Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
NHL
USA / NHLDallas - Oilers2,263,82,91Florida - Rangers2,163,753,13
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Slováci zdolali USA 5:4 po predĺžení, rozhodol Kelemen (FOTO)

zdroj: Hokejportal/Adrián Danaj
13.5.2024 19:26 TASR

Slovenskí hokejisti zvíťazili v pondelňajšom stretnutí B-skupiny MS v Ostrave nad USA 5:4 po predĺžení.


Pripísali si druhý triumf na šampionáte a v tabuľke majú päť bodov. Mužstvo trénera Craiga Ramsayho viedlo v zápase 4:1, no favorit tromi gólmi v treťom dejstve poslal duel do predĺženia. V ňom zariadil víťazstvo svojho tímu Miloš Kelemen.
Slováci predvádzali v prvých dvoch tretinách aktívny hokej, ktorý im vyniesol vedenie 4:1. V úvodnom dejstve sa presadili Kelemen s Liborom Hudáčkom a v prostrednej časti pridali presné zásahy Šimon Nemec a Patrik Koch. Slováci v záverečnej tretine poľavili a pasívna hra posadila Američanov na koňa. Tí gólmi Shanea Pinta, Bradyho Tkachuka a Lukea Hughesa poslali duel do predĺženia. V ňom mal v úvode veľkú šancu Kelemen, no brankára Augustina neprekonal. Mrzieť ho to však nemuselo, pretože 64 sekúnd pred koncom predĺženia dokázal tečovať strelu Nemca a rozhodol o extra bode pre slovenský tím.
Slovákov čaká deň voľna a svoj štvrtý zápas na šampionáte odohrajú v stredu o 20.20 h proti Poľsku, USA čaká v rovnakom čase vo štvrtok výber Francúzska.

USA - Slovensko 4:5 pp (0:2, 1:2, 3:0 - 0:1)
Góly
: 25. Boldy (Hughes, Gaudreau), 45. Pinto (Farabee, Zegras), 54. Tkachuk (Pinto), 57. Hughes (Sanderson) - 4. Kelemen (Sukeľ, Kudrna), 12. Hudáček (Tatar), 28. Nemec (Fehérváry, Pospíšil), 29. Koch (Pospíšil, Kelemen), 64. Kelemen (Nemec, Pospíšil). Rozhodcovia: Campbell, Pearce (obaja Kan.) – Špur (ČR), Yletyinen (Švéd.), vylúčení: 4:4 na 2 min,, presilovky a oslabenia: 0:0, 9109 divákov.
SR: Hlavaj - Fehérváry, Čerešňák, Ivan, Nemec, Koch, Grman, Gajdoš, Golian - Slafkovský, Hrivík, Cehlárik - Hudáček, Cingel, Tatar - Kelemen, Pospíšil, Regenda - Faško-Rudáš, Sukeľ, Kudrna
USA: Nedeljkovic (29. Augustine) - Jones, Werenski, L. Hughes, Sanderson, Petry, Vlasic, Kesselring - Boldy, Nelson, Gaudreau - Caufield, Pinto, B. Tkachuk - Zegras, Smith, Farabee - Kunin, Hayes, Eyssimont - Leonard

      Prvá tretina priniesla veľké množstvo šancí. Už v druhej minúte mohol po kombinácii prvej slovenskej formácie otvoriť skóre Cehlárik, no namieril iba do betónov brankára Nedeljkovica. Vzápätí na opačnej strane predviedol výborný zákrok jeho náprotivok Hlavaj, ktorý si poradil s pokusom Boldyho. Na prvú zmenu skóre sa čakalo iba 197 sekúnd, keď do útočného pásma zaviezol puk Kudrna, z otočky ho poslal pred bránku USA a zakončujúci Kelemen bekhendom poslal Slovákov do vedenia - 1:0. Američania mali v siedmej minúte na hokejke vyrovnanie, keď v ofenzíve zle prenechal puk Slafkovský a favorit stretnutia vyrazil do rýchlej kontry. Situáciu dvoch proti jednému riešil Boldy prihrávkou na Gaudreaua, ale jeho bekhendové zakončenie výborne zlikvidoval Hlavaj, ktorý sa dôležitými zákrokmi dostal do zápasu. Hra zo strany na stranu pokračovala ďalšou príležitosťou na opačnej strane, kde mohol profitovať zo zaváhania Američanov v úniku Kudrna, útočník štvrtej formácie však nechal vyniknúť Nedeljkovica. Strelecká smola pretrvávala na hokejke Cehlárika, ktorý vyskúšal zakončiť s hokejkou medzi nohami, ale mieril priamo do amerického brankára. V 12. minúte nevypustil korčuliarsky súboj o puk v obrannom pásme Gajdoš, ktorý dostal pod tlak Kesselringa a ten stratil puk. Do útoku vyštartoval Tatar s Hudáčkom, pričom prvý menovaný išiel do bekhendu a s dávkou šťastia sa puk odrazil k nekrytému Hudáčkovi - 2:0. V 13. minúte mal veľkú príležiosť aj Regenda, ktorého našiel krížnou prihrávkou Nemec, no krídelník tretieho útoku trafil Nedeljkovica do masky. Slováci mohli v závere pridať tretí gól v presilovke, no nezahrali ju najlepšie. V záverečnej minúte dejstva musel ešte vytiahnuť zákrok Hlavaj, ktorý čelil strele Nelsona.
      Američania vstúpili do prostrednej časti hry aktívnejšie. Dokázali si vypracovať tlak pred Hlavajom, no po skrumáži sa nepresadil Pinto ani bejzbalovým zakončením Farabee. Zámorský tím výrazne pritvrdil hru, snažil sa dostať Slovákom pod kožu a zákroky na hranici pravidiel predviedli Jones i Tkachuk. Američanom sa aktívny prístup vyplatil v 25. minúte, keď Hlavaj vyrazil strelu Hughesa priamo pred voľné Boldyho a ten znížil. Slováci sa však nedali vyprovokovať a na inkasovaný gól reagovali najlepším možným spôsobom. V 28. minúte sa strelou z prvej presadil Nemec a už o 104 sekúnd zabezpečil mužstvu Craiga Ramsayho trojgólové vedenie ďalší obranca Koch a vyhnal Nedeljkovica z bránky. Pred štvrtým presným zásahom predviedol mimoriadne dôležitý zákrok brankár Hlavaj, ktorý vložil hokejku do prihrávky Zegrasa a založil útok pre svojich spoluhráčov. Slováci ustáli aj dve početné výhody USA a vo výborných zákrokoch pokračoval Hlavaj, ktorý zachoval chladnú hlavu aj po častom dôraze Američanov v jeho bránkovisku.
      Hráči USA mali dobrý začiatok tretieho dejstva, keď boli aktívni v streľbe. Dočkali sa aj kontaktného gólu v 45. minúte, keď si za chrbát obrancu Grmana nakorčuľoval Pinto a našiel medzeru medzi betónmi Hlavaja. Slováci sa dostávali pod tlak a sústredili sa na najmä na bránenie dvojgólového vedenia. Na rozohrávku Američanov čakali v strednom pásme a do útočného vysúvali maximálne jedného napádajúceho hráča. Pasívnejší prístup sa vypomstil v 54. minúte, keď si Tkachuk vychutnal kľučkou Kocha a rovnako ako Pinto poslal puk medzi nohy Hlavaja. Američania dokázali poľahky vnikať do útočnej tretiny, využívali prílišné cúvanie slovenských obrancov. Dokonalým príkladom bol vyrovnávajúci gól Lukea Hughesa z 57. minúty a duel dospel do predĺženia, v ktorom rozhodol o víťazstve Slovákov teč Kelemena.

hlasy aktérov (TASR, TV JOJ):
Mário Grman, obranca SR:
"Veľmi sa teším, že sme to zvládli, Mrzí ma tretia tretina, ja som tam zaváhal pri góle, ale teší ma, že sme vyhrali. Mám zimomriavky z atmosféry, diváci boli náš ďalší hráč, bola to paráda. Američania boli nepríjemní, hrali dobre, tvrdo, ale som rád, že sme to ustáli."
Lukáš Cingel, útočník SR: "Prvé dve tretiny boli rovnaké ako v tom domácom prípravnom zápase. V tretej sme sa akoby báli o výsledok, boli sme menej na puku a Američania mali čas a priestor. Ale vyhrali sme, je to super a ideme ďalej."
Miloš Kelemen, útočník SR, autor víťazného gólu: "Už strela Šimona Nemca mala gólové parametre. Ja som to stiahol za hráčov, aby mal viac priestoru. Odrazil sa nám puk, Martin Pospíšil dobre našiel Šimona, ktorý ma videl a strieľal to na teč, mne sa to podarilo tečovať. Ja som cítil, že som to tečoval, obzrel som sa za seba a všetci už boli preč. Dva body s Amerikou veľmi potešia, už sa však musíme koncentrovať na ďalší zápas."
Šimon Nemec, obranca SR: "Výborný zápas, ukázali sme charakter. V tretej tretine to nebolo ideálne, dostali sme na 4:4. Dokázali sme to zvrátiť a dva body sú super. Američania mali veľký tlak, trochu zbytočne sme sa stiahli, ale to robí tím silným. Ukázali sme, že sme dobrí hráči a v predĺžení sme vyhrali."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MS MS 2024 Česko


Tim02

 

Pekný zápas, škoda tej tretej tretiny. Za mňa je Pospíšil zatiaľ náš najlepší hráč. Neskutočné silný na puku, skvelé korčuľovanie a ťah na bránu.
13.5.2024 - 19:29
+88

Mokion

 

Som veľmi spokojný s hrou Hudáčka.
Jedysi rozjarený hračička, teraz pokojný, sústredený a neskutočne nebezpečný.
13.5.2024 - 22:10
+13

Primitivik

 

Krásny výkon škoda ze sme v 3 tretine začali cuvat a prestali napádať ale v predĺžení sme to dotiahli. Musíme sa držať systému celý zápas a pojde to.
13.5.2024 - 19:29
+16

pejOliver

 

Ale ten systém bránenia podľa mňa prišiel práve z lavičky a nie od hráčov samotných
13.5.2024 - 20:21
+10

sedo

 

Určite nie z lavičky
13.5.2024 - 23:58
+2

vincomir

 

Dámy a páni, tento fantastický Kelemen nehrá NHL. Ja už ničomu nerozumiem...
13.5.2024 - 19:30
+63

SmrtkaBA

 

No vidis a par dni dozadu si na neho nechcel cakat a radsej si chcel Panika.
13.5.2024 - 19:32

MiTo0220

 

"Žltým prosim"!
13.5.2024 - 19:39
+16

ridllley

 

slovak si lubi nakakat do ust
13.5.2024 - 19:43
+52

counter

 

Myslím že aj Ty pane "Slovak"... Niet čo dodať
13.5.2024 - 19:52
+5

ridllley

 

On ma nick slovak na inej stranke
13.5.2024 - 20:08
0

FP-jakubj

 

Možno zmenil názor, má na to právo
13.5.2024 - 19:56
+4

Bielomodry

 

Ridllley: Marek?
13.5.2024 - 21:23
0

vincomir

 

Trošku úbohe, nemyslíš? Ja som ho pred MS bral všetkymi desiatimi a takto si si odpľula.. Pozri si moje komentáre
13.5.2024 - 20:03
+21

Kurolišek

 

Je fajn ak si niekto prizná chybu a netrvá na svojom nezmysle.
13.5.2024 - 21:02
+1

FP-rivaldo7

 

To sadlo. Ako tie komentáre že holubice mieru nebudú sledovať šampionát NATO a Eú a nakoniec sú ich komentárov plné siete po každom zápase.
13.5.2024 - 21:12
+31

jozosvk

 

😂😂🤣👌👍🫶
13.5.2024 - 22:23
0

fakir

 

Za to že máme len dva body môže kustod,keby dal deduskovi čuchnuť čpavku,zobral by oddychový čas keď videl čo vystrajame,ale ja som nadmieru spokojný,výborný zápas,naš prvý útok je najslabší,a kombinácia na JOJke Jurko,Surový je vražedna a u mňa na lexaurin,super chalani
13.5.2024 - 19:34
+17

P24

 

Oni krejg si dlhodobo neberie timeout keď horime
13.5.2024 - 19:37
+7

luciakanky

 

Komentár sa dnes dal, aj emócia tam bola, len občas mu ušiel taký detail keď sme dostali gól. Branko keby sa voac nebál kritizovať tak by to bolo super.
Štúdio po zápase je jeden trapas, 10 minút reklama, jeden krátky rozhovor s hráčom a dvojminutovy rozhovor moderátora s hosťami. A pritom Surový je ako expert tiež znesiteľný
13.5.2024 - 19:39
+6

FP-jakubj

 

Problém komerčných TV, namiesto toho, aby zdrazili reklamu, tak jej tam dajú habadej. Celkovo úroveň nižšie než RTVS a ďaleko od ČT Sport
13.5.2024 - 19:58
+22

emoxx1

 

Nie je to problém, je to ich primárny zárobok. Inak povedané ich cieľ a funguje to úplne opačne. Na takéto obdobia zdražejú reklamu a ešte jej tam dajú habadej.
13.5.2024 - 20:19
+8

Sani

 

Ja to sice chapem, ale kukat sa kazdych 5 min. na golfistu "sorry" Tatara je fakt na palicu...
13.5.2024 - 20:26
+13

Fandimnasim

 

Tak minulý rok to tuším bolo Slafkove mám rád všetky športy a atď. To už som ku konci MS bola v tom že aj ja mám rada všetky športy 😁
13.5.2024 - 20:31
+7

antinamor

 

Na mňa to má úplne opačný efekt, ako zamýšľal autor. Už len z princípu nebudem vďaka tomu tipovať, keďže mi tieto reklamy znechucujú prenosy.
13.5.2024 - 20:45
+18

Sani

 

Presne.....ale marketeri to maju asi vyratane, ze internetovo zranitelnejsim ludom sa takouto masazou dostanu pod kozu....

Aspon, ze otravneho Doxx Attilku je uz pomenej...
13.5.2024 - 20:52
+10

emoxx1

 

Veď to je pekné, ale tá reklama má úplne iného adresáta. Presne takého ktorý dnes po treťom góle USA a následnej reklamnej pauze klikal live stávku za 50, že stihnú otočiť. Oni zas marketeri vedia že keď ty netipuješ, tak ťa len otravujú, ale o teba (v tomto prípade ani mňa) tam vôbec nejde.
13.5.2024 - 22:05
+3

Sani

 

Nuz ked sa na to musim pozerat, tak (nedobrovolny) adresat som aj ked na mna primarne necielia....ale paradoxne aj ja mam ten ucet na Tipsporte a mesacne pretipujem asi 2 € (aby som mohol pozerat ich streamy)....Pocas tychto MS sa im vsak zatial dari ma dokonale odradit...
13.5.2024 - 22:26
+3

FP-jakubj

 

To je samozrejme blbosť. Tej reklamy tam môžeš dať určitý čas a podľa sledovanosti rastie cena. Bohužiaľ JOJ radšej zaplatí pokutu, lebo sa to oplatí resp je tam len určitý čas, ktorý môže byť v prime-time použitý na reklamu
13.5.2024 - 21:05
+1

emoxx1

 

Si si istý, že zrovna mne ideš toto vysvetľovať?
Dám ti len jednu napovedu na uzavretie debaty. Športové prenosy majú na vysielanie reklám úplne iné pravidlá ako ostatné programy...
13.5.2024 - 21:34
+2

zubo

 

a prečo tebe nie?
13.5.2024 - 21:43
+1

emoxx1

 

Pre istotu 😃
13.5.2024 - 22:05
+1

antinamor

 

14.5.2024 - 6:59
+1

BieloModra

 

aj som sa veru pousmiala
14.5.2024 - 7:12
+1

weefoe

 

Pár dní som bol v Čechách a urobil som chybu, že som pozeral hokej na ČT Sport. Teraz mám tu doma z tých prenosov na hnojke depresie.
14.5.2024 - 8:42
+2

BlackCrow

 

Surový je suprový. Ja ho pozerám rád
13.5.2024 - 20:12
+3

FeroMotyka

 

Chcelo by to ženu komentátorku
13.5.2024 - 20:15
+1

strojar

 

Surový áno.
Ale uvrieskaný guľomet na slová Jurko je čistá hrôza.
13.5.2024 - 20:27
+11

antinamor

 

Nedá sa nesúhlasiť. Jurko je jeden nepríjemný, afektovaný nemoderátor. Ak mám na výber, prepínam, takže prestávky so štúdiom Jojky vynechávam v záujme zachovania vlastnej duševnej pohody.
13.5.2024 - 20:50
+8

amaskiea

 

Nerozumiem tomu, prečo sa tu toľkí sťažujete, prečo to jednoducho nepozeráte na Čechoch. Nemáte možnosť?
13.5.2024 - 20:53
+2

Oranzovocierny

 

Lebo si nebudeme platiť VPN.
13.5.2024 - 20:56
0

amaskiea

 

ale veď to ide aj voľne na nete
13.5.2024 - 21:01
+2

Oranzovocierny

 

A to sa ti ako podarilo?
13.5.2024 - 21:12
+1

belo

 

YouTube iihf?
Onhockey?
14.5.2024 - 13:00
0

FP-jakubj

 

CT Šport medzičasom stiahli na SK z ponuky. Ja si to viem pustiť cez VPN, ale nie vždy im to funguje resp aj im to občas spadne
13.5.2024 - 21:07
+3

amaskiea

 

ja to pozerám na známom on...-kanáli, cez wifinu na pc to dosť sekalo, išlo ma uchytiť, ale keď som išiel až k routeru, tak to išlo bez chýb a to mám tý internety len cez satelit
13.5.2024 - 21:26
+2

antinamor

 

Ale pozeráš to na PC a to je rozdiel ako keď to pozeráš na 65" TV. Aj ja si viem spustiť CT SPORT cez ich stream, keď si zapnem VPN-ku. Ale tiež len na PC, alebo telefóne, a to nie je to pravé orechové. Ani cez zrkadlenie na TV to nefunguje, lebo ak si zapneš VPN, nefunguje ti zrkadlenie zo smatphonu a naopak, ak si spustíš zrkadlenie a potom VPN, aj tak ti to v tom okamihu zamrzne, nakoľko sa s telefónom v tom momente presunieš do Čiech a už nie si na vlastnej lokálnej sieti. A streamy na on...tv sú, väčšinou pekný grc, nehodné 21. storočia.
14.5.2024 - 7:15
+1

Urpiner16

 

Aký stream?VPN a podobné blbosti.Ja mám klasický čtsport cez TV.
14.5.2024 - 7:25
0

antinamor

 

No ak žiješ v ČR tak ti to verím.
14.5.2024 - 7:42
+5

amaskiea

 

ja si to zrkadlím na TV, funguje mi to z androidu v pohode, včera nezamrzlo ani raz, telefón som mal položený vedľa routera
14.5.2024 - 7:37
0

antinamor

 

Ale si zrkadlíš stream z on...tv, nie z ofiko streamu CT. Kvalita je neporovnateľná.
14.5.2024 - 7:41
0

amaskiea

 

ano, ale mne stačí, keď vidím, čo potrebujem, ja si na také tie všelijaké megapixely a "čierna má byť naozaj čierna" moc nepotrpím ani pri filmoch, ...proste z Jakubiska mi nespraví Formana ani miliarda megapixelov
14.5.2024 - 7:49
+2

sloniik

 

Lebo chceme pocuvat Suroveho, Stumpela atd.
13.5.2024 - 21:08
0

amaskiea

 

to je úplne ok, ja som reagoval na tých, čo sa sťažujú
13.5.2024 - 21:12
+1

sloniik

 

Ja sa tiez ale stazujem na neho. To sa fakt neda pocuvat. 😁 On sa neda pocuvat ani na Slovane.
Ale ved nech si kazdy povie svoje, ci? 😁
13.5.2024 - 21:19
+1

amaskiea

 

no šak áno, v pohode, len mi to bolo nepochopiteľné, teraz to už chápem, že máte tam aj niečo, čo chcete počúvať
13.5.2024 - 21:31
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Shinody33

 

Som prekvapeny, ze tomu nerozumies, ved podla teba su Dvorsky a Mesar lepsi ako 90% nasho muzstva.
13.5.2024 - 19:34
+12

AndrejTN

 

že to ty povieš.
13.5.2024 - 19:35
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mili28

 

Vincko, tam na sancu cakaju stovky takych, ako Kelo...
14.5.2024 - 8:12
0

MiTo0220

 

Škoda 3 bodov ale 2 body budú zlaté .
13.5.2024 - 19:31
+2

counter

 

No mať v tabuľke 5:4 alebo 6:3 body je kus rozdiel
13.5.2024 - 19:54
+2

majkelthe

 

Skvelý zápas! O to väčšia radosť, že nás ťahajú Zvolenskí odchovaci, Kelemen a Pospíšil! Len tak daleeej
13.5.2024 - 19:31
+34

bach

 

Kelemena : vychoval Lučenec
13.5.2024 - 19:35
+11

majkelthe

 

od u18 hral len za Zvolen a Zvolen mu dal šancu v Ačku. Aj sám sa prezentuje ako odchovanec Zvolena
13.5.2024 - 19:38
+26

SmrtkaBA

 

Ale doma je v Kosiciach.
13.5.2024 - 19:40
+25

Myšo

 

Len ak ho videli v auparku
13.5.2024 - 19:42
+7

FP-jakubj

 

Videli
13.5.2024 - 19:58
+1

Fanusik23

 

Predsa všetkých sme vychovali my v tn... žiadny zvolen ani košice jedine dukla😃
13.5.2024 - 19:45
+3

Sedko NR

 

Vychovala ho Dukla a doma je v Nitre
13.5.2024 - 20:16
+50

yogi

 

Takto je to spravne 😂
13.5.2024 - 20:25
+17

Sedko NR

 

Nechápem, že sa ešte nájde niekto kto to nevie , základné informácie
13.5.2024 - 20:51
+9

RhimeSBA

 

Toto..sú veci, o ktorých sa nediskutuje 😀
13.5.2024 - 21:01
+10

Sedko NR

 

13.5.2024 - 21:03
+3

amaskiea

 

apropos, ty máš na môj vkus v poslednej dobe nejako príliš veľa tých vecí, o ktorých nediskutuješ
13.5.2024 - 21:42
+1

Sedko NR

 

Má sestru ?
13.5.2024 - 23:59
+2

sedo

 

Ti povedal Chrenko?
14.5.2024 - 0:00
0

mato_ke

 

Ale dúfam, že tá pravá Dukla
14.5.2024 - 9:02
0

Sedko NR

 

Jediná a nefalšovaná
14.5.2024 - 10:24
0

bach

 

Ano, je to pravda. A Pospišil odišiel v 12tich do Rakuska. Nič na tom nemení, že ZV robí dobrú prácu s mládežou, len detí máte málo.
13.5.2024 - 20:15
+3

RHZV

 

Ako malo ?...pozri sa na úspechy dorastu čijuniorky túto sezónu ...nestrapnuj sa za to ze si z Bystrice a ukaz Vase pokroky k reprezentacii a mladezi
13.5.2024 - 20:41
+1

Marchand63

 

Chlape, ty nevies citat s porozumenim, vsak vas pochvalil.
13.5.2024 - 21:58
+4

Marchand63

 

Treba ich robit.
13.5.2024 - 21:57
+2

Urpiner16

 

Tak u nás v BB teraz klobúk dolu ako sa venujú deťom pre hokej.
14.5.2024 - 7:15
+1

Athotis

 

Preto od 15tich hral v ZV za Acko
13.5.2024 - 19:40
+14

majkelthe

 

tak dokonca od 15
13.5.2024 - 19:42
+2

Dracik_18

 

Fuu ... nebuďte ako dva kluby na SVK...
13.5.2024 - 19:43
+2

FP-jakubj

 

No aj pre ten Zvolen ho niekto vychoval, väčšina hráčov je odchovancami viacerých klubov
13.5.2024 - 19:59
0

rasti_assez

 

Kto koho vychoval,to je super ze nasa reprezentacia ma iba taketo problemy.
14.5.2024 - 9:27
0

Myšo

 

A ms 2002 rozhodol Ukrajinec že ?
13.5.2024 - 20:13
+2

strojar

 

Rodák z Ukrajiny, v tom čase ZSSR.
13.5.2024 - 20:28
+6

RHZV

 

Ozval sa Bystričan ,to sa dá čakať
13.5.2024 - 20:39
+1

Ercole

 

https://ibb.co/6Yq4vQv
ani prvá tretina, ani prvé vylúčenie. Daj ďalšie tipy, stavím presne naopak.
13.5.2024 - 19:31
+3

McBryan

 

Ale keby mali Američania hráčov z KHL...
13.5.2024 - 19:31
+89

Slimo

 

Trapne
13.5.2024 - 19:35
+18

FP-jakubj

 

A kustodi by nemali čo jesť
13.5.2024 - 19:41
+2

counter

 

Včera bolo celkom zaujímavé vidieť ako celá Ostravská aréna vypískala Kazachstan z KHL , len tak ďalej, len nie tak progresívne na spiatočku 😏
13.5.2024 - 19:59
+13

opeKE

 

nebav vola
13.5.2024 - 20:23
+2

Myšo

 

No na kjeho svätého : Čakali na toho kelemena ? Taký Pánik alebo Haky Ach kde sme mohli byt…


ZVOLENSKOOOOO
13.5.2024 - 19:31
+24

MiTo0220

 

3 formácia je fantasticka
13.5.2024 - 19:32
+2

Myšo

 

Zámorský hokej to Neoklameš
13.5.2024 - 19:35
+8

frantapriklep

 

Chalanom patrí obrovská pochvala

Celkovo sme síce bod stratili a trochu to mrzí, ale pred zápasom by sme za dva obetovali aj maliček na ľavej nohe.

Vynikajúca prvá tretina naznačila že môžeme odohrať dobrý zápas, Hlavaj chytal skvele, dal tímu šancu dostať sa do náskoku. Škoda pasivity v tretej tretine. Lebo USA už vyzerali že majú toho akurát tak dosť, napriek tomu sa ku gólom dostali skôr individuálne, ako tlakom. Ale aj v predĺžení už nevyzerali že majú dosť síl a Kelemen skvele tecoval Nemcovu strelu.

Dva body neboli povinnosťou, sú našim skvelým ziskom. Nech si to chalani užijú a potom nech zvládnu dvoch slabších súperov za 6 bodov. A môže byt postup doma.

13.5.2024 - 19:32
+15

FP-rivaldo7

 

Troch nie?
13.5.2024 - 21:16
+1

mato_ke

 

Asi myslel Poľsko a Francúzsko.. predpokladám, že Lotyšsko neradí k slabším súperom, bude to podľa mňa vyrovnaný zápas.
14.5.2024 - 9:04
0

Marian12

 

3. tretinu sme od začiatku hrali akoby boli 2 minúty do konca: Veď to bola učebnicova chyba

13.5.2024 - 19:32
+8

Bacilek

 

co si nevolal Craigovi?
13.5.2024 - 19:34
+1

FP-jakubj

 

On to videl, len čo urobí, ked hráči majú plné gate a sú bez energie. Tam ich Američania školili jak škôlku.
13.5.2024 - 19:42
+4

FeroMotyka

 

Lebo to tipol Fruhauf.
13.5.2024 - 19:46
+3

aaaaaa

 

No neviem dva góly sme dostali do otvorenej obrany
13.5.2024 - 19:39
0

Patres25

 

Lebo nebrali ohľad na tvojich 98 zostáv na MS ktoré si sem za posledný mesiac dal 😀
13.5.2024 - 19:58
+5

Fandimnasim

 

😁
Ale aspoň vzniklo pamätné autocorrect meno Hríbiky.
13.5.2024 - 19:59
0

fanke27

 

škoda tej 3. tretiny, sme to trošku takticky nezvládli a upustili z našej hry, mali sme určite na 3 body, ale pred zápasom by 2 body bral asi každý. Každopádne dnes ten výkon potešil, hlavne 1. tretina bola herne famózna, klobúk dole pred chlapcami.

Trochu tej strate jedného bodu dnes pomohli aj rozhodcovia, za stavu 2:4 faul na Cehlárika, z protiútoku gól Tkachuka na 3:4.. tiež aj v predĺžení za mňa čistý faul Tkachuka, rukami zložil tuším Nemca.

Vynikajúci Hlavaj dnes. Pochytal strašne veľa šancí.

Treba ale vyladiť ešte pár vecí. Za mňa 1. útok bráni veľmi zle a v útoku im to nejde. Naopak keď Slafkovský občas ostal s druhým útokom alebo tretím, tak to hneď smrdelo šancou.
Ja by som dal Slafkovského ku Tatarovi a Hudáčekovi.

Každopádne zlepšuje sa to, ladíme veci stále viac a viac, to je super zatiaľ.

A spomeniem ešte Bradyho Tkachuka. Síce som na neho nadával každú chvíľu počas zápasu ale super hráč.
13.5.2024 - 19:33
+37

dominator97

 

tkachuk zahral ako lider, ako kapitan, zvratili ten stav aj vdaka nemu
13.5.2024 - 19:41
+6

Kopcansky Palachar

 

Jj, ale tak isto bol povodcom toho, ze sa nechal vytocit aj s kolegami z utoku uz pri prvom buly a trvalo im dve tretiny, nez zacali hrat hokej na aky maju. To bol kluc k nasmu uspechu. A gomani. Takze to nezvladol ten kapitan v konecnom dosledku, lebo nevyhrali zapas, v ktorom mali a boli v nom jasnym favoritom.
13.5.2024 - 19:47
+5

fanke27

 

Blbosť. My sme USA zaskočili našou aktívnou hrou, na ktorú nevedeli odpovedať. To bol kľúč k úspechu a nie prvé buly.
13.5.2024 - 20:41
+2

Kopcansky Palachar

 

Odpovedaj na mna prosim az ked sa naucis citat s porozumenim. Diky moc. Cize nereaguj.
13.5.2024 - 23:42
+3

Sunkafit

 

Krásny zápas..takáto výhra nám pomôže v turnaji viac ako jasná výhra nad favoritom..Hlavaj krása
13.5.2024 - 19:33
+13

Pukky

 

Najväčšie víťazstvo na majstrovstvách sveta od roku 2012 nad super hviezdami NHL. Dva body z tohto zápasu nás posunú do 1/4 finále. Tento tím zvíťazí aj nad Poliakmi, aj nad Francúzmi a aj nad Lotyšmi. Škoda nezvládnutého koučingu v posledných 15 minutách, mohli byť aj 3 body, ale kto to čakal pred zápasom?
13.5.2024 - 19:34
+8

Rusty7550

 

Myslím že ten USA tím, ktorý sme zdolali na MS 2019 bol ešte lepší
13.5.2024 - 19:52
+23

HokejBJ

 

Určite bol silnejší ten tím z 2019
13.5.2024 - 19:53
+7

Pukky

 

Spôsob, akým sme 2 tretiny eliminovali tim hviezd NHL a napriek tomu, že sme stratili 3 gólový náskok, sme to v predĺžení (kde by hráči
NHL mali mať papierovo navrch) dotiahli do víťazného konca, ja považujem za top víťazstvo, ale samozrejme, je to len môj nazor.

Hlavne, že sme vyhrali.
13.5.2024 - 20:04
+13

Sheva7

 

Tak ale tam sme mali top obranu ,lepšiu ako teraz určite
13.5.2024 - 19:57
+4

Sheva7

 

Rozhodcovia ma už fakt seru neskutočne nas zarezavaju.Pred golom Američana jasny faul na našeho hrača ,minimalne 2 G čo Amerika dala sme mali hrať presilovku
13.5.2024 - 19:34
+27

blaznivyir

 

Rozhodcovia dnes opäť ovplyvnili zápas, báli sa vylúčiť Amíkov, minimálne 2krat ich mohli vylúčiť, ale PRAVDA zvíťazila a 2 body sú super
13.5.2024 - 19:47
+8

doc.koniferum

 

nemyslím si ani náhodou a skôr pískali fantasticky.bál som sa práveže keď som videl,že pískajú kanaďania ako nás budú rezať.predsa len,amíkom či Kanade sa vždy pripísklo.dnes ani náhodou.čo mali to odpískali.
13.5.2024 - 19:58
+1

Voevoda

 

Urcite neodpiskali to co mali, a to ani nam, ani Amikom
13.5.2024 - 20:59
+2

nigol

 

Ale zas boli tam nepovšimnuté zákroky aj našich hráčov
13.5.2024 - 19:59
+2

emoxx1

 

Túžim zažiť dobu keď sa v diskusiách po takýchto zápasoch budú fanúšikovia tešiť z víťazstva namiesto riešenia rozhodcov...
13.5.2024 - 20:24
+8

KrebsKandidat

 

A ja zase tuzim po sezone, kde budu rozhodcovia piskat tak, ze ich na lade neuvidim.
Obaja by sme si mali zelat svetovy mier, to je viac pravdepodobne. Alebo dialnica medzi Europou a Spojenymi statmi
13.5.2024 - 23:01
+2

emoxx1

 

Rozhodcov uvidíš vždy. Sú to len ľudia. Toto je len teraz taký nešvár, že ľudia potrebujú na niekoho vyventilovat svoj hnev. Tak je na vine vždy rozhodca. Sú zlý u nás, sú zlí na MS, sú zlí v NHL. Vlastne nikde nie sú dobrý? Nikde na svete nie sú rozhodcovia dostatočnej kvality? Keď si pozrieme záznamy z minulosti tak pískali tak zásadne lepšie? Asi by sme len prišli k záveru, že je to len úbohosť ľudí ktorý potrebujú svoj hromozvod.
13.5.2024 - 23:10
+1

KrebsKandidat

 

Sak ja som s tebou suhlasil. Skoro uplne
No ten svetovy mier by tiez nebol zly...
13.5.2024 - 23:15
+1

emoxx1

 

Keď sem raz padne meteorit a ľudstvo to nerozdycha tak bude.
13.5.2024 - 23:17
+2

KrebsKandidat

 

Na to by meteorit nestacil...
13.5.2024 - 23:23
+2

warn1ng

 

Par poznatkov: 1. Cehlarika v zapase s Polskom posadit a vyskusat Čacha.
2. Toho kto vymyslel ze v tretej tretine budeme len branit, zavesit za gule do prievanu
3. Keby niekto pred zapasom povedal ze budeme brat dva body, zchuti sa zasmejem. Teraz sa to aj mali.
Dakujem, koniec hlasenia.
13.5.2024 - 19:34
+29

Kopcansky Palachar

 

Skoda ta tu, bez do Ostravy. RT ta potrebuje.
13.5.2024 - 19:54
+3

Dzunkes

 

kto je ten RT??
13.5.2024 - 20:42
0

FP-rivaldo7

 

Romana Tabak
13.5.2024 - 21:21
+26

miro-nr

 

Re Tardéri 😂😂
13.5.2024 - 23:00
+2

BieloModra

 

Dzunky ty fakt sa toto mozes opytat?
14.5.2024 - 7:16
+2

mato_ke

 

Rado Tybor
14.5.2024 - 9:11
0

amaskiea

 

2. nemali už sily, strašne veľa jasných pukov dokázali NEvyhodiť, to ich stálo sily aj prevahu
13.5.2024 - 20:13
0

strojar

 

Len pre srandu:
Myslíš, že dnes pomohlo slovenské srdiečko?
13.5.2024 - 20:32
+1

amaskiea

 

myslím že rozumček
13.5.2024 - 20:38
+3

strojar

 

Remzejov?
13.5.2024 - 20:46
+4

SmrtkaBA

 

Jay Remzey je rapper. Craig Ramsay je hokejovy trener.
13.5.2024 - 21:21
+8

sloniik

 

Zapni irony detector. Praveze strojar tu dost pise ludom, ze zle pisu meno trenera
13.5.2024 - 21:28
+1

amaskiea

 

myslím že irony detector si teraz nemal zapnutý ty
13.5.2024 - 21:32
+9

sloniik

 

Pri smrtke? Omg, to nie 😂
13.5.2024 - 21:39
+4

strojar

 

Myslel som si, že iba hokeju nerozumieš.
13.5.2024 - 22:05
+4

emoxx1

 

Nemyslíš vážne s tým vymysleným bránenia. Naozaj si nepostrehol, že kým USA pridávali, tak mu sme odpadávali?
13.5.2024 - 20:26
+3

Tino

 

USA: pridavali a my sme odpadali pretoze nedoslednost/nesustredenost opakovane sme prestali hrat hoci ropzbodca nepiskal, proste cakali , ze bude piskat a opakovane sme nevyhodili puk z pasma hoci ho mal hrac, ktory nebol pod tlakom.Tostu tragicke chyby, ktore posadili USA na konca, ja specialne nerozumiem v com je kua problem , pochopim, ze z casu na cas super nieco zachyti ale benevolentny pristup pri vyhadzovani jasneho puku z pasma,to mi hlava neberie a doraba to 3/4 hracov
13.5.2024 - 21:08
+3

amaskiea

 

a toľkokrát za jeden zápas, to je neuveriteľné. Nie že súper nás dostával pod tlak, ale my sme sa mu tým sami odovzdávali, nate, točte nás v kuse.
13.5.2024 - 21:29
+3

Standacik

 

Čacha by som skusil na šupu do prveho
13.5.2024 - 20:57
+2

strojar

 

Ja dávam prednosť Bučekovi.
13.5.2024 - 22:06
+1

Standacik

 

daj radšej Haščákovi, Buček nemá Haščákové skúsenosti
13.5.2024 - 22:23
+8

sloniik

 

A ja by som Cehla nechal sa praveze golovo chytit na Polsku. Ja si stale myslim, ze on da absolutne rozhodnujuci, najdolezitejsi gol za nasich.
13.5.2024 - 21:27
+4

Ol!ver

 

Sme na dobrej ceste, ale nemáme zatiaľ úplne vyladený tím. USA trápny výkon vzadu a my (pod) priemerný, pričom nás držal skvelý Hlavaj a amíci začali v tretej tretine premieňať šance, ktoré dve tretiny zahadzovali. Ofenzíva nadpriemer. Pre sebadôveru nášho tímu dobrý výsledok. Prekvapili sme.

Tri formácie fungujú, som zvedavý, či sa bude niečo diať s prvou, možno ju potočiť s druhou, uvidíme, Cehlo je najviac vypojený a nemá formu, dož ví, či nemá nejaké zranenie.
Taktický zámer hrať pascu nevyšiel, nevieme to hrať. To je na zamyslenie pre RT.
Okrem toho, že sme prestali v tretej tretine hrať, sme prestali aj hitovat, to bolo zle.

Málokedy spomínam rozhodcov, ale teda nielen v našich zápasoch ničia a znechucuju hráčom hokej. Škoda, ale zas všetci sme ľudia.

P.S.: Kelemen bravúrny výkon, hráč zápasu. Tu máme všetci (!!) odpoveď, prečo Craig čakal na tohto hráča do poslednej sekundy, aby mohol hrať na MS.

P.S.2.: poniektorí nehejtujte Slafka a uvedomte sa. Už v livke to nebolo pekné.
13.5.2024 - 19:34
+17

SmrtkaBA

 

Presne tak, niektori zabudaju ze v Slafkovych rokoch Hossa este len zacinal u muzoch a chodil tam do tretej lajny a my tu od Slafka chceme aby bol tahun len preto lebo nemame lepsich…ale to nie je jeho chyba. Ved je to len skoro tinedzer.
13.5.2024 - 19:46
+31

Mato-Mi

 

Ze si ty z vychodu? Sklonujes podla vzoru hroch a to je typicke na vychode Slovenska
13.5.2024 - 19:48
+11

SmrtkaBA

 

Tak bavime sa o Slafkovi neee? 😂
13.5.2024 - 19:51
+5

Mato-Mi

 

Aha
13.5.2024 - 19:53
+1

FP-jakubj

 

Ta ani ňe
13.5.2024 - 20:02
+1

miro-nr

 

Tak ty máš čo písať po tom ako hejtuješ neustále Nemca !
13.5.2024 - 23:16
0

HokejBJ

 

Hlavne keby Hrivik a Cslharik dokázali premeniť aspoň tretinu z tých tutovych sanci co im tam Slafko odmakal tak by sme sa na neho lepšie pozerali
13.5.2024 - 19:54
+39

napalmdeath

 

Tento zápas ukázal že hlaváj je vyšších kvalít než Stano. Tiež že tretia a štvrtá formácia šlapu... kelemen sukel pospíšil paráda... Druhá obstojí a prvá, čo na byť spasitelia pri takom tlaku aký dnes američania mali,udržať útočné pásmo a ohroziť, bohužiaľ nie. Tatár vie prejsť do útoku, cehlo nie.. vymeniť ich,naopak Hudáček by vedel lapsie cehlo i puk naservirovat. Alebo hudiho so sladkom vymeniť. Malé výmeny na krídlach by tomu prospely. Nebezpečnejší prvý útok nám chyba. Inak fajn odohráte,opäť hlavne 3utok,ktorý je aj papierovo top diky mužstvu za výkon dnešný
13.5.2024 - 20:12
+2

Great!

 

Dovolím si nesúhlasiť v jednom nepodstatnom.

Hossa hral v 18 rokoch, už svoje prvé MS, este za Golonku vo Finsku 1997 a hral na nich výborne spolu s ďaľšími, vtedy potenciálnymi hviezdami, Vaicom a Bicekom.

Ale inak suhlas, zbytocne velke ocakavania od Slafkovskeho.
14.5.2024 - 0:00
+3

SmrtkaBA

 

No Ano, ved to som pisala. Ale nehral prvy utok/prvu presilovku a 20 minut ako Slafko.
14.5.2024 - 8:23
0

Sani

 

Slafka zial dneska zabili spoluhraci z utoku...
13.5.2024 - 19:51
+37

emoxx1

 

Inak sa dobre videli s Tatarom keď sa tam občas zjavili spolu mimo presilovky pri chaotickom striedaní. Mne by nevadilo keby ich zlepia.
13.5.2024 - 20:28
+7

miro-nr

 

Tak mňa dosť prekvapilo , že sa tam často stretli aj útočníci z troch rôznych útokov . To akože aký systém hrajú ?
Ale je pravda ,že v prvom útoku šlape len Slafko,tí ďalší dvaja to viac kazia a zavadzaju.
13.5.2024 - 23:20
+6

FP-rivaldo7

 

Nie len dnes. Cehlarik minulý zápas priznal že nepremenil 3 tutovky po jeho prihrávkach...
13.5.2024 - 21:22
+5

miko 75

 

No vidíš,dnes v príspevku lepší výkon,ako včera.
13.5.2024 - 20:32
+2

KrebsKandidat

 

Hrat sme prestali za stavu 4:1. Zial.
A amici nezahadzovali sance, to "len" Hlavaj chytal na "Lasaka".
13.5.2024 - 21:57
+3

PeterSE

 

Pred zápasom by sme 2 body brali, ale teraz som sklamaný, že sme to pustili. 2. tretiny si myslím, že sme hrali poctivo, žiadne lajdačenie, ale v 3. tretine sme "nesklamali", za zvládnuté predĺženie ale vďaka.
13.5.2024 - 19:35
+1

Dracik_18

 

Škoda strateného boda...obrana horela ..som rád za gól v predĺžení
13.5.2024 - 19:35
+5

emoxx1

 

Pri takej individuálnej kvalite bude horieť väčšina obran. Proste sme zahrali na čo sme mali, dali do toho trošku srdiečka a vynieslo to dva body. Teraz sa nám máli, ale ešte 15:59 by sme ich brali bez debaty.
13.5.2024 - 20:30
+1

mariovic

 

vyborne,tesia aj 2body,len by som zmenil uz formacie,v tej prvej vymenit cehlarika,fakt sa trapi,a toho cingela,fakt je najslabsi v tej 2.formacie z tatarom a hudackom. ps presilovky opat nadhera,dufam uz fakt nabuduci rok tam nebude pardavy.
13.5.2024 - 19:35
+5

Mato-Mi

 

Asi sme to prepalili na zaciatku, ale hrali sme fantasticky. Boli sme vysoko efektivni, podrzal nas brankar a potom za stavu 4:1 prislo to, co kazdy ocakaval, dva vozy dobre nasolenych tekvicovych...
Nase branenie vysledku, lacnejsie goly. Aj ked som pred zapasom tipoval 7:2 pre nasich, tak dva body s tymto vyberom USA su vynikajuce. Strata bodu samozrejme mrzi, ale dva su vynikajuce.
Oddychnut a nepodcenit Poliakov, nech berieme dalsie tri body.
Cehlarika posadit, lebo toto je zakopanie prvej formacie. Najlepsie sa javi zatial treti utok. Pospisil je neskutocna energia na lade.
13.5.2024 - 19:35
+5

Urpiner16

 

Ty si fakt mimo misu a nikdy si nehral pod tlakom závodný šport.
13.5.2024 - 19:39
+8

Mato-Mi

 

Zavodny sport som nehral, neviem co to je za sport. Ale hral som hokej par rokov, ty expert na vsetko daj si odchod odo mna, nereaguj na mna. Rok si sa drzal, tak si to nepokaz.
13.5.2024 - 19:42
+19

fakir

 

On hral závodný šport,len to ďaleko nedotiahol
13.5.2024 - 19:50
+2

Dracik_18

 

Cehlarik hrá fakt zle 🫤
13.5.2024 - 19:43
+9

Mato-Mi

 

Ano a mam pocit, ze to prenasa na cely prvy utok. Neviem, ci treneri dufaju, ze sa Cehlo nakopne, ale zatial je to slabe z jeho strany.
13.5.2024 - 19:49
+10

belo

 

Pridu lahsi superi a vhytia sa a zaboduju si, verim tomu
13.5.2024 - 20:17
+1

Tino

 

takto: to ale na turnajoch nefunguje, nejde mu to je zrejme a cas na spametanie sa dostal, ale zmena neprisla,je to neprijemne , Cehlo je lider ale nemame cas sa ,aj ho lutovat.
13.5.2024 - 21:12
+3

miro-nr

 

Si fanúšik USA keď si tipoval 7:2 ??
13.5.2024 - 23:22
+1

mato_ke

 

Keď sú pre teba "nasi" USA, tak áno, tipoval
14.5.2024 - 9:17
0

Zmrzlina

 

Krásny výsledok a pamätný deň.
13.5.2024 - 19:35
0

adrian79

 

už to vyzeralo, že môj ticket bude aj do tretice správny, ale to by sme museli udržať tú tretiu tretinu... nevadí, hlavne, že sme vyhrali a možno si dáme s USA ešte jeden zápas a tam to už bude v riadnom hracom čase
13.5.2024 - 19:36
+2

Dukla43

 

Ja by som skusil vymenniť Cehlarika za Regendu..
13.5.2024 - 19:36
+5

Pukky

 

Daj si Delí. Nie si to ty.
13.5.2024 - 19:38
0

fakir

 

Ja za Čacha
13.5.2024 - 19:38
0

mamina

 

Parádny zápas, ja som sa bavila..
Tí, čo sa na konci livky úplne opustili, si asi nevšimli, s kým sme hrali... keď amíci v druhej a tretej zapli, tak nás bili ako žito.. ja hovorím, zlaté dva body, ktoré by sme pred zápasom brali všetkými desiatimi...

13.5.2024 - 19:36
+6

HokejovyAkademik

 

ked sa vyhra moze za to Ramsay

ked sa prehra moze za to 1. Pardavy 2. Fruhauf 3. Lasak 4. Petrovicky (v tomto poradi)
13.5.2024 - 19:36
+10

strojar

 

Kde máš Lašáka ?
13.5.2024 - 20:34
+2

Mato-Mi

 

3.
13.5.2024 - 20:44
+7

strojar

 

Únava
13.5.2024 - 20:47
+4

luciakanky

 

Tretia tretina úplne zničila dobrý dojem z prvých dvoch. Mohli sme mať 3 body, máme dva. Áno pred zápasom by sme všetkými 10 brali aj tie 2 body. Toto sa stavať nemôže, rok čo rok so dovržeme dobrý výsledok tým, že ideme brániť. A to nám nikdy nešlo.
Kelemen, Pospíšil, Hudáček, Nemec, Koch, Hlavaj dnes hrali výborne. S prvým útok niečo treba spraviť, sú stratení a Slafkovskému môžu zase dohovárať.
13.5.2024 - 19:36
+2

Fandimnasim

 

Čo dnes spravil že mu majú dohovorat?
13.5.2024 - 19:43
+5

luciakanky

 

Mne sa zatiaľ celé ms nepáči, až príliš chce, možno už je aj frustrovaný z toho, že si nemá s kým zahrať poriadne. Ale verím, že dá gól vtedy keď ho budeme najviac potrebovať
13.5.2024 - 19:47
+2

Fandimnasim

 

Aha ja že sa zase niečo dialo lebo zápas som pozerala. Proti Nemcom zahral dosť dobre. Proti Kazachom to bolo tiež dobre. Dnes mu nevyšiel zápas. Pre mňa je tam najväčší problém chémia lebo keď bol chvíľu Hrivik so Slafkovským s Regendom bolo to dobré a zatlačili.Uvidime.
13.5.2024 - 19:51
+1

luciakanky

 

Tak pri jednom z gólov sa troška vykaslal na bránenie, ale to tam v tretej tretine boli viacerí. Ale asi podaktorí zabúdame, že stále je to 20 ročný chalan, prišiel ako najväčšia hviezda z nhl, hráme prakticky doma takže pri ňom sa dá pochopiť, že občas uletí. Hrivik, Slafkovský, Regenda sa mi podávali, ale rozbiť útok, ktorý funguje sa mi veľmi nepáči, druhý útok sa už tiež rozbehol. Tak snáď proti Poľsku sa aj prvý útok chytí
13.5.2024 - 20:02
+1

majco

 

Má na drese Slafkovský tipujem že už aj to je problém.
13.5.2024 - 19:47
+3

luciakanky

 

To mne nevadí, ale každý musí uznať, že prvé dva zápasy bol odtrhnutý z reťaze a boli t veco, ktoré si mohol odpustiť
13.5.2024 - 20:03
0

emoxx1

 

Mohol a nemusel. Drzích hokejistov je plná planéta. Nerozumiem prečo by práve ten náš mal byť za to horší.
13.5.2024 - 20:33
+4

FP-rivaldo7

 

Pri ofsajde tam niečo bliakal na rozhodcov z lavičky (:
13.5.2024 - 21:25
0

crosbynko

 

Chvalabohu ze sme to este zvratili na nasu stranu. Takto to mrzi ovela menej ta tretia tretina. Prva uzasna druha este ako tak aj ked nas prestrielali ale tretiu sme teda nezvladli. Mame ale vyhru to sa pocita. Pospisil je najlepsi hrac v repre za veeelmi dlhy cas. Neskutocne hra zatial. Som uneseny. A budem kontroverzny ale vyzera ze to ma v hlave upratanejsie ako starsi brat. Zelam mu nech sa mu hlavne vyhybaju zranenia. Simon Nemec sa mi zase paci najviac z obrany. Robi ovela menej chyb ako vlani a dopredu je perfektny. Slafko trochu vedne ale celkovo ved nehra uplne zle. A stale ma 3 asistencie aj ked zatial ho viaceri zatienuju.
13.5.2024 - 19:37
+6

19janci

 

Strata bodu , Hughes a hlavne Brady parádné góly 👏 😍 .
13.5.2024 - 19:37
+2

FP-jakubj

 

Naši obrancovia tam pôsobili ako kuzelky aj s brankárom.
13.5.2024 - 19:44
+5

Dzunkes

 

Pekne..ale skoda mrzi ten bod
13.5.2024 - 19:37
+2

aaaaaa

 

Skvelý krásny hokej z oboch strán . Prvá tretina neskutočný hokej hore dole s množstvom šancí ...Hlavaj nádherné zákroky .

V druhej tretine sme boli pod veľkým tlakom , ale super obetavosť a opäť skvelý Hlavaj a navyše aj dva rýchle góly za sebou .

Tretiu tretinu aj keď viacerí nadavate , že sme sa veľmi a tiahli tak USA mali v nej menší tlak ako v druhej , ale z každej šance dali gól . Veď medzi 2 a 3 gólom za 8 minút asi len 2 strely mali a dobre sme ich držali od brány .

A práve 2 a 3 góly padol do po lepšom striedaní keď sme boli v útoku . Neboli sme už husto pri sebe a obe góly do otvorenej obrany . Takže to nebolo tým , že sme boli pod tlakom , ale prepadli sme a kvalita USa sa ukázala keď už sme neboli husto pri sebe . A v tretej tretine aj Hlavaj nemal extra zákroky , ale celkovo famózny zápas z jeho strany .

Veľmi cenná vyhrá ...to nie je USA z minulých rokov kde hrali zaňu mladíci z univerzity alebo hráči na rozmedzí NHL / AHL . Ale je to tým kde sú top hráči zo svojich klubov v NHL a my sme ich zvládli poraziť


Veľmi dôležitý aj bod navyše v predĺžení....keď Lotyšsko nezíska bod s Nemeckom , USA a Svedskom čo je dosť veľká šanca , tak na postup by malo stačiť porazit Poľsko a Francúzsko za 3 body .
13.5.2024 - 19:38
+8

opeKE

 

nechapem... dame lotysov, frantikov a poliakov a uvidime ci pojdeme z 2 alebo 3 miesta... netreba sa opustat, teraz je obrovska skoda zapasu s nemcami. Inac nasim som v tomto zapase veril a dali ich s "kregom" rovnako ako doma v KE
13.5.2024 - 20:07
+2

aaaaaa

 

To aj minulý rok sa písalo a potom sme nakoniec nepostúpili . Dôležitý je čím jednoduchší postup do štvrťfinále a nemať nož na krku v každom zápase
13.5.2024 - 20:17
+2

KrebsKandidat

 

Poliaci hraju o zivot, narod Napoleona chce a lotysi musia. Zatial pekny turnaj, kde Sharp moze sponzorovat 8 timov zo 16
13.5.2024 - 23:04
+1

U.Rannio

 

Nejako si sa rozbehol s tým dávaním. Nezabúdaj, že každý zápas je iný, najmä u našich.
14.5.2024 - 9:56
0

Urpiner16

 

Za takýto zápas poviem len jediné:Ďakujem,Bolo tam všetko a tá slovenská hymna nakoniec slzy šťastia.
13.5.2024 - 19:38
+7

rogalo

 

Dali sme zatiaľ najviac golov, ale pomaly aj najviac dostali. Američanom deň oddychu včera pomohol v 3. tretine, nám skôr na začiatku zápasu. Škoda vodíka, takto sme mohli hrať o 2. miesto, teraz to bude skôr boj o štvrté.
13.5.2024 - 19:38
+2

FP-jakubj

 

Zdoláme Lotyšov a môžeme urvat bod aspoň Svedom, ti budú vyberať súpera
13.5.2024 - 19:45
+5

dominator97

 

skoda, ze sme s tym trojgolovym vedenim nenalozili inak...ale...napokon snad mozeme hladat pozitiva aj v tom, ze je to vyhra takato a nie su to tri body, ktore by sme predsa len tym sposobom uz ukopali...a teraz by sme v tej tretej tretine hladali mozno iba pozitiva v srdiecku a pod.
takto sa na to mozeme pozerat triezvo (...co nam v turnaji moze este pomoct) a dva body su super
13.5.2024 - 19:39
0

mesye

 

Prvá polovica zápasu bola famózna. Naozaj klobúk dole s takýmto USA timom hrat aktívne a k ničomu icch nepustiť. Žiaľ ako obvykle sa ukázalo že so silnejším súperom nevieme ubrániť naskok. Brankár nás podržal dve tretiny ale v poslednej aj jemu došla para. Každopádne nesklamal. Obrana sa zlepšila a bolo tam menej chýb, hlavne bolo vidieť nemca. Fehy dost chybuje ale lepší sa. V utoku je pre mňa sklamanie prvý útok. Dnes opäť bez bodu. Sú neefektívny a cehlarik uplne v lese. Druhý utok sa zlepšuje a tretí je náš top sila. Silný rychly produktivny. Štvrtý útok hrá tiež super,je vidieť aj boduje.
Dnes spokojnosť aj s disciplínou.
Treba zlepšiť presilovky ale to je problém roky.
13.5.2024 - 19:39
+4

Fandimnasim

 

V prvom útoku stačí že si postrážia Slafkovského a ostatní dvaja veľa neurobia lebo Cehlarikovi to nejde a Hrivik to sám neda. Preto by tam trebalo niekoho z tretieho útoku alebo Tatara. Tretiemu útoku to ide lebo tam sú 3hraci ktorých aj keby postrážia jedného ďalší dvaja vedia spraviť vietor.
13.5.2024 - 19:42
+2

mesye

 

Tretí útok nemeniť!! Hrá úžasne a vyhrava nam zapasy su len dve moznostiu. Cehlo za Libora alebo Tatara. Alebo tam supnut Dana 😱
13.5.2024 - 19:50
+5

aaaaaa

 

K ničomu ich nepustiť ? Mali tam aj USA mnoho šancí a prečíslení len skvelý Hlavaj a veľká obetavosť hráčov .
13.5.2024 - 19:43
+6

Mato-Mi

 

PoTpis.
13.5.2024 - 19:43
+1

fibonaci05

 

Každá jedna výhra na USA je cenná super chlapci👏👏👏
13.5.2024 - 19:40
+5

NzSlovak

 

Buďme : hrdí dievčatá a chaloši 😉
13.5.2024 - 19:40
+2

Nitraaa

 

Nemyslel som si ze zase zazijem play off s Michalovcami , nastastie tak ako corgonovi tak aj dvojkrizu to vyslo a vyhra je doma. Sice sme mohli mat 3 body ale treba byt vdacny aj za tie dva , nebyt Hlavaja nemohli by sme mysliet ani na jeden . Prvy utok budicek a bude to dobre , verim ze po dnesku je jednotka v brane jasna
13.5.2024 - 19:41
+1

doc.koniferum

 

pred zápasom by som 2 body bral,po ňom sú mi málo a mali byť 3.tretiu tretinu sme mali možno jednu šancu a prakticky sme v nej nehrali nič resp neboli na ľade.amíci dali druhý-tretí a štvrtý gól z ničoho pričom pri dvoch z nich bol dvakrát vykúpaný Koch ako cestný kužeľ.Slafkovský mi akosi nereže,moc rád sa hrá s pukom čo ale neznamená,že hrá zle.taký Tatar mi príde omnoho pozerateľnejší a prospešnejší.Jurajovi ešte veľa chýba k veľkému hráčovi.Ale on to dokáže.
13.5.2024 - 19:41
0

Spišiak

 

Super páni mám z vás radosť 💪

Jediná chybička krásy je 1.útok pánov profesorov na nich sa ťažko pozerá.

Ideme ďalej 💪
13.5.2024 - 19:42
0

mamina

 

Ten prvý útok by som rozhádzala..
13.5.2024 - 19:42
+5

HA RA Bin Ladin

 

Milión staffu na striedačke a oni nás nechajú pozerať sa, ako nás američania tlčú keď sudí OČIVIDNE púšťajú hru.. nepáči sa mi že s tým nespravili nič počas celej tretej tretiny a o to viac sa mi to nebude páčiť keď to ešte uvidím na týchto MS!
13.5.2024 - 19:43
+9

matell157

 

Prosím vás nelietajte v oblakoch že chyba bola brániť v tretej tretine brániť, my sme neboli dve tretiny lepší ale boli fest efektívni chvalabohu, my sme nešli brániť tretiu tretinu ale USA pridali a keď videli že to nejde po akciách tak to zobrali na seba individuálne a dali 3 góly, ja ďakujem za dva body za mňa spokojnosť kto chce veľa nemá nič
13.5.2024 - 19:47
+6

Analytix

 

Dnes to mohlo byt aj za tri body, ale aj tie dva nam smerom ku stvrtfinale pomozu. Lotysi dva stratili s outsidermi, my sme dva ziskali s favoritom. Herne to dnes bolo na uplne inej urovni ako proti Nemecku ci Kazachstanu - ak si toto dokazeme preniest do dalsich zapasov, bude to mat vacsiu hodnotu ako ten strateny bod.
13.5.2024 - 19:47
+7

Bielomokry

 

Taká popradská taktika dnes
13.5.2024 - 19:48
+2

NzSlovak

 

Vidite: pred turnajom by ste rozobrali všetky ostatné formácie a 1. ste nechali. Teraz je to naopak, ja by som do toho nerýpal, chalani majú pred sebou lahších súperov + prvý zápas s Ger bola 1.lajna dobrá.
13.5.2024 - 19:48
+4

Sani

 

1. tretina famozna.
2. tretina trosku stasticka sa nam priklonilo, ale isle sme mu naproti,
3. tretina: bud nam dosiel benzin a isli sme na vypary, alebo sme chceli profesorsky namiesat Tarkovicovsky beton a preckat to nejak do konca...

Kazdopadne vyhra v predlzeni nam moze paradoxne viac pomoct, kedze sme sa dokazali pozviechat z utrpnej situacie, kde sme uz boli psychicky dole...
13.5.2024 - 19:48
+6

Oranzovocierny

 

Bod navyše sme si zaslúžili. Možno aj tri. Škoda dos*anej tretej tretiny. Slaflovský slabý jak čaj. Musí sa zlepšiť. Slovensko do toho!!!
13.5.2024 - 19:49
+2

Fandimnasim

 

To fakt vypichnes len jeho? Prečo vlastne voláme našu reprezentáciu Slovenska veď nech je Slafkovska a hotovo.
13.5.2024 - 19:54
+11

Fandimhokeju

 

Ak by mal pri sebe hráčov, ktorí by nestratili strelecký inštinkt, tak má už aspoň 5 asistencií.
13.5.2024 - 20:22
+7

miko 75

 

Ty si asi videl hokej z vesmíru, vôbec mu nerozumieš,bodaj by sme mali takých Slafkov desať.
13.5.2024 - 20:39
+17

Oranzovocierny

 

Hlavne, že ty rozumieš. Dnes hral Slafko pod svoje možnosti. Čo na tom nie je pravda? Nikto nehovorí, že proti Poľsku nemôže zahrať lepší zápas.
13.5.2024 - 20:49
0

BieloModra

 

hokej je kolektivna hra vies ?.... daj mi dvoch hracov lepsich ako Juraj, myslim schopnejsich napr vyviest puk z pasma
14.5.2024 - 7:23
+6

FeroMotyka

 

1. tretina bola až nádherná, v 2. vynikajúci Hlavaj a v 3. jedna veľká bieda, po tej 2. už som fakt neveril, že tento zápas bude USA brať čo i len bod, max. som čakal náš gól do prázdnej. Našťastie berieme 2, tak ok.

Človek si hovorí, že ten ľad musí byť hrozný keď vidím ako v 1. útoku to stále skáče tomu Cehlovi a Hrivíkovi a potom zoberie puk Slafko a akoby tam mal magnet. Tiež by som tú prvú formáciu pomenil, ale zas je škoda rozbiť tie ďalšie a urobiť z Cehla 13. útočníka asi nechceme

Hlavaj podľa očakávaní, aj keď tie zakončenia medzi betóny asi moc chytať nebude, ale zas to nie je ani nič jednoduché. Okrem toho skvelá práca hokejkou, rýchle rozohrávanie že to až rozhodcov dokáže v predlžení prekvapiť. Niekedy sa príprava berie až moc vážne a potom tu každý očakáva, že keď tam pustil niečo čo mohol chytiť tak už iný zápas v živote mať nebude len také, ako mal v poslednom prípravnom zápase. Presne ako minulý rok keď v príprave namazal Nemcom a nikto ho v bráne ani nechcel vidieť.

13.5.2024 - 19:57
+1

Cvikelka

 

Teraz dáme niekoľko POLAND kroviek a pozrieme sa na fajného bobra ku.wa a ideme ďalej
13.5.2024 - 19:57
+6

Dzunkes

 

No krówciu ja lubie
13.5.2024 - 20:00
+2

pucoo

 

Bober! Pierdole...
13.5.2024 - 21:51
+1

DavePP

 

Nedá mi to a musím sa vyjadriť k svojmu obľúbencovi 😃 Možno nemá každý zápas Slafko vydarený ale stále zahrá kvalitne. Samozrejme ma to ťažšie keďže si ho každý stráži. Veľa z vás vidí
že nemá takú produktivitu. Ale menej z vás vidí tie nahrávky a všetko čo na ľade odmaká. Tu je problém skôr to že dá peknú nahrávku a nejak to potom skončí. Alebo niekedy nemá kam. Hrivik sa mi páči sa je si odohrá ale Cehlo je za mňa v lese. Noc proti nemu možno je zranený. To je proste jedno mám ho rád ale nieje to ten starý Cehlo. Ale Slafko dáva pekne nahrávky, bojuje, dnes nádherne odohral súperovi puk a tým vyrobil šancu. Snaží sa behá po ľade je silný na puku, dáva kľučky pekne nahrávky. On dáva do toho čo vie možno sem tam príde chyba ale to je normálne. Fakt sa mi páči jeho hra a je mi ľúto toho hejtu naňho.
13.5.2024 - 19:59
+11

Fandimnasim

 

Ja okrem Slafka som aj fanúšik Haalanda a vidím medzi nimi paralelu aj keď sa futbal a hokej nedá porovnávať. Odkedy fandím Haalandovi tak som si všimla u fanúšikov a nefanusikov v tejto sezóne lebo minulú mal super že ak nedá gól tak ako keby nebol. Na futbalových stránkach ak je niečo o City tak ak tam nie je gól od Haalanda tak kritika, že je "ghost". Doteraz sa mu smejú že nedal góly v tých vyraďovacích zápasoch Ligy majstrov. Že bez de Bruyneho góly nedáva pritom bez neho mal 14 gólov keď bol KDB zranený. Nikto si nevšimne ako na seba vie naviazať obrancov lebo ho neskutočne strážia. Proti Realu už pomaly na ňom Rudiger ležal. Horšia kritika je keď nevyhraju na neho a nedal gol napríklad tam už je aj od City fanúšikov. Prosto ak nezaboduje tak akokeby ani nebol.
13.5.2024 - 20:11
+3

madmax

 

USA skórovali iba s individuálnych akcií jednotlivcov..
13.5.2024 - 19:59
+1

Fanusik23

 

Super výkon chalani najmä prvé dve tretiny v tretej sme možno trochu zbytočne začali brániť výskedok nehrali sme zle si myslím ale američania dali tie dva posledné góly po individuálnych prienikoch a nie po nejakom tlaku do brány v predĺžení super robota pospíšila mimochodom ten je zatiaľ našim najlepším hráčom si dovolím povedať výborná fyzická hra dobiedzanie do súpera atď... pred šampionátom som sa trochu obával aby nerobil zbytočne fauly ale zatiaľ aj túto činnosť zvláda dobre a nefauluje zbytočne dalši hrači ktorých treba vyzdvihnúť sú určite kelemen a nemec a samozrejme fantastický samo hlavaj v bráne čo sa my zatiaľ moc nepáči je prvá útočná formácia najmä cehlárik my príde úplne v lese slafko hrá dobre len bohužial všetko čo načapuje hrivíkovi alebo cehlovi tak oni zahodia snáď sa obydvaja ešte schopia najmä cehlo teda... Zajtra deň voľna treba dobre zregenerovať a v stredu ideme na poliakov kde očakávam jasné víťazstvo našim pome chalani🇸🇰🇸🇰🇸🇰
13.5.2024 - 19:59
+1

mariovic

 

dnes fandit este svedom,aby nas nepreskocili nemci.
13.5.2024 - 20:00
+3

Deividson.

 

Pospíšil prvý v bodovaní a my sme dali najviac gólov, krásna práca

Napriek tomu v ústach cítiť kúsok pachuť, mohli sme bojovať o 2-3 miesto v skupine. Bolo by skvelé dostať fínov a po 20 rokoch ich poraziť na rovnakom mieste.
13.5.2024 - 20:01
+6

Sheva7

 

Poraziť Finsko skor rozbijeme top Kanadu ako vyhrame proti Finsku .
13.5.2024 - 20:11
+3

boychuk

 

Tak nejak proti Kanade nám celkom verím
13.5.2024 - 23:26
+3

strojar

 

Posrali ste to bezo mňa.
Po druhej tretine som musel odísť a neudržal ste to.
Tu je vidieť čo znamenám pre slovenský hokej.
Teraz po srande seriózne:
Teším sa, že moje pozitívne očakávania spred zápasu sa naplnili. Kvalitný hokej, výborný výkon našich + vyriešená otázka v bránke.
Spokojnosť.
13.5.2024 - 20:06
+13

Kopcansky Palachar

 

Dobry bol aj Joe Trendy co prisiel na tretiu tretinu a na OT uz isiel radsej prec aby sme mohli vyhrat. Dnes je vela dovodov a pricin nasho uspechu. A paradny komentar a predpoved vykonu.
13.5.2024 - 20:21
+4

Urpiner16

 

S poliakmi pôjde zas Škorvi.
14.5.2024 - 7:18
+1

NasHokej97

 

Škoda tej 3. tretiny, toto mužstvo nevie moc teda brániť. Ale v útoku má toto mužstvo silu. Veľmi pekný zápas.
13.5.2024 - 20:09
+4

TuriecMT

 

Výborný hokej, remíza spravodlivá ale o ten bod sme boli lepsi
13.5.2024 - 20:09
+1

martin_aston

 

Dva body nadplán, dve tretiny skvelý hokej (tretiu som našťastie nevidel), krásna víťazná koncovka, a našli sme brankára.

Gratulácia chlapcom, tešíme sa na ďalšie zápasy!
13.5.2024 - 20:10
0

Pharaoh111

 

najvacsi gol bol,ked pustili tych napitych jojkarov k mikrofonu pred kameru...
13.5.2024 - 20:10
+5

amaskiea

 

Dnes hokej bavil. My korčuliarsky nie sme Fíni, možno niekedy raz budeme, ale prinajmenšom ešte na týchto MS určite nie.
Hlavaj skvele.
Naša čekinglajna na úvodnom buly, hovoril som si, ic máj sen, akurát mohli to prvé striedanie ešte o 10 sekúnd skrátiť, bolo by to 100percentné. Inak týmto trom chlapcom-kombajnom chutilo celý zápas a extra pochvalu si zaslúžia aj za to, ako zvládali neustále drobné šarvátky s Amíkmi, v tomto urobili veľa čiernej roboty a majú aj týmto (a oni aj herne) veľkú zásluhu na tom, že nás Amíci nezatlačili hneď od začiatku.
Gólovo tam bolo hádam všetko, hlavne z našej strany - pohotové bekhendové zakončenie krížnej prihrávky pred bránu Kelemenom, Hudáček si počkal na svoj moment v protiútoku s Tatarom s pokojom a prehľadom starého lišiaka, Nemcov krásny one timer, Koch presné zakončenie s využitím clony a Nemcove záverečné nahodenie a Kelemenov teč, čiže žiadne šperkovanie a ponúkanie sa až na bránkovú čiaru, jednoduchosť, priamočiarosť, efektívnosť.
Ani alibizmus a zbytočné riziko som tam dnes od našich nejak nevidel. V prvej tretine Hudáček najprv vyriešil dostriedanie, že vytiahol puk z útočného pásma a v pokoji rozohral, potom v ďalšom striedaní krížnou prihrávkou cez modrú vyzval spoluhráča do útočného pásma a on v pokoji mohol vystriedať bez toho, aby sme nahodením odovzdali puk súperovi, čo je naše štandardné riešenie striedania za hry a mňa z toho poráža...
Ale, bohužiaľ, tých ZBYTOČNÝCH nevyhodení pukov od druhej tretiny bolo strašne veľa, v druhej tretine to ešte USA nepotrestali, ale v tretej, keď už nám (aj tými nevyhodeniami) veľmi výrazne začali dochádzať sily a (aj tými nevyhodeniami) sme súperovi prenechávali iniciatívu, nás to stálo 1 bod. Škoda. Ale dôležité je, že sme si opäť overili, že najjednoduchšie veci fungujú najlepšie.
Pospíšilov útok, Sukeľ, Hudáček - dnes čo som si všimol, tak všetko bolo s rozumom, to špeciálne uňho kvitujem, Fehervary, Nemec, Koch - všetci za 1, elitný útok je v nejakej deke, ale to príde, ostatní plus za snahu a bojovnosť. A všetci pochvala za to, že sa za priaznivého stavu hneď hurá-nezbláznili.
p.s.: Prosím vás, tu prítomní, myslíte si, že keď im pustia ich vlastnú presilovku zo záznamu, tak môžu nevidieť to, že to ich nekonečné miešanie puku na mieste a spomalené prihrávky vyzerajú ako hokej spred 40 rokov, že takto už dnes nikto presilovky nehrá, len oni?
13.5.2024 - 20:10
+13

amaskiea

 

preboha, to takúto tapetu som tu...? sorry
13.5.2024 - 20:15
+6

crosbynko

 

Ale dobre . Co hovoris specialne na Nemca? Oproti vlanajsku velky skok vpred. Zatial podla mna nas najlepsi obranca. Neviem kedy naposledy sme mali takto vyspeleho obrancu v tomto veku.
13.5.2024 - 20:39
+1

amaskiea

 

Nemcovi velmi fandim, je skvely, ale na Fehervarym vidno vacsie skusenosti, hra s vacsim prehladom podla mna
13.5.2024 - 20:42
+4

strojar

 

Skutočne jeden lepší ako druhý.
A obidvaja budú ešte LEPŠÍ.
13.5.2024 - 20:48
+6

crosbynko

 

To je mozne. Aj je mozne ze mam Nemec bias a netvrdim ani v najmensom ze Fehy hra zle to akoze vobec praveze aj on super ale mne sa paci o kus viac Nemec. Ma lepsi ofenzivny instinkt. Vzadu mozno prevladaju tie Fehyho skusenosti. Obaja zatial potvrdzuju svoje kvality.
13.5.2024 - 21:04
+2

amaskiea

 

holt, ja u obrancov hodnotím v prvom rade ich defenzívu, musia samozrejme podporovať aj útok, ale teda začínam u nich vždy od "zadného mantinelu", pre mňa vlastne aj útočník, čo nevie brániť, je v podstate bezcenný, a môže to byť kludne najlepší strelec galaxie, nestačí
13.5.2024 - 21:09
+4

strojar

 

Podľa mňa bolo dôležité, že nechýbalo slovenské srdiečko.
13.5.2024 - 20:39
0

amaskiea

 

tvoj názor, môj nie
13.5.2024 - 20:46
+1

strojar

 

Nebuď ako Smrtka.
13.5.2024 - 22:08
+3

cuchorko

 

Skvela vyhra🇸🇰
Podla niektorych komentarov za vedenie 4:1 mohol Craig a ked USA dokazali strelit 3 goly a vyrovnat tak to bol jasny rukopis Pardaveho a asistentov. Nastastie to znova vzal do svojich ruk Craig a dali sme vitazny gol
13.5.2024 - 20:12
0

Tip-Top

 

Si pamätám ako pred MS sa niekto so mnou hadal, ze Pospisil je hokejovo max treti center a je pred nim Hrivik aj Hudáček. To urcite, akurat tak poradim formácii, pretože to je jeden parádny hokejista a zjavne niekomu utkveli len jeho nebezpečné fauly a priamočiara tvrdá hra z NHL. On ma skills aj na TOP 6, a jeho velkou výhodou je ze vie hrat velmi dobre aj bottom 6 rolu.
13.5.2024 - 20:13
+2

Kopcansky Palachar

 

Vyborny golman a vyborne dve tretiny. Na tom stavat. Tretia tretina vystrahou.

Som rad, ze som trafil Sama. Podrzal nas tak ako sa ma.

40 minut vykon, ze snad porazime kazdeho a k tomu zasa nevydarena tretina. Zasa, zasa, zasa a zasa. Ale super dva body, treba ich ale potvrdit so slabsimi, lebo toto sme uz tiez parkrat zazili, ze slavny vykon proti favoritovi nasledovala slavne zavahanie a nepostup do QF.

Ale zlepsujeme sa a to je uplne naj na vsetkom. Len tak dalej pani.
13.5.2024 - 20:14
+1

Sedko NR

 

Rozhodcovia sú najväčšia haMba každého zápasu. V tretej tretine sa prestalo pískať absolútne všetko, vrátane icingov či dvojmetrových ofsajdov, možno by k vyrovnaniu neprišlo. Na druhú stranu, asi sa nikdy nepoučime, že my nemôžeme brániť výsledok lebo to nevieme. Vždy keď sa o to snažíme, to nedopadne dobre a môžme byť radi, že sme ešte aj neprehrali v riadnom hracom čase. Za dve tretiny klobúk hore ako sa hovorí a vďaka aj za ten druhý bod.
13.5.2024 - 20:14
+8

mariovic

 

neviem uz v ktorej tretine to bolo,ale to na nemca co dostal hit okolo krku a hlavy bolo jasnych 5min,a tomu thachukovi to ani nepocitam kolko odpustili rozchodcovia,
13.5.2024 - 20:25
+3

Sedko NR

 

Veľa sekani, podrazeni ktoré im prešli, už len obyčajný icing odpiskany pomôže mužstvu trochu vydýchnuť a Američanov dostať z tempa.
13.5.2024 - 20:40
+2

emoxx1

 

Dvojmetrových ofsajdov???
13.5.2024 - 20:34
0

FP-rivaldo7

 

Bol tam jasný ofsajd po ktorom nás amici na dlho zavreli, podľa mňa by ale prišiel čelinč tak sa to veľmi neriešilo a podarilo sa nám vyhodiť puk
13.5.2024 - 21:34
+2

emoxx1

 

Ale dvojmetrový? Zas nebláznime.
13.5.2024 - 21:39
0

Sedko NR

 

Prepáč, na budúce ho zmeriam na presno. To, že bol dvojmetrový, som myslel presne tak, že bol úplne jasný a na miesto toho sa pokračovalo v hre. To sú tie dôležité prerušenia ktoré neprišli.
14.5.2024 - 0:02
+1

KlobúčnikHKM

 

Je len: Hlavaj absolutórium, takticky ho nasadiť bolo úplne super. Prípravný mu s nimi nevyšiel, ale teraz sa aj pred tým trenerom Minnesoty predviedol.

Ďalej len, že Kelemen nádhera, toto je ten Kelemen na ktorého sa nemalo čakať, či to je nejaký iný?

A už len, že Pospíšil opäť 0+3, náš najlepší útočník po týchto 3 zápasoch podľa mňa. Mám s neho neskutočnú radosť, už len tým, že to bol jeho sen.
A inak mimochodom, momentálne o tomto čase je aj najproduktívnejším hráčom celého turnaja🤩
13.5.2024 - 20:16
+5

KlobúčnikHKM

 

*z
13.5.2024 - 20:17
+1

Kurolišek

 

Švédom fandiť nebudem... aj keby sme skončili štvrtý. Mne je jedno tieto tímy.
13.5.2024 - 20:20
0

amaskiea

 

jo, aj to predĺženie bolo z našej strany zahrané s nebývalou rozvahou, žiadne bezhlavé búšenie za každú cenu do útoku, fakt, klobúk dolu
13.5.2024 - 20:22
+5

strojar

 

Slovenské srdiečko.
To neoklameš.
13.5.2024 - 20:41
+1

Daewo_KS

 

Jednak to a jednak ja ocenujem na predlzeni, ze sme sa neposrali z toho, ze nam Americania v tretej tretine strelili tri goly a boli jasne lepsi ale hrali sme predlzenie tak, ze to ideme otocit a rozhodnut este pred najazdmi.
13.5.2024 - 20:48
+5

amaskiea

 

súhlas, úplne neobvyklé na našich oplašencov
13.5.2024 - 21:03
+3

Tino

 

ja som : si hovoril , ze toto je moment ked rozum do hrsti, USA maju zrucnejsich jednotlivcov pre samostatne najazdy, dufal, som , ze vystriehneme , trpezlivo nejaky slabsi moment USA v predlzeni a rozhodneme...i stalo sa.
13.5.2024 - 21:22
+2

templar

 

Dalo sa čakať,že nás Američania prepnutí do módu "Nemáme čo stratiť" na väčšinu času drzo zatlačila do našej tretiny, kvality na to majú viac než dosť, takže nechápem tomu pohoršovaniu sa, že sme 3. tretinu len bránili...našim by som vytkol, len to, že nebránili ráznejšie, napr. Koch zadkom nevytlačil Tkachuka k mantinelu a tak podobne ...
13.5.2024 - 20:22
+1

gallup nr

 

pri tretom a stvrtom USA gole rozhodla individualna kvalita v subojoch 1 na 1 (koch vs tkachuk, ceresnak vs hughes), nastastie sme sa nerozpadli a uhrali to v predlzeni, velmi cenne dva body dnes
13.5.2024 - 20:48
+4

Hamburger

 

Vďaka za krásny zápas. Tá intenzita bola neskutočná, bolo dobré, že to tí kanadskí rozhodcovia nechali bežať. Som rád, že zatiaľ to nevyzerá, že by sa niekto zranil pri tom množstve súbojov.
Výkon tímu ide zatiaľ v každom zápase hore, to je dobré znamenie. Ak sa vydaria nasledujúce dva zápasy proti POL a FRA, možno nebude potrebná ani postupová kalkulačka.
13.5.2024 - 20:29
+1

Kurolišek

 

Krásny zápas, chválim všetkých od Hlavaja až po Daňa. JAsné mohli sme mať 3 body ale nebuďme len kritický jak sme to hrozne pasívne zahrali - USA nás proste zatavili tak že sme tam stáli ako kužele. Potom ako konečne vyrovnali už toho moc nedokázali. Tam ešte keby sme to na konci doklepli tak je to epické ale fakt som rád že sa neopakovala Kanada z Košíc. 2 body od top favorita sú skvelé.
13.5.2024 - 20:38
0

BazantZilinsky

 

Ramsy to nezvládol za stavu 4:3 mal brať oddychový čas a to nebolo prvy raz čo hentak prehral zápas bohužiaľ svedkovia už si potrebujú poobede pospať uVjevto na neho moc ja by som tu rád videl Fischera co trénuje🇨🇭
13.5.2024 - 20:39
+4

Kurolišek

 

Ramsay to zvládol... nedostal infarkt. Oddychový čas by nám pomohol tak v 8 minúte druhej tretiny. Tlak bol stále ktovie ako by vypadalo powerplay bez brankára. Nefaulovali sme čo bolo super ale to je asi tak všetko čo sme zvládli v tretej tretine.
13.5.2024 - 20:56
+3

NzSlovak

 

neviete: náhodou ako ke to so stvrtfinale? Su uz urcene nejak miesta kde by sme pripadne hrali stvrtfinale?
13.5.2024 - 20:48
+1

micu79

 

Za mňa stratený bod o 3 góly vyhrávať na tomto fóre sa musí dotiahnuť do víťazného konca.Samozrejme pred zápasom by som dva bodíky bral.Dnes koniec nezvládli ani tréneri.
13.5.2024 - 20:48
+1

Hamburger

 

Všetky tri góly USA v 3. tretine padli po prehratých súbojoch jeden na jedného. Pri prvom Pinto prekorčuľoval Grmana, pri druhom obohral Tkachuk Kocha a pri treťom nevystúpil Feherváry včas proti Hughesovi. Boli to individuálne chyby, resp. individuálne majstrovstvo amerických hráčov. Na to nemá RT žiaden dosah a nechápem, v čom by mal pomôcť ten oddychový čas.
13.5.2024 - 20:51
+7

emoxx1

 

To Pinto, alebo Tkachuk vedia vyhrávať súboje aj s inými obrancami ako sú u nás. Proste individuálna kvalita.
13.5.2024 - 20:55
+3

Kurolišek

 

V druhej tretine bolo takých situácii 2 krát 5 Sme tam mali asi 5 prečíslení kde sme prepadli. To že Hlavaj pochytal čo pochytal je neskutočné. A čo tomu poliakovy v americkej bránke popadalo ani nespomínam. Hrali sme v poslednej tretine čo nám súper dovolil a ono toho fakt nebolo veľa. So šťastím sme to mohli uhrať iste ale výhra v predĺžení po takom priebehu zrejme dodá viac psychických síl - nepokakali sme sa ani po vyrovnaní. Keby to Hlavaj vychytal nejak na 4:3 tak to oslavujeme rovnako ale v hráčoch by ostalo že zázrak sa stal ale na USA už nestačili od polovičky zápasu. Vyhrať predĺženie nad zámorským tímom sa ráta dvojnásobne - to nedokáže kde kto. Iste bodík sa nám pri tých oslavách niekde stratil, treba ho zobrať inde.
13.5.2024 - 21:01
+2

Kopcansky Palachar

 

Myslim, ze kludne mohol narazat na fakt, ze tie goly boli do brutalne otvoreneho priestoru kam si v rychlosti najeli a ukazali svoj kumst. Takto otvoreny priestor ak vedies v tretej tretine nemozes nechavat otvoreny. Tak asi tak to myslel, ze za stavu 4:3 im mohol zdoraznit pri timeoute aby to mali zavrete a cakali na chybu a nenahanali sa v utocnom pasme vo dvojici v poziciach co nic neriesia. Nic by oddychovym casom nestratili. Ci cakali, ze Amici otocia a strazili si TO? Zsa tu neodsudzujte chalana za dost spravny postreh. Aj ked to podanie a rozne zavery co by bolo su mimo, ale ako tema super.
14.5.2024 - 0:03
+1

Tino

 

stratili: sme bod, ale ubojovali vitaztvo, skoda 3. tretiny ked sice USA isli podlahu ,ale my sme im vyrazne pomahali nedoslednostou, dostat puk z pasma, aj taky ktory mame na hokejke je pre SVK bezne neprekonatelny problem a dosledkom su goly v nasej branke.1. utok strateny, Slaf vozi puky lebo je frustrovany, proti PL by to mala byt posledna sanca pre Cehlarika.Kelemen resp cela lajna hraju fantasticky.Dufam, ze zatvoril huby hejterom.
13.5.2024 - 20:56
+2

U.Rannio

 

Parádne dve tretiny ( aj predĺženie), tá tretia na ubránenie už nevyzerala tak dobre, ani našim to bránenie 3-gólového náskoku nešlo. Vďaka za tie 2 body.
Ďalej pokračovať v predvedenej hre prvých dvoch tretín, potom to môže vyzerať nádejne.
13.5.2024 - 20:58
+1

sloniik

 

Paradny zapas a skoda, ze sme sa v poslednej tretine tak stiahli.
Hlavaj dnes absolutna jednotka a velmi podrzal tim.
Pospisil parada, ale Slafko bol dnes nejaky nesvoj.
Treba si udrzat dobru hru, verit si a uvidime, ako daleko sa dostaneme.

Ps: no co stavkar, dnes ti zas islo do luftu zopar penazkov, co?
13.5.2024 - 21:06
0

bach

 

Pospíš
13.5.2024 - 21:08
0

Bacilek

 

na co sa zabuda je kondicia

mali sme vcera zapas, USA nie

prve dve tretiny stali extremne vela sil

mne prislo ze nasi uz v tretej tretine tahali nohy. preto prisiel ten takticky "trap"

individualne akcie a nase chyby dostali USA na nohy

pred golom Tkachuka jasny faul na Cehlarika

zas sa netvarme ze detaily nerozhoduju zapasy

za mna fantasticky vykon, ktory mi dava nadej, ako som vcera pisal ked urveme bod budu to dobre MS, atmosfera sa lame nasim smerom



13.5.2024 - 21:30
+3

sloniik

 

Faul na Cehla, presne tak. A zapas by sa mohol uberat inym smerom. Nasi by si mohli pri presilovke oddychnut.

Ale tak sudi boli hrozni.
13.5.2024 - 21:37
+3

amaskiea

 

V prvej polovici zápasu som videl nejaké zákroky našich, za ktoré mohli ísť kludne dolu, ty nie? Nešli, namiesto toho sme viedli 4:1. Už fakt prestaňte furt revať s tými rozhodcami.
13.5.2024 - 21:38
+3

KrebsKandidat

 

Co si taky prisny? Sak by chceli, aby hrali 3 na 3
13.5.2024 - 23:10
0

FP-rivaldo7

 

Cehlo na tribúnu proti poľsku, doliečiť zranenie alebo čo mu je. Bude dôležité ho mať fit na rozhodujúce zápasy cez víkend.
13.5.2024 - 21:36
+4

Kurolišek

 

Jednoznačne sa preukázalo že - čím více gólu dáme tím více bodu máme. Takže ak dáme 5 máme body 2, ak 6 tak 3 ale už štyri... štyri je málo. Takže tak
13.5.2024 - 22:21
+4

Demon

 

Na moju smolu, prvu tretinu som nevidel, ale tu druhu som si uzil.
V tretej to z nasej strany nebolo velmi dobre, ten americky tlak bol prilis velky, ale v predlzeni zase vyrovnana hra a 2 body su super.

Su chvile, kedy mi nevedi, ze som sa mylil a to je aj dnesny pripad, ked som sa pred zapasom obaval, ze bude Hlavaj prilis nervozny a nedopadne to dobre.
Ale 4 goly, z vyse 40 striel, nespada do kategorie "nedobre".
Zato Nedjelkovicovych 75% je z ineho sudka.

Tatarov prvy bod a dokonca sme mali 2 hracov s pozitivnymi statistikami na buly. Proti takemuto superovi sa nam to casto nedari.

Ale, aby som nebol (aj sam sebou) obvineny, ze som az prilis pozitivny, nas prvy utok zatial dost hapruje a druhy ma zablesky.
13.5.2024 - 22:34
0

martin_aston

 

Tak to vyzerá, keď postavíš do hokejovej bránky Srba (just kidding .
14.5.2024 - 13:46
0

matus93

 

Pospisila som si obľúbil ked hral u nás v KE .. ten chalan je neskutočný verím že sa mu bude dariť aj budúcu sezónu .. ps. To na toho kelemena sme čakali ? haMba realizačnému tímu
13.5.2024 - 22:41
+1

KrebsKandidat

 

Po zapase s Nemeckom by som nepovedal, ze tento tim Slovenska ma na to, aby s US timom hral zapas, ktory bude bavit fanusika. Zapas s Kazachastanom mi ciastocne chut napravil. A po dnesnom zapase by som mal byt stastny. No, nie som.
Pretoze pani hrali dobre do stavu 4:1. Potom to bolo ako s Nemeckom. Za stavu 2:2.
V predlzeni to zase bolo o nieco lepsie. Akurat. Prosto, tento tim, zda sa, ked je vysledkovo uspokojeny, hra zbrklo.
Pozitivne prekvapil vykon Hlavaja. A trochu viac som cakal od Nemca. Trosku viac - v obrane. Ale furt je to mladas, to sa este zlepsi.
13.5.2024 - 22:53
+1

miko 75

 

Čo si dnes čakal viac od Nemca? Gól,asistencia, skvelé prihrávky,za gól nenesie chybu,to môže tvrdiť iba ten, čo sa hokeju nerozumie,tam bol prehratý súboj pri mantineli,v repre aj v NHL mal aj veľa zlých zápasov,aké dnes určite nie, mimochodom keby Nemca urobil hráč,tak ako dnes Kocha,tak by tu kopec ľudí na neho nakladalo, kritizovať treba, keď je to oprávnené,aké dnes bol Nemec jeden z tých najlepších.
13.5.2024 - 23:29
+7

KrebsKandidat

 

Pisal som, ze som cakal viac a nie, ze som nespokojny. Okrem pokory
14.5.2024 - 0:10
+1

miko 75

 

Veď ja čítať viem,ja sa ťa v príspevku pýtam, čo si čakal od Nemca viac dnes? Hattrick a tri asistencie, alebo čo? Veď vysvetli.😄
14.5.2024 - 8:20
0

KrebsKandidat

 

Jasne, ze hattrick. Ked ho mam vo fantasy ako kapitana
Realne - vzhladom k veku sa stale ma co ucit - v niektorych momentoch zapasu vyhodil puk rovnako zbrklo ako zvysok timu.
14.5.2024 - 9:31
+1

miko 75

 

Práve pre jeho vek bol včera jeho výkon nadštandardný.
14.5.2024 - 10:00
+1

miro-nr

 

Výborný zápas.
Slafko trpí na to ,že Hrivik a Cehko sú úplne z formy.
Tak už začínam veriť v postup zo skupiny .
13.5.2024 - 23:01
+4

Kurolišek

 

Tak na nich si všetci dávajú hrozný pozor. Po olympiáde im už nikto nedá toľko priestoru a z formy je len Cehlo, Hrivík hraje veľmi dobre.
13.5.2024 - 23:14
+3

kolombo

 

Mňa teší že sme potvrdili stúpajúci trend výkonnosti na týchto MS, navyše proti silnému súperovi a s včerajším zápasom v nohách. Pravdaže priebežne nám sily asi aj dochádzali ale zvládli sme to. Viacerí ukázali kvalitnú hru a naša hra začína spĺňať prísnejšie parametre. Keď je tam tímovosť, obetavosť a aktivita tak je to veľmi slušné. Ešte čakám kedy sa pripojí prvý útok lebo zatiaľ sa zdajú dvaja trochu z formy a jeden tak trochu s nezdravým sebavedomím. Ale verím, že postupne sa to doladí, aj iní hráči sa do toho už dostali resp dostavajú, zlepšia sa aj hráči v prvom útoku.
13.5.2024 - 23:28
+1

Cotillion

 

Strata bodu mrzi, este vcera by zisk dvoch neuveritelne tesil.

Nechce sa mi hodnotit jednotlivcov, akurat vyzdvihnem Kelemena, Pospisila a Nemca. Vyborne vykony.

Rozhodcovia pustali hru tak, ze niekedy ani nepiskli ocividne fauly-na oboch stranach. Vsimol som si tento trend aj v inych zapasoch, paci sa mi, len to neprehanat (alebo potom nahodne nepiskat soft veci ako vcera Rakusanovi proti SUI).

V tretej tretine sme bohuzial ocividne nevladali. Co uz. Kvalita na vyrovnane zapasy s kazdym tam je. Trikrat skoda toho zapasu s Nemcami, keby sme s nimi hrali zajtra, dostanu sestku oni.
13.5.2024 - 23:32
+2

fabbeN

 

Škoda tretej tretiny a škoda našich presiloviek. Fakt nás to neskutočne brzdí.
14.5.2024 - 5:51
+1

Urpiner16

 

Ešte musím trochu skritizovať našich divákov v Ostrava za tretiu tretinu keď nás američani tlačili a mali sme tam hluché miesta boli ticho.Aj som v livke písal prečo teraz nepovzbudzujú?Zobudil ich až náš piaty gól.Keď porovnám pred rokmi ako naši povzbudzovali celý zápas kde im skoro ostravákom hala spadla tak toto teraz je omnoho slabšie.
14.5.2024 - 7:23
+5

Prima

 

Ja som spokojný. Prvé dve tretiny sme hrali po dlhom čase najlepší hokej. V tretej sme sa trochu stiahli a hráči moc nepomáhali Hlavajovi a ten záver bol famózny. To sa len tak nevidí čo si naši mladíci dovolili, skoro som stôl prevrátil ale aj manželku vystrašil. Vďaka za krásny zážitok pre TV.
14.5.2024 - 8:04
+1

mili28

 

myslim, ze Hudacek, Cingel aj Sukel vytreli kocura hejterom. to uz nehovorim o tom, ze naco cakat na Kelemena a pod.
trener ma nejaky system a potrebuje nejake typy hracov, ktori maju svoje ulohy.
a ked ich plnia, funguje to!
14.5.2024 - 8:15
+2

Flak108

 

Dajte nám súpera!!
14.5.2024 - 8:55
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Arniel sa stal trénerom Winnipegu, nahradil Bownessa

Novým trénerom hokejistov Winnipegu Jets sa stal Scott Arniel. Na poste nahradil Ricka Bownessa, ktorý po konci sezóny v NHL ukončil trénerskú kariéru. o 09:25 - TASR


Florida prehrala v predĺžení v play off prvýkrát od 2016

Hokejisti Floridy Panthers prehrali v predĺžení v play off zámorskej NHL prvýkrát od šiesteho zápasu prvého kola vyraďovacej časti v roku 2016. "Panteri" podľahli v noci na sobotu v druhom stretnutí finále Východnej konferencie na ľade New Yorku Rangers (1:2 pp) a v sérii je stav 1:1. Víťazný presný zásah zaznamenal Barclay Goodrow, ktorý dal v tejto sezóne štyri góly v 80 zápasoch základnej časti a v 12 dueloch play off má už na konte štyri, z toho dva víťazné. o 09:05 - TASR


Waddell odstúpil z postu prezidenta a generálneho manažéra Caroliny

Don Waddell v piatok odstúpil z postu prezidenta a generálneho manažéra klubu zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes. Vo funkcii GM ho dočasne nahradí jeho doterajší asistent Eric Tulsky. včera o 20:07 - TASR


Ocenenie pre trénera roka získal Tocchet

Cenu pre trénera roka v NHL získal kouč Vancouveru Rick Tocchet. Jack Adams Award si kanadský tréner vyslúžil za to, že Canucks priviedol k triumfu v Pacifickej divízii a druhému postupu do play off v priebehu uplynulých deviatich rokov. 23.5.2024 11:34 - TASR


Keefe by sa mal stať novým trénerom New Jersey Devils

Sheldon Keefe by sa mal stať novým trénerom hokejistov New Jersey Devils v NHL. Podľa agentúry AP klub potvrdí príchod kanadského kouča vo štvrtok. V New Jersey pôsobí aj slovenský obranca Šimon Nemec. 23.5.2024 10:44 - TASR


Granlund bude chýbať Fínom vo štvrťfinále proti Švédsku

Fínsky hokejista Mikael Granlund bude chýbať Fínsku vo štvrtkovom štvrťfinále MS proti Švvdsku v Ostrave. Od disciplinárnej komisie si totiž vyslúžil jednozápasový dištanc za zákrok na Švajčiara Andreu Glausera v utorňajšom dueli základnej skupiny. Granlund sa dopustil kroščeku do oblasti hlavy a krku, čím porušil pravidlo číslo 59, informovala o tom oficiálna webová stránka šampionátu. 22.5.2024 16:31 - TASR


Byram dostal dištanc na jeden zápas za faul na Puljujärviho

Kanadský hokejový obranca Bowen Byram dostal trest zákaz činnosti na jeden zápas na MS v Prahe. V sobotňajšom dueli proti Fínsku sa v prvej tretine prezentoval faulom proti útočníkovi Jesseovi Puljujärvimu, ktorého hokejkou zasiahol do oblasti slabín. Disciplinárna komisia IIHF usúdila, že závažnosť Byramovho zákroku zvýšila skutočnosť, že sa v danom momente pozeral iným smerom, čím dosiahol menšiu pozornosť súpera. 19.5.2024 17:03 - TASR


Tréner Brind'Amour sa dohodol na predĺžení zmluvy s Carolinou

Kanadský hokejový tréner Rod Brind'Amour zostáva v klube Carolina Hurricanes. S klubom NHL sa dohodol na novom dlhodobom kontrakte. Spolu s ním budú pokračovať aj jeho asistenti, informoval portál TSN. 19.5.2024 09:53 - TASR


USA povedie Sullivan, premiéru absolvuje na Turnaji štyroch krajín

Hokejistov USA povedie na ZOH 2026 (6.- 22. februára) tréner Mike Sullivan. Premiéru vo funkcii absolvuje už na Turnaji štyroch krajín, ktorý sa uskutoční v januári 2025. Sullivan pôsobí v Pittsburghu Penguins, ktorý v rokoch 2017 a 2016 doviedol k triumfu v Stanleyho pohári. 18.5.2024 16:45 - TASR


Berube je nový tréner Toronta, podpísal štvorročný kontrakt

Craig Berube je nový tréner hokejistov Toronta Maple Leafs. Podľa zámorských médií podpísal s kanadským klubom NHL štvorročný kontrakt. Vo funkcii vystriedal Sheldona Keefea, ktorý pred týždňom skončil na striedačke "javorových listov" po piatich sezónach. 18.5.2024 07:32 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

25. 05. 2024
ŠvédskoČesko
3:7REPORT
23. 05. 2024
USAČesko
0:1REPORT
ŠvédskoFínsko
2:1 PPREPORT
KanadaSlovensko
6:3REPORT
ŠvajčiarskoNemecko
3:1REPORT
21. 05. 2024
FínskoŠvajčiarsko
1:3REPORT

Najviac bodov

Matthew BoldyUSA14 bodov
2.Tkachuk B.USA13
3.Josi R.SUI11
4.Gaudreau J.USA11
5.Cozens D.CAN10

Najlepší strelec

Dylan CozensCAN8 gólov
2.Tkachuk B.USA7
3.Fiala K.SUI6
4.Kapanen O.FIN6
5.Boldy M.USA6

Najlepší brankár

Samuel HlavajSVK93.94 perc
2.Gustavsson F.SWE93.02 %
3.Ersson S.SWE92.5 %
4.Genoni L.SUI92.41 %
5.Haukeland H.NOR91.61 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1819
2.Švajčiarsko729:1217
3.Česko726:1416
4.Fínsko721:1410
5.Rakúsko721:297
6.Nórsko715:256
7.Dánsko715:296
8.Veľká Británia712:303
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švédsko735:921
2.USA737:1616
3.Nemecko734:2415
4.Slovensko726:2312
5.Lotyšsko719:299
6.Kazachstan712:316
7.Francúzsko713:264
8.Poľsko711:291