Diskusia: Slovan angažoval obrancu Brincka z Popradu
Hokejový klub HC Slovan Bratislava získal do svojich obranných radov člena širšieho reprezentačného kádra Slovenska Borisa Brincka. Dvadsaťpäťročný zadák naposledy obliekal dres Popradu.
"Boris je vysoký, dobre stavaný obranca, ktorý sa vyznačuje solídnou dôraznou hrou. Presne o takýto typ hráča sme chceli posilniť našu defenzívu. Navyše je v optimálnom hokejovom veku s potenciálom ďalej sa zlepšovať a výkonnostne rásť. Nespochybniteľný progres zaznamenal už vlani, keď sa z rezervného tímu postupne prepracoval medzi stabilných bekov Popradu a svoje si odohral aj za reprezentáciu v príprave. Tešíme sa na spoluprácu s ním a veríme, že sa zaradí medzi opory našich obranných radov," uviedol pre klubový web športový riaditeľ Slovana Rostislav Dočekal.
Bruncko je odchovanec popradského hokeja, najvyššiu slovenskú súťaž okúsil v drese "kamzíkov" už ako 19-ročný, neskôr pôsobil v projekte slovenskej reprezentácie do 20 rokov. Potom nasledoval jeho trojročný angažmán v Nice, kde si zahral vo francúzskej Ligue Magnus. Po návrate do Popradu v lete 2022 sa okamžite stal pevnou súčasťou tamojšej defenzívy, v uplynulých dvoch sezónach nastúpil v 92 zápasoch extraligy, v ktorých zaznamenal 17 bodov za 5 gólov a 12 asistencií. V minulom ročníku odohral aj osem prípravných zápasov v reprezentačnom A-tíme, z toho šesť v záverečnej príprave na svetový šampionát v Česku. Do kádra pre MS sa napokon nedostal.
"V Poprade mi po vlaňajšej sezóne končila zmluva. Je pravda, že som dostal ponuku zostať, ale do toho prišiel Slovan, ktorý ma oslovil. Po nejakom čase sme sa dohodli na podmienkach spolupráce a rozhodol som sa prikývnuť Slovanu. Je to jeden z najväčších klubov na Slovensku. Má úžasnú históriu, takže keď vás osloví takýto klub, tak nie je o čom. Chcel som to skúsiť. Verím, že som urobil dobré rozhodnutie a moje pôsobenie v Slovane bude prospešné pre klub i pre mňa osobne," povedal Brincko.
- Bizzaremifo
- Jeho je za mňa v Poprade škoda, klub mu dal ponuku na predĺženie, rozhodol sa inak...beriem to, že Slovan má meno, históriu, úspechy, atď..v tejto chvíli by som to ako argument nebral, Slovan má zatiaľ na papieri rovnaký tím ako iné, žiadny jasný favorit na titul...jedine, že chcel žiť Boris v Bratislave
inak za mňa sklamanie, že odišiel..
- 23.6.2024 - 8:07
- +15
- fanke27
- Ja sa stále skôr čudujem, že toto ľudia ešte riešia..
v bežnom živote väčšina ľudí, ak dostane lepšiu pracovnú ponuku, či už po stránke finančnej ale aj po stránke pracovného prostredia, tak neváha a vezme ju.
Spraví to hokejista a ľudia sa čudujú a hovoria, že ich sklamal.. za mňa divné zmýšľanie - 23.6.2024 - 8:31
- +51
- HokejovyAkademik
- ja sa zase cudujem ze niekto porovnava hokejistu so sustruznikom (napr.)
je uplne normalne ze hokejista prestupi inde a je uplne normalne ze to moze vzbudit emocie kedze na nich je postaveny cely sport
ked sa objavi sprava ze odchovanec telekomu prestupil do o2 alebo skodovky do ferrari tak potom skonci cudovanie - 23.6.2024 - 8:43
- +2
- Big brother
- Veď ale to je taká klasika, ľudia riešia veci aj do ktorých nevidia. Aj čo sa týka hráčov...nepoviem, že keby sa zverejňujú platy hráčov, tak by sme v tom mali dobrý prehlad, ale veď my ani nevieme kto za kolko hrá, aký bol rozdiel medzi ponukami. Keby som priemerný extraligový hokejista a napr. vo Zvolene mi ponúknu o 1000 eur viac ako v Trenčíne, tak tam pôjdem. Hokej môžem hrať len do určitého veku, tak by som sa aspoň snažil čo najrýchlejšie splatiť hypotéku.
- 23.6.2024 - 9:56
- +8
- Lion3
- Vie sa ake su približne platy priemerných SK hračov v lige? Viem, že v SNV niektorí pracovali vo firme popri hokeju
- 23.6.2024 - 10:38
- 0
- marco32
- priemer sa podla mna bude hybat na hranici 1500eurokorun ... ked to preratas na bezny plat tak to vychadza zhruba rovnako ako priemerne zarabajuci clovek ... importy pod 5 podla mna nejdu
- 23.6.2024 - 10:49
- +1
- nyytymaki
- 1500 priemer hej?
Si si riadne uletel 😃 - 23.6.2024 - 11:16
- +18
- TinoH
- Plat priemerného importa u nás, sa údajne pohybuje od 35000 až 45000USD na sezónu.
- 23.6.2024 - 11:25
- 0
- strojar
- Zase to kľúčové slovo:
ÚDAJNE.
- 23.6.2024 - 16:57
- +3
- Epa6
- Za 1500 hrajú väčšinou mladší hráči alebo hráči 4 pätky … priemer extraligového klubu musí byt cez 2-2,5 mesačne
- 23.6.2024 - 12:23
- +3
- Aladár Miazga
- sí segňor
- 23.6.2024 - 16:04
- 0
- cipulis
- Backo by ti mohol odpovedať ten síce nevie kedy nieje offside, ale o platoch v iných mužstvach ma najlepší prehlad
- 23.6.2024 - 11:30
- +12
- jimbo
- pod 2500 hra malokdo a importi kde ako ale pod 5000 nejdu
- 23.6.2024 - 11:39
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- TinoH
- Podľa určitého zdroja platová stupnica importovaných hráčov v Česku je od 30000USD do 160000USD. To rozmedzie sa mi zdá veľmi široké, ako aj spodná hranica dosť nízka. Ak niekto vie, lebo nad tým rozmýšľam, za koľko mesiacov to je. Lebo za kalendárny rok asi nie.
- 23.6.2024 - 13:54
- 0
- TinoH
- Ak sú talentovaní, prečo nie.
- 23.6.2024 - 13:55
- 0
- jimbo
- Skor by som povedal ze aj netalentovani
- 23.6.2024 - 14:09
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- .Iceberg.
- mne chýbať nebude ... ak sa dostane pod tlak tak kúri jedna radosť a pri mantineli je stále na zadku a nestíha ... nech si užijú nervy aj ostatní fans
- 23.6.2024 - 8:45
- +17
- AmontePP
- moja rec, ja som taky rad, ze ide prec, slovanisti si este uziju😂
- 24.6.2024 - 19:00
- +1
- Gerlach2655
- Hej,nam ich bude robit Fereta 😅
- 23.6.2024 - 9:31
- +7
- NightPP
- Asi tak ... keby sme mali lepších obrancov v jeho veku nepoviem nič.
Ale tieto "urazené" reakcie nikdy nepochopím. - 23.6.2024 - 9:51
- +8
- poprad73
- Boris nech sa darí za poslednú sezónu hodné podrástol je lepší ako jeho otec to bol tvrdá kurič ,je príklad toho že treba dávať šancu aj mladim chlapcom niektorí sa možno chitia
- 23.6.2024 - 10:48
- +1
- ŠKP
- Boris super, Popradcanom sa zvyklo v Slovane dariť. Ale osobne by som bol viac sklamaný keby odišiel Oliver Turan.
- 23.6.2024 - 11:08
- +10
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- mirec04
- Z Turana som milo prekvapený, u nás v PO nehral práve najlepšie, ale asi mu ten čas, kt. dostával zjavne pomohol.
- 23.6.2024 - 12:28
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roa
- Ako vnímajú túto posilu fanúšikovia Slovana svedčí to, že sa do diskusie ani nezapojili a možno len sú v rozpakoch ako sa to celkovo u nich vyvíja.
Ja osobne im držím palce, aby znova to bol silný Slovan. - 23.6.2024 - 11:58
- +6
- Kain
- B je správne.
Za mňa je Brincko ok posila do 3. obrannej dvojice. Horší ako Maier a Romančík zrejme nebude. - 23.6.2024 - 13:42
- +1
- NasHokej97
- Asi tak. Spočiatku to vyzeralo nádejne, tie predľženia a podpisy naznačovali že by sme to tento rok mohli myslieť naozaj vážne. Aj ten predaj sa zdal že by mohol byť už blízko. No a teraz ? Predľžovanie Maierov, Kudrna ide do Zvolena. S predajom klubu je to ktovie jak. Tak ako som bol zo začiatku optimistický že by to mohla byť dobrá sezóna, už teraz mám pocit že budem zas v Novembri čakať akurát kým sa dohrá. Snaď sa aspoň ten klub toto leto predá, nech to ďaľšie leto je 100% o skladaní kádra na majstra.
No a ten Brincko podľa čisel do 3. obranny ok, ale vyššie (pokiaľ si to nevybojuje výkonmi) nemá čo robiť. - 23.6.2024 - 19:02
- +5
- HeyYou
- z tohto marazmu sa slovan tak dlho nevyhrabe, o kádri na majstra by som radšej nesníval - aj keď na budúci rok.
- 23.6.2024 - 19:45
- +1
- penepi
- Tak ako ono ani teraz nie je ten káder vôbec zlý, určite je na papieri lepší ako pred poslednými dvoma sezónami o tomto čase. Ale inak sa stotožňujem s príspevkom NasHokej. Asi všetci sme očakávali, že teraz už bude podpísaný Kudrna, 1. center a ďalší kvalitní importi. Inými slovami, majstrovský káder.
Ešte pred mesiacom to vyzeralo všetko nádejne, klub už aj na webe oficiálne avizoval, že čoskoro začne s predajom permanentiek, len sa musia doklepnúť posledné formality. No a vidíme, že potom sa to náhle zaseklo a teraz to už nejak moc dlho stojí a nikto nevie, čo bude.
Teraz záleží či a ako rýchlo sa to s predajom vyvinie a či okrem Šutova majú ešte nejaké zaujímavé mená v talóne. Ak predsa len áno, tak to stále môže byť pre nás zaujímavá a dobrá sezóna. Ak káder ostane v podobe ako teraz, respektíve ak sa bude predaj ďalej predlžovať a komplikovať, tak naozaj to bude najskôr ďalšia o ničom sezóna s max. štvrťfinále a môžeme sa rovno začať sústrediť na 25/26. - 23.6.2024 - 23:25
- +4
- omen
- Je pekné že tam stále cítiť ten optimizmus... a to nemyslím ironicky či negatívne Fakt je super, že sa stále verí, lebo ja to vidím veci skoro vždy pesimistickejsie Ak chcú mať 6 cudzincov ( čo je dobrý nápad), tak nám do prvých dvoch útokov chýbajú dvaja Slováci s potenciálom 20+gólov (dúfam, že jeden z nich bude Bakoš) a do prvých dvoch obran jeden kvalitný Slovak A to bude veľmi drahé Lebo buď sú už niekde dohodnutý a treba ich riadne preplatiť Alebo čakajú na lepšiu ponuku a treba ich tiež potom riadne motivovat Resp. sú pod zmluvou a bude ich treba vykúpiť, čo na začiatku sezóny bude tiež dosť drahé Ale jedine v tom prípade verím, že bude i kvalitná tretia formácia, ktorá by mohla zaskočiť i v prípade zranení
- 24.6.2024 - 7:51
- +1
- snowmaker
- Boris si zažil trošku viac hejtu od pp fans ako bolo potrebné.. ja ako fanúšik Popradu sa k nim určite nepridám.. možno na Slovane Boris rozkvitne do krásy a vytrie nám všetkým zrak... asi toto je ten prípad, keď klubová rivalita ide bokom.. úprimne si želám, aby Slovan Borisovi pomohol v napredovaní.. aby urval nejaký úspech, predal sa ďalej, prípadne urval nejaký úspech v repre... vtedy ide klubová príslušnosť bokom.
- 24.6.2024 - 1:11
- +18
- Podarcis
- OT: HC KE
https://www.eliteprospects.com/player/272169/max-gildon - 24.6.2024 - 19:02
- +3
- GB11
- Buc: v Skalici a stále to nie je všetko
- 24.6.2024 - 19:04
- 0
- Breadman
- Katastrofa.
- 1.7.2024 - 18:57
- +4
- Lukkas
- Ak nechcú brať do prevzatia klubu drahých hráčov, tak sme to radšej mohli začať s juniormi.
- 1.7.2024 - 22:15
- +2
- NasHokej97
- No ja už začínam mať vážnu obavu, aby vôbec prišlo k tomu prevziatiu. Mám z toho taký pocit, jak keby už ani nepočítali s predajom. Mne to príde že na začiatku mali nejaký vykrytý budget, ale že viac menej počítali s predaj klubu a tak podpisovali s predpokladom že bude ešte navýšený. Viď podpis Šutova. V akutalnom kontexte jeho podpis nedáva absolutne žiaden zmysel. Ale keď ho podpisovali (ono ho podľa všetkého celkom skoro podpisali) tak možno myšlienkové pochody boli vtedy také že po predaji budú na útok a obranu ešte prostriedky... No a teraz aby to napchali do toho vykrytého budgetu tu podpisujeme Kubkov.
Ale tak kto vie aké su tam myšlienkové pochody a čo sa tam vlastne deje v tom klube. Na čom to tam stojí ? Kupca chce celý klub ale Jánošík a Hofstadter nechcú predať ? Je predaj klubu ešte aktualný ? Ach jaj... - 2.7.2024 - 11:50
- +3
- zahorak009
- Wade Murphy nový podpis v Slovane. Hádam si s Pekáčom budú rozumieť
- 2.7.2024 - 18:39
- 0
- omen
- mne je uz z tychto podpisov doslovne zle... podpisuju hracov na urovni Liptovskeho Mikulasa
- 2.7.2024 - 19:00
- +1
- -BBB-
- Chapem ta a rozumiem ti .. Al eak nevadi, dovolim so otazku a neber v zlom /nie je to vobec obhajoba nakupov Slovana/. je to hrac co mal posledne dve sezony viac ako bod v ECHL na zapas. Verim, ze sa zhodneme, ze nad ECHL je uz len AHL a NHL. Myslis, ze hrac, co by mal v AHL priemer bod na zaps v dvohc sezonach po sebe, ide na SVK? Podla mna ide ak nie do NHL, ci na rozhranie NHL a AHL, tak ak do Europy, tak SUI, GER ci SWE. Odmyslime si teraz Slovan, co cakame, ze aky hraci budu chodit do SVK ligy? Zaujimalo by ma to. A ano, ani ja nepadam na rit z tohoto hraca. Ale subjektivne, co viac sem mozeme dotiahnut?
- 2.7.2024 - 19:47
- 0
- omen
- v pohode, neberiem to v zlom... Minulu sezonu k nam prisiel asi to najlepsie co sa z ECHL dalo ziskat (v prvej patke bodovania) a skoncil v polke sezony V ICEHL mal Murphy body cca. ako Findlay To fakt sa ideme tvarit, ze hrac je tak odsledovany, ze to bude uplne iny hrac? Takze v tom lepsom pripade za mna kvalitnejsia macka vo vreci Taktiez sa tu uz par krat poukazovalo na to, ze v ECHL sa brani vela menej a tito produktivny hraci sa nie uplne radi vracaju do obrany Za mna i priemerny hrac AHL je jednoznacne lepsi ako top hraci ECHL
A ak sa ma pytas, co by sme mohli viac dotiahnut? Tak po prve, sam vies ake mena oslovoval Slovan a realne mohli prist A po druhe, hraci overeni Europou ako MacKenzie, O'Donnell, Harris, Rapuzzi, Yogan alebo v prvej sezone Ranford, ukazali, ze mozu byt ovela vacsi prinos... A beriem, ze su mozno drahsi, ale urcite nie nemozne dosiahnutelny Top hraci z ICEHL minule sezony k nam chodili Realne Kosice, Zvolen ci SNV vyzeraju, ze zatial dotiahli lepsich zamorakov (ale ok, toto moze byt moj subjektivny pocit) - 2.7.2024 - 20:58
- 0
- fagaf
- Inak tento hráč je už niekoľko sezón po sebe v lete ponúkaný klubom na Slovensku.
- 2.7.2024 - 21:12
- 0
- pupo
- Rapuzzi a Yogan mali na male aby u nás vydržali aspoň do Vianoc, počas playoff potrebovali takisto dohovoriť o čo vlastne ide…
- 3.7.2024 - 6:54
- 0
- NasHokej97
- Ten Harris zas nebol nejaký neuveritelný v Europe pred tým ako prišiel. On tam mal jednú slušnú sezónu v Salzburgu, druhú mal už takú priemernú a k nám dokonca prichádzal z Allsvenskanu kde mal 27z 9+11, teda tiež nehviezdil. Si predstav čo by sme tu písali keby došiel hráč čo spravil 20 bodov v Alleskvenskane
- 3.7.2024 - 11:42
- 0
- omen
- tak keby teraz prisiel hrac, ktory ma 0,75 boda na zapas v 2svedskej lige (+37 zapasov v AHL, pricom v kazdej sezone bol produktivny, je jedno kde), tak ano, je pre mna pravdepodobne vacsia istota a kvalita ako hrac s bodom na zapas z ECHL, ktory mal v Europe zatial len jednu produktivnu sezonu v Norsku
- 3.7.2024 - 16:53
- 0
- penepi
- Prečo? Poznáš ho alebo ho máš bližšie nasledovaného? Minulú sezónu patril k najlepším útočník ECHL. Samozrejme, že to nič ešte negarantuje, ale automaticky ho odpisovať a dávať na úroveň LM, mi príde nezmyselné. Možno to bude hviezda ligy, možno priemerák, ale minimálne čas si zaslúži.
- 2.7.2024 - 19:51
- 0
- omen
- hej, hej... celu minulu sezonu sme hracom davali cas... Werek tiez mal dobre cisla v KHL, dokonca reprezentoval Cinu na OH. O´Brien mal v ECHL dokonca lepsie cisla... tiez si zasluzil cas Tesim sa teda na dalsiu sezonu "MOŽNO" Mozno budeme hrat o vypadnutie, mozno to zas stihneme ltt do PO, mozno to bude fajn, a ano, mozno budeme majstry Presne takto si predstavujem skladanie kadra... mozno A samozrejme, ziaden hrac ti negarantuje uspech, ale pri niektorych je to "mozno", predsa len mensie
- 2.7.2024 - 21:05
- 0
- penepi
- Werek je samostatná kapitola, o ňom sa veľmi dobre vedelo, že je to poleno, to je blbé porovnanie.
Murphy bol z hľadiska počtu bodov na zápas 5. najlepší útočník celej ECHL z tých, čo odohrali aspoň 20 zápasov. To je proste realita, že pri importoch musíme aj do tejto ligy načrieť a zostáva dúfať, že nepozerali len body a majú ho trochu viac zanalyzovaného. Ale ešte neodohral ani minútu a už sa tu k nemu staviaš ako keby to mal byť zaručený prepadák, trochu prísne.
Za mňa nepadám z toho na riť, lebo netuším, čo čakať, ale určite ho vopred neodpisujem. Oveľa väčší problém je obrana, kde chýbajú dvaja poriadni hráči. Ale hold to len odzrkadľuje klubovú realitu, ja viac ako štvrťfinále nečakám.
- 2.7.2024 - 21:16
- 0
- omen
- ak si sa zmieril s tym, ze strop sezony bude stvrtfinale, tak beriem, ze si s tymto spokojny
Aj LM ziskal hraca z ECHL, sice obranca, ovela menej zapasov, ale podla tvojej logiky ho tiez nemozme odpisovat, mozno bude hviezda ligy, mozno prepadak - 2.7.2024 - 21:23
- 0
- penepi
- Veď tak to aj prirodzene je. Aj keď pri obrancoch je to trochu pritiahnuté za vlasy, bodový útočník sa môže stať omnoho ľahšie hviezdou, samozrejme.
Ešte ale aby sme sa k tomuto nevracali o polroka, keď nás bude tento ťahať za titulom. - 2.7.2024 - 21:31
- 0
- omen
- veľmi rád sa hlboko ospravedlnim, kludne si sadnem do popola, obleciem si vrecovinu alebo budem obiehať okolo stadiona ako Henrich IV. okolo Canossy
Ale najradsej by som rad napisal, ze Slovan buduje majstrovske muzstvo s top hracmi akych mozu ziskat na trhu Takych aby som ja, ty, ci BBB mohli s nich padnut na rit - 2.7.2024 - 21:40
- +1
- penepi
- Žial po vývoji s Kudrnom a ostatnom podpise Kubku už bolo jasné, že takýto tím nevybudujeme. Alebo skôr nedobudujeme, lebo najskôr to vyzeralo sľubne. Jedine, žeby sa ozaj veľmi dobre trafili do tohto Murphyho a ešte ďalších 1-2 importov, čo majú prísť.
- 2.7.2024 - 21:44
- 0
- NasHokej97
- Asi tak. Po podpise Maiera, nepodpise Kudrnu a podpise Kubku, ktorý to zaklincoval je jasné že žiaden majstrovský tím sa tu tento rok stavať nebude. Zbytočne sa tu potom hromžiť že sem nedotiahli meno z ktorého padneme na zadok, keď je evidentné že to skladáme znova na 3.- 5. miesto.
A hlavne tento Murphy zas nevyzerá otrasne. Jasne, není to žiaden Danick Martel, ale zas není to podpis aľa Findlay ktorý sem prichádzal s 18 bodmi. Posledné 2 sezóny spolu bod na zápas (aj v playoff), minulý rok 3. najlepšie +/- v lige a top 12. v priemere bodu na zápas. To je slušné.
Uvidíme čo ukáže na ľade. Neprekvapilo by ma keby bol prepadák, no ani by ma neprekvapilo keby patril k najlpeším hráčom v lige. To je proste realita u 95% legionárov čo sa tu podpisuje. - 3.7.2024 - 11:25
- 0
- penepi
- Tak tak, súhlas. Ako ja plne rozumiem tej frustrácii a skepse, po posledných dvoch sezónach a s ohľadom na najnovší vývoj (alebo skôr nevývoj) je naozaj pochopiteľná, ale zas tento hráč naozaj nevyzerá vôbec zle. Takže žiadny optimizmus, ale netreba ani za každú cenu frflať a byť pesimistický. Pesimistický som pri našej obrane.
- 3.7.2024 - 15:46
- +2
- ori
- Ked vidim ake mal cisla v EBEL za slovinsku Ljublanu a kolko robi posledne 4 sezony trestnych minut, toho sa naozaj "nebojim". Bodaj by som sa mylil.
- 2.7.2024 - 21:42
- 0
- penepi
- Tá ICEHL mi žily netrhá, to bolo predsa len už tri sezóny dozadu a iba jeden rok, z toho sa ťažko vyvodzujú akékoľvek závery. Ja snívam o tom, že naše analytické oddelenie získalo a poriadne si naštudovalo jeho advanced stats a spolu s Oremusom vedia, že im ideálne zapadá do koncepcie a herného plánu. Ale áno, asi len snívam.
- 2.7.2024 - 21:46
- 0
- omen
- hej, posledne roky sa to robilo takto
Fakt mam rad tento druh optimizmu Dakujem, zlepsil si mi aspon trocha naladu
- 2.7.2024 - 21:52
- 0
- penepi
- Ale však mne je jasné, že to tak nie je, takže žiadny optimizmus. Ale opäť sa vraciame k tomu, že nech sa najskôr ukáže, takže a priori nevidím dôvod byť hneď pesimistický.
- 2.7.2024 - 21:56
- 0
- omen
- lebo pristup "nech sa najskor ukaze" je hodny tak LM (prosim neberte to v zlom, pouzivam, len ako priklad), nie znacky Slovan
- 2.7.2024 - 22:02
- 0
- penepi
- Podľa tvojej logiky by sme vlastne už nikdy nemali nikoho brať z ECHL, lebo nám pár podpisov odtiaľ nevyšlo, a vlastne ani nových hráčov (lebo áno, každý nový sa musí "najskôr ukázať"), ale asi len popodpisovať tých, čo tu už niekedy boli a stáli za niečo?
- 2.7.2024 - 22:03
- 0
- omen
- ano, podla mna ECHL ma diskutabilnu kvalitu a ti hraci musia byt fakt odsledovani a odporuceni... to Slovan nema a nemal
A nie, nemam nic proti podpisovaniu novych hracov, ale aby boli odskusany kvalitnejsou sutazou... aby sme mohli ako fanusikovia povedat, ze "padame na rit" a nie "mozno to vyjde" A myslim si, ze v tomto sa zhodneme. - 2.7.2024 - 22:11
- 0
- penepi
- Optimista by nerátal so štvrťfinále, takže treba sa najskôr naučiť poriadne čítať. Diskusia bola len o jednom konkrétnom hráčovi a že môže byť podľa mňa fajn a nie je dôvod ho hneď zatracovať. Ale ak je optimista každý, kto hneď len nefrfle, tak ok.
- 3.7.2024 - 8:00
- 0
- bigi
- ano lenze ja si pamatamnasu diskusii pred inou sezonou kde si ma presviedcal ze kader je leosi ako ten majstrovsky a vieme ako to dopadlo, a ze si nepoucitelny
- 3.7.2024 - 8:22
- 0
- penepi
- Zas trepeš a evidentne jediný nepoučiteľný si tu ty. Vtedy sme sa bavili, keď bola podpísaná možno tretina kádra a nerozprávali sme sa o porovnaní s majstrovským kádrom, ale kádrom, ktorý bol zložený v tom čase pred majstrovskou sezónou. Čiže porovnanie máj 21 vs máj 22.
- 3.7.2024 - 9:27
- 0
- bigi
- a uzvtedy bol ten kader horsi, co si si ty nechcel priznat a pisal si ako je to vyrovnane, a prd z toho
- 3.7.2024 - 9:44
- +1
- penepi
- Vtedy tie výmeny boli kus za kus, nemôžem za to, že potom sem Haščák naťahal samý odpad.
- 3.7.2024 - 10:32
- 0