Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Na záver Nemeckého pohára víťazstvo po predĺžení

zdroj: City-press
10.11.2019 16:54 TASR

Hokejisti Slovenska obsadili na Nemeckom pohári 2019 posledné 4. miesto. Nezmenil to ani ich triumf v nedeľňajšom súboji proti domácemu výberu, v ktorom zvíťazili 3:2 po predĺžení.


Zverenci Craiga Ramsayho získali v troch zápasoch na podujatí tri body, víťazom turnaja sa stalo Švajčiarsko. Nemci v zápase viedli 2:0 vďaka dvom gólom Andreasa Edera, v drese Slovenska sa presadili Matúš Sukeľ a Filip Krivošík. V predĺžení napokon rozhodol Peter Zuzin. Najbližšie sa slovenskí reprezentanti zídu pre turnajom NaturEnergie Challenge, ktorý sa bude hrať vo švajčiarskom meste Visp 12. a 13. decembra.
      
Nemecko - Slovensko 2:3 pp (1:0, 1:1, 0:1 - 0:1)
Góly:
7. Eder (Müller), 29. Eder (Nowak, Ugbekile) - 32. M. Sukeľ (J. Sukeľ), 56. Krivošík (Rosandič, M. Sukeľ), 63. Zuzin (Kollár, Koch). Rozhodovali: Piechaczek, Westhaus - Merten, Ponomarjow (všetci Nem.), vylúčení: 0:4, presilovky a oslabenia: 0:0, 4633 divákov.
Nemecko: Niederberger - Nowak, Ebner, Wagner, Brandt, Müller, Bittner, Ugbekile - Kammerer, Schütz, Tiffels - Fischbuch, Pietta, Noebels - Dumont, Oblinger, Eder - Brunnhuber, Ziegler, Wohlgemuth
Slovensko: Godla - Čerešňák, Ďaloga, Chovan, Koch, Bodák, Rosandič - Zuzin, Zigo, Kollár - Kudrna, Hrivík, Buček - Liška, Gríger, Šišovský - Krivošík, M. Sukeľ, J. Sukeľ
      
Obe mužstvá sa od úvodu zápasu veľmi pozorne strážili, na prvú vážnejšiu šancu sa čakalo až do 7. minúty, no bola gólová. Eder sa po vyhranom vhadzovaní rozhodol vystreliť zápästím spoza obrancu a Godla zbadal puk až v sieti - 1:0. Slovákov gól prebral a snažili sa čo najrýchlejšie vyrovnať. Šance mali Kudrna i Gríger, ich snahu však zabrzdilo vylúčenie Kocha. Nemci si napokon do prestávky udržali tesný náskok, hoci aj v závere 1. tretiny mali Slováci viac z hry.
Ramsayho zverenci boli lepší aj v úvode druhej tretiny, po prečíslení Šišovského s Grígerom podržal Nemcov brankár Niederberger. Nemci odpovedali v 25. minúte rýchlym protiútokom, po ktorom sa na Godlu rútil Oblinger, ale slovenský brankár chytil puk pravým betónom. Ďalšiu šancu mal Kudrna, no v 29. minúte opäť potiahol puk stredom klziska Eder a podobne ako pri prvom góle trafil presne. O tri minúty neskôr však zachytil nemeckú rozhohrávku za ich bránkou Jakub Sukeľ, prihral pred bránku svojmu bratovi Matúšovi a ten znížil na rozdiel gólu.
V tretej tretine sa Slováci snažili o vyrovnanie, tlačili sa čoraz viac do bránkoviska, pribúdali menšie šarvátky. Nemci mohli rozhodnúť v 49. minúte, keď sa do samostatného úniku dostal Kammerer, Bodák ho zastavil iba za cenu faulu. Rovnaká situácia sa odohrala aj o tri minúty neskôr, keď sa na Godlu rútil Ziegler. Veľkú gólovú šancu mal v početnej výhode Tieffels, ale sám pred Godlom namieril bekhendom nad bránku. V 56. minúte sa Slováci dočkali vyrovnania, Rosandičovu strelu jemne tečoval Krivošík a puk zapadol do bránky. Nemci potrebovali na celkový triumf na turnaji výhru v riadnom hracom čase, preto pred koncom skúsili hru bez brankára, ale počas záverečného tlaku gól nedali. Do prázdnej nemeckej bránky namieril Zuzin, ale po porade z videorozhodcom arbitri gól neuznali, pretože padol až po siréne.
V predĺžení mal prvú šancu po prečíslení s Hrivíkom obranca Ďaloga, ale mieril iba do brankára. O triumfe Slovenska napokon rozhodol Zuzin po peknej individuálnej akcii.
      
      konečná tabuľka:
      1. Švajčiarsko 3 1 1 1 0 12:9 6
      2. Nemecko     3 1 0 2 0 9:10 5
      3. Rusko       3 0 2 0 1 10:9 4
      4. SLOVENSKO   3 0 1 1 1 7:10 3

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Pukky

 

Nebol to náš ideálny výkon, ale mali sme vyhrať po riadnom hracom čase. Nemci sú unterwassermani.
10.11.2019 - 16:59
+15

nerorome

 

V diskusii to jeden prispievateľ napísal dobre, v telke bolo vidno pri spomalenom zábere, že za nemeckou bránkou zasvietilo zelené svetlo (koniec tretiny) skôr ako puk prešiel cez bránkovú čiaru. Nebuďme za každú cenu podozrievaví
10.11.2019 - 17:06
+9

julo

 

Presne tak,zelena zasvietila ked tam este Zuzin saskoval
10.11.2019 - 17:09
+5

Pukky

 

Ten gol bol diskutabilný, záleží od záberu kamery. Ja som videl ten, podľa ktorého padol včas. To však nie je až tak dôležité. Pre mňa bolo nepochopiteľné, koľko ofsajdov, háčikov, držania rozhodcovia nemcom pustili. Vrchol bol, keď v 1. tretine asi 3 krát striedali tak, že hráč odchádzal od kruhov a ďalší uz naskakovali, pritom najmenej v 1 prípade odchádzajúci hráč zasiahol do hry. Ak by bol pocet vylúčených 6:4, tak si dovolím opäť tvrdiť to čo hore, že by sme ten zápas vyhrali v riadnej hracej dobe.
10.11.2019 - 21:04
+1

jozosvk

 

Rad by som si pozrel to, co videl videorozhodca. Aspon ako trener by som sa toho dozadoval. Zial, pri tychto ,,ludoch,, sme si zvykli na klamstva a podvody. Ani jeden vyluceny hrac, neuznany gol...hnus a grc tato cast sveta
10.11.2019 - 17:06
+21

Radovan123

 

neviem prečo nebol zaber z ponad branky tam väčšinou pustia aj časomieru(oficialnu)
10.11.2019 - 17:13
+1

Frey77

 

Darmo ti tu budú politici trieskat aký sme mi člen EÚ, aká v nej panuje rovnosť a pod...., keď tieto krajiny nás majú za úplnú spodinu
10.11.2019 - 17:24
+16

Vyskereny Citricus

 

Ale popravde, je to ich hanba a vizitka. Ja len nechapem, ako sa mozeme tak podcenovat ze sa zbavime aj vlastnej menovej politiky a prijmeme nemecku marku premenovanu na euro za nase oficialne platidlo.
10.11.2019 - 17:42
+4

jozosvk

 

Euro a cela EU padne, otazka je nie ci padne, ale kedy padne...
10.11.2019 - 17:48
+13

Sunkafit

 

Uz to zacina
10.11.2019 - 18:52
+8

Tino

 

pokial: zijes z ruky do ust ti to moze byt jedno ak ale mas nejaky balik penazi nie je ti jedno ako resp kde ? akej mene ho mas ulozeny, je celkom uzitocne prave z pohladu malych ludi mat ulozene to co zarobis v mene ktora je stabilna, silna....my sme sa vlastnej menovej politiky mimochodom nezbavili .
10.11.2019 - 17:53
+4

Vyskereny Citricus

 

Ak si v baliku tak musis svoje aktiva rozdelit na viac investicnych prilezitosti. Nieco musis dat do nehnutelnosti, nieco do cyklickych a necyklickych akcii, nieco do umenia, nieco zobchodujes na forexe, nieco das do zlata, nieco do dlhopisov, zalozis biznis.. mozem ta uistit, ze to ci sa na Slovensku plati markou alebo korunou ti moze byt uplne jedno. Ekonomike to ale jedno nieje. Ak sa prepadneme do recesie a o uvolnovani menovej politiky(interest rates, tlacenie penazi) nebudeme rozhodovat my ale Brusel, tak sme v p.. jak Bata s drevakami ako svojho casu Greci.
10.11.2019 - 18:27
+1

Tino

 

ja ta: mozem uistit ze nie je jedno aku menu mame a v kaje mene si uskladaju svoje biedne uspory mali ludia...a verim ze sa do situacie ako gre nedostaneme , ti sa v srackach neocitli preto lebo zli, zli DE na nich satana zoslali...hoci verim ze nejake nie mizive percento populacie si mysli ze gre su z obliga v podstate ze na nich dolahlo cosi so si sami nesposobili
10.11.2019 - 18:37
+4

bobbyfan

 

Je fakt pravda ze pred socialnymi sietami a vseobecne netom len rodina vedela ake ma doma re... da.
10.11.2019 - 17:54
+7

Radovan123

 

lebo vždy pre nich budeme hlavna montažna hala EU
10.11.2019 - 18:21
+3

Tino

 

vzdy : len ak prijeme ze to na vzdy bude uz to ze o tom takto vobec uvazujeme je chyba ktora nam bude branit prekrocit vlastny tien...my sa budeme mat len tak ako sa budeme starat bohati nam nic len tak nedaju , vydriet si to musime sami...ked si pozriem nase vydavky na vedu a vyskum za poslednych 10 rokov napadne ma taka kacirskam yslienka ci tom montaznou dielnou nie sme a nebudeme prave preto kolko davame na skolstvo pripadne inovacie...zacali sme ako chudobni pribuzni neviem preco niekto cakal ze nam bude niekto pomahat my si musime pomoct hlavne sami , to ze sme v bande s bohatymi nas bohatych automaticky neurobi kto si toto myslel cakal je najskor pomateny
10.11.2019 - 18:27
+11

Urpiner16

 

O tú montážnu halu by ani nešlo ak by mladý slovák zarobil toľko aby si mohol dovoliť splácať hypotéku príklad na byt,mať rodinu a nežiť ako paštikársky robot na montážnej ubytovni s tým že robí gastarbajtra vo vlastnej krajine.
10.11.2019 - 18:37
+5

Tino

 

maly svk: sa musi starat, neplakat necakat ze to namiesto neho niekto zariadi a kedze sme zacinali ako somraci maly svk nemoze mat velke oci a ocakavania ale trpezlivost, chytrost a potrebu sa zlepsovat cely zivot...
10.11.2019 - 18:40
+3

Radovan123

 

suhlasim s tím čo si napisal len ide o to že ked sa na to bližšie pozrieš tak zistiš že v takej istej firme ako je na SK tak v nemecku maju niekde skoro o polovicu menej manualnej prace. To kusok z toho čo som tym myslel
10.11.2019 - 19:40
0

Tino

 

jo: DE su niekde inde,resp dalej ako my a co este taki JP napr berme to ako vyzvu...somrakom nepomoze kricat ze chcu byt bohati, jedine co dosiahnu je despekt, vysmech....montazna dielna sme preto lebo nci ine lepsie neponukame, resp sme neponukali, nie je hanbou zacinat na urovno montaznej dielne hanbou to bdue ak budeme v tejto realite aj o 30 rokov ...a bude to nasa hanba a vina.
10.11.2019 - 19:51
+5

Radovan123

 

My ako krajina nemožme veľmi odporovať lebo nemame čim zatlačiť dane firmy tu praveže to je naopak napr. jaguar v Nitre dostanu dotacie, urobia železnicu za 60mil. a všetci su spokojny...A ked odporuješ tak sa presunu do rumunska a tam budu ticho a k tomu robiť lacnejšie
10.11.2019 - 20:02
+1

Tino

 

ale my nemame : nikomu odporovat ,my sa mame snazit nebyt len motnaznou dielnou, to ze sme cim sme nie je vina DE, Gb, USa , ciny, mimozemstanov...ze nie sme technologicky a investicny lider na tejto planete , naopak, sme ti ktori investicie a technologie nemaju je nasa vina, nie je jendoduche to preklopit, ale vyplakavanim ze sme motnazna dielna a budovanim si mentalnych barier si len skodime...okrem montaz ako taku nie je rozumne uplne vytesnit, iste podla mna vyznamen % populacie nikdy nebude schopne fungovat inac ako low cist pre motazne dielne...co potom s nimi, aj najvyspelejsie krajiny musia upratat malych ludi tak aby mali pracu.
10.11.2019 - 20:33
+5

Tino

 

sponina: su ti ktori sa ako spodina citia, spodina automaticky ocakava ze DE resp ktokolvek iny bude robit nejake akekolvek ustupky, nieco cokolvek nam odpusti prepaci, prizmuri oci, velkoryso nam cosi len tak da...takto svet ale nefungfuje nikdy nefungoval ale spodina si z nejakeho dovodu myslela mysli a bude mysliet ze ano a tejto absurdnej predstave podriaduje svoje ocakavania....spodinu na svk sposob poznas najlepsie tak ze je presvedcena a netaji sa tym ako nam vecne niekto skodi, malocomu sme na vine my sami vzdy je na nas pachana nejak ukrutnost ...
10.11.2019 - 17:50
+16

Nemehlo

 

A vies mi povedat preco Poliaci, Cesi, dokonca aj Madari dokazali za eurofondy zveladit celu krajnu. Chodniky, cesty, kanalizacie vsetko z eurofondov, ktore na slovensku zahadme zmizli, neboli cerpane, alebo museli byt vratene. Ako to, ze nas Slovinsko vo vsetkom prestalo? Za to vsetko mozu nemci? Alebo Nemci mozu za to, ze su tu ludia ochotni robit za 500?
10.11.2019 - 18:35
+14

rasti_assez

 

Presnejsie nemci mozu zato, ze su to ochotni Rumuni, Bulhari ci Ukrajinci robit za 500 Eur.Asi aj mozu.Ved nase podniky museli krachnut, aby si mohli vo svojej novej kolonii postavit haly pre lacnu pracovnu silu.Pekne vymyslene.Na zachranu komunistickych podnikov, aby dostali aspon sancu,ktore robili aspon vyskum a maöi tradociu peniaze neboli.Na obrovske dotacie pre zapadne vyrobne haly sa vsak uz nasli.
10.11.2019 - 20:01
+1

Tino

 

to nam: akoze zavreli tie podniky ludia zi zahranicia a ktore podniky konkretne to boli ktore museli krachnut ....dokonca nejakou zlovolnou silou ktora toto cele organizovala...schvalne co take genialne sme mali a zapadny imperialista nam to nejako rafinovane nadialku rozobral a "krachol"
10.11.2019 - 20:45
+2

rasti_assez

 

Skus porozmyslat.Ale ked sa uz pytas,prezradim ti tahomstvo. Pred 30timi rokmi tu boli aj ludia zamestnani, bol vybudovany priemysel a fabriky tu ludia nevideli prvy krat iba vdaka Volkswagenu, Citroenu ci roznym vypecenym rakosnikom.Tesla napr. nebol vtedy americky vyrobca elektromobilov ale ceskoslovansky elektrotechnicky gigant.A vies niekedy to tsk chodi pri revoluciach.Staci jeden vplyvny spojenec, dosadeny agent a vsetko ide podla predstav mocnosti, ktora ho dosadi.Taky nemecky spion Lenin, ktory uzatvoril s nemeckom brest litovsky mier, zhavne nevyhodny pre rudsko je dobrym prikladom.
10.11.2019 - 21:00
+2

Nemehlo

 

Je lahke byt elektronicky gigant bez konkurencie. Ked sa na to realne pozries nikto v europe uz pomaly elektroniku nevyraba. Neoplati sa to. Ved stale su slovenske firmy, ktore su uspesne. Dokonca jedna z najuspesnejsich je podla ludi z nizkym primom zahranicny agent. Takto si tu vazime spolocnosti co sa o nieco snazia. Proste tu chyba vzdelanie na urovni. Bez vzdelania sa od nas nic ine ako manualna praca ocakavat nebude. Ci tu maju zrazu robotnici z tovarni prejst na vedecke, technologicke, manazerske pozicie?
10.11.2019 - 21:19
+11

rasti_assez

 

Tak to je najkrajsie vysvetlenie.Vsetci slovaci su hlupaci tak sup s nimi do fabrik.Pekny vecer.
10.11.2019 - 22:05
+1

Nemehlo

 

Vobec si to nepochopil nevadi. To ze je zle vzdelavanie neznamena, ze vsetci su hlupaci. Znamena to, ze je tazsie ziskat vedomosti a skusenosti a preto musi individualita sa viac snaiz, ked chce mat lepsi plat. Ale ja viem ludia potrebuju istoty. Ale pravda je taka, ze kto v dnesnej dobe chce a sa snazi tak sa vie mat dobre.
11.11.2019 - 9:28
+2

Tino

 

absolutny: suhlas, hekaju , kveruluju idioti, podvodnici a vyslovene lenivi, resp neschopni ludia, kto sa skutocne chce mat dobre, nie len o tom rozpravat, sa dobre ma a celkom bez problemov bez ohladu na to ake ma vzdelanie, vek.....koncept istot je koncept ako drzat dole malych ludi za pre ucel gauner politiky....
11.11.2019 - 11:29
+2

Tino

 

nechce: sa mi rozmyslat ...napis ktore to boli tie skvosty ktore nam niekto zvonka skrachoval...pocuvam tieto historky x rokov krmia sa tymito pribehmi vacsinou ludia ktorych nie je potrene komplikovanejsie oblbovat tak ma zaujima ako si na tom ty ...mozno budes invencnejsi
10.11.2019 - 21:19
+10

rasti_assez

 

To je asi znak dnesnej cloveka doby plnej internetu.Viac sa zaujimat o to, ako niekto "oblbuje" ako rozmyslat, co je aj tvoj pripad.Kazdy je potom najmudrejsi sam pre seba a tak to tu aj vyzera.A propos Nemcov mam rad, ich bohatstvo im nezavidim.To ze maju sikovnych politikov som si vsimol a nic im nezazlievam, pretoze mocnosti boli vzdy take.Zobrali si co chceli a kedy chceli.To ze v dnesnej dobe to vedia marketingovo zaobalit a predat ako usilie o demokraciu a humanne hodnoty je pekne, ale podstatu to nemeni.My by sme neboli tiez lepsi, co sa aj v historii dokazalo, ze sme im ako spojencom pichli noz do chrbta ked nam islo o vlastny krk
10.11.2019 - 22:17
+1

HeyYou

 

neodpovies mu na jednoduchu otazku, namiesto toho odveci dristas
11.11.2019 - 6:24
+8

rasti_assez

 

S abalfabetmi je to tazke: Ked sa maju rozhodnut, ci niekto drista, alebo hovori nezmysly.Potom sa im to zrazu v hlavicke popletie, pouziju dvojitu negaciu cim vlastne vyslovia opacny nazor ako citia.
11.11.2019 - 6:58
0

HeyYou

 

..informujem ta sudruh, ze nazory nemozu byt o pocitoch, napriklad ak mas pocit, ze nam zapadni imperialisti rozvratili fungujuci priemysel a nedokazes ani len uviest priklad, tak to rozhodne nie je nazor
11.11.2019 - 7:17
+5

rasti_assez

 

Tak to som si vsimol ako dalsiu vymozenost demokracie a slobody slova oproti normalizacii. Armada udavacov, eurohujerov a inych hajzlikov tu ide ludi perzekuovat za ich nazory.
11.11.2019 - 7:44
0

amaskiea BLOG

 

Namiesto priamej odpovede na jednoduchú otázku, aby si uviedol konkrétne príklady svojej vlastnej myšlienky, si tu hodil ix príspevkov o tom, aké si ty tryskové lietadlo na rozdiel od všetkých ostatných kolobežiek okolo teba. Nie je ti to ani trochu blbé? To preboha v akom kolektíve ti toto žerú? Nebodaj je to kolektív dospelých ľudí?
11.11.2019 - 11:58
+5

strojar

 

Celá debata sa odvíja od idiotskej "myšlienky" o tom ako zlí Nemci neuznali z nejakej nadradenosti gól svojstojnému Slovensku.
Z tejto prvotnej idiotiny ani nemohlo vzísť nič rozumné.
Takže obsah debaty je presne podľa očakávania.
11.11.2019 - 13:05
+5

rasti_assez

 

Asi ano.Musim sa opytat tych kolegov.Pozitivo. je ze aspon viem co znamena ze sme v porozumeni pisanemu textu u mladych ludi natom najhorsie v europe.
11.11.2019 - 18:23
0

amaskiea BLOG

 

uhm: a teda čomu konkrétne si neporozumel v tomto písanom texte "...ktore to boli tie skvosty ktore nam niekto zvonka skrachoval..."?
11.11.2019 - 18:56
+1

rasti_assez

 

Tak to teda skusim, dufam ze to zase nebude z mojej strany povysenecke.Este chcem povedat, ze vlastne existuju dve moznosti.Prvou je totalna neschopnost ponovembrovych neznych demokratov, ktorej neviem uverit.Tou druhou, ktoru si spravne z mojich tvrdeni vydedukoval je, ze im k tej neschopnosti niekto pomohol.Co sa tyka "skrachovanych podnikov", len v mojom okoli napr.15000 covy kolos ZVL v Povazskej, ktory padol zodna na deb.Ako chlapec si pamatam schopnych ludi, strojarov, inzinierov, projektantov,hutnikov ktori prisli o pracu ktoru mali radi a stavali sa z nich casto trosky.Vzacne historicke motorky, modely mopedov a vyrobene kusy boli znicene kovovou gulou.Dalej zbrojovky v Dubnici ci v Martine, ktore skoncilu vdaka velkemu gumanizatorovi a autorovi myslienky o humanitarnom bombardovani Juhoslavie.Zrusenie odevnych zavodov Makyta ci Slovena by som este chapal; aj tak to slo vsetko o par rokov do Ciny.Menej uz to, preco sa nepidporili komunisticke automobilove zavody v Bratislave ci trnave, ked o par rokov napchali do ich zapadnych pokracovatelov niekolko 10k dotacii na jedno prac. miesto.Ano, niektori prezili.Napr. puchovsky Matador, expandoval do Rusks vdaka dobrym vztahom s Meciarom.Ludia co tam robia vraveli, ako ked ich konecne prevzali Nemci tak ich vytacalo ze sa slovenske gumy robia z kvalitnejsieho materialu ako Contnentaly a donutili ich znizit kvalitu.Alebo ked pec v sklarni v Poltari, ktora bola neprijemnou konkurenciou (nastastie znovu ozivena) zaliali betonom.Aj tak bolo podla mna najvacsou stratou to, ze zrusili podniky vypoctovej techniky plne zrucnych hardverovych inzinierov a na programatorov.Vlastne ten system, ze zle komunisticke podniky potopime a dobre zapadne montazne haly podporime pokracuje.Je nespravodlivy,skodlivy a nemoralny.Nielen ku nasej spolocnosti ale aj globalne.Napr. ked vlada podplati Jaguar niekolko 100k na jedno pracovne miesto.Pridu do Nitri, kde maju problem zohnat ludi, namiesto do Mexika, kde su ludia chudobni a potrebuju pracu.
11.11.2019 - 20:58
+1

ptr421

 

https://www.armadninoviny.cz/efektivita-zbrojarskej-vyroby-na-slovensku-za-cias-socializmu.html?

"Hlavnou príčinou zbytočne vynaložených prostriedkov pri vývoji bolo nedostatočná koncepcia zbrojných vývojov, ktoré ovplyvňovala neznalosť progresívnych zmien techniky, najmä nedostatočná znalosť a väzby na rozvoj vojenskej techniky ZSSR. Vývojári v ČSR sa museli zoznamovať s vývojom v špeciálnej technike prostredníctvom odborných západných časopisov."


"Platobná disciplína mnohých našich veľkých odberateľov bola nízka a v koncom roku 1990 boli už mnohí naši odberatelia mali už veľké pohľadávky po lehote splatnosti. Hodnota celkových vývozných pohľadávok ČSSR v roku 1990 bola pri niektorých krajinách veľmi vysoká: Sýria – viac ako 1 mld. USD (z toho špeciál 750 mil. USD), Irak – 400 mil. USD, Líbya – 156 mil. USD, Alžírsko – 37 mil. USD."

"Oficiálne o útlme zbrojárskej výroby rozhodlo Predsedníctvo vlády ČSSR na konci júna 1988 a okamžite sa začala príprava na konverziu výroby zo špeciálnej na civilnú. Komunistické vedenie plánovalo na rok 1990 výrobu len 25 ks tankov T-72M1 a to pre vývoz. Nová nekomunistická vláda však rozhodla, že sa ich vyrobí 107 a väčšinu nákladov znášal federálny rozpočet z dôvodu hrozby rastu nezamestnanosti."

Z dobových napr.:
http://archiv.ucl.cas.cz/index.php?path=RudePravo/1989/11/22/3.png
"V současnosti by se výroba speciální techniky měla snížit zhruba na jednu třetinu." ... "Konverze nesporně ovlivní život mnoha lidí. Například v ZŤS v Martině, které jsou naším největším výrobcem vojenské techniky, se musí rekvalifikovat tisíce lidí. Změny se však dotknou i dalších podniků. Celkově se rekvalifikace bude týkat desítek tisíc lidí, zejména ze všeobecného strojírenství a elektrotechniky."

Ty humanitárny bombardér.
12.11.2019 - 0:09
0

rasti_assez

 

Zaujimave.Myslel som si ze rekvalifikacia a zmena vyroby je beznou sucastou ekonomickeho cyklu podnikov.Takze podla teba je plan konverzie zbrojarskej vyroby a rekvalifikacie, ktory bol planovany komunistami to iste ako zatvorenie fabriky a vyhodenie ludi.Ty majster googlu.
12.11.2019 - 6:21
0

amaskiea BLOG

 

no vidíš, tak teraz to vieš: čokoľvek, čo je plánované komunistami, končí v praxi krachom.
Ale kvitujem, že sme sa predsa len dočkali od teba aj vecnej odpovede, len škoda (pre teba), že sa to nemohlo zaobísť bez tých tvojich siedmacky duchaplných pokusov byť osobný predtým.
12.11.2019 - 9:30
0

rasti_assez

 

Nikdy som neobdivoval komunistov, len sa snazim objektivne porovnavat skutky a ich dosledky.Ze komunisticke kadre zvladli nieco lepsie ako demokrati vo svetroch je podla mna fakt. Co neznamena ospravedlnujem zlociny komunizmu alebo zlahcujem utrpenie jeho obeti.
12.11.2019 - 11:23
0

amaskiea BLOG

 

A ćo to teda tie komunistické kádre zvládli lepšie než demokrati vo svetroch?
A prosím ťa tentokrát keby si mohol preskočiť fázu, kde popisuješ, akí sme na rozdiel od teba všetci úbohí, a začať hneď k veci. Prípadne takto - uznávam, že som analfabet a mám problémy s porozumením čítanému textu - a teraz by ti už nič nemalo brániť v priamej odpovedi na otázku: čo konkrétne zvládli komunistické kádre lepšie než demokrati vo svetroch?
12.11.2019 - 13:26
0

strojar

 

Nie že by som sa chcel pridať na stranu tvojho oponenta v diskusii, ale spomínaní "demokrati vo svetroch" položili svojou neskúsenosťou a naivitou pevné základy dnešného bordelu v tejto krajine.
12.11.2019 - 14:57
0

rasti_assez

 

Dobre skusim odpovedat tebe ako maximalne pokorneemu cloveku, co tu ludom nadava do analfabetov. Musim sa priznat ze asi ta dost dobre nechapem. Ci trpis nejakym komplexom menejcennosti, alebo si mal zle detstvo, alebo si este nedospel.
Takze mily neviem vyslovit meno:
Mame 30 rokov od padu komunizmu. Ludia realne zarabaju o 30% viac co je dobre.
80% zije v komunistickych bytoch a domoch, inak by zili asi este v slamoch
Vyrastla nam generacia skorumpovanych lekarov, sudcov stretavajucich sa bezne s mafiou.
zdravotnictvo na urovni polnej nemocnice a skolstvo na urovni rovnikovej afriky. o slobode slova som pisal vyzsie. ostnate ploty na hraniciach nie su, iba milionari si zahradzuju ostnatymi plotmi lesy, luky a reviry. pozri napr. obec Pruzina ale aj dalsie slovenske obce. Najimaju si ozbrojene strazne sluzby na ochranu, co uz k tej zeleznej opone daleko nema. Esteze vo svojej blahosklonnosti dovolia ludom raz zarok tam vstupit.Nepripada mi to ako dobre riadena spolocnost. Povies mi asi, ze mozem zato aj ja alebo podobne kecy. Ze som nadradeny alebo podobne blaboly na ktore uz nemienim reagovat.
12.11.2019 - 15:04
+1

Nemehlo

 

Ale pozor skorumpovani lekari, sudcovia a tak dalej tu boli bohuzial aj za komunizmu, proste to, ze za kazdu sluzbu by si mal cloveka odmenit aby si prilepsil, tak skoro z ludi nezmizne. Proste spolocnost je tak nastavena. Ano prechod ku kapitalizmu tu bol hrozny, potom nas to stalo velmi vela a ludom sa to nepacilo. A tak sme dospeli k tomu, ze to tu je leen horsie a horsie, lebo kazdy ocakava, ze vsetko dostane ako kedysi. A tak tu mame oscialny stat z rozkradanim. A tak skoro sa to nezmeni, lebo to takto podla volieb chceme.
12.11.2019 - 15:11
0

topska

 

Ty kokos na Slovensku sa teraz zaraba o 30 percent viac ako za socializmu? To koho plat z tej doby s akym teraz porovnavas?
12.11.2019 - 16:06
0

rasti_assez

 

Oficialna statistika postovej banky.Pocul som to v rozhlase, ak budem mat cas skusim vygooglit...
12.11.2019 - 16:39
0

rasti_assez

 

Toto je spred 4roch rokov, kde to bolo 13%.Ked sa clovek posnazi,najde aktualne cisla.To vies my analfabeti zase mame svoje pbmedzenia.
12.11.2019 - 16:44
+1

topska

 

Ok v poriadku nevsimol som si ze pises konkretne o priemernom realnom zarobku.
12.11.2019 - 16:51
0

rasti_assez

 

Zase taky fanusik komunizmunie som aby som porovnaval 3800 Kcs s 800Eurami
12.11.2019 - 16:57
0

topska

 

ved toto mi neslo do hlavy, fakt som si nevsimol to slovicko
12.11.2019 - 17:17
0

Nemehlo

 

On si asi pomylil percenta s nasobenim.
12.11.2019 - 16:40
0

rasti_assez

 

Asi ano, proste si frajer ako tvoj spoluputnik v diskusii a ja neviem citat a som hluchy a ak viem tak bankari su tupci.
12.11.2019 - 16:46
+1

Nemehlo

 

Este sa trosku polutuj, urob zo seba obet a hod sa o zem.
12.11.2019 - 17:26
0

amaskiea BLOG

 

Samozrejme, toto sú všetko javy, ktoré sú v súčasnosti zlé, veľmi zlé, štát ide pomaly ale iste do kytek, lebo je to POSTKOMUNISTICKÝ štát, ktorý sa len hrá na demokraciu, o tom žádná, ale ty si tvrdil, že komunistické kádre niečo zvládli lepšie, ako demokrati-amatéri vo svetroch, a to je opäť niečo celkom iné, než si tu vymenoval. V zásade to má všetko jedného spoločného menovateľa a tým je korupcia a klientelizmus a ty akože naozaj korupciu a klientelizmus vnímaš ako niečo, čo k nám prišlo až po prevrate´89?
12.11.2019 - 19:19
0

ptr421

 

Útlm výroby na 33% v celom sektore a u tankov 90% je bežný ekonomický cyklus Keď Škodovka stiahne výrobu na 10% a robotníkov pošle v Kvasinách okopávať zemiaky tak to bude tiež ekonomický cyklus, či totálny krach všetkých zúčastnených od cz vlády po nemecký manažment?
Druhá vec, keď začnem v zbrojovke vyrábať traktory, odhliadnuc od toho, že mi z pôvodnej fabriky ostane možno hala, tak to tak trochu prestane byť zbrojovka, že? A keď chceme byť veľmi pedantní tak v takej Dubnici sa zbrane vyrábajú dodnes, len je výroba v rámci ekonomického cyklu jemne utlmená. Že to poriadne nekupuje ani vlastná armáda je náš problém. Havel na to od 93 nemal žiadny dosah.
Krása toho rozhovoru tkvie v tom, že sám súdruh generálporučík priznáva, že výroba je nerentabilná, nie je to kam predávať a desiatky tisíc ľudí vlastne robia niečo úplne zbytočné. To sme sa krásne doplánovali k blahobytu.
12.11.2019 - 11:29
+1

greendeath

 

Na odstavenie zbrojarskej vyroby sa uvazovalo niekedy v roku 85" nechce sa mi ti to tu vysvetlovat tak v skratke...strojarne by skrachovali tak ci tak a a keby nepadol rezim tak by fabrika cicala stat o prostriedky...zts nedostalo licenciu od rusov na moderne tanky a stare chceli "kupovat" na dlh ktory nesplacali len krajiny blizkeho vychodu a rozvojove krajiny a po konflikte v perzkom zalive v 90 tom by ich uz nekupovali ani tie...kedze sa tam krasne ukazala ich "sila" v priamej konfrontacii s abramsami.
12.11.2019 - 11:03
0

Dracik_18

 

myslíš BVP ?
12.11.2019 - 11:10
+1

Tino

 

tieto vozidla: su prezitok, technologicky zaostale, zaroven nevedia drzat krok s technologiami urcenymi na ich nicenie...
12.11.2019 - 11:38
0

Dracik_18

 

a Egyptu sú načo potom ?
12.11.2019 - 11:39
+1

Tino

 

treba sa pytat: egyptanov ....vliezt do BVP je samovrazda, skusenosti z modernych konfliktov s pouzitim modernych zbrani ....kde boli BVP nasadene je taka, ze sa v tychto pojazdnych truhlach nechcel nikto prevazat, je to pomale, neobratne, neprakticke, ochrana zivej sily je rovnaka ako ked sa vezu v osobnom aute...
13.11.2019 - 9:18
0

greendeath

 

Na dve veci.
14.11.2019 - 9:48
0

Nemehlo

 

Cize sme mali dalej vyrabat zbrane pre teroristov? Ci by sme nejak presvedcili zapadny svet ay ich od nas kupoval? Za komunizmu fungovali fabriky na tom, ze vsetko ostavalo v state, pripadne v priatelskych statoch. Dnes je ekonomika o globalnosti, mas slobodu vyberu, ze co si kupis, tu si predtym nemal. Je lahke vyrabat nieco ked vies, ze si to ludia kupia, lebo nemaju inu moznost. Je tazssie konkurovat firmam, ktore ti ponukaju vyrobky za nizssiu cenu v ako tak porovnatelnej kvalite. Proste zakaznika si musis ziskat, nie umelo vytvoirt. Ci si myslis, ze vo svete by niekto chcel 1203 z Trnavy a Bratislavy, alebo niekto byvymyslel a skonstruoval nove auto aj napriek tomu, ze zvysok sveta ma 20 rokov naskok? A podniky vypoctovej techniky sa neujali, lebo vypoctovu technologiu USA vo vyskume prevalcovalo a prinieslo nejaky standart. Ci kazda krajina ma mat vlastny nekompatibilny pocitac? technologie idu dopredu obrovskou rychlostou a tu je zasa kamenom urazu zaostale skolstvo bez penazi na vyskum.
12.11.2019 - 11:24
0

rasti_assez

 

Nesuhlasim s tebou, nehovoril som o salovych pocitacoch SMEP, ktore jasne ze nemali sancu ale o ludoch, ktori mali velke skusenosti z kopirovania zapadnych osobnych pocitacov a programatoroch, ktori boli na tu dobu na vysokej urovni, kde vacsina si nasla hned pracu v informacnych gigantoch. Ohladom zbojneho priemyslu si precitaj este raz o com sme sa bavili, nemam cas to stale opakovat.
12.11.2019 - 11:32
0

Nemehlo

 

Ale ved na slovensku je kopa kvalitnych programatorov, ktory tu ostali (ESET, Sygic, ...) . Maju tu firmy a nikam neusli. Vyrabat vypoctovu techniku v europe je samovrazda.
12.11.2019 - 12:43
0

ptr421

 

Lenže jedna vec je mikro úroveň technika čo na kolene bastlí veci z domácich nepodarkov, zahraničných licencií a súčiastok čo dovezie ŠTB. A druhá vec je na tom postaviť fungujúci podnik schopný prežiť v prostredí kde si vedia ľudia doviezť a kúpiť originál. Či myslíš, že keby sa Severná Kórea zrazu otvorila tak dokáže konkurovať západnej elektronike? Kúpil by si si severokórejský počítač?
Ináč v tom Rudom práve hore je krásna sťažnosť práve elektrotechnika na stav čs. strojárstva. Súčiastku nie je možné vyrobiť v požadovanej presnosti lebo stroje sú príliš opotrebované. Krása.
12.11.2019 - 13:03
0

jozosvk

 

Tino, nemam nic proti tebe, ale studuj a vzdelavaj sa...
Ja osobne memam nic proti ziadnemu statu a vlastne Nemcom mozeme byt aj vdacni, ze USA bolo na Mesiaci. Nebyt fasitov, USA by doteraz nemali raketu. Hovorim o p. Wernherovi von Braunovi a nemenovanom clenovi SS, ktory bol svojho casu veducim MIS Canaveral...pekny vecer este! p. Wernher von Brauna mozno najst aj na fotografii s Hitlerom a list, ako mu pisal, ze potrebuje viacej vaznov...skoda, ze sa o tom nehovori...ostatne si prosim dostuduj a zrus si facebook, pomoze to
10.11.2019 - 21:51
+3

Sunkafit

 

A co teraz?
11.11.2019 - 6:46
+2

Tino

 

vazne: a co teraz?..ako vyuzili rozum DE vedcov USA tak vyuzili tie vedomosti RUS, amici cerpali od ludi, RUS mali dokumentaciu, resp vyznamnu cast dokumentacie vdaka ktorej pokrocili vo svojom vyskume a v casovo zanedbatelnej miere dobehli USA.....vyplyva z toho nieco?...citis sa zjavne na koni ked mi odkazujes ukoncit studium a rusenie kont, ale obavam sa ze studium, sirsie studium chyba tebe nasledne by si si mohol pocet tych kont rosirit aby vedomosti neboli obmedzene....o prispevku DE Rus vede odporucam meno Gustav Hertz, otec RUS jadrovej zbrane ....ty mudrlant....USA isli do De vyslovene aj po vedcoch, detto RUS, uspesnejsi v tomto tazeni, vyrazne uspesnejsi boli USA ked zajali 1500 vedcov bola RUS blbost ze tito ludia isili ochotnejeise k USA nez k RUS hoci sa RUS snazili rovnako ale ako skoro vo vsetkom platilo aj v tomto pripade ked dvaaj robia to iste nemusi byt vysledok ten isty
11.11.2019 - 9:06
+3

jozosvk

 

Predtym, ako zacneme davat za priklad zapadne krajiny a ich hodnoty si treba polozit otazku, kolko z nich tazilo z faziszmu a kolko z nich tazilo z kolonii a zotrocovania ludstva. Ten, kto chce a vie, pochopi. Ale som rad, ze si nepoprel spolupracu s fasistami.
11.11.2019 - 19:09
+1

amaskiea BLOG

 

A ty akože vieš a pochopil si? Lebo používanie stalinského termínu "fašizmus" v rámci nemeckých politických reálií alebo vyťahovanie kolónií a zotročovanie ľudstva ako nejaký rozdielový faktor medzi Ruskom/ZSSR a Západom tomu veľmi nenasvedčuje.
11.11.2019 - 19:29
+1

jozosvk

 

nic osobne, ale tu absentuje zakladna historicka vedomost a objektivny pohlad na vec...nech sa dari a vsetko dobre
11.11.2019 - 19:49
+1

amaskiea BLOG

 

aha, takže nielen že skromne a nenútene vystupuješ z pozície toho, čo vie a pochopil, ty máš dokonca ešte aj objektívny pohľad na vec. Tak v tom prípade máš určite dlhú bielu bradu, bývaš na Nebesiach a milióny ľudí sa k tebe denne modlia
11.11.2019 - 19:59
+1

Tino

 

jozi: ja teda neviem kde a ako si dejiny studoval ale to co davas je silne selektivne, skoro ako keby sme sa tu s absolventom VUML vykecavali....celkovo mi uniza zmysel toho co tu davas, verim ze to ma nejaku vnutornu logiku v ktorej sa orientuje zrejme orientujes len ty...ale to co pises a to vazne neber v zlo mnedava zmysel, je to zmatocne.
11.11.2019 - 20:57
+2

amaskiea BLOG

 

ten "objektívny pohľad" by nasvedčoval na ten VUML, alebo niečo podobné "jediné správne" - "jediný správny, lebo jediný objektívny a vedecký svetonázor v dejinách ľudstva"
12.11.2019 - 9:25
+1

Tino

 

forma: je hodne podobna vykladacom "pravd" ktori absolvovali VUML...ale to je jeho problem, skor ma zaujalo ze mu v podstate nerozumiem...zacalo to lzou a krivdou ktorou na nas De spachal ia zacal s tym on a pokracovalo to cez fasizmus az po zapadnu civilizaciu....ako keby si tu liecil nejake svoje male midnraky, zaroven je to cele zmatocne, neujendotene, vadi mu nieco, ale nevie co, nic konkretne, vadi mu vsetko ....a domysla si ze tych par hodi studia materialov ktore mu poskytli sudruhovia z neho robi odbornika na historiu...ja nemozem z tej pasaze kde sa ohana spolupracou s fasistami a co tym vlasten sleduje.
12.11.2019 - 10:54
0

Tino

 

nerozumiem: preco chces stacat tuto debatu tymto smerom...zapadne krajiny spolupracovali resp tazili zo spoluprace s fasistom mozno aj menej ako tie nezapadne....blizky vychod im isiel ochotne po ruke, detto JP a taki RUS v case ked uz s fasistami bojoval robili s fasistami spolocne vojenske prehliadky, dodavali nerasty ktore DE nemal ia nutne potrebovali k vojne na zapadnej fronte ...napr ZSSR ked uz ideme kopat do zapadnych imperialistov rozhoden nebol projekt v ktorom sa rozsirovalo uzemie s bibliou v ruke a dobrym slovom, silou argumentu a velmi dobrou obchodnou ponukou....ZSSR je imperialisticky projekt ako vysity..a taki JP v snahe obsadit mandzusko a zybtok ciny sa dopustali zverstiev pri ktorych ostava rozum stat a do blba cumel aj DE vojensky atase ....sugestivny vykrik o spolupraci s fasistami kamo a to neber v zlom ti tazko nevysiel, skutocnost ze si Amici urvali vacsinu vedcov znamena len tolko ze boli sikovnejsi a rychlejsi nez RUS, vlastne ktorykolvek silny hrac v tom case....
11.11.2019 - 20:55
+2

Radovan123

 

na slovensku ide hlavne že mame nezmyselne zakony o suťažiach atd. kt. spomaluju cele čerpanie eurofondov alebo aj klasickych projektov ale apon sa na tom dobre zaraba
10.11.2019 - 20:35
0

topska

 

Nemusis si nic pozerat. Pri uplynuti hracieho casu sa rozsvieti branka na zeleno. Rozsvietila sa skor ako puk presiel cez brankovu ciaru.
10.11.2019 - 17:45
+9

Tino

 

neexistuje: miestni proletari uz sadaju do tankoch a vyhlasuju vojnu DE lebo tento neuznany gol je dokazom vsetkych pomatanosti ktore ich napadli
10.11.2019 - 17:54
+22

jozosvk

 

10.11.2019 - 18:09
+1

Tino

 

presne: tento pohyb rukou smerom k celu som urobil po precitani tvojho prispevku ktory nastartoval toto obsahovo a argumentacne absurdne vlakno...tito ludia na ktorych si ako pises zvyknuty ze klamu(ktori konkretnejsie by bolo celkom uzitocne) a nedali nam presilovku...vazne ano?
10.11.2019 - 18:15
+18

BlackCrow

 

Frey77 + Vyskereny Citricus + jozosvk = stretnú sa blaha, magián a ha-ra-bin..
10.11.2019 - 18:22
+20

Tino

 

a to: stacila k vysinutym prispevkom taka banalita ako vyhra az po predlzeni ..pri tazsich/dolezitejsich temach si schopni ine akrobaticke kusky davat ...poznam zopar somrakov za vsetko v ich zivote nesie vinu niekto iny sami nesposobili nic n max boli v zlom case na zlom mieste a naopak uspesni ludia ktorych poznam ti nepotrebovali hladat vyhovorky , nepriatelov neprajnikov ak taki boli zbytocne je to riesit ...problemy prekonavaju neplacu pred nami este dlha cesta zial problematicka pokial budu autority proletarom podsuvat ze za vacsinu zleho v ich zivote je zodpovedny niekto iny resp ze sa tieto autority postaraju lebo ini su samozrejme ine lepsie nez ti ostatni gauneri
10.11.2019 - 18:34
+4

topska

 

Boha branka Brankove svetlo
10.11.2019 - 18:36
0

ptr421

 

Článok vydaný 16:54, 17:06 sa už rozbieha debata o medzinárodnej politike a tisícročnom útlaku. Pekne. A zrovna ľudia čo sa na všetko cudzie (a aj spústu vlastného) pozeráte cez prsty sa sťažujete, že vás niekto neberie ako seberovného..
10.11.2019 - 21:18
+6

Urban Horn

 

Krásná diskuse,dlouho jsem se tak nepobavil..Pro
zpestření přidávám video z návštěvy českého hokejového analfabeta na návštěvě hokejového utkání Banské Bytrice v Maďarsku.Cca v čase 1:00hod.Pro některé místní perzekuované osoby,hovořící o tisíciletém útlaku imperialismu a bolševismu,díky kterému nemohou žít své vlastní životy,doporučji shlédnout celé díly od tohoto autora,ať také ví a mají představu o tom,jak se žije a funguje to někde jinde,nejen na Slováči v jejich dědině.Hezký den

https://www.youtube.com/watch?v=96DDiiYgK2E
11.11.2019 - 13:40
0

sebot

 

Suhlasim vykon dnes nic moc. Hrivik moc dobre naopak dnes Koch ach skoro som osedivel
10.11.2019 - 17:55
+3

Tino

 

pato: mal slabsi turnaj resp dnes tenmto slabsi turnaj vyspickoval
10.11.2019 - 18:01
0

LenTak93

 

Paťo je aj na klubovej úrovni trocha mimo, od hry, ktorú predvádzal v minulej sezóne je ešte poriadne vzdialený.
10.11.2019 - 19:25
0

Tino

 

jo: tak mu drzim palce aby sa nakopol a uz sa len zlepsoval, bolo by skoda keby ho jedna uspesna repre sezona dostala do stavu ked na sebe prestane tvrdo makat...verim ze toto je docasny utlm, v play off pojde ako pila a sezonu si predlzi az do mS v SUI
10.11.2019 - 19:54
0

Dzunkes

 

Uz sme majstri?
10.11.2019 - 17:02
+4

Urpiner16

 

Reprezentantov momentálne nehľadajte v Košiciach či na Slovane ale v Detve.
10.11.2019 - 17:06
+6

nerorome

 

.. ani v Bystrici.
10.11.2019 - 17:08
+13

Urpiner16

 

ani vo Zvolene detto ha,ha,ha.
10.11.2019 - 17:11
+6

nerorome

 

To je pravda.
10.11.2019 - 17:12
0

Dzunkes

 

Ano exzvolencanov v DT
10.11.2019 - 17:09
+7

KuBaSi6

 

je jedno odkial su hraju v dt? Hraju hotovo
10.11.2019 - 17:11
+9

nerorome

 

Ja si myslím, že nemecký videorozhodca neuznal ten Zuzinov gól preto, lebo číta diskusie na HP a vedel, že ak by ho uznal a Slováci skončili druhí na turnaji, vyrojili by sa zase Ramsayho hejteri a tentoraz by riešili, že sme vyhrali len vďaka tomu, že Nemci odvolali brankára
10.11.2019 - 17:17
+7

8sweet8

 

Prosím vás ako môžete napísať že zuzin saskoval? 1. Keby strieľal spoza červenej čiary nemusel trafiť zakázané uvoľnenie bum gól a bol by za najväčšieho hlupáka lebo prečo strieľal spoza červenej 2. Myslíte že hráč vie či je dokonca 0.1s alebo 3s ? Určite nie bohužiaľ stalo sa že to nestihol ale v žiadnom prípade tu netreba ho nejak hanit alebo niečo podobné
10.11.2019 - 17:19
+24

nerorome

 

PoTpYs
10.11.2019 - 17:22
0

Pukky

 

Samozrejme nikto rozumný to Zuzinovi nemôže zazlievať. Hráč chce dať gól a robí všetko preto, aby mal čím lepšiu pozíciu. Pri opakovaných záberoch ale nebolo isté, či gól mal alebo nemal platiť. Mne najviac vadilo, ako nemci zapasnickymi chvatmi bránili našich a domáci rozhodca ich ani raz nevylúčil.
10.11.2019 - 17:25
+5

julo

 

Prečo by mal strielať spoza červenej?
10.11.2019 - 18:09
0

Cia

 

Stacilo nepredhadzovat ten puk tak daleko prejst cervenu s pukom na hokejke a vystrelit
10.11.2019 - 22:04
+1

Cia

 

Este chcem dodat ze mne sa to teraz lepsie hodnoti ako jemu v tej rychlosti
10.11.2019 - 22:25
0

Sulmen

 

jasne ze vie, teda aspon by mal vediet. a Sekundu pred koncom sa uz Icingu bat nemusis. Staci len pokazit bully.
11.11.2019 - 15:26
0

kocsma

 

Megamajstri Nemci dostali od Sbovakov no kde sme akože? Ale ne ešte že Nemci odvolali brankára v predĺžení by sme zas prehrali jak vždy
10.11.2019 - 17:24
0

neena

 

čakala som, že odvolá Ramsey, že budeme nojovať o kepšie umiestnenie
10.11.2019 - 17:35
+1

dusan1980

 

Dobre sme hrali. Proti Rusom lepsie ale inak fajn. Najlepsi ako aj vcera Daloga, Liska, Sukelovci Krivosik.Moc neslo Kochovi a Ceresnak je obranca ala 90 te roky.
Na to ze sme hrali v tomto zlozeni tak velmi dobre. Zuzin ti Nemcom pekne ukazal.
Inak co dokazali ti Nemecki rozhodcovia to bola sila.Asi zabudli ze uz nie je druha svetova
10.11.2019 - 17:38
+8

stan-PP

 

my sa hlavne tym Deutschlanderom musime pomstit na MS za tu nestastnu prehru na domacich MS lebo to skrie este doteraz tie posledne 2 min to bola doslova klinicka smrt pre mna kym dovtedy hrali Nemci velke kulove.. ale aj tato vyhra potesi aj ked jak im refrees odpustali niektore zakroky bolo az moc..darmo nemci budu vzdy len nemci...
10.11.2019 - 17:39
+7

Urpiner16

 

Ja by som bol za to aby taký Stano na MS zarezal nemcov v nejakom zápase kde by potrebovali body na postup.Ja len tak že klin sa klinom vybíja a tí nemčúrsky zmrdi nám to robia ustavične.
10.11.2019 - 17:47
+6

topska

 

Na nemeckom pohari tomu tak bolo vzdy. Som sa raz rozpraval o tom s jednym rozhodcom a vravel ze oni su za to kritizovani aj zo strany rozhodcovskej komisie IIHF ale furt dookola to robia.
10.11.2019 - 17:47
+5

topska

 

Proti vsetkym samozrejme, zase si nemyslime ze to robia len Slovakom lebo sme pre nich nic.
10.11.2019 - 17:48
0

crosbynko

 

Ten zaver bol teda bizarny. Trapili sme sa v koncovke ale vykonovo to nebolo az take zle. Vycnievali Sukelovci s Krivosikom. A ide vidiet aj tie cisla. S brutalnym jasom na telke.
10.11.2019 - 17:51
+1

corthez

 

Koch bol po opici alebo toho roku hrava takto?
10.11.2019 - 17:57
+3

Tino

 

mohli: sme brankara aj my odvolat bolo by to zaujimave dovod sme mali rovnako dobry ako DE...dnes opat slaba koncovka co my vieme spalit je desne, musime raz tolko driet makat aby sme uhrali nejaky lepsi vysledok co je myslim aj pre chalanov hodne frustrujuce...celkom turnaj ok, hra dobra, korculujeme strielame sme aktivni oslabovky vyborne...hodne, ale hodne by repre popmohlo key sme malo individualne zrucnejsich hracov drzime so svetom krok hlavne preto ze hra ma hlavu a patu , robime co robit mame ...ale individualne zrucnosti nam nedovoluju byt uspesnejsi castejsie...toto je samozrejme vec ktoru repre nezmeni toto su sytemove nedostatky pestovane uz od mladeze
10.11.2019 - 17:59
+5

Gargamel123

 

Bodak,Krivosik,J .Sukel,A.Vegh(Lv i dozrali): do KE.
10.11.2019 - 18:34
+5

miko 75

 

Ty máš koľko rokov,lebo tvoje príspevky naznačujú, že tak 12,keby prišli všetci, ktorých menujes do KE,tak máte 150 hráčov.
10.11.2019 - 18:44
+20

Gargamel123

 

Ocuvaj vseved: to podla tvojich prispevkov je kazdy sprosty a hlupy.Daj si paracetamol a teply caj,ukludni sa a neber vsetko vazne.
10.11.2019 - 19:19
+1

miko 75

 

Veď čítaj po sebe, čo príspevok,to blud.
10.11.2019 - 19:23
+12

Gargamel123

 

Vymenuj tych 150 hracov teraz: ty blud.Ked mas mrzuty zivot tvoj problem.
10.11.2019 - 19:28
+1

miko 75

 

O môj život sa ty neboj, radšej sa zameraj na to, aby si tu nevypisoval hlúposti.
10.11.2019 - 19:38
+13

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Nepomozem ti: a nemozem za to ze vas kosicania pretiahli komplet.
10.11.2019 - 22:47
0

julo

 

Budu vobec nejake prichody? okrem A.Vegh
10.11.2019 - 19:37
0

Gargamel123

 

A Pumukli: je z nich najrealnejsi do 4. utoku.
10.11.2019 - 20:49
0

Kurolišek

 

Brankára sme mali odvolať mi... o čo sme hrali? Neskutočne alibistické od nás.
10.11.2019 - 18:56
+1

Tino

 

minuly: rok MS B kategoria doslo k takejto bizarnej situacii ked obe strany odvolali brankara
10.11.2019 - 19:04
+1

topska

 

Ved ale my sme vedeli ze to spravi Nemecko kedze im islo o prve miesto. Mali sme vacsiu sancu vyhrat s brankarom
10.11.2019 - 19:18
+3

Bacilek

 

Idem to oznamkovat 1-10

Godla 9
Daloga 8
Liska 8
Krivosik 8
Hrivik 8
Rosandic 8
Kollar 8
Kosaristan 7
Bucek 7
Zigo 7
Bodak 7
Ceresnak 7
Kudrna 7
M.Sukel 6
J.Sukel 6
Griger 6
Sisovsky 6
Zuzin 6
Trska 6
Chovan 6
Koch 4
Lunter 2

Pozitiva - hra v oslabeni, forchecking, backchacking, obranna hra utocnikov, obetavost, sudrznost, vola, timovost, chyba alibizmus tak ako v minulosti a flakanie, dokazali sme vyvinut tlak na kazdeho supera a mali sme viac sanci aj napriek tomu ze individualne skills sme mali od kazdeho supera horsie, buly ( obrovska radost - konecne),

Negativa - rozohravka a kombinacie, premienanie sanci, prechod z vlastneho pasma, individualne chyby, utocna hra obrancov (toto nas tahalo na MS hore, tu to strasne chybalo) , v individualnych schopnostiach hracov sme zaostavali za vsetkymi muzstvami - trpka realita



10.11.2019 - 19:03
+5

Zkubydu

 

Ja by som dal KKHL: rozumej Krivosik, Kollar, Hrivik a Liska vyssie znamky.
Ak by hrali spoluboli by podla mna na vybornu. Kazdopadne si zasluzia hart aj presilovky in next time. Islo im...
inak suhlas+
11.11.2019 - 11:27
+3

Dzunkes

 

a takto o tyzden to bude tuhy boj o Hron..dufam ze pan Pinka nam pomoze sa nakopnut
10.11.2019 - 19:04
0

Bacilek

 

Inak celkom pozitivum ze vsetky muzstva sa respektovali, ziadne zakernosti ako vidavame casto napr. od Bielorusov...
10.11.2019 - 19:31
0

OhavLAX

 

Dobre v diskusii som sa nedozvedel skoro nič keďže ste sa tu vyhádali ako malé deti..teší ma preveľmi Krivošík, zápasy som nevidel, neviem hodnotiť..zuzinovi gratulujem k prvému repre gólu
10.11.2019 - 19:50
+2

bobbyfan

 

Fuuuuuu ty vole... Paradna zumpa tu je... Vidim ze ze HP sa na dnes zmenil na konspiracny web.... Akonzacme ten vtip stretne aa volic smeru, sns, lsns, vlasti a slovenskej ligy na HP
10.11.2019 - 22:09
+9

noano

 

a to musim zit s tymito hovadami v jednom state..
10.11.2019 - 23:41
+4

bobbyfan

 

A teraz vazne... Vam uz vsetkym drbe na gebulu??? Bezvyznamny priatelsky zapas a tu sa vytvori taka zumpa????... Ja uz niekedy fakt neviem, ako moze byt krajina tak mentalne zaostala
10.11.2019 - 22:12
+6

Sunkafit

 

Ja uz sa tu nicomu necudujem
11.11.2019 - 6:48
+1

Zkubydu

 

Mna by len zaujimalo kolko nickov tu ma Blaha a kolko Tomas,: lebo podla tych prispevkov to tu na HP je ako pocas 2 mesacneho moratoria.
: panika :
11.11.2019 - 11:20
+1

hello, havarju

 

Pred 30 rokmi sme hovorili, že kým sa z toho komunistického bordelu dostaneme bude to trvať asi toľko - koľko tu komunisti vládli, teda 40 rokov. Ale ako to tu čítam a všade okolo seba vidím, tak to bude trvať aj dlhšie.
14.11.2019 - 10:17
+1

strojar

 

My tu máme vlastný svostojný a nezávislý bordel.
A nevyhrabávame sa z neho, ale zahrabávame sa doňho.
14.11.2019 - 10:45
0

hello, havarju

 

To je pravda a preto to trvá tak dlho.
Je to v ľuďoch, nielen v systéme a preto aj ťažko povedať, či sa vôbec zlozvyky z komunizmu niekedy zmenia.
14.11.2019 - 11:18
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan29100:5563
2.B. Bystrica2880:5157
3.Košice2782:5356
4.Trenčín2782:6248
5.Poprad2879:6447
6.Zvolen2783:7246
7.Miškovec2882:6843
8.Michalovce2871:7840
9.Nitra2867:7637
10.Budapešť2879:10629
11.Detva2866:9529
12.N. Zámky2869:10223
13.L. Mikuláš2642:10022
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2920144146:6866
2.Topoľčany2917714102:6666
3.Martin2817326115:7659
4.Dubnica2813311193:9446
5.Skalica2812221299:8242
6.Sp.Nová Ves2811231295:9840
7.Žilina2811121476:8837
8.Levice2810131494:11135
9.P.Bystrica287221776:11427
10.Trnava285022181:14317
11.SR 1810100916:533
Aktualizované: 13.12.2019 21:01
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra10711145:2224
2.Dukla8500338:2915
3.Poprad10411436:3415
4.Košice8410336:3314
5.B. Bystrica8211422:339
6.Zvolen8001714:401
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina8510226:1517
2.Martin8501221:1616
3.Slovan8410325:2014
4.Trnava8402218:2314
5.Skalica8300519:249
6.P. Bystrica8010716:272
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice3021324117:6271
2.Nitra3220327123:6368
3.Dukla3019227120:6063
4.Poprad3018255104:6463
5.Slovan32165110112:7459
6.B. Bystrica30173010100:5957
7.Púchov3017256107:6757
8.Trnava3014311295:7949
9.Martin3012241290:9544
10.Michalovce3010111868:10933
11.Spišská307141866:10527
12.Skalica305212255:13020
13.Žilina305122251:12919
14.L. Mikuláš300112846:1580
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.12.2019 03:04
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.12.2019 03:04
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.12.2019 03:04
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 16.12.2019 03:04
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 16.12.2019 03:04

Bleskovky

Bremerhaven - Iserlohn 3:2, Tomáš Sýkora strelil gól (2)

Berlín 15. decembra (TASR) – Slovenský hokejový útočník Tomáš Sýkora strelil gól v nedeľňajšom zápase 27. kola nemeckej hokejovej DEL a svojmu Bremerhavenu pomohol k triumfu nad Iserlohnom 3:2. Výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Adler Mannheim 2:4, Fischtown Pinguins Bremerhaven – Iserlohn Roosters 3:2 /za domácich Sýkora 1+0/, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 2:3 po sn, Schwenninger Wild Wings - ...
včera o 21:31 - TASR

SR 17 prehralo so Švajčiarskom 1:4 na Turnaji 4 krajín v Kazani

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 17 rokov prehrali v treťom zápase na Turnaji štyroch krajín v Kazani so Švajčiarskom 1:4 a po troch prehrách obsadili posledné miesto. Turnaj štyroch krajín – Kazaň, Rusko: SR – Švajčiarsko 1:4 (0:0, 1:1, 0:3) Gól SR: 35. Nemec Zostava SR: Marinov – Bečár, Kapičák, Rajzík, Kliment, Kocúr, Gregor, Chovaniak, Miklovič – Kupčo, ...
včera o 20:26 - TASR

HK Spišská Nová Ves - HK VITAR Martin 5:2 v predohrávke 31. kola SHL

V predohrávke 31. kola hokejovej SHL zvíťazil HK Spišská Nová Ves nad HK VITAR Martin 5:2. HK Spišská Nová Ves - HK VITAR Martin 5:2 (1:1, 2:1, 2:0) Góly: 14. Bdžoch, 25. Havrila, 27. Chovan, 57. Havrila, 60. Vartovník - 18. Murček, 27. Videlka. Rozhodovali: Smerek - Pribula, Vall, vylúčení: 8:11, presilovky: 3:1, oslabenia: 0:0. 583 divákov.
včera o 20:18 - TASR

Bremerhaven - Iserlohn 3:2, Tomáš Sýkora strelil gól

Berlín 15. decembra (TASR) – Slovenský hokejový útočník Tomáš Sýkora strelil gól v nedeľňajšom zápase 27. kola nemeckej hokejovej DEL a svojmu Bremerhavenu pomohol k triumfu nad Iserlohnom 3:2. Výsledky: EHC Red Bull Mníchov - Adler Mannheim 2:4, Fischtown Pinguins Bremerhaven – Iserlohn Roosters 3:2 /za domácich Sýkora 1+0/, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 2:3 po sn, Schwenninger Wild Wings - ...
včera o 20:16 - TASR

Švédi vyhrali Channel One Cup, Rusi zdolali na záver Fínsko

Hokejisti Švédska vyhrali turnaj Channel One Cup v Moskve, druhé podujatie Euro Hockey Tour. V nedeľňajšom zápase vyhrali nad Českom 3:1. Dvomi gólmi k tomu prispel útočník Dennis Rasmussen. Česi prvýkrát v sezóne nebodovali a obsadili posledné miesto.
včera o 16:32 - TASR

Ženský výber SR do 16 rokov prehral s Maďarskom 18 po predĺžení 1:2

Slovenské hokejistky do 16 rokov prehrali v sobotňajšom stretnutí turnaja ženských reprezentácii do 18 rokov s domácim Maďarskom 1:2 po predĺžení. Slovenská reprezentácia skončila na turnaji na poslednom mieste so ziskom jedného bodu.
14.12.2019 20:30 - TASR

Slovenky do 18 rokov prehrali so Švédkami 2:7

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov neuspela ani v druhom zápase Turnaja 4 krajín vo Švédsku. S favorizovaným domácim výberom prehrali zverenky trénera Petra Kúdelku 2:7. Slovenky sa po prehrách s Ruskom a Švédskom predstavia v poslednom stretnutí turnaja v Tyringe proti Japonsku. Informoval portál hockeyslovakia.
14.12.2019 09:16 - TASR

Matthew Peca z Montrealu utrpel zranenie kolena a čaká ho pauza

Spoluhráč slovenského hokejistu Tomáša Tatara v Montreale Canadiens Matthew Peca si nezahrá šesť týždňov pre zranenie kolena. Utrpel ho v tretej tretine štvrtkového zápase NHL proti Pittsburghu Penguins. Dvadsaťšesťročný útočník odohral v tejto sezóne iba štyri dueli bez bodového zisku.
13.12.2019 07:52 - TASR

Člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny

Bývalý kanadský hokejový obranca a člen Siene slávy Guy Lapointe bojuje s rakovinou ústnej dutiny. Jeho niekdajší klub Montreal Canadiens z NHL oznámil diagnózu na žiadosť Lapointea a jeho rodiny. Sedemdesiatjedenročný bývalý hráč začne s liečbou v najbližších týždňoch.
12.12.2019 08:25 - TASR

Hviezdami týždňa Carlson, Jarry a Eichel

Obranca Washingtonu John Carlson, brankár Pittsburghu Tristan Jarry a center Buffala Jack Eichel sú najlepší hráčmi uplynulého týždňa hokejovej NHL. Prvou hviezdou sa stal obranca Carlson, ktorý si v troch víťazných zápasoch Capitals pripísal šesť bodov za tri góly a tri asistencie. Jeho presné zásahy rozhodli o triumfe v dvoch dueloch.
9.12.2019 19:39 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 12. 2019
Poprad - Michalovce o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Slovan - Miškovec o 18:30
N. Zámky - Trenčín o 18:30
Budapešť - Zvolen o 19:00

Odohrané zápasy

08. 12. 2019
TrenčínNitra
2:0REPORT
MiškovecN. Zámky
5:4 SNREPORT
MichalovceSlovan
2:5REPORT
L. MikulášBudapešť
1:2REPORT
B. BystricaPoprad
1:2REPORT
KošiceDetva
3:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA35 bodov
2.Mikyska J.TRE34
3.Haščák M.KOS33
4.Southorn J.BBY33
5.Zigo T.SBA31

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS21 gólov
2.Bonis K.ZVO17
3.Abdul J.SBA17
4.Langkow C.MAC16
5.Alderson B.TRE16

Najlepší brankár

Patrik NechvátalPOP95.58 perc
2.Tomek M.TRE94.78 %
3.Košarišťan A.KOS94.15 %
4.Brust B.SBA93.91 %
5.Beskorowany T.BBY93.63 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov