Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Sébastien Piché novou posilou Capitals

zdroj: Stanislav Souček
15.1.2020 12:26 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Prvoligový líder a najväčší ašpirant na postup do Tipsport ligy vystužil káder.


Novou posilou Bratislava Capitals sa stal kanadský obranca Sébastien Piché. 31-ročný hokejista prichádza na Slovensko po pôsobení v českom Chomutove. Štyri sezóny po sebe kráľoval nadnárodnej EBEL lige v drese Linzu, kedy bol najproduktívnejším obrancom súťaže. Prebiehajúcu sezónu začal v Pardubiciach. S českými "Pirátmi" mal uzatvorenú otvorenú zmluvu. V roku 2014 získal majstrovský titul s klubom Bolzano. Vlani pôsobil aj v Hradci Králové. O Pichého sa zaujímali aj v Tipsport lige, ktorú napokon odmietol.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


sebot

 

Tak tomu museli inak nalozit
15.1.2020 - 12:34
+18

Johny

 

Presne tak, museli mu riadne nakydať: „Sébastien za námi přišel, že má možnost odejít do zahraničí. My jsme o jeho služby stáli i pro zbytek sezóny, ale nabídce, kterou dostal, jsme nemohli konkurovat, proto jsme se dohodli, že vzájemně velmi prospěšnou spolupráci ukončíme,“ vysvětluje Miroslav Buchal.


15.1.2020 - 13:53
+16

Sunkafit

 

To uz co je ked takyto k nam idu do druhej
15.1.2020 - 12:34
+4

starosta

 

Ktovie, či nenazrie aj pod Urpín.
15.1.2020 - 12:42
+20

ŠimonKE

 

Určite sak capitals su ich farma
15.1.2020 - 12:43
+29

vlado.1989l

 

Budúci rok to bude asi opačne.
15.1.2020 - 13:11
+11

topska

 

nie su
15.1.2020 - 13:28
+1

ŠimonKE

 

Ja že sú keď si beru od nich hráčov a určite niečo zoberú aj do play off
15.1.2020 - 13:32
0

totik

 

nemozu, nie su farma
15.1.2020 - 14:06
0

Westbeast0

 

Hosťovanie na striedavý štart... A platí to ako pri prestupoch, sezónu bude musieť dohrať v klube v ktorom odohral prvý zápas po ukončení prestupového obdobia.
15.1.2020 - 15:16
+2

dufus

 

pokial sa jedná o bystricu a toho človeka tak platí to že neplatí absolútne nič ,ak bude treba určite sa nejaká špinavosť vymyslí
a ked bude jedna špinavosť málo ,vymyslí sa ešte nejaké chrapúnstvo
takže tak.....
15.1.2020 - 15:30
+16

bbiskra

 

Podla mna o chvilu nas bude mat v zuboch zase cele Slovensko (neopravnene)
15.1.2020 - 16:21
+7

emoxx1

 

Úmyselné nedodržanie prestupového termínu a obštrukciami vyradená DK až kým neskončila liga, lebo sa vedelo, že rozhodne v neprospech BB bolo neoprávnene?
Veď ste z toho urobilo neregulerny ročník.
Údajný útok Hričinu na Handzuša bolo neoprávnene?
Niekoľko sporných rozhodnutí na gól/negól (a že fakt ich nebolo málo) v prospech BB bolo neoprávnene?
Bohužiaľ, za vaše relatívne krátke účinkovanie v lige máte za ušami až až.
15.1.2020 - 16:48
+35

Danny23

 

Lebo sa vedelo?
15.1.2020 - 17:28
+3

emoxx1

 

Jasné, že sa vedelo. DK vydala jasné stanoviskom, že takéto konanie klubom neodporúča a bude ho považovať za porušenie súťažného poriadku. Na to pro hokej vydal právne stanoviskom, že to je v poriadku, ale to bolo nepodstatné, lebo rozhodovala DK a nie Pro hokej. Takže jasne sa vedelo, ako to DK posúdi, keďže na to kluby upozornila. Preto BB podávala v kuse námietky na jednotlivých členov DK čím ju "vyradila z prevádzky" až do skončenia ligy. Za mňa jedna z najväčších špinavostí čo sa v našom hokeji stala.
15.1.2020 - 17:56
+16

Westbeast0

 

Cize kolko titulov mame regulernych, jeden?
15.1.2020 - 17:46
+2

VladoBB

 

...podľa vševedka JUDr.emoxxa, určite ani jeden, dokonca by sme mali prehodnotiť oprávnenosť aj tých druhých a tretích miest...
Grcám z takýchto mudrlantov "ala Matovič"...
15.1.2020 - 20:05
+13

BlackCrow

 

Ty máš tiež jednoduché videnie sveta. Takých ako ty je tam u vás habadej.
15.1.2020 - 20:30
+12

TOPmanager

 

Hlavne si nepouzil na rozdiel od emoxxa1 ziadny padny argument.
15.1.2020 - 20:45
+21

nnestor

 

Ten vsevedko ta kamarat schoova do zadneho vačku
15.1.2020 - 21:04
+1

VladoBB

 

...kľudne aj do predného...
Tu na HP určite, lebo tu argumentujete spôsom "jedna babka povedala", alebo ako v prípade jeho (emoxxa) závisti voči BB, účelovo, anonymne vyťahovať a očierňovať klub a jeho vedenie v prostredí, kde sa to beztrestne ujme, ale hlavne vyvolá davovú histériu v hlavičkách senzáciechtivých či naivných čitateľov...

...žiaľ na Slovensku je to tak, že úspech jedného, plodí závisť a nenávisť u ostatných...

Treba sa vzdelávať a uvedomovať chlapci a bude vám lepšie v živote..
16.1.2020 - 6:15
+12

emoxx1

 

A čo teda nebolo ako som písal? Neriešili ste hráčov po prestupovom termíne. Keď Handzuš zostrelil Hričinu nepísala BB, že podľa nich to bolo naopak. Starý môj, v týchto veciach ste sa očiernili vy sami.
16.1.2020 - 7:18
+5

VladoBB

 

...starý môj, ak nebolo v spomenutých veciach niečo v poriadku, mali dať kluby oficiálne podnet, či protest atd., jednoducho nekompromisne konať...
...ale toto riešiť tu, nehnevaj sa na mňa...

...ak máš nejaké dôkazy konaj, v opačnom prípade chápem, potrebuješ si dvíhať ego, resp. získavaš tu na HP body uznávaného odbornika...
...prajem ti, veľa úspechov

16.1.2020 - 7:55
+6

emoxx1

 

Kluby dali podnet na DK dokonca aj tie čo zápas vyhrali. Prečo DK nemohla rozhodnúť som už napísal a po skončení ligy rozhodla, že to bolo porušenie pravidiel. Máš asi krátkodobú pamäť.
16.1.2020 - 8:11
+5

VladoBB

 

...ja chápem, ale ak DK rozhodla ako rozhodla a nič... tak pánové udelali nekde systémovú chybu, alebo v tom majú bordel...

...ale za to okydávať a zvaľovať všetko na BB je úbohé... alebo sa to niekomu hodí...

16.1.2020 - 8:37
+5

speedman

 

Za tie sračky môžu konkrétny ľudia a tí tvrdo pracovali na tom, aby ich povesť bola tam kde je. A kde by bol BB hokej bez týchto vecí? Presne tam kde je, bolo to zbytočné.
16.1.2020 - 8:56
+3

emoxx1

 

Prioritne ide v tejto diskusii o to, že tvoj kolega hore mal dojem, že vás má celé Slovensko v zuboch neoprávnene. Tak som mu hneď z fleku šplechol pár dôvodov, aby pochopil, že úplne neoprávnene to nie je. Jednoducho využívate občas spôsoby ktoré majú od fair play ďaleko a pritom na to vôbec nie ste odkázaný. To je všetko.
16.1.2020 - 9:10
+2

FP-Romanides

 

Prosím naštudujte si prestupový poriadok. Capitals sú v nižšej lige a preto ľubovolne môžu posielať akýchkoľvek hráčov do klubu vyššej ligy na striedavé štarty. Samozrejme že len do konca prestupového obdobia. Opačne však môžu na striedavé štarty z vyššej ligy do nižšej chodiť len hráči do 23 rokov.
16.1.2020 - 13:42
+7

emoxx1

 

Skús k téme, alebo radšej nič. O aktuálnych prestupoch medzi BB a Capitals nikto nepísal.
16.1.2020 - 13:44
+1

FP-Romanides

 

Myslím že je to oveľa viac k téme ako tie vaše hádky kto má väčšieho. Piché môže do konca prestupového obdobia voľne hrávať v extralige na striedavé štarty. Ty tu vypisuješ hejty o BB, Handzušovi, o uznávaní gólov a podobné nezmysly ktoré majú od témy Piché naozaj veľmi ďaleko.
16.1.2020 - 14:29
+8

emoxx1

 

Piché ma vôbec nezaujíma, nech si prestupuje kam chce. Nechápem čo ho miešaš do tohto vlákna.
16.1.2020 - 14:32
+1

FP-Romanides

 

Toto je diskusia k článku: Sébastien Piché novou posilou Capitals. To ty sem miešaš veci o BB ktoré sú úplne mimo tému. Normálny človek keď si klikne na diskusiu o prestupe Pichého tak chce čítať o prestupe Pichého. Bohužiaľ moderátori tejto diskusie to berú veľmi zvoľna a tieto tvoje off topic výlevy tu trpia.
16.1.2020 - 14:38
+10

emoxx1

 

Tak to váš kolega začal s tým, ako vás neoprávnene vníma hokejová verejnosť. Len som považoval za správne pripomenúť mu vaše spôsoby a prešľapy, že až také neoprávnené to určite nie je.
16.1.2020 - 14:46
+4

bigi BLOG

 

mas to sice pekne vymyslene ale vela veci ti v tomto vyleve nesedi.
za prve oni na rozdiel od teba aspon niecim argumentuju, ty si nepouzil ani jeden jediny argument. cize z toho vychadzas akurat ty ako JPP.
za druhe co ti ma akoze emoxxx zavidiet?

a ten zaver by si sako prvy v dave mal zobrat k srdcu a podla neho sa riadit lebo je to u teba nulova vypovedna hodnota
16.1.2020 - 7:54
+5

juromt

 

....: tak ta nenavist voci Ficovi, Basternakovi, Kocnerovi a pod. to len vlastne sprosta slovac zavidi tymto panom uspech podla tvojej logiky
16.1.2020 - 8:30
+5

Ottawa Senators

 

Odmietol Tipsport ligu.
Uz dnes sa tesim na tento Kovalov projekt v TL. Na 100% sa budu snazit zostavit mininalne tak dobry tim ako bude mat velky brat z hlavneho mesta. Bude este sranda
15.1.2020 - 12:44
+19

Big brother

 

Otazka času ked Capitals padne ako gace. Podla mna je to uplne nezmyselný projekt bez buducnosti.
15.1.2020 - 12:47
+52

FanusikZamkov

 

Podla mňa z teba píše závisť.
15.1.2020 - 12:51
+51

Big brother

 

Nechapem...čo by som mal zavidiet?
15.1.2020 - 12:53
+6

Sunkafit

 

Davam im max 4roky
15.1.2020 - 13:35
+13

bwpow

 

... rok, maximalne dva
15.1.2020 - 14:16
+5

doc.koniferum

 

boľševikovi?
15.1.2020 - 15:48
+3

fanpp

 

bez budúcnosti? a preco? je to tym toho isteho majitela, ktorý ma za posledných 5 rokov finále v tipsoport lige a z toho 3 tituly...a tento prvoligový tým by asi aj v tipsport lige momentalne bojoval o 6-tku
15.1.2020 - 15:25
+6

imko_one

 

Koval nieje majiteľ Capitals.
15.1.2020 - 15:28
+12

VSŽ!

 

Koval nie je majiteľ ani Banskej Bystrice, tým je magister Bološ
15.1.2020 - 17:31
+5

Standacik

 

Juraj Koval je akcionárom HC 05
15.1.2020 - 19:07
+5

Big brother

 

Aj keby...neriesim majitela. Podla mna ludia na to chodit nebudu. Slovan je silná značka a podla mna navstevnost 1500 ludi na Napelovi bude nedostacujuca...za chvilu to niektorych sponzorov prestane bavit a uvidia ze to nebude pre koho robit. V Bratislave uz aj Inter vo futbale mal problem a to je ina značka.
15.1.2020 - 17:19
+3

Big Bear

 

Hlavneho sponzora to bavit bude. Ten uz nahadzal prachy na ovela vacsie hovadiny.
15.1.2020 - 22:58
0

Big brother

 

Nebude, ver tomu oni majú teraz určité predstavy, ktoré sa jednoducho nenaplnia. Dneš hrali doma s Martinom, pričom 300 ludí na hokej.
15.1.2020 - 23:01
+1

TOPmanager

 

TÝMpádom si čo myslel?
15.1.2020 - 20:47
0

Hokejman

 

Do Piché...
15.1.2020 - 12:51
+84

Dzunkes

 

odmietol TL dobra mu je aj SHLka...
15.1.2020 - 12:54
+2

MaxSBA

 

Tak ak bude mať dobrý plat tak prečo nie. V podstate tam nemusí hrať ani na plno
15.1.2020 - 13:00
+5

noano

 

money talks
15.1.2020 - 13:41
0

Shinody33

 

Dobry serial, odporucam.
15.1.2020 - 14:15
0

GZA

 

Žeby odmietol Rybu? Alebo ryba ešte drieme, ale potom vytiahne nejaké eso z rukáva, ala Stephenson?
15.1.2020 - 12:59
+1

luboszv

 

čas uteká...posily vo Zv nikde...teda Stephensona ako posilu nepočítam...ten je tu do počtu
15.1.2020 - 13:09
0

vlado.1989l

 

Veru, dosť chýb urobil v zápase so Slovanom.
15.1.2020 - 13:13
0

burnzie

 

No a hlavne, že sa Plavuchovi nakladalo aký je neschopný bez urážky ale bolo to tak
15.1.2020 - 13:55
+1

HKM 1963

 

Presňe tak Ryba drieme.Alebo ZV už zabalil túto sezonu?Šuška sa aj o nezhodach medzi akcionarmi.
15.1.2020 - 13:08
+1

Dzunkes

 

Pekne teda...uz len to potrebujeme,ak je to pravda
15.1.2020 - 13:16
+2

Zv123

 

Ano vo zvolene je to na nože a ano piche odmietol HKM
15.1.2020 - 14:07
+3

Dzunkes

 

A ak este skonci pan Mraz tak skoncime ako Zilina alebo Martin
15.1.2020 - 18:15
+2

FP-luboszv

 

tak to máme po sezóne a celkovo asi aj po hokeji...podľa vyššie popísaného
15.1.2020 - 18:29
0

Zubo27

 

Len by ma zaujímalo, načo potom robia pre fanúšikov rozhovor so Špirkom, ako chce so Zvolenom dokončiť niečo, čo sa v predchádzajúcich sezónach nepodarilo. Žiadna polievka sa neje taká horúca, ako sa navarí. V klube môžu byť nezhody, chlapi vo vedení môžu mať odlišné názory, predsa len, niekto chce to, druhý ono... je to normálna vec. Myslím, že až tak tragické to nebude, aj keď je na slnko jasnejšie, že pohoda v klube chýba. Ale vravím, nerobme tu na základe pár tvrdení unáhlené závery.
15.1.2020 - 22:23
+2

Dzunkes

 

len potom ked uz dufat v to ze sa chyti toho niekto ako Lacike Cierny inac fakt...zbohom zvolensky hokej (ak sa tie reci potvrdia)
15.1.2020 - 22:26
0

P24 BLOG

 

Dpc: Sak mate rozpočet, že keby ho o polku skresete, furt sa na vás polka ligy nechytá a netlačí té pred sebou žiadne dlhý, tak čo tu vyťahujete martin
16.1.2020 - 2:50
0

Zubo27

 

Vravím, nerob si názor na základe internetovej diskusie. Samozrejme, že nie sú v klube spokojní. Išli bojovať o titul, a ledva sa držia na šiestom mieste, bývalí hráči nám strieľajú góly, angažovanie zámorského trénera a ani menoslov v kádri zatiaľ neukazuje to, čo by kompetentní chceli, manažéris im tiež asi dvíha tlak, tak isto čítajú názory fanúšikov, ktoré im nepridávajú na pohode... ale myslím si, keď Mráz vlani po sezóne prehováral všetkých možných, aby pri hokeji zostali, že chcú dosiahnuť úspech, tak sa teraz určite v polke sezóny na to nevykašľú. Už len čakám, kedy sem niekto pustí že nie sú výplaty... ja som si už za tie roky zvykol, že všetci zvolenskí fanúšikovia, zvlášť tí, ktorých identita aj na tomto fóre je utajená, sa poznajú aj s Pánom Bohom... však predsa, ja sa poznám s tým a ten s tým a on povedal že... aj v Hokejke sa toho na zimáku veľa natára a ani polka pravdy na tom neni. Vravím, pohoda tam isto nie je, keďže všetci si to predstavovali inak, ale vravím, nakoniec sa do toho dali, tak teraz isto necúvnu! Darmo vyhráš základnú časť, keď v Play off stroskotáš. Vydržme a verme!
16.1.2020 - 6:52
+4

fany

 

Hahaha,že šušká.Veď o tom sa vie už vyše mesiaca.Politika je sviňa
15.1.2020 - 19:18
0

luboszv

 

nechce sa mi veriť žeby sem niekoho nepritiahli od nového roka
15.1.2020 - 13:18
0

88Backo

 

Domácich neplatí a toto sem donese o čo tomu Kovalovi ide...?
15.1.2020 - 13:19
+4

VSŽ!

 

Domácich nemá platiť Koval, on nie je majiteľ už
15.1.2020 - 17:32
+1

samajamado

 

Mas pravdu, je to akciovka a predseda predstavenstva je JUDr. Juraj Koval
15.1.2020 - 19:12
+2

Nemehlo

 

Ales HC BA pokial viem patri majitelovi iclinic nie kovalovi.
16.1.2020 - 10:45
+1

urpinik

 

Aha tak je ten obranca nech sa nám pekne rozohrá v 1 lige uvidíme aký bude potom šup do BB veď aj tak sme plnka dobrý ťah
15.1.2020 - 13:22
+3

rocknrollf

 

: No do Piche....
15.1.2020 - 13:36
+1

KuBaSi6

 

Dalo sa to cakat ze capitals budu podpisovat nejake mena pred play off myslim si ze este urcite niekto pride jeden dvaja hraci... vedia ze v play off sa moze stat hocico a nechcu to nechat na nahodu idu si za tym co hovorili pred sezonou takze logicke riesenie hovorim dalo sa to cakat urcite s nim pocitaju v tl a on to dobre vie preto ho uz podpisali teraz..
15.1.2020 - 13:39
+1

Big brother

 

Dufam, že sa aj Martin posilní poriadne, nech to nebude také jasné...
15.1.2020 - 13:49
0

MHC098

 

V MT nie je ani na slanu vodu
15.1.2020 - 13:51
+4

Sunkafit

 

Jediny maly konkurent su Topolcany nikto iny
15.1.2020 - 14:00
+13

Big brother

 

Uvidíme po uzavierke prestupov. Možno si Martin nechával nejakú finančnú rezervu na záver sezony.
15.1.2020 - 14:05
+3

topska

 

Ja zvyknem citat My Turiec a teda tomu extra neverim
15.1.2020 - 14:16
+4

Adrumko

 

tak tento bol dobry
15.1.2020 - 14:21
+3

KuBaSi6

 

Suhlasim so sunkafit asi jediny konkurencie schopny v PO im mozu byt len TO ...ja do mt hokeja nevidim tak neviem povedat ale myslim ze tam tiez niekto pride pred play off tak isto aj nam verim ze nejaky dvaja hraci ktori si budu chciet este predlzit sezonu
15.1.2020 - 14:30
+2

juromt

 

...: kde na tieto bludy chodite? toho z Nitry este chapem, kedze nema absolutne ziadny prehlad, ale topolcany nie su konkurencia ani nahodou. Ani MT samozrejme. Postup Capitals do TL je len formalita. A tie keci ze Playoff je ina sutaz a ze v Playoff sa moze stat cokolvek si nechajte pre tych co pustaju frazy typu dnes uz vie korculovat kazdy, zapas zacina nula nula, musime sa poucit z chyb, ideme od zapasu k zapasu a podobne
15.1.2020 - 14:49
+4

HKMT

 

Vo výsledku konkurencia niesú ani TO ale myslel to asi tak ze medzi MT a To je pre Bratislavu väčšia prekažka TO ako my
15.1.2020 - 15:15
+3

KuBaSi6

 

Zle si ma pochopil to ze nenechavaju po na nahodu som myslel tak ze nevies kto sa zrani atd tak preto budu mat sirsi kader aby mali dostatocnu nahradu .. s tymi to som to zas myslel tak ze ked uz niekto ich ma potrapit tak jedine TO a nie vy brnakcky ja som nehovoril o tom ze TO postupia na ukor capitals yds ... vase velkohube vyhlasenia v 1 a 2 sezone shl vas teraz dostihli vy ste si mali 1 ligu poprdkavat 4 sezony a az potom premyslat na postup len vy ste na to prilis tlacili a teraz ... dobre vieme ako to je tespt vy to viete lepsie v mt ako ja ..podla mna ste na to nemali tlacit v tych sezonach a teraz by ste boli “konkurencie”schopny vy
15.1.2020 - 15:22
+7

juromt

 

...: teraz ti pisem ze v PO ich nema sancu potrapit nik. Ci ako si to myslel? Ze TO im strelia v serii o dva goly viac? a vies my povedat ako sa to prejavilo ze sme prilis tlacili? Lebo ozaj okrem tych natvrdlych vyhlasenim som nepostrehol ziadne kroky vedenia, ktore by smerovali k boju o postup.
15.1.2020 - 15:35
0

TOPmanager

 

Veľkohubé prehlásenia a smelé plány ste teda deklarovali. Kým o nič nešlo. Potom bublinka spľasla.
15.1.2020 - 20:55
0

nnestor

 

Mal som pocit, ze ty si tu jeden z normalnejsich. Nic zle nenapisal. Povedal ako to je. Bratislavu sme dokazali potrapit len my. Staci si pozriet vysledky. Ale samozrejme PO bude zase o inom.
15.1.2020 - 21:09
0

juromt

 

...: Minuly rok tie iste reci.. jedine TO mozu potrapit MI. MI-TO predcasne finale.. preto mi to uz tento rok pride trosku hlupe. Ak sa na to pozres realne musis vidiet ze v zapasoch v ktorych ste BA trapili hrali s velkou rezervou a vy na hrane. To si vo finale asi nedovolia. Sfuknu tam kohokolvek. Vy proti nam tiez nemate zrovna pozitivnu bilanciu .. to mam tvrdit ze na zaklade toho sa s BA v playoff ani nestretnete? Ten rozdiel medzi BA a TO ci MT je priepastny.
15.1.2020 - 21:22
0

nnestor

 

A kto to tvrdil minulu sezonu? Ja tvrdim, ze ci uz vy alebo my mozme kludne bratislavu potrapit. Neviem ako u vas, ale u nas mi nejak intergalakticky nepripadali
15.1.2020 - 21:53
+1

HKMT

 

Pripadať ti nemuseli len na koľko % oni tieto zápasy hrali v PO ak by im tieklo do topánok tak by zapli na 100% a myslím ze vtedy by ten rozdiel vidno bol
16.1.2020 - 11:27
0

Sunkafit

 

Ja mam vyborny prehlad...samozrejme konkurent nieje nikto ale jediny kto ich potrap budu TO
15.1.2020 - 18:33
+1

greendeath

 

Kolko si videl tuto sezonu zapasov TO a MT?
15.1.2020 - 18:41
+1

Sunkafit

 

Cize idete na postup ano nic viac k tomuto netreba
15.1.2020 - 21:05
+2

juromt

 

...: Toto si vycital z jeho otazky? Ty nielen ze mas nulovy prehlad ty si uplne mimo. Viac k tebe netreba
15.1.2020 - 21:25
+2

greendeath

 

To som tam napisal?Lubos Blaha?...Lubeno?No kolko si videl zapasov Mt a To aby si vedel zhodnotit kto na co ma a nema?
15.1.2020 - 22:39
0

Sunkafit

 

Jeden šak to dava huste
16.1.2020 - 6:42
+1

nnestor

 

A je to tak
15.1.2020 - 21:14
0

moke19

 

vieš hovno!
15.1.2020 - 19:42
+3

juromt

 

...: Este raz ... nemas absolutne ziadny prehlad
15.1.2020 - 19:50
+1

samajamado

 

To je odchovanec
15.1.2020 - 19:15
0

nnestor

 

Ty si fakt gargamel
15.1.2020 - 21:15
0

TOPmanager

 

To by sa museli zbavit BOgroša. Majú mega trénera, to im nateraz stačí. Na tribúnach plnka bo trénerskú osobnosť angažovali. A prečo nie? Aj tak sa dá.
15.1.2020 - 20:52
0

HKMT

 

U nás ak nenajdeme ropu pod štadionom tak nebudeme konkurencie schopný ani Trnave nie to BA či TO
15.1.2020 - 14:48
0

Jurigagarin

 

Investícia do budúcna? BA sa môže dostať do TL myslím cez Mikuláš pomerne jednoducho. V prípade, že budú v TL, určite zarobia na hokeji viac v BA ako v BB. Tak isto aj mimohokejové aktivity ktoré majú, tak v BA sú schopný vyťažiť oveľa viac. Či padne hokej v BB alebo nie to si netrúfam povedať ale myslím si, že skôr nie. Čisto na zamyslenie : kto by živil hokej v BB, vyhrával tituly a jednoducho sa nemá kam ďalej posunúť aj keď možno skúsenosti a financie nato sú? Asi dlhodobo nikto. Pokiaľ v BB nebude poriadny štadión s kapacitou a teda sa bude dať zarobiť v tomto smere omnoho viac ako doteraz ( ak sa vôbec zarobilo ), tak sa Koval bude ťahať pochopiteľne do BA. Tu nato priestor má. Včera sme mali možnosť vidiet 9400 divákov aj keď na derby ale pokiaľ Koval je schopný vyskladať mužstvo konkurencieschopné aj lige majstrov a podobne ani sa im nečudujem. Pri návštevnosti na Slovane kde Slovan odohrá sezónu musí Bystrica so svojou návštevnosťou odohrať dve sezóny na tie isté peniaze z pohľadu vstupného. Takže toľko k športu
15.1.2020 - 14:07
+5

bwpow

 

Tento rok sa z tipsport ligy nevypadava, takze Capitals staci vyhrat SHL.
15.1.2020 - 14:19
+9

Jurigagarin

 

Tiež pravda. V tom prípade tie moje bludy nedávajú zmysel
15.1.2020 - 14:58
+5

Turky39Pp

 

cez LM urcite nie kedze vitaz SHL postupi priamo
15.1.2020 - 14:21
+3

Westbeast0

 

A myslíš, že by ľudia v Bratislave chodili v takom počte na hokej 3x do týždňa? Aj na Slovan aj na Capitals? Lebo ak budú chcieť zapĺňať štadión aj Capitals, budú tam musieť chodiť aj ľudia čo chodia teraz na Slovan a to bude asi problém. Pár tisíc ľudí, ktorých začne po príchode Capitals do extraligy zaujímať hokej sa len tak z ničoho nič v BA podľa mňa neobjaví.
15.1.2020 - 15:25
+10

Atarista

 

Zopár Slovanistov chodí na Capitals už teraz. Tvrdé jadro asi nikdy nepríde, ale zase po čase niektoré vášne vyprchajú a umiernení si cestu nájdu. Nemyslím si, že vzájomné nevraživosť a nenávisť je cesta dopredu. Rivalita áno, ale sám nemám problém fandiť Slovanu, ak hrá proti niekomu inému a myslím si, že aj mnohí normálni Slovanisti nebudú mať problém fandiť Capitals v podobnom prípade. Samozrajme, pri derby to už bude iné. Začínam sa na to celkom tešiť!
15.1.2020 - 17:24
+1

bigi BLOG

 

lenze tu nenavist si koval sam vypytal a ziadny normalny slovanista na tuto umelu sracku nepride
16.1.2020 - 8:01
+2

iHC

 

Do konca januára budeš mať jasnú ukážku koľko "hokejov" zvládne fanúšik/divák v BA za týždeň. Keďže Slovan hrá do konca len doma vychádza to cca na 2-3 zápasy/týždeň. Som ochotný sa staviť, že okrem zápasov proti KE a BB bude štadión poloprázdny. Teraz si predstavme, že bude v BA Slovan a Capitals - teda 2-3 zápasy každý týždeň. Toto bude aj nezaujatých lákať možno mesiac (ak vôbec). Čiže nenádejal by som sa pre veľké návštevy na Capitals. Myslím si, že to ostane na aktuálnych do 700 aj v Tipsportlige. Výnimkou samozrejme bude zápas proti Slovanu, možno BB, KE.
16.1.2020 - 8:59
+4

VSŽ!

 

Nemyslím si. Blava je pol mega obyvateľov, v pracovné dni ešte viac. Ak sa už tam nemá nájsť "pár tisíc" čo pôjdu na hokej, tak kde? Ak v TO chodí priemerne 1000 ľudí (30tis mesto) a v TN chodí dajme tomu takmer 3000 ľudí (60tis mesto) a u nás v KE 5000 ľudí a to sme polka Blavy, tak v BA by 3000 na hokej malo byť povinnosť - áno, belasí susedia majú históriu (a radšej tú históriu než súčasnosť a ich kauzy, že jo), takže bude trvať roky kým sa to zrovná. Ale. A tým je to, ako sa budú kluby odlišovať nielen výsledkovo, ale aj user-friendly prístupom, (ne)platením hráčov a inými aktivitami, ktoré u Caps môžu byť veľmi sympatické. A keď raz vymrie generácia Jožka Golonku, noví trubanovci možno budú chodiť na Caps, ak sa k tomu pridá nejaká LGB promo akcia.... jeden nikdá nevie.
15.1.2020 - 17:38
0

Gargamel123

 

piko: ...?
15.1.2020 - 18:01
+5

OUTBLAST

 

.. : ... ak sa k tomu pridá nejaká LGBT akcia
A migranti od Kisku budú mať zlavnené vstupné
15.1.2020 - 23:26
+2

gring000

 

Akurát som ho pozeral na eliteprospects, keď skončil v Chomutove, že by mohol ísť niekde na Slovensko a dnes čítam toto
15.1.2020 - 14:09
0

sentexx1nr

 

Majú peniaze, celkom slušný manažment, ale to hlavné tento klub nikdy nebude mať - divácku základňu. A aspoň podľa mňa je to to najviac. Keď to stačí pár ľuďom robiť bez absolútne žiadneho diváckeho záujmu, tak im držím palce.
15.1.2020 - 15:09
+1

greendeath

 

Preco nikdy?
15.1.2020 - 15:53
+2

HeyYou

 

lebo slovan?
15.1.2020 - 17:20
+1

greendeath

 

Vieme ktp je majitel Slovana...za par rokov sa moze v Bratislave vyprofilovat celkom zaujimava skupina fandov Caps ak to budu robit dobre a poctivo.
15.1.2020 - 18:45
+2

greendeath

 

Tym samo netvrdim ze to tak bude...ale moze sa stat.
15.1.2020 - 18:46
0

bigi BLOG

 

a vieme kto je majitelom capitlas cize ty si mozu akurat tak podat spolu ruku.
a problem je to v capitals to dobre a poctvo nerobia. oni mali sancu ale tu si sami presrali hned na zaciatku
16.1.2020 - 8:03
0

Nemehlo

 

zajvne nevies kto je majitelom caps, ked si myslis, ze koval. A co sa tyka navstev, tak vedia vytazit z toho co momentalne slovan, z cezpolnych. Vazne by ma zaujimalo, kolko fanusikov na zapasoch slovana je od supera.
16.1.2020 - 10:54
+2

bigi BLOG

 

ja viem ze oficialne je majitelom durkovic oficialne, (majitel iclinic)
myslis ze slovan taha z Cez polnych? to by tam vela ludi nebolo gro na slovane tvoria stale slovanisti
16.1.2020 - 12:53
0

Nemehlo

 

Podla mna zapasy kde je vyssia navstevnost maju vacsie percento neslovanistov
16.1.2020 - 20:51
0

topska

 

Tak to ani nahodou
16.1.2020 - 20:55
0

bigi BLOG

 

ked pride na kosice 100 neslovanistov a na detvu 20 neslovanistov tak ano je to o niekolkonasobne percent viac. ale ked pride na detvu 2000 ludi celkovo a na ke 10000 ludi tak percento je rovnake. zalezi od uhla pohladu ako si to rozoberes
17.1.2020 - 6:38
0

Senn

 

Len aby ste neboli všetci prekvapení. Kovalovci to vedia robiť a keď bude Capitals hrať o titul tak ver tomu že ten štadión bude plny.

Kecy typu Slovan atd si nehaj, na Slovensku niečo ako klubizmus neexistuje, pokial budú výsledky, ľudia prídu. To vidieť aj v pazravej, koľko rýchlokvasených fanúšikov sa tam zjavilo, čo nemali ani poňatia o hokeji pred pár rokmi.
15.1.2020 - 18:16
+1

WinnipegJets

 

už teraz počujem cely štadion. Let's go Caps! tu tu tu Let's go Caps!
15.1.2020 - 18:27
+11

Dracik_18

 

15.1.2020 - 20:01
0

Sunkafit

 

Nebudeme....lebo sa nic take nestane
15.1.2020 - 18:34
+1

sentexx1nr

 

Ty si strašne naivný ????. Slovan doslova nenávidím, ale je to klub s obrovskou históriou a myslieť si že nejaký klub zbohatlíkov odsunie v Bratislave Slovan na druhú koľaj je poriadne zcestné. Zapamätaj ssi môj nick a za 5 rokov mi kľudne napis, pokecáme o tom. To už žiadny Caps existovať nebude
15.1.2020 - 18:48
+6

Tizo BLOG

 

Lenze ludi co nenavidia slovan rovnako ako ty je kopa. A ziju a pracuju v ba. Dokonca maju radi hokej a doma nan aj chodili. Potencial tam je.
15.1.2020 - 20:31
0

Dracik_18

 

oni musia si vychovať mladú generáciu , ale veľmi mladú ...ty čo nenávidia slovan a pochádzajú mimo BA ,ale tam robia a žijú , tak určite niekomu fandia a určite neprestanú fandiť svojmu klubu a začnu fandiť caps ....čaká ich dlhá cesta
15.1.2020 - 20:36
+1

dubacikmd

 

No ale dá sa fandiť dvom klubom ???? ja som z pp a Caps by som fandil.a asi aj permu kuipil a chodil na nich
15.1.2020 - 20:49
+1

Dracik_18

 

a keď sa stretnú spolu tak raz budeš šťastný a raz ťa rozdrapí ?
15.1.2020 - 20:56
+1

dubacikmd

 

Nie ved vždy je tam ten pôvodný... V KHL som Slovanu fandil a chodil som na neho. Nechápem prečo musí človek chodiť iba na jeden klub..
15.1.2020 - 22:32
+1

dubacikmd

 

Nie, vždy je tam ten pôvodný ktorému sa fandí
15.1.2020 - 22:53
0

Chairon

 

Trencania,Lapsansky konci v Dukle,neviete kam ma namierene?
15.1.2020 - 15:10
0

RedandYellow

 

Údajne výmena s PP...
15.1.2020 - 15:26
+1

s.i.p.o

 

ved vcera tu spominali NR..
15.1.2020 - 15:35
0

ten čo nevie

 

nesranduj
15.1.2020 - 16:33
0

fagaf

 

Do Snv
15.1.2020 - 15:57
+1

patuso

 

Vraj vymena s Popradom za Paukovceka
15.1.2020 - 17:14
+1

fanpp

 

toto by bolo pre nas lepsie ako sen
15.1.2020 - 17:23
0

tommy909

 

To by bol sen. Ale nezda sa mi zeby na toto trencin kyvol. Skor by som povedal ze vezmu “isteho” hraca z nitry urcite lepsia alternativa pre nich
15.1.2020 - 17:36
0

kozlovTN

 

Stačí si pozrieť Instagram L. Paukovčeka, včera sa lúčil s chalanmi .. takže Lapšanský - Paukovček je realita.
15.1.2020 - 17:45
+1

tommy909

 

Tak ano, ale nemusi ist nutne o vymenu medzi PP a TN. Ale bol by som rad. Jasny win pre PP. Absolutne bez debaty.
15.1.2020 - 17:48
+1

kozlovTN

 

To áno, pre TN by to nebolo výhodné...
15.1.2020 - 17:50
0

lukiasko

 

Paukovček na PO bude chýbať. Až taký jasný win to nie je... kto bude v dôležitých chvíľach vyhrávať vhadzovania ozaj neviem...
15.1.2020 - 18:07
0

tommy909

 

V tomto sa nezhodneme. Drzat tu hraca vyslovene len preto ze vyhrava buly je nezmysel. Je to dolezite ano, ale okrem toho nic nepredvadza takze je to velmi malo. Mimochodom aj tie buly mu isli minuly rok lepsie ako teraz. Takze ak je moznost ho vymenit, fajn.
15.1.2020 - 18:25
0

lukiasko

 

Paukovček síce nebol v optimálnej forme ale v PO nám bude chýbať. Hlavne na buly...

Odchody oproti príprave:
Johansson, Štrauch, Mlynarovič, Kramar, Karterud, Leclerc, Pelamo, Halo, Paukovček, Ťavoda, Matejka, Štolc a ktovie či je to koniec...

Príchody oproti príprave:
Lapšanský, Vandas, Preisinger, Nechvatal, Handlovský, Kozák, Ulrych, Dalhuisen, Larkin, Lodge, Jacobs, Mikula

Mňa tak len napadá otázka? Načo je nám spoločná príprava a výlety do Anglicka keď sa nám počas sezóny vymení viac ako polka mužstva?
15.1.2020 - 18:26
+3

tommy909

 

Takze Paukoucek lapso hotova vec, ak si to takto napisal?
15.1.2020 - 18:30
0

Turky39Pp

 

ja by som to porovnaval zo zacitakom prvého zapasu a nie z pripravou lebo to sa neda takto porovnavat priprava je na to aby sa hraci skusali, ci maju formu a co hraju a Kozak a Ulrych prisli v podstate na koniec pripravy na zaciatok sezony takze ich by som tam neratal
15.1.2020 - 18:32
0

Bizzaremifo

 

Ľudí to vysvetlil celkom jasné...nemohli vedieť, že legionári, ktorí mali dobre sezóny v iných ligách nezapadnú a nemohli vedieť, že niektorí naši hráči, ktorí mali ťahať tým v elitných útokoch budú mať mizetnu výkonnosť..to nemá nič s baplanovanou letnou prípravou..
15.1.2020 - 21:15
+1

cipulis

 

Plus bez poriadneho trénera nečakaj dobre výkony,
16.1.2020 - 16:52
0

stan-PP

 

Mne sa Pauko u nas pacil svoje si odohral... ked hral v 3 utoku mal tam poleno Jacobsa co mohol s nim uhrat? Ten sa prebral az teraz prichodom partaka. Ale Pauko na buly skvely dohravanie subojov a tazko odstavitelny od puku. Podla mna sme si takeho hraca na play off mali nechat do checking line... zas prekoucujeme sezonu, uz tolko vymen a odchodov ze fu to ma este odist jeden legionar (na 99% tipujem Magovaca ktory musi hrat, chce ist na MS) a navyse este ma prist k vymene Nechvatala za Slovaka v nasej lige.. takze mas pravdu uplne uz to bude viac jak polka vymenena
16.1.2020 - 4:28
0

33800

 

Mozno to nakoniec pre nas vyhodne bude. Cas ukaze. Lapsansky je jeden z naj platenych u nas, myslim ze vymenou ziskame hraca ktory vie vyhrat vhadzovanie, na ktore my tuto sezonu neskutocne doplacame, a este usetrime na nejakeho obrancu,ktory vraj ma prist...
15.1.2020 - 18:37
+1

stan-PP

 

Ak by to bola pravda mozno vam pribalime este aj pre nas uz nepotrebneho Magovaca
15.1.2020 - 20:23
0

MaxSBA

 

tak toto je zaujímavá výmena
15.1.2020 - 20:48
0

33800

 

Posledne legionarske miesto si drzime pre niekoho ineho
15.1.2020 - 21:15
+2

boychuk

 

a vieš aj o niekom konkrétnom?
15.1.2020 - 22:43
0

Big brother

 

To by bolo asi blbé minut si posledné legionarske miesto na takehoto hrača
15.1.2020 - 21:30
0

MaxSBA

 

ale nám by to pomohlo
15.1.2020 - 21:51
0

Big brother

 

To by som moc neriešil. My potrebujeme získat kvalitného obrancu. Uvidíme čo bude k dispozícii, možno by sme boli radi aj za Magovaca, ale boh vie, či sa neskor neobjaví niečo kvalitnejšie.
15.1.2020 - 21:57
0

MaxSBA

 

ale aj tak je zaujímavé, podľa mňa keby ste dali Adama vyššie tak má aj viac bodov.
15.1.2020 - 22:08
0

Big brother

 

Určite ano. Ved on hrával v druhom utoku a niekedy v oktobri aj podával velmi slušné vykony, dokonca bol nominovaný aj do reprezentácie. Ale potom sa v zapase s Košicami zranil na chvílu vypadol zo zostavy a potom keď sa vrátil, tak už to nebolo ono...ale bolo vidno, že velmi chcel. Len podla mna nemal pri sebe centra s ktorým by si sadol, aj keď s Balánom hrával aj minulu sezonu v K.Varoch. Napr. ja by som dal u nas Lapša do druheho utok určite. Len podla mna nám momentálne chyba kvalitný center do druheho utoku. Mame vyborneho Mikysku v prvom...do druheho Pardavý pchá Sádeckého, ktorý je podla mna skor bojovník, Balán má síce slušnú kvalitu, ale predsa len je to skor bojovník ako nejaky kreativny hráč. No a Švec takisto bojovník a na oslabenia. A teraz ked zoberu Paukovčeka, tak to bude další bojovník (aj ked kvalitný na buly).
Každopadne Lapšo je stále kvalitný hráč a podla mna mu v Poprade hodíte kvalitného centra, tak budete velmi radi za neho. Ja mu budem držit palce, v Dukle nikdy nič nevypustil.
15.1.2020 - 22:19
+1

Izo

 

bolo jedine ak chcú ušetriť plat a zaplatiť lepšieho obráncu zas 4 lajna Paukovček , Švec , Sojčík
16.1.2020 - 0:24
0

Big brother

 

Tommy909, ked sa nad tým zamyslíme, tak ani pre nás by to nemuselo byt nevhodné. Vieme, že Lapšanský je určite kvalitnejší a aj drahší hráč ako Paukovček. Ale možno máme na lane iného utočníka a z toho dôvodu sme pustili Lapšanského a ešte za neho získali hráča do checking line. Takže to až potom uvidíme, že kto čo všetko stratil a čo všetko získal.
15.1.2020 - 19:26
0

patuso

 

Nuz Trencin touto vymenou nic neziska ale strati...keby daju k Lapsanskemu inich spoluhracov tak by tie body zbieral....Paukovcek by bol jedine na ciernu robotu ale to mame aj svojich plus cakaju juniori na sancu...Mikyska Sadecky Balan Svec centri...naco by bol Paukovcek...ked na sancu caka este Ferenyi...dufam ze su to len dohady a nebude to pravda...
15.1.2020 - 18:07
+3

dzuro61

 

Presne tak...horsiu vymenu nemohla Dukla spravit. By som radsej Bezucha ozelel v prospech Lapša..škoda.
15.1.2020 - 19:48
0

BretPit

 

Lapsanskeho som si prial už pred sezónou, tak vitaj zase doma,
15.1.2020 - 20:01
0

matoguco

 

Tiež som názoru, že vymeniť Lapšanského za Paukovčeka je hlúposť. Nech sa na to pozriem z akejkoľvek strany. Dúfam,že sa to nakoniec nepotvrdí ...
16.1.2020 - 11:11
0

matoguco

 

Tak už je to potvrdené. Lapšo do Popradu a Paukovček do Dukly celé zle...
16.1.2020 - 11:30
+3

33800

 

Myslim ze nakoniec budeme spokojny...
16.1.2020 - 11:40
0

BretPit

 

dufam,že aj my budeme spokojní,...
16.1.2020 - 11:43
0

lukiasko

 

Otazka je, či jeden z američanov bude vedieť zahrať kvalitne centra, alebo ešte nieaky center príde...
16.1.2020 - 11:55
0

topska

 

Jacobs je center
16.1.2020 - 12:09
0

BretPit

 

čiže by mohol byť utok Lapšansky Jacobs a LO...meno mi vypadlo?
16.1.2020 - 12:16
0

matoguco

 

Tebe sa to hovorí/píše keď vieš viac ako my ostatní. Ja napr. netuším čo sa u nás deje, lebo nemám to ako zistiť ale poviem pravdu, že sme získali robotníka do nižšej formácie za hráča, ktorý by sa pri lepších spoluhráčoch určite rozbehol. Šance mal, len ich nepremieňal toľko akoby sme si priali. Ale veď hej, spokojní budeme, ako vždy.
16.1.2020 - 11:52
0

fanpp

 

Kym hral Lapso v prvej formacii bodoval. Po zraneni ste ho zakopali do tretej pricom v druhej sa vam vozi uz len meno Bartovic. Aj vas posledny zapas v Ke lapso 0+2. Dufam ze u nas pojde do prvej miesto Handla
16.1.2020 - 12:18
+3

Sunkafit

 

Lapsansky-Scheidl ale mozno nie
15.1.2020 - 18:35
0

noano

 

do Videoton Szekesfevervahu
15.1.2020 - 19:32
+1

BretPit

 

ok berieme
15.1.2020 - 17:25
0

Gargamel123

 

Bol to taky sympaticky: bratislavsky HK projekt a teraz toto...
15.1.2020 - 18:48
+3

Atarista

 

A čo je na tom tak strasne nesympatické? Aj mne sa viac páčilo pôvodne HC BA, ale obľúbil som si aj Caps. Hrajú dobre.
15.1.2020 - 19:37
+2

bigi BLOG

 

vsetko je nesympaticke
16.1.2020 - 8:06
+2

Handlo

 

Pasek bud mladne alebo si dal nastrelit vlasy
15.1.2020 - 19:49
+3

Ottawa Senators

 

Maly sa sustredit na inu cielovu skupinu...Vychodniarov, mohol to byt taky maly Vychodniarsky klub v Bratislave, urcite by mali viac fanusikov, cez vikend sice slabsie ale ajtak by to bolo lepsie.
Inak niektori Bystricania by kvoli Kovalovcom aj z utesu skocili. To je dost smutne, nie?
15.1.2020 - 21:45
+4

Ottawa Senators

 

Po "maly" by som tento príspevok už ďalej ani nečítal.
15.1.2020 - 22:38
+7

bigi BLOG

 

vsak oni sa profilovali ako klub pre CPeckarov
16.1.2020 - 8:07
0

Atarista

 

Viacerí tu vytýkajú Capitals, že je to pozliepané a umelé družstvo z pozbierancov. Skúste si však tipnúť, v ktorom z dvoch bratislavských seniorských klubov je viac miestnych rodákov a odchovancov?
16.1.2020 - 8:45
+3

iHC

 

K tejto otázke sa môžeme vrátiť budúcu sezónu, keď:
a) budú oba tímy Tipsportligové
b) keď budú oba tímy skladať káder od mája
Dovtedy je Tebou indikovaná komparácia nezmysel. Kľudne môžeš porovnať Capitals s Bratislavským HK z druhej ligy.
16.1.2020 - 9:02
+5

Atarista

 

Lenže Caps už teraz budujú svoje mužstvo tak, aby obstálo aj v Tipsportlige. Takže to porovnanie nie je celkom odveci.
16.1.2020 - 13:14
+2

Big brother

 

Neviem, či zrovna toto Capitals nieto vyčíta...
16.1.2020 - 9:03
+1

P24 BLOG

 

viaceir tu caps hlavne vycitaju, ze v exl budu hravat pre tristo divakov. ze je to cisty egotrip jedneho cloveka, a ten clovek velmi rad napina pravdila na hranicu mozneho a hadam sa aj nuka povedat, ze az za nu. cize ak postupia (a vsetci vieme, ze postupia), tak do exl priensu akurat tak mizernu nevstevnost a pochybne praktiky
16.1.2020 - 13:36
+2

juromt

 

....: pochybne praktiky ale nebudu nic nove, kedze su to v podstate ti isti ludia z BB. Na TL bude chodit urcite viac ludi ako v Detve ci Budapesti o tom som presvedceny. No a na rozdiel od tychto muzstiev Capitals prinesu do TL kvalitu.
16.1.2020 - 15:39
+1

Atarista

 

Tiež netvrdím, že všetko okolo Capitals je ideálne a úplne super. Ale okolo ktorého klubu aj je všetko kóšer? Všakže? Už tu však sú a môžu sa stať prínosom pre bratislavský a slovenský hokej. Aspoň rozumne investovali peniaze do dobre vyskladaného a kvalitného mužstva. Mne sa osobne páčia a hádam sa časom zabudne aj na nie celkom šťastné okolnosti vzniku tohto klubu.
16.1.2020 - 16:27
0

bigi BLOG

 

a akym prinosom teda budu pre slovensky a bratislavsky hokej? absolutne ziadnym, uz len tym budme uprimny ked postupia do extraligy to znamena koniec pre bb
17.1.2020 - 6:40
+1

Atarista

 

Neviem, či má zmysel odpovedať, lebo súdiac, podľa Tvojich príspevkov, si proti Capitals vysadený ako býk na červené súkno. O možnom prínose Capitals pre hokej v BA tu už písalo v inom vlákne. Tých prínosov môže byť viac (zachytenie hráčov z BA junioriek a tým väčšie možnosti a podpora pre mladé talenty, alternatíva pre obyvateľov BA, ktorí Slovan veľmi nemusia, rozloženie nákladov na prevádzku Nepelu, ďalší kvalitný tím v Tipsportlige). A koniec koncov môže to pomôcť aj Slovanu - konkurencia nikdy nie je na škodu, mobilizuje fanúšikov, hecuje k lepším výkonom a posúva dopredu. Naozaj nerozumiem, prečo ste všetci tak proti Caps nabrúsení? Rozumiem, že na začiatku mal Koval pár nešťastných vyhlásení, ale už niekoľko mesiacov je ticho a kľud. Takže si počkajme, čas ukáže. Možno budeš mať pravdu Ty a možno ja. Nehovorím, že mám 100% pravdu, ale dajme im šancu. Pekný a pokojný deň Ti prajem!
17.1.2020 - 8:14
0

bigi BLOG

 

pomoct bratisvskym juniorkam anemat vlastnu juniorku je ehm...
dalsia otazka kolko ze tych hracov z bratislvskych junioriek tam bude ked budu v tipsport lige a budu chciet hrat o titul. to su vsetko len hladiny teorie kde sa nestretneme.

fakt nerozmies preco sme proti capitals, to nebli len vyhlasenia kovala na tie koniec koncov sere pes (tak capitals su cepeckarsky kluba tak s k nemu budeme chovat) ale najme isloo konanie kovala voci slovanu. a to ze teraz je jak vos pod chrastou je najme preto ze utrel huby s tymi krokmi voci slovanu. a myslis ze ked je ticho tak sa to akoze nestalo aloebo ako?
17.1.2020 - 8:29
+1

emoxx1

 

Bratislavský juniorkám by ďaleko viac pomohlo keby BHK postúpi do 1. ligy ako nízkonákladový bez vážnejších ambícií.
17.1.2020 - 8:44
+1

Atarista

 

To áno. Máš veľkú pravdu, ale teraz sa bavíme o Capitals. Už sú tu, tak čo s nimi? Bolo by chybou ich potopiť. Skôr vidím cestu v tom, že toto "nechcené dieťa" využijeme na dobré a na prospech hokeja.
17.1.2020 - 8:53
0

Atarista

 

Vlastnú juniorku nemal ani Slovan v 1921. Možno píšem blbosť, ale počul som, že Capitals majú nadviazať spoluprácu s Hobou Dúbravka a HK Ružinov, podporovať ich juniorky a dávať šancu ich odchovancom. Čosi na tom aj bude, lebo na zápasoch Caps pobehujú po hľadisku decká v čiapkach práve týchto dvoch klubov. Takže už sa asi podnikajú aj konkrétne kroky. Kovala sa nijako nezastávam, ale blbý nie je a svoje prachy by nevrážal do nejakého krátkodobého projektu. Určite to má dobre premyslené. A keďže polka Bratislavy sú CP-čkári, tak to ani s tou návštevnosťou nevidím tak blede.
17.1.2020 - 8:44
+1

emoxx1

 

Spoluprácu s niekým mať musia, keďže na 1. ligu je povinnosť mať mládežnícke tímy. Pokiaľ budú začleňovať do kádra tie "najlepšie hrozienka" z týchto klubov tak super, nech sa im darí. Len tu narážame na fakt, že Capitals v TL bude mať zrejme ambície pri ktorých veľa tých hrozienok nebude. Čas ukáže ako to celé bude.
Vieš, ja som na predošlom HCB nevynechal jediný zápas. Tu som mal do novembra problém, lebo som bol odcestovaný. No už je január a stále som tam nebol, proste ma nejak nevedia osloviť a aj keď viem, že zrovna hrajú, tak nejak sa neviem dotlačiť k živej návšteve. Takže Capitals oslovili zrejme úplne inú skupinu ľudí a s tým sa budú musieť popasovať.
17.1.2020 - 9:47
+1

bigi BLOG

 

tak je jasne ze musi mat nejaku spolupracu s nejakou juniorkou inac by nemohol hrat ligu lebo je podmienka mat nejake juniorske kluby.
no ono ten projekt mohol mat dlhodobejsie ambicie ale slovan mu navratom do extraligy spravil obrovsky skrt cez rozpocet, a vastne preto tie ich reci a kroky.
ano dajme tomu ze polka BA u cepeckari, ale zase kolko z nich bavi hokej akolko z nich nema uz niekde tam u seba nejaky oblubeny klub ktoremu fandi
17.1.2020 - 9:48
+1

noano

 

tu je pomaly viac prispevkov ako divakov na Capitals na Nepelovi.
17.1.2020 - 13:26
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 30.3.2020 11:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 30.3.2020 11:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 30.3.2020 11:53
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 30.3.2020 11:53
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 30.3.2020 11:53

Bleskovky

Granlundovi pri pôrode zomrela dcéra

Rodinu fínskeho hokejistu Mikaela Grandlunda zasiahla tragédia. S manželkou Emmi prišli minulý utorok pri pôrode o dcéru. "Náš malý anjelik sa v utorok narodil bez bijúceho srdiečka.
pred 3 hod. - TASR

Stavebné práce na novej aréne NY Islanders pre koronavírus prerušili

Práce na stavbe nového štadióna klubu hokejovej NHL New York Islanders v Belmont Parku prerušili pre pandémiu koronavírusu. Guvernér New Yorku Andrew Cuomo nariadil pozastaviť všetky projekty, ktoré nie sú aktuálne nevyhnutné. Oblasť New Yorku je koronavírusom najviac zasiahnutou oblasťou v USA.
29.3.2020 19:19 - TASR

O Barabanova je v profilige veľký záujem, začne rokovať s klubmi

Ruský hokejista Alexander Barabanov by sa mohol sťahovať do zámorskej NHL. O útočníka SKA Petrohrad je podľa TSN v profilige veľký záujem. Jeho agent Dan Milstein by mal už budúci týždeň začať rokovať s klubmi o potenciálnej spolupráci.
29.3.2020 07:26 - TASR

Majiteľ NY Rangers a Knicks Dolan mal pozitívny test na koronavírus

James Dolan, majiteľ klubu hokejovej NHL New York Rangers a basketbalovej NBA New York Knicks, mal pozitívny test na nový koronavírus. Šesťdesatštyriročný americký biznismen sa nachádza v izolácii a má len mierne, takmer žiadne symptómy ochorenia.
29.3.2020 07:04 - TASR

Philadelphia podpísala nováčikovský kontrakt s Allisonom

Tím zámorskej hokejovej NHL Philadelphia Flyers podpísal nováčikovskú zmluvu s Wadeom Allisonom. Dvadsaťdvaročný útočník sa dohodol s "letcami" na dvojročnom kontrakte. Allisona draftovala Philadelphia v druhom kole draftu v roku 2016 ako 52. v poradí.
28.3.2020 22:00 - TASR

Slovenský brankár Hlavaj s Trofejou Jacquesa Plantea

Slovenský hokejový brankár Samuel Hlavaj si za svoje výkony v zámorskej Quebec Major Junior Hockey League (QMJHL) vyslúžil prestížne individuálne ocenenie Trofej Jacquesa Plantea. Osemnásťročný Hlavaj má za sebou úspešnú premiérovú sezónu v zámorí. V drese tímu Sherbrooke Phoenix zaznamenal priemer 2,25 inkasovaných gólov na zápas, najnižší zo všetkých brankárov.
28.3.2020 10:20 - TASR

Crosby vyzval fanúšikov, aby dodržiavali opatrenia a zostávali doma

Kanadský hokejista Sidney Crosby vyzval všetkých ľudí, aby dodržiavali opatrenia súvisiace s pandémiou koronavírusu a zostávali v tomto čase doma. "Budem rád, ak tieto nariadenia zoberú všetci vážne a urobia všetko, čo je potrebné. Nielen kvôli ich zdraviu, ale aj zdraviu všetkých ľudí okolo. Je smutné, že niektorí ľudia sa nimi riadia a niektorí nie. Takto spoločný cieľ nedosiahneme," povedal kapitán Pittsburghu Penguins.
27.3.2020 10:05 - TASR

Namiesto hokejok a korčúľ bude Bauer vyrábať ochranné štíty pre nemocnice

Kanadská spoločnosť na výrobu hokejového vybavenia Bauer mení po prepuknutí epidémie koronavírusu svoj sortiment výroby. Namiesto prílb, hokejok a korčúľ bude dodávať ochranné štíty na tvár pre zdravotnícky personál. "V tomto momente hráme všetci za jeden tím," odkázala firma prostredníctvom twitteru.
26.3.2020 11:41 - TASR

Carolina požiada zamestnancov, aby si vzali dovolenku

Klub Carolina Hurricanes zo zámorskej hokejovej súťaže NHL požiada zamestnancov na plný úväzok, aby si na budúci týždeň zobrali dovolenku. Dôvod je obmedzený chod organizácie pre pandémiu nového koronavírusu. Carolina od utorka zavrela kancelárie a zamestnanci pracovali z domu.
26.3.2020 07:00 - TASR

Minnesota podpísala nováčikovský kontrakt s Chaffeem

Vedenie klubu NHL Minnesota Wild podpísalo dvojročný nováčikovský kontrakt s americkým útočníkom Mitchellom Chaffeem. Dvadsaťdvaročný hokejista bol nedraftovaný voľný hráč, uplynulé tri sezóny odohral na Massachusettskej univerzite v Amherst.
25.3.2020 09:47 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov