Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Sezóna 2019/20 v Tipsport lige sa predčasne skončila

zdroj: TASR
11.3.2020 12:55 TASR + HokejPortal.sk

V nedeľu ste v tejto sezóne boli na ligovom hokeji naposledy. Najvyššia súťaž sa pre sezónu 2019/2020 skončila predčasne.


Najvyššia hokejová súťaž na Slovensku sa v sezóne 2019/20 nedohrá. Zástupcovia klubov Tipsport Ligy na svojom stredajšom zasadnutí vo Zvolene rozhodli o jej predčasnom ukončení. Pristúpili k tomu pre šíriacu sa koronavírusovú infekciu a na základe pondelkového rozhodnutia Ústredného krízového štábu SR, ktorý predbežne na dva týždne zakázal usporiadanie všetkých športových podujatí v krajine.
Predstavitelia klubov spoločne so šéfom Pro-Hokeja Richardom Lintnerom sa dohodli, že zostávajúce kolá nadstavbovej časti a ani play off už tímy neodohrajú. Následne oficiálne požiadali Ligovú radu SZĽH o ukončenie sezóny, v čom im riadiaci orgán súťaže vyhovel.
"Všetci sme išli na toto stretnutie s cieľom nájsť riešenia ako ligu dohrať. Zaoberali sme sa úvahou, že ak by sme dlhšie čakali, či by nám okolnosti umožňovali nejakým skráteným formátom ligu dokončiť. No ako diskusia pokračovala, každým ďalším príspevkom sme dospeli k tomu, že táto úvaha je nerealizovateľná. Dospeli sme k záveru, že v súčasnosti nie je možné dohrať súťaž žiadnym realizovateľným formátom. Či už z obchodnej, alebo logistickej stránky, je to nereálne. V tomto sa zhodli všetci zástupcovia," uviedol Lintner.
Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) už predtým odložil na neurčito zápasy najvyššej súťaže Tipsport Ligy, Slovenskej hokejovej ligy (SHL), extraligy žien a juniorov a ďalších súťaží. K tomuto kroku pristúpil vzhľadom na 14-dňový zákaz organizovania akýchkoľvek verejných športových či kultúrnych podujatí na slovenskom území pre šíriaci sa koronavírus. Napokon kluby pristúpili k úplnemu zrušeniu Tipsport Ligy. "Vzhľadom k ťažko predvídateľnej situácii spojenej so šírením koronavírusu je toto riešenie najprijateľnejšie, keďže by pre kluby bolo ekonomicky nevýhodné aj prípadné dohrávanie sezóny bez divákov," uviedol v tlačovej správe SZĽH.
Po nadnárodnej EBEL lige a nemeckej DEL lige je Tipsport Liga tretia európska hokejová súťaž, ktorá ukončila sezónu predčasne. Vzhľadom k tomu, že sa play off Tipsport Ligy neodohralo, majstrovský titul si túto sezónu nepripíše nikto. HC '05 iClinic Banská Bystrica, ako víťaz základnej časti, dostane právo štartovať v budúcoročnej hokejovej Lige Majstrov (CHL). SZĽH a Ligové rady budú o osude ostatných súťaží prebiehajúcich pod hlavičkou SZĽH rokovať po ukončení dvojtýždňového prerušenia súťaží.
Hráčska asociácia SIHPA ešte pred zasadnutím apelovala prostredníctvom listu na vedenie SZĽH a spoločnosť Pro-Hokej, aby nepristúpili k úplnému zrušeniu súťaží. "Takýto krok by bol zásadným zásahom do práv hráčov, nakoľko by hrozilo, že hráči nedostanú odmeny tak, ako sa s klubmi dohodli v hráčskych zmluvách," uviedla SIHPA v stanovisku zaslanom TASR.
Na Slovensku sa v stredu potvrdili ďalšie tri prípady nákazy novým koronavírusom, počet prípadov tak stúpol na desať. Slovenské úrady evidujú aj infikovanú štvorčlennú rodinu v karanténe v rakúskej prihraničnej obci Kittsee. Tá bola v uplynulom období v kontakte predovšetkým s osobami na Slovensku, kde rodičia pracujú a deti navštevujú školské zariadenia. A v stredu predseda vlády Peter Pellegrini oznámil, že s touto rodinou boli pred karanténou v kontakte dve ženy a jeden muž, ktorých v stredu oficiálne zaregistrovali na zoznam infikovaných.
Počet smrteľných obetí SARS-CoV-2 sa podľa údajov "Coronavirus COVID-19 Global Cases by Johns Hopkins CSSE" celosvetovo k stredajšiemu popoludniu zvýšil na 4369, v 118 krajinách/regiónoch sveta ho diagnostikovali u 121.245 osôb.
      

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nyytymaki

 

To nasere,ked BB posledny zapas sezony prehra po predlzeni.
11.3.2020 - 13:04
+40

alikoj93

 

Asi nie viac ako keď ZV naleje do sezóny 2krat toľko peňazí ako my a skončí úplne bez ničoho .. (my aspoň vyhrata ZČ)
11.3.2020 - 13:07
+29

Hrobar

 

Pokiaľ to nebudeš mať oficiálne potvrdené, tak to budú iba krčmové reči.
11.3.2020 - 13:10
+6

hkmmanZV

 

Však ale v BB hrajú zadarmo
11.3.2020 - 13:12
+20

alikoj93

 

Pár ľuďom od vás som už do správy písal aké penaize berú vaši hráči a aj oni potvrdili, že je to bláznovstvo
11.3.2020 - 13:14
+2

hkmmanZV

 

No dobre, tak už aspoň viem, kto spolu s Backom vedie účtovníctvo HKM
11.3.2020 - 13:22
+14

cmxx

 

No daj kolko bere Mikus do spravy ci mas dobre info....
11.3.2020 - 19:06
0

SBSko

 

Bože ty trepes, žiaden klub nemá ani len taky rozpočet minúty ako mal vlani keďže PO ešte ani nezačalo. Za to ze zas ekoval klamal že minuli o 1/4 menej prachov tomu len u vás v BB veríte.
11.3.2020 - 13:16
+15

borussia

 

Kovalovi ked sa vyjadruje k peniazom nikto neverí už len blázon uverí že tam hráči hrajú zadarmo
11.3.2020 - 13:46
+3

Wurezv

 

Boze, tebe musel niekto ublizit strasne..
11.3.2020 - 13:33
0

borussia

 

2x viac mna jebne aký nostradamusovia sú tu
11.3.2020 - 13:45
+2

doc.koniferum

 

na to sa srať.ale predstav si,že niekto pred sezónou zadrbal na tiket (ak sa to dá),že napr BB alebo hocikto iný bude majster za takých 1000eur.a ver tomu,že takí machri sú,čo toto dokážu.
11.3.2020 - 13:45
0

Lukash_ke

 

tak sa mu 1000e vrati
11.3.2020 - 13:48
+2

braniiislav

 

áno, ale celý rok tie peniaze ležali a nezarábali, tak nepoteší to, ale pri tipovaní alebo investovaní aj s tým treba rátať.
ja som prišiel na investíciách o viac ako 12% z celého portfólia v priebehu týždňa, a ešte to pôjde dolu. ale tak aj to sa stáva
11.3.2020 - 14:10
+1

Lukash_ke

 

s tym suhlasim, este horsi scenar by bol ak by PO zacalo a covid by navstivil bystricku satnu, to by bol aj vklad pase
11.3.2020 - 14:14
+2

crosbynko

 

Vitaj v klube. Snad sa to do roka dvoch pozbiera mam cas A hadam aj prikoupime ked bude lacno
12.3.2020 - 1:54
0

azzurri

 

Ja som dal asi len tri týždne dozadu 100€ na BB,že vyhra playoff,kurz 3,5.skoda,myslim,že by rozbili každého kto by sa im postavil do cesty .pred rokom som naložil na nich presne tak isto
11.3.2020 - 22:04
0

lerby

 

Si normálny?
11.3.2020 - 13:05
+1

lerby

 

Poprosím vymazat
11.3.2020 - 13:18
+2

gabi98

 

Chudatko malicke
11.3.2020 - 13:11
0

MaxSBA

 

nuž škoda, fakt sme mali túto sezonu dobrý káder, tešil som sa na Play off ale tak čo už

zdravie je prvoradé, teraz by mali vlastne zavrieť aj ostatné školy a samozrejme obchodné centrá... tam je ľudí požehnane.
11.3.2020 - 12:57
+26

Renderers.

 

Ja som fakt veril na titul v pp...to je osud toto
11.3.2020 - 13:02
+4

ivo455

 

ale: no, Poprad mal na finále, ale titul určite nie. Ale celkovo som aj ja smutný, lebo play off tento ročník by bolo asi najlepšie za posledných možno aj 10 rokov...
.ale niektorí jedinci ešte aj keď je výnimočná situácia tak stále im nedá spávať že BB prehrala posledný zápas. Tak smiešne
11.3.2020 - 13:09
+2

Hanzal61

 

Pp by vas dal s prstom v zadku....
11.3.2020 - 13:11
+25

amentma

 

PP nad nami vladi dominoval v ZC, a v PO im to nepomohlo. Tento rok ani v ZC nemali navrh, takze tazko...

Skor by nas dali KE, keby chytili formu aku mali v novembri/decembri a my by sme dostali utlm.
11.3.2020 - 13:15
+7

ŠKP

 

V PO sa nam rozsypalo muzstvo a doplatili sme na sirku kadra. Ak si si nevsimol teraz sme mali hracov na 6 utokov. Vsetko sa podriadilo tomu aby sa neopakovala situacia z pred roka. Vzajomne zapasy v tejto sezone 3:2 pre vas. Takze to ci by sme vas dali alebo nie nemozes ani nahodou vediet.
11.3.2020 - 13:21
+10

Sheva7

 

Najvacsiu sancu zdolat Bansku toto play off ,mali Kosice potom Poprad alebo Slovan
11.3.2020 - 13:23
+7

Strnco

 

Toto nemyslite vazne. Ze Kosice zdolat Bystricu, ach boze hlupucky si.
11.3.2020 - 15:52
+3

Sheva7

 

Zakladna cast Kosice 2x vyhra a Bystrica 3 x raz v predlzeni vsetko uplne vyrovnane
11.3.2020 - 16:36
0

Risen

 

rodicia - surodenci ?
11.3.2020 - 17:02
0

ivo455

 

ale no: v pohode sme porazili Poprad v poslednom zápase...a to sme hrali čo sme potrebovali, chýbalo nám 6 hráčov Popradu tiež možno 4 hráči...minulé play off nás potrápili, to je fakt...potom sme zapli na vyšší stupeň a bolo...túto sezónu by sme potrebovali zapnúť na najvyšší stupeň zrejme.....ale určite PP nie je najťažší súper pre nás...skôr Slovan a KE
11.3.2020 - 13:22
+4

Lukash_ke

 

nechapem ako to mozes tak skalopevne vediet, ani srnky netusia ako by PP tuto sezonu dopadol, osobne mi pride PP najsilnejsi za posledne roky a hraje tam k tomu faktor Mikula.
11.3.2020 - 13:51
+5

Farrokh Bulsara

 

Jedine ak v tvojom zadku
11.3.2020 - 16:12
0

Bizzaremifo

 

Mať na finále, ale titul určite nie? ..to je aká premenna?
11.3.2020 - 13:17
+8

FanOfNorth

 

ze na titul malo iba BB
11.3.2020 - 14:05
+2

voldemort

 

dám pod teba...

Vďaka kamzíkom za vynikajúce dve tretiny súťaže, bolo radosť na to pozerať.
11.3.2020 - 13:36
+2

starosta

 

11.3.2020 - 12:57
+2

McBryan

 

Smutné: ale asi správne rozhodnutie.
11.3.2020 - 12:57
+10

Laci

 

Na 100% áno.
Nemôžme si dovoliť prísť do stavu ako Taliani, naše zdravotníctvo by to nezvladlo.
Preto tie pre mnohých nepopulárne opatrenia. Ide o spomalenie šírenia, no infikovaných bude rovnaký počet (predpoklad).
Musí to ísť pomaličky aby zdravotnícke zariadenia stíhali.
11.3.2020 - 15:27
+5

kubinho

 

Nepopularne, ale pravdepodobne spravne rozhodnutie. Skoda, na toto PO som sa obzvlast tesil
11.3.2020 - 12:57
+39

Handlo

 

Nie je to spravne rozhodnutie podla mna.
11.3.2020 - 12:58
+30

mmm111

 

Jasne ze to je somarina.hlavne ze školy a obchodné centará sú otvorené....
11.3.2020 - 13:02
+5

NR-Sebastian

 

na stadione, kde je zima, ludia ziapu, na vc si ani ruky nevedia umyt a su nahusteni v tisicoch je to somarina ??? bez hokeja sa da prezit, bez obchodov s potravinami tazko
11.3.2020 - 13:08
+68

RebelMemoryPP

 

Potraviny je jedna vec, ale v centrach su jedni potraviny a ostatne su obchody bez ktorych sa da tiez zit..a tie sa maju pozatvarat tiez..
11.3.2020 - 13:10
+13

NR-Sebastian

 

to suhlasim, u nas sa premelu stovky ludi a nezavru nas lebo ludia chcu sportovat v hale
11.3.2020 - 13:14
+1

DB_9

 

Ak sú obchody zavreté čo i len na jeden deň, tak má skoro celé Slovensko potrebu si nakúpiť zásoby na mesiac, vieš čo by sa stalo, keby ich zavreli na týždeň alebo dva?
11.3.2020 - 13:23
+2

hello, havarju

 

Taliani ti teraz povedia, či to je somarina.
11.3.2020 - 18:39
+1

julo

 

Hrozne stats maju ITa,oni su celkom inde ako ostatni.ktovie cim to je
11.3.2020 - 19:11
0

bigi

 

velka fluktuacia ludi - kvoli pamiatkam a dost stare obyvatelstvo
12.3.2020 - 7:40
0

Hc-Ke-1

 

Tak cieľ vyhrať posledný zápas sezóny sme splnili!
11.3.2020 - 12:58
+46

NR

 

Viaceri
11.3.2020 - 13:00
+20

totik

 

paradoxne... BB nie
11.3.2020 - 13:03
+45

crosbynko

 

Asi ako ked Slovensko vyhrava par poslednych rokov na MS posledny zapas
11.3.2020 - 13:03
+15

Sedko NR

 

Aj my a dokonca sa o ňom písalo ako o kľúčovom
11.3.2020 - 13:03
+7

Sunkafit

 

Tak vyhlasujem nas za majstrov...prvy ha
11.3.2020 - 13:10
+7

Sedko NR

 

Tak, titul je náš, Nitra je naj, Mezei je Boh
11.3.2020 - 13:39
+2

NRfan

 

Neplet sa Mirovi do roboty s tym Mezeiom.
11.3.2020 - 14:07
+1

Sedko NR

 

11.3.2020 - 14:11
0

roki11

 

Game over : Som rád , že ideme Lige majstrov vo futbale príkladom. Na druhej strane si môže Nitra začať budovať nový normálny káder už od dneska. Druhá veta je len čierny humor.
11.3.2020 - 12:58
+2

ŠKP

 

A máme po ptákách.
11.3.2020 - 12:58
+3

Fanpoprad

 

tak dakujem chlapci za tuto sezonu
11.3.2020 - 12:59
+3

crosbynko

 

Este mohli tie dva tyzdne pockat. Sice by to bola falosna nadej ale aspon nadej.
11.3.2020 - 12:59
+3

MHC80

 

Vcera Riso nechcel unahlene rozhodnutia... Bol by problem pockat do konca marca a potom rozhodnut podla situácie?
11.3.2020 - 12:59
+9

Steak72

 

Asi to bol problém. Vedenia klubov sa vyjadrovali, že držať tímy týždne bez neistoty, kedy sa bude môcť pokračovať, je pre nich ekonomicky neprijateľné.
11.3.2020 - 13:01
+9

LenTak93

 

Väčšina hráčov má zmluvy min. do 31.3., takže by ich platili tak či tak.
11.3.2020 - 13:04
+1

88Backo

 

Dokedy ?!
Všetky kluby podpisuju hráčov do konca apríla...
11.3.2020 - 13:07
+1

RebelMemoryPP

 

Ale ked nehraju nemozu mat plat nie..??
11.3.2020 - 13:11
0

LenTak93

 

ak sa robíš blbým, tak to min. v mojom komentári znamená MINIMÁLNE
11.3.2020 - 13:14
+3

88Backo

 

No daj mi príklad,kde ma hráč zmluvu do konca marca
11.3.2020 - 13:20
0

LenTak93

 

Nepoznám detailne každú jednu zmluvu v každom klube, ale vôbec to nie je nič neštandardné. Bolo tomu tak (tuším) v Žiline, keď nehrali o špicu.
11.3.2020 - 13:30
+4

fany

 

Pokiaľ ja viem,priamo z jednej kabíny,tak v zmluve majú,že pri nepredvídaných katastrofách a pod. budú mať zaplatený v tomto prípade marec ,a apríl už nie.Ale ja som len kolobežka čo sa hrá,že je nad vecou.VER,či NEVER,alebo nechaj tak.
11.3.2020 - 13:26
+3

spartacus

 

Moze tam byt dodatok ze do konca aprila alebo do posledneho zapasu .taketo dodatky mali vlani v zamkoch . to sa nepacilo Ruckayovi
11.3.2020 - 15:05
0

LenTak93

 

aby som to aj potvrdil: Riešenie situácie týkajúcej sa kontraktov bude podľa neho v každom klube iné. „Niektoré kluby s play-off veľmi nepočítali a majú zmluvy do konca marca. V iných mali ambície vyššie. Uvidíme, ako to budú riešiť. Finančné veci sa doriešia, ale to športové hluché miesto už nezaplní nikto,“ zdôraznil Spilar, podľa ktorého je však zdravie prvoradé a situáciu je teda nutné akceptovať.
12.3.2020 - 14:20
0

NR-Sebastian

 

ja som zvedavy ako by vyzeralo to zapasove tempo, ked by mesiac nehrali
11.3.2020 - 13:09
0

fany

 

Koniec ročníka budú musieť papierovo dotiahnuť aj s hráčmi, ktorým naďalej plynú kontrakty. „V štandardných hráčskych zmluvách pre celú Tipsport ligu je aj článok o vyššej moci. Zmluva sa môže ukončiť v prípade, že zasiahne vyššia moc. Budeme podľa toho postupovať.“
Dušan MRÁZ.
Tak nie som kolobežka.A to som nemala info zo Zvolena.hihihi
11.3.2020 - 15:54
+1

bigi

 

spravne rozhodnutie, uz mame 10 pripadov nakazy a je pravdepodobnost ze za tych 14 dni sa to bohuzial nezmeni k lepsiemu. takze nebolo na co cakat.
11.3.2020 - 12:59
+24

Andy182

 

Prevencia je lepšia, ako reakcia... pol ročná pauza bude dlhá, ale je to správne tak, ako to je..
11.3.2020 - 13:00
+9

xko

 

Podľa mňa to má veľmi ďaleko od prevencie. Je to len metóda, ktorá má zabrániť rýchlemu rastu a nezvládnutiu situácie. Ale samotnému šíreniu nezabráni. O pol roka budeme múdrejší, ale kľudne sa môže stať, že sa nezačne ani budúca sezóna.
11.3.2020 - 13:35
+1

Daewo_KS

 

Asi ocakavane rozhodnutie: vzhladom na vaznost situacie.

Zo sportoveho hladiska je to vsak cista katastrofa. Crtalo sa najzaujimavejsie a najvyrovnanejsie play off za poslednych mozno 10 rokov.
11.3.2020 - 13:00
+24

hefky

 

Majstri
11.3.2020 - 13:00
+3

matus93

 

Po športovej stránke je to veľmi veľká škoda ... z hľadiska prevencie proti šíreniu a ekonomickej stránky klubov je to logické .. treba rešpektovať toto rozhodnutie .. ja by som chcel poďakovať košickým hokejistom .. podľa mna v tejto sezóne vrátili radosť a nádej do žil nám fanúšikom .. pevne verím, že budúcu sezónu budeme pokračovať v nastolenom trende s rovnakým trénerom a rovnakou kostrou kádra ... see you next tíme .... správajte sa všetci prosím zodpovedne nielen k svojmu zdraviu, ale aj k zdraviu ostatných ....
11.3.2020 - 13:01
+6

obvious

 

to urcite Nitra vybavila za zelenym stolom, nejak sa im nechcelo prerusit medailovu snuru
11.3.2020 - 13:01
+33

88Backo

 


Ešte aj ušetrili
11.3.2020 - 13:08
+7

KrebsKandidat

 

A co usetrili? Ukoncia hracom zmluvy predcasne aka daju vypoved? No aby sa na to nabuduce sezony zahranicni hraci nevybodli...
11.3.2020 - 13:25
+2

88Backo

 

Nezobrali hráčov,ktorý beru 5 litrov a viac na mesace jak ine kluby
11.3.2020 - 13:40
+2

NRfan

 

11.3.2020 - 13:12
+2

Sedko NR

 

Musíš mať lidi
11.3.2020 - 13:46
+2

Handlo

 

Teraz ked to tak zazivam rušenie sprotovych akcii az teraz sa citim taky prazdny a si uvedomujem ze moj zivot bez sportu nema zmysel.
11.3.2020 - 13:01
+30

Aladár Miazga

 

Hlavne nerob unáhlené, či skratové reakcie
11.3.2020 - 14:32
+5

Sedko NR

 

A dohrali sme. Jediné správne rozhodnutie keď už prišlo prerušenie na dva týždne. Po dvoch týždňoch by sa už ťažko hráčom pokračovalo bez akéhokoľvek trénovania. Btw čo budeme robiť ?
11.3.2020 - 13:01
0

MartinDT

 

prechadzky v lese...
11.3.2020 - 13:03
+3

NR-Sebastian

 

no pri nasej situacii chvalabohu, ale na muzstva hore som sa v play off tesil
11.3.2020 - 13:11
0

crosbynko

 

Tiez si kladiem tuto otazku. Uz ani sport v TV zachvilu nebude moznostou.
11.3.2020 - 13:11
+1

kubinho

 

konecne cas dohrat vsetky tie nakupene hry na PS4 a nenervovat sa pri hokeji
11.3.2020 - 13:13
+3

blazon

 

Dokym nehras nhl online Aspon umna to bolo na novu konzolu a joystick
11.3.2020 - 13:20
0

kubinho

 

asi 3 roky som hraval fifu a za tu dobu (no kidding) som za joysticky dal 2 krat viac ako za konzolu samotnu
11.3.2020 - 13:24
0

Sedko NR

 

Toto jediné vidím ako svetlo na konci. Spokojný, že mám to psko doma
11.3.2020 - 13:40
+1

RudoNR18

 

Ja som stale na marodke... vyzera to ze az do Maja.. PC a Telka.. az bude teplejsie tak budem cvicit v Unimobunke ktoru som si prerobil na posilku.. Ja mam program nastaveny.. ... a este sa nam zacina F1 sezona (aj ked boh vie ako to tam bude tiez..) jedine co ma Skrie je ze sme si moc neuzili toho Krisa... Ja viem hovoril ze je to jeho posledna sezona no moc si v nej nezahral... mohol by teda potiahnut aj tu dalsiu...
11.3.2020 - 14:09
0

Sedko NR

 

Ja myslím, že ešte potiahne.
A ja som to tak nejak celkovo písal, že čo budeme robiť. Lebo podľa mňa sa zruší aj MS v hokeji, zachvilku príde na rad LM vo futbale, potom Euro, kvalifikácie na euro ešte, no bude to zaujímavé, ale zrejme šport tento rok iba na tom psku či pc
11.3.2020 - 14:14
0

Nitraaa

 

Podla mna uz nie , Pred koncom kariery si chcel zahrat s bratom a vyhrat spengler cup , oboje splnil takze si myslim ze konci ...
11.3.2020 - 14:39
+3

RudoNR18

 

Tie MS by mohli posunut tak na Jul.. aspon by sme boli vo full zostave..
11.3.2020 - 15:23
+1

Ottawa Senators

 

Ja som zvedavý ako to dopadne s amatérskymi ligami, ktoré sa hrajú v exteriéri...
11.3.2020 - 14:26
+1

Sunkafit

 

Nebudes hrat nic
11.3.2020 - 15:19
0

Ottawa Senators

 

Jak ze nie? Soboty pokracuju, ak nemas Covid-19, tak mozes dojst.
11.3.2020 - 15:24
0

Sunkafit

 

Ja budem dodrzovat karantenu nadalej
11.3.2020 - 18:38
0

folvy

 

Do frasa predčasne rozhodnutie,ja osobne som sklamaný, zbytočná panika
11.3.2020 - 13:02
+3

NR-Sebastian

 

zbytocna panika ? ty si neni z talianska ? aj tam si to povedali
11.3.2020 - 13:11
+7

cipulis

 

Panika by nebola keby všetci tí niemandi co prišli zo zahraničia sedeli 2 týždne doma na zadku
11.3.2020 - 16:16
+7

Chamois13c

 

Velmi velmi smutne toto play off mohlo byt najlepsie za posledne roky, tazko sa hladaju slova po vyse 50 zapasoch vrchol nepride ... Vidime sa v septembri kamzici verim ze vacsina kadra ostane boli ste skveli
11.3.2020 - 13:02
+3

ŠKP

 

Smutne je ze uz sa nikdy nedozvieme kam by toto nase silne muzstvo dotiahlo. Dufam ze kader ostane na 90 % pokope aj s trenerom a v sezone 2020/2021 dokoncime co sme zacali.
11.3.2020 - 13:07
+4

RhimeSBA

 

Zase bez playoff

Správne rozhodnutie, nie je na čo čakať.
11.3.2020 - 13:02
+22

Sedko NR

 


My sme neprerušili medailové ťaženie
11.3.2020 - 13:05
+18

antinamor

 

11.3.2020 - 13:12
0

88Backo

 

Takže predsa je to len chyba slovana
11.3.2020 - 13:08
+3

kubinho

 

A co tvoja Barcelona? Predchvilou na CT, ze Madrid je na kraji kolapsu zdravotnictva
11.3.2020 - 13:09
0

crosbynko

 

A to sa to tam este ani riadne nerozbehlo. Spanieli so svojim tranquillo pristupom si koleduju o vacsi problem ako Taliani. Este som odtial nepostrehol nejaky vyraznejsie opatrenia. Vcera koloval nejaky blog po nete ze v Madride sa ludia spravaju ako keby nic.
11.3.2020 - 13:15
+1

hello, havarju

 

Ale hej už aj tam sa to rozbehlo a tiež si myslím, že môžu dopadnúť ešte horšie ako Taliani. Odvčera 372 nových ochorení.
11.3.2020 - 13:27
0

kubinho

 

Neviem ci horsie, ale bude to velmi podobne
11.3.2020 - 13:30
0

RhimeSBA

 

Môžem ti natočiť videjko, ako trhám letenky..je to úplne nezmyselné riziko.
11.3.2020 - 13:25
+8

kubinho

 

Za tych par supov to nestoji. A imho o moc neprichadzas, Barcelona mi prisla taka ... meh
11.3.2020 - 13:34
+1

jh12

 

barca je top mesto
11.3.2020 - 14:26
+4

RhimeSBA

 

Wohohooo, tuto si sa rozbehol na veeeľmi tenký ľad
11.3.2020 - 16:12
+3

amaskiea

 

čokoládka?
11.3.2020 - 16:18
+1

Bonati

 

Mudre a rozumné. Máš moj rešpekt!
11.3.2020 - 14:11
0

NasHokej97

 

Keby len playoff, tie sme mali relatívne nedávno... Ja tu čakám o niečo menej ako polovicu môjho života na nejaké víťazstvo v PO
11.3.2020 - 13:09
+1

antinamor

 

Ber to pozitívne, potiahli ste sezónu o mesiac dlhšie ako po minulé roky.
11.3.2020 - 13:12
+3

lazurny

 

sme kludne mohli ostať v KHL až o tolko dlhšie by sme nehrali. tam sa teraz končí 1 kolo PO..
11.3.2020 - 19:32
0

-BBB-

 

Skoncit sezonu vitazstvom nad majstrom, v polednom zapase sezony,, to sme nezazili veeeelmi dlho ..
11.3.2020 - 13:02
+24

nyytymaki

 

Take Kosice to vybavili s juniorkou a aj s rozluckovou party.
11.3.2020 - 13:05
+77

-BBB-

 

Tak tam vedeli uz predtym, ze to je "koniec" .. maju velke plus.
11.3.2020 - 13:17
+11

VentureHockey

 

az teraz som pochopil ich terminus technicus, ze je to posledny volny termin na party
11.3.2020 - 13:30
+14

-BBB-

 

ano, vsetko sa zatvara.. mna na tom celom teraz napadla ina myslienka,, ten Reway proste nemoze hrat stabilne a dlhsie ako "chvilku" .. nestastie ma ten chlapec .. a tak sa rozbiehal a zrazu, drb a je po sezone .. a zase moze vymetat Surprise.
11.3.2020 - 13:32
+9

dufus

 

máááriu akurát sme sa rozbiehali.....
jediné logické riešenie
11.3.2020 - 13:02
0

Janciar17

 

Pol roka bez hokeja?! Ja som z toho v p... Sak to je jedine za cim sa po tych rokoch na svk obraciam
11.3.2020 - 13:03
+2

fank one

 

Príde oteplenie, začneme sa obracať za ženami v minisukniach... Dobre bude.
11.3.2020 - 14:37
+9

Bizzaremifo

 

..a budú mať rúšky na xichtoch??
11.3.2020 - 14:58
0

mKE

 

hlavne nech sme vsetci zdravi
11.3.2020 - 13:03
+5

hefky

 

Normálne tak som sa tešil na play off a teraz toto
11.3.2020 - 13:03
0

pinto1000

 

Idem sa ožrať. Viac k tomu nemám čo povedať
11.3.2020 - 13:03
+5

mitoO

 

Velka skoda ale inak sa bohuzial nedalo.
11.3.2020 - 13:04
+1

Mato-Mi

 

Skoda, ze to tak vyslo. Clovek ani nema moznost zatlieskat svojmu muzstvu v poslednom zapase sezony Otazka: Ak MS v hokeji zrusene nebudu, koho tam nominujeme?
11.3.2020 - 13:04
0

MaxSBA

 

tak chalani,kto máte xbox a nhlku 20, píšte mená čas na e-sportovú sezonu začína
11.3.2020 - 13:04
+11

richardd6

 

Ťažko sa hodnotí či je to správne rozhodnutie. Ale asi áno šport je súčasť života; ale nie je viac ako čo i len 1 ľudsky život.
11.3.2020 - 13:04
+1

MANO

 

Obrovske sklamanie fanusikovskej duse realne z pohladu ludskeho to ale chapem. Pre Poprad mohla byt tota TA sezona a v klube preto robili maximum ... Teraz uz len zelanie aby si aj ludia zacali viac vazit ten nas hokej . Pani a damy nikdy neviete kedy je to naposledy
11.3.2020 - 13:04
+9

Frey77

 

Myslíš hokej celkovo, alebo u nás v PP?
11.3.2020 - 15:07
0

MANO

 

Tak kto z nas si pri odchode zo zapasu v nedelu myslel,ze toto muzstvo vidime naposledy ?
11.3.2020 - 15:45
+1

Adrumko

 

fuu no a co ted Cecilko? ...ale spravne rozhodnutie samozrejme zdravie je prvorade
11.3.2020 - 13:05
0

paljuka

 

velmi velke sklamanie pre mna velmi som sa tesil na play off... ale verim a respektujem rozhodnutie zdravie je prvorade nas stat si nemoze dovolit po ziadnej stranke nejaku vacsiu epidemiu asi by sme klakli...
takze sravne aj ked bolestne rozhodnutie...

teraz je cas pre nasho GM zamakat predlzit vacsinu kadra a tiez podpisat nejaku tu posilu verim ze aspon pripravaky zacnu skor a aspon po dlhom case sme ukoncili sezonu vitazstvom
11.3.2020 - 13:05
+1

Matej8199

 

Bohužiaľ, tak ako som už písal minule a všetci sa s tým určite stotožňujeme.
Zdravie máme každí len jedno a bolo by nesprávne s ním hazardovať
Škoda, mohlo to byť jedno z najlepších Play-off za posledné roky ..

Držte sa všetci, pevne verím že sa čoskoro všetko vráti do starích koľají

A snáď si aspoň spoločne zakričíme "SLOVENSKO" na MS vo Švajčiarsku
11.3.2020 - 13:05
+1

GB11

 

Švajčiari to nechcú zruší sa aj to a nebude nič
11.3.2020 - 13:13
+1

fany

 

Jasné,že nebude.A kto by šiel hrať.Však teraz všetci minimálne 2 týždne na gauči a potom.....Ako si predstavujete prípravu mužstva.
11.3.2020 - 13:30
0

blazon

 

Fasel ale jednal s Ruskom, ze ak by CH neorganizovala, tak v Soci by mohlo prebrat RU majstrovstva. Nevidim to i tak realne, len ze taka moznost uz bola rokovana
11.3.2020 - 14:02
0

fany

 

Mne teraz ,ale ani nejde o miesto,ale kto by hral.Vieš si predstaviť ako by to vyzeralo?Oni budú bez tréningov.Ľady sa budú rozpúšťať.
11.3.2020 - 14:05
0

strojar

 

Rusko pôjde do basy.
11.3.2020 - 14:40
+8

Jaro Bejbl

 

Super
11.3.2020 - 17:04
0

Matej8199

 

11.3.2020 - 13:36
0

Juslan

 



A tým pádom sme majstri!

Vôbec nezáleží na tom čo budú komentovať naši súperi, skončili sme proste na 1. mieste v čase ukončenia sezóny s 12-bodovým náskokom pri rovnakom počte odohraných zápasov.
11.3.2020 - 13:05
+8

MaxSBA

 

skončili ste 1 v ZC a nadstávbe, takže dostanete pohár pre základnú časť, majster nebudete. Nemáte prečo, mali by to spraviť ako v EBEL a Delke, bez majstra
11.3.2020 - 13:06
+49

Juslan

 

A nebude to prvý Slovenský titul majstra bez odohrania Play-off, ale je to prvý titul majstra po 4-tý raz v rade!!!
11.3.2020 - 13:17
+5

sloniik

 

Ju-slan-na-li-ber-te-o-leee
11.3.2020 - 13:19
+17

Sheva7

 

Napis Lintnerovi ja Juslan ziadam titul pre Bystricu ,chcem oslavovat na namesti a pustat ohnostroj
11.3.2020 - 13:26
+15

hello, havarju

 

Všetci to už chápu, že tento rok titul nebude mať nikto, len ty si tu ideš v každej diskusii svoje s klapkami na očiach. Budíček! Preber sa! Tento rok titul bohužial nebude pre nikoho!
11.3.2020 - 13:30
+16

Westbeast0

 

Myslím, že včera písal že to je recesia ale aj tak je to už otravné...
11.3.2020 - 13:46
+2

hello, havarju

 

To teda je a už by to aj mali zmazať.
11.3.2020 - 14:21
+1

Lukash_ke

 

a teplotu si si meral?
11.3.2020 - 14:01
+6

Sedko NR

 

Ty si majster už dávno a dokonca viac ako štvornásobný
11.3.2020 - 14:22
+1

forwardPP

 

Veď to aj tak je. Liga nemá majstra.
11.3.2020 - 13:26
+2

bohin85

 

Aj v DEL a EBEL Vyzerala tabulka tak suverenne ako u nas?
11.3.2020 - 20:26
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
88Backo

 

Víťazi
11.3.2020 - 13:09
0

Sheva7

 

Juslan : Uz ides na namestie oslavovat titul ?
11.3.2020 - 13:09
+27

Juslan

 

Už oslavujem!

11.3.2020 - 13:30
+4

speedman

 

Blahoželám. Uži si oslavy.
11.3.2020 - 13:10
+7

bigi

 

nechcem ti brat iluzie ale este nikdy nebol majster ten co prehral posledny zapas. a ako ste hrali ten posledny zapas?
11.3.2020 - 13:12
+11

hrusinsky

 

Ver, že bol majster,čo prehral posledný zápas..Play-off sa vždy nehrávalo
11.3.2020 - 16:33
+4

bigi

 

v slovenskej extralige? ja viem ze volakedy sa PO nehravalo. ver ze myslovanisti (korunny princ o tom vieme svoje) ale bavime sa o extralige
12.3.2020 - 7:44
0

Ottawa Senators

 

Po vzore Ha-ra-bi-na, maj-stri.
11.3.2020 - 13:13
+13

Palo_NR

 

Majster?: Aký majster? Vyhrali ste ZČ ale majster vyhlásený nebude. Tým pádom sa v oficiálnych štatistikách nebude viesť BB ako majster. Čiže žiadny 4 titul v rade.
11.3.2020 - 13:28
+3

ŠIMIKE

 

psssst.. juslan je majster nechajme ho v tom
11.3.2020 - 14:11
+2

YogiNR

 

Juslan prd makovy.Iba vitazi ZČ.
11.3.2020 - 13:45
+1

Juslan

 

Nech sem niekto napíše kto bude úradujúci majster v budúcej sezóne.

JE TO JASNÉ:
11.3.2020 - 16:11
+4

Sheva7

 

Je to jasne ze Banska ale za sezonu 2018-2019 ,kedze 2019-2020 majster nieje bohuzial nikto
11.3.2020 - 16:42
0

Nitran

 

Juslan, vedel som ze ty si vymlety ale ze až tak, tak to je silnejsie ako korona
11.3.2020 - 15:17
+8

Myšo

 

Za mna dobre. Plne sa stotožňujem s pánom Mrázom, ak pri 5 prípadoch prerušili na dva týždne tak pri 15 by to zrušili aj tak. Takto majú kluby o 2 týždne viac času na riešenie ako ďalej. A každý kto tvrdí že to nie je dobré opatrenie tak je pre mňa blázon čo nevidí ďalej ako 20cm od svojho nosa. Dva príklady: Taliani to nepodchytili čas a decimuje ich to a Čína vyhlásila vlastne stanné právo v postihnutej oblasti s to svinstvo začína ustupovať. Problémom Slovákov je nedisciplinovanosť, to že aj keď im vláda nákaze karantenu po navrate z tých krajín tak oni ju porušujú, nakazia všetkých okolo sebe a potom keď je zle idu klopkať na dvere lekárovi o pomoc. A tu na hp to vidím tiež polovica ľudí by nemala problém na ten hokej chodiť aj keď hrozí reálne nebezpečenstvo(nie nerobím paniku to je fakt) a potom by boli prví čo by sa sťažovali a prosili o pomoc. Bavme sa hokejom, no nie za každú cenu. Ďakujem že vyhral u majiteľov zdravý rozum a nie mačovské správanie sa hrdinov.
11.3.2020 - 13:05
+21

tep

 

Správne, to čo je "najlepšie" pre jedinca, že má slobodnú vôľu, to je to najhoršie pre spoločnosť. A táto doba tak stavia na egocentrizme. Preto už dlhšie tvrdím, že ak spoločnosť nie je na takej úrovni, že by sa dokázala napríklad vzdať osobného vlastníctva (prirodzený stav) a všetko by to prepuklo v krásny komunizmus (nie taký, čo bol nasilu nariadený zo ZSSR ale ten prirodzený, ako opisujú Marx a Engels), tak je druhým najlepším zriadením diktatúra.. Buď človek bude prosociálny, spoločensky orientovaný, alebo nech sa bojí!! Iné nám nepomôže!
12.3.2020 - 8:31
0

McBryan

 

Trocha na odľahčenie: Veta: "Tááááááák a dáme ešte o víťazný?" naberá nový význam
11.3.2020 - 13:06
+5

sjske44

 

Tak toho som sa celý čas bal:
Dúfam že aspoň dáte titul BB keď boli najlepší ( a neurobíte to ako v Rakúsku a Nemecku)lebo v takom prípade aspoň budeme mať majstra a vyhodené peniaze za zápasy tej sezónny neboli až tak zbytočne .
11.3.2020 - 13:06
+3

NR-Sebastian

 

titul ??? a zaco. nech dostanu pohar za vitaza ZC, ale titul ??
11.3.2020 - 13:13
+21

antinamor

 

Ani základná časť sa nedohrala.
11.3.2020 - 13:15
+4

gaspi

 

ale už ich nemal kto predbehnuť...
11.3.2020 - 13:47
+1

antinamor

 

Tu nejde o teóriu, ale o regulérnosť. Raz sú dané pravidlá a tie sa musia dodržať. A kto teda skončí druhý, tretí, štvrtý...? Do skončenia ZČ chýbalo odohrať štyri kolá. To je 12 bodov. Tabuľka by vyzerala pravdepodobne inak ako vyzerá.
11.3.2020 - 14:25
+1

antinamor

 

Pardon tri kolá t.j. 9 bodov. Nič to nemení na mojom tvrdení vyššie
11.3.2020 - 14:27
0

bohin85

 

Tak ake su pravidla na predcastne ukoncenie sezony??oboznam nas prosim..
11.3.2020 - 21:02
0

sloniik

 

Za vsetko moze Slovan, doniesol coronu do ligy.heh no dobre.
no ale vazne, rozhodnutie dobre, pretoze timy nemozu cakat, co sa bude diat. postupne budu takto ukoncene asi vsetky ligy a vsade to bude o ochrane zdravia a samozrejme aj o ekonomike klubov. nasmu timu to asi aj pomoze a prestane to trapenie, co sme zazivali tuto sezonu.
Nazdar vsetci, majte pevne zdravie a tesim sa na vas na jesen
11.3.2020 - 13:07
+2

chimli

 

Nezvyčajne situácie vyžadujú nezvyčajné riešenia.S milionom virusov, známych a aj neznámych sa ťažko bojuje, niečo sme už vybojovali a niečo ešte vybojujeme.
Želám všetkých hodne zdravia, hodne zodpovednosti a kusisko šťastia.
11.3.2020 - 13:07
+8

NRfan

 

Jedine mozne a zaroven spravne rozhodnutie.
11.3.2020 - 13:07
+1

VSŽ Košice

 

Ak bude najväčším následkom Covidu zrušená sezóna v Lige, bude to najväčším víťazstvom
11.3.2020 - 13:07
+44

bigi

 

ked hral slovan extraligu tak sa mu ostatne kluby chceli vyrovnat, teraz ked sa vratil opat do extraligy tak sa mu opat snazia ostatne kluby vyrovnat. aj sa im to podarilo nepostupili do play off holt :slovan" je trendsetter
11.3.2020 - 13:08
+11

RebelMemoryPP

 

Na toto si bohuzial budeme musiet zvyknut, lebo aka je sanca ze to o rok nebude znova..a mozno este v horsom pomere..som zvedavy kedy sa zatvoria obchodne centra..do moznej pripadnej novej sezony by som si prial aby sa nam kader presunul z tejto predcasnej ukoncenej aby chalani dokoncili to co tuto sezonu sa nepodarilo kvoli virusu, ak sa da dalsia dohra..
11.3.2020 - 13:08
+2

Adrumko

 

ak sa ta dalsia vobec zacne , by som povedal...
11.3.2020 - 13:09
+1

fany

 

Dušan Mráz povedal,že EÚ chce schváliť 25 miliárd na odškodnenia ,tak sa isto k tomu prihlásime.
11.3.2020 - 16:45
0

Pietro10

 

No do roka sa snad vyvinie zrychlene testovanie a hlavne ucinna vakcina..
11.3.2020 - 16:32
0

borussia

 

A neviete či Zvolenu pripočítajú 2 body za zápas s Nitrou. Trochu na odlahčenie
11.3.2020 - 13:09
+5

HokejBJ

 

Akoby sa nemohlo počkať dva týždne, kopa klubov ma už mesiac po sezóne... Mali ľad doteraz a ešte aj plánovali pár týždňov mať a nemám pocit že by ich to malo zrujnovat
11.3.2020 - 13:09
+2

ctibor

 

A naco by sa cakalo? Co by tie 2 tyzdne riesili?
11.3.2020 - 13:13
+1

Ottawa Senators

 

Dnes pribudli 3 nove pripady, tento trend tu este nejaky cas bude. Daj jeden dovod preco by o 2 tyzdne otvorili stadiony?
PO bez ludi by znamenal koniec pre kluby, takze?
11.3.2020 - 13:21
+1

amentma

 

Oni si len tak mirnix dirnix zrusia sezonu, a kto mi skody nahradi? toho rumu, co som este planoval na hokeji vypit...

si myslite ze mi to doma stara naleje? asi tazko...

11.3.2020 - 13:09
+7

sloniik

 

sak chod do pivnicky
11.3.2020 - 13:14
+2

Janciar17

 

Ja si nemyslim ze pockat dva tyzdne by zruinovalo kasicky. Predcasne!
11.3.2020 - 13:10
0

LuukyBB

 

Je mi jasné, že je to nepríjemné a smutné. Ale je to aspoň niečo čo môže spoločnosť urobiť pre minimalizáciu toho čo nám tu reálne hrozí. Jednoznačne som za to, aby sme ostali len víťaz ZČ a to je všetko. Jednoducho sezóna nebude mať majstra. Jediné správne riešenie. Všetky ostatné varianty by boli v jasnom rozpore s regulárnosťou ligy. Nikto kto má aspoň kúsok nadhľadu by sa z administratívneho titulu netešil. Hlavne nech to všetko dobre dopadne, aby sme o pár týždňov nemuseli riešiť oveľa väčší problém. Musíme veriť, že bude dobre...
11.3.2020 - 13:10
+28

maček

 

Samozrejme, ak Bystrica vyhrá titul v sezóne 2020/21 tak to bude štvrtý titul v rade. Nie že nejaký chytrák zas bude tvrdiť, že nie v rade, lebo minulý rok nebola majster. Píšem to len pre istotu, aby sme si boli načistom.
11.3.2020 - 23:24
0

Magma

 

Múdro!: vidíme sa o rok
11.3.2020 - 13:11
+6

tomi

 

O pol roka
11.3.2020 - 16:02
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Stano55

 

Dalo sa to čakať...podľa mňa správne rozhodnutie...zdravie a život je najvyššia priorita...
11.3.2020 - 13:13
+1

urpinik

 

Nechcem byť zlý prorok ale toto nebola posledná sezóna ktorá oznámila skorší koniec máme globálne otepľovanie a toto je to ho následok tak iba sa treba každý nad sebou zamyslieť ako sa dá predchádzať ďalším takýmto hlavne ľudských ale aj športovým sklamaniam
11.3.2020 - 13:13
0

weefoe

 

Tak toto bude dlhé čakanie na ďalší ligový zápas. Dúfam, že tá pliaga čím skôr pominie.
11.3.2020 - 13:13
0

Pagliuca

 

Mohli dohrat este 3 kola bez divakov a urobit celkove poradie nie po play-off, ale po zakladnej casti. BB majster a 2/3/4 BA/KE/PP.
11.3.2020 - 13:14
+1

antinamor

 

Žiaden majster bez PO byť nemôže
11.3.2020 - 13:17
+14

YogiNR

 

Važeny,Bystričanom to možte vysvetlovat kolko chcete,oni to nepochopia.
11.3.2020 - 13:50
0

VladoBB

 

Vážený, už vám tu dočista jebe!
Jeden si tu z vás robí prdel a stádo tu dokola grcia kraviny!

Však YogiNR?!
11.3.2020 - 16:54
+1

KrebsKandidat

 

Na konkurencii je vyjadrenie Kovala, ze o titule, ci bude udeleny sa rozhodne do zajtra. Tak ja teraz neviem, je ci nie je definitivne rozhodnute?
11.3.2020 - 16:56
0

bohin85

 

Tak potom sa vy.ebme na zakladnu cast a hrajme len play off..na co sa potom hra zakladna cast na to aby som sa na nu vy.ral a sustredil sa na play off potom len???!!
11.3.2020 - 21:11
+1

STARS

 

A to by si aj zreboval kto postupi do play off?
12.3.2020 - 0:39
0

bohin85

 

Ale nieeee..naco zrebovat nech rovno postupia vsetci..ved play off ina sutaz...
12.3.2020 - 9:12
0

Sheva7

 

Stale to iste dookola o majstra sa hra v play off ,ak sa play off neodohra majster nieje nikto !!!!
11.3.2020 - 13:20
+1

laugo29

 

Slovan zase bez playoff
11.3.2020 - 13:14
+4

ctibor

 

Je to spravne. S divakmi by sa to tak ci tak nehralo a bez divakov sport nie je sportom. A este k tomu by to kluby ekonomicky nicilo. Uz len keby sa pocas zapasov nakazil co i len jeden clovek, tak by to bolo zbytocne. Zdravie je len jedno.
11.3.2020 - 13:15
+1

Dracik_18

 

BB bude hrať LM ?
11.3.2020 - 13:15
+1

antinamor

 

V Brezne
11.3.2020 - 13:17
+3

bez nicku

 

nie
11.3.2020 - 13:17
0

TommY_D

 

Na 99% sa je vzdáme a pôjde do BA kde ju s radosťou zoberú a bude to lepšie
11.3.2020 - 13:22
+2

blazon

 

Hadam sa vidime na zaciatku dalsej sezony. Zdravie je vzdy prvorade. Pozitivum je, ze nasi stihli oslavit a netusili ako dobre.
11.3.2020 - 13:15
+1

Bizzaremifo

 

Veľká škoda ..určite pre všetky kluby, ale pre niektoré viac..BB získať štvrtý titul, PP s veľkými očakávaniami a výborne vyskladaný m tímom, MI prišli o prvé play off ..na druhej strane NR môže v kľude uzavrieť nevýraznú sezónu, ZV nevyrovnané výkony, KE zase "kauzicku", ktorá by mohla narobiť mierne problémy...v každom prípade, ja ako PP fan citim velke sklamanie a smútok z nenaplnenia toho, čo sa tu budovalo...
11.3.2020 - 13:15
0

hrusinsky

 

Je to škoda, ale inak to asi nejde.Zaujima ma,či kluby budú vracať fanúšikom alikvótnu časť z permanentiek,či Tipsport liga vráti alikvótnu časť televíznym spoločnostiam za tel.prenosy,ktoré si nakúpili a pod..
11.3.2020 - 13:15
0

antinamor

 

Je to mimoriadna situácia nezavinená klubmi, fanúšikmi. Prečo by mal niekto niečo niekomu vracať? Kluby majú aj bez toho slušné straty. Ja skôr dúfam, že to žiaden z klubov finančne nezruinuje, či už z pohľadu výpadku zo vstupného alebo odlivu sponzorov.
11.3.2020 - 13:26
+3

amaskiea

 

z akého dôvodu by akože teraz mal odstúpiť nejaký sponzor?
11.3.2020 - 13:51
+1

Lukash_ke

 

nemusi odstupit, ale asi neda tolko co by normalne dal nie? Narazam na stratu medialneho priestoru, kludne nas zasvet ak do toho vidis lepsie
11.3.2020 - 14:18
0

amaskiea

 

Prečo? Veď práve teraz toto je pre nich jedinečná príležitosť mať za menej viac, viac než by kedy marketingovo dosiahli zo svojho sponzorstva. Veď keby prišli teraz s tým, že oni zaplatia klubu trebárs len polovicu (z toho, čo aj tak plánovali zaplatiť) na zmiernenie strát a bla-bla..., tak majú v médiách taký priestor a mediálny dosah, aký nemali a ani nebudú mať nikdy. Efekt jak sviňa. A to nehovorím, aké meno by si spravili priamo medzi fanúšikmi.
11.3.2020 - 14:24
0

antinamor

 

Niektoré kluby sa vyjadrili, že sponzori mali navýšiť sponzorský príspevok s postupom do PO. To sa už určite nestane
11.3.2020 - 14:29
0

amaskiea

 

ale z akého dôvodu by mal byť teraz nejaký odliv sponzorov?
11.3.2020 - 14:43
0

antinamor

 

Pretože všetky firmy budú mať iné starosti ako sponzorovať zrušenú zábavu. Ak sa to len o kúsok zhorší, budú mať existenčné problémy samotné firmy.
11.3.2020 - 16:47
0

Maross NR

 

myslim, ze ludia by mali ostat ludmi a aspon tymto sposobom preukazat ludskost a neziadat peniaze od klubov ... kluby same budu mat co robit .. skor ako uz inde zaznelo, ja by som kludne symbolicky prispel, aj v cene listkov za zapas klubu (ak ratam v nasom pripade 1 zapas nadstavby a teoreticky asi 2 zapasy PO, ak by vobec bolo v nasom pripade)
11.3.2020 - 13:27
+10

fefa

 

Presne tak ja teraz by som este prispel klubu velmi rad, viem si predstavit tie straty teraz... cize ak niekto bude nieco organizovat v PP nejaku zbierku pre klub tak vklude mi napiste prispejem, aj ked bohuzial bez hokeja..
11.3.2020 - 13:42
+1

RebelMemoryPP

 

Pridavam sa k tomuto, ak by bola nejaka zbierka zaplatim si listky az do finale, aby som pomohol klubu..
11.3.2020 - 13:58
+1

blazon

 

Nevracat, radsej nech to klubu pomoze. Nasi v KE maju pri zlatej perme, ze ak nepostupime do semi, tak 20€ na novu sezonu odpocitaju s permanentky. To asi dodrzia, i ked ani to mne osobne nechyba ako drzitelovi zlatej.
11.3.2020 - 13:34
0

Westbeast0

 

Ja nebudem chcieť žiadnu alikvótnu časť z permíc, aj tak by som to len prepil...
11.3.2020 - 13:48
0

Westlund32

 

nemam slov teraz to boli viac ako prehra 7 zapase finale niektory diskuteri nezabudnite na posmech pp ziskate kopu plusiek
11.3.2020 - 13:15
+2

Hc-Ke-1

 

Mne náhodou úprimne je asi najviac ľúto práve Popradu, že sa to muselo stať práve teraz, keď ste vyskladali veľmi sympatický team z trénerom, ktorý urobil takýto progress. Potom, že u vás začalo chodiť aj viac ľudí na zápasy. A celkovo ste to mohli dotiahnuť veľmi ďaleko. Tak snáď teda o rok budete minimálne tak silný - ako ste boli teraz.
11.3.2020 - 13:20
+18

aaaaa

 

Škoda na toto play oof som sa neskutočne tešil. Očakávalo sa , že to bude jedno z najlepších play oof za posledné obdobie .

Inak Smoleňak to v Česku pekné vystihol , že šport zakazujú ale centra kde sa za deň premelie desatisice ľudí a kde je obrovské množstvo ľudí , tak tie sú veselo otvorené ... že stačilo by urobiť ľad v nákupnom centre a veselo by sa asi mohlo hrať a nikomu by to nevadilo
11.3.2020 - 13:16
+1

BourBon

 

Neberte to tak negativne. Aj toto je zivot, na druhej strane, zivot nie je len hokej. Ide o zdravie nie len divakov, ale aj hracov a realizacnych timov predsa. Kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze tato situacia sa nezlepsi nie len za dva tyzdne ale ani za mesiac.

Chcem podakovat.

Dakujem Slovanu, jeho navrat do ligy okorenil zapasy, dvihol navstevnost a jeho postavenie nie je nahodne

Dakujem Kosiciam, je vidno ze po troch slabsich rokoch nehodili flintu do zita a pustili sa do prace, coho vysledkom bol silny realizacny tim, kvalitni hraci, a dlhodobe postavenie v tabulke tomu nasvedcuje

Dakujem Popradu, taky silny Poprad som uz davno nevidel, pre mna osobne maximalne sympaticky tim, tento rok ste mali jednozacne na titul a nikto to nemoze spochybnit

Dakujem Trencin, v poslednych zapasoch dokazal ze znacka je znacka a ze s Trencinom vzdy treba ratat do partie

Dakujem Zvolenu, zapasy s Vami, ci u nas ci u Vas su pre mna okrem play off vrcholom sezony

Dakujem timom ktore doteraz bojovali v druhej skupine o play off aj napriek svojim problemom

Dakujem Liptovskemu Mikulasu, pretoze sutaz dohral, nebrdzil hracov pred koncom prestupoveho obdobia a to sa pocita


Dakujem vsetkym diskuterom, chrante si svoje zdravie, budte zodpovedni voci sebe aj ostatnym


Dakujem ISKRA a gratulujem. 3 tituly a jeden polovicny. Kto by to pred par rokmi povedal. Konci jedna era. Bolo to krasne obdobie.

11.3.2020 - 13:16
+58

blazon

 

Aj ja chcem podakovat Banskej Bystrici, ktora dotiahla zdravu rivalitu do slovenskeho hokeja a posunula vela hracov vpred.
11.3.2020 - 13:42
+7

wedro

 

Ťažké rozhodnutie : Ale správne.

Treba si uvedomiť že teraz ide o zdravie a bezpečnosť občanov Slovenskej republiky.

Šport ako taký momentálne ide bokom.

Zdravotníctvo na Slovensku máme v katastrofalnych podmienkach! Pretože pár ľudí na Slovensku si z toho urobilo biznis!

Boh nás ochraňuj aby epidémia sa nerozširila inak nastane....


Ja osobne počkám do budúceho týždňa ak sa počet ludi infikovaných narastať čo je vysoký predpoklad ak vynoria sa na povrch skutočne číslo nakazených ľudí.

Idem do NOR k bratovi


Kde to majú pod kontrolou a o zdravotníctve netraba diskutovať jedno z najlepších na svete.

12 rokov minula vláda rozložila a položila zdravotníctvo na kolená!


Takže tak.

11.3.2020 - 13:16
+4

Magma

 

Pekne si to napsal Vojtiku
11.3.2020 - 13:43
+1

Frey77

 

Od Ľuda, až po posledného rolbara v PP,ĎAKUJEM vám všetkým za to, že ste opäť oživili záujem o hokej v Poprade a širokom okolí! Že ste to nevzdali a urobili všetko preto, aby ste sa z 11teho miesta posunuli tam, kde ste teraz! Pod pánom Mikulom to bola oda na hokej, niečo čo sme tu dlhé roky nezažili! Že to čo robíte, robíte dobre, o tom svedčí, že od Decembra tie počty divákov na štadióne, atmosféra a všetko kolo toho, vyzeralo tak ako vyzeralo! Dali ste do toho max a ľudia to myslím odcenili!O to viac to mrzí a aj hnevá! Tu sa toho roku vytvorila partia, aká v PP dlho nebola, nemyslím len vzťahy v kabíne, ale hlavne kvalita! Je to smutné, že to takto skončilo
11.3.2020 - 13:18
+12

Frey77

 

Inak z písmen člena fanklubu na FB je jasné, že toto nás postihne aj ekonomicky a to dosť bolestivo! Teda nie len nás, vraj ide o 9 z 10 mužstiev. No teraz nech sa ukážu pani zo zväzu, ako chcú pomáhať hokeju, klubom! Vyzývam pánov Lintnera a Satana, pomôžte VŠETKÝM klubom v tejte situácii! Veď ste sa hrdili rekordným ziskom z minulej sezóny, tak sa ukážte! Lebo toto teraz nie je sranda! Nie je to chyba mužstiev, je to niečo, čo sa nedá predpokladať. Tak ukážte sa páni, ako chcete pomôcť
11.3.2020 - 17:12
0

bigi

 

cize v PP vsetko po starom nacahovat ruky.
zvaz tu nie je na to aby zachranoval sukromne kluby, zvaz sa ma starat o mladez a rozvoj hokeja
12.3.2020 - 7:49
+2

MitoBB

 

Ach co urobí jedna blbá chrípka víťazi ročníka su Košice, Zvolen a Nitra pre ktorých je to vykúpenie. Zvolen to opäť tento rok pokazil, ke by sa síce mozno teoreticky dostali do semifinále ale to je tak vsetko - lepšie ako minuly rok No JIC týmto nestratili.

Prehral Poprad, ktorý hral velmi pekne a hlavne banska, ktora si myslím mala momentálne najsilnejší A najvyrovnanejší káder a mohla ako jediná získať titul štvrtý krát po sebe. O to viac to mrzí ked vieme ze budú sezóna bude u nás poslabsia.
11.3.2020 - 13:18
+3

mitoO

 

Ty co pises preboha, prehrali vsetci.
11.3.2020 - 13:23
+34

Charlie Harper

 

Karma je zdarma
11.3.2020 - 13:36
+5

HKMpelemele

 

Mito je len jeden...ten z KE...tak tu nepíš bludy
11.3.2020 - 14:48
+3

Senn

 

vidim ze v Pazravej uz udrel corona na 100%
11.3.2020 - 15:09
+5

Westbeast0

 

Stačilo mi pozrieť pár príspevkov a už teraz viem že toto bude rekord v počte "grcov" v histórii tejto stránky... Za mňa jediné správne rozhodnutie o ktorom rozhodli predstavitelia klubov.
11.3.2020 - 13:18
+5

hello, havarju

 

Tiež sa stále čudujem odkiaľ stále sa berú tí, čo to nedokážu stráviť. Je to bohužial pre fanúšika ako aj každého hokejistu a všetkých ľudí, ktorí sú s hokejom spojení - kruté, ale jediné správne rozhodnutie.
11.3.2020 - 13:23
+1

gta98

 

Správne rozhodnutie. Pre nás fanúšikov veľmi smutné, ale celospoločenské záujmy majú prednosť. A to som sa tak veľmi tešil na PO, ako fanušik Popradu som dúfal, že aj keby túto sezónu titul nedáme, ešte si vychutnáme parádny hokej. Veľmi ma to mrzí!

Ešte sa trochu rozpíšem k tejto téme.. Mám zmiešané pocity z vývoja situácie v Európe. Teší ma, ak sa to dá takto nazvať, že Slovensko to neberie na ľahkú váhu a robí už v počiatkoch prísne opatrenia. Oproti Česku sa to nedá ani porovnať. Súhlasím s názorom, že aj obchodné centrá a podobné blbosti by sa mali zavrieť, ak sa situáciu nepodarí zlepšiť ani za 2-3 týždne. Pozor, nehovorím o potravinách, ale behanie po butikoch v auparku si teraz paničky ozaj možu odpustiť.. ak viete čítať medzi riadkami, chápete čo myslím.
Čiže ak to zhrniem, za tieto opatrenia som rád, pretože ozaj si nemôžme dovoliť aby to u nás naplno prepuklo. Ľudia budú kapať ako muchy, ved sa len pozrite na naše nemocnice. A to ľudia čo tam pracujú sú pre mňa hrdinovia, ozaj sa dá povedať, že sa pokúšajú čarovať s tým čo majú k dispozícií.

Ale čo ma neteší je vývoj v Európe. Ak sa pozrieme na Talianov a ich salamistický prístup vo všetkom, môžme si zobrať ponaučenie.
Nejde o to, že prípady každý deň drasticky rastú.. Ale pozrime sa na tzv. ukončené prípady.. nie tie aktívne. Čiže ku včerajšiemu dňu bolo 1355 prípadov ukončených. Z toho 631 mŕtvych a 724 vyliečených. To je úmrtnosť 46,5%!!! Toto sú údaje, ktoré sa dajú porovnávať, nie že zomrelo 631 z 10 000, pretože 8800 je ešte aktívnych prípadov... a trend je jasný.. Ak denne pribúda 200 vyliečených a 150 mrtvych, tak aktuálna úmrtnosť nie je 5%.. Aj ked verím, že sa to bude zlepšovať, ved uvidíme dnes večer.

Len pre zaujimavosť, taký Šanghai s 25 mil obyvateľmi má podľa dostupných dát 344 prípadov, z toho 3 mrtvy, 320 vyliečených a 20 aktívnych prípadov. A Peking podobné čísla.. Tomuto sa povie zvládnutie situácie.. To aj Irán, ktorý bol označovaný ako zlá tam je hygiena, to zvláda oproti Taliansku neporovnateľne lepšie.

A na záver ma zarazilo, doslova zarazilo, konanie EU. Je to nefunkčná banda, či sa to niekom páči alebo nie. Už dávno mal zasadnúť nejaký krízový štáb a konať.. Nerobia nič. My ako Slovensko síce máme opatrenia celkom fajn, ale vrámci EU to je hrôza. Každý si robí čo chce. Pritom čísla z Talianska ale aj Francúzska hovoria jasne.
11.3.2020 - 13:19
+9

kubinho

 

Iran to nezvlada ani o chlp lepsie ako Taliansko, len o tom informuje tak ... po iransky
11.3.2020 - 13:23
+10

gta98

 

Nejdem tu špekulovať, kto ako informuje. Sú to dostupné oficiálne údaje a tie sú platné. Konšpirovať, že v Číne je tiež v skutočnosti milion mrtvych a zverejnili 3000 budú ľudia aj tak. Platí čo som povedal. 46,5% úmtrnosť v Taliansku. Či sa to bude zlepšovať ukáže čas.
11.3.2020 - 13:35
0

bigi

 

uz som to pisal inde. vies preco je v ita taka vysoka umrtnost? lebo maju prestarnutu populaciu. ich priemerny vek je 44 rokov, zatial co v cine je to 37
11.3.2020 - 13:44
0

Tino

 

tak: 44% umrtnost v IT uricte nie je, to je blud hadam aj celkom zrejmy...statistiky z CN neberu vazne ani samotni Cinania, WHO uz vobec nie, je to ich vyvozny artikel ktorym zamorili celu planetu a planeta je zamorena pretoze to v Cine nezvladli, hoci oni samozrejme tvrdia nieco ine....oni tiez odmietali akykolvek problem aj v case ked okolite krajiny hlasili ze k nim z Ciny prichadzaju chori ludia ktori siria nejaky virus.
11.3.2020 - 14:11
0

LenTak93

 

Ohýbaš tie čísla lepšie ako Fico, len nechápem, čo tým chceš ty dosiahnuť.
11.3.2020 - 13:45
+2

Mato-Mi

 

gta: odkial mas to cislo, ze je v Taliansku 46,5% umrtnost? Je tam cez 10.000 nakazenych a mrtvych je 631, uzdravenych 1004 ludi. Z uzatvorenych pripadov, ktorych je 1635, je 1004 uzdravenych a 631 mrtvych, co je 39% umrtnost. Z 8514 aktivnych pripadov je 7637(90%) v miernom stave a 877(10%) je v kritickom stave.
11.3.2020 - 13:47
0

gta98

 

Vieš čítať? Tie čísla sú k včerajšiemu dátumu. Dnes večer budú nové. Včera večer bolo 631 mrtvych a 724 vyliečených. Dnes sa uvidí čo bude. Večer možme prepočítať. A porovnávať aktívnych s neaktívnymi.. to dokáže len expert ako lt93... ty ohýbač čísel
11.3.2020 - 14:14
0

amaskiea

 

potom ti zase odpovie, že aj tak od včera až dnes do šiestej nikto nezomrel, lebo noví mŕtvi sa objavili až potom
11.3.2020 - 14:18
+1

gta98

 

Ja viem, pravda je krutá a ľudia sa s ňou ťažko vyrovnávajú. Ale úmrtnosť treba rátať z uzavretých prípadov. Ak bude o týždeň pomer v ITA 1000 mrtvych a 5000 vyliečených, budem neskutočne rád, ale zatiaľ to tak nie je. A kto je v dobrom a kto v kritickom stave sa ukáže na uzavretých prípadoch. Čiže zatiaľ tak.
11.3.2020 - 14:24
+1

Mato-Mi

 

gta: pocet uzatvorenych pripadov som ti napisal.
11.3.2020 - 14:32
0

strojar

 

Pravda je krutá.
Ale iná ako tu vypisuješ.
11.3.2020 - 14:47
+1

kubinho

 

Bahrajn odtial (tusim vcera) evakuoval 165 ludi. Z toho 77 testovali pozitivne. Matematicky, ak by tie oficialne cisla skutocne sedeli, aka je sanca, ze prave z tejto vzorky sa nakazi kazdy druhy. Asi ako vyhrat v loterii
11.3.2020 - 13:47
0

kubinho

 

a co sa tyka tych nastrelenych cisel, ak si trochu zbehly v anglictine, odporucam tento clanok: https://www.nytimes.com/2020/03/05/health/coronavirus-deaths-rates.html a takisto twitter tohto pana (AdamJKucharski)
11.3.2020 - 13:51
0

Mato-Mi

 

ten pan je matematik, som myslel, ze odbornik na virus.
11.3.2020 - 14:03
0

Tino

 

vzladli: v cine virus na paradu...asi preto ma s ich virusom problem vacsina planety....a hej cisla ti CN splechnu akekolvek,narabaju s nimi cca tak ak oty...44% umrtnost v IT....tak urcite.
11.3.2020 - 14:07
+2

Sunkafit

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/
11.3.2020 - 16:55
+1

MackoPu

 

Ale zisti sa, adminom tej stranky je Soros.
12.3.2020 - 8:28
0

Corgi77

 

Snáď sa v septembri vidíme a korona nezmutuje a nezačne kosiť ako španielska chrípka rad radom všetkých.
V takom prípade už pôjde všetko bokom.
Uhorková sezóna bude nezvyčajné dlhá.
11.3.2020 - 13:20
+1

MaxSBA

 

Iba dva kluby v TL chceli za tychto okolnosti dohrat sutaz.
Poprad a Michalovce
11.3.2020 - 13:20
+2

Corgi77

 

Poprad pochopím, ale načo chceli hrať také Michalovce?? Tie 3.zapasy základnej časti??
Do playoff by aj tak nepostúpili.
11.3.2020 - 13:28
+1

mitoO

 

tie 3 zapasy by sa uz nehrali
11.3.2020 - 13:40
+1

Dracik_18

 

Lebo nováčikovia , plný štadión majú stále , je tam veľká eufória ...
11.3.2020 - 13:47
0

Mato-Mi

 

Corgi: stale boli do konca 3 zapasy a mali sme bod k dobru. V com tkvie tvoja istota, ze by sme to playoff nehrali?
11.3.2020 - 14:04
+3

Corgi77

 

V tom ako som videl vašu hru v nedeľu na ľade.
Ale tak to už je jedno.
Už sa to nedozvieme.
11.3.2020 - 14:10
0

Mato-Mi

 

Vies, ze v sporte ja kazdy zapas iny.
11.3.2020 - 14:13
0

Kurolišek

 

Ja som videl ako ste hrali u nás a čo teraz? Nič aj keby sa dohrala základná časť tak k čomu by bolo skončiť do ôsmeho miesta ak by sa nehralo play-off? Predpokladám že kluby chceli (niektoré) hrať rovno play-off ale tam bohužiaľ práve Nitra s tým určite (čo ja chápem) nemohla súhlasiť. No a navyše bez divákov to sa pridal aj Slovan a Košice, ktoré platia za štadión.
11.3.2020 - 14:18
0

Corgi77

 

Nitra skončila 8. Rozhoduje skóre, a to máme lepšie ako Miskolc
11.3.2020 - 14:44
0

Kurolišek

 

Skóre rozhoduje len pri nedokončenej sezóne, pri konečnom poradí rozhodujú vzájomné zápasy. Ale to je jedno fakt už dnes...
11.3.2020 - 15:11
+1

lišiak1

 

trepes sprostosti, v prvom rade, pri konecnej tabulke rozhoduju vzajomne zapasy cize v tejto sezone ste statisticky skoncili na 9. mieste a mimo play off.
a po dalsie, my by sme do play off urcite postupili narozdiel od vas kedy po debakli 1:6 doma s miskolcom by vas s velkou pravdepodobnostou sfukol aj u nich, ale to sa uz nedozvieme tak ako sa uz nedozvieme ani to ci by dukla v play off nezacala valcovat.
ale fakty su jasne a su take ze sme v tejto sezone skoncili na lepsom mieste ako nitra a to ma tesi
11.3.2020 - 17:18
+2

Ottawa Senators

 

Najprv domienka, ze by nas Miskovec zmietol a potom ze fakty....
11.3.2020 - 17:25
+2

Myšo

 

k**va nitrančania vy sa nezapriete fakt zajtra si prečítam, že vam vlastne týmto rozhodnutím zobrali titul
11.3.2020 - 17:54
+1

Ottawa Senators

 

Mne je ukradnute na kolkatom sme skoncili, ci co si sa to docital v tom mojom prispevku?
11.3.2020 - 18:15
+4

33jano33

 

Správne rozhodnitie: Mimo vírusu. Naše kluby sú finančne závislé na príjmov zo vstupného a príjmov od sponzorov. To, že by sa hralo bez divákov a na T.i.p.s.p.o.r.t.e z toho klub nemá nič. A kto by platil tých hráčov? To je pre kluby finančná katastrofa. Takže oni ani žiadnu inú možnosť nemali.
11.3.2020 - 13:21
0

FP-Romanides

 

Túto sezónu majster nie je, je len víťaz základnej časti a tým je Banská Bystrica. Za mňa ok, opäť sme boli najlepší na Slovensku, už štvrtý krát po sebe. Je to dôkazom že hokej sa v Bystrici robí výborne, trochu mrzí že neuvidíme play off ale s tým už nič nenarobíme. Taktiež oslavy asi tento rok nebudú, bohužiaľ.
11.3.2020 - 13:22
+1

88Backo

 

No dobre je konec,pre nas chvála bohu,ale kluby ako BB,PP,KE,ZV,BA,ktoré do toho naliali veľké prachy budú mať sakramentsky problém si myslím,keďže prídu rádovo okolo 100-10000-2vstupnéhok...
11.3.2020 - 13:22
0

88Backo

 

*: 100-200k
11.3.2020 - 13:25
0

JANOBB

 

Celej hokejovej rodine tu na HP: Je dobojované, je koniec.
Myslím, že týmto rozhodnutím sme vyhrali všetci.
Zdravie je to najdôležitejšie a myslím, že aj kompetentom došlo, že riskovať zdravie ľudí by nebolo rozumné a hrať bez fanúšikov nelogické.
Priatelia, všetkým Vám želám zdravie a aby Vás a vaše rodiny a Nás všetkých tá vyje....ná pliaga obišla.
Majte sa krásne, dúfam, že sa v zdraví tu na HP stretneme v ďalšej sezóne.

JANOBB
11.3.2020 - 13:25
+15

Ottawa Senators

 

Zaroven jedna z poslednych diskusii, kde sa mozme vsetci pohadat.
Vela zdravia Janko.
11.3.2020 - 13:33
+5

JANOBB

 

Ďakujem: prajem aj ja Tebe a celej Tvojej rodinke ako i ostatným priateľom v NR.
11.3.2020 - 13:35
+3

frotto

 

Ak sa bude niekto pohorsovat nad nezodpovednosťou slovákov tak tu sú fanúšikovia Valencie pri včerajšom zápase ligy majstrov ktorý sa hral bez divakov.
https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8097139/Valencia-fans-rock-thousands-outside-Mestalla-despite-told-stay-away.html
11.3.2020 - 13:26
+1

braniiislav

 

ale vo Valencii včera prebiehal normálne veľký viacdňový festival, tam nie je žiadna karanténa ani nič podobné, nie je dôvod. Len z neznámych príčin ten zápas sa hral bez divákov.
11.3.2020 - 14:00
0

BlooD

 

Reway dalsi pol rok bez hokeja


11.3.2020 - 13:26
+4

laugo29

 

Teraz ked zacal davat goly, tak zase musi prestat hrat
11.3.2020 - 13:32
+3

kolombo

 

Zo športového hľadiska je veľmi smutné, že sa sezóna tesne pred vyvrcholením skončila. Playoff mohlo byť veľmi zaujímavé. Zdravie je len jedno, preto nie je čo riešiť. Je mi však ľúto všetkých ľudí okolo klubov, ktorí sa hokejom živia.
11.3.2020 - 13:28
0

STARS

 

Spravne rozhodnutie !!!
Bez ohladom kto sa citi vitaz a kto porazeny toto rozhodnutie co sa tyka zdravia je vitazstvom vsetkych...hazardovat so zdravim a zivotmi by bola najhorsia varianta...
Na odlahcenie: posledne roky sme vypadavali v 1 kole play off , tentoraz sme sa prekonali , uz pred 1 kolom
P.S hlavne nech sa stav stabilizuje a vsetci budu v poriadku a bodaj by uz koronavirus pepka klepla
11.3.2020 - 13:28
0

FP-rivaldo7

 

nasledovat budu aj MS v hokeji
11.3.2020 - 13:31
0

-BBB-

 

to je uplne logicke,, rovnako ako ME vo futbale, ,Olympiada a podobne ..
11.3.2020 - 13:33
+3

Rolba

 

Tak a teraz kľud a nohy v teple a dbajte na prevenciu- jedzte citróny
11.3.2020 - 13:32
0

dejvidBB

 

Baca dobacoval
11.3.2020 - 13:32
+4

JANOBB

 

Inak to jediné: ma na tejto "smutnej" veci teší.
11.3.2020 - 13:40
0

Ottawa Senators

 

Nuž s takýmito vírusmi prichádzajú aj finančné krízy.
11.3.2020 - 13:41
0

FP-Mordovarik

 

Bača už stojí v rade aby mu preplatili permanentky.
11.3.2020 - 14:16
0

JuloBB

 

Bača má poistenú firmu Romantics.sk cez ktorú zabezpečuje športové podujatia.

Ten je na tom lepšie ako my majitelia permanentiek.
11.3.2020 - 16:56
+1

bach

 

Bača má ako jediný pokladničné bloky zo vstupeniek.A ako jediný dostane peniaze naspäť.Len sa o neho nebojte.
11.3.2020 - 18:22
0

Soumi171

 

Poprad: Chlapci nasi z Popradu, snad to budete čítať.. Chcem sa uplne vsetkym podakovat za krasne momenty, ktore ste nam v tejto sezone pripravili. Vdaka patri aj Ludovi, za jeho tohtorocny menezment, ale aj chalanom co sa starali o marketing. Klobuk dole pred všetkými. Tento rok to mohla este byt poriadna jazda. Zasiahla vyssia moc a zdravie je na prvom mieste, preto s rozhodnutim zrusit ligu plne suhlasim. Buduci rok musime vykony minimálne zopakovat!! Jedine Poprad
11.3.2020 - 13:33
+4

lesslie69

 

Múdre rozhodnutie.Ľudia, prajem vám všetkým pevné zdravie,aby sme sa tu na začiatku novej sezóny všetci stretli.
11.3.2020 - 13:33
+4

Ketchup_Boy#81

 

Tak a uz sme vsetci opat priatelia. Nervy, nenavist, podpichovanie, nadavanie je prec.. skoda obrovska skoda ze tento velmi silny a nadupany rocnik ligy ma majstra menom Covid19.. tej treba dat pohar VD obrovska skoda snad kazdy sa tesil na tohtorocne play off a maximalne vybicovane zapasy v tomto velmi silnom rocniku. Velka skoda ako to dopadlo. Tym padom pochybujem aj o MS a budeme bez hokeja snad najdlhsie v historii hlavne nech tato pliaga odide a da nam svaty pokoj ... skoda hlavne nam Popradskym fanusikom.. bolo skvele ako Peter Mikula pod uzasnym vedenim Luda Jurinyiho a dalsich ktori robili pre uspech maximum sa to vytiahol z 11 miesta na suverenne 4 miesto s naskokom a bodik pod 100 bodovou hranicou. Hrali sme skvely kombinacny rychly hokej a aj ked je tu strasna frustracia ze 3/4 roka prace islo naraz do p... nic s tym vsak nenarobime verim ze ked toto pominie vratime sa rovnako silny pod trenerom Mikulom.opat samozrejme. Dobre velmi dobre ze sa Slovan vratil do ligy a ocakavam do novej sezony Martin ako 14 team ligy tak teda pekne dlhe leto hokejovi priatelia, snad sa vidime opat a nezlozi nas tento virus. Vsetka CEST A RESPEKT vsetkym hracom v Tipsport lige tento rocnik ze bavili tribuny a bol to velmi pekny silny rocnik s trpkou prichutou.. Gratulacia do suverennej BB
11.3.2020 - 13:35
0

buksantoNR

 

nemilé, očakávané, správne rozhodnutie
11.3.2020 - 13:35
0

pajk

 

Čo tam po lige, Rybár má novú výstroj
11.3.2020 - 13:40
+1

pinto1000

 

Tak pani! Myslím že v tejto smutnej chvíľke by bolo dobré zabudnúť na to kto je odkiaľ, pretože všetci spoločne čo hokej milujeme cítime to isté... A to smútok.
A kto by bol majster?
Majstrom by bola Banská pretože má najlepšie mužstvo a vie hrať PO! Majtrom by bol Poprad pretože majú výborne vyskladané mužstvo a Mikulu! Majstrom by boli Košice! Pretože sú hokejové mesto a Miško Chovan by ukázal že je hráč na PO. Majtrom by bol Slovan! Pretože Slovan proste vždy bude favorit a má výborné a skúsené mužstvo! Majstrom by bol Trenčín pretože Rasťo a Branko by si to veľmi zaslúžili! Majtrom by bola Nitra ktorá by senzačne zlomila v 1/4 Bystricu a má najlepších fanúšikov! Majtrom by bol Miškolc a všetci by sme tu nadávali že našu ligu vyhrali Maďari.
A kto by bol naozaj majster?
No samozrejme HKM Zvolen

Takže chlapci dnes večer každý z vás! Prvý pohárik na smútok pretože každému z nás je smutno!
A potom ďalšie? Riadne každý oslávte majstrovský titul!
11.3.2020 - 13:42
+31

YogiNR

 

pinto 1000 uplna pravda.Hokej má spajat a nie rozdelovat.
11.3.2020 - 14:39
0

nitranitricka27

 

Mňa teraz zaujíma ako to bude s tým jedným priamo postupujúcim tímom z prvej ligy
11.3.2020 - 13:44
0

LenTak93

 

Capitals idú hore
11.3.2020 - 13:46
+1

Atarista

 

Ak Capitals nepôjdu do EBELky, tak Capitals. Ak áno, tak asi Martin, ktorý skončil ako druhý v tabuľke.
11.3.2020 - 15:46
0

braniiislav

 

Mozno bude aj viac voľných miest... Neviem, či sa z toho finančné dostanú všetky kluby
11.3.2020 - 20:22
0

laugo29

 

Nic nie je predcasne! Je to len a len spravne rozhodnutie vsetkych klubov.
Ja na jednej strane som sklamany ze neuvidim playoff ktore sa crtalo velmi vyrovnane,duklicka naberala formu,Poprad vyskladal muzstvo na titul, Slovan konecne mohol hrat playoff a podobne, ale ne druhej strane som rad ze sa tak rozhodlo.
O dva tyzdne to urcite lepsie nebude a zdravie je prvorade, teraz ide o cely narod!
Dakujem Dukle za krasnu sezonu, vykony nasich mladikov boli tiez skvele.
Ja poprosim zamakat na financiach pre klub, aby sme v buducej sezone si mohli dovolit nakupit aj lepsich hracov, aj pocas prestupoveho obdobia.
Teraz dufajme ze budeme mat neskor naplno letnu pripravu a poskladame skvely tim na buducu sezonu.
Prajem vela zdravia vsetkym a vidime sa a pocujeme v septembri! Navzdy verni Dukle, v dobrom aj zlom!
11.3.2020 - 13:46
0

borussia

 

Slovan sa vráti do ligy a hned je zrušená toto nevymyslíš
11.3.2020 - 13:48
+1

laugo29

 

V Cechach prave zasadaju, a pravdepodobne tiez budu ukoncovat
11.3.2020 - 13:52
0

fany

 

Však vyhlásili mesačné prázdniny.Môžu sa prísť okúpať na Slovensko,ekonomika stúpne.
11.3.2020 - 14:00
0

kubinho

 

Kto vyhlasil mesacne prazdniny?
11.3.2020 - 14:01
+1

fany

 

Česi.A pravdepodobne sa budú učiť v lete.
11.3.2020 - 14:06
0

kubinho

 

Kecy. Skoly su zavrete na 2 tyzdne zatial.
11.3.2020 - 14:09
+1

kubinho

 

citanie s porozumenim asi nebude tvoja silna stranka
11.3.2020 - 14:26
+1

fany

 

Epidemiolog a náměstek ministra zdravotnictví Roman Prymula v rozhovoru pro DVTV naznačil, jak dlouhé prázdniny očekává. „Minimální doba je jeden měsíc a poté to vyhodnotíme.

Minimální doba,znamená po Slovensky NAJMENEJ,či sa mýlim?
11.3.2020 - 15:18
0

kubinho

 

"Ocakava" a "vyhlasili" nie je celkom to iste. Ci sa mylim?
11.3.2020 - 15:45
+3

Sheva7

 

A to kto vymyslel taku chujovinu ,ze v lete naspet ucit sa pojdu ked bude vonku 35+
11.3.2020 - 14:14
0

fany

 

Tak napr.moja dcéra chodí ešte do školy.Je siedmačka.Od pondelka už dostala 6 jednotiek a písala asi 8 písomiek,zajtra ďalšie.Naberajú proste známky,aby ich mohli klasifikovať už v júni,keďže od pondelka budú pravdepodobne zavreté všetky školy.V triede stále nechýba ani noha.
11.3.2020 - 14:19
0

HKMpelemele

 

Ľudia, ti čo to zlahcujete, tak asi nemáte rozum. Čítam to tu a normálne sa desím toho, čo príde, keď ľudia majú také názory a takto sa stavajú k tejto problematike.
Pracujem ako lekár v "najlepšej" nemocnici na Slovensku a napríklad nám dnes povedali, ze sa rýchlo míňajú dezinfekčné prostriedky, vystačia tak do konca týždňa. Každým dňom prestaneme vykonávať plánované operácie, vyprázdňuju sa oddelenia aby sme boli pripravení na nával pacientov a niektorí z vás tu napíšete, že zbytočná panika? Zobuďte sa a buďte zodpovední. Každý z vás má v okolí človeka, čo má nalomené zdravie s túto ľudia su ohrození najviac. Nikto snáď nechcete obetovať dedka, či babičku len preto, aby ste mohli pozerať posratý hokej.
Správajte sa zodpovedne a hokeja si ešte užijeme až až. Peace
11.3.2020 - 13:54
+33

fany

 

A teraz bez urážky.Ktorá nemocnica je najlepšia?
11.3.2020 - 14:02
0

HKMpelemele

 

Pozri si vyhodnotenie agentúry INEKO. A dal som to do uvidzoviek, lebo je to hodnotenie hlúposť...chcel som len poukázať na to, že aj tu velmi vážne problemy
11.3.2020 - 14:18
+2

fany

 

Jáááj to už hej.Tá čo nechala moju dcéru vyše tri mesiace s Helicobakterom a zápalom žalúdka bez liečby.Tak ĎAKUJEM PEKNE
11.3.2020 - 14:27
+2

HKMpelemele

 

Nemocnica nechala? Alebo nejaký lekár?
11.3.2020 - 14:34
+3

fany

 

Najprv lekárka.Žiadala som o riadne vyšetrenie,tak išla na hospitalizáciu,vyšetrenie ukázalo zápal žalúdka.Prepustená bez liečby s tým,že o 2 týždne budú výsledky na Helicobaktera. Vzorka pozitívna.Hoci 3 mesiace sme ho už mali potvrdeného zo stolice.Takže po vyše 3 mesiacoch dostala liečbu nato,čo sme mali čierne-na bielom.To je úplne čerstvý prípad.Od októbra,v nemocnici v januári.
11.3.2020 - 14:54
0

FP-Mordovarik

 

Vraj ťa v BB. Ale ako bystrican zas hovorím že strava najhoršia. Keď si pacienti objednávajú pizzu na urgent a nosia vifonky.
11.3.2020 - 14:20
0

braniiislav

 

a nebolo by vhodné riešenie, keby mali zákaz vychádzania ludia nad 70 rokov a ludia s podlomeným zdravím?
nevyriešilo by to toto všetko?
lebo tu nejde len o hokej, ale tolko ludi pride o pracu, mzdy, živobytie, (a nielen zakazom hokeja, ale aj kina, restauracie, obchody, školenia, hotely...) že nie je možné len tak povedat bez realnych cisel, ci to je spravny krok alebo nie.
11.3.2020 - 14:05
0

HKMpelemele

 

Nevyriešilo, lebo keď tvoja starká síce bude zavretá doma, ale ty ako nosič ju prídeš navštíviť, tak je to to isté ako keby ona behala po svete. A ďalšia vec, aj medzi relatívne zdravými ľuďmi je veľa tých, čo majú oslabenú imunitu, zvlášť v tomto chripkovom obdobi
11.3.2020 - 14:19
+2

Bonati

 

Ekonomika je to posledné, (bohužiaľ u nas to prve) na čo by sa malo pozerat. Štat musí prebrať zodpovednosť za opatrenia proti nákaze a na to slúžia hmotne štatne rezervy. Dôležité je zabezpečiť fungovanie zdravotnictva, strategickych podnikov a silovych zloziek. Rovnako zabezpečenie potravín a pitnej vody. Nejaka splatka hypoteky alebo leasing auta bude ludi v pripade pandemie trapit najmenej... O nejakom hokeji ci futbale sa ani nebavme.
11.3.2020 - 14:46
+1

braniiislav

 

a začne boj o holé prežitie. so zvedavý, ktoré kluby to zvládnu a budú pokračovať v lige s ako-tak kokurencieschopnými kádrami. lebo tie výpadky na strane ziskov sú obrovské.
jediný Mikuláš je v pohode.
11.3.2020 - 13:58
0

NasHokej97

 

Tak už 100 krát zopakované. Správne a očakávané rozhodnutie. Zdravie je vždy prvoradé. Tie 2 týždne čakať ako tu niektorí písali je podľa mňa úplne zbytočné. Akurát sa bude situácia viac podobať tej v Čechách.

Po športovej stránke je to samozrejme škoda. Tešil som sa že si konečne zahráme PO a takto to nakoniec skončí. Poprad chápem že to chcel dohrať, ale prekvapujú ma tie Michalovce.

Snaď sa situácia zlepší.
11.3.2020 - 14:04
0

amaskiea

 

jo, mimochodom, účastníci toho dnešného stretnutia zástupcov klubov TL sú teraz kde presne zavretí v karanténe?
11.3.2020 - 14:06
+1

kubinho

 

v Slamenom dome
11.3.2020 - 14:10
+7

Vojto83

 

Tak dámy a páni, máme to za sebou. Toto si nikto z nás neprial, ale nik z nás nemôže s touto situáciou nič robiť.Je mi smutno. Mam pernamentku a celú sezónu som si fakt užíval. Permu si samozrejme obnoví, bez ohľadu na to, či nám klub dá nejakú kompenzáciu, alebo nie. Dukla pre mňa nie je klub, je to diagnóza srdca. Kluby asi budú mať po tejto sezóne veľké straty. Dúfam, že to žiadny nepolozi a v septembri sa všetci stretneme v lige. Dámy a páni, ďakujem vám za diskusie počas celého skráteného ročníka. Gratulujem Bystrici k zaslúženemu víťazstvu v základnej časti! Je mi veľmi ľúto, že prídeme o nadupane play-off. Bystrica, Zvolen, Poprad, Košice, Slovan, my, Michalovce, Nitra, alebo Miskolc. Bol by to fakt zážitok. Prišli sme oň, ale o to viac sa teším na ďalšiu sezónu. Píšeme si počas MS a ak by ich zrušili, tak sa vidíme v septembri. Majte sa super priatelia a dávajte na seba pozor!
11.3.2020 - 14:09
+1

Lukash_ke

 

Som velmi sklamany, veril som nasmu timu a ocakaval nadupane zapasy vo vsetkych seriach Ani to neviem spracovat... utechou by mohli byt majstrovstva, ale ani tie najskor nebudu. Momentalne sa mi vobec nechce absolvovat dalsiu ZC kym sa dockame PO a to hokej milujem, mozno po megadlhej uhorkovej sezone sa chut napravi, ale myslim, ze liga dostala velku ranu a moze sa to premietnut aj na navstevach, financiach, predvadzanej hre a vela dalsich veciach v buducej sezone.

Dakujem hracom aj vedeniu Kosic za predvadzanu hru v tejto sezone a za smer, ktory sa v KE nastolil, myslim, ze je to cesta k uspechu. Zaroven gratulujem BB ako vitazovi ZC, snad postavia minimalne rovnako kvalitny tim aby zabojovali o 4ty titul a rovnako dufam, ze ziadny klub im to v buducej sezone neulahci.

Bavme sa... nejako
11.3.2020 - 14:12
+1

majstri

 

Zlé a chybné rozhodnutie: mali dať 2-3 týždne prestávku a potom zahrať skrátené play off ( na 3 víťazné zápasy). Súťaž sa dala posunúť na apríl aj máj, lebo bohvie či tento rok MS budú.
Včera na CT sport bol český hokej síce bez divákov a atmosféry, ale kvalitný a pozerať sa na to rozhodne dalo.
11.3.2020 - 14:26
+1

WinnipegJets

 

o 2-3 týždne sa vráť a potom možme diskutovať o tom či to bolo chybné rozhodnutie
11.3.2020 - 14:29
+9

Mato-Mi

 

winnipeg: a ak bude mat pravdu, tak co? Sa mu prides ospravedlnit?
11.3.2020 - 14:33
0

WinnipegJets

 

určite, nie len jemu
11.3.2020 - 14:47
+1

amaskiea

 

a medzitým by mal klubom tie 2-3 týždne preplatiť zo svojho
Pôvodne som bol celkom v kľude, ale začínam sa čoraz viacej báť toho, do čoho teraz ideme. Hlavne kvôli tomu, že do toho ideme spolu s hentakými hurvínkami, ako tento "majster" hore.
11.3.2020 - 14:41
+2

paljuka

 

to mi presne tiez napadlo nie je problem epidemia choroba a vlastne ani tak to zdravotnictvo ktore je na srot, ale presne tento druh jednoduchsich ludi, toto skoordinovat bude problem hlupe ako ovca klapky na ociach ako kon hlupe ako somar ale najhorsie tvrdohlave ako baran...
a bojim sa ze na Slovensku takych mame pozehnane...
11.3.2020 - 15:51
+5

Kurolišek

 

Český námestník ministra dnes povedal, že nakazených budú do konca týždňa (nie mesiaca) stovky. V Česku...čo kuwa riešite stále! Kvôli športu chcete aby ľudia ochoreli? Mimochodom Česi dnes tiež skončia a včerajšie zápasy boli len zbytočné riziko.
11.3.2020 - 14:38
+7

majstri

 

Kým sú otvorené veľké nákupné centrá,: kde sú denne tisícky ľudí, kým fungujú letiská, kde pristávajú lietadla s tisíckami pasažierov, tie opatrenia majú len polovičný význam a účinok.
Úplný zákaz športových podujatí bolo Pellegriniho populistické gesto.
Zajtra majú v Prahe hrať basketbal ženy zo Schia, z postihnutej oblasti.
Ak USK nenastúpi prehrá kontumačne.
Europa nepristupuje ku opatreniam a karantenam jednotne a môže na to doplatiť.
11.3.2020 - 14:44
+2

Bonati

 

Všetko len dočasu. Obyvatelstvo na take opatrenie nieje pripravené. Potrebuju stovky nakazenych a desiatky mrtvych aby bolo schopné akceptovať karanténu. Sme ako ľudstvo hlupi a nepoučitelni...
11.3.2020 - 14:51
+3

matus93

 

Prejdi sa po Košiciach teraz .. taxikári ti povedia, že zo dňa na deň nemajú jazdy, lebo ľudia pomaly ale isto prestávajú migrovať .. hotel v ktorom pracujem bude cez víkend zatvorený pretože ľudia rušia rezervácie jedna radosť .. včera som bol v auparku a tak malo ľudí v tzv.špičke som tam už dávno nevidel .. lietadla v súčasnosti v KE pristavaju poloprázdne až prázdne ... ľudia sa postupne prebúdzajú a začínajú správať zodpovednejšie .. škoda, že na to boli potrebné zákazy a neprišlo to samé .. lebo kebyže to príde samé tak by sme možno dnes tuto správu nečítali .. každopádne tento vírus je zákerný a čo je dôležitejšie je nepredvídateľný .. nevieš kedy a kde a môžeš byt minimálne prenášač .. takze akokoľvek si aj ja myslím, že sa mohlo počkať .. je to proste správne rozhodnutie aby sa ochránilo zdravie, čo najviac ľudí ..
11.3.2020 - 14:58
+1

homer J

 

Takže hor sa k konzolám, PC: Rozbalit NHL 96, vytvorit novú simuláciu v Eastside Hockey Manager, online Fantasy hry... A tešiť sa na novú sezónu.
11.3.2020 - 14:31
+4

AndrejTN

 

Škoda, tento ročník bol jeden z najzaújmavejších za posledné roky a v playoff to už malo len vygradovať, ale tiež si myslím,že je to správny krok k aktuálnej situácii.
Tak keď už je koniec, tak všetkým prajem nech sme hlavne zdravý a dúfam,že sa zas všetci vidíme spolu za pol roka. Držte sa !
11.3.2020 - 14:32
+2

Adrumko

 

co budeme teraz robit pol roka? o com bude hokejportal pisat?
11.3.2020 - 14:34
0

gta98

 

O viruse.
11.3.2020 - 14:38
+5

KrebsKandidat

 

Barys Nur-Sultan ma tiez problem. Kazasi zakazali sportove akcie - takze PO v KHL budu poriesit nejako.
11.3.2020 - 14:40
0

Kurolišek

 

Tak nakoniec si niektoré kluby vymodlili v ČR "nádej" -

14:35
Hokejová Tipsport extraliga bude do 29. března přerušena. Další kroky budou záležet na situaci okolo koronaviru.




11.3.2020 - 14:40
0

ptr421

 

Dva mesiace možno. Dva týždne neni šanca. To budú zrovna v najhoršom. Prvé zápaly pľúc už majú.
11.3.2020 - 16:56
0

micu79

 

Podla mna to mohli rozhodnut o tyzden vcera sa neodohrali zapasy a po jednom dni uz vedia co bude o 2 tyzne lebo to niknevie.Ak by to bolo len tie dva tyzne tak by to bolo v pohode a sezona by sa dohrala.Horsie ze nerozmyslaju ze niektore kluby to moze polozit.Ludia sa mozu nakazit aj v supermarkete nie len na hokeji.Som zvedavy ako sa zachovaju cesi a kto postupi do tipsport ligy na buducu sezonu.
11.3.2020 - 14:46
+1

Kurolišek

 

Virológ včera vysvetľoval kde sú najhoršie miesta... Hokejový štadión kde je chladno a kde je vysoko koncentrácia ľudí na jednom mieste je asi to najhoršie miesto kde by človek mal byť. A ak teda nechcú kluby neskôr dohrať ligu bez divákov (čo beriem ako ich rozhodnutie) tak sa nedá nič iné len súhlasiť s ukonečním ročníka. A už prestaňte donekonečna omieľať ten supermarekt. Obchody patria do inej kategórie to za prvé a za druhé ak zatvoria aj tie tak budú ľudia jojkať že kde sa majú najesť, nakúpiť si, ísť do lekárne... Aj tam platia príkazy a nariadenie, ktoré budú ešte tvrdšie.
11.3.2020 - 15:17
+1

fany

 

Najesť sa majú doma.
11.3.2020 - 15:20
+4

mamina

 

Akokoľvek som z toho smutná a sklamaná, toto je jediné správne rozhodnutie, aké mohli dnes urobiť. Zdravie a životy ľudí sú teraz najdôležitejšie!!
Bola to pekná sezóna a ja za to chlapcom ďakujem. Uvidíme sa v septembri priatelia!
11.3.2020 - 14:49
+3

alikoj93

 

Malo sa chvíľu počkať .. zrušiť ligu bola chyba !
11.3.2020 - 14:51
+1

gabi98

 

nerev
11.3.2020 - 15:10
+8

alikoj93

 

Jasne veď pre vás je to jedno, keďže by ste leteli v prvom kole tragedi
11.3.2020 - 16:58
+2

gabi98

 

Neviem mojko, nemam vo vlastnictve vestecku gulu.

Narozdiel od Teba ma momentalne viac trapi celospolocenska situacia a s tym spojene zdravie mojich najblizsich. Hokej a sport su na nepodstatnych prieckach.

Mozno, ked sa Ti zacnu objavovat na tvari prve chlpiky a prvykrat chytis do ruk ziletku, tak Ti mozno klapne, ze o com je zivot, a co je v nom to najdolezitejsie.
11.3.2020 - 17:34
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
blue-311

 

Hm: A ja “musim” stale chodit do prace...
11.3.2020 - 14:55
+1

spartacus

 

Lutujem timi ktore mohli hrat Play off a o titul a tiez lutujem ich fanusikov . ja som fanusik Novych zamkov mna sa to tak az moc netyka .ale na zapasy play off som sa tesil v telke .
11.3.2020 - 14:57
+2

Gargamel123

 

Koval teraz v ramci setrenia: nakupi do dalsej sezony 8 patiek kanadanov.
11.3.2020 - 15:04
+2

Andrej 10

 

Načo to rozvádzat ,správne rozhodnutie!
11.3.2020 - 15:07
+1

fanpp

 

Ten pocit, ked si uvedomiš, že "majstrom" sa stal Liptovský Mikuláš a ostatné kluby na seba ušili bič, asi najviac my v PP, kde sme asi balancovali s týmto širokým týmom na hrane rozpočtu a určite v nom bol este zarataných 8-9 vypredaných domácich zápasov, čo nie je malo penazi. Rad by som si vypočul ekonomický dopad na kluby, poprípade čo bude s hráčskymi zmluvami a či to bude mať nejaký dopad na ďalšiu sezónu.
11.3.2020 - 15:19
+3

fany

 

Inak presne.STUPEŇ VÍTAZOV LM,NZ a DT
11.3.2020 - 15:25
+1

Gargamel123

 

Mohli by to dohrat diskuteri HP: niekedy v juni,na tri patky,trebars vo ZV pri valaske...
11.3.2020 - 15:34
+3

cy2kz

 

Škoda... Jako sex bez orgasmu
11.3.2020 - 15:42
+1

luciakanky

 

Tak a teraz sa tesim na tie hadky niektorych tu, ze kto je majster, ze kto by vyhral play off, kto mal lepsi kader...luto mi je hlavne kazdeho jedneho hraca a kazdeho timu bez ohladu v podstate celu sezonu sa sustredia na play off a takto to skonci.prehrali vsetci
11.3.2020 - 15:48
+1

kubinho

 

„Posielam vám, ako to vyzeralo dnes cca 14:00 na infektológii na Kramároch,“ napísal v pondelok Denníku N pacient z Bratislavy. Fotografia zachytáva, ako ľudia s rúškami na tvári čakajú v zime v teplom oblečení na ošarpanom parkovisku. Pacienti s podozrením na koronavírus tam musia čakať v horúčkach aj niekoľko hodín na vyšetrenie na bratislavskej infektológii.

a tu sa ideme dohadovat, ci zrusit, alebo nezrusit ligu ...
11.3.2020 - 15:50
+4

NR

 

Asi tak
11.3.2020 - 16:00
0

kubinho

 

Asociácia nemocníc Slovenska kritizuje postup vlády v boji proti šíreniu nákazy koronavírusu. „Stav pripravenosti a úprimnosť vyhlásení je na úrovni KSČ a Černobyľu,“ tvrdí. Asociácia nemocníc Slovenska združuje 75 nemocníc. Žiadali o pomoc s ochrannými materiálmi, ale vláda im podľa nich neodpovedala.
11.3.2020 - 16:06
+3

fany

 

Ty už prestaň.Mám Ti ja opísať ako sa od tretej ráno čaká na vyšetrenie vo Zvolene.V daždi,snehu,mraze.BEŽNE.Ako ťa 5 rokov liečia na ASTMU 3 napriek tomu,že máš pľúca ako športovec.Ako Ti 2 roky tvrdia,že Ťa nemá čo bolieť a po 2 rokoch skončíš na 6-tich operáciách na stomatochirurgii v Martine,vyše 3 mesiace Ti nechajú dieťa bez liečby s Helicobakterom,ako Ti po 6 operáciách rakoviny HČ vo Zvolene ,Ti v Blave povedia my vás otvoríme a uvidíme koľko bude trvať operácia ,lebo ani pánboh nevidí ako je to dorobené.Nakoniec skoro 7 hodín,ale do úspešného konca.Alebo ako 10 rokov kašleš ako tuberák a krčiar Ti povie u vás nič nového, hoci nefajčíš a športuješ,alebo........koľko ešte potrebuješ?To sú príbehy mojej blízkej rodiny .V mojom prípade už malo byť zrušené celé Slovensko a páni čo rozdzigali zdravotníctvo už mali stáť pri múre.Že zakázal hokej,si môže vytetovať na čelo.
11.3.2020 - 16:11
+1

kubinho

 

? dychaj
11.3.2020 - 16:14
+2

Westbeast0

 

Ako ozaj si myslím, že tieto tvoje výlevy nepatria na túto stránku... A hlavne, tvoje reakcie na akýkoľvek komentár sú úplne od veci. A to všetko kvôli zrušenej sezóne.
11.3.2020 - 16:30
+6

fany

 

A ten kubinho výlev nadomnou sem patrí???Priletel z Ázie a vkuse tu ide rýpať,kto je akí zodpovedný.Mal tam ostať,lebo takýto turisti to sem navláčili.A mne on nebude rozprávať,kde ja budem chodiť.Prvé mali byť zavreté hranice.A púšťať sem len Slovákov,ale rovno na 14 dní do karantény.Že zavreli štadión je platné ako mŕtvemu topánky.Všetci nakazení prišli zo zahraničia,alebo boli s nimi v kontakte.
11.3.2020 - 16:52
+1

kubinho

 

Fakt sa chod niekam prejst a predychat, nech nedostanes mrtvicku
11.3.2020 - 17:02
+2

fany

 

Išla by som na hokej-zrušili,na plaváreň zrušili,do knižnice zrušili.Tak sa asi naučím slopať,alebo si kúpim letenku do teplých krajín.
11.3.2020 - 17:14
0

Sheva7

 

Alebo zacni chytat ryby tam budes sama a mat klud
11.3.2020 - 17:16
+1

fany

 

Ja nie som ten typ,že sama.Ale asi by ma mali odpojiť od internetu,lebo niektorí ma dostávajú do vývrtky. Napr.cestovatelia. Zlodej kričí,chyťte zlodeja.
11.3.2020 - 17:21
0

kubinho

 

ty si vazne mimo
11.3.2020 - 17:49
+1

strojar

 

Dnes o 14:00 nebolo zima.
11.3.2020 - 21:16
0

kubinho

 

tiez mas problem chapat pisany text?
11.3.2020 - 21:20
0

strojar

 

Obávam sa, že s chápaním máš vážny problém ty.
11.3.2020 - 21:34
+3

kubinho

 

trochu ta navediem ... "napisal v pondelok" je celkom podstatna cast toho textu
12.3.2020 - 8:00
+1

Suchár

 

najväčší: frajer je Kim, tam zatiaľ žiadny prípad, a juh poloostrova je v péčku


11.3.2020 - 15:55
0

Es5

 

Tam to vetrik dofuka a on nic neprezradi
11.3.2020 - 16:26
+1

noano

 

Kim je schopny zatajit aj milion pripadov korony sars
11.3.2020 - 16:34
+1

strojar

 

Kimovci sú už od roku 1953 pripravení bojovať s korona vírusom.
Hranice sú nepriedyšne uzavreté.
11.3.2020 - 21:21
+1

Westlund32

 

Podľa Ľudovíta ako sa vyjadril tak ak prežijeme ,tak môžme začať očakávať hráčov typu Sidor Malina jezek zase bude trvať pokiaľ sa dame finančné dokopy
11.3.2020 - 16:27
+1

duri

 

Tak stale existuje varianta ze sa hraci dohodnu s klubom ze napr. k dnesnemu dnu ukoncia zmluvy, ze sponzori nato zareaguju a podporia klub aj bez toho aby napr postupil do PO, do semifinale a tak..lebo tie podmienky su urcite v zmluvach.

Aj ked tie firmy to zasiahne tiez a nebudu mat z coho rozdavat. Proste kriza mala prist ekonomicka tak prisla takto zhora. Nic sa neda robit.
11.3.2020 - 16:37
0

Sheva7

 

Preco sezona dnes skoncila hraci ,nemaju pravo chciet vyplatu za marec a aj April
11.3.2020 - 16:50
0

fany

 

Za marec dostanú.
11.3.2020 - 16:53
0

mitoO

 

Vacsina hracov ma v zmluvach, ze v pripade prerusenia sutaze z dovodu vyssej moci, nemusi im klub doplatit rocnik.
Ale toto chceli hraci, kluby, Lintner. Takze tam, kde nie su zamestnanci, proste smola.
11.3.2020 - 17:14
0

JuloBB

 

Za posledných 24 hodín sa dosť zmenil pomer schvaľujúcich a bagatelizujúcich komentárov k opatreniam proti šíreniu koronavírusu.

Z diskusií sa vytratili niektorí "chrípkoví odborníci".

Za ďalších 24 hodín už len jednotlivci budú hovoriť o silnejšej chrípke a tí čo tak hovorili v minulosti budú chcieť aby sa na ich výroky zabudlo.

Čo sa týka hokeja, pre mňa nikto v tejto sezóne nebol lepší ako klub ktorému fandím a ktorý je stále držiteľom majstrovského titulu s ktorým pôjde aj do budúcej sezóny
11.3.2020 - 16:49
+3

santi

 

nitra: pán Kováčik, pán Chrenko, teraz máte čas , čo s nitrianskym hokejom,pozrite si vaše vyjadrenia pred sezónou (od spokojnosti s brankármi -Hanuljak, Šimboch, cez nákup zajacov vo vreci, ktorí pricupkali a odcupkali, vašimi trénermi, zrušením fanzón, zrušením vyjadrení, financiami, atď., ). Zamyslite sa , či to ešte chcete ťahať ďalej, alebo sa hokej v Nitre uberie cestou futbalu v tomto meste. (samozrejme pri všetkej úcte a vďake za vašu prácu)
11.3.2020 - 16:51
+4

Standacik

 

buď mačiek vo vreci, ale zajacov z klobúka.
11.3.2020 - 17:43
0

jh12

 

ak si myslis ze to vies robit lepsie, nech sa paci, s radostou ti to tam prenechaju. Ak nie, tak nemas ani jedno najmensie moralne pravo prave im pisat a hovorit ze to nemaju uz tahat.
11.3.2020 - 17:56
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Spiro37

 

Je to veľká škoda ale rozhodnutie správne. Tento rok ma milo prekvapil Poprad ktorí hral neskutočne dobre a to som fanúšik Trenčína. Pohár jednoznačne do Bystrice ktorá hrala dobrý hokej počas tejto skrátenej sezóny. No bol by som zvedavý ako by dopadla nadstavba kedže Nitra Miškolc a Michalovce bojovali o play off. A musím pochváliť aj nováčika ligy Michalovce ktoré tiež hrali dobrý hokej teda až v závere to bolo také odovzdané ale celkové umiestnenie je dobrá vizitka pre nováčika ligy. No a kedže som fanušik Dukly Trenčín tak ja som spokojný s 5 priečkou po predčasnom skončení ligy. Pardavý sa ukazal celkom dobre na to že je prvý rok ako hlavný trener aj keď to na začiatku ligy tak nevyzeralo ale myslím si že sa ukazal v dobrom svetle len to chce ešte nabrať nejaké skusenosti pri reprezentácii. A čo ma nemilo prekvapilo bola Nitra ktorá sa skoro celu sezonu trápila na to že posledne roky boli v prvej 3.
11.3.2020 - 17:07
0

dusanTN

 

Ahojte, nemal by niekto záujem o hokejové karty NHL do sezóny 2001? Vymením, predám, možno darujem. Môžete mi napísať pm.
11.3.2020 - 17:09
0

enforcer92TN

 

V klude. Mam velky album.
11.3.2020 - 17:23
0

borussia

 

Koval bude ako Harabín tvrdiť ja som tu li gu vy hral
11.3.2020 - 17:34
+1

jozino

 

Pre mna ste majstri.
Ten hokej, aky ste hrali po vymene trenera bol radost pozerat, do PP sa zase prestalo chodit po body. Vsetkym hracom, od Vosvrdu, cez Ervinga po Rewaya a Svitanu, kazdemu jednemu hracovi dakujem za peknu, i ked necakane kratku, sezonu. Nase vedenie(hlavne) tuto sezonu urobilo paradnu robotu. Konecne sme mali silny a siroky kader. Verim, ze vacsinu z tohto kadra sa nam podar udrzat aj do dalsej sezony, najradsej by som chcel kazdeho jedneho co tu bol teraz. Verim, ze hlavne opory ako Zagi, Pinci, Samo Takac, Dalhuisen Ulrych Ervinf ci Vosvec tu ostanu urcite.

PS: fans inych klubov, ktori budu mat nutkanie si porovnavat pindurov, ze kto by vyhral titul pretoze.... Je mi to jedno a ziadam aby mi tymto nezas*ali prispevok.
Pekne dakujem.
11.3.2020 - 17:38
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
delpiero328

 

LM majstrom : LM je majstrom, ako jediné mužstvo dokončilo ligu
11.3.2020 - 18:04
+2

blue-311

 

Ked vidim kolko tu mame odbornikov na koronavirus: tak sa nie je coho obavat. Hned ako to tu docitam, pojdem pozriet odporucania na modrom konikovi
11.3.2020 - 18:06
+4

fibonaci05

 

made in china dakujeme!!!!!!
11.3.2020 - 19:49
+2

Westbeast0

 

OT: Uz aj v NBA zacinaju v prazdnych halach, to len tym ktory pisali ze preco rusit, ked v NHL a NBA sa stale hra... Neprekvapilo by ma, keby sa zrusia aj tieto sutaze.
11.3.2020 - 20:07
0

Westbeast0

 

NBA odlozena na neurcito kvoli pozitivnemu testu hraca Utah Jazz...
12.3.2020 - 6:50
0

bigi

 

a ten hrac bol ako niektori tu a zlahcoval to

https://twitter.com/SportsReUp/status/1237914886220455938
12.3.2020 - 8:27
0

Kurolišek

 

Švédi rušia akcie nad 500 ľudí. Takže ak chcú Švédsku ligu dohrať tak maximálne do 500 divákov. Ale nedohrajú.
11.3.2020 - 21:18
0

Janciar17

 

Co za rozhodnutie!? Este ti povedia ze to robia pre nas.. Tak ja ti citron nieco poviem: MY CHCEME HOKEJ! Tak ako ty,este pred tym ako si sa zmenil na biznismana. Aj keby sme ho museli v tv pozerat! Predcasne rozhodnutie a vsetko len pre peniaze. Jediny dovod preco sme 2 tyzdne nepockali su peniaze. Pretoze po dvoch tyzdnoch vlada moze povolit stretnutia bez divakov ale to by uz kluby nemohli prepustat hracov na zaklade "vyssej moci", museli by teda hrat bez prijmu. Nikoho nezaujima divak ci hokejista jedine peniaze Vam vonaju. Buducnost hokeja ci zdravie fanusikov- tie slova podla mna ani nepadli na tom stretnuti funkcionarov. NIKTO nevie co bude za dva tyzdne! NIKTO! Zrusil si ligu na zaklade domienky, klames a peniaze u teba prevazuju nad hokejom. To nie su spravne charakteristiky pre lidra nasho hokeja. !ODSTUP! Ano, COVID je velmi vazna vec ale co ty si davas... SVK si nemoze dovolit chybu porovnavat sa s Cinou ci Nemeckom, sme ina krajina... Ta pliaga sa moze za roznych podmienok( pocasie,hygiena a kultura obyvatelstva danej krajiny ci turistika-na svk 0) vyvijat specifickym smerom a ty NEVIES ako sa to vyvinie na SVK.Zrusit ligu?! Kolko info si stihol pozbierat za tie tri dni co si mal? Pozrel si sa na financny dopad a hned bolo rozhodnute...
Divak Kosicky
12.3.2020 - 8:09
0

MackoPu

 

Ja zasnem.....
12.3.2020 - 8:22
+3

strojar

 

Skús nejakým spôsobom spojiť tie dve mozgové bunky, ktoré máš v tej dutine nad krkom.
12.3.2020 - 11:55
+1

Westbeast0

 

Divak Kosicky aka Marcel Haščák...
12.3.2020 - 12:05
0

MackoPu

 

Mohol by si tie mudrosti adresovat expremierovi ? Teraz bola fajn tlacovka. Ci uz si autorom ty alebo nejaky iny $%@#$%% .
12.3.2020 - 15:06
0

Flak108

 

Konečne zväz dosiahol co chcel.. Playoff bez nadávok..
12.3.2020 - 9:50
+2

bryndziarka87371

 

MS sú zrušené
12.3.2020 - 15:28
0

bryndziarka87371

 

Už aj česká liga
12.3.2020 - 15:32
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
TímZSkóreB
1.Slovan1140:2825
2.Nitra1149:3123
3.Michalovce1130:3023
4.Košice1140:2919
5.Zvolen1139:3619
6.B. Bystrica1131:3018
7.Poprad1242:3616
8.Trenčín1230:3715
9.L. Mikuláš1127:3511
10.Spiš. N. V1123:3211
11.Prešov1128:4411
12.N. Zámky1127:3810
TímZVVPPPPGB
1.Žilina13903155:2430
2.Humenné13720448:3325
3.Topoľčany12710441:2523
4.Skalica11620349:3122
5.Žiar 13701537:3222
6.P. Bystrica12602430:3420
7.Martin13512541:4219
8.Trnava14431654:5619
9.MK Slovan13511642:5318
10.Dubnica13421641:4317
11.Brezno13501727:5016
12.Levice122001029:486
SR 188011615:383
Aktualizované: 27.10.2021 20:37
TímZVVPPPPGB
1.Poprad9700243:1721
2.Banská Bystrica8422033:2418
3.Nitra8511132:2618
4.Skalica8420231:2116
5.Trenčín8411235:2815
6.Slovan8401332:2513
7.Košice9302426:2611
8.SR 184210115:88
9.Žilina8022421:356
10.Zvolen9111621:416
11.Martin9000915:530
Aktualizované: 7.10.2021 13:45
TímZVVPPPPGB
1.B. Bystrica10611241:2821
2.Slovan8610130:1820
3.Púchov10610327:2120
4.Skalica8601137:1419
5.Nitra10520334:2619
6.Zvolen10511342:2818
7.Poprad10502336:2317
8.Košice10411432:3515
9.Trnava10500530:4015
10.Trenčín10311532:2712
11.Martin10301628:4810
12.Michalovce8120511:217
13.Žilina8101619:384
14.Sp.Nová Ves10001919:511
Aktualizované: 7.10.2021 13:59
TímZVVPPPPGB
1.Žilina13903155:2430
2.Humenné13720448:3325
3.Topoľčany12710441:2523
4.Skalica11620349:3122
5.Žiar 13701537:3222
6.P. Bystrica12602430:3420
7.Martin13512541:4219
8.Trnava14431654:5619
9.MK Slovan13511642:5318
10.Dubnica13421641:4317
11.Brezno13501727:5016
12.Levice122001029:486
SR 188011615:383
Aktualizované: 27.10.2021 20:37
Tím ZVVPPPPGB
1.Ľubľana12902149:2929
2.Fehérvár12801342:2725
3.Klagenfurt12523239:3122
4.Salzburg13442336:2822
5.Innsbruck13530536:4321
6.Znojmo12600645:3918
7.Dornbirn12422436:3818
8.Bratislava12421536:3817
9.Villach11420539:3516
10.Viedeň12411626:2615
11.Bolzano11411535:4215
12.Graz12313536:4614
13.Val Pusteria12212728:4310
14.Linz12123626:4410
Aktualizované: 26.10.2021 08:47
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 27.9.2021 12:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 27.9.2021 12:13

Bleskovky

Florida vyhrala aj siedmy zápas, Edmonton s prvou prehrou

Hokejisti Washingtonu Capitals prehrali v nočnom zápase zámorskej NHL doma s Detroitom Red Wings 2:3 po predĺžení. O výhre hostí rozhodol v 62. minúte Dylan Larkin. V drese Capitals skóroval Alexander Ovečkin, ktorý natiahol svoju bodovú sériu od začiatku sezóny na sedem duelov (8+5). Slovenský obranca domácich Martin Fehérváry odohral takmer 19 minút a zaznamenal...
pred hodinou - TASR

Dinamo Riga - SKA Petrohrad 4:5 pp a sn v stredajšom zápase

Hokejisti lídra Západnej konferencie KHL z Petrohradu zvíťazili v stredajšom zápase na ľade Rigy 5:4 po samostatných nájazdoch. KHL - sumár: Dinamo Riga - SKA Petrohrad 4:5 pp a sn (1:1, 1:3, 2:0 - 0:0, 0:1) Góly: 12. Radil, 40. Meija, 43. Cibuskis, 51. Scarlett - 14. Zykov, 24. Morozov, 30. Marčenko, 40. Kemppainen, rozh. sam. nájazd Kuzmenko.
včera o 21:20 - TASR

Chicago má na covidovej listine 5 hráčov, Blues zapísali O'Reillyho a Saada

Koronavírusové problémy v kádri hokejového Chicaga sa prehlbujú. Blackhawks zapísali na covidovú listinu ďalších dvoch hráčov - kapitána Jonathana Toewsa a Fína Henrika Borgströma. Dvojica centrov doplnila trio Patrick Kane, Jujhar Khaira a Riley Stillman, ktorých klub NHL zapísal na covidový zoznam už dávnejšie. Na ňom sú aj tréneri Marc Crawford, Tomas Mitell a Jimmy Waite. Problémy s koronavírusom sa dotkli aj dvojice opôr St. Louis. Blues umiestnili na covidovú listinu kapitána Ryana O'Reillyho a ďalšieho útočníka Brandona Saada. Podľa trénera "bluesmanov" Craiga Berubeho bude O'Reilly chýbať mužstvu najmenej desať dní, dĺžka neúčasti Saada nie je zatiaľ stanovená.
včera o 13:51 - TASR

NY Islanders podpísali štvorročnú zmluvu s Johnstonom

Kanadský hokejový útočník Ross Johnston predĺžil kontrakt s tímom zámorskej NHL New Yorkom Islanders o štyri roky do sezóny 2025/26. Dvadsaťsedemročný krídelník zarobí milión dolárov za rok. Johnston pôsobí v drese "ostrovanov" od roku 2015, v NHL odohral dokopy 92 zápasov, nazbieral 15 bodov (7+8) a 214 trestných minút.
včera o 10:15 - TASR

Malmö - Skelleftea 1:6 vo švédskej lige

Hokejisti Malmö prehrali v utorkovom zápase švédskej SHL so Skellefteou 1:6. výsledky: Malmö - Skelleftea 1:6, Oskarshamn - Rogle 1:2 pp
26.10.2021 21:12 - TASR

Stan Bowman v Chicagu skončil pre kauzu sexuálneho obťažovania v klube

Stan Bowman sa v utorok vzdal funkcií generálneho manažéra a prezidenta klubu hokejovej NHL Chicago Blackhawks. Odstúpil pre kauzu, v ktorej vyšetrujú bývalého trénera zo sexuálneho obťažovania dvoch hráčov v roku 2010. Dočasným generálnym manažérom bude Kyle Davidson, vo vedení organizácie už nezostal nikto z inkriminovaného obdobia.
26.10.2021 21:00 - TASR

Jukurit - TPS Turku 3:0 vo fínskej Liige

V utorkovom zápase fínskej hokejovej Liigy vyhral Jukurit nad TPS Turku 3:0. Liiga - výsledky: Jukurit - TPS Turku 3:0, Lukko Rauma - KooKoo 0:3
26.10.2021 20:01 - TASR

Avangard Omsk - SKA Petrohrad 1:5 v pondelkovom zápase

Hokejisti SKA Petrohrad zvíťazili v pondelkovom zápase KHL na ľade Avangardu Omsk 5:1. KHL - sumár: Avangard Omsk - SKA Petrohrad 1:5 (1:0, 0:3, 0:2) Góly: 4. Gricjuk - 27. a 59. Kuzmenko, 22. Lehtonen, 25. Chusnutdinov, 59. Zykov
25.10.2021 21:10 - TASR

Connor, McDavid a Sorokin hviezdami druhého týždňa

Kyle Connor z Winnipegu, Connor McDavid z Edmontonu a Iľja Sorokin z New Yorku Islanders sa stali najlepšími hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL.
25.10.2021 21:10 - TASR

Stillman a Khaira z Chicaga museli nastúpiť do karantény

Dvaja hokejisti Chicaga Blackhawks museli v nedeľu nastúpiť do karantény v súvislosti s pandémiou koronavírusu. Obranca Riley Stillman a útočník Jujhar Khaira sa pridali k opore tímu a hviezde NHL Patrickovi Kaneovi. Vedenie Chicaga informovalo, že do izolácie nastúpil aj asistent trénera Marc Crawford.
25.10.2021 11:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 10. 2021
N. Zámky - Michalovce o 17:30
Spiš. N. V - Zvolen o 18:00
Nitra - Košice o 18:00
Slovan - Trenčín o 18:00
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
Prešov - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

24. 10. 2021
SlovanN. Zámky
3:0REPORT
KošiceZvolen
6:2REPORT
Spiš. N. VB. Bystrica
1:2 SNREPORT
PrešovL. Mikuláš
4:3 SNREPORT
PopradMichalovce
2:3REPORT
TrenčínNitra
3:2REPORT

Najviac bodov

Patrik SvitanaPOP18 bodov
2.Tvrdoň M.NIT17
3.McPherson A.KOS17
4.Takáč S.SBA16
5.Harris B.SBA16

Najlepší strelec

Samuel BučekNIT9 gólov
2.Klhůfek P.KOS8
3.Šiška J.NZA8
4.Skokan D.POP7
5.Hrnka T.NIT7

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS94.01 perc
2.Melicherčík M.SNV93.55 %
3.Honzík D.NIT92.53 %
4.Lackovič J.NZA92.52 %
5.Tomek T.POP91.89 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov