Diskusia: Slováci prehrali s Nemeckom 3:7
Slovenskí hokejisti utrpeli prvú prehru v rámci prípravy na MS v Česku. Vo štvrtok podľahli v Kaufbeurene domácim Nemcom 3:7 a nenadviazali tak na minulotýždňové triumfy proti Švajčiarsku (3:0 a 5:3). Druhý zápas proti domácemu výberu odohrajú v sobotu v Augsburgu o 17.00 h.
Zverenci Craiga Ramsayho inkasovali gól už v 2. minúte, no potom otočili skóre zásluhou Róberta Lantošiho a Olivera Okuliara. Domáci však neskôr vyrovnali a zvyšné dve tretiny už patrili im. Tromi bodmi sa blysli Wojciech Stachowiak a Colin Ugbekile.
Nemecko - SLOVENSKO 7:3 (2:2, 3:1, 2:0)
Góly: 2. Samanski (Tuomie), 16. Stachowiak (Plachta, Ugbekile), 27. Soramies (Ugbekile, Pfaffengut), 28. Tuomie (Stachowiak), 36. Schütz (Plachta, Ugbekile), 42. Fischbuch (Stachowiak, Hüttl), 56. Schinko (Michaelis) – 9. Lantoši, 12. Okuliar (Cingel, Lantoši), 29. Lantoši (Kollár, Bučko). Rozhodovali: Rohatsch, Polaczek - Merk, Heffner, vylúčení: 5:4, presilovky: 2:2, oslabenia: 1:0, 3100 divákov.
Nemecko: Ancicka - Zimmerman, Müller, Hüttl, Wagner, Ugbekile, Fohrler, Weber, Karrer - Ehl, Michaelis, Kahun - Fischbuch, Stachowiak, Schütz - Plachta, Samanski, Tuomie - Schinko, Pfaffengut, Soramies - Krauss
SLOVENSKO: Hrenák (41. Tomek) - Ivan, Grman, Golian, Bučko, Bačik, Gachulinec, Petrovický, Brincko - Okuliar, Cingel, Lantoši - Takáč, Kollár, Faško-Rudáš - Kašlík, Tamáši, Kukuča - Hecl, Baláž, Kusko
Nemci začali aktívne, už v druhej minúte išli do vedenie po strele rýchlej Samanského. Slovenskí hokejisti potom mali blízko k vyrovnaniu v presilovke, keď Cingel opečiatkoval žŕdku. Onedlho však rýchly brejk zakončil Lantoši presne - 1:1. O tri minúty neskôr našiel Lantoši Cingela, ten videl dobre postaveného Okuliara a útočník Slovenska prekonal Ancicku po druhý raz - 1:2. V 16. minúte Nemci vyrovnali keď Hrenák vyrazil puk iba pred seba, kde číhal Stachowiak a poslal ho rovno do siete. Na konci prvého dejstva mohol vrátiť Slovákom vedenie Baláž, keď unikol v oslabení, ale Ancicka ho vychytal.
V druhej tretine mal spočiatku viac práce nemecký brankár. Slováci mali dobrý pohyb a boli aj strelecky aktívnejší. Šancu na gól mal Bučko, na opačnej strane netrafil ideálne puk Plachta, keď sa ocitol sám pred Hrenákom. Domáci od polovice zápasu pridali a odmenou im bol vedúci gól. V 27. minúte ho strelil Soramies. O minútu neskôr netrafil Ivan v presilovke a vzápätí premenil rýchly brejk Tuomie. V tej istej početnej výhode však Lantoši znížil. Presilovku však potom využili aj domáci, keď Hrenákovi vypadol puk po strele Plachtu a Schütz ho poslal do bránky.
Do tretej tretiny nastúpil do bránky Slovenska Tomek, no už po 78 sekundách ho prekonal Fischbuch. Najväčšiu šancu Slovákov v tretej tretine premárnil Kusko po nájazde v oslabení a neskôr sa nemecký brankár blysol po strele Cingela. Posledné slovo v zápase mal Schinko, keď upravil na 7:3.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- hawkie
- Oni sami odmietli, veď kks, počúvajte ľudze s porozumením. Šatan povedal, že nikomu nezavreli cestu do repre, tí chalani sami (tento rok) odmietli prísť (z rôznych dôvodov -.- )
- 18.4.2024 - 22:03
- +34
- jozosvk
- Tak určite chceli prísť, zase v tejto atmosfére čo sa tu deje… určite by radi prišli reprezentovať; zase nebuďme naivní 🙃
- 18.4.2024 - 22:06
- +29
- jozosvk
- Tak ok😎🤓😉, keď ináč nedáš👌
- 18.4.2024 - 22:17
- +7
- kurtsteiner
- Načo...? Aj tak nechápu.
- 19.4.2024 - 9:49
- +1
- AgentCooper
- Alibista, oportunista, komunista, bicyklista, nazvi si ho ako chces.
- 18.4.2024 - 22:58
- +6
- kurtsteiner
- Čiže najskôr tu urobíme atmosféru okolo hráčov KHL a potom povieme ,že veď mohli prísť,no oni nechceli. A ty to spapáš...
- 19.4.2024 - 9:48
- +4
- hawkie
- Nespapal som, viem si zrátať 1 a 1
. Ty si spájaš dojmy s príčinnými udalosťami.
Keby zväz chce, dávno vydá jednoznačnú direktívu (na jednu alebo druhú stranu...) a absolútne tu nemusíme riešiť nič v 100 príspevkoch (ale riešime to, že včera obrana pohorela, že Hrenák včera tiež pohorel, že útočníci nepomohli v obrane, a že jeden z mála, čo stojí za pozitívnu zmienku z včerajšej hry je Lantoši, ktorý hral fakt super).
Lenže zväz (a najmä jeho vedúcko) vajatal, a je zrejmé, že ľudia to budú komentovať (máme slobodu prejavu). No počúvam, čo Šatan povedal. Nech je akokoľvek alibista, nezdá sa mi, že by niekedy klamal. A mne z jeho výrokov vyplynulo jednoznačné - hráči v KHL nemajú zavreté dvere do repre, aj s nimi volali a tí odmietli.
Môžeme sa baviť naozaj o dôvodoch a príčinách, prečo tomu tak bolo. Máš pravdu, že spomínaná atmosféra zohrávala rolu v ich rozhodovaní.. ale veď kks, tá je úplne relevantná a plne legitímna, keď tu máš netriviálnu populáciu ľudí, ktorým to naozaj vadí... To, že mali možnosť prísť, ale si vyhodnotili, že si nechcú prejsť takou tou nepríjemnou atmosférou, pokrikmi, piskotom, bolo len a len ich rozhodnutie, plne legitímne. - 19.4.2024 - 10:07
- +7
- hello, havarju
- Podstatné nie je, či ich treba alebo netreba.
Podstatné je, že v reprezentácii nemajú čo hľadať. - 18.4.2024 - 22:08
- antinamor
- Je Buček v repre? Bavíme sa o reprezentácii, ak si si nevšimol.
- 19.4.2024 - 7:37
- +9
- Ol!ver
- A Buček ani nehrá v KHL.
- 19.4.2024 - 7:46
- +3
- patuso
- Antimator: Pred kazdou repre akciou ked nie je v nominacii tak polovica diskuterov: preco tam nieje Bucek ? Resp v jednej nominacii bol ale kvoli narodeniu dcery neprisiel...to nevadilo nikomu ze bol nominovany ?
- 19.4.2024 - 8:59
- 0
- Marchand63
- Ak by na to mal, by tam v russtine blabotal ako prvy, ako sa tesi na fanusikov.
- 19.4.2024 - 8:33
- +9
- patuso
- Sunkafit: Hral KHL ? hral...rychlo sa zabudlo...
- 19.4.2024 - 9:00
- +10
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Turkey
- Ak chceš spraviť nomináciu aj bez hráčov, ktorí v minulosti hrali KHL, tak tam pomaly ani nebudeme mať koho postaviť...
- 19.4.2024 - 9:36
- 0
- Mato-Mi
- Len by som rozlisoval, kedy doslo k podpisu zmluvy.
- 19.4.2024 - 9:49
- +2
- FeroMotyka
- No veľmi ľahko ti to vysvetlím na príklade. Cehlarik hral v Omsku, vypršala mu zmluva chceli mu ju predĺžiť, možno mal aj nejaké iné ponuky z KhL už neviem ale aj v rozhovore sám povedal, že všetko bolo síce dobré ale v danej situácii ani nerozmýšľal, že by tam zostal. Potom tu je Buček, ktorý v tej dobe z Ameriky utiekol do Ruska.
- 19.4.2024 - 11:00
- +7
- FeroMotyka
- Takže keď Rusko vyradili asi z každej súťaže?
- 19.4.2024 - 11:05
- +1
- pupo
- Tak 2014 sa skutok nestal?
- 19.4.2024 - 12:04
- 0
- amaskiea
- Pre mnohých sa nestal ani v r. 2022, tak načo toto?
- 19.4.2024 - 12:15
- +3
- Mato-Mi
- Pre russov sa nestal ani 1.9.1939.
- 19.4.2024 - 12:29
- +4
- amaskiea
- tiež pravda
- 19.4.2024 - 14:54
- +1
- Mato-Mi
- Ja osobne som prestal russom fandit v roku 2014, ale pre potreby repre preferujem 24.2.2022. Ale to je len moj subjektivny nazor, ktory nikomu nepodsuvam.
- 19.4.2024 - 11:03
- +2
- amaskiea
- 1939, konkrétne 23.august
- 19.4.2024 - 11:43
- +1
- mayyyo
- no nie netreba, reprezentant by mal mat urcite moralne hodnoty, ktore danym hracom chybaju
radsej prehra s Nemcami ako kolaboranti
- 18.4.2024 - 22:09
- +82
- jozosvk
- Dnes hrali Poliaci prípravný zápas proti Slovinsku, ktorí mali hráča v KHL; Poliaci ani nestrajkovali ani nebucali, ani Slovinci , zaujímavé ; len konštatujem fakt, čo som videl a počul na Poľskej TV 🙂↕️
- 18.4.2024 - 22:15
- +32
- AgentCooper
- Neboj sa Jozko. Po tychto MS Ramsay skonci a tvoj sen sa stane skutocnostou.
- 18.4.2024 - 22:31
- +24
- jozosvk
- Aký sen zase? Písal som o zápase Pol vs Slo v súvislosti s hracom KHL; sugestívne mi tu nič prosím nevnucuj
- 18.4.2024 - 22:39
- +8
- AgentCooper
- Sen o hracoch z KHL v repre.
- 18.4.2024 - 22:53
- +27
- Ol!ver
- Ramsay nie je žiadnou zárukou neúčasti hráčov KHL v repre, to si naivný, keď si to myslíš, jemu je to z morálneho hľadiska u prdele, ao 99% američanom a kanaďanom... Kým bude vojna, nemali by byť v repre za každého trénera.
- 19.4.2024 - 7:48
- +7
- Urpiner16
- Ak Ramsay skončí tak skončíme i my s jeho progresom.Nevychovali sme si jeho nástupcov a tá slovenská mentalita sa časom negatívne prejaví v plnej nahote.
- 19.4.2024 - 7:53
- +15
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- sumobb
- Urpi ORSZAGH v BB a neskôr možno aj v repre.
- 20.4.2024 - 7:33
- 0
- BieloModra
- takze on bol s plnou octavkou ( oblecenie, hracky) na hraniciach len tak lebo ma v pazi?
- 19.4.2024 - 7:58
- +4
- Ol!ver
- Ramsay sa vyjadril, že by hráčov KHL mal rád v tíme, ale že chápe, že situácia je zložitá a pod.
- 19.4.2024 - 8:02
- +5
- Peryo
- Ramsay ma na haku či hra v KHL alebo nie. On trénuje to čo mu šatan, fruhauf a spol dajú. Zámoraci absolútne neriešia rusakov lebo s nimi nemajú skúsenosť ako východná Európa
- 19.4.2024 - 9:51
- +1
- Pukky
- Majstrovstvá sveta sú o vzájomnych súbojoch krajín, ktoré vyznávajú určite zásady. Mier, priateľstvo, spolupráca, rešpekt a úcta. Ani jedno z toho Rusko nedodržiava. Preto jeho hráči a hráči z jeho ligy nesmú hrať na šampionáte. A to ani v takom prípade, keď nedosiahneme žiadny úspech. Stále lepšie, ako hrať s jarošom alebo čajkovským, ktorí hrajú v lige krajiny, ktorá zvažuje na nás v buducnosti zaútočiť. To ti fakt nedochádzajú základné veci?
- 18.4.2024 - 22:13
- jozosvk
- Vid dnes príprava Poľska a Slovinska👌
- 18.4.2024 - 22:18
- +5
- Pukky
- Prepáč, asi si nepostrehol. Písal som o krajinách ako celku, nie o športovcoch jednotlivcoch, ktorí občas nezvládnu nápor testosterónu pripadne nedostatok rozpoznávacích schopností. Takí sa nájdu všade, aj na Islande. Lenže ani Poliaci, ani Slovinci posledných milión rokov, ďalej si nepamätám, nikomu nevyhrožovali jadrovým útokom. A na nikoho nezhadzovali fosfor a termobarické bomby. Aj na hokejistov, aj na deti. A ruské hyeny to za posledné 2 toky urobili tisíc krát. Tak neporovnávaj neporovnateľné.
- 18.4.2024 - 22:25
- +22
- jozosvk
- hráči z jeho ligy nesmú hrať na šampionáte
; vid Pol vs Slo a hrách z KHL a postoj Poľskej TV a divákov; už ináč to neviem napisat;
- 18.4.2024 - 22:42
- +6
- Norik
- Jozko, a vsimol si si aj Hudacka: ktory ani len nenastupil a co to vyvolalo v krajine? A vies, ze sa hra v cechach a nie polsku alebo slovinsku??
- 18.4.2024 - 22:48
- +20
- pupo
- Kazachstan jak chce potom nastúpiť?
- 18.4.2024 - 22:57
- +6
- dusan1980
- A Ty si si vsimol kolko ruskych kolaborantov hra v NHL
To je len zla liga … fuj 😀😀😀 - 19.4.2024 - 6:47
- +7
- antinamor
- Aj u nás hralo niekoľko Rusov v lige. Čo si tým chcel akoby povedať? Môžu to byť slušní ľudia, ktorí neschvaľujú politiku trpaslíka z Kremľa a vraždenie na Ukrajine. Nerozumiem, čo to má spoločné s našou reprezentáciou.
- 19.4.2024 - 7:12
- +20
- BieloModra
- nic...ale treba si aj to nic, obcas pripomenut
- 19.4.2024 - 7:21
- +12
- dusan1980
- Ked porozmyslal tak na to prides
Niektori ti hraci maju aj fotky s Putinom na profile...
Ale v Amerike ziadne protesty nie su
A ta logika...Takze nasi hraci ktorí zarobia v rusku peniaze a odcerpaju ich do EU dani to je zle
Ale RUS ktory zarobi u nas alebo v Amerike a dane da do pokladne Ruska z ktorej sa priamo financuje vojna to je dobre...
Zaujimava logika - 19.4.2024 - 9:00
- +4
- FeroMotyka
- A prečo nespomenieš Panarina, ktorý je vyložene proti Putinovi? Keď už spomenieš toho jedného s Putinom na fotke.
- 19.4.2024 - 9:14
- +10
- antinamor
- Tak som porozmýšľal a prišiel som na to ako si to myslel, ty beťár. Takže navrhujem, aby sa celá EU (cca. 448,4 milióna obyvateľov) teraz rozbehla do RU za prácou a všetky peniaze, ktoré tam zarobí, pekne krásne na daniach odvedie v EU tak, aby ruskému vojnovému zločincovi nezostalo ani fuka na jeho vojnové plány. To je takzvaný win-win prítup, dve muchy jednou ranou, chválim. Škoda, že sa všetci chcimírovia tlačia za prácou a na dovolenky na hnusný "západ" a na krásne Rusko sa max. vykašľú.
- 19.4.2024 - 9:42
- +9
- AgentCooper
- Za Slovinsko nastupil Drozg hrajuci v KHL od sezony 2022/23, cize tam prestupil pocas vojny.
- 18.4.2024 - 22:55
- +4
- Adrumko
- dookola verklikujes , klasicky styl dezole sceny...vy musite chodit na nejake skolenia alebo co lebo je obdivuhodne (v tom najhorsom slova zmysle) ako dokazu vsetci ludia vychodneho typu pouzivat tu istu taktiku
koho tu zaujima nejaky zapas Pol vs Slo?
- 19.4.2024 - 6:29
- +29
- Corgi77
- Veď majú Dona Fica. Ten ich to učí.
- 19.4.2024 - 7:41
- +7
- Sani
- A niet sa comu cudovat, ze ho nasleduju az za hrob...ved ich predsa nikdy neoklamal:
- potraviny zlacnel (uz sa nevyhraza, ze natrie rozok s maslom a strci ho Hegerovi do huby)
- benzin lacnejsi (uz nenakruca s BabyKalim videjka)
- hypoteky ani nehovorim, skoro zadarmo...
- dokazy kto naozaj zabil Kuciaka ukazal...
- dokazy o vrazde Lucanskeho ukazal...
- dokazy o vycinani banderovcov na Donbase ukazal...
- obrannu zmluvu s Amikmi okamzite vypovedal...
- kedze chce mier ani jeden naboj na vrazdenie nikam neposlal....
- po dialnici do Kosic sa prehaname len taky fukot...
Ohh wait...?!?
- 19.4.2024 - 9:55
- +18
- hello, havarju
- A ešte
- žiadna vojna na Ukrajine nebude, Rusko nemá v úmysle napadnúť Ukrajinu
... - 19.4.2024 - 12:37
- +4
- Sani
- Dalo by sa pokracovat do nekonecna, napriklad aj vyrok: "kde na to chodite, ze by sme chceli rusit USP" bol z vtipny zo sucasneho pohladu....ale to by bezny volit musel mat pamät presahujucu 2 mesiace....
- 19.4.2024 - 13:32
- +5
- Ol!ver
- "krajiny, ktorá zvažuje na nás v buducnosti zaútoči" zaujímavé, to máš odkiaľ?
- 18.4.2024 - 22:56
- +12
- Sunkafit
- Som zabudol oni slovanov nezabijaju
- 19.4.2024 - 4:59
- +19
- antinamor
-
Rusko je predsa krásne, Rusko je veľké. Stačí si vypočuť rozhovor Tomáša Forroa v Radiu Expres spred 6 dní. Už by sa mohli zobudiť títo chcimírovia a pochopiť, že ak padne Ukrajina, ako ďalší na rade sme my.
- 19.4.2024 - 6:11
- +16
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Neviete banovať týchto fanatikov?
- 19.4.2024 - 7:48
- +3
- roman
- Ja ti len odpoviem na otázku, lebo asi moc nesleduješ ruskú televíziu. V ruskej televízii v diskusných reláciách v primetime, ruskí propagandisti diskutujú o tom, čo urobia s Európou a je tam všetko od zmrznutia až po atómovky. Takže by som sa nespoliehal na to, že Putin skončí na Ukrajine. Verejnú mienku už má vymasírovanú doknale. Aj keď teda, vďaka tomu, že sa zatiaľ Ukrajinci bránia (tými obmedzenými dodávkami všetkého možného z našich skladov čo im my láskavo, opatrne a vééľmi pomaly a váhavo poskytneme, niektorí si za to necháme aj zaplatiť), a obetujú vlastné životy, nám zatiaľ priamo nič nehrozí.Keď ale prehrá, sme ďaľší na rade a začne to diverznými akciami. Vlastne... hm, už to začalo, viď prieskumy spoločenskej mienky a naivné názory veľkej časti obyvateľstva na Putinovu vojnu. Tiež už veľa ľudí spracovali a človek má pocit, že budú ruský "mier" vítať s otvorenou náručou.
- 19.4.2024 - 17:02
- +16
- Mato-Mi
- Zial, mas pravdu.
- 19.4.2024 - 17:19
- +2
- Ol!ver
- Aspoň si mi odpovedal na otázku, za čo ďakujem , a podľa zavedených štandardov si mal minimálne vymazať tento komentár: Pokemon33 zo 7:36.
- 19.4.2024 - 18:51
- +1
- roman
- Ono sa to malo zmazať celé odzačiatku. Keby sa jednalo o článok o nominácii a riešili sme zasa KHL, tak okej poveddzme že... ale tuna prehra s NEmeckom a zas ideme vojnu na Ukrajine. A modeátori sa namiesto toho aby to upratali s chuťou zapoja. A ja už som prišiel po funuse a samozeejme som sa žiež s chuťou zapojil, pretože tiež som len chlap a neodolám pridať do ohňa svoj uhlíček. Pokemon33 ... suhasim, necitlive a blbe.. zbytočne cela polemika čo sa tu rozvinula. Hokej nás spája, témyu posvätnej kravy žiaľ rozdeľujú.
- 20.4.2024 - 15:51
- 0
- sumobb
- Roman - ti chlapci čo sú v KHL si asi neuvedomujú alebo nevedia nič o 1968 a 23 ročnej OKUPÁCII ČSSR Rusmi. Prečo asi Jágr nosí dres s č 68 to tiež NEVEDIA?
- 20.4.2024 - 7:45
- +1
- kurtsteiner
- Ako nas okupovali ti sovieti?
- 20.4.2024 - 11:41
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- https://sk.wikipedia.org/wiki/Vp%C3%A1d_vojsk_Var%C5%A1avskej_zmluvy_do_%C4%8Cesko-Slovenska
- 20.4.2024 - 15:52
- 0
- amaskiea
- Takouto odpoveďou vlastne akoby legitimizuješ tú otázku, ktorá si to nezaslúži, lebo je za hranicou... asi všetkého.
p.s. Moja odpoveď nebola správna a dobre že som bol zmazaný - to len aby neboli moje pohnútky k reakcii na teba zbytočne scestne pochopené. - 20.4.2024 - 16:13
- 0
- roman
- Niektoré otázky sú občas blbé a podvraťácke, ale niekto to zoberie ako príležitosť na jasnú odpoveď a niekto to zoberie ako príležitosť na urážku alebo na útok na pýtajúceho sa. Mohol som zmazať aj tú otázku, ale dal som link na Wikipediu kde je o tom ako nás okupovali rusi zhrnuté všetko relevantné info, pre každého kto sa o to úprimne zaujima aj s odkazmi na ďaľšie zdroje. A ani to nebolelo.
- 20.4.2024 - 16:20
- +1
- Yarrow
- Komentár : Zapni si Ross tv ...nauč sa russsky a počúvaj! Dozvies sa ako každý deň vrhajú Atombomby na Európu! Medvedev už má aj svoju tabuľku...pekne po mesiacoch,za chvíľu mu už dôjde munícia!!!
- 19.4.2024 - 8:40
- +7
- Sani
- Zjavne si este nepozeral Solovjevove vecerne, debatne dychanky....tam sa clovek ine zaujimavosti dozvie...
- 19.4.2024 - 9:57
- +1
- Podbradok
- Všade na svete je presne rovnaký režim. Rovnaký finančný systém, školstvo, medicína, náboženstvá ako cez kopirák... Každá veľká krajina vedie nejaké vojny. Ja sa na celú politiku môžem... MS bez hráčov NHL sú fraška a bez účasti Ruska je to fraška na tretiu.
- 19.4.2024 - 7:28
- +7
- amaskiea
- Vážne je to až tak namáhavé používať vlastný mozog, že si človek radšej vymyslí takéto automatické schémy?
- 19.4.2024 - 7:54
- +14
- Podbradok
- Rusom vymývajú mozgy o zlých Američanoch a Američanom o zlých Rusoch. Pritom je Zemeguľa iba maličká bodka vo Vesmíre. Je to celé absurdné.
- 19.4.2024 - 8:20
- +5
- amaskiea
- čiže áno
- 19.4.2024 - 8:32
- +12
- maček
- To nie je automatická schéma, to je ukážkový ačohentizmus...
....a v amerike bijú černochov... - 19.4.2024 - 8:46
- +6
- roman
- S poslednými dvoma vetami súhlasím. Keď si človek uvedomí, že nemáme kam ujsť, a že keď si zem zlikvidujeme, máme smolu, tak potom fakt všetky tieto náboženske a imperialistické vojný vyzerajú absurdne. Možno by pomohlo keby na nás zaútočili mimozemšťania ako v Independence Day. Nad každým významnejším mestom, možno to by nás spojilo. Len chráňboh aby si mimozemšťania spravili fejsbúkový profil, to by sa mohlo stať, že by sa medzi nami našlo 20-30% vítačov apokalypsy
- 19.4.2024 - 17:06
- +3
- strojar
- Článok, ku ktorúmu píšeš má titulok Slováci prehrali s Nemeckom.
- 19.4.2024 - 18:58
- 0
- roman
- Viem. Uvedomujem si to. Ale dík za upozornenie.
- 20.4.2024 - 15:55
- 0
- antinamor
- Presne kvôli takým, ako si ty, to na Slovensku vyzerá tak ako to vyzerá.
- 19.4.2024 - 7:54
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- miko 75
- Ty si tak mimo, že by si netrafil ani z brehu do vody.
- 19.4.2024 - 12:49
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- jozosvk
- Raz, keď sa všetko udobri a budú môcť reprezentovať najlepší, a bude dobrá atmosféra a bude to na RTVS, tak ba ten čas sa už teraz teším🙏
- 18.4.2024 - 22:04
- +7
- jozosvk
- Chcem veriť, že CT bude vysielať všetky SVK zápasy; tu Jojku, komentátora-ak to tak môžem nazvať, spolukomentátora naozaj nedávam
- 18.4.2024 - 22:09
- +2
- Marchand63
- Ci dozijes?
- 18.4.2024 - 22:53
- +7
- maček
- áno, presne v ten čas, keď Rusi pôjdu jak spráskaní psi naspäť do svojej gubernie a cestou sa ospravedlnia každej ukrajinskej matke, ktorej zabili syna, dcéru, dieťa, vnukov a vnučky, tak na ten čas sa tiež už teraz teším.....
- 18.4.2024 - 22:53
- +57
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- BieloModra
- a podla mna by si uz mohol pochopit par veci, ktore su jasne dane a nezalezia na tvojich zelaniach
na zmenu vysielacich prav sa obrat na SZLH, specialne na jeho vedenie a VV
na pochopenie toho aka je atmosfera si urob vylet za URAL
- 19.4.2024 - 7:05
- +6
- Pukky
- Chcel by som pogratulovať nemeckým hokejistom k rekordu vo vzájomných zápasov s nami. 7 gólov nám dali po prvýkrát v histórii. V sobotu skúsme hrať bez brankára. Jediný úsek, kedy to bolo 0:0. Ak ešte niekto zvažuje Tomeka ako jedného z kandidátov na MS, tak snáď ho dnes presvedčil, že to nie je dobrý nápad. Skorvanek je lepší aj na jednej nohe.
- 18.4.2024 - 22:05
- +19
- FeroMotyka
- Tak Tomek môže vystreliť až v ostrých zápasoch ťažko povedať. So Skorvanka tu tiež nebola nejaká radosť po prípravných zápasoch a nakoniec na MS dobre.
- 19.4.2024 - 11:13
- 0
- Pharaoh111
- Tazko na beethoven: lahko na dvorak.
- 18.4.2024 - 22:09
- +1
- rabl
- OT: Agent Kristofa niekde pisal, ze zvaz ich odmietol. Akurat to prezentuju inak ako to v skutocnosti je. Čvarga jakási papalášska alibistická, keby aspon pravdu prezentovali a nie len oj€by.
- 18.4.2024 - 22:15
- +11
- AgentCooper
- Musia to prezentovat ako to prezentuju, kedze nam vladne luza ako Danko a podobna zgerba. SZLH potrebuje peniaze od statu.
- 18.4.2024 - 22:17
- +41
- rabl
- Cize klamat ludi na Slovensku je riesenie. To, ze politici klamu je jedna vec, vzdy klamali a je jedno aku farbu mali. Ale to, ze klamstvo bude pouzivane aj v inych sferach, len aby klamar vyzeral naoko v pohode je uz moc. Kam sa chceme tymto stylom posunut/dostat? do 3,14če akurat tak.
- 18.4.2024 - 22:41
- +8
- Pukky
- Tam už dávno sme. A nechceme von.
- 18.4.2024 - 22:42
- +15
- pupo
- Keď sa hráš na blbeho a tomu veríš tak je to ale tvoja chyba🤷♂️
- 18.4.2024 - 22:58
- +5
- AgentCooper
- Čím viac klameš, tým si viac prezident.
- 18.4.2024 - 23:02
- +34
- counter
- Tiež to tak vnímam už 10 rokov.
- 19.4.2024 - 5:54
- +6
- Kain
- Ďalší príklad, ako sú politika a šport prepojené.
- 19.4.2024 - 9:07
- 0
- Giles90
- Je to tak ako píšeš môže satan ukazovať ramena a ako to pomôže hokeju ajtak musí ísť pýtať peniaze od Danka keď si na vysokej pozícii musíš to diplomaticky uhrať prvoradý je pre neho hokej a aby napredoval
- 19.4.2024 - 9:20
- 0
- juromt
- ...: Agenta Kristofa napise nejaky bonmot a alternativna scena je na nohach lebo mainstream nam klame.
Sam ho do toho Bananistanu predal, to hovori o jeho kredite vsetko. - 19.4.2024 - 9:15
- +3
- Peryo
- Chces pravdu? Šatan a spol by ich brali sponzori sa ale ohradili že nechcú mať s kolaborantmi nič spoločne tak to dali do typicko Slovensko alibistickeho vyjadrenia
- 19.4.2024 - 9:53
- +4
- Tip-Top
- Dúbravka ma ničím nepresvedcil, ze moze ist na MS, to uz aj ten Contofalsky chytal lepsie. Na oslave Petrovych narodenin 6. aprila
som všetkým jasne hovoril ze mali to zariadit tak ze aj ten Halasz pride z toho Spartaku
S pozdravom
Ivan G. - 18.4.2024 - 22:17
- +6
- matell157
- Pán bývalý prezident nemuseli ste sa podpisovať my sme vás hneď odhalili 😁
- 19.4.2024 - 5:34
- +4
- Rusty7550
- Pači sa mi prva formacia tam nemam co vytknut. Fasko tiež dobre. Kollara by som zatial nechal aj vzhladom na to že je center. Zvysok v pohode vymenit. Dnes v noci možno skonci Dvorsky a Mesar. Su to velke talenty, najma prvý menovany. Treba im dat sancu.
- 18.4.2024 - 22:19
- +9
- AgentCooper
- Lieci sa.
- 18.4.2024 - 22:21
- +1
- ŠIMIKE
- tak by to mohol zmaknut este
- 18.4.2024 - 22:37
- 0
- BlackCrow
-
- 19.4.2024 - 6:43
- +1
- Vencislav123
- Janošík byl letos uplně mimo, tragédie. Asi nejhorší bek Boleslavi. Ale je pravda, že by možná byl o trochu lepší než Golian no..
- 19.4.2024 - 8:46
- +5
- J4kuubbb
- Ten hokej mi pripominal zápas Michaloviec proti Slovanu
- 18.4.2024 - 22:27
- +2
- stewart71
- Ak by Filipovi skončila sezóna v najbližších dňoch a rovnako aj jeho tímu v AHL, keďže sú momentálne na priečke mimo playoff, tak nie je dôvod ho nevyskúšať, aspoň podľa mňa.
- 18.4.2024 - 22:35
- +7
- jozosvk
- Ináč osobne by som určite vyskúšal Mesara a Dvorskeho, keď už sme odmietli Top hráčov z Európy
- 18.4.2024 - 22:44
- +4
- gallup nr
- Skus, prosim aspon na okamih pripustit, ze reprezentanta nerobi len sportova vykonnost, ale musi mat aj ine kvality. Napr. moralku. Aj Ruzicka by asi na repre mal (a je volny😉), ale nenominovany je z inych ako vykonnostnych dovodov. Top hraci z Europy my ass.
- 19.4.2024 - 7:00
- +20
- FeroMotyka
- Tak prečo Buček pre väčšinu (tých čo sú proti KHL) áno a KHL hráči nie? Buček neodišiel z KHL dobrovoľne ako napr. Cehlarik. Ja by som fakt rád vedel vysvetlenie, či náhodou niekde tajne sa ospravedlnil alebo len si proste priznať, že táto "normalnejsia" časť Slovenska sa moc nelíši od tej druhej. Fakt by som to rád pochopil prečo nadávame a zatvárame dvere hráčom, kt. idú do KHL a stačí keď ich odtiaľ vyhodia a zrazu nadávame Šatanovi keď ho nezoberie do prípravy.
Hudáčka sme oslavovali ako ho vyhodili z Kladna a Buček do repre áno. Kde je rozdiel? Čo mi uchádza? Samozrejme česť výnimkám, ale je ich menej než by som čakal - 19.4.2024 - 8:39
- +2
- Vojto83
- Chlapi na co je toto celé dobre? Ja mam tiež svoj názor na celú situáciu. Nesúhlasím s tým, že hráči z KHL nie sú v nominácii. Ale nie sú. Je tu väčšina tých, ktorí zu za to radi. Je uplne zbytočné sa bavit politike v čase, keď máme pred MS. Co sa tyka politiky, jedna strana nikdy nepresvedčí druhu o svojej pravde. Ale cez MS budeme fandiť jednému mužstvu. Vidíte ten rozdiel? Škoda ze admini tu nemazu všetky politické diskusie. Ale rozumiem tomu, že každý má svoj štýl a možno im to nevadí. Ale potom sa na HP stráca hokej. Poviem to tak ľudsky. Na Silvestra som tu vyslovil jedno prianie. Aby tu v tomto roku bolo co najmenej politiky. Lebo to nikdy neprinieslo nič dobré. A hokej má byť úplne o inom. Nie je nás na hádky málo? Teda na to, aby sme boli rozhadani? Fakt to nemá zmysel. Hraci z KHL na MS nebudú. Tým by sme to mohli uzavrieť. Koniec. A venujme sa hre. Hokeju.
- 19.4.2024 - 9:17
- +9
- amaskiea
- Pozri si hneď prvý príspevok v tejto diskusii a podľa toho si polož otázku, či si svoje prianie adresoval správne.
- 19.4.2024 - 9:51
- +5
- Vojto83
- Ja som ho adresoval všetkým, ktorí ho chcú pochopiť. Je jedno, kde som ho napísal. Ide o obsah. Tých ľudí, co tu do diskusií ťahajú politiku je dosť. Z oboch strán. Kedysi boli rôzne časy a rôzne názory. Ale bolo to tu len o hokeji. Škoda, že sa to zvrhava na niečo iné.
- 19.4.2024 - 9:58
- +5
- FeroMotyka
- Tak teraz sa to dosť týka aj hokeja no to snáď vidíš. Je vylúčené kvôli tomu Rusko, z istej ligy chodia hráči na MS len do repreztancii, ktoré sú na hrane nižšej divízii.
- 19.4.2024 - 10:55
- +3
- amaskiea
- tak sa dohodnime, že zakaždým, keď s tým na niektorej diskusii začne niekto z tej mojej, teda zo Sorosovej proamerickej židojašterskej strany, tak na to upozorníš, dobre?
- 19.4.2024 - 11:49
- +2
- miko 75
- Vojto nechám,ako je možné, že človek,ako ty, dokáže fandiť Chmelárovi a jemu podobným,mne to hlava neberie.Verejne si sa k tomu priznal, takže to nie je hrabanie sa v tvojom súkromí (to pre modov),ako môže človek s tak rozumnymi názormi podporovať takto pomýlenych politikov...
- 19.4.2024 - 10:01
- +6
- Vojto83
- To je ten problém a preto bude toto môj naozaj posledný príspevok k tejto téme. Podľa teba je Chmelar pomyleny, ja si to myslím o mnohých politikoch z druhej strany. Demokracia by mala byť o tom, ze každý ma pravo na svoj názor. A verejné som sa priznal aj k tomu, že som ľavičiar. Aj keď poviem úprimne, ze v dnešnej dobe sa to aj bojím priznať, lebo fakt neviem, komu môžem.... Ale ide o to, že každý z nás má svoj názor. A tqk to ma byt. Ja sa stotožňujem s mnohými jeho myšlienkami, s niektorými nesúhlasím. Ale ako som napísal. Je hlúposť sa tu tomu venovať, lebo nás to len rozdeluje. Nikto tu nikým nepohne, každý má svoj názor. A preto, aby som niekomu vnucoval ten svoj, sem na HP nechodím. V zivote mam jednu zásadu. S najlepšími priateľmi sa o politike vôbec nerozpravam. A fakt je to super.
- 19.4.2024 - 10:17
- +8
- miko 75
- Aj tak mi to hlava neberie a Chmelár je mega pomýleny, ďalší chcimir, ktorý si mier predstavuje tak, že chce,aby napadnutá krajina kapitulovala.
- 19.4.2024 - 10:24
- +8
- Sani
- Ja si trosku zakonspirujem, ze Chmelar nie je pomyleny, ale napojeny na nejake schemy, ktorych trasovanie zvycajne konci pri Ruskej ambasade....
Ako ceska BIS odhalila medium "Voice of Europe", ktore okrem papouskovania propagandy sluzilo hlavne ako cover na uplacanie politkov, ci verejne znamych osob....Boli by sme velmi naivni, keby sme si mysleli, ze ti dvaja nestastnici za 500 € (Garbar a spol) boli jedinou operaciou prebiehajucou na nasom uzemi...
- 19.4.2024 - 12:38
- +12
- miko 75
- Veď to je jasné, že je napojený a financovaný z russka, veď z čoho by pravidelný neúspešný kandidát žil a preto je pre mňa pomýleny.
- 19.4.2024 - 14:39
- +6
- antinamor
- Aj pre inštrukcie si chodí spolu s Pištíkom priamo do Moskvy.
- 19.4.2024 - 16:12
- +4
- Mato-Mi
- Cez Istanbul. Len aby sa nezabudlo, kto chodi po noty kam.
- 19.4.2024 - 16:22
- 0
- gallup nr
- ani ja. myslim, ze by to malo byt jednoznacne. kto prestupil do khl po vypuknuti vojny (a ano, aj tu sa mozme bavit, ci agresia nahodou nezacal uz v roku 2014) by reprezentovat nemal.
- 19.4.2024 - 11:51
- +2
- hawkie
- "Tak prečo Buček pre väčšinu (tých čo sú proti KHL) áno a KHL hráči nie?" - myslím si, že aj v jeho prípade je to 50-50. Niektorí sú ochotní prižmúriť oko, a skrátka, aj po "epizóde v Třínci" ho opäť zobrať, iní sú zase rezultatívni, že Buček už (zjavne?) do skonania a smrti v repre nie...
Ak mám ísť trošku do príčin, nič z toho by sa nestalo, keby zväz vydal rezultatívne stanovisko s platnosťou od sezóny 22/23, že hráči, ktorí podpíšu v novej sezóne v KHL majú/nemajú zákaz reprezentovania. A pokiaľ majú zákaz, tak aj s dodatkom dokedy, resp. koľko rokov po tom, čo skončia v KHL - či navždy, alebo na nejaký ten ďalší rok-dva.
Lebo ak chceš spoločnosť (alebo ľudí) nejako posunúť ďalej, je treba, aby ľudia si "prežili" nejaké to pokánie, sebareflexiu, a možno aj trest. Za seba - od Bučeka neočakávam nejaké ostentatívne veľkohubé vyhlásenie (predsa len, je to hokejista), čo povedal pred 1.5 rokom, to povedal, ale som si istý, že aj uňho nastal nejaký vývoj (aj v hlave, v postoji). Koniec-koncov, oženil sa, nie tak dávno dozadu sa im narodilo bábo; osobne si myslím, že aktuálne už trošku inak premýšľa...
Dodám ešte jednu vec (a pripúšťam, že sa môžem mýliť) - podľa mňa viacerým celá vec okolo Bučeka vadí práve preto, že je to o Bučekovi. Znie to vtipne, že ide o hráča, na ktorého názory celkom rozdeľujú spoločnosť(aj túto mikro-komunitu na HP). A zaujímali by ma hlbšie (aj psychologické) dôvody, čím to je (veľké/prehnané a nenaplnené očakávania od neho? nenávisť kvôli tomu, že je z nenávidenej Nitry? nenaplnené predpoklady?)
- 19.4.2024 - 9:59
- 0
- FeroMotyka
- No niečo takéto som si chcel prečítať, môže to byť 50-50 súdim len kvôli takej atmosfére alebo ako to povedať v diskusiách keď sa jednalo o nomináciu Bučeka a napr. prestupe nejakého hráča do KHL či o Hudackovi keď ho vyhodili z Kladna. Niektoré veci ok, niektoré mi prišli také, že meh, ale chápem. Netreba to asi ani viac rozpytvavat aj tak ako vidím už tu niekto chce uzatvárať diskusiu
V mojom prípade to je s Bučekom tak, že keď nie KHL hráči tak ani Buček a to len preto, že bol odtiaľ vyhodený. Možno by stačilo nejaké blbé vyjadrenie na instagrame, že spravil blbosť a že ho to mrzí alebo niečo na ten spôsob. Tak už len voči mne samému mi to príde zvláštne aby som bol proti KHL hráčom a proti Bučekovi nie.
Čo sa stane až Pelle ako prezident príde za Putinom a presvedčí ho aby sa stiahol z Ukrajiny a teda všetky zákazy sa skončili neviem či potom už zrazu prepneme a hráči KHL budú rázom pre nás kvalitní hráči z kvalitnej ligy alebo čo. Osobne by som aj tak v repre z tých tam videl len Rybára, Jaroša, Gernata. Ale keby ich v repre už nikdy neuvidím, asi by ma to tak nemrzelo. - 19.4.2024 - 10:48
- 0
- antinamor
- Pri morálno-vôlových vlastnostiach budúceho prezidenta si myslím, že bude mať problém, aby presvedčil aspoň Geriho, aby v paláci neocikával všemožné steny v miestnostiach, ktorých je na hrade požehnane. Mierotvorca skončil so svojou mierovou rétorikou dňom vyhlásenia výsledkov volieb.
- 19.4.2024 - 11:24
- +3
- ElwisNR
- No žiadna sláva už budú len náročnejšie zápasy a lepších hráčov do obrany a bránky až toľkých nemáme.
- 18.4.2024 - 22:50
- +1
- Ol!ver
- Čerešňák a modlime sa, nech prídu ešte aspoň dvaja zo zámoria, pretože inak bude v obrane veľký problém.
- 18.4.2024 - 22:57
- +6
- Fandimhokeju
- Len aby sa nezranil ako Marinčin.
- 19.4.2024 - 1:00
- 0
- emoxx1
- Takze prehlarli sme jeden prípravák a hneď vieme vyhodnotiť, že to kvôli chýbajúcim Ztkárom... Sranda je s vami niektorými naozaj.
- 18.4.2024 - 22:56
- +43
- aMigos2
- Hanba nechat Petrovského sedieť (ak nebol konkretny dovod, tak sorry) ale strčiť si tam chalanov, ktorí vieme, že do 2 týždnoch v repre nebudú.
- 18.4.2024 - 22:59
- +8
- dominator97
- utechou moze byt akurat tak to, ze aspon nemal skaredy debut, lebo snad ten sobotnajsi zapas bude z nasej strany lepsi
- 18.4.2024 - 23:49
- +4
- gaspi
- ved dali sancu tým čo tam do 2 týzdnoch nebudu aby sa ukázali ci majú nato aby tam zostali aj po tých 2 týzdnoch.... o tom je tá príprava či nie?
- 19.4.2024 - 7:49
- +2
- Vojto83
- Dnes sa ukázala naša stará bolesť z posledných rokov. V útoku mame dosť talentu, ale nedokážeme vychovávať obrancov. A to všeobecne. Pozrite sa na ligu, alebo na juniorku. Často berieme hráčov podľa ich produktivity a to je chyba. Naozaj kvalitných defenzívnych obrancov mame strasne málo. V NHL je len Černák a Fehy. A co ďalej? Keď nepodrzia brankári, ako nepodrzali dnes, mame veľký problém. A to aj smerom do ďalších rokov. Aši treba prestať myslieť len na čísla a produktivitu. Už od mladeze. Lebo od týchto MS, cez najbližšie roky, môžeme len trpnut. A bude jedno, ze nám príde napríklad komplet utok.
- 18.4.2024 - 22:59
- +5
- pupo
- Od nástupu Ramseyho určite nebereme hráčov podľa produktivity. V obrane sa to začne meniť až po dvojzápase proti Čechom , aspoň preveríme brankárov ..
- 18.4.2024 - 23:03
- +3
- Vojto83
- Ja som nenapísal, že berieme do repre hráčov podľa produktivity. Myslel som to tak, že tu prevláda názor, ze aj obranca musí mať skvelé čísla a vtedy je dobrý. Na to, ze má v prvom rade brániť, nehľadí veľa ľudí. A to už od dorastu, cez juniorku až po áčko. Minimálne fanúšikovia to tak berú, ale občas mám pocit, že aj tréneri. A nemyslím tým repre. Výchova obrancov je o kluboch. Repre potom z toho čerpá. Ale my momentálne máme v obrane strašnú biedu. Véď u nás je v lige veľký problém vyskladat kvalitnú obranu. A to už nehovorím o slovenských obrancoch v lige.
- 18.4.2024 - 23:26
- +1
- Ol!ver
- "nedokážeme vychovávať obrancov"
Černák, Nemec, Fehy, Kňažko, Koch, Čerešňák, Marinčin, Ivan, Grman, Gernát, Ďaloga, Jaroš, Čajka, Štrbák, Radivojevič, Kmec, Dravecký a vyskočia aj ďalší do budúcnosti.
Skôr centrov nedokážeme vychovať. - 18.4.2024 - 23:23
- +8
- Peryo
- Toto sú hráči čo by sa presadilo všade. Výchova obrancov sa mysli obrancovia tzv druhého sledu
- 19.4.2024 - 9:59
- +3
- Ol!ver
- A ešte by som ťa poopravil, že dokážeme vychovať krídla, centrov nie. Takže by som to nezovšeobecnil na to, že dokážeme vychovať "útočníkov". Centri a obrancovia sú najdôležitejšie posty v hokeji.
- 18.4.2024 - 23:28
- 0
- P24
- Vydržal som to pozerať asi tretinu a pol: A to som mal prvý krát v tejto sezóne čas si tu repre pozrieť. Strašná je to nuda tieto prípravaky, obzvlášť keď paralelne prebieha vrcholna fáza všetkých líg. Samo iihf / jednotlivé zväzy sa tak oberajú o peniaze, lebo toto musí mať otrasnú sledovanosť. Chcelo by to v hokeji nieco na štýl ligy národov. Hrať napr o bod navyše smerom na MS alebo hrať to tak, že víťaz celosezonnej prípravy získa to miesto v eht namiesto rusov a najhorší z tímov eht, či jak sa to volá, naopak vypadne.
- 18.4.2024 - 23:00
- +4
- Fandimnasim
- Áno výsledok zápasu je hrozný ale nebuďme príliš negativistický a verme nášmu RT a hráčom. Prikladám link na dnešný článok/blog od Slafka pre NHL. Sú tam pekné slová od neho smerom k repre a Craigovi. Ak títo mladí chalani idú reprezentovať a veria tak by sme mali veriť aj my fanúšikovia.
https://www.nhl.com/sk/news/slafkovsky-o-sezone-a-o-reprezentacii - 18.4.2024 - 23:39
- +1
- Fandimhokeju
- Nedávno tu jeden veštec vypisoval, že v prípravákoch Nemcov porážame, potom na nás na MS vybehnú a porazia. Tak dnes sme urobili prvý krok, aby sme ich porazili v Ostrave.
- 19.4.2024 - 1:04
- +4
- AndrejTN
- Laktózy má dlhú sezónu ? Ten by si kľudne mohol zachytať.
- 18.4.2024 - 23:48
- 0
- Fandimnasim
- Zbožňujem autocorrect. Minule komusi upravilo na Februáry a teraz tebe na Laktózy 😁
- 18.4.2024 - 23:52
- +6
- Primitivik
- Opäť je tu nagrcane a toľko demagógie co som sa tu dočítal od niektorých že škoda aj začať diskutovať.
- 19.4.2024 - 0:55
- +3
- Primitivik
- Posledná tretina pred Kitchenerom a Sudbury oba tímy prehrávajú o 3 góly a vyzerá to zatiaľ tak ze budú volni pre MS. Možno ich stiahnu na farmu na tie posledne 1-2 zapasy ale ich mužstvá sú pod čiarou. Píšem to po 2 tretine lebo v juniorskom hokeji je všetko možné
- 19.4.2024 - 2:40
- +2
- majco
- Dvorský a Mešár do prípravy!
- 19.4.2024 - 5:38
- +2
- Urpiner16
- Len tak ďalej a potom už ako v tej humornej českej rozprávke: A je to!Na MS s nemcami to zas bude trápenie.
- 19.4.2024 - 6:36
- 0
- U.Rannio
- No, teda nič moc. Takto sa nedá hrať, ak chcú hrať aspoň štvrťfinále.
- 19.4.2024 - 8:54
- 0
- Urpiner16
- Nemci nás majú krásne prečítaných a robíme s nimi tie isté chyby.Oni sú zvyknutí na rýchlosť a jej eliminácie.Sme pre nich strašne čitateľní a navyše proti nim treba kreatívne momenty prekvapenia ktoré nemáme.
- 19.4.2024 - 9:09
- +1
- pupo
- Nemci sa pred zápasom výrazne posilnili my nie.
- 19.4.2024 - 9:22
- 0
- dusan1980
- Ludia klud...Z tohto muzstva a z obrany nepojde ani polka na MS....
Takze tak...
A utocnici tiez dali len tri goly...este jeden dva navyse bude v kazdom zapase na MS potrebny
mam ale pocit ze nasi brankari nemaju tento rok pred MS taku formu ako mal napriklad Skorvanek minuly rok v playoff ..Vtedy skoro vsetci videli ako chytal a unisono ho ziadali do repre aj tu na hokejportali - 19.4.2024 - 9:05
- 0
- pupo
- V obrane by som si nebol istý, kľudne sa tam môže polka predstaviť, Ivan Grman Bucko sú viac menej istý….
- 19.4.2024 - 9:21
- +2
- Prima
- Včera sme mali deň otvorených dverí.
- 19.4.2024 - 9:29
- 0
- frantapriklep
- Aj táto diskusia ukazuje, že ku konsenzu ohľadom hráčov KHL tu isto nepríde. Každý má právo postaviť sa na jednu, či druhú stranu, ale nič to nezmení na tom, že hráči KHL tam hrať nebudú. O tomto je rozhodnuté (spôsob akým to zväz komunikoval prehliadnime), výsledok je jasný. Tak sa už skúsme venovať len tým, čo hrať budú a neriešiť to stále dokola. Ja sa na MS teším, ale takéto diskusie mi to znechucujú.
- 19.4.2024 - 10:20
- +9
- Vojto83
- Vďaka ze sa niekto ku mne pridal. Presne o tom tu píšem.
- 19.4.2024 - 10:25
- +1
- BieloModra
- uvazujem nad tym, naco nam je este tato diskusia.... opat raz dalsia a nie posledna..... Roman ?
- 19.4.2024 - 10:23
- 0
- strojar
- Téma je zápas Nemecko-Slovensko.
K tomu je sotva 10% príspevkov v diskusii.
- 19.4.2024 - 10:41
- +3
- Mato-Mi
- A tvoj tiez nie je k zapasu. Vitaj do klubu mimotematickych prispievatelov.
- 19.4.2024 - 10:50
- +5
- strojar
- Túto poznámku si myslel naozaj?
- 19.4.2024 - 10:53
- +1
- Mato-Mi
- Tvoju otazku su myslel vazne?
- 19.4.2024 - 10:55
- +4
- DraciaTlama
- K zápasu : Pokial viem, vyhrali teraz 4 zápasy v rade, s Nemcami v tejto sezóne tri výherné zápasy. PotomNórov a Lotyšov a pred týždňom 2x Švajčiarov.
No. Ono taká prehra vás naučí viac než výhry.
Je to dobrý preplesk.
Využili sme dve(?) presilovky.
Nemci nás proste zdolali fyzickou hrou, húževnatosťou.
Hrenak keby nevyrazil puk, tak neinkasuje. Nuž ale na to mala byť pripravená naša obrana, že...
Takto.
Lantoši, Brilleman (Okuliar) určite do zostavy.
Petrovicky neoslnil ale ani nesklamal.
Hrenak...ja ti neviem Karle.
V sobotu hráme odvetu. Uvidíme.
Inak, Livka bolo úžasná, aj s Mexika Jamka jej nerobila problém.
- 19.4.2024 - 12:46
- +3
- miko 75
- z Mexika (prepáč strojár)🤣
- 19.4.2024 - 12:58
- 0
- DraciaTlama
- Hej..preklep...no
- 19.4.2024 - 13:02
- +1
- miko 75
- Veď v pohode, stáva sa
- 19.4.2024 - 13:09
- 0
- DraciaTlama
- Ty si bola včera skvela
- 19.4.2024 - 14:15
- +1
- roa
- Som rád, že sa nájde aspoň niekto, čo neťahá do diskusie prehnané emócie, frustrácie, ale diskutuje k veci, presne k téme.
- 19.4.2024 - 14:07
- 0
- DraciaTlama
- Ďakujem.
- 19.4.2024 - 14:15
- +1
- roa
- Len dodám, že taká je drvivá väčšina príspevkov v ružovej farbe.
- 19.4.2024 - 14:27
- +1
- strojar
- "Ono taká prehra vás naučí viac než výhry."
Tak určitéééé.
Nič ti viac neprospeje ako prehra. Veď práve kvôli tomu, aby si prehrával, ten hokej hráš. - 19.4.2024 - 19:06
- +1
- amaskiea
- čo zas fabuluješ
- 19.4.2024 - 19:38
- 0
- DraciaTlama
- Máš, nechaj ho. Je to starší pán, jeho mannschaft hra finále a srdiečko máme len jedno...
- 19.4.2024 - 19:43
- +1
- Flak108
- Nevie niekto, prečo sú na predaj v trenčíne zatiaľ iba lístky na státie v budúci piatok ?
- 19.4.2024 - 18:55
- 0
- DraciaTlama
- Martin Pospíšil na MS
- 19.4.2024 - 20:40
- +4
- Ricardinho13
- Po zápasoch s Nemeckom zrejme zmena nasledovne:
V bránke zrejme koniec Hrenáka a príchod Škorváneka
v obrane skončí zrejme Gachulinec a príde namiesto neho Nemec
A útok zrejme príchody Cehlárik, Hrivík, Slavkovský a Pospíšil no na odchody som veľmi zvedavý, predpokladám, že chlapci zo 4. útoku teda Baláž, Kusko a Hecl pôjdu ako prví + za mňa Takáč ktorý nemá dobrú sezónu za sebou. - 19.4.2024 - 22:05
- 0
- Deividson.
- Odkladám si 😀: Hlavaj, Skorvanek, Tomek
Nemec-Ivan
Feherváry-Čerešňák
Grman-Koch
Tatar-Pospíšil-Slafkovský
Cehlárik-Hrivík-Lantoši
Okuliar-Hudáček-Daňo
Regenda-Roman-Mešár - 19.4.2024 - 23:22
- +2