Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slováci v druhom bloku prípravy aj s Cehlárikom a Hrivíkom

zdroj: hockeyslovakia/Andrej Galica
27.4.2021 17:34 TASR

Slovenskú hokejovú reprezentáciu opustilo pred druhým blokom prípravy na MS 2021 sedem hráčov. Naopak, o miestenku v kádri zabojuje ďalších jedenásť. Slováci sa vo štvrtok opäť stretnú v piešťanskej bubline, kde absolvujú testovane na koronavírus, povinnú karanténu, niekoľko tréningových jednotiek a dva prípravné zápasy s Rakúskom (1. a 2. mája). Potom sa presunú do Prahy, kde absolvujú dvojzápas s domácim Českom.


S tímom v príprave nepokračuje sedem hráčov: Denis Godla, Miroslav Mucha, Miloš Bubela, Michal Chovan, Oliver Okuliar, Martin Vitaloš a zranený Rastislav Gašpar. "Mali sme veľa mladých hráčov, takže bolo jasné, že niektorí zostanú a niektorí budú musieť urobiť miesto skúsenejším. Nie je to tak, že by sme nad nimi zlomili palicu, práve naopak. Chceli sme im dať skúsenosť s reprezentáciou, aby to vedeli navnímať a aby ich to motivovalo do budúcej práce. Určite nesklamali. Budú budúcnosťou hokejovej reprezentácie," uviedol na webe hockeylslovakia.sk generálny manažér Miroslav Šatan.

Do prípravy sa zapojí dvojica útočníkov švédskeho Leksandu IF Peter Cehlárik a Marek Hrivík, Michal Krištof z fínskeho Kärpät Oulu, Matúš Sukeľ zo Sparty Praha, brankári Matej Tomek (SaiPa/KalPa) a Július Hudáček (Spartak Moskva), útočník HK DUKLA Ingema Michalovce Pavol Regenda a dvojica útočníkov čerstvých majstrov českej ligy HC Oceláři Třinec Miloš Roman a Patrik Hrehorčák. Ich spoluhráč Martin Gernát a obranca českého vicemajstra HC Bílí Tygři Liberec Mislav Rosandič sa k tímu pripoja v pondelok 3. mája. "K mladému tímu, ktorý sa formuje, prídu hráči ako Cehlárik, Hrivík či Krištof ako ofenzívni lídri a ako hráči, ktorí budú svoje skúsenosti rozdávať mladším spoluhráčom," dodal Šatan.

Nominácia na tréningový kemp, a prípravné dvojzápasy s Rakúskom v Piešťanoch a Českou republikou v Prahe (29. 04. - 08. 05. 2021):

brankári:

Július Hudáček (Spartak Moskva), Matej Tomek (KalPa Kuopio), Branislav Konrád (HC Olomouc)

obrancovia:

Samuel Kňažko (TPS Turku), Šimon Nemeck (HK Nitra), Martin Bučko, Marek Ďaloga (obaja HC Dynamo Pardubice), Daniel Gachulinec (HC 07 Detva), Mário Grman (SaiPa Lappeenranta), Adam Jánošík (IK Oskarshamn), Patrik Koch (HC Vítkovice Ridera), Martin Gernát (HC Oceláři Třinec), Mislav Rosandič (Bílí Tygři Liberec)

útočníci:

Juraj Slafkovský (TPS Turku), Dávid Buc (iClinic Bratislava Capitals), Martin Faško-Rudáš (HC 05 Banská Bystrica), Daniil Fominych (HK Levice/HK Nitra), Adrián Holešinský (HK Nitra), Pavol Regenda (HK Dukla Michalovce), Andrej Kollár (HK Nitra), Matúš Sukeľ (HC Sparta Praha), Patrik Hrehočák (HC Oceláři Třinec), Miloš Roman (HC Oceláři Třinec), Adam Liška (Severstaľ Čerepovec), Peter Cehlárik, Marek Hivík (obaja Leksands IF), Michal Krištof (Kärpät Oulu)

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


HokejBJ

 

😐Škoda toho Okuliara síce nehral zase neviem ako dobre ale chcel by som ho vidieť s kvalitnejšími spoluhráčmi
27.4.2021 - 17:49
+32

nerorome

 

Tiež si myslím, že Chovan a Mucha neboli preňho celkom vhodní parťáci.
27.4.2021 - 18:33
+5

Akademik

 

???: tak Okuliar hral lepšie a je určite kvalitnejší hráč ako ten mladý, ktorý sa ledva hýbe a ktorého tak tlačia,skôr mu škodia ako pomáhajú. Že dá niekto gól a to ešte do prázdnej brány????? odozva na jeho hruje u tých čo sa ho sledujú je iná ako ju prezentujú.
27.4.2021 - 18:38
+4

Tanci1828

 

o ktorom mladom sa bavime?
27.4.2021 - 18:56
+8

TonoS

 

Zrejme myslel Slafkovského. No keď sa Slafkovský ledva hýbe, tak potom neviem aké zápasy si pozeral. Hral veľmi dobre a tu vôbec nejde o to, že dal gól do prázdnej brány. Celkovo sa na jeho pohyb aj hru dalo pozerať, výborné nasadenie, úspešné osobné súboje. Na to, že hral svoje prvé dva zápasy medzi seniormi vôbec, tak dopadol nad očakávania. Pretože absolvovať takýto úspešný štart medzi mužmi a hneď zápasmi v repre, je veľká vec. Takže absolútne nechápem o akom slabom pohybe a zlých výkonoch u neho píšeš...
27.4.2021 - 19:11
+26

Tino

 

typek: trolluje
27.4.2021 - 19:13
+4

TonoS

 

No alebo má oči naopak
27.4.2021 - 19:16
+4

Akademik

 

TonoS a Tanci1828: ... môj názor a Váš názor sú spolu tri ako nie tak niekto z nás nevie počítať... ak nezmenia rétoriku a prístup k mladým hráčom, že miera pochvali sa musí byť vyvážená s mierou akéhokoľvek trestu tak im viac škodia ako pomáhajú. Komentátorov už ani nehodnotím... pozeral som zápas Rusko vs USA tam bolo viac mladých hráčov v jeho veku a mladší a tam si mohol porovnávať ich pohyb a pohyb nášho hráča alebo hráčov. To nie sú moje nejaké hejty, budem strašne rád aby sa jeho/ich/ ambície pretavili v skutok ale ak ich budú tak ospevovať a a nedajú im dolu nos neskončí to tak aká je predstava.
28.4.2021 - 7:53
0

mato35

 

A za čo by ich mali trestať ? Len tak preventívne ? "ak im nedajú dole nos" a si si istý že vôbec majú nos hore ? Na ten pseudoargument že by im to mohlo stúpnuť do hlavy napíšem len toľko že ak by ich po dobrej príprave nevzali mohlo by to pre nich byť veľmi de motivujúce. Skrátka pokiaľ v príprave ukážu že na to majú neexistuje dôvod prečo ich nezobrať... A zatiaľ sa ukazujú celkom dobre...
28.4.2021 - 9:11
+5

Akademik

 

mato35 : a spol čo ste reagovali na môj príspevok, len toľko, ja vás a Váš názor rešpektujem ale nemienim si tu vysvetľovať čo kto a kedy,čo som napísal za tým si stojím, ale nechajme tomu čas a uvidíme kto z nás hodnotí veci objektívne alebo je pod vplyvom mienkotvorných ľudí v rámci hokeja na SVK ktorí sú nie vždy objektívny
28.4.2021 - 17:16
0

TonoS

 

Tak nám tu napíš čo také urobil v týchto dvoch zápasoch Slafkovský také, za čo by ho mali potrestať. Ako absolútne nerozumiem tejto rétorike, haniť hráčov len tak preventívne, aby nemali náhodou hore nos. Daj tu nejaké vyjadrenie konkrétne Slafkovského, o ktorom by sa dalo povedať, že ho povedal nejako namyslene alebo že by nejako frajeroval. Práve naopak, v každom vyjadrení je maximálne skromný a sám hovorí stále, že sa ešte má v čom zlepšovať. Neviem o akom zlom pohybe stále píšeš. Hýbal sa lepšie ako 95% nemeckých hráčov. V pohode vedel prejsť sám z obranného do útočného pásma a to aj napriek tomu, že nemci mali jasnú fyzickú prevahu, keďže tam za nich hrali doslova obludy. Takže plačeš na nesprávnom hrobe chlape, lebo čo sa týka Slafkovského si totálne mimo.
28.4.2021 - 11:00
+4

mirec04

 

Mozes menovat konkretne, kto tvrdi, ze jeho hra nie je dobra?
Dakujem.
28.4.2021 - 13:27
0

Matej8199

 

Ten útok hneď vyzerá lepšie
Škoda obrancov ako Čajkovský a Čerešňák. Ale zase Gernát aj Rosandič mali veľmi dobrú sezónu.

A samozrejme Kňažko, Sfafkovsky, Nemec
27.4.2021 - 17:50
+16

Sunkafit

 

Cajkovsky a Ceresnak su pre nas rozdielovy obrancovia..skoda
27.4.2021 - 17:59
+12

TonoS

 

Veru veru, najmä Čajkovský mal opäť výbornú sezónu v Dyname bodovo a samozrejme aj v defenzíve bol super. Videl som niekoľko zápasov Dynama v tejto sezóne a nie raz som si povedal, že sa teším ako bude hrať na MS, takže veľmi mrzí fakt, že nás neposilní. Určite by bol v prvej obrannej formácii.
27.4.2021 - 18:05
+13

miško DUKLA

 

Táto nominácia sa už podoba na zostavu, ktorá pôjde na MS na každom poste nastanu už maximálne tak dve zmeny si myslím. Držím palce hlavne s výberom centrov.
27.4.2021 - 17:50
+3

21trto12

 

A dieri jak emental .. ak chce trener zmeny. 2 bekov v obrane starych potrebuje .. je tam po Charovi Sekera .. a EU hracov.. co hrali na MS Starosta ..Granak
27.4.2021 - 19:18
0

pokemon33

 

A este Varholik,Jasecko,Smerciak,Sekeras,Jergus Baca,Svehla..je z coho vyberat,nemusime sa bat.... a mozno aj Visnovskeho Miro prehovori,vsak su kamosi z Topolcian
27.4.2021 - 19:45
+35

Robo13

 

super : este kelemen z zv a mesar z pp a z finska skalicky s pospisilom a uz len cakat na zamorie
27.4.2021 - 17:51
+8

Rusty7550

 

Nemyslím si že zoberu Mešara ... To by znamenalo že by išiel na MS bez vyskúšania. Stačí sa pozriež kedy hrame posledný zápas s Ceskom a na rozpis zápasov Zvolen - Poprad. Možno že z tej finalovej dvojice nevezmu nikoho.
27.4.2021 - 18:06
+13

Tanci1828

 

mozno bude finale na 4 zapasy a stihne sa to este nejak
27.4.2021 - 18:58
0

ErikHKM

 

Vezme Hascaka Skokana a od nás Bondru si myslim
27.4.2021 - 20:39
+5

HkmDetva

 

A Pula
28.4.2021 - 3:42
0

TonoS

 

Tak zo zámoria ešte by mohli Jaroš so Sekerom do obrany a do útoku Pánik, Ružicka, Studenič. Čiže si myslím, že môžeme poskladať veľmi solídne mužstvo.
27.4.2021 - 18:07
+11

ánry

 

že mešár? ty čo berieš? v 20 sa nevedel presadiť a čo by robil tu?
27.4.2021 - 20:28
+6

boychuk

 

Slafkovský mal na dvadsiatkach 0+0 tiež a to odohral o tri zápasy viac, čiže z tohto hľadiska by tvoja poznámka neobstála. Plus Mešár išiel odvtedy riadne hore a dokáže sa presadzovať pravidelne medzi mužmi, čo dokazuje aj jeho produktivita v play-off.
27.4.2021 - 21:39
+7

Pistolero

 

hadam uz trochu opatrane s tymi mladymi, predsa len su to MS
27.4.2021 - 21:57
+1

boychuk

 

Súhlasím, osobne mi to príde tiež skoro zobrať ich už teraz, keďže ešte ani nie sú vo svojej draftovej sezóne. Týmto komentárom som chcel len upozorniť na skutočnosť, že medzi Slafkovským a Mešárom nie je v tomto rozdiel.
27.4.2021 - 22:04
+1

Robo13

 

mesar: z tychto ms sa nevypadava a zoberu 28 hracov 3 brankarov 9-10 obrancov a 15-16 utocnikov, preto tam je slafkovsky a preto by tam mal byt aj mesar ktory sa dokazal presadit v nabitom kadri pp a nie je tam len do poctu o com svedcia jeho goly a prihravky na goly no aj celkovo hra, a ak chceme spravit generacnu obmenu takpotrebujeme vychovat nejake buduce hviezdy nhl, teraz uz bohuzial nemame ziadnu narozdiel od nemcov ci svajciarov, a z mladikov ako su ruzicka pospisil studenic lantosi dano ani cajkovsky achromiak hviezdy ligy ako draisaitl ci hischier nebudu. amx sa dostanu na uroven tatara. preto tam satan chce zobrat slafkovskeho a nemca uz v 17 aby odkukali co mozu od poctivakov jak hrivik sekera ci skalicky.
28.4.2021 - 6:16
+3

matus93

 

Logické importy, ktoré zvýšia kvalitu.. je čas trénovať súhru presilovky oslabenia atd.. za mňa škoda Okuliara a možno aj Bubelu mne sa napríklad pozdával aj keď miestami vyzeral, že má na saláme .. uvidíme hlavne nech sa nikto nezraní a som zvedavý na mladých hráčov v kombinacii s ešte lepšími spoluhráčmi ..
27.4.2021 - 17:53
+2

Mato-Mi

 

Pali zabojuj o MS, nech tam mame konecne aj my zastupenie.
27.4.2021 - 17:57
+12

Caezar

 

Osobne mi je ľúto Okuliara a Muchu, ktorí podľa mňa hrali celkom slušne. Skôr by som papa povedal Bucovi a Faškovi-Rudašovi. No tréneri hádam vedia, čo robia...

Tym ostávajú nezodpovedané otázky, čo je s Grigerom, Marcinkom, Čajkovskym, Rybárom.... plus škoda Mudraka, že ho nezavolali a asi aj Pauloviča. Inak ja som spokojný. Hráči, ktorí teraz prídu, donesú potrebnú kvalitu. Akurát Miro Šatan rozprával o šiestich hráčoch, no napokon ich príde až 11...
27.4.2021 - 17:57
+4

matus93

 

Griger - nedohral finále pre zranenie
Čajkovsky - zranený
Mara - aj keď by som mu to doprial, ale podľa mna zbytočne .. mohol by však podpísať v KE
Rybar- neviem akú má teraz formu no na domácich Ms som čakal viac
27.4.2021 - 17:59
+4

Caezar

 

Samozrejme viem, že Griger sa zranil vo finale, no do MS ešte cca mesiac, ... Čajkovský sa áno vyjadril, že chce byť s rodinou , ale to ešte počas playoff KHL, Rybár fakt nevieme a Marcinka asi neoslovili.... Ale ešte len vyšla nominácia, hádam v najbližších dňoch budú o tom viac rozprávať. V podstate už ostdnu len Skalicky a Pospíšil a naši finalisti. Potom už len zamorie.
27.4.2021 - 18:08
+3

Rusty7550

 

Griger nehral posledný zápas. Ak nehral v najdoležitejšom zápase svojej kariery tak to zranenie bude asi fakt vážnejšie. Marcinka asi ani neoslovili, Rybar odmietol z nešpecifikovaneho dovodu a Cajkovsky sa raz dávnejšie v jednom rozhovore vyjadril že si neviem predstaviť že bude tak dlho bez rodiny, pokial sa nemýlim tak sa mu nedavno narodilo dieta. Podobne sa vyjadroval aj L. Hudaček ale tak neskor sa zranil. A to že ich prišlo 11 ... Neprekvapilo by ma ak by neprišiel nikto s finalovej dvojice Zvolen - Poprad.
27.4.2021 - 18:04
+4

Zidan

 

Ved ani nemá kto poriadne z tej finálovej dvojice prísť, do úvahy pripadajú len Viedenský, Kelemen a Bondra?
27.4.2021 - 19:03
+2

Danny23

 

Viedenský?
27.4.2021 - 19:47
+9

Zidan

 

Ešte tak 2 roky náš najlepší center a zdá sa že v play off mu to celkom šlo.. neviem čo sa mu inak stalo
27.4.2021 - 20:22
0

Zidan

 

2 roky dozadu*
27.4.2021 - 20:22
0

Danny23

 

Čo sa mu stalo? Začal sa veľmi ľúbiť, bohužial. Pamätné sú jeho vyplakávačky na FB. Ale áno, pár rokov dozadu bol nádejou.
27.4.2021 - 20:36
+2

TonoS

 

Tak brankársku otázku máme možno aj vyriešenú, jedine že by prišiel ešte Húska, inak si myslím, že dvojica Hudáček, Tomek je zatiaľ v pohode.
27.4.2021 - 18:14
+3

tristan

 

Buc je siedmy div sveta ako on vie byt stále v repre
27.4.2021 - 18:45
+58

Sunkafit

 

Vsetko spravne..mozno Okuliara nie...a aj ty co pridu spravne
27.4.2021 - 17:58
0

Sunkafit

 

A Mucha pod domov na rok
27.4.2021 - 18:00
+4

miško DUKLA

 

Vieme kto ho ,,odchoval,, takže sezona 22/23 v tom správnom drese sezonu 21/22 ostáva na univerzite snad aj úspešne doštuduje.
27.4.2021 - 18:03
+4

BigMatthew

 

Škoda Okuliara a možno ešte Mucha. No tesi ma Palii nech sa mu dari. Popravde som cakal aj Mudraka. Kazdopadne zostava vyzera hned lepsie
27.4.2021 - 18:02
+4

omen

 

tie zranenie Slovanistov su az neprirodzene
27.4.2021 - 18:03
+9

Gargamel123

 

27.4.2021 - 18:20
0

Hokejovyvirtuoz

 

A čo si myslíš že si to vymyslel? 😂 nenapadlo ťa že sa mohlo gasparovi obnoviť zranenie lakta kvôli ktoremu pauzoval 2 mesiace?
27.4.2021 - 20:42
0

omen

 

tak som to vobec nemyslel... skor je to akasi "kliatba" tejto sezony, ktora pokracuje i po nej
27.4.2021 - 20:56
+2

Norik

 

Neviemm: Okuliar mozno mal dobru sezonu, ale v priprave nepresvedcil. Nevynikal v repre ani v technike, ani v bojovnosti, ani v zavazani puku. Proste vsetko priemerne. Skor ci neskor by vypadol.
27.4.2021 - 18:11
+4

FP-DENISO6

 

Ani v play off to už nebol ten Okuliar zo základnej časti
27.4.2021 - 18:20
+1

Big brother

 

S Michalovcami to bolo už celkom ok, s Bystricou velmi zle.
27.4.2021 - 18:24
+1

Big brother

 

Podla mna tam chybala súhra so spoluhráčmi, vobec si nesadli, preto nebol tak zapájaný do hry a nemohol naplno ukazat čo je v nom. Lebo ked sa dostal k puku, tak vedel čo s ním, len k tomu puku sa moc nedostával. Čo sa týka bojovnosti, tak podla mna praveže bojovat, tak ako to je u neho zvykom. Ale musí zapracovat na tej vybušnosti, resp. zrýchlení.
27.4.2021 - 18:24
+4

erik24

 

skoda Grigera aj Gaspara...Marcinka som nejako cakal, ze nepozvu, ale ako som viackrat napisal, za mna tam patri do 4. utoku...takze teraz za mna...Tatar mieri do playoff

Studenic - Ruzicka - Panik
Cehlarik - Hrivik - Slafkovsky
Skalicky - Kristof - Pospisil
Liska - Roman - Hrehorcak
? - Sukel - ?
27.4.2021 - 18:19
+11

erik24

 

z obrancov som cakal toho Mudraka v repre, ze vyskusaju, z finalistov mozno Rado Bondra a Kelemen...uvidime podla priebehu...
27.4.2021 - 18:20
+5

nerorome

 

Rado Bondra nemá korčuľovanie na medzinárodnú úroveň, navyše v PO je z formy.
27.4.2021 - 18:26
+7

Jamboree

 

něco: mi říká, že Pánik nedorazí, ale i tak to bude silný team SVK, paráda! : )
29.4.2021 - 21:36
0

Ejo

 

Ako to tento rok vychádza časovo s NHL? Stihnú prísť hráči po vypadnutí z prvého kola PO?
27.4.2021 - 18:19
0

nerorome

 

Vzhľadom na procedúry po príchode do bubliny (tuším 5 dňová karanténa) podľa všetkého nie.
27.4.2021 - 18:22
+1

Ol!ver

 

Možno na štvrťfinále áno.
27.4.2021 - 18:23
0

Ejo

 

Škoda, Tatar ani Sekera sa pravdepodobne do druhého kola nedostanú.
27.4.2021 - 18:28
+1

pupo

 

Tatarovi konci zmluva a bude podpisovať asi poslednú (veľkú) zmluvu v NHL.
27.4.2021 - 18:48
+2

Ol!ver

 

Nerozumiem rozlúčku s Bubelom. Možno len nebol spokojný s možnou rolou v tíme, či s úlohou možného náhradníka. Inak hral dobre.
27.4.2021 - 18:21
+2

nerorome

 

Pribudnú až 4 centri (Hrivík, Krištof, Sukeľ a Roman), takže bolo jasné, že minimálne 2 zo štvorice Chovan, Bubela, Kollár a Buc skončia. Skončili tí ofenzívnejší centri Chovan a Bubela. Osobne sa mi viac páčil Bubela ako Buc, ale v defenzíve je Bubela salámista, to je fakt. Ja som hlavne rád, že nevyradili už v tejto fáze Kollára. Som zvedavý, či to dotiahne až na MS.
27.4.2021 - 18:31
+7

Sunkafit

 

Kollar na MS si sa zblaznil?...nie nie nech este pekne len maka chlapec naš
27.4.2021 - 19:26
+8

nerorome

 

Šatan ho dosť chválil, takže možno sme sa zbláznili viacerí. A navyše na MS pôjde minimálne 15 útočníkov a na pozície náhradníkov asi nezoberú tridsiatnikov...
27.4.2021 - 19:31
+4

Goethe

 

Neblázni, aby išiel Kollár na MS, veď on je tlačenka.
27.4.2021 - 19:45
+9

Sunkafit

 

Stavim sa o karton sampanskeho ze nepojde..
27.4.2021 - 20:51
+1

Ottawa Senators

 

Domáce by sa na hajloku ujalo viac.
28.4.2021 - 10:50
0

Ol!ver

 

Vieš koľko stojí šampanské, hej?
28.4.2021 - 10:53
0

Jamboree

 

taky: hlasuju, že neprojde : D
29.4.2021 - 21:35
0

Ol!ver

 

Hrá two-way hru, a to je u hokejistu, hlavne centra, dôležitejšie ako body, zároveň je šikovný a na svoju výšku dobrý korčuliar. Mladý, vhodný minimálne ako náhradník.
28.4.2021 - 10:55
+5

Gargamel123

 

z : HK Kosice uz nikto
sedem mladikov
na cele s Misom CH
opustilo kader
27.4.2021 - 18:23
0

Blackorange

 

Z kadiaľ máš, že už nie sme HC ale HK ? : Škoda Chovana si myslím. I ked nemal možno až takú top sezonu, tak nahravky má jak Neymar (za čias v Barcelone ked bol )
27.4.2021 - 23:49
0

Caezar

 

Pár postrehov : Ešte pár postrehov k nominácii:

1. Môže sa obnoviť super spolupráca z MS18 z Popradu, či MS20 z Kanady - Líška-Roman-Hrehorcak.
2. Zo siedmych nových útočníkov sú až štyria centri, teda bude tam pretlak (+ Kollár, Buc).
3. Naša obľúbená trojka benjamínkov prežila výrazný škrt.
4. Ak Rybár odmietol, potom asi mali pre istotu nechať v mužstve i Godlu, lebo na MS pôjdu traja gólmani, no môže sa za tri týždne ešte stať hocičo, napr. niektorý z brankárov sa môže zraniť. ... Jedine, že už sú predbežne dohodnutí s Huskom z AHL.
27.4.2021 - 18:32
+10

pupo

 

Ale zas si týždne v bubline a dobre vieš že na 99% sa na MS nedostaneš treba to brat aj s toho uhla
27.4.2021 - 18:52
+1

Jamboree

 

Co: takhle Kosaristan z Kladna? V play-off chytal slušně, zkusil bych ho do role trojky? Samozřejmě Huska by měl přednost
29.4.2021 - 21:38
0

hokejfanda

 

Čo sa týka vyradených hráčov - spokojnosť. Trochu mrzí len Okuliar, ale zas nepredviedol nič svetoborné aby nám chýbal.

Vcelku som zvedavý ako sa vyvinie situácia s brankármi a kto bude jednotka. Neviem či a koho z brankárov ešte plánujú povolať, ale z momentálnej trojice mi to vychádza na Konráda. Hudáček na repre úrovni nikdy nepresvedčil, bodaj by som sa mýlil.

Čo sa týka ďalších hráčov, trochu nerozumiem čo všetci vidia na Bučkovi. V českej lige neodohral veľa zápasov a priznám sa že teraz v repre nijak nevyčnieval. Jánošík tiež nič moc. Z útočníkov Buc čistý priemer, Holešinský zatiaľ na repre podľa mňa nie, Kollár tiež, napriek tomu že dal gól.

27.4.2021 - 18:37
+1

Sunkafit

 

presne si vymenoval ktory pojdu další
27.4.2021 - 19:28
+2

nerorome

 

Takže v Európe už prichádzajú do úvahy iba Skalický a Pospíšil z Raumy, prípadne finalisti zo Zvolena a Popradu (mená si nedovolím tipovať, ale nakoľko už nestihnú žiadny prípravný zápas, veľa ich určite nebude - dvaja, max. traja).
27.4.2021 - 18:40
+1

Urpiner16

 

Myslíš toho čo sa oháňa hokejkou ako na baseballe?
27.4.2021 - 18:51
+14

nerorome

 

Toho zrovna nie
27.4.2021 - 19:23
+5

Dracik_18

 

Gašparovi je čo ?
27.4.2021 - 18:47
+1

nerorome

 

Zistil, že na medzinárodnú úroveň nestačia len šikovné ruky a dobré hokejové myslenie. Bez lepšieho korčuľovania sú mu jeho ligové prednosti prd platné.
27.4.2021 - 18:54
+4

Sani

 

....ale no

nie je to pohybovo az take zle a stale ma potencial sa zlepsovat...
27.4.2021 - 19:06
+2

nerorome

 

Sorry, ale s nemeckými motorovými myšami pohybom vôbec nestíhal. Jeho výška je žiaľ určitým limitujúcim faktorom.
27.4.2021 - 19:20
+6

Jaro Bejbl

 

A ty si s ktorého mesta ani nevieš že išiel rovno so semifinále bez pauzi a s preťaženým lakťom ty tlk vôbec ho nepoznáš nevieš čo v ňom je 👌
27.4.2021 - 20:37
+3

Gargamel123

 

vysoka skola: zivota...
27.4.2021 - 23:41
+2

Dracik_18

 

čo v ňom je ?
28.4.2021 - 6:10
+2

HkmDetva

 

Gaspiho milujem ale naozaj na to nema on je bez puku uplne nulovy
28.4.2021 - 3:46
+1

Hokejovyvirtuoz

 

Prečo tu hovoríš blbosti keď do toho nevidíš? Hral ťažké semifinále, 2 mesiace pauzoval lebo mal vyskoceny lakeť, hral 7 zápasov za 12 dni, po semifinále nemal pauzu, ja som počul že sa mu zranenie s lakťom obnovilo a že hral na tabletkách. Čo myslíš ako sa cítil? Fyzicky? A ty tu niekde z gauča ideš trepat somariny 😂
27.4.2021 - 20:47
+3

Dracik_18

 

ešte že vypadli , lebo finále by nemohol hrať , nie je to sranda keď hral za 12 dní 7 zápasov
28.4.2021 - 6:12
+1

Dracik_18

 

dobré hokejové myslenie
28.4.2021 - 6:10
0

nerorome

 

Trošku som sklamaný, že omladzovanie sa nejako vyhýba bránkovisku. Podľa mňa stačil jeden tridsiatnik (Konrád /Hudáček) + dvaja mladší (M. Tomek, Godla, Húska, príp. Hrenák).
27.4.2021 - 18:50
+6

Sunkafit

 

omladzovanie v brankovisku pane bože niektory sa už preberte...
27.4.2021 - 19:29
+12

nerorome

 

Máš pravdu, Konrád s Hudáčkom nech to ťahajú do 40tky
27.4.2021 - 19:35
+4

pupo

 

Godla mna nepresvedčil ale Ok, Huska a Hrenak majú ešte povinosti v zámorí.
27.4.2021 - 19:45
+3

ElwisNR BLOG

 

Prekvapilo ma že nečakane veľa našich z NR prešlo sitom.A naopak že nepokračuje Mucha.
Hudáček a Konrád ma v repre na top turnaji nikdy nepresvedčili skôr stačilo aby zostal iba jeden z nich a dať šancu mladému brankárovi.Rovnako aj nominácia Rosandiča,Bučka a Miloša Romana je podľa mňa zbytočná.Ešte možno by si zaslúžil nomináciu Haščák Skokan a R.Bondra a zo zámoria ak by sa podarilo A.Ruzička,Panik,Sekera,Lanoši.
27.4.2021 - 18:53
+1

Urpiner16

 

Rosandič čo som ho videl teraz vo finále play off cz.ligy robí dosť veľké chyby v defenzíve na úkor je ofenzívnych chúťok čo robil i v kedysi v BB.Dovolím si povedať že defenzívne negatíva v jeho ponímaní prevyšujú jeho pozitíva ako obrancu v útoku.S Hudáčkom súhlasím v repre ako Marcinko že nie.
27.4.2021 - 18:59
+10

ElwisNR BLOG

 

Uvidíme možno niekto prekvapí a som zvedavý ako sa to podarí vyskladať.
27.4.2021 - 19:04
0

88Backo

 

Rosandic bol vždy taký...Slovenský erik karlson🤣
27.4.2021 - 19:33
+1

BaW

 

Absolútne súhlasím - Urpiner16.
27.4.2021 - 21:39
+3

Sunkafit

 

Rosandič si nominaciu zaslužil 1000% a aj pojde na MS
27.4.2021 - 19:30
+8

Jamboree

 

Yes: já viděl Rosandiče spíš tahat tu Libereckou hru občas, když to vypadalo, že spí. Podle mě si taky nominaci zaslouží, jak jsem ho dřív neměl rád, on tu MS vybojuje.
1.5.2021 - 16:42
0

pupo

 

Bondra nemá korčuľovanie na moderný hokej. Haky u mna dosť klesol reakciou na Valabika,ale aj tak podľa mna nemá na prvé 2 útoky
27.4.2021 - 19:32
+10

Tino

 

pekna: zostava, som rad ze nie som trener resp GM ...tazko sa vyradovalo, ale do teamu prisla kvalitka ne ze ne.
27.4.2021 - 18:55
+1

bAzO47

 

Mudrák : Pre mňa prekvapenie že ho nezavolali, myslím si že v PO asi najlepší obranca Michaloviec, hlavne v hre do predu.
27.4.2021 - 18:57
+1

Big brother

 

Podla mna má rezervy hlavne v bránení momentálne, na tom musí velmi popracovat.
27.4.2021 - 19:09
+8

Sani

 

Bakos-Griger-Hudacek, Cajkovsky-Ceresnak je komplet chybajuca elitna, europska formacia....to sa da nahradit len zo zamoria...
27.4.2021 - 19:10
+11

21trto12

 

Ja si myslim ze k michalovi chovanovi trener caka kelemena a pulisa maju sezonu .. a kelemen ma zlate rucicky 😊
27.4.2021 - 19:11
+1

Gargamel123

 

27.4.2021 - 23:45
0

theck

 

Je mi lúto Okuliara a Muchu mne sa osobne pozdávali o dosť lepšie ako Rudáš, Buc či Kollár
27.4.2021 - 19:17
+2

uiii

 

Začíná to vypadat skvěle s ohledem na možnosti skrz ta zranění. Hrivík s Cehlárikem to s klidem můžou vzít na sebe. K tomu přidejme Gernáta, pár hráčů z NHL/AHL, mladý Němec a Slafkovský. Okořenit to všechno Ramseyho aktivním a koukatelným hokejem a jedem!

Já nevím, ale mám z Craiga pocit, že ať udělá cokoliv, tak to udělá správně. A beztak mě ještě překvapí a povolá i toho Mešára po dlouhém play off!

Oproti tomu u nás mi to zatím přijde takové bez chuti, Jaškin, Hyka a Sedlák out, takže vyhlížet všechno co má nohy a ruce ze zámoří.
27.4.2021 - 19:30
+23

erik24

 

u nas su out Rybar, Cajkovsky - Ceresnak - Bakos - Griger - Hudacek, to je pre nas velmi kvalitna jedna formacia....takisto odmietol J. Mikus z Pardubic a zraneni je Krivosik z Finska...som si hovoril cez sezonu, ze konecne mame aj v EU silny zaklad zase pre repre, ktory doplnime hracmi zo zamoria a....okrem Mikusa si dovolim povedat, ze by boli tento rok vsetci na MS...ale nevadi, zranenia patria k hokeju a k tejto sezone kor...
27.4.2021 - 19:35
+10

BaW

 

Kto odmietol ?? Mikuš, to myslíš toho obrancu, ktorý keď bol na troch MS, tak bol na každých najslabší bek ? Ten odmietol. Ok.
27.4.2021 - 21:34
+7

erik24

 

pre nas su ti hraci asi taki ako pre vas tebou pisani traja, aj ked v EU mame takisto inych, ale kazdy hrac kvalitny sa rata...
27.4.2021 - 19:37
+1

erik24

 

byt v plnej sile moznej, tak mame tim

Hudacek
Rybar
Tomek

Cajkovsky - Knazko
Gernat - Ceresnak
Daloga - Nemec
Janosik - Grman

Studenic - Ruzicka - Panik
Cehlarik - Hrivik - Hudacek
Bakos - Griger - Liska
Pospisil - Kristof - Skalicky
Slafkovsky - Roman - Krivosik

27.4.2021 - 19:43
+5

Ol!ver

 

Pospíšil 2x.
27.4.2021 - 22:18
+1

Gargamel123

 

s tym by mohol hruby: aj do khl
27.4.2021 - 23:51
+1

Jamboree

 

Ale : prdlačky, my budeme mít silný mužstvo - i kdybych nepočítal Hertlíka, tak jestli přijedou kuci z Detroitu, Chicaga, NYR a s nimi Kořenář, tak se to poskládá do famózní sestavy - s Blumelem, Lencem, Kovářem, Hanzlem, Radilem, Sekáčem nebo koho Pešán vybere to budou kombinačky! Obranu nepočítám.

A erik24 : To jsou kecy, každej rok někdo nemůže, to je normální. Ten team SVK tam není nad čím fňukat, to bude pěknej hokej : )

Pojďme si společně pro medaile!
1.5.2021 - 17:35
0

Kaita Waikiki

 

dobry den

Jakub Lacka ma este sezonu ked nie je povolany do teamu?

P.S. nikdy som ho nevidel hrat ale pamatam si tu z miestnych diskusii ze to mal byt Bogrošov zivotny omyl za to ze ho nezobral do U20
27.4.2021 - 19:41
+8

PeterLucky

 

Zdravicko,

Jakub Lacka bohuzial tuto sezonu nemoze prist. Jeho skola RPI predcasne ukoncila sezonu v novembri. Neviem ako je to teraz cez covid, ale mimo covidu po skonceni/pred zacatim sezony mozu muzstva trenovat s trenermi len kratky cas. Zbytok casu musia chalani trenovat "sami" s podkladmi od trenerov, takzvane captain's practices. Ak vychadzam z tohoto predpokladu, tak cele RPI o tomto case urcite nie je vo forme na akekolvek zapasy. Obzvlast ak vezmeme do uvahy, ze americke skoly zacinaju so zaverecnymi skuskami uz buduci tyzden.
27.4.2021 - 20:13
+3

Kaita Waikiki

 

skoda, ale karieru ma zatial peknu

no aj tak si myslim ze ked mohol prist mucha mohol aj lacka
27.4.2021 - 20:22
+1

PeterLucky

 

Nebojte sa nic, este ich uvidite Mucha mal osobne aj so skolou prelomovu sezonu, na majstrovstvach Ameriky ich vyradil neskorsi majster Uni. Massachuesettes Amherst. Buduci rok je stvrtak, urcite sa bude chciet predat dalej. Ma na to.
27.4.2021 - 20:40
+2

jakub1212

 

Okuliar uz ku koncu sezony tahal nohy, da sa povedat ze bol jeden z najvytazovanejsich utocnikov Dukly. Kazdopadne za mna v tych 4 zapasoch urcite nesklamal, bolo ho vidiet, dokazal vytvarat sance. Co mu zlomilo konar bola bilancia 0+0, na druhu stranu si myslim, ze sa aspon moze pripravit na dalsiu sezonu zrejme vo Finsku.
Godla by cestoval ako trojka, takze tu je tiez otazne aka je motivacia u hracov, ktory do boja nezasiahnu a su mesiac prec.
Mucha prijemne prekvapil, kedze da sa povedat toto bola jeho 1.skusenost z ,,muzskym hokejom" ale na MS starty to nebolo.
Chovan asi sklamal najviac na to aky je to hrac v nasej lige, tu sa jasne ukazalo, ze hra do tela a rychlejsi hokej neni uz pre neho.
Bubela nebol vyslovene najslabsi ale asi disciplina zohrala rolu.
Vitalos robil dost chyb a asi vyhadzov je na mieste.
Uvidime kto este bude prichadzat ale myslim, ze skonci Fominych (ak teda nezamota Satanovi hlavu golmi). Co ma prekvapilo je prehnana chvala na adresu Kollara, mne sa nezdalo ze by vynikal ale budis. Spomeniem este Lisku ako jediny hrac z KHL zapadol do podpriemeru prvych 4 zapasov. Fasko, Holesinsky sa mi pacia, ale je tam viacero hracov na podobnej urovni..takze uvidime aky kluc zvolia na nominaciu na MS...teenegerov podla mna zoberie vsetkych
27.4.2021 - 19:47
+19

boychuk

 

súhlas, dobre si to vystihol
27.4.2021 - 21:35
0

rasťoZv

 

Ten Hudáček ako fakt? Pokus číslo 11
27.4.2021 - 19:59
+4

Ochránca Svätyne

 

odkedy je Hudy v KHL (4 sezony), tak odvtedy nechytal na MS, pritom je tam jasna jednotka a s peknymi cislami kazdy rok. na MS chytal este za svedskych cias, kde mu 2 MS nevysli, ale asi sme mali vtedy aj slabsi kader. treneri vedia co robia, treba im dôverovat
27.4.2021 - 20:28
+7

Tokyyyy

 

Aky 11? Mal jedne MS ako jednotka. Už by sa ľudia mohli spamätať v jeho prípade.
27.4.2021 - 22:27
+7

Atarista

 

Bubelu mohli nechať aspoň ešte na dvojzápas s Rakúskom. Predsa len spolu s Bucom majú s rakúským hokejom najväčšie skúsenosti a poznajú väčšinu rakúskeho výberu. Ale inak celkovo hral celkom fajn. Takže sa trochu čudujem tomuto rozhodnutiu.
27.4.2021 - 20:00
+1

pupo

 

Čo nám pomôžu jeho skúsenosti s rakúskym hokejom 😳
27.4.2021 - 20:03
+39

dusan1980

 

Dobra nominacia
Osobne by som nezobral Buca ale ostatok OK.
Teraz doplnit o vsetkych moznych zo AHL a NHL a moze sa ist na to.
27.4.2021 - 20:06
+3

aaaaa

 

Pre mňa škoda , že vôbec nezavolali Pauloviča v Pardubuciach mal super sezonu
27.4.2021 - 20:15
+5

Adriano23

 

No, podme sa pozriet na zostavu.
Obrana:
Knazko (02), Nemec (04), Bucko (00), Daloga (89), Janosik (92), Gernat (93), Rosandic (95), Koch (96), Grman (97), Gachulinec (94)
Najstarsi hrac je 32 rocny Daloga, ostatni vsetci pod 30 rokov. Hodne mlada obrana, do toho ked si vezmeme tak Fehervary (99), Jaros (96), Cernak (97). Takze nastastie aj v mladsej generacii kvalitu ako tak mame. Inac niet divu, ze Mudrak nebol povzany, to by potom musel ist zakonite jeden z mladych prec. Pretoze 4 hracov do dvadsat rokov (vratane), by Craig nevzal.

Uok:
Buc (87), Hrivik (91), Kristof (93), Cehlarik (95), Sukel (96), Holesinsky (96), Fominykh (98), Liska (99), Roman (99), Hrehorcka (99), Kolar (99), Regenda (99), Fasko-Rudas (00), Slafkovsky (04)
Myslim si ze toto je bez komentara. Este pred prichodom Satana by bol 26 rocny Cehlarik povazovany za mladika, teraz je 4 najstarsi utocnik a "skuseny" hrac. Toto je obmena ktora uz mala prist pred desiatimi rokmi. Je to na jednu stranu skvele, ale aj smutne zaroven. Kazdopadne chalani maju svoju kvalitu, najma rocnik 99, uz len to konecne preniest aj na ladove plochy. Inac a to este ratame s Ruzickom dalsia 99ka a so Studenicom (98). Do toho Skalicky (95) a K. Pospisil (96) a jeho brat dalsia 99ka je zraneny. Na poslednych MS bol aj Krivosok (99), ktory je momentalne zraneny. Vo Zvolene hra skvele mlady Kelemen (99), ktory taktiez pripada do uvahy.

Pevne verim, ze chalani okolo rocniku 99, nezakapu a budu lidrami svojich klubov, ale aj repre do buducnosti. Potrebujeme ich ako sol ...

Na zaver iba dodam, ze som velmi zvedavy co predvedie tato mimoriadne omladena zostava (na nase pomery, urcite mimoriadne omladena )
27.4.2021 - 20:21
+21

crosbynko

 

Konecne to vyzera do buducna nadejne. Zaklad je dobry chyba uz len viac mladych hracov co by sa presadili do NHl. Z hracov do 25 rokov je to prakticky len Cernak.
27.4.2021 - 21:27
+4

boychuk

 

Krivošík nehral na posledných MS
27.4.2021 - 21:33
+6

Adriano23

 

Pravdu mas, bol iba na pripravnych zapasoch minulu sezonu kde mal skvelu bilanciu. Ospravedlnujem sa za nezrovnalost.
27.4.2021 - 23:28
+3

MackoPu

 

Uplne nerozumiem tomu Okuliarovi, ze co je za tym.
Lebo ak by som si mal vybrat medzi nim a Fominychom, nie je co riesit. Bud chceli silou mocou pravaka(F. je R, nie?), alebo už neviem. Telesne dispozicie, herny prejav a body v sezone hovoria jasne.
27.4.2021 - 20:50
+2

jakub1212

 

Asi sa rozhodovali na zaklade tychto 4 zapasov a to mal Okuliar 0+0 bez ohladu na herny prejav, kde urcite patril k lepsej polke utocnikov. Na druhu stranu Fominych dal goly a asi by sa tazko Mirovi vysvetlovalo preco ho poslal domov. Spravi tak az po dvojzapase s Rakuskom.
27.4.2021 - 20:55
+5

hello, havarju

 

A keď dá zase góly
27.4.2021 - 21:23
+1

hawkie

 

Samo Buček: To dával aj Samo Buček v príprave na MS 2019, ale napokon zobrali Luntera, Bondru a Ziga (podľa mňa s nimi súperil o miestenku).

Nebojte ništ, Miro s Otom to vidia lepšie, než my , a ja som si na 100% istý, že Fominykh pokračuje nie kvôli gólom, ale kvôli tomu, čo predviedol na hracej ploche.
27.4.2021 - 23:55
+1

miro-nr

 

U teba nič nové,že niečomu nerozumieš.
Určite Fominykh podaval v týchto pripravakoch lepšie výkony ako Okuliar-to uznaju všetci okrem Trenčanov,čo ma neprekvapuje-nehladiac na golý čo dal.

Tak šup-šup dole tie zelené okuliare a hned zmeníš názor!
28.4.2021 - 9:42
+5

miško DUKLA

 

Okrem Trenčanov milujem toto zaškatuľkovanie čo sa týka repre... Okuliar tam právom nieje. Všetkých do jedného vreca to sa mi nepáči
28.4.2021 - 10:47
0

miro-nr

 

Prepáč, stačí taký
Macko PU a malý bráško,a veru aj Vám objektivným Trenčanom dojebabrú reputáciu. Je to tak, ešte raz sa ospravedlňujem normálnym fanúšikom TN.
2.5.2021 - 23:34
0

MackoPu

 

Nejdem stracat cas.
Ale som rad, ze si nezabudol na vykricnik, bez toho to nejde.
28.4.2021 - 11:12
+1

miro-nr

 

Veru,ale ten vykrčník menej udiera do očí ako tvoja zaujatosť admina !!
2.5.2021 - 23:35
0

Demon

 

ak by sa nam fakt postastilo, ze pridu aj zo zamoria hraci ako Panik, Ruzicka, pripadne Huska a aj nejaki dalsi (osobne najviac dufam, ze pride ta ofenzivna dvojica), mali by sme byt schopni "uklohnit" velmi zaujimave formacie

Cehlarik - Hrivik - Panik
Pospisil - Kristof - Skalicky
Liska - Roman - Hrehorcak
Fasko-Rudas (Fominych? Regenda?) - Ruzicka - Slafkovsky (Regenda?)

Ak by prisiel aj Studenic, tak... uprimne, netusim. Prave kridlo 4. formacie? Asi by som ho tym velmi nepotesil, ale ti prve tri utoky by som nechcel trhat, pokial by sa vyslovene neukazalo, ze si nesadli.

A v brane Hudy/Konrad (pre mna Hudy, ale polka HP urcite a Lasak mozno, budu mat zrejme opacny nazor) - Tomek - Huska

obranu si ani netrufam tipovat, ale Sekera by potesil (aj Jaros)
27.4.2021 - 20:59
+4

boychuk

 

Ružička by bol v tom útoku pomaly najnebezpečnejší hráč, čiže isto by nehral v checking line
27.4.2021 - 21:32
+7

Demon

 

Pomaly? Snad aj rychlo

Okay, ale za ktoreho centra ho vymenis? Za Kristofa v druhej lajne, alebo posunies dole duo Roman - Hrehorcak a odtrhnes ich od Lisku?

Pokial by bol k dispozicii aj Studenic, tak by som mozno skusil utok Liska - Ruzicka - Studenic dat na 3. miesto a 4. lajnu mal X - Roman - Hrehorcak.
27.4.2021 - 21:41
0

boychuk

 

Nemyslím si, že nechá Ramsay pokope útok z 18tiek, skôr vidím na centri štvrtého Sukeľa, tretí by bol Krištof ako na posledných MS, Ružička/Skalický druhý a Hrivík ako hlavný ťahúň ofenzívy prvý center.
27.4.2021 - 21:47
0

Demon

 

Neznie mi to zle ani v tvojom podani. Hrivik - Ruzicka - Kristof ako prvy traja centri by urcite usli.

Ale viac, ako o utok z 18tiek mi slo o tohtosezonnu suhru dua Roman - Hrehorcak, co moze (ale, samozrejme, nemusi) byt ich silna stranak a dovod dostat sa do zaverecnej nominacie. Liska bol uz len ceresnicka na torte
27.4.2021 - 21:53
+1

Demon

 

A hrubka jaxvina - *prvi traja centri
27.4.2021 - 21:58
0

crosbynko

 

A hravali vobec spolu v Trinci?
27.4.2021 - 22:47
0

Demon

 

Ano.
27.4.2021 - 22:50
0

Deividson.

 

Hej, 4ty utok s Draveckym. Ale v repre budu urcite v tretom a NHL prospect Ruzicka v checking line
28.4.2021 - 0:23
+5

Demon

 

Lebo...
a) poradie utokov v bottom-6 je uplne klucove a nemenne
b) koncept rozbijacich checking lines stale existuje
c) hrac nemoze byt nasadeny v repre zostave nizsie, nez v klubovej, ked iny utok nahodou najde lepsiu "chemistry"
d) kvalitny "enejčel prospekt" Ruzicka nemoze potiahnut nadejnych hracov na svojich kridlach a pomoct im hokejovo povyrast
e) slovo "urcite" si tam pridal ty, ako taky pasivne-agresivny doplnok

a

f) uz vyssie v tomto vlakne sa diskutuje o tom, ze ta dvojica pojde do 4. utoku a Ruzicka vyssie, takze prichadzas s krizikom po funuse
28.4.2021 - 0:36
+4

SmrtkaBA

 

Nejak sa tu zabuda na Jurca.
27.4.2021 - 21:39
0

Demon

 

Vegas ma jasny postup do play off a Jurco ma zmluvu len na tento rok. Nezabudam na neho, ale jeho prichod na MS nevidim realne z minimalne 2 dovodov.
27.4.2021 - 21:46
+3

BaW

 

Prosím ťa....
Prečo ako Roman, Hrehorčák na MS a hneď to tretej formácie ?
Faška-Rudáša daš suverénne do formácie, pritom mal ísť určite namiesto Okuliara on, ale ok.... A Ružičku, ktorý má NHL formu dáš do 4.formácie....
Pri skvele hrajúceho Fominycha dáš otáznik a napríklad výborne hrajúceho Holešinského ani v zostave nemáš.....
Že pre TEBA HUDY, to má asi taký vplyv a význam ako aj TVOJA zostava....

Brankár, ktorý mal na MS čísla ako 84,4 či 87,8 - keď chytal stabilne má v repre robiť asi vieš čo. A nie byť ešte jednotka. Niekedy fakt žasnem nad niektorými z hokejportalu.
28.4.2021 - 0:38
+3

Demon

 

Aj ja ta prosim... aj ked neviem presne, ze o co. Asi o to, aby si sa neopustal, ked komentujes virtualnu zostavu ineho amaterskeho prispievatela.

Kazdy mame svoju predstavu, svoj nazor, mozno svojich favoritov a hlavne obmedzeny pocet miest, na ktory mozme hracov nasadit.

Tvoj nazor je rovnako platny, ako moj a ako hocikoho ineho. Ja ti ho nijako nevyvraciam, nech je akokolvek odlisny, od mojho. Pokial, samozrejme, by si ty (alebo hocikto iny) neprisiel s niecim uplne obscennym, typu hraci z druhej ligy v MS zostave...

Ze napr. Hudyho nemusis, je jasne aj z tvojho prispevku nizsie. Ak myslis, ze Konrad je lepsia volba, okay, tvoja vec. Ja, ani ty zostavu neskladame, nazor mozme mat iny a nic to neovplyvni.

Ja si myslim, ze sa tu umelo vytvorila teza, ze Hudy je na MS horsi, ako niektori ini brankari a tak sa na to vela ludi pozera a vopred ocakava prepadak a vsetky jeho zavahania su vnimane tymto stylom prisnejsie. Nedostal sa na OH, na domace MS a zeby sa ti dani uprednostneni brankari vyznamenali a potvrdili opravnenost nominaci voci nemu, si osobne nemyslim...

A suhlasim s tebou na 100% v tom, ze fakt, ze PRE MNA je Hudy preferovany pred Konradom, ma uplne rovnaky vyznam, ako MOJA zostava - cize, vonkoncom ziadny z globalneho aspektu
28.4.2021 - 0:55
+3

BaW

 

OK Aspoň si ma inteligentne odbil.
JA si myslím, že Hudáček nie je reprezentačný gólman a že s ním riskujeme možno lepšie výsledky.
V reprezentácii dlhodobo pôsobí nervózne, skrehnuto a premotivovane - týmpádom veľa vyráža a dostáva lacné góly. Zrejme ide o jeho psychiku, no práve preto by v reprezentácii nemal chytať...

Hudáčka som osobne propagoval ( myslené obrazne ) ešte v košických časoch a potom ešte keď chytal zo začiatku vo Švédsku, ba som tvrdil, že toto môže byť raz top brankár NHL.
Až kým nezačal chtávať stabilnejšie za reprezentáciu, kde si nepamätám ani dobrý (3) výkon.
Čiže nemá to nič s averziou. Sú jednoducho klubové typy ( Marcinko, Chovan, Hudáček.... ) a typy, ktoré sú dobré všade ( L.Hudáček, Ďaloga, Rybár ) a taktiež sú aj reprezentačné typy ( D.Bondra, možno teraz Fominykh ... ).
28.4.2021 - 1:33
+2

Demon

 

Mozes mat absolutne pravdu a Hudy jednoducho na MS nie je stavany.

Len sa mi nepaci to ohananie sa statistikami spred 4-5 rokov. Lebo statistiky toho casto povedia presne tolko, kolko chce dany clovek vyjadrit:

- pri Hudyho 87,8% (MS 2016) bol druhy brankar prave Konrad a mal este horsie cisla (87,2%).

- a pri jeho katastrofalnom 84,4% turnaji (2017) mal aj Laco - o ktorom absolutne nikto nepovie, ze nie je turnajovy brankar - podobne hrozostrasnych 86,4% a prakticky cely tim negativne +/-.

- do tretice statisticka perlicka: na poslednom sampionate, kde sa Hudy na supisku nevosiel a Lasak mal nasledne vyroky, ako to berie na seba a pripadne vyvodi osobnu zodpovednost, mali brankari mimo Godlu 87,3% (Ciliak) a 86,4% (Rybar). Teda este menej, ako tych Julovych 87,8% z 2016.

A na zaver uz len dodam, ze na MS bol Hudacek povolany este ked hral vo Svedsku. Odkedy hra v KHL, tak za 4 roky ani raz. Je starsi a skusenejsi, ma odchytanych skoro 200 zapasov v top Europskej lige. Jeho vykony spred rokov mozu byt na mile vzdialene tym dnesnym.

Alebo pride, dostane v priprave 5 golov z 8 striel a pojde domov s uspesnostou zakrokov pod 40%, kto vie? Keby som videl buducnost, vyuzijem to v loterii a natacam na plazi videa, ako zo mna hokejista nebude, ale nevadi mi to
28.4.2021 - 9:08
+8

BaW

 

No povieme jedine - uvidíme Osobne tomu moc neverím, bodaj by som sa mýlil a on mal životnú sezónu v reprezentácii.
28.4.2021 - 11:39
+2

pupo

 

Uvidíme či počítajú aj s Danom
27.4.2021 - 21:24
+1

crosbynko

 

Za mna spokojnost. Nevadi mi vyslovene ani jeden odchod ani jeden prichod. Potesilo ze ked odisli dve 00 tak prisli tri 99. Necakal som ze Romana s Hrehorcakom zavolaju. Asi to s tym omladenim fakt myslia vazne. Tak uz asi len Skalicky a Pospisil z Europy a este doplnit kto bude moct a chciet prist zo zamoria. Tento rok je to take osemetne s nimi tak ja ani nesledujem kto by mohol. Necham sa prekvapit.
27.4.2021 - 21:30
+2

BaW

 

Za mňa: Okuliara by som určite nechal.....To je podľa mňa chyba.
A mrzí ma, že sa pozerá stále na klub.
Jánošík hrá tragicky a ostane tam, Grman neviditeľne a tiež....
27.4.2021 - 21:37
+4

boychuk

 

Pozerá sa stále na klub a preto ostal napr. Gachulinec z Detvy, čiže toto neobstojí. Mňa tiež mrzí vyradenie Okuliara, ale tréneri a GM vyberajú férovo.
27.4.2021 - 21:42
+8

KamzíkVPovažskej

 

Gacho mal ale super sezónu, takže myslím, že je tam oprávnene aj keby hral za HC Tramtáriu..
27.4.2021 - 22:42
0

Pistolero

 

to mal aj Okuliar
27.4.2021 - 22:59
+3

boychuk

 

Nepíšem, že tam nie je oprávnene, ale narážam na to, že keďže je z Detvy (čo nie je taký renomovaný tím ako povedzme nejaký z českej extraliga), tak GM a tréneri nevyberajú podľa toho, kto kde hrá, ale podľa ich aktuálnej výkonnosti.
27.4.2021 - 23:24
+4

cappycathy BLOG

 

Akurat prekvapko Okuliar. Myslim si ze s kvalitnejsimi hráčmi by bol ešte platnejsi. Newa snad o rok.
27.4.2021 - 23:11
+1

mafiaPC

 

Pánik - Hrivík - Cehlárik
Studenič - Ružička - Liška
Kelemen - Krištof - Slafkovský
Skalický - Buc - K.Pospíšil
Regenda - Roman - Fominykh

Nemec - Ďaloga
Gernát - Jaroš
Kňažko - Rosandić
Koch - Jánošík
Bučko - Gachulinec

J.Hudáček
Tomek
Húska


27.4.2021 - 23:16
+3

BaW

 

Toto sa dá stráviť
Až na Hudáčka v bráne, Buca a Jánošíka....
28.4.2021 - 0:40
+3

SmrtkaBA

 

Napis brankara ktory chyta v lepsej lige, ma lepsie cisla, a viacej skusenosti. Ci nominacie sa robia podla coho?
28.4.2021 - 9:37
+1

BaW

 

Tak aj podľa výkonov v reprezentácii nie ?
28.4.2021 - 11:41
+3

HkmDetva

 

Kiko so Skalickym budu asi skor prvy utok ako 4ty
28.4.2021 - 3:55
+3

Ejo

 

Určite nepôjdu všetci traja juniori. Už dvaja by ma prekvapilo.
28.4.2021 - 4:53
0

Tokino

 

Zotrvanie Buca a koniec Okuliara nechapem inak ok
28.4.2021 - 5:26
+1

HkmDetva

 

Mne sa praveze zdal lepsi Buc Okuliar mi prisiel nenapadny celkom... Buc bol silny na buly a na najazdoch... inak na MS by som nebral ani jedneho z nich
1.5.2021 - 2:12
0

Robo13

 

cehlarik hrivik studenic
pospisil ruzicka skalicky
liska kristof slafkovsky
kelemen roman hrehorcak
mesar kolar holesinsky fominick

daloga sekera
gernat jaros
nemec grman
janosik knazko rosandic

hudacek huska tomek
28.4.2021 - 6:20
+3

Janci

 

Okuliara vydrbú , simulanta si nechajú 🤡
28.4.2021 - 7:14
+1

Urpiner16

 

Janci ja ti rozumiem ale Okuliar mal ukázať viac a to nielen v príprave ale aj v predkole play off.Navyše aj v tom trestnom strieľaní s lotyšmi ani nevystrelil a len odovzdal puk brankárovi kde len dokumentoval svoju nie top formu.
28.4.2021 - 7:22
+4

erik24

 

k Julovi Hudackovi, na MS nechytil zatial nic na vyse, ale brankari zraju neskor, viz. Jano Laco. Moze si Slovensky hokej dovolit ignorovat brankara, ktory pravidelne a kvalitne chyta v KHL a nedat mu ani sancu pred MS v pripravnych zapasoch? Rybar odmietol, Halak postupi s Bostonom do playoff...a my velke Slovensko hokejove nechame doma Hudacka a nedame mu sancu ani v priatelskych zapasoch? to ako keby si prisiel do roboty, urobil by si v nej chybu a trebars ani nie umyselne, vyhodili by ta a uz by si inde sancu nedostal...preto mna osobne mrzi, ze Marcinko takisto nedostal sancu ani v priprave a to iste Paulovic, viem, ze ich pozna Ramsey, ale kazdy hrac moze mat lepsi a horsiu sezonu....ale... aj kdd na poziciu centra si pyta miesto aj Roman mlady tento rok...je tam kristof a hrivik...tak by som privrel oci, ale Buc mi tento rok nesmakuje, ale chapem na ake ulohy tam on je, dufam, ze ho vytlaci prave Roman....
28.4.2021 - 7:15
+7

erik24

 

ak by bol ok Rybar, tak by mo nevadilo, keby Julo nejde, ale teraz nemame pred nim lepsieho brankara...
28.4.2021 - 8:54
0

zomi BLOG

 

Podla mna, mozno v pripade Buca si Krek chce overit, ci este na tie ulohy( zrejme na ne aj ty myslis), ktore posledne roky v repre odvadzal, este staci. A velmi dobre vieme, ze svojou typologiou spolocne so Zigom zverene ulohy checking line a oslabovky obaja zvladali.Zigo uz tam nie je ani na vyskusanie a David este dostane sancu. Ale nevycital by som Sarkymu s Krekom, ako tu niektori zvyknu robit, a nie len v tomto pripade, ze tlacenka. Uvidime, lebo darmo roky nezastavis a Krek je dost skuseny a fundovany, ze vie co robi...
P.S.David Buc. Tohto chalana som si prvykrat v repre vsimol, ako sme 2010/11 hrali v Sazka arene v Prahe pod znova Suplerovym vedenim a ako hral do tela a bratov cechov oplieskaval o mantinel jedna radost.Vtedy myslim, ze bol aj vyhodnoteney myslim si, za hraca stretnutia...Ach, kdeze tie lanske snehy su.
28.4.2021 - 9:59
+4

Tino

 

buc: vie kde je jeho miesto, vie preco je v teame, niezeby nemal ambicie ale nevyskakuje, oni sa na neho mozu spolahnut, svoju pracu odvedie spolahlivo nech hrame s hocakym superom....
28.4.2021 - 10:36
+2

zomi BLOG

 

O to nemam obavu, ze svoje si na lade neodvedie. Len neviem, v tejto sezone som ho poriadne nevidel. Az teraz a mam referencie, ze vraj svojou vykonnostou siel dole. Ak to nie je pravda, tak v repre moze byt aj nadalej. Lebo 34 rokov este neznamena, ze uz ma uvolnit miesto mladsim.
28.4.2021 - 10:47
0

Tino

 

este nie: je koniec pripravy, nevezmu ho ak budu pochybnosti, proti DE to nebolo nic moc s jeho utokom, skusia ho myslim s inymi a ked bude to iste co proti DE asi odide...
28.4.2021 - 11:16
+1

zomi BLOG

 

Iste. Krek nebude hladiet na zasluhy. Ak tam bude lepsi hrac na tento post na ktorom ho pri repre pouziva.
28.4.2021 - 11:19
+2

Tino

 

nijako typek nevycnieva: skor je neviditelny, drzia ho si myslim, preotze mu veria....netusim ako je na tom kondicne, silovo, ci este staci na MS level...rozhodne asi dvojzapas proti CZ.
28.4.2021 - 11:37
+1

zomi BLOG

 

A mozno jbude stacit eden zapas. Urcite ho trener nenechal na zapasy proti Rakusku, ako som uz zachytil v niektorej diskusii, ze vraj pozna Rakusakov z ligy. Vraj bude proti nim osozny...
28.4.2021 - 11:49
+2

Tino

 

tak pochybujem: ze AT v prirpave su natolko vazna vec aby sme koli nim specialne drzali hraca v teame ...
28.4.2021 - 12:33
+2

Sani

 

...Bucova vyhoda je jeho adaptacna schopnost...on je schopny zapadnut aj v nasej 1.lige (ked som ho videl hrat za Capitals), ale naopak sa prisposobi aj medzinarodnej urovni MS....

Nevravim, ze tam bude hviezdit, ale normalne si svoje odohra akoby bol na tu uroven zvyknuty....(napr. narozdiel od takeho Hascaka)...
28.4.2021 - 10:46
+2

zomi BLOG

 

Je stredny utocnik a ulohu centra, co vsetko obnasa plni - co mu povie Krek - do bodky. A ked potrebuju treneri niekoho narychlo nasadit na kridlo, tak tam ide Buc. :hoj:
28.4.2021 - 10:52
0

frantapriklep

 

Prednominačné debaty tu budú stále, ale nevidíme do hlavy trénerovi a manažérovi, aké sú ich konkrétne plány. Nie každý hráč môže hrať v prvom útoku a nie každý je vhodný na oslabenia, atď ... Takže ťažko robiť nomináciu spôsobom, že vyfiltrujem 25 najproduktívnejších. Keď sa pozrieme na menoslov, tak vidíme, že to má byť rýchly a mladý tím, ja to kvitujem a budem mu fandiť.
28.4.2021 - 12:03
+5

Sani

 

...sice do hlavy nevidno, ale naznakovo to smeruje k strategickemu rozhodnutiu "obetovat" tieto pandemicke MS na prestavbu...a zamorakov pomaly mentalne pripravovat na ZOH kvaldu, ktoru proste musime vyhrat...
28.4.2021 - 12:08
+1

Tino

 

a preco : nie mozeme veci robit s rozumom tak ich robme...Europsky team nie je zly, je tam hafo talentu, nie svetova extratrieda ale da sa s tym rpacovat a urobit pekny vysledok, gro teamu sa neskor pouzije aj na kvaldu OH doplnene hracmi z NHL.
28.4.2021 - 12:35
+5

matt-opd

 

presne toto som chcel napisat. podla mna su si Sarky aj Craig vedomi toho, ze MS je priprava na OH kvalifikaciu. Ak budu hrat mladi dobre zostanu v nominacii, ziskaju na MS skusenosti a zohraju sa v systeme. nasledne v auguste sa tim posilni o zopar hracov z NHL a vsetci verime ze postupime.
28.4.2021 - 12:47
+3

corthez

 

David Bondra je out?
28.4.2021 - 13:02
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov