.2024 - 16:15
- 0
- thovthKe
- Keby len v hokeji
- 23.3.2024 - 17:37
- +1
- azzurri
- Aj Brno začalo stavať novu arénu s kapacitou 13500
Aj Ostrava asi pôjde do novej haly ako by mali rekonštruovať súčasnú
Jihlava ma arénu vo výstavbe
Olomouc asi začne tiež stavať novu
A čo chudácke Slovensko?
Nič nič nič
Sa môžme hanbiť
A jasne že sú Česi inde
My sme len žobráci oproti ním vo všetkom - 23.3.2024 - 21:47
- +4
- Senn
- len dodam, ze Zvolen ako mesto uz ma menej ako 40k obyvatelov. stary nekomfortny zimak (kde v zime musis ist pomaly obleceny ako na lyzovacku) na "konci sveta" tomu tiez nepomaha. Zvolen ma svoje jadro tak 1200-1500, zvysok chodi podla formy
- 23.3.2024 - 15:23
- +4
- Zubo27
- Áno viem že to kleslo pod 40 tisíc, ale len o pár desiatok. Zaokrúhľoval som. No ten klesajúci trend okrem Bratislavy a jej najbližšieho okolia je celoslovenský problém. Ak nerátame Jarovnice a podobné sídla...
- 23.3.2024 - 15:33
- +2
- FP-jakubj
- Zase podľa mňa je to hlúposť, pretože u nás máme trvalé pobyty, ktoré si ľudia nemenia, ale reálne žijú inde. Aj ja mám ofiko pobyt v Košiciach, pritom tam nežijem už aspoň 14 rokov. Ale ľudia žijú buď v meste alebo okolí, problém bude možno vo fluktuácii, pretože mnoho ľudí z Košíc odchádza do zahraničia. Ja keď to spočítam, tak väčšina ľudí, ktorých som poznal v KE už žije v zahraničí alebo mimo Ke, pritom pred tými rokmi sme chodili na hokej často.
- 23.3.2024 - 15:38
- 0
- FP-jakubj
- Sám si odpovedas, mesto má dajme tomu 35k obyvateľov, čiže zohnať 3500 ľudí do jadra nemusí byť problém, ak bude marketing. Ale mne na Slovensku trochu chýba taký lokalpatriotizmus, ku ktorému športové kluby patria. Zase si to nepredstavuj tak, že inde sú štadióny iba moderné, je to fakt práca s tými fanúšikmi. Keby si videl štadión hokejovej Slavie v Prahe.
- 23.3.2024 - 15:34
- +3
- Senn
- sam si odpovedam? tak daj aspon jeden navrh co zlepsit alebo v com robi ZV marketing zle. ty si myslis ze Mraz ani nikto v HKM nevie ze treba robit marketing?
- 23.3.2024 - 15:43
- +2
- FP-jakubj
- Jedna vec je ho robiť a druhá robiť ho správne. Neviem hodnotiť marketing Mráza, pretože neviem, čo chce dosiahnuť. Dá sa urobiť kampaň na štadión dorazilo viac ľudí. Ale je to dlhodoba práca udržať ľudí, aby chodili pravidelne.
- 23.3.2024 - 15:48
- +1
- Senn
- suhlasim, nevies o tom nic. klubovy marketing sa robi na lokalnej urovni, takze to ani nemas odkial vediet aky ma ZV marketing
- 23.3.2024 - 15:52
- +2
- FP-jakubj
- Možno v tom bude ten problém, keď inde ľudí osloviť vedia. Ale zase nie všade to dopadne úspešne viď Čína alebo Saudská Arábia vo futbale.
- 23.3.2024 - 16:11
- 0
- opeKE
- Ale no tak... 10% obyvatelov mesta by malo chodit podla teba pravidelne na hokej? Ved su aj ine sporty, demografia toho mesta (z tych 40t ludi) potom aj fakt ta nestastna poloha. Co si
- 23.3.2024 - 15:57
- +2
- FP-jakubj
- No daj aké športy konkurujú hokeju vo Zvolene. Pretože furbal hrá snáď 3.ligu a už mi nič nenapadá, čo by sa tam mohlo hrať.
- 23.3.2024 - 16:10
- 0
- FP-jakubj
- Taký Hoffenheim má vyššiu kapacitu než celé mesto dohromady
- 23.3.2024 - 16:12
- +3
- Zubo27
- Okres Zvolen - 65 936 obyvateľov
Mesto Zvolen - 39 844 obyvateľov - 23.3.2024 - 16:16
- +5
- DENISO6
- Neporovnávaj Zvolen s Trenčínom. Ak by hrala Dukla ako Zvolen tak by mala narvané. Na predkolo prišlo 5000 ľudí...
- 23.3.2024 - 15:51
- +4
- XxMartinxX
- Vy mate 113
- 23.3.2024 - 16:01
- 0
- Zubo27
- Čítaj čo píšem. Trenčín hral počas ZČ figu borovú, a tomu zodpovedali aj návštevy. A neverím tomu, že proti Mikulášu by prišlo 5000 ľudí k vám, z Nitrou je to rivalita. Ale áno, uznávam, máte väčšiu fanúšikovskú základňu, to sa nedá poprieť.
- 23.3.2024 - 16:21
- +6
- Riky21
- V MI ak by dali normalne vstupne,tak by bolo vypredane. 20€ za miesta v rohu je extremne vela. Na na statie za 16€ je az ked sa vypreda sedenie. Vychodniarske platy, Bratislavske vstupne.
- 23.3.2024 - 16:25
- +4
- Analytix
- Pekne vysvetlene. Ak mozem poradit, text si odloz - najblizsie uz len urobis copy & paste
- 23.3.2024 - 16:39
- +1
- aaaa
- Ja som tu niekde čítal, že mesto nechce dotovať prevádzku štadiona, že sa naťahujô s klubom. Vraj mesto chce ukončiť dotovanie a chce aby to klub zobral na seba. Pre klub je to veľká položka, ktorá môže narobiť problémy v rozpočte pre budúcu sezónu. To by mohlo vysvetlovať aj odchod Oremusa s Kmečom. Môže to byť takto, alebo je to konšpirácia. Môže byť ohrozené finančné krytie klubu pre budúcu sezónu?
- 23.3.2024 - 16:45
- 0
- majkelthe
- Ano prebiehaju rokovania s klubom a mestom. Ale nie je to vôbec nejaká tragédia čo by mala nejak spôsobiť problémy. Vedenie mesta má s vedením klubu veľmi dobré vztahy takže určite sa dohodnú.
S oremusom a kmečom to nemá nič spoločné - 23.3.2024 - 18:26
- +1
- aaaa
- prečo teda požiadali o uvolnenie? Ponuka zo Slovana, alebo niečo iné?
- 23.3.2024 - 18:29
- 0
- majkelthe
- Sú 2 možnosti a asi len oni vedia aká je pravda.
Officialne sa hovorí že pocítili nejaké vyhorenie a nedokázali už tomu mužstvu dať niečo viac. Druhá verzia je, že už bola dohoda s Slovanom dávno a rozhodli sa prestúpiť tam - 23.3.2024 - 21:22
- 0
- Kocando444
- Ak je prva moznost spravna... tak v Slovane vyhoreli este rychlejsie 😂
- 24.3.2024 - 6:48
- +3
- OUTBLAST
- Inak toto aj mne prvé napadlo že zvolenu "ublížil" vzostup Bystrice a že minimálne ludia čo chodili na HKM z BB a bližšieho okolia prestali chodiť...
- 23.3.2024 - 16:47
- +3
- ZvolenskyRytier
- 👍👏👌
- 23.3.2024 - 18:50
- 0
- marco32
- co sa tyka navstevnosti, je za tym viacero faktorov ... prva a nespochybnitelna je ucast BB v extralige co malo za nasledok rozdelenie jedneho publika na dva tabory nakoniec ani v BB to nie je oslnive a je citit ze na km2 s tym poctom obyvatelov je to utopia vyzit zo vstupneho ... druha je geografia kraja kde je nutne aby divak prekonal velku vzdialenost na extraligovy zapas preto mnohy volia radsej blizie podujatia i za cenu toho ze sa jedna o zapasy 1.ligy ... a tretia je politika klubu kde sa prestalo davat dostatok priestoru domacim hracom ked si pozries ze kedysi supisku ZV tvorilo mnoho sK hracov doplnenych o odchovancov a nasledne o legionarov tak teraz sa karta obratila a vsetky kluby uprednostnuju najprv legionarov do vysky limitu, potom sk hracov a nakoniec je povinna kvota odchovancov co smeruje k tomu ze rodicia a znami sa na takeho kanadana pridu pozriet mozno na jeden zapas kdezto na odchovanca sa pride pozriet mama setra stryko babka a dokonca i ich pes ... ja dlhodobo kritizujem ze kluby idu zahranicnou cestou a som zastanca ze aj doma mame dost sikovnych hracov co sa chcu pobit o miesta v zostave a i v prvej lige mame hracov schopnych hrat extraligu a taktiez respektujem rozhodnutia majitelov ale oni si musia uvedomit ze toto nie je cesta ... aj v CZE to pochopili a radsej dotiahnu byvaleho vysluzilca z NHL lebo vedia ze na stadion dotiahne celu rodinu ktora tam necha peniaze za vstupne hotdog a pivo a nepridu len na jeden zapas ... legionari casto beru vysoky plat a mozno by sa z ich platu dokazali uzivit dvaja odchovanci ochotny sa kazdy zapas pobit o svoje miesto ... a o tom je marketing 😉 ... kolko dresov s cislom a menom kanadana sa preda za sezonu?? vela asi nie ale kolko dresov dokazes predat s cislom a menom Zuzin ktore ti dokaze podpisat i o 20rokov ked ho stretnes na ulici ... je to jednoducha matematika len tam treba posadit cloveka ktori bude aj nieco produkovat hoc i na kolene zbuchavat a bude mat napady niekam to posunut a nie len aby tam bol ... to iste ta appka zvazova je uz Xtu sezonu o nicom len to ze vyhercovia dostanu mejake ceny budis ale napriklad naplnit fanshop produktami zvazu ci klubou ... zamyslel sa niekto kolko ludom by stacil aj odznak klubu za nahrane body v tej appke??? alebo obycajna nalepka ved to nie su milionove polozky ... taktiez rozne doprovodne akcie k zapasom ... rozne sutaze pre navstevnikov ... spravit to pre ludi pritazlive a nie len pridte si na 2hodinky posediet do chladnicky
- 24.3.2024 - 13:55
- +2
- marco32
- videl som v zahranici ze na stadion smerovali ludia uz rano a bolo divadlo pre deti, potom koncert, potom zapas ziakov, aby aj oni pocitili ake je to hrat pred publikom a nie pred dychtivimi rodicmi s krvavym pohladom ze chcu mat hraca NHL ... je milion sposobov ako zaujat a nie len taj jedna podpisovacka 2x do roka v MCDonalde
- 24.3.2024 - 14:22
- +2
- MiroHKM
- Zápasy vo Zvolene pod jeho vedením boleli, ale hlavne oči fanúšikov HKM....
- 23.3.2024 - 13:52
- +6
- RHZV
- To hovorí fanúsik mesta z skoro 500 000 ĺudmi a pozrime sa akú majú navstevnosť za celú sezónu ...vsak sa pozri do svojho hniezda ty mudrlantik
- 23.3.2024 - 14:49
- +13
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Stormzy009
- Neviem odkial si,kedze mas meno BBB, si z BB? 2 krat tak vacsie mesto ako Zvolen a neviete vypredat stadion s kapacitou mensou ako 3000 (co tiez neprospieva lige ani marketingu hrat na tak malom stadione). Dalsia vec, Zvolen hra extraligu nepretrzite 27 rokov. Ukaz mi, ktore teamy maju dlhodobo niekolko nasobne vyssiu navstevnost ako ZV? Mozeme tam ratat Slovan, KE a NR. Inak je ten rozdiel priemerne tak mozno 500 - 1000 divakov, ak vobec. Zvolen ma aj demograficky problem, vela ludi sa odstahovalo a mlada generacia je mensia ako bola, alebo ma ine zaujmy ako hokej.U nas to chodenie na sport celkovo nema taku tradiciu, ako napr futbal v Anglicku, kde aj v malom meste je 20 -30k stadion vypredany celu sezonu a mesto a okolie stadiona zije uz 3 hodiny pred zapasom. To u nas nehrozi na ziadnom sporte. My radsej sedime na FB alebo v krcme a riesime politiku a rozbroje. Ano navstevnost je slaba, malo by sa popracovat na marketingu,ale to plati pre celu ligu nie len pre ZV. Pochodil som dost zapasov aj futbal aj hokej vo svete, videl som ako to funguje inde a ake su navstevy, preto je trochu smiesne ked sa stale poukazuje iba na ZV, ked na inych stadionoch je v priemere mozno 500 - 1000 divakov viac na zapas pocas sezony, aj to nie vsade. Pre ZV je hrat predkolo s LM a skoncit horsie ako top 4 neuspech. Nemoze sa to porovnavat so SNV, alebo Zilinou, kde 20 rokov nehrali extraligu
- 23.3.2024 - 16:18
- +5
- FP-jakubj
- Lenže ten záujem o šport by mali tlačiť zväzy, kluby aj štát. Pretože je to prospešné pre ľudí. Zároveň sa táto kultúra buduje dlho, takže nečakajme výsledky hneď. Pripomína mi to slová cyklistického zväzu, že mali sme Sagana, ale nevyužili sme to. No tak toľko k tomu asi. Hlavne, že v NRSR sedelo toľko športovcov a výsledok nula.
- 23.3.2024 - 16:26
- +1
- BlackCrow
- BBB znamená : Bruschetta, Bolton/Wanderers/ a Bocian.
- 23.3.2024 - 17:24
- 0
- strojar
- Evidentne nevedia čo robia, resp. majú robiť.
Napriek nemalým investíciám do klubu to posledné sezóny domrvili. - 23.3.2024 - 17:44
- +1
- trevor
- Posledne sezony domrvili? Za posledne tri sezony bol ZV najuspesnejsi klub v lige. Ale je pravda, ze sa dalo este viac s tymi podmienkami a kadrom.
- 23.3.2024 - 18:20
- +3
- Matej8199
- Krok vedľa, pri všetkej úcte k ZV, to tie 2-3 zápasy už mohol dotrénovať hoc by tam aj stál. Za mňa krok vedľa a určite to nevrhá dobrý tieň na klub ako je ZV.
- 23.3.2024 - 11:56
- +9
- Pukky
- Naopak, snažia sa aspoň čo to zachrániť. Ten tréner bol omyl. Bohužiaľ, v tejto fáze sezóny sa už len ťažko niečo zmení. Michalovce majú skvelý tím a idú za postupom.
- 23.3.2024 - 11:58
- +33
- trevor
- Ja osobne som veril, ze nieco s timom urobi ked prichadzal. Ked ale z prichodu zahlasil, ze ZV bude tim, proti ktoremu bude tazke hrat, hned som si spomenul na podobne slova od Tottera na zaciatku sezony v PP. A ono to tak aj dopadlo. Tu uz je to len o hracoch, ci budu chciet nieco s tym spravit alebo nie, je jedno, kto je na lavicke. MI maju vyborny tim, ale herne to proti odovzdanemu ZV teda nie je ziadne terno zatial. U mna z videneho zatial jednoznacne herne najlepsi tim Kosice. Zatial tam nevidim velmi supera pre KE, pokial budu pokracovat v tomto PO mode.
- 23.3.2024 - 12:06
- +3
- Dzunkes
- Michalovce s prehladom
- 23.3.2024 - 12:12
- +3
- Myšo
- Keď p Mráz napíše SPOLU SME HKM
Znie to trochu inak ako od bežných ľudí
Zajtra všetci na hokej a nie kvôli preplatenym flákačom ktorí na to serú ale práve kvôli Mrázovi nech vidí že v tom nie je sám!
- 23.3.2024 - 11:57
- +72
- Dzunkes
- 💙❤️
- 23.3.2024 - 12:13
- +7
- SlovakRanger
- Tento rok je ten Zvolen nejaký zvláštny... spočiatku sa zdalo, že hlavný adept na titul, tá zostava vyzerala úplne hrozivo pre súperov a potom takýto prepad. Ktovie, čo presne sa tam udialo, musel to byť riadny zlom
- 23.3.2024 - 11:58
- +4
- ZtrykoSlazoU
- aj jack russell by bol lepsi motivator ako henten jamie
- 23.3.2024 - 11:59
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Zubo27
- Veď je to v článku...
- 23.3.2024 - 12:23
- 0
- HokejBJ
- Na celú ligu to vrhá strasne zle svetlo keď sa tu počas play off vyhadzujú tréneri. Neskutočne co sa tu deje
- 23.3.2024 - 12:00
- +10
- juromt
- ...: ano ty presne vies ake ma na to Mraz dovody. len aby sa to tebe pacilo tak si ho tam nechaju nie?
- 23.3.2024 - 12:25
- +17
- Yoda_21
- Ano, nepodme radsej nic spravit, aby bol pan Bardejov spokojny, ze to nebude vrhat na ligu zle svetlo.
Na ligu, ktoru hlavne dodrbavaju zalostne vykony nasich timov v lige majstrov. - 23.3.2024 - 12:33
- +26
- HokejBJ
- Bohaca tu, neznášam keď dakto pride a zacne pisat urážky na niekoho typu "lebo ten z toho..." neskutocnasedlacinato je, akoze mal som o tebe uplneinú mienku som necakal ze do niečoho takého sklznes. Si asi zmením nick lebo mi je zle z tej mentality. A k veci pan zvolen, áno súhlasím ligu dodrbavaju zalostne výkony timov v lige majstrov a ak by sme ďalej pokračovali aj tieto nekoncepčne kroky klubov keď vymenia za sezonu troch trénerov a najnovšie už počas play off. Keď sú za tým nejaké vážne dôvody tak ok ale kvôli športovým vysledkom to je také ze také veci sa robia dakde v Kazachstane.. A hlavne, ono neviem ci si to tak vnímal ale to nemalo byť útok na tvoj klub, všimni si ze som slovo Zvolen nepoužil v mojom príspevku, napísal by som to aj keby to urobil aj X klub. A musíš uznať ze takéto kroky proste nevrha dobre svetlo na ligu celkovo
- 23.3.2024 - 13:17
- +5
- zubo
- Neuznám, rovnako ako keď vymenis počas zč. Je predsa jedno kedy stupis do hovna ako v tomto prípade. Však on počas tréningov sedel na káve
- 23.3.2024 - 13:20
- +3
- Suchár
- Zubo: alebo vo Viedni, v den zapasu, na vylete
- 23.3.2024 - 13:32
- +2
- HKMpelemele
- Vieš, ono toto je dosť vážny dôvod. Hráči majú voliteľné tréningy, pred play off absolútne nepripraveni na najdôležitejšiu časť sezóny, počas zápasu žiadna emócia, je oprety o plexisklo na striedačke so založenými rukami …presne kvôli takému prístupu to ma potom na saláme aj polovica mužstva, hlavne ti, čo už maju podpísané alebo sľúbené zmluvy niekde inde. Toto je práveže ešte ten posledný impulz, ktorý sa dá spraviť, ktorý ešte hracom dá motiváciu zabojovať. A v najhoršom prípade vypadneme, čo by sme pod tým trénerom vypadli tak či tak. Čiže ja sa z tejto výmeny teším a som rad, že naše vedenie robi všetko preto, aby sme sezónu dohrali so cťou.
- 23.3.2024 - 13:28
- +16
- Yoda_21
- Prepac, ale nesuhlasim.
Za prve, ja som ziadnu urazku nenapisal - prosim, potvrdte mi to ostatni - to, ze som bol sarkasticky v prvej vete mi tam sedelo ako rit na serbel.
Ver mi, moja mentalita je nastavena uplne v poriadku, neviem, ze na co si uplne presne narazal v tomto bode. Ale v kazdom pripade, moje mentalne zmyslanie ohladom tejto veci je take, ze ked vidim, ze moj tim ale ze absolutne neprogresuje herne pod trenerom, ktory tu je 2 tyzdne aj s prichodom, tak spravim ABSOLUTNE VSETKO, aby som sezonu zachranil aj za takehoto stavu.
Zvolen ma ofenzivnu kvalitu na to, aby nevypadol/nevypadaval v prvom kole playoff. A ked uz mame vypadnut, tak po utocnom uragane a zapasoch, ktore prehrame 7:8, kedze nemame obranu a brankarov. Ale toto sa proste nedeje! Pan Mraz do toho dava vzdy vsetko, a ked ma byt odpusteny niekomu takyto tah, tak je to prave jemu.
Odpusti si teda, prosim ta, komentar, ze taketo tahy nevrhaju dobre svetlo na ligu. Su tam ovela horsie pripady, na cele s mafianskymi vlastnikmi klubu, mizernymi stadionmi (na par vynimiek), navstevnost (ktora sa ale dviha, co ma testi), a uz spominane vysledky nasich klubov v LM. - 23.3.2024 - 13:47
- +3
- roa
- No, že neurazil, ja som v Bardejove narodený, vieš ako sa ma to dotklo?
- 23.3.2024 - 15:04
- 0
- evgeni71
- Čo presne ?
- 23.3.2024 - 15:57
- 0
- roa
- Neverím, že si tu otázku myslel vážne.
Bez smajlika ani na krok. - 23.3.2024 - 16:12
- +2
- MiroHKM
- Vo Zvolene bol tri sezóny ten istý tréner, ak si to tiež prehliadol a to, že teraz za sezónu traja a čo? A keby bol Oremus mal výsledky ktoré sa aspoň trošku približovali poskladanému tímu mohol tam byť ešte stále. A nie len výsledky v lige majstrov, ale aj napríklad, také výkony rozhodcov v každom zápase našu ligu posúvajú tam, kde sa momentálne nachádza ... Tak to koľko Zvolen túto sezónu vymenil trénerov je tá posledná vec, ktorá by ťa mala trápiť....
- 23.3.2024 - 14:06
- +4
- Bizzaremifo
- Podľa mňa práve ukázali, že im to nie je jedno a chcú vyhrávať..a keď tréner na to nemá, poletí kedykoľvek..
- 23.3.2024 - 12:37
- +15
- LAUDEO
- Hmm Javorcik veľa toho nenamuti sami sme videli oni si musia uvedomiť aká je naša obrana a aj brankár
- 23.3.2024 - 12:03
- +8
- RHZV
- Ale dúfajme ,že aspon prístup hráčov a trénera bude inakší, keď prehrať a vypadnut tak aspoň so cťou
- 23.3.2024 - 12:09
- +3
- Velkybrtok
- Horšie to už nebude a je to aj môže to byť aj dobrý impulz pre hráčov nechajme sa prekvapiť
- 23.3.2024 - 12:49
- +3
- trevor
- Pre zamorakov to moze byt prave opacny impulz. Im Russell zjavne vyhovoval. Myslim, ze Dusan Mraz to aj celkom naznacil tou vetou, ze nastupia len hraci, ktori s tym chcu nieco este urobit. Zazraky by som necakal, je to na hracoch a ich pristupe.
- 23.3.2024 - 12:55
- +3
- RHZV
- Konečne, to trvalo
- 23.3.2024 - 12:04
- +3
- JakubMI
- Dobre pre Zvolen. Nezaujem pocas zapasov, ziadne emocie a pozapasove rozhovory typu "super mal stastie" po 2 prehrach 5:0 a 5:1 je vysmech klubu, hracom a fanusikom.
- 23.3.2024 - 12:05
- +25
- NZ Hockey
- No musí to byť už nejaký ten piatok odkedy tu naposledy skončil tréner počas playoff ak teda vôbec niekedy
- 23.3.2024 - 12:07
- +1
- KrebsKandidat
- Stavjana v Nitre
Plandora ho vyhodil po piatom zapase semifinale. Myslim, ze po piatom.
- 23.3.2024 - 12:14
- +3
- martin_aston
- A v dôsledku toho sa Žilina prebetónovala k titulu.
- 23.3.2024 - 12:32
- +7
- Izo
- Bolo mu to jedno , keďže už mal podpísané/dohodnuté v Trenčíne 😁
- 23.3.2024 - 13:47
- +4
- antinamor
- Veď to bol hlavný dôvod, prečo bol odvolaný. Že podpísal TN.
- 23.3.2024 - 14:55
- +2
- ekaver
- Omyl, Stavjaňa rokoval so Slovanom, a preto ho Plandora vyhodil, preto potom podpisal TN
- 23.3.2024 - 16:02
- +3
- martin_aston
- Veru tak to bolo. Mal to byť Slovan najprv.
- 23.3.2024 - 18:09
- +1
- KrebsKandidat
- A mal si tam brat najlepsieho hraca.
- 23.3.2024 - 22:09
- +1
- KrebsKandidat
- Nepamatam si to uz presne.
- 23.3.2024 - 22:09
- 0
- Dzunkes
- Konecne pan Mraz!vcera bolo neskoro!
- 23.3.2024 - 12:11
- +10
- rudko
- Veľmi dobrá správa pre Zvolen. To čo stvaral ten ujo sa už nedalo tolerovať. Veď on ako by tu ani nebol. A moze si pár hráčov pribaliť k sebe ak sa nespamataju.
- 23.3.2024 - 12:11
- +3
- ElwisNR
- No žiaľ stáva sa sú to dosť zvláštne rozhodnutia aj Nitra počas rozbehnutého play off odvolávala trénera a tiež nám to vtedy na postup do finále nepomohlo.
- 23.3.2024 - 12:16
- +3
- Norik
- Tu je velky rozdiel.: Nitra vyhodila Stavjanu z debilneho dovodu (lebo rokoval s inym klubom). Ale mal vysledky aj hra bola dobra.
Zvolen vyhodil trenera,lebo hra katastrofalna a vysledky tiez.
Rovnake a predsa rozdielne ..
- 23.3.2024 - 17:31
- 0
- Shinody33
- Zvolen v strede série s Michalovcami odvolal trénera Jamieho Russella. Čo som počúval, tak hráči mali viac voľna ako prípravy a vedenie ho chcelo odvolať už po predkole s Mikulášom. Je to neštandardné, ale Dukla má rozbehnutú sériu na 4:0,možno rázny rez niečo aspoň malé spraví.
Tomas Prokop
Celkom ma zaujala ta pasaz, ze mali viac volna ako pripravy. To uz vyzera, ze aj trenerovi bolo jedno, ako ZV skonci tuto sezonu. - 23.3.2024 - 12:18
- +7
- majkelthe
- správne rozhodnutie. Javorčík toho vela nespraví, ale aspon dokončíme sezónu s domácim trenerom
No a verim že HKM už má podpísaného kvalitného trenera na dalsiu sezonu
- 23.3.2024 - 12:18
- +6
- nyytymaki
- Nemá
- 23.3.2024 - 12:28
- +3
- majkelthe
- tak to je trapas
- 23.3.2024 - 12:29
- +5
- nyytymaki
- Nemyslim,ved este neskoncila sezona.
Netvrdim ,ze kandidat/i este nie je/su,ale nehorí.
- 23.3.2024 - 12:37
- +5
- Yoda_21
- Ty kokos, zase dalsi, co zozral celu mudrost sveta. Teraz vyhodili trenera a je playoff - a ty uz chces, aby mali podpisaneho trenera na dalsiu sezonu 😀
Predpokladam, ze podla tvojich narokov musis byt minimalne CEO medzinarodnej spolocnosti. - 23.3.2024 - 12:43
- +7
- majkelthe
- Neviem o čom hovoríš. S Russelom sa počítalo len do konca tejto sezóny. Na budúcu sezónu boli dohodnutí s Kmečom ktorý to ale už dávno odmietol a podpísal v Slovane. Predpokladam že od vtedy sa rieši nový tréner na budúcu sezónu. Tréner sa väčšinou na novú sezónu podpisuje vždy tak v januari / februari, vtedy keď sa začína tvoriť kostra tímu na novú sezónu.
- 23.3.2024 - 12:48
- +6
- LAUDEO
- S kanadskými TR.nam to daako nešlo pokus c.2 Russell tiež nič . Hádam sa podarí zohnať kv.trenera na ďalšiu sezonu
- 23.3.2024 - 12:51
- +2
- Yoda_21
- S Russelom sa pocitalo len do konca sezony? V Mrazovom vyjadreni nie je nic take spomenute.
A aj keby sa s nim ratalo do konca sezony, tak podla tvojho vyjadrenia sme podpisali Russela, a zaroven sme uz mali podpisat dalsieho trenera. Akoze…
- 23.3.2024 - 12:55
- +1
- majkelthe
- Ja nehovorím, že by niečo také Mráz vo vyjadrení povedal
Zvolen chce ísť budúcu sezónu Slovenskou cestou, importov by chceli mať len 3-4. Priorita je Slovenský tréner, preto Russel bol len aby pomohol zachrániť túto sezónu. To je všetko. Pokiaľ ani toto nepochopíš tak už neviem čo iné. - 23.3.2024 - 13:03
- +2
- Velkybrtok
- Toto sa mi zdá že spomínal Paťo Ryba že by chceli mať 3-4 importov budúcu sezónu
- 23.3.2024 - 13:07
- +4
- Dzunkes
- Ano ano Rybka to spominal v podcaste
- 23.3.2024 - 13:16
- +3
- majkelthe
- tak to už záleží na šikovnosti vedenia či sa im podarí zohnať a presvedčiť hráčov, a aby tá cesta bola úspešná. Ja trvám na tom že bez 7 legionárov v tejto lige nie je šanca na úspech, ved to vidíme v bodovaní kde v TOP 30 sú len 2 slováci
- 23.3.2024 - 13:17
- +4
- LAUDEO
- Presne ako hovoríš myslím si že pokiaľ budeme mať 3-4 leg.v tíme bude to slabé no je to môj názor ...
- 23.3.2024 - 13:22
- +1
- TinoH
- Kvalitných legionárov...
- 23.3.2024 - 14:27
- 0
- LAUDEO
- Majkelthe pokiaľ budeme mať kv.legionarov aj 7 v jednej sezóne sa nám osvedčili uvidime
- 23.3.2024 - 13:09
- 0
- nyytymaki
- Tak na toto velmi rychlo zabudni,to je len Rybov sen.
Treba si uvedomit jednu zasadnu vec,kluby si navzajom vykradaju slov.hracov a tych je ako safranu.
Dolezite bude pre klub,udrzat Slovakov,ak sa podari 3-4 doniest,tak mozu rovno oslavovat.A co sa tyka importov,tak teraz je predpoklad opat 7 ks.
Slovenska cesta bez kvalitnych Slovakov asi nie je mozna. - 23.3.2024 - 13:50
- +4
- Izo
- Áno Russel bol len do konca sezóny.
Zvolen chcel za trénera Pardavého napríklad na další rok. Ale tomu sa moc do ZV nechcelo , tak zobral Zlín 🙂 - 23.3.2024 - 13:50
- +3
- nyytymaki
-
tak toto je riadny blud s tym Pardavym.
- 23.3.2024 - 13:57
- +9
- Izo
- takže by si to vymyslel a rozprával kamarátom len tak zo srandy že ho chce ZV ?
Keď myslíš - 23.3.2024 - 14:45
- +3
- trevor
- Tri mesiace podpisany trener? Si si isty?
- 23.3.2024 - 21:27
- 0
- Wurezv
- Áno, dohodli sa už keď oremus odchádzal do Slovanu, ale dohodli sa od ďalšej sezóny
- 23.3.2024 - 21:35
- 0
- Zubo27
- Ak myslíš Kmeča, tak Mráz to vo vyjadrení v článku jasne vysvetlil, že Kmeč to nakoniec odmietol.
- 23.3.2024 - 22:23
- 0
- Wurezv
- Nemyslím wojnara a viem, že ide do Cz
- 23.3.2024 - 21:55
- 0
- Wurezv
- A ako si písal vyššie, prioritou je slovenský tréner
- 23.3.2024 - 22:03
- +1
- nyytymaki
- Kudelku si skrtni
- 23.3.2024 - 22:24
- +1
- apa
- Len kto vie čo bolo za tým ale určite to nebolo od nich kóšer.
- 23.3.2024 - 16:11
- +1
- martin_aston
- A na základe čoho vieme, že to nebolo kóšer? Čo ak jednoducho povedali: nejde nám to túto sezónu, mužstvo potrebuje zmenu, končíme?
Možné sú samozrejme aj iné možnosti, ale z jedného vyjadrenia sa ja teda takýto záver urobiť neodvážim. - 23.3.2024 - 18:14
- +1
- Marchand63
- Mozno ti to nic nehohovori, ale slovo chlapa: Musím priznať, že sme zostali zaskočení, pretože pre ďaľšiu sezónu sme počítali s tým a boli sme predbežne dohodnutí, že pozíciu hlavného trénera zaujme pán Kmeč.
- 23.3.2024 - 18:44
- +2
- martin_aston
- Stále to neodpovedá na možnosť, že videli, že mužstvu nemajú čo dať, a tak požiadali o uvoľnenie.
Môže to pokojne byť ako píšeš. Ale nemusí. - 27.3.2024 - 12:42
- 0
- dotm
- pán mráz povedal pred časom niečo iné: "Pred sezónou 2023/24 sme dali dôveru trénerom, ktorí už niečo dokázali. Vybrali sme si slovenských hráčov, ktorí sú na najvyššej úrovni a tiež majú za sebou veľmi dobré výsledky. Angažovali sme legionárov so zodpovedajúcimi parametrami. Začali sme ligovú súťaž s herným prejavom, ktorý skoro presne zodpovedal našim predstavám. Áno, videli sme aj nedostatky, ale boli sme presvedčení, že ich odstránenie je len otázkou času. Opak sa stal pravdou. Hra a jej prevedenie má už nejaký čas veľké trhliny. Mali sme spoločné stretnutia, sadli sme si na chate, porozprávali sa a čakali na zlepšenie prejavu. A výsledok? Hra, na ktorú je ťažké sa pozerať. Za predvádzanú hru sú zodpovední v prvom rade hráči. A musím povedať, že väčšina našich hráčov si je toho vedomá a priznáva svoje zlyhania. Svoj podiel na sérii zlých výkonov a výsledkov berú aj tréneri, beriem ho aj ja a so mnou celé vedenie klubu. Zlomovým momentom dnešných udalostí bol nedeľný zápas v Humennom. Nie pre prehru, ale pre herný prejav nášho mužstva, ktorý mi nedovolil sa na tento zápas dopozerať,"
Zdrij:
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/zvolen-uz-bez-oremusa-s-kmecom-mraz-palcov-zlomovy-bol-zapas-v-humennom-palcov-/129638 - 23.3.2024 - 20:45
- 0
- Zubo27
- No... takéto rozhodnutie, na to treba mať gule! A z vyjadrenia pána Mráza idú až zimomriavky a slzy do očí. Keby nemám nočnú zajtra, tak som tam. Ale v pondelok pojdem isto. Klub teraz potrebuje podporiť snáď ako ešte nikdy!
- 23.3.2024 - 12:25
- +16
- nyytymaki
- Taky malicky detail,Russella vybral prave Dusan po odporuceni prezidenta zvazu.
Teraz neviem ci to Satan spravil schvalne,ze nam odporucil kavomat na striedacku,alebo je to len jeho stary znamy,avsak trener na tejto urovni musi mat trosku diametralne praktiky ci uz v trening.procese alebo ako coach v zapasoch.
- 23.3.2024 - 12:35
- +11
- Zubo27
- Aj Mráz je len človek
- 23.3.2024 - 13:00
- +4
- nyytymaki
- Ved jasne,ja len som chcel napisat,ze Russell jr z velkej casti jeho maslo na hlave.
Ale ved stane sa,ZV potreboval takuto hroznu sezonu,od nej sa da nakopnut. - 23.3.2024 - 13:52
- +3
- Tyna85
- Šatan by asi mal radšej prestať odporúčať. Alebo by jeho odporúčania v kluboch mali brať tak na 50% 🙂
- 23.3.2024 - 15:27
- +5
- BlackCrow
- súhlasím. a bez smajlíka.
- 23.3.2024 - 15:35
- +1
- topska
- Zacinam sa bat co vybere k repre
- 23.3.2024 - 16:33
- +3
- BlackCrow
- Craigovi treba "odňať" pas a vybavené
- 23.3.2024 - 17:27
- 0
- BieloModra
- ja nie...myslim, ze budeme pocut "nespajajme politiku so sportom"
- 24.3.2024 - 7:05
- 0
- martin_aston
- Veď aj Craiga vybral on. Tak zase úplne márne výbery mať nebude
.
Ale áno, Parďák sa žiaľ viackrát neosvedčil. Snáď sa v Zlíne ako asistent vybrúsi. - 23.3.2024 - 18:16
- 0
- BlackCrow
- Bolo to dávno čo robil dobré rozhodnutia
- 24.3.2024 - 6:58
- 0
- tulen - kosice
- druhé mužstvo: ktoré vymenilo už 2x v sezóne trénera ... druhé mužstvo, ktoré to urobilo počas playoff
- 23.3.2024 - 12:32
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- LAUDEO
- Ja som zvedavý na budúcu sezonu
- 23.3.2024 - 12:43
- +1
- J4kuubbb
- Co k tomu dodat. Pokus o novú vec, ktorý moc nevyšiel, experiment ktorý sa nepodaril. Tieto slova sem priamo hodia k tejto celej situácii
- 23.3.2024 - 12:45
- 0
- Bryndzatvarohsmotana
- No uvidíme, čo to urobí s chlapcami. My ideme zajtra na otočku z Bratislavy, nechceme ísť túto sezónu posledný krát. Aj keď len v kútiku duše, ale stále veríme! Poďme Zvolen 💙❤️
- 23.3.2024 - 12:58
- +6
- Dzunkes
- Chce to urcite cas a nie narychlo vyber trenera
- 23.3.2024 - 13:22
- +1
- BieloModra
- Dobre sa vam stalo zvolencania, trener ma byt autorita, ma mat plan, pevnu ruku a taktiku. Ma mancaft spajat a nie delit
- 23.3.2024 - 13:25
- +7
- apa
- Pravdu máš,lenže ten nemal ani šajnu o našom hokeji a prišiel tu asi len na dovolenku.
- 23.3.2024 - 16:14
- +2
- BieloModra
- Kader ma makat, driet...nie ze dobrovolne trenovat
- 23.3.2024 - 13:26
- +5
- FP-jakubj
- Ale zase sú to hokejisti a nie armáda.
- 23.3.2024 - 15:28
- +1
- KrebsKandidat
- A za co dostavaju hokejisti vyplaty?
- 23.3.2024 - 22:13
- 0
- BieloModra
- ano to je pravda, ale ak v najpodstatnejsej faze sezony, urobim z hokejistov miesto timu, spolok treningovych dobrovolnikov s tym, ze mi legionari budu chodit po vyletoch, tak je to jeho vizitka, ze ako trener pohorel na plnej ciare. Urobil si dalsi zarez do trenerskej kariery, fajn vylet a je evidentne, ze napomohol k rozkladu aj toho dobreho co este vo ZV bolo, vysledky hovoria jasne
- 24.3.2024 - 7:03
- +4
- Zmrzlina
- Niet čo stratiť... výstrel do luftu, či nejaká zasiahnutá líška z neba predsa len nepadne
- 23.3.2024 - 13:27
- +4
- Suchár
- Moj nazor: treba nechat kaucovat Nora Javorcika aj cez pripravu a buducu sezonu
- 23.3.2024 - 13:28
- +2
- majkelthe
- To nemyslis vazne
- 23.3.2024 - 13:45
- +12
- nyytymaki
- Jeden farar odisiel a druheho chces nechat?
- 23.3.2024 - 13:54
- +8
- Dzunkes
- Ak chces byt tam kde NZ alebo HE kludne
- 23.3.2024 - 14:12
- +3
- majkelthe
- Presne. Javorcik po totalne zlom vykone trepal ze je spokojny s pristupom a ze sme hrali dobre. Takeho trenera urcitr nechceme
- 23.3.2024 - 14:31
- +9
- Suchár
- Javorcik varil z toho: co Oremus “pripravi”=
totalne, ale ze totalne nepripravene muzstvo!!! - 23.3.2024 - 14:36
- +3
- BlackCrow
- Potrebuje Zvolen liga silný!!
- 23.3.2024 - 13:35
- +6
- HKMpelemele
- Andrej? 😀
- 23.3.2024 - 13:40
- +12
- Zmrzlina
- Liga potrebuje kvalitné tímu. Zvolen to môže, aj nemusí byť.
- 23.3.2024 - 13:44
- +4
- nyytymaki
- Bozkavam Vas vsade
- 23.3.2024 - 13:54
- +12
- BlackCrow
-
- 23.3.2024 - 14:45
- +1
- antinamor
- Nechápem, čo z toho všetci robia také haló. Veď je to iba taký normálny ľudský príbeh...
- 23.3.2024 - 15:00
- +5
- Suchár
- 😁😁😁😁😁😁: 👍👍👍👍👍👍👍
- 23.3.2024 - 15:09
- +3
- lou22
- ZV mohol teda rýchlo angažovať toho výhodného trénera Michaloviec, mohlo to byť zaujímavé
- 23.3.2024 - 14:10
- +2
- ZtrykoSlazoU
- A co tak: taylor swift
- 23.3.2024 - 14:13
- +1
- LAUDEO
- Mikula 🤔📞📞haloo ...
- 23.3.2024 - 14:22
- +2
- majkelthe
- Mikulá zlatý, často ho vidím v súprave HKM na sekieri xd
- 23.3.2024 - 14:32
- +6
- sallem
- Nezartujte s Mikulom. Tito prahistoricki, despoticki treneri su uz out v dnesnej dobe. Uz pred 10 rokmi ho ledva tolerovali.Aj ked nabliakat na niektorych hracov, aby sa prebrali pocas zapasu, by nemuselo byt uplne na skodu v aktualnom stave, ale to je tak vsetko co by vedel ponuknut…
- 23.3.2024 - 18:28
- +3
- LAUDEO
- Čo tam hľadá ?
- 23.3.2024 - 14:40
- 0
- majkelthe
- má tu garáž
- 23.3.2024 - 14:50
- +1
- Dzunkes
- Zozen cislo
- 23.3.2024 - 16:09
- +1
- ErikHKM
- Pošlem ti ?😀
- 23.3.2024 - 16:56
- +1
- XxMartinxX
- Prajem ZV aby boli hodný svojho mena po tomto 4finale
- 23.3.2024 - 16:12
- +2
- apa
- Treba čím skôr zabudnúť na túto nevydarenú sezónu a nakopnúť sa na novú.
- 23.3.2024 - 16:19
- 0
- HKm
- Na pondelkovom rozlúčkovom zápase so sezónou by vedenie mohlo odmeniť verných fanúšikov a vylosovať 3 permanentky na budúcu sezónu.
- 23.3.2024 - 17:00
- +4
- strojar
- Vo Zvolene už dlhší čas prijímajú zlé rozhodnutia.
- 23.3.2024 - 17:51
- 0
- sklepmistr
- Po tomto vyjadrení, asi prvý krát v sezóne som hrdý že som Zvolenčan a veľmi rád pôjdem na štadión podporiť chalanov nech už to dopadne akokoľvek.
- 23.3.2024 - 19:05
- +10
- Dzunkes
- Podobne
- 23.3.2024 - 20:03
- +2
- andrado-zv
- Ďakujem pán Mráz za robotu, ktorú robíte pre Zvolen a samozrejme aj za vyjadrenie a reakciu na vzniknutu situaciu. Aj keď to vyšlo tak ako to vyšlo tento rok, ja tiež pridem podporit tento team aj v nedelu a pondelok.
- 23.3.2024 - 19:17
- +12
- Wurezv
- Niektorí legionári už tiež dohrali, čo sú tu na dovolenke vrátane brankára, poďme to dohrať so srdiečkom chlapci, budem spokojný ak vás uvidím bojovať
- 23.3.2024 - 20:35
- +5
- majkelthe
- to znamená že už zajtra nenastúpia?
- 23.3.2024 - 21:25
- +2
- Wurezv
- Presne tak
- 23.3.2024 - 21:33
- +1
- RHZV
- Tak to som zvedavý , ale určite treba už vyskúšať všetko možné aj nemozné aspoň este na akú takú nádej
- 23.3.2024 - 21:54
- 0
- dufus
- Aspoň sa mi potvrdilo čo za charaktery sú Kmeč s Oremusom....jednoducho ušli a tie reči z ich strany bolo jedno klamstvo za druhým,lebo jediným dôvodom bolo to,že už boli dohodnutí zo slovanom...z funkcionárov Zvolena si spravili len dobrý deň
- 24.3.2024 - 4:32
- +11
- strojar
- To sa ti čím potvrdilo?
- 24.3.2024 - 4:51
- 0
- MiroHKM
- Tiež zdieľam ten názor, poskladám to zle, navyše spravím ešte pár zlých rozhodnutí a keď sa loď začne potápať, tak ujdem, ako potkan preč .... Za mňa obaja Oremus s Kmečom veľmi preceňovaní tréneri. A ak tu niekto napíše, že sme mali tri medaily....tak si myslím že s tím kádrom, čo sme mali mali dokázať aj viac ...
- 24.3.2024 - 8:27
- +8
- Urpiner16
- Presne tak.Navyše si myslím ak by mužstvo skladal on od začiatku sezóny tak by to inak vyzeralo.
- 24.3.2024 - 10:52
- 0
- dufus
- Skús porozmýšľať,možno to aj tebe docvakne,ak nie ,tak ti to potom vysvetlím po lopate ....
- 24.3.2024 - 6:34
- +5