Diskusia: Slováci podľahli na ŠP aj v druhom zápase
Slovenskí hokejoví reprezentanti prehrali aj vo svojom druhom zápase na Švajčiarskom pohári. Výberu Nórska podľahli 1:4. Po piatkovej prehre s Olympijským tímom Ruska 2:3 po nájazdoch skončili zverenci Craiga Ramsayho na turnaji na štvrtom mieste.
V zápase išli Nóri do vedenia po góle Jörgena Karteruda, na 2:0 zvýšil ešte v prvej tretine Jonas Holös. Jediný gól Slovenska strelil v 25. minúte Marcel Haščák. Nóri svoj triumf potvrdili v tretej tretine po zásahu Thomasa Valkvae Olsena.
Slovenská hokejová reprezentácia sa v ďalšej fáze prípravy predstaví na februárovom domácom turnaji Kaufland Cup.
Slovensko - Nórsko 1:4 (0:2, 1:0, 0:2)
Góly: 25. Haščák (Ivan) - 4. Karterud, 10. Holös (Hoff), 54. Valkvae Olsen (Trettenes), 60. Karterud. Rozhodovali: Salonen (Fín.), Stricker - Progin, Schlegel (všetci Švajč.), vylúčení: 3:5, presilovky a oslabenia: 0:0.
Slovensko: Konrád - Čerešňák, Ivan, Kozák, Štajnoch, Ďaloga, Jánošík, Ďatelinka, Koch - Hecl, Hudáček, Haščák - Zuzin, Kollár, Skalický - Krivošík, Puliš, Liška - Matoušek, Zigo, Vandas.
Nórsko: Arntzen - Holös, Käsastul, Krogdahl, Bull, Nörstebö, Östby, Loken Pedersen - Reichenberg, Karterud, Lindström - Salsten, Trettenes, Valkvae Olsen - Hoff, Forsberg, Rönnild - Willman, Brekke Henriksen, Knold - Granholm.
Od úvodu sa hral vyrovnaný duel, oba tímy hrali jednoducho s dôrazom na vysoké korčuliarske tempo. Šancí bolo v prvej tretine málo, no v 4. minúte sa po chybe Kocha dostal k puku Karterud a po blafáku otvoril skóre - 0:1. Slováci potom odolávali Nórom v oslabení, túto komplikáciu zvládli, ale v 10. minúte opäť inkasovali. Hoff nabil po vhadzovaní Holösovi a skúsený nórsky obranca prestrelil Konáda. Veľkú šancu na zníženie mal potom Liška, ale Arntzen podržal svoj tím. Dej prvej tretiny uzavrel Reichenberg, ktorý sa individuálne dostal až pred Konráda, slovenský brankár si pripísal dôležitý zákrok.
Po prestávke mali po odohratí dvoch minút Nóri k dispozícii presilovú hru, ale najväčšiu šancu mal počas nej Matoušek. Slovenský útočník sa dostal k zakončeniu, ale trafil iba brankára. V 25. minúte sa po prihrávke Ivana rozhodol vystreliť zápästím Haščák a Arntzenovi prepadol puk popod lapačku - 1:2. Zlepšená hra zverencov Craiga Ramsayho v druhej tretine priniesla aj ďalšie šance, jednu mal strelec gólu Haščák, ale tentokrát neuspel. Gól nedali Slováci ani v dvoch presilových hrách, a ani po šanci Lišku, Nóri si tak po 40 minútach držali tesný náskok.
V tretej tretine mal prvú šancu pri oslabení Nórov Zuzin, zvyšok početnej výhody však Slováci nezahrali najlepšie. Ďalšie šance prišli ažv 42. minúte, keď Nóri Slovákov zavreli v pásme, rezultoval z toho faul Jánošíka. Severania mali v početnej výhode niekoľko streleckých príležitostí, no využili až šancu po návrate slovenského obrancu z trestnej lavice. Po prihrávke Trettenesa mieril presne Valkvae Olsen. Druhú prehru Ramsayho zverencov na turnaji nezvrátila ani záverečná hra bez brankára, naopak, Karterud svojim druhým gólom v zápase uzavrel skóre.
hlasy po zápase:
Craig Ramsay, tréner SR: "Som sklamaný z hry v prvej tretine. Boli sme pomalí. Potom sme pohyb zrýchlili, ale chýbalo nám viac streľby. Najmä v presilových hrách. My musíme hrať stále rovnako celých 60 minút a najmä musíme byť od začiatku koncentrovaní."
Miroslav Šatan, generálny manažér SR: "Zdalo sa mi, že sme v prvej tretine neboli pripravení a Nóri nám ušli. Keď sme chceli so zápasom niečo urobiť, bolo už neskoro."
Marcel Haščák, strelec jediného gólu Slovenska v zápase: "Mali sme dobrý začiatok, ale potom sme prestali hrať s pukom. V našej tretine bol chaos. To nás napokon stálo výsledok. Pri góle som mal možnosť vystreliť, našťastie som to trafil. Ale mal som ešte jednu šancu, keby som dal gól, mohol to byť iný zápas."
Marek Hecl, útočník SR: "Prvá tretina bola slabá, nešli nám nohy, neviem, čo sa stalo. Potom sme doťahovali, ale nevyšlo to. Nebol to dobrý zápas z našej strany, nezaslúžili sme si vyhrať."
Martin Štajnoch, obranca SR: "Celý zápas sme sa nevedeli dopracovať k šanciam. Nóri hrali jednoducho, vracali nám všetky puky naspäť do pásma, vznikali z toho situácie, na ktoré sme nevedeli reagovať."
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- 88Backo
- Bránic sa naučí hocikto,no vymyslieť niečo vpredu,kde sa prejaví kvalita,tak v tom sme riadne tragickí...Ten hokej dnes bol horší ako väčšina extraligových zápasov
- 13.12.2019 - 18:23
- +30
- VSŽ!
- Presne,je vidno absenciu skúsenosti v obrane. Treba povolať Graňáka (10b v 26z) a Baranku, hráči ako Ďatelinka (starší od Graňáka,ale nemá nato) alebo Stajnoch, Jánošík, Koch sú slabucky. Chýba líder, ako Domino a v útoku strelec, ako býval Nagy či Pardavy.
- 13.12.2019 - 18:48
- +5
- ten čo nevie
- do nekonečna sa skušaju hrači a trt
- 13.12.2019 - 18:52
- +7
- miro-nr
- Zvykajme si,lepších nemáme a asi ani mať nebudeme
- 13.12.2019 - 18:59
- +9
- kocsma
- Bože môj už zase. Prečo by sme nemali mať už nikdy akože ako si na to prišiel prosím vysvetli mi to aby som tomu aj ja pochopil
- 13.12.2019 - 19:01
- +10
- miro-nr
- Sledovanim,čím dalej mame slabších a slabších hráčov! A nielen v NHL a iných ligách ,ale aj na Slovensku!
Ked to nevidíš ,nevadí,ved raz ti to príde.
A ked budeme hrať na MS tak to určite pochopíš,asi nebudeme hrať o postup,skor o udržanie! - 13.12.2019 - 19:09
- +8
- kocsma
- Bože môj
. A ty si čo myslíš akože že keď prišlo nové vedenie hneď ti výchova nových hráčov
. Keď majú teraz 12-13 tak zajtra už pôjdu na draft? A sa mi názor na MS 2018,2019 či to sa nepočíta samozrejme Švajčiarsky džbán sa počíta
- 13.12.2019 - 19:31
- +4
- yoplaiter
- že nejsou mladí hráči, to poděkuj Filcovi, to byl přece 8 let!!! hlavní metodik
- 13.12.2019 - 19:36
- +13
- 88Backo
- Kde som to napísal?
Ja píšem o tom,že "slabšie" mužstvá sa naučili lepšie brániť za tie roky,preto už nie sú medzi mužstvami také markantné rozdiely...Rozdiel je v tom kto ako dokáže premieňať šance a v tom sme naozaj veľmi slabí... - 13.12.2019 - 20:41
- +2
- imko_one
-
dnes to bol ale poriadny grc
- 13.12.2019 - 18:25
- +10
- Dzunkes
- Nuz facka od Norska co uz...Karterud vs Datelinka 2:0
- 13.12.2019 - 18:26
- +7
- Westbeast0
- Tento zapas nas vratil peknych par rokov dozadu... Co boli na vianocnych trhoch vcera? K tomuto zapasu asi len tolko:Flush down the toilet
- 13.12.2019 - 18:26
- +6
- Tokino
- Vsecko pod polla planu,ci?!
- 13.12.2019 - 18:29
- +1
- mirec04
- Velmi slaby vykon, hlavne prvu tretinu.
Takto to veru nepojde.. - 13.12.2019 - 18:30
- +1
- Soumi171
- Karterud: Boha jeho a u nas nevie tolko golov dat za pol sezony
- 13.12.2019 - 18:30
- +6
- poprader
- Karterud: Dúfam že ťa to zobudilo a budeš aj za PP dávať góly.
- 13.12.2019 - 18:31
- +2
- jozino
- vsak toto. Dnes dal tolko golov za jeden zapas ako za PP v 15 zapasoch
- 13.12.2019 - 18:43
- +2
- ten čo nevie
- golov dal ale ta jeho hra stoji za hoo....
- 13.12.2019 - 18:48
- 0
- jozino
- ale ten prvy gol previedol excelentne, kiezby takto hral za PP. V PP sa len vozi a pritom hraval na zaciatku v 1. formacii, neskor s Leclercom a stale nic
- 13.12.2019 - 22:56
- 0
- ŠimonKE
- Už aj Norsko nás porazí ach bože za 1-2 roky čakám že nás budú porazat aj Maďari Japonci či Kazachstan
- 13.12.2019 - 18:31
- +23
- WinnipegJets
- Neznamy autor (2015)
- 13.12.2019 - 18:50
- +35
- hello, havarju
- Veľký Kýr, Moštenica a Santovka
- 13.12.2019 - 20:54
- +6
- Ottawa Senators
- Vo Velkom Kyre aspon trenuju. A vies jak sa hovori, dnes uz vie korculovat kazdy.
- 14.12.2019 - 1:26
- +4
- dufus
- Že Santovka,tam sme chodili za komunistov na letne dovolenky,fantastické a nezabudnutelné
- 14.12.2019 - 5:44
- +4
- Dracik_18
- Stále je tam dobré , bol som toto leto
- 15.12.2019 - 19:01
- 0
- hello, havarju
- Kúpalisko dobré, ale inak tam zdochol pes
- 16.12.2019 - 10:59
- 0
- Dracik_18
- To áno,s rodinou by som si tam týždeň nevedel predstaviť...s partiou dve noci určite áno
- 16.12.2019 - 11:12
- 0
- dufus
- páni a tá koliba oproti ihrisku ešte existuje ,lebo ozaj som tam bol naposledy asi 1988.... ?
mimochodom halušky tam boli fantastické ,určite nie z prášku
dráčik,my sme tam chodili vždy na týždeň z maminej roboty a poviem ti ušlo to vždy a bolo tam super - 16.12.2019 - 12:16
- 0
- hello, havarju
- Nie,to je len ruina. Schátrané chatky. Na obchode bola cedula, že pre chorobu zatvorené. Na ihrisko som si išiel do synom zakopať a prišli za nami dvaja chlapci, že nemajú s kým hrať futbal.
- 16.12.2019 - 12:43
- 0
- Dracik_18
- Ale v centre
..robia dobrú pizzu
- 16.12.2019 - 15:14
- 0
- hello, havarju
- To centrum s pizzou si vystihol
- 16.12.2019 - 19:26
- 0
- ptr421
- Maďari ťažko. Fero Hossa vo výlukovej sezóne zobral do Pešti Šatana so Stümpelom a Nagyom a jednoznačným triumfom 4:2 im ukázal kto je vo svetovom hokeji pán. Od tej doby s nimi prípravu pre istotu nehráme...
- 14.12.2019 - 12:11
- +1
- starosta
- Hlavná vec že máme trénerov 5 na tej striedačke ale systém žiaden. Klobúk dolu tomu, čo sa to dokázal pozerať celé.
- 13.12.2019 - 18:37
- +14
- ten čo nevie
- ešte treba tam dat ozimaga a stantiena
- 13.12.2019 - 18:45
- +4
- starosta
- tak zjavne ho títo hráči nechápu alebo nechcú chápať.
- 13.12.2019 - 19:09
- +1
- forwardPP
- Tak prečo píšeš,že ho nemáme???
- 13.12.2019 - 21:27
- +1
- starosta
- A mali sme ho vo Švajčiarsku?
- 14.12.2019 - 6:43
- 0
- miro-nr
- Asi ano,ked sme nepostúpili!
A Ty už prestaň,všetci vidia ,že sme hovno hrali,len ty si lietadlo! - 13.12.2019 - 19:10
- +3
- kocsma
- Ty si bol niekde v Argentíne počas MS, nájdi si diskusie počas MS 2019 keďže si dosť inteligentný na to aby si si to našiel sám
- 13.12.2019 - 19:32
- +12
- forwardPP
- Takže keď ne postúpime,je na vine systém?
hej?
Tak ty si fakt odborník.
Len nechápem potom tie tvoje príspevky o slabých hráčoch. - 13.12.2019 - 21:26
- +3
- rasti_assez
- Vela kucharov pokazi polievku.Zapas som nevidel ale trenerov mi je luto.V tejto konstelacii zatial nevyhrala repre ani jeden turnaj.Jazykova bariera asi robi svoje.Dokonca aj Zdeno, ktory viedol szrajkujuci narodny tim vyhral aspon nejaky ten Nemecky pohar.
- 13.12.2019 - 19:20
- +4
- kocsma
- Lenže Zdeno skoro na MS VYPADOL. A vlastne restaroval SK hokej. Takéto MS sme vtedy potrebovali kde sme skoro vypadli, zobudili sme sa a začali sme pracovať na rozvoji SK hokeja
- 13.12.2019 - 19:34
- +7
- rasti_assez
- U nas je vzdy vsetko skoro.Skoro vzdy vyhrame, sme skoro vo stvrfinale.Budeme skoro majstri sveta.Mozno keby mal aj on vtedy pat asistentov, tak by skoro nevypadol.
- 13.12.2019 - 20:32
- +3
- kocsma
- Sklamem ťa ale mali sme ich 5 tak ako Rusko, Kanada a neviem ešte kto
- 14.12.2019 - 8:47
- +1
- strojar
- Len malý, a pre teba zjavne nepodstaný, rozdiel tu je.
Výsledok. - 14.12.2019 - 10:10
- +3
- noano
- a kto tam ma ist, Turan? Ten neni zlaty, ale ma rad zlato.
- 13.12.2019 - 20:44
- +3
- dufus
- tieto dva zápasy nám jasne ukázali ,že je lepšie prehrávať hned od začiatku,aspom vieme na čom sme,ako vyhrávať a potom to klasicky posrať na konci
no a Matoušek na presilovke ,tak to je už iná pastva pre oči..... - 13.12.2019 - 18:39
- +7
- ivo455
- Matoušek: nie je zlá voľba na presilovku..keby vedel dobre cloniť, tečovať alebo len dobre zavadzať a robiť tam zmätok, postavu na to má
- 13.12.2019 - 19:03
- 0
- maček
- Milý Bože. Odpusť maloverným. Aj ich bude kráľovstvo nebeské. Máme systém. To neznamená, že odteraz budeme všetkých bez rozdielu porážať. To znamená, že sa budeme pomaly, opakujem pppooooommaalllyyy, krok po kroku zlepšovať. Že to raz prinesie ovocie. Napríklad 5. miesto na MS a potom tretie, a potom možno nič, ale budeme sa zlepšovať. Kto chce úspech hneď, nech si pozrie nejakú americkú pitchovinu. Napr. Rockyho aj s tou filmovou hudbou. Ako do toho dá všetko a potom zvíťazí. Prd borový. Takto to nefunguje. Zlepšovať sa dá iba krok po kroku. Verím tomu indiánovi(pozrite si Ramsayho profil) Verím, že nás potiahne hore. Možno nie najvyššie, ale určite vyššie ako dnes.
- 13.12.2019 - 23:09
- +30
- Zkubydu
- O preco tu nieje viac takychto: Macekov, hned by ta diskusia mala vyssiu uroven.
- 16.12.2019 - 11:24
- +1
- kubinho
- takych macekov to bolo dost, len ich medzitym taki strojari, urpineri a podobni poslali na hokejportalovy dochodok
- 16.12.2019 - 11:29
- +4
- Zkubydu
- a ja som si myslel ze plati: ze "aj ked psi stekaju, ale karavana ide dalej... ci som sa mylil?
- 16.12.2019 - 12:40
- 0
- kubinho
- tieto srackoidne bludy sa daju ignorovat len pokial zaberaju urcite percento diskusie. Ked uz zacnu prevazovat a clovek sa musi prehrabavat haldami hnoja kym sa prepracuje k niecomu hodnotnemu, tak to vynalozene usilie za to nestoji. Je to podobne ako vsetky internetove diskusie v dnesnej dobe zahltene ludmi, co potrebuju prezentovat, ze dokazali namemorovat slovne spojenie "liberalno-fasisticky"
- 16.12.2019 - 14:04
- +1
- Zkubydu
- ano internet skyta moznsoti : pisat co kolvek komukolvek... treba ale rozlysovat zrno od pliev aj keby to malo znament ze musis hladat ihlu v kope sena. Inak to nejde.
- 16.12.2019 - 14:32
- 0
- ctibor
- Ty srab...ale pocas MS si ani raz necekol o tom systeme, ale zrazu ked sa prehra na nejakom bezvyznamnom pohari, tak tu dojdes a ironicky sa posmievas...
- 14.12.2019 - 10:01
- +6
- strojar
- Synak, stupídne kecy o "systéme" kritizujem odkedy sa prvýkrát objavili.
- 14.12.2019 - 10:13
- +5
- dusan1980
- vidiet ze si v živote hokej nehral
- 14.12.2019 - 13:45
- +2
- ctibor
- A mozem vediet aku odbornost teda mas, aby si sa k tomu vobec mohol vyjadrovat? Hral si niekedy hokej? Trenoval? Mas nejake trenersku licenciu?
Aj Kotlebovci kritizuju ockovanie, ale to neznamena, ze maju na to nejaku odbornost. - 14.12.2019 - 17:17
- +4
- fany
- ctibor na tých MS sme dosiahli niečo zaujímavé? 9 miesto,tak isto ako 2018,2016,2015,2014.A len mi nenapíš,že nás vytiahol zo 14 miesta,lebo za ten rok 2017 by sa mali všetci zlatí chlapci haMbiť a dostať po ...Už sme jedného zámoráka bohužiaľ mali a ....
- 14.12.2019 - 19:01
- +5
- micu79
- Rusko becko a teraz nori niet co dodat moc ma sklamali.
- 13.12.2019 - 18:45
- +3
- Vl@do
- Toto nebolo Rusko Bcko ale Rusko Bcko hra Euro Hockey Tour. Toto bolo minimálne Rusko Ccko. Ale inak s Mačekom súhlasím.
- 14.12.2019 - 8:47
- +2
- ten čo nevie
- je na čase brat tieto turnaje važne a aj nominaciu
- 13.12.2019 - 18:46
- +2
- Rolba
- včera sa to ešte 2 tretiny dalo..ale potom sa čisto zopsuli. Výsledkovo dosť hanba, švajčiari dali norom kefu a my takto. Som trpezlivý, zvyknem nechať čas, ale končiť na druhotriednych turnajoch na posledných miestach ma už prestáva baviť.
- 13.12.2019 - 18:50
- +9
- kocsma
- A okrem tohto turnaja sme kedy skončili posledný? A ako MS si zabudol? Toľko chybalo a by som ti tak nadával že dostanem ban
- 13.12.2019 - 19:04
- +5
- miro-nr
- To o Tebe o niečom svedčí-a chýbalo vela,nezabudol si ,že nemci porazili ešte aj fínov?!
Nejako nemáš prehlad a ani nadhlad!
Prskáš tu ako rozliaty olej na sporáku,no to si sa tu registroval?! - 13.12.2019 - 19:13
- +4
- kocsma
- Prepáč, už má nebaví tu čítať tieto múdrosti jak vypadneme a podobne. Nebaví ma tá netrpezlivosť, čo si myslíš, že keď Fini restarovali svoj hokej v 2003 tak už 2004 boli majstri? Hlavne keď vychvaľujeme Švedov že trpezlivosť a potom tu prídu múdrovat niektorí
- 13.12.2019 - 19:36
- +4
- noano
- vies prec nevypadneme? Lebo acko ma 16 timov.. Keby bolo 8 ako kedysi, sme davno v becku..
- 13.12.2019 - 20:46
- +1
- kocsma
- Čo to je za blbosť?
akože prečo by malo byť 8 to tiež poviem že keby hrajú 4 tímy ako kedysi tak Česko už dávno vypadne. Toto je taká stupidita
- 13.12.2019 - 21:43
- +8
- fortuna
- Neporovnavaj finov a nas. Ked nieco robis ako amater zostane to amatercina.A podmienky u nas su amaterske na vsetkych urovniach.Od korculovania az po regeneraciu.A najvacsi problem nasho hokeja nie su peniaze ale vztahy v kluboch a zvaze.
- 14.12.2019 - 9:59
- +3
- rasti_assez
- Napr. na tom poslednom, bol to Nemecky pohar.Clovece ty ten hokej asi moc nesledujes.
- 13.12.2019 - 19:23
- +3
- kocsma
- Minulý rok sme kedy skončili posledný a aj predminulý?
- 13.12.2019 - 19:35
- +4
- rasti_assez
- Mas pravdu min. rok to boli krasne dve tretie miesta.
- 13.12.2019 - 19:51
- +2
- rasti_assez
- Pozeram ze rok predtym dokonca jedno druhe a jedno tretie.Len potom mi akosi nevychadza ta teoria o stalom zlepsovani sa.
- 13.12.2019 - 19:57
- +3
- Rolba
- trošku si uletel,nevadí, píšem že ja mám trpezlivosť, dokonca sa mi páčil herný prejav, ale bohužiaľ nemecký pohár nám nevyšiel, švajčiarský tiež nie. Ale herný prejav nám body neprinesie, je načase už mať aj nejaké výsledky. Ja som obhajca Ramseyho, no vidím to tak že hráči maju niečo naučené od malička a budú si to hrať po svojom ako sú naučení a neviem či sa to niekedy zmení
- 13.12.2019 - 19:50
- +3
- kocsma
- Prečo by nemalo? Veď tu niekto písal že pri U16 alebo pri U18 videl dosť Ramseyho štýl hry. Neviem odkiaľ ste zrazu všetci vyliezli
- 13.12.2019 - 20:05
- +6
- strojar
- Ten pán, o ktorom píšeš, sa volá Ramsay.
A rozprávať o ^Ramsayho systéme" pri šestnástke a osemnástke je na smiech. - 14.12.2019 - 10:17
- +5
- Kamzík18
- Dnes už hokej vie hrať každý.. Teda skoro každý...
- 13.12.2019 - 18:51
- +4
- Nechtasilasprevadza
- Velmi velni slabe....
- 13.12.2019 - 18:51
- +3
- PeterLucky
- Dzurinda s Ficom nas nastavili ako krajinu na lacnu robotnicku dielnu bez rozmyslania aj kreativity. Skoda, ze aj hokej sa tak vyvinul. Este dlho nebude v muzskej kategorii dostatok tvorivych hracov a Ramsay to nezmeni. Ramsay len riesi dosledky, nie priciny.
- 13.12.2019 - 18:58
- +25
- Vyskereny Citricus
- Kedy sa uz nasi utocnici konecne naucia heel to heel edgework, respektive kedy to uz zvazovi treneri zacnu ucit po kluboch? Bez toho si uz v dnesnom hokeji utocnik neskrtne.
- 13.12.2019 - 20:43
- +6
- PeterLucky
- Asi su prilis zaneprazdneni ich ucit dump and chase z 90. rokov. Ja ked som v nasej lige videl asi 2 mesiace nazad muzstvo v hre bez brankara minutu do konca nahadzovat puk na zadny, tak som nechapal.
- 13.12.2019 - 20:56
- +3
- Vyskereny Citricus
- Ak odvolali brankara az minutu pred koncom, tak to bol este na nase pomery moderny hokej
- 13.12.2019 - 21:08
- +4
- Vyskereny Citricus
- Teda uz minutu pred koncom
- 13.12.2019 - 21:19
- +1
- PeterLucky
- Moderny hokej poznas podla toho, ze sa odvazis dat sancu perspektivnemu 26-rocnemu mladikovi.
- 13.12.2019 - 21:42
- +5
- radopKE
- Je na čom stavať
- 13.12.2019 - 18:59
- +1
- cappycathy BLOG
- Mne vadila ta zbrklost s pukom, strasne rychlo sme sa ho zbavovali, nikto ho nechcel a ani nevedel podrzat, dalej vacsina hracov hra so sklonenou hlavou, dlhe nacasovanie striel, ziadna kreativita v hre...dnes sme vo vsetkom pohoreli...nehovoriac o korculovani....
- 13.12.2019 - 19:00
- +2
- zomi BLOG
- Ked som sa dozvedel vcerajsi vysledok Svajciarov s Normi, tak som si - ja naivka - myslel, ze nasi po vcerajsku este viac pridaju a severanom - po vzore Svajciarov - nasukaju vacsi pocet golov.Lenze my nie sme uz davno Svajciari a nasa stara herna bolest sa znova ukazala, ako nevieme po sebe zahrat dva kvalitnejsie zapasy.Iste, su to priprane zapasy pocas sezony, kde si treneri vselico skusaju a vyhodnocuju ako ktory hrac im do ich filozovie zapada.Nuz, ocakaval som, ze hraci sa budu chciet cim najlepsie herne ukazat a budu trhat lad.Lenze bohuzial, opak bol pravdou.Takze asi tolko: Priprava nepriprava, ale treba dosiahnut aj nejake mnozstvo golov bodov... Samozrejme, ze aj pre ich potesenie ako aj nas fanusikov. Sportu zdar a hokeju zvlast.
- 13.12.2019 - 19:03
- +6
- kocsma
- Keď zavolali Norov čo už posledné 2 MS hrali podstate o záchranu tak prečo by nemali Slovensko? Sme na svete 9, od 2017 sme stúpli z 11 na 9. Čiže koho miesto nás odporúčaš?
- 13.12.2019 - 19:38
- +15
- Hanzal61
- Mirec más úplnú pravú a ešte doplním že každé MS sa spoliehame na zápas ci o postup do osmicky na iný zápas a bolo pár rôčkov co sme sa spoliehali aby sme nehrali baráž o zotrvanie A kategoriu....
- 13.12.2019 - 19:50
- +2
- miro-nr
- Tak to ano,posledne roky nemame svoj postup vo svojich rukách a tak vždy aj dopadneme.
Potom pred posledným zápasomje tu milion matematikov a nespočetne rovnícktore vyustia v jednu nerovnicu-nikam nepostupujeme! Ale ten expert nado mnou si ide svoje!!
- 13.12.2019 - 21:01
- +3
- kocsma
- No ešte že ty si ten nad vecou čo má pravdu. Takúto žumpu to som nezažil a to som na HP tri roky ( nebol som zaregistrovaný)
- 13.12.2019 - 21:44
- +5
- miro-nr
- Ja som tu 11 a 8 zaregistrovaný a čo teraz?!
To nieje o žumpe,ale o tom kam padá naš hokej! To,že to Ty nevieš pochopiť je tvoj problém ! - 14.12.2019 - 0:21
- +3
- kocsma
- Skús dať argument nejaký že podľa čoho náš hokej padá. A ne že raz prehráme z Morskom na Švajčiarskom džbane ale normálny prosím
- 14.12.2019 - 8:49
- +2
- miro-nr
-
výsledky,predvedená hra,kreatívnosť hráčov, atď!!!!
- 14.12.2019 - 8:56
- +2
- kocsma
- Čiže podľa teba predvedená hra na MS 2018,2019 bola zlá? A ako stúpli sme z 11 na 9 miesto na svete čiže tretrepe
- 14.12.2019 - 11:57
- 0
- kocsma
- *trepeš
- 14.12.2019 - 12:33
- 0
- miro-nr
- tak sme stúpli za posledne roky,že musime hrať kvalifikaciu na OH
Kamo ,Tebe ta argumentacia nejak nejde - 14.12.2019 - 16:21
- +4
- davies
- Bez komentara: Nas hokej je uz davno zle.Bohuzial vsetko sa bude opierat len do Slovana myslim si ze Pan Šatan by mal opustit jeho poziciu ako Slovanista bude vsade len tlacit Slovan a tak aj dopadneme!!moj nazor
- 13.12.2019 - 19:13
- +2
- borussia
- Herecké výkony 4, Umelecký dojem 4, Výsledok 5
- 13.12.2019 - 19:17
- +4
- wedro
- Nórsko plne zaslúžene víťazstvo.
Potešil hakyho gól.
do Nórska chodím často keďže Brat žije v konkrétne v Lillehammeri.
Keď sa hrá hokej zájdeme(zaujímavosť tu na SR ľudia plaču že musia platiť 5-8€ v Norsku lístok na hokej stojí 20 €) popravde takom tempe ako sa hrá hokej bohužiaľ v našej lige nenájdeš jedine keď proti sebe nastúpia KE vs SBA.
Je tam vidieť švédsky štýl hokeja
Nóri nás porazili výborným pohybom a rýchlosťou.
Takže tak. - 13.12.2019 - 19:17
- +5
- PeterLucky
- A ked som tu ja napisal, ze nasa liga je neskutocne pomala a zakerna, tak sa ludia isli zblaznit. Norsko nas predbehlo podmienkami o 10 rokov minimalne. Rozmyslam, ze kto ma od nas slabsie podmienky na hokej v A-kategorii. Vychadza mi to jedine na Lotysov, ale to len preto lebo ich republika je prakticky Riga + predmestia.
- 13.12.2019 - 19:22
- +4
- kocsma
- Nórsko že nás obehlo
. A preto majú poloamstersku ligu na U18 U20 niekde v rozmezi 1A-1B. Dobre toto ja nedávam nebaví ma to fakt toto čítať
- 13.12.2019 - 19:39
- +22
- PeterLucky
- Nevies citat? Podmienky = priestory = ice hockey rink that you skate at.
- 13.12.2019 - 19:41
- +4
- kocsma
- Ani tak ani tak nemáš pravdu bohužiaľ
- 13.12.2019 - 20:05
- +6
- PeterLucky
- Vyved ma z omylu. Cakam.
- 13.12.2019 - 20:17
- +1
- kocsma
- Prepáč nemám čas tak okolo 22
- 13.12.2019 - 20:23
- +4
- forwardPP
- Ty si tu trepol hovadinu,ty by si ju mal argumentovať. Ale keďže je to hovadina žiadne argumenty nemáš.
- 13.12.2019 - 21:37
- +6
- kocsma
- Ved práve nech mi dá tiež nejaké argumenty vlastne o čo sa tu ja mám snažiť
- 13.12.2019 - 21:39
- +7
- PeterLucky
- Dokazne bremeno je na tvojej strane. Ja tebe nemusim dokazovat nic, to ty sa tu vecne bijes do prs proti mne. Neni to prvy krat.
- 13.12.2019 - 21:43
- +1
- kocsma
- Čiže nemáš žiadne
- 14.12.2019 - 8:51
- +6
- PeterLucky
- Tomuto prispevku nerozumiem. Ty tu robis machra, sam si si dal termin do vcera 22:00, ze mi nieco dokazes a nedodrzal si ho. Ked nieco slubis sam od seba, tak to aspon dodrz. Nedokazal si nic, pises tu totalne voloviny.
- 14.12.2019 - 16:25
- +1
- Adriano23
- Sorry, ale podmienkami nas predpehlo? Kolko maju stadionov, aku ze to kvalitnu maju ligu? Juniorov maju menej ako mi takze predpokladam, ze nabory ako su u nas (deti na hokej) asi tak casto nemaju, taktiez ich juniorske ligy su evidetne za tymi nasimi, kedze si pozri ich vystupenie od U16 nevynimajuc MS U18 a U20. Akademie taktiez asi ziadne. Cim nas to prosim ta predpehli?
Nasim nevysiel po dlhsom case zapas, zrejme hrali poriadnu tuzku, (zapas som nevidel). A robi sa tu z toho take halo ako keby sa stalo neviem co.
Na somacich MS za nemcov hral Draisaitl a dalsi ich kvalitni hraci a v zapase sme mali jasne navrch, hlavne ze sa pise ako nas nemci valcuju a su daleko pred nami. Skoda, ze to na lade vidiet nebolo. Medzi uspechom a neuspechom je tenka ciara ...
- 13.12.2019 - 21:54
- +13
- ptr421
- Wiki tvrdí, že majú 45 štadiónov. My máme nejakých 60 a pribúdajú. Máme o chlp viac obyvateľov a o chlp menej nafty v zemi(mori). Okolo 2008-12 mala ich dospelá repre reálne výsledky, ale od tej doby sa na MS do play off nedostali, naopak čoraz častejšie sa musia obzerať za seba aby ich niekto neposlal do 1A. Podobne ako Dáni, akurát tí si môžu zlepšiť bilanciu na domácich MS. Nóri nemajú šancu organizovať lebo jaksi nie je kde.
- 13.12.2019 - 22:09
- +4
- Hanzal61
- Kamarát vidím ze si ešte nebol v nórsku a nevidel podmienky keď toto píšeš,ale keď sa mi ozveš a prídeš na hokej do Trenčína pozvem ta osobne do VIPKY na klobásu a môžeme o tom pokecať ovšem ak priletim a budem doma
- 14.12.2019 - 5:09
- 0
- Sunkafit
- Nechaj ich nech placu a bavia ludi
- 14.12.2019 - 8:32
- +1
- Hanzal61
- Asi tak
- 16.12.2019 - 8:43
- 0
- FP-Tomike
- Lenže v Nórsku ľudia nezarábajú 450€ ako na Slovensku, tak preto sa tu ľuďom zdá 5-8€ veľa...
- 13.12.2019 - 19:33
- +7
- BretPit
- Keby mali Nóri také platy, ako u nás tiež by nedali 20 e na hokej, úplne scestné porovnanie, ale aspoň si sa pochválil bratom, takže,,,
- 13.12.2019 - 19:39
- +19
- VSŽ!
- Ale kľud, možno zistia, že 2 útoky musia byť už stabilné a nových Max v 2 zvyšných. Hráči ako Graňák, Barank stále hrajú, jeden je kapitán v KV, druhý tiež srdciar. Toto mi chýba najviac, niektorí akoby si ani nevazili, že sú v repre.
- 13.12.2019 - 19:20
- +1
- RebelMemoryPP
- Konecne trochu podobny nazor ako mam ja..jednoducho tieto pokusy omyly su len vyhodene peniaze, vsetky skusky roznych hracov..ako zapasuju do systemu, ako zvladnu vyssiu uroven hokeja..ved to je chore..
- 13.12.2019 - 19:33
- +1
- sebot
- Treba povedat ze nasi najlepsi hraci nepojdu na 3 turnaje v sezone lebo sa im nechce. Nemaju taku hrdost o akej rozpravaju potom musia logicky povolat tento podpriemer.
- 13.12.2019 - 19:23
- +1
- bombahk
- Áno, už skoro všetci sú reprezentanti. Takto sa potom chlapci lepšie pedajju, aj ked po dvoch zápasoch ich všetkých povihadzuju.
- 13.12.2019 - 19:33
- 0
- dyno13
- Žiadne prekvapenie sa nekonalo, Všetko šlo podla planu ....
- 13.12.2019 - 19:29
- +2
- Hanzal61
- Hoši to už není tak ze norska liga je lepšia ako naša a podmienkami iný level ale tu u mňa v Dánsku je ta liga rychlejsia priamociarejsia jednoduchšia a podmienky a systém sa s našou nedá porovnať proste prespali sme dobu to ano len ma vytáča jedna vec ze teraz sa zrazu idú budovať malé štadióny a klziska v malých mestách a položme si otázku AŽ TERAZ???? ÁNO LEBO NÁM HORÍ POD ZADKOM
- 13.12.2019 - 19:41
- +4
- kocsma
- Ta však prečo Daní U20 vypadli z áčka kde z 6 zápasov dali gól v jednom a ani teraz to nevyzerá na postup naspäť práve naopak. A tiež prečo ani U18 nehrá ačko a prečo ich ačko na MS skončilo v skupine na 6 mieste? Wtf
- 13.12.2019 - 20:07
- +12
- Hanzal61
- Kamo ty si v lese úplnom my sme na MS porazili Dánov až po PP a takých súperov by sme mali porážat s prstom v zadku a par rôčkov nám dali 6:0 na MS a to sme mali hráčov z NHL pamätáš?? +
- 14.12.2019 - 5:15
- +2
- Sunkafit
- Nieje mimo hovoria o tom vysledky len vy tu splietate totalne blaboli
- 14.12.2019 - 8:36
- +2
- kocsma
- Hej 2010, Široký robil prezidenta
- 14.12.2019 - 8:52
- +6
- Cinan
- Len kto bude hrat na tych malych stadionoch, ked vacsina deti sedi doma? A este podstatnejsie, kto bude tieto deti trenovat, skautovat? (tym skautingom myslim ze posuvat a ponukat trening do vacsieho klubu, kde je vacsia konkurencia a lepsie podmienky). Vsetko je to limitovane peniazmi. Bud zaplatia rodicia alebo nikto. Stat na podporu zabudol, vie len lietat na finale a po uspechu si spravit volicsky marketing. Len stadiony a klziska nestacia. No aj tak to hodnotim, ze je to krok dopredu a tiez necakam carovny prutik, ktory z nas za rok urobi Finsko.
- 13.12.2019 - 21:53
- +2
- kocsma
- Ďalší komentár s ktorého mám pocit že načo toto všetko že zrusme hokej
- 14.12.2019 - 8:53
- +1
- Cinan
- Tak citaj dokonca ...
- 14.12.2019 - 9:06
- +2
- mhc23
- A možno tie deti ani nechcú ísť hrať hokej keď vedia, že je to tam skorumpované. Čo majú talent sa ďalej nedostanu lebo nemajú peniaze a čo nemá talent ale má peniaze ide ďalej. A nielen to bolo/je v 20 ale je to už od samých žiakov.
- 14.12.2019 - 11:51
- +2
- miro-nr
- Bohužial
- 14.12.2019 - 16:22
- 0
- rasti_assez
- Jasne ze sa nedostanu.Lebo sa vzdy naberu lepsi Kanadania, ako by sa mala dat sanca nasim mladym.Vsetci to schvaluju, len neviem ako by sa tvarili oni, keby to takto fungovalo na realnom trhu prace.90% Slovakov by bolo nezamestnanych a pracovali by tu iba Indovia, Cinania, na menej narocne prace Bulhari ci Rumuni.Neverim ze na miesto nasho vysmiateho sefa Prohokeja by sa nenasiel v Indii niekto schopnejsi za tretinu jeho platu.
- 14.12.2019 - 20:17
- +4
- miro-nr
- Za pätinu by sa našiel na Ukrajine
- 14.12.2019 - 21:33
- +2
- JS-A2L-11-11
- parada...nový tréner mení mužstvo..jasne k lepšiemu...ten plat si isto zaslúži!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 13.12.2019 - 19:43
- +2
- stan-PP
- Na toto sa dnes nedalo kukat.. hroza co sme predviedli..takto sa hokej nehra.. zial dnes bol bezmocny aj Krek, ti nasi boli bez myslienky bez systemu len tam behali po tom lade jak na volnom treningu.. Karterud sniper co to sa deje
posledny jeho match v BB bol tiez velmi dobry, zeby este nakoniec ukazal ze tu ma pevne miesto v zostave a nevyleti?
- 13.12.2019 - 19:45
- 0
- hello, havarju
- Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku. Na MS to už bude dobré.
- 13.12.2019 - 19:46
- +2
- Byron
- Aká liga také repre. Hlavne že tu niektorí onanujú ako išla liga strašne hore. Áno vidíme to v našej repre a aj klubovej úrovni. Sme totálne v riti v každom smere. Od mladých až po seniorov.
- 13.12.2019 - 19:48
- +18
- PeterLucky
- podpis
- 13.12.2019 - 19:56
- +5
- Mark101
- Zabúdaš na jeden maličký totálne nepodstatný detail. Nehrali tam iba hráči z našej ligy
A áno liga išla za posledné roky hore
- 13.12.2019 - 20:17
- +22
- miro-nr
- Zaujimave ,že ked tam boli slovanisti z KHL a dopadli ešte horšie,tak si nepísal: Aky slovan ,taka reprezentácia!
- 13.12.2019 - 21:09
- +6
- gallup nr
- Nasa liga je o cosi kvalitnejsia aj vdaka legionarom, ktori za narodak nehraju. Neda sa to takto nakomplet spojit.
- 13.12.2019 - 21:11
- +4
- Sunkafit
- Lovan tomu v khl pomohol
- 14.12.2019 - 8:36
- +2
- lukasbb
- Ale hrali sme dobre koľko dve tretiny či 10 minút ? Tento kanadský tréner vôbec nieje pre nás máme kopu trénerov nie tohto tu najímať načo ? Čo sme zimbabawe či Keňa ?
- 13.12.2019 - 19:48
- +3
- ŠimonKE
- Bohužiaľ no Craig nemôže ucit dospelych mužov hrať hokej to treba začať od mládeže
- 13.12.2019 - 20:10
- +8
- Cinan
- Suhlas, bol Filc lepsi trener ako ostatni, ze dosiahol najviac uspechov? Podla mna ani nie. Potrebujeme kvalitnych trenerov pre mladez a niekolko-nasobne viac deti v kluboch, lebo ani statistika nepusti. No niekto tych kvalitnych trenerov musi zaplatit a tiez tie deti sa do klubov musia prihlasit. Otazka je ... kde na to zobrat a ako tie deti (rodicov) motivovat?
- 13.12.2019 - 22:03
- +4
- Jari Kurri
- Nejako mi tu chybaju komentare typu - "Nevadi, hrali sme dobre, hlavne ze na nasu hru sa da pozerat, hlavne ze mame system".
Prehrali sme so superom, ktory od Svajciarov fasol 0:5...
Priatelia, bola to bieda. - 13.12.2019 - 20:23
- +5
- crosbynko
- To bude tym ze dnes sa na to nedalo pozerat.
- 13.12.2019 - 21:23
- +3
- kocsma
- Tak vieš včera sme práveže hrali dobre a dnes nie asi preto hmm a čo tak použiť mozog
- 13.12.2019 - 21:40
- +2
- Jari Kurri
- Pride na to, co si predstavujes pod pojmom hrat "dobre".. Ak tym myslis "na trojku", potom suhlasim. Nanestastie Rusi hrali na dvojku.. Preto sme vcera nevyhrali.
- 13.12.2019 - 22:01
- +4
- Navi01
- Kocsma : ak sme my včera hrali dobre, tak ten mozog ti evidentne nepracuje správne.
Hanebne sme prehajdakali náskok 2:0 a označiť toto za dobré je pre mňa choré už v zárodku hodnotenia.
Dobré sme to akurát tak do.ebali.... - 14.12.2019 - 1:25
- +5
- kocsma
- Preháňaš
- 14.12.2019 - 8:54
- 0
- Gargamel123
- Ty: kkt
- 13.12.2019 - 20:32
- +2
- lukasbb
- Ty košický kokot pojebany
- 15.12.2019 - 11:38
- 0
- jozino
- zvlastne ze tento prispevok stale nie je vymazany.
- 15.12.2019 - 18:36
- +1
- Bystričan
- Neboj nič, to nám Mirko ozrejmí. A ešte že sme na správnej ceste, už začína byť vidieť Craigov rukopis, že ideme správnym smerom, a že on je ten jediný správny a podobné žvásty. A ešte ŠimonoviKE povyše. Tak načo je nám Craig pri áčku ? Prečo tam ku priemerným hráčom nestačí slovenský tréner ? Prečo Craigov nedovedieme ku mládeži, kde ju možu vychovávať tak, ako to svojho času urobili Švajčiari - kanadských trénerov ku mládeži ? Oni pochopili, kde treba investovať do výchovy a nie len kamaráta na najlukratívnejšiu trénerskú pozíciu. A ako prišiel, naozaj sme nevyhrali ani žiadny takýto treťotriedni turnaj. Alebo si niekto myslí, že Cíger mal kvalitnejších hráčov ? Jáj, ale to bol Slovák a toto je génius z Kanady.
- 13.12.2019 - 21:01
- +23
- Zkubydu
- Z mojho pohladu sa ukazalo: ako napreduje hokejovy svet a kde sme my. Cyhb bolo dost mame sa t coho ucit.
- 13.12.2019 - 20:29
- +1
- chimli
- Šatan a Ramsay ako Pat a Mat, od neúspechu k neúspechu.
- 13.12.2019 - 20:33
- +12
- Jari Kurri
- Satan a Ramsay nie su ako Pat a Mat.. Tito dvaja chlapi su v sucasnosti to najlepsie, co sa mohlo slovenskemu hokeju prihodit.
Netreba byt za kazdu cenu kriticky.
Rovnako ako netreba za kazdu cenu niekoho velebit.
Tento turnaj sme boli slabucki, nebolo to o nicom..
Dufam, ze nabuduce, ked o nieco pojde (myslim hlavne MS a OH kvalifikaciu) to uz bude o inom. - 13.12.2019 - 20:59
- +23
- zomi BLOG
- Presne tak... Skor by som povedal, ze robia co mozu...ci ake maju moznosti.Treba vediet pochvalit, ale aj skritizovat.
- 13.12.2019 - 21:10
- +1
- Jari Kurri
- Tak, tak.. Vzdy sa snazim byt tak nejak zastancom zdraveho rozumu.. Nie zbytocnych emocii. Cital som napr. aj vcerajsiu diskusiu po zapase s Ruskom. Povacsinou vladla pozitivna nalada, na moj vkus az privelmi. Mne osobne sa to az take skvele nezdalo... Ale vnasat negativizmus sa mi nechcelo, tak som radsej zostal (tak ako obycajne) ticho
- 13.12.2019 - 21:24
- +1
- zomi BLOG
- Ja som zasa vcera videl, az predlzenie a najazdy.Tak som tiez bol ticho...
Aj ked tie najazdy, myslim si, ze Rusi predviedli, ze nie su len loteriou.
- 13.12.2019 - 21:29
- +1
- matus93
-
.. ja by som ako ďalšieho repre trénera vybral niekoho tuto z diskutérov ... potom by to bol minimálne zlatý hattrick .. zlý vykon od hráčov na ľade a ešte horší od vás v diskusii
- 13.12.2019 - 20:53
- +19
- čarovna ceruzka
- repre diskusie su poslednou dobou strasna zumpa
- 13.12.2019 - 21:04
- +5
- mladywoody
- Tu už je žumpa takmer všetko. Veľká škoda, že súčasný trend moderného fb primitivizmu sa preniesol aj do diskusií na HP.
Každý je na všetko odborník, každý má na všetko patent, vlna nespokojných ľudí, ktorí sa odbavujú na zhadzovaní iných. - 14.12.2019 - 1:59
- +7
- jozino
- a ked sa vyhra, tak na dikusii sa 80% tychto "odbornikov" neobjavi, vtedy trpia, ze si nemozu kopnut
- 14.12.2019 - 10:27
- +3
- fany
- Zas treba priznať,že túto sezónu veľa netrpeli.
- 14.12.2019 - 10:41
- +4
- jozino
- myslim aj na klubovej urovni
- 14.12.2019 - 16:11
- 0
- Lukash_ke
- v casoch ked nemal internet kazdy ozran z hornej dolnej mali vsetky diskusie inu kvalitu, takze ani by som to nenazval sucasnym trendom, len sa k slovu dostavaju aj ti, ktorych primitivne uvahy predtym muselo trpiet iba ich blizke okolie.
- 16.12.2019 - 9:15
- +2
- noano
- nasa liga je pomala. To suhlasim.
- 13.12.2019 - 20:55
- +1
- Caezar
- Druhý turnaj v sezóne a druhýkrát posledný... Nejak sa mi ten super "nový systém" prestáva páčiť a k výberom hráčov na tieto turnaje iba toľko,že tie sú čisto nesystémové a chaotické...
- 13.12.2019 - 20:56
- +3
- Jari Kurri
- Musim povedat, ze ani mne sa nepaci tato filozofia skusania "miliona hracov". Pomaly co Slovak, to reprezentant..
Bol by som za to, vytvorit nejaku pevnejsiu kostru reprezentacie. - 13.12.2019 - 21:05
- +5
- zomi BLOG
- Najma teraz, ked vacsinou mame hracov doma a v EU. A tych z poza vody pred svetovym podujatim do tej kostry zapasovat.
- 13.12.2019 - 21:13
- +3
- Jari Kurri
- A najma teraz, ked sa nam ukazuju novi, mladi, perspektivni hraci, ktori maju potencial potiahnut reprezentaciu lepsie, nez to islo ich predchodcom... Kristof, Liska, Krivosik, Pospisil, Bucek, Hrehorcak.... + ostrielani (stale nie vsak stari) hraci ako Hudacek, Daloga, Ceresnak, Cajkovsky... Pridu mi nominacie hracov ako Datelinka, Hascak ci Vandas trochu zbytocne..
- 13.12.2019 - 21:42
- +8
- zomi BLOG
- Suhlas: Myslim si, ze o akusi kostru vytvorit sa snazia aj Krek so Sarkym.Lenze trocha ma to zadrhel, lebo do toho hovoria aj kluby, ktore maju s repre vedenim dohody(neviem ci na papieri), ze nebudu vytazovat hracov pocas celeho roka. Je to v zaujme nie len klubov, ale myslim si, ze aj hracov.Teraz hraci odohraju v ligovej sutazi viac zapasov ako tomu byvalo kedysi, ked sa skoro cely kader napriklad CSSR(ked mal prakticky vsetkych hracov doma) stretaval pocas celej sezony spolu.Pritom bol tam este model B-timov(ZSSR,CSSR,Svedsko, Finsko), ktory sa stretaval pocas asociacnych terminov na istych turnajoch, ci len tak medzi sebou v dvoj troch zapasoch. Takto po cely rok malo vedenie jednotlivych repre v merku po dva timy.Pricom, este Svedi, ci Fini potom na MS mohli nieco cerpat aj z NHL.
- 13.12.2019 - 23:41
- +2
- ptr421
- Cíger Nemecký pohár suveréne vyhral a na MS bol 60 sekúnd od prehry s Talianskom a vypadnutia. A taký Vůjtek pre zmenu drží rekordnú sériu prehier v príprave. Na MS 2012. O výsledku sezóny sa nerozhoduje v októbri ani decmbri, dokonca ani nie začiatkom apríla.
- 13.12.2019 - 21:19
- +12
- ŠIMIKE
- ale je prijemne vyhrávať v priprave
- 13.12.2019 - 22:53
- +4
- ptr421
- Príjemných je veľa vecí, ale prečo tu ľudia hľadajú šťastie zrovna v športových výsledkoch, ešte k tomu priateľských zápasov. Neviem. Potom jasne, že sa opúšťajú.
- 14.12.2019 - 0:19
- +5
- rasti_assez
- A co to dokazuje?Ze bol Ciger 60s od vypadnutia, ked hraci strajkovali, bol uz spolu s GM prepusteny a vedenie proti nemu snovalo intrigy.V takej pracovnej atmosfere mal asi vyhrat MS?V Petrohrade 2001 boli Americania k vypadnutiu este blizsie.Alebo my, ked sme hrali o zachranu.Na keby sa v sporte nehra. Vujtek pripravu prehral, takze teraz budeme vyberat vsetky krizy a zle serie vsetkych doterajsich trenerov a porovnavat ich s dlhodobou neschopnostou sucasnej repre dosiahnut hocaky relevantny uspech?Ak ma byt toto cestne a objektivne hodnotenie, tak zbohom fair-play.
- 14.12.2019 - 20:44
- +3
- Stano55
- Hlavné, že máme systém...chce se mi zvracet...
- 13.12.2019 - 21:29
- +3
- Cinan
- Nemame na to!!! Tato generacia ma jedinu ulohu ... zubami nechtami nas udrzat v Acku pokial nepride nova generacia po zavedeni opatreni a systemu do vychovy mladeze. Mirovi verim, no lahke to teda, specialne na Slovensku, nebude. K zapasu sa nevyjadrujem - neni k comu
- 13.12.2019 - 22:11
- +9
- redwings
- Súhlas
- 14.12.2019 - 10:42
- 0
- ptr421
- Toto sú ináč rovnaké výsledky ako sme mali 15 rokov dozadu. Akurát vtedy sme sa utešovali, že to nie je realita pravdy a keď nám prídu 2-3 útoky z NHL tak tým trpajzlíkom nemeckým ukážeme.
- 14.12.2019 - 12:26
- +4
- jozino
- ja sa Vam cudujem: ze sa tu tako vzrusujete nad nejakym bezcennym turnajom uprostred sezony, kde si hraci hravne davaju pozor aby sa nezranili v rozbehnutej sezone a aj tak 3/4 hracov z tejto nominacie na MS nebude. Na takycho akciach si treneri len skusaju hracov a varianty.
- 13.12.2019 - 22:59
- +9
- Lukash_ke
- Ale zas potom ked som si pozrel RUS - CZE a SWE - CZE, tak tie hokeje su prudko pozeratelne a clovek ma miestami pocit, ze sleduje MS. Tiez sa snazia vyhybat nebezpecnym situaciam, ale kvalitu to ma stale.
- 16.12.2019 - 9:22
- 0
- zomi BLOG
- Suhlasim a potvrdzujem ze aj ja uz davno rok co rok mam tento dojem pri pozerani sa kvality hokeja muzstiev silnej stvorky.Potom sa nemozeme cudovat, ze ta silna stvorka pocas sezony ani nema chut a ochotu si pravidelne merat sily pred jej vrcholom.Aj ked Svajciarsko z ekonomickeho hladiska mozno by bolo lakave.Ale ako vidiet, velmi ich ani z tohto hladiska nepotrebuju.Najme ked sezona v kluboch je velmi nabita a volnych terminov niet. Uplne jej staci si s nami(mam na mysli tu ostatnu konkurenciu z EU pred MS) nieco vyskusat zvacsia tesne pred sampionatom. Predtým z Ceskom sme sa pre zname vazby stretavali trocha castejsie,(ale aj vykonnost na nasej strane bola trochu ina...) teraz, ked sme sa vykonnostou nepriblizili, skor naopak, uz to z ich strany nepokladaju za velmi potrebne. Navyse uz aj nasich hracov v Cesku ubuda, preto aj zaujem ceskeho fanusika opada...Kde su tie casy, ze ked sme sa stali majstri sveta do Ceskeho hokeja prestupilo vyse dvadsat hokejistov.A to uz tam niejaki aj boli.V Europe to bolo trocha obdobne.Teraz mame - z nasho pohladu - viac mladych v juniorskych muzstvach Svedska ci Finska, ale zasa to v nieco ine svedci... Asi tak.
- 16.12.2019 - 9:51
- 0
- Bacilek
- Zas sa neposerme z vysledku
Na to to su tie turnaje aby sa z chyb poucili, na vysledky z tychto turnajov fakt močí chrt
Zapas som nevidel, ale co sledujem nasu repre v momentalnej situacii dovolim si povedat jedno
Budem sa opakovat, ale podla mna je v sucasnom hokeji dolezity taky paradox: aby obrancovia vedeli o nieco lepsie utocit ako branit, a utocnici o nieco lepsie branit ako utocit aby ich vedeli zastupit.... Samozrejme myslim to obrazne
Hlavne bez tvorivych sebavedomych obrancov nebudeme vyhravat, nebudu precislenia, nebudu sance, nebudu goly, lebo pri sucasnych do detailov prepracovanych systemoch branenia my proste nemame takych utocnikov co by vedeli individualne tvorit sance, mame jedinych tvorivych centrov Hrivika a Hudacka, ak by sa dostal do formy je tam este snad Reway ale v neho uz neverim...
Zvysok utocnikov su rychlici, bojovnici, penalty killeri, power forwardy ale 0 tvorivych utocnikov a pramalo strelcov co musia byt hlavne volni na MS a potom v Top forme (Tatar, Panik, Cehlo, Jurco, Bakos, Tybor, Hascak, mozno Bucek)
Preto to ci postupime do stvrtfinale dovolim si povedat bude zavisle od dvoch veci:
Aby sme dostali na MS aspon 5ich z tychto tvorivych obrancov schopnych vytvorit sancu a precislenie a aby boli vo forme:
Fehervary, Cernak, Jaros, Daloga, Gernat, Cajkovsky, mozno Rosandic, mozno este Grman
A aby niekto z tria Rybar/Godla/Kosarostan zachytal zivotny turnaj...
Let's go to work - 13.12.2019 - 23:35
- +7
- zomi BLOG
- Iba tolko: Myslim si, ze pri dobrej konstelacii volnych hracov z NHL, mozme na MS v porovnani s poslednymi MS vyskladat kvalitativne porovnatelny tim, ale o ten jeden rok trocha viacej skusenejsi.A takto, potom len nam ostane fandit, ako vzdy a verit, ze sa to konecne po rokoch podari - aspon to stvrtfinale...
P.s. S "temou" brankari, plne suhlasim. - 14.12.2019 - 0:01
- 0
- Bacilek
- Podla mna lepsi/porovnatelny tim na papieri mat nebudeme
Minule MS bola idealna konstelacia obrancov az na to ze sa Daloga skoro zranil a mohol tam byt Gernat... Ti vsetci rozdielovi obrancovia nepridu az na snad Jarosa ale uvidime co jeho farma... Inak WSH, Tampa, Dallas, Toronto vsetko to pojde daleko
Vzhladom na utok neverim teda v Panika, MTL pojde podla mna paradoxne vysoko, rovnako Boston a jeho farma, Studenic nejak mimo, ja si dokonca myslim ze z NHL/AHL nepride uplne nikto (az teda mozno na toho Jarosa)
Bude to na pleciach lidrov ako Rybar, Hriva, Hudacek, Liska, Cajka, Daloga...
Snad budu vo forme a zoberu ich: Bakos, Hascak, Pospisil, Gernat,
A mohol by vystrelit niekto z hracov s potencialom: Krivosik, Bucek, Bodak, Hrehorcak, Ivan, Fominikh, Sukelovci, Zuzin...
Zial podla mna Kollar, Koch, Pulis, Sisovsky precenovani aj v lige a na repre nemaju - 14.12.2019 - 0:59
- 0
- Tomo8ZV
- Lantosi
- 14.12.2019 - 1:01
- 0
- Bacilek
- Ved som pisal ze daleko pojde podla mna aj Boston a jeho farma
- 14.12.2019 - 13:04
- +1
- zomi BLOG
- asi tak...: Ako sa vravi, kazdy den nie je nedela.Takze, ako vravis, ze s tou konstelaciou v nas prospech asi to nebude tak pozitivne naklonene aj na najblizsich MS. Zrejme tazko bude nam napr. Cernak znova k dispozicii, lebo Tampa sa tentoraz na PO pravdepodobne lepsie pripravi. Trhacov ladu by sme snad mohli mat z EU ladov a nieco aj od nas.Mimochodom, myslim si, ze Finska, ci Svedska liga by nasich hracov vykonostne mohla pripravit aspon tak, nez AHL napriklad.Len rozdielovi hraci typu Tatara nam budu chybat.(Nakoniec v NHL tam ani viac nemame...)Mozno z "EU zasob" Bakos s Hascakom nieco v tomto formate poskytnu. Aj ked Haky na MS strelecky zvacsia nenaplnil ocakavanie...Preto si myslim, ze budeme sa spoliehat na kvalitny team work. Ale jeden kvalitny, rozdielovy utok s vybornym brankarom by sa nam zisiel ako sol. Len kde to nabrat, ked to jednoducho v nasich zasobach niet.
- 14.12.2019 - 11:36
- 0
- gabby
- 5: to je realne odhad poctu hracov co splna MS parametre ... ak prizmurim obe oci
napisem 7
- 13.12.2019 - 23:49
- +3
- zomi BLOG
- gabby: Ty stary harcovnik. Nevidis, ze skladame SVK tim a nie kanadsky...?
- 14.12.2019 - 0:07
- 0
- Tomo8ZV
- Moj nazor, že z tohto vyberu konkretne Ceresnak, Daloga, Hudacek, Krivosik, Liska a Skalicky. Tomek by este mal dostat sancu, vcera az na tie najazdy, ktore mu nevysli chytal dost dobre. Koch mi tuto sezonu pripada herne horsie ako minulu sezonu, ale možno sa este rozohra. Kollar a Ivan maju potencial, ale este na to nemaju, maju cas. Uvidime co slovakia cup vo februari. Kazdopadne dnes ten zapas bol vazne grc, ale chalani a hlavne Sarky a Craig si nezasluzia take nakladanie ako je tu v tejto diskusii.
- 14.12.2019 - 0:08
- +3
- blue-311
- Cele zle: Este aj Tatar so Sekerom boli dnes neviditelni...
- 14.12.2019 - 0:00
- 0
- luciakanky
- Je este daky hokejista, ktoreho neskusali? Mne sa prestava tento system/nesystem pozdavat, ale stale verim dvojici Satan Craig, ze vedia co robia a ze o par rokov uvidime vysledky ich prace
- 14.12.2019 - 0:16
- 0
- kolombo
- Ja by som to videl tak že v súčasnom hokeji má systém každý, no pracovitosť a 100% koncentráciu počas celého zápasu už nie. Takisto je rozdielová aj individuálna zručnosť. A v týchto veciach proste zaostávame. Systém je fajn ale len ten zápasy nevyhráva. Už od MS mám pocit že my hráme často krát dosť dobre ale vyťažíme z toho málo. Dáme jeden / dva góly za 40-50 minút a potom súper pridá na zvyšný čas a relatívne ľahko to dorovná. Buď spravíme veľké chyby alebo len jednoducho poľavíme z tempa a inkasujeme. Tiež sa mi zdá že sa sústredíme na zlé zápasy - väčšinou so silnejšími hráme lepšie ako so slabšími a zároveň, so seberovnými súpermi zbierame body dosť ťažko. Aj teraz to tak bolo, aj v Nemecku, podobne aj na MS. Hráme fajn zápas s Rusmi, získame bod (čiže aj tak nič moc) ale potom herne pohoríme so Švajčiarmi, Nemcami či Nórmi. Oni víťazia a postupujú, my máme dobrý pocit z výkonu alebo pocit krivdy a morálneho víťazstva lebo tyčka, smola, šťastie, rozhodca, ľad, zranenia,... A pritom na MS nám postup zo skupiny môžu zobrať práve tieto tímy, nie Rusko či Kanada. Ale je pekné že máme systém a snažíme sa hrať aktívne a myslím, že viac či menej sa nám to aj darí. No to je len jedna z vecí na ktorých musíme pracovať. Individuálnu zručnosť a disciplínu jednoducho neprekryjeme systémom.
- 14.12.2019 - 1:13
- +5
- Bacilek
- Urcite s tymto suhlasim, ale individualne zrucnosti uz ani hracov v 18ke podla mna nenanucis to je problem
Mozno ak by vsetci hravali pravidelne tazke ligy kde by sa museli pod tlskom zlepsovat neustale inak by nehrali
Ale s tym postom suhlasim
Je to strasne frustrujuce ale ja som uz niekde inde pisal ze ono to tak je a bude, aj tieto aj dalsie MS jednoducho 1/4 finale byt nemusi napriek tomu je ta cesta spravna
A ludia co sa hokeju nerozumeju len sa nim chcu prvoplanovo bavit tak nemaju trpezlivost, nechapu ze z dna sa skriabe veeelmi pomaly nsjma preto ze ani povrchnanss necaka ale stale sa zvysuje... su sklamani a vidia za tym chybnu cestu - 14.12.2019 - 13:14
- 0
- kolombo
- Ja vidím prínos v tom "systéme" minimálne v tom, že je moderný a myslím že za súčasného stavu nás dokáže bez problémov udržať v A kategórii. Ale na úspechy treba viac a na to si budeme musieť počkať kým sa zmeny v mládeži prejavia. Verím, že prídu, že to nie sú len slová, ktoré sa vravia ale, že sa niečo skutočne aj robí. Aj keď, ako som už písal, aj tak sa mi zdá, že ak by sme sa sústredili na správne zápasy mohli by sme pomýšľať aj na postup v súčasnej situácii.
- 14.12.2019 - 18:20
- +1
- burnzie
- Keď už sa tu rieši naša liga a hokej tak včera som si spestril deň počas Vianočných trhov vo Viedni hokejom čo sa hral .. bol som tam aj min rok a zápas a atmosféra bola super.. No včera čo som videl tak to bol čistý des a rybník ten zápas s Grazom na to akých hráčov majú domáci čo majú dosť odohrané v AHL a pod tak za celý zápas nevymysleli takmer nic až na záver 2 tretiny kedy dali tyčku... Viem, že domáci extra formu posledné zápasy veľmi nemajú alebo som vychytal práve zlý zápas no po minulom roku som čakal o dosť viac zápas BB so Slovanom bol o 2 triedy lepší jedine čo nesklamalo tak atmosféra a vynikajúca akustika ktorá spraví tiež dosť veľa... No keďže sú tieto ligy tak porovnávané tak na to že tam je min raz toľko peňazí herný prejav bol hrozný no keď už človek dal 28e tak som to dáko prežil až dokonca
- 14.12.2019 - 6:18
- +2
- Urpiner16
- Budem kritický voči bývalým hráčom BB Matouškovi a Zigovi.U nich kreativita nebola nikdy silnou stránkou ale skôr dohrávanie osobných súbojov,vybojovanie množstva pukov od súpera ap.Žiaľ u nich som videl aj posledne na živo či v prípade zápasu s Nórskom že pýcha predchádza pád spojená s flustráciou.Keď zacítiš rezne so šalátom u bystrozrakého a adekvátny výkon nepodáš ako kedysi u nás za chleba s masťou a cibuľou tak potom tam nemáte čo hľadať v tej repre.Boli ste ale napršalo do nosa.
- 14.12.2019 - 6:34
- +1
- Westlund32
- https://sport.aktuality.sk/c/426112/priprad-leclerc-za-takym-charakterom-slzy-neronia-dennik-sport/ keď som dobre pochopil mame už náhradu? Ci ako náhrada je Jacobs
- 14.12.2019 - 8:26
- +2
- Urpiner16
- A na čo to sem dávaš?Leclerc ide hrať za Slovensko?
- 14.12.2019 - 9:04
- +4
- Westlund32
- Budem si dávať hocičo hocikde hocikedy, ty sa môžeš
- 14.12.2019 - 10:06
- +4
- jozino
- dik za clanok, su tam este dalsie 2 suvisiace. Pola tych rozhovorov je jasne, kde bol pred prichodom Mikulu problem a sice, ako sa obcas suskalo, zrejme chybala disciplina a autorita na striedacke. Tento pan trener sa s nikym maznat nebude.
- 14.12.2019 - 11:05
- +1
- Urpiner16
- Ten by sa nemaznal s nikým ani v reprezentácii darmo že by bol hviezda.Taký Mikula by tam narobil pri Ramsayovi viac roboty ako títo učni.
- 14.12.2019 - 11:33
- +2
- ten čo nevie
- https://sport.aktuality.sk/c/426107/komentar-sportu-takto-hraju-nasi-kamzici-dennik-sport/
- 14.12.2019 - 14:14
- 0
- Chamois13c
- v korzari som čital nedavno ešte iny članok kde mikula vravel že hladame stale 1 legionara že chcel nejakeho čecha ale padlo to ale že stale hladaju nahradu za leclerca ...aspon bude dobry tlak na nora nech sa spamata a verim ze po prenho vydarenej repre akcii by mohol hrat lepsie
- 14.12.2019 - 14:43
- 0
- jozino
- super, nech len pekne zhanaju
- 14.12.2019 - 16:13
- +1
- Cia
- Skuste k nemu zobrat Kocha ten mu bude prihravat na goly ako vcera a ceresnickou bolo hodnotenie najukecanejsieho odbornika STV Valabika ze chyboval Konrad tou prihravkou Kochovi a ten nemal inu moznost iba na taku prihravku aku dal ten je schopny obhajit aj najazd na vlastnu branku to sme se pobavili
- 14.12.2019 - 20:19
- 0
- ten čo nevie
- Olympijský výber Ruska - Švajčiarsko 2:8 (0:2, 0:1, 2:5)
- 14.12.2019 - 12:26
- 0
- nerorome
- Videl som (chvalabohu) iba prvý zápas našich, kde sme znovu nedokázali hrať kvalitne celých 60/65 minút a zase sme na to výsledkovo doplatili. Je to už pomaly diagnóza a ak na to Craig & spol. dačo nevymyslia, v máji vo Švajci bude QF bez nás a zostane o5 maximálne iba dobrý pocit z výkonov ako na MS 2019. S tým "dobrým pocitom z hry" už ale fanúšikov Šatan s Ramsaym dlho nenakŕmia. Lebo v auguste 2020 na ZOH kvalde sa bude počítať už iba výsledok...
- 14.12.2019 - 18:29
- +1
- Nemehlo
- V rebricku IIHF sa dlhodobo motame medzi 8-10 miestom. To znamena, ze sme prave jedbo z tych muzstiev ktore musi o stvrtfinale bojovat. Nikto nemoze ocakavat, ze tam kazdy rok budeme. Chybaju nam rozdielovy hraci, ktorych muzstva dookola maju. Ci chceme Tatara porovanavat s tahunmi ostatnych repre okolo nas?
- 15.12.2019 - 12:58
- 0
- strojar
- Zatiaľ je to tak, že každý rok štvrťfinále očakávame a každý rok v ňom nie sme.
- 15.12.2019 - 14:00
- +2
- miro-nr
- Každý nie,matne si spomínam na nejaké semifinale s Finskom,ale kedy to bolo neviem,asi dávno
- 15.12.2019 - 18:38
- 0
- jozino
- zialbohu to robime. Pri vsetkej ucte k Tatarovi (fandim mu a tesim sa ako mu sadol MTL) by si mali vsetci uvedomit ze to nie je ani Zigo Palfy ani Peto Bondra
- 15.12.2019 - 18:38
- 0
- Urpiner16
- My sa musíme sústrediť na majstrovstvá sveta.To je pre nás kľúčové.Na nejaké ZOH 2020 sa môžem z vysoka vysrať.
- 14.12.2019 - 19:17
- +1
- zvolencan99
- trener a trener: Vysoko si vážim pána Craiga Ramsaya ako človeka,teoretika ktorý sa určite rozumie hokeju a vie čo hovorí.Je ale rozdiel o hokeji rozprávať,podielať sa na ńom ako asistent trénera,ktorých máme asi najviac na svete a brať zodpovednosť za výsledky za ktoré som zodpovedný pán trener.
Sice nerád,ale musím na písať že tie Vaše sú najhoršie za posledných 30 rokov!!!
A nad tým by ste sa mali zamyslieť.Nie je to vždy len o hráčoch,ale aj zlomvýbere,nedostatočnom sledovaní počas celej sezony /kolkokrat ste boli v Čechách,Škandinávii,Nemecku?Prečo sa okrem golfu v lete nestretávate s hrašmi aj inde?Načo je Vám tolko asistentov ktorí nikde neštudujú a nevzdelávajú sa?
Že dobrý hokejista nedokáže bez študia byť dobrý trener vedia už aj v Madarsku.
A aby som v tom nebol sám dovolil som si malý vycuc s Vašej trenerskej kariery:
Ako hlavný trener horíte s výnimkou Slovenska ako fakľa-tak niečo asi v tom je !!!
Craig Ramsay ukončil svoju hráčsku kariéru, v buffalskom tíme pokračoval aj naďalej a to na pozícii asistenta trénera. Po dvoch rokoch sa stal hlavným trénerom Buffala Sabres. Jeho práca hlavného trénera však netrvala dlho a onedlho sa presunul na iné manažérske funkcie, ktoré vykonával až do roku 1993.[5]
V roku 1993 opustil Sabres a pridal sa k tímu Florida Panters. Tam dva roky, teda do roku 1995 pracoval ako asistent trénera.
V sezóne 1995/1996 pôsobil ako profesionálny skaut tímu Dallas Stars.
Ďalšie dve sezóny trénoval ako asistent trénera tím Ottawa Senators potom sa presunul do Philadelphie Flyers, kde v závere sezóny 1999/2000 nahradil na pozícii hlavného trénera Rogera Neilsona. Po troch mesiacoch ročníka 2000/2001 prepustil svoje miesto Billovi Barberovi.[5]
Následne sa presunul k tímu Tampy Bay Lightning, kde pôsobil ako asistent trénera a v roku 2004 s týmto tímom vyhral Stanleyho pohár.[3][4][5]
Medzi rokmi 2007 až 2010 bol asistentom trénera v Bostone Bruins. Potom bol rok hlavným trénerom Atlanty Thrashers.
Potom čo skončil pri Thrasheroch pokračoval na lavičke Floridy Panthers ako asistent trénera Kevina Dineena, ktorým bol tri roky. Dňa 8. novembra 2013 bol však spolu s hlavným trénerom a asistentom trénera Gordonom Murphym vyhodený.
Po konci u Pantherov si ho najal tím Edmonton Oilers na pozíciu asistenta trénera, kde 10. júna 2014 nahradil Kellyho Buchbergera. V tíme skončil takmer po jednom roku, 4. júna 2015. - 14.12.2019 - 21:05
- +1
- Bacilek
- Pekne si si to nastudoval
Len sa Ta spytam par veci
Vidim ze povazujes Ramsayho za nevhodneho trenera v sucasnosti pre SVK hokej co beriem ako nazor, vidim aj ze su pre teba prvorade vysledky
Ak ale povies A povedz aj B
Ak teda Ramsay nie je vhodny trener co prinesie vysledky menuj toho kto by ich priniesol
Lebo kto ma pravo povedat: toto je zle/nevhodne ma aj povinnost zaroven navrhnut co bude to dobre
Ja ti to poviem rovno ako to je
Taky clovek neexistuje
V sucasnosti a v stave v akom je nas hokej neexistuje clovek ktory by priniesol vysledky
Mozeme to
opakovat donekonecna:
Ramsay neprisiel na vysledky, prisiel nam ukazat to co robime v systeme hry zle a naopak co by sme mohli robit lepsie
prisiel naucit nasich hracov a nasich trenerov ako vidiet hru inak, a ako zvysit nasim hracom v individualnych cinnostiach minimalne druho- casto ale az tretotriednych oproti svetu sancu byt viac konkurencieschopni a zvysit si sancu na vysledok
Ramsay a to co som napisal vyssie je len jedna skladacka toho co sa vola na konci vysledok a co ty chces hned
K vysledku treba okrem systemu aj hracov a tych hracov mat tam treba zmenit zas veci milion o co sa teraz nove vedenie snazi
A ano je mozne ze normalne nepravdepodobna suhra nahod sa raz za cas stane ako ta haluz v roku 2012, ale neznamena to automaticky ze veci robis dobre
Vyber hracov na tieto turnaje sa vzdy spochybnit da, ale na ostre Ramsayho turnaje co sa tyka ZOH, Danska a MS u nas az na diskusie hodnych Grigera, Gernata, Jula Hudacka a mozno aj toho Buceka (aj ked jeho terajsi vyvin skor dal za pravdu Ramsaymu a zas Hudacek proste v repre tiez vzdy sklamal) tam vybrali podla mna naozaj to najlepsie
Ano aj ja si myslim ze z hladiska couchingu Ramsay uplne najvhodnejsi asi nie je,uz ta flexibilita a reakcie pocas zapasu asi nebudu najhbitejsie, rovnako v situaciach ked sa lame zapas moze byt ta suhra trenerov skor krkolomna, ale Ramsay je proste momentalne to najvhodnejsie nudzove riesenie
Vzhladom na nase financne moznosti v tych prvotnych casoch Sarkyho ako GM sme si niekoho s modernou filozofiou (cize Neslovaka), zaroven skuseneho, schopneho a ochotneho edukovat a podat info dalej, a zaroven dobreho coucha dovolit nemohli...
- 14.12.2019 - 22:25
- +3
- fany
- Ramsay neprisiel na vysledky, prisiel nam ukazat to co robime v systeme hry zle a naopak co by sme mohli robit lepsie
Toto nemôžeš myslieť vážne a ani ako vtip to nestojí za nič. - 14.12.2019 - 23:07
- +3
- Bacilek
- rozved myslienku, este si zabudla napisat druhu polovicu
- 14.12.2019 - 23:12
- +2
- fany
- Niekto zo zámoria nám musí prísť ukázať čo je zle???Však to Ti povie aj Golonka a zadarmo.A Šatan čo nemá okuliare keď to nevie???A tie kecy typu "V sucasnosti a v stave v akom je nas hokej neexistuje clovek ktory by priniesol vysledky".Len od Cígera všetci chceli zázraky na počkanie.
- 14.12.2019 - 23:31
- +4
- mhc23
- Hlavné keď to zobral boli tam rozbroje už. Ale tu nikto nechápe, že keby to nezoberie tak Slovensko nenastúpi na MS a rovno by sme zostúpili do B. Keby trénuje Slovák síce by mal systém a dalo by sa na to pozerať len by neboli výsledky tak polovica by ho tu už výhadzovala. Len, že tento je kanaďan tak je IN.
- 15.12.2019 - 11:00
- +1
- zvolencan99
- Bacilek: Skusim reagovat a odpovedat:
Ano pre mna a pre kazdeho normalneho sportovca a fanusika su prvorade vysledky.
Na umelecky dojem sa sutazi myslim len v korculovani a na vsetko ostatne sluzia treninky,priprava a coucing.
Bohuzial toto nie je silna stranka nasho trenera,co sa ukazalo na mtohtorocných MS.
-uplne zle nasadenie hracov v dolezitych momentoch a zavere
-bojazlivost odvolat brankara v rozhodujucom zapase/pozeranie do blba a nie na hru/ o vsetko,aj ked tento uz bol 3x na polceste
-po katastrofalnom vykone muzstvo dokazal len chvalit a chyby prehliada
FANY a pod.maju pravdu,keby to bol Slovak uz davno je vyhodeny.Ale to aj Ramsay vsade inde mimo Slovenska.
Ciger mozno s C eckom fakt dokazal mat lepsie vysledky.
Okrem toho ten bojkot moze byt realny tiez len u nas..inde by lietali mastne pokuty a vyhazovy.
Že neexistuje nahrada na post reepre trenera na 2 mesiace roboty v roku za krasny sestciferny plat?
To nemyslis vazne,alebo nie si absolutne znaly problemu.
Zopar typov :Riha,Pesan,Ruzicka s Ciech
Javorcik s Orsagom u nas,aj ostatní casom keby sa im chcelo studovat
asi 20 kanadanov,severanov so skusenostami s NHL ako prví treneri s nemeckej DHL,EBEL,svajciarskej NL.Za rovnake prachy roboty 2 mesiace. Zoznam Ti kludne poslem ak chces.Je dlhyyy.
Ak Ramsay neprisiel na vysledky tak na co?
Ucit hotovych hokejistov-to nemyslis vazne.
Aj prisiel ucit tak sup ho za seftrenera mladeze.Tam by som si ho vedel predstavit a myslim ze to by stihol aj pri tejto robote s prstom v nose.
Toto robia svajciari a rakusania a hlavne preto nas prehravaju uz kde sa da..Tam dokonca zamorskí hraci povine trenuju v kluboch mladeznicke vybery!!!To sa podme ucit.
Len to treba chciet a dat do zmluvy samozrejme.Potom sa nemoze stat,aby repre trener nevidel ani jeden zapas 20-tky realne.
Vyber hracov,hotova katastrofa,len v Cechach mame lepsie cele jedno muzstvo.
A na nase financne moznosti?????
Za tie peniaze dostaneme sem dvojicu lepsich zamorskych trenerov,ver mi.
To nie je kazdodenna praca,ale 2 mesacna zabava.
- 15.12.2019 - 16:03
- +3
- miro-nr
- +,ale Bacilek to aj tak nepochopí!
- 15.12.2019 - 18:36
- 0
- strojar
- Je to vůl.
Prej kaviárový tousty. - 15.12.2019 - 20:46
- 0
- Bacilek
- -Nakydal si do toho prispevku kopu nezmyslov, ale fakt ze fest
-Samotny Satan sa viackrat vyjadril ze Ramsay na vysledky neprisiel lebo tie v sucasnom stave nezaruci nikto, pozri si relaciu Pod lampou kde o tom hovori, ked si ty chcel trenera na vysledky tak snivaj dalej alebo si mimo a sportu nerozumies
(ja som nikde nepisal ze prisiel ucit hotovych hracov individualnym zrucnostiam, prisiel ich a trenerov ucit system)
-je slobodna vola kazdeho hraca ci chce reprezentovat, aku pokutu by si im chcel dat a odkial by si ich chcel vyhodit? Z Lidla ked nakupuju a nehraju za repre? Aj Zaborskeho by si chcel vyhodit z Finska a poslat mu tam pokutu?
-Ciger lepsie vysledky s repre nemal, naopak takmer vypadol z MS a bol k tomu o dost blizsie ako Supler, tie pripravkove turnajove vysledky ktore su ale pre teba prvorade su na druhy den kazdym zabudnute (a kedze pre teba su prvorade vysledky tak dufam ze mi nezacnes pisat ze akych mal hracov lebo to ci mal Cckovy kader je pre teba druhorade)
- v casoch Cigera sme mali lepsich hracov ako teraz, svojou neschopnostou komunikovat a katastrofalnym prehladom si odrezal zamorie, tam nebol len bojkot ale aj jeho arogancia so Svehlom (co napokon priznal sj Svehla len Zdeno bude do smrti urazeny), pritom dobre vedel ze ide do rizika a potomna konci sa ba to riziko stazoval, takze chudacik Ciger si to tebou oznacene Ccko moze aj sam
-takze Javorcik s Orszaghom, Javorcik je urcite velka perspektiva ale zas nerobme z neho poloboha, mal absolutne idealne podmienky, rok bol vkuse s jednym z najtalentovanejsich rocnikov, do pripravy tych chalanov sa strasne vela investovalo, tie MS U18 boli v tom roku prioritou zväzu, mal domace prostredie... a pockaj pre teba su prioritne vysledky, sky strasny vysledok s tymi mladikmi dosiahol? Ano hral pekny hokej ktory bavil, boli sme konkurencieschopni v kazdom zapase ale u teba sa hokej nehra na umelecky dojem, tak preco je ten Javorcik pre Teba taky zaujimavy... Preco si tam nechcel Bokrosa, ved doniesol s juniormi medailu,nikdy nevypadol, ma aj medailu zo seniorskych ms ako asistent(neviem ci aj nie dve, nechce sa mi hladat), mrte ligovych titulov,
ten vysledok Javorcika bol rovnaky ako prve Cachove MS u18 aj toho by si chcel v tych casoch za hlavneho do repre?
Orszagh mal za sebou ake vysledky ako trener v tych casoch lebo tie su pre teba prvorade? On sa ma co ucit este aj teraz,aj to sam priznava, v tych casoch bol na svojom zaciatku, ak by si zveril Ackovu repre v casoch ked sme uplne na dne absolutnym zelenacom bez skusenosti so seniorskym repre hokejom ( tam spada aj Pesan) a navyse nechces od nich koncepcnu pracu naniekolko rokov, lebo pre teba su prvorade vysledky tak si pekny ruletar
Satan chcel proste ist do zamorskeho trenera so skusenostami z NHL, Riha ma svoju filozofiu, je to uplne ina skola, ako vies ze mal vtedy Riha zaujem a kolko by si po vyplate v KHL vypytal?
Odkial vies ze ma Ramsay 6ciferny plat? Samotny Ramsay priznal ze zmluvu ani nestudoval a Satan tiez vravel ze jeho podmienky su velmi prijatelne na nase pomery, uz v casoch ked musel proste zvaz setrit kvoli tym sekeram z minulosti, aj samotny Ramsay si musi uvedomovat ze je to dochodca, som presvedceny ze vela nebere, ze mu staci aj so zenou okrem platu uz ten prenajaty byt v centre BA a ze vsetci ti severski a AHL kanadski odbornici ktorych je vyse 20 by chceli niekolko nasobne viac a neviem kde si nabral ze by vsetci chceli aj prist
S tym Ruzickom to bol dufam for, padlo tu tisice postov na Bokrosa a to mu nikdy nic nedokazali a ty by si dal repre v casoch ked ju chceme ocistit od vsetkych moznych extravplyvov hentomu pri cine usvedcenemu slizkemu uplatkarskemu magorovi...tlieskam tejto volbe
-tvoj problem, aj mira-nr, fanyn, strojara, akademika a neviem kolko vas tu este premudrelych je ze ste absolutne mimo reality, svajciari, nemci, fini, svedi zveruju repre do ruk trenerom na koncepcnu pracu na niekolko rokov a prioritou je pre nich obraz hry, system a jej vplyv na hracov ktorych mas k dispozicii (lebo ich vychova je na inych) , prioritou je pre nich konkurencieschopnost, aj preto tam tych trenerov nechavali a nechavaju dalej aj ked mozno nie su vzdy tie vysledky naoko oslnujuce
Nie Ramsay by nebol vyhodeny keby bol Slovak, ale keby boli vo vedeni typicki Slovaci ako ste vy tiezfanusikovia, vsetko chcete hned a naraz,a po par nezdaroch a zakopnutiach (kukni si nizsie kolko ich bolo v ostrych zapasoch) je hned vsetko zle a pome vyhadzovat, nastastie ma Satan viac rozumu jak vy vsetci dokopy
-o com sa tu vlastne bavime, ake katastrofalne vykony? Prioritou su ostre zapasy a tam bol jediny katastrofalny vysledok aj hra a to prehra na ZOH so Slovinskom lebo sme mali lepsi hracsky material ako SLO a ten zapas sme proste nezvladli... Aj tu ale treba povedat ze bol vtedy Ramsay pri time par tyzdnov aj s cestou, bavime sa tu o jednom jedinom ostrom katastrofalnom vysledku a hre, ziaden iny s muzstvom hracskym materialom slabsim ako my nebol, tam sme vsetkych zdolali
Aj na inych turnajoch sa ako katastrofalny da oznacit asi len toto Norsko, aj ked som to nevidel, len podla reakcii sirokej verejnosti...
Vo vsetkych inych ostrych zapasoch so silnejsimi/nami vyrovnanymi snad okrem posledneho zapasu s USA na ZOH sme realne bojovali do konca o vitazstvo, ano posrat si par sekund pred koncom zapasy s Cechmi, Can a Nemcami je zlyhanie ktore ide okrem ineho aj na vrub trenera ale katastrofa to nie je a uz vobec sa tym nesmu prehliadat tie dobre veci, garangujem ti ze za Cigera s tym htacskym materialom by uz bolo davno rozhodnute v nas neprospech
Takze by si zavolal Ramsayho nech ide trenovat juniorov, pekna predstava, ty si myslis ze dotiahnes cloveka s hracskymi a trenerskymi skusenostami, nejaku osobnost cez pol sveta k juniorskej repre, zas musis dat tomu cloveku aj nejaky kredit a postavenie, nejaku vyzvu, zazelal by som ti vela uspechov s tymto hladanim...
a nie je lepsie vychovavat si popri tej osobnosti ktora je na čele pri juniorskych timoch vlastnych ludi?
(to vychovavanie sa ale pre pana neda robit ze zveris head coacha Acka nejakemu slovenskemu zaciatocnikovi)
Vyber hracov na ostre turnaje neviem kde vidis katastrofu, ja tam vidim len 3-4 hracov ktori su hodni diskusie ze ich nezobral na MS alebo ZOH: Hudacek, ale budem sa opakovat v repre vzdy sklamal, navyse je to konfliktny typ a po jednych MS kritizoval vlastnych hracov jak majster sveta, hrac-charakter je stale sucastiu kolektivu a ked kritizuje do medii tak cele muzstvo aj seba,
Dalej Griger, Gernat a diskusiehodny Bucek, ale ten je tiez zvlastna povaha a niekedy by mu vacsia pokora neuskodila
Takze len v Cechach mame len jedno lepsie muzstvo, cize cca. 23lepsich hracov ako sa teraz dokopy objavilo na GER a SUI Cupe, ked si povedal 'len' v Cechach tak potom inde vo svete je ich dokopy aj na dve muzstva...? Jak ty uz trepes tak to sa ani neda citat...
Z Ciech mohol realne dostat sancu Gernat, Marcinko (otazka je ci su neni dohodnuti ohladom Spengler cupu ze ich tahat nebudu), Tybor, Reway (ale to by bolo brane len ako pomoc pre neho lebo je fakt len v zaciatkoch, otaznou je stale jeho zivotosprava co Satan neznasa), Dravecky (mam info ze uz na jednych MS este za Vujtka chodil pravidelne rozmontovany na treningy), uz pod Ramsaym prisiel s Miklikom zo sushi baru uplne na hovna, aj ja som nazoru ze by sancu dostat mohol ale Satan to proste neznasa a treba to respektovat), potom su tam uz veeelmi diskutabilni traja Mikusovci, Dej, uz starsi Gerhat, v otaznej forme starsi Granak (posledne starty za repre uz fakt hral slabo) a Baranka, Jurcina, velmi mlady Hlavac, Hrehorcak dostal sancu v ZOH time teraz... Toto je to cele tvoje muzstvo z Ciech ktore neprislo a mohlo
A tie mozno aj dve muzstva zo sveta tvoria Bakos (otazka ci nerobi problem klub) , Pospisil (otazka ci by teraz nerobil problem klub ale beriem Pospisil tiez hovoril ze ho nekontaktoval nikto, Hudacek, par velmi diskutabilnych hracov z nemeckych lig, Karaffa a Horensky z NLB...
Ci myslis aj z juniorskych lig? Snad nechces hraca s nulovou skusenostou aj z ligoveho seniorskeho hokeja hodit do seniorskej repre
- 15.12.2019 - 22:04
- +3
- strojar
- Je celkom zábavné čítať tieto detinské premúdrelé omáčky.
- 16.12.2019 - 6:41
- +2
- Bacilek
- takto:
radsej tie prispevky odo mna uz necitaj, mali byt na to aby si sa z toho nieco naucil
kedze si to mal na zabavu tak si to nepochopil - 16.12.2019 - 9:28
- +5
- blazon
- Vie: Mi niekto napisat, ci zhodnotit ako zahral Skalicky? Ci spestril si sezonu, alebo aj hral nieco.
- 14.12.2019 - 22:00
- +1
- kolombo
- Podľa mňa niečo hral, a pre mňa bol platným hráčom. Ale určite si sezónu spestril, lebo nehral len za klub ale aj za repre. Určite turnaj neodflákol a nešiel do Švajčiarska fotiť prírodu a jesť syr
.
- 14.12.2019 - 23:49
- +1
- Urpiner16
- Od žiadneho systému nemôžte čakať zázraky keď na to nemáte kvalitu.Ramsay len chce kopírovať to s čím bol úspešný.Porovnať by sme to vedeli až vtedy ak by mal Ramsay takú kvalitu v repre akú mal kedysi Filc.
- 15.12.2019 - 11:38
- +1
- Zkubydu
- Z mojho pohladu, suhlasim s Tomom zo Zvolena:: co trdi: "že z tohto vyberu konkretne Ceresnak, Daloga, Hudacek, Krivosik, Liska a Skalicky. Tomek by este mal dostat sancu..." ja by som tam este vtesnal aj Vandasa, lebo sa mi pacil... Z minuleho turnaja by som jednoznacne nechal Hrivika a Rosandica Grigela. K nim by som na domaci Kaufland Cup zavolal Bakosa, Bondru, Kristofa, Pospisila, Marcinka, Grmana, Granaka a Cajkovskeho a do brany urcite k Tomekovi este Rybara. A napriek vsetkemu by som uctivo poprosil Zaborskeho nech pride pomoct a odovzdat skusenosti mladsim hracom. Kludne by som mu slubil aj kapitanske Cecko, ak pridedo tejto zostavy.
Z NHL sa na MS sotva budeme moct spolahnut na niekoho. Mozno jeden, ci dvaja ak budu hviezdy priaznivo naklonene. - 16.12.2019 - 11:22
- +1
- strojar
- A zväz zbytočne platí drahého kanadského trénera.
Nerozumiem načo, keď stačí prečítať si rady takýchto odborníkov. - 16.12.2019 - 18:08
- +1
- Urpiner16
- Zväz neplatí zbytočne trénera ale alibistických asistentov .
- 16.12.2019 - 21:18
- 0