Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
NHL
USA / NHLColorado - Dallas2,433,852,71Oilers - Vancouver1,93,953,7
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Frühauf ráta aj s Tatarom, Dvorský s Mešárom sú zrejme out

zdroj: TASR/Jaroslav Novák
21.4.2024 10:01 TASR

V tíme slovenských hokejistov sa v ďalšej fáze prípravy na MS objavia štyri nové mená. Asistent trénera Peter Frühauf po dvoch prípravných zápasoch v Nemecku uviedol, že na utorkovom zraze sa ešte neobjavia hráči z NHL, ale o týždeň neskôr by už mali byť k dispozícii národnému tímu.


Ochotu štartovať na MS v Česku (od 10. do 26. mája) prejavili Juraj Slafkovský, Martin Pospíšil, i Šimon Nemec. Generálny manažér reprezentácie Miroslav Šatan informoval, že súhlas vyjadril aj Pavol Regenda. Verejne sa zatiaľ nevyjadril Tomáš Tatar, Frühauf na jeho adresu uviedol: "My dúfame, že nás posilní aj on, vždy sa pozitívne vyjadroval k štartu na MS. Sme nastavení tak, že príde. Iné možnosti ani nezvažujeme. Ale je to v procese a ten je nastavený a nemôže sa preskočiť. Dúfame, že sa títo hráči pripoja, ale ešte nie teraz, ale o týždeň neskôr."

Voľný je aj útočník Jakub Demek, ktorý v tejto sezóne odohral 55 duelov v AHL za Henderson Silver Knights. Nedávno však utrpel otras mozgu. "Demek nehral hokej už mesiac. Bol na našom zozname, ale tlačí nás čas a je ťažké v tejto fáze prípravy zaradiť ho do nej, ak ešte navyše nebol nikdy v reprezentácii. My ho sledujeme, no je ťažké vyradiť hráča, s ktorým sme spokojní a nahradiť ho niekým, kto mesiac nehral. A je tu aj ten otras mozgu a to je vec, ktorá sa veľmi ťažko predikuje," vysvetlil Frühauf.

Klubová sezóna sa skončila aj pre útočníkov Filipa Mešára a Dalibora Dvorského. Obaja vypadli so svojimi tímami z play off kanadskej OHL. "Aj tu platí to, že nie je čas. V Nemecku sa všetci mladí hráči ukázali veľmi slušne, Petrovský, Kašlík a Petrovický sa chytili šance. Čo sa týka Dvorského a Mešára, ak by sme ich chceli vyskúšať, niekto z tých, ktorí hrajú dobre, by nás musel opustiť a nás by to potom mrzelo. Ale obaja sú hráči, ktorí patria do reprezentácie a chceli sme ich vidieť hrať a boli v našich plánoch. No opakujem, my už máme málo času na skúšanie."

Realizačný tím ešte sleduje aj finalistov českej a slovenskej extraligy, kde je viacero adeptov na štart na šampionáte. "Sledujeme všetkých. Budúci týždeň budú tri zmeny, prídu traja útočníci a jeden brankár," dodal Frühauf. Na uplynulom zraze prezradil tréner brankárov Ján Lašák, že sa telefonicky spojí so Stanislavom Škorvánkom, ktorý by mal prísť.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Zubo27

 

Tak Mešára a Dvorského by som ja osobne zobral, aj na úkor niektorých iných.
21.4.2024 - 10:36
+51

kingston

 

Mesar a Dvorsky: hraju v prvom rade juniorsku ligu. mladych treba, ale nie zasa 5-7. je tam dost mladych hracov. aj taky Slafko mal len nedavno 20. nemozeme ist predsa na MS s juniorskym timom. ich cas pride.
21.4.2024 - 13:18
+51

napalmdeath

 

Ďakujeme za odborný príspevok do diskusie
21.4.2024 - 19:32
+1

Zubo27

 

Ja tebe ďakujem za adekvátny argument...
21.4.2024 - 23:53
+3

adrian79

 

trochu ma prekvapuje, že po zápasoch s Nemeckom vládne až taká spokojnosť, že by nevedeli koho vyradiť...

ako je to plne v kompetencii RT, ale čo keby ste si ich teraz aspoň pozreli, aby ste na budúci rok nemuseli hovoriť rovnaké frázy o tom, ako ich nemáte vôbec odskúšaných?

btw. Demek síce mesiac nehral, ale na posledný zápas v sezóne ho postavili, aj keď nepostúpili do PO, tak keby nebol v poriadku, asi by do takto zbytočného rizika nešli....
21.4.2024 - 10:39
+37

pupo

 

Stačí si prečítať článok a každý vie že škrty nastanú až po dvojzápase proti Čechom. Mesar by vytlačil na dvojzápas niekoho kto počas sezóny chodi na turnaje a hra od začiatku v priprave.
21.4.2024 - 10:42
+1

adrian79

 

ja som si článok prečítal a čo, že budú škrty až po zápase s CZ? Češi majú v príprave komplet 5 pätiek...

btw. keby Mešár niekoho vytlačil, tak by si to asi zaslúžil svojim výkonom, takže by bolo všetko tak, ako má byť
21.4.2024 - 10:48
+34

pupo

 

Lenže Mesar nemá absolútnu šancu na MS, po dvojzápase proti Čechom by ho škrtli
Ešte raz treba dať tieto zápasy aj chalanom čo chodia cely rok na repre akcie
21.4.2024 - 10:55
+6

samajamado

 

No ale oni chodia na repre akcie lebo Mesar z USA nemôže. Chalani mali šancu sa ukázať počas celého roka. On rovnakú šancu nemal.
21.4.2024 - 10:57
+59

pupo

 

A kto bude počas roku chodiť na tie akcie keď das hracom najavo že tam sú len preto lebo ostatný nemôžu?
21.4.2024 - 11:00
+4

adrian79

 

ale no tak, sú to športovci a keby videli, že ten hráč je lepší ako oni, tak predpokladám, že by to dokázali športovo uznať, bez ohľadu na to, kto mohol a kto nemohol ísť počas sezóny reprezentovať...
21.4.2024 - 11:05
+12

Martincze

 

Ale on není lepší než ti, co v repre během sezóny byli a zasloužili si to na základě výkonů v mužském hokeji. Prosím netahejte sem juniorské ligy, to je opravdu velký rozdíl. Hráči v tomto věku mohou hrát seniorský hokej, ať už v NHL nebo i AHL, pokud jsou v juniorce, je to z nějakého důvodu. Nebude nejlepší postavit výběr U16? Vždyť se kluci aspoň otrkaji a získají zkušenosti, ne?
21.4.2024 - 11:14
+10

adrian79

 

áno juniorský a seniorský hokej je veľký rozdiel... rovnako je veľký rozdiel aj slovenská liga a NHL bzw. MS...

ja si nedovolím tvrdiť, že tí, čo sú tam teraz, tak sú všetci lepší ako Mešár a Dvorský, ani netvrdím, že títo dvaja majú isté miesto na MS... ale máme 3 týždne do MS a šancu v príprave by dostať mohli

čo ak sú títo chlapci mentálne oveľa lepšie nastavení na hru, nakoľko sa im darilo, ako napr. taký Takáč, ktorý sa celú sezónu trápil - je to predsa len hlavne o hlave a čo ti ona dovolí

ďalšia vec Demek - pred týždňom bol ešte adeptom na povolanie do prípravy a dnes už nie je, lebo MESIAC nehral kvôli otrasu mozgu? to ako RT dva týždne dozadu netušil v akom stave je Demek? bez ohľadu na to, že teraz hral v nepodstatnom zápase, takže asi bude OK...
21.4.2024 - 11:45
+18

FeroMotyka

 

Takže Mešár odohral cez 100 zápasov v našej lige, ale je zlý lebo hrá v juniorke? Keby chcel tak túto sezónu hral za Poprad alebo myslím, že záujem mal aj Brynas. Ale Montreal ho chcel mať doma a na AHL to si nebolo.
21.4.2024 - 13:12
+15

puk11

 

Ako vieš že by nezhral lepšie? Tušíš vôbec akú úroveň má naša extraliga? A prečo teda môže v príprave hrať Petrovský z juniorky?
21.4.2024 - 15:54
+4

wanderer

 

Tak podľa tejto logiky nech nech nevezmú ani hráčov z NHL keďže neboli počas roka na žiadnej reprezentačnej akcii
21.4.2024 - 11:05
+29

pupo

 

Dúfam že poznáš rozdiel NHL a juniorkou
21.4.2024 - 11:07
+8

FeroMotyka

 

Pozri, nepríde Kusko príde ďalší. A neviem či tam aj počas prípravy sú úplne zadarmo. Väčšina sa proste na to MS nedostane a aj tak chodia pravidelne reprezentovať. Repre nemá byť o nejakých zásluhach alebo, že ty si tu dlhšie tak ostávaš. Mešár má čo to odohrané v našej lige tak sa zas nehrajme, že to je nejaký mladík čo ešte chlapov proti sebe nezažil.
21.4.2024 - 13:09
+6

puk11

 

Čo je to zase za argument preboha. Tak keď sa niekto kvôli tomuto dokáže uraziť, nech ani nechodí do reprezentácie.
21.4.2024 - 15:53
+3

adrian79

 

keby sme dominantne odohrali zápasy v Nemecku, tak nepoviem nič, ale tam bolo dominantné iné mužstvo ako to naše, bohužiaľ...

možno by nespravil, veď nikto netvrdí, že príde a všetko prevalcuje, detto Dvorský, ale už by ich reálne mali v príprave a odohrali by nejaký zápas a netvrdili by next time, to, čo tvrdia teraz...

mňa ani Petrovský včera nepresvedčil, že by mal ísť na MS.... pozri, ja rešpektujem rozhodnutie RT, len mi tá argumentácia a akási prílišná spokojnosť z posledného dvojzápasu tak nejako nesedí...
21.4.2024 - 11:03
+15

napalmdeath

 

Dominantné sme proti Nemcom nehrali vzdy
21.4.2024 - 19:34
+2

topska

 

Ak takto mame pristupovat k repre...Tak s panom bohom KRASNE NAPISANE! Ak by Mesar nebol v zahranici tak s najvacsou pravdepodobnostou niekoho z nominacie vyradi. Lebo bud by bol hviezda v Poprade alebo stabilny hrac skandinavskeho klubu.
21.4.2024 - 12:57
+10

DraciaTlama

 

Petrovickemu moc fandim.
21.4.2024 - 10:40
+5

Matej8199

 

Dvorského mali vyskúšať, bez debaty
21.4.2024 - 10:42
+16

Fandimnasim

 

Normálne sa nestačím čudovať tomu hejtu na RT a Ramsayho, že pravdepodobne nezoberú Dvorskeho a Mešára. Akoze aj ja som bola za to aby ich vyskúšali ale toto čo niektorí ľudia predvádzajú je hrozne. A nechápem že aj médiá na to vytvárajú tlak.
A po prečítaní komentárov na sociálnych sieťach mám pocit že niektorí ani vôbec nevedia kde oni dvaja hrali. A najviac ma pobavil komentár že zobrať Tatara a Pospíšila namiesto ich dvoch. Tak už keď niekto spochybňuje Pospíšila hráča z NHL ktorého si v tíme chvália tak ja už ozaj neviem.
A najviac smutné je čítať urážky na Ramsayho, ktorý si to nezaslúži podľa mňa. Áno nie vždy budeme súhlasiť so súpiskou ale trošku rešpektu a viery by to chcelo.
21.4.2024 - 10:43
+67

AndrejTN

 


+
slováci majú ktrátku pamäť ( vo všetkom)
21.4.2024 - 10:46
+35

FeroMotyka

 

Hej, Fruhauf to minulý rok dokázal úplne ukážkovo.
21.4.2024 - 13:13
+14

pupo

 

Problém je že u nás majú hokej v médiách pod palcom ľudia ktorý sa mu prd rozumia. Vypisovať statusy že reč dávať šancu mladým je o ničom atd. to môže napísať dvojtýždňový fanúšik…
21.4.2024 - 10:49
+4

Fandimnasim

 

Teraz som sa dočítala že ...Dvorský bol v 16 väčší talent ako Slafkovský, ktorému vydláždili cestu ach...takže už sa bude kydať aj na Slafkovského. Nikto mu nič nevydlazdil všetko si vybojoval sám zo 4 formácie dokonca a aj cez to že ľudia ho spochybňovali v nominačke. Nenormálne čo sa deje.
21.4.2024 - 11:02
+7

pupo

 

Tie diskusie na Xku majú úroveň politických diskusii na Facebooku…
21.4.2024 - 11:04
+3

Fandimnasim

 

Ten komentár myslel komentujúci v inom zmysle akoze v zmysle šance.
21.4.2024 - 11:53
+2

FeroMotyka

 

Čo ti vadí, že bol Dvorský väčší talent alebo len to vydláždenie? A k tomu spochybňovaniu, presne to teraz zažívajú Mešár s Dvorským a my tu máme taký príklad ako Slafkovský. Slafkovský mal to šťastie, že tú šancu narozdiel od nich dostal. Nikto mu cestu nevydláždil, ale mal tú šancu ukázať, že patrí do repre. Podľa mňa úplne v pohode ešte chalani šancu dostať mohli proti Čechom a potom by sa ukázalo. Keby ostávali 2 zápasy do konca prípravy tak si poviem ok, asi už je neskoro.
21.4.2024 - 13:32
+10

pupo

 

Slafkovsky sa od 16ky bral jak Top5 draftu, k tomu jeho postava a uz v tom veku ju vedel využiť. On nemal stastie ale výkonnosť
21.4.2024 - 13:41
+5

dominator97

 

no s tym draftom to takto ale nebolo...snad takmer az po olympiadu to podla predpokladanych draftovych pozicii vyzeralo na poradie dvorsky, nemec, slafkovsky...
21.4.2024 - 13:58
+6

Fandimnasim

 

Vadilo mi to slovo vydláždenie. Nikto mu nič nevydláždil ale dal mu šancu a to je dosť rozdiel.
21.4.2024 - 13:46
0

FeroMotyka

 

No s tým súhlasím, vydláždiť mu nikto nič nevydláždil. Ja len že či ťa neprekvapilo napr. to, že Dvorský bol väčší talent, lebo fakt to tak bolo. Slafka vystrelili hore hlavne tie výkony za repre.
21.4.2024 - 13:53
+2

pupo

 

Slafka vystrelili na jednotku draftu výkony v repre bez nich sa stále bavíme o Top5.
Dvorsky ma veľmi dobrú strelu a je hráč do PP, tam zjavne preňho tento rok nemajú miesto.
21.4.2024 - 13:59
0

FeroMotyka

 

Slafka začali dávať len do TOP 10 v jeho draftovej sezóne. Do TOP 5 sa možno dával Nemec aj to skôr kvôli tomu, že nech je tam nejaký obranca ak bude brať tím, čo skôr potrebuje obrancu. Inak sa tam dlho držali Savoie či Lambert.
21.4.2024 - 14:18
+2

Fandimnasim

 

Ak si dobre pamätám Slafko bol v top 10 už v apríli 2021. The Hockey News vtedy zaradil Simona na 4 miesto a Jura na 6 miesto.
21.4.2024 - 14:23
0

FeroMotyka

 

Ako možné to je, nemám v hlave všetky rebríčky a možno v jednom sa tam dostal v ďaľších 5 tam nebol. Ale že bol v TOP 5 od 16 je proste blbosť.
21.4.2024 - 14:26
+3

Fandimnasim

 

Toto neviem ani ja. A zas tých rebríčkov je viac a nie vždy sa zhodujú v poradí.
21.4.2024 - 14:29
+1

pupo

 

Slafko bol po jeho prvých 20kach všade v Top10 a po jeho prvých seniorských MS už v Top5 ale to mal už 17.
21.4.2024 - 14:38
+1

FeroMotyka

 

Určite nebol všade po jeho prvých MS v TOP 5. Bolo to TOP 10 a medzi 7. - 9. miestom až po OH už bol všade v TOP 5. Síce skončil ako jednotka, ale aj tesne pred draftom nikto nevedel, že či bude 1. alebo 4.
21.4.2024 - 15:03
+1

pupo

 

Ok. Chvalabohu za RT lebo pred Zoh prebiehala podobná diskusia tam by sa podľa tunajších expertov ani nedostal
21.4.2024 - 15:17
0

FeroMotyka

 

A teraz toho experta robíš ty a hovoríš, že Mešár a Dvorský nie, lebo veď hrali juniorku. Ani do blbej prípravy
21.4.2024 - 15:21
+5

Fandimnasim

 

Nie talent som neriešila ale uviedla som celý komentár. Ozaj mi vadilo len to slovo.
21.4.2024 - 14:04
+1

Sani

 

No zial vytvoril sa hype, ze Dvorsky a Mesar su hviezdy SVK hokeja....Verim, ze raz budu, ale momentalne hraju stale detsky hokej...

Fanusikova pozeraju videjka ako davaju pekne nahravky, strielaju goliky, Mesarov dres vyzera ako Rangers....a pritom sa nereflektuje na to, ze chalani hraju stale juniorku...

Zatial, co my tu lietame vo vysinach, zamorski blogeri zacinaju Mesa pomaly oznacovat za bust....
21.4.2024 - 11:41
+43

pupo

 

Kľudne sa môže stat že Sykora bude mat v zámorí lepšiu kariéru než Mesar a to je každému jasne kto z nich je väčši talent…
21.4.2024 - 12:00
+2

mayyyo

 

tak to ani nahodou, sykora podla mna nebude vela hrat v NHL, vidim to na podobny pribeh ako Hrivik..

Co sa tyka Mesara, ten ma ceiling uplne inde a vidno to na cislach z PO.
21.4.2024 - 12:20
+3

gaspi

 

Nehral Sykora celu sezonu v AHL a Mesar v juniorke?
21.4.2024 - 12:27
+7

topska

 

Ale mesar tam hral aj z inych dovodov ako z vykonnostnych
21.4.2024 - 12:58
+8

pupo

 

U Sýkoru sa ale nebude rozhodovat podľa čísiel ale jeho prínos pre mužstvo
21.4.2024 - 12:44
0

zvolen99

 

Keď dal v 15tich rokoch gól v slovenskej extralige v seniorke vtedy si bol kde??
22.4.2024 - 9:44
+1

kubinho

 

tak za bust bol aj Slafko este v polovici tejto sezony
22.4.2024 - 10:54
+3

FP-rivaldo7

 

hej bustovanie hraca po druhej sezone v drafte..nazor blogerov bez zodpovednosti ma neskutocnu relevanciu...
22.4.2024 - 20:29
0

adrian79

 

a ešte niečo

papierovo to na medajlu nevyzerá, na to je tá naša obrana dosť slabá a radšej by som vypadol v QF s pocitom, že sme zase dali šancu nejakým našim mladým , potencionálnym budúcim ťahúňom reprezentácie...

reálne môžeme len prekvapiť, tak prečo si nepozrieť naše top prospekty
21.4.2024 - 10:45
+7

napalmdeath

 

Zavolám do zväzu, ze túžiš vypadnúť s dobrým pocitom
21.4.2024 - 19:38
+4

11pirat11

 

Len keď dáš šancu veľa mladým tak nevypadneš v QF ale budeš hrať o záchranu kde to budú musieť potiahnuť skúsení hráči. My vôbec nemáme prestarnuté mužstvo, že by sme sa mali báť čo bude o päť rokov.



22.4.2024 - 10:20
0

FeroMotyka

 

Robíte tu ako keby sa bavíme o U20 tíme na MS. Veď sú to 2 hráči a nikto ich hneď nepchal na MS, ale do prípravy a keby sa aj jeden dostal na tie MS tak kľudne mohol byť náhradník. Nesklamal nás Slafko, Sýkora neviem prečo sa tak bojuje proti Mešárovi s Dvorským.
22.4.2024 - 13:02
+2

11pirat11

 

Ťahať ich cez pol sveta na 2 prípravné zápasy so šancou 5% na MS. Podľa mňa majú čas.
22.4.2024 - 15:22
0

Bacilek

 

vzdy bude nespokojnost, maju to tazke

tento rok je extremny pretlak hlavne u utocnikov, v AHL je velky pool, v ceskej extralige tiez,

navyse v Nitre hra Lacka taky hokej ze by mohol byt kludne dalsim Regendom

okrem neho Cederle, Bucek, Okolicany hraju v repre forme

toho roku bude vela nespokojnosti s nominaciou
21.4.2024 - 10:46
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ol!ver

 

Bubela, Čederle by si tiež možno zahral na iných MS , a to ešte nechcú skúšať Demeka, čo je zvláštne. Útočníkov do 3-4. formácie máme veľa a tento rok prídu aj rozdieloví. Keďže nechcú zobrať Mešára a Dala, počítam s tým, že prídu na centra ešte Hrivík a Sukeľ, čo je európska kvalita, hlavne Hrivík a Sukeľ v repre nikdy nesklamal a v Litvinove robí kapitána, čo je veľká vec.
21.4.2024 - 11:21
+4

braniiislav

 

ale Hrivík nepríde.
21.4.2024 - 22:27
0

Ol!ver

 

Možno bude hrať centra Pospíšil. Pospíšil, Sukeľ, Hudáček, Cingeľ, Tamáši, Čacho (Roman)...
22.4.2024 - 10:17
0

Ol!ver

 

Tak Hrivík ide.
22.4.2024 - 10:42
+1

11pirat11

 

To nie je iste, je zraneny a na zraze si povedia co a ako.
22.4.2024 - 12:01
+1

FP-Tomike

 

Jasné , dajme tam rovno celú Nitru ,nie?
21.4.2024 - 12:35
+4

Tip-Top

 

Dobre, dobre pán etický kódex drzim tímu palce v prvom zápase MS 2024 proti NEMECKU, ktorý sa uskutoční dnes 16:20h, dufam ze sa stíhate presunúť z Nemecka do Ostravy, tak aby ste dnes nastúpili na zapas, keďže času máte extrémne málo✌️
21.4.2024 - 10:47
+2

mayyyo

 

To naozaj? To ich akoze nemozu vyskusat ani?
Ale hlavne, ze budeme cakat na hracov z SK/CZ ligy a tych skusat nebude treba. Potom sa budu cudovat, ked chalani zacnu odmietat v buducnosti pozvanky ked vidia ten dvojaky meter.
21.4.2024 - 10:49
+4

Marian12

 

Je to CHYBA a je to nelogicke: Dvorský a Mesar sú výborni hráči. Asi niečo vedia keď ich draftovali tak vysoko.

To sú spokojní s Tamasim? Veď ma 26 rokov a v repre zbiera len mínusky, to aj Sukela zoberú? Čo nehral skoro celú sezónu? Len to tým mladým znepríjemňujte, potom to dopadne ako so Zaborskym.

Tatar-Pospisil-Slafkovsky
Cehlarik-Hrivik-Lantosi
Dano-Hudacek-Okuliar
Panik-Dvorsky-Regenda

13.Mesar

Ceresnak,Ivan,Nemec,+4

Hlavaj-Skorvanek-Gajan

Obrana je veľmi otázna, a neviem kto.

Tomek/Hrenak - NIE


21.4.2024 - 10:50
+8

Handlo

 

Toto je zostava cislo 178 ?
21.4.2024 - 10:53
+24

Marian12

 

Kritizujes a sám žiadnu nedáš, nie si ty Slovak? : Áno zostava sa v čase meni
21.4.2024 - 11:00
+2

Sunkafit

 

totalne tupé zostavy este navyše
21.4.2024 - 15:43
+5

pupo

 

Mesar je tak výborný hráč že ho poslali radšej do juniorky než na farmu? Filip ma talent a bude pre repre prínosom ale aktuálna tam nemá miesto
21.4.2024 - 10:58
+9

FeroMotyka

 

Mal o neho záujem Brynas a kľudne mohol hrať aj za Poprad. To už by si ho bral inak že? Ostal v Amerike len preto, lebo Montreal chcel
21.4.2024 - 15:49
+6

aMigos2

 

Sukel je Craigov milacik
21.4.2024 - 11:01
+2

pupo

 

A nesklamal ho …
21.4.2024 - 11:02
+6

Martincze

 

Tohle je naprosto irelevantní názor maximálně fanouška hokeje na PlayStationu. Mladí není všechno. Za prvé, mládežnický hokej a seniorský hokej je úplně jiný svět. To je jedna naprosto zásadní věc. Obehravani mladých hráčů je potom také nesmysl, k tomu jednak neslouží reprezentace, a za druhé, je to dobré v případech, kdy dochází například k přestavbě týmu v nějaké soutěži. Týmu, který zůstane delší dobu pohromadě... K čemu bude obehravani Mesara, když bude například v následujících letech vždy v play off a třeba se ani mezi muži pořádně neprosadí... Ne, v repre mají hrát nejlepší hráči,má to být jakýsi vrchol kam se chtějí všichni dostat. Dávat tam mladé, byť perspektivní, hráče jenom proto, že jsou mladí, narušuje celý systém (a může i morálku v týmu). V repre se nemá být za zásluhy nebo kvůli mladí.
21.4.2024 - 11:07
+25

samajamado

 

Mesar hral už pred dvomi rokmi mužský hokej v Poprade a bol už vtedy lepší ako Tamáši kedy bude.
21.4.2024 - 18:46
+4

FeroMotyka

 

Dovolím si povedať, že semifinálová. Ale určite väčšine bude chýbať def. špecialista.
21.4.2024 - 15:47
0

braniiislav

 

Mínus Hrivík.
21.4.2024 - 22:28
0

aMigos2

 

Sorry ale radsej zobrat nejakeho mladeho ako Tatara, ktory vystriedal 2 timy v sezone a hral nič, doslova nič všade
21.4.2024 - 10:59
+3

Yoda_21

 

Boze moj…
21.4.2024 - 11:01
+47

aMigos2

 

Ano viem hra v NHL, ale MS je o forme a nie kto je v NHL, a my mame dost dobrych hracov v europskych ligach
21.4.2024 - 11:04
+2

Nitraaa

 

Dost dobrych hracov v europskych ligach o ktorych nema najlepsia liga sveta zaujem , preco asi?
21.4.2024 - 11:05
+14

aMigos2

 

Si si isty ze nema zaujem?
21.4.2024 - 11:07
0

Nitraaa

 

Nevidim ze by sa o Tamasiho Kollara alebo Takaca bili muzstva z NHL
21.4.2024 - 11:10
+14

aMigos2

 

spomenul si hracoch, ktori podla mna vo final nominacii nebudu, mozno Tamasi ako center
21.4.2024 - 11:13
0

Nitraaa

 

Nehovorim ze budu , hovorim len ze tychto hracov skusaju zatial co generacny talent ako Dvorsky sancu ani nedostane
21.4.2024 - 11:28
+8

Martincze

 

Dopita, Patera, Martin Procházka...to byli také všechno evropští hráči a právě ti tvořili to jádro, ke kterému se v dobách úspěchu české repre nabalily posily z NHL. A byli to špičkoví hráči mezinárodní úrovně. To, že někdo hraje v Evropě neznamená, že by se neprosadil v NHL. Jen NHL je složitější systém, rozhoduje nejen výkonnost, ale i štěstí, výše platu, atd. Hráč, který je skvělý technik a v Evropě hraje 20 minut za zápas se nemusí prosadit, pokud v NHL mu dají 5 minut ve 4. útoku s hráči, kteří si nenahrají a jeho úkolem je bránit a vyhazovat. NHL je bezkonkurenčně nejlepší liga světa, ale nejlepší hráči jsou v prvních dvou útocích, od třetího je kvalita s Evropou plus mínus srovnatelná, ba naopak, v Evropě hrají i hráči lepší (vrací se totiž ti kvalitní z NHL, kteří právě nedostali potřebný prostor nebo se něco prostě nesešlo, a už nechtějí jen paběrkovat)
21.4.2024 - 11:23
+25

11pirat11

 

Tu by niektorí radšej videli Dvorského ako centra 4.útoku. Viac netreba hovoriť
22.4.2024 - 10:30
0

Fanusik23

 

Jasné zobereme radčej našich extraligistov ako tatara čo sa tu ešte človek nedočíta...
21.4.2024 - 12:25
+1

11pirat11

 

Tatar keby pride do europy a hra prvu patku tak da buduci rok 30 golov. A potom by si ho uz chcel na MS
22.4.2024 - 10:28
+2

FeroMotyka

 

Sranda, že pri Tatarovi takto fungujete ale o takom Mešárovi, Dvorskom hovoríte, že sú to hráči juniorky. Pritom Mešár kľudne mohol hrať za Poprad alebo vo Švédsku.
22.4.2024 - 13:03
+1

11pirat11

 

Mešár mohol hrať v tom Švédsku asi tak ako tam hral Dvorský = 10 zápasov, 0 gólov, 0 asistencií a +/- skončil -6.
22.4.2024 - 15:27
+2

Marian12

 

Tatar si svoje miesto zasta: Kedy hral zle v reprezentácii?
21.4.2024 - 11:03
+7

aMigos2

 

V repre bol pred 2 rokmi, ano vtedy to vyslo ale tiez bol v inej forme, minuly rok nesiel na MS kvoli tomu, ze nemal zmluvu, tak
preco by mal ist tento rok?
21.4.2024 - 11:06
+2

samajamado

 

Čím si vybojuje novú zmluvu? Bude tímom ukazovať fotky ako sedel na tribúne?
21.4.2024 - 18:48
+2

adrian79

 

myslím si, že momentálne je v tíme dosť iných hráčov, než by prišiel rad na Tatara

pokiaľ hral v top6, tak hral dobre a bodoval a nie vždy ti musí sadnúť systém a tím, takže "doslova nič" je doslova mimo
21.4.2024 - 11:09
+3

Velkybrtok

 

Radšej tebe dať ban ako počúvať tieto dristy
21.4.2024 - 12:31
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
-BBB-

 

ja som bol vzdy a budem ten posledny, co by kritizoval rozhodnutie RT, ale pride mi dost divne mat v time hracov ako Takac, Kollar, ci Tamasi a tvrdit, ze je malo casu volat hracov ako Dvorsky a Mesar. Ale OK .. ako povies Petko.
Cize ak nahodou vypadnu v prvom kole PO o SC Cernak a Fehervary a MS uz budu bezat, tak bude uz asi extra malo casu ich zavolat, ci? Ci len ja nechapem?
Ako ano RT ma v lnej kompetencii zlozenie timu a ked sa rozhodnu ze tam bude ten a nie ten, je to ich vec, len tento argument je dost detinsky.
taka CAN ci USA sa po hromade uvidia po prvej tretine prveho zapasu
21.4.2024 - 11:02
+26

pupo

 

Nechápu viacerý 😁
21.4.2024 - 11:06
0

Marian12

 

Áno opäť robia tu istú chybu:: NEJDU ZOBRAT NAJLEPSICH

horšie je že do obrany ani za aktuálnych podmienok nie je koho vyberať. Citeľné straty boli DALOGA,Marincin a dovolím si povedať že aj MUDRAK. V KHL sú 4 ktori by tam mal mal boli. To si tak úzka supiskacako ma Slovensko nemôže dovoliť nezobrat.



21.4.2024 - 11:08
+3

belo

 

Je spravne zachovat si tvar aj keby to malo stat vacsi uspech.
21.4.2024 - 12:12
+19

napalmdeath

 

Dlhšia adaptácia (na MS mužov ešte neboli, pod terajším trénerom nehrali), teda s našimi top obrancami by som neporovnaval. Ze to rok co rok po niektorých diskutérov baví. Nejdu hráči z khl,,, fnuk. Nevolá ju dvorskeho,, fnuk. Tak ste sa mali lepšie učiť a nemuseli by ste začínať vetu "ja by som....". (to nie tvoj prípad)
21.4.2024 - 19:48
+2

Mudrc

 

Chyba !!!: Mesar jednoznačne ma ísť na MS a netreba ho ani skúšať v príprave.

Dvorsky minimálne do prípravy na MS.

Adeptov na vyradenie zo súčasného kádra je viac než dosť takze úbohé výhovorky.

Ešte sledujú adeptov vo finale našej ligy ?? To snáď sranduju ! Úroveň našej ligy je katastrofálna. Nitra aj Spiska by sa v českej lige nedostali ani do play off.

Otázni by mali byt skôr Tatar a Panik lebo výkony prvého su mimo a druhý ma problém s disciplínou. To potom môžu rovno zobrať aj Pospisila z Brna.

Tak či onak problém bude obrana okrem dvoch a brankár. Tam neni koho vziať neni koho vyhodiť.
21.4.2024 - 11:08
+5

Yoda_21

 

Pockame si na finalnu zostavu, ale ja tam proste miesto pre Dvorskeho a Mesara nevidim.

Stale dufam, ze sa tu najdu aj nejake realne argumenty, lebo zatial vedie ‘lebo su mladi’.

Ja naozaj nerozumiem, ale poniektori - vy viete ratat? 😀 Pride Slafkovsky, Pospisil, Tatar, Regenda, Cehlarik, Hrivik (stale s nim ratam), zo sucasneho vyberu Lantosi a Okuliar. Dalej sleduju vsetkych z ceskeho finale. Akoze kam chcete dat Dvorskeho s Mesarom? 4. lajna? 4. lajna je tiez dolezitou sucastou timu, a nedavaju sa tam hraci, len preto, ze su mladi…
21.4.2024 - 11:12
+16

adrian79

 

Akoze kam chcete dat Dvorskeho s Mesarom?: do prípravy Dvorského s Mešárom dať, či na to mať, nech oni ukázať
21.4.2024 - 11:32
+6

Yoda_21

 

A to je co za argument? Nie je uz davno predpoklad, ze na to maju? To, ze na to maju, asi vieme vsetci, nie? Namiesto toho, aby si robil zo seba sasa, tak by si mohol odpovedat, ze kde vo finalnej zostave ich vidis. Lebo ak ich chces hnat na pripravu s vedomim, ze do finalnej zostavy sa nevojdu, tak na take experimenty asi momentalne nie je priestor.
21.4.2024 - 11:39
+8

adrian79

 

aaach...

momentálne je tam dosť hráčov, ktorí sa do finálnej zostavy nezmestia a ja mám bez toho, aby sme ich videli v akcii, z obývačky rozhodnúť, kde budú... dobrý point

ja som sa hore jasne vyjadril, prečo si myslím, že by mali dostať šancu a nejak sa mi to tu nechce písať 5x...

argumenty RT sú podľa mňa dosť slabé, rovnako ako boli výkony v poslednom dvojzápase... btw. ty už vieš finálnu zostavu or vychádzaš z tvojich predpokladov, kto by za ideálnej konštelácie mohol ísť? už skončila príprava? všetci sú zdraví a môžu reprezentovať? tak potom sorry, evidentne máš predplatné zajtrajších novín...
21.4.2024 - 11:52
+4

adrian79

 

a pre teba polopate: či sa presadia v konkurencii terajších reprezentantov... alebo snáď všetci idú na MS??

ale to som naozaj netušil, že takéto veci si tu budeme vysvetlovať...
21.4.2024 - 11:56
+4

julo

 

Takze malo casu,dobre Petko..
21.4.2024 - 11:17
+5

Rusty7550

 

Mám trochu zlý pocit z toho ako sa náš RT spolieha na "jednonohého" Hrivíka. Co ak bude uplne mimo formy alebo sa mu zranenie obnovi? Mali by sme mať v tíme čo najviac centrov. Demek a aj Dvorský by mali dostat sancu. Taktiež nerozumiem tej vecnej ignoracii Grigera. Obavam sa že na to este doplatime.
21.4.2024 - 11:20
+7

pupo

 

Riešiš jednonoheho Hrivika a chceš skúšať hráča čo mesiac nehral hokej kvôli otrasu mozgu?
21.4.2024 - 11:21
+4

Rusty7550

 

Vcera odohral zápas takže už bude asi fit
21.4.2024 - 11:24
+3

pupo

 

Tak ho môže stále povolať Las Vegas čo sa stane možno aj Sykorovi
21.4.2024 - 11:26
0

adrian79

 

Sýkora, ale hraje PO, či?
21.4.2024 - 11:33
+1

pupo

 

Myslel som ak vypadne
21.4.2024 - 11:34
+1

adrian79

 

osobne si nemyslím, že budú čakať na PO AHL, ale uvidíme... Studenič mal celkom dobrú sezónu a toho by som ja napr rád videl na MS
21.4.2024 - 11:57
+3

pupo

 

Studenica budú brat okamžite ak bude volny a chce prist u Sýkoru by som si nebol istý
21.4.2024 - 12:05
0

julo

 

Ved je malo casu,comu nerozumies?
21.4.2024 - 11:22
+2

pupo

 

Zjavne majú o zostave jasne tak času je dosť 😉
21.4.2024 - 11:24
+1

braniiislav

 

A pritom on určite nepríde.
21.4.2024 - 22:32
0

miko 75

 

Ozaj a čo Lunter, veď sa furt bral,ako defenzívny špecialista,bez ktorého sa nezaobídeme a pritom je voľný...🤣
21.4.2024 - 11:44
+13

nerorome

 

Dvorský a Mešár : Ja by som ich z pozície fanúšika rád videl v nominácii na zápasy s Čechmi, ale v podstate chápem aj argument RT o "nedostatku času na skúšanie". Obidvaja by v budúcnosti mali byť v repre hráčmi do prvých dvoch formácií. A tam sa pred týmito MS profiluje RT veľký výber kvalitných hráčov (Slafkovský, Tatar, Pospíšil, Cehlárik, Hrivík, Lantoši, Hudáček,...). Takže možno ich v tejto fáze prípravy už nechcú brať, aby ich napokon aj tak vyradili z kádra po príchode kvalitnejších hráčov zo zámoria a českej ligy..
21.4.2024 - 11:46
+7

Fandimnasim

 

Tiež si myslím, že preto sa takto Fruhauf vyjadril. A ako píšeš ja v budúcnosti vidím Dalibora ako prvého centra ak nebude Hrivik alebo Pospíšil hrať. Filipa vidím buď v prvej alebo druhej formacii. A formácia do tej asi ešte ďalekej ale ktovie budúcnosti Slafkovský-Dvorský-Mešár
21.4.2024 - 11:50
+4

belo

 

Kludne uz o 2 roky by mohli takto hrat
21.4.2024 - 12:15
+1

11pirat11

 

Presne tak, preto nehrajú AHL ale juniorku lebo majú úlohy na prvé dva útoky a zároveň na ne nemajú v AHL...kedy pochopíme, že niekto hrá viac fyzicky a jednoducho a iný zase technicky a ich pozícia je iná.
22.4.2024 - 10:38
0

DraciaTlama

 

Regendaaaaa: Priiiideeeeee
21.4.2024 - 11:47
+7

dusan1980

 

Takze radsej zobereme chalanov co hraju v nasej lige a ani tam nevynikaju ako prvokolove draftove prospekty
Petrovicky sa ukazal. No neviem kde
Tak sme teda pan Fruhauf zvedaví čo práve títo menovaní hraci ukazu na MS
A ta vyhovorka ze neni cas ked mame este 2 tyzdne do MS tak ta je luxusna
21.4.2024 - 11:57
+4

Big brother

 

Pochybujem, že pan Fruhauf o tomto rozhoduje, on len poskytol rozhovor. A čudujem sa, že Craigovi sa po tých rokoch čo spravil stále idú vyčitat nejaké rozhodnutia. Choré.
21.4.2024 - 12:08
+6

pupo

 

Hlavne že nedáva šancu mladým to fakt nechápem
21.4.2024 - 12:12
+3

topska

 

Pan Fruhauf o tom rozhoduje tiez (teraz to nemyslim ako hejt)
21.4.2024 - 13:08
+1

Big brother

 

Pán Fruhauf je súčasť trénerského štábu. Hlavné slovo má Craig, pokial ten povie, že chce vyskúšať Dvorského, tak vyskúšaný bude a hotovo. Asistent tréner noty nedáva.
21.4.2024 - 13:17
+5

HokejBJ

 

Inac, prečo je Tatar medzi fanúšikmi tak neoblubeny? Ved ikdy nic nespravil zle voči reprezentácii, keď nehral play off vždy prišiel. Fakt nechápem. Aj keď často je zdravý náhradník stále strčí do vacku hoc ktorého hráča z českej ligy
21.4.2024 - 11:58
+52

Joey772

 

To je pravda ale ľudia majú radi mladých hráčov
21.4.2024 - 13:04
0

pupo

 

Nie ľudia majú radi kvalitu a ta rozhoduje, vek je len číslo. Za zásluhy tam nik nepojde a Tatar je stále nás Top3 útočník
21.4.2024 - 13:12
+4

Primitivik

 

Neznášam alibizmus a tento náš asistent je ukážkový príklad. Takže 17 ročný Sykora týždeň pred MS bol odskúšaný ale Dvorsky s Mesarom 3 týždne pred MS tam už čas nie je? Ja netvrdím ze tam mali byt ukázalo by sa to na základe výkonov ci na to majú. Ale tváriť sa ze mame momentálne v tíme kvalitu a nevieme si koho skôr vybrať je mimo misu. Z tohto tímu ma momentálne na úroveň MS tak 5-6 hráčov na základe videného. Nikto v tomto tíme nemá hokejové IQ ako Dali a o strele sa ani nemusíme baviť. Veľmi sa spoliehame na hráčov ktorý teraz prídu lebo snimi rátame do Top6. Len ma zaujíma ze keď budú bez formy alebo sa nedajbože zrania ci ich budeme vedieť adekvátnymi hráčmi nahradiť alebo to budeme lepiť hráčmi ktorý sú určený na spodnú 6.
21.4.2024 - 12:01
+13

pupo

 

Dúfam že si uvedomuješ že porovnávaš neporovnateľne , ale tak argumentujú aj média a experti na Xku…
21.4.2024 - 12:06
+1

Primitivik

 

V čom porovnávam neporovnateľne?
21.4.2024 - 12:11
+1

Ol!ver

 

Skús sa zamyslieť.
21.4.2024 - 12:22
+3

Primitivik

 

Skus mi to vysvetliť. Lebo ak narazas na Sykoru vs Dali a Mesar neviem co je tam neporovnateľne. Áno každý je iný typ hráča. Ale prosím netvarme sa ze do top 6 čakáme na 5 Slafkovskych.
21.4.2024 - 12:27
+4

pupo

 

Pozri sa na nomináciu ktorú tam mali pred posledným dvojzapasom a koho vytlačil Sykora. Dúfam že ti viac netreba vysvetľovať, mimochodom nebyť zranenia by tam bol aj Mesar
21.4.2024 - 12:47
+3

Primitivik

 

Prečo sa tam dostal Sykora? Asi preto ze dostal šancu trhal ľad a zaslúžil si to. Keby nepredviedol výkony v príprave aké predviedol nedostal by sa tam. Prečo túto istú šancu neponúkneme im dvom? To je cele
21.4.2024 - 12:53
+2

pupo

 

Jasne uprednostnili mladého,tuto sezónu uprednostnia kvalitu a Mesar ju aktuálne nemá. Jeho konkurenti nejsu Kusko Baláž atd. ale Tatar Regenda Dano dúfam že to teraz pochopíš a nebudeš ďalej snívať že by ich výkonmi vytlačil
21.4.2024 - 13:00
+9

Primitivik

 

Ešte raz nauč sa čítať s porozumením. Ja píšem o tom ze mali dostať šancu a na základe videneho by sa rozhodlo a nie ze automaticky tam mali byt. Už chápeš ten rozdiel? Viac polopatisticky to vysvetliť neviem
21.4.2024 - 13:04
+2

pupo

 

Ešte raz lebo zrejme nechápeš, oni majú o útokoch rozhodnuté tam budú riešiť len hráčov ktorých mali celu sezónu k dispozícii Fasko Rudas Cingel Takac atd.
21.4.2024 - 13:11
+3

mayyyo

 

OT: preboha ved volaj to twitter
21.4.2024 - 12:15
+1

pupo

 

@mayyyo Tiež mi to vadí ale zvykám si
21.4.2024 - 12:19
0

adrian79

 

ale veď on len povedal, že príprava ešte neskončila, môžu prísť zranenia a zrazu budeme mať plný tím hráčov na čiernu robotu a žiadnych s myšlienkou

21.4.2024 - 12:22
+3

black33

 

Takže Craig nechce riskovať a vsadil na istotu , myslel som si chlapci ešte majú čas.. keby sa nehrá v CZ tak by určite taký záujem nebol a dostali by šancu. Ale škoda nevravím že by som im nedoprial..
21.4.2024 - 12:09
+2

Primitivik

 

V čom by riskoval? Ze by v dvoch zápasoch proti Čechom vyskúšal 2 hráčov? To je ten risk? Pozri sa máme za sebou polovicu prípravy zdá sa ti ze napredujeme? Tento momentálny tim keby je 3 mesiace pokope tak sa nikde neposunie lebo nemá kvalitu.
21.4.2024 - 12:14
+2

pupo

 

Mame za sebou polovicu pripravy a aké boli výsledky?
21.4.2024 - 12:16
0

Primitivik

 

Výsledky ako tak hra úplný grc. A v samotnej hre sa absolútne neposuvame.
21.4.2024 - 12:22
+4

24Palffy24

 

Dvorsky Mesar: Neni čas na skušku? Okrem Lantošiho a Okuliara môžu pokojne všetkych vyhodiť na ukor Mesara a Dvorskeho
21.4.2024 - 12:14
+14

pupo

 

A budeme hrať prípravu na dve pätky?
21.4.2024 - 12:16
+1

Scorpi

 

Musia ich vyskusat, aj keby ich po tych 2 zapasoch poslali domov, ale neexistuje, ze ich ani neoslovia
21.4.2024 - 12:29
+3

gigi

 

Ja len jedno. To fakt Fruhauf rozhoduje o nominácii viac ako craig? Lebo zatiaľ mám ten pocit nehovoriac, že tie jeho vyjadrenia sú riadne omáčky. Znejú v takom zmysle že hráči ako tamasi Takáč a spol majú väčší potenciál do budúcna ako hráči mesar alebo Dvorský. Naozaj v takom duchu rozpráva tento majster galaxie Fruhauf. Asi nebudem jediný kto má pocit, že Fruhauf o Tom rozhoduje. Je tam riadny bordel. Tiež keď povie, že títo hráči čo sú tam teraz predviedli tak úžasne výkony, že by ich bola škoda poslať domov to čo je? A keď vidím ako tu niektorí píšu o mesarovi. To aj škoda hovoriť je pravda, že mu sezóna za morom nevychádza, ale to sa stáva. No potenciál má obrovský stále a na ms zahral vynikajúco.
21.4.2024 - 12:36
+3

Big brother

 

To je inak strašné toto. Ja viem, že človek je vo svojej podstate jednoduchý tvor a nie každému sa chce moc rozmýšľať predtým ako zaujme stanovisko, ale to si fakt niekto myslí, že asistent trénera, ktorý má na starosti obrancov rozhoduje o tom, ktorí útoční ci pôjdu na MS? Veď tu sa niekto asi musel zblázniť. Dali s Fruhaufom rozhovor, tak ho poskytol. Či ako si si to predstavoval, že novinárom povie „viete čo, o tomto rozhoduje hlavný tréner, ja som ho tiež nechápal, spýtajte sa jeho“?
21.4.2024 - 13:13
+4

gigi

 

Je to jednoduché v poslednom čase najviac rozhovory dáva Fruhauf. Iných asistentov som už ani nepamätám kedy videl dávať rozhovor a tiež to ako rozpráva tenfruhauf a aké omáčky rozpráva ma vedie k tomu, že niečo tu smrdí.
21.4.2024 - 13:48
+2

pupo

 

Daval by ich Pardavy tak by sa kydalo naňho, Petrovicky by sa takisto spochybňoval a donekonečna budeme pýtať lepších
21.4.2024 - 14:01
+2

Big brother

 

Nič tu nesmrdí, niekto rozhovory s novinármi musí dávať. Asi sa dohodli, že teraz ten "zlý" bude Fruhauf.
21.4.2024 - 14:30
0

Nemehlo

 

Ale ved to ze sa pre media bude najviac vyjadrovat Fruhaf, bolo jasne odkedy am je. Je to vlastne jedna z jeho uloh. Ale vidim, ze to nevie pochopit dost ludi. isto vam vadi, ze za policajny zbor sa vyjadruju hovorcovia.
22.4.2024 - 11:23
0

Demon

 

Mna prekvapuje viac ten Demek, kedze dnes v noci hral, takze je snad uz zotaveny. Ako pisali aj ini prispievatelia, klubu o nic neslo, takze by hraca zbytocne neriskovali.

Sme fakt v takej pozicii, ze si mozme dovolit nepovolat ani do pripravy hraca z AHL? Hlavne ked ti centri, na ktorych sa zjavne este spoliehame, nie su zaruceni.

Hrivik doliecuje zranenie. Traja potencialni centri este hraju za Trinec a nehra sa ta seria prave v rukavickach.
A Pospisil nehral v klube centra. A vlastne ani Hudacek.
21.4.2024 - 12:38
+8

Primitivik

 

Sak práve o tomto to cele je my absolútne nemáme vyložených a hlavne vo forme hrajúcich centrom v Top6 a oni ani nezavolaju Daliho. Zas to dopadne tak ze budeme prerábať krídla na centrov alebo tam budeme dávať centrov ktorý ani v klube nehrali v top6
21.4.2024 - 12:43
+5

Tizo

 

boze to su zas dristy. take fruhaufoviny ako minulu sezonu. to tam fakt nemate niekoho normalneho k mikrofonom? cize dvorsky a mesar nevieme ako hraju a ideme -nejdeme ich skusat ale tatar co presedel pol sezony na tribune a mal problem trafit branku uz ma miesto v prvom utoku teraz a ked niekoho co hra dobre vyhodime tak nam luto nebude. iba ked vezmeme niekoho ineho. fakt grc tento nominacny proces.
21.4.2024 - 12:41
+4

7777777

 

To vážne si niekto myslí, že Tatar bez zmluvy dojde na MS ?
21.4.2024 - 12:45
+2

pupo

 

Dojde
21.4.2024 - 12:48
+14

belo

 

Faktor ceskoslovensko
21.4.2024 - 13:00
+2

cappycathy

 

OMG ...kto hral dobre v nemecku????? Okrem Lantosiho??? Paneboze otvorte si oci...treba nam strelca a tvorivych hracov....Fruhauf je strasne mimo...co chcu skusat? Zase mame komplex ze musia tam byt Goliane,Gachulince, Takace...ale nemajju gule na to aby to omladili...
21.4.2024 - 12:59
+8

pupo

 

Si naozaj fakt tak naivný že si myslíš že o tom rozhoduje Frühauf? Golian Gachulinec tam sú lebo aktuálne iných nemáme
21.4.2024 - 13:05
+3

Big brother

 

Tu sa asi niekto pomiatol Naši nemajú gule, aby to obladili?

2023 – 5. najmladší tím na MS
2022 – 1. najmladší tím na MS
2021 – 2. najmladší tím na MS

Koho by si tam dala, akého hráča? Luku Radivojeviča? Lebo by to bolo fasa?
21.4.2024 - 13:15
+11

pupo

 

Niektorým by sa zrazu zišiel určite aj Strbak, na ktorého tak kydali počas 20
21.4.2024 - 13:17
0

Aladin

 

Velmi dobre fakticky napísané 😉 keďže si myslím že je šanca na aký taký výsledok, rovnako derniéra Ramseiho, možno aj Tatara, Hudacka, Panika (píšem možno) prečo neskúsiť vyskladať to najvhodnejšie?
21.4.2024 - 20:59
+1

tristan

 

Ale ved strelci a tvorivi hráči prídu a presne hráči ako ostali sa budú bit o 2 max 3 miesta do 4 formacie/oslabenia alebo na tribúnu do zálohy.
21.4.2024 - 13:26
0

napalmdeath

 

Kľud, ešte sa k problematike nevyjadrili vinco lukac a Jožko golonka
21.4.2024 - 19:52
+3

Joey772

 

Tatára mám rád ale dôjde veľa dobrých útočníkov a šancu si zaslúžia aj tí čo dreli v príprave.... V útoku ozaj netreba už takých matuzalemov aj keď samozrejme ešte má čo ponúknuť ale mohlo by to urobiť aj zlú krv
21.4.2024 - 12:59
+1

dusan1980

 

ak nebude stalékyvat hlavou ale bude vzorom potom moze prist A bude aj posilou
Dufam ze si to v hlave zrovná
21.4.2024 - 13:08
0

cuchorko

 

33 rocny hrac je matuzalem? Vidiet ze si odbornik na slovo vzaty 😂
21.4.2024 - 14:29
+13

Joey772

 

Myslel som že je starší 😁
21.4.2024 - 18:32
+1

napalmdeath

 

Tak mu kúp kvety
21.4.2024 - 19:58
0

.Iceberg.

 

Cista grcovina zobereme mena bez formy mladych hracov s formou ako hrom neriesime chojte do riti!
21.4.2024 - 13:25
+2

FeroMotyka

 

Ja sa čudujem, že po Slafkovskom, Nemcovi a aj ten Sýkora hral na MS dobre, tu je taká nevôla voči Dvorskému a Mešárovi a radšej by videli Kuska, Kudrnu lebo však nehrajú juniorku.
21.4.2024 - 13:25
+11

aaaaaa

 

A vy stále nechápete , že ich konkurenti nie sú Kusko , Kukuča ale Cehlarik , Lantoši a Okuliar.
21.4.2024 - 13:31
+12

FeroMotyka

 

Však ale nikto ich neposiela automaticky na MS alebo aspoň ja nie, ale proti Čechom by som radšej videl ich ako práve Kukuču s Kuskom, kt. už aj tak majú asi zbalené, teda dúfam. A stále tu máme aj pozície náhradníkov a aby sme nedopadli ako minule keď sa zranil Okuliar a museli sme to lepiť Lunterom.
21.4.2024 - 13:49
+8

pupo

 

Ber do úvahy že hráči jak Kukuca Kusko Baláž atd. chodia na repre akcie počas sezóny tak je aj OK keď im dajú zápasy naviac a pripadne im to pomôže nájsť lepší klub
21.4.2024 - 14:04
0

fabbeN

 

Ale my im nemáme hľadať lepšie kluby v repre, to nech si vybojujú aj cez sezónu. Baláž v predkole vygumovaný.
21.4.2024 - 14:59
+16

pali97

 

21.4.2024 - 15:01
+5

puk11

 

Nehnevaj sa, ale čo je to za argument? Že im to pomôže nájsť lepší klub? Minimálne jeden z dvojice Mešár, Dvorský si určite zaslúžil pozvánku minimálne do prípravy, argumentácia zväzu nedáva vôbec žiadny zmysel.
21.4.2024 - 15:46
+8

tristan

 

Bol vyradený kukuca kusko a hecl takže ich neuvidíš tak ci tak 😀
21.4.2024 - 15:49
0

Aladin

 

zbytocne emocie: 1.) ako bolo spomínané hore, robíme z Mesara a Dvorskeho zbytočný hype, určite sú kvalitní a do budúcnosti pre repre top hraci…teraz miesto žiaľ nemajú, skúsenosti zo seniorského hokeja v posledných rokoch menšie, treba im to vhodne odkomunikovať, aby nestratili motiváciu
2.) myslím si že tieto MS budú pre viacerých hráčov rozlúčkove, rovnako ako pre Ramsieho…pôjde sa na istotu, s hráčmi ktorí ho nesklamali, je to v Česku o to viac sa očakáva výsledok
3.) nebrať Tatara? Ak pôjde tak som si istý že bude rozdielový hráč…
4.) v útoku nás nebude tlačiť topánka, potrebujeme obrancov…ak sa nepodari aspoň trojica z Cernak, Fehi, Koch, Ceresnak, Kňažko…to bude skutočný problém
5.) verím že v bránke sa niekto chytí ako to býva zvykom, konečne prajem dobrý turnaj aj Tomekovi
21.4.2024 - 13:29
+15

puk11

 

Nikto z nich nerobí zbytočný hype, miesto v príprave si určite aspoň jeden z nich zaslúžil. V prípade Slovenska argumentovať nejakou šírkou kádru, že by museli poslať preč dobrtých hráčov, je naozaj až smiešne.
21.4.2024 - 15:48
0

Aladin

 

Dovolím si napísať že práve tento rok ak sa jedna o útočníkov v klude mozme argumentovať šírkou a skúsenosťou kádra, ktorý očakávame, teoreticky a snáď aj prakticky príde. Hype - niekedy cez týždeň mi na aktualitách vyskočil článok s nadpisom niečo - další dvaja hráči voľní pre MS…no sanozrejme Mesar, Dvorsky ale hneď pri čítaní článku som si hovoril či je jasne ze sa rozprávame o hráčoch z juniorky. Týmto nijako nespochybňujem ich kvality, som ich fanúšik tak ako kazdeho iného slovenského hráča.
21.4.2024 - 19:06
+6

aaaaaa

 

Bože , zase je tu plaču a nadávky na RT . Proste tento rok je v útoku veľká konkurencia ...minulé roky by dostali šancu , ale tento rok koho by ako Dvorský a Mešar mali vytlačiť ??? Lantošiho , Pospišila , Daňa , Regendu ?


Minulý rok tiež sa vyplakavalo , že prečo Dvorský nedostal šancu ...a potom na MS 20 ročných tí istí ho kritizovali , keď tam vôbec nevynikal a v skupine bodoval len v 1 zapase zo 4 a to proti slabému Nórsku . Vo Švedsku pri mužoch sa nepresadil vôbec . Áno majú krásne štatistiky v OHL , ale preboha je to juniorka a tam sú výsledky ako 9:8 , 10:4 , 7:5 a podobne ...a je obrovský rozdiel hrať celý rok juniorku a mužskú súťaž . Na MS budú mať druhé tými top hviezdy z NHL a nie juniorov .

Z Európy top hráči v super forme : Hudaček , Daňo , Lantoši , Okuliar , Cehlarik , Hrivik ...potom zámorie : Slafko , Pospišil , Tatar , Regenda .

To máme 10 útočníkov top kvality ...potom sú tam hráči ako Čacho , ktorí hraje skvelé play oof , Sukel ( ktorý nikdy nesklamal v repre a super hráč smerom dozadu a vodca v kabíne ) , Panik - jeden z naj hračov minulý rok na MS v našom tyme a napr.Faško Rudaš veľmi dobrá príprava .

Takého Demeka by som vyskúšal osobne , ale ako som písal v útoku je pretlak tak dá sa to pochopiť .
21.4.2024 - 13:30
+13

.Iceberg.

 

Ano tatar a regenda maju giganticku formu 😂😂😂 ty sa vyznas
21.4.2024 - 14:33
+3

aaaaaa

 

Vieš čítať ? Písal som k hráčoch z Európy vo forme . A taký Tatar schová do vrecka hráčov z juniorky ako Dvorský
21.4.2024 - 21:16
+2

puk11

 

Čo to trepeš za nezmysly, ako si prišiel na to, že tí istí Dvorského kritizovali na MSJ??
Nikto ani netvrdí, že by Dvorský a Mešár mali automaticky ísť na MS, ale určite si aspoň jeden z nich zaslúžil miesto v príprave. Keď tam môže byť Petrovský, tak prečo nie oni? Však ešte hráme 4 prípravné zápasy, tak aký nedostatok času.
21.4.2024 - 15:51
+6

HokejBJ

 

No za seba poviem ze Dvorskeho by som kludne videl len na tie 2 zápasy proti Česku aj keby by som vedel ze na 100% nepojde na MS. Proste je 10tka draftu a mal fakt veľmi dobrú sezónu s veľa bodmi, nech sa otuka. A zas veľa ľudí zabudlo ako napr Slafkovi extrémne pomohlo ze mohol vôbec byť na tréningu s niekym ako Ramsay, ako sám hovoril veľa veci sa odnaucil a naučil skôr ako iný a to mu potom pomohlo ďalej vo vývine.

A ešte jedna vec ako už bolo spomenuté, ja tu nechcem privolavat nič ale každé jedno MS sa aspoň jeden hráč zraní a si myslím ze by nebolo od veci mat centrq ako zdravého náhradníka (Dvorsky? 🤔) lebo potom dopadneme ako vždy ze krídlo bude musieť hrať centra a na buloch nas presti aj Kazachstan
21.4.2024 - 20:46
+5

Urpiner16

 

Dvorského sme mohli mať už adaptovaného v repre dávno keby ten náš slávny asistent Frúhauf s veľkými hodinkami čo rád vytŕča do toho nekafral.
21.4.2024 - 20:49
+4

HokejBJ

 

Tiež ho veľmi nemusim
21.4.2024 - 21:01
+3

Scorpi

 

A dalej hraci co este hraju napr. finale ceskej ligy. Ich tiez nebudeme volat?
21.4.2024 - 13:31
+4

Tizo

 

nemame cas necitas? 😂
21.4.2024 - 14:58
+9

DavePP

 

Nebudem sa čudovať ak Mešar s Dvorskym budí z toho frustrovaný. Hlavne Mešar ktorému rok čo rok uniká repre pomedzi prsty. Tu šancu podľama mali dostať obaja. Aj keď na dva zápasy. Priestor tam bol. A ak by sa nedostali aspoň by ich mali odskúšaných do budúcna. Ako písal topska. Keby hra Mešar v Európe tak je stabilný hráč v hociktorom klube. A tu pozvánku by dostal.
21.4.2024 - 13:41
+6

pupo

 

Priestor tam nebol a áno Mesar doplatil na to že hra v zámorí a že bude v útoku tento rok pretlak. Pozri na Lantosiho a jeho nenominaciu na Zoh vidíš frustráciu?
21.4.2024 - 13:44
+4

aaaaaa

 

Nemôžu byť z toho frustrovaný ak majú aspoň trocha toho v hlave ...sami musia vedieť , že hrajú len juniorskú súťaž a z nej sa na MS nechodí .
21.4.2024 - 13:52
+4

DavePP

 

Nepíšem o hneve a bojkote ale o frustrácii.
21.4.2024 - 13:58
+2

pupo

 

Dobre ale každému je jasne že ta môže trvať max. týždeň a potom sa ide ďalej
21.4.2024 - 14:05
+3

puk11

 

Milujem tieto kecy o tom ako sa na MS nechodí z juniorských súťaží. Pánik v 2010 asi nehral, to sa mi len snívalo. To isté Réway v 2014 alebo Slafkovský a Kňažko v 2021, že? Navyše drvivá väčšina ľudí vrátane mňa hovorí, že aspoň jeden z nich určite mohol dostať šancu v príprave, nie že automaticky majú ísť na MS.
22.4.2024 - 19:21
+1

Caezar

 

Frühauf rozpráva už nejaký ten rok rozprávky. Keď vyzeralo, že Mešár a Dvorský pôjdu v playoff ďaleko, tak by nebol čas na ich skúšanie. Keď vypadli 4:0 na zápasy a obaja prejavili záujem reprezentovať, zrazu je neskoro už aj na Čechov? Podotýkam sme ešte tri týždne do MS.

Po prvé - neprídu ešte hráči z NHL a AHL
Po druhé - neprídu ešte finalisti z Čiech a SK.
Po tretie - Hrivík má zdravotné problémy, zrejme ešte nebude ani on hrať.
Po štvrté - po zápasoch z Nemcami by mi nebolo ľúto aj polovicu mužstva.
Po piate - Mešár najlepší na MSJ a momentálne jeden z troch najproduktívnejších hráčov playoff ohl a Dvorský neskutočná sezóna v ohl.
Po šieste - ide o naše najväčšie talenty po Slafkovi a Nemcovi.
Po siedme - podobné rozprávky tu boli aj minulý rok, zato taký Sýkora bol o dva roky mladší a vzali ho nielen na prípravu, ale aj na MS a pomohlo mu to v drafte a kariére.
Na záver - obrana vyzerá katastrofálne, no a nepríde žiaden obranca, ani napr. Bodák...
21.4.2024 - 14:07
+32

fabbeN

 

Podpis
21.4.2024 - 15:01
+4

belo

 

Tym dvom to uz v drafte nepomoze. Aj zmluvy maju... Ked uz to ma niekomu pomoct aby ho vzali:
Servac pojde na MS lebo jemu to realne moze pomoct
21.4.2024 - 16:01
+2

HokejBJ

 

moje slová..
21.4.2024 - 20:59
0

mili28

 

a ty si myslis, ze o tomto rozhoduje Fruhauf a nikto iny? tak to ti potom gratulujem...
22.4.2024 - 7:39
0

mariovic

 

moj nazor je: ze kludne aspon mobli vyskusat v priprave proti cesku mesiara a dvorskeho,a mohli nechat lantosiho a okuliara odychovat,podla mna lantosi a okuliar pojdu na 99% na ms,to mohli uz len hrat proti polsku a usa,mna osobne prekvapil hlavne dvorskeho nezavolali a placeme nemame centrov...
21.4.2024 - 14:26
+6

Nitraaa

 

Tiez ma prekvapilo ze taky talent ako Dvorsky ani nedostane sancu v priprave , mozno by to na ms este nebolo ale aspon sancu si urcite zasluzil , neni to predsalen neaky bezny hrac z draftu ale hrac s obrovskym potencialom
21.4.2024 - 14:35
+10

mili28

 

a rozmyslal si aj nad tym, ze zobrat takeho chlapca na dva zapasy a poslat ho domov, moze byt kontraproduktivne?!
22.4.2024 - 7:42
0

napalmdeath

 

Ďakujeme za názor, berieme na vedomie
21.4.2024 - 19:56
+1

zujempuky

 

Tatara mozu zobrat ale do tretej, stvrtej lajny na 8-10 minut na zapas tak ako je roky zvyknuty. Ale mam pocit, ze bude zaberat miesto v prvej ci druhej lajne a este aj na presilovke.
21.4.2024 - 15:52
+2

MaxSBA

 

Radsej žuj len puky
21.4.2024 - 17:30
+18

zujempuky

 

Ty si daj papagaja na obed. Mam pravdu. Hovno hra uz roky a na MS ho neni vidno. Ten jeho jeden gol ozelieme.
21.4.2024 - 20:50
+4

Urpiner16

 

Tatar je veľmi špecifický hráč ktorému musíš dať voľnosť a vtedy hrá dobre.Ale ak v repre budú na neho tlačiť že musí to ťahať on tak to nie je jeho parketa lebo on leader nie je a táto parketa mu nesedí.Lepšie keď hrá v úzadí a vtedy je prospešný.
21.4.2024 - 20:58
+5

Cotillion

 

Ja si myslim, ze je to jednak pomerne logicke, ale co je hlavne, konzistentne rozhodnutie. Konzistentne s tym, co hovorili minuly rok a aj s tym, co realne robili roky predtym. Za mna celkom fajn, ze si dlhodobo nenasrali do huby, ako byvalo jednoho casu zvykom.

Jednoducho, pokial by boli volni minuly tyzden, sli by do pripravy. Tento tyzden uz to nema zmysel, nakolko trepat dvoch chalanov cez pol sveta (pripocitat jet lag atp) na to, aby si zahrali dva zapasy a nasledne boli vymeneni hracmi z NHL, AHL a finale cz ligy (lebo povedzme si pravdu, presne tak by to bolo) proste nedava zmysel.
21.4.2024 - 18:00
+11

Ol!ver

 

Áno, prídu Hrivík, Cehlárik, Sukeľ, Slafko, Pospíšil, Regenda, Tatar a min traja útočníci z CZ finále. 10 útočníkov, to si treba uvedomiť.
21.4.2024 - 18:19
+6

Joey772

 

Veď toto prídu 4 kompletné útoky a príprava sa hrala na kery kkt 😁
21.4.2024 - 18:36
+2

belo

 

Lebo obrana kompletna nepride? Akoze takto koment si si mohol odpustit ved to je smiesne.
Aj keby sa vsetci obmenili aspon mozme ist na repre hokej alebo si ho pozriet v telke.
21.4.2024 - 19:03
+2

gigi

 

No z obrany nám dôjdu maximálne tak fehervary ceresnak Koch a Kňažko to je všetko. Černák nepríde aj keby vypadli ten mal toľko zranení že to je veľmi málo pravdepodobné hoci by bol obrovskou posilou.
21.4.2024 - 19:16
+1

Jose17

 

prečo tu omieľate stále Kňažka keď Cleveland je víťaz svojej divízie a potiahne to aj v play off?
22.4.2024 - 11:29
0

Urpiner16

 

Frúhauf nech už netára blbosti.
21.4.2024 - 19:23
+2

Enzo

 

Neviete niekto kde sa dajú sledovať najnovšie infomácie o tom kto by mohol hrať za USA a Kanadu ? Konkrétne myslím dakych novinárov na Twitteri (X)
21.4.2024 - 20:14
0

harakara

 

S Černákom to po poslednom hite ku koncu zápasu nevyzeralo najlepšie
21.4.2024 - 21:19
0

Žlto-zelený

 

Podľa mňa nič vážne, možno bol len trochu otrasený...po zápase išiel spolu so spoluhráčmi zo striedačky do šatne...
21.4.2024 - 23:39
0

Ol!ver

 

Regenda nenastúpil v aktuálnom zápase AHL 🤔
22.4.2024 - 0:32
+3

Fanusik23

 

Tiež by ma zaujímalo prečo
22.4.2024 - 5:12
0

Žlto-zelený

 

Tiež som si to bohužiaľ všimol 🤔
22.4.2024 - 7:35
0

Žlto-zelený

 

Ževraj dostal od trénera voľno...už vlastne nešlo o nič, tak pravdepodobne aby sa nezranil pred MS...
22.4.2024 - 7:50
+1

Ol!ver

 

Zaujímavé, to môže byť aj znak, že s ním už v organizácii nepočítajú alebo ozaj mu chcú dať voľno, čo je nevídaný počin by som povedal.
22.4.2024 - 10:18
0

luciakanky

 

Do kempu ich zavolať mali, nech si zvyknú na systém, ktorým repre hrá. A ak by v príprave prekvapili tak by RT mal o príjemnú starosť navyše, nič by sme nestratili. Ale my na Slovensku si všetko radi komplikujeme. Z vyjadrení najgeniálnejšieho asistenta mám pocit, že hráme parádne a pritom je to katastrofa.
Ďalšia vec, ja sa fakt bojím kto prevezme repre po Craigovi a ak to budú Pardavý a tuto Fruhauf tak amen tma s nami, hlavne Fruhauf sa tvári a hrá na odborníka. Proste ja nemám dobrý pocit zo smerovania nášho hokeja
22.4.2024 - 7:19
+4

frantapriklep

 

Klasika. Z 5 miliónov odborníkov na politiku sa stanú na najbližšie týždne odborníci na hokej, ktorí vedia, kto patrí do nominácie, ako treba poskladať tím, koho pozvať a koho nie. Žasnem nad tým, že sa zapojili aj viaceré známe tváre, ktoré by po tých rokoch už mohli mať potuchy, ako má vyzerať správny tím, ktorý proste nie je nikdy zložený len zo samých útočných hráčov, zohľadniť treba viaceré aspekty a poskladať ten tím naozaj vyvážene.

Už chýba len vyhlásenie Pellegriniho, koho treba na MS zobrať a koho nie.
22.4.2024 - 8:27
+6

Urpiner16

 

Ako vidím tak ty sem pletieš politiku tak tie tvoje rozsiahle sajrajty by si mohol skrátiť na polovicu a ten mimo hokejový balast nabudúce vynechať.
22.4.2024 - 8:58
+4

frantapriklep

 

Nepochopil si, ale to sme zvyknutí
22.4.2024 - 9:52
+3

sumobb

 

Urpi-každý človek má NÁZOR doma, na Slovensko, na svet. Aj hokejisti! Všetko zo všetkým súvisí! Aj šport s politikou a chlapci zo Slovenska ktorí hrajú v KHL dali jasne najavo svoj názor na ktorej strane sú.
22.4.2024 - 10:02
0

puk11

 

Čo tak skúsiť nejaký argument namiesto prázdnych kecov? Prečo by nemohli Mešár alebo Dvorský dostať šancu aspoň v príprave? Hráme ešte 4 zápasy, argument, že nie je dosť času je úplný nezmysel. Pri všetkej úcte, keď tam môže byť Petrovský, tak nie je absolútne žiadny dôvod, prečo by tam nemohol byť Dvorský alebo Mešár.
22.4.2024 - 19:14
+2

Urpiner16

 

Opýtaj sa Frúhaufa.Ten ti to z argumentuje teoreticky šmahom ruky.
23.4.2024 - 6:02
0

sumobb

 

Puk-volať hráčov na prípravné zápasy z poza mora s tým že na MS nebudú hrať, to je trochu divné, nie? 😃
23.4.2024 - 7:26
0

puk11

 

Prečo by to bolo divné v prípade tak mladých hráčov? A neviem prečo by sa ani jeden z nich nakoniec nemohol dostať na MS. Navyše, v prípade Petrovského to nebolo divné?
23.4.2024 - 13:07
0

hawkie

 

Regenda vyjadril súhlas s účasťou na MS 2024: https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/slovensko-posilni-na-ms-v-hokeji-2024-aj-pavol-regenda-2024042205432597515 - neberiem to ešte ako 100% hotovú vec (zdravotné prehliadky a ďalšie formality), ale je to určite veľmi pozitívna správa .
22.4.2024 - 9:55
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Brankár Rittich podpísal s Los Angeles nový ročný kontrakt

Český hokejový brankár David Rittich sa dohodol s Los Angeles Kings na predĺžení spolupráce. S klubom NHL podpísal nový ročný kontrakt na jeden milión dolárov. 16.5.2024 16:56 - TASR


Studenič prispel asistenciou k víťazstvu Coachella Valley

Slovenský hokejista Marián Studenič zaznamenal vo štvrtkovom zápase zámorskej AHL asistenciu za Coachella Valley Firebirds. Jeho tím zdolal v prvom finále Pacifickej divízie Ontario Reign 3:2. Pripísal si aj plusový bod a po piatich dueloch play-off má na konte štyri body za dva góly a dve asistencie. 16.5.2024 11:22 - TASR


Soucy dostal jednozápasový dištanc za zákrok na McDavida, Zadorov pokutu

Oddelenie hráčskej bezpečnosti hokejovej NHL udelilo Carsonovi Soucymu z Vancouveru jednozápasový dištanc. Dvadsaťdeväťročný obranca dostal trest za nepríjemný krosček do tváre kapitána Oilers Connora McDavida v treťom stretnutí semifinálovej série play off Západnej konferencie. Canucks triumfovali nad Edmontonom 4:3 a ujali sa vedenia 2:1 na zápasy. Informovala o tom oficiálna webová stránka súťaže. 14.5.2024 07:46 - TASR


Tavares bude kapitán Kanady

Útočník John Tavares bude kapitán Kanady v zostávajúcich zápasoch na MS v Česku. Vo funkcii vystrieda obrancu Coltona Parayka, ktorý mal "C" v sobotňajšom zápase proti Veľkej Británii (4:2), no v ďalšom priebehu šampionátu bude jeden z asistentov. Rovnakú funkciu budú mať aj obranca Damon Severson a útočník Andrew Mangiapane. 11.5.2024 15:59 - TASR


Repčík prispel asistenciou k víťazstvu Drummondville Voltigeurs

Slovenský hokejista Peter Repčík zaznamenal asistenciu v nočnom zápase juniorskej QMJHL. V prvom finále play off zámorskej súťaže asistoval a prispel tak k víťazstvu svojich Drummondville Voltigeurs, ktorí vyhrali na ľade Baie-Comeau Drakkar vysoko 5:0. Repčík má v 15 zápasoch tohtoročnej play off na konte 15 bodov za šesť gólov a deväť asistencií. 10.5.2024 09:38 - TASR


Keefe skončil v pozícii hlavného trénera Toronta

Kanadský hokejový klub Toronto Maple Leafs zo zámorskej NHL ukončil spoluprácu s trénerom Sheldonom Keefeom. Štyridsaťtriročný kouč skončil na striedačke "javorových listov" po piatich sezónach, v ktorých klub "Original Six" ani raz nedokázal splniť cieľ zahrať si finále o Stanleyho pohár. 9.5.2024 17:37 - TASR


IIHF udelila ruskej federácii vysokú pokutu za Fedotova

Disciplinárna komisia Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) udelila ruskej federácii (FHR) pokutu jeden milión švajčiarskych frankov (1,025 mil. eur) za to, že brankár Ivan Fedotov chytal napriek zákazu v uplynulej sezóne v KHL za CSKA Moskva. FHR sa plánuje proti trestu odvolať, informoval portál championat.ru. 9.5.2024 10:46 - TASR


Kučerov, MacKinnon a Matthews sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award

Hokejoví útočníci Nikita Kučerov z Tampy Bay, Nathan MacKinnon z Colorada a Auston Matthews z Toronta sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award. Cenu každoročne udeľujú najlepšiemu hráčovi základnej časti NHL na základe hlasovania samotných hokejistov, respektíve členov hráčskej asociácie NHLPA. 9.5.2024 09:36 - TASR


Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu Coachelly, Sýkora asistoval

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu svojho tímu Coachella Valley v treťom dueli 2. kola play off zámorskej AHL nad Calgary Wranglers 7:5. 9.5.2024 08:47 - TASR


Švédsku nomináciu doplnili Grundström a Holmberg

Švédsky hokejový zväz (SIF) oznámil v stredu konečnú nomináciu hráčov na MS v Prahe a Ostrave. Hlavný tréner Sam Hallam má v 25-člennom kádri troch brankárov, siedmich obrancov a pätnástich útočníkov. Z defenzívnych radov pútajú pozornosť Erik Karlsson, Victor Hedman i jednotka draftu NHL z roku 2018 Rasmus Dahlin. Z prestížnej zámorskej ligy je v nominácii celkovo 18 hráčov. 8.5.2024 18:28 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 05. 2024
Dánsko - Švajčiarsko o 12:20
Lotyšsko - Švédsko o 12:20
Kanada - Fínsko o 16:20
Nemecko - Poľsko o 16:20
Česko - V. Británia o 20:20
Francúzsko - Slovensko o 20:20

Odohrané zápasy

17. 05. 2024
ČeskoRakúsko
0:0REPORT
PoľskoUSA
0:0REPORT
V. BritániaDánsko
3:4REPORT
NemeckoKazachstan
8:2REPORT
16. 05. 2024
KanadaNórsko
4:1REPORT
USAFrancúzsko
5:0REPORT

Najviac bodov

Roman JosiSUI8 bodov
2.Pföderl L.GER7
3.Ehliz Y.GER7
4.Kapanen O.FIN6
5.Bedard C.CAN6

Najlepší strelec

Oliver KapanenFIN6 gólov
2.Bedard C.CAN5
3.Hischier N.SUI4
4.Cingel L.SVK3
5.Karlsson E.SWE3

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN93.44 perc
2.Dostál L.CZE92.31 %
3.Dichow F.DEN89.74 %
4.Grubauer P.GER89.57 %
5.Šutov A.KAZ87.1 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada420:1011
2.Švajčiarsko416:811
3.Česko415:99
4.Fínsko414:57
5.Dánsko514:186
6.Rakúsko415:204
7.Nórsko59:193
8.Veľká Británia45:190
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švédsko419:512
2.Nemecko524:199
3.Slovensko419:128
4.USA417:117
5.Lotyšsko411:147
6.Francúzsko47:134
7.Kazachstan58:203
8.Poľsko47:181