Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Mikula: Osobne si myslím, že finálovú sériu nevyhral lepší tím

zdroj: TASR
7.5.2021 09:19 TASR

Popradskí hokejisti v sezóne 2020/2021 obsadili v najvyššej slovenskej súťaži napokon druhé miesto, keď vo finále nestačili na HKM Zvolen.


Séria sa hrala na päť duelov, rozhodlo sa vo štvrtok večer pod Pustým hradom. Podtatranci prehrali iba o gól (2:3), na zápasy 1:4. Museli sa tak uspokojiť so striebornými medailami. Náplasťou na ubolenú dušu bola Zlatá korčuľa pre útočníka Popradu Dávida Skokana pre najužitočnejšieho hráča Kaufland play-off Tipsport ligy 2020/2021.

Vo vyraďovacej časti odohral 15 zápasov, v ktorých získal 15 kanadských bodov za 9 gólov a 6 asistencií. V druhom finálovom zápase dostal zásah pukom do hlavy a na ďalšie stretnutia nastupoval so sebazaprením. "Finále sme si neprehrali vo štvrtok v piatom zápase, prehrali sem si ho prvými dvoma zápasmi vo Zvolene. Mali sme v nich trošku smoly, taký je šport. Som však hrdý na náš kolektív, každý môže byť na seba pyšný za celú sezónu. Od augusta sme dreli, celú sezónu sme boli navrchu. Myslím si, že finále bolo z oboch strán zaslúžené. Stretli sa dve najlepšie mužstvá tejto sezóny, napokon my sme druhí," uviedol tridsaťdvaročný rodák z Popradu, ktorý sa stal 7. držiteľom Zlatej korčule pre najužitočnejšieho hráča play-off najvyššej slovenskej súťaže. K tomuto oceneniu dodal: "Hokej je kolektívny šport. Ja musím za zlatú korčuľu poďakovať mojím spoluhráčom Paťovi Svitanovi a Marcelovi Haščákovi. Od prvého dňa sme si sadli a vytvorili sme najlepšiu formáciu, dovolím si tvrdiť, že v celej lige. Vo všetkých zápasoch sme dominovali na ľade, takže im patrí vďaka, bez nich by som to nezvládol."

Najproduktívnejší hráč súťaže Marcel Haščák taktiež bojoval so zranením, nemohol odohrať všetky finálové duely, v poslednom piatom hral, no napokon zostal smutný, čo ani netajil: "Mali sme sezónu dobre rozbehnutú, len škoda tohto konca vo finále. Som vďačný, že som mohol byť v tomto tíme a bojovať s chlapcami o titul. Síce sme neskončili prví, ale som i tak hrdý na náš tím."

Tréner Popradčanov Peter Mikula presne vedel, kde si jeho tím prehral titul, pre TASR pomenoval hlavné príčiny: "V piatom stretnutí nás vyčerpala päťminútová presilovka súpera, v nej dal Zvolen gól na 2:1, to bolo rozhodujúce. Potom v tretej tretine dosť výrazne šliapali domáci vodu a my sme nedali góly, v závere náš druhý zásah prišiel neskoro. Osobne si myslím, že finálovú sériu nevyhral lepší tím. Vyhral ten, kto ju dokázal vyhrať. Zvolenu sa podarilo štyrikrát zvíťaziť, nám iba raz, takže preto si asi ten titul zaslúžil. Škoda hlavne nášho druhého finálového zápasu, ten bol kľúčový. Za stavu 2:0 pre nás sme výsledok na ľade Zvolena neudržali a nedotiahli to do víťazného konca."

Mikula práve pred ôsmimi rokmi získal ako tréner majstrovský titul so Zvolenom. Vo finále zdolal s vtedajším tímom Košice 4:1 na zápasy. Tentoraz mu výsledok súbojov o titul nastavil opačné zrkadlo. "Sme druhí, koľkí ľudia by za to dali čokoľvek. Dnes to bolí, ale o pár dní si budeme aj túto medailu ceniť, pretože si my a ani hráči nemôžeme vyčítať, že by sme neodviedli dobrú robotu. Odviedli si ju všetci, sú za ňu odmenení striebornou medailou. História síce bude písať prvého, ale aj taký je športový život, asi nám to bolo súdené," podotkol pre TASR Peter Mikula a zároveň poďakoval všetkým, ktorí v časoch pandémie koronavírusu obetovali svoje peniaze a dali ich do popradského hokeja: "Doba je turbulentná, nevyspytateľná. Koronavírus narobil šarapatu, išlo to na psychiku, ale aj vďaka sponzorom, ktorí pomohli v týchto ťažkých časoch nemalými finančnými čiastkami, pričom ani nemohli chodiť na hokej, sme to dotiahli do finále, klobúk dole pred nimi. Ja im obrovsky ďakujem, nemá táto vďaka hranice, lebo dávať do hokeja peniaze a nič nezarobiť, tak na to sú naozaj len dve slová 'klobúk dole'."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


KarolBB

 

Nie horsi, preto ste 1:4 prehrali v serii : Nie horsi, preto ste 1:4 prehrali v serii
7.5.2021 - 9:39
+27

ten čo nevie

 

si tluk😄
7.5.2021 - 10:59
0

Gargamel123

 

Čas na záhradku : pane

všetká česť.
7.5.2021 - 9:41
+24

Corgi77

 

Ach jaj. Ak niekto vyhrá 4 zápasy z 5 tak lepší je, pán Mikula.
7.5.2021 - 9:44
+21

Baco11111

 

Pánové je to hlboké nedorozumění.
Tréner Mikula to myslel doslova a hlavne sebakriticky. Tím PP bol kvalitnejší či lepší a so ZV prehral iba preto že tréner Oremus vedel hráčske nedostatky na ZV strane vykompenzovať úspešnejšou taktikou.
7.5.2021 - 9:51
+13

reproš

 

V takom pripade by mal p. Mikula povedat, ze Zvolen ma lepsieho trenera a Poprad doplatil na slabe kvality pana Mikulu.
7.5.2021 - 15:43
+4

pongy16

 

Namyslenosť, preto nemohol trénovať Zvolen.
7.5.2021 - 9:46
+14

reproš

 

Osobne si myslím, že pán Mikula tu prehru nezvláda.
7.5.2021 - 9:46
+50

pali97

 

To by mohol povedať, ak by sa hralo na 1 zápas a nie na štyri víťazné. Nevadí, gratulujem Zvolenu k titulu a Popradu k finále, žiaľ, stále vám niečo chýba.
7.5.2021 - 9:47
+4

erik24

 

zvolenu gratulujem este raz, pred nasimi davam klobuk dole, ale ako to povedal vcera boris na rtvs, vyhral lepsi tim, podla mna aj stastnejsi, ale to k víťazstvám jednoducho patri...preto vyhral 4 zapasy, prehral bojovnejsi tim, mali sme aj smolu, ale bez chyb, bez stastia, bez smoly by to skoncilo 0:0....niekto musi vyhrat a tym padom niekto prehrat, taky je sport...niekedy vyhra lepsi hrou, niekedy strategiou, bojovnostou, atd. neznamena, ze hras krajsi hokej, mas viac golovych sanci, ze vyhras. Zvolen mal v branke skveleho Rahma, mal tam par individualit, ktore podali nadtandardne vykony....u nas bola obrovska bojovnost, srdiecko, ale jednoducho hraci, ktori mali potiahnut viac vo finale, mali byt rozdielovi z roznych pricin neboli/nemohli, co im nevycitam, jednoducho to tak bolo, pred Skokanom klobuk dole, ze hral, ale nebol to ten Skoky z predoslych zapasov playoff, co je ale logicke...a neberte to ako vyhovorku z mojej strany, pretoze aj Zvolen mal zranenych hracov, atd. ale aj to su take zlomky z tej celkovej skladacky, ze Zvolen vyhral...cize treba uznat, vyhral proste lepsi tim...4:1 je 4:1... pre mna su nasi majstri aj ked su druhi, teraz uz sa sustredit na skladanie puzzle na buducu sezonu...myslim si, ze playoff ukazalo, kde mame slabiny, co je potrebne doplnit...
7.5.2021 - 9:49
+6

Matej8199

 

Tieto vyjadrenia sú veľmi nešťastné. Chápem tie emócie, možno frustráciu, ale kua ... nevyhral lepší tím ? Lepší je ten, kto vyhraje 4 zápasy vo finále, tam to končí.
7.5.2021 - 9:49
+22

Kaita Waikiki

 

tento vyrok vojde do dejin

bude sucastou silvestrovskych vydani vsetkych novin

a televiznych estrad

nevidel som ani jednu minutu finale ale na milion percent som si isty ze majstrom je lepsi team z tejto dvojice, matematika nepusti
7.5.2021 - 9:50
+8

BieloModra

 

cakala by som trosku viac sebareflexie pan trener...... ved toto je uz ako pan D zo Slovana.... ved jednoznacne prehram seriu a som lepsi... lebo hra sa na pocit a nie na vysledok.... divne... povedat to ja uz ma poslu k hrncom
7.5.2021 - 9:51
+29

axxel

 

Ale vyhral pan Mikula
7.5.2021 - 9:55
+5

hawkie

 

Ani nie: VÍ-ŤAZ je len jeden! https://www.uschni.com/wp-content/uploads/2020/03/received_183023183122519.png
7.5.2021 - 11:10
+6

Pukky

 

Ak finále skončí 4:1 na zápasy, myslím si, že polemika o lepšom týme je zbytočná. A zbytočná by bola aj keby to skončilo 4:3 na zápasy v predĺžení 7 zápasu. Pretože titul získal ten, ktorý vyhral v sérii 4 zápasy. Na druhej strane Poprad postúpil do finále, ich sezóna je veľmi úspešná a držím im palce v ďalšej. Teraz však už nemá zmysel riešiť to, čo je definitívne za nami. Treba nadviazať na tohtoročný úspech a snažiť sa, aby bola aj budúca sezóna úspešná. Pretože konkurencia nespí.
7.5.2021 - 9:55
+2

Frey77

 

Viedensky-ukončenie sezóny Drgovi, nič
Mashinter 2 plus 10 jednoznačne a nakoniec dostane 5 plus dkz smradovi, ktorí hral ako Marek Slovák 2 a nič mu nebolo.
Tlieskam pruhovanym, keď bude BB a ZV vo finále, tak ten druhy tím ani nemusí nastupovať, výsmech
7.5.2021 - 9:56
+5

starosta

 

N E P L A Č
7.5.2021 - 9:57
+50

HA RA Bin Ladin

 

7.5.2021 - 9:59
+38

GZA

 

Fňuk...
7.5.2021 - 10:01
+17

ajwen77

 

TY retar* nerev už a šup do škôlky.
7.5.2021 - 10:03
+19

HA RA Bin Ladin

 

"Chápem, že v zápale emócii, najmä pri nevydarených zápasoch, hľadajú kluboví fanúšikovia príčiny všade navôkol. Na vine sú podplatení rozhodcovia, zákerný súper, zlý ľad, reportér s hlúpymi otázkami či zaujatý komentátor. Ale stále je to iba šport, zábava, potešenie."
7.5.2021 - 10:08
+16

gomcosk

 

poprosim premenovat aquacity poprad na plackocity poprad, ked mas 15 rokov ani sem neprispievaj lebo ako vidim ani neovladas pravdila hokeja, cize kludne 5+DKz aj hracom popradu ktory sa zrazili medzi sebou
7.5.2021 - 10:12
+9

HPfan

 

To že samozvaný odborník Valábik v tv povie chujovinu ešte neznemená, že to je aj pravda. Často s ním súhlasím, ale v tejto situácií bol podľa mňa úplne mimo.
Mashinter úplne zaslúžene 5+DKZ za útok na hlavu a krk, bol to likvidačný zákrok. Mashinter bez záujmu hrať puk odstrelil úderom do hlavy súperovi prilbu. Neviem kde Valábik prišiel na to, že Nuutinen mal hlavu dole. Nuutinen obkorčuľoval sice s hlavou dole svojho spoluhráča (cez ktorého Mashintera vidieť ani nemohol) ale hned potom dal hlavu hore. Bohužiaľ nemohol vedieť že spoza spoluhráča na neho vyletí súper s cieľom atakovať mu hlavu a ukončiť mu zápas. Že to neskončilo vážnejším zranením je len šťastie pre všetkých zúčastnených.
Ako hrá Nuutinen je druhá vec, to nemá so zákrokom Mashintera nič spoločné.
Treba ZV športovo pogratulovať k zaslúženému titulu a PP takisto gratulácia k zaslúženému druhému miestu. Výsledok 4-1 hovorí jasnou rečou o tom, kto bol lepší.

Výhovorky a vyplakávanie na rozhodcov, zranenia, šťastie/smolu dehonestujú inak symaptické pôsobenie PP v tejto sezóne. Pán Jurinyi to po zápase zhodnotil veľmi triezvo a športovo a myslím, že opakovane zagratuloval súperovi k zaslúženému titulu majstra SR.
Zo strany ZV a Petra Oremusa som za celý čas nepočul žiadne výhovorky ani vyplakávanie a to mali tiež zranených dosť kľúčových hráčov. Sústredili sa na svoju hru, taktiku a to bola správna cesta.
Titul je v správnych rukách.
Pekný deň prajem!
Howgh!
7.5.2021 - 11:01
+52

gomcosk

 

tlieskam
7.5.2021 - 11:25
+5

peto137

 

Suhlas. Mikuka plakal, ze prehral druhy zapas, lebo nedohral hascak a skokan. Ale v inych zapasoch hrali, aj ked bolo vidno, ze zraneni. Ale ZV chybali Zuzin (celu seriu), Pulis (odohral 1 a pol zapasu), Kelemen (hral 2 zapasy), a v tomto zapase aj Nuutinen. A nepocul som Oremusa ani raz stazovat sa.
7.5.2021 - 12:14
+20

hefky

 

Nestazoval sa lebo ste vyhravali ak by to bolo opacne ver ze aj on by si zalamentoval. Ani Mikula by sa nesťažoval ked by sme vyhravali asi je to aj logicke
7.5.2021 - 12:43
+9

ajwen77

 

👏👏👏👏👏++++
8.5.2021 - 11:41
+1

Tehelnepole

 

Mikula.... ajéje
7.5.2021 - 9:56
+4

apa

 

Osobne si myslím že dnes keď sa Mikula vyspal by takúto vetu nepovedal.Możno to už teraz ľutuje.Len čo si získal vo Zvolene nepriateľov.
7.5.2021 - 11:49
0

Chamois13c

 

Nelutuje
7.5.2021 - 16:02
0

apa

 

To si myslíš len ty vidno že ho dobre nepoznáš.
7.5.2021 - 20:17
+1

Ochránca Svätyne

 

podla mna boli zapasy uplne vyrovnane, prelievalo sa to z jednej strany na druhu, so stastnejsim koncom pre ZV. ale nie vzdy, kto da o golik viacej alebo hoci aj vyhra 4 zapasy, tak je lepsi. tim, co prehra, môze byt kludne viacej na puku a dostat goly z par brejkov. alebo môze mat slabsieho brankara. cize nemyslim si, ze hodnotenie vykonu je iba na zaklade poctu golov, ako sa tu snazia niektori diskutujuci naznacit
7.5.2021 - 9:57
+2

Matej8199

 

Nie počtu gólov, ale kto koľko zápasov vyhral. A tesných zápasov.
V tomto mal Zvolen jednoznačne navrch, preto bol lepší tím a vyhral.
7.5.2021 - 10:16
+4

ten čo nevie

 

aj kusisko stastia ktorenam chybalo😉
7.5.2021 - 11:03
+3

gomcosk

 

super tak si to zhrnieme poprad presilovky 0 bodov, v 3 zapasoch zvolen strelecky aj na sance bol lepsi, poprad dominoval zapas ktory vyhral a vcera dominoval iba tretiu tretinu kedze zvolen sa takticky stiahol a branil co robi kazde slovenske muzstvo,ale ano lepsi je ten co prehral lebo on nemal stastie, jemu rozhodcovia nepomahali, komentatori nefandili a co este?akoze nic v zlom ale asi vacsich vyhovaracov a plackov za cely roky ako tento rok poprad som nezazil, vas by mohol budu sezonu trenovat dome to by ste si sadli,
7.5.2021 - 10:16
+9

Ochránca Svätyne

 

gomcosk neklam, poprad mal strelecku prevahu v 3 zapasoch, zvolen v 2. a este raz si precitaj môj prispevok, ja som nepisal, ze poprad bol lepsi, ale ze zapasy boli herne uplne vyrovnane. len som protiargumentoval, ze vseobecne v sporte sa nie vzdy da hodnotit vykon iba podla toho, kto da viacej golov (a teda vyhra zapasy), kedze niekedy môze mat tim napriklad slabsieho brankara a na tom stroskota, ale skratka nejaku smolu (aj vo viacerych zapasoch), môze dostat goly z brejkov aj ked tvori hru a podobne. nehovoril som, ze to bol tento pripad
7.5.2021 - 10:57
+6

Ochránca Svätyne

 

a s tymi rozhodcami a komentatormi si dal inac pekny argumentacny faul "slamenneho panaka" (podsunies argument, ktory som nepovedal a ani nikdy by som nepovedal a potom vysmejes)
7.5.2021 - 11:50
+1

darebak35

 

ja suhlasim ze titul je v spravnych rukach, ale ked uz pises a snazis sa fakticky, tak nepis bludy.
V 1.zapase Poprad prehraval Zvolen celu tretiu tretinu az prisiel gol Zvolena 3 min pred koncom a potom do prazdnej
V 2.zapase Poprad minimalne vyrovanany super , vyhraval 3:2 este 4 min pred koncom az prisiel opat nejaky ten golik , ktory nebol z tlaku, ako napr vcera PP tlacil, prisiel nahodenim od modrej a tečom
V 3.zapase PP herne urcite lepsi, opat predlzenie, kde ZV po 8. minutach prvykrat vystretlil na branu a dal gol
V 4.zapase to nie je o com, PP vyhral aj ked si myslim ze paradoxne ZV do 25.minuty bol lepsim muzstvom
V 5.zapase, asi najvyrovananejsi zapas zo vsetkych, pomohla presilovka , ktora mala byt , ci 5 min to neviem. 3.tretinu PP valcoval ZV a prisle opat gol...
Nuz nieco na tych Mikulovych slovach bude, aj ked opakujem ZV zasluzene , pretoze to zvladli ako skusene a odolne muzstvo, aj ked neboli vyslovene lepsi
7.5.2021 - 13:50
+1

Bubo Fí

 

: Okej tak fakty:
na goly 18:16, na strely 176:173 v prospech Zvolena. Hadzovania sa mi presne cisla nechcelo pozerat, ale jasne lespi ZV.
Ci spominas naschval vacsinou iba 3tie tretiny?? Hokej sa hra na 3 tretiny a ked si v 2 tretinach s 3 lepsi, tak si myslim ze celkovo si v zapase lepsi.
Ci to ze v 5tich zapasoch vyhras na strely, goly, vzhadzovania atd. znamena ze si horsi????
7.5.2021 - 15:07
+7

darebak35

 

Prvé tretiny som spomínať nemusel tie sme takmer všetky vyhrali. Takze už sú to 2 z 3 kde sme mali byt lepší....Keď sme pri stats , tak tou vôľovou by som sa až tak nechyvalil, na góly 18:16 a na zápasy 4:1- tak to o tej vyrovnanosti svedčí nie? Vhadzovania je jediná štatistiky v ktorej ste boli jasne lepší. A strely? Strieľali ste aj od červenej prvé 3 zápasy tak je jasne že sa to tam nazbieralo.
Keď si pozeral tie zápasy tak si musel vidieť že tie prvé tri zápasy mohli kľudne skončiť pre Poprad. Ani jeden zápas ste nekontrolovali, nevyhrali jednoznačne. Proste či sa Vám to páči alebo nie Mikula má v niečom aj pravdu
7.5.2021 - 16:40
0

Urpiner17

 

Mna to tak mrzí...lebo zjavne ako píšeš tak Poprad prehral zápasy iba smolne...všetky prehry boli zapríčinené šťastím súpera, ktoré chýbalo najlepšiemu tímu v galaxii.
7.5.2021 - 20:25
+4

Bubo Fí

 

: takmer vsetky (1ve tretiny) su 2 s 5tich to mas fakt extra statistiky Takze opat somarina a chapem od cervenej ciary strielal iba Zvolen
Proste vo vsetkych klucovych statistikach sme boli lepsi, goly, strely, hadzovania, presilovky atd....
7.5.2021 - 22:28
+1

apa

 

Ako môžeš napísať takú sprostosť ,,to svedčí o vyrovnanosti,,a prehráte na zápasy 4:1.Históriu zaujíma kto vyhral zápasy a kto je majster ale nie tvoje filozofické úvahy a nie kto bol lepší v prvej,alebo druhej tretine.Vždy ide do histórie konečný výsledok a nie kto má šťastie,smolu a pod.
8.5.2021 - 11:18
+2

gomcosk

 

k tebe sa vyjadrovat tazko lebo podla teba sme stastkari, obalkari, nemali sme sance, sme namachrovany,sme hoavada, mame ist do riti a dalo by sa pokracovat
cize podla teba
1 zapas zvolen lepsi 2 tretiny ale jasne podla teba vyhrali zo stastim
2 zapas podla teba vyrovnane ale hlavne ze zvolen aj na sance aj na strely 40:27 cize neviem kde si kukal
3 zapas poprad vyborne zahral 2 tretinu a predlzenie cize cca vyrovnane
4 zapas dominancia popradu tretia tretina dovtedy vyrovnane
5 zapas to iste
7.5.2021 - 16:03
+1

darebak35

 

Si povytahoval😄 keď povieš A povedz aj B ale ok nejdem tu prvú časť riešiť.
Ale áno ste stastkari, napriek tomu poviem, že Zvolen zahral skúsenejšie , vyspelejšie a koniec koncov to vyhralo sériu.
1.zápas ste nemohli byt lepší 2 tretiny keď ste prehrali prvú a tretiu sme vás tlačili čo hovorili aj komentátori
2.zápas ste nás bili 2.tretinu to vsjo
3. To predĺženie bolo extrémne šťastne , ten gól , po 8 min prvá strela. Ale hej veď vyrovnane
4.a5 suhlasim

A je to teraz už absolútne jedno, máte titul, užívaj
7.5.2021 - 16:46
+2

RHZV

 

....ja sa Vám aj čudujem, ze este stále reagujete dookola na prispevky od niektorích čo nezniesli prehru o šťastí, nešťastí, rozhodcoch atď. Vyhrali sme 4:1 , máme titul a tým je povedané všetko.
7.5.2021 - 16:54
+5

lanti

 

Pán Mikula nabudúce treba namiesto hokejok zobrať šekery a ísť rúbac viac dreva to Vám ide lepšie ako hokej. Farizejský Poprad
7.5.2021 - 10:00
+16

ten čo nevie

 

dobre ti kuruje
7.5.2021 - 11:04
+10

lanti

 

to mi lichotí od takého pokrytca akým si ty rad radom ste všetci v Poprade pokrytci čo vodu kážu a víno pijú užite si ten kalich horkosti doplna vy letný titul.
7.5.2021 - 20:36
+5

Mato-Mi

 

Pan Mikula, plne vas respektujem, ale povedat, ze nevyhral lepsi team je nepravdive. Tymto sa len radite k trenerovi SBA, ktory tiez nevidel lepsi team na strane supera. Vzdy vyhra ten lepsi team, vzdy. Ci uz je lepsi v koncovke, v presilovkach, v oslabeniach, v uspesnosti brankarov, alebo je lepsi presne v tych malickostiach, ktore rozhoduju o vitazoch a porazenych. Tato rovnica vzdy vyjde v prospech lepsieho teamu. ZV urcite nevyhral kvoli stastiu. ZV vyhral preto, lebo bol lepsi. Chapem, ze prehra vo finale boli.
7.5.2021 - 10:00
+26

Tehelnepole

 

mozete sem prestat vsade tahat Slovan?
7.5.2021 - 10:03
+2

Mato-Mi

 

Ňe!
7.5.2021 - 10:07
+2

Mato-Mi

 

Apropo, ja som spomenul len Domeho, nie cely Slovan.
7.5.2021 - 10:08
+6

Tehelnepole

 

ale ved hej

vies, si dnes uz asi stvrty, co niekde spomina SLovan, vedla si ho beru do huby trencania, nejak to vo mne vykvasilo.
Mato sorry.
7.5.2021 - 10:15
+1

Mato-Mi

 

Chapem, ospravedlnujem sa. Ani som Domeho nejak extra spomenut nechcel, len mi to slina priniesla na klavesnicu.
7.5.2021 - 10:20
0

Tehelnepole

 

ale ved si nic zle nenapisal

to ja som zle zareagovala
Mato este raz sorry
7.5.2021 - 10:21
+2

miko 75

 

Asi máš zle dní, viď včera tvoj komentár k repre.
7.5.2021 - 10:45
+4

Tehelnepole

 

hej
to mi tiež nevyslo
7.5.2021 - 11:11
+4

amaskiea BLOG

 

bohužiaľ sa nedá povedať, že by si to Döme nezaslúžil, dokonca v tomto prípade to ešte dostal vcelku elegantne (a my s ním)
7.5.2021 - 12:26
+3

maček

 

... a čo? nezahejtujeme si na vlastného, s odpustením, trénera???
7.5.2021 - 12:45
+1

amaskiea BLOG

 

mne je bližšie "hejtovať" vlastného, cudzí mi je u prdele, resp. pokiaľ ide o nejaké súperenie, tak jeho poblúdenie možno ešte aj navonok podporím, zadubený súper - tým lepšie pre nás ale vlastný tréner, keď na niečo nedorástol a snaží sa to zamlžovať kecmi o smole, to budem kritizovať (pre dobro veci), kým len dýcham
7.5.2021 - 12:56
+1

soli

 

Tebe sa o ňom asi sníva. Lenže opäť si vedľa, Dome to hovoril po jednom zápase, keď séria ešte pokračovala. Mikula až po, keď už nemusí nikoho motivovať. Dosť som sa pobavil vtedy, ako tu ktosi dával za príklad Mikulu, či toho z Michaloviec. Videli sme A dám ti radu. Pouvažuj, či ty si dorástol!
7.5.2021 - 13:44
0

amaskiea BLOG

 

o tomto sme už diskutovali a doložil som ti, že to nebolo len po jednom zápase, ale aj po celej sérii
7.5.2021 - 13:56
+2

soli

 

Nedoložil. Vynechal si jednu zásadnú časť toho, čo Dome povedal. Či náhodou, alebo úmyselne, nechám na teba. Proste je zjavné, že ho tam nechceš, čo je v poriadku. Ale občas vyťahuješ z môjho pohľadu totálne nezmysly.
7.5.2021 - 15:55
0

amaskiea BLOG

 

Takže už neplatí to, čo si tvrdil v príspevku predtým, že to hovoril po jednom zápase, ale to, že som niečo zásadné vynechal z jeho vyjadrení po sérii?
Mám z teba teraz totálne deja vu.
7.5.2021 - 17:48
0

ovca8

 

podla mna povedal uplnu pravdu, len myslel to tak ze vyhral stastnejsi tym! stastnejsi ano dva krat v predlzeni to dost urobi v hlavach chlapcov...a k rozhodcom sa skoda vyjadrovat...ako spisiak som drzal pp...Nova ves!!!
7.5.2021 - 10:48
+2

darebak35

 

S tym rozdielom , ze ZV doslova herne prehraval SBA , kde bolo jasne vidno ze ZV je lepsi v kazdom zapase...
7.5.2021 - 13:52
0

HA RA Bin Ladin

 

Musím sa ho zastať.. taký nasieračský clickbaitový nadpis.. z rozhovoru tesne po zápase, keď ním ešte lomcovali emócie.. z celého vyjadrenia tam hodiť iba túto kontroverznejšiu vetu bez súvislosti. Kľudne tam mohlo byť: "Mikula: Zvolen si asi ten titul zaslúžil" ..
7.5.2021 - 10:02
+7

Gargamel123

 

Alebo, vyhral: HA RA Bin
7.5.2021 - 10:12
+1

HA RA Bin Ladin

 

MY SME VY-HRA-LI!!! MY SME VÍ-ŤA-ZI!!!
7.5.2021 - 10:17
+5

Ochránca Svätyne

 

kazdopadne to vyzera tak, ze zase je tu nedokoncena praca. miesto Hakyho dat do prveho utoku Mesara, stiahnut spät Takaca z MI a ide sa nato..
7.5.2021 - 10:04
+1

HKm

 

Vyjadrenie "finálovú sériu nevyhral lepší tím" je buď dôsledok frustrácie, alebo sebakritiky na vlastnú trénerskú pozíciu ak lepší celok prehral, potom súper mal lepšieho trénera.
7.5.2021 - 10:06
+6

Kaita Waikiki

 

na eliteprospects uz maju zaevidovany prestup

Mikula coach → stand up comedian
7.5.2021 - 10:07
+6

fanpp

 

verili sme, nevyslo to, nemame sa za čo hanbiť. Zase sme raz ukazali to naše nezlomne popradské srdce, do ktorého ale rytieri zabodli svoj meč už nadoraz. Vďaka všetkym, ten pocit hrdosti je na nezaplatenie, už tomu chybala len ta čerešnička a mrzí ma to najmä kvoli odchovancom. Nepodarilo sa to Arnemu so Škovirom a Pavličkom, nepodarilo sa to Hakymu, Davovi a Pinčimu, Brejovi, Majkymu a ďalším. Niekedy sa pytam, že prečo? nezaslúžia si to týto chlapci? Ale jedna vec je ista, nie sme fanúšici úspechu, verme, že okolo Meška poskladáme novú víťaznú portiu, ktorá nás tam jedného pekného dňa dostane.
7.5.2021 - 10:09
+1

fanpp

 

boooože, človek ako Mikula si už nemôže povedať svoj názor?? už vidim ako bude HP zasvinení o mesiac, ako nas na MS pobila štastie, klika, náhoda. Nieee, tiež nás Češi biju dlhe roky s prstom v nose a zasluzene...
7.5.2021 - 10:12
+2

FeroMotyka

 

Tak aj oni si môžu povedať svoj, že je to proste blbosť nie? Aj keď to teda povedal tak zvláštne no. Nevyhral lepší tím, ale ten ktorý dokázal vyhrať 4 zápasy ako prvý.
7.5.2021 - 10:46
+4

gabi98

 

"Vyhral ten, kto ju dokázal vyhrať."

Tento vyrok si zapisem do knizky s nazvom "zrnka mudrosti".

Takze utocna trojica je po vcerajsku asi kompletna. Dvojicu Dome - Valtonen doplna na "pravom kridle" pan Mikula. Skoda, myslel som si, ze je to clovek, ktory nepadol na hlavu, ako jeho novi partaci v "utoku".
7.5.2021 - 10:12
+16

Mato-Mi

 

Tomasz Juhani Valtonen, tréner Michaloviec: "Mali sme možnosti na skórovanie. Dostali sme gól z protiútoku. Poprad bol jednoducho lepší, v sérii na štyri víťazstvá vyhráva lepší tím. Zaslúžia si to. Boli viac aktívni a ich najlepší hráči zabrali. Nie je to ľahké priznať a povedať hneď po zápase, prečo sme neuspeli. Som hrdý na svoj tím."
7.5.2021 - 10:24
+4

gabi98

 

Tomasz Juhani Valtonen, tréner Michaloviec: "My sme boli lepší väčšinu zápasu, ale prehrali sme. Niekto si má na ľade robiť svoju prácu, ale nespraví si ju, alebo ju robí zle. Každý to má vo svojej moci. Uvidíme, ako séria dopadne."
7.5.2021 - 10:28
+1

Mato-Mi

 

Ty si citoval Valtonena po jednom zapase v serii, ja som sem zavesil jeho citat po skonceni serie, kde jasne pomenoval, ze bol PP lepsi.
7.5.2021 - 10:31
+6

FeroMotyka

 

Tak prehrať zápas kde si lepší nie je nič výnimočné, ale prehrať z 5 zápasov 4 a v každom si lepší už je trochu divné no
7.5.2021 - 10:48
+6

Andy182

 

ono dá sa súhlasiť, ale treba vetu aj dokončiť p. Mikula... PP možno bol lepší v nejakom ukazovateli ... ale hokej sa hrá na góly respektíve v play off na víťazstvá a tých zaknihoval ZV viac, takže boli lepší v tom najdôležitejšom... gratulácia do Zvolena, počas sezóny sa síce nevyhli aj červenej sérii, ale nebola dlhá a šlapali pekne... každopádne vo finále boli obe mužstvá zaslúžene, celú sezónu hrali super.
7.5.2021 - 10:12
0

apa

 

História si bude pamätať len majstra a žiadne keby.
7.5.2021 - 11:55
0

dusan1980

 

Pan Mikula
muzstvo ktore vyhra zakladnu cas a to tak ze neprehra viac ako dva zpasy po sebe tak je lepsie ako muzstvo ktore skonci tretie.
Dalej muzstvo ktore vyhra 4:1 vo finalovej serii je lepsie.
Navyse aj herny prejav pocas sezony ako aj v playoff mal Zvolen najlepsi.
Cize
Vyhral lepsi team a 100% zasluzene
Bez rozhodcov, bez zakernych tahov atd
Ano aj Poprad hral pekne ale lepsi nebol ani len nahodou
Uz pocas semi so Slovanom som hovoril ze sa pozerame na buduceho majstra
Inak pekny hokejnsa hral tento rokmv play off
7.5.2021 - 10:12
+21

Kelthuzad123456

 

On je to typ trenera, ktory musi v kazdom zapase dostat desiatku aby pochopil, ze vyhral super zasluzene..mozno Zvolen nebol lepsi 60 minut v kazdom zapase..ale bol sikovnejsi a lepsi v rozhodujucivh chvilach...a nejde vo finale hlavne o to?
7.5.2021 - 10:12
+6

theck

 

Playoff rozhodujú maličkosti a túto sériu dosť poznačilo to, že Zvolen mal v bráne stenu. Poprad mal proste slabšieho brankára.
7.5.2021 - 10:13
+2

FanusikZamkov

 

Aj z tohto vyjadrenia p.Mikulu je jasné že v Poprade chýba pokora. Slovo pokora ktorá od začiatku sezóny je pre Popradčanov neznáme slovo. Ja osobne si myslím že 4:1 hovorí sám za seba. No a ešte na záver pokora je aj to keď Mikula pochopí že kolektív nie je o troch hráčoch. Kolektív je celé mužstvo a z tohto Mikulu Orémus veľmi vyškolil. Záťaž rozdelil rovnomernejšie na kolektív nie ako Mikula len na troch hráčov a ktorý ho museli pritom veľmi sklamať hlavne v poslednom zápase.
7.5.2021 - 10:17
+15

fanpp

 

sklamať?? Skokan hral s otrasom mozgu, Hašcak so zranením, to už čo ti viac treba?? keď zámky urobia s trojicou odchovancov v sezone 180+ bodov a obetuju zdravie na úkor klubu tak sa mi ozvi. Ďakujem
7.5.2021 - 10:20
+17

Tehelnepole

 

no... toto bolo vyborna reakcia

+
7.5.2021 - 10:21
0

FanusikZamkov

 

Fanpp žiaľ nebudem spomínať predošlé zápasy. Včera konkrétne v závere zápasu konkrétne veľmi sklamal a poškodil kolektív. Hraje sa presilovka a on urobí nezmyselný faul . To nestačilo keď mužstvo hraje bez brankára urobí znova faul čo ak nie je to poškodenie kolektívu ktorý bojoval. Svitana pred tretím gólom fauluje namiesto toho źe by bol urobil ešte dva zábery. Ale je to aj vina Mikulu že ich doslovne utrhal a jazyk ťahali po lade. Včera Mikula to musel vidieť že tý traja už nevládzu a predsa ich posielal skoro každé druhé striedanie na lad.
7.5.2021 - 10:34
+3

fanpp

 

ked raz aj vy budete mat takych hračov a lidrov v tyme, tak to pochopis, neboj
7.5.2021 - 11:06
+4

FanusikZamkov

 

Fanpp ja si myslím že keby mal otras mozgu tak Mikula ho nepošle tak často na ľad. A keď ho napriek skutočnému otrasu mozgu čomu neverím pošle na lad tak často tak potom absolútne Mikula je totálne mimo. Nehnevaj sa nechcem napísať tvrdšie slovo lebo tým mohol odpísať karieru hráča a mohli mu ostať následky.
7.5.2021 - 14:37
+3

Chopok

 

Samotny Mikula a ostatni treneri v PP neodporucali Skokanovi hrat... Ty len vkuse utocis, do certa!
7.5.2021 - 14:42
+2

Westbeast0

 

V NHL su za to vysoke pokuty(myslim porusenie concusion protokolu) ale u nas sa tým este hraci a timy chvalia... Tam je za start hraca zodpovedný timovy lekar, po konzultacii s externym neurologom, u nas o tom rozhoduje samotny hrac. Zaujimave...
8.5.2021 - 11:41
+2

apa

 

Mikulov išlo o hrdosť a pokoriť Mrázov Zvolen
7.5.2021 - 20:13
+2

dufus

 

prosím vás už prestaňte všetci spomínať ten otras mozgu,s otrasom mozgu nikto hrať nebude,s podozrením na otras áno,ale to je velký rozdiel
neverte všetkým chujovinám
7.5.2021 - 11:19
+8

fanpp

 

aha, tak taky drgon prečo potom odstúpil zo serie, kvôli otrasu mozgu, ze ho to uz nepustilo ďalej...prečitaj si report na fb hk poprad..
7.5.2021 - 11:52
+1

dufus

 

viem že sa nemá čúrať proti vetru ,ale skúsim ešte raz....
asi narážaš na stred s Viedenským a na to zranenie Drgoňa,áno mohol potom hrať ale nie s otrasom mozgu ,ten otras mu určite spôsobil další súboj a potom už odstúpil ako píšeš
ver mi ,že s otrasom mozgu by si ako obranca nespravil ani jednu otočku z jazdy vpred do jazdy vzad
7.5.2021 - 14:23
+2

Tricko30

 

Zaujímavé že vo finále prehrali muzstva ktoré mali na svojej striedačke trenerov ktorý nevedia uznat kvalitu supera a podla nich trénujú naj muzstvo na svete.ci to bol gregor v Žiline alebo mikula v PP a preto obidve muzstva tak dopadli lebo co sa týka kádrov tak zilina ale aj Poprad mali kvalitnejšie zostavy ako ich finálový súperi ale obaja asi doplatili na svojich trénerských mágov ktorý si mysleli ze neni nad nich
7.5.2021 - 10:18
+19

apa

 

Máš mimoriadne pravdu.
7.5.2021 - 20:04
+1

Chopok

 

Si mimo.
7.5.2021 - 20:19
0

pongy16

 

Ticko30, máš čistú pravdu, palec hore.
7.5.2021 - 10:26
+4

Dracik_18

 

Už to nezvláda , najvyšší čas odísť do dôchodku 😉
7.5.2021 - 10:35
+3

MackoPu

 

Udicka bola hodena. Aky bude flejm ?
7.5.2021 - 10:37
0

rocknrollf

 

Heeej:: Dajte mu pokoj!Ma pravo na nazor,emociu,frustraciu.Pytali sa,odpovedal.Mikula je dobry trener.Pamatam si jeho cestu,ked sme s detmi chodili na treningy vo ZV.Pamatam si ako zachranoval ZV rit a pamatam si ako ho vo ZV vyhodili po majstrovskej sezone...dajte mu pokoj.Na dalsiu sezonu ho mozno budete prosit.Je to dobry trener
7.5.2021 - 10:40
0

apa

 

Aj ja si pamätám aký bol Mikula a čo všetko robil ako sa choval.A to že ho vyhodili keď nevieš podrobnosti tak radšej nepíš.
7.5.2021 - 20:03
0

Chopok

 

Skrecko st. (akcionar HKM), Ty si to?

Lebo iny clovek snad nedokaze napisat taku hlupost! (Este sa samozrejme par takych akcionarov, co trestaju za uspech, najde.)
7.5.2021 - 20:18
0

Athotis

 

Ty o čom teraz tocis?
7.5.2021 - 20:27
0

ajwen77

 

Poviem ti to takto ty mantinel... Pozrel si si pozápasové gratuláciu?? Kto sa zastavil pri mikulovi viac ako na 1 sekundu?? To asi o niečom svedčí ty akcionár.
8.5.2021 - 11:47
0

yaro.s

 

A čo si pán tréner predstavuje pod pojmom " lepší"? To je vždy dosť subjektívny pohľad.
Prial som PP, ale uznávam, že Zvolen je zaslúžený majster, za celú sezónu, aj za play off.
Mne sa napr. ich hra páčila najviac, hlavne, keď hrali v plnej sile...
7.5.2021 - 10:40
+1

kocsma

 

Teraz všetci nadávky na Mikulu. Jasne, pretože vy by ste na jeho mieste zachovali s chladnou hlavou . Komédia celý HP
7.5.2021 - 10:45
+3

mar11

 

Zvolen vyhral titul preto, lebo strelil góly vtedy, keď to najviac potreboval. Prvý zápas 3 min pred koncom víťazný, druhý zápas 4 min pred koncom vyrovnávajúci + víťazný v predľžení po troch naších šanciach,v treťom u nás v predĺžení po tlaku PP z prvej strely na bránku a včera v čase drvivého tlaku PP z druhej strely v celej tretine...Nečudujte sa preto jeho frustrácii.Čítam tu veľa o PP plačkoch.Ak rozhodca vylúči Bjalončíka pár minút pred koncom za nerozhodného stavu za filmovanie a dostal krošček aj zásah do tváre hokejkou, ak včera dostal Svitana pár minút pred koncom jednoznačný krošček na kríže a nepíska sa, za to o chvíľku Skokanov zákrok okamžite potrestaný, Ulrychov dištanc na 4 zápsy keď už v zápase dostal 5+DKZ,Viedenského faul (nefaul),za ktorý nedostal ani 2 min,aj keď tam bola hneď krv a Drgoň mal po tomto zákroku otras mozgu a sériu ani nedohral.Včera Meshinter 2 +10 ˇ,potom zmenené na 5+DKZ,lebo zranil protihráča,tak potom pri Drgovi toto pravidlo neplatilo ??? Bolo toho viac a ak by to bolo opačne,ZV fans by sa to tiež určite nepozdávalo.A nie je to vyplakávanie,toto sú fakty...
7.5.2021 - 10:48
+4

ten čo nevie

 

mas to marne nepochopia to😉
7.5.2021 - 11:13
+3

Kamzík18

 

Nepochopia to, lebo keď sa zraní súper je to nešťastne zranenie.. Ale keď sa rozbije porcelanova bábika 21 alebo včera nutinen po strome tak hneď už má otras mozgu už je na are a neviem co ale po zápase veselo si pobehoval po ľade s poharom nad hlavou.. Zaslepení a odpoveď dostaneš len že neplač, tu zbytočne strácať čas..
7.5.2021 - 11:49
+1

gomcosk

 

PlackoCity poprad, este ty si nam tu chybal kamzicek uz si si poplakal do vankusika chudacik, cele slovensko je proti Vam, ale kludne sa mozes spojit s dalsim exotom dexterom a spolu sa postazujete poplacete a potom vam maminka urobi teple mliecko a mozete ist spinkat
7.5.2021 - 12:03
+7

Ochránca Svätyne

 

gomcosk, dalsi argumentacny faul, tento krat ad hominem (miesto argumentov len utok na ludi a vysmech). absolutne nevies diskutovat a rozpravat sa s inymi ludmi. pozeram ze nizsie si robis vysmech aj z barborky ziacikovej, z ktorej sa tiez vysmievas (pritom je velka profesionalka, len jedna otazka jej nie uplne vysla). chybaju ti zaklady slusnosti
7.5.2021 - 12:15
+1

gomcosk

 

na neho sa neda inak lebo aj pocas livky urazal iba ludi ci zvolen,ok aj ja som podpichoval tam ale urazky ako on nepouzil a sorry ona ma od profesionalky daleko kazdy jeden zapas davala take blbe otazky ja neviem kde si sa dival a ci si pozeral jej rozhovory ale to uz durianova ci kveta su lepsi ako ona,cize ja som zly ale to ze tu on ide urazat a vysmievat sa s hracou ktory jeden dokocan musel podstupit operaciu, je primitivne, a toto fanusikovia PP robili a robia,(zo zv to robil bryndziak ktory ma tiez iq niekde dole) skokan tiez mal otras mozgu a pre mna to je pan hrac a nebudem si robit z neho srandu alebo znevazovat jeho zranenie, a de....vi nevystlim argumentami ze je d...l, tak mu odpoviem ako de....vi
7.5.2021 - 12:31
0

Ochránca Svätyne

 

podstatna je vzdy sucasnost a spravanie cloveka teraz. ja netusim, kto co povedal pred 300 hodinami, dôlezite je, co hovori teraz. ked reagujes na nejaky konkretny prispevok, tak musis reagovat presne na to, co hovori ten konkretny clovek v tej chvili. ak ti niekto nadava, tak sa neznizuj na jeho uroven. kto utoci na ludi miesto argumentov, tak sa sam seba zhadzuje a vylucuje z diskusie. a co sa tyka tej barbory, ja nie som odbornik na zurnalistiku, takze to nejdem hodnotit. konstruktivna kritika je urcite v pohode, ale nikdy nie nejake vyvysovanie sa a este bez empatie k druhemu, najmä ked sa ten druhy snazi ako najlepsie vie a robi tu pracu s laskou
7.5.2021 - 13:06
0

Kamzík18

 

tebe uz mali dať davno ban, k hokeju nevieš absolutne nič a len utočiš na ľudí.. ak si si nevšimol všetci z PP včera zagratulovali zv ale ty a tebe podobní mentálni vygumovanci tu len trapošite..
7.5.2021 - 12:26
+1

gomcosk

 

neviem komu vcera mazali prispevky a kto urazal len si spomen, ja som si cely cas robil srandu iba z dextera, ty si bol posledny kto gratulovat zvolenu
7.5.2021 - 12:34
0

Kamzík18

 

čo som si všimal mazali len popradské prispevky.. vulgarizmy od zvolenčanov sa ponechali, asi u vas kkt nieco ine znamená a nieje to nadavka neviem..
7.5.2021 - 12:43
+1

gomcosk

 

mazali de---la bryndzu ktory asi ju ma aj v hlave lebo on je rypac cisty a mazali aj moje na dextera
7.5.2021 - 13:06
0

Kamzík18

 

A mazali aj moje reakcie na bryndzu.. On riadne pil krv.. vacsinu z emocii zapricinil ten spomínaný
7.5.2021 - 13:13
0

gomcosk

 

neboj sa aj mne pil krv ze robi hanbu zvolenu, lebo je rozdiel medzi sebou si chlapsky vynadat a druhe je urazat napr aj superovych hracov ci mesto, a on a dexter su za poslednu dobu asi najvycsi vypatlanci tu na HP, podla mna ludia co v zivote nic nedokazali a uspech muzstva chcu pozvzniest na svoj uspech
7.5.2021 - 13:21
0

Ochránca Svätyne

 

inac ten gol v predlzeni 3. zapasu z prvej strely po popradskom tlaku bol az extremne stastny pre ZV, kedze bol z velkeho uhla, z dialky a pri odkrytom vyhlade (Rahm by taky asi nedostal). Hamerlik cele dva zapasy top, ale tento jeden najdôlezitejsi zakrok mu uplne podla mna nevysiel
7.5.2021 - 12:05
+1

BlooD

 

Ja len jedno nechapem...preco pri absencii pulisa nemal C na drese ten v pruhovanom...
7.5.2021 - 12:12
+1

Ivo

 

Keď už tak Zvolen určite nebol ani horší. Myslím ale, že Mikula popísal aj presne to v čom ZV určite lepší bol. Že kritické časti zápasu zvládol ZV lepšie ako PP. Bolo to aj o šťastí ale tomu sme šli naproti.
7.5.2021 - 10:59
0

Chopok

 

Hokejportal = Novy Cas???: Sa spamatajte s nadpismi clankov... vytrhavate z kontextu.

Vela ludi si neprecita cely clanok, a potom tu vypisuje hluposti.
7.5.2021 - 11:02
+3

Hrobar

 

Tiež mi to príde ako Nový čas, najmä tvoje príspevky.
7.5.2021 - 11:07
+15

Big brother

 

Tak vačšinou je to o čom, že sa vyberie nadpis, ktorý čitatelov zaujme a prinuti ich kliknut na článok. V tomto prípade to však určite nebolo vytrhnuté z kontextu, Mikula to povedal tak ako to je v nadpise. Ale žial je pravda, že vačšina diskusii je o tom čo je v nadpise...
7.5.2021 - 11:12
+2

frantapriklep

 

A keď si si prečítal článok, tak si zistil, že to Mikula myslel inak?
7.5.2021 - 11:16
+2

Chopok

 

Suhlasim a tym, co si napisal nizsie, ze chcel vyzdvihnut svoj tim... Mikula nie je velkohuby trener a velakrat som ho pocul rozpravat aj sebakriticky.

Zagratuloval ZV; aj povedal, ze vyhralk 4 razy, tak maju titul.

Povedal aj to, ze dava uctu svojmu timu a klubu...

To do nadpisu nedaju pani redaktory.

Mimochodom - na otazky tej slecny Ziacikovej "ako chuti striebro", tak to ani neviem, co by odpovedal hociktory iny hrac/trener/funkcionar.
7.5.2021 - 11:48
+1

apa

 

To je podľa teba gratulácia keď povie že vyhrali 4x tak majú titul 🤦
7.5.2021 - 11:52
+5

gomcosk

 

ta musela byt na ustnom pohovore v rtvs velmi sikovna, lebo blbsiu redaktorku som nezazil, vsak ona bola na smiech v kazdom zapase s tymi otazkami, a tymto to zaklincovala, to jej rovno mohol dat po papuli a spytaj sa jej ako jej chutila facka
7.5.2021 - 12:05
+2

Chopok

 

Nedavno ju trafil puk, tak neviem, ci to nie je tym: https://www.sport7.sk/152233/foto-je-spat-redaktorka-rtvs-ktoru-trafil-puk-do-tvare-sa-vratila-na-miesto-cinu

Nic zle jej neprajem, ale trosku normalnejsie otazky by to chcelo... lebo mi zacina tato slecna pripominat Roberta Barata z RTVS (uz som ho dlhsie nevidel) a jeho "otazky a konstatovania".
7.5.2021 - 12:33
+1

gomcosk

 

vsak priat sa nema nikomu zle, ale polozit takuto otazku po prehratom finale? a ked aj robila rozhovory ked hral zvolen so slovanom po zapase alebo aj s mikulom ked robila vsak oni sa niekedy smiali ake otazky dava
7.5.2021 - 12:37
+1

Chopok

 

Presne tak... ona na tie vsetky rozhovory akoby vobec nebola pripravena alebo to jednoducho nevie.
Mikula emocne vypaty; Tomas Vasvrda zroneny, place; a ona sa ich spyta "Ako chuti striebro?" Kokos...

Takuto otazku moze dat niekomu v individualnom sporte, kde to je megauspech po tom, co nic necakal... ale nie v zapase, kde je finale, ktore cloveku zozere pol zivota.

Bratia Zagibovci (RTVS) vyzeraju v tomto smere lepsie... tato slecna, ak chce chodit na hokej, tak nech radsej zbali nejakeho hokejistu (sympatiu ma) a bavi sa sportom len ako fanusicka a divacka...
7.5.2021 - 12:51
+4

HA RA Bin Ladin

 

hej.. radšej tam mohli dať vila rozborila pán Mikula, ako veľmi ste plakali po tom ako sa vám rozplynul váš mokrý sen o zlate?
7.5.2021 - 12:55
+3

gomcosk

 

si zabil
7.5.2021 - 13:05
0

Chopok

 

Nech ide Ziacikova pre mna za mna aj do Modreho z neba robit, tam sa to veru hodi... ale hokejovemu reporterstvu nech da pokoj.
7.5.2021 - 13:13
+1

frantapriklep

 

Mikula je dobrý tréner, bolo vidieť, že sa sústredí na každú sekundu zápasu, nenechal sa vyrušiť ani o góloch. V tom piatom zápase ale už nervy tiekli aj jemu a po zápase to dal zo seba nie najšťastnejšie. Boli tam veľké emócie, veľké sklamanie, možno chcel len vyzdvihnúť svoj tím, ale nepovedal to proste šťastne. Ale netreba z toho robiť veľkú vedu.
7.5.2021 - 11:04
+6

yaro.s

 

Netreba...
7.5.2021 - 11:19
+2

MACEK40

 

Klub rozviazal s Ivanom Višnievskim kontrakt po druhom finálovom zápase, dôvodom bolo opätovné zmeškanie naplánovaného tréningu.
7.5.2021 - 11:24
+5

Chopok

 

Ten hrac nebol dobry nakup... niekedy to proste nevyde.

Druhy finalovy zapas bol jeho poslesny.
7.5.2021 - 11:33
0

fanpp

 

verím, že to bol posledný Rus v našom drese
7.5.2021 - 11:53
+6

MACEK40

 

Jedini co u nas nesklamali boli Gulyaev a Ivanov. Tento hral podla mna celkom solidne ale potom spravi taku xujovinu vo finale ked mame viacerych obrancov zranenych.
7.5.2021 - 11:59
+1

fanpp

 

a brankár Ivanov bol tiež dobrý
7.5.2021 - 12:08
+1

MACEK40

 

Hej mam ho tam napisaneho, len si prehliadol.
7.5.2021 - 13:03
+1

mar11

 

Pil jak dúha, škoda reči...
7.5.2021 - 11:57
+2

Big brother

 

Rus asi podobné dovody ako u nás Obukhov, ked chodil na treningy pod vplyvom.
7.5.2021 - 18:00
+1

Chopok

 

Tento rusky obranca v PP este donedavna korculoval v KHL.

Nuz, asi je to s nimi niekedy tazsie - celkovo
7.5.2021 - 18:56
0

Big brother

 

NO ved aj ten Obukhov odohral takmer celu karieru v Kazani...asi to posobenie na Slovensku už berú aj z časti ako odreagovanie a alkohol k tomu patrí samozrejme sú vynimky...ale mne osobne ovela viac sedia severoameričania, ktorí prídu z ECHL s úmyslom posunut sa do špičkovej europskej ligy a urobit kvalitnú karieru v Europe.
7.5.2021 - 19:59
+1

Tanci1828

 

ludia klud, je to jeho nazor, jrho pocit. Vy nemusite suhlasit
7.5.2021 - 11:29
0

kimi2028

 

Veľmi nešťastné vyjadrenie, ale niet sa čo čudovať. Videl sa majstrom Slovenska. Hovorí z neho sklamanie, zlosť a frustrácia, ale povedať, že po sérii 4:1 nevyhral lepší tím tak to je veľmi úsmevné. 4:1 je jednoznačný stav. Rozhodovali detaily, ale vrcholová súťaž je celá o malých detailoch. Zvolen vyhral 4 zápasy z 5 a myslím si, že zaslúžene.
7.5.2021 - 11:35
+1

len_tak

 

Možno je to pravda: Ale v športoch, kde rozhodujú góly, body, sekundy vyhráva ten, kto ich dosiahne viac resp. dosiahne najkratší čas. Podľa umeleckého dojmu sa víťaz neurčuje ale ako ospravedlnenka je to dobré.
7.5.2021 - 11:37
0

kimi2028

 

Osobne keby bolo to len na jeden zápas tak pochopím. Súdny človek pri sérii na 4 víťazstva nemôže si myslieť už, že je to náhoda. Veď vyhrať 4 zápasy z 5, tak kvalita musí byť už. Koľko zápasov bolo treba vyhrať, aby to nebola náhoda? Poprad by vyhral s týmto Zvolenom možno 2-3 zápasy z 10...
7.5.2021 - 11:52
+1

Chopok

 

Pre kazdeho nadavajuceho: otvorit si toto video: https://m.youtube.com/watch?v=v818Ycr3ts0

V case 10:10 Mikula jasne zagratuloval superovy a povedal, ze titul je pre ZV zasluzeny...

Tak co tu blbnete a nadavate?! Mikula ma sebareflexiu... a to, ze pochvali svoj tim, tak to spravy kazdy spravny trener!
7.5.2021 - 12:08
+4

Mato-Mi

 

Povedal, ze je asi zasluzeny
7.5.2021 - 12:10
+10

HKm

 

myslené ironicky
8.5.2021 - 14:34
0

amaskiea BLOG

 

HP - načo ten bulvárny nadpis? Fakt máte pozitívne zistené, že to potrebujete, že vaša cieľová skupina sú väčšinovo povrchní konzumenti prvoplánového blábolu? Dosť pochybujem.
Nevytrhnutý z kontextu ten výrok nepôsobí až tak konfrontačne ako v nadpise. Ja to z toho kontextu chápem tak, že nebol medzi tímami taký výrazný výkonnostný rozdiel, že by sa to dalo hodnotiť tak jednoznačne. Určite Mikula nechcel povedať to, že vyhral horší tím. Ďalej celkom vecne pomenováva dôvody, ktoré podľa jeho názoru boli kľúčové pre konečný výsledok série. A nie je to šťastie, smola, tyčky...
Zároveň ale tak či onak to nie je veľmi šťastná veta, to si mohol ušetriť, vo svojom vlastnom záujme.
7.5.2021 - 12:22
+3

MackoPu

 

Ja si zase myslim, ze PP by cez nas v prvom kole nepresiel. Co teraz ?
7.5.2021 - 12:22
+3

Kamzík18

 

Macko my keby sa stretneme v 1.kole tak nepostupi ani jeden,nemal by kto hrať.. PP a TN su zakerný drevorúbači ďaleko za hranicou povoleného, nezabudaj na to u ostatných platí len že to bolo neštastné a podobné kecy
7.5.2021 - 12:38
+1

darebak35

 

Je to možné
7.5.2021 - 16:48
0

Urpiner16

 

Macko pu tak toto čo si teraz povedal súhlas.PP by sa s vašou hrou nedokázal vysporiadať.Ešte ak prirátam Stana tak dielo by bolo dokonané.PP trpí na agresívnu hru.
7.5.2021 - 19:03
0

strojar

 

Myslím, že tréner Mikula spravil v celom priebehu finále jedinú chybu:
V piatom zápase sa nechal vyviesť (okolnosťami?) zo svojho pokoja. ktorým sa prezentoval v predošlých štyroch zápasoch.
Inak, podľa mňa, odviedol v celom ročníku výbornú robotu.
7.5.2021 - 12:52
+2

braniiislav

 

podľa mna to je od trénera dobrý výrok, z toho pohľadu, že si sype popol na hlavu. mal rovnako dobrý tím a prehral.
Poprad nepodržali v kritickych momentoch brankári, lacny vyrovnavajuci gol v prvom zápase Vošvrdovi a ešte viac lacný gól v predlzeni Hamerlikovi. Stačili tieto dva momenty.
7.5.2021 - 13:04
+2

jozino

 

skor by som to pripisal tomu, ze nam vypadli 4 beci zo zakladu a minimalne 4 utocnici hrali so zdravotnymi problemami. A 8 korculiarov z 20 je celkom dost
8.5.2021 - 22:56
+1

heawenly

 

Tak asi preto skončil lepší klub po základnej časti tretí a nie prvý. Tri je viac ako jeden aháá.
7.5.2021 - 16:24
+1

roro

 

Mikula: Mikula je tréner Popradu a nemožeme aj my Zvolenčania čakať,že teraz bude do neba vychvaľovať HKM.Jeho tvrdenie o lepšom mužstve je trošku nepresné,možno to tak nemyslel,možno to novinár napísal trošku inak.Každopádne vo finále sa stretli mužstvá,ktoré celú sériu produkovali super hokej,žiadna betonárka-za to im vďaka a so šťastným koncom pre nás Zvolenčanov.Vyhovárať sa na rozhodcov,zranenia je také amatérske,myslím že to bolo rozdelené rovnomerne.Ja na rozdiel od Valábika a niektorých prispievaťeľov PP si myslím že zákrok Mashintera na TOP hráča Zvolena bol čisto o napadnutí hráča,žiaden zámer hrať puk.Darmo Mashinter hokej hrať nevie a tak sa predviedol dva zápasy po sebe,ako može byť jedine prospešný pre Poprad. P.Mikula dohodnime sa ,titul vyhral ten čo vyhral viac zápasov v celom Play Off.Podanie rúk Mikulu a Mráza na konci bolo ako by sa stretli Putin s Bidenom.
7.5.2021 - 16:28
+1

Chopok

 

Za to ako sa Mraz k Mikulovi uz viackrat zachoval, tak si Mraz od Mikulu nezasluzil ani hovno do ruky a nie gratulaciu... velkost cloveka je aj v prekonani sa.
7.5.2021 - 16:45
+2

HA RA Bin Ladin

 

Viackrat zachoval? Hovoris ako keby si bol pri nich. Ano, Mikula po majtrovskej sezone odisiel, ale inak o tom vieme prave to hovno ktore spominas.. len tu traposis a kopes vsade dookola...
7.5.2021 - 16:55
+5

starosta

 

Mikula neodišiel kvôli Mrázovi tak pozor na to.
7.5.2021 - 17:06
+2

Chopok

 

Mal moznost ho !podrzat! pred kriklinmi, ktori mu zavodeli uspech... co bolo, bolo; Miki uz na HKM zabudol.
7.5.2021 - 17:25
0

starosta

 

Nemáš pravdu. Čo bolo bolo..
7.5.2021 - 18:43
+3

Chopok

 

+ boli tam aj Smer-acke chapadla... neskor aj verejne podporil Miki sucasnu primatorku; pricom vedenie HKM, tak ti ruka v ruke s Kuseinom (boli).
7.5.2021 - 18:54
0

starosta

 

Tu nejde ani o smer ani o nič politické. Nechcem to takto sem vypisovať. No proste stalo sa niečo prečo pána Mikulu po titule odvolali. Tí čo ako tak vidia do vedenia HKm tak vedia aj o koho a o čo išlo. Týmto túto tému končím. Ja osobne pána Mikulu uznávam a rešpektujem ako osobu, trénera, pedagóga a človeka.
7.5.2021 - 19:44
+3

Chopok

 

Ved jasne - Skrecko st.
7.5.2021 - 20:23
0

apa

 

Čo ty tu spriadaš nevieš vôbec pozadie tohto prípadu.A Mikula má tiež za ušami tak nevykladaj.Montuj sa do Popradu a konšpiruj tam.
7.5.2021 - 19:45
+2

Athotis

 

Mal možnosť ho podržať a na ďalšiu sezónu zháňať komplet nove mužstvo ,lebo pod Mikulom už ani na finále nechcela polka kabíny nastúpiť...
7.5.2021 - 20:31
+2

Chopok

 

Jasne... OsliZLO bol potrebny pre HKM

S nim to islo na -1. miesto

Aj nedavno som cital rozhovor s Juraskom, kde uviedol ako sa nepekne zachovali k Mikimu... a casom aj k nemu.
7.5.2021 - 21:39
0

Athotis

 

Dobre , takže nevieš o tom nič ,takže škoda sa s tebou panáčik baviť
7.5.2021 - 21:49
+5

ajwen77

 

Nechajte ho veď on sem spadol s CHOPKU kks to bude niekto s nejakou psychickou vadou.
8.5.2021 - 13:12
+4

Hrobar

 

Presne tak. Púšťa sem nejaké krčmové reči, pritom sa hrá, že vidí do vnútra klubu.
8.5.2021 - 16:54
0

ErikHKM

 

Čo si ty tak zastávaš Mikulu ? Odišiel a ani nevies prečo
Tam ho máte v Poprade užívajte si ho koľko chcete
Premna zamna ked ho aj na rukách budete každý deň nosiť
Povedal tiez nejaké slova ktoré mu vtedy podpísali ordtiel
8.5.2021 - 20:09
0

Chopok

 

Ty co tu jacis? Tam chod domov na Kopanice jacat, kam patris!
8.5.2021 - 20:15
0

Tehelnepole

 

Kamo, ty si zrelý na tlchubu a BAN ťa asi tiež neminie. Zasran.
8.5.2021 - 20:17
+8

ErikHKM

 

Ty si troska taky jednoduchý ale to už vieme všetci tu
O hokeji nemáš ani páru
9.5.2021 - 15:38
0

Chamois13c

 

Ja si myslim ze Mikula niečo v hokeji dokazal a po tych rokoch čo je na našej hokejovej scene ma chlap pravo povedať svoj nazor aj ked sa vam akokolvek nepači preboha tak sa s tym zmierte
7.5.2021 - 19:55
0

Patomato

 

Vám tu dobre kuruje niektorím: : Ved Mikula nikde nepovedal že vyhral horší tím,osobne si myslím že má aj on svoj podiel viny že PP nevyhral ale zase porovnavať ho s domem?
Celý čas vraví že sa stretli 2 špičkove mužstva tak asi to aj tak myslel že vyhral štastnejší nie lepší ale ani HORŠÍ team.
Osobne si myslím že sme to prehrali kvôli obrane,hrači ako Kramar Hudec Demo či Hodorovič možu byť majstri,jedine ked budu v 4-5 obrane a nie v 2-3
7.5.2021 - 20:24
+2

Chopok

 

2 spickove timy
7.5.2021 - 21:41
+1

celtic-vs

 

Čo toto je za chuja ten Mikula?Sebereflexia mu nic nehovorí?Poprad jednoducho na Zvolen nemal a botka!Pre Poprad tento tréner nemá už čo dať !Otázka ešte znie aký bude Poprad v novej sezóne,lebo Zvolen bude ešte silnejší!To je zas môj názor , trénerko!!!
8.5.2021 - 0:27
+1

Urpiner16

 

Na rok bude silný Slovan,Trenčín,Michalovce ap.To si pamätajte.Aj tohto roku bol so ZV zdatný súper.PP mal tohto roku šancu aká sa mu zas nemusí naskytnúť niekoľko rokov.Možno preto bol Mikula frustrovaný a preto vybuchol lebo dostať sa do finále nie je len tak.Sú tu i iné ambiciózne kluby ktoré bažia po finále.
8.5.2021 - 8:04
+3

Chopok

 

Urpi - jasne, dostat sa do finale je velka vec! Ten, co sa tam dostane, tak to musi mat v klube (manazment, treneri, hraci, vsetok ostatny personal) v poriadku...

Na sporte je stale pekne to, ze nie vzdy vyhraju peniaze, ale aj odhodlanie a vola.

Co bude, to sa ukaze o nejaky cas a najma na zaciatku sezony
8.5.2021 - 12:15
+1

weefoe

 

Pán tréner trochu uletel, veď ani na rozhádzané Košice nestačili, viď vzájomné zápasy.
8.5.2021 - 7:50
+3

Chopok

 

Kazdy ma supera, proti ktoremu mu to ide a aj supera, proti ktoremu mu to nejde.

PP vyhral vsetky zapasy s BA, a to vyrazne; kolko ich s BA zvladli KE v minulej sezone?
8.5.2021 - 12:17
+1

HKm

 

Zlatá korčula za najužitočnejšieho hráča playoff.
Štatistika, Skokan 15 bodov za 9 gólov a 6 asistencií, McPherson 20 bodov za 7 gólov a 13 asistencií.
8.5.2021 - 11:52
+11

Chopok

 

Tam sa neposudzuju len body ale aj ine prvky.
8.5.2021 - 12:15
0

HKm

 

S tým súhlasím.
Ocenenie zväčša získa hráč z porazeného tímu (6x z doterajších 8 ročníkov).
8.5.2021 - 13:03
+5

Chopok

 

Je to mozno aj trochu nahoda, ale o to je to mozno vyvazenejsie - aj porazny si nieco zasluzi

Myslim, ze adeptov bolo viac, a to aj v radoch obrancov, na ktorych sa zabuda... vyhral to vsak hrac, ktory dal do toho viac ako vsetko a je dost pravdepodobne, ze pre iny tim by toho az tolko neobetoval.
8.5.2021 - 14:23
0

strojar

 

Zväčša.
Ale iba na Slovensku.
8.5.2021 - 20:12
+1

BlackCrow

 

Máme tu cudzinecké obmedzenia, nemôže to vyhrať gringo.

Musí to byť náš hrdina o to viac že mu dohovárali aby nehral, že zdravie je prednejšie a on nie, dohrajem to hoci aj na invalidnom vozíku..
8.5.2021 - 12:19
+5

Chopok

 

Proste obetoval tomu vsetko a to sa ceni... bolo na nom vidiet emocie a k tomu pridaval body; niet o com
8.5.2021 - 14:19
0

HA RA Bin Ladin

 

McPhee z toho 9 bodov vo finále!!
8.5.2021 - 15:05
+4

jozino

 

je mi na smiech: kolko expertov a analytikov sa tu vyrojilo, ktori dokazu precitat nadpis a maju z toho zaver. Rada na zvaer, skuste precitat cely vyrok a nie jednu vetu z kontextu.
8.5.2021 - 12:30
+1

Chopok

 

8.5.2021 - 14:18
0

jozino

 

Kedze stale nevznikol nejaky clanok hodnotiaci sezonu PP, supnem moje hodnotnie sem. Som velmi rad za vykon muzstva. Velka skoda, ze sme nemohli byt nazivo na zimaku. Pred kazdym zapasom sme mohli verit vo vyhru, do vacsiny zapasov sme nastupovali ako favorit. Velka skoda, ze sa nam pred finale rozsypala obrana. Chybajuci Seigo, Drgon, Ulrych ci Vischnevski by chybal kazdemu. Napriek tomu sme odohrali viac nez so ctou, vsetky nase prehry boli tesne, naopak vyhra bola jednoznacnejsia (hoci piebeh dramaticky). Este raz dakujem kazdemu kamzikovi a budem rad ak vacsina kadra ostane pokope. Velmi by ma potesilo zotrvanie Seiga - perfektne korculujuci obranca podporujuci utok, Mashontera - tvrdak, ktory vie aj bodovat a bojovat a Livingstona - pocas prvej polky sezony by som vykopol aj dverami ale pre PO neskutocne zlepsenie - suboje pred brankou, pri mantineloch + velmi dolezite body. (menovat by som mohol velmi dlho - Zagi (najma vodcovstvo a obeta pre muzstvo), Tavi(vyborne korculovanie a napadanie hokejkou), Mesar atd. No uplne najviac dufam v zotrvanie Pinciho - toto je Pan Kapitan. A samozrejme Pan Trener Mikula.
8.5.2021 - 17:55
+2

Chopok

 

8.5.2021 - 20:18
0

Chopok

 

8.5.2021 - 21:19
0

Selvo

 

Osobne si myslím že prehrať finálovú sériu 1:4 a povedať že nevyhral lepší tím , je prejav veľkej frustrácie z nenaplnenej túžby po pomste Zvolenu za nepredlženie zmluvy po získaní titulu v 2013.

Nemal to povedať . Mal som jeden čas dojem že je to profík .Klesol nielen v mojich očiach.
8.5.2021 - 22:39
+6

jozino

 

Necitaj iba nadpisy a dozvies sa vela zaujimaveho
8.5.2021 - 22:53
+2

rasťoZv

 

Klesol, neklesol, Mikula je kvalitný tréner bez pochýb. Týmto vyhlásením však priznal, že Oremus je lepší tréner. Keďže nevyhralo lepšie mužstvo logicky on zlyhal ako tréner.
9.5.2021 - 16:16
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov