Diskusia: Slováci zdolali Nemecko 2:1, k výhre na turnaji im chýbal ešte jeden gól
Slovenskí hokejisti zvíťazili vo svojom záverečnom zápase na Nemeckom pohári 2023 nad domácim výberom 2:1. V 34. ročníku tradičného merania síl hokejistov štyroch krajín v Landshute predtým zdolali Rakúsko 7:1, prehrali s Dánskom 3:4 a obsadili konečné 2. miesto. Vlani skončili zverenci Craiga Ramsayho na poslednom 4. mieste, predtým sa z celkového víťazstva tešili v rokoch 1997, 2006, 2011 a 2016.
V zápase proti domácemu výberu potrebovali Slováci zvíťaziť o dva góly, tento cieľ začali napĺňať už po 66 sekundách. Po prihrávke Jozefa Baláža si pripísal prvý reprezentačný gól Matej Kašlík. Na ďalší gól čakalo 4200 divákov do tretej tretiny a opäť padol do bránky Nemecka. V presilovej hre sa presadil Lukáš Cingel. Štyri minúty pred koncom však skóroval v presilovke Leonard Pföderl a zabezpečil Nemcom turnajový triumf.
Nemecký pohár 2023:
Nemecko - SLOVENSKO 1:2 (0:1, 0:0, 1:1)
Góly: 56. Pföderl (Eder) - 2. Kašlík (Baláž), 43. Cingel (Čerešňák, Okuliar). Rozhodovali: Schukies, Iwert - Jürgens, Wölzmüller (všetci Nem.), vylúčení: 4:7, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 4200 divákov.
Nemecko: Bugl - Zimmermann, Kälble, Fohrler, Ukbekile, Köhler, Möser - Kammerer, Samanski, Pföderl - Ehl, Pfaffengut, Eham - Eder, Wiederer, Üffing - Appendino, Brunnhuber, Schinko
SLOVENSKO: Hlavaj - Gajdoš, Čerešňák, Ivan, Bučko, Beňo, Golian, Korenčík, Hain - Minárik, Cingel, Faško-Rudáš - Okuliar, Roman, Hrehorčák - Kašlík, Baláž, Paulovič - Kusko, Šiška, Kukuča
Slováci mali výborný vstup do zápasu, keď už po 66 sekundách otvoril skóre Kašlík po prihrávke Baláža a pripísal si prvý gól v reprezentácii. Nemci potom pohrozili po strele Üffinga, na opačnej strane zakončil bekhendom do brankára Faško-Rudáš. Výborné príležitosti mali aj Hrehorčák a Kukuča, ale ani im sa nepodarilo skórovať. Úspešné zákroky si pripísal aj Hlavaj, najviac práce mal po skrumáži v 14. minúte.
V druhej tretine prišli prvé veľké šance Nemcov po faule Minárika, ale Hlavaj sa blysol po strelách Samanského a Pföderla. Čerešňák potom výborne našiel vracajúceho hráča z trestnej lavice, ale Minárikovi v nájazde chýbala rýchlosť. Slovenský brankár vytiahol ďalší vynikajúci zákrok v polovici zápasu po strele Ukbekileho, ale odolávať potom musela aj obrana Nemcov. Dobrý ofenzívny hokej pokračoval počas celej druhej tretiny, ale gól do jej konca nepadol.
V úvode tretieho dejstva napálil puk do žŕdky Paulovič počas presilovky, o pár sekúnd neskôr ju využil po prihrávke Čerešňáka útočník Cingel. Pod veľký tlak dostali Nemci Slovákov v 55. minúte počas presilovej hry, ale brankár Hlavaj predviedol niekoľko bravúrnych zákrokov. Potom však prišla nešťastná chvíľa Okuliara, keď zasiahol súpera hokejkou a presilovku využil Pföderl. V závere mohli ešte Slováci streliť potrebný gól, ale Okuliarovu strelu vytesnil Bugl.
hlasy po zápase:
Craig Ramsay: "Chalanov musím pochváliť. Hrali dobre, obetavo, nemám im čo vytknúť. Bol to náročný zápas a teší ma, že sme v ňom dokázali zvíťaziť."
Matej Kašlík, autor prvého gólu SR: "Bol to jeden z tých šťastnejších gólov, ale tréner nám povedal aby sme všetko dávali na bránku a tak som buchol do puku a spadlo to tam. Tímový výkon bol lepší ako proti Dánsku, Nemcov sme prekvapili. Ale škoda, že sme nevyhrali celý turnaj."
Lukáš Cingel, autor druhého gólu SR: "Mali sme dobrý začiatok a pohyb, z toho pramenili naše šance. Až na konci zápasu sme sa dozvedeli, že musíme vyhrať o dva góly, škoda, že to nevyšlo."
Peter Čerešňák, kapitán SR: "Podali sme lepší výkon ako včera, sme radi. Chceli sme vyhrať turnaj, ale reparát po zápase s Dánskom nám vyšiel a za to sme radi."
Oliver Okuliar, útočník SR: "Myslím si, že sme hrali dobre, každý tam nechal všetko. Vyhrali sme a to je veľmi dobre. Z toho, že sme nevyhrali turnaj, nemusíme robiť paniku. Škoda, že to nevyšlo proti Dánsku, ale každý ukázal, čo je v ňom. Môj faul v závere bol nešťastný."
Samuel Hlavaj, najlepší hráč zápasu za SR: "Čakali sme, že Nemcom dajú rozhodcovia viac presiloviek, ale nehnevám sa. Ukázali sme, že vieme hrať s každým. Mne sa takto chytá dobre, keď mám veľa práce. Kritická bola druhá tretina, Nemci mali viac tlaku."
Konečná tabuľka:
1. Nemecko 3 2 0 0 1 10:6 6
2. Slovensko 3 2 0 0 1 12:6 6
3. Dánsko 3 2 0 0 1 11:8 6
4. Rakúsko 3 0 0 0 3 5:18 0
/o poradí na prvých troch priečkach rozhodla minitabuľka tímov so šiestimi bodmi/
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- DENISO6
- Toto mužstvo nesklamalo ale poďme sa zamyslieť, nenastal čas posielať už na tento pohár serióznu zostavu tak ako to robia iné mužstvá? Akú sme si už spravili povesť keď pred rozhodujúcim zápasom si náš súper dovolí pustiť 8 hráčov preč...ďakujeme SZLH že ste nám divákom spravili zo sledovania reprezentácie komédiu vďaka neprofesionalite TV HNOJ.
- 12.11.2023 - 17:08
- +22
- pupo
- Koľko rokov potrebovala STV aby sa dostala na akú takú úroveň,to sme zabudli na čarovnú ceruzku? Jojka vysiela viac a hlavne to o čo nemala STV záujem. My sme tam mali max.3 hráčov čo môžu ísť na MS Nemci 4-5.
- 12.11.2023 - 17:19
- +23
- Marchand63
- JOJ tvrdila, ze bude vysielat vsetko. Zatial dost zaostava. A ta narazka aby sme im dali cas, lebo sa ucia je hlupost. Ked uz to dostali, to mali mat preto, ze budu lepsi, lenze zvaz sa ako klasicky slovensky obcan ulakomlen na prachy, ziadnu pridanu hodnotu.
- 12.11.2023 - 17:23
- +16
- Marchand63
- Cas mali dva roky, odkedy to mali podpisane.
- 12.11.2023 - 17:31
- +20
- pupo
- Ja vidím kvalitu na DAZN ktoré prebralo bundesligu, Ligu Majstrov a NFL, na Jojku sa síce nedotiahnu ale vypnem tiež radšej tón a to sa bavíme o spoločnosti ktorá investuje do toho stovky mio €.
- 12.11.2023 - 17:58
- 0
- Marchand63
- Ja napriklad cez DAZN pozeravam box a v tom su spickovy.
- 12.11.2023 - 18:16
- 0
- pupo
- To neviem, ale futbal a aj americký mali strašný začiatok. Keď zoberes ten rozpočet a čo spravili tak potom to zdvihne Jojku😬. Nemusíme sa baviť smerom k MS musí jojka nakupovať. Neviem či to bola STV ale pred domácimi MS bol jeden pripravak a robili rozhovor cez prestávku s Panikom, to Jojka ťažko prekoná
- 12.11.2023 - 18:26
- 0
- P24
- NFL: na DAZN ma inak extrémne sklamalo. Pokiaľ ide o jojku a hokej, pre mňa je hlavne sklamaním, že ten svoj produkt strašne slabo propagujú. Je však pravda, že aj markíze trvalo dobre dlho, kým sa naučila predávať futbalovú ligu.
- 12.11.2023 - 18:17
- 0
- emoxx1
- Nikto im nemusí dať nič. To nie je televízia ktorá vznikla včera. Jedine oni musia dať sú peniaze. To vidíš bez debaty, že tie prenosy sú personálne poddimenzované...
- 12.11.2023 - 17:34
- +11
- emoxx1
- Rozdiel bude v tom, že v RTVS investovala do prenosov aspoň to nutné minimum, aby sa to vôbec dalo vyrábať s akým takým výstupom. JOJ sa do toho zjavne pustila systémom, nedám do toho ani korunu, len nech to zarába...To je proste vidieť na všetkom.
- 12.11.2023 - 17:27
- +19
- Sesto6
- Joj uz nepotrebuje nic objavovat. Ked nevedia ani kopirovat, mali zaplatit par ludi z STV a zobrat ich k nim.
- 12.11.2023 - 21:35
- +2
- HcKosiceeeeee
- Stále je tu Narkóza
- 12.11.2023 - 18:27
- +2
- emoxx1
- Možno už je aj konečne na čase naozaj zrátať kde asi tak sme a tieto turnaje využívať na zohrávanie formácii na celú sezónu. Ísť na MS už s aspoň dvomi lajnami ktoré sú zohraté a máme jasno v tom, kto je brankárska jednotka. Už naozaj nepatríme medzi krajiny ktoré môžu na takéto turnaje posielať B-tim...
- 12.11.2023 - 17:21
- +19
- emoxx1
- To bol presne zmysel toho príspevku?
- 12.11.2023 - 17:29
- +3
- pupo
- Podľa mna to bol skôr nás B-C tím a tu vidím pozitívom že mame konečne s čoho vyberať. Sme pol roka pred MS, polovička hráčov ktorých tam stále chceš mat bude od radosti skákať keď ich budeme volať na všetky turnaje.
- 12.11.2023 - 17:33
- +3
- emoxx1
- V iných krajinách to zvládajú. Stále keď rupneme s nejakým hokejovími leprikonmi, tak sa omiela, že ale oni hrajú spolu celý rok... Veď môžeme aj my
- 12.11.2023 - 17:37
- +3
- pupo
- Ktoré napríklad?
- 12.11.2023 - 17:39
- +1
- ptr421
- napríklad teraz Rakúsko.
- 12.11.2023 - 17:41
- +1
- Zkubydu
- Mas pravdu Pupo, netreba. Radsej budeme hladat jednotku az po 3 prehrach: na MS
- 12.11.2023 - 18:02
- +5
- pupo
- Dúfam že nemáš krátku pamäť a vieš čo bolo minule MS. Tam sme mali pred MS jasnú jednotku ktorá nakoniec na MS ani nešla lebo mu upne odišla forma. Takze áno pol roka pred MS riešiť jednotku je úplná blbosť, to iste keď tu niektorí už rozdávajú iste miestenky a skladajú útoky
- 12.11.2023 - 18:12
- +6
- Zkubydu
- presne o tom : som pisal...
- 12.11.2023 - 18:28
- 0
- Big brother
- Problém je asi skôr v tom, že hráči, ktorí by na MS mali hrať sa moc na tieto turnaje nehrnú a chcú si skôr oddychnuť.
- 12.11.2023 - 17:36
- +2
- ptr421
- prídu, uvidia, dajú do toho plných 30%, vezmú bronz. a následne ich doživotne vyradíme z repre
- 12.11.2023 - 18:58
- +2
- BaW
- Myslím, že práve preto sa dávajú do reprezentácie aj priemerní hráči v sezóne ako Hrehorčák, Šiška, Kusko atď. aby sme napríklad nedopadli ako Rakúsko, že keď nehrajú komplet a príde iný výber pôsobí ako výber slovenskej druhej najvyššej súťaže. Nie je to zlá myšlienka.
- 12.11.2023 - 18:35
- +2
- pupo
- My mame našťastie širšiu zakladnu, tu s tebou súhlasím musíme skúšať aj priemerných hráčov. To že sa ospravedlní alebo nemôže prist 10-15 hráčov hrozí každý rok.
Ja som pozeral včera Aut-Ger a Rakúšania si zaslúžili min. bod, viedli po 40min 2-1 a v tretej tretine darovali behom minuty po skolackych chybách Nemcom vedenie. - 12.11.2023 - 18:47
- +1
- strojar
- Akú širšiu základňu máš na mysli?
- 12.11.2023 - 19:34
- 0
- Tino
- prave : system rotacie vacsieho mnozstva hracov, ktory je sposobeny aj castymi a beznymi zranenia , vacsia konkurencia a teda tlak na hracov je za vykonnostnym narastom svk repre.SVK hraci vedia, ze ked budu hrat dobre dostanu sa do repre a mozu sa vyrazne dalej posunut v kariere , z coho nasledne profituje napr aj nasa extraliga, vedomie, ze sa do repre , do konca na MS sa ist aj z ligy, posuva hore cely nas hokej.Ono zase do repre tiez nejde hoc kto, hraci, ktori maju potencial a formu, vata len ak su okolnosti mimoriadne nepriaznive.
- 12.11.2023 - 19:09
- +14
- strojar
- "SVK hraci vedia, ze ked budu hrat dobre dostanu sa do repre"
Ako ktorí. - 12.11.2023 - 19:36
- 0
- pupo
- Koho prehliadajú?
- 12.11.2023 - 19:41
- +2
- Tino
- pocit: krivdy je bezny, neda sa vyhoviet vsetkym, pretoze nemame vsetci rovnaky nazor na vsetko. Pamatam si zo skol , vzdy ma presviedcali ludia okolo mna, ze na nich niektory ucitel, profesor sedi, nema ich rad, robi im prieky a tak dokolecka, ja som to prestal vnimat v normalnom trhovom, konkurencnom prostredi dostane prilezitost kazdy s potencialom/kvalitou a formou.
- 12.11.2023 - 19:46
- +5
- ptr421
- nuž bojovník Buček, ktorý zruší zmluvu v strede leta lebo je v klube 10 hráčov (papierovo, na ľade spolu ani neboli) lepších ako on to bude mať trochu ťažšie, no.
- 12.11.2023 - 19:48
- +5
- ZtrykoSlazoU
- šp: car
- 12.11.2023 - 17:10
- +5
- DraciaTlama
- Za vydaného prispenia rozhodcov pohár ostáva Nemcom.
Nevadi.
Výkon nášho mužstva dá mi páčil.
Najmä Hlavaj. - 12.11.2023 - 17:12
- +10
- DraciaTlama
- Vydatneho
- 12.11.2023 - 17:12
- +2
- emoxx1
- No Ref, no game...
- 12.11.2023 - 17:16
- +8
- KrebsKandidat
- 12.11.2023 - 18:50
- +1
- Dzunkes
- To je take slovenske 🤦🏻♂️
- 12.11.2023 - 17:15
- +1
- somrak
- ta vyhrali sme či prehrali?? teraz neviem 😉
tešiť sa či smútiť či čo mám robiť?? ten život je taký komplikovaný 🌚 - 12.11.2023 - 17:17
- +1
- Marchand63
- To mas ako so zenou.
- 12.11.2023 - 17:19
- +6
- Kurolišek
- Vyhrali sme nad Nemeckom ale na turnaji sme skončili na druhom mieste... myslím že zaslúžene - ta prehra s Dánskom sa proste musí odraziť na umiestnení ináč by naši hráči čo boli na tom turnaji mali pocit že všetko je zadarmo. Nemecko nás podcenilo (pár hráčov nehralo) a je veľká škoda že sme ich nepotrestali viac ako výhrou. Za mňa otrasný turnaj a chváliť ich za nulové Rakúsko moc nebudem. Veľké medzery máme chce to veľa zlepšiť.
- 12.11.2023 - 17:20
- +2
- pupo
- Nepodcenili nás, to že pustia po zápase s Rakúskom hráčov bolo jasne odkomunikované pred turnajom.
- 12.11.2023 - 17:36
- +7
- ElwisNR
- Dúfam že budúcia repre alcia už aj s Krivošíkom a Bučekom napríklad.
- 12.11.2023 - 17:21
- +4
- pupo
- Keď na domáci turnaj povolaju na 75% to najlepšie čo mame v EU tak sa tam obaja ťažko zmestia.
- 12.11.2023 - 17:35
- +9
- aMigos2
- pochybujem 😀 tu padne fráza, že pre Buceka neni miesto v 1.-2. lajne lebo na domaci turnaj si isto povolaju dobrych hracov, ktori uz asi maju aj iste miesto + takisto Krivosik, ktory ukazuje, ze ked hra v poprednych lajnach tak ide jak drak
- 12.11.2023 - 17:39
- +1
- aMigos2
- podotykam ze Krivosik bol tusim v repre len raz aj to pred niekolkymi rokmi
- 12.11.2023 - 17:42
- +2
- hawkie
- Myslím, že na jeseň 2019, keď dal aj gól/y. Na Nemecký pohár 2021 bol nominovaný, ale "COVID protokol", tak napokon bol nahradený..
- 12.11.2023 - 17:50
- 0
- Zkubydu
- Nebol nahradeny, bol na DC v 2021: ale bol tusim v karantene aj s Balazom, ktory bol pozitivne testovany, preto nemohol nastupit. Odvtedy ho tusim nepozvali. Jeho bilancia, vid link:
https://www.hockey-live.sk/player/145470
- 12.11.2023 - 18:10
- +2
- Sunkafit
- prešlapujeme na mieste
- 12.11.2023 - 17:27
- 0
- Marchand63
- Aspon dobre udupeme zele.
- 12.11.2023 - 17:30
- +5
- Dzunkes
- ale ten stadion na DELku2 pekny mali
- 12.11.2023 - 17:35
- +2
- Pharaoh111
- jooj: Aspon jurkovi by mohli zasponzorovat na chlebicky a ziletky...
- 12.11.2023 - 17:36
- +4
- Swarowski
- Viac ako polovica teamu boli hraci s aspon jednou ucastou na seniorskych MS ci OH (Hlavaj, Ceresnak, Ivan, Bucko, Gajdos, Cingel, Roman, Paulovic, Okuliar, Fasko-Rudas, Takac, Minarik). Ti ktori volaju po “serioznej zostave”, chcete na kazdy turnaj volat Hrivika s Cehlarikom? Ak vynechame KHL, vela moznosti na obmenu nevidim. Je tam poctom velmi obmedzena skupina mladsich hracov, ktori by tam mohli byt, ale z roznych pricin nie su (Bucek, K.Pospisil), ale v zasade filozofia vyberu hracov na taketo turnaje mi pride ok. Na diskusiu mozu byt mozno jednotlive konkretne nominacie (Beno) a ich zodpovedajuca (ne-)kvalita.
- 12.11.2023 - 17:40
- +20
- miso21
- A čo tí hráči na tých turnajoch uhrali? Mali sme 2 roky historicky najslabšie skupiny na MS a dokonca sme ani neprešli no 4/finále vlani.
Ich filozofia stojí na tom, že čo má korčule pozvú do repre.
Na čo? Z 3/4 tých hráčov nič konkurencieschopné nebude.
Najhoršie je, že tí chlapci nemajú žiadny talent. Vedia drieť, to je všetko. Radšej nech tam dajú Réwaya, čo vymyslý 10 prihrávočiek cez presilovku ako tých, čo tam boli.
Zobrali ich na MS aby "nazbierali skúsenosti".... Povedz mi, pohli sa výkonmi niekam ? Nepohli.
A to vynechávanie khl v našej situácií je absolutny nonsens. Craig je fajn, ale nejde to dobrým smerom. To ale nieje jeho chyba.
- 12.11.2023 - 18:55
- +5
- Kurolišek
- Najslabšiu skupinu sme mali minulý rok? Lotyši ktorých sme potrebovali poraziť (a to bolo domáci) sme porazili s nekompletným tímom. Škoda zápasu s Kazachstanom ale kto by čakal že Lotyši porazia Čechov a potom aj Švajčiarov? A nakoniec v play-off Švédov a USA? To sa nedá nič robiť zaslúžili si to viac ale najľahšiu skupinou by som to veru nenazval. 3x po sebe sme postúpili do štvrťfinále (aj na olympiáde) a minulý rok sa to proste tak zišlo že ak by Švajčiari zahrali čo mali tak sme tam zas. Karma ich dobehla ale aj nás - lebo Kazachstan sa poráža. Brať hráčov z KHL - za to som za. Čo nás po nejakých emóciach keď nám ide o športový výsledok. Ukrajincom to moc nepomôže ak nezoberieme na MS našich hráčov. Radšej by sme im mali poslať humanitárnu pomoc (zbrane už asi ani nemáme pre nich) ako nebrať hráčov.
- 12.11.2023 - 19:22
- +4
- AzraeI
- Ja mam k ukonceniu tej afery s hracmi KHL, ku ktoremu nevyhnutne skor ci neskor dojde, uz nachystany popkorn
- 12.11.2023 - 19:31
- +3
- miso21
- Tie MS boli slabé ako čaj. Ak si zabudol, tak Nemci boli druhí a tí Lotyši tretí. Myslíš že toto je reálne vyjadrenie síl vo svetovom hokeji?
Ano, Nemci urobili kus roboty, hokej sa vyrovnáva, ale aj tak.
No a bez Rusov je tam jedno miesto naviac, už len to dokazuje čo vravím.
Vyhrali sme síce s Lotyšmi, ale s Kazachom sme prehrali a so Slovincami 1:0 po strašnom výkone.
To že bol tým nekompletný ja neberiem. Mal hrať koho máme. My niesme Kanada. Aj tá nehrala nič, veď sme ju skoro porazili a brala zlato.
Taká bolá kvalita tých MS.
- 12.11.2023 - 19:56
- +1
- strojar
- Pozri si zostavy z MS v Göteborgu.
Taká bola kvalita na šamionáte, ktorý Slovensko vyhralo.
Budeš kvôli tomu zhovaďovať titul majstrov sveta? - 12.11.2023 - 20:02
- +3
- AzraeI
- Navyse si treba uvedomit, ze keby nebolo v Goteborgu Rusov, bereme 2 sady zlatych
- 12.11.2023 - 20:07
- +2
- miso21
- To je realita, nie zhovaďovanie. Goteborg je dávna história. Ináč v tých Časoch Česi v hráčmi so Vsetína bili všetko.
Dopyta, Patera, Procházka a ďaľší....to neboli bijci z NHL....
- 12.11.2023 - 20:15
- 0
- ptr421
- no oni totiž vo Vsetíne v tom čase mali také malé pole ropy, respektíve teda lehkých topných olejů, že jo to sa ten hokej hneď lepšie robí. v momente keď vyschlo, tak sa bijci z extraligy rýchlo porúčali, niektorí, viď vedľa nebohý Čechmánek aj do NHL.
- 12.11.2023 - 20:44
- 0
- cy2kz
- DopYta:
- 12.11.2023 - 22:03
- +1
- VSŽ!
- Dopyta....ufff
- 13.11.2023 - 5:22
- 0
- HcKosiceeeeee
- No čo dodať. Čistá fraška. Tento turnaj nemá po tých rozhodnutiach rozhodcov žiadnu výpovednú hodnotu.
- 12.11.2023 - 18:07
- +3
- Vojto83
- Dnes to bolo o dosť lepšie, ako včera. Len jednu vec nechápem. Načo potrebujú rozhodcovia tlačiť domácich, na takomto turnaji? Vyhrali ho, aké v konečnom dôsledku tam nejde vôbec o nič. Do MS je ešte ďaleko, takže sa to skoro nedá nazvať ani prípravou. Skôr takym začiatkom repre sezóny. Aj keď... Takto sa to robí, keď turnaj piskaju domáci rozhodcovia. Poznám len jednu jedinú krajinu, kde by naopak naložili domácim, aby sa ukázali pred hosťami. Tipnite si ktorú. Áno. Schválne si to na Kauland cupe všímajte... Len u nás je to úplne opačne.
- 12.11.2023 - 18:28
- +3
- miso21
- Lepšie to bolo lebo Nemcom odišli najlepší hráči a aj tam nebyť Hlavaja, tak dostaneme 5. No a o tých sudcoch si si dobre odpovedal. Snáď nenechajú vyhrať nejakého Slováka keď nemusia. No a Kaufland cup ako označenie domáceho turnaja znie úplne výstižne
- 12.11.2023 - 19:05
- +1
- pupo
- A nebyť skolackych chyb tak by Rakúšania včera porazili Nemcov v plnej sile.
- 12.11.2023 - 19:08
- +3
- strojar
- To so psom poznáš?
- 12.11.2023 - 19:38
- 0
- Zkubydu
- Nerozumies tomu Vojto, preco ich tlacia rozhodci?: Ved keby tych najslabsie hrajucich Nemcov ever, nepotlacili ti pruhovani, tak cely ten ich slavny pohar ovladne Cesko-Slovensko...to by soudruzi z NDR udelali velkou chybu.
- 12.11.2023 - 19:39
- 0
- Zkubydu
- Za mna dobry debut Korencika: Kaslika aj ostatanych. Pacil sa mi Ceresnak, Cingel, Roman, Fasko Rudas, Hrehorcak, Okuliar, Balaz, Ivan aj Cingel. Hlavaj detto. Sere ma len ten zbabrany zapas s Danmi.
- 12.11.2023 - 18:27
- +1
- BaW
- Ja som spokojný. S výberom C/D rozbiť Rakúsko, vyhrať v Nemecku s domácimi ešte bez Takáča, keď im „ide o život skrz ten posledný gól, aby mali pohár „ ( robím si srandu ), no je to prirodzené, že si aj takto napríklad cez rozhodcov, pretláčanie pomáhajú.
To len blbý tunajší občan chce byť „spravodlivý” voči slabším produktom ako IceHL, alebo hoc kde inde.
Tak som rád aj za to, že sa nám to v podobe takýchto frašiek vracia, možno práve to tým posledným otvorí toto oči.
Veľa hráčov nabralo skúsenosti, dve výhry - klobúk dávam dole.
- 12.11.2023 - 18:31
- +5
- Kurolišek
- Tie vyjadrenia našich hráčov... až mám obavu akú že to máme prípravu a sebavedomie -
Vyhrali sme a to je veľmi dobre. Z toho, že sme nevyhrali turnaj, nemusíme robiť paniku.
Až na konci zápasu sme sa dozvedeli, že musíme vyhrať o dva góly, škoda, že to nevyšlo.
Tímový výkon bol lepší ako proti Dánsku, Nemcov sme prekvapili. Ale škoda, že sme nevyhrali celý turnaj.
Výhra nám nestačí ale fajn? Nemcov sme prekvapili čím? Že sme držali 2:1? Alebo že sme si vôbec trúfali na výhru? Nevyhrali sme turnaj ale výhra čo nám nič nerieši je veľmi dobrá?
Takto keď si to zrátam ani sa nedivím že nepostupujeme do štvrťfinále na MS ak sa tešíme viac z výhry ako z toho či nám to stačí. Akože výhru beriem a nehovorím že sa neráta ale aby hráči nevedeli o čo sa hrá čo znamená stav 2:1 a nešli si po výhru v turnaji - z toho mám obavy. Ja ich chcem pochváliť za výhru samozrejme, Hlavaj chytal ako malý boh ale mne už príde že mi už ideme prekvapiť na turnaj kde hraje Nemecko a Dánsko - nie ho vyhrať... - 12.11.2023 - 19:08
- +2
- Zkubydu
- Mne je smiesne ze tento slaby vyber Nemecka: sa tesi z prehry. Odhliadnuc ot toho ako sa to cele v zavere udialo. My vieme, ze ake mame rezervy. Nevbyt smolneho zapasu s Danmi. Museli by sme byt mega spokojni. Takto som videl, ze sme konkurencie schopni aj s mladymi hracmi. Za mna super hrali vsetky 99 ak Roman, Balaz, Hrehorcak, Okuliar, Fsko Rudas, Ivan aj Korencik. Svoju rolu zvladli aj Cingel a Ceresnak. Pacil sa mi aj Kaslik a za mna skvelo Hlavaj. Ostatni treba pridat. Za mna spokojnost.
- 12.11.2023 - 19:52
- 0
- Fandimnasim
- A kto z týchto čo si vymenoval vôbec má na MS? Ja by som vybrala iba Hlavaja, Čerešňáka, Romana a Ivana. Šancu by som dala ďalej Kašlíkovi. Okuliar ten neviem aj minulú sezónu bol v klube dobrý a aj v tých prípravných a turnajoch ale na MS sa vôbec neosvedčil. Ja dúfam, že nebude veľa ospravedlneniek a príde čo najviac hráčov zo zámoria a z európskych líg kde máme hráčov + pár z našej extraligy.
- 12.11.2023 - 20:00
- +3
- Tino
- skoda: kvalita/charakter teamu sa da pozorovat na okolnostiach aka sa vyskytla dnes ku koncu zapasu, kvalita a charakter si postrazi 2:0, nerobi chyby, fauly, neda superovi prilezitost zmenit skore,pripadne dotlaci supera, ktory musi riskovat k chybam a naskok zvysi.
- 12.11.2023 - 19:53
- +3
- Objektivnost
- to si si precital: v ucebnici ladoveho hokeja? No len nam pripomen ZOH 2010 Vancouver, zapas o 3. miesto - aky bol stav po 2. tretine a ako dopadol ten zapas...V NHL su otocky v 3. tretinach bezne, detto na MS, co ma napadne z hlavy - zapas Svedsko:Finsko za stavu 1:5 - Svedi nakoniec vyhrali. Finale Kanada:Rusko, ked Rusaci v tretej tretine prehravali z 2:4 a v predlzeni vyhrali. To ako Kanada ani Finsko nemali kvalitu a charakter?
- 12.11.2023 - 21:48
- +1
- nerorome
- Dobre, že sme ten turnaj nevyhrali, lebo po poslednom triumfe (2016) sme sa na následných MS 2017 zachraňovali 😎
- 12.11.2023 - 20:36
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- reproš
- Vsetky teorie o tom aka zostava repre ma byt, by vyriesila vymena trenera.
Viem si predstavit, ze trener repre je Vladimir R. a asistent Ernest B. - 12.11.2023 - 21:07
- 0
- gigi
- Koudelka
- 12.11.2023 - 21:21
- 0
- omen
- a oni by si konecne vyberali hracov... lebo potom ako si prestal vyberat hracov Ramsay, tak reprezentacia ide dole vodou
- 12.11.2023 - 22:10
- +1
- Demon
- 2 vitazstva a konecne 2. miesto na turnaji, su fajn.
Kader nebol primarne stavany na vysledok, ale na odskusanie individualnych hracov. A umoznit im, ukazat sa Craigovi a umoznit jemu, pozriet si ich nazivo v konfrontacii s inymi repre vybermi.
Ked nic ine, aspon vieme (a vedeli sme... snad), ze mame aktualne velmi uzku skupinu obrancov, ktori splnaju reprezentacne parametre.
A podobne je to aj s brankarmi, no tam nam, nastastie, stacia 1-2 na turnaj, "zeby dobre bolo". - 12.11.2023 - 21:30
- 0
- nerorome
- V obrane je "európski" problém, keďže 4 kvalitní potenciálni kandidáti sa odsrali do Ruska. Okrem tých, čo boli teraz na DC, sú v rámci Európy využiteľní pre repre smerom k MS už iba Marinčin, Grman, Mudrák, Ďaloga a Jánošík.. Nič moc výber 🤔
- 12.11.2023 - 21:36
- +1
- Demon
- Ano - zhrnul si to za mna.
Mame v zamori 5 obrancov a "v okoli Uralu" dalsich 4.
To je 9 zo, za mna, Top 12.
Tych 5 na tieto turnaje, logicky, nepride a su vzdy otazni aj pre MS a dalsi 4 su personae non gratae.
Takze to, smerom k MS, musime latat-platat z tych, co ostali, nie su po konci domacich lig zraneni a vzpinat ruky k nebesam a prosit o nejake dary zo severoamerickeho kontinentu.
Ci sa na tomto turnaji objavili nejake "latky na platanie", je otazne.
Za mna ani velmi nie.
(Ceresnak s Ivanom su v tom vyssie spomenutom Top 12, takze ti sa do tejto katergorie nerataju). - 12.11.2023 - 22:11
- +2
- Zkubydu
- este Zdeno Chara: je volny
- 13.11.2023 - 12:28
- +1
- nerorome
- európskY..
- 12.11.2023 - 21:41
- +1
- ZtrykoSlazoU
- ano ano strielal som...preco: len tak zos...som sa pripravoval na silvester
- 12.11.2023 - 23:58
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ