Diskusia: Senát DK SZĽH udelil Nitre pokutu vo výške 6000 eur
Senát pre profesionálny hokej Disciplinárnej komisie Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) uložil pokutu pre HK Nitra. Klub sa podľa rozhodnutia dopustil spáchania disciplinárneho previnenia porušenie Smernice pre používanie videoplochy.
Klub z Nitry sa mal dopustiť priestupku 28. decembra v zápase Tipos extraligy proti Slovanu Bratislava a o dva dni neskôr proti HC MONACObet Banská Bystrica. V oboch prípadoch udelil senát pokutu 3000 eur, dokopy 6000. Nitrania sa však môžu voči tomuto rozhodnutiu odvolať.
Podľa odôvodnenia použili Nitrania v prvom prípade videoprojekciu na zimnom štadióne účelovo na vyvolanie negatívnych emócií voči obom hlavným rozhodcom, keď po skončení zápasu boli na video ploche niekoľkokrát opakovane detailne snímaní obaja hlavní rozhodcovia, čo v súvislosti s uloženým väčším trestom a osobným trestom do konca stretnutia domácemu hráčovi v predĺžení a víťazným gólom hostí vyvolávalo negatívne vášne voči rozhodcom duelu.
V druhom prípade bola počas zápasu na kocke premietaná sporná situácia a gólový moment už pred vhadzovaním v čase 33:32, keď hostia dosiahli gól na 2:1, pričom toto premietanie vyvolalo vášne a nevôľu domácich fanúšikov. Senát zdôraznil, že v prípade Nitry nejde o prvé takéto previnenie a pokutu vo výške 3000 eur považuje za spravodlivú a primeranú. Informácie priniesol portál hockeyslovakia.sk.
- Nitraaa
- “Podľa odôvodnenia použili Nitrania v prvom prípade videoprojekciu na zimnom štadióne účelovo na vyvolanie negatívnych emócií voči obom hlavným rozhodcom” ked to bereme takto tak aj rozhodcovia by mali dostat take pokuty pretoze svojimi nespravnymi rozhodnutiami umyselne vyvolavaju negativne emocie u fanusikov a umyselne odradzaju ludi od sledovania hokeja
- 8.1.2025 - 18:15
- +33
- BieloModra
- Ja som tusila uz vcera ked neodpiskali hacik na nasho hraca krory siel s pukom na branu ze je zle...vedenie na nohach Vip na nohach, rozhodcovia pekne do hlucika...😀
- 8.1.2025 - 19:26
- +1
- M4TO
- Trosku hlupe prirovnanie
- 8.1.2025 - 21:35
- +12
- napalmdeath
- Trepes
- 9.1.2025 - 7:07
- 0
- greendeath
- Sú tiež len ľudia: A v podstate amatéri,čo idú pískať po svojom primárnom zamestnaní,svoju kritiku adresuj vedeniu ligy,mimo to tie vaše opakovačky na kocke dlho prechádzali,takže si asi povedali dosť.
- 10.1.2025 - 12:34
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- AVEMNE
- nech sa páči aj nabudúce: kludne zaplatíme načo nám je perie
- 8.1.2025 - 18:29
- +3
- axxel
- Potom nezabudni ako prvý nadávať na Kovacika, že kde sú posily, keď musí dávať peniaze na pokuty
- 8.1.2025 - 18:43
- +9
- AVEMNE
- mne je to jedno ja tam mám predplatené na 10 rokov dopredu
- 8.1.2025 - 18:44
- +1
- axxel
- Tak to je super potom
- 8.1.2025 - 18:53
- +1
- BieloModra
- Boze🫣🫣🫣 este ze som tam v oboch pripadoch nebola...tolko vasne by ma zabilo
- 8.1.2025 - 18:40
- +4
- AVEMNE
- no neviem...sak proti Zvolenu si bola nie?...a ten hučák čo stojí vedla mna asi 5 metrov cca 55-60 rokov čo tam celú sezonu reve ako zmyslov zbavený toho kedy zobere sbs lebo už to začína byť moc
- 8.1.2025 - 18:46
- +1
- BieloModra
- Hej bola😀 neviem presne ktoreho myslis, ale je ich tam viac😀 mna vcera pobavil tiez jeden za mnou co zacal hucat ked vylucili Sama...no bozie dopustenie otocila som sa a pekne mu objasnila vec ze ide von opravnene si mal vidiet😀 vraj ho..no viem...na to sa pridal uplne cudzi clovek s tym, ze nech pocuva ze mam pravdu...viac som ho nevidela😀
- 8.1.2025 - 18:53
- +6
- RudoNR18
- Pokiaľ ta neobvinili že fandis súperovi tak je dobre..
- 8.1.2025 - 20:30
- 0
- BieloModra
- To tebe tak naservirovali 😀 ale tak ty vies, ze ja si to okolo seba "cistim"
- 8.1.2025 - 20:40
- 0
- RudoNR18
- No tento dotyčný nebol ďaleko od miesta.. na schodoch stal.. mimochodom minule čakám u nás v dedine na autobus a tento dotyčný tam čakal tiež.. takže som zistil ze je z rovnakej dediny ako ja.. som si tak hovoril ze ci mu docvaklo ze asi z Nových zámkov nebudem.. ale aká to náhoda
- 9.1.2025 - 18:21
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- wedro
- 👏
- 8.1.2025 - 18:54
- +5
- bez nicku
- A co sa stane, ak to klub odmietne zaplatit?
- 8.1.2025 - 19:12
- 0
- Marchand63
- Najblizsie mu zvaz nedoda tovar.
- 8.1.2025 - 19:13
- 0
- napalmdeath
- Zoberú vám telku a zákazu na vašich zápasoch rozhodcov
- 9.1.2025 - 7:09
- +1
- Marchand63
- No nic, rozhodcovia budu nosit kuklu uz z domu, a nikde nebude evidovane kto piskal, aby nahodou neboli opoznatelni. Ciarovy aj hlavny budu bez oznacenia na rukavoch a aj medzi sebou budu mat zakaz sa oredstavit. Len Tichy pstros sam bude mat v kanelcelarii v sufliku rozpis.
- 8.1.2025 - 19:13
- +23
- BieloModra
- 😀😀😀😀😀
- 8.1.2025 - 19:17
- +3
- sloniik
- Normalne budu, v zapasovy den, stat pred zvazom v tych kuklach a budu zvazom nahodne posielani na jednotlive stadiony
- 9.1.2025 - 8:10
- +1
- TurnerSVK
- keby sme si radsej za tie peniaze na pokuty kupili tablet a cely ten system, bolo by to lepsie.. potom by sme si mohli brat aj challenge a nie si to pustat na kocke jak pripeceny
- 8.1.2025 - 19:18
- +27
- axxel
- Nevrav mi, že v profesionálnom klube nie sú peniaze na niečo také... ved zase to nemôže stať veľa
- 8.1.2025 - 19:26
- 0
- BieloModra
- Tablet nie, tie veci okolo ano...zase spomeniem podcast s Lazom, tusim tam spominal ze zvaz bude sucinny aj v tycho veciach ( ak sa nemylim), lebo vybavenost zimakov je zalostna ( okrem KE a BA logicky)
- 8.1.2025 - 19:32
- 0
- WTF
- Okolo 10 litrov
- 8.1.2025 - 19:40
- 0
- napalmdeath
- Našetrené peniaze idú na pokuty
- 9.1.2025 - 7:11
- 0
- emoxx1
- Ospravedlňovať si porušenie pravidla poukazovaním na chybu iného je za mňa dosť cez čiaru.
Rozhodca vystavený takémuto tlaku "naviac" ktorý vôbec nemusel byť rozhodne menej chýb robiť nebude. Tak teda čo je zámer? Dostať ho po ešte väčší tlak aby v strachu prihodil niečo domácim? To mi fair play nepripadá.
Ak nie je spokojnosť s kvalitou rozhodcu, tak je na to úplne iný nástroj ako kocka. Pokiaľ je ten nástroj nedostatočný, treba tlačiť tam kde sa to vie zmeniť, nie na toho posledného nešťastníka na konci. - 8.1.2025 - 19:30
- +31
- strojar
- Pod aký tlak sa dostali rozhodcovia zverejneným záberom na nich PO SKONČENÍ ZÁPASU?
- 8.1.2025 - 19:35
- +2
- emoxx1
- Takže nebola to taká scéna z Krstného otca v zmysle "vieme kto si"? Zle som to pochopil? Aký ma teda zmysel ich tvár na kocke keď nie odoslanie tejto správy?
- 8.1.2025 - 19:39
- +12
- miro-nr
- Tak sa to asi praktizuje na slovane,ale v ššatni a neverejne ,však !!
- 8.1.2025 - 23:10
- 0
- emoxx1
- Na toto sa musíš opýtať Slovanistov. Ak sa deje na Slovane niečo za čo by mal dostať pokutu, tak ja budem ten posledný komu by trhalo žili, že ju Slovan dostal.
- 9.1.2025 - 7:48
- +6
- BieloModra
- Pod taky, ze este pred hymnou su pocastovani hlasitym privitanim z tribun
- 8.1.2025 - 19:40
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- Suhlas clovece...
Mne uz to pride ako kto z koho, lebo to co pises uz skusali. Uz sme prehrali zapas po verdikte rozhodcu na ktoreho podali podnes a ten bol vyhodnoteny ako opravneny, rozhodca tusim stopka a klub? Co z toho okrem -3b mal?..ale ano nakladna prekaracka...eeste ze mam permu.... - 8.1.2025 - 19:37
- +1
- filo1
- Myslíš ten zápas kde ten rozhodca ešte predtým verdiktom súperovi neuznal regurelny gól vďaka ktorému súper mohol vyhrať už v riadnom hracom čase?
- 8.1.2025 - 21:25
- +2
- cmxx
- S tým opakovanim spornych situacii ma problem len Nitra a to uz dlhsiu dobu ci?ostatne kluby to dokazu dodrziavat podla toho ako chce zvaz tak bohuzial za chyby sa plati🤔Ze je kvalita rozhodcov biedna je fakt a naznaky zlepsenia nevidno skor naopak....
- 8.1.2025 - 19:49
- +11
- AVEMNE
- Žiadne opakovanie...po zápase boli na kocke rozhodcovia ktorý schádzali z ľadu...aj ja som bol na kocke udeľujem vedeniu dodatočnú pokutu 10000e číslo účtu v správe pan Kováčik
- 8.1.2025 - 19:54
- +12
- BieloModra
- Vcera😀
- 8.1.2025 - 20:25
- 0
- Tkey
- Teraz sa idete tváriť, že sa u Vás v Nitre nedávajú sporné situácie na kocku? Veď to si pamätám ešte spred X rokov, že sa dávali opakovačky sporných situácií rovnako ako aj goal review. Áno hento s tými rozhodcami je kravina, ale tie opakovačky sa predsa dejú, či už nie?
- 8.1.2025 - 20:34
- +14
- miro-nr
- čo je sporná situacia ? Ved podla rozhodcov su všetky verdikty opravnené,obhajitelné a jasné !
Potom sporná situacia je podla tohto výkladu omyl rozhodcu ,alebo ako to treba chápať ? - 8.1.2025 - 23:16
- +1
- Standacik
- si robíš srandu, že?
- 9.1.2025 - 20:18
- +2
- Aceral1
- Sakra aj ja chcem byť rozhodca.. kde sa dá prihlásiť?
Super robota! Nikto ta nemoze kritizovat aj ked svoju pracu robis naprd... - 8.1.2025 - 20:09
- +3
- emoxx1
- https://www.hockeyslovakia.sk/sk/rozhodcovia/nabor
- 8.1.2025 - 20:10
- +7
- omen
- jasne... chod do toho!
- 8.1.2025 - 20:42
- +2
- Crash
- 💁♂️vedia dobre že to nemôžu robiť je to zakázané aj na IIHF podujatiach dokonca, aj v iných lepších ligách. Vedia veľmi dobre ze to nesmú robiť ale aj tak to budú robiť, nedajú si povedať. Toto je profi klub?
- 8.1.2025 - 20:20
- +36
- MV
- V iných lepších ligách, napríklad na Sparte sa bežne opakujú sporné momenty
- 8.1.2025 - 22:31
- +2
- napalmdeath
- V Grécku majú ligu?
- 9.1.2025 - 7:14
- +6
- strojar
- Je taká jedna dosť známa liga a vraj je celkom dobrá. Volá sa NHL.
V nej sa premieta na kocke všetko. - 8.1.2025 - 23:42
- +1
- emoxx1
- Koľko zápasov NHL si navštívil? Na tých ktoré som navštívil ja sa rozhodne všetko nehralo. Kocka bola viac menej na Kiss cam a podobne srandy.
- 9.1.2025 - 0:16
- +17
- Adrumko
- predpokladam ze ani na jednom nebol, len to pocul a teraz tomu veri..ako 99percent jeho hlasiek
- 9.1.2025 - 6:32
- +14
- gabby
- zase si chcel byt za mudreho a dopadlo to ze si za ..uja 🤦♂️ ale to vieme uz davno 😁🫡 skus nabuduce si to radsej lepsie overit ked si tam osobne nebol pan poslanec 🙋♂️
- 9.1.2025 - 18:49
- +2
- Bizzaremifo
- Dobre im tak, nikde sa to nerobi..iba v Nitre opakovane a je jasné, že to robia z trucu
- 8.1.2025 - 20:47
- +14
- Big brother
- Nepoučitelní.
- 8.1.2025 - 20:47
- +9
- Nitraaa
- Tazko sa uci sovietska praktika v kapitalistickom svete . Zatajovanie a zakryvanie pravdy tu malo skoncit po strngani klucov na namestiach , v hokeji to ocividne ostalo a zije to dalej , dokonca najdes ludi ktorym sa to tak paci . Neviem ci v Severnej Korei opakuju sporne situacie rozhodcov ale v Severnej Amerike ich opakuju. To ktorym smerom v hokeji ideme nech si kazdy zhodnoti sam
- 8.1.2025 - 21:11
- +4
- Mato-Mi
- Odhliadnuc od toho, ci je toto nariadenie spravne, alebo nie. Rozumiem tomu spravne, ze u vas sa to robi za ucelom nejakej rebelie proti “systemu”?
- 8.1.2025 - 21:14
- +2
- Nitraaa
- Nato ti neviem odpovedat , ale tak beriem to logicky , ked mi x krat povedia ze nemam ukazovat sporne situacie a ja to potom zopakujem a zase ich ukazem tak mi asi tazko niekto uveri ze som sa x krat pomylil a spravil som to omylom…
- 8.1.2025 - 21:51
- +1
- Big brother
- Ale to zas pletieš hrušky s jablkami. Už sa stalamv minulosti v zápase s nami taká vec, že sme dali gól a v Nitre sa premietala na kocke situácia ktorá hraničila a ofsajdom...ľudia sa začali búriť (mysleli si, že to bol ofsajd), pritom z toho opakovaného záberu to ofsajd evidentne nebol. Asi takto to na ľudí pôsobilo vtedy.
A neviem o akom zakryvani pravdy hovoríš, veď tu situáciu si môžu pozrieť ľudia v telke a potom aj diváci doma. Nikde sa nič nezakrýva. Ale ako som už spomenul vyššie v tom dave ľudia zvyknú absolútne strácať súdnosť. - 8.1.2025 - 21:37
- +11
- Nitraaa
- Ano ludia ktorym je zatazko zdvihnut rit z gaucu a dat par eur na hokej si môze situaciu pozriet , platiaci divak nema pravo si ju pozriet . Neni teda vyhodnejsie nechodit na hokej a ostat doma lebo je to väcsi komfort a usetrene peniaze?
- 8.1.2025 - 21:53
- +1
- Big brother
- Nie, na živo je to lepšie. Ja ale vravím o niečom inom.
- 8.1.2025 - 22:03
- 0
- emoxx1
- Tú situáciu si podrobne pamätám. Jeden hráč Dukly šiel s pukom do pásma a druhý vychádzal zabudnutý z pásma. Hráč ktorý vchádzal s pukom do pásma si to všimol, tak pred čiarou zdvihol hokejku a puk šiel pomaly do pásma mimo jeho kontrolu. On zostal korčuľou na modrej. Medzi tým ten zabudnutý hráč stihol vyjsť z pásma a až potom sa hráč ktorý do pásma vchádzal zas dotkol puku. Takže žiadny ofsajd. Problém bol, že ľuďom sa na kocke ukazoval len ten moment kde je už puk v pásme a zabudnutý hráč ešte pár CM v pásme pred modrou. Štadión buracal hnevom ako im uznávajú góly z ofsajdu.
Ešte na druhý deň sa tu riešilo s ľuďmi čo boli na zimáku, že ofsajd to naozaj nebol. Teda odpoveď na tvoju otázku za mňa je, že už keď sa rozhodli ísť proti prúdu, tak nech to aspoň zahrajú celé. Na štadióne by trebárs pochválili rozhodcov, že tú zložitú situáciu vyriešili dobre. 😀 - 8.1.2025 - 22:35
- +7
- Crash
- Pokiaľ viem, toto je zakázané napríklad aj v českej extralige a tak isto aj na všetkých IIHF podujatiach. Nie ze zlý zlý Šatan si zmyslel.
- 8.1.2025 - 22:05
- +5
- bigi
- tak za prve raz je neico zakazane (a cuduj sa svete nie je to len u nas) vsetci to dodrzuju len alen jedina NR to roky rokuce porusuje.
za druhe je zaujimave ze NR to pusta este k tomu ucelovo, uz kolko krat sa sa stalo ze dala len jeden zaber z ktoreho sa mohlo zdat ze situacia bolo zle odpiskana, a v TV isli aj ine zabery kde to bolo praukazatelne ze sa odpiskalo dobre - 9.1.2025 - 8:17
- +9
- Render 77 Nr
- No hlavne zbytočné vyhodené prachy.
- 8.1.2025 - 21:43
- 0
- ElwisNR
- Ja neviem ale ak by si rozhodcovia plnili svoju prácu dobre tak by video na kocke problém byť nemal.
- 8.1.2025 - 21:44
- 0
- Big brother
- No ja neviem, ale v článku je napisane, že to bolo v zápase, kde bol v predĺžení vylúčený domáci hráč a hostia rozhodli. To je vyslovene ako keby ľuďom ukazovali, že tu si tí ľudia, čo nám prehrali zápas. Vyslovene provokácia.
- 8.1.2025 - 22:13
- +14
- ElwisNR
- Ak by rozhodcovia robili svoju prácu dobre nemali by mať problém obhájiť si svoje rozhodnutie a stať si za ním a záznam na kocke alebo v televízii nemôže byť problém.Chápem že aj rozhodca má právo urobiť chybu ale mme chýba komunikácia rozhodcov na základe čoho sa v sporných prípadoch rozhodli v nhl sa to deje a rozhodca oznámi že na základe videa atď.U nás to skončí gól neplatí a hotovo.Dám konkrétny príklad.V zápase Extraligy HK Nitra – HC MonacoBet B. Bystrica. Počas predĺženia bol hráčmi Nitry dosiahnutý gól, ktorý hlavný rozhodca priamo na ľade uznal, ukázal gestom potvrdzujúci gól a nahlásil strelca gólu a asistentov boxu časomeračov. Brankár B. Bystrice nereklamoval žiadny stret s našim hráčom, ani hráči B. Bystrice nereklamovali u hlavného rozhodcu faul na brankára ani inú nezhodu s pravidlami. Po zobratí ´coach‘s challengu´ prebiehalo viac ako päťminútové prezeranie videa a gól napokon arbitri neuznali. Pravdepodobne pre možný, ale exaktne nepreukázaný minimálny dotyk hokejky hráča Nitry Cottona s betónom brankára B. Bystrice.Podobnými rozhodnutiami znižujeme úroveň našej ligy a vyháňame si divákov zo štadiónov,“
- 9.1.2025 - 9:18
- +2
- Urpiner16
- Mňa už vyhnali nielen rozhodcovia ale aj naši hráči.Nechce im.Ako keby čakali na play off a Vlado Országh sa môže aj o zem hádzať a mať nervy.Nič s nimi nenarobí.Hrajú tak aby sa do play off nezranili.Taký bezkontaktný hokej.
- 9.1.2025 - 9:26
- 0
- ElwisNR
- Ja zas ti poviem že neviem ako hľadáte tých legionárov ale vždy nájdete hráčov ktorí vedia dobre zahrať na Nitru mne osobne by ten štýl čo hrá Bystrica nevadil lebo mi hráme taký soft hokej.
- 9.1.2025 - 9:36
- 0
- Urpiner16
- Lenže naši vedia hrať tvrdo aj zabrať keby sa im chcelo ako v prvej polke zč.
- 9.1.2025 - 9:39
- 0
- emoxx1
- Nikto nereklamoval a po zobrazí Coach challange si odporuje.
To, že komunikácia by sa mohla zlepšiť je pravda. V podcaste s Lažom táto otázka padla, ale zásadnejšej odpovede sme sa nedočkali.
K tej prvej téme. V tak rýchlej hre rozhodcovia budú robiť chyby lebo sú len ľudia. Na tom sa nikdy nič nezmení. V NHL často vidíme ako to cez prestávky rozoberajú trošku podrobnejšie ako u nás. Musia mať v tíme aj nejakého rozhodcu, resp. Experta na pravidlá, lebo často sa zrazu v grafike pomerne rýchlo ukáže aj citácia pravidla na základe ktorého sa rozhodnutie urobilo. Ale to je TV prenos.
To pravidlo s kockou má svoj význam. Rozhodca mena byť po chybe linčovaný davom a pod tlakom kopiť ďalšie chybné rozhodnutia. Pravidlá smerom k rozhodcom sú u nás v podstate dosť benevolentné. V Čechách padli pokuty aj za výroky po zápase v zmysle, výkon rozhodcov nebudem komentovať, videli ste to, urobte si názor sami. - 9.1.2025 - 9:35
- +1
- ElwisNR
- Ja som tam bol a bola to zo strany rozhodcov fraška ale to je jedno to bol iba príklad ako zbytočne vyhrocujú situáciu svojou nekomunikaciou.Kľudne by stačilo ak by mali mikrofóny alebo oznámili a vysvetlili podrobnejšie aj divákom prečo sporný moment alebo teda gól neuznali a nie štýlom gól nebol uznaný a hotovo.
- 9.1.2025 - 9:45
- 0
- emoxx1
- Tie mikrofóny sa s Lažom riešili a tváril sa, že nerozumie otázke.
Ja ti verím, že si tam bol, aj úprimne verím, že to vyzeralo zmätočne. No čisto technicky bez útočenia to čo píšeš protirečí.
Nikto nič nereklamoval ale zobrali si Coach challange. To si proste odporuje keďže Coach challange je vlastne reklamácia. - 9.1.2025 - 9:48
- +2
- ElwisNR
- Ja som sa snažil iba vysvetliť (ne)komunikáciu ako prebieha na spornej situácii ktorú som zažil a že aj rozhodcovia by vedeli prispieť k zvýšeniu úrovne ak by lepšie komunikovali.To či bol alebo nebol ten sporný moment posúdení správne nieje teraz už dôležité.
- 9.1.2025 - 10:08
- 0
- emoxx1
- Tu komunikáciu rozhodcu smerom k divákom musia zabezpečiť kluby v spolupráci so zväzom.
- 9.1.2025 - 10:12
- 0
- Big brother
- Ale taký dav ľudí nie je vôbec meritkom objektívneho hodnotenia výkonu rozhodcov, to viem aj zo skúseností z Trenčína. Jednoducho tie emócie na tribúnach robia svoje a ľudia strácajú objektivnost ešte viac ako doma pred televízorom.
- 9.1.2025 - 10:46
- 0
- Big brother
- Keby sem aj dotiahnes najlepšieho rozhodcu NHL, tak sa vyskytnú situácie, keď sa fanúšikovia budú cítiť strašne ukrivdení.
- 9.1.2025 - 10:49
- +1
- emoxx1
- Niekedy okolo roku 2005 som bol na extraligovom zápase ktorý v nejakom výmennom programe pískal Švajčiarsky rozhodca Danny Kurmann. V tej dobe absolútne Špička. Kopec odpísaných dôležitých rozhodujúcich zápasov na MS OH.
Na Slovensku bol aj tak najslabší článok. 😀 - 9.1.2025 - 11:03
- +6
- Urpiner16
- Tak toto je tu riadna komédia.Ako fakt ja sa už na Slovensku ničomu nečudujem.Svojimi konaniami nejdeme ani tak na východ ale skôr na balkán.Taká ALBANIZÁCIA na rôzny spôsob.
- 8.1.2025 - 21:47
- 0
- Render 77 Nr
- Zatiaľ to je tak ze u nás stým majú problém tak by sme to mali dodržiavať možno sa to časom zmeni takto nás to len stojí prachy.
- 8.1.2025 - 21:48
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Izo
- Bolo načase 👏
Ďalšie opakovane porušenie čakám 5000 € a potom ďalšie prípadne 10000 €.
A snáď sa potom v NR naučia konečne dodržiavať pravidlá… - 8.1.2025 - 21:54
- +29
- fabbeN
- Aj vy by ste mohli dodržiavať pravidlá a platiť svojich hráčov na čas.
- 8.1.2025 - 23:23
- +2
- Izo
- Neviem ako platia na čas ( aj keď som už aj ja počul v minulosti o splátkach ) , ale aspoň nezakladajú novú s.r.o. keď majú dlhy ako to urobila práve NR aby dostala licenciu na ďalšiu sezónu 🙂
Ešte niečo ? 🙂 - 9.1.2025 - 2:36
- +17
- fabbeN
- Super, takže si sem prišiel moralizovať o pravidlách a tvoj klub ich sám nedodržiava. Takýchto milujem
- 9.1.2025 - 4:24
- +6
- mili28
- hrušky s jablkami... v NR sa toto deje opakovane a úmyselne! nikde sa to nepraktizuje, len v NR. a to, co sa deje v nejakej sukromnej spolocnosti... to ozaj nikoho nezaujima, aj keby hrali zadarmo.
- 9.1.2025 - 7:14
- +11
- Tyna85
- A keď som z KE tak môžem moralizovať o dodržiavaní pravidiel?
Ja stále nechápem načo je to dobré. Komu to má akože pomôcť, veď klub len prichádza o peniaze. - 9.1.2025 - 8:47
- +2
- zasi
- Košičania a moralizovať?čo si pipi?
veď my máme Cemana a ten tiež dokáže čo sa rozhodcov týka pekne vypeniť - 9.1.2025 - 9:05
- 0
- Tyna85
- Aj dostal pokuty za jeho "slušne" správanie k rozhodcom 😀
- 9.1.2025 - 9:13
- +2
- Urpiner16
- Lenže Ceman ako si ho ja pamätám z BB nepení na rozhodcov len tak keď vidí ich kardinálne chyby.To v Kanade také abnormálne chujoviny u pruhovaných nedejú.
- 9.1.2025 - 9:14
- 0
- apa
- Lenže Ceman pení vždy keď rozhodca zapíska proti Košiciam či už je verdikt správny,alebo nie.
- 9.1.2025 - 13:14
- +8
- tulen - kosice
- aspoň: netrep ...
- 9.1.2025 - 17:37
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- jaja11
- Izo: Bol v tom čase porušený nejaký právny predpis, zákon, spáchaný trestný čin?
Ak máš o takom niečom vedomosť, mal si podať trestné oznámenie!
Alebo nie a klameš a zavádzaš!
Ešte niečo? - 10.1.2025 - 3:38
- 0
- miko 75
- Nesúhlasím síce s tým nariadením,ale ak je to zakázané a dostávame za to pokuty,tak s tým asi vedenie súhlasí,inak by ten človek, čo to púšťa mal okamžite padáka,tak sa teda iba pýtam, nechýbajú nám tie peniaze za pokuty,to máme tam parádny rozpočet, že si to klub môže dovoliť? V každom prípade je to čudné,aj ten hlúpy zákaz, ktorý robí z rozhodcov nedotknuteľných,tak sa k nim aj zväz správa, kritizovať sa ich nemôžete, až nadobudnú pocit, že sú nenahraditeľni a môžu si robiť, čo chcú a tak aj pískajú,ale ani to čo robí klub sa mi nepáči,v tomto sme jediní, nič tým nezískame, práve naopak, rozhodcovia,aj zväz si na nás veľmi radi zgustnú.
- 8.1.2025 - 21:57
- 0
- miko 75
- #kritizovať ich nemôžete#
- 8.1.2025 - 21:59
- 0
- Prostars
- No konečne,snáď sa tam zobudia už.
- 8.1.2025 - 22:06
- +10
- Zmrzlina
- Správne rozhodnutie:
- 8.1.2025 - 22:12
- +2
- Tomino
- Treba odmontovať kocku, lebo tým pádom stráca využitie keď sa tam nemôže nič premietať, veď do prdele , človek na štadióne nevidí všetko čo sa udeje a chce to vidieť čo sa stalo aby sa nemusel potom pýtať ľudí naokolo čo sa deje , v televízore mu to ukážu aj 350x na štadióne ani raz .. a na prezentáciu sponzorov stačia aj tie pásy ,
- 8.1.2025 - 22:32
- +2
- topska
- Ale podobne zakazy su vo vsetkych ligach pod IIHF...
- 9.1.2025 - 9:19
- +1
- Westbeast0
- K tomu trestu v druhom pripade stačilo pustiť golovu akciu po vhadzovaní(ako sa to pusta napr. aj u nas v BB a asi aj vsade inde) a pokuta by tam nebola... Ja to vidim tak ze je to z vasej strany trochu provokacia zvazu, aj ked neviem ci vam to nejakym sposobom pomaha, skor si myslim ze to ma opacny ucinok. A ohladom toho ze to vidia v opakovaných zaberoch divaci doma pri televizore je jasne, ale ich nevolu asi nie je počuť az na stadion, tým padom nema vplyv na vykon rozhodcov a prenasa tym na lad nervozitu. Tu si ale myslim, ze takymto situaciam viete lahko predísť tym, ze si zabezpečite na striedacku videoanalitika a v pripade spornej situacie si mozete zobrat trenersky challenge ktory situáciu vyriesi miesto divakov, ktori tu situaciu hodnotia podla videa pustaneho na kocke.
- 9.1.2025 - 10:04
- +3
- Dzunkes
- Au..6.000€ to aj zaboli
- 8.1.2025 - 23:48
- +4
- Cia
- V Nitre je jedno ci to ukazu alebo nie kazdy verdikt proti nim vyvola nevolu publika
- 9.1.2025 - 2:25
- +8
- speedman
- A všade inde sa po každom verdikte tlieska
- 9.1.2025 - 6:50
- +11
- strojar
- A okrem Nitry samozrejme na všetkých ostatných štadiónoch sa verdikt proti domácemu mužstvu stretáva s obrovským aplauzom a ováciami domáceho publika.
- 9.1.2025 - 6:58
- +5
- MackoPu
- NR, iny vesmir uz dlhodobo. Som myslel, ze s tou kockou uz dotycni dostali rozum.
- 9.1.2025 - 6:51
- +17
- antinamor
- Napíše Ufónec.
- 9.1.2025 - 7:22
- +11
- miko 75
- Už som si myslel, že sa k Nitre nevyjadris, ale nesklamal si.
- 9.1.2025 - 7:40
- +6
- FanNR
- Zakomplexovany Trenčan.
- 9.1.2025 - 7:59
- +7
- sloniik
- To s rozhodcami mi pride trochu sialene, ale tak ak to je v pravidlach, tak sa neda nic robit. Co ma rozosmialo (vsimol si Elber), ze do zapisu NR-BB, cast odovodnenie, napisali chybnu informaciu, kde pri opise situacie spomenuli, namiesto BB, Slovan BA aj s chybnym datumom zapasu
- 9.1.2025 - 8:08
- +1
- bigi
- je zaujimave vzdy ked sa nieco v NR stane vzdy za to moze niketo iny. porusuju to pravidlo ako jediny uz roky a konecne ich zacinaju za to pokutovat, skoda ze len smiesne 3 000, mali by sa ti epokuty navysovat po opakujucom porusovani
- 9.1.2025 - 8:23
- +11
- BieloModra
- no ....tak myslim ze vymyslas vymyslene... vypocuj si podcast kde si polozil otazku na tuto temu a mas tam odpoved a skus mi objasnit kto iny je zodpovedny za pokutu ktoru dostala NR?.....
- 9.1.2025 - 8:28
- +1
- bigi
- cuduj sa svete tu odpoved som si vypocul, ale vyjadril som tu k tomu svoj vlastny nazor.
a kto je zodpovedny, no podla tu vacsiny pisuscich nitranov zvaz, lebo si dovolil dat zakaz pustat sporne momenty na kocke - 9.1.2025 - 9:04
- +5
- BieloModra
- no a tak to je to o com pisem... diskusie su jedna vec, niekto ich zvlada lepsie niekto menej, druha vec je to co citam ja: cittam tu stanovisko organu resp informaciu o tom, ze NR bola udelena pokuta za take a take previnenia.....nikde necitam vyjadrenie klubu, nikde
- 9.1.2025 - 9:11
- +3
- BieloModra
- a ja by som diskutujucim odporucila setrit sa lebo este si pocitame co to" Nitrania sa však môžu voči tomuto rozhodnutiu odvolať."
ak by som ja bola clenka senatu, tu moznost by som NR nedala kedze svoje rozhodnutie pozavujem za spravne..... jedine ze by to bolo tak ako ked ta nameraju.... ak zaplatis hned, platis menej - 9.1.2025 - 9:15
- 0
- Render 77 Nr
- Najlepšie keby zrušili Nitre licenciu aby sa tebe podobný mohli tu ...
- 9.1.2025 - 8:29
- 0
- sloniik
- Prosim ta, ved by im spadol cely vesmir
- 9.1.2025 - 9:35
- +1
- BieloModra
- ak nam zrusia aj kacerov a Bohumila, to bude pre mna rana Nezlahcujme to
- 9.1.2025 - 9:50
- +1
- Captain
- Pekne treba im nasypať kým sa to nenaučia, 11 tímov vie dodržiavať pravidlo, len v Nitre to dlhodobo porušujú.
Najkrajšie bolo keď dali túto sezónu doma gól z metrového offsidu (asi proti NZ) a ten offside divákom neukázali a potom celý štadión hejkal keď rozhodca po challenge gól neuznal
Účelovo zneužívaju kocku aby poštvali divákov proti rozhodcom, vytvárali na nich tlak a vytvorili si pre svoj tím výhodu. Toto není fair play. - 9.1.2025 - 9:13
- +11
- Corgi77
- Ďakujeme všetkým spriazneným kamarátom z ostatných miest že vám tak záleží na NR klube a máte potrebu sa stále vyjadrovať ku každému článku.
Osobitne: BigBrother,Bigi,MackoPu kopu,Captain,Wedro.....
Za oddanosť získavate kľúčenku. - 9.1.2025 - 9:23
- +17
- fabbeN
- Viac oddaní Nitre než svojim klubom neklubom
- 9.1.2025 - 15:46
- +7
- sloniik
- by si aj zaspievat mohli...: ooo my sme ti, chlapci z nenitranskej tribuny
len pre teba Nitra, navzdy oddani...
- 9.1.2025 - 15:55
- +7
- Big brother
- Mne je Nitra úplne ukradnutá
- 9.1.2025 - 16:57
- +4
- miko 75
- Aj ty nám.
- 9.1.2025 - 17:25
- +13
- antinamor
- Podľa množstva príspevkov, ktoré máš pod článkami súvisiacimi s NR, to tak nevyzerá. Aj my ťa máme radi.
- 10.1.2025 - 3:46
- +4
- Big brother
- Tak ale uznaj, že som v tých diskusiách prínosom.
- 10.1.2025 - 11:21
- +1
- Render 77 Nr
- Máš plus dobré
- 10.1.2025 - 11:27
- 0
- Big brother
- To ani nie je skrz záujem o nitriansky klub, skôr ide o to, že účelovo vytvárate tlak na rozhodcov, čo môže uškodit vašim súperom. Je to zakázané, nikto to nerobí, len vy, hráte špinavu hru a mal som za potrebné na to poukázať.
- 9.1.2025 - 16:57
- +1
- Urpiner16
- Tak mne Nitra ukradnutá nie je ale Trenčín áno.Nie preto že je to TN ako mesto ale ľudia ako cuchorko a a iní okrem Vojta83.To je ozaj pán ktorého si vážim.
- 9.1.2025 - 17:35
- +4
- Big brother
- Ale mne je ukradnuté kto je tebe ukradnutý
- 9.1.2025 - 17:57
- 0
- Urpiner16
- A mne je ukradnuté kto je tebe ukradnutý.
- 9.1.2025 - 17:59
- +5
- bigi
- Bielomodra tu mas tu jasnu ukazku toho ako vam bsteci ublizuju
a Corgi ukaz mi kde sa vyjadrujem ku kazdemu clanku NR? bud chlap. tento clanok je o tom ze NR dostala pokutu za zapas so slovanom. jediny clanok ktory sa tika len NR ku ktoremu som sa vyjadril je koniec ritchiemu, aj to len pre ten NR plac ublizenosti, na ktorom sa na vas bavim - 10.1.2025 - 6:45
- +1
- BieloModra
- nuz ked si ma tak priamo oslovil.... Bigi, ty mas pocit, ze ich tu kojim?
- 10.1.2025 - 8:42
- +4
- jannes1
- Je zaujímavé, koľko sa tu vyrojilo odborníkov na to, čo Nitra púšťa na kocke a zrazu všetci vedia že Nitra to robí PRAVIDELNE.
Tak ja na hokej chodím pravidelne a Nitra to teda už nerobí to môžem povedať.
Tieto dve situácie boli podľa mňa len preto, lebo zápas bol vysielaný v TV a tam tú situáciu dávali. A Nitra premieta obraz na kocke, buď si to natáčajú sami alebo premietajú obraz od toho kto práve dáva zápas. Tak ja neviem, či existuje niečo, že keď to v TV ukazujú tak čo majú vypnúť kocku? Alebo čo?
A ďalšia vec. Akože ukázali na rozhodcov PO ZÁPASE. To je výsmech sám o sebe, tak to nech nabudúce dajú pokutu za to, že štadión po ZÁPASE vypískal rozhodcov ako išli do kabín. Ako napríklad po poslednom zápase so Zvolenom. Kedy na nich štadión pískal oprávnene lebo to pokazili na obidve strany. - 9.1.2025 - 9:47
- +6
- Westbeast0
- Ale tu je ten trest za to, že to bolo ukázané na kocke, keďže v smernici je uvedené na čo sa kocka používať môže a na čo nie... Za pískanie na rozhodcov sa určite netrestá ak ten piskot samozrejme nespevádzajú nadávky, takže v tomto vám nikto nezabráni.
- 9.1.2025 - 10:15
- +3
- AVEMNE
- Co je v smernici...ze po zápase na kocke nemôžu dávať rozhodcov ako idú z ľadu?
- 9.1.2025 - 11:36
- +2
- Westbeast0
- "Používanie video plochy na zimných štadiónoch má prispieť k zlepšeniu úrovne zápasov v ľadovom hokeji a nie na ovplyvňovanie ich priebehu. Zábery na obrazovke majú zabávať divákov. Za žiadnych okolností zábery na obrazovke nesmú dehonestovať zápas, hráčov, rozhodcov, realizačné tímy, alebo divákov." Asi toto majú na mysli...
- 9.1.2025 - 12:30
- +5
- jannes1
- Westbeast0:
Ja ťa chápem ako to myslíš, ale táto "smernica" hovorí len o tom, že sa to nemá robiť cez zápas, nie po zápase.
Akože ja neviem, ale čo je na tom, že ukázali rozhodcov ako idú z ľadu? Veď to je čistá blbosť.
A to pískanie som myslel obrazne, že koľkokrát sa píska na rozhodcov keď schádzajú z ľadu, tiež po zápase a je to v poriadku. To nie je ovplyvňovanie? A nejaké vytváranie tlaku? - 9.1.2025 - 14:14
- +2
- Westbeast0
- Ja ťa tiež chápem, ale ono je to zavedené asi preto, že v situáciach kedy sa na rozhodcov píska tá kocka proste tie emócie ešte viac vyhrotí, to si nebudeme klamať...
- 9.1.2025 - 14:48
- 0
- jannes1
- Jasne, veď cez zápas to chápem.
Ale nie dať pokutu po zápase, že sa ukázalo ako idú rozhodcovia do kabíny.. - 9.1.2025 - 15:15
- +1
- jannes1
- A teda ešte k tej smernici. Záznam vyhotovovala a púšťala telvízia, Nitra ho len sprostredkovala a pravdepodobne ona nemôže nijak zasahovať do signálu alebo vysielania súkromného poskytovateľa, tiež by sa to mohlo posudzovať ako nejaké ovplyvňovanie alebo neviem čo, čiže toto je tiež blbosť. Nech sa v tej smernici napíše, že sa tam nesmie za žiadnu cenu premietať napríklad samotný zápas a nech je tam len reklama napríklad. Lebo akože neviem ako mohla Nitra ovplyvniť čo sa bude púšťať alebo nebude keď oni nevytvárali ten obraz. Jedine čo mohli spraviť, že by vypli kocku úplne
- 9.1.2025 - 14:16
- 0
- Westbeast0
- No to som si nie úplne istý, že na kocke púšťate zábery televízie alebo joj play... Veď vy si počas zápasov robíte vlastný kamerový záznam pokiaľ viem, či nie?
- 9.1.2025 - 14:46
- +1
- jannes1
- Áno, ale keď to dáva nejaká televízia tak premietajú záznam z TV
- 9.1.2025 - 15:14
- 0
- bigi
- zaujiave ze ked ste hrali so slovanom tak v TV bol zaber z vrchu hladika kde bolo vidno aj kocku a na kocke isla opakovaca tusim golu, takze ti to nejako nesedi
- 10.1.2025 - 6:48
- +1
- jannes1
- Hej rovnako môžem povedať, že je zaujímave, že ty tušíš že tam išla opakovačka. Ja na ten hokej chodím roky a objektívne môžem povedať, že nitra zábery neopakuje, keď sa objavila nejaká situácia bolo to len v zápasoch keď to vysielala súkromná tv.. ale šak presviedčať ťa o tom nebudem ďalej
- 10.1.2025 - 7:31
- +2
- sitake
- Objektívne viem k tomuto povedať, že keď ti tv posiela spätný obraz do réžie na zimáku tak je 99,9 percentná pravdepodobnosť, že stadionove kamery sú stále zapnuté tak ako vždy a máš v réžii k dispozícii aj ostatné zábery, ďalej tam namiesto spätného obrazu môžeš dať rôzne grafiky, reklamu na merch Kiss Cam narodeniny alebo nejakú vlastnú opakovacku.... možností je milión, tak sa nemusíš báť ak aj preberate signál, vždy sa to dá niečím nahradiť. Ak by to bolo ako popisujes, tak by cez prestávku muselo ísť štúdio napríklad a všetko. Neboj netreba mať ďalšieho cloveka pri zásuvke na kocku keď budete preberať tv signál iba stačí aby človek čo to obsluhuje to robil poriadne pre uľahčenie...spätný obraz je len jedno okienko z možno ďalších 15 okienok ktoré vidí ten režisér a ak to tam dal tak preto lebo chcel.
- 10.1.2025 - 11:27
- +2
- jaja11
- Westbeast0: Ako záber na rozhodcov po zápase ovplyvňuje priebeh zápasu?
Prosím vysvetliť! - 10.1.2025 - 3:49
- +1
- Westbeast0
- Ja som zo smernice skopíroval celý odsek, ale samozrejme že to podstatné k danému prípadu je uvedené v poslednej vete: "Za žiadnych okolností zábery na obrazovke nesmú dehonestovať zápas, hráčov, rozhodcov, realizačné tímy, alebo divákov."
- 10.1.2025 - 8:53
- +4
- strojar
- Výborne.
Ako dehonestuje rozhodcov záber na nich ako odchádzajú po zápase do kabíny? - 10.1.2025 - 9:19
- +1
- Westbeast0
- Tvorca smernice myslel pravdepodobne prípad, keď sa na rozhodcov z nejakého dôvodu píska a zároveň ich ukážu na kocke... Ale to je len môj názor, ja som len kopíroval to, čo je v smernici napísané.
- 10.1.2025 - 9:42
- +1
- strojar
- Nie je podstatné čo tvorca smernice myslel, ale čo do smernice napísal.
- 10.1.2025 - 10:48
- +1
- emoxx1
- Podstatné je to čo myslel ten kto ich na tú kocku dal...
- 10.1.2025 - 10:51
- +10
- antinamor
- A to chceš zistiť ako?
- 10.1.2025 - 11:46
- +2
- emoxx1
- Oslovil by som Prof. Charlesa Francisa Xaviera. 😀
Ale bez srandy. Nejak mi iná motivácia ako robiť z nich hromozvod hnevu pre miestne publikum nevychádza. - 10.1.2025 - 11:59
- 0
- strojar
- Takže už máš odpoveď: Domyslel si.
- 10.1.2025 - 12:01
- 0
- emoxx1
- Podobne ako ty s príkladom NHL?
- 10.1.2025 - 12:04
- +3
- pifel
- Znie to tak vznesene ze "Senat"...
- 9.1.2025 - 10:10
- +1
- Wana
- Nevidím problém, keď na to máme 🤷🏻♂️
- 9.1.2025 - 10:22
- +1
- strojar
- Uznesenie Senátu:
" sa športová organizácia HK Nitra, s.r.o (EČČ 155), dopustila
porušenia smernice pre používanie videoplochy na zimných štadiónoch v bodoch 1 a 8"
Dotyčná Smernica:
"1. Nie je dovolené opätovne prehrávať situáciu, ktorá by svojim obsahom mohla vyvolať vášne u divákov, alebo negatívne vplývať na rozhodovanie zápasu.
8. Opakované situácie môžu ukazovať situácie z hry, reakcie hráčov, trénerov, alebo funkcionárov družstva len v pozitívnom smere."
Na kocke nebola záberom na rozhodcov (po zápase!) "opakovane prehrávaná žiadna situácia", takže bod 1. nebol porušený.
Na kocke neboli záberom na rozhodcov (po zápase) "ukazované opakované situácie", takže nemohol byť porušený ani bod 8.
- 9.1.2025 - 11:24
- +6
- amaskiea
- nepúšťalo sa to zo záznamu?
- 9.1.2025 - 12:45
- 0
- strojar
- Tvoj tip je správny.
Nepúšťalo. - 9.1.2025 - 13:44
- +2
- amaskiea
- na obrazovke to išlo iba live, čiže v jednom momente, keď sa to odohrávalo aj priamo na ľade?
- 9.1.2025 - 14:39
- 0
- jannes1
- Áno na kocke dávali normálne stream cez televíziu, ktorá to dávala.. keď to nedáva televízia tak si robia ten stream na štadióne sami a neukazujú žiadne situácie
- 9.1.2025 - 15:16
- +1
- strojar
- Zábery na rozhodcov odchádzajúcich do kabíny.
Po zápase. - 9.1.2025 - 15:17
- +2
- roman
- Aka bola nalada v hladisku ohladom rozhodcov? Kontext je toez dolezity. Aj ked formálne ok, tak zaber navrozhodcu odchadzajuceho do kabiny po zapase ktory podla divakov spackal, nie je pozitivny zaber, ale cervene sukno pre byka.
- 9.1.2025 - 16:22
- +4
- strojar
- Tu je predmetom debaty Smernica a jej (ne)dodržiavanie a následný trest od senátu.
Smernica je predpis, ktorý niečo stanovuje. Nestanovuje žiadny kontext.
A zábery na odchádzajúcich rozhodcov po zápase premietané na kocke nijako neporušujú ani bod 1. ani bod 8. Smernice ako tvrdí Senát vo svojom uznesení. - 9.1.2025 - 16:48
- +3
- roman
- Formálne chápem. Ale je tam napísané aj to, že "len v pozitívnom smere."
- 9.1.2025 - 17:30
- 0
- strojar
- Som dosť starý na to, aby som pamätal časy, keď komisia vybratá ústredným výborom stanovovala čo je pozitívne a čo negatívne.
Myslel som si, že to už máme dávno za sebou. Zjavne som sa mýlil. - 9.1.2025 - 18:20
- +1
- roman
- Na tom sa zhodneme. Mýlil si sa
- 9.1.2025 - 18:33
- +6
- jannes1
- Písal som to trochu vyššie. Podľa tohto "kontextu" by sa teda mali dávať aj pokuty za to, že po zápase ich hľadisko vypíska.
Tak rieši sa tu smernica alebo sa tu rieši "kontext"? To tu ideme niekoho trestať, lebo niekto si myslí, že sa to nemá? - 10.1.2025 - 7:34
- +2
- apa
- Lenže Ceman pení vždy keď rozhodca zapíska proti Košiciam či už je verdikt správny,alebo nie.
- 9.1.2025 - 13:09
- 0
- hawkie
- Takže, ak tomu dobre rozumiem...: ... rozhodcovia našej extraligy sú psychicky labilní jedinci, ktorých rozhodí akýkoľvek piskot, vášeň, negatívne povzbudzovanie alebo pokriky. Rozumiem tomu správne?
Jednoznačne pripúšťam, že pokuta je správne udelená (a to hovorím ako fan NR). Rozporujem ale existenciu takéhoto pravidla. Ak súdí urobia chybu a kocka to preukáže, je to ich chyba, alebo chyba kocky?
Obzvlášť sa pristavím pri bode č. 8 smernice, ktorú vyššie uviedol Strojar: "Opakované situácie môžu ukazovať situácie z hry, reakcie hráčov, trénerov, alebo funkcionárov družstva len v pozitívnom smere." - takže musíme byť všetci pozitívni, usmievaví, a vytesniť akúkoľvek negativitu, hej?... Kks, veď vášeň a emócie (či už negatívne alebo pozitívne) plne patria k hre...
K tým pravidlám asi len toľkoto - https://www.youtube.com/watch?v=SuIQlxiB8LE - 9.1.2025 - 13:54
- +3
- Standacik
- Nie celkom chápeš pozitivitu a negativitu v tomto zmysle.
Obsah na kocke nemá byť podľa pravidiel červeným súknom pre býka (fanúšika) - 9.1.2025 - 19:33
- 0
- hawkie
- Kľúčové slovo a slovné spojenie - "podľa pravidiel". Lenže je to už na tej danej lige, ako si tie pravidlá nastaví...
Hele, ja len toľko - počas mojich VŠ čias som robil florbalového rozhodcu; bola to neprofesionálna florbalová liga na vysokoškolskej akademickej pôde (vo význame - nie pod hlavičkou nejakej ofic. florbalovej SK organizácie), logicky, nemalo to ani takú sledovanosť, menej divákov, menej hráčov, malý reach. Bolo to vo voľnom čase v rámci dobrovoľníctva - zadara, ale išlo sa tam celkom do plných, a tiež som neraz zažil veľmi kuriózne a náročné situácie, ktoré som (ako rozhodca) nie vždy zvládol na jedničku.
Plne teda chápem, že rozhodcovia sú vystavení silnému tlaku; na druhej strane, oni za toto dostávajú aj peniaze. Zároveň, ten tlak musia ustáť; ak to neustoja, nech to nechajú tak => rozhodcu len tak hocikto robiť nemôže. - 9.1.2025 - 19:54
- +1
- Standacik
- podľa pravidiel..., burcovať proti niekomu a niečomu je "úlohou" ľudí v úplne inej sfére, nie v hľadisku.
"Tlak musia ustáť".. ja si nemyslím že s tým majú problém.
Keby ho neustali, tak by to fakt nechali tak. - 9.1.2025 - 20:04
- +1
- Prima
- Rozhodcovia,to je kapitola sama o sebe. Neviem čie záujmy prezentujú. Naposledy nám vyradili Ritchie Nikolas vraj za bitku čo potvrdil aj záznam. Len neviem z ktorého zápasu,lebo určite vo Zvolene Ritchie nevyvolal žiadnu bitku, ani rukavice nechodil,ani nikoho nezranil. To že sa tam mlatili viacerí bez rukavíc, tak nikto zo Zvolena nebol.poytestany,ale od nás okrem Ritchieho na 1+ 2 zápasy aj Lalonde. Potom sa čudujú,že diváci na nich nadávajú a piskaju. Maju na to právo.
- 9.1.2025 - 16:47
- +1
- Big brother
- Uroven rozhodcov na Slovensku nie je zrovna kvalitná, ale tým, že na nich budeš nadávať ich úroveň nijako nezvýšiš. Kritika má byť smerovaná na iné miesta.
- 9.1.2025 - 16:59
- 0
- Prima
- Je tam delegát a ten má zhodnotiť výkon rozhodcov pozitívne aj negatívne.
- 9.1.2025 - 17:35
- +1
- Big brother
- Delegát je na dve veci, on kvalitu ich piskania nezvýši.
- 9.1.2025 - 17:58
- 0
- fabbeN
- Kritika a aj možnosti nápravy sú smerované (alebo boli) aj na iné miesta a aj tak sa tá úroveň pískania len znižuje.
- 9.1.2025 - 17:35
- +3
- DENISO6
- Emócie na FB niekomu vadia a tak vám vypol komentovanie ale na štadióne pomocou kocky v sporných situáciach vyvoláva emócie aj keď to je zakázané. Zaujímavé.
- 9.1.2025 - 16:53
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Byron
- Neuveriteľné že nikde tie záznamy nedávajú lebo sa nesmú iba v NR. Ok. Dostali pokutu OK. Ale ani jeden nitran neprizná že pochybili budú sa vykrúcať jak červík na háčiku...to je diagnóza nič iné
- 9.1.2025 - 18:15
- +8
- strojar
- Nedávali žiadny, tobôž nie opakovaný, záber odchodu rozhodcov do kabíny po zápase.
- 9.1.2025 - 18:30
- +1
- DENISO6
- Takto, nikto nikde nepíše o zábere odchodu rozhodcov do kabíny iba ty. To že ste rozhodcov dávali na kocke je veľmi ľahko dohladatelné, stačí si pozrieť archív toho zápasu a pri rozhovore s trénerom hostí tam na kocke záber je. To vylučuje aj teóriu ktorá sa tu šíri že to čo dáva TV je na kocke. Nie nieje. Ešte môžete byť radi že ste nedostali pokutu za vulgarizmy lebo pri rozhovore s trénerom domácich ide jeden za druhým.
- 9.1.2025 - 19:19
- +1
- strojar
- Nikto nikde nepíše?
Niekto okrem mňa predsa píše. Citujem z Uznesenia Senátu pre profesionálny hokej DK SZĽH č. SPH/108/24/25:
"po skončení zápasu boli na video ploche niekoľkokrát opakovane detailne snímaní obaja hlavní rozhodcovia" - 9.1.2025 - 20:00
- +1
- DENISO6
- Ty nevieš čítať s porozumením? Ty tu stále obhajuješ že nebol na kocke žiaden odchod rozhodcov do šatne. Nie nebol ale detailné snímanie rozhodcov na kocke bolo čo potvrdzuje aj archív tv joj pri rozhovore s trénerom hostí ako som už písal.
- 9.1.2025 - 21:06
- +4
- strojar
- Fajn.
Takže skús nájsť, kde smernica zakazuje snímať rozhodcov po zápase.
Lebo v bodoch 1. a 8., na ktoré sa senát pri udelení trestu odvoláva, to nie je. - 10.1.2025 - 10:51
- +1
- DENISO6
- Ale keby vieš čítať s porozumením tak tam nájdeš že v prvom bode smernice sa píše že sa nemôžu opakovať citácie ktoré vyvolávajú vášne u divákov (podľa archívu tv joj vášne v publiku to vyvolalo). Ty si proste deň tip ktorý bez problémov by strčil dieťa do mikrovlnky lebo veď tam nebolo napísané že sa tam dieťa nedáva.
- 10.1.2025 - 13:58
- +4
- DENISO6
- *situácie...*ten tip
- 10.1.2025 - 14:00
- 0
- Render 77 Nr
- Hokej je vášeň či.
- 10.1.2025 - 15:12
- 0
- strojar
- Nemel dookola a prečítaj si smernicu.
To, za čo senát udelil Nitre trest, nie je uvedené ani v bode 1. ani v bode 8., BA ktoré sa senát odvoláva. - 10.1.2025 - 14:48
- 0
- roman
- Ze ta to bavi
- 10.1.2025 - 15:16
- +1
- Demon
- Viem, ze Nitra uz viackrat bola riesena (a aj pokutovana) za to, ze pusta sporne situacie na kocke, ale tak zjavne je to z ich strany umyselne a "na truc", voci tomu, ze sa to nesmie.
Ale chcem sa spytat, ci pustaju taketo situacie len jednostranne, alebo, ak sa rozhodca upiskne v ich prospech, tak ide na kocku aj to.
Lebo v jednom pripade kvitujem ich neochvejnu integritu v (drahom) boji za kvalitnejsiu pracu rozhodcov. V tom druhom by to vsak za mna bolo skor pokrytecke a ucelove. - 9.1.2025 - 20:10
- +5
- Mato-Mi
- A ja som vlastne rad za fanusikov Nitry, ktory tuto pokutu akceptovali. A viem pochopit tych, ktori obhajuju svoj klub.
- 10.1.2025 - 7:42
- +2
- FP-rivaldo7
- a v dalsom zapase na kocke senat DK szlh
- 10.1.2025 - 7:51
- +6
- Mato-Mi
- 😀 made my day
- 10.1.2025 - 9:35
- 0
- Baco11111
- Mne to dáva logiku, sú to spojené nádoby. To čo "skalných" fanúšikov NR dostane do varu na štadióne, opakovanie sporných momentov atp, to ich dokáže vytočiť do biela v diskusii o pokute za takéto porušenie pravidiel. Je fajn byť zarputilym fanúšikom NR, máš o adrenalín postarané aj vtedy keď nie si na zápase.
- 10.1.2025 - 16:40
- +1