Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
NHL
USA / NHLColorado - Dallas2,433,852,71Oilers - Vancouver1,93,953,7
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Šatan o nominácii: Najťažšie rozhodovanie za sedem rokov

zdroj: TASR
7.5.2024 22:09 TASR

Do záverečnej nominácie slovenskej hokejovej reprezentácie na MS v Česku sa nedostali útočníci Róbert Lantoši a Samuel Takáč a obranca Rayen Petrovický. Trénerský štáb zverejnil 25-členný menoslov po utorňajšom prípravnom zápase s USA (2:6) v Bratislave. V kádri trénera Craiga Ramsayho figurujú traja brankári, osem obrancov a štrnásť útočníkov.


"Bolo to naozaj ťažké rozhodovanie. Za uplynulých sedem rokov, počas ktorých spolupracujeme s Craigom (Ramsayom), bolo toto rozhodovanie asi najťažšie. Veľa hráčov malo v príprave dobré ofenzívne čísla. Tým, že na záver prípravy prišlo niekoľko hráčov z NHL, tak tí, ktorí hrali dobre v úvode prípravy, sa nedostali na MS. Hráčom, ktorí sú zvyknutí hrať v prvých dvoch päťkách a v presilovkách, sme nechceli dať úlohy náhradníkov," uviedol generálny manažér slovenskej reprezentácie Miroslav Šatan.

Narážal tým najmä na absenciu útočníka Lantošiho, ktorý má za sebou životnú sezónu v Mladej Boleslavi a najmä v úvode záverečnej prípravy na MS patril k lídrom slovenského tímu. "V príprave hral veľmi dobre. Tým, že prišli hráči z NHL, bolo ťažké nájsť mu miesto v prvých dvoch päťkách. To ovplyvňuje jeho rolu i čas v presilovke. Neviem, či by sme ho dokázali dobre využiť v tretej alebo štvrtej formácii. Z úcty k nemu sme ho nechceli dať do pozície čakajúceho hráča alebo náhradníka. Bolo to jedno z najťažších rozhodnutí," prezradil Šatan.

V nominácii nechýbajú útočníci Miloš Kelemen a Martin Pospíšil, ktorý nezasiahli ani do jedného zápasu v záverečnej príprave. Kelemen sa má k tímu pripojiť po stretnutí s USA, Pospíšila limitovali zdravotné problémy, ktoré však nekomplikujú jeho štart na MS. V 25-člennom menoslove je 15 hráčov, ktorí štartovali aj na predošlých MS 2023.

V stredu odcestuje do Ostravy 25 hráčov, no nie všetkých zapíše vedenie reprezentácie na súpisku. "O tom, koľkých zapíšeme, sa definitívne rozhodneme vo štvrtok na direktoriáte. Myslím si, že si necháme jedno-dve miesta otvorené a počkáme na víkend, keď sa majú skončiť série v AHL. Z tejto ligy by k nám ešte niekto mohol prísť," poznamenal Šatan.

Slováci sa na nadchádzajúcom šampionáte predstavia v ostravskej B-skupine. Svoje účinkovanie odštartujú v piatok 10. mája o 16.20 SELČ zápasom proti Nemecku.

 

Záverečná nominácia SR na MS v Česku (10.-26. mája):

Brankári: Samuel Hlavaj (Škoda Plzeň), Stanislav Škorvánek (HK Dukla Ingema Michalovce), Matej Tomek (Litvínov)

Obrancovia: Peter Čerešňák (HC Dynamo Pardubice), Martin Fehérváry (Washington Capitals), František Gajdoš (HK Nitra), Andrej Golian (HC Slovan Bratislava), Mário Grman (HC Vítkovice), Michal Ivan (Bílí Tygři Liberec), Patrik Koch (Arizona Coyotes/Tucson Roadrunners), Šimon Nemec (New Jersey Devils)

Útočníci: Peter Cehlárik, Marek Hrivík (obaja Leksand), Lukáš Cingel (HC Kometa Brno), Viliam Čacho, Marko Daňo, Libor Hudáček (všetci HC Oceláři Třinec), Martin Faško-Rudáš (Bílí Tygři Liberec), Andrej Kudrna, Matúš Sukeľ (obaja HC Litvínov), Miloš Kelemen (Arizona Coyotes), Martin Pospíšil (Calgary Flames), Pavol Regenda (Anaheim Ducks/San Diego Gulls), Juraj Slafkovský (Montreal Canadiens), Tomáš Tatar (Seattle Kraken)

 

Realizačný tím:

generálny manažér: Miroslav Šatan, manažérka: Zuzana Chrenková, hlavný tréner: Craig Ramsay, asistenti trénera: Peter Frühauf, Ján Pardavý, Róbert Petrovický, tréner brankárov: Ján Lašák, videoanalytik: Igor Andrejkovič, kondičný tréner: Matej Thomka, lekár: Pavol Lauko, fyzioterapeuti: vladimír Čavojec, Martin Babják, výstrojoví manažéri: Marek Jenčík, Juraj Stopka

 

UPOZORNENIE: Správa je rozšírená v celom texte o hlasy.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2024 Česko


Oranzovocierny

 

Jednoduchšie by bolo odísť, pán Šatan.
7.5.2024 - 22:24
+38

jozosvk

 

A Crag?
7.5.2024 - 22:26
+2

nerorome

 

Ani nepockame aspoň na výsledok prvého zápasu, hej? 🤣
7.5.2024 - 22:27
+71

MiTo0220

 

Pán Šatan sa tam bude tak dlho že ešte aj moje vnúčatá sa budú zlostiť na ňom.
7.5.2024 - 22:31
+5

Sani

 

Nie kazda krajina ma taku schopnost, znenavidiet aj narodneho hrdinu, ktory mal prsty vo vsetkom, co skoncilo kovom....
My, Slovaci sme v tom jedinecni...
7.5.2024 - 22:36

Oranzovocierny

 

Ale veď ja nespochybňujem jeho kvality na ľade, ale jeho manažérske schopnosti. To sú dve rozdielne veci.
7.5.2024 - 22:44
+34

Sani

 

Na bronze z Pekingu sa podielal z manazerskej pozicie
7.5.2024 - 22:46
+88

amaskiea

 

aj na draft pick 1 & 2 2022
7.5.2024 - 22:55
+25

strojar

 

Napríklad tým, že nechcel Nitre povoliť zaradenie mladého Nemca do mužstva seniorov.
8.5.2024 - 2:06
+21

amaskiea

 

to neviem, ale pamätám si istého Miloša z Nitry, čo tvrdil, že Slafkovský má ešte čas
8.5.2024 - 6:40
+48

MV

 

Čo má jeho výrok spoločné s tým, ze davas Satanovi kredit za draft, kde bol viac skodny ako nápomocný?
8.5.2024 - 10:16
+5

amaskiea

 

Vidím že nitriansky mýtus sa nám pekne ujal
Šatan (na repre úrovni s Ramsaym) od základu zmenil dovtedajšiu prax s mladými hráčmi na národnej úrovni. Prejavilo sa to okrem iného na radikálnom znížení vekového priemeru A-repre, tým aj na jeho hernej fazóne a prejavilo sa to na draftoch. Pozor, ja nehovorím, že oni sú tí jediní, to ani zďaleka, len ich prístup a prínos je konkrétnymi výsledkami úplne inde, ako bol prístup a prínos všetkých(!) ich predchodcov na ich(!) postoch.
A táto nitrinanska mantra o nejakej jednej situácii v súvislosti s vtedy asi 15-ročným Nemcom je v porovnaní s ostatnými všetkým dobre známymi skutočnosťami a výsledkami úplne na smiech.
8.5.2024 - 10:45
+18

fabbeN

 

A čo mantra Sýkora, Nemec, Pobežal? Keď všetci museli opustiť mužský A team kvôli tomu, aby reprezentovali za dorast/juniorov? Čo dá tým chalanom viac? Juniorka alebo mužská súťaž?
8.5.2024 - 11:21
+2

amaskiea

 

Mužská domáca liga alebo juniorský repre-turnaj sezóny? To sa vážne pýtaš toto? Vy už ste tam z tých vlastných kalerábov pekne zblbnutí niektorí.
8.5.2024 - 11:28
+32

fabbeN

 

Mužské play-off (dokonca aj finále) alebo repre-turnaj dorast. Fú, no ty si vybavený keď ideš toto porovnávať
8.5.2024 - 11:40
+5

amaskiea

 

porovnávať si to začal ty, nie ja
8.5.2024 - 11:49
+4

Render 77 Nr

 

Zaujímavé že keď niekto niečo z NR povie Ty hneď oznackujes celú NR si v tom dobrý darmo BA je kvalitka.
8.5.2024 - 12:00
+13

amaskiea

 

Celú NR som nikde neoznačkoval, zato ty hneď značkuješ BA. Chlapci, fakt si tými krvavými očami škodíte sami sebe.
8.5.2024 - 12:06
+10

Render 77 Nr

 

Stále píšeš nie Ty ale Vy tam ti mu vykas ? Kaleráb?
8.5.2024 - 12:08
+5

amaskiea

 

"Vy už ste tam z tých vlastných kalerábov pekne zblbnutí niektorí" - povedz mi, prosím ťa, slovíčko "niektorí" na konci tej vety, nerobí náhodou na celej tvojej konštrukcii, čo sa mi tu snažíš podsunúť, dosť šarapatu?
Bavím sa v tomto strome postupne s viacerými, tak ako na mňa reagujú, plus spomenuté mantry sa tu od viacerých uživateľov objavujú opakovane, tak preto VY, TY Značka-Kvalitka.
8.5.2024 - 12:28
+10

fabbeN

 

Ty si pomyslel na to, že tie MS im dajú viac. Porovnávať to nemá absolútne cenu. Ale zase sa dostávame k tej chybe zväzu. Buď nech nechajú juniorov a dorastencov dokončiť svoje sezóny v kluboch a neťahajú ich na MS a prípravný turnaj alebo nech zmenia kalendár. Jednoduché. Vie sa o tomto probléme roky aj tak sa s tým nič nedeje.
8.5.2024 - 12:04
+3

amaskiea

 

Ja som pomyslel, Zväz zas nepomyslel - takýmto spôsobom sa dá vykombinovať všetko presne tak, ako sa to tebe hodí. Pôsobí to síce navonok nekonzistentne až komicky, ale ak to tebe nevadí, ja sa na tom tiež v podstate iba bavím.
8.5.2024 - 12:15
+2

DraciaTlama

 

Amas, je to zbytočné.
8.5.2024 - 12:16
+6

strojar

 

Máš pravdu.
Diskutovať s týmto majstrom sveta je úplne zbytočné.
8.5.2024 - 12:31
+9

amaskiea

 

čo ty môžeš vedieť o diskutovaní?
8.5.2024 - 12:37
+7

Yoda_21

 

Strojar, ty vies rit o diskutovani, ze ta huba neboli za taketo vyjadrenie. Ale vacsina vas Nitranov je tu z rovnakeho cesta, cest vynimkam.
8.5.2024 - 12:52
+8

DraciaTlama

 

Nemanipuluj Strojar. Nie si dobrý ani v sarkazmus, ani v ironii.
8.5.2024 - 13:03
+5

strojar

 

Zato ty si skvelá vo všetkom.
Bez teba a tvojho premúdrelého kamaráta by sa aj zemeguľa prestala točiť. Som vám nesmieme vďačný
9.5.2024 - 2:24
+4

amaskiea

 


Strojar


Máš pravdu.
Diskutovať s týmto majstrom sveta je úplne zbytočné.
včera - 12:31
+8
odpovedať
9.5.2024 - 7:59
+1

fabbeN

 

Za to ty si tu vyjadril svoj názor maximálne zreteľne a diskutuješ na úrovni, keď namiesto argumentácie si zaobalil nitriansky mýtus a nitranov.

"Vidím že nitriansky mýtus sa nám pekne ujal"
- prvá veta hneď si to pekne zhodnotil

"Šatan (na repre úrovni s Ramsaym) od základu zmenil dovtedajšiu prax s mladými hráčmi na národnej úrovni. Prejavilo sa to okrem iného na radikálnom znížení vekového priemeru A-repre, tým aj na jeho hernej fazóne a prejavilo sa to na draftoch."
- súhlasím len najviac sa to prejavilo asi na Slafkovskom a Sýkorovi (jemu pomohli tiež MS ale väčšiu zásluhu má asi tá NR, kde mu dali čas aj úlohy)

"Pozor, ja nehovorím, že oni sú tí jediní, to ani zďaleka, len ich prístup a prínos je konkrétnymi výsledkami úplne inde, ako bol prístup a prínos všetkých(!) ich predchodcov na ich(!) postoch."
- aj s týmto súhlasím aj keď teraz sa to zase vracia do tých koľají, že berieme priveľa robotníkov a niektorí hráči majú isté miesto

"A táto nitrinanska mantra o nejakej jednej situácii v súvislosti s vtedy asi 15-ročným Nemcom je v porovnaní s ostatnými všetkým dobre známymi skutočnosťami a výsledkami úplne na smiech."
- no a tu si si zase musel kopnúť do Nitry tak, ako to máš očividne rád podľa tvojho vystupovania na tomto portáli.

Šatan urobil dobré veci a urobil aj tie zlé. Podľa mňa je stále čo zlepšovať a treba o tom hovoriť. Keď ty nedokážeš vidieť chybu v tom, že konštantne nám v Nitre berie repre juniorov a dorastencov v prebiehajúcej sezóne a jediné čo chceme je to, aby sa zmenil kalendár, tak asi nemá cenu sa s tebou baviť. Pretože veď som z Nitry, nitriansky mytus, nitrianska mantra, všetko fuj.
8.5.2024 - 12:36
+9

amaskiea

 

S vecným obsahom väčšinou súhlasíš, ale aj tak nad tým prevažuje tvoje osobné dotknutie - mnou, Šatanom, Zväzom. Na zamyslenie.
8.5.2024 - 12:44
+3

fabbeN

 

Prevažuje osobné dotknutie v tom, že tu hovoríš o nejakom nitrianskom mýtuse etc.. Diskutujeme tu ohľadom repre a Šatana, to len ty musíš vytiahnuť nitriansky mýtus a pekne si kopnúť.
Ja som zase mohol vytiahnuť bratislavský mýtus a to znamená, že nekonečné obhajovanie Šatana a zatváranie očí pred tým, čo by sa malo zmeniť. Prípadne bratislavský mýtus a celosvetová pravda a správnosť na všetko. A urobil som to? Nie, nekopol som si do bratislavčanov. To ty si si tu kopol do nitrančanov. A potom nezačni zase v ďalších diskusiách dávať morálne kázne ľuďom, vďaka.
8.5.2024 - 13:14
+8

amaskiea

 

Zahradníku, zavaž mi střevíc. A musíš!
8.5.2024 - 13:27
+3

hawkie

 

Budem trošku osobný (dúfam, že nie úplne ad hominem): Amas, beriem ťa ako relevantného diskutujúceho, aj keď veľakrát som s tebou nesúhlasil. Máš argumenty, vieš diskutovať.

Ale v tomto prípade ťa poprosím, aby si sa naozaj na celú vec pozrel z druhej strany, a bez toho, aby si podprahovo chcel hájiť Šatana (BA sem, NR tam; aj keď možno nechceš, podprahovo to robíš (si na strane Šatana stoj čo stoj).. podobne, ako keď ja argumentujem o Lantošim.. ver mi, viem, o čom hovorím ).

FabbeN tu veľmi dobre (a konštruktívne) rozpísal problematiku a aj možnosť riešenia, rozvinul ďalej tvoje úvahy aj o konkrétne (podľa mňa veľmi správne) body. Je faktom, že NR už je tu z princípu považovaná za "plačkov", ale tie argumenty si zjavne ľudia ani vypočuť nechcú, a už vôbec sa nad nimi zamyslieť -.- (vytiahnuť hneď "NR kartu", ako si to urobil - to bol argumentačný omyl)
8.5.2024 - 13:57
+8

amaskiea

 

vidíš, a mňa k tej "obhajobe" najviac pudí to, že ja zas vidím snahu "podprahovo haNiť Šatana stoj čo stoj"
Pozri sa na začiatok tohto stromu "Šatan odstúp" ... absencia manažérskych schopností ... nemá s omladením nič spoločné ... lebo v jednom momente nesúhlasil so zrýchlením Nemcovho postupu ...
- povedz mi úprimne, nepripadá ti toto úplne absurdné, ako účelová zaslepenosť?
8.5.2024 - 14:06
+3

hawkie

 

A ty tie reči "Šatan odstúp" berieš ešte vážne? Seriously? (to sa nad tým maximálne povzniesť a zasmiať sa a dovidenia; takýchto názorov je "po internetoch" milión)

Čo sa týka Strojara, s ním máš dlhodobejšiu históriu "podpásoviek", čudujem sa, že ho ešte neignoruješ.

S názorom MV-ho napríklad osobne nesúhlasím, ale je to komplexná téma (ak mám ísť vecne a do hĺbky) -> spojené nádoby - Šatan nechcel povoliť štart 15-ročného Nemca, vo finále sa to ukázalo ako vizionársky a skautský ťah (maister-stück) Chrenka, a ťažil z toho aj sám Šatan (jakožto mr. president SZĽH), keď Slovensko malo draft pick #2.

Zaslepenosť to veľakrát je, ale je rozdiel medzi kritikou a kritikou. Dá sa kritizovať vecne (FabbeN, klobúčik ). Faktom ale je, a to si asi ani Šatan neuvedomuje, že sa viaceré veci nereflektujú, a potom to aj tak vyzerá. Tým, že si zväz zobral pod triko organizáciu extraligy, majú za to zodpovednosť, a mali by sa k tomu adekvátne aj postaviť.

Viem, že už idem moc do hĺbky a čiastočne aj off-topic, ale táto kritika tu bude stále, kým sa relevantné veci nezačnú reflektovať.

Úplne na záver ešte jeden off-topic príklad za všetky, hoci len veľmi hypotetický - predstav si, že tvoj klub (tipujem, že SBA, ktorému fandíš..?) má naplno adaptovaného 17-ročného top prospekta hrajúceho pravidelne v top-six útoku (alebo v prvom obrannom páre). Hráva presilovky, a svojou kreativitou sa podieľal na dôležitých góloch. SBA hrá vyhrá 5. zápas semifinále a postúpi do finále 4:1. Kvôli čakaniu na druhého súpera a krytiu sa s termínom MS U18 a prípravy daný hráč musí opustiť tím a je jasné, že finále nestihne. Čisto ľudsky, ako fanúšika, neštvalo by ťa to? Keď si celú tú sezónu odmakal s celým tímom (pričom je zrejmé, že SBA pôjde na titul, lebo hraje fakt dobre...)? Možno s výnimkou druhej časti poslednej vety sa takto nejako cítili fanúšikovia NR tento rok (a čiastočne aj pred 2 rokmi, keď boli MS U18 1. divízie).
Je možné, že by to u teba nič nezmenilo, ale - ťažko povedať - byť v takej situácii, možno by si to ako fanúšik vnímal inak...
8.5.2024 - 14:31
+3

amaskiea

 

"Šatan odstúp" - to som ťa asi len vlastnou nešikovnosťou pomýlil, to samé osebe ma vôbec nijako nevzrušuje, ja som chcel len upozorniť na ten absurdný argumentačný reťazec, ktorý začal v tom volaní po odstúpení, ale dôležitý je jeho vývoj, nie počiatočný výrok.

"Úplne na záver..." - takže implicitne uznávaš aj ty, že fanúšikovia sú vo svojich postojoch podstatne ovplyvnení pocitom krivdy. Vidíš a zase sme sa oblúkom dostali vlastne k tomu istému, čo mňa pudí - fanúšikovská zaslepenosť ako základ ich názorov/postojov.
8.5.2024 - 14:50
+2

hawkie

 

Pozri, teraz budem hovoriť len za seba - ja krvavé oči na Mura nemám. To ale neznamená, že mu budem na všetko pritakávať a súhlasiť len pre jeho zásluhy ako hráča v repre (rovní a rovnejší, resp. "naši ľudia" - to je cesta do pekla a tá samotná myšlienka zaváňa istou nemenovanou politickou stranou na čele s istým R.F. známym ako "hranol").

Ak je tu nejaký problém, ktorý opakovane nastáva, tak si predsa pred ním nezavriem oči - treba naň upozorňovať a usilovať sa o to, aby sa vyriešil.

To, že sa pri ňom argumentačne použijú aj emočné veci - nazývaj si to kľudne "fanúšikovskou zaslepenosťou" alebo krivdou, možno je to správne pomenovanie. Faktom je, že za nás (ako fans NR) hovoria skúsenosti, ktoré negatívne vnímame - mám za to, že úplne oprávnene; a hocikto iný by sa s nimi (IMHO) vedel jednoznačne stotožniť, byť v rovnakej situácii...

Btw. k tomu príspevku nižšie ohľadom "emócií a SBA" - ok, znamená to, že SBA nefandíš, a nevnímaš ho ako "svoj klub"? (like, seriously?? )
8.5.2024 - 15:05
+1

amaskiea

 

možno už tieto veci tak neriešim, tento rok by som v play-off napríklad fandil Nitre asi aj proti SBA, myslím
8.5.2024 - 15:15
+1

strojar

 

Pane Bože, ty to vidíš.
9.5.2024 - 2:26
+2

amaskiea

 

čo zas afektuješ?
9.5.2024 - 7:55
0

amaskiea

 

jo, ja som Zväzu ani vedeniu ligy stále neodpustil napríklad to, ako ľahko pustili SBA preč, ani to, ako ľahko ho zase pustili späť. To bol total fail, dvakrát, ktorý poškodil každého účastníka slovenského hokejového "zájazdu". Takže na mňa si s nejakými emóciami ohľadne SBA asi moc neprídeš.
8.5.2024 - 14:55
+2

Sani

 

Viem si predstavit, ze ked zacnu hufne odklepavat vynimky na 15-rocnych chalanov a prveho na lade zahlusia....co sa tu strhne, ze aky netvor to odsuhlasil....
8.5.2024 - 18:26
+2

amaskiea

 

tak ale démon zo SZĽH chce len škodiť, tam žiadne iné, nedajbože nejaké dobré, úmysly ani nehľadaj
8.5.2024 - 18:37
+1

MV

 

Satan chcel alebo nechcel aby 15r Nemec hral seniorskú súťaž? Mne sa práve viac ako 30 zapasov za mužov zdá o mnoho dôležitejšich v jeho rozvoji ako tie tebou spomíname 'dobre známe skutočnosti'. Satan nemá s draftom Slavkovského a Nemca nič spoločné.
8.5.2024 - 12:36
+2

amaskiea

 

pravdaže, oni by boli jednotkou&dvojkou draftu aj bez repre zápisov, priamo z fínskej juniorky, resp. z prvej obrany Nitry
8.5.2024 - 12:53
+5

MV

 

Stále si sa nevydaril k tej pôvodnej otázke. Chcel Satan aby hral 15r Nemec za seniorov? Mantra ci mýtus?
8.5.2024 - 13:21
+3

amaskiea

 

Už som sa k tomu vyjadril: je to mantra aj mýtus. Presne tak to bolo opäť použité aj tu, lebo "pôvodná otázka" bola iná, stačí sa pozrieť hore vyššie - proste osvedčený model, pôvodnú tému zabiť nejakou mantrou, ktorá večným opakovaním narástla do mýtických dimenzií.
8.5.2024 - 13:37
+1

strojar

 

Nie je to ani mantra, ani mýtus.
Je to holý fakt.
Tým, že ty tu dokola melieš svoje, na tom nič nezmeníš.
9.5.2024 - 2:30
+2

amaskiea

 

Holý fakt je, že Ligová rada schválila ostaršenie Šimona Nemca pomerom hlasov 3 za, 0 proti.
9.5.2024 - 7:00
0

strojar

 

A toto je z pohľadu miestnych kritérií akože tunajší špičkový diskutér.
Akurát tak špičkový demagóg a kecal.
9.5.2024 - 7:22
+2

amaskiea

 

Ocharakterizoval si sa výstižne, kecale, a tu máš aj link, aby si nabudúce už vedel rozlíšiť fakty od klebiet:

https://www.hockeyslovakia.sk/userfiles/file/Sportove%20oddelenie/SOrozhodn19_20/Uznesenia%20LiRa%201_2_17%2009%202019.pdf
9.5.2024 - 7:48
+2

BieloModra

 

Toto sa tu neda citat uz....tak v skratke: keby Chrenko nesiel po tom a nedokazoval Nemcovu vynimocnost, tym ze prerastol svojich rovesnikov, keby nepodali navrh na jeho OSTARSENIE, keby na zaklade toho nebol posudzovany herne aj telesne, keby nepodstupil na zaklade toho testy, tak by Satan aj s repre trenerom nemali v pripade Nemca vobec moznost dat mu sancu v repre. Uz v prebiehajucej OH sezone, este pred OH klub jednal s 3 klubmi NHL. Tak by som tak v skratke napisala ze snad mu pomohli este viac sa zvyditelnit a zaroven sinas prezident prihrial kratko po drafte polievocku ...to je asi tak vsetko k tej mantre. My vieme kolko este od cias Lantosiho chodil k nam na hokej RT a preco a vieme ze od nas sli na repre hraci lebo mali vykonnost, vysledky a presne aj ten vek co RTpotreboval, ale to nebola zasluha zvazu...to bol plan a cesta ktorou sa vybralo nase vedenie. Takze ano ( 8 hracov v zaklade repre) je zasluha niekoho ineho. Toto su fakty a nie kaleraby.
8.5.2024 - 13:40
+6

amaskiea

 

buď máme zásluhy my alebo vy, kto z koho, keď nie sme spájači, tak zrazu kto nie je s nami, je proti nám...
8.5.2024 - 13:48
+3

BieloModra

 

Ano zvaz je jedna alibisticka nasineria ktora nejedna ako spajac to je fakt
8.5.2024 - 13:51
+6

amaskiea

 

a ešte bol proti ostaršeniu Nemca a neodpovedá včas na e-maily - zabudol som na niečo?
8.5.2024 - 13:55
+3

BieloModra

 

Nepotrebujem tuto ironiu...ale mozeme podebatovat co bude ked skoncia karieru hraci ak Hrivik, Cehlarik a pod. Nepride mi celkom fer tu pisat nieco na Nitru, ktora v tomto smere zvazu pomaha vies to o tych spajacoch...zrazu vsetci kricia ze potrebujeme Nemcov, Sykorov Mesarov a pod...len pokial budu kluby co ich chcu vychovavat a nechat ich hrat problem a problem aj v ponimani ake mas ty, tak o 10 rokov moze naskocot na lad kto?...To je vsetko co som chcela
8.5.2024 - 14:01
+4

fabbeN

 

Veď naskočia Slovanisti, nie? Veď tam každý rok vychovajú 22 reprezentantov, 22 juniorov, 22 asistentov. Tak sa to má robiť do psej matere
8.5.2024 - 14:04
+3

BieloModra

 

A ved je uplne jasne ( a celkom spravne) preco a na co vznikli MK...presne preto aby ti chalani ( ak na to budu mat) hrali v Acku. To Bcko bol dobry tak, ale zial bez efektu. Uprdnostnili sa vysledky Acka. ...a tak dookola
A ja by som navrhovala tuto temu uzavriet. Vysledky hovoria za NR same, nema vyznam sa tu hadat, kto chce vidi kto nie, nevysvetlis
8.5.2024 - 14:09
+3

amaskiea

 

apropos, fér/nefér, posúvaš to do roviny, ako keby tu niekto spochybňoval zásluhy Nitry o výchovu talentov, prípadne aj akékoľvek iné výsledky NR-hokeja - dosť nefér
8.5.2024 - 14:16
+5

fabbeN

 

Máš pravdu. Nakoniec aj tak výsledky hovoria za to, že to robíme správne my v Nitre a môžeme si navzájom pomastiť bruchá s touto mantrou/mýtusom
8.5.2024 - 14:17
+1

amaskiea

 

Presne si vystihol pointu, ani sám nevieš ako: výsledky v NR potvrdzujú, že vždy všetko robíte správne a vo všetkom máte pravdu, na rozdiel od všetkých ostatných, ktorí sa mýlia
8.5.2024 - 14:20
+2

fabbeN

 

Zobral si si to svoje z toho. S tebou už neplánujem diskutovať na túto tému, nič si sem nepriniesol nového. Stále tá istá rozprávka
8.5.2024 - 14:23
+3

amaskiea

 

to nie je moja rozprávka, to sa musíš sťažovať inde, niekde bližšie u vás...
8.5.2024 - 14:35
+2

fabbeN

 

Fandíš klubu, ktorý hral posledné husle v momentálne najviac nenávidenej krajine na svete. Reprezentanti od vás si chodili do repre bez formy len kvôli tomu, že hrali KHL. Slovan mal vždy všetko vybavené, na všetko mal výnimky a vždy ho zväz podržal. Slovan nemusel vychovávať mladíkov aj keď o tom kecáte už od čias KHL. Slovan nemusel pustiť mladíka počas playoff, pretože Slovan tam mal maximálne mladíka, čo dostal 5 minút na zápas v základnej časti a inak si sezónu presedel na striedačke. Toľko k vašej výchove. Ty nemusíš chápať to, že nám už niekoľko rokov vždy niekoho zoberú z mužstva. Pretože Slovanu to nikdy neurobili, nemali koho zobrať. Keby mali koho zobrať a zobrali by, možno by to naštvalo aj teba. Ty nebudeš v našej koži a keďže pre teba je svätý Slovan a Šatan, tak to nepochopíš. A či som ukrivdený? Maximálne v tom, že sa tie termíny ešte nezmenili.
8.5.2024 - 14:44
+5

amaskiea

 



Amaskiea


jo, ja som Zväzu ani vedeniu ligy stále neodpustil napríklad to, ako ľahko pustili SBA preč, ani to, ako ľahko ho zase pustili späť. To bol total fail, dvakrát, ktorý poškodil každého účastníka slovenského hokejového "zájazdu". Takže na mňa si s nejakými emóciami ohľadne SBA asi moc neprídeš.
čerstvé! - 14:55
0
odpovedať
8.5.2024 - 14:59
+3

fabbeN

 

Ale len pomastiť si ich môžeme, nemôžeme predsa napísať kritiku na Šatana a zväz. Veď my len musíme robiť svoju robotu a vychovávať hráčov pre potreby repre. Dať návrhy ako by sa to dalo ešte lepšie robiť, to už nie.
8.5.2024 - 14:21
+2

BieloModra

 

A ked ich mas, ked s nimi radas a nema kto zahrat, nuz pohrozi ti nas fasa zvaz kontumaciou lebo repre je nadradena...tak jedna spajaci zvaz...mas sikovnych zacina byt skor problem ako na osoh...kto vie co si o tom mysli taky MH ktory radsej vychovava male " barancata" pekny den este
8.5.2024 - 14:25
+4

amaskiea

 

strašne ste ukrivdení, juj
8.5.2024 - 14:31
+5

topska

 

Ale preco pre boha sa toto deje len pri niektorych kluboch? Ved to nie je normalne! Preco sa toto nemusi riesit v inych pripadoch?

Pre mna je repre nad klub, o tom nemienim diskutovat.
8.5.2024 - 14:36
+5

BieloModra

 

Fakty amas, sakty nas zvaz nie je len repre
8.5.2024 - 14:36
+1

bigi

 

hmm ja som sa do tejto vecenj debaty nechcel moc vrtat,ale, vypúocuj si napriklad podcast kde sam hlavaj ktory teraz podpisal zmluvu s NHL klubom hovori ako vela mu dalo to ze hral v MK. je jasne ze chcel hrat extraligu ale ze to chytanie v MK mu velmi pomohlo sa adaptovat. a to mas len priklad
9.5.2024 - 7:32
+1

BieloModra

 

napisala som ze Bčko v podobe MK bol velmi dobry tah a v tomto treba dat p. Hrubemu kredit, ale zaroven si myslim, ze z MK ste mohli vytazit viac, resp. vyuzivanie hracov z MK a nechat ich hrat mohlo byt vo vacsej miere
9.5.2024 - 7:36
+2

bigi

 

da sa vytazit viac ale chce to aj cas
9.5.2024 - 10:12
+1

amaskiea

 

Keď sa vytiahne nejaká situácia zo strany Nitry, tak nie je fér na to napísať reakciu?
8.5.2024 - 14:12
+3

BieloModra

 

Reakcia je uplne v poriadku, ale pisat tu o mantre a krvavych ociach o kaleraboch, akomsi nitrianskom syndrome, hlavne ak ide o fakty, tak to nie je fer, ked jedneho pekneho dna dostanu sancu Pobezal, Chrenko, Nemec...tak to uz budu opat kaleraby ze?pekny den
8.5.2024 - 14:18
+6

amaskiea

 

Reakcia je úplne v poriadku, ale iba pozitívna smerom k vám, zaslúžilým a nedoceneným.
Jedine fér je dokola spochybňovať niekoho viacročnú prácu jedinou situáciou s Nemcom.
Srší z teba strašná nedotklivosť, aj dlhodobo, škodíš si tým.
8.5.2024 - 14:29
+4

BieloModra

 

nie, som fanusik klubu na ktory mas potrebu dlhodobo od volby prezidenta, nakladat a to mi vadi, lebo bez ohladu na to, co si kto o tom mysli, vysledky maju. Mna ako fanusika to tesi a v ziadnom pripade mi to neskodi
8.5.2024 - 14:34
+4

amaskiea

 

tak ja mám potrebu dlhodobo nakladať, a na klub HK Nitra, no dobre, zlaté
8.5.2024 - 14:40
+1

BieloModra

 

Na jeho vedenie urcite
8.5.2024 - 14:50
+4

amaskiea

 

Určite? Tak dobre.
8.5.2024 - 15:01
+1

BieloModra

 

"Spajaci"...pekny den ti
8.5.2024 - 15:05
+1

amaskiea

 

to bola reakcia - ale neférová, lebo nie pozitívna, už viem
8.5.2024 - 15:12
+2

topska

 

Ale to nie je ani nahodou jediny pripad
8.5.2024 - 14:37
+4

topska

 

Nerobis tu ty v diskusii tak nahodou to co ti vadi na inych?
8.5.2024 - 14:25
+4

Render 77 Nr

 

Myslím že pre neho mýtus
8.5.2024 - 13:56
0

Sani

 

Satan nema s draftom Slafkovskeho a Nemca nic spolocne...?!? Haluz, co sa tu clovek docita...

V case, ked bol Slafko nulovy na MS20 a do SM ligy este len nakukoval...vsetci tvrdili (vratane mna), ze na dospely medzinarodny lad este nepatri....Satan & Ramsey v neho tvrdohlavo verili az to kliklo na ZOH (nad ocakavania)...Bez MVP na Olympiade by sa jednotkou nestal...

takze trosku sudnosti ludia...
8.5.2024 - 18:35
+7

amaskiea

 

Čo to rozprávaš, prosím ťa, ty si len ďalší zaslepenec!
Fakty jasne ukazujú Pravdu, totiž že Šatan sa hádže od jedu o zem pri každom mladom nádejnom hokejistovi, a ak je z Nitry, tak dvojnásobne. Preto má rád jedine Slovan, lebo kvôli mladým nádejným hokejistom z SBA sa ešte nemusel hádzať ani raz
8.5.2024 - 18:53
+5

miko 75

 

Nitriansky mýtus to je niečo ako Amaskiea svedok Šatanov?
8.5.2024 - 13:28
+8

fabbeN

 

To je také niečo, že k fanušikom súpera sa vyjadrovať budem ale keď sa na Slovane kričí skur. východ, skur. Nitra, tak dám hlavu do piesku presne ako Šatan. A o tom napadnutí po zápase sa tiež nevyjadril, keď už je tak zvyknutý moralizovať som si myslel, že pridá nejaké posolstvo.
8.5.2024 - 13:33
+2

amaskiea

 

Dvakrát som sa nezachoval tak, ako by si si ty predstavoval - to som na tom u teba rovnako mizerne ako Šatan. Aj ten dvakrát
8.5.2024 - 13:42
+3

fabbeN

 

Bla bla bla. Samé reči. Niekto z Nitry povie pravdu ohľadne Šatana a draftu Šimona Nemca a už je to mýtus.
8.5.2024 - 13:49
+4

amaskiea

 

nie, to je mantra (keď sa to vyťahuje vo všetkých možných situáciách), mýtickú podobu to dostalo až tým večným opakovaním vo všetkých možných situáciách
8.5.2024 - 13:53
+2

adrian79

 

čo Šimonovi uškodilo viac? že ho zobral ako mladého hráča na MS, alebo že mal výhrady voči 15ročnému Šimonovi v extralige mužov? prevažujú pozitíva or negatíva

to posledné je taká rečnícka otázka, nakoľko tvoju odpoveď poznáme všetci
8.5.2024 - 12:18
+2

Urpiner16

 

Nie každá krajina má na striedačke kvantum zbytočných poloasistentov.A to je aj Šatanova zásluha kamarátmančaftu.
8.5.2024 - 6:22
+24

dufus

 

Keby len na striedačke,stačí sa pozrieť na generálneho sekretára SZLH a rozum sa tasravuje
8.5.2024 - 6:47
+12

AzraeI

 

Neviem, ci je to caro nechceneho, ale 'hlava sa tasravuje' je krasny zvrat. Produkcia TASR (casto) sluzi prave na to nielen v hokeji
8.5.2024 - 8:04
+2

amaskiea

 

zlatí Široký s Nemečkom
7.5.2024 - 22:48
+19

adrian79

 

svetový pohár mu ako managerovi eu tímu vyšiel celkom fajn a oh boli tiež celkom vydarené... kiež by sme takýchto neúspešných managerov mali na rozdávanie
8.5.2024 - 12:14
+6

Joey772

 

Možno sú to rodinný príslušníci vyradených z nominácie alebo ich veľký fanúšici ...skrátka Slovensko 😵‍💫🍷
7.5.2024 - 22:47
+7

strojar

 

Národného hrdinu?
7.5.2024 - 22:48
+6

Pukky

 

Tak ale zase lepšie, než Jánošík. To bol zlodej.
7.5.2024 - 22:52
+27

apa

 

Pozor aj v realizačnom tíme máme jedného Jánošíka 😜
8.5.2024 - 6:55
0

AzraeI

 

Bol zbojnik, nie zlodej a jeho mytus stoji na tom, ze bral (nespravodlivo) bohatym a rozdaval (nespravodlivo) chudobnym. Historicka realita je irelevantna, narodne myty pracuju so zjednodusenymi heroizujucimi mytmi vsade na svete. Inak Robin Hood, William Tell, podkarpatie ma Nikolu Suhaja. Janosik bol prvy bojovnik za socialnu spravodlivost nsczdory historickym realiam a jeho pretrvavajuci mytus je jednym z dovodov preco si volime Roba Fica
8.5.2024 - 8:13
+10

doc.koniferum

 

Sani presne tak.Či je tam Miro Šatan,alebo jeho predchodca,alebo predchodca predchodcu a ešte aj predchodca predtým my sme skrátka takí,že nám sa nebude (časom) páčiť nik.Je to jedna z našich typických vlastností.
7.5.2024 - 22:55
+14

Kurolišek

 

Tak zas nerobme z jednotlivcov - krajinu...
7.5.2024 - 23:09
+4

napalmdeath

 

Lantosi je prekvapenie (podobne ako Peking,vládne po tejto príprave oveľa väčšie) ale neviem či práve toto je dôvod na odstup 😀
7.5.2024 - 22:45
0

Oranzovocierny

 

Nie. Dôvodom je celý rad manažérskych zlyhaní, nielen v riadení reprezentácie, ale aj extraligy.
7.5.2024 - 22:55
+9

TonoS

 

Ouu vážne? 😀 No pouč nás o tých jeho zlyhaniach, nech sa aj my bežní smrteľníci konečne dozvieme niečo nové 😀
7.5.2024 - 23:09
+11

Oranzovocierny

 

Nekomunikovanie s klubmi o priamom zostupe/nezostupe. Počas pandémie sa v podstate neriešila žiadna finančná pomoc klubom, samozrejme toto bola aj chyba štátu nie len zväzu. V podstate riadenie ligy heslom: o nás, bez nás. Čo sa týka reprezentácie: tak teraz nenominovanie Lantošiho (alibistické výhovorky okolo toho). Pretláčanie hráčov a trénerov zo Slovana do repre(nezáleží na tom, či majú dostatočnú kvalitu, viď. Beňo, Golian, Takáč, Pardavý, Podkonický, Kmeč atď).
7.5.2024 - 23:17
+7

tristan

 

Kauza hokejky, a hlavne za mňa najväčší prešľap a ich najväčší zisk, predaj vysielacích práv Jojke bez sútaže. Je hanba ze futbal ktorý nikto na Slovensku nepozerá dostáva násobne viac peňazí z vysielacích práv a len vďaka tomu ze sa spravila súťaž.
7.5.2024 - 23:20
+23

TonoS

 

Nechápem to akože nekomunikovanie s klubmi ohľadom priameho zostupu. Veď sa už zostupuje priamo a tiež víťaz prvej ligy postupuje priamo, bez baráže, takže toto nejako neberiem. Čo sa týka pomoci počas pandémie, tak to bola hlavne chyba štátu, tiež neviem čo na tom mohol zmeniť zväz, keď raz neboli peniaze od štátu. Ďalšie veci čo spomínaš sú čisto tvoje subjektívne pocity, bez nejakých podložených reálnych výsledkov. Nenominovanie Lantošiho? 😀 To vážne ideš 3 dni pred začiatkom MS dávať Šatanovi a zväzu za vinu, že nenominovali hráča na turnaj, ktorý ešte ani nezačal? 😀 Aj mňa to prekvapilo a poriadne, že Lantoši nejde, ale aby som už teraz vedel, že to bola chyba, keď sa turnaj ani nezačal, tak to by som musel byť iný veštec. Čo sa týka trénerov, tak Podkonický už nejaký čas pri repre nie je, s Pardavým súhlasím, ten tam nemá čo robiť. No a čo sa týka tebou spomínaných hráčov, tak Golian dostal teraz šancu, uvidíme čo predvedie aj v jeho prípade platí, že môžeme hodnotiť až po MS. Beňo s Takáčom na MS nejdú, takže môžeš byť kľudný, no myslím si, že minimálne u takého Takáča sme boli veľmi radi keď sa vracal z OH s medailou na krku 😉...
7.5.2024 - 23:42
+12

wadi

 

Taketo vycitky sa daju vo vseobecnosti pouzit voci kazdemu managerovi v akejkolvek firme. Satan neriadi socially klub, on riadi firmu menom slovensky hokej a tak je jasne, ze ho Vela ludi bude len kritizovat, treba sa ale pozerat na to co bolo pred nim, ked nas od vypadnutia z A-cka zachranil vlastny gol talianov (ano, dobre citas talianov), v celom prvom kole sme uz roky tazko niekoho mali a pod. a teraz? Mame 1 a 2 draftu, bronz z olympiady 18-ka druhy raz po sebe v boji o medaily na MS20 sme sa tesili ako male deti a pod. Pan Satan, nepocuvajte hejterov, ti nevedia nic ine len hejtovat a drzte sa onoho krasneho porekadla - "psi stekaju, ale karavana, ta tiahne dale"
8.5.2024 - 9:10
+10

Oranzovocierny

 

Čiže vlastne vďaka pánovi Šatanovi máme silnejšie ročníky hokejistov ako v roku 2017(kedy sme skoro vypadli). Dobre tomu rozumiem? Čiže lepšie ročníky nemáme kvôli tomu, lebo sa tí hráči proste narodili o pár rokov neskôr, ale vďaka pánovi Šatanovi.
8.5.2024 - 9:30
+1

Tino

 

toto myslis: vazne? pytam sa pre kamarata
8.5.2024 - 9:46
+3

wadi

 

Ak sledujes hokej dlhsie, tak si urcite pamatas na jedny z prvych satanovych rozhodnuti, ked vydal jeden treningovy a herny system pre vsetky vekove kategorie, lebo dovtedy si kazda vekova repre hrala svoj vlastny system, ze zrusil program 20-ky s vysvetlenim, ze to je uz na rozvoj hraca neskoro a spravil program 18-ky, vysledky ci uz na vysledko h alebo drafte mozes video (ak chces) aj sam
8.5.2024 - 10:07
+8

strojar

 

Aj sa k nemu modlíš?
8.5.2024 - 12:34
+2

wadi

 

Strojar, strojar, Ty vzdy nieco povies len preto, aby vsetci videli, ze nieco hovoris, co keby si najprv o tom porozmyslal a az potom hovoril
8.5.2024 - 13:39
+8

adrian79

 

niekto sa modlí, niekto má voodoo bábiku....
8.5.2024 - 15:05
+5

Adrumko

 

nie, on sa modli k tebe...
9.5.2024 - 7:42
+3

pukfan

 

Možno áno. Ale nie kvôli tejto nominácii.
Rovnako sa ale nechcem dožiť doby, keď by o slovenskom hokeji rozhodovali “majstri sveta a múdrosti” typu Rápáč brothers alebo Chrenko.
7.5.2024 - 22:52
+45

hawkie

 

Ako sorry, Rapáčovci sú možno čiastočne (alebo úplne) pokrytci, ale to, ako vytiahli Novejšu do extraligy a organizujú to tam naozaj solídne, za to teda klobúčik. Oni určite vidia lepšie do kuchyne extraligy vzhľadom k tomu, že sú priamymi účastníkmi.

A Chrenko - kks, spochybňovať ho, tak to je naozaj známka neznalosti...
7.5.2024 - 23:09
+22

Ol!ver

 

Mať výkonné právomoci v klube a v SZĽH je kapánek rozdiel.
7.5.2024 - 23:14
+16

strojar

 

Najväčší rozdiel je v (ne)zvládaní manažérskej práce.
8.5.2024 - 2:09
+10

SmrtkaBA

 

Zeby trafena hus zagagala?
8.5.2024 - 8:14
+21

Yoda_21

 

Ty uz skonci, prosim ta.
8.5.2024 - 12:54
+3

hawkie

 

Môžeme ísť do detailov, ale ja som nikde netvrdil, že Rapáčovci alebo Chrenko majú byť v čele SZĽH (hoci Chrenka ako skauta repre (minimálne juniorských tímov) si viem bez problémov predstaviť, kvalitu na to má).

Samozrejme, rozdiel to je, ale spoločným menovateľom sú manažérske zručnosti a schopnosti. A zjavne aj komunikačné, keď sa Chrenkovi (verím tomu) podarilo presvedčiť rodičov Nemca (jedného aj druhého), Pobežala, Pekarčíka, atď., aby dôverovali, že pomôžu v hokejovom raste ich synátorov...

Btw. ja som v prvotnej myšlienke narážal na to, že by Rapáčovci (a trebárs aj Chrenko) mali väčšie slovo pri rozhodovaní o fungovaní extraligy - a s tým nemám vôbec žiaden problém - vzhľadom k tomu, že ňou žijú, a poznajú problémy.

Verím tomu, že by sa raz a navždy zmenili termíny začiatku a konca ročníka extraligy (skorší začiatok => skorší koniec => reflektovanie termínov MS dorastu (U18)).
8.5.2024 - 14:03
+5

pukfan

 

Oliver napísal nižšie odpoveď na tvoj komentár. Dúfam že chápeš.
7.5.2024 - 23:36
0

pukfan

 

…vyššie
7.5.2024 - 23:37
0

Ol!ver

 

Ale keď si to písal, bolo to nižšie 😁 (aj mne sa to stalo).
8.5.2024 - 0:03
0

Zmrzlina

 



7.5.2024 - 23:12
+1

Red Eagl

 

Tiez si myslim.SATAN VON !
8.5.2024 - 6:36
+5

Jamboree

 

kam by : chodil? Prosímtě
8.5.2024 - 12:48
0

tristan

 

Z úcty k nemu sme ho nechceli dať do pozície čakajúceho hráča alebo náhradníka... z úcty k Vám by som sa na jeho miesto na Vás v budúcnosti vykašľal. Sen každého hráča je byt v reprezentácii na MS v Česku alebo Slovensku a myslím, že by rád prijal ponuku byt členom tímu. Škoda reči
7.5.2024 - 22:26
+23

Joey772

 

Ale veď si sám písal v zápasovom chate že Lantosi mal byť ťahuň a neukázal nič , takisto proti Česku neviditeľný
7.5.2024 - 22:31
+32

tristan

 

Nepamätám si žeby som písal o Lantošim, ale ak áno môže byt 😀 ja týmto prispevkom chcem povedat , že nerozumiem vyjadreniu Šatana lebo je brutálne alibisticke. Za mňa by bolo vzdanie neucty to žeby ma nezobrali na úkor cingela kudrnu faška ako keby mam byt náhradník. Predpokladám ze tak nejak to bude brat aj Robo.
7.5.2024 - 22:37
+7

SmrtkaBA

 

Ale ved to normalne vysvetlil, ze to je hrac do prvych dvoch formacii a tam sa nezmesti. Ak na buduci rok nepridu hraci z NHL tak ma sancu ist. Ak sa urazi a povie nie, tak fajn pojde niekto iny. Uz sme mali Zaborskeho a svet sa nezrutil.
8.5.2024 - 8:17
+6

SmrtkaBA

 

Ty si jeho hovorca?
8.5.2024 - 8:15
+1

topska

 

A co ked ma info ako jeho hovorca?
8.5.2024 - 14:10
0

SmrtkaBA

 

Neviem co, ved sa pytam.
8.5.2024 - 16:44
+1

Cvikelka

 

Kto ešte okrem Studenica môže prísť? Knažko.
O Chromiaka neviem či bude záujem.
7.5.2024 - 22:28
+1

nerorome

 

Sýkora ešte..
7.5.2024 - 22:35
+2

Jose17

 

Chromiak posledné zápasy ani nehral..Knazko tak isto nenastúpil v žiadnom z posledných zápasoch..ostávajú Studenic a Sýkora
7.5.2024 - 23:48
0

AndrejTN

 

Hovadina, malo to byŤ najľahšie, veď predsa takto: Mešár-Dvorský-Petrovský
Sýkora-Hrivík-Cehlárik
Tomík-Dvorský(mal 50b za sezonu čiže to musí dať) - Pobežal
Kudrna - Koyš - Mrázik (nachvilu vynechá modeling)

a hrali by sme o zlato.
7.5.2024 - 22:28
+7

MaxSBA

 

A zas nikde Buček
7.5.2024 - 22:29
+45

Sedko NR

 

7.5.2024 - 23:17
+2

fanke27

 

Z úcty k Lantošimu, sme mu nechceli dať miesto v 3. / 4. formácii, tak sme ho radšej z úcty vykopli aj keď patril k najlepším v príprave.. to je tak Šatanovsky alibistické, až je to trápne a smutné…

Myslím, že Lantoši by bol kľudne rád aj za rolu náhradníka.
A nehovoriac o tom, že nemáme náhodou postaviť najsilnejší možný výber?
7.5.2024 - 22:28
+41

miško DUKLA

 

Úprimne k najlepším kedy proti Švajčiarsku a Nemecku čoaju teraz úplne iný tím? Ved sa nedokázal presadiť poriadne proti Čechom a na konci prípravy.
7.5.2024 - 23:26
+12

Joey772

 

Spokojnosť pán Šatan , nečakal som že ho takto na hulvata pošlú domov ale Lantosi dnes zhorel ako fakľa
7.5.2024 - 22:29
+11

fanke27

 

Hudáček so svojím verejným korčuľovaním hral ako? Ak sa bavíme o dnešnom zápase, tak je pre mňa totálne najväčšie dno, ak si hráč ktorý má byť lídrom dovolí prestať korčuľovať s hráčom USA a 2x ho nechá prejsť až na vrchol kruhov lebo Liborkovi sa prestalo chcieť korčuľovať.. nehovoriac o jeho ležérnych a nezmyselných prihrávkach v našom obrannom pásme.. za tento prístup k zápasu repre by som skôr vyhodil jeho, keď sme už pri dnešnom zápase
7.5.2024 - 22:33
+31

Joey772

 

Hudacek je top hráč ten by mal miesto isté aj keby sa 4x nechal prekorčuľovať ..a navyše bolo ho viac vidieť ako Lantosiho ale súhlasím s tebou že je to nefér ale čo je v živote fér?
7.5.2024 - 23:07
+6

strojar

 

Dva metre hliny na cintoríne.
8.5.2024 - 2:10
+3

Tyna85

 

Nie každý na cintoríne má 2 metre hliny 😉
8.5.2024 - 10:23
+2

Kopcansky Palachar

 

Asi preto, ze Vam do toho keca viacej ludi nez na zaciatku a je to visdet bratm.
7.5.2024 - 22:29
+1

vincomir

 

Šatan premeškal čas odísť. Toto, čo tam stvára spolu s jeho pajtášmi je nechutné.
7.5.2024 - 22:31
+22

nerorome

 

7.5.2024 - 22:34
+17

aaaaaa

 

Lantoši top útočník v príprave aj proti Česku hral veľmi dobre a teraz ho pošlú domov . Myslím , že v pohode by zahral v tretej formácie a prípadne keby niekomu nešlo alebo prišlo zranenie by skvelo vedel zaskočit v prvých 2.formaciach .

Potom zase keď príde nejaké zranenie , tak budeme tak skúšať hráčov nevhodných to top pozícii a bude trápenie ...zbytočne sme si vyradením a nezobratym kvalitných hráčov zušili variabilitu
7.5.2024 - 22:33
+6

majco

 

A keď sa zraní niekto s TOP6 kto tam pôjde? Pardavý?
7.5.2024 - 22:34
+13

nerorome

 

Daňo alebo Regenda
7.5.2024 - 22:35
+3

majco

 

Ale veď Regenda je hráč do 3 a 4 či? Ja už tomu rozdelovaniu nerozumiem.Boli časy keď sme mali aj v 3 útoku 30 gólových hráčov ktorý sa dokázali obetovať pre tím a hrali aj 3 formáciu.
7.5.2024 - 22:38
+5

nerorome

 

Minulý rok na MS sa prvý útok ustálil v zložení Regenda - Hrivík - Pánik..
7.5.2024 - 22:41
+5

majco

 

Hej a dali sme až 15 gólov.S toho 7 Nórom a Kazachom.
7.5.2024 - 22:43
+2

nerorome

 

Ten prvý útok cca polovicu z tých 15.
7.5.2024 - 22:47
+2

Fandimnasim

 

Regenda je hráč do každej formácie. Pred dvoma rokmi začínal v druhej so Slafkom a Románom ale prvej to nešlo tak tam posunuli Slafka. Minulý už neviem presne ale bol v nižších formáciách a ku koncu sa mi zdá že hral už v prvej a hral lepšie. Čiže on je ten hráč u ktorého nebude vadiť keď bude posunutú vyššie.
7.5.2024 - 22:42
+1

miško DUKLA

 

Napíš mena a sezóny takýchto útočníkov. Ďakujem.
7.5.2024 - 23:26
+1

pejOliver

 

Kudrna
7.5.2024 - 22:58
+1

fanke27

 

potom sa z ÚCTY budeme modliť nech sa dostaneme aspoň zo skupiny
7.5.2024 - 22:36
+3

Peppe

 

Daňo? 🤣 naspeedovana vevericka
7.5.2024 - 22:38
+3

iqac

 

Aj tak sa mi najviac páči, ako všetci nadávajú na nomináciu Goliana. Keby ale namiesto neho zobrali mladého Petrovického, to by boli zase reči, že povolaním syn a preto tam je. Základná sedmička obrancov je jasná, a či bude na tribúne sedieť Golian alebo Rayen je úplne šumafuk. Niektorým ale nevysvetlíš.
7.5.2024 - 22:38
+8

zubo

 

Bez formy boli dnes viacerí, odhliadnuc od výsledku, ale na niektorých sa siahnuť nedá. Takáč mal jednoznačne ostať, neviem ako hrá/nehrá v Slovane ale je to ideál pre 3-4lajnu Slovenska. Je úplne jedno koho k nemu dajú, zahrá výborne. Netreba čakať bod na zápas ale je schopný zabodovať, navyše mám pocit že to je talizman repre...
Lantoši ok, ale za dnes kľudne aj Hudy, Regenda, Tatar? Nemožné. Hudáček po finále ligy isto ešte pôjde hore ale Regenda má našliapnuté na obrovské sklamanie šampionátu..
7.5.2024 - 22:44
+7

tristan

 

Kudrna ide na svoje 5. MS s bilanciou 2g0a.
Daňo ide na svoje 6. MS s bilanciou 3+3

Budem optimista ako realizačný tím a verím, že tento rok to prelomia a chytia sa.
7.5.2024 - 23:25
+2

tristan

 

Pridal som každému jednu účasť navyše. To až o rok budú mať 5 a 6 🙂
7.5.2024 - 23:30
+1

micu79

 

Treba verit trenerovi Craig je stary kocur az bez neho pojdeme dole vodou.
7.5.2024 - 22:44
+2

Vojto83

 

Ja si tak strašne prajem, aby sa tým našim chalanom darilo. Aj kvôli týmto večným diskusiám o nominácii. Kiež by všetko do seba zapadlo tak, ze aj tí, ktorých oblubenci sa nedostali do zostavy, by si nakoniec povedali, že sa mýlili. A ze chlapi v RT vedeli, čo robia. Verím, že každý jeden z nominovaných spraví vzdy na ľade presne to, kvôli čomu tam sú. Ze tu po MS nebude kritika ani na toho často omielaneho Goliana. Každopádne, teším sa na to šialenstvo, co od piatku začne. Nik z nás nevidí do hláv trénerov, oni museli robiť rozhodnutia, my nevieme dôvody. Oni si ich obhaja. Dámy a páni,v piatok ideme na to! Stojme za každým jedným hráčom. A budme jednotní. To je úloha nielen chalanov na ľade, ale aj nás, fanúšikov.
7.5.2024 - 22:48
+28

FeroMotyka

 

By sme museli vyhrať zlato a najlepšie bez prehry aby sa dalo povedať, že RT mal pravdu. Nikto tu nepíše, že teraz bez Lantošiho, Bučka, Takáča budeme hrať o záchranu.
7.5.2024 - 23:10
+4

soli

 

Ver tomu, že ak by sme vyhrali zlato bez prehry, tak by mnohí v tom videli problém. Mohli sme mať trebárs lepšie skóre, ak by nomináciu nerobili tí amatéri okolo Šatana...
8.5.2024 - 0:32
+11

FeroMotyka

 

Neverím no
8.5.2024 - 9:14
+1

miko 75

 

Vyjadrenie ohľadom vyradenia Lantosiho je hodné majstra alibizmu.
7.5.2024 - 22:54
+12

Kopcansky Palachar

 

Domace ani skorodomace nam nejdu, tak netreba cakat zazrak. Mame naooko lahsiu, ale v skutku tazsiu skupinu. Problem bude dat QF, aj ked sme silni zdanlivo. USA, SWE, Nemci aj Lotysi ci zamorski Kazassi nebudu slabi ani nahodou.
7.5.2024 - 22:55
+2

Ol!ver

 

Neverím tým rečiam ohľadom Lantošiho, podľa mňa je to výhovorka na zakrytie niečoho iného. Buď sa niečo stalo, nebol stotožnený s prípadnou rolou náhradníka alebo neboli spokojní s jeho defenzívou, čo by sa tiež nečudoval.

Ak boli spokojní s jeho defenzívou a zároveň sú tieto výhovorky reálne, považujem to za prinajlepšom veľmi zvláštne, ale neverím tomu.
7.5.2024 - 22:55
+8

hawkie

 

Toto dáva zmysel, čo hovoríš, ale osobne si myslím, že Robo by bral aj pozíciu náhradníka (neverím tomu, že nie). A tiež, nemyslím si, že žeby robil zlú náladu v kabíne alebo niečo podobné (aspoň teda nemám z neho pocit, patrí k tým (aj ľudsky) viac v pohode hráčom).
7.5.2024 - 23:15
+2

soli

 

Tak veru, treba fabulovať. Podstatné je to, čomu veríš ty
8.5.2024 - 0:30
+3

Ol!ver

 

No a Sýkora a Studenič by sa asi hodili. Studna ma formu a Sýkora je hráč, ktorého v tíme proste chces, on má výnimočnú mentalitu aj na zámorie.
7.5.2024 - 23:00
+2

Sani

 

Napriamo povedane, Sykora a Studenic su v medzinarodnom meritku len "vypln" kadra a nie rozdielovi hraci typu Pasternak, Draisaitl, Josi, Kopitar...na ktorych sa caka do poslednej moznej chvile...lebo dokazu svojim impactom pozdvihnut cele muzstvo, pokropit zivou vodou...
7.5.2024 - 23:13
+3

Ol!ver

 

Budem trošku cynický, tak sa nehnevaj: Dobre môj zlatý, ďakujem, že si to napriamo povedal, inak by som o tom nevedel.

"Pasternak, Draisaitl, Josi, Kopitar" akurát, že my takých hráčov nemáme.
7.5.2024 - 23:26
+9

Sani

 

Ked takych hracov nemame, potom netreba ani upinat zraky na mozne posily, ktore maju chytit prve lietadlo po vypadnuti aby dosli v polke turnaja....
7.5.2024 - 23:32
+5

Ol!ver

 

Prečo nie? Veď všetci by sa hodili, Kňažko je lepší minimálne od dvoch bekov. Sýkora je s jeho mentalitou a bojovnostou vhodný a Studenič má formu. Všetci sú overení.
7.5.2024 - 23:35
+2

DENISO6

 

A kam by si dal takého Sýkoru? Nepreháňaj
8.5.2024 - 6:59
+3

FeroMotyka

 

Strašne mi je ľúto Lantošiho, už si to zažil pred ZOH a teraz znovu. Mesiac či koľko má po sezóne, bojuje o miesto a výkony boli super aj keď posledné zápasy to trochu škrípalo a vyhodia ho so slovami, že by to bola neúcta ťa zobrať ako náhradníka. Akože WTF, ČTK.
7.5.2024 - 23:07
+20

Ol!ver

 

Lantošimu treba konzistentnosť, ale spravil by najhoršie, ak by fňukal a urazil sa ako fanúšikovia. Pomaly, ale isto preberie roku playmakera Hudáčka, Hudáček je aktuálne lepší hokejista.
7.5.2024 - 23:41
0

hawkie

 

"Pomaly, ale isto preberie roku playmakera Hudáčka"
Obávam sa, že k tomuto práve nedôjde. Kvalitovo na tom nie je zle, a nemá od toho ďaleko, ale prídu mladší, dravší, lepší, pre Roba už miesto nebude...

A budem fest zvedavý, lebo toto deja vú "veští" medailu (ZOH 2022 vibes, keď tiež - v podstate k nevôli fanúšikov, takisto veľmi nečakane - vyradili Lantiho => išiel miesto neho Jurčo/Zuzin/Takáč).
8.5.2024 - 14:08
+1

Mudrc

 

Je to úplne jedno !

Na hokejovú špičku aj tak nemame nárok.

Hráči čo nám prišli z NHL/AHL nie sú žiadne hviezdy v NHL to nie sú hráči ako boli Bondra, Pálffy, Hossa, Gáborík, Satan a spol. Títo čo nám prišli zabezpečia aspoň to že budeme konkurencie schopní proti Nemecku a Lotyšsku.
7.5.2024 - 23:10
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hulmihoukolen

 

B TEAM SVK: RYBAR HUSKA GAJAN
CERNAK MARINCIN
JAROS GERNAT
CAJKOVSKY ROSANDIC
KNAZKO
LANTOSI OKULIAR PANIK
K.POSPISIL DVORSKY STUDENIC
MESAR DEMEK CHROMIAK
LISKA KRISTOF PETROVSKY
7.5.2024 - 23:24
+11

Cotillion

 

To je super, ze polovicu B timu mas bud zranenu alebo este stale hrajucu za klub. Ked aj odhliadnem od khl.
7.5.2024 - 23:31
+3

hulmihoukolen

 

b team svk: z 23 je polovica 11,5 ...ja tam mam 2 zranenych
8.5.2024 - 12:47
0

Ol!ver

 

Aspoň máme širšiu základňu, keď vedieme takéto debaty
7.5.2024 - 23:43
+4

leomessi

 

Lantoši: nema vykonnosť na tento typ turnaja … tak to proste je
Mna jeho nenominovanie neprekvapilo
7.5.2024 - 23:28
+10

Cotillion

 

Mne pride to vyjadrenie, ze z ucty k nemu take... tak sa ho ku.va opytam, chces ci nechces byt 13ty utocnik? Ak ano pod, ak nie tak ok, fair enough, maj peknu dovolenku.

Sa mi az nechce verit, ze takato komunikacia vobec neprebehla.

Zmysel by mi davalo, ze Satan ho kryje - Lantosi povedal ze nechce byt na tribune a Satan ho kryje aby na neho fanusikovia nezanevreli.

Lenze to je len dohad, rovnako ako ludia hore s "urcite by siel aj na tribunu". Realne, pokial sa ho niekto neopyta a neda to von, tak vediet nebudeme.
7.5.2024 - 23:35
+6

mato_ke

 

Presne tak, súhlasím..
A to nie je prvý prípad keď je nejaká vec od zväzu komunikovaná prinajmenšom zvláštne. Nesedí mi to
8.5.2024 - 0:31
+6

Kurolišek

 

Lantoši nám nebude chýbať... nechýbal nám ani na olympiáde. Je to dobrý hráč ale to neznamená že je vhodný do tejto nominácie. Také veci sú zložité a je dôležité to dobre vysvetliť práve hráčovi aby nechápal podobné rozhodnutie ako osobnú zášť, nevraživosť, ignorovanie atď atp... Práve toto je vždy najťažšie. Treba si uvedomiť že Ramsay z nás urobil armádu bojovníkov a rýchlych korčuliarov. Časy keď sme boli hokejová Brazília (aspoň čo sa týka umierania na krásu) sú dávno preč.
7.5.2024 - 23:40
+8

Flak108

 

Na stále hovorím, že bez Rewaya nič neuhrame. A furt ma nikto neocuva. 🤷🏿‍♂️
7.5.2024 - 23:42
+11

Tim02

 

Inak ten fruhauf je cisto len expert na komunikaciu s verejnostou alebo aj vie nieco o hokeji?
7.5.2024 - 23:49
+27

Zmrzlina

 

7.5.2024 - 23:57
+3

soli

 

Kdeže. Nevie o hokeji nič. Trochu možno vie Šatan, možno Craig. A pritom tu máme špičkových intenetových odborníkov na všetko, len pri ich arogancii sa s nimi neradia. Pričom mnohí by vedeli dať skvelé rady aj Gatesovi, či Zuckenbergovi. Len nepočúvajú a to mohli byť v inom balíku
8.5.2024 - 0:23
+24

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
DENISO6

 

On chlapcom robí bagety, má v tomto najlepšie skúsenosti
8.5.2024 - 7:02
+1

Flak108

 

Jednu salamovu.
8.5.2024 - 7:58
+2

Ondro_RedWings

 

537 zápasov v ZČ v extralige, 163 v českej najvyššej súťaži. 1x majster domácej ligy. A hádam už aj máš odpoveď na tvoju otázku
8.5.2024 - 14:53
0

Cassovar1952

 

32 rocny Kudrna, ktory bol uz pred 5 rokmi stary a pomaly nemoze chybat a hraci akoo
Okuliar, Lantosi, Panik, Pospisil, Bucek sedia doma

Na toto ziadne vysvetlenie nieje, toto je jeden absolutny vysmech do tvare tymto nenominovanym hracov
8.5.2024 - 0:59
+27

24Palffy24

 

Okuliar Panik Bucek ti neodbrani oslabenia, je vacsia sanca ze dostanu gol, ako daju.

Na goly je tam Slafkovsky Hrivik Cehlarik Tatar Regenda Pospisil Hudacek, ostatni maju za ulohu nedostat gol
8.5.2024 - 1:52
+1

fabbeN

 

Potom ten náš hokej tak vyzerá, keď tam máme 7 hráčov na to, aby dali gól a zvyšok je tam na korčuľovanie a kazenie.
8.5.2024 - 6:47
+10

amaskiea

 

už si asi nepamätáš, ako to bolo, keď sme tam mávali štyri "prvé útoky"
8.5.2024 - 6:57
+8

fabbeN

 

Pánik dokáže zahrať aj oslabovky a aj vymyslieť niečo v útoku. To je taký jeden príklad hráča, čo vie hrať na oboch stranách ihriska lepšie ako niekto zo štvrtej päťky a nezobrali ho.

Som asi moc rozmaznaný z klubového hokeja. Tam dokázala dať 3-4 formácia víťazné góly a aj si splniť obranné úlohy. Tu to skôr vidím len na tie obranné ulohy, snáď sa mýlim.
8.5.2024 - 9:29
+5

amaskiea

 

možno keby tento výber nastúpil proti Spišskej, tiež by mal úplne inú fazónu ako včera proti Amíkom
8.5.2024 - 9:52
+2

Ol!ver

 

Tak tak
Ľudia si neuvedomujú, že etablovaní hráči NHL sú úplne iná úroveň a môžu hrať či v 1. alebo 4. formácii. Za to taký Pánik nebol už jeho posledné dve sezóny etablovaný hráč NHL a v Európe ukázal nekonzistentnosť. Podaktorí zabudli, že Pánik uz nie je ten etablovaný NHL hráč.
8.5.2024 - 11:46
+2

fabbeN

 

Lebo Fasko-Rudas je etablovaný európsky hráč
8.5.2024 - 12:06
+4

Ol!ver

 

Fasko bude buď náhradník alebo hráč s ice timom 5-7 min. To by ego Riška Pánika neviem, či znieslo.
8.5.2024 - 12:10
+1

aaaaaa

 

Panik hravá oslabenia a veľmi dobre
8.5.2024 - 9:21
+5

Matteo1984

 

Trinec: Neviem ci si nasich 20 asistentov vsimlo ake playoff maju za sebou Dano a Hudacek. Vsetky serie na 7 zapasov, otacali, predlzenia...su absolutne vyšťavení...v podstate tam berieme 2 50% hráčov...Craig chce po nich korčulovanie, ale nevydržia ani 2 tretiny...ten tým by potreboval celý 2 týždne volna pred MS a nie hrať v utorok večer ťažký zápas...česi už stoja od nedele
8.5.2024 - 5:02
+5

Nitraaa

 

Ked nevladzu maju to povedat a nie trepat sa alibisticky na MS lebo sa hra v Cesku … su v nominacii takze musia byt pripraveny podat ovela lepsi vykon ako vo finale , inak tam nemaju co robit
8.5.2024 - 5:32
+6

ElwisNR

 

No ja niesom celkom nadšený.Vrvom rade lepšiu hru aj výsledok od nášho mužstva v generálke na MS.Bolo tam veľmi veľa chýb čakal som viac od Tatara,Hudačka,Daňa,Lantoši ho,Čerešnáka aj Hlavaja proti Nemecku nás nečaká nič ľahké bude to boj do poslednej minúty.
8.5.2024 - 5:39
+1

pifel

 

Kolko mas rokov? Pamatas si posledny pripravny zapas v BA v roku 2002 ako dopadol a ako dopadli MS?
8.5.2024 - 8:13
+5

ElwisNR

 

Rokov mám dosť a preto som realista a nesnívam.Toto je iná generácia hráčov ako tá zlatá a ešte iba začína ale Tatar mal mizernú sezónu a Hudaček a Daňo sú náchylný na vylúčenia keď sa im nedarí hra uvidíme
či to bolo únavou včera a Hlavaj neviem či dokáže odolať tlaku keď včera dostal dosť "lacné" góly takže nelámem palicu ale som sklamaný a som zvedavý na Kelemena a Pospišila keď ani v príprave si neťukli v akom budú stave na MS.
8.5.2024 - 10:56
0

pifel

 

Som myslel ze pochopis na tom priklade ze hodnotit ako dopadnu MS podla posledneho pripravneho zapasu je somarina a vykon v poslednom pripravnom zapase nehovori o nicom … inak doteraz si pamatam ten piskot v 2002 co vyprevadzal buducich majstrov sveta …
8.5.2024 - 12:33
+1

puk11

 

Ja si teda pred MS 2002 nepamätám žiadny prípravný zápas v BA, nevidím ho ani tu: https://nationalteamsoficehockey.com/wp-content/uploads/2024/02/Slovakia-Men-Official-Results.pdf

Ale tak môže byť, že tam nie je všetko. Každopádne načo teda vôbec hráme tú prípravu? Hlavný argument je, že chceme aby sa chalani viac zohrali a hrali systém aký chceme. Avšak ja mám pocit, že celú túto prípravu hráme úplne na náhodu.
8.5.2024 - 13:08
+1

pifel

 

Co si ja pamatam prehrali sme 1-3 so Svajciarskom… chcel som len povedat ze priprava je priprava a MS su MS chapes?
8.5.2024 - 17:25
0

puk11

 

To bol asi posledný prípravný zápas pred MS 2004, prehra 3:0 so SUI. Samozrejme rozumiem, že príprava je niečo iné ako MS, ale zase zápas s USA sme hrali už v takmer plnej sile, takže to už akú-takú výpovednú hodnotu podľa mňa má.
9.5.2024 - 12:55
0

Urpiner16

 

Nemáme nič nacvičené.Hlavne že hráme do bludy zápasov v príprave kde aj dve tretiny s Poľskom z toho boleli oči.No a keď dajú shot z našej striedačky tak miesto hráčov vidím zástup davu bezradných asistentov.Ešte zo troch priberte aby to bol western sedem statočných.
8.5.2024 - 6:00
+12

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
apa

 

A kedy to majú nacvičiť keď v prípravných zápasoch meníme hračov ako ponožky a nakoniec z prípravy tam je na koniec desať hráčov.
8.5.2024 - 14:10
+2

MIZU78

 

Golian je jelitko čo nestíha nasu sranda ligu...ako má stíhať svet?....Nenávidím rozdeľovanie 2 útočné ...2 obranné lajny ...čo to je za nezmysel...na MS majú ísť tí najlepší z najlepších ...Vilko Cacho môže lestit Lantosimu Brusle akurát...končím ...a tak som sa tešil tento rok ....
8.5.2024 - 6:28
+5

DENISO6

 

A Lantoši môže Vilkovi poleštiť ako protislužbu medailu.
8.5.2024 - 7:07
+3

bach

 

Nie je tam Lantoši: mohli isť aj Huska, Rybar a iní z KHL
8.5.2024 - 7:11
+3

Kopcansky Palachar

 

Nie, nemohli. A to nie len kvoli krpatemu botoxovemu dedkovi z bunkru.
8.5.2024 - 7:27
+19

frantapriklep

 

Mne je smutno, keď tu vidím v diskusiách, ako bezmenní diskutéri, ktorí majú problém s gramatikou aj s pochopením základov hokeja, vykrikujú na Šatana, že ma odstúpiť.

Miro zažil v kariére kvantum sezón v NHL, zúčastnil sa mnohých turnajov MS, hokejom žil celý svoj profi život a teraz mu tu budú radiť ľudia od klávesníc, ako má zložiť tím na MS. Som presvedčený, že Miro aj Craig dobre vedia, akých hráčov potrebujú a prečo ten ktorý nešiel a prečo sú naopak v time hráči, ktorí naoko nie sú tak produktívni a tak viditeľní, ako hráči, ktorí sa do nominácie nedostali.

Už si proste uvedomme, že hokejový tím sa nikdy neskladá len z produktívnych hráčov.
8.5.2024 - 7:24
+42

pifel

 

Ktovie kolko tych expertov chce vidiet diskusiu v novej stvr o tom aky tvar ma Zem…
8.5.2024 - 8:16
+7

SmrtkaBA

 

Vyzltit! Craig je s tymi hracmi 24h a nevidi ich len pocas zapasu ked ich snima kamera.
8.5.2024 - 8:28
+3

strojar

 

Okrem času, keď hrá na Floride.
8.5.2024 - 12:38
+2

Yoda_21

 

Ty by si mal byt vycervenany, nie vyzlteny.
8.5.2024 - 12:59
+4

Tino

 

zijeme: casy ked hocaky noname frustrati , posmeleni dezolatnymi autoritami maju pocit, ze mozu kecat do vsetkeho a o vsetkom.Staci , ze maju nazor, ktory si osvojili citanim oblubeneho hovnometu, toto je ich kvalifikacia.Sebavedomo, vyskereni chcu urcovat temy a tempo diskusii, vdaka nim riesime ci je zem gulata, alebo plocha,ci vo vakcinach su cipy a vakcinacia samotna je celosvetove sprisahanie elit, ktore oni odhalili, ze agresor je obet a obet agresor, etc, etc.Citia prilezitost, vidia, ze sa da presadit blabolenim nezmyslov.
8.5.2024 - 9:18
+18

puk11

 

To si sa trošku opustil, nemyslíš? Neviem načo je nutné ešte aj sem ťahať politiku, ale čo už. Akože ja v zásade súhlasím, že je tu veľa ľudí, čo to preháňajú, no patríš medzi nich podľa mňa aj ty. A keď chceš teda mudrovať, píše sa "hocaki noname frustrati".
8.5.2024 - 12:38
+7

Tino

 

jo dik: za opravu, ale tak to zial je hocaki noname frustrati posmeleni uspechom grazlov , ktori si ich pasu , nadobudli dojem,ze mozu kecat do prace kompetentnym autoritam a tyka sa to aj hokeja, vlastne aktualne najznamejsi tupec plochozemec sa vyrazne angazoval aj v hokeji.Ina banda imbecilov neschopna vlastnymi slovami opisat rozdiel medzi kruhom a stvrocom nedavno poucovala vedcov a lekarov o pandemii, resp sa im vyhrazali pod oknami.
8.5.2024 - 12:58
+6

Analytix

 

Ja si este dovolim doplnit. Ak aj pripustim absolutnu nedoveru k slovenskym clenom realizacneho timu, je tam Craig ktory ma odborne aj ludsky presvedcil uz mnohokrat. Napr. aj vlanajsou nominaciou Panika, ktoru som po sezone aku mal vobec nechapal. Majstrovstva ukazali ze bol nasim najlepsim utocnikom. Verim tomu ze ak sa toho roku rozhodli vynechat ho, maju na to dovod ktory je porovnatelne dobry s minulorocnym dovodom jeho nominacie. Treba si uvedomit ze cielom je vyskladat co najlepsie muzstvo ako celok, nie zozbierat co najlepsich jednotlivcov. V Pekingu to vyslo nad ocakavanie - mal som pocit ze kazdy sa podriadil systemu a kolektivnemu uspechu, viacerym hracom vysla mozno az zivotna forma (napr. Rybar uz nieco take mozno nikdy nezopakuje), ini zahrali nad ocakavanie, hoci to nemuselo byt ich zivotne maximum (napr. Slafkovsky) v niektorych momentoch sa mozno priklonila stastena. Tiez sa vtedy viedli diskusie preco hrac X ano a hrac Y nie, no trenerom sa vtedy podarilo zostavit velmi uspesny team.
8.5.2024 - 10:22
+5

strojar

 

Gretzky zažil v NHL viac.
8.5.2024 - 12:38
0

puk11

 

Nesúhlasím s tými, čo tu pri každej príležitosti vykrikujú, ako má celý realizačný tím spolu so Šatanom odstúpiť, no myslím si, že dosť kritiky si zaslúžia. Navyše, dosť ľudí podľa mňa vytáča tá servilita naších novinárov voči zväzu. Tiež by to chcelo niekedy vedieť zobrať na seba zodpovednosť. Ako môže byť Pardavý stále na svojom mieste? Ťažko sa mi hľadá tím z elitnej kategórie, ktorý by mal v posledných rokoch horšie presilovky ako my.

K tomu Šatanovi by som mal jednu poznámku, to že niekto bol fantastický hráč ešte vôbec neznamená, že bude dobrý tréner, manažér alebo prezident zväzu - netvrdím, že Šatan je zlý, ale aj tak. K nominácii mi nedá nespomenúť to, ako sám Craig v rozhovoroch dávnejšie tvrdil, že nie vždy sa mu podarilo po dohode s asistentmi pretlačiť všetkých hráčov, ktorých chcel mať na MS, čo je podľa mňa zvláštne.

A kto povedal, že hokejový tím sa nikdy neskladá len z produktívnych hráčov? Veľakrát sa stalo, že Kanada, prípadne iná top6 krajina, poslala na MS/Olympiádu takú zostavu, kde sa dalo hovoriť o štyroch 1. formáciach. Samozrejme si uvedomujem, že my nie sme Kanada, ale nepáčia sa mi tieto argumenty, že v tíme nutne musia byť nejakí neproduktívni pracanti alebo ako ich nazvať.
8.5.2024 - 12:50
+3

Ol!ver

 

"Veľakrát sa stalo, že Kanada, prípadne iná top6 krajina, poslala na MS/Olympiádu takú zostavu, kde sa dalo hovoriť o štyroch 1. formáciach. "

Toto sa nedá porovnávať s nami, nároky na komplexnosť (!) hráčov NHL sú na inej úrovni. Ešte k tomu takých hviezdnych, akých ma Kanada.
8.5.2024 - 14:28
0

puk11

 

Veď doslova v ďalšej vete píšem, že si uvedomujem, že my nie sme Kanada. Chcel som len povedať, že nie je pravda, že hokejový tím sa nikdy neskladá len z produktívnych hráčov.
8.5.2024 - 15:48
0

topska

 

Suhlasis s vyjadrenim ohladom nenominacie Lantosiho? Ja hadam nie som uplne bezmenni diskuter tak sa asi mozem opytat na tvoj nazor
8.5.2024 - 14:15
+1

frantapriklep

 

Niekedy sa nedá povedať pravda, oni ho ešte budú potrebovať v budúcnosti, takže tie vyjadrenia o nenominácii musia byť "diplomatické".

Medzi štyrmi očami sa samozrejme môže povedať viac.
8.5.2024 - 17:18
+5

topska

 

No dobre, ja si skor myslim ze si to do buducna takymto vyjadrenim dost pokakali Ale dufam ze hlavy vychladnu a bude vsetko ok
8.5.2024 - 19:47
+2

miko 75

 

Ja by som sa im na to v budúcnosti vykašľal, druhý krát to isté,to nebude náhoda, zvlášť,keď mal dobrú prípravu.
9.5.2024 - 13:38
0

topska

 

Ale na to maju uplne pravo, Ramsay vie co robi. Teraz to bolo hlavne na treneroch ako sa rozhodnu.
9.5.2024 - 14:52
0

frantapriklep

 

Dobrú prípravu? Možno prvé zápasy s Nemeckom. Posledné štyri, čo som videl, to bolo slabé.
10.5.2024 - 9:30
0

miko 75

 

Tak mi napíš,kto z útočníkov mal dobrý zápas s cechmi a USA, prvý útok, ktorý hral až proti USA písať nemusíš.
10.5.2024 - 9:56
0

hawkie

 

Slabšie určite (proti Česku to ale stále bolo v pohode), ale určite od neho boli aj slabší hráči, ktorí hrali ešte horšie...

No ja by som to už takisto neriešil - čo bolo, to bolo.
10.5.2024 - 10:13
0

zujempuky

 

Ked moze Tatar hrat 3. a 4. lajnu alebo sediet na lavicke a potom z neho spravia kapitana, tak Lantosi moze hrat v tretej lajne.
8.5.2024 - 8:29
+8

SmrtkaBA

 

Nemoze, lebo nebol nominovany.
8.5.2024 - 16:47
+2

Ivo

 

či s Takáčom alebo Lantošim alebo bez nich čaká nás veľmi ťažký boj o štvrťfinále. LAT a GER majú minimálne taký tím ako my a zo zvyšku tiež môže niekto chytiť formu a prekvapiť. Malým pozitívom je, že pravdepodobne budeme hrať o dve miesta v našej skupine nie o jedno. V každom prípade úspechom bude postup do 1/4 a tam sa už pri troche náhody a šťastia môže stať čokoľvek, ale to predbiehame. Papierovo (aj po predošlých MS) sme v rankingu našej skupiny na 5 mieste. treba sa posunúť o 1.
8.5.2024 - 8:49
+3

Urpiner16

 

GER a LAT.Tieto dva zápasy budú kľúčové či sa dostaneme ďalej zo skupiny.
8.5.2024 - 9:09
+2

Prima

 

Lantošiho nenominovať? Tak potom tu už nejde o hokej,ale o niečo iné.
8.5.2024 - 9:35
+7

-BBB-

 

Pre mna je len jedno argumentacne slabe od Satana pouzit to, "nema miesto v prvych dvoch lajnach .. neviem, ja sice som nebol 2x na wimbledone, ale preco len prve dva utoky musia byt ladene utocne a dalsie uz nie? Spomeniem len tri mena .. Lantosi-Okuliar-Bucek, vsetci traja mali famozne sezony, ine roky by ten utok bol mozno aj prvy utok (druhy) a miesto toho sa budem epozerat na Cingela, Takaca ci Faska .. zostava verit ze mnoho trenerov na lavicke vie co robi a vytru mi zrak, len ja som vzdy zil v domneni, ze z moznych adeptov na repre na MS sa vybera to najlepsie ... V tom pripade mi vynechanie tychto troch spomenutych pride trosku detinske ,, detinske argumentacne. Ale ako pisem, co ja mozem vediet,resp. naozaj neviem vsetko, kedze Wimbledon pozram len v telke.
8.5.2024 - 9:49
+11

-BBB-

 

toho takaca som samozrejme "ustrelil" .. mea culpa, ale snad pointa zostala ..
8.5.2024 - 9:53
+2

antinamor

 

Absolvovať Wimbledon neznamená, že dotyčný musí mať nutne niečo v hlave. Z voleja ti sem hodím živý, aktuálne 33 ročný príklad.
8.5.2024 - 20:40
+1

-BBB-

 

Naozaj si myslis, ze som ten Wimbledon spomenul len tak z pasie a nahodou?
8.5.2024 - 21:00
+3

antinamor

 

Aj som si myslel, že si to nespomenul len tak mirnix-dirnix. Som rád, že máme na Wimbledon rovnaký názor
8.5.2024 - 21:03
+2

Urpiner16

 

Chcú to asi zámerne tak postaviť že prvé dva totál útok a tie ostatné dva udržiavacie nasadzujúc na najlepšie súperove.Oni totiž vedia že v obrane sme zraniteľní tak budú tie dve formácie z 3,4 viac pomáhať obrancom a zatvárať to betónovaním.Či to bude ale stačiť ak si náš úderný prvý útok niekto postráži to nech posúdi každý sám.
8.5.2024 - 10:01
+2

Marian12

 

Znechutili mi celé MS už tým ako vyberajú hracov: Okuliar,Panik, teraz Lantosi. Vedia vôbec ako ťahal svoj tým CZ lige a že hral na pozícii cetra? V príprave vynikal. Čo mal ešte urobiť aby ho zobral? Kelemen hral AHL, v príprave nič a má miesto isté? HROZNE SPOSOBY V REPREZENTACII
8.5.2024 - 10:23
+7

Standacik

 

Daj svoju verziu nominacie cislo 135
8.5.2024 - 10:38
+15

Urpiner16

 

Otázka znie či týmto to neznechutili do budúcna aj samotnému Pánikovi.Príklad taký Dravecký ako hral túto sezónu za Třinec a nezoberú ho ani na prípravný zápas s Poľskom je tiež na zamyslenie.Ten by v štvrtom útoku trhal ľad.
8.5.2024 - 11:01
+1

Oranzovocierny

 

Tak zase Dravecký už má svoj vek. Ani Česi nebrali Ružičku z Třinca. Som si istý, že keby mali obaja tak o 10 rokov menej tak by na MS išli.
8.5.2024 - 11:09
+2

Urpiner16

 

Lenže chémia pätiek funguje aj vtedy keď k mladým je dosadený i skúsenosťami nabitý starší hráč s dobrou kondíciou.A tú Dravec má.Keby ju nemal tak je dávno z TŘINCA vykopnutý a dosadia si tam svojho českého hráča.Asi tak priateľu.A byť majster v cz.lige na to treba mať aj kvalitu.
8.5.2024 - 11:17
+1

amaskiea

 

chémia, tvorivosť, srdiečko a hlavne sa zo všetkého poučiť a zároveň to hodiť za hlavu... Kokos, to je nános bahna toto na sto rokov sizyfovskej práce.
8.5.2024 - 11:31
+1

HokejBJ

 

Mne skôr znechutili MS hokejportal keď si čítam ten obrovský hate na nominaciu
8.5.2024 - 11:06
+8

Ol!ver

 

90% názorov tu nemá úroveň už dlhodobo. Pomaly to začína pripomínať Facebook.
8.5.2024 - 11:25
+4

HokejBJ

 

Nemám problém s rym keď tu niekto napíše že on radšej toho a toho by tam mal, o tom je diskusia a čaro tohto portálu a preto ma baví tu chodiť do diskusií a písať/čítať .. ale niektorí fu to s tou kritikou dávajú až do takého extrému ze to není kritika ale hate
8.5.2024 - 12:12
+2

Tino

 

nevedia: vobec nic nevedia, cakaju kedy im premudrely marian a jemu podobne klony na HP vysvetlia co a ako, aby vedeli.
8.5.2024 - 11:20
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
amaskiea

 

len či ty máš aspoň základnú, keď čítaš Z takýmto (ne)porozumením
8.5.2024 - 19:57
0

antinamor

 

Milujem týchto plochoZemcov, hyperbolákov a medveďobijcov. Gramatika zmáknutá, Palestína spomenutá, denník N na vine. Nech žije celosvetový mier! Či iba Európsky? Neviem, už mám z toho hokej.
8.5.2024 - 20:54
+3

amaskiea

 

zem je doska a jediný európsky mierotvorca žije v Kremli, ale to my nikdy nedokážeme pochopiť tieto jasné praudi
8.5.2024 - 20:58
+2

antinamor

 

Peťo už nie je mierotvorca? Niečo mi ušlo?
8.5.2024 - 20:59
+2

amaskiea

 

ešte nie je v úrade, inak by už dávno bol na Ukrajine mier, jedine čo mám obavy, či stihne počas svojho úradu zaviesť ten mier aj u nás - na večné časy a nikdy inak!...
8.5.2024 - 21:02
+1

antinamor

 

Ak bude treba, ja budem mieriť presne. O motiváciu núdzu mať nebudem.
8.5.2024 - 21:05
+1

Ol!ver

 

Musím sa ešte vyjadriť k Lantošimu.

Lantoši bol v repre vždy nekonzistentny a proti silnejším súperom slabší v podstate stále. V defenzíve mal vždy diery. V jeho veku mal byť už líder alá Hudáček napr., čo dúfam, že do budúcna by mohol byť.

Lantoši by s ice timom 5-7 min bol pre tím menej prospešný ako tzv horší hráči v ofenzíve, to je potrebné si uvedomiť.
Craig obľubuje hráčov, ktori sú najbližšie k two-way hokejistom, a to Robo nie je.
Ako tu už zaznelo, časy, keď sme zomierali na krásu a boli hokejová Brazília sa dúfam už nikdy nebude opakovať.

Lantoši aj minulé MS ukázal, aký líder dokáže byť. Či chcete tvrdiť, že sa oproti minulému roku natoľko zlepšil? Nemyslím si, čo ukázali aj posledné štyri repre zápasy.
Ak by nehral zle posledné 4 repre zápasy (Poľsko, Česko, Česko, USA) myslím si, že by ho zobrali. On nebol nikdy líder na medzinárodnej úrovni. Nemá jednoznačne (otázne áno, ak by mal formu) na to byť ani v top kádri Slovenska. Čo už. Ja mu verím, že sa neurazí ako malý chlapec a do budúcna sa stane lídrom v SVK drese.
8.5.2024 - 12:01
+5

MIZU78

 

Ja by som sa rád vyjadril ku Golianovi...povie mi niekto jeho jednu jedinú prednosť?...
8.5.2024 - 12:21
+1

MaxSBA

 

no si robíme srandu ale včera viac chybovali taký čeresnak či ivan
8.5.2024 - 12:25
+1

Oranzovocierny

 

Je slovanista.
8.5.2024 - 12:50
+1

M4K3R

 

23r. obranca s 23z za seniorsku repre. Poznas niekoho v jeho veku s takym potencialom , ktory by ho nahradil ? Sa smejete z Golian ale aby nedopadol ako Koch a seci sa tu budete vytesovat ked o 3-4r bude hlasit , ze pride na MS.
9.5.2024 - 8:40
+4

MaxSBA

 

až moc to hrotíte, to už aj tak nik nezmení. Podme fandiť. Pozajtra nam to začína,
8.5.2024 - 12:19
+2

kelnička

 

Tu nejde o nejakeho Panika ci Lantošiho.tu ide o to čím sa vlastne moze meriať praca a uspechy nasho hokeja od nastupu Šatana a angažovania kanaďana z celej tej skupinky okolo.nejaka mantra o systeme o zmene Pomeroy v nasom hokeji a bla bla.OK zisk olympijskej medaily bol uspech.FAJN uz sa nik nepyta za akych okolnosti sme ho ziskali a co dalej?mladeznicky hokej u nas upada.chlapci co sa chcu v hokeji akotak uplatnit a presadit musia na par vynimiek z toho nasho systemu odist.z su to povacsine oni kto ťahaju na turnajoch nase vybery.extraliga upada a pomaly uz nebude SK hracov v najlepsom veku ktory by dokazali uroven dvihat ci aspon udrziavat.prva liga bude po postupe Žiliny poloamaterska súťaž.v lige majstrov sme stratili miestenku.hravame pripravne turnaje ktore nas na nic nepripravia.no ked niekto vyslovi takyto nazor uz je pomaly oznacovany za dezolata.
8.5.2024 - 12:25
+4

amaskiea

 

Čo z toho, čo si tu vymenoval, nastalo až za éry Šatana?
8.5.2024 - 12:35
+5

HokejBJ

 

To je inac zaujímavé ze napriek úpadku mládežníckeho hokeja u nás U18 dokázala uz 2x po sebe postúpiť do semifinále za sebou na MS. Rarita
8.5.2024 - 12:37
+9

Urpiner16

 

Ja za pozitívnu vec považujem že to bol prvý prezident ktorý mal gule odklepnúť to že sa prvá liga stala konečne konkurencie schopnou kde sa už nehrajú nezmyselné baráže a niektoré mužstvá ktoré sa veľmi dobre adaptovali v extralige by sa tam nedostali.Stále by sa tu zachraňovali skapínajúce kone.Za toto Šatana chválim ale zato že si z reprezentácie urobili kamarátmančaft nespočetných asistentov za to ho kritizovať musím lebo to nikam nevedie.A v plnej nahote sa to prejaví po odchode RAMSAYA.
8.5.2024 - 12:49
+7

Jamboree

 

"Najťažšie rozhodovanie za sedem rokov": To je blaf. Myslím že byly roky, kdy to bylo mnohem, mnohem složitější
8.5.2024 - 12:48
+3

NzSlovak

 

Trochu sa nám: to tu vymklo… Prvý krát keď som počul, že končí Lantoši trochu som to nechápal. Avšak s odstupom času mi to dáva určitý zmysel. Čo bude najdôležitejšie, Hudáček a Daňo sa musia zlepšiť o cca 200% oproti prípravy proti USA.
8.5.2024 - 13:09
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hawkie

 

K Lantošimu (dúfam) poslednýkrát...: Mega veľmi by ma zaujímali infošky priamo "z kuchyne", takto len dohady môžem robiť (do tých sa ale púšťať nechcem...).

Vyradenie Lantiho ma mrzí dosť, stále si myslím, že ako potenciálny náhradník (14. útočník) mohol spoko ísť => zranenia sú nevyspytateľné. Šatanove reči v tomto prípade vnímam ako slovnú vatu (každý hráč by do repre išiel velice rád, lebo to je asi najviac; v tomto prípade vyvrcholenie celej sezóny).

Ostatným chalanom držím palce, a budem zvedavý, či sa nezopakuje situácia z OH v Pekingu, že z toho bude zase placka (na jednej strane by to bola paráda a duša nejedného fanúšika by opäť zaplesala; na strane druhej by ma to v tom prípade kvôli Robovi mrzelo asi viacej - odmakal si celú prípravu, repre nikdy neodmietol).
8.5.2024 - 14:58
+3

topska

 

To vyjadrenie ohladom jeho nenominacie este bude velmi zaujimave Ale v kutiku duse dufam ze obe strany vychladnu resp. maju boha pri sebe a nebudu to riesit pocas MS a najlepsie vobec...
8.5.2024 - 15:14
+2

Ol!ver

 

Prečo by to mali riešiť počas MS? 🙈
9.5.2024 - 9:47
0

topska

 

No lebo by to nebolo prvykrat co sa to riesilo ja neviem...na socialnych sietach a pod.
9.5.2024 - 14:53
0

gigi

 

Úsmevné komentáre a vyjadrenia tu dávate poniektorí. No čo už. K okuliarovi s Lantosimu sa ja vyjadrím, podľa mňa ani jeden neukázal vo svojej hre niečo navyše. Taký lantosi ma síce krásne rýchle korčuľovanie ale jednak bez myšlienky a hlavne tá jeho strela koľko krát je úplne že žalostná a biedna a skoro vždy ide len po ľade. On nemá normálnu strelu ten chlapec nehovoriac o Tom, ženogokrar by netrafil ani futbalovú bránku. To taký kudrna sa mi včera výrazne viac pozdával ako lantosi. A okuliar ten robil skoro vždy veľké kúsky vo svojej hry. Ok jeden zápas mu vyšiel teraz v príprave ale aj na minulých ms, no to je veľmi málo na hráča, ktorý chce urobiť dieru do sveta v NHL. Rovnako hlavaj v bránke. Súhlasím niektorí hráči ísť mohli určite by nebolo vôbec na škodu skúsiť v príprave dvorskeho mesara aj Bučeka, meteorit z neba by nespadol a podľa prípravy by sme uvideli čo ďalej. Takisto pánik. Nech je aký je úplne neviem čo sa dialo v trinci a tak, no mne príde platnejsi na ľade aj jeho hra sa mi viac pozdáva ako napríklad tá daňova, ktorej neviem prísť na chuť. Dúfam ešte v príchod dvoch hráčov sykoru a studenica alebo aspoň jedného. Kňažka brat asi už nebudú.
8.5.2024 - 15:31
+3

ElMarkoElKlingac

 

Nemam preco spochybnovat rozhodnutie trenerskeho stabu a ani tento moj prispevok by nemal byt tak brany, len proste nerozumiem na co su potom pripravne zapasy a snaha hracov v nich, ked Lantosi odohral 8 zapasov a ma statistiku 5+5, 10 bodov nenahral v priprave ziaden iny hokejista, ktory v priprave naskocil. Ale tak v poriadku, oni vedia co robia, mna to len prekvapilo. Rovnako nechapem, na co je potom cela sezona ku vztahu k repre s vyhladom k MS, kde sa Okuliar prepracoval z pozicie hraca 3.utoku do pozicie hraca 1.utoku Hradca a odmenou mu je zmluva s Panthers. Ale v repre miesto nema.
Ale nic to nemeni na fakte, ze plne respektujem rozhodnutie trenerov a verim, ze vedia co robia.
8.5.2024 - 16:22
+3

Kite19

 

Niektorí tu majú mizernú pamäť a nebude dlho trvať, keď budeme spomínať na Ramseyho, aký to bol skvelý tréner. Mňa herne naša reprezentácia pod jeho vedením nesklamala nikdy. Pamätám si Cígera, a ten mizerný zastaralý hokej pod vedením našich repre trénerov, pamätám si hráčov ktorý tam nemali čo robiť a išli tam za zásluhy...
Prišiel tréner Kanaďan a neznámi hráči hrali vyrovnané partie so silnými mužstvami, nevadila mi prehra, lebo chlapci trhali ľad od začiatku do konca.
Miro Šatan je pre mňa najlepší hokejista reprezentant SR a ako manažér, môže urobiť aj chyby, a s ohľadom na jeho skúsenosti s hokejom, ale aj skúsenosti ostatného realizačného tímu, verím tomu čo robia.
Hokej nikdy nepozerám v krčme, pretože nedokážem počúvať sprostosti krčmových odborníkov... Diskusie na HP mali niekedy vyššiu úroveň...
8.5.2024 - 20:28
+8

Adrumko

 

taka klasicka diskusia po oznameni nominacky, keby tu bol klud , bolo by to omnoho divnejsie Strojar dava svoje jednoslovne trapne spravy kedze nema rad Satana a aj keby vyhrame zlato tak na nom najde nejake negativum.. a takto by sa dalo pokracovat dalej..nam fanusikom neostava nic ine len verit a fandit a koniec koncov uvidime ako to cele dopadne
9.5.2024 - 8:19
+1

bigi

 

ramsey je pri repre 7 rokov a povedzme si rovno za ten cas vzdy daval, nazvymeto zvlastne, nominacie kde vela ludi nechapalo preco, ale vzdy sa to ukazalo ako dobre, tak preco aj po 7 rokoch sa tu najdu ludia ktory to idu spochybnovat a nadavat? a to someste korektny k tym ludom
9.5.2024 - 10:10
+4

Demon

 

Si k nim naozaj korektny?
Boli vsetky rozhodnutia RT za tie roky vzdy dobre, viedli k uspesnym vysledkom a dostali kritici pravidelne priucku z vlastnej nezdravej negativity?

Z 5. svetovych sampionatov pod tymto RT sa 3x nepostupilo zo skupiny a 2x skoncilo vo stvrtfinale.

A pred kazdym turnajom sa najde skupina, co kritizuje nejake mena (ci uz z tych, co idu, alebo z tych, co nejdu) a druha skupina, ktora im kontruje tym, ze pockajme po turnaji a potom sudme.

Lenze ten ucet po turnaji potom nikto nikomu nevystavuje a pred dalsim turnajom sa zase najdu kritici a zase najdu obhajcovia a zase sa nic po turnaji nemeni.

Ziadna zodpovednost sa voci nikomu nikdy nevyviedla

A ked sa potom na 4. pokus postupi zo skupiny, tak ti "dobri" sa prechadzaju po diskusiach ako pavy so slovami "Haha, vidite, vravel som vam, ze sudte az po turnaji," pricom pokrytecky ignoruju tie roky a situacie, kedy sa ich pozitivne proroctva nenaplnili.

Jasne, je tu kopec cistych sialencov, co kritizuju vzdy a vsetko (za jeden scestny priklad uvediem Fruhaufove hodinky; mne osobne je jedno, aj keby mal v ruksaku na chrbte kukuckove hodiny, pokial bude odvadzat dobru robotu) a stratu sudnosti si nepriznaju, aj keby ich realita prefackala.

Ale zatvarat si oci pred nazvime to zvlastnymi nominaciami a ignorovat, ci branit diskutabilne rozhodnutia len preto, ze su nam ich autori sympaticki, ci sympatickejsi, ako ich predchodcovia, je rovnako nezmyselne.

Lebo toxicka pozitivita vedie k stagnacii, az regresii a uz sme na nu doplatili v minulosti.
9.5.2024 - 13:26
+4

bigi

 

ano som korektny. ano da sa vycitat to ze nedoniesli medialu z kazdeho turnaja a ked si to takto obhajime ze nominacia bola zla ok kazdy moze mat na to iny nazor.
ale porovnajme to s tym co bolo pred tym, vo velkom sa onladila repr, uz nepovolavame 28 rocnych novacikov a nepovazujeme ich za mladikov, hrame moderny hokej a ano aj s chybami. a ano v tomto nasom marazme mi toto staci leb je to stale viac ako to bolo pred tym, leboje tam ta vizia.
ty to nazvyas ze je to pozitivna toxicita, ale nam potrebu kritizovat RT len preto ze tam je henten alebo tam nie je ten. tiez by som tam mozno rad videl niekoho ineho na mieste niektorych ale nikto z nas nevie realne ako sa ti hraci spravaju a co od nich trener vyzaduje a ako to dodrziavaju, my nemae az take individuality tak musime met system
9.5.2024 - 14:29
+2

dufus

 

Nedoniesli medailu z KAŻDEHO turnaja....
Dával zvláštne nominácie ,ktoré sa VŽDY ukázali ako dobré.... jeden bronz omylom a potom miesta okolo 8-9 ...,to je vizitka nedotknuteľného trénera, ktorý nie je nikdy na vine keď hráme veľké kulove
9.5.2024 - 18:20
+1

bigi

 

kedy naposledy pred nim bolo stvrtfinale? a povedzeme si uprimne pre nas je stvrfibnale ciel semifinale nadplan
10.5.2024 - 9:21
+1

Demon

 

Aky je tvoj nazor na Zdena Cigera, ako hl. trenera slovenskej seniorskej repre v rokoch 2016-2017 a na Vujteka pred nim?
9.5.2024 - 21:17
+1

bigi

 

ciger urobil chybu ze do toho isiel a mna tym sklamal takze asi taky nazor, a to ze si to vyzral bol len dosledok ze to zobral v case bojkotu a tak to dapoadlo.
vujtek zacal dobr ale presluhoval az moc dlho, a na konci som bol uz rad ze konecne vypadol aj ked neskoro, ale u naho nakonci dna prevladaju negativa nad pozitivami
10.5.2024 - 9:18
0

Demon

 

Povies, ze si korektny a potom napises toto: "ano da sa vycitat to ze nedoniesli medialu z kazdeho turnaja a ked si to takto obhajime ze nominacia bola zla ok kazdy moze mat na to iny nazor."

Absencia medaili predsa nie je podstatou kritiky, nie sme Kanada, ci Svedsko.

Realita nie je taka, ze sme nedoniesli medailu z kazdeho turnaja, ale taka, ze medaila nebola ani z jednych majstrovstiev sveta pod tymto RT na dosah, lebo sme sa ani na jednych do bojov o medaily (teda cez stvrtfinale) nedostali a 3x z 5. pokusov sme ani nesplnili ciel, ktory si v prispevku vyssie sam vytycil: "povedzeme si uprimne pre nas je stvrtfinale ciel semifinale nadplan".

Ja v tom vidim celkom paradox.

Vujtek spravil striebro a potom 8. a 2x 9. miesto.
Mimochodom pri tom striebre bol kader o 2 a pol roka mladsi, ako na domacich MS o rok skor a v 2014 to bol najmladsi kader za poslednych 10 rokov.
Teda bolo tam aj nejake omladenie, aj spravil vysledky 2-8-9-9, v porovnani s Ramsayho 9-9-8-8-9.

Ciger skoncil na svojom prvom svetovom sampionate tiez na 9. mieste a s vekovo najmladsim kadrom za (vtedy) dokonca 15 rokov dozadu.
Je tazke objektivne hodnotit jeho druhy rok, to bola vyslovena sabotaz na slovensku repre a z toho vyplyvajuce hanebne umiestnenie.

Ale nikoho z tych trenerov sme za to nechvalili, ani sa s kludom Anglicana, nepovzniesli nad 9. miesto.

A o tom presne bol moj prvy prispevok v tejto konverzacii: Ze z dovodu osobnych sympatii niektori neuplatnuju jednotny meter a ku sucasnemu RT su ovela zhovievavejsi, ci uz v narokoch na vysledky, ale aj vo veciach, v ktorych je kritika na mieste.

Treba urcite pochvalit, co si chvalu zasluzi, ale tym by to koncit nemalo, ak je co zlepsovat.

A tym su napr. aj personalne rozhodnutia, ci uz v hracksom kadri, alebo v RT a pripadne vyvodenie zodpovednosti.
10.5.2024 - 12:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Brankár Rittich podpísal s Los Angeles nový ročný kontrakt

Český hokejový brankár David Rittich sa dohodol s Los Angeles Kings na predĺžení spolupráce. S klubom NHL podpísal nový ročný kontrakt na jeden milión dolárov. 16.5.2024 16:56 - TASR


Studenič prispel asistenciou k víťazstvu Coachella Valley

Slovenský hokejista Marián Studenič zaznamenal vo štvrtkovom zápase zámorskej AHL asistenciu za Coachella Valley Firebirds. Jeho tím zdolal v prvom finále Pacifickej divízie Ontario Reign 3:2. Pripísal si aj plusový bod a po piatich dueloch play-off má na konte štyri body za dva góly a dve asistencie. 16.5.2024 11:22 - TASR


Soucy dostal jednozápasový dištanc za zákrok na McDavida, Zadorov pokutu

Oddelenie hráčskej bezpečnosti hokejovej NHL udelilo Carsonovi Soucymu z Vancouveru jednozápasový dištanc. Dvadsaťdeväťročný obranca dostal trest za nepríjemný krosček do tváre kapitána Oilers Connora McDavida v treťom stretnutí semifinálovej série play off Západnej konferencie. Canucks triumfovali nad Edmontonom 4:3 a ujali sa vedenia 2:1 na zápasy. Informovala o tom oficiálna webová stránka súťaže. 14.5.2024 07:46 - TASR


Tavares bude kapitán Kanady

Útočník John Tavares bude kapitán Kanady v zostávajúcich zápasoch na MS v Česku. Vo funkcii vystrieda obrancu Coltona Parayka, ktorý mal "C" v sobotňajšom zápase proti Veľkej Británii (4:2), no v ďalšom priebehu šampionátu bude jeden z asistentov. Rovnakú funkciu budú mať aj obranca Damon Severson a útočník Andrew Mangiapane. 11.5.2024 15:59 - TASR


Repčík prispel asistenciou k víťazstvu Drummondville Voltigeurs

Slovenský hokejista Peter Repčík zaznamenal asistenciu v nočnom zápase juniorskej QMJHL. V prvom finále play off zámorskej súťaže asistoval a prispel tak k víťazstvu svojich Drummondville Voltigeurs, ktorí vyhrali na ľade Baie-Comeau Drakkar vysoko 5:0. Repčík má v 15 zápasoch tohtoročnej play off na konte 15 bodov za šesť gólov a deväť asistencií. 10.5.2024 09:38 - TASR


Keefe skončil v pozícii hlavného trénera Toronta

Kanadský hokejový klub Toronto Maple Leafs zo zámorskej NHL ukončil spoluprácu s trénerom Sheldonom Keefeom. Štyridsaťtriročný kouč skončil na striedačke "javorových listov" po piatich sezónach, v ktorých klub "Original Six" ani raz nedokázal splniť cieľ zahrať si finále o Stanleyho pohár. 9.5.2024 17:37 - TASR


IIHF udelila ruskej federácii vysokú pokutu za Fedotova

Disciplinárna komisia Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) udelila ruskej federácii (FHR) pokutu jeden milión švajčiarskych frankov (1,025 mil. eur) za to, že brankár Ivan Fedotov chytal napriek zákazu v uplynulej sezóne v KHL za CSKA Moskva. FHR sa plánuje proti trestu odvolať, informoval portál championat.ru. 9.5.2024 10:46 - TASR


Kučerov, MacKinnon a Matthews sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award

Hokejoví útočníci Nikita Kučerov z Tampy Bay, Nathan MacKinnon z Colorada a Auston Matthews z Toronta sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award. Cenu každoročne udeľujú najlepšiemu hráčovi základnej časti NHL na základe hlasovania samotných hokejistov, respektíve členov hráčskej asociácie NHLPA. 9.5.2024 09:36 - TASR


Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu Coachelly, Sýkora asistoval

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu svojho tímu Coachella Valley v treťom dueli 2. kola play off zámorskej AHL nad Calgary Wranglers 7:5. 9.5.2024 08:47 - TASR


Švédsku nomináciu doplnili Grundström a Holmberg

Švédsky hokejový zväz (SIF) oznámil v stredu konečnú nomináciu hráčov na MS v Prahe a Ostrave. Hlavný tréner Sam Hallam má v 25-člennom kádri troch brankárov, siedmich obrancov a pätnástich útočníkov. Z defenzívnych radov pútajú pozornosť Erik Karlsson, Victor Hedman i jednotka draftu NHL z roku 2018 Rasmus Dahlin. Z prestížnej zámorskej ligy je v nominácii celkovo 18 hráčov. 8.5.2024 18:28 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 05. 2024
Dánsko - Švajčiarsko o 12:20
Lotyšsko - Švédsko o 12:20
Kanada - Fínsko o 16:20
Nemecko - Poľsko o 16:20
Česko - V. Británia o 20:20
Francúzsko - Slovensko o 20:20

Odohrané zápasy

17. 05. 2024
ČeskoRakúsko
0:0REPORT
PoľskoUSA
0:0REPORT
V. BritániaDánsko
3:4REPORT
NemeckoKazachstan
8:2REPORT
16. 05. 2024
KanadaNórsko
4:1REPORT
USAFrancúzsko
5:0REPORT

Najviac bodov

Roman JosiSUI8 bodov
2.Pföderl L.GER7
3.Ehliz Y.GER7
4.Kapanen O.FIN6
5.Bedard C.CAN6

Najlepší strelec

Oliver KapanenFIN6 gólov
2.Bedard C.CAN5
3.Hischier N.SUI4
4.Cingel L.SVK3
5.Karlsson E.SWE3

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN93.44 perc
2.Dostál L.CZE92.31 %
3.Dichow F.DEN89.74 %
4.Grubauer P.GER89.57 %
5.Šutov A.KAZ87.1 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada420:1011
2.Švajčiarsko416:811
3.Česko415:99
4.Fínsko414:57
5.Dánsko514:186
6.Rakúsko415:204
7.Nórsko59:193
8.Veľká Británia45:190
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švédsko419:512
2.Nemecko524:199
3.Slovensko419:128
4.USA417:117
5.Lotyšsko411:147
6.Francúzsko47:134
7.Kazachstan58:203
8.Poľsko47:181