Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Šatan spokojný s vystúpením na MS 20: Prevýšilo to všetky očakávania

zdroj: TASR
7.1.2021 19:13 TASR

Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Miroslav Šatan je spokojný s vystúpením reprezentácie do 20 rokov na juniorských majstrovstvách sveta. Výber trénera Róberta Petrovického mal pre pandémiu koronavírusu len málo času na prípravu, no v Kanade podľa neho zanechal dobrý dojem a pozitívne prekvapil.


Slovenskí hokejisti obsadili v edmontonskej "bubline" konečnú ôsmu priečku, rovnako ako na predchádzajúcich dvoch MS. Petrovického zverenci splnili základný cieľ postupom do štvrťfinále, v ktorom nestačili na neskorších majstrov z USA (2:5). V základnej skupine dosiahli jedno víťazstvo na úvod nad Švajčiarskom 1:0, potom prehrali s Kanadou (1:3), Nemeckom (3:4 pp) a Fínskom (0:6). Cez štvrťfinále prenikli Slováci naposledy na bronzovom šampionáte 2015 v Kanade.

"Tréner Petrovický a tím okolo neho svoju úlohu zvládli výborne, napriek tomu, že na prípravu mali málo času. Bolo tam vidieť veľa dobrých vecí a prvkov moderného hokeja. Boli sme zorganizovaní v obrane, spôsob forčekingu, zmena v hraní oslaboviek a presiloviek, to všetko kopírovalo štýl, ktorý hráme v 'áčku'," uviedol Šatan v rozhovore pre hockeyslovakia.sk.

Šatan ako generálny manažér dotiahol na post trénera A-mužstva reprezentácie Craiga Ramsayho. Cieľom bolo, aby kanadský kouč odovzdal svoje skúsenosti slovenským trénerom a nastavil smerovanie všetkých úrovní reprezentácie. "Všetky očakávania to prevýšilo. Vždy som tvrdil, že je potrebné, aby sme systémy prepojili, aby sme hráčov začali učiť jednotný moderný systém už v skorých rokoch. Po tom, čo som videl na majstrovstvách sveta dvadsaťročných, si myslím, že sme tento cieľ splnili. Verím, že sa to postupne prenesie aj do nižších reprezentácií a chlapci budú už v skoršom veku s naším systémom konfrontovaní a do 'dvadsiatky' prídu so systémom v krvi," povedal Šatan.

Slovensko o rok čaká náročná skupina s USA, Švédskom, Ruskom a Švajčiarskom: "Tréneri tento rok zapracovali veľa mladých hráčov. Traja šestnásťroční patrili k tým lepším hráčom v mužstve. Ale aj ostatní mladí, sedemnásťroční sa ukázali. Polovica mužstva môže hrať na budúci rok a využiť skúsenosti, ktoré nadobudli. Myslím si, že budeme mať šancu prebojovať sa medzi najlepších a zabojovať aj o lepšie umiestnenie, na aké sme zvyknutí." Zatiaľ nie je jasné, či bude pri kormidle pokračovať tréner Petrovický. "Najprv si zhodnotíme túto sezónu, ktorú ma 'dvadsiatka' za sebou a budeme sa v najbližších týždňoch rozprávať aj o budúcnosti," uviedol pre hockeyslovakia.sk Šatan.

Podľa prezidenta SZĽH nie je prekvapenie, že z titulu majstrov sveta sa tešia hráči USA: "To, že majú väčšinu hráčov jednak draftovaných tímami NHL a jednak hrajúcich v univerzitných celkoch NCAA ukazuje, že nároky na hokejistu v 21. storočí si vyžadujú aj vzdelanie a rozšírené obzory. Títo hráči, sa stávajú ťahúňmi a vzácnym artiklom pre tímy NHL." Podobným smerom by chcel ísť aj na Slovensku, k čomu má pomôcť sieť stredoškolských hokejových akadémií. "Vyrastali by nám hráči, ktorí sú komplexní po všetkých stránkach. V prípade, že nebudú hrať hokej, budú sa vedieť uplatniť na pracovnom trhu. Na tomto chceme pracovať a verím, že nám pomôžu tí najdôležitejší ľudia, župani, ministerstvo školstva a ďalší. Veríme, že budeme pokračovať v pláne budovania akadémií a stredísk pre našu mládež a začne to naberať reálne kontúry," dodal.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Objektivnost

 

Pesan: ma velmi dobre myslienky, ked uz v niekolkych rozhovoroch spominal spolocensku moralku vo vztahu k vychove hracov...Je to presne tak, sport je obraz spolocnosti a pokial budu Slovaci aj Cesi neustale hladat sposoby ako odrbat system, obchadzat pravidla a este sa z toho tesit, tak ani pracovna moralka mladych hracov nebude nikdy 100% a v tom ma pravdu
7.1.2021 - 22:35
+12

poseidon

 

Pešán už tiež zomlela organizácia zvaná “český hokej”. Najväčší problém u našich susedov je prezident CSLH Tomáš Král a jeho už dnes skostnatelé myslenie.
7.1.2021 - 22:41
+2

Objektivnost

 

vysvetlis mi to skostnatene myslenie prezidenta CSLH?
7.1.2021 - 23:02
0

poseidon

 

Absolútne nefunkčný systém súťaží mládeže(to je aj u nás) bez zostupov, tolerancia klientelizmu, totálne prehĺbenie rodinkárstva a protekcia detí otcov s hokejovými menami, korupcia, existencia tabuľkového odstupného pri prestupoch pri mladých hokejistoch, zmluvné vydieranie hráčov od klubov a aj ďalšie veci. Pán Král je na čele už dlho rokov, nemá sebareflexiu a schopnosť vidiet svoje chyby a chybné kroky zväzu. Je obklopený ľuďmi ktorí mu len pritakávajú, ako píšem...škoda že sa do toho už zamotáva aj Pešán. Je to ale problém čechov, my máme svoje, u nás to je niekde podobné ale chvalabohu v oveľa menšej miere.
7.1.2021 - 23:16
+10

97

 

Ahoj.: 100% souhlas. Pešánovi jsem přestal věřit hned po jeho prvním rozhovoru a je to s ním stále horší. O Královi se nemá cenu bavit, to je šmejd.
7.1.2021 - 23:25
+4

poseidon

 

Škoda, predtým v akadémi Liberca pracoval naozaj vynikajúco.
7.1.2021 - 23:29
0

97

 

On je určitě kvalitní trenér, ale jak jsem tušil, na svazu si asi jen pokazí jméno.
7.1.2021 - 23:48
+1

Big brother

 

Ja som to už dlhšie vravel, že v Česku sú na tom s mladými veľmi zle. Veď to porovnajme s tým ako mladíci hrávajú vo Fínskej, či švédskej lige.
7.1.2021 - 23:41
0

pongy16

 

Kanada nespokojná s 2.miestom, Fínsko s 3tím, Rusko so 4 tým, Švédsko s 5 tým...Slovensko predčilo očakávanie 8. miestom. Prestaňme klamať hráčom o prvých kolách draftu, rodičom o výnimočných talentoch a radšej pracujte p. Šatan.
8.1.2021 - 12:30
+3

Big brother

 

Asi nepoviem nič nové, ked poviem, že Kanada, Fínsko, Švédsko sú niekde uplne inde

Šatan hodnotí daný šamionát, s ohladom na možnosti a silu nášho tímu. To, že máme začat pracovat s mladežou inak, to je jasné, ale to je už iná téma.
8.1.2021 - 12:46
+3

BaW

 

A tak zas Miro: Ja obhajujem náš hokej a určite pred krajinami pred ktorými právom sme na našu ekonomiku, ale zas no....všetky očakávania....Zas netreba nejak si povedať, že sme "za vodou"....
Všetky oakávania - by bolo, keby vyhráme aj s Nemeckom a dajme tomu jeden zápas s tými fakt najlepšími dotiahneme do predĺženia. V tejto dobe.
Takže keď poviem, že sme o dosť nad úrovňou rakúskej IHL, alebo máme o niečo horšiu ligu ako česká ( za čím si stojím ), tak nemusím povedať, že U20 splnila všetky očakávania......
Ja by som povedal, že na tento čas taký povedzme normál.
Zas odtiaľ - potiaľ.
7.1.2021 - 19:58
+10

Tino

 

alebo : to znamena ze ocakavania neboli velke ze ano.
7.1.2021 - 20:39
+12

Vyskereny Citricus

 

Ale mali sme mlade muzstvo, to treba uznat. Ocakavania budu vyssie na buduci rok.
7.1.2021 - 21:30
+5

MojNazor

 

Vyskereny .....: ....to zacina byt uz obohrata pesnicka-,, mlade muzstvo o rok to bude fajn” Ked boli v hre hraci 2000 sa hovorilo ake oslnujuce 2001 nas cakaju . Boli dokonca hlasy,ze 2000 treba uplne odignorovat , lebo 01 su perspektivnejsi. No 01 nam vypadli z MS U18 a ani na MS U20 uz vobec nieziarili. Ale radujme sa lebo sa nam ukazuju 02 a 03 velmi šikovne . Tak som zvedavy kam ich o ten rok posunieme. Len Ich samotny talent nestači
8.1.2021 - 1:44
+4

Crash

 

S Nemeckom sme my ani náhodou neboli favoriti, v zámorí počítali s jasnou výhrou Nemecka
7.1.2021 - 21:37
+11

pupo

 

Ibaže to tu malo ľuďom vysvetlíš....
7.1.2021 - 21:41
+4

Sani

 

...je to tak, aj kurzy favorizovali Nemcov....akurat hlavy poplietol nemecky vybuch s CAN a ja osobne som cakal, ze sa viac prejavi karantena tretiny GER muzstva...
8.1.2021 - 16:33
0

dusan1980

 

Dva zapasy super ( USA , Canada)
Dva dost zle( proti 14 tim Nemcom a Finom)
Az zahrame vsetky styri stretnutia ako tie dva mozme sa bavit o prevyseni ocakavani.
Ale suhlasim ze tam bolo vela dobrych veci
Zacal by som tym ze by som sa snazil hrat jeden system a najma jedno s kazdym superom.
7.1.2021 - 20:08
+1

dusan1980

 

jeden system a jedno tempo som myslel
7.1.2021 - 20:09
+1

Akademik

 

???: ...pán Šatan zrejme hodnoti zápas Fínsko-Švédsko a Finále USA - Kanada, inak nechápem vtomto prípade slovo "SPOKOJNOSŤ"ak sú tieto výkony dôvodom k spokojnosti tak pokračujme v tomto trende tak sa tešme na budúce MS, mali by sme jednoznačne pravidelne porážať všetkých , niel len poraziť.
Hore hodnotenie čechov má hlavu aj pätu, neuspokojili sa s tým, že mužstvo hralo ako tím, nestačila bojovnosť a obranná hra, chýba im hokej a ten neukázali rovnako ako naši.
7.1.2021 - 20:31
+8

Sunkafit

 

dobrý vtip
7.1.2021 - 20:52
+2

Akademik

 

???: ak je to dobrý vtip tak sa zasmej a neplač to nezodpovedá odpovedi a povedz lepší nech sa aj ja zasmejem alebo si poplačem, skôr to druhé keď som si prečítal v rozhovore ten súbor neobjektívnosti a porovnania neporovnateľného ako budovanie akadémií SR a ich zmysel a systém NCAA, taký bľud ešte nepovedal nikto.
8.1.2021 - 10:34
0

Sunkafit

 

Dalsi blud poprosim
8.1.2021 - 13:22
+1

Akademik

 

???: musíš počkať na šalší rozhovor
8.1.2021 - 15:23
+1

Big brother

 

Majme zmysel pre realitu trochu.
7.1.2021 - 21:15
+6

bwpow

 

Ja som tiez extremne spokojny. Este v zivote som nebol spokojnejsi s vykonom slovenskych hokejistov na MS20.
7.1.2021 - 20:32
+1

BaW

 

Ako aj ja si myslím, že hokej máme dobrý. Ale "všetky očakávania" - neviem. Podľa mňa sa je kde pohnúť a hlavne aby pracovali ďalej.
7.1.2021 - 20:37
+2

Stano55

 

Veru netrebalo veľa a mohli sme byť majstri...
7.1.2021 - 20:51
+6

ten čo nevie

 

ty si exot na hlavu jbty
7.1.2021 - 22:46
0

strojar

 

"Tréner Petrovický a tím okolo neho svoju úlohu zvládli výborne"
"Všetky očakávania to prevýšilo"
"Zatiaľ nie je jasné, či bude pri kormidle pokračovať tréner Petrovický"

To sú kecy.
7.1.2021 - 21:09
+3

Pukky

 

Myslím, že miro je spokojný s tým, že sa podarilo zastaviť strmý pád juniorského hokeja posledných rokov. Naopak, toho roku sme hrali veľmi dobré zápasy proti finalistom, čo sa uz dlho nestávalo a aj herne to nebolo tak beznádejné. Navyse mladý tým pôsobí perspektívne do budúcna. Hra mala systém a vyslovene zle sne hrali len proti fínom, to však bol 3. zápas za 3 dní a na výkone sa to prejavilo. Dali sme však majstrom sveta 2 góly a to im napríklad nedala vo finale Kanada. Vykon našich celkovo pôsobil podľa mňa pozitívne a tak miro nemal dôvod iba kritizovať. Úroveň repre aj ligy sa za jeho pôsobenia zlepšila a ja mu držím palce.
7.1.2021 - 23:34
+20

Ejo

 

Zbytočne sa snažíš. To je ako vysvetľovať býkovi, aby pri červenej farbe používal rozum a nie pudy.
8.1.2021 - 8:37
+5

dusan1980

 

Aj proti nemcom to bol slabucky vykon.
Uplne sme sa im tempom prisposobili.
Boli 14 ti a jednoznacne tam sme na nich mali mat sebavedomie po tom co dostali latu s Canadou.
Ale ved nevadi snad buduci rok to bude este o krok lepsie.
8.1.2021 - 8:45
0

Urpiner16

 

Uvidíme na rok či to zas nebude len o jednom zápase so švajčiarmi lebo sa tento scénár črtá.
8.1.2021 - 9:21
+1

strojar

 

Podarilo sa zastaviť strmý pád kam?
Na tradičné ôsme miesto?
8.1.2021 - 9:54
+2

sugar

 

Áno zastavili sme sa na 8.mieste. Našťastie. Bez systému by sme časom vypadli. Nevravím, že systém nám zaistí pád do B. Ale výsledok je SR18 2001 vypadla a SR 20 zvládla Švajčiarsko.
8.1.2021 - 10:00
+2

Pukky

 

Presne tak. Pád by totiž znamenal ešte nižšie postavenie.
8.1.2021 - 10:08
+3

Big brother

 

14 chalanov čo boli teraz na MS20, može hrat na MS20 aj o rok, takže tú kostru pre buduce MS20 už máme. Ja som tiež s danymi MS spokojný, aj ked je pravda, že od niektorých individualít som očakával viac (Kňažko, Stacha, Chromiak).
7.1.2021 - 21:21
+10

dusan1980

 

Ja tiez.Nehrali horsie ako ostatni to nie.
Ale ked chcu do NHl musia byt leadri.
Leader pre mna znamena ze viem nasmerovat muzstvo v zapasoch ked sa nedari ako proti Finsku alebo Nemecku.
Dat gol pripadne prihrat...tak ako to robil Stutzle.
Hrac pre NHL nemoze hrat dobre len vtedy ked aj ostatni hraju dobre.
To je easy job potom
8.1.2021 - 8:47
+2

HokejBJ

 

Inak na FB zväzu je tam teraz riadny hnoj sprostosti, už čítam dristy ako je Šimon Nemec protekcny, keďže v 16 nemôže predsa hrať MSJ, a vlastne všetci tam boli protekcny! Mne je niekedy tak zle čo si niektorí vedia domyslieť za blbosti 😂
7.1.2021 - 21:52
+10

crosbynko

 

Co si to vobec dovolil byt este aj najlepsi v tom veku. Tlacenka
7.1.2021 - 22:04
+5

poseidon

 

Čo sa divíš? Sociálne siete a najmä komemtáre na FB, to je kopa humusu najhrubšieho zrna. Ale skús položiť otázku každému jednemu z tých “mudrcov”, ktoré sú to tie tlačenký čo boli v zostave na WJC? Ani jeden už neodpovie. Ani ja som žiadnu tlačnenku nevidel, dokonca si Petrovický dovolil dve známe hokejové mená vyradiť už pred odletom, lebo na to naozaj nemali, za to určite poklona. Na druhej strane toto Šatanovo hodnotenie je také sladké, mäkké a trochu neobjektívne klišé. Úplne zabudol na jednu vec - že ak raz nemáme hráčov, ktorí by dokázali držať krok s hráčmi, ktorých malo top 5-6 tímov, ťažko s nimi budeme hrať rovnocennú partiu. To sú holé fakty. Ale ak by som mal byť úplne objektívny, herne to bolo asi za posledných 5 MS z našej strany to najlepšie, v zmysle že sa na to dalo celkom súvisle pozerať.
7.1.2021 - 22:29
+8

consigliere

 

Btw: aktuálne je pod tým článkom na fb zvazu 90 komentov a nevidím tam ani jeden o Šimonovi Nemcovi. Nevymýšlaš si trochu?
7.1.2021 - 23:27
+3

HokejBJ

 

Pisal tam niekto že tam mame 15 ročných (nemali sme tam ani jedného, len troch 16 ročných ) a že tam nemajú čo oni robiť lebo že to je juniorský hokej a vydedukoval som si že mal na mysli jeho a aj Slafkovskeho s Mesarom, a potom mali narážku na to že aj Satanov syn bude mať 15 rokov ochvíľu a aj on pôjde budúci rok na MSJ. A potom sa tam zhodli dvaja spolu že sú protekcny a vlastne každý jeden je protekcny
7.1.2021 - 23:34
+2

SmrtkaBA

 

Prosim netroluj - velmi si domyslas. Nikto tam nepise ze Nemec bol protekcny tak nevylovavaj vasne a duchov. Toto tvoje hranie sa s zapalkami a stvanie ludi proti sebe fakt nikomu neprospieva.
8.1.2021 - 17:51
+2

HokejBJ

 

Ctjb neviem kto si ale už je fakt trápne pol roka v kuse na mňa reagovať
8.1.2021 - 18:16
0

HokejBJ

 

A navyše si precitaj ten môj príspevok jasne som napisal že nenapísali rovno ich ale ze tam boli 15 ročných lenže na to nemáš v tej hlave kapacitu také niečo pochopiť
8.1.2021 - 18:26
+1

dusan1980

 

Za mna bola nominacia spravena perfektne
Nie som fanusik Petrovickeho ale hlavne loosra Cacha,kazdopadne ani pred turnajom som nemal najmensie pochybnosti o nominovanych hracoch.
Mozno Turan ale aj ten pocas MS zahral dobre.
Cize za nominaciu palec hore.
Potom uz ina otazka je dostat z hracov ich maximum co sa nepodarilo pri nasich draftovanych hracoch ktori isto maju naviac nie len aby zapadli do priemeru.
8.1.2021 - 8:51
+1

Tino

 

problem: je celospolocensky, mali ludia mudruju o vsetkom moznom, maju skvele epydemiologicke vedomosti, zvladaju pravo, financie na najvyssej urovni a rozumeju aj hokeu, na tej najvyssej moznej urovni....nemusia studovat, nemusia sa problematike venovat , staci ze maju internet , vedia pisat a maju automaticky praudu a vsetci ostatni su ouce.
8.1.2021 - 9:17
+14

pupo

 

A veľkí ľudia čo sedia v parlamentoch nejsu schopny objednať vakcínu. Už len to že ten oranžový šašo to dokázal hovorí asi o stave našich studovanych politikov a potom že prečo sa ľudia obracajú chrbtom EU....
8.1.2021 - 10:28
+2

Tino

 

aby: som pravdu povedal nedava mi zmysel to co pises , skus to rozviest, takto ako si to dal to neviem rozpliest...oranzovy nieco ma a my nie vraj, studovani su v nejakom stave a ludia sa niekam koli tomu obracaju....ci co
8.1.2021 - 12:43
+3

pupo

 


Ten oranžový šašo ešte sedí v bielom dome ale aj on dokázal nakúpiť vakcínu pre svojich obyvateľov, Johnson mimochodom to iste. Kdezto naši politici a hlavne EU zlyhali na plnej čiare.
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
8.1.2021 - 13:33
+1

Tino

 

aha : a v eu nie su vakcini ci o com?...eu ide imho najlepsou moznou cestou diverzifikuje dodavatelov zakontrahovanych mame 2mld vakcin, nakupit vsetko od jedneho dodavatela nemusi byt povazovane za najlepsie...to o zlyhani na plnej ciare mi pride ako taka klasicka hantyrka euroskeptikov ktorym je dobry kazdy dovod hejtovat...sledujem ze tento narativ uz tlaci aj nasa nazi scena a to ma teda udivuje lebo tam je ockovanie zivotu nebezpecne, okrem toho spojene s cipovanim, este viac na okrac na virus ktory neexistuje
..a odrazu je vakcin malo ale tak takto cast politickej sceny nemusi byt konzistentna volici to nevyzaduju
8.1.2021 - 13:56
+3

pupo

 

Nie v eu nieje vakcína predstav si, Ach Jaj a zasa nackovia
Šéf Biontechu bol prekvapený jak naivne prebiehali rokovania s EU ktorá si podľa jeho slov myslela že vakcína sa dá zohnať kedykoľvek. Ešte v novembri odmietli jeho ponuku extra 300M jednotiek.
Nehnevaj sa ale ty tu ideš nadávať ľuďom že sú jednoduchí ....
8.1.2021 - 14:14
0

Tino

 

aha tak: v eu nie je vakcina, jedine v tvojom paralelnom vesmire ...sef biontech je obchodnik isteze nie je happy ze potencionalne najzaujimavejsi zakaznik nakup diverzifikuje, nakupujeme od 5-6 roznych vyrobcov...ale fajnze ty nie si jednoduchy a ano nazi scena uz hejtuje nakup vakcin , pristavil som som sa lebo rovnaky narativ tlacis aj ty ale tak konzumenti hovnometov konzumuju hovnomety pretoze chutnaju najepsie...ze bez rozmyslu nie je problem, myslenie nie je ich najsilnejsia disciplina...dozvedel osm sa ze vakciny nie su a sef jedneho z dodavatelov/ medzi nami to co robi on robia aj ostatni sefovia/ sa divi ze nenakupujeme viac...tipnem si tato mudrost nie je z tvojej hlavy, tymto ta nakrmili a bolo tam zdielajte mym nezmazu, toto vam media nepovedia, vela velkych pismen 30 cervenych vykricnikov v kazdom riadku....som rad ze prave ty nie si zodpovedny za nakup cohokolvek, aj ked ambicie a sebavedomie ti nechyba...
8.1.2021 - 14:45
+5

pupo

 

Jednou vetou by si mohol odpovedať na to odmietnutie vackciny a nie tu básnit
Vrátim sa ešte k tvojmu predošlému argumentu:
“eu ide imho najlepsou moznou cestou diverzifikuje dodavatelov zakontrahovanych mame 2mld vakcin, nakupit vsetko od jedneho dodavatela nemusi byt povazovane za najlepsie”
Práveže vsadili dosť na jednu kartu a nie na rôznych dodávateľov a maximálny počet objednávok v lete. Ale až tak jednoduchý nejsi a správne si uhádol že šéf Biontechu je obchodník a prezradím ti niečo ,keď objednas v predčase a dosť tak ten obchodník môže zvýšiť kapacity. Namiesto toho objednávali USA 600Mio dávok v lete a naši experti vyčkávali. Zvýšenie kapacít príde asi vo februári tu môžme naďalej sledovať to zlyhanie alebo podľa tvojich slov konšpiračné teórie nackov,kotlebovcoc atd.
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
8.1.2021 - 15:30
0

Tino

 

co som: ti napisal je zrejma vec, bezne sa s tym stretnes v ktoromkolvek serioznom mediu...ocakavam ze ktokovlek zacne blabolit ako sme to nezvladli s nakupom si dostuduje problematiku aspon v zakladoch...ale ked je cielom hejt bez rozmyslu tak to moze vyzerat podobne ako si napisal...okrem biontechu nam velmi radi predaju svoje kaopacity aj ti dalsi a velmi radi navysia kapacity ale my nakupoujeme diverzifikovane..a ty si mozes lamat hlavu preco to robime prave takto nie inac....a povazovat to za zlyhanie a ja som rad ze bezny obsluhovac hovnometu ani hovnomet konzument neriesi tento nakup ...je to prilis dolezite nez do dat do ruk diletantom
8.1.2021 - 15:56
+1

pupo

 

Pani van der Leyenova je najlepším príkladom diletantizsmu, dokázala to v Nemecku a teraz to pokračuje v EU.
Tu máš link https://www.spiegel.de/politik/deutschland/deutschland-und-die-eu-haben-zu-wemig-a-00000000-0002-0001-0000-000174544038
je tam pekne opísané kedy a čo sa objednávalo, čo a prečo sa odmietlo, možno ti to otvorí oči ale pochybujem.
Tu je vyjadrenie šéfa Biontechu

Existoval predpoklad, že mnoho ďalších spoločností príde s vakcínami. Zdá sa, že prevládal dojem: Dostaneme dosť, nebude to také zlé a máme to pod kontrolou, “uviedol Şahin.

V tomto článku sa zaoberá autor faktami kedy bude vakcína dostupná až v decembri 2021 pre viac než polovicu Nemcov a prečo,áno je to Nemecko ale pochybujem že inde to bude lepšie....
https://amp.focus.de/politik/deutschland/die-focus-kolumne-von-jan-fleischhauer-merkel-blieb-im-impfstoff-rennen-untaetig-nun-drohen-noch-weitere-lockdowns_id_12817305.html
8.1.2021 - 16:12
0

Tino

 

neviem: aka je ale kedze ame zakontrahovanych niekolkych dodavatelov tak az taka bvlba nie je hoci si myslim ze do tohto kecali ini ludia nez ona....a ano v unii je hafo spekulantov, mudrlantov , x vselijakych zaujmov ktore tlacia na pilu ...lebo chcu zarobit, alebo okolo toho chcu robit politiku a hejt...toto co davas mi pride take dost jednoducha namota vka predpoklada sa ze konzument neoveruje info, cim ti davaju najavo ze si ta nevazia, alebo ta maju rovno za debila....otazka zvladania pride ked pride na logistiku...ale toto hovnomety neriesia hovnomet podhadzuje prvy plan a bezny hovnomet konzument viac nevyzaduje tak preco by si robili tazku hlavu ako napr teba balamutit
8.1.2021 - 16:59
+1

pupo

 

Sú to tebou spomenuté seriózne média
Čo všetko táto pani dokázala si môžeš vygooglit, plagiatova aféra jej diplomu a to čo predviedla v armáde je len čerešničkou.
Zarobiť chce každý a cena vakcíny su peanuts oproti tomu čo stojí lockdown a to hovorím len o ekonomike.
Neviem ale teraz konspirujes dosť ty.....
Tie fakty si môžeš všade overiť a sú že odmietli extra vakcínu lebo očakávali že to čo objednali bude stačiť,ibaže v EU má doteraz povolenie len Biontech a Moderna. Sanofi veľký favorit Francúzov a hlavný dôvod odmietnutia extra vakcín od Biontechu dostane povolenie najskôr v lete, AstraZeneca možno koncom mesiaca. Takze kým v USA atd ockuju čo je asi najrýchlejší kľúč k normálnemu životu, my môžeme byt radi že naši politici neprepadli jednoduchým riešeniam populistov.....
8.1.2021 - 17:22
0

Tino

 

amici: to robia po svojom samozrejme sa tam aj lahsie lobuje + iny certifikacny proces...eu nie je politicky ako usa samozrejme ze jednotlive krajiny maju vlastne proirity snazia sa pomopct vlastnym ,co mozze byt aj uzitocne diverzifikovat vakcinu je celkom rozumne, nepodlahnut jednoduchym rieseniam je to najdolezitejsie preto to treba robit s rozvahou...sme sice bohati ale to neznamena ze sme dojna krava...a niektori nakupovali ako keby boli dojna krava. nakup urcite nebol nezvladnuty ta skuska ktora rozhodne ci zvladame estelen pride
8.1.2021 - 17:43
+2

pupo

 

Môžem sa ta spýtať či ti je jasne čo ten lockdown bude znamenať pre ekonomiku? Mame tu teraz korona krízu ale ta ďalšia sa bude týkať financií aj ked vďaka korone mohla EU podporiť defacto skrachované štáty (Taliansko, Španielsko). Tie peniaze čo dostali s fondu určite nebudú použité na reformy ale plátanie dier a budúce volebne sľuby. V tomto stave má EU veľký problém a to sú dôchodky v týchto krajinách ktoré ešte bohaté krajiny (s menej bohatými obyvateľmi) podporujú.
Áno EU nakúpila vackcinu lacnejšie než USA tuším o 2-3$ fľaštičku a to im mám teraz tlieskať že usporili skoro miliardu? Nemci podporili Biontech 340M € s ich vlastného daňového rozpočtu a teraz môžu pár týždňov/mesiacov čakať kým budú na rade, to len k tvojmu argumentu ohľadom vlastných priorít atd.
8.1.2021 - 18:00
0

Tino

 

rozumiem: ty si myslis ze nezvladnute lebo to nerobime tak rychlo ako ini , otazne je ci to ti ini robia spravne ked na to idu takto ....mam taku mlznu predstavu co pandemia narobi s ekonomikou ...a nebojim sa ze si krajiny eu neuvedomuju to iste a nevidim dovod preco v suvislosti s nakupom sirit narativ nezvladnute....zvladnute a nezvladnute bude definovat nieco ine nie nakup toto robime mudro, s rozvahou...konkretne my svk sa len vezieme.
8.1.2021 - 18:43
+2

pupo

 

Ešte raz my tu vackcinu nemáme s dôvodu že to robíme s nadhľadom,ale s dôvodu že EU zlyhala pri nákupe
Ale ja sa nechám presvedčiť faktami, len mi ich sem hod prosím ta, dneska bola tlačovka o ďalšom nákupe 300M dávok, spolu ich mame tuším 1,5-2miliardy. Mna chýbal len malinký detail a to presný termín. prepáč že som taký pesimista ale doteraz má EU moc nepresvedčila čo sa týka zvládnutia kríz, či už Grécko,banková, migranti, Rusko atd. K tomu odchod jedného s najväčších platičov....
8.1.2021 - 19:24
0

Tino

 

jo dne: dokupili dalsie zakontrahovane 2 mld od roznych vyrobcov info je von mne sa to sem nechce postovat...neviem co znamena ze nemame, vakcina sa v eu distribuuje zatial od pfizeru, neviem ci uz aj moderna caka sa na certifikacie dalsich...fakt neviem ako si prisiel na to ze vakciny nie su...vyssie si pisla ze oranzovy cosi zabezpecil on je ten posledny co nieco zabezpecoval USA su na ich vlastne stastie kde na taketo veci nema trump dosah, aj keby nechcel tak sa to stane a on nebol priaznivec pretoze aj covid je vlastne konspiracia...to len na okraj toho co trump a vakcina .
8.1.2021 - 19:32
0

pupo

 

Biontech a Modena majú doteraz povolenie čaká sa na AstraZeneca asi koncom januára. Môžem ta poprosiť ešte o presne čísla kedy ta vakcína bude dostupná, možno to teba uspokojí že mame objednané 2mld ale ja by som rad vedel kedy.
Ináč keď má pamäť neklame tak Trump bol v januári EU kritizovaný ze zavrel letiska pre pasažierov s činy,lebo podľa WHO sa jednalo len o chrípku,ale tu mame istý názor je to chuj to sa nemusíme baviť. Moj príspevok ohľadom Trumpa bol že dokonca aj takýto šašo alebo vláda pod jeho vedením bola schopná zabezpečiť dostatok vakcíny,Kdezto my mame len na papieri dostatok vakcíny a to nemá s rozvahou nič spoločne
8.1.2021 - 20:02
0

Tino

 

migrantov: sme zvladli skvele, keby to uzavreli na balkane ako mudrlanti vykrikovali je balkan rozvrateny a dosledky katastrrofalne grecko sa uvidi co bude o 10 rokov ak nic stalo to za to, rusko je podla mna ok nic by som nemenil toto je studena vojna sankcie su nie kratkodobe riesenie...zle zvladame krizu v severne afrike , nie sme jendotni a robi sa tam bordel ktory na nas dolahne ak nebudeme angazovanejsi ale to by musela riesit armada inu moznost nemame a v eu by isli z koze vuskocit euroskleptici keby sme masivne cez armadu riesi severnu afriku...eu nie je politivky to iste co rus, usa, cina takmer vsetko riesime komplikovanejsie lebo eu nema kompetencie .... a chceme byt globalny lider ktory tempo urcuje nie sa len prisposobuje musime sa zmenit ale to by este len prinieslo bordel od euroskeptikov, ktorych predstava je slaba eu co ale nesie iste dosledky...tlak zo vsetkych stran obrovsky sucastou je intenzivny rozklad vnutra lebo to je nalahsie etc, etc....eu celi vyzvam ale ktore su to sa nezhodneme.
8.1.2021 - 19:45
0

pupo

 

Toto nechajme tak to riešme radšej dvadsiatku .
8.1.2021 - 20:05
0

noano

 

spolu s pripravou s Cechmi- 6 zapasov- 5 prehier a spokojnost. Super. Uz si tam roky, ale ci uz Sr20 alebo seniori- stale nic. A to som ti fandil po tej zmene tej starej zberby..
7.1.2021 - 22:31
+1

Tomo8ZV

 

Pripada ti, ze za 3 roky sa daju z dajme tomu 6 rocnych deti vychovat juniori? Mne nie. Tak aku zmenu si akoze pri tej hracskej nekvalite cakal?
8.1.2021 - 11:39
+10

Adriano23

 

Prezidentom zvazu je rok a pol. Na poslednych MS seniorov sme hrali najkrajsi hokej od Vancouverskej olympiady.

Roky rokuce tu boli ini pani, ktori priviedli presne tam, na co prave hundres. Bez urazky, ale prispevky tohto typu mi pridu ako od platenych trollov. Pretoze, ani nie co veta ale co slovo to loz a zavadzanie.

8.1.2021 - 19:53
+1

Dzunkes

 

Celkovo to bol dobry vykon jeden z tych najlepsich od nasich 20ov...len netreba zaspat na vavrinoch a napredovat..verim ze aj terajsi 16kari pojdu o rok a budu nas tesit samozrejme aj dalsi.
7.1.2021 - 23:10
+6

burnzie

 

Tak oproti minuloročnej 20ke to bolo 100 a 1 vlani si nevedeli v rýchlosti prihrať a presilovky najviac bolo keď proti Švajcom v Třinci si naši niektorí hráči nevedeli v rýchlosti prebrať puk, že musel pribrzdiť a tak spracovať a tiež čo som nikdy nevidel hrať proti Kanade 5 min presilovku a nevystreliť ani raz na bránu tak oproti WJC c Česku čo bolo to najhoršie vystúpenie aké som kedy v repre videl to bola paráda teraz snaha bojovnosť vše na top teamy nám chýbala už aj kvalita.... v podstate držať sa x rokov v tejto kategórii a sem tam prekvapiť či 5 rokov dozadu bronz je v podstate zázrak keďže štát takmer vôbec šport nepodporí a celkovo v porovnaní s top krajinami aké máme podmienky
7.1.2021 - 23:52
+5

HokejBJ

 

Mali sme tam jednu strelu v presilovke proti Kanade
8.1.2021 - 2:29
0

dusan1980

 

Burnzie suhlas.Oproti minulorocnej U20 tato bola isto lepsia.
Minuly rok som bol osobne na 2 zapasoch a to bola cista depka.
V com ale nesuhlasim je to ze by smemali byt radi za to ze sme tam.
Bol dobry krok ze vela naozaj mladych hrava extraligu a myslim ze podla vykonov s USA a Canadou ale aj ked pozeram ich vykony v nasej lige nemusime byt na tom tak ze sa lutujeme ako za Bokyho.
Pod dobry koucingom a ked nasi hraci podaju to na co maju mame kludne sancu nebyt tam len do poctu ale poviem raz za 3-5 rokov sa dostat do prvej stvorky.
Ked budemem samozrejme napredovat s vychovou.
V jednom Satan pravu.System je spravny,tempo uz ked sa neprisposobime tiez vieme zvladat.Mozno zrucnosti v rychlosti dotrenovat a presunut system uz na mladsie repre.
A urcite im vliat viac sebavedomia lebo tito chalani maju na to.
Mam pocit ze nas najvacsi leader bude buduci rok Nemec a Slafkovsky.
Pridu mi mentalne vyrovnaní ...
Zaroven si aj myslim ze budu hrat v NHL
8.1.2021 - 8:59
+2

strojar

 

Prestaňte aj so Šatanom už konečne dokolečka mlieť o "systéme".
Vzhľadom na uzučkú základňu je to v juniorských kategóriách vždy o tom ako je hokejovo vydarený daný ročník, resp. dva.
8.1.2021 - 9:59
+4

gabi98

 

Kepviselo ur,

Vy ocividne nie ste len mizerny "kepviselo", ale ani o kolektivnom sporte nemate velmi paru.
8.1.2021 - 12:01
+10

amaskiea BLOG

 

včil sis parádne nasrál...:
keďže máme uzučkú základňu, tak budeme len pasívne čakať na to, kedy sa nám v rámci tej uzučkej základne narodí 20 supertalentov za jeden ročník... neni to práve úplne naopak, pane logiku, že totiž práve musíme tých pár nemehiel naučiť korčulovať a k tomu nejaký základný systém ešte lepšie, než súperi, čo si zo svojej širokej základne môžu navyberať každý rok supertalentov-samorastov, koľko chcú?
8.1.2021 - 16:15
+7

Tehelnepole

 

8.1.2021 - 17:15
0

Breadman

 

Zas si si dal vlastny gol Ty chuj
8.1.2021 - 16:20
+3

captainBob

 

OK,ale otazka je..kedy budu juniorske majstrovstva konecne na Slovensku?
8.1.2021 - 1:51
+3

Voevoda

 

Zaujimave, kolki ste spokojni s vykonom nasich. BOli tam aj dobre zapasy, ale napriklad zapas proti Finsku som musel vypnut, lebo snuff filmy nemam rad a to bolo vrazdenie v priamom prenose...
8.1.2021 - 9:13
+1

pupo

 

Držíme rekord v počte najmenej striel na zápas 6 proti Kanade a to tam bol Fehy Ruzicka
8.1.2021 - 10:31
+3

Janci

 

mali málo času , není tam zväz nato aby im dal také podmienky aby mali viac času ? moderné prvky hmm aké ? brániť a od červenej nahodiť aby sme nedostali dvojciferné číslo ? nestíhali kolčuliarsky , nič dopredu nevymysleli furt len bránili nebyť fenomenálnej brankárskej dvojice tak máme dvojciferák každý zápas , pekný sebaklam fakt pekný , s takýmto zmýšlaním budeme hrať takúto kašu stále
8.1.2021 - 11:33
+4

frantapriklep

 

- nie, neni
- aké moderné prvky? doučiť a potom komentovať
- korčuliarsky stíhali, takže nepravdivé hodnotenie
- nič dopredu nevymysleli? tie góly sa teda dali samé? fíha
- predstav si, aj Kanada keby hrala bez brankárskej dvojice, tak by dostávala veľa gólov
- kto tam tvrdí, že sme majstri sveta? aký sebaklam?
8.1.2021 - 13:10
+12

Janci

 

kto chcel môj pohlad pochopil , zaujatí asi ťažko ...
videl som všetky zápasy a nechápem jak môže byť väčšina spokojná ako šárky veď dobrý výsledok a 95% hry sa bráníme , útočenie takmer žiadné , pár golov není útočná hra , Kanadu som nespomenul ani majstrov Sveta neviem načo mi to pcháš do huby keď som o tom nenapísal ani čiarku ...

prípravák vs.CZE nič slabé pomalé 0:6
vs.SUI jednooký so slepým ,zlepený odrazený puk výhra 1:0
vs.GER mleli NÁS 14sti!
vs.CAN hra na jednu bránu , kolotočárna za letenky a hotel
vs.FIN druhý kanár ,odišli fyzicky mentálne po treťom
vs.USA chechtanica na striedačka za stavu 1:3 ,však aj tak ideme domov
8.1.2021 - 16:07
+2

strojar

 

Nuž, napísať, že korčuliarsky stíhali, je jednoducho totálna kravina.
8.1.2021 - 18:15
+2

ctibor

 

Nie je vobec dovod kritizovat. Bol to solidny turnaj s velmi mladym muzstvom. Z niektorych rastu minimalne hraci do top europskych lig a potom k tomu Slafkovsky a Nemec, ktori maju realne sancu na NHL.

Treba byt s nohami na zemi a stale si uvedomovat, ze nas hokej dosahuje posledne roky viacmenej podobne vysledky a zaradit sa aspon na uroven Cechov sa nedari ani Nemecku, kde je x nasobne viac ludi a Svajciarsku, ktori do toho tlacia x nasobne viac penazi. Ak v buducnosti kazdy rok vyprodukujeme talenty na urovni Nemca ci Slafkovskeho, tak mozeme byt maximalne spokojni a je to niekde na urovni maximalneho potencialu, ktory v nasom hokeji je.
8.1.2021 - 13:10
+4

Sunkafit

 

Tak tak
8.1.2021 - 13:32
0

ánry

 

"Pááááán" Miroslav Šatáááááán, takto ho vyhlasovali na najdrahšom štadióne na svete... Neviem aké sú očakávania zväzu? Neviem prečo "tréner" respektíve paródia na trénera vynechala zo zostavy mladého Lašáka, ktorý s Kašlíkom(podľa mňa najlepší hráč na týchto ms) a Chromiakom tvorili v príprave najúdernejšiu formáciu? Neviem prečo tam vzal svojho syna, ktorý nevie korčuľovať, nie to ešte hrať hokej, nieto ešte hrať hokej s najlepšími juniormi na svete... detto Turan! Aj napriek biede, ktorá v našom mládežníckom hokeji prevláda sa určite nájdu dvaja obrancovia, ktorí týchto dvoch nehokejistov strčia do vrecka! Ak to zoberiem s čisto herného hľadiska tak neviemakohonazvať Petrovický vlastne urobil sabotáž na repre SVK do 20. To, že vzal mladých ako Slafokvský, Bečár a Nemec mu slúži ku cti, na druhej strane Mešár s 50 kg bol ako zástavka vo vetre a teda nič okrem čísla dresu neukázal. TO by bolo k MS. Všetci, čo si tu Šatana zastávate tak by ste si mali otvoriť oči. Počas pandémie sú dovolené jednorázové akcie kde sa dá zahrať turnaj pre tri až 4 družstvá. Zväz a kompetentní teda bývalí hokejisti neurobili nič preto aby sa nejaké turnaje uskutočnili. Deti, ktoré sa venujú hokeju 10 a viac rokov sa pomaly nedostanú na ľad. Čo však robia deti bývalých hráčov? Ich ockovia im vybavili prestupy do Fínska, Švédska, USA a pod. Ostatní nech žerú trávu... hoci môžu byť šikovnejší, ale narodili sa so zlým priezviskom! Nemám slov na neschopnosť a servilnosť mládežníckych funkcionárov na SZĽH.
8.1.2021 - 14:36
+1

poseidon

 

Ty si videl hokej ledatak z lietadla. Mladý Lašák nehral v príprave pred MS ani s Kašlíkom ani s Chromiakom. Fabuluješ a vymýšlaš si. Nebol nominovaný a podľa toho aké info mám aj jeho otec Jano, férovo priznal že nemal natrénované ani nahraté a navyše on chce robiť prioritne americkú univerzitu. Si predstav, že ani ja Šatana nezastávam, ale ty píšeš dezolátne bláboly.
8.1.2021 - 17:34
+3

ánry

 

Tak sa mýliš lebo posledný zápas kde hrali medzi sebou mal 2 plus 1 a hral v útoku s Kašlíkom a Chromiakom. myslím si, že má na to aby tam hral možno aj menej rozohratý. Si zober nomináciu a nájdeš tam iste min. 5 mien ktoré by výkonostne schoval. Nevadí. Kvalita sa ukáže u mužoch, len sa potom nečudujme, že chlapci nechcú reprezentovať za každú cenu ako tomu bolo v minulosti. Keď sa takéto veci dejú...
8.1.2021 - 19:17
0

poseidon

 

Čomu nerozumieš, on a konieckoncov aj jeho otec pochopili a uznali. Nemal na to výkonnostne aby bol na MS. Prajem mu veľa úspechov a nič zlé. A ty už otvor oči, preboha.
8.1.2021 - 19:27
0

poseidon

 

...aby som bol objektívny, s tou vôľou chcieť niečo organizovať v čase epidémie s tebou súhlasím, mládež by kľudne po pravidelnom testovaní mohla hrať aj trénovať. V niektorých krajinách to ide, žiaľ náš vládny establishment v opatreniach s covidom absolútne zlyhal a teraz pomôže už len lockdown, ktorý tu je, ten mohol byť už dávno (priznávam aj ja) a dnes by sme mali už relatívny pokoj. Možno sa to nezdá ale ročníky 2005-2007 ktoré hrajú u nás, na to kvalitatívne doplatia.
8.1.2021 - 17:40
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad31112:7762
2.Zvolen30104:7862
3.Slovan3096:6760
4.Detva3198:8557
5.Nitra30104:9457
6.Michalovce3193:8153
7.Košice3192:7848
8.Trenčín31103:8347
9.N. Zámky3179:8336
10.Miškovec3171:10829
11.B. Bystrica3073:11726
12.L. Mikuláš3172:14612
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2220011124:3162
2.Martin211220770:6240
3.Topoľčany211113675:5538
4.Sp.Nová Ves20931769:5934
5.Levice21823858:6531
6.Dubnica19901970:6228
7.Trnava228001463:8324
8.Humenné197101146:6623
9.P.Bystrica185301044:7521
10.Skalica204041247:7416
SR 1811110929:625
Aktualizované: 17.1.2021 23:26
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2220011124:3162
2.Martin211220770:6240
3.Topoľčany211113675:5538
4.Sp.Nová Ves20931769:5934
5.Levice21823858:6531
6.Dubnica19901970:6228
7.Trnava228001463:8324
8.Humenné197101146:6623
9.P.Bystrica185301044:7521
10.Skalica204041247:7416
SR 1811110929:625
Aktualizované: 17.1.2021 23:26
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano311934598:5967
2.Fehérvár35184310117:10165
3.Viedeň3316539107:8361
4.Klagenfurt3218149100:6760
5.Salzburg291523992:8052
6.Dornbirn3314421396:8752
7.Graz3211321693:11141
8.Innsbruck32102416105:11738
9.Bratislava3210321886:11438
10.Villach328441672:10035
11.Linz326112462:10921
Aktualizované: 16.1.2021 20:22
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Düsseldorf EG - Iserlohn Roosters 3:1 v zápase nemeckej ligy

Hokejisti EHC Red Bull Mníchov zvíťazili v pondelňajšom zápase 10. kola nemeckej DEL na domácom ľade nad Straubingom Tigers 6:2. výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Straubing Tigers 6:2, Düsseldorf EG - Iserlohn Roosters 3:1.
včera o 23:13 - TASR

Toronto bude štyri týždne bez mladíka Robertsona

Klub zámorskej hokejovej NHL Toronto Maple Leafs nemôže štyri týždne počítať so službami Nicholasa Robertsona. Devätnásťročný útočník si zranil koleno pri svojom debute v základnej časti profiligy, keď musel opustiť ľad už v prvej tretine duelu s Ottawou Senators (3:2). "Je to lepšie, ako sme čakali," komentoval jeho stav tréner Sheldon Keefe.
včera o 22:44 - TASR

Nemecký pohár sa bude konať aj najbližšie dva roky v Krefelde

Tradičný medzinárodný prípravný turnaj Nemecký pohár sa uskutoční aj v rokoch 2021 a 2022 v Krefelde. V pondelok o tom informoval Nemecký hokejový zväz (DEB). Krefeld organizoval podujatie v rokoch 2018 až 2020.
včera o 16:18 - TASR

Pittsburghu bude dlhší čas chýbať obranca Matheson

Hokejisti Pittsburghu Penguins sa budú musieť v NHL dlhší čas zaobísť bez obrancu Mikea Mathesona. Dvadsaťšesťročný Kanaďan, ktorý prišiel k "tučniakom" pred sezónou výmenou z Floridy, utrpel v druhom stretnutí ročníka proti Philadelphii nešpecifikované zranenie v hornej časti tela. Penguins na svojom twitterovom účte informovali, že ho zapísali na listinu ...
včera o 10:05 - TASR

Arizona minimálne dva zápasy bez kapitána Ekmana-Larssona

Švédsky hokejový obranca Oliver Ekman-Larsson vynechá minimálne najbližšie dva zápasy Arizony v zámorskej NHL pre zranenie v dolnej časti tela. V nedeľu to uviedol tréner Coyotes Rick Tocchet. Kapitán "kojotov" utrpel zranenie v sobotňajšom víťaznom stretnutí so San Jose (5:3), v ktorom zaznamenal tri asistencie.
včera o 09:54 - TASR

Ritchie podpísal s Calgary ročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Calgary Flames sa v nedeľu dohodlo na ročnej dvojcestnej zmluve s hokejovým útočníkom Brettom Ritchiem. Na profiligovej úrovni si zarobí 700. 000 dolárov za sezónu.
včera o 09:18 - TASR

Couturier bude Philadelphii chýbať minimálne dva týždne

Klub zámorskej hokejovej NHL Philadelphia Flyers sa mimimálne dva týždne bude musieť zaobísť bez Seana Couturiera. Útočník "letcov" má problémy s rebrami, zranil sa pri piatkovom víťazstve 5:2 nad Pittsburghom. Ľad opustil už v prvej tretine a do hry sa nevrátil.
16.1.2021 21:26 - TASR

Färjestad - Frölunda 1:3 v sobotnom zápase švédskej ligy

Hokejisti Brynäsu prehrali v sobotnom domácom zápase švédskej ligy so Skellefteou 4:5. SHL - sobota: Färjestad - Frölunda 1:3, Leksand - Växjö 1:2, Brynäs - Skelleftea 4:5, HV 71 - Rögle 1:5, Linköping - Oskarshamn 4:2, Örebro - Djurgarden 4:6.
16.1.2021 20:38 - TASR

Schwenningen - Mníchov 4:6 v sobotnom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Mníchova zvíťazili v sobotnom zápase nemeckej ligy na ľade Schwenningenu 6:4. DEL - sobota: Schwenningen - Mníchov 4:6.
16.1.2021 20:10 - TASR

KalPa Kuopio - IFK Helsinki 3:5 v sobotnom zápase fínskej ligy

Hokejisti KalPy Kuopio zvíťazili v sobotnom zápase finskej ligy na ľade IFK Helsinki 5:3. Liiga - sobota: KalPa Kuopio - IFK Helsinki 3:5, Ilves Tampere - Hämeenlinna 4:5 pp, Pelicans Lahti - Jukurit Mikkeli 6:3.
16.1.2021 18:59 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

19. 01. 2021
Michalovce - Poprad o 17:30
Nitra - Slovan o 18:00
Miškovec - Zvolen o 18:00
22. 01. 2021
L. Mikuláš - Trenčín o 17:00
Poprad - N. Zámky o 18:00
Miškovec - Michalovce o 18:00

Odohrané zápasy

17. 01. 2021
MichalovcePoprad
4:3REPORT
L. MikulášN. Zámky
3:1REPORT
TrenčínZvolen
3:2 PPREPORT
SlovanDetva
4:1REPORT
B. BystricaMiškovec
3:2REPORT
NitraKošice
2:3 SNREPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP43 bodov
2.Chovan M.KOS36
3.Svitana P.POP34
4.Skokan D.POP34
5.Bondra R.ZVO33

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP27 gólov
2.O´Donnell B.SBA18
3.Klhůfek P.KOS17
4.Bondra R.ZVO15
5.Gašpar R.SBA14

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.8 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Lackovič J.NZA93 %
4.Sholl T.DEV92.85 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov