Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci prehrali so Švédmi 2:5, hetrik Sandina Pellikku

zdroj: TASR
26.12.2024 20:35 TASR

Slovenskí hokejisti do 20 rokov vstúpili neúspešne do juniorského svetového šampionátu. Vo svojom úvodnom zápase v B-skupine prehrali vo štvrtok v Ottawe s finalistom uplynulého šampionátu Švédskom 2:5.


Slováci išli v aréne TD Place do vedenia zásluhou kapitána Dalibora Dvorského. Švédi však v druhej a tretej tretiny odpovedali piatimi gólmi. Obranca Axel Sandin Pellikka sa blysol hetrikom a pridal aj asistenciu. V drese favorita sa raz presadili aj Rasmus Bergqvist a Linus Eriksson. Daniel Jenčko ešte v závere upravil výsledok v presilovej hre.

V ďalšom zápase sa mužstvo Ivana Feneša predstaví v piatok 27. decembra o 19.00 SEČ proti Švajčiarom. V základnej skupine ich ešte čaká Česko (29. decembra o 23.00) a Kazachstan (30. decembra o 19.00).

MS do 20 rokov, B-skupina:

SLOVENSKO – Švédsko 2:5 (1:0, 0:2, 1:3)
Góly:
12. Dvorský (Chromiak, Štrbák), 59. Jenčko (Pekarčík, Štrbák) – 24. Bergqvist (Sandin Pellikka, Granberg), 38. Sandin Pellikka (Unger Sörum, Willander), 44. Sandin Pellikka (Unger Sörum, Nilsson), 55. Sandin Pellikka (Stenberg, Edstrom), 56. Eriksson (Granberg, Hedqvist). Rozhodcovia: Campbell, Langin (obaja Kan.) – Ankerstjerne (Dán.), Hautamäki (Fín.), vylúčení: 3:4 na 2 min, presilovky: 1:1, oslabenia: 0:0, 4443 divákov.

SLOVENSKO: Urban – Štrbák, Chromiak, Radivojevič, Baran, Královič, Valent, Barcík – Pekarčík, Dvorský, Jenčko – Císar, Pobežal, Vojtech – Klečka, Dej, Chovan – Kukumberg, Šatan, Cedzo – Tomík

Švédsko: Thelin – Sandin Pellikka, Bergqvist, Willander, Lindstein, Hallquisth, Gustafsson, Hurtig – Unger Sörum, Edstrom, Stenberg – Eklund, Nilsson, Wahlberg – Träff, Forsfjäll, Vuollet – Granberg, Eriksson, Hedqvist – Altörn

Favorit vstúpil do zápasu lepšie v 2. minúte sa mohli dostať do vedenia, ale Vuollet nemieril presne. Na druhej strane mal šancu Vojtech, brankár Thelin však podržal Švédov. Po vylúčení Barcíka hrali severania presilovku, ale zakončenia Sandina-Pellikku zneškodnil Urbana. Hra sa však vyrovnal po faule Wahlberg a v hre 4 na 4 udrel Dvorský strelou z vrchu kruhov. V závere prvej tretiny mali Švédi tlak a niekoľko možností. Stenberg sa snažil skórovať spoza brány, ale Urban udržal puk pred bránkovou čiarou.

Na začiatku druhej časti sa pripomenul Sandin Pellikka, ale vzápätí mohol zvýšiť Císar. Švédi potom zatlačili súpera, jeden zo Slovákov stratil hokejku, čo využil na vyrovnanie Bergqvist. Úradujúci vicemajstri z minulého roka pokračovali v ofenzívej snahe, Urban však držal nerozhodný stav. V 35. minúte sa uvoľnil Cedzo, no tiesnený nedokázal ohroziť Thelina. Favorit herne dominoval a vypýtal si presilovku, ktorú využil Sandin Pellikka.

V treťom dejstve hrali Slováci druhú presilovku, ale opäť ju nevyužili napriek viacerým strelám. Švédi potom opäť zavreli súpera vo vlastnom obrannom pásme a kapitán Sandin Pellikka prekonal druhýkrát v stretnutí Urbana. V ofenzíve sa pripomenuli aj zverenci Feneša, Barcík však tesne minul. Nepresadili sa ani v tretej početnej výhode, po nej mal šancu Tomík, brankár Thelin ju zneškodnil a udržal dvojgólové vedenie tímu. Na opačnej strany od modrej zakončil Sandin Pellikka a skompletizoval hetrik. O 88 sekúnd po rýchlej akcii zvýšil už na rozdiel štyroch gólov Eriksson. V závere Jenčko v početnej výhode upravil na 2:5, ale favorit si už náskok postrážil a dosiahol prvý triumf na šampionáte.

hlasy po zápase /zdroj: JOJ Šport/:
Ivan Feneš, tréner SR: "Náročný zápas pre nás. V druhej tretine sme robili rozhodnutia, ktoré nás stáli zápas. Presilovkový gól sme potrebovali skôr. Vedeli sme o kvalitách Sandina Pellikku, ale boli sme na neho príliš mäkkí. Vieme však na tomto stretnutí stavať a určite budeme v ďalšom lepší. Pozitívom je výkon brankára, boli sme schopní s nimi korčuľovať celých 60 minút, no potrebujeme hrať ďaleko viac s pukom."

Jakub Chromiak, obranca SR: “Myslím si, že švédsky tím bol veľmi kvalitný. Začiatok bol dobrý, ale po góle sme zaspali a v druhej tretiene nás k ničomu nepustili. V tretej sme mali pár dobrých striel, ale nedokázali sme sa presadiť. Švédske napádanie bolo dobré, ťažko sa nám v druhej tretine vychádzalo z pásma."

Daniel Jenčko, útočník SR a strelec gólu: "Úvod bol dobrý z našej strany. V druhej tretine prišiel z našej strany výpadok, mali sme dlhé striedania a rozhodlo to o zápase. Švédi bol od druhej rýchlejší a lepší v súbojoch."

 A-skupina (Canadian Tire Centre)
USA - Nemecko 10:4 (2:0, 4:2, 4:2)
Góly:
9. a 36. Hagens, 12. a 40. Perreault, 48. a 50. Ziemer, 22. Connelly, 39. Svoboda, 44. Terrance, 59. Eiserman – 25. Sumpf, 30. Lewandowski, 46. Boos, 57. Ruckdäsche
      
Fínsko - Kanada 0:4 (0:1, 0:1, 0:2)
Góly:
20. McKenna, 26. Cowan, 56. Pinelli, 60. Schaefer
  
B-skupina (TD Place)
Česko - Švajčiarsko 5:1 (1:0, 2:0, 2:1)
Góly:
5. Holinka, 27. Šalé, 28. Kos, 45. Štancl, 58. Sikora - 48. Braillard
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


miro-nr

 

Švedi vo všetkom o triedu lepší.
26.12.2024 - 20:45
+3

fanda55

 

Že o triedu, tam bol v korčuľovaní a v osobných súbojoch ďaleko väčší rozdiel. Hlavne v druhej tretine. Ako keď hrajú muži s deťmi. Ale tak zase, čo sme aj čakali.
26.12.2024 - 20:49
+5

Demon

 

V druhej tretine bol vacsi rozdiel, lebo vzdialena striedacka praje dominantnejsiemu a takticky vyspelejsiemu muzstvu.

A tym, ze od nas boli o triedu lepsi v rychlosti na korculiach aj v rychlosti rozhodovania, dokazali nas zavriet v obrannej tretine a totoalne zavarit.

V skutocnosti od nas boli "iba" o triedu lepsi.
A tak to aj vysledkovo dopadlo.

Zapas s jasnym favoritom mame za sebou, turnaj sa pre nas zacina.
26.12.2024 - 21:24
+2

Fandimhokeju

 

Vraj toho roku majú Švédi slabý ročník a my silný. Ešte šťastie, že to nie je naopak. Lebo by to mohlo dopadnúť ako dnes v Newcastle.
26.12.2024 - 20:46
+10

celaskon

 

Zdravím, nechápem prečo nevyužijeme možnosť zobrať 3 overage hráčov ako to je zaužívané v našej domácej juniorskej lige. Dnes by nám taký Slafko Filip a Simon určite veľmi pomohli. Takto je zajtra naša jediná nádej nestriedať Dalibora. Pozdravujem👍🍻
26.12.2024 - 20:46
+6

blulajner

 

aki 3 overage hraci? overage hraci boli povoleni iba v Covidovom roku 2022. odvtedy je povoleny iba hrac ktory dosiahne 20r (a menej) v roku komnania MS. teraz je to rocnik 2005, pretoze MS su oznacovane ako MS U20 2025
26.12.2024 - 21:11
+1

Standacik

 

v čase konania MS
26.12.2024 - 21:25
0

blulajner

 

A player is eligible to play in the World Junior Ice Hockey Championships if:
- the player is eligible to compete as a male athlete
- the player has his 20th birthday in the year of the tournament's ending
- the player is a citizen in the country he represents
- the player is under the jurisdiction of a national association that is a member of the IIHF
26.12.2024 - 22:38
0

Tomo8ZV

 

Ale vsak Celaskon si robil srandu, kedze Slovensku juniorku hraju "starci"...
26.12.2024 - 22:50
+3

Zkubydu

 

Co sa tyka zapasu : musim pochvalit svedov. Prakticky k nicomu nas nepustili. Niektore nase nominácie su prosto nepochopitelne.
26.12.2024 - 20:46
0

hawkie

 

Zkuby, tú poslednú vetu skús prosím viacej rozviesť - ktorí hráči tam (podľa Teba) mali byť, prečo, a namiesto koho..?
26.12.2024 - 20:52
+7

Zkubydu

 

Hawkie, nesnaz sa ma urazit tym: ze sa tvaris ze to sam nevidis.
27.12.2024 - 14:23
0

hawkie

 

Mohol by si aj trošku kľudnejšie reagovať -.-

Ako prepáč, ale okrem Molnára ma nikto ďalší nenapadne, kto by tam mohol byť. V jeho prípade ale hovoríme o objektívnych príčinách...

V 05kách ani 06kách tam ďalšiu kvalitu moc nemáme (06ka je slabý ročník). Sú tam potom 07ky - tam potenciálne mi prichádza do úvahy Chrenko (ktorý je top-ofenzívny a kreatívny center, akých sme už dlho nemali), ale je to dosť riskantné vzhľadom na jeho ročník - je late-07ka (nemám ho tak odhadnutého, aby som posúdil, či by to rýchlostne (a najmä fyzciky...) dával). A postaviť to na 07kách je dvojsečná zbraň.
27.12.2024 - 14:39
0

Zkubydu

 

Prepac Hawkie: ja som uplne kludny a rovnako v klude som aj reagoval

P.S. neriesim ani tak kto by tam mal byt, len vidim kto tam nema co hladat.
27.12.2024 - 18:28
0

hawkie

 

Hmm, tak potom o čom sa bavíme..?

Dúfal som, že mi rozoberieš a dáš alternatívy hráčov, o ktorých by som mal vedieť, ale (kvôli zúženému pohľadu) o nich neviem, že by tam boli a neboli by len do počtu.

Lebo podľa mňa (bohužiaľ), realita (už len pri pohľade na útočníkov) je taká, že v nosnom ročníku 05 tam máme ako kreatívnych útočníkov (ktorí nie sú bottom-six hráči) Dvorského, Pekarčíka a Jenčka (toto sú top hráči, technicky a kreatívne skvelo vybavení)... potom možno ešte taký Cedzo (ten ale dosť stagnuje posledné roky). A to je všetko z 05iek, zvyšok sú skôr tí "obetaví makači", ktorým chýba vyšší hokejový um. Tento rok tam bohužiaľ nemáme takú hĺbku v útoku, keď chýba ročník 04 (tam hneď boli Mešár, Honzek, Petrovský, Čiernik, Mišiak, Žlnka - 6 veľmi kvalitných hráčov).

Ak ale narážaš na rozloženie formácií, tak to je relevantná otázka, a tiež si viem predstaviť, inak rozložené sily v útokoch.
28.12.2024 - 0:11
0

hokejmladezPP

 

Nie najhoršie, ale na nich nemáme : Páčila sa mi veta textového renosu v 27. minúte - Šatan sa skoro dostal k puku.👀
26.12.2024 - 20:46
+12

Marian12

 

Dnes hlavne negativa: najhoršii bol útok, veľmi nebezpeční neboli, veľa toho neukázali. Dalibor to tam sám nestiahne.
26.12.2024 - 20:48
0

Objektivnost

 

Ani 10 takych Daliborov by to neutiahlo, vplyv na hru absolutne nulový
26.12.2024 - 21:01
+3

matus93

 

Nechcem hejtovat .. ani som nečakal body, ale to len mne pripomínala naša hra miestami časy Ernesta ? ..
26.12.2024 - 20:48
+3

hawkie

 

Určite to nebolo o tom. Skrátka nás Švédi k ničomu nepustili, lebo korčuľovali, a to veľmi solídne... Hokej je hra, ktorá sa bez korčúľ nemôže hrať, tož logicky je kvalitné korčuľovanie základný predpoklad, aby si mohol hrať hokej.
26.12.2024 - 20:54
+1

dusan1980

 

Presne
Ziak sa uci od ucitela
26.12.2024 - 20:57
0

ŠKP

 

To sú zápasy kde som rád za každú našu strelu na bránu.
26.12.2024 - 20:50
+2

KrebsKandidat

 

Co by sme dali za to, mat utocnikov ako svedi obrancov
Snad teda idu od zapasu k zapasu a teda to bol nas najhorsi vykon.
26.12.2024 - 20:51
+1

AVEMNE

 

očakávané len výsledok som čakal horší..dalšie zápasy budú lepšie ale útočníci musia pridať vo svojej fyzickej hre lebo ked vzadu vybojujeme puk aby ho nevedeli pozbierať takmer žiadny tak sa dá hrať ťažko
26.12.2024 - 20:51
0

hawkie

 

Ok, máme po zápase, v súhrne som to videl takto - skvelých prvých 10 minút so zaslúženým gólom po skvelej práci celej štvorice hráčov (pri hre 4 vs 4). Následne Švédi zapli na inú úroveň, a odvtedy udávali tempo (s množstvom krásných kombinačných akcií). Objektívne treba uznať, že boli lepší, výhru si zaslúžili.

Čo sa týka konkrétnych hráčov, vidím to nasledovne:
- Urban dobrý brankár, na niektoré bomby nemal nárok, ale možno o 1-2 góly mohol menej dostať
- herne najlepšie prvá formácia; Dvorský dnes (ešte) menej dominantný (ďalšie zápasy to bude lepšie ), Pekarčík skvelé momenty (100%ne verím, že pokročilé štatistiky to preukážu), Jenčko sa hľadal a jeho výkon gradoval (gól na konci zaslúžený)
- Pobežal si vybral zápas blbec - dnes nehral dobre; pozične nebol tam, kde mal byť; bol pomalý, a nemal žiadnu vyloženú šancu... od neho očakávam o dosť viacej
- a ešte Vojtech sa mi pozdáva (no name hráčik podobne, ako 2 roky dozadu Funtek, a vyzerá to na podobné vibes, ako Libor Nemec )
- v obrane najlepší toľko kritizovaný Štrbák (o parník); veľmi sa mi pozdával Valent (taký ten nenápadný hráč, čo neurobil veľa chýb a mal veľmi presné prihrávky)
- na druhej strane, viacerí obrancovia veľmi zle - Královič (nebyť zachráneného gólu v 1. tretine, tak ho skritizujem ešte viac), Chromiak (technicky super, ale rýchlosť reakcie a zrýchlenie veľká slabota) a Barcík (ako sorry, ale 2 vylúčenia za zápas na tejto úrovni je moc...)
- Tomík v poslednej tretine ukázal pár pekných momentov; uvidíme smerom do ďalšieho zápasu (nechcem ho zatiaľ chváliť, odohral toho málo, presný IT neviem...)

Prekusnúť prehru, a ísť ďalej - zajtra je nový deň, nový zápas, hrá sa od 0:0 .
26.12.2024 - 20:51
+6

AVEMNE

 

podpis
26.12.2024 - 20:54
0

Sani

 

Strbak mal aj dneska momenty kvalitneho kurica...
26.12.2024 - 20:58
+12

hawkie

 

Pri takom vyťažení a IT je logické, že sa zvyšuje šanca na chyby. To ale nič nemení na fakte, že bol spomedzi obrancov najlepší. Je to tímová hra, brániť musia všetci piati (taký Chromiak mal podľa mňa o dosť väčšie nedostatky, a Královič prikuroval na trošku inej úrovni...).
26.12.2024 - 21:05
+5

doc.koniferum

 

súhlas a vyžltiť
26.12.2024 - 20:59
0

dominator97

 

dvorsky opat potvrdil, ze je na nase pomery az nevidane silny na buly (prehral iba kazde tretie) ...naopak, pobezalovi zapas totalne nevysiel este aj v tomto (prehral vsetkych 6 buly)
26.12.2024 - 21:04
+1

dominator97

 

este sam seba poopravim/doplnim, kedze to boli cisla iba za prve dve tretiny...za cely zapas mal dvorsky 15-9 a pobezal mal 1-6
(dej mal 6-8, satan mal 4-4 a kukumberg mal 0-1)
27.12.2024 - 1:36
0

napalmdeath

 

Štrbak? Okrem pár svetlý h momentov a par chyb. Prvé tri góly na jeho hlavu. Pri prvom prišiel o hokejku.miesto toho aby stal pres bránou na prípadný blok a čakal kedy mu pôda útočník hokejku, on sa pustí bez hokejky za bránu, do priestoru odkiaľ sa góly zväčša nedávajú, k hráčovi, ktorý bol napájaný iným Slovákom. Tým voľný priestor pred bránou, ktorý musel vyplniť útočník, teda naši dvaja za bránou pri jednom svedomí, na modrej priestor. Pekne na modrú, presun na druhé krídlo gól. Druhý gól, pekný blok nôž v fuč. Opäť miesto toho aby držal pozíciu,kedy to Švédi zjavne hrali na hráča,ktorý potom dal gól,z tej pozície aspoň blokoval, on sa bez noža presunie k , ako inak, krytemu svedomí a bez čepele nemal šancu presunúť sa. Tretí gól, pekne sa nechal povoziť Švédom, ktoré nemal šancu dostihnut a nemal "okienko" na druhej strane. Ma kvality, ale ako ho sledujem, veľa chýb, strely zväčša zbytocne,rovnajúce sa strate puku. Dnes isto nie najlepší Beck.myslel som ze do presune za mláku, množiť o tých chýb odstráni. Za mňa dnes nemilé prekvapenie. Azda si dá nabudúce pozor. On sa mi vždy zdal tipu" priveľmi to chcem ja rozhodnut".teda nemá psychiku na obrancu. Ešte je mladý, musí si nastaviť zrkadlo.
26.12.2024 - 21:07
+4

risenberger1

 

Valent sa ti pozdával ? Zaujímavé. Veď vyzeral, že korčuľuje min. 2x pomalšie ako Švédi.
27.12.2024 - 21:10
0

Mato80

 

Ten rozdiel od nejakej 16/17 minúty kedy Švédi začali hrať viac ofenzívnejšie a riskantnejšie bol neskutočný.
Ako sa hovorí tím ktorý tvorí trénersky štáb a hraci je taký silný ako jeho najslabší článok no a viditeľne u nás ten najslabší článok bol o niekoľko tried slabší než ten švédsky. Čo ním ale je a či ho dokážeme zlepšiť to spoza TV ťažko jednoznačne určiť…
26.12.2024 - 20:53
+1

SlovakRanger

 

Trochu škoda, že sa realizačný tím v presilovkách nedokázal adaptovať na to, že Švédi boli omnoho rýchlejší na korčuliach a neskúsili nejaké iné prechody do pásma než nahadzovať to na zadný mantinel, keďže nás to stálo veľmi veľa času v útočnom pásme
26.12.2024 - 20:53
+1

Sani

 

Drzali sme krok len 1. tretinu, zbytok zapasu sme boli odovzdanym superom...a vysledok je este relativne privetivy....

Ach jo, roky ked sme vedeli aktivnym napadanim a pohybom casto potrapit (a prestrielat!) aj kvalitnejsieho supera su uz asi prec....
26.12.2024 - 20:56
+4

dusan1980

 

Zacnem od Feneša … Pan trener sa evidentne ucilmod Ernesta lebo Svedi nas v suchom triku a staticky hrajuci porazili po nasom lenivom bezkrvnom vykone
Nevidel som nic specialne na Svedoch preco by sme mali hrat tak ako sme hrali
Za nas katastrofalny vykon Jencko ktory nedostupoval k hracom supera len sa vozil, Kralovic ktory mal v gatiach uz v kabine, mlady Satan tan nechapem ako mohol byt draftovany a ked ten bude hrat NHL tak mu osobne pridem predat 1000 eur zvlastnej vyplaty
Kde je Pobezal ktory hra nasu extraligu s pomaly bodom na zapas? Pekarcik? Chromiak?
Chlapci boli neviditelní
Dvorsky dal gol a tam sa to skoncilo. Bez naznaku vodcovstva len o seba sa stara
Palffy by im inak kohuty narovnal v kabine
Katastrofalny vykon , otrasny hokej
Jediny kto si zasluzi pochvalu je Brankar Urban, Obranca Radivojevic, a v utoku Tomik ktory makal vzdy ked bol na lade
Chlapci zobudte sa , lebo aj ked mate naviac, za tento vykon proti statickym a hratelnym Svedom sa mozte hanbit.
Nebolo tam nikoho kto by vyburcoval kabinu , naopak 99% hracov hralo pod voje moznosti
A ta posledna presilovka… to sa mi nechce ani komentovat
Dufam ze dalsie zapasy budu so 180 stpnov obratenym vykonom na kazdom poste vratane realiacneho teamu
Na co ste boli 10 dni popredu v Kanade ???
26.12.2024 - 20:56
+8

fanda55

 

Pozri sa pravde do očí. To len my sme si vsugerovali s novinármi, že máme na viac. Na špičku nemáme ani omylom, prakticky v žiadnej hernej činnosti. Svedi vyhrali v suchých dresoch.
26.12.2024 - 21:00
+1

hawkie

 

"mlady Satan tan nechapem ako mohol byt draftovany a ked ten bude hrat NHL tak mu osobne pridem predat 1000 eur zvlastnej vyplaty" - toto niééééé, Dušan ... toto fakt nehovor/nepíš, prosím .

Inač, tam mi k celému napadlo - upokojme emócie - s viacerými vecami totiž nemôžem súhlasiť. Pekarčík hral podľa mňa obstojne, možno lepšie než Dvorský (vyvezenie puku, vniky do pásma, kombinácia). Jenčko sa zlepšoval každou minútou, a v poslednom úseku hry sa konečne etabloval, gól bol potom zaslúžený. A Tomík len na základe cca 5-7 minút (ak vôbec toľko), čo odohral - to by som s tou chválou zatiaľ ešte počkal, a neprestrelil...
26.12.2024 - 21:01
+3

Tomo8ZV

 

Tomik hral malo, ale ked bol na lade, tak to prekvapivo malo aj hlavu aj patu, snad dostane viac priestoru dalsie zapasy
26.12.2024 - 21:03
+2

hawkie

 

S tým samozrejme súhlas. Ja len hovorím, že je to príliš malá "vzorka" na to, aby sme ho mohli relevantne ohodnotiť.

Budem zvedavý na ofic. štatistiky - možno nebol na ľade ani 4 minúty (5-7 minút som azda prestrelil...?), každopádne, tiež si ho viem predstaviť, že nebude ako 13. útočník, ale vyššie .
26.12.2024 - 21:07
0

Tomo8ZV

 

Jasne, ja to chapem a suhlasim
26.12.2024 - 21:09
0

Mato80

 

Aj na základe tej malej vzorky ukázal rozhodne viac ako napr. Kukumberg, Dej, Klecka, Šatan, Pobezal atd….
26.12.2024 - 21:22
+4

dusan1980

 

suhlas
26.12.2024 - 21:32
0

hawkie

 

Stále ide o neporovnateľné veci - nerovnaké podmienky. V prvej tretine všetci Tebou menovaní pôsobili relatívne OK; avšak, s minutážou narastá únava...
26.12.2024 - 21:34
0

Mato80

 

Asi sa na ten hokej pozeráme inak, Tomik mne osobne za tých pár minút ukázal že ma v sebe nieco hokejové čo dokáže aj ukázať na ľade.
Väčšina zvyšných utocnikov to neukázalo i keď to v sebe majú napr. Pobezal ani v tej 1 tretine kde Švédi hrali ešte troska opatrne no a niektorí to neukázali za niekoľko turnajov U18/U20 menovať asi netreba…
26.12.2024 - 22:16
+2

evgeni71

 

lebo Svedi nas v suchom triku a staticky hrajuci porazili po nasom lenivom bezkrvnom vykone
Nevidel som nic specialne na Svedoch

Vytlačiť na prvú stanu knihy Ako sa nevyznát do hokeja
26.12.2024 - 21:36
0

dusan1980

 

No veru
ak si to nevidel tak sa moc nevyznas
Kto tvdi opak musi byt rodina s tymito hracmi
26.12.2024 - 22:30
0

evgeni71

 

Si sa trošku zamotal
26.12.2024 - 23:24
0

dusan1980

 

Nie ja .. ale Ty si nejaky strateny
27.12.2024 - 0:06
0

doc.koniferum

 

Ja si tiež myslím,že švédi nič extra neukázali a aj napriek tomu nás porazili s prstom v nose
27.12.2024 - 7:45
0

hawkie

 

Ukázali svoju tradičnú hru, ktorou sa na tejto úrovni zvyknú blysnúť. Jej hlavými znakmi sú vysoká úroveň korčuľovania, dôraz a forchecking, silné kombinácie a prihrávky z jednej strany ihriska na druhú.

Keby s prstom v nose, tak je možno aj 1:9 alebo 1:10; ono sa to nezdá, ale SVK obrana ich príležitosti vedela vo viacerých prípadoch eliminovať... bohužiaľ, nie vždy.
27.12.2024 - 10:57
0

fanda55

 

Boli sme schopní s nimi korčuľovať celých 60 minút áno bezpochyby trénerko, hlavne v druhej tretine.
26.12.2024 - 20:58
+5

Urpiner16

 

By ma zaujímalo kde naši soudruzi dělají chybu.
26.12.2024 - 20:58
0

Navi01

 

Švédi hrali výborne.SVK nie je pozitívne hodnotiť čo, jedine výsledok.
26.12.2024 - 21:01
0

Rusty7550

 

Prehru som cakal ale zaroven som veril aj v lepsi herny prejav. Ked som videl zloženie formacii tak som hned vedel ze to nebude dobre. Fenes mal 3 týzdne na to aby to poskladal, teraz može zacat od znova. Aspon že mame za sebou prvý zapas a toho najtazsieho supera, turnaj zacina zajtra.
26.12.2024 - 21:03
0

Marian12

 

Jedine vysvetlenie herného štýlu by bolo: že sme tento zápas vypustili
26.12.2024 - 21:07
+1

Tomo8ZV

 

Myslim, že je čas na novu zostavu, aj ked je tazke robit zostavy bez intergalaktickeho 1.centra buducnosti Petrovskeho...
26.12.2024 - 21:11
+3

Big brother

 

Ono dnes to bola pre viacerých našich chlapcov čo snívajú o NHL fakt dobrá lekcia...ich rovesníci zo Švédska im nastavili zrkadlo. Vôbec by som dnešný výkon nekritizoval (samozrejme ani nechválil), Švédi boli jasní favoriti a na ľade dominovali. Z nášho tímu okrem Dvorského nikto nehráva v lige s takým vysokým tempom v akej hráva 90% Švédskej zostavy.
26.12.2024 - 21:10
+2

dusan1980

 

Videl som ine svedske vybery ako bol tento
My sme mali v gatiach uz v kabine a hrali sme 90% zapasu system ako keby sme hrali oslabovku
Svedov by som neospevoval lebo boli jeden z tych priemernejsich vyberov
Chyba bola len v pristupe nasich hracov
26.12.2024 - 21:21
+3

Big brother

 

Napriek tomu, že majú jeden z tých priemernejších výberov, tak boli dnes jasný favorit. Pokial si očakával, že s nimi budeme hrať vyrovnanú partiu, tak to je skor naivita.
26.12.2024 - 21:31
+3

evgeni71

 

Jj mali sme pristúpiť druhou nohou, to by sme ich rozniesli na hokejkách
26.12.2024 - 21:38
0

dusan1980

 

kvazi vtipne kecy
27.12.2024 - 19:12
0

Giles90

 

Vravel som si dat prvý gól a zaskočiť Švédov aby to z nás opadlo paradoxne to nakopilo Švédov.
27.12.2024 - 8:38
0

emoxx1

 

Za mňa všetko podľa očakávania. Snáď len výsledok je na konci milosrdenejší ako by som čakal.
Nerozumel som úplne tomu šialenstvu v livke, ani niektorým ľuďom tu.
Kedy sme hrali proti silným súperom nejaký krásny hokej na tejto úrovni? Porovnávate to s Bokrošom, tak to je úplne mimo. S Bokrošom sme hrali niečo uplne iné. Pod Petrovivkým som bol nejaký ten zápas na MS naživo a to bolo násobne horšie od toho čo sme videli dnes. Tu sa niekto tak prejedol šalátu, že halucinuje a čakal výhru a dominantnú hru našich proti násobne lepšiemu súperovi na všetkých postoch?
26.12.2024 - 21:14
+5

Mato80

 

Myslím že len čakáme nejaký dôstojnejší zápas, zas nemáme tam úplne drevá ale podľa toho čo tu čítam nie len mne to pripadalo že naši neboli v hlavách vôbec pripravení na tento zápas…absolútne si nepomáhali, prehrávali súboje, slabo korčuľovali…veľmi zle sa na ten výkon pozeralo
26.12.2024 - 21:27
+1

emoxx1

 

Keby neboli v hlavách pripravený tak ani nevyhrávajú po 1. Tretine. To, že sa na to zle pozeralo pramenilo zo slabého korčuľovania. Normálne sme tam XY krát za zápas videli, že niektorý naši sa v tej rýchlosti ktorú super diktoval ani nevedeli ani udržať na nohách. To, že sa na to zle pozeralo súhlasím. To, že nás škandinávci dostávajú všeobecne cez korčuľovanie a osobné súboje sa deje aj aj u seniorov a nie je na tom nič, čo by nás malo prekvapiť.
26.12.2024 - 21:33
+3

HokejBJ

 

Ja neviem, cely zapas som si to hovoril ze tam ta kvalita u súpera je ale neverím ze ten tím nemá na viac co ukázal. Nemal na výhru, ale viac určite. Boli tímy keď sme takto pôsobili a vedel som ze to je jeho strop ale tento tím má na viac a štve ma ze mrhame potenciálom hlupim gameplanom
26.12.2024 - 21:35
0

emoxx1

 

Keď vidím viacerých hráčov ako sami padajú pri rýchlej zmene pohybu a super to v pohode dáva, tak pre mňa je to dôkaz, že pre niektorých jednotlivcov to maximum určite bolo.
26.12.2024 - 21:40
+1

Mato80

 

1 tretinu sme vyhrali bo Švédi hrali zo začiatku opatrne a nevyvíjali na nás v našom obrannom pásme tlak, akonáhle to začali robiť, naša hra sa rozpadla ako domcek z kariet….neboli sme nastavení že sa ideme pobiť o víťazstvo ako tím, tak sa mi javil dnešný výkon + sme nemali zautomatizovane prechody z pásma.
Oni mali zautomatizovanych veľa veci a tým pádom ich hra bola o milé rýchlejšia ako naša, my sme im to ešte úplne uľahčili zlým napadanim a bránenim stredneho pásma. Osobne súboje súhlas to bola dnes tragédia.
Tento tím ma určite naviac uvidíme podľa ďalšieho zápasu ten odhalí viac
26.12.2024 - 21:45
0

Navi01

 

Emoxx1: Premýšľam,čo ty tu ešte robíš. Kamarát, ty začni tipovať v zápasy. Ešte som od teba nečítal inú vetu ako to, že všetko išlo podľa toho ako si ty očakával.
26.12.2024 - 21:54
+9

emoxx1

 

1. Tipovať zápasy ktorých výsledok sa očakáva je kvôli kurzu nezmysel.
2. Nemyslím, si, že som bol jediný kto predpokladal podobný priebeh aj výsledok.
3. Nevymýšľaj si. To, že sa niečo podobné očakáva som vždy písal len v prípadoch, keď to bolo papierovo očakávať na mieste.
4. Sám by som bol radšej keby prišiel výsledok ktorý naozaj nikto nečakal, ale som realista. Toto lietanie v oblakoch a očakávania medailí a úspechov a to ako v repre tak jednotlivcov v NHL robí z hokejových diskusií komédiu.
26.12.2024 - 22:42
+2

dominator97

 

s trenerom sa da suhlasit v tom, ze dolezita bola nasa nevyuzita presilovka na zaciatku tretej tretiny...ak by sme ju premenili, tak to este mohlo byt zaujimave...namiesto toho nam svedi okamzite golovo odskocili a vzhladom na dianie na lade to uz bolo neriesitelne
26.12.2024 - 21:18
0

jofo11

 

Velmi slaby vykon, vratane Dvorskeho. Velke ocakavania od neho boli zjavne nerealne.
26.12.2024 - 21:22
0

emoxx1

 

Očakávania sa stávajú nereálne vtedy, keď v tímovom športe očakávame, že 1-2 hráči zmenia výkon celého tímu.
26.12.2024 - 21:27
+1

Cia

 

Počas taký výkon aký ti super dovolí zo začiatku kým nas SWE otukavali sme sa ako tak presadzovali keď zapli nedovolili nám nič a to v kvalite všetkých hokejových zručnosti boli min
o triedu lepší ale to sa dalo čakať od hráčov ktorí hrajú možno najkvalitnejšiu mužskú ligu v Európe a nie sú tam do počtu snáď ste nechceli porovnávať trebárs Pobezala s týmito hráčmi to ako keby ste porovnali tieto dve ligy a vyšlo by vám že rozdiel je min. dve triedy a v porovnaní s AHL možno rozdiel triedy keď berieme Dvorskeho tak z čoho ste sklamaní? Ja som si užil to umenie a ľahkosť SWE hráčov a pár akcií našich chcel som vidieť dobrý hokej a ten som videl takže spokojnost
26.12.2024 - 23:18
0

jofo11

 

Ohladom Dvorskeho aj ich GM povedal, ze od neho ocakava, ze bude na MS dominovat. Preto ho tam pustili.
27.12.2024 - 8:14
0

strojar

 

Včera nedominoval.
27.12.2024 - 9:04
+1

Cia

 

Chcel si povedať nedovolili mu dominovať jeden dominantný hráč sa ubráni bez problémov
27.12.2024 - 10:49
0

strojar

 

Chcel som povedať, že včera nedominoval.
27.12.2024 - 13:32
0

GeraltZoZvolena

 

Švédi lepší vo všetkom ale nejako by som sa nebabral v individuálnych chybách našich. V zápasoch proti súperom našej úrovne sa reálne ukáže na čom sme, v zápasoch proti elite môže akurát tak vystreliť motyka.
26.12.2024 - 21:25
0

roa

 

Myslíš Fero?
26.12.2024 - 22:06
0

HokejBJ

 

Pre mňa za mňa, aj keby mame toho najlepšieho trénera na svete a prehrali by sme, len hrajme hokej. Hrajme hokej. Tak veľa chcem? Normálne keby mam tu možnosť by som isiel za Fenesom ukázal mu pár akcií v zápase nech mi ich vysvetli co si o nich myslí alebo co. Ved to bolo hrozno, vsak tam nebol pohyb, nič. Vybojujeme puk a my ho odovzdame? Obranca bez tlaku len tak odovzda puk súperovi? Urocit mali dnes dovolené len Dvorsky a jeho útok? To co bolo ako dnešné nasadenie, toto trénovali mesiac? Ja neviem, Nemci ale hlavne Svajciari, majú porovnateľné kádre ako my každý rok, niekedy o trochu my lepší niekedy oni, ale približne rovnaké ale preboha ale Svajciari by nikdy takýto antickej neukazali. Ved už zacnime hrať hokej, dobre prehrali by sme tak ci tak ale my keď chceme sa raz zaradiť opäť medzi špičku my musíme ten hokej hrať. Ja fakt nemám chuť sledovať ďalšie naše zapasy, načo keď ma nebavia, radšej si pustím Kanadu alebo USA. Toto co bolo dnes to bola čistá Bokrosovina
26.12.2024 - 21:29
+4

Adriano23

 

Švédi zaslúžene, naši množstvo chýb v obrannej tretine.

Každopádne neodpustím si pár poznámok na "sviatočných fanúšikov"... Jojsport v úvode vysielania prenosu dali pár zaujmavých faktov. 18 hráčov majú draftovaných (my máme štyroch "Dvorsky, Pekarcik, Strbak a Satan). 15 hráčov hráva pravidelne SHL (jedna z najlepších líg v európe, ak nie najlepšia). Viacerí sme čakali o niečo lepší prejav našich, najma v druhej a tretej tretine. Ale evidentne švédksa kvalita rozhodla a do ničoho nás nepustili. V zápase bolo niekoľko tutoviek na našej strane za vyrovnáhe stavu. Bohužial nevyužili sme ich.

Nedá mi ale ešte pripomenúť minulý rok, kedy sme mali v tíme asi cca 12 draftovaných hráčov a podaktorí očakávali, že madaila musí byť. Akosi presne takýto fanúšikovia zabúdajú, že aj pri tom vysokom našom počte draftovaných hráčov sú ďalšie 4 resp5 tímov ktoré ich majú aj tak viac a najma v prvých dvoch troch kolách. Trošku sa už treba uvedomiť reálne sa pozrieť na situáciu a fakty.

K zajtrajšiemu zápasu iba toľko, že bude to náročné. Mladí švajčiari hrávajú prevažne SL a podakotrí NL a sú veľmi rýchli. Nebudem sa čudovať ak budú mať hernú prevahu. Na záver iba dodám, že od ročníka 05 očakávam viac a verím, že budú naši podávať životné výkony, pretože pre niekotrých to bude vrchol ich hokejovej kariéry, tieto MSJ.

Hokeju zdar priatelia.
26.12.2024 - 21:34
+6

Mato80

 

Ok ale asi sa zhodneme že sme to takýmto slabučkým tímovým výkonom Švédom strašne uľahčili, v minulosti oveľa menej kvalitnejšie naše tímy (podľa mien) zahrali ovela lepšie proti kvalitnejším tímom než tento švédsky
26.12.2024 - 22:05
0

Adriano23

 

Určite našej hre niečo podstatné chýbalo. Teraz pozeram USA-GER a Nemci veru bojujú, bohužial našim to dnes nešlo ...
26.12.2024 - 22:11
0

evgeni71

 

Tak im tá bojovnosť pomohla k lepšiemu výsledku… wait what
26.12.2024 - 23:25
0

Cia

 

Nie oni nám skrátka svojou kvalitou viac nedovolili
26.12.2024 - 23:20
0

bach

 

Piznávam, som sklamaný. Čakal som viac.
26.12.2024 - 21:37
0

cappycathy

 

Mna najviac hnevalo, ze nasi stali miestami sa pozerali na supera....ale paradoxne neprepadavali sme az tak, brejky neboli, len skor nasi zapsali v ryhclosti, robil im problem nahrat si v rychlosti a aj prebrat si puk a ten svedsky rychly pristup.
26.12.2024 - 21:48
0

punkreas

 

Hlavné korčuľovanie mali o level lepšie a tréner povie že sme s nimi držali krok v korčuľovaní 60 minút... bože on by chválil nás výkon aj keby sme prehrali 0:10 žiadne úprimne slová
26.12.2024 - 21:50
0

GeraltZoZvolena

 

o Fenešovi si myslím svoje, ale takto fungujú všetci mládežnícki tréneri už niekoľko rokov - do médií chváliť za každú cenu bez ohľadu na výsledok.
26.12.2024 - 22:00
0

HokejovyAkademik

 

opat prehrali miestni diskuteri ktori sa po roku pozerania patsekundovych videii o nasich hracoch v nejakych detskych ligach v zamorii nadobudli pocit ze su to nhl materialy
26.12.2024 - 22:02
+3

pukfan

 

Konkrétne ktorých hráčov myslíš?
26.12.2024 - 22:09
0

HokejovyAkademik

 

vsetkych ktori nehraju slovensku ubohu ligu, kazdy kto odide zo slovenska je predsa hviezda
26.12.2024 - 22:19
0

Vojto83

 

Ako som písal. Všetko bolo, je a bude, o intenzite tréningov už v detskom veku. Títo chalani reálne nemôžu za to, že sú pomalsi. V Škandinávii robia všetko na tréningoch v obrovskej intenzite. U nás tréneri po jednom cvičení desať minút hracom kreslia na tqbulu to ďalšie. Sme tridsať rokov za opicami a nič sa nemení. To sa potom nemôžeme diviť.
26.12.2024 - 22:10
+2

Adriano23

 

Predpokladám, že pred rokom a pol si "tímto" chalanom fandil a vytešoval sa aká dobrá generácia nám vyrastá keď na MS U18 prehrali v semifinále v predĺžení s Kanadou.
26.12.2024 - 22:16
+1

Vojto83

 

Ja som niekde napísal, že im nefandim? Yo, že fandím znamená, že mám za každú cenu chváliť a nič iné?
26.12.2024 - 22:21
+3

Adriano23

 

Ešte raz si prečítaj tvoj prvý príspevok na ktorý som reagoval.

V dosledku faktu ktorý som uviedol, že ročník 05 hral semifinále na MS U18, mi akosi nepasuje tvoj poznatok, že tento ročník 05 niečo premhral v detskom veku a sú 30 rokov pozadu ... Asi si myslel ten detský vek, posledný rok a pol ...
26.12.2024 - 22:30
+1

Vojto83

 

Myslel som v tréningových postupoch. V intenzite treningov. Ti chalani na to doplacaju. Teda doplatili.
26.12.2024 - 22:34
+1

dusan1980

 

Ano. ked hrali s uplne inym pristupom
A clovek veri ze im niekto riadne vycisti hlavy a budeme hrat tak isto
Lebo dnes…. to bol riadny shit
A kto toto je schopny obhajovat tak musi byt riadny neznalec alebo rodina
26.12.2024 - 22:33
+1

FeroMotyka

 

Chrumkavci no, v podstate napíšu to isté akurát krajšie.
27.12.2024 - 0:14
0

Big brother

 

Chlapci vy ste trošku mimo realitu, zlezte z tých oblačikov. Asi ste po minulom roku podľa názoru, že aká sme hokejová veľmoc...tá vaša naivita je zlatá...a to keď tu niekto píše, že to je len o prístupe... no naivné, ba až komicke...ste si uleteli. To práveže vy tu píšeme chrumkavé veci, lebo nás tu vykresľujete ako neviem čo..vráťte sa do reality.
27.12.2024 - 6:28
+3

GeraltZoZvolena

 

V Škandinávii hlavne rodičia nemusia riešiť dilemu, či si môžu dovoliť dať decko na hokej. Tam robí šport absolútne každý kto chce, školy sú perfektne vybavené a ak sa niekto chce presadiť do zostavy svojho tímu, tak proste musí makať naplno, lebo už aj v mládežníckych tímoch majú veľa cudzincov a teda väčšiu konkurenciu. Na Slovensku si rád, keď máš v nejakej vekovej kategórii dostatok hráčov a časť z toho sú protekční, na ktorých sa aj tak nemôže robiť veľký tlak.
26.12.2024 - 22:31
+2

hokejmladezPP

 

Ako aj v tomto tíme, sa mi zdá.
26.12.2024 - 23:08
0

pupo

 

Lenže my v “detskom veku” dokážeme držať krok, najväčší prepad badať pri prechode k mužom. Tam nás predbehnú Ger Sui o špičke sa nemusíme baviť
27.12.2024 - 10:43
0

topska

 

V detskom veku vieme drzat krok? No neviem neviem kedze sa tu u nas hrava na sirku klziska a potom prideme na medzinarodny turnaj a su chalani v prdeli
27.12.2024 - 11:58
0

pupo

 

V mládežníckych kat. až tak nezaostávame a takých Sui Ger dominujeme.
27.12.2024 - 14:44
0

topska

 

no tak ja som zaznamenal v tych rocnikoch ine debakle ak sa im treneri nevenuju navyse smerom k celoklziskovemu hokeju alebo to nebol nas x-ty zapas...ale tak mozes mat ine skusenosti
27.12.2024 - 18:18
0

len_tak

 

Naivný a zápecnícky: výkon alebo sme sa šetrili na zajtra? Neverím, že nemáme naviac, veď korčuľovať už dnes dokáže každý!
26.12.2024 - 22:22
0

ElwisNR

 

Tak v príprave nás vyškolili aj Fínsko aj USA nebol dôvod že proti Švédsku to bude iné.Mne tam chýbalo nasadenie a od 3:1 sme už nehrali dobre nevedeli sme sa dostať z pásma udržať sa v tom Švédskom presne si prihrať alebo zakombinovať v presilovke.Bolo to slabé z našej strany.Proti Švajčiarsku očakávam enormné zlepšenie.
26.12.2024 - 22:27
0

rabl

 

Korculovanie: 20 rokov vieme, ze nevieme/nestihame korculovat.
Co chceme potom hrat. Sem tam sa zadari, ked do seba sapadne podcenenie zo strany supera a heroicky vykon nasho brankara.

Tak to bolo posledne roky a bude to tak aj buduce roky.

Len my nie a nie si na to zvyknut, stale cakame zazraky
26.12.2024 - 22:56
+4

nigol

 

Zápas som nevidel, ale výsledok nie zlý
26.12.2024 - 23:19
0

Great!

 

To ako kvalitne, nekvalitne sa robí šport u nás, v porovnaní s inými krajinami vidieť najviac na týchto mládežníckych turnajoch. Očakavál sa rozdiel triedy, prišiel rozdiel triedy.
26.12.2024 - 23:20
+1

kelnička

 

Len sa pýtam.
Nemal sa tu začať hrať akýsi Craigov system naprieč vsetkymi kategoriami?lebo to čo sme hrali dnes je navrat tak asi 10 rokov dozadu.
26.12.2024 - 23:25
+4

strojar

 

Craigov systém.
Ha-ha-ha.
27.12.2024 - 6:05
+1

WERTYU

 

aaa tak predsa si nasiel prispevok na ktory by si vedel adekvatne zareagovat…
27.12.2024 - 7:55
+2

napalmdeath

 

Ani náhodou. Mňa tu mnohí schovaj do vrecka,už niet toľko času, ale ty stále ukazujes,že si hokejový analfabet. To bol fenes systém. Chlapci nevedia prejsť cez modrú, ale jednoducho nahodiť za branu-asi ani raz.
27.12.2024 - 10:20
+1

hawkie

 

Ale houby, veľa razy ani ten bájny Craigov systém nevedeli seniori zahrať (alebo im to len súper nedovolil..).

Viem, že sa nemožno upnúť na fragmenty, no prvých 10 minút hrali včera naši ako z veľkej knižky, čo im Švédi dovolili... to som mal dojem, že hrajú svoju hru (až potom sa Švédi spamätali, že nehrajú svoju hru)
27.12.2024 - 10:59
0

Lubomier

 

pelikan: rozprasil nase rodinkarstvo
26.12.2024 - 23:58
+1

FeroMotyka

 

Slabota, uvidíme čo ďalej. Našťastie je to turnaj kde ti v podstate stačí jedna výhra a ideš štvrťfinále a potom dej se vule Boží
27.12.2024 - 0:20
0

roa

 

Ta jedna výhra je le figový list, ktorý zakrýva biedu ako nedávno u osemnástky, ale skôr škodí ako pomáha a necháva na miestach ľudí, ktorí tam už nemajú byť.
27.12.2024 - 6:47
0

Reno123

 

Ako hral talent Podkonický😂😂 teraz fakt čo sme čakali
27.12.2024 - 0:48
+1

miško DUKLA

 

Dal gól za repre U16 proti Nemcom🙏 prosím neznevažujme talent mladého chalana. On nemôže za to, že niekto tu chce prekonávať rekordy.
27.12.2024 - 9:54
+2

DL27

 

Švédi majú na ich pomery dosť slabý ročník. Sandin- Pellikka je za mňa najlepší hráč na turnaji a už teraz by mohol hrať s prehľadom v NHL, vo švédskej lige má neskutočné štatistiky a v budúcej sezóne už začne na 100% v prvom tíme Detroitu. Ostatní hráči ale nevyzerajú na žiadne supertalenty, zopár sa ich v NHL určite uchytí, ale ako jedinú budúcu hviezdu z tohto ročníka vidím Sandin-Pellikku. U Švédov sa ale dá očakávať, že aj chlapci, ktorí sa nepresadia v NHL, budú v dospelosti solídnymi hráčmi v top európskych ligách a väčšina sa určite nestratí. Naopak, keď sa pozriem na väčšinu našich hráčov, tak tam mám výrazné pochybnosti, že v seniorskom hokeji niekedy budú hrať niekde prvé husle. Mladý Šatan bude mať 19 rokov a v americkej juniorskej lige má 3 body v 19 zápasoch. Čo chce potom robiť v dospelom hokeji? Jeho otec bol v jeho rokoch najlepší strelec a najproduktívnejší hráč vtedajšej extraligy aj najlepší strelec Olympiády. Mladý Kukumberg má zachvíľu 20 rokov a v lige bilanciu 25 zápasov a 0 bodov? Ďalší o chvíľu 20 ročný útočník Cedzo 7 bodov v druhej českej lige? To je vážne sila, že takíto hráči sú v reprezentácii a že by mali patriť medzi niekoľko najelitnejších hokejistov vo svojom ročníku...
27.12.2024 - 4:24
+8

WERTYU

 

Tak asi lepsich nemame… ale uz je tu ministerstvo športu tak o rok uz budeme hrat o zlato!
27.12.2024 - 7:58
0

ElwisNR

 

Treba urobiť maximum aby čo najviac hráčov zostalo pri hokeji nielen týchto niekoľko chlapcov čo sú v reprezentácii ale aj ďalších v ich veku lebo extraliga ich veľmi potrebuje nakoľko je žalostne málo slovenských hráčov a nie všetci musia hrať v nhl alebo top ligách v Európe.
27.12.2024 - 10:04
0

DL27

 

Tak je jasné, že väčšina sa do NHL ani top európskych líg nikdy nepozrie. Tam je ale problém, že väčšina podľa mňa nemá ani na tú extraligu. Kluby radšej zoberú nejakého treťotriedného kanaďana či fína, ktorí sa v lepších ligách nepresadili, ale na extraligu sú nadpriemer a lepší ako domáci odchovanci. Už teraz majú prakticky všetky tímy v prvých dvoch formáciach prevažne zahraničných hráčov a slováci hrajú v tretích a štvrtých útokoch a väčšina je len do počtu. Potom to vyzerá ako trebárs ten Kukumberg. Útočník, ktorý v 51 zápasoch v lige nazbieral 1 bod za 1 asistenciu. To som snáď ešte v hokeji nikdy nevidel, aby hráč a k tomu ešte útočník za 50 zápasov mal bilanciu 0+1. Keď taký hráč hraje v repre, tak jeho rovesníci, ktorí v nominácii nie sú a sú zrejme ešte slabší hokejisti, už na tú extraligu dupľom mať nebudú...
27.12.2024 - 11:19
0

ElwisNR

 

S tým súhlasím v prvých 2 formáciach hrávajú prevažne zahraniční hráči ale na obranu Kukunberga a to som fanúšik Nitry hrať v Slovane v 19. rokoch v 4.formácii asi nieje veľmi veľká možnosť zbierať body.Určite potrebujeme hráčov aj pre domácu ligu tak snáď ich bude čo najviac.
27.12.2024 - 12:17
0

HokejovyAkademik

 

mne sa najviac lubi ako je draft najvacsie meradlo uspechu ale ked je draftovany niekoho koho miestni diskuteri nemaju radi (napriklad satana) tak na drafte nezalezi
27.12.2024 - 8:30
+2

hawkie

 

Uznaj sám - draft v poslednom kole medzi poslednými miestami, keď skillovo ho mnohí strčia do vačku aj o polnoci
27.12.2024 - 11:00
0

HokejovyAkademik

 

tak potom mame dve moznosti, zrusme draft alebo miestnych diskuterov
27.12.2024 - 12:23
0

hawkie

 

Ani ani. Treba byť triezvy v názoroch.

Zároveň, máme slobodu názoru a prejavu => ľudia majú právo mať názor. Vo finále aj tak o drafte (t.j. koho si vyberú) rozhodujú jednotlivé kluby - oni odhadujú (a niekedy aj zle) potenciál daného hráča, oni majú nastavenú nejakú koncepciu.

Avšak, draftovaný hráč neznamená automaticky aj kvalitný hráč; draft je prvý krok, ale všetko ďalšie sa len ukáže (alebo aj neukáže) neskôr.
27.12.2024 - 14:21
0

marco32

 

neviem co k zapasu napisat, zla koncepcia do zapasu, neskore napadanie (vsak vsade sme boli na puku druhy), bezhlave branenie uz beztak strateneho zapasu ... ako nechcem nikomu do toho kecat ale presne v takychto zapasoch sa ti mladici mozu ukazat a pan trener im zviaze ruky systemom ... svedi na pol plynu mnohokrat sikovnou prihravkov postavili mimo hru nie jedneho ale rovno 4 nasich korculiarov ... tieto systemove nastavenia a toto systemove hranie je nam uplne ze k nicomu hrame za kazdu cenu system na ukor kreativity ... podla mna sa v tomto zapase mali chalani vyhrat lebo to, ze prehrame, sme vedeli ale ukazat svetu ze aj nami hrajuca koncepcia je uplne k h*vnu je tiez zrkadlo slovenskeho hokeja, trener a zvaz ich samozrejme pochvalia a potom vidime kam smeruje slovensky hokej sa divim ze este stale mame par kuskov v NHL
27.12.2024 - 9:30
0

crosbynko

 

Videl som len druhu tretinu a ta bola z nasej strany dost zla. Velakrat sme nevedeli ani vyjst z pasma a potom nasi mali dlhe striedania a boli unaveni. Dnes to snad bude lepsie.
27.12.2024 - 10:26
0

Dominios

 

niektori mate dost prehnane ocakavania asi, ze nedostojne a ze sa na to nedalo pozerat a ze by ste Fenesovi ukazali ako na to

hopla, mozete mu ukazovat co chcete, pravda je, ze proste sme rychlostne vyrazne pozadu; ci fyzicka rychlost na korculiach, ci premyslanie a rozhodovanie tak aj jedno s druhym dokopy

to je hendikep, s ktorym realne nemozeme mat ine ocakavania, ako chalani vcera ukazali... oni by sli aj do utoku s vacsou rychlostou, len ono sa to neda, ked maju neustale zatavene nohy, pretoze nestihaju...

napriek tomu, vidim pozitiva v brankarovi (mozno mohol chytit nieco malo viac, ale uprimne, rozdiel by to neurobilo a pochytal toho viac nez dost) a utocna hra, ked uz sme boli realne na puku v utocnom pasme bola dobra, dokonca sa mi zdalo, ze nasa uspesnost v takej situacii bola skoro 50% ze dame gol. Ano, smutne je, ze tak malo sme boli u nich v pasme na puku, pretoze vsetko ostatne boli len naznaky ci bojovanie na mantineloch. Nasa obrana tiez tych svedov nepustala zas do tolkych sanci, aby sme dostali este vacsiu latu. Jednoducho je problem, ze s vypatim sil ako-tak branime, ale len branime a nedokazeme zvladat prechodovu fazu a aspon obcas si vynutit tlak.

Suma sumarum, podla mna perfektne zrkadlo nasmu hokeju. Zas tak zle to nebolo a od favoritov a la svedi sme dostavali aj vacsie vyprasky a inac sme v minulosti trpeli. Vcera sme proste na viac nemali, ale stale ide o top favoritov. Teraz musime ukazat proti superom nasej vykonnostnej kategorie, ze ked dostaneme len kusok viacej casu, ze sa aj proti nam hra velmi tazko a ze proste vieme hraj dobry hokej. Na spicu nemame bez nejakej haluze asi teraz nemame, ale az tak zle to nie je.
27.12.2024 - 14:14
+1

U.Rannio

 

A začali tak pekne...
27.12.2024 - 17:48
0

cappycathy

 

Mna najviac vytaca to, ze nevieme pocas zapasu reagovat na priebeh. Trener mal vziat time out a jasne im napriklad povedat ze viac drzat puk, jemne pridat na hru do tela aby to rozprudili. Niekedy staci tak malo aby sa tim nastartoval.

27.12.2024 - 18:01
0

topska

 

sak ale to im.moze uplne v pohode povedat aj na striedacke bez minania si time out...a formacii ktora je na rade o minutu neskor
27.12.2024 - 18:19
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
TímZSkóreB
1.Košice44146:10885
2.Spiš. N. V44144:11785
3.Nitra45157:14078
4.Slovan45145:13375
5.Žilina44142:12973
6.B. Bystrica44125:11969
7.Michalovce45127:13066
8.Poprad45136:12465
9.Trenčín44121:13164
10.Zvolen45140:14457
11.L. Mikuláš45123:13555
12.N. Zámky44103:19929
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3529105137:5589
2.Skalica3722528147:8678
3.Žiar n. Hronom3524128144:9976
4.Dubnica36221211107:9670
5.Humenné36194310121:8368
6.Topoľčany36156213137:11959
7.P. Bystrica36153513116:10956
8.Levice3693618101:13039
9.Bratislava369432091:12638
10.Detva368532095:13137
11.Trnava357142463:13327
12.Trebišov364462287:13426
SR 18173001437:829
Aktualizované: 5.2.2025 21:15
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Prešov3529105137:5589
2.Skalica3722528147:8678
3.Žiar n. Hronom3524128144:9976
4.Dubnica36221211107:9670
5.Humenné36194310121:8368
6.Topoľčany36156213137:11959
7.P. Bystrica36153513116:10956
8.Levice3693618101:13039
9.Bratislava369432091:12638
10.Detva368532095:13137
11.Trnava357142463:13327
12.Trebišov364462287:13426
SR 18173001437:829
Aktualizované: 5.2.2025 21:15
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Hartman z Minnesoty sa odvolal proti 10-zápasovému trestu

Hráčska asociácia NHL (NHLPA) sa v mene hokejového útočníka Ryana Hartmana z Minnesoty odvolala proti jeho 10-zápasovému dištancu. Ten dostal za atak na Tima Stützleho krátko po vhadzovaní v dueli proti Ottawe. pred 5 hod. - TASR


Vancouver podpísal s obrancom M. Petterssonom nový šesťročný kontrakt

Kanadský hokejový klub NHL Vancouver Canucks podpísal nový šesťročný kontrakt so švédskym obrancom Marcusom Petterssonom, ktorého iba minulý týždeň získal výmenou z Pittsburghu. Zmluva má celkovú hodnotu 33 miliónov amerických dolárov. pred 5 hod. - TASR


Molnár strelil deviaty gól v sezóne, skóroval aj Valent

Slovenský hokejista Ondrej Molnár strelil svoj deviaty gól v prebiehajúcej sezóne kanadskej juniorskej OHL, ale jeho Sudbury prehralo na ľade Brantfordu tesne 1:2. Devätnásťročný útočník má po 29 zápasoch ročníka na konte 18 bodov (9+9). o 08:35 - TASR


Rakell nahradí W. Karlssona v kádri Švédska na Turnaj štyroch krajín

Zraneného útočníka Williama Karlssona z Vegas Golden Knights nahradí v kádri švédskej hokejovej reprezentácie na Turnaj štyroch krajín v Montreale a Bostone (4 Nations Face-Off) útočník Rickard Rakell z Pittsburghu Penguins. Jeho dodatočnú nomináciu oznámilo vedenie "troch koruniek". včera o 11:32 - TASR


Heiskanen podstúpil operáciu, Dallas bude posudzovať stav na mesačnej báze

Fínsky hokejista Miro Heiskanen bude dlhšiu dobu chýbať tímu zámorskej NHL Dallas Stars. Dvadsaťpäťročný obranca v utorok podstúpil v New Yorku operáciu kolena, po ktorej bude jeho stav posudzovaný na mesačnej báze. Vrátiť späť do súťažného kolotoča by sa mal až v závere základnej časti alebo počas play off. včera o 09:06 - TASR


Marčenka nešťastne trafil puk na striedačke, podstúpil operáciu čeľuste

Hokejisti Columbusu sa budú musieť v najbližšom období zaobísť v NHL bez svojho najlepšieho strelca Kirilla Marčenka. Ruský útočník má zlomenú čeľusť a musel podstúpiť operáciu. 4.2.2025 09:45 - TASR


Hartman z Minnesoty dostal najvyšší trest od roku 2018, vynechá 10 zápasov

Americký hokejový útočník Ryan Hartman z Minnesoty vynechá najbližších 10 zápasov pre trest, ktorý dostal od Oddelenia hráčskej bezpečnosti NHL. Ide o najdlhšiu suspendáciu v lige za zákrok na ľade od októbra 2018, keď útočník Tom Wilson z Minnesoty dostal 20 zápasov za zákrok na hlavu súpera. Hartman sa previnil v nedávnom zápase proti Ottawe, keď po vhadzovaní atakoval útočníka súpera Tima Stützleho. 4.2.2025 08:54 - TASR


Hráči týždňa sú brankár Sorokin, útočník Thompson a obranca Sanderson

Hráčmi týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár Iľja Sorokin z New Yorku Islanders, útočník Tage Thompson z Buffala Sabres a obranca Jake Sanderson z Ottawy Senators. Informovala o tom oficiálna webstránka súťaže. 3.2.2025 19:35 - TASR


Dvorský a Nemec zaznamenali po asistencii

Slovenskí hokejisti Dalibor Dvorský a Šimon Nemec zaznamenali v nočných zápasoch nižšej zámorskej súťaže AHL po jednej asistencii. 2.2.2025 12:51 - TASR


Studenič asistoval, Färjestad prehral na ľade MoDo 2:3

Slovenský hokejista Marián Studenič ukončil štvorzápasový bodový pôst vo švédskej SHL. V sobotňajšom stretnutí na ľade MoDo si pripísal asistenciu, ale jeho Färjestad prehral 2:3. Dvadsaťšesťročný krídelník má po 39 odohratých zápasoch v tejto sezóne na konte 33 bodov (11+22). Färjestad figuruje na druhom mieste tabuľky, za vedúcim Brynäsom zaostáva o deväť bodov. 1.2.2025 21:13 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

11. 02. 2025
Michalovce - N. Zámky o 17:30
12. 02. 2025
Košice - Trenčín o 17:30
Žilina - Spiš. N. V o 17:30
Nitra - Poprad o 18:00
L. Mikuláš - Zvolen o 18:00
Slovan - B. Bystrica o 18:30

Odohrané zápasy

02. 02. 2025
ŽilinaNitra
1:5REPORT
ZvolenN. Zámky
4:3 SNREPORT
TrenčínSpiš. N. V
3:4REPORT
PopradL. Mikuláš
3:0REPORT
SlovanMichalovce
2:3REPORT
31. 01. 2025
NitraTrenčín
0:4REPORT

Najviac bodov

Andrew CalofPOP54 bodov
2.Cracknell A.POP50
3.Josling S.TRE46
4.Jones N.TRE45
5.Ford C.SNV44

Najlepší strelec

Adam CracknellPOP30 gólov
2.Krastenbergs R.MIC28
3.Olson K.ZVO26
4.Josling S.TRE25
5.Jones N.TRE24

Najlepší brankár

Dominik RiečickýKOS95.14 perc
2.Rabčan E.BBY93.53 %
3.Grigals G.TRE92.72 %
4.Vay Á.POP92.23 %
5.Mitens M.SNV91.6 %