Diskusia: Slováci idú do boja bez prípravného zápasu
Slovenskí hokejisti neodohrali pred finálovým kvalifikačným turnajom o ZOH 2026 ani jeden prípravný zápas. Ich súperi Rakúsko, Maďarsko a Kazachstan majú za sebou aspoň po jednej konfrontácii, čo tréner Craig Ramsay vyhodnotil ako ich menšiu výhodu. Podľa kanadského kouča však bolo dôležitejšie, aby sa jeho zverenci lepšie pripravili v tréningovom procese.
Rakúšania uspeli minulý týždeň dvakrát proti Slovinsku 2:1, Kazachstan odohral prípravný zápas s Chomutovom (4:2). Maďari si zasa zmerali sily s Ukrajinou (3:6). "Áno, myslím si, že hrať nejaký zápas pred turnajom je trochu výhoda. Chceli sme hrať nejaké zápasy aj my, ale povedal som, že najdôležitejšie je dať hráčov dokopy a uistiť sa, že pochopili, ako chceme hrať. Musíme si pripomenúť, čo chceme robiť. A myslím si, že to pôjde ľahko, pretože všetci už pod mojím vedením hrali," uviedol Ramsay.
Jeho asistent Peter Frühauf prezradil, že zorganizovať prípravný zápas komplikoval najmä neštandardný termín: "Chceli sme viac tréningových dní a určite aspoň jeden, minimálne dva zápasy odohrať v príprave. Ale toto je realita. Je to neortodoxný čas, termín a nezvyčajná akcia. Vo vyspelých hokejových krajinách ani nevedeli, že nejaká kvalifikácia prebieha. Takže bolo ťažké to celé dať dokopy. My sme samozrejme prosili kluby, aby nám hráčov uvoľnili skôr, ale oni sa logicky pripravujú na sezónu a bohužiaľ to nešlo. Takže boli v hre aj nejaké prípravné zápasy, ale to úplne padlo hneď v začiatku. Riešili sme to veľmi dlho, ale nakoniec to vzišlo aj z týchto dôvodov, že v podstate nám kluby neuvoľnili hráčov v dostatočnom počte, nemohli sme točiť nejaké dve päťky."
V boji o miestenku na ZOH, ktorú si vybojuje iba víťaz každej z troch finálových kvalifikačných skupín, budú v drese Slovenska hrať aj traja hráči pôsobiaci v KHL. Obrancovia Martin Gernát, Mário Grman a útočník Adam Liška. Niektorí ich spoluhráči sa však vyjadrili, že s tým majú morálny problém. "Ja si myslím, že verejnosť sa o tom rozprávala až dosť. Teraz sme tu a každý jeden z tých chalanov už mal čas toto celé sprocesovať a keďže prišiel, tak je pripravený bojovať o olympiádu s celým tímom. To znamená, že budeme vystupovať ako tím, budeme trénovať ako tím a dúfam, že sa na tú olympiádu dostaneme," dodal Frühauf.
V Bratislave nastúpia Slováci najskôr vo štvrtok 29. augusta proti Rakúsku (18.00), o deň neskôr v rovnakom čase proti Maďarsku a v poslednom zápase nastúpia v nedeľu tiež o 18.00 proti Kazachstanu. "Keď si spomeniem na Kazachstanu na MS v Rige, viem, ako dobre hrali. Rakúšania tento rok na majstrovstvách sveta trápili favoritov a to nie náhodne, oni naozaj hrali poctivý, rýchly a vo veľa momentoch aj 'chytrý' hokej, čo sme tak v minulosti od nich nečakali. Takže my sa musíme pripraviť na dobre organizovaného súpera a nebude to určite jednoduché," uviedol asistent trénera Ramsayho.
Slováci sú však napriek tomu favorit turnaja. Na kvalifikačnom turnaji pred tromi rokmi v Bratislave zdolali okrem Rakúska 2:1 aj Poľsko 5:1 a Bielorusko 2:1. Postúpili na ZOH do Pekingu, kde si vybojovali bronzové medaily. Podľa Frühaufa sa nedá nič predikovať. "Samozrejme papierovo možno favoriti sme, ale určite nie na ľade. Ja očakávam, že to budú veľmi nepríjemné zápasy a často aj vyrovnané a dúfam, že to zvládneme a postúpime. Rozhodne asi každý jeden zápas, nemôžme si vybrať slabší deň. Ako sme sa už rozprávali, je to neortodoxná situácia v lete. Máme tu dosť zámorských hráčov, nie sú v klubovom vyťažení, kde majú tímové tréningy a prípravné zápasy a o to ťažšie to pre nás bude hneď v prvom zápase. Ale ja verím tomu, že šatňa je nastavená, kvalita tam je dostatočne vysoká na to, aby sme sa s tým popasovali a zvládli to."
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- vincomir
- Výsledok mi je ukradnutý. Prajem si iba, aby sa na tom krvavom ľade nezranili všetci hráči, ktorí majú správny morálny kompas a začali sezónu v zdraví.
- 26.8.2024 - 9:50
- +45
- Partizan51
- Asi tak nejak...
- 26.8.2024 - 9:55
- +4
- strojar
- A ktorí to majú ten správny morálny kompas?
- 26.8.2024 - 13:15
- +9
- vincomir
- Keďže si práve spadol z Marsu, tak napr. Martin a Kiko Pospíšilovci, Robo Lantoši.
Ale ty to veľmi dobre vieš - 26.8.2024 - 16:19
- +16
- meciar99
- Len aby ten morálny kompas pospisilovcov nerozhodol celú kabínu... zas hosťa s gaborikom to nie sú...
- 26.8.2024 - 16:24
- +1
- vincomir
- To či ju rozhodí, alebo nie mi je tiež ukradnuté.
Martin Pospíšil bol na ostatných MS náš najlepší hráč, o parnik. Vplyv aký má na našu hru, je v podobnom pomere s vlyvom, aký mal Hossa s Gáboríkom na o dosť kvalitnejšie mužstvo v ich období. A teď babo raď.. - 26.8.2024 - 17:14
- +11
- strojar
- On musí ešte veľa mastného chleba zjesť, aby sa priblížil k Hossovi a Gáboríkovi.
- 26.8.2024 - 17:30
- +8
- gallup nr
- Nikde v prispevku nepise, ze je rovnako dobry hokejista, ako boli Hossa s Demitrom, ci? Ked sa ti to hodi, dotahujes sa o mikrocasticu vyznamu pisaneho textu, ked nie, tak premostujes a prekrucas o 106.
- 26.8.2024 - 18:31
- +28
- sanyo
- To je vzdy tak - typicky naStrojar
- 28.8.2024 - 7:23
- +2
- Fandimnasim
- Beriem že sa ozvali ale bolo to v štýle idem/nejdem do médií. Lantoši tiež povedal že jeho vyjadrenie v apríli bolo vytrhnuté trochu z kontextu.
A vlastne ako sa meria správny morálny kompas v tomto prípade pretože do medií rozpravat že to odsudzuju a že to nie je správne ale v súkromí sa s nimi môžu baviť a chodiť aj von keďže sú v podstate všetci kamaráti? Čiže pre verejnosť tak a súkromne tak? Už v tom mám zmätok aj ja. - 26.8.2024 - 16:34
- +2
- hawkie
- Podľa mňa si Robo do hu--úst nenakadil, len teda, ľudia asi očakávajú viac od nich; neuvedomujú si, že ide stále len o športovcov...
Za seba to vidím takto - začnime pri tom, že tí hráči mali šancu a mohli ísť hrať do KHL (kde by si, povedzme na rovinu, zarobili viacej), ale (z rôznych dôvodov) to odmietli a radšej hrajú iné ligy... - 26.8.2024 - 23:38
- 0
- Ottawa38
- A preto su v teraz v reprezentacii,aj napriek ich nedavnym vyaseniam. Nevedomost je zbran...
- 26.8.2024 - 17:02
- 0
- HeyYou
- Pospíšilovci sa pevne a neochvejne držia svojich morálnych zásad.
Asi tak dve aj pol minúty. - 26.8.2024 - 17:20
- +3
- strojar
- Žiadny kompas.
Troška svalnatých rečí, ale konanie v úplnom protiklade. - 26.8.2024 - 17:29
- 0
- moke19
- keby Ti bol výsledok ukradnutý, nekomentuješ ani článok.
- 26.8.2024 - 16:39
- +3
- vincomir
- Zavádzaš a podsúvaš mi tvoje domnienky.
- 26.8.2024 - 17:08
- +14
- moke19
- ani nie, ale Tvoje kecy o krvavom lade, fakt ma bavíš
- 26.8.2024 - 17:11
- +2
- Ottawa38
- Vincomir by sa uzivil v takom Novom Case
- 26.8.2024 - 17:16
- +8
- vincomir
- To, že ma nezaujíma výsledok neznamená, že má nezaujímajú niektorí hráči, ich zdravie a nasledujúca sezóna. Čítanie s porozumením, kritické myslenie či schopnosť vyhodnocovať pravdivosť informácií sú obrovské problémy, ktorý trápia slovenské školstvo už niekoľko dekád.
- 26.8.2024 - 17:21
- +10
- strojar
- Na tebe presne vidno tú aktuálnu biedu slovenského školstva.
- 26.8.2024 - 17:35
- +8
- roa
- Z tvojich príspevkov je vidieť, že ty trénuješ údery po hlavičke.
- 26.8.2024 - 18:13
- +7
- Shaggy9
- bez pripravy, bez zapasov, rozdelena kabina, asi bude zazrak ak postupime. len tak dalej MŠ.
- 26.8.2024 - 9:55
- 0
- chefe
- vsetko ukazuje, ze kabina nie je vobec rozdelena. Hokejistov tato tema az tak nebere.
- 26.8.2024 - 10:21
- +23
- strojar
- Nič nie je rozdelené.
- 26.8.2024 - 13:15
- +5
- mili28
- rozdelena kabina? to mas odkial !
- 26.8.2024 - 13:28
- +3
- Render 77 Nr
- To si skôr praje.
- 26.8.2024 - 13:33
- +11
- Shaggy9
- no akosi neverim že tam bude všetko v poriadku, môj nazor len
- 26.8.2024 - 14:12
- +1
- mili28
- neboj, vsetko je ok, chalani to vobec neriesia.
- 27.8.2024 - 7:14
- 0
- Fandimnasim
- Neviem či to len mne sa zdá ale naša repre je po OH a MS22 úplne iná a neviem či aj nie odkedy tam prišiel Fruhauf. A tie vyjadrenia sú často zvláštne a niekedy až výhovorky. Ostatní mali prípravné my nie lebo čas, lebo kluby neuvoľnili hráčov, lebo toto alebo hento.
- 26.8.2024 - 9:56
- +3
- Ricardinho13
- Lebo Fruhauf je bezkonkurenčne najneschopnejší človek na svojom mieste. Už neviem, ktorý rok ho nechávajú rozprávať a dávať vyjadrenia pre verejnosť, ale je to každým mesiacom horšie a horšie.
Všetko sú to také slovné prdy... - 26.8.2024 - 11:39
- +17
- Big brother
- Keby dával vyjadrenie niekto iný, tak by sa nadávalo na neho. Niekomu museli dať do ruky čierneho Petra.
- 26.8.2024 - 14:07
- +3
- Big brother
- Nie, myslím, že v minulosti si nevybrali jedného asistenta trénera, ktorý by sa vždy vyjadroval ku všetkému.
- 26.8.2024 - 14:22
- 0
- topska
- Ale ved on to ma v naplni prace tak ako to mali aj jeho predchodcovia a je jedno ci je alebo nie je aj asistent trenera
- 26.8.2024 - 14:25
- 0
- Big brother
- No musí s týmto rátať, že tá kritika ľudí pôjde hlavne na neho, keď sa bude vyjadrovať on k nevydareným veciam.
- 26.8.2024 - 14:36
- 0
- topska
- Vratim sa teda k mojej otazke? Bolo tolko kritiky v minulosti na osobu ktora ma toto v naplni prace?
- 26.8.2024 - 14:43
- +2
- Big brother
- Daj mi konkrétne tú osobu. V minulosti sa viac vyjadrovali hlavný tréneri a tej kritiku teda bývalo dosť.
- 26.8.2024 - 14:46
- 0
- Big brother
- Vždy to tak bývalo, že na repre trénera bola kritika.
- 26.8.2024 - 14:47
- 0
- Big brother
- Ale na druhej strane to nie je zlé riešenie, prenechať komunikáciu na jedného asistenta trénera, aspoň sa hlavný tréner môže vklude sústrediť na prácu, Šatan sa nemusí vyjadrovať napr. k tým nedohodným zápasom. V podstate tí najzodpovednejší tažia z toho, že Slovensko je takí jednoduchší národ a v podstate, keď sa jeden človek k niečomu vyjadruje, tak ten slovák nad tým neporozmyšla, že on dal len vyjadrenie, že za tým môžu byť aj iní ľudia.
- 26.8.2024 - 14:34
- 0
- Tizo
- tvoja gramatika je taka jednoduchsia a nie tento narod.
- 26.8.2024 - 15:39
- +12
- Big brother
- Moja gramatika je v poriadku, keď je chyba, tak preto, že sa to trochu rýchlejšie snažím napísať alebo mi na mobile niečo samo prehodí. Neboj sa o moju gramatiku.
- 26.8.2024 - 16:30
- 0
- Big brother
- *oprava - taký jednoduchší národ.
Už to začnem takto robiť asi, aby bolo všetko v poriadku. Som nečakal, ze ešte tu si musím dávať pozor. - 26.8.2024 - 16:33
- 0
- Ricardinho13
- Na teba už od poslednej skúsenosti nebudem skutočne reagovať, lebo to nemá žiaden význam, keďže vždy, vždy, ale že absolútne vždy máš svoju pravdu.
- 27.8.2024 - 8:05
- 0
- Big brother
- A pochybujem, že Fruhauf má na starosti vybavovanie prípravných zápasov.
- 26.8.2024 - 14:08
- +1
- chefe
- Máme tam hráči zo zámoria a khl. Švédsko je tiež otázne, či by na prípravu niekoho pustilo. Iné tými majú menej hráčov z týchto líg. Máme kvalitnejší tým
- 26.8.2024 - 12:04
- +1
- Fandimnasim
- Ja netvrdím, že nie ale tak aspoň jeden prípravny. Aj keď v tíme sú všetci chalani čo už pod Craigom hrali tak by to mali zvládnuť. Ja skôr riešim tie vyjadrenia. Normálneho vyjadrenia sa skôr dočká človek od hráčov viď napríklad Cehlarik. Fandiť budem aj tak.
- 26.8.2024 - 12:18
- +1
- aaaaaa
- Keby sme mali nejaký výber z našej ligy , tak ľahšie by bolo mať prípravný zápas ale máme hráčov z rôznych líg a taký Studenič zo Švédska nebol ešte ani na tréningu , takže ťažko bolo niečo riešiť
- 26.8.2024 - 12:30
- 0
- Fandimnasim
- Pre Studenica to bude sezóna v novom tíme a po dlhšom čase v zámorí tak to aj chápem. Ale včera okrem neho malo k dispozícii všetkých hráčov čiže počas tohto týždňa jeden prípravny byť mohol. Ale to len môj názor zas až tak do toho nerozumiem. Ak povedali že sa nedá tak asi to tak je.
- 26.8.2024 - 13:10
- 0
- pupo
- Tak mali hrať podľa teba 2-3 dni pred prvým zápasom? Hlavne keď potom hrajú 3 zápasy za 4 dni…
- 26.8.2024 - 13:21
- 0
- Fandimnasim
- Tak najprv by som musela vedieť odkedy mali k dispozícii všetkých hráčov ak to bolo ozaj len od nedele tak asi by to nebolo ideálne. Ak by to bolo dajme tomu od piatku či soboty tak pondelok s niekým z našej extraligy alebo utorok na obed. Pred MS bol tuším utorok prípravný proti USA a piatok sme hrali a potom aj sobotu a hneď pondelok a to sú oveľa ťažšie zápasy a niektorí hráči sa pripojili tesne pred prípravným posledným alebo ako Kelemen až v Česku. A to mali niektorí po ťažkých sezónach.
- 26.8.2024 - 13:46
- 0
- pupo
- Ber to tak že od nedele a je to veľký rozdiel si predĺžiť sezónu a ísť na MS alebo takto do toho naskočiť.
- 26.8.2024 - 14:05
- 0
- Partizan51
- Súdruh kapitán Liska sa v rozhovore vyjadril že je zo strany divákov pripravený na všetko. Tak dúfam že bude mať na čo spomínať..
- 26.8.2024 - 9:59
- +23
- dusan1980
- Ja zas dufam ze sa nenajdu neandrtalci co si na tychto hracoch idu riesit svoje komplexy.
Lebo akoze kedsa povazujem za slusneho tak sa tak aj spravam
A nie toto - 26.8.2024 - 14:27
- +14
- Tizo
- ale povazovat sa za slusneho s byt slusny je trosku rozdiel aspon podla mojho skromneho osobneho pozorovania okolia.
- 26.8.2024 - 15:45
- +4
- Ottawa38
- Ono vzdy,ked niekto o sebe hovori ako o slusnom,moralne zalozenom,hodnotovo ,,ukotvenom" a ne iem co este som tu v poslednych rokoch cital,tak to riadne smrdi pokrytectvom
- 26.8.2024 - 16:01
- +5
- Tizo
- keby len smrdelo. je to puch ze sa chce 🤮
- 26.8.2024 - 16:16
- +3
- strojar
- Nič nikomu nedajú zožrať.
Všetko sa skončí takýmito siláckymi pindami spoza klávesnice. - 26.8.2024 - 17:39
- +5
- Nitraaa
- Musel by som byt uplny blazon aby som si kupil listok na hokej , trepal sa do Bratislavy a potom piskal na vlastnu reprezentaciu lebo niekto ma pocit ze je to tak spravne.
- 26.8.2024 - 17:55
- +7
- wadi
- Boze, Ty si ako vegan
- 27.8.2024 - 0:32
- +2
- strojar
- Nebude.
- 28.8.2024 - 16:58
- +2
- ElwisNR
- Mne to pride také zvláštne veď to vedia dlhšie že má byť kvalifikácia tak aspoň nejakým Slovanom mohli dat pripravny zápas.
- 26.8.2024 - 10:01
- +1
- Ol!ver
- A hrali by dve formácie?
- 26.8.2024 - 11:15
- +2
- Marchand63
- Kto moze za neschopnost RT? Mozu si za to sami, ze si nevedia repre zorganizovat tak, aby mali dostatocny pocet hracov na zapas ked to dokazali skoro vsetky ine staty, co hraju kvaldu. Takto sa zbavili zodpovednosti za pripadny neuspech a vopred oznacili vinnika.
- 26.8.2024 - 12:10
- +5
- aaaaaa
- A čo podľa teba radšej mali urobiť nomináciu z našej.ligy , kde by mali všetkých hráčov hneď k dispozícii ? Súperi majú hráčov z domácich líg preto je im ľahšie hrať pripravak
- 26.8.2024 - 12:31
- +4
- amaskiea
- kúzelné, ako my najlepšie zo všetkého vieme vždy zdôvodniť, prečo nám sa niečo nedá tak ako ostatným
- 26.8.2024 - 12:34
- +13
- HokejBJ
- Ale vsak co napísal zle? Ved ma pravdu
- 26.8.2024 - 12:39
- +3
- amaskiea
- má pravdu, nám na rozdiel od ostatných nejde nič hladko, bez starostí
- 26.8.2024 - 12:51
- +1
- HokejBJ
- Počkať takže ty nám chceš povedať ze v skutočnosti to je všetko inak ze kluby NHL a top európske kluby by nemali problém našich uvoľniť mesiac dopredu len zle naše vedenie neschopné, tak?
- 26.8.2024 - 15:18
- 0
- topska
- Aky mesiac? Ved ostatni s nimi normalne hrali, ziaden mesiac zjavne na to nie je potreba.
- 26.8.2024 - 15:26
- +1
- HokejBJ
- Čo sa má pýtaš vlastne?
- 26.8.2024 - 15:39
- 0
- pupo
- Kedy prišli danom a Lotyšom hráči?
- 26.8.2024 - 15:46
- 0
- amaskiea
- nie, chcem tým povedať len to, čo som už povedal, že my zjavne nemáme tak bezstarostný a bezproblémový život ako ostatný svet...
- 26.8.2024 - 15:41
- 0
- HokejBJ
- No, napriklad Japoncom, alebo Ukrajincom a tým podobným reprezentáciach ktorý hrajú štvrtú a teda finálnu časť kvalifikácie sa v tomto smere "ľahšie" robi nominácia, keďže ich hráči sú slabší teda hrajú v menej serióznych ligách/kluboch a tak ich uvoľňujú skôr a sú skôr k dispozícii, zatiaľ čo napríklad my keďže mame kvalitnejších hráčov hrajú v kvalitnejších ligách tak zas mame v tomto období problém začať s prípravou skôr lebo lebo neksor tie kluby hráčov uvoľnia, to je proste fakt. To je taka výhoda v nevýhode, máš kvalitnejších hráčov ale trocha máš nevýhodu v tom ze máš menej času na prípravu. Ja napríklad som proti kvalifikácii celkovo, na OH by podľa malo ísť 12 timov podľa rankingu a hotovo, alebo keď medzi nimi není organizátor ako bude teraz Taliansko tak 11+ organizátor, proste objektívne tam budu krajiny ktoré za 4 roky predvádzali výkony na úrovni
- 26.8.2024 - 15:54
- 0
- Marchand63
- Trepes hluposti, pozri uz len vyber madarska ako ma hracov napriec ligami.
- 26.8.2024 - 13:07
- +1
- mili28
- ale akymi ligami !!!
- 26.8.2024 - 13:26
- +1
- pupo
- Naprieč ligami ktoré hrajú tiež kvaldu. My mame hráčov v cz Swe a v zámorí, kde majú kvaldu na háku
- 26.8.2024 - 13:28
- +3
- topska
- A co Lotysi a Dani?
- 26.8.2024 - 14:14
- +1
- topska
- Ale prosim ta, to vobec nie je pravda. Lotysi a Dani maju hracov z NHL, Svedska, nemecka, Ceska a ja neviem odkial este a dali si vzajomny pripravak.
- 26.8.2024 - 14:14
- +4
- pupo
- Hrali včera a dnes, pre nás by to znamenalo v sobotu letieť do Lat alebo Den a vrátiť sa v utorok. Podľa mna nie najlepšie riešenie.
- 26.8.2024 - 15:32
- 0
- amaskiea
- pomaly ale isto sa to schyľuje až k tomu, že pre nás aj to, že hráme kvalifikáciu doma, je vlastne nevýhoda...
- 26.8.2024 - 15:45
- +6
- evgeni71
- muhahaha
4 dni na jeden zapas, dufam že pupik sa nevenuje nejakému manažovaniu aj pracovne - 26.8.2024 - 23:38
- +1
- strojar
- Dám ti hádanku:
Ako sa volá generálny manažér slovenskej hokejovej reprezentácie? - 26.8.2024 - 13:17
- +3
- Ol!ver
- Zámorské kluby skôr hráčov nepustili. Je tak ťažké čítať články.
- 26.8.2024 - 13:21
- 0
- topska
- Ale ved za ine krajiny hrali...
- 26.8.2024 - 14:10
- +1
- Ol!ver
- Čiže RT sa vyhovára? Alebo hráči sa vyhovárajú a RT ich kryje?
- 26.8.2024 - 14:12
- 0
- topska
- To ja neviem. Ale ine reprezentacie ich v pohode vyuzili
- 26.8.2024 - 14:26
- +1
- Ol!ver
- Veľmi divné teda. Inak pred minulou kvalifikáciou sme tiež tuším nemali prípravný zápas.
- 26.8.2024 - 14:59
- 0
- Ol!ver
- "My sme, samozrejme, prosili kluby, aby nám hráčov uvoľnili skôr, ale oni sa logicky pripravujú na sezónu a, bohužiaľ, to nešlo."
- 26.8.2024 - 15:09
- 0
- topska
- Zamorske kluby sa na sezonu nepripravuju...Ostatne reprezentacie hrali zapasy aj s hracmi zo Skandinavie, Ceska, Nemecka, KHL, EBEL, Svajciarska, Finska ci Slovenska. Tak teraz neviem co je horsie ze si niekto vymysla alebo ze nevieme vybavit hracov pre taky dolezity turnaj pre nas ale vsetky ostatne repre ktore povazujeme za druhy sled to bez problemov zjavne dokazali. Ci uz Dani, Lotysi, Kazachstan ci dokonca Madari a Ukrajina! To uz kde sme
- 26.8.2024 - 15:24
- +5
- Ol!ver
- Treba sa ich priamo opýtať 🤷
- 26.8.2024 - 15:53
- 0
- strojar
- Ale veď tie vyjadrenia sú rovnaké ako vždy.
Zavádzanie a klamstvá. - 26.8.2024 - 17:42
- 0
- AVEMNE
- Plno
- 26.8.2024 - 14:11
- 0
- mili28
- ale z akych lig...
- 27.8.2024 - 11:43
- 0
- Marian12
- Vraj: Tatar-Hrivik-Lantosi
Kelemen-Cingel-Hudacek
Regenda-M.Pospisil-K.Pospisil
Sykora-Sukel-Liska
Ceresnak-Fehervary
Gernat-Nemec
Koch-Grman
Knazko-Ivan
Výber hráčov nemá zmysel, ako im na MS niektorý neboli dobrý a teraz su a naopak.
Inak Kelemen mal ísť určite k M. Poslisilovi. Vyzerá že zohratost sa určuje podľa rodinnej príslušnosťi - 26.8.2024 - 10:12
- 0
- mili28
- neviem, ktorí neboli dobrí... nehovor o veciach, o ktorych nemáš ani šajnu !
- 26.8.2024 - 13:08
- 0
- Tizo
- regenda a pospisilovci.tam rozhodca bude davat pozor aj na krivy pohlad.
- 26.8.2024 - 15:49
- 0
- Bacilek
- vypadol Ti Studenic... podla formy na konci sezony to je hrac na 1.lajnu
- 26.8.2024 - 17:38
- 0
- KrebsKandidat
- "Zle" kluby nepustili hracov dostatocne skoro, aby mohli odohrat aspon jeden pripravny zapas.
Zase nieco nove. - 26.8.2024 - 10:23
- +1
- M4K3R
- Frigo: Ma zacina vyrusovat. Vyzera neprofesionalne, tak pripravny zapas nie je lebo , nestandardny termin, hraci na poslednu chvilu, vyspele krajiny nevedeli ze sa hraje kvalda atd atd. same vyhovorky, velmi neprofesionalne. Viac by som bral , keby povedal narovinu a "moznoze aj ucelovo len aby zvaz nevyzeral amatersky" nieco typu. Chcalni su profici, pripraveny na turnaj a pripravu sme zvolili bez priatelskeho zapasu bodka. Karty su rozdane tak ze ideme bez pripravaku tak ich zahrajme sposobom aby sme nevyzerali za amateroch.
- 26.8.2024 - 10:40
- +5
- mili28
- kto chce psa biť, palicu si nájde...
- 26.8.2024 - 13:02
- 0
- M4K3R
- Ta potom by mal mat drevo na celu zimnu sezonu. Toto je moja prva kritika k nemu
- 26.8.2024 - 13:25
- 0
- mili28
- nezmyselna... ale taka klasicka Slovenská.
- 26.8.2024 - 13:28
- 0
- AVEMNE
- Si pozri aký výber ma Lotyšsko,Dansko,Norsko,Frantici..co hrali prípravné zápasy a potom tu splietaj niečo o tom ako sa nedalo
- 26.8.2024 - 14:13
- +3
- AgentCooper
- Nemohol byt ziaden problem dohodnut zapas s Ukrajinou. Ukrajinci su momentalne radi za kazdu medzinarodnu konfrontaciu, treningovy tabor mali v Budapesti. Asi vieme, preco sa tak nestalo...
- 26.8.2024 - 11:11
- +3
- juromt
- ...: ked si s Ukrajinou dohodli pripravak mladeznici bol tu z toho skandal. Asi sa poucili
- 26.8.2024 - 15:58
- +1
- ekaver
- to je také naše....slovenské...hrdo a odborne!
- 26.8.2024 - 11:23
- +2
- weefoe
- Však prvý zápas bude aj prípravný zároveň, a čo sa pokazí doladia v druhom a tretí už len tak pre štatistiku...
- 26.8.2024 - 11:56
- 0
- Zkubydu
- Je super sa vyjadrit, ze by bolo dobre si zahrat nejaky pripravny zapas: Ved my sme pomaly mesiac nevedeli vyskladat zostavu a teraz sa idu vyhovarat, ze je "neortodoxny" cas na hokejovy zapas. Frigo a Satan by mali poziadat o uvolnenie z funkcie, bez ohladu na hru a vysledok.
- 26.8.2024 - 11:56
- +2
- mili28
- takze za nominaciu a cas zrazu mozu Frigo a Satan... kokos, ale že ty si sa netrafil vôbec
- 27.8.2024 - 7:30
- +1
- DraciaTlama
- Legálne odomykám článok mojim predplatným: https://dennikn.sk/4160187/ani-v-cesku-nemaju-jasny-nazor-na-khl-a-reprezentaciu-dve-vyjadrenia-ktorymi-vsak-zvaz-zaujima-principialny-postoj/?cst=a41df054090d5629a1e0d654749649cb81d8414d240cf68e3529c7896b96a99f
Pozdravujem Mário Zlemije - 26.8.2024 - 11:58
- +3
- moke19
- denník, ktorý cituješ je mienkotvorný, avšak nie názorotvotný, a to je rozdiel
- 26.8.2024 - 17:05
- 0
- DraciaTlama
- Vieš, aký je rozdiel medzi mienkou a názorom?
- 26.8.2024 - 17:45
- +10
- Marchand63
- Nema sajnu.
- 26.8.2024 - 17:49
- +7
- DraciaTlama
- Hm.
- 26.8.2024 - 17:53
- +7
- Zkubydu
- sajnu ma, co nema je : nazor
- 26.8.2024 - 18:20
- +6
- amaskiea
- vyvoláva to vo mne neblahé spomienky na naše účinkovanie na SP 2004
- 26.8.2024 - 12:20
- 0
- pucoo
- Možno s nimi nikto nechce hrať pripravák 🤷♂️
- 26.8.2024 - 13:22
- +2
- micu79
- Mohli zahrať aspoň jeden zápas napríklad zo slovanom.Tréning je tréning a zápas je zápas.
- 26.8.2024 - 13:23
- +2
- VSS Košice
- Ked mohol kpt.Danko kafrat do nominacie , mohol dohodnut pripravny zapas v moskve s kunlunom v ramci oslav SNP
- 26.8.2024 - 13:59
- +6
- Kurolišek
- V rámci osláv SNP si zahrajeme proti Ostmark.
- 26.8.2024 - 14:20
- +3
- amaskiea
- 26.8.2024 - 15:12
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- ačohentí
- 26.8.2024 - 21:04
- +3
- Tizo
- nie nie je to acohentizmus. raz ak mas nastaveny nejako "moralny kompas" ako s nadsenim rozpravate tak pre vas musi byt vrazdenie neprijatelne za kazdych okolnosti a aj pristup a trest k tym ktori to robia...inak je to len pokrytectvo a dvojaky meter...a ked stojis pred "russkou" ambasadou a reves tak by si mal stat aj pred inymi. ale to asi kompasy budu zle nastavene ak to tak nie je.
- 27.8.2024 - 0:50
- +2
- amaskiea
- A pred všetkými tými ambasádami, ktoré mi vyberieš TY, súčasne?
- 27.8.2024 - 6:46
- +4
- Tizo
- mozes si urobit tour de conflicts. na kazdy tyzden jednu. budes mat co robit do konca roka.
- 27.8.2024 - 7:07
- 0
- amaskiea
- Hej? Až toľko ich máš? To sa narobíš teda.
- 27.8.2024 - 7:14
- +2
- Tizo
- 😆😆😆
- 27.8.2024 - 7:07
- 0
- MackoPu
- 28.8.2024 - 16:12
- 0
- dusan1980
- Ja len dufam ze ked budeme vyhravat 1:0 proti Rakusanom ,ze zas a opat nezacneme branit...a to navyse tym Fruhafovym obrannym systemom...cize rozumej ...ziadnym alebo teda odovzdanym
To je jedine z coho mam strach...
Je malo dokazov ked sme to robili inak a to konretne Olympiada a Svedi o bronz
ale aj teraz na HGC myslim tiez Svedi to boli - 26.8.2024 - 14:32
- 0
- mili28
- to co tu citam... ten Frigo musi mat kompetencie ako prasa uz som sa docital, ze moze za to, kto je nominovany, kedy bol zraz hracov a teraz ako čeresnicka, aj za herny system uz sa ukludnite !
- 27.8.2024 - 7:33
- 0
- Mandrake
- Dúfam, že to nedopadne ako Bažanti idú do boja 🤪
- 26.8.2024 - 15:20
- 0
- Aasen36
- V suchom : tričku vyhrajú turnaj..
A alibizmus na zväze ide ďalej.
:doviďeňádopočuťá: - 26.8.2024 - 15:43
- +1
- Cvikelka
- ČaU
- 26.8.2024 - 15:58
- 0
- Bacilek
- Verim ze sa na ZOH dostaneme a verim ze hokej ludi aspon trochu spoji
Je tazke najst rovnovahu ked je postoj taky, taky i taky...
Za mna jeden priklad cloveka, s ktorym urcite vsetci ktori kritizuju nominovanie KHLkarov v mnohom suhlasia
Tomas Prokop je novinar ktoreho ja az tak nemusim hoci v poukazovani na (ne) nominacne "chyby" mladych s nim suhlasim
kritizuje nominaciu KHLkarov, beriem, poukazuje na to, beriem...
Ale nezacne repre priat zle, nepojde na stadion piskat, nebude na X burcovat k zlemu, resp. ani neprestane na X uplne postovat info o hokeji a o repre...
tiez je to jeho praca, vasen, vztah k repre hokeju, zivi sa tym
kritika sa da robit aj tym ze nebudem skodit, to sa fakt neda kritizovat aj tak ze nebudem plodit dalsie zlo? Ved nemusim podporit ale skodit?
je uplne v poriadku ignorovat repre a proste prejavit svoj postoj nezaujmom, je uplne v pohode prejavit kritiku pred ci po zapase
ale v case zapasu ked tam hra muzstvo Slovenska, s dresom tak cennym ako nic... a okrem ineho je tam aj dalsich 20 hracov, ktori v KHL nie su vobec...
a piskat na muzstvo a dufat v prehru to je tak ubohe a primitivne ze na to nemam slov - 26.8.2024 - 16:46
- +7
- Ottawa38
- To je predsa slusnost,moralny kompas,vzdelanost
- 26.8.2024 - 17:05
- +3
- Bacilek
- suhlas 👍
- 26.8.2024 - 17:52
- 0
- antinamor
- Presne všetko, čo chýba russofilom. A ešte pamäť by som spomenul. Tú majú na úrovni akváriovej rybičky.
- 27.8.2024 - 11:31
- +2
- Cvikelka
- Partizan: Ale veď berú ruské peniaze a berú ich na svk. Takže menej pôjde v Rusku na vojnu 😉
- 26.8.2024 - 17:20
- +2
- wedro
- Zaslúžia si našu podporu 👍.
Pretože reprezentujú svoju rodnú krajnu, Slovákov a Slovenky 👍
Tvoje slová sú nevhodné nepatria na hokejovú stránku 😉
Takzetak® - 26.8.2024 - 17:37
- +2
- Cvikelka
- Myslel časopis slovenka
- 26.8.2024 - 17:53
- +2
- wedro
- Ved to tak mam ☝️
Takzetak®️ - 26.8.2024 - 18:10
- 0
- Marchand63
- V hlave mas zrkadlove videnie teda.
- 26.8.2024 - 18:35
- +8
- wedro
- 😉 ĎAKUJEM👏
Takzetak®️ - 26.8.2024 - 18:55
- 0
- antinamor
- skôr guláš.
- 27.8.2024 - 11:32
- +3
- rasti_assez
- Okrem toho, ze je to povera a ziaden bonton(nikde v pravidlach etikety sa to nepise), je to aj falosne a smiesne. Zenam sa predsa prejavuje ucta uplne inak.
- 28.8.2024 - 22:07
- 0
- amaskiea
- oni reprezentujú oportunistických riťolezov, čo by boli ochotní kvôli grošom propagovať aj gulagy a ešte sa urážať, ak si niekto na to dovolí mať svoj názor, takže tí, čo vás toto reprezentuje, vašu podporu si určite zaslúžia
- 26.8.2024 - 18:03
- +6
- wedro
- Su to hokejisti ktorí hrajú hokej a zaň dostávajú peniaze 💵 ( nie všetkym sa podarí hrať hokej na profi úrovni)
Nepropaguju žiaden režim len hrajú hokej ☝️
PS: sa čudujem koľká nenávisť je vo vás len preto že hrajú hokej☝️
Takzetak® - 26.8.2024 - 18:15
- +3
- amaskiea
- p.s.: nevymýšľaj si
- 26.8.2024 - 18:17
- +8
- emoxx1
- „Situácia so špeciálnou vojenskou operáciou sa dotýka aj cudzincov, ktorí hrajú v KHL. Ale prejavujú sa ako bojovníci, dokonca pomáhajú aj finančne,“ uviedol Esmantovič pre championat.com
- 26.8.2024 - 18:19
- +5
- Ercole
- Režim nepriamo propagujú, len si to asi vo svojej slabomyseľnosti neuvedomujú.
- 26.8.2024 - 20:38
- +3
- strojar
- Teraz už tomu rozumiem.
Takže hokejová reprezentácia bude v kvalifikácii slabomyselne propagovať režim, ktorý aktuálne na Slovensku panuje.
Máš zaujímavý pohľad na svet. - 27.8.2024 - 5:57
- 0
- antinamor
- Aký režim máš na mysli? Nože nám prezraď.
- 27.8.2024 - 11:37
- 0
- Svarog
- Reprezentácia: To, že niekto vie hrať hokej ešte neznamená, že vie reprezentovať krajinu, v ktorej sa narodil (alebo má v nej platný pas). Nech si zarába ako chce, ale nech nereprezentuje národ, ktorý je v očiach jeho chlebodárca ako nepriateľský. Sami si zvolili cestu, prečo ich máme my rešpektovať? Ďakujem za porozumenie.
- 26.8.2024 - 22:56
- +5
- amaskiea
- podľa orwellovského newspeaku SZĽH majú dokonca PRÁVO reprezentovať...
- 26.8.2024 - 23:09
- +1
- Ol!ver
- Dvaja oportunistickí riťolezi kandidovali za prezidenta, jeden dokonca otvorene propagoval vojnu a mnohí moralisti ohľadom hráčov KHL v repre mu dali hlas, pretože privreli oči pred touto črtou jeho osobnosti a oportunistický riťolez na druhej strane sa im viac hnusil.
To mi nepríde morálne. - 26.8.2024 - 20:43
- 0
- amaskiea
- otvorene propagoval vojnu - čo sa Pelemu chcelo, to sa tebe (a s tebou mnohým) prisnilo
a aj to ostatné - si ideš vo vlastných predstavách a konštrukciách... - 26.8.2024 - 20:56
- +7
- Ol!ver
- Hihi, tak určite
- 26.8.2024 - 21:11
- 0
- Marchand63
- Vojna vypukla a pokracuje presne kvoli takymto prizmurovacom oci ako si aj ty. By som bol zvedavy, ci by si squaterom prenechal jednu izbu vo svojom trojizbovom byte ak by ta susedia ziadali, ze by to bolo pre ticho v v bytovke asi najlepsie riesenie?
- 26.8.2024 - 21:13
- +7
- Ol!ver
- https://www.sme.sk/c/839507/korcok-usa-podporime-aj-bez-rezolucie.html
Vojny sú presne kvôli ľuďom, ktorí majú selektívnu morálku, ja s nimi nemám nič spoločné a som na to hrdý.
Ahoj - 26.8.2024 - 22:00
- 0
- amaskiea
- To propagoval vojnu?
- 26.8.2024 - 22:08
- +8
- emoxx1
- V princípe je to taký živý dôkaz, že ten smerohlas to v podstate "robí dobre". Teda v zmysle, že im to naozaj funguje...
- 26.8.2024 - 22:44
- +7
- Ol!ver
- "Ak chceme hovoriť o stabilite do budúcnosti, nemôžeme si zakrývať oči nad tým, čo je príčinou hrozieb pre medzinárodnú bezpečnosť a Irak takúto hrozbu dnes predstavuje," povedal Korčok, podľa ktorého mal iracký režim 10 rokov na to, aby presvedčil, že hrozbou nie je, ale urobil pravý opak. "Preto aj občania budú chápať, že na to, aby neboli vystavení vojenským riešeniam, treba túto hrozbu riešiť," povedal štátny tajomník MZV SR.
Pardón. Mal som sem dať aj tento link: https://svet.sme.sk/c/720316/korcok-irak-bude-celit-vaznym-dosledkom-ak-nebude-spolupracovat.html
Dnes všetci dobre vieme, že Irak žiadne zbrane hromadného ničenia nevlastnil (čo bola zámienka vpádu na jeho územie=medzinárodná hrozba) a vpád na jeho územie bol v rozpore s medzinárodným právom. (A nie ako tvrdil Ivan v prvom linku). Vekrikoval vojenskú propagandu, to ti príde, že nepropagoval vojnu, hej?
Áno, Korčok propagoval vojnu a je typickým oportunistom bez morálky a chrbtovej kosti.
- 26.8.2024 - 22:54
- +2
- amaskiea
- V podstate je to šikovné vyťahovať takéto absurdné analógie, človek ľahko upadne do vysvetľovania podstaty tej absurdnosti a tým sa nechá do toho vtiahnuť, namiesto toho, aby to odmietol hneď na začiatku ako odvádzanie pozornosti od aktuálnej témy.
- 26.8.2024 - 23:07
- +8
- Ol!ver
- Pripomeniem ti tému, keďže si zjavne zabudol:
"amaskiea
oni reprezentujú oportunistických riťolezov, čo by boli ochotní kvôli grošom propagovať aj gulagy"
Takže hráčov KHL, ktorí nikdy výslovne, priamo a súhlasne (!) nepodporili inváziu Ruska na UA (nepriamo áno, to uznávam aj ja, keďže išli hrať do (aj) propagandistickej ligy) kritizuješ a oháňaš sa morálkou , ale u Ivana K. ti zjavná, priama (!!) podpora a propaganda vojny a nelegálneho zabíjania nevadí alebo si takú vedomosť nemal a myslel si si, že to bola len antikampaň a vymysel ľudí okolo Pelleho?
Okrem toho, sám Korčok sa za to pred voľbami ospravedlnil - čo sa mu pre mnoho dôvodov nedalo veriť.
Korčok nie je oportunistický ritolez?
Tak teraz si dúfam nadobudol o Korčokovi vedomosť, čítaj.
Ohanate sa morálkou a takýto prezident, čo je ešte významnejší reprezentant tohto štátu, kde žijete ako nejakí športovci, by vám nevadil, ba priam ste si ho žiadali?
- 26.8.2024 - 23:21
- +1
- amaskiea
- "priama (!!) podpora a propaganda vojny a nelegálneho zabíjania" - tvoje blúznenie by bolo komické, keby to nebolo spojené s takými tragédiami
- 26.8.2024 - 23:31
- +8
- Tyna85
- Čiže Pelle mal byť lepšia verzia ako Korcok hej. Ten čo prezlieka kabát ako sa mu hodí a poprie aj sám seba len aby sa zapáčil ľuďom.
- 27.8.2024 - 11:57
- +8
- antinamor
- napr. aktuálne tvoje príspevky sú absurdné a zbytočné. Ja viem robíš to len pre lásku k blížnemu na nastolenie pokoja, ako oný pán hranatý, ten je tiež stelesnená empatia a láska.
- 27.8.2024 - 11:43
- +4
- Marchand63
- Oportunista bez moralky a chrbtovej kosti si aj ty, kedze ti nevadi, ze za repre mozu teraz hrat oportunisti bez moralky a chrbtovej kosti.
- 26.8.2024 - 23:12
- +6
- Ol!ver
- Na to si ako prišiel, ja ich v repre nechcem.
Na druhú stranu, selektívna morálka je to, čo mi vadí. - 26.8.2024 - 23:22
- 0
- Marchand63
- Mne vadi ananas na pizzi.
- 26.8.2024 - 23:31
- +8
- Ol!ver
- Mne nie
- 26.8.2024 - 23:33
- 0
- Marchand63
- To vela vysvetluje.
- 26.8.2024 - 23:35
- +9
- hawkie
- Gastronomický vrah
- 26.8.2024 - 23:44
- +3
- amaskiea
- preto si tu dopoludnia vysvetľoval, prečo si (aj) pri repre (rovnako ako pri klube) selektívny
- 26.8.2024 - 23:32
- +2
- Ol!ver
- To je tvoj mylný konštrukt a tvoj obľúbený ačohentizmus
- 26.8.2024 - 23:35
- +2
- amaskiea
- Uhm, keď overím vzájomný súhlas tvojich vlastných tvrdení, tak to je ačohentizmus, no dobre. Čím ďalej je ťažšie brať ťa vážne.
- 26.8.2024 - 23:52
- +2
- amaskiea
- moje morálne kotrmelce v tvojej hlave beriem ešte menej vážne ako teba
- 27.8.2024 - 7:11
- +4
- Ol!ver
- Michal, keď ti nevychádza falošné oháňanie sa morálkou, začneš kopať okolo seba ako malý chlapec, ktorému zobrali hračku. Milé.
- 28.8.2024 - 12:39
- +1
- amaskiea
- Morálkou, ja? Morálny kompas a podobne, to si si ma určite splietol s niekým iným. Nie prvýkrát. Celkovo mám z teba pocit, že tu často diskutuješ skôr o svojich vlastných predstavách a predpokladoch o názoroch a postojoch druhej strany (aj s inými, nielen so mnou), než by si toho druhého naozaj vnímal.
Aj toto, čo si dal teraz, je vlastne očividná konštrukcia aj sama osebe, hneď ako východiskom začneš "falošným oháňaním sa", už to je tvoje hodnotenie a potom staviaš ďalej na tom. - 28.8.2024 - 13:34
- +3
- strojar
- Je to s tebou čím ďalej tým horšie.
- 28.8.2024 - 17:00
- 0
- amaskiea
- pošlem ti kľúčenku (so zrkadielkom)
- 28.8.2024 - 19:18
- 0
- strojar
- Toto už je ot teba čisté zúfalstvo.
- 28.8.2024 - 20:16
- +1
- gabi98
- Mal by som na Teba jednu otázku. Ci skôr otázky.
Tebe o co vlastne ide, čo si tu chceš dokázať?
A aký to vôbec ma suvis s tým, či majú alebo nemajú hráči KHL hrať v národnom tíme? - 27.8.2024 - 7:13
- +3
- HeyYou
- klasika, so sovietskym zvazom na vecne casy.
akurat je akoze nestranny a zdanlivo nadeluje vsetkym po zasluhach, aby to bolo vseobecne stravitelne, nic viac za tym nie je. - 27.8.2024 - 8:17
- +7
- Zkubydu
- Mne vadia tvoje hluposti v tejto debate a aj fakt: ze ich prekrucas. Ziadna priama podpora vojny v predvolebnej kampani nebola a jediny Pelle to tvrdil vo svojej propagande a teraz ty Ol!ver. Za mna len trepes.
- 27.8.2024 - 11:09
- +7
- antinamor
- Raz chcimír, navždy chcimír. Ktože to propagoval vojnu? Nežer tú propagandu toľko.
- 27.8.2024 - 11:39
- +3
- HeyYou
- ešte sa to ani nezačalo a už sa opúšťaš
tá primitívna cháska, ktorej zväzák Šatan lezie do zadnice tu burcuje a rozoštváva celú krajinu 15 rokov (a to aj omnoho nevyberanejším spôsobom) a ty tu plačeš nad nejakým pískaním na tých troch chamtivých kolaborantov a ich kamošov z takzvanej reprezentácie, stať sa to niekde inde, tak by mohli skončiť aj v gulagu alebo niekde nešťastne vypadnúť z okna, nejaké pískanie je oproti tomu prechádzka kvitnúcim čerešňovým sadom. - 26.8.2024 - 17:38
- +12
- Bacilek
- nenavidim Rusov, neznasam sucasnu. koaliciu, suhlasim ze bohuzial moj oblubenec Sarky podlahol tlakom ministerstva sportu a proste tuto politicku objednavku dovolil a pripustil...
nevedno preco, to vie len on, dovody mohli byt hocake, ale nemal to dovolit... za to si zasluzi kritiku
sportovo sa bez tych 3 hracov kvalifikacia dala bez problemov odohrat
za Lisku Jedlicka
za Gernata Gajdos
za Grmana Mudrak
a typologicky podobnych hracov by sa dalo najst viac
ale repre je pre mna viac ako nesuhlas s nominaciou, proste viac
nieco podobne som citil ked bol bojkot proti Cigerovi, ano princip bol spravny, poukazat ze sa nieco deje nespravne, ale bojkotovat repre a priat jej neuspech to som nechcel ani vtedy, rovnako ako teraz - 26.8.2024 - 18:37
- +3
- HeyYou
- ja to nemôžem len tak prejsť mlčaním, keďže ako sa asi zhodneme, táto nominácia (sčasti) zaváňa politickou objednávkou zo strany súčasnej vládnej garnitúry, čo je mimoriadne odporná entita, takže za mňa si to zlíznu aj všetci tí tichí štatisti naokolo, ktorí sa toho celého zúčastňujú tiež.
- 26.8.2024 - 18:54
- +3
- Bacilek
- ti 3 hraci su jednoznacna politicka objednavka, to je uplne zjavne...na tom sa zhodneme vsetci... a urcite sa tu pravdu raz dozvieme... mozno aj priamo z ust Satana
otazka je či, a ak hej, pod akym tlakom Satan jednal...
a jednym dychom k tomu dodavam (aj ked by som ho velmi rad branil), nenapada mi nic take svetoborne co by mu Danko chcel zobrat alebo naopak slubit, ze podlahol...
cize suhlasim ze je to velka chyba
ale priat repre zle a piskat na hracov je tupost na n-tú...
kritizujme a hladajme pravdu pred a po zapase, ale nie pocas neho... vtedy ked ide o olympiadu, co moze SR hokej ovplyvnit na dalsie dekady - 26.8.2024 - 19:12
- +1
- amaskiea
- takéto šalamúnske (ne)rozhodnutia SR ovplyvňujú oveľa viac, než jedna medaila na olympiáde, hoci aj zlatá, ver mi, a tiež na celé dekády...
- 26.8.2024 - 19:16
- +5
- Maross NR
- Pokračujeme v duchu našej histórie...
- 26.8.2024 - 21:44
- +2
- amaskiea
- presne, bohužiaľ
- 27.8.2024 - 7:20
- +1
- HeyYou
- ja celkom vážne tvrdím, že toto tu nie je moja reprezentácia, je to čosi, čo sa tak len tvári a bolo politicky zneužité a nikto z aktérov sa tomu nijak účinne nebránil, pravdepodobne pri tom ešte radostne vrteli chvostíkmi, inými slovami si zaslúžia hanobu, o podpore tohoto nemôže byť reč, ale tak samozrejme iste sú ľudia, ktorí sa cez to dokážu preniesť, mne je to odporné.
- 26.8.2024 - 19:45
- +7
- Maross NR
- Súhlas.
- 26.8.2024 - 21:45
- 0
- MackoPu
- Repre zle neprajem, ale na hracov by som piskal. Treba im pohadzat nejake ilustracne krvave predmety na lad.
- 28.8.2024 - 16:22
- +1
- Render 77 Nr
- Ja mam pocit že tu pracujete krvavú ligu vy co mate krvavé oči lebo od iných ani neviem ze hra nejaká khl len od vás to tu furt čítam.
- 28.8.2024 - 16:47
- +1
- Breadman
- :sibeti:
- 28.8.2024 - 16:52
- +1
- Render 77 Nr
- Aj slušný ste palec hore
- 28.8.2024 - 16:56
- 0
- MackoPu
- "nas" ? Som myslel, ze to riesia media, ked je to teraz aktualne. Som cez sezonu tiez netusil, ze je khl. Alebo je lepsie si zakryt oci ? To by sa vela flastencom pacilo.
- 28.8.2024 - 19:41
- 0
- Render 77 Nr
- Múdro múdro vravíš.
- 28.8.2024 - 20:11
- 0
- MackoPu
- Nemozem, mam zakazane, kedze ma vysledky nezaujimaju.
- 28.8.2024 - 19:39
- 0
- bigi
- takze zlo sa ma bagatelizovat, potom sa tvarit ze neexistuje a nakoniec sa tvarit ze je to vlastne dobro, takto nejak si to predstavujete vo vasom spolku?
- 27.8.2024 - 7:05
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- 146 komentárov je Riadny záujem? Čakal si menší?
- 26.8.2024 - 19:42
- +1
- BlackCrow
- Bratm prečo ste pustili Sabola? Nešmakoval? Len sa tak pýtam. Nič v zlom.
- 26.8.2024 - 19:45
- 0
- FP-rivaldo7
- ani neviem kde skoncil. teraz mame celkom dobrych brankarov.
- 27.8.2024 - 7:13
- 0
- BlackCrow
- Všimol so si že pred 2 dňami podpísal v Dundee Stars... Zas až také zlé čísla nemal si myslím..
- 27.8.2024 - 7:15
- +1
- FP-rivaldo7
- on bol sikovny, len sa po zaciatku sezony dlhsie dostaval do formy. jeho nevyhodou bola nizka postava, preto sme ho nahradili v playoff a myslim ze to bol spravny krok.
- 27.8.2024 - 10:00
- 0
- Ottawa38
- To nie je o zaujme o reprezentaciu. Vela ludi tu prestalo prispievat. Komu sa chce o sebe citat,ze je dezolat,kolaborant a podobne. Uzite si to tu,je to vase
- 26.8.2024 - 19:46
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ottawa38
- Ty ma mozes posielat hocikde a ja si budem robit co chcem.
- 27.8.2024 - 9:07
- +3
- BieloModra
- nepomahas tomu aby tu bola lepsia atmosfera....sorry
- 27.8.2024 - 10:33
- +10
- Ol!ver
- To choď napísať svojim verbálne agresívnym kamošom.
- 27.8.2024 - 10:57
- +2
- gabi98
- Aké sú znaky verbálnej agresivity?
- 27.8.2024 - 11:08
- +4
- BieloModra
- tak vidis moji verbalne agresivni kamosi moj nazor poznaju a aj som im to uz pisala
- 27.8.2024 - 11:16
- +3
- BieloModra
- tu ide len o to ci sa vam chce a bavi vas to natahovat sa tu hadat sa urazat sa a nieco si dokazovat....zda sa ze chce a keby nezsiahli MODi stale sa opakujuce konflikty by sme tu nie ze mali, ale narastali by radovo a pomaly by sa tu ludia hadali aj o tom, ci mal JEZIS handerne plienky a ci nie...peknyy den
- 27.8.2024 - 11:21
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- bach
- Tak nech to vyjde chalani. Veľa šťastia.
- 26.8.2024 - 21:23
- +1
- Pretorian81
- Veľa šťastia prajem chalanom a nech sa kvalifikujú na Olympiádu
- 27.8.2024 - 7:35
- 0
- MaxSBA
- ja proste neviem nefandiť, držím palce... snad to vyjde... aj tak si myslím,že postupia lebo Rusom zoh nedovolia, aspon v to dúfam.
- 27.8.2024 - 11:06
- +3
- roman
- Tento komentár k téme reprezntácia s hráčmi z KHL je trefný : https://dennikn.sk/4163423/preco-je-dobre-ze-reprezentuju-aj-hraci-z-khl/?cst=2f60c5a251d1d89602ae942d303ae6026454c1398e90f1cbca49ddf4dea6cb5a
- 27.8.2024 - 12:30
- +10
- Maross NR
- 27.8.2024 - 12:51
- +1
- amaskiea
- vsjo jasno
- 27.8.2024 - 12:56
- 0
- KrebsKandidat
- O 56 rokov bude mat historici nejake Slovensko na haku uplne.
- 27.8.2024 - 13:39
- 0
- Mato-Mi
- To uz budeme russkou guberniou.
- 27.8.2024 - 13:47
- 0
- amaskiea
- kým na to budeme pozerať cez nejakú spásu, nepomôže nám nikto a nič, ani my sami
- 27.8.2024 - 14:07
- 0
- KrebsKandidat
- Ze sa chytas slovicka miesto obsahu prave ty neprekvapuje ani nahodou.
- 27.8.2024 - 15:10
- +2
- amaskiea
- to nie je slovíčko, je to podstata, spása nepríde odnikiaľ, očakávať ju je teda kontraproduktívne, ale môže ti to pomôcť relativizovať aktuálnu tému a presmerovať ju tak k "pravda je niekde uprostred"...
- 27.8.2024 - 15:17
- +2
- KrebsKandidat
- Ok, takze inak, ani zapad ani rusi za nas nase problemy nevyriesa. Ale jasne, pis teda o spase doslovne.
- 27.8.2024 - 17:48
- 0
- amaskiea
- s týmto súhlasím
- 27.8.2024 - 17:59
- 0
- gabi98
- A prečo sa na to má pozerať, že nás niekto ma spasiť?
Co tak byť aktivnym partnerom v spolupráci?
A kľudne si každý môže odpovedať sam, ktorá svetová strana je najspolahlivejsia v takej spolupráci. - 27.8.2024 - 14:45
- +1
- rabl
- Východ a Zápas sa na nás vždy vykašlal/využil. Takže zostáva Sever a Juh. Sever ani nevie, že existujeme.
Jediný JUH sa o nás staral 1000 rokov - 27.8.2024 - 14:53
- +2
- gabi98
- Nie som síce historik, ale už som čítal aj viackrát počul, že nebyť "Zapadu", tak prvý Cesko-Slovensky štát ani nevznikne.
Takže aj niečo dobré odtiaľ "kaplo" pre nas. - 27.8.2024 - 14:57
- +5
- Standacik
- A chcú tisíc ďalších
- 27.8.2024 - 22:10
- +1
- MackoPu
- Tak nejak.
Jedine, ze by hraci na lade prekvapili a nejakym sposobom VSETCI vyjadrili solidaritu s UA a tym si to trosku vyzehlili. To ale na postoji ticheho zasivaka nic nemeni. - 28.8.2024 - 16:33
- 0
- strojar
- Politické manifestácie tam určite nepatria.
- 28.8.2024 - 17:02
- +2
- 24Palffy24
- Kde sa daju kupit listky?
- 27.8.2024 - 15:08
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- wedro
- Kto nebol môže ľutovať 😉
Takzetak® - 28.8.2024 - 11:39
- 0
- BlackCrow
- Ty by si sa mohol vpratať do kože už..
- 28.8.2024 - 19:40
- 0
- Kurolišek
- Prípravny zápas sme nehrali ani minule... ako jediný. Zas hráme proti Rakúsku a zas ich budeme točiť a ich brankár sa rozchytá a budú to nervy ale... zas vyhráme. A osobne tu považujem Rakúsko za nášho najvážnejšieho protivníka o postup. Uvidíte oni dajú dole Kazachstan. Naši vyhrajú, potom dajú dole Maďarsko a budeme mať istý postup. S Kazachstanom už len voľné korčuľovanie o pohár Anžeky České.
- 28.8.2024 - 20:03
- 0
- Urpiner16
- Rakúšanom by som to doprial hlavne preto aká sú krajina kde všetko funguje.Prejdeš hranice všade čisto,obrobené polia,lúky,hory.ideš k nám a vidíš nie balkán,nie západ,nie východ ale kráter nefunkčnosti všetkého možného.
- 28.8.2024 - 20:26
- 0