Diskusia: Slováci sa na budúci rok stretnú v Ostrave s USA namiesto Kanady
Slovenská hokejová reprezentácia bude hrať o rok na MS v Ostrave a napokon sa v skupine nestretne s novými šampiónmi.
Podľa čerstvého rebríčka IIHF sa mala stretnúť s oboma finalistami z Tampere, ale prišla avizovaná výmena tímov na niektorej príbuznej pozícii. Organizátori na pondelkovom mítingu s vedením IIHF a s majiteľmi televíznych práv presadili výmenu USA za Kanadu. Podľa informácií od organizátorov MS 2024 musia túto rošádu do 14 dní schváliť všetky zainteresované strany.
Definitívne zloženie dvoch osemčlenných základných skupín MS 2024 v Česku vyzerá takto:
Ostrava: USA, Nemecko, Švédsko, Slovensko, Lotyšsko, Francúzsko, Kazachstan, Poľsko
Praha: Kanada, Fínsko, Švajčiarsko, Česko, Dánsko, Nórsko, Rakúsko, V. Británia.
- kocsma
- Bude to tuhý boj o postup, ale vlastne to je vždy. Radšej miesto Lotyšska by som bral Dánsko, ale obidvaja majú kvalitu. Verím, že sa dodrží tradícia a na tieto MS nám prídu skoro všetci tak ako je vo zvyku
- 29.5.2023 - 13:14
- +11
- Cotillion
- heh: Naše předběžná jednání s reprezentanty javorových listů jsou taková, že pokud budou hrát v našem hlavním městě, můžeme očekávat příjezd hokejových hvězd.
- 29.5.2023 - 13:17
- +20
- Wana
- na to sa teším, nakoľko tohtoročné MS trošku devalvovali čo sa účastí hviezd týka... Ale zato Lotyši ma bavili.
- 29.5.2023 - 13:28
- +5
- TonoS
- No bude to boj. Hlavné bude s akým trénerom na MS pôjdeme. Ak už nebude Craig tak Fischer ako nástupca by rozhodne nebol zlý variant. Každopádne to bude ťažká skupina. Jednoznačne musíme zdolať "slabšie" tímy, čiže Kazachstan, Francúzsko a Poľsko bez debaty. Potom sú tu bronzoví Lotyši, strieborní Nemci a silná dvojka USA, Švédsko. Nuž čakajú nás rušné chvíle a kalkulačky budú zrejme opäť v pohotovosti
- 29.5.2023 - 13:31
- +10
- Fanusik23
- Bavia ma tie komentáre z označenim "tažka" skupina pred niekoľkými rokmi by sme povedali ze tazka skupina je tá kde je napr.Rusko,Kanada,Finsko, Švajčiarsko teraz to hovoríme ze je tazka ked su tam v podstate len dva tažke tými na zdolanie a to usa a švedsko myslim si ze tato skupina je jedna z najlachšich za desaťročia a postup pri takmer domácich ms bude povinnosť
- 29.5.2023 - 13:45
- +63
- TonoS
- Áno takých povinností sme už mali viacero. Napríklad jedna z nich bol aj povinný postup z tohtoročnej skupiny a ako to dopadlo? Lotyšov sme tento rok zdolali na MS prvýkrát v histórii, Nemecko nám tradične robí problémy a hrá sa nám proti nim ťažko. Majú kvalitných hráčov v Európe a ak sa im náhodou podarí dotiahnuť do tímu Draisatla a Stützleho, tak budú určite papierový favorit v zápase proti nám. Nuž a v neposlednom rade problémy nám už nie raz dokázali narobiť aj Francúzi a naposledy aj Kazachstan. Takže ťažká skupina už pre nás vôbec neznamená to, že v nej budú iba tímy z veľkej štvorky, bohužiaľ...
- 29.5.2023 - 13:52
- +3
- fanus
- Prepáč, ale s Lotyšmi sme si to vždy prehrali sami. Francúzsko na takomto turnaji musíme porážať. Oni majú totál prestarnuté mužstvo. S USA hlavne na začiatku máme tiež šancu, takže je to vidím tak, že o 4 postupové miesta bude reálne hrať 5 mužstiev. Z toho o 3. a 4. miesto 3 (Nemci, My a Lotyši).
- 29.5.2023 - 13:58
- +3
- TonoS
- Áno to sú pekné tvrdenia, že sme si to vždy prehrali sami, ale konečný výsledok bol prehra
nikto sa nepýta ako sme prehrali, proste sme prehrali a to je fakt. Takže je super, že sme tento rok tú sériu konečne pretrhli. Jasné, veď ja netvrdím, že teraz nás každý rozbije, tiež verím tomu, že postúpime a že porazíme tímy ako FR, Kazachatan či Poľsko veď som to vyššie aj písal. Len by som krotil tieto vyhlásenia, že jednoznačne musíme postúpiť, vôbec to nie je také jednoznačné.
- 29.5.2023 - 14:09
- +1
- fanus
- Ale ja netvrdím, že jednoznačne postúpime. Ja tvrdím, že ak z takejto skupiny nepostúpime, tak potom už neviem z čoho chceme postúpiť. Aj teraz sme mali ľahkú skupinu na pohľad, ale domáci Lotyši boli hnaní neskutočným publikom a Češi ich jednoznačne podcenili. Potom im narástli krídla, čo sa občas stáva. Ale bežne v turnajoch sme ich v podobnom zložení väčšinou porážali a padalo aj dosť gólov.
- 29.5.2023 - 14:15
- +5
- TonoS
- Súhlasím, postúpiť by sme mali, len skutočne môžeme očakávať náročné zápasy. Tak Lotyši sú pre nás samostatná kapitola, na MS sa s nimi stále trápime, na OH s nimi nemáme problém
...ale fakt je ten, že s nimi máme na MS stále negatívnu bilanciu, čo je dosť smutné takže predpokladám, že to bude možno znova boj s nimi o to postupové miesto...
- 29.5.2023 - 14:22
- +2
- fanus
- Áno, ale vždy si to sami pokazíme. Tento rok bol zázrak, že pri toľkých fauloch a oslabovkách sme vôbec vybojovali toľko bodov. Nás so slabšími porazia oslabovky.
- 29.5.2023 - 14:28
- +1
- TonoS
- No áno len už musí prísť ten čas, aby sme si to sami nekazili, kým to tak nebude tak budeme stále iba konštatovať, že si to sami kazíme a spoliehať sa na to, že o rok si to už snáď nepokazíme
každopádne tých vylúčení tento rok bolo skutočne priveľa...
- 29.5.2023 - 16:23
- 0
- Rusty7550
- Napríklad jedna z nich bol aj povinný postup z tohtoročnej skupiny a ako to dopadlo?
No neviem, ja som vsade cital že sa ideme zachranit :p - 29.5.2023 - 15:05
- +1
- TonoS
-
no, ale to som ja isto nepísal
- 29.5.2023 - 15:10
- 0
- Rusty7550
- Ved ja nehovorím že si to písal ty ale takých nazorov bol plny internet. Vela ospravedlneniek, zle výkony v príprave, ten negativizmus okolo repre bol až prehnany a možno aj to je jeden z dovodov prečo sme neuspeli.
- 29.5.2023 - 15:16
- +2
- TonoS
- Veru tak
- 29.5.2023 - 16:18
- 0
- fanus
- Tiež si myslím, že ak z takejto skupiny nepostúpime, nemáme tam čo robiť. Bronzoví Lotyši mali svoj rok a hrali doma. Ak by zázrakom neporazili v predĺžení ČR, tak by ani nepostúpili. My sme ich porazili a prečo by sme to neurobili zas. Strieborné Nemecko je náš tradičný súper cca porovnateľnej váhovej kategórie. USA bude zase veľká neznáma a so Švédmi sa nám posledné roky darí. Ostatné mužstvá ak neporazíme, nemáme v Ačku čo robiť. S tými sa asi môžeme poraziť len sami.
- 29.5.2023 - 13:54
- +16
- pupo
- Strieborné Nemecko je nás tradičný super a posledné roky nás poráža. Prečo lebo majú vyššiu individuálnu kvalitu,to neznamená že cez nich nemozeme prejsť ale sú proti nám favorit
- 29.5.2023 - 14:03
- +5
- fanus
- Bude záležať, kto príde im a kto nám.
- 29.5.2023 - 14:10
- +1
- pupo
- Tak majú 3 špičkových/rozdielovych hráčov v NHL,ktorých my zatiaľ nemáme.
- 29.5.2023 - 14:30
- +4
- fanus
- Pozri ale Nemec, Slavko a Mešár budú zase o rok starší a skúsenejší. Ale nikde nie je napísané, že im prídu. Ani tento rok ich tuším nemali a hrali finále.
- 29.5.2023 - 14:38
- 0
- pupo
- Tento rok tam mali Seidera,my nemáme hráča na úrovni Draisaitla Stüzleho alebo Seidera. Spoliehame sa na Nemca Slafka Mesara atd., ale zabúdame že aj Nemci majú kopu takýchto hráčov. Tento rok im chýbalo tiež 12-15 hráčov. My mame v obrane väčšiu kvalitu ale v hokeji sa ťažšie strieľajú góly, obranná hra/defenziva sa ľahšie naučí,tu majú Nemci aktuálne kvalitnejších hráčov.
- 29.5.2023 - 15:02
- +1
- fanus
- Možno áno, ale pozri Švajčiari! Mastri sveta už od prvého buly a ako dopadli s najlepším možným mužstvom! Nemci nás nemajú čím prekvapiť a my ich tiež nie. Ak sa budeme vyvarovať vylúčeniam a nájdeme správnych strelcov, tak sa nebojím.
- 29.5.2023 - 15:19
- +1
- pupo
- Tak pozri sa cez koho Nemci za posledných 15r postúpili keď sa dostali do semifinále. Sui nás tiež ničím neprekvapujú a už roky musíme uznať že vyhrávajú zaslúžene.
Ty beres postup jak samozrejmosť,realita je ale trochu ina. - 29.5.2023 - 15:30
- +2
- fanus
- Vôbec nie! Ja iba píšem, že ak máme ambície hrať štvrťfinále, musíme takých ako Lotyši alebo Nemci zdolať. To je už prvá osmička a ašpirantov je viac a aj pri absencii Ruska. Ak neporazíme niekoho z dvojice Lotyšsko, Nemecko, nemáme čo vo štvrťfinále robiť. Miestenky sú len 4 a mužstiev viac.
- 29.5.2023 - 15:37
- +2
- pupo
- Jasne že ich musíme zdolať a mužstvo na úspech by sme mali mat. Dosť ľudí bere ale Nemcov stále jak outsidera,oni sú ale už pár rokov pravom pred nam
- 29.5.2023 - 15:43
- 0
- fanus
- Nie sú pred nami. Pozri juniorské výbery. Tam sme v poslednom čase oveľa výraznejší. Áno nám chýba tá ideálna generácia medzi 25-30 rokmi, ktorú majú oveľa lepšiu ako my. Ale čo sa týka budúcnosti, tak si myslím, že o 4-5 rokov sa to preklopí v náš prospech. Aspoň dúfam
- 29.5.2023 - 15:49
- +1
- belo
- https://www.iihf.com/en/worldranking
tolko k tomu. mame mozno fajn juniorov, lenze oni musia byt fajn aj medzi seniormi, a to sa malokedy stava. - 29.5.2023 - 17:28
- +3
- pupo
- Vidím to podobne že za pár rokov by sme mali byt na úrovni Sui,to ale neznamená že budeme brat medaily
- 29.5.2023 - 17:50
- 0
- fanus
- No že mu tieto MS nevyšli? Ale čo OH a vlaňajšie MS? Hráč, ktorý v AHL prekonal vo svojom veku všetky rekordy? To hádam nemyslíš vážne. Má 19 rokov a brali sme ho ako spasiteľa, že príde a trošku to neuvládol.
- 29.5.2023 - 15:20
- +6
- pupo
- Tak OH,Nemec nehral , tam bol nás najlepsi obranca asi Cajkovsky. O Nemca sa ale nebojím ten dosiahne úroveň špičkového obrancu,aktuálne ním ešte nieje
- 29.5.2023 - 15:24
- 0
- fanus
- Nemec nehral na OH? No to mi je ale novinka
a tú medailu na krku má odkiaľ?
- 29.5.2023 - 15:29
- +2
- pupo
- Sorry ,chcel som samozrejme napísať moc nehral
- 29.5.2023 - 15:31
- 0
- fanus
- OK v pohode
preklep
- 29.5.2023 - 15:32
- +1
- fanus
- Nemcovi? Tak to sme asi pozerali iný turnaj. Však vďaka aj MS bol draftová 2!
- 29.5.2023 - 15:35
- +3
- pupo
- Naša hra sa zlepšila až príchodom Fehyho. Nemec hral dobre,ale určite nežiaril. draft je o potenciale a ten Simon jednoznačne ma.
- 29.5.2023 - 15:38
- +3
- Rusty7550
- Asi ma vela ludi zafixovanu v hlave tu chybu proti Finom. Zakladnu cast mal velmi dobru, co by dal za take vykony Ceresnak
- 29.5.2023 - 15:39
- +4
- fanus
- Presne! Mal len 18 rokov a brutálnu minutáž v presilovkách a oslabovkách. Urobil jednu hrubú chybu, ale to v jeho veku nič neznamená. O rok bude mať už niekoľko zápasov v NHL určite na konte a ak bude môcť prísť, určite to bude veľká posila.
- 29.5.2023 - 15:46
- +2
- Wana
- Hente má v hlave zafixovanú akurát tak východňársku sprostosť... Naložia na 19r hráča ktorý skončí sezónu a hned letí aby pomohol, spraví pár chýb aj tie pramenili z toho že bol v kuse na ľade lebo lepšieho sme tam nemali a už na neho kydá... keby je to nejaký východniar tak sa z neho posere...
- 30.5.2023 - 10:58
- +3
- apa
- Hlavne je to jedno, ktorý bude tréner len sa treba zbaviť tých troch tragédov čo sú na striedačke.
- 29.5.2023 - 16:31
- +2
- strojar
- A už je to tu zas.
- 29.5.2023 - 19:17
- 0
- Vojto83
- Celkom rad by som tam na par zápasov zavítal. Ale keď spustia predaj lístkov, bude to ako keď niekto kŕmi pirane. 😁 Co sa tyka tých skupín, tak je jasné, že chlapi z kolísky hokeja chcú "žiť " a Praha im na to pripadá idealnejsia.
Rok je veľmi dlhá doba na nejaké tipy, ale myslím, že už to štvrťfinále dáme. A ako sme videli aj na predchádzajúcich MS, potom je už možné všetko. Len si myslím, ze napríklad vo Švédsku už idú ľuďom neúspechy dosť na nervy. A o rok príde najväčšia kvalita aká bude môcť prísť.
- 29.5.2023 - 13:32
- +5
- pupo
- Už som zvedaví na nemecky pohár,podľa ktorého už budú mat niektorí hráči iste miesta na MS
- 29.5.2023 - 13:43
- +1
- zomi
- Hviezdy v Prahe : Zrejme hviezdy do Prahy rady prídu z osobných alebo z informatívnych skúsenosti. Proste stovežatá láka.
- 29.5.2023 - 13:36
- +13
- vzdy.na.statie
- Jasne hraci z Kanady pridu zase chlastat do Prahy.
- 29.5.2023 - 13:37
- +6
- Podbradok
- Na chľastanie Prahu netreba, to sa dá hocikde. Skôr by som ta tým videl mesto, ktoré patrí k najkrajším v Európe.
- 29.5.2023 - 13:44
- +22
- vzdy.na.statie
- Vsak preto budu ochotnejsi prist.
- 29.5.2023 - 14:01
- +3
- zomi
- ľahká skupina: Presne tak: Bronzoví, strieborní, zemiakoví a nejakí Švédi...
- 29.5.2023 - 13:45
- +11
- Sunkafit
- Dve haluze a svedi
- 29.5.2023 - 13:51
- +21
- FeroMotyka
- Tak ako držitelia bronzu z OH by sme to mali zvládnuť...
- 29.5.2023 - 18:00
- +4
- mato_ke
- To si hovorili aj Taliani v 2010 ako obhajcovia vo futbale a v skupine padlo aj proti nám
Ja len na margo toho, že sa nedá a ani nemá oháňať tým, čo bolo pár rokov dozadu - 29.5.2023 - 18:02
- +3
- Vojto83
- Ľahká? Co je ľahká skupina? Ľahki superi mali byť aj Kazachstan a Slovinsko. Prvý nás porazil a pri druhom by nám v tretej tretine nevosiel do riti ani zastruhany vlas. Aj ja verím, že to dáme. Ale netreba lietať v oblakoch. Zvlášť nie rok pred MS.
- 29.5.2023 - 13:47
- +3
- Podbradok
- "Ľahká" skupina nám tuším nikdy nepomohla. Často strácame body s nejakým papierovo slabším tímom a potom naháňame postup na úkor papierovo silnejších. Niekedy to vyjde, niekedy nie. Verím, že postúpiť môžeme, ale že zoberieme 12 bodov Lotyšom, Francúzom, Kazachom a Poliakom, tomu fakt neverím.
- 29.5.2023 - 13:51
- +5
- LenTak93
- pri tomto systéme (iba dve skupiny) sa veľmi ťažko používa pojem "ľahká" a "ťažká" skupina
- 29.5.2023 - 14:05
- +3
- pali97
- No Kanade prídu hviezdy, Česi bez výhovoriek určite tiež, Švédi, Fíni, Švajčiari majú čo naprávať, Nemci to ďaleko nemajú do Česka a ich tohtoročný úspech v prípade toho, že budú voľní, priláka určite aj Draisaitla alebo Stutzleho. Otázka, čo naši. Zas budú reči o silnom tíme a potom postupne vyhasnú s blížiacim sa termínom šampionátu?
- 29.5.2023 - 13:47
- +3
- Nitraaa
- Pozri kolko mame hracov v NHL , pocitaj ze niekto bude zraneny , niekomu bude koncit zmluva a niekomu sa nebude chciet ist/bude hrat play off , brankarov tam nemame a Halak nepride , skrtni tiez hracov z KHL . Samozrejme moze niekto zaziarit cez sezonu ale rovnako moze aj niekto zhasnut takze myslim si ze mozeme cakat dost podobnu zostavu ako sme mali aj tento rok .
- 29.5.2023 - 15:28
- +1
- mahojakotyc
- Halák ak bude mať zmluvu príde a za tým si stojím.. Tým sa rozlúči s repre kariérou.
- 29.5.2023 - 21:35
- +1
- Urpiner16
- Haláka sa môže omlúvať i na rok.Kľudne si vystačíme s Hlavajom.Hráči ktorí sa núkajú do repre len vtedy keď sa hrá v česku alebo doma takých nepotrebujeme.
- 30.5.2023 - 5:30
- +4
- VSŽ!
- Skôr so Skorvankom. Ten predviedol extra výkon.
- 30.5.2023 - 6:40
- +1
- Urpiner16
- A Hlavaj nie?
- 30.5.2023 - 10:07
- +1
- Urpiner16
- Repre kariérou?A akou?To sa mohlo povedať o takom Janovi Lacovi a nie o Halákovi.Prosím ťa pekne.Teraz sme ho potrebovali ako soľ a neprišiel tak o rok nech sa neunúva a ide znovu na Havaj alebo niekde si oddýchnuť.
- 30.5.2023 - 11:13
- +1
- Fandimhokeju
- A bol vôbec potrebný? Skôr si myslím, že by pôsobil kontraproduktívne. Obrana by sa spoliehala, veď je z NHL, ten to vyrieši.
- 30.5.2023 - 12:06
- +2
- Sunkafit
- Dobra skupina pre nas verim ze sa zucastnim a listok nebude stat 300e
- 29.5.2023 - 13:47
- +3
- rastislavke
- Ak príde: Slafko, Černák, Fehy, Tatar, Cehlo, Hrivík, Regenda a budeme mať dobrých brankárov + Mareka Hovorku z KE... máme celkom šancu na úspech.
- 29.5.2023 - 13:50
- +7
- DocentMladsi
- lol ty si vtipkar:
ze regenda - 29.5.2023 - 13:55
- +2
- Marchand63
- Teraz skoncili seniorske MS.
- 29.5.2023 - 14:49
- +11
- Fanusik23
- Ale vies ako myslim tie seniorské nie😃
- 29.5.2023 - 15:01
- +3
- Marchand63
- To su MS veteranov.
- 29.5.2023 - 15:45
- +5
- belo
- hovorka je strojca uspechu, ma taku mentalitu, on musi ist jednoznacne!
po kariere, ak nebude chciet trenovat, mohol by aposn korcule brusit uz to by pomohlo ta pritomnost legendy - 29.5.2023 - 15:49
- 0
- Fandimhokeju
- Nemusel to byť práve Hovorka, ale typologicky nám takýto hráč chýbal v checking line. V Košiciach to splnil dokonale.
- 30.5.2023 - 12:08
- 0
- gabi98
- A Kosice?
- 29.5.2023 - 13:54
- +1
- fanus
- Je to hrateľné!: Je to hrateľné, ale ide o to, kto bude trénerom. Ak to dá Šatan tým dvom diletantom zo Slovana, tak s pánom bohom. Už teraz de facto oni koučovali a Kanaďan tam len stál. A to bolo vidieť na ľade! Pomalé vychádzanie z pásma, nážačky po rohoch, nikto pred bránou a strach vystreliť na bránu a voľba radšej prihrávky. Toto vôbec nebol Ramsayho štýl. Toto bolo také "extraligové", ako roky po Vújtkovi na MS.
- 29.5.2023 - 14:09
- +8
- blaznivyir
- Presne tak! Absolútny súhlas. Ide aj o to, že keď povie Craig, že treba strieľať, tak strieľajú...ale keď to povedia tí dvaja, tak tam nie je tá dôvera a potom to tak vyzeralo ako na týchto MS.
- 29.5.2023 - 14:33
- +11
- fanus
- Pukalovič ich dobre nazval: Rýchlokvašky!
- 29.5.2023 - 14:36
- +8
- Duri_L
- Mame celkom slusnu sancu postupit: ale pre istotu si uz chystajme postupove kalkulacky
- 29.5.2023 - 14:14
- +4
- fanus
- Osobne by som viac v príprave a ne turnajoch počas roka využíval viac Lotyšov, ako Nórov, Dánov a podobne. Tým že Švajčiari hrajú EuroHtour, tak namiesto nich volať hlavne Lotyšov, aby sme ich mali čo najviac načítaných a vyskúšaných.
- 29.5.2023 - 14:18
- +1
- pupo
- Aj my hráme tie zápasy v rámci “turnaja“ a superi su nám dan.
Hrali sme 2x proti Sui a Cze tak sme mali aj týchto súperov načítaných….
Tieto turnaje slúžia si rozšíriť pred MS zakladnu a dat nováčikom priestor - 29.5.2023 - 14:48
- 0
- Dzunkes
- Lahsia prave ze skupina..tesim sa
- 29.5.2023 - 14:53
- +1
- Nitraaa
- Podla mna hratelna skupina , USA a Svedsko budu problem . Nemci a Lotyši budu tiez hryzt (hlavne Nemci) ale neocakavam ze by zopakovali take dobre ms 2 roky po sebe a proti Francuzom , Kazachom a Poliakom sme jasny favorit . Kazachstan nas sice tento rok porazil ale stale ho zaradujem medzi muzstva ktore mame povinnost zdolat
- 29.5.2023 - 15:18
- +4
- fanus
- Ide len o to, akú budú mať naši disciplínu. Ak budú najvylučovanejšie mužstvo na MS, tak môžeme prehrať aj s Francúzskom a Poľskom. Tento rok sme mali šťastie, že to využili len Kazaši a Švajčiari. Už len ten gól na 2:2 pri Švajčiaroch a Kňažko sa začne rehotať súperovi do ksichtu a hneď 2 minúty. Toto nás položilo. Zbytočné fauly.
- 29.5.2023 - 15:24
- +5
- belo
- ten moment ja vidim ako bod zlomu pri nasom nepostupe zo skupiny. ale o rok budeme o ten rocik dospelejsi ale lepsi
- 29.5.2023 - 15:58
- +2
- Urpiner16
- Švédi po neúspechu určite postavia top mužstvo takže to bude ťažké,na nemcov na ms tradične nevieme a navyše išli kvalitou hry hore aj ich liga,amerika tradične rýchla,priamočiara,Lotyši namlsaní po úspechu doma takže slovenský fanôšik je zas v nejakej mylnej eufórii o ľahkej skupine.
Aby sme z tade neodišli z dlhým nosom kde sa bude opakovať tento ročník pretože na vyššie ciele potrebujete kvalitu a tá chýba. - 29.5.2023 - 15:19
- +3
- fanus
- To nie je ľahká skupina, že musíme postúpiť, ale je to relatívne ľahšia skupina ako tá druhá. Ak už pri absencii Ruska nevieme z takejto skupiny postúpiť, nemáme mať čo ambície vôbec na štvrťfinále.
- 29.5.2023 - 15:26
- +3
- sam96x
- No ak Kanada príde s hviezdami, tak som si ochotný staviť, že prejdú turnajom bez prehry. Neverím, že by ich niekto zastavil.
- 29.5.2023 - 16:03
- +2
- luciakanky
- Dnes už niet slabého súpera, všetci vedia hrať hokej, len my občas pôsobíme tak, že sme zabudli.
Tak bude to boj, kalkulačky určite budeme vyťahovať a prepočítavať, ale akosi verím timu, že postúpime a dokonca mám taký pocit, že zopakujeme minimálne vysledok z Prahy 2004.
Viac sa bojím toho, že MS budú na jojke ako súperov v tabuľke - 29.5.2023 - 16:17
- +3
- Urpiner16
- No veď toto.Zasratá hnojka aj s narkózou už broja proti vysielaniu českých kanálov na slovensku.Lenže tým si ešte viac odpudia sledovateľov.A ten primitivizmus čo tam večer čo večer vysielajú to je ozaj pre jednoduchých.
- 29.5.2023 - 16:35
- +3
- belo
- ako obcania EU by sme mali mat pravo sledovat televizie vysielajuce v EU
- 29.5.2023 - 17:35
- +2
- amaskiea
- za 4,64 mesačne
- 29.5.2023 - 17:47
- +2
- topska
- Mame na to pravo len Cesi celkom zaujimavo odrbavaju a neplatia za to
- 29.5.2023 - 17:50
- +1
- emoxx1
- Neviem kde so na to prišiel, ale ak by si mal pravdu, tak by tie TV museli kupovať vysielacie práva na vysielanie po celej EU a nie len na svoju krajinu. To je v zásade najväčší problém o ktorý sa tie telky opierajú, že tie České TV v našich rozvodoch nemajú zakúpené práva na vysielanie športových podujatí a filmov aj pre náš región. V každom prípade by som rád videl zdroj, ktorý občanovy EU takéto právo dáva.
- 29.5.2023 - 19:47
- +4
- boria22
- ms hokeji 2024: som čítal komentáre každý ma na to iní názor poviem svoj skupina ľahká hrateľná
jediný kto bude silný bude Švédsko aj to ma výkyvy výkonnostné USA treba ho dostať na začiatku potom je zdolateľné Nemecko Lotyšsko nezopakujú čo ten to rok tak že mali by sme ich dať dole a tipujem 2 alebo 3 miesto. a prečo tak tipujem hráme doma myslím Ostrava ako rok 2004-2015 výborná kulisa atmosféra hala bude plná Slovákov to za prvé za druhé možno hráči ako fehervari a ruzicka sa nebudú vyhovárať ale za to ako nas ten to rok oklamali by som ich nevolal ako za trest. Keď už do Ostravy budú hráči odmietať tak to už nie je možné ale smutné a potom sa uvidí ako im záleží na Slovensku.
chcel by som upozorniť fanúšika hokeja že lístky do Ostravy sa začnú predávať už septembri baličky a od januára na určité zápasy samostatne lístky.
verím že zažijeme naj hokej a naj atmosféru.
V Rige chválili Slovensko za skvelú kulisu a to ešte nevideli Ostravu. tak že od 10.5.2024 do 26.5.2024 Ostrava žije hokejom . ešte jedná vec ľudia bude medaila .
- 29.5.2023 - 16:38
- +3
- blue-311
- Ja len tolko: Ze v Ostrave sme uz hrali, mozno si mladsi, tak si na to nespominas.
- 29.5.2023 - 16:51
- +1
- boria22
- ms hokeji 2024: áno hrali rok 2004 a 2015
- 29.5.2023 - 16:54
- +1
- Urpiner16
- Ty tu vypisuješ neskutočné bludy že ten či onen je hrateľný ako keby neviem kto sme akože my?My sme ešte hrateľnejši pre nich z uhla pohľadu.
- 29.5.2023 - 17:05
- +3
- blue-311
- Aha ospravedlnujem sa: Cital som len posledny odsek 😀
- 29.5.2023 - 18:44
- 0
- AzraeI
- To logo: .
- 29.5.2023 - 17:03
- +2
- hees
- Veď my sme rovno na úrovni 9 miesta v rebríčku tak budeme končiť s väčšou pravdepodobnosťou pred bránami štvrťfinále logicky na to máme.
- 29.5.2023 - 17:09
- +1
- FeroMotyka
- Vyzerá to nádejne aj keby nás má trénovať Pardavý. Bratia, pripravte nám medaile
- 29.5.2023 - 18:02
- 0
- aRt
- USA je pre nas vzdy hratelnejsi super ako Kanada (minimalne z historickych vzajomnych zapasov). Od Svedov clovek nikdy nevie co cakat, kazdopadne je fakt ze bilanciu s nimi mame tiez lepsiu ako s Finskom
Ti Nemci su taki 50/50 aj ked vzajomna bilancia je v ich prospech mierne
Prichadzaju Lotysi ktori budu mat asi podobne ambicie (minimalne fanusikovia) a s nimi mame mierne navrh..
Kazachstan by mala byt povinna jazda (nie jak tento rok)tam statistika hovori v nas jednoznacny prospech.
Rovnako Francuzsko, zapasy trapenka, ale vysledkovo nas jasny prospech.
A v neposlednom rade Gdo Polak... Too bude velka neznama, vzhladom na postup medzi elitu, by mali byt "najslabsi" v skupine a historicky sme s nimi hrali len v "95 a dali im 10, no v modernom hokeji pre nas budu velka neznama a tam sa realne mozeme mozno potrapit, kto vie..
Kazdopadne otazne je, nakolko sa mozme (a budeme moct o rok) opierat na nejake "historicke vzajomne zapasy", ale ako bolo spomenute, ked uz o rok nepostupime (a hlavne bez pomoci externeho faktora) tak neviem co chceme ocakavat od MS..
Ja som vravel par znamym ze sme na tom asi najhorsie spomedzi fanusikov, lebo mame nejake historicke uspechy a raz za 10 rokov nejaky medailovy vystrel do tmy, ale my kazdy rok cakame a chceme ten tim vidiet vo 1/4finale a kazdy rok je to to 8/9 miesto
- 29.5.2023 - 18:04
- +3
- majco
- Aj 2002 sme ich mali.
- 29.5.2023 - 18:39
- 0
- Wabbitt
- Tuto skupinu by sme mali vyhrat
- 29.5.2023 - 18:15
- +2
- ptr421
- vidím, že už máme nielen letného majstra, ale aj letný repre titul.
- 30.5.2023 - 11:14
- +2
- Tizo
- kedze tam vidim polsko zachrana je viacmenej ista. ale ked aj kalaber vymysli nejaku nepredvidatelnu habaduru a nase ideologicky preverene politicky vhodne a moralno vzorove muzstvo zostane zaskocene uvidime sa s penzesovym rumunskom...😆
- 29.5.2023 - 18:31
- +5
- Fanusik23
- 🤦🤦🤦🙈🙈🙈
- 29.5.2023 - 18:46
- +5
- anudituay
- MAmang: Lotyšsko sa nikam nepridá. Skončí táto generácia a skončí aj tento lotyšský boom.
- 29.5.2023 - 20:20
- +1
- U.Rannio
- Teraz sa zdá ľahká? Uvidíme, či aj o rok bude v tej Ostrave naozaj ľahká.
- 30.5.2023 - 13:07
- 0