Diskusia: Slováci podľahli favorizovanej Kanade 0:7 (FOTO)
Slovenskí hokejisti prehrali vo svojom piatom zápase na 88. majstrovstvách sveta v Štokholme s Kanadou 0:7. Favorit zo zámoria týmto triumfom spečatil postup do štvrťfinále, Slováci oň zabojujú v zostávajúcich dvoch zápasoch.
Kanaďania mali zápas pevne v rukách a pohodlne dokráčali k piatemu triumfu na šampionáte. V jej drese sa blysli Sidney Crosby, ku dvom gólom pridal dve asistencie, Macklin Celebrini mal tri body za gól a dve asistencie a Nathan MacKinnon strelil dva góly.
Zverenci Vladimíra Országha sa v ďalšom stretnutí predstavia v nedeľu 18. mája o 20.20 proti Lotyšku, Kanaďanov čaká o deň neskôr tiež večerný zápas proti Fínsku. Proti Suomi odohrajú Slováci svoj posledný zápas v skupine v utorok o 16.20.
A-skupina MS:
Kanada - Slovensko 7:0 (2:0, 3:0, 2:0)
Góly: 15. Montour (Konecny, Crosby), 16. Foerster (Evans, Celebrini), 24. Crosby (Celebrini, Montour), 39. Celebrini (Crosby, Matheson), 39. MacKinnon (Horvat, Matheson), 47. Crosby (Dobson, Konecny), 49. MacKinnon (Cuylle). Rozhodcovia: Kaukokari (Fín.), MacFarlane (USA) – Lundgren (Švéd.), Schlegel (Švajč.), vylúčení: 3:5, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 12.530 divákov.
Kanada: Binnington - Spurgeon, Sanheim, Dobson, Weegar, Matheson, Montour, Evans – Foerster, MacKinnon, Horvat – Konecny, Crosby, Celebrini – Johnson, O'Reilly, Cuylle – Hayton, Danault, Schenn – Fantilli
Slovensko: Rybár (41. Húska) – Kňažko, Mudrák, Koch, Grman, Rosandič, Golian, Beňo – Takáč, Sukeľ, Sýkora – Regenda, Krištof, Lantoši – Honzek, Dvorský, Chromiak – Hrehorčák, Čederle, Roman – Čajkovič
Slováci mohli viesť po kurióznej situácii, keď sa po 50 sekundách dostal nečakane odrazený puk na hokejku Lantošiho, slovenský útočník mal úplne odkrytú bránku, ale Binnington v poslednej chvíli zasiahol hokejkou a túto šancu zmaril. Ďalšiu mal po teči Sýkora a potom sa k slovu dostali aj Kanaďania. Weegar sa preštrikoval pred Rybára, ale minul. Nevyšiel ani protiútok Čajkoviča s Takáčom, Binnington dobre zasiahol betónom. Kanaďanov potom rozjasal Horvat, ale slovenskí tréneri si nechali situáciu preveriť videorozhodcom a ten odhalil ofsajd. Potom sa dostal do šance Sýkora, ale chýbala mu rýchlosť. Vzápätí hrali Kanaďania presilovku, využili ju zásluhou Montoura. Už po 64 sekundách viedol favorit o dva góly, Rybára prekonal Foerster.
V úvode druhej tretiny mali Slováci k dispozícii presilovku, v nej mal obrovskú šancu Krištof, ale trafil len do Binningtona. Vzápätí Kanaďania trestali, skvelú zadovku Celebriniho zužitkoval Crosby. Zámorskí hokejisti potom prebrali taktovku nad zápasom, miestami exhibičnými prvkami zatápali slovenskej defenzíve. Štvrtý gól mohol dať Johnson, ale v nájazde uspel Rybár. Na opačnej strane mal veľkú možnosť Krištof, ale puk mu preskočil čepeľ hokejky v najmenej vhodnej chvíli. Potom predviedli ďalšiu lahodnú akciu Crosby s Celebrinim a zvýšili na 4:0. Skóre druhej tretiny uzavrel MacKinnon.
Do tretej tretiny nastúpil do bránky Slovenska Húska a po 90 sekundách čelil prvým vážnym chvíľam pri presilovke súpera. Prekonal ho až Crosby v 47. minúte, kanadského útočníka skvele našiel Dobson. O minútu a pol dal MacKinnon siedmy gól a zápas sa potom už len dohrával. Zámorskí hokejisti si pohodlne dokráčali po hladký triumf, po piatich zápasoch majú impozantné skóre 28:2.
hlas po zápase /zdroj: TASR a TV JOJ/:
Samuel Takáč, útočník SR: „Škoda, mali sme šance, z ktorých sme mohli dať góly. Bola tam dokonca raz aj prázdna bránka. Nevravím, že by sme v tom prípade dominovali, ale možno by sa hra inak vyvíjala. Ale kvalita bola jednoznačne na ich strane. My v takýchto situáciách musíme hrať jednoducho po mantineloch, pomáhať si.“
Samuel Kňažko, obranca SR: „Keby sme dali prvý gól my, možno by zápas vyzeral trochu inak. Ale myslím si, že sa to zlomilo asi tým mojím faulom, nechcel som ho faulovať, ale proste sú také pravidlá a na medzinárodnej úrovni prísnejšie. Hovorili sme si, že sa musíme vyvarovať faulom, lebo presilovky majú vynikajúce.“
Matúš Sukeľ, kapitán SR: "Náročný duel, Kanada ukázala svoju kvalitu. Výsledok svedčí o priebehu zápasu. Mali sme nejaké šance, mrzí ma, že sme z nich nedali gól a nepotešili fanúšikov, lebo dnes ich prišlo veľa. Na začiatku sme mali výbornú šancu, aj v každej tretine sme si niečo vypracovali, musíme byť pred bránkou dôraznejší a nejako to dotlačiť. Kanaďania vedia potrestať každú chybu, každý jeden prehratý súboj. Musíme sa z chýb poučiť a pripraviť sa na zajtrajší zápas s Lotyšskom. Vieme, o čo hráme."
Sidney Crosby, kapitán Kanady (v zápase 2+2): „Cítim sa celkom dobre. Bolo dôležité, že sme neinkasovali z prvej súperovej šance, mali sme párkrát aj šťastie. Binnington predviedol dobré zákroky, keď sme to potrebovali. Slováci hrali rýchlo, fyzicky, nevzdávali sa aj za nepriaznivého stavu, vidím v mladých hráčoch potenciál. Čo sa týka chémie s Celebrinim, Macklin má mladé nohy, je zábavné s ním hrať. Je dobrý v držaní puku, verím, že naša spolupráca sa bude ďalej ešte zlepšovať.“
Vladimír Országh, hlavný tréner SR: „Na takéto mužstvá bojovnosť nestačí, treba aj kvalitu. Dnes bol rozdiel v kvalite výrazný. Samozrejme, čelili sme špičkovým hráčom. Pre našich hráčov to bola veľká škola. Mali sme výpadky, na konci druhej tretiny sme dostali dva zbytočné góly a potom sa to už sype. Vytvorili sme si dobré šance, prázdna bránka - ak nedáte góly, tak vás to ubíja. Rozdiel medzi tímami bol markantný, pre nás však najdôležitejšie zápasy len prídu.“
tabuľka:
1. Švédsko 6 6 0 0 0 25:3 18*
2. Kanada 5 5 0 0 0 28:2 15*
3. Fínsko 5 3 1 0 1 18:8 11
4. SLOVENSKO 4 2 0 1 1 7:17 7
---------------------------------
5. Lotyšsko 5 2 0 0 3 11:18 6
6. Rakúsko 5 1 1 0 3 12:15 5
7. Francúzsko 6 0 0 1 5 7:24 1
--------------------------------
8. Slovinsko 5 0 0 0 5 4:25 0
* - istý postup do štvrťfinále
Rubrika: MS → MS 2025 vo Švédsku a Dánsku
- TomasP3
- Lašák: by mal zrejme navštíviť očného, pretože síce je medzi Rybárom a Húskom rozdiel troch rokov, pohybovo v tej bránke to vyzerá, že nechytal Patrik, ale jeho otec Pavol..
- 17.5.2025 - 22:52
- +35
- aMigos2
- ale podla novinara sa na to citil Rybar, a Hlavaj musel mat dayoff na zajtra😁
- 17.5.2025 - 23:01
- 0
- AgentCooper
- Rybar je politicka nominacia Huliaka na ulahodenie dezolatom. Nema v repre co hladat po sportovej stranke a samozrejme ani po moralnej stranke.
https://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/140648/diskusiapid4731876 - 17.5.2025 - 23:37
- +24
- Cotillion
- To je z rovnakeho zdroja ako Minarik 100% v konecnej nominacii?
- 17.5.2025 - 23:39
- +2
- AgentCooper
- Ano
- 18.5.2025 - 0:18
- 0
- Sani
- Minarika mu sice mozes buchat o hlavu, ale skus teda aj vysvetlit na zaklade coho je nominovany Rybar? Lebo verim, ze toto by zachytali aj Janus, Godla, Belanyi, Latkoczy...
- 18.5.2025 - 0:19
- +5
- Cotillion
- Ja si proste myslim, ze Janko L. si pamata OH.
- 18.5.2025 - 0:21
- +1
- AgentCooper
- Este aj nominacia Romana Cunderlika na MS 1995 bola opodstatnenejsia ako tohto trageda kolaboranta z KHL.
- 18.5.2025 - 0:27
- +19
- FeroMotyka
- To už by som si radšej zaspomínal na MS 20 Godla, Latkoczy a Janus.
- 18.5.2025 - 0:45
- +1
- Kurolišek
- Dnes slabé... nevýrazné. Nikto nepresvedčil. Za bojovnosť ich nebudem chváliť od toho sú tam. Všetko sa zabudne ako v roku 2021 keď ste fasli so Švajčiarskom ak zajtra vyhráte. JE to logické, naše ciele sú jasné. Napriek katastrofálnom predstavení na MS sme stále reálne v boji o postup. Po 5 zápasoch stále na 4.mieste. Tak robte všetko aby sme tam ostali.
- 17.5.2025 - 22:53
- +3
- Sani
- A ked zajtra nejakym spôsobom Hlavaj vyhra zapas 1:0...potom vo stvrtfinale budeme potupeni Cechmi este horsie ako dneska...
- 17.5.2025 - 22:58
- +5
- dominator97
- cize zajtra uz nemaju nastupit?
- 17.5.2025 - 23:02
- +6
- Sani
- Nie, nech hraju a ukazu co vedia...ale stresovat, ze s Lotysmi hrame o postup neplanujem...
- 18.5.2025 - 0:00
- +1
- neKEcam
- Očividne to hráme aby sme vo stvrtfinale dostali Cechov. hrame čo potrebujeme aby sme si udržali 4. miesto.
Ale takéto taktizovanie sa nemusí vždy vyplatiť
😜 - 18.5.2025 - 9:32
- +1
- FP-jakubj
- Hanba chlapci. Veľmi slabý výkon a nepremenená šanca v prvej tretine len odzrkadľuje stav nášho hokeja.
- 17.5.2025 - 22:53
- +9
- napalmdeath
- Našťastie to zachránila tvoja výhra v zavazovani snurorok na 0latenych piskotikoch na balet. Co si očakával? Hetrik Krištofa? Smola ani môj tip 6:1 napadol.
- 17.5.2025 - 23:29
- +3
- Fanusik23
- A čo si čakal že porazíme kanadu? Chalani bojovali makali ale jednoducho kvalitatívny rozdiel bol obrovský nemôžeš čakať že budeme hrať vyrovnanú partiu s týmom našlapaným hviezdami nhl keď mi tam máme polovicu hráčov ktorý majú maximálne tak na našu extraligu už si to jednoducho uvedomme že na to aby sme zdolali takéhoto veľkého favorita by bola potrebná obrovská zhoda náhod museli by sme byť efektívny a to sme neboli jednoducho keď lantoši nevie trafiť prázdnu bránu a to isté kryštof tak to pôjde veľmi tažko... Musel by nás extrémne podržať brankár to sa takisto nestalo nehovorím že rybár mohol za tie góly ale na mna v tej bránke najmä pohybom pôsobí úplne hrozne keď už chceli aby si hlavaj oddýchol tak tam mali dať húsku od začiatku a nie až na tretiu tretinu ale aj tak si myslím že ten výkon nebol zlý len jednoducho kanada je a vždy bude oproti nám kvalitou o 3-4 triedy inde...
- 18.5.2025 - 3:52
- +2
- jofo1
- Porazit nie ale ani prehrat na nulu o 7 golov
- 18.5.2025 - 7:28
- +2
- Kurolišek
- Kto tam patrí? Lotyši čo fasli 1:7? Bude tam patriť ten čo zozbiera dosť bodov.
- 17.5.2025 - 22:57
- +36
- FP-jakubj
- Uvidíme zajtra
- 17.5.2025 - 22:58
- +1
- Kurolišek
- Súhlasím... každý kto dokáže nazbierať najviac bodov tak tam patrí ale po tomto zápase sa nedá nič hodnotiť. Len že dnes nám Kanada nedala šancu ani vyvetrať v našej tretine.
- 17.5.2025 - 23:00
- +1
- moňo
- Tak sa tam teda pretlacime nejak, lebo ziskame viac bodov, co si nemyslim, ale ok. A dalej? Potupa s Cechmi? Ciel sme splnili, sme zachraneni, na viac to nie je.
- 17.5.2025 - 23:12
- +1
- nerorome
- Už skončia najhoršie 11ty.
- 17.5.2025 - 23:20
- 0
- Kurolišek
- Tak musíme si dať vyšší cieľ a ten je postup do štvrťfinále. Čo sa máme zbaliť a ísť domov keď reálne sme stále v hre o postup? Toto je náš cieľa a nedosiahli sme ho často s oveľa lepším mužstvom. Ak to dosiahneme s týmto tak klobúk dole.
- 17.5.2025 - 23:29
- +4
- moňo
- Naopak, myslim, ze by sme si uz konecne mali davat realisticke ciele.
- 17.5.2025 - 23:33
- +2
- Kurolišek
- Takže vyhrať nad Lotyšskom je absolútne nerealistické myslíš? Už takto sme v myslení že sa bojíme kapitána čo hral za Michalovce a pol roka nikde nehral? Teraz sme hrali s Kanadou... tak nerobme z Lotyšska Kanadu lebo taká nieje.
- 17.5.2025 - 23:41
- +7
- juza
- Hra Lotyšov je fyzická, naše tintítka to radi nemajú. Bude veľmi ťažké v tejto zostave neskúsených hráčov, ich poraziť
- 18.5.2025 - 9:02
- 0
- Kurolišek
- Kto hovorí že to bude ľahké? Ale že by to bolo nereálne? Lotyši fakt niesu súper z ktorého by sme sa mali poskladať.
- 18.5.2025 - 12:23
- +2
- moňo
- A kto povedal, že keď vyhráme s Lotyšskom sme vo štvrťfinále? Nejak si zabudol na Rakúsko
- 18.5.2025 - 14:48
- +1
- KrebsKandidat
- Ciel splnili hraci, ktorych dehonestujes. Ci si na lade medzi nimi?
- 18.5.2025 - 9:57
- +1
- Pukky
- Po zápasoch s Lotyšskom a Fínskom budeme mať najhorší gólový rozdiel v histórii samostatnej slovenskej hokejovej reprezentácie.
- 17.5.2025 - 22:55
- +3
- Kurolišek
- -16 z roku 2016 že prekonáme myslíš? To budú minimalistické zápasy. Ale dá sa všetko keď sa chce.
- 17.5.2025 - 23:57
- 0
- Sani
- Vselico by sa dalo pisat, ale mne beha hlavne jedna otazka po rozume:
Maju zakazane v jasnych poziciach strielat, alebo sa boja vlastnej nemohucnosti v koncovke a tak radsej trtosia vselijake malomocne prihravky...? - 17.5.2025 - 22:55
- +8
- Old School
- Ale veď toto tu bolo vždy. Aj v zlatej ére si naši hráči len prihravali namiesto strely z prvej na bránku súpera. Ešte nebohý Ivan Niňaj sa zvykol rozčúliť prečo nestrieľame...
- 17.5.2025 - 23:17
- +6
- Lukis13
- Tu nie je co hodnotit, nejhorsia efektivita strelby, buďme radi za tych 7b, ked nedáš ani do prázdnej, mozes mat v brane aj Brodeura krizeneho s Haskom
- 17.5.2025 - 22:56
- +1
- DENISO6
- Dnes body nikto nečakal, o všetko pôjde zajtra
- 17.5.2025 - 22:56
- +1
- luciakanky
- No nič . Realita. Asi najlepší výkon na týchto MS, ale s útočnými esami lantosim, kristofom, pilierom obrany grmanom a brankarom tisicrocia rybarom ťažko niečo uhrať. Hlavne Zkari šli kvalitou neskutočne dole. Herný prejav celkovo je hrozný, horší sú už len komentátori. Máme najslabšie presilovky, najslabší útok a niektorí jedinci tu snívajú o štvrť finále
- 17.5.2025 - 22:56
- +21
- imko_one
- ale skoro sme ich rozj.bali, napíš to tam…..
- 17.5.2025 - 22:56
- +5
- Mudrc
- Pozitivum: Ak si niektorí naši hráči myslia že sú blízko k NHL tak tento zápas im ukázal ako strašne ďaleko sú od NHL.
- 17.5.2025 - 22:57
- +36
- frantapriklep
- Body dnes asi nik nečakal. Popravde sa čakalo 5-7 gólov od Kanady, takže tváriť sa prekvapene asi nemôžeme. Tento náš výber proste naviac nemá.
Pritom chalani sa snažili, niektoré pasáže boli sympatické, boli tam viaceré šance, len sú tam takí zakončovatelia, akí sú a preto máme toľko gólov, ako máme.
Dôležitejší bude zápas s Lotyšmi, tam je predsa len väčšia šanca niečo dosiahnuť, dnes proste bol súper o dve triedy inde.
Slovenskí hráči v tej rýchlosti nedokázali urobiť viac.
- 17.5.2025 - 22:57
- +10
- rogalista2
- Konecne rozumny nazor,lebo uroven diskusie v poslednej dobe tu cista katastrofa
- 18.5.2025 - 9:33
- +4
- Dracik_18
- Celkom v pohode
Tipoval som 8:0
Noo ..je to zlé - 17.5.2025 - 22:58
- +1
- ReviznyTechnik
- Šikovné odpálenie psychiky tým brankárom (dopredu odpísať zápas) a Lantoši doreprezentoval, tam je vidno, že tomu odpálil trénerský tím psychiku zámerne. Grman zas najlepší hráč. Úspešnosť streľby najhoršia aká existuje, výchova AHL hráčov pokračuje úspešne.
- 17.5.2025 - 22:58
- +2
- GB11
- Po zápase s Lotyšskom budú unavení po zápase s Kanadou
- 17.5.2025 - 22:59
- 0
- cuchorko
- Vdaka bohu ze hraju hraci z KHL lebo bez nich by sme neurobili take "skvele" vysledky
Ako by povedal Winston Churchill mohli sme si vybrat medzi moralnou hanbou a zlymi vysledkami. Vybrali sme si moralnu hanbu a dostali sme aj zle vysledky. - 17.5.2025 - 22:59
- +92
- Trebor
- A s kým by sme spravili lepšie výsledky? No daj.
- 17.5.2025 - 23:10
- +3
- antinamor
- S Rudkom z Očovej.
- 17.5.2025 - 23:26
- +12
- cuchorko
- Vidim ze si nepochopil pointu. Popros niekoho chapavejsieho v tvojom okoli nech ti to vysvetli.
Prajem ti prijemne hokejove zazitky so slovenskou repre na majstrovstvach sveta - 17.5.2025 - 23:42
- +18
- moňo
- Pekne napisane 👏
- 17.5.2025 - 23:14
- +4
- Breadman
- Podpis.
- 17.5.2025 - 23:27
- +4
- Maross NR
-
- 18.5.2025 - 0:02
- +3
- RhimeSBA
- Jup..
- 18.5.2025 - 0:12
- +3
- FeroMotyka
- Vyfarbiť a zarámovať.
- 18.5.2025 - 0:47
- +2
- sloniik
- V brane mal byt od zaciatku Huska. Poslednu tretinu posobil v brane lepsie a mal rychlejsi pohyb.
Lantosi s Kristofom, ked nebudu premienat jasne sance, tak su nepotrebni. A treneri ich este daju na presilovky. To tam radsej mohli dat Cajkovica a Cederleho.
V obrane to hori, hlavne ak tam je Golian s Rosandicom.
Mladi sa snazia, ale tie skusenosti este musia nabrat. Verim, ze za par rokov to budu tahuni.
Jednoznacne najlepsi hrac vo vsetkych zapasoch je Sykora. Dajte mu kapitanske Ccko. Je to paradny hrac na lade, na striedacke, aj pocas rozhovorov.
Zajtra treba zabojovat, ak chceme zahrat aspon o zapas viac, ako len v skupine. - 17.5.2025 - 22:59
- +16
- ReviznyTechnik
- Slovensko je farma pre AHL hráčov, vylepšiť, draftovať, neprídu.
- 17.5.2025 - 23:00
- 0
- Cimrman
- 🤣
- 17.5.2025 - 23:09
- +1
- Cia
- Typicky prispevok nitrana ktoremu sa paci bezcielne aj ked naplno korculovanie jeho milacika nevsima si jeho technickych chyb ci uz pri spracovani puku alebo v strelbe chcem len podotknut ze dnes uz vie korculovat kazdy
- 17.5.2025 - 23:15
- +13
- sloniik
- Zas tento tvoj nitriansky komplex
aspon pri repre si ho niekam strc do utrob.
- 17.5.2025 - 23:28
- +3
- antinamor
- Ale príspevky písať veru každý nie. Sýkora bol právom vyhlásený za hráča zápasu. Či aj tí z IIHF fandia Nitre?
- 17.5.2025 - 23:29
- +8
- gallup nr
- keby kazdy takto bezcielne korculoval, aspon by sa na to lepsie pozeralo. aj si si vsimol dnesne sykorove nahravky, vstupy do pasma alebo udrzanie puku a vyhrane suboje pri mantineli? ci z nitry je chalanisko, tak len nedostatky treba vidiet?
- 18.5.2025 - 9:02
- +1
- M4TO
- Uprimne? Pozeralo by sa na to hrozne. Sykora bol dnes viditelny a v time su potrebni aj taki hraci, ale na prvy utok je to extremne malo. Dnes to niekomu dat museli, takze skor vyber takeho jednookeho, ktory vidi iba na 20% medzi slepymi
- 18.5.2025 - 10:11
- 0
- Sani
- Ja som trochu prekvapeny z chvalospevu na Sykoru...jasne, je tam bojovnost, nasadenie, zapal v hre aj na striedacke....vsetka cest. Ale na to aby sme glorifikovali mi chyba nejaky vyraznejsi skill....lebo Adam pri tej bojovnosti sem-tam pôsobi akoby mu puk zavadzal...
- 18.5.2025 - 0:06
- +17
- juza
- Sýkora,preceňovaný splašeny hráč , behá, lieta,občas sa mu aj zadarí, ale je to myslenim iba junior.
- 18.5.2025 - 9:13
- +2
- Breadman
- Suhlas, toto je na NHL pramalo.
- 18.5.2025 - 12:17
- +1
- jofo1
- Je to tragedia, ked nas najlepsi hrac je utocnik, ktory da gol len ked sa pomyli.
- 18.5.2025 - 7:33
- 0
- Mato80
- Neviem ti čo píšete slabý výkon tak sa zobuďte, mne sa ten výkon pozdával herne to nebolo spatne bohužiaľ nás zrážala efektivita v predu a naša obranna hra v našom pásme.
Ale hrali sme a makali celých 60minut a za mna na tento vyber čo tam mame tak som bol prekvapený ako hrali, vysledok troska skresluje, z takých šancí minimalne 3 góly musíme dať najmä proti tak kvalitnému súperovi ináč to dopadne napokon takto - 17.5.2025 - 22:59
- +8
- GreenWolf
- Mozno netreba dilera, len trochu rozumiet hokeju. Bolo to fajn. Na nasu zostavu.
- 17.5.2025 - 23:05
- +4
- FP-jakubj
- Dalo sa urobiť určite viac.
- 17.5.2025 - 23:10
- +2
- GreenWolf
- Dalo, napriklad lepsie trafit branku, ked sme uz mali tie 3 sance. Nedavat to brankarovi do tela. Ale to je nas vecny problem, ze nestrielame k tyckam ale do stredu. Tak mozno si chlapci uz z tohto konecne zoberu to vytuzene ponaucenie, ako po nom komentatori stale volaju. Aj ked pochybujem, kedze to za roky rokuce nedokazali pochopit, ze ked mieria na brankara, tak gol nedaju.
- 17.5.2025 - 23:18
- +1
- Adriano23
- Ako sorry ale moc sa nedalo spraviť viac. Kanada sa hrala aj s RAkušanmi či Lotyšmi pritom oba tieto celky tam majú na ich pomery podstatne silnejšie súpisky. Naši oproti RAkušanom si vypracovali podstatne viac tutoviek...
Si pozri Kanadsku supisku a potom píš čo viac mali naši spraviť. - 17.5.2025 - 23:23
- +4
- Zkubydu
- Pozor vacsiu tutovku ako mal Koch proti Kanade: sme nemali proti nikomu.
- 17.5.2025 - 23:33
- +1
- Standacik
- Co mali nasi urobit?
Nepovolat Rybara na MS - 18.5.2025 - 6:59
- +1
- Mato80
- A tebe prišlo že nás Kanada točila 60minut v našom pásme a my sme iba odhaľovali puky?
Ešte raz herne to nebolo zle, chalani makali až do konca nezabalili to, výsledok poznačila efektivita vpredu a zlá hra v obrannom pásme kde sme to kanadanom až moc uľahčili.
Samozrejme že by som bol radsej aspoň za bodik ale dodrbavat tu chalanov byt silou mocou negatívny, to by tu radsej mali iný dať kontakt na dílerov… - 17.5.2025 - 23:09
- +3
- MichalLM
- Asi tak ,mne sa to náhodou tiež páčilo,ako sme bojovali a boli srdnatí v predu... samozrejme kvalita bola na strane Kanady o tom žiadna...ale mali sme aj my šance...diváci ich podporovali , každý vedel ,že sme menej skúsení,ale mali sme aj dobré momenty
- 18.5.2025 - 3:08
- +2
- Wabbitt
- Ale hovno ze nema. System nic presilovky nic. Uz tu partiu okolo fruhaufa a pardaveho kopnite do prdele
- 17.5.2025 - 23:00
- +4
- RomanZa
- To nie je pricina. Za 30 rokov je kde nas hokej? To nie je filozoficka otazka.
- 18.5.2025 - 16:24
- 0
- PeterSE
- Dúfam, že aj posledným jednoduchým ľuďom dnešný zápas s Kanadou otvoril oči. Tohtoročný výber, alebo skôr zber, splnil úlohu tým, že si nezahraje o záchranu.
Mňa osobne dlhé roky serie ten prístup hráčov, čo len ukazuje ich mentalitu. Neschopnosť odohrať celý zápas a podobne. Pre mňa je totiž nepochopiteľné, že na podujatí ako je MS, kde je hráč na očiach celého hokejového sveta nehraje poctivo. Má jedinečnú šancu sa ukázať a niekam sa posunúť, ale nás tým sa motá ako maďar v kukurici. - 17.5.2025 - 23:01
- +1
- 17BB
- Tak choď, zahraj 4-5 zápasov v plnom nasadení za týždeň proti top tímom a budeš rád keď sa už po druhom zápase na ďalší deň postavíš na nohy. Si asi nehral hokej.
- 17.5.2025 - 23:14
- +3
- Cia
- Ak si hral hokej tak vies ze tolko zapadov hral aj super
- 17.5.2025 - 23:16
- +5
- GreenWolf
- Teraz nechcem obhajovat prispevok na ktory reagujes, ale hned mi napada otazka, ci superi hrali menej zapasov, alebo kde je problem? To je o koncentracii, nie o fyzickej priprave. Myslim to, ze nedokazeme odohrat 60 minut vyrovnany vykon, vzdy mame nejaky vypadok. Ale to je dlhodoby problem. Dnes nemam co vycitat, proste to bola hra macky s mysou.
- 17.5.2025 - 23:22
- +4
- yoplaiter
- Obrana je doslova komická a útok je splašenej.
- 17.5.2025 - 23:01
- +3
- gabby
- fandit: ale komu?nasi suhajici zbieraju skusenosti a dnes aj debakel... neviem ci mame na stvrtfinale ale skor si myslim ze tam nemame co robit
- 17.5.2025 - 23:01
- +5
- pablob26
- Presne ako to malo byt. Branit netreba ved super aj tak raz odide z tretiny.
Kanada uplne niekde inde ako my. Treba si dat otazku preco to tak je. S Mirom Satanom mala prist zmena a nastartovanie hokeja do buducna. Bohuzial zatial to vyzera rovnako, v niektorych pripadoch este horsie. - 17.5.2025 - 23:02
- +6
- GreenWolf
- V podstate to paradne zhodnotil Vlado jednou vetou v pozapasovom rozhovore, parafrazujem: proti takemu superovi nestaci bojovnost, treba mat aj kvalitu.
Nemam co viac k zapasu dodat, suhlasim s trenerom. Dnes sme boli bez sance. Obavam sa, ze zajtra bude tazsie hodnotenie ako dnes. Inak pozdaval sa mi Sykora, ten bol snad vsade, tiez kritizovany Lantosi preradil na druhy rychlostny stupen. Sice nic z toho nebolo efektivne, ale aspon efektne.
Zajtra v branke Hlavaj, treba Lotysov zdolat. Zapas roka, tak uvidime. - 17.5.2025 - 23:03
- +2
- Cia
- Zabudol povedat ze to chce trnera ktory da organizaciu obrannej hry zmatok na zmatok
- 17.5.2025 - 23:11
- +1
- juza
- Kvalita musí byť aj v trénerovi. Országh môže trénovať B.Bystricu, na národný team ešte nedozrel.
- 18.5.2025 - 9:20
- 0
- sklepmistr
- Som presvedčený, že tomu Pavlikovskemu sa z toho Mackinnona postavil 😀 normálne sa bál, aby nebol na nás nahnevaný 😀 inak hokej fajn. Nemal som očakávania, takže tie šance od našich potešili. Po prvom zápase na MS som si zistil na čo máme, a v mojich očiach už môžu len prekvapiť. Odporúčam podobnú taktiku pre niektorých diskutujúcich
- 17.5.2025 - 23:04
- +2
- Kurolišek
- Keď ho nespomenul 100x tak ani raz
- 17.5.2025 - 23:06
- +1
- evgeni71
- A ešte že keby to nebol crosby tak sa faul nepíska
- 18.5.2025 - 8:51
- +1
- Red Eagl
- Ked si uz toho Pavlikovskeho spomenul, tak za mna jedna katastrofa to komentovanie. Mne to pripadalo, ako keby mal Huliaka s pistolom za chrbtom
- 18.5.2025 - 8:37
- +1
- Zkubydu
- Za mna ocakavany priebeh a vysledok. Z nasho posobenia na MS: sme dali 7 golov a podla vsetkeho budeme matvysoko negativne skore. Zajtra by sa nam mohlo podarit zdolat Lotysov a bolo by dobre sa dostat aspon pred nich. NEch nemame buduci rok horsich superov. Osobne sa domnievam, ze o postup sa pobiju Lotysi s Rakusanmi v poslednom vzajomnom zapase.NAsi ciel nesplnia a vykonom ani hokejom neocarili. Kto za to moze, je otazka na Mira, ale necakam, ze ju odpovie!
- 17.5.2025 - 23:04
- +3
- Bizzaremifo
- No len kto k nemu? Ten tím je mizerný..
- 17.5.2025 - 23:28
- 0
- Dracik_18
- Všetko chce čas 😃
- 17.5.2025 - 23:32
- 0
- Svarog77
- Regenda.
- 18.5.2025 - 8:38
- 0
- Standacik
- Dobre vravis,
Som zvedavy kto nakoniec lepsie vypali, ci Bedard alebo Celebrini - 18.5.2025 - 7:02
- 0
- Kopitar11HKPOPRAD
- Jednoducho obraz slovenskeho hokeja a nezmeni to nic. Nemame kreativitu, nevieme triafat branu, premenenie cistych sanci je pre nas neznama. Darmo, chlapci ukazuju asi maximum co dokazu. Je to tak, ked sme zaseknuti vzdy niekde v historii a stale sa tvarime ze patrime medzi spicku a podobne.
Nie to tak nie je. Bohuzial. - 17.5.2025 - 23:05
- +2
- Cia
- Nepriamo to povedal teraz Granak ked hral proti Kanade tiez bol z nich pos. any
- 17.5.2025 - 23:06
- +2
- crosbynko
- Ten rozdiel medzi nami a top timami je uplne priepastny. Vzdy som si prial u juniorov aby sme aspon pekne hrali a boli vyrovnanym superom aj silnym timom. Paradoxne je ze tento rok v 18tkach a posledne roky ciastocne aj na 20tkach sme to dokazali. Naopak na tychto MS to vyzera ako u juniorov par rokov dozadu rozdiel je len v tom ze nepadame na zadok.
Ak ma chat bot pravdu tak najmenej golov sme dali v 2017 12 golov. Teraz mame 7. Velka bieda. - 17.5.2025 - 23:06
- +1
- snv1984
- Fandím stále aj verím, že chlapci tam odovzdávajú maximum, žiaľ na viac nemáme tento rok. Nulový ofenzívny potenciál tohto tímu najlepšie odzrkadľuje (ne)zakončenie Lantošiho v úvode zápasu. Pochválim Sýkoru, chlapec do toho dáva úplne všetko, vidím u neho také zdravo sebavedomé vystupovanie, nechýba pokora, snáď sa mu v budúcnosti tá NHL podarí. Zajtra to na základe doterajších výkonov nevyzerá ružovo tak snáď chlapci prekvapia nielen nás, ale aj samých seba.
- 17.5.2025 - 23:06
- +2
- Trebor
- Máme fasa skóre
- 17.5.2025 - 23:07
- +1
- FP-jakubj
- Dvorský má 19, nemôžeš od neho chcieť, aby hneď ťahal mužstvo. To správne hovorí aj Pospíšil.
- 17.5.2025 - 23:11
- 0
- Wana
- Vieš čo je hanba? Že minulý rok tí degeši na zväze Dala nezobrali ani do prípravy lebo je príliš mladý a radšej vzali Kudrny a iné kapacity... A tento rok z neho spravia druhého centra a čakajú sa od neho zázraky. Jeho čas ešte príde, predpokladám že v budúcich sezónach ale možno už aj zajtra.
- 17.5.2025 - 23:14
- +6
- Tino
- Hanba je : Co predviedol kristof utok a netyka sa len tohto zapasu
- 17.5.2025 - 23:21
- +5
- napalmdeath
- V porovnaní s tvojimi výsledkami určite
- 17.5.2025 - 23:35
- 0
- FeroMotyka
- Nechápal som keď som zistil, že Dvorský nehrá 1. pp, tak jeho najväčšia sila je strela v presilovke a asi ako člen 2. pp formácie si možno ani poriadne nezahrá a potom, že ako je možné nepremieňať presilovky s ním v zostave. Akože nejdú ti presilovky a máš niekoho ako Dvorský, tak ho dam do 1. a posielam na neho puky. Nehovorím, že z každej druhej strely dá gól, to asi nedáva ani Ovechkin, ale toto mi hlava nebere.
- 18.5.2025 - 0:55
- 0
- jofo1
- Az na to, ze Dvorskemu to teraz absolutne nejde
- 18.5.2025 - 7:37
- 0
- FeroMotyka
- No pokiaľ neplánujú využiť jeho najväčšiu prednosť, tak asi ani nepôjde.
- 18.5.2025 - 8:50
- +3
- amaskiea
- ty to nechápeš, šak keď je taký frajer, tak najprv nech niečo zahrá aj na base bez strún...
- 18.5.2025 - 10:18
- +3
- strojar
- Stačí keby zahral niečo teraz na ľade v zápasoch na MS.
- 18.5.2025 - 12:41
- 0
- miko 75
- Hanba je to čo predvádzajú skúsení hráči a nie mladí,oni by hrali inak,ak by boli rozhadzani medzí kvalitnejších skúsených hráčov,tak ako sa to stalo Slafkovi keď ho dali k hrivikovi s cehoarikom, lenže tu tí čo by to mali ťahať nemajú absolútne na tento level kvalitu a niektorí ani formu,inak ty máš niekedy príspevky,ako by si sledoval iný zápas.
- 18.5.2025 - 8:23
- +3
- Hamburger
- Dnes to bolo aspoň pre mňa bez stresu. Ten rozdiel v individuálnej kvalite bol obrovský. Radosť pozerať na tých Kanaďanov, veľkí chlapi, všetko robia v obrovskej rýchlosti a neuveriteľný prehľad v hre. Súťaživí sú, kanadský obranca sa za stavu 7:0 vrhne pri slovenskej presilovke ležmo do strely. Asi preto sú tam, kde sú, lebo robia všetko na 100%. Na druhej strane netreba zabúdať, že toto je kanadská elita a aj v NHL nie sú všetci na tejto úrovni. Zo slovenskej nastupujúcej generácie má k NHL najbližšie Sýkora. Z videného je jasné, prečo Lantoši nedostal šancu v NHL. Myslím, že Regenda a Koch spravili dobre, že sa vrátili, na NHL to už nevyzerá. Mňa príjemne prekvapil Kňažko, pre SVK je to kľúčový obranca.
- 17.5.2025 - 23:09
- +9
- Cotillion
- Cez zapas tam bola grafika, ze z tohoto CAN teamu bolo na 4 Nations turnaji tusim 5 ci 6 hracov, vratane brankara. Takze kanadska elita to uplne zas nebola.
- 17.5.2025 - 23:16
- +2
- nerorome
- Aj my tam mame tak max. 6-7 hráčov z top mančaftu 😉
- 17.5.2025 - 23:19
- 0
- Cotillion
- No to teda dufam, ze az tak vela nie
ale teda to nic nemeni na fakte, ze toto nebola uplne kanadska elita.
- 17.5.2025 - 23:21
- 0
- dominator97
- je to na MS najlepsia kanada za dlhe roky a aj velmi dobre vyskladana
- 17.5.2025 - 23:21
- +4
- crosbynko
- To mozno nie ale keby sme im zratali platy tak sa asi nezmestia do platoveho stropu. Vysoko nadpriemerne muzstvo aj na NHL pomery podla mna.
- 17.5.2025 - 23:22
- +1
- Cotillion
- Na twitteri to niekto postoval, tusim 103M caphit tento rok?
- 17.5.2025 - 23:26
- 0
- gallup nr
- SVK asi nevieme zratat, ale do 3-4 mil. by sa chalani odhadom asi vosli.
- 18.5.2025 - 9:21
- 0
- crosbynko
- Stacilo porovnanie vcera ze kanadski hraci maju odohranych 12 tisic zapasov v NHL a nasi 29.
- 18.5.2025 - 13:45
- 0
- dominator97
- pred zapasom sa to aj riesilo...
"Na Slovákov čaká 105-miliónový tím."
"Hviezdny výber by presiahol platový strop v NHL o 17 miliónov dolárov." - 17.5.2025 - 23:28
- +1
- Big Bear
- Dvaja najproduktivnejsi utocnici z NHL (co este nehraju play off) a posledna drafova jednotka: To si my nemozme povedat...Takze Kanada nech sa len netesi, porazila akurat tak nase Bcko
- 17.5.2025 - 23:26
- +1
- napalmdeath
- Aj tak tam bol mančaft, ktorý mi nedokážeme vyskladat ani na blížiacich OH. Ja žasnem aké očakávania tu poniektorí malú ako si neuvedomujú stav a momentálnu kvalitu hokeja, života v SR vôbec. Len pre zaujímavosť, od ktorého z hráčom si dnes 9cakacal vysokú dominancia v osobných súbojoch, od koho 3 body a +5? Kanada všetkým nakladá, ale naši im malú dať latu? Stav do ktorého sa po rozpade nás hokej uberá niko neteší (zvyk je železná kosela) ale týmto si nepomôžem, ba naopak. Tento rok malé trosku slabší výber na moznosti, ktoré sa nám tento rok ponúkajú, ale výrazne,ne lepšie to nebude. Ostáva b7d sa baviť hokejom, ale plakať, že kedysi dávno boli chlapci ktorú dokázali 5 rokov podrzat sk hokej vysie, ale dlhodobo to za našich životov nebude. Môžeš obviňovať od satana po neprítomnosť hráčov Nhl ci khl, ale tým to nieje. Okrem toho aj v časoch bájnych Naši vedeli inkasovať nad 6 gólov a bez posíl z Nhl nepostúpil ani na hlavný turnaj OH a to, v tej dobe, cez naozaj hokejovych trpaslíkov. My sa najbližšie roky môžme len hokejom zabávať, dúfať v úspechy ako posledne OH, alebo nadávať aj na farbu puku.
- 17.5.2025 - 23:52
- +1
- Cotillion
- To co za hluposti mi davas do ust? Ja som celkom OK s tymto zapasom, cakal som zhruba tolko, kolko som dostal - dokonca som pozitivne prekvapeny z niektorych zableskov.
Jedine co som rozporoval je, ze toto nie je uplna kanadska elita (a ze toto nie je standardna uroven NHL). Pretoze toto skutocne JE uroven NHL. - 17.5.2025 - 23:54
- 0
- Mato80
- Presne si to napísal, tu ako keby si niektorí neuvedomovali kto hral na strane Kanady a kto na našej.
Ale aj s týmto kádrom sme herne za mna v tomto zápase nesklamali a chalani to odmakali celých 60minut, niekto lepšie niekto horšie ale ako tím bojovali až do konca a to im slúži ku cti.
Vo výchove by sme sa mali zamerať na hru v obrannom pásme, od jakziva sme zameraný na útok, v extralige obranna hra skoro žiadnemu tímu nevonia a potom na to doplacame pretože si nechávame strieľať až strašne jednoducho góly a my sa bohužiaľ na ne neskutočne nadrieme - 17.5.2025 - 23:19
- 0
- Big Bear
- Uplny suhlas s tymto hodnotenim. Regenda vletel do turnaja ako velka voda, ale to boli superom Slovinci...stale skvele, ze ho mame, ale chytil upadajuci trend. Knazko a Syky zatial velky klobuk dole. Turnaj je velkou vystrahou pre Dvorskeho a mega velkou pre Honzeka. Ostatni sa ani nemusia zamyslat nad NHL. Bolestive rozhodnutie, nechat Hlavaja oddychnut, ale muselo to byt...Zajtra musia hrat ako o zivot na 110% a este to vysledkovo mozu zachranit
- 17.5.2025 - 23:20
- +2
- DL27
- Dvorský zatiaľ na NHL nemá ani zďaleka a čaká ho ďalší rok na farme, počas ktorého sa musí výrazne posunúť, ak chce v budúcnosti hrávať stabilne v prvom tíme. Honzek zatiaľ nemá ani na tú AHL, kde musí patriť k najlepším hráčom, aby mohol pomýšľať na NHL. Ten sa musí zlepšiť ešte výrazne viac ako Dvorský.
- 17.5.2025 - 23:30
- +1
- Adriano23
- Vďaka za erudovaný príspevok ohľadom developmentu Dvorského a Honzeka. Keďže vidím, že si znalý, chcel by som sa ťa opýtať pod ktorú organizáciu patríš Flames, alebo Blues? Poprípade si skaut, alebo hokejový novinár v nejakom renomovanom amerikánskom "časopise"? Pretože rád by som sa ťa spýtal na hodnotenie iných hráčov čo posobia v AHL, ktorých ja moc nesledujem z časových dovodou a neživým sa tým ... Ďakujem za odpoveď.
- 17.5.2025 - 23:40
- 0
- DL27
- Nemusím byť skaut ani renomovaný hokejový novinár, celkom stačí, že sledujem NHL podrobne celú sezónu a vidím desiatky zápasov v rámci súťaže. Ak podľa teba nemám pravdu a súčasná výkonnosť Dvorského a Honzeka je dostatočná na to, aby sa stabilne dostali do prvých tímov St.Louis či Calgary, tak ti závidím tvoj optimizmus a dúfam, že budeš mať pravdu. Ja to tak bohužiaľ nevidím, chlapci by už mali dominovať proti poloamatérskym tímom ako Slovinsko či Francúzsko, ak chcú v dohľadnej dobe pomýšľať na NHL. To sa zatiaľ nedeje.
- 17.5.2025 - 23:54
- +2
- Adriano23
- Honzek a aj Dvorský sa už dostali do prvých tímov.
Takže nemáš ich nasledovaných v AHL, hej? Taktiež zrejme si nezachytil, že Honzek už 5 zápasov za sebou má a ani si ich nevidel.
Poloamaterske Francuzsko v skratke: Texier center v Blues, Bellamare dlhorocny hrac NHL z ktorej odisiel po skonceni minulej sezony. PErret ma "A"cko v Hr. Kralove, Bozonovci hrali v NL, Bertrand v DELke, FAbre v Liige, plus dalši dlhoroční reprezentani posobiaci v Lige Magnus, ktorá čuduje sa svetu ani omylom nie je poloamaterska. V obrane to iste. Ako chces sa hrať na odborníka, ale o súpiskách a hráčov nemáš ani šajnu... - 18.5.2025 - 0:07
- +1
- DL27
- To, že tam odohrali dokopy 7 zápasov s 0 bodmi na konte neznamená, že sa už do tých prvých tímov dostali, ty odborník. Ako vysokým draftovým výberom im samozrejme ich kluby dávajú šance, aby okúsili aj NHL hokej, to ale absolútne neznamená, že by už mali byť stabilnou súčasťou tých prvých tímov. Keď odohrajú väčšinu sezóny v NHL, vtedy to bude znamenať, že sú súčasťou prvých tímov NHL. A k tomu majú obaja sakra ďaleko.
Fakt mi tu ideš tvrdiť, že francúzsky nároďák, ktorý hrá každoročne stabilne o záchranu a patrí medzi najslabšie tímy v áčku, má byť vyrovnaným súperom hráčom, ktorí sa už podľa teba dostali do prvých tímov NHL? To označenie poloamatérske som nemyslel doslova, myslel som tým úroveň, akú tie krajiny vrámci najvyššej kategórie dosahujú... - 18.5.2025 - 0:33
- +3
- Adriano23
- Po prvé, písal si ako nemajú nato sa prebojovať do prvého tímu. Nato som ti odpísal, že už sa dostali. U Honzeka si písal, že nemá ani len na AHL.
Po druhé. Honzek sa tam dostal po skvelej príprave a Huska nemal inú možnosť ako mu dať priestor v prvom tíme. Odohral 5 zápasov a najmä v tých prvých bol veľmi blízko ku gólu, bohužiaľ nepadlo to tam. Zrejme ti aj ušlo, že bol počas sezóny zranený. Za mňa v pohode prvá sezóna u mužov.
Po tretie. Dvorský bol na tretej priečke produktivity v Springfielde a taktiež bol veľmi blízko k bodom v tých dvoch zápasoch NHL.
Po štvrté, keďže vidím že si znalec, tak mi prosím ťa napíš koľko 19 ročných hráčov odohralo aspoň polovičku sezóny v NHL a ako to prebiehalo počas sezóny s ich výkonnosťou. Keďže sa vyznáš tak pre teba by to mala byť hračka...
Po ďalšie. Tím Nórksa, ktorý ma taktiež ako aj my pomerne dosť hráčov na súpiske ročníkov 04 a 05 má po odohratí 6z 1b a s Maďarmi budú musieŤ vyhrať, aby sa zachránili. Áno Solberg (05) hrá skvelý turnaj, ale zrejme ani to nestačí pri jeho cca 26 minútovom IT.
Celebrini, draftová jednotka až do zápasu s nami taktiež akosi neexceloval a Fantili je len 13. útočník. A asi uznáš, že hrať vo formácii s Crosbym je asi niečo iné ako so Sukeľom atď.
Vidím, že o Frantíkoch taktiež moc nevieš. Pravidelne o záchranu veru nehrávajú. Striedajú lepšie šampionáty s tými horšími, podľa toho koľko im príde lídrov. Vyvrcholilo to vypadnutím na MS ktoré sa konali u nás. Pripomínam, že v nájazdoch sa rozhodlo a skoro vypadli Lotyši, áno presne tí lotyši o ktorých teraz píšeme ako sú pred nami. Takže ešte raz napíšem ich "skúsenosti": Hráči z tohto tímu majo v NHL odohratých 932z, v SHL 294, v Allsvenskane 248z, v Liige 1048z, v Cze extralige 539z, v DEL 434z a vo švajčiarskej NL 80z. Na záver, odohratých zápasov na MS majú 745. Poprosím ťa, drísty o polo amatéroch si nechaj pre iné publikum, ktoré ti to aj zožerie tu si na serióznom hokejovom fóre...
Na záver iba dodám. Nikde som sa nezmienil, že Dvorský s Honzekom hrajú skvelo na týchto MS a že nemajú pred sebou ešte kusisko práce, prípadne že sú stabilnými členmi NHL tímov. - 18.5.2025 - 10:33
- +3
- MackoPu
- Vdaka za osvetu, vazne.
- 18.5.2025 - 10:53
- +1
- Adriano23
- MackoPu, vďaka. Je to smutné ako sa vieme zhadzovať, ponižovať a všetko cudzie velebiť ... a nevidieť ani len štipku pozitivizmu resp nedajbože niečo pochváliť.
- 18.5.2025 - 11:09
- +2
- jofo1
- Honzekn mal fantasticku pripravu, dostal sancu v nhl ale potom uplne zhasol a uz sa nespamatal.
- 18.5.2025 - 7:42
- 0
- Old School
- Fúha, takže Bertrand z nemeckej DEL alebo Perret z Hradca Králové a dlhodobi reprezentanti z Ligy Magnus sú vyrovnaní súperi pre Dvorskeho a Honzeka, tak už som pokojnejší a rád že to bolo iba víťazstvo 2:1. Musíš byť iný hokejový fajnsmeker keď tých tebou vymenovaných považuješ za silných súperov
- 18.5.2025 - 8:47
- 0
- Adriano23
- Zaujmavé že si vynechal Bozonovcov, Kevin bozón mal podobé stats ako Krištof a Tim podstatne lepšie. Tatkeiž ti akosi ušiel Bellamare ktorý v tejto sezóne taktiež pôsobil v NL a pred tým dlhé roky v NHL. Texier z Blues si akosi taktiež opomenul. Boudon z Allsvenskanu ti taktiež ušiel, pritom je tu mienka že SWE druhá liga je lepšia ako naša prvá, do toho chalan hral predošlé sezóny zvačša v ECHL prípadne niekoľko zápasov v AHL. Fabre ktorý hráva najvyššiu fínsku súťaž s cca 0,5 ppg taktiež nevidím v tvojom príspevku. Rech má dlhoročné skúsenosti z DELky ... To sú útočníci k obrancom sa sa ani nedostal.
A áno 19 ročný hráč ktorý nie je generačný talent, týchto hráčov neschová s prstom v nose do vačku. Neurobil to ani Celebrini s Fantilim. Tak pekne sa vráťme nazad do reality ... - 18.5.2025 - 10:44
- +1
- WTF
- Tak bol taky markantny rozdiel v kvalite,že Kanadu by sme neporazali aj keby maju kolieskové korčule obuté 😬
- 17.5.2025 - 23:09
- +2
- Elite
- Snaha je ale tá kvalita je o 2-3 triedy nižšie.. ale podstata je tá, ze Slovensko si s tak malou hráčskou základnou memoze dovolit aby 30 hracov neprislo reprezentovat.. my aj ked urobíme zostavu z najlepsieho co máme, tak mozeme hrat vyrovnanú partiu s nemeckom a svajciarskom.. s TOP 6 budeme aj tak outsedri..
takze nehazardujme, lebo uz nám nechýba vela aby sme spadli do b kategórie
- čo sa týka realizacného týmu.. tam to trebs komplet vymenit.. orságh nie je tréner a ostatní sa len priživujú..
- čo nám vlastne bráni aby sme angažovali poriadného trénera a nechali mu volnú ruku s výberom hrácov atd...?
Preco tam tolerujeme zbytočných prížuvníkov freuhaufa s spol.? - 17.5.2025 - 23:10
- +1
- DL27
- Omyl, s Nemeckom a Švajčiarskom už vyrovnanú partiu hrať nebudeme, ak budú obidva tímy v najsilnejšom zložení. Pekne sa to ukázalo minulý rok, kedy sme mali prakticky najsilnejší možný tím a Nemci bez problémov vyhrali, aj keď nemali v zostave ani jednu z ich superhviezd z NHL okrem Peterku. A teraz si predstav, že by Nemci nastúpili v plnej sile s Draisaitlom, Stutzlem, Peterkom, Seiderom, Reichelom, Grubauerom a ich elitnými domácimi hráčmi. Tam už je rozdiel triedy. Podobné je to aj so Švajčiarskom, ktorí sú v plnej sile na podobnej úrovni ako Česi, to znamená minimálne o triedu lepší od nás...
- 17.5.2025 - 23:19
- +5
- Cotillion
- Ja si myslim, ze pri uplne plnej sile sme zhruba na tej urovni Nemcov. Je fakt, ze maju lepsich tych top hracov ale zas my by sme (podla mna) dali dokopy lepsiu bottom 6.
- 17.5.2025 - 23:23
- 0
- DL27
- Koho by si v tej bottom 6 videl? Pretože ja to vidím tak, že by tam boli práve hráči, ktorí hrajú aj na týchto MS. A z týchto nemám pocit, že by boli schopní byť lepší, ako najlepší výber Nemcov...
- 17.5.2025 - 23:46
- 0
- Cotillion
- No hej, ciastocne. Sukel, Regenda, Kelemen, hraci ako Hudacek, Dano, Chromiak, Dvorsky, netusim ako je na tom Demek, Hrivik s Cehlom neviem ci by sa obaja zmestili do top6 a urcite by sa dalo viac hracov najst. Samozrejme zalezi ako a pre ake ulohy chces tie utoky poskladat, ale v kazdom pripade mi to pride lepsie ako nemecki ligovi hraci.
- 17.5.2025 - 23:51
- 0
- DL27
- Ono problém je v tom, že Nemci by jednu bottom 6 formáciu taktiež poskladali aj z NHL hráčov. Takí Sturm s Reichelom hrajú vo svojich tímoch v NHL v bottom 6 formáciach, a tí úplne najlepší Nemci z domácej ligy majú dosť veľkú kvalitu. Takí Michaelis, Stachowiak, Tiffels či Ehliz určite nie sú horší hráči ako Sukeľ, Hudáček a ďalší... Ja by som videl nemeckú zostavu zhruba takto: Peterka-Draisaitl-Kahun, Michaelis-Stutzle-Pfoederl, Reichel-Sturm-Ehliz, Tiffels-Stachowiak-Schutz. Už len ten gigantický kvalitatívny rozdiel na centroch za mňa ukazuje, že Nemci v plnej sile sú proste inde...
- 18.5.2025 - 0:13
- +1
- Cotillion
- A pozeram, ze som to mozno aj podcenil. Ked si povieme nasu najlepsiu moznu zostavu, teraz bez ohladu na to ze kto hra v KHL a kto je pohadany so Satanom, tak by to asi takto nejako vyzeralo.
Top 4 jasni, v nejakom mixe Cernak, Nemec, Knazko, Fehy. K nim potom este Marincin a Ceresnak. Posledni dvaja obrancovia netusim, mozno Cajkovsky (fakt nesledujem KHL), mozno Koch, Ivan.
Utok nejak zhruba
Tatar - Pospisil - Slafko
Cehlarik - Ruzicka - Studenic
Hudacek - Hrivik - Regenda
Kelemen - Sukel - Dvorsky
plus nejaki dalsi dvaja, trebars Chromiak a Dano alebo Demek alebo kto.
Toto teda nemaju byt realne lajny, tie by urcite bolo treba poprehadzovat, len nejaky mozny menoslov.
Nie zeby som z hlavy vedel povedat moznu Nemecku zostavu, ale teda pocitovo mi pride, ze tych spodnych hracov maju o nieco horsich. Mozno nie, ale vseobecne by som povedal, ze podobna uroven (Svajc a Cesi uz samozrejme o triedu vyssie). - 18.5.2025 - 0:15
- 0
- SmrtkaBA
- Zkubydu : 2016 - 9 golov. V 2017 sme dali 15.
- 17.5.2025 - 23:12
- +1
- Zkubydu
- To vytahujes tie: najhorsie vysledky. Cize ideme od 15 k 7. Za 7 rokov. Este ze nieje koniec, este mozeme pridat aj 3 a skoncime na 10.
- 17.5.2025 - 23:40
- 0
- Adriano23
- Paradoxne, čo sa týka nasadenia resp naša hra nebola až taká zlá. Keby bolo keby a hrali naši takto s Rakušanmi tak máme tri body.
Kto očakával, že Golian, Mudrák, Beňo, Rosandič... sa pohrajú so 120 bodovým Mckinonom, Crosbym, Horvatom, Konecnym a pod sa zrejme moc často hral s hernou konzolou ...
Neskutočné aká tragická je naša efektivita, síce sme vyslali "len" 14 striel, ale ďalších kopec luftov, netrafení do poloprázdnej bránky atd. Ten Krištof, Lantoši a Sukel to je neskutočné čo vedia títo chlapci zahodiŤ. Pritom Lantoši je dobrý strelec, ale ta impotencia je neskutočná a Krištof to je škoda slov. Ten chalan si vie vypracovať šancu, nájsť si priestor, ale netrafí ani futbalovú bránku. Vo štvrtok síce Rakúšania po prvej tretine vyhrávali s Kanadou a nakoniec prehrali "len" 1:5, ale herný prejav bol podstatne horší ako ten náš. Kanaďanom tam všetko odskakovalo a u nás práve naopak, vlastný gól a pod.
Kanada je úplne niekde inde. Mňa teší ako hrali mladí, postupne sa aj Dvorský rozohrával, aj keď jeho bránenie je niekedy na facku. Tento zápas proste naši hrali proti top extratriede a momentálne na to nemajú, ako 90% všetkých hráčov na MS.
Potešilo aspoň to, že Kanada nás netočila celý zápas v našej tretine a naši si vedeli vytvoriť proti takto našlapanej Kanade dosť šancí a korčuliarsky to tiež nebolo zlé. Verím, že to zajtra aj silou vole dotlačia za tie tri body ... - 17.5.2025 - 23:13
- +2
- Mato80
- Presne niektorí neviem čo čakali, samozrejme všetci sme chceli vyhrať ale treba byť realista, cely tím to dnes odmakal nedal to Kanade zadarmo i keď výsledok je taký aky je.
Treba sa pozrieť na to aj z tejto strany, že aky tím tam mame a čo dnes aspoň po hernej stránke ukázal.
Pevne verím že najmä ti mladi chalani si z tohto zápasu a turnaja niečo zoberú a začnú makat na tých svojich slabších veciach.
Dnes ma veľmi milo prekvapil Sýkora, tých co podali slabšie výkony menovať nejdem. - 17.5.2025 - 23:38
- +1
- Adriano23
- Mrzí ma že aj tu na HP sú ľudia odtrhnutí od reality a na moje počudovanie je ich pomerne dosť.
Zabudli už podaktorí na svetový pohar v 2004, kde sme skončili poslední a moc sme toho nepredviedli, pritom v tom čase sme mali v NHL kapanek iné esá. Teraz za kanadu hrá momentálne brankár top 3 na svete, útočník top 3 na svete, hrajúca legenda, či top U23 hráč na svete. Do toho hráči ako Horvat, Konecny ... neviem no. Asi stále málo a napríklad taký Čederle s TAkáčom ich mali točiť v našom útočnom pásme a Golian s Benom vygumovať McKinona a Crosbyho... - 17.5.2025 - 23:46
- +4
- Norik
- No, treba si ale zodpovedat par otazok:: - preco chytal slaby Rybar?
- preco Regenda vcera neurobil ani jeden hit a hral ako Lantosi ci Kristof (oblucikovy hraci)
- preco stale hraju presilovky ti isty "neboraci",ktory nevedia dat gol?
- preco hrame (nemyslim len tento zapas) to "hovno" co sme hrali pred Ramsey?
- preco nie su v muzstve strelci,ale hraci co daju 10 golov za sezonu?
Tito hraci hraju,naco maju. Lenze musis vediet postavit taktiku a zostavu na to, na co maju. A drviva vacsina hejtu vlastne smeruje na realizacny tim a Satana. Ktory to posladali a koucuju tak,ako to koucuju.
Necakam,ze budeme dominovat s elitou MS. Ale cakam,ze ich trosku donutime zvysit obratky. Lebo to davaju s prstom v nose. - 18.5.2025 - 8:18
- +1
- Elite
- Inak lantoši jednoznacne najskodlivejsi prvok v tíme.. posobí tak ze má vsetko "na háku".. proti lotysom by mal sediet na tribúne
- 17.5.2025 - 23:14
- +1
- nerorome
- Hokejky všetci povinne namočiť do hajzla, lebo zajtra už ide do tuhého ☝️
- 17.5.2025 - 23:18
- 0
- Tino
- Do zapasu : Isla prilis velka cast hracov zmierena a tym ze nemame sancu a prehrame, bolo to na hre niektorych vidiet.Zial proti tejto Can , ak.chceme uspiet musime hrat fantasticky brana, obrana, utok,zakoncenie,vsetci, nie len niektori, nic z toho sme dnes nemali.Mrzi,ze viaceri svk sa skutocne snazili,ale.kolektivne sme prehru prijali uz pred ,zapasom, mix s brankarmi bol signal,ze to takto videl.aj RT.
- 17.5.2025 - 23:18
- +1
- Cotillion
- Pises, akoby to bolo v tomto kontexte nespravne.
- 17.5.2025 - 23:24
- 0
- Bizzaremifo
- Aj keby sa na hlavu postavili, tak dnes nemajú šancu...vo finále proti Kanade by bola šanca nastaviť hlavy na víťazstvo, nie v základnej skupine, keď máš zajtra zápas proti kvalitatívne rovnakému súperovi a máš šancu postúpiť...dnes naši nevypustili zápas, ale zároveň nekládli žiaden odpor..
- 17.5.2025 - 23:39
- 0
- Tino
- Pises: To iste co ja a ja som nehodnotil, ale konstatoval.
- 17.5.2025 - 23:43
- 0
- Kurolišek
- Polovica z vás tu bola sklamaná minulý rok... ja som Vám písal že ak ste sklamaný po MS kde sme postúpili do štvrťfinále a dali sme rekordne 29 gólov (čo sme mali naposledy na strieborných MS 2012) tak sa pripravte na roky sklamaní pretože toto je fakt čo vieme dosiahnuť a ostatné je o šťastí a súhre náhod proti súperom z top 4-6. Teraz tu čítam nemáme čo robiť v štvrťfinále, nefandite lebo vraj aj stav krajiny je taký. Neviem či bol pred rokom lepší ale jedno viem, týchto chalanov musíme raz tak podporiť ako tých čo hrali pred rokom. Mladí sú, neskúsení... a bojujú ako vedia. Prišli na MS. Časť sa tu zmenila na opúšťačov a už spomínajú béčko. Časť nám praje neúspech! Lebo vraj si to nezaslúžime. Spýtam sa fandíte len vtedy keď sa darí? Vtedy je to pre Vás ok? Zajtra keď prehráme bude Váš prvý výsledok nejaký krásne zhadzujúci aby ste si kopli? Tak to vypnite, pozerajte si NHL alebo zapnite na inú skupinu a kľuuud. Lebo to sú práve prejavy zloby nad tým že neviete zmeniť stav veci. Ak ich chcete podporiť tak sa na to vykašlite a držte im palce ak to nevyjde nič sa nedeje. Budúci rok sme tam zas a 2029 a domáce MS už niesu tak ďaleko. Ešte predtým si užijeme olympiádu kde sa nezostupuje takže bez stresu aj s hráčmi NHL (ktorých zázračne nebude bolieť pipík) sa potešíme z hokeja.
- 17.5.2025 - 23:20
- +5
- sumobb
- Na záver-mame 2 štvrté a 2 tretie päťky, druhú a prvú nemáme. Čo myslíte kto to povedal tesne pred MS? 😃
- 17.5.2025 - 23:20
- +2
- Colion
- sice sme nevyhrali, ale aspon sme nestrelili gol
- 17.5.2025 - 23:20
- +3
- Big Bear
- Sice sme za cely turnaj dali 7 golov, ale dnes sme 7 dostali
- 17.5.2025 - 23:31
- +3
- Great!
- Ak by to Kanada nechcela hrať až do kuchyne, tak by nám dala aj 10. Exhibícia. Pritom Rakúsko to malo s nimi 1:2 po dvoch, Francúzi mali vyborne rozohratí zápas s Finmi, Nóri prehrali s Cechmi o gól. Dnes už každý outsider vie uhrat lichotivy výsledok, len my sme často o dve triedy horší.
Tento tím je samozrejme jalový, dnes viackrat posobili doslova trápne, skvele hrajúci Kanaďania ich postavil do úlohy štatistov. Naši maju na profesionálov až neuveritelne technicke nedostatky, prihrávky na meter im odskakujú od hokejky, technické medzery sa ukazujujú aj v pokuse o kombináciu, či v zakončení, všetko na náhodu, nekvalita, priemer. - 17.5.2025 - 23:31
- +7
- Demon
- Hráči robili, čo mohli, proste kvalitu, ako ich súper, nemajú.
Je tam nejaký talent, potenciál, čo potrebuje čas, aby sa naplno rozvinul a nejakí hráči, čo už dosiahli svoj strop a kvôli nominačným výpadkom musia hrať vyššie, než normálne zvládajú.
Ale dnes bol ideálny čas experimentovať so zostavou a RT ňou trestuhodne opovrhol. Tvrdohlavo držia pokope jalové až nefunkčné útoky.
V existenčnom zápase proti Lotyšom si na to nikto v úvode netrúfne premiešať a to ma mrzí najviac, že aj ten potenciál, čo tam máme topíme a zabíjame.
Fakt vás prosím, rozdeľte tých mladých a dajte im do partie mentorov, alebo hráčov, čo ku nim typologicky pasujú a to isté spravte s presilovkou.
Dnes to mohlo byť napr. takto a ukázalo by sa, či si nesadnú nové kombinácie lepšie:
Takáč - Sukeľ - Chromiak
Regenda - Dvorský - Lantoši
Honzek - Čederle - Čajkovič
Hrehorčák - Roman - Sýkora
Krištof - 17.5.2025 - 23:31
- 0
- Cotillion
- Mna asi najviac zatial stve, ze nie su treneri schopni alebo ochotni spravit odvaznejsi krok k naprave naseho herneho prejavu. Ze treba rozdelit Chromiaka s Dvorskym je imho zrejme minimalne od Slovinska. A to jak v presilovke, tak v riadnej lajne.
Ze Kristof hra absolutne alibisticke ho*no je tiez viditelne uz pekne dlho a oni ho tam proste nechaju v 2. utoku. Ze Rosandic nema na presilovku je tiez jasne. Ze Sukel a Takac, akokolvek su dobri a bojovni hraci, nie su hokejisti do prveho utoku. A tak dalej a tak dalej.
Ja viem ze napchat do prveho utoku Cederleho je risk, ale... Proste ten risk ma vacsi potencionalny upside nez Sukel, sorry not sorry. - 17.5.2025 - 23:33
- +6
- Kurolišek
- Chalanom držím palce ale všetkych čo si vymenoval sú hrači na tretiu a štvrtú päťku. Lepších tam proste nemáš a ak ich vymeníš tak zrazu tí čo hrajú checking line proti checking line súpera vymeníš proti tomu najlepšiemu čo majú tak sa môžeš dočkať nemilého prekvapenia. Sukeľ nestráca zbytočne puky. C zobral zodpovedne. Vyhráva vhadzovania. Ťažko čakať že Čederle tam ukáže viac. Ako jeden z mála nemá mínusku a to pritom hral 16 minút. Môžeme sa hrať s tými hráčmi ako chceme ale nemyslím si že okrem toho že mladí hrajú tretiu iné tam nevymyslíš. Rosandič nestíha tempo ale jemu neprepadne puk na modrej a aspoň vystrelí. Varíme z toho čo máme.
- 17.5.2025 - 23:49
- 0
- Cotillion
- Akoze ja suhlasim, ja Sukela s Takacom vobec nehanim, podla mna hraju na svoje pomery vyborne, hlavne Sukel. Ale podla mna by v prvej patke mali hrat hraci s ofenzivnym upside a to proste Sukel nie je. Cederle to ma (plus ma tusim aj najlepsie buly z nasich), napriek tomu, ze moze v inych veciach zaostavat.
Kazdopadne, mali by podla mna spravit aspon nieco, fakt. Napriklad aj to, co napisal o koment vyssie Demon, proste nieco. - 17.5.2025 - 23:58
- 0
- Kurolišek
- Musíme hlavne poslať Lantošiho dpč... lebo tento hráč nám prinesie zajtra len zahadzovanie šancí a straty pukov. To radšej nech tam hraje Čajkovič čo aspoň niekoho napáli na mantinel aspoň viem že žijeme.
- 18.5.2025 - 0:01
- 0
- Cotillion
- Ja by som ako prveho odposlal Kristofa, ale ano, Lantosi by bol hned v zavese.
- 18.5.2025 - 0:06
- 0
- Kurolišek
- Krištof je hrozný... ale vyhráva vhadzovania preto ho tam davajú. Herne je nulový súhlas.
- 18.5.2025 - 0:09
- 0
- sumobb
- Cotilion-skus si prečítať ešte raz čo som napísal vyššie. Možno pochopíš o našom vybere viac.
- 18.5.2025 - 7:10
- 0
- Handlo
- Mne je 90% chalanov luto, ale proste co predvadzaju ludia na SVK nedokazem nasej repre uz ani fandit, akoze nefandim proti.
- 17.5.2025 - 23:46
- +2
- Urpiner16
- To by chcelo knihu.Janko Lašák a jeho omyly vo výbere brankárov na MS.
- 17.5.2025 - 23:47
- +1
- AaaaaaA
- Keď chceme uhrať dobrý výsledok proti súperovi ako Kanada je dôležité mať vysokú efektivitu a dať góly aj z nejakej pološance ...ale my dnes sme dokázali zahodiť aj nemožné ako Krištof , Lantoši .
Výsledok trocha krutý , lebo vpredu sme boli dosť nebezpečný a vedeli si vytvoriť dobré šance a 3 góly sme bezproblémov mohli dať .
Nebolo to až také zle aký je výsledok . Zajtra verím , že nám tam padne aj nejaký šťastnejší gól a zvládneme to aj keď to bude veľmi ťažké .
Veľa ľudí nadáva na Krištofa , a Lantošiho , že nehrajú dobre atď ale na druhej strane aspoň do tých šancí sa vedia dostať narozdiel od zvyšku týmu .
Dnes najlepší Sýkora , skvelé momenty mal . - 17.5.2025 - 23:48
- +2
- Norik
- Kristof a Lantosi sa dostavaju: do sanci hlacne v presilovkach.
Apropo.. kolko dali golov a maju asistencie???
Stale cakame na nich,ze potiahnu. A nic. Jednoducho do 4 patky,nech sa spamataju a trosku ich ine checingline trosku posolia. - 18.5.2025 - 8:25
- 0
- MackoPu
- Snaha bola, ale to nestaci.
Dnes by to nevytrhol ani Bucek s Danom. - 17.5.2025 - 23:51
- 0
- Kurolišek
- Libor by dál gól a vyvrieskal sa na Lantošiho.
- 17.5.2025 - 23:53
- 0
- Norik
- No,mam iny nazor: Strelec je vzdy strelec a bojovnik bude vzdy len bojovnik. Ci hra khk,nhl,alebo extraligu.
Bucek, Dano, Ruzicka, Slavkovsky. Toto nam chyba. Strelci. - 18.5.2025 - 8:27
- 0
- PeterLucky
- Ak po tychto MS nebudu padat hlavy, tak uz neviem kedy. A tak dobre to vyzeralo v roku 2019.
- 17.5.2025 - 23:55
- +1
- Norik
- Nebudu.: Lebo budu vyhovorky,ze sme mali malo kvalitnych hracov (nikto z nhl a pod).
- 18.5.2025 - 8:28
- 0
- Janko888
- Od 2019 chodíme na každé jedny MS.
Najhoršie MS za posledné roky.
Žiadna reakcia trénerského štábu na hru súpera. Nerátajme slabých Slovincov, ktorí by vypadli z 1A.
Či hráme proti Francúzom, Švédom, alebo Kanaďanom každý jeden puk odhodíme po prejdení modrej čiary, dúfajúc, že ho možno získame.
Žiadne streľba na bránu, ako to robia vyspelé tímy. Myslíme si, že proti nám stojí Kuwajt a odovzdá nám puk.
Žiak reakcia, či vyhrávame prehrávame, iba dúfame, aby čím skôr skončil zápas- viď dnes, alebo Švédsko.
Lotyši prehrali, ale snažili sa hrať v každom zápase.
Ak aj zajtra nejakým zázrakom vyhráme, nezaslúžime si štvrťfinále, lebo tie výkony sú katastrofálne a to píšem, ako veľký fanúšik svk hokeja.
Craig mal asi niečo do seba 🙂 - 17.5.2025 - 23:57
- 0
- Urpiner16
- Pán Frúhauf vraj odišiel z Hradca preto aby mal vraj novú robotu v repre.Povedal Topska.Takže teraz už pôjdeme len tým správnym smerom.Však vy viete kde.
- 18.5.2025 - 0:03
- +1
- Janko888
- Hlavný tréner SR20 🙂
- 18.5.2025 - 0:06
- 0
- MackoPu
- Takze Orszagh je tam len na ozdobu ?
- 18.5.2025 - 0:06
- 0
- Urpiner16
- Országh to nemal brať a zodpovednosť za tie roky za tento stav by som doprial tým vašim trenčianskym výtečníkom čo tam doteraz pri Craigovi za tie roky robili krovie.
- 18.5.2025 - 0:14
- +1
- MackoPu
- Opakujem. Orszagh to nekoucuje ?
- 18.5.2025 - 11:06
- 0
- strojar
- Podľa herného prejavu mužstva to vyzerá, že sa mu to neveľmi darí.
- 18.5.2025 - 12:44
- 0
- MackoPu
- Pointa je, ze tu sa zasadne hejtuje Furhauf s Pardavym a o nom ani slovo, akoby tam ani nebol.
- 18.5.2025 - 19:59
- 0
- Kurolišek
- Po prehre so Švajčiarskom 1:8 v roku 2021 posielali Craiga domov a proti Dánsku vraj nemáme šancu a máme sa zbaliť a ísť domov. Vlastne sme tam s oveľa lepším tímom zahrali horšie ako tento rok. 3:7 s Českom, ďalšiu nálož sme dostali vo štvrťfinále 1:6 od USA. Akože dnes tu nemáme ani polovicu tých hráčov. Hokej je taká zvláštna hra že keď jeden deň prehráš 1:8 ale druhý deň zahráš proti tímu tvojho rangu dobrý zápas nemusíš dostať ani gól.
- 18.5.2025 - 0:07
- +3
- Hamburger
- Zatiaľ tie výkony a výsledky zaostali za predošlými rokmi. A čo ako má byť? Kým existuje aspoň minimálna šanca, treba sa o ňu pobiť. Proste chcieť vyhrať každý ďalší zápas. Mne sa páčilo, ako dnes Kanaďania hrali ďalej za stavu, keď už bolo dávno rozhodnuté.
- 18.5.2025 - 0:06
- +1
- kelnička
- Výsledky zaostali za predošlými rokmi?
Ty sleduješ hokej prvý rok?? - 18.5.2025 - 10:08
- 0
- Hamburger
- Áno, výsledky zaostali za predošlými rokmi. Čo Ťa na tej vete tak vyrušilo? Stačí si pozrieť štatistiky. Samozrejme, predošlé roky je neostrá definícia, neviem ako ďaleko chceš ísť dozadu. Ja som mal na mysli obdobie od nástupu Ramsayho do funkcie hlavného trénera.
- 18.5.2025 - 12:15
- 0
- Lubomier
- pekne sa setrili: sportovo
- 18.5.2025 - 0:06
- 0
- U.Rannio
- 5 zápasov - 7 gólov, treba vyhlásiť konkurz na strelca, ASPOŇ jedného. To percento, niečo nad 5, čo majú naši v tabuľke na poslednom mieste ( strely/ góly) je priam hrôzostrašné. Ak nestrieľame na bránu, tak nedáme žiaden gól, ak nedáme góly, tak nemôžeme vyhrať. A zase po zápase počúvať od hráčov, čo mali urobiť a nespravili to, a čomu sa musia v ďalšom zápase vyvarovať, už sa nedá počúvať.
- 18.5.2025 - 0:19
- 0
- Great!
- Inak, na to, že ma Crosby 37 ci 38 rokov, tak stále ma velmi vysokú krivku výkonnosti. Hoc posobí miestami nenapadne, má stále rychlosť, šikovné ruky, prehlad, top topov. Bod na zápas tych 18 sezón v sérii hovorí za všetko.
MacKinnon je úplne ustrelený, na vrchole výkonnosti, ten dnes 1 na 1 poslal našich bekov niekolkokrat úplne na párky, to bolo ako vidiet Messi s obranou súpera svojho času.
Mladý Celebrini, skvele zapadol a myslim, ze si pýta OH miestenku na úkor Tavaresa s Marchandom, ktorí na four nations nepresvedčili.
Inymi slovami, táto Kanada ma bavila, už to nebolo len o tom, že dorazili puky do brány, lebo kanadsky doraz, to boli lahodkové biliardové akcie. Bol by som velmi prekvapení, keby ich niekto dostal do predĺženia. - 18.5.2025 - 0:37
- +3
- Great!
- *Prekvapený.
- 18.5.2025 - 0:39
- 0
- Norik
- Dnes to bola facka...: Rusaci priemer az podpriemer. Bez nic by sme uhrali podobne vysledky,len by sme si nerobili hanbu s kolaborantmi
Rybar,ktory nechyti ani chripku.
Regenda nie "selma",ale taka pritulna cica (pazury a zuby ceri na slovincov a francuzov).
Je vidiet,ze tomuto muzstvu chybaju strelci. Lebo mame hlavne bojivnikov a zrazacov. A ti 2-3 co mali robit hru a body, tak nic. A to hraju presilovky a prve lajny.
Obrana oplasena,odhadzuju puky a zbavuju sa zodpovednosti.
Realizacni tim nastolil nasu hru a taktiku na obdobie pred prichodom Ramseyho. Vsetkych vyhodit,doniest noveho zahranicneho trenera a hladat novych asistentov.
Dostali sme sa na uroven Kaz, Madarsko, Lotysko a pod.
A Satan to nezvlada. Nech prenecha kreslo inym a ten novy povyhadzovat z teplych miest zabetonovanych kamaratov.
- 18.5.2025 - 1:03
- +6
- FeroMotyka
- Nedávny bronzový medailista si snáď nezaslúži byť spomínaný s Maďarskom, Kaz a pod.
- 18.5.2025 - 1:12
- +1
- DL27
- Tak ono nie je náhoda, že Regenda po troch rokoch v zámorí nehrá v NHL, ale len druhú ligu a do prvého tímu sa stabilne nedostane ani v najslabších tímoch v lige (Anaheim a San Jose). Na slovenské pomery je to výborný útočník, ale v porovnaní s NHL elitou je ďaleko za nimi a dnes hral práve proti tej NHL elite. Tiež som čakal lepší výkon od neho, ale zase ten kvalitatívny rozdiel je tak obrovský, že proste ťažko niečo vyčítať jemu aj ostatným. Je to ako porovnávať Mercedes S s nejakou Fábiou. Aj ten posledný kanaďan je rýchlostne, technicky a herným myslením o parník lepší, ako najlepší slovák. To sa potom naozaj nehrá o to, kto zvíťazí, ale akým skóre to vyhrajú. Ten kvalitatívny rozdiel je tak priepastný.
Treba sa proste zmieriť s tým, že na prvú ligu už nemáme, a krajiny ako Kanada, Švédsko, Fínsko, USA, ale aj Česko a Švajčiarsko sú tak odskočené, že Slovensko je pre nich len súper do počtu ako väčšina ostatných tímov a skutočný turnaj začína až vo štvrťfinále. Tie časy spred 20 rokov sa už nevrátia, tí vtedajší hráči boli ešte pozostatok a dedičstvo z éry Československa, kde bol hokej na absolútne svetovej úrovni. Dnes už takú generáciu hráčov nemáme šancu vychovať, zopár jedincov raz za uhorský rok áno, ale tak silná celá generácia už proste nebude, to by sa musela od základov zmeniť celá republika a jej obyvatelia. - 18.5.2025 - 1:24
- +2
- Norik
- Nehovorim o kvalite..: Hovorim o doravani suboja o provokovani a tvrdosti.
Tu sa zmenil zo selmy na cicusku.
- 18.5.2025 - 6:44
- 0
- tristan
- Bol som tam? Samo Hlavaj mi sľúbil ze zajtra nula tak kľudne môžete využiť ten tip😃
- 18.5.2025 - 1:11
- 0
- U.Rannio
- Lekár výpravy by mal pri tej našej streleckej impotencii nasadiť našim strelcom kopu Viagry. Možno im to tam bude padať lepšie.
- 18.5.2025 - 1:18
- 0
- strojar
- Až sem to dotlačila partička kamošov, ktorá ovláda slovenský hokej.
Česť ich statočnej a obetavej práci.
Nepíšem o včerajšom zápase. Ten bol iba flagrantnou ukážkou kam to dotiahli. - 18.5.2025 - 6:29
- 0
- PagiSNV
- Nechápem to prefereovanie Lantošiho. Najslabší hráč na ľade , v presilovke 0 bodov , žiadna kreativita. Naopak Čajkovič bojoval v každom striedaní. Lantošiho na tribúny a Čajkovič do zostavy ku Sukelovi
- 18.5.2025 - 8:51
- +1
- Ketchup_Boy#81
- Lantoši je tak mimo psychicky tieto MS, že on už nepríde reprezentovať SVK. Čaká len na koniec MS, trebalo by ho už nechať na tribúne.
- 18.5.2025 - 10:34
- 0
- djoker
- Krištof za Lantošim v ničom nezaostáva, osobnému súboju sa vyhýba ako čert krížu a gól nedokáže dať ani do futbalovej brány.
- 18.5.2025 - 11:05
- 0
- kelnička
- No daj teraz že kto dokáže.
- 18.5.2025 - 11:32
- +1
- KrebsKandidat
- Kvalita diskusie je tak na urovni prace zvazu.
- 18.5.2025 - 10:21
- +1
- amaskiea
- a čo by si čakal, že národ bude 5 miliónov vyspelých odborníkov, akurát na Zväz sa vždy dostane iba ten nekompetentný zvyšok babrákov?
- 18.5.2025 - 10:24
- +3
- MackoPu
- Co na zvaz, aj na lad
- 18.5.2025 - 11:09
- 0
- KrebsKandidat
- Odbornikov by som hladal na zvaze a medzi fanusikmi prevahu sudnosti, ked sa uz pytas.
- 18.5.2025 - 13:01
- +1
- WERTYU
- Podla mna sme odohrali dobry zapas, ale kvalitu/talent jednoducho neoklames… mame 3 utoky robotnikov a 1 utok mladiko ktori na takuto uroven zatial nemaju…
Najviac ma zaraza kolko sanci potrebujeme na gol (a to trva od 93 roku), nasi jednoducho nevedia presne vystrelit ked su v rychlosti, alebo pod tlakom supera, asi ich to nikto nenaucil - tak ale ked to nevedia treneri…. . Je pekne strielat na presnost zo stoja alebo mozno este v samostatnom najazde, ale v takej situacii v zapase v 99,9% nebudes… - 18.5.2025 - 10:57
- 0
- leomessi
- Lantoši: bezkontaktny hrač , nech ide hrať šachy …
Ja byť trener , sedí do konca turnaja na tribunr - 18.5.2025 - 11:22
- 0
- djoker
- Dlho by si neposedel.
- 18.5.2025 - 12:44
- 0
- rastislavke
- Zaslúžene výhra Kanady: Najväčšia šanca bola dať gól do prázdnej brány. Pokakali sme sa. Potom to bolo o tom, že nie či prehráme ale o koľko.
- 18.5.2025 - 12:04
- 0
- apa
- Kardinálna chyba Lašáka s Rybárom, Húska pôsobil istejšie a lepšie.Je čas vymeniť trénera brankárov, lebo už má na svedomí viac chybných predchádzajúcich nominácií.
- 18.5.2025 - 15:42
- 0