Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Sedem klubov za štyri roky: Vysvetľuje Branislav Rapáč

zdroj: TASR/ -
26.7.2020 15:49 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Dobre stavané krídlo zo Spiša sa z východu znova presunie na západ. V ročníku 2020/21 bude bývalý Košičan slovanistom. Branislav Rapáč pre Hokejportal.net hovoril nielen o tom, prečo často mení kluby, ale vysvetlil aj svoju finančnú neúčasť na košickej zbierke.


Od roku 2016 budete pôsobiť v siedmom klube. Nie je to veľa pre stále mladého hráča?

„Môže sa to tak zdať. Mal som úspešné i menej úspešné sezóny. Mojím domovským klubom je Spišská Nová Ves, a tá v najvyššej súťaži nie je. Na Slovensku je bežným zvykom, že sa podpisujú len jednoročné zmluvy. Veľakrát som aj ja chcel od klubu viacročný kontrakt, ale nebol mi ponúknutý. Otvorene poviem, že som mal aj horšie sezóny a je jasné, že po takej sezóne o vás nejaví záujem bývalý klub a tiež som si musel vyberať len zo slabších ponúk. Potom však príde lepšia sezóna, po nej lepšie ponuky. Chvalabohu, posledné dva-tri roky naberá kariéra progres, darí sa mi potvrdzovať vzostup. Prichádzajú aj lepšie ponuky a za to som vďačný. Určite to nie je o tom, že vám niekde ponúknu o sto eur viac. Realita je iná. Ja som napríklad po úspešnej sezóne chcel v Nitre zostať, ale po takej sezóne sa stalo, že 5-6 slovenských ponúk bolo o úplne iných číslach ako ponuka z Nitry. Ja som si Košice nevybral ako jediné z tých možností. Moja cena vzrástla, vybral som si klub, ktorý bude zaujímavý finančne, ambíciami a podmienkami. Tak to chodí. Ja, ako odchovanec Spišskej, nemám reálny domáci klub ako chalani z Popradu, či Slovana. Ja napríklad viem, že veľa popradských fanúšikov má na mňa ťažké srdce a doteraz mi niekto napíše, že som zradca. Aj Samovi Bučekovi som ako mladému hráčovi hovoril, aby nedával von vyhlásenia typu na Slovensku len za Nitru. Chápem ho v jeho veku, niečo podobné ako on pred dvoma rokmi v Nitre, som ja zažil v Poprade pod trénerom Paukovčekom. Obľúbil som si to tam, ale vrátil som sa za rok a zrazu bolo všetko iné. Nový tréner, iné okolnosti. Bol som mladý a chcel som hrať. Otvorene poviem, že som si v Poprade už potom nesadol s realizačným tímom a chcel som hrať niekde, kde budem cítiť dôveru. Avšak bola to aj moja chyba, keď som sa tam vrátil, bral som to ako samozrejmosť, že znova budem hrať a ani nemusím bojovať o miesto. Namiesto toho, aby som bojoval o pozíciu v tíme, som sa rýchlo zbalil a išiel inde. To je tiež veľká škola pre moju ďalšiu kariéru. Vnímam to ako mladícku chybu a už by som ju neopakoval. Preto som sa poučil aj ja sám, že už nikdy nebudem hovoriť len o jednom klube. Situácia v klube sa môže behom dvoch-troch mesiacov zmeniť a váš výrok vám potom niekto bude trieskať o hlavu ďalšie tri roky.“

Ktorá zmluva bola zatiaľ vašou najlepšou na Slovensku?

„Dobrú zmluvu som mal v Martine a v Košiciach. Takisto aj terajšia zmluva je dobrá. Ja som mal lepšie ponuky ako popradskú pri návrate z Pardubíc na Slovensko. I keď nie výrazne. Vtedy som sa rozhodol pre Poprad, lebo sa mi tam darilo. A čo sa týka toho, ako funguje „srdciarstvo“, som názoru, že ak podpíšete niekde zmluvu, na ľade musíte odovzdať 120%. Tak by to malo fungovať. Mne je jedno, kde hrám.“

zdroj: TASR

Je zmluva so Slovanom rovnako finančne ohodnotená ako košická z minulej sezóny?

„Viac-menej áno. Pár tisíc je rozdiel na celú sezónu. Ale hovoríme o skoro tej istej sume.“

Čo zahraničie, mali ste ponuky z Česka?

„Bol som v kontakte s nejakými klubmi a otvorene poviem, že zahraničie bola priorita. Na druhej strane si však uvedomujem, že pre medzinárodné ligy som hráč maximálne na tretí útok. Chýba mi ofenzívny štýl na takej úrovni, aby som bol rozdielový hráč v zahraničí. Nemám taký talent. Teraz je situácia zložitejšia a je úplne normálne, že zahraničné kluby uprednostňujú do tretej formácie domácich robotníkov a nie cudzincov. Keď aj bola ponuka vonku, neboli to dobré podmienky. Dlho sa to naťahovalo a nakoniec neprišlo nič pre mňa zaujímavé. Ale nalialo mi to ešte viac motivácie, že aj v 27 rokoch sa viem niekam posunúť a sám som si nastolil 3,5 mesačnú prípravu. Schudol som pár kíl, som na minimálnej váhe. Verím, že sa môžem znova ešte zlepšiť.“

Naše diskusie zachytia každú podozrivú vec a keď ste sa začali sledovať na instagrame s Júliusom Kovalom, mnohí vás začali spájať s Banskou Bystricou.

„Julo mi len pomáhal nájsť klub v zahraničí, preto sme aj boli v kontakte.“

Bolo pôsobenie na západe prioritou?

„Keďže mám priateľku z Bratislavy a prvýkrát sa chystáme na spoločné bývanie, bola ponuka z Bratislavy obrovské plus. Ja sa netajím ani ambíciami po kariére a tým, že sa chcem niekde v živote posunúť. V Bratislave je viac možností, ako sa po ľudskej stránke rozvíjať. Určite bolo veľké plus aj to, že budem hrať so Samom Bučekom a Daliborom Bortňákom. S Daliborom som bol v každodennom kontakte, sme skoro najlepší kamaráti. Veľmi sa teším, že už tretí rok s ním budem v rovnakom klube.“

Pred Nitrou ste sa vy traja ani nepoznali, však?

„Osobne nie. Len sme sa registrovali ako súperi. Ale sadli sme si ľudsky i hokejovo. Pohoda mimo ľadu zahrala svoju rolu.“

Dohadovali ste sa o Slovane spoločne?

„Nedá sa to tak povedať, ja som bol zameraný na zahraničie. Keď som videl, že to tam nevyzerá ružovo, prvý klub, ktorý som riešil, bola Nitra. To je známa vec. S vedením som sa osobne stretol. Snažili sme sa nájsť spoločnú cestu, ktorá bude výhodná pre obe strany. Samozrejme, bola tam vidina aj obnovenia útoku, ale spoločnú reč sme nenašli. To je normálne a nikomu to nevyčítam. Chápem ich, v zlom sme sa nerozišli. Je to biznis. Tiež som si chcel udržať nejakú cenu, lebo viem, čo hokeju obetujem, koľko hodín ľadu som si zaplatil, koľko som investoval do kondičného trénera, a tak ďalej. Viem, čo hokeju dávam a je prirodzené, že chcem aj niečo od neho späť. To je normálna vec.“

zdroj: TASR

Je známa vec, že s Martinom nemáte čistý stôl z pohľadu peňazí, ako je to s Košicami?

„I keď som v Martine prišiel o nejaké peniaze, to play-off s Martinom je obrovský zážitok. Peniaze mrzia, ale v konečnom dôsledku mám na Martin pozitívne spomienky. Čo sa Košíc týka, rovnako ako všetci chalani, prišiel som o celú aprílovú výplatu. Tým, že ja som mal v zmluve rozdelené splátky tak, aby v apríli gradovali, v konečnom súčte som prišiel o dve výplaty.“

Už nemáte ani nárok na tie peniaze?

„Nemám. Bola tam klauzula o vyššej moci, čo si klub uplatnil. Košice nám nemuseli zaplatiť ani marec, ale ten doplatili. Prišiel som o apríl, čo pre mňa znamená výpadok vlastne dvoch výplat. Chcel som aj klubu vyhovieť, lebo viem, že s príchodom play-off stúpajú príjmy do klubu. Veľa ľudí ma kritizovalo za to, že som neposlal peniaze na záchranu košického klubu. Vôbec to nebolo o tom, že by som sa tam zle rozišiel, ani to nebola reakcia na to, že som prišiel o dve výplaty. Mňa koniec tej sezóny veľmi mrzel, mali sme play-off tím. Veril som, že košickému divákovi doprajeme pekné play-off. Ale nepodporil som to, pretože mám jasný názor na to, že A tím sa má financovať zo súkromného sektora. Mládež môže byť financovaná zväzom, štátom, mestom. A tím nemá byť podporovaný inak ako súkromným sektorom. Bolo by pokrytecké posielať peniaze, pre mňa to bolo o princípe. V Spišskej som teraz pomáhal bratovi a doslova sme chodili od dverí k dverám, aby sme zaistili sponzorov pre A tím. U mňa nešlo o to, že by som nedal peniaze, ale bola to vec princípu.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Enzo

 

Vy si ani neuvedomujete aký som ja pre vaše články dôležitý vďaka mne ste sa mohli spýtať otázku ohľadom Jula nieje zač Pali
26.7.2020 - 16:01
+13

FP-Tomike

 

Story: Verím, že niekedy v budúcnosti bude s p.Rapacom aj rozhovor kde nebude dookola rozprávať o svojej priateľke. Rozpráva ako keby bolo Slovensko na tom rozlohou minimálne ako USA ... Prajem veľa šťastia
26.7.2020 - 16:03
+11

KrebsKandidat

 

Nie je rozlohou ako US. A infrastruktorou?
26.7.2020 - 18:08
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lanti

 

No jedno sa nedá poprieť , že celkom úprimný rozhovor
26.7.2020 - 16:04
+4

gta98

 

Uprimny rozhovor, aspon vieme aj od neho ako to bolo s tym Petrohradom. Podla rozhovoru to vyzera, ze dres s kamzikom uz nikdy neoblecie, aj ked nikdy nehovor... viete co.
26.7.2020 - 16:07
+8

Rebel74

 

Takyto úprimný rozhovor som už dlho nečítal. Nech sa ti darí Braňo (ale nie proti Nitre)
26.7.2020 - 16:10
+13

mitoO

 

Košice nám nemuseli zaplatiť ani marec, ale ten doplatili.

To som velmi rad
26.7.2020 - 16:11
+6

topska

 

to je super ze niektore kluby to riesili takto
26.7.2020 - 16:15
+1

mitoO

 

tak vidis, ale niektori budu osmievat KE, pricom ich kluby sa na svojich hracov, s prepacenim, vysrali.
26.7.2020 - 16:24
+14

topska

 

Asi tak
26.7.2020 - 16:25
0

skp_pp

 

Sympaticke ze na rovinu vysvetlil, ako sa veci maju. Vela ludi si o nom mysli, ze je hnup. Ja by som povedal, ze hokejisti na slovensku by mali byt opatrni a mysliet na buducnost.
Nevravim, ze sa mi paci ako strieda kluby no ma to logiku a evidentne si uvedomuje svoje moznosti, cim u mna opat stupol o nieco vyssie.

Drzim mu palce a snad najde svoje miesto ako na lade, tak aj v zivote.
27.7.2020 - 7:19
+2

Dzunkes

 

No nie len hokejisti
27.7.2020 - 13:42
0

Goethe

 

Očakávam, že tento chalan keď ukončí kariéru, tak zostane pri hokeji a nastanú pozitívne zmeny. Veľa šťastia Braňo.
26.7.2020 - 16:15
+5

FanNR

 

Takže už vieme, že pod 6000,-eur mesačne v Slovane nehrá.
Pre EMOXXA1:Myslíš, že je to prijateľná suma pre tohto hokejistu, alebo po sezóne, keď mu niekto dá 6500,- mesačne, tak odíde?
26.7.2020 - 16:18
0

Goethe

 

Ako si sa prosím ťa dostal k sume 6.000,-eur ?
26.7.2020 - 16:19
0

FanNR

 

Minuloročná ponúka z KE, keď odišiel z NR za lepším platom.
26.7.2020 - 16:25
+1

mitoO

 

5k mal u vas?
26.7.2020 - 16:28
+2

Goethe

 

Neverím, že by mal 5.000,-eur v Nitre.
26.7.2020 - 16:28
+1

mitoO

 

ja by som to tipol takto:
2.3k v NR
4.5k v KE
5k v BA
26.7.2020 - 16:29
+5

Goethe

 

Rapáč prišiel do Nitry po slabých sezónach, tak si myslím, že bral okolo 2.000.-eur.
26.7.2020 - 16:31
0

mitoO

 

2.3 je okolo 2
26.7.2020 - 16:39
+3

Goethe

 

Áno, mne sa neukázal tvoj komentár.
26.7.2020 - 16:41
0

Hadimistr

 

Moje tipy a myslienky : 2 tisic nitra, max 2,5.

Kosice urcite 4 max 5.

Slovan 5 az 6.

Milujem rozhovory s nim. Velmi uprimne + z tych rozhovorov, dlhych rozsiahlych hlavu aj patu majucich myslienok je jasne ze je to dost inteligentny clovek, urcite ma nadpriemerne iq.

Pacilo sa mi ako si priznava ze za sucasnej vykonnosti svojej si mysli ze ma mozno len max na treti utok v ceskej extralige....to sa mi nezda viacero slovakov hra v tretom utoku v ceskej extralige...postavu na to ma perfektnu + kto hra hokej hoci len na amaterskej urovni tak vie ze na lade citis kazde jedno kilo. Schudnes 3-4 kila , okamzite sa ti lepsie aj trochu rychlejsie korculuje... a nebodaj pribrat 3-4 kila ..fuuha ides zdochnut na tom lade hned citis ze menej vladzes a tazsie sa ti korculuje...


Ps: Pan Rajtar. Viem ze casto citate diskusie, ved to viac menej aj patri k vasej praci sefredaktora,ak si toto precitate kludne sa mi k tomu vyjadrite...ak by ste chcel.

No uz k myslienke: nikde v ziadnej z top svetovych hokejovych lig za co ja povazujem : svedsko, khl, svajciarsko, nemecko, finsko, nhl, aj cesku extraligu tiez... (!!!), povazujem ju za siestu alebo najhorsie siedmu najlepsiu hokejovu sutaz na svete.

No v ziadnej z tychto lig sa 27 rocny hokejista NEBERIE ZA MLADEHO. To uz je najlepsi vek kariery tak 26-29, najlepsie roky , vrchol vykonnosti by mal byt...

Nehnevajte sa za miernu kritiku ale 27 ROCNY HOKEJISTA UZ NAOZAJ MLADY NIE JE .....
26.7.2020 - 18:13
+11

Patomato

 

a mne sa vobec nezda že je inteligent,na ke povie že maju pýtať peniaze zo sukromneho sektora a v snv beha po firmach aby zhanal sponzorov.Toto je praca aktívneho hokejistu ked nehrá ligu?Je to v mojich očiach skor taký realista
26.7.2020 - 21:29
0

topska

 

Sak firmy su sukromny sektor. Pomahal "rodinnemu" klubu a riesil to tak ako to odporuca kosiciam. Ini hokejisti ked nehraju ligu tak normalne pracuju, on pracoval takto.
26.7.2020 - 21:33
+15

Patomato

 

zase sa doťahuješ o slovíčka.Tak skusim ešte raz jednoduchšie:v ke posiela funkcionarov aby šli behať po firmach,v snv beha po firmach on-je toto letná pracovná naplň profesionalneho hokejistu? poukazoval som na toto.
Cez leto si ma podla mna oddychnuť a mať klud lebo vo februari zas bude nariekať ako maju 3 zapasy v týždni a ešte cestovanie a pod.(u mňa drístky),kedže na toto sa maju pripraviť medzi sezonami.Teraz sezona-hokej,leto zas rieši hokej
27.7.2020 - 13:08
0

topska

 

Rozumieme sa, dal som svoj nazor na to preco to mohol robit aj mimo sezony. Preto som tam napisal ze asi polovica hokejistov normalne pracovala a tazsie ako behat po sponzoroch. Mne sa velmi paci ze chce pomoct rodnemu klubu ktory riadi brat a kludne s nim moze spajat svoju buducnost. Nevidim nic zle na tom ak to robi, neverim ze mu to zoberie sily pred sezonou. Ved oni maju pauzu medzi sezonami tak tyzden, inak trenuju hokejisti narocnejsie ako cez sezonu
27.7.2020 - 14:31
0

emoxx1

 

No... pomáhal bratovi zháňať peniaze v súkromnom sektore?
26.7.2020 - 21:33
+1

fagaf

 

Načo si pisal tento príspevok?
27.7.2020 - 4:39
+1

bigi BLOG

 

trosku to mas v hlavicke popletene. co su podla teba firmy? ak nie sukromnysektor? a ak si to dobre cital tak zistis ze pomahal bratovi ziskavat peniaze behanim po tych firmach.a cuduj sa svete nie je nahodou jeho brat funkcionar v spiskej?
27.7.2020 - 7:55
0

88Backo

 

Ja som počul že v Nr mal 2 a Ke mu dali 3x toľko...čiže tie čísla co si pisal môžu približne sedet
26.7.2020 - 21:52
0

mitoO

 

SherlockHolmesNR
26.7.2020 - 16:26
+2

Gargamel123

 

Chvilu som mal pocit,ze ma nejaku uchylku: no teraz vidim,ze to je na vaznu diagnozu...
26.7.2020 - 19:39
+4

emoxx1

 

Neprekrúcaj...
26.7.2020 - 16:26
0

KrebsKandidat

 

O co ti ide? Co za .... splietas? Za 500 eciek navyse by zmenilo na SVK zamestnavatele 75% ludi.
26.7.2020 - 18:10
+5

gta98

 

Blbost.. mozno ty. Ale ja keby viem ze niekde, kde to poznam, mam super kolegov, som spokojny beriem 5000 mesacne a teraz pride niekto, ze pod ku nam, na druhu stranu republiky, do neznameho prostredia atd a dame ti 5500 mesacne, tak vies co ti poviem. Cize to je relativne tieto peniaze, pre niekoho ako ty je 500€ cely majetok, a ked zaraba 500 a moze 1000, tak nebude vahat, myslim, ze taky priklad budes zrovna ty.. ked si pouzil 500€ ako velky peniaz.. pricom ak mas 5000 mesacne, tak 500 € nerozhodne, mozno fakt u drzgrosov co zeru sackovu..
26.7.2020 - 18:37
+2

KrebsKandidat

 

75% slovakov nezaraba 5000 eciek...
26.7.2020 - 18:51
+9

gta98

 

Ved som ti povedal, ze tych co zarabaju 500-800 € mesacne a prilepsenie 500€ by znamenalo 70-100% navyse k zakladu. Ale naco porovnavas hokejistov a 75% naroda? Ked oni nezarabaju 800€ mesacne. Toto mozes premietnut aj do beznych ludi tak, ze ci by si menil pracu keby ti niekde daju 800 a niekde uplne inde mimo 850.. ked mas rodinu a dalsie veci..
26.7.2020 - 18:57
+2

KrebsKandidat

 

V prvom rade som bol zvedavy na reakciu FanNR.
To co vravis ty, je pravda, o tom sa nehadam.
26.7.2020 - 19:09
+1

bigi BLOG

 

A preco si myslis ze je to vzdy len o peniazoch. Ano 500 e navyhe a plus dalsie vyhody. A otazka je ci je to len tych 500 navyse
26.7.2020 - 19:31
+1

fany

 

gta98 si pobavil. Drzgrosi žerú sáčkovu? Však normálna zdravá polievka Ťa vyjde lacnejšie. A vieš o tom, že možno 20% ľudí ani nevie ako vyzerá 500 eur? A keby v tomto momente mal niekto nečakane zaplatiť 500 eur nedoplatok za niečo, tak možno 30% by ostali oči pre plač. Netreba vysoko vyskakovať, lebo pád potom bolí.
26.7.2020 - 19:40
+4

warn1ng

 

Aspon povie na plnu hubu ako sa veci maju. Ziadne reci okolo typu "na Slovensku len za Nitru, len za Zvolen a podobne." Hokej je biznis, pre hracov je to robota, idu tam kde im daju viac (nielen penazi). To sa pochopit da. Ale ked niekto povie ze na Slovensku len za ten alebo onen tim a na dalsiu sezonu ide inde, potom dalsiu zase inde. Vyznie to trosku komicky. Radsej drzat jazyk za zubami.
26.7.2020 - 16:23
+7

Nerkio

 

No on mal tiež podobne reči ...ako mu chyba Nitra a fanúšikovia ...dosť sa nato hnevali fanúšikovia Košíc vo ich aj chapem
26.7.2020 - 16:29
+2

warn1ng

 

To nic nemeni na tom, ze to co povedal je pravda.
26.7.2020 - 16:31
+1

Nerkio

 

Áno s tým súhlasím ...Braňo je veľmi inteligentný hokejisti a má správne postrehy čo sa týka nielen hokeja ale aj basketbalu a dalších veci
26.7.2020 - 16:36
+4

KrebsKandidat

 

Hej, daval radu Bucekovi, nech to nevravi, pretoze sam poucil.
26.7.2020 - 18:12
+1

aaaaa

 

Veľmi dobrý rozhovor ...pekné úprimne odpovede a nie len nejaké frázy . A aj triezve zhodnotenia , kde si priznal že aj on urobil chybu v Poprade a napríklad že v zahraničí je to Max na tretí formáciu . Vidno že má triezvy pohľad narozdiel od jeho kamarata , ktorí sa vo fínsku urazil keď nehral

Myslím , že v Slovane môže mať veľmi dobrú sezonu
26.7.2020 - 16:27
+16

Goethe

 

Ja som zasa počul, že jeho kamarát neodišiel z Fínska preto, že sa urazil.
26.7.2020 - 16:34
+1

KrebsKandidat

 

Tak ten mlady hrac sa mal rozhodnut mozno celu sezonu presediet na tribune. Ale aspon by nesli krcmove keci, ze sa urazil. Sli by isto ine, ale tak...
26.7.2020 - 18:14
0

racmaster

 

presne tak, triezvo, pragmaticky, logicky, na rovinu. klobuk dole.
27.7.2020 - 8:37
0

Render 77 Nr

 

Škoda Brano myslel som že budeš nás nový kapitán nevyšlo co uz.
26.7.2020 - 16:37
0

FanNR

 

V predminulej sezóne, keď ich NR zobrala s Bortnakom, mali obaja plat 2500 eur mesačne. Po finálovej účasti bolo vedenie naklonené zdvojnásobiť im plat od sponzorov, ale Rapac došiel s tým, že ma jasnú ponuku na 6000 eur z KE a odchadza.
Ber,alebo neber, taketo informácie mam ja z vedenia, vy v KE verte svojmu uplakanemu vedeniu naďalej.
26.7.2020 - 16:39
+4

topska

 

Ale ved tam pise ze nerozhodovali len peniaze
26.7.2020 - 16:48
+2

gabi98

 

Toto ale nesedí.

Ak nerozhodovali len peniaze, tak ako, pre boha živého, moze jeden hokejista uprednostniť nejaké Košice pred úžasnou Nitrou ?
26.7.2020 - 17:43
+7

KrebsKandidat

 

Kde pise, ze neslo o peniaze?
26.7.2020 - 18:17
+1

topska

 

Ze neslo LEN o peniaze. vybral som si klub, ktorý bude zaujímavý finančne, ambíciami a podmienkami
26.7.2020 - 18:34
0

KrebsKandidat

 

No jasne, ze nejde o peniaze. Az na 1. mieste No nie, nie je to kritika Rapacovych nazorov. Naopak, vyjadruje sa dost rozumne.
26.7.2020 - 18:54
+3

Hadimistr

 

Argumentoval to tam viacerymi dovodmi: Ze ma frajerku a doteraz spolu nebyvali a ona je z ba, s chcu uz spolu byvat, to je inak zasadny krok vo vztahu ci len spolu chodite von alebo sa len vzajomne navstevujete navzajom , alebo spolu normalne byvate..

Takze frajerka je z ba, idu spolu byvat, potom hovoril ze mysli na buducnost, po hokejovej kariere a v ba su najlepsie moznosti pracovne aj kulturne atd z celeho sr ( nemam rad bratYslavu ale objektivne, skutocne to tak je )

Fascinujuce az na pomery slovenskeho extraligoveho hokejistu AKY UPRIMNY A VELMI INTELIGENTNY CLOVEK JE BRANO RAPAC.

A este k tym peniazom naozaj ked niekto zaraba 500 eur a niekde by mu ponukli 1300 tak okamzite to berie aj keby musel za tou pracou cestovat hodiny denne a daleko lepsie by sa citil v tej za 500...to je jasne.

Ale v pripade ak hokejistovi ponukaju niekde 4500, a inde 5500, tak podla mna pol na pol...kazdy je iny..v ramci hokejistov..niekomu je vsetko jedno prostredie, trener, ci pozna buducich spoluhracov ake ma s nimi vztahy..no proste vsetko mu je jedno a berie tych 5500

Ale polovica hracov ak naozaj tam kde mu ponukaju tych 4,500 a prostredie , spoluhraci trener...vsetko sa mu tam paci ovela viac tak podla mna polovica hracov uprednostni ten klub kde ma o tu tisicku menej..

Inak fakt tie cisla su dost presne podla mna v rapacovom pripade...

V nitre mal 2000-2500

Ke a Slovan tak 4000 urcite a max 6000.



Inak v slovane v buducej sezone budu hraci zivnostnici a platy len august april?

Cize vyplaty su v hrubom a maj, jun, jul zarobia 0,0000 eur. ??? Napiste kto viete prosim fakt ma to zaujima. Diky moc.
26.7.2020 - 19:56
+3

skp_pp

 

Tam je taky detail.

Nikto ti tolko neda, ako slovan naslubuje ????

Just saying.
27.7.2020 - 7:30
+3

ctibor

 

Za ten pohlad na financovanie klubu ma u mna palec hore. Presne tak by mali fungovat kluby a nie byt zavisly na podpore od mesta.
26.7.2020 - 16:53
+5

UssKe

 

Narozdiel od ostatných hráčov aspoň prizná , že hokej hraje pre peniaze a nedáva vyhlásenia typu “ Na Slovensku budem hrať jedine v Nitre”
26.7.2020 - 16:59
+5

Goethe

 

Veď sa sám priznal, že také vyhlásenie už raz dal a sám sa poučil
26.7.2020 - 17:15
+1

sumobb

 

Konečne to už jeden hokejista otvorene povedal,že sa hrá pre peniaze, nie pre také reči ako SRDCE PRE KLUB a FANÚŠIKOV. Je to tak a odsudzovať hráčov za to že idú za lepším platom a že sú zradcovia je už smiešne. Konečne by si už mal každý uvedomiť že je to ich zamestnanie a nič iné.To čo hovoria niektorí hokjisti ako im ide prasknúť srdce pre klub a fanúšikov sú len také s prepáčením hovadiny.To čo hokejistu zaujima su v prvom rade peniaze až potom iné podmienky a ti čo tomu neveria by sa už mali prebrať s tej naivity a otvoriť si oči a odopchať uši.Páči sa mi ako to otvorene napisal-že každý by mal za ten plat čo si dohodne odvádzať na lade 120 percent a s tým sa aj stotožňujem. Ma odo mňa +++ za ten rozhovor.
26.7.2020 - 17:31
+11

LenTak93

 

nie, nehrá sa iba za peniaze a on to v tom rozhovore aj naznačil, ale ty si zase ideš svoje
proste stále bude skupinka hráčov, ktorá to hrá pre radosť a ktorá to hrá preto, že to berú ako prácu
26.7.2020 - 17:37
+3

sumobb

 

Ak máš pracu, tak chodíš do nej pre radosť ci preto aby si zarobil na zivobytie. Tak sa už preberte aj s topskom.Jasné že aj pre radosť s vitazstva a premii navyše. Divili by ste sa ako si po vyhratom zapase šúchajú ruky kolko bubákov pribudlo.Viem to z vlastnej skusenosti a hral som len za stovky nie za tisice ako majú teraz hrači. Je to tak a nemeliem si len svoje.Hokejisti to až tak otvorene nemôžu povedať aby nesklamali fanušikov a topska to velmo dobre vie, ale tiež to otvorene nemôže priznať. Samozrejme že v kabíne sa musia zomknút hráči aby tych bubákov nadriapali čím najviac. A o to ide nie len hráčom ale aj vedeniu.
26.7.2020 - 18:03
+2

topska

 

Tak mi vysvetli preco hraju za Poprad hracmi za mensie peniaze a nerozviazu zmluvu a nejdu inde (napriklad Michalovce, Slovan, Zvolen zahranicie) ked maju ovela ovela lukrativnejsie ponuky. Sa ukludni a to preberte sa si nechaj pre inych.
26.7.2020 - 18:36
+1

sumobb

 

Topska,Dave, Gabi-tak mi vysvetlite či by tí hrači hrali aj zadarmo, pre radosť a pre srdce pre klub a pre fanusikov. Asi ťažko, ani v Poprade ani nikde inde. Ale som rad že to ten hráč Rapač naznačil. A v tom dôchodcovskom hokejovom klube BB už nie sme naivní a keď vy budete dochodcovia tak vam to možno dôjde.Treba na to asi čas.
26.7.2020 - 19:47
+1

topska

 

Ale nikto nepise o praci zadarmo
26.7.2020 - 20:02
+1

gabi98

 

No ja najmä dufam, ze ked sa dožijem dôchodku, tak nebudem v diskusiách pliesť hrušky s jablkami.
26.7.2020 - 20:31
+2

cipulis

 

Hrať zadarmo bolo donedávna bežné v Slovane a par rokov dozadu aj v Poprade. Topska ti dal jednoduchú otázku tak skus na ňu odpovedať lebo inak si iba tarajko
27.7.2020 - 5:23
+2

skp_pp

 

V poprade sa nikdy nehralo zadarmo za turba. Boli vysledky jasne co sposobovalo radost par ludom.
27.7.2020 - 7:37
0

cipulis

 

Ako potom mohol urobiť také dlhy hráčom
27.7.2020 - 9:46
+1

skp_pp

 

Oficialne aj mohol klub dlzit. Ale velmi vela hracov po nevyplatenej sezone ostalo, lebo poznali ako to tam fungovalo a vyhovovalo to.
28.7.2020 - 2:52
0

topska

 

To ze ty vidis pracu len a len cez peniaze neznamena ze to tak vidi kazdy. Vies nieco riesi aj rodina, stastie, zazemie, okolie, byvanie, kamarati, pracovne prostredie, motivacia, karierny rast atd atd.
26.7.2020 - 18:37
+3

sumobb

 

Topska, karierny rast je tiež len o peniazoch, či o radosti? atd. atď je tiež len o peniazoch a ty pracuješ zadarmo? Celý život je o peniazoch nie len hokejový aj civilný.
26.7.2020 - 19:53
+2

topska

 

Nepracujem zadarmo ale odmietol som aj lepsie platene zakazky lebo tie peniaze neprevazili ine plusy. Moj zivot nie je len o peniazoch a nie som sam.
26.7.2020 - 20:04
+1

gta98

 

Musim 100% suhlasit, zivot nie su len prachy, pan pise ze uz je dochodca a doteraz na to neprisiel..
26.7.2020 - 20:20
+1

Render 77 Nr

 

Hej daj mi jedného hráča ktorý zostane vo vašom klube ak by dostal ponuky inde napr. o 3000 viacej ktorý by nešiel?
26.7.2020 - 20:30
0

gta98

 

A potom nech ma clovek chut odpisovat.. na toto.. ak zarabas 4000 a inde ti daju 7000, aj ja by som siel, to je jasne.. ale o tomto nie je rec.
26.7.2020 - 20:35
+1

Render 77 Nr

 

Ja len ze čítam ze sa nerobí pre peniaze a také keci keď super ponuku tak ideš iba to som chcel povedať i keď mám super kolegov a neviem aké keci.
26.7.2020 - 20:39
0

emoxx1

 

Nerobí sa to len pre peniaze, ale peniaze vždy budú jeden zo zásadných faktorov. Asi tak by sa dalo zhrnúť to, kam to 3 dni smerujeme.
26.7.2020 - 20:41
+4

topska

 

Pri Dalhuisenovi nie si vooobec daleko od pravdy napriklad ale aj pri inych
26.7.2020 - 20:48
+4

gabi98

 

Ja hokej nehrám, ale aj v mojej praci sú dôležité okrem mzdy aj podmienky, napr. Atmosféra v time, osoba šéfa , zaujímavosť projektu.

To tvoje poučovanie si radsej nechaj pre svoju partiu v klube dôchodcov.
26.7.2020 - 18:55
+1

bigi BLOG

 

Predstav si ze je vela.faktorov preto v akej praci si respektive ci ides do novej nie len peniaze. Ja byt zamestnavatel tak by so ani nezobral cloveka ktory ide len po peniazoch. To su ehm ku..y. ktorym niekto ponukne o euro viac tak odidu
26.7.2020 - 19:40
+2

emoxx1

 

Napriek tomu všetkému tie peniaze dôležitú úlohu vždy zohrávať budú, lebo dobrý kolektív ťa neuživí. Nemusí to byť rozhodujúci faktor, ale svoju úlohu budú zohrávať vždy a u každého.
26.7.2020 - 19:45
+2

gabi98

 

To bez debaty, ale to tu asi ani nikto nespochybnuje.

Peniaze budu vždy na prvom mieste. Napriek tomu, paradoxne, zamestnanie s vyššou ponukanou mzdou nemusí byt lepsie ako zamestnanie s nižšou ponukanou mzdou.

Aj tie “menej” dôležité faktory dôkazu velmi slušne zavážiť.
26.7.2020 - 20:26
+1

bigi BLOG

 

jasne ze penieze budu zohravat dolezitu ulohu, ale nebude to jediny faktor. pokial sa nejedna o nasobne peniaze tak vzdy bude tych faktorov viacej,a tu pan na kotreho som reagoval tvrdi ze jedinym faktorom su peniaze, a to je do neba volajuci blud.
27.7.2020 - 8:02
0

noano

 

hra sa najma za peniaze. Nemam pocit ze ked vojdem do obchodu, tak mi predavacka povie ze , dobry den pane- samozrejme mate to vsetko gratis.
26.7.2020 - 19:55
0

topska

 

Ak by hrali len pre peniaze tak by sme nemali minulu sezonu a hlavne tuto v PP taky kader aky mame
26.7.2020 - 17:42
+2

DavePP

 

Podľa mňa záleží skôr od človeka. Nezazlievam ak niekto ide do iného klubu za lepšími podmienkami, alebo skúsiť nejaky iný klub,a tak. Ale sú aj hráči,ktorý ak budú hrať v danej krajine, tak jedine za svoj rodný klub a budí hrať srdcom za ten klub. To si vážim na nich. Sú hráči, ktorým nejde o peniaze ale o to, kde sa cítia dobre. Pretože nejde len o peniaze ale aj o to, či má z toho človek radosť. Niekto pozerá na to, aby bol pri rodine, deťoch. Niekto nechce veľa cestovať apod. Každý má nejak usporiadané priority. Proste záleží od človeka. Niekto uprednostní peniaze,niekto aj za menej peňazí bude hrať inde. Ja to takto vidím.
26.7.2020 - 17:59
+2

fany

 

DavePP myslím,že to vidíš správne
26.7.2020 - 18:04
+1

sumobb

 

Pomylil som sa,nie Nerkio ale Fany.
26.7.2020 - 18:33
0

Aladár Miazga

 

Tak ale toto veľmi závisí aj od povahy človeka. Niekto je vetroplach a chce toho pobehať v živote veľa, inému vyhovuje "sedieť doma na rici" a mať svoje pohodlie.
26.7.2020 - 18:18
+1

DavePP

 

No veď jasné. Ale chápeš čo som tým chcel povedať. Každý má nejak usporiadané priority. Nemyslím si, že každý hokejista uprednostní peniaze. Sú taký, ktorý uprednostnia niečo iné. Neda sa povedať že každému ide o peniaze.
26.7.2020 - 18:23
+1

skp_pp

 

Teraz mi kolega siel zo 7litrov kvoli podmienkam doma na sk na 1200e. Prioritou je rodina a hotovo. Ma v dupie secky prachy sveta.
27.7.2020 - 7:43
+1

sumobb

 

Hráč ked už nechce meniť klub má už dosť bubákov alebo už na viac herne nemá alebo je ovplyvnený rodinou, alebo všetko dokopy. Hráč bez záveskov a je mladý hľadá lepšiu možnosť hlavne zárobku.Tak prečo hráči hľadajú možnosť KHL NHL a inych možnosti po europe. Pre radosť? Uvažujte.Dave a Nerkio.
26.7.2020 - 18:31
0

DavePP

 

Ale to znamená, že nie každemu ide o peniaze. O tom ja píšem. Vo vybere klubu zohráva rolu veľa faktorov a u každého to môže byť iné. Záleží aj od situácie, povahy človeka, priorít atd.
26.7.2020 - 18:36
0

DavePP

 

A sú aj mladý hráči, ktorým nejde pri vybere klubu o peniaze. Zaleži od povahy človeka a od ďalších veci.
26.7.2020 - 18:39
0

Gargamel123

 

Poznal som chalana: ktoremu neskutocne palilo v IT.Uz na vysokej skole mu ponukli VSZ skusobnu zmluvu a hned nato prisli za nim zo sukromnej firmy a ponukli mu miesto s nasobne vyssim platom.No on ich odmietol.Kariera sa da robit roznym sposobom a kazdy to vidi inac.
26.7.2020 - 21:10
0

ZOOMER

 

Rapáč to povedal pekne
26.7.2020 - 17:48
+2

Igor123

 

vie niekto prečo si nepodáva ruku s Jožom Sládkom ?
26.7.2020 - 17:59
0

33800

 

Zeby si pretiahli frajerky v minulosti?
26.7.2020 - 18:10
+7

richardd6

 

Keby obaja tak je fér
26.7.2020 - 18:12
+2

Igor123

 

to netuším ale všimol som si to ked hral ešte za NR a aj za KE teda ked hral za nr ešte bol jožo v detve
26.7.2020 - 18:27
0

fany

 

PROGRES??? A potvrdzuje vzostup? Však je ako na hojdačke.Najlepšie v Poprade,potom bum-bác,potom sa SKORO vyšplhal na úroveň PP a vlani zas padol.A to ho určite považujem za to lepšie čo na Slovensku máme.Ale ja sa asi veľmi zamýšľam nad tým čo hokejisti hovoria a kto ich pochváli ak sa sami nepochvália
26.7.2020 - 18:03
0

skp_pp

 

Ty si hlavne viackrát ukazala, ze hokeju a sportu celkovo nerozumies, cize nas neprekvapuje, ak vidis hraca co moze rozhodovat zapasy a povies "A potvrdzuje vzostup?".
27.7.2020 - 7:46
+3

fany

 

Totu sú prázdne kecy ako napr. čierna robota. Výsledky hovoria za všetko a nie Tvoj subjektívny pocit. Ešte raz, Rapac je na slovenské pomery nadpriemer, drží si svoju líniu a nijak ju neprekračuje.
27.7.2020 - 9:22
0

trevor

 

Rapac je na SK pomery nadpriemer, ale Zuzin, Puliš či Stupka, ktorí urobia za sezónu väčšinou viac bodov ako Rapac, už je len priemer ligy. Divne to mas odpriemerovane.
27.7.2020 - 9:32
0

fany

 

Hneď Ti to vysvetlím. Stred je 50.To by mal byť priemer.Ale nie vždy sa to dá presne napasovať.Takže priemer je 47-53.A Puliš môže byť 52,Zuzin 53,Rapáč 54.Čiže v podstate rovnaký ,ale u mňa Rapáč už nadpriemer.A vieš prečo?Lebo tí čo hrali,hrajú vo Zvolene sú pod mojim odborným okom a preto majú smolu.To Pulišovo postávanie pri bránke, ľahké zbieranie bodov pri Kamilovi a podobné pikošky o Rapáčovi neviem.Ale Detva mu pomohla a to bez srandy.A to čo píšeš potvrdzuje len to,čo stále tvrdím.V HKM sa robí hokej halabala.Ako môžu nadpriemerní (podľa Teba)hráči skončiť v Detve a za 8-10 tisíc tu príde hráč ktorý im siaha tak po kolená?
27.7.2020 - 10:58
+1

warn1ng

 

Konkretne ktory hrac sem prisiel za 8-10tisic a nesiahal Pulisovi, Zuzinovi alebo Sisovskemu ani po kolena?
27.7.2020 - 11:07
0

fany

 

Som si vymyslela,aby som bola zaujímavá
27.7.2020 - 11:40
0

warn1ng

 

Tak v minulej sezone take peniaze mohol brat Svarny. Ten stal za prd, to sa zhodneme. Ale je to obranca.
27.7.2020 - 11:43
0

fany

 

Švárny to nebol,ale vidíš,ten bol tiež celkom dobre preplatený v pomere cena-výkon oproti tým dvom.A bol to slovák,aby zas nedošlo k zbytočnej mýľke.Celé platové ohodnotenie je na prd a to nemyslím ,len Zvolen.Ľahko sa môže stať ,že najlepší hráč má menší plat aj o 3-4 tisíc ako priemerný .
27.7.2020 - 12:07
0

trevor

 

Rapac nie je v globale o nic lepsi hokejista ako Zuzin ci Pulis. Kazdy ma niekde slabiny a niekde silne stranky, ale dat niekomu nejake body a podla tohto odlisovat priemer od nadpriemeru je.. ehm prepac, ale stupidne porovnavanie. To podla coho ich bodujes? Mas nejake specialne discipliny?
Je uplne jedno, ci hral Zuza alebo Pulo v DT, proste to tak bolo a v tej DT patrili k nadpriemeru v lige. Navyse Pulis mal minulu sezonu +/- rovnaku ako Rapac a Zuzin este lepsiu. Len preto, ze su vo ZV ich davas na nizsiu uroven, ako vzdy a vsetko.
27.7.2020 - 11:16
+1

fany

 

Dobre ,tak Rapáč je podpriemer.A ja ich dávam na nižšiu úroveň ,lebo sú vo Zvolene?Veď ja som bola jedna z mála čo pindala,že Zuzina prehadzujú ako v cirkuse. Zuzin bol vždy vo Zvolene nedocenený !!! A o Radkovi ja viem svoje. Ale v Detve zistil,že treba makať na body a držím im palce,aby ukázali,že odchovanec je pre klub takmer vždy tá najlepšia voľba.
A sa mi páči ako Ty hodnotíš hráčov.Tak ako to Tebe vyhovuje,len aby si mi mohol oponovať.Ale toto si zapamätám,že je jedno ktorý hráč kde hrá,ale bol nadpriemer.V príhodnej chvíľke Ti to pripomeniem.A ja som ich chválila v Detve aj fotky na FB mám xixixi.
27.7.2020 - 11:36
0

trevor

 

Rapac nie je ziadny podpriemer, to som nenapisal. Dal som ich na jednu uroven vsetkych. Zuza patril vo ZV vzdy k tomu lepsiemu, po navrate z Ruska mal tu sezonu, kedy sa vypadlo s NR mozno trochu za ocakavaniami, akoby potreboval zmenu, mozno novu motivaciu, vtedy som to pisal aj tu na HP. V Detve sa opat nasiel a potvrdil, ze mal len slabsiu zaverecnu cast sezony, proste vykyv. Rado ma teraz za dva roky idealnu sancu doma potvrdit, ze patri k lepsiemu priemeru/nadpriemeru. Nie, vobec Ti za kazdu cenu nechcem oponovat, Ty sama si ma vysmiala, ked som nedavno oznacil stvoricu Viedensky, Zuzin, Pulis a Stupka ako nadpriemer ligy. A potom tu napises o Rapacovi, že je nadpriemer ligy. Pride mi to od Teba trochu umyselne neobjektivne, ale je to Tvoj nazor.
27.7.2020 - 11:50
0

jozino

 

Konecne: priznal ze z PP zdupkal preto, ze ho trener dal do 4. lajny a par hrac sa racil urazit (ak si pamatam vtedy vo 4. formacii hral aj Mlynky a Pinci). Hlavne ze vtedy dristal, ze chce PP vlastne pomoct tym, ze ho odlahci svojim platom.
26.7.2020 - 18:49
+1

tommy909

 

Ono je zvlastne hlavne to ako povie ze necitil dôveru real. teamu, ale hned v nasledujucej vete povedal ze urobil chybu, ked si myslel ze nemusi bojovat a tak radsej hned zdupkal. Preto nemal tu dôveru. Lebo hned videli ake ma umysly. Takze si vlastne aj sam odpovedal. Len to zabalil do “mudrej” vety aby bol chrumkavy. Proste Braňo.
27.7.2020 - 11:52
+1

kamenný pavúk

 

zaujimalo by ako sa da po ludskej stranke v bratislave viac rozvijat?: "V Bratislave je viac možností, ako sa po ľudskej stránke rozvíjať."
26.7.2020 - 19:04
+5

chimli

 

Vies, kto je jeho frajerka?
26.7.2020 - 19:10
+2

Hadimistr

 

Celkom by ma zaujimalo: Ked je mlady muz medzi 20/30, plny testosteronu a logicky chce velmi velmi vela sexu tak aj ked ma takuto frajerku ( missku, uplne mega supu) + je slavny a bohaty ze tie ine zeny ani nemusi sa o ne vobec nijako snazit sami sa mu ozyvaju a chcu ho..

Tak ci dokaze byt jej aj roky verny. Ale uplne, ani raz ju nepodviest 5-10 rokov..

Asi je to individualne zalezi na povahe a moralke daneho chlapa.

Aj ked moj nazor je ze aj ak by si chodil bol vo vztahu s najkrajsou zenou na svete po case sa ten sex dostane do stereotypu, 500 alebo fakt ze aj 1000 x mat sex s jednym a tym istym clovekom, aj ked je to najkrajsia zena na svete, zacne to po rokoch a 500 ci 1000 sexualnych stykoch , byt nuda a stereotyp... s novym clovekom , novou zenou je to hned ine, nove, zabava vacsia..aj ked ta nova by bola hoc o poznanie skaredsia...

Zaujimave filozoficke okienko, dilema

Samozrejme,ze je vela chlapov co maju za cely svoj zivot sex len s jednou jedinou zenou..urcite ano (smutne) ale vyssie popisujem iny pripad...

Podla mna takych 5 az 10 percent...1 z 10 az 20 muzov ma sex za cely zivot len s jednou jedinou zenou ( ozeni sa uz okolo dvadsiatky a cely zivot je jej naozaj verny)

+ su aj muzi co v zivote nemali sex, zomieraju ako panici...jeden z 50 napriklad urcite..
26.7.2020 - 22:45
+3

skp_pp

 

Kamo. Mal by si si zohnat cislo na psychiatra.

Ty mas isto nejaky problem.

Hlavne je to o dvoch a o hodnotach.
27.7.2020 - 7:52
+9

Pukky

 

Choroba dnešných časov je to, že múdri mlčia a blbci sa vyjadrujú k všetkému.
27.7.2020 - 18:07
0

Tip-Top

 

Ajajajaj počúvaj keď ta tí kamoši volajú piatok, v sobotu vonku a ty v 95% prípadoch odmietnes, tak by si to mal zmeniť a odmietať len v 5%. Podľa mňa ti to prospeje keď raz za čas s niekym niekde vybehnes a s niekym sa porozprávaš a nemusíš piť ani ten alkohol,pretoze akoze fakt toto co si tu predviedol je trosku moc
27.7.2020 - 23:51
0

topska

 

Kultura napriklad...A je rozdiel pracovat v top sledovanej televizii ako tv nasa ci v nejakej inej regionalnej...
26.7.2020 - 19:16
+1

sumobb

 

Topska-hlavne rozdiel finančný.
26.7.2020 - 19:59
0

topska

 

Peniaze su rozvijanim ludskej stranky? Pytal sa konkretnu otazku tak som mu odpovedal. Nepytal sa preco tam ide.
26.7.2020 - 20:05
0

cipulis

 

Môže mať teraz aj pravdu lebo peniaze kazia charakter
27.7.2020 - 5:30
0

topska

 

Tak to ste riadne svine charakterovo vo vasej spolocnosti!
27.7.2020 - 14:34
0

opeKE

 

pekny rozhovor: Trochu som mal zmiesane pocity, ze ide so Slovana no rozhovor hodnotim velmi kladne a s viacerymi bodmi suhlasim. Super pohlad na financovanie A teamu (rovnako aj moj nazor). Nech sa dari Brano a niekedy ked HC KE bude opat normalnym klubom budem rad ak prides naspat.
26.7.2020 - 19:11
+5

Gargamel123

 

Taky tak: suhlasim.
26.7.2020 - 19:41
0

Bizzaremifo

 

U neho človek nikdy nevie..mení názory ako počasie..raz tak raz onak..dúfam, že už konečne nájde tú svoju pohodu...čo ten už v živote povedal/nataral ..presne takýto rozhovor som čakal, dnes povedal úprimne ako to celé vidí..zajtra to celé prekruti a povie nieco úplne iné ...radšej nech sa sústredí len na hokej..
26.7.2020 - 20:40
+2

LenTak93

 

ktorú vec prekrútil alebo v čom táral?
26.7.2020 - 22:04
0

Bizzaremifo

 

V podstate mi stačí reagovať len tagmi.."len za PP na večné casy", "viem, že PP nie je Petrohrad, tak radšej idem, aby neskrachovali", MT naj fans, som tu stastny", "NR naj fans, naj klub, forever", "do KE kvôli peniazom, inak stale ľúbim len NR", "idem do BA za lepším životom, ale stále sa mi cnie za NR" ..nikto by mu nič zazalieval keby si radšej zahryzol do jazyka, mne to príde, že on ešte stále v tomto veku nevie čo chce..tým nepopieram, že je to dobrý hokejista a pravý srdciar..
27.7.2020 - 8:20
+3

fanpp

 

Aj keď Braňa veľmi nemusím. Tak by som tento rozhovor čítal aj do rana. Je pochopiteľné co hovorí ale "zbožňujem" keď sa dnešný šport označuje slovom biznis. O chvíľu hádam slovo šport aj zakape. Šport a patriotizmus budú naveky patriť k sebe. Za mňa stačí zo sveta športu príklad ako Totti. Nikdy nebol extra trieda, ale celý svet si ho bude pamätať pre jednu jedinú vec ze obetoval trofeje kvôli láske ku klubu. Aj keď zasa chápem ze sa to finančne nedá zrovnať s našou ligou.
26.7.2020 - 20:47
+1

Gargamel123

 

"Nikdy nebol extra trieda"...:
26.7.2020 - 21:03
+8

LeonardoDavinChi

 

Och ...
27.7.2020 - 0:02
+1

Adam138

 

Dobrý rozhovor veľa šťastia Braňo dúfam že ťa ešte niekedy uvidim v KE drese pre mňa si bol najlepšia posila minulú sezónu
26.7.2020 - 21:07
0

Hadimistr

 

Brano : Som si na 90 % isty ze citas celu tuto diskusiu

Ved.

1.internet mas

2. Vies dobre co je hokejportal.net.

3. Vies ze ti volal P.Rajtar a robil si s nim rozhovor pre hokejportal.net

4.clovek je zvedavy...na tom nie je nic zle tak urcite si uz ten rozhovor s tebou precital a urcite potom aj diskusiu..

Takze moj odkaz tebe. Vidno ze si sympatak a inteligentny clovek, to ze pred 4 rokmi ti ta cr extraliga ( pardubice ) nevysla, neznamena ze na druhy pokus nemoze vyjst..pri fakt perfektnej sezone je teoreticky mozne sa dokonca dostat z extraligy nasej aj do khl - ABDUL.

Daj si za ciel 20 golov a 50 bodov, v utoku s kamaratmi BORTNAKOM A BUCEKOM JE TO PODLA MNA REALNY CIEL. V POHODE

A ak by to vyslo sezona 2020/2021 brano rapac 20 golov , 30 asistencii, 50 bodov urcite pride kvalitna ponuka z CR extraligy..z nejakeho slabsieho klubu kludne aj druhy utok v cr extralige mozes hrat a robit 20-30 bodov tsm niekolko sezon po sebe...preco nie, nebud zbytocne skromny mas este 10 rokov kariery pred sebou pred sebou netreba byt skromny davaj si vysoke ciele..a toto je realne urcite.

Ako som pisal vyssie na hokejistu uz mlady nie si -27 rokov, to je najlepsi hokejovy vek, vrchol vykonnosti 25/26 az 29/30. Tak verim ze to bude tvoja najlepsia sezona zatial , spravis 50 bodov a 2021/2022 hras druhy utok v cr extralige!!!

Drzim palce fakt uprimne !!!

( byvaly protihrac tvoj z kosic este zo ziackych kategorii )
26.7.2020 - 21:26
+9

Tip-Top

 

Tuto spravu si mu rovno mohol napisat cez ine komunikacne prostriedky...a nie to sem pisat
26.7.2020 - 22:07
+7

Hadimistr

 

Je to asi koncom jula 2020 doslova neobvykle, NEUVERITELNE...: Ale ver ci nie ale vobec nemam ani facebook ani twitter ani instagram ani ziadnu z podobnych americkych hluposti urcenych v prvom rade na sledovanie ludi a zbieranie informacii o nich, ktore tam ludia hlupi dobrovolne o sebe davaju, zverejnuju...

Co ti na tom vadi ze som to napisal tu?
26.7.2020 - 23:53
+3

emoxx1

 

Ja by som ti len skúsil naznačiť, že zozbierajú o tebe len také informácie, ktoré im dáš. Teda pokiaľ si založíš na FB, IG a podobne účet, nič tam nebudeš vešať, nenainštaluješ si ich do telefónu a budeš ich navštevovať len zo zabezpečeného prehliadača, ako napr. Epic browser, tak nič o tebe nezozbierajú. Takže skôr výhovorka, možno trošku paranoja.
27.7.2020 - 0:48
+2

skp_pp

 

Vsetky tieto aplikacie maju za ciel drzat ludi pri telefone, obzerat hole zadky a popri tom ti ponukat cokolvek si kedykolvek zadal do vyhladavaca. Volaju to marketing sa mi zda.

27.7.2020 - 7:59
0

Lukash_ke

 

mozno si este raz precitaj emoxxov prispevok vola sa to aj private browsing sa mi zda
27.7.2020 - 8:10
+1

emoxx1

 

V poslednej dobe mám dojem, že tu hrách na stenu hádžem
27.7.2020 - 9:57
+1

skp_pp

 

Ja len hovorim, ze oni nic nezbieraju ako Emox pise.
28.7.2020 - 2:57
0

julo

 

V orange ste nehrali spolu?
27.7.2020 - 0:22
0

Hadimistr

 

Nie : Brano nehral ani zapas za orange u20 v extralige. Ked mal 18-20 takk hral v usa USHL, a potom dalsiu sezonu za martin a poprad.

Daj si do googlu Elite Prospects,branislav rapac stats,jeho alebo hocijakeho ineho hokejistu na svete, komplet cele kariery tisicok hokejistov sveta s presnymi klubmi a statistikami, proste vsetkym..( aj hokejisti co uz skoncili pred 20/30/40 rokmi tam su cele ich kariery a statistiky )



emoxx1- je to do velkej miery , aspon ja som o tom presvedceny ze nastroj na sledovanie a monitorovanie ludi, ved taky fb ta nabada, pyta sa ta neskutocne veci , informacie o tebe, no cely tvoj zivot, koho mas za pruatelov, kde pracujes, kde si chodil do skoly, oblubene podniky ktore navstevujes, zaujmy ake mas, kde sa momentalne nachadzas...no proste ta nabadaju aby si im 90% pomaly vsetkych info zo svojho zivota povedal, zverejnil..sialene, chore...zvratene.. naco chcu na profesia.sk aby si si tam robil u nich a posielal zivotopis, rovno im daj heslo buducim zamestnavatelom tvojim potencionalnym od svojho fb, tam maju cely tvoj zivot rovno, 10 x viac info o tebe ako v tych zivotopisoch na profesii.

A co sa tyka insta...ja nie som 18-20 rocna , zensky pohl organ..., co hodinu co hodinu tam vystavuje svoje fotky a ku stastiu jej staci ked tam ma vela lajkov a to jej kvazi zvysuje pozornost, oblubenost, medzi rovnakymi individuami+ chlapci jej tam pisu aka je nadherna neskutocne s tym ze dufaju, snivaju o tom, niekde v snoch ako by ju...snad kazdemu je jasne co..

Toto nie je cesta k stastnemu, kludnemu a vyrovnanemu zivotu, s ktorym si ty sam naozaj spokojny... = kalokagatia.

+ ja som jednoznacne celkom velky introvert, nepitrebujem pozornost ludi, ludia ma stvu, znervoznuju velmi casto, staci mi uplne minimum ludi s ktorymi som v kontakte, casto ma byvali spoluziaci zo strednej volaju piatky, soboty vecer von a ja ich v 95 % casu odmietam, ovela radsej som zavrety v byte a pozeram filmy... pre mna krajsi vecer ako pozerat na ozratych ludi...este aj ked pijem alkohol tak ho pijem uplne uplne sam doma


Videl si film THE CIRCLE S TOMOM HANKSOM A EMMOU WATSON??? Dufam ze ano.

To je presne o tom kam ze tie socialne siete uz pomaly az tak daleko zachadzaju ze uplne oberaju cloveka o jeho sukromie a osobnu slobodu...

Ps : len naivny hlupak si moze mysliet ze fb, insta, twi... nesleduju a nemonitoruju tajne sluzby... ved tam maju uplne zadarmo o asi 2 miliardach ludi na svete neskutocne info o ich zivotoch...
27.7.2020 - 1:23
+2

Gargamel123

 

tak aj tu ked sa niekto porozpisuje: tak ako ty,nie je problem zistit totoznost,
zaujmy,orientaciu taku a onakvu,a ine...
27.7.2020 - 2:10
+4

hoKEjka

 

Pardon ale ta tvoja “americka paranoja” je skor vyplod tvojej extra silnej introvertnosti. Nic viac, nic menej
27.7.2020 - 6:56
+4

fany

 

Hihihi, ja som na FB nikdy nebola taká aktívna ako odvtedy čo tu nejaký dobrák dal môj profil. Tak, nech sa pokukajú chlapci a nie je tam nič, čo sa normálne dá zistiť do 5 minút. A napr. chalanov od hokeja si do priateľov nepridávam z jedného jednoduchého dôvodu, by im tu na HP už len z princípu naložili. A v podstate ďakujem tomu čo to tu zavesil, získala som vďaka nemu pár novych známych. To len na okraj
27.7.2020 - 9:15
0

Tip-Top

 

Braňo Rapac hral za Orange U20 5 zapasov...
27.7.2020 - 10:18
0

paljuka

 

Super rozhovor uprimny... verim ze este niekedy ho v Ke uvidim, super hrac a uprimne ho zavidim Slovanu...
Vynikajuci hrac, ktory za nas odmakal co trebalo-sa ocakavalo, prajem vela stastia v novom posobisku okrem zapasov proti Ke
27.7.2020 - 1:13
+1

Chamois13c

 

Pamatam si ked sa Brano k nam vratil z Pardubic mal zjavne naprsane do nosa a chybala mu pokora myslel si ze je velka hviezda za to ze hral chvilku cesku ligu... Hral u nas spodne formacie ale mal dobrych spoluhracov a dost casu na lade, som rad ze po case to dokazal takto triezvo zhodnotit za to klobuk dole, to malokto dokaze
27.7.2020 - 6:40
0

Turiec

 

Braňo: Super rozhovor. Takéhoto ťa poznáme z Martina. Úprimné a otvorené.
V Martine sa Braňo zachoval veľmi férovo a nepamätám si, že by vypustil jediný zápas.
Všetko dobré prajem. A nielen v hokeji.
27.7.2020 - 10:52
0

mitoO

 

: Občianske združenie HC Košice i košický hokejový klub budú naďalej podporované v tomto roku a v nadchádzajúcej hokejovej sezóne spoločnosťou U. S. Steel Košice. Celková suma pre sezónu 2020/2021 predstavuje čiastku 860 000 EUR.
27.7.2020 - 11:34
+13

warn1ng

 

Ak sa z tychto penazi ide vyplacat aj dlh za Steelku vela toho nezostane. Ale hned sa lahsie dycha.
27.7.2020 - 11:39
+1

ŠIMIKE

 

no a mozme zacat zhanat hracov rychlo hocjakych
27.7.2020 - 11:39
0

teslee

 

Dufam že v kratkom čase oznamia že zostava Haščak a Chovan dufam!
27.7.2020 - 11:48
0

OceliarKE

 

Obaja ostavaju, plus Majdan, Jokel, Mily, Bellus
27.7.2020 - 11:56
+4

mitoO

 

mohli by si nasi na Dudasa spomenut este
27.7.2020 - 11:59
0

OceliarKE

 

Som zvedavy co dotiahnu do brany, skoda Kosaristana ze tak rychlo usiel a nepockal.
27.7.2020 - 12:03
0

mitoO

 

tomi halasz podla mna
27.7.2020 - 12:05
0

OceliarKE

 

Nestras
27.7.2020 - 12:07
+3

julo

 

Snad nie
27.7.2020 - 13:57
0

Big brother

 

A dokedy mal čakat?
27.7.2020 - 12:28
+1

OceliarKE

 

A to bolo hejtu ze ked USS neda nic, tak tam Lang nema co robit kedze je dosadeny uss
27.7.2020 - 11:55
+1

ŠIMIKE

 

a myslim ze oranzovo cierne dresy pojdu rychlo do skartovacky
27.7.2020 - 12:02
+1

OceliarKE

 

To nie, klub si na to pripravoval podu uz dost dlho a istu dobu som tu bol za to vysmiaty ze klub chce oranzovo cierne dresy.
27.7.2020 - 12:12
+2

UssKe

 

V zime 2018 si tuším spomínal tie dresy
27.7.2020 - 12:13
0

Big brother

 

No ved to sedí
27.7.2020 - 12:25
0

Lukash_ke

 

mne to trochu pride ako divadlo, ze o tomto uz vedeli trochu skor, no hate
27.7.2020 - 12:47
0

tommy909

 

Po dvoch mesiacoch sa vratia na HP kosicke nicky.
27.7.2020 - 11:59
0

mitoO

 

my sme niekde boli, ze sa mame vracat? Ved tu diskutovalo dost kosicanov stale
27.7.2020 - 12:01
+2

tommy909

 

nemyslel som Teba ty si tu bol stale. Ale ty patriš medzi tych normalnych diskutujucih, naražal som skôr na inú časť KE fanušikov, a tych tu teda ubudlo rapidne. A teraz sa vrátia
27.7.2020 - 12:03
0

ZOOMER

 

napriklad kto? My vacsina co stale sme tu boli stale,jedine tak wedro nie no
27.7.2020 - 13:44
+1

tommy909

 

kto je wedro?
27.7.2020 - 13:55
0

ZOOMER

 

To teraz myslis vazne toto co pises alebo zo srandy,ja sa ta realne pytam.
27.7.2020 - 14:06
0

cipulis

 

miestny magor
28.7.2020 - 7:38
+1

Janciar17

 

A teraz ked HC dostalo takmer mega od uss ta nesi naje...?
27.7.2020 - 12:05
0

cappycathy BLOG

 

Ja rozmyslam nad tymi dresmi

Ale potesilo
27.7.2020 - 12:08
0

UssKe

 

USS
27.7.2020 - 12:10
0

OceliarKE

 

Vidis, ten isty zdroj mi potvrdil ze maju prist tiez kvalitne mena hracov. Takze sa mame na co tesit.
27.7.2020 - 12:11
+6

UssKe

 

Mna by najviac potešil ten Haky
27.7.2020 - 12:12
0

cappycathy BLOG

 

jj vidim, napis PM ked mas este nejake info pls
27.7.2020 - 12:16
0

Big brother

 

Som rád za to, že ste sa z toho dostali a dufam, že ste sa aj vy fanušikovia poučili.
27.7.2020 - 12:27
0

Rolba

 

No síce teraz ešte podporili, ale dúfam že už sa budú riešiť reálne aj iní sponzori. Aj keď na tej tlačovej konferencii to vyzeralo tak, že vždy sa v prvom rade budú spoliehať na uss.
27.7.2020 - 12:20
0

Janciar17

 

Ja dufam ze sukel este nepodpisal belasim...
27.7.2020 - 12:20
0

Tino

 

odpoved: na poslednu otazku.....presne preto je mi tento clovek sympaticky, teda okrem hokejovych vlastnosti ktore boli apson pokial bol v KE vyborne
27.7.2020 - 15:42
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

SKA Petrohrad - Avangard Omsk 5:2 v pondelkovom zápase (3)

Hráči Lokomotivu Jaroslavľ zvíťazili v pondelňajšom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Salavatu Julajev Ufa 5:0. Pripísali si tak deviatu výhru v sérii. Nižnyj Novgorod zvíťazil v Magnitogorsku 3:2 po predĺžení, hoci ešte päť minút pred koncom riadneho hracieho času prehrával. Rozhodujúci gól strelil v tretej minúte predĺženia bieloruský útočník ...
pred 30 min. - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov