Diskusia: Slovákov v Bratislave posilní aj Fehérváry
Slovenský hokejový obranca Martin Fehérváry koncom mesiaca posilní národný tím v kvalifikačnom turnaji ZOH 2026. Na sociálnej sieti o tom v sobotu informoval Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH).
Fehérváry sa tak stal deviatym hráčom zo zámoria, ktorý potvrdil svoju účasť, okrem neho Slovensko posilnia brankár Samuel Hlavaj, obrancovia Šimon Nemec a Patrik Koch i útočníci Tomáš Tatar, Adam Sýkora, Martin Pospíšil, Miloš Kelemen a Pavol Regenda. O olympijskú miestenku do Milána a Cortiny d'Ampezzo budú Slováci bojovať na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave proti Rakúsku, Maďarsku a Kazachstanu od 29. augusta do 1. septembra.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- TurnerSVK
- "Okrem neho Slovensko posilnia brankár Samuel Hlavaj, obrancovia Šimon Nemec a Patrik Koch i útočníci Tomáš Tatar, Adam Sýkora, Martin Pospíšil, Miloš Kelemen a Pavol Regenda."
Pospíšilom by som si nebol až tak istý. - 17.8.2024 - 14:11
- +2
- pupo
- Podľa expertov nemal prist Fehy…
Keď sa Pospisil rozhodne že nepríde tak to treba rešpektovať , ale toľko špiny čo sa posledné dni hádže z jednej či druhej strany je fakt smutne - 17.8.2024 - 14:14
- +24
- Ol!ver
- Tak, tak.
- 17.8.2024 - 14:43
- +2
- AndrejTN
- Chromiak je kde ? Kvôli jeho neúčasti sme tieto MS nezískali zlato.. čiže ten musí prísť !
- 17.8.2024 - 14:18
- +1
- Šaman
- Ha pobavilo
- 17.8.2024 - 14:44
- 0
- Izo
- Hlavne že novinár mal zaručené info že Fehy nepríde kvôli hráčom z KHL 🙂
Bolo treba asi šíriť nenávisť a rozdeľovať spoločnosť… - 17.8.2024 - 14:23
- +20
- hawkie
- Kde sa o tom písalo? Nefabuluj prosím...
Vravelo sa, že Fehy pravdepodobne nie (dôvod sa neuvádzal); teraz prišiel dodatok, že mal nejaké zdravotné problémy a rozhodoval sa, napokon sa rozhodol (a btw. - vzhľadom k tomu, aký kamarát je Fehy s Ružičkom (ktorý medzičasom bude hrať v KHL), tak si myslím, že by si také čosi nedovolil povedať navonok, verejne). - 17.8.2024 - 14:25
- +2
- pupo
- https://x.com/mirokollar/status/1824352356072341785
- 17.8.2024 - 14:28
- +3
- Hamburger
- Písalo sa to 16.08. v denníku Pravda v článku s názvom "Hráči z KHL musia byť v nominácii. Šatan mal tlačiť na trénerov, tvrdí televízny moderátor".
Citát:
"Fehérváry s tým má vraj tiež problém, už odriekol, myslím, hoci dôvod uviedol iný. A teraz Pospíšilovci…“ píše Ďutka." - 17.8.2024 - 14:31
- +4
- Izo
- Šíril to novinár/reportér z markízy a bol včera toho celý net. Ľahko si to nájdeš…
A samozrejme že sa hneď další pridali k tomu.
- 17.8.2024 - 14:35
- +7
- pupo
- A ľudia na to hneď skočili, kvôli khlkarom tam nejde Mesar s Dvorskym …
- 17.8.2024 - 14:39
- +3
- Sedko NR
- To asi nie, ale ignorovanie týchto dvoch a hlavne Dvorskeho aj počas MS v Česku, je opäť raz na zaplakanie...
- 17.8.2024 - 15:36
- 0
- Render 77 Nr
- Ani nie na postup z kvalifikácie potrebuješ skúsených hráčov a nie skúšať mlečakov.
- 17.8.2024 - 15:49
- +4
- Sedko NR
- O to je to smutnejšie nie ? Že potrebujeme všetkých hráčov na postup cez Maďarsko, Rakúsko a Kazachstan. Btw, stavil by som všetko, že Dalibor by zahral oveľa viac ako Liška.
- 17.8.2024 - 15:53
- +6
- pupo
- Radšej sa nevyjadruj keď porovnávaš centra a krídlo…
- 17.8.2024 - 15:59
- +3
- Sedko NR
- Pardon za zlý príklad , keď len toto ti na tom vadí
- 17.8.2024 - 16:01
- +1
- Render 77 Nr
- Tam to bude dosť aj o zražani a boj nie len technický hokej .
- 17.8.2024 - 16:13
- +1
- Marchand63
- https://x.com/Lewysko/status/1824550813814915155?t=pZ-h6TKUghtr_2RxZ5vuZQ&s=08
- 17.8.2024 - 14:39
- +6
- Marchand63
- Podkan sa nezaprie. Majster charakterovych kotrmelcov 😎.
- 17.8.2024 - 14:41
- +11
- pupo
- Hovorím veľmi smutne co sa posledné dni stalo. Ľudia jak Prokop by si mali uvedomiť že šírením blbosti ktoré schovaju za smajlíka alebo zevraj, to len podporujú.
- 17.8.2024 - 14:43
- +10
- pupo
- Považujú ho za šaša ktorý prd rozumie hokeju, ale musia sa s ním baviť. Vďaka tomu ho ľudia na Twitteri berú jak experta
- 17.8.2024 - 14:55
- +11
- Urpiner17
- Im drží zbraň pri hlave alebo ako si to predstavuješ, ze musia sa s ním baviť…inak milujem ako napíšeš: veľa špiny z oboch strán…ale potom kopeš len do Prokopa…aby to vyzeralo, že ty si “nezávislý” 😂😂😂
- 17.8.2024 - 16:51
- +14
- pupo
- Musia lebo moc iných na Slovensku nemáme a keď sa po zápase stretneš z hráčmi a len prevrátia očami tak vieš kam musia ísť…
Žiť a nechať žiť pre niekoho to je problém 😉 - 17.8.2024 - 17:00
- +5
- Tino
- od udajneho: atentatu na jedneho uplakaneho piaja sa roztrhlo vrece s obvineniami o sireni nenavisti, lumpenproletgariat predtym vyhrazajuci sa nazorovym a opozornym politikom, vedcom, lekarom , etc, etc sa rozhodol , ze je vlastne obetou a nenavist siria ti, ktorych dovtedy obvinovali z tych najabsurdnejsich nezmyslov.
- 17.8.2024 - 17:32
- +25
- Ol!ver
- "od udajneho: atentatu"
"Neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie." - 17.8.2024 - 19:27
- +14
- Tino
- co vieme: o udajnom atentate , vratane liecby uplakaneho pijana vieme od pijana a jeho kumpanov, nie od odbornej verejnosti a kedze pre mna gang , ktory tu vladne nie je relevantnym zdrojom informacii o comkolvek, pretoze su vsetci do jedneho najma nekompetentni, cakam kedy sa k tomu co sta stalo vyjadria kompetentne autority.Pokial sa tak nestane, su akekolvek udalosti popisovane RF a jemu spriaznenymi osobami nezaujimave, co hovoria ma asi taku hodnotu ako jeho dialnica do Kosic dokocnena v 2010 roku Nieco sa v handlovej stalo, doslo k strelbe, ale kto , co , ako, preco, to zatial nevieme.
- 17.8.2024 - 19:42
- +24
- Mato-Mi
- Vlada
- 17.8.2024 - 22:38
- +13
- Ottawa38
- To plati ocividne aj na vas dvoch
- 17.8.2024 - 22:45
- +4
- Render 77 Nr
- Presne Ottawa co ma spoločne vláda z mojim názorom ja som uznával doktorov a odborníkom aj za Matovica aj teraz to len tuto pani odbornoci ma majú za potrebu niekam priradiť pretože si raky istí pochybovaci ako na tých čo kydaju.
- 17.8.2024 - 22:51
- 0
- Mato-Mi
- Ja som ta nikde nepriradil. Nedomyslaj si. Akceptujem tvoj nazor
- 17.8.2024 - 23:38
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Render 77 Nr
- Darmo Ťa pluskuju sa tvaris Ty a tebe podobný pravdepodobne neuznávajú ani doktorov čo povedali že očkovanie pomáha a pokiaľ to tak není o to je smutnejšie že zrazu odborníkov neuznavate len sa vlastne pretvarujete ako Ty ostatný.
- 17.8.2024 - 22:44
- +4
- Tino
- s dezole: obecne tazko o zdravotnom stave RF ta neinformoval ziaden lekar,co vies si sa odzvedel z ust RF kumpanov, ziadna kompetentna autorita, ziadne lekarske konzilium.
- 17.8.2024 - 22:55
- +14
- Ottawa38
- Pokial si pamätam,tak spravy podavala aj riaditelka nemocnice.
- 17.8.2024 - 22:59
- +1
- Tino
- nie : nepodavala , o zdravotnom stave RF nevieme nic od nikoho kompetentneho.Ziadne lekarske konzilium ako je to v dobrej spolocnosti zvykom nebolo vymenovane, prave sposob komunikacie a jeho dosledky boli jedna z veci, ktore sa vlade vycitali,ze to nevyhnutne povedie k nedovere a spekulaciam,konspiraciam. Co p RF vieme , vieme od RF kumpanov.
- 17.8.2024 - 23:07
- +12
- Ottawa38
- Si typicky plochozemec,konspirator
- 17.8.2024 - 23:09
- +2
- Tino
- jj to som presne : ja a teraz sa sustred na debatu o zdravotnom stave RF vieme len od RF kumpanov , ziaden lekar , konzilium lekarov informacie nepodavali.
- 17.8.2024 - 23:15
- +10
- Ottawa38
- Ano ty. Skus dat bromexin,vodku,pospominaj na tvoj stary dobry wermacht a dobre bude
- 17.8.2024 - 23:17
- +3
- Daewo_KS
- Clovece, ty si neskutocne vedla
- 17.8.2024 - 23:42
- +12
- Tino
- toto saskovanie: je naco prosim pekne dobre?zvaz sa mimochodom hokej sa snazi ovladnut a do repretlaci KHLhracov prave banda imbecilov veriaca na plochozem, chemtrails,5G,cipovanie a podobne gebuziny.Deba s nimi je podobna ako toto mikrovlakno s tebou.Ziaden lekar ti nikdy neposkytol info o zdravotnom stave RF, neviem nic a co hovoria gorily ma taku cenu ako tvoje nezmysly.
- 17.8.2024 - 23:49
- +8
- Urpiner17
- Načo je to dobre? Lebo zazmätkoval a začal nálepkovať teba, jeho povahovými črtami…oni iné nevedia..
- 18.8.2024 - 2:24
- +2
- Tino
- doktori: nas o niecom informovali? skus sa sustredit na text ktory citas, jedine info , ktore si mal , co si sa dozvedel bolo od RF kumpanov.Ziadne lekarske konzilium, ktore by verejnost informovalo nebolo vytvorene.
- 17.8.2024 - 22:52
- +8
- Render 77 Nr
- Ja čítal článok co operovali bolo toho dosť len spochybnuj aj na Markíze v správach
- 17.8.2024 - 22:56
- 0
- Tino
- cital: si zrejme s rovnakym neporozumenim ako citas prispevky na HP.
- 17.8.2024 - 23:16
- +8
- Render 77 Nr
- Máš krvavé oči ako spongie Bob rak je jasne tvoje vyjadrovanie aj tvojich kupanov ešte pozri si vyjadrenia operatorov a anezteziologov riaditeľku FN a kopec iných škoda pisatat stakymi ako si Ty toť vsojo.
- 17.8.2024 - 23:00
- +2
- Tino
- sustred: sa, ziaden lekar ani konzilium lekarov ta o zdravotnom stave RF neinformovalo,personal v nemocnici mal vyslovene zakazane informovat, hovorkyna posytovala zakladne info, ze bol prijaty, hospitalizovany a ze je stabilizovany.
- 17.8.2024 - 23:12
- +9
- Bielomokry
- Veď bol v telke rozhovor s primarom, či to nie je lekár?
- 18.8.2024 - 7:05
- +1
- worth
- Myslím, že Tino úmyselne trošku troluje a niektorým vám tu praskajú zilky.
Pointa je asi hlavne v tom, že kým bol Fico v nemocnici tak o jeho stave neinformovali lekári resp. nemocnica, ale jeho kumpáni, mnohokrát usvedčení klamári. Informácie ktoré oni dvaja vypúšťali nemajú žiadnu hodnotu.
Áno, nejaké dodatočne rozhovory s doktormi sa objavili, tých nemám dôvod spochybňovať, ale tam skôr popisujú nejaké svoje dojmy z celej situácie. - 18.8.2024 - 8:06
- +6
- Render 77 Nr
- Keď niekto opluskuje údajný atentát tak to není trolovanie ale padá do kategórie dezolátov takých istých ako čo neuznavaju vakcíny a ten bordel čo tu bol okolo toho.
- 18.8.2024 - 8:48
- +3
- worth
- Nuž tak to je tvoj názor, alebo možno skrytá túžba stiahnuť inteligentných ľudí na svoju úroveň, nič viac.
- 18.8.2024 - 9:28
- +6
- Render 77 Nr
- Keď tomu hovoríš inteligencia tak není o čom.
- 18.8.2024 - 11:55
- +1
- Marchand63
- Suhlasim, treba zabojovat aby robila rozhovory mierotvorkyna Mimi Sramova.
- 17.8.2024 - 17:56
- +12
- Cylo24
- Tak neloz na jeho profil stalkovat a mas klud. Sleduj radsej Machalu, ten spolocnost spaja.
- 17.8.2024 - 21:52
- +11
- pukfan
- Oliver: Prokop a spol..(plus ostatní mladí novinárski elévi) by sa mali venovať dôležitejším otázkam ako burcovaniu k nenávisti ku hráčom KHL. KHLkári sa budú sami zodpovedať pred národom za to, že tam išli hrať, je to ich vec. Osobne by som napríklad od novinárov čakal frontálny útok na zvaz a šatana s otázkami, prečo táto organizovaná SZLH skupina je proti nomináciám hráčov hrajúcich v zahraničí, do mládežníckych reprezentácií U16-U18. Od času kedy je Miro prezident zväzu nedošlo pokiaľ ide o mládež k žiadnej relevatnej strategickej reorganizácii mládežníckeho hokeja na Slovensku. Nemajú šajnu o tom, koľko chalanov každý rok odchádza do zahraničia. Toto je hlavný problém slovenského hokeja.
- 17.8.2024 - 22:28
- +3
- Ol!ver
- Čiastočne súhlasím, akurát ťa poopravím. V U18 to už neplatí, tam už ideme po výsledkoch očividne. Svrcek, Chovan či Kazda odohrali minimum za repre U16 a U17. Viď HGC.
"žiadnej relevatnej strategickej reorganizácii mládežníckeho hokeja na Slovensku." Súhlasím, aj keď sa k tomu neviem nejak relevantne vyjadriť, budujú sa aspoň akadémie a projekt U18 má svoju (aj medzinárodnú) kvalitu. - 17.8.2024 - 23:21
- +1
- Hr4...
- Je pre nich šašo a bavia sa s ním - tým v podstate podporujú jeho rast. Nemajú vlastný úsudok?
- 17.8.2024 - 16:54
- +2
- mikisk
- Prokop je kategória jednooký medzi slepými. Taký Peter Marcin medzi športovými novinármi. Nikde inde na svete by sa s týmto čo robí nedostal tam kde je.
- 17.8.2024 - 22:31
- +1
- roa
- Toto čo robí Prokop je pre adolescentov, on schválne vytvára konflikty, je to jeho biznis.
- 17.8.2024 - 14:46
- +16
- Orbi
- Súhlasím Prokop je maximálne nesympatický pseudonovinar, ktorý by si zaslúžil aby mu to kde kto povedal priamo do očí. Pánik by vedel rozprávať a vôbec sa mu nedivím, že s týmto nesportovym pseudonovinarikom nechce robiť rozhovor. Tiež by sa mal naučiť vyjadrovať lebo jeho vyjadrovanie na šport aj na YouTube kde použije že že že asi minimálne 20 krát je naozaj na dosť amatérskej úrovni.
- 17.8.2024 - 16:19
- +11
- VSS Košice
- vsak mu napis , dohodnete stretko a mozes mu to povedat ...
- 17.8.2024 - 17:25
- +3
- Orbi
- Už bežím povedať to tomu tomu typkovi čo seba nazýva novinarom.
- 17.8.2024 - 21:16
- 0
- VSS Košice
- este si doma a uz kokces , ked budes pri nom tak sa pototo ?
- 17.8.2024 - 21:45
- +3
- Orbi
- Upokoj sa a voľne dýchaj.
- 17.8.2024 - 22:45
- +2
- VSS Košice
- Ty kokces a ja sa mam uvolnit ?
- 17.8.2024 - 23:55
- +2
- Orbi
- Si úplne mimo, takto si vybijas svoje nedostatky na druhom?
- 18.8.2024 - 0:27
- 0
- VSS Košice
- kopete tu do Prokopa ktory tu ani nieje a ja si nieco vybijam ? Ste sraci bez chrbtovej kosti tak isto ako kolaboranti ktory si sli zarobit podporovanim vrahov .
- 18.8.2024 - 10:43
- +5
- Izo
- VSS Košice
Ako vieš že tu nie je ? Keď často aj on spomína HP v jeho ,,diskusiach na x,,.
Čítať si to tu chodí 🙂 - 18.8.2024 - 11:42
- +7
- VSS Košice
- citat a prispievat nieje to iste ...
- 18.8.2024 - 13:38
- 0
- pukfan
- Súhlasím aj ja. Poznám jedného hokejistu, ktorému Prokop posielal správy, v ktorých ohováral jeho spoluhráčov. Má to odložené, je toho dosť.
- 17.8.2024 - 22:33
- +5
- Maross NR
- Výhovorku či nepodstatný dôvod si vždy nájdu. Akoby nám išlo o to, čo povie Pospíšil či redaktor Markízy.
Pointa je niekde inde.
- 17.8.2024 - 15:01
- +4
- Sedko NR
- Všímam si to za posledné dni viac a viac a fakt mi dochádza trpezlivosť to vysvetľovať stále dokola.
- 17.8.2024 - 15:04
- +1
- antinamor
- A čo má byť?
- 17.8.2024 - 16:09
- +5
- Gemi
- Moja manželka je ua a sme spolu už 5 rokov tiež mi trčia z uši ua vlajky?
- 18.8.2024 - 0:07
- +10
- rabl
- S tebou sa nikto nebavi, ak si si nevsimol, riesi sa tu uplne niekto iny.
- 18.8.2024 - 7:37
- +3
- antinamor
- Už si to povedal aj tomu "niekomu inému", keď ho tu teda "riešite". OMG.
- 18.8.2024 - 9:01
- +3
- pucoo
- Zostava gde? 😶
- 17.8.2024 - 14:37
- 0
- roa
- Za Fehérváryho som rád a bolo by dobre, aby sme neprenášali frustráciu z politiky sem do diskusie.
- 17.8.2024 - 14:39
- +2
- Sedko NR
- Frustrácia z politiky a morálne vlastnosti-zasady sú podľa mňa rozdielne veci. Za Fehyho som rád, z toho čo príde ďalej, mi je už pár dní nevolno...
- 17.8.2024 - 14:48
- +7
- Hc-Ke-1
- Chcem sa spýtať, keby prišiel Buček do repre, ktorý hral tiež v KHL, bolo by to už v poriadku ? Alebo ako to je ?
- 17.8.2024 - 14:53
- +1
- Sedko NR
- Ja by som spokojný nebol, aj keď v prípade Sama vidím pár rozdielov s tými čo prídu. On nehlasa, že sa zmenila vláda tak už môže, on nepovedal, že v lige agresorov nikdy hrať nebude a potom si obliekol armádny dres s kapitánskym c a Ztkom na hrudi. To takto sa môžeme pobaviť pomaly o polke našej repre lebo hrali v KHL, dôležité je, že si to uvedomili a odišli za mňa.
- 17.8.2024 - 15:08
- +3
- Hc-Ke-1
- Ak by hráči ktorí momentálne hrajú v KHL odišli a rok hrali inde, potom by už mohli ?
- 17.8.2024 - 15:12
- 0
- KrebsKandidat
- Lalonde ti v klube nevadil?
- 17.8.2024 - 21:52
- +3
- Hc-Ke-1
- Absolútne nie
- 18.8.2024 - 21:50
- 0
- Marchand63
- Bucek keby na to mal, by bol v KHL este stale aj s dvojitym Zetkom na hrudi.
- 17.8.2024 - 15:13
- +10
- Sedko NR
- To sú domnienky iba, ale keby to tak bolo, vidieť by som ho nechcel rovnako ako tých čo prídu teraz.
- 17.8.2024 - 15:25
- +1
- pupo
- Najviac si to zlíže asi chudák Pospisil či už z jednej alebo druhej strany.
- 17.8.2024 - 15:01
- 0
- Mato-Mi
- Ak nepride, ma moj respekt. Ak nakoniec pride, hejtovat ho nebudem. Kazdopadne mi to uz moze byt jedno. Pridu chlapci z krvavej a tym padom pre mna repre skoncila.
- 17.8.2024 - 15:04
- +30
- pupo
- Ja si repre naďalej pozrem ale rešpektujem a chápem tvoje rozhodnutie a určite tých ľudí bude viac
- 17.8.2024 - 15:08
- 0
- Mato-Mi
- Kazdeho slobodne rozhodnutie.
- 17.8.2024 - 15:23
- +8
- Abstinent10
- To v kazdej diskusii musis vesat ze uz nejdes sledovat repre?? Tak boha nesleduj, myslim si to nikoho nezaujima!!!
- 17.8.2024 - 15:51
- +16
- antinamor
- Mňa áno. A včul buď múdry.
- 17.8.2024 - 16:11
- +30
- Mato-Mi
- Necitaj.
- 17.8.2024 - 17:43
- +3
- FeroMotyka
- Nemyslím si, ako čítam už sa začína písať u ľudí čo nadávali hráčom, kt. idú do KHL, že ten hráč mi z KHL nevadí alebo keď tam budú len traja to nie je až tak hrozné. Takže väčšina čo bude chcieť skončiť s repre, tak určite neskončí. Len sa prežije ten počiatočný humbuk a za pár mesiacov človek necekne ani keby prišli všetci z KHL.
Vidieť to aj u Bučeka, Hudáčkovi sa smiali a Kladno oslavovali keď ho vyhodili za to, že hral v KHL a Buček by v repre vadil málokomu z nich. Akurát možno sa bude od hráčov z KHL viac očakávať, aby boli posily na úrovni NHL.
- 17.8.2024 - 16:01
- +3
- martin_aston
- Keď prišiel Buček na pretras, tvrdil som, že, keďže ho z Ruska vyhodili, neodišiel sám, je to rovnaký prípad, ako hráči, ktorí v KHL naďalej hrajú.
A úprimne, väčšina posíl na úrovni KHL nebude. Rozdieloví zahraniční hráči z KHL odišli po invázii. Väčšina z tých, čo tam sú dnes, je druhý sled, ktorý by sa do KHL inak nedostal. - 17.8.2024 - 22:20
- +7
- antinamor
- Gdo si ty?
- 17.8.2024 - 16:12
- +9
- FeroMotyka
- A on odchádza?
- 17.8.2024 - 17:13
- +2
- Mato-Mi
- Aby som citoval V. Weissa st., este sa so mnou potrapis ty … 😀
To, ze nebudem sledovat repre, neznamena, ze si zrusim konto. Kvoli tebe nie. - 17.8.2024 - 17:45
- +6
- Tino
- mam repre: prilis rad , nez aby ma od sledovania odradili kolaboranti a UI.Nezanevriem na Kulturu len preto , ze ju kontroluje dezolatna handra a legitimny imbecil, nezanevriem na politiku len preto , ze ju ovladla mafia a lumpenproletariat.
- 17.8.2024 - 16:16
- +8
- Mato-Mi
- Ved ja to ani nikomu nekazem. A plne akceptujem kazdeho, kto nezanevrie.
- 17.8.2024 - 17:45
- +2
- Maross NR
- Posledný augustový týždeň si užijeme inak. Rodina sa poteší .
Skôr ma trápi to, ako sa dá zmeniť táto spoločnosť. - 17.8.2024 - 15:04
- +3
- Snowmaker77
- Padom na absolutne dno. Aj tak je vysledok neisty.
- 17.8.2024 - 15:18
- +3
- Maross NR
- Aj na FB vidieť, že nemajú čo obhajovať. Nemajú čo chváliť. Len lajkujú prázdne kvetinkové profily.
Napriek tomu, to s nimi nehne. Ženie ich slepá nenávisť.
Takže zhrnuté, bohužiaľ ako tvrdíš, výsledok je neistý.
- 17.8.2024 - 15:30
- +2
- TinoH
- Túto spoločnosť už asi ťažko zmeniš. Tí, čo sú pri koryte to už nepustia. Tým vyhovuje, že je rozpoltená, to bolo ich zámerom a cieľom.
Ja to praktizujem tak, že po častiach som po častiach súhrne dva mesiace mimo slovenského spoločenstva v zahraničí.
Aj teraz deň pred začiatkom kvalifikácie odchádzam na dva týždne. Nemusím teda riešiť, či budem pozerať hokej alebo nie.
- 17.8.2024 - 19:02
- +2
- Maross NR
- Lenže tí hore si dovolia len toľko, koľko dovolí spoločnosť.
Takže ak chceme, aby to malo dlhodobý efekt, musí sa zmeniť spoločnosť. Iba tak sa zbavíme populistov. - 17.8.2024 - 19:24
- +4
- Tino
- Fehervary: je klucova postava v nasej obrane, AT ak zahraju to co na MS budu sakra neprijemny super, potrebujeme viac rozdielovych hracov z NHL,k nim hracov na hranici AHL/NHL, nasledne mladych s perspektivou NHL a tot odolepit tym najlepsim co mame v civilizovanej Europe.
- 17.8.2024 - 16:09
- +2
- pupo
- Prechádzkou nebola ani posledná kvalda. Kopa ľudí si stale mysli že na Rakúsko stačí aj ligový vyber, ale v plnej sile majú kvalitu
- 17.8.2024 - 16:17
- +2
- Janciar17
- Ste videli ten clank u konkurencii ze station v BA uz zjedol 100 mil na opravy? Tam vyhlasenia ze co sa opravilo dokopy tak za 1mil a dalsich 99? To dobra pracka musi byt pre niekoho, si myslim. Jak mohli 100 milionov na opravy dat? Nema niekto sajnu kolko stoji novy?
- 17.8.2024 - 17:16
- 0
- DraciaTlama
- Čoho?
- 17.8.2024 - 17:19
- +2
- VSS Košice
- HP ma konkurenciu ?
- 17.8.2024 - 17:37
- 0
- antinamor
- Dell napriklad.
- 17.8.2024 - 17:50
- +15
- VSS Košice
- 17.8.2024 - 17:52
- +1
- -BBB-
- To je tak, ked pan boh nadelil schopnost citat, ale uz pozabudol nadelit aj schopnost porozumiet citanemu ...
Potom z toho vznikne presne toto ... - 17.8.2024 - 19:05
- +5
- sumobb
- Prečítal som si všetky príspevky.Mal som 15 keď vojská waršavskej dohody pod vedením ZSSR napadli ČSSR a pochopil že všetko čo do nás v škole hustili o ZSSR boli veľké klamstvá! V ČSSR bolo 500 tisíc vojakov a neskôr LEN RUSOV. Vždy to bol len agresor ktorý ČSSR cicali až tak že bol nakoniec dlžný!!! Taká veľká krajina. Veľmi sa čudujem že dnes keď sa agresor znovu ukázal sú niektorí Slovenskí hráči ochotní hrať v tej krajine, pre mňa je to ZARÁŽAJÚCE. Ale kolaborantov bolo aj v 1968 veľmi veľa a ich potomkovia teraz hrajú v KHL. Asi si neuvedomujú ako toho AGRESORA podporujú. 23 rokov nás tá TOTALITNÁ politika a národ cicali! Pre mňa NEUVERITEĽNÉ. Zrejme na SZĽH zasiahli niektorí ľudia z terajšej vlády. A Miro to nezvládol.
- 17.8.2024 - 18:19
- +30
- Mato-Mi
- Ja by som este pripustil moznost, ze Satan to mohol spravit preto, aby sa zapacil terajsej vlade.
- 17.8.2024 - 18:30
- +5
- antinamor
- Maťo, to nie je za žiadnych okolností ospravedlnenie. Zapáčiť sa plochoZemcom? Semaforovičovcom? Konšpirátorovcom? Radšej budem suchý chleba žrať, ako drukovať týmto kolaborantom.
- 17.8.2024 - 18:43
- +18
- Mato-Mi
- Ja ho ziadnym sposobom neospravedlnujem. Mne je Mirov alibizimus proti srsti od februara 2022.
- 17.8.2024 - 18:48
- +9
- Mato-Mi
- Nie su tu den, ani dva. Dobre vies, aky mam nazor na Satana.
- 17.8.2024 - 19:06
- +4
- strojar
- Prečo ho potom pri každej príležitosti obhajuješ?
- 17.8.2024 - 19:10
- +1
- Mato-Mi
- Ak by si mal najst moj posledny koment, kedy som Mira obhajoval, bolo by to pred februarom 2022. Zmenil som na neho nazor.
- 17.8.2024 - 19:11
- +3
- Tino
- tiez: mi nedava zmysel sposob akym sa MS rozhoduje, nijako mi to k nemu nesedi, cele toto KHl divaldo je idiotska hra pre imbecilov, ktora svk hokeju len skodi, nepotrebujeme ich, prinasaju rozkol v kabine a penazovodoch, rozkol nedzi laickou a odbornou verejnostou a cez to vsetko zvaz tuto temu tlaci, je zrejme ze na zaciatku je politika, ktora ma svoje kazitka na zvaze, vedel som, ze LAzo je prepnuty kremlobot, skutocne by ma nenapadlo, ze Satan moze byt tiez nepricetny.Vec sa dostala do stadia ked tie verejne finance na ktore sa upina budu viac skodlive.Politika kontrolovana dezolatmi chce ovladnut sport a odliv silnych marketingovych partnerov nemusi byt problem, posilni to postavenie politiky, ze toto nevidi, resp ze nerozumie bezne rusofilne pako je ok,preto im hevoorime dezolati, su proste vymleti, ale od spickoveho managera ocakavam racionalne rozhodovanie , mne toto hlava neberie.
- 17.8.2024 - 19:13
- +3
- Mato-Mi
- Lazove postoje nepoznam, ale uz ako hrac mal obcas vypadky na lade.
Satan bol zas pan hrac, skoda, ze nie je aj taky pan GM. - 17.8.2024 - 19:17
- +1
- strojar
- Šatan je prezident SZĽH.
To je funkcia, na ktorú strieľanie veľa gólov zďaleka nestačí.
To fanatické nadšenie, ktoré tu sprevádzalo jeho zvolenie do tejto funkcie, svedčí o úrovni miestnych nadšencov. - 17.8.2024 - 19:36
- +2
- Mato-Mi
- Poznas urcite citat, ze iba idiot nemeni nazory.
- 17.8.2024 - 19:39
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- adrian79
- to o čom tu teraz kecáš?
Miro bol ukážkový reprezentant, ktorý nikdy nenechal našu repre v štichu, okrem toho, keď dával rozhovory, tak bolo hneď jasné, že chalan nečítal len zľavové letáky, ale jeho vyjadrovanie malo okrem slovnej zásoby aj patričný štýl... za životné úspechy vďačí svojmu úsiliu, snahe a morálke... nevyšplhal sa hore po niekoho chrbtoch a pod.... takže o akej "úrovni" sa to tu vlastne bavíme?
mohol by jasnejšie formulovať svoj postoj smerom k hráčom v KHL? mohol, ale rozhodnutie o ich účasti nie je jeho kompetenciou. Prezident SZĽH predsa nie je samovládca... nehovorím, že sa mali alibisticky schovať za kluby, ale rozhodne si nemyslím, že by to malo fungovať štýlom "Šatan rozhodol" a basta...
netuším, čím ti stúpol na otlak, ale v hokejovom hnutí máme teda oveľa väčších exotov a žiaden z tvojej strany nedostal toľko hejtu, ako práve Šatan...
...a to svedčí o úrovni miestneho hejtera... - 18.8.2024 - 11:08
- +3
- juza
- Vždy som Šatana považoval za najinteligentnejsieho z hráčov jeho generácie a považujem ho aj naďalej. Je mužom kompromisu a jeho rozhodnutia sú správne.
- 18.8.2024 - 19:30
- +1
- Mato-Mi
- Jeho rozhodnutia su hlavne razne a promptne.
- 18.8.2024 - 19:41
- +5
- TinoH
- Nielen nálade v zápasoch, najtrestanejším hráč ligy, tuším keď hral za Košice, a za napadnutie hráča na tréningu, za čo bol vylúčený z kádra. Takéto kreatúry sú na funkciách zväzu. Cez nich sa potom ľahko zhora ovláda.
- 17.8.2024 - 19:59
- +2
- TinoH
- * na ľade
- 17.8.2024 - 20:00
- +1
- Mato-Mi
- Ja si pamatam, ked sme hrali prvu ligu, tak prisiel k nam ako vypomoc. V zapase odohral par minut, inkasovali sme gol a on po gole prisiel k strelcovi golu, dal mu kroscek do hlavy a siel pod sprchy 😀
- 17.8.2024 - 20:06
- +1
- TinoH
- Je to účelové, rozdeľovať aj naďalej spoločnosť. Teraz už aj cez hokej. Z hráčov KHL potom urobiť dobre že nie slovenských hrdinov. Za mňa, toto niečím smrdí...
- 17.8.2024 - 19:41
- +3
- TinoH
- S tvojím príspevkom do bodky súhlasím. Keby som vedel ako sa lajkuje tak hneď ho odo mňa plusko máš...
- 17.8.2024 - 19:14
- +4
- poprad73
- dve tretiny z politbira ktoré rozhodlo o okupácii Československa boli Ukrajinci
- 17.8.2024 - 23:01
- +5
- Bizzaremifo
- Čo Ukrajinec, to nacista, čo?...
- 18.8.2024 - 0:24
- +4
- Mato-Mi
- A rozhodla o okupacii Moskva, ci Kyjev? “Oslobodili” nas russi, ci Ukrajinci v roku 1945?
- 18.8.2024 - 0:42
- +3
- amaskiea
- Gruzinci, keďže Džugašvili... a II.sv. vojnu, genocídy, koncentráky a ostatné hrôzy, to všetko Rakušáci
- 18.8.2024 - 7:20
- +4
- antinamor
- Ešte nám povedz, že aj súdruh Biľak bol ukrajinec a krasne to do seba zapadne.
- 18.8.2024 - 9:11
- +6
- DraciaTlama
- Rusín.
- 18.8.2024 - 10:00
- +1
- Snowmaker77
- lol. Tato hejslovenska logika. Takze vlastne v druhej svetovej bojovali Rakusania proti Gruzincom?
- 18.8.2024 - 9:29
- +4
- ufák
- Maťo, pripájam sa aj ja, prídu dáke ruble, cez ministerstvo športu do zväzu a zato sa budeme klaňať ? Z KHL kde je polovica armádnych klubov a že nebudeme miešať politiku a šport ? Na grc mi je z toho, na grc. Zaujímali by ma ešte názory chalanov , čo dokázali najviac : Chára, Hossa, Gáborík a spol ....
- 17.8.2024 - 19:20
- +5
- FeroMotyka
- Mňa ani nie, zrejme prišlo by akurát ďalšie sklamanie.
- 17.8.2024 - 20:06
- +6
- moke19
- čo dokázali najviac: doplním, trebárs aj názory Ovečkina, ... veď aj títo, ktorých sa chceš spýtať, vyšli z nášho armádneho klubu.
- 17.8.2024 - 20:21
- 0
- ufák
- Kamo, ale tí nepodporovali vojnu, ale boli tam na na vojne, ako záklaďáci, čiže zo zákona ! Títo naši bohatieri išli do KHL klubov, ktoré podporujú vojnu za prachmi ! Tak nájdi rozdiel. Ak tam bol niekto pod zmluvou pred začiatkom vojny na Ukrajine, tomu sa ešte dá pochopiť, ale ak tam odchádzajú dva roky po začiatku, tak to má ďaleko od svedomia a charakterových vlastností, ktoré by mal reprezentant spĺňať.
- 18.8.2024 - 12:35
- +8
- Nitraaa
- To co ma alebo nema splnat reprezentant urcuje SZLH nie diskutujuci na hokejportali . SZLH sa rozhodlo a ty sa tiez môzes rozhodnut ci to budes alebo nebudes sledovat .
- 18.8.2024 - 12:44
- 0
- Maross NR
- Hej a preto vymysleli tú "úžasnú" anketu, za ktorú sa schovávajú
- 18.8.2024 - 12:48
- +8
- Nitraaa
- Konecne rozhodnutie spravil zväz nie kluby
- 18.8.2024 - 12:57
- 0
- Mato-Mi
- To je nespochybnitelne. Ale potrebovali na to anketu, kde hlasovalo par klubov, aby sa mali cim obhajit, ze ved to kluby tak chceli.
- 18.8.2024 - 13:01
- +9
- Nitraaa
- Tvoj klub bol za ( myslim si ze aj môj) , budes ho odteraz ignorovat a bojkotovat lebo ma inak nastavenu moralku a vyznava ine hodnoty ako ty?
- 18.8.2024 - 13:06
- +1
- Maross NR
- Tvoj nie, ten sa nevyjadril k ankete.
Klub a reprezentácia je rozdiel.
A áno, človek si vyhodnotí istým spôsobom aj vzťah ku klubu. Ale klub reprezentuje najmä seba a z časti mesto (u nás na Slovensku je podpora od mesta často značná). - 18.8.2024 - 14:56
- +1
- Nitraaa
- Rozdiel je len v tom ze pri klube si ochotny prizmurit oci a pri reprezentacii nie . Preto ochotne prizmuris oci aj pri Bucekovi ktory tiez prisiel z KHL , rovnako ti nevadi ze s nami v lete trenoval Miso Kristof ktory hra v KHL … proste bud mas moralku a hodnoty nastavene vzdy a vsade rovnako alebo to je vsetko len na oko . Klub HK Nitra ocividne nema problem s KHLkarmi a ty ano takze by si sa mal drzat svojich zasad a nepodporovat tento klub , mas jedinecnu prilezitost vsetkym tym co maju zle nastavenu moralku ukazat ako sa to ma robit
- 18.8.2024 - 15:09
- +3
- Mato-Mi
- (odpoved aj k prispevku vyssie)
Nema(m)s nastavenu moralku vzdy rovnako. Ak by tvoja manzelka, dieta, rodic, surodenec...spachali umyselny trestny cin, tak na nich nezanevries, ci?
Ale mozes zmenit pohlad na nich, mozes na nich zmenit nazor, ale rodinou ti byt neprestanu.
Rovnako je to aj s klubom, nezanevries, ale pachut ostane.
Na repre som zanevrel, pokial v nej budu hraci z krvavej. - 18.8.2024 - 15:22
- +2
- Nitraaa
- Do ligy uz prislo xy hracov z krvavej , aj my mame v muzstve hraca z krvavej , v lete s nami trenoval dalsi hrac z krvavej , on napriek tomu na klub nezanevrel takze o com sa tu potom bavime , vodu kaze vino pije
- 18.8.2024 - 15:33
- +1
- Maross NR
- Ďalší kazateľ
Čo sa babe chcelo, to sa jej prisnilo.
Na mňa toto neplatí. - 18.8.2024 - 15:49
- +3
- Maross NR
- To tvrdíš Ty.
Ako si prišiel na to, že mi to nevadi. Ja som si svoju podporu ku klubu aj k hráčovi vyhodnotil.
Miešaš hrušky s jablkami. O moju morálku si starosti robiť nemusíš.
Úprimne, považujem za alibistické, že sa klub nevyjadril, aj keď akceptujem v istej miere zdôvodnenie, že tak neurobili kvôli systému vypadávania, ku ktorému sa klubu vyjadrovali a zväz to nezaujímalo.
Neviem čo ja mám Tebe či Vám dokazovať s mojou morálkou. Smiešne. - 18.8.2024 - 15:36
- +1
- speedman
- Že pri Bučekovi ochotne privrel oči nie je pravda. S Krištofom sa ani nebudem zaoberať, lebo kde by sme skončili? MHD, ktorou sa viezol? Zubná pasta ktorú používa?
Celá argumentácia nesedí, lebo reprezentovať a hrať v KHL zjavne môžeš. Hrať na slovensku a zároveň v KHL nie.
A napokon, porovnávať súkromný klub a štátnu reprezentáciu je troška mimo.
Nedá mi to: vieš o niekom a o jeho zásadách nič a ideš poučovať ako sa má správať? To je minimálne neslušné. - 18.8.2024 - 15:36
- +2
- lili ruza
- Zdravím VŠETKÝCH fanúšikoch hokeja. Špeciálne tých ktorých už reprezentácia pomaly prestáva zaujímať, alebo tých čo už kúpili vstupenky na kvalifikáciu ZOH, ale teraz tie vstupenky chcú predať, zničiť prípadne rituálne spáliť. Ruku na srdce, ste vo všetkom takí principiálny? Skutočne predávate tie vstupenky? Stále sledujete tvorbu reprezentácie? Alebo sa nakoniec všetci stretneme na zápasoch, budeme sedieť vedľa seba a budeme našim fandiť? Hmmmmm?
- 17.8.2024 - 20:05
- +7
- pucoo
- V pondelok majú oznámiť nomináciu (údajne), potom sa uvidí...
- 17.8.2024 - 20:18
- +1
- Mato-Mi
- 1. Ano
2. Nie(lebo som ich ani nekupil)
3. Ano, este aj pondelkovu tlacovku si pozriem
4. Nie
5. Hmmmm - 17.8.2024 - 20:39
- +4
- lili ruza
- 1. Naozaj? Skutočne bojkotuješ všetko, čo i len trochu svojim spôsobom podporuje režim v Rusku?
2. Tak nemusíš riešiť predaj.
3. OK
4. OK
5. Hmmm - 17.8.2024 - 21:22
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- lili ruza
- Počkať, ale tu sa bavíme o podpore krvavého režimu v Rusku! Tam by mal bojkot všetkého aj na 1000% Príklad vegán proti vegetariánovi je totálne mimo!
- 19.8.2024 - 8:18
- 0
- pesonen
- Ak sa potvrdi, ze si Satan necha diktovat zostavu od toho rusofilneho trtka z SNS, tak budem listky ponukat bez vahania.
- 17.8.2024 - 20:42
- +13
- TinoH
- Indície sú. Zmena vlády po voľbách na pro ruskú, ministerstvo športu - SNS totálne pro ruská strana. Na tlačovku ani nemusím čakať, dopredu viem čo od nej očakávať. Tvrdil som a stále budem tvrdiť, že je to politický zásah, a už ma to nezaujíma.
- 17.8.2024 - 22:05
- +6
- TinoH
- Ešte doplním. Ministerstvo športu a jeho vplyv na vedenie SZLH.
- 17.8.2024 - 22:08
- +2
- HokejBJ
- Podla mna existuju stokrat efektivnejsie sposoby ako vyjadrit nesuhlas. Napriklad ked bude mat hrac puk na hokejke z KHL tak piskat na neho, alebo miesto toho stornovat listky a prenechat ho napriklad cloveku kto kludne moze podporovat vo vojne Rusov tak na zapas ist ale na protest odist napr v 38 minute, kedze to je pre nasu repre symbolicka minuta. Take praktiky sa praktizuju vsade vo svete a su podla mna efektivnejsie. Kazdopadne neverim velmi tym ktory sa tu biju do hrude ako oni uz to nesleduju, jednak na tom porste neni nic zle, si myslim ze vsetci tu mame specificky vztah k hokejovej reprezentacii a je v poriadku sa o nu zaujimat aj cez to vsetko, a navyse nechce sa mi verit ze ludia ktory napriklad do diskusie vstupuju len ked je obdobie reprezentacnych zapsov zrazu len tak lusknutim prstom sa prestanu zaujimat o repre, uverim az ked to uvidim na detektoru lzi. A ina kategoria su ludia ktory kazdy den oznamuju ako ich repre nezaujima. A len tak pre istotu aby si ma tu niekto nespravne zaskatulkoval, tak ja som proti tomu aby hrali nasi v KHL nie to este aby hrali za repre, hanbim sa za to vlmi ale proste necitim to tak v sebe ze by som teraz nasim aj cez to vsetko prial neuspech ako niektori miestny
- 17.8.2024 - 20:51
- +3
- Maross NR
- Priznávam, že 10-15 rokov dozadu by som sa na to pozeral možno aj ako Ty.
Ale nesnaž sa vžiť do iných ľudí, ktorí vidia kam to všetko smeruje. A to priznám sa, že som ešte pred manželkou po parlamentných voľbách zľahčoval, že nebudú môcť až tak vyskakovať. A je to ešte horšie ako jej pesimistické predstavy.
Raz možno porozumieš nášmu znechuteniu, že žiť v krajine, kde lož a ohýbanie faktov je pracovný nástroj, je niečo, čo je nám odporné. S čím sa nevieme stotožniť.
Ak budeš mať deti, či vnúčence, nebudeš rozmýšľať zjednodušene a nebudeš robiť skratky. Ale budeš sa pozerať na to, čo tu po nás pre nich zostane.
Momentálne sa nedokážem cítiť ako Slovák. Toľko zloby, pokrytectva, klamania, hlavne klamania seba. To posledné je to najdôležitejšie. Viď naša história, ktorú si potrebujeme do dnes prikrášlovať. Ak nebudeme úprimný k sebe, potom nikdy nenájdeme ako spoločnosť cestu von.
Raz možno pochopíš ten náš odpor a prečo si to skutočne nepozrieme. - 17.8.2024 - 22:03
- +15
- Maross NR
- * úprimní
- 17.8.2024 - 22:07
- +2
- TinoH
- Presne, v situácii, aká tu panuje, potrebne byť principiálny, žiadne ale...
- 17.8.2024 - 22:21
- +6
- HokejBJ
- 💁♂️je to hlbší problém prečo to takto citiš a nesi prvý co mi to napisal/povedal. Žiaľ ja sa dosť zaujímam, študujem ako vznikajú nazory v spoločnosti a musím povedať že to všetko začala ešte dávnejšie. Ja len toľko k tomu ze nikto tu není vinní samostatne ale všetci za to svojou časťou môžeme, aj keď možno niektorí menej niektorí viac ale nakoniec je to jedno. To co sa stalo posledné roky je len posledná kvapka ale ono sa to všetko namaľoval už dlhšie
- 18.8.2024 - 11:03
- 0
- TinoH
- Tvoje spôsoby vôbec nie sú efektívne. Nedá sa aj ísť aj neísť, to je iba také vajatanie. Dá sa iba ísť, alebo vôbec neísť.
- 17.8.2024 - 22:26
- +2
- Maross NR
- To je ako to, ako to vravia, pravda je niekde uprostred. Namiesto hľadania skutočnej pravdy.
- 17.8.2024 - 22:43
- +2
- TinoH
- To sú obľúbené tvrdenia ľudí bez názoru. Potom chodia ako okolo horúcej kaše. Idem na hokej, ale zdvihnem sa niekedy a na protest odídem, zapískam si na hráča z KHL, prenechám lístky tomu, kto podporuje vojnu a ďalšie fantastmagorizmy. Samé ale...už mám veľa slov, na ktoré som alergický, "ale" už tiež patrí medzi nich.
- 17.8.2024 - 22:59
- +3
- HokejBJ
- No ja ti dám pár príkladov. Liverpool pár rokov dozadu zvýšil cenu lístkov na zápasy, až príliš a fanúšikovia na protest k tomu odchádzali v 70 minúte zo zápasu. Klub nakoniec fanúšikom ustúpil. Alebo dalsi príklad Pique španielsky futbalista a katalanec, mal nevhodné narážky ku Španielsku, myslím ze nemusím vysvetľovať aké asi, keď hral za repre Španieli na neho piskali po každom jednom dotyku s loptou! Samozrejme, nie cisto kvoli tomu, ale kvôli viacerým okolnostiam sa neskôr skludnil. Takto si predstavujem aby sme fungovali my Slovaci. Podme takto vyjadriť nesúhlas, vypredajme štadión a odídme po druhej tretine domov. Keby na tretiu tretinu ostala hala polopravdy myslíš ze by si to Šatan q spol nevšimli? Určite by to malo väčší efekt ako napríklad zastornovat listky a prenechať ich niekomu inému. Ale ne, vôbec to není efektívne zato neist na zapas a nechať ísť na ten zapas iného alebo si len proste nepustit v telke zapas, to už svoj účel splní.
- 18.8.2024 - 10:43
- +1
- TinoH
- Pri svojích príkladoch si zabudol, že si na Slovensku, a že na klubovej úrovni, kde sú organizované fankluby s dlhodobo vernými fanúšikmi sa to dá. Myšlienka ale dobrá, avšak v našich pomeroch nereálna.
- 18.8.2024 - 10:56
- 0
- HokejBJ
- Chodím na reprezentačný hokej celkom často, napríklad idem na zapas proti Kazachstanu a lístok som si kupoval ešte v čase keď nebol oznámený ani jeden zapas ale musím povedať že mňa tie zápasy z pohľadu atmosféry vobec nebavia, nudím sa tam. A potom pozriem kto tam chodí na tie zápasy a všetko to sú rodiny s deťmi, a oni ti na tých zápasoch neurobia atmosféru, takú tu klubovu atmosféru fanatizmu. Pritom vidím na očných krajinách ze sa to dá na reprezentačnej úrovni. Ako nechcem aby to vyznelo ze chcem zakázať rodinám chodiť ma hokej ale mohol by sa činiť zväz a napríklad organizovať funclub na repre zápasoch ved asi okrem Zvolena nikde nesu prítomný na repre zápasoch. Takže súhlasím ze je to nerealne, ale zas si myslím ze u nás by to bolo reálne ale by sa museli niektoré veci urobiť trocha inak, není tam na repre zápasoch vybudovaný nejaký fanatizmus, len konzum, proste ľudia tam chodia jak do kina
- 18.8.2024 - 11:31
- 0
- HokejBJ
- strasne mi ten autocorect opravuje text a vyzerá to hrozne, malo byt ze keď nebol oznámený ani jeden hráč
- 18.8.2024 - 11:31
- 0
- DraciaTlama
- My ti rozumieme.
- 18.8.2024 - 11:39
- +3
- TinoH
- Neviem odkiaľ pochádzaš. Aj z východu, aj keď už máš lístky na hokej, tak keď nepôjdeš, tak ušetríš na cestovnom, a ešte urobíš správne gesto. Toto je realita, nie to, čo si tu spomínal. Nespoliehať sa na druhých, ale začať v prvom rade od seba.
- 18.8.2024 - 13:08
- +2
- TinoH
- *ak z východu...
- 18.8.2024 - 13:09
- 0
- Izo
- a prečo ty mu ideš určovať že tam nemá ísť ?
Veď je to každého slobodné rozhodnutie. Ani tebe tu nikto nenúti aby si tam išiel/alebo nešiel.
Tak mu ,,nenúť,, čo má urobiť a nechaj to na ňom - 18.8.2024 - 13:35
- +4
- TinoH
- Asi si trochu mimo kontextu. Ja ho nenútim, on aj tak pôjde, len tu hrá teatro. Kúpil lístok na zápas, keď ešte nebol oznámený žiadny hráč z KHL. To je v poriadku. Lenže tu nabádal, čo by mali diváci robiť, že by mali odísť počas zápasu, alebo pískať na hráčov z KHL atď. Veď keď má odísť počas zápasu, čomu neverím, tak nech radšej zostane doma, a ešte ušetrí na cestovnom. Druhých by nabádal, ako by sa mali zachovať, ale sám to asi ťažko urobí. Ešte pritom zaspieva aj Macejka.
Mne nútiť netreba, ja by som aj tak nešiel, a ani by som to nepozeral v telke. Ale ani by som sa nevykrúcal, lebo už
mám lístok.
Ja mám svoj názor na hráčov, ktorí už počas vojny išli hrať do Ruska, a ktorí sa teraz u nás stanú, keď budú hrať za reprezentáciu, symbolmi ruskej
propagandy. - 18.8.2024 - 14:19
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Sedko NR
- V pondelok ti pošlem link na lístky. Len rozmýšľam, že ľuďom toto podporujúcim, si prihodim 5€ navyše.
- 17.8.2024 - 21:08
- +6
- adrian79
- takže v konečnom dôsledku ti tá KHL ešte dá aj zarobiť aj tak sa dá protestovať
- 18.8.2024 - 12:20
- +1
- DraciaTlama
- *facepalm*
Ako píše Adrián.... - 18.8.2024 - 12:28
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Bizzaremifo
- Sa nám tu rozmohol taký nešvár..kedysi bol HP ostrovom nádeje...po tom, čo si Mirko strčil hlavu do piesku a nechal o všetkom rozhodnúť kluby, začala sa ukazovať pravá tvár komunity HP...veď prečo by sa mala vymykať všeobecnému slovenskému úzusu??
- 18.8.2024 - 0:33
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- -BBB-
- Orangeu sa nepáči, že hráči pôsobiaci v KHL môžu reprezentovať. Hokejový zväz firmu o kontroverznom rozhodnutí vopred neinformoval: Jednému z hlavných sponzorov slovenskej hokejovej reprezentácie, spoločnosti Orange Slovensko sa podľa Denníka N nepáči najnovšie rozhodnutie SZĽH. Hokejový zväz na čele s Miroslavom Šatanom z národného tímu nevylúčil nomináciu hráčov s podpísanými zmluvami s tímami KHL. O kroku zväzu nevymedziť sa symbolicky voči reprezentácii slovenských legionárov nebola telekomunikačná spoločnosť vopred informovaná.
Manažér korporátnych vzťahov Tomáš Palovský povedal, že firma sa cíti „výrazne znepokojená“. „Situácia na Ukrajine nám nie je ľahostajná. SZĽH sme kontaktovali, vyjadrili svoje znepokojenie a o tejto situácii budeme ďalej diskutovať so zámerom, aby toto rozhodnutie prehodnotili.“ - 18.8.2024 - 8:53
- +8
- DraciaTlama
- Obávam sa, že hr to zo strany Orange len ľúbivé PR.
Namiesto generálneho sponzora sa tlačí už par rokov TIPOS.
No...Orange to myslím,nepusti.
Jediný kto to myslel v 2022 vazne bola SKODA na MS, ktorá veľmi jasne IIHF povedala ze bez Rusov alebo idú preč.
- 18.8.2024 - 10:27
- +3
- HokejBJ
- Je to nevýhodné pre nich odstúpiť od podpory zo zväzu. Treba si uvedomiť ze hokej na Slovensku, resp reprezentačný hokej zarába peniaze, ľudia ho sledujú každý zápas je vypredaný, v TV majú MS v hokeji miliónovú sledovanosť. A preto proste není pre nich výhodné odstúpiť od zmluvy, na tom prerobia, už nebudú mať cez reklamné prestávky to svoje logo a reklamu keď sa na to pozerá polovica Slovenska. A nič tým nezískajú, len prenechaju miesto inému. Takto to funguje, žiaľ
- 18.8.2024 - 11:17
- +1
- DraciaTlama
- Presne tak.
V tomto mi pride komunikácia Kauflandu ferovejsia.
Vyjadrenie Fortuny bude žiadne alebo zbabele, ako vždy.
- 18.8.2024 - 11:27
- +1
- HokejBJ
- Ale ja to neobhajujem, ja tiež tomu chápem ze to malo byt uplne inak. Len vysvetľujem prečo si myslím ze to bude tak ako píšem. Ešte raz, mne netreba vysvetľovať niečo o morálke lebo sám som taky ze to ma byt inak, len píšem môj nazor ako to bude a prečo si to myslím. Možno to bude inak
- 18.8.2024 - 11:37
- +1
- Mato-Mi
- Ok.
- 18.8.2024 - 11:46
- 0
- pupo
- Pre reklamných partneroch je to o peniazoch a teraz sa bavíme o koncernoch. Škoda tlači na IIHF aby tam Rusi neboli, ale VW obchádza EU sankcie cez svoje čínske firmy…
- 18.8.2024 - 12:01
- +1
- Hamburger
- Pre Orange by bolo ekonomickým nezmyslom jednostranne odstúpiť od zmluvy so SZĽH. Ani nie je jasné, či im to platná zmluva vôbec umožňuje, pretože námietky voči hráčom z KHL sa pohybujú v morálnej a nie trestnoprávnej rovine. Orange, podobne ako Kaufland, uzavrel v čase núdze slovenského hokeja výhodnú zmluvu, nemyslím, že bude chcieť o ňu prísť a uvoľniť miesto iným. Pravdepodobne tu niektorí preceňujete dosah komerčných subjektov na rozpočet SZĽH. Tržby za marketingové práva za rok 2024 sú vo výške 1.050.000€, kdežto príjmy od štátu dosahujú 10.380.000€. Výpadok Orangu by bol nahraditeľný.
Ostatné výroky o "morálke" firiem sa neoplatí komentovať. Stačí sa pozrieť na ľubovoľnú globálnu ťažobnú spoločnosť - ropa, diamanty, urán stď. - 18.8.2024 - 13:27
- +9
- DraciaTlama
- Takže bratia Pospislovci tiež v tíme.
- 18.8.2024 - 21:56
- +1
- strojar
- No, a pevné "morálne zásady" sa zmenili na flexibilné.
Keby bol Pospíšil držal hubu a nemachroval svojimi zásadami, mohol mať pokoj.
takto spravil zo seba šaša, ktorý jedno hovorí a druhé robí. - 19.8.2024 - 7:10
- +1
- amaskiea
- on aspoň "machruje" svojimi vlastnými (zásadami... čímkoľvek), ty machruješ vždy len nad názormi a zásadami druhých, ty šašo
- 19.8.2024 - 9:58
- +4
- strojar
- Zaujímavá reakcia.
Napíš sem zas nejaké to všeobecné vesmírne múdro, ktorým tu obohacuješ diskusie. - 19.8.2024 - 11:13
- 0
- Tyna85
- Vždy lepšie obohatenie diskusie ako to tvoje. X krát ten istý príspevok o Satanovi alebo trollujes.
- 20.8.2024 - 17:54
- 0