Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Séria, ktorá dostala grády

zdroj: Hokejportal.net/Marek Vaščura
21.4.2021 11:58 Marek Vaščura / HokejPortal.sk

Po dvojzápase v Poprade sa semifinálová séria za stavu 2:2 vráti vo štvrtok opäť do Michaloviec. Domáci v utorok zvíťazili 5:2, no aj keď ide o najvyšší rozdiel v sérii, paradoxne sa tento výsledok rodil ťažšie, ako pondelkových 2:1.


Po nervóznom závere zápasu, kedy Michalovčania inkasovali gól do prázdnej brány, len ťažko hľadal hodnotiace slová hosťujúci tréner Tomek Valtonen. Napokon z neho novinári pár slov dostali. „Z našej strany to bol výborný zápas. Hrali sme veľmi dobre. Keď to mám porovnať so včerajškom, tak sme boli oveľa lepší ako Poprad. Je to 2:2 na zápasy a my budeme chcieť doma hrať opäť našu hru. Verím, že to zvládneme. Bude to ešte dlhá séria,“ vyhlásil.

Viac do reči bolo jeho zverencom Pavlovi Regendovi a Stanislavovi Škorvánkovi. Práve Regenda dostával v druhej tretine Michalovce aspoň na pár sekúnd do vedenia a nezvládnutý záver duelu ho mrzí. „Včera bol súper lepší, ale dnes to bol vyrovnaný zápas. V niektorých častiach sme mali dokonca navrch. Bohužiaľ, nedávali sme góly a Popradu sa to darilo po našich hrubých chybách. Mali sme dosť šancí a je škoda, že sme nezvládli ani presilovku 5 na 3 v závere. Musíme sa z toho poučiť a pripraviť sa na ďalší duel doma,“ povedal michalovský útočník. „Rýchlo sme prišli o vedenie 2:1. Na začiatku tretej tretiny sme dostali ďalší gól a už to bolo ťažké. Nič sa však stále nedeje. Je to 2:2 a ja verím, že piaty zápas doma zvládneme. Myslím, že doteraz bol každý zápas iný a každý mal svoj vlastný príbeh. Vo štvrtok to bude u nás opäť iné. Bude to už piaty zápas a mužstvá budú mať niečo v nohách. Musíme sa zodpovedne pripraviť a dáme do toho všetko,“ doplnil brankár Škorvánek.

Poprad sa chytil rýchlym vyrovnávajúcim gólom na 2:2, ktorý bol z kategórie šťastnejších, keďže puk sa po kontakte Lehtonena s rozhodcom odrazil od mantinelu priamo na hokejku úplne voľného Mashintera pred bránu. „Odrazilo sa to asi od rozhodcu, ale ten je súčasť hry a stáva sa to. Verím, že sa to nabudúce odrazí nám. Bol tam akurát popradský hráč a zavesil mi to hore. Škoda,“ povzdychol si Stanislav Škorvánek. „Nebolo dobré, keď sme po našom góle hneď smolne inkasovali. Nevidel som to ideálne, pretože som bol po striedaní. Bohužiaľ, súperovi sa to nejako odrazilo na hokejku a dal gól. Aj ďalšie popradské góly boli všelijaké – nezblokovaný puk, zlá prihrávka ... a to sa potom hrá ťažko,“ skonštatoval dodatkom Pavol Regenda. Obaja sa krátko vrátili aj k záveru zápasu, kedy hostia nezvládli presilovku piatich proti trom a ani následnú hru bez brankára. Osem sekúnd pred sirénou inkasovali do prázdnej brány z hokejky Dávida Skokana a po jeho náraze na mantinel sa spustila menšia mela. Emócie by sa dali krájať. „Nechcem sa k záveru vyjadrovať. Boli tam nejaké nezrovnalosti, ale taký je hokej. Bolo to vypäté. Boli sme nervóznejší my i súper, ale ide sa ďalej,“ podotkol Regenda. „Bolo rozhodnuté a emócie kypeli. Myslím si však, že do ďalšieho zápasu už oba tímy nastúpia opäť s cieľom hrať hokej,“ uisťoval Škorvánek.

Na opačnej strane barikády mali aktéri na zápas a dianie v ňom tiež svoj názor. „Sme spokojní s tým, ako tento domáci dvojzápas pre nás dopadol. V druhom zápase to bolo v dvoch tretinách kto z koho. Myslím si, že sme chytili moment zápasu v tretej tretine a to hneď v prvom striedaní, kde sme strelili tretí gól a to nás nabudilo. Rozviazali sa nám ruky a pridali sme aj ďalšie góly. Emócie patria k hokeju, ale pre nás bolo v závere dôležité ustáť oslabenia. Sériu sme vrátili na začiatok a už ju nechceme pustiť,“ zdôraznil asistent popradského trénera Ján Šimko. „Snažili sme sa hrať rovnako aktívne ako sme hrali v pondelok. Bolo však vidieť, že nám trochu nešli nohy, pretože nás ten včerajšok stál veľa fyzických i psychických síl. Boli sme trpezliví a počkali sme si na tretí gól, ktorý prišiel. Chceli sme v našej hre pokračovať až do konca a nesťahovať sa, pretože sme vedeli, že súper má problém s naším napádaním. Som rád, že je to 2:2, pretože séria je vyrovnaná. Ide sa do Michaloviec,“ zavelil strelec piateho gólu „Kamzíkov“ Dávid Skokan. „Bol to pre nás dôležitý zápas, aj keď sme v druhej tretine trochu uleteli. Som však vďačný za to, že sme v tretej tretine zabojovali. Chcel by som poďakovať všetkým hráčom, ktorí chodia na oslabenia, lebo vybojovali veľký zápas,“ uviedol strelec víťazného gólu Popradu Marcel Haščák, ktorý sa po góle svojho kolegu do prázdnej brány a jeho následnom náraze na mantinel zapojil do šarvátky a za sekanie inkasoval trest 5+DKZ spoločne s Louisom, ktorý išiel pod sprchy za hrubosť. „Videl som „Dava“, že má vyvesené ruky. Neviem ako padol, ale hneď som tam vyrazil. Dali sme si nejaké krosčeky so súperom, ale to patrí k hokeju. Oni tam poslali bitkárov, no my nie. Taký je hokej, každý chce vyhrať,“ vysvetľoval Haščák. „Trochu som si udrel tvár o mantinel, ale radšej sa nebudem k záveru vyjadrovať,“ stroho podotkol Skokan.

Obaja popradskí borci veria po vyrovnaní série na 2:2 v úspech Podtatrancov. „Všetky zápasy boli doteraz vyrovnané. Hrali sme inak u súpera a inak doma. Uvidíme, čo vymyslí tréner tentokrát. Ak chceme postúpiť, tak tam musíme raz vyhrať. Dlho sme stáli a zlomil nás v úvode série hneď prvý zápas. Ak by „Haky“ vtedy z troch šancí zvyšoval na 2:0, tak by sa zápas vyvíjal inak. Dostali sme na konci nejaké góly a to nás zrazilo. Ten úvodný duel nás jednoducho pribrzdil,“ analyzoval Dávid Skokan. „Máme v pláne odohrať v Michalovciach super zápas a zakončiť to doma. Myslím, že každý z nás pre to urobí maximum. Tešíme sa do Michaloviec,“ uzavrel odhodlane Marcel Haščák.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


fanda89

 

Konečne uz som myslel ze sa po 7. zapase budu milovat medzi sebou som zvedavy na dohru Hascak Louis
21.4.2021 - 12:03
+3

Mato-Mi

 

Podla mna, ziadna dohra medzi nimi nebude.
21.4.2021 - 12:05
+4

MaxSBA

 

obaja budu mať dištanc.
21.4.2021 - 12:30
+5

Mato-Mi

 

To neviem, ale aj ked zajtra obaja nastupia, tak sa nebudu vyhladavat na lade.
21.4.2021 - 12:36
+1

PopradskyInsider

 

zajtra je megadolezity zapas o tom, kto bude mat v sobotu mecbal. Takze prvorada bude disciplina. MI urcite bude chybat Louis, ma automaticky distanc a Maslonka uz je na disciplinarke podnet. MI asi aj Hakyho poslu tiez na podnet, ale podla toho ako rozhodovala tento rok disciplinarka cakam 1 duel stop pre Maslonku, zvysok vyriesili vcera rozhodcovia na lade.
21.4.2021 - 13:13
+2

BlooD

 

Neviem ci slovo chybat je zrovna to najvystiznejsie ale povedzme ze nebude hrat 😁
21.4.2021 - 13:16
+20

doc.koniferum

 

tiež si myslím
21.4.2021 - 17:40
0

theck

 

Nudná seriá akú som už dlho nevidel tu je priamo cítiť absenciu divákov.
21.4.2021 - 12:11
+7

Prostars

 

Každí ma pravo výberu ako naloží zo svojim voľným časom.
21.4.2021 - 12:15
+4

theck

 

Samozrejme máš pravdu pozerám to lebo ma zaujíma naše playoff ako nestranný fanúšik. A je to moj názor nechcem urazit ani jeden z týmov. Zaslúžene sú tam kde sú.
21.4.2021 - 12:25
+1

Corgi77

 

2 hrubé chyby v tak krátkej vete sa len tak nevidí.
21.4.2021 - 12:57
+9

Prostars

 

Je to play off tu sa na hrubky v písaní už nepozerá. 😁
21.4.2021 - 13:17
+7

darebak35

 

Ako bilo to aj mne do oči, ale dal si padny argumet😂😂
21.4.2021 - 13:20
+1

MartinDT

 

veru, ide sa cez krv, pot aj cez makke i v slove každý a z v slove so...
21.4.2021 - 15:01
+1

Prostars

 

Je to play off a určite k tomu patria aj emócie. Je to bez divákov a tie impulzy idú čisto z hráčov a lavičky, keby sú tam aj ľudia dodalo by tomu ešte väčšiu stavu ale cez to neboli žiadne totálne zákerné zákroky ani na jednej strane aj keď Maslonka si to odpustiť mohol.
Poďme vyhrať do MI
21.4.2021 - 12:14
0

onion

 

„Dajte mi ďalšiu otázku. Ja som nič nevidel,“ reagoval fínsky tréner Michaloviec Tomek Valtonen, keď sa ho novinári pýtali na to, čo spustilo záverečnú šarvátku.

Damy a pani, on to nevidel. Videl len ako Michalovciam krivdia rozhodcovia, co je teda pekne trapne vyjadrenie ..... Profesionalny trener sa nemoze spravat ako zumpa a po zapase ist nadavat rozhodcom (spolu s nosicom hokejok / teplakovym drsnakom, to uz kde sme??). Suhlasim ze rozhodcovia su najslabsia cast ligy a malo by sa s tym nieco robit, ale piskaju rovnake zle na vsetky strany. To ze vcera padol gol po chybe rozhodcu, hold, je sucastou hry a vsetci su mozu potrhat aj gate. Takto keby sa sprava trener v NHL, tak by velmi rychlo mohol ist akurat tak pocitat svine do Litmanovej a nie trenovat hokej.

Faul na Skokana je skoda rozoberat, Maslonka (s cervenymi ocami) mu isiel vylozene ublizit a mal by mat za to poriadny trest - to je jasne kazdemu pricentnemu cloveku.

Co je ale (paradoxne) najviac rozoberane je Hascakova hokejka. To bolo urcite cez, avsak nieco take dokazem skor pochopit (ked vidim nehybneho spoluhraca na zemi a pichanie do slabin pocas zapasu) ako Maslonkov umysel niekoho zranit. Nech daju obom stopku na jeden zapas a vybavene, je to play-off
21.4.2021 - 12:22
+31

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Riky21

 

Ach to porovnávanie s NHL a pritom sa tam diali horšie
veci. Si videl niekedy čo robil napríklad taký Tortorella?
21.4.2021 - 12:38
+3

onion

 

Nikto nehovori ze sa nediali - urcite diali, ale snad sa vsetci posuvame dalej (ci uz ako individuality alebo spolocnost) vratane Tortu. Jasne, mozeme sa porovnavat aj s Bulharskou ligou - to budeme mat urcite navrch vo vsetkych ohladoch, ale tak sa dalej asi velmi neposunieme
21.4.2021 - 12:45
+1

strojar

 

1. Gól nepadol pochybe rozhodcu, ale po odraze puku od jeho korčule.
2. Valtonenove správanie bolo nešportové a v civilizovanej lige by dostal trest a pokutu. Uvidíme či aj v našej.
3. Haščákov úder hokejkou by v civilizovanej lige znamenal suspendáciu na niekoľko zápasov. Uvidíme či aj v našej.
21.4.2021 - 14:15
+4

opeKE

 

Spravne... puk sa odrazil od korcule k Mesarovi a ten poslal prihravku strelcovi golu.
Neviem ci aj pri gole na 4:2 nebola chyba Lehtonena ale bol to velmi podobny moment akurat, ze pri tom nebol rozhodca a napadajuci hrac potom dal golik.
21.4.2021 - 14:57
0

darebak35

 

Tak tých všelijakých gólov v tohtoročnom PO dali MI už až až. Je normálne že sa to nebude odrážať stále len na michalovske hokejky 😄takto nafukovat jeden povedzme kurioznejsi gol( lebo pod kurióznym gólom si predstavujem taký ako dostal Vosvec proti Detve alebo nejaký vlastný gól) je už cez 😂...neviete zniesť že ste prehrali a všetko pripisujete jednému gólu, jednej situácii. Keby ste boli lepší a oveľa , tak od 2:2 ste mali dosť času...Dali ste dva , my 5, takze zaslúžene sme vyhrali a sériu vyrovnali🤌Valtonen nech sa naučí byt diplomatickejší lebo Regenda sa vyjadril lepšie ako on a to má chalan 22-23?
21.4.2021 - 12:28
+10

Mato-Mi

 

Akych vselijakych golov sme dali v PO? Nahodnych? Po zblokovani hraca rozhodcom? Pripomen mi jeden taky gol. Nemyslim si, ze sme davali nejake nezasluzene goly v celom PO.
Ale nic to nemeni na tom, ze vcerajsi gol bol smolny, ale regulerny a vyhovarat sa na to nemozeme. Mali sme vyuzit prevahu v druhej tretine. Ja viem uplne v pohode zniest, ze sme prehrali.
21.4.2021 - 12:40
+1

darebak35

 

Pozri Mato, naozaj nemám čas lustrovat YouTube a hľadať, na rýchlo si spomínam napr gól z offsideu z prvého zápasu kde sme mali zase smolu my..+dosť vela gólov poodrazanych, po našej prevahe , ste dali gól pomaly aj zo striedačky. Ale beriem ste efektívni a efektívni ste celu sezónu , vedeli ste vyťažiť vždy z minima maximum a lámať tesne zápasy na svoju stranu. Ale ako náhle je to naopak že efektívny je súper, v tomto prípade PP, tak hľadáte dôvody a výhovorky a penite👹(nehovorím o tebe)...pozri tak ako mohlo byt 1:3 mohlo byt kľudne aj 3:1 pre nás. Je to 2:2 a Stále máte výhodu domáceho rozhodujúceho zápasu , tak sa nechajme všetci prekvapiť ako to celé skončí 😄
21.4.2021 - 13:08
+1

BlooD

 

Aj mne je to cudne ze sa prave na toto pyta...povedze vyrovnanie takaca 5 min dokonca kde sme si dali vlastny gol ...kolko cudnych odrazov od mantinelu atd...
21.4.2021 - 13:12
+2

Mato-Mi

 

Ale ked vyrovname tesne pred koncom, to snad nie je nahodny gol. Tavi dal vcera nahodny gol, ked mu nesadol puk? Dalhusien dal nahodny gol 30s pred koncom? Ten ofsajd nakoniec potvrdeny nikym nebol, ani vyvrateny. Mozeme sa len domnievat. Vacsinou sa odrazaju puky k tomu muzstvu, ktore ma lepsi pohyb a je ho "plny lad". Efektivita je jedna vec a nahodne goly druha. Vy ste mali vcera efektivitu strelby na urovni 20%, my necelych 9%. Pocet striel bol rovnaky. Mam napisat, ze ste dali nahodne goly? Nie. Inak suhlasim, ze seria mohla byt po vcerajsku aj 1:3, aj 3:1. Ale je 2:2, lebo taky je sport.
21.4.2021 - 13:19
+2

BlooD

 

Ale uznaj ze takacov gol cez 3 tece a dalhuisenova bomba je kus rozdiel
Este keby to tak dal kramar tak by to mozno bola nahoda ale on celkom dobre striela...
21.4.2021 - 13:25
+3

darebak35

 

Náhodný je aj taký keď je 6 min dokonca nevieš absolútne nič vymyslieť a potom zavres oči a tahacikom nahodis na bránu a super si da vlastný gol( nás Samko Takac a 1:1 v prvom zápase - potom gól možno z offsideu. To je podľa mna celkom nešťastne tiež nemyslíš ? Ale Nejdem sa naťahovať, mám taký názor ako mám, tvoj ti tiež nejdem ďalej vyvracať. V konečnom dôsledku my sa tu všetci žerieme viac ako samotní hokejisti 😂 a pritom už teraz si môžme povedať že táto séria nemá favorita a je vzácne vyrovnaná.
21.4.2021 - 13:25
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kamzík18

 

ale ak by po rybičke Lehtonena a vymyslenom faule za podrazenie dali gol v presilovke to by toľko neposkakoval od nervov Plačkonen..alebo predvčerom keď pri vyrovnavajucom gole Mccormaka na 1:1 tam jasne držal súper Drgoňovi hokejku to tiež nevidel.. nielen v tejto serii rozhodcovia su stredobodom pozornosti ale profesional sa musí vedieť ovladať.. aj hráči su profíci ak nastupi hascak a luis určite nepojdu po sebe to len tu na HP sa zbytočne nafukuje že isto sa prizabijú...
21.4.2021 - 12:45
+4

mamih

 

Haščák, Haščák... dali sme si kroščeky, sekera do oblasti hlavy a krku urobil. Zákerák a klamár v jednej osobe. Jeden hokejový expert z RTVS to povedal jasne, za toto 10 zápasov stopka!
21.4.2021 - 13:35
+8

Frey77

 

Nie! Ja navrhujem doživotný zákaz činnosti a postaviť ho na civilný súd! Kde sa hrabe McSorleyho sekera do lebky Brasheara?! To bola taká bomba, že Louisa museli 5min oživovať! Sa zobudte tu už poniektorí fakt! Samozrejme, že to nemal urobiť a áno, aj zápasový dištanc ak by dostal, súhlasím! Ale potom taký Maslonka bude musieť ísť pred generálneho prokurátora a taký Louis, ktorý celý zápas kroscekuje a pichá hráčom hokejkou kde tade, ktorý rozdáva sucker punche len tak, medzi rečou a navyše zlikviduje vybavenie šatne, tomu potom nech Kolíková rovno kúpi teplákovú bundu, činku a šmykľavé papuče vo väzbe v Prešove!
21.4.2021 - 14:05
+14

Mato-Mi

 

A uz si podal trestne oznamenie?
21.4.2021 - 14:10
+4

mhc23

 

Čo robí Louis tak to robí x ďalších hráčov aj taký Haščák. A hlvne včera čo spravil by mal dostať dodatočný trest.
21.4.2021 - 14:52
+3

Frey77

 

Áno, samozrejme ja nikde netvrdím, že dostať nemá!
21.4.2021 - 15:17
+1

Ochránca Svätyne

 

nechcem obhajovat Hascaka, kedze isiel do sarvatky proaktivne, ale Hascak dal najskôr obycajny bodycek Tavodovi a nie Louisovi. Louis ako prvy zautocil hokejkou na Hascaka a Hascak az potom v nejakej kvazi sermovacke s hokejkami tukol Lousovi po hlave ci kde, ale nie tak, ze by mu isiel odpalit hlavu ako vsetci hovoria. a Louis potom este hokejkou utocil na kopu dalsich hracov, Hascak sa uz nikoho nedotkol
21.4.2021 - 15:21
+9

tucba

 

no tak to si si zle pozrel teda, tukol po hlave...
21.4.2021 - 17:29
+2

FanusikZamkov

 

Tu je len ťukol po hlave:file:///C:/Users/Fujitsu/Pictures/raCEImpKQhWL6BbyeWjRVw.640_HK-Poprad-Dukla-Michalovce-z-ver.jpg
21.4.2021 - 17:37
+1

FanusikZamkov

 

https://t.aimg.sk/magaziny/raCEImpKQhWL6BbyeWjRVw.640~HK-Poprad-Dukla-Michalovce-z-ver.png?t=LzB4OTM6NjQweDQ1My8yODB4MTU3L3NtYXJ0L2ZpbHRlcnM6Zm9ybWF0KGpwZyk&h=fpGKVNI2EgFgSwUojoCNvg&e=2145916800&v=3
21.4.2021 - 17:39
+1

Ochránca Svätyne

 

ano fanusik zamkov, z obrazka presne vieme, ako silou mu tam Hascak tukol, presne kolko Newtonov mala ta sila a tiez cely priebeh sarvatky, kto utocil hokejkou prvy, ci to nebola nahodou len reakcia na toho bitkara atd. nechajme to posudit bez emocii kompetentnych
21.4.2021 - 17:54
+8

FanusikZamkov

 

To mu len ťukol samozrejme a ešte náhodou. ja si myslím že nie sila sa trestá ale úmysel. A ten úmysel je odsúdenia hodný samozrejme aj u Mašlonku. Dodám po odpískaní keď hra bola zastavená.
21.4.2021 - 18:04
+1

Ochránca Svätyne

 

a Louis mal aky umysel? prejavit Hascakovi lasku? ved sa predsa prvy pustil do Hascaka a isiel nanho s hokejkou, Hascak na to reagoval a capol mu po krku. Louis neviniatko potom este trafil do tvare dalsich hracov. obaja dostali trest za sarvatku a vybavene
21.4.2021 - 21:07
0

mamih

 

Ako vybavené? Ty si až taký zaslepený, že nechápeš, že toto rozhodnutie nie je akceptovateľné? Sekali sa obaja a potom zákerná sekera na hlavu. 4 s. do konca a trest vybavený? To nemá zmysel, my tu teda MI s Mašlonkovým trestom stotožnený, či Vy nechápete, že mal dostať trest aj Haščák? To píšu aj fans z iných tímov + Valabik to jasne povedal. Koniec. Dobrú noc a nech sa Ti darí v živote
21.4.2021 - 21:16
+3

Ochránca Svätyne

 

zaujimave, ze Louisa nespomenies ani slovkom, pritom islo o vzajomnu sarvatku s rukavicami a hokejkami, pricom Louis skocil do Hascaka prvy a potom este utocil aj na inych hracov do oblasti tvare. jeden aj druhy boli potrestani, vybavene. maslonka s tym nema nic spolocne, on nebol zapojeny v sarvatke, on ju len nastartoval
21.4.2021 - 22:19
0

mamih

 

Tak ty si iná káva, asi Popradská
21.4.2021 - 23:16
+1

fany

 

Popradská káva je super😉
21.4.2021 - 23:19
+2

crystalmeth

 

Stvrtok prehrate popradcania,a Loius Vam zmaruje Ulricha na padrt
21.4.2021 - 14:12
+2

MaxSBA

 

Smutné že ani nevieš meno hráča,ktorému fandíš.
21.4.2021 - 14:23
+11

forwardPP

 

Hráča menom Ulrich v tíme nemáme, takže smola.
21.4.2021 - 14:23
+2

gta98

 

Mna zarazilo ze v clanku je napisana blbost a nikto to zatial neriesil.. takze, ake odrazenie puku od rozhodcu na hokejku Masha? Ste uplne slepi? Ved tam Mesar ten puk pri mantinely zobral a pohotovo ho Mashovi prihral, asi je logicke, ze ma za to asistenciu..

Trosku objektivity pana fera, rozhodca sa tam motal, ale nikomu nenahral, to bola skvela robota Mesara, ze ten puk dostal Mash idealne na strelbu.. poprosim nech sa aj trener Valtonen za to ospravedlni rozhodcom a aj Popradu, ziadna ucta k superovi nic.. este tam chrapun drzo povie, ze on nevie co sa v zavere stalo.. skoda, ze nie su ludia na tribune, urcite by dostal riadny piskot, saso jeden..
21.4.2021 - 14:14
+9

darebak35

 

Je to Křupan
21.4.2021 - 14:18
+1

opeKE

 

Ano presne som to pisal vyssie. Mesar pekne sledoval situaciu. K ostatnemu vyjadreniu poliaka je skoda tukat do klavesnice.
21.4.2021 - 15:02
+2

Qwixik

 

crystalmeth: Louis si nabudúcui zamazať maximalne pozrie z tríbuny...priliš veľa vysokých trestov v play-off takž nemaj krvavé oči a užívaj hokej
21.4.2021 - 14:20
0

Haxito

 

uvidíme ešte čo Louis a Haky
21.4.2021 - 14:44
0

PopradskyInsider

 

Louis vo stvrtok isto nehra 6 vyssich trestov v playoff, za 5 je stopka automaticky.
21.4.2021 - 14:50
+2

Mato-Mi

 

PP nas predbehol som zvedavy, ci aj nasi podaju podnet na Hakyho.
21.4.2021 - 14:45
0

PopradskyInsider

 

z MI prisli dva podnety
21.4.2021 - 14:49
+1

Mato-Mi

 

Ale zatial rozhodli len o PP podnete. Uvidime zajtra. Cital som, ze nasi zvazuju podnat podnet. Na Hascaka chapem, ale ten druhy je za co, nevies?
21.4.2021 - 15:10
0

Haxito

 

na Adama Drgoňa za ten zákrok na Mašlonku to nemyslia vážne
21.4.2021 - 15:14
+11

Mato-Mi

 

Hej, uz som dostal info. Oko za oko, vrazenie na mantinel ako vrazenie na mantinel, zrejme tak k tomu nasi pristupili. Aj ked si myslim, ze trosku neadekvatne porovnanie zakrokov. Maslonkov bol zakerny po streleni golu, Drgonov bol v zapale hry.
21.4.2021 - 15:15
+4

MaxSBA

 

To sme mali potom dať podnet aj na Toroka
21.4.2021 - 15:17
+8

Haxito

 

čo sa týka zákrokov tak určite uvidíme ako Haky teda .....zase sa to vrtne Poprad pošle podnet na Louisa

ah bude to zaujimavé ešte
21.4.2021 - 15:20
0

Mato-Mi

 

Na Louisa nemusia, on ma podla informacii tu z diskusie automaticky stopku za vyssie tresty.
21.4.2021 - 15:22
0

Haxito

 

áno ale na 1 zápas ma stopku za mňa fér by bolo keby aj Haky dostane maximálne 1 zápas a je to vyriešené
21.4.2021 - 15:25
0

PopradskyInsider

 

Pozrite ci clanok 25 a 26 Disciplinarneho poriadku. DK bude podla toho postupovat a tiez bude brat do uvahy ako rozhodli rozhodcovia na lade. Moj osobny nazor ze Haky a Louis boli na lade potrestani dostatocne za svoje konanie a nie je dovod na dodatocny trest. Maslonka podla cl. 26 ma pruser a predbezne pozastavena cinnost by mala signalizovat vyssi trest ako som cakal ja ze 1 duel. Uvidime zajtra za obedom.
21.4.2021 - 15:39
+2

Mato-Mi

 

Vychadzam zo zapisu zo stretnutia, kde Maslonka dostal na lade trest 2 min za necakane napadnutie. Clanok 25 hovori o treste v hre a ten Maslonkovi udeleny nebol. Z coho vychadzas, ze bude mat Maslonka vyssi trest? Clanok 26 o tom nepojednava v akej vyske sa udeluju tresty.
21.4.2021 - 15:48
0

totik

 

Rozhodnutie DK: v 60 minúte zápasu dopustiť konania, ktoré vykazuje znaky disciplinárneho previnenia vrazenie na mantinel v zmysle čl. 10 bodu 10.3 II. oddielu osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH.

10.3: prvý prípad 5 až 20 zápasov
21.4.2021 - 15:59
0

Mato-Mi

 

Diki
21.4.2021 - 16:13
0

Mato-Mi

 

Cl. 10 bod 10.3 hovori o tom, ak hrac tazko zrani protihraca. Je Skokan tazko zraneny? Lebo ak nie je tazko zraneny, tak Maslonkovi hrozi trest na 1-5 zapasov. Ak je Skokan lahko zraneny, tak 2-5 zapasov.
Na Hakyho mozeme aplikovat cl. 14(napadnutie hlavy a krku), alebo cl. 21(nebezpecna hra so zdvihnutou hokejkou? Tam je tiez trest bud 1-7, alebo 2-7 zapasov.
21.4.2021 - 17:10
+1

PopradskyInsider

 

podla disciplinarneho poriadku moze byt ulozene aj napomenutie a to niekolko hracov v sezone uz dostalo. Zbytocne tu budeme rozoberat co bude ako bude, kazdy pricetny povedal svoj nazor, uvidime ako to zajtra dopadne. Zatial v uradnych spravach DK nic nove nie je okrem Maslonku, tazke aj to mozno nieco napoveda. Ale ako hovorim, zajtra sa to rozuzli.
21.4.2021 - 18:12
+2

strojar

 

Úder hokejkou do krku v prerušenej musí normálne znamenať tvrdý trest.
Vrátane trestu pre rozhodcov za to ako vyhodnotili v závere priestupky a udelili tresty. O tom, že si rozhodcovia zaslúžia potrestanie, svedčí aj predbežné rozhodnutie disciplinárky.
21.4.2021 - 15:51
+3

MaxSBA

 

Takže môže dostať aj 1 zápas? To by šlo. 😀
21.4.2021 - 18:03
0

FanusikZamkov

 

To už nechajme na disciplinárku ale môže dostať aj Sedem lebo bolo to po zastavení hry a bol tam úmysel lebo nebol tam súboj o puk. nato je disciplinárka nech rozhodne.
21.4.2021 - 18:09
+1

Marchand63

 

To Hascakove seknutie na krk nebolo potrestane 5+DKZ, toto by rozhodca, co to videl potrestal TH.5 + DKZ dostal za utek z miesta cinu.
21.4.2021 - 17:56
0

mamih

 

PP insider, z Tvojich predchádzajúcich vyjadrení, bolo jasné, že ste to na DK vybavili, presne si popísal "dôvod", prečo by nemal byť Haščák potrestaný, ale je aj iný článok, ktorý bol "zabudnutý"... Toto je športové?? Ha, ha,ha, zákulisie, politika z Vašej strany. Apropo čl. 14... Napadnutie hlavy a krku. Bravo, zajtra by ste mali dostať Pohár, načo hrať
21.4.2021 - 19:15
+2

Frey77

 

Inak v hlave všetko ok? Áno, Poprad si vybavil, kúpil a všetko možné, rozlúštil si to, gratulujem, môžeš sa prihlásiť za reportéra Nového Času, alebo Zem a Vek
21.4.2021 - 19:51
+3

PopradskyInsider

 

To hadam nemyslis vazne tak to asi fakt nepoznas Luda Jurinyiho. Apropo ja tu ako aj napr. Mato-MI piseme kultivovane a svoje nazory ktore sa snazime vecne. Ja som to posudil z toho co som cital v pravidlach, prirucke a podla zakrokov co sa stali pocas sezony a podla toho co som vcera. Ja nehovorim ze Haky nedal cepelou po hlave Louisovi ale povedal som ze podla mna bol zakrok rozhodcami vyrieseny uz na lade a nie je dovod na dodatocne potrestanie. Je to moj nazor a uvidime zajtra ako DK Amen
21.4.2021 - 20:01
+1

Westbeast0

 

Ale no, 5+DKZ 10 sekund pred koncom zapasu bolo za taky zakrok ako vyriesene rozhodcami? Ze Hascak nemohol nastupit na zaverecnych 10 sekund zapasu?
21.4.2021 - 20:13
+3

mamih

 

Dobre vieš ako to dopadlo, adekvátny trest 2s. do konca?? Ha, ha, ha... Máte to dobre dobavené, ste dlho v lige.... poznáš články, a ten čl. 14 je tam načo?? Nech ho vymažú. Kultivovane, vecne jasne. Ešte že si tu človeče, tak si tu debatuj s Frey77... Louis dostal začo taký trest aký dostal? Ty vieš všetko, vysvetli mi to
21.4.2021 - 20:15
+3

PopradskyInsider

 

Posledna odpoved odo mna. Louis okrem ineho dal 2 direkty Svitanovi a druhym mu rozbil nos.
21.4.2021 - 20:19
+2

mamih

 

Ale, po sekere od Vášho Haščáka... posledná odpoveď odo mňa tiež,
21.4.2021 - 20:37
+2

Frey77

 

Takže po sekere, môže ten pán rozbiť pol mužstva len tak, lebo veď on môže a tak isto môže rozbiť dvere na šatni, veď pohoda, on dostal sekeru tak aj keby zabije pána na casomiere, tak podľa tvojho by to bolo OK, ved co
21.4.2021 - 21:25
0

opeKE

 

Musim dat klobuk hore, ze uz viackrat sa mi potvrdilo to, ze si jeden z najnormalnejsich fanusikov svojho muzstva. Ale este kusok ripnem nizsie pises ze Maslonka je bojovnik aj taky Lazo bol ale k takymto zakernostiam sa ani on nesklonil a to bol PAN bojovnik za svoje muzstvo a srdcom Slovanista.
21.4.2021 - 15:21
+4

Mato-Mi

 

Vdaka. Lazo? Ten bol zakerny az az. Pamatam si, ked nastupoval u nas na striedavy start pocas playoff. Nastupil v zapase, hovno hral a ked dal super gol, tak k nemu prisiel a kroscek rovno do tvare strelca golu a siel pod sprchy. Opakujem, Maslonka je uzasny srdciar na lade, to mi nikto nevezme. Ale ma aj horucu hlavu a robi zbytocne zakernosti obcas.
21.4.2021 - 15:25
+1

BlooD

 

Vsak nech podavaju...to urcite ten peletonen xD
21.4.2021 - 15:19
0

DanoSvK

 

Podnety za co konkretne okrem hascaka
21.4.2021 - 15:40
0

darebak35

 

Podľa mna aj Haky a Louis dostanú dištanc
21.4.2021 - 14:47
+1

Haxito

 

Haky rátam že asi min jeden zápas určite keď viac tak to bude zle
21.4.2021 - 14:53
0

juromt

 

...: vzdy ma fascinovala ta falosna vychodniarska solidarita, naposledy tento fenomen bolo mozno pozorovat v serii Zilina vs. SNV a hla.. staci ich postavit proti sebe a pozeru sa navzajom ako psy.
21.4.2021 - 14:56
+6

Nitraaa

 

Za to co predviedli na konci Maslonka a Hascak by mali mat v kazdej normalnej lige po sezone ...ked hral Maslonka u nas tiez chodil bezhlavo do subojov , vzdy som cakal ze zrani supera alebo seba . Hascak by mal uz vo svojom veku a so svojimi skusenostami vedet udrzat nervy alebo aspon ako chlap zhodit rukavice ...
21.4.2021 - 14:57
+5

Mato-Mi

 

Ano, Maslonka je uz raz taky. Horuca hlava, ale na druhej strane je to bojovnik na pohladanie.
21.4.2021 - 15:11
+1

strojar

 

Je to jazdec bez hlavy.
21.4.2021 - 15:29
+3

Ochránca Svätyne

 

Louis prvy zautocil hokejkou na Hascaka, Hascak mu to len oplatil, aj ked ta hokejka isla vyssie. a preco by mal proti bitkarovi zhadzovat rukavice? to by bol dost blby, na to ma poprad inych hracov. Maslonka si nemyslim, ze chcel Skokanovi ublizit, poznaju sa od malicka. bolo to v zapale hry, chcel dohrat suboj a ukazat ze ho to stve (ako hovori Valabik). Skokan sa ale otocil chrbtom a Maslonka si mozno ani neuvedomil v tej sekunde ze Skokan je pol metra pred mantinelom. ale kazdy si je za svoje ciny zodpovedny..
21.4.2021 - 15:52
+2

88Backo

 

Hascak ma za sebou dosť bitiek nato aby sa postavil aj Louisovi,najmä,keď je už o zápase rozhodnuté
21.4.2021 - 17:53
0

worth

 

Z toho čo som videl v highlightoch by som povedal, že ta hascakova "sekera do hlavy" bola skôr nešikovnosť, keďže asi nie je zvyknutý na takéto otlkacky. Samozrejme, ten kontakt hokejky a "oblasti hlavy a krku" tam bol, takže som zvedavý ako dopadne a či tam bude nejaká stopka.

Nicmenej nechutnostou zápasu bol atak na hráča po skorovani + michalovský tréner.
21.4.2021 - 15:07
+13

Haxito

 

tam aj Louis ho sekol len Haky trafil vyššie
21.4.2021 - 15:12
0

Endstand

 

Aaale no v jednom vlakne si hovoríme ze hascak sa vie pekne pobiť a v druhom ze nieje zvyknutý na otlkacky.. Prosiiim 😀 ste tu smiešny. Okrem maslonku a palocka nijto ziadny distanc. Maslonka aj palocko atakovali hraco úplne bez rozmyslu beriem. Louisa co jak sa pise a hakyho nechajte hrat je to hokej ne krasokorculovanie. Alebo nech si to vyrozpravaju na lade.
21.4.2021 - 15:15
0

worth

 

Toto je moj prvy prispevok aky som kedy dal o Hascakovi Sudim, ze nie je zvyknuty sa bit ako produktivny hrac a tiez podla videneho ako siel do tej potycky. Ci sa vie pekne pobit, to ja netusim.
21.4.2021 - 15:59
+1

amaskiea BLOG

 

moje oči presne toto isté videli
21.4.2021 - 15:15
+2

Ochránca Svätyne

 

presne tak, Louis ako prvy zkroscekoval Hascaka a ten mu to nasledne iba chcel oplatit a tukol v tej sermovacke s hokejkami asi aj hlavu
21.4.2021 - 15:30
+2

soli

 

Také objektívne zhodnotenie
21.4.2021 - 15:39
0

Nitraaa

 

Za kroscek su 2 min , za napadnutie hlavy a krku je 5+dkz a zastavenie cinnosti na 1 az 7 zapasov.
21.4.2021 - 16:37
0

Ochránca Svätyne

 

Nitraa to su tresty pri hre, ale my tu rozoberamu vzajomnu sarvatku mimo hry, kde obaja hraci boli do seba zapreti hokejkami, pricom Louis na Hascaka zautocil hokejkou ako prvy (samozrejme predtym dal bodycek Hascak Tavodovi, ale este predtym Maslonka kroscek zozadu Skokanovi..). neobhajujem nikoho, len sa snazim popisat fakty
21.4.2021 - 17:03
0

Urpiner16

 

Fakty si zhrnie disciplinárna komisia a tá ako vieme v akej mizérii sa nachádza bude posudzovať respektíve neposudzovať podľa ich platných pravidiel respektíve nepravidiel.
21.4.2021 - 17:08
+2

fanpp

 

Bože druhy hnoj v druhej diskusii. Jednoducho, keby Mašlonka nedohral zbytocne zo zadu Skokana, zápas by sa dohral a bol by klud, čiže mašlonka by si to mal odskakat a všetci dalši hrať..
21.4.2021 - 16:02
+2

Nitraaa

 

Alebo: Keby poprad nenastupil a vzdal by sa pred zapasom nemal by Maslonka koho dohrat a nic by sa nestalo .
21.4.2021 - 16:48
0

Nitraaa

 

Co to mas za divnu logiku , kazdy je za seba zodpovedny , Maslonka odzadu fauloval ale to nie je ospravedlnenie Hascakovho napadnutia hlavy a krku hokejkou ...
21.4.2021 - 16:52
+1

fanpp

 

Neboj Louis je zasity a stabilizovaný, mal by sa z toho dostať..
Toto mi tu už fakt príde ako komédia Slávia Rangers, kde brankárovi odkopnu hlavu, stop 3 zápasy a za urážku 10...
21.4.2021 - 17:46
0

Mato-Mi

 

Je Skokan vazne zraneny?
21.4.2021 - 17:49
+1

fanpp

 

Tam hrali hru stotiny a centimetre a už si nemusel hokej nikdy zahrať. To je ten rozdiel..
21.4.2021 - 17:54
0

Mato-Mi

 

To su tvoje dohady. Ja som sa pytal, ci je Skokan vazne zraneny, alebo je schopny hrat zajtra. Ty si sem dal priklad Slavie, kde brankar skoncil so skaredym zranenim. Keby Hascak mieril o par centimetrov inde... opat len dohady
21.4.2021 - 17:56
+1

fanpp

 

Keby maslonka nebol prepnuty Haščák nemusí nikoho sekat
21.4.2021 - 18:04
+2

Mato-Mi

 

Ja netvrdim, ze nie. Ale stalo sa a sekal.
21.4.2021 - 18:09
+1

fanpp

 

Pozri, keď Vás toto teší, kludne nástupné aj s kópiami miesto hokejok a v prvých striedaniach zlikviduje všetkých našich.
Evidentne spínací obor ma problém s prehrami, vid udalosti zo zápasu s Trenčínom, kedy ide Loius byť hráča na zemi, ktorý evidentne nemá záujem o bitku, do toho tam nejaká podrztaska s ladvinkou vyskakuje medzi striedackami do človeka akým je Radivojevic, o včerajšku sa už popísalo dosť, Valtonen je samostatná kapitola, hádzanie fliaš po ľade z Mi striedačky, rozbite dvere na šatni. Je to vaša vizitka a o niečom to svedčí a Hascakova sekera je tam asi len taky komparz. Niečo si vyprovokujete a potom len samé sťažnosti..
21.4.2021 - 18:29
+3

Mato-Mi

 

Skoncil si?
21.4.2021 - 18:31
+1

fanpp

 

Áno, lebo vidím, na aký argument si sa zmohol
21.4.2021 - 18:38
+1

Mato-Mi

 

Clovek, ktory napise, aby nasi hraci nastupili s kopijami(ci kopiami ), chce argument? Urazanie nasich hracov ti ide, aj urazanie lavicky. Mas pocit, ze ja niekomu nadavam? Chces viest debatu tymto stylom? Ja beriem Maslonkov zakrok, ze bol zakerny, ale preco nechces vidiet zakernost zo strany Hascaka?
21.4.2021 - 18:51
+3

fanpp

 

Píšem cez telefón tak sa ti ospravedlňujem za gramatiku, čo je určite hlavný dôvod problému. Ja som za prvé nikomu nenadaval ale len zhodnotil situáciu. Ale pre teba je Hascakova sekera to gro okolo ktorého sa krútis, lebo presne o to ide, že vy obetuje té nejakého údržbár ktorý vám nebude chýbať, čiže Maslonka ta absolútne netrapi. Ale za mňa kľudne Haščák nech dostane zákaz činnosti na 5 rokov, zaslúži si to.
21.4.2021 - 19:57
0

Mato-Mi

 

To nie je o gramatike. Slovo podrztaska sa pouziva, ak chces niekoho urazit. Ja sa nekrutim len okolo Hascaka, ak si si to nevsimol. Plne suhlasim s trestom pre Maslonku. To len niektori od vas nechcete vidiet hokejku Hascaka v oblasti krku Louisa.
21.4.2021 - 20:03
+2

fanpp

 

Skúsim inak, situácia, zajtra 30 sekúnd do konca MI vyhrávajú 7:0. My pošleme na ľad všetko "nepotrebné" a par vašich top hráčov dostane krosceky zo zadu ala Maslonka, nastane strkanica kde vyletí hokejka lalacanta do tváre PP hráča. Co budeš riešiť??
21.4.2021 - 20:13
0

mamih

 

Vyletí hokejka, zámerne ho sekol, tak netrep bludy... no koniec debaty, s pupkom sveta to nemá význam, neuznať jasne zákernú sekeru tak si žite svoj sen. Dobrú noc
21.4.2021 - 20:21
+3

fanpp

 

Pupok sveta, pozri ako rozhodla disciplinárna a potom tu dristaj svoje bludy
21.4.2021 - 20:29
0

mamih

 

Škoda debaty, pekný zvyšok večera
21.4.2021 - 20:31
+1

Mato-Mi

 

Vyleti? Cize Hascak konal neumyselne?
21.4.2021 - 20:32
+1

mamih

 

Jasne, že to nechcú vidieť, kroščeky... ha ha ha
21.4.2021 - 20:17
+1

Frey77

 

Daj si nick mamrd, ten ťa bude vystihovat dokonale, ty pupok sveta
21.4.2021 - 21:27
0

mamih

 

Máš pravdu, užívaj si pubertu, ale Ťa škrie ten pupok sveta, však tu to robíš, tak si užívaj a nech sa Ti darí v živote
21.4.2021 - 21:47
+1

Westbeast0

 

Ludovit Stur prave opustil diskusiu a poziadal admina o ban...
21.4.2021 - 19:36
+1

Ochránca Svätyne

 

Nitra, to nebolo napadnutie hlavy a krku, to bola vzajomna potycka a vzajomne utocenie na seba hokejkami, pricom Louis zacal a dal to Hascakovi hokejkou asi do hrude, Hascak mu to vratil ale do krku
21.4.2021 - 18:05
0

Horehronský_Rytier

 

DISCIPLINÁRKA: je kedy?
21.4.2021 - 16:11
+2

fany

 

Adam má disciplinárku začo, prosím?
21.4.2021 - 18:08
+1

Horehronský_Rytier

 

Adam Drgoň?: Máš link?
21.4.2021 - 18:26
0

Rapkáčik43

 

Za narazenie na mantinel mašlonku
21.4.2021 - 18:40
+1

Kamzík18

 

Toto co sa tam salonka hodila o mantinel?
21.4.2021 - 18:57
+1

Mato-Mi

 

Hodil sa Skokan, hodil sa aj Maslonka.
21.4.2021 - 19:07
+1

Kamzík18

 

Ty fakt nevidíš rozdiel medzi atakom na salonku a atak salonku na skokana? Salonka korčuľoval s Drgonom súbežne a pri mantinely sa hodil o plexi a bavil mrtveho.. A na konci salonka korculoval oproti skokanovi.. Trocha rozdiel ci?
21.4.2021 - 19:39
+2

Mato-Mi

 

Ak by si sa posmesne nevyjadroval o faule Drgona na Maslonku, ze sa Maslonka hodil o plexi, mozeme pokracovat v debate.
21.4.2021 - 19:52
+2

Kamzík18

 

Co je posmešne na tom ze korculovali spolu súbežne a potom sa hodil o plexi jak neviem co? Drgon ho ani nesotil ani nekroscekoval
21.4.2021 - 19:55
0

Mato-Mi

 

Cize ty tvrdis, ze Maslonka sa sam hodil na plexi a Drgon sa ho ani nedotkol? To potom ani McCormacka Palocko neatakoval a tiez sa sam porucal k zemi.
21.4.2021 - 20:00
+2

Kamzík18

 

No počkaj o Palockovi a Mkormakovi som nepovedal ani slovo.. Tam je to jasné bez puku mimo hry, zákerne a zbytočne.. Len som ti chcel naznačiť rozdiel medzi Drgonovym "zakernym" faulom a Maslonkovym skratom..
21.4.2021 - 20:15
0

Mato-Mi

 

Ano, uz x-ty krat opakujem, ze ja rozdiel medzi zakrokom na Maslonku a zakrokom Maslonku vidim. Ale ty vidis cistu hru Drgona a tvrdis, ze Maslonka sa na plexi hodil sam.
21.4.2021 - 20:21
+1

Patomato

 

ani nieže sa hodil o mantinel,ale zabrzdiť pred mantinelom pol metra ked viem že mam za sebou hrača je samovražda,ja Mašlonku sledujem dlho a čudujem sa že ešte nemal žiadne važnejšie zranenie.
Porovnať to narazenie z Davovim je uplne od veci kedže nieže tam nebol puk,ale už bol odpískaný gol a navyše Mašlonka nakorčuloval od chrbta
21.4.2021 - 20:19
0

fanpp

 

Pozri si čas v akom sa dane udalosti udiali, keď tu spomínaš drgona a jeho zakernost na Maslonku, tak si pridaj k tomu Toroka za identický faul na dallhuisena
21.4.2021 - 19:59
0

Mato-Mi

 

Ano, Torok spravil taky isty faul, ako spravil Drgon. Opakujem, ja som tie zakroky videl. To len od vas niektori nevidia faul na McCormacka, na Maslonku, na Louisa. Apropo, ja som nevravel nic o zakernosti Drgona, ale o faule Drgona.
21.4.2021 - 20:08
+2

fanpp

 

Faul Maslonku drgona a Toroka to isté, faul z hry kde sa to stane, je to normálne, faul palocka ja som osobne videl tak na 20 metrov kde už obaja ležali, jasne branenie v hre
21.4.2021 - 20:23
0

mamih

 

Skokan je v ktorej nemocnici? Mám cestu do PP, rád mu zanesiem bomboniéru... A samozrejme Mašlonka fauloval!
21.4.2021 - 20:18
+2

fanpp

 

A Louis?
21.4.2021 - 20:21
0

mamih

 

Pýtal som sa prvý
21.4.2021 - 20:23
+2

Frey77

 

Nie, Maslonka nefauloval.
21.4.2021 - 21:29
0

DanoSvK

 

Za to dohratia mcormacka ale to bolo klasicke na 3 minity, to asi podali podnet na to len z recesie alebo emocii, to sa s maslonkovym zakrokom neda porovnat
21.4.2021 - 18:30
0

DanoSvK

 

Haha, 2 minuty
21.4.2021 - 18:35
0

fany

 

No veď totok😜ja som myslela, že mi niečo ušlo. A za takéto recesie by si mali platiť.
21.4.2021 - 18:37
+1

Mato-Mi

 

McCormacka nedohraval nahodou Palocko?
21.4.2021 - 18:46
+2

Horehronský_Rytier

 

Mato-Mi: teba chce dohrať Horehronský_Rytier. Môžeme sa stretnúť v 2. lige.
21.4.2021 - 19:01
0

Mato-Mi

 

Mam vazne pochybnosti o ludoch, ktori o sebe pisu v tretej osobe.
21.4.2021 - 19:08
+2

gta98

 

Za co? Aj by som ti narovinu povedal, ale zaobalme to tak, ze MI sa chovaju jak male deti co im vkuse niekto ublizuje.. tak si podaju cisla ako do lota a dufaju, ze im nieco padne.
21.4.2021 - 18:41
0

Horehronský_Rytier

 

To z kade máte tieto informácie?: Vraveli v hokejovom štúdiu na STV 2?
21.4.2021 - 18:43
+1

Rapkáčik43

 

Michalovce dali status na facebooku, že podali podnet na drgoňa a haščaka. Ten podnet na drgoňa je vyslovene smiešny
21.4.2021 - 18:49
0

Horehronský_Rytier

 

Vďaka: je to absurdné!
21.4.2021 - 18:50
+1

dejvidBB

 

Hlavne ze o sebe tvrdis ze mas hokejovy rozhlad a pritom nevies kde hladat tieto info
21.4.2021 - 18:49
+6

Horehronský_Rytier

 

Nechodím na weby: cigáñskych klubov ako MI a BB, keďže sa tam vo veľkom cigáñi a vedú ich Cigáñi.
21.4.2021 - 18:53
+1

dejvidBB

 

Aj na takych slnko svieti
21.4.2021 - 19:00
+7

Horehronský_Rytier

 

Tak!: Už by pre MI a BB cigañe mohlo prestať svietiť.
21.4.2021 - 19:12
0

blazon

 

Ty si sa z akej pici vytiahol idiot? Hresim len nato, nech si to admini vsimnu a kludne nech ma vymazu, ale ked tu taketo skvosty od skurvysyna budu svietit, amen tma
21.4.2021 - 20:38
+3

Siny29

 

Zato ty máš iq dreveného hojdacieho koňa
21.4.2021 - 19:09
+5

Kurolišek

 

Za mňa: Séria, ktorá dostala nechcené grády.
21.4.2021 - 19:25
+1

cartman

 

je mi na grc z toho ako rozhodla disciplinarka o hascakovom utoku. dalej pozeram uz iba finale ZV-MI. za toto sa vam to vrati
21.4.2021 - 19:58
+2

Haxito

 

Ako rozhodla?
21.4.2021 - 19:59
0

Riky21

 

Ako by povedal klasik: a teraz sa cela liga 10 sekund pred koncom zapasu moze smelo sekat do hlavy. Za 5+DKZ sa to oplati.
21.4.2021 - 20:03
+6

cartman

 

asi tak
21.4.2021 - 20:11
+1

Mato-Mi

 

Tak asi. Seknutie do hlavy je 5 + DKZ, hoc aj sekundu pred koncom, bez dalsich nasledkov. Hej, z tohto pohladu sa to oplati
21.4.2021 - 20:30
+2

fanpp

 

Však ste na smiech s tými pokusmi, drgon to ako fakt??? To už ste mohli skúsiť podať podnet na hrubo na maľovaní modrú čiaru na ktorej sa lehtonen potkol
21.4.2021 - 20:16
0

Frey77

 

Ale dobre píšeš. Je ti na grc, ako rozhodla disciplinárna komisia a potom napíšeš, že sa nám to vráti. Tak kto rozhol, my či DK zväzu? A chlapče, keby sa vám mali vrátiť vami urobene unfair veci.......
21.4.2021 - 21:32
0

Haxito

 

Podnety na zväzovú disciplinárku po predmetnom štvrtom stretnutí podal aj druhý účastník série HK Dukla Ingema Michalovce, a to na popradských hokejistov Adama Drgoňa a Marcela Haščáka. DK SZĽH však v tejto súvislosti nezačala disciplinárne konanie Tresty, ktoré obom hráčom udelili rozhodcovia daného stretnutia, považuje disciplinárka za dostatočné.
21.4.2021 - 20:17
+1

gerlach

 

Sranda je že Michalovčania plaču. Na posledne striedanie pošlu bitkarov s jasným zámerom zraniť nám klúčových hráčov. Tréner predviedol totálnu stoku, 40 sponzorov, nad ktorými sa zlutoval Popradský managment a pustil ich na štadión tam hádzali flaše o stenu a vyhrážali sa Mikulovi a všetkým čo išli okolo, Louis rozjebal dvere, ale vy ste poškodený. Haščák to prehnal, dostal 5 plus do konca, ale to nebolo nič oprotu tomu buranizmu čo predvádza MI. Od vedienia, cez hráčov, fanúšikov, diskutérov na HP /okrem MATO_MI- jediný pri zmysloch/ celé stoka. Aj keby ste vyhrali náhodou titul, sce take prepite glupeta, že do dvoch rokov sa sami pobijete, dohadate, rozjebete peniaze na zbytočných bitkarov a ste v druhej lige.Chodte hrať hokej na Ukrainu tu sa už také nenosí. Alebo sa naučte správať.
21.4.2021 - 20:21
+10

KamzíkVPovažskej

 

👌👌👌kvitujem
21.4.2021 - 20:24
0

mamih

 

Ešteže tu máme výkvet spoločnosti zo Severu, veľmi chabé hodnotenie, to s tým Mikulom, vyhrážaním a fľašou si si dobre vymyslel... Dobrý pokus opäť dať MI dole...Máš pravdu
21.4.2021 - 20:26
+3

gerlach

 

To ešte bude mať dohru neboj, mám to od policajta čo ich tam riešil.
21.4.2021 - 20:32
+1

mamih

 

Gerlach, od akého policajta, čo to tu trepeš?? Nečakal som klamstvo od Haščáka, že len kroščekuje, ale ani toto. Počkám si na tú dohru!
21.4.2021 - 20:48
+1

mamih

 

Gerlach a teraz daj tú o 3 prasiatkach, alebo o Snehulienke. Toto nemyslíš vážne!
21.4.2021 - 21:07
+1

Frey77

 

O čom trepes, váš cvok je na kamere, ktorá sníma vchod do šatne hostí, ako rozbil dvere. Všetko spísal delegát zápasu a áno, bude sa to riešiť.
21.4.2021 - 21:35
+1

cartman

 

hej, vsimol som si. tieto ich vyplody a fantasmagorie, ktorym nakoniec sami uverili tu opakuju viacere severanky
21.4.2021 - 20:33
+1

Haxito

 

Ináč keď pozerám tie vyjadrenia na FB Michaloviec tak niečo strašne tam ľudia ani nevedia kto koho atakoval je smutné že fanúšikovia nemajú všeobecný prehľad
21.4.2021 - 20:22
0

mamih

 

Ešteže Vy PP všetko viete. Pekný večer
21.4.2021 - 20:32
+1

Mato-Mi

 

Jedno je iste. Zajtrajsiu livku vynecham. Hnoja bolo dost.
21.4.2021 - 20:23
+2

Haxito

 

Ja skor dúfam nech je zajtra dobrý hokej a nech sa ten koniec neprenesie do ďalšieho diania (:
21.4.2021 - 20:25
0

cartman

 

ten koniec sa uz teraz preniesol do dalsieho diania. amaterizmus szlh
21.4.2021 - 20:34
+2

cartman

 

cele slovensko videlo, ze hrac hascak sekol hokejkou po krku protihraca po odpiskani. je k tomu foto a video. disciplinarka taketo konanie nepovazuje za nebezpecne a neda mu trest v hre minimalne 1 zapas. toto je uplne mimo misu aj ked sa tu roztrhate obhajobami popradcania. toto zlyhanie DK moze paradoxne pomoct prave k 3. vyhre MI. Teraz to budete mat fakt tazke v MI.
21.4.2021 - 20:31
+3

Mato-Mi

 

Nevidelo. Videli sme to len my a Valabik. A to je malo. Sme len novacik na mape, musime strpiet tuto dan.
21.4.2021 - 20:34
+2

Haxito

 

Budeme to mat ťažké každopádne keď chceme postúpiť jeden musíme u vás vyhrať
21.4.2021 - 20:35
0

cartman

 

a ako sa vlastne budu trestat dalsie sekania po krku a hlave po preruseni v buducnosti? 5+DKZ a to je vsetko?
21.4.2021 - 20:36
0

gerlach

 

Sekol a dostal trest. Celé Slovensko videlo že na podnet trénera ste išli likvidovať našu prvú lajnu. A to je sakra rozdiel. Aj keby Haky dostal terst v hre , tak som ticho. Nič nemení na tom, že za buranov ste vy. A to, že mašlonka dostal terst ma ani neteší, lebo máte o dreváka menej a to je iba dobré pre vás. Radšej sa tam mal dalej motať.
21.4.2021 - 20:39
+1

mamih

 

Aký trest? Za toto 4 s. do konca zápasu, je adekvátny trest? A nabudúce tu nešír HOAXY o vyhrážaní Mikulovi, a ďalej sa neopakujem ... Áno sme burani, jeme deti... alebo možno to emotívnejšie prežívame, nejakú krivdu aj viac, ale hokej nie je omša...
21.4.2021 - 20:44
+2

Frey77

 

Verím, že raz sa dozvieš, aký hnoj ste predvádzali chlopiku, to nedáva ani ožratý Luptak v Detve
21.4.2021 - 21:38
+1

cartman

 

naco vkuse riesis maslonku? s tym trestom ziadny michalovcan nema problem. problem je so sekanim po krku. este raz SEKANIM PO KRKU a je uplne irelevantne pri akej prilezitosti. v NHL by si takyto hrac v dalsom zapase ani neprdol
21.4.2021 - 20:44
+3

Patomato

 

v nhl by si to čo mašlonka žiadny hrač nedovolil a keby aj nahodou ano tak by zrejme po svojich neodišiel a viacmenej by v tej suťaži skončil.Píšete tu niektorí ako haščak sekol po krku lousa, keby ho naozaj sekol tak by tam neskakal ako zajac ale by ho natiahlo na lad.Kolko je v zapase neprijemnych zranení ked hrača trafi puk,alebo ked niekto dostane hokejkou do tvare-ved to niekedy zabolí aj nas v obývačke-tak tam neskače jak divý
21.4.2021 - 21:49
0

strojar

 

Ak disciplinárna komisia naozaj zaujala takýto postoj, je to dôvod na jej okamžité rozprášenie a zákaz pôsobenia v akejkoľvek hokejovej funkcii aspoň na päť rokov.
21.4.2021 - 20:40
+5

Haxito

 

Hahaha - Môžeš poslať životopis
21.4.2021 - 20:43
+3

cartman

 

ja normalne zasnem, trest v hre pre hascaka som bral ako uplnu samozrejmost. ved oni spravili brutalny precedens
21.4.2021 - 20:46
+2

fanpp

 

😀
21.4.2021 - 20:51
+1

Mato-Mi

 

Najvacsiu chybu spravili z tohto pohladu rozhodcovia. Ak by Maslonkovi udelili trest na lade 5+DKZ, tak by mohol zajtra hrat, lebo disciplinarka by rozhodla, ze jeho potrestanie v hre bolo adekvatne.
21.4.2021 - 20:55
+2

Westbeast0

 

Ako nestranny fanusik si dovolim tvrdit, ze toto je velmi zle rozhodnutie, uz len z principu mali dat aspon 1 zapas, toto moze byt nebezpecny precedens... O (ne)treste rozhodlo meno, nebol posudeny samotny zakrok...
21.4.2021 - 20:56
+5

cartman

 

to uz nebude hokej, navyse v PP nastupi opat Louis a tentokrat to uz nemusi dopadnut dobre
21.4.2021 - 20:59
+3

Kamzík18

 

Neboj na toho si už rozhodcovia dajú pozor a verím že aj pred samotným zápasom budú upovedomene obe lavičky že ide sa hrať hokej a od úvodu naznaky zakernosti sa budú tvrdo trestať.. Ako som už skôr písal zbytočne sa tu hrotia situácie kto koho prizabije zajtra alebo neskôr.. Ide už o mečbal treba góly dávať nie sledovať koho treba prizabiť..
21.4.2021 - 21:32
0

Frey77

 

Co urobí, zabije niekoho ty blázon?! Stačí, že rozmlatil dvere, za čo ho určite postih neminie
21.4.2021 - 21:41
0

Chamois13c

 

Veru Big Mash si uz teraz leští päste neboj sa take prasaciny sa nebudu robit na nasich najlepsich hracoch ako ste vcera predviedli to uz skoncilo.. Bol by som nerad keby keby nasi hromotluci zacali hrat zakerne na vasich najlepsich hracov to do hokeja nepatri uz to pochopte
21.4.2021 - 21:24
0

onion

 

Podla mna to vsetci len prilis prezivate, mozno an viac ako samotni hraci

Maslonka zasluzene stopka

Hascak sa posekal s Louisom, ten zase dosekal vsetkych naokolo, ani jeden nedostane trest a ide sa dalej. Je to playoff, zajtra sa uvidi ako si chlapci pojdu po krku (podla mna nepojdu a budu hrat hokej)
21.4.2021 - 22:00
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano8410327:2318
2.Klagenfurt8411228:2417
3.Salzburg8410327:2214
4.Viedeň8213229:2711
5.Fehérvár8200625:407
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava10412326:2622
7.Dornbirn10313332:3422
8.Villach10520338:3020
9.Linz10610336:2820
10.Innsbruck10311530:3414
11.Graz10300722:3213
Aktualizované: 27.3.2021 08:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Obranca Gachulinec zamieril z Detvy do Slovana Bratislava

Slovenský hokejový obranca Daniel Gachulinec zmenil pôsobisko v rámci extraligy, keď zamieril z Detvy do Slovana Bratislava. S vedením "belasých" podpísal dvojročnú zmluvu s opciou. Klub o tom informoval na svojej oficiálnej stránke.
pred 10 min. - TASR

Rögle vyhralo tretí duel finále SHL nad Växjö 5:1, v sérii stráca 1:2

Hokejisti Rögle zvíťazili vo štvrtkovom treťom finále play off najvyššej švédskej súťaže doma nad Växjö 5:1. V sérii znížili stav na 1:2 na zápasy, štvrté finále je na programe o dva dni opäť na ľade Rögle.
včera o 22:27 - TASR

Nóri prehrali v prípravnom zápase v Dánsku 0:4

Hokejisti Nórska prehrali vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred MS v Dánsku 0:4. výsledok: Dánsko - Nórsko 4:0 (0:0, 0:0, 4:0) Góly: 43. a 47. Olesen, 56. Lauridsen, 60. Storm
včera o 21:24 - TASR

Rangers dostali za vyjadrenia na adresu Parrosa pokutu 250.000 dolárov

Klub hokejovej NHL New York Rangers dostal pokutu 250. 000 dolárov. Musí ju zaplatiť za vyjadrenia na adresu šéfa oddelenia hráčskej bezpečnosti Georgea Parrosa. Newyorčania vyjadrili nespokojnosť, že Wilson obišiel bez dištancu, rozhodnutie považujú za zanedbanie povinnosti a Parrosa označili za nespôsobilého vykonávať svoj post. Vyslúžili si 50-krát vyššiu pokutu než Wilson a podľa agentúry AP ide o najvyšší peňažný trest, aký klub dostal za verejné vyhlásenie, v histórii ligy.
včera o 19:27 - TASR

Bertuzzi z Detroitu absolvoval operáciu chrbta

Kanadský hokejista Tyler Bertuzzi z tímu Detroit Red Wings podstúpil operáciu chrbta. Zotaviť by sa mal do začiatku novej sezóny NHL. Dvadsaťšesťročný útočník sa naposledy objavil na ľade 30. januára.
včera o 12:36 - TASR

Gostisbehere dostal za zákrok na Friedmana dvojzápasový trest

Obranca Philadelphie Flyers Shayne Gostisbehere dostal od vedenia hokejovej NHL trest na dva zápasy a prišiel o 77.586 dolárov z platu. Gostisbehere nešetrne narazil v noci na stredu v domácom dueli s Pittsburghom (3:7) na mantinel obrancu Penguins Marka Friedmana. V zápase si odsedel len menší trest za krosček.
včera o 10:08 - TASR

Vo vedení Rangers nastalo zemetrasenie, prvým mužom sa stal Drury

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers ukončil v stredu spoluprácu s prezidentom Johnom Davidsonom a generálnym manažérom Jeffom Gortonom. Obe pozície po nich preberie bývalý kapitán tímu Chris Drury. Informoval o tom oficiálny web profiligy.
včera o 10:05 - TASR

Wolfsburg – Eisbären Berlín 1:4 vo finále play off nemeckej ligy

V druhom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Eisbären Berlín na ľade Wolfsburgu 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1.
5.5.2021 21:48 - TASR

Servette Ženeva – Zug 1:2 vo finále play off švajčiarskej ligy

V druhom zápase finále play off švajčiarskej ligy zvíťazili hokejisti Zugu v Ženeve 2:1 a v sérii vedú už 2:0.
5.5.2021 21:24 - TASR

IFK Helsinki – Tappara Tampere 7:1 vo fínskej lige

V súboji o 3.miesto v play off fínskej hokejovej ligy zvíťazili hráči IFK Helsinki nad Tapparou Tampere 7:1.
5.5.2021 19:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 05. 2021
ZvolenPoprad
3:2REPORT
04. 05. 2021
PopradZvolen
7:4REPORT
03. 05. 2021
PopradZvolen
1:2 PPREPORT
30. 04. 2021
ZvolenPoprad
4:3 PPREPORT
29. 04. 2021
ZvolenPoprad
5:3REPORT
24. 04. 2021
PopradMichalovce
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP69 bodov
2.Svitana P.POP56
3.Chovan M.KOS56
4.Tvrdoň M.NIT54
5.Skokan D.POP52

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP38 gólov
2.Klhůfek P.KOS31
3.Bondra R.ZVO26
4.Tvrdoň M.NIT23
5.O´Donnell B.SBA22

Najlepší brankár

Matt O´ConnorNIT94.89 perc
2.Parks T.SBA94.05 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.82 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov