Diskusia: Slovan angažoval kanadského útočníka O'Briena
Novou posilou hokejového klubu HC Slovan Bratislava sa stal kanadský útočník Zach O'Brien. Tridsaťročný center, ktorý môže hrať aj na krídle, podpísal s extraligistom zmluvu na jednu sezónu. Informovala o tom oficiálna webstránka Slovana.
O'Brien by mal v bratislavskom klube nahradiť na poste centra krajana Branta Harrisa, ktorý po vlaňajšej sezóne uprednostnil ponuku z Českých Budějovíc. O'Brien odohral uplynulé sezóny v zámorských tímoch Newfoundland Growlers (ECHL) a Toronto Marlies (AHL). V nedávno skončenej sezóne zaznamenal v drese Growlers v 59 zápasoch základnej časti 23 gólov a 64 asistencií, v 11 dueloch play off pridal 13 bodov (4+9). Bol najlepší nahrávač ligy a dostal sa do prvého All Star tímu ECHL. Za Marlies predtým nastúpil v siedmich stretnutiach s bilanciou dva góly a štyri asistencie. Do Bratislavy pricestuje 26. júla a k mužstvu sa pripojí na začiatku hlavnej fázy letnej prípravy. "Som naozaj nadšený, že túto novú kapitolu mojej kariéry začnem práve v Bratislave. O klube, meste a celkovej organizácii som nepočul nič iné, iba samé skvelé veci. Urobím všetko, čo bude v mojich silách, aby som pomohol tímu vyhrať majstrovský titul," povedal O'Brien pre klubovú webstránku.
Kanadský útočník odohral väčšinu kariéry v nižších zámorských súťažiach. V lete 2010 ho na tréningový kemp pozval klub NHL San Jose Sharks, v roku 2015 získal s tímom AHL Manchester Monarchs prestížny Calderov pohár. Európske ľady si už vyskúšal počas pôsobenia v druhej nemeckej lige (DEL2), kde obliekal dresy Ravensburgu a Landshutu "V Slovane ho budeme chcieť využiť na pozícii stredného útočníka v rámci našich elitných formácií. Zach predstavuje kombináciu skúseností, kreativity, zručnosti a konzistentnosti. Jeho hokejové myslenie a konštruktivita sú na vysokej úrovni. Očakávame, že sa stane ofenzívnym ťahúňom mužstva a svoj prínos pre Slovan potvrdí v hre v rovnovážnom počte, ako aj v presilových hrách, kde zúžitkuje svoju kreativitu a čuch na góly," opísal čerstvú akvizíciu športový riaditeľ "belasých" Oto Haščák. Angažovaním O'Briena Slovan nateraz skompletizoval menoslov zahraničných hráčov, na súpiske ich má sedem - jedného brankára, dvoch obrancov a štyroch útočníkov.
- majkelthe
- Fuha, tak toto je paradna posila. Velmi vam ju zavidim, bodaj by sme aj vo Zvolene mali takéhoto hráča. Klobuk dole
- 6.6.2023 - 15:40
- +22
- Aladár Miazga
- Týmto pádom máme káder uzavretý.
- 6.6.2023 - 15:47
- +1
- Cvikelka
- Pre fanúšikov Slovana táto sezóna bola ostuda. Takže vedenie sa spamätalo a podpísalo dobrého hráča.
Len chyba veľká je na trénerskom poste. - 6.6.2023 - 15:48
- +15
- KrebsKandidat
- A mozno ho aj uvidime hrat
Som zvedavy, aku bude mat produktivitu v lige.
- 6.6.2023 - 15:48
- +1
- frantapriklep
- "Som naozaj nadšený, že túto novú kapitolu mojej kariéry začnem práve v Bratislave. O klube, meste a celkovej organizácii som nepočul nič iné, iba samé skvelé veci."
Chvalabohu teda, že nečítal tunajšie diskusie - 6.6.2023 - 15:50
- +62
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FeroMotyka
- Asi nepočul o trénerovi.
- 7.6.2023 - 6:31
- 0
- Kain
- Toto by mal byť konečne rozdielový hráč.
- 6.6.2023 - 15:51
- +2
- Wayne99
- slusna posila: vyzera to ze ma zatial slovan najlepsie utocne importy v lige. uvidime co ostatni.
- 6.6.2023 - 15:56
- +8
- Medvedjevegetarian
- Oto Haščák čoskoro oznámi aj nového trénera. Len to už tomu chýba. 😃
- 6.6.2023 - 16:04
- 0
- Big brother
- Náhrada za Harrisa viac ako adekvátna.
- 6.6.2023 - 16:05
- +9
- axxel
- Podla statistik zatial najlepsia zahranicna posila zo vsetkych klubov ligy ... to je vsak zatial ani nie polovica uspechu
- 6.6.2023 - 16:05
- +14
- BlackCrow
- 😮
Kalap dole - 6.6.2023 - 16:06
- +5
- Fanusik23
- Výborná posila konecne aj hodná slovana dúfam že my v Trenčíne budeme mať podobne kvalitného zahraničneho centra škoda toho nicka shora že nevyšiel ale verim že vedenie najde podobnú kvalitu ako on
Dajte trenčania mená o kom sa rokuje som zvedavý😃 - 6.6.2023 - 16:10
- +3
- Big brother
- Ešte v troch príspevkov spomenie Shora a normálne už uverím že tu je
- 6.6.2023 - 16:16
- +8
- frantapriklep
- veď on nepíše, že tu má byť
- 6.6.2023 - 16:19
- +1
- Big brother
- Ja viem...ale, že sa riešil jeho príchod...stále to pripomína
- 6.6.2023 - 16:21
- 0
- frantapriklep
- A neriešil? Ku mne sa tiež dostalo, že vraj ho oslovili. Ale tak oficiálna informácia o tom nebola, takže všetko je to v rovine teórie.
- 6.6.2023 - 16:22
- +1
- -BBB-
- To ja ked som bol mladsi, som uz na 50% bol hracom NYR .. ja som tam chcel a oni o mne ani nevedeli .. Skoda ze sa k tomu tak postavili.
- 6.6.2023 - 16:32
- +28
- Poprad_eskape
- Si sa im mal hlásiť, keď hrali v Bratislava ten priateľský zápas. Či to si už nebol mladší?
- 6.6.2023 - 16:53
- +1
- Dracik_18
- V tedy nemal čas 🙂..bol v kotly a kričal vitajte v meste 😃
- 6.6.2023 - 19:02
- +13
- -BBB-
- to nie,, ja som behal v zakulisi a pytal som sa hracov a managementu NYR ako sa im paci ze konecne vidia mesto, a ze ked uz dosli z tej malej dediny niekde v prdeli daleko, taksom im povedal, ze budem za nich hrat, ale chcem cislo 99 a budu mi garantovat miesto v 6 lajne na pozicii falosnej sviečkovej .. Mike Keenan mi povedal, ze nevedia kto som a ze tuto sezonu poziciu falsonej sviečkovej neotvaraju ,,, taaakto blzko som bol. A to som bol ochotny hrat za gastrace v hodnote 3,89 USD a byvat som nemusel na Manhattane .. Kludne aj v Bronxe s dvoma slicnymi slecnami cirnej ebenovej pokozky . . proste NEVYDALO.
- 6.6.2023 - 19:44
- +15
- ZtrykoSlazoU
- tmavo: ruzove klitaciky
- 6.6.2023 - 20:35
- +3
- Cvikelka
- Asi takto.
Branko: sceš ícit do Trenčína hrať hokej?
Shore: nescem
Branko: dobre čauko.
No a tu sa to rieši už dva mesiace. - 6.6.2023 - 17:14
- +18
- jurssik
- Jedine tak
Každopádne, my aj keby dotiahneme znovu oboch Shoreov, tak to nevyrieši našu obranu. Neviem kto bude brániť napr tohto hráča.
Dobrý podpis BA. - 6.6.2023 - 17:24
- +8
- jurssik
- Ty si týpek...
Minimalne jedno ale máme spoločné, tešíme sa na novú sezónu - 6.6.2023 - 17:37
- +8
- frantapriklep
- Hej, k lepším desiatim
- 6.6.2023 - 18:26
- +5
- wilkinson22
- Si prečítaj jeho predpovede pred minulou sezónou 😁
- 6.6.2023 - 18:58
- 0
- Fanusik23
- Uznávam niektoré predpovede ktoré som minulú sezónu dával boli mimo napr ako to ze heinero spraví 50 bodov 😁 ale tak človek je mladý a uči sa snažim sa byť teraz s tými predpovedami opatrnejší ale naozaj povedz mi vyslovene jednu obranu ktorá bude že top top takú nebude mať jednoducho žiadny tým naša je ok a bude medzi tými lepšimi v lige ano najdeme na papieri aj lepšie obrany ale určite aj horšie
- 6.6.2023 - 19:23
- 0
- rasticek
- a bude medzi tými lepšimi v lige ano najdeme na papieri aj lepšie obrany ale určite aj horšie: Takže zas len bitka o piate miesto
- 6.6.2023 - 19:47
- 0
- Fanusik23
- Ja si myslím že to piate miesto je to miesto kde by sme sa mohli pohybovať počas sezóny
- 6.6.2023 - 20:21
- 0
- Big brother
- Obrana zatiaľ vyzerá skôr ako naša slabina..tam mam vačšie obavy ako pri útoku.
- 6.6.2023 - 20:10
- +1
- Peryo
- Obrany všetkých/väčšiny timov sú slabiny. Ukazujú reálny stav a to že na sk nemáme obrancov
- 6.6.2023 - 21:05
- +3
- Kain
- Lebo sú všetci v NHL.
- 6.6.2023 - 21:37
- +5
- Fanusik23
- Zlatý😁, tak to ale nebolo bol seriózny záujem aj ponuka prišla nickovi a to pomerne slušna o takých peniazoch sa môže viacerým hračom len snívať
- 6.6.2023 - 17:27
- +2
- Cvikelka
- Tak teda očakávam jedno veľké meno, keď Shore nepodpísal a tie peniaze sú.
Popravde neverím že niekoho čo bude mať aspoň bod na zápas podpíšeme. - 6.6.2023 - 18:11
- +1
- Peryo
- Ti dvaja čo pôjdu budúci týždeň von budú viac než ok minimálne na papieri.
- 6.6.2023 - 18:24
- 0
- Fanusik23
- Myslím si ze imma a ahla by chcel každý tým top legionári minimalne na papieri verím že to aj potvrdia v sezone
- 6.6.2023 - 19:24
- +1
- Big brother
- Tak hladáme toho centra do druhého útoku a hovorilo sa o M.O. Royovi (ktorého príchod ževraj nakoniec padol) a ten zrovna v minulej sezone v Rakúskej lige moc dobré čísla nemal. Ono keby podpísali Shorea, tak tam by sa nejaké peniaze navyše našli.
- 6.6.2023 - 18:43
- 0
- Fanusik23
- Kdosi tu spomínal giordana finora ale ten má zmluvu v asiagu takze by sme ich museli vyplatiť mňa skôr napadol mitch hults kedže sme mali na lane vela hračov z minulosťou v capitals tak tento by bol výborný prvý center ako lusk a stalé nemá nikde zmluvu minimálne teda nie je nikde oficiálne potvrdený
- 6.6.2023 - 19:27
- 0
- rasticek
- Oslovili jako oslovili. Aj Kopitarovi mohli napísať, nech si dojde zahrať a po víkendoch môže popíjať u Gáboríka na dvore
- 6.6.2023 - 19:45
- +1
- Fanusik23
- Aké baje a legendy toto je potom čo bola to realna vec
https://twitter.com/MilosRadosa/status/1657327177333866496 - 6.6.2023 - 16:48
- +3
- Big brother
- Tak dúfam, že Lichanec neni ten zahraničný center do druhej formácie
- 6.6.2023 - 16:20
- 0
- rasticek
- Vôbec nie, počul som, že pexeso im ide obom rovnako
- 6.6.2023 - 19:48
- +2
- Navi01
- Prvá normálna posila pre Slovan.. to čo podpisovali doteraz je za mňa sklamanie.
- 6.6.2023 - 16:18
- +2
- NasHokej97
- Čísla má parádne, snaď ich potvrdí aj u nás. Tým pádom máme káder uzavretý.
Coreau
Baroš
Scheid-Golian
Murphy-Beňo
Romančík-Gachulinec
(Sersen,Maier,Žabka)
Brown-O'Brien-Pecararo
Takáč-Findlay-Fominykh
Lukošík-Minárik-Kukumberg
Výhonský-Dej-Torok
(Fetkovič,Lipiansky,Jasenec) - 6.6.2023 - 16:18
- +3
- Big brother
- A Petráš?
- 6.6.2023 - 16:22
- 0
- Kain
- Asi si viacerí prajeme, aby skončil v MK.
- 6.6.2023 - 16:25
- +3
- frantapriklep
- Prečo? Veď on je dobrý kustód.
- 6.6.2023 - 16:27
- +27
- Kain
- Haščák?
- 6.6.2023 - 16:25
- +2
- Sunkafit
- toto nebude stačiť na titul...toť moja predpoved
- 6.6.2023 - 16:33
- +3
- -BBB-
- Zabudas na Marcelka, je aktualne nepredajny, ma zmluvu, je v treningovom procese. Nie je dovod "zatial", aby nehral ..
- 6.6.2023 - 16:34
- +3
- NasHokej97
- Tak si ho dopľn do tej zátvorky. Po tom čo tu predvázdal poslednú pol sezonu ho nechcem na ľade vidieť. Minusový hráč.
- 6.6.2023 - 17:08
- +4
- -BBB-
- s tymto maximalne suhlasim ,, ale bojim sa, ze janicek to tak neuvidi a zase ho bud etlacit do zostavy..
- 6.6.2023 - 17:12
- +1
- bigi
- Tak on na to zacal dlabat hlavne po tom co sa ho chceli zbavit. Do vtedy aspon bodoval
- 6.6.2023 - 20:02
- +3
- adrian79
- presne tak, bodoval pokiaľ sa ho nesnažili zbaviť a nezačali sa na ňom zbytočne voziť.... a keď nejde hlava....
- 7.6.2023 - 7:31
- 0
- NasHokej97
- Akurát čítam článok o súpiske na webe Slovana a ždá sa že fakt bude pokračovať
Akurát ma dostalo že v jedej vete píšu ako sa Marcelko bude starať o produktivtu, a dve vety ďalej ho vynechali prí menovaní krídiel do elitných útokov
- 7.6.2023 - 14:54
- 0
- len_tak
- Rokovali o ukončení kontraktu: Ale zatiaĺ sa asi nedohodli za koľko. Keď si spočítal dohodu o ukončení a peniaze v inom klube, tak to bolo menej ako keby ostal v Slovane (hoci aj na tribúne).
- 7.6.2023 - 19:25
- 0
- LAUDEO
- No tak Slovan bude mať dosť silný káder
- 6.6.2023 - 16:28
- +3
- Janci24
- Nooo, veľa z nás si pamätá aj lepšie Slovany (tým vôbec nemyslím Slovan v KHL).. Mne osobne sa napr. káder Popradu páči viac..
- 6.6.2023 - 16:41
- +5
- Senn
- konečne posila… to trvalo
- 6.6.2023 - 16:41
- 0
- fanke27
- Super posila. Aj keď od tých hráčov z ECHL človek nikdy nevie čo čakať, okolo 80bodov spravili aj Pacan a Watling v ECHL a v Košiciach to nič extra nebolo. Každopádne tento chalan robil veľmi dobré čísla aj v AHL, a to pre mňa záruka kvality. Takže super import do ligy, kiež by takých bolo viac.
A v Košiciach asi prídu informácie až v auguste mám pocitneviem či nie sme posledný klub, ktorý vôbec nič neoznámil
- 6.6.2023 - 16:46
- +3
- Big brother
- Ale zas Watling mal v našej lige takmer bod na zápas, ako aj v ECHL. V ECHL vystrelil vyslovene akurát jednu sezónu, OuBrian dlhodobo má výborné štatistiky, aj v DEL2.
- 6.6.2023 - 16:54
- +1
- fanke27
- Jasné, má rozhodne lepšie čísla v zámorí.
A Watling neviem, mal síce bod na zápas ale či v Ke alebo v BB mi neprišiel ako rozdielový hráč - 6.6.2023 - 16:57
- +1
- ZtrykoSlazoU
- proti humennemu, breznu a ziaru nad hronom ok
- 6.6.2023 - 16:49
- +11
- Pharaoh111
- este tri dni...
- 6.6.2023 - 17:09
- +1
- doc.koniferum
- sklamem ťa.žiadne dve ligy nebudú a všetko pôjde po starom.
- 6.6.2023 - 18:20
- +4
- Fanusik23
- Naštastie
- 6.6.2023 - 19:28
- 0
- ZtrykoSlazoU
- 70s: trtkoherec
- 6.6.2023 - 16:54
- +7
- Poprad_eskape
- Kamionista z "dokumentu"
- 6.6.2023 - 16:55
- +4
- jurssik
- Sa chcel podobať na toho čokla čo mal na drese. Ktovie ako bude vyzerať túto sezónu
- 6.6.2023 - 17:22
- 0
- adrian79
- tak tú podobu s logom som si všimol aj ja, myslím, že sa celkom trafil
ale inak ide najskôr o movember - 7.6.2023 - 7:34
- +1
- omen
- S týmto podpisom som spokojný a nádejam sa, že mu možno ani nebude treba médiá či dva na bodovú adaptáciu... Ešte by som prijal centra do tretieho útoku a hlavne trénera
- 6.6.2023 - 16:56
- +1
- Gerlach2655
- Ejha Otik bol asi na elitprospekte
bez srandy ale zach ma super cisla nielen v echl ale aj v DEL 2 to poriadne drvil, s takymi cislami nechapem ze sa nepredal do lepsich lig, az teraz
- 6.6.2023 - 17:04
- 0
- Fanusik23
- OT:: Tak už ste sa dočkali máte nového asistenta zo skúsenostami z nhl😃
- 6.6.2023 - 18:13
- +1
- pucoo
- Boris Valabik? 🤔
- 6.6.2023 - 18:33
- +1
- axxel
-
Vedenie Oceliarov sa dohodlo na spolupráci s 40 ročným Ryanom Colvillom, ktorý bude v tíme zastávať pozíciu asistenta trénera. Nahradí tak Tima Saarikoskeho smerujúceho na post hlavného trénera v nemeckom druholigovom tíme EHC Freiburg.
-
Ryan Colville pochádza z Kanady a vyskúšal si NHL kde pôsobil najprv v organizácií Columbus Blue Jackets na poste videokouča a po 3 ročníkoch sa presťahoval na rovnakú pozíciu do tímu Los Angeles Kings kde získal aj Stanley Cup. Neskôr bol generálnym manažérom a trénerom v tíme Cincinnati Thunder v NA3HL. Posledných 5 sezón pôsobil v Red Deere v rámci WHL na pozícii asistenta trénera a na rovnakej pozícii bude aj v našom tíme
-
Dan Ceman, hlavný tréner HC Košice: „Keď sme začali hľadať asistenta trénera, záujem prejavilo veľa kvalifikovaných kvalitných trénerov z rôznych krajín. Po dôkladnom zvažovaní a viacerých rozhovoroch nás Ryanove skúsenosti, hokejové znalosti, osobnosť a charakter presvedčili, že práve on je pre nás voľbou číslo jedna. Jeho skúsenosti z pozície video trénera v NHL budú nesmiernym prínosom pre našu video analýzu, prípravu a rozvoj. V kanadskom tíme Red Deer (WHL) nabral bohaté skúsenosti na pozícii asistenta trénera. Pre mňa bolo taktiež veľmi dôležité, že všetci ľudia, s ktorými Ryan spolupracoval a s ktorými som sa rozprával potvrdili, že je to skromný, tvrdo pracujúci a charakterný človek. Veľmi sa teším na spoluprácu s Ryanom a myslím si, že perfektne zapadne do našej organizácie."
- 6.6.2023 - 19:07
- +5
- fanke27
- Myslím, že veľmi dobrá posila v trénerskom tíme. Ak robil videoanalytika v NHL, tak môže tímu dať veľa. Po taktickej stránke sme už minulú sezónu boli na tom veľmi dobre, toto nám môže pomôcť ešte viac.
- 6.6.2023 - 19:25
- +6
- cappycathy
- za mna velky palec hore, moze nam to vyrazne pomoct...
- 6.6.2023 - 19:44
- +5
- Demon
- Suhlasim a snad sa to aj potvrdi.
Mozem sa uz hadam nadejat, ze sa od zajtra spusti aj predstavovanie hrackeho kadra. - 6.6.2023 - 19:59
- 0
- fanke27
- Dúfam aj ja. Hlavne by som chcel už vedieť kto ostáva a kto nie.
- 6.6.2023 - 20:05
- +2
- cappycathy
- Nie si sam, aspon tie odchody + ti co zostavaju z povodneho kadra by uz bolo na case vediet...
- 6.6.2023 - 20:14
- +1
- Sheva7
- Okolo Košic je až trapne ticho,nikto nič nevie kto odchadza kto ostava alebo kto pride .Absolutne nič žiadna sprava ,akurat vieme že klub bude hrať LM to je všetko
- 6.6.2023 - 20:25
- +1
- cappycathy
- Jedine odchody ktore vieme su
Romancik => Slovan
Slovák => Nitra
a Parshin kde si podpisal...nepamatam kde - 6.6.2023 - 20:35
- +1
- Sheva7
- Parshin je na odchode ale ešte nepodpisal nikde,takže vieme že odišiel Romančik a Slovak to je všetko
- 6.6.2023 - 20:42
- 0
- cappycathy
- Tak potom sorry ale zdalo sa mi zde som daco citala...ale to je jedno...uz by daco fakt mohlo ist von, snad po tejto lastovicke nebude zase ticho tri tyzdne....
- 6.6.2023 - 20:48
- 0
- Fanusik23
- Aj v Humennom 😃
- 6.6.2023 - 20:51
- +4
- cappycathy
- Ta okolo vas bars ticho nie je
- 6.6.2023 - 20:52
- +1
- fagaf
- Ale no , ved o dvoch zahraničných viete , či ?
- 6.6.2023 - 22:35
- 0
- matell157
- Keby len Košice... 😀
- 7.6.2023 - 17:56
- +1
- RhimeSBA
- Pravda..ale au
- 7.6.2023 - 19:27
- +1
- gta98
- Ciselne predpoklady na to ma.. som zvedavy o kolko bude lepsi napr od Gerlacha alebo Coultera.
- 6.6.2023 - 18:52
- 0
- matell157
- Ja si myslím, že Chris Brown bude kvalitnejšia posila, ale možno sa mýlim...
- 6.6.2023 - 19:36
- +5
- Big brother
- Myslím že nie, aspoň podľa toho ako ich typologicky opisujú, tak OuBrian by sa mohol v našej ofenzívnej lige vyšantiť.
- 6.6.2023 - 20:09
- +2
- ZtrykoSlazoU
- mozno: ked k nemu daju OuRewaya
- 6.6.2023 - 20:43
- +1
- somrak
- no neviem, podľa mňa má ten Chris Brown čo ide teraz tiež do Slovana ešte 2x tak lepší životopis: draftovaný do NHL z 36. miesta!!, reprezentoval USA na juniorských majstrovstvách U18 aj U20 kde bodoval, NCAA skvelé čísla, potom 5 sezón na pomedzí NHL a AHL, potom 6 sezón v DEL skvelé čísla, 190cm a 97kg - z neho mám sánku na zemi 😶👍👍 a rozmýšľam kto v lige by mohol mať lepší CV od neho??
tento O'Brien bol vždy len na pomedzí ECHL a AHL, v posledných 4 sezónach nakukol do AHL len na 3, 5, 5 a 7 zápasov, medzitým nejaká DEL2ka len... - 6.6.2023 - 19:49
- +1
- amaskiea
- mynymálne tý fúze nemá lepšé nydo
- 6.6.2023 - 20:06
- +2
- KrebsKandidat
- Sorry, ze ta tu nakoniec nudime
- 7.6.2023 - 0:23
- 0
- Dukla43
- Podľa elite alex tonge Michalovce ten vyzera sľubne
- 6.6.2023 - 21:13
- +1
- Mato-Mi
- Ale zatial len ako spekulacia.
- 7.6.2023 - 7:19
- 0
- Dukla43
- Uvidime no
- 7.6.2023 - 8:30
- 0
- Fanusik23
- Rozhovor z radosom na viaceré témy ako dohoda so szlh,hrači v khl kauza hudaček,ale aj o kadri Dukly na buducu sezónu a upravách na štadione: https://sportweb.pravda.sk/hokej/extraliga/clanok/670209-hokej-milos-radosa-rudolf-hruby-dukla-trencin-slovan-bratislava-rozhovor/
- 7.6.2023 - 6:50
- +1
- bigi
- toto ma dostalo
"Niektorí ľudia už asi zabudli, že na Slovensku sa hrala dlhé roky extraliga, ktorú riadil Pro-Hokej. Vtedy to nikto nenazýval súkromná liga. Tí ľudia, ktorí kritizujú PHL, v minulosti v rovnakom formáte viedli svoje kluby a nemali s tým problém.!
len akosi zabudol dodat ze ti co su v tej PHL a APHK ten prohokej zrusili
abolo tam viacej takychto vymyslov - 7.6.2023 - 6:59
- +3
- omen
- Mňa najviac pobavila kritika Hrubého, že vyhlásenie PHL bolo vydieranie zväzu... pričom to vlastne sám priznal v inom rozhovore Valasek
- 7.6.2023 - 7:44
- +3
- bigi
- ten som necital tak neviem.
ale vo vseobecni by sa ti v phl ci aphk mali dohodnut co budu komunikovat na vonok, lebo u nich nevie prva ruka co robi lava. mnohokrat si vo vyjadreniach odporuju. ale tak nejak to zapada do toho vsetkeho - 7.6.2023 - 8:34
- +1
- soli
- Hlavne, či sú PHL, či APHK, alebo spolok za zvolenie Jurínyho.
- 7.6.2023 - 13:46
- +2
- amaskiea
- spolok za spájanie sa odtrhnutím
- 7.6.2023 - 15:20
- +4
- evgeni71
-
- 7.6.2023 - 18:06
- 0
- omen
- "Boli písomné výzvy, telefonické, aj osobné. Zo zväzu nám povedali, že to nepovažujú za dôležité stretávať sa a vyrieši sa to až po konci ročníka. Preto sme museli reagovať. Prišla iniciatíva Profesionálnej hokejovej ligy (PHL)..." DennikSport 5.6.2023
- 7.6.2023 - 17:26
- +1
- KrebsKandidat
- Ked zvaz nema chut a cas nieco riesit a ty zacnes hladat ine riesenia pre seba, to je vydieranie?
- 7.6.2023 - 19:03
- 0
- omen
- ano, podla slovnika je "Vydieranie je akt nátlaku využívajúci hrozbu"
- 7.6.2023 - 19:15
- +2
- KrebsKandidat
- Kde, prosim, vidis napisane, ze Valasek povedal, ze zvaz vydierali?
- 7.6.2023 - 20:05
- +1
- Big brother
-
tak tento bol dobrý. Veď majú svoje záujmy a hladali cestu ako ich naplniť. Toto má od vydierania veľmi ďaleko, to si si len ty vysvetlil po svojom...a hráš sa so slovíčkami. Valášek nič o vydieraní nehovoril, rovnako ako to aj Radosa vylúčil. Keby niekde Valášek vyslovene povie, že "áno vydierali sme ich", tak ok, ale toto si pekne prekrútil. Ešte sa nehanbíš povedať, že Valášek sa priznal k vydieraniu
- 7.6.2023 - 20:10
- +1
- omen
- aha, tak vy ste si mysleli, ze to priamo povedal? tak to beriem, ze nie... ale ako povedal Big brother v inej diskusii:"Ono netreba byt naivný."
Valsek by asi nebol taky sprosty aby povedal, ze vydierali SZLH... povedal, ze iniciativa PHL chcela pritlacit na zvaz aby rokoval (teda akt natlaku) Podla mna je to teda podobne
A ze ja sa hram zo slovickami
Ale ospravedlujem sa, ze som vyvolal dojem, ze Valsek je fakt blby aby povedal, priamo, ze vydierali zvaz - 7.6.2023 - 20:27
- +2
- topska
- No a to je ten problem ze musis pritacit aby tvoj vlastny zvaz s tebou rokoval...To je v pecku toto. A ja som myslel ze tu uz ideme robit hokej normalne
- 7.6.2023 - 20:34
- +3
- omen
- ja bohuzial ani netvrdim, ze to co sa dialo posledne dni bolo uplne normalne, aj ked som rad, ze sa nakoniec dohodli... Ale je vtipne, ze prave ta druha strana (APHK) sa tvari, ze je to normalne... teda, ze oni "nevydierali" (dal som to zamerne do uvodzoviek, aby ma ti slovickari nepotahovali)
- 7.6.2023 - 21:01
- +2
- Big brother
- Veď ty sám si slovíčkar
- 7.6.2023 - 21:14
- 0
- Big brother
- Takže z toho, že chceli rokovať si prirovnal k aktu nátlaku a to si následne prirovnal k vydieraniu
...už nechýba vela, aby si z toho spravil trestný čin vydierania
...to vyzerá ako keby si žartoval, ale obávam sa, že to myslíš vážne čo píšeš - 7.6.2023 - 20:59
- 0
- omen
- chciet rokovat je jedna vec.... tlacit do rokovania druha... moze byt, ze zas sa nechapeme O trestnom cine nikdy nebola rec... nie kazde vydieranie musi byt trestne
- 7.6.2023 - 21:04
- +1
- Big brother
- Proste - slovo "vydieranie" je v tomto prípade prisilný výraz, preto to Radosa jednoznačne poprel a preto ho ani Valášek vlastne vôbec nepoužil. Len ty si si jeho vysvetlenie vysvetlil ako vydieranie, lebo ti to prišlo za daných okolností zaujimavé.
- 7.6.2023 - 21:13
- 0
- topska
- Pre pana ale ved museli tlacit lebo rokovania boli absolutne nevyhnutne kedze nasu ligu cakali dolezite zmeny. A chceli rokovat nacas. Druha strana rokovat odmietala co bolo mimoriadne nebezpecne pre nas ligovy hokej a samotne kluby. Uz ta jesen bola neskoro. Mali tlacit viac.
- 7.6.2023 - 21:21
- +1
- bigi
- aby sme uviedli veci na pravu mieru druha strana rokovala a posielala navrhy, ktore sa aphk nepacili a preto vytvorili "tlak" na zvaz "zalozenim" PHL
- 7.6.2023 - 21:27
- 0
- topska
- kedy? ved zvaz nerokoval na jesen, ved to povedal sam satan
- 7.6.2023 - 21:38
- +1
- bigi
- Aha cize ked nerokoval na jesen to neznamena ze nerokoval po tom? Zaujimava logika
- 8.6.2023 - 9:24
- 0
- omen
- Asi sa pohybujem v inej spolocnosti, kde takyto sposob rokovania nevnimam ako normalny... vyhlasenie, ze si chcu vytvorit vlastnu ligu je teda navrh klubov na rokovanie... ako pisal amaskiea toto je fakt "spolok za spájanie sa odtrhnutím" Ale je pravda, ze i v politike vidim, ze sa strany spajaju delenim a asi je to normalne
- 7.6.2023 - 21:37
- +1
- topska
- Vlastnu ligu v spolupraci so zvazom tak ako to je aj inde. Ved to vsetko bolo inspirovane zahranicim a aj odkomzultovane kade tade za hranicami. A hla, podarilo sa.
- 7.6.2023 - 21:42
- 0
- ori
- Vlastnú ligu odtrhnutú od zväzu. Pre pána jána, však ešte Rapáč sám povedal, že dúfa v zdravý rozum a že nakoniec nebudú 2 samostatné ligy.
Už tu zo seba niektorí fakt nerobte volov, je to trápne. - 7.6.2023 - 22:09
- +3
- topska
- Ja pisem o tom co vsetci chceli prioritne...To co bude. Vlastna liga v spolupraci so zvazom nie dve. Tak zase tu nepresviedcajte ludi ze skupina urcitych klubov nemala zaujem v buducej sezone hrat so Slovanom, Zvolenom a Michalovcami. Chceli aby hrali vsetci. Ak by to neslo tak az potom sa uvazovalo nad touto alternativou.
- 7.6.2023 - 22:15
- +2
- omen
- takze chapem to spravne? ciel je jasny... spolocna liga pod zvazom
ako to dosiahnut: tlacit ("vydierat") zvaz, aby neboli dve ligy
Ak to chapem spravne, tak Topska, ty pises o cieli, my o tej ceste - 7.6.2023 - 22:24
- +1
- Big brother
- Takto...(lebo už neviem ako ti to vysvetliť)...keď sa novinár spýta Valášeka, či vydierali zväz, tak podľa teba on odpovie, že áno?
- 8.6.2023 - 5:58
- 0
- KrebsKandidat
- Vlastnu ligu chceli. Bez toho aby ju riadil zvaz. Zvaz sa zacal vyhrazat a vlastne, zacal vydierat kluby (cau Omen
), ze pokial vlastna liga tak im pozastavi a nasledne zrusi clenstvo v zvaze. Netusil som, ze liga, ktoru neriadi zvaz je automaticky liga mimo zvazu.
- 7.6.2023 - 22:17
- 0
- omen
- sef IIHF:"Nikdy nedovolíme a nepodporíme nezávislú ligu, žiadne presuny. Do 31. mája je termín na registráciu, ak nebudú registrovaní, nebudú hrať. Verím, že si uvedomujú dôsledky.Treba si dobre premyslieť, čo spravia. Nerád by som bol, aby sme museli pristúpiť k prípadným sankciám."
A ked ste sa ohradili na mna: Kde Šatan povedal, ze vydiera kluby? - 7.6.2023 - 22:29
- 0
- KrebsKandidat
- Tak, ako to povedal Valasek
- 7.6.2023 - 22:44
- 0
- omen
- som rad, ze sme sa konecne porozumeli
- 7.6.2023 - 22:46
- +1
- Big brother
- Treba Valasekovi položit otázku, či to ich konanie považoval za vydieranie.. a keď sa dozvieme.odpoved, tak prídeme na to, že si ty zas niečo len ty umelo nafúkol...nemám to rád..takto sa šíria bludy.
- 8.6.2023 - 6:02
- 0
- KrebsKandidat
- To silne pochybujem
- 8.6.2023 - 8:01
- 0
- bigi
- To ze mas pomiesame casy to uz sme si zvykli. Ale tu mas jasnu casovu os. Kluby si 'zalozili" phl a nasedne im zvazodkazal ok mozte ale so vsetkymy dosledkami ktore su s tym spojene
- 8.6.2023 - 9:39
- 0
- Big brother
- Ori netrep..už úplne schadzaš z témy..sa tu chlapci slovanistickí strašne zamotavate.
- 8.6.2023 - 5:59
- 0
- bigi
- No zatial sa motate vy.a vymyslate si cesticky ako z toho von
- 8.6.2023 - 9:41
- 0
- Big brother
- Tak toto si si ale ty vysvetlil po svojom
niečo niekto prekrúti a už to ide...takto sa robia reči
- 7.6.2023 - 20:02
- 0
- Big brother
- A prečo to zrušili, keď to chcú dať naspäť? Niekedy sa treba nad vecou aj trochu hlbšie zamyslieť...
- 7.6.2023 - 15:27
- 0
- bigi
- Vsetci vieme preco to zrusili a nevrha to na nich dobre svetlo
- 7.6.2023 - 18:24
- 0
- Big brother
- Prečo?
- 7.6.2023 - 20:02
- 0
- bigi
- tuto hru na "a preco" hram so svojim 3-rocnym synovcom, ty si doepsly a nebol si v kome 5 rokov, takze vieme obaja ze to vies ze preco
- 7.6.2023 - 21:29
- +1
- Big brother
- Ale tak si to daj všetko dokopy a zapadne ti to ako puzzle.
- 8.6.2023 - 6:04
- 0
- bigi
- Tam je jedina premenna ktoru vsetci pozname. Takze mozes sa ich snazit obhajovat ako len chces je to pre kazdeho jasne preco prohokej skoncil a mudela byt aphk
- 8.6.2023 - 9:23
- 0