Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slafkovský by mal byť podľa TSN draftovou jednotkou

zdroj: hokejportal.net/Adrián Danaj
29.6.2022 14:59 TASR

Slovenský útočník Juraj Slafkovský by sa mohol stať draftovou jednotkou NHL 2022. Tvrdí to hokejový expert a publicista kanadskej televízie TSN Bob McKenzie, ktorý zverejnil svoj preddraftový rebríček.


McKenzie v predikcii draftovej jednotky triafa presne už niekoľko rokov. V tohtosezónnom rebríčku sa oprel o názory desiatich skautov, ktorí pôsobia v kluboch NHL. Výsledok je však veľmi tesný. Piati z nich mali ako jednotku Slafkovského, štyria uprednostnili Kanaďana Shanea Wrighta. Talentovaný krídelník tak má šancu stať sa najvyššie draftovaným slovenským hokejistom v histórii. Rekord drží Marián Gáborík, po ktorom siahla v roku 2000 Minnesota z tretieho miesta.
 Nič však nie je isté. „Ak by ste sa pýtali ďalších desiatich skautov, mohlo by sa to skončiť 5:4 v prospech Wrighta. V ich očiach je to naozaj tesné,“ povedal McKenzie. Jeden zo skautov vyhlásil, že tohtoročný draft je „zvláštny“: „Ani jeden z nich nie je istý do prvého útoku. Nehovorím, že v ňom nemôžu byť, sú talentovaní, ale na rozdiel od minulých rokov, tento draft nemá žiadne veľké hviezdy. U oboch mám veľa veci rád, ale mám aj výhrady.“
Deviati z desiatich skautov umiestnili Slafkovského na 1. alebo 2. mieste. Jeden ho mal na čísle 4. Wrighta označilo na 1. alebo 2. mieste osem z desiatich skautov, no dvaja ho mali na 3. priečke. „Čo podľa mňa oddeľuje Slafkovského od Wrighta, je to, že je väčší, hrá tvrdšie, konzistentnejše a na veľkých reprezentačných podujatiach tento rok vynikol. Podľa mňa má najväčšiu šancu stať sa útočníkom prvej línie NHL,“ povedal ďalší zo skautov. Naopak, od Wrighta čakali skauti viac. Prevažne ide o jeho súťaživosť a strieľanie gólov. Stále ho však považujú za vyspelejšieho, komplexnejšieho hráča a lepšieho korčuliara.
Z prvého miesta bude 7. júla v Bell Centre vyberať domáci klub Montreal Canadiens, ktorý vyhral draftovú lotériu. Po ňom prídu na rad New Jersey Devils a Arizona Coyotes. „Teším sa hlavne na to, keď už bude po tom. Konečne budem vedieť, čo ma čaká a na čo sa môžem pripravovať. V tejto chvíli ešte trénujem doma a 5. júla vycestujem do dejiska draftu. A potom už ostáva iba čakať,“ povedal pre hockeyslovakia.sk Slafkovský, pre ktorého bude výber klubom NHL krásnou bodkou za fantastickou sezónou: „Určite som nečakal, že to dopadne až tak dobre. Vždy som však trénoval na to, aby som sa raz dostal do takejto pozície. Stále to môže byť aj lepšie pokračujem teda v tvrdej práci.“
Talentovaného útočníka vystrelili nahor predovšetkým výkony v reprezentačnom drese. On sám si to uvedomuje veľmi dobre a aj preto by neodmietol pozvánky na dva juniorské šampionáty, ktoré čakajú národný tím v lete a na prelome rokov. „Ja by som rád, ale všetko bude závisieť od klubu NHL. Verím tomu, že po drafte podpíšem nejaký kontrakt a oni budú mojimi pánmi. Aj preto by som chcel, aby už bolo po drafte. Potom budem poznať odpovede na viaceré otázky,“ tvrdí útočník TPS Turku, ktorý strávil uplynulé tri roky vo Fínsku.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: NHL


fakir

 

Už nech je konečne po drafte,lebo každý boží deň 4 články aký bude,už mi to lezie na nervy,nech je aj desiaty,všetko je na ňom a nebojím sa o neho,len už nech je klud
29.6.2022 - 15:09
+77

FeroMotyka

 

Ja už som aj pomaly zabudol, že sa blíži draft. Neviem kde tie články vidíš. Ale hej bolo ich dosť za poslednú dobu, ale tak radšej užívaj aby ti to za pár rokov nechýbalo keď budeme dúfať, či aspoň v 6.- 7. kole niekoho zoberú.

Veď ľudia, možno budeme mať 2 hráčov v TOP 5 a z toho jeden bojuje o 1. pick. Po x rokoch mám vôbec záujem si ten draft aj pustiť a nie len pozerať jedným očkom posledné kola či sa tam niekto z našich objaví.
29.6.2022 - 20:58
+13

mannheim

 

Až tak ti to lezie na nervy, že si to stále čítaš a spravíš si čas to komentovať. Neboj, tento rok sa nebude určite zase dlho opakovať a ty a tebe podobní budú mať draftový kľud.
29.6.2022 - 21:25
+18

Dracik_18

 

už nech toto šialenstvo skončí , neprospieva to nikomu
29.6.2022 - 15:21
+34

Athotis

 

neboj ak ho draftuje Montreal , toto je len slabý odvar toho čo ho tam čaká
29.6.2022 - 16:45
+11

sspp

 

Preto dufam ze ho nedraftuje Montreal
29.6.2022 - 17:05
+4

PeterLucky

 

Ludia, budte radi ze vobec o nejakeho slovenskeho hokejistu je takyto zaujem v prostredi NHL. Toto tu nebolo od cias Gaborika a mozno ani dlho nebude.
29.6.2022 - 18:21
+36

sspp

 

V montreale zakape to nieje prenho
29.6.2022 - 18:49
0

PeterLucky

 

Bol si vobec niekedy v Montreale?
29.6.2022 - 18:52
+17

sspp

 

Nie a?
29.6.2022 - 20:06
0

PeterLucky

 

Tak netrep sprostosti prosim.
4.7.2022 - 6:15
0

Deividson.

 

Presne Kubo, konecne niekto kto tomu rozumie.
29.6.2022 - 19:17
+2

DruKEr182

 

Podľa mňa by Dvorský už o rok mohol tiež byť pekne vysoko
29.6.2022 - 23:12
+2

Airbag0910

 

Myslím si ze Čiernik s Molnárom majú tiež potenciál byt v 1. kole
30.6.2022 - 8:24
0

Ejo

 

Molnár bude rád, ak bude draftovaný, to isté Sisík.
30.6.2022 - 11:34
+1

Airbag0910

 

Molnár ma potenciál na to 1.kolo, dôležité však bude ako sa chopí svojej šanci v Nitre
30.6.2022 - 12:13
0

len_tak

 

Kým nebude Juraj: vyskakovať každému pri otvorení chladničky, tak je to OK.
29.6.2022 - 15:51
+2

warn1ng

 

Uz len chvilu a bude po tomto sialenstve. A moze zacat druhe ale nie. Uz je toho akosi vela. Hadam sme vsetci radi ze tohtorocny draft bude pre nas priam rozpravkovy. Len sa toho netreba presytit. Nech chalanov draftuje hocikto, okrem Arizony, dolezite bude aku rolu od nich budu chciet a ako sa oni presadia. Miesto na drafte je len cislo, sice pekne, ale stale len cislo.
29.6.2022 - 15:59
+12

topska

 

pozor na tu Arizonu
29.6.2022 - 16:12
+2

BieloModra

 

Ved prave
29.6.2022 - 19:32
0

topska

 

Tlak sa mi zvysuje a nevyzera to dobre...Porazi ma najblizsie roky v noci
29.6.2022 - 21:14
0

dominator97

 

niekoho z nasich si vyberie asi isto
29.6.2022 - 23:18
0

HokejBJ

 

To si mu nemal hovoriť teraz nebude týždeň spať
29.6.2022 - 23:33
0

topska

 

mne to nikto hovorit nemusi...nie ze nebudem tyzden spat, to budem praveze. Roky potom nebudem spavat levo budem ponocovat. Jednoducho si ma nepochopil
30.6.2022 - 8:36
+3

warn1ng

 

nieeeeeee
30.6.2022 - 7:01
0

BieloModra

 

aj ja si to myslim, najsilnejsi zaujem o nasich je prave z Arizony
30.6.2022 - 7:37
+1

topska

 

Ved preto pisem ze pozor lebo je obrovsky zaujem
30.6.2022 - 8:37
0

Sunkafit

 

Ked nemame nikoho zle je...ked mozme mat jednotku zle je
29.6.2022 - 16:29
+65

AndrejTN

 

+ presne som to chcel napísať
29.6.2022 - 16:33
+3

Sunkafit

 

bodaj by taketo halo bolo každý rok a nie tak raz za 20
29.6.2022 - 17:06
+26

Qazz

 

Mne by stačilo kľudne každý druhý
30.6.2022 - 11:37
+1

Dracik_18

 

to skôr narážka na mediálny "hon" ...aby to chlapcom neublížilo
29.6.2022 - 16:39
+4

FeroMotyka

 

Veď keď chcú hrať v NHL tak jasné, že budú musieť počítať aj s tlakom. Radšej nech si zvykajú. Bohužiaľ ak chceš byť TOP musíš sa vysporiadať aj s týmto.
29.6.2022 - 21:03
+6

Jono

 

Lenze mi ked nieco mozme niekde mat,tak o tom dokazeme tolko kvakat,ze to tym ludom priam znechutime..a ked k tomu pride,tak sme radi,ze toskoncilo na miesto toho aby sme sa z toho tesili..
29.6.2022 - 18:19
+3

topska

 

Ale o tom teraz nekvakame my ale TSN
29.6.2022 - 18:22
+7

Jono

 

Hej kriste..a ja citam TSN... 🤦🏻
29.6.2022 - 20:46
0

topska

 

No vlastne ano lebo je to prebrata sprava
29.6.2022 - 21:13
+2

Jono

 

No vtipny...len ti to trosku nevyslo 😉
29.6.2022 - 22:29
0

topska

 

Islo mi o to ze tu ludia nadavaju na to ze sa do slovenskych medii dostanu napriklad preddraftove rebricky ktore urobil niekto zo zahranicia (napriklad TSN) a potom sa siria do celeho hokejoveho sveta. Lebo tam mame chalanov. Tak ved nech to necitaju...Ja tiez neotvaram vsetky clanky, nemal som uz chut citat dookola o Vlhovej ci Saganovi. Ale nijako ma to nelimitovalo.
29.6.2022 - 22:36
+8

amaskiea

 

klid:
vo vzťahu priamo k Slafkovského kariére ide vcelku o hovno
29.6.2022 - 16:29
+3

maček

 

chystal som sa napísať niečo v tomto duchu, ale načo...lepšie by som to nepovedal. Draft je ako nástup borcov UFC pred zápasom, veľká šou, kostými, hudba, ale až v klietke sa ukáže, kto za to stojí.
29.6.2022 - 17:28
+11

Sunkafit

 

ano aj nie...je velký rozdiel v trpezlivosti a narabaní z hracom ktorý je draftová 1-2 prípadne do 10 a tými dalšími....ano či sa presadí je na nom....ale ako si ho tam budú piplučkať a vodiť za ručičku na nom nieje
29.6.2022 - 18:08
+2

amaskiea

 

piplučkať a vodiť za ručičku - začínam sa o Slafkovského báť
29.6.2022 - 18:16
+2

Sunkafit

 

prelož si to ako chceš tieto chytania za slovíčka ma nebavia....nie nieje jedno či bude 1 alebo 10 alebo 58 ako sa tu niekto snaží naznačiť
29.6.2022 - 19:22
+8

amaskiea

 

tak sa nehraj na slovíčka, keď ťa to nebaví: je to jedno
29.6.2022 - 19:27
+2

Colion

 

ja som zvedavy, co habs spravia s tymi 14timi vybermi, chcelo by to nejaky trade
29.6.2022 - 16:36
+1

Tokino

 

Radsej byt aj treti a potom sa presadit ako umelo vytvarat tento tlak...ved to je chore
29.6.2022 - 16:48
0

topska

 

Ak su clanky v mediach pozadovane za negativny tlak ktory nasim top prospectom skodi tak to je potom ich chyba ci osob ktore formuju ich karieru. Preto aj je Fehy tam kde je, lebo ho to nezaujima. Ak ich to ma nicit uz teraz (a to sa nebavime o ziadnej kritike, bulvari ci vymyslom) tak co bude v zamori kde chodi stovka novinarov na trening a ak nebudes v par nehokejovych mestach tak stratis absolutne sukromie...
29.6.2022 - 16:57
+14

Ol!ver

 

Presne tak. Zámorské top talenty sú zvyknuté na podobný mediálny záujem (prečo by sme to nazývali slovom "tlak"?) aj skôr ako Slafko.
29.6.2022 - 19:36
+10

bigi

 

je to medialna masaz ktora uz citatelov nebavi. vsak kolko tu uz bolo clankov bude slafko prvy druhy a obdobne? vsetky su na jedno kopyto
30.6.2022 - 6:20
+1

belo

 

bavi ma to. hovor za seba.
30.6.2022 - 8:16
+1

topska

 

sak to necitaj, nekomentuj
30.6.2022 - 8:34
+1

bigi

 

Vsak to že z favno ani necitam len obcas diskusiu 😉
30.6.2022 - 14:43
0

Hokejista2

 

Ludia uživajme si to a nefrflite kedy budeme mať zas hrača ktorý môže byť draftova jednotka možno už nikdy naozaj nechapem tieto komentare typu dajte pokoj ludia veď toto je historický moment pre slovenský hokej draftovaných može byť až do 10 hračom slovenska+ možno draftova jednotka,Nemec v top 5,mešar 1 kolo kedy tu znova bude niečo podobné? A to sú tu ešte hrači ako sýkora,petrovský,jedlička,
Žlnka,Nátny,Latkoczy ktorý budú pravdepodobne draftovaný posledné roky mame 1-2 draftovaných hračov tento rok budú minimalne 2 v prvom kole naozaj nechapem tieto komentare mne to robí radosť keď otvorim članok a tam slafkovský draft.1 vám nie? Naozaj treba si to užit lebo niečo podobne už nemusí prisť
29.6.2022 - 16:48
+33

BieloModra

 

Tusim prvy krat s tebou suhlasim...napisal si to pekne
29.6.2022 - 19:31
+7

Hokejista2

 

Som rad že niekedy spolu aj suhlasime😀
29.6.2022 - 22:32
+1

Yoda_21

 

Boze, Slovac...
29.6.2022 - 17:19
+7

Zascho

 

Keby si rozumel anglicky-francuzsky tak by si napisal "Boze, Kanaďanač..."
29.6.2022 - 20:42
+1

HokejBJ

 

Ban
29.6.2022 - 21:13
+2

topska

 

za co prosim ta?
29.6.2022 - 21:31
+7

HokejBJ

 

Za urážku s tým Slováč. Ale to je asi veľmi ale zmazal by som to
29.6.2022 - 21:57
+1

topska

 

Stale nechapem ale to je vlastne asi jedno. Podla mna velmi velmi trefny prispevok (ak si mu teda pochopil co sa mi nezda lebo vlastne on uplne vystihol to za co ty bojujes a co ti vadi na Slovaci).
29.6.2022 - 22:39
+12

HokejBJ

 

Slováč je urážliva prezývka nechápem čo riešiš lebo tu nie je čo
29.6.2022 - 23:34
0

sloniik

 

tak to uz sme sa kam dostali, ked Slovac je urazka?
30.6.2022 - 7:22
+12

Corgi77

 

Vždy lepšie Slovač ako keď nám Česi hovoria čoboláci.
Keď som tam študoval má vytáčalo keď ma zdravili nazdar čobol.
30.6.2022 - 7:55
+1

HokejBJ

 

Tak si mu mal povedať nazdar pepik
30.6.2022 - 8:38
+2

Ol!ver

 

Tak to ti teda ukázali riadny dešpekt, mal si ich vybaviť . To si si nechal?
30.6.2022 - 8:48
+1

Corgi77

 

Ja som ich odzdravil nazdar pepan. To bolo v rámci doťahovania ale mne to vtipné nikdy neprišlo.
ale v konečnom dosledku sme dobre vychádzali.
30.6.2022 - 9:51
0

Ol!ver

 

Mal si ich poslať na knedlík
30.6.2022 - 17:14
0

vanes je dukla

 

Ferko Urbánek.
Slovenský spisovateľ, dramatik.
Napísal napríklad hru Kamenný chodníček.
Táto hra, bola aj televízne spracovaná,v hlavných úlohách, hrali herecké legendy.Ján Zachar, Eva Kristínová, Jozef Króner,
Štefan Kvietik, Božidara Turzonovová a najmladšia Zuzana Tlučková.
Ferko Urbánek, napísal aj báseň
Hor sa Slovač!
___________
Hor sa Slovač, hájiť pravdu svätú,
odklínať a kriesiť púšť zakliatu!
Vy mužovia silou, ženy spevom,
Nech sa zhubci pravdy puknú hnevom!
_______________
Hoj, tá naša pravda zbiť sa nedá!
Kto proti nej hreší, tomu beda,
Čo ju na čas besov vztek ohluší,
novou silou k životu sa vzruší.
_______________
Nuž nezúfaj nikdy národ mladý,
keď svet proti tebe kuje zrady.
Ži len pravde a netrať nádeje,
Po búrke sa jasné slnko smeje.
_______________
Niet techy, kde slza nevypadne,
bez odporcov, duch opadne,vädne,
preto bor sa smele bojom žitia,
kým ti silu čsay neuchitia.
_________________
Za tú pravdu, pravdu nášho rodu
pracuj, bojuj Slovač! Chráň sa svodu!
Letom bystrý orla v hustých chmúrach
bor sa za pravdu aj v krutých búrach.
_____________
Pravde našej ži a za ňu zmieraj,
že si Slovák nikdy nezapieraj!
Spev žien v čele svätobojnej čaty-
napred Slovač v chrám slobody svätý. 9



30.6.2022 - 17:59
+1

maček

 

vynikajúci príspevok!!!
1.7.2022 - 3:01
0

HokejBJ

 

Ja riešim slovo Slováč keby napisal Slováci tak to neriešim, chapes?
29.6.2022 - 23:35
0

topska

 

Nie, stale to nevidim na ban ani na zmazanie. To je ale moj nazor. Mne sa ten koment pacil. Pouzil to spravne. Podla mna velmi inteligenty satiricky prispevok. Ak by napisal Slovaci tak by to nevystihol. Podobne ako Roman Oleksak ak by v divadelnej hre napisal "Slovaci, narod krkavci" namiesto Slovac
29.6.2022 - 23:55
+7

HokejBJ

 

30.6.2022 - 0:01
0

topska

 

Inak slovac je tak urazlive?
30.6.2022 - 2:35
+5

DraciaTlama

 

Tak schválne som si na slovo slovač posvietila.

A vieš že...je aj nie je?

v kontexte ako ho použil on to urážlivé je.

Ale je aj jeden český básnik ktorý písal o Slovači a je to v kontexte "krásny".
Problém je že.je skôr zaužívaný pocit urážky.

Nieco ako "Pepani" hoci sú to Česi a Pepa je meno. Ale Pepani je v zmysle negatívnom.

Ale na ban to nie je. On to určite myslel skôr ako povzdych, že nám nič nie je dobré a.dost. proste frflat za.kazdu cenu.

Viac tu:
http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=85
30.6.2022 - 7:14
0

topska

 

Pred sto rokmi by cech za to dostal po papuli, dnes to berieme skor ako basnicku vec resp sa to vyuziva presne na to na co to tu pouzil. Ale ja som dal len svoj nazor, mne sa take veci a diskusne prispevky s nadhladom vzdy pacili. Doba sa meni a novi prispievatelia to beru inak. A ja to aj ked nerad ale respektujem. Ale ked uz kvoli Slovac tu ti niekto da koment ze ban tak to uz je sila aj na mna
30.6.2022 - 8:34
+3

DraciaTlama

 

Každý vníma slová cez svoju prizmu osobnosti.
30.6.2022 - 8:38
+1

matt-opd

 

Tak po papuli vravite, Topska?: https://zlatyfond.sme.sk/dielo/1255/Urbanek_Recitacie-/8
30.6.2022 - 14:07
0

topska

 

Mozem sa mylit ale aj ku mne sa dostali informacie podobne ako tu dala Karin v tom odkaze. Ale presne tak, "Slovač" nebolo vzdy brane ako nieco zle, urcite to nepovazujem ani teraz za hanlive. Boli obdobia ked to co viem malo presne opacny vyznam, skor burcujuci. No niekedy na prelome 19 a 20 storocia resp. pred 2 SV sa to pouzivalo skor negativne. Ale netvrdim ze na celom uzemi terajsieho Slovenska.
30.6.2022 - 14:32
+2

Yoda_21

 

Budem reagovat pod tento prispevok, pretoze Topska to vo vsetkych komentoch vystihol spravne. 'Slovac' som napisal schvalne, presne to toho satiristickeho vysmevneho levelu, aky si moze dovolit Slovak napisat na vlastnu adresu, ked uz to musim takto vysvetlit. Je dost rozdiel, ked to napise niekto iny, podobne neurazlive by to bolo, keby Cech na svojich poukazal, ze su pepici. Ked sa nevie niekto povzniest nad nedostatky vlastneho naroda, tak sa nikdy nikam nepohneme.

Nerozumiem, preco ma niekto potrebu radsej 3-krat si premysliet predtym, co napise. Teraz narazam na tych, ktori si myslia, ze na nich Slafkovsky na nich vyskakuje aj z chladnicky. Pridu zase horsie roky, mozno uz nebudeme mat hraca eligible na draftovu jednotku najblizsiu dekadu. Nepamatam sa, ze by bol povyk v 2016, ked mali Fini 2 hracov v prvej trojke draftu. Neviem si predstavit, ze by Kanadania frflali na clanky s analyzami pre draft. Na vrch vsetkeho, ak si poniektori jedinci vybrali frflat na clanok ohladom analyzy Boba McKenzieho, tak to uz len fakt svedci o tom, ze chcu byt len zaujimavi, aby mali co povedat.

Prajem vsetkym pekny zvysok dna.
30.6.2022 - 10:38
+3

Yoda_21

 

Nerozumiem, preco *nema niekto potrebu...
30.6.2022 - 10:39
0

HokejBJ

 

Netvrdím nikde, že sa neviem povzniesť nad našimi nedostatkami, alebo si pred nimi zatváram oči, len pojem Slováč mi príde urážliva. Ale konkrétne tvoj názor budem rešpektovať a s tým banom som to prehnal
30.6.2022 - 13:06
0

Mato-Mi

 

Ferko Urbánek
Hor sa Slovač!

Hor sa Slovač, hájiť pravdu svätú,
odklínať a kriesiť púšť zakliatu!
Vy mužovia silou, ženy spevom,
nech sa zhubci pravdy puknú hnevom!

Hoj, tá naša pravda zbiť sa nedá!
Kto proti nej hreší, tomu beda,
Čo ju na čas besov vztek ohluší,
novou silou k životu sa vzruší.

Nuž nezúfaj nikdy národ mladý,
keď svet proti tebe kuje zrady.
Ži len pravde a netrať nádeje,
po búrke sa jasné slnko smeje.

Niet techy, kde slza nevypadne,
bez odporov duch ochabne, vädne,
preto bor sa smele bojom žitia,
kým ti silu časy neuchytia.

Za tú pravdu, pravdu nášho rodu
pracuj, bojuj Slovač! Chráň sa svodu!
Letom bystrým orla v hustých chmúrach.

Pravde našej ži a za ňu zmieraj,
že si Slovák nikdy nezapieraj!
Spev žien v čele svätobojnej čaty —
napred Slovač v chrám slobody svätý!

Mas pocit, ze v tejto krasnej basni niekto uraza Slovakov?
30.6.2022 - 10:42
+7

HokejBJ

 

Ja viem odkiaľ to je, tiež som chodil do školy. Ale v kontakte v akom sa to slovo dnes používa je to urážlivé
30.6.2022 - 13:08
0

Mato-Mi

 

Mozno z tvojho pohladu. Z mojho pohladu je slovo Slovac absolutne nehanlive a neurazlive.
30.6.2022 - 13:12
+3

HokejBJ

 

Tak asi by som to uzavrel
30.6.2022 - 13:55
0

topska

 

A mozes to ozrejmit kde sa to urazlivo dnes pouziva resp. kde je definovane ako urazlive? Teraz sa normalne pytam lebo ma to zaujima a venujem sa podobnym zalezitostiam.
30.6.2022 - 13:15
+1

HokejBJ

 

Preboha prečo vkuse na mňa reaguješ. Ja sa hádať tu s tebou nebudem. A viem je to diskusia ale toto s tým nemá nič
30.6.2022 - 13:57
+1

topska

 

dobre
30.6.2022 - 14:04
0

vanes je dukla

 

Nato, prepáč, ja keď som toto prečítal po hokej BJ, tak ma hneď napadla táto báseň, je to vyššie nad tebou.
Tak sme dvaja, dík za teba.
30.6.2022 - 18:10
0

vanes je dukla

 

Maťo-Mi samozrejme.
30.6.2022 - 18:13
0

DraciaTlama

 

Kvalitných príspevkov nie je nikdy dosť aj opakujúcich sa
30.6.2022 - 18:24
0

vanes je dukla

 

Dracia Tlama:Tak teba som si tu zaškatuľkoval, ako nežne zúrivú oslíkovú dračicu zo Shreka.
Pre mňa fantastická postavička, ktorá nikoho nevystraší.
Jedna upravená dáma s vysokým intelektom,pôsobiaca veľmi neškodne.
Keď sa však naštve, tak spraví poriadok, ak treba.
No nevidel som krajšieho draka, ako bol v Shrekovi.
Za humny je drak, tak ten ma desil.
No a ten v princovi Bajaja, tak ten bol otrasný. 😀

30.6.2022 - 18:46
0

DraciaTlama

 

Za tento nickname vdacim Macekovi

A pekne si to napisal
30.6.2022 - 18:55
0

vanes je dukla

 

Nádhera.
Minnie, má svoje čaro.
Toto, je akčnejšie, ale pohladí to, no vzápätí upozorní na Dračiu Tlamu.
Maceka, Amasa, žiarivú Dračiu Tlamu rád čítam.
30.6.2022 - 19:18
0

DraciaTlama

 

Dajte to do žltého odevu prosím.
30.6.2022 - 19:19
0

vanes je dukla

 

Akože belasá? Tehelné pole? Ja som teda kúsok pátral, najmä v článkoch pod Slovanom +som k tomu pridal vlastný úsudok a asi je to tak.
Som rád,že má dokáže osloviť pod akýmkoľvek nickom.
Ja som toto fakt nevedel, teda ak je to pravda, ale asi je.

30.6.2022 - 20:13
0

DraciaTlama

 

Je.
30.6.2022 - 20:21
0

vanes je dukla

 

Tak, ale teda ja som toto vôbec netušil.
Vôbec neviem, kedy zmizlo Tehelné pole, ale nejako my nechýbalo.
Veď tu bola Dračia Tlama, tá sa dobre čítala.
No tak pod akýmkoľvek nickom čitateľná a veľmi veľmi sympatická.
30.6.2022 - 20:34
0

maček

 

vynikajúci príspevok!!!
1.7.2022 - 3:08
0

napalmdeath

 

aa tých ćlánkov je. pred týždňom som čítal kanadský ćlánok kde "expert" tipoval, źe o ňom stiahne filadelfia (neviem ći nie dokonca colombus). a prihliadajúc na to, že tento rok má volbu prvého výberu montreal, tak to na jednotku nevidím, naopak do filadelfie viac pasuje (ani jeden klub ma ako fanúšika nezaujíma, skôr naopak). je to jedno, mňa viac tesí tohtoročná quantita sk mladíkov na drafte, či už budú z toho, či onoho miesta.... jedno je isté nebude tam vysedávať do tretieho kola! a to či sa v plnej, očakávanej, miere v lige uplatní.
29.6.2022 - 18:26
+2

crosbynko

 

Ja si myslim ze bude dvojka. Skoda len ze to je 7.7 v noci. Rad by som si to pozrel ked uz sa rysuju dvaja slovaci v top5. Prijemna zmena od sledovania 2 az 7 kola na nhl.com a cakania konecne na tych 1-2 slovakov.
29.6.2022 - 18:49
+4

DavePP

 

Ajtak do pár rokov ho uvidíme v Toronte 😀 Verím tomu že keď ostane voľným hráčom tak tam podpíše 😀
29.6.2022 - 19:12
0

DavePP

 

Ak bude samozrejme záujem z Toronta 😁
29.6.2022 - 19:13
0

Kelthuzad123456

 

Dajte mu uz chvilu pokoj vy novinarske krysy hladajuce senzacie za kazdu cenu...ved je to jedno kolky bude
29.6.2022 - 19:35
0

FeroMotyka

 

Ak chce pokoj tak nech ukončí kariéru a skúsi to v McDonalde.
29.6.2022 - 21:05
+4

Voevoda

 

Ale uz by ozaj stacilo tych clankov. OK berime, ze na HP toho zas tolko nebolo, ale ostatne sportove weby sa uz ani nedaju otvorit posledne tyzdne
29.6.2022 - 19:35
0

Poetisa

 

Podľa mňa Slafkovsky 1-2 miesto a Nemec 4 miesto. Neviem prečo sa sťažujete je dobré že sa spomína náš hokej po tých rokoch biedy je krásne sledovať ako Kanadania alebo američania rozoberajú či je Lepší Slafkovsky ale ich domáci Wright možno ešte Cooley je skvelé že náš hokej je tento rok v tejto top svetovej hokejovej spoločnosti a dokonca s dvojnásobným zastúpením v top 5 a plus Mesar, aj oni vravia že náš hokej sa dvíha hore tak si to užívajte že máme teraz takéto talenty.
29.6.2022 - 19:41
+4

Poetisa

 

Toto sú prebrate správy z Tsn a vy píšete takéto hlúposti však sa choďte pozrieť ako to riešia v zámorí na to si musia hráči zvyknúť pretože inak nemôžu hrať NHL, kto to tam videl vie o čom hovorím tam je to mediálne šialenstvo stále a vy tu píšete nezmysli že niečo mu uškodí.
29.6.2022 - 19:47
+17

worth

 

Moze Montreal ten prvý výber ešte s niekým vymeniť?
29.6.2022 - 20:41
0

DraciaTlama

 

https://sportnet.sme.sk/spravy/hokej-vymeny-draft-nhl-2022/

Výmeny na drafte NHL. Fenomén, ktorý sa môže týkať aj Slafkovského
29.6.2022 - 20:59
0

Hokejista2

 

Táto varianta je každopádne vysoko nepravdepodobna
29.6.2022 - 22:33
+1

maček

 

So mnou. Ponúkol som dva angličáky a priesvitné céčka. Že sa ozvú....
29.6.2022 - 22:56
+2

gta98

 

Nech sa o drafte pise aj kazdu hodinu, je to pre nas historicky draft, lebo bude z pohladu umiestnenia nasich najlepsi a tie nazory co tu citam... keby si tak ludia vedeli viac vychutnat pritomnost, to co sa prave deje. Ak vas to otravuje, necitajte to.
29.6.2022 - 21:25
+20

Poetisa

 

Úplne súhlasím 🙂
30.6.2022 - 1:44
+1

Voevoda

 

nie ze by som si to neuzival, len 100 clankov denne o tom ci bude 1 ci 2 uz zacinaju byt trochu otravne
30.6.2022 - 15:11
0

maček

 

V poriadku. Ale keby tie články o drafte mali nadpisy ako: "Zdražovanie plynu v závislosti od konjunkcie Jupitera! V najbližších dňoch nebude hovädzie zadné! alebo Keď kôň spí, kde ležia kozy?" a ty otvoríš príslušný článok a tam draft, tak tvoje námietky beriem ako opodstatnené. Ale zvyčajne už v nadpise sa vyskytuje slovo"draft" a je teda už vopred jasné o čom ten článok bude a je nanajvýš jednoduché taký článok nečítať
1.7.2022 - 3:19
+4

gta98

 

Este by som doplnil, ze ja by som bol radsej, keby Slafko nejde do Montrealu a nech ho berie NJD. Ale..

Mne lezie na nervy Wright, aj na Kanadana je hrozne sebavedomy, az arogantny. Sudim podla medii a rozhovorov s nim, ktore som cital. Osobne ho samozrejme nepoznam no tie jeho vyjadrenia ako je on najlepsi a ostatni su mu ukradnuti, on ma byt jednotka a basta... doprial by som tomu ropusiakovi to druhe miesto ani Mcdavid sa takto nevyjadroval, ani Matthews, ani Hughes ani nikto zatial. Tak len nech na seba robi tlak, idealne v Montreale, a dopadne ako Nolan Patrick (aj ked samozrejme, Nolan mal aj ine problemy ako vykonnostne)
29.6.2022 - 21:33
+3

HokejBJ

 

Nolan Patrick doplatil čisto na zranenia podľa mna
29.6.2022 - 21:58
+1

topska

 

Prve dve sezony bol zdravy a spravil v nich 30 bodov. To je na draftovu dvojku velmi velmi malo. Mozeme ale spekulovat ci uz nemal tie migreny vtedy.
29.6.2022 - 22:46
+3

kokino

 

nevie niekto, či bude draft vysielať aj nejaká SK/CZ TV ? Alebo len cez nejaký stream ...
29.6.2022 - 22:02
0

Hokejista2

 

Bude to na voyo
29.6.2022 - 22:31
+1

poseidon

 

“Hoši, nedělejte ze sebe křupany” v tejto diskusii, ved ten Slafkovsky za to nemôže, že sa o ňom tak často píše, či si snáď niekto myslí, že sám volá mediám
29.6.2022 - 22:35
+4

KKK

 

OT: Kevin Fiala do LA a do Minnesoty Brock Faber + 1.kolo draftu
29.6.2022 - 22:51
+1

rare

 

7x 8mega 😧
29.6.2022 - 22:55
0

topska

 

U Faberovcov musi byt teraz legendarna party a mlady sa bude z nej tyzden spamatavat Doma je doma a hrat od zaciatku v NHL doma tak to je sen (este ked ta nedraftuju a az na projekt nevytihnes z domu ani paty)
29.6.2022 - 22:59
0

gta98

 

Skvela vymena, Guerin z toho vybuchal dost. Hlavne ked vsetci vedeli, ze sa niekoho kvoli platu musime zbavit. Za mna super.
30.6.2022 - 5:34
+1

Deividson.

 

Vybuchal, nevybuchal. Hovorilo sa, že by ten trade mohol prísť s Devils, takže by ste mohli dostať 2nd pick + povedzme Nolana Foota. Hlavne dúfam, že v kontexte tejto hodnoty čo LA dostali nevymení Fitzgerald 2nd pick za Andersona, lebo to by bolo ozaj na smiech.
30.6.2022 - 6:50
0

warn1ng

 

Tak to by bol ozaj tupelo. Skor potom ten Miller z Vancouveru, ten mal dobru sezonu. Ale cim dalej tym viac som presvedceny ze si Devils ten pick podrzia a vyddraftuju Slafkovskeho.
30.6.2022 - 9:42
+1

liskin10

 

tiež si nemyslím, že Fiala je hoden 2nd pick + Foot. Mal dobrú sezónu, ale v PO nikdy zatiaľ nepresvedčil.
30.6.2022 - 10:04
0

gta98

 

Ja som o tom tiez pocul, ale sam si myslim, ze to by bola trochu prepalena protihodnota. Spokojny som aj tak.
30.6.2022 - 10:46
0

Radovan123

 

Tak 98% čo tu píšu, že media mu nedaju pokoj a že netreba to už riešiť nevideli ešte twitter...Toto tu na Slovensku je kvapka v mori
30.6.2022 - 0:20
+6

nitranitricka27

 

Vy si myslíte že to skončí po drafte ale na budúci rok tam máme znovu adepta na prvú trojku Dvorského takže dúfam že toto šialenstvo bude pokračovať každý rok
30.6.2022 - 2:18
+11

Deividson.

 

Bodaj by to bolo každý rok. Aj 3x viac.
30.6.2022 - 6:51
+5

sloniik

 

Pise sa vela, ale ked nechcem, tak si na clanok nekliknem a neprecitam si ho. Ake jednoduche. Je to teraz u nas velky boom, ktory sa opat upokoji casom.

Ale k draftu, neviem ci bude Montreal ten spravny tim pre Slafka, tak verim, ze to bude iny tim. Ale osobne si myslim, ze Habs sa vydaju cestou ziskania najlepsieho Kanadana draftu do svojho timu a Slovaka prenechaju niekomu inemu.

Mna ako Nitrancana velmi zaujima, kam pojde Nemec a Sykora. Velmi by som si zelal Simona vo Flyers, kedze to je moja srdcovka, ale obavam sa, ze to bude Arizona. Pocas sezony sa suskalo, ze Kojoti prejavuju najvacsi zaujem o neho.

Tak uvidime, zaklad bude, aby vsetci chalani dostali dobre miesto v zostave, aby sa chytili svojej sance a robili nam za oceanom velku radost
30.6.2022 - 7:31
+6

warn1ng

 

Este tam je aj Seattle. Podla mna Flyers nie. Skor Arizona/Seattle.
30.6.2022 - 9:15
0

sloniik

 

veru Krakeni, zabudol som. dikes
30.6.2022 - 13:03
0

amaskiea

 

Bude prvý? Bude druhý? Alebo čo ak ani to, ani to? Ježišmárjá!
30.6.2022 - 8:07
+1

Deividson.

 

Miško, tak zase v kontexte jeho samotnej kariéry je to jedno, ALE. Určite je podstatné byť napr. v top 3 lebo na takého hráča klub úplne inak pozerá a tú šancu dostane aj keby sa nevedel dlhšie chytiť. Viď Kakko, ten keby bol draftovaný v druhom kole, tak už možno hrá niekde vo Fínsku. Svojho času aj Nichuskin mal toľko priestoru prípadne Yakupov, aj keď im nešlo. Nichuskin sa v podstate až teraz výraznejšie chytil.
30.6.2022 - 8:27
+9

Sunkafit

 

Presne tak
30.6.2022 - 8:58
0

Ol!ver

 

Trochu preháňaš s Kakkom, ale v princípe súhlas.
30.6.2022 - 21:46
+2

amaskiea

 

Čiže to má byť také záchranné koleso, keby náhodou mal tú tendenciu po hviezdnom drafte zhasnúť? No to sa môžem na to teprF vy... ehm
Z môjho pohľadu je podstatné to, aby si Slafkovský (Nemec a ďalší skvelí chalani) ten rastúci trend výkonnosti udržal/i čo najdlhšie. Či to tak bude alebo nie, nezávisí v podstate nijako na tom, z koľkého miesta draftu bude vybraný. Resp. skôr je to také kontraproduktívne, keď si nejaký manager bude potrebovať silou-mocou dokázať správnosť svojho výberu a bude ho tlačiť stále viac (pod deku) - taký syndróm Marcela Hossu v repre pod Vůjtkom.
Ja aj chápem ten mediálny humbug okolo toho. Ale treba si uvedomiť, že je to naozaj len mediálny humbug, prázdne žrádlo pre médiá, nič viac. A čo mi je fakt divné, že tak dlho, už niekoľko mesiacov furt dokola tu niekotrí dokážu točiť len o tom, či bude prvý alebo druhý. To je haluz.
1.7.2022 - 10:21
0

Deividson.

 

Haluz je to preto lebo na to nie sme zvyknutí. Si pozri US fóra, sociálne siete atd., tam sa to mele, fans sa hádajú, vyťahujú všelijaké stats prečo je ten a onen lepší alebo hroší. To je proste súčasť celého kolotoča. Je úplne prirodzené a normálne, že sa to rieši a je to len dobre. Chápem tvoj pohľad, že miesto na drafte o jeho/ich kariére nerozhodne, ale jednoducho je to téma, ktorá je v hokejových kruhoch horúca a rieši sa každoročne veľmi intenzívne.
1.7.2022 - 11:00
+3

Deividson.

 

Ešte k tomu záchrannému kolesu. To bereš moc z extrémneho konca. Nejde o koleso. Môže sa nedajbože zraniť a rozbeh bude pomalší napríklad a hneď sa prejaví dôležitosť vysokej pozície na drafte. Jednoducho v živote športovca je to často nielen o výkonnosti a makaní, ale aj o štastí a načasovaní. Taký Milan Škriniar mohol hrať už niekde v Poľsku/Turecku. Keď prestúpil do Janova tak sa mu nedarilo, moc nehrával, ale vymenil sa myslím tréner, ten mu veril, hrával a zrazu ho kúpil (merda) Inter. Vidíš tu tenkú čiaru medzi úspechom a neúspechom? A ten draft je jedna z vecí, ktoré samotnému hráčovi pomáhajú.
1.7.2022 - 11:04
+2

liskin10

 

tu je pekný pohľad na draft pred 10-mi rokmi
je tam napísané, kto bol z akej pozície draftovaný a kedy by bol vyberaný dnes. Takže máš pravdu, draft je z pohľadu kariéry iba noha do dverí, ale otvoriť ich už musí každý sám

https://www.nhl.com/news/2012-nhl-redraft-andrei-vasilevskiy-filip-forsberg-move-into-top-five/c-334641702?tid=277764372
30.6.2022 - 9:57
0

GZA

 

Jasné, sú tam dvaja Slováci v top 10, možno top 5, takže tento draft nemá a nemôže mať žiadne veľké hviezdy
30.6.2022 - 10:49
0

wilkinson22

 

Všetci by sme chceli mať jednotku ale keďže prvý ťahá MTL tak nám stačí aj dvojka, to je skoro ako ja v škole
30.6.2022 - 15:16
0

Tino

 

tesim: sa viac z toho kolko svk bude v 1 kole draftovanyhc, resp ze 2 by mohli byt rovno v TOP 5...co je teda velka vec, ne ze ne....pre Slafkovskeho karieru asi nebude mat velyk vyznam ci bol 1, alebo 2...ale v CV sa to dobre cita, pomasiruje to ego Jurajovi aj fanusikom na SVK hoci sme k tomu , co dosiahol nijako neprispeli
30.6.2022 - 16:16
+4

DavePP

 

https://www.sport7.sk/171491/new-jersey-sa-snazi-ziskat-prvu-poziciu-na-drafte-toto-je-dovod

Fuha tak toto by bola päcka keby toto spravia kôli Slafkovskému 😁
1.7.2022 - 14:37
0

Baco11111

 

Ako píšu viacerí, pre úspech v kariére je jedno či si v drafte jednotka alebo dvojka. V zámorí je to vec prestíže, medzi draftovanými hráčmi taká Trophy. Z pohľadu slovenského hokeja ide o možnosť dosiahnuť maximum v drafte a preto sa o tom viac píše aj u nás, ale nemám pocit žeby to hraničilo s nejakou chladničkou. Nás by malo tešiť že na naše aktuálne pomery budeme mať v drafte kvantum prospektov, ale poniektorý to majú potrebu ofrflať. Keby sa tu prepierali prognózy nejakých našich vyhoretých hviezd ani by som si na článok neklikol, ale frflať pod článkom kde sa prezentujú názory momentálne jedného z najrešpektovanejších expertov z TSN ktorý svoj názor aj zdôvodňuje je od frflošov takpovediac dehonestujúce.
2.7.2022 - 7:56
0

Baco11111

 

Ešte k tej Slovači, ak toto je pre niekoho urážlivé či pejoratívne tak by mal viacej čítať našich národných buditeľov. Áno dá sa tento pojem vnímať v kontexte aj negatívne, ako to použil Yoda, ale nikdy nie ako urážka slovenského národa ako v prípade čobola od čechov alebo butatota od maďarov. Ešte raz odporúčam viacej čítať našich klasikov.
2.7.2022 - 8:04
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
TímZVVPPPPGB
1.Skalica000000:00
2.Humenné000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Brezno000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.Žiar n. Hronom000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18000000:00
Aktualizované: 28.7.2022 22:03
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Skalica000000:00
2.Humenné000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Brezno000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.Žiar n. Hronom000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18000000:00
Aktualizované: 28.7.2022 22:03
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Bäckströmovi hrozí, že vynechá celú základnú časť novej sezóny

Švédsky hokejista Niklas Bäckström by mohol vynechať celú nasledujúcu sezónu NHL. Útočník Washingtonu Capitals absolvoval v polovici júna operáciu ľavého bedrového kĺbu. Informoval o tom zámorský portál The Athletic. 15.8.2022 09:08 - TASR


Knyžov si počas tréningu roztrhol achilovku, čaká ho polročná pauza

Ruský hokejista Nikolaj Knyžov si počas prípravy na novú sezónu NHL nešťastne roztrhol achilovku. Obranca San Jose Sharks si privodil zranenie počas tréningu mimo ľadu. Podľa TSN už absolvoval operáciu, po ktorej by sa mal zotavovať približne šesť mesiacov. 14.8.2022 07:29 - TASR


Chicago podpísalo nové zmluvy s obrancom Jonesom a útočníkom Kurashevom

Vedenie klubu NHL Chicago Blackhawks podpísalo nové ročné jednocestné zmluvy s dvojicou hokejistov, ktorí mali štatút obmedzených voľných hráčov. Obranca Caleb Jones sa dohodol s "jastrabmi" na kontrakte v hodnote 1,35 milióna dolárov, útočník Philipp Kurashev bude mať v nadchádzajúcej sezóne plat 750. 000 USD. 13.8.2022 08:11 - TASR


Rakúsko - Švédsko 0:6 v B-skupine

Švédski hokejisti potvrdili v piatkovom zápase na MS do 20 rokov úlohu favorita. V zápase B-skupiny zdolali Rakúšanov hladko 6:0 a pripísali si druhý triumf na turnaji. 12.8.2022 22:27 - TASR


V Rusku zomrel 14-ročný chlapec po zásahu pukom

Mladý hokejista tímu SKA Petrohrad zomrel po zásahu pukom do hrude. K tragédii prišlo na tréningu. Klub SKA vyjadril hlbokú sústrasť rodičom, príbuzným a priateľom Vsevoloda Malkova. 12.8.2022 18:12 - TASR


Walman sa vyhol arbitráži, s Detroitom podpísal ročný kontrakt

Kanadský hokejový obranca Jake Walman sa vyhol arbitrážnemu konaniu a s klubom Detroit Red Wings podpísal ročný kontrakt. Klub mal dlhodobo snahu o dvojcestnú zmluvu, napokon sa priklonil k požiadavke hráča o jednocestný kontrakt. Zmluva mu vynesie 1,05 milióna dolárov. 10.8.2022 21:45 - TASR


Legendárny Švéd Salming trpí ochorením ALS

Bývalému švédskemu hokejistovi Börjemu Salmingovi lekári diagnostikovali amyotrofickú laterálnu sklerózu (ALS). Jeho oficiálne vyjadrenie priniesol klub Toronto Maple Leafs, za ktorý v rokoch 1973-1989 odohral prevažnú časť kariéry. 10.8.2022 15:48 - TASR


Pacioretty sa podrobí operácii achilovky, vynechá úvodnú polovicu sezóny

Americký hokejista Max Pacioretty sa podrobí operácii achilovky a klubu NHL Carolina Hurricanes bude chýbať v úvodnej polovici novej sezóny. 10.8.2022 08:59 - TASR


Nečas pokračuje v Caroline, podpísal dvojročnú zmluvu

Český hokejový útočník Martin Nečas podpísal nový dvojročný kontrakt s klubom NHL Carolina Hurricanes. Vynesie mu celkovo 6 miliónov dolárov. 9.8.2022 22:36 - TASR


Trouba sa stal 28. kapitánom v histórii New Yorku Rangers

Americký hokejový obranca Jacob Trouba sa stal 28. kapitánom v histórii klubu NHL New York Rangers. "Jazdci" boli bez kapitána od roku 2018, keď odišiel obranca Ryan McDonagh, ktorý túto funkciu zastával štyri sezóny. Pre 28-ročného Troubu bude sezóna 2022/2023 štvrtá v drese Rangers. 9.8.2022 16:11 - TASR


Viac správ v archíve...