Diskusia: Slovan Bratislava angažoval ruského útočníka Ščerbaka
Do kádra hokejistov HC Slovan Bratislava pribudol 27-ročný ruský útočník Nikita Ščerbak, ktorý s klubom podpísal zmluvu do konca prebiehajúcej sezóny. Úradujúci majster o tom informoval na svojej oficiálnej webstránke.
Pre Ščerbaka to bude druhé pôsobisko v rámci najvyššej slovenskej súťaže. Do nej prišiel v ročníku 2021/2022, keď odohral 25 zápasov v drese Banskej Bystrice. Nazbieral v nich 21 kanadských bodov za 6 gólov a 15 asistencií. Následne zamieril do najvyššej českej súťaže a sezónu dokončil v Hradci Králové. V rovnakom tíme začal aj sezónu 2022/2023, no po vypršaní povolenia na pobyt sa vrátil do Kanady, kde sa doteraz pripravoval individuálne.
Premiéru v novom drese by mal absolvovať v piatkovom zápase na ľade HC Košice.
- Abdulláh
- ze vydane 15:30
To asi tazko!
- 30.1.2023 - 16:45
- +7
- penepi
- Skvele. Teraz ešte centra a obrancu.
- 30.1.2023 - 16:54
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Breadman
- On je ale doma v Kanade.
- 30.1.2023 - 17:01
- +21
- pucoo
- A preto sa Báťuška, potešil, že z neriateľskej krajiny, v ktorej mu odmietli predĺžiť pobyt, sa dostal do prívetivejšieho štátu, bližšie k rodnej hrude. Nedajbože, by sa chcel vrátiť za more...
- 30.1.2023 - 17:21
- +8
- HeyYou
- netrep uz
- 30.1.2023 - 17:26
- +22
- pucoo
- Ako chceš, choď ho vítať s ruskou vlajkou. 😉
- 30.1.2023 - 17:35
- +9
- HeyYou
- dohodli sme sa, ze nebudes trepat
- 30.1.2023 - 17:47
- +23
- pucoo
- Dnes mám trepavú náladu, jednoducho s týmto Slovanom sa už spájať nechcem...
- 30.1.2023 - 17:52
- +8
- HeyYou
- tak tych dovodov vidim aj ja plno, ale prichod tohto rusa za mna medzi ne nepatri.
- 30.1.2023 - 17:55
- +9
- OUTBLAST
- To už až tak ďaleko zašla tá vymývačina a antipatia že aj ruský hráč v teame je taký problém že myká kútikom? 🤦
- 30.1.2023 - 18:08
- +24
- pucoo
- Áno, svedčí to niečo o filozofii klubu. O kupovaní mačky vo vreci ani nehovorí.
- 30.1.2023 - 18:14
- +12
- OUTBLAST
- Mačku vo vreci beriem ale tak ako som písal nižšie tak zázraky sa čakať nedali ...
K tomu ostatnému aj škoda strácať čas... - 30.1.2023 - 18:26
- +2
- nameless
- Vo včerajšom stretnutí českej Tipsport Extraligy medzi Hradcom Králové a Litvínovom všimli pozorné oká divákov zaujímavú novinku.
Legionári domáceho Mountfieldu majú na prilbe špecifický znak. Tým je vlajočka krajiny, z ktorej pochádzajú. Nikita Ščerbak, ktorý Hradec posilnil počas sezóny, si však vlajku Ruska z prilby zlepil. Vyslal tak jasný odkaz k tomu, aký postoj má k ruskej invázii. - 30.1.2023 - 21:51
- +24
- omen
- aky to rozdiel od Pereskokova, ktory si ju naopak niekedy v to case vycapil na instagram
- 30.1.2023 - 21:56
- +9
- Mato-Mi
- Karma to Pereskokovi oplaca v kazdom zapase. Je velmi podpriemerny.
- 30.1.2023 - 22:00
- +10
- Captain
- Haky domov
- 30.1.2023 - 17:04
- +1
- aaaaaa
- Tak za túto posilu treba Slovan pochváliť ....v Hradci keď sa rozohral tak hral naozaj parádne . Chválili ho tréneri a aj fanúšikovia a počítali to ako veľkú stratu keď nemohol aj naďalej pôsobiť v Hradci .
- 30.1.2023 - 17:05
- +6
- frantapriklep
- Zvláštne, posila ako hrom a fans Slovana asi stále hľadajú niečo zlé na Haščákovi a Parďakovi, lebo ani chýru, ani slychu
- 30.1.2023 - 17:06
- +16
- Breadman
- Na nich nic zle hladat netreba, kazdy bez trencianskych klapiek na ociach toho vidi aj sam pozehnane, staci sa pozriet na herny prejav a pri GM na pripad Valach.
- 30.1.2023 - 17:09
- +13
- Big brother
- Ty si trochu mimo, čo sem pletieš Trenčín, čo my v Trenčíne máme aký záujem na tom, aby sa Slovanu darilo?
- 30.1.2023 - 17:13
- +4
- DraciaTlama
- No Pardavý má
Tak ako Doeme u vas - 30.1.2023 - 17:27
- +2
- Majko25
- Tak neviem ci by Pardavy dokazal vyhrat s tymto nasim mančaftom viac zapasov ako Döme.ja som zatial spokojny.
- 30.1.2023 - 20:48
- +3
- bigi
- To ci bude posila musi ukazat na lade. Ako mal svoju hokejovu kvalitu. Ale za pol roka odohral 5 sutaznych zapasov. To tiez svedci nieco o hascakovych schopnostiach
- 30.1.2023 - 17:27
- 0
- axxel
- Tak pol roka ... posledny zapas hral v marci ked vypadol Hradec v playoff ... takze nehral uz vyse 10 mesiacov ... ale tak do zaciatku playoff u nas este stihne nejaky ten zapas na rozohranie
- 30.1.2023 - 17:45
- +1
- Breadman
- Blbost, na zaciatku tejto sezony odohral 5 zapasov za Mountfield (1+4).
- 30.1.2023 - 17:50
- +7
- filo1
- Máš v tom trocha chaos kým mu vyprsali víza tak ešte na začiatku sezóny odohral za Hradec 5 zapasov
- 30.1.2023 - 17:51
- +3
- bigi
- Na zaciatku sezony odohral 5 zapasov za hradec
- 30.1.2023 - 17:52
- +2
- axxel
- Jaj .. tak potom moja chyba
- 30.1.2023 - 17:53
- 0
- ori
- Odohral 9 zápasov. 5 zápasov v českej extralige s bilanciou 1+4 a 4 zápasy v Lige Majstrov s bilancou 1+2.
- 30.1.2023 - 18:05
- +2
- omen
- ake mile, ze ta trapi nedostatok pripevkov... ja som rad, ze mnohi fanusikovia nemaju ruzove okuliare pre svoj klub a ich prichody... Pamatam si ako pred dvoma rokmi prisiel do Trencina Ryan Devine a trencania vychvalovali Branka... niekedy je mlcat zlato
- 30.1.2023 - 17:58
- +1
- Kelthuzad123456
- Zas slapnutie vedla.. Hascak s Pardavym by sa mohli postavit na vlakovku Bratislave a pytat sa ludi kto hra hokej.. Nebol by ziaden rozdiel v kvalite tak ziskanej akvizicie od tejto.
- 30.1.2023 - 17:14
- +1
- penepi
- Tak tu si úplne mimo
- 30.1.2023 - 17:20
- +11
- Kelthuzad123456
- Myslis? .. Dlho nehral.. Ale vsak uvidime
- 30.1.2023 - 17:21
- 0
- Kelthuzad123456
- .. Ale tak mozno prekvapi
- 30.1.2023 - 17:15
- +2
- Maťo NR
- Vidíš jak si sa krásne porozprával sám so sebou,a netreba hneď haniť
- 30.1.2023 - 21:41
- +1
- NasHokej97
- Ak sa rozohrá do výkonov aké predvádzal v Hradci tak to bude parádna posila.
Popdis je pri jeho 4 mesačnej absencií od hokeja bude risk (to bude ale už každý podpis v tomto období) avšak aj nedávna minulosť v extralige má príklady kde takýto risk vyšiel. Určite lepšie ako dúfať že sa nejaký mimo formy zámorák z nejakej Ebelky u nás prebúdí.
Ak sa u nás chytí tak to bude skvelý ťah Ota a budeme sa čudovať prečo sa na Scherbaka "pozabudlo". Naopak, ak sa u nás nechytí bude to ďalšia ukážka neschopnosti Ota, podpísať hráča čo nehral 4 mesiace.
Bez toho aby sme vedeli ako to nakoniec dopadne, toto je pre mňa dobrý krok. - 30.1.2023 - 17:17
- +1
- BischdorferBB
- U nás toho až tak veľa nepredviedol. Treba však dodať, že vo formácii nemal adekvátnych spoluhráčov.
- 30.1.2023 - 17:22
- +3
- advokatiss
- Ja mam taky nazor, ze 26ka draftu so zapasmi v NHL, AHL, KHL, v dobrom veku by mohla dokazat aj sama potiahnut, pripadne svojich spoluhracov k lepsim vykonom.
- 30.1.2023 - 17:28
- +13
- advokatiss
- A hraci s ktorymi bol v utoku napr. Tamasi, Fossier, Ihnacak, Berger neboli rozhodne drevaci, ktori ho tahali len dole.
- 30.1.2023 - 17:32
- +12
- BischdorferBB
- To máš pravdu. Lenže Berger sa rozohral až v druhej polovici sezóny, a to už bol Ščerbak v Hradci. Chémia tam nefungovala.
- 30.1.2023 - 17:38
- +1
- advokatiss
- Alebo je varianta, ze Berger sa rozohral a tahal cely team az ked nemal v utoku 26ku draftu.
- 30.1.2023 - 17:39
- +8
- BlackCrow
- What about us?
- 30.1.2023 - 17:35
- +3
- Pharaoh111
- keby sme chceli tak...ale nechceme
- 30.1.2023 - 17:48
- +2
- MarekTn
- Do kedy je na Slovensku prestupové? Do 15.2? Dakujem
- 30.1.2023 - 17:47
- 0
- NasHokej97
- Ano.
- 30.1.2023 - 17:48
- +3
- Kyto5
- Celkom zvláštne, že by mal hrať už v Košiciach, keď má taký obrovský herný výpadok. Tá fyzická kondícia tam nebude a to môže makať v posilňovni koľko chce, to že nebol na ľade neodrbe. Aspoň len vidno, akí sú niektorí ľudia v klube z hlavného mesta zúfalí. O to, či bude produktívny by som sa nebál, no ako kolegovia vyššie a aj v iných diskusiách spomínali, bodoval aj v BB, no že by nejak zvlášť vynikal sa povedať nedá.
- 30.1.2023 - 17:51
- +7
- nigol
- Dal by som ho rozohrať sa na pár zápasov do Krídiel
- 30.1.2023 - 17:54
- +5
- OUTBLAST
- Tak po všetkých tých uplakaných rozhovorov s Otom ako niesu hráči a ako treba šetriť...môžme byť radi aj za toto...isto bude potrebovať pár zápasov na rozbeh ale ak sa tie 4 mesiace neflákal úplne tak by mohol byť super..
- 30.1.2023 - 18:04
- +5
- soli
- Uplakané rozhovory? No neviem, čo na tom bolo uplakané.
- 30.1.2023 - 19:11
- +2
- OUTBLAST
- Ako sorry ale GM ktorý pomaly pol roka mumle len o tom ako niesu žiadni dobrí hráči voľní....
- 30.1.2023 - 19:19
- +8
- soli
- Nemumle, normálne sa vyjadruje. Žiadne vyplakávanie som nepostrehol.
- 30.1.2023 - 21:26
- +3
- bigi
- tak to si asi jediny
- 31.1.2023 - 6:41
- +2
- filo1
- O to sa neboj neflakal sa poctivo trenoval aby sa udrzal v kondicii mam ho na IG a daval tam pribehy z treningov
- 30.1.2023 - 19:20
- +3
- julo
- Je vidiet,ze Pardak chce
- 30.1.2023 - 18:56
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- julo
- Nespim kvoli tomu
ale mas prvu +..#dobrebude
- 30.1.2023 - 19:28
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- julo
- Ta cosi,o 9-tej uz do dalsej sichty..
- 30.1.2023 - 19:46
- +2
- gabi98
- skusenosti?
- 30.1.2023 - 19:47
- +1
- ZOOMER
- Skusenosti no,inak by som to nepisal ako to je najlepsie chapes
- 30.1.2023 - 19:48
- 0
- ZOOMER
- Zase tu je nejaky premotivovany adminko z Nitry?
- 30.1.2023 - 20:05
- +13
- Kyto5
- Tiež sa čudujem, prečo sa tie príspevky vymazali. Čítal som ich a nič v nich na zmazanie nebolo.
- 30.1.2023 - 20:35
- +2
- ZOOMER
- "Demokratický štát"
- 30.1.2023 - 20:48
- +3
- julo
- #podmedoulic
- 30.1.2023 - 21:24
- +5
- ZOOMER
- Ceman nechce,takze nejdem
- 30.1.2023 - 21:47
- +2
- Medvedjevegetarian
- Nech sa mu darí. Kvalitných hráčov nie je na trhu veľa na to treba pamätať.
- 30.1.2023 - 20:43
- +1
- omen
- som inac zvedavy ako to pardavy teraz zlozi Za mna by som skusil:
Pecararo-Harris-Lukosik (snad mu vyjde zraz a Ramsay z neho vydoluje to naj)
Scerbak-Duke-Takac
Hascak-Zigo-Fominykh
Torok(Matousek)-Kytnar-Sotek(Minarik) - 30.1.2023 - 21:18
- +2
- Venco555
- Sorry ale to je ako leby zamky mali dat k Farley a Jackson Stevuliaka cize totalne hovno Scherbak musi k Liamovi a Harrisovi
- 30.1.2023 - 21:45
- +5
- OUTBLAST
- Toto sa pýta samozrejme ako prvé ale tým získaš jednu nabušenú lajnu a v ostatnych bude dačo chýbať...
V prvej lajne si svoje liam+brant svoje urobia aj keď ich teraz brzdi zigo s tou biednou formou...
S Takáčom a Dukem (ak nepojde dole s výkonom) by bol topka ak nebude stuhnutý - 30.1.2023 - 22:15
- +4
- Kain
- Lukošík ešte na prvý útok nedozrel. To už radšej Fominich, ktorý sa mi zdá byť komplexnejší hráč. Ale za mňa by tam mal ísť Nikita.
- 31.1.2023 - 6:32
- +2
- -BBB-
- Ja by som to zlozil uplne inak .. ale ja tomu naozaj nerozumiem, takze to nechame na nom ..
Peccararo - Harris - Takac
Hascak - Duke - Scherbak
Lukosik - Zigo - Fominykh
Torok - Kytnar - Matousek
MacKenzie - Beno
Gachulinec - Ackered
Golian - Fereta
Coreau
Ale podla info este hladaju jedneho utocnika, a jedneho obrancu, tak uvidime ..
Len prestavam vidiet miesto pre hracov ako je Maier, Sersen, Minarik, Sotek ci Preisinger a Petriska .. a ak este kupia jedno kridlo a obrancu, tak uz nevidim miesto ani pre Feretu a Matouska ..
A to razom tie kridla dostavaju s tymi hracmi celkom zaujimavu zostavu a budu tazkym orieskom pre kazdy tim v lige .. hlavne v PO, nevraviac ze na PO, bude asi ako aj teraz nahradnikom Coreau, Samo Baros a Hlavaj bude jednotka v kridlach ..
Ale tak treba to brat len ako moju subjektivnu fabulaciu .. nic ine.
- 31.1.2023 - 12:53
- +1
- OUTBLAST
- a to si najprv myslel že si toho Seresena zabudol zakomponovať
- 31.1.2023 - 15:32
- 0
- NasHokej97
- A stále hladajú ďalšieho útočníka ? Nehovorilo sa o centrovi + krídle, teda o podpisoch Dukea + Scherbaka ? Aj keď zas v tom rozhovore Oto spomínal (teda tak som to pochopil), že aj napriek podpisu Duka hľadajú centra.
Ten druhý útok neviem jak Duke a Scherbak bránia. Stále z nejakého nelogického dôvodu verím že by sa lajna Haščák-Zigo-Fominykh mohla znova rozbehnúť. Skúsil by som teda Hakyho do 3. a veriť v prelome pri Lukošíkovi(Torokovi) v 2. formácií... Alebo teda ten ďalší útočník ak ho podpíšu.
- 31.1.2023 - 15:39
- +2
- omen
- suhlasim s NasHokej, ze Hascak je typ hraca na ktoreho musi driet cela patka... ale zas body ma Takze neviem ako Duke ale v tejto chvili urcite Scerbak by asi nestihali branit aj za neho
- 31.1.2023 - 15:49
- 0
- -BBB-
- nechajme to konovi, ma vacsiu hlavu ,, uvidime ako to bude .. Len Haky mi pride v tretej lajne taky,, ako by som to ,, bez zaujmu a snahy ,, aj tie strely posledne zapasy na hrud .. take bojkotujuce mi to pride .. ze nema moc skym hrat,, plus vypadol z presilovky ..
- 31.1.2023 - 16:12
- +2
- Mato-Mi
- Na odlahcenie. V russkej statnej televizii bola debata, kde nas(Slovensko) opat spominali. Ze nam zatopia, raketami a diverznou cinnostou. Ako tak pozeram, tak predvoj uz posielaju do extraligy v podobe hracov
- 30.1.2023 - 21:45
- +12
- ZOOMER
- Kamo,uvedomujes si to odkoho su tie spravy? Vies ze to je len typek co chce taky priebeh vojny?
To je jak keby si vytiahol kotlebu a ten bude rozpravat o romoch na markize a poslu to do Berlina... - 30.1.2023 - 22:04
- +8
- MackoPu
- Rozumies tomu, ze to je statna televizia a oficialny nazor, ze to nie je len "typek" ?
- 30.1.2023 - 22:37
- +23
- ZOOMER
- v statnej televizii mame aj ine individua u nas
- 30.1.2023 - 23:06
- +6
- julo
- To hej.Dodnes sa cudujem,ze tam pozyvaju hranolov,Koncity,Kotleby a ine individua
- 30.1.2023 - 23:21
- +12
- bigi
- alebo naposledy "vierozvestcu" edka vsevedka chmelara
- 31.1.2023 - 6:45
- +7
- Mato-Mi
- Kamo, uvedomujes si, ze mne je uz smiesne, co vsetko su schopni russi dat do telky? A nejakeho prorusskeho vojenskeho propagandistu uz neberiem vazne.
- 31.1.2023 - 5:32
- +5
- topska
- Berlin ma v p..i nasich romov, ja nemam v p..i toto...
- 31.1.2023 - 7:42
- +3
- ZOOMER
- To bol len priklad topska
- 31.1.2023 - 13:18
- 0
- AzraeI
- Trosku tomu daj kontext, dole ti uz napisali, ze je to "len" nazor hosta v TV, to za 1), no a 2) on len pomenoval realitu, ze uz sme definitivne z pohladu jednej z vojenskych stran zapojeni vo vojne, a ze vojnova logika je, ze pri dalsej eskalacii, ktora sa da predpokladat, je len otazka casu, kedy horuca faza pride aj ku nam. Ja s nim uplne suhlasim, ze to tak je, akurat ma to netesi. Ale to asi ani jeho. Skratka si myslim, ze pride vojna aj k nam.
- 31.1.2023 - 3:04
- +3
- Mato-Mi
- Tvoj nazor akceptujem a ani ma neprekvapil.
Ale nesuhlasim s nim. - 31.1.2023 - 5:34
- +9
- bigi
- tak ked uz sme teda vo vojne tak uz mozme kolaborantov vesat za vlastizradu?
- 31.1.2023 - 6:47
- +14
- yaro.s
- Áno, dá sa očakávať, že sa nás to dotkne priamo.
Tomu sa asi pri tej eskalácii nevyhneme.
Ten človek však, čo to tam v diskusii hovorí nie je Rus, ale Bielorus.
- 31.1.2023 - 7:00
- +1
- Kyto5
- Akým spôsobom príde vojna k nám, keď po cca roku vojny sa držia rusi stále na východe Ukrajiny? Nevyrývam ani nič, len ma to zaujíma, či by najprv nemuseli ovládnuť samotnú Ukrajinu (s čím majú obrovské problémy už len na jej určitých miestach) a až tak vôbec pomýšľať na útok na krajinu v NATO.
Ospravedlňujem sa za nehokejový príspevok. - 31.1.2023 - 8:34
- +10
- yaro.s
- Ja by som tu tiež nerád také veci riešil
Nemyslel som tým to, že prídu tu rovno ruskí vojaci, to nie.
Myslel som tým to, že nie je vylúčené, že ľudia aj u nás budú utekať do krytov pri nejakej hrozbe raketových útokov a podobne.
Oni nemienia ustúpiť, naopak.
- 31.1.2023 - 8:58
- +1
- -BBB-
- Ale prosim ta, jedna zbludena raketa do krajiny NATO a z Russka je spalena zem ,, bude to samozrejme boliet aj par inych krajin, keby to nastalo, ale ani mentalne retardovany Putler, nie je natolko blby, aby sa pustil do krizka s NATO .. hlavne ked si nevie poradit ani s UA domobranou .. Ako chce bojovat s DE, ITA, ci USA letectvom, ci ENG a USA namornictvom a aktualne az ani POL pechotou .. zase az tak blby nieje .. toho by som sa nebal, ten konflikt neprekroci UA hranice, vsak sa to aokrem rakiet, na zemi nepohlo z vychodu UA a nie ze nepostupili, ale ich pomaly aj vytlacaju.. To mementum kvality RUSS armady skoncilo v momente, ked tahali dela, tanky a technika z muzea a musel mobilizovat, lebo "vojaci dosli" .. Aj ked si nemyslim, ze ten konflikt nejak skoro skonci, kedze obe strany su tak nejak zabetonovane na poziciach ..
- 31.1.2023 - 9:23
- +15
- mannheim
- Sa čudujem, že ešte máš trpezlivosť odpovedať podobným trollom. Určite týmto svojim tvrdeniam, ktoré by v praxi znamenali nukleárny koniec sveta, veria tak silno, že už vlastne predali všetok majetok, vybielili svoje účty a ten príspevok píše z dovolenky v Karibiku šukajúc nejakú čokoládovú princeznú. Keď už do pekla tak na peknom koni.
- 31.1.2023 - 11:58
- +3
- -BBB-
- jedine co mi z tvojho prispevku zostalo pred ocami, je obrabanie cokoladky ..
- 31.1.2023 - 12:27
- +3
- evgeni71
- Pán je gurmán😂
- 31.1.2023 - 17:23
- +1
- pukfan
- Jedna zbludila raketa do krajiny NATO,logicky nasledne rakety na Rusko a mas z toho jadrovu vojnu a vsade spalene zeme. Ruskemu hitlerovi to uz potom bude jedno.To tazko niekto chce,ale najdu sa aj u nas takto rozmyslajuci,hnupa netreba podcenovat. Suhlasim ze tento konflikt bude trvat dlho a vojensky ukrajina zial nevyhra.
- 31.1.2023 - 12:36
- +1
- Yxcvbnm
- Len aby NATO takto reagovalo. Obávam sa, aby to bohužial nedopadlo ako s Hitlerom, aj jemu všetci ticho ustupovali a prižmurovali oči
- 2.2.2023 - 12:28
- 0
- poseidon
- …a samozrejme pre Slovan dobrá posila,za 3,5 mesiaca určite hrať hokej nezabudol.
- 30.1.2023 - 21:55
- +2
- Mato-Mi
- A o co sa pokusas momentalne ty?
- 30.1.2023 - 22:00
- +14
- somrak
- o regresívny puč 🌚
- 30.1.2023 - 22:30
- +4
- Senator
- To bude tym, ze luda, ktori maju o zle uplne jasno, rezignovali...a tym druhym by som zivot v rusku doprial
- 30.1.2023 - 22:03
- +8
- poseidon
- Čítaj celú diskusiu, myslím že z nej zreteľne vyplývajú postoje Scherbaka voči tomu zlu, navyše už roky nežije v Rusku.
Možno potom nesplodíš to čo pred chvíľou. Detto ten nad tebou… - 30.1.2023 - 22:11
- +13
- OUTBLAST
- Čiernobiely svet..."dobro" a "zlo" ako kážu velvyslanci pravdy a nič medzi tým...
- 30.1.2023 - 22:43
- +11
- poseidon
- Do bodky máš pravdu.
- 30.1.2023 - 22:50
- 0
- julo
- Este tu chyba
dsudzujem vojnu,ale.. )
- 30.1.2023 - 22:53
- +13
- Urpiner17
- Amerika si začala!!! (sarcasm)
- 31.1.2023 - 13:28
- +3
- Westbeast0
- To este stale niekto reaguje na tie jeho Twitter statusy? Ja som to skusil asi dva dni po sebe a potom uz ani omylom...
- 30.1.2023 - 22:38
- 0
- poseidon
- Oni sú tam taká bublinka, taká progresívna kaviarnička. Je to asi 20-30 ludí dookolá, si pochlebujú možno pri latéčku uvarenom na zelenom plyne a avokádovom chlebíčku z biopšenice, tváriac sa ako pupok sveta s najmúdrejším a najpravdivejším názorom na život.
To sa stáva keď človek uverí,že stromy rastú až do neba. - 30.1.2023 - 22:49
- +16
- Westbeast0
- To neviem, ale prišlo mi to všetko strašne detinské na to že sa hrá na rešpektovaného novinára...
- 30.1.2023 - 22:52
- +1
- poseidon
- Však áno, každý kto má iný názor ako oní je predsa lůza,dezolát,fašista,rusofil… ako konštatuje Outblast - oni si myslia že život je len čiernobiely.
Normálne sú zajtra schopní tvrdiť že Scherbak sem prišiel propagovať Putlera…s Prokopom na čele. - 30.1.2023 - 22:57
- +6
- fabbeN
- najlepšie je ako napísal: “a keď mi to povie naplno on record do rozhovoru, tak to bude aj pravda”
- 30.1.2023 - 23:05
- +2
- HeyYou
- sa tych progresivnych s lateckami bojis ako cert svatenej vody, ked pri kazdom uprdnuti ich patkrat spomenies
- 30.1.2023 - 23:16
- +17
- somrak
- asi mu v minulosti nejaký nebinárny biofarmár na elektromobile nabúral jeho tradičný hodnotný Superb turbodiesel 🌚
- 30.1.2023 - 23:46
- +7
- poseidon
- Teba by som sa mal báť? to je veselé
:
- 31.1.2023 - 8:10
- +3
- pupo
- Keď sa pozrieš do sveta akú “moc” ten Twitter ma (čo všetko dokazu zmeniť tlakom na spoločnosť/firmy) tak áno niektorých názorov sa radšej báť.
Prečítaj si timeline názorov/statusov ohľadom kovidu a očkovania čo všetko aj p.Prokop žiadali pre ľudí. Realita ich dobehla a zrazu ani slovíčko o tom co všetko žiadal,ale hlavne že sa bere za liberala… - 31.1.2023 - 9:20
- +3
- HeyYou
- no skor ma zarazilo to, ako ten vesely pan v prvom prispevku rozjarene konstatoval aka je tu privetiva diskusia a hned v tej istej vete sa vykadil na zlych progresivcov, ktorych inak kritizuje za to iste (teraz uz ten prispevok nevidno, lebo to asi nejakeho moda tiez dost rozveselilo)
ale tak nenechajte sa tym vyrusovat, mozno si niekedy nabuduce pokecame aj o tych skodlivych progresivnych nazoroch o nieco obsirnejsie - 31.1.2023 - 9:35
- +7
- pupo
- 🍻
- 31.1.2023 - 10:08
- 0
- poseidon
- Škoda že ten koment zmazali, slušne som sa “vykadil” len na jedneho novinára, ktorý pri úvodnej príležitosti zhejtoval Scherbaka, ktorý nie žiadny propagandista. Som presvedčený, že žiadny normálny človek nehádže všetkých rusov do jedného vreca, Prokop áno, bez toho aby si niečo overil. Asi to nemá význam ďalej víriť, alebo áno ale niekde inde?
- 31.1.2023 - 11:55
- +7
- strojar
- To je jednoducho Prokop. Ako zvyčajne...
- 31.1.2023 - 12:15
- 0
- somrak
- na tom sa všetci zhodneme, ale ak niekto hádže ľudí do vriec čisto podľa národnosti, tak je len starodávny nacista z minulého tisícročia.. čo s tým má progres?? nálepkuješ tým slovom kadekoho (vrátane mňa ☺️),ohanas sa ním v každom príspevku a pôsobíš tak akurát ako Blahove statusy..
takisto v inom príspevku vyššie popisuješ iba nejakých namyslených pseudointeleguanov ale znova pod tou istou nálepkou.. som zvedavý ako by si nazval pupkáčov okolo Danisku a jeho pravidelnej relácie v rtvs ktorí propagujú jedinú a nemennú večnú božiu pravdu a každý kto nežije podľa nej spôsobí vraj kolaps civilizácie.. predminule si zavolal hostí z USA, jedného viacnásobne stíhaného za rasizmus, druhého bývalého vojaka obhajujuceho inváziu do Iraku, tvrdiaceho že ak sa vojak zo srandy prezlečie za ženu tak nastáva okamžite koniec svetového poriadku 😂 a všetci svorne chválili Trumpa, jeho odstúpenie od klimatickej dohody, stavanie múrov proti migrantom, pomaly aj útok na výsledok volieb a pokus o prevrat 6.1., či títo latečkári sú tvoja krvná skupina? - 31.1.2023 - 13:34
- +3
- poseidon
- Už akokoľvek na teba pôsobím, síce sa ma snažíš zaškatulkovať tam kam nepatrím, k tomu porovnávať s Blahom
o čom ťa mám presviedčať?
Okrem toho progres a progresívna ideológia sú dve rôzne veci. A toto čo ty predvádzaš je typickým znakom tej ideológie, v ktorej človek prestáva byť sebou samým a snaží sa mu nadiktovať čo môže a čo nemôže. Svet nie je čiernobiely a ten kto má iný názor nemusí byť ako uvádzam vyššie luza, dezolat, fašista alebo neviem kto ešte. Radím sa teda medzi umiernených ale triezvych liberálov.
V tomto milý Somrák /dúfam že tvoj stav neodráža význam tvojho nicku/ si teda úplne vedľa. - 31.1.2023 - 14:11
- +6
- somrak
- nikoho neskatulkujem, pýtal som sa ťa s ? na tvoju krvnú skupinu a ako by si nazval latečkárov okolo Danisku, odpovedal si mi, ďakujem ☺️
a že mi pripomínaš Blahu? ešte som v živote nevidel nečítal nejakého UMIERNENÉHO liberála aby pri každej príležitosti každému nadával do progresívcov (jediný kto tak robí je Blaha a ešte konzervatívni extrémisti či ekonomickí libertariani, proste rozhodne nikto triezvy 🌚), zaskatulkoval si tak mňa, Prokopa aj avokádové chlebíčky z biopšenice ☺️, tak sa nečuduj..
a kde ja komu diktujem čo môže a čo nie? kde spomínam dezolatov, fašistov, čiernu alebo bielu? progres má predsa farbu dúhy 🌈 😂
P.S. tiež dúfam že si nemyslíš o sebe že si boh mora, zemetrasení a koňov 🌚 - 31.1.2023 - 16:02
- +4
- lesslie69
- Blaha nie je umiernený liberál,ale jebnutý komunista.
- 31.1.2023 - 17:18
- +7
- Mato-Mi
- On je len vyje8any. Este ked nebol tolko na ociach, tak aj liberalov podporoval, aj na pride bol. Cize z mojho pohladu je len vyje8anec, ktory trepe to, co ludia chcu pocut.
- 31.1.2023 - 17:26
- +6
- Kain
- A ja že sa takým hovorí populista. Každý deň je príležitosť, naučiť sa niečo nové.
- 31.1.2023 - 17:32
- +1
- topska
- Ja poznam Blahu velmi dlho a zacinal ako komunista, realne komunista v KSS
- 31.1.2023 - 17:47
- +1
- Mato-Mi
- Realne sa len hral na komunistu, nakolko v case revolucie mal 10 rokov. Od roku 2006 nacicnuty na statny rozpocet. A tu by som aj skoncil, nemienim na neho minat viac pismen, nie som v dobrom rozpolozeni a este by som si nieco zajtra vycital.
- 31.1.2023 - 22:05
- +3
- topska
- Mna svojho casu verboval k mladym socialistom
- 31.1.2023 - 22:32
- +1
- bigi
- ja zase by som tomu veril ze on je roduvern, kedze jeho foter bol ten kto bol, tak verim ze mu tem tupy mozog vymyval od malicka.
to ze potom si nasiel ineho komunistu ktoremu sa dokazal strcit do anusu, uz je druha vec a zacal to vyuzivat v tomto svete - 1.2.2023 - 6:22
- +1
- poseidon
- Nakoniec sa možno aj akotak zhodneme. Danišku síce veľmi nesledujem, bolševika Blahu si spomenul prvý ty, a áno nemyslím si že som bohom čohokoľvek. Názor na veci si nerobím iba podľa toho, čo prekladajú slovenské médiá.
- 31.1.2023 - 19:36
- 0
- somrak
- triezvy a umiernený dialóg je samozrejme vždy tá najlepšia cesta..
ja som len alergicky zareagoval keďže používaš slovo progresívny ako nadávku tak ako to robia jedine ľavicoví extrémisti (Blaha, Chmelar) či tí pravicoví (Kotleba, Uhrik, Matovič, Kuffa, Daniska), preto som ich začal spomínať a preto som prekvapený keď tvrdíš že si liberál.. ale koľko ľudí, toľko chutí ☺️ ☮️ - 31.1.2023 - 21:36
- +2
- ZtrykoSlazoU
- tipovacka nebude...
- 30.1.2023 - 22:41
- 0
- FanNR
- Ale,čo by nie,ja si tipnem,že ty nie si zdravý tam hore,kde sa ti konci krk.
- 31.1.2023 - 5:11
- +5
- topska
- co ma dvojitu bradu
- 31.1.2023 - 6:47
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gabby
- Scherbak : je vyborny kauf 🤘🏒 hokej hrat vie a cuch na goly ma paradny 🤘 no a popravde horsi momentalne ako Haky urcite nebude aj ked 4mes. nehral 🫡😎
- 31.1.2023 - 5:23
- +2
- -BBB-
- No .. netvrdim, ze mi nevadi aktualne vsetko russke ,, ale na druhej strane, tento hokejista bol jeden z mala ruskych sportovcov celkovo, co sa od zaciatku jasne vyjadril a dal najavo, ze nesuhlasi s russkou invaziou na UA a ze sa s tym nestotoznuje ..
Co sa tyka kvalit, uvidime,, stal dost dlho, aj ked ja osobne cakam, ze da nasu ligu s prstom v zadku. - 31.1.2023 - 7:54
- +13
- Westbeast0
- U nás v BB sa rozbiehal ťažšie, ale postupne sa tá kvalita prejavila... Určite mu treba dať čas na rozohratie po tej dlhšej pauze.
- 31.1.2023 - 9:11
- +1
- -BBB-
- To je asi logicke,, ma cas sa do PO rozohrat, tam nech to rozbali
- 31.1.2023 - 9:16
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- yaro.s
- Vlastne nepíšeš ani mne, tak nič
Aj tak také debaty tu nemajú veľký zmysel ... - 31.1.2023 - 9:00
- 0
- topska
- mas pravdu
- 31.1.2023 - 9:20
- 0
- patkof
- Marcel: Domov
- 31.1.2023 - 11:48
- 0
- Matooo81
- Este to bude okolo neho zaujimave , kde on vsade zmluvy popodpisoval 🫣🤔
- 31.1.2023 - 16:06
- +1
- nigol
- Meno mi pripomenulo jedného vynikajúceho obrancu čs reprezentácie z čias, kedy som začal vnímať hokej
- 1.2.2023 - 17:35
- 0
- MackoPu
- Motorka
- 1.2.2023 - 18:13
- 0
- nigol
- 👍
- 1.2.2023 - 18:35
- 0
- -BBB-
- HC SLOVAN Bratislava sa dohodol so švédskym obrancom Carlom Ackeredom na predčasnom ukončení kontraktu.
"Calle" prišiel do Slovana pred touto sezónou s povesťou ofenzívneho beka. Aj vinou komplikovaného vleklého zranenia dolnej končatiny, ktoré ho vyradilo na dva mesiace zo zostavy, stihol odohrať iba 21 zápasov s bilanciou 4+5. Po zranení sa mu už nepodarilo nadviazať na formu a výkony z predchádzajúcich sezón a obe strany - klub i hráč - cítili, že vzájomná spolupráca celkom nenaplnila očakávania.
Carlovi ďakujeme za odvedené služby a v ďalšej kariére želáme len to najlepšie. Manažment klubu čoskoro predstaví novú posilu, ktorá by mala zaujať miesto ofenzívneho obrancu, schopného pravidelne bodovať a ešte viac zefektívniť presilovky. - 2.2.2023 - 10:43
- +1
- -BBB-
- A Valach v SNV .. kto mi toto raz vysvetli
- 2.2.2023 - 10:53
- +1
- NasHokej97
- No tak Pardavého podpis
. Na začiatku bol aspoň relatívne produktivný, aj keď to bolo stále málo aby vykompenzoval tú tragediu v obranne. Po príchode od zranenia bol úplne tragicky, takže toto ma neprevkapuje.
Očakávam teda príchod 2 obrancov, s tým že náhrada Ackereda by mala už byť podpísaná. - 2.2.2023 - 10:54
- +2
- -BBB-
- Ocakava to asi kazdy pricetny .. uvidime nakolko je pricetne vedenie .. aby ho nehladali este mesiac .. lebo ak ho vyhodili a nemaju realne uz podpisaneho dalsieho, tak je to dalsia z varky prvkov amaterizmu Hascaka ..
- 2.2.2023 - 10:57
- +4
- NasHokej97
- No mňa trocha zaráža načasovanie jeho odchodu. Hráme zajtra s KE a v Nedeľu s BB, potom je týždeň repre prestávka. To fakt nemohli tie 3 (ba kludne aj deň) dni počkať ? Pozitívum je aspoň to že Beňo znova bude v zostave (aj keď ten Pardavý by bol aj schopný tam ísť hrať na 5 obrancov)
Neviem ako majú hráči nastavené zmlúvy, možno ho vyhodili takto skoro v mesiaci aby mu ho nemuseli vykompenzovať alebo čo... - 2.2.2023 - 11:32
- +3
- Lukkas
- Možno sa už dohodol inde a nechcú ho blokovať.
- 2.2.2023 - 11:38
- +1
- -BBB-
- nebol by unknown, ale rumour .. proste s nim len ukoncili zmluvu podla mna k 31.01.2023. Dneska to dali von ..
- 2.2.2023 - 12:31
- 0
- bigi
- takze valach out, ackered out, sersen uz stary, hmm som zvedavy s kym v obrane to chcu hrat
- 2.2.2023 - 11:47
- +2
- Aladár Miazga
- konečne vytiahnu späť Beňa ....teda spoň dúfam.
- 2.2.2023 - 12:01
- +1
- -BBB-
- Nie je to ziadna vyhra, to mi ver .. Aspon podla predvedeneho posledne mesiace.
- 2.2.2023 - 12:30
- 0
- patkof
- Ľudo: Prosim NE-volaj
- 2.2.2023 - 12:30
- 0