Diskusia: Slovensko - USA 3:2 sn. Naši budú bojovať o medaily
Slovenskí hokejisti sa prebojovali do semifinále olympijského turnaja v Pekingu.
V stredajšom dramatickom štvrťfinálovom dueli zdolali USA 3:2 po samostatných nájazdoch. Autorom víťazného nájazdu bol Peter Cehlárik. Slováci si po dvanástich rokoch na ZOH zahrajú o medaily, na meno súpera v piatkovom semifinále si musia ešte počkať.
Zverenci trénera Craiga Ramsayho otvorili na National Indoor Stadium skóre v 12. minúte, keď strelil svoj piaty olympijský gól Juraj Slafkovský. Američania dokázali stav otočiť po zásahoch Nicka Abruzzeseho z 20. minúty a Sama Hentgesa z druhej tretiny. Slováci si vynútili predĺženie gólom Mareka Hrivíka 44 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času. V predĺžení gól nepadol a tak nasledoval nájazdový rozstrel, v ktorom rozhodol vo štvrtej sérii Cehlárik.
Slováci si v ére samostatnosti zahrali vo štvrťfinále ZOH len štvrtýkrát v histórii a druhýkrát boli úspešní. Zopakovali úspech z Vancouveru 2010, keď tím vedený Jánom Filcom vyradil vo štvrťfinále Švédov (4:3). Na olympijskom turnaji aj s hráčmi NHL napokon obsadil štvrté miesto.
štvrťfinále:
USA - Slovensko 2:3 pp a sn (1:1, 1:0, 0:1 - 0:0, 0:1)
Góly: 20. Abruzzese (Beniers, Kampfer), 29. Hentges (Perbix, Smith) - 12. Slafkovský (Čerešňák, Regenda), 60. Hrivík (Čajkovský, Hudáček), rozh. nájazd Cehlárik. Rozhodovali: Björk (Švéd.), Gofman - Šalagin (obaja Rus.), McCrank (Kan.), vylúčení: 1:5 na 2 min., presilovky a oslabenia: 0:0, 1059 divákov.
USA: Mann - Kamfper, Ness, Faber, Cooper, Perbix, Warsofsky, Helleson - O´Neill, Miele, Agostino - Abruzzese, Beniers, Knies - Farrell, Meyers, Cates - Hentges, Smith, Brisson - N. Shore
Slovensko: Rybár - Čerešňák, Čajkovský, Marinčin, Rosandič, Kňažko, Gernát - Takáč, Hrivík, Cehlárik - Jurčo, Hudáček, Pospíšil - Kelemen, Krištof, Zuzin - Regenda, Roman, Slafkovský
Američania od úvodu vybehli na slovenský tím, Rybár podržal svoj tím pri veľkých šanciach O´Neilla a Abruzzeseho. Slováci mali problém s vysokým forčekingom súpera a ich ofenzívna výstavba viazla už v strednom pásme. Až v 7. min sa dostali k nebezpečnejšiemu ohrozeniu americkej bránky, Zuzinova dorážka nepriniesla úspech. Hráči v bielych dresoch sa v polovici tretiny vymanili zo zovretia a v 12. minúte gólovo udreli. Po dobrom napádaní Romana v útočnom pásme posunul Regenda puk na modrú čiaru na Čerešňáka, ktorý okamžite našiel v medzikruží voľného Slafkovského a ten potvrdil svoju famóznu streleckú formu, keď výstavnou strelou od žŕdky otvoril skóre. USA odpovedali šancou Brissona, Rybár výborne zasiahol. Ani on však v závere tretiny nedokázal zastaviť kombináciu krátkych prihrávok, na jej konci bol Abruzzese, ktorý pomedzi nohy slovenského brankára vyrovnal na 1:1.
V druhej tretine pokračoval rýchly tvrdý hokej bez prerušovania. V 23. min upútalo šikovné uvoľnenie a zadovka Slafkovského, Roman zblízka trafil iba Manna. Slováci oproti prvému dejstvu zlepšili prácu s hokejkami, brali súperovi puky už v strednom pásme a po rýchlych výpadoch častejšie ohrozovali Manna. V 26. min mal dobrú možnosť z otočky Roman. Na opačnej strane Rybár lapačkou zneškodnil šancu Brissona, ktorý sa ocitol úplne voľný pred bránkou. Slováci toto varovanie nezobrali vážne a o pár momentov neskôr už inkasovali, keď nepokrytý Hentges zakončil rýchlu kombináciu - 2:1. Ramsayho tím odpovedal nájazdom Hudáčka, ktorý sa rútil na Manna, tiesnený Cooperom nedokázal zakončiť. V 34. min Slováci prepadli v obrane, podržal ich Rybár, ktorý na dvakrát zneškodnil šancu Agostina. V slovenskom drese hýril pohybom najmä Slafkovský, ktorý skúsil prekvapiť Manna strelou z uhla, brankár USA si dal pozor.
Slováci sa na prelome 2. a 3. tretiny museli prvýkrát brániť v oslabení pri vylúčení Kňažka, náročné situácie ustáli. Američania zostali v tlaku aj po konci presilovky, možnosť na zvýšenie náskoku mal Brisson, ktorému vystavil stopku Rybár. Slovákov potom zastavilo ďalšie vylúčenie, tentoraz Gernáta. V oslabení sa dostal do brejku Hrivík, ale minul bránku. Na opačnej strane klziska Rybár opustil svoje bránkovisko a zaľahol puk, za čo dostal menší trest za zdržiavanie hry a jeho tím hral 1:23 min. oslabený o dvoch hráčov. Američania veľkú príležitosť nevyužili, Miele a Brisson trafili z vyloženej pozície len Rybára. V 49. min ho potom zachránila žŕdka po strele Beniersa. Slováci mali problém dostať sa cez prehustený stred pred Manna, jeho ojedinelé zaváhanie v 50. min nedokázal potrestať Pospíšil. Do útoku zavelil až štvrtý útok, v 51. min Slafkovský v páde nastrelil žŕdku. Slovákov zabrzdil štyri a pol minúty pred koncom zásah Takáča hokejkou do tváre súpera, po ktorom sa musel jeho tím opäť brániť vo štvorici. Tlaku odolal, no obral sa o cenné minúty v snahe o vyrovnanie. V samom závere Slováci odvolali Rybára z bránky a skúsili to v šestici. Vytúženého vyrovnania sa dočkali 44 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času, keď puk zblízka dorazil do odkrytej bránky Hrivík - 2:2.
V predĺžení hranom 3 na 3 mohol dvakrát rozhodnúť Beniers, Rybár zachránil svoj tím. Obrovskú príležitosť potom zahodil Hudáček, ktorý si položil Manna, ale nedokázal puk zdvihnúť ponad jeho betón. Necelú minútu pred koncom extra času Rybár aj do tretice zastavil Beniersa. A keď slovenský brankár zneškodnil aj šancu Kniesa, duel dospel do samostatných nájazdov. V nich bol jediným úspešným exekútorom Cehlárik, ktorý rozhodol o postupe SR do semifinále.
Hlasy po zápase /zdroj: RTVS/:
Martin Marinčin, obranca SR: "Je to neopísateľný pocit. Zápas bol na nervy, sme strašne šťastní, že sme to dali, že sme vyhrali nad silnými USA. Klobúk dolu pred Patrikom Rybárom, podal neskutočný výkon, podržal nás. Mužstvo držalo celý čas spolu, vyhrali sme, aj v v ťažkých chvíľach sme to zvládli. Treba sa pripraviť na ďalšieho súpera, ešte chceme niečo ukázať, je v nás viac."
Peter Cehlárik, autor víťazného nájazdu: "Som hrdý na celý tím. Je to skvelá šanca pre nás, turnaj sa pre nás ešte nekončí. Verím, že zvládneme aj ďalšie dva zápasy. Čo sa týka môjho nájazdu, na rozcvičke som si vyskúšal túto kľučku, som rád, že mi to vyšlo. Je to výborná šanca pre našu krajinu, ukázať svetu, kto sme."
Marek Hrivík, autor vyrovnávajúceho gólu na 2:2: "Super zápas pre nás. Odohrali sme neskutočný duel. Podali sme stopercentný výkon, bolo to tímové víťazstvo, Patrik Rybár chytal skvele. Vedeli sme, že USA majú super defenzívu, potrebovali sme dať v závere taký polepený gól. Ten gól určite patrí medzi moje tri najdôležitejšie v kariére. Chvíľu si toto víťazstvo užijeme, potom sa budeme sústrediť na ďalší zápas."
Andrej Podkonický, asistent trénera SR: "Do každého zápasu ideme s cieľom vyhrať, dnes sa to podarilo. Sme veľmi radi, že sme to zvládli a šťastie sa obrátilo na našu stranu. Podali sme tímový výkon podporený výborným Patrikom Rybárom, ktorý nás podržal. Američania na nás v úvode vytvorili tlak, ale postupom času sme zlepšili hru. Chalani mali v sebe veľkú túžbu vyrovnať a ich snaha bola odmenená. Cítime na diaľku podporu od fanúšikov, aj keď tu nemôžu s nami byť. Veríme si aj v boji o medaily."
Pavol Regenda, útočník SR: "Nestáva sa každý deň, že vyhráte na takým silným súperom a ešte aj na olympiáde. Sme radi. Neskutočná eufória a radosť. Ideme hrať o medaily, určite sú doma všetci šťastní. Oba tímy mali v predĺžení svoje šance. Ja som mal už pred štvrťfinále zafixované v hlave, že tento zápas vyhráme a tak sa aj stalo. Verím, že to dotiahneme ešte ďalej, tento tím má veľkú silu. Má aj na medailu."
Rubrika: Turnaje → ZOH 2022 PEKING
- pali97
- Chcel by som sa ospravedlniť realizačnému tímu za moju ostrú kritiku po prvých dvoch zápasoch. Naznačoval som v diskusii, že je čas na ich odchod. Myslím si, že tak ako vie človek kritizovať, tak by mal vedieť aj uznať, že sa mýlil. Ja som sa mýlil a tento zápas definitívne vymazal pokazený úvod turnaja (hlavne chyby v obrannej hre a strednom pásme).
K tomuto zápasu nie je ani čo napísať, výsledok hovorí sám za seba. Ďakujem za krásny hokejový zážitok, takéto vyrovnanie v závere a víťazstvo na nájazdy v dôležitom zápase play-off si naozaj nepamätám od čias semifinále MS 2002. Nádherne ráno, krásny deň. - 16.2.2022 - 8:31
- emoxx1
- Ale zas prečo sa ospravedlňovať pokiaľ bol výkon proti Švédom naozaj zlý, tak aj kritika bola oprávnená a tak ako dnes gratulujeme sme vtedy kritizovali. Režisér keď natočí zlý film tak ho všetci ho skritizujú, ale keď netočí následne oskarový snímok, tak sa mu nikto neospravedlňuje za ten predošlý nepodarok.
- 16.2.2022 - 10:02
- +6
- pali97
- Áno, ale to by bolo rovnaké, ako keby sme ho po zlom filme posielali robiť niečo iné alebo do dôchodku. Preto som sa ospravedlnil, že som robil unáhlené závery. Inak si za kritikou za prvé dva zápasy stojím, hrali sme v nich podobne ako na posledných MS proti Švajčiarom, Čechom a USA, keď sme schytali debakle. Preto som sa obával, že dopadneme rovnako.
- 16.2.2022 - 10:13
- +3
- kaviarista
- nie: nebol ten vykon zly a pisal som to uz po zapasoch. Brankari nechytili nic navyse a tak nas skolili Fini aj Svedi z efektivity, ale neprehravali nas. Precitaj si vyjadrenie nemeckeho trenera, co pisal o analyzach z tych prehratych zapasov a mal 100 perc. pravdu
- 16.2.2022 - 10:28
- +4
- emoxx1
- Prečo nie? Keď s jedným zápasom nie som spokojný a z druhým som tak to nemôžem povedať? Jasné, že môžem. Ja som konzument pre ktorého to hrajú, tak snáď mám právo na názor. Samozrejme posielanie ľudí do dôchodku a iné invektívy sú cez, ale kritika je OK, pokiaľ je na mieste. To ja som silno proti, aby sme len pritakávali, lebo tak kódex pravého fanúšika pri národnom tíme hovorí. A k tomu prehrávaniu súpera. Ja som napr. po tých dvoch zápasoch kritizoval zlé finálne prihrávky, z ktorých sa nedalo strieľať z prvej na bránu a súperov brankár vedel tak 30-40s dopredu, že sem mi príde puk. To nám je platonický tlak zbytočný a do dnes si za tým stojím.
- 16.2.2022 - 10:45
- +7
- amaskiea
- videl som to tiež ako ty
- 16.2.2022 - 10:56
- 0
- kaviarista
- jasne: koncovka bola zla, ale to neznamena, ze aj celkovy vykon. Este stale tam bolo aj velmi vela plusov.
- 16.2.2022 - 11:00
- 0
- amaskiea
- ale mrzelo, ako sme sa zase začali psychicky opúšťať - lacno odovzdávať puky, flusať na bránku, ponúkať sa kto vystrelí, prihrávať si traja na metri cez forčekujúceho súpera, proste zase všelijako serepetičkovať ako za starých dobrých čias...
- 16.2.2022 - 11:12
- +1
- ctibor
- A co konkretne tam bolo zle? Ze sa nevyhralo proti jednemu z najvacsich favoritov na OH? Alebo tam chybalo srdiecko? Bojovnost? Budu sa tu kritizovat mladi chlapci a chlapci zo slovenskej a ceskej ligy, ze sme nevyhrali nad Svedskom ci Finskom?
A to ani nezacinam, ze kritizovat by mali ti, ktori aspon niekedy stali na tom lade... - 16.2.2022 - 10:51
- +3
- emoxx1
- Tak predávať to chcú tomu kto stál na ľade, alebo mne? Ale upokojím ťa, stál som na ľade.
Akože nebudem kritozovať pokazený rožok, lebo ho piekol mladý pekár? No keď mi ho predáva tak budem. Rovnoako ho ale aj pochválim za dobrý a v kľude prihodím tringelt, pokiaľ je za čo. - 16.2.2022 - 10:55
- +6
- kaviarista
- ale je rozdiel, ci ten rozok sa neda vobec jest, alebo je len trochu prepeceny, alebo nedopeceny
- 16.2.2022 - 11:02
- +1
- emoxx1
- Ale to treba presne pomenovať, lebo keď chybu neuvedieš správne, tak v druhej várke sa zopakuje a tiež treba dávať pozor, aby sme od jedu neposlali mladého pekára rovno do dôchodku, lebo sa môže stať, že zajtra nikto nenapečie.
- 16.2.2022 - 11:25
- +1
- amaskiea
- treba 20 rokov ticho žrať nedopečené rožky, aby si, preboha, nerozhodil pekára informáciou, že nepečie chutnučké rožteky
- 16.2.2022 - 11:57
- +1
- ctibor
- Ale budes hanit mladeho pekara zo Sturova, ze nie je rovnako dobry ako nejaky pekar so Spanielska, ktory je najlepsi v krajine?
Hrali proti favoritovi a ukazali bojovnost, realne hrali na hranici svojich moznosti, tak co ideme hanit? Nahravky na strelu z prvej? No ak by si to vedeli lepsie rozhodit, tak asi by mali kariery v NHL a nie v ceskej lige...je velmi kratkozrake niekoho takto kritizovat, toboz, ked relevancia tej kritiky je castokrat chaba.
Chalani bojuju, castokrat po dlhych striedaniach tam trpia a nic neodflaknu...Regenda, Kelemen ci dalsi idu cez krv...tak stale nechapem tomu, ze sa kritizuju. Co im konkretne vycitas teda? - 16.2.2022 - 11:36
- 0
- emoxx1
- Ch8pe3 ve2mi dobre. V3etko bolo povedané. Ako koncový zákazník v reťazi mám právo povedať, ktorý produkt sa mi páčil a ktorý nie.
- 16.2.2022 - 11:41
- +1
- amaskiea
- Nie, ak chceš byť správny fanúšik, musíš iba chváliť - samochvála a zatváranie očí pred nedostatkami nás dovedie najďalej, vo všetkom, Sloooooooooovenskoooooooooo!
- 16.2.2022 - 11:44
- +1
- emoxx1
- Asi tak začnem, nech som chrumkavý.
- 16.2.2022 - 11:50
- +1
- ctibor
- Ale ved o tom to nie je preboha...
Nastupi Gambia proti Francuzsku vo futbale a budes kritizovat hracov z Gambie, ze si to nedavali na strelu z prvej? Ved toto je hotovy ulet...co tak respektovat nasu silu a silu supera? 90 percent z nasho kadra by si dalo ruky polamat za zmluvy zo svedskej ci finskej ligy a my nastupime proti vyberu najlepsich z nich a ideme kritizovat, ze si to nedali na strelu z prvej
Ale hej, ako koncovy zakaznik mas pravo si povedat hocico....aj ked je to kokotina typu strely z prvej. Nech zije gaucing, pivo v ruke a hokejovi experti s licensiou po pozerani nocnych NHL zapasov.
- 16.2.2022 - 12:07
- +5
- emoxx1
- Prepáč, už budeme len chváliť a hokej necháme komentovať len odborníkom. My ako koncový spotrebiteľ len splníme svoju fanúšikovskú povinnosť aby hokej prežil a to bez ohľadu na to, čo sa nám páči alebo nie.
Znie to tak lepšie? Tak to má byť?
OK, ale potom aj jedlo nech hodnotia iba šéfkucháry, lebo zákazník vie hovno čo mu chutí a divadlo nech hodnotia len divadelný kritici a tak... proste nech je v tom všetkom konečne poriadok. - 16.2.2022 - 12:30
- +4
- ctibor
- Nie, urcite nie. Netreba to hnat do takych rozmerov, len mi nepride spravne hanit hracov za to, ze hraju na hranici svojho potencialu alebo tesne za nim.
Jedlo mozes kludne hodnotit, ale tiez od cesnacky na stanici v Humennom necakaj, ze bude chutit ako v michellinskej restike. A aj divadelnu hru si kludne mozes pozriet, ale od ochotnickeho divadla necakaj zazitok ako v La Scale. Toboz, ked vies spravit doma nanajvys omeletu a kulturny si asi ako sucasna ministerka kultury.
Ledva sme sa dostali na tieto OH, prehrame s timami z top5 a my ideme kritizovat hracov a trenerov? Este raz...kde tam bola ta opravnena kritika? Za co? - 16.2.2022 - 13:34
- 0
- emoxx1
- A aj tak si ma nepresvedčil, že výkon v prvých dvoch zápasoch bol OK. A to si si mohol všimnúť, že som nikdy nekritizoval výsledok. 😉
- 16.2.2022 - 15:58
- +1
- amaskiea
- Myslím že tú čiaru ťaháš zle. Kritizovať je povolené vždy, u nás dokonca žiadúce, po všetkých tých rokoch nekritického premotivovaného krčmového hulákania, lebo kritika je zdravá, posúva dopredu, naopak veľmi škodlivé je to tabu, ktoré sa u nás okolo kritiky tradične vytvára. Ja nehovorím, že laická, divácka kritika niečomu priamo prospeje, ale nekriticky naladený divák môže prispieť k celkovej nekritickej atmosfére, ktorá napríklad v našom hokeji dlhé roky určitým ľuďom veľmi vyhovovala. A bolo to celkom jednoznačne na úkor výsledkov. Takže nekriticky velebený hokej u nás navidomoči upadol po všetkých stránkach a to už aj za tej najlepšej generácie hokejistov, akú sme tu doteraz mali.
Čiže za mňa vecná kritika ÁNO, bezhlavé hejtovanie a prvoplánové vylievanie frustrácie NIE. A netreba sa nechať pomýliť emóciami, tie niekedy môžu byť prítomné, i keď nadbytočne, aj pri vcelku vecnej a užitočnej kritike. A nevadí ani to, keď je tá kritika laická, neodborná, alebo aj mylná, vždy lepšie mýliť sa pri úprimnej snahe pomenovať veci priamo, ako klamať sa naschvál programovo zatváraním očí pred skutočnosťou. - 16.2.2022 - 13:22
- +1
- ctibor
- Tak byt nekriticky voci preslapom nam prinieslo to, co nam aktualne vladne a to co nam vladlo predtym. Ja s tymto uplne suhlasim.
Ide o to, ze kedy ta kritika ma prist a ci su na nu vobec relevantne dovody. Jednoducho ak tim, ktory sa dostane na OH cez kvalifikaciu, jeho strop za posledne roky bolo len stvrtfinale, prehra s timom z top 5 po dobrom vykone aj ked s chybami, tak tam jednoducho ja nevidim dovod na takuto kritiku. - 16.2.2022 - 13:38
- 0
- amaskiea
- Nikdy nebude nikto tak dokonalý, aby si mohol dovoliť zatvárať oči pred nedostatkami. Stále berieš kritiku ako niečo negatívne, pritom to je vyslovene užitočná vec. Jedna z najhorších vecí je zaspať na vavrínoch a v tom my Slováci si nikdy nenecháme ujsť žiadnu príležitosť, bohužiaľ pre nás.
- 16.2.2022 - 13:43
- +2
- Karolko 15
- Čo tu trepeš o nejakých rožkoch? Však, keď ti nechuti od jedného pekára , tak chod k druhému a máš pokoj. Čoho si konzument a nie , že tu začneš splietať o nejakých daniach atd, že všetci žijú z tvojich peňazí atd… Kritizuj si čo chceš , na to máš plne právo aj keby si tomu absolútne nerozumel. Nech si každý rozpráva, čo chce a kde chce, ale tliachas blbosti o tom aký si ty konzument o nejakých rozkoch ??? Ty si asi moc nespal v noci
- 16.2.2022 - 15:07
- +1
- Karolko 15
- A ešte posledná vec , keď z ten rožok zaplatíš ako Fin, Sved , Američan, Kanadan atd , tak možno ho dostanes rovnako kvalitný. Ty ako konzument by si to mal vedieť , koľko za ten rožok zaplatíš , Tk takej kvality bude. Teraz si dostal za tie susne aj kvalitu
- 16.2.2022 - 15:11
- +1
- emoxx1
- Áno .. najlepší hokej sveta si už roky platím a do dnes neľutujem jediný dolár 😀
- 16.2.2022 - 15:59
- +1
- mannheim
- Absolútne irelevantné prirovnanie. Pokazený rožok, ktorý piekol mladý pekár, to je tretia liga, alebo okres. Reprezentácia na Olympijských hrách je súťaž 12tich top pekárov sveta, a vy ako konzumenti, ktorých úroveň a skills posúdiť chuť nikto neskúma, chcete byť schopní posudzovať kvalitu v odbore. V tej tretej lige ok, doma napečeš pičovinu čo nevyšla, jasné, nedá sa to jesť. Ale v tejto "Lige Majstrov" ? Si naozaj schopný to posúdiť, ak si nikdy nehral hokej a už vôbec na ich úrovni ?
- 16.2.2022 - 21:32
- 0
- emoxx1
- Brácho, prepol som z Calgary na zápas SVK USA a ver, že som vedel posúdiť, že vidíme ďaleko menej.
Zápas Can-swe bol dnes najndutnejší zápas týchto tímov aký si pamätám. Nebyť toho, že som doma v karanténe, tak ho ani nedopozerám. Asi toľko k úrovni OH turnaja. 😉
Ale nemusíte byť taký vzťahovačný. Kritika za prvé dva zápasy bola na mieste a vôbec nie za výsledok. Za tým si stojím a to prirovnanie je iba prirovnanie. Už posudzovanie jeho relevantnosti je k popukaniu.
V každom prípade super, že sa hrá o medailu, lebo je to v spoločnosti po dlhej dobe trošku iná emócia. 😉 - 16.2.2022 - 22:02
- 0
- mannheim
- Vôbec si nemyslím, že to prirovnanie je k popukaniu. Tie dva zápasy boli iba o našich chybách a efektivite, insk sme hrali dobrý hokej, viď štatistiky striel na bránu (v obidvoch zápasoch sme súpera prestrieľali). Mne keby kritizoval zverenca, ktorého pripravujem na zápas niekto, kto okolo boxu ani nechodil, to by mi bolo smiešne, pretože tomu jednoducho nerozumie. Vidí to len povrchne, presne ako ty a pár ďaľších, schopných posúdiť maximálne tú okresnú úroveň.
- 17.2.2022 - 8:12
- 0
- amaskiea
- Ja ti asi rozumiem. Na druhej strane máme ale práve u nás konkrétnu dlhoročnú skúsenosť, kam vedie bezduché velebenie a ružové sny. Ja si z takýchto dvoch možností (beznazorove pritakavanie alebo večná kritika) jednoznačne vyberám tu kritiku, akokoľvek aj neodbornú, naivnú, aj vyslovene mylnú.
- 17.2.2022 - 8:49
- 0
- kaviarista
- konstruktivna kritika je super, ale tu sa nasi po prvych 2 zapasoch posielali do teplych krajin a do pekla
- 17.2.2022 - 9:42
- 0
- amaskiea
- to som už vysvetľoval inde, že rozlišujem vecnú kritiku a bezhlavý výlev frustrácie (hejt)
- 17.2.2022 - 10:24
- 0
- mannheim
- Miško s kritikou akú opisuješ ty, nemám najmenší problém, pretože ju podávaš na úrovni. A to si každý športovec zoberie s nadhľadom a iste pochopí, že po prehre 2:6 nebude čítať chválospevy. Pokiaľ ju píšeš ty a pár ďaľších ľudí, čo majú odžité vo svojom fachu s istou dávkou pokory voči športu, v ktorom sú chalani profíci, asi to nikto súdny nebude brať ako hejt. Ja čím som starší tým viac skôr obdivujem skills a prehliadam chyby. A títo chlapci toho vosvojom veku evidentne vedia podstatne viac, ako ktokoľvek z komentujúcich tento web.
- 18.2.2022 - 0:29
- 0
- Mato-Mi
- Nezabudaj na to, ze trenerov boxu je na Slovensku ako safranu, ale hokejovych trenerov je 5.000.000
- 17.2.2022 - 8:53
- 0
- emoxx1
- Keď povieš, že tebe sa výkon v tomto zápase nepáčil, neznamená, že deklaruješ trénerskú licenciu.
- 17.2.2022 - 9:32
- +1
- Mato-Mi
- Ja osobne nemam nic proti kritike. Ak to ma hlavu a patu.
- 17.2.2022 - 10:13
- +1
- emoxx1
- Jedna vec je čo hovorí Amaskiea je velmi dôležité a druhá je, že keď robíš niečo pre širokú verejnosť, tak ti musí byť jasné, že to bude široká verejnosť aj chváliť, alebo kritizovať. Tak je to zo všetkým. Šport, umenie kultúra, dokonca aj politika. Bez širokej verejnosti by ten tvoj koníček na nejakej profi úrovni nežil, takže niečo vydržať musíš. Pokiaľ máš dojem, že ja viem rozoznať len okresnú úroveň nech sa ti páči. No to isté si zas myslím ja o tebe pokiaľ si bol po prvých dvoch zápasoch spokojný. Spejeme k tomu, že asi nie sme partneri na debatu, lebo sme obaja presvedčený, že ten druhý tomu nerozumie. 😉
PS... Chlapca pripravuj na box, ale trvaj na zápasoch bez divákov, aby si nebol sklamaný 😀 - 17.2.2022 - 9:27
- +1
- emoxx1
- A ešte dodám, že v podstate hovoríme o tom istom, len každý máme z toho iný záver. Ty hovoríš, hrali sme dobre, prestrieľali sme súpera, neboli sme efektívny a ja zas, že sme mali jalový tlak kde súperov brankár vedel 30s pred tým kam dostane puk. To nekonečné chystanie sa na streľbu je jediná vec ktorú som kritizoval a budem aj naďalej. Ja už mám za tie roky dosť hokeja kde naša repre krúži okolo súperovej brány skoro celý zápas a nakoniec aj tak prehra o 3 góly. To sme sa vrátili do Viedne 96v týchto prvých zápasoch a to si ja ako posledný konzument v reťazci neprajem.
- 17.2.2022 - 9:38
- 0
- kaviarista
- ano, ten tlak bol jalovy, ale nemotkali sme sa po rohoch ako predosla generacia. Ta koncovka bola zla v tom, ze sme nedvihli hlavy a nezamierili. Ked zavries oci a vypalis na branu, moze skoncit golom jedna zo 100 striel, ale ked to urobis ako Slafko proti USA, ze si pozrie , namieri a vymetie pavucinu, tak skonci golom kazda druha taka strela.
Mna najviac serie, ze nevyuzivame strelu Pospisila. Len malokto na olympiade ju ma taku kvalitnu ako on. Napr. Cajkovsky mozno ma delovku na treningu, ale v zapase mu trva priprava strasne dlho. Pospisil vypali v tej istej pozicii 4x skor. - 17.2.2022 - 10:08
- 0
- emoxx1
- Mňa sere, že nestrielame bomby v presilovkách všeobecne už roky. Asi reálne ma na to len Čajkovský z toho kádra. Ono to asi dotvára aj obraz z našej ligy kde majú poriadny priklep len legionári a celé to svojej doby v kauze predražených hokejom zaklincovali na tlačoveke zväzu. Tam od jednej pani zaznelo, že preto nestrielame bomby príklepom, lebo tie hokejky sú drahé a často sa pri tom lámu, ale že s týmito hokejkami zadarmo (ktoré do mnohých klubov do dnes neprišli) sa to vraj zmení. 😀
- 17.2.2022 - 10:14
- 0
- kaviarista
- vsak: prave, ked nevedia vystrelit obrancovia, tak dam na modru Pospisila. Na hokejky sa im poskladame aj my fanusikovia
- 17.2.2022 - 10:25
- 0
- emoxx1
- Veď už sme sa v tej štátnej zákazke aj poskladali, len príklepy nikde
- 17.2.2022 - 10:46
- 0
- amaskiea
- tie nám zabudli pribaliť k tým hokejkám
- 17.2.2022 - 10:50
- 0
- maček
- Toto fakt niekto na zväze povedal?
Povedz mi, že si robíš srandu...
že si robíš srandu?
- 17.2.2022 - 10:43
- 0
- emoxx1
- Nerobím...
- 17.2.2022 - 10:45
- 0
- amaskiea
- tak toto má ďaleko od toho, čo by mňa dokázalo od nášho svojstojného hokejového hnutia prekvapiť
- 17.2.2022 - 10:53
- 0
- amaskiea
- A vlastne je to dobrý príklad na to, kam sme to až tou "Nedotknuteľnosťou Posvätného Slovenského Hokejového Grálu" dotiahli, čo všetko si ľudia zo štruktúr môžu úplne suverénne dovoliť vešať ostatným na nos. Toto je taký hrubý nános, že budeme potrebovať tak 4 generácie Craigov&Šatanov, lebo ak sa toto kedykoľvek preruší, tak Stredovek nastúpi znova a v pôvodnej sile.
- 17.2.2022 - 10:59
- 0
- kaviarista
- 70 percent dojmu: za obrazovkami robia kamery a NHL ma umiestnenie a zabery z kamier vysperkovane do dokonalosti. Ja si nemyslim, ze v NHL sa hra taky rychly hokej, s akym vybehli na nas tito vysokoskolaci. Nase stvrtfinale bolo jednoznacne najlepsie.
- 17.2.2022 - 9:40
- 0
- emoxx1
- Veď na QF nepovedal nikto krivého slova. A to nie je len rýchlosť. Keď sa prihráva presne na palicu neoklameš kamerou.
- 17.2.2022 - 9:57
- 0
- matus93
- Ja som síce nevyhadzoval nikoho, no rozpačitý prejav som tiež kritizoval .. dnes je to však všetko zmazane a hrivik mi zavrel ústa tým najkrajším spôsobom 🤷♂️😂 sorry borci .. konečne sme vyhrali dva dôležité zápasy aj proti Nemcom , proti USA dokonca vyrovnali v powerplay .. klobúk dolu .. a teraz už za jediným cieľom .. z tohto musíme urvat placku ..
- 16.2.2022 - 8:37
- +7
- Zkubydu
- 3 zapasy: aj ten s Lotysmi bol predolezity.
- 16.2.2022 - 8:40
- +6
- dusan1980
- Pekne chlapi.
Toto je chlapske a namieste
Mne sa chalani pacili uz od prveho zapasu co som tu aj pisal.
Som rad ze sa to potvrdilo.
Odporucam nehodnotit podla vysledkov ale prvkov hry.
Dnes to bolo na paradu.
PS: zatial sme prestrielali vsetkych superov na tychto OH.
Neviem snad sa najdu statisti ktori to potvrdia ale podla mna sa nam to este nikdy nepodarilo na MS ani na OH. - 16.2.2022 - 9:30
- +2
- Dzunkes
- ale takeho Takaca by som aspon nakopal do zadnice minimalne
fajn ze sa vymenil Slafko s Takacom
- 16.2.2022 - 8:55
- +11
- hawkie
- S tým plný súhlas
. Víťazstvo sa počíta, a hoci by sa víťazný tím nemal meniť, viem si predstaviť 4. formáciu v zložení z Nemeckého pohára
- za predpokladu, že Slafko zostane natrvalo v 1. formácii (Takáč dneska zopárkrát veľké kixy, ktoré mohli mať fatálny následok - obzvlášť v predĺžení to bolo okaté).
- 16.2.2022 - 8:59
- +2
- Zkubydu
- Macek, kam ty na to chodis? pri tebe: tu pisem ako kresleny
- 16.2.2022 - 9:03
- +1
- maček
- stačí trochu chochmesu a odžitých rokov. Nemám rád také tie internetové dobré rady do života, ale jednu som si zapamätal, pretože sedí ako riť na šerbeľ: Dospelosť znamená zistenie, že nie všetky veci v živote potrebujú tvoj komentár
- 16.2.2022 - 10:37
- +11
- Zkubydu
- Pochopil som: musim dospieť
- 16.2.2022 - 15:10
- 0
- maček
- Keď Ťa už mám na dráte, tvoj nick je variáciou na Scooby doo, alebo si ďaleko komplikovanejšia osoba a chceš nám všetkým, ako hrdý Valach z Rožnova pod Radhoštem oznámiť, že sa vraciaš z dovolenky z ostrova Fidela Castra, čiže Z Kuby du?
- 16.2.2022 - 16:08
- 0
- fanda55
- Klobúk dole pred tvojou sebareflexiou, to sa tu moc nenosí. Ja som tiež mužstvo podceňoval, hádzal pred Čínu na predposledné miesto. Ale treba uznať ze chalani sa úžasne zomkli. Našli istotu v bráne, našli svojich lídrov ci už Cehlo alebo Hrivik to dnes ukázali. Eliminovali sme hrubé chyby, začali strieľať aj góly. A mladé ucho Slavkovský mi stále vyráža dych svojou produktivitou. Veľa šťastia chlapci, ak to vyjde na medailu, bude to absolútna bomba, ak aj nie, opäť ste hokejových fanúšikov naplnili hrdosťou. Gratulujem k úspechu.
- 16.2.2022 - 9:28
- 0
- Yoda_21
- Zaroven by to mohlo byt KONECNE aj ponaucenie pre vsetkych, ktori vymienaju cely realizacny tim po 2 zapasoch, kde hra nebola ZLA. Kritika je na mieste, po prehranych zapasoch, ale mam pocit, ze vela ludi je tu nepoucitelnych. Keby aspon o polku viac ludi uvazovalo racionalnejsie (nielen v sporte), nemuseli by ste sa tu vsetci zrazu ospravedlnovat.
- 16.2.2022 - 9:54
- +1
- frantapriklep
- Ako hovorí jedno z najtradičnejších klišé, keď nedáš presilovku 5 na 3, nezaslúžiš si vyhrať
Nádhera, chalani prečkali prvých 5-10 minút amerického nasadenia a potom už išli jasne za svojim cieľom. Fantasticky Rybár, dôležité momenty v hre bez brankára, rozhodnúť sa dalo už v predĺžení ,ale potom dal bodku Cehlo. Fantázia, medaila je na dosah.
Po desiatich rokoch sme opäť raz v boji o medaily.
Chlapci vďaka a gratulacia - 16.2.2022 - 8:32
- +42
- zomi
- Tak ako vravíš VlaTko... Povedal som si, keď udržia 3/5 tak to nemôžu prehrať. a dokázali to chalani a u mňa po dlhom čase vyhŕkli slzy radosti. BRAVÓ CHALANI.Mám z vás do jedného radosť. Ideme ďalej!!!
- 16.2.2022 - 9:13
- +2
- mamina
- Miško, on je Majo... ale s tou presilovkou súhlas, stará znama pravda, ktorá sa potvrdila..
- 16.2.2022 - 9:29
- +4
- zomi
- Ahoj, Teba som - aspoň ja - dlhšie nevidel... Asi chodíš na iné "kecy"...Ja viem, veď ho mám aj na Frasbuku.
To len z tej radosti som sa pomýlil. Ale rad sa budem aj naďalej takto mýliť, však Majo mi iste prepáči...
- 16.2.2022 - 13:36
- +1
- mamina
- Ale chodím sem, len trochu pomenej... na "kecy" mám len minimum času
je toho veľa, veď to poznáš... teraz som trochu "obživla", veľmi sa z toho teším...
- 17.2.2022 - 10:21
- 0
- neKEcam
- musel som si jeden naliat po zapase na ukludnenie takze dnes tym padom dovolenka...
- 16.2.2022 - 9:14
- +3
- BigMatthew
- Na šrot sme ich rozj*bali, napiš to tam !!
A na koniec ešte
PAAAŤO RYBAR
PAAAŤO RYBAR
PAAAŤO RYBAR
- 16.2.2022 - 8:32
- +34
- 6911
- Rybár na HRAD !
- 16.2.2022 - 9:21
- +2
- Zkubydu
- nemyslis na Spišský: že ne?
- 16.2.2022 - 10:30
- +1
- 6911
- Raz možno aj na ten
- 16.2.2022 - 12:06
- 0
- buchlo
- A teraz je uz mozne vsetko.
Chlapci, vdaka. - 16.2.2022 - 8:32
- +3
- MaxSBA
- Craig Ramsay, prosím ostaňte ešte jeden rok pri repre.
- 16.2.2022 - 8:33
- +69
- fakir
- Bude viac,on si našiel aj frajerku už,si videl na konci? Beta starý 😜🤣🤣🤣
- 16.2.2022 - 8:36
- +24
- Myšo
- Doživotne. Kurva a to sa po Švedoch na neho pľuvalo, nebyť jeho tak sme na tom ako braťá a máme tam prestarnuté mužstvo za zásluhy…šatan a ramsey sú to najlepšie čo sa hokeju mohlo stať kiežby sa aj od futbalu odstrihli tie staré prehnité kádre a začalo by sa to tam rovnako meniť
- 16.2.2022 - 8:40
- +61
- FP-rivaldo7
- presne tak, ramseyho treba podrzat dokym sa nevystrieda generacia po 35-rocnom slafkovskom
- 16.2.2022 - 8:42
- +22
- FeroMotyka
- Presne tak. Už len to, že prestal volať na zrazy hráčov ako Marcinko, Haščák a pod. si nezaslúži aby sa mu tak nadávalo. S nimi by sme ťažko takto prestrielali tímy ako Fínsko, Švédsko alebo dnes naspeedované USA. Lantošiho som moc nepochopil dodnes, ale ok. Zaslúžil si už nejaký väčši úspech s našimi, tak snáď dajú do toho všetko a nejakú placku prinesú. Je to šanca ako blázen pre malé Slovensko
- 16.2.2022 - 11:59
- +2
- BaW
- Asi tak. Sr.ť na všetko a potom, keď sa vydarí - ospravedlnenie...
A čechom sa pchať niekde aby „urobili oni” spoločnú ligu - áno, 6 našich a 10 ich a riadna dohoda.
Žiadne kompromisy s hejtermi a p.kakancani.... - 16.2.2022 - 8:45
- +6
- pali97
- Tak ty, neomylný človek, si dúfam pamätáš svoj príspevok po zápase s Fínskom a aj pod článkom, kde bol rozhovor s Hrivíkom. Ja som si aspoň priznal, že som sa mýlil, na druhej strane ty sa tváriš ako keby si len chválil, ale realita je trošku iná viď história tvojich príspevkov
- 16.2.2022 - 8:54
- +10
- mili28
- klud, klud... a spajať ligy, to uz ozaj nikto nerieši
- 16.2.2022 - 8:56
- +1
- rasti_assez
- To je dost zbytocne a hlupe. Vsetci sme fandili a zelali uspech nasim.
- 16.2.2022 - 9:49
- +2
- vzdy.na.statie
- Urcite?!
- 16.2.2022 - 9:59
- 0
- rasti_assez
- Radsej sa tes z vitazstva bez hlupych utokov na druhych.
- 16.2.2022 - 10:12
- +4
- vzdy.na.statie
- Proti stupidnemu hejtu treba bojovat.
- 16.2.2022 - 10:20
- +2
- Haxito
- 10 rokov života ma stal tento hokej 🤣🤣krása nádhera dokonalosť 🤍💙❤✔️🇸🇰🇸🇰🇸🇰
- 16.2.2022 - 8:33
- +11
- Roman81
- Velke dakujem,aj mi slzicka vyskocila
- 16.2.2022 - 8:33
- +16
- belo
- Tiez tak
- 16.2.2022 - 9:05
- 0
- BieloModra
-
a toto je na tom super...
- 16.2.2022 - 9:06
- +1
- belo
- Craig pre TSN decka vychvalil neskutocne tak inak sa nedalo taky som bol hrdy.
V mojom veku o pol 4 este nespat. V praci bude tazko.. Vdaka chlapci! Emocie velke - 16.2.2022 - 9:38
- +1
- RudoNR18
- Som si poslednych 10min hovoril ze nech sa stane cokolvek uz nebudem mat stres a nervy lebo som na nich hrdy a zahrali pekny hokej a prehra by ma nemrzela ale akonahle sme dali gol tak som chytil take nervy ze som uz nevydrzal lezat v posteli a musel som chodit bo izbe s telefonom v ruke..
- 16.2.2022 - 9:39
- +9
- kaviarista
- ja tak isto: na balkon, k pocitacu, na balkon, k pocitacu, na balkon, k pocitacu ...
- 16.2.2022 - 9:53
- +1
- BieloModra
- a vezmi si ze ja som pomedzi to vyberala zubarske nastroje zo sterilizatora
to doma sa da este
- 16.2.2022 - 9:58
- +2
- mato_ke
- Ja som dnes skoro prišiel o čiarku vedľa písmená "M" na klávesnici, ako som buchol do ntb po našom vyrovnávajúcom góle. Nejde poriadne ten gombík už, ale nevadí. Dnes to stalo za to, a keď odíde čiarka docista, aspoň bude dôvod nech mi firma zoženie druhý
Mega veci na srdce takéto zápasy.... - 17.2.2022 - 0:43
- 0
- BieloModra
- chcem vas vsetkym pozdravit z Marsu!..... kde ma od samej radosti vystrelilo a tak mi odpalilo dekel ze ho este nemam. Pozdravuje vas aj HP co je tu so mnou
je mi tu fajn a tesim sa do bojov o medailu!
- 16.2.2022 - 8:34
- +28
- BieloModra
- este neviem....este to neriesim ale volado pridite.)) zima tu je... ale slnko vyslo
- 16.2.2022 - 8:36
- 0
- Tehelnepole
- A dovidis na 🌙?
- 16.2.2022 - 8:37
- +2
- BieloModra
- nepytaj sa ma na somariny
musim sa sustredit na ten moj dekel
- 16.2.2022 - 8:39
- 0
- Dzunkes
- mozno ani nedoleti ci?🤣
- 16.2.2022 - 8:45
- 0
- BieloModra
- este ze existuju prilby
bude bude nebude nebude.)
- 16.2.2022 - 8:47
- 0
- BieloModra
- a fakt!...
- 16.2.2022 - 8:44
- 0
- Marchand63
- Vsak Elon jej tam vystrelil Teslu Roadster 😀. Pride stylovo bez strechy.
- 16.2.2022 - 8:38
- 0
- BieloModra
- vssetky protisokove opatrenia som si urobila...nepomohlo
- 16.2.2022 - 8:38
- 0
- MaxSBA
- uštipni má prosím, či to nie je len sen
- 16.2.2022 - 8:39
- 0
- BieloModra
- sak co si... pod sem stisnem ta
- 16.2.2022 - 8:40
- +3
- MaxSBA
- nooo neviem či od dojatia aj neodpadnem
- 16.2.2022 - 8:44
- +2
- BieloModra
- cus a drz
- 16.2.2022 - 8:45
- +1
- BieloModra
- teba de oddondilo?
- 16.2.2022 - 9:08
- +1
- Ol!ver
- USA neboli v ničom lepší, proste len dali o jeden gól viac. Naši chlapci sa nemajú za čo hanbiť, hrali výborný hokej po slabšom úvode na šampionáte. Ramsay pripravil tím vyborne a vybral hráčov s charakterom, ktorí sa zároveň hodia do štýlu hry, ktorý predvádzame.
Snaha a kvalitné výkony sa nedajú nikomu uprieť, ale viac sa čakalo od lídrov ako Hrivík, Hudáček, Jurčo a asi aj Cehlárik, formu nemal ani Pospíšil. Slafkovský absolutorium za tento šampionát, hral bravúrny okulahodiaci, celoplošný, komplexný a technický hokej. Regenda tiež forma a celoplošný hokej, Kelemen výborný v súbojoch.
Toto som mal rozpísané 4 minúty do konca základnej hracej doby. A potom...
S TYMTO TÍMOM?
Ramsay, to je neuveriteľné!!
Štyria hráči zo svk ligy, piati - šiesti z ceskej, dvaja dorastenci, veľa hráčov bez formy, ale so systémom, bojovnostou a aktívnou prácou! Tak to má byť. Ramsay konečne zbiera ovocie svojej práce. Toto sa nedeje každý deň.
Btw. Otázky Barbory Ziacikovej, to je tragikomédia. - 16.2.2022 - 8:34
- +64
- gabby
- prisun kyslika do mozgu
- 16.2.2022 - 8:47
- +13
- obvious
- nie je to pekne od teba takto hovorit: ale zasmial som sa
- 16.2.2022 - 10:07
- 0
- Zkubydu
- podla mna by skor mala alkohol : vysadit... lebo o chvilu sa zacne pytat Satana ci peru dresy spolu alebo peru zvlast biele a zvlast farebne?
- 16.2.2022 - 10:35
- +4
- B-MO
- nahodou zaujimava otazka. ako sa peru a s cim? aj s avivazou?
- 16.2.2022 - 10:38
- +3
- 32Westlund32
- Mám pocit 😘 že to ju najmä dostalo tam kde je 🙄 žiaden prehľad , keď sa opýta máte radosť že ste postúpili?
- 16.2.2022 - 8:54
- +5
- Ejo
- Úbohé, veľmi úbohé z tvojej strany.
- 16.2.2022 - 9:16
- +9
- Dukla_Trenčín_38
- Ale ta jej ruka jak s ňou máva jak na prvého mája
strašne sa na tom bavim 🤣🤣
- 16.2.2022 - 8:42
- +3
- kolombo
- Mne sa zda ze to robil aj Gaspar. Asi je to novy trend a naucili ich to.
- 16.2.2022 - 8:58
- +1
- Ejo
- Keď rozbijes USA A HP zároveň 😀.
Ďakujem chlapci. Moment, na ktorý asi nezabudnem. - 16.2.2022 - 8:34
- +11
- opeKE
- Krek... nevyuzita 5 na 3 a Mily v muzstve
ja som naozaj vedel ze neda najazd...
- 16.2.2022 - 8:34
- +9
- GB11
- Ani HP to nezvládol a spadol
- 16.2.2022 - 8:34
- +8
- Tehelnepole
- Aspoň trošku veľkej radosti malej krajine
- 16.2.2022 - 8:34
- +7
- DobryHokej
- Verim a dufam v medailu, ktora by tento narod trosku spojila.
- 16.2.2022 - 8:41
- +5
- Kocando444
- Pani… klobuk dolu… takto sa bojuje
- 16.2.2022 - 8:34
- +2
- strojar
- Kúpim si klobúk.
- 16.2.2022 - 8:34
- +7
- McBryan
- lenže, ty ho radšej zješ
- 16.2.2022 - 9:21
- +7
- amaskiea
- obligátny jediný príspevok k víťaznému zápasu - SYSTÉM hujer
- 16.2.2022 - 9:30
- +14
- Tino
- tiez: sa mi zda taky nejaky rozsafnejsi ked prehravame, resp. po prehratom zapase je ho vsade vela a neda sa nevidiet nazvem to lepsia nalada.
- 16.2.2022 - 9:41
- +7
- strojar
- Niekedy si myslím, že už nedokážeš byť trápnejší.
Ale ty ma vždy presvedčíš, že sa mýlim a dokážeš to. - 16.2.2022 - 9:41
- +1
- MatoZV
- "Táto chaotická akcia "Peking 2022" je verným obrazom celého fungovania SZĽH."
Toto je copypaste Strojarovho prispevku z 29.1.2022, a takychto traposin tam mas stovky. Mal by si behat po kanaloch a nie tu vyblakovat ako pes este aj dnes.
- 16.2.2022 - 9:43
- +31
- Tehelnepole
- Chod si kupit klobik.
- 16.2.2022 - 10:01
- +4
- amaskiea
- Hujere, čiarka za vedľajšiu vetou sa píše aj pred spojkou a. Nemáš ani na to, aby si dodržal vlastný SYSTÉM?
- 16.2.2022 - 11:03
- +6
- Bianconeri
- Ramsey rád šponuje divákov,inak si ten ťah s Čajkou na TS neviem vysvetliť
- 16.2.2022 - 8:35
- +13
- AgentCooper
- Tu ti to Fero Hossa vysvetli.
https://www.youtube.com/watch?v=08n-EtVdiCU&t=547s
cas cca 9:10 - 16.2.2022 - 8:38
- +5
- rogalo
- Je niekde aj video najazdu? Mne sa to nepodarilo najst
- 16.2.2022 - 9:33
- 0
- servac78
- obavam sa ze to bolo v casoch ked sa tocilo na kameru s klukou, ciernobielo a par mesiacov pred tym prisiel farebny film do kin
- 16.2.2022 - 9:42
- +3
- Zkubydu
- NA RTVS: bude dnes cely den
a dufam ze nie dalsich 20 rokov
- 16.2.2022 - 10:38
- +1
- rogalo
- Ja som chcel vidiet Ferovu delovku z modrej z roku 19XX
Kukni video od coopera
- 16.2.2022 - 10:48
- +1
- FP-rivaldo7
- prave ze super tah, keby vysiel tak cajkovskeho dvihate do nebies. tam naozaj nebolo co spekulovat. ramseay je pan trener, dokonca aj na najazdy sme boli zodpovedne takticky pripraveni a kazdy nas najazd bol iny. americania mali 3 uplne rovnake klucky, a jednu protichodnu. proste sa skusal styl ktory zaberie a ako to odhalit ak nie prechodom do praxe?
- 16.2.2022 - 8:52
- +2
- FeroMotyka
- No neviem či by bol super, keby Rybár neprečítal Amíkov. Podľa mňa dosť hazard, našťastie vyšiel, ale nabudúce nemusí.
- 16.2.2022 - 13:05
- 0
- Sunkafit
-
takto to urcite funguje
- 16.2.2022 - 14:57
- 0
- servac78
- obcas obrancovia chodia na najazdy: Legendarny je najazd Lintnera proti svedom v 2002. Američania o dva roky neskor mali v tyme Andy Roacha, ktorý dal rozhodujuci samostatný najazd v ctrvrtfinale a aj nam o tretie miesto. Videl som aj uspesne najazdy Charu. Vzdy to riesil bombou na brankara. O nieco podobne sa pokusal Cajka, len strelu ma niekde inde ako Chara.
A absolutnou legendou v nasich koncinach je blafak nosateheho Fera Hossu, ktory v rozhodujucom samostatnou najazde ku ktoremu sa nikto nemal len prekorculoval modru ciaru a zavesil banan pod brvno prekvapenemu brankarovi. - 16.2.2022 - 9:02
- +4
- strojar
- Kto je Ramsey.
- 16.2.2022 - 12:41
- +1
- zomi
- Walesky futbalový reprezentant...
- 16.2.2022 - 13:22
- +4
- kaviarista
- Angličania: majú čaj o piatej.
My máme slovenský hokej o piatej.
Ešte 3 minúty a volám si záchranku.
Díki, chalani. Bolo to extraordinárne! - 16.2.2022 - 8:35
- +17
- rastislavke
- ĎAKUJEME: ľudia možno pochybovali o Ramsayom, že nedosiahol úspech. Ale pán Šatan vedel, čo robí a že úspech príde, ak nastavíme systém správne. Uvidíme kam pôjdeme, treba byť trpezlivý, nohami na zemi.
chalani si to uvedomujú, takže ešte raz vďaka!
- 16.2.2022 - 8:35
- +9
- MatoZV
- Ja som teda o Ramsayovi nepochyboval. Od dna ked Satan a spol vycistili SZLH od starych neschopnych struktur a prisiel do nasho repre hokeja system, sme zacali hrat, resp zacali sa snazit hrat, po xy rokoch marazmu a branenia konecne moderny, utocny, korculiarsky, aktivny a hlavne pozeratelny hokej, pre mna toto bolo 100x viac ako by bola ubranena nahodna medaila aj keby bola zlata. Podobne ako v celej krajine vsak ani v hokeji nie je nic vyhrate, neschopaci su momentalne stiahnuti v aphk, a vycitam svojmu HKM a panovi Mrazovi ze tychto bludarov akokolvek podporuje. Boj o zdravy vyvoj SK hokeja, nikdy nebude vyhraty, a preto dobrym a sikovnym ludom posielam vela sil, aby mali chut a silu v nom pokracovat!
- 16.2.2022 - 8:57
- +37
- emoxx1
- Vyčistili je silé tvrdenie. Naučili sa spolu žiť. Zjavne sa aj otravne navzájom obmedzujú, ale k slovu vyčistili treba tak 30 rokov.
- 16.2.2022 - 9:55
- +6
- gabby
- vsetko napisane ako od kladika
Slafko , kapitan aj Cehlo 🏒 a Pato zavrel zariadenie ! Bravoooooo chlapci sme na vas HRDI 🇸🇰🏒
- 16.2.2022 - 8:35
- +3
- mamina
- Nádherné pocity..celé Slovensko na nohách po strašne dlhom čase..
Ďakujeme Vám chlapci, som na Vás veľmi pyšná!!! - 16.2.2022 - 8:35
- +8
- Dukla_Trenčín_38
- Ne-u-ve-ri-teľ-ne!!!! Chlapci vďaka!! 🇸🇰🇸🇰🇸🇰💪💪💪❤❤❤
- 16.2.2022 - 8:35
- +3
- starosta
- Citlivo vnímam toto víťazstvo a verím, že naša spoločnosť sa bude tešiť z úspechu ktorý máme na dosah.
:Tlieskam: - 16.2.2022 - 8:35
- +7
- AndrejTN
- Ľudia prečo ste ma zosmiešňoval za tie reči, že si treba veriť a môžme dosiahnuť ešte veľa.. ja si týmto nejdem potvrdzovať pravdu, len vám tým chcem ešte raz pripomenúť ten odkaz ktorý som tým myslel:
Vždy si verte.. aj keby sa ide diať hoc čo!
prajem vám úspešný deň. - 16.2.2022 - 8:36
- +21
- Zkubydu
- nikto ta nezosmiesnoval: asi si takyto smiesny sam
- 16.2.2022 - 10:40
- +2
- AndrejTN
- ďakujem ZKUBYDU
- 16.2.2022 - 10:47
- 0
- stewart71
- Chcel by som sa chalanom a realizačnému tímu ospravedlniť za svoju kritiku po zápase so Švédskom.
Ďakujem chalani za krásny zážitok a držím palce.
Patrik Rybár výkon s parametrami NHL dovolím si napísať. - 16.2.2022 - 8:36
- +8
- pokemon33
- Neuveritelne!!!! Nepamatam si,kedy nas tim naposledy vyrovnal v dolezitom zapase,alebo v akomkolvek, pri odvolani brankara par sekund pred koncom... nepamatam si,kedy sme prezili presilovku 5 na 3 v tak dolezitom zapase... ale tento zapas a vsetkych hracov si budem pamatat navzdy.. velka gratulacia chalani, uz len jedno vitazstvo vas deli od nesmrtelnosti
- 16.2.2022 - 8:36
- +21
- Myšo
- SLOVENSKOOOO SLOVENSKOOO
- 16.2.2022 - 8:36
- 0
- Hokejman
- Ešte nikdy som tak neveril, že sa podarí pri odvolaní brankára vyrovnať. CHLAPCI, ĎAKUJEME!!!
- 16.2.2022 - 8:37
- +14
- Dzunkes
- este aj HP spadol..: Naozaj teamovy dobry vykon!absolutorium pre Patrika Rybara!!
dufam ze bude v hladaciku aj na MS
- 16.2.2022 - 8:37
- +8
- napalmdeath
- peňez ako šupek: ďakujem chalanom. tiket źe postúpia to semifinále mi vyšiel, môźem si kúpiť nové plechy a biť, trieskať o sto šesť keď budú hrať o medajle.
okrem toho mi každý osobný typ na jednotlivé zápasy vyšli, ale teraz uź neviem tipovať. len keby aj tých fínov konečne dali, ak sa s nimi stretnú. ale ja som tipoval pred turnajom 4 miesto, tak ani preto už nejdem podávať. veď táto výhra mi staćííííí..ešte raz ďakujem. ste najlepší sporiaci účet - 16.2.2022 - 8:37
- 0
- Matej8199
- ĎAKUJEME !!!
Dneska si zaslúži potlesk celý tým ale najmä Paťo Rybár, keď máte za chrbtom takú oporu ako je momentálne on, dejú sa na ľade zázraky tak ako aj dnes.
Mimochodom, dovolím si vypichnúť 2 mená.
Marek Hrivík a Peťo Cehlárik. Viem, že pre niektorých sú ich výkony sklamanie.
Ale DNESKA presne ukázali líderstvo. Zobrali to do svojich rúk. Vyrovnali a rozhodli o našom postupe.
Tak poďme si po tú medailu, nech už je hocijaká. Máme na to - 16.2.2022 - 8:37
- +12
- Ercole
- zimomriavky keď po dlhých rokoch počuješ na uliciach trúbenie áut a pritom nieje sobota
- 16.2.2022 - 8:37
- +11
- hello, havarju
- Mráz ma prechádzal po celom tele.
Fantastický systém slávil svoj úspech.
Dobré výkony a dobrý hokej sme pretavili aj k výsledkom.
A v správnom momente aj HP padol - 16.2.2022 - 8:37
- +2
- Sunkafit
- Uz davno som sa tak netesil na zaznam..Cehlo gol ked sme to potrebovali...ale vsetci klobuk dole..aj tak neviem co napisat....juhuuu dpc idem behat kolecka v robote na dvor inak bude infarkt
- 16.2.2022 - 8:37
- +4
- ElwisNR
- Dámy a páni to bola jazda!Ani neviem,čo skôr pochváliť Cehlarikov gól Rybárov výkon,alebo náš teamwork či oslabovky?Isté je čínska rozprávka pokračuje.Vyrovnali sme Vancouver a máme možnosť vylepšiť najlepší výsledok hokejistov na OH v histórii krajiny prilákať deti k hokeju a zalepiť srdce ťažko skúšaného fanúšika nezdarmi,covidom a našou vládou.Teraz sa začína ozajstný turnaj!
- 16.2.2022 - 8:38
- +7
- gabi98
- Hlavy hore! Na zavery bude čas po turnaji.
- 16.2.2022 - 8:38
- 0
- mamina
- Ten pocit, keď sa nemôžeš do dostať na HP, lebo z toľkej radosti aj server padol...
- 16.2.2022 - 8:39
- +8
- Zkubydu
- Ja som vam to vravel.... Gratulujem: chlapcom... spolu ste to dokazali
a verim ze este budete pokracovat v krasnej hokejovej rozpravke...
- 16.2.2022 - 8:39
- +3
- richardd6
- podľa čoho dostaneme ďalšieho súpera?
- 16.2.2022 - 8:39
- 0
- TommY_D
- podla rankingu po základnej časti, je len jedno isté zatiaľ - nemôžu to byť švajčiari. S najväčšou pravdepodobnosťou to bude asi Rusko alebo Fínsko
- 16.2.2022 - 8:41
- +2
- FP-rivaldo7
- snad sa ide stylom 1-4 2-3 a teda by sme mali ist na vitaza rus-dan
- 16.2.2022 - 8:56
- +1
- TommY_D
- Ak vyhrá Fínsko (počítam že už rusi vyhrali) tak máme Fínsko
a výsledok SWE/CAN nás už nezaujíma
- 16.2.2022 - 9:06
- 0
- TommY_D
- ak správne počítam tak už je aj isté že Rusko mať nemôžeme, takže ak vyhrá Fínsko tak máme Fínsko ak vyhrá švajčiarsko tak víťaza SWE/CAN
- 16.2.2022 - 9:10
- +2
- crosbynko
- Tak nech vyhra. Kedy ak nie teraz? Pytam sa kedy?
- 16.2.2022 - 9:20
- +1
- Zkubydu
- ak vyhra svedsko a finsko ktore uz ma 3:0: mame tam skoro celu nasu skupinu
- 16.2.2022 - 10:45
- +2
- hees
- Neskutočné ako taká malá krajina dokáže mať v tomto prehnitom svete aspoň z niečoho radosť. Potom ako sa nás snažili všetkých rozdeliť konečne sa môžeme tešiť z niečoho spolu.
- 16.2.2022 - 8:39
- +12
- NellkaHCKE
- Senzačné 👏👏👏👏👏 chlapci a poďme ďalej!
- 16.2.2022 - 8:39
- 0
- JURINO
- Super, radosť, gratulácia tímu!
Dvojkové roky nám historicky sedia najviac, v nich zvykneme pozitívne vybuchnúť (2002, 2012, 2022). Okrem zápasu bolo krásne sledovať pozápasové vyjadrenia hráčov (až na tú babenku za mikrofónom a jej stupídne otázky nielen o tom, čo sa deje na Slovensku.. ľudia idú do škôl a práce, nikto zrejme netancuje), ktoré boli maximálne sústredené a pokorné. Všetci myslia na ďalšie zápasy. To veští, že sme ešte neskončili a bude o lepšie ako Vancouver 2010. PS: Craig, sorry za kritiku.
- 16.2.2022 - 8:40
- +18
- DobryHokej
- Okrem OH 2002
- 16.2.2022 - 8:44
- 0
- Caezar
- Dámy a páni, toto mužstvo má neskutočný charakter. Či nám v ňom chýba jeden, dvaja hráči je v tejto chvíli minulosťou. Buďme hrdí na našich hokejistov, lebo dokázali niečo neskutočné a tomu ešte ale vôbec nemusí byť koniec 🇸🇰💪😊👍
Úryvok z hokej.cz , čo píše o zápase naj česká hokejová stránka:
"Oba týmy hrály skvěle, oba si vytvořily gólové šance. Bylo to zkrátka hop, nebo trop.
Nakonec tohle drama – a asi nejhezčí zápas dosavadního průběhu ZOH – musely rozseknout až samostatné nájezdy.
Při nich se Slováci na střídačce chytili jako Češi v Naganu.
A o jejich výhře rozhodl Peter Cehlárik!"
Takže tešme sa a užívajme si to. Chlapci sú naši hrdinovia! 😊 - 16.2.2022 - 8:40
- +6
- FP-rivaldo7
- by nebol clanok z ceskeho media keby tam nespomenuli nejaku paralelu alebo spojitost s ich krajinou... aj sagan je ich lebo tam chodil na preteky atd
- 16.2.2022 - 8:59
- +8
- homer J
- To by nebol Slovák, aby nehľadal problém tam, kde nie je.
- 16.2.2022 - 9:26
- +13
- Cia
- Nahodou cesy to beri vpoho s humorom,volal my otec mojej nevesty z Prahy aby gratuloval a pritom sa spytal ci neviem o kolkej hraju cesi
- 16.2.2022 - 12:59
- 0
- Mato-Mi
-
- 16.2.2022 - 13:05
- 0
- crosbynko
- Fantazia. No a co ze su tu nie hraci NHL. Je mi to u prdele. Toto vitazstvo je jedno z najpamatnejsich v historii slovenskeho hokeja. Ja neverim ze sme vyrovnali v powerplay a este aj vyhrali na najazdy. Neverim.
- 16.2.2022 - 8:40
- +12
- DobryHokej
- Nazdavam sa, ze ak by NHL povolila hracom start na OH, tak uz vcera o takomto case sme von z hry.
- 16.2.2022 - 8:46
- +2
- crosbynko
- Radost mi to rozhodne neubera.
- 16.2.2022 - 8:52
- +19
- hawkie
- Tak určiteee
, noa? Nie je to kvalitou taký turnaj, ako keby tam boli NHL hráči, ale možno to je na tom krásne, že sa ten rozdiel vo výkonoch zmenil, a nedominujú len Američania, Kanaďania a Rusi, ale že aj malé Slovensko s (takmer) TOP európskym výberom dokáže uhrať skvelý výsledok.
A nezabudnúť, že títo Američania síce nehrajú NHL, ale všetko sú to veľmi kvalitní hráči (silní na puku s veľmi dobrým (agresívnym) korčuľovaním), mnohí z nich majú do En-Ej-Džel našliapnuté a je len otázka času, kedy sa tam naplno presadia...
Takže tento výsledok nepodceňujme prosím(lebo USA by vrece zemiakov teda neporazilo...)
- 16.2.2022 - 8:55
- +4
- bohin85
- Keby pes nesral tak by ho roztrhlo a ty by si nemal co napisat...
- 16.2.2022 - 14:00
- +1
- crosbynko
- Myslel som skor u superov
- 16.2.2022 - 9:12
- +1
- FP-rivaldo7
- kolko malo prispevkov po historickej vyhre... asi vsetci na ceste do skoly alebo do prace
tak ako ja. deti som vysadil vo skolke uz po druhej tretine. tretia tretina sa kukala v aute a potom u svokra ktoreho mam po ceste do zamestnania. neopisatelne pocity, krasny zazitok a mal som sto chuti zostat a oslavovat destilatom toto UZASNE VITAZSTVO. patrik rybar klobuk dole, toto su novi hrdinovia. toto je generacia, ktora po 12 rokoch zopakovala uspech zlatych chlapcov konciacich karieru. no titu este len ZACINAJU ! verim ze nam na slovensko prinesu vela radosti.
- 16.2.2022 - 8:41
- +1
- zahorak009
- Neeeeee,ja som po nočnej a už pijeeeeeeeeem
- 16.2.2022 - 8:50
- +3
- N-R-N-R
- Absolutorium pre Paťa Rybára!!!
- 16.2.2022 - 8:41
- +2
- Jimmy Tulipan
- inak to je syn Pala Rybara? Na CT to spominali a vobec som to nevedel...
- 16.2.2022 - 9:44
- 0
- Dracik_18
- Áno je 🙂
- 16.2.2022 - 9:53
- +3
- julo
- Kedy a s kym hrame semi?
- 16.2.2022 - 8:41
- 0
- Ercole
- dozvieme sa po dnešných zápasoch
- 16.2.2022 - 8:44
- +1
- julo
- Aky je tam kluc? JAsom bol v tom,ze ideme na vitaza zapasu CAN-SWE
- 16.2.2022 - 8:53
- 0
- Ercole
- to fakt netusim, okrem Svajciarov mozeme hrat s hocikym
- 16.2.2022 - 8:56
- +1
- TommY_D
- Vyššie som to napísal
- 16.2.2022 - 8:57
- 0
- julo
- Takze hrame pravdepodobne s fin,kedze uz vyhravaju 2:0 nad sui.Pre nas asi ten najhorsi mozny super.
- 16.2.2022 - 10:10
- 0
- rastislavke
- ale kedy ich poraziť: ak nie teraz?
- 16.2.2022 - 10:12
- +3
- Dejvid7
- To je asi ta najhorsia vec pocuvat hokej v radiu…skoro som odtrhol volant😀 kazdopadne velka gratulacia chalanom a snimam klobuk pred nimi.Uz teraz su pre mna vitazi😍
- 16.2.2022 - 8:41
- +9
- Zkubydu
- si zapni : telku
- 16.2.2022 - 8:55
- 0
- Dejvid7
- Na R1 ke nemaju telku😀
- 16.2.2022 - 9:46
- +3
- Corgi77
- Celé predĺženie mi búšilo srdce, oblieval má pot, stiahnuté brucho, ale veril som že to už dáme, keď sa k nám to šťastie priklonilo pri hre bez brankára.
Je to veľká vec a bez medaily už neodídeme.Verim tomu.
Dúfam že posmeškári a hejtery zálezú do dier aby sme si to my fanúšikovia užili cez víkend.
Dúfam že v piatok budeme hrať 5:10. Tradície treba dodržiavať. - 16.2.2022 - 8:41
- +5
- andrado-zv
- Paráda !!! Blahoželám chalani !!!
- 16.2.2022 - 8:41
- 0
- mahojakotyc
-
: Škoda, že nemám mamu a ani susedov na hokejportáli, aby som sa im verejne ospravedlnil za skorý budíček
Žiaľ moje emócie sú emócie
A to je tak krásne, vybucnúť pri powerplay radosťou, v predĺžení mať tlak 250, v nájazdoch asi 300 a potom zase vybuchnúť radosťou. CHalani a realizačný tím- ĎAKUJEME
Zabrali lídri, keď sme potrebovali ( Konečne sme dali v presilovke gól, páni a dámy, hoci nie v tradičnej)
A podporené neskutočným Rybárom. Snívajme si svoj sen ďalej
- 16.2.2022 - 8:42
- +10
- Adrumko
- super chalani potesili ste cele slovensko!! klobuk dole pred vykonom takto som nasu repre naozaj dlho nevidel hrat...nemam slov som stastny
a co sa tyka RTVS Barborka je pekna, super baba a vsetko no uz by po tolkych rokoch asi mala mat aj troska skills co sa tyka rozhovorov no tie jej otazky su na urovni Hudoka
ale co uz poslali ju tam tak uz to musime nejako pretrpiet
- 16.2.2022 - 8:42
- +9
- hawkie
- Big win!
- 16.2.2022 - 8:46
- +4
- FP-rivaldo7
- good win. hev a najs day slovaks...
- 16.2.2022 - 9:01
- +1
- TonoS
- Nádhera, nádhera a ešte raz nádhera. Chlapci ďakujeme, hráme na ZOH až do posledného dňa, to je famózny pocit. Veril som aj po druhej tretine a aj 5 minút pred koncom tretej tretiny, keď som si podal na to, že to vyhráme
takže dvojnásobné ĎAKUJEM! Ideme si po medailu!
- 16.2.2022 - 8:42
- 0
- koniferrum
- snáď moja 2 ročná dcérka nebude mať psychické následky po vyrovnávajucom góle 😀 mi normálne zazrela tato nehulakaj 😀
- 16.2.2022 - 8:42
- +5
- Render 77 Nr
- Ďakujem chalani neskutočne.
- 16.2.2022 - 8:43
- 0
- Roman-u2
- Konečne po peknej hre prišli aj výsledky. Ramsay to nastavil dobre, ale môj názor je, že ešte MS v tomto roku a do nového olympijského cyklu ísť s novým trénerom.
Po rokoch trápenia a spomínania na zlatých chlapcov nás Ramsay vrátil do súčasnosti a tímu sa dostala súčasná a budúca generácia za čo mu patrí vďaka. Ramsay a celý tento tím si zaslúži aj medailu... Ak budeme hrať o piatej, tak ideme na zlato - 16.2.2022 - 8:43
- +4
- NR_peter33
- A prezradim ešte niečo, ale psst: finále sa hrá tiež o 5
- 16.2.2022 - 8:54
- +5
- Roman-u2
- Aký je kurz na zlato? Za barák?
- 16.2.2022 - 9:02
- +1
- ZOOMER
- Neopisatelne....
Gratulácia obrovská za toto... - 16.2.2022 - 8:43
- 0
- BieloModra
- no a teraz trosku k hre
a dobre ze sme sa dopracovali do tejto faze... aspon si nase draftove nadeje a hraci co by chceli do NHL nakuknut mohli pozriet ake to je hrat v Amerike....dnes nam ten výber univerzi ukazal co je rychlost
- 16.2.2022 - 8:44
- +7
- Zkubydu
- Tento USA vyber uz porazame roky: najskor v Arose ako U16, potom v Puchove ako U17, o 3 roky na MSJ a teraz na ZOH ...Len tak dalej....
- 16.2.2022 - 8:59
- +6
- BieloModra
- no.. ja len ze ak by bol niekto prekvapeny ci sa mu zdalo ze ma zrychleny obraz tak ee.))) toto je reality moderneho hokeja
- 16.2.2022 - 9:10
- +4
- Dracik_18
- Nemôžem za to že som nedočkavy
: https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/116236/diskusiapid3949278
To boli nervy ..nechty ani nemám 😆😆 - 16.2.2022 - 8:44
- +4
- Tehelnepole
-
- 16.2.2022 - 9:19
- +1
- Dracik_18
- V 2012 má naposledy takto triaslo 🙂
- 16.2.2022 - 9:26
- +3
- rastislavke
- Aspoň na chvíľu sme zjednotení, #nepokazmesito
podobné komentáre ako od súdr. Blahu treba brať s úsmevom: "Slovenskóóó! Ten pocit...
Slovensko porazilo USA a postupuje na olympiáde do semifinále!!!
Opakuje sa história, opäť sa malý národ vzoprel a porazil mocných okupantov. Aspoň v hokeji...
Nádherné, proste nádherné! Celé Slovensko je teraz s našimi hokejistami, ĎAKUJEME!!! ❤️✊
Slovenskóóó, ejaejaeja, Slovensko!" - 16.2.2022 - 8:45
- +8
- rastislavke
- zbytočne sa budeme rozčuľovať: nestojí to za to
- 16.2.2022 - 9:07
- +5
- mannheim
- A hlboko zakopať
- 16.2.2022 - 9:14
- +17
- worth
-
- 16.2.2022 - 9:41
- +2
- wedro
- yankee go home
- 16.2.2022 - 9:31
- +2
- Breadman
-
- 16.2.2022 - 9:36
- +9
- Eagle
- Okupantom poslali signál Golonka a spol. v 68, porovnávať dnešnú situáciu s vtedajšou je úbohé
- 16.2.2022 - 9:38
- +28
- rastislavke
- no je to dehonestácia Golonku: Čo mu potom robili a ho postihlo po tom ako urobil to gesto...
Naši vďaka tomuto akurát možno budú mať väčšiu šancu hrať v NHL (najlepšej lige na svete, v podstate stať sa milionárom)
Ale títo úbožiaci, to budú porovnávať, akoby tam nebol rozdiel. - 16.2.2022 - 9:46
- +10
- DobryHokej
- Moja manzelka pracuje na ministerstve obrany bezmala 5 rokov. Vravela, ze pred tym sa tak netransparentne a ocividne kradlo, ze ju velmi mrzelo, ze sa s tym ni neda robit (chobotnica nepustila). A teraz je to omnoho cistejsie.
Co som tmyo chcel? Svetonazor mozme mat vsetci odlisny. Ale z neho sa nenajeme. Dolezite je, aby ten stat fungoval z nasich dani pre nas. Nie pre par vyvolenych kriklunov a prdusov. - 16.2.2022 - 10:16
- +14
- majster N
- chobotnica a poriadna je ztam teraz.....ale tak ved este dako vydrzime 2r a potom sa budeme smiat,ake to je tam vsetko ciste a ako sa nakupuje technika
- 16.2.2022 - 10:46
- 0
- Tino
- technika: sa bdue nakupoat tak ako teraz aj pred nimi pretoze prezbrojujeme a tieto technologie su fakt drahe,ak chceme kvalitne veci musime mat vela penazi, fakt vela a je uzitocne ked nakupujeme bez provizii...napr taky holko a jeho funkcionarcenie bolo zalozene vyslovene len na nakupe a proviziach , neviem ci sme mali niekedy , niekde nejake aparatcika, ktory by robil to co robil a robil to takto otvorene a bez skrupul ako bol holko...na drzovecku nech si mysli kto co chce, ale bol teda aspon cestny, my sme vedeli, on vedel a on sa skeril...a psolu s nim vsetci proletari na svk , ktori si mysleli ze ako to opat raz natreli burzujom.
- 16.2.2022 - 10:55
- +3
- Senator
- Ti posledni Rusi co tu smrdia konecne vypadnu? Chvalabohu
- 16.2.2022 - 11:31
- +1
- romek
- Majster N: Okupanti hrajú so sverige.
P.S. Bav sa hokejom. - 16.2.2022 - 17:02
- +3
- rasťoZv
- Ako sorry, ale toto sa tu pluskuje a veselo svieti? Neuveriteľné. Dezoláti sa majú čo učiť.
- 17.2.2022 - 10:27
- 0
- amaskiea
- hej, majú, v tomto prípade napríklad ako nebrať všetko doslovne
- 17.2.2022 - 10:37
- 0
- Tino
- blbos: prezliaka kabat, za normalnych okolnosti zaryty fanusik RUS, ked hra USA hecne sa fandi komukolvek kto je prave na druhej strane no a teraz to nahodou vyslo na svk...okrem toho si myslim, ze typek teamovy sport nesleduje , resp registruje len vysledok, ked mu ho niekto tak 10x nalepi pred jeho debilny face
- 16.2.2022 - 9:44
- +7
- MHC1985
- Ďakujem našim hokejistom za krásne.
- 16.2.2022 - 8:46
- 0
- MHC1985
- ráno
- 16.2.2022 - 8:50
- 0
- Langenbrunner
- Najlepsie je, ze americania nech postavia akykolvek vyber, vzdy ich charakterizuje rychle korculovanie a dominancia. Kazda vyhra nad nimi je legitimna a ma hodnotu vzhladom na ich vysoku kvalitu. Vacsina tych hracov z univerzit ma aj tak nasliapnute na NHL. Obrovsky vysledok.
Prestrielali sme kazdeho supera na Olympiade. Co svedci o tom, ze systemovo fungujeme dobre a stihame. Sme dobre nastaveni. Proti Finom a Svedom rozhodla vyspelost v zakonceni/herna kvalita jednotlivcov. Ale hokej ako taky aj v tych zapasoch bol vyrovnany. Proste toto nie je Slovensko pod byvalymi trenermi, pod ktorymi sme boli zatlaceni kazde striedanie a prezivalo sme zapas co zapas. Toto Slovensko pod Ramsaym hra otvoreny vyrovnany nebojacny hokej
Vzdy tu budu hluche miesta. Pri rychlych protiutokoch a transitions superov trpnem pri nasich bekoch vysokych, ci to pohybovo zvladnu, je to od nich pomalsie hlavne pri dokorculovavani po rohoch a vymameni sa spod tlaku, ale postupom turnaja sme to obmedzili a vysledkom je menej inkasovanych golov. Verim ze dnes by vysledky proti Finom a Svedom uz neboli tak krute (nehovorim ze by sme vyhrali). Paci sa mi ze nasa najvacsia zbran je to, co je gro dnesneho sportu. Intenzita a agresivita, korculovanie, suboje. System a timova drina pred nejakymi individualnymi hratkami. Slafkovsky ukazuje najvacsiu vyspelost a talent z individualneho hladiska, ale ma to oprete taktiez o drinu a timovu hru. Nech uz dopadnu nasledujuce 2 zapasy akokolvek, urcite sme urobili uz teraz vysledok a posunuli. - 16.2.2022 - 8:46
- +24
- FP-rivaldo7
- slafko ma 192cm a 90kg, keby on nesiel prikladom driny tak neviem uz kto
- 16.2.2022 - 9:05
- 0
- B-MO
- tie kilecka pridaj
- 16.2.2022 - 9:10
- 0
- kaviarista
- batovskych: 99
- 16.2.2022 - 10:01
- +5
- zahorak009
- Videl som len nájazdy,bo nočná. Po ceste domov som mal zapnuté rádio,už to nikdy nemurobím,skoro som nabúral,keď sme vyrovnali...
Paráda chlapci,klobúk dole a palec hore.Poraziť doteraz naj mužstvo na turnaji,to chcelo super výkon,umenie,šťastie a správnu konšteláciu hviezd.
A k tomu ešte jeden faktor,ktorý rozhodol - Paťo Rybár má novú výstroj!!!
- 16.2.2022 - 8:47
- +10
- Wilder
- Tak a už len neopakovať Vancouver chlapci
- 16.2.2022 - 8:48
- +4
- amaskiea
- Nádhera:
Veľmi to tým chlapcom prajem. A osobitne Craigovi. Schopnosť hrať úplne vyrovnanú hru s kýmkoľvek je (pre moje divácke oko) na nezaplatenie. Veľké ĎAKUJEM.
Chápeme už, prečo sme si na začiatku turnaja vyskúšali hru bez brankára??? Už sme vôbec niekedy predtým dokázali z tohto vyrovnať?
A teď, dejte se všichni do klidu, Wolf, ehm vlastne Craig už je na cestě 😁 - 16.2.2022 - 8:49
- +25
- HokejBJ
- V 2017 na MS proti Taliansku. Nás to zachránilo pravdepodobne od vypadnutia z MS 😆 neskutočne ako isiel za ten čas hokej hore
- 16.2.2022 - 9:50
- +2
- Zkubydu
- Rozdiel bol v tom, ze do Kodane aj ked sme nemohli vypadnut: brali starych, lebo chceli "uhrat dobry vysledok" a skoncili v zakladnej skupine a teraz vzali mladych a sme v semifinale
- 16.2.2022 - 11:02
- +3
- Big Bear
- System zauradoval
Klobuk dole chalani - 16.2.2022 - 8:50
- +3
- matell157
- Ja len krátko: ďakujem
- 16.2.2022 - 8:50
- +2
- Tino
- hrali sme vynikajuco: proti perfektne korculiarsky a kombinacne disponovanemu superovi a to nie je len tak, zapas neob lo nasej urputnej obrane a fenomenalnom brankarovi, uplne vyrovnany zapas...nas vyrovnavajuci gol bol epicky,n a toto som roky cakal, dufal ze sa stane...power play a gol, ktory nas udrzi v hre.
- 16.2.2022 - 8:51
- +11
- amaskiea
- Presne, vyššie sa aj pýtam, či sme už niekedy predtým dokázali dať, lebo nepamätám nič také
- 16.2.2022 - 8:55
- +1
- crosbynko
- Nedal nahodou Hudy Talianom gol pri powerplay? Neviem ci sme mali uz odvolaneho brankara.
- 16.2.2022 - 9:14
- 0
- Tino
- ja si to nepamatam: a asi by som si keby sa nam podarilo
....ja som skakal doma ako blazen manzelka za chrbtom ci mi prepina a tesi lsa ako maly chlapec nie len z vyrovnania , ale aj z toho, ze sa podarila power play tesne pred koncom zapasu....
- 16.2.2022 - 9:20
- +2
- Zkubydu
- neviem ci si nepamatam zle, ale zda sa mi: ze si taliani dali sami gol.
- 16.2.2022 - 11:03
- 0
- gabi98
- Mozem sa mylit, ale nepamatam si, ze by repre vobec niekedy (MS ci olympiada) vyrovnala skore zapasu v poslednej minute v hre bez brankara.
A uz vobec nie vo "vyradovacom" zapase.
Toto bola zrejme premiera. - 16.2.2022 - 8:58
- +7
- FP-rivaldo7
- pozeram hokej od 5 rokoch a tiez si to nepamatam. taky late seconds gol pamatam proti madarsku ale to bol vyrovnany stav. a inak sme skor inkasovali do prazdnej. toto z dneska bude v encyklopediach..-
- 16.2.2022 - 9:08
- +3
- Kelthuzad123456
- Tiez si na nieco take nepamatam..a to sledujem nasu repre od Lillehameru 1994.. uz tak nejak cakam gol do prezdnej, ze nam puk preskoci hokejku na modrej a super to dokonci...
- 16.2.2022 - 9:12
- +8
- Tino
- detto: a to si hovorim, ze by som si asi pamatal keby sa nam takto zadarilo..
- 16.2.2022 - 9:23
- 0
- Great!
- V klinickom čase sme na 2:2 vyrovnávali aj v SF na MS 02 proti domácemu Svedsku, kym inym ako Šatanom.
Nebolo to v hre bez brankára, ale tiež sme mali o jedneho muža navyše pri presilovke. - 16.2.2022 - 10:15
- +3
- Tino
- ano: ale mne sa vyslovene jedna o power play ked stiahneme brankara tesne pred koncom a chceme skusit vyrovnat a podari sa...
- 16.2.2022 - 10:23
- +2
- wedro
- 𝗧𝗮 𝗰𝗵𝘂𝘁 𝗷𝗲 𝗻𝗲𝗼𝗽𝗶𝘀𝗮𝘁𝗲𝗹𝗻𝗮👍
Hráči dokazali vytuningovat výkon ešte o stupienok 👆
🅗︎🅡︎🅘︎🅥︎🅘︎🅚︎@🅒︎🅔︎🅗︎🅛︎🅐︎🅡︎🅘︎🅚︎ ukázali liderstvo 👍
𝗣𝗮𝘁𝗼 𝗥𝘆𝗯𝗮𝗿 🌟🌟🌟
(a to akože 3️⃣ brankár to mal byť )
takzetak®
- 16.2.2022 - 8:53
- +5
- enforcer92TN
- USA nepomohol ani fakt, ze narozdiel od nas mali zamorske posily
- 16.2.2022 - 8:53
- +20
- Kelthuzad123456
- Neboli sme zasadne horsi ale ani lepsi..prvych 7 minut zapasu som si myslel, ze to bude kolotoc cey zapas a ze take desive tempo nemozeme vydrzat. prijemne prekvapenie ked nasi vyrovnali hru a dokazali s amikmi korculovat vlastne cely zapas. Odmenou bol prvy gol, skoda ze sme vedenie do konca prvej tretiny neudrzali. v druhej tretine sme neboli dostatocne kompaktni, coho pramenili caste situacie 4 na 3, 3 na 2 pre americanov, utocnici sa nestihali vracat a tak prisiel gol na 2:1. Tretia tretina ma stvala, hlupe fauly a vylucenia...ale nakoniec sme povstali z popola a v dobe kedy nasa repre velmi zriadka da gol, teda v situacii ked odvolame brankara, vyrovnali...v najazdoch som bol presvedceny ze Rybar gol nedostane..bol kludny..v pohode...uz len aby prisiel strelec z naseho muzstva, ktory to rozhodne..a on prisiel Cehlarik...parada..po desivom zaciatku turnaja uspech, ktory malokto caka...a ako sa hovori zelezo treba kut kym je horuce..tak sa chlapci zbytocne neuspokojujte..mate na viac
- 16.2.2022 - 8:53
- +5
- Suchár
- Len tolko:
A odkaz pre Bielomodru
Ada su sup na Zem, na Marse je slyby signal RTVS
😁😁😁👍👍👍👍👍👍 - 16.2.2022 - 8:54
- +3
- BieloModra
- jaj...
- 16.2.2022 - 9:00
- 0
- maček
- Najviac ma potešilo nie to, že sme postúpili, ale AKO sme postúpili. Vyrovnať v poslednej minúte v hre bez brankára a postúpiť cez nájazdy chce obrovskú psychickú odolnosť a to je veľká zmena oproti minulosti.
- 16.2.2022 - 8:54
- +88
- amaskiea
- Kua, 100 plusiek som ti dal, a nič z toho!
- 16.2.2022 - 8:57
- +1
- maček
- Amas, ma zamrazilo..... som čítal 100 pusiek
- 16.2.2022 - 9:34
- +4
- Tino
- aha: a mame ho utocnika....ze preco Hp nefungoval ....pluskovat z rozmyslom poprosim!! cesta do pekla je lemovana dobrymi umyslami
- 16.2.2022 - 9:46
- +3
- Zkubydu
- suhlasim: sposob nasim pomoze ziskat potrebne sebavedomie proti najsilnejsim superom. Podme po dalsie medajle.
- 16.2.2022 - 15:20
- 0
- LuukyBB
- Nádhera. Ďalšie slová sú zbytočné. Ďakujeme už teraz, ale...
- 16.2.2022 - 8:55
- +2
- Daewo_KS
- KUPUJTE NOVE TELEVIZORY:
- 16.2.2022 - 8:56
- +3
- EliteProspectt
- Darmo tá magická 2-ka na konci roka (2002,2012,2022) má asi niečo do seba ... Ani sekundu som nepochyboval, že ten zápas vyhráme ..a myslím, že o tom nepochyboval ani jeden hráč. Krásy zápas chlapci, neskutočný tímový výkon. Rybár
to je ten brankár ktorého Slovensko potrebuje.. poďme bojovať o medailu
- 16.2.2022 - 8:56
- +7
- Kelthuzad123456
- Rybar dava vzadu chlapcom signal, ze sa na neho mozu spolahnut..nedostava lacne goly...chyta s kludom a prehladom...sand mu to vydrzi a aj keby to medajlou neskoncilo, co dufam ze neskonci..ak nasi pridaju este dva zapasy s tak bojovnym prejavom..kde je vidiet srdce..budem ja osobne na nich hrdy
- 16.2.2022 - 9:02
- +3
- Kelthuzad123456
- pardon, dufam ze skonci
- 16.2.2022 - 9:04
- +3
- kaviarista
- neskonci nemedailou
- 16.2.2022 - 10:08
- +1
- kaviarista
- nepochybovat sa dalo proti Lotysom a Nemcom, ale tu sme nemali opraty pevne v rukach. Amici predvadzali spickovy hokej, o to viac tesi, ze sme ich dali dole
- 16.2.2022 - 10:07
- +1
- EliteProspectt
- Tak potom som pochyboval ... dik že si ma opravil a ty najlepšie vieš, či som pochyboval alebo nie
- 16.2.2022 - 11:42
- +1
- Zkubydu
- budem sa opakovat, ale tento vyber USA: su zvyknuti nasi chlapci porazat od detskych kategorii. Ako 14. rocní v Chicagu, ako 15 rocni Arosa (aj ked tusim len remiza 4:4) ako 16 rocni turnaj styroch Puchov na MSJ tusim v Bufale a teraz na ZOH v Pekingu.
- 16.2.2022 - 15:27
- +1
- kolombo
- Perfektny vykon, dlho sme prehravali 1:2 a zacinalo to byt z nasej strany aj trochu krcovite a vravim si takto to hadam neskonci, ved nie sme horsim timom. Paradoxne hlavne v druhej tretine sme hrali asi najlepsie a inkasovali sme na dlho rozdielovy gol. Nastastie sme to tam dokazali dotlacit v poslednej minute a potom v najazdoch rozhodnut. Tento tim ukazal velku moralnu silu a volu vyhravat, klobuk dole. Hrame aktivne sebavedomo a aj ucelne. A Slafkovsky ak nebude jednotka draftu tak v zamori nerozumeju hokeju. Ten by mal byt minimalne jednotka no ja by som mu dal aj hviezdicku lebo v jeho veku aky je suvernny a platny to hadam ani nie je mozne. Slovensko do toho!
- 16.2.2022 - 8:56
- +14
- Kelthuzad123456
- Slafkovsky ak sa nieco nestane bude neskutocny leader nasej repre povedzme za dva, tri roky...este par k nemu a zas budeme budit vo svete repekt ako pred par rokmi.
- 16.2.2022 - 9:00
- +6
- kolombo
- Verim ze vytvorime skupinu hracov, ktori to budu tahat. A taky Slafkovsky bude na kazdom turaji, na ktory nastupi len ceresnickou na torte. ... to je ta nastupujuca generacia ... a ako idu do akcie!
- 16.2.2022 - 9:11
- +7
- JURINO
- Až na to, že si Slafka veľmi v repre neužijeme, ak sa presadí v NHL. Aj keď záleží, v akom klube bude.
- 16.2.2022 - 9:12
- +4
- Kelthuzad123456
- Ak pojde do Montrealu, ci ineho kanadskeho teamu tak je sanca dost vysoka, ze na MS bude chodit
- 16.2.2022 - 9:17
- +7
- Kelthuzad123456
- ale ja sledujem NHL zapasy dost casto...bolo by fajn tam mat po rokoch niekoho, kto tam nebude len do poctu,ale hraca atakujuceho prvu desiatku bodovania..som kedysi nespaval koli zapasom, kde bol Palffy, Satan, Bondra, Gaborik, Hossa..tak koli Slafkovskemu ak sa presadi rad nebudem spat v noci
- 16.2.2022 - 9:19
- +4
- Dracik_18
- Stačí keď každé 4 roky donesie domov zlatú medailu z ZOH 🙂
- 16.2.2022 - 9:24
- +5
- TommY_D
- Nie je šanca aby bol jednotka. Tam zohráva väčšiu úlohu marketing ako výkon. Ale TOP3 si hádam vypýtal
- 16.2.2022 - 9:08
- +1
- amaskiea
- oveľa dôležitejšie je, aby sa po drafte presadil, v drafte nech ide kľudne aj zo štyridsiateho miesta
- 16.2.2022 - 9:17
- +16
- kolombo
- Marketing tam urcite je ale zase odtial potial. Aj ini hraci z Europy boli jednotkami, hoci zalezi aj na severoamerickej konkurencii v dany rok. Slafko je uz hotovy hrac a aj velmi dobry a velmi platny, hrava muzsky hokej, presadzuje sa nie len golmi a bodmi ale hlavne hrou ako takou. Povaha hadam tiez dobre, takze by to mohol byt prave on kto bude jednotka.
- 16.2.2022 - 10:00
- +2
- Westbeast0
- Jednotka nebude ale to je OK, nech potom všetkým ukáže na ľade že sa mýlili...
- 16.2.2022 - 9:39
- +2
- NasHokej97
- Inak celkom haluz že sme dneska nehrali presilovku. Nie že sme mali, ale že si nepamätám zápas v ktorom by nemali obe mužstvá presilovkovú možnosť
Dobrý tímový výkon, ale zápas nám vyhral Rybár. Klobúk dole ale pred bojovnosťou, hlavne v tom predľžení. Cehlárik s Hrívikom nehrajú doteraz nejako osľnlivo, ale dneska sa ukázali v najdôležitejších momentoch. Slafkovský - 16.2.2022 - 8:57
- +3
- maček
- tak podľa mňa nás rozhodcovia neuveriteľne tlačili dopredu......... tým, že nám pri našich presilovkách ani jednu nepískli
- 16.2.2022 - 9:39
- +6
- rogalo
- A to nam piskal ten Rus Gofman, ktoreho nikto zo Slovanu nechcel
Zjavne je viac zatazeny na USA ako na Slovakov
- 16.2.2022 - 9:48
- +5
- kaviarista
- rozhodcovia boli vyborni, lebo pustali plynut hru velmi priordzene. To, ze neodpiskali niektore vysoke hokejky bolo sposobene tym, ze amici neprikraslovali fauly, nesimulovali a za to maju u mna obrovske plus. To je jedna z veci, za ktore sa napr. na Libora velmi hnevam - prifilmovanie. To je domena padaviek a nie hokejistov
- 16.2.2022 - 10:15
- +8
- maček
- to prifilmovávanie je doménou bývalého východného bloku .....a Talianov samozrejme, ale u Talianov je to národná tradícia
- 16.2.2022 - 10:22
- +5
- emoxx1
- Libor by okrem filmovania mohol konečne aj s pokorou odmietať rozhovory s vysvetlením, že ide radšej trieskať do puku, lebo to bude tak lepšie pre obe strany a otázky nech radšej dávajú niekomu inému.
- 16.2.2022 - 10:27
- +2
- 32Westlund32
- Naposledy som tak to prezival predĺženie 2002 semifinále s 🇸🇪 chcem sa ospravedlniť že po prehre s nimi som napísal že už len dáva zápasy hurá domu, teraz začínam veriť že môže sa nám podariť to čo 🇨🇿1998
- 16.2.2022 - 8:58
- +2
- mamina
- Vieš, to máš tak, vždy treba zvážiť, čo dáš na sklo, aby si sa potom nemusel ospravedlňovať, prípadne nebol na smiech.. ja som vždy opatrná vo vyjadreniach
- 16.2.2022 - 9:23
- +4
- amaskiea
- tak maminy mávajú vždy najvymakanejšiu stratégiu, to testosterón nikdy nedá
- 16.2.2022 - 9:25
- +2
- Mato-Mi
- Hokej som aktivne hraval, hokej mi priniesol vela radosti aj ako divakovi. Priniesol mi aj vela smutku. Ale poprosim US vedcov, nech vymyslia studiu, o kolko rokov zivota ma pripravili stresy pri sledovani hokeja. Podla mna mi uz vela casu neostava
Trpol som, ked som videl, koho posielaju nasi na najazdy, ale tak to malo byt - 16.2.2022 - 8:59
- +4
- wilkinson22
- Myslím že už pretahujeme hlavne posledných 24 hodín mi dalo zabrat, ráno GER, večer Slovan, a teraz USA, aj keď len v robote som priebežne kukol aký stav
- 16.2.2022 - 9:32
- +2
- Mato-Mi
- Hej, poslednych 24h bolo narocnych. My proti NR sme padli v predlzeni
A vy ste dali gol v prvej minute a potom cely zapas urputne branili vysledok
- 16.2.2022 - 9:35
- +1
- wilkinson22
- Alee povedzme si že Slovan sme si nejakej extra veľkej šance nepustili, Haščáková strely lietali všade inde len kde mali nie, ešte zostrelil aj Matouska, teraz aspoň nebude môcť vykecavat z rozhodcami
- 16.2.2022 - 10:27
- +2
- Mato-Mi
- Neviem aky bol priebeh zapasu. Len som videl, ze v prvej minute 1:0 a tak to aj skoncilo.
- 16.2.2022 - 10:29
- 0
- Ercole
- USA keď videli že to Pekingu prišiel Satan, radšej s nami nechceli mať prieky.
- 16.2.2022 - 9:01
- +4
- kaviarista
- Miro: by mal mat nasivku aj na obleku
- 16.2.2022 - 10:17
- +3
- Hokejista2
- Neskutočne,takéto emocie som nezažil už veľmi dlho strašne ste ma potešili chlapci a verím že sme nepovedali posledne slovo my ideme na zlato ku***. 🤍💙❤️
- 16.2.2022 - 9:01
- +2
- Zkubydu
- Nie je nad ten pocit: ked mozes poranajkovat po vitaznom zapase nad USA.
- 16.2.2022 - 9:01
- +3
- majster N
- netreba chvalit ani jedneho..treba chvalit cely team....skalp usa je famozny,ale este nekoncime,este 2 zapasy .....slovensko by uz rado chcelo medailu
- 16.2.2022 - 9:05
- +2
- wedro
- Pozor pozor: USA po zápase dali protest
Slovensku hrozí kontumacia...
takzetak
- 16.2.2022 - 9:05
- +2
- FP-rivaldo7
- aky?
- 16.2.2022 - 9:12
- 0
- N-R-N-R
- to vážne??
- 16.2.2022 - 9:22
- 0
- Suchár
- Wedro: 👍👍👍👍👍👍👍👍
😁😁😁😁😁😁😁😁😁 - 16.2.2022 - 9:27
- 0
- majster N
- kybel ty blazon.....skoro ma eblo
- 16.2.2022 - 9:28
- +1
- hawkie
- A takto, vážení, vznikajú hoaxy
- 16.2.2022 - 9:28
- +7
- Mato-Mi
- Vies ako hovoria dezolati, dnes hoax, zajtra pravda
- 16.2.2022 - 9:29
- +29
- DobryHokej
- OMYL! Ak uz, tak "praUda"
- 16.2.2022 - 10:21
- +7
- miko 75
- Presne, keď sa niečo podobné stane o päť, desať rokov,tak sa budú biť do hrude, vidíte my sme to hovorili. 😁
- 16.2.2022 - 11:21
- +1
- maček
- byť pri tebe, tak ti jednu prijebem.....si sa zľakol čo ?
- 16.2.2022 - 9:42
- +10
- BieloModra
- jaj ty kon kristov!
- 16.2.2022 - 9:30
- +5
- Mato-Mi
- Kon bohvov sa hovori
- 16.2.2022 - 9:35
- 0
- BieloModra
- sa clovek cely zivot uci
- 16.2.2022 - 10:13
- 0
- Prima
- Rybár dáva istotu naším hráčom a záverečné 2 minúty sme zahrali exelentne. Amíci nevedeli čo majú hrať a prišlo famózne vyrovnanie. Nakoniec sme ich v rozstrele dorazili. V tej biede aspoň trochu radosti. Absolutórium si zaslužia všetci hráči.
- 16.2.2022 - 9:06
- +3
- ironautic
- https://youtu.be/VjURwYcQlb8
- 16.2.2022 - 9:07
- +5
- ekaver
- hádam už aj Strojár našiel trénerov systém, aký je zrazu zalezený...
- 16.2.2022 - 9:09
- +15
- mamina
- Počkaj, niekde hore dal niečo o klobúku... akože pochvalu
- 16.2.2022 - 9:25
- +2
- Fe3C
- Vie mi niekto z miestnych statistov povedat kedy naposledy sa nam odvolanie brankara vyplatilo? Mam na mysli velke podujatia ako MS, olympiada, svetovy pohar a pod.
- 16.2.2022 - 9:11
- +1
- FP-rivaldo7
- mozno este za federacie, inak si na nic take nepamatam.
- 16.2.2022 - 9:13
- 0
- Kelthuzad123456
- maslim ze nikdy
- 16.2.2022 - 9:15
- +1
- Bianconeri
- Pamatam si s ITA za Cigera,ked sme skoro vypadli.
- 16.2.2022 - 10:49
- +4
- neKEcam
- NADHERAAA !!!
neveril som ze este niekedy zazijem s nasim hokejom taketo momenty a este k tomu na olympijskom turnaji. Ale o tomto je sport a obzvlast hokej ktory aj preto mame vsetci tak radi.
vdaka chalani. - 16.2.2022 - 9:11
- +2
- PeterNZ
- Gratulujem,chlapci.Pokračujte ďalej.
https://jangaso.gulas.sme.sk/upload/posts/2/25/25352/large/b5da086b9eaeda5649b3a86500316d07.png - 16.2.2022 - 9:12
- +2
- HKTomas
- My chceme medailu, my chceme medailu!
- 16.2.2022 - 9:12
- 0
- jack13
- Gratuluji Slovensku k postupu do semi
A doporucuji nahlednout do diskuze na idnes.cz. Preje Vam to a fandi vetsina diskutujicich. Tak hodne zdaru do boju o medaile.
- 16.2.2022 - 9:13
- +55
- Jimmy Tulipan
- Ja som nahliadol, vzdy pozeram rtvs aj ct prenos + citam diskusie, teda vzdy ked mam cas....na idnes prekvapivo prajne komentare, to potesi....
- 16.2.2022 - 9:48
- +8
- FeroMotyka
- Tiež sa čudujem, že čítam veľa prajných komentárov. Ale možno ti hejteri sú len zalezení
Lebo ešte včera som čítal dosť takých jdete s náma dom, nejslabší Nemecko a pod.
- 16.2.2022 - 13:25
- 0
- vincomir
- Slovenská rozprávka! Títo chlapci už teraz vyrovnali zlatú generáciu na OH!
Craig ako si frajersky vychutnával cestu do šatne, k tomu netreba žiaden komentár. Môžeme byť na našich chlapcov pyšní.
A pochybovačom po prvých 2 zápasoch odkazujem - odložte slovenské vlajky naveky vekov a choďte sa venovať kovovýrobe a textilnému priemyslu.
Ďakujem! - 16.2.2022 - 9:14
- +11
- mili28
- kritiku si za prve dva zapasy zasluzili... tvoj prispevok by som prirovnal k tvojmu menu a fotke
, to sedí.
- 16.2.2022 - 9:29
- +4
- hello, havarju
- Takže predsa nám tí Američania za tú zmluvu s nimi niečo dali
dohodu dodržujú
- 16.2.2022 - 9:14
- +2
- wedro
- https://media.tenor.com/images/7fbcec7489d596949b6b525bd1c99530/tenor.gif
- 16.2.2022 - 9:29
- 0
- Spišiak
- Ramsey von !!!! Hejteri kde ste ? 😃😃😃
Ďakujem chalani 🙂🙏 - 16.2.2022 - 9:15
- +3
- Dracik_18
- A keďže je strojár a jeho systém 😭😭😭
Ten musí teraz tie jeho suché pästičky zatínať od nervov 😂😂😂😂 - 16.2.2022 - 9:25
- +5
- mannheim
- Úžasné čo Craig dokázal poskladať a aký systém dokázal hráčom vštepiť, naše zápasy hráme v NHL tempe s európskymi hráčmi, to je doteraz u nás nevídané. Keď sa k tomu pridá koncentrácia a skvelý výkon gólmana, môže sa stať čokoľvek. Gratulujem tomuto skvelému tímu
- 16.2.2022 - 9:25
- +14
- Rolba
- Nasim som veril že to zvládnu, aj som si podal.. Keď sa zacal zápas a usa začali s turbom v zadku tak som už aj mal pochybnosti. Ale to ze nepremenili presilovky dali tyčku akoby bol signal ze dnes asi budeme mať šťastie. Ale nebolo to len o šťastí, aj keď sme nevladali ale tá bojovnosť bola skvelá a zaslúžene sme v poslednej chvíli vyrovnali. Potom som už tusil že ak budú nájazdy tak to dame. Veľká vec sa podarila a konečne radosť z hokeja po dlhom čase
- 16.2.2022 - 9:27
- +1
- HKM fan33
- Jedno veľké ďakujeme.... : Robota nie je ešte dokinčená.. Poďme od zajtra nohy spať na zem a prajeme si podobný a možno ešte lepší výkon v poslených 2 zápasoch turnaja.. (Kelo, Zuza - na parádu chalani)
- 16.2.2022 - 9:28
- +3
- Tomi9137
- Takéto víťazstvo si budem pamätať do konca môjho života. Strašne som bol na nervy, keď sa hralo predĺženie 3 na 3, lebo tam stačí aby 1 hráč si nepostráži svojho protivníka a už je to prečíslenie. Veľká vďaka patrí nášmu Paťovi Rybárovi. Je to náš Veľký čínsky múr, ktorý nám vybojoval postup až sem a ja verím, že nám pomôže až do finále. Na záver sa chcem veľmi ospravedlniť mojim susedom, ktorí museli počuť moje doslova až rev. Strašne hlasno som kričal keď sme vyrovnali a aj keď Paťo Rybár (Veľký čínsky múr) vychytal aj posledného Američana, tak vtedy by som neprial nikomu aby pri mne stál 😂😂😂
- 16.2.2022 - 9:29
- +3
- kaviarista
- my sme boli v predlzeni dokonca individualne lepsi, co som cumel jak puk
- 16.2.2022 - 10:21
- +2
- Joey772
- Tak aspoň ten bronz by sme mohli urvat
- 16.2.2022 - 9:29
- 0
- Dracik_18
- Ach bedač 🙈
- 16.2.2022 - 9:31
- +5
- DobryHokej
- Preco byt prehnane skromny? Ja dufam aspon v to 4te miesto
- 16.2.2022 - 10:23
- +4
- amaskiea
- Nádej zomiera posledná
- 16.2.2022 - 10:48
- +2
- NzSlovak
- Takéto : krušné ráno som už dávno nezažil. Mojim najväčším štastím bolo, keď sa ráno zobudila naša ročná dcérka, prišla do obyváčky a v tom sme vyrovnali na 2:2. Trochu nechápala, ako sa na mňa pozerala, trochu sa ma aj bála, pretože som šiel vyskočiť z kože.
Odteraz však chcem pozerať našu repre už len s ňou, priniesla štastie - 16.2.2022 - 9:31
- +7
- homer J
- Od druhé třetiny byli Slováci lepším týmem, měli však smůlu v koncovce. Na hokej.cz už jsme měli připravený titulek Tahle prohra bolí! Slováci přehráli USA, padli však o gól.
Rádi jsme ho změnili. - 16.2.2022 - 9:32
- +28
- majster N
- no mate stastie
toto muzstvo ma velky charakter...a myslim ze este nepovedali posledne slovo
- 16.2.2022 - 9:35
- 0
- N-R-N-R
- +
- 16.2.2022 - 9:39
- 0
- richardd6
- takisto pochvala cehlárikovi za pozápsový rozhovor.
- 16.2.2022 - 9:33
- +4
- matt-opd
- dal to na styl Jonathana Toewsa aka captain Serious
- 16.2.2022 - 10:35
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Poprad_eskape
- Preto si netreba mýliť ten tím, čo je v Pekingu s nejakou "národnou" hrdosťou. Proste priať chlapcom ako športovcom a hotovo.
- 16.2.2022 - 10:19
- +6
- amaskiea
- si môj hovorca, ja môžem kľudne ísť venovať sa svojej práci
- 16.2.2022 - 10:51
- +2
- Poprad_eskape
- Dobre. Ale vieš, že pri nás dvoch aj tak väčšina nebude vedieť, o čom hovoríme. A to je jedno, kto bude pôvodca a kto hovorca.
Tak jak teraz, keď tu Ottawe zmazali šaša. Ale dobre zrobili, nech šašo ostane na FB. - 16.2.2022 - 12:17
- +2
- amaskiea
- a čo dal vlastne? Nevidel som
- 16.2.2022 - 12:41
- 0
- strojar
- Toto vyzerá na útok na zlato.
Nagano šuviks. - 16.2.2022 - 9:43
- 0
- rogalo
- Trosku som sa obaval ako zvladneme zapas po kondicnej stranke ale nakoniec nasli posledne zvysky sil. V poslednych minutach uz ani velmi nevladali, ale klobuk dole ako to uhrali a dokonca ako zahrali predlzenie. Parada chlapci, este nekoncime
- 16.2.2022 - 9:45
- +2
- kaviarista
- praveze: vladali, ved toto bol najvacsi sok, ze netahali nohy za sebou po tom americkom uragane
- 16.2.2022 - 10:23
- +2
- M4K3R
- powerplay: To bolo prvy krat co som videl nasich vyuzit powerplay. Velke vykonnostne rozdiely medzi muztvami nie su, skor je to o hlavach , sustredení a vieri vo vítazstvo. Nedivil by som sa ak by sme sa dostali do Finale. Dari sa nam oplatit nedávne prehry , Nemci , USA teraz by som si prial Finov a poslime ich .......... do boja o tretie miesto.
- 16.2.2022 - 9:45
- +1
- kimi2028
- Neviem, aký je kľúč ale dúfam, že sa potvrdí veštba Eurosportu, že Rusi. To by mohol byť veľmi zaujímavý zápas. Už aj na hlavnej stránke olympiády bolo, že mali by sme hrať Rusko-Dánsko, čiže Rusko...
- 16.2.2022 - 10:05
- +1
- NR
- Lasak chyta aj stvrty najazd...ci to neni ono?
- 16.2.2022 - 9:54
- +5
- Poprad_eskape
- Gratulujem chlapci. Toto vám vyšlo. Strašne veľa detailov hralo dnes v náš prospech, a ja sa na chvíľu zahrám na romantika, že ste si to zaslúžili tou bojovnosťou. Muselo to bolieť hrať v takom tempe celý čas po včerajšom zápase, a pekne sa ukázalo, že nie ste nejakí sráči, ktorých zlomí kondička a že máte natrénované. Pre mňa je víťazstvo takýmto štýlom veľmi cenné a obdivuhodné, takže vás obdivujem.
Aj keby to nedopadlo víťazne, napíšem presne to isté. Ale dopadlo to dobre a vy idete ďalej. Gratulujem k postupu do semifinále!
- 16.2.2022 - 9:56
- 0
- micu79
- Konecne aj dobre spravy a nie pocuvat amicov kedy rusi napadnu ukrajinu.
- 16.2.2022 - 10:00
- +1
- Great!
- Vzdy sme mali na OH smolu, cez vypadnutie s Rusmi v 94, o 98 a 02 skoda hovorit, vypadnutie v QF z prveho miesta v 2006 + Vancouver mal tiez svoje unlucky momenty. Proste skrz historiu ma vyrovnanie pri empty net v podstate svoje logicke odovodnenie.
Nie je to síce turnaj storočia, ale pre Slovakov taký može byť. Okrem definitivne lichotivého výsledku možeme snáď konečne skonštatovať, že z najhoršieho hokejoveho úpadku a marazmu sme konečne vonku. Vyrastá nam sľubná generácia s pár diamantovo čistými individualitami, ktorá svojim tímovým poňatím má svoju silu, či hodnotu.
Zápas ako taký bol vyrovnaný, Američania posobili nebezpečnejšie, Slováci ale od začiatku velmi solídni so spolahlivým brankárom, konečne sme zachytili začiatok a drzali otvorený zapas az do konca.
Prvych 7 exekúcii samostatnych najazdov snad pripomínalo horsku ligu, nastastie prišiel tatko Cehlárik, ktorý ukázal chlapcom na oboch stranách, ako sa to má robiť do psej matere.
Semifinále je parádny výsledok, Slovensko ho už potrebovalo. - 16.2.2022 - 10:04
- +16
- Žlto-zelený
- Vždy som vám veril, nikdy som vás nehanil, ešte doteraz mám slzy v očiach...nech to skončí akokoľvek, pre mňa ste už víťazi teraz...ďakujem, jedine SLOVENSKO...pozdrav z Levíc...
- 16.2.2022 - 10:06
- +15
- HKm
- Nakonec tohle drama – a asi nejhezčí zápas dosavadního průběhu ZOH – musely rozseknout až samostatné nájezdy.
Při nich se Slováci na střídačce chytili jako Češi v Naganu.
www.hokej.cz - 16.2.2022 - 10:10
- +4
- Poprad_eskape
- Pekne bratia.
Inak aký je systém nasadzovania do semi? - 16.2.2022 - 10:13
- 0
- julo
- Pravdepodobne dostaneme fin
- 16.2.2022 - 10:15
- +2
- Poprad_eskape
- Takže keď Fíni udržia dobre rozohratý zápas so SUI, tak na poslednom štvrťfinále už nebude záležať? Dik.
- 16.2.2022 - 10:17
- 0
- Hc-Ke-1
- Ak FIN vyhraje tak semifinále bude FIN - SVK a na poslednom zápase nezáleží.
- 16.2.2022 - 10:22
- 0
- Poprad_eskape
- Vďaka.
- 16.2.2022 - 10:23
- 0
- julo
- V tom pripade nie,kedze FIN su v rankingu 2. My 8.
RUS 3. Ti si zahraju s vitazom zapasu SWE(4.) - CAN(5.) - 16.2.2022 - 10:24
- +1
- Poprad_eskape
- Chápem. A podľa mňa dobre. Ako je jedno dopredu niečo predpovedať, ale mne sa páči, že budeme asi hrať s Fínmi. Lepšie ako hrať s RUS v prípade výhry SUI nad FIN.
- 16.2.2022 - 10:33
- 0
- Hc-Ke-1
- V prípade ak by vyhralo SUI, semifinále by bolo SWE/CAN - SVK a RUS - SUI
- 16.2.2022 - 10:36
- +3
- Poprad_eskape
- Tak to som mimo. Ja som bral, že SUI sú pred nami v rankingu a teda my by sme hrali v semi s najlepšími postúpujúcimi - teda RUS
Dobre chlapci, že ste mi to vysvetlili
Bo dajak som mimo.
Každopádne už 3:0, to už Fíni asi nepustia, skôr pridajú, podľa toho, čo pozerám jedným okom. - 16.2.2022 - 10:41
- 0
- Hc-Ke-1
- V celkovom rankingu je SUI pred SVK. Ale skladanie dvojíc na play-off sa berie na základe umiestenia v základných skupinách na tomto turnaji a to bolo nasledovné:
1. USA
2. FIN
3. RUS
4. SWE
5. CAN
6. DEN
7. CZE
8. SVK
9. GER
10. SUI
11. LAT
12. CHN - 16.2.2022 - 10:47
- +2
- Poprad_eskape
- Hej, už mi doplo. Len mňa zmiatlo, že "ranking", tak som si mýlne myslel, že IIHF. Ale to by zas nesedelo SWE 4 a CAN 5, takže malo mi dávno dojsť.
Ale ďakujem ešte raz tebe aj Julovi, už len nakresliť mi to s vlajkami a môžem ísť do pomocnej školyAle radšej sa tu zadrbávať po skorom vstávaní na HP, ako dačo pokaziť v práci. Kto nič nerobí, nič nepokazí a toho sa dnes držím. Pozdravujem šéfa. :/
- 16.2.2022 - 10:51
- +1
- julo
- V tom pripade by RUS(3.),ako najvyssie postaveny v rankingu hrali proti najhorsiemu SUI (10.)
My by sme hrali s vitazom SWE(4.)-CAN(5.) - 16.2.2022 - 10:40
- +1
- Poprad_eskape
- Si pripadám ako debil teraz trochu, jak mi to tu dvaja vysvetľujete
- 16.2.2022 - 10:42
- +1
- luciakanky
- Gratulujem, za prve dva zapasy bola kritika opravnena, ale od zapasu s Lotysmi hrate neskutocne. Opat ste poblaznili Slovensko, tak si tie dva zapasy uzite, vychutnajte a my s vami
- 16.2.2022 - 10:15
- +1
- mannheim
- Blbosť. My sme hrali dobre aj tie dva zápasy, len nás položili vlastné chyby. A o nich dobre vedel tréner a chalanom ich evidentne dobre vysvetlil - oni nepotrebovali od fanúšikov kritiku, ale povzbudenie, na kritiku je tam realizačný tím, ktorý dobre vie čo robiť.
- 16.2.2022 - 10:33
- +19
- pejOliver
- Je rozdiel kritika a kritika lebo tá sa dá vyjadriť aj normálne a nie ako to tu niektorí hrotili, že ramsey nám už nemá čo ponúknuť potrebujeme novú iskru alebo že ten výber je otrasný ten a ten tam nemal byť a podobné veci.. odkedy si chlapci spolu sadli tak to vyzerá úplne ináč a malo komu je niečo vytknúť
- 16.2.2022 - 11:35
- +4
- Tehelnepole
- Dievcence a mladenci,
nechce sa mi to hladat, neviet eniekto z hlavy, kedy je repriza na nasich v telke tohoto zapasu? - 16.2.2022 - 10:19
- +2
- Tehelnepole
- mám slovosled ako víno
- 16.2.2022 - 10:19
- +3
- maček
- Karin, Ty si mala asi najprv to víno... a až potom ten slovosled
- 16.2.2022 - 10:42
- +14
- Poprad_eskape
- Nemajú to v programe, ale Lotyšov opakovali pred priamym prenosom posledného zápasu v ten deň. Takže možno pred SWE-CAN Live to hodia do programu...
- 16.2.2022 - 10:21
- 0
- Poprad_eskape
- Beriem späť. O siedmej večer. Je to tam. Prime time, lebo to bolo ako film z Hollywoodu..
- 16.2.2022 - 10:22
- +2
- Tehelnepole
- Velmi pekne dakujem, si zlatíčko.
- 16.2.2022 - 10:24
- +2
- Poprad_eskape
- Jak sa tu dnes všetci pekne máme radi.
- 16.2.2022 - 10:26
- +3
- maček
- úplný gangbang...
- 16.2.2022 - 10:43
- +3
- Poprad_eskape
- Keď nás bude dosť, uzavrieme kruh.
- 16.2.2022 - 10:45
- +2
- Tehelnepole
- dakujem
pozehlene? - 16.2.2022 - 10:35
- +1
- Mato-Mi
- Ze vahas
zatial to pomaha, chlapci vyhravaju
- 16.2.2022 - 10:39
- +1
- Tehelnepole
- Rado dikes!
a povedz mi, ten cesky koment - prajny alebo zavistlivy? - 16.2.2022 - 11:25
- +1
- Prima
- Český koment bol prajný. Pri hre s Lotyškom komentátor povedal 5 min pred koncom Lotyši už sú jednou nohou v lietadle. Tam nedávajú reklamy ale sú nejaké opakovačky, ktoré u nás nie sú.
- 16.2.2022 - 11:37
- +1
- Zkubydu
- Tak si pozrem tu reprizu o 18:55: radsej na Cechoch...
- 16.2.2022 - 18:18
- 0
- Deividson.
- Kalap dole páni.
Ja som síce zápasy so Švédskom a Fínskom nevidel, ale veril som, že náš čas ešte príde. A dnes som si bol takmer istý, že ideme ďalej. Dokonca aj minútu pred koncom som si bol istý, lebo táto Ramzesova éra si ten úspech proste zaslúžila, toľko krát nám niečo uniklo o sekundy, že sa to muselo raz obrátiť, taký je život a šport. Teraz už len odčiniť pamätný rok 2010 a získať konečne tú placku. Poďme chlapci! - 16.2.2022 - 10:43
- +5
- Great!
- Dejvy, čauko
Jj, tie sekundy, ktore nas obrali o lepsie vysledky sa daju ratat uz na minúty
Tiez som zastancom toho, ze stastena sa v dlhodobom horizonte raz vyrovná. Hoci to je našej zlatej generácii na dve veci - 16.2.2022 - 10:54
- 0
- Deividson.
- Serus. Je to tak, preto citim, ze teraz pride dalsi uder a uz tych finov dame. Neviem sice kolko zapasov sme s nimi od 2004 odohrali, ale asi ich nebolo uplne malo. Takze to doklepneme a potom - Borovička volá
- 16.2.2022 - 23:07
- 0
- Jankepe
- Ako je to bodmi do rankingu ?
Na MS 8 teraz najhoršie 4
Bolo by fajn sa vyhnúť ďalšej kvalifikácii aj keď je to o 4 roky ale zaujma má to bodovanie . - 16.2.2022 - 10:48
- +3
- matt-opd
- prehrali sme 2 "pripravne" zapasy potom posledny "pripravny" vyhrali a naladili sa na OH, kde na moje prekvapenie odohrame plny pocet zapasov.
po suverennej vyhre nad GER to bola dnes hra nervov s o to sladsim koncom a uz teraz sa tesim na semi
- 16.2.2022 - 10:55
- +1
- rastislavke
- Naposledy, keď sme hrali semifinále OH: Mal sladkovsky 6 rokov
Feel old yet? - 16.2.2022 - 11:08
- +8
- rastislavke
- *Slafkovský: Ach, Autokorekt
- 16.2.2022 - 11:10
- +2
- maček
-
Kupujte nové tlakomery, objednávajte miesta na JISkách, urgentoch u svojich priateľov... - 16.2.2022 - 11:26
- +5
- amaskiea
- S druhými tretinami sme kvôli vzdialenejším striedačkám od vlastných bránok mávali tradične vždy veľký problém. Aj za našich najhviezdnejších čias. Dnes nie, až na jedinú výnimku, inak sme v celej druhej tretine plošne dominovali, vyvíjali tlak a súper hral len na rýchle protiútoky.
- 16.2.2022 - 11:33
- +3
- maček
- ale kua RÝCHLE protiútoky
- 16.2.2022 - 12:15
- +2
- ridlley
- Fini su pre nas najhorsi mozny super
- 16.2.2022 - 12:11
- 0
- Poprad_eskape
- Takto nikde nedojdeme. Najhorší (možný) súper č.1 nám vypadol so SUI v osemfinále. Tak nemôžeš od SUI chcieť, aby všetko robili za nás, haha.. Chápem, že si myslel najhoršieho z toho, čo ostalo, ale ja tam až také rozdiely nevidím. Ťažké ako ťažké, veď je to semifinále.
- 16.2.2022 - 12:20
- +4
- Tino
- je to jedno: ten zbytok je rovnaky level, nehrali sme zle v skupine nas problem bol nepremienanie sanci a slabsi brankar, nie ze nas fin k nicomu nepusitl ia na srot rozobrali...okrem toho male zopar hodin k dobru na oddych kedze hrame opat rano 05:10 v piatok....od svk hokejovej diplomacie teraz ocakavam sustredeny tlak, ktoreho dosledkom budu zvysene navstevy antidoping, anticorona teamov vo fin teame, zide sa aj BOZP a inspektorat prace, ak by niekoho napadlo este nieco nech im to tam posle, FIN sa netreba bat , ale tiez nemusime cakat len tak so zalozenymi rukami, da sa nieco navyse vzdy, zvysit nase sance, znervoznit supera....proste dobra intriga nie je zla
- 16.2.2022 - 12:24
- +2
- Poprad_eskape
- Už je istý čas? Lebo v závere zápasu vraveli Pavol, Matej a Boris, že Fíni, ale ešte sa nevie, či o 5,10, či o 14,10 nášho času.
- 16.2.2022 - 12:26
- 0
- Poprad_eskape
- Myslím teraz pred chvíľou v závere zápasu Fínska a Švajčiarska.
- 16.2.2022 - 12:27
- 0
- Tino
- citam: ze 05:10 tak s tymto pracujem....prepokladam, ze nas duel bude prvy a pride mi aj ten cas v celku logicky
- 16.2.2022 - 13:05
- +1
- Poprad_eskape
- Ja čítam, že:: Semifinále sa bude hrať v piatok o 5.10 a 14.10 SEČ. Direktoriát zatiaľ neurčil, v ktorom termíne nastúpia Slováci.
Tak preto. V článku vedľa, že si dáme repete. - 16.2.2022 - 14:49
- 0
- Tino
- ano: nie je tam kto presne a kedy ale pride mi nelogicke jednym skratia cas na oddych a druhym predlzia...mozu do toho vstupit tv a marketing este ale myslim ze to ostane tak ze my o 5
- 16.2.2022 - 18:35
- +2
- Poprad_eskape
- Jasné, len to ešte vtedy nebolo potvrdené. Teraz už je. A vyšlo to tak, ako si logicky predpokladal.
- 16.2.2022 - 19:40
- 0
- hees
- Kedy to dnes dávajú tiež o 16:50?
- 16.2.2022 - 12:23
- 0
- hees
- ok našiel som tu odpoveď
- 16.2.2022 - 12:51
- 0
- kaviarista
- Uz: som trochu vychladol, takze som schopny napisat aj nieco neemotivne. Cakal som uvodny americky tlak, ale to co zahrali prvych 15 minut, bol totalny hokej. Nasi nie ze nemali cas dvihnut hlavy, ale ani zmurknut. Prvy zlomovy moment bol, ze nas vtedy Rybar podrzal. Druha tretina bola len statisticky a opticky pre nas, ale amici boli o triedu nebezpecnejsi.
Druhym zlomovym momentom bola prezita oslabovka 3:5. Vieme, co hovoria povercive osoby, ale ja povercivy nie som. Jednoznacne nam vsak prezite oslabenie pomohlo psychicky. Ziadnu unavu po tom americkom uragane na lade vidno nebolo. Predlzenia som sa dost obaval, ale my sme v nom boli individualne dokonca lepsi. Libor a Kristian mali najvacsie tutovky. Tu sa ukazalo, ze napriek tomu, ze Hrivik, Cehlarik a Pospisil neboli v zivotnej forme, dokazali na lade dominovat. Zato Slafkov**y a Regenda su v zivotnej forme a finski ceruzkovi analytici z nich musia byt trochu pokakani.
Mozno to semifinale nedame, lebo aj napriek nasim fantastickym vykonom nie sme favoriti, ale som si isty, ze hokej bude stat za to! - 16.2.2022 - 12:28
- +5
- amaskiea
- Ja viem, že o dobrom vs. okulahodiacom hokeji sa tu môžeme hádať do nekonečna, ale aj tak by som sa "antisystémových" rád opýtal, či si myslia, že aj dnešné víťazstvo je len dielom náhody a trochy toho povestného šťastíčka
Ale hádam aspoň to je neoddiskutovateľné, že dnešným zápasom Craig v olympijskej úspešnosti predbehol, prepytujem, trénera Hossu - 16.2.2022 - 13:32
- +4
- Tino
- su dni: a ludstvo ako take ich uz urcite zazilo, ked sa udeje cely retazec nahod , ktore vytvoria ucelenu mozaiku, stane sa tak raz za 1 mil rokov a pozorovaou vzorkou je planeta zem...no a dnes sa takto zadarilo SVK hokejistom v pekingu....antisystemovi su silni cez matematiku a statistiky urcite to budu vediet nejako vypocitat, resp. aspon nejako nahrubo ciselne vyjadrit.
- 16.2.2022 - 13:56
- +1
- matt-opd
- po Tvojej poslednej vete som sa opat preniesol do paralelnej reality kde Craig koucoval slovensky team v Nagane, Salt Lake, Turine aj Vancouveri... no nic... som vdacny aj za to, ze ho koucuje aspon v Pekingu
- 16.2.2022 - 15:05
- +2
- amaskiea
- nerob, mne sa pri tejto predstave vždy nožík vo vačku otvorí ("...oni sú takí vysokí profesionáli, že im netreba vôbec nič hovoriť, oni sa aj trénujú sami..."
- 16.2.2022 - 16:13
- +3
- amaskiea
- a to má ešte k dobru tú koninu, keď Filc chcel uhrať olympijskú kvaldu s 10 hráčmi
- 16.2.2022 - 18:18
- 0
- Standacik
- o tom mi povedz viac
- 16.2.2022 - 19:37
- 0
- amaskiea
- SLC 2002, chcel mať voľnú súpisku pre NHL-károv do hlavného turnaja, tak to dal vabank, ktorý mu nevyšiel - "riešenie" a la Radičová
- 16.2.2022 - 20:15
- 0
- crosbynko
- Ale 10 je dufam hyperbola ci? Aj ked pamatam si ze ich bolo pomenej. Ledva na 3 patky.
- 16.2.2022 - 23:27
- 0
- Pharaoh111
- V americkom drese zaujal Ander Mily "aka Miele"
- 16.2.2022 - 16:30
- 0
- Kurolišek
- Po včerajšku som veril prvému útoku. Tipol som si, že práve oni budú úradovať a "vybavia" Američanov. Bol to tip veľmi ťažký. A akú radosť mi urobili chalani. Ani nemôžem uveriť, že už teraz vyrovnali historické maximum na olympiáde. Dúfam, že medailu prinesú... ale aj keby ju nepriniesli tak smútiť nebudem, práve naopak stále to bude pre mňa veľký výsledok ktorý si budem pamätať Ďalšie roky a kvôli ktorým bude rád trpieť aj v časoch keď sa tak dariť nebude. Konečne sme to zlomili... už nemáme len dobrý herný prejav, ale aj sa niekam preboujeme. Veľmi by som si želal aby sme medailovo napodobnili Nemcov.
- 16.2.2022 - 17:22
- +3
- PeterNZ
- Zaujímavé,že už nikto nerieši nomináciu-prečo tam nie je ten,prečo tam je ten,kto za koho...Nerieši sa ani cesta-necesta Šatana do Pekingu.
Krk dám na to,že kebyže včera vypadneme,tak by to zase bola naj téma.Že hejteri? - 16.2.2022 - 19:52
- +6
- Kurolišek
- Vždy sa rieši nominácia... po nominácii. Na MS ak uspeješ tak si urobil všetko dobre. Ak je zle, tak sa hľadá koho si mohol zobrať a nezobral. V tomto sa Ramsay nebojí... berie mladých a nebojí sa nezobrať postarších. Kopec hráčov si tam vie predstaviť veľa z nás. Aj na miesto napr. Marka Daňa... na druhej strane niektorým chýbal Rosandič, ten sa dostal do taxi týmu... potom do mančaftu a dnes? Aké výkony ten chlapec podáva? Neskutočné akú energia v sebe našiel a je neskutočným prínosom (samozrejme nielen on). Ale ako hovorím, keď sa darí tak je prirodzené že nikto nepovie ani pol slova. Ale o to ide. Vyber tých správnych a keď sa ti to podarí tak je šicko v poriadku.
- 16.2.2022 - 21:46
- +1
- zasi
- toto už nie je na môj kardiovakulárny systém
až teraz sa dostávam do normálu - 17.2.2022 - 9:44
- +1
- Urpiner16
- Za stavu 2:1 pre USA americká tyčka a milimetre na delili puk na 3:1,presilovka USA 5:3 kde mali vyložené šance,potom presilovka 5:4 kde si amíci hádzali puk veľmi na istotu do šírky namiesto toho aby to od modrej napálili puk ako pri vyrovnávajúcom góle Čajkovký.Vravím si ak má platiť poučka že kto nevyužije presilovku 5 na 3 spravidla zápas nevyhrá.A ono sa to presne aj stalo kde rozdielový hráč brankár Rybár chytil minimálne 4 čisté a tutové góly + vychytal nájazdy.Cehlárik na konci ukázal že nájazdy nie sú lotéria ale umenie.To ako rýchlo zmiatol šikovnými rukami a pohybom brankára a chladnokrvne zavesil sa nazýva česky dovednost a slovensky zručnosť.Gratulujem.
- 17.2.2022 - 9:49
- +1
- amaskiea
- toto som si prečítal s pôžitkom, ďakujem, dávam plus, viac sa nedá
- 17.2.2022 - 10:19
- 0