Diskusia: Slafkovský sa chce pripraviť na novú sezónu: „Byť viac produktívny“
Slovenský hokejový útočník Juraj Slafkovský z Montrealu Canadiens chce využiť obdobie medzi sezónami na to, aby sa čo najlepšie pripravil na ďalší ročník zámorskej NHL a vylepšil svoju produktivitu. Jednotka draftu z roku 2022 tak nebude súčasťou reprezentácie Slovenska na majstrovstvách sveta vo Švédsku a Dánsku.
Montreal prehral v úvodnom kole play off s Washingtonom Capitals 1:4 na zápasy a Slafkovský tak mal možnosť predstaviť sa na tohtoročnom svetovom šampionáte. Na turnaj však nepocestuje. „Bola to dlhá cesta. Rozprávali sme sa s vedením klubu a rozhodli sme, že tentoraz bude najlepšie, keď nepôjdem. Musím sa poriadne starať o svoje telo, pretože sa mi začína nový kontrakt,“ cituje Slafkovského slovenská verzia oficiálnej webstránky NHL.
Dvadsaťjedenročný útočník odohral v tejto sezóne v zámorí celkovo 84 zápasov, do štatistík si zapísal 20 gólov a 33 asistencií. Má za sebou tretí rok v zámorskej profilige, s Canadiens má platný nový kontrakt do konca sezóny 2033. „Chcel som byť viac produktívny. Urobil som krok vyššie a veľa som sa naučil, ale bolo to hore a dole. Možno by bolo pekné, keby som začal v októbri a nie vo februári. Chcel by som hrať fyzický hokej hneď od začiatku. Človek to nevydrží 82 zápasov, ale ak by som ich zvládol 67 a 70, tak to bude dobrá východisková pozícia pre mňa a aj pre celý tím,“ povedal slovenský hokejista k svojim cieľom do ďalšej sezóny pre nhl.com/sk.
Slafkovský si prvýkrát v kariére v NHL vyskúšal play off duely: „Boli to úplne iné zápasy ako v základnej časti. Ale už viem, ako to hrať. Čo musím predvádzať, aby sme boli úspešní. Vyhrávať súboje, strieľať, je to jednoduché.“
- Poetisa
- Skúšam sa vžiť do kože týchto hráčov ale stále mám v sebe že by som sa na zápasy repre nesmierne tešil a cítil niečo oveľa viac ako hrať za klub je tam niečo silnejšie.
- 3.5.2025 - 18:36
- +4
- emoxx1
- To potom škoda, že nie si hokejista.
- 3.5.2025 - 19:05
- +26
- pablob26
- tesit sa mozes ked ides reprezentovat krajinu na ktoru si hrdy. To co sa v tomto state deje ci v politike a sporte nema nic spolocne s hrdostou.
- 3.5.2025 - 20:42
- +25
- Poetisa
- Kedy to bude lepšie? Však pozri aká polarizácia je všade na okolo. Rozdeľuje nás skoro všetko a asi len hokej dokázal spojiť celú krajinu.
- 3.5.2025 - 20:54
- +2
- doc.koniferum
- už ani ten hokej
- 3.5.2025 - 22:36
- +10
- ElwisNR
- Ja by som na mieste Slafkovského asi tiež nereprezenoval SZĽH ak nevie prijať kritický názor na pomery v našom hokeji a možno sa zamyslel prečo musia doslova hľadať reprezentantov.
Názory Juraja Slafkovského vnímame ako neuvážené vyjadrenia mladého hráča. Určite sa ťažko čítali jeho reprezentačným spoluhráčom z bronzového tímu, trénerom, ktorí ho nominovali a funkcionárom, ktorí mu dali v kariére príležitosť napredovať.
Sme presvedčení, že v našej krajine pôsobí množstvo zanietených hráčov, trénerov a odborníkov, na ktorých skutočne stojí slovenský hokej. Veríme, že v budúcnosti bude Juraj mediálne komunikovať so zodpovednosťou lídra reprezentácie." - 3.5.2025 - 18:45
- +4
- Fandime
- ElwisNR: Slafko velmi rychlo zabudol, kto mu pomohol nastartovat seniorsku karieru….
- 3.5.2025 - 18:52
- +5
- belo
- kto?
- 3.5.2025 - 18:55
- +17
- emoxx1
- Prečo si myslíš, že dôvod bude, že zabudol a spätne si neváži šancu ktorú dostal? Nemôžu časom do takýchto rozhodnutí vstupovať aj iné faktory?
- 3.5.2025 - 19:02
- +2
- pupo
- To jak dlho budeme vyťahovať, pred sezónou vyjadril svoj názor, vedenie zbytočne na to reagovalo a podľa mna aj Gaborik. S jeho neúčasťou na MS to nemá nič spoločne, ale to kopa ľudí nepochopí
- 3.5.2025 - 19:17
- +2
- emoxx1
- Nič som nevytiahol...toto si teraz konkretizoval ty a ani sa mi nepáči z že domýšľaš za mňa.
- 3.5.2025 - 19:25
- +3
- emoxx1
- Radšej doplním. Prekáža mi, že ľudia si myslia, že si neváži šancu ktorú dostal a podobne. Iné faktory môžu byť aj únava, aj osobný problém. Proste čokoľvek iné. Ja plne jeho rozhodnutie rešpektujem nech ma dôvod aký len chce. Preto som ho nekonkretizoval. Len tupé reči tipu zabudol vôl... neviem vystáť.
- 3.5.2025 - 19:28
- +6
- Fandime
- Emoxx1: Nemyslis, ze Slafko reprezentuje SR, nas vsetkych co mu drzime palce? A ako sam povedal, nema ziaden problem, ani zdravotny, ani iny…Nemala by byt pre neho cest reprezentovat?
To je vsetko…. - 3.5.2025 - 19:44
- +2
- emoxx1
- To, že to preňho nie je povinnosť neznamená, že to preňho nie je česť.
Vlastne neviem kam sme sa teraz chceli posunúť. - 3.5.2025 - 19:58
- +6
- worth
- Podám ti ešte hrach, či už sú tie steny podľa teba dosť ohádzané?
- 3.5.2025 - 22:47
- +14
- Tyna85
- 😀
- 4.5.2025 - 9:16
- 0
- HeyYou
- ja si myslím, že reprezentovať takých natvrdlých sebestredných a nevďačných hlupákov ako ty nie je žiadna česť, je to skôr pekne otravné a mnohým by sa z toho určite zdvíhal žalúdok, prinajmenšom by boli sklamaní, keby to tu niekto z nich čítal.
- 4.5.2025 - 7:23
- +4
- FeroMotyka
- Nie, prečo by mala byť česť reprezentovať Slovensko? Teraz ani neriešim ľudí ako ty, politicku situáciu a pod. Ešte Slovensko posledné roky na MS chodí tak bojovať o štvrťfinále, nehrajme sa na nejakú Kanadu. Česť to je možno tie prvé razy keď sa tam dostaneš alebo keď si priemernejši hráč našej ligy, pre ktorého to je sviatok keď ho tam povolaju, ale nie už pre hráčov NHL, kt. volajú aj keby tam celú sezónu presedia na tribúne resp. pokrúžia v 4. útoku. Do toho MS každý rok tiež z toho reprezentovania trochu berú tú "hrdosť" mať na sebe národný dres.
- 4.5.2025 - 8:14
- 0
- emoxx1
- Tak sorry... Nezdalo sa mi, že ty by si takto 😁
- 3.5.2025 - 19:41
- +1
- pupo
- Už vtedy ma srala reakcia zväzu ,zbytočne sa to len nafúklo. Pre nás existujú len MS , ťažko bereme že hráči maju aj iné priority
- 3.5.2025 - 19:45
- +3
- ElwisNR
- Lebo tento zväz nevie prijať kritiku a komunikovať s hráčmi ani klubmi a potom sa nečudujem že hľadáme reprezentantov na poslednú chvíľu
- 3.5.2025 - 20:03
- +4
- Joey772
- A našli sme
- 3.5.2025 - 20:22
- +1
- pablob26
- velmi dobre to vie ale myslim,ze bol nastartovany uz skor niekde inde. Nasa repre bola len vyvrcholenie jeho snazenia. Nedostal tu sancu len tak, pre modre oci.
- 3.5.2025 - 20:44
- 0
- belo
- Ja verim ze juraj svoju hru povysi na dalsi level a potiahne Habs opat do play off.
25 golov a 40 asistencii by bolo super - 3.5.2025 - 18:53
- +11
- peters
- Ma to dve roviny, ak ide niekto hrat hokej len pre tuto politickú nekompetentnú bandu, tiez by som nesiel, ale je tu aj mnoho ozajstných fanusikov a deti, ktore sa na to cely rok tesia a pre tych ludi by som reprezentovať isiel. Takze, aby som to upresnil, reprezentovať by som isiel, ale vyjadril by som sa aj k tomu, s cim nesuhlasim, ci uz postoj zväzu k účasti hracov KHL atd.
- 3.5.2025 - 21:15
- +1
- worth
- Pre fanúšikov a deti hrať je fajn, ale ja napríklad by som s hracmi z khl nevedel byt v jednej šatni a keby som náhodou dosiahol nejaký úspech a grobiani typu huliak by mi chceli potriasť rukou asi by som sa dogrcal. Ešteže nie som hokejista a nemusím riešiť takéto dilemy.
- 3.5.2025 - 22:52
- +20
- DL27
- Ja si práve myslím, že pre slušného a inteligentného človeka to nie je žiadna dilema. Slafkovský je už v pozícii, kedy on túto reprezentáciu a celkovo túto dezolátsku banánovú republiku vôbec nepotrebuje, práve naopak, ona životne potrebuje jeho (myslím hokejovú reprezentáciu). Takže ak je charakterovo a mentálne na dostatočne vysokej úrovni, tak sa bude práve vyhýbať kontaktom s takými ľudskými odpadmi ako je tento vyžratý minister športu, ktorý by v civilizovanej krajine nemohol robiť ani vrátnika na nejakej pozícii v štátnej správe. Na Slovensku ale môže podobný tupý dezolát robiť aj ministra či dokonca predsedu parlamentu alebo aj premiéra alebo prezidenta. V takých hlbokých sračkách je táto republika. Ja byť na mieste týchto špičkových športovcov a multimilionárov, tak si s touto lúzou nielen že nepodám ruku, ale ani sa neukážem v ich blízkosti a naopak, robil by som všetko pre to, aby bežní jednoduchší spoluobčania pochopili, že voliť túto zlodejskú dezolátsku zberbu dostane túto krajinu na absolútnu perifériu svetového spoločenstva. Bohužiaľ, bývalé športové legendy tejto krajiny ako Hamšík či Šatan, to vidia asi úplne ináč...
- 3.5.2025 - 23:12
- +26
- Tnkovac
- Ty ako poslanec ktorý sa chváli športovými úspechmi mesta by si mal ako prvý vedieť že politici zneužívajú šport 😉
- 4.5.2025 - 19:49
- +2
- Mudrc
- Nebyť repre tak Slavkovský a Nemec nie sú tam kde sú !
Len vdaka repre boli tak vysoko draftovani. - 4.5.2025 - 7:34
- 0
- FeroMotyka
- Tak by išli o pár miest nižšie, no a čo? Do NHL by sa dostali a stále by väčšina fandila ich vypadnutiu v play-off. A do repre sa dostali z nejakeho dôvodu a aj sa tam udržali.
- 4.5.2025 - 8:03
- +2
- buksantoNR
- Akurát, že ich pôsobenie v repre nemalo charitatívny základ, ako tu touto predstavou žije zopár ľudí. Mali kvalitu a repre z ich účasti rovnako ťažila. Nie, nejednalo sa o charitu.
- 4.5.2025 - 8:13
- +7
- Hokejman
- Veru, fuj, nevďačník jeden ten Slafko, že si dovolil vystrieľať pre Slovensko jedinú medailu z OH v histórii - čo by iní dali za takú šancu...
- 4.5.2025 - 8:16
- +8
- Standacik
- jop, maš pravdu, nešli by z prvého a druhého miesta. ale zo 6 a 7 ak ma pamäť neklame
- 5.5.2025 - 7:42
- +1
- sumobb
- A ževraj sa politika nemá miešať so športom, všetko so všetkým súvisí. Tak ako je rozdelený národ, tak sú rozdelení aj hokejisti a všetci športovci. A vidno to aj teraz v názoroch pred MS v hokeji.
- 4.5.2025 - 8:39
- +1
- pupo
- Dokedy budeme nafukovat každý komentár od debila na soc. sieťach a potom sa budeme sťažovať že je spoločnosť rozdelená
https://x.com/Lewysko/status/1918543666496368875 - 4.5.2025 - 8:44
- 0
- ElwisNR
- Ale nemá náhodou pravdu?Tu príde niekto odovzdávať Dzurilov pohár pre víťaza základnej časti len preto lebo má funkciu a potrebuje sa zviditeľniť lebo nijak inak sa mu to nikdy nepodarí získať uznanie
spoločnosti navyše nemá k takej udalosti taký človek ani patričnú úctu a miesto obleku príde v americkej leteckej bunde a tvári sa ako keby zabezpečil výstavbu 20.zimných štadiónov.Cíger ktorý z ničoho vybudoval niečo čo fungovalo 14 rokov a dalo šancu na hokej deťom od SZĽH nedostal žiadnu pomoc a podporu lebo z toho nemajú prospech a biznis a čerešnička je prístup bývalého tajomníka ministerstva pre šport Ivana Husára tak ja plne rešpektujem názor Slafkovského na fungovanie hokeja u nás a reprezentácia nieje povinnosť. - 4.5.2025 - 13:22
- +3
- PerX
- Podľa mňa to sú len drísty od Slafka ale všetci vieme čo sa tam deje tak sa mu nečudujem. Diki Slafko za všetko čo si odviedol pre slovenskký hokej zatiaľ,na toto máš plné právo aj keď máš len 21.
- 4.5.2025 - 9:21
- 0
- VSS Košice
- Je dost usmevne citat tie dristy o Jurajovi . Pochopte , ze on nieje nikomu nic dlzny .
- 4.5.2025 - 9:32
- +11
- Maťo NR
- Presne tak,a treba dať šancu, ďalším chalanom.Horšie je to s p.Šatonom,Dom si istý ,že viac by sa zaujímal o Slov. Hokej Rišo Lintner,Je to až do očí bijúce,Ja tam chcem Riša,vácej na to bavilo
- 4.5.2025 - 12:36
- +5
- DocentMladsi
- problem nie je slafkovsky ale tento trapny kazdorocny letny turnaj
kazdym rokom to sledujem menej a menej a tento rok ani neviem kde to bude ani kedy to zacina ani kedy hrame
keby sa hralo raz za tri styri roky a malo to prestiz tak sa tam hraci typu slafkovsky budu hrnut
lenze tu hra 16 muzstiev co je strasne, uz len keby ich tam bolo 14 tak by hrali o zchranu teamy ako slovensko, dansko ci lotyssko a bol by to masaker kde by kazdy zapas mal vyznam - 4.5.2025 - 14:35
- 0
- weefoe
- tak to sleduj raz za 4 roky a je to
- 4.5.2025 - 22:54
- +2
- weefoe
- Dúfam, že sa mu začne dariť a tak skoro nepríde reprezentovať.
- 4.5.2025 - 22:53
- 0
- Haluzman
- A nie je tu aj taka moznost (o ktorej sa sem tam niekto v podcastoch zmieni) ze asi chce realne zostat v kanade na pripravu pred sezonou a vydychnut si (predsa hrat v montreale ako draftova jednotka musi byt nie len fyzicky ale a mentalne tazke), a lebo moze byt ze jeho priprava tu na SR (alebo kde) je bud prilis silna (a zo zaciatku sezony je unaveny a preto sa rozbehne az niekedy v novom roku)? A nemusi to byt hned kvoli KHL a pod? S tym ze mu zacina novy kontrakt, a buduci rok su OH, tak absolutne sa mu necudujem ze sa mu moc na majstrovstva ist nechce
Neviem ze ci ma zmysel sa o tomto hadat tu na hokejportali
tak ci onak, realny dovod vie iba on
- 5.5.2025 - 9:14
- 0
- mannheim
- Čím viac mladých ľudí s odvahou stáť si za svojím názorom. To je jedna vec. Druhá vec je, že reprezentácia je špecifická práve v tom, že by mala byť braná ako reprezentovanie vlastnej krajiny, bez ohľadu na to, aký tupí kreténi nám vládnu. Ak je teda Jurajov dôvod tohot rázu. Rešpektujem ho, a nikdy by som mu ho nevyčítal. Iba si myslím, že za hrôzovlády Mečiara sme asi neriešili podobné veci, a to pri všetkej úcte bol ešte iný level, ako títo neandrtálci čo vládnu dnes. Na druhú stranu, možno to treba brať tak, že veci sa menia a mladí už nechcú byť iba poslušní pešiaci.
- 5.5.2025 - 9:31
- +3
- frantapriklep
- Presne tak. Hokej bol stále, aj keď tu boli Mečiarovci, Širokí či Bystrozrakí. Teraz je spolitizované všetko, je veľa nenávisti medzi ľuďmi a odzrkadľuje sa to vo všetkých sférach, aj v hokeji.
- 5.5.2025 - 10:35
- 0
- Mato-Mi
- Politika sa az tak vtedy neriesila. Ludia vyjadrili svoj nazor maximalne v krcme. Dnes v dobe socialnych sieti ludia dokazu napisat priamo hracom a nenavist sa siri. Ved prikladom su nam samotni politici, ktori chrlia vedra hnoja kazdy den na niekoho.
- 5.5.2025 - 12:53
- +2