Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ROZBALIŤ

Diskusia: Slováci prehrali v poslednom zápase skupiny s Fínskom vysoko 3:9, na MS skončili

zdroj: iihf.com
14.8.2022 22:37 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 20 rokov nepostúpili do štvrťfinále juniorských MS v Edmontone. Rozhodlo o tom nečakané víťazstvo Lotyšska nad Českom 5:2. Slováci obsadili v A-skupine so ziskom dvoch bodov konečné piate miesto a šampionát sa pre nich skončil. Tento rok nevypadáva z elitnej kategórie žiadny tím.


Zverenci trénera Ivana Feneša majú na konte dva body a patrí im postupová štvrtá priečka. O ich účasti vo štvrťfinále však rozhodne až nočný duel jednobodového Lotyšska s Českom. V prípade, že zatiaľ posledný tím tabuľky akokoľvek vyhrá, postúpi do vyraďovačky. Tento rok nevypadáva z elitnej kategórie žiadny tím.

MS20 v Edmontone - A-skupina:

Fínsko - SLOVENSKO 9:3 (2:1, 4:1, 3:1)

Góly: 1. Simontaival (Hirvonen), 15. Määttä, 21. Hirvonen (Simontaival, Puutio), 32. Määttä (Järventie, Kemell), 37. Räty (Kemell, Niemela), 39. Kapanen (Rafkin, Järventie), 47. Väisänen (Mäenpää, Rajaniemi), 52. Simontaival (Puutio, Räty), 56. Puutio (Räty, Niemela) - 8. Repčík (Groch), 28. Petrovský (Petrovický, Nemec), 50. Nemec (Petrovický, Mišiak). Rozhodovali: Fernandez (USA), Kova (Fín.) - Hofer (Nem.), Huseby (Kan.), vylúčení: 2:6 na 2 min, navyše: 20. Sýkora 5+DKZ za faul kolenom, presilovky: 5:0, oslabenia: 0:0, 659 divákov.

Fínsko: Fínsko: Jatkola - Rafkin, Niemelä, Jurmo, Puutio, Viro, Heimosalmi, Rajaniemi - Kemell, Räty, Hirvonen - Järventie, Määttä, Simontaival - Kapanen, Lambert, Karvinen - Mäenpää, Väisänen, Liukas - Koivunen.

SR: Latkóczy (41. Boľo) - Kmec, Petrovický, Štrbák, Nátny, Groch, Stripai, Žabka - Kašlík, Myklucha, Petrovský - Jedlička, Demek, Sýkora - Nemec, Dvorský, Faith - Mišiak, Repčík, Honzek - Stümpel

Fíni mali výborný vstup do zápasu a už po 35 sekundách išli do vedenia. Petrovický prehral súboj za bránkou, Hirvonen prihral Simontaivalovi a ten bekhendom prekonal Latkózyho - 1:0. Slováci boli blízko vyrovnania v 7. minúte, no Honzek a po ňom ani Repčík nepretlačili puk za Jatkolu. O minút neskôr to už vyšlo, keď sa po tlaku Slovákov dostal puk k Repčíkovi a ten prepálil všetko pred sebou. Vyrovnaný stav vydržal do 15. minúty, keď sa v presilovke presadil Määttä. Slováci prišli v závere tretiny o Sýkoru, ktorý fauloval kolenom Kemella a rozhodcovia mu po vzhliadnutí videa udelili 5+DKZ.

Fíni premenili dlhú presilovku krátko po prestávke, keď Hirvonen dorazil puk do odkrytej bránky - 3:1. Oslabenie Slovenska pokračovalo a do úniku sa dostal Repčík, ktorý mieril medzi Jatkole betóny, fínsky brankár tam však nechal hokejku. Fíni v druhej tretine dominovali a neustále hrozili. V 28. minúte však Fenešovi zverenci znížili, keď sa na dvakrát pred bránkou presadil Petrovský. Fíni ale do konca druhého dejstva ešte trikrát udreli a odskočili na štyri góly. V 32. minúte premenil ďalšiu presilovku Määttä, v 37. pridal piaty gól z uhla Räty a v 39. minúte sa po úniku presadil Kapanen. Pred druhou prestávkou bol pomer striel na bránku 35:9.

Do tretej časti nastúpil do slovenskej bránky namiesto Latkóczy Boľo. Čisté konto mu vydržalo do 47. minúty, keď ho prekonal Väisänen. O tri minúty neskôr znížil Nemec, ktorý šikovne tečoval za Jatkolu strelu Petrovického a upravil na 3:7. V 52. minúte pridal ôsmy gól "Suomi" Simontaival a v 56. upravil na konečných 9:3 Puutio. Oba góly padli v presilovkách.

"Niekedy je realita krutá, bolí," povedal tréner slovenskej "dvadsiatky" Ivan Feneš. "Teraz prichádza určite čas na zamyslenie a analýzu, prečo sme zlyhali. Rozhodli o tom hlavne naše výkony. Bolo to o nás, nie o súperoch. My sme na tomto šampionáte hrali katastrofálne, bolo tam veľa chýb, ktoré sa na takomto turnaji nemôžu stávať," dodal v rozhovore pre web hockeyslovakia.sk.

Slováci po vysokej prehre 3:9 s Fínmi vedeli, že na postup zo základnej skupiny potrebujú pomoc Čechov. Tá však neprišla, keď západní susedia podľahli Lotyšsku. Vďaka tomu oba tímy skončili v tabuľke pred SR a získali posledné dve postupové miestenky. Lotyši dokonca preskočili v tabuľke Čechov, keďže pri rovnosti bodov hral v ich prospech lepší vzájomný zápas. Hetrikom sa na ich víťazstve podieľal Ralfs Sebastjans Bergmanis.

Lotyši pritom štartujú na MS 20 ako náhradníci za suspendované Rusko. Vlani obsadili v A-skupine I. divízie druhé miesto za Bieloruskom, ktoré však pre trest takisto nemôže hrať na turnajoch pod hlavičkou IIHF. Teraz majú Lotyši šancu vylepšiť svoje historicky najlepšie umiestnenie na juniorských MS, ktorým je 8. priečka. "Píšeme históriu a ešte sme neskončili," vyhlásil autor prvého gólu Lotyšov Martins Lavinš. "Sme z toho skutočne nadšení. Na začiatku si z nás každý robil vtipy, hovorili nám, že máme byť šťastní z toho, že tu vôbec môžeme byť. No zapísali sme sa do histórie, sme tu na to, aby sme víťazili. Sme ako jedna veľká rodina," dodal pre web IIHF autor hetriku Bergmanis.
      
MS hráčov do 20 rokov v Edmontone
A-skupina
Česko - Lotyšsko 2:5 (1:2, 1:2, 0:1)
Góly:
17. Gut (Myšák, Ticháček), 30. Svozil (Hauser, Herčík) - 5. Lavinš (Brants), 13. Rullers (Vitolinš, Ozolinš), 32. Bergmanis (Dukurs), 38. Bergmanis (Silkalns, Lavinš), 59. Bergmanis
      
tabuľka:
1. Kanada      3 3 0 0 0   21:4    9*
2. Fínsko      3 2 1 0 0   19:7    8*
3. Lotyšsko    4 1 0 1 2   10:16   4*
4. Česko       4 1 0 1 2   11:18   4*
      
5. SLOVENSKO   4 0 1 0 3   11:27   2
    *-postup do štvrťfinále

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež MS 20


len_tak

 

Moje rýchle hodnotenie: Je to hanba a odkazujem všetkým, že môžete ísť do .... domov. Dobre?
14.8.2022 - 22:47
+45

Kristepane

 

dobre si predpovedal
15.8.2022 - 9:34
+2

azzurri

 

Aká hanba?realita.zas tu mate všetci prehnane očakávania
15.8.2022 - 9:46
+4

Dzunkes

 

Ake ocakavania prosim Ta..stacila hra ale toto nebola ani hra a uz vobec nie vysledky
15.8.2022 - 14:59
+1

Dzunkes

 

Ak ma niekto tam chrbtovu kost tak Fenes skonci
14.8.2022 - 22:48
+37

BieloModra

 

vobec nereaguje na priebeh a vyvoj hry, absolutne chalanov ani nenabudi ani nezdrbe ja neviem akú ma (asi nema) taktiku, ale napr vcera pri tej otrasnej discipline mal zakrocit.... to nie ze necham hrat ze hrajte chalani.
15.8.2022 - 7:50
+4

Didier

 

Ono to už bolo vidieť pri osemnástke v Piešťanoch na MS 1.Divízie,že tréner Feneš nevie reagovať na priebeh zápasu(pripadalo mi to, že čaká len na prestávku, však v kabíne to nejako poriešime) a aktívne doň vstúpiť a niečo zmeniť ... Áno postúpilo sa bez straty bodu, ale ten herný prejav bol v mnohých zápasoch zlý...
15.8.2022 - 8:02
+8

ajwen77

 

Postúpilo!? Ty si v inom filme . Ja práve ďakujem lotysom... 🙏🙏🙏
15.8.2022 - 8:13
+1

counter

 

On písal o osemnástke 😉
15.8.2022 - 8:30
+6

ajwen77

 

Aha sorry ráno mi to ide pomalšie 🤣
15.8.2022 - 9:33
+1

dusan1980

 

No veru negativne ma prekvapil.
Ja osobne si myslim ze ti chalani maju naviac ako predviedli ale system hry by sme mali 1:1 preberat od Craiga a seniorskej repre.
Toto sa ale nepodobalo vobec.
Toto bolo viac podobne Ernostyle.
Hraci si nepomahali,nedostupovali k hracom,obranca ked utocil nikto za neho nenacuval,potom sme prepadali.Hraci boli uplne volni najma pocas presiloviek.Proste chaos.Reakcia a zmena v systeme ziadna.
Pravda je teda taka ze by sme mali ist komplet kanadskou cestou.
Tartal nic,Fenes nic,Pardak a Podkonicky rovnako.
Treba aby sme mali mladeznickych trenerov Kanadanov od repre 16 cez 18 az 20.Najlepsi z nich by ostal po Craigovi pri senioroch.
Moj zaver: Toto nebolo o hracoch ale o treneroch
Nehovorim ze sme mohli vyhrat to nie....Ale kazdopadne sme mali team ab sme uhrali presne to co Lotysi napriklad,Lepsi vysledok s Kanadou a vitazstvo nad Cechmi.
Takto je to bohuzial na hanbu sveta.
Fandim Mirovi Satanovi tak som zvedavy ako teraz zareaguje.Ak pojdeme rovnakym smerom s rovnakym trenerom aj na MS20 v decembri tak....
15.8.2022 - 9:50
+4

Mato80

 

Z môjho pohladu to bolo aj o hráčoch, keď to porovnám s nesportovcami tak v tomto veku je nadmerná väčšina takých co si užíva život a nemyslí moc na budúcnosť ale je tam aj nejaké percento ktorí už v tomto veku vedia čo chcú baví ich to a idú si za svojim cieľom. Čiže keď premostim do hokeja repre by mala obsahovať takýchto hráčov, je to fakt až taký problém vychovať cca 40 hráčov na kategóriu ktorí budú už v tomto veku spĺňať kritéria profesionála pretože take chyby čo robili napr. včera kapitán hneď v 1 striedaní sorry tam nepomôže žiaden tréner, ten hráč sa absolútne nepripravil nekoncentroval na ten zápas. My fakt dosť veľa zápasov prehrávame ešte predtým než dany zápas reálne začne na ľade a to prípravou / nastavením daného hráča na zápas. A nemyslím tým čo im tréner odprezentuje ze čo idú hrať ale ako sa každý hráč sám na ten zápas pripravuje, koncentruje ako k nemu pristupuje, venujeme sa tejto stránke, mne to príde že nie ale môžem len špekulovať . Ďalšie veci su skôr o tom že ti hráči hrajú celu sezónu v kluboch = tam sa nepracuje alebo pracuje zle na hre v obrannom pásme, rozohrávke hre do tela odoberaní pukov buly, je to stále to iste Feneš alebo niekto iný ich to na tých pár zrazoch nemá šancu naučiť
15.8.2022 - 11:36
0

zubo

 

treba vytiahnuť pozitíva, fíňákom sa na rozdiel od nás, nepodarilo dať nám najviac gólov v ZČ, heh
z videného by som ich v zápase s kanadou určite nestaval do role outsidera, silný mančaft
14.8.2022 - 22:48
+2

Mato80

 

Sorry ale viac než o Finoch to bolo dnes o našom tragikomickom výkone a prístupu k zápasu. Neskutočnú hanbu si tam robíme.
14.8.2022 - 22:53
+29

zubo

 

v pohode, nemusíš sa ospravedlnovat mne sa fínsky prejav páčil najviac z toho čo som videl na týchto MS, korčulovanie ako vždy, excelentne, riešenie situacii v utoku rychle a originalne, ale pridali aj na dôraze, vychcanosti ba priam až takej hajzlovosti
14.8.2022 - 22:57
+2

Mato80

 

Neviem ale všímal si si ako sme napadali finsku rozohrávku bránili stredne pásmo bránili oslabenia kde už iba problém bol že sme ponukli Fínov toľko presiloviek, čistili priestor pred našou bránkou (v úvodzovkách) a koľko buly sme vyhrali? Sme pôsobili ako kedysi Jamajčania na boboch…
14.8.2022 - 23:40
+3

Kocando444

 

Len nemyslim ze o tomto (ne)vykone niekto natoci film
15.8.2022 - 0:01
+1

HokejBJ

 

Ked sa pozries na vysledky takych Svajciarov Nemcov Rakusanov posledne roky tak o nic lepsie vysledky nemaju. Takze realne my si ziadnu hanbu nerobime kedze Kanadania Americania Fini Svedi proste s krajinami ako sme my Nemci Svajcari pocitaju ze budeme fasovat s kazdym. Lenze nech si hovori kto co chce ja proste som si isty ze ten tim ma jednoznacne na viac len je extremne zle na tento turnaj prioraveny. Taka U18 na ktoru kazdy tu nadaval a hlavne na RT uplne pohode a bez hanby obstala na HGC nedavno a tiet im chybalo zopar mien co robil RT pri U20 inak?
14.8.2022 - 23:16
+3

Cia

 

Nerobte z covidoveho HGC neboli tu Kanadania vela spickovych hracov timov co tu boli odmietli ci uz koli covidu alebo nepritomnosti Kanady takze druhe a USA az tretia garnitura ale aj napriek tomu je to uspech ale precenovany mnoho fanusikov aj ty si uz na MS videl medajlu prave pre precenenie tohoto uspech a pozri ho ake sklamanie. Takze ocenit ale nie precenit
14.8.2022 - 23:28
+8

HokejBJ

 

Mna tieto vyhovorky nezaujimaju. Na ten turnaj sa chodia pozerat nie ze scauti ale samotny GM NHL timom takze vysledok a predvedenu hru beriem s uplnou vaznostou . A hovorim o tomto HGC nie ten co sa hral minuly rok. Nebavi ma uz akovzdy ked sa nam nieco v hokeji podari vzdy tu musi niekto prist a nasilu najst nejaky dovod preco ten uspech znizit
14.8.2022 - 23:34
+3

Ol!ver

 

Som optimista, preto v tomto vidím jediné (potenciálne) pozitívum. Nezaspíme kvôli dobrým draftom 2O22 a 2O23 (aktuálne vyzerá, že bude tiež vydarený) a neuspokojíme sa? DÚFAM.

Máme veľa priestoru na zlepšenie. S trénermi musí celý tím popracovať na špeciálnych situáciách, čiže oslabeniach a presilovkách.

Potešili hlavne Repčík, Nemec a Petrovský. Dvorský si snáď vyberie svoj deň vo štvrťfinále, väčšina chlapcov naberá skúsenosti, v štúdiu bolo správne poznamenané, že disponujeme v podstate U19, budúce MS juniorov to musí byť jednoducho lepšie, inak Feneš nemá na to viesť tieto talenty. A ja mu verím.

Fandiť a sledovať chlapcov budem naďalej.
14.8.2022 - 22:50
+14

zubo

 

Ja som tiež s Fenešom zatial ok, dostali sme spolu 27 golov, z ktorych viac ako polovica (ak nie 2/3) boli po totalnych zlyhaniach jednotlivcov kedy sa prihravalo superovi do kuchyne a pod.
14.8.2022 - 22:55
+8

Vencislav123

 

Komentáře před nešťastnými událostmi... Daň si možná ve čtvrtfinále vybere, ale až v lednu.
15.8.2022 - 6:34
+8

Ol!ver

 

Holt, čakal som, že vyhráte
15.8.2022 - 7:52
0

Vencislav123

 

No z naší strany šílená ostuda. To vám aspoň chybí top hráči. U nás mi přišlo, jak kdyby den před zápasem se někde zlili, absolutně se na zápas vykašlali. Ono by to ale bylo asi stejně jedno. Ve čtvrtfinále dostaneme debakl, tak jako tak.
15.8.2022 - 8:13
+1

Westbeast0

 

Trener obrancov by mal byt asi prvy co po tychto MS ponukne svoju demisiu... Nebyt dnes solidneho Latkoczyho, asi by nam po dnesku svietila v kolonke inkasovanych golov 30-ka... Cele zle...
14.8.2022 - 22:51
+23

poseidon

 

My nemáme trénera obrancov. A ten pán čo má bekov na striedačke na starosti, svojmu remeslu absolútne nerozumie, je to len pajác.
14.8.2022 - 22:53
+30

Ol!ver

 

Ty si tiež dobrý komik, ktorý rozumie trollingu.
14.8.2022 - 23:04
+5

poseidon

 

Je tvoj problém, že vidíš všetko cez ružové brýle. To čo tvrdím, je stará vec, aj hráči sa smejú z jeho pokynov na každom podujatí, kde je. Ti sladké súvetia, čo plodíš sú sice na prvý pohľad fajn, ale realita je niekde úplne inde, na druhej strane som rád že si už aj ty pomaly vytriezvel.
14.8.2022 - 23:13
+21

Ol!ver

 

Takže Martin Štrbák nerozumie obrannej hre, ak to správne chápem?
14.8.2022 - 23:30
+3

poseidon

 

Absolútne nevie obrancov koučovať. A nie raz sa to už prejavilo v kľúčových momentoch zápasov nielen na týchto MS, o tom by vedeli rozprávať Róbert Petrovický, Andrej Podkonický, a vie to aj Ivan Feneš. On si chcel do U20 vziať svoj RT z 18tky, ale… Toto by ti už naozaj malo stačiť.
Už pochop Oliver že ja si nemám dôvod vymýšlať. Ale je aj pravda, že ak nemáš kvalitný materiál, nič z neho nevyžmýkaš.
14.8.2022 - 23:41
+15

hawkie

 

Odkiaľ máš takéto insider-info? Lebo toto sú naozaj celkom dosť vážne obvinenia...
14.8.2022 - 23:55
+6

poseidon

 

Ty vieš čo je obvinenie? Ak áno, potom nepíš hlúposti. Videl si prvý zápas s Čechmi? Na minulých MS to bolo tiež v dvoch troch podobné. Rozumieš tomu prečo sa striedajú v U20 len hlavní tréneri a kouč bekov je stále ten istý?
15.8.2022 - 0:10
+9

Ol!ver

 

Počkaj, akurát ty píšeš, že si Feneš chcel zobrať svoj RT z 18ky a prvý by si písal, ako sú obaja Žabkovci tlačenka, tak ako to píšeš pri mladom Zabkovi. Ktorý mimochodom zahral podpriemerne len tento zápas, inak nehral horšie ako väčšina našich obrancov.

A čo sa týka tvojich tvrdení, neviem ich vyvrátiť ani verifikovať, ale ak je to pravda, prečo to nevidí Šatan?
15.8.2022 - 0:27
+3

poseidon

 

Tvoje videnie a dojmy ti neberiem, ja to vidím inak. Na to je diskusia aby sme si tu vymieňali názory.
Ad. otázka - prečo sa pýtaš mňa? polož ju Šatanovi.
15.8.2022 - 0:35
+5

Ejo

 

Zrazu to je len tvoj názor, zrazu to len inak vidíš. Hlavne že sa tu vždy chvastáš aké zákulisné info ty máš, ako veľmi si informovaný. Teda až do momentu, keď to máš niečím podložiť....klasika.
15.8.2022 - 7:30
+8

poseidon

 

Ejo, ty si už celý domotaný a dopletený
15.8.2022 - 8:55
+1

Ol!ver

 

Takže ja pracujem s dojmami a ty pojmami.
15.8.2022 - 7:48
+1

popolwar

 

To isté platí o U18 a U17 doslova horeli obranci a pokial nemaš istotu z obrany a založenia útoku tak hokej sa nedá hrať .
15.8.2022 - 9:17
+1

TOPmanager

 

Dobré: to bolo skoro remíza
14.8.2022 - 22:51
+2

Corgi77

 

radosť sa pozerať na ten hokej Finov. Kanada bude mať zdatného protivníka.
3 góly od nás je úspech. Toľko im možno ani Kanada nedá
14.8.2022 - 22:51
+2

pokemon33

 

Kazda skusenost je dobra: Nasi dnes napriklad zistili,ako sa citi vevericka ked ju na dialnici prejde kamion...
14.8.2022 - 22:55
+16

Dzunkes

 

Ta sa uz moc neciti
14.8.2022 - 22:57
+4

pokemon33

 

Nasi obrancovia si po dnesku nohy tiez necitia
14.8.2022 - 23:04
+2

matus93

 

Jedna vec je, že obranu nemáme v plnej sile .. druha vec je, ze zatiaľ zlyháva trénersky štáb na plnej čiare pretože absolútne sa tomuto faktu neprispôsobil .. ani systémom hry ani ničím .. ľúto mi je nášho brankára .. zo športového hľadiska si želám, aby sme šli ďalej .. no neviem či by nám Lotyši nemali udeliť tzv ranu z milosti ..
14.8.2022 - 22:56
+15

HokejBJ

 

Mali vyhrat nad nami resp musia ziskat viacej bodov ako my. Takze ked postupime sme tam zasluzene
14.8.2022 - 23:10
+2

Cia

 

Pekne od teba ze tu hanbu viac prajes nam ako Lotysom
14.8.2022 - 23:31
0

HokejBJ

 

Ich chyba mali vyhrat. A navyse neboli lepsi nepredviedli nic co by ich malo poslat do stvrtfinale. Maju este jeden zapas na to
14.8.2022 - 23:37
0

maček

 

Videl som a nie je nutné komentovať. Budem pozerať zas.
14.8.2022 - 22:57
+2

fanda55

 

Sa nečudujem že sa tam z Vás smejú, luzri na ľade a tiež v realizačnom tíme. Už len z princípu nemôžem súhlasiť s tým, aby mi pískal rozhodca z rovnakej krajiny. Robia si tam z Vás posmech a Vám to je zrejme jedno ako sa prezentujete. Jasné, debakel tohto slabuckeho mužstva by to bol tak či tak, to bez debaty, ale aj tak viaceré fauly hlavne na Repcika pri nájazde ostali nepotrestané . Pískalo sa jednostranne. Ti obranci sa hokejom živiť zrejme nebudú, ved to je úplne hrozne, ani rozohrať, ani pozične stat, nič. Snáď vyhrajú Lotyši a títo pseudohokejisti pôjdu domov, to jediné by dávalo zmysel. Ďalší debakel vo štvrťfinále na úrovni 10 gólov nepotrebujeme. Dúfam že aj teraz bude ten alibista na striedačke spokojný ako po zápase s Lotysmi. V zime nám bude veľmi horúco, tam to nebude o nič lepšie. Vzhľadom na tie výsledky asi môžeme povedať, že toto je najslabší výber v histórii týchto turnajov. 27 inkasovaných gólov za 4!!! Zápasy. Priemer takmer 7. To ani banánové republiky v hokeji by toľko nefasovali. Strašná hanba, a môžu sa tými absenciami obhajovať donekonečna, takto hrať nemôžeme. V žiadnej zostave!
14.8.2022 - 23:00
+49

omen

 

ja sa necudujem, ze sa nam smeju... pretoze po takomto zapase, vobec spominat rozhodcu je na smiech A ziadny princip do toho netahaj Jasne, kludne sa tvarme, ze nam vsetci ublizuju Este si zabudol povedat ako realizacny tim nevybavil Slavkovskeho, Nemca ci Mesara, lebo ostatny tam draftovanch hracov maju Ja chapem, ze s teba hovori asi hnev, ale rozhodca s tym nic nemal, nezarezal nas Keby si nevedel, ze je s Finska, ani ho neriesis
A tiez si nemyslim, ze je to nas najlabsi vyber... je to zle, ale asi sme uz zabudli na to ako sme sa zachranovali rok co rok
14.8.2022 - 23:23
+5

HokejBJ

 

Toto ma extremne stve. Rozhodca jasne piska jednostrane a nemozes nic na to povedat lebo “si typicky Slovak ktory si mysli ze mu ublizuju”. Omg preco si mame nechat tak skakat pohlave. Po prve nam sa podla mna nikto nesmeje pretoze nas nikto neriesi, tento turnaj je o Kanade USA Finsku a Svedsku o nikom inom zbytok je len do poctu (Cesi sa tvaria ze to je aj o nich ale oni tiez dostanu sem tam laty) takze oni s tym pocitaju vsetci a po druhe uz keby sa z nas niekto smial tak je za to ako si nechame tak skakat po hlave a ne ze sa niekto bude stazovat na rozhodcu ked ocividne piska zle
14.8.2022 - 23:30
+19

omen

 

V hokeji to nie je az tak neobvykle... Myslis, ze sa niekto stazuje na Kanadskom pohary, ze piskali rozhodcovia z NHL? alebo Slovan nemal nastupovat na zapasy v KHL, lebo proti nim piska rusky rozhodca? alebo na Slovensku riesit, ktory rozhodca je odkial aby nepiskal zapasy muzstvu zo svojho mesta ci kraja? Kludne sa mozu stazovat, ze piskal zle a nech daju i podnet Ale odvovodnovat to tym, ze bol s Finska? Ano, to by bola na smiech
14.8.2022 - 23:42
+6

nitranitricka27

 

Kamo ty maš strašne kratku pamať na niektore veci ktore sa ti nehodia do toho čo tu píšeš sak si vsetci dobre pamatame jak vas išlo roztrhnuť z tych ruských rozhodcov a jak ste im nadávali
15.8.2022 - 2:24
+17

omen

 

no hej nepamatam si, ze by sme vypisovali ako je nase vedenie na smiech, ze nevie vybit aby nebol rozhodca z Ruska Ze "nemôžem súhlasiť s tým, aby mi pískal rozhodca z rovnakej krajiny" Mozno hej, mam svoj vek, nepamat si vsetko
Totiz ja nekomentujem vykon rozhodcu, ale kritizujem pohlad Fandu55 ci HokejBJ, zez principu rozhodca mal byt z inej krajiny
15.8.2022 - 9:01
0

Prima

 

Fanda 55: Nemám čo písať, lebo by som opakoval čo si napísal. Absolútny súhlas.
15.8.2022 - 8:50
+1

Captain

 

Kde: Medaila
14.8.2022 - 23:03
+3

homer J

 

Trošku odbočím: Reklama "...Raw koláčik s chia semiačkami.."

Kto sú tí "herci"?
14.8.2022 - 23:04
+5

GZA

 

Kokosový raw koláčik...
14.8.2022 - 23:19
0

RudoNR18

 

LaciKE Miro Lažo a neviem či tam nebehá v pozadí Erik Čaládi.. mladých nepoznám..
14.8.2022 - 23:32
+1

Jakub_Thrashers

 

Mladí: Samuel Urban, Leo Eperješi, Jakub Chromiak, Roman Kukumberg, Tomáš Pobežal.
14.8.2022 - 23:48
+9

Vojto83

 

Ťažko sa mi to píše, ale verím ze lotysi dnes zaberú. Pre nich by to bol uspech,nám by to spôsobilo len ďalšiu traumu. Hádam by nikto po takomto priebehu turnaja, nepovažoval postup za úspech. Toto je najponizujucejsi turnaj našich juniorov v historii. Nerozumiem, co sa deje, lebo aj s početnými absenciami, to nevyzeralo až tak zle. Toto je proste obrovská hanba, nech sa na to pozeráme akokoľvek. Neprajem tým chalanom stvrtfinale. A myslím to dobre. Nemajú na to a môže im to viac ublížiť, ako pomôcť. Im, aj celému nášmu hokeju. Po týchto MS, bude zase chvíľu na smiech. Po draftovej eufórii sme spadli na zem. A dosť tvrdo. Ale život, aj sport, je o tom, ze po čase bude opäť lepšie. Sorry, ze som sa tak opustil. Ale teraz fakt nemám náladu.
14.8.2022 - 23:05
+24

24Palffy24

 

Rada: Ja by som poradil minimalne tak polke tímu, nech radsej rychlo skončia s hokejom a prihlasia sa na nejaku školu.
14.8.2022 - 23:08
+6

ZtrykoSlazoU

 

pritom takova blbost...
14.8.2022 - 23:13
+3

black33

 

Už len dúfať že Lotyši porazia CZE aby sme sa vyhli ďalšiemu poníženiu vo švtrťfinále
14.8.2022 - 23:13
+4

Moravak

 

Snad ne, ale není to vyloučené.
My jsme se dnes vyšťavili proti Kanadě a ani ne za den Lotyšsko, které bude odpočinuté. Mají vcelku silný tým....
Ale musíme!!! Snad vám pomůžeme a třeba překvapíte v play off. Já vám vcelku fandím, když nahrajete proti nám.
14.8.2022 - 23:23
+4

NasHokej97

 

No ten Žabka bude musieť riadne popracovať ak chce mať šancu v Slovane. Celkom som sa tešil že čo na tomto turnaji ukáže, no okrem jedného striedanie kde celkom dobre "plával" po modrej a nastreľoval puky neukázal absolutne nič. Vyhraté súboje minimum, rozohrávka ani vo sne, korčuľovanie na jeho postavu tiež meh.

Toto bohužiaľ ale platí pre väčšinu našich obrancov..
14.8.2022 - 23:17
+15

pukfan

 

Vsetko toto o Zabkovi vieme, ale tu sa nenosi opravnene kritizovat synov hokejistov, lebo niektori “odbornici” to povazuju za hejt, nebudem menovat, oni sa ozvu.
14.8.2022 - 23:24
+19

mannheim

 

Môžeš sa na tých chlapcoch ukájať koľko len chceš, hádzať všetky deti bývalých hráčov do jedného vreca len kvôli ich priezvisku bolo je a bude absurdné a veľmi východoeurópske. Je to najjednoduchšie, čonsa dá kritizovať, namiesto poctivej analýzy.
15.8.2022 - 8:02
+5

Ol!ver

 

Presne tak.
15.8.2022 - 8:04
+2

pukfan

 

Ty tomu hovoris tak, ja pomenovavam veci pravymi menom. A nehadzem do jedneho vreca vsetkych.
15.8.2022 - 8:41
+2

Mato80

 

Čo ma najviac desí je že ľudia ako Šatan (neberte to zle fandím mu stále) tvrdili ako ide náš hokej hore no ale tie výsledky 17, 18, 20 a neustále rovnaké chyby ako v minulosti (aspoň 18-20, 17 som nevidel) a to ešte 20 vyšperkovala vecami nevídanými ani v minulosti, tak to teda neviem co budú tvrdiť teraz. Pomaly začína nabiehať nová moderna v našej extralige a to zabudovavanie 15 ročných po vzore Nitry a Nemca to moze byt ako taká krátkodobá záchrana finta je v tom že sa Nemec a Mešár musia presadiť v NHL aspoň ten Nemec ináč aj táto cestička môže rychlo zhasnúť bo na nejakú dlhodobú koncepciu prinášajúcu výsledky to asi stále ešte bohužiaľ nevyzerá
14.8.2022 - 23:27
+15

crosbynko

 

Fakt bieda. Poviem vam mal som problem dopozerat. To sa mi uz dlho nestalo. Stale tie iste chyby dookola sme robili ako taki retardi. Velmi zle tieto MS. Hlavne obranna cinnost je neexistujuca. Tazko sa k tomu vyjadruje a nieto koho velmi pochvalit. Aspon keby ta disciplina bola ale ani to.
14.8.2022 - 23:36
+18

Cia

 

Zlaty Bokros ten presne vedel aku kvalitu mal k dispozicii preto ten doraz na obrannu cinnost umiestnenie sice rovnake ale bez hanby len hokejovy idiot moze hrat s takymi hracmi akych ma k dispozicii otvoreny utocny hokej so svetovou spickou
14.8.2022 - 23:37
+12

Rusty7550

 

Bez hanby? Stale si pamatam na 2017 kde sme prehrali s Kanadou 0:5. V tom zápase sme mali len 6 striel na branku čím sme vytvorili rekord (nastastie ho prekonali Rakusania). Pocas zápasu kanadski fanusikovia ironicky tlieskali po každej nasej strele na branku. To bolo neskutočne ponižujuce. Tu defenzívnu pi*ovinu už nikdy nechcem vydiet.
14.8.2022 - 23:43
+39

Rusty7550

 

vidieť* samozrejme
15.8.2022 - 0:14
+4

Ol!ver

 

Dobrý postreh, zoberme si, či chceme prehrať s Kanadou 0:7, s Fínmi 0:5, ale pri ultra defenzíve alebo hrať svoj aktívny hokej a prehrať rozdielom 1:11 alebo 3:9 a mať aj dobré akcie, no ťažko hrať taký štýl s ultra deravou obranou.
15.8.2022 - 7:47
+3

len_tak

 

Tvoj ačohentizmus: Skús dať nejaký svoj názor na vec. Ja sa netajím, že dlhodobo kritizujem rozhodnutia a koučovanie p. Feneša. Zatiaľ na najvýznamnejších turnajoch stále pracoval s top hráčmi ale na tých ostatných (kde ich nemal) sa to prejavovalo. Tie "výbuchy" tu boli aj predtým len veľa z Vás to prehliadalo a ospravedlňovalo absenciou najlepších.
15.8.2022 - 8:36
+5

pribina01

 

Asi Vás nateraz prekvapím, ale mne sa ten zápas páčil. Tréner pracoval pre tím každým striedaním. Prispôsoboval neustále taktiku vývoju zápasu. Všetky trefy boli také prípravkárske..... Jeden hráč sa snaží vystreliť, ale namiesto toho pošle ledva puk o meter ďalej, no a to Fínska taktika proste nezvládala. Neboli pripravení na tak špeciálne nacvičené zakončovania.... Obrancovia chcú z brankára spraviť Hviezdu a nahrávajúc Fínom, faulujúc a prizerajúc sa, chceli upútať skautov Cirkusu Humberto ! Posledná vec, ktorú rád spomeniem, je to, že obdivujem každého fanúšika (teda aj moju maličkosť), že sme to vydržali znova dopozerať..... Buď sme sado macochisti alebo sme beznádejní snílkovia Prajem Vám príjemnú noc a nech dopadne zápas Lotyšsko - Česko akokoľvek, tak vidíme sa pri štvrťfinále Športu zdar
14.8.2022 - 23:38
+3

ajwen77

 

Chlapci LOTYSSKY zabojuje za nás kľudný odchod s tohoto šampionátu
Ďakujem .
14.8.2022 - 23:58
+7

rastislavke

 

Chalani prišli na MS z dovoleniek : Absolútne nepripravení... Pokorculovat, ukázať svetu moderný útočný rybnikovy hokej... Všetci do útoku, nikto späť, mohli hrať aj bez brankára na posledného hráča...
Lotyši vedú 2:0 a zdá sa, že zoberú Čechom aspoň bod.
15.8.2022 - 0:37
+3

Sunkafit

 

Pripravenost nasich hracov pred sezonou to je velka bieda oproti svetu
15.8.2022 - 8:29
+2

tomino10

 

Na Finsko to dlhodobo nevieme to je pravda, ale mal som taku naivnu predstavu, že časy kedy nam davali Fíni a ostatní taketo pridely su už preč žial nie. Je toho určite veľa čo by sa dalo napisať čo bolo zle, ale to nech si rozoberie realizačny tim spolu s kompetentnymi a hlavne ako som to pisal už po Kanade trener Feneš treba nájsť sebareflexiu a odisť nechať to niekomu inemu.
15.8.2022 - 0:42
+4

Dybala57

 

Blamáž od prvého po posledného.
15.8.2022 - 0:51
+2

Byron

 

Ten pocit keď s 2b a skoré 11:27 máš možnosť hrať o medaily je na nezaplatenie😀🙈
15.8.2022 - 0:55
+1

Bielomokry

 

No to mi je možnosť keď v prípadnom štvrťfinále dostaneš 10
15.8.2022 - 1:50
+1

srsen

 

Poznám chlapcov ročníka 2004 a 2005 približne 5 rokov.Je mi do plaču keď vidím čo sa s nimi dá dorobiť na reprezentačnej úrovni.Už vlani HG - J.Hrdina -slováci mali lepší tím ako Rusi.Teraz HG a tieto majstrovstvá . hotová katastrofa .
15.8.2022 - 1:23
+5

Peryo

 

Turnaj 5 krajín tiež nebol zrovna eso😀
15.8.2022 - 4:11
+1

nyytymaki

 

Nic lepsie sa nemohlo do rana stat ako skoncit posledny v skupine.
Dostat na jednom turnaji 3 tazke debakle,by zlomilo trosku ine legendy.
Divoka obrana z rybnika,dostala tzv. ranu z milosti,nemusi so seba robit opat luzrov.
Hajde domov
15.8.2022 - 5:26
+17

frantapriklep

 

Snáď si hráči aj oddýchli, keď ich Češi poslali domov. Tento tím proste na viac nemal. Nechcem nad hráčmi lámať palicu, mnohí tam majú ešte len 18, stále sa môžu niekam posunúť. V zostave s Nemcom, Stachom, Kňažkom a Bečárom v obrane by to zrejme vyzeralo inak, ale na keby sa nehrá.
15.8.2022 - 5:53
+9

warn1ng

 

Tabulkove postavenie rovnake ako predvedene vykony. Jeden velky prd. Nic lepsie sa nemohlo stat ako ze Lotysi vyfuknu Cechov. Aspon sa nemusim pozerat na dalsie utrpenie. Mame jedine stastie ze sa nevypadava. Tazko hladam pozitiva, ale aspon Latkoczy potesil a efektivita z tych mala sanci celkom fajn. Zbytocne vyluceni plynuce z nasej nemohucnosti. Chalani zvolenski, rychlo sa zbalit, buduci tyzden vas caka Memorial. PS: Neviete v kolkom rocniku pripraviek s uci ze ak mas vyhodit puk z obranneho pasma, radsej ho vyhod cez mantinel a nie naslepo krizom cez ihrisko lebo to zvykne skusenejsi super zachytavat? Ci Boris Zabka vtedy chybal?
15.8.2022 - 5:58
+9

Peryo

 

Myslím si že takáto facka je výborná. Či už HGC, turnaj 5 krajín a aj ms U20 nás trochu schladili čo je fajn lebo viacerí funkcionári/fans po drafte už lietali v oblakoch a je vidieť že nás čaká ešte dosť roboty. Keby nemáme toľko vypadnutí ťažko povedať čo by bolo ale vypadnutia mali aj naši súperi. Čiže tak dopadlo to tak sme si to odohrali ale fandiť budem stále
15.8.2022 - 6:12
+3

Adrumko

 

Lotysi nam pomohli aby sme si nerobili dalsiu hanbu a sli radsej pekne domov...darmo tento vyber na to nemal to si treba povedat na rovinu, otazne je ci z toho niekto aj vyvodi zodpovednost alebo to upadne do zabudnutia a karavana pojde dalej...
15.8.2022 - 6:25
+3

zomi

 

Či niekto z toho vyvodí zodpovednosť...? Asi tu zvíťazí už veľmi časté klišé aj v našom športe: Treba to hodiť za hlavu...
15.8.2022 - 6:36
+6

luciakanky

 

Nuž, trápenie je ukončené, bez korčuľovania, dôrazu ťažko niečo uhrať. Snáď aspoň skúsenosti nazbierali, ktoré zúročia ďalej
15.8.2022 - 6:49
0

Bielomokry

 

Českí komentátori sa zabávali na záberoch našich v hľadisku, ja sa zase zabávam pri pohľade na ich výsledok s účastníkom B kategórie. Takže sme si kvit

Inak pri Bokrosovych nomináciách som si zvykol, že 1-2 obrancovia nevedia ani korčuľovať, ale aby vedel korčuľovať len jeden obranca zo všetkých to sme tu ešte nemali
15.8.2022 - 6:51
+11

Ol!ver

 

Veru, toto je jedna z najslabších obrán (pri všetkej úcte ku chalanom, aj menovite), čo som kedy videl v repre U20, možno aj najslabšia.
15.8.2022 - 7:50
+6

apa

 

Pán Feneš,je čas odísť lebo každé mužstvo pod vašim vedením dopadlo katastrofálne.
15.8.2022 - 7:14
+3

nerorome

 

Netrep. Má striebro zo zimnej univerziády a potom vraj mal ešte šťastie minulý rok na kvalitný ročník, keď bol druhý na HGC.
15.8.2022 - 8:48
+2

cizmo93

 

Kto to tu hovoril, že Česi zdolajú Lotyšov rozdielom triedy? Ja len, že každý zápas je iný a nedá sa dopredu predpovedať absolútne nič. My sme ich porazili, oni nie, domov bohužiaľ ideme my.
15.8.2022 - 7:19
+2

WTF

 

Jedno šťastie,že sa toho roku nevypadáva...Toto tragické mužstvo by určite vypadlo
15.8.2022 - 7:41
+6

fanda55

 

Tak tak, bezpochyby najslabší tím na turnaji
15.8.2022 - 7:45
+3

nerorome

 

Určite ?
15.8.2022 - 8:46
0

FeroMotyka

 

Hlavne že po výhre po predĺžení proti Lotysom naši skákali ako majstri sveta. Každopádne ďakujem Lotyšsku alebo Česku? lebo nás asi zachránili od ďalšieho hanebného debaklu.
15.8.2022 - 7:43
+9

dufus

 

bohužial domov ideme my.....nie bohužial,ale chvalabohu
15.8.2022 - 7:44
+2

BieloModra

 

tak ja k tomu len že šťastnú cestu domov, chalani. Sudiac podla priebehu a vcerajsieho zapasu asi najlepsie co sa nam mohlo stat.
15.8.2022 - 7:47
+2

majster N

 

konecne ukoncene to trapenie......isli ste tam ako majstri a takyto trapny a ubohy vykon som dlho nevidel.....
15.8.2022 - 7:48
+7

erik24

 

bohuzial sa ukázalo, že tie straty pred turnajom boli bohuzial klucove... Chalanom chybala osobnost v obrane Nemec, Knazko a hlavne hviezdy v útoku. Bohuzial pre nas tim toto bolo klucove, ze chybali klucovi hraci...
15.8.2022 - 7:53
0

erik24

 

Lotyšom gratulujem a ich uprimnu radost im velmi prajem
15.8.2022 - 8:12
+3

Westbeast0

 

Ja len dodám, že tí, čo mali byť lídrami či už v kabíne alebo na ľade, sa najviac zviditeľnili hlúpym faulom a jednoznačným prvenstvom v štatistike plus-mínus spomedzi všetkých mužstiev (treba začať hľadať odspodu)...
15.8.2022 - 8:34
+1

TOPmanager

 

Bohužiaľ ... bohužiaľ ... bohužiaľ ... bohužiaľ ... a vďakabohu za Lotyšov.
15.8.2022 - 9:35
0

GZA

 

Určite, tých 6 hráčov by nás spasilo, vyzeralo by to cca takto: Slaf - 8g + 7a, Mešár - 5g + 6a, Chromiak 6g + 3a, Nemec 3g + 5a, ....
15.8.2022 - 9:50
0

Ol!ver

 

Ale je mi ľúto hráčov ročníka 02 ako Kašlík, Myklukha... Škoda zranení Kňažka, Stachu a Bečára, bolo by to s nimi lepšie...
15.8.2022 - 7:54
+2

kelnička

 

Po tohtoročnom medailovom úspechu a drafte prišla táto facka v pravý čas.lebo 90 percent národa už začalo mať pocit že sme sa snáď za rok dva tri stali hokejovou veľmocou.negativs v našom hokeji stále prevládajú nad pozitivami a ja len chcem aby aj Tí čo tu po zmarenej prvej voľbe prezidenta SZLH glorifikovali Šatana lebo veď nastolený trend zložili ružové okuliare.ak sa posledné úspechy pripisovali najviac jemu s Craigom tak toto je tiež tak trochu jeho maslo.tento realizačný Team musí skončiť najneskôr dnes.my nemáme plné koše progresívnych trénerov schopných vzdelávať sa a ísť dopredu.tak nech sa obzru za hranicami a hoci aj za morom.mladez na úrovni repre treba zveriť do rúk ľuďom čo majú poňatia o tom čo robia.
15.8.2022 - 7:58
+20

Zascho

 

Tento turnaj bude zivnou podou pre teba a tebe podobnych
15.8.2022 - 8:21
+7

BieloModra

 

ano najde sa tu kadeco.... ale ma pravdu
15.8.2022 - 8:30
+7

Ol!ver

 

Áno, a HGC 2021 bola náhoda, šťastie na dobrý ročník a tí 17 roční chlapci by to zvládli aj bez Feneša, teda s iným trénerom. Rozprávky.
15.8.2022 - 8:33
+3

BieloModra

 

pravda je taka ze treba tlmit osial a optimizmus.... vydareny draft neodraza realitu urovne mladeznickej zakladne a pokial tychto chalanov nedostane do ruk kvalitny trener obavam sa, ze ani velke talenty nam nepomozu
15.8.2022 - 8:39
+4

Ol!ver

 

Takže HGC 21 bola len náhoda? A Feneš sa k tomu úspechu dostal ako slepé kura k zrnu?
15.8.2022 - 8:45
+5

BieloModra

 

ok tak inak... ake su podla teba priciny neuspechu?... spoliahali sme sa na draftovaných?... alebo nas poskodilo to, že mame vela absencii?... lebo herny prejav bol naozaj slaby, vcera sme napriklad po fakt zalostnej discipline nemali silu a napad ani aby sme normalne hrali.... no skus mi napisat ako reagoval na vyvoj zapasu trener
15.8.2022 - 8:53
+6

Ejo

 

to nie, ale dôležitý je hlavne dlhodobý trend, nie výsledok jedného turnaja/draftu.
15.8.2022 - 8:55
+2

Ol!ver

 

Dlhodobý trend s Fenešom?
15.8.2022 - 16:25
0

hello, havarju

 

Tak Aspoň sme si ušetrili jednu prehru
15.8.2022 - 8:06
+1

AndrejTN

 

Poďme sa poučiť
15.8.2022 - 8:14
+4

Byron

 

Teraz začať rozmýšľať čo to bude v decembri. SVK sa po týchto MS stalo okamžite jedným z kandidátov na zostup🤫🤷‍♂️
15.8.2022 - 8:32
+3

warn1ng

 

Vsetko zavisi podla toho kto na tie MS pojde. Ak sa väcsina z chybajucich uzdravi/resp. ich pustia kluby, nemusi to byt vyslovene tragedia. Ale ak pojde zostava podobna tejto, vidim velky spatny.
15.8.2022 - 8:48
+2

ZOOMER

 

Nitra zle vychovala mladez no co uz,Kosice to museli hasit.....
15.8.2022 - 8:33
+4

BlackCrow

 

a sykora je vrach
15.8.2022 - 8:40
+3

Sunkafit

 

Vraj mu slava stupla do hlavy usudili odbornici podla nahodneho faulu
15.8.2022 - 9:20
+3

matt-opd

 

dostali lekciu a mozu byt radi, ze prisla v case kedy sa nevypadava.

som zvedavy ako sa pripravia na opravny termin na prelome rokov
15.8.2022 - 8:41
+6

nerorome

 

Skončili sme, jasná správa... Naši budú s určitosťou na predposlednom 9. mieste, čo je ak sa nemýlim HISTORICKY NAJHORŠIE UMIESTNENIE na MS U20... Doteraz sme v tejto vekovej kategórii ani raz nespadli do nižšej kategórie a preto treba tento turnaj brať ako veľké memento, aby sa to už o pár mesiacov nestalo krutou realitou.
15.8.2022 - 8:44
+4

nerorome

 

Takže 9. miesto je "iba" VYROVNANÍM historicky najhoršieho umiestnenia, lebo aj v rokoch 1998 a 2000 sme skončili predposlední.
15.8.2022 - 10:11
+2

Ivo

 

Žiaľ pre niektorých hráčov toto bol posledný veľký turnaj v ich hokejovej kariére. Absolútni outsideri. A pre niektorých to bude konečná v hokeji. To aké chyby spravili to mi hlava neberie. Jednoznačne to hovorí o ich hokejovom zmýšľaní.. čiže nulovom. A na moje prekvapenie poniektorí sú korčuliarsky na úrovni partičkového hokeja a to asi ani nepreháňam...
15.8.2022 - 8:45
+13

Fhaallen

 

Na čo sa mam tešiť?: Ja ako fanusik Slovenskeho hokeja z toho, ze nasi boli draftovani do NHL ked od tej chvile viac menej koncia s reprezentovanim nie je im to odporucane a podobne sracky, najvacsie opory tymu neprisli prave preto.... bral som to v pohode ved asi ani druhym tymom nikto nepride, ale ked si pozriem supisky inych tymov tak ich tam maju..... druha tretina muzstva zranena... niektori si pri pohlade na situaciu radsej pobalili veci a odisli ....

No aj napriek tomu muzstvo malo kvalitu na to aby podavalo solidnejsie vykony ... boli nepripraveni, demotivovani a Feneš "prekoucoval" tieto MSJ... (už len keby lepsie zareagoval pri konci zapasu s Ceskom tak mame min o bod viac) mal by si to sam zhodnotit a odijst....

Mix skupin je tiez velmi usmevny Nemecko a niekto z dvojice Rakusko/Svajc idu do PO my ideme domov, klobuk dole.
15.8.2022 - 8:48
+4

Rastislaw

 

Netrebalo kalkulovať od začiatku...: Najslabší útok, najhoršia obrana = cesta domov 🇸🇰
15.8.2022 - 8:49
+3

rastislavke

 

ja si nemyslím, že to bol najslabší útok: individuálne nevyzerali chalani až tak zle... ale dokopy to bola katastrofa, najmä v obranej hre to vyzeralo, akoby nevedeli, čo od nich vlastne chcú. Majú šancu na reparát v decembri. Ja by som ešte RT a Fenešovi dal šancu, ale ak dostaneme opäť debakle a neodohráme vyrovnané zápasy, tak treba ísť cestou zahraničného trénera.
15.8.2022 - 8:55
+13

nerorome

 

Súhlas.
15.8.2022 - 8:56
0

Ol!ver

 

Súhlas.
15.8.2022 - 9:00
0

GZA

 

Súhlas
15.8.2022 - 9:59
0

warn1ng

 

priemerny utok, tragicka obrana.. tak by som to skor napisal.
15.8.2022 - 8:55
+1

TvojTatoRamon

 

HANBA!!!!: Netvrdím že Feneš to odkoučoval dobre. Ale myslím že tam by nepomoholi ani všetci tréneri sveta spolu. Im treba mentálneho trénera lebo takto posrato by nehralo ani Japonsko. Proste nechápem.
15.8.2022 - 8:49
0

nerorome

 

Nominácia na MS U20 - december 2022: Brankári: Eliáš, Urban, Marinov
Obrancovia: Š. Nemec - Bečár, Štrbák - Nátny, J. Chromiak - Žabka, Kmec - Eperješi
Útočníci: Slafkovský - Demek - Mešár, Čiernik - Dvorský - Sýkora, Žlnka - Petrovský - L. Nemec, Bačo - Repčík - Šotek (Molnár, Mišiak)
15.8.2022 - 8:52
+3

Peryo

 

Odrátaj Nemca, Slafka. Mešár možno pôjde a Čiernik ak sa stihne zaočkovať
15.8.2022 - 9:07
+2

nerorome

 

Šimon bude podľa mňa hrať v AHL a na MS ho pustia, Slafka som dal len pre úplnosť Mešár bude hrať v juniorke OHL a Čiernik si turnaj nenechá kvôli draftu 2023 ujsť.
15.8.2022 - 9:13
0

Ol!ver

 

Mnohým repre neprišli ani hráči z AHL na MS v normálom termíne, lebo klub im povedal, že sú blízko povolaniu do NHL. Ale keďže je Mešár 04ka, mohol by ísť. Ale ak bude dominovať v AHL, skôr nepôjde.
15.8.2022 - 9:26
+1

Peryo

 

Viem že Šimon na 90% ahl ale otázka je či Devils usúdia že MS sú dobrý krok😀 mešár pôjde podľa mňa ak bude v juniorke a Čiernik záleží či je presvedčený antivaxer alebo len nestihol sa kompletne zaočkovať ako to v Kanade žiadajú lebo nútiť ho nemôžu.
15.8.2022 - 9:30
0

Bielomokry

 

U Hughesa usúdili že MS sú dobrý krok aj teraz
15.8.2022 - 12:55
+1

Peryo

 

Len Hughes pokračuje na univerzite a nejde do bojovať o NHL. To je ten rozdiel
15.8.2022 - 12:58
0

BieloModra

 

spravne a hlavne je cas aby dostali sancu aj ini sikovni hraci
15.8.2022 - 9:14
+1

ajwen77

 

Žabka!?? Veď ten horel neskutočne ..
15.8.2022 - 9:38
+3

nyytymaki

 

prosím ťa,nenájdeš ešte nejakých dvoch bekov miesto Žabku a Kmeca?
15.8.2022 - 9:49
+1

nerorome

 

Groch ? Moško ? Laurenčík ? Barcík ? Kapičák ? Prašť ako uhoď asi...
15.8.2022 - 10:21
+1

nyytymaki

 

15.8.2022 - 11:00
0

Cotillion

 

Slafkovsky nepojde na 99%, S. Nemec tak 50/50, Mesar tiez ma urcitu sancu ze nebude moct, Ciernik sa dovtedy nezaockuje ak to nezvladol doteraz a tak 3-4 budu zraneni. GG.
15.8.2022 - 9:49
0

Dejvid7

 

Dobre facku sme dostali,a podme znovu nohami na zem…
15.8.2022 - 9:02
+1

Kelthuzad123456

 

chvala Bohu skoncili...najslabsie muzstvo na turnaji...
15.8.2022 - 9:03
+4

lukasbb

 

To je tak keď sa furt spoliehajú že im stačí jeden zápas vyhrať
15.8.2022 - 9:07
+4

Ol!ver

 

So Slafkovským by som nerátal, Nemcovi dávam 40% že pôjde a Mešár 50%.
Aj tak to jednoducho musí byť lepšie ako toto.
15.8.2022 - 9:09
+1

sspp

 

Zasluzene vypadnutie👍
15.8.2022 - 9:12
+2

kolombo

 

Celé zle tieto MS. Očakávanie aj bez viacerých opôr boli vyššie, výsledky ale hlavne prejav boli veľmi slabé. Lietali sme v oblakoch, netradičný termín alebo zlý výber trénera či hráčov? Ťažko povedať no čakalo sa oveľa viac. Dovolím si tvrdiť, že ak by sa draft konal po týchto MS naši hráči by boli draftovaní vo všeobecnosti nižšie, takýto turnaj by slovenský kredit určite znížil.
15.8.2022 - 9:20
+3

BieloModra

 

"Niekedy je realita krutá, bolí," povedal tréner slovenskej "dvadsiatky" Ivan Feneš po tom, ako Lotyšsko zdolalo v našej skupine Česko 5:2 a bolo jasné, že jeho zverenci obsadia v skupine piatu, nepostupovú priečku.

"Teraz prichádza určite čas na zamyslenie a analýzu, prečo sme zlyhali. Rozhodli o tom hlavne naše výkony. Bolo to o nás, nie o súperoch. My sme na tomto šampionáte hrali katastrofálne, bolo tam veľa chýb, ktoré sa na takomto turnaji nemôžu stávať," dodal v rozhovore pre web hockeyslovakia.sk.
15.8.2022 - 9:25
0

nerorome

 

Tréner SR U20: Kto si pamätá, tak vie, že po ukončení pôsobenia trénera Petrovického (z vlastného rozhodnutia) po celkom slušne odohraných MS na prelome rokov 2020/2021 bol ustanovený za trénera Podkonický, avšak po známych udalostiach z jesene minulého roka sa stal trénerom Feneš, súčasne aj tréner U18. Ten viedol mužstvo v dvoch zápasoch na napokon pre covid zrušených MS proti USA (2:3) a SWE (0:3). V oboch zápasoch sa mužstvo prezentovalo dobrým herným prejavom, akurát efektivita v zakončení (hlavne so SWE) bola žalostná. Preto nebol žiadny dôvod, aby Feneša nahradil pri 20tke iný tréner, navyše nosné ročníky pre augustový šampionát (2002, 2003 a 2004) mal na "povel" ako tréner 18tky, čiže hráčov poznal a jeho voľba na trénera U20 bola teda logická. Otázne je, ako sa k blamáži na turnaji postaví VV SZĽH, ale osobne očakávam, že Feneš dostane ešte šancu viesť tím na decembrovom turnaji, ale neprekvapilo by ma ani jeho odvolanie, príp. jeho rezignácia...
15.8.2022 - 9:28
+4

Ketchup_Boy#81

 

18 inkasovaných gólov je pre Česko totálna katastrofa, a pre nás tých 27 ani nevravím 😄 ten turnaj nás totálne ponížil, Čechom prakticky stačila výhra nad nami za celú skupinu 😄 dobre že končíme ja som rád, koĺko by sme dostali od USA 1:14? Vdaka bohu, takto máme kľud, Česi to uhrajú určite lepšie a dostanú len 1:8 👍
15.8.2022 - 9:32
+4

TOPmanager

 

Bratov si dôverou potešil a zároveň aj ukludnil - povzbudil
15.8.2022 - 9:40
0

Cuco

 

Urgent.: Extrémne súrne sa hľadá Craig 2.Ale bohovsky rýchlo. Tejto trénerskej osobe chýba akákoľvek sebareflexia a rešpekt u hráčov.
15.8.2022 - 9:36
+2

Nerkio

 

Ja by som oslovila Stavjanu . síce povedal že chce oddych ale možno by sa dal ukecat .Aj keď neviem či by mu vyhovovala “krátkodobá” práca s chalanmi .
15.8.2022 - 9:46
0

hawkie

 

Mne sa tam tiež núka Stavjaňa. Zároveň ale si nemyslím, že by uplynulé výsledky išli len na vrub Feneša. Pracoval s tým, čo mal, holt, nestačilo to (tréner má hl. zodpovednosť za výber hráčov, ale to, aký výkon odviedli - to je kombinácia viacerých faktorov...)

Za mňa ale nech Feneš ešte zostane, o dosť lepšieho si tam asi predstaviť neviem...
15.8.2022 - 10:46
0

hcfan

 

Tak neviem, nemám pocit, že by Feneš urobil všetko pre úspech tímu. Jeho neschopnosť reagovať na situácie v zápase bola katastrofálna. Premiešať útoky počas zápasu podľa momentálnej situácie bolo nad jeho sily. Tie nedokázal premiešať ani zo zápasu na zápas, keď evidentne bolo treba niečo robiť. O obrane ani nehovorím. Taktika 0 bodov. Najviac sa to prejavilo v zápase s Čechmi keď nám strelili víťazný gól. Utopenie Kupča na tribúne a naopak preferovanie Stumpela, ktorý podľa mňa neukázal dokopy nič. Kupčov potenciál absolútne nevyužitý, nech mi nehovorí, že hráč, ktorý v U17 prepísal svojou produktivitou v mládežníckej reprezentácii všetky historické štatistiky, je zrazu neschopák. Však aj za tých pár mesiacov v USHL dokázal viac ako preferovaný Stumpel v nižšej americkej súťaži.
16.8.2022 - 7:01
+1

Peryo

 

Zavesil trénovanie na klinec a rieši si svoj biznis vo vsetine
15.8.2022 - 11:59
0

FanusikZamkov

 

No neviem či sa hľadá Craig 2? Totiž na lavičke sme nali Američana Mosera. Nejak to každému uniká. Čo tam robil , ako organizovali obrannú taktiku s Fenešom, čo vôbec v kempe kde bol aj on trénovali aké založenie útoku? Po týchto výkonoch a výsledkoch relevantné otázky.
15.8.2022 - 9:48
+3

popolwar

 

Moser "spätná väzba" ty mne a ja tebe
15.8.2022 - 10:40
0

Byron

 

Mňa skôr trápia hráči a nie tréner. S týmto pseudo hokejistami by neurobil zázrak ani S.Bowman
15.8.2022 - 9:38
+5

azzurri

 

Presne tak.ved všetci ako by tu boli boli uleteni od reality po tej olympiáde a po drafte
15.8.2022 - 9:57
0

TOPmanager

 

To so S. Bowmanom, to je len mýtus. Never tomu. Práve ten jeden človek na poste, ktorý teba netrápi, určuje takmer kompletne ako to bude vyzerať. Fazóna hry, vzťahy v kolektíve, úlohy pre jednotlivcov ... Akože viem o čom píšeš a rozumiem tomu o čo ti ide. Akurát tie individuálne nedostatky sú evidentné lenže ten chaos, disciplina, dezorientacia a celkovo zlý herný prejav nie je len o individuálnych zručnostiach jednotlivcov. Možno som to nezrozumiteľne napísal. Vždy je to zodpovednosť trénera a mal by za to prijať adekvátne hodnotenie.
15.8.2022 - 13:53
+2

azzurri

 

Ako hrali tak aj skončili.to je cele a to je realita výkonov a kvality Slovenska
15.8.2022 - 9:44
+3

richardd6

 

Takze ťažko takéto výkony ospravedlniť a obhájiť.. fenes čau.
15.8.2022 - 9:49
+1

rastislavke

 

v auguste sa dá vyhovoriť na únavu a nepripravenosť po dovolenke: v decembri na ťažké nohy po šaláte a kapustnici.
15.8.2022 - 17:25
+1

Navi01

 

Práve na RTVS: Feneš, nebojím sa vôbec o svoju stoličku som úplne vkľude. Za mnou sú výsledky.Robiť nejakú vedú z jedného letného turnaja, ktorý sa v podstate nemal ani odohrať...

Žiadna sebareflexia a jasne naznačil ako tento turnaj bral on sám.

Za takéto slová by som ho okamžite vyrazil.
16.8.2022 - 20:07
+8

amaskiea

 

Robiť nejakú vedu z jedného letného turnaja, ktorý sa v podstate nemal ani odohrať - toto naozaj povedal, alebo je to tvoja interpretácia?
17.8.2022 - 11:40
0

amaskiea

 

tak potom za toto vyjadrenie by mal mať padáka
17.8.2022 - 12:00
+1

Dracik_18

 

Snáď aj bude , aj keď netuším koho miesto neho
17.8.2022 - 15:24
0

pokemon33

 

Uff,no toto pocut od trenera repre,fakt uzasne
17.8.2022 - 14:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V414:612
2.Zvolen417:910
3.N. Zámky417:69
4.L. Mikuláš416:108
5.Poprad414:126
6.Košice411:126
7.B. Bystrica416:186
8.Trenčín413:186
9.Michalovce414:134
10.Slovan413:213
11.Nitra410:172
12.Humenné410:230
TÍMZVVPPPPGB
1.MK Slovan4300115:89
2.Skalica4300116:139
3.Prešov3210014:78
4.Žilina3200113:96
5.Dubnica3110110:105
6.P. Bystrica210105:54
7.Pikes4101215:134
8.R. Sobota210013:33
9.Žiar n. Hronom310028:93
10.Topoľčany310028:103
11.Trebišov310027:133
12.Trnava301119:103
SR 18300034:170
Aktualizované: 28.9.2023 17:53
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TÍMZVVPPPPGB
1.MK Slovan4300115:89
2.Skalica4300116:139
3.Prešov3210014:78
4.Žilina3200113:96
5.Dubnica3110110:105
6.P. Bystrica210105:54
7.Pikes4101215:134
8.R. Sobota210013:33
9.Žiar n. Hronom310028:93
10.Topoľčany310028:103
11.Trebišov310027:133
12.Trnava301119:103
SR 18300034:170
Aktualizované: 28.9.2023 17:53
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.9.2023 12:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.9.2023 12:54
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.9.2023 12:54

Bleskovky

Růžička skončil na striedačke Ústí, v hre je jeho možný odchod do Slovana

Český tréner Vladimír Růžička skončil na striedačke prvoligového tímu HC Slovan Ústí nad Labem. Mužstvo prevezme bývalý obranca klubu Jiří Merta. včera o 12:24 - TASR


Edmundson si zlomil ruku a Washingtonu bude chýbať štyri až šesť týždňov

Kanadský hokejista Joel Edmundson si zlomil ruku a Washingtonu Capitals bude chýbať štyri až šesť týždňov. Nestihne tak začiatok novej sezóny zámorskej NHL. včera o 10:03 - TASR


Backlund predĺžil zmluvu s Calgary o dva roky a stal sa kapitánom tímu

Švédsky hokejista Mikael Backlund predĺžil zmluvu s Calgary Flames o dva roky a zarobí deväť miliónov dolárov. Tridsaťštyriročný útočník sa zároveň stal v poradí 21. kapitánom tímu v NHL. včera o 09:43 - TASR


Bolzano znovu angažovalo Hanlona

Do talianskeho hokejového klubu HC Bolzano sa vrátil Kanaďan Glen Hanlon, ktorý na poste hlavného trénera nahradil Švéda Niklasa Sundblada. Tím z medzinárodnej ICE Hockey League o tom informoval na svojej oficiálnej stránke. 25.9.2023 21:58 - TASR


Kings zvíťazili nad Arizonou 3:2 v závere NHL Global Series v Austrálii

Hokejisti Los Angeles Kings zvíťazili v prípravnom zápase nad Arizonou Coyotes 3:2 a uzavreli historické turné NHL po Austrálii. V melbournskej Rod Laver Aréne vrátili súperovi prehru 3:5 z predošlého duelu NHL Global Series. 24.9.2023 11:25 - TASR


Cehlárik a Hrivík pomohli Leksandu k výhre v Linköpingu

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik pomohol gólom a asistenciou k triumfu Leksandu v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Linköpingu 3:0. Jeho krajan Marek Hrivík si pripísal jednu asistenciu. 23.9.2023 20:12 - TASR


Martinec odstúpil z pozície trénera Komety

Patrik Martinec v sobotu odstúpil z pozície hlavného trénera českého extraligového tímu HC Kometa Brno. Päťdesiatdvaročný kouč odišiel na vlastnú žiadosť po zlom začiatku základnej časti. Mužstvo prehralo všetky tri zápasy a patrí mu posledné 14. miesto v tabuľke bez zisku bodu. 23.9.2023 14:31 - TASR


Arizona odštartovala prípravu víťazstvom 5:3 nad Los Angeles v Melbourne

V prvom prípravnom zápase pred štartom novej sezóny zámorskej NHL zvíťazili hokejisti Arizony Coyotes nad Los Angeles Kings 5:3. Sobotný duel v rámci 2023 NHL Global Series sa hral pod zatiahnutou strechou Rod Laver Arény v austrálskom Melbourne, pričom išlo o premiérový zápas NHL na južnej pologuli. Až sedem gólov padlo v druhej tretine, víťazný strelil 19-ročný center "kojotov" Logan Cooley. 23.9.2023 08:52 - TASR


Premiéra na južnej pologuli, v Melbourne sa predstavia Arizona a LA

Zámorská hokejová NHL bude mať cez víkend premiéru na južnej pologuli. Historicky prvé zápasy profiligy v Austrálii odohrajú v rámci prípravy na novú sezónu Arizona Coyotes a Los Angeles Kings. Súboje pod hlavičkou 2023 NHL Global Series sa pod zatiahnutou strechou tenisovej Rod Laver Arény v Melbourne začnú v sobotu i v nedeľu o 6.05 SELČ, prenosy odvysiela Nova Sport. Slovenskí hokejisti v kádri na tieto zápasy nefigurujú. 22.9.2023 12:10 - TASR


Andlauer sa stal novým majiteľom Ottawy Senators

Kanadský podnikateľ Michael Andlauer sa stal novým majiteľom hokejového klubu Ottawa Senators. Jeho vlastníctvo jednohlasne schválila Rada guvernérov NHL, kontrolu nad klubovými operáciami prevezme okamžite. 22.9.2023 10:10 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 09. 2023
Košice - L. Mikuláš o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Poprad - Humenné o 18:00
N. Zámky - B. Bystrica o 18:00
Zvolen - Spiš. N. V o 18:00
Nitra - Slovan o 18:30

Odohrané zápasy

24. 09. 2023
HumennéZvolen
2:5REPORT
NitraMichalovce
3:2 PPREPORT
TrenčínL. Mikuláš
1:6REPORT
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
Spiš. N. VSlovan
5:1REPORT
N. ZámkyKošice
3:0REPORT

Najviac bodov

Mitchell MillerLMI9 bodov
2.Roy M.NZA8
3.Archambault O.SNV8
4.Réway M.LMI8
5.Hults C.ZVO7

Najlepší strelec

Peter ZuzinZVO5 gólov
2.Burgess T.SNV4
3.Pearson C.MIC4
4.Vela M.BBY4
5.Immo T.TRE4

Najlepší brankár

Pavel KantorNZA94.83 perc
2.Krasikov A.LMI93.01 %
3.Kupsky J.ZVO92.17 %
4.Škorvánek ml. S.MIC91.77 %
5.Kašík L.NIT88.24 %