Diskusia: Slováci s druhým triumfom na turnaji, Francúzov zdolali 2:1 (FOTO a VIDEO)
Slovenskí hokejisti si na 88. majstrovstvách sveta v Štokholme pripísali druhé víťazstvo. Vo svojom štvrtom vystúpení na turnaji zdolali v stretnutí A-skupiny hráčov Francúzska 2:1. V priebežnej tabuľke sa posunuli so siedmimi bodmi na 3. miesto.
Slováci mali pomalší vstup do zápasu, v prvej tretine im chýbal pohyb. Zlepšenie prišlo v prostrednej časti, keď sa v polovici stretnutia presadil Martin Chromiak. Po piatich minútach odpovedal vyrovnávajúcim presným zásahom Louis Boudon. Francúzi boli v treťom dejstve nedisciplinovaní. Slovensku ponúkli hneď tri presilové hry za sebou a z tretej inkasovali. Do bránky zapadlo nahodenie Mislava Rosandiča.
V ďalšom zápase A-skupiny sa mužstvo trénera Vladimíra Országha predstaví po dvojdňovom oddychu v sobotu 17. mája o 20.20 h proti favorizovanej Kanade. Francúzov čaká deň voľna, v piatok 16. mája nastúpia o 16.20 proti Rakúsku.
Slovensko - Francúzsko 2:1 (0:0, 1:1, 1:0)
Góly: 30. Chromiak (Honzek, Dvorský), 50. Rosandič (Čajkovič, Krištof) - 35. Boudon (Dair, Treille). Rozhodcovia: Campbell (Kan.), Schrader (Nem.) - Davis (USA), Niittyla (Fín.), vylúčení: 2:4, presilovky: 1:0 oslabenia: 0:0, 2915 divákov.
Slovensko: Hlavaj - Mudrák, Kňažko, Grman, Koch, Rosandič, Golian, Beňo - Honzek, Sukeľ, Takáč - Čajkovič, Krištof, Regenda - Sýkora, Dvorský, Chromiak - Hrehorčák, Čederle, Roman - Kašlík
Francúzsko: Keller - Crinon, Boscq, Llorca, Gallet, Guebey, Spinozzi, Bourgeois - Boudon, Texier, Perret - T. Bozon, Bellemare, K. Bozon - Bertrand, Ritz, Rech - Bruche, S. Treille, Dair
Slováci inkasovali z prvej strely do priestoru bránky po 85 sekundách. Presný zásah Bozona však neplatil pre ofsajd. Slovenskému výberu však opäť chýbal lepší pohyb a agresivita. Len tesne minula Hlavajovu bránku Texierova strela švihom. Prvú veľkú priležitosť mal v 10. minúte Honzek, ktorý zakončoval spomedzi kruhov v presilovej hre do betónov Kellera. Slováci robili chyby, najväčšej sa dopustil v 13. minúte Krištof, ktorý nahral priamo pred bránku. Tutovku Perreta však zneškodnil Hlavaj.
Slovenský brankár bol v permanencii aj v úvode prostrednej časti hry. Problémy mu urobila strela Texiera, ktorú však napokon dokázal skrotiť do lapačky a zabrániť tak prípadnej dorážke. Slováci nastúpili do druhej tretiny s pozmenenými útokmi. Šancu dostali spolu Chromiak, Dvorský a Honzek a Slováci pridali na ofenzívnej aktivite. Bol to práve tento útok, ktorý zatlačil Francúzov v obrannom pásme a po drzom natlačení pred bránku sa presadil Chromiak a poslal svoj tím do vedenia v polovici zápasu. O minútu neskôr išiel Čajkovič sám na Kellera, no ten zakončenie slovenského krídelníka schoval do lapačky. Francúzi si následne zahrali prvú presilovku v zápase, počas nej boli v útočnom pásme, no najväčšiu šancu mal Takáč. Ten však po takmer dvoch minútach na ľade nemal sily na razantnejšie zakončenie. Ďalšiu príležitosť zahodil v 35. minúte Honzek z bezprostrednej blízkosti. Francúzi to potrestali o pár sekúnd na opačnej strane, Koch nedostúpil Boudona a ten strelou ponad rameno prekonal Hlavaja - 1:1.
Na začiatku tretieho dejstva mali Slováci k dispozícii presilovú hru po faule Texiera. V nej si vážnejšiu príležitosť nevypracovali, o pár minút neskôr sa nepresadili ani z tretej početnej výhody v zápase. Slováci to skúšali cez Dvorského či Chromiaka, ale ich strely zastavil Keller. Francúzi naďalej trpeli na slabú disciplínu a tretiu ponúknutú presilovku v tretej tretine už Slováci využili. Puk na bránu nahodil Rosandič a zdalo sa, že s prispením jemného teču Sukeľovej hokejky skončil v sieti. Na opačnej strane sa blysol skvelým zákrokom nohou Hlavaj. Slováci ustáli v závere aj francúzsku powerplay a získali dôležité tri body do tabuľky. Po záverečnom hvizde ešte nasledovalo niekoľko šarvátok, k bitke bez rukavíc však neprišlo.
hlasy po zápase /zdroj: TV JOJ/:
Samuel Kňažko, obranca SR: „Nemôže sa nám stávať na takejto úrovni už druhýkrát za sebou, že zaspíme začiatok. Tieto zápasy musíme vyhrávať a ja si myslím, že keď hráme náš najlepší hokej, tak by sme tieto zápasy mali zvládať tak 4:0 a nie tesne 2:1 a triasť sa o výsledok do poslednej minúty. Štarty do zápasov musíme zlepšiť, lebo proti Kanade, Lotyšom a Fínom to určite nebude stačiť na víťazstvo.“
Dávid Mudrák, obranca SR: „Úvod bol rozháraný z oboch strán. Na konci sme ukázali tímového ducha a verím, že sa to prenesie do ďalších zápasov. Myslím si, že každý hráč hrá pre tím a znak na hrudi. Keď sa zomkneme a budeme hrať ako tím, blokovať strely a pomáhať brankárom, tak môžeme vyhrať ešte nejaké zápasy.“
Adam Sýkora, útočník SR: „Bol to veľmi ubojovaný výsledok. Hrali sme o neho od začiatku do konca. Vedeli sme, že potrebujeme tieto tri body do tabuľky. Podarilo sa nám to a myslím si, že sme nechali na ľade všetko.“
Samuel Takáč, útočník SR: „Niekedy môžete hrať perfektný zápas a prehráte ho. Dnes je dôležité, že sme ho vyhrali a body do tabuľky sa počítajú. Verím, že takéto víťazstvo vie nakopnúť tím a dať mu silu do ďalšieho priebehu turnaja.“
Pavol Regenda: „Chcem vyhrávať zápasy a je to náročné, keď sa nedarí. Niekedy by som sa mohol trochu krotiť. Zápas bol od začiatku trochu napätý, pretože sme vedeli o čo hráme. Francúzi majú veľmi bojovný tím a na konci vznikla šarvátka, kde skákali do Hrehorčáka. Sme však tím a podržíme sa. Je to zdravá emócia.“
Vladimír Országh, hlavný tréner SR: „Dôležité víťazstvo pre nás. Boli sme trochu nervózni, hlavne na začiatku, chalani chceli, ale príliš veľká nervozita im zväzovala ruky. Prvá tretina bola rozpačitá. Vychádzalo to z príliš veľkého chcenia, potrebovali sme sa upokojiť, niektoré veci sme pomenili. Napokon sme našli cestu k víťazstvu, tri body sú veľmi cenné. Treba dať kredit aj Francúzom, hrali dobre, bolo vidieť, že v závere už trochu nezvládali.“
Mislav Rosandič, obranca a autor víťazného gólu SR: „Môj pocit je, že môžeme byť spokojní iba s tromi bodmi do tabuľky. Vyprodukovali sme šance, ale aj oni mali na konci, Samo nás podržal, Francúzi mali dve-tri tutovky. Skúsime si to rozobrať, zápasy idú rýchlo za sebou, neviem, čo spraviť, aby sme mohli byť spokojní aj s predvedenou hrou. Konečne to padlo v presilovke, dúfam, že to bude takto v nej pokračovať.“
Samuel Hlavaj, brankár SR: „Všetky zákroky boli náročné. Francúzi veľa nestrieľali, ale keď už vystrelili, boli to fakt šance. Od prvej tretiny som bol neustále v strehu, aj keď bol puk za našou bránkou. Dva dni voľna určite padnú vhod, veľa chalanov je zničených, treba zregenerovať a pripraviť sa na ďalšie zápasy.“
Matúš Sukeľ, kapitán SR: „Som veľmi rád, že sme to ubojovali a máme tri body. Bol to ťažký zápas, asi nie veľmi pohľadný pre diváka. Je to náročné, klzisko je široké, ten pohyb je k tomu potrebný. Nebola to ideálna hra z našej strany, ale vybojovali sme to. Kredit patrí chalanom, že to odmakali do konca a robili všetko pre to, aby sme vyhrali.“
tabuľka:
1. Kanada 3 3 0 0 0 16:1 9
2. Švédsko 3 3 0 0 0 11:3 9
3. SLOVENSKO 4 2 0 1 1 7:10 7
4. Lotyšsko 3 2 0 0 1 10:10 6
--------------------------------
5. Fínsko 3 1 1 0 1 7:6 5
6. Rakúsko 3 0 1 0 2 6:8 2
7. Francúzsko 4 0 0 1 3 5:15 1
--------------------------------
8. Slovinsko 3 0 0 0 3 3:12 0
Rubrika: MS → MS 2025 vo Švédsku a Dánsku
- kalisSI
- Nuž : Roz.ebali sme ich, napíš to tam!!
- 14.5.2025 - 18:50
- +20
- roman
- Akurat mi dnes vyskocila a spomienka. Autor videa Chrobi / HokejPortal
- 14.5.2025 - 18:58
- +4
- azzurri
- Až tak nie
To sa hovorí keď vyhráš po nájazdoch - 14.5.2025 - 19:54
- +1
- majco
- Na šrot sme ich roz*.Napíš to tam.
- 14.5.2025 - 18:50
- 0
- kalisSI
- Tuším : Rovnaká spomienka 😁
- 14.5.2025 - 18:51
- +1
- majco
-
- 14.5.2025 - 18:52
- 0
- emoxx1
- S ďaleko lepšími výbermi sme s Francúzmi hrali podobnú trápenku. Nechápem na základe čoho očakáva Slovesnký fanúšik jednoznačný priebeh.
Tiež trošku prestávam chápať to vozenie sa po 19 ročnom chlapcovi. Toto čakanie na Slovenského hokejového mesiáša je úsmevné.
- 14.5.2025 - 18:50
- +55
- crosbynko
- Dve tretiny to bola katastrofa z nasej strany. Tretiu sme zvladli celkom dobre.
- 14.5.2025 - 18:58
- +3
- napalmdeath
- Kto čakal jednoznačne priebeh? A na chudák Dvorsky je terčom kvôli dezolatom, čo pred rokom kvíkali, že nás ide spasiť. Ja ti skôr vnímam tak, že by sa mu pristál iný spoluhráč do útoku. Ale rozhľad a kontrolu puku ma paradnu. Rysuje sa parádny hrac
- 14.5.2025 - 19:02
- +22
- mirec04
- Vyzltit!
- 14.5.2025 - 19:02
- +3
- Kurolišek
- Prehrali sme s Rakúskom a dovolím si tvrdiť že sme zahrali lepší zápas ako dnes. Rozdiel bol Hlavajov dobrý výkon a bojovnosť až do poslednej sekundy. Tie straty pukov, nahrávky súperom... to nechceš vidieť ani pri U18.
- 14.5.2025 - 19:23
- +4
- roman
- To ma fakt bolelo.
- 14.5.2025 - 19:39
- 0
- Athotis
- ale to ak francúzi mali ďaleko lepšie výberu ako teraz a nie výber francúzskej ligy kde hrajú prím hráči čo už nemali u nás na extraligu
- 14.5.2025 - 20:02
- +2
- Spišiak
- Tak ako sa pred rokmi vozili po Černákovi keď bol junior aké je nemehlo a vyrastol z neho hráč ktorý má 2x Stanley cup.
Nič nové. - 14.5.2025 - 20:02
- +3
- luciakanky
- Vyhrali sme to je tak všetko. Hra hrozná,prejav mizerný. 1/4finale si toto mužstvo nezaslúži
- 14.5.2025 - 18:50
- +4
- Zwolker
- Do kedy sa este budu prevadzkovat komenty o zasluzeni podla vykonu? Ak budeme mat body na prvu stvorku, zasluzili sme si, ak nebudeme mat dostatocny pocet bodov, tak si nezasluzime. Toto su strasne reci.
- 14.5.2025 - 19:13
- +23
- sloniik
- Ani Cesi si niekedy nezasluzili medajlu, lebo vykon nebol az taky super. Ale ten tim vyhraval a postupne ziskal medajle.
Ten kto ziska viac bodov, ten ide dalej a je jedno, ako hral. Kazdy vidi nakoniec len vysledok. - 14.5.2025 - 21:07
- +4
- Zwolker
- Turin 2006
- 14.5.2025 - 23:05
- +5
- Dracik_18
- jasné
...vo štvrťfinále nás takticky zničili ako malých chlapcov
- 15.5.2025 - 7:23
- +3
- sloniik
- Citaj s porozumenim, ale v podstate som to slovo mohol dat do uvodzoviek, lebo tiez nemam rad, ak sa pise o tom, ci si niekto zasluzil nieco vyhrat, prip. postupit.
- 15.5.2025 - 6:49
- 0
- Dracik_18
- ok
rozumiem ti
- 15.5.2025 - 7:23
- +1
- sloniik
-
- 15.5.2025 - 8:17
- 0
- Dracik_18
-
- 15.5.2025 - 11:20
- 0
- DENISO6
- Tak som rád že chlapci ukázali že o zostupe sa môže diskutovať maximálne tak tu a pobijú sa o štvrťfinále.
- 14.5.2025 - 18:50
- +7
- Cotillion
- No hra na houby ale mame 7 bodov ked sa tu poniektori bali o vypadnutie. Takze fajn, ak sa spamataju, Fini aj Lotysi su hratelni. Ak nie, tak nie. Este ze mi to tento rok zily nejak moc netrha.
- 14.5.2025 - 18:51
- +14
- Pierre
- V ktorom vesmíre sú Fíni a Lotyši hrateľní ? Dostaneme kefu v obidvoch zápasoch. Toto boli naše posledné body tento rok. Treba sa na to pozerať reálne ...
- 14.5.2025 - 18:56
- +8
- Cotillion
- Ja sa na to pozeram uplne realne, oba tie teamy su hratelne. Nie takymito vykonmi, musia byt omnoho lepsie, ale nic extra nepredvadzaju ani jedni, ani druhi.
- 14.5.2025 - 19:03
- +11
- Pierre
- Čiže stále veríš že toto mužstvo zrazu začne hrať niečo iné ? OK ale ja si nemyslím že sa to stane ...
- 14.5.2025 - 20:00
- +2
- matell157
- V žiadnom vesmíre ale v reálnom svete, Fínsko možno doteraz nevie ako dokázalo dostať zápas s Francúzskom do predĺženia, Lotyšsko? Tiež teda žiaden zázrak zatiaľ , Rakúsko a Francúzsko predvádzali doteraz lepší hokej ako Lotyšsko, aby nevznikli pochybnosti nevravím že vyhráme možno ani bod nebudeme mať z tých zápasov ale reálne môžme, i keď aj to čo my predvádzame je bohužiaľ bieda hlavne v tom akí slabí sme na puku
- 14.5.2025 - 19:09
- +3
- roa
- V tvojom určite nie, ty si na prehru už dopredu naprogramovaný.
- 14.5.2025 - 19:09
- +8
- Pierre
- Ja som realista a pozerám sa na veci reálne. Toto mužstvo na viac ako na toto čo predviedlo proti FR a AT nemá. Ak to podľa teba bude stačiť na Fínov a Lotyšov je to ok. Môj pohľad je iný, hádam to nevadí. Ak vyhrajú a zlepšia hru tak nemám problém uznať svoj omyl, ale to sa nestane si myslím ...
- 14.5.2025 - 20:03
- +1
- roa
- Ja netvrdím,že to bude stačiť, ale nevzdávam to vopred, lebo je to šport a práve dnes Nóri dokázali proti USA vyrovnať, keď už prehrávali 5:1.
- 14.5.2025 - 20:35
- +2
- Pierre
- Nestávkujem takže nie
- 14.5.2025 - 20:01
- 0
- martin_aston
- Lotyši sú jednoznačne hrateľní. Fíni, ak pôjde to, čo doteraz zdá sa nie, tiež.
- 14.5.2025 - 19:43
- +1
- Urpiner16
- S lotyšmi neverím ani za mak že vyhráme.
- 14.5.2025 - 21:49
- +1
- roman
- Ale hádam aj hej.
- 14.5.2025 - 22:58
- 0
- Urpiner16
- Niečo mi hovorí že skôr s fínmi kde čakám že naši dokončia to čo skoro vyšlo francúzom.Vždy tá hokejová realita inak vypáli ako mnohí čakajú.
- 15.5.2025 - 0:39
- 0
- sumobb
- Lotyši hrali vyborne, ale na Canadu príliš otvorene. Budú s nimi veľké starosti. Snáď nerozhodne a potom? 😃...... uvidíme.
- 15.5.2025 - 6:36
- 0
- Mmmmmm
- Sranda: Toto je celkom zaujimavé. Žijem v Čr už celkom dlho, a neviem či sa niekedy videl aby česi pred zápasom mali takéto komentáre
potom sa to prenáša aj do hry a sme z toho súpera dos*artý
samozrejme aj po takomto ‘zlom’ ale vyhratom zápase som nikdy čecha nepočul nadávať na hráčov ako to bolo zlé
- 15.5.2025 - 6:19
- 0
- frantapriklep
- Saaaamo Hlaaaavaj
Jednoznačný muž zápasu nám dnes udržal tri body. Kto si zapol zápas až na druhu polovicu, možno ma aj celkom dobrý dojem z hry, kto si vytrpel prvých 30 minút, asi moc nie.
Tento neskúsený tím proste nezvláda prvé tretiny, vyslovene si neverí, kým nedá gól. Našťastie prišiel gól a odvtedy ich mohlo byť aj viac.
Dnes musím pochváliť Dvorského, mal tam viacero dobrých momentov a aj jeden exkluzívny pas pred bránu, ktorý ale gól nepriniesol.
Záchrana už je, štvrťfinále je stále možné a už môžu hrať uvoľnenejšie a možno s Finmi či Lotysmi prekvapiť. S Kanadou … povedzme že zahrať si .. 🙂
- 14.5.2025 - 18:51
- +10
- boychuk
- Hlavaj najlepší hráč, to o niečom vypovedá. Dvorský mal áčko, aj zlepšil výkon, treba ho pochváliť a viac mu veriť. Je oprávnene byť nespokojný, ale títo chalani hrajú na maximum. Pozrite sa na USA, ktoré to tam vyskladalo tiež z mladíkov, ale všetci z NHL, a premárnili proti Nórom náskok 5:1. Plus Francúzi zobrali Fínov až do predĺženia.
Pozitívom je, že sme jednoznačne v hre o QF. Teraz sa vyhecovať na zápas s Lotyšmi. O záchrane už nemôže byť reč, snáď nám to pomôže. - 14.5.2025 - 18:52
- +5
- PeterLucky
- Ked najlepsi hrac Slovenska proti Francuzsku je brankar, tak je s nasim muzstvom nieco velmi ale ze velmi zle. No nic…kupujte televizory a otvarajte flase, nasi instagramovi hokejisti porazili o gol Francuzov.
- 14.5.2025 - 18:52
- +5
- Cotillion
- A ked najlepsi hrac Finov proti Francuzom je brankar, tak je tiez nieco zle s Finskym hokejom?
- 14.5.2025 - 18:57
- +21
- FeroMotyka
- Fíni vyhadzovali trénera už po prvom zápase a posielali polovicu tímu domov, takže nie je? Či to tam nadávajú Slováci fandiaci Fínsku
- 14.5.2025 - 21:15
- +1
- HokejBJ
- ako uprimne, odmietlo nam 30 hracov reprezentovat, ale ze vobec si to tito chlapci posmech nezasluzia. Odmakali to dnes a som rad za nich. Hraju presne umerne k svojej kvalite. Treba riesit preco mame tolko ospravedlneniek tam je chyba a nie vobec v tychto hracoch
- 14.5.2025 - 19:02
- +9
- PeterLucky
- Problem je kvalita nasich hracov ako takych. A potom ich pocet. Ja sa im neposmievam, ale menej ako 2 tyzdne nazad toto iste francuzske muzstvo nasi porazili dost presvedcivo vo Zvolene. Dnes sa na to nedalo pozerat, clovek ma normalne pocit ze v NHL sa hra iny sport miestami
- 14.5.2025 - 19:04
- +1
- kalisSI
- Áno : Treba tých čo sú tam podporit a zároveň třeba aj KONŠTRUKTÍVNU kritiku.
A prečo máme toľko ospravedlnenych prípadne kvalitných a opomenutých hráčov? To je otázka na vedenie, funkcionárov a prezidenta...Ryba smrdí od hlavy, zväz je zodpovedný za to, aby v repre bola pohoda a hráči sa do reprezentácie tešili a chceli... Ísť aj fanúšikom príkladom a nie naopak vytvárať konfliktné prostredie... - 14.5.2025 - 19:16
- +4
- counter
- Tak to sú pekné konštruktívne konšpirácie od Teba Pane.
- 14.5.2025 - 19:28
- +3
- Norik
- Kristof uplne s formy: Stale mu daju najlepsich a aj tak nic z toho.
Dnes totalny antihokej. Ak by nam rozhodcovia nepomohli,tak nevyhrame. - 14.5.2025 - 18:52
- +5
- wadi
- kristof neni zly hrac, len mu to na lade dost pomaly mysli
- 14.5.2025 - 19:19
- +2
- sepinkoPN
- Kristof potrebuje 20 tutoviek a pri strele zatvara oči
- 14.5.2025 - 21:02
- +1
- Bielomokry
- No taký Sýkora ešte asi netrafil bránu
- 14.5.2025 - 22:00
- +2
- Urpiner16
- Škoda Vitáloša.Ten mal formu ako nik hádam v play off a bol lepší ako gro košických víťazov.U mňa muž ligy tohto roku.
- 14.5.2025 - 22:07
- +4
- Hamburger
- No nič, veľké mužstvá dokážu nájsť cestu k víťazstvu aj po nepresvedčivom výkone
Je naďalej o čo hrať, to je na dnešnej výhre dobré. Tak nech sa darí. - 14.5.2025 - 18:54
- +4
- Colion
- sme treti v skupine, piskaj koniec
- 14.5.2025 - 18:54
- +3
- GB11
- Šatan
- 14.5.2025 - 18:54
- 0
- YourNameHere
- Utrpenie mladeho Werthera
- 14.5.2025 - 18:57
- +3
- napalmdeath
- Najväčším problémom dnes bolo, že Vlado pred zápasom "chlapi,žiadne fauly, nefaulujte, hrajte bez vylúčenia, Francúzi mávajú dobre presilovky". Miestami ako zensky hokej. Véd to mali tých Francúzov tĺct. Z aktívnej hry idú fauly, ale vyçarpelo by to cele mužstvo, Francúzi by druhu tretinu nehľadali na ľad. Nemám rád tieto opatrne hry, Kanada bude hrať tvrdo, provokovať, vyhrievat trestnú, aj tak vyhrajú aj bez Crosbyho. Ale tiež musím prvý krát pochváliť Vlada O., ze reagoval na ti otrasne rozloženie útočných formacii, a hneď to vyzeralo inak. Tiež presilovky. Na kvalitu hráčov (predsa len nemáme tam hráčov svetového kalibru) boli presilovky zahrane na štandardnej úrovni. A vie my niekto povedať, čo sa stalo s tým kochom? Nejak mu nejde karta. Čakal som viac. Dobre ze vyhrali, priznám, že pred zápasom som tomu moc neveril. Inak nudný zápas. Aj od tých Francúzov som čakal viac. Aspoň ze ten Mudrak vyprovokoval bitku, inak by som aj ľutoval, že to pozerám.
- 14.5.2025 - 18:58
- +1
- Urpiner16
- Ono ver tomu že ak by vybral na MS hráčov vyložene Vlado a nie babráci tak by to inak vyzeralo.
- 14.5.2025 - 22:17
- +1
- sumobb
- A možno by ich aj prehovoril.
- 15.5.2025 - 6:37
- +2
- HCKEFANS
- Jubilejna 100 vyhra Slovenska na MS A kategorie.
- 14.5.2025 - 18:58
- +27
- Dracik_18
- Z koľkých zápasov?
- 14.5.2025 - 19:03
- 0
- amaskiea
- 75 438
- 14.5.2025 - 19:06
- +2
- gallup nr
- Ty si, priatelu, ina ziva encyklopedia. Velky obdiv🖖
- 14.5.2025 - 20:46
- +11
- HCKEFANS
- Vdaka. Cenim si to
- 14.5.2025 - 21:02
- +6
- Dracik_18
-
- 14.5.2025 - 22:43
- 0
- roa
- Dvaja hráči nám rozhodli zápas, Hlavaj skvelým výkonom a Rosandič doslova a obaja si aj hymnu zaspievali.
- 14.5.2025 - 18:59
- +2
- strojar
- Rozhodla hokejka francúzskeho obrancu, ktorý ňou do vlastnej bránky tečoval strelu Rosandiča o modrej, ktorá išla vedľa.
- 14.5.2025 - 19:03
- +1
- Zwolker
- Dakujeme, pan Strojar, ze si nam to znovu vysvetlil.
- 14.5.2025 - 19:15
- +5
- roa
- Rešpektujem tvoj postreh, ale gól strelil Rosandič.
- 14.5.2025 - 19:16
- +6
- radopKE
- To som si aj ja myslel, ale nikto nič netečoval. Čistá strela ..,
- 14.5.2025 - 20:40
- 0
- strojar
- Odporúčam pozrieť si tento záznam a v spomalenom opakovaní (čas 2:15) sa sústrediť na hokejku francúzskeho hráča s číslom 7.
- 15.5.2025 - 11:27
- 0
- Adrumko
- kolkokrat sisi spomalene pozrel ten zaber?
- 15.5.2025 - 12:49
- +1
- roman
-
- 15.5.2025 - 16:39
- 0
- Marchand63
- Nasi nezvladli v hlavach prvu polovicu zalase a hlavne koniec po odpiskani.
- 14.5.2025 - 18:59
- +1
- Big Bear
- Nuz 3 body za pofidernych okolnosti a vykonu ...Ale su tam, ostavame v hre.
Ak ozbijame Lotysov o 3 body tak to nemusi byt vysledkovo blamaz, mozme sa tvarit, ze sme doteraz nic nevideli a nejaky skaut, co uvidi len tabulku potesi aj agentov.
- 14.5.2025 - 18:59
- +1
- len_tak
- Vyrovnaný zápas: urvali sme to. Aj presilovka vyšla. Zabral Chromiak, brankár OK, Pardavého chalange, tri body a na ostatné sere pes.
- 14.5.2025 - 19:00
- +1
- Cotillion
- Lol Rosandic v tom rozhovore, to bolo nieze jak keby prehral, ale jak keby sa mu prave zrutil cely zivot.
- 14.5.2025 - 19:00
- 0
- dominator97
- rosandic teraz dobre zhodnotenie...ale potom celkom aj surovy
- 14.5.2025 - 19:00
- +4
- boychuk
- Súhlas, veľmi dobre to Surový povedal. To by si mali pustiť nielen hráči, ale aj všetci Slováci, lebo toto robíme my. Francúzi, Rakúšania hrajú bez tlaku, nikto to v ich krajine poriadne nerieši. Naši vedia, že každú jednu zlú rozohrávku rieši polovica národa. Treba si vážiť tieto víťazstva, obzvlášť, keď vieme, že tam nie sme ani zďaleka v najlepšom zložení.
- 14.5.2025 - 19:03
- +5
- dominator97
- oproti predchadzajucim zapasom vyzeral dnes hlavaj istejsie, zachytal lepsie, podrzal nas, mvp zapasu
- 14.5.2025 - 19:03
- +1
- DENISO6
- Mám niekedy pocit že sme jediný národ kde keď ich mužstvo vyhrá tak im to pokazí deň lebo nemôžu do večera frflať a nadávať na všetko. Proste my sa nedokážeme tešiť z maličkosti, potom to tu vyzerá tak ako to vyzerá. Je mi vás ľúto...
- 14.5.2025 - 19:08
- +24
- Cotillion
- Najviac to podla videneho pokazilo vecer Rosandicovi lol
- 14.5.2025 - 19:10
- +2
- roman
- Ja sa teším. Normálne mi odľahlo.
- 14.5.2025 - 19:16
- +2
- Kurolišek
- Ja som tiež ok... už hráme prakticky do posledného zápasu o postup a to je fajn. Či to vyjde uvidíme ale prečo byť dopredu negatívny? Na to bude času dosť keby to nevyšlo.
- 14.5.2025 - 19:20
- +7
- Big Bear
- Nie je pravda. Ked 18ka fasla 9 s Kanadou, ale dali do toho vsetko, tak tu povacsine boli pozitivne prispevky a chvala.
- 14.5.2025 - 20:16
- +1
- ptr421
- Neprepadávaj panike, vyjadrujú sa v zásade len ľudia, ktorých téma nejakým spôsobom zaujíma. Chváliť v poslednej dobe nie je príliš čo, tak tá kritika má proste prevahu. Stále sú státisíce Slovákov, ktorých hokej vôbec netrápi
- 14.5.2025 - 20:37
- +1
- FeroMotyka
- Keď iný národ mimo Slovákov nepoznáš.
- 14.5.2025 - 21:18
- 0
- Flak108
- Premeniť šance tak sme v pohode o 2 góly. Ale keď sa nepremeni ani jeden nájazd, tak ten tlak sa neuvoľní. Chalani bojujú. Majú môj rešpekt aj keď niektorí jedinci si zaslúžia za ucho.
- 14.5.2025 - 19:09
- +2
- Cvikelka
- Už nám dajte konečne súpera. Takéto ľahké výhry sa nemajú áno bodovo počítať 😀
- 14.5.2025 - 19:11
- +2
- Sani
- Oci bolia...ale utrapene body su na svete. Zachraneni sme, tak teraz uz by sa chlapci mohli trochu uvolnit, plienky odhodit a ukazat s tymi Lotysmi na co maju...
- 14.5.2025 - 19:15
- 0
- AzraeI
- Super chlapci, podme do 1/4 finale, potom vyhrat 2 zapase a je to nase
- 14.5.2025 - 19:17
- +2
- Trebor
- Des a hrůza tá kvalita hry. Chýbajú ťažšie kalibre. Máme fakt len baletky v zostave?
- 14.5.2025 - 19:18
- +2
- Kurolišek
- No počas livky dosť bolo kritiky tak teraz inak. Budem písať len pozitíva... a tych bude dosť: Konečne sme dali gól presilovky, obrancom... a bolo to GWG. Ďalšia vec: Výborný Hlavaj podržal nás. Ďalšia vec: Chromiak dal gól a pripisál si asistenciu aj Dvorský. Takže mladíci majú dôležitý gól na konte v zápase kde padli len 2. Čistá hra. Aj fauly ktoré sme urobili boli skôr z hry ako nejaké hlúpe háčiky a podobne. Ubránili sme oslabenia! Do poslednej tretiny sme nastúpili nabudení a chceli sme vyhrať. Prestrieľali sme súpera a v závere sme im nedovolili veľký závar pred bránou. Máme 3 body. Je toho dosť a teraz treba nechať chalanov oddýchnuť. Majú 7bodov a dovolím si tvrdiť že ak zoberú 4 body alebo 3proti Lotyšom - tak sme tam.
- 14.5.2025 - 19:18
- +10
- AndrejTN
- Hlavaja dnes vyžltiť farbou, žlčou hoc čím
- 14.5.2025 - 19:20
- 0
- JedineSlavia
- A teraz to rozbalime.
- 14.5.2025 - 19:24
- 0
- nerorome
- Vyhrávame zatiaľ každý druhý zápas. Čiže nasleduje prehra s Kanadou, Lotyšov sundáme a na záver skupiny prehra s Fínskom. Potom vyhráme štvrťfinále, prehráme síce v semifinále a získame bronz
- 14.5.2025 - 20:01
- +20
- roman
- Ta uvidíme.
- 15.5.2025 - 8:43
- +1
- DocentMladsi
- ja hokej sledujem uz len kvoli tymto diskusiam, lol
poprosim jednu vec sa doucit do dalsieho zapasu ze taky chromiak nie je mladik
bude mat 23 a ma odohranych pat seniorskych sezon
jeho brat je mladik - 14.5.2025 - 19:33
- +6
- Kurolišek
- Joooj tak teraz si nám všetkým dal... 23 rokov má! Akýže mladík! Keď mal Šatan 23 tak už hral síce Buffale a mal za sebou úspešné štarty na MS. Ale v Buffale mu dávali vyžrať že na to ešte nemám a hrozilo mu že sa v NHL nepresadí. A vieš prečo sa presadil? Lebo dostal šancu ako mladík.
To je čo? A vieš čo je najlepšie? Keď mal 23 a hral svoj zápas za Buffalo nikto si nespomenul že má narodeniny. To je čo... Náš najlepší hráč repre v histórii.
- 14.5.2025 - 19:59
- 0
- DocentMladsi
- najprv som myslel ze si sa nasiel medzi tymi o ktorych pisem
ale ako som cital dalej tak som sa stratil a vlastne ani neviem co chces povedat - 14.5.2025 - 21:00
- +3
- Kurolišek
- Chcem len povedať, že kritizovať mladých musíš... ale šancu musia dostať zas a znova lebo na svojich chybách sa učia. Ale 22 ročný hráč je mladý. Áno už má nejaké kvality ale... nemá skúsenosti. A na MS je to veľká vec.
- 14.5.2025 - 21:02
- 0
- martin_aston
- Načo tie náreky? Vyhrali sme v riadnom hracom čase, body sú doma.
Snáď už ten kŕč z hráčov spadne, a proti Lotyšom aj Fínom odohrajú dobré zápasy. - 14.5.2025 - 19:34
- +3
- nerorome
- Moja kalkulačka hovorí, že:
1.) sme zachránení
2.) neskončíme v skupine horší ako šiesty, čiže celkovo to bude minimálne 12.miesto
3.) stále je reálny aj postup do QF
Takže na konci dňa - 14.5.2025 - 19:52
- +4
- Mudrc
- Chválim chlapcov!: Chlapcov treba pochváliť. Bojovali snažili sa vydreli 3 body. Dakujeme chlapci.
Nadávať treba na :
“zranených”
“unavených”
“nedoliecenych”
“rodine chýbajúcich”
- 14.5.2025 - 20:03
- +6
- BlackCrow
- Mudrc znamená kapitán lekárov?
- 14.5.2025 - 21:29
- +3
- kelnička
- No dobre
Máme 7 bodov
Niečo by nám mohlo ešte padnuť ale je úplne jedno či bude štvrťfinále alebo nie.Myslim že mladíci sa dostávajú do hry.su to pre nich skúsenosti na nezaplatenie.aj smerom k OH.lebo tak či onak tak polovica z tohoto mužstva na OH pôjde.u mňa zatiaľ najväčšie pozitíva Honzek a Chromiak,zo Sýkoru bude čo nevidieť jeden z lídrov.Regenda strieda lepšie chvíle z horšími.treba ísť ďalej.hrať ďalej čo vieme a na čo máme.v podstate to nie je sklamanie.chalani bojujú a ja im nemám v podstate čo vytknúť aj keď tá hra nie je možno optimálna ale ...
Smerom k OH určite treba hľadať iný realizačný tím - 14.5.2025 - 20:14
- 0
- sanyo
- Neblazni!
Aka polovoca muzstva!?!?!!? Realne ina golmani a max 4 hraci v poli (vyber necham na teba)
Realizacny team nehrozi, ja mam serioznu obavu, ze tito Sarkiho pritakavaci tam budu este dlho - zial... - 14.5.2025 - 22:06
- +3
- miko 75
- Najväčšie pozitívum v tomto momente pre nás fanúšikov je,že teraz dva dni nehráme.
- 14.5.2025 - 20:16
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- newMHCfan
- pekne utrpeli sme vitazstvo s tazkym superom. za mne dobry
- 14.5.2025 - 20:36
- 0
- hoKEjkavsz
- motyka vystrelila: Rosandic dal do dnuka...
Chvalim, inac ten prvy gol co neplatil nas zachranil - 14.5.2025 - 20:41
- 0
- crosbynko
- Klobuk dole pred nasim RT ze im vysli uz dve vyzvy. Treba ich aj pochvalit ked je za co.
- 15.5.2025 - 2:05
- +2
- roman
- Súhlas
- 15.5.2025 - 8:42
- +1
- Kurolišek
- Akože toto chceš mať v tíme... okamžite ti dajú vedieť že výzva má zmysel za to sa v NHL berú ťažké prachy to mi je jasné.
- 15.5.2025 - 9:32
- 0
- radopKE
- Pekný pohľad po zápase na dvoch finalistov z našej ligy, ako Čederle s úsmevom niečo vraví Rosandičovi a tľapká ho po chrbte.
- 14.5.2025 - 20:43
- 0
- Kurolišek
- Dobrá reč Országha... veľmi jednoducho, žiadne zbytočné analýzy a treba vyzdvihnúť hráčov ak urobia niečo naviac. Prekvapil ma. https://www.facebook.com/watch/?v=625617950578407
- 14.5.2025 - 21:01
- +4
- Tino
- Urvali: Sme to,zubami nechtami,ale urvali, aj takto sa formuje charakter.
- 14.5.2025 - 21:41
- +3
- Urpiner16
- Po vzhliadnutí dnešného zápasu nie som si istý že páni kompetentní zobrali to najlepšie na MS mimo omluvenkárov.
A to ma najviac štve lebo máme neschopných babrákov.
Niektorí sa tam obrancovia vyložene trápia.Nebyť skvelého Hlavaja tak dnes nevyhráme. - 14.5.2025 - 21:56
- +2
- Sani
- Studenic, Vitalos, mozno Petrovicky?...o kom dalsom by sa dalo este diskutovat mimo omluvenkarov?
- 14.5.2025 - 22:07
- +1
- Cotillion
- Asi Demek a Kmec, aj ked teda bez pripravakov by to bol dost risk. No a ten Ruzicka.
- 15.5.2025 - 8:43
- 0
- sanyo
- seriozne ideme spominat Ruzicku.....?????
come on! - 15.5.2025 - 9:32
- +2
- Cotillion
- za mna trochu koksu neni zas az taky problem, to ze je tupelo a natocil sa pri tom mi pride ako vacsi
ale pytal sa kto pripadal do uvahy, tak som odpovedal.
- 15.5.2025 - 11:34
- +1
- hello, havarju
- Super! To asi za to, že som z toho nevidel ani trt..
- 14.5.2025 - 22:44
- +1
- Ajvar
- Je to smutne...ale zial toto je realita nasho hokeja, mozete pisat co chcete ale zial my s tymto muzstvom na viac nemame.. kazdy hrac co tam je hra najlepsie ako vie snazi sa ale zial na dnesny hokej uz to nestaci cely svet nam hokejovo uteka tak je realita...
- 15.5.2025 - 6:09
- +2
- Tino
- tito: Fra uhrali bod s FIN a do 57 min mali sancu bodovat so Swe,my na viac nemame? mame na to na co chceme mat kazdy jeden z nas, aj doma za PC molze dosiahnut co chce, dolezite je co pre to urobi.
- 15.5.2025 - 7:40
- +2
- lili ruza
- Chalani, víťazstvo ste si odmakali a tak po 4 zápasoch ideme bojovať o 1/4 finále. Čo je super! A tak Vám zatiaľ:
Hlavaj ĎAKUJEM
Mudrák ĎAKUJEM
Kňažko ĎAKUJEM
Grman ĎAKUJEM
Koch ĎAKUJEM
Rosandič ĎAKUJEM
Golian ĎAKUJEM
Beňo ĎAKUJEM
Honzek ĎAKUJEM
Sukeľ ĎAKUJEM
Takáč ĎAKUJEM
Čajkovič ĎAKUJEM
Krištof ĎAKUJEM
Regenda ĎAKUJEM
Sýkora ĎAKUJEM
Dvorský ĎAKUJEM
Chromiak ĎAKUJEM
Hrehorčák ĎAKUJEM
Roman ĎAKUJEM
Kašlík ĎAKUJEM
Oddýchnite si a teším sa víkendové zápasy. - 15.5.2025 - 7:24
- +2
- Captain
- Miro na tom psychicky už neni moc dobre
- 15.5.2025 - 7:30
- +8
- lili ruza
- A Ty sa ako cítiš? OK? Podľa Teba tragéd, včera rozhodol zápas. Veru, zle si to odhadol, zle...
- 15.5.2025 - 7:44
- 0
- Adrumko
- Mirko a ty co nemas co v tom svedsku robit? daj si nejake pivko a uzivaj , nemusis tu zase raz obhajovat neobhajitelne..hrame zle, hrame na nahodu, trapime sa, vyber je slaby a je to aj tvoja chyba...tak troska sebareflexie by ti nezaskodilo
- 15.5.2025 - 10:46
- +4
- LuukyBB
- Neviem sa nejak vyznať čo vlastne viacerí fanúšikovia očakávali.
Papierovo bolo prakticky jasné, že takto vyskladaný tím bude na hrane postupu do 1/4 finále. Asi nič viac, a našťastie ani nič menej. A už je takmer jasné, že to tak zostane prakticky do posledného zápasu.
Zároveň sa potvrdzuje čo sme predpokladali. O postup si to rozdáme na 90% v zápase s Lotyšskom. A mne sa zdá, že tento rok je to hrateľný tím.
Celkovo je to zatiaľ nemastný / neslaný šampionát.
+ Hra Kanady konečne aj v skupine, zápas Fínsko - Francúzsko, sme v hre o 1/4 finále.
- Návštevy, atmosféra, takmer všetko ide podľa predpokladu, chcelo by to nejak okoreniť zaujímavým výsledkom, aj keď to tak už do konca skupín veľmi nevyzerá.
Pozdravujem skupinku diskutujúcich čo nás už videli v béčku.. - 15.5.2025 - 8:25
- 0
- Urpiner16
- S takouto politikou keď minister športu hovorí GM že by chcel viac khlkárov nikam nezájdeme.A navyše ak to takto ďalej pôjde za neúčasti našich top hráčov ktorí sa omluvili tak vám garantujem že raz pri silnej skupine MS v budúcnosti do toho béčka dopadneme lebo tomu dávame zelenú svojou nekompetentnosťou a žabomyšími prekáračkami.Raz sa to stane pamätajte.
- 15.5.2025 - 8:44
- +2
- romek
- Ide v podstate o dve roviny. Prvou je že toto je z rôznych dôvodov jeden neskúsený a nekvalitný team ktorý hrá v podstate hokej na úrovni výberu do 20- rokov. Herný prejav je preto logicky z pohľadu seniorského hokeja strašne
slabučký.
Tou druhou rovinou je to že nadávať či dokonca urážať konkrétnych hráčov je BLBOSŤ. Minimálne prišli reprezentovať a BOJUJÚ. Problém je len to že nemajú tú potrebnú kvalitu.
P.S. Ďakujem za pochopenie a ostávam s pozdravom "práci česť" - 15.5.2025 - 8:44
- +5
- sanyo
- presne takto to vnimam aj ja!
robote pokoj - 15.5.2025 - 9:35
- +1
- U.Rannio
- Aspoň 3 body. Vďaka. Ale ten výkon.
- 15.5.2025 - 10:16
- +2
- strojar
- Snaha tam je, ale chýba organizácia hry. Je to celé chaotické a náhodu.
Zatiaľ vo všetkých zápasoch. - 15.5.2025 - 11:30
- 0
- strojar
- Len ešte stále som nenašiel ten superšpeciálny Ramsayho systém "piati dopredu, piati dozadu".
- 15.5.2025 - 13:56
- 0
- maček
- Čomu nerozumieš? Piati dopredu a piati dozadu ........to máš dohromady desať našich hokejistov na ľade ......to by v tom bol čert, aby sme nevyhrali každý jeden zápas.....
- 15.5.2025 - 15:50
- +3
- Zkubydu
- Pockat Maček, ak system piati dopredu a piati dozadu, je 10 slovakov: načo sú tam ďalšie 2 päťky??? Len na zbytočne fauly, chyby a spálene šance na góly? a ešte 2-3 na rozhovory medzi tretinami a po zápase???
- 15.5.2025 - 16:33
- 0
- Cotillion
- Nepostoval som ti sem nahodou pred par rokmi celu hodinovu prednasku, kde vysvetloval v com ten jeho system spociva?
- 15.5.2025 - 16:28
- +2
- roman
- Postni mu znova, nech ví.
- 15.5.2025 - 16:37
- +1
- strojar
- Necítiš sa trápne?
- 15.5.2025 - 18:19
- 0
- roman
- Ja si to užívam, ja sa cítim dobre.
- 15.5.2025 - 20:49
- +1
- amaskiea
-
- 15.5.2025 - 21:06
- +1
- Urpiner16
- Craigov systém na rýchlosti je skvelý ale na to potrebuješ aj hráčov akých sme tam mali keď Craig u nás začínal a nie tento náš b-éčkový výber ktorý na to nemá.Navyše z najrýchlejších hráčov CZ ligy Ďalogu a Faška Rudáša tam nemáme.
- 15.5.2025 - 15:27
- +1
- Sani
- Fasko je mys do checking line....a my skôr trpime na nedostatok, skillu, presnosti, kreativity a kvality v koncovke. (Da sa povedat, ze on by bol alternativa za Adama Sykoru)
Daloga je taky poloobranca, poloutocnik a my skôr trpime na nedostatok kvality v rozohravke obrancov a strelby od modrej...
Nemyslim si, ze tito dvaja hraci by vyrazne zmenili herny prejav... - 15.5.2025 - 19:24
- +3
- Urpiner16
- To my chceš povedať že taký Mudrák čo je tam je lepší ako Ďaloga?Sa zobuď prosím ťa haló.
- 15.5.2025 - 20:08
- 0
- romek
- Sani: Pekne si to zhodnotil. Súhlas.
- 16.5.2025 - 8:32
- 0