Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Šatan je na mužstvo hrdý, v auguste by mal byť tím ešte silnejší

zdroj: TASR/Jaroslav Novák
4.6.2021 08:33 TASR

Keď odlietala výprava slovenských hokejistov na MS do Rigy, na palube lietadla bolo veľa mladíckej dravosti, ale menej skúseností. Prezident slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a generálny manažér reprezentácie Miroslav Šatan uviedol, že mladí hráči išli na takýto veľký turnaj práve preto, aby získali prax. Tú by v budúcnosti mohli zúžitkovať. Šatan vyhlásil, že najmladší hráči vo výbere Craiga Ramsaya sú veľkým prísľubom do budúcnosti.


Vekový priemer slovenských hokejistov v Lotyšsku bol 24,7 roka, vôbec najnižší v histórii tímu na MS. "My keď sme išli na turnaj, vedeli sme, že nám budú chýbať skúsenosti a zápasy môžu vyzerať rôzne. Ale na to ako sme hrali hovorím, že sme to zvládli. Sme na hráčov hrdí. Nejaké zápasy nám nevyšli, ale boli aj také, ktoré nám vyšli. Nazbierali sme veľa skúseností a nabudúce ich môžeme zúžitkovať," povedal Šatan.

Šéfovi slovenského hokeja však chýbalo na MS viac gólov. O tie sa staral najmä prvý útok v zložení Peter Cehlárik - Marek Hrivík - Róbert Lantoši. "Prvý útok hral výborne, turnaj im vyšiel. Cehlárik s Hrivíkom preniesli do reprezentácie to, čo predvádzali aj vo Švédsku. Ďalšie formácie nebodovali až tak, ale bohužiaľ efektivita bolo to, čo nám chýbalo. Zišlo by sa nám jej viac."

Šatan potom pochválil aj mladých hráčov, najmä trojicu Šimon Nemec, Juraj Slafkovský a Samuel Kňažko. "Sú veľký prísľub do budúcnosti. Mali slabšie momenty, ale mali aj dobré. Prakticky to boli takmer naší najlepší hráči."

Spokojný bol aj s výkonmi brankárov, no mrzelo ho zranenie Branislava Konráda. Tridsaťtriročný brankár nedochytal druhý zápas v A-skupine proti Veľkej Británii. Do zápasov potom zasiahli Július Hudáček a aj Adam Húska. "Pred šampionátom sme nevedeli, kto bude jednotka, chceli sme, aby sa brankári pobili o tento post. Všetci traja chytali dobre, na poste brankára sme nemali problém. Ale je škoda, že sa Braňo zranil."

Počas turnaja opustil výpravu z osobných dôvodov útočník Pavol Skalický, vopred sa však na tom dohodol s trénermi. Šatan priznal, že napriek tomu nepremýšľal povolať do tímu Adama Ružičku, ktorý zažil v závere sezóny debut v NHL v drese Calgary. "Keby Adam prišiel za nami, stihol by odohrať jeden až dva zápasy. S tým bolo spojené cestovanie a karanténa. Vyhodnotili sme to napokon takto, chceli sme byť v dejisku MS kompletní."

Postup do štvrťfinále po ôsmich rokoch je však s takýmto mladým tímom úspech. Hoci vo štvrťfinále sa museli Slováci skloniť pred Američanmi. Šatan našiel pozitíva aj po hladkej prehre 1:6: "Každý potrebuje veľké zápasy. Veľa našich ešte nehralo taký zápas, kedy hralo na opačnej strane mužstvo zložené z hráčov z NHL. Viacerí to zažili premiérovo. Nemôžete len tak prísť a len tak ho zdolať. Skúsenosti treba zbierať. Hráči pocítili, kde je svetový hokej a budeme sa zlepšovať aj individuálne."

Reprezentáciu tentokrát nečaká v lete oddych. Slovensko bude od 27. do 30. augusta 2021 bojovať o účasť na hokejovom turnaji na ZOH 2022 v čínskom Pekingu v kvalifikácii. Ako organizátor kvalifikačného turnaja v Bratislave sa o miestenku pobije s výbermi Bieloruska, Rakúska a Poľska. Slovenský tím by mal byť na tejto akcii ešte kvalitnejší. "Bude to na tréneroch, ale kostra bude z tohto tímu. Radi by sme sa posilnili aj o hráčov z NHL," dodal Šatan.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2021 Lotyšsko


24Palffy24

 

Ruzicka: Pokojne mohol stihnut jeden dva zapasy + este aj 1/4. Ked to mohli stihnut Tarasenko s Bobrovskym, preco nie on.
4.6.2021 - 9:13
+27

dominator97

 

a pokojne aj viac...vsak ake jeden-dva zapasy? ked jeho kolega z calgary - mangiapane - stihol uz tych zapasov 5
4.6.2021 - 21:59
+1

Jankepe

 

Ale jeho pustili ešte pred koncom sezóny tam bol rozdiel .. aspoň sa mi tak zdá .
5.6.2021 - 11:24
0

Vyctorya

 

Nepustili hral tiež tie tri posledné zápasy proti kosatkam ako aj Rúžička. Dokonca dal v tých 3 zápasoch 4 góly. A teraz valcuje aj na MS. Podľa môjho názoru mali na neho počkať.
5.6.2021 - 11:31
+5

yoplaiter1

 

No s těmi brankáři, pobít se o místo, ale Húska tu šanci nedostal, šel až na třetí třetinu s Čechy za rozhodnutýho stavu, dostal vtipnej gol od Blumela a pak šel na čtvrtfinále? Dost drsný pro něj.
4.6.2021 - 9:18
+7

Ketchup_Boy#81

 

Chytal proti SWE cely zapas 👍 a odchytal ho vyborne, keby nasi nepozahadzovali tie obrovske tutovky, s nim v brane by sme ten zapas v pohode vyhrali. Ja som bol spokojny, ze chytal on vcera, Hudackovi ja som absolutne neveril, strasne nevyrovnany brankar, nas fakt moze mrziet strata Konrada ktoreho zbytocne nasadili na ten zapas s VB po tom zapase s Bielorusmi...
4.6.2021 - 9:33
+28

yoplaiter1

 

a joo, tak beru zpět, to jsem zapomněl.
4.6.2021 - 9:37
+2

Ketchup_Boy#81

 

V pohode 👍 fakt ten zapas vyborne odchytal. Hudy je dobry brankar ale zial v repre nevyrovane vykony najprv top vykony s Rusmi a Danmi a hned vzapati zapasy so Svajciarmi a Cechmi. Asi aj preto Ramsay viac veril Huskovi, inak by dal Hudyho urcite
4.6.2021 - 10:26
+1

kamenný pavúk

 

tieto reci nemusim, byt hrdy a podobne

postup do osmicky je uspech, to treba uznat

ale od hrdosti to ma daleko, tie tri hrozne vysledky zatienili tie dobre

siroka supiska a ukazala ako problem lebo stale sa menila zostava

ruzicku je zbytocne spominat, ten by to nevytrhol

smiat sa kanade a usa ze maju D vyber alebo co, ved to su hraci nhl ktori sa bavia hokejom

na porovnanie: my mame jedneho a aj to studenica!

kazachstan vsak mal vyuzit pomaly rozbeh kanady, ich chyba
4.6.2021 - 9:18
+26

BieloModra

 

uz teraz sa na ten august tesim. Krst ohnom pre brankara Husku ...ano... iba ked dostane sancu sa ukaze na co skutocne ma
4.6.2021 - 9:22
+3

strojar

 

Šancu dostal.
4.6.2021 - 9:51
+9

Tino

 

mame niekde v EU dalsich : brankarov adeptov pre repre level MS okrem tomek, godla ?
4.6.2021 - 9:59
+1

topska

 

Rybar
4.6.2021 - 12:26
+2

Tino

 

jo: dik , na rybara som zabudol ...
4.6.2021 - 12:30
+1

BieloModra

 

ano.) asi som sa nevyjadrila jasne: ano dobre ze tu sancu dostal
4.6.2021 - 10:04
+3

Tino

 

slabsie: aj silne momenty, povinne body sme ziskali a pridali cosi navyse , s tak mladym a neskusenym teamom je to pekny vysledok, niektori hraci sklamali, resp prisli bez formy, ini prekvapili, mozno este jeden tak produktivny utok ako hrivikov a bolo by to lepsie....v eu sme mali nejakych zranenych hrasov, ci by to ale boli prave oni kto by zlomil strelecku nemohucnost nie som presvedceny, sampion ukazal, ze ti najlepsi su pred nami uz nie v schopnosti si vytvarat strelecke prilezitosti , ale strelbe samotnej...dohaname svet v systeme , korculovani a nie je to malo, progres viditelny , toto je zaklad na ktorom budeme nasledujuce roky stavat, potrebujeme este tu koncovku....ako laik neviem ci sa s tym da neico robit, ci na toto treba talent, ale som presvedceny ze koncovka je jeden z dovodov preco niektori hraci vykonnostne padali, frustracia bola zjavna , s tym prichadza nepohoda a pada celkovy vykon....co vieme zlepsit su oslabovky a presilovky, viem ze s takto mladym teamom to nejde na pockanie, ale na tomto vieme pracovat, urcite sa vieme zlepsit v dicsipline.....v rozhovore boli vykony brankarov lehce "zakecane"...nie je dovod do nich kopat, ubit ich este viac, kazdopadne na MS potrebujeme ak chceme mutit vodu vyssiu kvalitu.
4.6.2021 - 9:24
+11

hees

 

Všetci traja chytali dobre, na poste brankára sme nemali problém. > Keď nechceš, aby traja brankári skončili hneď kariéru
4.6.2021 - 9:25
+4

Ketchup_Boy#81

 

V auguste snad aj Rybar s novou vystrojou 😃
4.6.2021 - 9:35
+3

rene.mladenec

 

k nominacii len tolko, ze mozme byt radi ze riesime po MS kto nato mal a kto nie a neriesime veci ako za pana Vujteka starsieho a jeho synatora
4.6.2021 - 9:37
+5

KrebsKandidat

 

Radost z medaily?
4.6.2021 - 11:48
+5

Akademik

 

rene.mladenec: a teraz ako, že čo budú riešiť??? myslíš, že sa neriešia veci rovnako ??? mýliš sa a je to ešte okatejšie ako za ich čias a je jedno v akej kategórii,
4.6.2021 - 13:51
+1

Ejo

 

Práca Šatana u nás, mi dosť pripomína prácu Yzermana v Detroite. Verím, že budú mať obaja skvelé výsledky.
4.6.2021 - 9:40
+24

snapshot

 

tak ja ti neveim, uz druhy rok sa extraliga trha a hada. Obvinenie za nakup hokejok. Nie som si isty, ze to je idealne
4.6.2021 - 18:40
+2

Tehelnepole

 

Myslim, ze mame vykrocene spravnym smerom. Dobre veci musia dozriet a potom to bude ozaj skvele.
4.6.2021 - 9:45
+15

JR4

 

A ja som hrdý na vás všetkých. Hráčov, trénerov a aj funkcionárov. Vždy to môže byť lepšie netreba sa vôbec uspokojovať, práve naopak treba začať pomaly budovať ten náš hokejový dom, ktorému si myslím sme naliali pevné a kvalitné základy. Teraz to treba nechať vytvrdnúť, oddýchnuť a potom sa znova pustiť do tvrdej práce plný elánu a nadšenia. Či sa nám ten dom podarí postaviť za rok, dva či dokonca 5 a viac nie je vôbec podstatné. Podstatné je, že starý dom do ktorého už zatekalo zo všetkých strán sme zbúrali a začíname stavať na nových pevných základoch. Podľa mňa správne rozhodnutie skúsiť niečo nové postaviť, ako furt liať peniaze do starého premočeného, opotrebovaného domu.

Preto prosím všetci kto môžeme a chceme pomôcť Slovenskému hokeju priložme ruky k dielu a myslím, že o to kratšie nám bude trvať výstavba a o to kvalitnejšia bude tá naša novostavba, lebo viacej hláv viacej vie. Spojme sa prosím pre dobrú vec a pomáhajme slovenskému športu ako sa len dá, lebo v tomto smere štát zlyháva, ale my všetci tvoríme a sme tento štát. Takže pokiaľ nevedia, alebo nechcú pomáhať športu ľudia ktorí sú za šport v krajine zodpovední, musíme si bohužiaľ pomôcť sami ako už veľa krát predtým...

#robmevecivšetcipreslovenskýhokej
4.6.2021 - 9:48
+18

Tehelnepole

 

máš poštu odo mna
4.6.2021 - 9:50
+1

Bielomodry

 

Tehelnepole: Aj Ja stem postu od Tebaaaa
4.6.2021 - 12:28
+1

amaskiea BLOG

 

#smenarade
4.6.2021 - 12:43
+4

Gargamel123

 

do mna je stale take neopisatelne vzrusenie, ba az napatie, ked tam vidim na tej obalocke sprav 1-ku, nikdy nevies, co cakat...
4.6.2021 - 12:50
+5

Sunkafit

 

No a vidis ako to dopadne....takze nic nedostanes
4.6.2021 - 14:13
+1

JR4

 

Jasné, ja budem iba rád. Si ma prekvapila, ale veľmi rád ťa spoznám bližšie

Bože kde som to odpísal?!?!?!

4.6.2021 - 14:07
+4

Ketchup_Boy#81

 

Pane boze 🤣🤣🤣
4.6.2021 - 14:18
+9

Tino

 

takto: prense chapem aj ja, toto su zakladky, na tomt osa bude stavat, toto budeme zveladovat, piplat...vela veci ktore musime zlepsit, ale robime to dlhodobo udrzatelne...vyzva pre nasledujuce roky, nasa mentalita je taka, ze ked pride uspech uspokojime sap olavime, toto sa nesmie stat, ziande uspokojenie sa,ak pride uspech tak preto ze sa tvrdo makalo ak chceme aby prisiel dalsi uspech treba tvrdo makat nadalej...
4.6.2021 - 9:56
+1

braniiislav

 

určite som nečakal pred MS, že budú hrať tak dobre, a ani postup do štvrťfinále.
Tí mladí hráči, čo dostali teraz dôveru to dúfam raz bohato splatia reprezentácii
4.6.2021 - 10:09
+3

Ol!ver

 

Tatar - Ružička - Pánik
Cehlárik - Hrivík - L. Hudáček
Studenič - Gríger - Lantoši
M. Pospíšil - Krištof - K.Pospíšil

Skalický, Bakoš, Kelemen, Liška prípadne.

Sekera - Černák
Fehervary - Čerešňák
Čajkovský - Jaroš
Gernát (prípadne Chára).

Halák, Rybár, Húska
4.6.2021 - 10:54
+15

hawkie

 

Hudáčka na prvého centra (na MS 2019 im to išlo skvelo), Lantoši naspák k Cehlovi a Hrivíkovi, Krištof do 3. formácie, a máme to (Gríger môže ísť na krídlo, kedysi býval skvelý sniper). Namiesto Jaroša Marinčin, a placka je doma (samozrejme joke ).

Inač tá zostava vyzerá super!
4.6.2021 - 11:00
0

Ol!ver

 

Hudáček centra nehral, medzi Pánikom a Trtom bol Sukeľ.
4.6.2021 - 11:03
0

hawkie

 

Nebol: Súkeľ hral s LaciKEm a Studeničom. Na začiatku šampionátu bol s Trtom a Rišom Mišo Krištof, potom tam šupli Libora .
4.6.2021 - 11:38
+1

Ol!ver

 

Začiatok ok, ale nešupli tam potom práve Sukeľa?
4.6.2021 - 11:47
+1

hawkie

 

Nie , išiel tam Libor (ktorý tuším nehral od prvého zápasu), Krištof išiel do 3., odkiaľ vysunul Ziga na pozíciu 13. útočníka.
4.6.2021 - 13:57
0

Ol!ver

 

Dajú sa tie zostavy niekde pozrieť? Rád by som sa pozrel veru.
4.6.2021 - 17:05
0

zomi BLOG

 

napríklad : Mistrovstvi sveta v lednim hokeji - wikipedia, otvoriť jednotlivé zápasy
4.6.2021 - 20:45
0

Ol!ver

 

Ďakujem, tak kolega hore má pravdu.
Takže takto:

Tatar - L. Hudáček - Pánik
Cehlárik - Hrivík - Lantoši
K. Pospíšil - Ružička - Jurčo
Studenič - Krištof - Skalický
Náhradná lajna: Liška - Gríger - Kelemen
4.6.2021 - 23:16
0

boychuk

 

Dobrá zostava. Akurát namiesto Hudáčeka by som dal Ružičku do prvej, a na centra tretej by som dal M. Pospíšila. Štvrtú by som ešte pomenil, len neviem ako. Skúsil by som zavolať aj Chromiaka či Čajkoviča. Uvažoval by som aj nad Okuliarom, ktorý bude hrať fínsku ligu.
5.6.2021 - 12:09
+2

Ol!ver

 

Píšem o zostave na kvalifikáciu ZOH a neverím tomu, že budú brať Martina Pospíšila ako nevyskúšaného a po zranení.
5.6.2021 - 12:15
0

hawkie

 

Okuliar nie je zlý, ale ten jeho rýchlostný deficit skrátka nestihne dobehnúť do olympijskej kvaldy, a ani do olympiády. Schopnosťami ho prirovnám k Faškovi-Rudášovi (v príprave sa mi obaja štýlovo javili veľmi podobní), ktorý je ale o niečo rýchlejší. To už skôr radšej Martin Pospíšil (ak by bol zdravý). Namiesto Lišku určite Buca (až sa mi nechce veriť, že som toto napísal , ale Liška je strašne preceňovaný) alebo Jura Slafkovského.

Ešte v dodatku k Oliverovi Okuliarovi - spomínam si na MS do 20 rokov 2-3 roky dozadu, kde sa od neho očakávalo, že bude lídrom tímu. Je pravda, že celý tím nejakým spôsobom pohorel, ale, úprimne, Okuliar tam nehral nič extra. A podobný dojem som z neho mal aj celú prípravu pred MS .
5.6.2021 - 12:22
0

Vyctorya

 

Určite súhlasím. Chyba mu richlost
5.6.2021 - 12:26
0

DavePP

 

Viem že niekto so mnou možno nebude súhlasiť že Haščák nie. A nepíšem to preto, že fandím Popradu. Ale myslím si že útok HSS by tam určite mal byť.
4.6.2021 - 11:07
+1

consigliere

 

Si klubovo zaujaty, co je v podstate akceptovatelne, ale H max v 3-4 lajne a S + S vobec nie.
4.6.2021 - 11:24
+7

DavePP

 

No do prvých dvoch útokov určite niekto iný. Ja by som ich dal do tretieho.
4.6.2021 - 11:36
0

Bizzaremifo

 

Vôbec by rýchlostne nestíhal..a kto by sa za neho vracal do obrany? ..zabudni, Haščák nemôže hrať už v tejto novej repre ani náhodou..
6.6.2021 - 12:36
+2

Ketchup_Boy#81

 

Ja som z PP ale Haky na repre uz nema som toho nazoru. Hraci ako Skokan ci Svitana takych mame viac, viem ze chemia je chemia ale...
4.6.2021 - 12:31
0

luciakanky

 

Hascak uz sance mal, na spalovanie sanci su tam uz ini
5.6.2021 - 14:09
+1

JR4

 

Pokiaľ sa nik nezraní, tak táto zostava je myslím dostatočnou istotou kvality na august.

Už teraz sa neviem dočkať tejto kvalifikácie na OH. Ja stále verím a po tomto turnaji aj viem, že chalani urobia maximum pre to, aby slovenský dvojkríž na hrudi nechýbal na OH v Japonsku na ľade.

Inak parádna zostava musím povedať. 👍
4.6.2021 - 11:13
0

JR4

 

Teda čo to trepem, v Číne samozrejme
4.6.2021 - 11:38
+2

ŠIMIKE

 

sekera nejde takze marincin mozno
4.6.2021 - 11:35
+2

Ol!ver

 

Prečo nejde? Vyjadril sa?
4.6.2021 - 15:40
0

juromt

 

...: Bratri Pospisilove.. to mi pripomina krasne sobotne popoludnia pri TV stravene pozeranim medzinarodnych bicyklobalovych turnajov
4.6.2021 - 11:35
+11

Tehelnepole

 

ty si co teraz dal

oni hrali tym bicyklom s tou loptou, do branky, nie?
4.6.2021 - 11:36
+6

amaskiea BLOG

 

yes, Jan & Jindřich, kolová
4.6.2021 - 11:41
+1

Dracik_18

 

to bol strašný šport , teda možno ešte aj je
4.6.2021 - 11:43
0

amaskiea BLOG

 

cirkusová manéž, človek čakal, kedy medzi nich nabehne nejaký klaun aj so slonom...
4.6.2021 - 11:46
+1

Tehelnepole

 

presne

ja som nechapala, co je na tom akoze super
strasna debiláreň...
4.6.2021 - 11:47
+2

maček

 

To boli skvelé televízne prenosy. Tam si mal absolútnu istotu, že bří Pospíšilové vyhrajú ďalší titul majstrov sveta. Boli to také Ficove istoty.
4.6.2021 - 11:50
+4

JR4

 

áno presne také Fičoviny
4.6.2021 - 11:53
+1

Gargamel123

 

sak hrali len nasi a ndr,
vsetci brali medailu
4.6.2021 - 12:23
+1

topska

 

Nieco ako o par rokov nohejbalove prenosy a medailova zatva
4.6.2021 - 12:28
0

Tino

 

este buginy: boli fest popularne a plocha draha.
4.6.2021 - 12:35
+2

topska

 

Ak neberiem nejake zablesky z rozpravok a revolucie tak moje prve spomienky na televiziu su spojene s prenosom bugin
4.6.2021 - 12:59
0

Dracik_18

 

4.6.2021 - 11:58
+1

Sani

 

...mne toto bratske duo pripomina skor krasne popoludnie stravene na trestnej lavici...
4.6.2021 - 11:41
+2

Ketchup_Boy#81

 

Kelemena treba stavat pravidelne do zakladu, ten chalan ma brutalne v dobrom prekvapil. Neznasal som ho vo finale s nami samozrejme ale ukazal ze je to perspektivny hrac a budeme za neho radi v repre. To iste mna velmi prekvapil Buc, ktory je ideal na 4 utok, proste ideal
4.6.2021 - 12:34
+3

luciakanky

 

Suhlas Kelemen makal vzdy ked dostal sancu. A Buc prekvapil
5.6.2021 - 14:10
0

BaW

 

S brankármi súhlasím.
Obrana: Namiesto Čerešňáka - Nemec,
A útok: Namiesto Grígera - zdravý Holešinský, a možno namiesto Krištofa opäť dať šancu Slafkovskému....



4.6.2021 - 12:53
+3

Xerxes

 

a branit bude kto? nemas tam jedneho defenzivneho utocnika
4.6.2021 - 13:52
+1

belo

 

vsetci utocia, vsetci brania
4.6.2021 - 14:49
+6

Ol!ver

 

V každej formácii je útočník schopnejší v defenzíve.
5.6.2021 - 10:40
0

Ol!ver

 

Vlastne nevyskúšaný M. Pospíšíl asi nie, nahradí ho Jurčo a Studa do 4- formácie...
4.6.2021 - 23:02
0

Sani

 

Racionalny triezvy pohlad na vec a praca s dlhsim horizontom (nielen prezivat z roka na rok)

....ja viem, ze mozno si tu niektori myslia, ze s trenerom (Bokrosom/Suplerom/Oremusom...atd) a v zostave so (Sersenom, Starostom, Hascakom, Draveckym, Marcinkom, Kudrnom, Miklikom, Cingelom...) by som dopadli lepsie, ale zial treba si naliat cisteho vina....nedopadli...

Mozno by sme s Amikmi nefasli 6:1, ale trebars 5:2 za predpokladu, ze by sme sa tam dostali, co si dovolim tvrdit, ze nedostali....

Verim, ze budeme pokracovat v tomto style zalozenom na agresivnom korculovani, napadani, doslednej organizacii hry a casom, ked sa z nasich talentov vypiluju kvalitne individuality, zapracovane do tohto systemu a s vztahom k narodnemu dresu....mozeme byt uspesni...

4.6.2021 - 11:00
+38

BieloModra

 

takto to vidim veru aj ja
4.6.2021 - 11:23
+1

amaskiea BLOG

 

nerob, sa mi budú teraz snívať horory v noci kvôli tým menám, čo si dal
4.6.2021 - 11:32
+5

BaW

 

Súhlasím.
A ja ešte pridám, dúfam, že sa za dva mesiace nebudeme vracať k menám ako Marcinko, Julo Hudáček, Cingeľ atď....
Lebo tu vidím, že niektorí z hokejportalu majú krátku pamäť.
4.6.2021 - 13:38
+11

HokejBJ

 

To není nič nove tu. Krátku pamäť tu ma 98% ľudí
4.6.2021 - 13:45
+5

BaW

 

Asi hej
4.6.2021 - 13:59
+2

Mudrc

 

Brankari : Ohľadom brankárov úplne mimo vyhlásenie
4.6.2021 - 11:10
+3

Tino

 

verejna: aj odborna debata o potrebe mat repre tychto a podobnych hracov je verim za nami....vek by nemal byt samozrejme prekazkou , kvalitny starsi hrac z FIn, SWE, KHL ligy hrajuci 1. alebo 2. lajnu je OK...to ostatne len vata a ak mame pracovat s vatou tak mladou, ale perspektivnou.
4.6.2021 - 11:28
+3

Dr.Zincica

 

Kedze sme v procese novej ery sk hokeja,budme triezvi vo vyhlaseniach.8 miesto je tak akurat.Mali sme mlady,medzinarodne neskuseny tim.Hraci potrebuju takuto skusenost,aby sa posunuli dalej.Nemozeme stale tlacit iba tych istych "dinosaurov".Mladi hraci maju chut po uspechu,vid FIN v 2019.
Cize 8 miesto ok,ale bud.rok bude postup zo skupiny vyzadovany ako samozrejmost.
4.6.2021 - 11:38
+2

leomessi

 

Šatan: hlavne prestaň trepať dve na tri ...
co si hrdý ? na čo ?
na tie tri debakle ?
na debskel vo stvrtfinale ?
Ked , tak treba ľuďom povedat , ze muzstvo pistupilo zhodou okolností do stvrtfinale a tym pádom splnilo zaklsdny ciel , ktory si vytýčilo ...
Celkovy herny dojem rozpačity , dobré herne momenty striedali chaos na ľade ...
Vyhry nad Bieloruskom , Danskom, resp VB národ viac menej očakával ... prekvapila výhra s Ruskom .
Vykony brankarov mozeme zhodnotit ako priemerne , jediny Konrad je svhopny odchytat MS na kvalitatívne požadovanej urovni ... Hudsček ťažky priemer , Huska ma urcite potrncial do buducnosti ...
Lantoši urcite nepatril do prvej lajny , Kelemen prijemne prekvapil , Slafkovsky tiez ...
Cehlarik , Hrivík potvrdili svoju kvalitu a boli rozdielovymi hrsčmi
4.6.2021 - 12:19
+9

Sani

 

...presne tak! Ako spravny GM a prezident SZLH by mal predsa jasne vyhlasit aki sme lempli, ze sme postupili len nahodou aj vdaka tomu, ze superi boli tiez slabi...mladi na to este nemaju a stari nikdy ani nemali...

Na zaver vyhlasenia abdikovat a preventivne odhlasit Slovensko z buducich MS!

Tak nejak?
4.6.2021 - 12:35
+42

leomessi

 

nie : treba trepať , ze je hrdy na tie tri debakle a na fakt , ze sme v tych zapasoch hrali podpriemerne...
Šatan je hrdy asi na vyhry s papierovo slabšimi supermi ...tak nech je
Potom sa ale nikdy nikam neposunieme. , ked budeme alibisti a budeme ochotny hodnotit turnaj MS po debakli vo štvrtfinale od USA , ako turnaj ktory dopadol “v pohode “ , resp prezident SZĽH je hrdy na muzstvo...
Šatan je vo svojej pozici prezidrnta SZĽH totalny alibista .
Nedokaze kritickrjsie poukazat na veci , ktoré slovensky hokej sužuju , resp kde nas tlací topanka ...
4.6.2021 - 13:02
+2

Tino

 

tie: reci ked ti niekt ostrci mikrofom, alebo kameru pred zobak ber s rezervou....Mirov prejav bol vzdy kultivovany, skoro diplomat , povie to tak aby nebol zbytocny konflikt, sekundu nepochybuj, ze medzi kolegami to preberu a zhodnotia pekne od podlahy....triezvo, ale od podlahy....poslali sme mlady team, na nase pomery velmy mlady a neskuseny, tazko ocakavat ze sa vyzjape ako besny do medii aby potopil hracov ktori tam nechali to najlepsie co prave vedeli a mohli.
4.6.2021 - 13:14
+22

strojar

 

Preberú medzi kolegami?
To myslíš s Otom Haščákom?
4.6.2021 - 18:29
+1

Tino

 

myslim: cely RT...medzi sebou si to povedia, potapat hracov nebudu...kto nenaplnil ocakavania sa dozvies resp zistis podla nominacky na kvalifikaciu OH
4.6.2021 - 19:28
+2

kelnička

 

To akoze napríklad Skalicky v príprave naplnil očakávania viac ako napríklad Regenda?že bol ešte aj privilegovany?
4.6.2021 - 22:45
+1

Tino

 

prichadzal: z vynikajucej ligy a s vynornymi referenciami, bez hernej pauzy...ze zobrali skalickeho a nie regendu je hadam samozrejmost
5.6.2021 - 8:03
+5

hees

 

Sorry hádam nechceš od človeka čo sa správal striedmo keď bol majster sveta, že všetci tam boli opitý a on bol ako miništrant, aby na plnú hubu niečo kritizoval. To sme tam mali mať niekoho iného čo by na plnú hubu povedal pravdu. Áno tieto MS nie sú úspech, ale nie sú ani sklamaním. Kto chce kritizovať je fúra vecí čo sa dajú, kto chce chváliť tiež si nájde. Preto sú to len priemerné MS pre nás. 8 Miesto nie je nič moc.
4.6.2021 - 16:28
+3

Adriano23

 

po osmich rokoch stvrfinale. Asi ich mal poslat rovno do "karanteny" niekde do gulagu za tu nehoraznost postupit do stvrfinale.

Miro ma triezvy pohlad na vec a dostatocne velky nadhlad, aby vedel co vypusti slovenskej "narocnej" spolocnosti.

Velmi dobre si uvedomju nedostatky, vid rozhovor s Lasakom kde tvrdil, ze proti amikom absolutne neplnili to co od nich chce Craig. Ale evidentne ty sam si viac zasvateny ohladom repre a velmi dobre vies ako si "libuju" na slabsich vysledkoch ...
4.6.2021 - 18:00
+16

Cotillion

 

>>>Vyhry nad Bieloruskom , Danskom, resp VB národ viac menej očakával

Tak je potom narod este hlupejsi, nez som si myslel... Len hlupak, ktory sa tomu absolutne nerozumie OCAKAVA vyhry nasich na MS napr. nad Danskom. Je to minimalne 50/50.
4.6.2021 - 14:21
+17

MIZU78

 

Treba vmestit do zostavy viacej kilogramov ..ja viem ,6e po bitve je kazdy general ...ale abz nemal kto pomsti5 Romana ?... aspoń 2-3 kusy ťažkotonážne ako Rado Bondra ...je fakt že naši lietali ako handry po subojoch s USA ...do obrany takisto ..aj ked vypadli Ceresnak ,Cajkovsky ..Obrana potrebuje viac kg ...Keby bol Golonka na ľade tak Boyla prizabije
4.6.2021 - 12:26
+3

Sani

 

...hej, Golonka bol hotovy gladiator na korculiach...

Ale suhlasim...za rozhodnuteho stavu sa mohol nejakym riadnym hitom na zmrdovi Boylovi realizovat Pospisil...
4.6.2021 - 12:43
+15

Tino

 

jozko: sa mi pripomenul nedavno , nejaka spomienka o to mako bolo ked on este hraval, vsade estebaci a udavaci a povedl cosi niekomu a hned ho brali tajni/ci kto/ aj aj pustili lebo niekoho poznal , ale stale bol bojovny a drzi tak ho poslali na zapad hrat aby bol pokoj ....som si hovoril kto mu toto skonzumuje , ze to co sa stalo bolo tak ako to hovori a aku rolu v jeho priobehu hra psomienkova nostalgia, resp. bohapuste oblbobovanie.
4.6.2021 - 12:47
0

mno

 

hej: Išiel do Nemecka. Mimochodom Nemci boli v tých dobách slabí ako čaj. Potom trénoval Zvolen.V tých časoch aj v tlači písali o tom, že ako sú s ním nespokojní hráči a dalšie okolo neho.
4.6.2021 - 20:27
0

Tino

 

myslim: ze do at isiel insbruck tusim, ale isty si nie som, ja nerozporujem ze odisiel to je fakt...silni silno pochybujem ze ten kto nesiel stb po ruke dokonca s nimi cirkusoval mohol odist vonen tak ako jozko...viem uplne presne ako dopadli ludia ktori s stb cirkusovali aj ako sa vodile rodine...
4.6.2021 - 20:33
0

HokejBJ

 

Mizu skus ešte raz ten list Šatanovi možno sa ti podarí niečo vybaviť tak ako pred dvoma rokmi
4.6.2021 - 13:41
+3

topska

 

Postup zhodou okolnosti pri dosiahnuti dvanastich bodov a vyssom pocte vitazstiev ako prehier v skupine...
4.6.2021 - 12:30
+1

topska

 

Malo ist pod leomessi
4.6.2021 - 12:31
0

leomessi

 

keby Rusi: neporazili Svedov , nepostupili by sme ...
Naši by v živote neuhrali potrebny vysledok s CZE , ved boli o triedu inde...
4.6.2021 - 13:04
+1

topska

 

Keby sme nevyhrali svoje zapasy tak sme nepostupili a nejaka vyhra Svedov s Rusmi by nas trapila mozno na tikete. Este raz, my sme nepostupili s 8,9 ci 10 bodmi ako Kanada. Mali sme rovnako bodov ako semifinalista z Nemecka. My sme si to uhrali sami, nestratili sme body so slabsimi ako Svedi. Ale vies co, vlastne mas pravdu. Bola tam zhoda okolnosti ale ta najdolezitejsia okolnost boli 4 vitazstva a len 3 prehy a 12 bodov. Co na postup staci vo vacsine pripadov.
4.6.2021 - 13:19
+23

BaW

 

OMG
4.6.2021 - 13:41
+2

BaW

 

Áno!
O "triedu" INDE......

5.Rusko, 6.Švajčiarsko, 7. ČESKO, 8.SLOVENSKO

Tak sú "o triedu" inde - čiže o jedno miestečko na MS a rovnako to platí aj v ligách.
Čiže MOMENTÁLNE o malý kúsoček pred nami. Na ich podmienky, základňu a financovanie športu je to asi v porovnaní, ako keby slovenský vodič šoféroval Peugeot 207 a český Audi A3 a ten český by sa chválil, respektíve by ho niekto vyzdvihoval, že prišiel o miesto vyššie. A že to je o "triedu"....
A u teba sú dve možnosti.
Buď si čech, ktorý v slovenčine píše alebo d.bil.
4.6.2021 - 13:50
+7

Tehelnepole

 

on nie je čech
4.6.2021 - 13:53
+3

BaW

 

Ahá, tak potom je vec jasná...
4.6.2021 - 13:58
+4

BieloModra

 

keby, keby, keby... a vlastne uz vsetci vieme ako je to s tym psom ....
v com je vlastne pre teba repre hokej zaujimavy?
myslim si ze KEBY si sledoval trebars taky carling alebo naskakovacov bobistov, teraz v pokoji bez narusania komfortnej zony mozes hlavu na slniecku vetrat... na co si ty vlastne robis nasilie?
4.6.2021 - 14:10
+8

belo

 

tieto keby mam aj ja v "oblube", ja ked to vidim, mam chut napisat ze keby tamti porazili hentych, tak my by sme zas porazili onych, a stale by sme boli v 1/4 finale..
vlastne som to teraz napisal konecne
4.6.2021 - 15:00
+1

stewart71

 

Vedel by niekto napísať ako bude vyzerať naša skupina budúci rok, aj keď to bude asi ešte len čiastočne.
4.6.2021 - 12:37
0

Tino

 

usa, sui, de: it, kazachsta, DEN a jeden z dvojice CAN/FIN
4.6.2021 - 12:43
+1

Gargamel123

 

neviem, ci si to niekto vsimol,
ale momentalne mame takmer mizivu sancu nominacie hraca-"mantinela",
z tych pred, pocas a pozapasovych rozhovorov chlapcov...
32 rokov po a konecne mam pocit, ze sa to zacina preklapat
na tu spravnu stranu a vobec teraz nemyslim hokejove veci,
toto ma velmi tesi, aj ked su to zatial povacsine chlapci,
ktori vyrastaju pomimo sk
a ked to aj nadalej potiahne satan, tak nemam obavi, o dalsi progres
v nasom hokeji
ono aj v tych nehokejovych odvetviach, by konecne mali dostat prilezitost ludia s rovnym charakterom, ktori nieco v zivote dokazali

a este k boylemu, byt tam trener kosic, detvy, alebo michalovsky maser v kratasoch...mozno by sa aj drevo rubalo...
no trocha by ste museli poznat mentalitu americana, tie slova, co mu adresoval po zapase krejg, zatali do ziveho a bolia ho omnoho viacej, ako nejaka "pomsta" na lade, take ponizenie a od takej uznavanej osobnosti, na toto nikdy nedokaze odpovedat
ono ked to prelozite do slovenciny, tak to nebude mat ten isty vyznam, ako v anglictine
4.6.2021 - 12:46
+6

kelnička

 

Takže skúsenosti hovoríš?
Aha tak už je jasné prečo sme boli v presilovkách takmer neškodný.preco sme sa museli s Britmi,Dánmi či Bielorusmi triasť o výsledky...ako fajn že sme bruslili ako rakety ale tam to aj končí.nech sa na to dívame akokoľvek.stale tu čítam o reštarte o nových trendoch ale konečný efekt touto cestou nedosiahneme.a nech tu nikto nespomína tu vraj víťaznú mentalitu lebo práve tá v najdôležitejších momentoch chybala
4.6.2021 - 13:01
+1

Tino

 

cesta: aktivneho korculovania, napadania a hrania v systeme je teda slepa ulicka?....mnohi si myslia, ze sme s DEN, BLR a GB bodovali prave preto, ze sme vela a dobre korculovali + pridali tie dalsie veci....pamatame si roky ked sme to tak nerobili a teamy druheho sledu boli bezne neprekonatelna prekazka... budu kvalitnejsi hraci budu lepsie vysledky.
4.6.2021 - 13:07
+14

Sani

 

...ludia maju kratku pamät a uz im zrejme totalne vybledla spomienka ako sme sa bezradne trtosili po rohoch...
4.6.2021 - 13:21
+18

Tino

 

alebo: to nie je kratka pamat, ale zlomyselnost, resp hej pre hejt ...mozno nostalgia za tym co bolo a malo pochipenia pre tych ktori vedu svk repre a hokej teraz...
4.6.2021 - 13:37
+10

kelnička

 

Krátka pamäť?tak ja teda neviem...my sme teraz vymysleli teplú vodu?ja si teda pamätám dosť a osobne si nemyslím že sme mali v minulosti až taký problém s korčuľovaním ak teda nesledujes hokej 7 rokov.pochopenie teda?za tých cca 40 rokov odpozeranych na zimakoch či pri telke už človek nemá nejaké ilúzie.ale vo vyjadreniach či už Šatana alebo Craiga alebo vlastne kohokoľvek mi chýba skutočné pomenovanie problémov.toto je dookola to isté.ved oni tam išli s týmto mužstvom tak či teraz riešia neskúsenosť? Od prípravných zápasov po štvrťfinále nedokazali mužstvu vtlačiť pečať.tapali pri brankároch,pri presilovkách pri tom čo ideme vlastne hrať...
My sme už 5 či koľko rokov neprekročili tieň a tie frázy o smerovaní a mladých atď...fajn sa to číta ale to nie je systémové riešenie
4.6.2021 - 15:18
+2

P24 BLOG

 

Rak si asi fakt zle pamätáš. Ms u20 v rokoch cca 2005-2015 boli prakticky každý rok o tom, ze sme nestíhali korčuľovať ani len s Nemcami, nie ešte can, fin, či rus.
4.6.2021 - 15:22
+13

kelnička

 

A ja že sa bavíme o seniorskom hokeji.polepsim sa
4.6.2021 - 15:36
+1

mno

 

Ja už mám: odpozeraných takmer 60 rokov. Z toho desaťročia federálnej ligy naživo. Ale si nemyslím, že som preto hokejový odborník sveta. Nie to aby som iných takto hlú po kritizoval.Tak bud si pri tých 40 odpozeraných rokov zaspával po pove, alebo je to počiatočná skleroza.
Naši konečne nabehli na systém, ktorý má hlavu aj pätu. Pritom súbežne aj na omladzovanie repre. Čo sa prejaví v dalších rokoch. Takí, ktorí máte neskutočné desaťročia odpozerané a je po pre vás zlé, by ste mali čo najskôr presedlať na odpozerávanie stolového a nie ľadového hokeja.
4.6.2021 - 20:41
+3

FanusikZamkov

 

Systém má hlavu a pätu? tak si pozri že sme obdržali 28 gólov. Dostali sme tri výprasky z 8 zápasov. Naše mužstvo-reprezentácia skončila v počte obdržaných gólov na 14 mieste. Aký systém to teda je? To skutočne nevidíme že je to stále katastrofa? Potom tento Fin Tiikkaja má ozaj pravdu keď toto prehlási:20:58„Sem-tam vám nejaký turnaj vyjde, inak budete stále hrať okolo 8. – 10. miesta,“ myslí si Jukka Tiikkaja, ktorý pracoval na reforme nášho hokeja. „Bolo by ľahké povedať, že toto štvrťfinále je výsledkom zmien,“ dodáva realisticky. Asi potom on nerozumie hokeju podľa toho ćo sa tu na Slovensku-Šatan vyhlasuje.
5.6.2021 - 22:03
+2

Tino

 

tak to si pamatas: zle mali sme obrovsky problem s korculovanimto bol vlastne jeden z klucovych problemov...boli tam aj pracovnamoralka, disciplina a dalsie veci ale cele sa to odvijalo od korculovania....hovorime samozrejme o generacii po zlatych chlapcoch
4.6.2021 - 19:31
+3

kelnička

 

Myslíš tu generáciu ktorá išla na MS počas štrajku keď v tom všetci zlatý srdciari nechali plávať Cígera len preto lebo jemu namiesto teplého dobre plateného miestečka išlo a ide o niečo zmysluplné?áno dnes sa chlapci vysantia v citronade posaskuju v reklamách niektorý sa venujú mládeži a náš hokej ide ďalej do...
Ale nie už tam je predsa systém už vieme dokonca aj korčuľovať už to ide dobrým smerom... jasné.To len pár hejterov to nechce vidieť.ano Šatan je kultivovaný a všetko riešia medzi sebou...určiteeeee...
Nuž niekto bude ešte prekvapený
4.6.2021 - 22:59
+5

fany

 

kelnička, toto tu nechce nikto čítať, ale máš PRAVDU. Ešte bude horúce hokejové leto Pikle sa už kujú
4.6.2021 - 23:24
+1

mhc23

 

Takéto tu nepiš. Tu sa nemôže nič zlé napísať na Šatana. Radšej by mali byť radi, že vôbec Cíger zobral trénovať reprezentáciu a, že tam hráči išli hrať lebo keby sme sa nezúčastnili tak sme už v B- kategórii. A, že by o niečo teraz lepšie hrali ani sa nedá povedať, veď nevedeli výhrať súverenne nad Britmi báli sa o výsledok.
5.6.2021 - 12:44
0

Gargamel123

 

ciger bol dalsi nas obrovsky talent
ktoremu posjala karieru
zle nastavena slavjanska hlava
5.6.2021 - 12:57
+2

Tino

 

pisat : mozes co chces ak je to konstruktivne stretne sa to s pochopenim slabomyselny hejt pre hejt takyto uspech maty nebude...nieze by ste nemohli takto pisat kludne pokracujte ale cudovat sa ze to vacsine nedava zmysel...;e no ta slabomyselnost
5.6.2021 - 19:49
+1

Tino

 

nerozumiem: co si chcela povedat...a ako to suvisi s kratkou pamatou ktorou zjavne trpnis, resp selektivnou, to mi pride presnejsie...zlata generacia problem drzat kontakt s najlepsimi nalal ti po nich ano a preto sa deju tieto zmeny ciger v repre a jeho vysledky nech su mementom.
5.6.2021 - 19:46
+2

kelnička

 

Preboha chlape.ak to že Cigerovi kôli štrajku chýbalo cca 40 hokejistov nie je pre Teba dostatočným argumentom potom sa je naozaj škoda baviť Ty memento.
5.6.2021 - 20:06
+4

Tino

 

nie: nie je , cigewr totiz netrenoival len jeden rok , ten ked strajkovali...ja si napr celkom dobre pamatam na divadlo ktore zahrali s panikom ...ty ale nie preto si myslimze mas pamat selektivnu...ciger a jeho repre anabaza je smutna zalezitost a rozumiem trollingu ktory to co dokazal hadze na strajk.
5.6.2021 - 20:32
+2

kelnička

 

Rišovi zväz odmietol zaplatiť poistku.
Takže tak
5.6.2021 - 20:42
0

Tino

 

jj poistka: bol problem tie reci o nedostatocnej vykonnosti vyselektujeme ...ale to samozrejme nie je dolezite ciger aj s hracmi z nhl hral rybnik, bohapusty nedostojny rybnik...a nebol to len ciger , pod cigerom to vyvrcholilo...
5.6.2021 - 20:56
+2

kelnička

 

Ty si spomenul divadlo s Pánikom,Ty teraz tvrdíš že to nie je dôležité.ja motáš sa vo frazach.zacyklujes v teórii že sme mali VZDY problém s korčuľovaním.ano za Cígera to bola katastrofa a to ja nikde nepopieram.a áno malo by to byť mementom ...no pre koho vlastne nech si odpovie každý sám.u mňa na tom jednoznačne nesie vinu ZG a fakt že sa dali zatiahnuť naivné do politického boja a sú v ňom dodnes.
5.6.2021 - 21:07
0

Tino

 

neskusenost: neriesia hovoria ze bol kader neskuseny vacsinovo a tiez mlady a cerz to vsetko isiel do 1/4 finale , praca s mladezou sa zacina podobat systemovej,problem je ze len na urovni repre a v niektorych kluboch...su kluby a funkcionari kde si myslia ze vsetko je ok a idu po starom...vlmi sa to podoba tomu co pises ty.
4.6.2021 - 19:46
+2

hees

 

Tým bol mladší len na naše pomery inak nie. Umiestnenie je 8 miesto. Žiadny prelom, aby bol prelom museli by sme skončiť 8 každé jedny MS a nie jedny z 10. Už teraz je jasné bez vešteckej gule, že 8 až 10 miesto bude zas budúce MS... Čiže dokázateľný progres je nulový...že možno na oko pre tých čo tam chcú vidieť progres je progres to je čisto subjektívne, lebo tím vyhorel psychicky a dostal totálne debakle. Či zopár mladších hráčov dorastie pre MS je otázne a ukáže to čas, sľubných hráčov čo jednu sezónu hrali niečo a ďalšie vyhoreli sme ako SR mali veľa.
6.6.2021 - 14:21
+2

hees

 

tím
6.6.2021 - 14:21
0

hees

 

+ To, že sme sa nepokúsili vyhrať s Českom dokazuje, že o konečné umiestnenie nám nešlo. + o vyberanie súpera nešlo, lebo sme dostali s USA latu takú istú ako s Fínskom... A mna nikto neprehovorí, že sme ten zápas s Českom neodflákali.

6.6.2021 - 14:24
+1

Rusty7550

 

Pokial sa nemýlim tak bol 2 najmladší na celom turnaji. Iba Kanada bola mladšia. Takže by som nepovedal že len naše pomery.
6.6.2021 - 14:35
+2

Adriano23

 

Slovensko malo druhy najmladsi tim zo 16 timov ktore sa zucastnili majstrovstiev sveta.

Do toho najstarsi hraci boli Kondrad, Hudacek a Buc ... bez nich by to bol este o kus mladsi tim. Konrad odchytal iba zapas a Buc taktiez naskocil az neskor.
6.6.2021 - 15:09
0

kaviarista

 

presne: A este pre Frantu odkaz, ze vyplakavanie je nieco ine ako nenechat si skakat po hlave. Suhlasim s Craigovym vyhlasenim. Keby to boli drobne nepresnosti, rozhodcov komentovat netreba, nie su to neomylne stroje. Ale ked sa uz prekroci unosna hranica, nech kazdy rozhodca vie, ze od slovenskeho timu ho za to caka verejna kritika.
4.6.2021 - 13:14
+4

kaviarista

 

to malo ist pod Gargamela
4.6.2021 - 13:15
0

FP-Tomike

 

Julo: Skončil repre karieru
4.6.2021 - 14:07
+2

Tehelnepole

 

Ach bože

Čítal si jeho vyjadrenie?
Akoze ma nasral

Nemám slov
4.6.2021 - 14:29
+1

FP-Tomike

 

No žiaľ, proste sa urazil. Aj keď niektorí tu na hp budú oslavovať , ja poviem ,že škoda
4.6.2021 - 14:35
0

P24 BLOG

 

Akoze.....zákal som, že proti Američan bude chytať julo, ale chápem aj to, prečo dostal prednosť huska. Trochu zvláštne mi však príde prečo ho zo Švajčiarmi nechali vykupat a proti cze ho striedali. Pokiaľ ide o to, že ho nechali proti USA sedieť....myslím, ze prve domáce ms boli dobrým dôkazom ako to dopadne, keď sa nasadzujú hráči podľa zásluh.
4.6.2021 - 14:40
+4

Sani

 

...mne to vsetko prave po tomto oznameni zacalo do seba zapadat a davat zmysel...RT na Julovi asi videl nejaku negativnu emociu bublajucu pod pokrievkou a v zapase so SUI to skusili fixnut az nezvyklou doverou, ze pokial sa nevypyta sam, tak ho nechaju....ale tato "liecba" nevysla
4.6.2021 - 14:52
+4

P24 BLOG

 

Môže byť. Dobrý postreh.
4.6.2021 - 15:14
+1

mno

 

ked bol striedaný: a stál na striedačke, kamera ho zachytila a v tom momnentem sme skonštatovali, že je naštvaný. Vôbec to nedokázal zakryť.
4.6.2021 - 20:44
0

strojar

 

Na to, že 60 rokov sleduješ hokej, je tento príspevok úplne detinský a smiešny.
5.6.2021 - 6:59
0

ElwisNR BLOG

 

Ja som neni zástanca veľkých vyhlásení keď niekto koči v reprezentácii aby to oznamoval trucspôsobom.Julo odchytal veľa ale zas aj on by mal chápať že tréneri brali do úvahy záujmy reprezentácie na prvom mieste.
4.6.2021 - 15:01
+5

buchlo

 

MS vzdy boli, su a budu bazar, kde ponuka prevysuje dopyt.
4.6.2021 - 14:30
+3

sedo010

 

Ktovie ci je pán Šatan hrdý aj na to co sa deje s hokejom v Piešťanoch. Situácia aká tam je momentálne a trvá niekoľko rokov, už by s tým konečne mohli niečo robiť. Véd stále tvrdia ze im ide o mládež, len aby mal za chvíľku kto hrat hokej...
4.6.2021 - 17:03
+2

Adriano23

 

Presne tak. Mal by vyplatit vsetky dlhy, vybudovat cely klub a poprosit ludi v piestanoch ci by nechceli hrat hokej a fandit timu ... ale co potom ... Potom budu reci ze je zaujaty voci Piestanom a ako prezident zvazu si to nemoze dovolit.

V prvom rade, je to hlavne na klube a ludi okolo klubu. Ale je mi jasne mame vela pripadov vid Golonka s Palffym "dajte mi miliony a ja to udelam". Obavam sa ze toto nie je spravna cesta ...
4.6.2021 - 19:25
+8

strojar

 

Šatan je hrdý.
Hrdý Budžes.
5.6.2021 - 7:08
+1

Tehelnepole

 

Jukka Tiikkaja: https://dennikn.sk/2418296/handzus-mu-zohnal-filozoficku-knihu-o-slovakoch-fin-prisiel-zmenit-nas-hokej-a-rozprava-co-sa-o-nas-naucil/?ref=mpm
5.6.2021 - 10:44
+1

Ol!ver

 

Máte niekto prosím celý text?
5.6.2021 - 11:37
0

Gargamel123

 

tiez by ma to zaujimalo
kedze uz stihli zmenit titulku.
nieco ine tam bolo
5.6.2021 - 12:45
+1

worth

 

Páči sa: Handzuš mu zohnal filozofickú knihu o Slovákoch. Fín prišiel zmeniť náš hokej a rozpráva, čo sa o nás naučil
MICHAL ČERVENÝ

Jukka Tiikkaja. Foto N - Peter Kováč
Jukka Tiikkaja. Foto N – Peter Kováč
Jukka Tiikkaja vysvetľuje, prečo prehodnotil svoj výrok, že úpadok nášho hokeja sa podobá na príbeh Nokie.

Miesto, ktoré spája hokejistov aj fanúšikov hokeja. Dobrú energiu pre každý zápas nájdete na GymBeam.sk

Vo februári 2017 bola delegácia Slovenského zväzu ľadového hokeja vo Fínsku naberať inšpiráciu.

„Stretli sme sa v piatok poobede vo Vierumäki a predstavil som im systém rozvoja trénera na našom zväze,“ hovorí dnes Jukka Tiikkaja. „Na druhý deň ráno sa chceli stretnúť a prebrať potenciálnu spoluprácu. Už mierili na letisko, tak sme sa stretli na benzínovej pumpe.“

[ Aktivujte si e-mailový newsfilter toho najdôležitejšieho po každom dni MS v hokeji, stačí jeden klik. ]
Rovno tam dostal ponuku, aby prišiel pomôcť zreformovať slovenský hokej a napokon v bratislavskom sídle zväzu strávil dva roky.

Ešte keď tu bol, v rozhovore pre Sportnet povedal, že príbeh slovenského hokeja sa podobá úpadku Nokie. Teraz hovorí, že počas nasledujúcich mesiacov strávených na Slovensku svoj názor zmenil.

Takisto realisticky hovorí, že postup do štvrťfinále na prebiehajúcom šampionáte sa nedá vyhlásiť za jednoznačný výsledok jeho práce ani zmien, o ktoré sa snaží vedenie nášho hokeja od roku 2016.

„Slovensko je stále tím, ktorý sa pohybuje na MS od 8. do 10. miesta. Ak mu vyjde ten jeden zápas, do štvrťfinále môže postúpiť, no nie pravidelne. To sa síce dá dosiahnuť, ale treba na tom dlhodobo pracovať a výsledok príde až oveľa neskôr,“ hovorí muž, ktorý dlhé roky spolupracoval s Erkkom Westerlundom, bývalým úspešným trénerom miestnej reprezentácie. Tiikkaju si IIHF vybrala aj na rozvoj hokeja v Ázii.


Po návrate do Fínska je od roku 2019 prevádzkovým riaditeľom Fínskeho športového inštitútu vo Vierumäki.

Čo mu ukázala kniha slovenského filozofa
Bývalý hviezdny hráč a dnes generálny manažér fínskej reprezentácie Jere Lehtinen povedal, že Fínsko si na prelome storočí prešlo reformou hokeja. „Tréneri to spočiatku neprijímali, nevedeli, čo sa bude diať,“ uviedol pre Denník N počas MS 2019 v Košiciach.

„Vôbec nie ste od nás odlišní,“ hovorí o dva roky neskôr Tiikkaja. „Ľudia majú odpor voči zmenám všade vo svete.“

Fínsky odborník si však za dva roky všimol isté špecifiká ľudí žijúcich na Slovensku. „Chcem zdôrazniť, že rešpektujem rozdiely v myslení, aj tie, ktoré som zažil na Slovensku, lebo súvisia s prostredím, z ktorého ľudia vychádzajú. Treba rozmýšľať, prečo ľudia nejako rozmýšľajú, a až keď tomu porozumieme, bude možné robiť kroky, aby sme sa posunuli dopredu.“

Tiikkajovi k pochopeniu zmýšľania Slovákov pomohla kniha Obnovenie poriadku od filozofa Milana Šimečku, ktorú mu v anglickom preklade zohnal Michal Handzuš. „Potom som ju požičal aj Tomimu Lämsäovi, ktorý v KHL trénuje Ufu,“ hovorí Tiikkaja.

„Ľudí na Slovensku nepovzbudzovali, aby mysleli nekonvenčne a mali otvorenú myseľ, pretože to bola hrozba pre režim. A táto mentalita je vo vás stále silno zakorenená. Je najvyšší čas od toho upustiť,“ analyzuje.

Tiikkaja tvrdí, že sa to prejavilo aj v hokeji. Slovenskí tréneri si podľa neho myslia, že musia diktovať jasné pravidlá, všetko treba kontrolovať a robiť podľa noriem.

„Aj veda hovorí, že tento typ prístupu nie je efektívny. Naopak, treba vytvoriť prostredie, kde budú ľudia samostatní a sami sa naučia zvládať očakávania.“

Tiikkaja si myslí, že hokej je len zrkadlom toho, ako funguje celá spoločnosť. „Zmeniť takéto nastavenie mysle však trvá veľmi dlho, hlavne, ak takým spôsobom stále funguje školstvo, ktoré ľudí odmalička formuje,“ hovorí. „Takýto systém vychováva ľudí, ktorí sú len pasívnymi pozorovateľmi svojho života. A myslia si, že sú dobrí len vtedy, ak robia to, čo im je prikázané.“

A aj keď vyznieva pesimisticky, dodáva, že nehovorí o jednotlivcoch, ale o kultúre a prostredí, ktoré ich formuje. „Navyše si myslím, že aj dospelý človek môže zmeniť svoje nastavenie. Na to však treba ľudí, ktorí budú otvárať verejnú diskusiu, a ľudí ako Michal [Handzuš], ktorí budú novinky zavádzať do denného života na klubovej úrovni.“


Jukka Tiikkaja. Foto N – Peter Kováč
Sme či nie sme ako Nokia?
Tiikkaja hovorí, že fínskej spoločnosti, a teda aj hokeju, pomohla náročná geopolitická situácia počas studenej vojny. Fínsko malo dlhú hranicu so Sovietskym zväzom, no zároveň sa nechcelo ukracovať o vplyv Západu. „Máme skúsenosť s balansovaním medzi dvomi svetmi,“ hovorí.

„Napríklad v hokeji sme spolupracovali so sovietskym Ruskom aj so Švédskom, veľmi dlho sme išli obomi smermi – a vždy sme sa učili to najlepšie z oboch svetov. To je skvelé. Nielen pre hokej, ale naučili sme sa žiť s Rusmi aj so severskými krajinami.“

Napriek povesti inovátorov a technologických gigantov vzhľadom na počet obyvateľov bolo Fínsko domovom firmy, ktorá je príkladom nezvládnutia zmeny. Práve k spoločnosti Nokia, ktorá nezvládla nástup smartfónov, prirovnal Tiikkaja slovenský hokej.

„Povedal som to počas prvého polroka na Slovensku. Potom som však zistil, že atmosféra sa zlepšuje a už sa dá ľahšie diskutovať. Na začiatku ľudia hovorili, že nepotrebujú žiadneho chlapíka z Fínska a veľa ľudí kritizovalo aj Craiga [Ramsayho],“ spomína.

„Napokon sme presvedčili aj ľudí, ktorí nás spočiatku kritizovali. Nechcem ich však menovať, lebo si myslím, že mali dôvody pochybovať – tak je to vždy, keď pracujete s ľuďmi. Každý má svoj vlastný pohľad a svoje skúsenosti, z ktorých vychádza.“

Ako to, že nehráte v céčku?
Tiikkaja tvrdí, že neexistuje jednoduchá odpoveď, či je postup slovenských hokejistov do štvrťfinále na MS 2021 výsledkom zmeny v slovenskom hokeji, ku ktorej prispel aj on.

„Súčasní hráči začali svoje kariéry dávno a vyvíjali sa v systéme, ktorý prišiel ešte pred zmenami,“ hovorí. Dodáva však, že istý vplyv zmien už mohlo byť vidno: „Napríklad štýl hry či kultúra, ktorá prišla do tímu aj do zväzu.“

Zdôrazňuje však, že na to, aby bolo vidno také veľké zmeny, treba dlhé roky. „Musíme sa pozerať na viac ako výsledok jedného tímu – na dvojtýždňovom turnaji sa môže stať čokoľvek a nemôžeme na základe toho posudzovať celý systém.“

Dokonca aj 17-roční hráči Šimon Nemec a Juraj Slafkovský podľa neho nie sú výsledkom zmeny. „Bolo by ľahké to povedať,“ hovorí.

„Aby Slovensko bolo dlhodobo úspešné, musí mať väčšiu hráčsku základňu a tá musí mať vytvorené také podmienky, aby v mladom veku neodchádzala do zahraničia,“ myslí si.


Jukka Tiikkaja. Foto N – Peter Kováč
Podľa Tiikkaju je veľmi dôležité, aby sa funkcionári preorientovali a nemysleli primárne na extraligový hokej. „Myslenie len na dospelých vám môže pomôcť na jednom seniorskom turnaji. Inak to stále bude tak, že budete okolo ôsmeho až desiateho miesta a sem-tam nejaký turnaj vyjde.“

Tiikkaja krátko po svojom príchode precestoval Slovensko a pozrel si, v akom stave je naša infraštruktúra. „Pýtal sa ma, či dávame hráčom nejaký špeciálny nápoj, že pri takomto stave infraštruktúry ešte nehráme v C-kategórii majstrovstiev sveta,“ povedal pre Denník N Martin Kohút, bývalý prezident zväzu.


Ako to, že ešte nie ste v céčku, dávate hokejistom nejaký nápoj? pýtal sa fínsky odborník vtedajšieho prezidenta zväzu Kohúta
„Ak nemáte dobrú infraštruktúru, nemôžete hrať dobrý hokej,“ hovorí Tiikkaja. „Ak nemáte dostatok klzísk, nemôžete mať v systéme dostatok hráčov, čo je fundamentálne pre úspech. Treba aj dobrý manažment, ale základ je mať z koho vyberať. Stav vašej infraštruktúry? Je to obrovský rozdiel oproti tomu, ako to vyzerá u vašich konkurentov.“

Tiikkaja aj teraz opakuje to, čo hovoril pre Denník N už v roku 2017 – slovenské deti trénujú priveľa.

„Desaťročné dieťa trénuje 10 hodín týždenne. Potom prídu zranenia či vyhorenie v puberte,“ myslí si.

Kľúčom je podľa neho to, aby deti robili čo najviac športov a na jeden vybraný sa špecializovali neskôr. „Treba viac spolupracovať so školami, aby mali prístup aj k futbalu, tenisu či iným disciplínam. Aby si sami vybrali, čo chcú robiť. Tí, ktorí hrajú podľa seba, majú dostatočnú motiváciu, aby sa stále zlepšovali, vystupovali z komfortnej zóny a pracovali na dosiahnutí vlastných snov. Ak im to však príliš organizujete, deti robia to, čo im povedia iní, a keď sú tínedžeri, naberú odvahu a rodičom povedia dosť.“


Fín, ktorý prišiel zmeniť slovenský hokej: Zlepšíte sa, ak budú deti menej trénovať
Zmeny aj v kluboch
Ak je niečo výsledkom práce Tiikkaju a ďalších reformátorov, ktorí prišli, keď sa Kohút v roku 2016 stal prezidentom, je to hra reprezentačných tímov – mládežníckych a seniorského.

„Šarky (Miroslav Šatan – pozn. redakcie) bol zodpovedný za nájdenie trénerov, ktorí by rozumeli modernému hokeju a jeho požiadavkám. Ako zväz musíte vedieť, akú identitu má váš tím – to je tak v každej organizácii. Ak viete, akú máte identitu, musíte nájsť ľudí, ktorí v ňu veria tiež.“

Ani na reprezentačnej úrovni nebola zmena myslenia taká jednoduchá. „Debata bola – ak nemáme takých hráčov, ktorí vedia hrať aktívne po celom klzisku, treba hrať pasívnejšie? Ja si to však nemyslím. Ak sa tak rozhodnete, môže to fungovať na jednom turnaji, ale dlhodobo to nespraví nič dobré. Vytvorí to len hráčov, ktorí nebudú vedieť vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a nebudú sa zlepšovať.“

Aj keď nemá detailný prehľad, čo sa na Slovensku dialo od vypuknutia pandémie, Tiikkaja hovorí, že zmeny sa začali robiť už aj v niektorých kluboch.

„Napríklad v Banskej Bystrici aj inde. Dokonca je viacero klubov, ktoré začali spolupracovať s inými športmi,“ hovorí.

Na Slovensku po sebe zanechal publikácie ako Kouč 21. storočia či Manuál pre rozvoj hráčov 21. storočia na klubovej úrovni.

„Do detailov rozoberajú to, o čom sme sa teraz rozprávali. Dal som síce tieto dokumenty dokopy, no diskusia pokračuje. Zistil som však, že ľudia na Slovensku viac veria niečomu, čo je napísané, tak sme spravili nejaké manuály. Sú určené ľuďom na lokálnej úrovni.“
5.6.2021 - 14:24
+4

JR4

 

Tento človek vie presne o čom hovorí. Ďíky, že si to tu hodil 👍

Šport ako taký potrebuje na Slovensku hlavne viac peňazí. Bez viac peňazí ktoré dá štát do športu sa nikde nepohneme. Tie štadióny treba stavať, len bez peňazí sa stavia ťažko. A teraz nevravím, že treba stavať iba zimáky to určite nie, ale nejaké multifunkčné haly ako sú v Kanade napr. Treba dať hlavne deťom možnosť výberu športu ako vraví Jukka.
5.6.2021 - 15:01
+1

Gargamel123

 

oni aj v skolach
na prvom stupni
nechavaju deti "zit"
a hrat sa, bez "znamkovania"
5.6.2021 - 15:29
+1

strojar

 

(Nielen) Fíni majú v školách telesnú výchovu. Na rozdiel od Slovenska.
5.6.2021 - 18:07
0

strojar

 

Hlavne viac peňazí.
Tak to teda ten Fín rozhodne nepovedal.
5.6.2021 - 18:03
0

JR4

 

Ak nemáte dobrú infraštruktúru, nemôžete hrať dobrý hokej,“ hovorí Tiikkaja. „Ak nemáte dostatok klzísk, nemôžete mať v systéme dostatok hráčov, čo je fundamentálne pre úspech. Treba aj dobrý manažment, ale základ je mať z koho vyberať. Stav vašej infraštruktúry? Je to obrovský rozdiel oproti tomu, ako to vyzerá u vašich konkurentov.“

Keďže už viem, že nevieš čítať s porozumením, skúsim ti to vysvetliť, že to povedal, i keď nepriamo.

Strojár dnes by si sa divil, ale potrebuješ peniaze na všetko. A všetko je čím ďalej, tým drahšie. Na tú infraštruktúru potrebuješ peniaze keď ju chceš vybudovať či ty to vieš postaviť zadarmo???
5.6.2021 - 18:25
+1

strojar

 

To som nevedel, že na Slovensku je v súčasnosti menej klzísk ako keď vyrastali "zlatí chlapci".
6.6.2021 - 5:58
+1

JR4

 

Strojár neskáč, si tvrdil, že ten Fín rozhodne nepovedal, že viac peňazí, a teraz tu zase vyťahuješ čo si ty vedel a nevedel... Skús mi najprv odpovedať na otázku či si to už pochopil, že rozprával ten Fín o peniazoch ty frfloš a už sa zobuď ja vidím, že si to písal o 5:58 ráno, ale nabudúce si daj najprv kávu a skús odpovedať na otázku a nielen špliechať sprostosti dve na tri. To čo bolo 30 rokov dozadu a metodika hokeja bolo niečo iné, ako terajší hokej to poprvé a ďalej aj ostatné krajiny ako napr. Nemecko, Švajčiarsko, Fínsko atď. sa vyvíjali a posúvali svoj hokej ďalej a hlavne mali koncepciu hokeja a vedeli čo chcú dosiahnuť a ako to dosiahnuť v danom časovom horizonte. A to že nám chýba hokejová infraštruktúra som nepovedal ja, ale Jukka. Ja som s ním iba súhlasil. A prosím odpovedz mi či už chápeš, že ten Fín teda hovoril o peniazoch či nie? Ďakujem.
6.6.2021 - 6:47
+1

FanusikZamkov

 

JR 4 Ano máš pravdu v Slovenskom športe chýbajú a to veľmi peniaze. Ale aj tie peniaze podotýkam ktorých je málo sa rozhadzujú nezmyselne. Ja si myslím že ak nemáme dostatok peňazí tak si nedovoľme pre deti nakúpiť predražené hokejky, nedovoľme si tie nezmyselné malé hokejové ihriská na spôsob v minulosti postavených malých futbalových ihrísk ala FICO- Smer. To je nezmyselné rozhadzovanie peňazí ktorých je málo. Nestavajme Hokejové akadémie len pre vyvolené kluby. Nech Hokejové školy na spôsob akadémii sú umožnené aj menším klubom a tým sa rozšíri základňa hokejová. Nie zúžiť to len na 4-5 klubov z vyšších územných celkov. No aj Strojár má pravdu teraz je viac klzísk ako za starého režimu. No a mňa zaráža jedna vec nevieme akým štýlom rozvoja by sme sa mali vybrať. Kanadským ktorý preferuje Ramsey alebo štálom ktorý presadzuje Tiikkaja? To sú dve rôzne smerovania. Je tam obrovský rozdiel . Preto tvrdím že Slovenský hokej veľmi pomaly a ak vôbec napreduje. Len si to nevieme priznať . Žiaľ aj Tiikkaja to priznal v tomto vyhlásení a asi má pravdu „Sem-tam vám nejaký turnaj vyjde, inak budete stále hrať okolo 8. – 10. miesta,“ myslí si Jukka Tiikkaja, ktorý pracoval na reforme nášho hokeja. „Bolo by ľahké povedať, že toto štvrťfinále je výsledkom zmien,“ dodáva realisticky.
6.6.2021 - 7:42
0

JR4

 

Ja súhlasím treba peniaze investovať rozumne a zmysluplne, to bez debaty. Ja som len hovoril, že na revitalizáciu zastaralej infraštruktúry sú a budú treba nemalé finančné prostriedky. To, že na Slovensku máme momentálne viacej klzísk je možno pravda, ale v akom sú stave? Aký je bežný prístup ľudí na ľad a koľko to stojí teraz a vtedy? Toto je ten problém. Keď som ja sa hlásil do hokejovej školy robili sa výbery. Bolo nás cca 50-70 a vyberalo sa do športovej triedy kto áno a kto bohužiaľ nie. Teraz je ten záujem oveľa nižší a robia sa už skôr nábory ako výbery, čiže je menej detí na ľade ako pred 30 rokmi a aj toto vravel Jukka proste musíme mať z čoho vyberať. To že máme zlú metodiku v detstve to je bez debaty. Ja to vidím presne ten prípad ako sme v letnej dvojfázovej príprave behávali ako blázni najprv 4 km potom aj 16km atd. troška ako vytrvalci. Potom keď som sa dostal do puberty sa mi nechcelo behať za hokejom, ale za babami lebo presne ako vraví Jukka mal si zranenia z fitka tiež zlá metodika, mal si členky vyvrtnuté hádam 20 krát oba, natiahnuté zapálené šľachy a väzivá atd. určite poznáš vetu "Športom k trvalej invalidite" a toto už od mala. A tiež opäť súhlasím s Jukkom, že to nie je správne. Vôbec netvrdím, že toto štvrťfinále je výsledkom zmien. Ja len súhlasím s Jukkom, že je treba veľké zmeny v metodike a hlavne aj v myslení a financovaní hokeja a športu na Slovensku ako takého. Vôbec tu netreba vyťahovať len hokej. Treba vyťahovať všetky športy pre deti a aby mali k ním ľahký prístup. Treba stavať ihriská, športoviská a sprístupňovať šport pre čím najväčší okruh ľudí na Slovensku. Takto to vidím ja.
6.6.2021 - 8:14
0

strojar

 

Takže:
1. Zadarmo sa nedá postaviť nič.
2. Rozchniapať peniaze na idiotské projekty (čo sa v deje) je trestuhodné a tých, čo to zastrešujú a obhajujú, treba brať na zodpovednosť.
3. Vyťahovať metodiku spred štyridsať rokov (ako si to urobil ty) je iba na smiech. Mimochodom, tak sa vtedy trénovalo všade. Tá metodika je (aj) na Slovensku už dávno iná.
4. To, že kedysi sa na hokej vyberalo a dnes sa musia robiť nábory, je realita. Svojim spôsobom aj objektívna. Demografia = je menej detí, ponuka = existuje viac relatívne nových športov...
5. Glorifikácia Tikkaju a Ramsayho je nádherné slovenské potvrdenie jedného z Murphyho zákonov: Odborník je človek, ktorý prišiel z iného mesta.
6. Úplne a absolútne prvoradé je reálne obnoviť skutočnú telesnú výchovu na školách. Tá už takmer neexistuje. Na túto skutočnosť upozorňujú bez výnimky všetci, ktorí sa iba slovkom o tejto tematike zmienia. Preto aktuálne smeruje slovenský šport(hokej) smeruje do prdele. To je vec štátu, ktorý o tom robí leda tak konferencie.
7. Financovanie. Degenerácia slovenského športu v dôsledku financovania sa začala schválením štátneho rozpočtu na rok 1995. To je začiatok zániku školských športových tried, stredísk talentovanej mládeže, stredísk vrcholového športu a rozpadu športovej infraštruktúry. Odprúčam dohľadať si.
8. Predstavitelia štátu sa s obľubou stretávajú a fotografujú s úspešnými športovcami. A pri tej príležitosti sľúbia aj modré z neba. Tým sa to aj skončí. Ak by šport nepodporovala samospráva a súkromní "fanatici" už by bol dávno skapal.
9. Tie hlúposti o rannej káve si láskavo strč za kobúk.
6.6.2021 - 13:31
+5

JR4

 

Konečne ja v zásade so všetkým čo si napísal súhlasím. Až na to, že odborník je človek ktorý sa niečomu rozumie. A aj pán Ramsay aj pán Tiikkaja sa určite rozumejú hokeju. Takže tvoj Murphuho zákon tu určite neplatí. Takže tak, ale naozaj vo väčšine s tebou súhlasím.
6.6.2021 - 16:33
+1

jozosvk

 

Co mas proti malym futbalovym ihriskam? Co by sme my dali za to v casoch 1984 -2002, hrali sme na malom betonovom ihrisku bez osvetlenia a museli sme cakat, kym sa uvolni, teraz krasna umela trava, osvetlenie, branky so sietkou, co by sme my za to dali...od roku 1984 az do 2002 stale na betonovom futbalovom ihrisku, momentalne uz len maratony, cyklistika, turistika...ale kondicne stale niekede inde ako dnesna mladez...
6.6.2021 - 13:02
+2

amaskiea BLOG

 

netvrdím, že by peniaze v našom hokeji nechýbali, ale prístup "za peníze v Praze dům" je tu prítomný až moc
5.6.2021 - 18:08
+2

JR4

 

Napísal som už vyššie, ako to vidím ja s tými peniazmi. Myslím, že sme na správnej ceste. Je tu obrovská chuť a vôľa na zmenu myslenia a tá zmena sa už pomaly začína a ja ju veľmi rád podporím 😉
5.6.2021 - 18:37
0

Tino

 

peniaze: vacisnou pritecu, resp sa lahsie nahanaju ked to co sa predava je dobre a ten kto to predava poziva uctu a doveru...pred satanom hekali kadejake pofiderne zivli prisate na hokej/ale netyka/ sa len hokej ze malo penazi a preto sa neda...tu kauzalitu ze je malo penazi koli nim a produktu ktory predavaju nevideli alebo nechceli vidiet...
5.6.2021 - 19:53
+1

JR4

 

Ja hovorím o podpore štátu, žiadne zháňanie.

Dám príklad 0,5% zo zisku firmy dať na šport v štáte a vedieť si to odpísať z daní napr.

Veci sú už dávno vymyslené, len ich treba zaviesť do praxe. Šport na Slovensku ako taký je veľmi podfinancovaný. Už som to spomínal nevravím to predsa ja. Ja len súhlasím s Jukkom lebo si myslím, že má vo veľa veciach pravdu.
5.6.2021 - 20:09
0

Tino

 

asi: ano , nemusi to by zrovna stat , klidne aj samosprava ktora moze investovat do projektov pre mladez co sa aktualne deje....a presne o tom pisem peniaze pritesui ked ten kto ich pyta poziva ustu a doveru , detto projekt ktory predklada..
5.6.2021 - 20:35
0

JR4

 

Prečo vravím štát, lebo štát to vie dať do zákona o športe. To ostatné ako samosprávy, firmy atď. To je + ale štát a zákon musí pokryť financovanie napríklad na výstavby malých hál či niečoho multifunkčného pre viacero športov. Proste si zobrať príklad odtiaľ kde to už funguje. Súhlasím však na 100% že sa k tomu treba stavať zodpovedne a s úctou, ale myslím si, že naše momentálne vedenie tie znalosti a úctu má a ja im verím, že vedia presne čo robia a prečo to tak robia 👍
5.6.2021 - 20:45
0

Tino

 

preto: sa veci hybu a samosprava je jeden z clankov ktore sport podporia, stat nevie prefinancovat vsetko aledobry projekt s dobrym a doveryhodnym pozadim si penazovod nakoniec najde...nebude to lahke nestane sa to samo, ale tie peniaze nakoniecpritecu
5.6.2021 - 20:59
+1

JR4

 

Co je psáno, to je dáno. Chcem veriť, že máš pravdu, že dobré projekty budú pribúdať a peniaze začnú pritekať ASAP.
5.6.2021 - 21:37
0

Tehelnepole

 

Na štvrťfinále si radšej nezvykajme: Športový newsfilter: Na štvrťfinále si radšej nezvykajme, no z vydarených detailov sa tešiť môžeme

1. Štvrťfinále novou realitou?
Keď slovenskí hokejisti vyhrali na uplynulých majstrovstvách sveta svoje prvé tri zápasy, mnoho fanúšikov, ktorí sledujú hokej viac-menej len cez šampionát, sa začalo pýtať: máme opäť na medaily?

A aj keď bol náš tím jeden z najmenej ovplyvnených chabou účasťou elity z NHL, realita hovorí: „Slovensko je stále tím, ktorý sa pohybuje na MS od 8. do 10. miesta. Ak mu vyjde ten jeden zápas, do štvrťfinále môže postúpiť, no nie pravidelne. To sa síce dá dosiahnuť, ale treba na tom dlhodobo pracovať a výsledok príde až oveľa neskôr.“

Ide o slová fínskeho odborníka Jukku Tiikkaju, ktorý v rokoch 2017 až 2019 pomáhal s reformou slovenského hokeja.

Pridal sa k nemu aj bývalý brankár Ján Lašák: „Vybudovať rok čo rok nový tím a dostať ho do štvrťfinále si bude vyžadovať veľa práce.“
Aj keď Slovákom sa spomedzi špičky podarilo zdolať Rusov, vysoko prehrali so Švajčiarmi, Čechmi a vo štvrťfinále aj s Američanmi. So Švédmi prehrali 1:3, no so cťou.

Zo slovenského tímu bol rozdielový predovšetkým prvý útok Peter Cehlárik, Marek Hrivík, Róbert Lantoši, Cehlárika dokonca vyhlásili za najlepšieho útočníka turnaja. S 11 bodmi (5+6) bol piatym najproduktívnejším hráčom MS.

Brankári mali druhú najnižšiu úspešnosť spomedzi 16 tímov. Slováci mali piate najhoršie presilovky, tretie najhoršie oslabenia a nazbierali tretí najvyšší počet trestných minút.

Tieto čísla sú dôsledkom aj toho, že generálny manažér Miroslav Šatan a tréner Craig Ramsay zobrali do Rigy veľmi mladý tím, ktorý nehral alibisticky. Odborníci aj verejnosť sa zhodujú, že Slováci hrali sympaticky.

Postup do štvrťfinále po ôsmich rokoch priniesol nádej, no nemôže stačiť na spokojnosť so stavom slovenského hokeja. Na MS si generálny manažér a tréner stále nemôžu vyberať z desiatok výborných hráčov. Prípadná pomoc z NHL tiež nie je až taká výrazná ako v minulosti.

A tak nás okrem postupu teší aspoň to, že priestor dostali tri mladé talenty – 17-roční Juraj Slafkovský so Šimonom Nemcom a 18-ročný Samuel Kňažko.

Štvrťfinále však nie je výsledkom reformy, ale skôr krátkodobého nastavenia smerovania reprezentácie. Hrá moderný hokej a korčuľuje oveľa lepšie ako v minulosti, čím si dáva šancu na lepšie výsledky. Stále však chýba väčší počet individualít.

Do reprezentácie dodávajú hráčov kluby. Keď po jeho odchode za Craiga Ramsayho nepríde plnohodnotná náhrada a väčšina klubov sa nespamätá a nezmení výchovu mládeže, pre Slovensko bude štvrťfinále opäť len vysnívanou métou.

Inak, po prílete do Bratislavy Július Hudáček oznámil, že ukončil svoju reprezentačnú kariéru. Čoskoro 33-ročný brankár to odôvodnil tým, že síce chcel už len zabojovať o účasť na olympiáde, no keď sa nedostal do bránky vo štvrťfinále, tak radšej končí.

Neskôr síce vydal stanovisko, že neodchádza preto, že sa urazil, zrejme navždy si však jeho odchod zapamätáme práve takto.

1. Nepravdepodobný titul: Kanada je prvým tímom, ktorý vyhral MS po tom, ako prehral svoje prvé tri zápasy a celkovo štyri. Hlavným dôvodom nevídaného obratu vo vývoji turnaja bolo zaradenie Andrewa Mangiapaneho do prvého útoku k Adamovi Henriqueovi a Connorovi Brownovi.

2. „Poraziteľní Američania“: Tím USA si nezahral vo finále MS, čaká na to od roku 1960, bronz však získal štvrtýkrát z posledných ôsmich účastí. Najmä prvý americký útok Robertson – Moore – Garland – hral asi divácky „najpozerateľnejší“ hokej spomedzi všetkých tímov.

3. Slovenský úspech: Do štvrťfinále postúpil náš najmladší tím v histórii MS. Dôležité bolo, že Slováci po prehre 1:8 so Švajčiarmi zvládli duel s Dánskom, ktorý sa ukázal ako kľúčový pri postupe do štvrťfinále. V auguste ich čaká v Bratislave olympijská kvalifikácia, na ktorej budú favoritmi v konkurencii Rakúska a Poľska.

4. Cehlárik medzi hviezdami: Krídelník prvého útoku získal 11 bodov a vyhlásili ho za najlepšieho útočníka MS. Viac bodov zo Slovákov získali v minulosti len Žigmund Pálffy, Jozef Stümpel (15), Miroslav Šatan (13) a Ľubomír Višňovský (12). Cehlárik sa v minulosti pokúšal preraziť do NHL, momentálne má naňho stále práva Boston.

5. Švédske fiasko: Prvýkrát, odkedy do play-off postupuje na MS osem tímov, v ňom chýbali Švédi. Tréner Johan Garpenlöv čelí veľkej kritike, no verejnú podporu mu vyjadril generálny sekretár miestneho zväzu. Švédi v siedmich zápasoch skupiny získali len desať bodov.

6. Nenaplnené ambície: Rusi, Švajčiari aj Česi boli pred turnajom kandidátmi na medaily, no ani jeden z tejto trojice nepostúpil do semifinále. Zdalo sa, že český tréner Filip Pešán počas celých MS nenašiel správne zloženie formácií a vo štvrťfinále jeho zverenci nenašli spôsob, ako prekonať úpornú fínsku obranu – prehrali 0:1.

7. Faselova obrana Lukašenka: Pre švajčiarskeho prezidenta IIHF to boli posledné MS a zapamätáme si ich hlavne podľa toho, ako sa zastával bieloruského prezidenta Alexandra Lukašenka. Fasel pred MS ľutoval, že Bielorusku odňali organizovanie uplynulého šampionátu. Počas turnaja sa ohradil voči výmene bieloruskej vlajky za historickú vlajku Bieloruska pred hotelom Radisson Blu.

8. Sedem gólov britského strelca: Iba 21-ročný Liam Kirk strelil v siedmich zápasoch 7 gólov a spoločne s Andrewom Mangiapanem sa stal najlepším strelcom MS. Rozhodne ukázal, že má na viac než britskú EIHL. Akreditovaní novinári ho dokonca zaradili do All-star tímu turnaja.

9. Dva smutné príbehy: Kazachovania pred záverečným zápasom skupiny mali 10 bodov a na postup im stačilo akokoľvek zdolať nevýrazné Nórsko, čím by zároveň v skupine vyradili Kanadu. Kazachovia však prehrali 1:3.

Smutným hrdinom MS sa stal 21-ročný bieloruský brankár Konstantin Šostak. Ten si pri svojej premiére na MS zachytal v dvoch zápasoch: proti Slovákom vydržal v bráne 11 minút a proti Rusom štyri a pol minúty. Na MS dosiahol 68-percentnú úspešnosť zásahov.

10. Skutoční outsideri: Suverénne najhorším tímom MS boli Taliani, ktorí ako jediní nezískali ani bod a obsadili celkovo posledné 16. miesto. Vo svojej B-skupine stratili aj na predposledných Nórov osem bodov.

https://dennikn.sk/2419921/sportovy-newsfilter-na-stvrtfinale-si-radsej-nezvykajme-no-z-vydarenych-detailov-sa-tesit-mozeme/?ref=mpm
7.6.2021 - 8:51
+1

JR4

 

Parádne zhodnotenie super, že si to tu hodila 👍👍👍
7.6.2021 - 10:28
0

strojar

 

Akurát že toto zhodnotenie sa dosť výrazne líši od názorov miestnych nadšencov.
7.6.2021 - 11:38
0

JR4

 

Strojár už to začalo na rádio EXPRES dúfam, že počúvaš
7.6.2021 - 12:11
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov