Diskusia: Šatan: Štokholm ovplyvní Miláno, Slafkovský má dvere otvorené, jabloň sme zasadili
Krátko po poslednom zápase MS predstúpil pred kamery a mikrofóny aj manažér reprezentácie a prezdient SZĽH Miroslav Šatan.
Miro, vaše bezprostredné hodnotenie týchto MS?
„Vedeli sme, že tento rok nám chýbajú kľúčoví hráči, ktorí v minulosti boli oporami reprezentácie a nemáme najsilnejšie zloženie. Bolo to z rôznych dôvodov a tieto absencie chápeme. Tým, že tieto absencie vznikli, dali sme ôsmim hráčom možnosť, aby prvýkrát zažili majstrovstvá sveta a vyskúšali si, ako je to náročné na tejto úrovni proti tímom, ktorých hráči nastupujú v NHL. Do ich kariéry to bola obrovská skúsenosť a pre reprezentácii investícia do budúcnosti.“
Predsa len prevláda sklamanie?
„Všetci sme dúfali, že zvládneme dva kľúčové zápasy a budeme siahať na postup. Bol to náš cieľ. V samotných zápasoch sme hrali dobre dve tretiny proti Rakúsku a jednu s Lotyšskom. Body nám ušli. Urobili sme ich my, nie súper. Všetci si však musia na takomto turnaji svoje odohrať. Predtým ako prídu výhry, musia prísť najprv prehry, aby sa hráči učili. Mali dobrý prístup a bojovali, za to som sa im v kabíne poďakoval.“
Len deväť strelených gólov a 24 inkasovaných gólov. Veľmi zlé skóre.
„Áno. Chýbali nám kilá, centimetre, góly a aj skúsenosti. Je to daň za to, aké mladé mužstvo sme tu mali. Ale u nás iné možnosti neboli.“
Ako ste vnímali, že aj mladí hráči ako Dvorský, či v poslednom zápase Honzek boli na tribúne?
„Vnímam to dobre, lebo by som trebárs Dalibora dal za príklad. Zobral to ako profesionál. Má 19 rokov, povedal správne veci, nesťažoval sa na komunikáciu a ráno bol na raňajkách. Nikam neodišiel. Sú to vlastnosti, ktoré chceme v reprezentácii mať. Takisto nehral Honzek a bral to v pohode. To sú budúci profesionáli a lídri reprezentácie.“
V Česku médiá riešili aj radu o navštevovaní hráčov v NHL, ktorú vám adresoval ich manažér Jiří Šlégr.
„Jirko Šlégr mi volal a ospravedlnil sa za to. Nemohol vedieť, že naše média to použijú ako nejakú výčitku a kritiku. U nich je úplne iná situácia. Je prvý rok manažér a má svoju tabuľku. Má v NHL 30 hráčov, preto tam vycestoval. My tých hráčov máme 5. Keby som tam v marci vycestoval, jeden hráč vám povie, že možno príde. Aj tak by sme v marci nič nevedeli a museli by sme čakať na ich rozhodnutie na konci sezóny. Ja ako hráč si pamätám, že hráč vie, kedy chce a kedy nechce prísť na MS. To, že za ním príde manažér ho trochu pofúkať, nerozhoduje o jeho účasti. Naši hráči mali tento rok dôvody a my to akceptujeme. Boli tu časy, keď si manažéri urobili výlety a ľudia to kritizovali. My takéto výlety robiť nemusíme. My každého hráča v NHL, ktorý chce prísť, chceme v národnom tíme.“
Nečakali ste od niektorých hráčov, že budú výraznejšími lídrami tohto tímu?
„Od niektorých sme čakali, že tím potiahnu. Určite to tréneri vyhodnotia a ovplyvní to aj ďalšiu akciu, ktorá nás čaká. Pretože reálne si myslím, že olympiáda ovplyvnila nielen tieto MS, ale ovplyvní aj ďalší šampionát vo Švajčiarsku. Hráči z NHL chcú ísť reprezentovať, hovorili sme na túto tému. Uvidíme, aká bude situácia. Ale výkony na tomto šampionáte ovplyvnia nomináciu hlavne na olympijský turnaj.“
Čakajú realizačný tím väčšie zmeny?
„Craig Ramsay má stále platný kontrakt a aktuálne stále liečbu, teraz je predčasné to riešiť. Určite by sme to radi vyriešili v priebehu leta.“
Róbert Petrovický bude hlavný tréner Olomouca, v Česku komunikovali, že trénera Frühaufa čaká iná funkcia na zväze. Môžete to viac vysvetliť?
„Som rád, že po rokoch máme hlavných trénerov v kluboch. Platí to o Robovi, Vladovi Országhovi a aj o Janovi Pardavom. Čo sa týka Petra Frühaufa, ten bude ďalej pôsobiť v reprezentácii ako asistent a bude aj trénerom SR 20. Ak to výkonný výbor potvrdí.“
Nejaké nové správy o kandidatúre?
„Budeme prezentovať našu pripravenosť. Myslím si, že sme tomu venovali maximum. Odovzdali sme všetko, čo bolo potrebné. Bol to dlhý proces, ktorý trval niekoľko mesiacov. Veríme, že kongres presvedčíme. A hovoríme aj o tom, že tento tím bol možno mladý a práve o štyri roky bude skúsenejší a vyzretejší. Dobre viete, že keď zasadíte jabloň, možno vám nedá plody po roku ani po dvoch, ale po troch a štyroch už by mala. Aj toto mužstvo bude o tri-štyri roky skúsenejšie a vyzretejšie.“
Plánujete v lete iniciovať aj osobné stretnutie s hráčmi NHL na čele s Jurajom Slafkovským?
„Juraj je na zväz pozvaný. Môže prísť kedykoľvek. Telefonicky sme o tom hovorili. Tak, ako boli v minulosti hokejové letá, tak na takú akciu je zväz aj teraz pripravený. Ak budú mať záujem o nejaký gólf, vieme ich dať dokopy. A dáme vám vedieť. Olympijská sezóna je pre nás dôležitá. Viete dobre, že to bude aj s účasťou NHL hráčov. Prvé mená musíme oznámiť už v lete, lebo celý ten marketing okolo ZOH sa už v lete začne.“
Rubrika: MS → HokejPortal.sk priamo z MS 2025
- .Iceberg.
- tí čo chcú reprezentovať nebudú môcť lebo naše paničky z NHL zrazu už na OH budú reprezentovať? Nech sedia doma! Nech si to vychutnajú hráči čo nemajú sprosté rodinné výhovorky!
- 20.5.2025 - 20:54
- +9
- GaBbO
- Tych co sa vyhovarali ze musia zivit rodiny sme videli uz teraz vo Svedsku, ziadna slava
- 20.5.2025 - 20:57
- +92
- Breadman
- Bolo ich tam 5 co tam sli po zacati vojny, ale aj 1 by bol vela.
- 20.5.2025 - 22:53
- +22
- lili ruza
- ...."V tom čase v prvých rokoch nového milénia sme mali takmer celú reprezentáciu zloženú z hráčov hrajúcich v krajine vojenského agresora a boli sme s ňou úspešní, na začiatku milénia sme získali všetky tri medaily v priebehu štyroch rokov.
Ak by nemali títo hráči reprezentovať, nič z toho by nebolo. V tom období nepadla ani zmienka o tom, že by hokejisti z NHL nemali reprezentovať preto, že USA opakovane „vedie brutálnu, agresívnu a krvavú imperialistickú vojnu proti slabšej krajine“.
Dnes sa táto moralistická otázka vyťahuje, keď ide o dvoch hráčov z KHL, ktorí ani nepatrili medzi určujúcich lídrov.
To je príznak moralizmu: jeho nositeľ si ním pestuje prázdny imidž morálne nadradenej bytosti jedine vtedy a tam, kde ho to nič nestojí".... - 21.5.2025 - 13:43
- +4
- N-R-N-R
- Ale no. Hádam nebudeš toto porovnávať... Trochu súdnosti pre Boha....
- 21.5.2025 - 14:26
- +20
- counter
- Presne , trochu súdnosti by nezaškodilo . Neviem kde si bol v Tom čase, no prijať názor ktorý prezentuješ bez toho aby si poznal dôvody, skutočnosti je smutný pohľad na budúcnosť Slovenska.
Má pravdu , len ten meter sa nejako ohýba podľa chuti a záujmom imperiálneho západu ktorý sa rúti do záhuby. - 25.5.2025 - 15:11
- 0
- Mato-Mi
- Momentalne je to vychodna krajina, ktora ma imperialne chutky a ako to tak vyzera, nemieni s tym prestat. Ale ano, treba sa vraciat do minulosti, aby sa zlahcovali zlociny sucasnosti. Neviem, ktoru krajinu USA imperialisticky obsadili, anektovali cudzie uzemia v rokoch, kedy sme ziskali tri kovy z MS.
- 25.5.2025 - 16:08
- +2
- cuchorko
- Mirko tebe nacisto ....
- 21.5.2025 - 17:15
- +6
- napalmdeath
- Trepaj si
- 21.5.2025 - 19:34
- +1
- vinedine78
- Daj sa prosím ťa vyšetriť....🤪
- 22.5.2025 - 11:20
- +2
- kalisSI
- No : A že by kvôli 1+1 nešlo X ostatných Ťa nenapadlo? Jasné že do médií to nikto nepovie už len kvôli lynču, ktorý by nasledoval od jednoduchších jedincov... Isté je, že v repre sa stratila pohoda odkedy riešime túto otázku strčením hlavy do piesku od najvyššieho pštrosa...
- 20.5.2025 - 23:01
- +26
- ŠIMIKE
- to budete všetci prekvapení keď na oh pôjdu všetci z khl
aj nhl
- 21.5.2025 - 9:01
- +5
- FeroMotyka
- A bude to vyzerať stále rovnako, keďže sa bude v kabíne zle dýchať vzduch. Môžeme sa hrať na to ako sú kamaráti, bla bla bla. Ale aj Pospíšil z nejakého dôvodu rozmýšľal, či vôbec bude reprezentovať a potom radšej zaťal zuby a išiel. Ale keď už také presvedčenie raz mal, tak tam bude na tých hráčov KHL pozerať inak. A to možno máme v tíme viac takých hráčov.
- 21.5.2025 - 10:25
- +7
- aaaaaa
- Že zle dýchať ...ti hráči niektorí spolu aj travia voľný čas a netrápi ich , že jeden je z NHL a druhý z KHL atď
- 21.5.2025 - 12:05
- +3
- kalisSI
- tak schválne: s kým z KHL trávi voľný čas Slafko či Nemec?
- 21.5.2025 - 13:10
- +5
- FeroMotyka
- Dosť naivná predstava. Jasné, že taký Ferhervary napr. sa neprestane baviť s Ruzickom, ale je tam 23 hráčov či koľko a nie 5. Pobiť sa tam nepobiju, ale proste sa budú ticho tolerovať a treba len dúfať, že to tam nebuchne. Ono aj zo strany KHL to môže byť, že ty si nechcel reprezentovať lebo nás zobrali alebo ty si v rozhovore povedal aby sa KHL hráči nebrali.
- 21.5.2025 - 13:27
- +2
- OUTBLAST
- 🤣🤣🤣
- 21.5.2025 - 15:40
- +1
- Fandimnasim
- Netrep. Každý má právo odmietnuť je to tak už kopec rokov zas sa nerobme, že to iní nerobili. Nech tam ide to najlepšie čo máme.
- 20.5.2025 - 21:07
- +21
- ReviznyTechnik
- Nebohý Demitra, legenda SR hokeja, hovoril, Že si lepili lepiacou páskou o seba zlomené prsty, aby reprezentovali Slovensko, stačil im jeden zdravý prst a to palec, aby držali za nás hokejky. Toto nie sú legendy, môžeme ich nechať sa zotavovať z únavy už do konca ich života.
- 20.5.2025 - 21:24
- +3
- emoxx1
- A to bol presne dôvod prečo napriek jeho výnimočnému talentu neodohral v NHL 1000 zapasov a sezón ktoré odohral celé je ako šafránu. Nájdeš na tému rekonvalescencie aj odborné články, aj podcasty ako u nás, tak aj v zahraničí. To čo popisuješ je síce hrdinstvo pre krajinu, ale nezodpovednosť voči svojmu telu ktorá si vyberie svoju daň.
- 20.5.2025 - 21:38
- +37
- luciakanky
- Bolo to jeho telo, jeho kariéra, jeho život,jeho priority, možno bolo jeho prioritou reprezentovať Slovensko a nie 1000 zápasov v nhl
- 21.5.2025 - 6:46
- +8
- emoxx1
- To nijak nerozporujem. Len chcem aby sme to vnímali globálnejšie, nielen cez optiku MS počas dvoch týždňov v roku. Teda mali by sme rešpektovať potreby hráčov ktorý môžu mať aj dlhodobejší cieľ ako výsledok na jedných MS.
- 21.5.2025 - 8:46
- +5
- Navi01
- Demitra bol pán hokejista rovnako človek a reprezentacia bola pre neho obrovská výzva a česť. V play off NHL hrá pod liekmi a s rôznymi zraneniami na konci bojov polku mužstva. Určite treba byť k svoju telu, čo najviac zodpovedný, ale na to, či ty odohráš o týždeň, dva navyše v nie závažných zraneneniach to pred ďalšou sezónou má vplyv minimálny. V NHL play off to hrotia značne viac za hranou ako na MS.
- 21.5.2025 - 21:55
- +1
- Marchand63
- A potom sa pritrafi nestastie ako zranenie Nemca na kvalde a ma pokakanu celu sezonu v materskom klube. Myslis, ze mu Miro niekedy cez sezonu zavolal len tak, ako sa ma?
- 21.5.2025 - 23:33
- +7
- strojar
- Nezavolal.
Miroslav je veľmi ohľaduplný.
Nechce zbytočne v priebehu sezóny vyrušovať. - 22.5.2025 - 7:12
- +2
- bigi
- ja som zase dost stary aby som si pamatal hracov z NHL ktory sa na MS moc nehrnuli, vsetko zmenil rok 2000
- 20.5.2025 - 21:41
- +21
- Mato-Mi
- Tak tak. A stacilo ak nesiel jeden, tak uz neprisli ani ostatni. Ano, budeme si pamatat na zlomene prsty Demitrove, to je ten spomienkovy optimizmus. Kazdopadne vsetka cest Palovi, ze vtedy prisiel. Rovnako tak aj Mirovi, lebo ten chodieval pravidelne.
- 20.5.2025 - 21:43
- +13
- wadi
- Hej, my nie SME stary, my sme len skor narodeny -
A plne s tebou suhlasim
- 20.5.2025 - 21:50
- 0
- LenTak93
- neviem, či všetko, ale MS 2001, 2006, ale aj 2008 či 2009 neboli účasťou nič extra
neviem ale, prečo tu niektori majú tendenciu prekrúcať realitu a tvrdiť, že zrazu hráči do repre nechodia
takéto ospravedlnenky boli stále - 20.5.2025 - 22:01
- +6
- Standacik
- na MS 2007 to celé začalo
- 20.5.2025 - 22:29
- 0
- LenTak93
- práveže na tie MS rád spomínam a aj napriek tomu, že sme nepostúpili do semi
- 20.5.2025 - 22:36
- 0
- bigi
- ono sa to zacalo opat menit vtedy ked sa repre zacala skupinkovat. a za to zasemozmedakovat p. stastnemu, ktory na OH sam urcil kto bude kapitan.bolo to po vzore USA, nie ako dovtedy kedsi kapitana volila kabina. vsetci boli prekvapeny ze to nie je dlhorocny kapitan repreale niektouplne iny. tak bolo z toho halo a kabana si volilak apitana at am uz radsej zvolili toho koho urcil statstny
- 21.5.2025 - 18:01
- +1
- OUTBLAST
- Aj potom bolo kopec odmietnutí a výhovoriek...pán potato tiež chodil iba občas
- 20.5.2025 - 22:43
- +3
- Rezo
- Nech Hossovci alebo Gáborík ukážu koľko získali medailí. Nie vždy hrali play off. Buď zranení alebo nemal kto zaplatiť ich poistku. Ani Orzságh nechodil pravidelne. Takých bolo viacero.
- 20.5.2025 - 23:12
- +6
- Nieds
- Co to trepes?: Kedy Orszagh odmietol repre? Ked si vo Viedni 2005 proti Svajciarom odfajcil koleno a tym aj celu karieru? 2001,2002,2003,2004 WC+MS,2005. Este raz, co to trepes za somariny! Sice pozeram registracia oktober 2005, takze si to zrejme tesne nestihol vnimat. Ale taketo dristy si treba odpustit, Vlado, rovnako ako napr. Juraj Mikus a dalsi su hraci, ktori si odpalili kariery kvoli REPRE. Ignorant
- 21.5.2025 - 9:35
- +11
- bigi
- zaujimave ze pouzvas zrovna orosa ktoremu ucast na MS prakticky ukoncila karieru
- 21.5.2025 - 12:04
- +4
- Big Bear
- Hossovci? Marcel chvalabohu,ale aj zialbohu chodil casto. Sice cisla ako-tak, ale co ten dokazal spalit..
- 21.5.2025 - 15:14
- +1
- N-R-N-R
- Marcel Hossa. Mal smolu, že mal brata Mariána. Každý ich spolu porovnával. Avšak, Marcel bol tiež kvalitný hráč so slušnou kariérou.... Čo by sme teraz dali za takého hráča.
- 21.5.2025 - 15:18
- +3
- Dracik_18
- súhlas ..zlatý Marcel
- 21.5.2025 - 15:28
- +3
- amaskiea
- toho v repre tiež raz pekne zarezali, bol totálne z formy a oni ho furt dusili len v prvom útoku, tuším za Vůjtka to bolo?
- 21.5.2025 - 15:36
- +1
- Dracik_18
- on väčšinou hral v prvej pätke ,ale on nebol na to stavaný
nepamätám za koho to bolo - 21.5.2025 - 15:54
- +2
- bigi
- niemarcel hossa nemal smolu ze mal brata, ale mal smolu ze ako najlepsi strelec vtedajsej KHL to nikdy nedokazal pretavit do repre. respektive vsetci cakali od neho ze bude hrat tak ako v klube, nevidalo
- 21.5.2025 - 17:35
- +1
- AryaStark
- Marcel má brata.
To ,že tréneri a Slovensko očakávali Mariana nebol nikdy jeho problém.
Vidím v ňom napríklad teraz Sukeľa.
Ak by sme mu vtedy nenasrali do hlavy tak by bol z neho pre SVK fans hodnotnejší hokejista.
A aj bol.
Je y Texier a Biele.ar boli slováci a kľudne by tak hrali ako hrali ,ale v našom drese tak by sa u nás stali lúzrami.
Proste Marcel je úplne,ale že úplne iný hráč ako Marián.
Hotovo.
Bodka.
Hossa?
Ktorý?
Veď sú na ľade tak rozdielny.
A to čo má SVK fans v hlave je vaša vec.
Lebo nie je Hossa ako Hossa ,ale od nich to bola vždy rovná a zodpovedná robota.
Vždy!
- 21.5.2025 - 17:51
- 0
- bigi
- ano marcel nie je marian natom sa zhodneme ale to ani nikto nespochybnuje. ale to ze niekto caka body od najlepsieho strelca ligy ktore v repre neprichadzaju nie je chyba fans
- 21.5.2025 - 20:46
- 0
- Big Bear
- No pamatam, ze chvilu hral v NYR utok s Jardom mal tam dve 10 golove sezony, uz sa aj zdalo, ze pride prelomova sezona a etablovanie v NHL. No nakoniec to aj v NHL vyhodnotili, ze na najvyssi level este chyba nieco navyse. Pritom v MTL zacal s lepsimi cislami ako Slafko. Nebola to zla kariera, to zas nie
- 21.5.2025 - 21:33
- 0
- Urpiner16
- To skôr Gáborík nechodil veľa krát na MS aj keď mohol.A teraz tam machruje brambor s Valábikom.
- 21.5.2025 - 15:20
- +7
- AryaStark
- Presne.
A tvária sa na tej JOJke jak ...
Videl som jednu časť.
A aj keď Pispíšil vyzerá v Calgary ako zlý chlapec tak v tejto relácii svojími triezvymi názormi vyzeral v spoločnosti brambor,Boris,višňa ako génius.
Možno sa tam v tej historickej nostalgiu mohol kľudne cítiť zle.
Páči sa mi Valábik keď hovorí o niečom čo nezažil s takým zanietením.😀 - 21.5.2025 - 20:40
- +3
- counter
- Tak to zas nieje celkom tak keďže Gáborík bol dosť krehkej štruktúry a bol šťastný keď dohral sezónu. Nemyslím si že by sa vyhýbal, no jeho telo potrebovalo podstatne viac rekonvalescencie ako napr. Bondra , či Chára. To boli iné kostry.
- 25.5.2025 - 15:21
- 0
- bigi
- ja nepisem ze potomneboli ospravedlnenky,aledovtedy az na par jedincov nechodil nikto,az potom zistili ze sada vyhrat mediala tak zacali chodit pravidelnejsie. tak gaborik bol vzdy skleneny takze tam by som mu to aj veril
- 21.5.2025 - 12:03
- 0
- strojar
- Ja si zase pamätám ako v 2011 všetci prišli do Bratislavy.
A urobili haMbu. - 21.5.2025 - 6:23
- +13
- roman
- Aj ja.
- 21.5.2025 - 6:35
- +7
- Fandimnasim
- Však ale majú zmluvy v kluboch a tie ich platia. Všetkých potrebujú zdravých a pripravených do novej sezóny. Niektorí sú veľmi mladí na to aby "búchali po stole a išli". Treba aj toto pochopiť. A je nová doba.
- 20.5.2025 - 21:41
- 0
- cuchorko
- ja sa naozaj cudujem hracom ktori nechcu reprezentovat lebo reprezentovat fanusikov ako si ty musi byt skvely pocit, urcite lepsi pocit ako po narocnej priprave pred sezonou a samotnej tazkej/narocnej sezone stravit cas s rodinou.
- 20.5.2025 - 21:09
- +9
- emoxx1
- Našťastie o tom nebudeš rozhodovať ty.
- 20.5.2025 - 21:29
- +7
- erik24
- já som určite nečakal, že naši budu hrat tak, ako hrali. Musím chlapsky priznat, ze som precenil tento vyber a typkovi, co tipoval, ze nas Lotysi a Rakusania daju sa ospravedlnujem. Od tohto vyberu som cakal naozaj viac, mozno som mal iba ruzove okuliare, ktere mi po MS dali dole. Na MS sa kazdorocne tesim, skoda... ale za rok budu tiez MS a cakaju nas OH, tak sa budem tesit na tieto dva turnaje. Mrzi ma, ze tam nebol najlepsi vyber, aky mohol byt, ak by sme postavili zostavu z hracov, ktorí tam mohli byt a neboli... o to viac to zamrzí, ale hralí tí, co mali chut a chceli, mohli...
Škorvánek
Tomek
(myslím si, že ta kvalita brankarov by bola ale cca rovnaka, ako bola teraz. Za mna idealna trojicka Hlavaj, Škorvánek, Tomek, takuto trojicu by som si vedel predstavit aj na OH)
Feherváry - Černák
Marinčin - Nemec
Ďaloga - Čerešňák
Čajkovský - Jaroš
Gajdoš - Jánošík
myslim si, ze ak by boli vsetci volni a mohli by ist na MS, tak by istotne sa tam dostali prvé tri obrane pary, potom Ivan a Kňažko z toho, co na MS hralo teraz... smerom k OH pripada do uvahy este Gernat, cize za mna obrana na OH zatial
Fehervary - Černák
Marinčin - Nemec
Gernát - Čerešňák
Ivan - Kňažko
Cehlárik - Hrívik - Slafkovský
Tatar - Ružička - Hudáček
K. Pospíšil - M. Pospíšil - Studenič
Kelemen - Tamaši - Skalický
Liška, Cingeľ, Kollár
ked si zoberiem sucasny vyber, tak by tam za mna mal ostat pri týchto hracoch Dvorský, Sukeľ a Lantoši chýba tam aj Okuliar, smerom k OH za mna zatial
Cehlárik - Hrívik - Studenič
Tatar - Dvorský - Slafkovský
Okuliar - Ružička - Hudáček
K. Pospíšil - M. Pospíšil - Regenda
Lantoši (MS mu nevysli, ale aj tak je to stale hrac top EU ligy, ktorý tam pravidelne boduje), Sukeľ (tam nieje o com), Kelemen (verím, ze buducu sezonu bude mat lepsiu, ako tuto)
- 21.5.2025 - 7:16
- 0
- erik24
- vypadol mi Koch, tak by som vymenil smerom k OH Ivana za Kocha.
- 21.5.2025 - 7:18
- 0
- Bavor
- Zbytočne tam máš Ružičku. Khl sa počas ZOH nepreruší
- 21.5.2025 - 7:54
- +6
- fank one
- Uz l je vraj o neho znovu zaujem v NHL
- 21.5.2025 - 9:18
- 0
- Bavor
- Aj tak by som ho nezobral do repre. Miesto priznania problému zutekal do khl za peniazmi.
- 21.5.2025 - 9:39
- +6
- Standacik
- Tie isté paničky, ktoré boli na minulých MS? zrazu vynechajú jedny a už by mali mať zákaz reprezentovať?
- 25.5.2025 - 15:17
- 0
- Vlad87
- tá jabloň pri tebe dávno vyhnila ...
- 20.5.2025 - 20:56
- +28
- Marchand63
- Asi budes mat pravdu: https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/ms-v-hokeji-2025-satan-nevie-co-chcel-ale-vie-kto-za-to-moze-2025052106410391393
- 21.5.2025 - 9:28
- +8
- sloniik
- Super napisane.
- 21.5.2025 - 12:52
- +3
- napalmdeath
- Bulvarne výprdy, kôre nepomôžu nikomu, tobôž nie progresu sk hokeja. Ze to tu davas
- 21.5.2025 - 19:40
- 0
- Urpiner16
- A to som si myslel že za Širokého to horšie byť nemôže.Bohužiaľ krutá realita niektorých zlatých chlapcov čo si osobili právo byť najkompetentnejšími nás ťahá preč z hokejového vyspelého sveta.
- 20.5.2025 - 20:59
- +11
- roa
- Keď na Slovensku máme len dva typy manažérov, neschopní a všetkého schopní, tak si vyber.
- 20.5.2025 - 21:14
- +6
- fanda55
- Stačilo mi čítať o Tom Fruhaufovi a jeho novej funkcii a už nemusí pán prezident ani pokračovať.
- 20.5.2025 - 21:02
- +15
- Marchand63
- Ak to vykonny vybor potvrdi, ked sme mu to uz dali za ulohu.
- 20.5.2025 - 21:32
- 0
- Shaggy9
- satanovi da niekto radu a on si ide stale svoje, to je strasna arogancia co on predvadza
- 20.5.2025 - 21:03
- +37
- Render 77 Nr
- Skôr Fanúšikov presne to pomenoval najprv Ty co kritizovali ze chodia manažéri na výlety teraz revu opačne .
- 20.5.2025 - 21:07
- +6
- Cotillion
- Nikto od neho nechce aby tam chodil. Raz za stvrt roka zdvihnut mobil ale asi nebude taky problem.
- 20.5.2025 - 21:08
- +1
- Shaggy9
- ja si nepamatam ze by toto niekto kritizoval, ale neviem kazdopadne mi to pride divne a on je hlavny dovod preco tolko hracov odmietlo prist, len si to nejako mirko zabudol vsimnut
- 20.5.2025 - 21:10
- +13
- P24
- Ja v prvom rade súhlasím s vujtkom, že Miro by mal vedieť delegovať právomoci a nechcieť všetko riadiť osobne.
- 20.5.2025 - 21:17
- +6
- Mato-Mi
- 60 na mesiac, hej?
- 20.5.2025 - 21:34
- 0
- Marchand63
- Ked odrobi len dva a pol mesiaca rocne, tak to tak nejak aj vychadza. V 2017 mal mat 140000€ rocne.
- 20.5.2025 - 21:37
- 0
- Mato-Mi
- Aj v 2020 mal taky plat podla vsetkeho. Ale ked 60 mesacne, tak 60 😀
- 20.5.2025 - 21:38
- +1
- emoxx1
- Ktovie do akej meny to prerátava.
- 20.5.2025 - 21:41
- +1
- Mato-Mi
- Touchè
- 20.5.2025 - 21:44
- 0
- GaBbO
- A k tym 60 tisicom resp. 700 tisicom co sa tu spominalo v inej diskusii mame aj nejaky zdroj? Ci len tak?
- 20.5.2025 - 21:37
- 0
- Marchand63
- Zdroj je na 140k
- 20.5.2025 - 21:39
- 0
- Render 77 Nr
- Je to normálne neviem koľko pozeráš hokej ale deje sa to pravidelne keď sme očakávali väčšie hviezdy a nedošli
- 20.5.2025 - 21:17
- 0
- napalmdeath
- Podľa mňa odpovedal smeroviek správne. A predpokladám, že keby to dopadlo inak, na poslednú chvíľu sa nehľadal tréner, tak by sl9vaci nadávali, že za ich peniaze si niekto lieta na nhl kvôli 5 hráčom a aj z toho nik neprišiel. V Čechách je iná situácia. Práve toto by som mu z úst nevyzeral a nepoužíval ako bulvárny grc. Ale na Slovensku bulvár frčí, rozumiem
- 21.5.2025 - 19:45
- 0
- Sani
- Cize v podstate robia vsetko tak dobre ako sa da...Zle, podvratne media sa maju strcit... Miro sa pomaly uzatvara do slonovinovej veze....
- 20.5.2025 - 21:04
- +40
- Abdulláh
- Šatan: VON!
- 20.5.2025 - 21:06
- +36
- fanda89
- Tento tím bol uspešný nevypadli za to im vďaka na viac nemali kvalita chybala pozrime sa na Francuzov nie je lahke sa zachranit
- 20.5.2025 - 21:08
- +1
- pablob26
- A co ovplyvni, maximalne to,ze dovezies viac moskovskych zivitelov rodin ako si to Rudko s Adom zelali? Aj na tu OH by som sa ti vytentoval.
- 20.5.2025 - 21:09
- +4
- lili ruza
- No poďte do mňa, som pripravený...
- 20.5.2025 - 21:11
- +4
- sloniik
-
- 20.5.2025 - 21:14
- +3
- Adrumko
- no Mirko citaj si diskusiu, budes nadseny, mas tu az jedneho podporovatela, ale ten je vzhladom na jeho politicku orientaciu, uplne jasny...
- 21.5.2025 - 6:55
- +6
- OUTBLAST
- Čiernobiely svet oleee 💪
Ako ťa pekne zakádrovali 🤣🤣 - 21.5.2025 - 7:43
- 0
- frantapriklep
- Asi budem musieť na Ficov míting, stačí tam občiansky, či musím mať aj bumážku z ruskej ambasády?
- 21.5.2025 - 8:24
- +2
- OUTBLAST
- +demižón stoličnaje ,za igelitku pirôžkou a vlajku so Šatanovým portrétom...alebo Putinovým,podla aktuálnych veľvyslancov najsprávnejšieho názoru je to the same 👌
- 21.5.2025 - 8:48
- +2
- Adrumko
- vy dvaja ste sa nasli
- 21.5.2025 - 8:50
- +3
- roman
- Chvalabohu ze sa tu na HP ludia aj nájdu.
- 21.5.2025 - 9:04
- +5
- frantapriklep
- Lebo som ho stretol na mítingu Smeru, mal pekné tričko s Kaliňákom a v ruke bazuku.
- 21.5.2025 - 9:15
- +3
- OUTBLAST
- Chcel som zobrať aj RPG ale nezmestilo sa do plecniaku 😭
- 21.5.2025 - 10:07
- +1
- Adrumko
- co sa tyka orientacie si sa vyfarbil dost jasne si myslim..kedze si presne vedel ze som nepriamo oznacil teba
sexualna? to je uz na tebe co mas rad, tieto tvoje preferencie si nam tu este neodhalil
- 21.5.2025 - 8:36
- +2
- frantapriklep
- No skús mi nájsť nejaký ten príspevok, ktorý ti dal na tu politicku orientaciu jasnú odpoveď.
- 21.5.2025 - 8:45
- 0
- lili ruza
- Adrumko, odpovedám na otázku: áno čítal som diskusiu, a priebežne stále čítam....Áno, podporovateľov tu mám naozaj málo, to treba uznať. Ale našťastie diskusia na Hokejportal.sk nie je tá, ktorá určuje akú mám skutočnú podporu. Ako povedal aj Ján Lašák, okrem iného, ľudia si sem chodia vybiť frustráciu a všetko je už prehnané, moc prehnané. Je to už naozaj šikana. To, čo sa tu na mňa, Mira Šatana, nakydá špiny, tak to už je naozaj extrém...
- 21.5.2025 - 8:14
- 0
- Adrumko
- ano Mirko ale vies , toto nie je facebook kde chodia dvojtyzdnovy treneri si vybijat svoje emocie o hre o ktorej nic nevedia..myslim ze komunia na HP je dost fundovana a su tu ludia, ktori hokej sleduju uz nejaky ten rok a ked ani v tejto komunite nenajdes nejaku podporu tak neviem neviem chlape..ano jasne podpora zo strany vladnych predstavitelov, ktori su spokojni ze skaces tak ako piskaju, je pre teba ta podstatna to je mi jasne..pripadne podpora byvalych hracov , ktorym si nasiel rozne funkcie(na ktore ocividne moc nemaju, vid Frigo alebo Lazo)..len vies , mat podporu od niekoho, koho si kupis je take, ako by som povedal..socialno-demokraticke..
- 21.5.2025 - 8:32
- +10
- lili ruza
- No ale z HP sa už pomaly stáva facebook2. Už to viacerí diskutéri uznali, že to čo sa stalo z týchto diskusií je jeden veľký grc. A určite to nespôsobil Miro Šatan. Komunita na HP je fundovaná, ok. A potom čo je Miro Šatan??? On nie je fundovaný???... A ako to myslíš, že si kúpim niekoho podporu?
- 21.5.2025 - 8:49
- +1
- Adrumko
- ano mas pravdu, je to tu miestami skoro ako na fb ale len miestami..stale tu prevlada vacsina ludi co o hokeji nieco vedia..nerozumiem len preco o sebe pises v tretom rode, Mirko, uz vsetci vieme ze si to ty..ako hrac si bol top, klobuk dole, prisiel si vzdy ked si mohol, robil si nam radost...ale ako funkcionar si zlyhal,ak to nevidis sam tak je to smutne ale to co sa deje v repre je jedno bahno, ktore sa odzrkadlilo tieto MS a neviem ale myslim si ze to bude este horsie pokial tam ty a tvoje kamaratksefty budu fungovat dalej...
- 21.5.2025 - 8:59
- +7
- strojar
- Nie, nie je.
Ako manažér nie je fundovaný.
Zabudni na to, že voľakedy strieľal veľa gólov. Dnes má riadiť slovenský hokej a opakovane preukazuje, že na to nemá. - 21.5.2025 - 9:51
- +4
- lili ruza
- Počkaj a Ty si fundovaný na to, aby si vedel zhodnotiť ako Šatan riadi a manažuje SVK hokej??? Robíš v hokeji, pracuješ na zväze? Si v denne v kontakte s ľuďmi, čo pracujú na zväze?
- 21.5.2025 - 10:18
- 0
- Mato-Mi
- Ja napriklad nepracujem na urade vlady a viem, ze to nerobia dobre.
- 21.5.2025 - 10:26
- +20
- Zkubydu
- Tu ani nie ze nerobiia dobre: ale definitivne plat, ze to robia zle!!! a plati to ako o UV, tak aj v SZLH
- 21.5.2025 - 13:53
- +1
- strojar
- Vidím výsledky jeho "manažovania".
Hovoria ti niečo mená Pulkert a Kruľ? A výsledky ich pôsobenia na zväze?
Poznáš aféru s nákupom hokejok, kde ich zväz kúpil predražene s množstevnou PRIRÁŽKOU, nie zľavou?
Vieš o neustálom ignorovaní názorov klubov najvyššej súťaže?
Vieš o ignorovaní ceremoniálu odovzdávania majstrovského titulu?
Mohol by som pokračovať, ale myslím, že na ukážku stačí. - 21.5.2025 - 10:34
- +4
- frantapriklep
- Pulkert a Krul myslím už boli odídení. Tie hokejky boli pruser, to je jasné.
Neustále ignorovanie názorov neberiem, ceremoniál sa uskutočnil, bol tam Lažo.
Čo z týchto vecí nejak ublížilo progresu slovenského hokeja? - 21.5.2025 - 10:44
- +4
- N-R-N-R
- Áno, nakydá sa špiny. Ale prečo? Človek keď niečo robí, tak 50% ľudí mu fandí, 50% nie. Keď niečo robí dobre, tak tých, ktorí mu fandia je viac. Keď niečo robí zle, tak tých, ktorí mu nefandia je viac.
Tu na HP ti fandí ozaj už len pár ľudí.
Prvé roky som ti fandil, v diskusiách obhajoval. No prvé roky bolo vidno, že šlapeš, makáš a výsledky boli.
Čím ďalej, tým viac vypaľuješ do opaku. Ego narástlo (alebo sa len s funkciou prejavilo?).
Kebyže aspoň vytrieskaš niečo pre hokej z toho bratríčkovania sa s mrzkou lúzou z vlády. No takto je to smutné. - 21.5.2025 - 10:50
- +8
- strojar
- Hrôza.
Vyzeralo to, že hlbšie už Šatan nemôže klesnúť hlbšie.
Ale je to borec. On dokázal preraziť ďalšie dno. - 20.5.2025 - 21:12
- +10
- luciakanky
- Toto je smutné ako sa zo skvelého a milovaného hráča stane nenávidená osoba, ktorá pár rozhodnutiami zničí všetko dobré čo si rokmi kariéry vybudovala
- 20.5.2025 - 21:13
- +32
- adrian79
- áno je to smutné, smutné ako ľahko dokáže fanúšik otočiť...
- 20.5.2025 - 23:41
- +6
- evgeni71
- zlý zlý fanúšik, chudák Mirko čo si musí vytrpieť a taký super manažér to je
- 20.5.2025 - 23:47
- +17
- adrian79
- a potom tu je nenávisť a potreba hrubých vyjadrení ku každému, kto túto nenávisť nezdieľa...
- 23.5.2025 - 20:14
- +1
- frantapriklep
- Áno, smutné, že takto niektori ľudia dokážu zabúdať. Lebo určite nezničil všetko dobré
Zničil možno nejaké predstavy, možno nejaké nádeje, ale rozhodne nie všetko, čo kedysi dobre spravil
- 20.5.2025 - 23:49
- +8
- bigi
- smutne je zit z minulosti a tvarit sa ze sucastnost neexistuje,lebo sa to nehodi
- 21.5.2025 - 12:16
- +2
- aaaaaa
- Ale v tom má pravdu , že je rozdiel keď máš v NHL 30 hráčov a 5 . Keď máš 30 jasné ideš za viacerými atd ale my čo tam máme 5 hráčov , tak čo pôjde za Černakom , ktorý je vždy zranený atď ?
Tam nemyslím , že má nejaký veľký zmysel chodiť osobne . - 20.5.2025 - 21:13
- +2
- Shaggy9
- mozno keby zasiel za cernakom alebo aspon mu zavolal tak mozno aj cernak by mal k repre iny postoj
- 20.5.2025 - 21:18
- +11
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- frantapriklep
- Na Mira sa opäť vylejú kýble špiny a ľudia si budú na ňom liečiť svoje komplexy.
Pamätám si to obdobie, keď všetci v hokejovom hnutí držali za jeden povraz a Slovensko sa šplhalo zo žumpy do A-kategórie MS.
A Miro bol pritom ako mladý strelec a neskôr potom ako špičkový strelec z NHL, zažil pri špičkovom hokeji toľko, koľko sa môže inému len snívať.
Nie je dobrý diplomat, robi určite chyby aj pri iných veciach, ale dal by som svoju pravú ruku do ohňa za to, že pre slovenský hokej chce len dobre.
A všetci ti mudrci, čo si o neho obtierajú hubu, by sa mali zamyslieť.
Keď prídu ďalšie voľby prezidenta, nech sa zhodnotí jeho pôsobenie v odbornych kruhoch a keď sa nájde kandidát s lepšími myšlienkami, nech ho zvolia.
Ale čítať tu, aj na iných fórach tie urážky na Mira, to je strach a hrôza. Je mi z vás zle, ľudia. - 20.5.2025 - 21:17
- +40
- kabelko55
- Z akej žumpy? Tam sme sa dostali po rozdelení republiky chybou iihf. Preto sme v najkratšom čase postúpili. Do žumpy to práve smerujú teraz za 30 stiebornych
- 20.5.2025 - 21:24
- +30
- braniiislav
- Najhorší sú práve tí, ktorí to myslia dobre, ale sú neschopní.
A tu pochybujem aj o tej snahe myslieť to dobre. Obklopovat sa neschopnými kamarátmi... - 20.5.2025 - 21:24
- +6
- emoxx1
- Ono zas obhajovať ho po tom všetkom čo porobil korunované Študeničom pri tom aké výpadky v kádry sme mali nie je na mieste. Nemám potrebu ho vyhadzovať, ale mohol priznať aj on, že nemal dobrý rok a od augusta do dnes to v podstate cele nezvládol. Cena útechy je utrápeným hokejom uhratá kvalda.
- 20.5.2025 - 21:28
- +12
- strojar
- Tak chudáčikovi Mirkovi, ktorý to myslí len a len dobre, všetci tí bakaní ľudia iba ubližujú.
Ak nemá dosť sebareflexie, aby odstúpil sám, čo on nemá, treba ho vyhnať.
Vyhnať skôr než narobí ešte viac škody ako urobil doteraz. - 20.5.2025 - 21:33
- +7
- frantapriklep
- Metlou, ako chcel Fico vyháňať vládu?
- 20.5.2025 - 21:56
- 0
- strojar
- Ten Fico hrá v ktorom klube, keď ho tu pri hokejovej debate spomínaš?
- 20.5.2025 - 22:14
- +3
- frantapriklep
- Jaj ty si debatoval o hokeji? To je nejaký nový hokejový systém, že vyháňanie?
No zaujíma ma, že ako ho chceš vyhnať? Prídeš pred budovu zväzu s metlou, alebo vidlami? Tak to Fico navrhoval. - 20.5.2025 - 22:19
- 0
- strojar
- Pozerám, že je to s tebou čím ďalej tým horšie.
- 20.5.2025 - 22:30
- +6
- frantapriklep
- Lepšie to už nebude, vek nezastavíš 🤷🏻♂️
Zato Ty držiš stále rovnakú formu, ani za Boha neodpovedať na položenú otázku.
Skúsim poslednýkrát: Ako ho chceš vyhnať? - 20.5.2025 - 22:34
- +3
- bigi
- pockaj takze ideme sa hrat na to ze v minulosti spravil nieco dobre tak teraz budeme okolo neho chodit po spickach, aj ked to mrvi a dost? tebeje z nas zle,mne je zase zle zo satana,ako sa otocil. ano pomahal nam ako hrc tahat sa sa z hokejoveho dna, bohuzial teraz nas ako manazer tahana to dno. sam pises ze si pamatas obdobie ked vsetci tahali za jeden povraz.preco to dnes tak nie je?nebude v tom mat prsty najviac namocene prave satan? on rozdelil hokejove hnutie na dve casti, este aj hracov a fanusikov. on uprednostnuje vlastne ego pred uspechom muzstva.mozme mat na pripad studenica, najmapri inych nominaciach, ale naco mal potrebu sa aj v tomto rozhovore vracat akourazene decko(aj ked nemenoval vsetci vieme na koho mieril) on akoprezident by mal obrusovat hrany a nie naopak. MSprakticky skoncili fiaskom z roznych uhlov pohladov, jedine pozitivum ze sme sa zachranili, tak teraz by mala byt vyvodena zodpovednost, tak som zvedavy
- 20.5.2025 - 21:38
- +17
- frantapriklep
- On rozdelil? Prečo by?
Kvôli zopár nomináciam? Ale no tak, diskutabilné nominácie boli odjakživa.
Nikdy tam nemôže byť 40 hráčov. Studenič musel spraviť niečo, čo mu zrejme nevie odpustiť.
Inak počul som tento rozhovor s nim na JOj pred zápasom Kanady a tam padla otázka o Studeničovi a následne o Dvorskom. Predpkladam že zrejme preto pri Dvorskom vypichol to, ako sa zachoval pri posadení na tribúnu.
- 20.5.2025 - 21:45
- +4
- Mato-Mi
- Je rozdiel, ak ta pocas turnaja posadia na tribunu kvoli vykonom a ine, ked ta povolaju na zraz a potom s tebou nekomunikuju, nie?
- 20.5.2025 - 21:47
- +14
- frantapriklep
- To už sme tu predsa preberali ixkrat. Nebudem to znovu začínať. Na komunikáciu musia byť dvaja a hráčova úloha je plniť to, čo povie tréner.
- 20.5.2025 - 21:53
- +1
- Mato-Mi
- A trener nepovedal nic.
- 20.5.2025 - 21:56
- +8
- emoxx1
- Presne. Preto je ten druhý, teda Šatan na ťahu...
- 20.5.2025 - 21:59
- +5
- frantapriklep
- Prečo nie Studenič?
Akože je to súťaž o tom, kto je viac tvrdohlavý?
Telefón verím ma aj Studenič na Šatana a možno jeden úprimný telefonát mohol dávno všetko zmeniť.
A kto by mal pri nejakom pokuse o zmier robiť prvý krok? Ten čo spravil unáhlený krok (chybu) alebo ten, kto bol ňou poškodený? - 20.5.2025 - 22:49
- 0
- emoxx1
- Poškodený bol bez debaty Študenič.
- 20.5.2025 - 22:54
- +18
- amaskiea
- ale no
- 20.5.2025 - 22:55
- +2
- emoxx1
- Trvám na tom. 😁
- 20.5.2025 - 23:04
- +2
- amaskiea
- Neboli veci podľa jeho predstavy, tak sa jednostranne rozhodol ukončiť to odchodom a ešte má byť on ten poškodený? Nemyslíš vážne toto.
- 20.5.2025 - 23:28
- +2
- emoxx1
- Jasné, že myslím.
- 20.5.2025 - 23:33
- +6
- amaskiea
- a just
- 20.5.2025 - 23:46
- +2
- kelnička
- Poškodený bol bez debaty Studenič
- 21.5.2025 - 7:16
- +4
- amaskiea
- ked vas bude 10, bude ten just este viacej just
- 21.5.2025 - 7:50
- 0
- frantapriklep
- Osobne alebo v nejakom médiu?
- 20.5.2025 - 23:06
- +1
- kalisSI
- Nie je to jedno?: My ho chceme do repre, on repre nepotrebuje, má za ním dôjsť Šatan a nie opačne...
- 20.5.2025 - 23:19
- +7
- frantapriklep
- Nie je. Určitá slušnosť by mala existovať.
- 20.5.2025 - 23:22
- +1
- kalisSI
- Ja: Za slušnosť považujem už podanú ruku priznaním si chyby od Studeniča do médií...kedy príde sebareflexia a podaná ruka aj od vrchného pštrosa?
- 20.5.2025 - 23:27
- +18
- frantapriklep
- Možno keby prišiel ten spomínaný telefonát. Ja som tiež niekedy urobil chybu a prestrelil. Ale keď som vychladol, tak som sa s daným poškodeným spojil a vysvetlili sme si to. Ale ja som si to považoval za povinnost, keďže to bola moja chyba.
- 20.5.2025 - 23:40
- 0
- strojar
- Hlavne že Miroslav to oznámil v rozhovore do médií.
Šatan sa správa ako by mu slovenský hokej patril. - 21.5.2025 - 6:29
- +12
- kelnička
- No Miroslav mal tiež onehdá pozvanie od Cháru.vieme ako to dopadlo
- 21.5.2025 - 7:18
- +14
- evgeni71
- good point
- 21.5.2025 - 7:58
- +3
- bigi
- otazka je ze koho to bola chyba. tu samozno nezhodneme,alejedna strana ten ustretovy krok spravila len satanove ego to nechce spravit a naopak este prehlbuje zakopy,uplne zbytocne pre repre
- 21.5.2025 - 12:27
- +3
- bigi
- prco nie studenic? vsakon ten krok spravil, verejne sa ospravedlnil priznal si chybu.av idis ten rozdiel ako to komunikuje satan?
ten krok hnedna zaciatku malsparvit RT ,nespravil teraz ho studenic spravil´a satan mu verejnenastal do ksichtu - 21.5.2025 - 12:25
- +3
- strojar
- Zatiaľ naposledy si to neodpustil (mimochodom úplne mimo misu) vo včerajšom rozhovore pre médiá.
Zo Šatanovej strany je to trápne a detinské. - 21.5.2025 - 12:33
- +2
- bigi
- no vidis sam napise ze na komunikaciu musia byt dvaja a tu trener nekomunikoval, trener nic nepovedal len vycapil papier ne dvere
- 21.5.2025 - 12:23
- +2
- bigi
- pockaj pockaj, ty idesporovnavat toto s tym klasickym ze niektorym vadia nejake mena v nominacii? ocakaval by som od teba trsoku viac ako tento blabol od veci. cize podla teba nie je hokej rozdeleny tak ako cela spolocnost? a dalo sa tmu velmi lahko v tom hokeji predist, ale mirotonechcelprave naopak podkuril pod kotlom este raz.a tak to aj vyzera
zaujimave studenic spravil nieco zle, a este zaujimavejsieje ze satan sa cez tonevie preniest , ako prezident zvazu, to ze ma velkeegoje jedna vecale tu vyslovene skodi svk hokeju, pre svoje ego. najma ked sutam aj iny nazvyme to sporny ktori mu nevadia,respektive prinich strcil hlavu dop iesku - 21.5.2025 - 12:21
- +1
- frantapriklep
- A v hlave
- 20.5.2025 - 21:40
- +5
- pablob26
- Kyble spiny asi ani nie ale realita urcite. Ak Miro nedokaze robit tu diplomaciu ma mat na to cloveka. Nikto ho nenuti robit vsetko. Posledne 2 roky ide od Zvazu celkom dost preslapov. 1, strcena hlava v piesku ohladom hracov v KHL, 2 zvladtne hlasovanie o hrazoch z KHL, problemy s riadenim Extraligy, detinske reakcie na Slavkovskeho vyjadrenie, reakcia na Studenica , Komunikacua, nekomunikacia s hracmi v zamori atd. Ja si Satana ako hokejistu vazim, vkladal som do neho velke nafeje na restart hokeja u nas ale posledne 2 roky s nim moc nesuhlasim a tieto MS ukazali,ze sa nemylim.
- 20.5.2025 - 22:33
- +25
- frantapriklep
- Tvoj príspevok beriem. Lebo je slušnou formou kritiky a jasne pomenúva body, ktoré vyčítaš vedeniu zväzu.
S niektorými súhlasím (napríklad s problémami s riadením ligy, za to som ho aj ja tu neraz kritizoval). S niektorými nesúhlasím, lebo napríklad čo sa týka kauzy Slafka, tam ja považujem za detinské naopak jeho vyjadrenia smerom k zväzu, na ktoré nemal žiadne dôkazy a ani dôvod.
A v podstate by som podčiarkol tu tvoju vetu o tom, že nemusí robiť všetko. Ja by som mu asi navrhol niečo podobné. A možno to pochopí časom sám a bude riešiť trebárs len GM, alebo budúcnosť mládeže či podobne. Každý ma nejaký výboj. Do tejto pozície nepochybne išiel s víziou niečo zmeniť a možno to pochopí, že v niečom potrebuje pomoc. - 20.5.2025 - 22:41
- +3
- kelnička
- Takže vyjadrenia Sladká povazuješ za detinské lebo na to nemal dôkazy a ani dôvod???
Dobre čítam?
- 20.5.2025 - 22:59
- +3
- frantapriklep
- A mal? Existuje taký dôkaz, že niekto na zväze robi to, čo Slafko povedal?
To boli také krčmové reči, keď ich použije fanúšik na Facebooku, tak to ešte človek chápe, ale Slafko v takomto rozhovore nemal na to právo.
- 20.5.2025 - 23:04
- +1
- miko 75
- Pozor na tie ruky,lebo pre obhajobu neschopného Šatana ti už nezostane žiadna.
- 20.5.2025 - 23:25
- +5
- miko 75
- Toto malo ísť nižšie.
- 20.5.2025 - 23:26
- +2
- frantapriklep
- Preto som tam tu druhu nedal. Ale stále mám aj prvú, nikto ma nepresvedčil, že by chcel Šatan úmyselne zle
- 20.5.2025 - 23:32
- 0
- bigi
- a cokedto slafko sam zazil? preco by toteraz nemhol povedat. on len povedal co zazil, ci maju byt vsetci akosatan a strkat hlavu do piesku? keby bol satan cok tomu tak sa snazi zistit co je na tom pravdy a popripade zjednat napravu
- 21.5.2025 - 12:30
- +3
- pablob26
- Krcmove reci su to vzdy pokial to nemas zachytene na kamere. Aj to sa da okomentovat ako" hlas podobny mojmu". Myslim,ze vsetci vieme na co SlVkovsky narazal a mal kus pravdy. Ze sa to zle pocuva je vec druha. Reakcia zvazu, Satana a spol bola podla mna nedostojna ich pozicie.
- 21.5.2025 - 15:07
- +2
- Sedko NR
- https://x.com/milan88965798/status/1924890728494227889
Ten Višna by si mohol zatvoriť ústa, o koho si to obtiera ústa, no nie ? Ved Mirko môže vďaka jeho kariére všetko. - 20.5.2025 - 22:48
- +9
- frantapriklep
- Podal to tak, ako keby sa musel v nedeľu večer rozhodnúť. Myslím že keby si k tomu sadli, tak by si nejakého spolupracovníka mohol vybrať. Aj keď za to ruku do ohňa nedám
- 20.5.2025 - 23:03
- 0
- moňo
- Ty si to dost vyrazne nepochopil
- 20.5.2025 - 23:53
- +25
- frantapriklep
- Je to možné.
- 20.5.2025 - 23:57
- 0
- jozosvk
- Perfektne zhodnotené, lepšie by som to nenapísal; len dodávam, že veľkú časť viny nesú aj niektoré akože media, ktorým nejde o hokej, ale konflikt a využívajú na to niektorých spolitizovanych akože fanúšikov !
- 21.5.2025 - 5:07
- +4
- BieloModra
- je cas si kupit nove tenisky na beh....nepodcen to
- 21.5.2025 - 7:14
- +2
- bigi
- takzeuz sme sa tu od satanovych zaslepencov dozvedeli ze za to mozu , fanusikovia, studenic teraz media, a kto bude dalsi nech saprihlasi u sudruha zincicu,ale zaujimave ze satan nemoze za nic, on chce len dobre len to vyzera opacne
- 21.5.2025 - 12:33
- +5
- roman
- A tie urážky na Mira s ktorých ti je zle, a ktoré sa nachádzali tu sú podľa teba na takej úrovni, že by to mali už moderátori poriešiť? 🤔🧐
- 21.5.2025 - 6:43
- +4
- frantapriklep
- Romanko, neporušuj pravidlá fóra. Moderátorov by si nemal komentovať
- 21.5.2025 - 7:10
- 0
- roman
- Neodpovedal si na otázku.
- 21.5.2025 - 7:22
- 0
- frantapriklep
- Asi dve boli také, ktoré som zmazal. Z ostatných mi je síce zle, ale bolo by nefér ich zmazať, lebo názor si ľudia napísať môžu.
- 21.5.2025 - 7:27
- 0
- roman
- Veď toto. To je presne to jadro problému. Ako nájsť rovnováhu v moderovaní. Už len dodám, že síce chápem koncept, lebo to občas robím aj ja, ale keď na teba niekto vyslovene trápne zaútočí tak namiesto rozvíjania debaty, to proste ukonči, lebo ak tam príde nejaký iný mod a nájde to a začne to upratovať tak občas sa s vaničkou vyleje aj dieťa...
- 21.5.2025 - 7:44
- 0
- frantapriklep
- Chápem. Ale v zásade nerád mažem niekoho, kto reaguje na mňa. Ak to nie je vyslovene vulgárne.
- 21.5.2025 - 7:49
- 0
- BieloModra
- vyuzijem sekundu kym sa Roman nepozera
mozem na teba napisat postu?
- 21.5.2025 - 7:59
- 0
- roman
- Chápem. Zosúladíme si to hádam časom.
- 21.5.2025 - 9:08
- 0
- Sani
- Mna mazes aj bez vulgarnosti....staci, ze popisujem spolocenske pomery ako ich vidim...
- 21.5.2025 - 11:24
- +3
- frantapriklep
- ja nie
- 21.5.2025 - 11:32
- 0
- Sani
- Tak promin
- 21.5.2025 - 11:49
- 0
- dusan1980
- Z tohto citi ako je mimo
Fandilmsom mu velmi ale jeho cas odbil
Bohuzial ale negiem kto by to mohol zobrat
Aby nastavil system, nasiel riadnych trenerov od Acka cez u20 nizsie
Nenapada ma ziadne meno
- 20.5.2025 - 21:17
- +3
- fanke27
- Neviem ako vám ostatným ale mňa tými slovami Šatan rozhodne nepresvedčil.
Ak som raz manažér / vedúci hocičoho, tak je moja úloha a zodpovednosť pripraviť rôzne akcie a stmeliť kolektív.
Vyjadrenie typu: “Juraj je na zväz pozvaný. Môže prísť kedykoľvek” alebo “Ak budú mať záujem o nejaký gólf, vieme ich dať dokopy.”
Čiže Juraj má zavolať na zväz kedy ich môže prísť navštíviť a hráči ak budú mať záujem o nejaký golf, tak sa majú ozvať a ujo Šatan to zaplatí ???
Extrémne nešťastné vyjadrenia
Ako človek, ktorý sám vediem vo viacerých firmách kolektív ľudí toto beriem ako veľké zlyhanie z jeho strany manažéra. - 20.5.2025 - 21:17
- +38
- Urpiner16
- To mi pripadá ako keď Jána Husa pozvali do Kostnice aby sa vyjadril vo svojom svetonázore.
- 20.5.2025 - 21:25
- +9
- Mato80
- Mám presne rovnaký názor, jeho prvoradou úlohou je vytvoriť tím, atmosféru, nastavit spravnu komunikáciu aby tam chalani chodili radi.
Bohužiaľ ja to v jeho slovách a činoch nevidím.
Samozrejme mame hokejistov rôznych pováh ale na to tam je on aj s Lažom a neviem kým ešte aby si to vykomunikovali k nášmu osohu a nie aby urazený čakali na pôde SZLH a po nejakej chybe / nerozvážnosti niekoho odpísali na niekoľko sezón.
Sme mala krajina s malým počtom hokejistov a ešte si to sami sebe zbytočne komplikujeme.
Sami sa porazame, odchádzajú nam hráči reprezentovať iné krajiny, skúsených hráčov necháme doma napr. Daňo, Skalický, Griger a potom hovoríme že sme nemali skusenosti, každú chvilu sú tam boje medzi SZLH a klubmi.
Ako sa takymito rozhodnutiami v takomto nastavení a atmosfére môžme posúvať dopredu?
Čo sa tyka výsledku a predvedenej hry, žiadna štipka sebareflexie či už od neho alebo trénerského timu, iba sme čítali už od začiatku ako nám chyba kvalita, skúsenosť atd….a aké sú druhé tímy ako Rakúsko, Francúzsko, Lotysko špičkové, oni tých chalanov dali dole miesto toho aby im od začiatku vsugerovavali sebedoveru ze majú na každého, ja som presvedčený ze tento tím mal v poho na to 4 mieste v skupine.
Ako sa hovorí pri každom neúspechu treba začať najmä od seba a toto bol pre mna riadny neúspech či už umiestnením alebo predvadzanou hrou. - 20.5.2025 - 22:56
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roa
- Kritizovať áno, ale takéto narážky sú cez čiaru, aj keď si to osmajlikoval.
- 20.5.2025 - 21:29
- 0
- Peppe
- Ty kks, takze Fruhauf asistent A-teamu a hl. trener u20...vidim to teda biedne aj Acko aj u20...
- 20.5.2025 - 21:19
- +2
- braniiislav
- povolaním syn.
- 20.5.2025 - 21:26
- +1
- blaznivyir
- Amen so slovenským hokejom. Svetlo na konci tunela v nedohľadne.
Hráči, ktorí nemali mega úspechy a nemajú odtrenované roky nás majú priviesť do štvrťfinále? Sorry, roky temna nás čakajú a jabloň zhnyje. - 20.5.2025 - 21:32
- +1
- Zwolker
- Miro, ty si fakt asi uz hotovy. Uplne dno. Este aj tu a aj pri kazdej prilezitosti places na Studenica. Zdeno ta asi fakt trafil privelmi silno.
- 20.5.2025 - 21:20
- +23
- Marchand63
- Kym bom Satan hrac, tichy, pracovity, slusny som ho uznaval, ale on je doslovnym zlym prikladom ako niekoho dokaze zmenit funkcia. Stal sa z neho naduty, arogantny lobogo. Presne zapadne k dnesnej vladnucej politickej jelite.
- 20.5.2025 - 21:24
- +35
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DKLTN_78
- nevidim v tom rozhovore ziadmu sebakritiku kde by spravili chybu…komunikacia s hracmi je tam ocividne slaba…priklad studenic, ano spravil chybu a neskor si ju priznal..tu sa mala spravit nejaka komunikacia…a za mna aj neoslovenie marka dana bola chyba, ktory ocovidne by ms neodmietol a priniesol by skusenosti
- 20.5.2025 - 21:26
- +8
- Fandimnasim
- Tak tá narážka na Studeniča pri otázke na Dalibora je až do očí bijúca. Čo je na tom akože podobné? Veď Dalibor bol riadne v zostave niekoľko zápasov a bol posadený za jeho výkony. To vôbec nie je podobná situácia. A odkiaľ môžu vedieť, či sa Dalibor vnútorne nehneval. Každý by odpovedal rovnako ako on. Dupľom po tom ako to má Studenič a po tom čo sa ozval Slafkovský. Ja si myslím, že tak skoro sa nenájde žiadny hráč, ktorý by kritizoval zväz alebo kroky RT na turnajoch. To si mohol odpustiť. A aj tá odpoveď s tým Šlégrom mi nejako nepasuje. Veď aj Šlégr musel čakať keď niečo povie do éteru, že o tom sa bude písať a dupľom o tom čo povedal. Ja už ozaj ničomu nerozumiem.
- 20.5.2025 - 21:27
- +9
- Marchand63
- Slafko moze ist na exkurziu na SZLH a vsetci mu ukazu prazdne sufliky a vacky, ze ziadne uplatky neberu😂.
- 20.5.2025 - 21:29
- +35
- emoxx1
- Korupcia je prerastená celou republikou, ale hokej obišla.
- 20.5.2025 - 21:40
- +6
- Marchand63
- Tam maju tri opice.
- 20.5.2025 - 21:48
- +3
- evgeni71
- "v česku sú na tom horšie"
- 20.5.2025 - 22:56
- 0
- Marchand63
- Tam o nej vedia a riesia.
- 20.5.2025 - 22:58
- 0
- radopKE
- Tohoto som sa obával. Žiadna sebakritika, vyvodenie zodpovednosti za blamáž na MS 2025.
- 20.5.2025 - 21:30
- +7
- Shaggy9
- tak toto je velmi smutne
- 20.5.2025 - 21:37
- +17
- Wana
- a to sa o ňom ešte Višňa kulantne vyjadruje, a pritom kamaráti od malých ciciakov a tiež ho nechápe čo sa mu porobilo...
- 20.5.2025 - 22:08
- +8
- kelnička
- No
Zajtra sa dozvieme že Višňa mu zavolal a sa mu ospravedlnil - 21.5.2025 - 8:24
- +12
- roman
- 😂
- 21.5.2025 - 9:08
- +2
- Marchand63
- Od 31:20 dalsi kamartkseft: https://open.spotify.com/episode/3ZHgl1kcbZ5ahLh55FrGdC?si=HicrStbhRzGc5WkN9DlM7A
- 20.5.2025 - 22:05
- +4
- sloniik
- Ako ale dobry rozhovor. Sice pri tych KHL hracoch som s nim nesuhlasuil, ale veru musim tuto povedat, ze u mna ma Visna za niektore svoje nazory plus.
- 21.5.2025 - 8:25
- +2
- dusanTN
- Je ta jablon teraz tu v miestnosti pan Satan?
- 20.5.2025 - 21:33
- +11
- Marchand63
- Mlady Satan bude moct hrat na fomacich MS.
- 20.5.2025 - 21:34
- +3
- HeyYou
- ja sa obávam, že to nie je jabloň, ale pajaseň a miro ho posadil už keď sa dostal do funkcie.
- 21.5.2025 - 8:00
- +1
- ctibor
- Fruhauf? To akože na zaklade čoho? Normalna trafika pre kamoša
Hokej ako aj cela spoločnosť ide pekne do riti…. - 20.5.2025 - 21:37
- +16
- Pukky
- Sebareflexie a zmysel pre realitu nula bodov.
Pôjdeme do B čka pri tejto partička. - 20.5.2025 - 21:39
- +4
- Mato-Mi
- Skoda, ze opat neprekrocil svoj tien. A uz mal tolko prilezitosti. Ziadna sebareflexia, len reci o jabloni.
- 20.5.2025 - 21:42
- +14
- Lukkas
- My ale okrem tých 5 máme ďalších 13 v AHL. Ja chápem, že keď má človek 5 funkcií, tak je nemožné, aby cestoval po svete, sledoval hráčov a budoval vzťahy, ale možno práve takého človeka by sme tam potrebovali.
Rovnako je absurdné, že Daňovi, ktorý bol na 5 MS, nikto nenapíše ani smsku. Takéto drobnosti môžu rozhodnúť potom, či sa ospravedlní 30 hráčov alebo iba 15. - 20.5.2025 - 21:43
- +14
- Mato-Mi
- Tak musi predsa Rudovi vysvetlovat co je “ofsajd”, tak niet casu na vsetko 😀
- 20.5.2025 - 21:46
- +6
- kabelko55
- Ahl nemôžeme brat ako zrkadlo..mame 5 hráčov co môžu konkurovať silným.timom a to je strašná bieda dalsi ani nie sú na obzore
- 20.5.2025 - 21:55
- 0
- kelnička
- Každý z tích 13 je kandidát na repre dres aj smerom k OH aj smerom do ďalšej budúcnosti čiže...je to zrkadlo
- 21.5.2025 - 9:56
- +1
- ReviznyTechnik
- Od tých v AHL hrá lepšie jeden z našich v extralige, takže neviem no.
- 20.5.2025 - 22:48
- 0
- tichyzabijak
- Keď o dva roky získame medailu, zase budete všetci najväčší fanúšikovia a budete sa chcieť odfotiť.
- 20.5.2025 - 21:48
- +4
- Mato-Mi
- Aj keby sme vyhrali zlato na OH, tak nie, dakujem. Nemam potrebu sa fotit s ludmi, s ktorymi sa nestotoznujem.
- 20.5.2025 - 21:51
- +18
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Marchand63
- Ani vizualne.
- 20.5.2025 - 21:51
- +2
- Urpiner16
- O dva roky s takýmto prístupom môžme vypanúť z A skupiny.Skôr vypadneme ako tá tvoja medaila.To ti garantujem.Lebo to čo o čo si koledujeme sa raz stane.To sú Murphyho zákony.
- 20.5.2025 - 21:52
- +4
- strojar
- Toho sa ani najmenej neobávam.
- 20.5.2025 - 22:25
- 0
- evgeni71
- tak ty si teraz zabil nahlas
- 20.5.2025 - 23:00
- 0
- blaznivyir
- Určite nie. S takýmto RT je nový trend = záchrana A kategórie. Pritom to nemusí byť len o skladbe tímu ale o správnom výbere hráčov.
Top tímy = bez nároku, vieme dať max 1 gól. Tímy o 4 miesto v skupine = nezvládame. - 21.5.2025 - 7:01
- +1
- FeroMotyka
- Teraz neviem či to bolo na Satana a mužskú repre alebo Fruhaufa a u20
- 21.5.2025 - 9:05
- 0
- Mudrc
- OH nominácia : Nesúhlasím aby na OH boli nominovaní hráci ktorí odmietli MS z dôvodu :
“Únavy”
“Doliečenia po náročnej sezóne”
“Chybania rodine žene priateľke”
“Neodporucania klubom”
OH je náročnejší turnaj než MS takze všetkým týmto ospravedlnenym doprajme času na “oddych doliečenie čas s rodinou ženou priateľkou atd.” - 20.5.2025 - 21:52
- +4
- kabelko55
- Presne.. a potom môžeš nastúpiť ty. A vyhrame nielen s Kanadou alej aj s jupiterom ci Marsom
- 20.5.2025 - 22:00
- +12
- Mudrc
- Prehrame tak či tak ale neviem si predstaviť nominovať napr takého Černáka ktorý neustále pred MS potrebuje doliečil tak nech doliečuje aj pred OH.
- 20.5.2025 - 22:08
- +1
- Fandimhokeju
- Až na to, že OH sú uprostred sezóny vo februári. A to je dosť veľký rozdiel, možno až 40 zápasov.
- 20.5.2025 - 23:43
- 0
- Mudrc
- Nesúhlasím že nesúhlasíš s mojim nesúhlasom
- 20.5.2025 - 22:09
- +2
- emoxx1
- Len tvoj nesúhlas je sprostosť galaktických rozmerov. Nebrať tých hráčov na olympiádu sa inak nazvať nedá. Prepáč.
- 20.5.2025 - 22:17
- +9
- kalisSI
- Presne takto: Sa vyháňajú najlepší hráči z repre... A vôbec najtalentovanejsi ľudia z krajiny... Len kto vám zadubenym frustrovaným tu ostane? Presne kvôli takýmto názorom už pracujem mimo SR a zvažujem úplný odchod... Uvedomujete si vôbec to, že im nejaká olympiáda môže byť ukradnutá? Že budú úspešní aj bez nej? Že to ublíži hlavne reprezentácii a nie im? To isté ako keď sa vyháňajú napr. lekári.... Ten sa ľahúčko zamestná v ČR alebo ak vie reč aj viac na západe a doplatia na to len a len slovenskí pacienti??? Och...preto je krajina tam kde je... Hejslováci a dezolati
- 20.5.2025 - 22:05
- +29
- Urpiner16
- Vôbec by som sa nečudoval ak by top hráči bojkotovali olympiádu a pridali sa k nim ostatní za tejto mizérie zo strany zväzu.
- 20.5.2025 - 22:10
- +7
- Pierre
- Nebudú ju bjkotovať, pretože to bude top akcia sezóny a išli by sami proti sebe ak by tam neboli ...
- 21.5.2025 - 11:29
- 0
- kalisSI
- sami proti sebe: v čom? Ze ich tu bude kritizovat 5 milionov trenerov? Oni mozu miesto toho zobrat rodiny niekam na dovolenku, na ktoru v roku nemaju normalne cas... A ak v repre nebudu nadstandartne podmienky a vztahy, tak tam tych hracov nedostanes...toboz ak si o nich bude kde kto otierat hubu...
- 21.5.2025 - 14:26
- +1
- KI
- Ty si dobrý expert
- 21.5.2025 - 12:03
- +1
- wedro
- Pomenovať pravými menami: Hráči odmietali aj kvoli asistentom na lavičke.
☝️
Aj najväčší podiel má na to frigo 🫡
Takžetak® - 20.5.2025 - 22:03
- +4
- Robertking
- From zero Hero, alebo ako sa z Mirka Šatana stal tlčhuba. Raz dávno bol jeden malý Mirko dobrý hokejista, potom si plácol z nesprávnymi ĺuďmi a stal sa z neho "trotl!" Jeho prínos a úspechy z minulosti začínajú byť v tieni jeho lapsusov z prítomnosti. Sebereflexia žiadna. Mirko, bud tak dobrý a v záujme svojich politických ambícií opusť loď zvanú SZĽH. Ale ako Ta poznáme, Ty zase záleží ešte a strčíš hlavu do piesku.
- 20.5.2025 - 22:04
- +6
- Barkov
- Takže vyjadrenie Muroslava Šatana. Novým trénerom U20 sa stáva Peter Frühauf ktorý zároveň ostáva aj asistent trénera pri A tíme no ma p.ser.končím.
- 20.5.2025 - 22:05
- +4
- Barkov
- Miroslava
- 20.5.2025 - 22:05
- 0
- Robertking
- Zalezieš
- 20.5.2025 - 22:07
- 0
- Kurolišek
- Takže hoci by prišiel Tichonov alebo Gretzky tak Fruhauf tam bude furt.
- 20.5.2025 - 22:14
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Marchand63
- Furthauf.
- 20.5.2025 - 22:25
- +2
- Abdulláh
- Šatan: padol u mna na uplne dno od kedy sa dal dokopy s tym neandrtalcom Huliakom.
- 20.5.2025 - 22:20
- +4
- GB11
- Šatan by mnel ísť do pyžamka
- 20.5.2025 - 22:20
- +6
- LenTak93
- Ešte aj teraz mal potrebu si kopnúť do Studeniča... ach jaj. Okej, ignorujme takéhoto hráča.
Základom je komunikácia. Áno, aj Marián pochybil a nezachoval sa najlepšie, ale aspoň z jeho strany som zachytil, že si priznáva chybu a ospravedlnil sa zato. Ale aby ho šéf zväzu pri každej podobnej veci spomínal? To ego je strašné... už dávno sme to mali mať uzavreté a Studenič mal byť v repre. - 20.5.2025 - 22:39
- +10
- Smith
- Pomaly budeme hovorit, ze zlaty Nemecek. Neskutocny arogantny satan toto.
- 20.5.2025 - 22:55
- +2
- Sedko NR
- Budúci rok sa vypadne a Miro povie, že je všetko v poriadku veď o rok sme naspäť. Neskutočné čo sa z tohoto človeka vyklulo a ešte má chuť rýpať do Studeniča ? Teraz by mal byť ozaj tichý zabijak.
- 20.5.2025 - 23:06
- +4
- Kurolišek
- Štokholm ovplyvní Miláno, Miláno ovplyvní Zürich ale jedna vec sa nezmení... asistenti repre trénera.
- 20.5.2025 - 23:28
- +8
- P24
- A toto sa dnes po dlhšom čase začali šíriť slovenským xkom. Takže máme namiesto trénerov tváre 🤣🤣🤣
- 20.5.2025 - 23:43
- +1
- Kuči
- Mal som pôvodne napísaný menši sloh, ale asi to skrátim.
Treba vedieť oddelovať športové výkony a jeho charakter/iné schopnosti (trénerské, manažérske a pod.) - 20.5.2025 - 23:54
- +4
- Zedzed
- Šatan zlyhal ako manažer a absolutne žiadnu pokoru neukazal. Naopak, dodžubané majstrovstva a arogantny je ako keby sme boli majstri sveta. Doslova sa sprava, ako keby všetko vyšlo, aj ked im nikto neveril. Lenže to, že viac ako 20 hračov neprišlo - je jeho zla robota, nikoho ineho a ospravedlnenie od Šlegra je nezmysel, ved nič zlé nepovedal, Šatanove ego sa urazilo. A bude sa tvariť stale, že všetko dopadlo super a že čo sme čakali. trucovity egomaniak
- 21.5.2025 - 0:08
- +3
- amaskiea
- Who's motocycle is this?
It's a chopper, baby.
Who's chopper is this?
Zed's.
Who's Zed?
Zed's dead, baby, Zed's dead. - 21.5.2025 - 0:15
- +2
- BieloModra
- Bola som v tej Bratislave na namesti p. Šatan, bola a verila som, aj ked bolo pre mna dost tazke odlozit klubove okuliare. Vtedy som tou medailou bola ohurena a vsetko co som pocula o dobe bronzovej som brala s velkou nadejou proste z tejto malej krajiny sa mal stat kalic....nie udavat trend, ale drzat sa ho....vela veci sa stalo a vela veci je inak a mrzi ma, ze to spajanie sa zmenilo na vazny rozkol. Z kalicov a odlievacov sa menime na potomkov Hricovskeho a ideme do sadov? Teraz ideme sadit jablone ked tie jablone su davno v kluboch a rozne po svete zasadene a zacinaju prinasat prve ovocie?.....Dufam ze ta jablon je dostatocne rezistentna a vhodna do kazdej pestovatelskej oblasti, lebo nam zacinaju robit sarapatu invazivne rastliny napr. Bolsevnik obrovsky.....ani taka Jablon nie je jednoduchy projekt....jeden taky menej uspesny uz mame......
- 21.5.2025 - 7:12
- +17
- kelnička
- Len málo ľuďí si dnes čo to vypestuje v záhrade.absolutna vačšina sú pasívny konzumenti...hocičoho
Neviem ako zahradkárči pán preceda ale jablone od doby keď sám bol plodom jednej asi moc nerozmnožoval.myslím že s tým bolševníkom už vtedy zvádzal boj a...
V každom prípade môj názor je že predseda nejaké tie signály o sebe vysielal už vtedy len niektorí konzumenti ich nevideli alebo nevnímali - 21.5.2025 - 8:17
- +1
- BieloModra
- prave
nie je jablon ako lipa
no nic... nemam velmi co dodat, suhlasim
- 21.5.2025 - 8:20
- +2
- BieloModra
- mam, jasne ze mam
ja by som odporucila sadovnikom este aj v tejto faze, pouzit signalizacne lepove dosky
- 21.5.2025 - 8:21
- 0
- Fandimhokeju
- Niekedy mám pocit, že Šatan je len multifunkčný hovorca a tvár celej tej hokejovej strýčkovskej mašinérie. Presne preto sa od neho dištancujú aj jeho hokejoví súputníci,kamaráti z detstva, viď Višňovský.
- 21.5.2025 - 8:43
- +1
- BieloModra
- ja som si len povedala ze nebudem expresivna, lebo si velmi dobre pamatam dobu, ked ti co tie jablone a jablcka mali boli za volov a rozvracacov, pamatam si ako nam VV davkoval pomaly postupne svoje nekoncepcne kroky, pamatam si dobu ked sme cakali marne na jasne vyjadrenie, pamatam si slavu okolo draftu na ktorom nemal vobec ziadnu zasluhu a pod.... v podstate nie je vobec podstatne co povie, podstatne je aby to povedal a stal si jasne za tym
- 21.5.2025 - 9:18
- +3
- Wabbitt
- Krastne sme sa vyfarbili
- 21.5.2025 - 8:13
- +1
- Tino
- Po katastrofalnych: MS by mala v prvom rade prist na vyvodzovanie zodpovednosti, ak sa ma nieco zmenit k lepsiemu je to nevyhutny predpoklad.Takto sa to robi v slusnej spolocnosti a robi sa to takto aby vznikol priestor na napravu.Satan zda sa toto a takto nechce, uz to aku politiku ma rad napoveda, ze uprednostnuje autoritarske sposoby, kde je sefko nenahraditelny, preotze je genialny, ako si sam rad domysla.SVK hokej potrebuje mensie zemetrasenie, to najmensie co sa dalo v tejto situacii urobit je, ze zvazovy sef a jeho prave ruky a ina chapadla odstupia, cim sa vytvori priestor pre nove volby a novych ludi.
- 21.5.2025 - 8:27
- +5
- frantapriklep
- Katastrofa by bola, keby sa vypadlo. Ale vzhľadom k tomu, akí hráči boli k dispozícii, tak sa primárny cieľ splnil. Štvrťfinále, ruku na srdce, nie je istotou ani pri našom najlepšom tíme, aký by sme mohli zložiť.
- 21.5.2025 - 8:31
- +1
- kelnička
- Štvrťfinále...nie záchrana.. ŠTVRŤFINÁLE malo byť tento rok aj vzhľadom na vylosovanie skupiny jasným a jediným cieľom.vsetko ostatné sú omáčky.a tomuto cieľu sa malo podriadiť všetko a všetci.
Kto si nesplnil úlohy je úplne jasné tak čo to tu krutiš dookola ako had?? - 21.5.2025 - 8:35
- +8
- frantapriklep
- No vidíš, a takto svet nefunguje. Hráči, ktorí začali sezónu už v auguste kvôli kvalifikácii, sa už necítili na tak dlhý ročník a potrebovali oddych, ďaľší boli zranení atď. Nechcem špekulovať o iných dôvodoch, ak boli, nech ich hráči potvrdia priamo.
Proste nebola k dispozícii kvalita na štvrťfinále. Chceli o to zabojovať, ale nepodarilo sa. Aj o tom je šport, to nie je manufaktúra, kde keď nastavíš linku, tak vyletujú len OK kusy. Treba sa na to pozerať reálne, akú kvalitu mali Lotyši, akú Rakúšania. Aj v F1 sa môžu niektoré tímy rozkrájať, Red Bully a Mclareny neporazia.
- 21.5.2025 - 8:40
- 0
- amaskiea
- Tak keď to berieme takto, že je to len o hráčoch (nedalo sa, lebo nepríšli tamtí, ale len títo), tak potom od čoho tam je celý RT? Na to, aby hráčov niekto zvolal na konkrétny termín SMSkami, stačí aj jedna sekretárka. Stretne sa lepšia časť, bude štvrťfinále, príde horšia, bude boj o záchranu, frázy do médií môže namiesto RT dávať aj kapitán, a tých peňazí, čo sa tým ušetrí za všetkých tých pardavých frühaufov...
- 21.5.2025 - 8:46
- +6
- frantapriklep
- Čiže keby sme tam mali Quennevilla s Bowmanom, z Krištofa by sa stal elitný strelec, Rosandič s Kňažkom by školili Kanaďanov na modrej a Fíni by grcali po zápase od únavy?
Országh bol z núdze cnosť, nemal to ľahké, pretože prišiel na poslednú chvíľu, v stave, kedy už bolo o väčšine kádra rozhodnuté, takže už moc na výber nemal. Nechcem tu zase dokola riešiť asistentov, zodpovedný je hlavný tréner. Ak by bol trénerom aspoň polku sezóny, možno by aj konečná nominácia vyzerala inak, možno aj hra. Ale to sú už len špekulácie. Takže máme ukrižovať Országha? To by bolo asi nefér, nie? A kritizovať asistentov, že za to môžu oni, to je hodné Urpinera.
- 21.5.2025 - 9:00
- 0
- amaskiea
- Prečo ukrižovať?
Prečo si z toho "mimoděk" vyňal DLHOROČNÝCH asistentov a zároveň Craigových učňov.
Craig po 8 rokoch na chvilu ochorie a už je aj jeho základná myšlienka o víťaznej mentalite zmenená na "nedá sa, treba sa s tým iba zmieriť". - 21.5.2025 - 9:14
- +6
- frantapriklep
- Fruhauf nie je dlhoročný. Pardavého by sme mohli takto nazvať. Ale stále sú to asistenti. Neviem o tom, že by niekde na svete posudzovali výsledok trénerského kolektívu podľa práce asistentov.
Pozor, nemýľme si stále pojmy s dojmami. Ja som predsa nikde nepísal, že sa s nepostupom mali zmieriť dopredu. A oni sa nezmierili. Ale po boji to proste treba brať reálne. - 21.5.2025 - 9:19
- 0
- amaskiea
- - tak si nemýľ pojmy s dojmami, my nehodnotíme asistentov, ale realizačný tím
- ani to neposúvaj na súboj slovíčok - napr. "dlhoročný" - 21.5.2025 - 10:08
- +4
- kelnička
- Podľa Vlasových vyjadrení keď to bral bola nominácia už prakticky hotovákto ju teda tvoril?
Keď prišiel hralo sa tuším ešte semi u nás aj v Čechách bolo tam ešte dosť adeptov ktorý mohli pripadať do úvahy.v podstate prišli len Cederle a Rosandič plus chalani z Třinca a mladíci z ahl.minuly rok nebol čas na skúšanie tak nešli.tento rok bol postoj diametrálne odlišný dokonca boli ochotní čakať do poslednej chvíle.
Chlapci prišli a v podstate ich udusili.absolutne nevyužili ich potenciál a tak nejak cez nich prefiltrovali vlastnú neschopnosť.
Celkovo je aj smerom k OH vyslaný zlý signál.u vačšiny teraz tak nejak prevláda názor že mladíci na to ešte nemajú takže ja to vidím tak že budeme pred OH zase experimentovať.ale môžem sa mýliť. - 21.5.2025 - 9:14
- +1
- frantapriklep
- S tými Čechmi myslím rátali, ale všetci odmietli. Okrem Daňa. A to je z môjho pohľadu jedna z chýb, že tam nebol. Na druhej strane určite sa nájde veľa tých, ktorí by mi na tento názor napísali, že chvalabohu, lebo je výbušný a nedisciplinovaný.
Inak súhlasím s tým čo píšeš o tom udusení, aj obave s experimentovaním. - 21.5.2025 - 9:21
- 0
- emoxx1
- Daňo chýbal aj mne. Ten tip čertík v krabičke tam chýbal. Tiež je to hráč ktorý vie zahrať krídlo aj Centra.
- 21.5.2025 - 9:35
- +1
- frantapriklep
- Ja ho tiež mám rád. Mali sme Regendu, miestami Kocha, ale tieto typy nám tam chýbali. Nehovoriac že má stovky zápasov v NHL za sebou.
- 21.5.2025 - 9:37
- 0
- emoxx1
- Ale dodám, že pokiaľ s Čechmi rátali, tak je to za mňa problém. Som tu písal ešte počas série Kometa Sparta, že podľa mojich info z Brna (naozaj nie od fanúšikov) hrá Pospíšil na jednej nohe a ostatný tiež nie sú fit. Počítať s nimi sa potom za mňa = zlá práca RT v príprave. Radšej budem žiť v tím, že vedeli, že z toho nič nebude.
- 21.5.2025 - 9:46
- +1
- frantapriklep
- Nesledoval som tú tvorbu nominácie úplne podrobne, takže som hádal.
- 21.5.2025 - 9:55
- 0
- frantapriklep
- 1,41
tak opravujem, stovku a niečo - 21.5.2025 - 10:42
- +2
- emoxx1
- Rozhodne viac ako celý terajší káder dohromady.
- 21.5.2025 - 10:51
- +2
- Sani
- Mne teda Dano nechybal...ked sa snazim privolat nejake spomienky na neho v repre, tak sa mi vybavi akurat jak bezradne rozhadzuje rukami pri ceste na trestnu....a este ked roztlacal Marcinka...
Ale do sermiarskej repre by som ho bral za kapitana... - 21.5.2025 - 11:55
- +2
- amaskiea
- vidím Daňa rovnakými očami, aleže do detailu
- 21.5.2025 - 12:01
- +1
- evgeni71
- odkedy je v CZE tak dvojciferné počty gólov, 2x dokonca najviac z našich hráčov
ak si dobre pamätám, ale to len naozaj hádam, nemali sme tieto MS najmenej strelných gólov v histórii?
samozrejme by ich nedal hneď 14, ale predpoklad niečo dať by mal, či? - 21.5.2025 - 12:44
- +1
- amaskiea
- To je hypotéza, konkrétne skúsenosti sú také, že vedel zakúriť zbytočným útočným faulom (a ja si ho pamätám v takých situáciách už od mládežníckych kategórií) a vtedy mňa ničím iným nezaujal. Ja nemám nič proti nemu, ale stavať veci tak, že vyberiem si len to vyhovujúce,, aby som to mohol oplieskavať zodpovedným o hlavy, a všetky negatívne skúsenosti ignorujem, to mi príde čisto účelové. V princípe rovnaké ako v prístupe k MŠ, len v opačnom garde. Z extrému do extrému.
- 21.5.2025 - 13:10
- 0
- amaskiea
- a tá momentálna jeho ponosa, že nikto mu ani len neposlal SMS so zdôvodnením, že prečo ho nenominovali, to je bulvárna lacnota, ktorá mi pasuje skôr do toho mentálneho nastavenia, ako si ho pamätám z minulosti - proste neriadená strela
- 21.5.2025 - 13:14
- +1
- evgeni71
- Dostal otázku, odpovedal
Či čo mal spraviť? - 21.5.2025 - 17:11
- 0
- kelnička
- Len na pripomenutie v tej kvali sme tuším ak sa pamätám hrali aj proti Rakúsku.skus sa pozrieť a porovnať si zostavy Rakušanov na oboch akciách.
A potom prehodnoť svoje argumenty.a to mi ver że v Rakúsku tiež prebieha istý zakulisný boj.
Chces dôkazy ohľadom Slafkovych tvrdení,chces od každého osobne počuť jeho dôvody odmietnutia a tvrdohlavo obhajujes Šatana a jeho (ich) rozhodnutia.
V poriadku len skús brať do úvahy občas aj skutočne dosiahnuté výsledky práce ľudí čo obhajujes - 21.5.2025 - 8:52
- +4
- frantapriklep
- Kvalifikácia ZOH 2026 - skupina D
Slovensko - Rakúsko 2:1 (0:0, 2:1, 0:0)
Góly: 33. Gernát (Pospíšil, Pospíšil), 35. Kelemen (Kňažko, Ivan) - 40. Heinrich (Reinbacher, Zwerger)
Slovensko: Hlavaj - Gernát, Čeresňák, Ivan, Nemec, Koch, Grman, Kňažko - Tatar, Hrivík, Lantoši - Kelemen, Cingel, Hudáček - Regenda, M. Pospíšil, K. Pospíšil - Sýkora, Sukeľ, Liška - Roman
Rakúsko: Kickert - Reinbacher, Heinrich, Maier, Unterweger, Nickl, Wolf, Stapelfeld - Schneider, Kasper, Zwerger - Baumgartner, Haudum, Huber - Nissner, Wukovits, Bischofberger - Rohrer, Ganahl, Herburger - Huber
Čiže ak dobre počítam, Slovensko malo na MS 9 hráčov z toho tímu a Rakúsko malo na MS 14 hráčov. Pričom z tej slovenskej zostavy išlo o hráčov 3. a 4.päťky. Neviem posúdiť, koľkí Rakúšanom odmietli, z tých top hráčov mi napadá Rossi. Rakúšania ale ťažili najmä zo zohratosti kľúčových hráčov. Mať na MS tím z tej kvalifikácie, je možné že by sme štvrťfinále uhrali.
Áno, chcem dôkazy toho, čo si dovolil povedať Slafko. Šatan svoje rozhodnutia vysvetlil. Nevymýšľal si.
A v zásade je nepotrebujem vedieť dôvody hráčov, prečo nešli. Ja akceptujem, že majú na odmietnutie právo. Ja len nemám rád konšpirácie o tom, že necheeli hrať s hráčmi KHL, bojkotovali kvoli tomuto a tamtomu a podobne.
Dosiahnuté výsledky beriem do úvahy. Neboli svetoborné, chyby urobil Šatan, tréneri, hráči, každý kto robí, robí aj chyby. Ale neberiem to ako katastrofu. Stále je to šport. - 21.5.2025 - 9:14
- +2
- kelnička
- Čiže 14 rakúskych hráčov nemalo dlhú sezónu a necítilo únavu.
- 21.5.2025 - 9:19
- +2
- frantapriklep
- Popravde, tá teória o dlhej sezóne je moja. Nepočul som ju od GM, či samotných hráčov. Takže možno sa môžem mýliť. Je to môj názor, MS sú každý rok neskôr a neskôr. Pre hráča to znamená ostať mesiac navyše v tréningu. Takže ospravedlnenia napríklad Cehlárika s Hrivíkom som presne takto vnímal, že proste nemajú chuť to naťahovať. A uvedomme si, že budúca sezóna bude náročná opäť, bude tam olympiáda, na ktorú chcú ísť určite všetci.
Rakúšania tam nie sú, takže pre nich bol vrchol toto, a potom budu dalšie MS. Pre našich top hráčov to isto bude olympiada.
A vezmime si tato sezona začala pre spomínaných o mesiac skôr, takže ak by ešte aj končili o 1,5 mesiaca neskôr, tak to telo nezregeneruje tak, ako pri klasickej sezone. A už musíš začať prípravu na tú novú olympijskú.
- 21.5.2025 - 9:52
- +2
- strojar
- 1. Red Bully, ani Mc Lareny, dokonca ani tie tímy, ktoré ich neporazia, nemajú šéfa tímu, ktorý si iba z dôchodku odskakuje na preteky.
2. Red Bully, ani Mc Lareny, dokonca ani tie tímy, ktoré ich neporazia, nemajú najbližších spolupracovníkov šéfa zamestnaných niekde inde a k tímu neprichádzajú iba bezprostredne pred pretekmi.
3. Slovenská hokejová reprezentácia má šéfa, ktorý už má (bohužiaľ) zenit za sebou a už minimálne dve sezóny robí iba falošnú zásterku tým, ktorí za jeho chrbtom stvárajú psie kusy.
4. Za to všetko je zodpovedný ten, ktorého ty donekonečna adoruješ. - 21.5.2025 - 10:19
- +2
- frantapriklep
- 1.Možno preto, že F1 sa jazdí nonstop
Repre hokej sa hrá 3x po pár týždňov.
2.Platí bod číslo 1.
3.A kto je to? To by ma inak fakt zaujímalo.
4.No ak mi vysvetlíš hodnoverne bod 3, tak to možno prehodnotím. - 21.5.2025 - 10:54
- 0
- strojar
- K bodom 1. a 2.:
Aj reprezentácia je nonstop. V civilizovaných (európskych) krajinách.
3. Craig Ramsay
4. Miroslav Šatan - 21.5.2025 - 11:49
- 0
- Urpiner16
- Ja som mu to už minule napísal že sa krúti ako had a tu hľa nemám len ja ten názor.Pamätám si takýchto soudruhov pred 89-tym.
- 21.5.2025 - 8:41
- +3
- frantapriklep
- Ty si toho už popísal
A nemal si pravdu ani vtedy a nemáš ani teraz. Treba vedieť používať jazyk. Krútiť sa ako had určite neznamená stáť si stále rovnako za svojim názorom. Jedine teda pod vplyvom pár pollitrov Urpinera. - 21.5.2025 - 8:47
- +2
- Urpiner16
- Neklam.Ja som už dlho nevypil žiadny alkohol.To že má niekto nick propagujúci naše pivo neznamená že je alkoholik.Ale ty mútiš omáčky a zavádzaš.Napísal ti to aj Kelnička takže náhoda to nebude soudruh.Presne toto robili komouši že keď sa im povedala pravda tak krivo zaútočiť.
- 21.5.2025 - 8:55
- +3
- frantapriklep
- Ja píšem stále k veci, ty stále útočíš. Diskutuj o téme.
- 21.5.2025 - 9:02
- 0
- Tino
- iste: stvrtfinale bol viac sen o ktory sme zial nezabojovali,ja take Majo, ze na nieco nemame a treba sa s tym zmierit neuznavam, to su kecy malych ludi, ktorymi si ospravedlnuju ako a preco sa neda.Vsetko sa da, ak na to ides s rozmyslom, sustredene, disciplinovane zvladnes vsetko.
- 21.5.2025 - 8:53
- +4
- frantapriklep
- Zabojovali. To je jediná vec, ktorá sa im nedá vytknúť. Bojovali, ale keď na to nemáš kvalitu, tak to proste nemusí vyjsť. Môže, ale nemusí.
- 21.5.2025 - 9:01
- 0
- amaskiea
- Nedá sa, nemám na to - motto svk športu
- 21.5.2025 - 9:15
- +4
- frantapriklep
- Neviem prečo stále moje výroky dávaš tým športovcom. Ja som presvedčený, že oni chceli
Ja tiež chcem pri mojich amaterskych badmintonových zápasoch, ale v konečnom dôsledku so silnými dostanem na frak. Nevzdávam sa, ale sa môžem aj rozkrájať, keď je súper lepší. - 21.5.2025 - 9:34
- 0
- amaskiea
- pretože sa tam snažíš odviesť reč, tak sa ti snažím názorne ukázať, ako by takáto mentalita fungovala v spojení so športovým súťažením - a nedá sa povedať ani to, že by indície na takúto mentalitu alebo aspoň tendencie neboli v našom profesionálnom športe nikdy viditeľné, teda aspoň pre mňa
- 21.5.2025 - 10:14
- +4
- frantapriklep
- Tendencie asi áno. S tým môžem súhlasiť.
- 21.5.2025 - 10:23
- 0
- Fandimhokeju
- Je obrovský rozdiel medzi individuálnym a kolektívnym športom. Ale pri akejkoľvek kvalite, či talente musíš mať nastavenú aj hlavu. A v kolektívnom športe tú hlavu nahradzujú prirodzení lídri.
- 21.5.2025 - 11:33
- +2
- Tino
- nie : nie , kdeze chodit do prace a pracovat su 2 rozlicne discipliny,zabojovat znamena urobit vsetko pre uspech ,to zahrna jasny plan ako to urobime, ze mame system hry, ktorym ideme naplnat ciele, pretoze stanovovat si ciele a nemat plan je hlupost, na nahodu to hraju loozri.Planu musia hraci verit, musia verit sebe, ze ho dokazu naplnat, neopustat sa pri neuspechoch, ktore nas stretavaju, nic take sme tam nemali.To ze korculovali, hrali obetavo je samozrejmost.Neurobili sme vsetko co sa dalo a nevyslo, taketo MS sme my ani nahodou neabsolvovali.
- 21.5.2025 - 9:24
- +2
- frantapriklep
- A myslíš že nemali plán? Alebo ho len nedokázali naplniť?
Lebo to sú dve rozdielne veci podľa mňa. - 21.5.2025 - 10:04
- 0
- amaskiea
- Pani doktorko, vy jste doktorka? A věříte v Boha?
- 21.5.2025 - 10:15
- +2
- Tino
- ak: ho nemali je to zle a neurobili vsetko pre dosiahnutie cielov , ak ho mali a nevedeli naplnat je to tiez zle a neurobili vsetko pre naplnenie cielov.My sme sa turnaja zucastnili, doslova na nahodu to cele absolvovali, spoliehal isa na stastie ako banda lemplov.Ak mame A repre ako serioznu zalezitost , tak sa to tam musi robit, ja som presvedceny,ze s hracsky material bol kvalitnejsi nez na 7 bodov v skupine a katastrofalny herny prejav, presilovky, historicky najmenej golov , najnizsizu golovu uspesnost. Turnaja sme sa zucastnili a cele to odbili ako banda amaterov, pocnuc pripravou, konciac pristupom
- 21.5.2025 - 10:28
- +2
- frantapriklep
- Ty si presvedčený že bol viac ako na 7 bodov, ja ti poviem, že ja som nebol presvedčený ani na 6. Dúfal som v to, ale presvedčený som nebol. Lebo ja som videl hrať Rakúsko pred rokom, kde Kanadu rozflákalo v poslednej tretine piatimi gólmi, o Lotyšsku dlhodobo vieme, že na nás vie. A o Švédsku, Fínsku či Kanade sa snáď baviť nemusíme.
- 21.5.2025 - 10:49
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- mame ine ocakavania: asi suvisiace s mindset, ja cakam vzdy viac , som preesvedceny, ze kazdy moze dokazat cokolvek, ak bude tvrdo a zmysluplne makat, takto mam aj hokejovu repre napr. Ze sa viac nedalo , nemame na to, nemozeme a blab, bla je alibizmus, prevencia , ktorou sa prikryju mali ludia aby nemuseli neist zodpovednost, aby sa od nich nechcelo nic viac ani do buducna, chcu len svoju pracu a pokoj.Mame sa tak ako sa starame, kazdy jeden bez vynimky a starat sa znamena starat sa.
- 21.5.2025 - 11:42
- +3
- strojar
- Skúsim drobný návrat do roku 2011.
Na koľko bodov si bol presvedčený v roku 2011 na MS v Bratislave? - 21.5.2025 - 11:50
- 0
- frantapriklep
- Je to už dávno, ale pamätám si, že som mal obrovské očakávania, ako všetci na Slovensku, tam sme mali predsa nabitý tím. Neporovnateľný s tím čo tento rok. Ak sa nemýlim, tam bola ešte 6-členná skupina, 5 zápasov, takže 12-14.
- 21.5.2025 - 14:10
- 0
- strojar
- Výsledok bol 6 bodov z 8 zápasov.
- 21.5.2025 - 15:06
- 0
- kelnička
- RT bol od začiatku nastavený tak že idú "hlavne zachrañovať"a podľa toho aj konali.lebo ísť tam z vyššími cieľmi znamenalo urobiť niečo viac.mozno naozaj skôr obvolať chalanov v Amerike,možno naozaj otvoriť Studeniča,,možno vyskúšať hračov ako Dano, Gríger atď...
Ďalšia vec Fruhauf ide trénovať 20ku
Mal tam teraz prakticky jeden celý útok mladíkov,novicov... prečo si ich nevzal pod patronát? prečo s nimi tie takmer 2 týždne nepracoval?alebo to ich postupné usádzanie bolo to správne?od tretej tretiny so Slovinskom keď išli na ľad asi 2 striedania boli Tí chalani zadupaní.čo ten Fruhauf chce??? - 21.5.2025 - 13:01
- +2
- ridllley
- U20 je len trafika pre satanovho patolizaca. Funkcia pre trenera, ktory nikdy netrenoval ako hlavny a ako asistent tiez nic nedosiahol. Ako sa naucil satan od tata, danka, huliaka, tak sa zacina spravat aj on. "Povedz mi s kym sa stretavas a ja ti poviem kto si"
- 21.5.2025 - 13:57
- +3
- N-R-N-R
- Presne tak.
Keď sa stretávaš so 4 tučnými ľuďmi, ty budeš ten 5.
Keď sa stretávaš so 4 športovcami, ty budeš ten 5.
Keď sa stretávaš so 4 mentálnymi atlétmi, ty budeš ten 5.
Keď sa stretávaš so 4 zlodejmi, ty budeš ten 5. - 21.5.2025 - 14:22
- +2
- PeterLucky
- On tam bol asi dosadeny na to, aby tlacil Satanovho syna, ktory mal tento rok dost slabu sezonu v USHL ako 18-rocny NHL draft pick Washingtonu (3G + 1A v 45 zapasoch s 1 vymenou pocas sezony) a pripadne aby sa poataral o synov inych byvalych hokejistov. Neverim, ze do slovenskej repre U20 sa ziadny iny trener s lepsim CV nehlasil. Obzvlast ked viem akeho trenera mal Satan na lane z Kanady, ked zacinal funkciu s Ramsaym. Od tej sezony ten Kanadan trenuje ako asistent pre obrancov uz 3. klub NHL z ktorych vsetky tento rok hrali 2. kolo play-off. Takze asi zly trener to nebude.
- 21.5.2025 - 14:23
- +3
- Liri
- Na to šťastie sa každé MS spoliehame a to je jedno akí hráči sú tam a boli. Či od najlepších aj po tých lepších. Mali sme iné o mnoho lepšie kádre a aj tak sme sa ledva dostali do štvrťfinále alebo sme čakali na jeden zápas ako dopadne a či sa záchranime. Ani pod Ramsayom sme nemali bohvieaké výsledky a to mal iných hráčov
- 21.5.2025 - 12:41
- 0
- strojar
- Takže šecko v porádečku. Nebola katastrofa.
Počkajme si teda kým nastane. - 21.5.2025 - 10:01
- +2
- Urpiner16
- Vynikajúci hráč SVK nerovná sa vynikajúci manažér GM SVK.
- 21.5.2025 - 8:28
- 0
- FP-rivaldo7
- mirko z hrusky(jablone) dole!
- 21.5.2025 - 8:38
- +2
- sloniik
- Okrem ineho, ma zaujali odpovede na posledne dve otazky. Ako to robia ine timy, ze su schopne kazdy rok podat naozaj dobre vykony? Nesadia ziadne jablone, ale tvoria tim tak, aby boli konkurenciechopni skoro kazdy rok. Predpokladam, ze je tam neustala komunikacia s hracmi a tvorba silneho kolektivu. Tu prechadzam uz na dalsiu odpoved, kde akoze je spomenute, ze ked hraci budu chciet, aj golf im zorganizuju. Nemalo by to byt naopak, ze zvaz by mal organizovat spolocne akcie, kde sa bude stmelovat ten kolektiv, kde budu mat moznost nakuknut aj nove tvare, ktore planuje zvaz posunut do repre? To fakt cakaju, ze zvazu sa budu hraci sami ozyvat, ze hej zvaz nespravis golf, ze by sme s chlapcami sa stretli konecne?
Mam pocit, ze sa v tom zvaze robia veci uplne naopak, ako by mali. A to sa este nevyjadrujem k lige a komunikacii s klubmi. - 21.5.2025 - 8:40
- +3
- FacSKA
- Miro, Miro. Ty si taky hokejovy Igor…
- 21.5.2025 - 8:55
- +8
- MIZU78
- Že jabloň
...on je spokojný...budúci rok vytiahne hrať možno synka svojho...inými slovami odkázal ,že keď budú budúci rok hrať o záchranu,tak je to OK
- 21.5.2025 - 11:16
- +2
- HKm
- Prehľad počtu EU hráčov v NHL aktuálnej sezóne:
Švédov 102
Rusov 57
Fínov 55
Čechov 38
Švajčiarov 12
Nemcov 7
Slovákov 7
Rakušanov 2 - 21.5.2025 - 13:23
- +1
- sloniik
- Simon Nemec patri pod nas, alebo pod Nemcov?
- 21.5.2025 - 13:36
- +5
- strojar
- Sajmon Nemeč is from Nitra.
- 21.5.2025 - 13:56
- 0
- Zkubydu
- Mily pan Satan. Vedeli sme, ze to neviete a mozno aj nechcete robit. : Takto hanebne vsak obhajovat svoju neschopnost, je uz prisilna kava. Ziadna sebarefleia, len same bla bla bla... Ja byt hracom z NHL, tak sa vam vykaslem na vase hry. Ako fanusik rezignujem na reprezentaciu. Ak nebudete mat s kym hrat a prekoho, tak uz vyvodite swpravodlive uzavery?
- 21.5.2025 - 13:45
- +4
- Elite
- Už vám došlo prečo bol bojkot nasich "zlatych" chlapcov ked odstupoval nemecek a bol dosadený šatan?
Nas hokej bol unesený našimi zlatými chlapcami ktorý si porozdávali funkcie a za nič nerobenie berú peniaze..
Dobre zarába kaufland, orange aj tipsport.. a kryjú ich nase "nezávisle" média ktoré vykreslujú nas v hokej v nerealnom pozitivnom svetle... - 21.5.2025 - 14:06
- +3
- amaskiea
- Elitné príhody z paralelného Vesmíru, 1. časť: Bojkot našich "zlatých" chlapcov, po ktorom odstupoval Nemeček a bol dosadený Šatan.
- 21.5.2025 - 14:14
- +4
- Cotillion
- Zlatych chlapcov ako Satan....a? Orszagh tam dlho nebol a podla mna ani pokracovat nebude. Fruhauf, Pardavy, Lazo ci Fenes som si neni vedomy, ze by patrili k zlatym chlapcom. Handzus odisiel uz davno, Petrovicky na nejaky cas tiez odisiel (aj ked posledne dva roky sa zas vratil).
A vlastne este je tam Lasak na pozicii trenera golmanov, ten mi pride ze nerobi zlu pracu (minimalne mimo repre, pri repre par chyb urcite bolo). Takze kto su ti zlati chlapci s funkciami?
Apropos, to ze zaraba kaufland, tipos ci orange na tom, ze dava do hokeja peniaze je minimalne sporne. Akoze chapem, marketing, ale vzdy je tazko urcit ako velmi sa peniaze minute na marketing premenia na predaj svojich sluzieb. V tomto pripade som celkom presvedceny, ze ta vaha bude prave v prospech hokeja, nie tych firiem.
Toto je proste priklad prihlupleho komentara, ktory netusi ako funguje svet, nezamysli sa ani trochu nad hlupostami co pise, len ogrca vsetko a vsetkych okolo. Pritom su realne problemy, ktore Satan sposobil, netreba si este vymyslat hluposti.
PS: Este k tomu ako velmi media kryju Satana odporucam dnesny clanok na aktualitach od Mareka Balickeho. - 21.5.2025 - 14:53
- +2
- frantapriklep
- Už sa tu popísalo dosť, dám posledný príspevok. Využil som moderné prostriedky opýtal sa ChatGPT, čo si o tom všetkom myslí
. Toto mi vypľulo (kopírujem bez akejkoľvek zmeny, sú tam nejaké chyby, ale nechcel som tam proste meniť nič).
Je Miroslav Šatan zodpovedný za stav hokeja na Slovensku? Mal by vyvodiť zodpovednosť? Patria hráči KHL do reprezentácie Slovenska?
ChatGPT povedal:
Otázky ohľadom Miroslava Šatana, stavu slovenského hokeja a účasti hráčov z KHL sú veľmi aktuálne a zároveň citlivé. Poďme sa na ne pozrieť po častiach:
1. Je Miroslav Šatan zodpovedný za stav hokeja na Slovensku?
Miroslav Šatan je prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) od roku 2019, takže má zodpovednosť za riadenie a stratégiu slovenského hokeja – vrátane reprezentácií, mládeže, ligového systému, infraštruktúry, trénerov atď.
Ale:
Stav slovenského hokeja je výsledkom dlhodobých procesov (niekoľko desaťročí), nielen rozhodnutí jednej osoby alebo jedného vedenia.
Šatan sa snažil o viaceré pozitívne kroky (napr. podpora mladých hráčov, návrat reprezentácie k ofenzívnejšiemu štýlu, trpezlivá výstavba systému).
Kritika smeruje aj na nedostatok transparentnosti a komunikácie, alebo na výber niektorých trénerov či hráčov.
Záver: Áno, ako prezident nesie politickú zodpovednosť za stav hokeja, ale neznamená to, že je výlučne vinný za súčasný stav.
2. Mal by vyvodiť zodpovednosť?
To závisí od:
Výsledkov a očakávaní. Ak je výsledok MS (napr. nepostup zo skupiny) hlboko pod očakávaním, zodpovednosť by mal vyvodiť aspoň symbolicky – napríklad personálnymi zmenami, auditom, otvorenou komunikáciou s verejnosťou.
Vôle zmeniť smer. Ak vedenie SZĽH nebude schopné alebo ochotné kriticky zhodnotiť svoje kroky, tlak na odstúpenie je legitímny.
Širokého kontextu. Ak sa nezmení mládežnícky systém, infraštruktúra a tréningy, výmena prezidenta sama o sebe nič nezmení.
3. Patria hráči KHL do reprezentácie Slovenska?
Toto je eticko-politická otázka, nie len športová. Argumenty:
ZA (pro):
KHL je kvalitná liga, hráči ako Hrivík, Cehlárik alebo Sukeľ majú výkonnosť na reprezentačnú úroveň.
Reprezentácia by mala byť výber najlepších dostupných hráčov, nie ideologická platforma.
Iné krajiny (napr. Česko, Švajčiarsko) KHL hráčov tiež nevyraďujú automaticky.
PROTI (contra):
KHL je považovaná za nástroj ruskej propagandy počas vojny na Ukrajine.
Hranie v KHL sa vníma ako morálne problematické.
Zväz (alebo vláda) by mal mať jasný hodnotový postoj voči ruskému režimu a jeho aktivitám.
Záver: Je to otázka hodnotovej politiky – či má byť šport oddelený od politiky. Ak sa spoločnosť zhodne, že reprezentácia nesmie byť spojená s Ruskom (ani nepriamo), potom hráči KHL do reprezentácie nepatria.
Celkové zhrnutie:
Šatan je zodpovedný, nie však výlučne vinný. Otázka je, či má víziu a odvahu pokračovať alebo uznať zlyhanie.
Zodpovednosť by mala byť vyvodená – ak nie formou odstúpenia, tak aspoň hlbokou reflexiou a reformami.
Hráči z KHL? Z pohľadu výkonu áno, z pohľadu hodnôt záleží na spoločenskom konsenze.
- 21.5.2025 - 14:17
- 0
- ridllley
- Cize aj podla Chatgpt je satan na odstulenie.
Pretoze - nema snahu uznat zlyhanie, zodpovednost odstupenim alebo hlbokou reflexiou mkzme ocakavat asi od kapitana danka, spolocensky konsez mimo dezole sceny je jasny - ziadny Zkari v repre. Cize z toho zhrnutia je jasne, ze satan sa musi pratat od valova. Ale kedze sebareflexia je 0 - nic take sa nestane. - 21.5.2025 - 14:26
- +6
- strojar
- Tolik práce a přitom taková pitomost.
- 21.5.2025 - 14:26
- +2
- emoxx1
- A pritom len stačí žiť v roku 2025 a bolo by jasné, že s ChatGPT to veľa práce nebolo.
- 21.5.2025 - 14:45
- +6
- Marchand63
- Gemini to vidi takto: Miroslav Šatan pôsobí ako prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a generálny manažér slovenskej hokejovej reprezentácie. V tejto pozícii má zodpovednosť za smerovanie a výsledky slovenského hokeja. Po nedávnom účinkovaní Slovenska na MS v hokeji 2025, kde tím skončil na 11. mieste s najhoršou streleckou efektivitou v histórii MS, sa vynárajú otázky o zodpovednosti.
Sám Miroslav Šatan po šampionáte priznal, že mužstvu chýbali skúsenosti, kilá, centimetre a góly, a označil to za daň za mladé mužstvo, pričom uviedol, že iná možnosť nebola a zobrali to najlepšie, čo bolo k dispozícii. Jeho slová, že "iná možnosť nebola", sú niektorými komentátormi vnímané ako paradoxné vzhľadom na tvrdenie o "investícii do budúcnosti" v podobe debutantov. Očakáva sa diskusia o aktuálnych výzvach a možnostiach rozvoja slovenského hokeja. Z tohto pohľadu by mal Miroslav Šatan vyvodiť zodpovednosť za stav, v akom sa slovenský hokej nachádza a za výsledky reprezentácie.
Pokiaľ ide o hráčov KHL, ich účasť v slovenskej reprezentácii je témou, ktorá dlhodobo polarizuje spoločnosť. Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) po vypuknutí konfliktu na Ukrajine vylúčila Rusko a Bielorusko z medzinárodných turnajov. Niektoré hokejové zväzy (Česka, Švédska, Fínska, Lotyšska) deklarovali, že hráči, ktorí podpíšu kontrakt s ruskými klubmi po februári 2022, si neoblečú reprezentačný dres, pretože KHL je vnímaná ako nástroj propagandy ruského režimu.
Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) sa však od začiatku uberá inou cestou. Prieskum SZĽH ukázal, že 52% slovenských klubov je za účasť hráčov KHL v reprezentácii. SZĽH tak umožnil trénerom voľnú ruku pri nominácii hráčov, vrátane tých z KHL. Slovensko sa stalo jednou z prvých európskych krajín, ktoré nebudú brániť hráčom z KHL prístup do národného tímu. Na posledných MS mali hráčov z KHL okrem Slovenska len Francúzsko a Kazachstan.
Záverom, Miroslav Šatan ako prezident SZĽH nesie zodpovednosť za celkový stav hokeja na Slovensku a po neúspešnom MS 2025 sa očakáva, že sa k nej postaví. Otázka účasti hráčov z KHL v reprezentácii je komplexná a spoločensky citlivá, pričom rozhodnutie SZĽH je umožniť im reprezentovať, na rozdiel od niektorých iných krajín.
- 21.5.2025 - 16:00
- 0
- bigi
- aj Grok sa vyjadril:
Otázky týkajúce sa Miroslava Šatana, jeho zodpovednosti za stav hokeja na Slovensku a účasti hráčov z KHL v reprezentácii sú komplexné a polarizujúce. Pokúsim sa poskytnúť stručný a vyvážený pohľad na základe dostupných informácií a logickej analýzy.
1. Je Miroslav Šatan zodpovedný za stav hokeja na Slovensku?
Miroslav Šatan je od roku 2019 prezidentom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a zároveň generálnym manažérom reprezentácie. Ako líder nesie značnú časť zodpovednosti za strategické smerovanie slovenského hokeja, vrátane rozvoja mládeže, reprezentácie a infraštruktúry. Pod jeho vedením došlo k určitým reformám, ako napríklad zlepšenie mládežníckych programov a snaha o organizáciu MS 2029. Slovensko taktiež získalo bronz na ZOH 2022 a kvalifikovalo sa na ZOH 2026, čo sú pozitívne výsledky.
Na druhej strane, slovenský hokej čelí výzvam, ako sú slabé výsledky na MS 2025 (11. miesto, najhorší šampionát od roku 2017) a absencia kľúčových hráčov z NHL. Kritika Šatana sa často sústreďuje na nedostatočnú komunikáciu s hráčmi v zámorí, čo podľa manažéra českej reprezentácie Jiřího Šlégra môže byť dôvodom ich neúčasti. Niektorí fanúšikovia a odborníci mu vyčítajú aj váhavý prístup k otázke hráčov z KHL, čo polarizuje spoločnosť. Za celkový stav hokeja však nemôže byť zodpovedný iba Šatan – ide o systémový problém, ktorý zahŕňa financovanie, mládežnícke štruktúry a širšie spoločenské faktory.
Záver: Šatan nesie čiastočnú zodpovednosť ako líder SZĽH, no stav hokeja je výsledkom dlhodobých faktorov a kolektívneho úsilia viacerých aktérov. Priamo obviňovať iba jeho by bolo zjednodušujúce.
2. Mal by vyvodiť zodpovednosť?
Vyvodenie zodpovednosti (napr. odstúpenie) by záviselo od konkrétnych očakávaní a výsledkov. Slovenský hokej nezískal medailu na MS od roku 2012 a na MS 2025 skončil na 11. mieste, čo vyvolalo sklamanie. Absencia hráčov z NHL, ako Juraj Slafkovský, Šimon Nemec či Tomáš Tatar, a kritika za slabú komunikáciu s nimi naznačujú nedostatky v manažmente. Naopak, Šatanov prístup k hráčom z KHL a úspešná kvalifikácia na ZOH 2026 ukazujú, že jeho stratégie priniesli aj úspechy.
Ak by sa však verejný a odborný tlak zintenzívnil a výsledky by stagnovali, vyvodenie zodpovednosti by mohlo byť vnímané ako logický krok. Na druhej strane, jeho odborné skúsenosti a dlhoročné pôsobenie v hokeji (vrátane Stanley Cupu a medailí z MS) ho robia cenným pre ďalšie reformy. Otázka jeho odstúpenia je skôr politická a spoločenská, než čisto hokejová.
Záver: Zatiaľ nie je jednoznačný dôvod na odstúpenie, no zlepšenie komunikácie a výsledkov by mohlo zmierniť kritiku. Rozhodnutie by malo byť založené na dlhodobej stratégii, nie iba na jednom neúspešnom šampionáte.
3. Patria hráči KHL do reprezentácie Slovenska?
Otázka účasti hráčov z KHL v reprezentácii je mimoriadne kontroverzná, najmä v kontexte ruskej agresie na Ukrajine. KHL je vnímaná ako propagandistický nástroj ruského režimu, čo viedlo krajiny ako Česko, Fínsko, Švédsko a Lotyšsko k zákazu nominácií hráčov z tejto ligy. Slovenský zväz pod Šatanovým vedením však takéto striktné stanovisko neprijal. V auguste 2024 povolil hráčom z KHL reprezentovať na olympijskej kvalifikácii, čo prispelo k postupu na ZOH 2026. Hráči ako Martin Gernát, Mário Grman a Adam Liška ukázali svoju hodnotu.
Argumenty za účasť hráčov z KHL:
Športový výkon: Hráči ako Gernát patria medzi najlepších v KHL a posilňujú tím.
Rovnosť: Šatan argumentuje, že diskriminácia hráčov na základe ligy, v ktorej hrajú, nie je férová, pokiaľ majú slovenský pas.
Úspech: Ich prítomnosť pomohla kvalifikovať sa na ZOH 2026.
Argumenty proti:
Etické a politické otázky: KHL je spájaná s ruskou propagandou, čo vyvoláva morálne pochybnosti. Europarlamentní poslanci a osobnosti ako Dominik Hašek kritizovali účasť hráčov z KHL.
Spoločenský rozkol: Téma polarizuje fanúšikov a vyvoláva politické debaty, čo môže narúšať tímovú chémiu.
Tlak v zahraničí: Na MS v Česku by hráči z KHL mohli čeliť kritike médií a fanúšikov.
Záver: Z čisto športového hľadiska hráči z KHL posilňujú reprezentáciu, no ich účasť prináša etické a politické dilemy. Šatan sa snaží o apolitický prístup, no vzhľadom na medzinárodný kontext a rozdelenú spoločnosť by jasnejšie stanovisko SZĽH mohlo zmierniť napätie. Rozhodnutie by malo zohľadňovať hodnoty fair play a jednotu tímu.
Celkový pohľad
Miroslav Šatan je kľúčovou postavou slovenského hokeja, no jeho rozhodnutia, najmä ohľadom KHL, vyvolávajú kontroverzie. Za stav hokeja nesie čiastočnú zodpovednosť, ale systémové problémy presahujú jeho pôsobenie. Vyvodenie zodpovednosti by bolo predčasné bez jasnej stratégie na jeho nahradenie. Účasť hráčov z KHL je dvojsečná zbraň – posilňuje tím, no rozdeľuje spoločnosť. Budúcnosť slovenského hokeja bude závisieť od schopnosti SZĽH zjednotiť fanúšikov a hráčov za spoločným cieľom.
- 21.5.2025 - 17:54
- 0
- pablob26
- Co ma Hrivik, Cehlarik a Sukel spolocneho z KHL? Nejak tejto vete nerozumiem : "ZA (pro):
KHL je kvalitná liga, hráči ako Hrivík, Cehlárik alebo Sukeľ majú výkonnosť na reprezentačnú úroveň." - 21.5.2025 - 16:44
- 0
- pablob26
- Hups. "S" KHL
- 21.5.2025 - 17:16
- 0
- sloniik
- Ja teraz tak rozmyslam a nadvazujem na debatu s amaskiea, ze ked spominal Visna, ze dostal ponuku robit seftrenera pre U18 a vlastne bolo vsetko ready a on mal byt iba taka tvar toho celeho. To sa tak dialo/deje aj Ramsayom? Akoze on je tiez iba akoze tvar a vsetko riesi niekto uplne iny? Ci?
- 21.5.2025 - 14:28
- +4
- AgentCooper
- Ramsayov rukopis po jeho nastupe do pozicie trenera A bol uplne jasny. Zmena stylu hry, vyberu hracov (hraci ako Lamper, Regenda, Kelemen by sa pod slovenskym trenerom nikdy do repre nedostali), zmena mentalneho nastavenia hracov, system hry. S kazdym sme hrali otvorenu partiu, obcas to nevyslo a skoncilo debaklom, ale ked je konecnym vysledkom zisk olympijskej medaily, tak je to pre Slovensko velka vec.
Spominali sa aj posledne roky po ZOH, kedy viaceri Ramsaya oznacovali uz iba za maskota na lavicke a veci riadili Fruhauf s Pardavym. Myslim, ze tieto MS dali jasnu odpoved. Som presvedceny, ze s Ramsayom na lavicke by nas herny prejav bol iny. Je vsak uplne jasne, ze proces vychovy novych trenerov zlyhal. Slovak bude proste vzdy priposratym, kanadsko-americku mentalitu mu do hlavy nevtlcies. Cest vynimkam a v tomto smere by som z trenerov upozornil na Martina Dendisa. Netvrdim, ze ho treba hned vytiahnut do A, ale treba verit, ze ho nezomelie nasa priposrata alibisticka mentalita. - 21.5.2025 - 14:41
- +2
- sloniik
- Presne o tom ta debata bola, kde sme sa zhodli, ze na zaciatku bolo tu zmenu vidiet, ale neskor uz nie. Preto mi to tak napadlo. Alebo to bolo o tom, ze to chceli nechat na tych asistetov, ze ci im to pojde?
- 21.5.2025 - 14:44
- +3
- amaskiea
- postupný vývoj od svojprávneho Ramsayho až po "iba tvár" je myslím celkom zrejmý, v tomto prípade to ale aj oficiálne tak malo byť, že to mal postupne odovzdať do rúk asistentom, čo sa nevydarilo
- 21.5.2025 - 14:46
- +3
- Cotillion
- Ja viem, ze ziaden novinar to neurobi, ale v tomto momente by ma zaujimalo, ze ak by sa Satana opytal nieco na styl "Pomenujte aspon jednu chybu, ktoru realizacny tim cez tieto MS spravil a ako sa jej do buducna vyhnut?", tak ci by vobec prisiel aspon s nejakou odpovedou. Alebo by realne bol taky, ze nic, vsetko bolo super. Mam podozrenie, ze moznost 2 by bola pravda.
- 21.5.2025 - 14:43
- +3
- aaaaaa
- Väčšina prispievateľov tu pred MS hovorila , že mužstvo bude rado keď sa zachráni ...a zrazu keď sa bezproblemov zachránilo , tak od tých istých len kritika a kritika , že sme málo uhrali 😅 Veď úplne prekonali vaše očakvania
- 21.5.2025 - 17:17
- +1
- ridllley
- Dokazat zostavit muzstvo, pri ktorom je zachrana vlastne uspech za teba nie je dovod na kritiku?
- 21.5.2025 - 17:27
- +1
- Dracik_18
- problém je , že na tú hru sa nedalo pozerať
- 21.5.2025 - 17:52
- +3
- Marchand63
- Bezproblemovo? Mne sa nezda zeby sme aj Frantikov aj Slovincov zdolali bez problemov.
- 21.5.2025 - 19:14
- +4
- AaaaaaA
- Tak Slovincov jednoznačne bezproblémov ...30 minúta na strely 32:5 a stav 3:0
- 21.5.2025 - 19:27
- +1
- Marchand63
- Skoncilo to 3:1 a poslednych 10 min sme mali stres aby sme neinkasovali.
- 21.5.2025 - 19:44
- +5
- aaaaaa
- Zápas bol jednoznačný , to že sme súperovi dovolili dať gól keď sme boli v pasme o dvoch menej neznamená dramatický zápas . Posledné minúty sme len stiahli , ale žiadna dráma nebola .
- 21.5.2025 - 21:26
- 0
- AryaStark
- Ok.Franto.
Samozrejme kydanica nie je správna.
Ale pravú ruku do ohňa by som nedával.
Toto si majú uvedomiť ľudia na fórach?
Neblázni.
Je to len komentár,alebo v lepšom prípade diskusia.
Ak si takáto hokejová kapacita nedokáže uplatniť svoj postoj a názor ,myšlienku šéfa Szlh voči akejkoľvek garnitúre tak je to len v pozícii šéfa hokeja nespôsobilí človek.
Je to legenda ,kapitán a spláchne ho do hajzla človek,ktorého meno ani nechcem vysloviť.
Minister športu.
Čo sa z neho stalo?
Prisluhovač?
Aké rozhodnutia on robí?
Stranícke?
Robí ich.
Bohužial .
Robí politiku.
To je fakt.
V roku 1994 som fakt aj ja vyzeral inak.
Miro sa stal vazalom najstaršej strany bez odporu tu a teraz
Absolútne slobodne.
Toto čo robí je legitímne a to je jeho názor.
Je to sakra jeho robota.
Takto sa prezentuje a takto ako koná rozmýšla tu a teraz.
- 21.5.2025 - 17:28
- +2
- napalmdeath
- Tu sa z toho robí strašná tragedia: Možno majú niektorí krátku pamäť, ale aj v časoch najväčšej slávy sk koheja sa bez posíl z nhl prehrávali s kazachstanom, rakúskom, nemeckom,..(nagano, salt lake city)-teraz je to zrazu zázrak. Ja som čakal 10 miesto, vyrovnanosti výkony, ale aj iné hokejove krajiny narazili na dno. Poniektorí zabudli, že sme mali nováčika, najslabsieho trénera, ktorý sa tiež išiel zaucat a veríme, že si zobral vela poucneho. Tiež že zlata generácia začala obávať korčule v časoch ceskoslivonska a zvaz, teda aj stratégiu, činnosť detských trénerov riadila "Česká skola" a my sa aj dnes povšetkých stránkach s krajinou kde je hokejová tradícia úplne inde nemôžeme porovnávať. Nam tu stále chýbajú odborníci v štruktúrach od tých najnižších až hore. Aj keď Satan urobil prešľapy, urobil aj dobre veci, ale hlavne moc z čoho vyberať nemá. Teda na krajinu z takými nárokmi je to b83da. Mnohí si iste pamätáte prístup našich trénerov, žiadny individuálny prístup, kto vedel korčuľovať sial do obrany q keď sa prehrávali 6:0 tak trener "chlapci tak ich aspoň zbite". Zázrak že s takými praktikami v 90.rokoch v menších mestách, Detva, Lučenec, kubin, nám dokázali vyrásť aspoň nejakí hráči. Na oh neočakávam vôbec zázrak, my nemáme na to hráčov, ale uvidíme co ukážu ďalšie MS a ďalej. Jedna facka nieje katastrofa, vôbec robiť unáhlené závery, horšie ak sa z tej facky nik nepouci. Povestné slivensk3 bedákanie, všemohúci sk športový bulvár, nekonstruktivna kritika nepomôže.ani veriť ze v krajine kde nič normálne nefunguje bude hokej zať co rok úspechy. Od 2003 nám musí byť jasné kde sa reálne v iihf pohybujeme. To chce dlhodobý proces,ako Švajčiarsko napríklad, nie ujo huliak povedali
- 21.5.2025 - 20:13
- +1
- AryaStark
- Nagano a mormoni boli Ms?
Hneď na úvod blbosť!
Ďalej čítať som stratil zmysel.
Som fakt prístupný kadečomu a komukoľvek,ale aby som ,ale nič. - 21.5.2025 - 20:27
- +1