Diskusia: Slafkovský neposilní Slovensko na šampionáte, vylúčil zranenie
Juraj Slafkovský neposilní Slovensko na blížiacich sa hokejových MS vo Švédsku a Dánsku. Informoval o tom novinár kanadského portálu Sportsnet Eric Engels. Dvadsaťjedenročný útočník Montrealu Canadiens mal potvrdiť svoju neúčasť na svetovom šampionáte počas piatkového mediálneho brífingu.
Slafkovský predstúpil pred novinárov v Montreale po sezóne, v ktorej nazbieral 51 bodov a o jeden si vylepšil svoje maximum v profilige. Dovedna počas ročníka odohral 79 duelov v základnej časti, v ktorých strelil 18 gólov a pridal 33 asistencií. „Habs“ aj jeho zásluhou postúpili do play off, v ktorej však vypadli už v úvodnom kole s Washingtonom Capitals. Slafkovský na brífingu potvrdil, že ho v súčasnosti neobmedzuje žiadne zranenie a rozhodnutie padlo po dohode Montrealom. „Bola to dlhá sezóna a po rozhovore s tímom sme sa rozhodli, že najlepším rozhodnutím bude, ak tento rok nepôjdem,“ uviedla draftová jednotka z roku 2022. Celý video rozhovor publikoval na svojom webe aj Montreal.
Slafkovský zároveň potvrdil, že problémom nebola ani kritika Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH), ktorú vyslovil v úvode sezóny. O svojom štarte na svetovom šampionáte v Štokholme komunikoval počas dňa aj priamo so šéfom slovenského hokeja Miroslavom Šatanom. „Dnes som hovoril s Mirom a myslím, že sme mali celkom dobrý rozhovor. On všetkému rozumie. Medzi nami je všetko v poriadku a všetci sme v pohode,“ reagoval účastník troch svetových šampionátov.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- dodohkm
- Chúďna malé unavené, treba regenerovať o chvíľu je október
- 2.5.2025 - 19:20
- +27
- Bavor
- Však bude mať tak mesiac voľno a potom mu začne letná príprava. Nebude do októbra vylihovat na pláži.
- 2.5.2025 - 19:26
- +4
- zaškatulkovaný
- Ale no. Nebodaj sa nám tu kvôli tomu rozplačkáš.
- 2.5.2025 - 19:53
- +17
- gimi
- Rudo nechce hráčov z NHL , chce z KHL, a potom čo ho tu minulý rok hejtovali , sa mu ani nečudujem
- 2.5.2025 - 20:03
- +14
- borisenko007
- Takto sa ospravedlňujú z NHL tridsiatnici. Napíšem jednoducho: Zabudol vôl, že teľaťom bol...
- 2.5.2025 - 19:21
- +26
- Standacik
- akoby ani 7 golov na olympiade nestrelil, ani minuly rok nebol našim najproduktivnejšim hračom, nevdačnik jeden
- 2.5.2025 - 20:08
- +41
- sspp
- To je zabudnute to takto tu chodi
- 2.5.2025 - 20:25
- +8
- Kopcansky Palachar
- Nemusis nam tu pisat o sebe. Vazne o to nestojime. Tvoju dementnu uvahu potvrduju hraci z celeho sveta. Ak si trolko zo zvazu tak si poplac. Ono kazdy si znemie svoju urodu, ale ak nezasejes, nemas.
- 2.5.2025 - 23:32
- +4
- tn
- Hlavne ze ty si nezabudol
- 3.5.2025 - 17:24
- 0
- sspp
- No škoda🤔
- 2.5.2025 - 19:22
- 0
- HokejBJ
- Preco?
- 2.5.2025 - 19:30
- +7
- scissorbill
- Lebo sice je mlady, ale ma dobre nastaveny moralny kompas…
- 3.5.2025 - 0:16
- +7
- Urpiner17
- Lebo reprezentovať presne toto čo sa tu ukazuje v komentároch, by som sa hanbil…jeden z dôvodov…
- 2.5.2025 - 23:17
- +15
- crosbynko
- Ja som zvedavy ze ci to takto vezme aj Simon. Mozme polemizovat o tom ze chlapci v mladom veku maju odohranych uz niekolko velkych turnajov plus treba sa pripravit na olympijsku sezonu. Nemam mu to za zle len skor by som takuto argumentaciu bral od Nemca. A mozno sa jej dockame
- 2.5.2025 - 19:25
- +1
- AndrejTN
- Všetko je v poraidku a všetci sme v pohode..
Aj Grígere a Studeniče by povedali to isté ? nemyslím si.. nebudme deti a udobrime sa a pome si na ZOH 2026 po zlato :žijeme len raz:
- 2.5.2025 - 19:26
- 0
- Fandimnasim
- Už niekoľko týždňov človek číta ako nepríde ten alebo ten alebo nepustia toho či toho a keď sa to udeje tak ľudia sa idú zblázniť. Ja normálne nechápem. Je to ich slobodné rozhodnutie. Povedal to na rovinu a hotovo. Čaká ho ťažká sezóna keďže začne plynúť miliónová zmluva. MTL je náročné prostredie a oni ho platia tak sa s nimi radil. Nikto nechodíte v jeho topánkach ale hlavne že všetko viete. To neznamená že teraz musí každý rok chodiť. A nevyhováral sa na nič. Ja mu prajem dobrú prípravu a veľa šťastia do ďalšej sezóny a hlavne zdravie a pevné nervy.
- 2.5.2025 - 19:26
- +46
- Cotillion
- Hm ale nepojde ani Cernak, ani Nemec, prepalil to Novy Cas.
Navyse na twitteri sa hovori, ze z finale CZ ligy tiez nikto.
Navyse kauza Studenic. Plus teda ked uz beru tych KHLkarov, ja chapem ze preco Ruzicku nechcu, stale je to ale top2 hokejista, ktoreho mame v Europe.
Nepaci sa mi pristup vedenia repre (a teda aj zvazu) uz dlhodobo. Namiesto toho, aby hraca co spravi blbost podrzali a vydiskutovali s nim, tak ho zavrhnu a este okadia v mediach.
Nominacie hracov kazdy rok tiez podivne. Niezeby boli uplne zle a vlastne tam mame vacsinou to najlepsie co sa da, ale kazdy rok su tam vzdy 1-2 mena, ktore nedavaju zmysel nikomu. A zaroven priposratost rovnakeho vedenia pri nominacii hracov, ktori su lepsi ale nie uplne odskusani (vid dvorsky minuly rok, demek tento rok atd).
Ja mam dojem, ze kym sa tieto veci zo strany vedenia repre nezmenia (najma v oblasti komunikacie a pristupu k hracom), tak budu tito nasi 20 rocni nadalej unavenejsi po sezone ako Pastrnak a spol.
Mimochodom, cesi to v skutocnosti este nedavno mali rovnako, s rovnakymi problemami - a im vymena vedenia repre v tomto smere obrovsky zmenila situaciu. U nas ale samozrejme nic take neocakavam. - 2.5.2025 - 19:38
- +4
- fabbeN
- Keď tam máme roky asistentov čo našu hru nedokážu pozdvihnúť čo čakáš. V Českom realizačnom tíme čo meno to pojem, tu máme bandu podávačov vôd čo robí asistentov/trénerov v tímoch z druhého sledu bez poriadných skúseností so svetovým hokejom. Rodinkárčenie tam stále funguje, kamoš kamošovi dopraje a tí, čo by tam mali byť tak tí sa radšej držia od zväzu čo najďalej.
- 2.5.2025 - 20:37
- 0
- hcfan
- Počula som, že v českej repre už neviem ktorý asistent si dal mesačné turné po Amerike sledovaním zámorských adeptov repre a čo náš realizačný tím? Tí sú takí leniví, že si ani neprivstanú, aby si pozreli nočné zápasy možných adeptov na repre. Inak by nedochádzalo k takým anomáliám, že Demekovi, perfektne hrajúcemu v závere sezóny nie sú schopní zaručiť účasť na MS a na druhej strane napr. na takého Mešára, ktorý sa ani nedostal v play-off na súpisku, budú čakať, či jeho tím nevypadne. Človek by si myslel, že rozhodujúcim kritériom je momentálna forma, ale v slovenskej repre je to asi trochu inak.
- 2.5.2025 - 22:06
- +4
- Aasen36
- Za 2000€: a náhrady cestovného + ubytovania im to budúci rok rád spravím.
- 3.5.2025 - 7:28
- 0
- Kopcansky Palachar
- Novy cas nic neprepalil. Vie sa o tom dlho. Mnohi to tu naznacujeme tak dlho, aby to aj prostejsi pochopili, ale nie. Tak tu maju vysledok. A urazky a hejty su luz len ubohostou danych prispievatelov. Primitivni ludia neovladajuci svoje emocie. Ludia,co nepuzivaju rozum na myslenie, ci uvazovanie. Len taky primitvny pocit chcenia. Adikcia "ziskana" zo sociek. Treba ich uz ignorovat. Je to muka co lezi doma a nikdy nic pre nas hokej neurobi. Len cakaju na uspech a potom su krali s flaskou v ruke a hovoria ako sme to im nandali, alebo tu po neuspechu grcaju svoje primitivne vylevy na svojich vlastnych ludi, co cely zivot makaju aby nas reprezentovali. Taky je dnes svet. Debilna mensina, co si mysli kvoli par lajkom, ze je vacsina.
- 2.5.2025 - 23:45
- +9
- 66Lemieux
- My sme majstri sveta v tom vedieť čo je pre druhého lepšie, ale prevziať zodpovednosť za seba, kde....
- 2.5.2025 - 20:42
- +1
- mar11
- Veď Mr.Rudo dôrazne žiada Mirka o čo najväčšiu účasť hráčov z KHL tak načo nám je Slafkovský…
- 2.5.2025 - 19:27
- +36
- VranaKE
- Ja sa im cudujem, ze tak skupinovo odmietaju. Ved mozno bude sanca na skupinovu fotku s Rudom pred odletom. Prezident vybavi, ved ma kontakty.
- 2.5.2025 - 19:31
- +12
- mar11
- A fotografku dodame z PP, mame tu jednu šikovnu 😂
- 2.5.2025 - 19:58
- 0
- Prostars
- Taký Miro v akomkoľvek veku nikdy neodmietol reprezentovať našu krajinu a že toho dokázal v NHL oveľa viac ako Juraj je jasné. V Nagane Pálffy sedel v hľadisku aj so Stumpelom a tuším aj Bondrom a čakali že prejdeme cez Kazachov. Keby takto pristupujú naši hráči k repre ako títo novodobý frajeri tak neviem či sme v Áčku celý čas. Taký Šťastný nemal problém alebo Haščák nastúpiť za nás a potiahnuť nás do Áčka.
- 2.5.2025 - 21:57
- +1
- mar11
- Máš pravdu, ake Mirko ako hokejista a ako šéf hokeja sú ako dvaja rozdielní ľudia☹️
- 2.5.2025 - 22:15
- +5
- huliak007
- Bondra proti Kazachom hral, tuším od tretej tretiny
- 2.5.2025 - 22:16
- 0
- AgentCooper
- Bondra hral cely zapas. Mylis si to s Palffym proti Nemecku v 2002. Ten nastupil v polovici 2.tretiny.
- 3.5.2025 - 1:14
- +1
- Kopcansky Palachar
- Jasne, ze by sme boli v Acku. O com tocis? O roku 1996 ked nam Ziletka komentujuca zaps s Kanadou tvrdila za stavu 1:5 ze sme lepsi? Preco kur.a tady tahas historiu, ked sme s postsovetskymi krajinami bojovali o.i aj kvoli debaklu na ZOH v Norksu v boji s Ceskom o 5. miesto? Co to ma s tymto spolocne? Dik za odpoved. Mnohi tu na nu cakame.
- 2.5.2025 - 23:56
- +1
- AgentCooper
- Neviem, ci vlastne vies, o co vtedy v Nagane islo. Asi nie, pretoze by si takuto vec nikdy nenapisal.
V Nagane sme hrali kvalifikaciu na hlavny turnaj a hraci NHL mali svoje zapasy v lige. Az pred poslednym zapasom s Kazachmi pricestovalo 7 hracov, ale v kvalifikacii sme mali uz len 2 volne miesta na supiske. Sterbak ako trener sa rozhodol napisat Svehlu a Bondru. Bondra vyrovnal na 3:3, ale potrebovali sme vyhrat. Prehrali sme 3:4 vdaka Koreskovovcom.
V hladisku sedeli Chara, Stumpel, Palffy, Satan a Zednik, ktori mohli byt dopisani na supisku az od hlavneho turnaja. Boli to prve ZOH s hracmi NHL.
Preto potom Stastny ako GM v 2002 vymyslel system s hracmi, ktori prisli zvlast na kazdy jeden zapas kvalifikacie. Nieco, co nemalo obdobu. Hraci nasadli po zapase v NHL na lietadlo, prileteli do Salt Lake City, odohrali zapas a leteli naspat do klubu. Na prvy zapas prileteli Satan s Handzusom a Palffy sedel prezleceny na striedacke ako strasiak (nemal povolenie hrat, az proti Lotysom, Filc tento zakaz v 2.tretine porusil a poslal ho na PP). Na 2.zapas prileteli Demitra, Hossa, Stumpel a tusim aj Chara. Treti zapas sme odohrali s 12 korculiarmi a potom vsetci zapas o umiestnenie s FRA, kde dal Hossa pamatny gol z najazdu. Zial, tiez to nebola uspesna cesta. Ale tam sa vsetci zdravo nastvali a prisli o par mesiacov vyhrat zlato na MS.
Mas pravdu s Petrom Stastnym a Otom Hascakom, ale to bola ina doba. Tam sa inak zabuda, ze spolu s Hascakom na posledny zapas priletel aj Lubo Kolnik. - 3.5.2025 - 1:12
- +2
- tommii
- Hraci : Juraj reprezentoval v nepretrzitom slede ci uz na HG cup kdecsme boli vo finale na ms U18 ms U20, OH, MS a teraz si dovolil kvalifikaci a teraz si dovolil neprist aby bol podla mna dobre pripraveny na dalaiu sezonu a na OH, a uz ho nevdacni neprajni Slovaci posuelaju , kade lahsie, skida ze biedna Slovac nema taku pamat pri Politikoch a rok co rok daju sancu zloduchom 🙂 , hraci za vase smutne zivoty nemozu najdite si hobby a hladajte pozitiva v zivote 👏
- 2.5.2025 - 19:27
- +41
- napalmdeath
- Vypichnem jednu vec: Lepsie sa pripraviš na oh s tímom, s ním budeš hrať
. Ak chce s dvorskym vytvoriť chémiu tat to ide ťažko po sieti
- 3.5.2025 - 0:55
- +1
- roa
- Akoby som Trumpa počul, mal som dobrý a produktívny rozhovor s Putinom.
Škoda, bez repre by nikdy nebol draftovou jedničkou. - 2.5.2025 - 19:27
- +4
- Tino
- Jo: A tento rok je to prvy krat ked repre neposilni,vdacni SVK mu to do smrti neodpustia.
- 2.5.2025 - 19:31
- +21
- Standacik
- ale dá sa povedať že bez neho by nebola medaila
- 2.5.2025 - 20:10
- +5
- tommii
- Tak nebudes pri piti piva pred TV nadavat na Juraja ale na ineho co sa na tom zmeni sleduj hokej nielen pocas MS ,2 tyzdnovi hokejovi experti niet na nich
- 2.5.2025 - 20:32
- +13
- newMHCfan
- tak nam treba!!!!!
- 2.5.2025 - 19:28
- +3
- Hossa81
- Ze dlha sezona 😂😂😂 20 rocny chlapec si potrebuje oddychnut 😉 ked bude mat 30 tak potom co bude robit komedia… kde je ta doba Hossu , Charu a Šatana ked chodili tieto hviezdy aj zranene
- 2.5.2025 - 19:30
- +10
- Dzunkes
- V tom je uplne nieco ine len to nepovedal do eteru
- 2.5.2025 - 22:50
- +2
- Fandimnasim
- Ano videli sme ako minulý rok hral so zranením Hrivík, lebo to je len tak. A dostával riadnu kritiku. Nikoho so zranením na MS netreba. Ani hviezdy nechodili na MS každý rok.
- 2.5.2025 - 22:57
- +2
- DavePP
- To zas bude odborníkov
Mal ťažkú sezónu, z jeho herného štýlu je jasné že bude dobitý a unavený. Regenerácia je tiež dôležitá pre psychiku a pre preto aby nebol z preťaženia náchylný na zranenia. A to sú normálne veci ktoré Mišo každý pochopiť. A kto to nevie alebo nechce pochopiť tak jeho smola
- 2.5.2025 - 19:31
- +11
- DavePP
- musí každý * 🤣
- 2.5.2025 - 19:32
- 0
- Analytix
- Veru každý, aj Mišo 😉
- 2.5.2025 - 20:42
- +1
- emoxx1
- Reprezentovať nie je povinnosť. Rozhodnutie plne rešpektujem a v mojom vnímaní aj chápem, že teraz to bude takto lepšie. To, že to väčšina fanúšikov neschváli nech nerieši. Hlavne nech to nečíta.
- 2.5.2025 - 19:33
- +21
- Svarog
- Za mňa súhlas, má 21 rokov a je pod tlakom Montrealu a tej milíonovej zmluvy plynúcej zrovna od budúcej sezóny, že aj keby zrovna chcel ísť, tak si to jednoducho nemôže (teraz) dovoliť. Práveže, keď bude starší, bude mať v klube väčšiu voľnosť. Len môj názor samozrejme...
- 2.5.2025 - 21:44
- +4
- poprad73
- Je ho rozhodnutie čo už nech hrajú ti čo chcú reprezentovať . Myslim oveľa lepšie by sme neskončili aj keby prišiel , tak môžeme nadávať na tých čo budú hrať za slovensko .
- 2.5.2025 - 19:35
- 0
- Mato-Mi
- Za mna ocakavana absencia. V minulosti mi vadili tie absencky. Tohto roku mi je to jedno. Nech si zahraju chlapci, ktori potrebuju uzivit rodiny.
- 2.5.2025 - 19:38
- +37
- Žilinčan
- Pekne si to zhrnul. Krátko a vystižne. A s podporou Ruda to dajú 😃
- 2.5.2025 - 21:19
- +1
- Hrobar
- Nechápem načo do toho ťaháte politiku... A jooo, aha, veď Rudo je politik
- 2.5.2025 - 21:45
- 0
- pesonen
- Kto vie, mozno ked sa im na MS zadari, tak to dotiahnu napr. do Severnej Korey.
- 2.5.2025 - 22:08
- +1
- Analytix
- Zvlast ked uz sme ten socialny stat.
- 3.5.2025 - 7:36
- 0
- martin_aston
- Dobre a pravdivo napísané.
- 3.5.2025 - 11:30
- 0
- boychuk
- Po tomto ešte horšie vyznie fakt, že Demeka s Kmecom nám Vegas nepustili, pretože sme im nevedeli garantovať miesto. Škoda. Táto zostava dieru do sveta neurobí, ale tešil som sa aspoň na týchto hráčov zo zámoria.
- 2.5.2025 - 19:40
- +2
- fabbeN
- Kmecovi nevedeli to miesto garantovať ešte že ho roky vedia garantovať Golianovi.
- 2.5.2025 - 20:40
- +2
- Poetisa
- Je veľmi smutné že sa aspoň v jednom roku nedokážeme spojiť top hráči a prísť a zabojovať ako to napríklad robia Švajčiari. Týmto nenarazam na Juraja a jeho rozhodnutie rešpektujem.
- 2.5.2025 - 19:40
- 0
- pupo
- Ved minule MS každý došiel čo mohol aj zo zranením o com trepeš?
- 2.5.2025 - 19:42
- +6
- Poetisa
- Zle si pochopil. Myslím aj tie skriepky viď Šatan Studenic alebo aj čo sa týka spoločnosti a celkovo nevieme sa spojiť.
- 2.5.2025 - 19:44
- 0
- pupo
- Aké škriepky? Jasne mu povedali čo sa stane keď odíde , ale nečudujem sa že ľuďom už **** keď si prečítam čo konspiruje Prokop na Xku
https://x.com/Lewysko/status/1918336776726315097 - 2.5.2025 - 19:48
- +4
- Poetisa
- Však to je ďalší čo len prilieva olej do ohna a ešte viac burcuje a rozdeľuje hokejovú verejnosť, smutné.
- 2.5.2025 - 19:51
- +6
- sspp
- Prokop to je🤣🤣🤣
- 2.5.2025 - 20:07
- +2
- Kopcansky Palachar
- Ty si tak objektivny ako keby si dodaval hracov do repre v ramci agentury, alebo mal z toho iny uzitok. Urcite mas so zvazom velmi pozitivny vztah. Kvalitny manazer problem vyriesi v prospech celej spolocnosti. Ten hrac sa hned ospravedlnil, trest mal byt nepozvavanie cez sezonu. Nikto by nic neriesil . Ale Mirko je urazeny, tak nam tu vravi o nejakych standardoch, pricom pozyva ludi, co hravaju v dresoch podporujucich armadu mordoru.
- 3.5.2025 - 0:04
- +3
- pupo
- Nepozvanie cez sezónu hráči neberú jak trest.
- 3.5.2025 - 1:29
- +1
- pablob26
- A dobre zrobil...
- 2.5.2025 - 19:40
- +4
- matell157
- Sklamal ma chalan, rozumiem aj beriem všetky argumenty ohľadom zväzu Huliaka Šatana ale ak vie prísť Dvorský vie prísť Honzek vie prísť Čajkovič prídu napriek tomu že sa povznesu nad veci , pokiaľ mu klub vyslovene nepovedal že nesmie tak v tom prípade som z toho fakt smutný
- 2.5.2025 - 19:41
- +4
- Fandimnasim
- To fakt porovnávas Dvorskeho, Honzeka a Cajkovica že prišli s tým že neprišiel Slafkovsky? Tak to je trošku odveci. Jeden expert neviem či z MTL alebo pomimo povedal že Slafkovského na MS čakať nemáme tak už asi niečo vedel. Vidíš že ani Demeka a Kmeca nechcú pustiť, len v prípade istého miesta. Čiže kluby majú čo do toho hovoriť.
- 2.5.2025 - 19:44
- +11
- matell157
- A prečo by som nemal? Zato že je hviezda? Práve preto by mal prísť keď sa mu dá, ak ho nepustili je druhá vec to som povedal, ale ak chceme aby naši hráči hrali NHL a nechodili vôbec reprezentovať? Alebo len keď sa im to hodí? Potom čo sa budeme tešiť z toho že hrajú najlepšiu súťaž že sa im tam darí atď...? Prepáč mne toto nestačí, ja ich chcem vidieť aj za repre
- 2.5.2025 - 20:05
- +3
- Fandimnasim
- Ja netvrdím že nemáš. Slafko ešte nie je hviezda. Slovenská áno ale v NHL zatiaľ nie, ale verím že ňou bude aj tam. Ja tiež chcem aby naši hráči chodili reprezentovať ale snažím sa to aj chápať. A po minulých MS a po tom aká sezóna ho čaká jeho rozhodnutie chápem a rešpektujem.
- 2.5.2025 - 20:09
- +1
- matell157
- A ešte k tomu ja nekritizujem ako hra čo spravil zle atď keď príde nie som z tejto vetvy, len sa mi proste nepáči že v tomto veku s istou zmluvou pokiaľ mu to teda nezakázal klub nepríde
- 2.5.2025 - 20:07
- +1
- nerorome
- Snáď pred olympiádou nebude unavený.
- 2.5.2025 - 19:43
- +8
- AgentCooper
- Ak sa dobre pamatam, minule MS bol fanusikmi kritizovany za priemer bod na zapas.
- 2.5.2025 - 19:43
- +17
- Fandimnasim
- Keby len za ten priemer. Bola to frustrácia, ako hral, čo rozprával, ako bránil, ze nedal gól, že išiel doľava namiesto doprava a podobne.
- 2.5.2025 - 19:47
- +6
- matell157
- Nemalo by to byť len o tom že aaaa teraz sa hrá v Česku to je skoro doma tak idem, alebo teraz je olympiáda tak tam áno....
- 2.5.2025 - 20:08
- 0
- pupo
- Tak ro brali naši vždy
- 2.5.2025 - 20:10
- 0
- Tino
- Nie len: Fanusikmi, huby si obtreli aj znamr tvare z hokejoveho prostredia.
- 2.5.2025 - 20:04
- +9
- Sani
- Popravde, ja som od neho vlani tiez cakal viac....skôr herne ze ho bude na lade citit asi tak ako bolo Pospisila...
Ale ked vidim ako sa tu podaktori opustaju, tak mu doprajem ten oddych....Verim, ze na ZOH bude fit a vo forme - 2.5.2025 - 20:30
- +6
- tomas71
- Úspech sa na Slovensku neodpúšťa 🤌🏼
- 2.5.2025 - 20:48
- +3
- Poetisa
- Preto mám rád Ms U18 a Ms U20 lebo vždy tam ide to najlepšie čo môže ale potom keď už je po drafte atď...tak sa už troška aj zabúda.. napríklad taký Erik Černák ten zabudol ako mu repre pomohla pamätám si jeho zápasy keď mal 16 a robil obrovské hrubky ale dostal ďalšiu a ďalšiu šancu na Ms 18 a Ms 20 v tak mladom veku.
- 2.5.2025 - 19:43
- +2
- SlovakRanger
- Úprimne, po tom všetkom, čo sa v uplynulej sezóne udialo sa ani nečudujem. Vždy keď sa dalo tak vzorne prišiel pomôcť, v 21/22 sezóne dokonca odohral za repre 19 zápasov, vystrieľal nám olympijský bronz a za odmenu z neho spravil zväz aj niektorí kamaráti Šatana uplakanú herečku.
Ja osobne mu to teda za zlé nemám ani omylom a nejdem ho prirovnávať k iným hráčom a legendám, čo "vždy prišli" (hoci VŽDY prišlo absolútne minimum tých legiend, neklamme si). Pretože som presvedčený, že nebyť toho zbytočného incidentu, ktorý mohol proste zväz pokojne zahrať do outu a nejak si to s ním v zákulisí vyrozprávať, tak by prišiel - 2.5.2025 - 19:45
- +14
- Endrewko
- Ja neviem... pri pohlade na stav politiky, zvazu a celkovo spolocnosti... a my sa im cudujeme ze nechcu? Ja ani nie.
- 2.5.2025 - 19:46
- +25
- Sani
- Zial velka cast spolocnosti zije vdaka Facebookovym algoritmom iluzornu realitu, kde vsemocny Robert buduje svetle zajtrajsky so Sovietskym zväzom na vecne case a nikdy inak..... A potom sa strasne cuduju, ked k nim presakuju kusky tej skutocnej reality....
- 2.5.2025 - 20:57
- +4
- Endrewko
- Bohuzial generacia, ktora nevyrastala v ere soc. sieti vobec nechape ako sa da v dnesnom svete lahko manipulovat verejna mienka, nechapu ze na vsetko su dnes data, prieskumy a kto vie co hovorit a ako to hovorit, vie lahko oblbnut informacne zranitelnejsich ludi
ale do urcitej miery im to nemam za zle, ako hovorim oni nemaju paru co sa deje a kam sa svet posunul
- 3.5.2025 - 0:00
- +2
- HokejBJ
- Slaflo rychlo zabudol kto ho vytiahol na MS ked mal 16 rokov, kto ho zviditelnil na OH, lebo tazko povedat ci by bol draftova jednotka ak by tam nevynikol. Lebo on bol dlho hrac do top 10 a musel by si prechadzat farmami, na OH a nasledne na MS sa ukazal a vynikol. Za mna vzdy ak je zdravy tak z respektu by mal vzdy prist 💁♂️ale tak uprimne dalo sa to cakat, podporu od fanusikov ma, vsetko je ok.
- 2.5.2025 - 19:48
- +8
- emoxx1
- Prečo si myslíš, že dôvod bude, že zabudol a spätne si neváži šancu ktorú dostal? Nemôžu časom do takýchto rozhodnutí vstupovať aj iné faktory?
- 2.5.2025 - 19:51
- +13
- sspp
- Zviditelnil sa v prvom rade sam repre mu len dala sancu a on to vratil tak neviem co furt placete
- 2.5.2025 - 20:11
- +11
- gusto
- By ma zaujimalo co ty robis vo svojom volnom case pre spolocnost?
Nie je ti trapne pisat taketo voloviny? - 2.5.2025 - 20:20
- +9
- HokejBJ
- ako to s tym suvisi?
- 2.5.2025 - 20:37
- +1
- tomas71
- Úplne
- 2.5.2025 - 20:49
- +9
- tn
- To sa vazne pytas po tom tvojom predchadzajucom prispevku???
- 3.5.2025 - 17:50
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- pukfan
- Bolo ti treba vypľuť nezmysly, každý ti to píše. Na tohtoročných MS budeš môcť pri pive nadávať aj na iných hráčov
- 2.5.2025 - 21:54
- +2
- SmrtkaBA
- Si sa: Pomiatol?
- 2.5.2025 - 22:33
- +1
- Joey772
- Presne tak dostal šancu akú bymu nikto nedal
- 3.5.2025 - 0:59
- 0
- Marian12
- Nechubujem o tom ze za mnohými čo nejdú je jeden dovod : Až na pár mladých tam pošleme Ccko a tak to aj dopadne. Keby hral MTL ďalej tak hra zápasy. To sa môže stať len u nás že tam pôde totálne neskúsený a nezohraty tým.
Takto to malo vyzerať:
Cehlarik-Hrivik-Studenic
Tatar-Dvorsky-Slafkovsky
Chromiak-Hudacek-Lantosi
Kelemen-Ruzicka-Sykora
13. Honzek
Černák,Nemec,Kmec,Ceresnak,Gernat,Marinčin,Koch,
- 2.5.2025 - 19:48
- +4
- MaxSBA
- tak toto určite nemalo vyzerať, škrtol by som tam toho Ružičku a z obrany Gernata.
- 2.5.2025 - 19:56
- +4
- Poetisa
- Paštrnák hviezda a top strelec NHL a vždy sa snaží prísť a príde to je vzor reprezentanta a Černák rok čo rok vždy niečo nájde.
- 2.5.2025 - 19:50
- +3
- emoxx1
- Odporúčam sledovať NHL. Okrem dobrého hokeja bybsi aj navnimal, že pri jeho štýle je už v januári taký dobitý, žeS by boli zázrak. Nehovoriac o tom, že zrovna Tampa je tím ktorý chodil dlhodobo ďaleko...
- 2.5.2025 - 19:54
- +18
- Poetisa
- Nhl pozerám až priveľmi a chápem keď hral 3 krát za sebou finále Stanley cupu atď... možno je to len môj pocit ale podľa mu na repre nezáleží vôbec. Viem že jeho štýl je náročný a vznikajú často aj zranenia ale neviem si pomôcť a mám taký názor na jeho postoj k repre.
- 2.5.2025 - 19:59
- +1
- SmrtkaBA
- To je ako casto?: To privelmi. Len ma to tak zaujima.
- 2.5.2025 - 22:35
- 0
- Poetisa
- Každý 2-3 deň si vyberiem zápas a n mňa to je priveľmi ale výsledky a štatistiky pozerám denne viackrát.
- 3.5.2025 - 4:28
- 0
- emoxx1
- Tomu neverím... Keby bolo ako píšeš, tvoj názor by formovala realita.
- 3.5.2025 - 5:49
- +3
- FilipkoPP
- Je niečo zlé ak profesionálny hráč ktorý má ťažkú sezónu za sebou nechce ísť reprezentovať lebo si chce oddýchnuť?
- 2.5.2025 - 22:46
- 0
- Poetisa
- Však ale jednoducho ak nemá záujem môže ukončiť repre kariéru a nemusí sa každý rok ospravedlňovať.
- 3.5.2025 - 4:29
- 0
- emoxx1
- Chápem. Tie mezokainove injekcie pred zápasom a cez každú prestávku sa ťažko našincovi vysvetľujú.
- 2.5.2025 - 20:03
- +4
- Poetisa
- Tak v nhl hrajú často hráči v playoff pod injekciami a so zraneniami takže to není ani argument.
- 2.5.2025 - 20:05
- +1
- pupo
- Ale vo voľnom čase to nemusí ne?
- 2.5.2025 - 20:07
- +2
- pupo
- Počuješ ten argument prvý krát?
- 2.5.2025 - 20:13
- +2
- Rusty7550
- Rozdiel je ale v tom že v ceskom hokeji je proste lepsia nalada a hlavne fanusikovia a media sa spravaju k hracom podstatne lespie. Tu po prehratom zapase su plne soc. siete nadavok akí su to kok*ti, bu*eranti, drevaci, atd. A do toho sa pridavaju media typu sport.aktuality kde 2 týždne pred minuloročnými MS dali titulku že Slafkovsky je najhorsia draftova jednotka za posledných 10 rokov. To či to je alebo nie je pravda je irelevantne, písať take clanky tesne pred MS ked cakame na jeho pomoc je nespravne. Taký članok by v CZ nevypotil snad ani Blesk a to už je čo povedat.
- 2.5.2025 - 19:59
- +8
- Poetisa
- Áno toto si pekne vystihol a napísal úplne presne. Vždy pred ms počas ms aj po ms novinári robia nejaké senzácie plus "fanúšikovia" a tie ich urážky hráčov pod diskusiami to je hnus a to vôbec nálade nepridáva plus rozdelená spoločnosť, politika, vlastné egá, hádky a ďalšie veci a myslím že v ďalšom toku to nebude lepšie.
- 2.5.2025 - 20:02
- 0
- pupo
- Blbosť, dobre vieme čo bolo za náladu a komentáre keď Rulik pred domácimi MS vyradil pár hráčov aj s NHL. Spravili neskutočný úspech na MS maju silných hráčov v EU a pravom vládne eufória , u nás sa v tej dobe tiež každý hlásil do repre.
- 2.5.2025 - 20:05
- +4
- Sani
- Nemyslim si, ze zrovna v Cesku je nejaky vludny bulvar....a viem si predstavit tu "harmonicku atmosferu", keby tam nejaky vymysleny saso minister dôrazne ziadal Rulika aby nominoval hracov z KHL...
Taktiez tam nebadam ani take pozitivne hajpovanie hracov, co daju par golov juniorkach, alebo pocitanie hitov a streleckych pokusov v titulkoch clankov....
- 2.5.2025 - 20:48
- +5
- Adriano23
- Rusty moc si idealizuješ CR, tam je tiež plno hejtu. Nedveda s Pesanom pravidelne posielali svinskym krokom ... Taktiež tie kauzy ako im nechceli ist reprezentovať hráči z NHL si dobre pamätám a "fanúšikovia" im to nedali zadarmo.
- 3.5.2025 - 1:04
- +1
- Elite
- Hviezda NHL nebude predsa chodiť do nejakej reprezentácie...
- 2.5.2025 - 19:53
- +2
- MaxSBA
- ked čítam niektorých, tak sa nečudujem,že ani nechce prísť.
- 2.5.2025 - 19:57
- +22
- YourNameHere
- To je ako ked by som cely tyzden makal v robote a na vikend by ma zavolali na brigadu zadarmo s tym, ze bude aj gulas. Mne by sa teda nechcelo.
- 2.5.2025 - 20:02
- +8
- AzraeI
- Az ma nohy rozboleli, prestan. Ale podla mna uplne od veci si to napisal, inak.
- 2.5.2025 - 20:12
- +1
- HeyYou
- prečo?
- 2.5.2025 - 20:57
- +1
- AzraeI
- Poviem to inak - videl som dospelych chlapov kvoli repre plakat od dojatia, nikdy, nikdy som nevidel ziadneho chlapa plakat kvoli tomu, ze gulas bol dobry. Mozno ked čípoš pasta do očí, inak nie. Ty póňal?
- 2.5.2025 - 21:33
- +1
- HeyYou
- plakávalo sa od dojatia pred 20-25 rokmi, dnes aj ten guláš vzbudzuje širšiu paletu emócii, zvlášť keď časť ľudí by najradšej fandila ruskej reprezentácii, pozerám, že niektorí už oprášili aj príslušný jazyk.
- 2.5.2025 - 22:51
- +4
- amaskiea
- a ľudia, čo si chceli len pasívne užívať produkt tvojej brigády, by ti nevedeli prísť na meno
- 2.5.2025 - 21:00
- +4
- Sani
- Pripadne by ho podaktori po ceste z brigady opluli...
- 2.5.2025 - 21:02
- +3
- Elite
- Hlavná vec že nás tu média krmia celú sezónu len slavkovským.. pomaly riesia co mal ráno na desiatu..
A ked pride moznost sa tesit z jeho hry tak nepríde..
v kontexte toho schválenia nižšieho počtu legionárov v lige tým pádom brutálne zvýhodnovanie SK hráčov je namieste otázka či má vobec štát podporovať finančne tento šport..
Ja by som to uz nechal na súkromnú sféru.. socializmus uz davno skoncil - 2.5.2025 - 20:10
- +2
- gusto
- Na to, ze nevies ani ako sa vola, tak sa tu celkom rozdrapujes.
- 2.5.2025 - 20:22
- +9
- Peryo
- Slavkovskeho nepoznam
- 2.5.2025 - 23:12
- +2
- rabl
- Sem tam vypocujem podkasty s chalanmi zo zlatej generacie a je vidiet, ze boli nastaveni uplne inak. Jurajove rozhodnutie treba respektovat.
- 2.5.2025 - 20:13
- +3
- AzraeI
- Minule Zigo v podcaste si velmi musel kusat do jazyka, aby Slafkovskemu nenalozil, ale ustal to. To boli hraci!
- 2.5.2025 - 20:15
- +3
- VranaKE
- Zigo dal 5 MS, myslis ze Juraj sa k tomu nepriblizi ? Bondra 2.
- 2.5.2025 - 20:21
- +10
- AzraeI
- Porozpravat sa o tom mozeme o 10 rokov, tak to koniec koncov uzavrel aj Zigo.
- 2.5.2025 - 20:30
- +1
- pupo
- Zigo si nebere servítku ústa a vo veľa veciach mal v tom podcaste pravdu , ale teraz je aj ina doba. Jeho “konflikt” zo Zorkou by mu teraz napríklad mohol ukončiť kariéru v zámorí, vtedy to nik neriešil…
- 2.5.2025 - 20:22
- +2
- emoxx1
- Určite by aj ukončila viď Lucic zo dňa na deň...
Hlavne Žigo tiež nebol hráč ktorý prišiel vždy keď sa dalo. Nemá zmysel ho miešať do tejto témy. - 2.5.2025 - 20:25
- +15
- pupo
- Vždy keď sú MS glorifikujeme zlatu generáciu, ale zabúdame že tiež odmietal.
- 2.5.2025 - 20:29
- +11
- Fandimhokeju
- Volá sa to spomienkový optimizmus. Aj za socializmu vraj bolo lepšie.
- 2.5.2025 - 22:36
- +6
- Mato-Mi
- Presne to aj mne prislo na um. Zigo bol pan hrac a presne ako pises, byt ten konflikt dnes, tak by mal velke problemy. Teraz je na hracov ovela vacsi medialny tlak.
- 2.5.2025 - 21:28
- 0
- Fandimnasim
- A začo mu akože chcel nakladať? Veď to nech mu povie do očí a nie odkazovať si v podcastoch alebo sa vyjadrovať do médii. Ja neviem to je nejaké nové hobby hráčov čo skončili nakladať mladíkom čo hrajú teraz? Česť výnimkám. Napr. Ako Handzuš jeho sa minule pýtali na Jura a v pohode to zhodnotil. Veď by im mali ísť vzorom a radiť im. A ako bolo spomenuté je nová doba a nie ta v ktorej hrali oni.
- 2.5.2025 - 20:46
- +2
- pupo
- Tak nemusíme to zbytočne nafukovat, Zigo to povedal jak ho všetci poznáme a vlastne nič zle nepovedal. Vadí mu že keď otvorí internet všade je Slafko a to poriadne nič nedokazal ale kvalitu ma
- 2.5.2025 - 20:50
- +1
- Fandimnasim
- Ja to nenafukujem ale beriem to všeobecne. Nebolo to myslené len na Pálffyho. Ja proti nemu nemám nič a rada počúvam jeho príbehy alebo tie čo s ním povie Višňovský. A ako hráča som ho tiež mala rada. Tak to nech si rieši s médiami. Tie môžu tiež kritizovať. Tak na slovenské pomery toho dokázal celkom dosť ale tak to je verejne známe. A snáď toho ešte pribudne.
- 2.5.2025 - 20:54
- 0
- pupo
- Myslel som to vseobecne a berem do toho aj Slafka a reakciu zväzu na jeho kritiku, úplne zbytočne
- 2.5.2025 - 20:56
- 0
- pupo
- Neboli tiež si vyberali MS na ktoré sa im chcelo ist. Prvú medailu sme dali zo 4-5 hráčmi s NHL, 2002-2005 sa hlásil každý tam sme vedeli že patríme k favoritom , potom sme na tom boli podobne jak teraz
- 2.5.2025 - 20:18
- +5
- GreenWolf
- Vobec sa mu necudujem, plne ho chapem. Nepotrebuje teraz dalsie 3 tyzdne kazdy den pocuvat, aky je neschopny, velmi jemne povedane, aby to splnalo pravidla prispevku. Minuly rok mal bod na zapas, hral dobre ale nedal gol, nebolo cloveka, co by si do neho nerypol. Ta nalada v spolocnosti je tak zla, ze sa netreba vobec cudovat niektorym hracom, ze nemaju chut reprezentovat tychto primitivnych ludi, co si hovoria Slovaci. Nech by zahral akokolvek, len by ho hejtili. Tak ako to predvadzaju na soc sietach po kazdom zapase Montrealu. Mne je tiez z tej hlupoty a zloby zle, nemam chut to ani pozerat.
- 2.5.2025 - 20:14
- +10
- matell157
- A ešte jeden posledný príspevok k tejto téme do mňa, keď Šatan skóroval po faule na neho keď dal Orságh gól ako naskočil z trestnej lavice, vtedy ste ich všetci ktorí na to pamätáte mali za bohov, teraz? Ten je preto zlý tamtnen preto, raz v živote povedal jeden človek keď kameňovali prostitútky že nech prvý hodí kameňom ten čo je bez viny a zrazu sa nenašiel nik... Tolko môj dnešný príspevok k situácii vo svete
- 2.5.2025 - 20:17
- +3
- sam96x
- Čo si týmto chcel povedať? Že teraz nemôžeme Šatana kritizovať? Je šéfom zväzu, má na starosti slovenský hokej, vtedy bol za boha, ale to neznamená, že nemôžeme aj kritizovať teraz.
- 2.5.2025 - 20:25
- +8
- matell157
- Chcel som tým povedať že každý robí chyby a nemali by sme tým pádom všetko odsúdiť
- 2.5.2025 - 20:34
- +2
- MackoPu
- Rozumies takej uplne primitivnej veci, ze vtedy boli jeho ulohy a schopnosti uplne ine a niec na tom nie je ho uznavat ako hraca ? Aj ked incident so Zdenom uz nieco napovedal. Teraz je v inej pozicii, ktoru minimalne komunikacne nezvlada.
- 2.5.2025 - 20:30
- +7
- matell157
- Aby sme sa rozumeli za incident so Zdenom som bol na strane Zdena, len toľko že by si hráči mali uvedomiť pre koho to robia, pre fanúšikov či chcete pozerať len na to ako dobre hrajú v NHL a Slovensko reprezentovať neprídu?
- 2.5.2025 - 20:36
- 0
- Tyna85
- A to musia prísť reprezentovať stále?
Lebo mne to príde ako keby nemohli povedať nie lebo musia niečo vrátiť Slovensku.
Sú to ľudia ako my všetci a ako my všetci majú právo povedať nie. - 2.5.2025 - 23:13
- +1
- Peryo
- Radšej budem keď sa im bude dariť nhl
- 2.5.2025 - 23:14
- +1
- Bizzaremifo
- Vieš čo, osobne mám momentálne lepší pocit z hry našich hráčov v NHL a AHL a vlastne mi vôbec nevadí, ze do repre neprídu..kto je vlastne hrdý reprezentant v čomkoľvek v tejto našej bananovej krajinke??
- 2.5.2025 - 23:25
- +1
- Urpiner17
- Počkaj počkaj počkaj…Ščurko je majster Slovenska s Košicami…bol svojho času veľmi platný hráč…takže to že zavraždil rozhodcu je drobnosť, ktorú nikto nemôže kritizovať??? Lebo toto naznačuje tvoja logika…
- 2.5.2025 - 23:33
- +5
- matell157
- Nie takto to myslené nebolo, a to nie je moja logika je pravda že som sa trochu opustil včera v príspevkoch čo nezvyknem robiť ale proste ma štve táto situácia.
- 3.5.2025 - 7:18
- 0
- Fanusik23
- No škoda nečakal som že nepríde ani jeden zo štvorice tatar,nemec,slafko,černák ale tak nič iné ako rešpektovať ich rozhodnutie nám neostáva...snaď na olympiádu bude tým v plnej sile.
- 2.5.2025 - 20:25
- 0
- pupo
- Ved to je už dávno známe, Simon sa možno nechá zlomiť tam by mohol dostať chuť po svojom gole v predĺžení.
- 2.5.2025 - 20:31
- +1
- MackoPu
- Pochopitelne, vzhladom na reakciu zvazu na jeho kritiku pomerov.
- 2.5.2025 - 20:26
- +1
- pupo
- To nehralo rolu
- 2.5.2025 - 20:31
- 0
- MackoPu
- Asi nie hlavnu, ale za mna je to kusok do skladacky.
- 2.5.2025 - 20:33
- +1
- pupo
- Nie , presne jak téma KHL hráči.
- 2.5.2025 - 20:36
- +1
- BieloModra
- A podla mna neposilni ani Simon Nemec
- 2.5.2025 - 20:27
- +2
- Cvikelka
- Tak pôjdeme o sutaz nižšie. No bože, čo sa stane nič! Vedenie si aj v tom nájde pozitívum.
Mirko a spol dobre bačujete. Len tak ďalej.
Hlavne váš kompas a nemyslím brankára.
- 2.5.2025 - 20:37
- +3
- Zmrzlina
- Nech, aspoň dostanú šancu tí: čo chcú.
- 2.5.2025 - 21:11
- 0
- Cotillion
- Nielen Slafko, ale nikto z NHL a nikto z finale CZ ligy. Teraz potvrdilo vedenie repre. Cakat sa bude na vsetkych z AHL (by ma zaujimalo, ci to zahrnuje Demeka, mozno je na case mu miesto v time garantovat...) a Gernata.
- 2.5.2025 - 21:15
- +2
- Ivo
- Strasne by ma zaujimalo preco nie.... taky Pasta ide... ale to je o pristupe k repre... dala mu co mala uz ju nepotrebuje...fakt otras pristup...velmi rychlo mu stupla slava do hlavy...son zvedavy ked teda o dva tyzdne bude mat viac casu na pripravu ci v lige bude hrat hned alebo bude zas pol sezony hladat kompas....
- 2.5.2025 - 21:16
- +1
- ZABAneuvaeritelna
- Nebude to (len) o stupani slavy do hlavy. Pre a proti bude viacero. Nalada v repre nie je aj vdaka kontroverznemu Huliakovi bohvieaka. Mal to posledne roky dost hekticke, mozno sa lepsie nadychne a pripravi aj na olympiadu. Predpokladam ze Montreal bude v najblizsich rokoch postupovat dlhšie sezóny.
- 2.5.2025 - 21:25
- +3
- strojar
- Prestaňte do toho miešať Huliaka.
Je to trápne. - 2.5.2025 - 22:08
- +3
- Tyna85
- On sa do toho namiešal sám.
- 2.5.2025 - 23:15
- +1
- MichaelHo
- Spravne rozhodnutie.. Reprezentovat tento bananistan nemoze byt pre sportovca s moralnym kompasom najprijemnejsie. Charakter si nekupis a Zkarov maju v repre snad len vo ficolande.
- 2.5.2025 - 21:20
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Zedzed
- otrok: všetci: fanušikovia, zväz na čele so šatanom, žigo - sa tvaria, že Slafkovsky tam ma napochodovať a držať hubu, šuchať nohami a hrať. Keby sa takto ku mne správali - v živote by ma nevideli a hral by som si pekne v zamori a kašlal na ich žabomyšie vojny bez sebareflexie. Slafkovsky je inde a nečudujem sa mu, že na to kašle. V Montreale našiel velky hokej, ktorý chcel hrať a je pochopitelne, že chce byť 100% na novu sezonu a nešaškovať pod arogantným šatanom. Netvarme sa, že reprezentacia je svätá, medzinarodny hokej zaujima tak 6 krajín. NHL je najlepšia liga na svete. MS su bečkovy a často cečkovy turnaj.
- 2.5.2025 - 21:22
- +7
- pupo
- “Slafkovský zároveň potvrdil, že problémom nebola ani kritika Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH), ktorú vyslovil v úvode sezóny. O svojom štarte na svetovom šampionáte v Štokholme komunikoval počas dňa aj priamo so šéfom slovenského hokeja Miroslavom Šatanom. „Dnes som hovoril s Mirom a myslím, že sme mali celkom dobrý rozhovor. On všetkému rozumie. Medzi nami je všetko v poriadku a všetci sme v pohode,“ reagoval účastník troch svetových šampionátov.”
- 2.5.2025 - 21:30
- 0
- AgentCooper
- Je to oficialne vyhlasenie, aby mal pokoj od novinarov. Vies si predstavit, ze by povedal: "Dovodom mojej neucasti je, ze potom ako som sa stal naj strelcom ZOH 2022, pomohol Slovensku vybojovat historicku medailu zo ZOH, zucastnil sa troch MS v priebehu styroch rokov, som sa od prezidenta SZLH a legendy svetoveho hokeja Mira Satana dozvedel, ze som iba mlade soplave decko, ktore ma drzat hubu a nehovorit pravdu o fungovani SVK hokeja, ked sa ma na to v zamori opytaju?"
Ved by ho novinari prenasledovali cele leto. - 2.5.2025 - 21:41
- +10
- AgentCooper
- Mas uplnu pravdu, ale zabudol si na jednu vec.
Tento beckovy, ceckovy turnaj dokazal v minulosti ako jedina udalost spojit cely narod. Vtedy sme naozaj vsetci (bez ohladu na politiku, nabozenstvo, rasu, pohlavie, sexualnu orientaciu) fandili "nasim" a aspon na dva majove tyzdne sme mali pocit narodnej hrdosti. Ludia potrebuju chlieb a hry.
Zial, pod vedenim Satana sa dostala atmosfera v repre nie na bod mrazu, ale pod bod mrazu. Juraj Slafkovsky a dalsi by velmi radi prisli reprezentovat. Myslis, ze by sa netesili na spolocne stretnutie vo Svedsku? Nemec, Slafkovsky, Dvorsky, Honzek, Chromiak toho odohrali spolu velmi vela v U18 a hlavne U20. Postupne by sa pridali aj dalsi a predlzili by si sezonu o 2 tyzdne tym, co ich najviac bavi. V pripade uspechu by sa mozno stali nesmrtelni hrdinovia ako su teraz Bondra, Palffy a spol. Lenze to by repre musela fungovat "trochu" inak ako teraz.
Na ZOH 2026 vsetci chalani pojdu. To bude turnaj s ucastou hracou NHL, velmi prestizny. A pokial nepride k zmene fungovania repre, ZOH 2026 budu na dlhe roky posledny velky turnaj s ucastou slovenskych NHL hracov. - 2.5.2025 - 21:37
- +1
- PeterLucky
- Hlavne si treba velmi vazne a bez ruzovych okuliarov uvedomit aka uroven hokeja bude na ZOH. To nebude tato europska MS placana, kde ti dojdu 3 vypadnuvsi hraci z NHL play-off pocas zakladnej skupiny a odrazu ides o medajle. Tam budu mancafty ako na NHL 4 Nations + ostatne mancafty plne kvality typu CZ a SUI. Slovensko bude stastne ak zlepi 2 utoky a 2 obrany, co su v NHL nejakym sposobom na supiske, taka Kanada tam bude mat hracov z prvych patiek NHL. Ked si to clovek takto vezme, tak MS 2025 su uplne bezvyznamny turnaj ak sa nevypadne. Hokejova verejnost si bude pamatat ZOH Milano 2026, MS 2025 a 2026 budu po 2-3 rokoch v pamati bezvyznamne.
- 2.5.2025 - 21:57
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DL27
- Presne tak. Kanada, USA, Švédsko a Fínsko v najsilnejších zostavách, k tomu Česi so všetkými oporami z NHL (Pasta, Nečas, Hertl, Palat, Hronek, Zacha, Gudas, Vejmelka, Dostal), Nemecko s Draisaitlom, Peterkom, Stutzlem, Seiderom, Grubauerom, Švajčiari so všetkými hviezdami z NHL (Josi, Hischier, Fiala, Meier, Niederreiter, Suter, Moser)... V porovnaní s týmto tam budeme v podstate len ako komparz, ten rozdiel v kvalite je absolútne extrémny...
- 2.5.2025 - 23:21
- +2
- PeterLucky
- Nas velky problem je, ze po Halakovi my nemame jedineho brankara v NHL a bohuzial asi dlho ani stabilne mat nebudeme. Tie muzstva, co si vymenoval maju aspon jedneho a vo vela pripadoch aj pravidelne chytajuceho.
- 3.5.2025 - 1:07
- 0
- DL27
- Samozrejme, top brankár je obrovská výhoda pre tímy, ktoré ho majú. Česi majú v NHL viac brankárov, ako my všetkých hráčov. Ale zase Slovensko už nepatrí do prvej hokejovej ligy, sme na úrovni Lotyšov, Dánov, Rakúšanov... Dokonca aj Nemci a Švajčiari v plnej sile sú už úplne niekde inde...
- 3.5.2025 - 10:45
- 0
- Great!
- Je treba povedať, že z MS hokeja sa stal béčkový turnaj, ktorý je často skôr na obtiaž..Nemusí sa o neho bojovať, prichádza automaticky, a to každý rok. Ak hráč nepojde, veď o rok bude prilezitost znova. Častym opakovanim stráca reputáciu, hodnotu a ak o neho nejavia záujem najlepší, tak vonkoncom aj zmysel. Jedinou záchranou, ako zastaviť dlhodobo upadajúcu krivku je obmedziť ho, určite ich neorganizovať pár mesiacov pred OH a pár mes. po nich.
- 2.5.2025 - 21:31
- +1
- Sani
- Suhlasim s tym, ze v ZOH sezone by sa mohli vynechat....ale na druhej strane s tou kvalitou to vobec nevidim tak tragicky...Kanada a USA vzdy vedia zostavit mlady dynamicky team z hracov, ktori nepostupili do PO, Svedi, Fini, Cesi maju silny zaklad v domacich ligach + tiez vela volnych zamorakov, Svajciari a Nemci sa snazia vytiahnut....To len u nas, ked su vypadky tak vrestime jak severokorejske babky na pohrebe Kim-Cong Una a radsej chceme zrusit majstrovstva....
- 2.5.2025 - 21:40
- +3
- PeterLucky
- Na domace ligy sere pes, NHL 4 Nations bola mala ochutnavka ako top level repre hokeja moze vyzerat. Tam by sa z finskej ci svedskej ligy do tych kadrov nemal sancu dostat nikto.
- 2.5.2025 - 21:59
- +2
- Sani
- 4 Nations turnaj som si uzil...ale pri tomto stole zial Slovensko miesto nema....cize o com je rec? Ze pre SVK, LAT, DEN, FRA, NOR atd. zrusit repre hokej?
- 2.5.2025 - 22:13
- +2
- PeterLucky
- To som vobec nenapisal. Len uz po tych rokoch nerozumiem, preco sa na Slovensku rok co rok kazdy 2-tyzdnovy fanusik hokeja s vlajockami na spatakoch zavdzusnuje ak jeden z nasich siestich hracov v NHL nemoze dojst na MS.
- 2.5.2025 - 22:18
- +1
- Great!
- Za mňa idú dole aj kvalitatívne. To, že o MS už nemajú záujem ani hráči z Europy bolo dekádu dve dozadu, nemysliteľné. Divácky to, mimo nejake 2-3 krajiny rovnako stagnuje. Zámorie o turnaj organizačne nemá záujem a divákov tam viac interesuje 20ka. Vlastne aj mna, lebo tam hrajú najlepší.
Turnaj ako taký stagnuje, organizoval sa každý rok v 60-80 rokoch a aj v roku 2025, kedy je spoločnosť už zhýčkaná, inak nadstavená, a v neposlednom rade aj samotný hokej je fyzicky náročnejší, sezóny vyčerpavajúce a postavenie repre hokeja voči klubovému neustále slabne.
Najlepším zrkadlom upadajúceho turnaja je odraz slovenských reprezentantov, ale vidime to aj v inych reprezentáciach.
MS vo futbale, či ME majú aj preto taky náboj aký maju, lebo sa nekonajú každoročne. Organizovať MS každé dva roky, tak som presvedčený, že si to tí finalisti českej extraligy, Hrivikovci a kopec inych, dvakrat rozmysleli, ci pridu alebo budu mat sancu az v 2027. - 2.5.2025 - 22:02
- 0
- AgentCooper
- Pisal som to asi vcera, predvcerom. IIHF to ma nastavene tak, ze MS Top divizie zaraba a "sponzoruje" MS nizisch divizii. Momentalne len na seniorskej urovni mame divizie MS 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3C a 4. Nove timy stale pribudaju, tento rok hrali aj Armeni a Uzbeci. K tomu sa hrava este "Development turnaj", kde hraju timy, ktore nesplnaju poziadavky IIHF na MS - Lichtenstajnsko, Portugalsko, Macedonsko, Irsko, Grecko, Andorra, latinoamericke timy, atd...
MS kazdy rok musia zostat, ale moze prist k ich reforme. Rozdelit MS top divizie na dve skupiny, top 8 a bottom 8. Hrali by sa dve zakladne skupiny po 8 timov ako teraz.
Z top 8 skupiny by 1-4 postupovali priamo do stvrfinale. 5-8 do 1.kola playoff.
Z bottom 8 skupiny by 1-4 postupili do 1.kola playoff. 5-8 by skoncili, 7 a 8 by zostupili. Pripadne by sa hralo playout o zostup.
Vitazi 1.kola playoff by postupili do stvrtfinale a v dalsom roku by na MS tvorili top 8 skupinu. Bottom 8 skupinu by tvorili vypadnuvsi z 1.kola playoff, dva zachranene timy a dva postupujuce z MS 1A.
Problem je, ze MS by sa predlzili o 1-2 dni (1 zapas navyse v playoff). Plusom by bolo viac zapasov medzi top timami. - 2.5.2025 - 22:16
- 0
- Great!
- Neviem, či je úplne nutné, aby na repre úrovni silou mocou hrali krajiny ako Andorra alebo latinská Amerika. To mi príde také silené, ako keď na OH sa predstaví nejaký plavec z exotickej krajny, ktorý sa v olympijskom bazéne skoro utopí. V rámci OH to je aspoň taký folklór a patrí to k hrám, zábery obletia spravodajstvo. Ale zábery hokejovej Andorry naozaj nikoho nezaujimaju a vysledky typu 69:0 su nedostojné a nerobia športu dobrú reklamu. Hokej bohuzial nie je globálny sport, zbytočne voči tomu bojovat, treba to prijat.
Ale uz sme odbočili, hokejové MS možu byt kvalitnejšie, všetko čo je v obmedzenom množstve má vyššiu hodnotu, kvalitu. Netreba vymyslat koleso. Ale samozrejme IIH nezaujima kvalita, ale kvantita, a radšej pravidelný finančný osoh, akykolvek, nez vyssia športova kvalita. - 2.5.2025 - 22:40
- 0
- AgentCooper
- To hadam zartujes.. Aj krajiny ako Andorra chcu hrat hokej, preco by nemohli? Ziadne vysledky 69:0, oni hraju so seberovnymi. Plavec s exotickej krajiny alebo lyziar za ZOH superi s najlepsimi. Andorra si zahra s Lichtejnstajskom. Ulohou IIHF je popularizovat hokej po celom svete.
- 2.5.2025 - 23:07
- 0
- PeterLucky
- Tak hentie male MS su vlastne turnaje na jednom zimaku a hoteli s tusim 6 muzstvami, nie? Teraz sa hraju nejake v Belehrade a ina uroven je pri Brasove. To sa neda s A kategoriou zrovnavat.
- 2.5.2025 - 23:16
- +1
- AgentCooper
- V Belehrade je D 2A, v Rumunsku 1A, z ktorej postupi na MS niekto zo stvorky GBR, UKR, ITA a POL.
- 2.5.2025 - 23:22
- 0
- AgentCooper
- Ono by to malo byt aj logicke, ze MS TOP divizie nemozes porovnavat s turnajom o 3 vykonnostne kategorie nizsie.
Co sa tyka D 1A, tie su velmi vyrovnane. Pred rokom hrali Rumuni o postup, teraz vypadli. Ukrajina postupila pred rokom s D 1B a zajtra hra o postup do TOP divizie (staci jej bod s Japonskom).
A ano, nizsie kategorie su vsetky so 6 timami v priebehu tyzdna na jednom zimaku. - 2.5.2025 - 23:24
- 0
- PeterLucky
- Great ma great point
Ak mozem este dodat, aj tie podmienky na MS su casto krat velmi nedostojne roku 2025. Slovensko ma organizaciu na fakt dobrej urovni, ale spomenme si na minuly rok Ostravu. Pre Boha ved tam 2 hraci skoncili na infuziach, lebo Vitkovice dodnes nemaju urobenu vzduchotechniku
Tusim lotyssky a polsky brankari. Alebo taka chutovka, ked sa v Rige hralo v nejakom vystavisku na pozlatanej ploche, lebo Lotyssko nema druhy zimny stadion na medzinarodny turnaj.
- 2.5.2025 - 22:23
- +1
- yoplaiter
- ... tak vrestime jak severokorejske babky na pohrebe Kim-Cong Una ...to je tak skvělej příměr, že si ho dovolím používat, jen to pochopitelně přeložím do češtiny. Díky, strašně si mne rozesmál
- 3.5.2025 - 9:39
- 0
- Tino
- Takze: z NHL a CZ ligy nikto.
- 2.5.2025 - 21:34
- +1
- Urpiner16
- Otvoril si ústa na zväz.Ani sa mu nečudujem že nemá chuť prísť.
- 2.5.2025 - 21:56
- 0
- miško DUKLA
- Takže USA sa to rysuje a myslím, že veľmi slušne + tam majú ešte voľné nejaké 2 miesta. Čakajú či ako sa rozhodnú hráči ako napr. Lane Hutson, Blake Coleman alebo Matt Coronato
Brankári: Joey Daccord (90,6%, Seattle Kraken/NHL)
Hampton Slukynsky (92,2%, Western Michigan Univ./NCAA)
Jeremy Swayman (89,2%, Boston Bruins/NHL)
Obrancovia:
Cole Hutson (39z, 48b, +5, Boston Univ./NCAA)
Michael Kesselring (82z, 29b, +4, Utah Hockey Club/NHL)
Jackson LaCombe (75z, 43b, +-0, Anaheim Ducks/NHL)
Mason Lohrei (77z, 33b, -43, Boston Bruins/NHL)
Andrew Peeke (76z, 17b, -10, Boston Bruins/NHL)
Brady Skjei (82z, 33b, -24, Nashville Predators/NHL)
Alex Vlasic (82z, 30b, -23, Chicago Blackhawks/NHL)
Útočníci:
Will Smith (74z, 45b, 18g, San Jose Sharks/NHL)
Matty Beniers (82z, 43b, 20g, Seattle Kraken/NHL)
Logan Cooley (75z, 65b, 25g, Utah Hockey Club/NHL)
Conor Garland (81z, 50, 19g, Vancouver Canucks/NHL)
Cutter Gauthier (82z, 44b, 20g, Anaheim Ducks/NHL)
Clayton Keller (81z, 90b, 30g, Utah Hockey Club/NHL)
Michael McCarron (74z, 14b, 5g, Nashville Predators/NHL)
Frank Nazar (53b, 26b, 12g, Chicago Blackhawks/NHL)
Drew O'Connor (84z, 25b, 10g, Vancouver Canucks/NHL)
Tage Thompson (76z, 72b, 44g, Buffalo Sabres/NHL)
Brett Berard (65z, 33b, 15g, Hartford Wolf Pack/AHL+NHL)
Josh Doan (79z, 45b, 18g, Utah Hockey Club/NHL+AHL)
Isaac Howard (37z, 52b, 26g, Michigan State Univ./NCAA)
Kanada skladá veľmi silný výber a sú tam aj naozaj skúsené mená
B - Dylan Garand (91,3%, Hartford Wolf Pack/AHL)
Obrancovia:
Travis Sanheim (82z, 30b, -6, Philadelphia Flyers/NHL)
MacKenzie Weegar (81z, 47b, +18, Calgary Flames/NHL)
Noah Dobson (71z, 39b, -16, New York Islanders/NHL)
Ryker Evans (73z, 25b, -12, Seattle Kraken/NHL)
Brandon Montour (81z, 41b, -22, Seattle Kraken/NHL)
Útočníci:
Macklin Celebrini (70z, 63b, 25g, San Jose Sharks/NHL)
Travis Konecny (82z, 76b, 24g, Philadelphia Flyers/NHL)
Ryan O'Reilly (79z, 53b, 21g, Nashville Predators/NHL)
Will Cuylle (82z, 45b, 20g, New York Rangers/NHL)
Adam Fantilli (82z, 54b, 31g, Columbus Blue Jackets/NHL)
Tyson Foerster (81z, 43b, 25g, Philadelphia Flyers/NHL)
Barrett Hayton (82z, 46b, 20g, Utah Hockey Club/NHL)
Bo Horvat (81z, 57b, 28g, New York Islanders/NHL)
Kent Johnson (68z, 57b, 24g, Columbus Blue Jackets/NHL)
+ na kemp do Viedne a Budapešti sa dostali Zayne Parekh, Porter Martone, Nicolas Beaudin, Zach Boychuk, Harrison Brunicke, Brendan Perlini a Ty Ronning. Kyle Dubas ale čaká najmä na hráčov z NHL.
Slovensko - tento rok slabší výber najmä, čo sa týka defenzívy, brankári a útočníci vyzerajú do TOP 8 na MS ale obrancovia zatiaľ nie
Brankári:
Samuel Hlavaj (90,4%, Iowa Wild/AHL)
Patrik Rybár (90,6%, Kunlun Red Star/KHL)
Adam Húska (91,1%, HC Lugano/NL)
Útočníci:
Adam Sýkora (71z, 30b, 9g, Hartford Wolf Pack/AHL)
Samuel Honzek (57z, 21b, 8g, Calgary Wranglers/AHL)
Martin Chromiak (69z, 39b,18g, Ontario Reign/AHL)
Dalibor Dvorský (63z, 45b,21g, Springfield Thunderbirds/AHL)
Švédsko - bude veľmi silné na domácich MS
Brankári:
Samuel Ersson (88,3%, Philadelphia Flyers/NHL)
Arvid Söderblom (89,8%, Chicago Blackhawks/NHL)
Obrancovia:
Rasmus Andersson (81z, 31b, -38, Calgary Flames/NHL)
Adam Larsson (82z, 28b,+22, Seattle Kraken/NHL)
Marcus Pettersson (78z, 29b, +6, Vancouver Canucks/NHL)
Simon Edvinsson (78z, 31b, +12, Detroit Red Wings/NHL)
Útočníci:
Elias Lindholm (82z, 47b, 17g, Boston Bruins/NHL)
Mikael Backlund (76z, 32b, 16g, Calgary Flames/NHL)
Mika Zibanejad (82z, 62b, 20g, New York Rangers/NHL)
Leo Carlsson (76z,45b 20g, Anaheim Ducks/NHL)
Alexander Wennberg (77z, 35b, 10g),
William Eklund (77z, 58b,17g, obaja San Jose Sharks/NHL)
Filip Forsberg (82z, 76b, 31g, Nashville Predators/NHL)
Isac Lundeström (79z, 15b, 4g, Anaheim Ducks/NHL)
Lucas Raymond (82z, 80b, 27g, Detroit Red Wings/NHL)
Česko s Pastrňákom skladá takisto veľmi silný tím
Brankári:
Karel Vejmelka (90,4%, Utah Hockey Club/NHL)
Daniel Vladař (89,8%, Calgary Flames/NHL)
Josef Kořenář (91,8%, HC Sparta Praha/Česko)
O - Filip Hronek (61z, 33b, +-0, Vancouver Canucks/NHL)
Útočníci:
Jakub Lauko (56z, 11b, 5g, Boston Bruins/NHL)
David Pastrňák (82z, 106b, 43g, Boston Bruins/NHL)
Adam Klapka (64z, 36b, 20g, Calgary Flames/NHL+AHL)
Rakúsko - tradičná zostava ,,s Fínskym,, brankárom
Brankári:
David Kickert (88,1%, EC Salzburg/ICEHL)
Atte Tolvanen (93,7%, EC Salzburg/ICEHL)
Florian Vorauer (90,7%, EC-KAC Klagenfurt/ICEHL)
Ú - Marco Kasper (79z, 39b, 20g, Detroit Red Wings/NHL)
Fínsko - tradične s európskym výberom doplneným o veľmi zaujímavých hráčov z NHL
Brankári:
Justus Annunen (88%, Nashville Predators/NHL)
Juuse Saros (89,6%, Nashville Predators/NHL)
Útočníci:
Juuso Pärssinen (48z, 16b, 6g, New York Rangers/NHL)
Eeli Tolvanen (81z, 35b, 23g, Seattle Kraken/NHL)
Joona Koppanen (67z, 24b, 9g, Pittsburgh Penguins/NHL)
Nemecko - tím budú tvoriť najmä hráči z domácej súťaže
Brankári:
Philipp Grubauer (88,4%, Seattle Kraken/NHL+AHL)
Mathias Niederberger (90,6%, EHC München/DEL)
Arno Tiefensee (91,1%, Adler Mannheim/DEL)
O - Moritz Seider (82z, 46b, -5, Detroit Red Wings/NHL)
Ú - Lukas Reichel (70z, 22b, 8g, Chicago Blackhawks/NHL)
Slovinsko - konečná nominácia, Kopitar nepríde, nový ,,Český,, brankár a najmä hráči z Olimpje Ľubľana ICEHL
Brankári:
Lukáš Horák (94,3%, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Gasper Kroselj (92,5%, HC Kometa Brno/Česko)
Matija Pintaric (93,7%, Grenoble/Ligue Magnus)
Obrancovia:
Jan Cosic (38z, 11b, +1, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Jan Golicic (63z, 37b, -9, Gatineau Olympiques/QMJHL)
Blaz Gregorc (51z, 16b, -10, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Aleksandar Magovac (56z, 29b, +10, Amiens/Ligue Magnus)
Bine Masic (49z, 24b, -5, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Matic Podlipnik (49z, 47b, +33, Kitzbüheler EC/AlpsHL)
Urban Podrekar (65z, 28b, -18, Flint Firebirds/OHL)
Miha Stebih (49z, 14b, +10, SK Horácka Slavia Třebíč/Czechia2)
Útočníci:
Miha Bericic (52z, 11b, 3g, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Jan Drozg (56z, 24b, 8g, Kunlun Red Star/KHL)
Zan Jezovsek (51z, 87b, 42g, EV Lindau/Germany3)
Rok Kapel (53z, 2éb, 10g, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Nace Langus (29z, 16b, 6g, Augustana Univ./NCAA)
Rok Macuh (40z, 15b, 7g, HC Olomouc/Česko)
Marcel Mahkovec (54z, 32b, 16g, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Ken Ograjensek (55z, 47b, 12g, Black Wings Linz/ICEHL)
Robert Sabolic (50z, 34b, 14g, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Nik Simsic (54z, 23b, 12g, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Filip Sitar (31z, 3b, 1g, Univ. of Connecticut/NCAA)
Jaka Sodja (46z, 11b, 6g, HK Olimpija Ljubljana/ICEHL)
Matic Török (61z, 29b, 13g, KooKoo/Liiga)
Anze Zezelj (40z, 40b, 29g, Fehérvár Hockey Academy 19/Erste Liga+U20)
- 2.5.2025 - 22:04
- +3
- Great!
- Je fajn to takto vidiet pohromade. Pekná práca. Za mna neodpadavam zo žiadnej súpisky, Svédi samozrejme hrajú doma, ale iné tímy poslabšie. Kanada zaujala Celebrinim, Konecnym a najma O'Reillym, to je kuriozitka. Škoda že je už trochu za zenitom.
- 2.5.2025 - 22:51
- +4
- Tip-Top
- Jooooj to je tu plaču a nariekania, viac ako ked vlk vošiel prasiatkam do domu cez komín a spadol rovno do vriacej polievky. Nech sa daju chlapci len poriadne zdravotne dokopy, odmakaju p letnu pripravu a nech su v sezone 2025/2026 vsetci úspešnejší ako tomu bolo tento rok.
- 2.5.2025 - 22:07
- +1
- mato-s
- Juraj ty si gdo, že nejdeš reprezentovať ruskú guberniu . . .
- 2.5.2025 - 22:35
- +7
- Patriot1010
- Absolútne sa chalanom nečudujem, ja by som tiež nešiel reprezentovať krajinu kde by som mal spoluhraca/ov z KHL, resp. by moja krajina povolila ich štart. Šatan to absolútne nezvláda, čistá figúrka našich politikov, ktorí keď vyčlenia viac peňazí pre sport tak tie morálne hodnoty “čo som mal viem trosku otočiť a pozmeniť”. Dlho mi nebolo takto zle zo slovenského hokeja. Chalanom čo tam šli samozrejme drzim palce, klobuk dole pred vami, máte môj obdiv, nech vam šampionát vyjde
- 2.5.2025 - 22:36
- +8
- Joey772
- Šatan to nezvláda ? Ty kde žiješ? Videl si čo sme hrali keď tam nebol Šatan ?
- 3.5.2025 - 0:56
- +1
- LukeasBil
- Na šampionáte 2017 sme mali podľa portálu Elite prospect NHL experience 6 GP. V aktuálnom výbere aj so zámorskými posilami budeme mať experience 8 GP.
- 2.5.2025 - 22:58
- +1
- black33
- Je to tak ako to je treba rešpektovať jeho názor a nehejtovať. Ešte bude mať veľa príležitostí reprezentovať.
- 2.5.2025 - 23:18
- 0
- Jamboree
- Nemec, Cernak, Knazko/Mesar: Porad to muze byt hezky
- 2.5.2025 - 23:25
- 0
- matell157
- Nemôže nakoľko ani Nemec ani Černák, ani nikto z finále vašej ligy...
- 3.5.2025 - 7:22
- +1
- RHZV
- Doba sa mení,niekedy bola veĺká česť a hrdosť reprezentovať...dnes hráči rýchlo zabúdajú kto ich vychoval a nehovoriac o nejakej hrdosti ...je to smutné
- 2.5.2025 - 23:28
- +1
- Urpiner16
- Doba kedy vychovával štát je dávno preč.Gro zaťahujú rodičia ako sa dá a musia si odtŕhať od huby aby syn mohol hrať hokej.
- 3.5.2025 - 10:49
- +2
- Joey772
- Šatan z neho spravil hviezdu , to je mi pekné poďakovanie..... Nikto by mu nedal takú šancu ako ,,Miro,,
- 3.5.2025 - 0:54
- +1
- micu79
- Uz mu stupla slava do hlavy keby mal 30 rokov nepoviem nic mlady chalan musi este vladat keby az tak chcel tak Montreal by ho pustil a potom na Oh sa tu budu vsetci tlacit do repre.
- 3.5.2025 - 0:56
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- napalmdeath
- Ďuro oddychovať? V tvojom veku môžeš týždeň chlastat a v pondelok ideš bomby
. No tak budeme pozerať na Pastrňáka. Ten si zaknihuje účasť na MS a obohatí konto o góly aj tento rok. U nás teda dostane šancu na nové zážitky niekto iný, len škoda, lebo som chcel vidieť súhru s Dvorským, pripadne Honzom. Zvykli sa odmietať po OH nie pred, ale ani ja tento rok nejdem,som odmietol, teda nemám čo vyčítať
.
- 3.5.2025 - 1:08
- +2
- radopKE
- Ďuri - dobre ši zrobil.
- 3.5.2025 - 4:19
- +2
- yogi
- V podstate mi to je jedno..z dovodu ucasti KHLkarov by som nesledoval aj tak..
- 3.5.2025 - 6:45
- +3
- Urpiner16
- Na OH určite príde ak mu zväz nedá stopku za to že na ich skostnatelosť povedal pár hrejivých viet.A pozor.Slafko je ten typ že na neho nonono neplatí soudruzi.
- 3.5.2025 - 7:46
- +1
- warn1ng
- Absolutne sa im necudujem ze nepridu. V sucasnej nalade spolocnosti? Aby si kazdy den precital ako je zle ze ma priemer bodu na zapas? Alebo aby im do satne prisiel zahrat divadielko mr.Rudo? Nie dakujem. Slafkovskeho ucast na MS skoncila momentom kedy Satan urobil z nevinneho rozhovoru s kanadskymi novinarmi udalost dna v slovenskych novinach absolutne nezmyselnou reakciou.
Je mi velmi luto kam sa slovensky hokej ubera, a najviac ma na tom hneva to ze za to vo velkej miere moze legenda ako Satan. Takto si pokazit svoju "legacy" dokaze fakt malokto.
A väcsina ludi ktora tu tych mladych chalanov kritizuje, mozno by bolo nacase sa zamysliet preco vlastne tie MS odmietli.
- 3.5.2025 - 8:14
- +8
- worth
- Veľa ľudí má krátku pamäť. Naši zlatí chlapci až do medaily z Petrohradu odmietali repre kvôli "únave" každý rok, s výnimkou Satana. Ako trefne spomenuli v článku na Ňou uz v 21 rokoch majú Slafko s Nemcom viac štartov na MS ako Pálffy s Bondrom.
Slafko nedostal šancu v repre aby sa zviditeľnil, ale preto, že bol dobrý a tej repre pomohol. Vďačný môže byť relatívne Mirovi a Craigovi,ale Slovensku? Veď od 15tich je v zahraničí. A odvďačil sa iba tým, že vystrieľal Slovensku prvú a jedinú medailu z OH v hokeji?
A politiku do toho miešať nemusíme, politika sa mieša do športu sama momentálne... - 3.5.2025 - 10:30
- +8
- Fandimhokeju
- Tie odmietania si pamätám podobne. Viac krát som sa tešil na Peťa Bondru, lebo vo vrcholovom hokeji sa presadil v KE a často mu do toho "niečo prišlo". Ale to je len história a všetko je mu odpustené vďaka zlatému gólu. Na druhej strane sme mali v tých časoch v NHL pomaly jedno celé mužstvo, takže tí, ktorí odmietli tak nevyčnievali v povedomí hokejovej verejnosti.
gólu. - 3.5.2025 - 12:04
- 0
- djoker
- Po prečítaní celej diskusie si dovolím povedať že presne pre toto je slovensko v takej diere ako je.
- 3.5.2025 - 13:43
- 0
- VSS Košice
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=122112356456838718&set=pb.61575161549086.-2207520000&type=3
henten idiot chce perzekuovat a sahat na majetok Jurajovej rodiny, lebo si dovolil odmietnut repre . To co za idiota musis byt aby ta napadla takato sprostost ? - 3.5.2025 - 15:01
- 0
- Fandimnasim
- Mne je normálne až nedobre po tom čo som si na jeho adresu už prečítala. Ja by som neprišla reprezentovať takýchto ľudí vôbec a som rada že nie som profesionálny športovec. Ale nielen na neho. Tak minule MS kopec kritiky na neho zo všetkých strán a teraz odrazu je ten zlý lebo nejde? Ľudia by sa mali spamätať ale čo najskôr. A smutné je, že aj bývalí hokejisti sú voči nemu dosť kritickí (česť výnimkám). Oni volajú po vzore a neviem čom ale oni ním tiež častokrát nie sú. A radšej nech im to povedia alebo napíšu ako sa vyjadrovať do médii. Ale k jednému gratulujem Jurovi a Šimonovi byť v 21 rokoch považovaní dobre že nie za spasiteľa repre to sa nepodarí každému.
- 3.5.2025 - 15:13
- +1
- leomessi
- Nech ten: Slafkovsky aspon neklame jak opica , ze je po sezone unaveny …
Keby Montreal postupil , tak by hral dalsich mozno 7-10 zapasov v NHL …
Ale pán je unaveny lebo ma hrat za reprezantaciu.
Tak ked uz je taky frajer , a nema udajne problem hovorit veci na rovinu , nech na rovinu povie , ze nema zaujem reprezentovat … len na to mlady pan nema gule …
Lebo oríde sezona , ked budu ZOH , a tam uz “superhviezda” unavena nebude a bude sa tlačit do repre , o tom som presvedceny … - 3.5.2025 - 19:19
- 0