Diskusia: Slováci zdolali Kazachov 3:1 a postúpili do Milána
Slovenskí hokejoví reprezentanti postúpili na ZOH do Milána a Cortiny d'Ampezzo. V rozhodujúcom zápase na finálovom turnaji olympijskej kvalifikácie v Bratislave zdolali Kazachstan 3:1 a bez straty bodu sa stali víťazmi D-skupiny.
Do Talianska sa kvalifikovali okrem hráčov SR aj Dáni a Lotyši, ktorí uspeli vo svojich kvalifikačných skupinách. ZOH sa uskutočnia od 6. do 22. februára 2026 a dvanástku účastníkov tvoria okrem troch úspešných kvalifikantov Kanada, Švédsko, Švajčiarsko, Fínsko, Česko, Nemecko, USA, Rusko a domáce Taliansko. Ak vo februári Medzinárodná hokejová federácia (IIHF) predĺži Rusku zákaz štartu pre inváziu na Ukrajinu, na hrách bude štartovať aj najlepšie mužstvo z druhých miest v kvalifikácii. Tým je o skóre Francúzsko.
Pre slovenských hokejistov to bude siedma účasť na ZOH v hlavnom turnaji, predtým na hrách štartovali v roku 1994 v Lillehammeri, v Turíne 2006, vo Vancouveri 2010, v roku 2014 v Soči, v roku 2018 v Pjongčangu a pred dvoma rokmi v Pekingu. Pod piatimi kruhmi sa predstavili aj v rokoch 1998 v Nagane a 2002 v Salt Lake City, ale do hlavnej časti turnaja nepostúpili.
finále kvalifikácie o ZOH 2026:
D-skupina
SLOVENSKO - Kazachstan 3:1 (2:0, 1:1, 0:0)
Góly: 5. Lantoši (Hrivík, Čerešňák), 13. Regenda (Kňažko), 31. Liška (Sýkora) - 36. Michailis (Metalnikov, Starčenko). Rozhodcovia: Schrader (Nem.), Kaukokari - Hautamäki (obaja Fín.), Gustafson (USA), vylúčení: 2:4 na 2 min., navyše Regenda (SR) 10 min. za nešportové správanie, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 10.055 divákov.
SLOVENSKO: Hlavaj - Čerešňák, Gernát, Nemec, Ivan, Grman, Koch, Gajdoš – Lantoši, Hrivík, Tatar – Hudáček, Cingel, Kelemen – K. Pospíšil, M. Pospíšil, Regenda – Liška, Sukeľ, Sýkora – Roman
Kazachstan: Šutov – Metaľnikov, Orechov, Stepanenko, Gaitamirov, Beketajev, Breus, Michajlov, Ospanov – Starčenko, Šestakov, Michajlov – Rymarov, Muchametov, Savickij – Paňukov, Lichotnikov, Asetov – Rachmanov, Ďomin, Kajyržan
Slováci začali výborne, mali od úvodu prevahu v ofenzíve a to najmä zásluhou dobrého korčuľovania. Prvú šancu zahodil Martin Pospíšil, keď mu v tandeme nechal puk Regenda, ďalšiu mal Hudáček. Ale ani jeden puk neskončil v bránke. Do siete ho dopravil až Lantoši v nasledujúcej presilovke, keď zužitkoval výbornú prácu Hrivíka. Hlavaj mal viac práce až v polovici prvého dejstva, keď predviedol dobré zákroky pri početnej výhode Kazachov. Potom mali viac z hry opäť Slováci a ich prevahu potvrdil v 13. minúte ďalším gólom Regenda.
Aj v druhej tretine boli Slováci lepší a po piatich minútach mali k dispozícii ďalšiu početnú výhodu. Tú nevyužili, ale ich tlak narastal a v 31. minúte dorazil Liška do siete strelu Sýkoru - 3:0. Hráči Kazachstanu sa do útočného pásma dostávali sporadicky, no v 36. minúte vyšla individuálna akcia Michailisovi a po peknej sťahovačke prestrelil Hlavaja - 3:1.
Pohodlný náskok si už zverenci Craiga Ramsayho v tretej tretine postrážili. Pozorne bránili, hrali jednoducho v obrannom pásme, ale naďalej Kazachom podkurovali aj v ofenzíve. Blysol sa však aj Hlavaj a to najmä po strele Starčenka. Prácu mal aj sedem minút pred koncom, keď hrali jeho spoluhráči v oslabení. Kľúčovými zákrokmi ich však nasmeroval k víťazstvu. To mohol ešte potvrdiť Martin Pospíšil, ktorý unikol obrane súpera, ale v nájazde neuspel.
Craig Ramsay, tréner SR: "S výsledkom som určite spokojný. Myslím si, že sme mali skvelý začiatok zápasu a mali sme niekoľko šancí dostať sa do viacgólového vedenia. Kazachstan skúšal proti nám niekoľko rôznych vecí, tak sme aj my museli niečo zmeniť. Všetci naši hráči odviedli kus práce. Prišli sme na 10 minút prišli o Regendu, ale mali sme Romana. Pre hráčov je veľmi ťažké chvíľu sedieť na striedačke a potom sa hodiť do hry, takže sme sa snažili dostať všetkých na ľad a do hry keď sme to potrebovali. Som rád, že s tým nebol žiadny problém."
Samuel Hlavaj, brankár SR: "Zápas sme kontrolovali. Boli tam aj zlé momenty, ale myslím si, že sme to mali pevne v rukách. Počas druhej tretiny mi bola celkom zima, lebo som nemal veľa práce. Ale v tretej tretine som si zachytal."
Martin Pospíšil, útočník SR: "Nebolo to ľahké ako si to možno niekto predstavoval. Nechali sme na ľade všetko a som rád, že sme to dokázali. Maďari i Rakúšania nás potrápili, ale teším sa do Milána."
konečná tabuľka:
1. SLOVENSKO 3 3 0 0 0 12:5 9 *
---------------------------------
2. Kazachstan 3 2 0 0 1 8:6 6
3. Rakúsko 3 0 1 0 2 6:7 2
4. Maďarsko 3 0 0 1 2 8:16 1
* postup na ZOH 2026
skupiny ZOH 2026 (v prípade štartu Ruska):
A-skupina: Kanada, Švédsko, Švajčiarsko, Taliansko
B-skupina: Fínsko, Česko, Nemecko, Dánsko
C-skupina: Rusko, USA, SLOVENSKO, Lotyšsko
skupiny ZOH 2026 (v prípade neúčasti Ruska):
A-skupina: Kanada, Švajčiarsko, Česko, Taliansko
B-skupina: Fínsko, Švédsko, SLOVENSKO, Dánsko
C-skupina: USA, Nemecko, Lotyšsko, Francúzsko
Rubrika: Slovensko
- gabby
- 👏🇸🇰🏒 vyborne chlapi ☝️ verim ze dozijem a pridem povzbudit 🤗☝️
- 1.9.2024 - 20:49
- +12
- frantapriklep
- Misia splnená. Môžeme obhajovať bronz!
Chalani si zaslúžia potlesk, zvládli všetky tri zápasy. V tom dnešnom si vybudovali potrebný náskok, v tretej tretine sa zatiahli na môj vkus až priveľmi, ale až na tu jednu presilovku, ktorá prišla po neznalosti pravidiel od Martina Pospisila, sa do nejakých veľkých šancí Kazasi nedostavali. Slovenský tím si postrážil postup, ktorý je plne zaslúžený.
Čo bude o dva roky, je zatiaľ skoro predpovedať, podstatne je, že v Taliansku nebudeme chýbať.
Diváci sa bavili, bolo tam aj dosť pekných hokejových akcii, takže turnaj môžeme hodnotiť pozitivne.
- 1.9.2024 - 20:54
- +16
- Hamburger
- K tomu vylúčeniu Martina Pospíšila: minimálne rovnakú chybu spravil Regenda, ktorý keby hokejku nechal spadnúť na ľad a nehral by ňou, nebol by vylúčený nikto. Zvláštne, že rozhodcovia vylúčili Pospíšila a nie Regendu, lebo podľa pravidla 3.2 (b) "Receiving an illegal stick" má byť vylúčený prijímajúci a nie podávajúci hráč. Vie niekto vysvetliť, prečo dostal trest Pospíšil?
- 1.9.2024 - 21:35
- +2
- Standacik
- a brankarovi hráč prečo môže posunuť hokejku?
- 1.9.2024 - 21:42
- 0
- zubo
- lebo je to v pravidlách?
- 1.9.2024 - 21:56
- +1
- Fandimnasim
- Tu je to napísané. Riešili to znova na stretnutí rozhodcov.
https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/juraj-slafkovsky-porusil-pravidla-a-mal-byt-potrestany-nhl-2024050308330081324 - 1.9.2024 - 22:00
- 0
- Hamburger
- Ďakujem.
- 1.9.2024 - 22:12
- 0
- LenTak93
- Ale nabudúce opatrne, pretože toto je situácia z NHL a tam platia trochu iné pravidlá a nezhodujú sa úplne presne s tými od IIHF.
- 1.9.2024 - 22:15
- +2
- Hamburger
- Áno, sú nejaké rozdiely medzi NHL a IIHF pravidlami. V tomto konkrétnom prípade to je aj v pravidlách IIHF, pravidlo 10.3:
A Player will be penalized if they throw, toss, slide or shoot a stick to a Teammate (Skater) on the ice, or if they pick up and play with an opponent’s stick. - 1.9.2024 - 22:27
- +1
- Fandimnasim
- Gratulujem k postupu. Som rada že tam budeme aj my a dúfam že sa tam stretne to najlepšie čo v hokeji v tom čase budeme mať a budú chlapci robiť radosť.
- 1.9.2024 - 20:55
- +3
- Aasen36
- A báli ste sa: v suchom tričku
- 1.9.2024 - 20:55
- +1
- Cvikelka
- Super sme tam. Gratulujem.
- 1.9.2024 - 20:56
- +2
- Nehadaj_sa
- Brnkacka...kral v zamku kral v zamku to fajnee...
- 1.9.2024 - 20:56
- 0
- wedro
- Úloha splnená 👍: Dnes 🐎🟠⚫🇸🇰 zvíťazili 👏
Takzetak® - 1.9.2024 - 20:59
- 0
- jozosvk
- Gratulujem, som veľmi rad, že sme postúpili; najlepší hráč zápasu Liska, ale celý ten útok so Sukelom a Sykorom sa mi veľmi páčil; veľmi poctivý hokej; ale pochvalu zaslúži celý tím; od 1993 sledujem SVK hokejovú reprezentáciu a vždy som jej fandil, nedokážem ináč 🙏🫶
- 1.9.2024 - 21:01
- +26
- Ottawa38
- Ludska malost je nekonecna. K turnaju-najtazsi zapas bol asi ten s Rakuskom,nakoniec to nebolo nic oslnive,co sa tyka vykonov,ale stacilo to na postup. Ja som si to pozrel a drzal palce...
- 1.9.2024 - 21:03
- +4
- MaxSBA
- Super 🙏
- 1.9.2024 - 21:03
- +2
- wedro
- Test KHL hráči : Ľudia pozitívne reagovali ☝️
Očakávam na ďalšom turnaji NP bude už ich viac samozrejme 👍
Takzetak® - 1.9.2024 - 21:03
- +7
- Big brother
- Niektorým ľuďom fakt stačí len chlieb a hry...
- 1.9.2024 - 21:09
- +39
- roman
- Nestačí, ale tuna moderátorskému tímu už stačilo. Ďakujeme
- 1.9.2024 - 21:09
- +1
- Big brother
- Ale stačí. Nechcem tu nikoho ponižovať, ale mám na to svoj názor.
- 1.9.2024 - 21:13
- +3
- roman
- Skúsme sa v tejto zvláštnej dobe tešiť len tak. Bolo by to fajn.
- 1.9.2024 - 21:18
- +13
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Vsetci co ste boli zmazani. Poviem to takto. Nebaví ma to. A nielen mňa, zjavne tu upratuje viac moderátorov, za čo som rád. Či ste proti alebo za. Je mi to jedno. Fakt ma to nebaví.
Ja som rád že sme postúpili. Je po turnaji. Oslávte to, dajte si pivko, alebo sa choďte vyspať. Díky. - 1.9.2024 - 21:07
- +39
- lesslie69
- Keď ťa to nebaví,tak to nerob.Ja napríklad nikdy nerobím to,čo má nebaví.Dokonca aj prácu,ktorá má živila 16 rokov som zmenil,lebo ma prestala baviť.
- 1.9.2024 - 22:06
- +16
- counter
- Ak ťa to nebaví tak sa aspoň nestrápňuj, človeku je až ľúto keď číta riadky "spoluobyvateľa" ktoré nemajú ani hlavu , ani pätu a zasekli sa niekde v časopriestore.
- 1.9.2024 - 23:07
- +10
- lesslie69
- Ak si reagoval na mňa,tak prepáč, ale nie celkom rozumiem.Nevidím dôvod,aby niekto robil to,čo ho nebaví.
- 1.9.2024 - 23:28
- +6
- matt-opd
- ja Ti rozumiem. a rozumiem aj Valabikovi ked vravi ze ho nebavi odpoveda na otazky o khl hracoch. a viem Ti zaroven povedat, ze mojich kolegov z UA nebavi uz dlhu dobu, ze im padaju bomby na hlavu.
"Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men."
https://youtu.be/dyiacmcATyw?si=x1oQwuNI2DXwci4j - 1.9.2024 - 23:16
- +9
- roman
- Chapem
- 1.9.2024 - 23:18
- +1
- Big brother
- Roman, praveže nechápeš máš plné právo tu mazať príspevky aké chceš, je to tvoja vec, ale nevrav, že chápeš, keď nechápeš.
- 2.9.2024 - 6:05
- +3
- roman
- Som na očiach, každý si môže urobiť akýkoľvek čiastkový a mylný názor o mne, aký uzná za vhodné. Takže, užívaj.
- 2.9.2024 - 6:43
- +3
- JR4
- Áno máš pravdu, ale môžu si urobiť akýkoľvek čiastkový a aj správny názor o Tebe... Či?
- 2.9.2024 - 6:52
- +1
- roman
- Samozrejme.
- 2.9.2024 - 7:01
- 0
- P24
- Roman: Ja osobne chápem ten postoj mazať príspevky na danú tému, pretože tá diskusia sa nikam neposúva a všetci sú v zákopoch. Na strane druhej, mne osobne príde dosť zásadný moment, že tu máme pomerne výraznú skupinu hokejových fanúšikov, ktorí túto kvaldu buď odignorovali, alebo vyslovene vlastnej repre priali neúspech. A ignorovať to riešenie nieje
- 1.9.2024 - 23:34
- +2
- Ol!ver
- Veď to nikto neignoroval a zaznievalo to pod vyslovene mnohými článkami, takže plačeš na nesprávnom hrobe.
Nechciet hráčov khl v repre je legitímne, ale priať postup KAZ na náš úkor, kde je väčšina hráčov z KHL, je vrchol trápnosti a pózy. - 2.9.2024 - 0:16
- +10
- Big brother
- Ako nie že by som prial Kazachstanu postup, mne to bolo v podstate jedno, len fakt keď sa máme baviť o nejakej trápnosti, tak Šatan a spol. by sa mali od hanby prepadnúť pod zem a oni si veselo fungujú ďalej. Nie je cesta cenzurovať postoje jednej veľkej skupiny ľudí, len aby mali poslušné ovečky nerušenú zábavu. Veď tu bola normálna diskusia, nikto nikoho neurážal.
- 2.9.2024 - 6:12
- +5
- pupo
- Čo som čítal tu a na nete tak kopa ludi chcela predať lístky a keď pojdu tak tam chceli khl hráčov vypískať
Na bazosi sa moc listkov na predaj neobjavilo a na stadione som piskot nepocul. po góloch Gernata Grmana Lisku alebo keď predstavili Satana tak ľudia tlieskali…. - 2.9.2024 - 6:37
- +2
- Big brother
- A vieš prečo? Lebo na tom štadióne boli fanúšikovia, ktorým to tak nevadilo. Tí, ktorým to vadilo, tam neišli. Úplne jednoduché.
- 2.9.2024 - 6:52
- +4
- pupo
- Neviem či ta skupina ľudí čo sa o hokej naozaj zaujíma bola tak veľká ktorým to vadilo
- 2.9.2024 - 7:06
- +2
- roman
- Vnímam to. V podstate jediné o čo som sa snažil a čo sa aj v podstate podarilo, bolo udržať diskusiu v medziach posudzovania tohto turnaja a jeho výsledku po stránke hokeja. Pokusy z jednej a druhej strany celý moderátorský tím aktívne mazal. Ja som ten čo si zlízol, ale to je v poriadku. Teraz už sme sa hádam ukľudnili. Časť ľudí je spokojná a má pocit zadosťučinenia. Časť ľudí je rozhorčená. Časť sarkastická alebo prinajmenšom ironická. Čo sa týka mňa, táto nominácia bola prekročením červenej čiary, žaba bola uvarená a ak to nevieme zmeniť, tak je zbytočné to naďalej na diskusii rozoberať. Postup bol cieľ a podaril sa. Nikdy nebudú všetci spokojní, ale je podľa mňa dosť dôležité si uvedomiť, že vlastenectvo nie je podmienčná záležitosť. Mimochodom, nie je to tak dávno, kedy aj opačný tábor mal katastrofické komentáre kvôli nenominácii hráčov z KHL. Obe strany si môžu podať ruky, v tom, ako nedokážu túto emóciu zvládať. Zhrniem to asi takto. Nie je mi jedno kto nás reprezentuje, ako to vyjadruje náš vzťah k hodnotám morálky a ako preto naša krajina pôsobí navonok, ale nebudem neprestanem kvôli tomu zatracovať reprezentáciu a krajinu ako celok. Čo môžem ovlyvniť a zmeniť, to ovlyvním alebo zmením, čo nemôžem to zoberiem ako realitu. Je určitý vyhradený čas na plakanie a frflanie a potom sa človek musí zobrať a pokračovať ďalej.
- 2.9.2024 - 6:59
- +8
- amaskiea
- ten záver chápem tak, že sa človek má zmieriť - zanadával si, ale je čas ísť ďalej, v podstate držať hubu a krok
- 2.9.2024 - 7:04
- +1
- roman
- Skús radšej pouvažovať či, a aké možnosti máš na to, aby si zmenil veci. Skús sa na to pozrieť konštruktívne a pozitívne.
- 2.9.2024 - 7:14
- 0
- amaskiea
- Nevidím možnosti, ako by som ovplyvnil alebo zmenil aktuálny vývoj v našom hokeji, preto to mám zobrať ako realitu? Vlastne jediná možnosť, ktorú pre seba vidím, je tento portál. Teda bol by, keby na ňom od tohto momentu nebolo nariaďované Ticho. Nepodceňuj dosah, ktorý máte na verejnú mienku. Veľký či malý, o to nejde, ale ste súčasťou verejnej mienky. Ak rezignujete vy, pridáte sa k tým, ktorí podporujú ľahostajnosť a apatiu v celej spoločnosti. Slovenská spoločnosť 35 rokov odumiera. Nechcem, aby to vyzeralo ako apel, je to len konštatovanie skutočnosti, ako ju vidím ja.
- 2.9.2024 - 7:26
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Orbi
- Ďakujeme chlapci, ďakujeme pán Šatan.
- 1.9.2024 - 21:08
- +5
- Duke62
- Ešte smutnejší je výkon hráčov z Nhl.Veľmi sa teším,že sme postúpili.
- 1.9.2024 - 21:09
- +2
- wedro
- Hráči z Nhl sú v hrubej príprave 😉
- 1.9.2024 - 21:12
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Sme tam, gratulujem chalanom! Potešili v podstate všetci chlapci, nie je aktuálne veľký priestor na kritiku, aj keď vždy sa dá čo zlepšovať...
Nech sa v budúcnosti presadia Mešár, Dvorský, Honzek a ďalší a môžeme hrýzť aj na OH. Záujem hrať za repre je veľký, konkurencia bude len rásť, a to spôsobí len príjemné problémy.
Liška ukázal, že je minimálne AHL materiál, možno aj viac. 4. formácia hrala najlepší hokej.
Držme sa, chlapci sa spojili, ťahali za jeden povraz a to je hlavné. Nedopusťme, aby sme znovu hrali kvalifikáciu, vyrastá nám kvalitná generácia, ktorá svoj vrchol na najbližších ZOH pravdepodobne ešte nezažije. Bude nám pomaly odchádzať generácia, ktorá mala dlhé roky pozitívny vzťah k repre okolo Tatara, Hudáčka, Hrivíka, či Ďalogu (ktorý ak skončí skôr, zaslúži si peknú rozlúčku).
P.S.: Vidieť usmievať sa ľudí ako Tatar, Hrivík, Regenda, Sýkora, Lantoši či Ramsay a ostatných, ktorým spadol obrovský kameň zo srdca, konečne si spolu zahrali bratia Pospíšilovci, je skvelé. Som rád. - 1.9.2024 - 21:18
- +7
- hawkie
- "Miroslav Šatan spomenul, že s Mariánom Studeničom už komunikovať nebudú a do reprezentácie si predčasným odchodom zavrel dvere."
Zdroj: Twitter, @PatoMitas - 1.9.2024 - 21:20
- +7
- Ol!ver
- A to je správne.
- 1.9.2024 - 21:21
- +16
- hawkie
- Ultimatívne rozhodnutie, na ich mieste by som toto určite nerobil. Ak je to "zavretie dverí" na dobro, tak to dupľom... Nedovolím si posúdiť, ako by obstál v konkurencii niektorých konkrétnych chalanov (napr. rýchlostne typologicky podobný Lantoši, bojovnosťou a aktivitou podobný Liška, alebo v obrane dobre pracujúci Kelemen) - lebo dobrú sezónu v AHL mali viacerí borci; ale nejakú kvalitu chalan určite musí mať, keď ide hrať najvyššiu švédsku ligu...
Myslím si, že z oboch strán to bolo strašne nešťastné. Hlavnú chybu urobil Studenič dvomi vecami:
1. Odišiel, keď už bola súpiska zapísaná (toto naozaj nemal urobiť)
2. To, že vôbec prišiel, keď ho volali "v hodine dvanástej" (nepoznáme zákulisné info - kto vie, koľko komunikoval a zisťoval si, akú bude mať pozíciu)
Na druhej strane, maslo na hlave má aj zväz. Detaily nepoznám, ale čo mám zákulisné info, tak s tým jeho zavolaním to urobili dosť na ho*no a poslednú chvíľu. Ja viem, že repre sa neodmieta, ale (ak je to pravda), toto je doslova amaterizmus zväzu, RT a gen. menežérisa repre... (to, že tie pozvánky riešili dosť neskoro, nepriamo naznačil aj Robo Lantoši rozhovorom s T. Prokopom, kde hovoril, že ho zatiaľ nekontaktovali - myslím, že rozhovor vyšiel prvý augustový týždeň => a o niečom tie slová aj svedčia...)
A dodám ešte, že tým, že išli do toho bez prípravy sa zahrávali s ohňom. Našťastie (pre nich) sa ukázala kvalita viacerých chalanov (že ten hokej hrať nezabudli) - 1.9.2024 - 21:30
- +4
- aaaaaa
- Možno ho zavolali neskoro , ale keď už tam prišiel tak už tie 4 dní mal vydržať ...nie je to nejaký 2-3 týždňový turnaj . A šancu hrať by určite dostal ...a ako si písal hlavne odist vtedy keď už mužstvo nemôže za mňa zobrať náhradu je totálny podraz aj na spoluhráčov .
Keby to tak urobili viacerí , tak neviem jak by sme hrali . Veľmi jeho ego utrpelo a pritom to není žiadna hviezda typu Hossa , Demitra atď . - 1.9.2024 - 21:35
- +1
- Ol!ver
- "A dodám ešte, že tým, že išli do toho bez prípravy sa zahrávali s ohňom. Našťastie (pre nich) sa ukázala kvalita viacerých chalanov (že ten hokej hrať nezabudli)"
Predpokladám, že toto bolo aj hráčoch, nielen o RT, keď ti hráči jednoducho nechcú/ nemôžu prísť skôr, čo s tým spravíš?
A po druhé, bez prípravy sme postúpili aj minulú kvalifikáciu. K ostatným špekuláciám dá vyjadrovať nebudem. - 1.9.2024 - 21:37
- +1
- pupo
- V prvom rade nechápem prečo zrazu bol Lantosi ktorí sa im v Máji nehodil v prvej formácii. Nič proti Robovi ma rýchlosť bojuje, ale na prvé 2 útoky to nestačí
Studenic nechcel akceptovať svoju rolu jak 13 útočník , čo tu nechápe asi nik
K pozvankam keď komunikovali s Grmanom tak volali zrejme aj s ďalšími v tom čase - 1.9.2024 - 21:43
- 0
- hawkie
- Asi to bude menej populárny názor, ale na tomto turnaji sa mi videl viacej, ako Tatar, a celkovo by som ho zaradil medzi tých lepších v rámci turnaja (a to teraz nehovorím preto, že patrí medzi mojich obľúbených hráčov, ako skôr to, ako Tatar chyboval - všímal som si ho neraz). Nehovorím, že to bolo optimálne; holt, na každého hráča by som vedel vymenovať viacero chýb za celý turnaj (platí to aj na Roba... to skrátka tak býva, hráči robia chyby, je to aj o tom; vo výsledku pohoda, rozhodol tímový výkon).
To, že sa im v máji nehodil (asi ani ako náhradník...?), a teraz ho zrazu zavolajú, je tiež teda na pováženie (najmä, keď Cehlárika vynechajú...), ale do kuchyne repre (mimo insiderov) nevidíme. - 1.9.2024 - 21:54
- 0
- pupo
- Tatar bol dnes o 2 triedy iný hráč než v prvých dvoch zápasoch , jak všetci hráči zo zámoria. Viem že ho máš rad ale Robo nemá tu kvalitu. Cehlo si odskákal neúspech prvej formácie na MS , to že ho nahradil hráč ktorý sa nezmestil do nominácie fakt nechápem.
- 1.9.2024 - 22:06
- +1
- hawkie
- Už sa posúvame od pôvodnej myšlienky vlákna, ale budiž (je to prirodzená vec).
"Cehlo si odskákal neúspech prvej formácie na MS , to že ho nahradil hráč ktorý sa nezmestil do nominácie fakt nechápem." - vidíš, na tomto sa zhodneme, sú tu viaceré nejasnosti totým aj hentým smerom
"Viem že ho máš rad ale Robo nemá tu kvalitu." - dokazovať ti to nemusím, ale ja sa dokážem na neho pozrieť s dostatočným odstupom, aj keď ho mám rád ako hráča (a ešte jedna poznámka - jeho výkony mám trošku viac nasledované, a teda, by si sa čudoval... najmä posledný rok za MB)
"Tatar bol dnes o 2 triedy iný hráč než v prvých dvoch zápasoch, jak všetci hráči zo zámoria." - zo zámoria v rámci turnaja podľa mňa lepšiu formu mali (100%-neň Regenda, Kelemen aj Kňažko. Nie každému vyšiel každý zápas, ale videli sa mi určite viac, ako Tatar (máš recht, že dnes hral lepšie; holt, asi čakám od neho trošku lepší - dominantnejší - výkon vzhľadom k tomu, akú ligu hraje). Toľko k tomu. - 1.9.2024 - 22:15
- 0
- Ol!ver
- "Cehlo si odskákal neúspech prvej formácie na MS , to že ho nahradil hráč ktorý sa nezmestil do nominácie fakt nechápem." - vidíš, na tomto sa zhodneme, sú tu viaceré nejasnosti totým aj hentým smerom "
Nechápem, že to stále nechápete - 1.9.2024 - 22:56
- 0
- roman
- Pochopiteľné a očakávané.
- 1.9.2024 - 21:23
- +4
- Fandimnasim
- To vazne? Tak na furt snáď nie. No ale tak dvojaký meter má ani neprekvapí. Tak ja dúfam, že po tomto sa vyjadrí aj Studenič.
- 1.9.2024 - 21:23
- +8
- pupo
- Nech sa radšej nevyjadruje a zavolá Mirovi a vydiskutujú si to.
- 1.9.2024 - 21:29
- +4
- Fandimnasim
- Tak zaujímal by ma aj jeho podhľad na to čo sa stalo a čo ho k tomu viedlo. A či to je pravda tak ako to hovoria oni že sa urazil. Mal by sa brániť alebo to vysvetliť. A kľudne nech aj so Šatanom. Škoda by ho bola.
- 1.9.2024 - 21:31
- +3
- pupo
- Bude ho škoda ale take rozhodnutia majú jednoducho následky a neni mu 18 alebo to bolo prvýkrát čo musel cítiť krivdu.
- 1.9.2024 - 21:33
- +2
- Fandimhokeju
- Svojho času sa takto urazil Zedník, keď trénoval Hanlon.
Vtedajšie naše megahviezdy sa zaňho postavili, vrátil sa. Domáce MS sme vtedy nezvládli v hlavách, a táto detinskosť k tomu výrazne pomohla.
- 1.9.2024 - 22:03
- +2
- Raccoon
- Som rad, ze k tomu mame nejake vyjadrenie od Mira a v podstate je aj spravne, repre neni povinnost a ked tam nechce byt, naco ho volat. Podrazil tim, ponizil spoluhracov (ktorym dal najavo, ze on je lepsi, ako oni).
- 1.9.2024 - 21:25
- +13
- Ol!ver
- Tak, tak.
- 1.9.2024 - 21:27
- 0
- pupo
- Tak vyjadrovať sa počas turnaja k tomu by v aktuálnej situácii bola blbost
- 1.9.2024 - 21:30
- +1
- Orbi
- Presne tak, nemusel byť spokojný s rolou, ale toto sa jednoducho nerobí. Sám by si mal uvedomiť, že prvom rade zneuctil aj vlastných spoluhráčov. Vo vrecku ak ho dá tréner na tribúnu hádam nebude vyskakovať.
- 1.9.2024 - 21:30
- +2
- Robertking
- Jeden urazeny odišiel a druhy mu kontruje takým istým spôsobom. Fakt úbohé.
- 1.9.2024 - 22:22
- +4
- Sedko NR
- Morálka iba tam, kde vyhovuje.
- 1.9.2024 - 23:27
- +3
- crosbynko
- Po pohodovom priebehu sme dostali gol a zacali sme sa ako keby strachovat o vysledok. Celkovo to trochu skripalo ale zasluzene sme tam. Viac sa mi nechce hodnotit.
- 1.9.2024 - 21:20
- +1
- peters
- Som fanusik hokeja, ale z troch zapasov som videl asi tak minutu, nedokazal som to v sebe prekonat. Ok, som rad, ze postúpili, ale ta pachut zial zostala.
- 1.9.2024 - 21:21
- +17
- Mudrc
- Ti čo vybojovali postup si zaslúžia byt nominovaní aj na turnaj OH !
Doplnit len o Slavkovskeho a Cehlarika. - 1.9.2024 - 21:32
- +4
- Fandimnasim
- Na jednej strane zaslúžia ale na druhej strane tam bude asi to najlepšie čo maju krajiny v NHL plus doplnené o ďalších hráčov. Čiže ak chceme niečo dosiahnuť musíme zobrať to najlepšie aj my čo budeme v tom čase mať. Čiže okrem Slafka a Cehlarika by tam mali byť určite aj Dvorský, Mešár a možno Chromiak alebo Demek. Prosto chalani čo budú hrať NHL a AHL. Uvidíme no kto bude dostupný a čo a ako bude.
- 1.9.2024 - 21:40
- +1
- Mudrc
- Suhlas Mesar a Dvorsky ešte.
Určite nie Cernak. Ani neviem kedy naposledy reprezentoval. - 1.9.2024 - 22:04
- 0
- Ol!ver
- S Černákom je to pre mňa najväčšia záhada. Čisto hokejovo by sa hodil a určite aj Čajkovský (ok,KHL viem, nerozbiehajme túto debatu)...
- 1.9.2024 - 22:06
- 0
- pupo
- Čo je záhada, Cernak je v kvalitnom mužstve ktoré išlo pár rokov v PO vždy ďaleko. To že nejde po sezóne kde vynechal kvôli zraneniam zápasy na MS je normálne
- 1.9.2024 - 22:12
- +2
- Ol!ver
- Ok, beriem, ale rád by som bol aj za jeho vyjadrenie.
- 1.9.2024 - 22:55
- 0
- Fandimnasim
- Tak Černák ak bude zdravý a chcel by ísť tak zas platný by bol veľmi. Na neho som zabudla + Fehy ešte.
- 1.9.2024 - 22:08
- 0
- M4TO
- Hej no, co sa trapili s rakuskom, 2/3 s madarmi a teraz aj s kazachstanom, tak to bude urcite na oh stacit a treba ich tam zobrat za zasluhy. A slavkovksy je gdo?
- 1.9.2024 - 21:48
- +4
- Jimmy Tulipan
- To je spoluhráč Salingova a Teplickeho.
- 1.9.2024 - 22:17
- +2
- P24
- Inak : Mne prišlo o dosť ferovejšie, keď bola kvalda bližšie k termínu oh. Pri muzstvach tejto úrovne môže byť rozdiel v účasti a neúčasti na OH v jednom, dvoch hráčoch. A je rozdiel, či generačný talent nastúpi priamo na turnaju vo veku 36 alebo 38 rokov. Pripadne 17 alebo 19. Inak hodnotiť nemôžem, nevidel som z tohto turnaja ani sekundu.
- 1.9.2024 - 21:42
- +7
- pupo
- Chalani odlietajú na budúci týždeň do USA, kde sezóna trvá do polovice apríla + PO do júna. Každoročne MS sú v máji , kedy by sa ta kvalda podľa teba mala hrať?
- 1.9.2024 - 21:46
- 0
- P24
- Takto o rok?
- 1.9.2024 - 21:47
- +3
- pupo
- A čo tým vyriešiš?
- 1.9.2024 - 21:52
- 0
- P24
- Ze tam nebude odstup rok a pol ale pol roka. V zásade to bude tá istá hokejová sezóna.
- 1.9.2024 - 21:58
- +1
- pupo
- Pochybujem žeby nhl svojich hráčov na tu kvaldu potom pustila.
- 1.9.2024 - 22:14
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- pupo
- Lenže muzstvam/zamestnavatelom neni jedno keď ich hráči v Zoh sezóne budú takto skoro hrať zápasy.
- 1.9.2024 - 22:20
- 0
- P24
- Toto je čisto tvoja fabulacia. Celá debata bola o tom, že kedy to majú hrať. Ta odpoveď je jasná. Ad2 hráčov, ktorí sú vyslovene rozdieloví kluby nepustia aj tak. Viď Černák a Slaf.Týmto som k tomu povedal všetko, lebo ty už evidentne len robíš všetko preto, aby si nemusel napísať: ok, beriem.
- 1.9.2024 - 22:40
- +2
- pupo
- Urcite by nepustili aj iných ale to sa nedozvieme.
Mužstva tejto úrovne sa v prvom rade musia kvalifikovať , Norom by napríklad na budúci rok mohli skončiť Thoresen Olimb a Zuck a toľko generačných talentov tieto mužstva nemali - 1.9.2024 - 23:02
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Hamburger
- Dosť možné, že slovenská výprava na ZOH bude početnejšia ako na letné OH
Vďaka chalanom, že tú kvalifikáciu odmakali a budeme o dva roky medzi najlepšími. Uvidíme, kto za ten čas vyskočí, na druhej strane stará garda pomaly dosluhuje a ktovie, či napr. Marek Hrivík bude mať miesto v zostave. V tejto kvalifikácii neoslnil, slušne povedané. - 1.9.2024 - 21:59
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- cela kvalifikacia: bola o nasom pristupe, vykonnostne sme o level vyssie nez superi.Mame viac ako rok ,aby sme do NHL dostali dalsich hracov a repre mohla na OH realne mutit vodu.
- 1.9.2024 - 22:34
- +1
- Robertking
- Neviem ako vám, ale mne sa zdá, že ujo Šatan nad tým všetkým začína strácať kontrolu. Keď by človek od neho čaká nejaký chlapský postoj, strčí hlavu do piesku a čaká ako to dopadne.
- 1.9.2024 - 22:44
- +7
- Tino
- zvaz : riadi politika,ktora je uspesna pretoze dvaja najvyssi funkcionari podlahli dezolatnym fantazmagoriam.Minister sportu par minut po zapase v studiu JoJ bola ceresnicka na torte.Ak v sebe MSnenajde silu to zastavit za par rokov ho budu ludia hnat s palicou.
- 1.9.2024 - 22:51
- +6
- zasi
- neočakávam že MS bude v sebe vôbec hľadať nejakú silu to zastaviť
podľa mňa má k ministerstvu športu a ľuďom okolo neho celkom blízko
starý pán S ako spoluzakladateľ novodobej SNS môže tiež čo to naznačiť - 1.9.2024 - 23:34
- +5
- Sedko NR
- Začína ? Dávno stratil.
- 1.9.2024 - 23:30
- +1
- MackoPu
- Tak uspesne som z tejto trojice videl len zaverecnu hymnu tretieho zapasu
- 1.9.2024 - 23:07
- +2
- pukfan
- Výborne chalani. Na Miláno 2026 sa teším.
- 1.9.2024 - 23:21
- +2
- AzraeI
- Su tam
- 1.9.2024 - 23:26
- 0
- Kurolišek
- Takto s odstupom musím povedať že sme postup z tejto skupiny zvládli bez výrazných zakolísaní. Ani raz som sa nebál či uhráme priaznivy výsledok. Jasne zo skupiny ako Rakúsko, Maďarsko a Kazachstan by sme mali postúpiť vždy ale hokej je šport a prekvapenia sa dejú. To že sme na poslednej olympiáde kde hral Kazachstan mali Dream Team a vyhrali sme len 2:1 hovorí že sme urazili dlhú cestu... nemáme takú kvalitu ako kedysi ale aby sme sa báli že nebudeme na olympiáde nemusíme. Momentálne patríme do top8 a aby sme tam ostali aj keď sa vrátia Rusi budeme musieť silno zabojovať takže to by mal byť náš plán. Čo sa týka dnešného zápasu nejde príliš hodnotiť tretia tretina... nejak sme to uhrali. Ani nie skvelo ani nie zle proste nejak. Nevyhrali sme náhodne, boli sme lepší - bohužiaľ sme však Kazachstan nezotreli tak ako sme mohli. Počíta sa však postup a o pár dní si ani nespomenieme že Rakúsko sme zas porazili len 2:1. Teraz nás čaká liga a do najbližších MS by sme mali vyriešiť ako chceme pokračovať, ako chce komunikovať zväz o svojich rozhodnutiach a ako chceme pokračovať po Ramsay. Potiahne túto sezónu - dobre. Ale už teraz treba pracovať na pláne čo príde po ňom.
- 1.9.2024 - 23:26
- +3
- lesslie69
- Pokiaľ dobre viem,Ramsay má už zmluvu aj na ďalšiu sezónu.
- 1.9.2024 - 23:30
- 0
- Kurolišek
- Je myslené po MS 2025 (čo je aktuálna sezóna 2024/25). NA sezónu po týchto MS rozhodne zmluvu nemá.
- 1.9.2024 - 23:37
- +1
- Sedko NR
- Keketi bol najlepší z celého turnaja(vďaka autokorekt že si to neprepisal), už len ujo Danko chýbal 🤦
- 1.9.2024 - 23:32
- +5
- Kurolišek
- Všetci sú to Keketi... akoby Pollák povedal: bodaj by Slovensko malo veľa takýchto Keketov
- 1.9.2024 - 23:45
- +1
- Sedko NR
- V tomto prípade, aj ten jeden je veľa.
- 2.9.2024 - 0:03
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- Rasťo, včera sme celý večer zabili mazaním takýchto príspevkov. Toto nie je príspevok k hokeju a spustí nehokejové komentár k turnaju, ktorého cieľ bol postúpiť na ZOH 2026. Čiary boli prekročené, žaba uvarená, cieľ bol splnený. Je viac ako isté, že budú aj iné príležitosti vyjadriť svoj postoj, ale hlavne sú aj iné možnosti. Skúsme držať túto diskusiu vo vecnej rovine.
- 2.9.2024 - 7:06
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ